78

Ponedeljak, 04.09.2017.

14:15

Šćepanović 2001, sudije 2010, ko će odlučiti 2017? (ANKETA)

Košarkaši Srbije i Turske sastaju se (ponedeljak, 20h) treći put u Istanbulu na velikim takmičenjima u ovom veku.

Autor: A. Kovačević

Šæepanoviæ 2001, sudije 2010, ko æe odluèiti 2017? (ANKETA) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Професор Талтомар

pre 8 godina

@lal
Ништа нисам разумео у твом писанију сем бројева. Кад сам ја био мали прво су ме научили правопису па тек онда левом и десном двокораку, основном ставу, наскоку, скок-шуту.
Могао бих с тобом од Маниле наовамо ал' рачунам да ти не крадем време.
Има тих правописа сада где год хоћеш. За то није касно, за баскет јесте.
Уздравље!

BG na pjenu od mora

pre 8 godina

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?
(analiticar_amater, 04. septembar 2017 15:57)
Ma nista mi ne prisvajamo, nego cini mi se vi.
Ja kazem medalje je osvajala SFRJ, pa Jugoslavija, vi kazete Srbija i cak u najavi prvenstva tekst o tome da se ide na 8. zlato.
Onda se pricalo da nijednog CG u tim manjin Jugoslavijama, kad evo ga jedan okoreli svojim ogromnom cojones...
I koliko Srbija stvarno ima zlata, za 11 godina postojanja? Zeru.

malz

pre 8 godina

Spancima dosli svi osim Ljulja koji je povredjen, a kod nas : te ne da mi mama, pa sam se povredio , moram na pecanje i td.Tu se nesto drugo mulja , Sale zna zasto.

Jagodic.Kistanje

pre 8 godina

Jel se sećamo mi finale svetskog 2002 protiv Argentine, koga su tad sudije pokrale. Dal ima iko objektivan u ovom narodu?

Adriano_Galliani

pre 8 godina

2010. su nas sudije pokrale, nema sumnje. Slazem se.

Napisite onda nesto i o UEFAloni koja je krala nista manje od Turaka...

Goran

pre 8 godina

2001
Stojakovic 138pts na 6 utakmica, prosek od "tricavih" 23pts po utakmici, procenat suta za dva 67.5%, a za tri 51.7%, MVP prvenstva.

Drugi nas igrac bio je Dejan Bodiroga sa 12.3 pts po utakmici.
Treci je bio Milan Gurovic sa 10.5 pts po utakmici, i cetvrti Predrag Drobnjak sa 10 pts po utakmici.
Ostali su bili znatno manje bitni sa ispod 7pts po utakmici, a isli su otprilike ovako.
Scepanovic i Tomasevic sa 6.7pts, Jaric sa 6.2, Tarlac 5.5, Obradovic 4.3.

Eh da nam se rodi jos jedan Stojakovic ;)

zeljko

pre 8 godina

analiticar_amater ,preoteo ti je neki crnogorac djevojku ili zenu zato nas tako mrzis,opusti se prijatelju,zar je strasno od prve petorke sto su dva crnogorca i od dva jedan najbolji strelac,sto znaci 60%naprama 40% za vas.

gudura,o,tablu

pre 8 godina

turci opet daju koš tri sekunde pre kraja. Ali ovaj put regularno. Jovic izvodi loptu,Bogdan je zatvoren...Štimara jedini slobodan prima loptu,pravi korake,sudije ne sviraju...zaleće se i baca kamen s pola terena. lopta se odbija o zadnji obruč ,leti 3 m u vazduh i upada u koš kao kap

analiticar_amater

pre 8 godina

Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:47)

Sada gledam kako vas Hrvati gaze i uzivam. Koji Vlado Scepanovic, onaj sto se nije video celo prvenstvo dok su ga Srbi vodili do finala? U tadasnjoj reprezentaciji bila 2 igraca rodjena u Novom Sadu samo naspram 2 iz Crne Gore, eto koliki je bio vas doprinos. Da ne spominjem da je Drobnjak iz vecinski srpskog grada Bijelog Polja. A gde ste sad u kosarci? Koje ste medalje vi crnogorci od tad osvojili?

DylanDog

pre 8 godina

Mi smo otišli na ovo evropsko sa 40% snage.Nema Jokića,Tea,Bijelice,Raduljice,Simonovića,Kalinića itd.Ne možemo mnogo ni očekivati.

analiticar_amater

pre 8 godina

Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.
(Celtic, 4. septembar 2017 16:58)

Vau, cak dva potupno nebitna igraca iz CG! Vau kakav doprinos ste dali tom zlatu! Novi Sad dao dva igraca toj reprezentaciji, ostalo da ne spominjem. Navijaj slobodno za vasu bracu Turke, mani se Srbije jer mi ovde za vas sigurno necemo navijati.

Miljan Mandic - a ovaj analitičar nek se predstavi, red je kad toliko mržnje raspiruje

pre 8 godina

Zbog ovakvih Srba koji razmisljaju kao analiticar_amater, a ima ih puno nažalost, sramota me je sto sam Srbin, ali ima takvih na svim stranama valjda.

Svaka čast tom timu iz 2001, ali ima i ovaj tim dobre šanse ne potcenjujte naš tim ljudi. Odlični smo. I mi, i naša braća iz Crne Gore!

djuro

pre 8 godina

@Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
(BG na pjenu od mora, 04. septembar 2017 15:44)


Ne, no donio joj je zlato bitni Srbin iz Crne Gore..

SrbaBg

pre 8 godina

ljudi jedna stvar mi tako bode oci, polufinale svetskog prvenstva, kod nasih igraca najvise poena Marko Keselj 18 cak, pored takvih imena u timu. Secam se kako je Turcima davao trojke, koje su oni anulirali dobrim delom pomocu nepostojecih kos faulova. Naspram njega Bjelica, slicnih godina 3p. Poredjenje njihovih daljih karijera, Bjelica kakav ucinak u Feneru, sada u Minesoti. Keselj ne znam ni da li je igrao proteklih godina. Znam samo da se vratio u Zvezdu da spasi karijeru i bar zbog ovoga lepo sto su mu pruzili priliku za to.

Професор Талтомар

pre 8 godina

Јел изашао Тунчери - јесте.
Јел' био фаул над Величковићем - јесте.
Јел'су могли да свирају намерни Теодосићи - јесu, али нису.
Јел' нису корали Иљасовин над Крстићем - нису,а ли јесу.
На овом снимку последња четири минута лепо се види да нисмо имали организацију напада, да смо силовали тројке (посебно Теодосић), да су нас Турци сваки напад изиграли, да кад је Тунчери пробио Кешеља овај му оставио линију уместо поља, нико није затворио рекет.
Ми мало старији се добро сећамо док је чика Бора био генсек како нам се судило.
Како је било Аргентцима 2002. у финалу?
Нас боли неправда само кад не на нашу штету.
Зато мало мање острашћености, све је то драж спорта.
Срећно нашима вечарас.

analiticar_amater

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.

Celtic

pre 8 godina

@analiticar_amater
Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.

