Tenis 113

Sreda, 05.07.2017.

14:00

"Dosadno je, obezbedio sam se, nek Rodžer vrati 500 miliona"

Australijski teniser Bernard Tomić nastavio je sa samoživim ponašanjem i očigledno da nema baš problema da to prizna.

"Dosadno je, obezbedio sam se, nek Rodžer vrati 500 miliona" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

To je to.

pre 6 godina

Ljudi šta god vi pričali nećete promenit ništa a što je još bitnije u današnjem vremenu se zna da vladaju po onom.."Car je imao a sirotinja se uvek mučila." Naravno Tomić odnosno ostali teniseri imaju tu priveligiju od svih nas da žive u raskošiju da na kraju krajeva igraju odnosno ne budu potpuno posvećeni tenisu ništa da ne osvoje..Zgrnuće love sasvim dovoljno za sebe da mogu priušte lagodan život do kraja života..

Posmatrač

pre 6 godina

@ lav

Lave , nisi osetio malo ironije kod Novaka ( izjava na tlu Engleske ) o turniru u Istbornu !?

Tomić je poprilično isfrustriran svojom celokupnom životnom i porodičnom situacijom , ovo su izjave kojima skreće pažnju na sebe ( uvek druga priča " nevoljenog deteta " ).
Sutrašnji intervju BT bi " otišao " na desetu stranu ... nema tu mnogo materijala za ozbiljnu analizu. Inače jedino tačno je da je život profi sportiste gomila pravila , ponavljanja i odricanja ( kao i u drugim profesijama ) , ali bolje plaćen !
Ko šta voli - nek' izvoli ! Probajte !

zoran

pre 6 godina

jedini mu je problem što ima takav stav. da je recimo na nivou Federera ili Đokovića mogao bi za godinu dana da zaradi ono za šta će njemu kao o srednjem teniseru trebati tih deset godina. znači gubi vreme.

Rale iz 6 Kaplara

pre 6 godina

@antidebil

Postovani, nema BT nikakve veze sa australijskim mentalitetom.
Srdacno Vas, ljubitelj tenisa iz Perta, Australija

Udbas

pre 6 godina

Ukoliko Australijaska Teniska Federacija prekine da mu daje oko 2 mil godisnje, za sta se sve vise ljudi zalaze posto oni sve to finansiraju, i bude u poziciji kao npr neko ko dolazi iz SAD gde nema drzavne sise za gluposti vec sve zavisi od sponzora a oni ocekuju uspeh pevace drugu pesmu. Nego i njega i Kirjosa briga dokle god ih federacija placa. Do duse, nisu oni momci postavili taj sistem ali to je neka druga prica.

O

pre 6 godina

@.. mislim da se ne moze poistovjetiti tvoj primjer sa njegovom izjavom. To sto ti pricas je licni odnos prijatelja, i kultura, odnosno prijateljska zahvalnost na samom trudu. Da je npr to bilo u nekom restoranu, i da su nasumicno pitali nekog gosta sta misli o lusteru on bi sasvim legitimno mogo da kaze da mu se nimalo ne svidja i da je luster jedno obicno smece od kristala. Pozdrav!

/

pre 6 godina

Kakav car! Bez foliranja, iskreno. Bravo!
(Nebojsa, 05. jul 2017 15:00)

A da taj car iskreno bez foliranja kaže da ti je žena ružna? Hoćeš i onda bravo!?

..

pre 6 godina

Čega se pametan stidi, budala se ponosi.
Iskrenost ima dve strane medalje, i nije uvek vrlina. Ako budala iskreno kaže za sebe da je budala i da ga baš briga, i da namerava da ostane budala, da li biste i onda rekli bravo, iskreno? Iskrenost ima granicu posle koje postaje nevaspitanje, nekultura, bahatost. Evo primera: Odete prijatelju u goste, i njegova žena vam radosno pokaže novi luster, koji vam se pritom uopšte ne sviđa. Da li ćete na pitanje kako vam se sviđa, iskreno reći: “Fuj! Odvratan je. Kako neko može da okači takav kič?“ Ili ćete kulturno reći: “Hmmm, neobičan stil.“

Lost in translation

pre 6 godina

Balkanac u duši
(Tiberije)

Lupetas, to je Zapad, odnosno nove vrednosti na Zapadu - uzmi sto vise mozes sa sto manje rada. Pogledaj ostale mlade australijske igrace - rodili se i odrasli tamo, isti mentalitet i pristup. Na zalost, nije samo tako u tenisu, pogledaj sta se desava u drugim sportovima (NBA prelazni rok, na primer) biznisu, svetu zabave. Sve mediokritet do mediokriteta.

sarajevo.ba

pre 6 godina

Ne shvatam.
Otkud vam ideja da ce on izac iz tenisa bogat?
Uzet ce eto recimo 30 milioncica,tokom karijere ce trecinu potrositi na putovanja,trenere i sta vec placa.
Posle toga ide malo luksuza,kuca ovdje,ondje (ne u Gornjem Milanovcu svakako)...
Znaci ja radim ovdje u Ch za neku prosjecnu platu i mene dole ovi u Bosni smatraju bogatim jer zaradjujem 15-20x vise od njih?

P.S. Ovaj lik je krampa,sve ce to on raz.ebat za godinu dana.

ja

pre 6 godina

Ljudi, on igra tenis od sedme godine, dakle punih 17 godina. Ovi što pljuju njega i njegovo odsustvo motivacije treba da shvate da je dečko trenirao svih tih 17 godina, verovatno po 8 sati dnevno - propustio je ceo svoj život, trenirao dok su se njegovi drugari iz škole igrali, trenirao je dok je njegovo društvo iz srednje škole izlazilo, zabavljalo se, zaljubljivalo, trenirao je dok je njegova generacija vodila studentski život,... Razumem ga u potpunosti - zaradio je 5 miliona od nagrada i verovatno još toliko od sponzora. Hoće čovek da oseti malo života dok je još mlad, a, hvala Bogu, ima para koliko za deset života ne može da potroši...

Trtko tvrdic

pre 6 godina

Jedan obican nezahvalni neradnik koji ima privileg da radi nesto sto bi neko ko voli a nema mogucnosti radio i oberucke prihvatio. Bezobrazno bahato ponasanje...bez reci.

Vršac in the Banat

pre 6 godina

Pa čekajte nije uzeo čiste pare - tu je porez, troškovi puta, trener itd. Verovatno i neki smeštaj?
Svi imamo profesionalni pad, ali kad sportista ovako razmišlja to je kraj. Jer, treba naći smisao u beskonačnom udaranju loptice, trčanju, teretani, besprekornom načinu života. Jako je teško profesionalno bavljenje sportom, nimalo ne zavidim nijednom od njih, jer ja tako ne bih mogao ni jedan jedini dan.

mario

pre 6 godina

Nije on tu nista kriv, nego sistem koji mu omogucava da "zabusava" na svom poslu a da on i dalje zaradjuje i kako sam kaze da vise nece morati nista da radi do kraja zivota. Covek je nemoralan, lenj i sebican, ali to ne znaci da nema pravo da crpi iz loseg sistema maksimalno koliko moze. Hvala mu samo na iskrenosti sto to i priznaje, pa na direktan nacin oslikava bolesno drustvo u kome zivimo i sistem vrednosti koji trenutno postoji.

antiDebil

pre 6 godina

Možeš isterati čoveka sa Balkana, ali ne možeš Balkan iz čoveka!
(Goran G, 5. jul 2017 18:49)

Cini mi se da ovaj tip nije rodjen na Balkanu, a i nikada nije ziveo na Balkanu, prakticno nema nikakve veze sa Balkanom osim sto mu je otac odavde !!
Ovo su neka nova, moderna vremena gde sistem vaspitava decu umesto roditelja, tako da je ovog vaspitavala Australija, dakle to govori da je ovo Australijski mentalitet !!!
Dolazimo do zakljucka da si napisao potpunu budalastinu i skroz si promasio sustinu. Mislis li da ne moze da se istera Australija iz ovog lika ?
Ti si Balkanac ? Po tvojoj logici ti si isti kao ovaj tip ? Tvoji roditelji, komsije, braca, sestre, sugradjani...svi su poput ovog ?

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

Ako neko misli da je lako doći među prvih sto i još i prvo kolo bilo kog GSA neka slobodno počne igrati tenis.
Da bi to ostvario treba mnogo znoja da prolijes .I opet je pitanje dokle ces stići. On je sa 24 milioner.Ostvario je svojim radom a to sto gubi i daje ovakve izjave je u stvari realan.Gore ne moze dole ne može.To što se vrte milijarde u sportu nije on kriv.Eto neka neko zamisli da je milioner sa 24.Mozda ces raditi a možda ne.Tamo nekad u 35 ces napraviti neki manji biznis čisto da se lova vrti.On će otvoriti tenisku akademiju i eto love.Nema tenisera glupog.Taj sport zahteva visoku inteligenciju.
Tako da čovek je surovo realan.

bosko

pre 6 godina

Nema problema, covek iskren, problem otkud toliko para u sportu uopste, fudblaleri zaradjuju nedeljno godisnje plate zaludjenih koji ih gledaju, ljudi su isprazni, ne znaju sta ce sa sobom pa se loze na neke sportiste, okrenite se sebi i trazite duhovne vrednosti, batalite glupi gledalacki sport

B...

pre 6 godina

To što je rekao nije ravnodušnost, već čista frustracija nekog ko nije ispunio očekivanja koja su pred njega postavljena, odnosno pokušaj da skine odgovornost za neuspeh sa sebe.
Tačno, njegovi rezultati su bolji od 99% tenisera, ali su mnogo manji od onoga što je on sam, a i ljudi oko njega očekivali.
Takvim pristupom životu i poslu (tenisu) neće biti srećan ni sa mnogo više para nego što je do sada zaradio.

Boki

pre 6 godina

ja sam se smorio od svog posla :-D
(baki, 5. jul 2017 14:47)

I ja brate Baki... ostalo mi je nesto manje od tri godine do trenutka kad mogu da se povucem.... a nesto mi se to oduzilooooo

Robert

pre 6 godina

Da je rekao nesto sto vam se ne dopada, iako to iskreno misli, da li biste mu i tada odobravali taj stav i tapsali ga po ramenu?

Cim nam se nesto svidja, odmah kazemo kako je to iskreno. U suprotnom, zavidan je, ko je taj, sta je uradio u zivotu itd.

Miroslav

pre 6 godina

hehehe kakavi komentari ... POdržavaju ovog !! ... Pa taj nema GRAMA poštovanja prema bilo kome i prema bilo ČEmu .. ...
Zivi bili pa videli sa 40 godina života on će biti SOCIJALNI SLUČAJ ... To je je sigurno 1000% jer već sada misli da se naradio kao konj, a nije svestan da je svaki odličan mladi Lekar, Pravnik, Inženjer, Programer sa svojih recimo 25 godina radio JOŠ VIŠE OD NJEGA ...

E zato će PROĆERDATI TO MALO para što je zaradio jer, on daje zaradio i 200 mil, to bi potrošio ... Takvih primera u svetu je koliko vam volja, čak i od mnogo Pametnijih ljudi od ovog;-)

Kada bi se svi uspešnji ljudi zadovoljavali svojim uspesima tako rano, ovaj svet nigde ne bi stigao. ;-)

nz

pre 6 godina

Ako bude tako nastavio neće ni izdržati 10 godina, može samo da uzima siću koja se dobija za prvo ili drugo kolo turnira. Ali će i dalje biti idol Srbalja, ljudi bez ambicije koji čim namaknu malo para batale sve.

New Jersey

pre 6 godina

(Laki, 05. jul 2017 17:02)
Sto lupetanje?Rekao je sto svi misle,pre ce ljudi izaci iz zabokrecine ako su realni i iskreni i priznaju sebi neke stvari nego da mastaju i pretvaraju se kako im je lepo a ustvari se dave.
I kako ti na osnovu ovoga zakljucio da je on razmazen i depresivan?Jel sedis sa njim na kafi?Izlazite zajedno?

