111

Subota, 07.07.2018.

12:29

"Zagrevanje" za Rusiju – Modrić i Lovren o ratnim traumama

"Zagrevanje" za Rusiju – Modriæ i Lovren o ratnim traumama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

freddie

pre 7 godina

Samo neka oni opterećavaju ove kockice glupostima pa će biti lepo kada ispadnu.
(mrki, 07. jul 2018 14:35)

I to ce ocito mnogima poput tebe biti najveci uspjeh na svjetskom..

damac

pre 7 godina

Evo nešto iz Modrićevog intervjua koji je dao zagrebačkom Nacionalnu 14.08.2006.:

Prije sedam godina u prognaništvu im se rodilo i treće dijete, kći Diora. “Kada smo došli u hotel Kolovare, sjećam se da je bilo jako mnogo ljudi, mnogo djece, tako da sam imao jako puno prijatelja. Bez obzira na rat, meni je kao klincu u hotelu bilo super, nisam bio svjestan rata i svega što se događa oko mene. Moji roditelji su po prirodi optimisti tako da nisu na mene prenosili teško stanje kroz koje su prolazili. A što da mi uopće govore?” prisjeća se Luka Modrić koji kaže kako ti dani nisu bili prepuni trauma kao što bi netko mogao pomisliti.

U Modrićevom rodnom selu Zatonu Obravačkom podigmut je spomenik sa imenima civila Hrvata, mještana tog sela koji su ubijeni tokom rata . Na tom spomeniku nema imena Lukinog djeda. On je stradao/ubijen /umro pod nerazjašnjenim okolnostima I nema nikakvih dokaza da su ga ubili Srbi.

Luka Modrić inače nije sklon da mnogo priča o ratu, a pogotovo ne da prosipa nacionalizam i “domoljublje” ratnohuškačkog tipa. Kao što vidimo ni ova izjava nije njegova, već nekog navodno njegovog rođaka.

Dejan Lovren je iz Kraljeve Sutjeske u BiH. Na tom području ssrpske snage nikad nisu “operisali” niti je tamo bilo Srba uopšte…ni blizu ih nije bilo. Na tom području su ratovli međusobno Hrvati I Muslimani..i on je samo moga biti žrtva bosanskih muslimana..nikakao Srba. Što ovaj, istina, i ne tvrdi.

JUTA

pre 7 godina

@ Mogli su i dodati da je Subašić prestao da se izjasnjava kao srbin jer je to kaznjivo u hrvatskoj.Cisto onako..
(srbin, 07. jul 2018 16:25)
A takodje i Perisic.

N.n.

pre 7 godina

E bas me briga dal ce pobediti Rusija ili Hrvatska. Potpuno mi je svejedno. Sta imamo mi od tog? Nista! Dok mi ovde raspravljamo oni zaradjuju milione a mi se ovde borimo da prezivimo.

marko

pre 7 godina

Cim pocnu sa ratnim traumama i Olujama i patnjom znam da ispadaju naglavacke jer pocnu da mesaju sport sa politikom,u svemu im se vratilo u kosarci rukometu i u fudbalu ce

Nikad sandzak-oduvek i samo RASKA

pre 7 godina

...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija. 
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

Niko hrvate nije proterao, nego su otisli sami uz dogovor sa budjmanom.
A kao prvo vi nemate prava da pricate o bilo cemu kakve ste monstruozne zlocine radili i u kolikom broju.

nezgodni

pre 7 godina

Ko prenosi ove vesti? Nisu Lovren i Modric dosli u Srbiju i obavestili te stvari. Nego su popricali sa Hrvatskim Novinama i oni taj razgovor stavili na Internet, pa onda su druge Medie to preuzeli. A vi se tu palite ko da je vama neko doso da vam pljune u corbu. Ajd smirite se

mr.wolf

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima... 
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima? 
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi... 
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...
(MarcoPolo, 07. jul 2018 14:57)

Gresis, oni nas dozivljavaju kao okupatore od kojih su se oni oslobodili. I to je donekle legitimno sto se mene tice, jer, na njihovoj teritoriji je bilo raznih "dobrovoljackih" odreda Srba, koji realno nisu pre rata imali apsolutno nista sa Hrvatskom. Drugo su Srbi iz Hrvatske, i najgore u celoj prici je to sto su oni nagrabusili, a ovi prvi su opeljesili sve, i vratili se. To nama moze da se svidja ili ne svidja ali je tako. Naravno da je glupo da se generalizuje i da mrze sve sto je Srpsko, jer , eto , ja nemam apsolutno nista sa tim, a ipak mi je razumljivo zato sto i kod nas postoji ogroman broj ljudi koji generalizuje i mrzi cele nacije. 85% Srba i dan danas mrzi Nemce, za Turke da ne pricam.
E zato iz tvog ugla to "rat je prosao, dajte da budemo normalni" ne pije vodu, jer i nas narod skoro pa isto razmislja kao i hrvati, samo svako ima svog "neprijatelja".

krajisnik

pre 7 godina

E pa dosta sam navijao za vas.
I ja se vrlo dobro sjecam smrti za vrijeme 1991 -1995, kao i završetka rata i Oluje,traktora i kolona,privatnog stana i crvenog krsta...
Ajmo Rusi!!!

kio B.L.

pre 7 godina

Ja koliko se sjećam (a dobro se sjećam) oni su prvo počeli napadati kasarne i protjerivati sve Srbe iz hr-a.
U svakom slučaju, navijam za njihove protivnike više nego za Srbiju.
Rusija,srećno Vam večeras!!!

Vuk

pre 7 godina

Svakog normalnog čoveka treba da pogodi što je neko nedužan ubijen. Priča o ubijenom Hrvatu nije negiranje srpskih žrtava i ne treba da izaziva mržnju. Žao mi je što su Modrić i Lovren imali takvo detinjstvo, kao što mi je žao i sve srpske dece koja su preživala slične ili gore stvari. Ljudima kojima nije žao nema pomoći, zlo se teško leči.

SFRJ

pre 7 godina

Ja sam Jugosloven, rođen u SFRJ i to ću ostati. Granice koje su crtali zločinci Sloba i Njofra mi ništa ne znače. Napred Srbija! Napred Hrvatska!

Joso

pre 7 godina

Pa nemogu vjerovati. Priča je o teškom odrastanju dvojice igrača. I što sad? Sad zato što su neki Srbi ubili starog Modrića. To se ne smije reći? Pa u Srbiji neprekidno su priče o Jasenovcu i 2. Svj. ratu o ustašama i slično. Srpski političari svaku i najmanju priliku koriste da nas popljucaju. Evo , oprostite što je did Luke Modrića ubijen od strane Srba.

MarcoPolo

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima...
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima?
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi...
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...

Jahac magle

pre 7 godina

Kao neko ko smatra da je fudbal najbolji sport na svetu uvek cu da za dobrog igraca kazem da je dobar, bez obzira na nacionalnost ili za klub koji igra. Tako i za timove i reprezentacije, ako su dobri, uvek cu to da priznam i da postujem. Tako za Modrica i Rakitica cu uvek reci da su vrhunski igraci, da je Subasic ozbiljan golman, da je Perisic preozbiljan igrac, a to vazi i za Mandzukica, Kovacica i za skoro ceo njihov tim. Ali za hrvate kao reprezentaciju i za klub iz nase zemlje ( sada to nije vazno koji je) nikada ali nikada ne mogu da navijam. Ne zelim im nista lose u zivotu (mislim na povrede ili nesrece) ali sto se tice samog takmicenja i utakmica, zelim i jednima i drugima sve najgore. Da gube utakmice u poslednjim minutima, da primaju golove iz ofsajda, da im sviraju nepostojece penale i da dobijaju nepostojece crvene kartone. U tom smislu im zelim svu patnju na svetu.

Hannibal

pre 7 godina

Njihovi fudbaleri ce i za 50 godina pre svake utakmice pricati o ratnim traumama koje su doziveli tokom "velikosrpske agresije" i onda u svlacionici pevati o Cavoglavama i Maksovim mesarima. E to je razlog zasto ja (a verujem i vecina normalnih Srba) nikad necu navijati za Hrvatsku pa taman da igraju protiv vanzemaljaca. Oni ce uvek gajiti mrznju protiv nas, to im je neka vrsta temelja drzavnosti a mi cemo ovakvi naivci kakvi smo lupati o nekom bratstvu, komsijama i ostaloj patetici.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

"Kronologija" počinje znatno ranije, a ona bitna za sve što se između dva naroda događa počinje 1941 sa programom hrvatske ustaške vlasti gde se jasno i nedvosmisleno kaže-trećinu pobiti, trećinu proterati i trećinu pokatoličiti!Jednom rečju, nad srpskim narodom počiniti - GENOCID!

sone

pre 7 godina

Citao sam taj tekst hrvatskog novinara,i vidim spominje Modricevog dedu ,oca,strica,a majke nigde.Zagrebem malo po internetu kad ono majka Radojka srpkinja iz Obrovca.

Kolubara mutna voda

pre 7 godina

Koliko god puta sam pomislio da grešim, da ne sagledavam stvari na pravi način "susjedi" me demantuju - svoju inferiornost i komplekse malog i beznačajnog hrane na tzv domovinskom ratu i mržnji prema svemu preko Save i Drine.To je tako bilo,biće za vjek i vjekova. Srećan a ne sretan im put.

bane

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.
(drmr, 07. jul 2018 13:44)

Meni su dedu ubili hrvati 41, spalili majčino ognjište, pobili ujake.... Da li ja smem da mrzim? Ili ako ne navijam za hrvate biću proglašen za primitivca? Ne mrzim ih ali ih i ne volim i ne simpatišem, a i ne želim da ih razumem.

