Fudbal 150

Petak, 15.06.2018.

12:33

Egipćani nisu izdržali bez Salaha, Urugvaj do pobede u 89'!

Egipæani nisu izdržali bez Salaha, Urugvaj do pobede u 89'! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

150 Komentari

Sortiraj po:

Ljubisa livac

pre 5 godina

@jokje

Klinac, shvatas li da fudbal nisu samo titule? Vecini pravih znalaca je vaznija istorija, tradicija, harizma i kontraverza, navijaci, prica o klubu. E zato ljudi vole Liverpul. A ti navijaj za City i Real, bravo.

Sasa

pre 5 godina

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(bachi, 15. jun 2018 16:23)
Po cemu si zakljucio da sam SNS bot? Po izgradjenom stavu zasnovanom na cinjenicama, a neslaganju sa tvojim i vasim stavovima? Tako razmisljaju infantilni ljudi, zavisnici o vodji kojima se misljenja moraju oblikovati i kao takva utisnuti da bi ih imali. Takav pristup nema dodira sa zdravim razumom, vec zaslepljenom ideologijom ciji katihizis drzis pod jastukom. A tu ragu od posalice (IQ jednak prosecnoj sobnoj temperaturi....) za kojom posezes u nedostatku argumenata, ostavi za vasar ili lovacke price ispred zadruge. Isuvise ozbiljno pristupas ulozi sajber betmena jedne disidentske ideje, bezocno kontaminirajuci ovaj virtuelni prostor. Prijateljski savet - ovu energiju posveti sebi, usmeri ka objektivnom gledanju na cinjenice, omoguci pristup ozbiljnoj literaturi. Ostavi po strani Kurir, Informer i njima slicne uz ulogu gardijana "neupitne ideje". Takva devocija je ekvivalent samounistenju. Uostalom, ovde si samo ti los reziser, cim si uspeo uobraziti da je svako ko odstupa od tvog (vaseg) stava bot. Posveceno ti je vise vremena nego sto zasluzujes. Sve najbolje ti zelim. I pronadji neke druge partije, ovoj nisi dorastao. Da ne znam za bolje, zapitao bih se.....

bgd

pre 5 godina

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.
(Mladen, 15. jun 2018 17:52)

Auuu, a ja gledao prenos na poslu bez zvuka.. Nema veze, hvala na info :)

Baki

pre 5 godina

Realno,Kavani je zadnje 2 sezone mnogo bolji od Suareza.Jeste da igra u malo slabijoj Ligi,al opet on cele sezone dao 41,dok je Suarez dao 28.Jos Kavani u zadnje 2 sezone dao 14 golova u LŠ a oba puta je sa PSG stigao do 1/8.Suarezu je trebalo godinu dana da da gol u LŠ.

Milan M.

pre 5 godina

Inace Stevane,postoje dve kategorije ljudi.jednim je casa poluprazna,drugima je polupuna.u kontekstu naseg dijaloga to je 3/4.tako da zavisi od vaseg stava sta vidite,ili sta bi ste u ovom slucaju hteli da vidite

Ivan

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja protiv Egipta danas. Imao je Urugvaj inicijativu tokom cele utakmice, urugvajski sjajni napadači Suarez i Kavani su imali puno puno šansi tokom cele utakmice a Egipat se čudesno branio i imao i malo sreće ali je u finišu poklekao. Držao se dugo Egipat koji je danas igrao bez Salaha ali u samom finišu utakmice Urugvaj je uspeo da probije odbranu Egipta i zasluženo pobedi. Pokazalo se još jednom i na ovoj utakmici koliko puno znači imati dobrog trenera i selektora, eto čuveni Ektor Kuper je od jednog sasvim prosečnog tima poput Egipta koji osim Salaha nema zvučnih imena, uspeo da napravi snažan disciplonovani kolektiv koji fino funkcioniše. Eto danas je Egipat igrao bez Salaha a borio se odlično, sjajno disciplinovano igrao odbranu i malo je falilo da izdrže i sačuvaju remi, ali ipak ipak u finišu srušio ih je Himenes i svojim golom doneo velika i zaslužena 3 boda svojoj reprezentaciji.

Tetak Radenko Salapura

pre 5 godina

Gde nestade ona igracina od Suareza, koji je na prethodnim svetskim prvenstvima bio nevidjena zver, Barselona ga je totalno upropastila.

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup
(Nikola, 15. jun 2018 15:13)

Na nacin kojeg bi se i Farsa stidela.

Milan M.

pre 5 godina

Gospodine Stevane,ako je poseta na utakmici 75% od kapaciteta stadiona onda on nije "prazninjakav"kako vi kazete a poprilicno popunjen na 3/4,tako da mozda vama matematika nije jaca strana

Milan M.

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion

Stevan

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion
(Milan M., 15. jun 2018 18:01)

Pa druze, tebi matematika nije jaca strana. Ako je na stadionu koji prima 35 000 poseta bila 27 000, to znaci da je bilo prazno 8 000 mesta. A to znaci da je 23% stadiona bilo prazno, sto je gotovo cela cetvrtina. Ako to nije praznjikav stadion, onda ja ne znam stvarno...

Milan M.

pre 5 godina

Jos malo statistike za "imperatora" a i za one koji uvek gledaju na Rusiju i sp negativno.utakmica u Moskvi poseta 78011,ekaterinburg poseta 27015,sankt petersburg poseta 62548.inace ocekuje se prosecni broj gledaoca po utakmici iznad 42000.p.s. prosle godina na kupu konfederacije na 16 utakmica u proseku je bilo 39269,medju njima i moja malenkost.uzivajte u mundijalu,pozdrav iz Moskve!!!

Jokje

pre 5 godina

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.
(Ljubisa livac, 15. jun 2018 17:06)

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.

Hell

pre 5 godina

@ Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?
(Balantines, 15. jun 2018 16:07)

A sto si toliko siguran da Egipat nece pobediti Rusiju?? Jesu Rusi dobili 5:0 juce,jesu domacini,ali nosu oni nikakav poseban kvalitet. Nije ni Egipat,ali nije nemogucne da ih bocnu

Mladen

pre 5 godina

@bgd

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.

Ljubisa livac

pre 5 godina

@adriano galliani

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.

Mladen

pre 5 godina

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.
(Jokje, 15. jun 2018 17:26)

Kako si samo opisao sebe i ostale, koji misle da se treba navijati i pruziti nekome podrsku samo kada osvaja nesto. Tako vi podrzavate i nase sportiste, pljujete sada po Novaku, odvojkasi, rukometasi i ostlai su vam dobri samo kada imaju sansu da osvoje nesto. Taj Lizerski klub ima toliko titula da ga je Junajted jedva prestigao a oni 30 godina nisu osvojili nista bitnije osim LS. Tim koji ima vise finala i osvojenih LS, od svih timova u Premier ligi zajedno. Ne znas ti sta je navijanje i davanje podrske necemu do cega ti je zaista stalo.

DM

pre 5 godina

Urugvajci tempiraju formu za nokaut fazu i za to im treba još pobjeda nad SA,blago rečeno "zalutalom".A i opak im je tandem Kavani-Suarez,najjači na SP-u!

veliki strumf

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 15. jun 2018 15:39)

Meni su beli dresovi bas lepi, dok su crveni uzas u svakom smislu. Deluju prosto, a najgore od svega sto je boja potpuno promasena - to nije nasa crvena boja, vec svajcarska. Takodje, nije mi jasno zasto je i sorts crven,a ne plav, to dodatno pogorsava utisak. Inace, garniture dresova u kojima cemo igrati se odavno znaju: prva 2 meca igramo u beloj kombinaciji, dok sa brazilom igramo u crvenoj.

marko

pre 5 godina

boze sta covjek nece sve ovjde procitati, sad neki ljudi ladno gledaju jel stadion ispunjen do poslednjeg mjesta , jel se sjecate SP 1986 ja mislim da su sve utakmice grupne faze bile sa polupraznim stadionom, isto i za 1990 u italiji, 2002 juzna koreja , 2010 afrika na utakmici novog zelenada i slovacke nije bilo ni 3 hiljade gledalaca kao i na mmnogim drygim utakmicama tog prventsva , brazil je bio vec druga prica zbog juznoamerikanaca kao i SAD 1994 zbog dijaspore .... ali sta ie problem ako na stadionu od 44 000 dodje 35 hiljada, stvarno mi nije jasno, pa i da je manje, nekim ljudima je do fudbala stalo 0% , ali bitno ie da hejtuju rusiju i SP, e pa zao mi je ima jos mjesec dana da uzivamo na SP u Rusiji 2018 koje je za sada prefetkno organizovano zajedno sa otvranjem!!!!

Nathan

pre 5 godina

Kavani igracina za Suareza. Inace poluprazan stadion, sramota malo za taj grad. Inace neshvatljivo mi je da se ne igra u Novosibirsku koji je najveci grad posle Moskve i Petersburga ali nemaju stadion ali to su trebali da grade kad su dobili organizaciju. Sto se tice utakmice najbolja vest za ruse jer im sad i remi odgovara protiv egipta inace da je ostalo 0:0 rusija bi ispala.

b

pre 5 godina

Zasluzena pobeda Urugvaja imali su 4 odlicne prilike i stativu.Egipat nije stvorio nijednu sansu.Problem sa arapskim timovima je sto su igraci lake gradje.Na snagu ih je lako izgurati i losi su "iz prekida". Njima je jedina taktika da pokusaju da sto vise kombinuju i da igraju na kontranapad.Isto bi bilo i juce da Saudi nisu primili gol rano.Slican mec ocekujem izmedju Irana i Maroka.Posle toga ce vec krenuti kvalitetniji mecevi.

Balantines

pre 5 godina

A Oskar Tabarez selektor sa stakom Koliko mi je drago toliko i nije sto je Urugvaj pobedio.Ne volim folirante iz J Amerike narocito Suareza
Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?

Stefan

pre 5 godina

@ls
pa delimicno, vise bilo ono da Egipat ima Salaha, a ovi imaju tim haha :)
U svakom slucaju tiket napreduje sto je najvaznije

Sabre

pre 5 godina

(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Vidim, pratis fudbal kao sto pratis muziku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marica u kk, 15. jun 2018 13:20)

Da, bolje od tebe.

kapetan kuka

pre 5 godina

Pa dobro da li je realno da reditelji Mundijala onako lose prezentuju postavku igraca i celukupnu tu grafiku. Strasno ljudi,sitno nepregledno! Ma ocaj,podseca na ISS Pro Evolution 2 u najboljem slucaj PES 6. Oni brojevi ona cudesa,a kao fora igraci onako po strani izlaze sa prekrstenim rukama..hahhaha OCAJNO prekopirano od Premier i La Lige.

