Fudbal 95

Petak, 22.12.2017.

22:35

Arsenal "vaskrsao", 3 gola za 380 sekundi i remi!

Arsenal i Liverpul su priredili spektakl u 19. kolu Premijer lige na Emirejtsu odigravši nerešeno 3:3.

Arsenal "vaskrsao", 3 gola za 380 sekundi i remi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Mare

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 13:59)

Ne, nego je opsti fudbal parkiran autobus ispred svog gola, setanje po terenu i sto manje golova. Pojma ti o fudbalu nemas, da tebi mali Perica kaze.

neutralni felsh

pre 6 godina

 Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije. 
(Mare, 23. decembar 2017 11:37) 


kako mali djokica zamislja taktiku i plan igre... "opsti" fudbal mu je kad svi trce ;)

woah

pre 6 godina

@marko b
Eh, da je to jedini biser... Počeo sam da shvatam nepodnošenje komentatora, koji meni lično uopšte ne smeta. Kad se ustalio ovaj komentator, imam ista osećanja.To je strašno, potpuno nepodnošljivo, neprijatno i za uši i za mozak, kako čovek prenosi utakmice.

Mare

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)

Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.

Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva.

E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.

Малац

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.
(Mare, 23. decembar 2017 11:37)

Канда су преспавали неких 5 минута. И играчи и Клоп с њима.

Mikii

pre 6 godina

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?
(samo realno, 23. decembar 2017 08:35)

Kao prvo, ne gleda se ko je bolji, vec ko pobedi. U tri utakmice odigrane izmedju Liverpula i Sevilje, Sevilja je bolja. Atletiko ne moze da pobedi Karabag, ali zato odvali Romu koja odvali taj isti Celsi. Dakle, ne pratis fudbal cim mesas babe i zabe. Tacno je da je Celsi bio bolji od Atletika u obe utakmice, ali jedno je grupna faza, a nesto sasvim drugo nokaut. Uz to valja dodati da je Atletiko defanzivna ekipa i da ce protiv njih dominirati maltene svi, ali ce ih retki pobediti. Celsiju je to uspelo u Madridu jer je Atletiko napravio nevidjene gluposti na toj utakmici. Sto se Valensije tice, odgovorno tvrdim da je ni Siti na Mestalji ne bi pobedio, naprotiv. Liverpul, Arsenal i Junajted bi prosli kao bosi po trnju. Vi jos uvek zivite u nekoj zabludi i proslosti, ali na prolece ce se to sve ponovo iskristalisati, nista ne brigaj.

4k4.Dex

pre 6 godina

@nista ni ocemu
Kakve reprezentacije? Koeficijen nacionalnih fudbalskih liga. Spanska liga je skoro 30000 bodova ispred engleske. Reprezentacije tu nemaju ikakve veze.

Ime

pre 6 godina

S pola terena po sred gola?!

Ne pamtim da sam u poslednjih 10ak godina video takav gol.

Kada ga je Ozil potkopao kod treceg gola, jos gora reakcija- baca se u stranu?! Tu golaman mora da izadje s zakosenim nogama i pruzenim rukama- ne moze iz ugla da mi da gol nikako!

Ima li Liverpul trenera golamana? Najpre njemu otkaz.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:48)

Uporedjujes reprezentacije i klupski fudbal? Bravo.

samo realno

pre 6 godina

sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.
(neutralni felsh, 23. decembar 2017 02:31)

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?

woah

pre 6 godina

Obožavam Vengera, jer uživam uz njegov fudbal 20 i voleo bih još 20, ali... Ivobi??? Lepo rekoh jednom da se Arsenal pojačao odlaskom Čembrleina i da im još samo treba odlazak Ivobija. Lik je potpuno beskoristan. Igra u napadu, ne daje golove, ne asistira, ne radi ništa pametno. U poređenju sa, recimo, Maneom, na terenu izgleda kao deset godina mlađi igrač, koji je prvi put dobio šansu i ne snalazi se baš najbolje. Ne, on svaki put deluje kao da prvi put igra u prvoj postavi. Kao da je pao s marsa.

tuga

pre 6 godina

Liverpul je poslednji put osvojio prvenstvo kad su nasi roditelji imali platu 1000 maraka,i da im je tada neko rekao da ce ih rasturati klub iz Mančestera,i da to nece biti Junajted,verovatno bi se smejali danima i mislili kakvih sve ludaka ima na ovom svetu.

sakupljac minusa

pre 6 godina

ovi sto se prepiru koja je liga jaca. samo da vas pitam, sta bi vi pisali o PL da je jedna od vodecih ekipa PL ispala iz grupe LŠ zato jer nije mogla da pobedi Qarabag. Ne mogu ni da pomislim. ismejavali bi samo tako. zato sto stalno PL posmatrate kroz lupu. A ovde kad se atletiko m to desilo niko nije ni spominjao

4k4.Dex

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.

4k4.Dex

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.

danguba

pre 6 godina

Gdje ima tempa, trke i gdje obje ekipe teze nadigravanju, mora biti i gresaka. Gdje imas poziciju, mislis samo o svom golu i cekas gresku protivnika 90 min., onda imas vrhunski kvalitetan fudbal. Nebuloze domacih znalaca fudbala i komentatora. Dzaba Murinju trofeji, kada igra najruzniji fudbal i to sa jednom od 5 najskupljih ekipa u Evropi. Onako igras kada vodis Birmingem, a ne ManU. E sad zamislite 22 Murinja u PL..., ko bi to gledao?

веверица

pre 6 godina

ливерпул:
навала за борбу за титулу (и то полу-играчи које је клоп лансирао у звезде, попут салаха, фирмина, манеа... нинједан други велики клуб њих не би довео)
везни ред за опстанак
одбрана за чемпионшип
клупа за 3. лигу
по мени је клоп највећи тренер у пл кад са оваквом екипом успева да буде у првих 5-6. срамота да "велики" клуб у пл толико мало улаже у састав. гвардиола сваке године доводи најбоље светске играче на дефицитарним позицијама, а овом мученику ни ван дајка неће да купе. еј клаван, родригез, мињоле, ловрен... па не може то, рођаци.

OLD TRAFORD

pre 6 godina

pazite,ovo je realnost sto igra liverpul i arsenal .Ili sto rece Murinjo Junaited bi sa ovim bodovnim skorom trebao da uzme ligu ali kada se pojavi ovako jak M Citi to je nemoguce.DANAS SE cesto pojavo jedna Barselona ili City i ostali nemaju sansu.Isto je radio Bajern godinama u nemackoj.I mi onda mislimo kako je Liverpul slab ili Arsenal.Ovoga bekada nije bilo.Normalno je da Timivi imaju par neresenih i par poraza i da budu orvi u svojoj ligi.Ali danas je fudbal otisao korak dalje ,prosto javi se tim koji zaredja po 10 pobeda ili ne izgubi ni jednom .......onda ostali jaki nemaju sansu.To je problem danasnjeg fudbala sada mislimo da je Arrsenal slab,daleko id toga....

Mare

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)

Ovo sto si gledao veceras je tečan fudbal bez gresaka u pasovima, posebno deo tokom preokreta Arsenala. Dok je u prvom poluvremeno lopta u nogama igrača Liverpula bukvalno vezla po sredini terena i u tranziciji ka napadu. Jedini lošiji period igre je početak drugog poluvremena kada su na kratko, tokom Arsenalovog ubitačnog pritiska, igrači Liverpula izgubili konce, e tada je bilo nekih gresaka.Dakle samo taj kratki period utakmice. Tako da ti ili nemas pojma o fudbalu ili, ne znam sta bih ti rekao, mozda nismo gledali istu utakmicu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)


sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.

Marko B

pre 6 godina

Vrhunska utkamica, dinamicna, lopta nije stala ni sekund, prava borba. Ekipe su igrale otvoreno, bez ustezanja, a takva igra podrazumeva i rizik da gresis. No, zar nije u tome lepota fudbala? Lepsi je boks mec u kojem prste udarci dvanaest rundi, dok jedan ne padne iscrpljen od onog u kojem oba boksera se samo pipkaju i beze jedan od drugog dvanaest rundi a onda sudije proglase pobedu. Isto je u svakom sportu. Zato je po meni ovo bio jedan odlican meč.

Ipak izdvajam biser dana, koji je izrekao komentator na SK1, negde tokom drugog poluvremena pri rezlutatu 2 2 čovek izjavi "Već smo videli četiri gola, iako ne gledamo preterano dobar fudbal"...(zamisli: emotikon koji se lupa šakom po faci)

Armada

pre 6 godina

Venger je doneo lovu Arsenalu tako sto nije trosio na trasnsfere a sagradili su Emirates stadion za 400 miliona. Lepo je neko napisao njih zanima lova ne trofeji.

A sto se tice Liverpula nikako mi nije jasno kakva je to vasarka ekipa koja dozvoli protivniku da se demoralisan posle 2:0 vrati i preokrene mec...a za to je ogovoran Klop.Tolerisem mu te propuste samo zato sto ona tri manijaka Kutinjo, Mo Salah i Firmino dwmoliraju odbrane suparnickih timova. Klop tako igra bez obzira ko mu je protivnik, stvarno treba da se iskulira ili da poprica sa nekim stucnjakom : )

Kibo

pre 6 godina

Za ovog lika što tvrdi da Zvezda igra konpletan fudbal. Arsenal je imao 3 prvotimaca i ostatak pomešane druge i treće postqve, Većina dečurlija. I pobedili su u BGu. Šta ti to govori? I ne, ne bi bili ni na sredini tabele treće lige Engleske, ne ložite se. Nemaju ni to trčanje, ni znanje, ni pare a ni mentalitet. Voliž Zvezdu ali je ovo je realnost.