Predo

pre 7 godina

Tu moraš znati o kome se kontekstu radi. Uvek su popularne priče o nesretnom detinjstvu, patnjama, pepeljugama i ružnom pačetu. I Novak i naši ostali teniseri i teniserke su pričali o treniranju pod bombama i to baš Amerikancima, koji su ih i bombardovali. Inače, Kraljeva Sutjeska, odakle je Lovren, je napadnuta i zapaljena od strane muslimana tokom muslimansko-hrvatskog rata i Srbi su u to vrijeme i na tom mjestu čak pomagali Hrvate. Meni ovaj članak liči na nepotrebni senzacionalizam.

Velja

pre 7 godina

Zamajavaju svoj narod nacionalizmom i kupuju mir stanovništva. Inače, kad smo kod navijanja za komšije, poslušajte samo pesmu autora Tompsona čije pesme pevaju njihovi igrači. Zove se "Jasenovac i Gradiška stara" i na svakom skupu u Hrvatskoj se zdušno peva.

Petar

pre 7 godina

U redu je. U pravu su. Trauma je - trauma.
Ali. Nekoliko pitanja…
Borovo Selo. Da li Lovren i Modric znaju sta se dogadjalo u Borovu Selu? Znaju li pricu o sefu policije koji je morao biti ubijen da bi se ideja rata razvila do razmjera koje se poslije ubiti Modricevog djeda, oca Lovrenovog prijatelja…. Mislim u objasnjavanju geneze rata ne treba ici predaleko (Tito, diktatura, ekonomski raspad, ali isto tako i manjak demokratije i prije Tita....). Za konkretan slucaj (Modric, Lovren) dovoljno je pogledati kako je politicki vrh Hrvatske manipulisao sudbinom i Vukovara i B. Sela, ne hajuci sto ce razvoj ubiti i Luku Modrica, starijeg...

ricinus

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

A kome ste se svetili 1914. po Macvi i Sumadiji?

Daleko je sunce

pre 7 godina

Mog pradedu, oca četvoro dece,poštenog seoskog kovača u jednom pitomom selu u sred Fruške gore, Radeta Mitropovića, su ustaše izvele iz kuće i....
Neću dalje, znate i sami šta su uradili, kakav zločin su počinili i na koji, zverski, način.
E, pa pozdravite Luku Modrića i recite mu, da ustaše nisu radile to što su radile i njegov deda ne bi završio kao što je završio!

Partizan 1918

pre 7 godina

Zamalo JNA i srpski dragovoljci u začetku da unište ljude koji će da osvoje titulu svetskih prvaka.Navijam za Hrvate večeras,ovo me slomilo.

Vanja

pre 7 godina

Što je ovo važno da bi ga uopšte stavljali na net? Koga ovo još zanima? Igrajte fudbal, najvažniju sporednu stvar na svetu. Poštovanje.

Acomaco

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.

Zoran LFC

pre 7 godina

Nadam se da je vreme rata i ubijanja daleko iza svih nas,kome je do rata a to su politicari sa obe strane nek ratuju medjusobno,mi necemo imati nista protiv.

VMP

pre 7 godina

onda se neko usudi da kaze da ono sto smo mi za hrvate u kosarci, da su oni to za nas u fudbalu. Ni blizu, njihovi fudbaleri su miljama daleko od nase reprezentacije i samog kulta.

svet

pre 7 godina

Posto vole komsije da zaborave stvari,samo da jih podsetim da je JNA bila regularna vojska na tlu republike Hrvatske, ciji vojnici su bili iz cele yuge na regularnom souzenju vojnog roka i koji su bili napadnuti i zarobljeni po kasarnama bez hrane, vode i struje jel eto resili neki da se odcepe i lepo inako napadnuti golobradu decu i njihove staresine. Kasnije naravno vrag odneo salu i koji svaki rat donosi bol, tugu i zakost. Ali nepristaje se na tezu, da jih je JNA napao i okupiro iz tudje neke tamo drzave. Inace ako se tako motivisu i to jim je izgleda cilj da ako ikako osvoje prventsvo da u prvi plan ponovo stave svoju verziju rata na uvid celom svetu, onda treba da ispadnu i ako jih sportski podrzavam ali napisanom nema mesta i promocije, zato aut.

Against modern football

pre 7 godina

Danas se obelezava secanje na stradale Srbe u okolini Srebrenice. Neduzni goloruki civili, ljudi, deca stradala su od strane muslimanskih paravojnih snaga. Ni red u srpskim medijima. Za cetiri dana cete u nekoliko odvojenih vesti obeleziti godisnjicu stradanja srebrenickih muslimana, a o stradanju Srba ni rec. Ni rec...

Марвин тхе Мартиан

pre 7 godina

@Žak

Слажем се, рат у људима увек буди оно најгоре. Нико ко у рату носи оружје не може бити невин, без обзира на којој је страни. Доста је времена прошло и ово треба препустити историји, па нека је изучавају они који желе. Народи на Балкану су се довољно наслушали и нагледали рата, време је да живе здравије и да гледају у будућност, а не у прошлост. Неговање добросуседских односа, мир, економски раст и чланство Србије у ЕУ су оно што је потребно, али и природно. Не живи се од историје.

lorenzo

pre 7 godina

čemu ova pitanja u ovom trenutku? dobro je neko jednom rekao, za 50 godina će ljudi voziti leteće aute, možda će biti života na drugoj planeti ali će zato Balkan biti isti...

lal

pre 7 godina

@acomaco: ako su vas proterali oni ljudi kojima ste se vi onda osvetili onda je to jos poraznije od slavljenja "traktorijade"...
koliko ste grabulja i traktora zarobili tokom oslobadjanja vekovnih hrvatskih ognjista???

Rajko

pre 7 godina

Znamiljvo niko ne spominje krivce za dogovoreni rat u ex YU, već opet nekima politika i političari vode mozak i racionalno ponašanje kao 1990., šteta i onda nas manjina smo bili za A.Markovića mir konfederaciju sličnu kao USA i brz ulazak u EZ, ali nazalost dobar deo naroda-njihovi potomaka i danas su zarobljeni prosloscu i zadojeni mrznjom, a ja znam kako mi je uža familija prošla u WW2 pa se zalagao za mir i gledao u budcnost=ekonomiju=privredu=zivot dostojan coveka, a da li toga ima danas u Svim ex YU banana drzavicama kao do 1990.godine.
A ,nismo dobro ni prošli zbog većine i u tim dogovorenim ratovima.
P.S.nisam bio član SKJ, niti ovi "demokrta" koji su nasledili komuniste.

Горан М.

pre 7 godina

Ови фудбалери су заборавили ко је први блокирао и први напао касарне ЈНА, тадашње једине наше државе и ко је изазвао рат? Мајко мила, нит стида, нит части.

Paja

pre 7 godina

Da je sreće da nema ratnih huskaca i profitera Srbi, Hrvati i Bosanci bi živeli lepo i srećno. Ove vesti još uvek mogu još uvek samo najneobrazivaniji sloj ljude da pogode. Mi normalni ne padamo na te fore. Ja lično iako sam čistokrvni Srbin imam drugare i Hrvate i Bosance.

Proto Ganci

pre 7 godina

U duhu partizanskih ofanziva, potencirati nase stradalnistvo, ne bi li podigli"pozornost puka". Stara proverena marketinska fora koja uvek pali na ovom prostoru.

bBitls

pre 7 godina

neka prica ko sta hoce, rusi jesu nasa braca... a hrvati, neka pljuju ili psuju, velicaju oluju... sport je iznad politike, a oni su nam i pored te politike, da kazem, bliski... napred komsije! do finala!

Svjedok vremena

pre 7 godina

(Горан М., 7. jul 2018 13:04)

Tebi nesto gadno stima sa kronologijom. Kasarne JNA su blokirane nakon sto je JNA krenula u napad. Ljudi su nekako morali doci do oruzja da obrane kuce.

...

pre 7 godina

to je ta logika, izvade se davne izjave tj. prisjećanja nekih igrača i traume koje su proživjeli i naravno da će komentari ovdje biti kakvi jesu. nisam niti očekivao ništa drugo...

za ortaka

pre 7 godina

I sta sada? Da pisemo "Uaaa Hrvati" komentare? Sto bi ocekivali od njih da priznaju bilo sta, bili smo na suprotnim stranama i oni drze svoji pricu. Ako cemo iskreno, malo je blam sto imamo ovoliko vesti o njima.

drmr

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.

Učiteljica života

pre 7 godina

Iskreno ja Hrvate niti mrzim niti osećam bilo kakvu netrepeljivost prema njima, ali mogu samo da poručim mom Srpskom narodu da nas je Bog blagoslovio što mi baštinimo istoriju koja nam je ostavljena u amanet od naših predaka a koja je na zdravim osnovama pravdoljublja, junaštva, žrtve ne vređajući ni jednu naciju niti mrzeći bilo koga od počevši od Vojisavljevića, Vlastimirovića pa svetorodne loze Nemanjića, njihovih ktitorskih zdanja, hodočašća svetog Save, Sretenjskog ustava, Prvog i Drugog Srpskog ustanka vojevanja u njima, Kolubare, Cera, prelazak Albanskih planina, stvaranje kneževine i kraljevine Srbije, autokefalnost srpske crkve i još mnogo mnogo toga. Hrvati na žalost nemaju taj luksuz jer njihova centralna tačka njihove "tisućuljetne povijesti" ovaj rat 90-tih kako ga oni nazivaju "domovinski" valjda zato što su slabo ratovali, čak da im ne beše Slovenca, Matije Gubeca oni ni tu jednu bunu ne bi digli. Pustite vi Hrvate njima njihovo nama naše i svoj na svome.

