Fudbal 96

Nedelja, 23.09.2018.

11:15

"Zvezdin B tim je tek malo slabiji od Partizanovog najboljeg"

Ranko Stojić, nekadašnji čuvar mreže Partizan, rekao je da se Crvena zvezda nalazi u prednosti pred 158. "večiti derbi".

"Zvezdin B tim je tek malo slabiji od Partizanovog najboljeg" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

guru pepe

pre 5 godina

@Autolakirer
Ako je Zvezda zaradila 40,Partizan je barem 50,e sad jedni doveli Kafua,Marina,Bena,Boacija,Ebelisija,one silne Causice jos vratili 41 milion duga,drugi Sumu i Tosica,vratili nista jos im drzava placa licencu,kako to,jel moguce da su ovi prvi toliko sposobni a pritom posteni da sve pare ulazu u klub a ovi drugi lopovi i nesposobnjakovici kakve svet nije video?

jeremija

pre 5 godina

@Razočaran u sve
Teleoptik je sagradjen mnogo posle Barija,a sam klub je prodao Mijatovicevu generaciju a tim popunio ekipom iz omladinske skole,Zvezda posle Barija dovela tada najbolje na krnjem Jugo trzistu.A danas imamo situaciju da je u ovom petogodisnjem periodu otkad je ova vlast tu gde jeste i od one nocne sednice u reziji velikog vodje,Partizan iako je vise zaradio od prodaje igraca i igrao cesce Evropu daleko manje potrosio od Zvezde,o vracanju dugova da ne govorim,0 evra vraceno naspram Zvezdinih 41,i s'obzirom ko je u upravi Partizana,ko ih je postavio,vrlo moguce je da se Zvezda finansira direktno iz komsiluka,cak nije iskljuceno da je Suma svesno doveden za one pare da bi se zvezdasi kod ovakvih rasprava hvatali njega kao argumenta i da se Vucela i ekipa "zahvaljuju" vodji bas iz tih razloga,dotle to ide kod ove vlasti a vreme je pokazalo da nije paranoja ni teotija zavere,kao sto se ispostavilo ono sto se prvog dana smene selektora Muslina govorilo,da je okidac smene odbijanje da se pozove Radonjic iza koga stoji neko mocan.

Dare

pre 5 godina

Imena ne znace nista, na terenu se.meri snaga.Zvezda jeste kvalitetnika po imenima, jeste duplo skuplja, ali to ne znaci da ce sa lakocom pobediti.Pa i Napoli, Arsenal, pa i Keln prosle godine su imali skuplje timove a Zvezda im je uzimala bodove.Zato Zvezdo pamet u glavu, igrajte svoju igru i ignorisite ovo pisanje novinara.

guru pepe

pre 5 godina

@očigledno
Partizan od skupljih ima samo Sumu,Tosica i Stojkovica,Zvezda Kafua,Ebelisija,Bena,Marina,Degeneka,Milijasa,Causica,Boacija,Partizan skoro svake godine igrao LE,jednom LS,Zvezda samo jednom LE,a od LS jos niste dobili evra,Partizan iz svog pogona,za solidne pare,prodao poslednjih godina Mitra,Ljaju,Markovica,Nastasica,Milenkovica,Vlahovica,Skuletica,Zvezda samo Grujica i Jovica,Partizan od stranaca sa nekom reputacijom doveo Leonarda i Bozinova,Zvezda Micela,Fibela,Moucea,Rikardinja,Letaleka,Vieiru,Edsona,Kangu,Partizan u rosteru ima 23 igraca i jos par njih pod ugovorom na pozajmicama,Zvezda 33 i petnaestak na pozajmicama,Partizanu od omladinaca u rosteru Pantic,Markovic,Djerlek,Cucin,Kokir,Sehovic,Jovicic,u Zvezdi Terzic i Joveljic,Partizan se prosle godine resio Radovica i Djurdjica cim su ispali iz Evrope zbog visokih plata,Zvezda vec 2-3 godine drzi Kahrimana pod ugovorom iako nije ni treci golman a prima platu kao reprezentativac.
Ovo su cinjenice,e sad sto vi verujete da kod vas igraci igraju iz ljubavi a da je Terzic(kao i Covic u basketu)genijalan menadzer to je vasa stvar,samo realnost ce da vas tresne o glavu kad ovi odu sa vlasti,jednostavno ne moze se nista na silu,pogotovo sto je vama nikad bolje,a ostatak lige nikad slabiji i jeftiniji

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Nagurali 42 mio EUR, drzavnih para u tim koji na prolece neci biti ni u Ligi Evrope.
Da su to privatni novci to se nikad ne bi desilo.

Skakac u stomak

pre 5 godina

Bitno da mi osvajamo domace prvenstvo u kontinuitetu 5-6 godina. Kao sto su oni u vreme Toleta. S tom razlikom, sto ce to biti na suvi kvalitet, a ne kao oni na sudijske kradje. Ako u tome uspemo, siguran sam da cemo napraviti rezultat u LS kakav dosad nijedan tim sa Balkana nije ostvario.

Autolakirer

pre 5 godina

obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi! 
(navijac, 23. septembar 2018 13:59) 

Ko je platio skidanje blokade za takmicenje u Evropi i ko se kome zahvaljivao.Platio MTS i zato na dresu reklama.Guglaj ako ne verujes.Zvezda u ove dve sezone zajedno sa prodajom igraca zaradila bliz 40 miliona

NY

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto. 
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 

Po upisi bih reakao da nemas vise od 15 godina.Evo da te necem naucim
Devedeserih ste imali deugog coveka SPS u liku Mirka Marjanovica.Danas u vlasti su Ivica Dacic, Rasim Ljajic, Branko Ruzic, Nebojsa Stefanovic , Vanja Udovicic. pre toga Boris Tadic, Mladjan Dinkic. Simpatizer Zvezde je danas Ministar Antic.Sta ste vi to sagradili.Hteli ste da otmete JNA, drzava vam sagradila Teleoptik, vaterpolu poklonili bazen Banjica.Ko vam zabranjuje sponzore.Drzava vam sipa kapom i sakom NIS,Telekom, EPS, MTS

dzabe u babe

pre 5 godina

Jeste covek u pravu ali....Zvezdin A tim je malo jaci od Partizanovog A , za Marina je jaci....ostali su manje vise slicna boranija u fudbalskom smislu

dio mio

pre 5 godina

kad ce vise ovi sto im oprostise dug od 50 miliona pa onda od penzionera i pdva kupili par solidnih igraca da se privatiziju i ostave komunisticko socijalisticko vodjenje kluba. moze tako i sa partizanom svi na prodaju i privatizaciju i zvezda i partizan.

Vuk

pre 5 godina

Partizan samo treba da odigra HRABRO kao Zvezda protiv Napolija.
A onda se može nadati pozitivnom razultatu,barem istom rezultatu kao u tom meču.
Mada se može nadati i pobedi.
SAMO HRABRO.
(ko zvezda protiv Napolija).

Očekujem barem od novinara iste naslove .

Pterodaktil

pre 5 godina

(Davle, 23. septembar 2018 15:49
Pa,ako hoces..i jedno i drugo,uzevsi u obzir odakle Partizan proizlazi,ali sam ore svega mislio na Teleoptik,parama od Binga,i odlicnim transferima u to vreme,kako znamo,i kako je tadasnji predsednik zecevic i rekao.A,sta imate vi?Sta?jel mislis na vas stadion?To ste vi sagradili,jel?Cijim parama?Jel znas?Bonovi...Ciglice,dobrovoljan prihod,a?Hahahahaaa,jeste .Drzavni ste projekat i tacka.

ford

pre 5 godina

Sta kaze,Partizanu je potrebna agresivnost na sredini terena,brzi napadi,takticka disciplina..!?
Znaci,nista od izjednacenog duela.

Najrealnije

pre 5 godina

Zvezdin B tim je tek za jednu klasu kvalitetniji od partizanovog najboljeg tima,dok je prva Zvezdina postava tri klase iznad njih.

Sofronije

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43) # Link komentara

Svaka čast na tvom nicku! Očigledno i dalje živiš u tom dobu. Avangarda, sve sami, uvek neko drugi kriv... Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Ni Nušić ne bi bolje.

Sofronije

pre 5 godina

Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...
(Baradja, 23. septembar 2018 14:53) # Link komentara

A po kom osnovu, molim te? Slatko si me nasmejao. Zvezda i Steaua, prvaci Evrope. Olimpijakos, Panatinakikos, pa i Ludogorec, Dinamo, Hajduk... Ili misliš da je ulica Humska ceo Balkan?

Pterodaktil

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...
(jazAbdin,
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.

