Fudbal 92

Utorak, 29.08.2017.

09:24

Nejmar Kutinju: Bolje da ne ideš u Barsu

Bivši napadač Barselone Nejmar savetovao je prijatelja i saigrača iz reprezentacije Kutinja da ne ide u katalonski klub.

Nejmar Kutinju: Bolje da ne ideš u Barsu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)
(the truth, 30. avgust 2017 10:34)



- no, no, moja prosecna dnevna potrosnja je nesto drugacije bazirana, osim ako se u ugovoru ne navede drugacije, ali duga prica...
- ne postoji jeftino, postoji samo povoljno ;)
- hvala, takodje, pisi kad stignes :)

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Drug moj, da li ti koristis 2 pdeudonima ili mozda ti je Mile brat od tetke. Ako je neko treci ipak ima nade za tebe :) Inace rijetko koristim termine kao "ljigav" za neke ljude je tesko naci drugu rijec. A evo ovoga puta se tebe izvinjavam kao najvecem Barsinom fanu u podrucju Malog Mokrog Luga :)! I zvanicnom zastupniku Alvesa, Maskerana, Nejmara, Pikea, Busketsa itd.. Ulazim na sajt povremeno ostavim konstruktivan komentar i to je to. Rijetko ulazim u prepisivanje sa genijalcima poput tebe i to je moja najveca greska. Tj, nece se vise ponoviti. Nadam se da mi oprastas ti veliki magu okrugle lopte, psigologije pritiska na sudijama i poznavanje psihologije fudbala. Prosto se zadivim objasnjenju sudjenja Barsa vs Celzi. I Italijani su glupi, umjesto Vara treba im samo neutralni felsh (sta god to znacilo). And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)

neutralni felsh

pre 6 godina

Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu. 
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi
(Tićulenković, 29. avgust 2017 15:01)


zaboravio si kafua, a bogami i sokratesa, starog brazilskog xavija od 2 metra :)
slazem se sa svime sto si napisao, ali, sa druge strane, meni je veci merak kad uspe neki decko iz favele nego iz domacinske kuce. bas me briga za njegove manire van terena ako je na terenu dzek i pravi sportsmen i pokazuje ono sta publika i ocekuje od brazilskog igraca. posebno mi je dirljiva zivotna prica dani alvesa, koji je odrastao u takvoj bedi za koju je i favela-house prava otmena vila. dete u selendri, lovilo papagaje u zamke da porodica ima da jede, ne dao bog nikome. sutiralo krpene lopte po dvoristu, primetili ga iz seoske ekipe pa teraj svi dzumle po livadi itd. takvome mozemo da opravdamo i poneku "glupost"... nek ima hleba da jede, briga me za ostalo.

neutralni felsh

pre 6 godina

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


pronadji jednu mrlju na ligi sampiona koju je nejmar osvojio sa suarezom, mesijem, iniestom i xavijem iz 2015... ako uspes, obecavam da vise nikad necu napisati nijedan komentar ovde. samo nemoj ono medjusobno povlacenje pogbe i alvesa u 16, iz finala sa juventusom, molim te :)
o osvojenoj primeri iz tih sezona da i ne govorimo. pogledaj medjusobni skor u derbijima barse da realom, atletikom i seviljom i sve ce ti se samo kasti.

neutralni felsh

pre 6 godina

svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo.
(osmiputnik, 29. avgust 2017 19:08)


na koju "utakmicu" mislis, koji dvomec? dvomec sa ovrebom kao sudijom ili prethodni sa kolinom, na prvu utakmicu u barseloni ili revans u londonu? u prvom revansu iz 2005. celzi je prosao uz gol koji je skolski primer faula nad golmanom. da li je neko pravio dramu od toga? u drugom revansu sa ovrebom kao sudijom, treba spomenuti obe utakmice, ne samo jednu. u obe je bilo kontraverznih odluka - nikad ne mozes da gledas samo jedan mec kad ocenjujes sudjenje! - skoro niko ne spominje nijedan zuti za onoliko krljanje nad iniestom, 2 vishak-svirana ofsajda etou, balakove rukomete u celzijevom 16 - ne, bitno je da se horski vice "najveca nepravda u istoriji"... znaju mi oni sta je istorija, ne secaju se pretprosle sezone :)
ako vec hoces, taj dvomec je primer kad je utakmica veca od sudije i njegovog iskustva. onda jednom pogresi, i uvidi da je pogresio, pa krene sa tzv. kompenzacijom (ogresi se o jedan tim i sledeci put navuce za drugi) i opet negde pogresi, poraste mu trema i pogubi konce. pocetnicki sindrom, ali desava se povremeno svakom sudiji, i ne samo sudiji. zivot nije uvek maksimalna amplituda, narocito uz guste okolnosti... oba tima max uvezbana da skacu na sudije, prvo kapiten pa pola ekipe i onda klupa istovremeno - murinjo je taj smisljeni drama efekat sprovodio maksimalno, a ni u pepova barsini nisu nevinasca. sve to se vezba u svakoj etabliranoj ekipi, formalno legitimni tzv. psiholoski pritisak na sudije. ali ubise coveka u pojam. uzgred, ovrebo NIJE karijeru zavrsio zbog uefa kazne nego zbog pretnji smrcu posle meca.
sudija navlacio za barsu protiv psg? drugi penal 50-50 posto i to je sve. za ostalo je kriva psg-ova postavka igre i trema, tu pare ne pomazu: jos uvek nisu ekipa koja "ume da iskoristi tremu protivnika i nauci da pobedjuje" nego udaraju u suprotno. udvajajuci mesija i suareza, ispustili su nejmara... suprotan primer je pokazao juventus par nedelja kasnije.

neutralni felsh

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe.
(the truth, 29. avgust 2017 22:33)


jedno je sigurno, taj tvoj himalajski IQ, sa sve potvrdom, ni mileta ni mene ne ostavlja ravnodusnim :)
izvini molim te, da sam znao da ce moj saljivi komentar toliko da te pogodi, ne bih ga ni napisao. video si smajli, video si da se salim, i opet padas u neke vatre kao neki nagluvi kafanski dilber pred fajront - umesto da se i ti nasalis, kazes mi da sam klinac i sl, ti si upao u demantovanje - sam sebi grizes rep (fudbalski receno "driblas sam sebe") uz optuzbe da sam bot i da stancujem 'najgluplje komentare' - i naravno da tako raste verovatnoca izazoves nekog kolegu ko nekim slucajem ceni ponesto od onoga sto napisem.
kad vec hoces da ti se objasni: hteo sam da kazem da su ostrasceni navijaci izrazi ("ljigavi igraci barse", "sudijska pomoc") i afektnost pri komunikaciji prvi simptomi pubertetstva. znam to iz licnog iskustva, i ja sam nekad bio mlad... i zasto su igraci barse "ljigavi", iniesta xavi pujol mesi? (bekove ne racunaj, svi su skoro svuda isti, takva pozicija, prgava i simulantska) i sta si time rekao? to nije fudbalski ni sportski izraz, naprotiv.
sudijska pomoc? navedi ijedan tim koji je osvojio nesto bez nekih kontraverznih sudijskih odluka, "tvoj milan" takodje. (bolje nemoj, ja se secam cak i maradone kao mladog i perspektibnog balavandera :)
sve je to deo sporta, ne mozes kriviti klub i igrace.
eto, o tome mozemo da pricamo, npr. o taktici pritiska na sudije, staroj i vezbanoj fori u SVAKOJ ozbiljnoj ekipi, i naucimo nesto jedan od drugog, ali potrebno je samo malo mentalne discipline i smisla za humor. to je bolje za nas mozak nego golem IQ sa potvrdom ;)

the truth

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe. Inace uvijek u zivotu kada je neko pravio ovakve zakljucke, uvijek se dokazalo suprotno. Sto narod kaze, ko o cemu k**** o postenju.

mile

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the truth, 29. avgust 2017 18:20)

Mozda ima glupe komentare za osobe kao sto si ti, ciji se IQ meri toplomerom.

osmiputnik

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija. 
(the truth, 29. avgust 2017 14:57) 


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"... 
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)
(neutralni felsh, 29. avgust 2017 17:05)

A sta je covek pogresno rekao? I ja sam gotivio barselonu u ronaldinjovoj eri, ali svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo... Nisam simpatizer ni reala, al svakako ih vise gotivim i kad je el klasiko navijam za real... Barselonu ne mogu da smislim od 2009 takodje.

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.
(the truth, 29. avgust 2017 14:57)


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"...
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)

Vladekov drug iz vrtica

pre 6 godina

@vladek
"Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati"

Druze, ako si propustio taj detalj - ako i dodje do Kutinjovog transfera u Barsu, on bi pristao na manju platu od one sto dobija u Liverpoolu. Mislim da je trenutno on najplaceniji igrac u timu. Tako da taj motiv prelaska otpada.
E sad, sa druge strane, svakako bi se nalazio u najprivilegovanijem timu sto se tice UEFA-e tako da bi retko imao priliku da dozivi sudijsku nepravdu.