Bojan

pre 7 godina

Ne treba mesati sport i politiku, a ovi zive od tog rata. Ne znam sta ce biti sa Hrvatskom kada ne budu pricali o ratu... Samo rat, Srbi agresori, rat, mi zrtve, Franjo legenda itd...

bakija

pre 7 godina

Pamtim i ja ta vremena,ruku na srce,ne pucaše na našem pragu,ulici,gradu ali ponajmanje po dvoje,troje vojno sposobnih“prekaljenih“ moraše u pravcu HR....ni sami nisu znali ni gde ni zašto idu....
A mi deca,nema para,čekaš za hleba,mleko...ništa srećno derinjstvo....Dnevnik 2,čestitaju prelazak preko minskog polja pesmom „učini bar jedan pogrešan korak“....psihologija,duboko zarezano u glavi....Otac umire,inflacija,nemaština...udaranje u grudi večitih inatlija pa makar i na svoju štetu...Veliki Srbi,tri prsta u vazduh,nema jačih....a šta se radilo zapravo i za čiju korist,ideale ni do dana današnjeg razjašnjeno...Preko noći,bezanija....opet Seoba Srba....pobednik piše istoriju....imaju pravo,bolelo bi i nas da nam neko uzurpira zemlju,koje god veroispovesti i koliko god vekova na toj zemlji bio....i šta sad????
Ne mrzim,nisam naučen...volim svoje,poštujem druge....ne opraštam im sve zrtve koje su krvnički u svim ratovima pobili....boli saznanje da smo ih sami zaboravili i suviše lako prešli preko njih a čudimo se što ih drugi ne spominju....
Za bolje sutra naših potomaka-moramo dalje,pretvorimo manu u vrlinu-SLOGA,ne zaboravimo nas i naše......

Radan

pre 7 godina

Koliko godina ima Lovren, kada je bio u srednjoj skoli za vreme rata. Po mojoj proceni 40 najmanje. No nebitno, vidim po medijima se potencira Hrvatska, mnogo vise nego Svedska, Engleska ili Rusija. Zasto? To ne razumem. Osim granice, ne vezuje nas nista sa njima. Ni vera, ni jezik (sami kazu da je hrvatski poseban jezik) ni neka prevelika ljubav. Znate li za podatak da autobusi za Zapadnu Evropu, koji prevoze putnike iz Srbije, ne staju kroz Hrvatsku. Zapitajte se zasto. Koji je interes jedne clanice EU da se odrekne prihoda od tranzitnog turizma, jer ne moze da obezbedi sigurnost na svojim benzinskim pumpama. Moje je misljenje da to usiljeno pomirenje, koje se potencira kroz nase medije, nicemu ne vodi. Vekovi ce proci a srbi i hrvati ce se mrzeti. Na kraju, s obzirom na vas uredjivacki program, ne ocekujem objavljivanje komentara, ali eto uspeli ste da me isprovocirate da napisem sta mislim.

profdrmr

pre 7 godina

obnavljanje gradiva...da "pučanstvo" slučajno ne zaboravi. Ja bih baš voleo da udju u finale, da vidimo šta sve "stožeru" može pasti na pamet.

naše prekrajanje istorije

pre 7 godina

@aco,
Od tih "250 000" koliko je proterano a koliko se povuklo po naredbi krajinske vlade? Snimci sa Savom Stimcem gde on objašnjava razlog naredbe za povlacenje "biološki kritične mase" za kasnije borbe postoje

room 1408

pre 7 godina

Ono kada je Srbija ispala pre pola meseca a oni opet nju spominju.Kakav kompleks niže vrednosti,da covek ne poveruje.Koliko je samo Srbija superiornija od njih u svakom pogledu.Na to ne mislim politički,finansiski ili neki sličan aspekt već isključivo po mentalitetu na njihov narod da je to strasno.Pa zamislite situaciju Srbija igra finale olimpijskih igara u Riju,protiv “drim tima”,(najveći planetarni spektakl),i naši reprezentativci i novinari izlaze sa pričom o ratnim traumama?Nezamislivo,..Ne razumem tu težnju Hrvata koji žele da dokažu da nisu zapadni Srbi,...

aco

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.

Pivke

pre 7 godina

Secam se posle meca kad su nas pobedili u Zagrebu njihov novinar pita Luku kako se oseca ...posto mu je deda ubijen u ratu kaze decko nije vreme i mesto takvim pitanjima ovo je sport i tako nesto svaka mu cast kupio me tada..

Pera Pisar

pre 7 godina

Ovde je nejasno da li su oni pričali hrvatskim novinarima o ratnim traumama sada dok su u Rusiji za šta je šansa 2%, da ne kažem promila ili su ove priče izvučene iz arhive, što je 98%, ali povod je više nego jasan, hrvati od Modrića i Lovrena očekuju da pokažu "nacionalni naboj" u punom maksimumu, čak i kada ih hrvatska država tretira kao diletante, naime neposredno pred finale Lige šampiona, u kojoj utakmici su obojica učestvovali i mesec dana pred SP protiv ove dvojice je i zvanični započet krivični postupak za krivično delo lažnog svedočenja vezano za slučaj Mamić, što je i smešni i žalosno u istom momentu, jer njih dvojica jesu vrhunski sportisti, ali su i pravno neuke stranke i najlaksi posao na svetu je kada tužilac takve stranke u postupku navede da u dva ročišta daju različite iskaze i to okvalifikuje ka krivično delo lažno svedočenje, koji je njihiv motiv za to da prikriju dibit o 200 000 evra,a imaju na desetine miliona evra

фифи

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.
(aco, 07. jul 2018 12:48)

А 150 000 Хрвата из Посавине

aco

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.

Pivke

pre 7 godina

Secam se posle meca kad su nas pobedili u Zagrebu njihov novinar pita Luku kako se oseca ...posto mu je deda ubijen u ratu kaze decko nije vreme i mesto takvim pitanjima ovo je sport i tako nesto svaka mu cast kupio me tada..

Горан М.

pre 7 godina

Ови фудбалери су заборавили ко је први блокирао и први напао касарне ЈНА, тадашње једине наше државе и ко је изазвао рат? Мајко мила, нит стида, нит части.

za ortaka

pre 7 godina

I sta sada? Da pisemo "Uaaa Hrvati" komentare? Sto bi ocekivali od njih da priznaju bilo sta, bili smo na suprotnim stranama i oni drze svoji pricu. Ako cemo iskreno, malo je blam sto imamo ovoliko vesti o njima.

Učiteljica života

pre 7 godina

Iskreno ja Hrvate niti mrzim niti osećam bilo kakvu netrepeljivost prema njima, ali mogu samo da poručim mom Srpskom narodu da nas je Bog blagoslovio što mi baštinimo istoriju koja nam je ostavljena u amanet od naših predaka a koja je na zdravim osnovama pravdoljublja, junaštva, žrtve ne vređajući ni jednu naciju niti mrzeći bilo koga od počevši od Vojisavljevića, Vlastimirovića pa svetorodne loze Nemanjića, njihovih ktitorskih zdanja, hodočašća svetog Save, Sretenjskog ustava, Prvog i Drugog Srpskog ustanka vojevanja u njima, Kolubare, Cera, prelazak Albanskih planina, stvaranje kneževine i kraljevine Srbije, autokefalnost srpske crkve i još mnogo mnogo toga. Hrvati na žalost nemaju taj luksuz jer njihova centralna tačka njihove "tisućuljetne povijesti" ovaj rat 90-tih kako ga oni nazivaju "domovinski" valjda zato što su slabo ratovali, čak da im ne beše Slovenca, Matije Gubeca oni ni tu jednu bunu ne bi digli. Pustite vi Hrvate njima njihovo nama naše i svoj na svome.

Bojan

pre 7 godina

Ne treba mesati sport i politiku, a ovi zive od tog rata. Ne znam sta ce biti sa Hrvatskom kada ne budu pricali o ratu... Samo rat, Srbi agresori, rat, mi zrtve, Franjo legenda itd...

Radan

pre 7 godina

Koliko godina ima Lovren, kada je bio u srednjoj skoli za vreme rata. Po mojoj proceni 40 najmanje. No nebitno, vidim po medijima se potencira Hrvatska, mnogo vise nego Svedska, Engleska ili Rusija. Zasto? To ne razumem. Osim granice, ne vezuje nas nista sa njima. Ni vera, ni jezik (sami kazu da je hrvatski poseban jezik) ni neka prevelika ljubav. Znate li za podatak da autobusi za Zapadnu Evropu, koji prevoze putnike iz Srbije, ne staju kroz Hrvatsku. Zapitajte se zasto. Koji je interes jedne clanice EU da se odrekne prihoda od tranzitnog turizma, jer ne moze da obezbedi sigurnost na svojim benzinskim pumpama. Moje je misljenje da to usiljeno pomirenje, koje se potencira kroz nase medije, nicemu ne vodi. Vekovi ce proci a srbi i hrvati ce se mrzeti. Na kraju, s obzirom na vas uredjivacki program, ne ocekujem objavljivanje komentara, ali eto uspeli ste da me isprovocirate da napisem sta mislim.

bane

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.
(drmr, 07. jul 2018 13:44)

Meni su dedu ubili hrvati 41, spalili majčino ognjište, pobili ujake.... Da li ja smem da mrzim? Ili ako ne navijam za hrvate biću proglašen za primitivca? Ne mrzim ih ali ih i ne volim i ne simpatišem, a i ne želim da ih razumem.

