Fudbal 29

Petak, 23.03.2018.

10:33

Nejmar bira trenera PSŽ – predložio vlasniku Luisa Enrikea

Nejmar da Silva predložio je vlasniku PSŽ Naseru Al-Kalifiju da smeni trenera Unaja Emerija i umesto njega postavi Luisa Enrikea.

Nejmar bira trenera PSŽ – predložio vlasniku Luisa Enrikea IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

NIK

pre 6 godina

Ako neko napiše Neymar primadona, prevara i slično odmah znam da ne čitam komentar do kraja. Neymar je posle Messija i Ronalda najbolji igrač na svetu u poslednjih 4 godine koliko je u Evropi. Čovek ima svoj stil mnogima se ne svidja ali Neymar je igrač oko kojeg vredi graditi igru jer ima talenat da bude najbolji iako nije vodja, ima brzinu i dribling, sut, centaršut, atraktivnu igru... Enrike je zbog svog stila fudbala verovatno bolje rešenje za PSG od Kontea ili Ancelotija, a i ima harizmu. Mene su neki njegovi mečevi u Barsi nervirali ali je pokazao da može da vodi velike timove. Šta se tiče cele situacije da se ugadja Neymaru, naravno da ne treba ali ako su gazde voljne da stave igrača ispred tima i misle da tako treba onda ne može mnogo da se utiče na to iako nije dobro...

neutralni felsh

pre 6 godina

Jedino o ukusima i vredi raspravljati! Sve ostalo je prolazno :-)
(CENTURION, 24. mart 2018 00:57)


u pravu si sto posto! bas o ukusima vredi i treba raspravljati. na kraju krajeva, kad sklonimo sve nase fasade, nasi ukusi su ono sto nas cini onim sto jesmo... pozdrav! :)

neutralni felsh

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!
(CENTURION, 23. mart 2018 21:51)


o ukusima ne vredi raspravljati. recimo, meni se tvoj stil svidja onda kad ne pises pri vidljivom afektu i ne koristis ishitrene izjave... mada mi se cini da vidis nesto cega nema: moj stil pisanja (ovde) nikad nije imao predumisljaj da bude dopadljiv i ispolirano uljudan. smatram da nijedna glazura ne moze da pokrije zadnje namere.

neutralni felsh

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.
(jovan, 23. mart 2018 21:01)


sta vise da pricamo kad jednu obicnu benignu primedbu shvatas kao raspravljanje? dole sam napisao zasto ne treba uvek slepo insistirati na gramatici - a ti se odmah nasao uvredjen, pa u odgovoru umesto ijednog kontraargumenta spominjes probavne teskoce. jesam li icim uvredio tebe ili tvoja oba komentara? a ti pogledaj sebe sta sve pises... kao da te stvarno priteralo pa ide li ide, kao od sale.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.
(CENTURION, 23. mart 2018 20:53)


rekao da je on "kompleksas" (ne koristim taj izraz i ne volim ga) nego sam konstatovao, prilicno razocarano, da se ispostavilo da i on nastavlja tu nasu specificnu tradiciju, davno pre ivice osima pa sve do danasnjih dana, u najgorem trenutku - kad smo najtanji sa igrackim kvalitetom. to takodje nije omalovazavanje nego kritika.

ja nisam falsh nego felsh, to jest fe. ni ti nisi kantarion nego centurion ;)

CENTURION

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!

jovan

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.
(CENTURION, 23. mart 2018 19:39)


ako nadjes gde sam ja to "pljuvao muslina" odmah cu da lajem sa terase. gde si video da sam igde ikada rekao da ne zna svoj posao?
kritike i zamerke nisu pljuvanje.
pljuvanje je ako kazemo nesto kao sto si ti rekao za sirotog enrikea u smislu "nabedjen trener".
zamerka je ako pitamo "zar ce mu kruna sa glave pasti ako dovede nekog potencijalno dobrog igraca u ekipu i isproba ga direktno na terenu? pa to mu je bre u prirodi posla!"...

naravno, klupske boje ne treba da budu bitne kad je u pitanju reprezentacija.

jovan

pre 6 godina

@neutralni falsh

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni falsh 

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.
(jovan, 23. mart 2018 20:03)


razumem da se nekom ne svidja nesto sto u potpunosti ne razume i ne zeli da razume, razumem cak i ako to proglasi za nebulozu, ali opisivanje svojih stomacnih tegoba pri natcovecanskom trudu shvatanja procitanog je zaista degutantno.