Nešque

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Dobro i? To govori da partizanu negde curi novac, loš posao. Pa i barca da nema skuplji tim od Partizana, partizan bi pobedio.

dux

pre 5 godina

Ne kapiram partizan, dovodiš Sumu za 2 miliona, igrača koji igra u Slovačkoj gde je sigurno na oku Bundesligaških menadžera i misliš da je njima promakao njegov kvalitet, a posle se lupaš po glavi šta bi. Za te pare se dovodi iskusan tridesetogodišnji stranac sa iskustvom igranja ozbiljnog fudbala, tipa Marin a ne igrač koja je klasična " mačka u džaku" i od kojeg realno ne znaš šta možeš da očekuješ. Ma koliko razvijali teorije zavere, rekao bih da je krivac za loše rezultate Partizana uprava. Pa u Partizanu je standardni levi bek igrač za koga sam siguran da nema mesta bar u pola naših super ligaša, nema potrebe dalje analizirati....

nedelja

pre 5 godina

Ali ne mogu navijaca partizana da prebole zadnje 2 zvezdine godine i to ti je. Ne mogu da verujem. Pa da li ste vi svesni gde ste kad vas je pregazio besiktas koji je za klasu slabiji od Napolija. Sut niste imali. Zvezda je jedina koja je od 1.kola dosla do grupnih faza, prosle godine prosla i grupu. Ove godine je neporazena u evropi, zvezdin golman je proglasen golmanom kola... I vi i dalje ste neumorni, nalazite sve i svasta samo da omalovazavate ocigledan uspeh.

legenda

pre 5 godina

kako bre razlika u kvalitetu? ja sam svojim očima gledao, i to nekoliko puta da je partizan doveo bombe! u jednom momentu je bilo više bombi u partizanu nego u iraku.

Davle

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota... 
(jazAbdin, 
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43)

Hahahaha , sta je to Partizan sagradio sam , majke ti .... stadion JNA ili Teleoptik ? Da ti odgovorim ja ili ces i dalje lagati sam sebe ?

Razočaran u sve

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Misliš nešto tipa SC "Teleoptik" posle Barija?

Runner

pre 5 godina

То што је Звездин "Б" тим тек мало слабији од Партизановог најјачег у фудбалу не значи ама баш ништа јер утакмицу игра једанаест против једанаест играча а дозвољене су само три измене. Није то хокеј у коме можеш одједном заменити читаву поставу. Уколико Партизану, у вечерашњој утакмици, прва постава буде на висини задатка, онда ће Звезди бити бадаба и пет "Б" тимова.

Aleksa

pre 5 godina

Dobijamo u inat svima!
I samo Partizaaaaaaaaannn!
(Kicko, 23. septembar 2018 12:25)

Кицко, па и играмо само са Партизаном, не можемо никог да добијемо другог....само партизане....

Али не у инат....него рутински, за бодове...

Torente

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Samo se ti tesi i podrzavaj svoju upravu. Zvezda u LS, prosle god u LR, puna para.

Zvezdas

pre 5 godina

Derbiji su nesto drugo, retko kad je odlucivao kvalitet jednog tima. Motivacija, inspiracija nekad odigraju vaznu ulogu, Zvezda jeste kvalitetnija, neka to potvrdi u derbiju. Napoli je bar 2x kvalitetniji od Zvezde pa nije pobedio.

Baradja

pre 5 godina

Cemu ova napucavanja,i jedni i drugi su druga liga evropskog fudbala.Zar neko moze biti ponosan na bod koji je zvezda osvojila punim autobusom,zar je to fudbal kojim moze da nas usreci,pred svojom publikom....Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...

Vlada

pre 5 godina

Realnost i objektivnost očigledno ne postoji ovde. Izgleda da je Zvezda kriva što je poslovala bolje od Partizana. Pa Partizan je poslao svoje najskuplje pojačanje ikada na pozajmicu a pritom je plaćen kao nekoliko Zvezdinih pojačanja. To što Partizan pogrešno posluje i daje džak para za očajne igrače nije krivica Zvezde niti njen problem. Ah ta objektivnost i realnost.

Grr

pre 5 godina

Partizan je jako loš ove godine pa je upravo to razlika u korist CZ. CZ je na nivou prethodnih godina, to su pokazale i utakmice u Evropi, sve na mišiće sa dosta muke i sreće, mislim od Trnave pa nadalje.

gpppp

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..zvezda ima bolji tim za toliko..ako je bunker protiv napolija merilo onda..sedi jedan!
(boot-am, 23. septembar 2018 12:59)

A nije ti palo na pamet da je partizan domaćin?
Da se igra na marakani kvota bi bila 1.50 na keca

Bojan R.

pre 5 godina

vidi ih uplakani sto kmece kako je Zvezdin b tim skuplji od Partizanovog prvog, pa normalno da jeste, tako i treba da bude ! To sto vasa uprava puni dzepove, prodaje odlicne igrace, a dovodi krs polovnjake kakve to veze ima sa nama ? Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?

Zkr

pre 5 godina

Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23

Lepo je navijati, ali nije lepo pričati neistine.

Lalatović je još sa Voždovcem Zvezdi uzeo titulu, pre par godina...

Ali zlatne ribice pamte samo poslednih 15 minuta...

navijac

pre 5 godina

@Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?
(Bojan R., 23. septembar 2018 13:45)

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!

jok

pre 5 godina

Torino-Napoli 0:2 25. minut. Slab Napoli ?
(zvezdas-RajvoSa, 23. septembar 2018 13:09)

Nije slab. Dobar je bio Napoli. Nego je Zvezda bila, očekivano, dosta slabija od njih. A izvukla je mnogo.

36-64 posed lopte,
168-631 tačnih pasova,
6-20 broj šuteva.

nele

pre 5 godina

Ne slazem se ni najmanje da je Zvezdin drugi tim slabiji od Partizana. A sigurno nije ni skuplji. Odakle vam ideja da svi kod vas dolaze za kikiriki?? Stojkovic raskinuo ugovor I dosao iz Engleske za male pare? Zasto? Da bi se prodao?? Tosic? Zdjelar? Pantic ima dobar ugovor ali Celsi sigurno placa veci deo
Zvezda jeste nagomolala igrace na par pozicija. Stojiljkovica vratiti sto pre(kod nas na pozajmici) Meleg ili Ebisilio je visak, Srnica prodati, Milica takodje

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 12:29)

Ajde mi objasni kako sam kontradiktoran. Reci mi tačno gde sam ja bio kotrakditoran. Reako i ako slučajno ne znači da hoće. Osvaja titulu. I to ti tvrdiš da je kontradiktorno sa či,. Jer ti pratiš našu ligu od juče. Reci mi gde tačno Zvezda i ako izgubi od Partizana može da prospe bodove. Pa imaju čak i kući utakmicu verovatno dve na domaćem terenu protiv istog protivinika. Dobiće sigurno bar jednu od te dve. Onako na predpostavku. Zvezda i sa smešnijim timom od ovog je imala niz koji je probijao rekorde. Sećaš li se Božovićevog tima. Čak i raniji sastavi su takođe imali 90% uspešnosti. I ja sam kontradiktoran. Mani se filozofiranja i da sportski pozdrav.

Marko

pre 5 godina

Ne bih se složio...Jedino bi nam odbrana bila baš slabija u odnosu na prvi tim...Ali sve drugo...uostalom ko to zna koji je to Zvezdin B tim? Milojević rotira i menja sve,sve osim zadnje linije i Marina.

Jax

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

A zasto ne budes covek iako si grobar? Malo objektivnosti nije na odmet... Zvezdinih PET pojacanja su kostala koliko JEDNO vase...Ko vam je kriv sto vam je Ilijev doveo Sumu? I pidseti me, koji tim je prosle sezone doveo najskuplje pojacanje u istoriji naseg fudbala?

očigledno

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Kafu ima platu od 700.000 €, a vi izgleda brzo zaboravljate mega giga bombu Sumu? Vi ste njega platili 2 miliona i placate mu ko zna koliku platu, a da li uopste treba pominjati Tosica koji ima platu opet ko zna koliku, a uopste ne igra, pa jos i ostale strance sa ko zna kolikim platama, samo sto vi ne ograte ni LE, niste skoro nikoga ni prodali, a opet imate ocigledno ogroman budzet za nase uslove...

deki

pre 5 godina

Zvezda je u prednosti u svemu,bolji igracki kadar,boljeg trenera,vise kvalitetnijih utakmica ali to naravno ne mora nista da znaci. Rekao bi da je bod Partizanu kao kuca, kao nama protiv Napolija.Vi sto pisete o plati Kafua od 700 soma, to je istina ali Bambi Tosic ima 800 hiljada a Djukic je imao 600,zato nisu mogli da ga smene

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25)

Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.

zvezdale

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20)

A vama u timu nema mesta za Sumu koji je plaćen 3 miliona evra i ima platu 5 miliona, pa ga šaljete na pozajmice. Koliko tek imaju ovi što igraju?

boot-am

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..
zvezda ima bolji tim za toliko..

ako je bunker protiv napolija merilo onda..
sedi jedan!