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim, zasto napadate ovoga Tomica.On je rekao upravo ono, sto mu se vrti u njegovoj glavi.Zaraditi ovaj novac za jedno kolo igranja, i dati ovakvu izjavu, nije mala stvar.Koliko treba jednom radniku da radi, da bih zaraduo ovaj novac.Ovo je jos jedan primer, koliki se novac obrce u profesionalnom sportu, i jos nezeli da igra, jer mu je dosadno.Treba im smanjiti premije, pa ce onda sigurno igrati, a ne ovakve izjave davati.To ti je, kada novac udari u glavu, pa mozes da radis sta hoces.Ali, treba ovaj gospodin da shvati, da nema novca koji se ne moze potrositi, ako nevodis racuna kako ga trosis.Ti si jos mlad, mozda jednog dana da promenis svoje misljenje.

Ii

pre 6 godina

"Više me ne zadovoljava ni kada osvojim trofej. Igrao sam mnogo finala, pravio uspehe, ali sada nemam motivaciju. Vimbldon je najveći turnir na svetu, mesto gde sam beležio ..."

Tomika vise ne zadovoljava ni kada osvoji trofej!! Kaze da je pravio uspehe, igrao finala....

Istina je da je TomiK osvojio 3 turnira, 2xBogota i 1xSidnej. I to sve za 9 godina prof. tenisa. Za isto vreme je od turnira zaradio 5 miliona dolara. O kakvim uspesima i trofejima covek prica?? Njegov problem
je da on NEMA USPEHA!! Covek je ostao bez iluzija o bilo kakvom uspehu i kao malo detence daje prkosne i provokativne izjave.

O

pre 6 godina

@Nikola o svacijoj sudbini i o pomirenju sa zivotom kakav zivimo. On samo odgovara na pitanja novinara a mediji iznose. Da ne sirim. Poenta je da momak ima pravo da radi i sta god hoce dokogod to drugima ne ugrozava zivot i ne krsi moralne j drustvene zakone. Sta je njemu cilj u zivotu to je njegova stvar. Ko smo mi da sudiml? Mngo je ljudi bilo u svijetu koji su pomagali drugima, a oni umrli u tuzi, samoci i bjedi. To sto se Nikola Tesla rodio ko Nikola Tesla najmanje je njegova zasluga, jer da nije svi bismo mi bili Nikola Tesla. Pozdrav!

Laki

pre 6 godina

Po broju komentara koji razumeju i odobravaju lupetanje ovog depresivnog i bezobraznog momka može se zaključiti koliko je poremećen sistem vrednosti ljudi u Srbiji i o kakvom društvu se radi.
Samo vi gospodo nastavite da sanjate svoj san,hleba bez motike,lagodnog života,kladionice,splavovi,lažne diplome,birkajte poslove,kod mame i tate na ručak svaki dan..........
Realan život i svet su malo drugačiji.
Ukapiraćete čim i ako ikada izađete iz žabokrečine u kojoj trenutno živite.

snupi

pre 6 godina

ne kontam zasto spominje da federer vrati novac???
njega je novinar upitao je li spreman vratiti novac zbog nesportskog ponasanja i zbog toga sto je samo zakoracio na teren i dobio 35 000 funti.
ne treba ga vratiti nego mu organizator ne treba isplatiti a malom je dosadno na terenu jer nema uspeha, jest i se i naosvajao turnira...

milan

pre 6 godina

Kakav car. Realno je u pravu sve sto je rekao. Ispao je pametan. A ti Novace cepaj maicu, nerviraj se, bacaj reket, bori se za neko tamo prvo mesto, da bi zadovoljio ne znam ni ja koga, bori se za neke tamo titule da bi prestigao Federera. Ljudima je svejedno, za 10 godina ce te zaboraviti. A imas para dovoljno da sad odmah prestanes i uzivas u zivotu.

Nikola

pre 6 godina

@O: 0 cijoj ti sudbini pricas? I o kakvom pomirenju? Ja samo govorim da decko ne meri tezinu svojih izjava i da nije svestan ko ih cita i kako ti isti je tumace. On kao javna licnost, i cija je izjava prenesena u medijima, pristupacna bilo kojem tinejdzeru u svetu koji koristi smartfon. I sta sad? Neki klinac od 16 godina treba da se ugleda u njega i da kopira takav stav? Da prosipa svoje nezadovoljstvo, donekle, ali svoj bezobrazluk i nevaspitanje to vec nije prihvatljivo.

milan 26

pre 6 godina

Tezis da budes obican, prosecan i u tome si uspeo. Predao si se jer je lakse ne cimati se. Zbog takvog stava i ponasanja dobijas i medijsku paznju. Gde ces bolje?!

slucajni prolaznik

pre 6 godina

Neko jednostavno ne zeli da se upotpunosti posveti poslu a neki zele da preteruju u tome...Stvar je individualna od osobe do osobe! Kao sto postoji ono drugo da se ne lazemo drugari svi bi mi voleli da imamo upola onoga sto oni imaju pa makar mokrili krv na terenu. Obezbedili bi svojima a naravno sebe bi zalecili jer sve je uznapredovalo. Tako da bravo u neku ruku za Tomica zbog iskrenosti prema sebi pre svega jer zna kako vreme fukcionise danas. Imas ili nemas! Citaj kapitalizam.

sasho

pre 6 godina

U centar.Osvojači grend slem se unapred tipuju,postoje 2 kandidata i oni i osvajaju.Teniseri znaju šta se radi i svaki dan je prisutno sve veće nezadovoljstvo.Novak Djoković je upornošću i vrhunskom igrom došo do 12grend slema.1 mu je poklonjen,a 2 oduzeta nezasluženo.

Ma nemoj

pre 6 godina

"Mlati lopticu desetak godina imaces para ko slame..bravo cestitam na iskrenosti.."

Odi pa ti mlati lopticu pa imaj para koliko hoćeš, nemoj da budeš tako nezadovoljan svojim životom. Samo da ti napomenem, i svim koji sve to smatraju mlaćenjem loptice. Na elitnim teniskim akademijama u USA i svijetu je hiljade takvih koji mlate lopticu od izlaska do zalaska sunca i sanjaju da mlate pare i postignu neki rezultat u životu. Da li znaš koliko njih uspije pose da pravi pare u pro takmicenju i da može reci da će se finansijski obezbjediti do kraja života, manje od 1%. To je za elitne akademije statistika, a sve ostale ne vredi ni pominjati. A svi su talentovani i teško rade. Izvoli, ako vjerujes u sebe, uzmi i mlati lopticu 10 godina pa nam dodji ispricaj koliko si zaradio.

Nuleijedinice

pre 6 godina

Sve je ovo rezultat pogresnog razvitka ovog sportiste od strane trenera, mozda su mu razvili teniske vestine, ali prilicno zakrzljalo razmislja za svoje godine

RForever

pre 6 godina

Razmisljanje tipa 'odraditi posao i napuniti dzep' nazalost, sve vise uzima maha u svim profesijama. Ovakvo razmisljanje dovodi drustvo do propasti. Zalosno je koliko pozitivnih komentara na jednu ovakvu izjavu. To je slika drustva u kom se nalazimo.
Posle se pitamo odakle ovolika korupcija i nestrucnost na svim poljima. Kada materijalizam postane najveca vrednost u drustvu, sta drugo da ocekujes...

O

pre 6 godina

@Nikola prijatelju pomiri se sa sudbinom, bice ti ljepse u zivotu. Tomicu je takva sudbina. Nemoj da mislis da on taj novac nije krvavo zaradio, momak nije imo djetinjstvo, nije imo tinejdzersko doba dok je npr vecina nas visilo vani po citavi dan, izlazilo, zabavljalo se i radili sta god nam se prohtje. Da mogu da biram izmedju milion dolara ili prozivljenog zivota po svojim zeljama do 35 godine ja bih reko da zivim ovo sto sam i prozivio, jer niko ti ne moze vratiti mladost. Jedna od najljepsih stvari u zivotu ako ne i najljepsa je mladost. Pozdrav

Jim Courier

pre 6 godina

Skandal majstor i provokator, nista vise! Sanse nema da bi vratio taj novac, sve i da Federer i Djokovic urade to! Jednom prilikom je izjavio da je on Australijanac, i da njegovo prezime treba izgovarati TomiK, a ne Tomic (po "naski").

Nikola

pre 6 godina

Neko ovde napise da decko ima tektonske poremecaje u mozgu, i zaradi 200 minusa?! A pitanje je sta su ta 200 minusa postigla u zivotu. On prica neke stvari kao da to niko ne cita, i da to nema tezine. Dok se neki ljudi bore da obezbede krov nekim teskim poslovima, gde bukvalno ne zaradjuju nista, on gospodin sme da izjavi da je umoran u 24 godina od sporta i da namerava da spava do kraja zivota nakon zavrsene karijere, a pritom zaradjuje milione. To nije samo iskrenost, vec iskrena bahatost i iskreni bezobrazlug. Kakav intelektualni kapacitet trebas da budes da bi napisao "svaka cast iskren" o vezi takve izjave. Srbija itekako zasluzuje Brnabicevu. Evropska Unija, ma kako da ne.

Softveras

pre 6 godina

@Japan
Znaci zivot pocinje u 40oj?
Sta te sprecava da sad zivis kako hoces?
San ti je da izdajes lokale?
Onaj ko ume da zivi, ume i sa 20 i sa 30, tu godine ne igraju ulogu

Nikola

pre 6 godina

Ja gledam po sebi, sitna sam riba naravno, radim svoj posao koji volim, ali imam svoje cene, pa kome odgovara angazuje me, ali ja uzivam u tome sto radim. Naravno radi se o poslu koji kontinuirano mi omogucava da radeci mogu da zivim od njega, ali ne da ostvarim honorare sa kojima bi se obezbedio za ceo zivot, pa stoga ne znam kako to izgleda iz perspektive milionera ... a mislim da nebi ni voleo da znam!

rekreativac koji igra za DŽ

pre 6 godina

Nisam njegov fan, daleko bilo, ali ova izjava zaslužuje plus samo zbog iskrenosti. Ne mislim da je bahato, samo je mlad i zelen pa je bilo "što na um- to na drum". On tako izgleda već par godina, vidi se ta letargija na terenu. Dobili smo nenadani blic-pogled u glavu mnogih igrača, i starijih i mlađih.. Ko zna kako bismo se mi ponašali kad bi zaradili milionče u 20 i kusur godina koje nam je dovoljno za miran i opušten život bez rada (?)

Laki

pre 6 godina

Dečko,da si u nekom timskom sportu za tebe ne bi bilo mesta ni na klupi.Nijedan ozbiljan trener i saigrači ne bi želeli da te imaju u timu.Ne poštuješ sport, protivnike i širiš negativnu energiju.
U tenisu i individualnom sportu to može da ti prođe.Ali teniska asocijacija treba da istupi i reši se likova poput tebe koji ruše ugled tog plemenitog sporta.
Potraži pomoć psihologa i promeni zanimanje.

Ma posteno bre

pre 6 godina

40 000 evra za prvo kolo turnira i setka se sprda se ,sa 24godine a ne ko ja na 45da sipcim na posao od 28 000 jos da mi kazu sta se zalis imas bar posao da si na nogama 10sati dnevno.Bravo mali , tako i treba sa sirotinjom!!!

mate

pre 6 godina

To za "dobrotvorne" svrhe je najbolje radio Ivanisevic. Kad bi mu rekli recimo u splitu " treba nam u bolnici aparat za dijalizu " on bi lipo kupio aparat I da - a ne bi novce dava raznim organizacijama ..

majstor

pre 6 godina

Svidjalo se to nekome ili ne ovo je jedna od najboljih izjava sto se sporta tice u poslednje vreme. Covek je lepo priznao da to sto radi radi zbog para i da ga ne cini srecnim. Pa 90% populacije ima isto misljenje o svom poslu. Sta sad, onaj sto na 40 stepeni malterise ceo dan kao voli svoj posao?

