Košarka 148

Ponedeljak, 07.05.2018.

17:50

Sumrak Partizana u drugoj četvrtini, FMP preuzeo prvo mesto

Košarkaši FMP pobedili su Partizan u Železniku rezultatom 87:82 i preuzeli prvo mesto grupe B Košarkaške superlige Srbije.

Sumrak Partizana u drugoj èetvrtini, FMP preuzeo prvo mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

miško

pre 6 godina

Nadam se da sad grobari znaju ko je ko ,na parove razbroj1,2.FMP je već dugo najzdravija sredina za razvoj mladih košarkaša.Od formiranja do danas prava fabrika srpskih košarkaša.

SrbEUin

pre 6 godina

Zvezda će imati bar 1 poraz više od KKP tako da neće u eventualnom međusobnom meču imati "prednost" domaćeg terena. Pošto će se igrati bez delija ionako ga ne bi imala.

iks

pre 6 godina

U partizanu najbolji bio Đorđe Gagić sa 25 poena i 7 skokova, a jedini dvocifreni bio Wilijam Gos sa 18 poena ???? A nisam pio ništa od jutros!

Istina

pre 6 godina

šššš biramo slabijeg protivnika
(Poslednja 88-ica, 7. maj 2018 22:07)

Naravno da biramo slabijeg protivnika jer ako vas ne izbaci Mega u 1/4 finale,bolje da tamburamo vas, nego kvalitetniji FMP u 1/2 finale.Tanki ste vi,da bi izborili finale.

Džoni

pre 6 godina

Sunovrat Zvezde je počeo izbacivanjem Partizana od strane FMP i Alimpija, ostalo je istorija. Nadam se da sledeću sezonu neće ovaj sadašnji trener FMP na klupu Zvezde? Pod hitno vratiti Čovića i Radanova u FMP i prebaciti im Omića i neka ljudi uzmu titulu. Uz Borac trenutno najozbiljnija ekipa.

panter

pre 6 godina

Mislim da je FMP pokazao blizancima kako se bez legije stranaca moze igrati prava kosarka.Za mene anonimni trener iz FMP-a je napravio igru, napad sa uigranim akcijama,sutevi spolja, igra preko centara (Ojo fantastican), odbrana solidna (samo 18 razlike u drugoj cetvrtini), i sve to sa 8 igraca u rotaciji.
Ako ovako nastave FMP ce biti prvi, sto po prikazanoj igri zasluzuje!

poslednji vlak za Zagreb

pre 6 godina

Na kraju cete se pitati zasto je dug povecan na preko 10 miliona evra, a nema napretka cak i da se osvoji KLS, sto je malo verovatno. U sustini, ovo sto radi FMP je pravi put kada se ne igra EL, stvaras igrace a ne kupujes brdo stranaca.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Au kako bi bilo lepo da neko iskoristi ovako slab partizan i Zvezdu u losoj formi... Zvezdas sam, ali bih iskreno voleo da npr osvoje Mega Fmp ili neka 3 ekipa.

garda

pre 6 godina

jzma@. Jednostavno je, ako su oba tima na 2. mestu ili oba na 1. prednost ima tim koji ima manje poraza. Ako je i to isto, prednost ima Zvezda. Ali ako je bilo koji od timova slabije plasiran u svojoj grupi nego sto je konkurent u njegovoj, prednost ima bolje plasirani tim.

Pedja

pre 6 godina

Na svetu postoje ljudi koji proslavljaju pobede i titule dok navijaju i igraju sa 2 tima a finala i polufinala igraju sami sa sobom. Ostace zapamceno za rubriku verovali ili ne.

BulVist

pre 6 godina

Jaaaao, jes da ne volim Partizan, ali ovo mi se nikako ne svidja, prosle godine je i Alimpijevic pobijedio Partizan sa FMP-om pa je Covic zakljucio da je on vanserijski talenat, bomba trener, sad ce bit da nam dovedu ovog, ko god da je na klupi FMP-a

analiza

pre 6 godina

"Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana!...Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !"
(Creative mind)
Ne odgledah utakmicu,ali,ako zaista nije bilo tajm auta u takvoj situaciji,sta reci.Ja,amater, prekinuo bih seriju protivnika tajm autom,zamenom igraca.To bi promenilo momentum,promenilo energiju na terenu.Zasto Nadal pravi onolike pauze(dobro,on je malo i opsesivno-kompulsivan,ali i namerno gnjavi protivnika oduglovlacenjem na servisu)?Tako udjes protivniku u glavu!Secam se kada je Ana I.namerno skripala patikama dok prima servis protivnice ili bi namerno na drugi servis protivnice usla u polje kao da ce napasti,a ne napadne.Sport nije samo talenat,rad,koncentracija.Sport je i igranje nervima,pobedjuju oni s jacim zivcima,petljom.Ali,osnovno je uzeti tajm aut kada timu ne ide,razmrdati ekipu,pa to bi bar bivsi kosarkas trebao da zna.

Realno

pre 6 godina

Rekoh ja da je Borac glavni favorit za prvo mesto.Da je Covic postavio Vladu Djurovica za trenera,prosetao bi se do titule i dobijao bi svakog protivnika sa preko 30 razlike a ovako...

lićno

pre 6 godina

Ne moze Jordan.Mozda Magic ili Hakim..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (duledudule, 7. maj 2018 21:42)

Nisi razumeo poentu

jzma

pre 6 godina

mene intetesuje sistem takmicenja da li neko moze da mi kaze sta se dogadja kad je npr zvezda druga i partizan drugi ko bi imao u finalu domaci teren ili kad bi jedni bili prvi a jedni drugi sta se tu dogadja i kako na kojem principu se odlucuje ?

