Košarka 134

Nedelja, 11.02.2018.

11:58

"Mene mediji linčovali zbog šamara, a Obradovića..."

Ergin Ataman, trener Anadolu Efesa, ponovo je prozvao srpskog kolegu Željka Obradovića, ovoga puta zbog udaranja Melija Mahmutolua.

"Mene mediji linèovali zbog šamara, a Obradoviæa..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Aleksa

pre 6 godina

Ж. Обрадовића, гледача у пасош и "играчи су криви" никад нисам волео, али ово није шамар. Ово је тренерово "хајде, мали, можеш ти то, идемо"....Шамар има сврху да повреди и понизи, ово лупање преко образа је бодрење...А Атаман је тежак лик, његова цела тирада имала је за циљ да каже да су они Турци добри домаћини али да странце треба отерати јер нису Турци. Не интересује њега Обрадовић, он спинује своје пратиоце...

direkt_krose

pre 6 godina

Molim navijace Partizana da iskreno,ali iskreno kazu stavljajuci ruku na srce da li bi branili Obradovica ali Sasu,da je udario samar svom igracu. Ponavljam samo iskreno. Ili ko god je igrao ili trenirao partizan moze da radi sta hoce i kako hoce suprotno normalnostima i obicajima,da ne kazem suprotno zakonu. Mislim na ugrozavanje licnosti,gepekovanja,udaranja samara,hvatanja za gusu.
A Ataman je poznat kao covek koji je fakticiki likovao za ubistvo navijaca Zvezde u Istanbulu.
Udarila cvecka na cvecku izgleda.

bBb

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju
(Nik Rajder, 11. februar 2018 23:18)

U kom li ti svetu živiš? Da li ti misliš da je na Meliha više uticao šamar u fizičkom smislu, ili psihičkom, ako je ono, uopšte, bio šamar? Zbog toga se i pravi selekcija. Prolaze se raznorazni, veoma rigorozni, psihofizički testovi, odnosno torture, da bi se napravila selekcija ko može, a ko ne. 99.9 posto populacije ne može, 0.1% može da prođe sve te prepreke. Zbog toga su i toliko plaćeni. Ako Melih nije rekao ni reč Obradoviću, znači da je pristao vrstu vaspitne mere, za koju on sam zna da je zaslužio svojim nezalaganjem... Micov nije hteo da trpi autoritet, zbog toga je izbačen iz reprezentacije, ali je zato Birčević mogao i zbog toga se okitio medaljama sa najvećih košarkaških turnira, Micov nije i niti će. Da li znaš kakve torture prolaze američke Foke, ili srpski SAJ? Pa, njim je ovo smešno, ako ovo neko nazove maltretiranjem... Zato samo najjači, pri tom ne mislim na fizičku snagu, mogu da se nađu u tim elitnim jedinicama, u kom su prijvljene hiljade i hiljade kandidata. Zamisli koju čast ima američki vojnik kada ga prime u najelitniju specijalnu jedinicu, gde je prošlo 20 ljudi od desetine hiljada kandidata. Šta je danas savremeni vrhunski sport, nego jedna vrsta vojske, gde vlada čelična disciplina... Zbog toga, ko nije spreman, bolje da ne gubi vreme... Ko je spreman na sva ta odricanja, a za to treba neverovatna psihička snaga, on će zaraditi milione i milione. Sve ima svoju cenu.

Nik Rajder

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju

bBb

pre 6 godina

@Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...
(Nik Rajder, 11. februar 2018 21:11

Ako bi uzeo u pogledao metode rada Alexa Fergusona, Dude Ivkovića, Željka Obradovića i da ne nabrajam dalje, video bi o čemu ti govorim. Ako sam ti ja, najvećim delom, obezbedio da budeš prvi turski igrač koji će osvojiti Evroligu i plus da imaš tu čast da podigneš pehar, ukazao ti ogromno poverenje da budeš deo te ekipe, povećao budžet zbog svih tih rezultata, jer sponzorski ugovori nisu isti za učesnika EL i šampiona, i samim tim i tebi obezbedio veće materijalno stanje, onda ti MORAŠ da daš sve od sebe da to opravdaš, a očigledno da nije dao, jer reakcija ne bi bila onakva... Ti, očigledno, nisi osetio u mlađim kategorijana bilo kog sporstkog kluba strogoću nekog trenera, u daleko beznačajnijim situacijama. Zbog toga samo najjači i mogu da dođu do tog nivoa, na kom je i Melih Mahmotoglu. Odgledaj dokumentarac "250 stepenika" i obrati pažnju na metodiku rada Svetislava Pešića i baš tih "250 stepenika". I reci mi da l' je to gora tortura od Željkove čvrge. Misliš da je neko smeo da kaže: "Treneru, muka mi je"??? E, zbog toga su oni Saša Đorđević, Toni Kukoč, Dino Rađa... Zbog toga je Željko tu gde jeste, zbog toga je Duda tu gde jeste, zbog toga je Aleksandar Nikolić tu gde jeste, zbog toga je Pešić tu gde jeste.

Nik Rajder

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bBb, 11. februar 2018 15:04)

Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???
(antiDebil, 11. februar 2018 14:44)


Nije mi prihvatljivija ta logika. Ja ne podnosim nasilje. I da... Napravio sam gresku kod NEPRIHVATLJIVA ali to je cista omaska.

zekan17

pre 6 godina

Ovaj covek je pravi srbomrzac. Da ne napominjem sve ono sa Zvezdom sto se desavalo,sad i ovo. On nasao da se poredi sa Obradovicem. Kao da ja sebe poredim sa Mesijem jer sutiramo obojica levom nogom. Koja sramota.

Прц Милојка

pre 6 godina

Где год има некога из Србије ко те редовно дере ти га мрзиш, друже ако је Радоњић лош тренера ти си још гори из тебе говори завист и љубомора јер ти иза себе осим пораза ниси оставио ништа кога год си водио....

dr

pre 6 godina

Zeljko jeste osvojio mnogo,svaka cast. Ali on je alkoholicar,to nisam ja izmislio,to je poznata stvar,sve sto bude stariji bice sve gori,poznato je kako alkohol utice na mozak i ljudska osecanja koja vremenom otupe.

jasdf

pre 6 godina

Koliki god da su uspesi iza nekoga nasilje ne sme biti dozvoljeno. Tim ljudima je kosarka posao i ne zasluzuju fizicko maltretiranje ako su losi ili nedovoljno dobri. Postoje raskidi ugovora, prebacivanje u drugi klub, ili neki drugi vid kaznjavanja.
Jos nesto, dobar otac nikada ne udara dete, tako da je vadjenje na "ocinski odnos" samo vadjenje.

Toma

pre 6 godina

Kakva smo mi sprdnja od karaktera! Kakvi drveni advokati, kakve ulizice... Pazi, mi ćemo da branimo Željka i da napadamo, kao kerovi, Atamana!? Pa budimo malo ljudi, sa dostojansvom, mislimo svojom glavom, zamislite da je vaše dete ošamario pred milionima, ko god to bio! Stidim se!

Kalcokera

pre 6 godina

Atamane nisi u pravu
Nabio zoc komplekse
On je takav valjda je zato i najbolji

Ps.mali savet probaj da ga pobediš kad se najmanje nada , onda cmizdri kao malo dete
Nama je uspelo "kuzmina roletnama"
A tek treba da dodje u Pionir

bBb

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...

utolo

pre 6 godina

Sve je to ok da ima ocisnki odnos ali mora da zna da ga snimaju kamere i da to ne sme raditi pred kamerama. Mnogi decaci to gledaju, pogresno ce sve shvatiti i sutra kad njima neko lupi samar (neocinski) oni ce to smatrati normalnim. Dakle to samaranje u svlacionici i na treningu ili bar pokazi osmeh kad to radis pred kamerama. U javnosti se ne mozes ponasati kao kod kuce, mora postojati neki red. Kod kuce se psuje i baca kasika na pod kada ti se baca. Na javnom mestu moras se suzdrzavat od toga.

Nenad

pre 6 godina

Ko je bre ovaj Ataman? Koga taj lik trenira. Anonimus nebitni... Nije u životu bio prvi izbor nijednog kluba, samo je dolazio kao zamena drugim trenerima na pola sezone.

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.
(vlado, 11. februar 2018 13:18)
Svaka čast , ali ništa od navedenog mu ne daje pravo za šamaranje igrača. Ok, nije to zapravo ni bio šamar, ali jeste fizički kontakt koji podsjeća na takvo nešto ili nekakav blag šamar. U svakom slučaju nedopustive metode rada koje itekako treba da se dovedu u pitanje.

abc

pre 6 godina

al pazi ti njegov ego: on kaže (valjda u ime cele Turske) da njihovo gostoprimstvo ima granice..pa druže ja verujem da bi navijači fenera pre tebe iz te Turske isterali nego Željka..kao on je sad veličina i on je pozvan da odlučuje o tome kolike su granice turskog gostoprimstva..

Gосподин Смит

pre 6 godina

Често погледам у пасош... А није то. Ја сам већи Турчин од свих...Аха није ни то, па нема везе. Тренер дави Богдана. А није ни то?