Udaraj lopticu 10 sati dnevno na trenignu. Lezi ceo svoj zivot u 10 uvece dok tvoji vrsnjaci cirkaju po kaficima i provode se... Pare koje uzima jesu ogromne ali ni taj posao nije lak.

RForever

pre 6 godina

Zeljko 92,
Ako su pare faktor koji motivise tenisere, zasto onda Tomic koji otvoreno kaze da tenis igra zbog para, ne dodje do finala Wimbldona ili nekog drugog gren slema? Naravno, svi oni vole novac, ali postoji razlika izmedju onih koji igraju radi novca i onih koji igraju iz ljubavi prema ovom sportu. Oni koji poput Tomica, celu svoju karijeru igraju zbog novca, nikada nece postici znacajnije rezultate. Federer mozda jeste trazio od Bazela 2 miliona za nastup, ali to ne znaci da tenis igra radi novca. Jednostavno, on je zvezda, zna koliko vredi, ima svoje prioritete i gde god se pojavi organizatorima donosi nenormalan profit.
Da nije igrao srcem, ne bi bio u tenisu to sto jeste.

C i n i k

pre 6 godina

Ok, kaze sve je radio i radi zbog para. Ali koliko god to bila istina, ipak nije jasno kako neko toliko moze da se zrtvuje i da igra sport koji ne voli? Ajde sad sto nista nije ni osvajao, ali on ocigledno malo prica i o visokim honorarima, 40 000 e samo za ucestvovanje u 1.kolu? To je ipak bezobrazno mnogo.Te pare prosecan Evropljanin ipak moze samo da sanja, ili da uzme kao kredit.

KORN

pre 6 godina

Covek rekao sta misli ne folira se jednostavno brutalno iskren i to je to.Uglavnom sportisti daju dosadne izjave,unapred se zna sta ce ko da kaze e ovo je bilo nesto drugacije i iz srca.

Sasha Makedonija

pre 6 godina

Ovaj lik moze da bude u drustvo sa federerom i novakom samo ako ovako ih spomene , ja neznam zasto vakve kvazi sportiste dobijajj mediski prostor

Barezi

pre 6 godina

Svaka cast Tomiću. Ne razumem zbog cega te uopste napadaju, kad si samo brutalno iskren, i potpuno realno objasnio situaciju sa samim sobom i tenisom uopste. Svako dobro majstore..

mare

pre 6 godina

Pa talenat se ne dobija po nacionalnoj pripadnosti, rasi ili karakteru. Jednostavno ga dobijes i u tome si bolji od drugih ljudi... On bi bio smoren i da radi neki drugi posao, takav je covek.

Radomir

pre 6 godina

Seljak. Vidi se da mu je tenis dosadio, ali bi mogao da ima malo vise postovanja prema onima koji plaćaju da gledaju njegove mečeve.

Iz iskustva tvrdim da su najveci seljaci na svetu gradjani Juzne Afrike, pa Australije.

fantom

pre 6 godina

Rodžer i Novak, su donirali milione u humanitarne svrhe. Nisam razumeo šta hoće da kaže? Čoveče imaš 24 godine, mlad si, Sten D Men je prvi grend slem osvojio u 29 godini. Što odustaje tako lako? Imaš još 5 godina fore i do tada će se povući ovi iz velike četvorke, bez brige, Tomik osvaja grend slem, provereno :)

Danko

pre 6 godina

@japan

Takodje druze, slazem se sa tobom... Ja se vucaram po brodovima, ostrvima, bez dana pauze vec 8 godina (Imam 29). Da izdrzim jos desetak godina i da batalim sve, da krckam do kraja zivota sa porodicom...

masterkg

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.
(RForever, 05. jul 2017 14:55)

Ti verovatno ne radiš za novac ..... Trebao da bude burekdžija a zaradio do 23. god. za tri zivota .... mnogo si pametan ...

anica

pre 6 godina

Na stranu sve sto mozda i ima istine u njegovoj prici...on i onaj drugi pajac...nista arogantnije i odbojnij ne videh...koliko moras biti sirovina da se ovako ponasas, gledam ga sinoc na pres konferenciji, kako mrda onom glavom zakoprcenom...haos. Dete moje, nemas roditeljsko vaspitanje...to ne moze da se kupi.

Scotland

pre 6 godina

iz obesti! mada može da dosadi da moraš da budeš na svakom turu iz god u godinu..ima toliko toga pored tenisa, biciklizam, planinarenje...

Japan

pre 6 godina

Hahahhaa ja citam, i kao da sam ja ovo izjavio. Samo sam ja u programerstvu. Gledam da izguram jos 10ak godina do 40e, da kupim neke lokale, izdajem, i vise nista ne radim u zivotu. Vidim i sam koliko takvim stavom nerviram barem polovinu poznanika, ali nije me briga. Zelim s ovog sveta da odem znajuci da sam radio ono sto sam zeleo, a ne sto sam morao. Doduse, sad radim ono sto moram, ali nije ni vremenski period od 10 godina tako dug.

Mich

pre 6 godina

Us... se u zivot ovim zapadnim stekarama, i moralistima koji samo jure za novcem, ako im je odgovorio, a ono je najbolhe ako vrate Djokovic i Federer vraticu i ja, na kraju kakva su im to bezvezna pitanja...

Joker

pre 6 godina

Dečko je kreten, ali valjda živi srpski san, pa ga odobravaju u komentarima. Samo ne kapira da mu je ovo kraj karijere, jer prvi ja posle ovoga nikad ne bih kupio kartu da gledam njegov meč. svejedno s kim da igra, nikad ne bih otišao da ga gledam. Ovo nije vrhunski sportista, nažalost protraćen talenat

NYC Djole

pre 6 godina

Da bi pristupio i resio problem koji imas, moras prvo sebi da priznas da problem postoji! Ovo je odlicno stvar za njega sto se otvara i "ventilise". Sledeci stepenik je da poradi sa nekim koji moze da mu pomogne da povrati fokus I interesovanje za sport.

ssss

pre 6 godina

momak samo dokazuje velicinu ove trojice novaka nadala i federera,jer ljudi traju traju i traju,ovog momka skroz razumem ne mogu svi da budu pobednici,ima talenat sve je to ok ali nije svakome ista glava,on je zahvalan na tome sto ima lagodan zivot i dosta od njega ne treba ga osudjivati zato sto je malodusan nije svako zver

RForever

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.

Jovan

pre 6 godina

Realno sve sto je rekao je tacno s' tim sto imam neki osecaj da je podsvesno nezadovoljan sobom jer je shvatio da nikad ne moze da dostigne nivo Federera i Djokovica i osvaja Gren Slemove. Zato je i njih i slemove spomenuo nekoliko puta u intervjuu. Takodje da bi se osetio malo bolje zbog nemocnosti i poraza na terenu, pocinje da pravda sebe kako mu je dosadno da igra i kako se vec obezbedio za ceo zivot i nece morati nista da radi posle teniske karijere (za razliku od novinara obicnih smrtnika koji ga intervuisu jelte). Jedno veoma neproduhovljeno materijalisticko bice koje misli da si uspeo u zivotu koliko para zaradis. Nece biti! Uspeo si onoliko koliko te zapamte drugi po dobrom i koliko uspes da promenis svet na bolje, a ti druze moj padas na oba polja i to zestoko.

zumb

pre 6 godina

Nije "pošteno" i nije "bar je iskren". Profesionalni tenis je, gle, profesija i treba biti, opet gle, profesionalan. Masa ljudi plaća papreno za karte, a mnogi i sportske pakete preko kablovske i sl. Ne kažem da neko nema pravo da ima loš dan, da bude smoren i indisponiran, ali razvlačiti se po terenu i potom se nadgornjavati sa novinarima sa stavom "zabole me", je krajnje bezobrazno. Kao i u NBA, treba da postoji kodeks ponašanja i kazne za neprimereno ponašanje i izjave. Bilo da se radi o Tomiku, Kirjosu, Noletu ili komegod.

Djole***

pre 6 godina

Mrtva trka ko je vece deriste, Kirjos ili Tomic? Interesantni su mi obojica licno, mada ne razumijem ih... To su ti popularniji Oziji danas, kad se samo sjetim Lejtona, a gle sad... Samo se nadam da ce Tanasi Kokinakis drugim putem da krene.. Djeluje, ali vidjecemo...

Japan

pre 6 godina

Hahahhaa ja citam, i kao da sam ja ovo izjavio. Samo sam ja u programerstvu. Gledam da izguram jos 10ak godina do 40e, da kupim neke lokale, izdajem, i vise nista ne radim u zivotu. Vidim i sam koliko takvim stavom nerviram barem polovinu poznanika, ali nije me briga. Zelim s ovog sveta da odem znajuci da sam radio ono sto sam zeleo, a ne sto sam morao. Doduse, sad radim ono sto moram, ali nije ni vremenski period od 10 godina tako dug.

majstor

pre 6 godina

Svidjalo se to nekome ili ne ovo je jedna od najboljih izjava sto se sporta tice u poslednje vreme. Covek je lepo priznao da to sto radi radi zbog para i da ga ne cini srecnim. Pa 90% populacije ima isto misljenje o svom poslu. Sta sad, onaj sto na 40 stepeni malterise ceo dan kao voli svoj posao?

Udaraj lopticu 10 sati dnevno na trenignu. Lezi ceo svoj zivot u 10 uvece dok tvoji vrsnjaci cirkaju po kaficima i provode se... Pare koje uzima jesu ogromne ali ni taj posao nije lak.

Jovan

pre 6 godina

Realno sve sto je rekao je tacno s' tim sto imam neki osecaj da je podsvesno nezadovoljan sobom jer je shvatio da nikad ne moze da dostigne nivo Federera i Djokovica i osvaja Gren Slemove. Zato je i njih i slemove spomenuo nekoliko puta u intervjuu. Takodje da bi se osetio malo bolje zbog nemocnosti i poraza na terenu, pocinje da pravda sebe kako mu je dosadno da igra i kako se vec obezbedio za ceo zivot i nece morati nista da radi posle teniske karijere (za razliku od novinara obicnih smrtnika koji ga intervuisu jelte). Jedno veoma neproduhovljeno materijalisticko bice koje misli da si uspeo u zivotu koliko para zaradis. Nece biti! Uspeo si onoliko koliko te zapamte drugi po dobrom i koliko uspes da promenis svet na bolje, a ti druze moj padas na oba polja i to zestoko.

RForever

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.

ssss

pre 6 godina

momak samo dokazuje velicinu ove trojice novaka nadala i federera,jer ljudi traju traju i traju,ovog momka skroz razumem ne mogu svi da budu pobednici,ima talenat sve je to ok ali nije svakome ista glava,on je zahvalan na tome sto ima lagodan zivot i dosta od njega ne treba ga osudjivati zato sto je malodusan nije svako zver

Joker

pre 6 godina

Dečko je kreten, ali valjda živi srpski san, pa ga odobravaju u komentarima. Samo ne kapira da mu je ovo kraj karijere, jer prvi ja posle ovoga nikad ne bih kupio kartu da gledam njegov meč. svejedno s kim da igra, nikad ne bih otišao da ga gledam. Ovo nije vrhunski sportista, nažalost protraćen talenat

anica

pre 6 godina

Na stranu sve sto mozda i ima istine u njegovoj prici...on i onaj drugi pajac...nista arogantnije i odbojnij ne videh...koliko moras biti sirovina da se ovako ponasas, gledam ga sinoc na pres konferenciji, kako mrda onom glavom zakoprcenom...haos. Dete moje, nemas roditeljsko vaspitanje...to ne moze da se kupi.

zumb

pre 6 godina

Nije "pošteno" i nije "bar je iskren". Profesionalni tenis je, gle, profesija i treba biti, opet gle, profesionalan. Masa ljudi plaća papreno za karte, a mnogi i sportske pakete preko kablovske i sl. Ne kažem da neko nema pravo da ima loš dan, da bude smoren i indisponiran, ali razvlačiti se po terenu i potom se nadgornjavati sa novinarima sa stavom "zabole me", je krajnje bezobrazno. Kao i u NBA, treba da postoji kodeks ponašanja i kazne za neprimereno ponašanje i izjave. Bilo da se radi o Tomiku, Kirjosu, Noletu ili komegod.

mate

pre 6 godina

To za "dobrotvorne" svrhe je najbolje radio Ivanisevic. Kad bi mu rekli recimo u splitu " treba nam u bolnici aparat za dijalizu " on bi lipo kupio aparat I da - a ne bi novce dava raznim organizacijama ..