Borky

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.
(garda, 07. maj 2018 20:19)

Naravno to se podrazumjeva.Usustini ako su u Kls u svemu jednaki onda se gleda plasman u Aba ligi.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Njima je sumrak odavno...ugašen propali klub samo što još ne znaju
(Neđo Valderama, 07. maj 2018 21:50)....Pa ces ti navijac kluba sa bezbroj imena i bezbroj adresa da nam to objasnis

Šaomi

pre 6 godina

Čudno je to kako jedan tako mali klub pobeđuje redovno giganta, instituciju Izvinjavam se. A Mega muči Zvezdu šta se tu ustvari dešava... Nabeđeni giganti za ispumpavanje državnih para.

zemunski kej

pre 6 godina

Kao mlad igrao sam basket i po kisi sa jednim drugarom .U to vreme se pojavio jedan mladi trener ,fanatik koji je vise bio na terenu nego kuci.Neumorno je uvezbavao ekipu i pobedjivali su ,Zvao se Dule Vujosevic.Posle se pojavio i drugi isto fanatican koji je jos kao mlad otisao u NBA,danas je postao prvi trener radjen van Amerike da vodi NBA ekipu, Igor Kokoskov mislim da nemamo posle njega dobrog trenera

Creative mind

pre 6 godina

Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana ! Marinkovic,Andric,Cakarevic,Salic treba da plate klubu sto ih uopste drze jos u timu.To koliko ti momci nemaju pojma to je stvarno zalosno ! Sto se trenera tice,ako Partizan zeli da bude bolji treba reci dovidjenja Canku i dovesti nekoh iskusnog trenera.Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !

Klaxon

pre 6 godina

@Ako je za utehu, bar nas je pobedio aba-ligaš... a ne ko ove srpsko ligaši...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 7. maj 2018 21:28)

Pa cekaj, jel vas pobedio FMP ili Radnicki Basket? Zar Zvezda nije FMP, a FMP Radnicki Baket??? Ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom, ovako stvarno ispadate smesni.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a

SAŠA FRANKFURT

pre 6 godina

Karma je čudo!! Sinoć se komšije smejali kako smo izgubili, a danas ih FMP sa 7 igrača odučio od košarke!! Ojo ih ubi sa 21 košem, i 17 skokova!!

Zoran

pre 6 godina

Kosarkaska scena u Srbiji je tragicna. Ako bi izbacili strance iz dva najveca beogradska gubitasa, liga bi bila nivo srpske lige u staroj Jugoslaviji. KATASTROFA !!!!
Citam pre neki dan kako Marinkovic hoce u NBA. Momce dok sam bio mladji, po Beogradu sam igrao basket sa momcima (a ni sam nisam bio los) i ekipama gde ti ne bi imao mesta, a nisu trenirali kosarku. Decko, talenat se ne stice radom. Imas ga ili nemas. Mozes misisce da nabildujes, a to je sve sto danasnji kosarkasi imaju, ali talenat nikako...osecaj nikako...prostornu inteligenciju nikako.
Ovaj tim Partizana je najgori u istoriji kluba, bas kao i kod komsija. Gledam Lazica i ne verujem da taj momak se bavi ovim sportom.

xxx

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 07. maj 2018 20:22). Ti si posebna priča što ne održiš obačanje...

Sta uradi Bokane?

pre 6 godina

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56) Jel? Nista me ne bi cudilo. A kakve veze imaju Aba liga i nasa liga? Po toj logici nek onda dodele Zvezdi titulu,bila je prva u Aba!

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a
(Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!, 07. maj 2018 20:21)

Koliko godina već maštaš o tome?

garda

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.

Al' da sudi Ilija

pre 6 godina

@ Naci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge9 strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.
(Cika Toni, 07. maj 2018 20:

Nači Zvezdi treba umoran protivnik pa makar bio Partisan. Baš umornog Borca će savladamo nekako!

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Broj ličnih grešaka u 4/4 govori sve...groBari bez sudija ni FMP ne mogu da dobiju
(DP11, 07. maj 2018 19:37)

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...

rudimental

pre 6 godina

Planski odradjeno! Bravo! Mudro, nema sta. Pa da ih pocistimo u dve dobijene u polufinalu. Svakako lakse nego u tri, a njihova je prednost domaceg terena.

Toto-ko-tunjo-mega-s'ban

pre 6 godina

Hahahahaha razbili smo ih sa našim drugim timom a i sami smo u neviđenom rasulu! U kolikom su tek onda oni rasulu! :-)
(Ivan, 7. maj 2018 20:03)

Da, da, samo da rastumacimo koji je "prvi"... 🤔

bocko

pre 6 godina

Jos jesenas sam napisao da je trebala da se desi razmena Odzo-Lesor.Nadam se da je Lesor gledao utakmicu,da nesto nauci.Da li neko zna na koju foru je Pot postao kosarkas.Svaki vikend na Adu dodje desetak boljih.I ovi gubici velikih prednosti su neshvatljivi.Ona Jugoplastika kada u prvom poluvremenu povede 7-8 poena zatvara utakmicu.Cetiri godine nisu izgubili ni jedan takav mec.

Ivan

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.
 (Bagg, 7. maj 2018 19:54)

Ma vazi sto su namerno izgubili. FMP ih razbio nisu znali gde biju...

vasilije

pre 6 godina

ovaj OJO je pet puta bolji od svih Zvezdinih centara... dominira u skoku i laku ruku ima... Bolje njega da su uzeli nego Antica,a i Borisa je skroz korektan igrac... Fmp je sasvim soilidan tim,koji nema zvzde u timu igraju skroz korektno

Borky

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!! 
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018  

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56)

Samo u slucaju da je isti broj pobjeda i poraza u Kls.

Cika Toni

pre 6 godina

Znaci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...

xxx

pre 6 godina

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...
(Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08). Pošto navijaš za FMP, nick treba da ti bude FMP 2011.

Aleksej anti limar anti Igokea

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 07. maj 2018 18:50)Brate ti li si stvarno??

Autolakirer

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!!
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018 

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA

Dušan

pre 6 godina

Bedan pokušaj sudija da vrati partizan u igru, ne vredi vam ni to, Odžo ih razmontirao, a mislim da je Vanja Marinković krenuo po burek par sekundi pre kraja!

Mare

pre 6 godina

Ovaj Marinkovic poslednja dva faula su faulovi u poslednjim sekundama napada.
Cakarevic totalno van utakmice kao i Andric!
Ne moze samo Gos da nosi igru!
Ali ne treba kritikovati samo zbog lose cetvrtine gubimo inace bi bili egal sa njima.
Podrska Canku izvlaci max iz ekipe.

TIGER

pre 6 godina

Ovaj mec smo izgubili u drugoj cetvrtini. Tri otvorena suta za tri poena u tri puta lopta izlazi iz kosa, a na drugoj strani primamo trojku uz faul i jos 5-6 laka poena.
Iz toga se teko ekipa vraca kada je u nokdaunu.