Bob Mcadoo

pre 5 godina

To su igraci kupljeni ore vise od pol godine i godinu dana, a i oni nisu u protokolu! Kako onda nisi pomenuo i Rikardinja, koga ste platili kao i mi ovj pomnuti dvojac, ge je sada, zasto on je igra vise za vas i koliko ga jos placate??Zvezdin "B" tim cine Kafu, Ebisilijo, Sumaila, Srnic, Stoiljkovic, Jovancic, Milic, Gobeljic... Kolik je vrednost ovih igrac i.kolio su placeni? Onda uporedi te igrace sa nadim „A" timom, Mileticima, Markovicem, Kosovicem, Nikolicem...Za koje klubove su prethodno igrali pomenuti "B" prvotimci CZ, a u kojima "A" prvotimci FCP??

Milan

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20) # Link komentara


A kad ste vi bili skuplji onda je bilo uredu?

zvezdarac

pre 5 godina

@ocigledno

Vi takvih kao suma (po plati gledano) imate dosta. Mi samo jednog. Svi ostali igraju manje-više za kikiriki. Vaš najlošije plaćeni fudbaler ima veću platu nego nas najbolje plaćeni, ne računajući sumu.

Partizanovac

pre 5 godina

Potpuno tacna analiza! Zvezda ima tim koji je znacajno kvalitetniji od Partizana, gledajuci individualni i timski kvalitet. Svaki rezultat osim pobede Zvezde bio neupseh za njih. Navijam za Partizan i podrzacu ga veceras ali su sanse minimalne. Mada, mozda to i nije tako lose, da nam konacno neki ljudi (Ilijev, Vazura, profa, Vucela i sin) odu iz kluba. U slucaju tog ishoda bi lako podneo poraz. Pozdrav, uz poziv da sve prodje bez incidenata.

jazAbdin

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...

Dule

pre 5 godina

Cemu i pobeda, kidanje i umaranje igraca kad ce se opet bodovi prepoloviti? Zvezdi dovoljan X i nema potrebe x za vise. A do kraja sezone ima mnogo da se igra. Nista ovo ne resava, osim eto mozda samopouzdanja.

bpbpbp

pre 5 godina

Partizan je izgubio motiv posto nije uspio da udje u LE! Pitanje je sta bi bilo sa CZ da nije onako srecno prosla u LS. Tvrdim da Parizan nije nista gori, i da ce to danas pokazati.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@zvezdarac
Nisi ti sa Zvezdare... cim navijas za Partizan...:-)
Salim se, naravno. Mislim da je posle Sume i Tosica svaka prica oko plate deplasirana jer Suma i Tosic nista specijalno nisu dali Partizanu a zaradjuju oniliko a sa druge strane Zvezda igra LS ove godine a prosle godine smo prosli grupu u LE tako da za sada, rezultati su tu i van JSL ili kako je vi zovete Vuciceve lige....

Aleksej

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25) Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23)Covek koji toliko zna i razume sta se desava prati pomno komentare.Kontradiktoran si druze,ne patetisi tu.Sportski pozdrav.

Bane

pre 5 godina

(očigledno, 23. septembar 2018 11:33)

Drugar sve što pišeš je rekla kazala. Jer taj sastav nećeš videti nikad a kamoli 9-10 puta. Ono kad staviš 11 random igrača koji vidiš samo na treningu misliš da može da dobije nekog u zvaničnoj utakmici. Realnost je malo drugačija.

SrbEUin

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Da li zato ne treba naglašavati da Partizanov najskuplji igrač koji je primio sumu od 2,1 milon samo za pola sezone igra na pozajmici u C timu?

Laki

pre 5 godina

Zvezdina najveća prednost u odnosu na Partizan je trener! Sve drugo može i ne mora biti, ali kad neko zna šta radi, zašto to radi i kako to treba da se najbolje radi, onda nema mnogo prostora za iznenađenja (a iznenađenje bi bilo da Zvezda ne dobije večeras)

Laki

pre 5 godina

Uz Zvezdu je država, mediji,mnogi instrumentalizovani klubovi sa trenerima, bogami i sudije, i opet je najvažnije dobiti Partizan, uništiti ga, pa sad, pitam ja, zašto kad smo toliko mali i jadni, sa tako lošim igračima, nesposobnom upravom, zašto?

Torente

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Zaboravio si Sumu..Najskupljeg ikada :-))

On je ipak skuplji od svih Zvezdinih pojacanja te sezone zajedno.

očigledno

pre 5 godina

Slabiji?
Popovic
Gobeljic Babic Sumaila Hajdin(Terzic)
Jovancic Jovicic(Causic)
Kafu(Srnic) Ebesilijo(Meleg) Jevtovic
Pavkov(Stojiljkovic, Joveljic)
Pa ovaj tim bi dobio Partizan u 9 od 10 utakmica...

Anti Social Social Club

pre 5 godina

Partiza dobija...

pa onda mogu da pričaju kako su nekada dobili neki tim iz Lige Šampiona...



i kreće Južni Vetar: "tananananana Jelen Super Liga".

1t_cr0wD

pre 5 godina

Koliko god ne voleo ovog lika, ovo je ziva istina. I na pocetku priprema je CZ bila jaca, a jos su od tada doveli 4-5 vrhunskih pojacanja, a FKP nista.

Aleksej

pre 5 godina

Samo da dobije ovo Zvezda i titula sloro da je osvojena u prva 10. kola.Zvezda je igrala i sa Cukarickim,Radnickim iz Nisa i Vojvodinom Partizan protiv nijednog od tih rivala.Ako Parrizan danas dozivi poraz daj Boze izgubice sigurno jednu od pomenute 3. ekipe i mozda jos odigra i remi.Sto znaci da ce se napraviti ogromna razlika koju je nemoguce dostici.

očigledno

pre 5 godina

Slabiji?
Popovic
Gobeljic Babic Sumaila Hajdin(Terzic)
Jovancic Jovicic(Causic)
Kafu(Srnic) Ebesilijo(Meleg) Jevtovic
Pavkov(Stojiljkovic, Joveljic)
Pa ovaj tim bi dobio Partizan u 9 od 10 utakmica...

1t_cr0wD

pre 5 godina

Koliko god ne voleo ovog lika, ovo je ziva istina. I na pocetku priprema je CZ bila jaca, a jos su od tada doveli 4-5 vrhunskih pojacanja, a FKP nista.

jazAbdin

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...

očigledno

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Kafu ima platu od 700.000 €, a vi izgleda brzo zaboravljate mega giga bombu Sumu? Vi ste njega platili 2 miliona i placate mu ko zna koliku platu, a da li uopste treba pominjati Tosica koji ima platu opet ko zna koliku, a uopste ne igra, pa jos i ostale strance sa ko zna kolikim platama, samo sto vi ne ograte ni LE, niste skoro nikoga ni prodali, a opet imate ocigledno ogroman budzet za nase uslove...

Torente

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Zaboravio si Sumu..Najskupljeg ikada :-))

On je ipak skuplji od svih Zvezdinih pojacanja te sezone zajedno.

Aleksej

pre 5 godina

Samo da dobije ovo Zvezda i titula sloro da je osvojena u prva 10. kola.Zvezda je igrala i sa Cukarickim,Radnickim iz Nisa i Vojvodinom Partizan protiv nijednog od tih rivala.Ako Parrizan danas dozivi poraz daj Boze izgubice sigurno jednu od pomenute 3. ekipe i mozda jos odigra i remi.Sto znaci da ce se napraviti ogromna razlika koju je nemoguce dostici.

deki

pre 5 godina

Zvezda je u prednosti u svemu,bolji igracki kadar,boljeg trenera,vise kvalitetnijih utakmica ali to naravno ne mora nista da znaci. Rekao bi da je bod Partizanu kao kuca, kao nama protiv Napolija.Vi sto pisete o plati Kafua od 700 soma, to je istina ali Bambi Tosic ima 800 hiljada a Djukic je imao 600,zato nisu mogli da ga smene

Partizanovac

pre 5 godina

Potpuno tacna analiza! Zvezda ima tim koji je znacajno kvalitetniji od Partizana, gledajuci individualni i timski kvalitet. Svaki rezultat osim pobede Zvezde bio neupseh za njih. Navijam za Partizan i podrzacu ga veceras ali su sanse minimalne. Mada, mozda to i nije tako lose, da nam konacno neki ljudi (Ilijev, Vazura, profa, Vucela i sin) odu iz kluba. U slucaju tog ishoda bi lako podneo poraz. Pozdrav, uz poziv da sve prodje bez incidenata.

zvezdale

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20)

A vama u timu nema mesta za Sumu koji je plaćen 3 miliona evra i ima platu 5 miliona, pa ga šaljete na pozajmice. Koliko tek imaju ovi što igraju?

Bojan R.

pre 5 godina

vidi ih uplakani sto kmece kako je Zvezdin b tim skuplji od Partizanovog prvog, pa normalno da jeste, tako i treba da bude ! To sto vasa uprava puni dzepove, prodaje odlicne igrace, a dovodi krs polovnjake kakve to veze ima sa nama ? Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?

Razočaran u sve

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Misliš nešto tipa SC "Teleoptik" posle Barija?

Zvezdas

pre 5 godina

Derbiji su nesto drugo, retko kad je odlucivao kvalitet jednog tima. Motivacija, inspiracija nekad odigraju vaznu ulogu, Zvezda jeste kvalitetnija, neka to potvrdi u derbiju. Napoli je bar 2x kvalitetniji od Zvezde pa nije pobedio.