Ziv bio!

adriano_galliani

pre 6 godina

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 29. avgust 2017 12:54)

Сад још само да схватиш како функционишу инвестиције у ФФПу и да је апсолутно дозвољен минус ако он плански може да се регулише у одређеном временском периоду (најчешће три године). Милан преговара да тај период траје пет година да би наставио да троши паре и у наредном периоду. Значи не мора да се иде на буквално "колико зарадиш толико потрошиш" а између осталог, ако је баш фрка, трошиш паре и платиш неку смешну казну, кога брига.. Избацивање из такмичења иде тек након неколико прекршаја а УЕФА сигурно не би никада на свету избацила УЕФАлону, према томе...

maremare

pre 6 godina

@ Ivan

Nije ga Barsa pustila zato sto je htela vec zato sto je tako napisala u ugovoru odnosno u otkupnoj klauzuli da mora da ga pusti ako neko uplati 222 miliona evra. Zato je sad otkupna klauzula za Dembelea 400 miliona.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide!
(Ivan, 29. avgust 2017 14:31)

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.

Tićulenković

pre 6 godina

Ima to veze i sa poreklom unutar brazilskog društva... ovi mali dečaci iz favela koji detinjstvo provedu kao prosjaci, a onda dođu u Evropu i žestoko unovče svoj fudbalski talenat, uđu u lovu i polude načisto, reaguju na ceo taj novi svet na jedan način. Njih dvojica recimo, pa se setimo i Ronaldinja i još nekih, su se brendirali kao ljudi sa kojima ne biste voleli da imate previše kontakta. Steknu status legende kod navijača pa ga u trenutku izgube jer oće preko leba pogače i završe svoju karijeru kao omraženi likovi kod većine ljubitelja sporta. A ima i onih drugačijih, koji dođu iz nešto drugačijeg okruženja pa im se to vidi po ponašanju. Liverpul ima slikovit primer recimo, setite se kako je ispraćen Lukas Leiva a kako će ispratiti Kutinja. Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu.
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi

Lord

pre 6 godina

"Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava"
Real da nekog prijavi za nesto ?!?HAHAHAH pa to isto da osudjenik na smrt prijavi Majku Terezu za nesto...
Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.

nista o nicemu

pre 6 godina

Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.
(Lord, 29. avgust 2017 14:12)

Nema.

the truth

pre 6 godina

@Stefane, Tebi decko nije dobro. Podsjecas me na mog brata od strica koji je zaslijepljen Barsom. Covjek fakultetski obrazovan, a slijep za Barselonom i Mesijem. Toliko da nema trunke objektivnosti. Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Cuj ovog spominje fpp haha.Barselona godisnje ima prihod preko 600 miliona kao i ostali veliki klubovi tipa reala , manchestera i jos par njih tako.da mogu dosta da potrose a da nekrse fpp.

Ivan

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide! A on da se pitao ostao bi u Barsi do kraja karijere, zato je i plakao onomad na minutu ćutanja zbog terorističkog napada u Barseloni. Voli iz sveg srca Nejmar Barsu i dan danas, dobro pamtim njegove reči pre 4 godine kada je dolazio u taj klub koliko radostan je bio "najbolji klub sveta, drago mi je da sam ovde, ispunio mi se san", i bio je iskren kada je to govorio, a sada pravi sapunicu od svega toga i i dalje sanja Blaugranu zna da mu je u tom klubu bilo najbolje, da mu je taj klub priužio sve i da je u tom klubu postigao i svoje lične najveće uspehe i trofeje! Sa pSG nikada neće uraditi niti osvojiti ono što je radio sa Barsom videćete!

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)


vrana vrani nikad oci ne vadi, zapamti.
real i barsa mogu medjusobno da ratuju na terenu ko da im je poslednja utakmica, mogu da jedni drugima otimaju igrace i kradu talente, mogu da se olajajavaju po medijima - ali nikad, nikad, nikad nece dozvoliti sebi da se vucaraju po sudovima ili da se direktno (zvanicno rukovodstvo, ne twiter-trovaci tipa ramos i pike) prepucavaju po medijima, kao i institucijama fudbalskog sistema... taj kodeks uvek postuju, barem u ovom veku. nesto posle "slucaja figo" seli su za astal i resili da okrenu list.
zato, paradoksalno, real je poslednji koji bi uradio tako nesto barsi, isto vazi i za barsu naspram reala. primetio si da se real upadljivo nije mesao u dovodjenje dembelea, bas sad kad barsi gori pod nogama za jednu stranu napada. u neka druga vremena, cim barsa posalje ponudu za igraca, poslali bi i oni, cesto samo zato da zagorcaju transfer suparniku.
naravno, oni su i dalje najveci rivali koji i dalje ocima ne mogu da se gledaju, ali osnovni kodeks se postuje - za vreme utakmice, i lanisteri i starkovi sede zajedno :) i nasi histericni vladajuci esaloni iz pfc i cz bi mogli da se ugledaju na njih, umesto da pisu ona smesna plakajuca saopstenja koja najvise govore onom ko ih pise, a ne o strani o kojoj se govori u saopstenju.

naravno, ovo ne vazi za njihove novinare, vidi se i iz ove vesti ;)

nista o nicemu

pre 6 godina

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?
(Adriano_Galliani, 29. avgust 2017 11:31)

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.
(Viktor, 29. avgust 2017 11:40)

Sad ce da mi objasnis kako je 60 miliona cisto vece od 50 miliona plus 50 miliona na ruke ispod zita da niko ne zna. Znaci ako je 100 dvaput vece od 60 ja ti se izvinjavam. Ali ces morati dobro da se potrudia da objasnis.

Stefan

pre 6 godina

(the truth, 29. avgust 2017 10:08)

Potrazite ovaj nick na vestima o Realu, koliko nisko mogu pasti navijacu Reala da brane Nejmara, sta je vama Barselona uradila onih desetak godina domanacije. Hahahah

Viktor

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.

nista o nicemu

pre 6 godina

prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!
(Metropola, 29. avgust 2017 10:35)

Nigde ne pise da je to rekao u intervjuu, znaci izmisljas.

Aces

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30) ko ostavlja ovako glupe komentare i dobija +?

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)


Ne vec bi igrao za Real Madrid (bio je i na lekarskom kod njih). Pa Farsa ga je platila 100m, nije ga pronasla u faveli.

Milan_C

pre 6 godina

Pa dobro mu je rekao, u premier ligi svaki vikend se igra neki derbi, ili protiv celsija, man junajteda, sitija, totenhema, arsenala, everton, itd, a u spaniji osim reala i atletica nema atraktivne ekipe

nista o nicemu

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?
(Saša, 29. avgust 2017 10:28)

Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava

nista o nicemu

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,
(ns boy, 29. avgust 2017 11:02)

10ak na svetu kao Kutinjo? Pun ih je Brazil.

Vinetu

pre 6 godina

@Sladjan LazareFac
I ja isto navijam za Liverpul ali nemoj molim te da ostavljas takve komentare. Dok god Liverpulu igraju Minjole (Karijus jos gori), Lovren, Moreno, Vajnaldum, Henderson kao kapiten i mnogi drugi; nema njima titule. Svakako su atraktivan i zavavan tim za gledanje ali nisu za titulu.

ns boy

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,

Daa

pre 6 godina

Ih ti Brazilci koliko sam ih ranije gotivio, a sada ih ne podnosim bukvalno. Hvala Nemcima za onih 7-1 u sred Brazila hehehe, legenda kaze da Nejmar jos uvek place.

Petar

pre 6 godina

Cuj ove da mu nema Barce radio bi na parkingu hahahaha pa Neymar je bio zvezda u Brazilu sa 17,18 godina dosao u Evropu kao najveci wonderkid na planeti budimo malo ozbiljni ljudi iako ga ne volite jer ovo je smesno

Metropola

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili.....(the truth, 29. avgust 2017 10:08)... da je prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!

nista o nicemu

pre 6 godina

Barselonini fanovi poput SNS simpatizera kad kazu kriminalac Dusan Ivkovic i gospoda Vucelic, Vuletic i Terzic.

Barselona nece da isplati ugovor obavezan bonus jer im je tako dunulo i Nejmar ispadne nezahvalan? Klasicno snsovski, grobarski, panterski, zvezdaski, kako god hocete.

Saša

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?

igor

pre 6 godina

Barsa je rizikovala svoj ugled dovođenjem ovog g%$#a u klub i to im se vratilo. Zbog oca koji vidi samo $$$, Barsa je kažnjena jer su pokušali da izađu u susret "tatinim" zahtevima da plate deo transfera u kešu kako bi tata platio manje poreza. Ovo je došlo direktno kao ideja od Neimarovog oca. Neimar ništa osvojio ne bi da nije Barselone i Mesija, a odmah je potrčao za veće pare u klub koji nema ništa osim arapskog novca.

the truth

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili. Po ovom komentaru, nije konkretno pljunuo po Barsi, nego mu je rekao da je bolje da ostane u Liverpulu. Do pojave Uefalone, Barsa mi je bila drugi najomiljeniji klub, posle kradja protiv Arsenala, Milana, Celzija, Psz-a nikada ih ne mogu gledati isto. A bas steta kakav su fudbal igrali. I jos nesto, kao Barsa mu dala sansu, bla, bla. Smijesniste ko cirkus, decko je bio najbolji igrac Brazila i medju 10 na svijetu.

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Mislim da je Coutinho i sam toga svestan! Barca je u slobodnom padu i mogu samo niže i niže da padaju, dok Liverpool i bez njega je glavni favorit za titulu, a sa njim će se prošetati kroz prvenstvo!!