Ivan

pre 6 godina

Gde je sada svaki drugi komentar da FMP igra sa 8 igraca u rotaciji? I pritom razbija partizan, zvezda je vodila celu utakmicu, i izgubila gluposcu na kraju, a ovi vas odsrafljuju od zivota sa 8 igraca.

Ajvanhoooo

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 7. maj 2018 18:50)
Jesi li probao da navijaš za poraz Zvezde kao većina grobara? Tastaturu u šake i guglaj bilo koju Zvezdinu vest...

garda

pre 6 godina

Neverovatno, ali FMP ima neuporedivo bolje kretnje igraca i od Zvezde i od Partizana. Cute ljudi i rade, a ne kao veliki veciti rivali koji svaki cas nesto filozofiraju. Nenadic, Odzo, a mozda i Simanic i Apic su pre za Zvezdu od nekih kojima ni imena necu da navodim.

Bagg

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.

Hell

pre 6 godina

Velika bruka i sramota. Svaka cast Fmp-u iako sam navijac Partizana,ljudi sa domacim igracima i jednim crncem gaze ovu nasu sramotu prepunu stranaca. Eto vam ga Canak,neznalica,pod hitno Alimpijevim stopama!!

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Paradoksalno ali istinito da Fmp ima više šansi za pobedu nad Partizanom od nas. Bolje izgledaju, trener solidan, imaju dve krštene petice, šutera Nenadića. Partizan i Zvezda sramotni i bedni, srgali su ne male pare bud zašto. Umesto što danonoćno puštate prepucavanja dokonih mladunaca, bolje napišite neki konstruktivni tekst i analizu košarkaške scene. Aj` što je sada tragično, nego postoje indicije da ide i ka gorem. Dogodine slavimo na trgovima jedan klub u plej ofu babe lige. KSS može da se ugasi koliko danas, čemu služe uopšte.

Ivan

pre 6 godina

Kakvo je ovo sudjenje !? I onda se prica kako sudije pomazu Partizanu.Smesno...
 (Dzontra Volta, 7. maj 2018 18:34)

Kakvo sudjenje? Video 20 razlike, I odmah se uhvatio za sudjenje. Partizana nema nigde na utakmici majstore.

militto

pre 6 godina

20-0 serijama a nema Tajm auta. pa mislim da bi pola nas odavde znalo da treba uzeti Tajm aut i pokusati nesto uraditi. 2 poena iz igre za cetvrtinu,2 poena!! sramota me zaista. niste vredni gledanja, eeej bre.

Ivan

pre 6 godina

Kojih bre 6 minuta, zasto umanjujete bruku? Partizan je dao 2 poena na pocetku cetvrtine, evo 30 sekundi do kraja cetvrtine ostali su na 2 poena. Znaci 9.5 minuta bez kosa.

DeepSpace

pre 6 godina

Mislim da Zvezda treba da se osloni sledece sezone na mladje igrace i da pokusa da stvori nekog novog Gudurica. Posto sledece sezone ne igra u Evroligi, okusnuci timu treba da cine Davidovac, Dobric, Radanov i Apic. Zadrzati Lazica i Dangubica i krenuti u stvaranje nove generacije koja ce kroz koju sezonu moci da uradi nesto vise u Evroligi ( normalno uz jednod do dva stranca ). Sto se tice Partizana, isto im zelim i mislim da bi trebali da se fokusiraju na mlade igrace iz nase domace lige. Ima dosta talentovane dece, samo treba da se istrpe i uz dobar rad moze se stvoriti neki novi Bogdanovic ili Guduric. Pozz

Hell

pre 6 godina

Velika bruka i sramota. Svaka cast Fmp-u iako sam navijac Partizana,ljudi sa domacim igracima i jednim crncem gaze ovu nasu sramotu prepunu stranaca. Eto vam ga Canak,neznalica,pod hitno Alimpijevim stopama!!

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Paradoksalno ali istinito da Fmp ima više šansi za pobedu nad Partizanom od nas. Bolje izgledaju, trener solidan, imaju dve krštene petice, šutera Nenadića. Partizan i Zvezda sramotni i bedni, srgali su ne male pare bud zašto. Umesto što danonoćno puštate prepucavanja dokonih mladunaca, bolje napišite neki konstruktivni tekst i analizu košarkaške scene. Aj` što je sada tragično, nego postoje indicije da ide i ka gorem. Dogodine slavimo na trgovima jedan klub u plej ofu babe lige. KSS može da se ugasi koliko danas, čemu služe uopšte.

SAŠA FRANKFURT

pre 6 godina

Karma je čudo!! Sinoć se komšije smejali kako smo izgubili, a danas ih FMP sa 7 igrača odučio od košarke!! Ojo ih ubi sa 21 košem, i 17 skokova!!

Ivan

pre 6 godina

Kakvo je ovo sudjenje !? I onda se prica kako sudije pomazu Partizanu.Smesno...
 (Dzontra Volta, 7. maj 2018 18:34)

Kakvo sudjenje? Video 20 razlike, I odmah se uhvatio za sudjenje. Partizana nema nigde na utakmici majstore.

Zoran

pre 6 godina

Kosarkaska scena u Srbiji je tragicna. Ako bi izbacili strance iz dva najveca beogradska gubitasa, liga bi bila nivo srpske lige u staroj Jugoslaviji. KATASTROFA !!!!
Citam pre neki dan kako Marinkovic hoce u NBA. Momce dok sam bio mladji, po Beogradu sam igrao basket sa momcima (a ni sam nisam bio los) i ekipama gde ti ne bi imao mesta, a nisu trenirali kosarku. Decko, talenat se ne stice radom. Imas ga ili nemas. Mozes misisce da nabildujes, a to je sve sto danasnji kosarkasi imaju, ali talenat nikako...osecaj nikako...prostornu inteligenciju nikako.
Ovaj tim Partizana je najgori u istoriji kluba, bas kao i kod komsija. Gledam Lazica i ne verujem da taj momak se bavi ovim sportom.

militto

pre 6 godina

20-0 serijama a nema Tajm auta. pa mislim da bi pola nas odavde znalo da treba uzeti Tajm aut i pokusati nesto uraditi. 2 poena iz igre za cetvrtinu,2 poena!! sramota me zaista. niste vredni gledanja, eeej bre.

poslednji vlak za Zagreb

pre 6 godina

Na kraju cete se pitati zasto je dug povecan na preko 10 miliona evra, a nema napretka cak i da se osvoji KLS, sto je malo verovatno. U sustini, ovo sto radi FMP je pravi put kada se ne igra EL, stvaras igrace a ne kupujes brdo stranaca.

garda

pre 6 godina

Neverovatno, ali FMP ima neuporedivo bolje kretnje igraca i od Zvezde i od Partizana. Cute ljudi i rade, a ne kao veliki veciti rivali koji svaki cas nesto filozofiraju. Nenadic, Odzo, a mozda i Simanic i Apic su pre za Zvezdu od nekih kojima ni imena necu da navodim.