Jax

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

A zasto ne budes covek iako si grobar? Malo objektivnosti nije na odmet... Zvezdinih PET pojacanja su kostala koliko JEDNO vase...Ko vam je kriv sto vam je Ilijev doveo Sumu? I pidseti me, koji tim je prosle sezone doveo najskuplje pojacanje u istoriji naseg fudbala?

Davle

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota... 
(jazAbdin, 
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43)

Hahahaha , sta je to Partizan sagradio sam , majke ti .... stadion JNA ili Teleoptik ? Da ti odgovorim ja ili ces i dalje lagati sam sebe ?

Vlada

pre 5 godina

Realnost i objektivnost očigledno ne postoji ovde. Izgleda da je Zvezda kriva što je poslovala bolje od Partizana. Pa Partizan je poslao svoje najskuplje pojačanje ikada na pozajmicu a pritom je plaćen kao nekoliko Zvezdinih pojačanja. To što Partizan pogrešno posluje i daje džak para za očajne igrače nije krivica Zvezde niti njen problem. Ah ta objektivnost i realnost.

SrbEUin

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Da li zato ne treba naglašavati da Partizanov najskuplji igrač koji je primio sumu od 2,1 milon samo za pola sezone igra na pozajmici u C timu?

legenda

pre 5 godina

kako bre razlika u kvalitetu? ja sam svojim očima gledao, i to nekoliko puta da je partizan doveo bombe! u jednom momentu je bilo više bombi u partizanu nego u iraku.

Torente

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Samo se ti tesi i podrzavaj svoju upravu. Zvezda u LS, prosle god u LR, puna para.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@zvezdarac
Nisi ti sa Zvezdare... cim navijas za Partizan...:-)
Salim se, naravno. Mislim da je posle Sume i Tosica svaka prica oko plate deplasirana jer Suma i Tosic nista specijalno nisu dali Partizanu a zaradjuju oniliko a sa druge strane Zvezda igra LS ove godine a prosle godine smo prosli grupu u LE tako da za sada, rezultati su tu i van JSL ili kako je vi zovete Vuciceve lige....

Laki

pre 5 godina

Uz Zvezdu je država, mediji,mnogi instrumentalizovani klubovi sa trenerima, bogami i sudije, i opet je najvažnije dobiti Partizan, uništiti ga, pa sad, pitam ja, zašto kad smo toliko mali i jadni, sa tako lošim igračima, nesposobnom upravom, zašto?

dux

pre 5 godina

Ne kapiram partizan, dovodiš Sumu za 2 miliona, igrača koji igra u Slovačkoj gde je sigurno na oku Bundesligaških menadžera i misliš da je njima promakao njegov kvalitet, a posle se lupaš po glavi šta bi. Za te pare se dovodi iskusan tridesetogodišnji stranac sa iskustvom igranja ozbiljnog fudbala, tipa Marin a ne igrač koja je klasična " mačka u džaku" i od kojeg realno ne znaš šta možeš da očekuješ. Ma koliko razvijali teorije zavere, rekao bih da je krivac za loše rezultate Partizana uprava. Pa u Partizanu je standardni levi bek igrač za koga sam siguran da nema mesta bar u pola naših super ligaša, nema potrebe dalje analizirati....

jok

pre 5 godina

Torino-Napoli 0:2 25. minut. Slab Napoli ?
(zvezdas-RajvoSa, 23. septembar 2018 13:09)

Nije slab. Dobar je bio Napoli. Nego je Zvezda bila, očekivano, dosta slabija od njih. A izvukla je mnogo.

36-64 posed lopte,
168-631 tačnih pasova,
6-20 broj šuteva.

navijac

pre 5 godina

@Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?
(Bojan R., 23. septembar 2018 13:45)

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!

nedelja

pre 5 godina

Ali ne mogu navijaca partizana da prebole zadnje 2 zvezdine godine i to ti je. Ne mogu da verujem. Pa da li ste vi svesni gde ste kad vas je pregazio besiktas koji je za klasu slabiji od Napolija. Sut niste imali. Zvezda je jedina koja je od 1.kola dosla do grupnih faza, prosle godine prosla i grupu. Ove godine je neporazena u evropi, zvezdin golman je proglasen golmanom kola... I vi i dalje ste neumorni, nalazite sve i svasta samo da omalovazavate ocigledan uspeh.

Zkr

pre 5 godina

Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23

Lepo je navijati, ali nije lepo pričati neistine.

Lalatović je još sa Voždovcem Zvezdi uzeo titulu, pre par godina...

Ali zlatne ribice pamte samo poslednih 15 minuta...

Laki

pre 5 godina

Zvezdina najveća prednost u odnosu na Partizan je trener! Sve drugo može i ne mora biti, ali kad neko zna šta radi, zašto to radi i kako to treba da se najbolje radi, onda nema mnogo prostora za iznenađenja (a iznenađenje bi bilo da Zvezda ne dobije večeras)

nele

pre 5 godina

Ne slazem se ni najmanje da je Zvezdin drugi tim slabiji od Partizana. A sigurno nije ni skuplji. Odakle vam ideja da svi kod vas dolaze za kikiriki?? Stojkovic raskinuo ugovor I dosao iz Engleske za male pare? Zasto? Da bi se prodao?? Tosic? Zdjelar? Pantic ima dobar ugovor ali Celsi sigurno placa veci deo
Zvezda jeste nagomolala igrace na par pozicija. Stojiljkovica vratiti sto pre(kod nas na pozajmici) Meleg ili Ebisilio je visak, Srnica prodati, Milica takodje

gpppp

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..zvezda ima bolji tim za toliko..ako je bunker protiv napolija merilo onda..sedi jedan!
(boot-am, 23. septembar 2018 12:59)

A nije ti palo na pamet da je partizan domaćin?
Da se igra na marakani kvota bi bila 1.50 na keca

Milan

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20) # Link komentara


A kad ste vi bili skuplji onda je bilo uredu?

Dule

pre 5 godina

Cemu i pobeda, kidanje i umaranje igraca kad ce se opet bodovi prepoloviti? Zvezdi dovoljan X i nema potrebe x za vise. A do kraja sezone ima mnogo da se igra. Nista ovo ne resava, osim eto mozda samopouzdanja.

Bob Mcadoo

pre 5 godina

To su igraci kupljeni ore vise od pol godine i godinu dana, a i oni nisu u protokolu! Kako onda nisi pomenuo i Rikardinja, koga ste platili kao i mi ovj pomnuti dvojac, ge je sada, zasto on je igra vise za vas i koliko ga jos placate??Zvezdin "B" tim cine Kafu, Ebisilijo, Sumaila, Srnic, Stoiljkovic, Jovancic, Milic, Gobeljic... Kolik je vrednost ovih igrac i.kolio su placeni? Onda uporedi te igrace sa nadim „A" timom, Mileticima, Markovicem, Kosovicem, Nikolicem...Za koje klubove su prethodno igrali pomenuti "B" prvotimci CZ, a u kojima "A" prvotimci FCP??

Marko

pre 5 godina

Ne bih se složio...Jedino bi nam odbrana bila baš slabija u odnosu na prvi tim...Ali sve drugo...uostalom ko to zna koji je to Zvezdin B tim? Milojević rotira i menja sve,sve osim zadnje linije i Marina.

Aleksej

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25) Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23)Covek koji toliko zna i razume sta se desava prati pomno komentare.Kontradiktoran si druze,ne patetisi tu.Sportski pozdrav.

zvezdarac

pre 5 godina

@ocigledno

Vi takvih kao suma (po plati gledano) imate dosta. Mi samo jednog. Svi ostali igraju manje-više za kikiriki. Vaš najlošije plaćeni fudbaler ima veću platu nego nas najbolje plaćeni, ne računajući sumu.

bpbpbp

pre 5 godina

Partizan je izgubio motiv posto nije uspio da udje u LE! Pitanje je sta bi bilo sa CZ da nije onako srecno prosla u LS. Tvrdim da Parizan nije nista gori, i da ce to danas pokazati.

Baradja

pre 5 godina

Cemu ova napucavanja,i jedni i drugi su druga liga evropskog fudbala.Zar neko moze biti ponosan na bod koji je zvezda osvojila punim autobusom,zar je to fudbal kojim moze da nas usreci,pred svojom publikom....Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...

Pterodaktil

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...
(jazAbdin,
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.

Grr

pre 5 godina

Partizan je jako loš ove godine pa je upravo to razlika u korist CZ. CZ je na nivou prethodnih godina, to su pokazale i utakmice u Evropi, sve na mišiće sa dosta muke i sreće, mislim od Trnave pa nadalje.

Nešque

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Dobro i? To govori da partizanu negde curi novac, loš posao. Pa i barca da nema skuplji tim od Partizana, partizan bi pobedio.

boot-am

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..
zvezda ima bolji tim za toliko..

ako je bunker protiv napolija merilo onda..
sedi jedan!