Speedy

pre 6 godina

Mesi je najveci problem u Barseloni iako je najbolji igrac, jednostavno koci sve ostale! Postavili su ga da bude iznad ekipe, a to se uvijek obije o glavu! Nije prvi Nejmar koji govori o tome, pricali su i Ibrahimovic, Anri, Sancez...Teal npr radi dosta pametnije sa svojim zvezdama, doduse ima tu i do velicine kluba!

Ma koga bre to zanima

pre 6 godina

Vidi se da je los covek,dzaba mu sto je dobar fudbaler!
Ovo me podseca na ljige Zvezdaninih bekova..Nonkovica,
Ibanjeza a sada i Stojkovica

online

pre 6 godina

igram fudbal vec 15 godina u inostranstvu na nizem nivou ali prvoligaski fudbal(slovacka,madjarska,ceska) .. imao sam tu "srecu" da upoznam 9-10 brazilskih igraca. Znaci to je za mene licno najgori tip ljudi sa kojima sam saradjivao! Oni bi se bukvalno za dinar znate vec sta! Razumem da svako zeli da ustedi jer ipak mi nismo igrali za neki prebogati ugovor,ali oni su u stanju da radi kafe koja je jeftinija 1 cent piju kafu u podrumu po lepom vremenu! A da ne kazem da ako im plata kasni 1 dan( a to je u ovim zemljama samo ako vas zadesi da je taj dan neki praznik ili nedelja) odmah zovu licno predsednika i prete! ne preterujem! e sad ako sam ja bas upoznao takvih 10 onda se izvinjavam..

Barkli

pre 6 godina

Jel video neko u poslednjoj utakmici kako ga Kavani spustio na zemlju kad je ovaj hteo penal da izvede?Trazice on da se vrati u Barselonu kad shvati sta je uradio

Marko

pre 6 godina

Sta je bre vama ljudi, taj isti klub ga je tuzio da im isplati silne milione koji momku zakonski pripadaju. Ne vidim da su se bas razisli prijateljski. Ali ko im je kriv kad su stavili klauzulu od 222m. PSZ dosao i platio, ko im je kriv. Sa druge strane, vidi se da nesto ne funkcionise u Barsi a uprava sigurno nije na nivou takvog giganta i zato je momak u pravu apsolutni. Sad je najgori momenat za prelazak u Barsu u zadnjih 15 godina.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.

vladek

pre 6 godina

Sve ima svoju cenu,i to sto ce PSG vec u januaru obezbediti titulu,platice u aprilu kada ispadne u 1/4 finalu LS.Neymar i ekipa ce ubacivati Renu i slicnim timovima 4,5,6 komada,ali kada vidis da nemas konkurenciju,nista ti nije izazov.Zato ce City ili Utd da ih pregaze,jer da bi slomio osrednje ligase poput Evertona ili Sautemptona moras debelo da se oznojis...PL ima puno takvih meceva,dok Neymar prasi Francuskim poljima,u PL svako gostovanje je derbi,domaci teren je tvrdjava.Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati

andreas kisser

pre 6 godina

Cini mi se da je nejmar nezahvalna dzukela
(rango_unchained, 29. avgust 2017 09:28)

pa rekao bih da su se on i kutinjo po tom pitanju bas nasli!

GORAN 027

pre 6 godina

Kutinjo,Nejmar,Leonardo...ovi Brazilci polako ali sigurno postaju najnesimpaticnija fudbalska nacija,toliko su ljigavi i trce za parama da je postalo odvratno.Nejmar,prelazim u PSZ iz sportskih motiva ali za platu od 30 mil evra,bas su ti sportski motivi.A nekad su bili klasa za sebe,ceo svet navijao za njih,Pele,Garinca,Vava,dr SOKRATES,Ziko,Ronaldo zuba,Romario,Bebeto,Djalminja...

nista o nicemu

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.

shone

pre 6 godina

Barseloni za nauk da nikada ne kupuje ovakve igrace sa ovakvim psiholoskim profilom (pohlepni, prevrtljivi, sebicni, familija kao menadzeri), pa makar bili i najveci svetski talenti. Real Madrid je uvek znao da takve zaobidje ili ako ih vec kupi kako da postupa sa njima.

marcjanko

pre 6 godina

mozete da pricate da ga je barsa napravila i ostalo, ali lupetate, decko je vanserijski talenat bio sa 16 godina i ceo svet je hteo da ga dovede. ocigledno postoji neki problem u barsi zbog koga savetuje drugara da ne ide, pa ne bi iniesta i mesi izjavili da su nezadovoljni barseloninom upravom.

online

pre 6 godina

igram fudbal vec 15 godina u inostranstvu na nizem nivou ali prvoligaski fudbal(slovacka,madjarska,ceska) .. imao sam tu "srecu" da upoznam 9-10 brazilskih igraca. Znaci to je za mene licno najgori tip ljudi sa kojima sam saradjivao! Oni bi se bukvalno za dinar znate vec sta! Razumem da svako zeli da ustedi jer ipak mi nismo igrali za neki prebogati ugovor,ali oni su u stanju da radi kafe koja je jeftinija 1 cent piju kafu u podrumu po lepom vremenu! A da ne kazem da ako im plata kasni 1 dan( a to je u ovim zemljama samo ako vas zadesi da je taj dan neki praznik ili nedelja) odmah zovu licno predsednika i prete! ne preterujem! e sad ako sam ja bas upoznao takvih 10 onda se izvinjavam..

vladek

pre 6 godina

Sve ima svoju cenu,i to sto ce PSG vec u januaru obezbediti titulu,platice u aprilu kada ispadne u 1/4 finalu LS.Neymar i ekipa ce ubacivati Renu i slicnim timovima 4,5,6 komada,ali kada vidis da nemas konkurenciju,nista ti nije izazov.Zato ce City ili Utd da ih pregaze,jer da bi slomio osrednje ligase poput Evertona ili Sautemptona moras debelo da se oznojis...PL ima puno takvih meceva,dok Neymar prasi Francuskim poljima,u PL svako gostovanje je derbi,domaci teren je tvrdjava.Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.

the truth

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili. Po ovom komentaru, nije konkretno pljunuo po Barsi, nego mu je rekao da je bolje da ostane u Liverpulu. Do pojave Uefalone, Barsa mi je bila drugi najomiljeniji klub, posle kradja protiv Arsenala, Milana, Celzija, Psz-a nikada ih ne mogu gledati isto. A bas steta kakav su fudbal igrali. I jos nesto, kao Barsa mu dala sansu, bla, bla. Smijesniste ko cirkus, decko je bio najbolji igrac Brazila i medju 10 na svijetu.

GORAN 027

pre 6 godina

Kutinjo,Nejmar,Leonardo...ovi Brazilci polako ali sigurno postaju najnesimpaticnija fudbalska nacija,toliko su ljigavi i trce za parama da je postalo odvratno.Nejmar,prelazim u PSZ iz sportskih motiva ali za platu od 30 mil evra,bas su ti sportski motivi.A nekad su bili klasa za sebe,ceo svet navijao za njih,Pele,Garinca,Vava,dr SOKRATES,Ziko,Ronaldo zuba,Romario,Bebeto,Djalminja...

nista o nicemu

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.

andreas kisser

pre 6 godina

Cini mi se da je nejmar nezahvalna dzukela
(rango_unchained, 29. avgust 2017 09:28)

pa rekao bih da su se on i kutinjo po tom pitanju bas nasli!

marcjanko

pre 6 godina

mozete da pricate da ga je barsa napravila i ostalo, ali lupetate, decko je vanserijski talenat bio sa 16 godina i ceo svet je hteo da ga dovede. ocigledno postoji neki problem u barsi zbog koga savetuje drugara da ne ide, pa ne bi iniesta i mesi izjavili da su nezadovoljni barseloninom upravom.

Marko

pre 6 godina

Sta je bre vama ljudi, taj isti klub ga je tuzio da im isplati silne milione koji momku zakonski pripadaju. Ne vidim da su se bas razisli prijateljski. Ali ko im je kriv kad su stavili klauzulu od 222m. PSZ dosao i platio, ko im je kriv. Sa druge strane, vidi se da nesto ne funkcionise u Barsi a uprava sigurno nije na nivou takvog giganta i zato je momak u pravu apsolutni. Sad je najgori momenat za prelazak u Barsu u zadnjih 15 godina.

Daa

pre 6 godina

Ih ti Brazilci koliko sam ih ranije gotivio, a sada ih ne podnosim bukvalno. Hvala Nemcima za onih 7-1 u sred Brazila hehehe, legenda kaze da Nejmar jos uvek place.

Barkli

pre 6 godina

Jel video neko u poslednjoj utakmici kako ga Kavani spustio na zemlju kad je ovaj hteo penal da izvede?Trazice on da se vrati u Barselonu kad shvati sta je uradio

shone

pre 6 godina

Barseloni za nauk da nikada ne kupuje ovakve igrace sa ovakvim psiholoskim profilom (pohlepni, prevrtljivi, sebicni, familija kao menadzeri), pa makar bili i najveci svetski talenti. Real Madrid je uvek znao da takve zaobidje ili ako ih vec kupi kako da postupa sa njima.

