Tenis 47

Ponedeljak, 10.09.2018.

16:10

"Nemojte se iznenaditi ako Novak nadmaši Rodžerov rekord"

Novak Đoković na kraju godine biće prvi teniser sveta, smatra bivši teniser Greg Rusedski.

"Nemojte se iznenaditi ako Novak nadmaši Rodžerov rekord" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Laza

pre 5 godina

Djoković ni blizu nije onaj od pre nekoliko godina. Sporiji je, slabiji i nema bekhend paralelu koju je imao. Popravio je servis i pimplanje levo desno dok protivnik ne pukne. A ovi pucaju pošto niko nije u formi.

Cole

pre 5 godina

(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.
(Samba, 12. septembar 2018 17:18)

Ne, nisam "slucajno" zaboravio
Nadala kojeg smatram vecim igracem
od Federera, znam da ce i Rafa uzimati
velike titule. Rodju sam uzeo kao primer
jer ima najvise velikih titula, ima ih 53,
Nadal 51 i Novak 50, dakle ne stoji ti
to da ima 54, slobodno proveri...
I za kraj, da ne duzim, slazem se
da ce obojica imati vise velikih titula
od Rodje (iako to nisi napisao) i da
ce do kraja karijera biti mrtva trka
izmedju Rafe i Novaka, mada na te brojke
koja titula gore-dole i nema neku tezinu. Poz.

Samba

pre 5 godina

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.
(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.

Svakom svoje

pre 5 godina

'Ajde prvo da osvoji Australiju, pa Pariz ... i da stigne Nadala, onda mozemo da pricamo o 20.
(mlmr, 12. septembar 2018 15:05)

Ajde!?
Samo, da bi stigao Nadala neće biti dovoljan AO i Pariz, jer opet fali jedan.
Znači ovako: "Samo" da osvoji AO, RG, WB i stiže Nadala.
Onda još "samo" da uzme US Open, kao i AO i RG 2020-e i stigao je Rogera.
Posle još te iste godine da uzme WB i eto onda je GOAT, najranije.
USlov je naravno, da svi ostali skrste ruke i ne odigraju ništa, da Nadal izgubi dva Rolan Garosa, zaredom od Novaka, da na Wimbldonu niko ne eksplodira i napravi iznenađenje, što se tamo itekako događalo u prošlosti itd.
Sve u svemu, mož da bidne, al ne mora da znači.
Naravno, on je GOAT za mene, sve i da ne osvoji ništa više, ali on je to za mene bio i pre dve godine, i pre pet i pre petnaest, tako da ja nisam objektivan, ali eto tako sam u mogućnosti...

da

pre 5 godina

Ovi sadasnji mladi koji igraju i ako se pojave novi,svi oni tek treba da dodju na nivo Nadala i Federera,pa onda na ovaj Novakov nivo,i onda bi tek bili u egalu,a egal znaci da nekad oni dobiju a nekad Nole,pa da bude cak 60%na 40% njihova dominacija,znači da su od narednih 10gs Novakovih 4gs

Vladimir

pre 5 godina

Mislim da je Novak sad na višem nivou nwgo pre povrede. Kada to kažem nw mislim na udarce i samu igru, nego u mentalnom pogledu. Sada je rasterećen i mislim da će u budućnosti više taktizirati nego ranije. Ako se bude tempirao formu za GS, a mislim da hoće, retko ko će moći i set da mu uzme, a o pobedi i da ne govorim.

Labud

pre 5 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima a Rusedski o Đokoviću i hvalospevima. Ma hoće sigurno ako bude imao ovakav žreb ili kao one godine kad su mu svi ispredavali zbog "povrede".

Zdenko

pre 5 godina

Možda zvuči ludo napisati komentar u stilu pripadnika teorije zavere, ali me plaši samo jedna stvar. Da vladarima iz senke što se tiče tenisa, ne zasmeta činjenica da će jedan Srbin, balkanac, iz tamo neke banana varvarske državice, poremetiti poredak zasnovan na njihovom kapitalu i stvaranju uzora. Onda će sve učiniti da ga u tome spreče i uz silni novac koji poseduju, nije problem naći način kako to ostvariti. Verujem da silnim sponzorima nadmenog švajcarca Novak smeta a on im nije potreban kao globalni brend i nikada tu barijeru neće moći da pređe. Ne uklapa se u sistem koji su stvorili. Voleo bih da nisam ni blizu istine, vreme će pokazati u svakom slučaju.

Liverpool Man

pre 5 godina

@amrel
Prvi bio protiv Conge, Vimbldon Kevin 8 sad Delpo. 11/14 sto nije malo. Ovo mu je jedini gs gde nije dobio ni federera ni nadala ni mareja da je osvojio. 2008 je dobio federera 3 0 u polufinalu pre conge, pre Kevina u polufinalu Nadala.

mairondrake

pre 5 godina

Bil Rasel ima 11 titula, ali je MJ najveci ikada...Broj GS jednostavno.nije merilo. Rodzer je svojih 6 GS titula osvajao protiv Filipusisa, Rodika, Bagdatisa, Safina I Agasija od 40 godina, Soderlinga...A Novak svaki put morao da igra bar jednom sa.Nadalom, Federerom, Marejem na putu do GS titule. A cesto I sa dvojicom (polufinale+finale).Ima bolji medjusobni skor protiv dva rekordera u GS titulama. Moguce je dostici Federera, ali to znaci jos 6 godina rudarenja...Ko nam garantuje da nece doci do prezasicenja...povrede...Imaza...Ali iz trenutne.perspektive, Novak lagano moze da se koncentrise samo na GS titule. Bice favorit na AO I onda ce boriti jos jednom za drzanje 4 GS. Po meni ima sanse, ali mora biti pametan...