Blavor

pre 8 godina

Ne pamtim da je neka ekipa izgledala mocnije, kao Srbija 2001.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trt, 4. septembar 2017 14:35)
Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.

lal

pre 8 godina

@ogicg: za vlada ne znam konkretno, iako mi je dalji rod... ali ove scepanovice sto poznajem blize su svi do jednog ponosni crnogorci... samo sto je njihovo poimanje crnogorca = srbin iz crne gore, a ne montenegrin ili milogorac... ;)

lal

pre 8 godina

@profesor: kako nam se sudilo??? da nam se sudilo kao turcima dobili bismo dream team 96...
otrpilike je tolika razlika u kvalitetu bila izmedju ekipa... 30 poena...
ima nas jos "starijih" koji se secaju, pa kad vec analiziramo nasu igru, mogli bismo da analiziramo kako su argentinci igrali protiv nas (posto pretpostavljam da je tu bora licno zasluzan za nase zlato, zato sto sudija ne svira sumnjiv faul u poslednjoj sekundi pri neresenom rezultatu)... 2 poena u poslednjih 7 minuta na sampionatu...
bora je licno cipovao i djordjevica da sutira trojke 9/12... danilovicu je pozajmio kohones da zakuca preko sifonjera i rasplace ga... 97. je platio gataru da omadjija italijane tako da ne mogu da ubace 60 poena za 40 minuta... 96. njegove super moci zakazale u finalu, pa savic nije ozdravio preko noci, a paspalja je uspeo da hipnotise samo za prvo poluvreme... 98. naredio krdzalicu da upumpa u rebracu 11kg misicne mase, pa smo imali ekskluzivni americki produkt koji nam je doneo zlato... ali nije dobar taj cika bora, zaboravio nas na olimpijadi, nije mogao da pogura nas tim cak ni protiv jao minga i liliputanaca...
koja je to urbana legenda da smo mi imali protekciju u kosarci i to ni manje ni vise nego zbog jednog coveka...

lal

pre 8 godina

@analiticar_amater: pa ne igraju za cg ti sto ostavljaju podmukle komentare... da sam se rukovodio prema onima sto ostavljaju podmukle komentare, ne bih navijao ni za partizan protiv madjara... budale su uvek najglasnije...

Миодраг

pre 8 godina

Наша психа ако стисну и издрже притисак публике а поебно судија,буду погађали слободна бацања....

CJ

pre 8 godina

Koliko smo jaki bili 2001...pa po poenima (0) vidim da su Rakocevic i Milojevic bili epizodisti a njih dvojica bili najbolji medju najboljim igračima EL narednih godina. Mnogo dominantni smo bili tada.

Blavor

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.
(analiticar_amater, 4. septembar 2017 16:24)
Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.

analiticar_amater

pre 8 godina

ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lal, 4. septembar 2017 15:33)
Samo zato ne gotivis crnogorce? Srbija ce danas vecinski navijati za Srbe Sarica i Bogdanovica da napune kos lazne brace. Vidis kakve podmukle komentare ovde ostavljaju, i kako provociraju.

slomina

pre 8 godina

@analiticar_amater brate, odmori. vidis da te loze a ti se palis ko sibica. ne razumem zasto se ljudi toliko uzbudjuju oko tih prica srb-cg kad zdrav razum govori da smo isto? stoga, zar je bitno da li je bilo 12 cg momaka ili 12 srb momaka, kad su svejedno svima nama priredili veliku srecu i vecni ponos. provokatore i budale ces uvek imati, i kod nas i kod njih. srbija i crna gora do finala pa posle kako hoce!!!

analiticar_amater

pre 8 godina

Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BG na pjenu od mora, 4. septembar 2017 15:44)

Prvo, zlato se ne osvaja u jednoj utakmici jer ako izgubis u polufinalu ili cetvrtfinalu nista od zlata. Znaci nije nam taj Scepanovic nista doneo jer su iskljucivo srpski igraci izneli celo prvenstvo i pobedili bi smo u finalu i bez njega. Ovo zlato je nase i nicije vise, ali razumem te posto nemate nikakvih uspeha u sportu, ostaje vam da se kitite srpskim perijem i da se busate u grudi zbog 19 poena Scepanovica. A ko je postigao sve ostale koseve? Ko nas je doveo do finala? Srbi naravno. Nikada necu prezaliti sto smo tada bili u zajednici sa vama.

Mirko

pre 8 godina

Onaj osecaj kada prvi put u zivotu sam ravnodusan sta ce se desiti..jednostavno ovaj tim nema kvalitet potreban, nema borbenost, nema emociju, nema igrace za jedno takmicenje kakvo je EP.

Mi nemamo igrace koji mogu da pogode spolja sem Bogdanovica koji je svaku trecu partiju na nivou..znaci nemamo sutere, nemamo organizatora igre i to je to.

Ono sto imamo, tj. sto bi mogli da imamo je neka fanaticna odbrana i skok ali i to je pod znakom pitanja jer delujemo nekako mlitavi, nezainteresovani, uplaseni, pogubljeni, haoticni u napadu, smuseni u odbrani.

Mozda gresim (vreme ce pokazati) ali mi se cini da nam je 1/8 finala poslednja utakmica na sampionatu.

Nasa jedina sansa da dodjemo u priliku da se borimo za neku medalju je ta da Bogdanovic i Guduric svaki mec zavrse sa po 20-30 poena sto jednostavno nije moguce jer oni nemaju tu konstantu i stabilnost....ovaj drugi cak ni ne igra skoro nista do sada.

Ova ekipa je previse hendikepirana otkazima i povredama.
Bez Jokica i Bjelice bi jos nekako i mogli ali bez jos Kalinica, Simonovica, Teodosica i Nedovica nema teorije.

lal

pre 8 godina

4/21 za tri poena... sa najboljim trojkasem iz nba (ili jednim od najboljih)... ali zato drvlje i kamenje na bogdana...
za dva smo izdominirali, to nam je donelo rutinsku pobedu...
da ne pomisli neko da imam nesto protiv peje... samo konstatacija i "usporedba" sto bi rekla braca hrvati...
peja car... bogdan car... birca car... vasa car... laza car... ko god je nosio sveti srpski kosarkaski dres car...
kad se samo setim koliko smo pljuvali jarica protiv amera... 0 poena... izgubljene lopte... a onda trojka bez akcije sa 8 metara kao kap... pa 4/4 bacanja... a na trgu: ma rko ja ric... nije tolko los... nije tolko los... nije tolko los...

sto se tice 2010. to je najveca kradja u istoriji sporta... jos od sp u fudbalu protiv urugvaja imamo traumaticna iskustva sa kradjama na velikim takmicenjima... svirani su i penali spancima na 18 metara od gola... pa pedersen koji svira indirektan udarac a faul nad dejom u sred kaznenog... sve do pritiskanja tastera (kao da je trka na 100m i 2 mm :p) i brojeva koji otpadaju...
ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...

maxy

pre 8 godina

Vi sto pljujete Bogdana, Pedja Stojakovic je sutirao to finale trojke 1/7, ako to moze da se desi mozda i nasem najboljem igracu ikada, zasto ne moze Bogdanu? Sreca pa u ono vreme nisu bili komentari, pljuvali bismo mi i Bodirogu i Pedju.

samo kazem

pre 8 godina

Bogdan ovo resava metodom laganeze... :-) Salu na stranu,teska utakmica,mnogo faulova,sudije uz njih,ocekujem egal a mozda i pobedu Turaka,daj boze da se varam i da ih dobije 10 razlike.

analiticar_amater

pre 8 godina

oni vam zastavu,crkvu stvorili.bile vam gazde 500g i vi im sad za zlo nadjoste jednu nagazenu liniju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 4. septembar 2017 14:24)

Nisu stvorili ni zastavu ni crkvu, niti je Srbija bila 500 godina pod Turcima. Crkvu smo imali i mnogo pre njih a Srbija je bila pokorena nesto vise od 300 godina. Ali naravno, vi iz komsiluka sa nepostojecim nacionalnim identitetima utehu pronalazite u laganju o nama i nasoj istoriji.