Predrag

pre 6 godina

Pre ce Zoc od Mahmutolua da napravi muskarca, nego li njegov tata koji ga brani preko drustvenih mreza...:) Da sam mu sin zamolio bih ga da me ne brani.
p.s. Atamane moramo i da samaramo kad zatreba, ostalo nam to od Turaka!

ssss

pre 6 godina

Obradovic ima Evro titula koliko si ti meceva vodio u Evroligi pravi uspehe gde god da dodje,zna sta treba da uradi da bi dosao do uspeha dok ti ne znas,kad nesto uradi uradio je sa razlogom kapiras sad zasto njemu niko ne sme nista da kaze

Predrag

pre 6 godina

Obradovic nije lupio pravi samar i odmah nakon toga mu je pruzio podrsku i bodrio ga kao svog igraca. Dakle stvar je malo izvucena iz konteksta, sa losom namerom. A ovaj covek je zaista totalni blenta...

Shearer

pre 6 godina

Ne znam šta vam nije jasno?! Nije ga odalamio svom snagom, nije mu iskrivio vilicu ili napravio masnicu, udario mu ćušku i to je sve. Moje lično mišljenje je da je Ataman ovo za menadžera izmislio ali ako je igrač stvarno hteo da ide ja bih ga bez problema pustio pošto nije plaćen da zeva i spava na klupi već da rešava košarkaške probleme na terenu. Najbolje bi bilo da se igrači obeju ekipa uhvate za ruke i sa cvetićima iza ušiju pevaju "u svetu postoji jedno carstvo". Košarka je strastvena igra i traži munjevita rešenja i reakcije, da nema toga niko je ne bi gledao. Nismo mi kompetentni da sudimo ni Željku a ni Atamanu, na kraju krajeva, ljudi se tim poslom bave baš dugo.

dekster

pre 6 godina

odakle ti bre pravo covece da se poredis sa covekom koji ima vise trofeja nego ti godina? ti sebe da stavljas u isti kos sa obradovicem i da ga uzimas u usta....

ja iz bosne

pre 6 godina

Dečko ima kompleks. I ja sam bio par puta u Guči. Kada šetam ulicom hoću da I mene pozdravljaju kao i njega. A mogao bih da vodim i neki tim u našoj ligi.

sryugos

pre 6 godina

da me neko pipne, vratio bih mu pa makar bio i trener!!!
(Yapi, 11. februar 2018 13:02)

Jel mislis da je svaki dogovor i kosarkaski tajmaut po citatima Jove Jovanovica Zmaja? Ovakav nazvacu ga dozirani kontakt (jer nije samar, samar odjekne a osamareni se trzne) uopste nije za medijsku pompu vec je klasicna vaspitna cuska, reakcija na cist bezobrazluk igraca. Svaki trener reaguje na cisti bezobrazluk.
Nama trener naravno nije lupao cuske jer smo bili osnovci vec je prekidao vezbu i govorio "lopte na ripstol i na liniju" (ko je trenirao zna sta su kamikaze) pa ponovi i trcis ih duplo vise. Poslednji naravno jos jednu dodatnu.

antiDebil

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???

Neki čoban

pre 6 godina

Mislim da je najpametnija stvar za Žoca da napusti Tursku, jer ovo je tek početak. Koliko još njih u budućnosti će iz čiste zavisti osuti paljbu po najboljem evropskom treneru u istoriji, a da mu nisu ni do članaka.

Minja

pre 6 godina

U komentarima naravno prica o Zeljkovim trofejima i kako je za ovog trenercina. Ali to nije tema. Covek je uporedio istovetne situacije (udaranje samara igracu) i kako se to drugacije tretira. Ali, kao i uvek pristrasnost rukovodi ljudima i nemaju osecaj za objektivnoscu.

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !

milan

pre 6 godina

znaci ako je neko uspeo u svom poslu moze da lupa samare svojim igracima. da li to isto vazi i za one koji mlate vasu decu a da su pri tome uspesni u svom poslu?

vlado

pre 6 godina

*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.

Jumko

pre 6 godina

Atamane, mnogo ti gresis... Kao sto si pogresio pre 3 godine, kada si jedne divne, mlade momke pogresno etiketirao, tako i sada nemas pojma da je slucaj kada trener bije igraca, odnos oca i sina! Hvala, prijatno.

Ko je kompletan idiot?

pre 6 godina

Vrlo interesantni pogledi od strane većine.
Pazite, zato što je Žoc to što jeste-Legenda, sve mu je dozvoljeno.
A, pošto je Ataman nula i kao čovek i kao trener, ne sme ni da komentariše.
Da se razumemo, Žoc je stvarno trenerska legenda, Ataman je vrlo nekorektan čovek i sasvim prosečan trener, ali principi su principi. Pustite me onih: 'Što je dozvoljeno Jupiteru, nije magarcu".

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@prinston
...zasto bi Fener raskidao ugovor da Obradovicem??? Da se odrekne titule i kesa koji ona donosi...
Ne budi smesan...Zeljko bi nasao ocas posla ili klub ili reprezentaciju da vodi a Fener bi izgubio i titulu i pare i igrace upao bi u prosecne Evropske ekipe...

Treba Betmen

pre 6 godina

Treba da se raduješ što ti 200 nije ubacio koliko si pglu. ne mogu da verujem da neko ovoliko grančne inteligencije živi od strategije i organizacije.

hipster

pre 6 godina

Po mom mišljenju, nepoštovanje protivnika se ogleda u milosti prema njemu, što samim tim znači da misliš da je on klasa ispod tebe i da nije dostojan za pravi okršaj. Šamare i davljenja ne pravdam... Ali, ima još mnogo stvari koje odlikuju pravog sportskog radnika, a to Atamane nisi.

Wllaxy

pre 6 godina

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)

Ne lupaj, molim te.
Obradović je bio reprezentativac ONE JUGOSLAVIJE kada to nije bilo ni malo jednostavno i sa njom je kao igrač osvojio srebro na OI i zlato na SP, osvojio je tadašnji KRK, a šta je to Ataman u svojoj karijeri značajno učinio u jednoj tada košarkaški potpuno beznačajnoj Turskoj!? Ništa, bio je jedan u najboljem slučaju prosečan igrač.
O treneru koji je vodio različite klubove u 11 (i slovima 11 EL) a koji nijednom (zero, nada, nula...) puta nije ostvario pozitivan skor je već izlišno trošiti reči!

Najbolji komentar

pre 6 godina

E Atamane, Atamane... Pa tebe FMP redovno bije 20 razlike, a ti bi da se porediš sa Obradovićem najzagriženijim košarkaškim umom ikada! Jeftin pokušaj. Tačka.

Dragan S.

pre 6 godina

Zamilio bih novinare i komentatore njihovih tekstova da reč šamar" ovako pišu, pod navodnicima, barem kad je reč o Obradovićevom "šamaru"!

357

pre 6 godina

Mislim da je Željko Obradović u nekoj emisiji pričao kako ne voli te NBA fore da se poslednji napad ne igra ako je razlika velika i ako se već zna pobednik. Rekao je ekipe koje on trenira igraće do poslednje sekunde. Što je sasvim ok. Mislim da je Dule Vujošević crtao napad na 4-5 sekunde do kraja a gubio je sa vise od 10 razlike. Nećeš rešiti utakmicu u tom poslednjem napadu ali igraj sve dok sudija ne kaže da je kraj.

Mito

pre 6 godina

Pokušava na Željku da pravi imidž. pregledao sam snimak tog "šamara", gde Željko prića, a dotićni igrač je na 7-om nebu (razmišlja o glupostima, umesto da sluša trenera, koji nije bez razloga tražio tajm-aut i kome je potrebna njegova pažnja kako bi tajm-aut imao smisla). Ovlaš ga je zakaćio po licu kako bi podigao koncentraciju, a ovi nazovi treneri, sebe ravnaju sa Željkom. Uvek se setim priće kada je danilović u jednom meću NBA lige pucao trojke 7/7, a svi su se čudili. Tada im je trener njegovog kluba objasnio da je Danilović pokupio toliko trofeja na svetskom i evropskom nivou o kojima oni samo mogu da sanjaju. S poštovanjem

prinston

pre 6 godina

U pravu je, nevazno je ko si, i kakvi uspjesi stoje iza tebe, ako se neprikladno ponasas, treba da slijedi adekvatna kazna. Za fizicke nasrtaje, da je FIBA ozbiljna organizacija, uslijedila bi 1god. pauze bavljenjem kosarke, a da je Fener ozbiljan klub, prekid saradnje na Obradovicevu stetu.

Za ovaj drugi pasus je lupio. Zeljko je u pokazao postovanje prema rivalu jer je trazio maksimalno zalaganje citavu utakmicu. Ako je pametan, i dobar trener, mogao je dosta pouka i slabosti da izvuce iz te utakmice, i pripremio se bolje za nadolazece utakmice.

kole

pre 6 godina

Svaka cast Zeljku na svemu, covek zna znanje, ubedljivo najbolji strucnjag starog kontinenta. Ali za samaranje igraca i treba da se lincuje medijski. Mozda je nekome to bezazleno ali na svakom poslu to uradis saradniku pa trpis posledice. Niko ne treba da bude zasticen.

Miki Avala

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)
Bio mozda i jeste, ali vise nije, ni jedno ni drugo.
Da je baba musko, bila bi Dusko.