Jaran

pre 6 godina

Mikii
To sto su Real i Barselona toliko jaki ne znaci automatski da igraju izuzetno ofanzivno, Liverpul i Arsenal su napadali jako od starta. Primer: To sto je Mesi jedan od najboljih igraca na svetu ne znaci da uvek pretrci najvise, ima najvise dodavanja, driblinga, osvojenih vazdusnih duela itd.
Nadam se da shvatas. El Clasico je prepun lazne nervoze i mrznje, za najsitnije faulove vriste i svadjaju se. Igra se oprezno jer ako napravis gresku imas malo vremena da spasavas gol, obe ekipe imaju igrace za vrhunske kontre. Zato je ovde palo ovoliko golova, videcemo sutra rezultat i broj gol sansi.

Bianconero

pre 6 godina

Ono kad shvatis da su Liverpul i Arsenal jedine dve realne nade za poraz Sitija ove sezone i odgledas ovo veceras. Pa strpace im po 5 komada Siti bez problema ako budu igrali ovako.

bzvz

pre 6 godina

Ekstra utakmica, samo mi zao sto je Arsenal primio onaj treci gol bezveze.
(beograd_moskva_92, 22. decembar 2017 23:57)

Da su ovi iz Liverpula bili malo ozbiljniji, Arsenal bi jos u prvom poluvremenu primio tri gola. Treba da slave nereseno.

milence

pre 6 godina

koje nonšalantno igranje u odbrani...ponekad pomislim da rade to namerno i da im je glavni cilj u stvari da zabave publiku što više...ne vidim drugo objašnjnje za onakvo glupiranje u odbrani i jednih i drugih, pogotovo Liverpula...

veliki strumf

pre 6 godina

@ernesto che Pa skoro da i nema sezobe da Bajern Arsenalu ne isporuci po 5 komada. Nije bas 9, ali 5-6 bude. Isto vazi i za Barsu.

Neznalica

pre 6 godina

Za svakog ko se iole razume u fudbal jasno je da je daleko bolji tim na kraju spasavao bod. Tobdžije mora da su više nego zadovoljne ostvarenim rezultatom.

Mene je lično najviše oduševio tempo u kome se odvijala igra. Zato je Premijer liga ubedljivo najgledanija, najkvalitetnija i najprofitabilnija. Šta ima lepše nego da pred Božić odeš na jednu ovakvu predstavu. Kamo lepe sreće da ovakav fudbal može da se igra i kod nas.

Aleksandar

pre 6 godina

Arsenal : Utd igrac utakmice De Gea. Pametnom dosta.
(., 22. decembar 2017 23:46)
O cemu ti? Pa Arsenal je imao prvi sut u okvir gola u 53. minutu, kada ga je i dao. Tako je to kad ne gledas utakmicu, nego samo procitas naslov.

Salate Golova

pre 6 godina

sto bi rekao Amigo. Ma neozbiljno je dosta ovo. Za ovakve utakmice trener i ne treba kao da gledam fudbalski run and gun, kao deca na poljani pa ko vise golova da, niti ima ikakve taktike prolazi se ko pored cunjeva. Niti se tu smiruje igra na 0:2. Ovako se titule ne uzimaju ovo je cist marketing postao kao i NBA.

marerakarera

pre 6 godina

Arsavin 4 gola
5-1 2014.
4-3 na pocetku prosle sezone
3-3 tokom zime kad je Liverpul stigao do finala LE
Pa i ona utakimca pre dve godine kad je bilo 0-0 je imala po 10 stopostotnih sansi.
Sa ove dve ekipe nikad dosasdan fudbal, i svakako najzanimljivji derbi od svih parova u top 7.

Mikii

pre 6 godina

Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka
(chemistry, 22. decembar 2017 23:04)

Je l' to ovaj rece da su Barselona i Real defanzivne ekipe koje se brane? Au, braco, ko sve ovde komentarise. Bezim ja odavde dok ne procitam da je Liverpul bolji od Barselone.

skr

pre 6 godina

(netko, 22. decembar 2017 23:05)

1) Uvek cu pre gledati Klopa i Vengera i borbu za gol vise nego 90' nadmudrivanja murinja, simeonea i slicnih.
2)Wenger ne igra LS? Nije uspeo jednom da udje nakon 20 godina
3)Arsenal ima vlasnika kome je vrlo otvoreno stalo samo do para, azsto drzi Vengera ako "ne donosi ni trofeje (3 kupa za 4 godine) ni pare u klub"?
4)Taktika iz 80ih? Wenger doneo revoluciju u eng fudbal kad se pojavio 90ih.
5)Dzaka je statisticki gledano najlosiji suter u ligi samo ga zavuce lepo jednom godisnje pa svi misle da treba stalno da sutira

Da se razumemo ja mislim da je Wenger odavno morao da se penzionise ali pola stvari koje si napisao su gluposti.

nebojša

pre 6 godina

Nikad Gori Arsenal i Liverpool nemogu dobiti, čak je i to neki derbi sad, valjda za 4-to mesto, baš bih voleo da vidim odnos pobeda poraza kad ovaj Iwobi startuje, ako neko može da mi pošalje neki link sa statistikom

netko

pre 6 godina

arsenal i liverpool standardno losi.
tj njihovi treneri.
bez taktike bez iceg, samo jurnjava i forsiranje invidualnih sposobnosti igraca.
meni je klop pre se onim kerebecenjem bio simpatican.
vise mi uopste nije. ima covek problem sa agresivnoscu.

a wengner?
zasto njega drze pojma nemam.
ne donosi ni trofeje ni pare u klub.
ne igra ligu sampiona.
ima taktiku koje se igrala tamo negde 80ih.
rotira igrace bez rezona i stavlja ih na pozicije koje jednostavno nisu za njih.
tim igra sve losije, ove sezone 5-6 mesto je vrh.
poslovanje mu je ocajno, dva najbolja igraca mu odlaze na leto, ozil i sancez, ako nejmar vredi 200 milki ova dvojica vrede po danasnjim cenama barem 80 pojedinacno, a arsenal ni dinar nece dobiti za njih - a zamene za njih nema. ako racuna da ce razni iwobiji i wilsheri da menjaju ovu dvojicu onda je zreo za penziju momentalno.
dalje vise ne otkriva ni mlade igrace.
svi mladi koje je stavljao u tim u zadnje vreme su tezak prosek, cak stavise iwobi kojeg stalnu gura u tim je najgori na terenu.

sve u svemu, dok je wengner tamo, od arsenala nista veliko ne mozemo da ocekujemo. mislim da je slicna prica i sa klopom i liverpulom, tamo da nema salaha potop bi bio.

dzaka ima strasan sut, sto mu ne dozvoljavaju da suta cesce pojma nemam.

Mladen

pre 6 godina

@Klope care, baci pare koje imas na odvranu, ne mlzes nista uraditi ovako. Minjole pogresi bas kad ne treba, vratio ih je u mec. Covek mu sutira po sredini gola i on brani jednom rukom, tugaaa. Liverpul je bio bolji ali ipak klasika.

mae

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

PL u zadnjih 5g je obicna komedija

mka

pre 6 godina

Ludiloooo kakvo samo PL moze da pruzi
(sick, 22. decembar 2017 22:43)

Ozbiljno? Hvala Bogu i oni da se se sete da nam priuste jednu dobru utakmicu pa bar i bez pobednika. Odigra se jednom godisnje jedna dobra utakmica i odma "e to je PL" begaj bre, ovakve imas u svakoj drugoj ligi pa ne pricate kakve su lige. PS Uzivaj sutra od 13:00h

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Ludnica od meča i olako ispuštena pobeda...rezultat koji ne odgovara ni nama za LŠ ni njima za LE. Arsenal spada u one ekipe protiv kojih Guardiola, Conte, Mourinho i Klopp računaju na 6 bodova još pre početka prvenstva,a za ova 2 poklonjena boda Jurgen prosto mora da kazni amatere iz odbrane. Da se ja pitam Lovren i Gomez više nikad ne bi privirili I timu, a s njima ruku pod ruku i Mignolet!
YNWA

4k4.Dex

pre 6 godina

Koja parodija od lige koja neozbiljnost... neverovatno da dve top fudbalske ekipe mogu da igraju ovako neozbiljan divljacki fudbal. Kao da nemaju trenere eto tako izgleda kao jurnjava za loptom u prvom osnovne.

BlueFortress

pre 6 godina

Lud mec, pokazao je zasto sigurno bar jedna od ove dve ekipe nece biti u top 4, ovakve propuste u odbrani niko iz 3 najjace i prvoplasirane ekipe nece praviti...