Ironichna

pre 8 godina

Ona kradja iz 2010 je toliko bila sramna...Tad sam imala 22 godine i plakala sam kao kisa posle meca...nisam mogla da verujem da je bilo onakvo sudjenje...i da niko nije snosio posledice...zato cemo ih veceras ubedljivo dobiti...RAZVALITIIIII

Deda Tripko

pre 8 godina

Videh statistiku Srbija-Rusija.
Rusi za 3 šutirali 33 puta a mi 16.
Ako to ne popravimo tj ako se pojedinci i dalje budu plasili da sutnu mi necemo daleko dogurati.

Cuka

pre 8 godina

Evo jedan komentar od mene koji sam imao tu sreću da gledam uživo polufinale 2010. godine. I dan danas pamtim tu euforiju, navijanje i urlanje sa svih strana. Moja grupica navijača je bila odmah ispod turskih i cuvali su nas specijalci...posto smo bili ispod kosa video sam dobro da je Tunceri gazio aut liniju i dan danas nisam preboleo to. Posle utakmice su nam turci prilazili i tesili nas kako smo bili dobar protivnik

analiticar_amater

pre 8 godina

Naravno Crnogorac je sve rijesio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 4. septembar 2017 15:06)

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?

Ivan

pre 8 godina

Ovo na kraju sam cak i zaboravio, kada nam je ostalo pola sekunde za napad, bio je brutalan faul na Velickovicu. Dve nevidjene pljacke u jednoj sekundi.

Beli Vuk

pre 8 godina

Pa nije Šcepanovic odlucio prvenstvo 2001. Bio je dobar u finalu, ali mi smo tad imali vrhunski tim ,sa vrhunskim trenerom i jednostavno smo sve pokidali. To je bila ekipa sa vrhunskim pojedincima,ali vrhunski uigrana.
Sportski pozdrav

Igor

pre 8 godina

"Turčin je poentirao nakon što je jednom nogom bio bar pola metra u autu kada je primio loptu"

E vala i vi ga sad preteraste - bio je stopalom u autu, ali kojih "bar pola metra", cak je i gazio aut liniju - to sto smo pokradeni ne znaci da sad treba slepo da preuvelicavamo i lazemo.

Saša

pre 8 godina

Ljudi, došli smo sa trećim timom na Eurobasket. Koji je krajnji domet naše znatno oslabljene reprezentacije, to niko ne zna. Nerealno je stavljati pritisak na ove momke koji igraju i prebacivati im zbog mogućih loših igara. Nije Lazić kriv što ima bolove, a ni Bogdan koji, silom prilika, mora da krpi pozicije 1 i 2. Šta god da urade, makar su izašli na teren i dali sve od sebe.
No, najjače od svega je što nam nedostaju čak i Stefan Marković i Simonović više nego što smo ikada mogli da očekujemo.

Miki

pre 8 godina

Ne znam dal sam corav al vise pita gledam snimak, Turcin kome je lopta upucena je drzao nogu u autu, ali u trenutku kada ju je primio noga mu je bila u terenu.

BarbaDjole

pre 8 godina

Boleće me taj poraz u 1/2 finalu do kraja života. Ovako iz glave samo: Ašikova (ne)bacanja, u zadnjih 2 minuta Krle i Novica daju koševe uz faul koje niko ne svira(Novičin 2+1 bi bio za 2 poena razlike pred zadnji napad Turaka) i onda sve to začine na kraju izlaskom Tunčerija iz terena.

Gde ja živim

pre 8 godina

Najveći problem te utakmice nije gaženje linije već celokupno suđenje. Nama su sudili svako "češanje", a njima ni mnogo grublje stvari. Pa Samo je Omer Onan zaslužio 2 tehničke zbog unošenja u facu sudijama, a mislim da umalo Teo nije dobio jer je nešto promrmljao u bradu. Ono što je takođe činjenica i gde smo mi krivi je što smo na 8 ili 7 razlike dva napada prosuli. Dakle mogli smo da ih dobijemo i pored sudija. Najgora stvar je što su posle tog prvenstva (ne samo zbog njega) skoro svi potonuli i slabije odigrali narednih nekoliko godina. Međutim to je sada već prošlost i treba se okrenuti sadašnjosti. Ostaje žal jer mislim da je taj tim bio još kompaktniji nego onaj iz 2014. godine. Kešelj i Savan igrali kao u transu, Teo radio šta je hteo, Krle fenomenalan. Jedino je Tepić te godine bio malo bled (setimo se Nemačke), dok je godinu dana kasnije bio bolji, ali tada su svi ostali bili lošiji. Šteta, ali idemo dalje.

Za 2001. godinu nema šta puno da se kaže, brutalni pojedinci i ubedljivo zlato.

turbo

pre 8 godina

Odakle samo 2 susreta o ovom veku? Pa bili smo u grupi 2002uge u Indijani i dobili smo Turke i to u utakmici koja i nije bila tesna, koliko se secam

Igor

pre 8 godina

"Turčin je poentirao nakon što je jednom nogom bio bar pola metra u autu kada je primio loptu"

E vala i vi ga sad preteraste - bio je stopalom u autu, ali kojih "bar pola metra", cak je i gazio aut liniju - to sto smo pokradeni ne znaci da sad treba slepo da preuvelicavamo i lazemo.

Saša

pre 8 godina

Ljudi, došli smo sa trećim timom na Eurobasket. Koji je krajnji domet naše znatno oslabljene reprezentacije, to niko ne zna. Nerealno je stavljati pritisak na ove momke koji igraju i prebacivati im zbog mogućih loših igara. Nije Lazić kriv što ima bolove, a ni Bogdan koji, silom prilika, mora da krpi pozicije 1 i 2. Šta god da urade, makar su izašli na teren i dali sve od sebe.
No, najjače od svega je što nam nedostaju čak i Stefan Marković i Simonović više nego što smo ikada mogli da očekujemo.

Cuka

pre 8 godina

Evo jedan komentar od mene koji sam imao tu sreću da gledam uživo polufinale 2010. godine. I dan danas pamtim tu euforiju, navijanje i urlanje sa svih strana. Moja grupica navijača je bila odmah ispod turskih i cuvali su nas specijalci...posto smo bili ispod kosa video sam dobro da je Tunceri gazio aut liniju i dan danas nisam preboleo to. Posle utakmice su nam turci prilazili i tesili nas kako smo bili dobar protivnik

Ironichna

pre 8 godina

Ona kradja iz 2010 je toliko bila sramna...Tad sam imala 22 godine i plakala sam kao kisa posle meca...nisam mogla da verujem da je bilo onakvo sudjenje...i da niko nije snosio posledice...zato cemo ih veceras ubedljivo dobiti...RAZVALITIIIII

Gde ja živim

pre 8 godina

Najveći problem te utakmice nije gaženje linije već celokupno suđenje. Nama su sudili svako "češanje", a njima ni mnogo grublje stvari. Pa Samo je Omer Onan zaslužio 2 tehničke zbog unošenja u facu sudijama, a mislim da umalo Teo nije dobio jer je nešto promrmljao u bradu. Ono što je takođe činjenica i gde smo mi krivi je što smo na 8 ili 7 razlike dva napada prosuli. Dakle mogli smo da ih dobijemo i pored sudija. Najgora stvar je što su posle tog prvenstva (ne samo zbog njega) skoro svi potonuli i slabije odigrali narednih nekoliko godina. Međutim to je sada već prošlost i treba se okrenuti sadašnjosti. Ostaje žal jer mislim da je taj tim bio još kompaktniji nego onaj iz 2014. godine. Kešelj i Savan igrali kao u transu, Teo radio šta je hteo, Krle fenomenalan. Jedino je Tepić te godine bio malo bled (setimo se Nemačke), dok je godinu dana kasnije bio bolji, ali tada su svi ostali bili lošiji. Šteta, ali idemo dalje.

Za 2001. godinu nema šta puno da se kaže, brutalni pojedinci i ubedljivo zlato.