KORN

pre 6 godina

Covek rekao sta misli ne folira se jednostavno brutalno iskren i to je to.Uglavnom sportisti daju dosadne izjave,unapred se zna sta ce ko da kaze e ovo je bilo nesto drugacije i iz srca.

Djole***

pre 6 godina

Mrtva trka ko je vece deriste, Kirjos ili Tomic? Interesantni su mi obojica licno, mada ne razumijem ih... To su ti popularniji Oziji danas, kad se samo sjetim Lejtona, a gle sad... Samo se nadam da ce Tanasi Kokinakis drugim putem da krene.. Djeluje, ali vidjecemo...

mario

pre 6 godina

Nije on tu nista kriv, nego sistem koji mu omogucava da "zabusava" na svom poslu a da on i dalje zaradjuje i kako sam kaze da vise nece morati nista da radi do kraja zivota. Covek je nemoralan, lenj i sebican, ali to ne znaci da nema pravo da crpi iz loseg sistema maksimalno koliko moze. Hvala mu samo na iskrenosti sto to i priznaje, pa na direktan nacin oslikava bolesno drustvo u kome zivimo i sistem vrednosti koji trenutno postoji.

mare

pre 6 godina

Pa talenat se ne dobija po nacionalnoj pripadnosti, rasi ili karakteru. Jednostavno ga dobijes i u tome si bolji od drugih ljudi... On bi bio smoren i da radi neki drugi posao, takav je covek.

bosko

pre 6 godina

Nema problema, covek iskren, problem otkud toliko para u sportu uopste, fudblaleri zaradjuju nedeljno godisnje plate zaludjenih koji ih gledaju, ljudi su isprazni, ne znaju sta ce sa sobom pa se loze na neke sportiste, okrenite se sebi i trazite duhovne vrednosti, batalite glupi gledalacki sport

Barezi

pre 6 godina

Svaka cast Tomiću. Ne razumem zbog cega te uopste napadaju, kad si samo brutalno iskren, i potpuno realno objasnio situaciju sa samim sobom i tenisom uopste. Svako dobro majstore..

Radomir

pre 6 godina

Seljak. Vidi se da mu je tenis dosadio, ali bi mogao da ima malo vise postovanja prema onima koji plaćaju da gledaju njegove mečeve.

Iz iskustva tvrdim da su najveci seljaci na svetu gradjani Juzne Afrike, pa Australije.

milan 26

pre 6 godina

Tezis da budes obican, prosecan i u tome si uspeo. Predao si se jer je lakse ne cimati se. Zbog takvog stava i ponasanja dobijas i medijsku paznju. Gde ces bolje?!

Ma nemoj

pre 6 godina

"Mlati lopticu desetak godina imaces para ko slame..bravo cestitam na iskrenosti.."

Odi pa ti mlati lopticu pa imaj para koliko hoćeš, nemoj da budeš tako nezadovoljan svojim životom. Samo da ti napomenem, i svim koji sve to smatraju mlaćenjem loptice. Na elitnim teniskim akademijama u USA i svijetu je hiljade takvih koji mlate lopticu od izlaska do zalaska sunca i sanjaju da mlate pare i postignu neki rezultat u životu. Da li znaš koliko njih uspije pose da pravi pare u pro takmicenju i da može reci da će se finansijski obezbjediti do kraja života, manje od 1%. To je za elitne akademije statistika, a sve ostale ne vredi ni pominjati. A svi su talentovani i teško rade. Izvoli, ako vjerujes u sebe, uzmi i mlati lopticu 10 godina pa nam dodji ispricaj koliko si zaradio.

snupi

pre 6 godina

ne kontam zasto spominje da federer vrati novac???
njega je novinar upitao je li spreman vratiti novac zbog nesportskog ponasanja i zbog toga sto je samo zakoracio na teren i dobio 35 000 funti.
ne treba ga vratiti nego mu organizator ne treba isplatiti a malom je dosadno na terenu jer nema uspeha, jest i se i naosvajao turnira...

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

Ako neko misli da je lako doći među prvih sto i još i prvo kolo bilo kog GSA neka slobodno počne igrati tenis.
Da bi to ostvario treba mnogo znoja da prolijes .I opet je pitanje dokle ces stići. On je sa 24 milioner.Ostvario je svojim radom a to sto gubi i daje ovakve izjave je u stvari realan.Gore ne moze dole ne može.To što se vrte milijarde u sportu nije on kriv.Eto neka neko zamisli da je milioner sa 24.Mozda ces raditi a možda ne.Tamo nekad u 35 ces napraviti neki manji biznis čisto da se lova vrti.On će otvoriti tenisku akademiju i eto love.Nema tenisera glupog.Taj sport zahteva visoku inteligenciju.
Tako da čovek je surovo realan.

Laki

pre 6 godina

Po broju komentara koji razumeju i odobravaju lupetanje ovog depresivnog i bezobraznog momka može se zaključiti koliko je poremećen sistem vrednosti ljudi u Srbiji i o kakvom društvu se radi.
Samo vi gospodo nastavite da sanjate svoj san,hleba bez motike,lagodnog života,kladionice,splavovi,lažne diplome,birkajte poslove,kod mame i tate na ručak svaki dan..........
Realan život i svet su malo drugačiji.
Ukapiraćete čim i ako ikada izađete iz žabokrečine u kojoj trenutno živite.

RForever

pre 6 godina

Zeljko 92,
Ako su pare faktor koji motivise tenisere, zasto onda Tomic koji otvoreno kaze da tenis igra zbog para, ne dodje do finala Wimbldona ili nekog drugog gren slema? Naravno, svi oni vole novac, ali postoji razlika izmedju onih koji igraju radi novca i onih koji igraju iz ljubavi prema ovom sportu. Oni koji poput Tomica, celu svoju karijeru igraju zbog novca, nikada nece postici znacajnije rezultate. Federer mozda jeste trazio od Bazela 2 miliona za nastup, ali to ne znaci da tenis igra radi novca. Jednostavno, on je zvezda, zna koliko vredi, ima svoje prioritete i gde god se pojavi organizatorima donosi nenormalan profit.
Da nije igrao srcem, ne bi bio u tenisu to sto jeste.

Ma posteno bre

pre 6 godina

40 000 evra za prvo kolo turnira i setka se sprda se ,sa 24godine a ne ko ja na 45da sipcim na posao od 28 000 jos da mi kazu sta se zalis imas bar posao da si na nogama 10sati dnevno.Bravo mali , tako i treba sa sirotinjom!!!

Ii

pre 6 godina

"Više me ne zadovoljava ni kada osvojim trofej. Igrao sam mnogo finala, pravio uspehe, ali sada nemam motivaciju. Vimbldon je najveći turnir na svetu, mesto gde sam beležio ..."

Tomika vise ne zadovoljava ni kada osvoji trofej!! Kaze da je pravio uspehe, igrao finala....

Istina je da je TomiK osvojio 3 turnira, 2xBogota i 1xSidnej. I to sve za 9 godina prof. tenisa. Za isto vreme je od turnira zaradio 5 miliona dolara. O kakvim uspesima i trofejima covek prica?? Njegov problem
je da on NEMA USPEHA!! Covek je ostao bez iluzija o bilo kakvom uspehu i kao malo detence daje prkosne i provokativne izjave.

Laki

pre 6 godina

Dečko,da si u nekom timskom sportu za tebe ne bi bilo mesta ni na klupi.Nijedan ozbiljan trener i saigrači ne bi želeli da te imaju u timu.Ne poštuješ sport, protivnike i širiš negativnu energiju.
U tenisu i individualnom sportu to može da ti prođe.Ali teniska asocijacija treba da istupi i reši se likova poput tebe koji ruše ugled tog plemenitog sporta.
Potraži pomoć psihologa i promeni zanimanje.

B...

pre 6 godina

To što je rekao nije ravnodušnost, već čista frustracija nekog ko nije ispunio očekivanja koja su pred njega postavljena, odnosno pokušaj da skine odgovornost za neuspeh sa sebe.
Tačno, njegovi rezultati su bolji od 99% tenisera, ali su mnogo manji od onoga što je on sam, a i ljudi oko njega očekivali.
Takvim pristupom životu i poslu (tenisu) neće biti srećan ni sa mnogo više para nego što je do sada zaradio.

Mich

pre 6 godina

Us... se u zivot ovim zapadnim stekarama, i moralistima koji samo jure za novcem, ako im je odgovorio, a ono je najbolhe ako vrate Djokovic i Federer vraticu i ja, na kraju kakva su im to bezvezna pitanja...

rekreativac koji igra za DŽ

pre 6 godina

Nisam njegov fan, daleko bilo, ali ova izjava zaslužuje plus samo zbog iskrenosti. Ne mislim da je bahato, samo je mlad i zelen pa je bilo "što na um- to na drum". On tako izgleda već par godina, vidi se ta letargija na terenu. Dobili smo nenadani blic-pogled u glavu mnogih igrača, i starijih i mlađih.. Ko zna kako bismo se mi ponašali kad bi zaradili milionče u 20 i kusur godina koje nam je dovoljno za miran i opušten život bez rada (?)

Sasha Makedonija

pre 6 godina

Ovaj lik moze da bude u drustvo sa federerom i novakom samo ako ovako ih spomene , ja neznam zasto vakve kvazi sportiste dobijajj mediski prostor

RForever

pre 6 godina

Razmisljanje tipa 'odraditi posao i napuniti dzep' nazalost, sve vise uzima maha u svim profesijama. Ovakvo razmisljanje dovodi drustvo do propasti. Zalosno je koliko pozitivnih komentara na jednu ovakvu izjavu. To je slika drustva u kom se nalazimo.
Posle se pitamo odakle ovolika korupcija i nestrucnost na svim poljima. Kada materijalizam postane najveca vrednost u drustvu, sta drugo da ocekujes...

NYC Djole

pre 6 godina

Da bi pristupio i resio problem koji imas, moras prvo sebi da priznas da problem postoji! Ovo je odlicno stvar za njega sto se otvara i "ventilise". Sledeci stepenik je da poradi sa nekim koji moze da mu pomogne da povrati fokus I interesovanje za sport.

Jim Courier

pre 6 godina

Skandal majstor i provokator, nista vise! Sanse nema da bi vratio taj novac, sve i da Federer i Djokovic urade to! Jednom prilikom je izjavio da je on Australijanac, i da njegovo prezime treba izgovarati TomiK, a ne Tomic (po "naski").

Miroslav

pre 6 godina

hehehe kakavi komentari ... POdržavaju ovog !! ... Pa taj nema GRAMA poštovanja prema bilo kome i prema bilo ČEmu .. ...
Zivi bili pa videli sa 40 godina života on će biti SOCIJALNI SLUČAJ ... To je je sigurno 1000% jer već sada misli da se naradio kao konj, a nije svestan da je svaki odličan mladi Lekar, Pravnik, Inženjer, Programer sa svojih recimo 25 godina radio JOŠ VIŠE OD NJEGA ...

E zato će PROĆERDATI TO MALO para što je zaradio jer, on daje zaradio i 200 mil, to bi potrošio ... Takvih primera u svetu je koliko vam volja, čak i od mnogo Pametnijih ljudi od ovog;-)

Kada bi se svi uspešnji ljudi zadovoljavali svojim uspesima tako rano, ovaj svet nigde ne bi stigao. ;-)

Nuleijedinice

pre 6 godina

Sve je ovo rezultat pogresnog razvitka ovog sportiste od strane trenera, mozda su mu razvili teniske vestine, ali prilicno zakrzljalo razmislja za svoje godine

masterkg

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.
(RForever, 05. jul 2017 14:55)

Ti verovatno ne radiš za novac ..... Trebao da bude burekdžija a zaradio do 23. god. za tri zivota .... mnogo si pametan ...

