115

Utorak, 09.01.2018.

16:28

"Ne znam otkud Hrvati na jugu,Taton je sâm skočio"

Miloš Radisavljević Kimi bivši vođa Partizanove grupe "Alkatraz" rekao je da ne poznaje huligane koji su napravili nered na južnoj tribini stadiona u Humskoj.

Izvor: B92

"Ne znam otkud Hrvati na jugu,Taton je sâm skoèio" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

One night in May

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.
(Tralalalala, 10. januar 2018 17:33)

Aca Radovic - ubijen na derbiju na JNA. Zasto je brutalno ubistvo tinejdzera, na stadionu, sto se nikad ni pre ni posle nije dogodilo, kvalifikovano kao izazivanje opste opasnosti, a ne kao ubistvo sa predumisljajem ili ubistvo iz nehata?

Zasto su osudjeni kaznjeni, svi do jednog, minimalnim kaznama? Zasto je organizator kaznjen samo suspenzijom stadiona? Zasto nijedno lice iz Uprave FK partizan nije kaznjeno zbog ubistva tinejdzera tokom dogadjaja na stadionu kojim FK Partizan upravlja?

Ko stiti funkcionere i navijace FK Partizan?

Navijaci FK Partizan su na JNA brutalno ugasili zivot tinejdzeru - to je cinjenica!

BlinkeyBill

pre 8 godina

Ko zna kakvih je problema imao skupilo mu se sve pa rešio da skoči,a ovi momci se sasvim slučajno našli tu išli na popodnevni džoging,znači nije nesrećan slučaj nego samoubistvo...ovaj je zreo za skupštinu laže izmišlja za medalju.

Tralalalala

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.

secanje3

pre 8 godina

a da li se neko jos seca lincovanja i muckog ubistva Živorada Šiškovića 2002
od strane Partizanovi navijaca? Poznati sportista i visetruki sampion Jugoslavije u boksu je lincovan i bacen u kontejner za djubre saamo zato sto je hrabro stao u odbranu nekog prolaznika koji je eto, slucajno bio Kinez. Imao je 66 godina.

Pedja

pre 8 godina

Kakve gluposti, nesrecan slucaj. Na kraju ce da ispadne otprilike da se Taton napio u gradu i da od besa nije znao sta ce sa sobom pa je skocio. Tucen je i pretucen, da li je gurnut ili ne, potpuno je svejedno. To je kao da recimo jedan udari drugog, ovaj padne, udari glavom u trotoar i umre. I onda isto tako moze da se kaze nesrecan slucaj, niko ga nije ubio, nego ga je trotoar udario. Taton je nastradao usled bezumnog ponasanja navijaca koji su tukli Francuze zato sto navijaju za svoj klub. Umesto da se navijaci uce da vole svoj klub, oni se uce da mrze protivnike.

Coco Bill

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 9. januar 2018 18:00)

Ma šta kažeš !!! Ala filozofiraš, samo u toj filozofiji sam sebi si kontradiktoran !!! Jer da postoji zakon i država koja ga želi sprovesti, bez obzira ko je i šta je, taj lik i svi ti takozvani "navijači" bi bili već odavno na robiji, po bilo kom osnovu, koji si Ti naveo, a ne bi ovde delili lekcije iz ponašanja, kao i "objašnjavali" razno razne situacje i to blago je reći debilnim obrazloženjem, pa ko "poveruje" ?! A što je najcrnje, ima i takvih ?!

Petar

pre 8 godina

Pa cekaj, Kimi kaze da se Jug sveo na 100-150 navijaca a da njih hiljade sa njim na celu ceka da se situacija promeni i da se ovi maknu. Pa ako je njih 150 na jugu i na utakmicama 1000 na celom stadionu, a vas nezadovoljnih je masa takva sto pricas sto jednostavno se ne skupi par hiljada vas i ode na Jug pored njih 150, da vas nece mozda izbaciti?

Miki Avala

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.
(deki, 09. januar 2018 19:34)
Kao prvo decko ne kuka, nego pokusava da mobilise sto vise navijaca Partizana kako bi se proterali ti ubaceni 'navijaci'.Znaci nikako nisu cigani preuzeli tribinu, nego je te likove na tribinu ubacio isti onaj, koji na tenderima pere pare preko Ultra Kop-a i koji izjavljuje kako drzava nema snage da se obracuna sa njima.

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!
(*anci, 09. januar 2018 19:51)

Čime te maltretiram?
Nikada me nisu zanimale vođe i huligani,isključivo Zvezda,a stadiona imam toliko da ne bi verovao,više sam odgledao Zvezdinih treninga(do 90 i neke,kada se moglo prisustvovati svakodnevnom treningu)nego što je ovde većina odgledala utakmica!
Danas sam sa svojom decom i plaćenim kartama i na stadionu i u Pioniru!
Ja se ne borim protiv huligana,niti takvima dajem podršku,ja sam običan navijač C.Zvezde,ne zanimaju me huligani,niti borba protiv njih,pa čoveče,podržavaju ih oni koji treba da se protiv njih bore,kakve veze ja imam sa tim?Ako misliš da je ovo neki trenutak u kome mi treba da stupimo u neku akciju protiv huligana,onda si u velikoj zabludi !

lordi

pre 8 godina

uloga vodje navijaca je de jure nalik predsedniku odeljenske zajednice (mizerna,ali postoji,kao kakva rekreativna stvar) a de facto...

Dobro pamtim sve 118-77

pre 8 godina

Panteri,ne junacite se ovde na komentarima.Kimi je u BG ,nadjite ga pa mu to recite u lice.Inaace mi je strasno zao Tatona ,
Skocio je da bi se spasio,ispalo je obrnuto.

ortodox

pre 8 godina

Dobro pamtim@. A kada si tako hrabar i opasan sto prepusujes komentar dat za Bogdanova? Ako se lepo potpises i ostavis adresu onda cemo te postovati, ovako si samo napaljeni klinac.

Moria

pre 8 godina

@ Moria 
Nije meni do mene nego je šteta za ljudsku civilizaciju da me primlate.
(miro split, 09. januar 2018 20:25)

I to je tačno ali ćemo i mi u Srbiji imati priliku da te vidimo i upoznamo, svi će mediji preneti.

mich

pre 8 godina

Taton je znaci skocio iz zabave, mogu da zamislim sta su mu radili kada je odlucio da skoci u ambis.
Grobari taj skok je doveo do raskola na tribini kako rece ovaj "akademik"

Mrle

pre 8 godina

Sve oko tog slucaja je jako jako sumljivo. Pazite nije to periferija strogi centar a nema ni jednog snimka tog incidenta. Onda ko se malo seca svedocenja radnika parking servisa i one frizerke koja tu ima salon njihova prva svedocenja su bila da su videli decka da je skocio sa ograde. Da bi kasnije promenili iskaz zbog koga zbog cega ostaje misterija. Ima tu jos 1000 sumljivih stvari ali i da su ucinili to delo takvo 15ljudi da ga je bacilo to je fizicki nemoguce. Oko toga svako ko ima malo mozga mora da se slozi.

borivoje surdilovic

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12) 

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.
(Petar, 09. januar 2018 18:05)

bio je na zapadu obucen tako....you tube je zakon...

NoName

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ? 
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26 

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!
(Sasa, 09. januar 2018 19:57)

Nema potrebe. Dovoljno je što svoje ime piše velikim slovom.

Sasa

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!

deki

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.

xxll

pre 8 godina

(hadvao, 9. januar 2018 17:10)


koliko ja znam, kimi nije vise na jugu i ne moze nikakav red da napravi. i pitanje je da li ce ikada u trenutnoj situaciji da bude na jugu. derbi je gledao sa zapada...

Vo iz Forda

pre 8 godina

@Artuditu

U kom društvu? Na koliko je Brejvik osudjen? Na 20 god. Pa taj ako se vlada dobro eto ga za 2-3 godine napolje. Jedino bi u USA dobili debelo, a u zemljama EU nigde ne bi dobili više, garantujem. Inače ih ne branim, ja sam za još drakonskije kazne ali kad nešto nije tačno onda nije!