Ivan

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.
 (Bagg, 7. maj 2018 19:54)

Ma vazi sto su namerno izgubili. FMP ih razbio nisu znali gde biju...

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a
(Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!, 07. maj 2018 20:21)

Koliko godina već maštaš o tome?

Ajvanhoooo

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 7. maj 2018 18:50)
Jesi li probao da navijaš za poraz Zvezde kao većina grobara? Tastaturu u šake i guglaj bilo koju Zvezdinu vest...

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Au kako bi bilo lepo da neko iskoristi ovako slab partizan i Zvezdu u losoj formi... Zvezdas sam, ali bih iskreno voleo da npr osvoje Mega Fmp ili neka 3 ekipa.

Ivan

pre 6 godina

Gde je sada svaki drugi komentar da FMP igra sa 8 igraca u rotaciji? I pritom razbija partizan, zvezda je vodila celu utakmicu, i izgubila gluposcu na kraju, a ovi vas odsrafljuju od zivota sa 8 igraca.

Klaxon

pre 6 godina

@Ako je za utehu, bar nas je pobedio aba-ligaš... a ne ko ove srpsko ligaši...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 7. maj 2018 21:28)

Pa cekaj, jel vas pobedio FMP ili Radnicki Basket? Zar Zvezda nije FMP, a FMP Radnicki Baket??? Ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom, ovako stvarno ispadate smesni.

Ivan

pre 6 godina

Kojih bre 6 minuta, zasto umanjujete bruku? Partizan je dao 2 poena na pocetku cetvrtine, evo 30 sekundi do kraja cetvrtine ostali su na 2 poena. Znaci 9.5 minuta bez kosa.

Dušan

pre 6 godina

Bedan pokušaj sudija da vrati partizan u igru, ne vredi vam ni to, Odžo ih razmontirao, a mislim da je Vanja Marinković krenuo po burek par sekundi pre kraja!

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Broj ličnih grešaka u 4/4 govori sve...groBari bez sudija ni FMP ne mogu da dobiju
(DP11, 07. maj 2018 19:37)

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...

Šaomi

pre 6 godina

Čudno je to kako jedan tako mali klub pobeđuje redovno giganta, instituciju Izvinjavam se. A Mega muči Zvezdu šta se tu ustvari dešava... Nabeđeni giganti za ispumpavanje državnih para.

BulVist

pre 6 godina

Jaaaao, jes da ne volim Partizan, ali ovo mi se nikako ne svidja, prosle godine je i Alimpijevic pobijedio Partizan sa FMP-om pa je Covic zakljucio da je on vanserijski talenat, bomba trener, sad ce bit da nam dovedu ovog, ko god da je na klupi FMP-a

Creative mind

pre 6 godina

Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana ! Marinkovic,Andric,Cakarevic,Salic treba da plate klubu sto ih uopste drze jos u timu.To koliko ti momci nemaju pojma to je stvarno zalosno ! Sto se trenera tice,ako Partizan zeli da bude bolji treba reci dovidjenja Canku i dovesti nekoh iskusnog trenera.Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...

vasilije

pre 6 godina

ovaj OJO je pet puta bolji od svih Zvezdinih centara... dominira u skoku i laku ruku ima... Bolje njega da su uzeli nego Antica,a i Borisa je skroz korektan igrac... Fmp je sasvim soilidan tim,koji nema zvzde u timu igraju skroz korektno

bocko

pre 6 godina

Jos jesenas sam napisao da je trebala da se desi razmena Odzo-Lesor.Nadam se da je Lesor gledao utakmicu,da nesto nauci.Da li neko zna na koju foru je Pot postao kosarkas.Svaki vikend na Adu dodje desetak boljih.I ovi gubici velikih prednosti su neshvatljivi.Ona Jugoplastika kada u prvom poluvremenu povede 7-8 poena zatvara utakmicu.Cetiri godine nisu izgubili ni jedan takav mec.

Al' da sudi Ilija

pre 6 godina

@ Naci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge9 strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.
(Cika Toni, 07. maj 2018 20:

Nači Zvezdi treba umoran protivnik pa makar bio Partisan. Baš umornog Borca će savladamo nekako!

Realno

pre 6 godina

Rekoh ja da je Borac glavni favorit za prvo mesto.Da je Covic postavio Vladu Djurovica za trenera,prosetao bi se do titule i dobijao bi svakog protivnika sa preko 30 razlike a ovako...

Cika Toni

pre 6 godina

Znaci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.

analiza

pre 6 godina

"Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana!...Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !"
(Creative mind)
Ne odgledah utakmicu,ali,ako zaista nije bilo tajm auta u takvoj situaciji,sta reci.Ja,amater, prekinuo bih seriju protivnika tajm autom,zamenom igraca.To bi promenilo momentum,promenilo energiju na terenu.Zasto Nadal pravi onolike pauze(dobro,on je malo i opsesivno-kompulsivan,ali i namerno gnjavi protivnika oduglovlacenjem na servisu)?Tako udjes protivniku u glavu!Secam se kada je Ana I.namerno skripala patikama dok prima servis protivnice ili bi namerno na drugi servis protivnice usla u polje kao da ce napasti,a ne napadne.Sport nije samo talenat,rad,koncentracija.Sport je i igranje nervima,pobedjuju oni s jacim zivcima,petljom.Ali,osnovno je uzeti tajm aut kada timu ne ide,razmrdati ekipu,pa to bi bar bivsi kosarkas trebao da zna.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Njima je sumrak odavno...ugašen propali klub samo što još ne znaju
(Neđo Valderama, 07. maj 2018 21:50)....Pa ces ti navijac kluba sa bezbroj imena i bezbroj adresa da nam to objasnis

Autolakirer

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!!
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018 

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA

Borky

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.
(garda, 07. maj 2018 20:19)

Naravno to se podrazumjeva.Usustini ako su u Kls u svemu jednaki onda se gleda plasman u Aba ligi.

xxx

pre 6 godina

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...
(Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08). Pošto navijaš za FMP, nick treba da ti bude FMP 2011.