..

pre 6 godina

Čega se pametan stidi, budala se ponosi.
Iskrenost ima dve strane medalje, i nije uvek vrlina. Ako budala iskreno kaže za sebe da je budala i da ga baš briga, i da namerava da ostane budala, da li biste i onda rekli bravo, iskreno? Iskrenost ima granicu posle koje postaje nevaspitanje, nekultura, bahatost. Evo primera: Odete prijatelju u goste, i njegova žena vam radosno pokaže novi luster, koji vam se pritom uopšte ne sviđa. Da li ćete na pitanje kako vam se sviđa, iskreno reći: “Fuj! Odvratan je. Kako neko može da okači takav kič?“ Ili ćete kulturno reći: “Hmmm, neobičan stil.“

C i n i k

pre 6 godina

Ok, kaze sve je radio i radi zbog para. Ali koliko god to bila istina, ipak nije jasno kako neko toliko moze da se zrtvuje i da igra sport koji ne voli? Ajde sad sto nista nije ni osvajao, ali on ocigledno malo prica i o visokim honorarima, 40 000 e samo za ucestvovanje u 1.kolu? To je ipak bezobrazno mnogo.Te pare prosecan Evropljanin ipak moze samo da sanja, ili da uzme kao kredit.

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim, zasto napadate ovoga Tomica.On je rekao upravo ono, sto mu se vrti u njegovoj glavi.Zaraditi ovaj novac za jedno kolo igranja, i dati ovakvu izjavu, nije mala stvar.Koliko treba jednom radniku da radi, da bih zaraduo ovaj novac.Ovo je jos jedan primer, koliki se novac obrce u profesionalnom sportu, i jos nezeli da igra, jer mu je dosadno.Treba im smanjiti premije, pa ce onda sigurno igrati, a ne ovakve izjave davati.To ti je, kada novac udari u glavu, pa mozes da radis sta hoces.Ali, treba ovaj gospodin da shvati, da nema novca koji se ne moze potrositi, ako nevodis racuna kako ga trosis.Ti si jos mlad, mozda jednog dana da promenis svoje misljenje.

sarajevo.ba

pre 6 godina

Ne shvatam.
Otkud vam ideja da ce on izac iz tenisa bogat?
Uzet ce eto recimo 30 milioncica,tokom karijere ce trecinu potrositi na putovanja,trenere i sta vec placa.
Posle toga ide malo luksuza,kuca ovdje,ondje (ne u Gornjem Milanovcu svakako)...
Znaci ja radim ovdje u Ch za neku prosjecnu platu i mene dole ovi u Bosni smatraju bogatim jer zaradjujem 15-20x vise od njih?

P.S. Ovaj lik je krampa,sve ce to on raz.ebat za godinu dana.

Nikola

pre 6 godina

Ja gledam po sebi, sitna sam riba naravno, radim svoj posao koji volim, ali imam svoje cene, pa kome odgovara angazuje me, ali ja uzivam u tome sto radim. Naravno radi se o poslu koji kontinuirano mi omogucava da radeci mogu da zivim od njega, ali ne da ostvarim honorare sa kojima bi se obezbedio za ceo zivot, pa stoga ne znam kako to izgleda iz perspektive milionera ... a mislim da nebi ni voleo da znam!

Nikola

pre 6 godina

Neko ovde napise da decko ima tektonske poremecaje u mozgu, i zaradi 200 minusa?! A pitanje je sta su ta 200 minusa postigla u zivotu. On prica neke stvari kao da to niko ne cita, i da to nema tezine. Dok se neki ljudi bore da obezbede krov nekim teskim poslovima, gde bukvalno ne zaradjuju nista, on gospodin sme da izjavi da je umoran u 24 godina od sporta i da namerava da spava do kraja zivota nakon zavrsene karijere, a pritom zaradjuje milione. To nije samo iskrenost, vec iskrena bahatost i iskreni bezobrazlug. Kakav intelektualni kapacitet trebas da budes da bi napisao "svaka cast iskren" o vezi takve izjave. Srbija itekako zasluzuje Brnabicevu. Evropska Unija, ma kako da ne.

O

pre 6 godina

@Nikola prijatelju pomiri se sa sudbinom, bice ti ljepse u zivotu. Tomicu je takva sudbina. Nemoj da mislis da on taj novac nije krvavo zaradio, momak nije imo djetinjstvo, nije imo tinejdzersko doba dok je npr vecina nas visilo vani po citavi dan, izlazilo, zabavljalo se i radili sta god nam se prohtje. Da mogu da biram izmedju milion dolara ili prozivljenog zivota po svojim zeljama do 35 godine ja bih reko da zivim ovo sto sam i prozivio, jer niko ti ne moze vratiti mladost. Jedna od najljepsih stvari u zivotu ako ne i najljepsa je mladost. Pozdrav

Trtko tvrdic

pre 6 godina

Jedan obican nezahvalni neradnik koji ima privileg da radi nesto sto bi neko ko voli a nema mogucnosti radio i oberucke prihvatio. Bezobrazno bahato ponasanje...bez reci.

/

pre 6 godina

Kakav car! Bez foliranja, iskreno. Bravo!
(Nebojsa, 05. jul 2017 15:00)

A da taj car iskreno bez foliranja kaže da ti je žena ružna? Hoćeš i onda bravo!?

Danko

pre 6 godina

@japan

Takodje druze, slazem se sa tobom... Ja se vucaram po brodovima, ostrvima, bez dana pauze vec 8 godina (Imam 29). Da izdrzim jos desetak godina i da batalim sve, da krckam do kraja zivota sa porodicom...

Softveras

pre 6 godina

@Japan
Znaci zivot pocinje u 40oj?
Sta te sprecava da sad zivis kako hoces?
San ti je da izdajes lokale?
Onaj ko ume da zivi, ume i sa 20 i sa 30, tu godine ne igraju ulogu

antiDebil

pre 6 godina

Možeš isterati čoveka sa Balkana, ali ne možeš Balkan iz čoveka!
(Goran G, 5. jul 2017 18:49)

Cini mi se da ovaj tip nije rodjen na Balkanu, a i nikada nije ziveo na Balkanu, prakticno nema nikakve veze sa Balkanom osim sto mu je otac odavde !!
Ovo su neka nova, moderna vremena gde sistem vaspitava decu umesto roditelja, tako da je ovog vaspitavala Australija, dakle to govori da je ovo Australijski mentalitet !!!
Dolazimo do zakljucka da si napisao potpunu budalastinu i skroz si promasio sustinu. Mislis li da ne moze da se istera Australija iz ovog lika ?
Ti si Balkanac ? Po tvojoj logici ti si isti kao ovaj tip ? Tvoji roditelji, komsije, braca, sestre, sugradjani...svi su poput ovog ?

Scotland

pre 6 godina

iz obesti! mada može da dosadi da moraš da budeš na svakom turu iz god u godinu..ima toliko toga pored tenisa, biciklizam, planinarenje...

Boki

pre 6 godina

ja sam se smorio od svog posla :-D
(baki, 5. jul 2017 14:47)

I ja brate Baki... ostalo mi je nesto manje od tri godine do trenutka kad mogu da se povucem.... a nesto mi se to oduzilooooo

milan

pre 6 godina

Kakav car. Realno je u pravu sve sto je rekao. Ispao je pametan. A ti Novace cepaj maicu, nerviraj se, bacaj reket, bori se za neko tamo prvo mesto, da bi zadovoljio ne znam ni ja koga, bori se za neke tamo titule da bi prestigao Federera. Ljudima je svejedno, za 10 godina ce te zaboraviti. A imas para dovoljno da sad odmah prestanes i uzivas u zivotu.

nz

pre 6 godina

Ako bude tako nastavio neće ni izdržati 10 godina, može samo da uzima siću koja se dobija za prvo ili drugo kolo turnira. Ali će i dalje biti idol Srbalja, ljudi bez ambicije koji čim namaknu malo para batale sve.

fantom

pre 6 godina

Rodžer i Novak, su donirali milione u humanitarne svrhe. Nisam razumeo šta hoće da kaže? Čoveče imaš 24 godine, mlad si, Sten D Men je prvi grend slem osvojio u 29 godini. Što odustaje tako lako? Imaš još 5 godina fore i do tada će se povući ovi iz velike četvorke, bez brige, Tomik osvaja grend slem, provereno :)

slucajni prolaznik

pre 6 godina

Neko jednostavno ne zeli da se upotpunosti posveti poslu a neki zele da preteruju u tome...Stvar je individualna od osobe do osobe! Kao sto postoji ono drugo da se ne lazemo drugari svi bi mi voleli da imamo upola onoga sto oni imaju pa makar mokrili krv na terenu. Obezbedili bi svojima a naravno sebe bi zalecili jer sve je uznapredovalo. Tako da bravo u neku ruku za Tomica zbog iskrenosti prema sebi pre svega jer zna kako vreme fukcionise danas. Imas ili nemas! Citaj kapitalizam.

Robert

pre 6 godina

Da je rekao nesto sto vam se ne dopada, iako to iskreno misli, da li biste mu i tada odobravali taj stav i tapsali ga po ramenu?

Cim nam se nesto svidja, odmah kazemo kako je to iskreno. U suprotnom, zavidan je, ko je taj, sta je uradio u zivotu itd.

Nikola

pre 6 godina

@O: 0 cijoj ti sudbini pricas? I o kakvom pomirenju? Ja samo govorim da decko ne meri tezinu svojih izjava i da nije svestan ko ih cita i kako ti isti je tumace. On kao javna licnost, i cija je izjava prenesena u medijima, pristupacna bilo kojem tinejdzeru u svetu koji koristi smartfon. I sta sad? Neki klinac od 16 godina treba da se ugleda u njega i da kopira takav stav? Da prosipa svoje nezadovoljstvo, donekle, ali svoj bezobrazluk i nevaspitanje to vec nije prihvatljivo.

ja

pre 6 godina

Ljudi, on igra tenis od sedme godine, dakle punih 17 godina. Ovi što pljuju njega i njegovo odsustvo motivacije treba da shvate da je dečko trenirao svih tih 17 godina, verovatno po 8 sati dnevno - propustio je ceo svoj život, trenirao dok su se njegovi drugari iz škole igrali, trenirao je dok je njegovo društvo iz srednje škole izlazilo, zabavljalo se, zaljubljivalo, trenirao je dok je njegova generacija vodila studentski život,... Razumem ga u potpunosti - zaradio je 5 miliona od nagrada i verovatno još toliko od sponzora. Hoće čovek da oseti malo života dok je još mlad, a, hvala Bogu, ima para koliko za deset života ne može da potroši...

Lost in translation

pre 6 godina

Balkanac u duši
(Tiberije)

Lupetas, to je Zapad, odnosno nove vrednosti na Zapadu - uzmi sto vise mozes sa sto manje rada. Pogledaj ostale mlade australijske igrace - rodili se i odrasli tamo, isti mentalitet i pristup. Na zalost, nije samo tako u tenisu, pogledaj sta se desava u drugim sportovima (NBA prelazni rok, na primer) biznisu, svetu zabave. Sve mediokritet do mediokriteta.

Vršac in the Banat

pre 6 godina

Pa čekajte nije uzeo čiste pare - tu je porez, troškovi puta, trener itd. Verovatno i neki smeštaj?
Svi imamo profesionalni pad, ali kad sportista ovako razmišlja to je kraj. Jer, treba naći smisao u beskonačnom udaranju loptice, trčanju, teretani, besprekornom načinu života. Jako je teško profesionalno bavljenje sportom, nimalo ne zavidim nijednom od njih, jer ja tako ne bih mogao ni jedan jedini dan.