Grizlor

pre 5 godina

Zverev,da li kao Djokovic kasno paljenje ili nedovoljan kvalitet.Thiem,da li kao Wavrinka ne konstantan i kampanjski igrac ili nesto vise od toga.Tsisipas,da li veliki talenat ili trenutni bljesak.Ovde lezi odgovor da li ili ne,jer ako ova trojica ne mogu da sacuvaju Rodzerove rekorde niko nece sigurno.Rodzer sam nece,a ostatak tura nije vredan pomena.Razlicite generacije igraca nabijenih porazima i kompleksima od ove trojice demona koji su jos tu.Od Cilica,Keia,Dimitova,Delpotra,Raonica pa generacije pre te Tsonge,Monfisa,Gaskea,Berdiha,pa one pre Ferera,Verdaska,Rodika,Hjuita,Safina.Svi su oni imali ponesto ali nijedan dovoljno da se ozbiljno upusti u borbu sa ovim ludacima.Tako da odgovor lezi u ovom novom talasu tenisera,da li mogu da odgovore izazovu ili ce biti pojedeni kao svi pre njih.

mlekadzija

pre 5 godina

Kakva bogohulna izjava Grega...niko nikad dokle god se tenis bude igrao, nece nadmasiti Kralja. Jel tako Jumko, Miki, Bodibond, Marvine?

mich

pre 5 godina

lale gator
.Zverev???
Sa ovom trojicom niko od trenutno aktivnih tenisera nema sta da trazi dok god oni igraju niko drugi nece osvojiti GS pored njih, mozda stari Mari i Drl Potro, Vavrinka je mislim gotov.

mare

pre 5 godina

realno kada nema nadala nema ni ozbiljne konkurencije...ako nastavi ovako da igra objasnice i dokazati da mu ravnog nema...ovi mladji im nisu ni za sparing,ozbiljne konkurencije ni u najavi...vreme je za trofeje i rekrde..u eri najboljih svih vremena on je bio najbolji ili u samom vrhu...bez obzira na broj gs covek je usao u istoriju ovog sporta!!!!

Vlada

pre 5 godina

Kada je Nole osvojio svoj prvi grenslem trofej Federer ih je već imao 12 u svojoj riznici! Posle 10 godina Nole je osvojio 14 a Federer samo 8 i zaključak koji mi pada na pamet čisto matematički gledano je da Nole ovim tempom stiže i prestiže Federera bez problema.
Ok, godine idu, sve je to ok, ali neka mi neko objasni da li se Nole lošije kreće nego prethodnih godina, da li mu je slabiji neki od udaraca osim što mu je malo servis rezervisan? Mislim da ne, mislim da Nole i sada napreduje i zahvaljujući svom izvrsnom telu koga je minimalno opteretio svojom kilažom i načinom života, možemo očekivati da igra do svoje 40-te godine. Decu je već dobio, ako bude imao podršku svoje porodice u šta ne sumnjam, biće on daleko daleko ispred svih i po titulama i po svim parametrima. Uživajmo i navijajmo za našeg Noleta!!!

miodrag

pre 5 godina

Kao sto mi se nije svidelo to sto su zaboravili da uopste postoji, skoro dve godine, I sto su jedini vrhunski igraci na ATP turu bili Starac Foco I poglavica Vamos Tamos, po misljenje teniskih "strucnjaka", tako mi se ne svidja ni to sto odjednom citamo to sto smo citali do 2016 u maju. Kao da je sve stajalo dve godina I nastavilo se na Rolan Garosu 2016. Polako, polako. Ovo sto igra Novak sada je jos uvek slabije od onoga kako je igrao u periodu 2011-2015 I malo 2016. Ovo je 0.7 od starog Novaka. Pokazalo se da je I to dovoljno , mozda za novu dominaciju. Videcemo!
Inace ja bih uveo u SI novu mernu jedinicu za tenis 1N (N=Novak). I posto je to jako velika jedinica kao kulon (C) u elektrotehnici, ostali bi mogli da budu, na primer: Starac Foco 50 mikro N, Vamos Tamos 20 mikro N, ostali u predelu nano Novaka (nN). Sta cemo velika je jedinica N!

Lale gator

pre 5 godina

Ako deda moze da osvaja GS sa 36 godina, Novak ce zbog nacina zivota osvajati sa 41. Samo treba videti da li Tim i Zverev mogu da igraju egal sa njim u narednom periodu. Ako ne, nema prepreka jer se Nadal povredio, da Novak prestigne i Serenu Vilijams.

Smuleco

pre 5 godina

Mnogo toga može da se desi...videćemo. Ako potpadne ponovo pod uticaj Gmaza, Rodžerov rekord će ostati, misaona imenica. U suprotnom, možda si i dogodi.

draganTenis

pre 5 godina

I kada Nole izjednaci broj GSova, mnogi ce da vicu ali zato Fed ima vise nedelja na 1. mestu. Kada i to Nole dosegne, onda ce naci neku levu statistiku u kojoj Fed vodi, a ako bi i to sustgao, onda ce govoriti, za nas je ipak Fed GOAT zbog elegancije s kojom je igrao. Objektivno kada se saberu svi uspesi, ne samo GS, Nole je sada broj 2. Po postignutom je ispred Nadala. Treba jos nekoliko GS-ova i u sumi bice broj 1.

Grizlor

pre 5 godina

Federer moze da osvoji jos neki slem i to vrlo lako ako se kockice posloze.Djokovic ispadne,Nadal ispadne i eto sanse.A mozda mu ni Nadal nije toliko bitan jer ga je dobio zadnja 3 meca i to onako prilicno rutinski.On vreba iz prikrajka i strpljivo ceka kao sto je to radio poslednjih 8 godina kad je izgubio primat na turu.On vec 8 godina nije favorit da uzme slem,uvek su to Djokovic i Nadal pre svih a vrlo cesto je i Andy bio pre Federera a nekako je uspeo da ogrebe 5 slemova uz povoljan splet okolnosti.Čisto sumnjam da ce ostati na 20 ali ako Djokovic bude maksimalno posvecen do kraja karijere i bude dugovecan i strpljiv kao sto je Federer onda je moguce i stici ne 20 nego i potrncijalnih vise slemova koje Federer moze da osvoji.Naredne dve godine su kljucne za Novaka u pogledu ukupnog broja slemova,jer ako uspe da uzima 2 godisnje to ga u svojoj 33 godini zivota dovodi do broja od 18 slemova a odatle sve zavisi i od nekih drugih faktora.

