Tenis 126

Ponedeljak, 12.03.2018.

20:44

Krajinović bez šanse – Federer lako do osmine finala

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1.

Krajinoviæ bez šanse – Federer lako do osmine finala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.
(Hmmm, 14. m

Sustina je tu, ali, od ljudi ciji je vokabular sacinjen od 300 reci nije moguce ocekivati njenu spoznaju. Jer sve sto izlazi iz okvira jednostavnog (da ne napisem nesto gore) nacina izrazavanja ukljucuje obaveznu podrsku nekih delova neverbalne komunikacije, sto u nama koji znamo iole vise budi iritantnost. I u pravu si, nije mi lako (ni najmanje) kada vidim to. A susrecem se svakodnevno, dok si ti samo jos jedan od primera tog beskrajnog niza. Takvo smo drustvo i drzava, skloni da svemu u cemu ne vidimo sustinu zalepimo etiketu ispraznog, jer ako mi ne vidimo onda ne postoji. Ako odudara od nama znanog, mora da je pogresno. Paupertet drustvo i ti kao reprezentativni primerak istog. :) I hvala ti na komentaru sa ko zna kog nicka po redu. Ne zaboravi da refresujes stranu i "udaris" desetak dislajkova. Sve najbolje zelim, drzi se.

Hmmm

pre 6 godina

Simbioza sa zvukovima
Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@(Masca)

Sustina je objektivno gledanje na cinjenice kao osnovi zdrave komunikacije, a ne izmisljanje kao sto vi Fedbotovi radite, poput one da je neko rekao (ja u niti jednom trenutku) da je zbog pojave Djokovica potrebno prezirati Federera. Tako licemernim predstavama zbog pokusaja sticanja lakih dijaloskih poena pribegavaju ljudi kvaziargumenata, a koje nisu nista drugo osim pokazatelja prizemnosti jednog karaktera kao definicije malog coveka. Sada postavi sebi pitanje, ko je tu mali. Ah da, te navodne frustracije u drugima kao argument ocajnika. (: Neko ko je asertivan (kao ja) moze biti isfrustriran iskljucivo zbog ugrozavanja konstruktivng dijaloga, objektivnosti uz ovo malo zdravog razuma sto je u nasem drustvu ostalo zbog takvih kao sto si ti. Ne zaboravi da mi odgovoris sa drugih nickova. (;

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

Jos jedan od komentara zasnovanih na neproverenoj licnoj impresiji. Upravo suprotno, nisam fan Novaka Djokovica, Nadala ili Mareja. Isticem cinjenicna stanja koja nevesto pokusavaju predstaviti nistavnim. Ovaj portal se vec vise od godinu dana, na prvom mestu, kontaminira od strane Fedbotova, a onda i Nolebotova ukljucujuci i Nadalbotove, sto postaje porazavajuce za zdravu misao koja ne moze doci do izrazaja. Prelistaj vesti i komentare o Rodzeru Federeru i Novaku Djokovicu, a onda i Rafaelu Nadalu, susresces se sa identicnim nickovima koji pisu ono sto odrzava njihov iluzorni zanos koji ih odrzava u zivotu. Ta infuzija kao sijaset besmislica se siri poput kuge, a kraj se ne nazire, jer nije dovoljan jedan nick, vec deset drugih kao podrska onome sto pisu sa "zvanicnog". Retoricko pitanje: A sta drugo od bota mozes da ocekujes ? Ako ti (koji mozda pripadas toj grupi) zelis svakodnevno citati "objektivne" izjave samozvanih intelektualaca koji ne vide dalje od sedentarnog polozaja, budi slobodan i nastavi, jer meni ne pada na pamet. A to sto sam povredio tvoju sujetu na meni uopste nije ostavilo oziljak empatije.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara
Pises da su krivi oni i njihove (citiram) "bolesne ambicije"? (: Zar onda Federer nije teniser koji je ispoljio najvise te, kako bi ti rekao, bolesne ambicije s obzirom da je osvojio najveci broj titula, a kao podstrek su mu sluzili rekordi prethodnika? Bilo je u njegovom slucaju, takodje, dovoljno povreda. (: Ne moras odgovoriti, jer se odgovor sam namece. A tenis pratim od 1990 godine, dok povrede tenisera nemaju nikakve veze sa "bolesnom ambicijom", vec muskulaturom drugacije (fragilnije) strukture ukljucujuci i skeletni sistem skloniji povredama pod odredjenim stepenima napora odnosno pritiska koje mogu izazvati iste, slicne ili razlicite tehnike koje upraznjavaju sportisti. Upravo si potvrdio sve sto sam napisao u prvom postu poslatom kao odgovor na svakovrsne besmislice koje si ostavio. Zapitas se kakav je neko covek, kada takmicarski duh kojem je sklon svaki (u ovom slucaju) sportista definise kao "bolesnu ambiciju". Preporuka je da vise nista ne pises, zbog sebe Fedbotu. (:

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Profesionalc, 1

Lose si razumeo, "trenutno najbolji" nije fiksiran samo za osvajaca nagrade za najboljeg fudbalera iz prosle sezone, vec sveukupno trenutno najboljeg fudbalera. A to je Lionel Mesi, sto njegovi uspesi (ne samo iz prosle sezone), potvrdjuju. (: Dakle, da rekapituliram: Cinjenica je da je trenutni osvajac nagrade za najboljeg fudbalera Kristijano Ronaldo, a Mesi trenutno najbolji fudbaler u istoriji (jer se jos bolji od njega nije pojavio). Na to se mislilo. Nadam se da je sada jasnije, iako je cudno sto prvi put nije bilo. Ali, to nije moja briga. (: Ne moram crtati.

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Poenta je sto ja ako volim Federera, ne mrzim Novaka. Nas Novak do sad je uradio mnogo, ali Federer je Federer. Tenis sam poceo da gledam upravo zbog Federera, njegov stil i igra su mi nesto najlepse i najbolje sto sam video u tenisu. Da li to znaci posto se nakon njega pojavio Novak, treba da krenem da ga prezirem i da pljujem po svemu sto je uradio. Pokazujes koliko si mali covek i koliko tvoje frustracije ispoljavaju.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@Profesionalc
Kao sto vidis, cinjenice su tu, kao i pogresno razumevanje drugih clanova portala. Samo naredni put dobro razmisli o onome sto neko napise i nakon toga daj sebi za pravo da komentarises. Svet nije crno-bele boje. Pozdrav za Fedbota i ostale clanove strukturalno istih i slicnih grupa.

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima,izgleda da vama Đokovićevim navijača nikako nije jasno da Federer nikoga nije od svojih rivala sa Tura povrijedio,čak se nijedan od njih nije povrijedio igrajući sa njim.Krivi su oni i njihove bolesne ambicijei jurcanje za njim da ga stignu i pestignu i tome sada plaćaju veliki ceh.Zaboravljate takođe da je Đoković osvojio najveći broj GS lkad je Federer bio je imao problema sakičmom ,ili nekim drugim povredama ,ali i takav stizao je do polufinala i finala, Đoković ne može dobaciti ni do drugog kola.Dosadni ste itvrdnjom da je Federer osvjao trofeje za vrijeme slabe konkurencije iako nikad niste gledali tu njegovu konkurenciju ,jer tenis pratite poslednjih 8 godina.Koliko se mnogi Đokovićevi navijači razumiju u tenis,govori i podatak da su se nadali da će Krajinović iznenaditi Federara i da će pobjediti njima najomrženijeg tenisera,koji je širom svijetanajomiljeniji teniser već 15 uzatopnih godina.

Trast

pre 6 godina

У овом случају није питање дали је Крајиновиќ био добар на терену... сигуран сам да он може и боље... веч колико му је Федерер дозволио да покаже колико је добар. То је један од кључних сегмената по којем се разликују прави шампиони од осталих.

Profesionalc

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.
(Simbioza sa zvukovima, 13. mart 2018 13:53


Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist. Prvi nas Novak nije imao konkurenciju, jer Nadal je bio povredjen, Federer daleko od ovakve forme i igre i to jedan duzi period. Samo sto eto posto je nas Novak, on je sve kao osvojio u najjacoj konkurenciji, gde je morao da pobedi sve zive. E to je tvoj problem, jer eto da Novak nije Srbin, sada bi rekao kako je Federer najbolji teniser u istoriji tenisa.

hmm

pre 6 godina

@Ljubitelj sport
Ma kako da ne, SK na kojem komentator objavljuje koliko se puta Nolo zakasljao, analizira “govor tela”, izmislja milion razloga za poraz. Na nivou amatera. To je za tebe dobar komentator... “Mmmm, Nolo je kinuo! Evo, evo opet je kasljao!!! Mmmm, ne svidja mi se govor tela (20 sekundi kasnije) VRATIO SEEEEE... 5 sekundi kasnije... Nolo kaslje, nije dobro””

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...
(Kiklop

Toliko o postojanju ozbiljne konkurencije kada nema jednog Novaka Djokovica uz Endija Mareja kao i Rafaela Nadala. Federer ubire plodove konkurentske kolotecine. Niko od njih nije sposoban da mu se suprotstavi jer ne poseduje dovoljno znanje, a ni kvalitet. Federeru je upala kasika u med. Sada se ceka da zavrsi sa konzumacijom iz otvorene kosnice. (: To Fedbotovi nece da shvate.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sad ce nolobotovi da pricaju kako Fica ima ruke kao Andja Dzoli, da treba vise da jede... Ukratko sve ono sto pisu za Nola Djokovica hahaha. Bravo za King Federera, idemo po titulu majstore.