Udbas

pre 6 godina

Ukoliko Australijaska Teniska Federacija prekine da mu daje oko 2 mil godisnje, za sta se sve vise ljudi zalaze posto oni sve to finansiraju, i bude u poziciji kao npr neko ko dolazi iz SAD gde nema drzavne sise za gluposti vec sve zavisi od sponzora a oni ocekuju uspeh pevace drugu pesmu. Nego i njega i Kirjosa briga dokle god ih federacija placa. Do duse, nisu oni momci postavili taj sistem ali to je neka druga prica.

Rale iz 6 Kaplara

pre 6 godina

@antidebil

Postovani, nema BT nikakve veze sa australijskim mentalitetom.
Srdacno Vas, ljubitelj tenisa iz Perta, Australija

New Jersey

pre 6 godina

(Laki, 05. jul 2017 17:02)
Sto lupetanje?Rekao je sto svi misle,pre ce ljudi izaci iz zabokrecine ako su realni i iskreni i priznaju sebi neke stvari nego da mastaju i pretvaraju se kako im je lepo a ustvari se dave.
I kako ti na osnovu ovoga zakljucio da je on razmazen i depresivan?Jel sedis sa njim na kafi?Izlazite zajedno?

sasho

pre 6 godina

U centar.Osvojači grend slem se unapred tipuju,postoje 2 kandidata i oni i osvajaju.Teniseri znaju šta se radi i svaki dan je prisutno sve veće nezadovoljstvo.Novak Djoković je upornošću i vrhunskom igrom došo do 12grend slema.1 mu je poklonjen,a 2 oduzeta nezasluženo.

O

pre 6 godina

@Nikola o svacijoj sudbini i o pomirenju sa zivotom kakav zivimo. On samo odgovara na pitanja novinara a mediji iznose. Da ne sirim. Poenta je da momak ima pravo da radi i sta god hoce dokogod to drugima ne ugrozava zivot i ne krsi moralne j drustvene zakone. Sta je njemu cilj u zivotu to je njegova stvar. Ko smo mi da sudiml? Mngo je ljudi bilo u svijetu koji su pomagali drugima, a oni umrli u tuzi, samoci i bjedi. To sto se Nikola Tesla rodio ko Nikola Tesla najmanje je njegova zasluga, jer da nije svi bismo mi bili Nikola Tesla. Pozdrav!

Posmatrač

pre 6 godina

@ lav

Lave , nisi osetio malo ironije kod Novaka ( izjava na tlu Engleske ) o turniru u Istbornu !?

Tomić je poprilično isfrustriran svojom celokupnom životnom i porodičnom situacijom , ovo su izjave kojima skreće pažnju na sebe ( uvek druga priča " nevoljenog deteta " ).
Sutrašnji intervju BT bi " otišao " na desetu stranu ... nema tu mnogo materijala za ozbiljnu analizu. Inače jedino tačno je da je život profi sportiste gomila pravila , ponavljanja i odricanja ( kao i u drugim profesijama ) , ali bolje plaćen !
Ko šta voli - nek' izvoli ! Probajte !

zoran

pre 6 godina

jedini mu je problem što ima takav stav. da je recimo na nivou Federera ili Đokovića mogao bi za godinu dana da zaradi ono za šta će njemu kao o srednjem teniseru trebati tih deset godina. znači gubi vreme.

To je to.

pre 6 godina

Ljudi šta god vi pričali nećete promenit ništa a što je još bitnije u današnjem vremenu se zna da vladaju po onom.."Car je imao a sirotinja se uvek mučila." Naravno Tomić odnosno ostali teniseri imaju tu priveligiju od svih nas da žive u raskošiju da na kraju krajeva igraju odnosno ne budu potpuno posvećeni tenisu ništa da ne osvoje..Zgrnuće love sasvim dovoljno za sebe da mogu priušte lagodan život do kraja života..

O

pre 6 godina

@.. mislim da se ne moze poistovjetiti tvoj primjer sa njegovom izjavom. To sto ti pricas je licni odnos prijatelja, i kultura, odnosno prijateljska zahvalnost na samom trudu. Da je npr to bilo u nekom restoranu, i da su nasumicno pitali nekog gosta sta misli o lusteru on bi sasvim legitimno mogo da kaze da mu se nimalo ne svidja i da je luster jedno obicno smece od kristala. Pozdrav!

RForever

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.

milan

pre 6 godina

Kakav car. Realno je u pravu sve sto je rekao. Ispao je pametan. A ti Novace cepaj maicu, nerviraj se, bacaj reket, bori se za neko tamo prvo mesto, da bi zadovoljio ne znam ni ja koga, bori se za neke tamo titule da bi prestigao Federera. Ljudima je svejedno, za 10 godina ce te zaboraviti. A imas para dovoljno da sad odmah prestanes i uzivas u zivotu.

Japan

pre 6 godina

Hahahhaa ja citam, i kao da sam ja ovo izjavio. Samo sam ja u programerstvu. Gledam da izguram jos 10ak godina do 40e, da kupim neke lokale, izdajem, i vise nista ne radim u zivotu. Vidim i sam koliko takvim stavom nerviram barem polovinu poznanika, ali nije me briga. Zelim s ovog sveta da odem znajuci da sam radio ono sto sam zeleo, a ne sto sam morao. Doduse, sad radim ono sto moram, ali nije ni vremenski period od 10 godina tako dug.

sasho

pre 6 godina

U centar.Osvojači grend slem se unapred tipuju,postoje 2 kandidata i oni i osvajaju.Teniseri znaju šta se radi i svaki dan je prisutno sve veće nezadovoljstvo.Novak Djoković je upornošću i vrhunskom igrom došo do 12grend slema.1 mu je poklonjen,a 2 oduzeta nezasluženo.

fantom

pre 6 godina

Rodžer i Novak, su donirali milione u humanitarne svrhe. Nisam razumeo šta hoće da kaže? Čoveče imaš 24 godine, mlad si, Sten D Men je prvi grend slem osvojio u 29 godini. Što odustaje tako lako? Imaš još 5 godina fore i do tada će se povući ovi iz velike četvorke, bez brige, Tomik osvaja grend slem, provereno :)

Barezi

pre 6 godina

Svaka cast Tomiću. Ne razumem zbog cega te uopste napadaju, kad si samo brutalno iskren, i potpuno realno objasnio situaciju sa samim sobom i tenisom uopste. Svako dobro majstore..

Joker

pre 6 godina

Dečko je kreten, ali valjda živi srpski san, pa ga odobravaju u komentarima. Samo ne kapira da mu je ovo kraj karijere, jer prvi ja posle ovoga nikad ne bih kupio kartu da gledam njegov meč. svejedno s kim da igra, nikad ne bih otišao da ga gledam. Ovo nije vrhunski sportista, nažalost protraćen talenat

majstor

pre 6 godina

Svidjalo se to nekome ili ne ovo je jedna od najboljih izjava sto se sporta tice u poslednje vreme. Covek je lepo priznao da to sto radi radi zbog para i da ga ne cini srecnim. Pa 90% populacije ima isto misljenje o svom poslu. Sta sad, onaj sto na 40 stepeni malterise ceo dan kao voli svoj posao?

Udaraj lopticu 10 sati dnevno na trenignu. Lezi ceo svoj zivot u 10 uvece dok tvoji vrsnjaci cirkaju po kaficima i provode se... Pare koje uzima jesu ogromne ali ni taj posao nije lak.

masterkg

pre 6 godina

Rodzer ne igra za novac kao ti. Covek za razliku od tebe uziva u igri, a i gledaocima pruza zadovoljstvo. Ti si trebao da budes burekdzija, vise bi ti pristajalo, nije tenis za takve kao sto si ti.
(RForever, 05. jul 2017 14:55)

Ti verovatno ne radiš za novac ..... Trebao da bude burekdžija a zaradio do 23. god. za tri zivota .... mnogo si pametan ...

Trtko tvrdic

pre 6 godina

Jedan obican nezahvalni neradnik koji ima privileg da radi nesto sto bi neko ko voli a nema mogucnosti radio i oberucke prihvatio. Bezobrazno bahato ponasanje...bez reci.

Jovan

pre 6 godina

Realno sve sto je rekao je tacno s' tim sto imam neki osecaj da je podsvesno nezadovoljan sobom jer je shvatio da nikad ne moze da dostigne nivo Federera i Djokovica i osvaja Gren Slemove. Zato je i njih i slemove spomenuo nekoliko puta u intervjuu. Takodje da bi se osetio malo bolje zbog nemocnosti i poraza na terenu, pocinje da pravda sebe kako mu je dosadno da igra i kako se vec obezbedio za ceo zivot i nece morati nista da radi posle teniske karijere (za razliku od novinara obicnih smrtnika koji ga intervuisu jelte). Jedno veoma neproduhovljeno materijalisticko bice koje misli da si uspeo u zivotu koliko para zaradis. Nece biti! Uspeo si onoliko koliko te zapamte drugi po dobrom i koliko uspes da promenis svet na bolje, a ti druze moj padas na oba polja i to zestoko.

Radomir

pre 6 godina

Seljak. Vidi se da mu je tenis dosadio, ali bi mogao da ima malo vise postovanja prema onima koji plaćaju da gledaju njegove mečeve.

Iz iskustva tvrdim da su najveci seljaci na svetu gradjani Juzne Afrike, pa Australije.

zumb

pre 6 godina

Nije "pošteno" i nije "bar je iskren". Profesionalni tenis je, gle, profesija i treba biti, opet gle, profesionalan. Masa ljudi plaća papreno za karte, a mnogi i sportske pakete preko kablovske i sl. Ne kažem da neko nema pravo da ima loš dan, da bude smoren i indisponiran, ali razvlačiti se po terenu i potom se nadgornjavati sa novinarima sa stavom "zabole me", je krajnje bezobrazno. Kao i u NBA, treba da postoji kodeks ponašanja i kazne za neprimereno ponašanje i izjave. Bilo da se radi o Tomiku, Kirjosu, Noletu ili komegod.

Mich

pre 6 godina

Us... se u zivot ovim zapadnim stekarama, i moralistima koji samo jure za novcem, ako im je odgovorio, a ono je najbolhe ako vrate Djokovic i Federer vraticu i ja, na kraju kakva su im to bezvezna pitanja...

anica

pre 6 godina

Na stranu sve sto mozda i ima istine u njegovoj prici...on i onaj drugi pajac...nista arogantnije i odbojnij ne videh...koliko moras biti sirovina da se ovako ponasas, gledam ga sinoc na pres konferenciji, kako mrda onom glavom zakoprcenom...haos. Dete moje, nemas roditeljsko vaspitanje...to ne moze da se kupi.

Laki

pre 6 godina

Dečko,da si u nekom timskom sportu za tebe ne bi bilo mesta ni na klupi.Nijedan ozbiljan trener i saigrači ne bi želeli da te imaju u timu.Ne poštuješ sport, protivnike i širiš negativnu energiju.
U tenisu i individualnom sportu to može da ti prođe.Ali teniska asocijacija treba da istupi i reši se likova poput tebe koji ruše ugled tog plemenitog sporta.
Potraži pomoć psihologa i promeni zanimanje.

Nikola

pre 6 godina

Neko ovde napise da decko ima tektonske poremecaje u mozgu, i zaradi 200 minusa?! A pitanje je sta su ta 200 minusa postigla u zivotu. On prica neke stvari kao da to niko ne cita, i da to nema tezine. Dok se neki ljudi bore da obezbede krov nekim teskim poslovima, gde bukvalno ne zaradjuju nista, on gospodin sme da izjavi da je umoran u 24 godina od sporta i da namerava da spava do kraja zivota nakon zavrsene karijere, a pritom zaradjuje milione. To nije samo iskrenost, vec iskrena bahatost i iskreni bezobrazlug. Kakav intelektualni kapacitet trebas da budes da bi napisao "svaka cast iskren" o vezi takve izjave. Srbija itekako zasluzuje Brnabicevu. Evropska Unija, ma kako da ne.