Against modern football

pre 7 godina

Danas se obelezava secanje na stradale Srbe u okolini Srebrenice. Neduzni goloruki civili, ljudi, deca stradala su od strane muslimanskih paravojnih snaga. Ni red u srpskim medijima. Za cetiri dana cete u nekoliko odvojenih vesti obeleziti godisnjicu stradanja srebrenickih muslimana, a o stradanju Srba ni rec. Ni rec...

room 1408

pre 7 godina

Ono kada je Srbija ispala pre pola meseca a oni opet nju spominju.Kakav kompleks niže vrednosti,da covek ne poveruje.Koliko je samo Srbija superiornija od njih u svakom pogledu.Na to ne mislim politički,finansiski ili neki sličan aspekt već isključivo po mentalitetu na njihov narod da je to strasno.Pa zamislite situaciju Srbija igra finale olimpijskih igara u Riju,protiv “drim tima”,(najveći planetarni spektakl),i naši reprezentativci i novinari izlaze sa pričom o ratnim traumama?Nezamislivo,..Ne razumem tu težnju Hrvata koji žele da dokažu da nisu zapadni Srbi,...

Paja

pre 7 godina

Da je sreće da nema ratnih huskaca i profitera Srbi, Hrvati i Bosanci bi živeli lepo i srećno. Ove vesti još uvek mogu još uvek samo najneobrazivaniji sloj ljude da pogode. Mi normalni ne padamo na te fore. Ja lično iako sam čistokrvni Srbin imam drugare i Hrvate i Bosance.

Kolubara mutna voda

pre 7 godina

Koliko god puta sam pomislio da grešim, da ne sagledavam stvari na pravi način "susjedi" me demantuju - svoju inferiornost i komplekse malog i beznačajnog hrane na tzv domovinskom ratu i mržnji prema svemu preko Save i Drine.To je tako bilo,biće za vjek i vjekova. Srećan a ne sretan im put.

sone

pre 7 godina

Citao sam taj tekst hrvatskog novinara,i vidim spominje Modricevog dedu ,oca,strica,a majke nigde.Zagrebem malo po internetu kad ono majka Radojka srpkinja iz Obrovca.

ricinus

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

A kome ste se svetili 1914. po Macvi i Sumadiji?

marko

pre 7 godina

Cim pocnu sa ratnim traumama i Olujama i patnjom znam da ispadaju naglavacke jer pocnu da mesaju sport sa politikom,u svemu im se vratilo u kosarci rukometu i u fudbalu ce

Predo

pre 7 godina

Tu moraš znati o kome se kontekstu radi. Uvek su popularne priče o nesretnom detinjstvu, patnjama, pepeljugama i ružnom pačetu. I Novak i naši ostali teniseri i teniserke su pričali o treniranju pod bombama i to baš Amerikancima, koji su ih i bombardovali. Inače, Kraljeva Sutjeska, odakle je Lovren, je napadnuta i zapaljena od strane muslimana tokom muslimansko-hrvatskog rata i Srbi su u to vrijeme i na tom mjestu čak pomagali Hrvate. Meni ovaj članak liči na nepotrebni senzacionalizam.

krajisnik

pre 7 godina

E pa dosta sam navijao za vas.
I ja se vrlo dobro sjecam smrti za vrijeme 1991 -1995, kao i završetka rata i Oluje,traktora i kolona,privatnog stana i crvenog krsta...
Ajmo Rusi!!!

Daleko je sunce

pre 7 godina

Mog pradedu, oca četvoro dece,poštenog seoskog kovača u jednom pitomom selu u sred Fruške gore, Radeta Mitropovića, su ustaše izvele iz kuće i....
Neću dalje, znate i sami šta su uradili, kakav zločin su počinili i na koji, zverski, način.
E, pa pozdravite Luku Modrića i recite mu, da ustaše nisu radile to što su radile i njegov deda ne bi završio kao što je završio!

lorenzo

pre 7 godina

čemu ova pitanja u ovom trenutku? dobro je neko jednom rekao, za 50 godina će ljudi voziti leteće aute, možda će biti života na drugoj planeti ali će zato Balkan biti isti...

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

"Kronologija" počinje znatno ranije, a ona bitna za sve što se između dva naroda događa počinje 1941 sa programom hrvatske ustaške vlasti gde se jasno i nedvosmisleno kaže-trećinu pobiti, trećinu proterati i trećinu pokatoličiti!Jednom rečju, nad srpskim narodom počiniti - GENOCID!

Hannibal

pre 7 godina

Njihovi fudbaleri ce i za 50 godina pre svake utakmice pricati o ratnim traumama koje su doziveli tokom "velikosrpske agresije" i onda u svlacionici pevati o Cavoglavama i Maksovim mesarima. E to je razlog zasto ja (a verujem i vecina normalnih Srba) nikad necu navijati za Hrvatsku pa taman da igraju protiv vanzemaljaca. Oni ce uvek gajiti mrznju protiv nas, to im je neka vrsta temelja drzavnosti a mi cemo ovakvi naivci kakvi smo lupati o nekom bratstvu, komsijama i ostaloj patetici.

kio B.L.

pre 7 godina

Ja koliko se sjećam (a dobro se sjećam) oni su prvo počeli napadati kasarne i protjerivati sve Srbe iz hr-a.
U svakom slučaju, navijam za njihove protivnike više nego za Srbiju.
Rusija,srećno Vam večeras!!!

Acomaco

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.

Joso

pre 7 godina

Pa nemogu vjerovati. Priča je o teškom odrastanju dvojice igrača. I što sad? Sad zato što su neki Srbi ubili starog Modrića. To se ne smije reći? Pa u Srbiji neprekidno su priče o Jasenovcu i 2. Svj. ratu o ustašama i slično. Srpski političari svaku i najmanju priliku koriste da nas popljucaju. Evo , oprostite što je did Luke Modrića ubijen od strane Srba.

drmr

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.

svet

pre 7 godina

Posto vole komsije da zaborave stvari,samo da jih podsetim da je JNA bila regularna vojska na tlu republike Hrvatske, ciji vojnici su bili iz cele yuge na regularnom souzenju vojnog roka i koji su bili napadnuti i zarobljeni po kasarnama bez hrane, vode i struje jel eto resili neki da se odcepe i lepo inako napadnuti golobradu decu i njihove staresine. Kasnije naravno vrag odneo salu i koji svaki rat donosi bol, tugu i zakost. Ali nepristaje se na tezu, da jih je JNA napao i okupiro iz tudje neke tamo drzave. Inace ako se tako motivisu i to jim je izgleda cilj da ako ikako osvoje prventsvo da u prvi plan ponovo stave svoju verziju rata na uvid celom svetu, onda treba da ispadnu i ako jih sportski podrzavam ali napisanom nema mesta i promocije, zato aut.

MarcoPolo

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima...
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima?
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi...
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...

JUTA

pre 7 godina

@ Mogli su i dodati da je Subašić prestao da se izjasnjava kao srbin jer je to kaznjivo u hrvatskoj.Cisto onako..
(srbin, 07. jul 2018 16:25)
A takodje i Perisic.

Vanja

pre 7 godina

Što je ovo važno da bi ga uopšte stavljali na net? Koga ovo još zanima? Igrajte fudbal, najvažniju sporednu stvar na svetu. Poštovanje.

Partizan 1918

pre 7 godina

Zamalo JNA i srpski dragovoljci u začetku da unište ljude koji će da osvoje titulu svetskih prvaka.Navijam za Hrvate večeras,ovo me slomilo.

mr.wolf

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima... 
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima? 
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi... 
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...
(MarcoPolo, 07. jul 2018 14:57)

Gresis, oni nas dozivljavaju kao okupatore od kojih su se oni oslobodili. I to je donekle legitimno sto se mene tice, jer, na njihovoj teritoriji je bilo raznih "dobrovoljackih" odreda Srba, koji realno nisu pre rata imali apsolutno nista sa Hrvatskom. Drugo su Srbi iz Hrvatske, i najgore u celoj prici je to sto su oni nagrabusili, a ovi prvi su opeljesili sve, i vratili se. To nama moze da se svidja ili ne svidja ali je tako. Naravno da je glupo da se generalizuje i da mrze sve sto je Srpsko, jer , eto , ja nemam apsolutno nista sa tim, a ipak mi je razumljivo zato sto i kod nas postoji ogroman broj ljudi koji generalizuje i mrzi cele nacije. 85% Srba i dan danas mrzi Nemce, za Turke da ne pricam.
E zato iz tvog ugla to "rat je prosao, dajte da budemo normalni" ne pije vodu, jer i nas narod skoro pa isto razmislja kao i hrvati, samo svako ima svog "neprijatelja".

Vuk

pre 7 godina

Svakog normalnog čoveka treba da pogodi što je neko nedužan ubijen. Priča o ubijenom Hrvatu nije negiranje srpskih žrtava i ne treba da izaziva mržnju. Žao mi je što su Modrić i Lovren imali takvo detinjstvo, kao što mi je žao i sve srpske dece koja su preživala slične ili gore stvari. Ljudima kojima nije žao nema pomoći, zlo se teško leči.

фифи

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.
(aco, 07. jul 2018 12:48)

А 150 000 Хрвата из Посавине

VMP

pre 7 godina

onda se neko usudi da kaze da ono sto smo mi za hrvate u kosarci, da su oni to za nas u fudbalu. Ni blizu, njihovi fudbaleri su miljama daleko od nase reprezentacije i samog kulta.