*anci

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!

Dax

pre 8 godina

Navijam za Zvedu i nikad nisam osjetio nekakvo sazaljenje ka nekom igracu iz njihovog tabora.Ovo se promijenilo kad sam onog jadnog Scepovica vidio na konfereciji za stampu sa ovim. Ta nemoc i strah u ocima igraca i to ponizenje koje je dozivio rijetko da se moglo vidjeti ranije.

Zbog njega jedna novinarka ne moze da vodi normalan zivot. Pitam se kako bi se on ponasao da mu na crtu izađe neko ko je i jači i snažniji od njega i da mu prijeti i da mu omalovazava porodicu.

Vukoje

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?Nego, ko to kaze ? Forenzicarski nalazi ? Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)

E ovo je komentar ...
Nego navijacu JSDP sta mislis o Hajlu Selasiju ili kanibalu Bokasi ... ili kada pomenu Tatona kakvo je tvoje vidjenje o globalnom zagrevanju planete ...

neutralni felsh

pre 8 godina

Kakvo pitanje ???? 
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ... 
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???
(Vukoje, 09. januar 2018 18:35)


ocigledno si navijac FK Toponica...

ArtuDitu

pre 8 godina

Ako uzmemo u obzir kakve presude donose nasi sudovi onda ima logike u ovome sto Kimi prica. Jer, ako po presudi, onaj tip sto je uzeo lovu za stanove a nije ih izgradio, nije kriv za prevaru jer nije imao nameru nikoga da prevari kada je uzimao novac, onda je potpuno logicno da je Taton izvrsio samubistvo jer oni sto su ga jurili sa motkama nisu imali nameru da ga ubiju. Ustvari, kriv je Taton jer nije gledao odakle skace. Naravno, uopste nije bitno zasto je i od koga bezao u centru grada. U svakom normalnom drustvu ceo slucaj bi se zavrsio tako sto bi oni zbog kojih je Taton skocio dobili tolike zatvorske kazne da bi ih svi zivi zaboravili.

Mister Vo

pre 8 godina

Ja nikako ne mogu sebi da izbijem iz glave onu fotografiju Tatona kad sedi unakazen pored kola hitne pomoci, gledajuci bespomocno nekog lekara iznad njega koji se ne vidi na slici, kao dete u velikoj muci kad pogleda roditelja i ocekuje spas i da ce sve biti u redu. Nisam preterano osetljiv, vec sam oguglao na nesrecu ljudi koje ne poznajem ako ne mogu da je sprecim, ali kad god procitam bilo sta vezano za njega odmah mi se place. Tuga. Ja bih uveo zatvorsku kaznu za negiranje ovog zlocina i njegovu relativizaciju...

mj23

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Znaci ako ja tebe polomim letvama i palicama, nakon toga te lovim sa pistoljem ili motornom pilom, a ti se od pokusaja da pobjegnes bacis sa mosta u rijeku i utopis, zapravo si se sam ubio? To je tvoja logika? Jer je tesko dokazati da bih te ja dokrajcio pistoljem ili motornom pilom.

Malo karikiram, ali sustina je jasna.

Pa koliko ti imas godina?

neutralni felsh

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta! 
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12) 

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)


prvo, radjeno je nekoliko uporednih analiza, bas zbog delikatnosti slucaja, i od strane nasih i od strane francuskih i od strane americkih patologa. politiku na stranu, ali ako mislis da ce neko rizikovati ugled zbog nekoliko navijaca onda ne znas sta je profesija.
drugo, kako mozes da poredis sudjenja politickim liderima sa sudjenjem grupi navijackih desperadosa? i ako vec trazis da ti se kaze, za razliku od orica i haradinaja, veseli ratko je bio dovoljno arogantan (pleonazam) u trenucima najvece moci - da u kamere govori i najavi sve one gluposti koje je napravio. za razliku od njega, ostali su cutali i radili pa su mogli da se oslone na nedostatak dokaza. ovaj nas dilber im je sve pruzio jer se hvalio na sva usta a sad ga naivni i srditi poput tebe brane pa se logicki ukopavaju jos vise.
postupak protiv blera i klintona? lepo zvuci, ali ako verujes u bajke. uostalom, i da moze, zasto bi neko uvazio slican zahtev jedne drzave koja ne zeli da se izbori sa svojim huliganima, a kamoli sistemskim problemima. domovina se brani i lepim vaspitanjem, lepo kaze pesma, a ne ubijanjem gostujuceg navijaca na mrtvo ime.

baf

pre 8 godina

Ne navija za Srbiju,ne dozivljava reprezentaciju kao svoju.Pre toga nije ni za SiCG,ni Jugoslaviju,jer je Srbin i nema nista sa Jugoslavijom.

nucky thompson

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.

Petar

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12)

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.

more

pre 8 godina

sto se tice tatona naravno da prosečni čitalac misli da ga je 15 ljudi tuklo i bacilo, tako su pročitali u novinama, ali bitno je da se smeju matorcima što veruju vučiću

NoName

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo. 
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Formalno pravno ti si glup.

miro split

pre 8 godina

Kad će te pustit onih mojih šest Splićana iz zatvora?
Počinje rukometno prvenstvo,a jedino će oni navijati za Srbiju zbog lipi uspomena iz Beograda.

Mladen cg

pre 8 godina

Ako je istina da je nesrećni Taton skočio i na taj način izgubio život, takvo krivično djelo ne može biti ubistvo, pa čak ni ubistvo iz nehata, vec bi se to moglo okvalifikovati kao krivično djelo učestvovanje u tuči. Ali, ne mogu da vjerujem da sudski vještaci nisu dobro procijenili takvu situaciju i na pravno-valjan način inkriminisali smrt Tatona! Postoje zemaljski i nebeski sudovi. Tako da trebamo izbjeći osudjivanje ikoga, vec to treba da rade nadležne institucije. Činjenica je da je jedan mlad život ugašen i to se ne može ispraviti nikada.

Vukoje

pre 8 godina

Kakvo pitanje ????
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ...
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???

FKP Voždovac

pre 8 godina

Na tom Jugu sam proveo detinjstvo i studentske dane. Trošilo se vreme, trošile se pare, živci, mrznulo se i kuvalo. Pitam se čime je ova kreatura zaslužila da se njene izjave i stavovi prenose na napopularnijem sajtu na ovim prostorima?

antiDebil

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12)

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?

MirkoJeVoleoKristinu

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.
(nucky thompson, 09. januar 2018 18:17)
Hvala vam na glasu.
Bravo

peramikailazabezmike

pre 8 godina

Kad je nesrećnog Tatona napalo 15 "navijača", udaralo ga i sateralo ga uz ogradu sa namerom da ga dokrajče, sasvim je svejedno jesu li ga bacili preko te ograde ili je čovek u očaju sam skočio! "Navijači"su krenuli sa namerom da idu do kraja i osuđeni su za ubistvom s pravom.

Nikad kao Bаnе . . .

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.

neutralni felsh

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 09. januar 2018 18:00)


majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!

Serb

pre 8 godina

Nekad sam navijao za Partizan. nisam propuštao utakmice. Od kada su se na tribinama pojavili ovakvi likovi i preuzelu vlast u Partizanu za mene moj klub više ne postoji...

trešnja

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.