KORN

pre 6 godina

Covek rekao sta misli ne folira se jednostavno brutalno iskren i to je to.Uglavnom sportisti daju dosadne izjave,unapred se zna sta ce ko da kaze e ovo je bilo nesto drugacije i iz srca.

ja

pre 6 godina

Ljudi, on igra tenis od sedme godine, dakle punih 17 godina. Ovi što pljuju njega i njegovo odsustvo motivacije treba da shvate da je dečko trenirao svih tih 17 godina, verovatno po 8 sati dnevno - propustio je ceo svoj život, trenirao dok su se njegovi drugari iz škole igrali, trenirao je dok je njegovo društvo iz srednje škole izlazilo, zabavljalo se, zaljubljivalo, trenirao je dok je njegova generacija vodila studentski život,... Razumem ga u potpunosti - zaradio je 5 miliona od nagrada i verovatno još toliko od sponzora. Hoće čovek da oseti malo života dok je još mlad, a, hvala Bogu, ima para koliko za deset života ne može da potroši...

New Jersey

pre 6 godina

(Laki, 05. jul 2017 17:02)
Sto lupetanje?Rekao je sto svi misle,pre ce ljudi izaci iz zabokrecine ako su realni i iskreni i priznaju sebi neke stvari nego da mastaju i pretvaraju se kako im je lepo a ustvari se dave.
I kako ti na osnovu ovoga zakljucio da je on razmazen i depresivan?Jel sedis sa njim na kafi?Izlazite zajedno?

Laki

pre 6 godina

Po broju komentara koji razumeju i odobravaju lupetanje ovog depresivnog i bezobraznog momka može se zaključiti koliko je poremećen sistem vrednosti ljudi u Srbiji i o kakvom društvu se radi.
Samo vi gospodo nastavite da sanjate svoj san,hleba bez motike,lagodnog života,kladionice,splavovi,lažne diplome,birkajte poslove,kod mame i tate na ručak svaki dan..........
Realan život i svet su malo drugačiji.
Ukapiraćete čim i ako ikada izađete iz žabokrečine u kojoj trenutno živite.

rekreativac koji igra za DŽ

pre 6 godina

Nisam njegov fan, daleko bilo, ali ova izjava zaslužuje plus samo zbog iskrenosti. Ne mislim da je bahato, samo je mlad i zelen pa je bilo "što na um- to na drum". On tako izgleda već par godina, vidi se ta letargija na terenu. Dobili smo nenadani blic-pogled u glavu mnogih igrača, i starijih i mlađih.. Ko zna kako bismo se mi ponašali kad bi zaradili milionče u 20 i kusur godina koje nam je dovoljno za miran i opušten život bez rada (?)

nz

pre 6 godina

Ako bude tako nastavio neće ni izdržati 10 godina, može samo da uzima siću koja se dobija za prvo ili drugo kolo turnira. Ali će i dalje biti idol Srbalja, ljudi bez ambicije koji čim namaknu malo para batale sve.

antiDebil

pre 6 godina

Možeš isterati čoveka sa Balkana, ali ne možeš Balkan iz čoveka!
(Goran G, 5. jul 2017 18:49)

Cini mi se da ovaj tip nije rodjen na Balkanu, a i nikada nije ziveo na Balkanu, prakticno nema nikakve veze sa Balkanom osim sto mu je otac odavde !!
Ovo su neka nova, moderna vremena gde sistem vaspitava decu umesto roditelja, tako da je ovog vaspitavala Australija, dakle to govori da je ovo Australijski mentalitet !!!
Dolazimo do zakljucka da si napisao potpunu budalastinu i skroz si promasio sustinu. Mislis li da ne moze da se istera Australija iz ovog lika ?
Ti si Balkanac ? Po tvojoj logici ti si isti kao ovaj tip ? Tvoji roditelji, komsije, braca, sestre, sugradjani...svi su poput ovog ?

C i n i k

pre 6 godina

Ok, kaze sve je radio i radi zbog para. Ali koliko god to bila istina, ipak nije jasno kako neko toliko moze da se zrtvuje i da igra sport koji ne voli? Ajde sad sto nista nije ni osvajao, ali on ocigledno malo prica i o visokim honorarima, 40 000 e samo za ucestvovanje u 1.kolu? To je ipak bezobrazno mnogo.Te pare prosecan Evropljanin ipak moze samo da sanja, ili da uzme kao kredit.

RForever

pre 6 godina

Zeljko 92,
Ako su pare faktor koji motivise tenisere, zasto onda Tomic koji otvoreno kaze da tenis igra zbog para, ne dodje do finala Wimbldona ili nekog drugog gren slema? Naravno, svi oni vole novac, ali postoji razlika izmedju onih koji igraju radi novca i onih koji igraju iz ljubavi prema ovom sportu. Oni koji poput Tomica, celu svoju karijeru igraju zbog novca, nikada nece postici znacajnije rezultate. Federer mozda jeste trazio od Bazela 2 miliona za nastup, ali to ne znaci da tenis igra radi novca. Jednostavno, on je zvezda, zna koliko vredi, ima svoje prioritete i gde god se pojavi organizatorima donosi nenormalan profit.
Da nije igrao srcem, ne bi bio u tenisu to sto jeste.

O

pre 6 godina

@Nikola prijatelju pomiri se sa sudbinom, bice ti ljepse u zivotu. Tomicu je takva sudbina. Nemoj da mislis da on taj novac nije krvavo zaradio, momak nije imo djetinjstvo, nije imo tinejdzersko doba dok je npr vecina nas visilo vani po citavi dan, izlazilo, zabavljalo se i radili sta god nam se prohtje. Da mogu da biram izmedju milion dolara ili prozivljenog zivota po svojim zeljama do 35 godine ja bih reko da zivim ovo sto sam i prozivio, jer niko ti ne moze vratiti mladost. Jedna od najljepsih stvari u zivotu ako ne i najljepsa je mladost. Pozdrav

snupi

pre 6 godina

ne kontam zasto spominje da federer vrati novac???
njega je novinar upitao je li spreman vratiti novac zbog nesportskog ponasanja i zbog toga sto je samo zakoracio na teren i dobio 35 000 funti.
ne treba ga vratiti nego mu organizator ne treba isplatiti a malom je dosadno na terenu jer nema uspeha, jest i se i naosvajao turnira...

O

pre 6 godina

@Nikola o svacijoj sudbini i o pomirenju sa zivotom kakav zivimo. On samo odgovara na pitanja novinara a mediji iznose. Da ne sirim. Poenta je da momak ima pravo da radi i sta god hoce dokogod to drugima ne ugrozava zivot i ne krsi moralne j drustvene zakone. Sta je njemu cilj u zivotu to je njegova stvar. Ko smo mi da sudiml? Mngo je ljudi bilo u svijetu koji su pomagali drugima, a oni umrli u tuzi, samoci i bjedi. To sto se Nikola Tesla rodio ko Nikola Tesla najmanje je njegova zasluga, jer da nije svi bismo mi bili Nikola Tesla. Pozdrav!

Miroslav

pre 6 godina

hehehe kakavi komentari ... POdržavaju ovog !! ... Pa taj nema GRAMA poštovanja prema bilo kome i prema bilo ČEmu .. ...
Zivi bili pa videli sa 40 godina života on će biti SOCIJALNI SLUČAJ ... To je je sigurno 1000% jer već sada misli da se naradio kao konj, a nije svestan da je svaki odličan mladi Lekar, Pravnik, Inženjer, Programer sa svojih recimo 25 godina radio JOŠ VIŠE OD NJEGA ...

E zato će PROĆERDATI TO MALO para što je zaradio jer, on daje zaradio i 200 mil, to bi potrošio ... Takvih primera u svetu je koliko vam volja, čak i od mnogo Pametnijih ljudi od ovog;-)

Kada bi se svi uspešnji ljudi zadovoljavali svojim uspesima tako rano, ovaj svet nigde ne bi stigao. ;-)

ssss

pre 6 godina

momak samo dokazuje velicinu ove trojice novaka nadala i federera,jer ljudi traju traju i traju,ovog momka skroz razumem ne mogu svi da budu pobednici,ima talenat sve je to ok ali nije svakome ista glava,on je zahvalan na tome sto ima lagodan zivot i dosta od njega ne treba ga osudjivati zato sto je malodusan nije svako zver

Ii

pre 6 godina

"Više me ne zadovoljava ni kada osvojim trofej. Igrao sam mnogo finala, pravio uspehe, ali sada nemam motivaciju. Vimbldon je najveći turnir na svetu, mesto gde sam beležio ..."

Tomika vise ne zadovoljava ni kada osvoji trofej!! Kaze da je pravio uspehe, igrao finala....

Istina je da je TomiK osvojio 3 turnira, 2xBogota i 1xSidnej. I to sve za 9 godina prof. tenisa. Za isto vreme je od turnira zaradio 5 miliona dolara. O kakvim uspesima i trofejima covek prica?? Njegov problem
je da on NEMA USPEHA!! Covek je ostao bez iluzija o bilo kakvom uspehu i kao malo detence daje prkosne i provokativne izjave.

bosko

pre 6 godina

Nema problema, covek iskren, problem otkud toliko para u sportu uopste, fudblaleri zaradjuju nedeljno godisnje plate zaludjenih koji ih gledaju, ljudi su isprazni, ne znaju sta ce sa sobom pa se loze na neke sportiste, okrenite se sebi i trazite duhovne vrednosti, batalite glupi gledalacki sport

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim, zasto napadate ovoga Tomica.On je rekao upravo ono, sto mu se vrti u njegovoj glavi.Zaraditi ovaj novac za jedno kolo igranja, i dati ovakvu izjavu, nije mala stvar.Koliko treba jednom radniku da radi, da bih zaraduo ovaj novac.Ovo je jos jedan primer, koliki se novac obrce u profesionalnom sportu, i jos nezeli da igra, jer mu je dosadno.Treba im smanjiti premije, pa ce onda sigurno igrati, a ne ovakve izjave davati.To ti je, kada novac udari u glavu, pa mozes da radis sta hoces.Ali, treba ovaj gospodin da shvati, da nema novca koji se ne moze potrositi, ako nevodis racuna kako ga trosis.Ti si jos mlad, mozda jednog dana da promenis svoje misljenje.

Softveras

pre 6 godina

@Japan
Znaci zivot pocinje u 40oj?
Sta te sprecava da sad zivis kako hoces?
San ti je da izdajes lokale?
Onaj ko ume da zivi, ume i sa 20 i sa 30, tu godine ne igraju ulogu

RForever

pre 6 godina

Razmisljanje tipa 'odraditi posao i napuniti dzep' nazalost, sve vise uzima maha u svim profesijama. Ovakvo razmisljanje dovodi drustvo do propasti. Zalosno je koliko pozitivnih komentara na jednu ovakvu izjavu. To je slika drustva u kom se nalazimo.
Posle se pitamo odakle ovolika korupcija i nestrucnost na svim poljima. Kada materijalizam postane najveca vrednost u drustvu, sta drugo da ocekujes...

/

pre 6 godina

Kakav car! Bez foliranja, iskreno. Bravo!
(Nebojsa, 05. jul 2017 15:00)

A da taj car iskreno bez foliranja kaže da ti je žena ružna? Hoćeš i onda bravo!?

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

Ako neko misli da je lako doći među prvih sto i još i prvo kolo bilo kog GSA neka slobodno počne igrati tenis.
Da bi to ostvario treba mnogo znoja da prolijes .I opet je pitanje dokle ces stići. On je sa 24 milioner.Ostvario je svojim radom a to sto gubi i daje ovakve izjave je u stvari realan.Gore ne moze dole ne može.To što se vrte milijarde u sportu nije on kriv.Eto neka neko zamisli da je milioner sa 24.Mozda ces raditi a možda ne.Tamo nekad u 35 ces napraviti neki manji biznis čisto da se lova vrti.On će otvoriti tenisku akademiju i eto love.Nema tenisera glupog.Taj sport zahteva visoku inteligenciju.
Tako da čovek je surovo realan.

sarajevo.ba

pre 6 godina

Ne shvatam.
Otkud vam ideja da ce on izac iz tenisa bogat?
Uzet ce eto recimo 30 milioncica,tokom karijere ce trecinu potrositi na putovanja,trenere i sta vec placa.
Posle toga ide malo luksuza,kuca ovdje,ondje (ne u Gornjem Milanovcu svakako)...
Znaci ja radim ovdje u Ch za neku prosjecnu platu i mene dole ovi u Bosni smatraju bogatim jer zaradjujem 15-20x vise od njih?