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 12:29)

Ajde mi objasni kako sam kontradiktoran. Reci mi tačno gde sam ja bio kotrakditoran. Reako i ako slučajno ne znači da hoće. Osvaja titulu. I to ti tvrdiš da je kontradiktorno sa či,. Jer ti pratiš našu ligu od juče. Reci mi gde tačno Zvezda i ako izgubi od Partizana može da prospe bodove. Pa imaju čak i kući utakmicu verovatno dve na domaćem terenu protiv istog protivinika. Dobiće sigurno bar jednu od te dve. Onako na predpostavku. Zvezda i sa smešnijim timom od ovog je imala niz koji je probijao rekorde. Sećaš li se Božovićevog tima. Čak i raniji sastavi su takođe imali 90% uspešnosti. I ja sam kontradiktoran. Mani se filozofiranja i da sportski pozdrav.

Aleksa

pre 5 godina

Dobijamo u inat svima!
I samo Partizaaaaaaaaannn!
(Kicko, 23. septembar 2018 12:25)

Кицко, па и играмо само са Партизаном, не можемо никог да добијемо другог....само партизане....

Али не у инат....него рутински, за бодове...

Anti Social Social Club

pre 5 godina

Partiza dobija...

pa onda mogu da pričaju kako su nekada dobili neki tim iz Lige Šampiona...



i kreće Južni Vetar: "tananananana Jelen Super Liga".

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25)

Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.

Runner

pre 5 godina

То што је Звездин "Б" тим тек мало слабији од Партизановог најјачег у фудбалу не значи ама баш ништа јер утакмицу игра једанаест против једанаест играча а дозвољене су само три измене. Није то хокеј у коме можеш одједном заменити читаву поставу. Уколико Партизану, у вечерашњој утакмици, прва постава буде на висини задатка, онда ће Звезди бити бадаба и пет "Б" тимова.

Bane

pre 5 godina

(očigledno, 23. septembar 2018 11:33)

Drugar sve što pišeš je rekla kazala. Jer taj sastav nećeš videti nikad a kamoli 9-10 puta. Ono kad staviš 11 random igrača koji vidiš samo na treningu misliš da može da dobije nekog u zvaničnoj utakmici. Realnost je malo drugačija.

guru pepe

pre 5 godina

@Autolakirer
Ako je Zvezda zaradila 40,Partizan je barem 50,e sad jedni doveli Kafua,Marina,Bena,Boacija,Ebelisija,one silne Causice jos vratili 41 milion duga,drugi Sumu i Tosica,vratili nista jos im drzava placa licencu,kako to,jel moguce da su ovi prvi toliko sposobni a pritom posteni da sve pare ulazu u klub a ovi drugi lopovi i nesposobnjakovici kakve svet nije video?

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Nagurali 42 mio EUR, drzavnih para u tim koji na prolece neci biti ni u Ligi Evrope.
Da su to privatni novci to se nikad ne bi desilo.

guru pepe

pre 5 godina

@očigledno
Partizan od skupljih ima samo Sumu,Tosica i Stojkovica,Zvezda Kafua,Ebelisija,Bena,Marina,Degeneka,Milijasa,Causica,Boacija,Partizan skoro svake godine igrao LE,jednom LS,Zvezda samo jednom LE,a od LS jos niste dobili evra,Partizan iz svog pogona,za solidne pare,prodao poslednjih godina Mitra,Ljaju,Markovica,Nastasica,Milenkovica,Vlahovica,Skuletica,Zvezda samo Grujica i Jovica,Partizan od stranaca sa nekom reputacijom doveo Leonarda i Bozinova,Zvezda Micela,Fibela,Moucea,Rikardinja,Letaleka,Vieiru,Edsona,Kangu,Partizan u rosteru ima 23 igraca i jos par njih pod ugovorom na pozajmicama,Zvezda 33 i petnaestak na pozajmicama,Partizanu od omladinaca u rosteru Pantic,Markovic,Djerlek,Cucin,Kokir,Sehovic,Jovicic,u Zvezdi Terzic i Joveljic,Partizan se prosle godine resio Radovica i Djurdjica cim su ispali iz Evrope zbog visokih plata,Zvezda vec 2-3 godine drzi Kahrimana pod ugovorom iako nije ni treci golman a prima platu kao reprezentativac.
Ovo su cinjenice,e sad sto vi verujete da kod vas igraci igraju iz ljubavi a da je Terzic(kao i Covic u basketu)genijalan menadzer to je vasa stvar,samo realnost ce da vas tresne o glavu kad ovi odu sa vlasti,jednostavno ne moze se nista na silu,pogotovo sto je vama nikad bolje,a ostatak lige nikad slabiji i jeftiniji

jeremija

pre 5 godina

@Razočaran u sve
Teleoptik je sagradjen mnogo posle Barija,a sam klub je prodao Mijatovicevu generaciju a tim popunio ekipom iz omladinske skole,Zvezda posle Barija dovela tada najbolje na krnjem Jugo trzistu.A danas imamo situaciju da je u ovom petogodisnjem periodu otkad je ova vlast tu gde jeste i od one nocne sednice u reziji velikog vodje,Partizan iako je vise zaradio od prodaje igraca i igrao cesce Evropu daleko manje potrosio od Zvezde,o vracanju dugova da ne govorim,0 evra vraceno naspram Zvezdinih 41,i s'obzirom ko je u upravi Partizana,ko ih je postavio,vrlo moguce je da se Zvezda finansira direktno iz komsiluka,cak nije iskljuceno da je Suma svesno doveden za one pare da bi se zvezdasi kod ovakvih rasprava hvatali njega kao argumenta i da se Vucela i ekipa "zahvaljuju" vodji bas iz tih razloga,dotle to ide kod ove vlasti a vreme je pokazalo da nije paranoja ni teotija zavere,kao sto se ispostavilo ono sto se prvog dana smene selektora Muslina govorilo,da je okidac smene odbijanje da se pozove Radonjic iza koga stoji neko mocan.

dio mio

pre 5 godina

kad ce vise ovi sto im oprostise dug od 50 miliona pa onda od penzionera i pdva kupili par solidnih igraca da se privatiziju i ostave komunisticko socijalisticko vodjenje kluba. moze tako i sa partizanom svi na prodaju i privatizaciju i zvezda i partizan.

NY

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto. 
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 

Po upisi bih reakao da nemas vise od 15 godina.Evo da te necem naucim
Devedeserih ste imali deugog coveka SPS u liku Mirka Marjanovica.Danas u vlasti su Ivica Dacic, Rasim Ljajic, Branko Ruzic, Nebojsa Stefanovic , Vanja Udovicic. pre toga Boris Tadic, Mladjan Dinkic. Simpatizer Zvezde je danas Ministar Antic.Sta ste vi to sagradili.Hteli ste da otmete JNA, drzava vam sagradila Teleoptik, vaterpolu poklonili bazen Banjica.Ko vam zabranjuje sponzore.Drzava vam sipa kapom i sakom NIS,Telekom, EPS, MTS

Pterodaktil

pre 5 godina

(Davle, 23. septembar 2018 15:49
Pa,ako hoces..i jedno i drugo,uzevsi u obzir odakle Partizan proizlazi,ali sam ore svega mislio na Teleoptik,parama od Binga,i odlicnim transferima u to vreme,kako znamo,i kako je tadasnji predsednik zecevic i rekao.A,sta imate vi?Sta?jel mislis na vas stadion?To ste vi sagradili,jel?Cijim parama?Jel znas?Bonovi...Ciglice,dobrovoljan prihod,a?Hahahahaaa,jeste .Drzavni ste projekat i tacka.

Skakac u stomak

pre 5 godina

Bitno da mi osvajamo domace prvenstvo u kontinuitetu 5-6 godina. Kao sto su oni u vreme Toleta. S tom razlikom, sto ce to biti na suvi kvalitet, a ne kao oni na sudijske kradje. Ako u tome uspemo, siguran sam da cemo napraviti rezultat u LS kakav dosad nijedan tim sa Balkana nije ostvario.

Dare

pre 5 godina

Imena ne znace nista, na terenu se.meri snaga.Zvezda jeste kvalitetnika po imenima, jeste duplo skuplja, ali to ne znaci da ce sa lakocom pobediti.Pa i Napoli, Arsenal, pa i Keln prosle godine su imali skuplje timove a Zvezda im je uzimala bodove.Zato Zvezdo pamet u glavu, igrajte svoju igru i ignorisite ovo pisanje novinara.

ford

pre 5 godina

Sta kaze,Partizanu je potrebna agresivnost na sredini terena,brzi napadi,takticka disciplina..!?
Znaci,nista od izjednacenog duela.

dzabe u babe

pre 5 godina

Jeste covek u pravu ali....Zvezdin A tim je malo jaci od Partizanovog A , za Marina je jaci....ostali su manje vise slicna boranija u fudbalskom smislu

Sofronije

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43) # Link komentara

Svaka čast na tvom nicku! Očigledno i dalje živiš u tom dobu. Avangarda, sve sami, uvek neko drugi kriv... Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Ni Nušić ne bi bolje.