Petar

pre 6 godina

Cuj ove da mu nema Barce radio bi na parkingu hahahaha pa Neymar je bio zvezda u Brazilu sa 17,18 godina dosao u Evropu kao najveci wonderkid na planeti budimo malo ozbiljni ljudi iako ga ne volite jer ovo je smesno

Aces

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30) ko ostavlja ovako glupe komentare i dobija +?

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.
(the truth, 29. avgust 2017 14:57)


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"...
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)

igor

pre 6 godina

Barsa je rizikovala svoj ugled dovođenjem ovog g%$#a u klub i to im se vratilo. Zbog oca koji vidi samo $$$, Barsa je kažnjena jer su pokušali da izađu u susret "tatinim" zahtevima da plate deo transfera u kešu kako bi tata platio manje poreza. Ovo je došlo direktno kao ideja od Neimarovog oca. Neimar ništa osvojio ne bi da nije Barselone i Mesija, a odmah je potrčao za veće pare u klub koji nema ništa osim arapskog novca.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)


Ne vec bi igrao za Real Madrid (bio je i na lekarskom kod njih). Pa Farsa ga je platila 100m, nije ga pronasla u faveli.

Vinetu

pre 6 godina

@Sladjan LazareFac
I ja isto navijam za Liverpul ali nemoj molim te da ostavljas takve komentare. Dok god Liverpulu igraju Minjole (Karijus jos gori), Lovren, Moreno, Vajnaldum, Henderson kao kapiten i mnogi drugi; nema njima titule. Svakako su atraktivan i zavavan tim za gledanje ali nisu za titulu.

Saša

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?

Viktor

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?

Tićulenković

pre 6 godina

Ima to veze i sa poreklom unutar brazilskog društva... ovi mali dečaci iz favela koji detinjstvo provedu kao prosjaci, a onda dođu u Evropu i žestoko unovče svoj fudbalski talenat, uđu u lovu i polude načisto, reaguju na ceo taj novi svet na jedan način. Njih dvojica recimo, pa se setimo i Ronaldinja i još nekih, su se brendirali kao ljudi sa kojima ne biste voleli da imate previše kontakta. Steknu status legende kod navijača pa ga u trenutku izgube jer oće preko leba pogače i završe svoju karijeru kao omraženi likovi kod većine ljubitelja sporta. A ima i onih drugačijih, koji dođu iz nešto drugačijeg okruženja pa im se to vidi po ponašanju. Liverpul ima slikovit primer recimo, setite se kako je ispraćen Lukas Leiva a kako će ispratiti Kutinja. Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu.
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi

Stefan

pre 6 godina

(the truth, 29. avgust 2017 10:08)

Potrazite ovaj nick na vestima o Realu, koliko nisko mogu pasti navijacu Reala da brane Nejmara, sta je vama Barselona uradila onih desetak godina domanacije. Hahahah

Metropola

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili.....(the truth, 29. avgust 2017 10:08)... da je prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!

ns boy

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,

maremare

pre 6 godina

@ Ivan

Nije ga Barsa pustila zato sto je htela vec zato sto je tako napisala u ugovoru odnosno u otkupnoj klauzuli da mora da ga pusti ako neko uplati 222 miliona evra. Zato je sad otkupna klauzula za Dembelea 400 miliona.

Ivan

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide! A on da se pitao ostao bi u Barsi do kraja karijere, zato je i plakao onomad na minutu ćutanja zbog terorističkog napada u Barseloni. Voli iz sveg srca Nejmar Barsu i dan danas, dobro pamtim njegove reči pre 4 godine kada je dolazio u taj klub koliko radostan je bio "najbolji klub sveta, drago mi je da sam ovde, ispunio mi se san", i bio je iskren kada je to govorio, a sada pravi sapunicu od svega toga i i dalje sanja Blaugranu zna da mu je u tom klubu bilo najbolje, da mu je taj klub priužio sve i da je u tom klubu postigao i svoje lične najveće uspehe i trofeje! Sa pSG nikada neće uraditi niti osvojiti ono što je radio sa Barsom videćete!

Speedy

pre 6 godina

Mesi je najveci problem u Barseloni iako je najbolji igrac, jednostavno koci sve ostale! Postavili su ga da bude iznad ekipe, a to se uvijek obije o glavu! Nije prvi Nejmar koji govori o tome, pricali su i Ibrahimovic, Anri, Sancez...Teal npr radi dosta pametnije sa svojim zvezdama, doduse ima tu i do velicine kluba!

osmiputnik

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija. 
(the truth, 29. avgust 2017 14:57) 


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"... 
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)
(neutralni felsh, 29. avgust 2017 17:05)

A sta je covek pogresno rekao? I ja sam gotivio barselonu u ronaldinjovoj eri, ali svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo... Nisam simpatizer ni reala, al svakako ih vise gotivim i kad je el klasiko navijam za real... Barselonu ne mogu da smislim od 2009 takodje.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)


vrana vrani nikad oci ne vadi, zapamti.
real i barsa mogu medjusobno da ratuju na terenu ko da im je poslednja utakmica, mogu da jedni drugima otimaju igrace i kradu talente, mogu da se olajajavaju po medijima - ali nikad, nikad, nikad nece dozvoliti sebi da se vucaraju po sudovima ili da se direktno (zvanicno rukovodstvo, ne twiter-trovaci tipa ramos i pike) prepucavaju po medijima, kao i institucijama fudbalskog sistema... taj kodeks uvek postuju, barem u ovom veku. nesto posle "slucaja figo" seli su za astal i resili da okrenu list.
zato, paradoksalno, real je poslednji koji bi uradio tako nesto barsi, isto vazi i za barsu naspram reala. primetio si da se real upadljivo nije mesao u dovodjenje dembelea, bas sad kad barsi gori pod nogama za jednu stranu napada. u neka druga vremena, cim barsa posalje ponudu za igraca, poslali bi i oni, cesto samo zato da zagorcaju transfer suparniku.
naravno, oni su i dalje najveci rivali koji i dalje ocima ne mogu da se gledaju, ali osnovni kodeks se postuje - za vreme utakmice, i lanisteri i starkovi sede zajedno :) i nasi histericni vladajuci esaloni iz pfc i cz bi mogli da se ugledaju na njih, umesto da pisu ona smesna plakajuca saopstenja koja najvise govore onom ko ih pise, a ne o strani o kojoj se govori u saopstenju.

naravno, ovo ne vazi za njihove novinare, vidi se i iz ove vesti ;)

nista o nicemu

pre 6 godina

Barselonini fanovi poput SNS simpatizera kad kazu kriminalac Dusan Ivkovic i gospoda Vucelic, Vuletic i Terzic.

Barselona nece da isplati ugovor obavezan bonus jer im je tako dunulo i Nejmar ispadne nezahvalan? Klasicno snsovski, grobarski, panterski, zvezdaski, kako god hocete.

nista o nicemu

pre 6 godina

prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!
(Metropola, 29. avgust 2017 10:35)

Nigde ne pise da je to rekao u intervjuu, znaci izmisljas.

nista o nicemu

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?
(Saša, 29. avgust 2017 10:28)

Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava

Vladekov drug iz vrtica

pre 6 godina

@vladek
"Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati"

Druze, ako si propustio taj detalj - ako i dodje do Kutinjovog transfera u Barsu, on bi pristao na manju platu od one sto dobija u Liverpoolu. Mislim da je trenutno on najplaceniji igrac u timu. Tako da taj motiv prelaska otpada.
E sad, sa druge strane, svakako bi se nalazio u najprivilegovanijem timu sto se tice UEFA-e tako da bi retko imao priliku da dozivi sudijsku nepravdu.

Ziv bio!

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Mislim da je Coutinho i sam toga svestan! Barca je u slobodnom padu i mogu samo niže i niže da padaju, dok Liverpool i bez njega je glavni favorit za titulu, a sa njim će se prošetati kroz prvenstvo!!

Milan_C

pre 6 godina

Pa dobro mu je rekao, u premier ligi svaki vikend se igra neki derbi, ili protiv celsija, man junajteda, sitija, totenhema, arsenala, everton, itd, a u spaniji osim reala i atletica nema atraktivne ekipe

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Cuj ovog spominje fpp haha.Barselona godisnje ima prihod preko 600 miliona kao i ostali veliki klubovi tipa reala , manchestera i jos par njih tako.da mogu dosta da potrose a da nekrse fpp.

the truth

pre 6 godina

@Stefane, Tebi decko nije dobro. Podsjecas me na mog brata od strica koji je zaslijepljen Barsom. Covjek fakultetski obrazovan, a slijep za Barselonom i Mesijem. Toliko da nema trunke objektivnosti. Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.

mile

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the truth, 29. avgust 2017 18:20)

Mozda ima glupe komentare za osobe kao sto si ti, ciji se IQ meri toplomerom.

