Fudbal 78

Četvrtak, 04.10.2018.

18:30

LE: 36 golova na 12 utakmica, preokreti Milana i Sportinga

Spektakularno veče u Ligi Evrope – tri preokreta i 36 golova na 12 utakmica.

LE: 36 golova na 12 utakmica, preokreti Milana i Sportinga IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

zgslavac pučava mladež

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Davor

pre 5 godina

Zvezdu sporediti s Dinamom hahaha. Zvezda koja se 28!!!!godina nija plasirala za Ligu Prvaka. Dinamo je bezbroj puta već bio u Ligi prvaka. Držio godinama moral balkanskih klubova. Zvezda 😂

simbol

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba(Susjed, 04. oktobar 2018 21:32)Ma ja mislim da ste vi namerno izgubili od Švajcaraca da ne bi igrali u Ligi Šampiona.

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Gospodo, niste prezimili u Evropi 49 godina,POLA VEKA. I uporedjujete se sa Crvenom zvezdom.
Crvena zvezda - 16 proleca
Dinamo zagreb - 4 proleca.
Poslednje 1969 godine. Tacka,ende, odjava.

Dare

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac pučava mladež, 04. oktobar 2018 

Svaka cast, ali nemoj da poredis nesto od pre 15 ili 20 god, i sad.Nekada smo mi manji mogli da igramo ravnopravno, danas je sve u novcu, pvi prebogati imaju po nekoliko superzvezda u timu, i danas se igra drugaciji fudbal.Eto i Dinamo je zafnjih godina u LS dobijao po nosu ubedljivo.

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Usporedjivanje Zvezde I Dinama?! Da li ste normalni? Hocete da brojimo skalpove velikim evropskim klubovima iz LIGA PETICE? Sta?! Nemate ih? Ajde, pozdrav.

Ivan

pre 5 godina

Zasto se navijaci drugih klubova uporedjuju sa Crvenom zvezdom?
(zvezdas-RajvoSa, 4. oktobar 2018 23:38)

Zato što je ona sinonim za fudbal na Balkanu i u celoj Istočnoj Evropi naravno. Znaju oni to dobro, zato se i upoređuju sa njom. :-)

borac

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.(komentator, 04. oktobar 2018 21:40)Ne mogu se Zvezda i Dinamo porediti ni po istoriji,a ni po trenutnom kvalitetu.Bilo je godina,pa i u bivšoj zemlji kada je Dinamo imao jači tim od Zvezde,ali to nije dugo trajalo.Nije merilo to što je Zvezda odigrala loše zadnje 3-4 utakmice,jer je u septembru dovela nekoliko pojačanja i nisu se još uvek uigrali.

Beli

pre 5 godina

Kakve veze ima prošla godina? Prošle godine nisu ni Basel razbijali sa pet razlike. Prošle godine i Zvezda je ličila na nešto a vidi sad. Šta me briga za prošlost gledam šta se sad dešava..

Author

pre 5 godina

Aman bre cigani moji :), pa čemu rasprava sa Hrvatima? Istorijski smo bolji i trofejniji i imamo ono što oni neće nikad. I u sadašnjosti smo bolji. Pustite sve ove što su isti i dele istoriju kako njima odgovara, to au kompleksi od najvećeg kluba u Istočnoj Evropi. I tačka.

zgslavac poučava mladunčad

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Mario

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? 
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23) 
A od onda do jučer vas nije bilo nigdje i sad ste slučajno upali u grupnu fazu.
A možeš gledati i financijski gdje je tko, a i možeš vidjeti gdje to igraju u Europi igrači koji su potekli iz Dinama.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dobro Dinamo gazi do sada, padaju svi koji su po koeficijentu ispred njega, još tu Trnavu da riješe i trajat će u Europi dugo...Zvezda će doći do toga da je bolje manje para i ponos, nego više para i ismijavanje...

Beli

pre 5 godina

I još jedna stvar nisam se ja ovdje došao svađati samo ti lijepo kažem da Zvezda koju sam pratio u EL i ova danas kao da nisu iste momčadi. Ne znam koji je problem ali da igrate kao prošlu godinu, šta onda ako i izgubiš sa4-5 razlike. Nešto ne štima ne znam šta vi bolje znate koji ste blizu tima.
Eto toliko
LP ljubiteljima nogometa(fudbala)

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac poučava mladunčad, 4. oktobar 2018 22:14)

Nastavi nastavi niz dragi moj, igrao je Dinasmo i 1:7 od Liona u sred Zagreba, i 0:4 od Juvea isto u sred Zagreba, i 2:6 od Reala u Madridu, i 1:5 od Bajerna u Minhenu, itd, itd, itd, toliko mnogo katastrofa koje bi svakog postidele...osim toga, gubio je i od raznih Šerifa, Jang Bojseva koje čak čak i Partizan dobija čuvenim formacijama zvanim 10-0-0...prema tome pssssst susedi, mali ste u fudbalu.... :-)

Ivan

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.
(Susjed, 4. oktobar 2018 21:32)

