Fudbal 108

Petak, 22.12.2017.

11:20

Gazprom: Produžićemo ugovor sa Crvenom zvezdom

Generalni direktor "Gazprom nefta Aleksandar Djukov čestitao je Crvenoj zvezdi na rezultatima i rekao da će produžiti ugovor sa najtrofejnijim srpskim klubom.

Gazprom: Produžiæemo ugovor sa Crvenom zvezdom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

matorko

pre 6 godina

Aman ljudi, ne polemisite i ne mlatite praznu slamu sa navijacima kluba, koji se nalazi blizu stadiona Zvezde.Nisu iste merne velicine, tako da se ne mogu porediti.

Bogart

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 03:54)

Tebi je felsh u glavi ali nije neutralan! I naravno da verujem u deda mraza , posto i on navija za zvezdu. I jos jednom, posto te mnogo boli: EVRIPSKI I SVETSKI PRVAK!!!!!! Upisano u istoriji fudbala! A sad umri od muke.

neutralni felsh

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!
(Bogart, 22. decembar 2017 23:36)


da da, svi se u albukerkiju secaju zvezde od pre 30 godina... tako je i gazpromnjeft isklucivo zbog marketinskih razloga odlucio da finansira zvezdu, jer sirom sveta postoji izuzetno interesovanje za njihove utakmice sa nekim tamo malim nevidljivim rivalom... ko zna, verovatno jos verujes u deda mraza...

Bogart

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!

Ivan

pre 6 godina

uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)
(neutralni felsh, 22. decembar 2017 20:59)
Po toj logici mi smo 1991.trebali da prestanemo da idemo na utakmice.

SrbEUin

pre 6 godina

ja sam gospodin,cigane.(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

PARTIZAN nikad nije bio, niti jeste niti će ikada biti gospodski klub.
Sam naziv kluba i istorijske konotacje su u suprotnosti sa svakim gospodstvom. Partizani su bili narodni borci - revolucionari koji su prezirali, mrzeli, hapsili, proganjali i uništavali gospodu kao klasne neprijatelje, a sebe nikada nisu nazivali gospodom, već drugovima. Sve neistomišljenike su smatrali smrtnim neprijateljima, i borili se protiv njih ne političkim, već nasilnim sredstvima.
Tih načela i te tradicije se i danas pridržavate jer:
1.U svim sportskim granama emitujete i raspirujete mržnju prema suparničkim sportskim klubovima koje ne smatrate sportskim protivnicima, već nepijateljima;
2. U nastojanjima da se domogne trofeja se služite svim nesportskim sredstvima: gepekovanjem, pljuvanjem, psovanjem, prebijanjem, prekidanjem utakmica, napuštanjem terena, pretnjama i ucenjivanjima sudija;
3. Podržavate i organizujete grupe nasilnika koji vulgarnim skandiranjem otvoreno prete i pozivaju na linč neistomišljenika;
4. Nikada sportski ne priznajete poraz, već su vam uvek krive sudije, vlada, BIA, CIA, protiv kojih vodite neravnopravnu borbu na život i smrt Davida protiv Golijata u genocidnom holokaustu.

Ovakva ponašanja se nikako ne mogu smatrati gospodskim, već upravo suprotnim: netolerantnim, nekulturnim, primitivnim, destruktivnim i štetnim po društvo.

Vi niste ni obično g od gospodstva.

xxx

pre 6 godina

@xxx 

Jedan otuzan zivot, bez posla i cilja, sveo ti se na odgovaranje na komentare. I to besmisleno.
(Ljubisa livac, 22. decembar 2017 20:29). Kad ti tako kažeš...

neutralni felsh

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?
(Ivan, 22. decembar 2017 16:37)


uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)

xxx

pre 6 godina

Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš. 
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14. 
Na porodicne posete imas popust 15%
(Batko, 22. decembar 2017 19:24). Batko, član navijačke grupe Kustosi...

Batko

pre 6 godina

Partizan je bio vicesampion evrope u fudbalu, dok fmp u kosarci to nikada nece biti...
(nesa, 22. decembar 2017 18:22)

Ma bili ste vi i prvaci 15 min (55.-70. min), al eto...

Batko

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15) 


Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš.
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14.
Na porodicne posete imas popust 15%

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@kkp, Gospodin se ne postaje tako što se samoproglasiš istim. To se postaje delima i lepim ponašanjem. Ti si zapravo kao i ta tvoja “ponosna” trećina u ovoj zemlji tužni i večno nesrećni malograđanin. Još od Vuka pa do Sterije i Nušića najsmešnija pojava ovog društva.

xxx

pre 6 godina

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...
(One night in May, 22. decembar 2017 16:43). Laki je malo nervozan...

masterkg

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Prepoznali su potencijal u smislu marketinške vrednosti, daleko najbrojnije armije navijača, šampionske istorije, ušatog ....... kad sve to imaš, svi hoće da te sponzorišu .......

Mile Lojpur

pre 6 godina

(Sunce Slobode,
Anketa je bila ovde postavljena,,pre otpril 4 god.i ona "velika anketa"koja je radjena po Srbiji je,rekoh vasa-zvezdina,i nravno da je pristrasna.Za onog ".... dole"-Pa naravno da ce te napuniti stadion 3-4 puta kada igrate jednom u 25 god.znacajnije utakmice.Kod nas nije tako,sva sreca,a ako vec pitas evo reci cu ti da je protiv steaue bilo vise ljudi nego kapacitet stadiona recimo...protiv Bate-a pun,i vise od toga....ranije apoel arsenal...itd ..bio je itekako pun.Cudni ste vi zvezdasi i veoma osetljivi po pitanju navijaca,primetio sam to odavno,jer nemate mnogo uspeha u zadnjih 25 god pa vam je samo to uteha neka,da imate vise navijaca od nas.Neka tako ostane i u buducnosti,nemam(O) protiv nista.

saki

pre 6 godina

Zna gasprom sta radi, ali će svakako morati da poveća ugovor jer zvezda je bivši šampion evrope i sveta, sa armijom navijača, zato smešna je grobarska logika, ej bre, pa uzimajući u obzir cene karata sa cska, zvezda će samo od ulaznica prihodovati najmanje 1,5-2 mil.eura.

One night in May

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15)

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...

NoName

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ... 
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.
(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

Ja sam ponosan što si ti tako nepismen i što takav pripadaš toj jednoj trećini.

Ivan

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?

KKP

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.

zlatko

pre 6 godina

Obelix ne znam ko ima komplex. komentarises Zvezdinog sponzora a nigde se tvoj klub ne spominje. Jos pokusavas da budes pametan i realan. Ja sam samo hteo da budem skroman ali ipak si reko i nesto tacno a to je da nas ima i 100 000 000. Veliki klub velika armija navijaca.

xxx

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja... 

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??
(nostalgija, 22. decembar 2017 14:40). U Torinu istoimeni klub ima više navijača od Juventusa, a ti se i dalje osmehuj...

Obelix

pre 6 godina

(zlatko, 22. decembar 2017 13:29)

Da vas nema mozda 100 miliona?! Sta je to 10 miliona?! Ja sam stvarno bio iskren u svom komentaru i naglasio da je logicno da Gasprom udje u FK Zvezda jer je brend i ima veliku armiju navijaca. Medjutim, proradi kompleks kod vas. Toliki kompleks imate, sve najvece, najbolje, najjace... Iskuliratje, nema potrebe za tolikim kompleksima.

xxx

pre 6 godina

Zaboravio si i kosovo !!! 
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle. 
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda. 
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.
(ovangarda, 22. decembar 2017 14:35). Nemaju svi babu iz Čačka...

Marko

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?
(sokolj kusta, 22. decembar 2017 13:07)

Taj isti Fljamurtari je dogurao te sezone više nego ostale ekipe iz SFRJ, a dva kola posle Partizana su tukli Barselonu.

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.

?

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
(Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

U proseku... ali je zato evropske utakmice pratila puna Marakana, a vaš stadion, i inače manji, pun je samo kad dođu Zvezdini navijači (derbi). Niste ga napunili ni na jednoj evropskoj utakmici, a samo ste na dve imali zabranu.
Zato vas ovde ima koliko hoćeš.
"I svi znamo zbog koga", zar ne?

Sunce Slobode

pre 6 godina

@Mile Lojpur

"U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo."

Au... Prva stvar - ko je vrsio anketice po vrticima za koga navijaju deca?

Druga stvar - i dan danas deca imaju problem u skoli kada se dele na Zvezda - Partizan da igraju fudbal, ne mogu da popune ovu drugu ekipu. Mozete se zavaravati ali tako je kako je. Nadji i nekog partizanovca koji ima decu i u vrticu i u skoli pa moze da potvrdi, moze i da negira ali se to zove samozavaravanje. Cinjenica je da je Zvezda klub sa najvise navijaca, sto u Srbiji sto u regionu. Prozivate, evo samo ove godine, kada je Zvezda napunila 4 puta Marakanu (Krasnodar + 3 u LE), kako smo zeljni kako je to ciganski cirkus, ali ne mozete da poreknete da je Zvezdu u Evropi ove godine SAMO NA STADIONU gledalo 4-5 puta vise ljudi nego Partizan. I ta koju ste igrali pred praznim tribinama ne bi puno pomogla. Stadion niste napunili ni u poslednjoj u LE, dok je nama za Keln bilo vece potrazivanje od kapaciteta stadiona. Sasvim ekonomski opravdan potez od strane Gasproma da sponzorise najveci sportski brend na ovim prostorima. Sta je brend i koliko utice popularnost istog na trziste je za siru raspravu, ne bi razumeli oni ostrasceni pa necemo o tome sada.