Andrija

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja i poraz trenera Egipta. Prvo je rekao da je Salah spreman 100 posto,nije ga uopšte uveo u igru,jeste on napadač ali,igrači Egipta su nekako sigurni kad je on tu. Urugvaj je napadao i zasluženo dao taj gol,Himenez mi se mnogo sviđa kao igrač,a koristan je i u napadu,vidi se da je da je učio od Godina. Golman Egipta je bio odličan,dva puta brani Suarezu,dva puta Kavaniju, Suarez je bio očajan i da nije bilo Himeneza on bi bio tragičar. Utakmica nije bila kvalitetna ali je bila neizvesna tako da će ovo izgleda biti odlično Svetsko prvenstvo.

Back in Black

pre 5 godina

Suareza u 94-tom minutu pogodila dva metka, jedna granata,tri strele,dve pracke,jedan tomahavk i osam topovskih udara i covek ostade živ.

nemanja

pre 5 godina

@deki

Besmisleno poredjenje. U LS imas pravo na gresku jer igras sest utakmica , ovde ako jednu izgubis sanse ti drasticno opadaju.

Konstantin

pre 5 godina

Žao mi je Egipta, zaslužili su bod u ovoj utakmici za borbenost, igrali su bez najboljeg igrača, a da nisu bili malodušni u napadu kada su imali prilike, moglo je da prevagne i na njihovu stranu. Urugvaj je dobio na tipičan južnoamerički način, da ne koristim neki oštriji izraz. Oni nisu toliko dobri kao ranije, fali im kreativan igrač, koji bi doturio loptu Kavaniju i Suarezu i povezao ih sa njihovom standardno odličnom odbrambenom linijom, i to će se tek videti u kasnijim fazama. U trenutnoj postavi su čak i oni igrači Urugvaja, koji su po vokaciji ofanzivni vezni, u suštini po stilu igre defanzivni vezni, ili nisu za ovaj nivo fudbala poput njihove desetke De Araskaete. I još dva detalja, koja verovatno mnogi nisu primetili, a i teško mogu da ih primete oni, koji se nisu bavili takmičarskim fudbalom. Prvo, faul Egipta, koji je prethodio slobodnom udarcu posle kojeg je pao gol je bio potpuno bespotreban, jer je stvorio mnogo veću opasnost od one koja je postojala i to je greška igrača Egipta. Drugo i ključno, sudija je svojim mešanjem u događaje u šesnaestercu (razdvajanjem igrača), koji su prethodili slobodnom udarcu i centaršutu, direktno omogućio igračima Urugvaja da postignu gol i tako presudio igračima Egipta. Šta ima sudija da se meša i razdvaja igrače u šesnaestercu pri rezultatu 0:0 u prvom kolu jednog ovakvog turnira, time je onemogućio igrače Egipta da se brane, a napadu dao neravnopravnu prednost. Uzgred, takva povlačenja se događaju pri svakom prekidu.

Joca

pre 5 godina

(Adriano_Galiliani, 15. jun 2018 14:43)
Ni mi ne volimo one koji se predstavljaju lažnim italijanskim imenima i vole da mrze.

Volimo dobre ljude koji su dobri u svom poslu, a MOHAMED Salah izgleda kao jedan od njih.

Back in Black

pre 5 godina

Zbog gola pred kraj meca, pored egipcana u bedak su pali i vlasnici kladionica.
(Buntovnik, 15. jun 2018 16:28)
Ma pazi da ih nisu sve zatvorili zato sto je Urugvaj pobedio Egipat.

Kokice

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

I Gospodin navede dva igraca. Pa dobro, u pravu je. Ovi imaju dva, ovi jednog dobrog igraca

bachi

pre 5 godina

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!
IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(Sasa, 15. jun 2018 16:11)

Sasa

pre 5 godina

Ne bi cudilo prenos finala sp da se prekine, i da on prica na vanrednoj konferenciji......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (asaakira, 15. jun 2018 15:43)

# Link komentara

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Aleksandar

pre 5 godina

odluci Elneni utakmicu,covek je visok preko 190cm,ne moze da sacuva kod kornera Himeneza.Ko sve igra u Arsenalu,uzas.
(kompot, 15. jun 2018 15:49)

Ovde je baš postao trend da se Arsenal opljuje u svakoj mogućoj prilici.
Možeš misliti nadskočio ga drugi igrač, kakav skandal.

carrera

pre 5 godina

Ovaj Salah je znao da u Rusiji nece pokazati nista pa mu ova kao povreda dobro dodje kao izgovor. Taj ce pasti u zaborav odmah posle prvenstva.

Nemanja

pre 5 godina

Pa ljudi da se SP odrzava u tvome kraju jel bi imali min.250e samo za ulaznicu od svih utakmica da gledate Egipat v Urugvaj?
(djokoeire, 15. jun 2018 15:39)

Sto, kao svaki dan gledas Suareza, Kavanija, Salaha i drustvo..?

impeRAtor

pre 5 godina

@ Samo kazem - Pa to je i poenta mog komentara. SP u Rusiji, tuga i tama. Ne secam se da sam gledao mec SP (prvo gledao 98e) sa polupraznim tribinama. Smesno...

Pablito

pre 5 godina

@adriano galiani

I Lpool i Real su sudije odvukle u finale žali bože. A Ramosu je počelo da se vraća i tek će. Da je nekidrugi igrač u pitanju vrv bi bio kažnjen.

ls

pre 5 godina

ajde Urugvajcani, oborite mi tiket, igrate ko babe
(Stefan, 15. jun 2018 14:55)

Garant si se vodio onom starom kladionicarskom...igraju Kavani u Suarez, nema sanse da ne uvaljaju barem 2 komada :)

goblin

pre 5 godina

Gledao sam Urugvaj kroz njihove kvalifikacije,uvek isto.Vrhunska odbrana,Suarez i Kavani u napadu,ali za neverovati koliko im je vezni red loš i bez ikakve kreacije.Kada igraju protiv nekog ko drži loptu,onda je ok,jure kontre i izgledaju moćno,ali kada kao danas igraju protiv slabijeg,koji se povuče i prepusti im posed,onda ulaze u problem,i utakmica se pretvara u tešku dosadu.

palop

pre 5 godina

@(Stanko, 15. jun 2018 15:03)

Ja bih rekao da je po kvalitetu bolji, ali manje zanimljiv za gledanje zbog stila igre.

Inace, Suarez prilicno los, a o sredini terena Urugvaja da ne pricam, katastrofalni su...

deki

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?
(Millennium, 15. jun 2018 15:27)

Ako je moglo da puca u Ligi Sampiona moze vala i na SP

Samo kazem

pre 5 godina

Poluprazan stadion... SP u Rusiji... Opet dosadna utakmica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (impeRAtor, 15. jun 2018 14:13)
Pronadji Jekaterinburg na mapi pa ces vidjeti zasto je slabija posecenost...Grad je predaleko za vecinu navijaca Egipta i Urugvaja.Njihovi savezi su dobili odredjen broj ulaznica koje ne mogu da prodaju svojim navijacima.Mada ni lokalno stanovnistvo ne djeluje previse zainteresovano...Ono sto je zanimljivo da su montazne tribine pune dok su standardne poluprazne :) Ali kad je karta dosta jeftinija zasto da ne.
Sto se utakmice tice zaista dosadno i negledljivo.Ali za mene ocekivano.Oba tima igraju neki defanzivan,disciplinovan i tvrd fudbal.

wood

pre 5 godina

Tipican primer neuigranosti reprezentacije sa poznatim pojedincima, Urugvaj. Bolje je imati tim nego zvezde..Belgija osvaja prvenstvo. Borbeniji Egipcani

pčinjski okrug

pre 5 godina

luise suarezu,50% tvoje plate iz Barse raspodeli Mesiju i ostalima koji ti nameštaju golove na tacni,A ostalo daj tvom menadžeru, ovo je jadno

Nexter

pre 5 godina

Očekivao sam dosta od Urugvaja, ali ovo što oni igraju je smešno... Čast Kavaniju koji je klasa i koji jednim potezom može da reši utakmicu. Sreća pa imaju grupu kakvu imaju pa mogu da se provuku do eliminacione faze.

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

Stanko

pre 5 godina

I kako ova dva tima igraju bolji fudbal od onog juce koji je toliko napljuvan? Traneri su ukapirali da je vazna cvrsta odbrana i mnogo trcanja i takav se fudbal danas igra.
Ja sam kao klinac gledao Pelea i to je bilo izuzetno uzivanje. Posle toga jos Maradona i kraj. Doslo drugo vreme, po meni gori fudbal nego ranije.

veliki strumf

pre 5 godina

Suarez - komedija! On vrhunski strelac? Kakva 3 zicera je promasio covek, pa Kavani bi dao sva 3 komada zmureci. Petljavina obicna, 5 godina nije predriblao igraca, od kada je dosao u Barsu van sesnaesterca totalno je neupotrebljiv, najobicniji pas ne ume da da. Po igrama na SP cuven je zbog ujedanja i onog crvenog kartona kada je u 120. minutu odbranio penal protiv Gane. Da mu nije Mesija i ekipe...

Asdf

pre 5 godina

Koliko je samo beskoristan igrac luis suarez.Dzabe statistika i 30 golova svake sezone,kad on 60 stopostotnih promasi.Ko god gleda mec,vidi da cim dodje lopta do njega,to je kraj.Prvi dodir,lopta mu se odbije 5 metara...i na kraju ce ga uvaliti nekako i ljudi ce zaboraviti da samo njegovom krivicom nije 5-0 vec 1-0

SrbijaDoSamare

pre 5 godina

Prelep stadion, prelep grad, cetrvti po velicini u Rusiji, a ovo bese stadion koji su ismejavali zapadni mediji, a vidim Rusi u inat stavili najveci broj publike na onim montaznim tribinama nadvor od stadiona, carevii

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

Nikola

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...

Nikola

pre 5 godina

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?
(Nisam selektor, al' mogu da pogledam, 15. jun 2018 14:50)


Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup

lorenzo

pre 5 godina

nisam hejter ili nešto ali jedva čekam da Egipat ispadne sa SP i da se smiri sve ovo oko Salaha...posle nešto više od 10 godina na visokom nivou neki ljudi i dalje osporavaju Mesija i Ronalda a Salaha posle jedne sezone svi proglašavaju za najboljeg igrača i slično...shvatam da je možda nekima postalo dosadno sa gore pomenutom dvojicom ali brate mnogo ste otišli daleko i sa Salahom...recimo Azar i De Brujne su mnogo dobri, ne samo ove sezone, pa opet nisu toliko u žiži javnosti

Partizan 1918

pre 5 godina

Kakav bre Egipat...
(NbgDeki, 15. jun 2018 14:00)

Vidjećeš kako se igra na Bajram, uzgred sretan Ramazanski Bajram svima koji slave.

kralj

pre 5 godina

Liverpul@Urugvaj ima dva top igraca,Egipat jednog i to rovitog,Urusi su veliki favoriti za prvo mesto u grupi a ne samo danas,sve sto nije sa dva-tri gola razlike je veliki uspeh Egipta.