Ivan

pre 8 godina

Ovo na kraju sam cak i zaboravio, kada nam je ostalo pola sekunde za napad, bio je brutalan faul na Velickovicu. Dve nevidjene pljacke u jednoj sekundi.

BarbaDjole

pre 8 godina

Boleće me taj poraz u 1/2 finalu do kraja života. Ovako iz glave samo: Ašikova (ne)bacanja, u zadnjih 2 minuta Krle i Novica daju koševe uz faul koje niko ne svira(Novičin 2+1 bi bio za 2 poena razlike pred zadnji napad Turaka) i onda sve to začine na kraju izlaskom Tunčerija iz terena.

analiticar_amater

pre 8 godina

oni vam zastavu,crkvu stvorili.bile vam gazde 500g i vi im sad za zlo nadjoste jednu nagazenu liniju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 4. septembar 2017 14:24)

Nisu stvorili ni zastavu ni crkvu, niti je Srbija bila 500 godina pod Turcima. Crkvu smo imali i mnogo pre njih a Srbija je bila pokorena nesto vise od 300 godina. Ali naravno, vi iz komsiluka sa nepostojecim nacionalnim identitetima utehu pronalazite u laganju o nama i nasoj istoriji.

lal

pre 8 godina

4/21 za tri poena... sa najboljim trojkasem iz nba (ili jednim od najboljih)... ali zato drvlje i kamenje na bogdana...
za dva smo izdominirali, to nam je donelo rutinsku pobedu...
da ne pomisli neko da imam nesto protiv peje... samo konstatacija i "usporedba" sto bi rekla braca hrvati...
peja car... bogdan car... birca car... vasa car... laza car... ko god je nosio sveti srpski kosarkaski dres car...
kad se samo setim koliko smo pljuvali jarica protiv amera... 0 poena... izgubljene lopte... a onda trojka bez akcije sa 8 metara kao kap... pa 4/4 bacanja... a na trgu: ma rko ja ric... nije tolko los... nije tolko los... nije tolko los...

sto se tice 2010. to je najveca kradja u istoriji sporta... jos od sp u fudbalu protiv urugvaja imamo traumaticna iskustva sa kradjama na velikim takmicenjima... svirani su i penali spancima na 18 metara od gola... pa pedersen koji svira indirektan udarac a faul nad dejom u sred kaznenog... sve do pritiskanja tastera (kao da je trka na 100m i 2 mm :p) i brojeva koji otpadaju...
ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...

Deda Tripko

pre 8 godina

Videh statistiku Srbija-Rusija.
Rusi za 3 šutirali 33 puta a mi 16.
Ako to ne popravimo tj ako se pojedinci i dalje budu plasili da sutnu mi necemo daleko dogurati.

maxy

pre 8 godina

Vi sto pljujete Bogdana, Pedja Stojakovic je sutirao to finale trojke 1/7, ako to moze da se desi mozda i nasem najboljem igracu ikada, zasto ne moze Bogdanu? Sreca pa u ono vreme nisu bili komentari, pljuvali bismo mi i Bodirogu i Pedju.

lal

pre 8 godina

@ogicg: za vlada ne znam konkretno, iako mi je dalji rod... ali ove scepanovice sto poznajem blize su svi do jednog ponosni crnogorci... samo sto je njihovo poimanje crnogorca = srbin iz crne gore, a ne montenegrin ili milogorac... ;)

Професор Талтомар

pre 8 godina

Јел изашао Тунчери - јесте.
Јел' био фаул над Величковићем - јесте.
Јел'су могли да свирају намерни Теодосићи - јесu, али нису.
Јел' нису корали Иљасовин над Крстићем - нису,а ли јесу.
На овом снимку последња четири минута лепо се види да нисмо имали организацију напада, да смо силовали тројке (посебно Теодосић), да су нас Турци сваки напад изиграли, да кад је Тунчери пробио Кешеља овај му оставио линију уместо поља, нико није затворио рекет.
Ми мало старији се добро сећамо док је чика Бора био генсек како нам се судило.
Како је било Аргентцима 2002. у финалу?
Нас боли неправда само кад не на нашу штету.
Зато мало мање острашћености, све је то драж спорта.
Срећно нашима вечарас.

Beli Vuk

pre 8 godina

Pa nije Šcepanovic odlucio prvenstvo 2001. Bio je dobar u finalu, ali mi smo tad imali vrhunski tim ,sa vrhunskim trenerom i jednostavno smo sve pokidali. To je bila ekipa sa vrhunskim pojedincima,ali vrhunski uigrana.
Sportski pozdrav

analiticar_amater

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.

samo kazem

pre 8 godina

Bogdan ovo resava metodom laganeze... :-) Salu na stranu,teska utakmica,mnogo faulova,sudije uz njih,ocekujem egal a mozda i pobedu Turaka,daj boze da se varam i da ih dobije 10 razlike.

analiticar_amater

pre 8 godina

Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BG na pjenu od mora, 4. septembar 2017 15:44)

Prvo, zlato se ne osvaja u jednoj utakmici jer ako izgubis u polufinalu ili cetvrtfinalu nista od zlata. Znaci nije nam taj Scepanovic nista doneo jer su iskljucivo srpski igraci izneli celo prvenstvo i pobedili bi smo u finalu i bez njega. Ovo zlato je nase i nicije vise, ali razumem te posto nemate nikakvih uspeha u sportu, ostaje vam da se kitite srpskim perijem i da se busate u grudi zbog 19 poena Scepanovica. A ko je postigao sve ostale koseve? Ko nas je doveo do finala? Srbi naravno. Nikada necu prezaliti sto smo tada bili u zajednici sa vama.

lal

pre 8 godina

@profesor: kako nam se sudilo??? da nam se sudilo kao turcima dobili bismo dream team 96...
otrpilike je tolika razlika u kvalitetu bila izmedju ekipa... 30 poena...
ima nas jos "starijih" koji se secaju, pa kad vec analiziramo nasu igru, mogli bismo da analiziramo kako su argentinci igrali protiv nas (posto pretpostavljam da je tu bora licno zasluzan za nase zlato, zato sto sudija ne svira sumnjiv faul u poslednjoj sekundi pri neresenom rezultatu)... 2 poena u poslednjih 7 minuta na sampionatu...
bora je licno cipovao i djordjevica da sutira trojke 9/12... danilovicu je pozajmio kohones da zakuca preko sifonjera i rasplace ga... 97. je platio gataru da omadjija italijane tako da ne mogu da ubace 60 poena za 40 minuta... 96. njegove super moci zakazale u finalu, pa savic nije ozdravio preko noci, a paspalja je uspeo da hipnotise samo za prvo poluvreme... 98. naredio krdzalicu da upumpa u rebracu 11kg misicne mase, pa smo imali ekskluzivni americki produkt koji nam je doneo zlato... ali nije dobar taj cika bora, zaboravio nas na olimpijadi, nije mogao da pogura nas tim cak ni protiv jao minga i liliputanaca...
koja je to urbana legenda da smo mi imali protekciju u kosarci i to ni manje ni vise nego zbog jednog coveka...

analiticar_amater

pre 8 godina

Naravno Crnogorac je sve rijesio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 4. septembar 2017 15:06)

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?

slomina

pre 8 godina

@analiticar_amater brate, odmori. vidis da te loze a ti se palis ko sibica. ne razumem zasto se ljudi toliko uzbudjuju oko tih prica srb-cg kad zdrav razum govori da smo isto? stoga, zar je bitno da li je bilo 12 cg momaka ili 12 srb momaka, kad su svejedno svima nama priredili veliku srecu i vecni ponos. provokatore i budale ces uvek imati, i kod nas i kod njih. srbija i crna gora do finala pa posle kako hoce!!!