Posmatrač

pre 6 godina

Šta teretana odnosno pravilan način ishrane može da uradi za čoveka.

Rodja se baš stesao po konstituciji.

Meč je bio jasan tj da favorit Federer a Krajinović je mogao samo da uživa u tom duelu jer male šanse imao da je mogao se nadat nečemu.

Bar uspomenu ima jer pitanje kad će se ponovo sresti na nekom turniru.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u. 

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.
(Ljubitelj sport, 13. mart 2018 11:17)

Jeste samo sto nemaju svi taj luksuz da imaju Sportklub.

Ljubitelj sport

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u.

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.

bushbaby

pre 6 godina

Onaj komentator na RTS2 je bio jos gori od Krajinovica. Udavi svojim statistikama i neprestanom pricom, cak i dok se igra. Jel postoji neki urednik na tom RTS-u? Sto ne pogleda kako se prenose sportski dogadjaji na drugim TV stanicama.

Kiklop

pre 6 godina

Apropo komentatora. Jedva čekam da na ovim "pametnim" televizorima možemo da isključimo komentatora ali da čujemo huk stadiona, udarac loptice, zvižduk sudije... kao da smo na stadionu

debeli

pre 6 godina

mislim da je velika šteta što fiću nije malo bolje služio prvi servis.siguran sam da bi bilo čupavo a možda bi pala i berba ušiju.ovako,do sledeće prilike.

Kiklop

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...

srbin

pre 6 godina

Imam proverene informacije da je Roger hteo da napusti tenis pre 3 godine kada su sa njim brisali parket ali kad je Mirka to cula udarila mu 3-4 samara i poslala ga na spavanje bez vecere... :-) :-) :-)

Djido

pre 6 godina

Decko je u odnosu na RF stvarno beton liga. (C i n i k, 13. mart 2018 07:44)

Hvala što si nam rekao. Jeste beton liga, pa šta? Da nije možda jedini takav? Pa ceo ATP, osim 2-3 igrača, je beton liga za Federera. Znači li to da ne treba da igraju?

dinorg

pre 6 godina

Naravno da se nije moglo bolje protiv Federera ...
Jedino mogao je malo bolji otpor da pruzi ...
Federer igra kolko mu treba neverovatno covek menja brzine kao na automobilu...

Boki

pre 6 godina

Trebao je i on da mu preda kao Nadal na onom turniru, pa bi danas opet pisali o njemu kao da je top igrač. Filip je prosečan igrač tenisa, više od ovoga ne moze

IzPublike

pre 6 godina

(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16) da, baš tako. Laslo Đere bi sigurno bolje prošao da publika nije s ushićenjem i gromkim aplauzom pozdravila svaku njegovu gršku iako onaj mlaki Smiček nije ništa uradio da zasluži takvu podršku osim što je Amerikanac.

RF IW

pre 6 godina

RF ce vrv osvojiti ovaj turnir msm da jedino moze on sam sebe da izbaci nekom losom igrom jer ga protivnici ne mogu pobediti, jedino ko trenutno moze da pobedi RF je samo Del Potro. Ako bude finale RF vs Del Potro i daj boze da bude jer bi gledali jedan super mec, on ima sanse.U slucaju da osvoji, vrlo je verovatno da RF nece igrati Majami ili ako bude igrao vrlo ce tesko tamo do titule. Osecam da je RF malo umorniji nego prosle godine naravno ipak on ima 37 godina i ako izgleda na terenu kao da ima 27, ali mora se uzeti u obzir njegova krstenica. RF prosto uziva na terenu i igra fantasticno, i mislim da je njegov cilj i ove godine Vimbldon sigurno ga zeli po 9-ti put osvojiti, i ako bude zdrav i odmoran napasce US Open i ako mu se vec 10 godina nekako izmice a bio je blizu dosta puta, izgubio 2 finala, i nekoliko 1/2. A moja licna zelja voleo bih ove godine da ga vidim i na sljaci u Madridu i Rimu to deluje realno, posto je MC odmah nesto malo posle Majamija pa ako bude igrao Majami ne verujem da ce igrati u MC, ali ako preskoci Majami mozda zaigra u MC. Mislim da moze i na sljaci da pruzi dobre partije.

Kolja

pre 6 godina

Filip je sagoreo u zelji da pruzi otpor Federeru.Da bi igrao tesan set ili mec mora da pruzi 120% svojih mogucnost.Da ga ide svaki udarac i da pogadja 85% prvih servisa.I tada bi vrv. izgubio ali bi neka sansa postojala.Federer je u vrhunskoj formi kao u najboljim danima,cak mu je bekhend mnogo bolji nego pre deset godina.I pitanje je da li bi ga i Nadal i Novak dobili onoliko puta da je bio u ovakvoj formi.Filip je raznovrstan igrac bez vidljive mane,i sigurno ce dugo biti medju prvih 50 igraca.A to je svakako vrhunska karijera.Srecno momce.Danas bi izgubili Nole i Rafa da su igrali zajedno u dublu protiv ovakvog Federera.

Valentina

pre 6 godina

Koliko negativnih komentara...
Sigurna sam da ste svi vi uspešniji od Đokovića i Krajinovića, pa dajete sebi za pravo da se smejete i sladite njihovim porazima. Radite nešto pametnije, da vam se život ne bi svodio na neuspele pokušaje duhovitosti i na menjanje linkova.

Danilo

pre 6 godina

Ni Novak ne bi ništa bolje prošao od Filipa, ali teško da Nole više može dospeti do kasne faze turnira gde bi se sastao sa Federerom. Paradoks je da je to srećna okolnost za njega jer bi pokvario h2h i njegovi navijači bi ostali i bez te satisfakcije, jedinog argumenta...

adriano_galliani

pre 6 godina

Šta će biti sa srpskim tenisom kada Nole prestane da igra na vrhunskom nivou ...? Oh, wait!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dobrica, 12. mart 2018 22:48)

Ништа, надамо се. Ваљда ће онда деца да се врате фудбалу и кошарци а не да се баве овим снобовским спортом.

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Kasno je počeo da pravi rezultate zbog povreda ranijih u prošlosti.

Nije za njega ovo smak sveta jer jednostavno nije imao nikakvu šansu, a ako mu se ukazala prvom setu, prosto Rodžer dodao malo u brzinu. To je to!" Biće 26 od ponedeljka a još da napreduje na atp listi ima će u Majamiju. Meč očekivan sa ovakvim ishodom na kraju upotpunosti u koristi Švajcarca.

Mikii

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

(znanje-imanje, 12. mart 2018 22:46)

Kome nesto nije jasno, neka procita komentar ovog velikog strucnjaka. Dakle, zapamtite, Krajinovica danas nije pobedio bolji Federer, nego spori americki, zimski beton. Takodje, nasega Krajinu u predstojecem periodu na sljaci, nece pobedjivati bolji igraci, vec ta prokleta spora zemlja. To vam je, braco, rezon prosecnog Srbina.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Što provokacije? Ma nije čovječe provokacija, nego te pitam. Evo ja sam Srbin 100% i to bi na bilo čijem portalu rekao. A i da sam bilo koje druge nacije isto bih rekao da sam to što jesam. A čovjeka... on odma misli da ga provociram ccccccc....eeee svašta da čujem. 🖐

Millennium

pre 6 godina

Krajinoviću se nema šta zameriti. Jednostavno, naleteo je na mašinu. Jedino što možeš je da pružiš častan otpor.

P.S. Naravno da sam uvek navijao za Novaka. Federera nisam podnosio. Međutim, u zadnjih par godina sam počeo da osećam poštovanje za njega, možda čak i divljenje. Izuzetna mentalna snaga i disciplina.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:54)

Trole, kad vec zloupotrebljavas neciji nik ( valjda da prikrijes nemoc i komplekse), onda i pisi komentare u originalu, ovako si providan i vidi se da si losa kopija.
Ali mogu ti reci da sam uzivao i juce i danas u teniskim mecevima, bilo je jako zabavno, narocito sinoc. Ali nemoj da si tuzan, docice i tvoj Cilic na megdan Rokiju, samo polako.

mlekadzija

pre 6 godina

Kao i u slucaju poraza Djokovica, toliko ruznih komentara o Krajinovicu. Tuzno...a RF grabi ka vezivanju sva 4 GS koje kao najbolji svih vremena nije uspeo da nanize....a i pobedi u Rimu....i popravi medjusobni skor sa Rafom i Djokovicem....

Vlada91

pre 6 godina

Ljudi,Krajinovic je igrao protiv coveka koji iza sebe ima 11 GS trofeja na tvrdoj podlozi.I svaka mu cast sto je dosao do tog nivoa da se uopste takmici sa velicinom kakva je Federer.

RF IW

pre 6 godina

Svaka cast za Filipa realno da nije naleteo na RF prosao bi jos neko kolo sve u svemu igra vrlo pristojno. Ali opet realne sanse da pobedi RF veceras su bile jednake mojim da cu veceras biti sa Ninom ? mala sala samo napred Filipe nastavi ovako i bice i boljih rezultata nije sramota izgubiti od Federera pa makar i 6:0 6:0 , velika je cast provesti sa njim sat vremena na centralnom terenu nekog turnira.