Јабучило

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.
(Noodles, 12. septembar 2018 07:16)

Има шансе. Нешто мање него пре кризе, али и даље врло реалне. Није немогуће да у наредне две сезоне освоји 5-7 слемова, па да крајем 2020. он и Надал имају по око 20 слемова. Федерер је у опадању, а то Новаку који је поново у пуној снази (и поново противнику улива страх) оставља одшкринута врата да буде Најбољи свих времена.

Dragojle

pre 5 godina

Mene zabole za statistiku o ukupnom broju osvojenih turnira. Interesuje me samo statistika o broju osvojenih GS. U toj disciplini Novak prestize prvo Nadala, a odmah zatim i Federera. Samo da ga psiho-fizicko zdravlje posluzi.

Noodles

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.

Cole

pre 5 godina

Federer 98 titula Djokovic 71.. Velika je razlika i to nemoze niko stici
(Helena, 11. septembar 2018 23:17)

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.

amrel

pre 5 godina

U 13 od 14 GS Nole je pobedio nekog od velike 4-ke, bilo u finalu bilo ranije. Samo ovaj 14. GS za takvu pobedu nisu mu dali priliku - izgubili su ranije.

Bogomoljac

pre 5 godina

...Patrijarh Pavle se u jednom trenutku okrenuo ka Novaku i rekao mu: ‘Sine, Bog te blagosiljao’. Od tog momenta je krenula neverovatna ekspanzija njegovog uspeha u svakom pogledu. On je od tog momenta imao 44 pobede zaredom. Osvojio je ne znam koliko turnira, i postao broj jedan”, ispričao je Srđan Đoković.

Vera

pre 5 godina

Velika je razlika i u godinama između Novaka i Rogera, draga Helena, a Federer ima i puno osvojenih turnira 250 i to uglavnom čini razliku!Ne brinite, ako Nole bude igrao bar još 4,5 god. I bude zdrav, naravno,itekako će stići i prestići RF, a a GOAT će postati i prije toga jer on igra uglavnom masterse i GS-ove i pokoji turnir 500.Loša ste provokatorica, Helena!

BL

pre 5 godina

Kao sto neko rece, da nije sirio ljubav 2 godine, dosad bi vec stigao Nadala i Federera. Steta, ali nada jos zivi! A i da ostane na 14, veliki je sampion!

Danijel

pre 5 godina

Novak je dalje sad nego 2016..
tad je bila 5 gs razlika sa Procesom a posle vise od 2 godina sada je 6 gs razlika...

Novak polako ulazi u 32 godini a Nadal u 33 godini...

Gs 5 setova sve teze... jet je potrebna kondicija i snaga...

Ne zaboravite na Rogerovih 100 titula isto :)

Beograd

pre 5 godina

Helena na pogresnoj si terapiji. Nole je jedinstven veliki sampion. Uz dobro zdravlje u naredne 3-4 sezone lrestize tvog simpatizera koliko god se trudila da provociras ovde. Zivi bili pa videli.

BL

pre 5 godina

Na Zapadu rijetko ko gotivi Novaka. Rusedski je jedan od njih. Svaka mu cast za to, volim slusati njegove komentare vezane za Novaka na Sky Sportsu.

C i n i k

pre 5 godina

Nolo je sada u odlicnoj formi i ne vidim ko moze da mu parira,realno je tako.Igra bolje nego kad je bio 1. Verovatno je ako osvoji i London da ce biti ponovo br. 1.
Sve najbolje majstore!

viktor

pre 5 godina

Sad gledam i ne verujem, kada je Djokovic osvojio prvi glen slem u tom trenutku Federer je imao 12, Djokovic je jednostavno GOAT bez ikakve dileme, kako se covek pored Nadala i Federera izborio to samo on zna i kako je nadoknadio toliki zaostatak, ne mora osvojiti nijedan gren slem vise on je jednostavno GOAT

viktor

pre 5 godina

Sad gledam i ne verujem, kada je Djokovic osvojio prvi glen slem u tom trenutku Federer je imao 12, Djokovic je jednostavno GOAT bez ikakve dileme, kako se covek pored Nadala i Federera izborio to samo on zna i kako je nadoknadio toliki zaostatak, ne mora osvojiti nijedan gren slem vise on je jednostavno GOAT

Cole

pre 5 godina

Federer 98 titula Djokovic 71.. Velika je razlika i to nemoze niko stici
(Helena, 11. septembar 2018 23:17)

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.

BL

pre 5 godina

Kao sto neko rece, da nije sirio ljubav 2 godine, dosad bi vec stigao Nadala i Federera. Steta, ali nada jos zivi! A i da ostane na 14, veliki je sampion!

Vera

pre 5 godina

Velika je razlika i u godinama između Novaka i Rogera, draga Helena, a Federer ima i puno osvojenih turnira 250 i to uglavnom čini razliku!Ne brinite, ako Nole bude igrao bar još 4,5 god. I bude zdrav, naravno,itekako će stići i prestići RF, a a GOAT će postati i prije toga jer on igra uglavnom masterse i GS-ove i pokoji turnir 500.Loša ste provokatorica, Helena!

BL

pre 5 godina

Na Zapadu rijetko ko gotivi Novaka. Rusedski je jedan od njih. Svaka mu cast za to, volim slusati njegove komentare vezane za Novaka na Sky Sportsu.

C i n i k

pre 5 godina

Nolo je sada u odlicnoj formi i ne vidim ko moze da mu parira,realno je tako.Igra bolje nego kad je bio 1. Verovatno je ako osvoji i London da ce biti ponovo br. 1.
Sve najbolje majstore!

amrel

pre 5 godina

U 13 od 14 GS Nole je pobedio nekog od velike 4-ke, bilo u finalu bilo ranije. Samo ovaj 14. GS za takvu pobedu nisu mu dali priliku - izgubili su ranije.

Bogomoljac

pre 5 godina

...Patrijarh Pavle se u jednom trenutku okrenuo ka Novaku i rekao mu: ‘Sine, Bog te blagosiljao’. Od tog momenta je krenula neverovatna ekspanzija njegovog uspeha u svakom pogledu. On je od tog momenta imao 44 pobede zaredom. Osvojio je ne znam koliko turnira, i postao broj jedan”, ispričao je Srđan Đoković.