Sabre

pre 6 godina

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

Ne toliki doduse koliko odbrana sa sve Minjoleom na celu.

anica

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)
Ljudi vole golove, zato I uzivaju, a ti si napisao jedan smislen I lep komentar...samo smo retki sa takvim razmisljanjem. Volim da pogledam fudbal koji ima sve elemente igre, kao npr. Zvezda ove godine...nosila bi se I sa Liverpulom kao sto je sa Arsenalom...mnogo bitan faktor je odbrana, u svakom sportu...a to sto bude kisa golova za spiceve koji kostaju brdo para I nije neko iznenadjenje, to im I posao...budi jak ako nemas neke vrhunske napadace. Moje misljenje, ne razumem se nesto u fudbal preterano, ali eto onako kako vidim tako I komentarisem.

umpah pah

pre 6 godina

Gotivim Liverpul, između ostalog i jer me podseća na pokojnog Lejna Stejlija,
nekadašnjeg pevača grupe Alice in Chains, taj je i kad je bio kreativan i kad je bio autodestruktivan sve radio do koske

Kutinjo

pre 6 godina

Ovi iz Liverpula nastavljaju da prosipaju bodove i da gube dobijene utakmice,ovo je vec deseta na kojoj posle prvog poluvremena treba da vode 3-4 nula,a na kraju jedva bod izvuku,sa rupama u odbrani i rupcagi na golu na kraju ako se domognu evrope uopste mogu da slave .

chemistry

pre 6 godina

(Sir Djavo, 22. decembar 2017 22:51)
Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka

Voffwrve

pre 6 godina

Najveća sprdnja od utakmice koju sam odgledao ove godine. Kome je ovo kvalitetan meč svaka mu čast. Totalno random golovi nastali iz grešaka (osim možda Ozilov, kad mu je Lakazet petom doturio, taj je baš dobar). Volim premijer ligu, samo nju i pratim, ali ako mi kažete da je ova utakmica primer kvaliteta i neizvesnosti premijer lige, posumnjaću u vaš fudbalski ukus. Imate pet-šest ovakvih mečeva u Holandiji svaki vikend, pa gledajte to ako vas zanimaju goleade i preokreti bez imalo kohezije i tečnosti u igri

krle

pre 6 godina

Ja godinama pricam da je minjole obicna kiksara,covek je drugoligaski golman mada sve vise vuce i na treceligaskog,odbrani jedan penal ljudi se odma popale,a ovamo ih kosta 20+ bodova po sezoni,Liverpul ima blago receno jadnu odbranu al su oni nista u odnosu na minjolea,ako opet budu 4 to ce biti kao da su titulu uzeli.

Afram Island

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45)

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Robertson, Lovrene, Klavan, Gomez. Ne ovo nije odbrana Hulla ili WBA ovo je odbrana ekipe koja igra LS i hoce da se bori za titulu.Na leto pare koji dobiju za Kutinja i jos toliko da daju za 4 kvalitetna odbrambena igraca i golmana. Ovo ne lici ni na sta.

samo realno

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50)

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.

Mastermind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO! Ljudi, hvala vam za ovaj meč! Mislim se dal da idem napolje, ma rekoh sebi, Liv i Ars, odje ce bit goleada. Kakva utakmica, definjcija Klopove ekipe kroz samo jedan meč, kvalitet dosta upitan, zabava vrhunska. Ameri bi rekli Show Time!

Što im radiš to ŽOC?

pre 6 godina

E ovo je El-Clasico! A sutra od 13h krecu klinci sa obracunom Mesi-Ronaldo, dok ce na terenu biti vise padanja i dotrcavanja sudiji od prave igre i fudbala, to je cinjenica. Ovaj mec je bio fenomenalan, ali je sudjenje bilo katastrofalno! Mnogo puta kritikujem Mazica, ali je za sudije u PL doktor.

Sir Djavo

pre 6 godina

To vam je sinovi Engleska, svo neznanje na djelu. Krenimo redom, golmani kriminalni, defanzivaca na obje strane nema nijedan ili recimo jedan i to onaj klinac u Arsenalu, brkica onaj, sredina u defanzivnom djelu ne postoji, zatvaranje prostora, preuzimanje igrača, pametni faulovi, ništa. Krila najjači segment oba tima, uvijek su po sitom šablonu, što brži to bolji još ako znaju malo dao Bog dobro, napadači slaba karika Lakazet dobre šanse ali čovjek petlja, mulja Firmino nek se zahvali Čehu. Sve ovo je odličan preduslov za nevjerovatno zanimljivu utakmicu, mnoštvo grešaka individualnih i taktičkih plus manjak istinskog kvaliteta i eto spektakla. Nek se čude i jedni i drugi što nema trofeja haha. Sjajna noć.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45) To mogu samo divlje ekipe , koje nikad nista nece osvojiti ..Ovaj Liverpool i Arsenal da nalete na Real ili Bayern bi popili po 3 komada hladno...Ekipa koja primi za par minuta 3 gola je amaterska ekipa..

Gajetano

pre 6 godina

Smesan mec. A ako Minjolea Klop ikada vise stavi na gol onda je stvarno zadnja (da ne kazem sta) na svetu. I Manea malo da oladi na klupi da shvati da je, sto bi rekao Velibor Vasovic, fudbal u sustini vrlo jednostavna igra. Danas je svojim komplikacijama ukinuo Liverpulu barem par laganih golova pride.

Po svemu vidjenom Liverpul je ove trebalo da dokusuri jos u prvom poluvremenu i da vodi sa barem 3:0. Umesto toga namestena zabava za publiku i prepustanje borbe za najvise pozicije ekipama sa ozbiljnijim ambicijama (i trenerima) u ovom trenutku.

Pozdrav,

Mastermind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO! Ljudi, hvala vam za ovaj meč! Mislim se dal da idem napolje, ma rekoh sebi, Liv i Ars, odje ce bit goleada. Kakva utakmica, definjcija Klopove ekipe kroz samo jedan meč, kvalitet dosta upitan, zabava vrhunska. Ameri bi rekli Show Time!

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Robertson, Lovrene, Klavan, Gomez. Ne ovo nije odbrana Hulla ili WBA ovo je odbrana ekipe koja igra LS i hoce da se bori za titulu.Na leto pare koji dobiju za Kutinja i jos toliko da daju za 4 kvalitetna odbrambena igraca i golmana. Ovo ne lici ni na sta.

Afram Island

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45)

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45) To mogu samo divlje ekipe , koje nikad nista nece osvojiti ..Ovaj Liverpool i Arsenal da nalete na Real ili Bayern bi popili po 3 komada hladno...Ekipa koja primi za par minuta 3 gola je amaterska ekipa..

skr

pre 6 godina

(netko, 22. decembar 2017 23:05)

1) Uvek cu pre gledati Klopa i Vengera i borbu za gol vise nego 90' nadmudrivanja murinja, simeonea i slicnih.
2)Wenger ne igra LS? Nije uspeo jednom da udje nakon 20 godina
3)Arsenal ima vlasnika kome je vrlo otvoreno stalo samo do para, azsto drzi Vengera ako "ne donosi ni trofeje (3 kupa za 4 godine) ni pare u klub"?
4)Taktika iz 80ih? Wenger doneo revoluciju u eng fudbal kad se pojavio 90ih.
5)Dzaka je statisticki gledano najlosiji suter u ligi samo ga zavuce lepo jednom godisnje pa svi misle da treba stalno da sutira

Da se razumemo ja mislim da je Wenger odavno morao da se penzionise ali pola stvari koje si napisao su gluposti.

marerakarera

pre 6 godina

Arsavin 4 gola
5-1 2014.
4-3 na pocetku prosle sezone
3-3 tokom zime kad je Liverpul stigao do finala LE
Pa i ona utakimca pre dve godine kad je bilo 0-0 je imala po 10 stopostotnih sansi.
Sa ove dve ekipe nikad dosasdan fudbal, i svakako najzanimljivji derbi od svih parova u top 7.

Kutinjo

pre 6 godina

Ovi iz Liverpula nastavljaju da prosipaju bodove i da gube dobijene utakmice,ovo je vec deseta na kojoj posle prvog poluvremena treba da vode 3-4 nula,a na kraju jedva bod izvuku,sa rupama u odbrani i rupcagi na golu na kraju ako se domognu evrope uopste mogu da slave .

Mikii

pre 6 godina

Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka
(chemistry, 22. decembar 2017 23:04)

Je l' to ovaj rece da su Barselona i Real defanzivne ekipe koje se brane? Au, braco, ko sve ovde komentarise. Bezim ja odavde dok ne procitam da je Liverpul bolji od Barselone.

BlueFortress

pre 6 godina

Lud mec, pokazao je zasto sigurno bar jedna od ove dve ekipe nece biti u top 4, ovakve propuste u odbrani niko iz 3 najjace i prvoplasirane ekipe nece praviti...

Gajetano

pre 6 godina

Smesan mec. A ako Minjolea Klop ikada vise stavi na gol onda je stvarno zadnja (da ne kazem sta) na svetu. I Manea malo da oladi na klupi da shvati da je, sto bi rekao Velibor Vasovic, fudbal u sustini vrlo jednostavna igra. Danas je svojim komplikacijama ukinuo Liverpulu barem par laganih golova pride.

Po svemu vidjenom Liverpul je ove trebalo da dokusuri jos u prvom poluvremenu i da vodi sa barem 3:0. Umesto toga namestena zabava za publiku i prepustanje borbe za najvise pozicije ekipama sa ozbiljnijim ambicijama (i trenerima) u ovom trenutku.