DeepSpace

pre 6 godina

Mislim da Zvezda treba da se osloni sledece sezone na mladje igrace i da pokusa da stvori nekog novog Gudurica. Posto sledece sezone ne igra u Evroligi, okusnuci timu treba da cine Davidovac, Dobric, Radanov i Apic. Zadrzati Lazica i Dangubica i krenuti u stvaranje nove generacije koja ce kroz koju sezonu moci da uradi nesto vise u Evroligi ( normalno uz jednod do dva stranca ). Sto se tice Partizana, isto im zelim i mislim da bi trebali da se fokusiraju na mlade igrace iz nase domace lige. Ima dosta talentovane dece, samo treba da se istrpe i uz dobar rad moze se stvoriti neki novi Bogdanovic ili Guduric. Pozz

Aleksej anti limar anti Igokea

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 07. maj 2018 18:50)Brate ti li si stvarno??

Borky

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!! 
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018  

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56)

Samo u slucaju da je isti broj pobjeda i poraza u Kls.

Toto-ko-tunjo-mega-s'ban

pre 6 godina

Hahahahaha razbili smo ih sa našim drugim timom a i sami smo u neviđenom rasulu! U kolikom su tek onda oni rasulu! :-)
(Ivan, 7. maj 2018 20:03)

Da, da, samo da rastumacimo koji je "prvi"... 🤔

garda

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.

garda

pre 6 godina

jzma@. Jednostavno je, ako su oba tima na 2. mestu ili oba na 1. prednost ima tim koji ima manje poraza. Ako je i to isto, prednost ima Zvezda. Ali ako je bilo koji od timova slabije plasiran u svojoj grupi nego sto je konkurent u njegovoj, prednost ima bolje plasirani tim.

xxx

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 07. maj 2018 20:22). Ti si posebna priča što ne održiš obačanje...

iks

pre 6 godina

U partizanu najbolji bio Đorđe Gagić sa 25 poena i 7 skokova, a jedini dvocifreni bio Wilijam Gos sa 18 poena ???? A nisam pio ništa od jutros!

zemunski kej

pre 6 godina

Kao mlad igrao sam basket i po kisi sa jednim drugarom .U to vreme se pojavio jedan mladi trener ,fanatik koji je vise bio na terenu nego kuci.Neumorno je uvezbavao ekipu i pobedjivali su ,Zvao se Dule Vujosevic.Posle se pojavio i drugi isto fanatican koji je jos kao mlad otisao u NBA,danas je postao prvi trener radjen van Amerike da vodi NBA ekipu, Igor Kokoskov mislim da nemamo posle njega dobrog trenera

jzma

pre 6 godina

mene intetesuje sistem takmicenja da li neko moze da mi kaze sta se dogadja kad je npr zvezda druga i partizan drugi ko bi imao u finalu domaci teren ili kad bi jedni bili prvi a jedni drugi sta se tu dogadja i kako na kojem principu se odlucuje ?

panter

pre 6 godina

Mislim da je FMP pokazao blizancima kako se bez legije stranaca moze igrati prava kosarka.Za mene anonimni trener iz FMP-a je napravio igru, napad sa uigranim akcijama,sutevi spolja, igra preko centara (Ojo fantastican), odbrana solidna (samo 18 razlike u drugoj cetvrtini), i sve to sa 8 igraca u rotaciji.
Ako ovako nastave FMP ce biti prvi, sto po prikazanoj igri zasluzuje!

Sta uradi Bokane?

pre 6 godina

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56) Jel? Nista me ne bi cudilo. A kakve veze imaju Aba liga i nasa liga? Po toj logici nek onda dodele Zvezdi titulu,bila je prva u Aba!

Pedja

pre 6 godina

Na svetu postoje ljudi koji proslavljaju pobede i titule dok navijaju i igraju sa 2 tima a finala i polufinala igraju sami sa sobom. Ostace zapamceno za rubriku verovali ili ne.

Istina

pre 6 godina

šššš biramo slabijeg protivnika
(Poslednja 88-ica, 7. maj 2018 22:07)

Naravno da biramo slabijeg protivnika jer ako vas ne izbaci Mega u 1/4 finale,bolje da tamburamo vas, nego kvalitetniji FMP u 1/2 finale.Tanki ste vi,da bi izborili finale.

lićno

pre 6 godina

Ne moze Jordan.Mozda Magic ili Hakim..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (duledudule, 7. maj 2018 21:42)

Nisi razumeo poentu

Bagg

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a

TIGER

pre 6 godina

Ovaj mec smo izgubili u drugoj cetvrtini. Tri otvorena suta za tri poena u tri puta lopta izlazi iz kosa, a na drugoj strani primamo trojku uz faul i jos 5-6 laka poena.
Iz toga se teko ekipa vraca kada je u nokdaunu.

rudimental

pre 6 godina

Planski odradjeno! Bravo! Mudro, nema sta. Pa da ih pocistimo u dve dobijene u polufinalu. Svakako lakse nego u tri, a njihova je prednost domaceg terena.

miško

pre 6 godina

Nadam se da sad grobari znaju ko je ko ,na parove razbroj1,2.FMP je već dugo najzdravija sredina za razvoj mladih košarkaša.Od formiranja do danas prava fabrika srpskih košarkaša.

Džoni

pre 6 godina

Sunovrat Zvezde je počeo izbacivanjem Partizana od strane FMP i Alimpija, ostalo je istorija. Nadam se da sledeću sezonu neće ovaj sadašnji trener FMP na klupu Zvezde? Pod hitno vratiti Čovića i Radanova u FMP i prebaciti im Omića i neka ljudi uzmu titulu. Uz Borac trenutno najozbiljnija ekipa.

Mare

pre 6 godina

Ovaj Marinkovic poslednja dva faula su faulovi u poslednjim sekundama napada.
Cakarevic totalno van utakmice kao i Andric!
Ne moze samo Gos da nosi igru!
Ali ne treba kritikovati samo zbog lose cetvrtine gubimo inace bi bili egal sa njima.
Podrska Canku izvlaci max iz ekipe.