neutralni felsh

pre 6 godina

@nista o nicemu 
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.
(Jovan, 23. mart 2018 16:28)


to je njegov niknejm, a ne nacin pisanja. u tom slucaju legitimno mozes sebi da dozvolis da iskocis iz uskih gramatickih arsina, u korost izrazajne slobode. da li neko bendovima tipa disciplin a kitchme ili megadeth zamera slovnu ili gramaticku neispravnost u nazivu? o piscima koji su cesto svesno i namerno koristili slicne nepravilnosti, a sve u korist specificnosti izrazavanja, od anri mishoa do sen dzon persa, od selimovica do karvera, ne vredi sada pisati jer nije ni vreme ni mesto - ali treba da znas da je sitnicarsko insistiranje na formalistickoj gramatici cesto prvo i poslednje oruzje upravo onih koji bolje protivargumente nemaju.

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.

neutralni felsh

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras. 
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24) 

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci. 
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca. 

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!
(CENTURION, 23. mart 2018 14:04)


ne, ja nisam njihov drveni advokat, ja samo uvek pisem ono sto mislim. a mislim da je vrlo smesno da neko iz debele anonimusne zavetrine omalovazava ijednog trenera ili igraca iz ijedne prvoligaske ekipe, a narocito one koji su osvajali trofeje. samo to, nista vise.
inace, ko pazljivije prati, mogao je da primeti da je enrike sasvim dobar posao napravio sa seltom, pre dolaska u barsu. ali to nije bitno - bitno je da si ti ocenio da luis enrike i nejmar nemaju pojma a da je subjektivan svako ko ne misli kao ti.

Jovan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.

Dachinho

pre 6 godina

Ovaj Nejmar mi ima isti efekat kao kafa!!

Posle vesti o njemu, obavezno mi proradi stomak!
Covek je lek za probavu!!

A toliko se trudi da bude bitan...

CENTURION

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras.
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24)

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci.
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca.

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!

Realni

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)
A Tata Martino????Ne lupaj gluposti,pa zbog Mesijeve plate pola tima je nezadovoljno i dosta igrača otićiće im zbog toga ,na prvom mestu Umtiti...

Achilles

pre 6 godina

Evo, celokupan problem modernog fudbala. Nijedan igrac ne sme da bude veci od trenera i kluba, to je ono sto cini grupni sport lepim - tim. Medjutim danas se toliko para vrti oko fudbala, da igraci poput Mesija, Nejmara, K.Ronalda itd, se ponasaju kao bogovi... ne sporim umece pomenutih fudbalera, ali ovo danas prevazilazi mere zdravog razuma. Danasnji fudbalski svet je u frci dali VAR ubija dusu fudbalu... Ne! VAR je spasava, a ogromne kolicine novca je ubijaju. Voleo bih da se malo stane na put sumanutim platama i cenama igraca.

Pop

pre 6 godina

@Achilles
Odlican komentar, samo bih ja dodao da na primer Mesi i Ronaldo imaju pokrice za to sto se nesto vise pitaju od ostalih igraca tima. Oni su vodje, lideri, dokazani u tome, preuzimaju odgovornost kada je najteze i doneli su brdo trofeja svojim ekipama. Nejmar to nije. Nemam licno problem sa tim da su takva dva igraca jednostavno bitnija, ali ovaj mali to nije. Od njega prave marketinski samo lika koji je taj nivo, a on je jos daleko od toga. Pazi, tek dodjes u klub i ti dajes misljenje o treneru, pa ko si? Mesi je kroz karijeru povukao Barselonu i od nje napravio najveci klub ovog veka, dok je Ronaldo povukao Real koji se bukvalno raspadao, Barsa ga godinama gazila. Nejmar ako donese Psz-u Ligu sampiona (sto mislim da se nikada nece desiti, jer je liga preslaba), moze nesto da se pita, ovako je manje bitan od Kavanija, neopravdano potcenjenog, najboljeg strelca u istoriji kluba.

zekan17

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.