Celtic

pre 8 godina

@analiticar_amater
Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.

djuro

pre 8 godina

@Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
(BG na pjenu od mora, 04. septembar 2017 15:44)


Ne, no donio joj je zlato bitni Srbin iz Crne Gore..

Miljan Mandic - a ovaj analitičar nek se predstavi, red je kad toliko mržnje raspiruje

pre 8 godina

Zbog ovakvih Srba koji razmisljaju kao analiticar_amater, a ima ih puno nažalost, sramota me je sto sam Srbin, ali ima takvih na svim stranama valjda.

Svaka čast tom timu iz 2001, ali ima i ovaj tim dobre šanse ne potcenjujte naš tim ljudi. Odlični smo. I mi, i naša braća iz Crne Gore!

CJ

pre 8 godina

Koliko smo jaki bili 2001...pa po poenima (0) vidim da su Rakocevic i Milojevic bili epizodisti a njih dvojica bili najbolji medju najboljim igračima EL narednih godina. Mnogo dominantni smo bili tada.

gudura,o,tablu

pre 8 godina

turci opet daju koš tri sekunde pre kraja. Ali ovaj put regularno. Jovic izvodi loptu,Bogdan je zatvoren...Štimara jedini slobodan prima loptu,pravi korake,sudije ne sviraju...zaleće se i baca kamen s pola terena. lopta se odbija o zadnji obruč ,leti 3 m u vazduh i upada u koš kao kap

Miki

pre 8 godina

Ne znam dal sam corav al vise pita gledam snimak, Turcin kome je lopta upucena je drzao nogu u autu, ali u trenutku kada ju je primio noga mu je bila u terenu.

SrbaBg

pre 8 godina

ljudi jedna stvar mi tako bode oci, polufinale svetskog prvenstva, kod nasih igraca najvise poena Marko Keselj 18 cak, pored takvih imena u timu. Secam se kako je Turcima davao trojke, koje su oni anulirali dobrim delom pomocu nepostojecih kos faulova. Naspram njega Bjelica, slicnih godina 3p. Poredjenje njihovih daljih karijera, Bjelica kakav ucinak u Feneru, sada u Minesoti. Keselj ne znam ni da li je igrao proteklih godina. Znam samo da se vratio u Zvezdu da spasi karijeru i bar zbog ovoga lepo sto su mu pruzili priliku za to.

lal

pre 8 godina

@analiticar_amater: pa ne igraju za cg ti sto ostavljaju podmukle komentare... da sam se rukovodio prema onima sto ostavljaju podmukle komentare, ne bih navijao ni za partizan protiv madjara... budale su uvek najglasnije...

Goran

pre 8 godina

2001
Stojakovic 138pts na 6 utakmica, prosek od "tricavih" 23pts po utakmici, procenat suta za dva 67.5%, a za tri 51.7%, MVP prvenstva.

Drugi nas igrac bio je Dejan Bodiroga sa 12.3 pts po utakmici.
Treci je bio Milan Gurovic sa 10.5 pts po utakmici, i cetvrti Predrag Drobnjak sa 10 pts po utakmici.
Ostali su bili znatno manje bitni sa ispod 7pts po utakmici, a isli su otprilike ovako.
Scepanovic i Tomasevic sa 6.7pts, Jaric sa 6.2, Tarlac 5.5, Obradovic 4.3.

Eh da nam se rodi jos jedan Stojakovic ;)

DylanDog

pre 8 godina

Mi smo otišli na ovo evropsko sa 40% snage.Nema Jokića,Tea,Bijelice,Raduljice,Simonovića,Kalinića itd.Ne možemo mnogo ni očekivati.

Mirko

pre 8 godina

Onaj osecaj kada prvi put u zivotu sam ravnodusan sta ce se desiti..jednostavno ovaj tim nema kvalitet potreban, nema borbenost, nema emociju, nema igrace za jedno takmicenje kakvo je EP.

Mi nemamo igrace koji mogu da pogode spolja sem Bogdanovica koji je svaku trecu partiju na nivou..znaci nemamo sutere, nemamo organizatora igre i to je to.

Ono sto imamo, tj. sto bi mogli da imamo je neka fanaticna odbrana i skok ali i to je pod znakom pitanja jer delujemo nekako mlitavi, nezainteresovani, uplaseni, pogubljeni, haoticni u napadu, smuseni u odbrani.

Mozda gresim (vreme ce pokazati) ali mi se cini da nam je 1/8 finala poslednja utakmica na sampionatu.

Nasa jedina sansa da dodjemo u priliku da se borimo za neku medalju je ta da Bogdanovic i Guduric svaki mec zavrse sa po 20-30 poena sto jednostavno nije moguce jer oni nemaju tu konstantu i stabilnost....ovaj drugi cak ni ne igra skoro nista do sada.

Ova ekipa je previse hendikepirana otkazima i povredama.
Bez Jokica i Bjelice bi jos nekako i mogli ali bez jos Kalinica, Simonovica, Teodosica i Nedovica nema teorije.

analiticar_amater

pre 8 godina

ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lal, 4. septembar 2017 15:33)
Samo zato ne gotivis crnogorce? Srbija ce danas vecinski navijati za Srbe Sarica i Bogdanovica da napune kos lazne brace. Vidis kakve podmukle komentare ovde ostavljaju, i kako provociraju.

Blavor

pre 8 godina

Ne pamtim da je neka ekipa izgledala mocnije, kao Srbija 2001.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trt, 4. septembar 2017 14:35)
Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.

Jagodic.Kistanje

pre 8 godina

Jel se sećamo mi finale svetskog 2002 protiv Argentine, koga su tad sudije pokrale. Dal ima iko objektivan u ovom narodu?

turbo

pre 8 godina

Odakle samo 2 susreta o ovom veku? Pa bili smo u grupi 2002uge u Indijani i dobili smo Turke i to u utakmici koja i nije bila tesna, koliko se secam

zeljko

pre 8 godina

analiticar_amater ,preoteo ti je neki crnogorac djevojku ili zenu zato nas tako mrzis,opusti se prijatelju,zar je strasno od prve petorke sto su dva crnogorca i od dva jedan najbolji strelac,sto znaci 60%naprama 40% za vas.

Blavor

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.
(analiticar_amater, 4. septembar 2017 16:24)
Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.

Миодраг

pre 8 godina

Наша психа ако стисну и издрже притисак публике а поебно судија,буду погађали слободна бацања....

analiticar_amater

pre 8 godina

Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.
(Celtic, 4. septembar 2017 16:58)

Vau, cak dva potupno nebitna igraca iz CG! Vau kakav doprinos ste dali tom zlatu! Novi Sad dao dva igraca toj reprezentaciji, ostalo da ne spominjem. Navijaj slobodno za vasu bracu Turke, mani se Srbije jer mi ovde za vas sigurno necemo navijati.

analiticar_amater

pre 8 godina

Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:47)

Sada gledam kako vas Hrvati gaze i uzivam. Koji Vlado Scepanovic, onaj sto se nije video celo prvenstvo dok su ga Srbi vodili do finala? U tadasnjoj reprezentaciji bila 2 igraca rodjena u Novom Sadu samo naspram 2 iz Crne Gore, eto koliki je bio vas doprinos. Da ne spominjem da je Drobnjak iz vecinski srpskog grada Bijelog Polja. A gde ste sad u kosarci? Koje ste medalje vi crnogorci od tad osvojili?