JugBanat

pre 8 godina

Da zaključim; onih stotinu što sada kontrolišu tribinu i ovih sto ili dvesta koji se za prevlast sa njima bore - zatvoriti u mračne tamnice i baciti ključ.

marsal jodl

pre 8 godina

ja sam bre rodjen u centru bg,jel ti ja licim na nekog ko bi pravio nerede...rece ovaj lik,po zanimanju navijac...davno u emisiji u kojoj je bio gost i direktor bia...toliko

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

Zasto ovaj i ovakvi likovi dobijaju prostor u medijima? 
Jedino mesto gde ovaj treba da daje izjave jeste sudnica.
(hmm, 09. januar 2018 17:26)

Eh,pusti snovi naši....

neutralni felsh

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.
(trešnja, 09. januar 2018 17:11)


potpisujem! takozvana stara skola navijanja. najbolja! :)

kaokakao

pre 8 godina

Lijepo kaze drug Kimi, sam je skocio. Umjesto da je fino stao i cekao da ga prebijete, on je u strahu bjezao i skocio, ne znajuci da ce mu to doci glave.

hadvao

pre 8 godina

Momak bi stradao i ovako i onako,jer da nije skocio,sigurno bi ga horda stigla i lincovala kao sto su onog amerikanca na zakintos.Navijacke grupe,hijene koje napadaju u coporu 10 na jednog ,a samostalno bez trunke hrabrosti i vitestva.Da nisu ubili Tatona ubili bi nekog naseg koliko su mislili da su nedodirljivi,ali kad se Francuska pita kazne moraju da budu onakve kakve bi trebale da budu,a ne kod nas gdje bi se zataskalo ubistvo kao sto se zataskalo ubistvo glumca Dragana Maksimovica.Ovaj momak jeste nepravedno osudjen za paljenje dzamije i sa moje strane osim onog gafa sa Scepovicem je vodio iskrenu pravu navijacku pricu kad i jeste publika dolazila sto na stadion sto u halu.Apelujem na njega ako on cita da pokusa da zavede red na tribini i da grobari budu ono sto jesu,navijaci koji bodre klub dlanom grlom i salovima,da zavlada postovanje i sloga,da djeca mogu kao ranije da dodju i navijaju

Pitanje

pre 8 godina

Pokojni Taton je bežao od razularene mase koja ga je progonila i u tom pokušaju da spasi glavu je pao preko onog zidica. Nije on to uradio sa nekom namerom već je bio prisiljen da se spase i tako otišao u smrt. Ne vidim kako na bilo koji način ovo amnestira osudjene navijače i one koji su ucestvovali u tom napadu? Bilo je drugih falinki u samom procesu, ali to je i normalno za srpsko sudstvo nažalost.

kiza

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
(borivoje surdilovic, 09. januar 2018 17:12)

Evo i ja ne znam otkud hrvati da zaposednu državnu livadu zvanu stadion jna,evo već više od sedam decenija....

Nolo

pre 8 godina

Ta gungula?!?!? Trče prema tebi sa palicama onako maskirani a ti koji izbor imaš, već razbijen žestoko tako da skačeš bezis nećeš njima u ruke opet.
Ili gungula znaci mi smo šetali ja i moji drugari grobari, i videli smo jednog navijača protivničke ekipe, i mi smo tu prolazili tako i taj navijač je otrčao i skočio preko ivice i više ga nismo videli haha Bože ima li te

Ja

pre 8 godina

Ma ti jadan sav pošten, ništa ne znaš. Prvi si doveo preletače na Jug, a sad kad su te oterali daj da to koristim kao argument. Što bi rekli u Lepa sela lepo gore, "sad kad se više... daj da malo budemo pošteni". Sa 35 godina se boriš za prevlast zbog ljubavi, nije ti stalo do para uopšte. U vaše vreme ste čak i menadžerisali igračima i uzimali procenat od igrača, sve iz ljubavi.

Da zaključim, braćo Grobari, ne zna se koje je veće zlo od ove dve zaraćenr strane. Najmanje im je do kluba, a najviše do njihovih džepova.

NinjaCommando

pre 8 godina

Znaci...nas stav je znaci da je Taton znaci sam skocio...momci ga jesu jurili ali je imao izbor da stane i raspravi sa njima, znaci ponavljam, nas stav je da je on sam skocio...mi smo drugari...razumesh

NinjaCommando

pre 8 godina

Znaci...nas stav je znaci da je Taton znaci sam skocio...momci ga jesu jurili ali je imao izbor da stane i raspravi sa njima, znaci ponavljam, nas stav je da je on sam skocio...mi smo drugari...razumesh

Ja

pre 8 godina

Ma ti jadan sav pošten, ništa ne znaš. Prvi si doveo preletače na Jug, a sad kad su te oterali daj da to koristim kao argument. Što bi rekli u Lepa sela lepo gore, "sad kad se više... daj da malo budemo pošteni". Sa 35 godina se boriš za prevlast zbog ljubavi, nije ti stalo do para uopšte. U vaše vreme ste čak i menadžerisali igračima i uzimali procenat od igrača, sve iz ljubavi.

Da zaključim, braćo Grobari, ne zna se koje je veće zlo od ove dve zaraćenr strane. Najmanje im je do kluba, a najviše do njihovih džepova.

trešnja

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.

JugBanat

pre 8 godina

Da zaključim; onih stotinu što sada kontrolišu tribinu i ovih sto ili dvesta koji se za prevlast sa njima bore - zatvoriti u mračne tamnice i baciti ključ.

miro split

pre 8 godina

Kad će te pustit onih mojih šest Splićana iz zatvora?
Počinje rukometno prvenstvo,a jedino će oni navijati za Srbiju zbog lipi uspomena iz Beograda.

Pitanje

pre 8 godina

Pokojni Taton je bežao od razularene mase koja ga je progonila i u tom pokušaju da spasi glavu je pao preko onog zidica. Nije on to uradio sa nekom namerom već je bio prisiljen da se spase i tako otišao u smrt. Ne vidim kako na bilo koji način ovo amnestira osudjene navijače i one koji su ucestvovali u tom napadu? Bilo je drugih falinki u samom procesu, ali to je i normalno za srpsko sudstvo nažalost.

NoName

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo. 
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Formalno pravno ti si glup.

kaokakao

pre 8 godina

Lijepo kaze drug Kimi, sam je skocio. Umjesto da je fino stao i cekao da ga prebijete, on je u strahu bjezao i skocio, ne znajuci da ce mu to doci glave.

FKP Voždovac

pre 8 godina

Na tom Jugu sam proveo detinjstvo i studentske dane. Trošilo se vreme, trošile se pare, živci, mrznulo se i kuvalo. Pitam se čime je ova kreatura zaslužila da se njene izjave i stavovi prenose na napopularnijem sajtu na ovim prostorima?

Mister Vo

pre 8 godina

Ja nikako ne mogu sebi da izbijem iz glave onu fotografiju Tatona kad sedi unakazen pored kola hitne pomoci, gledajuci bespomocno nekog lekara iznad njega koji se ne vidi na slici, kao dete u velikoj muci kad pogleda roditelja i ocekuje spas i da ce sve biti u redu. Nisam preterano osetljiv, vec sam oguglao na nesrecu ljudi koje ne poznajem ako ne mogu da je sprecim, ali kad god procitam bilo sta vezano za njega odmah mi se place. Tuga. Ja bih uveo zatvorsku kaznu za negiranje ovog zlocina i njegovu relativizaciju...

neutralni felsh

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.
(trešnja, 09. januar 2018 17:11)


potpisujem! takozvana stara skola navijanja. najbolja! :)

peramikailazabezmike

pre 8 godina

Kad je nesrećnog Tatona napalo 15 "navijača", udaralo ga i sateralo ga uz ogradu sa namerom da ga dokrajče, sasvim je svejedno jesu li ga bacili preko te ograde ili je čovek u očaju sam skočio! "Navijači"su krenuli sa namerom da idu do kraja i osuđeni su za ubistvom s pravom.