đura krojač

pre 6 godina

Nejmar je nesporno bezorazan, rekao bih i razmažen, mnogo toga mu je dozvoljeno, da li zbog pohlepnog oca, nije bitno.
Njegovo fudbalsko umeće, međutim ne treba mešati sa karakterom. Povređen je pred revanš sa Realom, isto mu se desilo i 2014. na SP, bilo bi bar 2-7 protiv Nemaca. U Rusiji ima priliku da se dokaže, kao deo zastrašujće jakog sastava i pod vođstvom Titea, koji zna kako da ih uklopi.
Enrike je opet podcenjen, kao neko ko se krije iza učinka tadašnjeg MSN, što je vrlo nepošteno prema osvajaču LŠ 2015. Lično mislim da bi on bio dobar izbor za PSG, bolji od Kontea. Od ovog PSG, zbog rasipanja para bez sistema, omraženiji bi bio jedino Konteov defanzivni PSG.

nista o nicemu

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)

Sto lazes ovoliko? Aj molim te samo reci zasto lazes?

room 1408

pre 6 godina

Uz Robinja njihova najveća prevara od igrača ikad.Kad god su u svojoj istoriji imali kao nosioce u reprezentaciji igrace tipa Robinio,Neimar uvek su bili putujući cirkus.Da me neko ne razume pogrešno poštujem reprezentaciju Brazila kao petostrukog prvaka sveta(isto kao sto našu reprezentaciju treba da poštuje ceo svet u kosarci 5titula),jer su nekad za tu reprezentaciju igrali igrači tipa Pele,Tostao,Sokrates,Ziko,Ronaldo,..Bas,bas veliki igrači,...Ovaj je običan marketing igrač u prevodu šarlatan,...

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Bilo bi greota ali i bas smekerski potez kada bi malo kaznili nejmara. Decko sedi na klupu i da placa penale po 20% od plate, pa bam bam bam, par meseci pa da vidis kako ce da cuti i da radi sta mu se kaze.. A sad da se malo vratim u realnost, seik se igra FM18 i nejmar mu je glavni igrac ceo tim pravi po njegovim sugestijama tako da ni ovo nije nemoguce.. Propast fudbala.. :(

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Bilo bi greota ali i bas smekerski potez kada bi malo kaznili nejmara. Decko sedi na klupu i da placa penale po 20% od plate, pa bam bam bam, par meseci pa da vidis kako ce da cuti i da radi sta mu se kaze.. A sad da se malo vratim u realnost, seik se igra FM18 i nejmar mu je glavni igrac ceo tim pravi po njegovim sugestijama tako da ni ovo nije nemoguce.. Propast fudbala.. :(

room 1408

pre 6 godina

Uz Robinja njihova najveća prevara od igrača ikad.Kad god su u svojoj istoriji imali kao nosioce u reprezentaciji igrace tipa Robinio,Neimar uvek su bili putujući cirkus.Da me neko ne razume pogrešno poštujem reprezentaciju Brazila kao petostrukog prvaka sveta(isto kao sto našu reprezentaciju treba da poštuje ceo svet u kosarci 5titula),jer su nekad za tu reprezentaciju igrali igrači tipa Pele,Tostao,Sokrates,Ziko,Ronaldo,..Bas,bas veliki igrači,...Ovaj je običan marketing igrač u prevodu šarlatan,...

Achilles

pre 6 godina

Evo, celokupan problem modernog fudbala. Nijedan igrac ne sme da bude veci od trenera i kluba, to je ono sto cini grupni sport lepim - tim. Medjutim danas se toliko para vrti oko fudbala, da igraci poput Mesija, Nejmara, K.Ronalda itd, se ponasaju kao bogovi... ne sporim umece pomenutih fudbalera, ali ovo danas prevazilazi mere zdravog razuma. Danasnji fudbalski svet je u frci dali VAR ubija dusu fudbalu... Ne! VAR je spasava, a ogromne kolicine novca je ubijaju. Voleo bih da se malo stane na put sumanutim platama i cenama igraca.