Ma koga bre to zanima

pre 6 godina

Vidi se da je los covek,dzaba mu sto je dobar fudbaler!
Ovo me podseca na ljige Zvezdaninih bekova..Nonkovica,
Ibanjeza a sada i Stojkovica

nista o nicemu

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,
(ns boy, 29. avgust 2017 11:02)

10ak na svetu kao Kutinjo? Pun ih je Brazil.

neutralni felsh

pre 6 godina

svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo.
(osmiputnik, 29. avgust 2017 19:08)


na koju "utakmicu" mislis, koji dvomec? dvomec sa ovrebom kao sudijom ili prethodni sa kolinom, na prvu utakmicu u barseloni ili revans u londonu? u prvom revansu iz 2005. celzi je prosao uz gol koji je skolski primer faula nad golmanom. da li je neko pravio dramu od toga? u drugom revansu sa ovrebom kao sudijom, treba spomenuti obe utakmice, ne samo jednu. u obe je bilo kontraverznih odluka - nikad ne mozes da gledas samo jedan mec kad ocenjujes sudjenje! - skoro niko ne spominje nijedan zuti za onoliko krljanje nad iniestom, 2 vishak-svirana ofsajda etou, balakove rukomete u celzijevom 16 - ne, bitno je da se horski vice "najveca nepravda u istoriji"... znaju mi oni sta je istorija, ne secaju se pretprosle sezone :)
ako vec hoces, taj dvomec je primer kad je utakmica veca od sudije i njegovog iskustva. onda jednom pogresi, i uvidi da je pogresio, pa krene sa tzv. kompenzacijom (ogresi se o jedan tim i sledeci put navuce za drugi) i opet negde pogresi, poraste mu trema i pogubi konce. pocetnicki sindrom, ali desava se povremeno svakom sudiji, i ne samo sudiji. zivot nije uvek maksimalna amplituda, narocito uz guste okolnosti... oba tima max uvezbana da skacu na sudije, prvo kapiten pa pola ekipe i onda klupa istovremeno - murinjo je taj smisljeni drama efekat sprovodio maksimalno, a ni u pepova barsini nisu nevinasca. sve to se vezba u svakoj etabliranoj ekipi, formalno legitimni tzv. psiholoski pritisak na sudije. ali ubise coveka u pojam. uzgred, ovrebo NIJE karijeru zavrsio zbog uefa kazne nego zbog pretnji smrcu posle meca.
sudija navlacio za barsu protiv psg? drugi penal 50-50 posto i to je sve. za ostalo je kriva psg-ova postavka igre i trema, tu pare ne pomazu: jos uvek nisu ekipa koja "ume da iskoristi tremu protivnika i nauci da pobedjuje" nego udaraju u suprotno. udvajajuci mesija i suareza, ispustili su nejmara... suprotan primer je pokazao juventus par nedelja kasnije.

neutralni felsh

pre 6 godina

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


pronadji jednu mrlju na ligi sampiona koju je nejmar osvojio sa suarezom, mesijem, iniestom i xavijem iz 2015... ako uspes, obecavam da vise nikad necu napisati nijedan komentar ovde. samo nemoj ono medjusobno povlacenje pogbe i alvesa u 16, iz finala sa juventusom, molim te :)
o osvojenoj primeri iz tih sezona da i ne govorimo. pogledaj medjusobni skor u derbijima barse da realom, atletikom i seviljom i sve ce ti se samo kasti.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu. 
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi
(Tićulenković, 29. avgust 2017 15:01)


zaboravio si kafua, a bogami i sokratesa, starog brazilskog xavija od 2 metra :)
slazem se sa svime sto si napisao, ali, sa druge strane, meni je veci merak kad uspe neki decko iz favele nego iz domacinske kuce. bas me briga za njegove manire van terena ako je na terenu dzek i pravi sportsmen i pokazuje ono sta publika i ocekuje od brazilskog igraca. posebno mi je dirljiva zivotna prica dani alvesa, koji je odrastao u takvoj bedi za koju je i favela-house prava otmena vila. dete u selendri, lovilo papagaje u zamke da porodica ima da jede, ne dao bog nikome. sutiralo krpene lopte po dvoristu, primetili ga iz seoske ekipe pa teraj svi dzumle po livadi itd. takvome mozemo da opravdamo i poneku "glupost"... nek ima hleba da jede, briga me za ostalo.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.
(Viktor, 29. avgust 2017 11:40)

Sad ce da mi objasnis kako je 60 miliona cisto vece od 50 miliona plus 50 miliona na ruke ispod zita da niko ne zna. Znaci ako je 100 dvaput vece od 60 ja ti se izvinjavam. Ali ces morati dobro da se potrudia da objasnis.

nista o nicemu

pre 6 godina

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?
(Adriano_Galliani, 29. avgust 2017 11:31)

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.

Lord

pre 6 godina

"Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava"
Real da nekog prijavi za nesto ?!?HAHAHAH pa to isto da osudjenik na smrt prijavi Majku Terezu za nesto...
Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.

nista o nicemu

pre 6 godina

Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.
(Lord, 29. avgust 2017 14:12)

Nema.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide!
(Ivan, 29. avgust 2017 14:31)

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.

adriano_galliani

pre 6 godina

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 29. avgust 2017 12:54)

Сад још само да схватиш како функционишу инвестиције у ФФПу и да је апсолутно дозвољен минус ако он плански може да се регулише у одређеном временском периоду (најчешће три године). Милан преговара да тај период траје пет година да би наставио да троши паре и у наредном периоду. Значи не мора да се иде на буквално "колико зарадиш толико потрошиш" а између осталог, ако је баш фрка, трошиш паре и платиш неку смешну казну, кога брига.. Избацивање из такмичења иде тек након неколико прекршаја а УЕФА сигурно не би никада на свету избацила УЕФАлону, према томе...

neutralni felsh

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe.
(the truth, 29. avgust 2017 22:33)


jedno je sigurno, taj tvoj himalajski IQ, sa sve potvrdom, ni mileta ni mene ne ostavlja ravnodusnim :)
izvini molim te, da sam znao da ce moj saljivi komentar toliko da te pogodi, ne bih ga ni napisao. video si smajli, video si da se salim, i opet padas u neke vatre kao neki nagluvi kafanski dilber pred fajront - umesto da se i ti nasalis, kazes mi da sam klinac i sl, ti si upao u demantovanje - sam sebi grizes rep (fudbalski receno "driblas sam sebe") uz optuzbe da sam bot i da stancujem 'najgluplje komentare' - i naravno da tako raste verovatnoca izazoves nekog kolegu ko nekim slucajem ceni ponesto od onoga sto napisem.
kad vec hoces da ti se objasni: hteo sam da kazem da su ostrasceni navijaci izrazi ("ljigavi igraci barse", "sudijska pomoc") i afektnost pri komunikaciji prvi simptomi pubertetstva. znam to iz licnog iskustva, i ja sam nekad bio mlad... i zasto su igraci barse "ljigavi", iniesta xavi pujol mesi? (bekove ne racunaj, svi su skoro svuda isti, takva pozicija, prgava i simulantska) i sta si time rekao? to nije fudbalski ni sportski izraz, naprotiv.
sudijska pomoc? navedi ijedan tim koji je osvojio nesto bez nekih kontraverznih sudijskih odluka, "tvoj milan" takodje. (bolje nemoj, ja se secam cak i maradone kao mladog i perspektibnog balavandera :)
sve je to deo sporta, ne mozes kriviti klub i igrace.
eto, o tome mozemo da pricamo, npr. o taktici pritiska na sudije, staroj i vezbanoj fori u SVAKOJ ozbiljnoj ekipi, i naucimo nesto jedan od drugog, ali potrebno je samo malo mentalne discipline i smisla za humor. to je bolje za nas mozak nego golem IQ sa potvrdom ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)
(the truth, 30. avgust 2017 10:34)



- no, no, moja prosecna dnevna potrosnja je nesto drugacije bazirana, osim ako se u ugovoru ne navede drugacije, ali duga prica...
- ne postoji jeftino, postoji samo povoljno ;)
- hvala, takodje, pisi kad stignes :)

the truth

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe. Inace uvijek u zivotu kada je neko pravio ovakve zakljucke, uvijek se dokazalo suprotno. Sto narod kaze, ko o cemu k**** o postenju.

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Drug moj, da li ti koristis 2 pdeudonima ili mozda ti je Mile brat od tetke. Ako je neko treci ipak ima nade za tebe :) Inace rijetko koristim termine kao "ljigav" za neke ljude je tesko naci drugu rijec. A evo ovoga puta se tebe izvinjavam kao najvecem Barsinom fanu u podrucju Malog Mokrog Luga :)! I zvanicnom zastupniku Alvesa, Maskerana, Nejmara, Pikea, Busketsa itd.. Ulazim na sajt povremeno ostavim konstruktivan komentar i to je to. Rijetko ulazim u prepisivanje sa genijalcima poput tebe i to je moja najveca greska. Tj, nece se vise ponoviti. Nadam se da mi oprastas ti veliki magu okrugle lopte, psigologije pritiska na sudijama i poznavanje psihologije fudbala. Prosto se zadivim objasnjenju sudjenja Barsa vs Celzi. I Italijani su glupi, umjesto Vara treba im samo neutralni felsh (sta god to znacilo). And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)

vladek

pre 6 godina

Sve ima svoju cenu,i to sto ce PSG vec u januaru obezbediti titulu,platice u aprilu kada ispadne u 1/4 finalu LS.Neymar i ekipa ce ubacivati Renu i slicnim timovima 4,5,6 komada,ali kada vidis da nemas konkurenciju,nista ti nije izazov.Zato ce City ili Utd da ih pregaze,jer da bi slomio osrednje ligase poput Evertona ili Sautemptona moras debelo da se oznojis...PL ima puno takvih meceva,dok Neymar prasi Francuskim poljima,u PL svako gostovanje je derbi,domaci teren je tvrdjava.Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati

the truth

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili. Po ovom komentaru, nije konkretno pljunuo po Barsi, nego mu je rekao da je bolje da ostane u Liverpulu. Do pojave Uefalone, Barsa mi je bila drugi najomiljeniji klub, posle kradja protiv Arsenala, Milana, Celzija, Psz-a nikada ih ne mogu gledati isto. A bas steta kakav su fudbal igrali. I jos nesto, kao Barsa mu dala sansu, bla, bla. Smijesniste ko cirkus, decko je bio najbolji igrac Brazila i medju 10 na svijetu.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.

nista o nicemu

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,
(ns boy, 29. avgust 2017 11:02)

10ak na svetu kao Kutinjo? Pun ih je Brazil.