Nolo

pre 8 godina

Ta gungula?!?!? Trče prema tebi sa palicama onako maskirani a ti koji izbor imaš, već razbijen žestoko tako da skačeš bezis nećeš njima u ruke opet.
Ili gungula znaci mi smo šetali ja i moji drugari grobari, i videli smo jednog navijača protivničke ekipe, i mi smo tu prolazili tako i taj navijač je otrčao i skočio preko ivice i više ga nismo videli haha Bože ima li te

neutralni felsh

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 09. januar 2018 18:00)


majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

Zasto ovaj i ovakvi likovi dobijaju prostor u medijima? 
Jedino mesto gde ovaj treba da daje izjave jeste sudnica.
(hmm, 09. januar 2018 17:26)

Eh,pusti snovi naši....

mj23

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Znaci ako ja tebe polomim letvama i palicama, nakon toga te lovim sa pistoljem ili motornom pilom, a ti se od pokusaja da pobjegnes bacis sa mosta u rijeku i utopis, zapravo si se sam ubio? To je tvoja logika? Jer je tesko dokazati da bih te ja dokrajcio pistoljem ili motornom pilom.

Malo karikiram, ali sustina je jasna.

Pa koliko ti imas godina?

marsal jodl

pre 8 godina

ja sam bre rodjen u centru bg,jel ti ja licim na nekog ko bi pravio nerede...rece ovaj lik,po zanimanju navijac...davno u emisiji u kojoj je bio gost i direktor bia...toliko

Serb

pre 8 godina

Nekad sam navijao za Partizan. nisam propuštao utakmice. Od kada su se na tribinama pojavili ovakvi likovi i preuzelu vlast u Partizanu za mene moj klub više ne postoji...

Dax

pre 8 godina

Navijam za Zvedu i nikad nisam osjetio nekakvo sazaljenje ka nekom igracu iz njihovog tabora.Ovo se promijenilo kad sam onog jadnog Scepovica vidio na konfereciji za stampu sa ovim. Ta nemoc i strah u ocima igraca i to ponizenje koje je dozivio rijetko da se moglo vidjeti ranije.

Zbog njega jedna novinarka ne moze da vodi normalan zivot. Pitam se kako bi se on ponasao da mu na crtu izađe neko ko je i jači i snažniji od njega i da mu prijeti i da mu omalovazava porodicu.

*anci

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!

neutralni felsh

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta! 
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12) 

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)


prvo, radjeno je nekoliko uporednih analiza, bas zbog delikatnosti slucaja, i od strane nasih i od strane francuskih i od strane americkih patologa. politiku na stranu, ali ako mislis da ce neko rizikovati ugled zbog nekoliko navijaca onda ne znas sta je profesija.
drugo, kako mozes da poredis sudjenja politickim liderima sa sudjenjem grupi navijackih desperadosa? i ako vec trazis da ti se kaze, za razliku od orica i haradinaja, veseli ratko je bio dovoljno arogantan (pleonazam) u trenucima najvece moci - da u kamere govori i najavi sve one gluposti koje je napravio. za razliku od njega, ostali su cutali i radili pa su mogli da se oslone na nedostatak dokaza. ovaj nas dilber im je sve pruzio jer se hvalio na sva usta a sad ga naivni i srditi poput tebe brane pa se logicki ukopavaju jos vise.
postupak protiv blera i klintona? lepo zvuci, ali ako verujes u bajke. uostalom, i da moze, zasto bi neko uvazio slican zahtev jedne drzave koja ne zeli da se izbori sa svojim huliganima, a kamoli sistemskim problemima. domovina se brani i lepim vaspitanjem, lepo kaze pesma, a ne ubijanjem gostujuceg navijaca na mrtvo ime.

Sasa

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!

NoName

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ? 
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26 

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!
(Sasa, 09. januar 2018 19:57)

Nema potrebe. Dovoljno je što svoje ime piše velikim slovom.

Vukoje

pre 8 godina

Kakvo pitanje ????
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ...
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???

mich

pre 8 godina

Taton je znaci skocio iz zabave, mogu da zamislim sta su mu radili kada je odlucio da skoci u ambis.
Grobari taj skok je doveo do raskola na tribini kako rece ovaj "akademik"

ArtuDitu

pre 8 godina

Ako uzmemo u obzir kakve presude donose nasi sudovi onda ima logike u ovome sto Kimi prica. Jer, ako po presudi, onaj tip sto je uzeo lovu za stanove a nije ih izgradio, nije kriv za prevaru jer nije imao nameru nikoga da prevari kada je uzimao novac, onda je potpuno logicno da je Taton izvrsio samubistvo jer oni sto su ga jurili sa motkama nisu imali nameru da ga ubiju. Ustvari, kriv je Taton jer nije gledao odakle skace. Naravno, uopste nije bitno zasto je i od koga bezao u centru grada. U svakom normalnom drustvu ceo slucaj bi se zavrsio tako sto bi oni zbog kojih je Taton skocio dobili tolike zatvorske kazne da bi ih svi zivi zaboravili.

Vukoje

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?Nego, ko to kaze ? Forenzicarski nalazi ? Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)

E ovo je komentar ...
Nego navijacu JSDP sta mislis o Hajlu Selasiju ili kanibalu Bokasi ... ili kada pomenu Tatona kakvo je tvoje vidjenje o globalnom zagrevanju planete ...

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
(borivoje surdilovic, 09. januar 2018 17:12)

Evo i ja ne znam otkud hrvati da zaposednu državnu livadu zvanu stadion jna,evo već više od sedam decenija....

borivoje surdilovic

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12) 

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.
(Petar, 09. januar 2018 18:05)

bio je na zapadu obucen tako....you tube je zakon...

hadvao

pre 8 godina

Momak bi stradao i ovako i onako,jer da nije skocio,sigurno bi ga horda stigla i lincovala kao sto su onog amerikanca na zakintos.Navijacke grupe,hijene koje napadaju u coporu 10 na jednog ,a samostalno bez trunke hrabrosti i vitestva.Da nisu ubili Tatona ubili bi nekog naseg koliko su mislili da su nedodirljivi,ali kad se Francuska pita kazne moraju da budu onakve kakve bi trebale da budu,a ne kod nas gdje bi se zataskalo ubistvo kao sto se zataskalo ubistvo glumca Dragana Maksimovica.Ovaj momak jeste nepravedno osudjen za paljenje dzamije i sa moje strane osim onog gafa sa Scepovicem je vodio iskrenu pravu navijacku pricu kad i jeste publika dolazila sto na stadion sto u halu.Apelujem na njega ako on cita da pokusa da zavede red na tribini i da grobari budu ono sto jesu,navijaci koji bodre klub dlanom grlom i salovima,da zavlada postovanje i sloga,da djeca mogu kao ranije da dodju i navijaju

Miki Avala

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.
(deki, 09. januar 2018 19:34)
Kao prvo decko ne kuka, nego pokusava da mobilise sto vise navijaca Partizana kako bi se proterali ti ubaceni 'navijaci'.Znaci nikako nisu cigani preuzeli tribinu, nego je te likove na tribinu ubacio isti onaj, koji na tenderima pere pare preko Ultra Kop-a i koji izjavljuje kako drzava nema snage da se obracuna sa njima.

Petar

pre 8 godina

Pa cekaj, Kimi kaze da se Jug sveo na 100-150 navijaca a da njih hiljade sa njim na celu ceka da se situacija promeni i da se ovi maknu. Pa ako je njih 150 na jugu i na utakmicama 1000 na celom stadionu, a vas nezadovoljnih je masa takva sto pricas sto jednostavno se ne skupi par hiljada vas i ode na Jug pored njih 150, da vas nece mozda izbaciti?

deki

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.

Coco Bill

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 9. januar 2018 18:00)

Ma šta kažeš !!! Ala filozofiraš, samo u toj filozofiji sam sebi si kontradiktoran !!! Jer da postoji zakon i država koja ga želi sprovesti, bez obzira ko je i šta je, taj lik i svi ti takozvani "navijači" bi bili već odavno na robiji, po bilo kom osnovu, koji si Ti naveo, a ne bi ovde delili lekcije iz ponašanja, kao i "objašnjavali" razno razne situacje i to blago je reći debilnim obrazloženjem, pa ko "poveruje" ?! A što je najcrnje, ima i takvih ?!