Pop

pre 6 godina

@Achilles
Odlican komentar, samo bih ja dodao da na primer Mesi i Ronaldo imaju pokrice za to sto se nesto vise pitaju od ostalih igraca tima. Oni su vodje, lideri, dokazani u tome, preuzimaju odgovornost kada je najteze i doneli su brdo trofeja svojim ekipama. Nejmar to nije. Nemam licno problem sa tim da su takva dva igraca jednostavno bitnija, ali ovaj mali to nije. Od njega prave marketinski samo lika koji je taj nivo, a on je jos daleko od toga. Pazi, tek dodjes u klub i ti dajes misljenje o treneru, pa ko si? Mesi je kroz karijeru povukao Barselonu i od nje napravio najveci klub ovog veka, dok je Ronaldo povukao Real koji se bukvalno raspadao, Barsa ga godinama gazila. Nejmar ako donese Psz-u Ligu sampiona (sto mislim da se nikada nece desiti, jer je liga preslaba), moze nesto da se pita, ovako je manje bitan od Kavanija, neopravdano potcenjenog, najboljeg strelca u istoriji kluba.

nista o nicemu

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)

Sto lazes ovoliko? Aj molim te samo reci zasto lazes?

Realni

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)
A Tata Martino????Ne lupaj gluposti,pa zbog Mesijeve plate pola tima je nezadovoljno i dosta igrača otićiće im zbog toga ,na prvom mestu Umtiti...

đura krojač

pre 6 godina

Nejmar je nesporno bezorazan, rekao bih i razmažen, mnogo toga mu je dozvoljeno, da li zbog pohlepnog oca, nije bitno.
Njegovo fudbalsko umeće, međutim ne treba mešati sa karakterom. Povređen je pred revanš sa Realom, isto mu se desilo i 2014. na SP, bilo bi bar 2-7 protiv Nemaca. U Rusiji ima priliku da se dokaže, kao deo zastrašujće jakog sastava i pod vođstvom Titea, koji zna kako da ih uklopi.
Enrike je opet podcenjen, kao neko ko se krije iza učinka tadašnjeg MSN, što je vrlo nepošteno prema osvajaču LŠ 2015. Lično mislim da bi on bio dobar izbor za PSG, bolji od Kontea. Od ovog PSG, zbog rasipanja para bez sistema, omraženiji bi bio jedino Konteov defanzivni PSG.

CENTURION

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras.
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24)

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci.
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca.

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!

zekan17

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.

Dachinho

pre 6 godina

Ovaj Nejmar mi ima isti efekat kao kafa!!

Posle vesti o njemu, obavezno mi proradi stomak!
Covek je lek za probavu!!

A toliko se trudi da bude bitan...

Jovan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.

neutralni felsh

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras. 
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24) 

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci. 
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca. 

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!
(CENTURION, 23. mart 2018 14:04)


ne, ja nisam njihov drveni advokat, ja samo uvek pisem ono sto mislim. a mislim da je vrlo smesno da neko iz debele anonimusne zavetrine omalovazava ijednog trenera ili igraca iz ijedne prvoligaske ekipe, a narocito one koji su osvajali trofeje. samo to, nista vise.
inace, ko pazljivije prati, mogao je da primeti da je enrike sasvim dobar posao napravio sa seltom, pre dolaska u barsu. ali to nije bitno - bitno je da si ti ocenio da luis enrike i nejmar nemaju pojma a da je subjektivan svako ko ne misli kao ti.

neutralni felsh

pre 6 godina

@nista o nicemu 
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.
(Jovan, 23. mart 2018 16:28)


to je njegov niknejm, a ne nacin pisanja. u tom slucaju legitimno mozes sebi da dozvolis da iskocis iz uskih gramatickih arsina, u korost izrazajne slobode. da li neko bendovima tipa disciplin a kitchme ili megadeth zamera slovnu ili gramaticku neispravnost u nazivu? o piscima koji su cesto svesno i namerno koristili slicne nepravilnosti, a sve u korist specificnosti izrazavanja, od anri mishoa do sen dzon persa, od selimovica do karvera, ne vredi sada pisati jer nije ni vreme ni mesto - ali treba da znas da je sitnicarsko insistiranje na formalistickoj gramatici cesto prvo i poslednje oruzje upravo onih koji bolje protivargumente nemaju.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni falsh 