Mladen

pre 5 godina

@lorenzo

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls. Videlo se koliko uticaj ima kada je izasao iz igre. Sto bih hvalio De Brujna koji ima realno jednu sezonu na vrhunskom nivou. Predhodnih godina je bio solidan i to je to. Kad vec pametujes bolje hvali Silvu, koji je doktor. Ne razumem sto ljudima toliko smeta Salah, sve je dobio zasluzeno.

Sankara

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.

Liverpool Man

pre 5 godina

A sta to urugvaj ima mnogo bolje od Egipta? Sredina ocaj.Odbrana solidna. Samo kavani i suarez. Egipat za sad borbeniji i dosta jaci

Sale

pre 5 godina

Strasnu ekipu ima Urugvaj, ali kako fali kreativnost, pa Godin za sada glavni plejmejker... Ne znam kako ocekuju da Suarez i Kavani daju golove kad se stalno izvlace da centriraju, ko Kejn na Evropskom...

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz
(nista bitno, 15. jun 2018 14:29)
Ma da, Barselona ga dzabe dovela, i tek tako je medju najboljim spicevima na svetu

Nisam selektor, al' mogu da pogledam

pre 5 godina

Ocekuje najlosiji kvalitet fudbala na SP do sada, u jednoj antifudbalskoj zemlji kao sto je Rusija!
(kadinjaca ipak pala, 15. jun 2018 14:35)

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?

saki

pre 5 godina

Mnogo ste precenili Urugvaj a potcenili Egipat. Kakva Arabija, Egipat je 3 klase iznad. Pola tima im igra u Engleskoj. Nista nisu pokazali Urusi a ovi jos igraju bez Salaha.

juventino

pre 5 godina

"Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz"

Kakvih driblinga, finti i poteza je Suarez imao tokom karijere, Kavani ne bi znao ni da prepriča to. Suarez nije u formi ali i takav je broj 1 za Urigvajce. Kavani ce uvek biti samo broj dva u reprezentaciji. Mozda je Kavani veci atleta ali talenat i osecaj ima kao Suarezova slabija noga.

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.
(Sankara, 15. jun 2018 14:37)

Ne volimo Liverpul i razne Mohamede. A ostali stoji, deluje kao super lik.

panke92

pre 5 godina

Urugvaju fali sredina koja će da uposli krila ili napadače. Egipat igra fino, taman kako treba, ne zapinju previše napred, a u odbrani su vrh. Urugvaj ako hoće da pobedi moraju Kavani i Suarez da se uozbilje. Ako do nekog 70-og minuta bude 0:0 očekujem da ulazi Salah.

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls.
(Mladen, 15. jun 2018 14:36)

Sudije su odvukle tamo i protiv Sitija i Rome, ne Salah. A tamo su prosli kako su prosli, osramotili se. A tek ono kukanje i peticije protiv Ramosa haha

Бабинџем

pre 5 godina

Ако екипа нема креативан врзни ред не вреди јој ни квалитетан напад осим ако игра на контре. Овде нема ко да гурне лопту до Суареза и Каванија. Исти проблем има Аргентина. Шпанија нема упола јак напад као Уругвај али има средину која може у гол да се ушета.

nik

pre 5 godina

3,5 miliona ljudi a srce kao u bika.Uvek naviiam za Urugvaj.Ginu za svoju zemlju za razliku od nasih primabalerina.Daj booze da me demantuju ucesnici ovog naseg sadasnjeg ansambla.

ivan

pre 5 godina

Koji Salah koji bakraci, pa i da je maradona a daleko je od toga ne bi im nista pomoglo, sve ispod 2do3 minus gola protiv Urugvaja je uspeh za njih...

Taylor

pre 5 godina

napad kavani i suarez,ako budu raspoloženi će cepaju egipat pa da imaju i 2.salaha. mislim da urugvaj može ovu grupu sa 3.pobede proći lagano. rusi ništa posebno,manimo se arabije.

Petar

pre 5 godina

Suarez i Cavani to resavaju, dace Urugvaj najmanje 2 gola jer Egipat je uzasna ekipa. Cak su se jedva i plasirali iz penala u poslednjoj sekundi meca, nije to kosarka pa da jedan igrac kao Lebron moze nositi tim, u fudbalu je to malo teze iako je MoSala u top formi

drmr

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Egipat u svom timu pored Salaha ima jos 4 igraca iz premier lige, Hegazia, Sobia, Gabra i Elnenia iz Arsenala. Elmohamadia iz Aston Vile. Zatim ostale igrace iz Zamaleka i Al Ahlija koji su jako jako dobri klubovi. Da, nisu u klasi Kavanija i Suareza naravno, ali daleko da im je ostatak reprezentacije tragedija kako kazes.

remax

pre 5 godina

Salah ne počinje jer je rovit.
A loženja tipa, ovi sigurno dobijaju jer su jači, igra im ovaj a onima ne igra onaj, bolje zaboravite za svetsko prvenstvo jer od toga nema leba.
Ne mislim na ovu utakmicu nego uopšteno.
Jedino ako vam je ovo prvo koje gledate u životu, onda ok.

bane

pre 5 godina

@drmr
Jedno je igrati u Premier Ligi a drugo je biti glavni igrac u top klubovima. Egipat je jedva stigao na SP. Ovde ce u grupi biti treci.

crnac iz medjedje

pre 5 godina

Razumem odluku Kupera, ne razumem vecinu komentara... Egipat ce svoju sansu za prolaz traziti protiv Rusije i Arabije, a licno mislim i da ce proci. Koliko vidim, mnogi neracionalno vide Ruse kao favorite protiv Egipta, ali ono od juce ne pokazuje nista, osim ocigledne nesposobnosti Saudijaca...

Mikhail Tal

pre 5 godina

Ovo je kao kad bi Španija izostavila Nadala iz Dejvis kupa. Kakav lik..

Pritom, Egipat treba minimum da izvuče nerešeno protiv energičnih Urugvajaca. Jesu respektabilna ekipa, ali im je neophodan Salah.

Sabre

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!

Melenci

pre 5 godina

Sabre u pravu si.Nema teorije da pobede Urugvaj sa Salahom i bez njega.Ali verujem da ce Salah zaigrati u drugom poluvremenu ukoliko je rezultat veoma los po Egipat.

Sabre

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!

drmr

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Egipat u svom timu pored Salaha ima jos 4 igraca iz premier lige, Hegazia, Sobia, Gabra i Elnenia iz Arsenala. Elmohamadia iz Aston Vile. Zatim ostale igrace iz Zamaleka i Al Ahlija koji su jako jako dobri klubovi. Da, nisu u klasi Kavanija i Suareza naravno, ali daleko da im je ostatak reprezentacije tragedija kako kazes.

Nisam selektor, al' mogu da pogledam

pre 5 godina

Ocekuje najlosiji kvalitet fudbala na SP do sada, u jednoj antifudbalskoj zemlji kao sto je Rusija!
(kadinjaca ipak pala, 15. jun 2018 14:35)

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?

Mikhail Tal

pre 5 godina

Ovo je kao kad bi Španija izostavila Nadala iz Dejvis kupa. Kakav lik..

Pritom, Egipat treba minimum da izvuče nerešeno protiv energičnih Urugvajaca. Jesu respektabilna ekipa, ali im je neophodan Salah.

pčinjski okrug

pre 5 godina

luise suarezu,50% tvoje plate iz Barse raspodeli Mesiju i ostalima koji ti nameštaju golove na tacni,A ostalo daj tvom menadžeru, ovo je jadno

Melenci

pre 5 godina

Sabre u pravu si.Nema teorije da pobede Urugvaj sa Salahom i bez njega.Ali verujem da ce Salah zaigrati u drugom poluvremenu ukoliko je rezultat veoma los po Egipat.

crnac iz medjedje

pre 5 godina

Razumem odluku Kupera, ne razumem vecinu komentara... Egipat ce svoju sansu za prolaz traziti protiv Rusije i Arabije, a licno mislim i da ce proci. Koliko vidim, mnogi neracionalno vide Ruse kao favorite protiv Egipta, ali ono od juce ne pokazuje nista, osim ocigledne nesposobnosti Saudijaca...

ls

pre 5 godina

ajde Urugvajcani, oborite mi tiket, igrate ko babe
(Stefan, 15. jun 2018 14:55)

Garant si se vodio onom starom kladionicarskom...igraju Kavani u Suarez, nema sanse da ne uvaljaju barem 2 komada :)

nik

pre 5 godina

3,5 miliona ljudi a srce kao u bika.Uvek naviiam za Urugvaj.Ginu za svoju zemlju za razliku od nasih primabalerina.Daj booze da me demantuju ucesnici ovog naseg sadasnjeg ansambla.

Back in Black

pre 5 godina

Suareza u 94-tom minutu pogodila dva metka, jedna granata,tri strele,dve pracke,jedan tomahavk i osam topovskih udara i covek ostade živ.

bachi

pre 5 godina

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!
IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(Sasa, 15. jun 2018 16:11)

marko

pre 5 godina

boze sta covjek nece sve ovjde procitati, sad neki ljudi ladno gledaju jel stadion ispunjen do poslednjeg mjesta , jel se sjecate SP 1986 ja mislim da su sve utakmice grupne faze bile sa polupraznim stadionom, isto i za 1990 u italiji, 2002 juzna koreja , 2010 afrika na utakmici novog zelenada i slovacke nije bilo ni 3 hiljade gledalaca kao i na mmnogim drygim utakmicama tog prventsva , brazil je bio vec druga prica zbog juznoamerikanaca kao i SAD 1994 zbog dijaspore .... ali sta ie problem ako na stadionu od 44 000 dodje 35 hiljada, stvarno mi nije jasno, pa i da je manje, nekim ljudima je do fudbala stalo 0% , ali bitno ie da hejtuju rusiju i SP, e pa zao mi je ima jos mjesec dana da uzivamo na SP u Rusiji 2018 koje je za sada prefetkno organizovano zajedno sa otvranjem!!!!

Sankara

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.