Zoran LFC

pre 7 godina

Nadam se da je vreme rata i ubijanja daleko iza svih nas,kome je do rata a to su politicari sa obe strane nek ratuju medjusobno,mi necemo imati nista protiv.

Jahac magle

pre 7 godina

Kao neko ko smatra da je fudbal najbolji sport na svetu uvek cu da za dobrog igraca kazem da je dobar, bez obzira na nacionalnost ili za klub koji igra. Tako i za timove i reprezentacije, ako su dobri, uvek cu to da priznam i da postujem. Tako za Modrica i Rakitica cu uvek reci da su vrhunski igraci, da je Subasic ozbiljan golman, da je Perisic preozbiljan igrac, a to vazi i za Mandzukica, Kovacica i za skoro ceo njihov tim. Ali za hrvate kao reprezentaciju i za klub iz nase zemlje ( sada to nije vazno koji je) nikada ali nikada ne mogu da navijam. Ne zelim im nista lose u zivotu (mislim na povrede ili nesrece) ali sto se tice samog takmicenja i utakmica, zelim i jednima i drugima sve najgore. Da gube utakmice u poslednjim minutima, da primaju golove iz ofsajda, da im sviraju nepostojece penale i da dobijaju nepostojece crvene kartone. U tom smislu im zelim svu patnju na svetu.

naše prekrajanje istorije

pre 7 godina

@aco,
Od tih "250 000" koliko je proterano a koliko se povuklo po naredbi krajinske vlade? Snimci sa Savom Stimcem gde on objašnjava razlog naredbe za povlacenje "biološki kritične mase" za kasnije borbe postoje

damac

pre 7 godina

Evo nešto iz Modrićevog intervjua koji je dao zagrebačkom Nacionalnu 14.08.2006.:

Prije sedam godina u prognaništvu im se rodilo i treće dijete, kći Diora. “Kada smo došli u hotel Kolovare, sjećam se da je bilo jako mnogo ljudi, mnogo djece, tako da sam imao jako puno prijatelja. Bez obzira na rat, meni je kao klincu u hotelu bilo super, nisam bio svjestan rata i svega što se događa oko mene. Moji roditelji su po prirodi optimisti tako da nisu na mene prenosili teško stanje kroz koje su prolazili. A što da mi uopće govore?” prisjeća se Luka Modrić koji kaže kako ti dani nisu bili prepuni trauma kao što bi netko mogao pomisliti.

U Modrićevom rodnom selu Zatonu Obravačkom podigmut je spomenik sa imenima civila Hrvata, mještana tog sela koji su ubijeni tokom rata . Na tom spomeniku nema imena Lukinog djeda. On je stradao/ubijen /umro pod nerazjašnjenim okolnostima I nema nikakvih dokaza da su ga ubili Srbi.

Luka Modrić inače nije sklon da mnogo priča o ratu, a pogotovo ne da prosipa nacionalizam i “domoljublje” ratnohuškačkog tipa. Kao što vidimo ni ova izjava nije njegova, već nekog navodno njegovog rođaka.

Dejan Lovren je iz Kraljeve Sutjeske u BiH. Na tom području ssrpske snage nikad nisu “operisali” niti je tamo bilo Srba uopšte…ni blizu ih nije bilo. Na tom području su ratovli međusobno Hrvati I Muslimani..i on je samo moga biti žrtva bosanskih muslimana..nikakao Srba. Što ovaj, istina, i ne tvrdi.

Rajko

pre 7 godina

Znamiljvo niko ne spominje krivce za dogovoreni rat u ex YU, već opet nekima politika i političari vode mozak i racionalno ponašanje kao 1990., šteta i onda nas manjina smo bili za A.Markovića mir konfederaciju sličnu kao USA i brz ulazak u EZ, ali nazalost dobar deo naroda-njihovi potomaka i danas su zarobljeni prosloscu i zadojeni mrznjom, a ja znam kako mi je uža familija prošla u WW2 pa se zalagao za mir i gledao u budcnost=ekonomiju=privredu=zivot dostojan coveka, a da li toga ima danas u Svim ex YU banana drzavicama kao do 1990.godine.
A ,nismo dobro ni prošli zbog većine i u tim dogovorenim ratovima.
P.S.nisam bio član SKJ, niti ovi "demokrta" koji su nasledili komuniste.

bBitls

pre 7 godina

neka prica ko sta hoce, rusi jesu nasa braca... a hrvati, neka pljuju ili psuju, velicaju oluju... sport je iznad politike, a oni su nam i pored te politike, da kazem, bliski... napred komsije! do finala!

Velja

pre 7 godina

Zamajavaju svoj narod nacionalizmom i kupuju mir stanovništva. Inače, kad smo kod navijanja za komšije, poslušajte samo pesmu autora Tompsona čije pesme pevaju njihovi igrači. Zove se "Jasenovac i Gradiška stara" i na svakom skupu u Hrvatskoj se zdušno peva.

nezgodni

pre 7 godina

Ko prenosi ove vesti? Nisu Lovren i Modric dosli u Srbiju i obavestili te stvari. Nego su popricali sa Hrvatskim Novinama i oni taj razgovor stavili na Internet, pa onda su druge Medie to preuzeli. A vi se tu palite ko da je vama neko doso da vam pljune u corbu. Ajd smirite se

Petar

pre 7 godina

U redu je. U pravu su. Trauma je - trauma.
Ali. Nekoliko pitanja…
Borovo Selo. Da li Lovren i Modric znaju sta se dogadjalo u Borovu Selu? Znaju li pricu o sefu policije koji je morao biti ubijen da bi se ideja rata razvila do razmjera koje se poslije ubiti Modricevog djeda, oca Lovrenovog prijatelja…. Mislim u objasnjavanju geneze rata ne treba ici predaleko (Tito, diktatura, ekonomski raspad, ali isto tako i manjak demokratije i prije Tita....). Za konkretan slucaj (Modric, Lovren) dovoljno je pogledati kako je politicki vrh Hrvatske manipulisao sudbinom i Vukovara i B. Sela, ne hajuci sto ce razvoj ubiti i Luku Modrica, starijeg...

lal

pre 7 godina

@acomaco: ako su vas proterali oni ljudi kojima ste se vi onda osvetili onda je to jos poraznije od slavljenja "traktorijade"...
koliko ste grabulja i traktora zarobili tokom oslobadjanja vekovnih hrvatskih ognjista???

bakija

pre 7 godina

Pamtim i ja ta vremena,ruku na srce,ne pucaše na našem pragu,ulici,gradu ali ponajmanje po dvoje,troje vojno sposobnih“prekaljenih“ moraše u pravcu HR....ni sami nisu znali ni gde ni zašto idu....
A mi deca,nema para,čekaš za hleba,mleko...ništa srećno derinjstvo....Dnevnik 2,čestitaju prelazak preko minskog polja pesmom „učini bar jedan pogrešan korak“....psihologija,duboko zarezano u glavi....Otac umire,inflacija,nemaština...udaranje u grudi večitih inatlija pa makar i na svoju štetu...Veliki Srbi,tri prsta u vazduh,nema jačih....a šta se radilo zapravo i za čiju korist,ideale ni do dana današnjeg razjašnjeno...Preko noći,bezanija....opet Seoba Srba....pobednik piše istoriju....imaju pravo,bolelo bi i nas da nam neko uzurpira zemlju,koje god veroispovesti i koliko god vekova na toj zemlji bio....i šta sad????
Ne mrzim,nisam naučen...volim svoje,poštujem druge....ne opraštam im sve zrtve koje su krvnički u svim ratovima pobili....boli saznanje da smo ih sami zaboravili i suviše lako prešli preko njih a čudimo se što ih drugi ne spominju....
Za bolje sutra naših potomaka-moramo dalje,pretvorimo manu u vrlinu-SLOGA,ne zaboravimo nas i naše......

SFRJ

pre 7 godina

Ja sam Jugosloven, rođen u SFRJ i to ću ostati. Granice koje su crtali zločinci Sloba i Njofra mi ništa ne znače. Napred Srbija! Napred Hrvatska!

Pera Pisar

pre 7 godina

Ovde je nejasno da li su oni pričali hrvatskim novinarima o ratnim traumama sada dok su u Rusiji za šta je šansa 2%, da ne kažem promila ili su ove priče izvučene iz arhive, što je 98%, ali povod je više nego jasan, hrvati od Modrića i Lovrena očekuju da pokažu "nacionalni naboj" u punom maksimumu, čak i kada ih hrvatska država tretira kao diletante, naime neposredno pred finale Lige šampiona, u kojoj utakmici su obojica učestvovali i mesec dana pred SP protiv ove dvojice je i zvanični započet krivični postupak za krivično delo lažnog svedočenja vezano za slučaj Mamić, što je i smešni i žalosno u istom momentu, jer njih dvojica jesu vrhunski sportisti, ali su i pravno neuke stranke i najlaksi posao na svetu je kada tužilac takve stranke u postupku navede da u dva ročišta daju različite iskaze i to okvalifikuje ka krivično delo lažno svedočenje, koji je njihiv motiv za to da prikriju dibit o 200 000 evra,a imaju na desetine miliona evra

Proto Ganci

pre 7 godina

U duhu partizanskih ofanziva, potencirati nase stradalnistvo, ne bi li podigli"pozornost puka". Stara proverena marketinska fora koja uvek pali na ovom prostoru.

Nikad sandzak-oduvek i samo RASKA

pre 7 godina

...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija. 
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

Niko hrvate nije proterao, nego su otisli sami uz dogovor sa budjmanom.
A kao prvo vi nemate prava da pricate o bilo cemu kakve ste monstruozne zlocine radili i u kolikom broju.