BG na pjenu od mora

pre 8 godina

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?
(analiticar_amater, 04. septembar 2017 15:57)
Ma nista mi ne prisvajamo, nego cini mi se vi.
Ja kazem medalje je osvajala SFRJ, pa Jugoslavija, vi kazete Srbija i cak u najavi prvenstva tekst o tome da se ide na 8. zlato.
Onda se pricalo da nijednog CG u tim manjin Jugoslavijama, kad evo ga jedan okoreli svojim ogromnom cojones...
I koliko Srbija stvarno ima zlata, za 11 godina postojanja? Zeru.

Професор Талтомар

pre 8 godina

@lal
Ништа нисам разумео у твом писанију сем бројева. Кад сам ја био мали прво су ме научили правопису па тек онда левом и десном двокораку, основном ставу, наскоку, скок-шуту.
Могао бих с тобом од Маниле наовамо ал' рачунам да ти не крадем време.
Има тих правописа сада где год хоћеш. За то није касно, за баскет јесте.
Уздравље!

Adriano_Galliani

pre 8 godina

2010. su nas sudije pokrale, nema sumnje. Slazem se.

Napisite onda nesto i o UEFAloni koja je krala nista manje od Turaka...

malz

pre 8 godina

Spancima dosli svi osim Ljulja koji je povredjen, a kod nas : te ne da mi mama, pa sam se povredio , moram na pecanje i td.Tu se nesto drugo mulja , Sale zna zasto.

Blavor

pre 8 godina

Ne pamtim da je neka ekipa izgledala mocnije, kao Srbija 2001.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trt, 4. septembar 2017 14:35)
Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.

Mirko

pre 8 godina

Onaj osecaj kada prvi put u zivotu sam ravnodusan sta ce se desiti..jednostavno ovaj tim nema kvalitet potreban, nema borbenost, nema emociju, nema igrace za jedno takmicenje kakvo je EP.

Mi nemamo igrace koji mogu da pogode spolja sem Bogdanovica koji je svaku trecu partiju na nivou..znaci nemamo sutere, nemamo organizatora igre i to je to.

Ono sto imamo, tj. sto bi mogli da imamo je neka fanaticna odbrana i skok ali i to je pod znakom pitanja jer delujemo nekako mlitavi, nezainteresovani, uplaseni, pogubljeni, haoticni u napadu, smuseni u odbrani.

Mozda gresim (vreme ce pokazati) ali mi se cini da nam je 1/8 finala poslednja utakmica na sampionatu.

Nasa jedina sansa da dodjemo u priliku da se borimo za neku medalju je ta da Bogdanovic i Guduric svaki mec zavrse sa po 20-30 poena sto jednostavno nije moguce jer oni nemaju tu konstantu i stabilnost....ovaj drugi cak ni ne igra skoro nista do sada.

Ova ekipa je previse hendikepirana otkazima i povredama.
Bez Jokica i Bjelice bi jos nekako i mogli ali bez jos Kalinica, Simonovica, Teodosica i Nedovica nema teorije.

Miki

pre 8 godina

Ne znam dal sam corav al vise pita gledam snimak, Turcin kome je lopta upucena je drzao nogu u autu, ali u trenutku kada ju je primio noga mu je bila u terenu.

Професор Талтомар

pre 8 godina

Јел изашао Тунчери - јесте.
Јел' био фаул над Величковићем - јесте.
Јел'су могли да свирају намерни Теодосићи - јесu, али нису.
Јел' нису корали Иљасовин над Крстићем - нису,а ли јесу.
На овом снимку последња четири минута лепо се види да нисмо имали организацију напада, да смо силовали тројке (посебно Теодосић), да су нас Турци сваки напад изиграли, да кад је Тунчери пробио Кешеља овај му оставио линију уместо поља, нико није затворио рекет.
Ми мало старији се добро сећамо док је чика Бора био генсек како нам се судило.
Како је било Аргентцима 2002. у финалу?
Нас боли неправда само кад не на нашу штету.
Зато мало мање острашћености, све је то драж спорта.
Срећно нашима вечарас.

BG na pjenu od mora

pre 8 godina

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?
(analiticar_amater, 04. septembar 2017 15:57)
Ma nista mi ne prisvajamo, nego cini mi se vi.
Ja kazem medalje je osvajala SFRJ, pa Jugoslavija, vi kazete Srbija i cak u najavi prvenstva tekst o tome da se ide na 8. zlato.
Onda se pricalo da nijednog CG u tim manjin Jugoslavijama, kad evo ga jedan okoreli svojim ogromnom cojones...
I koliko Srbija stvarno ima zlata, za 11 godina postojanja? Zeru.

analiticar_amater

pre 8 godina

Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.
(Celtic, 4. septembar 2017 16:58)

Vau, cak dva potupno nebitna igraca iz CG! Vau kakav doprinos ste dali tom zlatu! Novi Sad dao dva igraca toj reprezentaciji, ostalo da ne spominjem. Navijaj slobodno za vasu bracu Turke, mani se Srbije jer mi ovde za vas sigurno necemo navijati.

analiticar_amater

pre 8 godina

Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:47)

Sada gledam kako vas Hrvati gaze i uzivam. Koji Vlado Scepanovic, onaj sto se nije video celo prvenstvo dok su ga Srbi vodili do finala? U tadasnjoj reprezentaciji bila 2 igraca rodjena u Novom Sadu samo naspram 2 iz Crne Gore, eto koliki je bio vas doprinos. Da ne spominjem da je Drobnjak iz vecinski srpskog grada Bijelog Polja. A gde ste sad u kosarci? Koje ste medalje vi crnogorci od tad osvojili?

Blavor

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.
(analiticar_amater, 4. septembar 2017 16:24)
Pozdravio te Vlado Scepanovic , i salje ti pozdrave od Predraga Drobnjaka , a sad nastavi da gledas teletabise.

lal

pre 8 godina

4/21 za tri poena... sa najboljim trojkasem iz nba (ili jednim od najboljih)... ali zato drvlje i kamenje na bogdana...
za dva smo izdominirali, to nam je donelo rutinsku pobedu...
da ne pomisli neko da imam nesto protiv peje... samo konstatacija i "usporedba" sto bi rekla braca hrvati...
peja car... bogdan car... birca car... vasa car... laza car... ko god je nosio sveti srpski kosarkaski dres car...
kad se samo setim koliko smo pljuvali jarica protiv amera... 0 poena... izgubljene lopte... a onda trojka bez akcije sa 8 metara kao kap... pa 4/4 bacanja... a na trgu: ma rko ja ric... nije tolko los... nije tolko los... nije tolko los...

sto se tice 2010. to je najveca kradja u istoriji sporta... jos od sp u fudbalu protiv urugvaja imamo traumaticna iskustva sa kradjama na velikim takmicenjima... svirani su i penali spancima na 18 metara od gola... pa pedersen koji svira indirektan udarac a faul nad dejom u sred kaznenog... sve do pritiskanja tastera (kao da je trka na 100m i 2 mm :p) i brojeva koji otpadaju...
ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...

zeljko

pre 8 godina

analiticar_amater ,preoteo ti je neki crnogorac djevojku ili zenu zato nas tako mrzis,opusti se prijatelju,zar je strasno od prve petorke sto su dva crnogorca i od dva jedan najbolji strelac,sto znaci 60%naprama 40% za vas.