Pozdrav,

Sir Djavo

pre 6 godina

To vam je sinovi Engleska, svo neznanje na djelu. Krenimo redom, golmani kriminalni, defanzivaca na obje strane nema nijedan ili recimo jedan i to onaj klinac u Arsenalu, brkica onaj, sredina u defanzivnom djelu ne postoji, zatvaranje prostora, preuzimanje igrača, pametni faulovi, ništa. Krila najjači segment oba tima, uvijek su po sitom šablonu, što brži to bolji još ako znaju malo dao Bog dobro, napadači slaba karika Lakazet dobre šanse ali čovjek petlja, mulja Firmino nek se zahvali Čehu. Sve ovo je odličan preduslov za nevjerovatno zanimljivu utakmicu, mnoštvo grešaka individualnih i taktičkih plus manjak istinskog kvaliteta i eto spektakla. Nek se čude i jedni i drugi što nema trofeja haha. Sjajna noć.

Voffwrve

pre 6 godina

Najveća sprdnja od utakmice koju sam odgledao ove godine. Kome je ovo kvalitetan meč svaka mu čast. Totalno random golovi nastali iz grešaka (osim možda Ozilov, kad mu je Lakazet petom doturio, taj je baš dobar). Volim premijer ligu, samo nju i pratim, ali ako mi kažete da je ova utakmica primer kvaliteta i neizvesnosti premijer lige, posumnjaću u vaš fudbalski ukus. Imate pet-šest ovakvih mečeva u Holandiji svaki vikend, pa gledajte to ako vas zanimaju goleade i preokreti bez imalo kohezije i tečnosti u igri

Što im radiš to ŽOC?

pre 6 godina

E ovo je El-Clasico! A sutra od 13h krecu klinci sa obracunom Mesi-Ronaldo, dok ce na terenu biti vise padanja i dotrcavanja sudiji od prave igre i fudbala, to je cinjenica. Ovaj mec je bio fenomenalan, ali je sudjenje bilo katastrofalno! Mnogo puta kritikujem Mazica, ali je za sudije u PL doktor.

krle

pre 6 godina

Ja godinama pricam da je minjole obicna kiksara,covek je drugoligaski golman mada sve vise vuce i na treceligaskog,odbrani jedan penal ljudi se odma popale,a ovamo ih kosta 20+ bodova po sezoni,Liverpul ima blago receno jadnu odbranu al su oni nista u odnosu na minjolea,ako opet budu 4 to ce biti kao da su titulu uzeli.

Mladen

pre 6 godina

@Klope care, baci pare koje imas na odvranu, ne mlzes nista uraditi ovako. Minjole pogresi bas kad ne treba, vratio ih je u mec. Covek mu sutira po sredini gola i on brani jednom rukom, tugaaa. Liverpul je bio bolji ali ipak klasika.

umpah pah

pre 6 godina

Gotivim Liverpul, između ostalog i jer me podseća na pokojnog Lejna Stejlija,
nekadašnjeg pevača grupe Alice in Chains, taj je i kad je bio kreativan i kad je bio autodestruktivan sve radio do koske

samo realno

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50)

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.

mae

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

PL u zadnjih 5g je obicna komedija

Sabre

pre 6 godina

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

Ne toliki doduse koliko odbrana sa sve Minjoleom na celu.

tuga

pre 6 godina

Liverpul je poslednji put osvojio prvenstvo kad su nasi roditelji imali platu 1000 maraka,i da im je tada neko rekao da ce ih rasturati klub iz Mančestera,i da to nece biti Junajted,verovatno bi se smejali danima i mislili kakvih sve ludaka ima na ovom svetu.

chemistry

pre 6 godina

(Sir Djavo, 22. decembar 2017 22:51)
Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka

веверица

pre 6 godina

ливерпул:
навала за борбу за титулу (и то полу-играчи које је клоп лансирао у звезде, попут салаха, фирмина, манеа... нинједан други велики клуб њих не би довео)
везни ред за опстанак
одбрана за чемпионшип
клупа за 3. лигу
по мени је клоп највећи тренер у пл кад са оваквом екипом успева да буде у првих 5-6. срамота да "велики" клуб у пл толико мало улаже у састав. гвардиола сваке године доводи најбоље светске играче на дефицитарним позицијама, а овом мученику ни ван дајка неће да купе. еј клаван, родригез, мињоле, ловрен... па не може то, рођаци.

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Ludnica od meča i olako ispuštena pobeda...rezultat koji ne odgovara ni nama za LŠ ni njima za LE. Arsenal spada u one ekipe protiv kojih Guardiola, Conte, Mourinho i Klopp računaju na 6 bodova još pre početka prvenstva,a za ova 2 poklonjena boda Jurgen prosto mora da kazni amatere iz odbrane. Da se ja pitam Lovren i Gomez više nikad ne bi privirili I timu, a s njima ruku pod ruku i Mignolet!
YNWA

anica

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)
Ljudi vole golove, zato I uzivaju, a ti si napisao jedan smislen I lep komentar...samo smo retki sa takvim razmisljanjem. Volim da pogledam fudbal koji ima sve elemente igre, kao npr. Zvezda ove godine...nosila bi se I sa Liverpulom kao sto je sa Arsenalom...mnogo bitan faktor je odbrana, u svakom sportu...a to sto bude kisa golova za spiceve koji kostaju brdo para I nije neko iznenadjenje, to im I posao...budi jak ako nemas neke vrhunske napadace. Moje misljenje, ne razumem se nesto u fudbal preterano, ali eto onako kako vidim tako I komentarisem.

samo realno

pre 6 godina

sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.
(neutralni felsh, 23. decembar 2017 02:31)

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?

4k4.Dex

pre 6 godina

Koja parodija od lige koja neozbiljnost... neverovatno da dve top fudbalske ekipe mogu da igraju ovako neozbiljan divljacki fudbal. Kao da nemaju trenere eto tako izgleda kao jurnjava za loptom u prvom osnovne.

Ime

pre 6 godina

S pola terena po sred gola?!

Ne pamtim da sam u poslednjih 10ak godina video takav gol.

Kada ga je Ozil potkopao kod treceg gola, jos gora reakcija- baca se u stranu?! Tu golaman mora da izadje s zakosenim nogama i pruzenim rukama- ne moze iz ugla da mi da gol nikako!

Ima li Liverpul trenera golamana? Najpre njemu otkaz.

sakupljac minusa

pre 6 godina

ovi sto se prepiru koja je liga jaca. samo da vas pitam, sta bi vi pisali o PL da je jedna od vodecih ekipa PL ispala iz grupe LŠ zato jer nije mogla da pobedi Qarabag. Ne mogu ni da pomislim. ismejavali bi samo tako. zato sto stalno PL posmatrate kroz lupu. A ovde kad se atletiko m to desilo niko nije ni spominjao

woah

pre 6 godina

Obožavam Vengera, jer uživam uz njegov fudbal 20 i voleo bih još 20, ali... Ivobi??? Lepo rekoh jednom da se Arsenal pojačao odlaskom Čembrleina i da im još samo treba odlazak Ivobija. Lik je potpuno beskoristan. Igra u napadu, ne daje golove, ne asistira, ne radi ništa pametno. U poređenju sa, recimo, Maneom, na terenu izgleda kao deset godina mlađi igrač, koji je prvi put dobio šansu i ne snalazi se baš najbolje. Ne, on svaki put deluje kao da prvi put igra u prvoj postavi. Kao da je pao s marsa.

netko

pre 6 godina

arsenal i liverpool standardno losi.
tj njihovi treneri.
bez taktike bez iceg, samo jurnjava i forsiranje invidualnih sposobnosti igraca.
meni je klop pre se onim kerebecenjem bio simpatican.
vise mi uopste nije. ima covek problem sa agresivnoscu.

a wengner?
zasto njega drze pojma nemam.
ne donosi ni trofeje ni pare u klub.
ne igra ligu sampiona.
ima taktiku koje se igrala tamo negde 80ih.
rotira igrace bez rezona i stavlja ih na pozicije koje jednostavno nisu za njih.
tim igra sve losije, ove sezone 5-6 mesto je vrh.
poslovanje mu je ocajno, dva najbolja igraca mu odlaze na leto, ozil i sancez, ako nejmar vredi 200 milki ova dvojica vrede po danasnjim cenama barem 80 pojedinacno, a arsenal ni dinar nece dobiti za njih - a zamene za njih nema. ako racuna da ce razni iwobiji i wilsheri da menjaju ovu dvojicu onda je zreo za penziju momentalno.
dalje vise ne otkriva ni mlade igrace.
svi mladi koje je stavljao u tim u zadnje vreme su tezak prosek, cak stavise iwobi kojeg stalnu gura u tim je najgori na terenu.

sve u svemu, dok je wengner tamo, od arsenala nista veliko ne mozemo da ocekujemo. mislim da je slicna prica i sa klopom i liverpulom, tamo da nema salaha potop bi bio.

dzaka ima strasan sut, sto mu ne dozvoljavaju da suta cesce pojma nemam.

danguba

pre 6 godina

Gdje ima tempa, trke i gdje obje ekipe teze nadigravanju, mora biti i gresaka. Gdje imas poziciju, mislis samo o svom golu i cekas gresku protivnika 90 min., onda imas vrhunski kvalitetan fudbal. Nebuloze domacih znalaca fudbala i komentatora. Dzaba Murinju trofeji, kada igra najruzniji fudbal i to sa jednom od 5 najskupljih ekipa u Evropi. Onako igras kada vodis Birmingem, a ne ManU. E sad zamislite 22 Murinja u PL..., ko bi to gledao?

mka

pre 6 godina

Ludiloooo kakvo samo PL moze da pruzi
(sick, 22. decembar 2017 22:43)

Ozbiljno? Hvala Bogu i oni da se se sete da nam priuste jednu dobru utakmicu pa bar i bez pobednika. Odigra se jednom godisnje jedna dobra utakmica i odma "e to je PL" begaj bre, ovakve imas u svakoj drugoj ligi pa ne pricate kakve su lige. PS Uzivaj sutra od 13:00h

nista o nicemu

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:48)

Uporedjujes reprezentacije i klupski fudbal? Bravo.

bzvz

pre 6 godina

Ekstra utakmica, samo mi zao sto je Arsenal primio onaj treci gol bezveze.
(beograd_moskva_92, 22. decembar 2017 23:57)

Da su ovi iz Liverpula bili malo ozbiljniji, Arsenal bi jos u prvom poluvremenu primio tri gola. Treba da slave nereseno.