SrbEUin

pre 6 godina

Zvezda će imati bar 1 poraz više od KKP tako da neće u eventualnom međusobnom meču imati "prednost" domaćeg terena. Pošto će se igrati bez delija ionako ga ne bi imala.

zemunski kej

pre 6 godina

Kao mlad igrao sam basket i po kisi sa jednim drugarom .U to vreme se pojavio jedan mladi trener ,fanatik koji je vise bio na terenu nego kuci.Neumorno je uvezbavao ekipu i pobedjivali su ,Zvao se Dule Vujosevic.Posle se pojavio i drugi isto fanatican koji je jos kao mlad otisao u NBA,danas je postao prvi trener radjen van Amerike da vodi NBA ekipu, Igor Kokoskov mislim da nemamo posle njega dobrog trenera

xxx

pre 6 godina

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...
(Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08). Pošto navijaš za FMP, nick treba da ti bude FMP 2011.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Njima je sumrak odavno...ugašen propali klub samo što još ne znaju
(Neđo Valderama, 07. maj 2018 21:50)....Pa ces ti navijac kluba sa bezbroj imena i bezbroj adresa da nam to objasnis

xxx

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...
(Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 07. maj 2018 20:22). Ti si posebna priča što ne održiš obačanje...

Pedja

pre 6 godina

Na svetu postoje ljudi koji proslavljaju pobede i titule dok navijaju i igraju sa 2 tima a finala i polufinala igraju sami sa sobom. Ostace zapamceno za rubriku verovali ili ne.

Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a

Bagg

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.

Sta uradi Bokane?

pre 6 godina

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56) Jel? Nista me ne bi cudilo. A kakve veze imaju Aba liga i nasa liga? Po toj logici nek onda dodele Zvezdi titulu,bila je prva u Aba!

rudimental

pre 6 godina

Planski odradjeno! Bravo! Mudro, nema sta. Pa da ih pocistimo u dve dobijene u polufinalu. Svakako lakse nego u tri, a njihova je prednost domaceg terena.

Toto-ko-tunjo-mega-s'ban

pre 6 godina

Hahahahaha razbili smo ih sa našim drugim timom a i sami smo u neviđenom rasulu! U kolikom su tek onda oni rasulu! :-)
(Ivan, 7. maj 2018 20:03)

Da, da, samo da rastumacimo koji je "prvi"... 🤔

Hell

pre 6 godina

Velika bruka i sramota. Svaka cast Fmp-u iako sam navijac Partizana,ljudi sa domacim igracima i jednim crncem gaze ovu nasu sramotu prepunu stranaca. Eto vam ga Canak,neznalica,pod hitno Alimpijevim stopama!!

TIGER

pre 6 godina

Ovaj mec smo izgubili u drugoj cetvrtini. Tri otvorena suta za tri poena u tri puta lopta izlazi iz kosa, a na drugoj strani primamo trojku uz faul i jos 5-6 laka poena.
Iz toga se teko ekipa vraca kada je u nokdaunu.

Mare

pre 6 godina

Ovaj Marinkovic poslednja dva faula su faulovi u poslednjim sekundama napada.
Cakarevic totalno van utakmice kao i Andric!
Ne moze samo Gos da nosi igru!
Ali ne treba kritikovati samo zbog lose cetvrtine gubimo inace bi bili egal sa njima.
Podrska Canku izvlaci max iz ekipe.

Realno

pre 6 godina

Rekoh ja da je Borac glavni favorit za prvo mesto.Da je Covic postavio Vladu Djurovica za trenera,prosetao bi se do titule i dobijao bi svakog protivnika sa preko 30 razlike a ovako...

SrbEUin

pre 6 godina

Zvezda će imati bar 1 poraz više od KKP tako da neće u eventualnom međusobnom meču imati "prednost" domaćeg terena. Pošto će se igrati bez delija ionako ga ne bi imala.

Zoran

pre 6 godina

Kosarkaska scena u Srbiji je tragicna. Ako bi izbacili strance iz dva najveca beogradska gubitasa, liga bi bila nivo srpske lige u staroj Jugoslaviji. KATASTROFA !!!!
Citam pre neki dan kako Marinkovic hoce u NBA. Momce dok sam bio mladji, po Beogradu sam igrao basket sa momcima (a ni sam nisam bio los) i ekipama gde ti ne bi imao mesta, a nisu trenirali kosarku. Decko, talenat se ne stice radom. Imas ga ili nemas. Mozes misisce da nabildujes, a to je sve sto danasnji kosarkasi imaju, ali talenat nikako...osecaj nikako...prostornu inteligenciju nikako.
Ovaj tim Partizana je najgori u istoriji kluba, bas kao i kod komsija. Gledam Lazica i ne verujem da taj momak se bavi ovim sportom.

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 6 godina

A posebna priča su sudije koje su pokušavale da ih u 4/4 vrate u igru, ovog puta im nije uspelo ...

SAŠA FRANKFURT

pre 6 godina

Karma je čudo!! Sinoć se komšije smejali kako smo izgubili, a danas ih FMP sa 7 igrača odučio od košarke!! Ojo ih ubi sa 21 košem, i 17 skokova!!

Ajvanhoooo

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 7. maj 2018 18:50)
Jesi li probao da navijaš za poraz Zvezde kao većina grobara? Tastaturu u šake i guglaj bilo koju Zvezdinu vest...

Klaxon

pre 6 godina

@Ako je za utehu, bar nas je pobedio aba-ligaš... a ne ko ove srpsko ligaši...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 7. maj 2018 21:28)

Pa cekaj, jel vas pobedio FMP ili Radnicki Basket? Zar Zvezda nije FMP, a FMP Radnicki Baket??? Ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom, ovako stvarno ispadate smesni.

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Crvena Zvezda1913, 07. maj 2018 20:08)....Batice ja se na tvom meati ne bih radovao,gazimo lagano tvoj raspad od kluba iz stjepana supanca 15a
(Šta uradi to Nemanja Gordiću.?!, 07. maj 2018 20:21)

Koliko godina već maštaš o tome?

Dušan

pre 6 godina

Bedan pokušaj sudija da vrati partizan u igru, ne vredi vam ni to, Odžo ih razmontirao, a mislim da je Vanja Marinković krenuo po burek par sekundi pre kraja!