Jumko

pre 6 godina

Eto Atamane, gresis... Kod nas je npr normalno da trener bije igrace! To je kod nas odnos oca i sina! Npr i za navijace si pogresio... Ti navijaci koje si prozvao pre 3 godine uopste nisu takvi, to su divni ljudi! Hvala lepo i prijatno.

Mastermind

pre 6 godina

Hahahahah, Atamanee... Kad postigneš djelić onoga što je postigao Žoc, onda pričaj. Nemaš nikakvo pravo... Rijetko onako odvratan tip, vidi mu se po faci da ima neko zlo u sebi..

kinze konze

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Da je osvojio i 16. NBA titula, nema pravo da se izivljava nad igracem, ako vidis da nije dobar mozes uvek da mu otkines od plate ili raskines ugovor. Obradovic je takvog temperamenta, siguran sam da je to uradio afektu i da mu je posle kad se sve sleglo bilo krivo. Kao i Vujosevicu onomad kad je davio Bogdanovica, a svi znamo kakva ta "instituciona" skola...

drax

pre 6 godina

Obradovic moze zato sto je Zeljko Obradovic a ti ne mozes zato sto si to sto jesi vrlo je prosto.Nisu to dvostruku standardi neko standardi.

Realno

pre 6 godina

Sta se cudite sto se Ataman poredi sa Zeljkom ? Pa u Srbiji ,zvezdini navijaci na svakom komentaru pokusavaju da omalovaze i Zeljka i Zeljkove titule...pa sta se onda cudite sto to i Ataman pokusava...!? Setimo se samo kako je Zeljko docekan prosle godine u Beogradu protiv Zvezde...inace,vest je bajata , Mehmetoglu ga je vec demantovao

Kenjač

pre 6 godina

Turska košarka pre 30-tak godina praktično nije ni postojala.Prvi Yu igrači koji su otišli u Tursku su bili bekovi Bosne Sabit Hadžić i Nihad Izić.Od tada naši igrači i treneri idu tamo i naučili su ih do nekog nivoa da igraju.Očigledno da Ataman nije bio na svim časovima.

Rotokoš

pre 6 godina

Vidiš majstore, Želimir ima 9 (slovima: DEVET) Evroliga sa 5 (slovima: PET) različitih klubova. U svom Beogradu (doduše da li je Beograd i dalje naš, setite se Dude Ivkovića i kvazinovinarke gradskog glasila SNS) uzeće jubilarnu DESETU tituli prvaka Evrope. Ne postoji diskusija volim ga ili ne, sviđa mi se ili ne, čovek je NAJBOLJI evropski košarkaški trener ikada.

Znaš kada će tebe da zovu CSKA, PAO, Real i ostali košarkaški giganti? Nikada. Zato što moraš da stekneš ime da bi te najveći zvali.

Wllaxy

pre 6 godina

Kakva ljiga od čoveka, a svakom reči koju izgovori to samo potvrđuje.
Zamisli, nepoštovanje protivnika je kad igraš agresivno - pa odgovori onda i ti agresivnošću a nemoj da kukaš ko strina tražeći ko zna kakvo poštovanje, koje uzgred ne zaslužuješ ni delić.

Razocarani srbin

pre 6 godina

majstore,kada budes imao rezultate kao Z.O.kads igraci budu verovali u tebe da to radis zbog njih,onda moze da zi se i desi greska kao njemu, pa cak i da se predje preko toga...ja ne mogu da verujem da ti izmedju sebe i Z.O. stavljas znak.
smesan si...najblaze receno...
ps. samo da se razumemo ne opravdavam to sto je uradio,ni on ni D.V. ali mi je smesno kada neko sebe poredi sa nekim vecim od sebe...

lal

pre 6 godina

atamane, sad cu da ti objasnim... postoji razlika... ako ikada postanes troprocentni rastvor zeljka obradovica onda ces imati tu moc da adekvatno kaznjavas igrace, bez da te mediji lincuju, a igrac ce imati privilegiju da mu bas ti, troprocentni rastvor zeljka obradovica lupi samarcinu zato sto ce to delovati lekovito na njegovu psihu, a samim tim i igru u celini...
do tada se potrudi da uznapredujes na nivo da makar gubis pristojnom razlikom protiv velikog zoca, posto ti "nerukovanje" sa istim nece pomoci da ostavrujes bolje rezultate...
sta sam ja sada procitao, ne verujem... nije vama zeljko tamo gost, nego mitsko bice inace bi morali da preselite ceo golden state u istanbul, ne bi li ponovo osvojili nesto...

dario

pre 6 godina

Na stranu sve, ali pogledajte na YT poslednji minut meča pa će vam možda biti jasno o čemu ovaj govori. Obradović insistira na 3 uzastopna faula jer Fener nije bio u bonusu, kako bi imao zadnji napad.. I to sve na 10 sekundi do kraja kod 98-72 ?!

vuk

pre 6 godina

@
С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30):

Pa on onda nek igra.

coki

pre 6 godina

Jel ovaj prica o Obradovicu koji je doneo titulu EL u Tursku?koliko puta su Turci osvajali EL?Ko je Ataman?koliko titula i EL je osvojio?Covek vodio najvece i najbogatije klubove u Turskoj,vodio reprezentaciju,ukupno 0 uspeha u Evropi i Svetu.

Ja

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.

BarbaDjole

pre 6 godina

Njemu je izgleda teže pala 100tka od Žoca nego drugačiji odnos medija. Još da traži da ga ovaj pozove da se izvini. Tragikomično.

Rotokoš

pre 6 godina

Vidiš majstore, Želimir ima 9 (slovima: DEVET) Evroliga sa 5 (slovima: PET) različitih klubova. U svom Beogradu (doduše da li je Beograd i dalje naš, setite se Dude Ivkovića i kvazinovinarke gradskog glasila SNS) uzeće jubilarnu DESETU tituli prvaka Evrope. Ne postoji diskusija volim ga ili ne, sviđa mi se ili ne, čovek je NAJBOLJI evropski košarkaški trener ikada.

Znaš kada će tebe da zovu CSKA, PAO, Real i ostali košarkaški giganti? Nikada. Zato što moraš da stekneš ime da bi te najveći zvali.

BarbaDjole

pre 6 godina

Njemu je izgleda teže pala 100tka od Žoca nego drugačiji odnos medija. Još da traži da ga ovaj pozove da se izvini. Tragikomično.

Kenjač

pre 6 godina

Turska košarka pre 30-tak godina praktično nije ni postojala.Prvi Yu igrači koji su otišli u Tursku su bili bekovi Bosne Sabit Hadžić i Nihad Izić.Od tada naši igrači i treneri idu tamo i naučili su ih do nekog nivoa da igraju.Očigledno da Ataman nije bio na svim časovima.

lal

pre 6 godina

atamane, sad cu da ti objasnim... postoji razlika... ako ikada postanes troprocentni rastvor zeljka obradovica onda ces imati tu moc da adekvatno kaznjavas igrace, bez da te mediji lincuju, a igrac ce imati privilegiju da mu bas ti, troprocentni rastvor zeljka obradovica lupi samarcinu zato sto ce to delovati lekovito na njegovu psihu, a samim tim i igru u celini...
do tada se potrudi da uznapredujes na nivo da makar gubis pristojnom razlikom protiv velikog zoca, posto ti "nerukovanje" sa istim nece pomoci da ostavrujes bolje rezultate...
sta sam ja sada procitao, ne verujem... nije vama zeljko tamo gost, nego mitsko bice inace bi morali da preselite ceo golden state u istanbul, ne bi li ponovo osvojili nesto...

coki

pre 6 godina

Jel ovaj prica o Obradovicu koji je doneo titulu EL u Tursku?koliko puta su Turci osvajali EL?Ko je Ataman?koliko titula i EL je osvojio?Covek vodio najvece i najbogatije klubove u Turskoj,vodio reprezentaciju,ukupno 0 uspeha u Evropi i Svetu.

Realno

pre 6 godina

Sta se cudite sto se Ataman poredi sa Zeljkom ? Pa u Srbiji ,zvezdini navijaci na svakom komentaru pokusavaju da omalovaze i Zeljka i Zeljkove titule...pa sta se onda cudite sto to i Ataman pokusava...!? Setimo se samo kako je Zeljko docekan prosle godine u Beogradu protiv Zvezde...inace,vest je bajata , Mehmetoglu ga je vec demantovao

Mastermind

pre 6 godina

Hahahahah, Atamanee... Kad postigneš djelić onoga što je postigao Žoc, onda pričaj. Nemaš nikakvo pravo... Rijetko onako odvratan tip, vidi mu se po faci da ima neko zlo u sebi..

drax

pre 6 godina

Obradovic moze zato sto je Zeljko Obradovic a ti ne mozes zato sto si to sto jesi vrlo je prosto.Nisu to dvostruku standardi neko standardi.

Wllaxy

pre 6 godina

Kakva ljiga od čoveka, a svakom reči koju izgovori to samo potvrđuje.
Zamisli, nepoštovanje protivnika je kad igraš agresivno - pa odgovori onda i ti agresivnošću a nemoj da kukaš ko strina tražeći ko zna kakvo poštovanje, koje uzgred ne zaslužuješ ni delić.