Beograd

pre 5 godina

Helena na pogresnoj si terapiji. Nole je jedinstven veliki sampion. Uz dobro zdravlje u naredne 3-4 sezone lrestize tvog simpatizera koliko god se trudila da provociras ovde. Zivi bili pa videli.

Grizlor

pre 5 godina

Zverev,da li kao Djokovic kasno paljenje ili nedovoljan kvalitet.Thiem,da li kao Wavrinka ne konstantan i kampanjski igrac ili nesto vise od toga.Tsisipas,da li veliki talenat ili trenutni bljesak.Ovde lezi odgovor da li ili ne,jer ako ova trojica ne mogu da sacuvaju Rodzerove rekorde niko nece sigurno.Rodzer sam nece,a ostatak tura nije vredan pomena.Razlicite generacije igraca nabijenih porazima i kompleksima od ove trojice demona koji su jos tu.Od Cilica,Keia,Dimitova,Delpotra,Raonica pa generacije pre te Tsonge,Monfisa,Gaskea,Berdiha,pa one pre Ferera,Verdaska,Rodika,Hjuita,Safina.Svi su oni imali ponesto ali nijedan dovoljno da se ozbiljno upusti u borbu sa ovim ludacima.Tako da odgovor lezi u ovom novom talasu tenisera,da li mogu da odgovore izazovu ili ce biti pojedeni kao svi pre njih.

draganTenis

pre 5 godina

I kada Nole izjednaci broj GSova, mnogi ce da vicu ali zato Fed ima vise nedelja na 1. mestu. Kada i to Nole dosegne, onda ce naci neku levu statistiku u kojoj Fed vodi, a ako bi i to sustgao, onda ce govoriti, za nas je ipak Fed GOAT zbog elegancije s kojom je igrao. Objektivno kada se saberu svi uspesi, ne samo GS, Nole je sada broj 2. Po postignutom je ispred Nadala. Treba jos nekoliko GS-ova i u sumi bice broj 1.

Lale gator

pre 5 godina

Ako deda moze da osvaja GS sa 36 godina, Novak ce zbog nacina zivota osvajati sa 41. Samo treba videti da li Tim i Zverev mogu da igraju egal sa njim u narednom periodu. Ako ne, nema prepreka jer se Nadal povredio, da Novak prestigne i Serenu Vilijams.

Vlada

pre 5 godina

Kada je Nole osvojio svoj prvi grenslem trofej Federer ih je već imao 12 u svojoj riznici! Posle 10 godina Nole je osvojio 14 a Federer samo 8 i zaključak koji mi pada na pamet čisto matematički gledano je da Nole ovim tempom stiže i prestiže Federera bez problema.
Ok, godine idu, sve je to ok, ali neka mi neko objasni da li se Nole lošije kreće nego prethodnih godina, da li mu je slabiji neki od udaraca osim što mu je malo servis rezervisan? Mislim da ne, mislim da Nole i sada napreduje i zahvaljujući svom izvrsnom telu koga je minimalno opteretio svojom kilažom i načinom života, možemo očekivati da igra do svoje 40-te godine. Decu je već dobio, ako bude imao podršku svoje porodice u šta ne sumnjam, biće on daleko daleko ispred svih i po titulama i po svim parametrima. Uživajmo i navijajmo za našeg Noleta!!!

mare

pre 5 godina

realno kada nema nadala nema ni ozbiljne konkurencije...ako nastavi ovako da igra objasnice i dokazati da mu ravnog nema...ovi mladji im nisu ni za sparing,ozbiljne konkurencije ni u najavi...vreme je za trofeje i rekrde..u eri najboljih svih vremena on je bio najbolji ili u samom vrhu...bez obzira na broj gs covek je usao u istoriju ovog sporta!!!!

mairondrake

pre 5 godina

Bil Rasel ima 11 titula, ali je MJ najveci ikada...Broj GS jednostavno.nije merilo. Rodzer je svojih 6 GS titula osvajao protiv Filipusisa, Rodika, Bagdatisa, Safina I Agasija od 40 godina, Soderlinga...A Novak svaki put morao da igra bar jednom sa.Nadalom, Federerom, Marejem na putu do GS titule. A cesto I sa dvojicom (polufinale+finale).Ima bolji medjusobni skor protiv dva rekordera u GS titulama. Moguce je dostici Federera, ali to znaci jos 6 godina rudarenja...Ko nam garantuje da nece doci do prezasicenja...povrede...Imaza...Ali iz trenutne.perspektive, Novak lagano moze da se koncentrise samo na GS titule. Bice favorit na AO I onda ce boriti jos jednom za drzanje 4 GS. Po meni ima sanse, ali mora biti pametan...

Јабучило

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.
(Noodles, 12. septembar 2018 07:16)

Има шансе. Нешто мање него пре кризе, али и даље врло реалне. Није немогуће да у наредне две сезоне освоји 5-7 слемова, па да крајем 2020. он и Надал имају по око 20 слемова. Федерер је у опадању, а то Новаку који је поново у пуној снази (и поново противнику улива страх) оставља одшкринута врата да буде Најбољи свих времена.