Delimično si u pravu a delimično ne. Znači u pravu si kada kažeš da nam sa ovim klubovima i rosterima sa kojima raspolažu ni vama ni nama ni svima ostalima sa Balkana nije mesto u Ligi šampiona, to definitivno, a nisi u pravu jer, na primer, vaš Dinamo je do sada samo u poslednjoj deceniji u Ligi šampiona bio toliko puta da bi već jednostavno MORAO da sada bude mnogo konkurentiji i ozbiljniji klub...6 učešća u LŠ puta 15 miliona, plus za svaki bod i pobede koje se dodatno veoma visoko plaćaju naravno (retko je Dinamo to činio ali ipak ipak činio u nekoliko navrata), i plus sponzori, plus pun Maksimir, itd, itd, plus transferi, sve to u Dinamovu kasu slilo je i veoma ozbiljnu sumu novca koja bi od Dinama jednostavno MORALA da napravi do sada jedan jako ozbiljan klub sposoban da se ozbiljno predstavlja u LŠ. Međutim, vidimo da to nije slučaj, a zašto nije, svima je dobro poznato...prema tome susede, nije stvar u "sramoćenju imena kluba" debaklima u LŠ, već u tome što se NEMA plan rada na duge staze, plan stvaranja ozbiljnog evropskog kluba, ni kod vas, ni kod nas...zato ćemo se i dalje, ovako poput tebe, zadovoljavati po nekom pobedicom u Ligi Evrope, dok za to vreme ozbiljni klubovi igraju ozbiljan, zabavan, lep i profitabilan fudbal...

dzo

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)

Izgubio bi od Napolija i PSGa tako da ne bi...

k

pre 5 godina

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.
(krš lom, 04. oktobar 2018 21:23)
nemojte vi da se javljate pokrali ste sve sto se moglo pokrasti kao i vasi dedovi 45te kad su dosli u srbiju

Miki

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)
Ne bih se slozio...bez obzira na cinjenicu da su nastupili u LP 6 puta i 7-8 puta u UEFA Ligi, samo je jedna Zvezda

Susjed

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.

Miki

pre 5 godina

Dinamo ubedljivo najbolji klub u regionu posle Crvene zvezde!
(sah 88, 4. oktobar 2018 20:59)
Slažem se, bez obzira sto je od raspada Yuge Dinamo igrao LŠ samo 6 puta te samo 8 puta Ligu UEFE..

ovo je vec smijesno

pre 5 godina

@beli ti young boysi su u istom sastavu prosle godine hladno pukli od Partizana ,toliko od tebe ,a ovaj sto dolje pise ispod gluposti , decko Zvazda je prosle godine prezimila u Europi i to be hrvata, nesto sto vi niste napravili 50 godina

k

pre 5 godina

To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)
ajde boki sine pa dogovori se sa svojim iskomplexiranim drugarima iz maloga kluba...
jel je sad strasan ili nije strasan

Ivan

pre 5 godina

Sve sve ali nekada veliki Anderleht na koliko niske grane je pao...da ga ponizi jedan Dinamo Zg redovna mušterija evropskim velikanima već godinama i to na njegovom terenu u Briselu eeeej, sramota....pa njima je bre jedan Jang Bojs očitao u sred Zagreba lekciju...

Ivan

pre 5 godina

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.
(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:20)

Ni mi nećemo sa njima pa ko nas pita. Osim tzv "jugonostalgičara" naravno, ali njih ima i u Hrvatskoj doduše u strašno manjem broju nego ovde. Sve u svemu ni mi nećemo sa njima...a kad bolje razmislim mi nećemo ni sa nama hahahaha, eto nedavno se neki golmani srpskih klubova htedoše javno odreći čak čak i srpskog državljanstva zbog srpskog, nekada velikog, derbija u kome im suđenje nije bilo po volji...prema tome niko ni sa kim neće na Balkanu.... :-)

Beli

pre 5 godina

Dinamo ovo, Dinamo ono... Dinamo je trebao unakaziti i Anderlectht i Fener na te dvije utakmice Dinamo je preko 40 udaraca na gol imao. Ako još Bjelica napravi na zimu do selekciju Dinamo će igrati bitnu ulogu u EL. Ne bi me iznenadilo da se ponovi "Hrvatska" sa SP...

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)

komentator

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:22)

Kad smo sa Hrvatskom igrali finale? A inače 1995.god i nije bilo ni Evropskog a ni Svetskog fudbalskog prvrnstva. :-)

Beli

pre 5 godina

Ti Young Boysi su pobjedili Basel 6-1..a i oni igraju za razliku od Zvezde koja ne igra ništa... Pa doslovno u dva kola prošli centar 5 puta.. Šta će ti onda LP, Dinamo i kad je igrao nikad nije izgledao ovako loše, zapravo niti jedan tim od kada je skupina nikad nije igrala tako loše. Možeš izgubit 9-2 al daj igrajte nešto. A i ovo što radite svom golmanu koji je na streljani cijelu utakmicu. Da čovjek stvarno nije tako dobar i jedini zaslužuje dres kluba koji igra LP pa vi bi primili 20 komada. Dinamo kad je izgubio od Lyona imao je na golu tupsona koji si je sam zabio gol, vjerojatno najgori golman u povijesti LP..

Adriano_Galliani

pre 5 godina

 Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.
(4k4.Dex, 04. oktobar 2018 20:22)

Sevilja izbacila Junajted prošle godine u 1/8 a odrala i Liverpul u finalu. Sevilja je jedan od najjačih klubova na svetu.

lol

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu... 
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09) 

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 21:23)

Pa dobro greške su za ljude, 27 i pet mjeseci.

zeus

pre 5 godina

E ovako da napravimo rezime...
Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda u ovom trenutku Euro koeficijent 5!
Ako izuzmemo financijsku stranu (15 mil - 8 mil EUR) puno je bolje za naše klubove da igraju LE jer kad odu u LP tamo je blamiranje sa izuzetkom otrgnutog pokojeg boda al ti trenuci su jako rijetki.
Dinamo Zagreb gol razlika 6:1, Crvena Zvezda 1:6
Dinamo Zagreb s uvodne dvije pobjede jako blizu proljeću u Europi, presudni su susreti s Trnavom. Po mom proracunu potrebno je nabiti ove godine jak koeficijent jer su iscurili stari koeficijenti i vidjeli smo već ove godine koliko je težak ždrijeb imao Dinamo.
I naravno prezimiti da skinu više tu stigmu.
Za Crvenu Zvezdu je cilj da skuplja iskustvo igranja u LP jer ih tu nije bilo skoro tri desetljeća i da probaju gubiti sa što manje razlike jer objektivno sva fortuna je ispucana već u prvom kolu.
Sretno oboma. Sportski pozdrav1