Šta sve tastaturče trpi

pre 6 godina

@Znanje-imanje
Odakle si ti? Baš me interesuje. Čoveče, odakle ti to da je ovaj spori američki beton odgovarao ofanzivnom Federeru, a nije Fiću, od Fićo, defanzivcu koji samo prebacuje lopticu preko mreže? I Nina mu je to zamerila, da je spor. Pa još pominješ njegov uspon od Vimbldona pa do sinjeg mora. Ovaj Fićo je inače eksperat za travu.

Srdjan

pre 6 godina

Filip igra vise nego solidno u posljednje vrijeme, ALI, izgubiti 17 poena u nizu, pa makar sa druge strane mreze bio i Federer, vise je nego zabrinjavajuce. Takve nagle padove ne smije sebi da dopusta ako zeli da ide ka vrhu.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:32)

Bote, makar napisi gramaticki ispravno komentar, ovako se samo blamiras bezveze.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Nolo bi jos ubedljivije izgubio od King Federera, Fica je jos i dobro prosao, predstoji mu bolja karijera nego sto je napravio Nolo.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

To vasi saboteri namerno pisu! Ne mozete da prihvatite da je Federer bolji od Noloa, da je Federer broj 1, da ima onih sa drugacijim misljenjem, da nisu svi u Srbiji navijaci Noloa, pa besnite, vredjate i jos podmecete!

PodrškaFilipu

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.

Mikii

pre 6 godina

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1.

Uskoro opširnije...

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha

Mastermind

pre 6 godina

0

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1. 

Uskoro opširnije... 

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha
(Mikii, 12. mart 2018 22:54)

A vidi se da si ti 18- populacija...

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.
(Djido, 12. mart 2018 21:59)

Ne, nisam. To neko od vasih namerno tako pise!

Cole

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.

znanje-imanje

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

Mnogo je veći problem ova poplava komentara koji su jal degutantni jal nebulozni. Novak Đoković je igrao vidno bolestan. Ni to nije sprečilo takvu lavinu pražnjenja... da ni mi, koji znamo da ljudi vole heroje a još više da heroji padnu, nismo mogli da očekujemo. Teško je reći da li je onakvo komentarisanje više smorno ili degutantno ili prosto jadno. Ali da je takvih komentara preko 50% je zaista katastrofalno.

Djido

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐

drug Plavi

pre 6 godina

Federer je jednostavno za Krajinovića nemoguća misija... na sve što je imao da pokaže Filip Federer bi odigrao nešto mnogo bolje.

MATS

pre 6 godina

Ovi sa SK2... za njih i Rodžer igra meč karijere protiv Krajnovića. Kad bi ih čovek slušao pomislio bi da je Fića osvajač 20 GS titula, a ne Rođa.

Педро

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Човек је Хрват, навија за партизан из Загреба..

mikloš lizard

pre 6 godina

krajinovic nije ni za top 50 realno i nazalost .imao je srecu u parizu prosle godine kada mu je rafa predao i sto je bio osakacen turnir bez top 10 igraca pa je zbog toga toliko daleko dogurao inace bi to bila misaona imenica za njega stici na masters tako daleko.videcemo ove godine da li ce napraviti neki znacajan rezultat

si

pre 6 godina

Nolo je spreman,puca od snage. Sad moze jednom rukom blitvu da pokida. Jedva ceka sledeci turnir jer je pojacao ishranu sa jos jednom kasikom spanaca

Mikii

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

Naprotiv. To samo pokazuje koliko vi, Djokovicevi botovi, u svoj svojoj limitiranosti, ne kapirate osnovni oblik sarkazma. To je za vas visa matematika.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.
(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16)

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Na te patriJotske provokacije ne padam.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!

Mikii

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.
(Cole, 12. mart 2018 22:11)

Hahahahahahahahahaha

goran bunja

pre 6 godina

Zeleo bih da napomenem da je 2 kolo IW istorijki rezultat za Sombor. Nije blam od Fedexa izgubiti, vugla rego i idemoooo u top10 vec sa Floridom

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.

Lukas Kastroman

pre 6 godina

Ovaj krajinović na sreću ušo u finale jedva jer je nadal predao i to neki masters u parizu, pre toga i nakon toga gubio od svih redom nikad prvo kolo nije prošo i 28. je na listi...toliko o ovom sportu, posle se topredstavlja koa nekakav uspeh, čovek na osnovu jednog turnira koji čak nije ni osvojio bude pola godine u top 30, ali kod nas se kaže ''on je u prvih 30 na svetu kako smes da kazes nesto protiv takvog coveka'' a kako je tu dosao rekao sam vam

Djido

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.

lola

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Vazno je da dobija 3:0 iako se igra na 2 dobijena,

MATS

pre 6 godina

Ovi sa SK2... za njih i Rodžer igra meč karijere protiv Krajnovića. Kad bi ih čovek slušao pomislio bi da je Fića osvajač 20 GS titula, a ne Rođa.

Millennium

pre 6 godina

Krajinoviću se nema šta zameriti. Jednostavno, naleteo je na mašinu. Jedino što možeš je da pružiš častan otpor.

P.S. Naravno da sam uvek navijao za Novaka. Federera nisam podnosio. Međutim, u zadnjih par godina sam počeo da osećam poštovanje za njega, možda čak i divljenje. Izuzetna mentalna snaga i disciplina.

lola

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Vazno je da dobija 3:0 iako se igra na 2 dobijena,

Mikii

pre 6 godina

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1.

Uskoro opširnije...

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha

Mikii

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.
(Cole, 12. mart 2018 22:11)

Hahahahahahahahahaha

si

pre 6 godina

Nolo je spreman,puca od snage. Sad moze jednom rukom blitvu da pokida. Jedva ceka sledeci turnir jer je pojacao ishranu sa jos jednom kasikom spanaca

Djido

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.

Mikii

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

(znanje-imanje, 12. mart 2018 22:46)

Kome nesto nije jasno, neka procita komentar ovog velikog strucnjaka. Dakle, zapamtite, Krajinovica danas nije pobedio bolji Federer, nego spori americki, zimski beton. Takodje, nasega Krajinu u predstojecem periodu na sljaci, nece pobedjivati bolji igraci, vec ta prokleta spora zemlja. To vam je, braco, rezon prosecnog Srbina.

Vlada91

pre 6 godina

Ljudi,Krajinovic je igrao protiv coveka koji iza sebe ima 11 GS trofeja na tvrdoj podlozi.I svaka mu cast sto je dosao do tog nivoa da se uopste takmici sa velicinom kakva je Federer.

Mikii

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

Naprotiv. To samo pokazuje koliko vi, Djokovicevi botovi, u svoj svojoj limitiranosti, ne kapirate osnovni oblik sarkazma. To je za vas visa matematika.

Danilo

pre 6 godina

Ni Novak ne bi ništa bolje prošao od Filipa, ali teško da Nole više može dospeti do kasne faze turnira gde bi se sastao sa Federerom. Paradoks je da je to srećna okolnost za njega jer bi pokvario h2h i njegovi navijači bi ostali i bez te satisfakcije, jedinog argumenta...

drug Plavi

pre 6 godina

Federer je jednostavno za Krajinovića nemoguća misija... na sve što je imao da pokaže Filip Federer bi odigrao nešto mnogo bolje.

Srdjan

pre 6 godina

Filip igra vise nego solidno u posljednje vrijeme, ALI, izgubiti 17 poena u nizu, pa makar sa druge strane mreze bio i Federer, vise je nego zabrinjavajuce. Takve nagle padove ne smije sebi da dopusta ako zeli da ide ka vrhu.

RF IW

pre 6 godina

Svaka cast za Filipa realno da nije naleteo na RF prosao bi jos neko kolo sve u svemu igra vrlo pristojno. Ali opet realne sanse da pobedi RF veceras su bile jednake mojim da cu veceras biti sa Ninom ? mala sala samo napred Filipe nastavi ovako i bice i boljih rezultata nije sramota izgubiti od Federera pa makar i 6:0 6:0 , velika je cast provesti sa njim sat vremena na centralnom terenu nekog turnira.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

To vasi saboteri namerno pisu! Ne mozete da prihvatite da je Federer bolji od Noloa, da je Federer broj 1, da ima onih sa drugacijim misljenjem, da nisu svi u Srbiji navijaci Noloa, pa besnite, vredjate i jos podmecete!

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!

dinorg

pre 6 godina

Naravno da se nije moglo bolje protiv Federera ...
Jedino mogao je malo bolji otpor da pruzi ...
Federer igra kolko mu treba neverovatno covek menja brzine kao na automobilu...

goran bunja

pre 6 godina

Zeleo bih da napomenem da je 2 kolo IW istorijki rezultat za Sombor. Nije blam od Fedexa izgubiti, vugla rego i idemoooo u top10 vec sa Floridom

Djido

pre 6 godina

Decko je u odnosu na RF stvarno beton liga. (C i n i k, 13. mart 2018 07:44)

Hvala što si nam rekao. Jeste beton liga, pa šta? Da nije možda jedini takav? Pa ceo ATP, osim 2-3 igrača, je beton liga za Federera. Znači li to da ne treba da igraju?

mikloš lizard

pre 6 godina

krajinovic nije ni za top 50 realno i nazalost .imao je srecu u parizu prosle godine kada mu je rafa predao i sto je bio osakacen turnir bez top 10 igraca pa je zbog toga toliko daleko dogurao inace bi to bila misaona imenica za njega stici na masters tako daleko.videcemo ove godine da li ce napraviti neki znacajan rezultat

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.
(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16)

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?

adriano_galliani

pre 6 godina

Šta će biti sa srpskim tenisom kada Nole prestane da igra na vrhunskom nivou ...? Oh, wait!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dobrica, 12. mart 2018 22:48)

Ништа, надамо се. Ваљда ће онда деца да се врате фудбалу и кошарци а не да се баве овим снобовским спортом.