Nexter

pre 5 godina

Očekivao sam dosta od Urugvaja, ali ovo što oni igraju je smešno... Čast Kavaniju koji je klasa i koji jednim potezom može da reši utakmicu. Sreća pa imaju grupu kakvu imaju pa mogu da se provuku do eliminacione faze.

remax

pre 5 godina

Salah ne počinje jer je rovit.
A loženja tipa, ovi sigurno dobijaju jer su jači, igra im ovaj a onima ne igra onaj, bolje zaboravite za svetsko prvenstvo jer od toga nema leba.
Ne mislim na ovu utakmicu nego uopšteno.
Jedino ako vam je ovo prvo koje gledate u životu, onda ok.

goblin

pre 5 godina

Gledao sam Urugvaj kroz njihove kvalifikacije,uvek isto.Vrhunska odbrana,Suarez i Kavani u napadu,ali za neverovati koliko im je vezni red loš i bez ikakve kreacije.Kada igraju protiv nekog ko drži loptu,onda je ok,jure kontre i izgledaju moćno,ali kada kao danas igraju protiv slabijeg,koji se povuče i prepusti im posed,onda ulaze u problem,i utakmica se pretvara u tešku dosadu.

lorenzo

pre 5 godina

nisam hejter ili nešto ali jedva čekam da Egipat ispadne sa SP i da se smiri sve ovo oko Salaha...posle nešto više od 10 godina na visokom nivou neki ljudi i dalje osporavaju Mesija i Ronalda a Salaha posle jedne sezone svi proglašavaju za najboljeg igrača i slično...shvatam da je možda nekima postalo dosadno sa gore pomenutom dvojicom ali brate mnogo ste otišli daleko i sa Salahom...recimo Azar i De Brujne su mnogo dobri, ne samo ove sezone, pa opet nisu toliko u žiži javnosti

Mladen

pre 5 godina

@lorenzo

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls. Videlo se koliko uticaj ima kada je izasao iz igre. Sto bih hvalio De Brujna koji ima realno jednu sezonu na vrhunskom nivou. Predhodnih godina je bio solidan i to je to. Kad vec pametujes bolje hvali Silvu, koji je doktor. Ne razumem sto ljudima toliko smeta Salah, sve je dobio zasluzeno.

Nikola

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz
(nista bitno, 15. jun 2018 14:29)
Ma da, Barselona ga dzabe dovela, i tek tako je medju najboljim spicevima na svetu

veliki strumf

pre 5 godina

Suarez - komedija! On vrhunski strelac? Kakva 3 zicera je promasio covek, pa Kavani bi dao sva 3 komada zmureci. Petljavina obicna, 5 godina nije predriblao igraca, od kada je dosao u Barsu van sesnaesterca totalno je neupotrebljiv, najobicniji pas ne ume da da. Po igrama na SP cuven je zbog ujedanja i onog crvenog kartona kada je u 120. minutu odbranio penal protiv Gane. Da mu nije Mesija i ekipe...

Samo kazem

pre 5 godina

Poluprazan stadion... SP u Rusiji... Opet dosadna utakmica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (impeRAtor, 15. jun 2018 14:13)
Pronadji Jekaterinburg na mapi pa ces vidjeti zasto je slabija posecenost...Grad je predaleko za vecinu navijaca Egipta i Urugvaja.Njihovi savezi su dobili odredjen broj ulaznica koje ne mogu da prodaju svojim navijacima.Mada ni lokalno stanovnistvo ne djeluje previse zainteresovano...Ono sto je zanimljivo da su montazne tribine pune dok su standardne poluprazne :) Ali kad je karta dosta jeftinija zasto da ne.
Sto se utakmice tice zaista dosadno i negledljivo.Ali za mene ocekivano.Oba tima igraju neki defanzivan,disciplinovan i tvrd fudbal.

juventino

pre 5 godina

"Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz"

Kakvih driblinga, finti i poteza je Suarez imao tokom karijere, Kavani ne bi znao ni da prepriča to. Suarez nije u formi ali i takav je broj 1 za Urigvajce. Kavani ce uvek biti samo broj dva u reprezentaciji. Mozda je Kavani veci atleta ali talenat i osecaj ima kao Suarezova slabija noga.

Бабинџем

pre 5 godina

Ако екипа нема креативан врзни ред не вреди јој ни квалитетан напад осим ако игра на контре. Овде нема ко да гурне лопту до Суареза и Каванија. Исти проблем има Аргентина. Шпанија нема упола јак напад као Уругвај али има средину која може у гол да се ушета.

Joca

pre 5 godina

(Adriano_Galiliani, 15. jun 2018 14:43)
Ni mi ne volimo one koji se predstavljaju lažnim italijanskim imenima i vole da mrze.

Volimo dobre ljude koji su dobri u svom poslu, a MOHAMED Salah izgleda kao jedan od njih.

saki

pre 5 godina

Mnogo ste precenili Urugvaj a potcenili Egipat. Kakva Arabija, Egipat je 3 klase iznad. Pola tima im igra u Engleskoj. Nista nisu pokazali Urusi a ovi jos igraju bez Salaha.

SrbijaDoSamare

pre 5 godina

Prelep stadion, prelep grad, cetrvti po velicini u Rusiji, a ovo bese stadion koji su ismejavali zapadni mediji, a vidim Rusi u inat stavili najveci broj publike na onim montaznim tribinama nadvor od stadiona, carevii

Hell

pre 5 godina

@ Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?
(Balantines, 15. jun 2018 16:07)

A sto si toliko siguran da Egipat nece pobediti Rusiju?? Jesu Rusi dobili 5:0 juce,jesu domacini,ali nosu oni nikakav poseban kvalitet. Nije ni Egipat,ali nije nemogucne da ih bocnu

Aleksandar

pre 5 godina

odluci Elneni utakmicu,covek je visok preko 190cm,ne moze da sacuva kod kornera Himeneza.Ko sve igra u Arsenalu,uzas.
(kompot, 15. jun 2018 15:49)

Ovde je baš postao trend da se Arsenal opljuje u svakoj mogućoj prilici.
Možeš misliti nadskočio ga drugi igrač, kakav skandal.

Nemanja

pre 5 godina

Pa ljudi da se SP odrzava u tvome kraju jel bi imali min.250e samo za ulaznicu od svih utakmica da gledate Egipat v Urugvaj?
(djokoeire, 15. jun 2018 15:39)

Sto, kao svaki dan gledas Suareza, Kavanija, Salaha i drustvo..?

Liverpool Man

pre 5 godina

A sta to urugvaj ima mnogo bolje od Egipta? Sredina ocaj.Odbrana solidna. Samo kavani i suarez. Egipat za sad borbeniji i dosta jaci

palop

pre 5 godina

@(Stanko, 15. jun 2018 15:03)

Ja bih rekao da je po kvalitetu bolji, ali manje zanimljiv za gledanje zbog stila igre.

Inace, Suarez prilicno los, a o sredini terena Urugvaja da ne pricam, katastrofalni su...

Sale

pre 5 godina

Strasnu ekipu ima Urugvaj, ali kako fali kreativnost, pa Godin za sada glavni plejmejker... Ne znam kako ocekuju da Suarez i Kavani daju golove kad se stalno izvlace da centriraju, ko Kejn na Evropskom...

Petar

pre 5 godina

Suarez i Cavani to resavaju, dace Urugvaj najmanje 2 gola jer Egipat je uzasna ekipa. Cak su se jedva i plasirali iz penala u poslednjoj sekundi meca, nije to kosarka pa da jedan igrac kao Lebron moze nositi tim, u fudbalu je to malo teze iako je MoSala u top formi

deki

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?
(Millennium, 15. jun 2018 15:27)

Ako je moglo da puca u Ligi Sampiona moze vala i na SP

Taylor

pre 5 godina

napad kavani i suarez,ako budu raspoloženi će cepaju egipat pa da imaju i 2.salaha. mislim da urugvaj može ovu grupu sa 3.pobede proći lagano. rusi ništa posebno,manimo se arabije.

veliki strumf

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 15. jun 2018 15:39)

Meni su beli dresovi bas lepi, dok su crveni uzas u svakom smislu. Deluju prosto, a najgore od svega sto je boja potpuno promasena - to nije nasa crvena boja, vec svajcarska. Takodje, nije mi jasno zasto je i sorts crven,a ne plav, to dodatno pogorsava utisak. Inace, garniture dresova u kojima cemo igrati se odavno znaju: prva 2 meca igramo u beloj kombinaciji, dok sa brazilom igramo u crvenoj.

Jokje

pre 5 godina

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.
(Ljubisa livac, 15. jun 2018 17:06)

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.

bane

pre 5 godina

@drmr
Jedno je igrati u Premier Ligi a drugo je biti glavni igrac u top klubovima. Egipat je jedva stigao na SP. Ovde ce u grupi biti treci.

Asdf

pre 5 godina

Koliko je samo beskoristan igrac luis suarez.Dzabe statistika i 30 golova svake sezone,kad on 60 stopostotnih promasi.Ko god gleda mec,vidi da cim dodje lopta do njega,to je kraj.Prvi dodir,lopta mu se odbije 5 metara...i na kraju ce ga uvaliti nekako i ljudi ce zaboraviti da samo njegovom krivicom nije 5-0 vec 1-0

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.
(Sankara, 15. jun 2018 14:37)

Ne volimo Liverpul i razne Mohamede. A ostali stoji, deluje kao super lik.

nemanja

pre 5 godina

@deki

Besmisleno poredjenje. U LS imas pravo na gresku jer igras sest utakmica , ovde ako jednu izgubis sanse ti drasticno opadaju.

Partizan 1918

pre 5 godina

Kakav bre Egipat...
(NbgDeki, 15. jun 2018 14:00)

Vidjećeš kako se igra na Bajram, uzgred sretan Ramazanski Bajram svima koji slave.

Stanko

pre 5 godina

I kako ova dva tima igraju bolji fudbal od onog juce koji je toliko napljuvan? Traneri su ukapirali da je vazna cvrsta odbrana i mnogo trcanja i takav se fudbal danas igra.
Ja sam kao klinac gledao Pelea i to je bilo izuzetno uzivanje. Posle toga jos Maradona i kraj. Doslo drugo vreme, po meni gori fudbal nego ranije.

Mladen

pre 5 godina

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.
(Jokje, 15. jun 2018 17:26)

Kako si samo opisao sebe i ostale, koji misle da se treba navijati i pruziti nekome podrsku samo kada osvaja nesto. Tako vi podrzavate i nase sportiste, pljujete sada po Novaku, odvojkasi, rukometasi i ostlai su vam dobri samo kada imaju sansu da osvoje nesto. Taj Lizerski klub ima toliko titula da ga je Junajted jedva prestigao a oni 30 godina nisu osvojili nista bitnije osim LS. Tim koji ima vise finala i osvojenih LS, od svih timova u Premier ligi zajedno. Ne znas ti sta je navijanje i davanje podrske necemu do cega ti je zaista stalo.

Ljubisa livac

pre 5 godina

@adriano galliani

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.

Back in Black

pre 5 godina

Zbog gola pred kraj meca, pored egipcana u bedak su pali i vlasnici kladionica.
(Buntovnik, 15. jun 2018 16:28)
Ma pazi da ih nisu sve zatvorili zato sto je Urugvaj pobedio Egipat.