Mare

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)

Ovo sto si gledao veceras je tečan fudbal bez gresaka u pasovima, posebno deo tokom preokreta Arsenala. Dok je u prvom poluvremeno lopta u nogama igrača Liverpula bukvalno vezla po sredini terena i u tranziciji ka napadu. Jedini lošiji period igre je početak drugog poluvremena kada su na kratko, tokom Arsenalovog ubitačnog pritiska, igrači Liverpula izgubili konce, e tada je bilo nekih gresaka.Dakle samo taj kratki period utakmice. Tako da ti ili nemas pojma o fudbalu ili, ne znam sta bih ti rekao, mozda nismo gledali istu utakmicu.

Kibo

pre 6 godina

Za ovog lika što tvrdi da Zvezda igra konpletan fudbal. Arsenal je imao 3 prvotimaca i ostatak pomešane druge i treće postqve, Većina dečurlija. I pobedili su u BGu. Šta ti to govori? I ne, ne bi bili ni na sredini tabele treće lige Engleske, ne ložite se. Nemaju ni to trčanje, ni znanje, ni pare a ni mentalitet. Voliž Zvezdu ali je ovo je realnost.

nebojša

pre 6 godina

Nikad Gori Arsenal i Liverpool nemogu dobiti, čak je i to neki derbi sad, valjda za 4-to mesto, baš bih voleo da vidim odnos pobeda poraza kad ovaj Iwobi startuje, ako neko može da mi pošalje neki link sa statistikom

Bianconero

pre 6 godina

Ono kad shvatis da su Liverpul i Arsenal jedine dve realne nade za poraz Sitija ove sezone i odgledas ovo veceras. Pa strpace im po 5 komada Siti bez problema ako budu igrali ovako.

Marko B

pre 6 godina

Vrhunska utkamica, dinamicna, lopta nije stala ni sekund, prava borba. Ekipe su igrale otvoreno, bez ustezanja, a takva igra podrazumeva i rizik da gresis. No, zar nije u tome lepota fudbala? Lepsi je boks mec u kojem prste udarci dvanaest rundi, dok jedan ne padne iscrpljen od onog u kojem oba boksera se samo pipkaju i beze jedan od drugog dvanaest rundi a onda sudije proglase pobedu. Isto je u svakom sportu. Zato je po meni ovo bio jedan odlican meč.

Ipak izdvajam biser dana, koji je izrekao komentator na SK1, negde tokom drugog poluvremena pri rezlutatu 2 2 čovek izjavi "Već smo videli četiri gola, iako ne gledamo preterano dobar fudbal"...(zamisli: emotikon koji se lupa šakom po faci)

4k4.Dex

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.

Armada

pre 6 godina

Venger je doneo lovu Arsenalu tako sto nije trosio na trasnsfere a sagradili su Emirates stadion za 400 miliona. Lepo je neko napisao njih zanima lova ne trofeji.

A sto se tice Liverpula nikako mi nije jasno kakva je to vasarka ekipa koja dozvoli protivniku da se demoralisan posle 2:0 vrati i preokrene mec...a za to je ogovoran Klop.Tolerisem mu te propuste samo zato sto ona tri manijaka Kutinjo, Mo Salah i Firmino dwmoliraju odbrane suparnickih timova. Klop tako igra bez obzira ko mu je protivnik, stvarno treba da se iskulira ili da poprica sa nekim stucnjakom : )

4k4.Dex

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.

neutralni felsh

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)


sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.

Mare

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)

Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.

Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva.

E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.

Neznalica

pre 6 godina

Za svakog ko se iole razume u fudbal jasno je da je daleko bolji tim na kraju spasavao bod. Tobdžije mora da su više nego zadovoljne ostvarenim rezultatom.

Mene je lično najviše oduševio tempo u kome se odvijala igra. Zato je Premijer liga ubedljivo najgledanija, najkvalitetnija i najprofitabilnija. Šta ima lepše nego da pred Božić odeš na jednu ovakvu predstavu. Kamo lepe sreće da ovakav fudbal može da se igra i kod nas.

milence

pre 6 godina

koje nonšalantno igranje u odbrani...ponekad pomislim da rade to namerno i da im je glavni cilj u stvari da zabave publiku što više...ne vidim drugo objašnjnje za onakvo glupiranje u odbrani i jednih i drugih, pogotovo Liverpula...

Salate Golova

pre 6 godina

sto bi rekao Amigo. Ma neozbiljno je dosta ovo. Za ovakve utakmice trener i ne treba kao da gledam fudbalski run and gun, kao deca na poljani pa ko vise golova da, niti ima ikakve taktike prolazi se ko pored cunjeva. Niti se tu smiruje igra na 0:2. Ovako se titule ne uzimaju ovo je cist marketing postao kao i NBA.

4k4.Dex

pre 6 godina

@nista ni ocemu
Kakve reprezentacije? Koeficijen nacionalnih fudbalskih liga. Spanska liga je skoro 30000 bodova ispred engleske. Reprezentacije tu nemaju ikakve veze.

Jaran

pre 6 godina

Mikii
To sto su Real i Barselona toliko jaki ne znaci automatski da igraju izuzetno ofanzivno, Liverpul i Arsenal su napadali jako od starta. Primer: To sto je Mesi jedan od najboljih igraca na svetu ne znaci da uvek pretrci najvise, ima najvise dodavanja, driblinga, osvojenih vazdusnih duela itd.
Nadam se da shvatas. El Clasico je prepun lazne nervoze i mrznje, za najsitnije faulove vriste i svadjaju se. Igra se oprezno jer ako napravis gresku imas malo vremena da spasavas gol, obe ekipe imaju igrace za vrhunske kontre. Zato je ovde palo ovoliko golova, videcemo sutra rezultat i broj gol sansi.

OLD TRAFORD

pre 6 godina

pazite,ovo je realnost sto igra liverpul i arsenal .Ili sto rece Murinjo Junaited bi sa ovim bodovnim skorom trebao da uzme ligu ali kada se pojavi ovako jak M Citi to je nemoguce.DANAS SE cesto pojavo jedna Barselona ili City i ostali nemaju sansu.Isto je radio Bajern godinama u nemackoj.I mi onda mislimo kako je Liverpul slab ili Arsenal.Ovoga bekada nije bilo.Normalno je da Timivi imaju par neresenih i par poraza i da budu orvi u svojoj ligi.Ali danas je fudbal otisao korak dalje ,prosto javi se tim koji zaredja po 10 pobeda ili ne izgubi ni jednom .......onda ostali jaki nemaju sansu.To je problem danasnjeg fudbala sada mislimo da je Arrsenal slab,daleko id toga....

Малац

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.
(Mare, 23. decembar 2017 11:37)

Канда су преспавали неких 5 минута. И играчи и Клоп с њима.

Mikii

pre 6 godina

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?
(samo realno, 23. decembar 2017 08:35)

Kao prvo, ne gleda se ko je bolji, vec ko pobedi. U tri utakmice odigrane izmedju Liverpula i Sevilje, Sevilja je bolja. Atletiko ne moze da pobedi Karabag, ali zato odvali Romu koja odvali taj isti Celsi. Dakle, ne pratis fudbal cim mesas babe i zabe. Tacno je da je Celsi bio bolji od Atletika u obe utakmice, ali jedno je grupna faza, a nesto sasvim drugo nokaut. Uz to valja dodati da je Atletiko defanzivna ekipa i da ce protiv njih dominirati maltene svi, ali ce ih retki pobediti. Celsiju je to uspelo u Madridu jer je Atletiko napravio nevidjene gluposti na toj utakmici. Sto se Valensije tice, odgovorno tvrdim da je ni Siti na Mestalji ne bi pobedio, naprotiv. Liverpul, Arsenal i Junajted bi prosli kao bosi po trnju. Vi jos uvek zivite u nekoj zabludi i proslosti, ali na prolece ce se to sve ponovo iskristalisati, nista ne brigaj.

veliki strumf

pre 6 godina

@ernesto che Pa skoro da i nema sezobe da Bajern Arsenalu ne isporuci po 5 komada. Nije bas 9, ali 5-6 bude. Isto vazi i za Barsu.

Aleksandar

pre 6 godina

Arsenal : Utd igrac utakmice De Gea. Pametnom dosta.
(., 22. decembar 2017 23:46)
O cemu ti? Pa Arsenal je imao prvi sut u okvir gola u 53. minutu, kada ga je i dao. Tako je to kad ne gledas utakmicu, nego samo procitas naslov.