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Kasno je počeo da pravi rezultate zbog povreda ranijih u prošlosti.

Nije za njega ovo smak sveta jer jednostavno nije imao nikakvu šansu, a ako mu se ukazala prvom setu, prosto Rodžer dodao malo u brzinu. To je to!" Biće 26 od ponedeljka a još da napreduje na atp listi ima će u Majamiju. Meč očekivan sa ovakvim ishodom na kraju upotpunosti u koristi Švajcarca.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Na te patriJotske provokacije ne padam.

Kiklop

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:32)

Bote, makar napisi gramaticki ispravno komentar, ovako se samo blamiras bezveze.

mlekadzija

pre 6 godina

Kao i u slucaju poraza Djokovica, toliko ruznih komentara o Krajinovicu. Tuzno...a RF grabi ka vezivanju sva 4 GS koje kao najbolji svih vremena nije uspeo da nanize....a i pobedi u Rimu....i popravi medjusobni skor sa Rafom i Djokovicem....

Kolja

pre 6 godina

Filip je sagoreo u zelji da pruzi otpor Federeru.Da bi igrao tesan set ili mec mora da pruzi 120% svojih mogucnost.Da ga ide svaki udarac i da pogadja 85% prvih servisa.I tada bi vrv. izgubio ali bi neka sansa postojala.Federer je u vrhunskoj formi kao u najboljim danima,cak mu je bekhend mnogo bolji nego pre deset godina.I pitanje je da li bi ga i Nadal i Novak dobili onoliko puta da je bio u ovakvoj formi.Filip je raznovrstan igrac bez vidljive mane,i sigurno ce dugo biti medju prvih 50 igraca.A to je svakako vrhunska karijera.Srecno momce.Danas bi izgubili Nole i Rafa da su igrali zajedno u dublu protiv ovakvog Federera.

Mastermind

pre 6 godina

0

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1. 

Uskoro opširnije... 

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha
(Mikii, 12. mart 2018 22:54)

A vidi se da si ti 18- populacija...

Lukas Kastroman

pre 6 godina

Ovaj krajinović na sreću ušo u finale jedva jer je nadal predao i to neki masters u parizu, pre toga i nakon toga gubio od svih redom nikad prvo kolo nije prošo i 28. je na listi...toliko o ovom sportu, posle se topredstavlja koa nekakav uspeh, čovek na osnovu jednog turnira koji čak nije ni osvojio bude pola godine u top 30, ali kod nas se kaže ''on je u prvih 30 na svetu kako smes da kazes nesto protiv takvog coveka'' a kako je tu dosao rekao sam vam

Boki

pre 6 godina

Trebao je i on da mu preda kao Nadal na onom turniru, pa bi danas opet pisali o njemu kao da je top igrač. Filip je prosečan igrač tenisa, više od ovoga ne moze

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.
(Djido, 12. mart 2018 21:59)

Ne, nisam. To neko od vasih namerno tako pise!

bushbaby

pre 6 godina

Onaj komentator na RTS2 je bio jos gori od Krajinovica. Udavi svojim statistikama i neprestanom pricom, cak i dok se igra. Jel postoji neki urednik na tom RTS-u? Sto ne pogleda kako se prenose sportski dogadjaji na drugim TV stanicama.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Nolo bi jos ubedljivije izgubio od King Federera, Fica je jos i dobro prosao, predstoji mu bolja karijera nego sto je napravio Nolo.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.

RF IW

pre 6 godina

RF ce vrv osvojiti ovaj turnir msm da jedino moze on sam sebe da izbaci nekom losom igrom jer ga protivnici ne mogu pobediti, jedino ko trenutno moze da pobedi RF je samo Del Potro. Ako bude finale RF vs Del Potro i daj boze da bude jer bi gledali jedan super mec, on ima sanse.U slucaju da osvoji, vrlo je verovatno da RF nece igrati Majami ili ako bude igrao vrlo ce tesko tamo do titule. Osecam da je RF malo umorniji nego prosle godine naravno ipak on ima 37 godina i ako izgleda na terenu kao da ima 27, ali mora se uzeti u obzir njegova krstenica. RF prosto uziva na terenu i igra fantasticno, i mislim da je njegov cilj i ove godine Vimbldon sigurno ga zeli po 9-ti put osvojiti, i ako bude zdrav i odmoran napasce US Open i ako mu se vec 10 godina nekako izmice a bio je blizu dosta puta, izgubio 2 finala, i nekoliko 1/2. A moja licna zelja voleo bih ove godine da ga vidim i na sljaci u Madridu i Rimu to deluje realno, posto je MC odmah nesto malo posle Majamija pa ako bude igrao Majami ne verujem da ce igrati u MC, ali ako preskoci Majami mozda zaigra u MC. Mislim da moze i na sljaci da pruzi dobre partije.

srbin

pre 6 godina

Imam proverene informacije da je Roger hteo da napusti tenis pre 3 godine kada su sa njim brisali parket ali kad je Mirka to cula udarila mu 3-4 samara i poslala ga na spavanje bez vecere... :-) :-) :-)

Djido

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis

Šta sve tastaturče trpi

pre 6 godina

@Znanje-imanje
Odakle si ti? Baš me interesuje. Čoveče, odakle ti to da je ovaj spori američki beton odgovarao ofanzivnom Federeru, a nije Fiću, od Fićo, defanzivcu koji samo prebacuje lopticu preko mreže? I Nina mu je to zamerila, da je spor. Pa još pominješ njegov uspon od Vimbldona pa do sinjeg mora. Ovaj Fićo je inače eksperat za travu.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:54)

Trole, kad vec zloupotrebljavas neciji nik ( valjda da prikrijes nemoc i komplekse), onda i pisi komentare u originalu, ovako si providan i vidi se da si losa kopija.
Ali mogu ti reci da sam uzivao i juce i danas u teniskim mecevima, bilo je jako zabavno, narocito sinoc. Ali nemoj da si tuzan, docice i tvoj Cilic na megdan Rokiju, samo polako.

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist. Prvi nas Novak nije imao konkurenciju, jer Nadal je bio povredjen, Federer daleko od ovakve forme i igre i to jedan duzi period. Samo sto eto posto je nas Novak, on je sve kao osvojio u najjacoj konkurenciji, gde je morao da pobedi sve zive. E to je tvoj problem, jer eto da Novak nije Srbin, sada bi rekao kako je Federer najbolji teniser u istoriji tenisa.

hmm

pre 6 godina

@Ljubitelj sport
Ma kako da ne, SK na kojem komentator objavljuje koliko se puta Nolo zakasljao, analizira “govor tela”, izmislja milion razloga za poraz. Na nivou amatera. To je za tebe dobar komentator... “Mmmm, Nolo je kinuo! Evo, evo opet je kasljao!!! Mmmm, ne svidja mi se govor tela (20 sekundi kasnije) VRATIO SEEEEE... 5 sekundi kasnije... Nolo kaslje, nije dobro””

Kiklop

pre 6 godina

Apropo komentatora. Jedva čekam da na ovim "pametnim" televizorima možemo da isključimo komentatora ali da čujemo huk stadiona, udarac loptice, zvižduk sudije... kao da smo na stadionu

Cole

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.

Педро

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Човек је Хрват, навија за партизан из Загреба..

znanje-imanje

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

Mnogo je veći problem ova poplava komentara koji su jal degutantni jal nebulozni. Novak Đoković je igrao vidno bolestan. Ni to nije sprečilo takvu lavinu pražnjenja... da ni mi, koji znamo da ljudi vole heroje a još više da heroji padnu, nismo mogli da očekujemo. Teško je reći da li je onakvo komentarisanje više smorno ili degutantno ili prosto jadno. Ali da je takvih komentara preko 50% je zaista katastrofalno.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sad ce nolobotovi da pricaju kako Fica ima ruke kao Andja Dzoli, da treba vise da jede... Ukratko sve ono sto pisu za Nola Djokovica hahaha. Bravo za King Federera, idemo po titulu majstore.

Trast

pre 6 godina

У овом случају није питање дали је Крајиновиќ био добар на терену... сигуран сам да он може и боље... веч колико му је Федерер дозволио да покаже колико је добар. То је један од кључних сегмената по којем се разликују прави шампиони од осталих.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Što provokacije? Ma nije čovječe provokacija, nego te pitam. Evo ja sam Srbin 100% i to bi na bilo čijem portalu rekao. A i da sam bilo koje druge nacije isto bih rekao da sam to što jesam. A čovjeka... on odma misli da ga provociram ccccccc....eeee svašta da čujem. 🖐

Posmatrač

pre 6 godina

Šta teretana odnosno pravilan način ishrane može da uradi za čoveka.

Rodja se baš stesao po konstituciji.

Meč je bio jasan tj da favorit Federer a Krajinović je mogao samo da uživa u tom duelu jer male šanse imao da je mogao se nadat nečemu.

Bar uspomenu ima jer pitanje kad će se ponovo sresti na nekom turniru.