Konstantin

pre 5 godina

Žao mi je Egipta, zaslužili su bod u ovoj utakmici za borbenost, igrali su bez najboljeg igrača, a da nisu bili malodušni u napadu kada su imali prilike, moglo je da prevagne i na njihovu stranu. Urugvaj je dobio na tipičan južnoamerički način, da ne koristim neki oštriji izraz. Oni nisu toliko dobri kao ranije, fali im kreativan igrač, koji bi doturio loptu Kavaniju i Suarezu i povezao ih sa njihovom standardno odličnom odbrambenom linijom, i to će se tek videti u kasnijim fazama. U trenutnoj postavi su čak i oni igrači Urugvaja, koji su po vokaciji ofanzivni vezni, u suštini po stilu igre defanzivni vezni, ili nisu za ovaj nivo fudbala poput njihove desetke De Araskaete. I još dva detalja, koja verovatno mnogi nisu primetili, a i teško mogu da ih primete oni, koji se nisu bavili takmičarskim fudbalom. Prvo, faul Egipta, koji je prethodio slobodnom udarcu posle kojeg je pao gol je bio potpuno bespotreban, jer je stvorio mnogo veću opasnost od one koja je postojala i to je greška igrača Egipta. Drugo i ključno, sudija je svojim mešanjem u događaje u šesnaestercu (razdvajanjem igrača), koji su prethodili slobodnom udarcu i centaršutu, direktno omogućio igračima Urugvaja da postignu gol i tako presudio igračima Egipta. Šta ima sudija da se meša i razdvaja igrače u šesnaestercu pri rezultatu 0:0 u prvom kolu jednog ovakvog turnira, time je onemogućio igrače Egipta da se brane, a napadu dao neravnopravnu prednost. Uzgred, takva povlačenja se događaju pri svakom prekidu.

DM

pre 5 godina

Urugvajci tempiraju formu za nokaut fazu i za to im treba još pobjeda nad SA,blago rečeno "zalutalom".A i opak im je tandem Kavani-Suarez,najjači na SP-u!

Andrija

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja i poraz trenera Egipta. Prvo je rekao da je Salah spreman 100 posto,nije ga uopšte uveo u igru,jeste on napadač ali,igrači Egipta su nekako sigurni kad je on tu. Urugvaj je napadao i zasluženo dao taj gol,Himenez mi se mnogo sviđa kao igrač,a koristan je i u napadu,vidi se da je da je učio od Godina. Golman Egipta je bio odličan,dva puta brani Suarezu,dva puta Kavaniju, Suarez je bio očajan i da nije bilo Himeneza on bi bio tragičar. Utakmica nije bila kvalitetna ali je bila neizvesna tako da će ovo izgleda biti odlično Svetsko prvenstvo.

panke92

pre 5 godina

Urugvaju fali sredina koja će da uposli krila ili napadače. Egipat igra fino, taman kako treba, ne zapinju previše napred, a u odbrani su vrh. Urugvaj ako hoće da pobedi moraju Kavani i Suarez da se uozbilje. Ako do nekog 70-og minuta bude 0:0 očekujem da ulazi Salah.

Milan M.

pre 5 godina

Jos malo statistike za "imperatora" a i za one koji uvek gledaju na Rusiju i sp negativno.utakmica u Moskvi poseta 78011,ekaterinburg poseta 27015,sankt petersburg poseta 62548.inace ocekuje se prosecni broj gledaoca po utakmici iznad 42000.p.s. prosle godina na kupu konfederacije na 16 utakmica u proseku je bilo 39269,medju njima i moja malenkost.uzivajte u mundijalu,pozdrav iz Moskve!!!

Kokice

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

I Gospodin navede dva igraca. Pa dobro, u pravu je. Ovi imaju dva, ovi jednog dobrog igraca

Nikola

pre 5 godina

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?
(Nisam selektor, al' mogu da pogledam, 15. jun 2018 14:50)


Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup

Balantines

pre 5 godina

A Oskar Tabarez selektor sa stakom Koliko mi je drago toliko i nije sto je Urugvaj pobedio.Ne volim folirante iz J Amerike narocito Suareza
Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

wood

pre 5 godina

Tipican primer neuigranosti reprezentacije sa poznatim pojedincima, Urugvaj. Bolje je imati tim nego zvezde..Belgija osvaja prvenstvo. Borbeniji Egipcani

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls.
(Mladen, 15. jun 2018 14:36)

Sudije su odvukle tamo i protiv Sitija i Rome, ne Salah. A tamo su prosli kako su prosli, osramotili se. A tek ono kukanje i peticije protiv Ramosa haha

carrera

pre 5 godina

Ovaj Salah je znao da u Rusiji nece pokazati nista pa mu ova kao povreda dobro dodje kao izgovor. Taj ce pasti u zaborav odmah posle prvenstva.

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup
(Nikola, 15. jun 2018 15:13)

Na nacin kojeg bi se i Farsa stidela.

kralj

pre 5 godina

Liverpul@Urugvaj ima dva top igraca,Egipat jednog i to rovitog,Urusi su veliki favoriti za prvo mesto u grupi a ne samo danas,sve sto nije sa dva-tri gola razlike je veliki uspeh Egipta.

Pablito

pre 5 godina

@adriano galiani

I Lpool i Real su sudije odvukle u finale žali bože. A Ramosu je počelo da se vraća i tek će. Da je nekidrugi igrač u pitanju vrv bi bio kažnjen.

Tetak Radenko Salapura

pre 5 godina

Gde nestade ona igracina od Suareza, koji je na prethodnim svetskim prvenstvima bio nevidjena zver, Barselona ga je totalno upropastila.

kapetan kuka

pre 5 godina

Pa dobro da li je realno da reditelji Mundijala onako lose prezentuju postavku igraca i celukupnu tu grafiku. Strasno ljudi,sitno nepregledno! Ma ocaj,podseca na ISS Pro Evolution 2 u najboljem slucaj PES 6. Oni brojevi ona cudesa,a kao fora igraci onako po strani izlaze sa prekrstenim rukama..hahhaha OCAJNO prekopirano od Premier i La Lige.

Baki

pre 5 godina

Realno,Kavani je zadnje 2 sezone mnogo bolji od Suareza.Jeste da igra u malo slabijoj Ligi,al opet on cele sezone dao 41,dok je Suarez dao 28.Jos Kavani u zadnje 2 sezone dao 14 golova u LŠ a oba puta je sa PSG stigao do 1/8.Suarezu je trebalo godinu dana da da gol u LŠ.

ivan

pre 5 godina

Koji Salah koji bakraci, pa i da je maradona a daleko je od toga ne bi im nista pomoglo, sve ispod 2do3 minus gola protiv Urugvaja je uspeh za njih...

b

pre 5 godina

Zasluzena pobeda Urugvaja imali su 4 odlicne prilike i stativu.Egipat nije stvorio nijednu sansu.Problem sa arapskim timovima je sto su igraci lake gradje.Na snagu ih je lako izgurati i losi su "iz prekida". Njima je jedina taktika da pokusaju da sto vise kombinuju i da igraju na kontranapad.Isto bi bilo i juce da Saudi nisu primili gol rano.Slican mec ocekujem izmedju Irana i Maroka.Posle toga ce vec krenuti kvalitetniji mecevi.

Milan M.

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion

Milan M.

pre 5 godina

Gospodine Stevane,ako je poseta na utakmici 75% od kapaciteta stadiona onda on nije "prazninjakav"kako vi kazete a poprilicno popunjen na 3/4,tako da mozda vama matematika nije jaca strana

impeRAtor

pre 5 godina

@ Samo kazem - Pa to je i poenta mog komentara. SP u Rusiji, tuga i tama. Ne secam se da sam gledao mec SP (prvo gledao 98e) sa polupraznim tribinama. Smesno...

Nathan

pre 5 godina

Kavani igracina za Suareza. Inace poluprazan stadion, sramota malo za taj grad. Inace neshvatljivo mi je da se ne igra u Novosibirsku koji je najveci grad posle Moskve i Petersburga ali nemaju stadion ali to su trebali da grade kad su dobili organizaciju. Sto se tice utakmice najbolja vest za ruse jer im sad i remi odgovara protiv egipta inace da je ostalo 0:0 rusija bi ispala.

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

Mladen

pre 5 godina

@bgd

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.

Sasa

pre 5 godina

Ne bi cudilo prenos finala sp da se prekine, i da on prica na vanrednoj konferenciji......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (asaakira, 15. jun 2018 15:43)

# Link komentara

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Ivan

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja protiv Egipta danas. Imao je Urugvaj inicijativu tokom cele utakmice, urugvajski sjajni napadači Suarez i Kavani su imali puno puno šansi tokom cele utakmice a Egipat se čudesno branio i imao i malo sreće ali je u finišu poklekao. Držao se dugo Egipat koji je danas igrao bez Salaha ali u samom finišu utakmice Urugvaj je uspeo da probije odbranu Egipta i zasluženo pobedi. Pokazalo se još jednom i na ovoj utakmici koliko puno znači imati dobrog trenera i selektora, eto čuveni Ektor Kuper je od jednog sasvim prosečnog tima poput Egipta koji osim Salaha nema zvučnih imena, uspeo da napravi snažan disciplonovani kolektiv koji fino funkcioniše. Eto danas je Egipat igrao bez Salaha a borio se odlično, sjajno disciplinovano igrao odbranu i malo je falilo da izdrže i sačuvaju remi, ali ipak ipak u finišu srušio ih je Himenes i svojim golom doneo velika i zaslužena 3 boda svojoj reprezentaciji.

bgd

pre 5 godina

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.
(Mladen, 15. jun 2018 17:52)

Auuu, a ja gledao prenos na poslu bez zvuka.. Nema veze, hvala na info :)

Stefan

pre 5 godina

@ls
pa delimicno, vise bilo ono da Egipat ima Salaha, a ovi imaju tim haha :)
U svakom slucaju tiket napreduje sto je najvaznije

Milan M.

pre 5 godina

Inace Stevane,postoje dve kategorije ljudi.jednim je casa poluprazna,drugima je polupuna.u kontekstu naseg dijaloga to je 3/4.tako da zavisi od vaseg stava sta vidite,ili sta bi ste u ovom slucaju hteli da vidite

Sasa

pre 5 godina

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(bachi, 15. jun 2018 16:23)
Po cemu si zakljucio da sam SNS bot? Po izgradjenom stavu zasnovanom na cinjenicama, a neslaganju sa tvojim i vasim stavovima? Tako razmisljaju infantilni ljudi, zavisnici o vodji kojima se misljenja moraju oblikovati i kao takva utisnuti da bi ih imali. Takav pristup nema dodira sa zdravim razumom, vec zaslepljenom ideologijom ciji katihizis drzis pod jastukom. A tu ragu od posalice (IQ jednak prosecnoj sobnoj temperaturi....) za kojom posezes u nedostatku argumenata, ostavi za vasar ili lovacke price ispred zadruge. Isuvise ozbiljno pristupas ulozi sajber betmena jedne disidentske ideje, bezocno kontaminirajuci ovaj virtuelni prostor. Prijateljski savet - ovu energiju posveti sebi, usmeri ka objektivnom gledanju na cinjenice, omoguci pristup ozbiljnoj literaturi. Ostavi po strani Kurir, Informer i njima slicne uz ulogu gardijana "neupitne ideje". Takva devocija je ekvivalent samounistenju. Uostalom, ovde si samo ti los reziser, cim si uspeo uobraziti da je svako ko odstupa od tvog (vaseg) stava bot. Posveceno ti je vise vremena nego sto zasluzujes. Sve najbolje ti zelim. I pronadji neke druge partije, ovoj nisi dorastao. Da ne znam za bolje, zapitao bih se.....