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.
(jovan, 23. mart 2018 20:03)


razumem da se nekom ne svidja nesto sto u potpunosti ne razume i ne zeli da razume, razumem cak i ako to proglasi za nebulozu, ali opisivanje svojih stomacnih tegoba pri natcovecanskom trudu shvatanja procitanog je zaista degutantno.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.
(CENTURION, 23. mart 2018 19:39)


ako nadjes gde sam ja to "pljuvao muslina" odmah cu da lajem sa terase. gde si video da sam igde ikada rekao da ne zna svoj posao?
kritike i zamerke nisu pljuvanje.
pljuvanje je ako kazemo nesto kao sto si ti rekao za sirotog enrikea u smislu "nabedjen trener".
zamerka je ako pitamo "zar ce mu kruna sa glave pasti ako dovede nekog potencijalno dobrog igraca u ekipu i isproba ga direktno na terenu? pa to mu je bre u prirodi posla!"...

naravno, klupske boje ne treba da budu bitne kad je u pitanju reprezentacija.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.
(CENTURION, 23. mart 2018 20:53)


rekao da je on "kompleksas" (ne koristim taj izraz i ne volim ga) nego sam konstatovao, prilicno razocarano, da se ispostavilo da i on nastavlja tu nasu specificnu tradiciju, davno pre ivice osima pa sve do danasnjih dana, u najgorem trenutku - kad smo najtanji sa igrackim kvalitetom. to takodje nije omalovazavanje nego kritika.

ja nisam falsh nego felsh, to jest fe. ni ti nisi kantarion nego centurion ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.
(jovan, 23. mart 2018 21:01)


sta vise da pricamo kad jednu obicnu benignu primedbu shvatas kao raspravljanje? dole sam napisao zasto ne treba uvek slepo insistirati na gramatici - a ti se odmah nasao uvredjen, pa u odgovoru umesto ijednog kontraargumenta spominjes probavne teskoce. jesam li icim uvredio tebe ili tvoja oba komentara? a ti pogledaj sebe sta sve pises... kao da te stvarno priteralo pa ide li ide, kao od sale.

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.

jovan

pre 6 godina

@neutralni falsh

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.

CENTURION

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!

neutralni felsh

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!
(CENTURION, 23. mart 2018 21:51)


o ukusima ne vredi raspravljati. recimo, meni se tvoj stil svidja onda kad ne pises pri vidljivom afektu i ne koristis ishitrene izjave... mada mi se cini da vidis nesto cega nema: moj stil pisanja (ovde) nikad nije imao predumisljaj da bude dopadljiv i ispolirano uljudan. smatram da nijedna glazura ne moze da pokrije zadnje namere.

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.

jovan

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.

neutralni felsh

pre 6 godina

Jedino o ukusima i vredi raspravljati! Sve ostalo je prolazno :-)
(CENTURION, 24. mart 2018 00:57)


u pravu si sto posto! bas o ukusima vredi i treba raspravljati. na kraju krajeva, kad sklonimo sve nase fasade, nasi ukusi su ono sto nas cini onim sto jesmo... pozdrav! :)

NIK

pre 6 godina

Ako neko napiše Neymar primadona, prevara i slično odmah znam da ne čitam komentar do kraja. Neymar je posle Messija i Ronalda najbolji igrač na svetu u poslednjih 4 godine koliko je u Evropi. Čovek ima svoj stil mnogima se ne svidja ali Neymar je igrač oko kojeg vredi graditi igru jer ima talenat da bude najbolji iako nije vodja, ima brzinu i dribling, sut, centaršut, atraktivnu igru... Enrike je zbog svog stila fudbala verovatno bolje rešenje za PSG od Kontea ili Ancelotija, a i ima harizmu. Mene su neki njegovi mečevi u Barsi nervirali ali je pokazao da može da vodi velike timove. Šta se tiče cele situacije da se ugadja Neymaru, naravno da ne treba ali ako su gazde voljne da stave igrača ispred tima i misle da tako treba onda ne može mnogo da se utiče na to iako nije dobro...

zekan17

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.

nista o nicemu

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)

Sto lazes ovoliko? Aj molim te samo reci zasto lazes?

room 1408

pre 6 godina

Uz Robinja njihova najveća prevara od igrača ikad.Kad god su u svojoj istoriji imali kao nosioce u reprezentaciji igrace tipa Robinio,Neimar uvek su bili putujući cirkus.Da me neko ne razume pogrešno poštujem reprezentaciju Brazila kao petostrukog prvaka sveta(isto kao sto našu reprezentaciju treba da poštuje ceo svet u kosarci 5titula),jer su nekad za tu reprezentaciju igrali igrači tipa Pele,Tostao,Sokrates,Ziko,Ronaldo,..Bas,bas veliki igrači,...Ovaj je običan marketing igrač u prevodu šarlatan,...