Sofronije

pre 5 godina

Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...
(Baradja, 23. septembar 2018 14:53) # Link komentara

A po kom osnovu, molim te? Slatko si me nasmejao. Zvezda i Steaua, prvaci Evrope. Olimpijakos, Panatinakikos, pa i Ludogorec, Dinamo, Hajduk... Ili misliš da je ulica Humska ceo Balkan?

Najrealnije

pre 5 godina

Zvezdin B tim je tek za jednu klasu kvalitetniji od partizanovog najboljeg tima,dok je prva Zvezdina postava tri klase iznad njih.

Autolakirer

pre 5 godina

obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi! 
(navijac, 23. septembar 2018 13:59) 

Ko je platio skidanje blokade za takmicenje u Evropi i ko se kome zahvaljivao.Platio MTS i zato na dresu reklama.Guglaj ako ne verujes.Zvezda u ove dve sezone zajedno sa prodajom igraca zaradila bliz 40 miliona

Vuk

pre 5 godina

Partizan samo treba da odigra HRABRO kao Zvezda protiv Napolija.
A onda se može nadati pozitivnom razultatu,barem istom rezultatu kao u tom meču.
Mada se može nadati i pobedi.
SAMO HRABRO.
(ko zvezda protiv Napolija).

Očekujem barem od novinara iste naslove .

jazAbdin

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...

Laki

pre 5 godina

Uz Zvezdu je država, mediji,mnogi instrumentalizovani klubovi sa trenerima, bogami i sudije, i opet je najvažnije dobiti Partizan, uništiti ga, pa sad, pitam ja, zašto kad smo toliko mali i jadni, sa tako lošim igračima, nesposobnom upravom, zašto?

očigledno

pre 5 godina

Slabiji?
Popovic
Gobeljic Babic Sumaila Hajdin(Terzic)
Jovancic Jovicic(Causic)
Kafu(Srnic) Ebesilijo(Meleg) Jevtovic
Pavkov(Stojiljkovic, Joveljic)
Pa ovaj tim bi dobio Partizan u 9 od 10 utakmica...

Aleksej

pre 5 godina

Samo da dobije ovo Zvezda i titula sloro da je osvojena u prva 10. kola.Zvezda je igrala i sa Cukarickim,Radnickim iz Nisa i Vojvodinom Partizan protiv nijednog od tih rivala.Ako Parrizan danas dozivi poraz daj Boze izgubice sigurno jednu od pomenute 3. ekipe i mozda jos odigra i remi.Sto znaci da ce se napraviti ogromna razlika koju je nemoguce dostici.

očigledno

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Kafu ima platu od 700.000 €, a vi izgleda brzo zaboravljate mega giga bombu Sumu? Vi ste njega platili 2 miliona i placate mu ko zna koliku platu, a da li uopste treba pominjati Tosica koji ima platu opet ko zna koliku, a uopste ne igra, pa jos i ostale strance sa ko zna kolikim platama, samo sto vi ne ograte ni LE, niste skoro nikoga ni prodali, a opet imate ocigledno ogroman budzet za nase uslove...

Baradja

pre 5 godina

Cemu ova napucavanja,i jedni i drugi su druga liga evropskog fudbala.Zar neko moze biti ponosan na bod koji je zvezda osvojila punim autobusom,zar je to fudbal kojim moze da nas usreci,pred svojom publikom....Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...

navijac

pre 5 godina

@Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?
(Bojan R., 23. septembar 2018 13:45)

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!

bpbpbp

pre 5 godina

Partizan je izgubio motiv posto nije uspio da udje u LE! Pitanje je sta bi bilo sa CZ da nije onako srecno prosla u LS. Tvrdim da Parizan nije nista gori, i da ce to danas pokazati.

Pterodaktil

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota...
(jazAbdin,
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.

zvezdarac

pre 5 godina

@ocigledno

Vi takvih kao suma (po plati gledano) imate dosta. Mi samo jednog. Svi ostali igraju manje-više za kikiriki. Vaš najlošije plaćeni fudbaler ima veću platu nego nas najbolje plaćeni, ne računajući sumu.

Torente

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

Zaboravio si Sumu..Najskupljeg ikada :-))

On je ipak skuplji od svih Zvezdinih pojacanja te sezone zajedno.

Razočaran u sve

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Misliš nešto tipa SC "Teleoptik" posle Barija?

jok

pre 5 godina

Torino-Napoli 0:2 25. minut. Slab Napoli ?
(zvezdas-RajvoSa, 23. septembar 2018 13:09)

Nije slab. Dobar je bio Napoli. Nego je Zvezda bila, očekivano, dosta slabija od njih. A izvukla je mnogo.

36-64 posed lopte,
168-631 tačnih pasova,
6-20 broj šuteva.

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25)

Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.

Davle

pre 5 godina

Ne pratim više fudbal kao pre 10,15 godina ali samo da kažem partizanivcima: dosadni ste bre više sa teorijom državni projekat,pa bili ste to isto godinama ,kako vas nije sramota... 
(jazAbdin, 
Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43)

Hahahaha , sta je to Partizan sagradio sam , majke ti .... stadion JNA ili Teleoptik ? Da ti odgovorim ja ili ces i dalje lagati sam sebe ?

Anti Social Social Club

pre 5 godina

Partiza dobija...

pa onda mogu da pričaju kako su nekada dobili neki tim iz Lige Šampiona...



i kreće Južni Vetar: "tananananana Jelen Super Liga".

nedelja

pre 5 godina

Ali ne mogu navijaca partizana da prebole zadnje 2 zvezdine godine i to ti je. Ne mogu da verujem. Pa da li ste vi svesni gde ste kad vas je pregazio besiktas koji je za klasu slabiji od Napolija. Sut niste imali. Zvezda je jedina koja je od 1.kola dosla do grupnih faza, prosle godine prosla i grupu. Ove godine je neporazena u evropi, zvezdin golman je proglasen golmanom kola... I vi i dalje ste neumorni, nalazite sve i svasta samo da omalovazavate ocigledan uspeh.

boot-am

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..
zvezda ima bolji tim za toliko..

ako je bunker protiv napolija merilo onda..
sedi jedan!

zvezdale

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20)

A vama u timu nema mesta za Sumu koji je plaćen 3 miliona evra i ima platu 5 miliona, pa ga šaljete na pozajmice. Koliko tek imaju ovi što igraju?

Jax

pre 5 godina

Tacno, takodje zvezdin B tim je pet puta skuplji od Partizanovog najskupljeg ikad.
(TamTam, 23. septembar 2018 11:24)

A zasto ne budes covek iako si grobar? Malo objektivnosti nije na odmet... Zvezdinih PET pojacanja su kostala koliko JEDNO vase...Ko vam je kriv sto vam je Ilijev doveo Sumu? I pidseti me, koji tim je prosle sezone doveo najskuplje pojacanje u istoriji naseg fudbala?

SrbEUin

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Da li zato ne treba naglašavati da Partizanov najskuplji igrač koji je primio sumu od 2,1 milon samo za pola sezone igra na pozajmici u C timu?

Grr

pre 5 godina

Partizan je jako loš ove godine pa je upravo to razlika u korist CZ. CZ je na nivou prethodnih godina, to su pokazale i utakmice u Evropi, sve na mišiće sa dosta muke i sreće, mislim od Trnave pa nadalje.

Torente

pre 5 godina

S obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi!
(navijac, 23. septembar 2018 13:59)

Samo se ti tesi i podrzavaj svoju upravu. Zvezda u LS, prosle god u LR, puna para.

Bob Mcadoo

pre 5 godina

To su igraci kupljeni ore vise od pol godine i godinu dana, a i oni nisu u protokolu! Kako onda nisi pomenuo i Rikardinja, koga ste platili kao i mi ovj pomnuti dvojac, ge je sada, zasto on je igra vise za vas i koliko ga jos placate??Zvezdin "B" tim cine Kafu, Ebisilijo, Sumaila, Srnic, Stoiljkovic, Jovancic, Milic, Gobeljic... Kolik je vrednost ovih igrac i.kolio su placeni? Onda uporedi te igrace sa nadim „A" timom, Mileticima, Markovicem, Kosovicem, Nikolicem...Za koje klubove su prethodno igrali pomenuti "B" prvotimci CZ, a u kojima "A" prvotimci FCP??

deki

pre 5 godina

Zvezda je u prednosti u svemu,bolji igracki kadar,boljeg trenera,vise kvalitetnijih utakmica ali to naravno ne mora nista da znaci. Rekao bi da je bod Partizanu kao kuca, kao nama protiv Napolija.Vi sto pisete o plati Kafua od 700 soma, to je istina ali Bambi Tosic ima 800 hiljada a Djukic je imao 600,zato nisu mogli da ga smene

Runner

pre 5 godina

То што је Звездин "Б" тим тек мало слабији од Партизановог најјачег у фудбалу не значи ама баш ништа јер утакмицу игра једанаест против једанаест играча а дозвољене су само три измене. Није то хокеј у коме можеш одједном заменити читаву поставу. Уколико Партизану, у вечерашњој утакмици, прва постава буде на висини задатка, онда ће Звезди бити бадаба и пет "Б" тимова.