Milos

pre 6 godina

Naaajozbiljnije razmisljam da ne sipam vise na gazprom pumpama...a svi znate kakvi su grobari kad krenu da bojkotuju firme...telekom se odma opekao pa se izvinjavao i vratio kao spoznor kk. hvala Bogu pumpi kolko oces. Jos samo malo fali da krene bojkot, Rusi mislite o tome.

nemke

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.
(Crole, 22. decembar 2017 14:03)

- Dok je NISom jos upravljala drzava, NIS je poslovao sa gubitkom, svake godine, bio jedan od vecih gubitasa... Kako god, danas NIS (Gasprom) posluje sa profitom, jer su uveli red, i zna se ko sta radi! Nas je problem sto smo "nesposobni" da rukovodimo firmama, i onda nam je neko drugi kriv, kada dodju "Zli" stranci preuzmu kompaniju i od gubitasa, naprave pristojnu i profitabilnu firmu... I treba, kad smo nesposobni, neka drugi izvlace profit, a nama neka ostavljaju mrvice... Za bolje i nismo...

Djalma

pre 6 godina

.. Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.
(Zvezda Srbija, 22. decembar 2017 13:50) # Link komentara

Ma i Telekomu je bilo malo trebalo da skapiraju kakav je magnet hokejaski klub crvena zvezda.

драган

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Можда домаћу лигу, Звезда је пунила стадион 3-4 пута у Европи,а вама полупразан стадион у свим утакмицама. За ЦСКА редови од јуче а утакмица се игра у фебруару. Не мешајмо бабе и жабе

nostalgija

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja...

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??

Tor

pre 6 godina

a naravno da hocete kad ste za beskonacno sponzorisanje od tricavih par miliona na svake 3,4 godine dobili resurse za milijarde. a balavci bale a naivni likuju da ni svesni nisu da je bas to jedan od razloga sto nemaju za prevoz i da jedu 30 dana u mesecu. udri hleba i igara hahahaha...i to jos propalih igara
vi likujte a ja cu da jedem, putujem, budem zadovoljan svojim zivotom, meni se takva podela svidja.

Crole

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.

ovangarda

pre 6 godina

U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!
(Mile Lojpur, 22. decembar 2017 13:45)
Zaboravio si i kosovo !!!
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle.
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda.
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.

One night in May

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Statistika za domace utakmice Superlige.
Pa uracunas koliko je vise ljudi Zvezdu gledalo na strani, pa uracunas da je Zvezda ubedljivo nagledaniji klub Lige Evrope (kod kuce i ukupno), pa uracunas da Partizan nije ni medju 30 po prosecnoj poseti (da ne racunamo apsolutno zbog suspenzije), ej, ni medju 30 niste...A mi ubedljivo prvi!!

Nista Arsenal, nista Milan, nista Herta, Bilbao, Keln...prvo Zvezda, pa svi ostali...

Zvezda Srbija

pre 6 godina

Kada je dolazio Putin na Marakanu nije se moglo da živi od komentara, joj kako se šlihtaju Rusima isl... Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.

Mile Lojpur

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
#@$
Imali smo (ste) anketu o popularnosti dva nasa najveca tima.Sta je pokazala?Konacan epilog (vase)ankete je bila 48,5% naspram 31,5 % za zvezdu.Ko je bio naracatelj te ankete?...pa vasa zvezda !..zasto?hehehe....pa zna se zasto !U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo.I uplasila se zvezdana bila....i narucila je anketicu,i obradila je,onako bas domacinski.I mi Grobari treba da verujemo da je bas tako,t .j taj odnos?Aha..dobro.I da je zvezda popularnija-ne verujem da je bas taj odnos,pogotovo sto vas nema 25 god u Evropi,pa me malo zasmeva kad pisete "najpopularniji na ovim prostorima i Evropi pa i Sveta???/eto,najbolje zna Zuger Avdija iz Jerusalima,pa na pitanje ko je zvezda-tamosnji ljudi misle samo na Partizan,i na nikog vise.U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!

Peđa

pre 6 godina

Gasprom sponzoriše Zvezdu zato što joj je ovo 16to proleće u Evropi. Zvezda ima 6 evropskih polufinala i finala dok Partizan ima 6 evropskih proleća ukupno. Zvezda ima još 8 četvrtfinala, dok za Partizan 95% Evrope misli da postoji samo u vaterpolu. Za FkCZ zna ceo svet.

muamua

pre 6 godina

lazal
apr sajt odes na deo za pretrazivanje ukucas partizanov maticni broj i dobices deo u desnom uglu gde mozes da zatrazis finansijske izvestaje

Cika Toni

pre 6 godina

Nije lose da se, pre nego sto napisete komentar, bar malo edukujete da ne bi ispali smesni. PRVO,Ugovor sa Gaspromom o rudnoj renti potpisan je 2008 god. u vreme vlade Cvetkovica,POdpredsednik Dacic a Predsednik drzave Tadic(koji je Ugovor svecano potpisao u Moskvi).Sve vatreni zvezdasi koji su kao preduslov za potpisivanje zahtevali sponzorstvo za Zvezdu. DRUGO,Ugovor je potpisan sa nizim procentom iskljucivo zbog politicke podrske Rusije u UN po pitanju Kosova. TRECE,nikakve veze sa potpisivanjem Ugovora nema Vucic,jer je tada bio u opoziciji. CETVRTO,Ugovor o SPONZORSTVU sa Zvezdom je potpisan 2010 god.kada su na celu drzave jos uvek bili TADIC,DACIC i ostali provereni zvezdasi. Tako da ono Tegijevo :"SVI ZNAMO KO STOJI IZA TOGA,AL DOBRO..." nema nikakve veze sa istinom.I na kraju kako to kad dajemo nisku rentu dajemo je ruskoj firmi,ali kad je ta firma sponzor Zvezde ona na volseban nacin postaje srpska,eventualno zajednicka?

One night in May

pre 6 godina

Samo Gazprom!

Em mi milo, em drago kad nas sponzorise drzava Rusija!!!

Za razliku od ovih jadnika iz Humske koji otimaju od srpskih drzavnih firmi i iskljucivo od gradjana Srbije i nemaju nijednog stranog sponzora, nama pare sipa ruska firma u 100% ruskom vlasnistvu!

Zvezda cuva Srbiju i pare srpskih drzavljana - Partizan ih otima.

Pedja

pre 6 godina

Za one koji se pitaju zasto Gazprom sponzorise Zvezdu, evo vrlo jednostavnog odgovora. Zvezda je pre svega brend, klub poznat kako u istocnoj, tako i u drugom delu Evrope. A culi su za nju i na ostalim kontinentima. Osvajac lige sampiona, a njih nije bilo ne znam koliko, najuspesniji klub u Jugoslaviji i sa najvise osvojenih kupova, ujedno ima i najveci stadion u zemlji. Mozemo tako da se zapitamo zasto Gazprom sponzorise Salke, kada su oni osvojili titulu ili uradili nesto znacajnije. Ili da recimo sponzori Vest Hema prekinu sponzorstvo jer niko ne pamti kada su bili sampioni. To je sve prirodno da sponzor odabere neki klub za koji misli da ce ga najbolje prezentovati. Za razliku od toga, potpuno mi je neprirodno bilo da gledam kako elektrodistribucja ili telekom sponzorisu Partizan, a struju je svako morao da placa ili da koristi telekom. Za sta bi firme koje imaju monopol i drzavne su, sponzorisale bilo koji klub?

Hogar

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..
(Miloš1976, 22. decembar 2017 12:01)
Bravo Milose Ali ovde je rec o Zvezdi u fudbalu a ti pricas o Partizanu u kosarci

menjam nick

pre 6 godina

Da li je iko sumnjo da ce kancelarova mezimica izvisiti?
(???, 22. decembar 2017 12:11)

Ja sam sumnjao, ali da li je neko sumnjo, to već ne znam..

Coa

pre 6 godina

Koji je interes jedne od najjačih firmi na svetu koja sponzoriše Ligu Šampiona, Šalke i Zenit da sponzoriše i Zvezdu koja pre ove sezone 10 godina nije igrala Evropu?

Sve je to samo nadoknada za to što Rusi crpe prirodne resurse iz Srbije skoro za džabe. Bukvalno uzimaju ti 100 dinara godišnje, a daju 1 fudbalskom klubu iz tvoje države od čega običan građanin nema nikakve koristi.

Ali eto, Zvezda je već ranije proglašena za ''institucija od nacionalnog značaja'', pa je onda valjda u redu.

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

A da veliki vodja skupi snage za privatizaciju? Sponzori vec godinama, a vlasnici Salkea, Zenita...nego. ovako se sadasnjim vlasnicima vise isplati...