đura krojač

pre 6 godina

Nejmar je nesporno bezorazan, rekao bih i razmažen, mnogo toga mu je dozvoljeno, da li zbog pohlepnog oca, nije bitno.
Njegovo fudbalsko umeće, međutim ne treba mešati sa karakterom. Povređen je pred revanš sa Realom, isto mu se desilo i 2014. na SP, bilo bi bar 2-7 protiv Nemaca. U Rusiji ima priliku da se dokaže, kao deo zastrašujće jakog sastava i pod vođstvom Titea, koji zna kako da ih uklopi.
Enrike je opet podcenjen, kao neko ko se krije iza učinka tadašnjeg MSN, što je vrlo nepošteno prema osvajaču LŠ 2015. Lično mislim da bi on bio dobar izbor za PSG, bolji od Kontea. Od ovog PSG, zbog rasipanja para bez sistema, omraženiji bi bio jedino Konteov defanzivni PSG.

Realni

pre 6 godina

Plastika. Pa Mesi nikad nije mogao da bira u Barseloni a ne trenera i ako je jedan od najvecih ako ne i najveci ikada fudbaler,a ne ovaj.
(zekan17, 23. mart 2018 12:25)
A Tata Martino????Ne lupaj gluposti,pa zbog Mesijeve plate pola tima je nezadovoljno i dosta igrača otićiće im zbog toga ,na prvom mestu Umtiti...

klaas-jan huntelaar

pre 6 godina

Bilo bi greota ali i bas smekerski potez kada bi malo kaznili nejmara. Decko sedi na klupu i da placa penale po 20% od plate, pa bam bam bam, par meseci pa da vidis kako ce da cuti i da radi sta mu se kaze.. A sad da se malo vratim u realnost, seik se igra FM18 i nejmar mu je glavni igrac ceo tim pravi po njegovim sugestijama tako da ni ovo nije nemoguce.. Propast fudbala.. :(

Pop

pre 6 godina

@Achilles
Odlican komentar, samo bih ja dodao da na primer Mesi i Ronaldo imaju pokrice za to sto se nesto vise pitaju od ostalih igraca tima. Oni su vodje, lideri, dokazani u tome, preuzimaju odgovornost kada je najteze i doneli su brdo trofeja svojim ekipama. Nejmar to nije. Nemam licno problem sa tim da su takva dva igraca jednostavno bitnija, ali ovaj mali to nije. Od njega prave marketinski samo lika koji je taj nivo, a on je jos daleko od toga. Pazi, tek dodjes u klub i ti dajes misljenje o treneru, pa ko si? Mesi je kroz karijeru povukao Barselonu i od nje napravio najveci klub ovog veka, dok je Ronaldo povukao Real koji se bukvalno raspadao, Barsa ga godinama gazila. Nejmar ako donese Psz-u Ligu sampiona (sto mislim da se nikada nece desiti, jer je liga preslaba), moze nesto da se pita, ovako je manje bitan od Kavanija, neopravdano potcenjenog, najboljeg strelca u istoriji kluba.

Jovan

pre 6 godina

@nista o nicemu
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.

Achilles

pre 6 godina

Evo, celokupan problem modernog fudbala. Nijedan igrac ne sme da bude veci od trenera i kluba, to je ono sto cini grupni sport lepim - tim. Medjutim danas se toliko para vrti oko fudbala, da igraci poput Mesija, Nejmara, K.Ronalda itd, se ponasaju kao bogovi... ne sporim umece pomenutih fudbalera, ali ovo danas prevazilazi mere zdravog razuma. Danasnji fudbalski svet je u frci dali VAR ubija dusu fudbalu... Ne! VAR je spasava, a ogromne kolicine novca je ubijaju. Voleo bih da se malo stane na put sumanutim platama i cenama igraca.

Dachinho

pre 6 godina

Ovaj Nejmar mi ima isti efekat kao kafa!!

Posle vesti o njemu, obavezno mi proradi stomak!
Covek je lek za probavu!!

A toliko se trudi da bude bitan...

CENTURION

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras.
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24)

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci.
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca.