Wllaxy

pre 6 godina

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)

Ne lupaj, molim te.
Obradović je bio reprezentativac ONE JUGOSLAVIJE kada to nije bilo ni malo jednostavno i sa njom je kao igrač osvojio srebro na OI i zlato na SP, osvojio je tadašnji KRK, a šta je to Ataman u svojoj karijeri značajno učinio u jednoj tada košarkaški potpuno beznačajnoj Turskoj!? Ništa, bio je jedan u najboljem slučaju prosečan igrač.
O treneru koji je vodio različite klubove u 11 (i slovima 11 EL) a koji nijednom (zero, nada, nula...) puta nije ostvario pozitivan skor je već izlišno trošiti reči!

abc

pre 6 godina

al pazi ti njegov ego: on kaže (valjda u ime cele Turske) da njihovo gostoprimstvo ima granice..pa druže ja verujem da bi navijači fenera pre tebe iz te Turske isterali nego Željka..kao on je sad veličina i on je pozvan da odlučuje o tome kolike su granice turskog gostoprimstva..

Razocarani srbin

pre 6 godina

majstore,kada budes imao rezultate kao Z.O.kads igraci budu verovali u tebe da to radis zbog njih,onda moze da zi se i desi greska kao njemu, pa cak i da se predje preko toga...ja ne mogu da verujem da ti izmedju sebe i Z.O. stavljas znak.
smesan si...najblaze receno...
ps. samo da se razumemo ne opravdavam to sto je uradio,ni on ni D.V. ali mi je smesno kada neko sebe poredi sa nekim vecim od sebe...

Predrag

pre 6 godina

Obradovic nije lupio pravi samar i odmah nakon toga mu je pruzio podrsku i bodrio ga kao svog igraca. Dakle stvar je malo izvucena iz konteksta, sa losom namerom. A ovaj covek je zaista totalni blenta...

hipster

pre 6 godina

Po mom mišljenju, nepoštovanje protivnika se ogleda u milosti prema njemu, što samim tim znači da misliš da je on klasa ispod tebe i da nije dostojan za pravi okršaj. Šamare i davljenja ne pravdam... Ali, ima još mnogo stvari koje odlikuju pravog sportskog radnika, a to Atamane nisi.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@prinston
...zasto bi Fener raskidao ugovor da Obradovicem??? Da se odrekne titule i kesa koji ona donosi...
Ne budi smesan...Zeljko bi nasao ocas posla ili klub ili reprezentaciju da vodi a Fener bi izgubio i titulu i pare i igrace upao bi u prosecne Evropske ekipe...

vlado

pre 6 godina

*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.

vuk

pre 6 godina

@
С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30):

Pa on onda nek igra.

dekster

pre 6 godina

odakle ti bre pravo covece da se poredis sa covekom koji ima vise trofeja nego ti godina? ti sebe da stavljas u isti kos sa obradovicem i da ga uzimas u usta....

Neki čoban

pre 6 godina

Mislim da je najpametnija stvar za Žoca da napusti Tursku, jer ovo je tek početak. Koliko još njih u budućnosti će iz čiste zavisti osuti paljbu po najboljem evropskom treneru u istoriji, a da mu nisu ni do članaka.

357

pre 6 godina

Mislim da je Željko Obradović u nekoj emisiji pričao kako ne voli te NBA fore da se poslednji napad ne igra ako je razlika velika i ako se već zna pobednik. Rekao je ekipe koje on trenira igraće do poslednje sekunde. Što je sasvim ok. Mislim da je Dule Vujošević crtao napad na 4-5 sekunde do kraja a gubio je sa vise od 10 razlike. Nećeš rešiti utakmicu u tom poslednjem napadu ali igraj sve dok sudija ne kaže da je kraj.

Shearer

pre 6 godina

Ne znam šta vam nije jasno?! Nije ga odalamio svom snagom, nije mu iskrivio vilicu ili napravio masnicu, udario mu ćušku i to je sve. Moje lično mišljenje je da je Ataman ovo za menadžera izmislio ali ako je igrač stvarno hteo da ide ja bih ga bez problema pustio pošto nije plaćen da zeva i spava na klupi već da rešava košarkaške probleme na terenu. Najbolje bi bilo da se igrači obeju ekipa uhvate za ruke i sa cvetićima iza ušiju pevaju "u svetu postoji jedno carstvo". Košarka je strastvena igra i traži munjevita rešenja i reakcije, da nema toga niko je ne bi gledao. Nismo mi kompetentni da sudimo ni Željku a ni Atamanu, na kraju krajeva, ljudi se tim poslom bave baš dugo.

Treba Betmen

pre 6 godina

Treba da se raduješ što ti 200 nije ubacio koliko si pglu. ne mogu da verujem da neko ovoliko grančne inteligencije živi od strategije i organizacije.

milan

pre 6 godina

znaci ako je neko uspeo u svom poslu moze da lupa samare svojim igracima. da li to isto vazi i za one koji mlate vasu decu a da su pri tome uspesni u svom poslu?

sryugos

pre 6 godina

da me neko pipne, vratio bih mu pa makar bio i trener!!!
(Yapi, 11. februar 2018 13:02)

Jel mislis da je svaki dogovor i kosarkaski tajmaut po citatima Jove Jovanovica Zmaja? Ovakav nazvacu ga dozirani kontakt (jer nije samar, samar odjekne a osamareni se trzne) uopste nije za medijsku pompu vec je klasicna vaspitna cuska, reakcija na cist bezobrazluk igraca. Svaki trener reaguje na cisti bezobrazluk.
Nama trener naravno nije lupao cuske jer smo bili osnovci vec je prekidao vezbu i govorio "lopte na ripstol i na liniju" (ko je trenirao zna sta su kamikaze) pa ponovi i trcis ih duplo vise. Poslednji naravno jos jednu dodatnu.

ssss

pre 6 godina

Obradovic ima Evro titula koliko si ti meceva vodio u Evroligi pravi uspehe gde god da dodje,zna sta treba da uradi da bi dosao do uspeha dok ti ne znas,kad nesto uradi uradio je sa razlogom kapiras sad zasto njemu niko ne sme nista da kaze

bBb

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...

Predrag

pre 6 godina

Pre ce Zoc od Mahmutolua da napravi muskarca, nego li njegov tata koji ga brani preko drustvenih mreza...:) Da sam mu sin zamolio bih ga da me ne brani.
p.s. Atamane moramo i da samaramo kad zatreba, ostalo nam to od Turaka!

prinston

pre 6 godina

U pravu je, nevazno je ko si, i kakvi uspjesi stoje iza tebe, ako se neprikladno ponasas, treba da slijedi adekvatna kazna. Za fizicke nasrtaje, da je FIBA ozbiljna organizacija, uslijedila bi 1god. pauze bavljenjem kosarke, a da je Fener ozbiljan klub, prekid saradnje na Obradovicevu stetu.

Za ovaj drugi pasus je lupio. Zeljko je u pokazao postovanje prema rivalu jer je trazio maksimalno zalaganje citavu utakmicu. Ako je pametan, i dobar trener, mogao je dosta pouka i slabosti da izvuce iz te utakmice, i pripremio se bolje za nadolazece utakmice.

Mito

pre 6 godina

Pokušava na Željku da pravi imidž. pregledao sam snimak tog "šamara", gde Željko prića, a dotićni igrač je na 7-om nebu (razmišlja o glupostima, umesto da sluša trenera, koji nije bez razloga tražio tajm-aut i kome je potrebna njegova pažnja kako bi tajm-aut imao smisla). Ovlaš ga je zakaćio po licu kako bi podigao koncentraciju, a ovi nazovi treneri, sebe ravnaju sa Željkom. Uvek se setim priće kada je danilović u jednom meću NBA lige pucao trojke 7/7, a svi su se čudili. Tada im je trener njegovog kluba objasnio da je Danilović pokupio toliko trofeja na svetskom i evropskom nivou o kojima oni samo mogu da sanjaju. S poštovanjem

Ko je kompletan idiot?

pre 6 godina

Vrlo interesantni pogledi od strane većine.
Pazite, zato što je Žoc to što jeste-Legenda, sve mu je dozvoljeno.
A, pošto je Ataman nula i kao čovek i kao trener, ne sme ni da komentariše.
Da se razumemo, Žoc je stvarno trenerska legenda, Ataman je vrlo nekorektan čovek i sasvim prosečan trener, ali principi su principi. Pustite me onih: 'Što je dozvoljeno Jupiteru, nije magarcu".

Nenad

pre 6 godina

Ko je bre ovaj Ataman? Koga taj lik trenira. Anonimus nebitni... Nije u životu bio prvi izbor nijednog kluba, samo je dolazio kao zamena drugim trenerima na pola sezone.

Kalcokera

pre 6 godina

Atamane nisi u pravu
Nabio zoc komplekse
On je takav valjda je zato i najbolji

Ps.mali savet probaj da ga pobediš kad se najmanje nada , onda cmizdri kao malo dete
Nama je uspelo "kuzmina roletnama"
A tek treba da dodje u Pionir

zekan17

pre 6 godina

Ovaj covek je pravi srbomrzac. Da ne napominjem sve ono sa Zvezdom sto se desavalo,sad i ovo. On nasao da se poredi sa Obradovicem. Kao da ja sebe poredim sa Mesijem jer sutiramo obojica levom nogom. Koja sramota.