Grizlor

pre 5 godina

Federer moze da osvoji jos neki slem i to vrlo lako ako se kockice posloze.Djokovic ispadne,Nadal ispadne i eto sanse.A mozda mu ni Nadal nije toliko bitan jer ga je dobio zadnja 3 meca i to onako prilicno rutinski.On vreba iz prikrajka i strpljivo ceka kao sto je to radio poslednjih 8 godina kad je izgubio primat na turu.On vec 8 godina nije favorit da uzme slem,uvek su to Djokovic i Nadal pre svih a vrlo cesto je i Andy bio pre Federera a nekako je uspeo da ogrebe 5 slemova uz povoljan splet okolnosti.Čisto sumnjam da ce ostati na 20 ali ako Djokovic bude maksimalno posvecen do kraja karijere i bude dugovecan i strpljiv kao sto je Federer onda je moguce i stici ne 20 nego i potrncijalnih vise slemova koje Federer moze da osvoji.Naredne dve godine su kljucne za Novaka u pogledu ukupnog broja slemova,jer ako uspe da uzima 2 godisnje to ga u svojoj 33 godini zivota dovodi do broja od 18 slemova a odatle sve zavisi i od nekih drugih faktora.

miodrag

pre 5 godina

Kao sto mi se nije svidelo to sto su zaboravili da uopste postoji, skoro dve godine, I sto su jedini vrhunski igraci na ATP turu bili Starac Foco I poglavica Vamos Tamos, po misljenje teniskih "strucnjaka", tako mi se ne svidja ni to sto odjednom citamo to sto smo citali do 2016 u maju. Kao da je sve stajalo dve godina I nastavilo se na Rolan Garosu 2016. Polako, polako. Ovo sto igra Novak sada je jos uvek slabije od onoga kako je igrao u periodu 2011-2015 I malo 2016. Ovo je 0.7 od starog Novaka. Pokazalo se da je I to dovoljno , mozda za novu dominaciju. Videcemo!
Inace ja bih uveo u SI novu mernu jedinicu za tenis 1N (N=Novak). I posto je to jako velika jedinica kao kulon (C) u elektrotehnici, ostali bi mogli da budu, na primer: Starac Foco 50 mikro N, Vamos Tamos 20 mikro N, ostali u predelu nano Novaka (nN). Sta cemo velika je jedinica N!

Liverpool Man

pre 5 godina

@amrel
Prvi bio protiv Conge, Vimbldon Kevin 8 sad Delpo. 11/14 sto nije malo. Ovo mu je jedini gs gde nije dobio ni federera ni nadala ni mareja da je osvojio. 2008 je dobio federera 3 0 u polufinalu pre conge, pre Kevina u polufinalu Nadala.

Danijel

pre 5 godina

Novak je dalje sad nego 2016..
tad je bila 5 gs razlika sa Procesom a posle vise od 2 godina sada je 6 gs razlika...

Novak polako ulazi u 32 godini a Nadal u 33 godini...

Gs 5 setova sve teze... jet je potrebna kondicija i snaga...

Ne zaboravite na Rogerovih 100 titula isto :)

Smuleco

pre 5 godina

Mnogo toga može da se desi...videćemo. Ako potpadne ponovo pod uticaj Gmaza, Rodžerov rekord će ostati, misaona imenica. U suprotnom, možda si i dogodi.

Zdenko

pre 5 godina

Možda zvuči ludo napisati komentar u stilu pripadnika teorije zavere, ali me plaši samo jedna stvar. Da vladarima iz senke što se tiče tenisa, ne zasmeta činjenica da će jedan Srbin, balkanac, iz tamo neke banana varvarske državice, poremetiti poredak zasnovan na njihovom kapitalu i stvaranju uzora. Onda će sve učiniti da ga u tome spreče i uz silni novac koji poseduju, nije problem naći način kako to ostvariti. Verujem da silnim sponzorima nadmenog švajcarca Novak smeta a on im nije potreban kao globalni brend i nikada tu barijeru neće moći da pređe. Ne uklapa se u sistem koji su stvorili. Voleo bih da nisam ni blizu istine, vreme će pokazati u svakom slučaju.

Dragojle

pre 5 godina

Mene zabole za statistiku o ukupnom broju osvojenih turnira. Interesuje me samo statistika o broju osvojenih GS. U toj disciplini Novak prestize prvo Nadala, a odmah zatim i Federera. Samo da ga psiho-fizicko zdravlje posluzi.

mich

pre 5 godina

lale gator
.Zverev???
Sa ovom trojicom niko od trenutno aktivnih tenisera nema sta da trazi dok god oni igraju niko drugi nece osvojiti GS pored njih, mozda stari Mari i Drl Potro, Vavrinka je mislim gotov.

mlekadzija

pre 5 godina

Kakva bogohulna izjava Grega...niko nikad dokle god se tenis bude igrao, nece nadmasiti Kralja. Jel tako Jumko, Miki, Bodibond, Marvine?

Vladimir

pre 5 godina

Mislim da je Novak sad na višem nivou nwgo pre povrede. Kada to kažem nw mislim na udarce i samu igru, nego u mentalnom pogledu. Sada je rasterećen i mislim da će u budućnosti više taktizirati nego ranije. Ako se bude tempirao formu za GS, a mislim da hoće, retko ko će moći i set da mu uzme, a o pobedi i da ne govorim.

Cole

pre 5 godina

(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.
(Samba, 12. septembar 2018 17:18)

Ne, nisam "slucajno" zaboravio
Nadala kojeg smatram vecim igracem
od Federera, znam da ce i Rafa uzimati
velike titule. Rodju sam uzeo kao primer
jer ima najvise velikih titula, ima ih 53,
Nadal 51 i Novak 50, dakle ne stoji ti
to da ima 54, slobodno proveri...
I za kraj, da ne duzim, slazem se
da ce obojica imati vise velikih titula
od Rodje (iako to nisi napisao) i da
ce do kraja karijera biti mrtva trka
izmedju Rafe i Novaka, mada na te brojke
koja titula gore-dole i nema neku tezinu. Poz.

Svakom svoje

pre 5 godina

'Ajde prvo da osvoji Australiju, pa Pariz ... i da stigne Nadala, onda mozemo da pricamo o 20.
(mlmr, 12. septembar 2018 15:05)

Ajde!?
Samo, da bi stigao Nadala neće biti dovoljan AO i Pariz, jer opet fali jedan.
Znači ovako: "Samo" da osvoji AO, RG, WB i stiže Nadala.
Onda još "samo" da uzme US Open, kao i AO i RG 2020-e i stigao je Rogera.
Posle još te iste godine da uzme WB i eto onda je GOAT, najranije.
USlov je naravno, da svi ostali skrste ruke i ne odigraju ništa, da Nadal izgubi dva Rolan Garosa, zaredom od Novaka, da na Wimbldonu niko ne eksplodira i napravi iznenađenje, što se tamo itekako događalo u prošlosti itd.
Sve u svemu, mož da bidne, al ne mora da znači.
Naravno, on je GOAT za mene, sve i da ne osvoji ništa više, ali on je to za mene bio i pre dve godine, i pre pet i pre petnaest, tako da ja nisam objektivan, ali eto tako sam u mogućnosti...