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.

jovan

pre 6 godina

@neutralni falsh

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.

jovan

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.

neutralni felsh

pre 6 godina

@nista o nicemu 
Samo maaalo zagrebi po guglu i videćeš da ti je nick neispravan. Piše se "ni o čemu" i pošto uporno ostavljaš komentare, vrlo je iritantno stalno čitati nešto što je napisano pogrešno, a u pitanju je nešto što se uči u osnovnoj školi.
(Jovan, 23. mart 2018 16:28)


to je njegov niknejm, a ne nacin pisanja. u tom slucaju legitimno mozes sebi da dozvolis da iskocis iz uskih gramatickih arsina, u korost izrazajne slobode. da li neko bendovima tipa disciplin a kitchme ili megadeth zamera slovnu ili gramaticku neispravnost u nazivu? o piscima koji su cesto svesno i namerno koristili slicne nepravilnosti, a sve u korist specificnosti izrazavanja, od anri mishoa do sen dzon persa, od selimovica do karvera, ne vredi sada pisati jer nije ni vreme ni mesto - ali treba da znas da je sitnicarsko insistiranje na formalistickoj gramatici cesto prvo i poslednje oruzje upravo onih koji bolje protivargumente nemaju.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, onda u svakom slucaju, tebe treba da je sramota sto pljujes Muslina. Ipak ima makar jedan vise trofej od tebe koji se eto ne krije iza debelog hlada crno bele anonimnosti. I ne, nisam zvezdas. Navijam za severnije crveno bele.
(CENTURION, 23. mart 2018 19:39)


ako nadjes gde sam ja to "pljuvao muslina" odmah cu da lajem sa terase. gde si video da sam igde ikada rekao da ne zna svoj posao?
kritike i zamerke nisu pljuvanje.
pljuvanje je ako kazemo nesto kao sto si ti rekao za sirotog enrikea u smislu "nabedjen trener".
zamerka je ako pitamo "zar ce mu kruna sa glave pasti ako dovede nekog potencijalno dobrog igraca u ekipu i isproba ga direktno na terenu? pa to mu je bre u prirodi posla!"...

naravno, klupske boje ne treba da budu bitne kad je u pitanju reprezentacija.

CENTURION

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.

neutralni felsh

pre 6 godina

Za tvoje komentare treba "natčovečanski trud" da se razumeju? Hahaha, ala si se precenio. Ne, upravo suprotno. To je ono kad se neko muči da napiše nešto pametno, a to što napiše izgleda potpuno suprotno od pametnog, onda ide i raspravlja se sa svima, pregleda sve reakcije ispod stotine tekstova koje je komentarisao i sve od sebe daje da ispadne pametan, a kad se probudi - ruka u noši :-D Ne, za tvoje komentare ne treba "natčovečanski trud" na wc šolji, sve ide kao od šale.
(jovan, 23. mart 2018 21:01)


sta vise da pricamo kad jednu obicnu benignu primedbu shvatas kao raspravljanje? dole sam napisao zasto ne treba uvek slepo insistirati na gramatici - a ti se odmah nasao uvredjen, pa u odgovoru umesto ijednog kontraargumenta spominjes probavne teskoce. jesam li icim uvredio tebe ili tvoja oba komentara? a ti pogledaj sebe sta sve pises... kao da te stvarno priteralo pa ide li ide, kao od sale.

neutralni felsh

pre 6 godina

cudo da tebe nije izabrao da ga treniras. 
(neutralni felsh, 23. mart 2018 11:24) 

neutralni falshu, ja znam da vi navijaci Barse i Reala skacete ko jarci da branite bivse trenere i igrace tih klubova, ali za razliku od vas koji ste sve sem objektivni, treba pogledati realnosti u oci. 
Enrike je bezao iz svih klubova koje je vodio, jer je znao da ce dobiti nogu. A gde je imao uspeha? Pa naravno samo u Barsi, posto je imao suvi kvalitet od igraca. 