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima,izgleda da vama Đokovićevim navijača nikako nije jasno da Federer nikoga nije od svojih rivala sa Tura povrijedio,čak se nijedan od njih nije povrijedio igrajući sa njim.Krivi su oni i njihove bolesne ambicijei jurcanje za njim da ga stignu i pestignu i tome sada plaćaju veliki ceh.Zaboravljate takođe da je Đoković osvojio najveći broj GS lkad je Federer bio je imao problema sakičmom ,ili nekim drugim povredama ,ali i takav stizao je do polufinala i finala, Đoković ne može dobaciti ni do drugog kola.Dosadni ste itvrdnjom da je Federer osvjao trofeje za vrijeme slabe konkurencije iako nikad niste gledali tu njegovu konkurenciju ,jer tenis pratite poslednjih 8 godina.Koliko se mnogi Đokovićevi navijači razumiju u tenis,govori i podatak da su se nadali da će Krajinović iznenaditi Federara i da će pobjediti njima najomrženijeg tenisera,koji je širom svijetanajomiljeniji teniser već 15 uzatopnih godina.

Valentina

pre 6 godina

Koliko negativnih komentara...
Sigurna sam da ste svi vi uspešniji od Đokovića i Krajinovića, pa dajete sebi za pravo da se smejete i sladite njihovim porazima. Radite nešto pametnije, da vam se život ne bi svodio na neuspele pokušaje duhovitosti i na menjanje linkova.

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Poenta je sto ja ako volim Federera, ne mrzim Novaka. Nas Novak do sad je uradio mnogo, ali Federer je Federer. Tenis sam poceo da gledam upravo zbog Federera, njegov stil i igra su mi nesto najlepse i najbolje sto sam video u tenisu. Da li to znaci posto se nakon njega pojavio Novak, treba da krenem da ga prezirem i da pljujem po svemu sto je uradio. Pokazujes koliko si mali covek i koliko tvoje frustracije ispoljavaju.

PodrškaFilipu

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐

Profesionalc

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.
(Simbioza sa zvukovima, 13. mart 2018 13:53


Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u. 

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.
(Ljubitelj sport, 13. mart 2018 11:17)

Jeste samo sto nemaju svi taj luksuz da imaju Sportklub.

debeli

pre 6 godina

mislim da je velika šteta što fiću nije malo bolje služio prvi servis.siguran sam da bi bilo čupavo a možda bi pala i berba ušiju.ovako,do sledeće prilike.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...
(Kiklop

Toliko o postojanju ozbiljne konkurencije kada nema jednog Novaka Djokovica uz Endija Mareja kao i Rafaela Nadala. Federer ubire plodove konkurentske kolotecine. Niko od njih nije sposoban da mu se suprotstavi jer ne poseduje dovoljno znanje, a ni kvalitet. Federeru je upala kasika u med. Sada se ceka da zavrsi sa konzumacijom iz otvorene kosnice. (: To Fedbotovi nece da shvate.

IzPublike

pre 6 godina

(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16) da, baš tako. Laslo Đere bi sigurno bolje prošao da publika nije s ushićenjem i gromkim aplauzom pozdravila svaku njegovu gršku iako onaj mlaki Smiček nije ništa uradio da zasluži takvu podršku osim što je Amerikanac.

Ljubitelj sport

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u.

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Profesionalc, 1

Lose si razumeo, "trenutno najbolji" nije fiksiran samo za osvajaca nagrade za najboljeg fudbalera iz prosle sezone, vec sveukupno trenutno najboljeg fudbalera. A to je Lionel Mesi, sto njegovi uspesi (ne samo iz prosle sezone), potvrdjuju. (: Dakle, da rekapituliram: Cinjenica je da je trenutni osvajac nagrade za najboljeg fudbalera Kristijano Ronaldo, a Mesi trenutno najbolji fudbaler u istoriji (jer se jos bolji od njega nije pojavio). Na to se mislilo. Nadam se da je sada jasnije, iako je cudno sto prvi put nije bilo. Ali, to nije moja briga. (: Ne moram crtati.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@Profesionalc
Kao sto vidis, cinjenice su tu, kao i pogresno razumevanje drugih clanova portala. Samo naredni put dobro razmisli o onome sto neko napise i nakon toga daj sebi za pravo da komentarises. Svet nije crno-bele boje. Pozdrav za Fedbota i ostale clanove strukturalno istih i slicnih grupa.

Hmmm

pre 6 godina

Simbioza sa zvukovima
Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.
(Hmmm, 14. m

Sustina je tu, ali, od ljudi ciji je vokabular sacinjen od 300 reci nije moguce ocekivati njenu spoznaju. Jer sve sto izlazi iz okvira jednostavnog (da ne napisem nesto gore) nacina izrazavanja ukljucuje obaveznu podrsku nekih delova neverbalne komunikacije, sto u nama koji znamo iole vise budi iritantnost. I u pravu si, nije mi lako (ni najmanje) kada vidim to. A susrecem se svakodnevno, dok si ti samo jos jedan od primera tog beskrajnog niza. Takvo smo drustvo i drzava, skloni da svemu u cemu ne vidimo sustinu zalepimo etiketu ispraznog, jer ako mi ne vidimo onda ne postoji. Ako odudara od nama znanog, mora da je pogresno. Paupertet drustvo i ti kao reprezentativni primerak istog. :) I hvala ti na komentaru sa ko zna kog nicka po redu. Ne zaboravi da refresujes stranu i "udaris" desetak dislajkova. Sve najbolje zelim, drzi se.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

Jos jedan od komentara zasnovanih na neproverenoj licnoj impresiji. Upravo suprotno, nisam fan Novaka Djokovica, Nadala ili Mareja. Isticem cinjenicna stanja koja nevesto pokusavaju predstaviti nistavnim. Ovaj portal se vec vise od godinu dana, na prvom mestu, kontaminira od strane Fedbotova, a onda i Nolebotova ukljucujuci i Nadalbotove, sto postaje porazavajuce za zdravu misao koja ne moze doci do izrazaja. Prelistaj vesti i komentare o Rodzeru Federeru i Novaku Djokovicu, a onda i Rafaelu Nadalu, susresces se sa identicnim nickovima koji pisu ono sto odrzava njihov iluzorni zanos koji ih odrzava u zivotu. Ta infuzija kao sijaset besmislica se siri poput kuge, a kraj se ne nazire, jer nije dovoljan jedan nick, vec deset drugih kao podrska onome sto pisu sa "zvanicnog". Retoricko pitanje: A sta drugo od bota mozes da ocekujes ? Ako ti (koji mozda pripadas toj grupi) zelis svakodnevno citati "objektivne" izjave samozvanih intelektualaca koji ne vide dalje od sedentarnog polozaja, budi slobodan i nastavi, jer meni ne pada na pamet. A to sto sam povredio tvoju sujetu na meni uopste nije ostavilo oziljak empatije.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara
Pises da su krivi oni i njihove (citiram) "bolesne ambicije"? (: Zar onda Federer nije teniser koji je ispoljio najvise te, kako bi ti rekao, bolesne ambicije s obzirom da je osvojio najveci broj titula, a kao podstrek su mu sluzili rekordi prethodnika? Bilo je u njegovom slucaju, takodje, dovoljno povreda. (: Ne moras odgovoriti, jer se odgovor sam namece. A tenis pratim od 1990 godine, dok povrede tenisera nemaju nikakve veze sa "bolesnom ambicijom", vec muskulaturom drugacije (fragilnije) strukture ukljucujuci i skeletni sistem skloniji povredama pod odredjenim stepenima napora odnosno pritiska koje mogu izazvati iste, slicne ili razlicite tehnike koje upraznjavaju sportisti. Upravo si potvrdio sve sto sam napisao u prvom postu poslatom kao odgovor na svakovrsne besmislice koje si ostavio. Zapitas se kakav je neko covek, kada takmicarski duh kojem je sklon svaki (u ovom slucaju) sportista definise kao "bolesnu ambiciju". Preporuka je da vise nista ne pises, zbog sebe Fedbotu. (:

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@(Masca)

Sustina je objektivno gledanje na cinjenice kao osnovi zdrave komunikacije, a ne izmisljanje kao sto vi Fedbotovi radite, poput one da je neko rekao (ja u niti jednom trenutku) da je zbog pojave Djokovica potrebno prezirati Federera. Tako licemernim predstavama zbog pokusaja sticanja lakih dijaloskih poena pribegavaju ljudi kvaziargumenata, a koje nisu nista drugo osim pokazatelja prizemnosti jednog karaktera kao definicije malog coveka. Sada postavi sebi pitanje, ko je tu mali. Ah da, te navodne frustracije u drugima kao argument ocajnika. (: Neko ko je asertivan (kao ja) moze biti isfrustriran iskljucivo zbog ugrozavanja konstruktivng dijaloga, objektivnosti uz ovo malo zdravog razuma sto je u nasem drustvu ostalo zbog takvih kao sto si ti. Ne zaboravi da mi odgovoris sa drugih nickova. (;

Cole

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.

Lukas Kastroman

pre 6 godina

Ovaj krajinović na sreću ušo u finale jedva jer je nadal predao i to neki masters u parizu, pre toga i nakon toga gubio od svih redom nikad prvo kolo nije prošo i 28. je na listi...toliko o ovom sportu, posle se topredstavlja koa nekakav uspeh, čovek na osnovu jednog turnira koji čak nije ni osvojio bude pola godine u top 30, ali kod nas se kaže ''on je u prvih 30 na svetu kako smes da kazes nesto protiv takvog coveka'' a kako je tu dosao rekao sam vam

Djido

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:32)

Bote, makar napisi gramaticki ispravno komentar, ovako se samo blamiras bezveze.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.

debeli

pre 6 godina

mislim da je velika šteta što fiću nije malo bolje služio prvi servis.siguran sam da bi bilo čupavo a možda bi pala i berba ušiju.ovako,do sledeće prilike.