Aleksandar

pre 5 godina

Crvena Zvezda ne bi imala nikakve sanse protiv ovog Dinama!Ovo nije nikakvo trolovanje vec cinjenica.Pa oni su se igrali sa Fenerbahceom i Anderlechtom kao da su Barcelona.U te dve utakmice stvorili su 20 izglednih prilika za gol,bas su mocni.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.
(Zvezdinho, 04. oktobar 2018 20:46)

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Ahahahaha bravo braćo Grci razbijajte Milan hahahaha! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 19:56)

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.

k

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)
jest vala u pravu si i steta sto su bili nezasluzeno prvaci jer partizan bi sigurno dosao do kraja,i stata sto su prosle god.nezasluzeno prosli grupu i uospste se plasirali i sto su sve utakmice u prvenstvu nezasluzeno dobili i sto ce tek nezasluzeno osvojiti i ovu i onda tu prestaje razum i pocinje vujoseviceva teorema

krš lom

pre 5 godina

Dinamo bi od CZ napravio ajvar. I to je tako od raspada države. No yuga - no party.
(zgslavac, 04. oktobar 2018 21:16)

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.

Zvezdinho

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.

zašto nemaš mozak

pre 5 godina

@ To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)

Mogu da zamislim kako ti je sada hahahahahahah
(Student, 4. oktobar 2018 20:41)

Pa nikako mu je, mada od njih se očekuju tako "pametni" komentari....

SUPERMAN

pre 5 godina

Sad vidim posle nepunih 50 min.igre zašto Marko Marin nije imao mesto u Olimpijskosu,...
(it’s my life, 04. oktobar 2018 20:02)

Vidis li i dalje...

4k4.Dex

pre 5 godina

Sta pricaju ljudi ovde? Pa timovi iz LS ako slucajno ispadnu ili im treba sada za prvo mesti osvajaju Ligu evrope sa pola snage bukvalno... kakvo jace takmicenje? Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.

Dusan

pre 5 godina

Liga evropa sjajno takmicenje prosto je uzivati gledati pregled golova svih utakmica. Jeste da je razlika u kvalitetu i novcu Liga sampiona je realno elitno takmicenje u koje sve ekipe zele da igraju, Liga evrope je melem za ekipe koje dolaze sa istoka evrope dok Liga sampiona je pre svega za ekipe iz zapadne evrope ali dosta jakih timova ima i iz istocne evrope u ls, cska je dobio evropskog prvaka Sahjtor dva dva sa Lionom u prvom kolu Zvezda Napoli nula nula-Igrati Ls ili Le ne samo sportski dogadjaj vec tu ima dosta stvari pre svega novac, promocija kluba grada i drzave jos dosta stvari koje donose evropski mecevi.

Dusan

pre 5 godina

Liga evropa sjajno takmicenje prosto je uzivati gledati pregled golova svih utakmica. Jeste da je razlika u kvalitetu i novcu Liga sampiona je realno elitno takmicenje u koje sve ekipe zele da igraju, Liga evrope je melem za ekipe koje dolaze sa istoka evrope dok Liga sampiona je pre svega za ekipe iz zapadne evrope ali dosta jakih timova ima i iz istocne evrope u ls, cska je dobio evropskog prvaka Sahjtor dva dva sa Lionom u prvom kolu Zvezda Napoli nula nula-Igrati Ls ili Le ne samo sportski dogadjaj vec tu ima dosta stvari pre svega novac, promocija kluba grada i drzave jos dosta stvari koje donose evropski mecevi.

Aleksandar

pre 5 godina

Crvena Zvezda ne bi imala nikakve sanse protiv ovog Dinama!Ovo nije nikakvo trolovanje vec cinjenica.Pa oni su se igrali sa Fenerbahceom i Anderlechtom kao da su Barcelona.U te dve utakmice stvorili su 20 izglednih prilika za gol,bas su mocni.

komentator

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.

zeus

pre 5 godina

E ovako da napravimo rezime...
Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda u ovom trenutku Euro koeficijent 5!
Ako izuzmemo financijsku stranu (15 mil - 8 mil EUR) puno je bolje za naše klubove da igraju LE jer kad odu u LP tamo je blamiranje sa izuzetkom otrgnutog pokojeg boda al ti trenuci su jako rijetki.
Dinamo Zagreb gol razlika 6:1, Crvena Zvezda 1:6
Dinamo Zagreb s uvodne dvije pobjede jako blizu proljeću u Europi, presudni su susreti s Trnavom. Po mom proracunu potrebno je nabiti ove godine jak koeficijent jer su iscurili stari koeficijenti i vidjeli smo već ove godine koliko je težak ždrijeb imao Dinamo.
I naravno prezimiti da skinu više tu stigmu.
Za Crvenu Zvezdu je cilj da skuplja iskustvo igranja u LP jer ih tu nije bilo skoro tri desetljeća i da probaju gubiti sa što manje razlike jer objektivno sva fortuna je ispucana već u prvom kolu.
Sretno oboma. Sportski pozdrav1

Miki

pre 5 godina

Dinamo ubedljivo najbolji klub u regionu posle Crvene zvezde!
(sah 88, 4. oktobar 2018 20:59)
Slažem se, bez obzira sto je od raspada Yuge Dinamo igrao LŠ samo 6 puta te samo 8 puta Ligu UEFE..

Susjed

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.

krš lom

pre 5 godina

Dinamo bi od CZ napravio ajvar. I to je tako od raspada države. No yuga - no party.
(zgslavac, 04. oktobar 2018 21:16)

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.

lol

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu... 
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09) 

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 21:23)

Pa dobro greške su za ljude, 27 i pet mjeseci.