Autolakirer

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!!
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018 

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA

Crvena Zvezda1913

pre 6 godina

Broj ličnih grešaka u 4/4 govori sve...groBari bez sudija ni FMP ne mogu da dobiju
(DP11, 07. maj 2018 19:37)

Ni sa sudijama nisu pobedili....šta reći za faul nad Gagićem pri šutu za tri Marinkovića ili faul Bandže koji nije okarakterisan kao nesportski....pobedio ih FMP sa 8 igrača a sanjaju titulu...

Cika Toni

pre 6 godina

Znaci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.

DeepSpace

pre 6 godina

Mislim da Zvezda treba da se osloni sledece sezone na mladje igrace i da pokusa da stvori nekog novog Gudurica. Posto sledece sezone ne igra u Evroligi, okusnuci timu treba da cine Davidovac, Dobric, Radanov i Apic. Zadrzati Lazica i Dangubica i krenuti u stvaranje nove generacije koja ce kroz koju sezonu moci da uradi nesto vise u Evroligi ( normalno uz jednod do dva stranca ). Sto se tice Partizana, isto im zelim i mislim da bi trebali da se fokusiraju na mlade igrace iz nase domace lige. Ima dosta talentovane dece, samo treba da se istrpe i uz dobar rad moze se stvoriti neki novi Bogdanovic ili Guduric. Pozz

Šaomi

pre 6 godina

Čudno je to kako jedan tako mali klub pobeđuje redovno giganta, instituciju Izvinjavam se. A Mega muči Zvezdu šta se tu ustvari dešava... Nabeđeni giganti za ispumpavanje državnih para.

Ivan

pre 6 godina

Gde je sada svaki drugi komentar da FMP igra sa 8 igraca u rotaciji? I pritom razbija partizan, zvezda je vodila celu utakmicu, i izgubila gluposcu na kraju, a ovi vas odsrafljuju od zivota sa 8 igraca.

Ivan

pre 6 godina

Kakvo je ovo sudjenje !? I onda se prica kako sudije pomazu Partizanu.Smesno...
 (Dzontra Volta, 7. maj 2018 18:34)

Kakvo sudjenje? Video 20 razlike, I odmah se uhvatio za sudjenje. Partizana nema nigde na utakmici majstore.

poslednji vlak za Zagreb

pre 6 godina

Na kraju cete se pitati zasto je dug povecan na preko 10 miliona evra, a nema napretka cak i da se osvoji KLS, sto je malo verovatno. U sustini, ovo sto radi FMP je pravi put kada se ne igra EL, stvaras igrace a ne kupujes brdo stranaca.

Aleksej anti limar anti Igokea

pre 6 godina

Kad je bio Muta trener secer mi je bio 17,sad je 35.Canak odlazi.
(Aleksandar Stara Pazova, 07. maj 2018 18:50)Brate ti li si stvarno??

Džoni

pre 6 godina

Sunovrat Zvezde je počeo izbacivanjem Partizana od strane FMP i Alimpija, ostalo je istorija. Nadam se da sledeću sezonu neće ovaj sadašnji trener FMP na klupu Zvezde? Pod hitno vratiti Čovića i Radanova u FMP i prebaciti im Omića i neka ljudi uzmu titulu. Uz Borac trenutno najozbiljnija ekipa.

Ivan

pre 6 godina

Bolje igra ovaj lažni FMP nego onaj pravi što gubi od Borca, Mege i Tamiša.
Iskusno izgubljen meč da se u polufinalu ide na lažnu Zvezdu i ista počisti u dva meča.
 (Bagg, 7. maj 2018 19:54)

Ma vazi sto su namerno izgubili. FMP ih razbio nisu znali gde biju...

BulVist

pre 6 godina

Jaaaao, jes da ne volim Partizan, ali ovo mi se nikako ne svidja, prosle godine je i Alimpijevic pobijedio Partizan sa FMP-om pa je Covic zakljucio da je on vanserijski talenat, bomba trener, sad ce bit da nam dovedu ovog, ko god da je na klupi FMP-a

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Au kako bi bilo lepo da neko iskoristi ovako slab partizan i Zvezdu u losoj formi... Zvezdas sam, ali bih iskreno voleo da npr osvoje Mega Fmp ili neka 3 ekipa.

Borky

pre 6 godina

lhahahahahahhaha i Zvezda ako pobedi Borac vise od 5. razlike je prva a Partizan gubi domaci teren!!! 
(Aleksej anti limar anti Igokea, 07. maj 2018  

Zvezda ima prednost domaceg terena jer je bila prva u ABA
(Autolakirer, 07. maj 2018 19:56)

Samo u slucaju da je isti broj pobjeda i poraza u Kls.

Al' da sudi Ilija

pre 6 godina

@ Naci rasplet je sledeci: Zvezda gubi od Borca, ili pobedjuje sa manjom razlikom. Borac prvi i ima prednost domaceg terena protiv Partizana gde ce biti vrlo neizvesno i finalista ce biti prilicno umoran za finale. S druge9 strane, FMP domacin Zvezdi gde ne treba biti mnogo pametan i prognozirati rezultat. U finalu odmorna Zvezda protiv umornog Borca ili Partizana. Sto se tice ovog meca veceras glavni utisak(aznalo se od ranije), Odzo za centre Zvezde TATA. Mogu samo da zamislim sta bi od ove "ZVERI" napravio npr. Radonjic.
(Cika Toni, 07. maj 2018 20:

Nači Zvezdi treba umoran protivnik pa makar bio Partisan. Baš umornog Borca će savladamo nekako!

lićno

pre 6 godina

Ne moze Jordan.Mozda Magic ili Hakim..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (duledudule, 7. maj 2018 21:42)

Nisi razumeo poentu

militto

pre 6 godina

20-0 serijama a nema Tajm auta. pa mislim da bi pola nas odavde znalo da treba uzeti Tajm aut i pokusati nesto uraditi. 2 poena iz igre za cetvrtinu,2 poena!! sramota me zaista. niste vredni gledanja, eeej bre.