Stevan

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion
(Milan M., 15. jun 2018 18:01)

Pa druze, tebi matematika nije jaca strana. Ako je na stadionu koji prima 35 000 poseta bila 27 000, to znaci da je bilo prazno 8 000 mesta. A to znaci da je 23% stadiona bilo prazno, sto je gotovo cela cetvrtina. Ako to nije praznjikav stadion, onda ja ne znam stvarno...

Sabre

pre 5 godina

(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Vidim, pratis fudbal kao sto pratis muziku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marica u kk, 15. jun 2018 13:20)

Da, bolje od tebe.

Ljubisa livac

pre 5 godina

@jokje

Klinac, shvatas li da fudbal nisu samo titule? Vecini pravih znalaca je vaznija istorija, tradicija, harizma i kontraverza, navijaci, prica o klubu. E zato ljudi vole Liverpul. A ti navijaj za City i Real, bravo.

Sasa

pre 5 godina

Ne bi cudilo prenos finala sp da se prekine, i da on prica na vanrednoj konferenciji......
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (asaakira, 15. jun 2018 15:43)

# Link komentara

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Sabre

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls.
(Mladen, 15. jun 2018 14:36)

Sudije su odvukle tamo i protiv Sitija i Rome, ne Salah. A tamo su prosli kako su prosli, osramotili se. A tek ono kukanje i peticije protiv Ramosa haha

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.
(Sankara, 15. jun 2018 14:37)

Ne volimo Liverpul i razne Mohamede. A ostali stoji, deluje kao super lik.

lorenzo

pre 5 godina

nisam hejter ili nešto ali jedva čekam da Egipat ispadne sa SP i da se smiri sve ovo oko Salaha...posle nešto više od 10 godina na visokom nivou neki ljudi i dalje osporavaju Mesija i Ronalda a Salaha posle jedne sezone svi proglašavaju za najboljeg igrača i slično...shvatam da je možda nekima postalo dosadno sa gore pomenutom dvojicom ali brate mnogo ste otišli daleko i sa Salahom...recimo Azar i De Brujne su mnogo dobri, ne samo ove sezone, pa opet nisu toliko u žiži javnosti

impeRAtor

pre 5 godina

@ Samo kazem - Pa to je i poenta mog komentara. SP u Rusiji, tuga i tama. Ne secam se da sam gledao mec SP (prvo gledao 98e) sa polupraznim tribinama. Smesno...

carrera

pre 5 godina

Ovaj Salah je znao da u Rusiji nece pokazati nista pa mu ova kao povreda dobro dodje kao izgovor. Taj ce pasti u zaborav odmah posle prvenstva.

Nikola

pre 5 godina

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?
(Nisam selektor, al' mogu da pogledam, 15. jun 2018 14:50)


Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup

Partizan 1918

pre 5 godina

Kakav bre Egipat...
(NbgDeki, 15. jun 2018 14:00)

Vidjećeš kako se igra na Bajram, uzgred sretan Ramazanski Bajram svima koji slave.

Jokje

pre 5 godina

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.
(Ljubisa livac, 15. jun 2018 17:06)

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.

Mikhail Tal

pre 5 godina

Ovo je kao kad bi Španija izostavila Nadala iz Dejvis kupa. Kakav lik..

Pritom, Egipat treba minimum da izvuče nerešeno protiv energičnih Urugvajaca. Jesu respektabilna ekipa, ali im je neophodan Salah.

ivan

pre 5 godina

Koji Salah koji bakraci, pa i da je maradona a daleko je od toga ne bi im nista pomoglo, sve ispod 2do3 minus gola protiv Urugvaja je uspeh za njih...

Ljubisa livac

pre 5 godina

@adriano galliani

Liverpul ima vise navijaca u Srbiji od bilo kog drugog stranog kluba. A ti ga jedino mrzis jer te jos pece 2005-a godina i ono istorijsko finale.

Stevan

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion
(Milan M., 15. jun 2018 18:01)

Pa druze, tebi matematika nije jaca strana. Ako je na stadionu koji prima 35 000 poseta bila 27 000, to znaci da je bilo prazno 8 000 mesta. A to znaci da je 23% stadiona bilo prazno, sto je gotovo cela cetvrtina. Ako to nije praznjikav stadion, onda ja ne znam stvarno...

drmr

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Egipat u svom timu pored Salaha ima jos 4 igraca iz premier lige, Hegazia, Sobia, Gabra i Elnenia iz Arsenala. Elmohamadia iz Aston Vile. Zatim ostale igrace iz Zamaleka i Al Ahlija koji su jako jako dobri klubovi. Da, nisu u klasi Kavanija i Suareza naravno, ali daleko da im je ostatak reprezentacije tragedija kako kazes.

wood

pre 5 godina

Tipican primer neuigranosti reprezentacije sa poznatim pojedincima, Urugvaj. Bolje je imati tim nego zvezde..Belgija osvaja prvenstvo. Borbeniji Egipcani

SrbijaDoSamare

pre 5 godina

Prelep stadion, prelep grad, cetrvti po velicini u Rusiji, a ovo bese stadion koji su ismejavali zapadni mediji, a vidim Rusi u inat stavili najveci broj publike na onim montaznim tribinama nadvor od stadiona, carevii

nik

pre 5 godina

3,5 miliona ljudi a srce kao u bika.Uvek naviiam za Urugvaj.Ginu za svoju zemlju za razliku od nasih primabalerina.Daj booze da me demantuju ucesnici ovog naseg sadasnjeg ansambla.

Nathan

pre 5 godina

Kavani igracina za Suareza. Inace poluprazan stadion, sramota malo za taj grad. Inace neshvatljivo mi je da se ne igra u Novosibirsku koji je najveci grad posle Moskve i Petersburga ali nemaju stadion ali to su trebali da grade kad su dobili organizaciju. Sto se tice utakmice najbolja vest za ruse jer im sad i remi odgovara protiv egipta inace da je ostalo 0:0 rusija bi ispala.

Petar

pre 5 godina

Suarez i Cavani to resavaju, dace Urugvaj najmanje 2 gola jer Egipat je uzasna ekipa. Cak su se jedva i plasirali iz penala u poslednjoj sekundi meca, nije to kosarka pa da jedan igrac kao Lebron moze nositi tim, u fudbalu je to malo teze iako je MoSala u top formi

juventino

pre 5 godina

"Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz"

Kakvih driblinga, finti i poteza je Suarez imao tokom karijere, Kavani ne bi znao ni da prepriča to. Suarez nije u formi ali i takav je broj 1 za Urigvajce. Kavani ce uvek biti samo broj dva u reprezentaciji. Mozda je Kavani veci atleta ali talenat i osecaj ima kao Suarezova slabija noga.

Nisam selektor, al' mogu da pogledam

pre 5 godina

Ocekuje najlosiji kvalitet fudbala na SP do sada, u jednoj antifudbalskoj zemlji kao sto je Rusija!
(kadinjaca ipak pala, 15. jun 2018 14:35)

A SAD, Japan, Južna Koreja i Južnoafrička Republika su kao fudbalske zemlje?

veliki strumf

pre 5 godina

Suarez - komedija! On vrhunski strelac? Kakva 3 zicera je promasio covek, pa Kavani bi dao sva 3 komada zmureci. Petljavina obicna, 5 godina nije predriblao igraca, od kada je dosao u Barsu van sesnaesterca totalno je neupotrebljiv, najobicniji pas ne ume da da. Po igrama na SP cuven je zbog ujedanja i onog crvenog kartona kada je u 120. minutu odbranio penal protiv Gane. Da mu nije Mesija i ekipe...

Sankara

pre 5 godina

Stvarno ne razumem ovu 'srpsku internetsku' mrznju prema Salahu.
Decko igra predivan fudbal ove godine, donosi radost svom klubu i zemlji, skroman je i u svakom intervjuu je vise nego ocigledno kako je dobar covek.

Melenci

pre 5 godina

Sabre u pravu si.Nema teorije da pobede Urugvaj sa Salahom i bez njega.Ali verujem da ce Salah zaigrati u drugom poluvremenu ukoliko je rezultat veoma los po Egipat.

crnac iz medjedje

pre 5 godina

Razumem odluku Kupera, ne razumem vecinu komentara... Egipat ce svoju sansu za prolaz traziti protiv Rusije i Arabije, a licno mislim i da ce proci. Koliko vidim, mnogi neracionalno vide Ruse kao favorite protiv Egipta, ali ono od juce ne pokazuje nista, osim ocigledne nesposobnosti Saudijaca...

Pablito

pre 5 godina

@adriano galiani

I Lpool i Real su sudije odvukle u finale žali bože. A Ramosu je počelo da se vraća i tek će. Da je nekidrugi igrač u pitanju vrv bi bio kažnjen.

pčinjski okrug

pre 5 godina

luise suarezu,50% tvoje plate iz Barse raspodeli Mesiju i ostalima koji ti nameštaju golove na tacni,A ostalo daj tvom menadžeru, ovo je jadno

Nikola

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...

kapetan kuka

pre 5 godina

Pa dobro da li je realno da reditelji Mundijala onako lose prezentuju postavku igraca i celukupnu tu grafiku. Strasno ljudi,sitno nepregledno! Ma ocaj,podseca na ISS Pro Evolution 2 u najboljem slucaj PES 6. Oni brojevi ona cudesa,a kao fora igraci onako po strani izlaze sa prekrstenim rukama..hahhaha OCAJNO prekopirano od Premier i La Lige.