Mare

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 13:59)

Ne, nego je opsti fudbal parkiran autobus ispred svog gola, setanje po terenu i sto manje golova. Pojma ti o fudbalu nemas, da tebi mali Perica kaze.

neutralni felsh

pre 6 godina

 Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije. 
(Mare, 23. decembar 2017 11:37) 


kako mali djokica zamislja taktiku i plan igre... "opsti" fudbal mu je kad svi trce ;)

woah

pre 6 godina

@marko b
Eh, da je to jedini biser... Počeo sam da shvatam nepodnošenje komentatora, koji meni lično uopšte ne smeta. Kad se ustalio ovaj komentator, imam ista osećanja.To je strašno, potpuno nepodnošljivo, neprijatno i za uši i za mozak, kako čovek prenosi utakmice.

4k4.Dex

pre 6 godina

Koja parodija od lige koja neozbiljnost... neverovatno da dve top fudbalske ekipe mogu da igraju ovako neozbiljan divljacki fudbal. Kao da nemaju trenere eto tako izgleda kao jurnjava za loptom u prvom osnovne.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45) To mogu samo divlje ekipe , koje nikad nista nece osvojiti ..Ovaj Liverpool i Arsenal da nalete na Real ili Bayern bi popili po 3 komada hladno...Ekipa koja primi za par minuta 3 gola je amaterska ekipa..

samo realno

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50)

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.

anica

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)
Ljudi vole golove, zato I uzivaju, a ti si napisao jedan smislen I lep komentar...samo smo retki sa takvim razmisljanjem. Volim da pogledam fudbal koji ima sve elemente igre, kao npr. Zvezda ove godine...nosila bi se I sa Liverpulom kao sto je sa Arsenalom...mnogo bitan faktor je odbrana, u svakom sportu...a to sto bude kisa golova za spiceve koji kostaju brdo para I nije neko iznenadjenje, to im I posao...budi jak ako nemas neke vrhunske napadace. Moje misljenje, ne razumem se nesto u fudbal preterano, ali eto onako kako vidim tako I komentarisem.

mka

pre 6 godina

Ludiloooo kakvo samo PL moze da pruzi
(sick, 22. decembar 2017 22:43)

Ozbiljno? Hvala Bogu i oni da se se sete da nam priuste jednu dobru utakmicu pa bar i bez pobednika. Odigra se jednom godisnje jedna dobra utakmica i odma "e to je PL" begaj bre, ovakve imas u svakoj drugoj ligi pa ne pricate kakve su lige. PS Uzivaj sutra od 13:00h

Mikii

pre 6 godina

Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka
(chemistry, 22. decembar 2017 23:04)

Je l' to ovaj rece da su Barselona i Real defanzivne ekipe koje se brane? Au, braco, ko sve ovde komentarise. Bezim ja odavde dok ne procitam da je Liverpul bolji od Barselone.

Voffwrve

pre 6 godina

Najveća sprdnja od utakmice koju sam odgledao ove godine. Kome je ovo kvalitetan meč svaka mu čast. Totalno random golovi nastali iz grešaka (osim možda Ozilov, kad mu je Lakazet petom doturio, taj je baš dobar). Volim premijer ligu, samo nju i pratim, ali ako mi kažete da je ova utakmica primer kvaliteta i neizvesnosti premijer lige, posumnjaću u vaš fudbalski ukus. Imate pet-šest ovakvih mečeva u Holandiji svaki vikend, pa gledajte to ako vas zanimaju goleade i preokreti bez imalo kohezije i tečnosti u igri

netko

pre 6 godina

arsenal i liverpool standardno losi.
tj njihovi treneri.
bez taktike bez iceg, samo jurnjava i forsiranje invidualnih sposobnosti igraca.
meni je klop pre se onim kerebecenjem bio simpatican.
vise mi uopste nije. ima covek problem sa agresivnoscu.

a wengner?
zasto njega drze pojma nemam.
ne donosi ni trofeje ni pare u klub.
ne igra ligu sampiona.
ima taktiku koje se igrala tamo negde 80ih.
rotira igrace bez rezona i stavlja ih na pozicije koje jednostavno nisu za njih.
tim igra sve losije, ove sezone 5-6 mesto je vrh.
poslovanje mu je ocajno, dva najbolja igraca mu odlaze na leto, ozil i sancez, ako nejmar vredi 200 milki ova dvojica vrede po danasnjim cenama barem 80 pojedinacno, a arsenal ni dinar nece dobiti za njih - a zamene za njih nema. ako racuna da ce razni iwobiji i wilsheri da menjaju ovu dvojicu onda je zreo za penziju momentalno.
dalje vise ne otkriva ni mlade igrace.
svi mladi koje je stavljao u tim u zadnje vreme su tezak prosek, cak stavise iwobi kojeg stalnu gura u tim je najgori na terenu.

sve u svemu, dok je wengner tamo, od arsenala nista veliko ne mozemo da ocekujemo. mislim da je slicna prica i sa klopom i liverpulom, tamo da nema salaha potop bi bio.

dzaka ima strasan sut, sto mu ne dozvoljavaju da suta cesce pojma nemam.

Što im radiš to ŽOC?

pre 6 godina

E ovo je El-Clasico! A sutra od 13h krecu klinci sa obracunom Mesi-Ronaldo, dok ce na terenu biti vise padanja i dotrcavanja sudiji od prave igre i fudbala, to je cinjenica. Ovaj mec je bio fenomenalan, ali je sudjenje bilo katastrofalno! Mnogo puta kritikujem Mazica, ali je za sudije u PL doktor.

nebojša

pre 6 godina

Nikad Gori Arsenal i Liverpool nemogu dobiti, čak je i to neki derbi sad, valjda za 4-to mesto, baš bih voleo da vidim odnos pobeda poraza kad ovaj Iwobi startuje, ako neko može da mi pošalje neki link sa statistikom

Gajetano

pre 6 godina

Smesan mec. A ako Minjolea Klop ikada vise stavi na gol onda je stvarno zadnja (da ne kazem sta) na svetu. I Manea malo da oladi na klupi da shvati da je, sto bi rekao Velibor Vasovic, fudbal u sustini vrlo jednostavna igra. Danas je svojim komplikacijama ukinuo Liverpulu barem par laganih golova pride.

Po svemu vidjenom Liverpul je ove trebalo da dokusuri jos u prvom poluvremenu i da vodi sa barem 3:0. Umesto toga namestena zabava za publiku i prepustanje borbe za najvise pozicije ekipama sa ozbiljnijim ambicijama (i trenerima) u ovom trenutku.

Pozdrav,

mae

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

PL u zadnjih 5g je obicna komedija

Afram Island

pre 6 godina

Dame i gospodo, to moze samo Premijer Liga!!!
(braco, 22. decembar 2017 22:45)

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira

Sir Djavo

pre 6 godina

To vam je sinovi Engleska, svo neznanje na djelu. Krenimo redom, golmani kriminalni, defanzivaca na obje strane nema nijedan ili recimo jedan i to onaj klinac u Arsenalu, brkica onaj, sredina u defanzivnom djelu ne postoji, zatvaranje prostora, preuzimanje igrača, pametni faulovi, ništa. Krila najjači segment oba tima, uvijek su po sitom šablonu, što brži to bolji još ako znaju malo dao Bog dobro, napadači slaba karika Lakazet dobre šanse ali čovjek petlja, mulja Firmino nek se zahvali Čehu. Sve ovo je odličan preduslov za nevjerovatno zanimljivu utakmicu, mnoštvo grešaka individualnih i taktičkih plus manjak istinskog kvaliteta i eto spektakla. Nek se čude i jedni i drugi što nema trofeja haha. Sjajna noć.

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Ludnica od meča i olako ispuštena pobeda...rezultat koji ne odgovara ni nama za LŠ ni njima za LE. Arsenal spada u one ekipe protiv kojih Guardiola, Conte, Mourinho i Klopp računaju na 6 bodova još pre početka prvenstva,a za ova 2 poklonjena boda Jurgen prosto mora da kazni amatere iz odbrane. Da se ja pitam Lovren i Gomez više nikad ne bi privirili I timu, a s njima ruku pod ruku i Mignolet!
YNWA

4k4.Dex

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.

neutralni felsh

pre 6 godina

Nedavno Šalke stigao 4-0 protiv Dortmunda, prošlo kolo Leverkuzen igrao 4-4, Valensija igrala sa Betisom 6-3 itd, itd. Desi se redovno u svakoj ligi da se odigra ovakva utakmica, samo što se Premijer liga najviše reklamira 
(Afram Island, 22. decembar 2017 22:50) 

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
(samo realno, 22. decembar 2017 22:59)


sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.

4k4.Dex

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.

chemistry

pre 6 godina

(Sir Djavo, 22. decembar 2017 22:51)
Kad ti budes uvideo razliku u tempu na ovoj utakmici i onoj sutra (Real - Barsa), shvatices otkud te greske koje si naveo. Agresivniji fudbal = veci broj gresaka

nista o nicemu

pre 6 godina

Ova utakmica je odgovor na pitanje neznalicama fudbalskim zasto Spanija ima 30.000 bodova vise od Engleske.
Izgledalo je kao ja sa drugarima u prvom osnovne eto isto tako. Kome se ova utakmica dopala taj ne razume fudbal evo sad se vidi po komentarima ko zna a ko je Premier legue fan.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:48)

Uporedjujes reprezentacije i klupski fudbal? Bravo.