Barkli

pre 6 godina

Jel video neko u poslednjoj utakmici kako ga Kavani spustio na zemlju kad je ovaj hteo penal da izvede?Trazice on da se vrati u Barselonu kad shvati sta je uradio

Sladjan LazareFaC

pre 6 godina

Mislim da je Coutinho i sam toga svestan! Barca je u slobodnom padu i mogu samo niže i niže da padaju, dok Liverpool i bez njega je glavni favorit za titulu, a sa njim će se prošetati kroz prvenstvo!!

Speedy

pre 6 godina

Mesi je najveci problem u Barseloni iako je najbolji igrac, jednostavno koci sve ostale! Postavili su ga da bude iznad ekipe, a to se uvijek obije o glavu! Nije prvi Nejmar koji govori o tome, pricali su i Ibrahimovic, Anri, Sancez...Teal npr radi dosta pametnije sa svojim zvezdama, doduse ima tu i do velicine kluba!

nista o nicemu

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?
(Saša, 29. avgust 2017 10:28)

Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava

Marko

pre 6 godina

Sta je bre vama ljudi, taj isti klub ga je tuzio da im isplati silne milione koji momku zakonski pripadaju. Ne vidim da su se bas razisli prijateljski. Ali ko im je kriv kad su stavili klauzulu od 222m. PSZ dosao i platio, ko im je kriv. Sa druge strane, vidi se da nesto ne funkcionise u Barsi a uprava sigurno nije na nivou takvog giganta i zato je momak u pravu apsolutni. Sad je najgori momenat za prelazak u Barsu u zadnjih 15 godina.

online

pre 6 godina

igram fudbal vec 15 godina u inostranstvu na nizem nivou ali prvoligaski fudbal(slovacka,madjarska,ceska) .. imao sam tu "srecu" da upoznam 9-10 brazilskih igraca. Znaci to je za mene licno najgori tip ljudi sa kojima sam saradjivao! Oni bi se bukvalno za dinar znate vec sta! Razumem da svako zeli da ustedi jer ipak mi nismo igrali za neki prebogati ugovor,ali oni su u stanju da radi kafe koja je jeftinija 1 cent piju kafu u podrumu po lepom vremenu! A da ne kazem da ako im plata kasni 1 dan( a to je u ovim zemljama samo ako vas zadesi da je taj dan neki praznik ili nedelja) odmah zovu licno predsednika i prete! ne preterujem! e sad ako sam ja bas upoznao takvih 10 onda se izvinjavam..

Viktor

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.

nista o nicemu

pre 6 godina

Barselonini fanovi poput SNS simpatizera kad kazu kriminalac Dusan Ivkovic i gospoda Vucelic, Vuletic i Terzic.

Barselona nece da isplati ugovor obavezan bonus jer im je tako dunulo i Nejmar ispadne nezahvalan? Klasicno snsovski, grobarski, panterski, zvezdaski, kako god hocete.

Ivan

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide! A on da se pitao ostao bi u Barsi do kraja karijere, zato je i plakao onomad na minutu ćutanja zbog terorističkog napada u Barseloni. Voli iz sveg srca Nejmar Barsu i dan danas, dobro pamtim njegove reči pre 4 godine kada je dolazio u taj klub koliko radostan je bio "najbolji klub sveta, drago mi je da sam ovde, ispunio mi se san", i bio je iskren kada je to govorio, a sada pravi sapunicu od svega toga i i dalje sanja Blaugranu zna da mu je u tom klubu bilo najbolje, da mu je taj klub priužio sve i da je u tom klubu postigao i svoje lične najveće uspehe i trofeje! Sa pSG nikada neće uraditi niti osvojiti ono što je radio sa Barsom videćete!

osmiputnik

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija. 
(the truth, 29. avgust 2017 14:57) 


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"... 
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)
(neutralni felsh, 29. avgust 2017 17:05)

A sta je covek pogresno rekao? I ja sam gotivio barselonu u ronaldinjovoj eri, ali svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo... Nisam simpatizer ni reala, al svakako ih vise gotivim i kad je el klasiko navijam za real... Barselonu ne mogu da smislim od 2009 takodje.

adriano_galliani

pre 6 godina

Ma Nejmar voli Barsu šta vam je. Voli, nego sad namerno priča ove besmislice jer je prodat za ogromne pare, a Barsa nije htela da uradi ništa da bi ga ostavila u svom klubu već je odmah bez razmišljanja prihvatila ponudu prebogatih a fudbalski neukih Arapa iz PSG-a i pustila ga da ide!
(Ivan, 29. avgust 2017 14:31)

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.

shone

pre 6 godina

Barseloni za nauk da nikada ne kupuje ovakve igrace sa ovakvim psiholoskim profilom (pohlepni, prevrtljivi, sebicni, familija kao menadzeri), pa makar bili i najveci svetski talenti. Real Madrid je uvek znao da takve zaobidje ili ako ih vec kupi kako da postupa sa njima.

Stefan

pre 6 godina

(the truth, 29. avgust 2017 10:08)

Potrazite ovaj nick na vestima o Realu, koliko nisko mogu pasti navijacu Reala da brane Nejmara, sta je vama Barselona uradila onih desetak godina domanacije. Hahahah

andreas kisser

pre 6 godina

Cini mi se da je nejmar nezahvalna dzukela
(rango_unchained, 29. avgust 2017 09:28)

pa rekao bih da su se on i kutinjo po tom pitanju bas nasli!

marcjanko

pre 6 godina

mozete da pricate da ga je barsa napravila i ostalo, ali lupetate, decko je vanserijski talenat bio sa 16 godina i ceo svet je hteo da ga dovede. ocigledno postoji neki problem u barsi zbog koga savetuje drugara da ne ide, pa ne bi iniesta i mesi izjavili da su nezadovoljni barseloninom upravom.

Ma koga bre to zanima

pre 6 godina

Vidi se da je los covek,dzaba mu sto je dobar fudbaler!
Ovo me podseca na ljige Zvezdaninih bekova..Nonkovica,
Ibanjeza a sada i Stojkovica

GORAN 027

pre 6 godina

Kutinjo,Nejmar,Leonardo...ovi Brazilci polako ali sigurno postaju najnesimpaticnija fudbalska nacija,toliko su ljigavi i trce za parama da je postalo odvratno.Nejmar,prelazim u PSZ iz sportskih motiva ali za platu od 30 mil evra,bas su ti sportski motivi.A nekad su bili klasa za sebe,ceo svet navijao za njih,Pele,Garinca,Vava,dr SOKRATES,Ziko,Ronaldo zuba,Romario,Bebeto,Djalminja...

igor

pre 6 godina

Barsa je rizikovala svoj ugled dovođenjem ovog g%$#a u klub i to im se vratilo. Zbog oca koji vidi samo $$$, Barsa je kažnjena jer su pokušali da izađu u susret "tatinim" zahtevima da plate deo transfera u kešu kako bi tata platio manje poreza. Ovo je došlo direktno kao ideja od Neimarovog oca. Neimar ništa osvojio ne bi da nije Barselone i Mesija, a odmah je potrčao za veće pare u klub koji nema ništa osim arapskog novca.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30)


Ne vec bi igrao za Real Madrid (bio je i na lekarskom kod njih). Pa Farsa ga je platila 100m, nije ga pronasla u faveli.

Milan_C

pre 6 godina

Pa dobro mu je rekao, u premier ligi svaki vikend se igra neki derbi, ili protiv celsija, man junajteda, sitija, totenhema, arsenala, everton, itd, a u spaniji osim reala i atletica nema atraktivne ekipe

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.

the truth

pre 6 godina

@Stefane, Tebi decko nije dobro. Podsjecas me na mog brata od strica koji je zaslijepljen Barsom. Covjek fakultetski obrazovan, a slijep za Barselonom i Mesijem. Toliko da nema trunke objektivnosti. Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.

nista o nicemu

pre 6 godina

prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!
(Metropola, 29. avgust 2017 10:35)

Nigde ne pise da je to rekao u intervjuu, znaci izmisljas.

Daa

pre 6 godina

Ih ti Brazilci koliko sam ih ranije gotivio, a sada ih ne podnosim bukvalno. Hvala Nemcima za onih 7-1 u sred Brazila hehehe, legenda kaze da Nejmar jos uvek place.

nista o nicemu

pre 6 godina

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?
(Adriano_Galliani, 29. avgust 2017 11:31)

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.