Asdf

pre 5 godina

Koliko je samo beskoristan igrac luis suarez.Dzabe statistika i 30 golova svake sezone,kad on 60 stopostotnih promasi.Ko god gleda mec,vidi da cim dodje lopta do njega,to je kraj.Prvi dodir,lopta mu se odbije 5 metara...i na kraju ce ga uvaliti nekako i ljudi ce zaboraviti da samo njegovom krivicom nije 5-0 vec 1-0

Konstantin

pre 5 godina

Žao mi je Egipta, zaslužili su bod u ovoj utakmici za borbenost, igrali su bez najboljeg igrača, a da nisu bili malodušni u napadu kada su imali prilike, moglo je da prevagne i na njihovu stranu. Urugvaj je dobio na tipičan južnoamerički način, da ne koristim neki oštriji izraz. Oni nisu toliko dobri kao ranije, fali im kreativan igrač, koji bi doturio loptu Kavaniju i Suarezu i povezao ih sa njihovom standardno odličnom odbrambenom linijom, i to će se tek videti u kasnijim fazama. U trenutnoj postavi su čak i oni igrači Urugvaja, koji su po vokaciji ofanzivni vezni, u suštini po stilu igre defanzivni vezni, ili nisu za ovaj nivo fudbala poput njihove desetke De Araskaete. I još dva detalja, koja verovatno mnogi nisu primetili, a i teško mogu da ih primete oni, koji se nisu bavili takmičarskim fudbalom. Prvo, faul Egipta, koji je prethodio slobodnom udarcu posle kojeg je pao gol je bio potpuno bespotreban, jer je stvorio mnogo veću opasnost od one koja je postojala i to je greška igrača Egipta. Drugo i ključno, sudija je svojim mešanjem u događaje u šesnaestercu (razdvajanjem igrača), koji su prethodili slobodnom udarcu i centaršutu, direktno omogućio igračima Urugvaja da postignu gol i tako presudio igračima Egipta. Šta ima sudija da se meša i razdvaja igrače u šesnaestercu pri rezultatu 0:0 u prvom kolu jednog ovakvog turnira, time je onemogućio igrače Egipta da se brane, a napadu dao neravnopravnu prednost. Uzgred, takva povlačenja se događaju pri svakom prekidu.

Sasa

pre 5 godina

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(bachi, 15. jun 2018 16:23)
Po cemu si zakljucio da sam SNS bot? Po izgradjenom stavu zasnovanom na cinjenicama, a neslaganju sa tvojim i vasim stavovima? Tako razmisljaju infantilni ljudi, zavisnici o vodji kojima se misljenja moraju oblikovati i kao takva utisnuti da bi ih imali. Takav pristup nema dodira sa zdravim razumom, vec zaslepljenom ideologijom ciji katihizis drzis pod jastukom. A tu ragu od posalice (IQ jednak prosecnoj sobnoj temperaturi....) za kojom posezes u nedostatku argumenata, ostavi za vasar ili lovacke price ispred zadruge. Isuvise ozbiljno pristupas ulozi sajber betmena jedne disidentske ideje, bezocno kontaminirajuci ovaj virtuelni prostor. Prijateljski savet - ovu energiju posveti sebi, usmeri ka objektivnom gledanju na cinjenice, omoguci pristup ozbiljnoj literaturi. Ostavi po strani Kurir, Informer i njima slicne uz ulogu gardijana "neupitne ideje". Takva devocija je ekvivalent samounistenju. Uostalom, ovde si samo ti los reziser, cim si uspeo uobraziti da je svako ko odstupa od tvog (vaseg) stava bot. Posveceno ti je vise vremena nego sto zasluzujes. Sve najbolje ti zelim. I pronadji neke druge partije, ovoj nisi dorastao. Da ne znam za bolje, zapitao bih se.....

ls

pre 5 godina

ajde Urugvajcani, oborite mi tiket, igrate ko babe
(Stefan, 15. jun 2018 14:55)

Garant si se vodio onom starom kladionicarskom...igraju Kavani u Suarez, nema sanse da ne uvaljaju barem 2 komada :)

Taylor

pre 5 godina

napad kavani i suarez,ako budu raspoloženi će cepaju egipat pa da imaju i 2.salaha. mislim da urugvaj može ovu grupu sa 3.pobede proći lagano. rusi ništa posebno,manimo se arabije.

Stanko

pre 5 godina

I kako ova dva tima igraju bolji fudbal od onog juce koji je toliko napljuvan? Traneri su ukapirali da je vazna cvrsta odbrana i mnogo trcanja i takav se fudbal danas igra.
Ja sam kao klinac gledao Pelea i to je bilo izuzetno uzivanje. Posle toga jos Maradona i kraj. Doslo drugo vreme, po meni gori fudbal nego ranije.

deki

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?
(Millennium, 15. jun 2018 15:27)

Ako je moglo da puca u Ligi Sampiona moze vala i na SP

Nemanja

pre 5 godina

Pa ljudi da se SP odrzava u tvome kraju jel bi imali min.250e samo za ulaznicu od svih utakmica da gledate Egipat v Urugvaj?
(djokoeire, 15. jun 2018 15:39)

Sto, kao svaki dan gledas Suareza, Kavanija, Salaha i drustvo..?

bane

pre 5 godina

@drmr
Jedno je igrati u Premier Ligi a drugo je biti glavni igrac u top klubovima. Egipat je jedva stigao na SP. Ovde ce u grupi biti treci.

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

Aleksandar

pre 5 godina

odluci Elneni utakmicu,covek je visok preko 190cm,ne moze da sacuva kod kornera Himeneza.Ko sve igra u Arsenalu,uzas.
(kompot, 15. jun 2018 15:49)

Ovde je baš postao trend da se Arsenal opljuje u svakoj mogućoj prilici.
Možeš misliti nadskočio ga drugi igrač, kakav skandal.

Hell

pre 5 godina

@ Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?
(Balantines, 15. jun 2018 16:07)

A sto si toliko siguran da Egipat nece pobediti Rusiju?? Jesu Rusi dobili 5:0 juce,jesu domacini,ali nosu oni nikakav poseban kvalitet. Nije ni Egipat,ali nije nemogucne da ih bocnu

Millennium

pre 5 godina

Vi ako ste u prvom kolu očekivali da sve puca onda ne znam šta da vam kažem. Ekipe neće srljati i previše se otvarati jer poraz na startu može da znači i kasniju eliminaciju. Logično je da se igra obazrivije. A juče je na otvaranju palo 5 golova. Malo?

Sabre

pre 5 godina

(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

Vidim, pratis fudbal kao sto pratis muziku.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marica u kk, 15. jun 2018 13:20)

Da, bolje od tebe.

marko

pre 5 godina

boze sta covjek nece sve ovjde procitati, sad neki ljudi ladno gledaju jel stadion ispunjen do poslednjeg mjesta , jel se sjecate SP 1986 ja mislim da su sve utakmice grupne faze bile sa polupraznim stadionom, isto i za 1990 u italiji, 2002 juzna koreja , 2010 afrika na utakmici novog zelenada i slovacke nije bilo ni 3 hiljade gledalaca kao i na mmnogim drygim utakmicama tog prventsva , brazil je bio vec druga prica zbog juznoamerikanaca kao i SAD 1994 zbog dijaspore .... ali sta ie problem ako na stadionu od 44 000 dodje 35 hiljada, stvarno mi nije jasno, pa i da je manje, nekim ljudima je do fudbala stalo 0% , ali bitno ie da hejtuju rusiju i SP, e pa zao mi je ima jos mjesec dana da uzivamo na SP u Rusiji 2018 koje je za sada prefetkno organizovano zajedno sa otvranjem!!!!

Liverpool Man

pre 5 godina

A sta to urugvaj ima mnogo bolje od Egipta? Sredina ocaj.Odbrana solidna. Samo kavani i suarez. Egipat za sad borbeniji i dosta jaci

Mladen

pre 5 godina

@lorenzo

Sto svima smeta Salah? Decko je zasluzio sve pohvale koje je dobio. Odveo je Egipat na svetsko, postigao tolike golove i vukao Liveprul do finala ls. Videlo se koliko uticaj ima kada je izasao iz igre. Sto bih hvalio De Brujna koji ima realno jednu sezonu na vrhunskom nivou. Predhodnih godina je bio solidan i to je to. Kad vec pametujes bolje hvali Silvu, koji je doktor. Ne razumem sto ljudima toliko smeta Salah, sve je dobio zasluzeno.

Tetak Radenko Salapura

pre 5 godina

Gde nestade ona igracina od Suareza, koji je na prethodnim svetskim prvenstvima bio nevidjena zver, Barselona ga je totalno upropastila.

DM

pre 5 godina

Urugvajci tempiraju formu za nokaut fazu i za to im treba još pobjeda nad SA,blago rečeno "zalutalom".A i opak im je tandem Kavani-Suarez,najjači na SP-u!

remax

pre 5 godina

Salah ne počinje jer je rovit.
A loženja tipa, ovi sigurno dobijaju jer su jači, igra im ovaj a onima ne igra onaj, bolje zaboravite za svetsko prvenstvo jer od toga nema leba.
Ne mislim na ovu utakmicu nego uopšteno.
Jedino ako vam je ovo prvo koje gledate u životu, onda ok.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Kavani je za Suareza doktor fudbala! Suarez nema nikakav driblig, gubi lopte, i nije brz
(nista bitno, 15. jun 2018 14:29)
Ma da, Barselona ga dzabe dovela, i tek tako je medju najboljim spicevima na svetu

Joca

pre 5 godina

(Adriano_Galiliani, 15. jun 2018 14:43)
Ni mi ne volimo one koji se predstavljaju lažnim italijanskim imenima i vole da mrze.

Volimo dobre ljude koji su dobri u svom poslu, a MOHAMED Salah izgleda kao jedan od njih.

Adriano_Galiliani

pre 5 godina

Juzna Koreja je 2002 godine kao domacin Mundijala osvojila cetvrto mesto na svetu : https://en.m.wikipedia.org/wiki/2002_FIFA_World_Cup
(Nikola, 15. jun 2018 15:13)

Na nacin kojeg bi se i Farsa stidela.

kralj

pre 5 godina

Liverpul@Urugvaj ima dva top igraca,Egipat jednog i to rovitog,Urusi su veliki favoriti za prvo mesto u grupi a ne samo danas,sve sto nije sa dva-tri gola razlike je veliki uspeh Egipta.

Mladen

pre 5 godina

Kako bilo kog može da boli nešto što je vezano za Luzerpul, tim koji 30 godina ne može da osvoji titulu? Srbi su poznati mazohisti pa otuda i toliki broj navijača Luzerpula.
(Jokje, 15. jun 2018 17:26)

Kako si samo opisao sebe i ostale, koji misle da se treba navijati i pruziti nekome podrsku samo kada osvaja nesto. Tako vi podrzavate i nase sportiste, pljujete sada po Novaku, odvojkasi, rukometasi i ostlai su vam dobri samo kada imaju sansu da osvoje nesto. Taj Lizerski klub ima toliko titula da ga je Junajted jedva prestigao a oni 30 godina nisu osvojili nista bitnije osim LS. Tim koji ima vise finala i osvojenih LS, od svih timova u Premier ligi zajedno. Ne znas ti sta je navijanje i davanje podrske necemu do cega ti je zaista stalo.

Samo kazem

pre 5 godina

Poluprazan stadion... SP u Rusiji... Opet dosadna utakmica...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (impeRAtor, 15. jun 2018 14:13)
Pronadji Jekaterinburg na mapi pa ces vidjeti zasto je slabija posecenost...Grad je predaleko za vecinu navijaca Egipta i Urugvaja.Njihovi savezi su dobili odredjen broj ulaznica koje ne mogu da prodaju svojim navijacima.Mada ni lokalno stanovnistvo ne djeluje previse zainteresovano...Ono sto je zanimljivo da su montazne tribine pune dok su standardne poluprazne :) Ali kad je karta dosta jeftinija zasto da ne.
Sto se utakmice tice zaista dosadno i negledljivo.Ali za mene ocekivano.Oba tima igraju neki defanzivan,disciplinovan i tvrd fudbal.