Beli

pre 5 godina

Dinamo ovo, Dinamo ono... Dinamo je trebao unakaziti i Anderlectht i Fener na te dvije utakmice Dinamo je preko 40 udaraca na gol imao. Ako još Bjelica napravi na zimu do selekciju Dinamo će igrati bitnu ulogu u EL. Ne bi me iznenadilo da se ponovi "Hrvatska" sa SP...

Davor

pre 5 godina

Zvezdu sporediti s Dinamom hahaha. Zvezda koja se 28!!!!godina nija plasirala za Ligu Prvaka. Dinamo je bezbroj puta već bio u Ligi prvaka. Držio godinama moral balkanskih klubova. Zvezda 😂

zgslavac poučava mladunčad

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dobro Dinamo gazi do sada, padaju svi koji su po koeficijentu ispred njega, još tu Trnavu da riješe i trajat će u Europi dugo...Zvezda će doći do toga da je bolje manje para i ponos, nego više para i ismijavanje...

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Gospodo, niste prezimili u Evropi 49 godina,POLA VEKA. I uporedjujete se sa Crvenom zvezdom.
Crvena zvezda - 16 proleca
Dinamo zagreb - 4 proleca.
Poslednje 1969 godine. Tacka,ende, odjava.

Zvezdinho

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.

4k4.Dex

pre 5 godina

Sta pricaju ljudi ovde? Pa timovi iz LS ako slucajno ispadnu ili im treba sada za prvo mesti osvajaju Ligu evrope sa pola snage bukvalno... kakvo jace takmicenje? Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.

SUPERMAN

pre 5 godina

Sad vidim posle nepunih 50 min.igre zašto Marko Marin nije imao mesto u Olimpijskosu,...
(it’s my life, 04. oktobar 2018 20:02)

Vidis li i dalje...

k

pre 5 godina

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.
(krš lom, 04. oktobar 2018 21:23)
nemojte vi da se javljate pokrali ste sve sto se moglo pokrasti kao i vasi dedovi 45te kad su dosli u srbiju

Beli

pre 5 godina

Ti Young Boysi su pobjedili Basel 6-1..a i oni igraju za razliku od Zvezde koja ne igra ništa... Pa doslovno u dva kola prošli centar 5 puta.. Šta će ti onda LP, Dinamo i kad je igrao nikad nije izgledao ovako loše, zapravo niti jedan tim od kada je skupina nikad nije igrala tako loše. Možeš izgubit 9-2 al daj igrajte nešto. A i ovo što radite svom golmanu koji je na streljani cijelu utakmicu. Da čovjek stvarno nije tako dobar i jedini zaslužuje dres kluba koji igra LP pa vi bi primili 20 komada. Dinamo kad je izgubio od Lyona imao je na golu tupsona koji si je sam zabio gol, vjerojatno najgori golman u povijesti LP..

Ivan

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.
(Susjed, 4. oktobar 2018 21:32)

Delimično si u pravu a delimično ne. Znači u pravu si kada kažeš da nam sa ovim klubovima i rosterima sa kojima raspolažu ni vama ni nama ni svima ostalima sa Balkana nije mesto u Ligi šampiona, to definitivno, a nisi u pravu jer, na primer, vaš Dinamo je do sada samo u poslednjoj deceniji u Ligi šampiona bio toliko puta da bi već jednostavno MORAO da sada bude mnogo konkurentiji i ozbiljniji klub...6 učešća u LŠ puta 15 miliona, plus za svaki bod i pobede koje se dodatno veoma visoko plaćaju naravno (retko je Dinamo to činio ali ipak ipak činio u nekoliko navrata), i plus sponzori, plus pun Maksimir, itd, itd, plus transferi, sve to u Dinamovu kasu slilo je i veoma ozbiljnu sumu novca koja bi od Dinama jednostavno MORALA da napravi do sada jedan jako ozbiljan klub sposoban da se ozbiljno predstavlja u LŠ. Međutim, vidimo da to nije slučaj, a zašto nije, svima je dobro poznato...prema tome susede, nije stvar u "sramoćenju imena kluba" debaklima u LŠ, već u tome što se NEMA plan rada na duge staze, plan stvaranja ozbiljnog evropskog kluba, ni kod vas, ni kod nas...zato ćemo se i dalje, ovako poput tebe, zadovoljavati po nekom pobedicom u Ligi Evrope, dok za to vreme ozbiljni klubovi igraju ozbiljan, zabavan, lep i profitabilan fudbal...

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Ahahahaha bravo braćo Grci razbijajte Milan hahahaha! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 19:56)

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.

Mario

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? 
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23) 
A od onda do jučer vas nije bilo nigdje i sad ste slučajno upali u grupnu fazu.
A možeš gledati i financijski gdje je tko, a i možeš vidjeti gdje to igraju u Europi igrači koji su potekli iz Dinama.

Beli

pre 5 godina

I još jedna stvar nisam se ja ovdje došao svađati samo ti lijepo kažem da Zvezda koju sam pratio u EL i ova danas kao da nisu iste momčadi. Ne znam koji je problem ali da igrate kao prošlu godinu, šta onda ako i izgubiš sa4-5 razlike. Nešto ne štima ne znam šta vi bolje znate koji ste blizu tima.
Eto toliko
LP ljubiteljima nogometa(fudbala)

zašto nemaš mozak

pre 5 godina

@ To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)

Mogu da zamislim kako ti je sada hahahahahahah
(Student, 4. oktobar 2018 20:41)

Pa nikako mu je, mada od njih se očekuju tako "pametni" komentari....