Miki Avala

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)
Bio mozda i jeste, ali vise nije, ni jedno ni drugo.
Da je baba musko, bila bi Dusko.

Najbolji komentar

pre 6 godina

E Atamane, Atamane... Pa tebe FMP redovno bije 20 razlike, a ti bi da se porediš sa Obradovićem najzagriženijim košarkaškim umom ikada! Jeftin pokušaj. Tačka.

Toma

pre 6 godina

Kakva smo mi sprdnja od karaktera! Kakvi drveni advokati, kakve ulizice... Pazi, mi ćemo da branimo Željka i da napadamo, kao kerovi, Atamana!? Pa budimo malo ljudi, sa dostojansvom, mislimo svojom glavom, zamislite da je vaše dete ošamario pred milionima, ko god to bio! Stidim se!

Прц Милојка

pre 6 godina

Где год има некога из Србије ко те редовно дере ти га мрзиш, друже ако је Радоњић лош тренера ти си још гори из тебе говори завист и љубомора јер ти иза себе осим пораза ниси оставио ништа кога год си водио....

Gосподин Смит

pre 6 godina

Често погледам у пасош... А није то. Ја сам већи Турчин од свих...Аха није ни то, па нема везе. Тренер дави Богдана. А није ни то?

bBb

pre 6 godina

@Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...
(Nik Rajder, 11. februar 2018 21:11

Ako bi uzeo u pogledao metode rada Alexa Fergusona, Dude Ivkovića, Željka Obradovića i da ne nabrajam dalje, video bi o čemu ti govorim. Ako sam ti ja, najvećim delom, obezbedio da budeš prvi turski igrač koji će osvojiti Evroligu i plus da imaš tu čast da podigneš pehar, ukazao ti ogromno poverenje da budeš deo te ekipe, povećao budžet zbog svih tih rezultata, jer sponzorski ugovori nisu isti za učesnika EL i šampiona, i samim tim i tebi obezbedio veće materijalno stanje, onda ti MORAŠ da daš sve od sebe da to opravdaš, a očigledno da nije dao, jer reakcija ne bi bila onakva... Ti, očigledno, nisi osetio u mlađim kategorijana bilo kog sporstkog kluba strogoću nekog trenera, u daleko beznačajnijim situacijama. Zbog toga samo najjači i mogu da dođu do tog nivoa, na kom je i Melih Mahmotoglu. Odgledaj dokumentarac "250 stepenika" i obrati pažnju na metodiku rada Svetislava Pešića i baš tih "250 stepenika". I reci mi da l' je to gora tortura od Željkove čvrge. Misliš da je neko smeo da kaže: "Treneru, muka mi je"??? E, zbog toga su oni Saša Đorđević, Toni Kukoč, Dino Rađa... Zbog toga je Željko tu gde jeste, zbog toga je Duda tu gde jeste, zbog toga je Aleksandar Nikolić tu gde jeste, zbog toga je Pešić tu gde jeste.

Jumko

pre 6 godina

Atamane, mnogo ti gresis... Kao sto si pogresio pre 3 godine, kada si jedne divne, mlade momke pogresno etiketirao, tako i sada nemas pojma da je slucaj kada trener bije igraca, odnos oca i sina! Hvala, prijatno.

Dragan S.

pre 6 godina

Zamilio bih novinare i komentatore njihovih tekstova da reč šamar" ovako pišu, pod navodnicima, barem kad je reč o Obradovićevom "šamaru"!

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.
(vlado, 11. februar 2018 13:18)
Svaka čast , ali ništa od navedenog mu ne daje pravo za šamaranje igrača. Ok, nije to zapravo ni bio šamar, ali jeste fizički kontakt koji podsjeća na takvo nešto ili nekakav blag šamar. U svakom slučaju nedopustive metode rada koje itekako treba da se dovedu u pitanje.

antiDebil

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???

Minja

pre 6 godina

U komentarima naravno prica o Zeljkovim trofejima i kako je za ovog trenercina. Ali to nije tema. Covek je uporedio istovetne situacije (udaranje samara igracu) i kako se to drugacije tretira. Ali, kao i uvek pristrasnost rukovodi ljudima i nemaju osecaj za objektivnoscu.

ja iz bosne

pre 6 godina

Dečko ima kompleks. I ja sam bio par puta u Guči. Kada šetam ulicom hoću da I mene pozdravljaju kao i njega. A mogao bih da vodim i neki tim u našoj ligi.

jasdf

pre 6 godina

Koliki god da su uspesi iza nekoga nasilje ne sme biti dozvoljeno. Tim ljudima je kosarka posao i ne zasluzuju fizicko maltretiranje ako su losi ili nedovoljno dobri. Postoje raskidi ugovora, prebacivanje u drugi klub, ili neki drugi vid kaznjavanja.
Jos nesto, dobar otac nikada ne udara dete, tako da je vadjenje na "ocinski odnos" samo vadjenje.

kole

pre 6 godina

Svaka cast Zeljku na svemu, covek zna znanje, ubedljivo najbolji strucnjag starog kontinenta. Ali za samaranje igraca i treba da se lincuje medijski. Mozda je nekome to bezazleno ali na svakom poslu to uradis saradniku pa trpis posledice. Niko ne treba da bude zasticen.

Ja

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.

kinze konze

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Da je osvojio i 16. NBA titula, nema pravo da se izivljava nad igracem, ako vidis da nije dobar mozes uvek da mu otkines od plate ili raskines ugovor. Obradovic je takvog temperamenta, siguran sam da je to uradio afektu i da mu je posle kad se sve sleglo bilo krivo. Kao i Vujosevicu onomad kad je davio Bogdanovica, a svi znamo kakva ta "instituciona" skola...

dario

pre 6 godina

Na stranu sve, ali pogledajte na YT poslednji minut meča pa će vam možda biti jasno o čemu ovaj govori. Obradović insistira na 3 uzastopna faula jer Fener nije bio u bonusu, kako bi imao zadnji napad.. I to sve na 10 sekundi do kraja kod 98-72 ?!

utolo

pre 6 godina

Sve je to ok da ima ocisnki odnos ali mora da zna da ga snimaju kamere i da to ne sme raditi pred kamerama. Mnogi decaci to gledaju, pogresno ce sve shvatiti i sutra kad njima neko lupi samar (neocinski) oni ce to smatrati normalnim. Dakle to samaranje u svlacionici i na treningu ili bar pokazi osmeh kad to radis pred kamerama. U javnosti se ne mozes ponasati kao kod kuce, mora postojati neki red. Kod kuce se psuje i baca kasika na pod kada ti se baca. Na javnom mestu moras se suzdrzavat od toga.

bBb

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju
(Nik Rajder, 11. februar 2018 23:18)

U kom li ti svetu živiš? Da li ti misliš da je na Meliha više uticao šamar u fizičkom smislu, ili psihičkom, ako je ono, uopšte, bio šamar? Zbog toga se i pravi selekcija. Prolaze se raznorazni, veoma rigorozni, psihofizički testovi, odnosno torture, da bi se napravila selekcija ko može, a ko ne. 99.9 posto populacije ne može, 0.1% može da prođe sve te prepreke. Zbog toga su i toliko plaćeni. Ako Melih nije rekao ni reč Obradoviću, znači da je pristao vrstu vaspitne mere, za koju on sam zna da je zaslužio svojim nezalaganjem... Micov nije hteo da trpi autoritet, zbog toga je izbačen iz reprezentacije, ali je zato Birčević mogao i zbog toga se okitio medaljama sa najvećih košarkaških turnira, Micov nije i niti će. Da li znaš kakve torture prolaze američke Foke, ili srpski SAJ? Pa, njim je ovo smešno, ako ovo neko nazove maltretiranjem... Zato samo najjači, pri tom ne mislim na fizičku snagu, mogu da se nađu u tim elitnim jedinicama, u kom su prijvljene hiljade i hiljade kandidata. Zamisli koju čast ima američki vojnik kada ga prime u najelitniju specijalnu jedinicu, gde je prošlo 20 ljudi od desetine hiljada kandidata. Šta je danas savremeni vrhunski sport, nego jedna vrsta vojske, gde vlada čelična disciplina... Zbog toga, ko nije spreman, bolje da ne gubi vreme... Ko je spreman na sva ta odricanja, a za to treba neverovatna psihička snaga, on će zaraditi milione i milione. Sve ima svoju cenu.

Aleksa

pre 6 godina

Ж. Обрадовића, гледача у пасош и "играчи су криви" никад нисам волео, али ово није шамар. Ово је тренерово "хајде, мали, можеш ти то, идемо"....Шамар има сврху да повреди и понизи, ово лупање преко образа је бодрење...А Атаман је тежак лик, његова цела тирада имала је за циљ да каже да су они Турци добри домаћини али да странце треба отерати јер нису Турци. Не интересује њега Обрадовић, он спинује своје пратиоце...

dr

pre 6 godina

Zeljko jeste osvojio mnogo,svaka cast. Ali on je alkoholicar,to nisam ja izmislio,to je poznata stvar,sve sto bude stariji bice sve gori,poznato je kako alkohol utice na mozak i ljudska osecanja koja vremenom otupe.