Obelix

pre 6 godina

Zar neko misli da bilo koje sponzorstvo nije politicko?! Sasvim je logicno sto je Gasprom usao u Zvezdu. U vreme kada je Gasprom postao sponzor Zvezdi, Telenor je trebalo da udje u KK Partizan. Zapravo mislim da je bila 2008. Prica je bila jako ozbiljna i skoro gotova, ali Gorbari su odradili svoje protiv ja mislim Liona i podrske Karadzicu i tadasnji predsednik Tadic je stavio tacku na tu pricu. E sada pored toga, vidi se nesposobnos uprave KK i FK Partizan da dovedu sponzore. Sto se Zvezde tice, tu nema neke prevelike potrebe za ne znam ni ja kakvim expertima iz marketniga da bi privukli sponzore. Zvezda ce uvek imati jace sponzore, to je jednostavno tako. Uglavnom politicki, ali je to vezano za veliki broj navijaca pa samim tim i potencijalnog velikog broja glasova. To je jednostavno tako. I pored toga KK i FK Zvezda imaju odlican marketing. Mislim da je prihod od marketinga kod FK oko milion evra. Dok kod nas i u FK i u KK sede polupismeni i nesposobni marketing magovi i rezultati su na tom polju vidljivi. Pocevsi od bruke sa novim dresom od strane NIKE-a, pa sve do nalepljene reklame generalnog sponzora. Situacija u KL je nesto bolja, ali opet zaostaje.

uh

pre 6 godina

Zakines srbima od budzeta pa finansiras neki klub,operes novac,reklamiras se a jos ti neko(navijaci)plate za ljubav i jos se prime na zvezdu i partizan volim ko oka dva dok sracunati bezemocioni kalkulatori kolju zarad moci i brda para

Djalma

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza L, 22. decembar 2017 12:36) # Link komentara

Bili su sponzor i kada ste bili u minusu 60 mil. Ja mislim zato sto im je Lukic pokazao knjige.

Nikad kao Bane. . .

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...

Beca

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)
Sponzorstvo je vid reklame. Koliko ljudi prati Zvezdu a koliko Partizan?

sokolj kusta

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?

Dejan CZ

pre 6 godina

@Antidervis...ma kakav muk u Humskoj evo ih kmece...lepo covek izjavio najpopularniji klub u Srbiji,bace pogled na Marakanu kad igra Zvezda i sve im jasno...rezultati su samo merilo koliko novca vise...ostalo sve zavrsava brojnost koju najveci klub u Srbiji ima.Kod koga su novci to je presudan faktor...a sto neko umislja drugacije to su vec halucinirajuci elementi...Ko parama vrti zna gde treba da ulozi...

Bane

pre 6 godina

(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Niko se ne pravi blesav, već ti nemaju ni stida ni srama, moralni kompas im je zarđao. Ali ono što jeste malo za brigu jeste ti pokušaji da se zaborave neke stvari iz prošlosti. E tu se vidi malo da postoji te sramote. To se naročito ističe kada se pominje stub Srpstva.

Cigan

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...

da nije tuzno bilo bi smesno

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom. Vas je Gazprom sponzorusiao i kad ste bili na dnu i ispadali u sezoni kupanja,tako da je sve jasno.Jedan poziv menja sve.

Oslo

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Bez da ikoga omalovazavam....Ljudi morate da shvatite da je Zvezda najpopularniji klub u ovom delu Evrope, kakve god da im rezultate....Boze zdravlja videces da ce sa boljim rezultatima bice jos vise sponzora sa sve jacim ugovorima...Sportski pozdrav...

Miloš1976

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..

WinstonBlue

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33)

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.

Laza L

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.

joki

pre 6 godina

neka je hleba i igara a koga briga za rentu i normalne gradjane.
hvala predsedniku.
a ironija svega je da ni jug ni u partizanu ne smeju da progovore prezime vucic,mislim na ove na jugu.iako je ocigledno da dok je presednika oni finasijski sanse nemaju.

Marko

pre 6 godina

To narod plati sve 51% NISa za 4.5Mili € godišnje. Ovi lupaju cenu gasa da bi CZ imala sponzora.
Šta je sa nama ostalima širom Srbije Presedniče?

Ris

pre 6 godina

Kada u Madridu biras koga da sponzorises, naravno da biras Real. U Barseloni, Barsu, neces sigurno Espanjol. Tako i u Beogradu Zvezdu, neces valjda Partizan. Ali ovo bi spinzorstvo moralo biti visestruko vece, potsecam da je njihovo sponzorstvo u Nemackoj oko 70 miliona evra, ako nije jos i vece. Znam da je naravno to trziste privlacnije, ali bi ovde i 20 imalo efekta kao njima 70.

Drzavni projekat

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33) # Link komentara
Preporučujem (+56)Ne preporučujem (-19)

Sve se vrti oko rezultata ?!?? Hahaha ...pa vi niste igrali grupnu fazu Le 15 godina a imate najjaceg sponzora u regionu...na osnovu rezultata sigurno ne....

Millennium

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.

Delija Veteran

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
A najzaslužniji za njegovu realizaciju je Petar Škundrić koji je bio i ministar u Vladi! To je spaslo fudbalski klub od propasti!
Naravno i navijači koji su uvek uz klub!

krivistojko

pre 6 godina

mogli bi se otvoriti za stadion
a i mi bi mogli malo da ne krademo a da ulazemo
i da se privatizuje a ne da pojedinci sa severa vicu necemo privatizaciju
jer njima nekolicini to odgovara finansijski

Millennium

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.

Laza L

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.

Oslo

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Bez da ikoga omalovazavam....Ljudi morate da shvatite da je Zvezda najpopularniji klub u ovom delu Evrope, kakve god da im rezultate....Boze zdravlja videces da ce sa boljim rezultatima bice jos vise sponzora sa sve jacim ugovorima...Sportski pozdrav...

Ris

pre 6 godina

Kada u Madridu biras koga da sponzorises, naravno da biras Real. U Barseloni, Barsu, neces sigurno Espanjol. Tako i u Beogradu Zvezdu, neces valjda Partizan. Ali ovo bi spinzorstvo moralo biti visestruko vece, potsecam da je njihovo sponzorstvo u Nemackoj oko 70 miliona evra, ako nije jos i vece. Znam da je naravno to trziste privlacnije, ali bi ovde i 20 imalo efekta kao njima 70.

WinstonBlue

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33)

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.

Miloš1976

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..

Cika Toni

pre 6 godina

Nije lose da se, pre nego sto napisete komentar, bar malo edukujete da ne bi ispali smesni. PRVO,Ugovor sa Gaspromom o rudnoj renti potpisan je 2008 god. u vreme vlade Cvetkovica,POdpredsednik Dacic a Predsednik drzave Tadic(koji je Ugovor svecano potpisao u Moskvi).Sve vatreni zvezdasi koji su kao preduslov za potpisivanje zahtevali sponzorstvo za Zvezdu. DRUGO,Ugovor je potpisan sa nizim procentom iskljucivo zbog politicke podrske Rusije u UN po pitanju Kosova. TRECE,nikakve veze sa potpisivanjem Ugovora nema Vucic,jer je tada bio u opoziciji. CETVRTO,Ugovor o SPONZORSTVU sa Zvezdom je potpisan 2010 god.kada su na celu drzave jos uvek bili TADIC,DACIC i ostali provereni zvezdasi. Tako da ono Tegijevo :"SVI ZNAMO KO STOJI IZA TOGA,AL DOBRO..." nema nikakve veze sa istinom.I na kraju kako to kad dajemo nisku rentu dajemo je ruskoj firmi,ali kad je ta firma sponzor Zvezde ona na volseban nacin postaje srpska,eventualno zajednicka?

Cigan

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...

Peđa

pre 6 godina

Gasprom sponzoriše Zvezdu zato što joj je ovo 16to proleće u Evropi. Zvezda ima 6 evropskih polufinala i finala dok Partizan ima 6 evropskih proleća ukupno. Zvezda ima još 8 četvrtfinala, dok za Partizan 95% Evrope misli da postoji samo u vaterpolu. Za FkCZ zna ceo svet.

One night in May

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15)

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...

?

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
(Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

U proseku... ali je zato evropske utakmice pratila puna Marakana, a vaš stadion, i inače manji, pun je samo kad dođu Zvezdini navijači (derbi). Niste ga napunili ni na jednoj evropskoj utakmici, a samo ste na dve imali zabranu.
Zato vas ovde ima koliko hoćeš.
"I svi znamo zbog koga", zar ne?

nostalgija

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja...

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??

Dejan CZ

pre 6 godina

@Antidervis...ma kakav muk u Humskoj evo ih kmece...lepo covek izjavio najpopularniji klub u Srbiji,bace pogled na Marakanu kad igra Zvezda i sve im jasno...rezultati su samo merilo koliko novca vise...ostalo sve zavrsava brojnost koju najveci klub u Srbiji ima.Kod koga su novci to je presudan faktor...a sto neko umislja drugacije to su vec halucinirajuci elementi...Ko parama vrti zna gde treba da ulozi...

sokolj kusta

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?

Pedja

pre 6 godina

Za one koji se pitaju zasto Gazprom sponzorise Zvezdu, evo vrlo jednostavnog odgovora. Zvezda je pre svega brend, klub poznat kako u istocnoj, tako i u drugom delu Evrope. A culi su za nju i na ostalim kontinentima. Osvajac lige sampiona, a njih nije bilo ne znam koliko, najuspesniji klub u Jugoslaviji i sa najvise osvojenih kupova, ujedno ima i najveci stadion u zemlji. Mozemo tako da se zapitamo zasto Gazprom sponzorise Salke, kada su oni osvojili titulu ili uradili nesto znacajnije. Ili da recimo sponzori Vest Hema prekinu sponzorstvo jer niko ne pamti kada su bili sampioni. To je sve prirodno da sponzor odabere neki klub za koji misli da ce ga najbolje prezentovati. Za razliku od toga, potpuno mi je neprirodno bilo da gledam kako elektrodistribucja ili telekom sponzorisu Partizan, a struju je svako morao da placa ili da koristi telekom. Za sta bi firme koje imaju monopol i drzavne su, sponzorisale bilo koji klub?

One night in May

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Statistika za domace utakmice Superlige.
Pa uracunas koliko je vise ljudi Zvezdu gledalo na strani, pa uracunas da je Zvezda ubedljivo nagledaniji klub Lige Evrope (kod kuce i ukupno), pa uracunas da Partizan nije ni medju 30 po prosecnoj poseti (da ne racunamo apsolutno zbog suspenzije), ej, ni medju 30 niste...A mi ubedljivo prvi!!