Balantines

pre 5 godina

A Oskar Tabarez selektor sa stakom Koliko mi je drago toliko i nije sto je Urugvaj pobedio.Ne volim folirante iz J Amerike narocito Suareza
Ali nista dalje ni arapi nisu.Egipat vec sada moze da pakuje kofere.Da dobiju SArabiju sa pet razlike ?

bachi

pre 5 godina

Morao je da kaze da je novinar pronadjen, sto je vaznije od nekoliko minuta meca. Zar svi nisu bili zabrinuti, i sada je lose sto je objavljeno da je pronadjen ziv i zdrav? Ocigledno ce se zadrzati dugo u policiji da bi objasnio neke stvari, jer je ovo delo loseg rezisera. Uostalom utakmicu si mogao nastaviti da gledas na RTS-u HD ili RTS2. Sto u sustini znaci da nisi morao nista da propustis, kao sto nisi propustio priliku da zajedljivo prokomentarises nesto sto je dobro uradjeno a bilo je krovna tema u poslednja dva ili tri dana.

Jedini loš režiser u celoj priči je tvoj vođa!
IQ sns bota ekvivalentan je prosečnoj sobnoj temperaturi u zimskom periodu!
(Sasa, 15. jun 2018 16:11)

Milan M.

pre 5 godina

Jel mozete prvo podatke da procitate a ne onako odokativno da pricate koliko je navijaca bilo.poseta na utakmici je 27015 ,kapacitet stadiona nesto ispod 35000.procentualno sami izracunajte za one koji pisu da je prazan stadion

saki

pre 5 godina

Mnogo ste precenili Urugvaj a potcenili Egipat. Kakva Arabija, Egipat je 3 klase iznad. Pola tima im igra u Engleskoj. Nista nisu pokazali Urusi a ovi jos igraju bez Salaha.

Бабинџем

pre 5 godina

Ако екипа нема креативан врзни ред не вреди јој ни квалитетан напад осим ако игра на контре. Овде нема ко да гурне лопту до Суареза и Каванија. Исти проблем има Аргентина. Шпанија нема упола јак напад као Уругвај али има средину која може у гол да се ушета.

panke92

pre 5 godina

Urugvaju fali sredina koja će da uposli krila ili napadače. Egipat igra fino, taman kako treba, ne zapinju previše napred, a u odbrani su vrh. Urugvaj ako hoće da pobedi moraju Kavani i Suarez da se uozbilje. Ako do nekog 70-og minuta bude 0:0 očekujem da ulazi Salah.

Kokice

pre 5 godina

Ne razumem lozenje. Sve i da igra, sve i da bude na svom nivou, ljudi, on je jedan covek. Ostatak repke im je tragedija. A igraju protiv tima u kome su napadaci Kavani i Suarez, o cemu mi pricamo?!
(Sabre, 15. jun 2018 12:39)

I Gospodin navede dva igraca. Pa dobro, u pravu je. Ovi imaju dva, ovi jednog dobrog igraca

Baki

pre 5 godina

Realno,Kavani je zadnje 2 sezone mnogo bolji od Suareza.Jeste da igra u malo slabijoj Ligi,al opet on cele sezone dao 41,dok je Suarez dao 28.Jos Kavani u zadnje 2 sezone dao 14 golova u LŠ a oba puta je sa PSG stigao do 1/8.Suarezu je trebalo godinu dana da da gol u LŠ.

palop

pre 5 godina

@(Stanko, 15. jun 2018 15:03)

Ja bih rekao da je po kvalitetu bolji, ali manje zanimljiv za gledanje zbog stila igre.

Inace, Suarez prilicno los, a o sredini terena Urugvaja da ne pricam, katastrofalni su...

goblin

pre 5 godina

Gledao sam Urugvaj kroz njihove kvalifikacije,uvek isto.Vrhunska odbrana,Suarez i Kavani u napadu,ali za neverovati koliko im je vezni red loš i bez ikakve kreacije.Kada igraju protiv nekog ko drži loptu,onda je ok,jure kontre i izgledaju moćno,ali kada kao danas igraju protiv slabijeg,koji se povuče i prepusti im posed,onda ulaze u problem,i utakmica se pretvara u tešku dosadu.

Andrija

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja i poraz trenera Egipta. Prvo je rekao da je Salah spreman 100 posto,nije ga uopšte uveo u igru,jeste on napadač ali,igrači Egipta su nekako sigurni kad je on tu. Urugvaj je napadao i zasluženo dao taj gol,Himenez mi se mnogo sviđa kao igrač,a koristan je i u napadu,vidi se da je da je učio od Godina. Golman Egipta je bio odličan,dva puta brani Suarezu,dva puta Kavaniju, Suarez je bio očajan i da nije bilo Himeneza on bi bio tragičar. Utakmica nije bila kvalitetna ali je bila neizvesna tako da će ovo izgleda biti odlično Svetsko prvenstvo.

Nexter

pre 5 godina

Očekivao sam dosta od Urugvaja, ali ovo što oni igraju je smešno... Čast Kavaniju koji je klasa i koji jednim potezom može da reši utakmicu. Sreća pa imaju grupu kakvu imaju pa mogu da se provuku do eliminacione faze.

Stefan

pre 5 godina

@ls
pa delimicno, vise bilo ono da Egipat ima Salaha, a ovi imaju tim haha :)
U svakom slucaju tiket napreduje sto je najvaznije

b

pre 5 godina

Zasluzena pobeda Urugvaja imali su 4 odlicne prilike i stativu.Egipat nije stvorio nijednu sansu.Problem sa arapskim timovima je sto su igraci lake gradje.Na snagu ih je lako izgurati i losi su "iz prekida". Njima je jedina taktika da pokusaju da sto vise kombinuju i da igraju na kontranapad.Isto bi bilo i juce da Saudi nisu primili gol rano.Slican mec ocekujem izmedju Irana i Maroka.Posle toga ce vec krenuti kvalitetniji mecevi.

Back in Black

pre 5 godina

Zbog gola pred kraj meca, pored egipcana u bedak su pali i vlasnici kladionica.
(Buntovnik, 15. jun 2018 16:28)
Ma pazi da ih nisu sve zatvorili zato sto je Urugvaj pobedio Egipat.

Ivan

pre 5 godina

Zaslužena pobeda Urugvaja protiv Egipta danas. Imao je Urugvaj inicijativu tokom cele utakmice, urugvajski sjajni napadači Suarez i Kavani su imali puno puno šansi tokom cele utakmice a Egipat se čudesno branio i imao i malo sreće ali je u finišu poklekao. Držao se dugo Egipat koji je danas igrao bez Salaha ali u samom finišu utakmice Urugvaj je uspeo da probije odbranu Egipta i zasluženo pobedi. Pokazalo se još jednom i na ovoj utakmici koliko puno znači imati dobrog trenera i selektora, eto čuveni Ektor Kuper je od jednog sasvim prosečnog tima poput Egipta koji osim Salaha nema zvučnih imena, uspeo da napravi snažan disciplonovani kolektiv koji fino funkcioniše. Eto danas je Egipat igrao bez Salaha a borio se odlično, sjajno disciplinovano igrao odbranu i malo je falilo da izdrže i sačuvaju remi, ali ipak ipak u finišu srušio ih je Himenes i svojim golom doneo velika i zaslužena 3 boda svojoj reprezentaciji.

veliki strumf

pre 5 godina

Gledam ovaj dres Urugvaja, isto Puma... vidi se kvalitet, uz telo... Nasi su losi, cak i drugi, bukvalno mlate. Bolje da smo isli sa Umbro dresovima. U svakom slucaju nek igraju u drugoj, beloj garnituri, jer crvena je uzasna.

ps. losa utakmica...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 15. jun 2018 15:39)

Meni su beli dresovi bas lepi, dok su crveni uzas u svakom smislu. Deluju prosto, a najgore od svega sto je boja potpuno promasena - to nije nasa crvena boja, vec svajcarska. Takodje, nije mi jasno zasto je i sorts crven,a ne plav, to dodatno pogorsava utisak. Inace, garniture dresova u kojima cemo igrati se odavno znaju: prva 2 meca igramo u beloj kombinaciji, dok sa brazilom igramo u crvenoj.

Back in Black

pre 5 godina

Suareza u 94-tom minutu pogodila dva metka, jedna granata,tri strele,dve pracke,jedan tomahavk i osam topovskih udara i covek ostade živ.

nemanja

pre 5 godina

@deki

Besmisleno poredjenje. U LS imas pravo na gresku jer igras sest utakmica , ovde ako jednu izgubis sanse ti drasticno opadaju.

Mladen

pre 5 godina

@bgd

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.

Milan M.

pre 5 godina

Jos malo statistike za "imperatora" a i za one koji uvek gledaju na Rusiju i sp negativno.utakmica u Moskvi poseta 78011,ekaterinburg poseta 27015,sankt petersburg poseta 62548.inace ocekuje se prosecni broj gledaoca po utakmici iznad 42000.p.s. prosle godina na kupu konfederacije na 16 utakmica u proseku je bilo 39269,medju njima i moja malenkost.uzivajte u mundijalu,pozdrav iz Moskve!!!

Milan M.

pre 5 godina

Inace Stevane,postoje dve kategorije ljudi.jednim je casa poluprazna,drugima je polupuna.u kontekstu naseg dijaloga to je 3/4.tako da zavisi od vaseg stava sta vidite,ili sta bi ste u ovom slucaju hteli da vidite

bgd

pre 5 godina

Brate prebaceno je samo na drugi kanal, komentator je 10 puta rekao to. Ja sam gledao celu na rts hd, oni koji nisu imali, backali su utkamicu izmedju rts 1 i 2.
(Mladen, 15. jun 2018 17:52)

Auuu, a ja gledao prenos na poslu bez zvuka.. Nema veze, hvala na info :)

Ljubisa livac

pre 5 godina

@jokje

Klinac, shvatas li da fudbal nisu samo titule? Vecini pravih znalaca je vaznija istorija, tradicija, harizma i kontraverza, navijaci, prica o klubu. E zato ljudi vole Liverpul. A ti navijaj za City i Real, bravo.

Sale

pre 5 godina

Strasnu ekipu ima Urugvaj, ali kako fali kreativnost, pa Godin za sada glavni plejmejker... Ne znam kako ocekuju da Suarez i Kavani daju golove kad se stalno izvlace da centriraju, ko Kejn na Evropskom...

Milan M.

pre 5 godina

Gospodine Stevane,ako je poseta na utakmici 75% od kapaciteta stadiona onda on nije "prazninjakav"kako vi kazete a poprilicno popunjen na 3/4,tako da mozda vama matematika nije jaca strana