Svjedok vremena

pre 7 godina

(Горан М., 7. jul 2018 13:04)

Tebi nesto gadno stima sa kronologijom. Kasarne JNA su blokirane nakon sto je JNA krenula u napad. Ljudi su nekako morali doci do oruzja da obrane kuce.

N.n.

pre 7 godina

E bas me briga dal ce pobediti Rusija ili Hrvatska. Potpuno mi je svejedno. Sta imamo mi od tog? Nista! Dok mi ovde raspravljamo oni zaradjuju milione a mi se ovde borimo da prezivimo.

...

pre 7 godina

to je ta logika, izvade se davne izjave tj. prisjećanja nekih igrača i traume koje su proživjeli i naravno da će komentari ovdje biti kakvi jesu. nisam niti očekivao ništa drugo...

Марвин тхе Мартиан

pre 7 godina

@Žak

Слажем се, рат у људима увек буди оно најгоре. Нико ко у рату носи оружје не може бити невин, без обзира на којој је страни. Доста је времена прошло и ово треба препустити историји, па нека је изучавају они који желе. Народи на Балкану су се довољно наслушали и нагледали рата, време је да живе здравије и да гледају у будућност, а не у прошлост. Неговање добросуседских односа, мир, економски раст и чланство Србије у ЕУ су оно што је потребно, али и природно. Не живи се од историје.

profdrmr

pre 7 godina

obnavljanje gradiva...da "pučanstvo" slučajno ne zaboravi. Ja bih baš voleo da udju u finale, da vidimo šta sve "stožeru" može pasti na pamet.

freddie

pre 7 godina

Samo neka oni opterećavaju ove kockice glupostima pa će biti lepo kada ispadnu.
(mrki, 07. jul 2018 14:35)

I to ce ocito mnogima poput tebe biti najveci uspjeh na svjetskom..

bBitls

pre 7 godina

neka prica ko sta hoce, rusi jesu nasa braca... a hrvati, neka pljuju ili psuju, velicaju oluju... sport je iznad politike, a oni su nam i pored te politike, da kazem, bliski... napred komsije! do finala!

aco

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.

фифи

pre 7 godina

250 000 протераних Срба нико и не спомиње. Само се прича о српским злочинима, а нису осуђени многи злочинци због масовног убијања и протеривања Срба.
(aco, 07. jul 2018 12:48)

А 150 000 Хрвата из Посавине

SFRJ

pre 7 godina

Ja sam Jugosloven, rođen u SFRJ i to ću ostati. Granice koje su crtali zločinci Sloba i Njofra mi ništa ne znače. Napred Srbija! Napred Hrvatska!

Acomaco

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.

Svjedok vremena

pre 7 godina

(Горан М., 7. jul 2018 13:04)

Tebi nesto gadno stima sa kronologijom. Kasarne JNA su blokirane nakon sto je JNA krenula u napad. Ljudi su nekako morali doci do oruzja da obrane kuce.

Joso

pre 7 godina

Pa nemogu vjerovati. Priča je o teškom odrastanju dvojice igrača. I što sad? Sad zato što su neki Srbi ubili starog Modrića. To se ne smije reći? Pa u Srbiji neprekidno su priče o Jasenovcu i 2. Svj. ratu o ustašama i slično. Srpski političari svaku i najmanju priliku koriste da nas popljucaju. Evo , oprostite što je did Luke Modrića ubijen od strane Srba.

Partizan 1918

pre 7 godina

Zamalo JNA i srpski dragovoljci u začetku da unište ljude koji će da osvoje titulu svetskih prvaka.Navijam za Hrvate večeras,ovo me slomilo.

room 1408

pre 7 godina

Ono kada je Srbija ispala pre pola meseca a oni opet nju spominju.Kakav kompleks niže vrednosti,da covek ne poveruje.Koliko je samo Srbija superiornija od njih u svakom pogledu.Na to ne mislim politički,finansiski ili neki sličan aspekt već isključivo po mentalitetu na njihov narod da je to strasno.Pa zamislite situaciju Srbija igra finale olimpijskih igara u Riju,protiv “drim tima”,(najveći planetarni spektakl),i naši reprezentativci i novinari izlaze sa pričom o ratnim traumama?Nezamislivo,..Ne razumem tu težnju Hrvata koji žele da dokažu da nisu zapadni Srbi,...

Učiteljica života

pre 7 godina

Iskreno ja Hrvate niti mrzim niti osećam bilo kakvu netrepeljivost prema njima, ali mogu samo da poručim mom Srpskom narodu da nas je Bog blagoslovio što mi baštinimo istoriju koja nam je ostavljena u amanet od naših predaka a koja je na zdravim osnovama pravdoljublja, junaštva, žrtve ne vređajući ni jednu naciju niti mrzeći bilo koga od počevši od Vojisavljevića, Vlastimirovića pa svetorodne loze Nemanjića, njihovih ktitorskih zdanja, hodočašća svetog Save, Sretenjskog ustava, Prvog i Drugog Srpskog ustanka vojevanja u njima, Kolubare, Cera, prelazak Albanskih planina, stvaranje kneževine i kraljevine Srbije, autokefalnost srpske crkve i još mnogo mnogo toga. Hrvati na žalost nemaju taj luksuz jer njihova centralna tačka njihove "tisućuljetne povijesti" ovaj rat 90-tih kako ga oni nazivaju "domovinski" valjda zato što su slabo ratovali, čak da im ne beše Slovenca, Matije Gubeca oni ni tu jednu bunu ne bi digli. Pustite vi Hrvate njima njihovo nama naše i svoj na svome.

Горан М.

pre 7 godina

Ови фудбалери су заборавили ко је први блокирао и први напао касарне ЈНА, тадашње једине наше државе и ко је изазвао рат? Мајко мила, нит стида, нит части.

Radan

pre 7 godina

Koliko godina ima Lovren, kada je bio u srednjoj skoli za vreme rata. Po mojoj proceni 40 najmanje. No nebitno, vidim po medijima se potencira Hrvatska, mnogo vise nego Svedska, Engleska ili Rusija. Zasto? To ne razumem. Osim granice, ne vezuje nas nista sa njima. Ni vera, ni jezik (sami kazu da je hrvatski poseban jezik) ni neka prevelika ljubav. Znate li za podatak da autobusi za Zapadnu Evropu, koji prevoze putnike iz Srbije, ne staju kroz Hrvatsku. Zapitajte se zasto. Koji je interes jedne clanice EU da se odrekne prihoda od tranzitnog turizma, jer ne moze da obezbedi sigurnost na svojim benzinskim pumpama. Moje je misljenje da to usiljeno pomirenje, koje se potencira kroz nase medije, nicemu ne vodi. Vekovi ce proci a srbi i hrvati ce se mrzeti. Na kraju, s obzirom na vas uredjivacki program, ne ocekujem objavljivanje komentara, ali eto uspeli ste da me isprovocirate da napisem sta mislim.

Daleko je sunce

pre 7 godina

Mog pradedu, oca četvoro dece,poštenog seoskog kovača u jednom pitomom selu u sred Fruške gore, Radeta Mitropovića, su ustaše izvele iz kuće i....
Neću dalje, znate i sami šta su uradili, kakav zločin su počinili i na koji, zverski, način.
E, pa pozdravite Luku Modrića i recite mu, da ustaše nisu radile to što su radile i njegov deda ne bi završio kao što je završio!

naše prekrajanje istorije

pre 7 godina

@aco,
Od tih "250 000" koliko je proterano a koliko se povuklo po naredbi krajinske vlade? Snimci sa Savom Stimcem gde on objašnjava razlog naredbe za povlacenje "biološki kritične mase" za kasnije borbe postoje

za ortaka

pre 7 godina

I sta sada? Da pisemo "Uaaa Hrvati" komentare? Sto bi ocekivali od njih da priznaju bilo sta, bili smo na suprotnim stranama i oni drze svoji pricu. Ako cemo iskreno, malo je blam sto imamo ovoliko vesti o njima.

Nikad sandzak-oduvek i samo RASKA

pre 7 godina

...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija. 
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

Niko hrvate nije proterao, nego su otisli sami uz dogovor sa budjmanom.
A kao prvo vi nemate prava da pricate o bilo cemu kakve ste monstruozne zlocine radili i u kolikom broju.

mr.wolf

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima... 
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima? 
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi... 
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...
(MarcoPolo, 07. jul 2018 14:57)

Gresis, oni nas dozivljavaju kao okupatore od kojih su se oni oslobodili. I to je donekle legitimno sto se mene tice, jer, na njihovoj teritoriji je bilo raznih "dobrovoljackih" odreda Srba, koji realno nisu pre rata imali apsolutno nista sa Hrvatskom. Drugo su Srbi iz Hrvatske, i najgore u celoj prici je to sto su oni nagrabusili, a ovi prvi su opeljesili sve, i vratili se. To nama moze da se svidja ili ne svidja ali je tako. Naravno da je glupo da se generalizuje i da mrze sve sto je Srpsko, jer , eto , ja nemam apsolutno nista sa tim, a ipak mi je razumljivo zato sto i kod nas postoji ogroman broj ljudi koji generalizuje i mrzi cele nacije. 85% Srba i dan danas mrzi Nemce, za Turke da ne pricam.
E zato iz tvog ugla to "rat je prosao, dajte da budemo normalni" ne pije vodu, jer i nas narod skoro pa isto razmislja kao i hrvati, samo svako ima svog "neprijatelja".

bane

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.
(drmr, 07. jul 2018 13:44)

Meni su dedu ubili hrvati 41, spalili majčino ognjište, pobili ujake.... Da li ja smem da mrzim? Ili ako ne navijam za hrvate biću proglašen za primitivca? Ne mrzim ih ali ih i ne volim i ne simpatišem, a i ne želim da ih razumem.

kio B.L.

pre 7 godina

Ja koliko se sjećam (a dobro se sjećam) oni su prvo počeli napadati kasarne i protjerivati sve Srbe iz hr-a.
U svakom slučaju, navijam za njihove protivnike više nego za Srbiju.
Rusija,srećno Vam večeras!!!