Pedja

pre 8 godina

Kakve gluposti, nesrecan slucaj. Na kraju ce da ispadne otprilike da se Taton napio u gradu i da od besa nije znao sta ce sa sobom pa je skocio. Tucen je i pretucen, da li je gurnut ili ne, potpuno je svejedno. To je kao da recimo jedan udari drugog, ovaj padne, udari glavom u trotoar i umre. I onda isto tako moze da se kaze nesrecan slucaj, niko ga nije ubio, nego ga je trotoar udario. Taton je nastradao usled bezumnog ponasanja navijaca koji su tukli Francuze zato sto navijaju za svoj klub. Umesto da se navijaci uce da vole svoj klub, oni se uce da mrze protivnike.

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!
(*anci, 09. januar 2018 19:51)

Čime te maltretiram?
Nikada me nisu zanimale vođe i huligani,isključivo Zvezda,a stadiona imam toliko da ne bi verovao,više sam odgledao Zvezdinih treninga(do 90 i neke,kada se moglo prisustvovati svakodnevnom treningu)nego što je ovde većina odgledala utakmica!
Danas sam sa svojom decom i plaćenim kartama i na stadionu i u Pioniru!
Ja se ne borim protiv huligana,niti takvima dajem podršku,ja sam običan navijač C.Zvezde,ne zanimaju me huligani,niti borba protiv njih,pa čoveče,podržavaju ih oni koji treba da se protiv njih bore,kakve veze ja imam sa tim?Ako misliš da je ovo neki trenutak u kome mi treba da stupimo u neku akciju protiv huligana,onda si u velikoj zabludi !

lordi

pre 8 godina

uloga vodje navijaca je de jure nalik predsedniku odeljenske zajednice (mizerna,ali postoji,kao kakva rekreativna stvar) a de facto...

Nikad kao Bаnе . . .

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.

xxll

pre 8 godina

(hadvao, 9. januar 2018 17:10)


koliko ja znam, kimi nije vise na jugu i ne moze nikakav red da napravi. i pitanje je da li ce ikada u trenutnoj situaciji da bude na jugu. derbi je gledao sa zapada...

neutralni felsh

pre 8 godina

Kakvo pitanje ???? 
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ... 
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???
(Vukoje, 09. januar 2018 18:35)


ocigledno si navijac FK Toponica...

secanje3

pre 8 godina

a da li se neko jos seca lincovanja i muckog ubistva Živorada Šiškovića 2002
od strane Partizanovi navijaca? Poznati sportista i visetruki sampion Jugoslavije u boksu je lincovan i bacen u kontejner za djubre saamo zato sto je hrabro stao u odbranu nekog prolaznika koji je eto, slucajno bio Kinez. Imao je 66 godina.

Petar

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12)

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.

more

pre 8 godina

sto se tice tatona naravno da prosečni čitalac misli da ga je 15 ljudi tuklo i bacilo, tako su pročitali u novinama, ali bitno je da se smeju matorcima što veruju vučiću

Mrle

pre 8 godina

Sve oko tog slucaja je jako jako sumljivo. Pazite nije to periferija strogi centar a nema ni jednog snimka tog incidenta. Onda ko se malo seca svedocenja radnika parking servisa i one frizerke koja tu ima salon njihova prva svedocenja su bila da su videli decka da je skocio sa ograde. Da bi kasnije promenili iskaz zbog koga zbog cega ostaje misterija. Ima tu jos 1000 sumljivih stvari ali i da su ucinili to delo takvo 15ljudi da ga je bacilo to je fizicki nemoguce. Oko toga svako ko ima malo mozga mora da se slozi.

Dobro pamtim sve 118-77

pre 8 godina

Panteri,ne junacite se ovde na komentarima.Kimi je u BG ,nadjite ga pa mu to recite u lice.Inaace mi je strasno zao Tatona ,
Skocio je da bi se spasio,ispalo je obrnuto.

nucky thompson

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.

antiDebil

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12)

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?

BlinkeyBill

pre 8 godina

Ko zna kakvih je problema imao skupilo mu se sve pa rešio da skoči,a ovi momci se sasvim slučajno našli tu išli na popodnevni džoging,znači nije nesrećan slučaj nego samoubistvo...ovaj je zreo za skupštinu laže izmišlja za medalju.

kiza

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.

Mladen cg

pre 8 godina

Ako je istina da je nesrećni Taton skočio i na taj način izgubio život, takvo krivično djelo ne može biti ubistvo, pa čak ni ubistvo iz nehata, vec bi se to moglo okvalifikovati kao krivično djelo učestvovanje u tuči. Ali, ne mogu da vjerujem da sudski vještaci nisu dobro procijenili takvu situaciju i na pravno-valjan način inkriminisali smrt Tatona! Postoje zemaljski i nebeski sudovi. Tako da trebamo izbjeći osudjivanje ikoga, vec to treba da rade nadležne institucije. Činjenica je da je jedan mlad život ugašen i to se ne može ispraviti nikada.

Tralalalala

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.

ortodox

pre 8 godina

Dobro pamtim@. A kada si tako hrabar i opasan sto prepusujes komentar dat za Bogdanova? Ako se lepo potpises i ostavis adresu onda cemo te postovati, ovako si samo napaljeni klinac.

baf

pre 8 godina

Ne navija za Srbiju,ne dozivljava reprezentaciju kao svoju.Pre toga nije ni za SiCG,ni Jugoslaviju,jer je Srbin i nema nista sa Jugoslavijom.

MirkoJeVoleoKristinu

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.
(nucky thompson, 09. januar 2018 18:17)
Hvala vam na glasu.
Bravo

Vo iz Forda

pre 8 godina

@Artuditu

U kom društvu? Na koliko je Brejvik osudjen? Na 20 god. Pa taj ako se vlada dobro eto ga za 2-3 godine napolje. Jedino bi u USA dobili debelo, a u zemljama EU nigde ne bi dobili više, garantujem. Inače ih ne branim, ja sam za još drakonskije kazne ali kad nešto nije tačno onda nije!

One night in May

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.
(Tralalalala, 10. januar 2018 17:33)

Aca Radovic - ubijen na derbiju na JNA. Zasto je brutalno ubistvo tinejdzera, na stadionu, sto se nikad ni pre ni posle nije dogodilo, kvalifikovano kao izazivanje opste opasnosti, a ne kao ubistvo sa predumisljajem ili ubistvo iz nehata?

Zasto su osudjeni kaznjeni, svi do jednog, minimalnim kaznama? Zasto je organizator kaznjen samo suspenzijom stadiona? Zasto nijedno lice iz Uprave FK partizan nije kaznjeno zbog ubistva tinejdzera tokom dogadjaja na stadionu kojim FK Partizan upravlja?

Ko stiti funkcionere i navijace FK Partizan?

Navijaci FK Partizan su na JNA brutalno ugasili zivot tinejdzeru - to je cinjenica!

Moria

pre 8 godina

@ Moria 
Nije meni do mene nego je šteta za ljudsku civilizaciju da me primlate.
(miro split, 09. januar 2018 20:25)

I to je tačno ali ćemo i mi u Srbiji imati priliku da te vidimo i upoznamo, svi će mediji preneti.

nucky thompson

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.

antiDebil

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12)

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?

MirkoJeVoleoKristinu

pre 8 godina

Sam je skocio jer se uplasio i bjezao. Kazna svakako da, ali ubistvo ne. Jos nesto, djecaci, klinci, koji pljujete ko Kimiju, ako volite Partizan prestanite. Da ste bar jednom stali ledja uz ledja i branili zastavu svoje grupe, ponos i cast, nikad ne bi tako pisali o njemu. Veliko postovanje Kimiju od bivseg stanovnika Juga.
(nucky thompson, 09. januar 2018 18:17)
Hvala vam na glasu.
Bravo

Mladen cg

pre 8 godina

Ako je istina da je nesrećni Taton skočio i na taj način izgubio život, takvo krivično djelo ne može biti ubistvo, pa čak ni ubistvo iz nehata, vec bi se to moglo okvalifikovati kao krivično djelo učestvovanje u tuči. Ali, ne mogu da vjerujem da sudski vještaci nisu dobro procijenili takvu situaciju i na pravno-valjan način inkriminisali smrt Tatona! Postoje zemaljski i nebeski sudovi. Tako da trebamo izbjeći osudjivanje ikoga, vec to treba da rade nadležne institucije. Činjenica je da je jedan mlad život ugašen i to se ne može ispraviti nikada.

more

pre 8 godina

sto se tice tatona naravno da prosečni čitalac misli da ga je 15 ljudi tuklo i bacilo, tako su pročitali u novinama, ali bitno je da se smeju matorcima što veruju vučiću

kiza

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.