O pateticnoj primadoni ne vredi ni trositi reci, pobegao je iz Mesijeve senke, da bi se osetio veci nego sto jeste. Vecito glumi nekog opasnog mangupa unoseci se u face igraca i zao mi je samo sto mu neko ne zakuca samarcinu. A sad mozes da sklopis dva, tri stiha da opravdas tvoje pulene. Ciao!
(CENTURION, 23. mart 2018 14:04)


ne, ja nisam njihov drveni advokat, ja samo uvek pisem ono sto mislim. a mislim da je vrlo smesno da neko iz debele anonimusne zavetrine omalovazava ijednog trenera ili igraca iz ijedne prvoligaske ekipe, a narocito one koji su osvajali trofeje. samo to, nista vise.
inace, ko pazljivije prati, mogao je da primeti da je enrike sasvim dobar posao napravio sa seltom, pre dolaska u barsu. ali to nije bitno - bitno je da si ti ocenio da luis enrike i nejmar nemaju pojma a da je subjektivan svako ko ne misli kao ti.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni falsh 

Hahaha, ti si dečko posebna priča. Uvek me nasmeješ, u fazonu: "Na čemu je ovaj?", plus neka mučnina u stomaku, dok čitam tvoje nebulozne komentare.
(jovan, 23. mart 2018 20:03)


razumem da se nekom ne svidja nesto sto u potpunosti ne razume i ne zeli da razume, razumem cak i ako to proglasi za nebulozu, ali opisivanje svojih stomacnih tegoba pri natcovecanskom trudu shvatanja procitanog je zaista degutantno.

neutralni felsh

pre 6 godina

Neutralni_falshu, ta tvoja kritika da nazoves coveka kompleksasem koji ne voli mlade igrace i slicne stvari, su isto ono sto sam ja pisao, samo upakovano u malo lepsi celofan. Eno, nema "matorog zvezdasa-kopleksasa", pa odmah igramo atomsku tika taku.
(CENTURION, 23. mart 2018 20:53)


rekao da je on "kompleksas" (ne koristim taj izraz i ne volim ga) nego sam konstatovao, prilicno razocarano, da se ispostavilo da i on nastavlja tu nasu specificnu tradiciju, davno pre ivice osima pa sve do danasnjih dana, u najgorem trenutku - kad smo najtanji sa igrackim kvalitetom. to takodje nije omalovazavanje nego kritika.

ja nisam falsh nego felsh, to jest fe. ni ti nisi kantarion nego centurion ;)

CENTURION

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!

neutralni felsh

pre 6 godina

Ma mogu ja druze biti i Batistuta, ali ti imas dvostruke arsine i dozu licemerstva. Semantika par ekselans! Ja za razliku od tebe, na svoje reci ne stavljam glazuru kako bi zvucale lepse i uljudnije. Pozdrav!
(CENTURION, 23. mart 2018 21:51)


o ukusima ne vredi raspravljati. recimo, meni se tvoj stil svidja onda kad ne pises pri vidljivom afektu i ne koristis ishitrene izjave... mada mi se cini da vidis nesto cega nema: moj stil pisanja (ovde) nikad nije imao predumisljaj da bude dopadljiv i ispolirano uljudan. smatram da nijedna glazura ne moze da pokrije zadnje namere.

neutralni felsh

pre 6 godina

Jedino o ukusima i vredi raspravljati! Sve ostalo je prolazno :-)
(CENTURION, 24. mart 2018 00:57)


u pravu si sto posto! bas o ukusima vredi i treba raspravljati. na kraju krajeva, kad sklonimo sve nase fasade, nasi ukusi su ono sto nas cini onim sto jesmo... pozdrav! :)

NIK

pre 6 godina

Ako neko napiše Neymar primadona, prevara i slično odmah znam da ne čitam komentar do kraja. Neymar je posle Messija i Ronalda najbolji igrač na svetu u poslednjih 4 godine koliko je u Evropi. Čovek ima svoj stil mnogima se ne svidja ali Neymar je igrač oko kojeg vredi graditi igru jer ima talenat da bude najbolji iako nije vodja, ima brzinu i dribling, sut, centaršut, atraktivnu igru... Enrike je zbog svog stila fudbala verovatno bolje rešenje za PSG od Kontea ili Ancelotija, a i ima harizmu. Mene su neki njegovi mečevi u Barsi nervirali ali je pokazao da može da vodi velike timove. Šta se tiče cele situacije da se ugadja Neymaru, naravno da ne treba ali ako su gazde voljne da stave igrača ispred tima i misle da tako treba onda ne može mnogo da se utiče na to iako nije dobro...