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !

direkt_krose

pre 6 godina

Molim navijace Partizana da iskreno,ali iskreno kazu stavljajuci ruku na srce da li bi branili Obradovica ali Sasu,da je udario samar svom igracu. Ponavljam samo iskreno. Ili ko god je igrao ili trenirao partizan moze da radi sta hoce i kako hoce suprotno normalnostima i obicajima,da ne kazem suprotno zakonu. Mislim na ugrozavanje licnosti,gepekovanja,udaranja samara,hvatanja za gusu.
A Ataman je poznat kao covek koji je fakticiki likovao za ubistvo navijaca Zvezde u Istanbulu.
Udarila cvecka na cvecku izgleda.

Jumko

pre 6 godina

Eto Atamane, gresis... Kod nas je npr normalno da trener bije igrace! To je kod nas odnos oca i sina! Npr i za navijace si pogresio... Ti navijaci koje si prozvao pre 3 godine uopste nisu takvi, to su divni ljudi! Hvala lepo i prijatno.

Nik Rajder

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bBb, 11. februar 2018 15:04)

Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...

Nik Rajder

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???
(antiDebil, 11. februar 2018 14:44)


Nije mi prihvatljivija ta logika. Ja ne podnosim nasilje. I da... Napravio sam gresku kod NEPRIHVATLJIVA ali to je cista omaska.

Ja

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.

dr

pre 6 godina

Zeljko jeste osvojio mnogo,svaka cast. Ali on je alkoholicar,to nisam ja izmislio,to je poznata stvar,sve sto bude stariji bice sve gori,poznato je kako alkohol utice na mozak i ljudska osecanja koja vremenom otupe.

milan

pre 6 godina

znaci ako je neko uspeo u svom poslu moze da lupa samare svojim igracima. da li to isto vazi i za one koji mlate vasu decu a da su pri tome uspesni u svom poslu?

Toma

pre 6 godina

Kakva smo mi sprdnja od karaktera! Kakvi drveni advokati, kakve ulizice... Pazi, mi ćemo da branimo Željka i da napadamo, kao kerovi, Atamana!? Pa budimo malo ljudi, sa dostojansvom, mislimo svojom glavom, zamislite da je vaše dete ošamario pred milionima, ko god to bio! Stidim se!

Realno

pre 6 godina

Sta se cudite sto se Ataman poredi sa Zeljkom ? Pa u Srbiji ,zvezdini navijaci na svakom komentaru pokusavaju da omalovaze i Zeljka i Zeljkove titule...pa sta se onda cudite sto to i Ataman pokusava...!? Setimo se samo kako je Zeljko docekan prosle godine u Beogradu protiv Zvezde...inace,vest je bajata , Mehmetoglu ga je vec demantovao

dario

pre 6 godina

Na stranu sve, ali pogledajte na YT poslednji minut meča pa će vam možda biti jasno o čemu ovaj govori. Obradović insistira na 3 uzastopna faula jer Fener nije bio u bonusu, kako bi imao zadnji napad.. I to sve na 10 sekundi do kraja kod 98-72 ?!

Tamni Vilajet

pre 6 godina

@*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.
(vlado, 11. februar 2018 13:18)
Svaka čast , ali ništa od navedenog mu ne daje pravo za šamaranje igrača. Ok, nije to zapravo ni bio šamar, ali jeste fizički kontakt koji podsjeća na takvo nešto ili nekakav blag šamar. U svakom slučaju nedopustive metode rada koje itekako treba da se dovedu u pitanje.

Minja

pre 6 godina

U komentarima naravno prica o Zeljkovim trofejima i kako je za ovog trenercina. Ali to nije tema. Covek je uporedio istovetne situacije (udaranje samara igracu) i kako se to drugacije tretira. Ali, kao i uvek pristrasnost rukovodi ljudima i nemaju osecaj za objektivnoscu.

kinze konze

pre 6 godina

Apsolutno je u pravu. Da je osvojio i 16. NBA titula, nema pravo da se izivljava nad igracem, ako vidis da nije dobar mozes uvek da mu otkines od plate ili raskines ugovor. Obradovic je takvog temperamenta, siguran sam da je to uradio afektu i da mu je posle kad se sve sleglo bilo krivo. Kao i Vujosevicu onomad kad je davio Bogdanovica, a svi znamo kakva ta "instituciona" skola...

Gосподин Смит

pre 6 godina

Често погледам у пасош... А није то. Ја сам већи Турчин од свих...Аха није ни то, па нема везе. Тренер дави Богдана. А није ни то?

Jumko

pre 6 godina

Atamane, mnogo ti gresis... Kao sto si pogresio pre 3 godine, kada si jedne divne, mlade momke pogresno etiketirao, tako i sada nemas pojma da je slucaj kada trener bije igraca, odnos oca i sina! Hvala, prijatno.

jasdf

pre 6 godina

Koliki god da su uspesi iza nekoga nasilje ne sme biti dozvoljeno. Tim ljudima je kosarka posao i ne zasluzuju fizicko maltretiranje ako su losi ili nedovoljno dobri. Postoje raskidi ugovora, prebacivanje u drugi klub, ili neki drugi vid kaznjavanja.
Jos nesto, dobar otac nikada ne udara dete, tako da je vadjenje na "ocinski odnos" samo vadjenje.

Rotokoš

pre 6 godina

Vidiš majstore, Želimir ima 9 (slovima: DEVET) Evroliga sa 5 (slovima: PET) različitih klubova. U svom Beogradu (doduše da li je Beograd i dalje naš, setite se Dude Ivkovića i kvazinovinarke gradskog glasila SNS) uzeće jubilarnu DESETU tituli prvaka Evrope. Ne postoji diskusija volim ga ili ne, sviđa mi se ili ne, čovek je NAJBOLJI evropski košarkaški trener ikada.

Znaš kada će tebe da zovu CSKA, PAO, Real i ostali košarkaški giganti? Nikada. Zato što moraš da stekneš ime da bi te najveći zvali.

antiDebil

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???

utolo

pre 6 godina

Sve je to ok da ima ocisnki odnos ali mora da zna da ga snimaju kamere i da to ne sme raditi pred kamerama. Mnogi decaci to gledaju, pogresno ce sve shvatiti i sutra kad njima neko lupi samar (neocinski) oni ce to smatrati normalnim. Dakle to samaranje u svlacionici i na treningu ili bar pokazi osmeh kad to radis pred kamerama. U javnosti se ne mozes ponasati kao kod kuce, mora postojati neki red. Kod kuce se psuje i baca kasika na pod kada ti se baca. Na javnom mestu moras se suzdrzavat od toga.

kole

pre 6 godina

Svaka cast Zeljku na svemu, covek zna znanje, ubedljivo najbolji strucnjag starog kontinenta. Ali za samaranje igraca i treba da se lincuje medijski. Mozda je nekome to bezazleno ali na svakom poslu to uradis saradniku pa trpis posledice. Niko ne treba da bude zasticen.

Jumko

pre 6 godina

Eto Atamane, gresis... Kod nas je npr normalno da trener bije igrace! To je kod nas odnos oca i sina! Npr i za navijace si pogresio... Ti navijaci koje si prozvao pre 3 godine uopste nisu takvi, to su divni ljudi! Hvala lepo i prijatno.

Ko je kompletan idiot?

pre 6 godina

Vrlo interesantni pogledi od strane većine.
Pazite, zato što je Žoc to što jeste-Legenda, sve mu je dozvoljeno.
A, pošto je Ataman nula i kao čovek i kao trener, ne sme ni da komentariše.
Da se razumemo, Žoc je stvarno trenerska legenda, Ataman je vrlo nekorektan čovek i sasvim prosečan trener, ali principi su principi. Pustite me onih: 'Što je dozvoljeno Jupiteru, nije magarcu".

Predrag

pre 6 godina

Pre ce Zoc od Mahmutolua da napravi muskarca, nego li njegov tata koji ga brani preko drustvenih mreza...:) Da sam mu sin zamolio bih ga da me ne brani.
p.s. Atamane moramo i da samaramo kad zatreba, ostalo nam to od Turaka!

prinston

pre 6 godina

U pravu je, nevazno je ko si, i kakvi uspjesi stoje iza tebe, ako se neprikladno ponasas, treba da slijedi adekvatna kazna. Za fizicke nasrtaje, da je FIBA ozbiljna organizacija, uslijedila bi 1god. pauze bavljenjem kosarke, a da je Fener ozbiljan klub, prekid saradnje na Obradovicevu stetu.

Za ovaj drugi pasus je lupio. Zeljko je u pokazao postovanje prema rivalu jer je trazio maksimalno zalaganje citavu utakmicu. Ako je pametan, i dobar trener, mogao je dosta pouka i slabosti da izvuce iz te utakmice, i pripremio se bolje za nadolazece utakmice.

Nik Rajder

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bBb, 11. februar 2018 15:04)

Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...

lal

pre 6 godina

atamane, sad cu da ti objasnim... postoji razlika... ako ikada postanes troprocentni rastvor zeljka obradovica onda ces imati tu moc da adekvatno kaznjavas igrace, bez da te mediji lincuju, a igrac ce imati privilegiju da mu bas ti, troprocentni rastvor zeljka obradovica lupi samarcinu zato sto ce to delovati lekovito na njegovu psihu, a samim tim i igru u celini...
do tada se potrudi da uznapredujes na nivo da makar gubis pristojnom razlikom protiv velikog zoca, posto ti "nerukovanje" sa istim nece pomoci da ostavrujes bolje rezultate...
sta sam ja sada procitao, ne verujem... nije vama zeljko tamo gost, nego mitsko bice inace bi morali da preselite ceo golden state u istanbul, ne bi li ponovo osvojili nesto...