Beli Vuk

pre 8 godina

Pa nije Šcepanovic odlucio prvenstvo 2001. Bio je dobar u finalu, ali mi smo tad imali vrhunski tim ,sa vrhunskim trenerom i jednostavno smo sve pokidali. To je bila ekipa sa vrhunskim pojedincima,ali vrhunski uigrana.
Sportski pozdrav

analiticar_amater

pre 8 godina

ali sve to se moze podvesti i pod nesrecan slucaj ili nepravdu... sto se tice kosarke, ono je bio klasican protiv prirodni blud nad kosarkaskom igrom... sa onakvim sudjenjem, pobedili bismo ih samo u vaterpolu... realan rezultat je bio +30 za nas...
turcima do kraja univerzuma zelim sve najgore u kosarci... da igraju protiv hrvata, navijao bih za hrvate sa sve sahovnicom na grudima... ma da igraju protiv tzv kosova, navijao bih za srce srbije!!! fazon, ne gotivim crnogorce zato sto im je trener onaj mustafa... hida od tada ne smatram bratom... besramno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lal, 4. septembar 2017 15:33)
Samo zato ne gotivis crnogorce? Srbija ce danas vecinski navijati za Srbe Sarica i Bogdanovica da napune kos lazne brace. Vidis kakve podmukle komentare ovde ostavljaju, i kako provociraju.

Jagodic.Kistanje

pre 8 godina

Jel se sećamo mi finale svetskog 2002 protiv Argentine, koga su tad sudije pokrale. Dal ima iko objektivan u ovom narodu?

turbo

pre 8 godina

Odakle samo 2 susreta o ovom veku? Pa bili smo u grupi 2002uge u Indijani i dobili smo Turke i to u utakmici koja i nije bila tesna, koliko se secam

Igor

pre 8 godina

"Turčin je poentirao nakon što je jednom nogom bio bar pola metra u autu kada je primio loptu"

E vala i vi ga sad preteraste - bio je stopalom u autu, ali kojih "bar pola metra", cak je i gazio aut liniju - to sto smo pokradeni ne znaci da sad treba slepo da preuvelicavamo i lazemo.

analiticar_amater

pre 8 godina

Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BG na pjenu od mora, 4. septembar 2017 15:44)

Prvo, zlato se ne osvaja u jednoj utakmici jer ako izgubis u polufinalu ili cetvrtfinalu nista od zlata. Znaci nije nam taj Scepanovic nista doneo jer su iskljucivo srpski igraci izneli celo prvenstvo i pobedili bi smo u finalu i bez njega. Ovo zlato je nase i nicije vise, ali razumem te posto nemate nikakvih uspeha u sportu, ostaje vam da se kitite srpskim perijem i da se busate u grudi zbog 19 poena Scepanovica. A ko je postigao sve ostale koseve? Ko nas je doveo do finala? Srbi naravno. Nikada necu prezaliti sto smo tada bili u zajednici sa vama.

analiticar_amater

pre 8 godina

Naravno Crnogorac je sve rijesio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 4. septembar 2017 15:06)

Jedan jedini crnogorski igrac u toj reprezentaciji a pobedili bi smo iz bez njega. Ali naravno posto vas nigde nema u sportu jedino vam ostaju ovakve provokacije i otimanje nasih uspeha. Nikada necu prezaliti sto se nismo od vas odvojili jos 91. i sto nismo sva ta zlata osvajali kao Srbija. Te medalje su i ovako samo nase jer nikav doprinos niste dali. Kad se vec tako busas, sto sad neki crnogorac u dresu Montenegra ne resi neko finale?

analiticar_amater

pre 8 godina

oni vam zastavu,crkvu stvorili.bile vam gazde 500g i vi im sad za zlo nadjoste jednu nagazenu liniju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 4. septembar 2017 14:24)

Nisu stvorili ni zastavu ni crkvu, niti je Srbija bila 500 godina pod Turcima. Crkvu smo imali i mnogo pre njih a Srbija je bila pokorena nesto vise od 300 godina. Ali naravno, vi iz komsiluka sa nepostojecim nacionalnim identitetima utehu pronalazite u laganju o nama i nasoj istoriji.

analiticar_amater

pre 8 godina

Slabo tebe pamcenje sluzi , provjeri dal je tad bila drzava Srbija ili se drugacije zvala.
(Blavor, 4. septembar 2017 16:11)

Srbija, Srbija, ovo su Srbi osvojili. To sto se sticajem nesrecnih okolnosti drzava tad drugacije zvala ne menja cinjenicu da je Srbija osvojila to zlato a da vi crnogorci sa tim nemate nikakve veze.

lal

pre 8 godina

@profesor: kako nam se sudilo??? da nam se sudilo kao turcima dobili bismo dream team 96...
otrpilike je tolika razlika u kvalitetu bila izmedju ekipa... 30 poena...
ima nas jos "starijih" koji se secaju, pa kad vec analiziramo nasu igru, mogli bismo da analiziramo kako su argentinci igrali protiv nas (posto pretpostavljam da je tu bora licno zasluzan za nase zlato, zato sto sudija ne svira sumnjiv faul u poslednjoj sekundi pri neresenom rezultatu)... 2 poena u poslednjih 7 minuta na sampionatu...
bora je licno cipovao i djordjevica da sutira trojke 9/12... danilovicu je pozajmio kohones da zakuca preko sifonjera i rasplace ga... 97. je platio gataru da omadjija italijane tako da ne mogu da ubace 60 poena za 40 minuta... 96. njegove super moci zakazale u finalu, pa savic nije ozdravio preko noci, a paspalja je uspeo da hipnotise samo za prvo poluvreme... 98. naredio krdzalicu da upumpa u rebracu 11kg misicne mase, pa smo imali ekskluzivni americki produkt koji nam je doneo zlato... ali nije dobar taj cika bora, zaboravio nas na olimpijadi, nije mogao da pogura nas tim cak ni protiv jao minga i liliputanaca...
koja je to urbana legenda da smo mi imali protekciju u kosarci i to ni manje ni vise nego zbog jednog coveka...

Saša

pre 8 godina

Ljudi, došli smo sa trećim timom na Eurobasket. Koji je krajnji domet naše znatno oslabljene reprezentacije, to niko ne zna. Nerealno je stavljati pritisak na ove momke koji igraju i prebacivati im zbog mogućih loših igara. Nije Lazić kriv što ima bolove, a ni Bogdan koji, silom prilika, mora da krpi pozicije 1 i 2. Šta god da urade, makar su izašli na teren i dali sve od sebe.
No, najjače od svega je što nam nedostaju čak i Stefan Marković i Simonović više nego što smo ikada mogli da očekujemo.

Ironichna

pre 8 godina

Ona kradja iz 2010 je toliko bila sramna...Tad sam imala 22 godine i plakala sam kao kisa posle meca...nisam mogla da verujem da je bilo onakvo sudjenje...i da niko nije snosio posledice...zato cemo ih veceras ubedljivo dobiti...RAZVALITIIIII

Cuka

pre 8 godina

Evo jedan komentar od mene koji sam imao tu sreću da gledam uživo polufinale 2010. godine. I dan danas pamtim tu euforiju, navijanje i urlanje sa svih strana. Moja grupica navijača je bila odmah ispod turskih i cuvali su nas specijalci...posto smo bili ispod kosa video sam dobro da je Tunceri gazio aut liniju i dan danas nisam preboleo to. Posle utakmice su nam turci prilazili i tesili nas kako smo bili dobar protivnik

BarbaDjole

pre 8 godina

Boleće me taj poraz u 1/2 finalu do kraja života. Ovako iz glave samo: Ašikova (ne)bacanja, u zadnjih 2 minuta Krle i Novica daju koševe uz faul koje niko ne svira(Novičin 2+1 bi bio za 2 poena razlike pred zadnji napad Turaka) i onda sve to začine na kraju izlaskom Tunčerija iz terena.

samo kazem

pre 8 godina

Bogdan ovo resava metodom laganeze... :-) Salu na stranu,teska utakmica,mnogo faulova,sudije uz njih,ocekujem egal a mozda i pobedu Turaka,daj boze da se varam i da ih dobije 10 razlike.

lal

pre 8 godina

@ogicg: za vlada ne znam konkretno, iako mi je dalji rod... ali ove scepanovice sto poznajem blize su svi do jednog ponosni crnogorci... samo sto je njihovo poimanje crnogorca = srbin iz crne gore, a ne montenegrin ili milogorac... ;)

lal

pre 8 godina

@analiticar_amater: pa ne igraju za cg ti sto ostavljaju podmukle komentare... da sam se rukovodio prema onima sto ostavljaju podmukle komentare, ne bih navijao ni za partizan protiv madjara... budale su uvek najglasnije...