Paja

pre 7 godina

Da je sreće da nema ratnih huskaca i profitera Srbi, Hrvati i Bosanci bi živeli lepo i srećno. Ove vesti još uvek mogu još uvek samo najneobrazivaniji sloj ljude da pogode. Mi normalni ne padamo na te fore. Ja lično iako sam čistokrvni Srbin imam drugare i Hrvate i Bosance.

svet

pre 7 godina

Posto vole komsije da zaborave stvari,samo da jih podsetim da je JNA bila regularna vojska na tlu republike Hrvatske, ciji vojnici su bili iz cele yuge na regularnom souzenju vojnog roka i koji su bili napadnuti i zarobljeni po kasarnama bez hrane, vode i struje jel eto resili neki da se odcepe i lepo inako napadnuti golobradu decu i njihove staresine. Kasnije naravno vrag odneo salu i koji svaki rat donosi bol, tugu i zakost. Ali nepristaje se na tezu, da jih je JNA napao i okupiro iz tudje neke tamo drzave. Inace ako se tako motivisu i to jim je izgleda cilj da ako ikako osvoje prventsvo da u prvi plan ponovo stave svoju verziju rata na uvid celom svetu, onda treba da ispadnu i ako jih sportski podrzavam ali napisanom nema mesta i promocije, zato aut.

krajisnik

pre 7 godina

E pa dosta sam navijao za vas.
I ja se vrlo dobro sjecam smrti za vrijeme 1991 -1995, kao i završetka rata i Oluje,traktora i kolona,privatnog stana i crvenog krsta...
Ajmo Rusi!!!

drmr

pre 7 godina

Luka Modric je veliki covek. Kada su bile poplave u Srbiji i Hrvatskoj on je donirao novac za pomoc i Srbiji i pored toga kavno uputio apel za pomoc Srbiji, pored Hrvatske naravno. Mozemo pricati sta god hocemo, rat je zlo i taj decko ima pravo da “mrzi” nas, jer su mu nase vojne snage ubile dedu. Ali koliko je on iznad svega toga, iznad balkanskog primitivizma, dokazuje ova prica za pomoc gore. Ko bi od nas to uradio? Ja sam veceras svim srcem uz Luku Modrica, jer nijedan Golovin, Dzujba, Cernisev nije poslao pomoc, vec je to uradio Luka Modric. Rakitic je srpskom klubu u republici Srpskoj donirao novac cini mi se za semafor ili ne znam sta vec. Ima lepih gestova, ima dobrih ljudi.

CRVENA ZVEZDA 1913

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

"Kronologija" počinje znatno ranije, a ona bitna za sve što se između dva naroda događa počinje 1941 sa programom hrvatske ustaške vlasti gde se jasno i nedvosmisleno kaže-trećinu pobiti, trećinu proterati i trećinu pokatoličiti!Jednom rečju, nad srpskim narodom počiniti - GENOCID!

VMP

pre 7 godina

onda se neko usudi da kaze da ono sto smo mi za hrvate u kosarci, da su oni to za nas u fudbalu. Ni blizu, njihovi fudbaleri su miljama daleko od nase reprezentacije i samog kulta.

Pivke

pre 7 godina

Secam se posle meca kad su nas pobedili u Zagrebu njihov novinar pita Luku kako se oseca ...posto mu je deda ubijen u ratu kaze decko nije vreme i mesto takvim pitanjima ovo je sport i tako nesto svaka mu cast kupio me tada..

Bojan

pre 7 godina

Ne treba mesati sport i politiku, a ovi zive od tog rata. Ne znam sta ce biti sa Hrvatskom kada ne budu pricali o ratu... Samo rat, Srbi agresori, rat, mi zrtve, Franjo legenda itd...

sone

pre 7 godina

Citao sam taj tekst hrvatskog novinara,i vidim spominje Modricevog dedu ,oca,strica,a majke nigde.Zagrebem malo po internetu kad ono majka Radojka srpkinja iz Obrovca.

Petar

pre 7 godina

U redu je. U pravu su. Trauma je - trauma.
Ali. Nekoliko pitanja…
Borovo Selo. Da li Lovren i Modric znaju sta se dogadjalo u Borovu Selu? Znaju li pricu o sefu policije koji je morao biti ubijen da bi se ideja rata razvila do razmjera koje se poslije ubiti Modricevog djeda, oca Lovrenovog prijatelja…. Mislim u objasnjavanju geneze rata ne treba ici predaleko (Tito, diktatura, ekonomski raspad, ali isto tako i manjak demokratije i prije Tita....). Za konkretan slucaj (Modric, Lovren) dovoljno je pogledati kako je politicki vrh Hrvatske manipulisao sudbinom i Vukovara i B. Sela, ne hajuci sto ce razvoj ubiti i Luku Modrica, starijeg...

ricinus

pre 7 godina

@aco, pre tih 200 000...(ne znam kako svaki put dodate po 50 000)...su proterani svi hrvati iz RSK. Dakle, pre 1995.je bila i nekakva 1991.-1995.onda su se ti hrvati vratili 1995., i sve one koji su ih oterali, su im se osvetili, tako su su njih proterali. Tako ide kronologija.
(Acomaco, 07. jul 2018 13:22)

A kome ste se svetili 1914. po Macvi i Sumadiji?

Jahac magle

pre 7 godina

Kao neko ko smatra da je fudbal najbolji sport na svetu uvek cu da za dobrog igraca kazem da je dobar, bez obzira na nacionalnost ili za klub koji igra. Tako i za timove i reprezentacije, ako su dobri, uvek cu to da priznam i da postujem. Tako za Modrica i Rakitica cu uvek reci da su vrhunski igraci, da je Subasic ozbiljan golman, da je Perisic preozbiljan igrac, a to vazi i za Mandzukica, Kovacica i za skoro ceo njihov tim. Ali za hrvate kao reprezentaciju i za klub iz nase zemlje ( sada to nije vazno koji je) nikada ali nikada ne mogu da navijam. Ne zelim im nista lose u zivotu (mislim na povrede ili nesrece) ali sto se tice samog takmicenja i utakmica, zelim i jednima i drugima sve najgore. Da gube utakmice u poslednjim minutima, da primaju golove iz ofsajda, da im sviraju nepostojece penale i da dobijaju nepostojece crvene kartone. U tom smislu im zelim svu patnju na svetu.

Kolubara mutna voda

pre 7 godina

Koliko god puta sam pomislio da grešim, da ne sagledavam stvari na pravi način "susjedi" me demantuju - svoju inferiornost i komplekse malog i beznačajnog hrane na tzv domovinskom ratu i mržnji prema svemu preko Save i Drine.To je tako bilo,biće za vjek i vjekova. Srećan a ne sretan im put.

MarcoPolo

pre 7 godina

Ko o čemu, baba o uštipcima...
Da li vi hrvati znate za bilo šta drugo osim rata i mržnje prema nama Srbima?
Da li ćete se ikada probuditi sa mislima o nečemu drugom, nečemu lepom, a ne da vam odmah prvo što padne na pamet "mrzim Srbe"... Toliko ste opterećeni nama, da to odavno prelazi u bolest. Mi imamo sto puta više razloga za mržnju prema vama, pa ne ispoljavamo ni približno to koliko vi...
Ljudi, rat je prošao. Ostavite to iza sebe i dajte da živimo normalno. Dokle više da živimo u prošlosti...

Against modern football

pre 7 godina

Danas se obelezava secanje na stradale Srbe u okolini Srebrenice. Neduzni goloruki civili, ljudi, deca stradala su od strane muslimanskih paravojnih snaga. Ni red u srpskim medijima. Za cetiri dana cete u nekoliko odvojenih vesti obeleziti godisnjicu stradanja srebrenickih muslimana, a o stradanju Srba ni rec. Ni rec...

Velja

pre 7 godina

Zamajavaju svoj narod nacionalizmom i kupuju mir stanovništva. Inače, kad smo kod navijanja za komšije, poslušajte samo pesmu autora Tompsona čije pesme pevaju njihovi igrači. Zove se "Jasenovac i Gradiška stara" i na svakom skupu u Hrvatskoj se zdušno peva.

...

pre 7 godina

to je ta logika, izvade se davne izjave tj. prisjećanja nekih igrača i traume koje su proživjeli i naravno da će komentari ovdje biti kakvi jesu. nisam niti očekivao ništa drugo...

Hannibal

pre 7 godina

Njihovi fudbaleri ce i za 50 godina pre svake utakmice pricati o ratnim traumama koje su doziveli tokom "velikosrpske agresije" i onda u svlacionici pevati o Cavoglavama i Maksovim mesarima. E to je razlog zasto ja (a verujem i vecina normalnih Srba) nikad necu navijati za Hrvatsku pa taman da igraju protiv vanzemaljaca. Oni ce uvek gajiti mrznju protiv nas, to im je neka vrsta temelja drzavnosti a mi cemo ovakvi naivci kakvi smo lupati o nekom bratstvu, komsijama i ostaloj patetici.