Kalcokera

pre 6 godina

Atamane nisi u pravu
Nabio zoc komplekse
On je takav valjda je zato i najbolji

Ps.mali savet probaj da ga pobediš kad se najmanje nada , onda cmizdri kao malo dete
Nama je uspelo "kuzmina roletnama"
A tek treba da dodje u Pionir

Neki čoban

pre 6 godina

Mislim da je najpametnija stvar za Žoca da napusti Tursku, jer ovo je tek početak. Koliko još njih u budućnosti će iz čiste zavisti osuti paljbu po najboljem evropskom treneru u istoriji, a da mu nisu ni do članaka.

ssss

pre 6 godina

Obradovic ima Evro titula koliko si ti meceva vodio u Evroligi pravi uspehe gde god da dodje,zna sta treba da uradi da bi dosao do uspeha dok ti ne znas,kad nesto uradi uradio je sa razlogom kapiras sad zasto njemu niko ne sme nista da kaze

drax

pre 6 godina

Obradovic moze zato sto je Zeljko Obradovic a ti ne mozes zato sto si to sto jesi vrlo je prosto.Nisu to dvostruku standardi neko standardi.

Najbolji komentar

pre 6 godina

E Atamane, Atamane... Pa tebe FMP redovno bije 20 razlike, a ti bi da se porediš sa Obradovićem najzagriženijim košarkaškim umom ikada! Jeftin pokušaj. Tačka.

direkt_krose

pre 6 godina

Molim navijace Partizana da iskreno,ali iskreno kazu stavljajuci ruku na srce da li bi branili Obradovica ali Sasu,da je udario samar svom igracu. Ponavljam samo iskreno. Ili ko god je igrao ili trenirao partizan moze da radi sta hoce i kako hoce suprotno normalnostima i obicajima,da ne kazem suprotno zakonu. Mislim na ugrozavanje licnosti,gepekovanja,udaranja samara,hvatanja za gusu.
A Ataman je poznat kao covek koji je fakticiki likovao za ubistvo navijaca Zvezde u Istanbulu.
Udarila cvecka na cvecku izgleda.

dekster

pre 6 godina

odakle ti bre pravo covece da se poredis sa covekom koji ima vise trofeja nego ti godina? ti sebe da stavljas u isti kos sa obradovicem i da ga uzimas u usta....

Razocarani srbin

pre 6 godina

majstore,kada budes imao rezultate kao Z.O.kads igraci budu verovali u tebe da to radis zbog njih,onda moze da zi se i desi greska kao njemu, pa cak i da se predje preko toga...ja ne mogu da verujem da ti izmedju sebe i Z.O. stavljas znak.
smesan si...najblaze receno...
ps. samo da se razumemo ne opravdavam to sto je uradio,ni on ni D.V. ali mi je smesno kada neko sebe poredi sa nekim vecim od sebe...

Mastermind

pre 6 godina

Hahahahah, Atamanee... Kad postigneš djelić onoga što je postigao Žoc, onda pričaj. Nemaš nikakvo pravo... Rijetko onako odvratan tip, vidi mu se po faci da ima neko zlo u sebi..

vlado

pre 6 godina

*ebiga Ergine, kada imas 9 klupskih titula sampiona evrope, dva evropska zlata 1995, 1997, olimpijsko srebro 1996 i svetsko zlato 1998. i evropsku bronzu 1999. onda se tvoje metode rada ne dovode u pitanje, NIKAD. Jednostavno, rezultati su tu, a Zeljka cete da ljubite u znas vec gde i ti i Meli i cela Turska kada vam za dve godine napravi drugog najboljeg evropskog beka.

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !

Wllaxy

pre 6 godina

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)

Ne lupaj, molim te.
Obradović je bio reprezentativac ONE JUGOSLAVIJE kada to nije bilo ni malo jednostavno i sa njom je kao igrač osvojio srebro na OI i zlato na SP, osvojio je tadašnji KRK, a šta je to Ataman u svojoj karijeri značajno učinio u jednoj tada košarkaški potpuno beznačajnoj Turskoj!? Ništa, bio je jedan u najboljem slučaju prosečan igrač.
O treneru koji je vodio različite klubove u 11 (i slovima 11 EL) a koji nijednom (zero, nada, nula...) puta nije ostvario pozitivan skor je već izlišno trošiti reči!

sryugos

pre 6 godina

da me neko pipne, vratio bih mu pa makar bio i trener!!!
(Yapi, 11. februar 2018 13:02)

Jel mislis da je svaki dogovor i kosarkaski tajmaut po citatima Jove Jovanovica Zmaja? Ovakav nazvacu ga dozirani kontakt (jer nije samar, samar odjekne a osamareni se trzne) uopste nije za medijsku pompu vec je klasicna vaspitna cuska, reakcija na cist bezobrazluk igraca. Svaki trener reaguje na cisti bezobrazluk.
Nama trener naravno nije lupao cuske jer smo bili osnovci vec je prekidao vezbu i govorio "lopte na ripstol i na liniju" (ko je trenirao zna sta su kamikaze) pa ponovi i trcis ih duplo vise. Poslednji naravno jos jednu dodatnu.

Shearer

pre 6 godina

Ne znam šta vam nije jasno?! Nije ga odalamio svom snagom, nije mu iskrivio vilicu ili napravio masnicu, udario mu ćušku i to je sve. Moje lično mišljenje je da je Ataman ovo za menadžera izmislio ali ako je igrač stvarno hteo da ide ja bih ga bez problema pustio pošto nije plaćen da zeva i spava na klupi već da rešava košarkaške probleme na terenu. Najbolje bi bilo da se igrači obeju ekipa uhvate za ruke i sa cvetićima iza ušiju pevaju "u svetu postoji jedno carstvo". Košarka je strastvena igra i traži munjevita rešenja i reakcije, da nema toga niko je ne bi gledao. Nismo mi kompetentni da sudimo ni Željku a ni Atamanu, na kraju krajeva, ljudi se tim poslom bave baš dugo.

Predrag

pre 6 godina

Obradovic nije lupio pravi samar i odmah nakon toga mu je pruzio podrsku i bodrio ga kao svog igraca. Dakle stvar je malo izvucena iz konteksta, sa losom namerom. A ovaj covek je zaista totalni blenta...

bBb

pre 6 godina

@Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Nisi napravio pravo poređenje... Nije Željko juče došao u Fener(pobedio na izborima), nego im je doneo najvažniju titulu u evropskoj klupskoj košarci i ima ih još 8 pored te. Kada bi Vučić nama obezbedio platu od 3000€, ja bih bio za to da mi lupa ćuškice svaki dan, ukoliko bih grešio na poslu...

Nenad

pre 6 godina

Ko je bre ovaj Ataman? Koga taj lik trenira. Anonimus nebitni... Nije u životu bio prvi izbor nijednog kluba, samo je dolazio kao zamena drugim trenerima na pola sezone.

bBb

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju
(Nik Rajder, 11. februar 2018 23:18)

U kom li ti svetu živiš? Da li ti misliš da je na Meliha više uticao šamar u fizičkom smislu, ili psihičkom, ako je ono, uopšte, bio šamar? Zbog toga se i pravi selekcija. Prolaze se raznorazni, veoma rigorozni, psihofizički testovi, odnosno torture, da bi se napravila selekcija ko može, a ko ne. 99.9 posto populacije ne može, 0.1% može da prođe sve te prepreke. Zbog toga su i toliko plaćeni. Ako Melih nije rekao ni reč Obradoviću, znači da je pristao vrstu vaspitne mere, za koju on sam zna da je zaslužio svojim nezalaganjem... Micov nije hteo da trpi autoritet, zbog toga je izbačen iz reprezentacije, ali je zato Birčević mogao i zbog toga se okitio medaljama sa najvećih košarkaških turnira, Micov nije i niti će. Da li znaš kakve torture prolaze američke Foke, ili srpski SAJ? Pa, njim je ovo smešno, ako ovo neko nazove maltretiranjem... Zato samo najjači, pri tom ne mislim na fizičku snagu, mogu da se nađu u tim elitnim jedinicama, u kom su prijvljene hiljade i hiljade kandidata. Zamisli koju čast ima američki vojnik kada ga prime u najelitniju specijalnu jedinicu, gde je prošlo 20 ljudi od desetine hiljada kandidata. Šta je danas savremeni vrhunski sport, nego jedna vrsta vojske, gde vlada čelična disciplina... Zbog toga, ko nije spreman, bolje da ne gubi vreme... Ko je spreman na sva ta odricanja, a za to treba neverovatna psihička snaga, on će zaraditi milione i milione. Sve ima svoju cenu.

BarbaDjole

pre 6 godina

Njemu je izgleda teže pala 100tka od Žoca nego drugačiji odnos medija. Još da traži da ga ovaj pozove da se izvini. Tragikomično.