PodrškaFilipu

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Nolo bi jos ubedljivije izgubio od King Federera, Fica je jos i dobro prosao, predstoji mu bolja karijera nego sto je napravio Nolo.

srbin

pre 6 godina

Imam proverene informacije da je Roger hteo da napusti tenis pre 3 godine kada su sa njim brisali parket ali kad je Mirka to cula udarila mu 3-4 samara i poslala ga na spavanje bez vecere... :-) :-) :-)

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!
(Uros Djurdjevic #32, 12. mart 2018 22:54)

Trole, kad vec zloupotrebljavas neciji nik ( valjda da prikrijes nemoc i komplekse), onda i pisi komentare u originalu, ovako si providan i vidi se da si losa kopija.
Ali mogu ti reci da sam uzivao i juce i danas u teniskim mecevima, bilo je jako zabavno, narocito sinoc. Ali nemoj da si tuzan, docice i tvoj Cilic na megdan Rokiju, samo polako.

adriano_galliani

pre 6 godina

Šta će biti sa srpskim tenisom kada Nole prestane da igra na vrhunskom nivou ...? Oh, wait!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dobrica, 12. mart 2018 22:48)

Ништа, надамо се. Ваљда ће онда деца да се врате фудбалу и кошарци а не да се баве овим снобовским спортом.

Mastermind

pre 6 godina

0

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1. 

Uskoro opširnije... 

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha
(Mikii, 12. mart 2018 22:54)

A vidi se da si ti 18- populacija...

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...
(Kiklop

Toliko o postojanju ozbiljne konkurencije kada nema jednog Novaka Djokovica uz Endija Mareja kao i Rafaela Nadala. Federer ubire plodove konkurentske kolotecine. Niko od njih nije sposoban da mu se suprotstavi jer ne poseduje dovoljno znanje, a ni kvalitet. Federeru je upala kasika u med. Sada se ceka da zavrsi sa konzumacijom iz otvorene kosnice. (: To Fedbotovi nece da shvate.

znanje-imanje

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

Mnogo je veći problem ova poplava komentara koji su jal degutantni jal nebulozni. Novak Đoković je igrao vidno bolestan. Ni to nije sprečilo takvu lavinu pražnjenja... da ni mi, koji znamo da ljudi vole heroje a još više da heroji padnu, nismo mogli da očekujemo. Teško je reći da li je onakvo komentarisanje više smorno ili degutantno ili prosto jadno. Ali da je takvih komentara preko 50% je zaista katastrofalno.

mlekadzija

pre 6 godina

Kao i u slucaju poraza Djokovica, toliko ruznih komentara o Krajinovicu. Tuzno...a RF grabi ka vezivanju sva 4 GS koje kao najbolji svih vremena nije uspeo da nanize....a i pobedi u Rimu....i popravi medjusobni skor sa Rafom i Djokovicem....

Mikii

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

Naprotiv. To samo pokazuje koliko vi, Djokovicevi botovi, u svoj svojoj limitiranosti, ne kapirate osnovni oblik sarkazma. To je za vas visa matematika.

Педро

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Човек је Хрват, навија за партизан из Загреба..

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Juce je ispao Nolo, danas je pobedio Federer the GOAT! Federer - najveci medju najvecima! Joj slasti, radosti! Bas uzivam u tenisu ova dva dana!

Mikii

pre 6 godina

Nakon prethodnog uspešnog turnira nagovestio sam da ide period, sve do kraja RG, koji je po osobinama vrlo nepovoljan za Filipa. Sve drugo će biti bolje! Dakle spori USA zimski betoni i šljaka (protiv najboljih) biće prosto baš teški - a naročito teški za seriju pobeda i finiš turnira.
Ništa za to. Uspe li kao što je npr. Troicki neko vreme: od 3 turnira u dva pobedi prvo kola, a pola od tih i drugo, imaće baš visok ranking. Počev od Wimbldona idu okolnosti povoljne za Filipa.

(znanje-imanje, 12. mart 2018 22:46)

Kome nesto nije jasno, neka procita komentar ovog velikog strucnjaka. Dakle, zapamtite, Krajinovica danas nije pobedio bolji Federer, nego spori americki, zimski beton. Takodje, nasega Krajinu u predstojecem periodu na sljaci, nece pobedjivati bolji igraci, vec ta prokleta spora zemlja. To vam je, braco, rezon prosecnog Srbina.

si

pre 6 godina

Nolo je spreman,puca od snage. Sad moze jednom rukom blitvu da pokida. Jedva ceka sledeci turnir jer je pojacao ishranu sa jos jednom kasikom spanaca

Valentina

pre 6 godina

Koliko negativnih komentara...
Sigurna sam da ste svi vi uspešniji od Đokovića i Krajinovića, pa dajete sebi za pravo da se smejete i sladite njihovim porazima. Radite nešto pametnije, da vam se život ne bi svodio na neuspele pokušaje duhovitosti i na menjanje linkova.

lola

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima. Fica je bolji teniser nego Nolo Djokovic na primer ali King Federer je najbolji teniser danasnjice.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Vazno je da dobija 3:0 iako se igra na 2 dobijena,

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Što provokacije? Ma nije čovječe provokacija, nego te pitam. Evo ja sam Srbin 100% i to bi na bilo čijem portalu rekao. A i da sam bilo koje druge nacije isto bih rekao da sam to što jesam. A čovjeka... on odma misli da ga provociram ccccccc....eeee svašta da čujem. 🖐

Danilo

pre 6 godina

Ni Novak ne bi ništa bolje prošao od Filipa, ali teško da Nole više može dospeti do kasne faze turnira gde bi se sastao sa Federerom. Paradoks je da je to srećna okolnost za njega jer bi pokvario h2h i njegovi navijači bi ostali i bez te satisfakcije, jedinog argumenta...

Srdjan

pre 6 godina

Filip igra vise nego solidno u posljednje vrijeme, ALI, izgubiti 17 poena u nizu, pa makar sa druge strane mreze bio i Federer, vise je nego zabrinjavajuce. Takve nagle padove ne smije sebi da dopusta ako zeli da ide ka vrhu.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.

Djido

pre 6 godina

King Federer ovo lagano dobija, sa 3:0 u setovima.
(Batko pamcenje mu kratko, 12. mart 2018 21:49)

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.

Mikii

pre 6 godina

E zbog onog "futfola" kojim se sudije
dodvoravaju dzemperku, nikako ne mogu
da ga svarim. Teniser sa ubedljivo
najvecom protekcijom na turu.

P.S.
Gazi Fico naduvenka.
(Cole, 12. mart 2018 22:11)

Hahahahahahahahahaha

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Eeeej ljudi, pa ovde većina Federerovih navijača veruje da će on pobediti sa 3:0 a igra se u dva dobijena seta6r87tc!? To govori koliko se oni razumeju u tenis
(Djido, 12. mart 2018 22:28)

To vasi saboteri namerno pisu! Ne mozete da prihvatite da je Federer bolji od Noloa, da je Federer broj 1, da ima onih sa drugacijim misljenjem, da nisu svi u Srbiji navijaci Noloa, pa besnite, vredjate i jos podmecete!

mikloš lizard

pre 6 godina

krajinovic nije ni za top 50 realno i nazalost .imao je srecu u parizu prosle godine kada mu je rafa predao i sto je bio osakacen turnir bez top 10 igraca pa je zbog toga toliko daleko dogurao inace bi to bila misaona imenica za njega stici na masters tako daleko.videcemo ove godine da li ce napraviti neki znacajan rezultat

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

@ Uroš Djurdjević 32# - Može nešto iskreno da mi odgovoriš, onako drugarski? Jesi li ti Srbin ili nisi? Samo me to zanima... A molio bih ostale da se ne potpisuju njegovim imenom i ne odovaraju umjesto njega 🖐
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 12. mart 2018 22:35)

Na te patriJotske provokacije ne padam.

MATS

pre 6 godina

Ovi sa SK2... za njih i Rodžer igra meč karijere protiv Krajnovića. Kad bi ih čovek slušao pomislio bi da je Fića osvajač 20 GS titula, a ne Rođa.

IzPublike

pre 6 godina

(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16) da, baš tako. Laslo Đere bi sigurno bolje prošao da publika nije s ushićenjem i gromkim aplauzom pozdravila svaku njegovu gršku iako onaj mlaki Smiček nije ništa uradio da zasluži takvu podršku osim što je Amerikanac.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Prepoznajem ga po stilu i neznanju, ovaj novi Batko je Uroš Djurdjević. To je ista ličnost. I Uroš je juče prognozirao rezultat 3:0 na turniru koji se igra u dva dobijena seta.
(Djido, 12. mart 2018 21:59)

Ne, nisam. To neko od vasih namerno tako pise!

Mikii

pre 6 godina

Filip Krajinović nije uspeo da se plasira u osminu finala Mastersa u Indijan Velsu, pošto ga je u dva seta pobedio Rodžer Federer – 6:2, 6:1.

Uskoro opširnije...