Ivan

pre 5 godina

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.
(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:20)

Ni mi nećemo sa njima pa ko nas pita. Osim tzv "jugonostalgičara" naravno, ali njih ima i u Hrvatskoj doduše u strašno manjem broju nego ovde. Sve u svemu ni mi nećemo sa njima...a kad bolje razmislim mi nećemo ni sa nama hahahaha, eto nedavno se neki golmani srpskih klubova htedoše javno odreći čak čak i srpskog državljanstva zbog srpskog, nekada velikog, derbija u kome im suđenje nije bilo po volji...prema tome niko ni sa kim neće na Balkanu.... :-)

ovo je vec smijesno

pre 5 godina

@beli ti young boysi su u istom sastavu prosle godine hladno pukli od Partizana ,toliko od tebe ,a ovaj sto dolje pise ispod gluposti , decko Zvazda je prosle godine prezimila u Europi i to be hrvata, nesto sto vi niste napravili 50 godina

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac poučava mladunčad, 4. oktobar 2018 22:14)

Nastavi nastavi niz dragi moj, igrao je Dinasmo i 1:7 od Liona u sred Zagreba, i 0:4 od Juvea isto u sred Zagreba, i 2:6 od Reala u Madridu, i 1:5 od Bajerna u Minhenu, itd, itd, itd, toliko mnogo katastrofa koje bi svakog postidele...osim toga, gubio je i od raznih Šerifa, Jang Bojseva koje čak čak i Partizan dobija čuvenim formacijama zvanim 10-0-0...prema tome pssssst susedi, mali ste u fudbalu.... :-)

Ivan

pre 5 godina

Zasto se navijaci drugih klubova uporedjuju sa Crvenom zvezdom?
(zvezdas-RajvoSa, 4. oktobar 2018 23:38)

Zato što je ona sinonim za fudbal na Balkanu i u celoj Istočnoj Evropi naravno. Znaju oni to dobro, zato se i upoređuju sa njom. :-)

Adriano_Galliani

pre 5 godina

 Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.
(4k4.Dex, 04. oktobar 2018 20:22)

Sevilja izbacila Junajted prošle godine u 1/8 a odrala i Liverpul u finalu. Sevilja je jedan od najjačih klubova na svetu.

k

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)
jest vala u pravu si i steta sto su bili nezasluzeno prvaci jer partizan bi sigurno dosao do kraja,i stata sto su prosle god.nezasluzeno prosli grupu i uospste se plasirali i sto su sve utakmice u prvenstvu nezasluzeno dobili i sto ce tek nezasluzeno osvojiti i ovu i onda tu prestaje razum i pocinje vujoseviceva teorema

simbol

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba(Susjed, 04. oktobar 2018 21:32)Ma ja mislim da ste vi namerno izgubili od Švajcaraca da ne bi igrali u Ligi Šampiona.

Dare

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac pučava mladež, 04. oktobar 2018 

Svaka cast, ali nemoj da poredis nesto od pre 15 ili 20 god, i sad.Nekada smo mi manji mogli da igramo ravnopravno, danas je sve u novcu, pvi prebogati imaju po nekoliko superzvezda u timu, i danas se igra drugaciji fudbal.Eto i Dinamo je zafnjih godina u LS dobijao po nosu ubedljivo.

borac

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.(komentator, 04. oktobar 2018 21:40)Ne mogu se Zvezda i Dinamo porediti ni po istoriji,a ni po trenutnom kvalitetu.Bilo je godina,pa i u bivšoj zemlji kada je Dinamo imao jači tim od Zvezde,ali to nije dugo trajalo.Nije merilo to što je Zvezda odigrala loše zadnje 3-4 utakmice,jer je u septembru dovela nekoliko pojačanja i nisu se još uvek uigrali.

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Usporedjivanje Zvezde I Dinama?! Da li ste normalni? Hocete da brojimo skalpove velikim evropskim klubovima iz LIGA PETICE? Sta?! Nemate ih? Ajde, pozdrav.

Ivan

pre 5 godina

Sve sve ali nekada veliki Anderleht na koliko niske grane je pao...da ga ponizi jedan Dinamo Zg redovna mušterija evropskim velikanima već godinama i to na njegovom terenu u Briselu eeeej, sramota....pa njima je bre jedan Jang Bojs očitao u sred Zagreba lekciju...

Beli

pre 5 godina

Kakve veze ima prošla godina? Prošle godine nisu ni Basel razbijali sa pet razlike. Prošle godine i Zvezda je ličila na nešto a vidi sad. Šta me briga za prošlost gledam šta se sad dešava..

k

pre 5 godina

To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)
ajde boki sine pa dogovori se sa svojim iskomplexiranim drugarima iz maloga kluba...
jel je sad strasan ili nije strasan

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.
(Zvezdinho, 04. oktobar 2018 20:46)

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.

zgslavac pučava mladež

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Miki

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)
Ne bih se slozio...bez obzira na cinjenicu da su nastupili u LP 6 puta i 7-8 puta u UEFA Ligi, samo je jedna Zvezda

Author

pre 5 godina

Aman bre cigani moji :), pa čemu rasprava sa Hrvatima? Istorijski smo bolji i trofejniji i imamo ono što oni neće nikad. I u sadašnjosti smo bolji. Pustite sve ove što su isti i dele istoriju kako njima odgovara, to au kompleksi od najvećeg kluba u Istočnoj Evropi. I tačka.

dzo

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)

Izgubio bi od Napolija i PSGa tako da ne bi...

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:22)

Kad smo sa Hrvatskom igrali finale? A inače 1995.god i nije bilo ni Evropskog a ni Svetskog fudbalskog prvrnstva. :-)

Ivan

pre 5 godina

Sve sve ali nekada veliki Anderleht na koliko niske grane je pao...da ga ponizi jedan Dinamo Zg redovna mušterija evropskim velikanima već godinama i to na njegovom terenu u Briselu eeeej, sramota....pa njima je bre jedan Jang Bojs očitao u sred Zagreba lekciju...