Nikad kao Bаnе . . .

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.

Dobro pamtim sve 118-77

pre 8 godina

Panteri,ne junacite se ovde na komentarima.Kimi je u BG ,nadjite ga pa mu to recite u lice.Inaace mi je strasno zao Tatona ,
Skocio je da bi se spasio,ispalo je obrnuto.

Mrle

pre 8 godina

Sve oko tog slucaja je jako jako sumljivo. Pazite nije to periferija strogi centar a nema ni jednog snimka tog incidenta. Onda ko se malo seca svedocenja radnika parking servisa i one frizerke koja tu ima salon njihova prva svedocenja su bila da su videli decka da je skocio sa ograde. Da bi kasnije promenili iskaz zbog koga zbog cega ostaje misterija. Ima tu jos 1000 sumljivih stvari ali i da su ucinili to delo takvo 15ljudi da ga je bacilo to je fizicki nemoguce. Oko toga svako ko ima malo mozga mora da se slozi.

hadvao

pre 8 godina

Momak bi stradao i ovako i onako,jer da nije skocio,sigurno bi ga horda stigla i lincovala kao sto su onog amerikanca na zakintos.Navijacke grupe,hijene koje napadaju u coporu 10 na jednog ,a samostalno bez trunke hrabrosti i vitestva.Da nisu ubili Tatona ubili bi nekog naseg koliko su mislili da su nedodirljivi,ali kad se Francuska pita kazne moraju da budu onakve kakve bi trebale da budu,a ne kod nas gdje bi se zataskalo ubistvo kao sto se zataskalo ubistvo glumca Dragana Maksimovica.Ovaj momak jeste nepravedno osudjen za paljenje dzamije i sa moje strane osim onog gafa sa Scepovicem je vodio iskrenu pravu navijacku pricu kad i jeste publika dolazila sto na stadion sto u halu.Apelujem na njega ako on cita da pokusa da zavede red na tribini i da grobari budu ono sto jesu,navijaci koji bodre klub dlanom grlom i salovima,da zavlada postovanje i sloga,da djeca mogu kao ranije da dodju i navijaju

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
(borivoje surdilovic, 09. januar 2018 17:12)

Evo i ja ne znam otkud hrvati da zaposednu državnu livadu zvanu stadion jna,evo već više od sedam decenija....

Vukoje

pre 8 godina

Kakvo pitanje ????
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ...
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???

Vo iz Forda

pre 8 godina

@Artuditu

U kom društvu? Na koliko je Brejvik osudjen? Na 20 god. Pa taj ako se vlada dobro eto ga za 2-3 godine napolje. Jedino bi u USA dobili debelo, a u zemljama EU nigde ne bi dobili više, garantujem. Inače ih ne branim, ja sam za još drakonskije kazne ali kad nešto nije tačno onda nije!

Miki Avala

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.
(deki, 09. januar 2018 19:34)
Kao prvo decko ne kuka, nego pokusava da mobilise sto vise navijaca Partizana kako bi se proterali ti ubaceni 'navijaci'.Znaci nikako nisu cigani preuzeli tribinu, nego je te likove na tribinu ubacio isti onaj, koji na tenderima pere pare preko Ultra Kop-a i koji izjavljuje kako drzava nema snage da se obracuna sa njima.

Petar

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12)

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.

baf

pre 8 godina

Ne navija za Srbiju,ne dozivljava reprezentaciju kao svoju.Pre toga nije ni za SiCG,ni Jugoslaviju,jer je Srbin i nema nista sa Jugoslavijom.

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!
(*anci, 09. januar 2018 19:51)

Čime te maltretiram?
Nikada me nisu zanimale vođe i huligani,isključivo Zvezda,a stadiona imam toliko da ne bi verovao,više sam odgledao Zvezdinih treninga(do 90 i neke,kada se moglo prisustvovati svakodnevnom treningu)nego što je ovde većina odgledala utakmica!
Danas sam sa svojom decom i plaćenim kartama i na stadionu i u Pioniru!
Ja se ne borim protiv huligana,niti takvima dajem podršku,ja sam običan navijač C.Zvezde,ne zanimaju me huligani,niti borba protiv njih,pa čoveče,podržavaju ih oni koji treba da se protiv njih bore,kakve veze ja imam sa tim?Ako misliš da je ovo neki trenutak u kome mi treba da stupimo u neku akciju protiv huligana,onda si u velikoj zabludi !

NinjaCommando

pre 8 godina

Znaci...nas stav je znaci da je Taton znaci sam skocio...momci ga jesu jurili ali je imao izbor da stane i raspravi sa njima, znaci ponavljam, nas stav je da je on sam skocio...mi smo drugari...razumesh

ortodox

pre 8 godina

Dobro pamtim@. A kada si tako hrabar i opasan sto prepusujes komentar dat za Bogdanova? Ako se lepo potpises i ostavis adresu onda cemo te postovati, ovako si samo napaljeni klinac.

Moria

pre 8 godina

@ Moria 
Nije meni do mene nego je šteta za ljudsku civilizaciju da me primlate.
(miro split, 09. januar 2018 20:25)

I to je tačno ali ćemo i mi u Srbiji imati priliku da te vidimo i upoznamo, svi će mediji preneti.

neutralni felsh

pre 8 godina

Kakvo pitanje ???? 
Otkud Hrvati na jugu ili Srbi na severu, otkud Francuzi da navijaju za Lyon ili Englezi za Celzi ... 
Pa svako navija za svoje, gde je problem ???
(Vukoje, 09. januar 2018 18:35)


ocigledno si navijac FK Toponica...

neutralni felsh

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 09. januar 2018 18:00)


majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta!

NoName

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo. 
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Formalno pravno ti si glup.

Ja

pre 8 godina

Ma ti jadan sav pošten, ništa ne znaš. Prvi si doveo preletače na Jug, a sad kad su te oterali daj da to koristim kao argument. Što bi rekli u Lepa sela lepo gore, "sad kad se više... daj da malo budemo pošteni". Sa 35 godina se boriš za prevlast zbog ljubavi, nije ti stalo do para uopšte. U vaše vreme ste čak i menadžerisali igračima i uzimali procenat od igrača, sve iz ljubavi.

Da zaključim, braćo Grobari, ne zna se koje je veće zlo od ove dve zaraćenr strane. Najmanje im je do kluba, a najviše do njihovih džepova.

Mister Vo

pre 8 godina

Ja nikako ne mogu sebi da izbijem iz glave onu fotografiju Tatona kad sedi unakazen pored kola hitne pomoci, gledajuci bespomocno nekog lekara iznad njega koji se ne vidi na slici, kao dete u velikoj muci kad pogleda roditelja i ocekuje spas i da ce sve biti u redu. Nisam preterano osetljiv, vec sam oguglao na nesrecu ljudi koje ne poznajem ako ne mogu da je sprecim, ali kad god procitam bilo sta vezano za njega odmah mi se place. Tuga. Ja bih uveo zatvorsku kaznu za negiranje ovog zlocina i njegovu relativizaciju...

Pitanje

pre 8 godina

Pokojni Taton je bežao od razularene mase koja ga je progonila i u tom pokušaju da spasi glavu je pao preko onog zidica. Nije on to uradio sa nekom namerom već je bio prisiljen da se spase i tako otišao u smrt. Ne vidim kako na bilo koji način ovo amnestira osudjene navijače i one koji su ucestvovali u tom napadu? Bilo je drugih falinki u samom procesu, ali to je i normalno za srpsko sudstvo nažalost.