Bojan R.

pre 5 godina

vidi ih uplakani sto kmece kako je Zvezdin b tim skuplji od Partizanovog prvog, pa normalno da jeste, tako i treba da bude ! To sto vasa uprava puni dzepove, prodaje odlicne igrace, a dovodi krs polovnjake kakve to veze ima sa nama ? Bomba Ilijev je prodao Djurdjevica, Leonarda, Evertona, a doveo Ozegovica i Sumu za koje je 'licno garantovao' pa nikom nista, vama Zvezda kriva opet... Gledajte malo u svoje korito, imali ste vrhunski tim, a onda ga je vasa uprava rasparcala, dje su pare ? Igrali ste Evropu prosle godine, dje su pare ?

legenda

pre 5 godina

kako bre razlika u kvalitetu? ja sam svojim očima gledao, i to nekoliko puta da je partizan doveo bombe! u jednom momentu je bilo više bombi u partizanu nego u iraku.

Vlada

pre 5 godina

Realnost i objektivnost očigledno ne postoji ovde. Izgleda da je Zvezda kriva što je poslovala bolje od Partizana. Pa Partizan je poslao svoje najskuplje pojačanje ikada na pozajmicu a pritom je plaćen kao nekoliko Zvezdinih pojačanja. To što Partizan pogrešno posluje i daje džak para za očajne igrače nije krivica Zvezde niti njen problem. Ah ta objektivnost i realnost.

Aleksa

pre 5 godina

Dobijamo u inat svima!
I samo Partizaaaaaaaaannn!
(Kicko, 23. septembar 2018 12:25)

Кицко, па и играмо само са Партизаном, не можемо никог да добијемо другог....само партизане....

Али не у инат....него рутински, за бодове...

nele

pre 5 godina

Ne slazem se ni najmanje da je Zvezdin drugi tim slabiji od Partizana. A sigurno nije ni skuplji. Odakle vam ideja da svi kod vas dolaze za kikiriki?? Stojkovic raskinuo ugovor I dosao iz Engleske za male pare? Zasto? Da bi se prodao?? Tosic? Zdjelar? Pantic ima dobar ugovor ali Celsi sigurno placa veci deo
Zvezda jeste nagomolala igrace na par pozicija. Stojiljkovica vratiti sto pre(kod nas na pozajmici) Meleg ili Ebisilio je visak, Srnica prodati, Milica takodje

1t_cr0wD

pre 5 godina

Koliko god ne voleo ovog lika, ovo je ziva istina. I na pocetku priprema je CZ bila jaca, a jos su od tada doveli 4-5 vrhunskih pojacanja, a FKP nista.

Aleksej

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 11:25) Drugar nemoj se nervirati. Čak i uslučaju da izgubite od Partizana opet imate dovoljno više bodova od istog i od koga će te drugog izgubiti. Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23)Covek koji toliko zna i razume sta se desava prati pomno komentare.Kontradiktoran si druze,ne patetisi tu.Sportski pozdrav.

Zkr

pre 5 godina

Od Radničkog sa Lalatovićem na klupi koji ako nisi znao ima 0 pozitivinih utakmica protiv iste. Sezona je odavno već gotova ovo vam je samo predstava za masu koji će isti da razvalće do aprila sledeće godine.
(Bane, 23. septembar 2018 12:23

Lepo je navijati, ali nije lepo pričati neistine.

Lalatović je još sa Voždovcem Zvezdi uzeo titulu, pre par godina...

Ali zlatne ribice pamte samo poslednih 15 minuta...

Milan

pre 5 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (navijac, 23. septembar 2018 11:20) # Link komentara


A kad ste vi bili skuplji onda je bilo uredu?

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@zvezdarac
Nisi ti sa Zvezdare... cim navijas za Partizan...:-)
Salim se, naravno. Mislim da je posle Sume i Tosica svaka prica oko plate deplasirana jer Suma i Tosic nista specijalno nisu dali Partizanu a zaradjuju oniliko a sa druge strane Zvezda igra LS ove godine a prosle godine smo prosli grupu u LE tako da za sada, rezultati su tu i van JSL ili kako je vi zovete Vuciceve lige....

Dule

pre 5 godina

Cemu i pobeda, kidanje i umaranje igraca kad ce se opet bodovi prepoloviti? Zvezdi dovoljan X i nema potrebe x za vise. A do kraja sezone ima mnogo da se igra. Nista ovo ne resava, osim eto mozda samopouzdanja.

Nešque

pre 5 godina

Ali treba i naglasiti da je Zvezdin B tim skuplji od Partizanivog najboljeg! Njima u B timu igra Kafu, covek kome je plata miliona evra!!!
(navijac, 23. septembar 2018 11:20)

Dobro i? To govori da partizanu negde curi novac, loš posao. Pa i barca da nema skuplji tim od Partizana, partizan bi pobedio.

Partizanovac

pre 5 godina

Potpuno tacna analiza! Zvezda ima tim koji je znacajno kvalitetniji od Partizana, gledajuci individualni i timski kvalitet. Svaki rezultat osim pobede Zvezde bio neupseh za njih. Navijam za Partizan i podrzacu ga veceras ali su sanse minimalne. Mada, mozda to i nije tako lose, da nam konacno neki ljudi (Ilijev, Vazura, profa, Vucela i sin) odu iz kluba. U slucaju tog ishoda bi lako podneo poraz. Pozdrav, uz poziv da sve prodje bez incidenata.

Bane

pre 5 godina

(Aleksej, 23. septembar 2018 12:29)

Ajde mi objasni kako sam kontradiktoran. Reci mi tačno gde sam ja bio kotrakditoran. Reako i ako slučajno ne znači da hoće. Osvaja titulu. I to ti tvrdiš da je kontradiktorno sa či,. Jer ti pratiš našu ligu od juče. Reci mi gde tačno Zvezda i ako izgubi od Partizana može da prospe bodove. Pa imaju čak i kući utakmicu verovatno dve na domaćem terenu protiv istog protivinika. Dobiće sigurno bar jednu od te dve. Onako na predpostavku. Zvezda i sa smešnijim timom od ovog je imala niz koji je probijao rekorde. Sećaš li se Božovićevog tima. Čak i raniji sastavi su takođe imali 90% uspešnosti. I ja sam kontradiktoran. Mani se filozofiranja i da sportski pozdrav.

gpppp

pre 5 godina

kvota na cz 2.04 na partizan 3.6 i sad on je pametniji od svih kladionica..zvezda ima bolji tim za toliko..ako je bunker protiv napolija merilo onda..sedi jedan!
(boot-am, 23. septembar 2018 12:59)

A nije ti palo na pamet da je partizan domaćin?
Da se igra na marakani kvota bi bila 1.50 na keca

Bane

pre 5 godina

(očigledno, 23. septembar 2018 11:33)

Drugar sve što pišeš je rekla kazala. Jer taj sastav nećeš videti nikad a kamoli 9-10 puta. Ono kad staviš 11 random igrača koji vidiš samo na treningu misliš da može da dobije nekog u zvaničnoj utakmici. Realnost je malo drugačija.

Laki

pre 5 godina

Zvezdina najveća prednost u odnosu na Partizan je trener! Sve drugo može i ne mora biti, ali kad neko zna šta radi, zašto to radi i kako to treba da se najbolje radi, onda nema mnogo prostora za iznenađenja (a iznenađenje bi bilo da Zvezda ne dobije večeras)

dux

pre 5 godina

Ne kapiram partizan, dovodiš Sumu za 2 miliona, igrača koji igra u Slovačkoj gde je sigurno na oku Bundesligaških menadžera i misliš da je njima promakao njegov kvalitet, a posle se lupaš po glavi šta bi. Za te pare se dovodi iskusan tridesetogodišnji stranac sa iskustvom igranja ozbiljnog fudbala, tipa Marin a ne igrač koja je klasična " mačka u džaku" i od kojeg realno ne znaš šta možeš da očekuješ. Ma koliko razvijali teorije zavere, rekao bih da je krivac za loše rezultate Partizana uprava. Pa u Partizanu je standardni levi bek igrač za koga sam siguran da nema mesta bar u pola naših super ligaša, nema potrebe dalje analizirati....

Marko

pre 5 godina

Ne bih se složio...Jedino bi nam odbrana bila baš slabija u odnosu na prvi tim...Ali sve drugo...uostalom ko to zna koji je to Zvezdin B tim? Milojević rotira i menja sve,sve osim zadnje linije i Marina.

Zvezdas

pre 5 godina

Derbiji su nesto drugo, retko kad je odlucivao kvalitet jednog tima. Motivacija, inspiracija nekad odigraju vaznu ulogu, Zvezda jeste kvalitetnija, neka to potvrdi u derbiju. Napoli je bar 2x kvalitetniji od Zvezde pa nije pobedio.

Skakac u stomak

pre 5 godina

Bitno da mi osvajamo domace prvenstvo u kontinuitetu 5-6 godina. Kao sto su oni u vreme Toleta. S tom razlikom, sto ce to biti na suvi kvalitet, a ne kao oni na sudijske kradje. Ako u tome uspemo, siguran sam da cemo napraviti rezultat u LS kakav dosad nijedan tim sa Balkana nije ostvario.