Noodles

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.

da

pre 5 godina

Ovi sadasnji mladi koji igraju i ako se pojave novi,svi oni tek treba da dodju na nivo Nadala i Federera,pa onda na ovaj Novakov nivo,i onda bi tek bili u egalu,a egal znaci da nekad oni dobiju a nekad Nole,pa da bude cak 60%na 40% njihova dominacija,znači da su od narednih 10gs Novakovih 4gs

Labud

pre 5 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima a Rusedski o Đokoviću i hvalospevima. Ma hoće sigurno ako bude imao ovakav žreb ili kao one godine kad su mu svi ispredavali zbog "povrede".

Samba

pre 5 godina

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.
(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.

Laza

pre 5 godina

Djoković ni blizu nije onaj od pre nekoliko godina. Sporiji je, slabiji i nema bekhend paralelu koju je imao. Popravio je servis i pimplanje levo desno dok protivnik ne pukne. A ovi pucaju pošto niko nije u formi.

Danijel

pre 5 godina

Novak je dalje sad nego 2016..
tad je bila 5 gs razlika sa Procesom a posle vise od 2 godina sada je 6 gs razlika...

Novak polako ulazi u 32 godini a Nadal u 33 godini...

Gs 5 setova sve teze... jet je potrebna kondicija i snaga...

Ne zaboravite na Rogerovih 100 titula isto :)

Noodles

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.

Bogomoljac

pre 5 godina

...Patrijarh Pavle se u jednom trenutku okrenuo ka Novaku i rekao mu: ‘Sine, Bog te blagosiljao’. Od tog momenta je krenula neverovatna ekspanzija njegovog uspeha u svakom pogledu. On je od tog momenta imao 44 pobede zaredom. Osvojio je ne znam koliko turnira, i postao broj jedan”, ispričao je Srđan Đoković.

BL

pre 5 godina

Kao sto neko rece, da nije sirio ljubav 2 godine, dosad bi vec stigao Nadala i Federera. Steta, ali nada jos zivi! A i da ostane na 14, veliki je sampion!

viktor

pre 5 godina

Sad gledam i ne verujem, kada je Djokovic osvojio prvi glen slem u tom trenutku Federer je imao 12, Djokovic je jednostavno GOAT bez ikakve dileme, kako se covek pored Nadala i Federera izborio to samo on zna i kako je nadoknadio toliki zaostatak, ne mora osvojiti nijedan gren slem vise on je jednostavno GOAT

Cole

pre 5 godina

Federer 98 titula Djokovic 71.. Velika je razlika i to nemoze niko stici
(Helena, 11. septembar 2018 23:17)

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.

C i n i k

pre 5 godina

Nolo je sada u odlicnoj formi i ne vidim ko moze da mu parira,realno je tako.Igra bolje nego kad je bio 1. Verovatno je ako osvoji i London da ce biti ponovo br. 1.
Sve najbolje majstore!

Vera

pre 5 godina

Velika je razlika i u godinama između Novaka i Rogera, draga Helena, a Federer ima i puno osvojenih turnira 250 i to uglavnom čini razliku!Ne brinite, ako Nole bude igrao bar još 4,5 god. I bude zdrav, naravno,itekako će stići i prestići RF, a a GOAT će postati i prije toga jer on igra uglavnom masterse i GS-ove i pokoji turnir 500.Loša ste provokatorica, Helena!

amrel

pre 5 godina

U 13 od 14 GS Nole je pobedio nekog od velike 4-ke, bilo u finalu bilo ranije. Samo ovaj 14. GS za takvu pobedu nisu mu dali priliku - izgubili su ranije.

Labud

pre 5 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima a Rusedski o Đokoviću i hvalospevima. Ma hoće sigurno ako bude imao ovakav žreb ili kao one godine kad su mu svi ispredavali zbog "povrede".

BL

pre 5 godina

Na Zapadu rijetko ko gotivi Novaka. Rusedski je jedan od njih. Svaka mu cast za to, volim slusati njegove komentare vezane za Novaka na Sky Sportsu.

Beograd

pre 5 godina

Helena na pogresnoj si terapiji. Nole je jedinstven veliki sampion. Uz dobro zdravlje u naredne 3-4 sezone lrestize tvog simpatizera koliko god se trudila da provociras ovde. Zivi bili pa videli.

Lale gator

pre 5 godina

Ako deda moze da osvaja GS sa 36 godina, Novak ce zbog nacina zivota osvajati sa 41. Samo treba videti da li Tim i Zverev mogu da igraju egal sa njim u narednom periodu. Ako ne, nema prepreka jer se Nadal povredio, da Novak prestigne i Serenu Vilijams.

Grizlor

pre 5 godina

Federer moze da osvoji jos neki slem i to vrlo lako ako se kockice posloze.Djokovic ispadne,Nadal ispadne i eto sanse.A mozda mu ni Nadal nije toliko bitan jer ga je dobio zadnja 3 meca i to onako prilicno rutinski.On vreba iz prikrajka i strpljivo ceka kao sto je to radio poslednjih 8 godina kad je izgubio primat na turu.On vec 8 godina nije favorit da uzme slem,uvek su to Djokovic i Nadal pre svih a vrlo cesto je i Andy bio pre Federera a nekako je uspeo da ogrebe 5 slemova uz povoljan splet okolnosti.Čisto sumnjam da ce ostati na 20 ali ako Djokovic bude maksimalno posvecen do kraja karijere i bude dugovecan i strpljiv kao sto je Federer onda je moguce i stici ne 20 nego i potrncijalnih vise slemova koje Federer moze da osvoji.Naredne dve godine su kljucne za Novaka u pogledu ukupnog broja slemova,jer ako uspe da uzima 2 godisnje to ga u svojoj 33 godini zivota dovodi do broja od 18 slemova a odatle sve zavisi i od nekih drugih faktora.