FKP Voždovac

pre 8 godina

Na tom Jugu sam proveo detinjstvo i studentske dane. Trošilo se vreme, trošile se pare, živci, mrznulo se i kuvalo. Pitam se čime je ova kreatura zaslužila da se njene izjave i stavovi prenose na napopularnijem sajtu na ovim prostorima?

neutralni felsh

pre 8 godina

majstore, umlatili ga pa ga bacili preko ograde. svi foreznicarski nalazi govore tome u prilog. ne izmisljajte vise svasta! 
neutralni felsh, 9. januar 2018 18:12) 

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)


prvo, radjeno je nekoliko uporednih analiza, bas zbog delikatnosti slucaja, i od strane nasih i od strane francuskih i od strane americkih patologa. politiku na stranu, ali ako mislis da ce neko rizikovati ugled zbog nekoliko navijaca onda ne znas sta je profesija.
drugo, kako mozes da poredis sudjenja politickim liderima sa sudjenjem grupi navijackih desperadosa? i ako vec trazis da ti se kaze, za razliku od orica i haradinaja, veseli ratko je bio dovoljno arogantan (pleonazam) u trenucima najvece moci - da u kamere govori i najavi sve one gluposti koje je napravio. za razliku od njega, ostali su cutali i radili pa su mogli da se oslone na nedostatak dokaza. ovaj nas dilber im je sve pruzio jer se hvalio na sva usta a sad ga naivni i srditi poput tebe brane pa se logicki ukopavaju jos vise.
postupak protiv blera i klintona? lepo zvuci, ali ako verujes u bajke. uostalom, i da moze, zasto bi neko uvazio slican zahtev jedne drzave koja ne zeli da se izbori sa svojim huliganima, a kamoli sistemskim problemima. domovina se brani i lepim vaspitanjem, lepo kaze pesma, a ne ubijanjem gostujuceg navijaca na mrtvo ime.

Tralalalala

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.

NoName

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ? 

Nego, ko to kaze ? 
Forenzicarski nalazi ? 
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? 

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ? 
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26 

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!
(Sasa, 09. januar 2018 19:57)

Nema potrebe. Dovoljno je što svoje ime piše velikim slovom.

mich

pre 8 godina

Taton je znaci skocio iz zabave, mogu da zamislim sta su mu radili kada je odlucio da skoci u ambis.
Grobari taj skok je doveo do raskola na tribini kako rece ovaj "akademik"

JugBanat

pre 8 godina

Da zaključim; onih stotinu što sada kontrolišu tribinu i ovih sto ili dvesta koji se za prevlast sa njima bore - zatvoriti u mračne tamnice i baciti ključ.

marsal jodl

pre 8 godina

ja sam bre rodjen u centru bg,jel ti ja licim na nekog ko bi pravio nerede...rece ovaj lik,po zanimanju navijac...davno u emisiji u kojoj je bio gost i direktor bia...toliko

Crvena Zvezda 1913

pre 8 godina

Zasto ovaj i ovakvi likovi dobijaju prostor u medijima? 
Jedino mesto gde ovaj treba da daje izjave jeste sudnica.
(hmm, 09. januar 2018 17:26)

Eh,pusti snovi naši....

miro split

pre 8 godina

Kad će te pustit onih mojih šest Splićana iz zatvora?
Počinje rukometno prvenstvo,a jedino će oni navijati za Srbiju zbog lipi uspomena iz Beograda.

deki

pre 8 godina

Vidim po komentarima, akcenat se stavlja na ubistvo Tatona. Upravo gledam na tabletu Kimijevo gostovanje u toj emisiji. .Bio sam klinac kada sam krenuo na sever, znam da su jug tada vodili Belgija, Bata Trlaja, Pampi, Čume,Zare, legende navijanja , ni slutio nisam da je kod vas otislo toliko daleko da vam cigani preuzmu tribinu a ova "legenda "kuka po emisijama kako jug vode ljudi kojima tamo mesto nije.

mj23

pre 8 godina

Sve je jasno. Ipak, formalno pravno, ako ja jurim nekog sa namerom da ga bijem, On bezi, sto je normalna reakcija, pogotovo ako ga ne jurim samo ja, već nas 10tak, on u toj jurnjavi skoci sa neke visine i pogine, mi tj. Ja ga nismo ubili. Ja ne znam sta se tacno desilo, Ali ako je bilo ovako, onda ne mogu, formalno pravno da budem odgovoran za ubistvo.
Jedino ako bi moja namera Bila od pocetka da ga ubijem, a to je veoma tesko dokazati.
(kiza, 09. januar 2018 17:54)

Znaci ako ja tebe polomim letvama i palicama, nakon toga te lovim sa pistoljem ili motornom pilom, a ti se od pokusaja da pobjegnes bacis sa mosta u rijeku i utopis, zapravo si se sam ubio? To je tvoja logika? Jer je tesko dokazati da bih te ja dokrajcio pistoljem ili motornom pilom.

Malo karikiram, ali sustina je jasna.

Pa koliko ti imas godina?

Pedja

pre 8 godina

Kakve gluposti, nesrecan slucaj. Na kraju ce da ispadne otprilike da se Taton napio u gradu i da od besa nije znao sta ce sa sobom pa je skocio. Tucen je i pretucen, da li je gurnut ili ne, potpuno je svejedno. To je kao da recimo jedan udari drugog, ovaj padne, udari glavom u trotoar i umre. I onda isto tako moze da se kaze nesrecan slucaj, niko ga nije ubio, nego ga je trotoar udario. Taton je nastradao usled bezumnog ponasanja navijaca koji su tukli Francuze zato sto navijaju za svoj klub. Umesto da se navijaci uce da vole svoj klub, oni se uce da mrze protivnike.

Nolo

pre 8 godina

Ta gungula?!?!? Trče prema tebi sa palicama onako maskirani a ti koji izbor imaš, već razbijen žestoko tako da skačeš bezis nećeš njima u ruke opet.
Ili gungula znaci mi smo šetali ja i moji drugari grobari, i videli smo jednog navijača protivničke ekipe, i mi smo tu prolazili tako i taj navijač je otrčao i skočio preko ivice i više ga nismo videli haha Bože ima li te

Serb

pre 8 godina

Nekad sam navijao za Partizan. nisam propuštao utakmice. Od kada su se na tribinama pojavili ovakvi likovi i preuzelu vlast u Partizanu za mene moj klub više ne postoji...

peramikailazabezmike

pre 8 godina

Kad je nesrećnog Tatona napalo 15 "navijača", udaralo ga i sateralo ga uz ogradu sa namerom da ga dokrajče, sasvim je svejedno jesu li ga bacili preko te ograde ili je čovek u očaju sam skočio! "Navijači"su krenuli sa namerom da idu do kraja i osuđeni su za ubistvom s pravom.

Sasa

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?

Nego, ko to kaze ?
Forenzicarski nalazi ?
Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih???

Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 9. januar 2018 18:26

Druze hitno brisi anti iz nika!!!!!!

trešnja

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.

Dax

pre 8 godina

Navijam za Zvedu i nikad nisam osjetio nekakvo sazaljenje ka nekom igracu iz njihovog tabora.Ovo se promijenilo kad sam onog jadnog Scepovica vidio na konfereciji za stampu sa ovim. Ta nemoc i strah u ocima igraca i to ponizenje koje je dozivio rijetko da se moglo vidjeti ranije.

Zbog njega jedna novinarka ne moze da vodi normalan zivot. Pitam se kako bi se on ponasao da mu na crtu izađe neko ko je i jači i snažniji od njega i da mu prijeti i da mu omalovazava porodicu.