Author

pre 5 godina

Aman bre cigani moji :), pa čemu rasprava sa Hrvatima? Istorijski smo bolji i trofejniji i imamo ono što oni neće nikad. I u sadašnjosti smo bolji. Pustite sve ove što su isti i dele istoriju kako njima odgovara, to au kompleksi od najvećeg kluba u Istočnoj Evropi. I tačka.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Gospodo, niste prezimili u Evropi 49 godina,POLA VEKA. I uporedjujete se sa Crvenom zvezdom.
Crvena zvezda - 16 proleca
Dinamo zagreb - 4 proleca.
Poslednje 1969 godine. Tacka,ende, odjava.

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac poučava mladunčad, 4. oktobar 2018 22:14)

Nastavi nastavi niz dragi moj, igrao je Dinasmo i 1:7 od Liona u sred Zagreba, i 0:4 od Juvea isto u sred Zagreba, i 2:6 od Reala u Madridu, i 1:5 od Bajerna u Minhenu, itd, itd, itd, toliko mnogo katastrofa koje bi svakog postidele...osim toga, gubio je i od raznih Šerifa, Jang Bojseva koje čak čak i Partizan dobija čuvenim formacijama zvanim 10-0-0...prema tome pssssst susedi, mali ste u fudbalu.... :-)

Ivan

pre 5 godina

Zasto se navijaci drugih klubova uporedjuju sa Crvenom zvezdom?
(zvezdas-RajvoSa, 4. oktobar 2018 23:38)

Zato što je ona sinonim za fudbal na Balkanu i u celoj Istočnoj Evropi naravno. Znaju oni to dobro, zato se i upoređuju sa njom. :-)

4k4.Dex

pre 5 godina

Sta pricaju ljudi ovde? Pa timovi iz LS ako slucajno ispadnu ili im treba sada za prvo mesti osvajaju Ligu evrope sa pola snage bukvalno... kakvo jace takmicenje? Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.

Miki

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu...
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09)
Ne bih se slozio...bez obzira na cinjenicu da su nastupili u LP 6 puta i 7-8 puta u UEFA Ligi, samo je jedna Zvezda

zvezdas-RajvoSa

pre 5 godina

Usporedjivanje Zvezde I Dinama?! Da li ste normalni? Hocete da brojimo skalpove velikim evropskim klubovima iz LIGA PETICE? Sta?! Nemate ih? Ajde, pozdrav.

komentator

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.

krš lom

pre 5 godina

Dinamo bi od CZ napravio ajvar. I to je tako od raspada države. No yuga - no party.
(zgslavac, 04. oktobar 2018 21:16)

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.

Aleksandar

pre 5 godina

Crvena Zvezda ne bi imala nikakve sanse protiv ovog Dinama!Ovo nije nikakvo trolovanje vec cinjenica.Pa oni su se igrali sa Fenerbahceom i Anderlechtom kao da su Barcelona.U te dve utakmice stvorili su 20 izglednih prilika za gol,bas su mocni.

borac

pre 5 godina

Dinamo ima više pobjeda u Europi ove godine nego Zvezda u zadnjih 25 god tako da nemojte uspoređivati ta dva kluba. Zna se da je Zvezdi za uspjeh potrebno troje: Država, sudac i Hrvat.(komentator, 04. oktobar 2018 21:40)Ne mogu se Zvezda i Dinamo porediti ni po istoriji,a ni po trenutnom kvalitetu.Bilo je godina,pa i u bivšoj zemlji kada je Dinamo imao jači tim od Zvezde,ali to nije dugo trajalo.Nije merilo to što je Zvezda odigrala loše zadnje 3-4 utakmice,jer je u septembru dovela nekoliko pojačanja i nisu se još uvek uigrali.

zgslavac pučava mladež

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Beli

pre 5 godina

Ti Young Boysi su pobjedili Basel 6-1..a i oni igraju za razliku od Zvezde koja ne igra ništa... Pa doslovno u dva kola prošli centar 5 puta.. Šta će ti onda LP, Dinamo i kad je igrao nikad nije izgledao ovako loše, zapravo niti jedan tim od kada je skupina nikad nije igrala tako loše. Možeš izgubit 9-2 al daj igrajte nešto. A i ovo što radite svom golmanu koji je na streljani cijelu utakmicu. Da čovjek stvarno nije tako dobar i jedini zaslužuje dres kluba koji igra LP pa vi bi primili 20 komada. Dinamo kad je izgubio od Lyona imao je na golu tupsona koji si je sam zabio gol, vjerojatno najgori golman u povijesti LP..

lol

pre 5 godina

Dinamo Zg pokazao da je i dalje daleko najjači klub u zadnjih 28 godina na ex yu... 
(Dinamo Zg, 4. oktobar 2018 21:09) 

Kako to majke ti može da Dinamo Zg bude "daleko najjači" klub U ZADNJIH 28 GODINA na prostorima ex yu????? Koliko me matematika dobro služi, a služži me, pre 27,5 godina je Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? Vaša mašta je pregolema, i ne umete bar da je nekako sakrijete pa vam se zato redovno ovde smejemo hahahaha!!! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 21:23)

Pa dobro greške su za ljude, 27 i pet mjeseci.

zgslavac poučava mladunčad

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina???
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23)

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.