Nista Arsenal, nista Milan, nista Herta, Bilbao, Keln...prvo Zvezda, pa svi ostali...

ovangarda

pre 6 godina

U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!
(Mile Lojpur, 22. decembar 2017 13:45)
Zaboravio si i kosovo !!!
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle.
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda.
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.

Ivan

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?

Delija Veteran

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
A najzaslužniji za njegovu realizaciju je Petar Škundrić koji je bio i ministar u Vladi! To je spaslo fudbalski klub od propasti!
Naravno i navijači koji su uvek uz klub!

Beca

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)
Sponzorstvo je vid reklame. Koliko ljudi prati Zvezdu a koliko Partizan?

NoName

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ... 
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.
(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

Ja sam ponosan što si ti tako nepismen i što takav pripadaš toj jednoj trećini.

Coa

pre 6 godina

Koji je interes jedne od najjačih firmi na svetu koja sponzoriše Ligu Šampiona, Šalke i Zenit da sponzoriše i Zvezdu koja pre ove sezone 10 godina nije igrala Evropu?

Sve je to samo nadoknada za to što Rusi crpe prirodne resurse iz Srbije skoro za džabe. Bukvalno uzimaju ti 100 dinara godišnje, a daju 1 fudbalskom klubu iz tvoje države od čega običan građanin nema nikakve koristi.

Ali eto, Zvezda je već ranije proglašena za ''institucija od nacionalnog značaja'', pa je onda valjda u redu.

saki

pre 6 godina

Zna gasprom sta radi, ali će svakako morati da poveća ugovor jer zvezda je bivši šampion evrope i sveta, sa armijom navijača, zato smešna je grobarska logika, ej bre, pa uzimajući u obzir cene karata sa cska, zvezda će samo od ulaznica prihodovati najmanje 1,5-2 mil.eura.

One night in May

pre 6 godina

Samo Gazprom!

Em mi milo, em drago kad nas sponzorise drzava Rusija!!!

Za razliku od ovih jadnika iz Humske koji otimaju od srpskih drzavnih firmi i iskljucivo od gradjana Srbije i nemaju nijednog stranog sponzora, nama pare sipa ruska firma u 100% ruskom vlasnistvu!

Zvezda cuva Srbiju i pare srpskih drzavljana - Partizan ih otima.

Hogar

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..
(Miloš1976, 22. decembar 2017 12:01)
Bravo Milose Ali ovde je rec o Zvezdi u fudbalu a ti pricas o Partizanu u kosarci

krivistojko

pre 6 godina

mogli bi se otvoriti za stadion
a i mi bi mogli malo da ne krademo a da ulazemo
i da se privatizuje a ne da pojedinci sa severa vicu necemo privatizaciju
jer njima nekolicini to odgovara finansijski

masterkg

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Prepoznali su potencijal u smislu marketinške vrednosti, daleko najbrojnije armije navijača, šampionske istorije, ušatog ....... kad sve to imaš, svi hoće da te sponzorišu .......

SrbEUin

pre 6 godina

ja sam gospodin,cigane.(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

PARTIZAN nikad nije bio, niti jeste niti će ikada biti gospodski klub.
Sam naziv kluba i istorijske konotacje su u suprotnosti sa svakim gospodstvom. Partizani su bili narodni borci - revolucionari koji su prezirali, mrzeli, hapsili, proganjali i uništavali gospodu kao klasne neprijatelje, a sebe nikada nisu nazivali gospodom, već drugovima. Sve neistomišljenike su smatrali smrtnim neprijateljima, i borili se protiv njih ne političkim, već nasilnim sredstvima.
Tih načela i te tradicije se i danas pridržavate jer:
1.U svim sportskim granama emitujete i raspirujete mržnju prema suparničkim sportskim klubovima koje ne smatrate sportskim protivnicima, već nepijateljima;
2. U nastojanjima da se domogne trofeja se služite svim nesportskim sredstvima: gepekovanjem, pljuvanjem, psovanjem, prebijanjem, prekidanjem utakmica, napuštanjem terena, pretnjama i ucenjivanjima sudija;
3. Podržavate i organizujete grupe nasilnika koji vulgarnim skandiranjem otvoreno prete i pozivaju na linč neistomišljenika;
4. Nikada sportski ne priznajete poraz, već su vam uvek krive sudije, vlada, BIA, CIA, protiv kojih vodite neravnopravnu borbu na život i smrt Davida protiv Golijata u genocidnom holokaustu.

Ovakva ponašanja se nikako ne mogu smatrati gospodskim, već upravo suprotnim: netolerantnim, nekulturnim, primitivnim, destruktivnim i štetnim po društvo.

Vi niste ni obično g od gospodstva.

nemke

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.
(Crole, 22. decembar 2017 14:03)

- Dok je NISom jos upravljala drzava, NIS je poslovao sa gubitkom, svake godine, bio jedan od vecih gubitasa... Kako god, danas NIS (Gasprom) posluje sa profitom, jer su uveli red, i zna se ko sta radi! Nas je problem sto smo "nesposobni" da rukovodimo firmama, i onda nam je neko drugi kriv, kada dodju "Zli" stranci preuzmu kompaniju i od gubitasa, naprave pristojnu i profitabilnu firmu... I treba, kad smo nesposobni, neka drugi izvlace profit, a nama neka ostavljaju mrvice... Za bolje i nismo...

Djalma

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza L, 22. decembar 2017 12:36) # Link komentara

Bili su sponzor i kada ste bili u minusu 60 mil. Ja mislim zato sto im je Lukic pokazao knjige.

Zvezda Srbija

pre 6 godina

Kada je dolazio Putin na Marakanu nije se moglo da živi od komentara, joj kako se šlihtaju Rusima isl... Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.

Sunce Slobode

pre 6 godina

@Mile Lojpur

"U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo."

Au... Prva stvar - ko je vrsio anketice po vrticima za koga navijaju deca?

Druga stvar - i dan danas deca imaju problem u skoli kada se dele na Zvezda - Partizan da igraju fudbal, ne mogu da popune ovu drugu ekipu. Mozete se zavaravati ali tako je kako je. Nadji i nekog partizanovca koji ima decu i u vrticu i u skoli pa moze da potvrdi, moze i da negira ali se to zove samozavaravanje. Cinjenica je da je Zvezda klub sa najvise navijaca, sto u Srbiji sto u regionu. Prozivate, evo samo ove godine, kada je Zvezda napunila 4 puta Marakanu (Krasnodar + 3 u LE), kako smo zeljni kako je to ciganski cirkus, ali ne mozete da poreknete da je Zvezdu u Evropi ove godine SAMO NA STADIONU gledalo 4-5 puta vise ljudi nego Partizan. I ta koju ste igrali pred praznim tribinama ne bi puno pomogla. Stadion niste napunili ni u poslednjoj u LE, dok je nama za Keln bilo vece potrazivanje od kapaciteta stadiona. Sasvim ekonomski opravdan potez od strane Gasproma da sponzorise najveci sportski brend na ovim prostorima. Sta je brend i koliko utice popularnost istog na trziste je za siru raspravu, ne bi razumeli oni ostrasceni pa necemo o tome sada.

zlatko

pre 6 godina

Obelix ne znam ko ima komplex. komentarises Zvezdinog sponzora a nigde se tvoj klub ne spominje. Jos pokusavas da budes pametan i realan. Ja sam samo hteo da budem skroman ali ipak si reko i nesto tacno a to je da nas ima i 100 000 000. Veliki klub velika armija navijaca.

Drzavni projekat

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33) # Link komentara
Preporučujem (+56)Ne preporučujem (-19)

Sve se vrti oko rezultata ?!?? Hahaha ...pa vi niste igrali grupnu fazu Le 15 godina a imate najjaceg sponzora u regionu...na osnovu rezultata sigurno ne....

Mile Lojpur

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
#@$
Imali smo (ste) anketu o popularnosti dva nasa najveca tima.Sta je pokazala?Konacan epilog (vase)ankete je bila 48,5% naspram 31,5 % za zvezdu.Ko je bio naracatelj te ankete?...pa vasa zvezda !..zasto?hehehe....pa zna se zasto !U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo.I uplasila se zvezdana bila....i narucila je anketicu,i obradila je,onako bas domacinski.I mi Grobari treba da verujemo da je bas tako,t .j taj odnos?Aha..dobro.I da je zvezda popularnija-ne verujem da je bas taj odnos,pogotovo sto vas nema 25 god u Evropi,pa me malo zasmeva kad pisete "najpopularniji na ovim prostorima i Evropi pa i Sveta???/eto,najbolje zna Zuger Avdija iz Jerusalima,pa na pitanje ko je zvezda-tamosnji ljudi misle samo na Partizan,i na nikog vise.U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!

menjam nick

pre 6 godina

Da li je iko sumnjo da ce kancelarova mezimica izvisiti?
(???, 22. decembar 2017 12:11)

Ja sam sumnjao, ali da li je neko sumnjo, to već ne znam..

Batko

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15) 


Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš.
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14.
Na porodicne posete imas popust 15%

Bogart

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!

da nije tuzno bilo bi smesno

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom. Vas je Gazprom sponzorusiao i kad ste bili na dnu i ispadali u sezoni kupanja,tako da je sve jasno.Jedan poziv menja sve.

Nikad kao Bane. . .