Vukoje

pre 8 godina

Njih 15 su ga bacili preko ograde ?Nego, ko to kaze ? Forenzicarski nalazi ? Ko su oni, za koga oni rade ? Koja je razlika izmedju njih i recimo onih sto su Mladica osudili na dozivotnu robiju i recimo Haradinaja i Orica oslobodili optuzbe, a npr nikada nije pokrenut sudski postupak protiv Klintona, Busa, Blera i slicnih??? Mislis li da postoje razlika izmedju onih koji su vodili racuna o slucaju Taton sa ovom drugom problematikom ?
(antiDebil, 09. januar 2018 18:26)

E ovo je komentar ...
Nego navijacu JSDP sta mislis o Hajlu Selasiju ili kanibalu Bokasi ... ili kada pomenu Tatona kakvo je tvoje vidjenje o globalnom zagrevanju planete ...

Coco Bill

pre 8 godina

Sto se Tatona tice, niko ne spori da je to velika tragedija za koju su krivi navijaci Partizana. Ali ne moze da bude isto da li si sa namerom ubio nekoga ili je neko nastradao dok si ga jurio da ga bijes. Postoji drzava, postoji zakon, postoji kazna za nasilje i ubistvo iz nehata, postoji kazna za ubistvo s predumisljajem, ili bez predumisljaja. Zakon mora da bude isti za sve, a ne da zavisi od politickog trenutka. U ovom slucaju je napravljen cirkus od pravosudja i ponizena drzava pred spoljnim pritiskom.
(Nikad kao Bаnе . . ., 9. januar 2018 18:00)

Ma šta kažeš !!! Ala filozofiraš, samo u toj filozofiji sam sebi si kontradiktoran !!! Jer da postoji zakon i država koja ga želi sprovesti, bez obzira ko je i šta je, taj lik i svi ti takozvani "navijači" bi bili već odavno na robiji, po bilo kom osnovu, koji si Ti naveo, a ne bi ovde delili lekcije iz ponašanja, kao i "objašnjavali" razno razne situacje i to blago je reći debilnim obrazloženjem, pa ko "poveruje" ?! A što je najcrnje, ima i takvih ?!

*anci

pre 8 godina

@Crvena Zvezda 1913 kao navijac Zvezde te molim da prestanrs da nas maltretiras kao i one njihove xxx i antiDebil.... Ovo su stvari kada treba ostaviti klubastvo i boriti se protiv HULIGANA i PLACENIH NAVIJACA. Ti kao ni ovi njihovi verovatno nisi bio vise od tri puta na severu ili Jugu pa ti nije jasno o cemu pricam. Imam 60 godina 40 godina Severa i puno gostovanja do 95 sve sa Barijem. Nikada nisam nigde usao da nisam sebi platio kartu i put. Od 2012 ne idem na utakmice zato sto se vise ne navija za Zvezdu ili Partizan nego za dilere i pevaju se patriotske pesme a mene interesuje Zvezda!!!

kaokakao

pre 8 godina

Lijepo kaze drug Kimi, sam je skocio. Umjesto da je fino stao i cekao da ga prebijete, on je u strahu bjezao i skocio, ne znajuci da ce mu to doci glave.

ArtuDitu

pre 8 godina

Ako uzmemo u obzir kakve presude donose nasi sudovi onda ima logike u ovome sto Kimi prica. Jer, ako po presudi, onaj tip sto je uzeo lovu za stanove a nije ih izgradio, nije kriv za prevaru jer nije imao nameru nikoga da prevari kada je uzimao novac, onda je potpuno logicno da je Taton izvrsio samubistvo jer oni sto su ga jurili sa motkama nisu imali nameru da ga ubiju. Ustvari, kriv je Taton jer nije gledao odakle skace. Naravno, uopste nije bitno zasto je i od koga bezao u centru grada. U svakom normalnom drustvu ceo slucaj bi se zavrsio tako sto bi oni zbog kojih je Taton skocio dobili tolike zatvorske kazne da bi ih svi zivi zaboravili.

neutralni felsh

pre 8 godina

Moj predlog ja da FK Partizan prestane da finansira navijače. Ne trebaju nam ni baklje, ni koreografija ni šetalice. Ne trebaju nam ni grupe, te neki zabranjeni, janjicari, alktrazi, bojsi ovi i oni. Neka svako ko voli Partizan dodje sa šalom na stadion i neka peva Partizanove pesme.
(trešnja, 09. januar 2018 17:11)


potpisujem! takozvana stara skola navijanja. najbolja! :)

xxll

pre 8 godina

(hadvao, 9. januar 2018 17:10)


koliko ja znam, kimi nije vise na jugu i ne moze nikakav red da napravi. i pitanje je da li ce ikada u trenutnoj situaciji da bude na jugu. derbi je gledao sa zapada...

Petar

pre 8 godina

Pa cekaj, Kimi kaze da se Jug sveo na 100-150 navijaca a da njih hiljade sa njim na celu ceka da se situacija promeni i da se ovi maknu. Pa ako je njih 150 na jugu i na utakmicama 1000 na celom stadionu, a vas nezadovoljnih je masa takva sto pricas sto jednostavno se ne skupi par hiljada vas i ode na Jug pored njih 150, da vas nece mozda izbaciti?

BlinkeyBill

pre 8 godina

Ko zna kakvih je problema imao skupilo mu se sve pa rešio da skoči,a ovi momci se sasvim slučajno našli tu išli na popodnevni džoging,znači nije nesrećan slučaj nego samoubistvo...ovaj je zreo za skupštinu laže izmišlja za medalju.

One night in May

pre 8 godina

Ko je ubio Demira Jukica? Zasto istraga tapka u mestu i pored 200 svedoka? Zasto je Bogdanov na slobodi posle Djenove i pokusaja linca Stojkovica? Ko je uhapsen nakon ubistva navijaca Partizana u Zarkovu? Da li je iko uhapsen posle Umke gde su se dvojci navijaca Partizana lekari borili za zivot? Ko je pucao na Severu? Zasto se navijaci Partizana hapse i osudjuju po kratkom postupku a navijaci Zvezde ne? Ovo su pitanja,a ima ih jos mnogo,za ove sto pokusavaju da satanizuju partizanovce a nemaju ogledalo kuci.Kriminalac je kriminalac i ne moze se sakrivati iza klubskih obelezja niti se ista moze generalizovati,toliko.
(Tralalalala, 10. januar 2018 17:33)

Aca Radovic - ubijen na derbiju na JNA. Zasto je brutalno ubistvo tinejdzera, na stadionu, sto se nikad ni pre ni posle nije dogodilo, kvalifikovano kao izazivanje opste opasnosti, a ne kao ubistvo sa predumisljajem ili ubistvo iz nehata?

Zasto su osudjeni kaznjeni, svi do jednog, minimalnim kaznama? Zasto je organizator kaznjen samo suspenzijom stadiona? Zasto nijedno lice iz Uprave FK partizan nije kaznjeno zbog ubistva tinejdzera tokom dogadjaja na stadionu kojim FK Partizan upravlja?

Ko stiti funkcionere i navijace FK Partizan?

Navijaci FK Partizan su na JNA brutalno ugasili zivot tinejdzeru - to je cinjenica!

borivoje surdilovic

pre 8 godina

ne znam otkud hrvati...ali sam slucajno bio obucen isto kao i oni... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (borivoje surdilovic, 9. januar 2018 17:12) 

Hrvata je bilo svega nekoliko a Kimi tamo nije bio, Hrvati nisu nosili svoje majice već majice sa bijelim lukom koje nose vandali, podgrupa grobara.
(Petar, 09. januar 2018 18:05)

bio je na zapadu obucen tako....you tube je zakon...

lordi

pre 8 godina

uloga vodje navijaca je de jure nalik predsedniku odeljenske zajednice (mizerna,ali postoji,kao kakva rekreativna stvar) a de facto...

secanje3

pre 8 godina

a da li se neko jos seca lincovanja i muckog ubistva Živorada Šiškovića 2002
od strane Partizanovi navijaca? Poznati sportista i visetruki sampion Jugoslavije u boksu je lincovan i bacen u kontejner za djubre saamo zato sto je hrabro stao u odbranu nekog prolaznika koji je eto, slucajno bio Kinez. Imao je 66 godina.