Aces

pre 6 godina

Da ti nije Barse, verovatno bi negde cuvao parking u Evropi i vikao, "Kume, kume imas dva'es' centi?" :)
(Kadar s' Megatrend', 29. avgust 2017 09:30) ko ostavlja ovako glupe komentare i dobija +?

Vladekov drug iz vrtica

pre 6 godina

@vladek
"Ostavi ti Kutinja na miru,iako ostane u Liverpulu,nece imati love kao ti,ali ce momak igrati fudbal na najvisem nivou,ako ode u Barsu ispisace istoriju,jer Barsa ce izdonimirati"

Druze, ako si propustio taj detalj - ako i dodje do Kutinjovog transfera u Barsu, on bi pristao na manju platu od one sto dobija u Liverpoolu. Mislim da je trenutno on najplaceniji igrac u timu. Tako da taj motiv prelaska otpada.
E sad, sa druge strane, svakako bi se nalazio u najprivilegovanijem timu sto se tice UEFA-e tako da bi retko imao priliku da dozivi sudijsku nepravdu.

Ziv bio!

Metropola

pre 6 godina

Kakvi pljuvaci navijaci Barse. Pa nije prvi da kaze nesto slicno. A mozda mu je Kutinjo prijatelj, pa ga savjetuje prijateljski, o tome niste mislili.....(the truth, 29. avgust 2017 10:08)... da je prijateljski savet u pitanju, mi nikada to ne bi saznali! Ne dajes prijatelju savet tako sto kazes novinaru u pero!

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)

Dobili su 222m, pored redovnog prihoda od 650m. Mogu da trose koliko hoce, kakvo krsenje FFPa?

nista o nicemu

pre 6 godina

Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.
(Lord, 29. avgust 2017 14:12)

Nema.

Vinetu

pre 6 godina

@Sladjan LazareFac
I ja isto navijam za Liverpul ali nemoj molim te da ostavljas takve komentare. Dok god Liverpulu igraju Minjole (Karijus jos gori), Lovren, Moreno, Vajnaldum, Henderson kao kapiten i mnogi drugi; nema njima titule. Svakako su atraktivan i zavavan tim za gledanje ali nisu za titulu.

Lord

pre 6 godina

"Nece ih prodati jer to niko nece da kupi. Znaci FFP prijava"
Real da nekog prijavi za nesto ?!?HAHAHAH pa to isto da osudjenik na smrt prijavi Majku Terezu za nesto...
Umjesto sto izigravass dezurnog advokata i odgovaras na svaki post u vezi Barce, bolje bi bilo da se informises malo.Bartomeu je imao na raspolaganju 330 mil za ovaj prelazni rok.Potrosio-105 +33+30+12 sto je ukupno 180, znaci da ima jos 150 bez da proda ikoga.

adriano_galliani

pre 6 godina

Cuveni Galijani koji ima uvid u finansije, nije ovo menadzer igrica. Barselona imala ukupno nesto manje od 100 za transfere pre odlaska Nejmara. Doveden Paulinjo za 40 i Dembele za 150. Kutinja moraju bar 160 na ruke sto je 350 ukupno. A oni imaju 320 na raspolaganju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 29. avgust 2017 12:54)

Сад још само да схватиш како функционишу инвестиције у ФФПу и да је апсолутно дозвољен минус ако он плански може да се регулише у одређеном временском периоду (најчешће три године). Милан преговара да тај период траје пет година да би наставио да троши паре и у наредном периоду. Значи не мора да се иде на буквално "колико зарадиш толико потрошиш" а између осталог, ако је баш фрка, трошиш паре и платиш неку смешну казну, кога брига.. Избацивање из такмичења иде тек након неколико прекршаја а УЕФА сигурно не би никада на свету избацила УЕФАлону, према томе...

neutralni felsh

pre 6 godina

Ja sam navijac Milana, pa onda Bajerna. Ali svakako mi je Real sada drazi od Barselone. Nije bilo tako do 2009 godine. Da je moj Milan imao pomoc sudija i da je imao ljigave igrace kao Barsa, vjerovatno bih prestao navijati za njega. Inace se ne prepucavam kao pubertlija.
(the truth, 29. avgust 2017 14:57)


"navijac milana i bajerna", "moj milan", "pomoc sudija, "ljigavi igraci kao Barsini"...
cini se da je pubertet vrlo blizu ;)

the truth

pre 6 godina

@neutralni felsh. Drug moj, da li ti koristis 2 pdeudonima ili mozda ti je Mile brat od tetke. Ako je neko treci ipak ima nade za tebe :) Inace rijetko koristim termine kao "ljigav" za neke ljude je tesko naci drugu rijec. A evo ovoga puta se tebe izvinjavam kao najvecem Barsinom fanu u podrucju Malog Mokrog Luga :)! I zvanicnom zastupniku Alvesa, Maskerana, Nejmara, Pikea, Busketsa itd.. Ulazim na sajt povremeno ostavim konstruktivan komentar i to je to. Rijetko ulazim u prepisivanje sa genijalcima poput tebe i to je moja najveca greska. Tj, nece se vise ponoviti. Nadam se da mi oprastas ti veliki magu okrugle lopte, psigologije pritiska na sudijama i poznavanje psihologije fudbala. Prosto se zadivim objasnjenju sudjenja Barsa vs Celzi. I Italijani su glupi, umjesto Vara treba im samo neutralni felsh (sta god to znacilo). And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)

nista o nicemu

pre 6 godina

Da nije Barse igrao bi u najvecem klubu na svetu, Realu. Barsa ga je dovela jer je ispod zita platila jos 50 miliona.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:55)

Ne nego ga je Barsa dovela jer je on sam zeleo da predje u Barsu i da igra sa svojim idolom Mesijem, a odbio duplo veci prljavi novac Pereza.
(Viktor, 29. avgust 2017 11:40)

Sad ce da mi objasnis kako je 60 miliona cisto vece od 50 miliona plus 50 miliona na ruke ispod zita da niko ne zna. Znaci ako je 100 dvaput vece od 60 ja ti se izvinjavam. Ali ces morati dobro da se potrudia da objasnis.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Cuj ovog spominje fpp haha.Barselona godisnje ima prihod preko 600 miliona kao i ostali veliki klubovi tipa reala , manchestera i jos par njih tako.da mogu dosta da potrose a da nekrse fpp.

mile

pre 6 godina

@neutralni felsh. Haha, ono kada ti neutralni felsh kaze da si pubertetlija, onda moras da se dobro zamislis. Najveca botina na sajtu i covjek sa najglupljim komentarima, jedan po satu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the truth, 29. avgust 2017 18:20)

Mozda ima glupe komentare za osobe kao sto si ti, ciji se IQ meri toplomerom.

Petar

pre 6 godina

Cuj ove da mu nema Barce radio bi na parkingu hahahaha pa Neymar je bio zvezda u Brazilu sa 17,18 godina dosao u Evropu kao najveci wonderkid na planeti budimo malo ozbiljni ljudi iako ga ne volite jer ovo je smesno

Saša

pre 6 godina

Kršene fer pleja? Pa Barca je za 222M prodala Neymara. sada će prodati i Ardu, Rafinhu, Munira i ako uspeju Gomesa (pošto traže 50M). To je približno još 100M. O kakvom finansiskom fer pleju pričaš?

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne vidi se kraj sage? Doveden Dembele za 105 miliona + 45. Barsa ako istrese za Kutinja preko 150 Real ce ih prvi prijaviti za krsenje FFPa.
(nista o nicemu, 29. avgust 2017 09:26)


vrana vrani nikad oci ne vadi, zapamti.
real i barsa mogu medjusobno da ratuju na terenu ko da im je poslednja utakmica, mogu da jedni drugima otimaju igrace i kradu talente, mogu da se olajajavaju po medijima - ali nikad, nikad, nikad nece dozvoliti sebi da se vucaraju po sudovima ili da se direktno (zvanicno rukovodstvo, ne twiter-trovaci tipa ramos i pike) prepucavaju po medijima, kao i institucijama fudbalskog sistema... taj kodeks uvek postuju, barem u ovom veku. nesto posle "slucaja figo" seli su za astal i resili da okrenu list.
zato, paradoksalno, real je poslednji koji bi uradio tako nesto barsi, isto vazi i za barsu naspram reala. primetio si da se real upadljivo nije mesao u dovodjenje dembelea, bas sad kad barsi gori pod nogama za jednu stranu napada. u neka druga vremena, cim barsa posalje ponudu za igraca, poslali bi i oni, cesto samo zato da zagorcaju transfer suparniku.
naravno, oni su i dalje najveci rivali koji i dalje ocima ne mogu da se gledaju, ali osnovni kodeks se postuje - za vreme utakmice, i lanisteri i starkovi sede zajedno :) i nasi histericni vladajuci esaloni iz pfc i cz bi mogli da se ugledaju na njih, umesto da pisu ona smesna plakajuca saopstenja koja najvise govore onom ko ih pise, a ne o strani o kojoj se govori u saopstenju.

naravno, ovo ne vazi za njihove novinare, vidi se i iz ove vesti ;)

the truth

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe. Inace uvijek u zivotu kada je neko pravio ovakve zakljucke, uvijek se dokazalo suprotno. Sto narod kaze, ko o cemu k**** o postenju.