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...

xxx

pre 6 godina

Zaboravio si i kosovo !!! 
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle. 
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda. 
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.
(ovangarda, 22. decembar 2017 14:35). Nemaju svi babu iz Čačka...

Obelix

pre 6 godina

(zlatko, 22. decembar 2017 13:29)

Da vas nema mozda 100 miliona?! Sta je to 10 miliona?! Ja sam stvarno bio iskren u svom komentaru i naglasio da je logicno da Gasprom udje u FK Zvezda jer je brend i ima veliku armiju navijaca. Medjutim, proradi kompleks kod vas. Toliki kompleks imate, sve najvece, najbolje, najjace... Iskuliratje, nema potrebe za tolikim kompleksima.

Batko

pre 6 godina

Partizan je bio vicesampion evrope u fudbalu, dok fmp u kosarci to nikada nece biti...
(nesa, 22. decembar 2017 18:22)

Ma bili ste vi i prvaci 15 min (55.-70. min), al eto...

Obelix

pre 6 godina

Zar neko misli da bilo koje sponzorstvo nije politicko?! Sasvim je logicno sto je Gasprom usao u Zvezdu. U vreme kada je Gasprom postao sponzor Zvezdi, Telenor je trebalo da udje u KK Partizan. Zapravo mislim da je bila 2008. Prica je bila jako ozbiljna i skoro gotova, ali Gorbari su odradili svoje protiv ja mislim Liona i podrske Karadzicu i tadasnji predsednik Tadic je stavio tacku na tu pricu. E sada pored toga, vidi se nesposobnos uprave KK i FK Partizan da dovedu sponzore. Sto se Zvezde tice, tu nema neke prevelike potrebe za ne znam ni ja kakvim expertima iz marketniga da bi privukli sponzore. Zvezda ce uvek imati jace sponzore, to je jednostavno tako. Uglavnom politicki, ali je to vezano za veliki broj navijaca pa samim tim i potencijalnog velikog broja glasova. To je jednostavno tako. I pored toga KK i FK Zvezda imaju odlican marketing. Mislim da je prihod od marketinga kod FK oko milion evra. Dok kod nas i u FK i u KK sede polupismeni i nesposobni marketing magovi i rezultati su na tom polju vidljivi. Pocevsi od bruke sa novim dresom od strane NIKE-a, pa sve do nalepljene reklame generalnog sponzora. Situacija u KL je nesto bolja, ali opet zaostaje.

Djalma

pre 6 godina

.. Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.
(Zvezda Srbija, 22. decembar 2017 13:50) # Link komentara

Ma i Telekomu je bilo malo trebalo da skapiraju kakav je magnet hokejaski klub crvena zvezda.

драган

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Можда домаћу лигу, Звезда је пунила стадион 3-4 пута у Европи,а вама полупразан стадион у свим утакмицама. За ЦСКА редови од јуче а утакмица се игра у фебруару. Не мешајмо бабе и жабе

Marko

pre 6 godina

To narod plati sve 51% NISa za 4.5Mili € godišnje. Ovi lupaju cenu gasa da bi CZ imala sponzora.
Šta je sa nama ostalima širom Srbije Presedniče?

Crole

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.

Marko

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?
(sokolj kusta, 22. decembar 2017 13:07)

Taj isti Fljamurtari je dogurao te sezone više nego ostale ekipe iz SFRJ, a dva kola posle Partizana su tukli Barselonu.

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.

xxx

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja... 

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??
(nostalgija, 22. decembar 2017 14:40). U Torinu istoimeni klub ima više navijača od Juventusa, a ti se i dalje osmehuj...

joki

pre 6 godina

neka je hleba i igara a koga briga za rentu i normalne gradjane.
hvala predsedniku.
a ironija svega je da ni jug ni u partizanu ne smeju da progovore prezime vucic,mislim na ove na jugu.iako je ocigledno da dok je presednika oni finasijski sanse nemaju.

KKP

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.

neutralni felsh

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!
(Bogart, 22. decembar 2017 23:36)


da da, svi se u albukerkiju secaju zvezde od pre 30 godina... tako je i gazpromnjeft isklucivo zbog marketinskih razloga odlucio da finansira zvezdu, jer sirom sveta postoji izuzetno interesovanje za njihove utakmice sa nekim tamo malim nevidljivim rivalom... ko zna, verovatno jos verujes u deda mraza...

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@kkp, Gospodin se ne postaje tako što se samoproglasiš istim. To se postaje delima i lepim ponašanjem. Ti si zapravo kao i ta tvoja “ponosna” trećina u ovoj zemlji tužni i večno nesrećni malograđanin. Još od Vuka pa do Sterije i Nušića najsmešnija pojava ovog društva.

Milos

pre 6 godina

Naaajozbiljnije razmisljam da ne sipam vise na gazprom pumpama...a svi znate kakvi su grobari kad krenu da bojkotuju firme...telekom se odma opekao pa se izvinjavao i vratio kao spoznor kk. hvala Bogu pumpi kolko oces. Jos samo malo fali da krene bojkot, Rusi mislite o tome.

uh

pre 6 godina

Zakines srbima od budzeta pa finansiras neki klub,operes novac,reklamiras se a jos ti neko(navijaci)plate za ljubav i jos se prime na zvezdu i partizan volim ko oka dva dok sracunati bezemocioni kalkulatori kolju zarad moci i brda para

Ivan

pre 6 godina

uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)
(neutralni felsh, 22. decembar 2017 20:59)
Po toj logici mi smo 1991.trebali da prestanemo da idemo na utakmice.

Bane

pre 6 godina

(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Niko se ne pravi blesav, već ti nemaju ni stida ni srama, moralni kompas im je zarđao. Ali ono što jeste malo za brigu jeste ti pokušaji da se zaborave neke stvari iz prošlosti. E tu se vidi malo da postoji te sramote. To se naročito ističe kada se pominje stub Srpstva.

Tor

pre 6 godina

a naravno da hocete kad ste za beskonacno sponzorisanje od tricavih par miliona na svake 3,4 godine dobili resurse za milijarde. a balavci bale a naivni likuju da ni svesni nisu da je bas to jedan od razloga sto nemaju za prevoz i da jedu 30 dana u mesecu. udri hleba i igara hahahaha...i to jos propalih igara
vi likujte a ja cu da jedem, putujem, budem zadovoljan svojim zivotom, meni se takva podela svidja.

xxx

pre 6 godina

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...
(One night in May, 22. decembar 2017 16:43). Laki je malo nervozan...

Mile Lojpur

pre 6 godina

(Sunce Slobode,
Anketa je bila ovde postavljena,,pre otpril 4 god.i ona "velika anketa"koja je radjena po Srbiji je,rekoh vasa-zvezdina,i nravno da je pristrasna.Za onog ".... dole"-Pa naravno da ce te napuniti stadion 3-4 puta kada igrate jednom u 25 god.znacajnije utakmice.Kod nas nije tako,sva sreca,a ako vec pitas evo reci cu ti da je protiv steaue bilo vise ljudi nego kapacitet stadiona recimo...protiv Bate-a pun,i vise od toga....ranije apoel arsenal...itd ..bio je itekako pun.Cudni ste vi zvezdasi i veoma osetljivi po pitanju navijaca,primetio sam to odavno,jer nemate mnogo uspeha u zadnjih 25 god pa vam je samo to uteha neka,da imate vise navijaca od nas.Neka tako ostane i u buducnosti,nemam(O) protiv nista.

xxx

pre 6 godina

Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš. 
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14. 
Na porodicne posete imas popust 15%
(Batko, 22. decembar 2017 19:24). Batko, član navijačke grupe Kustosi...

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

A da veliki vodja skupi snage za privatizaciju? Sponzori vec godinama, a vlasnici Salkea, Zenita...nego. ovako se sadasnjim vlasnicima vise isplati...

Bogart

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 03:54)

Tebi je felsh u glavi ali nije neutralan! I naravno da verujem u deda mraza , posto i on navija za zvezdu. I jos jednom, posto te mnogo boli: EVRIPSKI I SVETSKI PRVAK!!!!!! Upisano u istoriji fudbala! A sad umri od muke.

neutralni felsh

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?
(Ivan, 22. decembar 2017 16:37)


uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)

matorko

pre 6 godina

Aman ljudi, ne polemisite i ne mlatite praznu slamu sa navijacima kluba, koji se nalazi blizu stadiona Zvezde.Nisu iste merne velicine, tako da se ne mogu porediti.

muamua

pre 6 godina

lazal
apr sajt odes na deo za pretrazivanje ukucas partizanov maticni broj i dobices deo u desnom uglu gde mozes da zatrazis finansijske izvestaje

xxx

pre 6 godina

@xxx 

Jedan otuzan zivot, bez posla i cilja, sveo ti se na odgovaranje na komentare. I to besmisleno.
(Ljubisa livac, 22. decembar 2017 20:29). Kad ti tako kažeš...

Millennium

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.

Milos

pre 6 godina

Naaajozbiljnije razmisljam da ne sipam vise na gazprom pumpama...a svi znate kakvi su grobari kad krenu da bojkotuju firme...telekom se odma opekao pa se izvinjavao i vratio kao spoznor kk. hvala Bogu pumpi kolko oces. Jos samo malo fali da krene bojkot, Rusi mislite o tome.

Laza L

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.

Miloš1976

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..

WinstonBlue

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33)

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.