JUTA

pre 7 godina

@ Mogli su i dodati da je Subašić prestao da se izjasnjava kao srbin jer je to kaznjivo u hrvatskoj.Cisto onako..
(srbin, 07. jul 2018 16:25)
A takodje i Perisic.

profdrmr

pre 7 godina

obnavljanje gradiva...da "pučanstvo" slučajno ne zaboravi. Ja bih baš voleo da udju u finale, da vidimo šta sve "stožeru" može pasti na pamet.

marko

pre 7 godina

Cim pocnu sa ratnim traumama i Olujama i patnjom znam da ispadaju naglavacke jer pocnu da mesaju sport sa politikom,u svemu im se vratilo u kosarci rukometu i u fudbalu ce

bakija

pre 7 godina

Pamtim i ja ta vremena,ruku na srce,ne pucaše na našem pragu,ulici,gradu ali ponajmanje po dvoje,troje vojno sposobnih“prekaljenih“ moraše u pravcu HR....ni sami nisu znali ni gde ni zašto idu....
A mi deca,nema para,čekaš za hleba,mleko...ništa srećno derinjstvo....Dnevnik 2,čestitaju prelazak preko minskog polja pesmom „učini bar jedan pogrešan korak“....psihologija,duboko zarezano u glavi....Otac umire,inflacija,nemaština...udaranje u grudi večitih inatlija pa makar i na svoju štetu...Veliki Srbi,tri prsta u vazduh,nema jačih....a šta se radilo zapravo i za čiju korist,ideale ni do dana današnjeg razjašnjeno...Preko noći,bezanija....opet Seoba Srba....pobednik piše istoriju....imaju pravo,bolelo bi i nas da nam neko uzurpira zemlju,koje god veroispovesti i koliko god vekova na toj zemlji bio....i šta sad????
Ne mrzim,nisam naučen...volim svoje,poštujem druge....ne opraštam im sve zrtve koje su krvnički u svim ratovima pobili....boli saznanje da smo ih sami zaboravili i suviše lako prešli preko njih a čudimo se što ih drugi ne spominju....
Za bolje sutra naših potomaka-moramo dalje,pretvorimo manu u vrlinu-SLOGA,ne zaboravimo nas i naše......

lal

pre 7 godina

@acomaco: ako su vas proterali oni ljudi kojima ste se vi onda osvetili onda je to jos poraznije od slavljenja "traktorijade"...
koliko ste grabulja i traktora zarobili tokom oslobadjanja vekovnih hrvatskih ognjista???

N.n.

pre 7 godina

E bas me briga dal ce pobediti Rusija ili Hrvatska. Potpuno mi je svejedno. Sta imamo mi od tog? Nista! Dok mi ovde raspravljamo oni zaradjuju milione a mi se ovde borimo da prezivimo.

Марвин тхе Мартиан

pre 7 godina

@Žak

Слажем се, рат у људима увек буди оно најгоре. Нико ко у рату носи оружје не може бити невин, без обзира на којој је страни. Доста је времена прошло и ово треба препустити историји, па нека је изучавају они који желе. Народи на Балкану су се довољно наслушали и нагледали рата, време је да живе здравије и да гледају у будућност, а не у прошлост. Неговање добросуседских односа, мир, економски раст и чланство Србије у ЕУ су оно што је потребно, али и природно. Не живи се од историје.

Pera Pisar

pre 7 godina

Ovde je nejasno da li su oni pričali hrvatskim novinarima o ratnim traumama sada dok su u Rusiji za šta je šansa 2%, da ne kažem promila ili su ove priče izvučene iz arhive, što je 98%, ali povod je više nego jasan, hrvati od Modrića i Lovrena očekuju da pokažu "nacionalni naboj" u punom maksimumu, čak i kada ih hrvatska država tretira kao diletante, naime neposredno pred finale Lige šampiona, u kojoj utakmici su obojica učestvovali i mesec dana pred SP protiv ove dvojice je i zvanični započet krivični postupak za krivično delo lažnog svedočenja vezano za slučaj Mamić, što je i smešni i žalosno u istom momentu, jer njih dvojica jesu vrhunski sportisti, ali su i pravno neuke stranke i najlaksi posao na svetu je kada tužilac takve stranke u postupku navede da u dva ročišta daju različite iskaze i to okvalifikuje ka krivično delo lažno svedočenje, koji je njihiv motiv za to da prikriju dibit o 200 000 evra,a imaju na desetine miliona evra

Rajko

pre 7 godina

Znamiljvo niko ne spominje krivce za dogovoreni rat u ex YU, već opet nekima politika i političari vode mozak i racionalno ponašanje kao 1990., šteta i onda nas manjina smo bili za A.Markovića mir konfederaciju sličnu kao USA i brz ulazak u EZ, ali nazalost dobar deo naroda-njihovi potomaka i danas su zarobljeni prosloscu i zadojeni mrznjom, a ja znam kako mi je uža familija prošla u WW2 pa se zalagao za mir i gledao u budcnost=ekonomiju=privredu=zivot dostojan coveka, a da li toga ima danas u Svim ex YU banana drzavicama kao do 1990.godine.
A ,nismo dobro ni prošli zbog većine i u tim dogovorenim ratovima.
P.S.nisam bio član SKJ, niti ovi "demokrta" koji su nasledili komuniste.

nezgodni

pre 7 godina

Ko prenosi ove vesti? Nisu Lovren i Modric dosli u Srbiju i obavestili te stvari. Nego su popricali sa Hrvatskim Novinama i oni taj razgovor stavili na Internet, pa onda su druge Medie to preuzeli. A vi se tu palite ko da je vama neko doso da vam pljune u corbu. Ajd smirite se

Vanja

pre 7 godina

Što je ovo važno da bi ga uopšte stavljali na net? Koga ovo još zanima? Igrajte fudbal, najvažniju sporednu stvar na svetu. Poštovanje.

Vuk

pre 7 godina

Svakog normalnog čoveka treba da pogodi što je neko nedužan ubijen. Priča o ubijenom Hrvatu nije negiranje srpskih žrtava i ne treba da izaziva mržnju. Žao mi je što su Modrić i Lovren imali takvo detinjstvo, kao što mi je žao i sve srpske dece koja su preživala slične ili gore stvari. Ljudima kojima nije žao nema pomoći, zlo se teško leči.

Zoran LFC

pre 7 godina

Nadam se da je vreme rata i ubijanja daleko iza svih nas,kome je do rata a to su politicari sa obe strane nek ratuju medjusobno,mi necemo imati nista protiv.

Proto Ganci

pre 7 godina

U duhu partizanskih ofanziva, potencirati nase stradalnistvo, ne bi li podigli"pozornost puka". Stara proverena marketinska fora koja uvek pali na ovom prostoru.

Predo

pre 7 godina

Tu moraš znati o kome se kontekstu radi. Uvek su popularne priče o nesretnom detinjstvu, patnjama, pepeljugama i ružnom pačetu. I Novak i naši ostali teniseri i teniserke su pričali o treniranju pod bombama i to baš Amerikancima, koji su ih i bombardovali. Inače, Kraljeva Sutjeska, odakle je Lovren, je napadnuta i zapaljena od strane muslimana tokom muslimansko-hrvatskog rata i Srbi su u to vrijeme i na tom mjestu čak pomagali Hrvate. Meni ovaj članak liči na nepotrebni senzacionalizam.

damac

pre 7 godina

Evo nešto iz Modrićevog intervjua koji je dao zagrebačkom Nacionalnu 14.08.2006.:

Prije sedam godina u prognaništvu im se rodilo i treće dijete, kći Diora. “Kada smo došli u hotel Kolovare, sjećam se da je bilo jako mnogo ljudi, mnogo djece, tako da sam imao jako puno prijatelja. Bez obzira na rat, meni je kao klincu u hotelu bilo super, nisam bio svjestan rata i svega što se događa oko mene. Moji roditelji su po prirodi optimisti tako da nisu na mene prenosili teško stanje kroz koje su prolazili. A što da mi uopće govore?” prisjeća se Luka Modrić koji kaže kako ti dani nisu bili prepuni trauma kao što bi netko mogao pomisliti.

U Modrićevom rodnom selu Zatonu Obravačkom podigmut je spomenik sa imenima civila Hrvata, mještana tog sela koji su ubijeni tokom rata . Na tom spomeniku nema imena Lukinog djeda. On je stradao/ubijen /umro pod nerazjašnjenim okolnostima I nema nikakvih dokaza da su ga ubili Srbi.

Luka Modrić inače nije sklon da mnogo priča o ratu, a pogotovo ne da prosipa nacionalizam i “domoljublje” ratnohuškačkog tipa. Kao što vidimo ni ova izjava nije njegova, već nekog navodno njegovog rođaka.

Dejan Lovren je iz Kraljeve Sutjeske u BiH. Na tom području ssrpske snage nikad nisu “operisali” niti je tamo bilo Srba uopšte…ni blizu ih nije bilo. Na tom području su ratovli međusobno Hrvati I Muslimani..i on je samo moga biti žrtva bosanskih muslimana..nikakao Srba. Što ovaj, istina, i ne tvrdi.

lorenzo

pre 7 godina

čemu ova pitanja u ovom trenutku? dobro je neko jednom rekao, za 50 godina će ljudi voziti leteće aute, možda će biti života na drugoj planeti ali će zato Balkan biti isti...

freddie

pre 7 godina

Samo neka oni opterećavaju ove kockice glupostima pa će biti lepo kada ispadnu.
(mrki, 07. jul 2018 14:35)

I to ce ocito mnogima poput tebe biti najveci uspjeh na svjetskom..