Davor

pre 5 godina

Zvezdu sporediti s Dinamom hahaha. Zvezda koja se 28!!!!godina nija plasirala za Ligu Prvaka. Dinamo je bezbroj puta već bio u Ligi prvaka. Držio godinama moral balkanskih klubova. Zvezda 😂

ovo je vec smijesno

pre 5 godina

@beli ti young boysi su u istom sastavu prosle godine hladno pukli od Partizana ,toliko od tebe ,a ovaj sto dolje pise ispod gluposti , decko Zvazda je prosle godine prezimila u Europi i to be hrvata, nesto sto vi niste napravili 50 godina

Beli

pre 5 godina

Dinamo ovo, Dinamo ono... Dinamo je trebao unakaziti i Anderlectht i Fener na te dvije utakmice Dinamo je preko 40 udaraca na gol imao. Ako još Bjelica napravi na zimu do selekciju Dinamo će igrati bitnu ulogu u EL. Ne bi me iznenadilo da se ponovi "Hrvatska" sa SP...

Miki

pre 5 godina

Dinamo ubedljivo najbolji klub u regionu posle Crvene zvezde!
(sah 88, 4. oktobar 2018 20:59)
Slažem se, bez obzira sto je od raspada Yuge Dinamo igrao LŠ samo 6 puta te samo 8 puta Ligu UEFE..

Tatko na Martiana

pre 5 godina

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:22)

Kad smo sa Hrvatskom igrali finale? A inače 1995.god i nije bilo ni Evropskog a ni Svetskog fudbalskog prvrnstva. :-)

Susjed

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Ahahahaha bravo braćo Grci razbijajte Milan hahahaha! :-)
(Tatko na Martiana, 04. oktobar 2018 19:56)

Kako braća, zvizdali nam u finalu 1995. I navijali za Hrvatsku.

k

pre 5 godina

Mi Partizanovci znamo kako zvezda osvaja trofeje, ako je ovako osvajala u yugi nije cudo što su najtrofejniji klub.
(krš lom, 04. oktobar 2018 21:23)
nemojte vi da se javljate pokrali ste sve sto se moglo pokrasti kao i vasi dedovi 45te kad su dosli u srbiju

Adriano_Galliani

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.
(Zvezdinho, 04. oktobar 2018 20:46)

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.

simbol

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba(Susjed, 04. oktobar 2018 21:32)Ma ja mislim da ste vi namerno izgubili od Švajcaraca da ne bi igrali u Ligi Šampiona.

Mario

pre 5 godina

Zvezda uzela "Ušatog" u Bariju a Dinamo kasnije gotovo redovno bivao torpedovan od evropskih velikana!!! I kako ajde kako može onda biti "daleko najjači" klub u prethodnih 28 godina??? 
(Tatko na Martiana, 4. oktobar 2018 21:23) 
A od onda do jučer vas nije bilo nigdje i sad ste slučajno upali u grupnu fazu.
A možeš gledati i financijski gdje je tko, a i možeš vidjeti gdje to igraju u Europi igrači koji su potekli iz Dinama.

Ivan

pre 5 godina

Ne razumem. Hrvati bi pre sudpendovali Ligu nego pravili regionalnu. Neće sa Srbima I KRAJ PRICE.
(Adriano_Galliani, 4. oktobar 2018 21:20)

Ni mi nećemo sa njima pa ko nas pita. Osim tzv "jugonostalgičara" naravno, ali njih ima i u Hrvatskoj doduše u strašno manjem broju nego ovde. Sve u svemu ni mi nećemo sa njima...a kad bolje razmislim mi nećemo ni sa nama hahahaha, eto nedavno se neki golmani srpskih klubova htedoše javno odreći čak čak i srpskog državljanstva zbog srpskog, nekada velikog, derbija u kome im suđenje nije bilo po volji...prema tome niko ni sa kim neće na Balkanu.... :-)

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dobro Dinamo gazi do sada, padaju svi koji su po koeficijentu ispred njega, još tu Trnavu da riješe i trajat će u Europi dugo...Zvezda će doći do toga da je bolje manje para i ponos, nego više para i ismijavanje...

Dusan

pre 5 godina

Liga evropa sjajno takmicenje prosto je uzivati gledati pregled golova svih utakmica. Jeste da je razlika u kvalitetu i novcu Liga sampiona je realno elitno takmicenje u koje sve ekipe zele da igraju, Liga evrope je melem za ekipe koje dolaze sa istoka evrope dok Liga sampiona je pre svega za ekipe iz zapadne evrope ali dosta jakih timova ima i iz istocne evrope u ls, cska je dobio evropskog prvaka Sahjtor dva dva sa Lionom u prvom kolu Zvezda Napoli nula nula-Igrati Ls ili Le ne samo sportski dogadjaj vec tu ima dosta stvari pre svega novac, promocija kluba grada i drzave jos dosta stvari koje donose evropski mecevi.

Adriano_Galliani

pre 5 godina

 Sevilja se sprdala godinama sa engelzima itlaijanimani nemcima po Lifi evrope a u LS ne mogu da prodju 8finala. Jedna sevilja koja je u top 10 klubova na svetu. O cemu vi ovde pricate? Je l vi znate sta su Salzburg i Salke a sta su PSG i Livepul? Bukvalno nebo i zemlja.
(4k4.Dex, 04. oktobar 2018 20:22)

Sevilja izbacila Junajted prošle godine u 1/8 a odrala i Liverpul u finalu. Sevilja je jedan od najjačih klubova na svetu.

dzo

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)

Izgubio bi od Napolija i PSGa tako da ne bi...