Nemoj, brate, opsirnije. Sve smo videli, ono je bilo za 18+ populaciju, hahahahahaha

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

Navijamo za Filipa! Nije lako ostati mentalno jak uz publiku koja navija za Federera uz takvu vrisku kao devojke što su za Bitlsima vrištale I pištale.
(PodrškaFilipu, 12. mart 2018 22:16)

A zar nije Noooooolo bio mentalno najaci kada je publika bila protiv njega?

goran bunja

pre 6 godina

Zeleo bih da napomenem da je 2 kolo IW istorijki rezultat za Sombor. Nije blam od Fedexa izgubiti, vugla rego i idemoooo u top10 vec sa Floridom

Kiklop

pre 6 godina

Pratim tenis od vremena Borga, Connorsa... I mogu da kažem da je od onda tenis išao uzlaznom putanjom. Došli su posle Lendl, McEnroe, Wilander, pa Edberg, Becker. Zatim početkom devedesetih Courier, Agassi, Sampras, čijih 14 GS titula se smatralo nedostižnim. Ali onda je stigao Veliki FEDERER, na sreću ubrzo i Nadal i Novak. Sve su to bili igrači sa harizmom koje je bilo užitak gledati, mnogi su pre dvadesete uzeli svoj prvi GS. A ovo danas? Dimitrov, Goffin, Thiem, Raonić, Čilić? Pa oni su već u dobranim dvadesetim godinama. Zverev? Hyeon Chung? Kirgios? Kanda Federer može ladno do 40 da igra, i da bude u vrhu, da ne kažem prvi. Svaka mu čast. Ali, smatram, da je ovo najgori strmoglav tenisa. No, videćemo...

Millennium

pre 6 godina

Krajinoviću se nema šta zameriti. Jednostavno, naleteo je na mašinu. Jedino što možeš je da pružiš častan otpor.

P.S. Naravno da sam uvek navijao za Novaka. Federera nisam podnosio. Međutim, u zadnjih par godina sam počeo da osećam poštovanje za njega, možda čak i divljenje. Izuzetna mentalna snaga i disciplina.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara
Pises da su krivi oni i njihove (citiram) "bolesne ambicije"? (: Zar onda Federer nije teniser koji je ispoljio najvise te, kako bi ti rekao, bolesne ambicije s obzirom da je osvojio najveci broj titula, a kao podstrek su mu sluzili rekordi prethodnika? Bilo je u njegovom slucaju, takodje, dovoljno povreda. (: Ne moras odgovoriti, jer se odgovor sam namece. A tenis pratim od 1990 godine, dok povrede tenisera nemaju nikakve veze sa "bolesnom ambicijom", vec muskulaturom drugacije (fragilnije) strukture ukljucujuci i skeletni sistem skloniji povredama pod odredjenim stepenima napora odnosno pritiska koje mogu izazvati iste, slicne ili razlicite tehnike koje upraznjavaju sportisti. Upravo si potvrdio sve sto sam napisao u prvom postu poslatom kao odgovor na svakovrsne besmislice koje si ostavio. Zapitas se kakav je neko covek, kada takmicarski duh kojem je sklon svaki (u ovom slucaju) sportista definise kao "bolesnu ambiciju". Preporuka je da vise nista ne pises, zbog sebe Fedbotu. (:

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@(Masca)

Sustina je objektivno gledanje na cinjenice kao osnovi zdrave komunikacije, a ne izmisljanje kao sto vi Fedbotovi radite, poput one da je neko rekao (ja u niti jednom trenutku) da je zbog pojave Djokovica potrebno prezirati Federera. Tako licemernim predstavama zbog pokusaja sticanja lakih dijaloskih poena pribegavaju ljudi kvaziargumenata, a koje nisu nista drugo osim pokazatelja prizemnosti jednog karaktera kao definicije malog coveka. Sada postavi sebi pitanje, ko je tu mali. Ah da, te navodne frustracije u drugima kao argument ocajnika. (: Neko ko je asertivan (kao ja) moze biti isfrustriran iskljucivo zbog ugrozavanja konstruktivng dijaloga, objektivnosti uz ovo malo zdravog razuma sto je u nasem drustvu ostalo zbog takvih kao sto si ti. Ne zaboravi da mi odgovoris sa drugih nickova. (;

Vlada91

pre 6 godina

Ljudi,Krajinovic je igrao protiv coveka koji iza sebe ima 11 GS trofeja na tvrdoj podlozi.I svaka mu cast sto je dosao do tog nivoa da se uopste takmici sa velicinom kakva je Federer.

RF IW

pre 6 godina

Svaka cast za Filipa realno da nije naleteo na RF prosao bi jos neko kolo sve u svemu igra vrlo pristojno. Ali opet realne sanse da pobedi RF veceras su bile jednake mojim da cu veceras biti sa Ninom ? mala sala samo napred Filipe nastavi ovako i bice i boljih rezultata nije sramota izgubiti od Federera pa makar i 6:0 6:0 , velika je cast provesti sa njim sat vremena na centralnom terenu nekog turnira.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

(jasno k'o dan, 13. mart 2018 19:42)

# Link komentara

Jos jedan od komentara zasnovanih na neproverenoj licnoj impresiji. Upravo suprotno, nisam fan Novaka Djokovica, Nadala ili Mareja. Isticem cinjenicna stanja koja nevesto pokusavaju predstaviti nistavnim. Ovaj portal se vec vise od godinu dana, na prvom mestu, kontaminira od strane Fedbotova, a onda i Nolebotova ukljucujuci i Nadalbotove, sto postaje porazavajuce za zdravu misao koja ne moze doci do izrazaja. Prelistaj vesti i komentare o Rodzeru Federeru i Novaku Djokovicu, a onda i Rafaelu Nadalu, susresces se sa identicnim nickovima koji pisu ono sto odrzava njihov iluzorni zanos koji ih odrzava u zivotu. Ta infuzija kao sijaset besmislica se siri poput kuge, a kraj se ne nazire, jer nije dovoljan jedan nick, vec deset drugih kao podrska onome sto pisu sa "zvanicnog". Retoricko pitanje: A sta drugo od bota mozes da ocekujes ? Ako ti (koji mozda pripadas toj grupi) zelis svakodnevno citati "objektivne" izjave samozvanih intelektualaca koji ne vide dalje od sedentarnog polozaja, budi slobodan i nastavi, jer meni ne pada na pamet. A to sto sam povredio tvoju sujetu na meni uopste nije ostavilo oziljak empatije.

Šta sve tastaturče trpi

pre 6 godina

@Znanje-imanje
Odakle si ti? Baš me interesuje. Čoveče, odakle ti to da je ovaj spori američki beton odgovarao ofanzivnom Federeru, a nije Fiću, od Fićo, defanzivcu koji samo prebacuje lopticu preko mreže? I Nina mu je to zamerila, da je spor. Pa još pominješ njegov uspon od Vimbldona pa do sinjeg mora. Ovaj Fićo je inače eksperat za travu.

Boki

pre 6 godina

Trebao je i on da mu preda kao Nadal na onom turniru, pa bi danas opet pisali o njemu kao da je top igrač. Filip je prosečan igrač tenisa, više od ovoga ne moze

Ljubitelj sport

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u.

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Profesionalc, 1

Lose si razumeo, "trenutno najbolji" nije fiksiran samo za osvajaca nagrade za najboljeg fudbalera iz prosle sezone, vec sveukupno trenutno najboljeg fudbalera. A to je Lionel Mesi, sto njegovi uspesi (ne samo iz prosle sezone), potvrdjuju. (: Dakle, da rekapituliram: Cinjenica je da je trenutni osvajac nagrade za najboljeg fudbalera Kristijano Ronaldo, a Mesi trenutno najbolji fudbaler u istoriji (jer se jos bolji od njega nije pojavio). Na to se mislilo. Nadam se da je sada jasnije, iako je cudno sto prvi put nije bilo. Ali, to nije moja briga. (: Ne moram crtati.

RF IW

pre 6 godina

RF ce vrv osvojiti ovaj turnir msm da jedino moze on sam sebe da izbaci nekom losom igrom jer ga protivnici ne mogu pobediti, jedino ko trenutno moze da pobedi RF je samo Del Potro. Ako bude finale RF vs Del Potro i daj boze da bude jer bi gledali jedan super mec, on ima sanse.U slucaju da osvoji, vrlo je verovatno da RF nece igrati Majami ili ako bude igrao vrlo ce tesko tamo do titule. Osecam da je RF malo umorniji nego prosle godine naravno ipak on ima 37 godina i ako izgleda na terenu kao da ima 27, ali mora se uzeti u obzir njegova krstenica. RF prosto uziva na terenu i igra fantasticno, i mislim da je njegov cilj i ove godine Vimbldon sigurno ga zeli po 9-ti put osvojiti, i ako bude zdrav i odmoran napasce US Open i ako mu se vec 10 godina nekako izmice a bio je blizu dosta puta, izgubio 2 finala, i nekoliko 1/2. A moja licna zelja voleo bih ove godine da ga vidim i na sljaci u Madridu i Rimu to deluje realno, posto je MC odmah nesto malo posle Majamija pa ako bude igrao Majami ne verujem da ce igrati u MC, ali ako preskoci Majami mozda zaigra u MC. Mislim da moze i na sljaci da pruzi dobre partije.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Sad ce nolobotovi da pricaju kako Fica ima ruke kao Andja Dzoli, da treba vise da jede... Ukratko sve ono sto pisu za Nola Djokovica hahaha. Bravo za King Federera, idemo po titulu majstore.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

@Profesionalc
Kao sto vidis, cinjenice su tu, kao i pogresno razumevanje drugih clanova portala. Samo naredni put dobro razmisli o onome sto neko napise i nakon toga daj sebi za pravo da komentarises. Svet nije crno-bele boje. Pozdrav za Fedbota i ostale clanove strukturalno istih i slicnih grupa.

drug Plavi

pre 6 godina

Federer je jednostavno za Krajinovića nemoguća misija... na sve što je imao da pokaže Filip Federer bi odigrao nešto mnogo bolje.