NY

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto. 
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 

Po upisi bih reakao da nemas vise od 15 godina.Evo da te necem naucim
Devedeserih ste imali deugog coveka SPS u liku Mirka Marjanovica.Danas u vlasti su Ivica Dacic, Rasim Ljajic, Branko Ruzic, Nebojsa Stefanovic , Vanja Udovicic. pre toga Boris Tadic, Mladjan Dinkic. Simpatizer Zvezde je danas Ministar Antic.Sta ste vi to sagradili.Hteli ste da otmete JNA, drzava vam sagradila Teleoptik, vaterpolu poklonili bazen Banjica.Ko vam zabranjuje sponzore.Drzava vam sipa kapom i sakom NIS,Telekom, EPS, MTS

jeremija

pre 5 godina

@Razočaran u sve
Teleoptik je sagradjen mnogo posle Barija,a sam klub je prodao Mijatovicevu generaciju a tim popunio ekipom iz omladinske skole,Zvezda posle Barija dovela tada najbolje na krnjem Jugo trzistu.A danas imamo situaciju da je u ovom petogodisnjem periodu otkad je ova vlast tu gde jeste i od one nocne sednice u reziji velikog vodje,Partizan iako je vise zaradio od prodaje igraca i igrao cesce Evropu daleko manje potrosio od Zvezde,o vracanju dugova da ne govorim,0 evra vraceno naspram Zvezdinih 41,i s'obzirom ko je u upravi Partizana,ko ih je postavio,vrlo moguce je da se Zvezda finansira direktno iz komsiluka,cak nije iskljuceno da je Suma svesno doveden za one pare da bi se zvezdasi kod ovakvih rasprava hvatali njega kao argumenta i da se Vucela i ekipa "zahvaljuju" vodji bas iz tih razloga,dotle to ide kod ove vlasti a vreme je pokazalo da nije paranoja ni teotija zavere,kao sto se ispostavilo ono sto se prvog dana smene selektora Muslina govorilo,da je okidac smene odbijanje da se pozove Radonjic iza koga stoji neko mocan.

Autolakirer

pre 5 godina

obzirom ko nam je u upravi, i ko je na vlasti, ne bi me cudilo da su nase pare zavrsile u zvezdi! 
(navijac, 23. septembar 2018 13:59) 

Ko je platio skidanje blokade za takmicenje u Evropi i ko se kome zahvaljivao.Platio MTS i zato na dresu reklama.Guglaj ako ne verujes.Zvezda u ove dve sezone zajedno sa prodajom igraca zaradila bliz 40 miliona

dio mio

pre 5 godina

kad ce vise ovi sto im oprostise dug od 50 miliona pa onda od penzionera i pdva kupili par solidnih igraca da se privatiziju i ostave komunisticko socijalisticko vodjenje kluba. moze tako i sa partizanom svi na prodaju i privatizaciju i zvezda i partizan.

dzabe u babe

pre 5 godina

Jeste covek u pravu ali....Zvezdin A tim je malo jaci od Partizanovog A , za Marina je jaci....ostali su manje vise slicna boranija u fudbalskom smislu

sin lovca na medvede

pre 5 godina

Nagurali 42 mio EUR, drzavnih para u tim koji na prolece neci biti ni u Ligi Evrope.
Da su to privatni novci to se nikad ne bi desilo.

Dare

pre 5 godina

Imena ne znace nista, na terenu se.meri snaga.Zvezda jeste kvalitetnika po imenima, jeste duplo skuplja, ali to ne znaci da ce sa lakocom pobediti.Pa i Napoli, Arsenal, pa i Keln prosle godine su imali skuplje timove a Zvezda im je uzimala bodove.Zato Zvezdo pamet u glavu, igrajte svoju igru i ignorisite ovo pisanje novinara.

Sofronije

pre 5 godina

Samo i ja da kazem da ste drzavni projekat,bili i ostali.Ovakvo nesto se nigde nikada nije dogodilo,da jedna drzava toliko pomaze jednom klubu,?!!Nikada !Imao je i Partizan drzavnike uza sebe,ali nikada nije zvezda ostecivana,nikada se sakom i kapom nije davalo samo njemu,ako se uopstei davalo nesto.Sve sto je Partizan sagradio,sagradio je sam,nikoga nije ostetio,sto nije slucaj sada...1:10 u korist tvoje zvezde,pa ti dodji i igraj.Uz to i zabranjivati jednom klubu sponzora,drzavnog lii privatnog mogu samo u "drzavi" Srbiji !!!Eto.
(Pterodaktil, 23. septembar 2018 15:43) # Link komentara

Svaka čast na tvom nicku! Očigledno i dalje živiš u tom dobu. Avangarda, sve sami, uvek neko drugi kriv... Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Ni Nušić ne bi bolje.

Sofronije

pre 5 godina

Derbi veceras sigurno dobija Partizan,moramo se izvaditi za neke lose rezultate,lose poteze uprave,ipak smo mi NAJVECI KLUB na Balkanu...
(Baradja, 23. septembar 2018 14:53) # Link komentara

A po kom osnovu, molim te? Slatko si me nasmejao. Zvezda i Steaua, prvaci Evrope. Olimpijakos, Panatinakikos, pa i Ludogorec, Dinamo, Hajduk... Ili misliš da je ulica Humska ceo Balkan?

Najrealnije

pre 5 godina

Zvezdin B tim je tek za jednu klasu kvalitetniji od partizanovog najboljeg tima,dok je prva Zvezdina postava tri klase iznad njih.

ford

pre 5 godina

Sta kaze,Partizanu je potrebna agresivnost na sredini terena,brzi napadi,takticka disciplina..!?
Znaci,nista od izjednacenog duela.

Vuk

pre 5 godina

Partizan samo treba da odigra HRABRO kao Zvezda protiv Napolija.
A onda se može nadati pozitivnom razultatu,barem istom rezultatu kao u tom meču.
Mada se može nadati i pobedi.
SAMO HRABRO.
(ko zvezda protiv Napolija).

Očekujem barem od novinara iste naslove .

Pterodaktil

pre 5 godina

(Davle, 23. septembar 2018 15:49
Pa,ako hoces..i jedno i drugo,uzevsi u obzir odakle Partizan proizlazi,ali sam ore svega mislio na Teleoptik,parama od Binga,i odlicnim transferima u to vreme,kako znamo,i kako je tadasnji predsednik zecevic i rekao.A,sta imate vi?Sta?jel mislis na vas stadion?To ste vi sagradili,jel?Cijim parama?Jel znas?Bonovi...Ciglice,dobrovoljan prihod,a?Hahahahaaa,jeste .Drzavni ste projekat i tacka.

guru pepe

pre 5 godina

@očigledno
Partizan od skupljih ima samo Sumu,Tosica i Stojkovica,Zvezda Kafua,Ebelisija,Bena,Marina,Degeneka,Milijasa,Causica,Boacija,Partizan skoro svake godine igrao LE,jednom LS,Zvezda samo jednom LE,a od LS jos niste dobili evra,Partizan iz svog pogona,za solidne pare,prodao poslednjih godina Mitra,Ljaju,Markovica,Nastasica,Milenkovica,Vlahovica,Skuletica,Zvezda samo Grujica i Jovica,Partizan od stranaca sa nekom reputacijom doveo Leonarda i Bozinova,Zvezda Micela,Fibela,Moucea,Rikardinja,Letaleka,Vieiru,Edsona,Kangu,Partizan u rosteru ima 23 igraca i jos par njih pod ugovorom na pozajmicama,Zvezda 33 i petnaestak na pozajmicama,Partizanu od omladinaca u rosteru Pantic,Markovic,Djerlek,Cucin,Kokir,Sehovic,Jovicic,u Zvezdi Terzic i Joveljic,Partizan se prosle godine resio Radovica i Djurdjica cim su ispali iz Evrope zbog visokih plata,Zvezda vec 2-3 godine drzi Kahrimana pod ugovorom iako nije ni treci golman a prima platu kao reprezentativac.
Ovo su cinjenice,e sad sto vi verujete da kod vas igraci igraju iz ljubavi a da je Terzic(kao i Covic u basketu)genijalan menadzer to je vasa stvar,samo realnost ce da vas tresne o glavu kad ovi odu sa vlasti,jednostavno ne moze se nista na silu,pogotovo sto je vama nikad bolje,a ostatak lige nikad slabiji i jeftiniji

guru pepe

pre 5 godina

@Autolakirer
Ako je Zvezda zaradila 40,Partizan je barem 50,e sad jedni doveli Kafua,Marina,Bena,Boacija,Ebelisija,one silne Causice jos vratili 41 milion duga,drugi Sumu i Tosica,vratili nista jos im drzava placa licencu,kako to,jel moguce da su ovi prvi toliko sposobni a pritom posteni da sve pare ulazu u klub a ovi drugi lopovi i nesposobnjakovici kakve svet nije video?