Mile Lojpur

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
#@$
Imali smo (ste) anketu o popularnosti dva nasa najveca tima.Sta je pokazala?Konacan epilog (vase)ankete je bila 48,5% naspram 31,5 % za zvezdu.Ko je bio naracatelj te ankete?...pa vasa zvezda !..zasto?hehehe....pa zna se zasto !U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo.I uplasila se zvezdana bila....i narucila je anketicu,i obradila je,onako bas domacinski.I mi Grobari treba da verujemo da je bas tako,t .j taj odnos?Aha..dobro.I da je zvezda popularnija-ne verujem da je bas taj odnos,pogotovo sto vas nema 25 god u Evropi,pa me malo zasmeva kad pisete "najpopularniji na ovim prostorima i Evropi pa i Sveta???/eto,najbolje zna Zuger Avdija iz Jerusalima,pa na pitanje ko je zvezda-tamosnji ljudi misle samo na Partizan,i na nikog vise.U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!

KKP

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.

xxx

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja... 

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??
(nostalgija, 22. decembar 2017 14:40). U Torinu istoimeni klub ima više navijača od Juventusa, a ti se i dalje osmehuj...

Marko

pre 6 godina

To narod plati sve 51% NISa za 4.5Mili € godišnje. Ovi lupaju cenu gasa da bi CZ imala sponzora.
Šta je sa nama ostalima širom Srbije Presedniče?

Ris

pre 6 godina

Kada u Madridu biras koga da sponzorises, naravno da biras Real. U Barseloni, Barsu, neces sigurno Espanjol. Tako i u Beogradu Zvezdu, neces valjda Partizan. Ali ovo bi spinzorstvo moralo biti visestruko vece, potsecam da je njihovo sponzorstvo u Nemackoj oko 70 miliona evra, ako nije jos i vece. Znam da je naravno to trziste privlacnije, ali bi ovde i 20 imalo efekta kao njima 70.

Coa

pre 6 godina

Koji je interes jedne od najjačih firmi na svetu koja sponzoriše Ligu Šampiona, Šalke i Zenit da sponzoriše i Zvezdu koja pre ove sezone 10 godina nije igrala Evropu?

Sve je to samo nadoknada za to što Rusi crpe prirodne resurse iz Srbije skoro za džabe. Bukvalno uzimaju ti 100 dinara godišnje, a daju 1 fudbalskom klubu iz tvoje države od čega običan građanin nema nikakve koristi.

Ali eto, Zvezda je već ranije proglašena za ''institucija od nacionalnog značaja'', pa je onda valjda u redu.

da nije tuzno bilo bi smesno

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom. Vas je Gazprom sponzorusiao i kad ste bili na dnu i ispadali u sezoni kupanja,tako da je sve jasno.Jedan poziv menja sve.

Drzavni projekat

pre 6 godina

Sve se vrti oko dobrih rezultata. Sa tim dolaze i pare, sa parama još bolji rezultati. Igrači se bolje prodaju, dolaze sponzori, daju više para. Ako bi Zvezda u kontinuitetu igrala Evropu, čak i da ne prođe grupu klub bi se za par godina preporodio. Sada su udareni dobri temelji, a vrhunac bi bio eventualno ulazak u LŠ sledeće godine, ali otom potom.
(Millennium, 22. decembar 2017 11:33) # Link komentara
Preporučujem (+56)Ne preporučujem (-19)

Sve se vrti oko rezultata ?!?? Hahaha ...pa vi niste igrali grupnu fazu Le 15 godina a imate najjaceg sponzora u regionu...na osnovu rezultata sigurno ne....

sokolj kusta

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?

xxx

pre 6 godina

Zaboravio si i kosovo !!! 
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle. 
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda. 
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.
(ovangarda, 22. decembar 2017 14:35). Nemaju svi babu iz Čačka...

Pedja

pre 6 godina

Za one koji se pitaju zasto Gazprom sponzorise Zvezdu, evo vrlo jednostavnog odgovora. Zvezda je pre svega brend, klub poznat kako u istocnoj, tako i u drugom delu Evrope. A culi su za nju i na ostalim kontinentima. Osvajac lige sampiona, a njih nije bilo ne znam koliko, najuspesniji klub u Jugoslaviji i sa najvise osvojenih kupova, ujedno ima i najveci stadion u zemlji. Mozemo tako da se zapitamo zasto Gazprom sponzorise Salke, kada su oni osvojili titulu ili uradili nesto znacajnije. Ili da recimo sponzori Vest Hema prekinu sponzorstvo jer niko ne pamti kada su bili sampioni. To je sve prirodno da sponzor odabere neki klub za koji misli da ce ga najbolje prezentovati. Za razliku od toga, potpuno mi je neprirodno bilo da gledam kako elektrodistribucja ili telekom sponzorisu Partizan, a struju je svako morao da placa ili da koristi telekom. Za sta bi firme koje imaju monopol i drzavne su, sponzorisale bilo koji klub?

Tor

pre 6 godina

a naravno da hocete kad ste za beskonacno sponzorisanje od tricavih par miliona na svake 3,4 godine dobili resurse za milijarde. a balavci bale a naivni likuju da ni svesni nisu da je bas to jedan od razloga sto nemaju za prevoz i da jedu 30 dana u mesecu. udri hleba i igara hahahaha...i to jos propalih igara
vi likujte a ja cu da jedem, putujem, budem zadovoljan svojim zivotom, meni se takva podela svidja.

Oslo

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Bez da ikoga omalovazavam....Ljudi morate da shvatite da je Zvezda najpopularniji klub u ovom delu Evrope, kakve god da im rezultate....Boze zdravlja videces da ce sa boljim rezultatima bice jos vise sponzora sa sve jacim ugovorima...Sportski pozdrav...

Peđa

pre 6 godina

Gasprom sponzoriše Zvezdu zato što joj je ovo 16to proleće u Evropi. Zvezda ima 6 evropskih polufinala i finala dok Partizan ima 6 evropskih proleća ukupno. Zvezda ima još 8 četvrtfinala, dok za Partizan 95% Evrope misli da postoji samo u vaterpolu. Za FkCZ zna ceo svet.

One night in May

pre 6 godina

Samo Gazprom!

Em mi milo, em drago kad nas sponzorise drzava Rusija!!!

Za razliku od ovih jadnika iz Humske koji otimaju od srpskih drzavnih firmi i iskljucivo od gradjana Srbije i nemaju nijednog stranog sponzora, nama pare sipa ruska firma u 100% ruskom vlasnistvu!

Zvezda cuva Srbiju i pare srpskih drzavljana - Partizan ih otima.

Mile Lojpur

pre 6 godina

(Sunce Slobode,
Anketa je bila ovde postavljena,,pre otpril 4 god.i ona "velika anketa"koja je radjena po Srbiji je,rekoh vasa-zvezdina,i nravno da je pristrasna.Za onog ".... dole"-Pa naravno da ce te napuniti stadion 3-4 puta kada igrate jednom u 25 god.znacajnije utakmice.Kod nas nije tako,sva sreca,a ako vec pitas evo reci cu ti da je protiv steaue bilo vise ljudi nego kapacitet stadiona recimo...protiv Bate-a pun,i vise od toga....ranije apoel arsenal...itd ..bio je itekako pun.Cudni ste vi zvezdasi i veoma osetljivi po pitanju navijaca,primetio sam to odavno,jer nemate mnogo uspeha u zadnjih 25 god pa vam je samo to uteha neka,da imate vise navijaca od nas.Neka tako ostane i u buducnosti,nemam(O) protiv nista.

Beca

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)
Sponzorstvo je vid reklame. Koliko ljudi prati Zvezdu a koliko Partizan?

Cigan

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ...

Delija Veteran

pre 6 godina

Za ovaj sponzorski ugovor od presudne važnosi su rezultati FK Crvena
zvezda,kroz istoriju, kao i populanost kluba u svetu i u Srbiji!
A najzaslužniji za njegovu realizaciju je Petar Škundrić koji je bio i ministar u Vladi! To je spaslo fudbalski klub od propasti!
Naravno i navijači koji su uvek uz klub!

Marko

pre 6 godina

ne, nego ce da sponzorisu ekipu koja je izgubila finale kesa i dozivela najvecu sramotu u istoriji srpskog sporta zvanu Fljamurtari?
(sokolj kusta, 22. decembar 2017 13:07)

Taj isti Fljamurtari je dogurao te sezone više nego ostale ekipe iz SFRJ, a dva kola posle Partizana su tukli Barselonu.

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.

xxx

pre 6 godina

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...
(One night in May, 22. decembar 2017 16:43). Laki je malo nervozan...

ovangarda

pre 6 godina

U Makedoniji je puni vise Partizanovaca,u C Gori takodje,veliki deo Bosne,itd.Manite se corava posla,ovo je Vladino "umece" i nista drugo.Ne sipajte goriva na tim pumpama Grobari !!!
(Mile Lojpur, 22. decembar 2017 13:45)
Zaboravio si i kosovo !!!
Tamo sigurno ima vise vasih navijaca, mnoge vase legende su odatle.
Ipak ste vi JSD a mi samo malo srpska zvezda.
Bogu hvala sa je tako neka navijaju za vas.

neutralni felsh

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?
(Ivan, 22. decembar 2017 16:37)


uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)

joki

pre 6 godina

neka je hleba i igara a koga briga za rentu i normalne gradjane.
hvala predsedniku.
a ironija svega je da ni jug ni u partizanu ne smeju da progovore prezime vucic,mislim na ove na jugu.iako je ocigledno da dok je presednika oni finasijski sanse nemaju.

uh

pre 6 godina

Zakines srbima od budzeta pa finansiras neki klub,operes novac,reklamiras se a jos ti neko(navijaci)plate za ljubav i jos se prime na zvezdu i partizan volim ko oka dva dok sracunati bezemocioni kalkulatori kolju zarad moci i brda para

Djalma

pre 6 godina

Evo ja cu da vam odgovorim zasto Rusi sponzorisu Zvezdu, a ne nekog drugog?
Zato sto traze transparentno poslovanje.
A, pre ce zmija da pokaze noge, nego sto ce JSD da pokaze knjige. Eto zato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza L, 22. decembar 2017 12:36) # Link komentara

Bili su sponzor i kada ste bili u minusu 60 mil. Ja mislim zato sto im je Lukic pokazao knjige.