Djido

pre 6 godina

Decko je u odnosu na RF stvarno beton liga. (C i n i k, 13. mart 2018 07:44)

Hvala što si nam rekao. Jeste beton liga, pa šta? Da nije možda jedini takav? Pa ceo ATP, osim 2-3 igrača, je beton liga za Federera. Znači li to da ne treba da igraju?

Kiklop

pre 6 godina

Apropo komentatora. Jedva čekam da na ovim "pametnim" televizorima možemo da isključimo komentatora ali da čujemo huk stadiona, udarac loptice, zvižduk sudije... kao da smo na stadionu

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist. Prvi nas Novak nije imao konkurenciju, jer Nadal je bio povredjen, Federer daleko od ovakve forme i igre i to jedan duzi period. Samo sto eto posto je nas Novak, on je sve kao osvojio u najjacoj konkurenciji, gde je morao da pobedi sve zive. E to je tvoj problem, jer eto da Novak nije Srbin, sada bi rekao kako je Federer najbolji teniser u istoriji tenisa.

Profesionalc

pre 6 godina

Ja kod tebe i ostalih koji tako pricaju vidim samo zavist....

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Masca, 13. m

U tome jeste problem, sto vidis samo zavist, a ne cinjenice. Jer moja cinjenica nije tvoje vidjenje zavisti. (: Kada budes sebi dozvolio otkrivanje drugog spektra, a veruj da ih ima nebrojano, tada ces videti drugacije. Da li neko ovde pise iz zavisti ili ne, niti malo me ne interesuje, jer licno ne pisem uopste. Ovde sam jasno naglasio da Federer koristi priliku koja mu se ukazala zbog sece kvalitetnih igraca od strane povreda, nesumnjivo potvrdjujuci svoje mesto najboljeg igraca u istoriji ovog sporta, barem kada se gleda broj osvojenih titula. Da li se Fedbotovima ili nekome drugom ove cinjenice dopadaju ili ne, nevazno je jer su one nepobitne. Kao i ona da je Mesi trenutno najbolji fudbaler sveta, a da zemlja nije ravna ploca, niti je Kim Kardasijan umetnica. A, to sto ti mislis da si kod mene video je nevazno. Ostavi za neke prizemne ljude. Pozdrav za Fedbota.
(Simbioza sa zvukovima, 13. mart 2018 13:53


Druže,ako iznosiš nepobitne činjenice (kao što kažeš) onda bi trebao znati da je Cristiano Ronaldo trenutno najbolji igrač na svetu. Čovek je proglašen za najboljeg. Možda se i meni Messi više svidja kao igrač ali je Ronaldo proglašen za najboljeg za prošlu godinu. To su nepobitne činjenice kao što kaže.
Pozdrav.

Kolja

pre 6 godina

Filip je sagoreo u zelji da pruzi otpor Federeru.Da bi igrao tesan set ili mec mora da pruzi 120% svojih mogucnost.Da ga ide svaki udarac i da pogadja 85% prvih servisa.I tada bi vrv. izgubio ali bi neka sansa postojala.Federer je u vrhunskoj formi kao u najboljim danima,cak mu je bekhend mnogo bolji nego pre deset godina.I pitanje je da li bi ga i Nadal i Novak dobili onoliko puta da je bio u ovakvoj formi.Filip je raznovrstan igrac bez vidljive mane,i sigurno ce dugo biti medju prvih 50 igraca.A to je svakako vrhunska karijera.Srecno momce.Danas bi izgubili Nole i Rafa da su igrali zajedno u dublu protiv ovakvog Federera.

Posmatrač

pre 6 godina

Šta teretana odnosno pravilan način ishrane može da uradi za čoveka.

Rodja se baš stesao po konstituciji.

Meč je bio jasan tj da favorit Federer a Krajinović je mogao samo da uživa u tom duelu jer male šanse imao da je mogao se nadat nečemu.

Bar uspomenu ima jer pitanje kad će se ponovo sresti na nekom turniru.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Za ove što kukaju gledajte preko neta ili isključite volume na Tv-u. 

Doduše sportklub je zakon za sve sportske kanale u Srbiji pa i šire.
(Ljubitelj sport, 13. mart 2018 11:17)

Jeste samo sto nemaju svi taj luksuz da imaju Sportklub.

hmm

pre 6 godina

@Ljubitelj sport
Ma kako da ne, SK na kojem komentator objavljuje koliko se puta Nolo zakasljao, analizira “govor tela”, izmislja milion razloga za poraz. Na nivou amatera. To je za tebe dobar komentator... “Mmmm, Nolo je kinuo! Evo, evo opet je kasljao!!! Mmmm, ne svidja mi se govor tela (20 sekundi kasnije) VRATIO SEEEEE... 5 sekundi kasnije... Nolo kaslje, nije dobro””

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima,izgleda da vama Đokovićevim navijača nikako nije jasno da Federer nikoga nije od svojih rivala sa Tura povrijedio,čak se nijedan od njih nije povrijedio igrajući sa njim.Krivi su oni i njihove bolesne ambicijei jurcanje za njim da ga stignu i pestignu i tome sada plaćaju veliki ceh.Zaboravljate takođe da je Đoković osvojio najveći broj GS lkad je Federer bio je imao problema sakičmom ,ili nekim drugim povredama ,ali i takav stizao je do polufinala i finala, Đoković ne može dobaciti ni do drugog kola.Dosadni ste itvrdnjom da je Federer osvjao trofeje za vrijeme slabe konkurencije iako nikad niste gledali tu njegovu konkurenciju ,jer tenis pratite poslednjih 8 godina.Koliko se mnogi Đokovićevi navijači razumiju u tenis,govori i podatak da su se nadali da će Krajinović iznenaditi Federara i da će pobjediti njima najomrženijeg tenisera,koji je širom svijetanajomiljeniji teniser već 15 uzatopnih godina.

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Kasno je počeo da pravi rezultate zbog povreda ranijih u prošlosti.

Nije za njega ovo smak sveta jer jednostavno nije imao nikakvu šansu, a ako mu se ukazala prvom setu, prosto Rodžer dodao malo u brzinu. To je to!" Biće 26 od ponedeljka a još da napreduje na atp listi ima će u Majamiju. Meč očekivan sa ovakvim ishodom na kraju upotpunosti u koristi Švajcarca.

dinorg

pre 6 godina

Naravno da se nije moglo bolje protiv Federera ...
Jedino mogao je malo bolji otpor da pruzi ...
Federer igra kolko mu treba neverovatno covek menja brzine kao na automobilu...

bushbaby

pre 6 godina

Onaj komentator na RTS2 je bio jos gori od Krajinovica. Udavi svojim statistikama i neprestanom pricom, cak i dok se igra. Jel postoji neki urednik na tom RTS-u? Sto ne pogleda kako se prenose sportski dogadjaji na drugim TV stanicama.

Masca

pre 6 godina

@Simbioza sa zvukovima

Poenta je sto ja ako volim Federera, ne mrzim Novaka. Nas Novak do sad je uradio mnogo, ali Federer je Federer. Tenis sam poceo da gledam upravo zbog Federera, njegov stil i igra su mi nesto najlepse i najbolje sto sam video u tenisu. Da li to znaci posto se nakon njega pojavio Novak, treba da krenem da ga prezirem i da pljujem po svemu sto je uradio. Pokazujes koliko si mali covek i koliko tvoje frustracije ispoljavaju.

Hmmm

pre 6 godina

Simbioza sa zvukovima
Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.

Simbioza sa zvukovima

pre 6 godina

Nadam se da bar sebe razumes sta hoces da kazes... Ostali ako shvate, shvate... Nije lako biti ti, to je sigurno. Previse filozofije, premalo sustine.
(Hmmm, 14. m

Sustina je tu, ali, od ljudi ciji je vokabular sacinjen od 300 reci nije moguce ocekivati njenu spoznaju. Jer sve sto izlazi iz okvira jednostavnog (da ne napisem nesto gore) nacina izrazavanja ukljucuje obaveznu podrsku nekih delova neverbalne komunikacije, sto u nama koji znamo iole vise budi iritantnost. I u pravu si, nije mi lako (ni najmanje) kada vidim to. A susrecem se svakodnevno, dok si ti samo jos jedan od primera tog beskrajnog niza. Takvo smo drustvo i drzava, skloni da svemu u cemu ne vidimo sustinu zalepimo etiketu ispraznog, jer ako mi ne vidimo onda ne postoji. Ako odudara od nama znanog, mora da je pogresno. Paupertet drustvo i ti kao reprezentativni primerak istog. :) I hvala ti na komentaru sa ko zna kog nicka po redu. Ne zaboravi da refresujes stranu i "udaris" desetak dislajkova. Sve najbolje zelim, drzi se.

Trast

pre 6 godina

У овом случају није питање дали је Крајиновиќ био добар на терену... сигуран сам да он може и боље... веч колико му је Федерер дозволио да покаже колико је добар. То је један од кључних сегмената по којем се разликују прави шампиони од осталих.