Wllaxy

pre 6 godina

Kakva ljiga od čoveka, a svakom reči koju izgovori to samo potvrđuje.
Zamisli, nepoštovanje protivnika je kad igraš agresivno - pa odgovori onda i ti agresivnošću a nemoj da kukaš ko strina tražeći ko zna kakvo poštovanje, koje uzgred ne zaslužuješ ni delić.

coki

pre 6 godina

Jel ovaj prica o Obradovicu koji je doneo titulu EL u Tursku?koliko puta su Turci osvajali EL?Ko je Ataman?koliko titula i EL je osvojio?Covek vodio najvece i najbogatije klubove u Turskoj,vodio reprezentaciju,ukupno 0 uspeha u Evropi i Svetu.

Treba Betmen

pre 6 godina

Treba da se raduješ što ti 200 nije ubacio koliko si pglu. ne mogu da verujem da neko ovoliko grančne inteligencije živi od strategije i organizacije.

zekan17

pre 6 godina

Ovaj covek je pravi srbomrzac. Da ne napominjem sve ono sa Zvezdom sto se desavalo,sad i ovo. On nasao da se poredi sa Obradovicem. Kao da ja sebe poredim sa Mesijem jer sutiramo obojica levom nogom. Koja sramota.

bBb

pre 6 godina

@Nije vazno ko koliko uspeha u nekom poslu ima. Ja ne osporavam njegovu vestinu vodjenja timova kojima je donosio titule. Takodje ne mislim da je to bio stvarno neki strasan samar, ali moram da kazem da je jako lose sto ima toliko onih koji brane taj potez objasnjavajuci da sama uspesnost u nekom poslu znaci ujedno i imanje prava da se primeni nasilje.To bi valjda znacilo da Pele,Maradona,Dzordan,Sergej Bubka ili Jusein Bolt mogu da isamaraju koga hoce jer, pobogu, toliko su uspesni...
(Nik Rajder, 11. februar 2018 21:11

Ako bi uzeo u pogledao metode rada Alexa Fergusona, Dude Ivkovića, Željka Obradovića i da ne nabrajam dalje, video bi o čemu ti govorim. Ako sam ti ja, najvećim delom, obezbedio da budeš prvi turski igrač koji će osvojiti Evroligu i plus da imaš tu čast da podigneš pehar, ukazao ti ogromno poverenje da budeš deo te ekipe, povećao budžet zbog svih tih rezultata, jer sponzorski ugovori nisu isti za učesnika EL i šampiona, i samim tim i tebi obezbedio veće materijalno stanje, onda ti MORAŠ da daš sve od sebe da to opravdaš, a očigledno da nije dao, jer reakcija ne bi bila onakva... Ti, očigledno, nisi osetio u mlađim kategorijana bilo kog sporstkog kluba strogoću nekog trenera, u daleko beznačajnijim situacijama. Zbog toga samo najjači i mogu da dođu do tog nivoa, na kom je i Melih Mahmotoglu. Odgledaj dokumentarac "250 stepenika" i obrati pažnju na metodiku rada Svetislava Pešića i baš tih "250 stepenika". I reci mi da l' je to gora tortura od Željkove čvrge. Misliš da je neko smeo da kaže: "Treneru, muka mi je"??? E, zbog toga su oni Saša Đorđević, Toni Kukoč, Dino Rađa... Zbog toga je Željko tu gde jeste, zbog toga je Duda tu gde jeste, zbog toga je Aleksandar Nikolić tu gde jeste, zbog toga je Pešić tu gde jeste.

Kenjač

pre 6 godina

Turska košarka pre 30-tak godina praktično nije ni postojala.Prvi Yu igrači koji su otišli u Tursku su bili bekovi Bosne Sabit Hadžić i Nihad Izić.Od tada naši igrači i treneri idu tamo i naučili su ih do nekog nivoa da igraju.Očigledno da Ataman nije bio na svim časovima.

Miki Avala

pre 6 godina

С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30)
Bio mozda i jeste, ali vise nije, ni jedno ni drugo.
Da je baba musko, bila bi Dusko.

nikad nikome izvini

pre 6 godina

@prinston
...zasto bi Fener raskidao ugovor da Obradovicem??? Da se odrekne titule i kesa koji ona donosi...
Ne budi smesan...Zeljko bi nasao ocas posla ili klub ili reprezentaciju da vodi a Fener bi izgubio i titulu i pare i igrace upao bi u prosecne Evropske ekipe...

ja iz bosne

pre 6 godina

Dečko ima kompleks. I ja sam bio par puta u Guči. Kada šetam ulicom hoću da I mene pozdravljaju kao i njega. A mogao bih da vodim i neki tim u našoj ligi.

Nik Rajder

pre 6 godina

Kad budes osvojio titule moci ces da samaras koga hoces. Kad budete pobedili na izborima moci cete da radite sta hocete. To je ta logika meni ne prihvatljiva !
(Nik Rajder, 11. februar 2018 13:30)

Tebi je verovatno pri hvatljiv ija ona americka logika, kada si najjaci mozes da ugnjetavas slabije od sebe, da ubijas ljude sirom sveta i da pljackas siromasnije drzave da bi prostitutke u tvojoj zemlji s...le na zlatnim WC soljama !???
(antiDebil, 11. februar 2018 14:44)


Nije mi prihvatljivija ta logika. Ja ne podnosim nasilje. I da... Napravio sam gresku kod NEPRIHVATLJIVA ali to je cista omaska.

Nik Rajder

pre 6 godina

@ (bBb, 11. februar 2018 21:38)

Samar je nesto sto ponizava coveka i nije mu mesto u sportu. Postoje nacini da se kazni igrac za nedovoljno zalaganje, od sedenja na klupi ili tribinama preko novcane kazne do otkaza. Inace 'surov' trening i samaranje igraca nije isto. Licno mislim da i Obradovic zna da je preterao ali eto desilo se... Mene mnogo vise brine to sto je toliki broj onih koji pokusavaju da to opravdaju

Mito

pre 6 godina

Pokušava na Željku da pravi imidž. pregledao sam snimak tog "šamara", gde Željko prića, a dotićni igrač je na 7-om nebu (razmišlja o glupostima, umesto da sluša trenera, koji nije bez razloga tražio tajm-aut i kome je potrebna njegova pažnja kako bi tajm-aut imao smisla). Ovlaš ga je zakaćio po licu kako bi podigao koncentraciju, a ovi nazovi treneri, sebe ravnaju sa Željkom. Uvek se setim priće kada je danilović u jednom meću NBA lige pucao trojke 7/7, a svi su se čudili. Tada im je trener njegovog kluba objasnio da je Danilović pokupio toliko trofeja na svetskom i evropskom nivou o kojima oni samo mogu da sanjaju. S poštovanjem

357

pre 6 godina

Mislim da je Željko Obradović u nekoj emisiji pričao kako ne voli te NBA fore da se poslednji napad ne igra ako je razlika velika i ako se već zna pobednik. Rekao je ekipe koje on trenira igraće do poslednje sekunde. Što je sasvim ok. Mislim da je Dule Vujošević crtao napad na 4-5 sekunde do kraja a gubio je sa vise od 10 razlike. Nećeš rešiti utakmicu u tom poslednjem napadu ali igraj sve dok sudija ne kaže da je kraj.

Dragan S.

pre 6 godina

Zamilio bih novinare i komentatore njihovih tekstova da reč šamar" ovako pišu, pod navodnicima, barem kad je reč o Obradovićevom "šamaru"!

Прц Милојка

pre 6 godina

Где год има некога из Србије ко те редовно дере ти га мрзиш, друже ако је Радоњић лош тренера ти си још гори из тебе говори завист и љубомора јер ти иза себе осим пораза ниси оставио ништа кога год си водио....

hipster

pre 6 godina

Po mom mišljenju, nepoštovanje protivnika se ogleda u milosti prema njemu, što samim tim znači da misliš da je on klasa ispod tebe i da nije dostojan za pravi okršaj. Šamare i davljenja ne pravdam... Ali, ima još mnogo stvari koje odlikuju pravog sportskog radnika, a to Atamane nisi.

abc

pre 6 godina

al pazi ti njegov ego: on kaže (valjda u ime cele Turske) da njihovo gostoprimstvo ima granice..pa druže ja verujem da bi navijači fenera pre tebe iz te Turske isterali nego Željka..kao on je sad veličina i on je pozvan da odlučuje o tome kolike su granice turskog gostoprimstva..

vuk

pre 6 godina

@
С ким се ти поредиш, аматеру од тренера...
(nekivelikidrmr, 11. februar 2018 12:20)

Koliko je Obradovic bolji trener, toliko je Ataman bio bolji igrac.
(Ja, 11. februar 2018 12:30):

Pa on onda nek igra.

Aleksa

pre 6 godina

Ж. Обрадовића, гледача у пасош и "играчи су криви" никад нисам волео, али ово није шамар. Ово је тренерово "хајде, мали, можеш ти то, идемо"....Шамар има сврху да повреди и понизи, ово лупање преко образа је бодрење...А Атаман је тежак лик, његова цела тирада имала је за циљ да каже да су они Турци добри домаћини али да странце треба отерати јер нису Турци. Не интересује њега Обрадовић, он спинује своје пратиоце...