miodrag

pre 5 godina

Kao sto mi se nije svidelo to sto su zaboravili da uopste postoji, skoro dve godine, I sto su jedini vrhunski igraci na ATP turu bili Starac Foco I poglavica Vamos Tamos, po misljenje teniskih "strucnjaka", tako mi se ne svidja ni to sto odjednom citamo to sto smo citali do 2016 u maju. Kao da je sve stajalo dve godina I nastavilo se na Rolan Garosu 2016. Polako, polako. Ovo sto igra Novak sada je jos uvek slabije od onoga kako je igrao u periodu 2011-2015 I malo 2016. Ovo je 0.7 od starog Novaka. Pokazalo se da je I to dovoljno , mozda za novu dominaciju. Videcemo!
Inace ja bih uveo u SI novu mernu jedinicu za tenis 1N (N=Novak). I posto je to jako velika jedinica kao kulon (C) u elektrotehnici, ostali bi mogli da budu, na primer: Starac Foco 50 mikro N, Vamos Tamos 20 mikro N, ostali u predelu nano Novaka (nN). Sta cemo velika je jedinica N!

mlekadzija

pre 5 godina

Kakva bogohulna izjava Grega...niko nikad dokle god se tenis bude igrao, nece nadmasiti Kralja. Jel tako Jumko, Miki, Bodibond, Marvine?

Samba

pre 5 godina

Ne razumem, pa Novaku to i nije cilj.
Tih 98 titula je kvantitet,
Rodja ima 53 velike titule i 45 "malih",
Novak ima 50 velikih titula i 21 malih.
Drugim recima, Novak je sest godina je mladji,
od Federera, a u narednih pet godina ce sigurno
uzeti izmedju 10 i 15 velikih titula, a verujem
i vise, Novak SIGURNO postaje GOAT, bez obzira
na broj titula koje je Federer osvojio, prosto,
ne zanimaju ga turniri od 500, odnosno 250 ATP poena. Poz.
(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.

Zdenko

pre 5 godina

Možda zvuči ludo napisati komentar u stilu pripadnika teorije zavere, ali me plaši samo jedna stvar. Da vladarima iz senke što se tiče tenisa, ne zasmeta činjenica da će jedan Srbin, balkanac, iz tamo neke banana varvarske državice, poremetiti poredak zasnovan na njihovom kapitalu i stvaranju uzora. Onda će sve učiniti da ga u tome spreče i uz silni novac koji poseduju, nije problem naći način kako to ostvariti. Verujem da silnim sponzorima nadmenog švajcarca Novak smeta a on im nije potreban kao globalni brend i nikada tu barijeru neće moći da pređe. Ne uklapa se u sistem koji su stvorili. Voleo bih da nisam ni blizu istine, vreme će pokazati u svakom slučaju.

Smuleco

pre 5 godina

Mnogo toga može da se desi...videćemo. Ako potpadne ponovo pod uticaj Gmaza, Rodžerov rekord će ostati, misaona imenica. U suprotnom, možda si i dogodi.

mairondrake

pre 5 godina

Bil Rasel ima 11 titula, ali je MJ najveci ikada...Broj GS jednostavno.nije merilo. Rodzer je svojih 6 GS titula osvajao protiv Filipusisa, Rodika, Bagdatisa, Safina I Agasija od 40 godina, Soderlinga...A Novak svaki put morao da igra bar jednom sa.Nadalom, Federerom, Marejem na putu do GS titule. A cesto I sa dvojicom (polufinale+finale).Ima bolji medjusobni skor protiv dva rekordera u GS titulama. Moguce je dostici Federera, ali to znaci jos 6 godina rudarenja...Ko nam garantuje da nece doci do prezasicenja...povrede...Imaza...Ali iz trenutne.perspektive, Novak lagano moze da se koncentrise samo na GS titule. Bice favorit na AO I onda ce boriti jos jednom za drzanje 4 GS. Po meni ima sanse, ali mora biti pametan...

Јабучило

pre 5 godina

Nema nikakve šanse da stigne Fedrera ali baš nikakve. Rafa ima teoretske šanse ako osvoji još 3-4 RG jer drugo više i ne može osvojiti Rafa šljakaš.
(Noodles, 12. septembar 2018 07:16)

Има шансе. Нешто мање него пре кризе, али и даље врло реалне. Није немогуће да у наредне две сезоне освоји 5-7 слемова, па да крајем 2020. он и Надал имају по око 20 слемова. Федерер је у опадању, а то Новаку који је поново у пуној снази (и поново противнику улива страх) оставља одшкринута врата да буде Најбољи свих времена.

Svakom svoje

pre 5 godina

'Ajde prvo da osvoji Australiju, pa Pariz ... i da stigne Nadala, onda mozemo da pricamo o 20.
(mlmr, 12. septembar 2018 15:05)

Ajde!?
Samo, da bi stigao Nadala neće biti dovoljan AO i Pariz, jer opet fali jedan.
Znači ovako: "Samo" da osvoji AO, RG, WB i stiže Nadala.
Onda još "samo" da uzme US Open, kao i AO i RG 2020-e i stigao je Rogera.
Posle još te iste godine da uzme WB i eto onda je GOAT, najranije.
USlov je naravno, da svi ostali skrste ruke i ne odigraju ništa, da Nadal izgubi dva Rolan Garosa, zaredom od Novaka, da na Wimbldonu niko ne eksplodira i napravi iznenađenje, što se tamo itekako događalo u prošlosti itd.
Sve u svemu, mož da bidne, al ne mora da znači.
Naravno, on je GOAT za mene, sve i da ne osvoji ništa više, ali on je to za mene bio i pre dve godine, i pre pet i pre petnaest, tako da ja nisam objektivan, ali eto tako sam u mogućnosti...

Dragojle

pre 5 godina

Mene zabole za statistiku o ukupnom broju osvojenih turnira. Interesuje me samo statistika o broju osvojenih GS. U toj disciplini Novak prestize prvo Nadala, a odmah zatim i Federera. Samo da ga psiho-fizicko zdravlje posluzi.