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Paradoksalno ali istinito da Fmp ima više šansi za pobedu nad Partizanom od nas. Bolje izgledaju, trener solidan, imaju dve krštene petice, šutera Nenadića. Partizan i Zvezda sramotni i bedni, srgali su ne male pare bud zašto. Umesto što danonoćno puštate prepucavanja dokonih mladunaca, bolje napišite neki konstruktivni tekst i analizu košarkaške scene. Aj` što je sada tragično, nego postoje indicije da ide i ka gorem. Dogodine slavimo na trgovima jedan klub u plej ofu babe lige. KSS može da se ugasi koliko danas, čemu služe uopšte.

analiza

pre 6 godina

"Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana!...Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !"
(Creative mind)
Ne odgledah utakmicu,ali,ako zaista nije bilo tajm auta u takvoj situaciji,sta reci.Ja,amater, prekinuo bih seriju protivnika tajm autom,zamenom igraca.To bi promenilo momentum,promenilo energiju na terenu.Zasto Nadal pravi onolike pauze(dobro,on je malo i opsesivno-kompulsivan,ali i namerno gnjavi protivnika oduglovlacenjem na servisu)?Tako udjes protivniku u glavu!Secam se kada je Ana I.namerno skripala patikama dok prima servis protivnice ili bi namerno na drugi servis protivnice usla u polje kao da ce napasti,a ne napadne.Sport nije samo talenat,rad,koncentracija.Sport je i igranje nervima,pobedjuju oni s jacim zivcima,petljom.Ali,osnovno je uzeti tajm aut kada timu ne ide,razmrdati ekipu,pa to bi bar bivsi kosarkas trebao da zna.

Ivan

pre 6 godina

Kojih bre 6 minuta, zasto umanjujete bruku? Partizan je dao 2 poena na pocetku cetvrtine, evo 30 sekundi do kraja cetvrtine ostali su na 2 poena. Znaci 9.5 minuta bez kosa.

garda

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.

bocko

pre 6 godina

Jos jesenas sam napisao da je trebala da se desi razmena Odzo-Lesor.Nadam se da je Lesor gledao utakmicu,da nesto nauci.Da li neko zna na koju foru je Pot postao kosarkas.Svaki vikend na Adu dodje desetak boljih.I ovi gubici velikih prednosti su neshvatljivi.Ona Jugoplastika kada u prvom poluvremenu povede 7-8 poena zatvara utakmicu.Cetiri godine nisu izgubili ni jedan takav mec.

Creative mind

pre 6 godina

Nije bitan poraz ! Njih je bilo i bice ih ! Bitan je odnos ekipe prema igri u prvom poluvremenu ! Sta su mislili da ce se momci iz FMP-a sami pobediti ? Nije FMP na nivou Mladosti iz Zemuna ! To je skup veoma talentovanih momaka od kojih bi bar cetvorica igrali u prvoj petorci ovog Partizana ! Marinkovic,Andric,Cakarevic,Salic treba da plate klubu sto ih uopste drze jos u timu.To koliko ti momci nemaju pojma to je stvarno zalosno ! Sto se trenera tice,ako Partizan zeli da bude bolji treba reci dovidjenja Canku i dovesti nekoh iskusnog trenera.Da ti ne trazis tajmaut,a serija protivnika 22:2 to je stvarno za momentalni otkaz pa trenirao ti Partizan ili Tamis !

garda

pre 6 godina

jzma@. Jednostavno je, ako su oba tima na 2. mestu ili oba na 1. prednost ima tim koji ima manje poraza. Ako je i to isto, prednost ima Zvezda. Ali ako je bilo koji od timova slabije plasiran u svojoj grupi nego sto je konkurent u njegovoj, prednost ima bolje plasirani tim.

Istina

pre 6 godina

šššš biramo slabijeg protivnika
(Poslednja 88-ica, 7. maj 2018 22:07)

Naravno da biramo slabijeg protivnika jer ako vas ne izbaci Mega u 1/4 finale,bolje da tamburamo vas, nego kvalitetniji FMP u 1/2 finale.Tanki ste vi,da bi izborili finale.

miško

pre 6 godina

Nadam se da sad grobari znaju ko je ko ,na parove razbroj1,2.FMP je već dugo najzdravija sredina za razvoj mladih košarkaša.Od formiranja do danas prava fabrika srpskih košarkaša.

jzma

pre 6 godina

mene intetesuje sistem takmicenja da li neko moze da mi kaze sta se dogadja kad je npr zvezda druga i partizan drugi ko bi imao u finalu domaci teren ili kad bi jedni bili prvi a jedni drugi sta se tu dogadja i kako na kojem principu se odlucuje ?

panter

pre 6 godina

Mislim da je FMP pokazao blizancima kako se bez legije stranaca moze igrati prava kosarka.Za mene anonimni trener iz FMP-a je napravio igru, napad sa uigranim akcijama,sutevi spolja, igra preko centara (Ojo fantastican), odbrana solidna (samo 18 razlike u drugoj cetvrtini), i sve to sa 8 igraca u rotaciji.
Ako ovako nastave FMP ce biti prvi, sto po prikazanoj igri zasluzuje!

garda

pre 6 godina

Neverovatno, ali FMP ima neuporedivo bolje kretnje igraca i od Zvezde i od Partizana. Cute ljudi i rade, a ne kao veliki veciti rivali koji svaki cas nesto filozofiraju. Nenadic, Odzo, a mozda i Simanic i Apic su pre za Zvezdu od nekih kojima ni imena necu da navodim.

iks

pre 6 godina

U partizanu najbolji bio Đorđe Gagić sa 25 poena i 7 skokova, a jedini dvocifreni bio Wilijam Gos sa 18 poena ???? A nisam pio ništa od jutros!

vasilije

pre 6 godina

ovaj OJO je pet puta bolji od svih Zvezdinih centara... dominira u skoku i laku ruku ima... Bolje njega da su uzeli nego Antica,a i Borisa je skroz korektan igrac... Fmp je sasvim soilidan tim,koji nema zvzde u timu igraju skroz korektno

Borky

pre 6 godina

Borky&. Jeste tako, ali ako su i jedni i drugi na istom mestu u grupi. Ako Zvezda pobedi Borac sa vise od 3 razlike bice prva u grupi, Partizan je u svojoj drugi sem ako FMP izgubi utakmicu vise. Prednost domaceg terena ce verovatno imati Zvezda.
(garda, 07. maj 2018 20:19)

Naravno to se podrazumjeva.Usustini ako su u Kls u svemu jednaki onda se gleda plasman u Aba ligi.