neutralni felsh

pre 6 godina

svaka simpatija je prestala na utakmici celsi barselona i one kradje nad kradjama, da ne spominjem ovu kradju protiv psg kad je sudija vuko za barselonu kako je znao i umeo.
(osmiputnik, 29. avgust 2017 19:08)


na koju "utakmicu" mislis, koji dvomec? dvomec sa ovrebom kao sudijom ili prethodni sa kolinom, na prvu utakmicu u barseloni ili revans u londonu? u prvom revansu iz 2005. celzi je prosao uz gol koji je skolski primer faula nad golmanom. da li je neko pravio dramu od toga? u drugom revansu sa ovrebom kao sudijom, treba spomenuti obe utakmice, ne samo jednu. u obe je bilo kontraverznih odluka - nikad ne mozes da gledas samo jedan mec kad ocenjujes sudjenje! - skoro niko ne spominje nijedan zuti za onoliko krljanje nad iniestom, 2 vishak-svirana ofsajda etou, balakove rukomete u celzijevom 16 - ne, bitno je da se horski vice "najveca nepravda u istoriji"... znaju mi oni sta je istorija, ne secaju se pretprosle sezone :)
ako vec hoces, taj dvomec je primer kad je utakmica veca od sudije i njegovog iskustva. onda jednom pogresi, i uvidi da je pogresio, pa krene sa tzv. kompenzacijom (ogresi se o jedan tim i sledeci put navuce za drugi) i opet negde pogresi, poraste mu trema i pogubi konce. pocetnicki sindrom, ali desava se povremeno svakom sudiji, i ne samo sudiji. zivot nije uvek maksimalna amplituda, narocito uz guste okolnosti... oba tima max uvezbana da skacu na sudije, prvo kapiten pa pola ekipe i onda klupa istovremeno - murinjo je taj smisljeni drama efekat sprovodio maksimalno, a ni u pepova barsini nisu nevinasca. sve to se vezba u svakoj etabliranoj ekipi, formalno legitimni tzv. psiholoski pritisak na sudije. ali ubise coveka u pojam. uzgred, ovrebo NIJE karijeru zavrsio zbog uefa kazne nego zbog pretnji smrcu posle meca.
sudija navlacio za barsu protiv psg? drugi penal 50-50 posto i to je sve. za ostalo je kriva psg-ova postavka igre i trema, tu pare ne pomazu: jos uvek nisu ekipa koja "ume da iskoristi tremu protivnika i nauci da pobedjuje" nego udaraju u suprotno. udvajajuci mesija i suareza, ispustili su nejmara... suprotan primer je pokazao juventus par nedelja kasnije.

ns boy

pre 6 godina

nikad mi inter nije bio jasan kad je lako pustio kutinja,ni tad inter nije imao neke bolje igrace od njega a pogotovo danas kad je kutinjo to sto jeste.liverpool ako misli da se vrati u vrh evropskog fudbala ne sme prodavati nezamenljive,jednostavno takvih igraca ima 10 tak u svetu.Nije ni sterlinga trebao prodati,da ne pricam o njihovim promasajima skrtela i agera zamenio sa lovrenom,

neutralni felsh

pre 6 godina

Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


Заправо је он прихватио понуду а не Фарса. Свестан је како је освоји трофеје са Фарсом и зато је решио да побегне на време јер ће ти трофеји бити одузети а Фарса избачена у пету лигу.
(adriano_galliani, 29. avgust 2017 15:04)


pronadji jednu mrlju na ligi sampiona koju je nejmar osvojio sa suarezom, mesijem, iniestom i xavijem iz 2015... ako uspes, obecavam da vise nikad necu napisati nijedan komentar ovde. samo nemoj ono medjusobno povlacenje pogbe i alvesa u 16, iz finala sa juventusom, molim te :)
o osvojenoj primeri iz tih sezona da i ne govorimo. pogledaj medjusobni skor u derbijima barse da realom, atletikom i seviljom i sve ce ti se samo kasti.

Tićulenković

pre 6 godina

Ima to veze i sa poreklom unutar brazilskog društva... ovi mali dečaci iz favela koji detinjstvo provedu kao prosjaci, a onda dođu u Evropu i žestoko unovče svoj fudbalski talenat, uđu u lovu i polude načisto, reaguju na ceo taj novi svet na jedan način. Njih dvojica recimo, pa se setimo i Ronaldinja i još nekih, su se brendirali kao ljudi sa kojima ne biste voleli da imate previše kontakta. Steknu status legende kod navijača pa ga u trenutku izgube jer oće preko leba pogače i završe svoju karijeru kao omraženi likovi kod većine ljubitelja sporta. A ima i onih drugačijih, koji dođu iz nešto drugačijeg okruženja pa im se to vidi po ponašanju. Liverpul ima slikovit primer recimo, setite se kako je ispraćen Lukas Leiva a kako će ispratiti Kutinja. Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu.
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi

neutralni felsh

pre 6 godina

@mile. Moj IQ nije bio u pitanju ovdje, vazne su cinjenice. Ako te vec svrbi imam itekako visok IQ, sto mogu i da potvrdim, sto se ne bi reklo za tebe.
(the truth, 29. avgust 2017 22:33)


jedno je sigurno, taj tvoj himalajski IQ, sa sve potvrdom, ni mileta ni mene ne ostavlja ravnodusnim :)
izvini molim te, da sam znao da ce moj saljivi komentar toliko da te pogodi, ne bih ga ni napisao. video si smajli, video si da se salim, i opet padas u neke vatre kao neki nagluvi kafanski dilber pred fajront - umesto da se i ti nasalis, kazes mi da sam klinac i sl, ti si upao u demantovanje - sam sebi grizes rep (fudbalski receno "driblas sam sebe") uz optuzbe da sam bot i da stancujem 'najgluplje komentare' - i naravno da tako raste verovatnoca izazoves nekog kolegu ko nekim slucajem ceni ponesto od onoga sto napisem.
kad vec hoces da ti se objasni: hteo sam da kazem da su ostrasceni navijaci izrazi ("ljigavi igraci barse", "sudijska pomoc") i afektnost pri komunikaciji prvi simptomi pubertetstva. znam to iz licnog iskustva, i ja sam nekad bio mlad... i zasto su igraci barse "ljigavi", iniesta xavi pujol mesi? (bekove ne racunaj, svi su skoro svuda isti, takva pozicija, prgava i simulantska) i sta si time rekao? to nije fudbalski ni sportski izraz, naprotiv.
sudijska pomoc? navedi ijedan tim koji je osvojio nesto bez nekih kontraverznih sudijskih odluka, "tvoj milan" takodje. (bolje nemoj, ja se secam cak i maradone kao mladog i perspektibnog balavandera :)
sve je to deo sporta, ne mozes kriviti klub i igrace.
eto, o tome mozemo da pricamo, npr. o taktici pritiska na sudije, staroj i vezbanoj fori u SVAKOJ ozbiljnoj ekipi, i naucimo nesto jedan od drugog, ali potrebno je samo malo mentalne discipline i smisla za humor. to je bolje za nas mozak nego golem IQ sa potvrdom ;)

neutralni felsh

pre 6 godina

Ili jedan i drugi Žuninjo svojevremeno, Kaka... Vrhunski profesionalci. Ljudi koji su rasli u zidanoj a ne u kartonskoj kući tamo u Brazilu. 
Poenta je da nema potrebe da pričate o tome da su Brazilci u fudbalu loši ljudi. Njihovo društvo je izrazito klasno podeljeno i to se lepo vidi po ponašanju njihovih fudbalera u Evropi
(Tićulenković, 29. avgust 2017 15:01)


zaboravio si kafua, a bogami i sokratesa, starog brazilskog xavija od 2 metra :)
slazem se sa svime sto si napisao, ali, sa druge strane, meni je veci merak kad uspe neki decko iz favele nego iz domacinske kuce. bas me briga za njegove manire van terena ako je na terenu dzek i pravi sportsmen i pokazuje ono sta publika i ocekuje od brazilskog igraca. posebno mi je dirljiva zivotna prica dani alvesa, koji je odrastao u takvoj bedi za koju je i favela-house prava otmena vila. dete u selendri, lovilo papagaje u zamke da porodica ima da jede, ne dao bog nikome. sutiralo krpene lopte po dvoristu, primetili ga iz seoske ekipe pa teraj svi dzumle po livadi itd. takvome mozemo da opravdamo i poneku "glupost"... nek ima hleba da jede, briga me za ostalo.

neutralni felsh

pre 6 godina

And case closed. Umjesto miliona trebace im 5 boca Jelena, dvije paklice Drine i dva bureka dnevno. Mnogo jeftino zar ne :) Ziv mi bio, uzdravlje :)
(the truth, 30. avgust 2017 10:34)



- no, no, moja prosecna dnevna potrosnja je nesto drugacije bazirana, osim ako se u ugovoru ne navede drugacije, ali duga prica...
- ne postoji jeftino, postoji samo povoljno ;)
- hvala, takodje, pisi kad stignes :)

maremare

pre 6 godina

@ Ivan

Nije ga Barsa pustila zato sto je htela vec zato sto je tako napisala u ugovoru odnosno u otkupnoj klauzuli da mora da ga pusti ako neko uplati 222 miliona evra. Zato je sad otkupna klauzula za Dembelea 400 miliona.