Celtic

pre 8 godina

@analiticar_amater
Ej ti bas jutros ustao na lijevu nogu?
Mrzi me da polemisem sa tobom, besmisleno je... ali cisto podsjecanje zbog drugih ljudi, sem Vlada Scepanovica, iz CG je tu bio i Peđa Drobnjak, i jedan i drugi su srcem igrali za tu bivsu drzavi, kao i mnogi drugi sportisti iz CG tih godina. Isto tako i ja cu srcem navijati za Srbiju protiv Turske a za koga ljudi poput tebe navijaju savrseno je svejedno.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

2010. su nas sudije pokrale, nema sumnje. Slazem se.

Napisite onda nesto i o UEFAloni koja je krala nista manje od Turaka...

Ivan

pre 8 godina

Ovo na kraju sam cak i zaboravio, kada nam je ostalo pola sekunde za napad, bio je brutalan faul na Velickovicu. Dve nevidjene pljacke u jednoj sekundi.

gudura,o,tablu

pre 8 godina

turci opet daju koš tri sekunde pre kraja. Ali ovaj put regularno. Jovic izvodi loptu,Bogdan je zatvoren...Štimara jedini slobodan prima loptu,pravi korake,sudije ne sviraju...zaleće se i baca kamen s pola terena. lopta se odbija o zadnji obruč ,leti 3 m u vazduh i upada u koš kao kap

DylanDog

pre 8 godina

Mi smo otišli na ovo evropsko sa 40% snage.Nema Jokića,Tea,Bijelice,Raduljice,Simonovića,Kalinića itd.Ne možemo mnogo ni očekivati.

Miljan Mandic - a ovaj analitičar nek se predstavi, red je kad toliko mržnje raspiruje

pre 8 godina

Zbog ovakvih Srba koji razmisljaju kao analiticar_amater, a ima ih puno nažalost, sramota me je sto sam Srbin, ali ima takvih na svim stranama valjda.

Svaka čast tom timu iz 2001, ali ima i ovaj tim dobre šanse ne potcenjujte naš tim ljudi. Odlični smo. I mi, i naša braća iz Crne Gore!

Gde ja živim

pre 8 godina

Najveći problem te utakmice nije gaženje linije već celokupno suđenje. Nama su sudili svako "češanje", a njima ni mnogo grublje stvari. Pa Samo je Omer Onan zaslužio 2 tehničke zbog unošenja u facu sudijama, a mislim da umalo Teo nije dobio jer je nešto promrmljao u bradu. Ono što je takođe činjenica i gde smo mi krivi je što smo na 8 ili 7 razlike dva napada prosuli. Dakle mogli smo da ih dobijemo i pored sudija. Najgora stvar je što su posle tog prvenstva (ne samo zbog njega) skoro svi potonuli i slabije odigrali narednih nekoliko godina. Međutim to je sada već prošlost i treba se okrenuti sadašnjosti. Ostaje žal jer mislim da je taj tim bio još kompaktniji nego onaj iz 2014. godine. Kešelj i Savan igrali kao u transu, Teo radio šta je hteo, Krle fenomenalan. Jedino je Tepić te godine bio malo bled (setimo se Nemačke), dok je godinu dana kasnije bio bolji, ali tada su svi ostali bili lošiji. Šteta, ali idemo dalje.

Za 2001. godinu nema šta puno da se kaže, brutalni pojedinci i ubedljivo zlato.

Deda Tripko

pre 8 godina

Videh statistiku Srbija-Rusija.
Rusi za 3 šutirali 33 puta a mi 16.
Ako to ne popravimo tj ako se pojedinci i dalje budu plasili da sutnu mi necemo daleko dogurati.

maxy

pre 8 godina

Vi sto pljujete Bogdana, Pedja Stojakovic je sutirao to finale trojke 1/7, ako to moze da se desi mozda i nasem najboljem igracu ikada, zasto ne moze Bogdanu? Sreca pa u ono vreme nisu bili komentari, pljuvali bismo mi i Bodirogu i Pedju.

slomina

pre 8 godina

@analiticar_amater brate, odmori. vidis da te loze a ti se palis ko sibica. ne razumem zasto se ljudi toliko uzbudjuju oko tih prica srb-cg kad zdrav razum govori da smo isto? stoga, zar je bitno da li je bilo 12 cg momaka ili 12 srb momaka, kad su svejedno svima nama priredili veliku srecu i vecni ponos. provokatore i budale ces uvek imati, i kod nas i kod njih. srbija i crna gora do finala pa posle kako hoce!!!

djuro

pre 8 godina

@Izgleda da poslednje zlato sto je Srbija osvojila, donio joj nebitni Crnogorac.
(BG na pjenu od mora, 04. septembar 2017 15:44)


Ne, no donio joj je zlato bitni Srbin iz Crne Gore..

malz

pre 8 godina

Spancima dosli svi osim Ljulja koji je povredjen, a kod nas : te ne da mi mama, pa sam se povredio , moram na pecanje i td.Tu se nesto drugo mulja , Sale zna zasto.

Миодраг

pre 8 godina

Наша психа ако стисну и издрже притисак публике а поебно судија,буду погађали слободна бацања....

CJ

pre 8 godina

Koliko smo jaki bili 2001...pa po poenima (0) vidim da su Rakocevic i Milojevic bili epizodisti a njih dvojica bili najbolji medju najboljim igračima EL narednih godina. Mnogo dominantni smo bili tada.

SrbaBg

pre 8 godina

ljudi jedna stvar mi tako bode oci, polufinale svetskog prvenstva, kod nasih igraca najvise poena Marko Keselj 18 cak, pored takvih imena u timu. Secam se kako je Turcima davao trojke, koje su oni anulirali dobrim delom pomocu nepostojecih kos faulova. Naspram njega Bjelica, slicnih godina 3p. Poredjenje njihovih daljih karijera, Bjelica kakav ucinak u Feneru, sada u Minesoti. Keselj ne znam ni da li je igrao proteklih godina. Znam samo da se vratio u Zvezdu da spasi karijeru i bar zbog ovoga lepo sto su mu pruzili priliku za to.

Goran

pre 8 godina

2001
Stojakovic 138pts na 6 utakmica, prosek od "tricavih" 23pts po utakmici, procenat suta za dva 67.5%, a za tri 51.7%, MVP prvenstva.

Drugi nas igrac bio je Dejan Bodiroga sa 12.3 pts po utakmici.
Treci je bio Milan Gurovic sa 10.5 pts po utakmici, i cetvrti Predrag Drobnjak sa 10 pts po utakmici.
Ostali su bili znatno manje bitni sa ispod 7pts po utakmici, a isli su otprilike ovako.
Scepanovic i Tomasevic sa 6.7pts, Jaric sa 6.2, Tarlac 5.5, Obradovic 4.3.

Eh da nam se rodi jos jedan Stojakovic ;)

Професор Талтомар

pre 8 godina

@lal
Ништа нисам разумео у твом писанију сем бројева. Кад сам ја био мали прво су ме научили правопису па тек онда левом и десном двокораку, основном ставу, наскоку, скок-шуту.
Могао бих с тобом од Маниле наовамо ал' рачунам да ти не крадем време.
Има тих правописа сада где год хоћеш. За то није касно, за баскет јесте.
Уздравље!