Ivan

pre 5 godina

Susjedi, nakon debakla Zvezde i druge pobjede Dinama znate, zasto nikad ne zelim, da se Dinamo kvalificira za LS, vec "samo" za EL. Tu se barem mozemo loptati i ne sramotimo ime kluba.
(Susjed, 4. oktobar 2018 21:32)

Delimično si u pravu a delimično ne. Znači u pravu si kada kažeš da nam sa ovim klubovima i rosterima sa kojima raspolažu ni vama ni nama ni svima ostalima sa Balkana nije mesto u Ligi šampiona, to definitivno, a nisi u pravu jer, na primer, vaš Dinamo je do sada samo u poslednjoj deceniji u Ligi šampiona bio toliko puta da bi već jednostavno MORAO da sada bude mnogo konkurentiji i ozbiljniji klub...6 učešća u LŠ puta 15 miliona, plus za svaki bod i pobede koje se dodatno veoma visoko plaćaju naravno (retko je Dinamo to činio ali ipak ipak činio u nekoliko navrata), i plus sponzori, plus pun Maksimir, itd, itd, plus transferi, sve to u Dinamovu kasu slilo je i veoma ozbiljnu sumu novca koja bi od Dinama jednostavno MORALA da napravi do sada jedan jako ozbiljan klub sposoban da se ozbiljno predstavlja u LŠ. Međutim, vidimo da to nije slučaj, a zašto nije, svima je dobro poznato...prema tome susede, nije stvar u "sramoćenju imena kluba" debaklima u LŠ, već u tome što se NEMA plan rada na duge staze, plan stvaranja ozbiljnog evropskog kluba, ni kod vas, ni kod nas...zato ćemo se i dalje, ovako poput tebe, zadovoljavati po nekom pobedicom u Ligi Evrope, dok za to vreme ozbiljni klubovi igraju ozbiljan, zabavan, lep i profitabilan fudbal...

zeus

pre 5 godina

E ovako da napravimo rezime...
Dinamo Zagreb i Crvena Zvezda u ovom trenutku Euro koeficijent 5!
Ako izuzmemo financijsku stranu (15 mil - 8 mil EUR) puno je bolje za naše klubove da igraju LE jer kad odu u LP tamo je blamiranje sa izuzetkom otrgnutog pokojeg boda al ti trenuci su jako rijetki.
Dinamo Zagreb gol razlika 6:1, Crvena Zvezda 1:6
Dinamo Zagreb s uvodne dvije pobjede jako blizu proljeću u Europi, presudni su susreti s Trnavom. Po mom proracunu potrebno je nabiti ove godine jak koeficijent jer su iscurili stari koeficijenti i vidjeli smo već ove godine koliko je težak ždrijeb imao Dinamo.
I naravno prezimiti da skinu više tu stigmu.
Za Crvenu Zvezdu je cilj da skuplja iskustvo igranja u LP jer ih tu nije bilo skoro tri desetljeća i da probaju gubiti sa što manje razlike jer objektivno sva fortuna je ispucana već u prvom kolu.
Sretno oboma. Sportski pozdrav1

Beli

pre 5 godina

Kakve veze ima prošla godina? Prošle godine nisu ni Basel razbijali sa pet razlike. Prošle godine i Zvezda je ličila na nešto a vidi sad. Šta me briga za prošlost gledam šta se sad dešava..

Beli

pre 5 godina

I još jedna stvar nisam se ja ovdje došao svađati samo ti lijepo kažem da Zvezda koju sam pratio u EL i ova danas kao da nisu iste momčadi. Ne znam koji je problem ali da igrate kao prošlu godinu, šta onda ako i izgubiš sa4-5 razlike. Nešto ne štima ne znam šta vi bolje znate koji ste blizu tima.
Eto toliko
LP ljubiteljima nogometa(fudbala)

Dare

pre 5 godina

Da ponovimo, za one koji LŠ prate od svaki 30 godina kad CZ uđe u nju: Dinamo je igrao 0-0 na Old Trafordu protiv ManU u kojem su igrali Beckham, Paul Scholes, Ryan Giggs... na maksimiru smo izgubili 1-2. Na Velodromu smo protiv Marseillea u kojem je igrao Ravaneli igrali 2-2 a kod kuće također izgubili 1-2. Sve to u ligi prvaka komšije.
(zgslavac pučava mladež, 04. oktobar 2018 

Svaka cast, ali nemoj da poredis nesto od pre 15 ili 20 god, i sad.Nekada smo mi manji mogli da igramo ravnopravno, danas je sve u novcu, pvi prebogati imaju po nekoliko superzvezda u timu, i danas se igra drugaciji fudbal.Eto i Dinamo je zafnjih godina u LS dobijao po nosu ubedljivo.

zašto nemaš mozak

pre 5 godina

@ To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)

Mogu da zamislim kako ti je sada hahahahahahah
(Student, 4. oktobar 2018 20:41)

Pa nikako mu je, mada od njih se očekuju tako "pametni" komentari....

SUPERMAN

pre 5 godina

Sad vidim posle nepunih 50 min.igre zašto Marko Marin nije imao mesto u Olimpijskosu,...
(it’s my life, 04. oktobar 2018 20:02)

Vidis li i dalje...

Zvezdinho

pre 5 godina

Dabur bi bio ekstra pojacanje. Da bi se igrala LS moraju doci igraci takvog kvaliteta. A to moze samo uz regionalnu ligu. Domaca nema taj kvalitet.

k

pre 5 godina

Koja steta sto Salzburg nezasluzeno ispao ipak oni bi pruzili dostojan otpor ovima iz PSG, Liverpula za razliku od nekih!!
(Grobar, 04. oktobar 2018 20:47)
jest vala u pravu si i steta sto su bili nezasluzeno prvaci jer partizan bi sigurno dosao do kraja,i stata sto su prosle god.nezasluzeno prosli grupu i uospste se plasirali i sto su sve utakmice u prvenstvu nezasluzeno dobili i sto ce tek nezasluzeno osvojiti i ovu i onda tu prestaje razum i pocinje vujoseviceva teorema

k

pre 5 godina

To je taj moćni Salcburg
(Bojan, 04. oktobar 2018 19:05)
ajde boki sine pa dogovori se sa svojim iskomplexiranim drugarima iz maloga kluba...
jel je sad strasan ili nije strasan