Mastermind

pre 6 godina

OVO JE OSTRVO! Ljudi, hvala vam za ovaj meč! Mislim se dal da idem napolje, ma rekoh sebi, Liv i Ars, odje ce bit goleada. Kakva utakmica, definjcija Klopove ekipe kroz samo jedan meč, kvalitet dosta upitan, zabava vrhunska. Ameri bi rekli Show Time!

skr

pre 6 godina

(netko, 22. decembar 2017 23:05)

1) Uvek cu pre gledati Klopa i Vengera i borbu za gol vise nego 90' nadmudrivanja murinja, simeonea i slicnih.
2)Wenger ne igra LS? Nije uspeo jednom da udje nakon 20 godina
3)Arsenal ima vlasnika kome je vrlo otvoreno stalo samo do para, azsto drzi Vengera ako "ne donosi ni trofeje (3 kupa za 4 godine) ni pare u klub"?
4)Taktika iz 80ih? Wenger doneo revoluciju u eng fudbal kad se pojavio 90ih.
5)Dzaka je statisticki gledano najlosiji suter u ligi samo ga zavuce lepo jednom godisnje pa svi misle da treba stalno da sutira

Da se razumemo ja mislim da je Wenger odavno morao da se penzionise ali pola stvari koje si napisao su gluposti.

Aleksandar

pre 6 godina

Arsenal : Utd igrac utakmice De Gea. Pametnom dosta.
(., 22. decembar 2017 23:46)
O cemu ti? Pa Arsenal je imao prvi sut u okvir gola u 53. minutu, kada ga je i dao. Tako je to kad ne gledas utakmicu, nego samo procitas naslov.

samo realno

pre 6 godina

sevilja bi fudbalski raskupusala i arsenal i liverpul... toliko. a gde su atletiko ili valensija. ljubitelji premijer cesto lige brkaju kvalitet fudbala i atraktivnost lige.
(neutralni felsh, 23. decembar 2017 02:31)

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?

Mikii

pre 6 godina

Kao prvo Liverpul je bio bolji od Sevilje u obe utakmice iako nisu pobedili, a kao drugo spominjes Atletiko koji ne moze da pobedi i igra bunker protiv Qarabaga, takodje je Celsi protiv Atletika bio dominantan u obe utakmice, samo je u drugoj utakmici Atletiko imao mnogo srece da izbegne poraz.
Valensija?
(samo realno, 23. decembar 2017 08:35)

Kao prvo, ne gleda se ko je bolji, vec ko pobedi. U tri utakmice odigrane izmedju Liverpula i Sevilje, Sevilja je bolja. Atletiko ne moze da pobedi Karabag, ali zato odvali Romu koja odvali taj isti Celsi. Dakle, ne pratis fudbal cim mesas babe i zabe. Tacno je da je Celsi bio bolji od Atletika u obe utakmice, ali jedno je grupna faza, a nesto sasvim drugo nokaut. Uz to valja dodati da je Atletiko defanzivna ekipa i da ce protiv njih dominirati maltene svi, ali ce ih retki pobediti. Celsiju je to uspelo u Madridu jer je Atletiko napravio nevidjene gluposti na toj utakmici. Sto se Valensije tice, odgovorno tvrdim da je ni Siti na Mestalji ne bi pobedio, naprotiv. Liverpul, Arsenal i Junajted bi prosli kao bosi po trnju. Vi jos uvek zivite u nekoj zabludi i proslosti, ali na prolece ce se to sve ponovo iskristalisati, nista ne brigaj.

umpah pah

pre 6 godina

Gotivim Liverpul, između ostalog i jer me podseća na pokojnog Lejna Stejlija,
nekadašnjeg pevača grupe Alice in Chains, taj je i kad je bio kreativan i kad je bio autodestruktivan sve radio do koske

marerakarera

pre 6 godina

Arsavin 4 gola
5-1 2014.
4-3 na pocetku prosle sezone
3-3 tokom zime kad je Liverpul stigao do finala LE
Pa i ona utakimca pre dve godine kad je bilo 0-0 je imala po 10 stopostotnih sansi.
Sa ove dve ekipe nikad dosasdan fudbal, i svakako najzanimljivji derbi od svih parova u top 7.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Robertson, Lovrene, Klavan, Gomez. Ne ovo nije odbrana Hulla ili WBA ovo je odbrana ekipe koja igra LS i hoce da se bori za titulu.Na leto pare koji dobiju za Kutinja i jos toliko da daju za 4 kvalitetna odbrambena igraca i golmana. Ovo ne lici ni na sta.

neutralni felsh

pre 6 godina

 Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije. 
(Mare, 23. decembar 2017 11:37) 


kako mali djokica zamislja taktiku i plan igre... "opsti" fudbal mu je kad svi trce ;)

Mladen

pre 6 godina

@Klope care, baci pare koje imas na odvranu, ne mlzes nista uraditi ovako. Minjole pogresi bas kad ne treba, vratio ih je u mec. Covek mu sutira po sredini gola i on brani jednom rukom, tugaaa. Liverpul je bio bolji ali ipak klasika.

veliki strumf

pre 6 godina

@ernesto che Pa skoro da i nema sezobe da Bajern Arsenalu ne isporuci po 5 komada. Nije bas 9, ali 5-6 bude. Isto vazi i za Barsu.

веверица

pre 6 godina

ливерпул:
навала за борбу за титулу (и то полу-играчи које је клоп лансирао у звезде, попут салаха, фирмина, манеа... нинједан други велики клуб њих не би довео)
везни ред за опстанак
одбрана за чемпионшип
клупа за 3. лигу
по мени је клоп највећи тренер у пл кад са оваквом екипом успева да буде у првих 5-6. срамота да "велики" клуб у пл толико мало улаже у састав. гвардиола сваке године доводи најбоље светске играче на дефицитарним позицијама, а овом мученику ни ван дајка неће да купе. еј клаван, родригез, мињоле, ловрен... па не може то, рођаци.

Mare

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.
(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)

Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.

Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva.

E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.

krle

pre 6 godina

Ja godinama pricam da je minjole obicna kiksara,covek je drugoligaski golman mada sve vise vuce i na treceligaskog,odbrani jedan penal ljudi se odma popale,a ovamo ih kosta 20+ bodova po sezoni,Liverpul ima blago receno jadnu odbranu al su oni nista u odnosu na minjolea,ako opet budu 4 to ce biti kao da su titulu uzeli.

Sabre

pre 6 godina

Porediti bundesligu i spansku ligu (osim reala i barse) sa premijer ligom je fudbalski zlocin.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo realno, 22. decembar 2017 22:59)

Ne toliki doduse koliko odbrana sa sve Minjoleom na celu.

Bianconero

pre 6 godina

Ono kad shvatis da su Liverpul i Arsenal jedine dve realne nade za poraz Sitija ove sezone i odgledas ovo veceras. Pa strpace im po 5 komada Siti bez problema ako budu igrali ovako.

OLD TRAFORD

pre 6 godina

pazite,ovo je realnost sto igra liverpul i arsenal .Ili sto rece Murinjo Junaited bi sa ovim bodovnim skorom trebao da uzme ligu ali kada se pojavi ovako jak M Citi to je nemoguce.DANAS SE cesto pojavo jedna Barselona ili City i ostali nemaju sansu.Isto je radio Bajern godinama u nemackoj.I mi onda mislimo kako je Liverpul slab ili Arsenal.Ovoga bekada nije bilo.Normalno je da Timivi imaju par neresenih i par poraza i da budu orvi u svojoj ligi.Ali danas je fudbal otisao korak dalje ,prosto javi se tim koji zaredja po 10 pobeda ili ne izgubi ni jednom .......onda ostali jaki nemaju sansu.To je problem danasnjeg fudbala sada mislimo da je Arrsenal slab,daleko id toga....

Marko B

pre 6 godina

Vrhunska utkamica, dinamicna, lopta nije stala ni sekund, prava borba. Ekipe su igrale otvoreno, bez ustezanja, a takva igra podrazumeva i rizik da gresis. No, zar nije u tome lepota fudbala? Lepsi je boks mec u kojem prste udarci dvanaest rundi, dok jedan ne padne iscrpljen od onog u kojem oba boksera se samo pipkaju i beze jedan od drugog dvanaest rundi a onda sudije proglase pobedu. Isto je u svakom sportu. Zato je po meni ovo bio jedan odlican meč.