?

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
(Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

U proseku... ali je zato evropske utakmice pratila puna Marakana, a vaš stadion, i inače manji, pun je samo kad dođu Zvezdini navijači (derbi). Niste ga napunili ni na jednoj evropskoj utakmici, a samo ste na dve imali zabranu.
Zato vas ovde ima koliko hoćeš.
"I svi znamo zbog koga", zar ne?

xxx

pre 6 godina

Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš. 
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14. 
Na porodicne posete imas popust 15%
(Batko, 22. decembar 2017 19:24). Batko, član navijačke grupe Kustosi...

Nikad kao Bane. . .

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...

Crole

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.

Bane

pre 6 godina

(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Niko se ne pravi blesav, već ti nemaju ni stida ni srama, moralni kompas im je zarđao. Ali ono što jeste malo za brigu jeste ti pokušaji da se zaborave neke stvari iz prošlosti. E tu se vidi malo da postoji te sramote. To se naročito ističe kada se pominje stub Srpstva.

Dejan CZ

pre 6 godina

@Antidervis...ma kakav muk u Humskoj evo ih kmece...lepo covek izjavio najpopularniji klub u Srbiji,bace pogled na Marakanu kad igra Zvezda i sve im jasno...rezultati su samo merilo koliko novca vise...ostalo sve zavrsava brojnost koju najveci klub u Srbiji ima.Kod koga su novci to je presudan faktor...a sto neko umislja drugacije to su vec halucinirajuci elementi...Ko parama vrti zna gde treba da ulozi...

Obelix

pre 6 godina

(zlatko, 22. decembar 2017 13:29)

Da vas nema mozda 100 miliona?! Sta je to 10 miliona?! Ja sam stvarno bio iskren u svom komentaru i naglasio da je logicno da Gasprom udje u FK Zvezda jer je brend i ima veliku armiju navijaca. Medjutim, proradi kompleks kod vas. Toliki kompleks imate, sve najvece, najbolje, najjace... Iskuliratje, nema potrebe za tolikim kompleksima.

Zvezda Srbija

pre 6 godina

Kada je dolazio Putin na Marakanu nije se moglo da živi od komentara, joj kako se šlihtaju Rusima isl... Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.

Ivan

pre 6 godina

Od kad su sponzori u dvoje kola koje vozimo u kući sipamo isključivo na njihovim pumpama. To je oko 3000 e godišnje,a ko zna koliko ima još takvih? Tako da je tu jasna računica. Zvezdinih navijača ima više,više goriva troše,veći interes za sponzorstvo. Šta da vam radimo kad je vas ove godine u Evropi gledalo 40 000 ljudi,a nas 260 000?

nostalgija

pre 6 godina

Koliko samo prepucavanja...

Ali mene ne nerviraju Partizanovci, nego Zvezdasi koji ulaze u raspravu. Pa ignorisite im komentare, samo se nasmejete i dovidjenja, a ovako im pridajete na znacaju i onda imaju osecaj da su ravnopravni sa nama. Mi smo veci klub, i ajde da se ponasamo tako. Mislite da navijace Juventusa npr, zanima sta pricaju navijaci Torina??

One night in May

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15)

Usati - vecna razlika izmedju velikog i malog kluba! Zauvek iscrtana granica izmedju vaznih i nevaznih...

NoName

pre 6 godina

Gospodo grobari oni sponzorisu Evropskog i Svetskog sampiona a šire! Oni sponzorisu 2/3 Srbije samo to vama ne ulazi u glavu nikako...vi probajte da nadjete sponzore kod nekog zanatlije poslasticara kujundzije obucara vlasnika luna parka ... 
(Cigan, 22. decembar 2017 12:51) nisi svestan koliko sam srecan i ponosan sto sam u toj jednoj trećini Srbije.i sto sam gospodin,cigane.
(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

Ja sam ponosan što si ti tako nepismen i što takav pripadaš toj jednoj trećini.

Bogart

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

A da veliki vodja skupi snage za privatizaciju? Sponzori vec godinama, a vlasnici Salkea, Zenita...nego. ovako se sadasnjim vlasnicima vise isplati...

Cika Toni

pre 6 godina

Nije lose da se, pre nego sto napisete komentar, bar malo edukujete da ne bi ispali smesni. PRVO,Ugovor sa Gaspromom o rudnoj renti potpisan je 2008 god. u vreme vlade Cvetkovica,POdpredsednik Dacic a Predsednik drzave Tadic(koji je Ugovor svecano potpisao u Moskvi).Sve vatreni zvezdasi koji su kao preduslov za potpisivanje zahtevali sponzorstvo za Zvezdu. DRUGO,Ugovor je potpisan sa nizim procentom iskljucivo zbog politicke podrske Rusije u UN po pitanju Kosova. TRECE,nikakve veze sa potpisivanjem Ugovora nema Vucic,jer je tada bio u opoziciji. CETVRTO,Ugovor o SPONZORSTVU sa Zvezdom je potpisan 2010 god.kada su na celu drzave jos uvek bili TADIC,DACIC i ostali provereni zvezdasi. Tako da ono Tegijevo :"SVI ZNAMO KO STOJI IZA TOGA,AL DOBRO..." nema nikakve veze sa istinom.I na kraju kako to kad dajemo nisku rentu dajemo je ruskoj firmi,ali kad je ta firma sponzor Zvezde ona na volseban nacin postaje srpska,eventualno zajednicka?

zlatko

pre 6 godina

Obelix ne znam ko ima komplex. komentarises Zvezdinog sponzora a nigde se tvoj klub ne spominje. Jos pokusavas da budes pametan i realan. Ja sam samo hteo da budem skroman ali ipak si reko i nesto tacno a to je da nas ima i 100 000 000. Veliki klub velika armija navijaca.

Hogar

pre 6 godina

Kaže neko dole zbog rezultata..A zbog kojih rezultata su inicijalno ušli u sponzorstvo?Titulu niste videli godinama,Evropu tek,računi blokirani,procesi pred sudovima,itd..Znači,neko je rekao da mora da budete vi a ne klub koji je bio svetlosnu godinu ispred vas po rezultatima.Ko je to,svi dobro znamo..
(Miloš1976, 22. decembar 2017 12:01)
Bravo Milose Ali ovde je rec o Zvezdi u fudbalu a ti pricas o Partizanu u kosarci

xxx

pre 6 godina

@xxx 

Jedan otuzan zivot, bez posla i cilja, sveo ti se na odgovaranje na komentare. I to besmisleno.
(Ljubisa livac, 22. decembar 2017 20:29). Kad ti tako kažeš...

SrbEUin

pre 6 godina

ja sam gospodin,cigane.(KKP, 22. decembar 2017 16:40)

PARTIZAN nikad nije bio, niti jeste niti će ikada biti gospodski klub.
Sam naziv kluba i istorijske konotacje su u suprotnosti sa svakim gospodstvom. Partizani su bili narodni borci - revolucionari koji su prezirali, mrzeli, hapsili, proganjali i uništavali gospodu kao klasne neprijatelje, a sebe nikada nisu nazivali gospodom, već drugovima. Sve neistomišljenike su smatrali smrtnim neprijateljima, i borili se protiv njih ne političkim, već nasilnim sredstvima.
Tih načela i te tradicije se i danas pridržavate jer:
1.U svim sportskim granama emitujete i raspirujete mržnju prema suparničkim sportskim klubovima koje ne smatrate sportskim protivnicima, već nepijateljima;
2. U nastojanjima da se domogne trofeja se služite svim nesportskim sredstvima: gepekovanjem, pljuvanjem, psovanjem, prebijanjem, prekidanjem utakmica, napuštanjem terena, pretnjama i ucenjivanjima sudija;
3. Podržavate i organizujete grupe nasilnika koji vulgarnim skandiranjem otvoreno prete i pozivaju na linč neistomišljenika;
4. Nikada sportski ne priznajete poraz, već su vam uvek krive sudije, vlada, BIA, CIA, protiv kojih vodite neravnopravnu borbu na život i smrt Davida protiv Golijata u genocidnom holokaustu.

Ovakva ponašanja se nikako ne mogu smatrati gospodskim, već upravo suprotnim: netolerantnim, nekulturnim, primitivnim, destruktivnim i štetnim po društvo.

Vi niste ni obično g od gospodstva.

neutralni felsh

pre 6 godina

Zivim u delu USA gde je veliko prisustvo latino americke diaspore. Kada se spomene Zvezda kao fudbalski klub, svaki od sagovornika zna o kome je rec. Zvezda kao pobednik kupa evropskih sampiona je igrala intertoto kup protiv Colo colo (Chile) i pobedila sa 3:0 I to sa igracem manje. Poslata je tada slika potpune dominacije evropskog fudbala u svet. Da se razumemo, znaju svi i za Partizan, ali ne po uspehu i dostignucima kluba vec kao vecitog rivala gradskog derbija koji spada u top 5 u svetu. Znaci, nije toliko bitan trenutni uspeh kluba za investitora kakav je Gazprom. Marketing je u srzi igra brojkama. Zvezda je za njih jeftina investicija koja moze da im donese daleko vise od ulozenog, sto se moze videti na primeru najsvezijih rezultata. Zato Zvezda ima ozbiljnog sponzira a Grobari ne. Pitajte Google koliko je klubova u istoriji fudbala postalo prvak Evrope i Sveta!!!
(Bogart, 22. decembar 2017 23:36)


da da, svi se u albukerkiju secaju zvezde od pre 30 godina... tako je i gazpromnjeft isklucivo zbog marketinskih razloga odlucio da finansira zvezdu, jer sirom sveta postoji izuzetno interesovanje za njihove utakmice sa nekim tamo malim nevidljivim rivalom... ko zna, verovatno jos verujes u deda mraza...