Vlada

pre 5 godina

Kada je Nole osvojio svoj prvi grenslem trofej Federer ih je već imao 12 u svojoj riznici! Posle 10 godina Nole je osvojio 14 a Federer samo 8 i zaključak koji mi pada na pamet čisto matematički gledano je da Nole ovim tempom stiže i prestiže Federera bez problema.
Ok, godine idu, sve je to ok, ali neka mi neko objasni da li se Nole lošije kreće nego prethodnih godina, da li mu je slabiji neki od udaraca osim što mu je malo servis rezervisan? Mislim da ne, mislim da Nole i sada napreduje i zahvaljujući svom izvrsnom telu koga je minimalno opteretio svojom kilažom i načinom života, možemo očekivati da igra do svoje 40-te godine. Decu je već dobio, ako bude imao podršku svoje porodice u šta ne sumnjam, biće on daleko daleko ispred svih i po titulama i po svim parametrima. Uživajmo i navijajmo za našeg Noleta!!!

mare

pre 5 godina

realno kada nema nadala nema ni ozbiljne konkurencije...ako nastavi ovako da igra objasnice i dokazati da mu ravnog nema...ovi mladji im nisu ni za sparing,ozbiljne konkurencije ni u najavi...vreme je za trofeje i rekrde..u eri najboljih svih vremena on je bio najbolji ili u samom vrhu...bez obzira na broj gs covek je usao u istoriju ovog sporta!!!!

Vladimir

pre 5 godina

Mislim da je Novak sad na višem nivou nwgo pre povrede. Kada to kažem nw mislim na udarce i samu igru, nego u mentalnom pogledu. Sada je rasterećen i mislim da će u budućnosti više taktizirati nego ranije. Ako se bude tempirao formu za GS, a mislim da hoće, retko ko će moći i set da mu uzme, a o pobedi i da ne govorim.

Laza

pre 5 godina

Djoković ni blizu nije onaj od pre nekoliko godina. Sporiji je, slabiji i nema bekhend paralelu koju je imao. Popravio je servis i pimplanje levo desno dok protivnik ne pukne. A ovi pucaju pošto niko nije u formi.

draganTenis

pre 5 godina

I kada Nole izjednaci broj GSova, mnogi ce da vicu ali zato Fed ima vise nedelja na 1. mestu. Kada i to Nole dosegne, onda ce naci neku levu statistiku u kojoj Fed vodi, a ako bi i to sustgao, onda ce govoriti, za nas je ipak Fed GOAT zbog elegancije s kojom je igrao. Objektivno kada se saberu svi uspesi, ne samo GS, Nole je sada broj 2. Po postignutom je ispred Nadala. Treba jos nekoliko GS-ova i u sumi bice broj 1.

Grizlor

pre 5 godina

Zverev,da li kao Djokovic kasno paljenje ili nedovoljan kvalitet.Thiem,da li kao Wavrinka ne konstantan i kampanjski igrac ili nesto vise od toga.Tsisipas,da li veliki talenat ili trenutni bljesak.Ovde lezi odgovor da li ili ne,jer ako ova trojica ne mogu da sacuvaju Rodzerove rekorde niko nece sigurno.Rodzer sam nece,a ostatak tura nije vredan pomena.Razlicite generacije igraca nabijenih porazima i kompleksima od ove trojice demona koji su jos tu.Od Cilica,Keia,Dimitova,Delpotra,Raonica pa generacije pre te Tsonge,Monfisa,Gaskea,Berdiha,pa one pre Ferera,Verdaska,Rodika,Hjuita,Safina.Svi su oni imali ponesto ali nijedan dovoljno da se ozbiljno upusti u borbu sa ovim ludacima.Tako da odgovor lezi u ovom novom talasu tenisera,da li mogu da odgovore izazovu ili ce biti pojedeni kao svi pre njih.

Cole

pre 5 godina

(Cole, 11. septembar 2018 23:43)

Sviđa mi se taj kriterijum, samo vidim da si "slučajno" izostavio Nadala, koji ima najviše tih velikih titula od obojice pomenutih, čak 54, od toga 50 titula samo na GS/ATP 1000 turnirima, što znači da njegovih 80 titula ukupno, itekako imaju svoju težinu.
Ali eto, omakne se to kad biramo sa švedskog stola, samo one kriterijume koji nam se sviđaju.
Inače se slažem da Novak može da ih prestigne, pre svega zato jer je i najmlađi, ali navikao me je da budem oprezan u očekivanjima, zato prvo da skoči pa da kaže hop, sigurnije će biti.
(Samba, 12. septembar 2018 17:18)

Ne, nisam "slucajno" zaboravio
Nadala kojeg smatram vecim igracem
od Federera, znam da ce i Rafa uzimati
velike titule. Rodju sam uzeo kao primer
jer ima najvise velikih titula, ima ih 53,
Nadal 51 i Novak 50, dakle ne stoji ti
to da ima 54, slobodno proveri...
I za kraj, da ne duzim, slazem se
da ce obojica imati vise velikih titula
od Rodje (iako to nisi napisao) i da
ce do kraja karijera biti mrtva trka
izmedju Rafe i Novaka, mada na te brojke
koja titula gore-dole i nema neku tezinu. Poz.

mich

pre 5 godina

lale gator
.Zverev???
Sa ovom trojicom niko od trenutno aktivnih tenisera nema sta da trazi dok god oni igraju niko drugi nece osvojiti GS pored njih, mozda stari Mari i Drl Potro, Vavrinka je mislim gotov.

da

pre 5 godina

Ovi sadasnji mladi koji igraju i ako se pojave novi,svi oni tek treba da dodju na nivo Nadala i Federera,pa onda na ovaj Novakov nivo,i onda bi tek bili u egalu,a egal znaci da nekad oni dobiju a nekad Nole,pa da bude cak 60%na 40% njihova dominacija,znači da su od narednih 10gs Novakovih 4gs

Liverpool Man

pre 5 godina

@amrel
Prvi bio protiv Conge, Vimbldon Kevin 8 sad Delpo. 11/14 sto nije malo. Ovo mu je jedini gs gde nije dobio ni federera ni nadala ni mareja da je osvojio. 2008 je dobio federera 3 0 u polufinalu pre conge, pre Kevina u polufinalu Nadala.