Ipak izdvajam biser dana, koji je izrekao komentator na SK1, negde tokom drugog poluvremena pri rezlutatu 2 2 čovek izjavi "Već smo videli četiri gola, iako ne gledamo preterano dobar fudbal"...(zamisli: emotikon koji se lupa šakom po faci)

danguba

pre 6 godina

Gdje ima tempa, trke i gdje obje ekipe teze nadigravanju, mora biti i gresaka. Gdje imas poziciju, mislis samo o svom golu i cekas gresku protivnika 90 min., onda imas vrhunski kvalitetan fudbal. Nebuloze domacih znalaca fudbala i komentatora. Dzaba Murinju trofeji, kada igra najruzniji fudbal i to sa jednom od 5 najskupljih ekipa u Evropi. Onako igras kada vodis Birmingem, a ne ManU. E sad zamislite 22 Murinja u PL..., ko bi to gledao?

sakupljac minusa

pre 6 godina

ovi sto se prepiru koja je liga jaca. samo da vas pitam, sta bi vi pisali o PL da je jedna od vodecih ekipa PL ispala iz grupe LŠ zato jer nije mogla da pobedi Qarabag. Ne mogu ni da pomislim. ismejavali bi samo tako. zato sto stalno PL posmatrate kroz lupu. A ovde kad se atletiko m to desilo niko nije ni spominjao

Kutinjo

pre 6 godina

Ovi iz Liverpula nastavljaju da prosipaju bodove i da gube dobijene utakmice,ovo je vec deseta na kojoj posle prvog poluvremena treba da vode 3-4 nula,a na kraju jedva bod izvuku,sa rupama u odbrani i rupcagi na golu na kraju ako se domognu evrope uopste mogu da slave .

bzvz

pre 6 godina

Ekstra utakmica, samo mi zao sto je Arsenal primio onaj treci gol bezveze.
(beograd_moskva_92, 22. decembar 2017 23:57)

Da su ovi iz Liverpula bili malo ozbiljniji, Arsenal bi jos u prvom poluvremenu primio tri gola. Treba da slave nereseno.

Kibo

pre 6 godina

Za ovog lika što tvrdi da Zvezda igra konpletan fudbal. Arsenal je imao 3 prvotimaca i ostatak pomešane druge i treće postqve, Većina dečurlija. I pobedili su u BGu. Šta ti to govori? I ne, ne bi bili ni na sredini tabele treće lige Engleske, ne ložite se. Nemaju ni to trčanje, ni znanje, ni pare a ni mentalitet. Voliž Zvezdu ali je ovo je realnost.

Mare

pre 6 godina

Voffwrve, 22. decembar 2017 23:14)

Ovo sto si gledao veceras je tečan fudbal bez gresaka u pasovima, posebno deo tokom preokreta Arsenala. Dok je u prvom poluvremeno lopta u nogama igrača Liverpula bukvalno vezla po sredini terena i u tranziciji ka napadu. Jedini lošiji period igre je početak drugog poluvremena kada su na kratko, tokom Arsenalovog ubitačnog pritiska, igrači Liverpula izgubili konce, e tada je bilo nekih gresaka.Dakle samo taj kratki period utakmice. Tako da ti ili nemas pojma o fudbalu ili, ne znam sta bih ti rekao, mozda nismo gledali istu utakmicu.

BlueFortress

pre 6 godina

Lud mec, pokazao je zasto sigurno bar jedna od ove dve ekipe nece biti u top 4, ovakve propuste u odbrani niko iz 3 najjace i prvoplasirane ekipe nece praviti...

Salate Golova

pre 6 godina

sto bi rekao Amigo. Ma neozbiljno je dosta ovo. Za ovakve utakmice trener i ne treba kao da gledam fudbalski run and gun, kao deca na poljani pa ko vise golova da, niti ima ikakve taktike prolazi se ko pored cunjeva. Niti se tu smiruje igra na 0:2. Ovako se titule ne uzimaju ovo je cist marketing postao kao i NBA.

woah

pre 6 godina

Obožavam Vengera, jer uživam uz njegov fudbal 20 i voleo bih još 20, ali... Ivobi??? Lepo rekoh jednom da se Arsenal pojačao odlaskom Čembrleina i da im još samo treba odlazak Ivobija. Lik je potpuno beskoristan. Igra u napadu, ne daje golove, ne asistira, ne radi ništa pametno. U poređenju sa, recimo, Maneom, na terenu izgleda kao deset godina mlađi igrač, koji je prvi put dobio šansu i ne snalazi se baš najbolje. Ne, on svaki put deluje kao da prvi put igra u prvoj postavi. Kao da je pao s marsa.

4k4.Dex

pre 6 godina

@nista ni ocemu
Kakve reprezentacije? Koeficijen nacionalnih fudbalskih liga. Spanska liga je skoro 30000 bodova ispred engleske. Reprezentacije tu nemaju ikakve veze.

Mare

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 13:59)

Ne, nego je opsti fudbal parkiran autobus ispred svog gola, setanje po terenu i sto manje golova. Pojma ti o fudbalu nemas, da tebi mali Perica kaze.

Neznalica

pre 6 godina

Za svakog ko se iole razume u fudbal jasno je da je daleko bolji tim na kraju spasavao bod. Tobdžije mora da su više nego zadovoljne ostvarenim rezultatom.

Mene je lično najviše oduševio tempo u kome se odvijala igra. Zato je Premijer liga ubedljivo najgledanija, najkvalitetnija i najprofitabilnija. Šta ima lepše nego da pred Božić odeš na jednu ovakvu predstavu. Kamo lepe sreće da ovakav fudbal može da se igra i kod nas.

tuga

pre 6 godina

Liverpul je poslednji put osvojio prvenstvo kad su nasi roditelji imali platu 1000 maraka,i da im je tada neko rekao da ce ih rasturati klub iz Mančestera,i da to nece biti Junajted,verovatno bi se smejali danima i mislili kakvih sve ludaka ima na ovom svetu.

milence

pre 6 godina

koje nonšalantno igranje u odbrani...ponekad pomislim da rade to namerno i da im je glavni cilj u stvari da zabave publiku što više...ne vidim drugo objašnjnje za onakvo glupiranje u odbrani i jednih i drugih, pogotovo Liverpula...

Jaran

pre 6 godina

Mikii
To sto su Real i Barselona toliko jaki ne znaci automatski da igraju izuzetno ofanzivno, Liverpul i Arsenal su napadali jako od starta. Primer: To sto je Mesi jedan od najboljih igraca na svetu ne znaci da uvek pretrci najvise, ima najvise dodavanja, driblinga, osvojenih vazdusnih duela itd.
Nadam se da shvatas. El Clasico je prepun lazne nervoze i mrznje, za najsitnije faulove vriste i svadjaju se. Igra se oprezno jer ako napravis gresku imas malo vremena da spasavas gol, obe ekipe imaju igrace za vrhunske kontre. Zato je ovde palo ovoliko golova, videcemo sutra rezultat i broj gol sansi.

Armada

pre 6 godina

Venger je doneo lovu Arsenalu tako sto nije trosio na trasnsfere a sagradili su Emirates stadion za 400 miliona. Lepo je neko napisao njih zanima lova ne trofeji.

A sto se tice Liverpula nikako mi nije jasno kakva je to vasarka ekipa koja dozvoli protivniku da se demoralisan posle 2:0 vrati i preokrene mec...a za to je ogovoran Klop.Tolerisem mu te propuste samo zato sto ona tri manijaka Kutinjo, Mo Salah i Firmino dwmoliraju odbrane suparnickih timova. Klop tako igra bez obzira ko mu je protivnik, stvarno treba da se iskulira ili da poprica sa nekim stucnjakom : )

Ime

pre 6 godina

S pola terena po sred gola?!

Ne pamtim da sam u poslednjih 10ak godina video takav gol.

Kada ga je Ozil potkopao kod treceg gola, jos gora reakcija- baca se u stranu?! Tu golaman mora da izadje s zakosenim nogama i pruzenim rukama- ne moze iz ugla da mi da gol nikako!

Ima li Liverpul trenera golamana? Najpre njemu otkaz.

Малац

pre 6 godina

Evo klasican primer engleske utakmice. I posle neko nek mi kaze da je to fudbal? Kao ja sa drugarima u prvom osnovne kad nam nastavnik gurne loptu i kaze igrajte deco fudbala. Smesno!. Jurnjava kao muve bez glave. Bez taktike, ikakvog uticaja trenera, smisla, kontrole igre... i posle se neko cudi zasto spanska liga ima 30.000 bodova vise od Engleske. Zato sto se igra fudbal! I kad bude 0:0 duplo vise znanja nego ovo divljanje. Decija Premijer liga.(4k4.Dex, 23. decembar 2017 07:46)Ahahahahaha ako si ti u osnovnoj skoli imao snage da igras fudbal na terenu 120m duzine i to 90 minuta istim tempom , ja sam Mesi licno.Bez taktike i smisla igre? Opet ahhahaa koliko nemas pojma. Smisao igre je bio na gol vise da se ide, a taktika je bila kratki i brzi pasevi do najblizeg igraca i kontrola lopte do izgradnje slobodnog prostora za napadace da izbore poziciju za sut, to je Liverpulova. Arsenalova je bila igra po krilima, gde se brzo prelazi sredina terena i stize do protivnickog gola u maksimalno pet paseva. E vidis neznalico, ono sinoc je bio opsti fudbal, koji je najteze igrati. Trcanje i kretnja lopte istim tempom 90 minuta. Niti jedan nas klub ne moze tako da igra, za to ipak treba dosta uigranosti i kondicije.
(Mare, 23. decembar 2017 11:37)

Канда су преспавали неких 5 минута. И играчи и Клоп с њима.

woah

pre 6 godina

@marko b
Eh, da je to jedini biser... Počeo sam da shvatam nepodnošenje komentatora, koji meni lično uopšte ne smeta. Kad se ustalio ovaj komentator, imam ista osećanja.To je strašno, potpuno nepodnošljivo, neprijatno i za uši i za mozak, kako čovek prenosi utakmice.