Obelix

pre 6 godina

Zar neko misli da bilo koje sponzorstvo nije politicko?! Sasvim je logicno sto je Gasprom usao u Zvezdu. U vreme kada je Gasprom postao sponzor Zvezdi, Telenor je trebalo da udje u KK Partizan. Zapravo mislim da je bila 2008. Prica je bila jako ozbiljna i skoro gotova, ali Gorbari su odradili svoje protiv ja mislim Liona i podrske Karadzicu i tadasnji predsednik Tadic je stavio tacku na tu pricu. E sada pored toga, vidi se nesposobnos uprave KK i FK Partizan da dovedu sponzore. Sto se Zvezde tice, tu nema neke prevelike potrebe za ne znam ni ja kakvim expertima iz marketniga da bi privukli sponzore. Zvezda ce uvek imati jace sponzore, to je jednostavno tako. Uglavnom politicki, ali je to vezano za veliki broj navijaca pa samim tim i potencijalnog velikog broja glasova. To je jednostavno tako. I pored toga KK i FK Zvezda imaju odlican marketing. Mislim da je prihod od marketinga kod FK oko milion evra. Dok kod nas i u FK i u KK sede polupismeni i nesposobni marketing magovi i rezultati su na tom polju vidljivi. Pocevsi od bruke sa novim dresom od strane NIKE-a, pa sve do nalepljene reklame generalnog sponzora. Situacija u KL je nesto bolja, ali opet zaostaje.

One night in May

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Statistika za domace utakmice Superlige.
Pa uracunas koliko je vise ljudi Zvezdu gledalo na strani, pa uracunas da je Zvezda ubedljivo nagledaniji klub Lige Evrope (kod kuce i ukupno), pa uracunas da Partizan nije ni medju 30 po prosecnoj poseti (da ne racunamo apsolutno zbog suspenzije), ej, ni medju 30 niste...A mi ubedljivo prvi!!

Nista Arsenal, nista Milan, nista Herta, Bilbao, Keln...prvo Zvezda, pa svi ostali...

saki

pre 6 godina

Zna gasprom sta radi, ali će svakako morati da poveća ugovor jer zvezda je bivši šampion evrope i sveta, sa armijom navijača, zato smešna je grobarska logika, ej bre, pa uzimajući u obzir cene karata sa cska, zvezda će samo od ulaznica prihodovati najmanje 1,5-2 mil.eura.

Batko

pre 6 godina

Partizan je bio vicesampion evrope u fudbalu, dok fmp u kosarci to nikada nece biti...
(nesa, 22. decembar 2017 18:22)

Ma bili ste vi i prvaci 15 min (55.-70. min), al eto...

Djalma

pre 6 godina

.. Rusima je inače malo trebalo da skapiraju kakav je Zvezda magnet.
(Zvezda Srbija, 22. decembar 2017 13:50) # Link komentara

Ma i Telekomu je bilo malo trebalo da skapiraju kakav je magnet hokejaski klub crvena zvezda.

Sunce Slobode

pre 6 godina

@Mile Lojpur

"U tom trenutku ,tada,se pojavile par male anketice po skolama i vrticima gde je prevagu odneo Partizan,i to ubedljivo."

Au... Prva stvar - ko je vrsio anketice po vrticima za koga navijaju deca?

Druga stvar - i dan danas deca imaju problem u skoli kada se dele na Zvezda - Partizan da igraju fudbal, ne mogu da popune ovu drugu ekipu. Mozete se zavaravati ali tako je kako je. Nadji i nekog partizanovca koji ima decu i u vrticu i u skoli pa moze da potvrdi, moze i da negira ali se to zove samozavaravanje. Cinjenica je da je Zvezda klub sa najvise navijaca, sto u Srbiji sto u regionu. Prozivate, evo samo ove godine, kada je Zvezda napunila 4 puta Marakanu (Krasnodar + 3 u LE), kako smo zeljni kako je to ciganski cirkus, ali ne mozete da poreknete da je Zvezdu u Evropi ove godine SAMO NA STADIONU gledalo 4-5 puta vise ljudi nego Partizan. I ta koju ste igrali pred praznim tribinama ne bi puno pomogla. Stadion niste napunili ni u poslednjoj u LE, dok je nama za Keln bilo vece potrazivanje od kapaciteta stadiona. Sasvim ekonomski opravdan potez od strane Gasproma da sponzorise najveci sportski brend na ovim prostorima. Sta je brend i koliko utice popularnost istog na trziste je za siru raspravu, ne bi razumeli oni ostrasceni pa necemo o tome sada.

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@kkp, Gospodin se ne postaje tako što se samoproglasiš istim. To se postaje delima i lepim ponašanjem. Ti si zapravo kao i ta tvoja “ponosna” trećina u ovoj zemlji tužni i večno nesrećni malograđanin. Još od Vuka pa do Sterije i Nušića najsmešnija pojava ovog društva.

Batko

pre 6 godina

Sramota je kada u finalu KEŠ-a ne pređeš pola terena i nemaš šut ka golu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 22. decembar 2017 14:15) 


Sramota je imati toliki kompleks. To si vec trebao da izlečiš.
A, ušatog možeš da vidiš u Muzeju CZ radnim danom 09-16, subotom 09-14.
Na porodicne posete imas popust 15%

Ivan

pre 6 godina

uvek vise ljudi gleda premijeru nego reprizu ;)
(neutralni felsh, 22. decembar 2017 20:59)
Po toj logici mi smo 1991.trebali da prestanemo da idemo na utakmice.

драган

pre 6 godina

@Beca, bila je statistika pre neki dan, Partizan prati 4000 gledalaca u proseku, a Zvezdu 6000 u proseku. Tih 2000 razlike ce sigurno da omoguce Gaspromu da povrati ulozene milione...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikad kao Bane. . ., 22. decembar 2017 13:48)

Можда домаћу лигу, Звезда је пунила стадион 3-4 пута у Европи,а вама полупразан стадион у свим утакмицама. За ЦСКА редови од јуче а утакмица се игра у фебруару. Не мешајмо бабе и жабе

masterkg

pre 6 godina

Slažem se, ovo je jedina istina. Ali, zbog čega je Gazprom uopšte došao u Zvezdu pre sedam godina kada nije imala apsolutno nikakve rezultate, nije igrala Evropu deset godina, nije ni dominirala u Srbiji? To je pravo pitanje i većina ljudi zna odgovor a ostatak se pravi blesav.
(WinstonBlue, 22. decembar 2017 12:21)

Prepoznali su potencijal u smislu marketinške vrednosti, daleko najbrojnije armije navijača, šampionske istorije, ušatog ....... kad sve to imaš, svi hoće da te sponzorišu .......

matorko

pre 6 godina

Aman ljudi, ne polemisite i ne mlatite praznu slamu sa navijacima kluba, koji se nalazi blizu stadiona Zvezde.Nisu iste merne velicine, tako da se ne mogu porediti.

menjam nick

pre 6 godina

Da li je iko sumnjo da ce kancelarova mezimica izvisiti?
(???, 22. decembar 2017 12:11)

Ja sam sumnjao, ali da li je neko sumnjo, to već ne znam..

nemke

pre 6 godina

4500000 miliona vam bace CZ a izscrpe iz srbije jednu milijardu, a za tu milijardu ulazu po engleskoj, nemackoj, voze luxuzne brodove, tabaju najbolje mace i tako dalje i tako dalje. kad bratac rus nemoze vam dati pet miliona na pojacanje u KK CZ da bi to digli Evro ligu u bijogradu, pa i nisu braca.
(Crole, 22. decembar 2017 14:03)

- Dok je NISom jos upravljala drzava, NIS je poslovao sa gubitkom, svake godine, bio jedan od vecih gubitasa... Kako god, danas NIS (Gasprom) posluje sa profitom, jer su uveli red, i zna se ko sta radi! Nas je problem sto smo "nesposobni" da rukovodimo firmama, i onda nam je neko drugi kriv, kada dodju "Zli" stranci preuzmu kompaniju i od gubitasa, naprave pristojnu i profitabilnu firmu... I treba, kad smo nesposobni, neka drugi izvlace profit, a nama neka ostavljaju mrvice... Za bolje i nismo...

Bogart

pre 6 godina

neutralni felsh, 23. decembar 2017 03:54)

Tebi je felsh u glavi ali nije neutralan! I naravno da verujem u deda mraza , posto i on navija za zvezdu. I jos jednom, posto te mnogo boli: EVRIPSKI I SVETSKI PRVAK!!!!!! Upisano u istoriji fudbala! A sad umri od muke.

krivistojko

pre 6 godina

mogli bi se otvoriti za stadion
a i mi bi mogli malo da ne krademo a da ulazemo
i da se privatizuje a ne da pojedinci sa severa vicu necemo privatizaciju
jer njima nekolicini to odgovara finansijski

muamua

pre 6 godina

lazal
apr sajt odes na deo za pretrazivanje ukucas partizanov maticni broj i dobices deo u desnom uglu gde mozes da zatrazis finansijske izvestaje