P.S. Ovaj lik je krampa,sve ce to on raz.ebat za godinu dana.

Djole***

pre 6 godina

Mrtva trka ko je vece deriste, Kirjos ili Tomic? Interesantni su mi obojica licno, mada ne razumijem ih... To su ti popularniji Oziji danas, kad se samo sjetim Lejtona, a gle sad... Samo se nadam da ce Tanasi Kokinakis drugim putem da krene.. Djeluje, ali vidjecemo...

Ma posteno bre

pre 6 godina

40 000 evra za prvo kolo turnira i setka se sprda se ,sa 24godine a ne ko ja na 45da sipcim na posao od 28 000 jos da mi kazu sta se zalis imas bar posao da si na nogama 10sati dnevno.Bravo mali , tako i treba sa sirotinjom!!!

NYC Djole

pre 6 godina

Da bi pristupio i resio problem koji imas, moras prvo sebi da priznas da problem postoji! Ovo je odlicno stvar za njega sto se otvara i "ventilise". Sledeci stepenik je da poradi sa nekim koji moze da mu pomogne da povrati fokus I interesovanje za sport.

Sasha Makedonija

pre 6 godina

Ovaj lik moze da bude u drustvo sa federerom i novakom samo ako ovako ih spomene , ja neznam zasto vakve kvazi sportiste dobijajj mediski prostor

..

pre 6 godina

Čega se pametan stidi, budala se ponosi.
Iskrenost ima dve strane medalje, i nije uvek vrlina. Ako budala iskreno kaže za sebe da je budala i da ga baš briga, i da namerava da ostane budala, da li biste i onda rekli bravo, iskreno? Iskrenost ima granicu posle koje postaje nevaspitanje, nekultura, bahatost. Evo primera: Odete prijatelju u goste, i njegova žena vam radosno pokaže novi luster, koji vam se pritom uopšte ne sviđa. Da li ćete na pitanje kako vam se sviđa, iskreno reći: “Fuj! Odvratan je. Kako neko može da okači takav kič?“ Ili ćete kulturno reći: “Hmmm, neobičan stil.“

mare

pre 6 godina

Pa talenat se ne dobija po nacionalnoj pripadnosti, rasi ili karakteru. Jednostavno ga dobijes i u tome si bolji od drugih ljudi... On bi bio smoren i da radi neki drugi posao, takav je covek.

Nikola

pre 6 godina

@O: 0 cijoj ti sudbini pricas? I o kakvom pomirenju? Ja samo govorim da decko ne meri tezinu svojih izjava i da nije svestan ko ih cita i kako ti isti je tumace. On kao javna licnost, i cija je izjava prenesena u medijima, pristupacna bilo kojem tinejdzeru u svetu koji koristi smartfon. I sta sad? Neki klinac od 16 godina treba da se ugleda u njega i da kopira takav stav? Da prosipa svoje nezadovoljstvo, donekle, ali svoj bezobrazluk i nevaspitanje to vec nije prihvatljivo.

Danko

pre 6 godina

@japan

Takodje druze, slazem se sa tobom... Ja se vucaram po brodovima, ostrvima, bez dana pauze vec 8 godina (Imam 29). Da izdrzim jos desetak godina i da batalim sve, da krckam do kraja zivota sa porodicom...

milan 26

pre 6 godina

Tezis da budes obican, prosecan i u tome si uspeo. Predao si se jer je lakse ne cimati se. Zbog takvog stava i ponasanja dobijas i medijsku paznju. Gde ces bolje?!

slucajni prolaznik

pre 6 godina

Neko jednostavno ne zeli da se upotpunosti posveti poslu a neki zele da preteruju u tome...Stvar je individualna od osobe do osobe! Kao sto postoji ono drugo da se ne lazemo drugari svi bi mi voleli da imamo upola onoga sto oni imaju pa makar mokrili krv na terenu. Obezbedili bi svojima a naravno sebe bi zalecili jer sve je uznapredovalo. Tako da bravo u neku ruku za Tomica zbog iskrenosti prema sebi pre svega jer zna kako vreme fukcionise danas. Imas ili nemas! Citaj kapitalizam.

Jim Courier

pre 6 godina

Skandal majstor i provokator, nista vise! Sanse nema da bi vratio taj novac, sve i da Federer i Djokovic urade to! Jednom prilikom je izjavio da je on Australijanac, i da njegovo prezime treba izgovarati TomiK, a ne Tomic (po "naski").

B...

pre 6 godina

To što je rekao nije ravnodušnost, već čista frustracija nekog ko nije ispunio očekivanja koja su pred njega postavljena, odnosno pokušaj da skine odgovornost za neuspeh sa sebe.
Tačno, njegovi rezultati su bolji od 99% tenisera, ali su mnogo manji od onoga što je on sam, a i ljudi oko njega očekivali.
Takvim pristupom životu i poslu (tenisu) neće biti srećan ni sa mnogo više para nego što je do sada zaradio.

mario

pre 6 godina

Nije on tu nista kriv, nego sistem koji mu omogucava da "zabusava" na svom poslu a da on i dalje zaradjuje i kako sam kaze da vise nece morati nista da radi do kraja zivota. Covek je nemoralan, lenj i sebican, ali to ne znaci da nema pravo da crpi iz loseg sistema maksimalno koliko moze. Hvala mu samo na iskrenosti sto to i priznaje, pa na direktan nacin oslikava bolesno drustvo u kome zivimo i sistem vrednosti koji trenutno postoji.

Scotland

pre 6 godina

iz obesti! mada može da dosadi da moraš da budeš na svakom turu iz god u godinu..ima toliko toga pored tenisa, biciklizam, planinarenje...

mate

pre 6 godina

To za "dobrotvorne" svrhe je najbolje radio Ivanisevic. Kad bi mu rekli recimo u splitu " treba nam u bolnici aparat za dijalizu " on bi lipo kupio aparat I da - a ne bi novce dava raznim organizacijama ..

Nuleijedinice

pre 6 godina

Sve je ovo rezultat pogresnog razvitka ovog sportiste od strane trenera, mozda su mu razvili teniske vestine, ali prilicno zakrzljalo razmislja za svoje godine

Ma nemoj

pre 6 godina

"Mlati lopticu desetak godina imaces para ko slame..bravo cestitam na iskrenosti.."

Odi pa ti mlati lopticu pa imaj para koliko hoćeš, nemoj da budeš tako nezadovoljan svojim životom. Samo da ti napomenem, i svim koji sve to smatraju mlaćenjem loptice. Na elitnim teniskim akademijama u USA i svijetu je hiljade takvih koji mlate lopticu od izlaska do zalaska sunca i sanjaju da mlate pare i postignu neki rezultat u životu. Da li znaš koliko njih uspije pose da pravi pare u pro takmicenju i da može reci da će se finansijski obezbjediti do kraja života, manje od 1%. To je za elitne akademije statistika, a sve ostale ne vredi ni pominjati. A svi su talentovani i teško rade. Izvoli, ako vjerujes u sebe, uzmi i mlati lopticu 10 godina pa nam dodji ispricaj koliko si zaradio.

Boki

pre 6 godina

ja sam se smorio od svog posla :-D
(baki, 5. jul 2017 14:47)

I ja brate Baki... ostalo mi je nesto manje od tri godine do trenutka kad mogu da se povucem.... a nesto mi se to oduzilooooo

Robert

pre 6 godina

Da je rekao nesto sto vam se ne dopada, iako to iskreno misli, da li biste mu i tada odobravali taj stav i tapsali ga po ramenu?

Cim nam se nesto svidja, odmah kazemo kako je to iskreno. U suprotnom, zavidan je, ko je taj, sta je uradio u zivotu itd.

Vršac in the Banat

pre 6 godina

Pa čekajte nije uzeo čiste pare - tu je porez, troškovi puta, trener itd. Verovatno i neki smeštaj?
Svi imamo profesionalni pad, ali kad sportista ovako razmišlja to je kraj. Jer, treba naći smisao u beskonačnom udaranju loptice, trčanju, teretani, besprekornom načinu života. Jako je teško profesionalno bavljenje sportom, nimalo ne zavidim nijednom od njih, jer ja tako ne bih mogao ni jedan jedini dan.

Lost in translation

pre 6 godina

Balkanac u duši
(Tiberije)

Lupetas, to je Zapad, odnosno nove vrednosti na Zapadu - uzmi sto vise mozes sa sto manje rada. Pogledaj ostale mlade australijske igrace - rodili se i odrasli tamo, isti mentalitet i pristup. Na zalost, nije samo tako u tenisu, pogledaj sta se desava u drugim sportovima (NBA prelazni rok, na primer) biznisu, svetu zabave. Sve mediokritet do mediokriteta.

Nikola

pre 6 godina

Ja gledam po sebi, sitna sam riba naravno, radim svoj posao koji volim, ali imam svoje cene, pa kome odgovara angazuje me, ali ja uzivam u tome sto radim. Naravno radi se o poslu koji kontinuirano mi omogucava da radeci mogu da zivim od njega, ali ne da ostvarim honorare sa kojima bi se obezbedio za ceo zivot, pa stoga ne znam kako to izgleda iz perspektive milionera ... a mislim da nebi ni voleo da znam!

O

pre 6 godina

@.. mislim da se ne moze poistovjetiti tvoj primjer sa njegovom izjavom. To sto ti pricas je licni odnos prijatelja, i kultura, odnosno prijateljska zahvalnost na samom trudu. Da je npr to bilo u nekom restoranu, i da su nasumicno pitali nekog gosta sta misli o lusteru on bi sasvim legitimno mogo da kaze da mu se nimalo ne svidja i da je luster jedno obicno smece od kristala. Pozdrav!

zoran

pre 6 godina

jedini mu je problem što ima takav stav. da je recimo na nivou Federera ili Đokovića mogao bi za godinu dana da zaradi ono za šta će njemu kao o srednjem teniseru trebati tih deset godina. znači gubi vreme.

Rale iz 6 Kaplara

pre 6 godina

@antidebil

Postovani, nema BT nikakve veze sa australijskim mentalitetom.
Srdacno Vas, ljubitelj tenisa iz Perta, Australija

To je to.

pre 6 godina

Ljudi šta god vi pričali nećete promenit ništa a što je još bitnije u današnjem vremenu se zna da vladaju po onom.."Car je imao a sirotinja se uvek mučila." Naravno Tomić odnosno ostali teniseri imaju tu priveligiju od svih nas da žive u raskošiju da na kraju krajeva igraju odnosno ne budu potpuno posvećeni tenisu ništa da ne osvoje..Zgrnuće love sasvim dovoljno za sebe da mogu priušte lagodan život do kraja života..

Udbas

pre 6 godina

Ukoliko Australijaska Teniska Federacija prekine da mu daje oko 2 mil godisnje, za sta se sve vise ljudi zalaze posto oni sve to finansiraju, i bude u poziciji kao npr neko ko dolazi iz SAD gde nema drzavne sise za gluposti vec sve zavisi od sponzora a oni ocekuju uspeh pevace drugu pesmu. Nego i njega i Kirjosa briga dokle god ih federacija placa. Do duse, nisu oni momci postavili taj sistem ali to je neka druga prica.

Posmatrač

pre 6 godina

@ lav

Lave , nisi osetio malo ironije kod Novaka ( izjava na tlu Engleske ) o turniru u Istbornu !?

Tomić je poprilično isfrustriran svojom celokupnom životnom i porodičnom situacijom , ovo su izjave kojima skreće pažnju na sebe ( uvek druga priča " nevoljenog deteta " ).
Sutrašnji intervju BT bi " otišao " na desetu stranu ... nema tu mnogo materijala za ozbiljnu analizu. Inače jedino tačno je da je život profi sportiste gomila pravila , ponavljanja i odricanja ( kao i u drugim profesijama ) , ali bolje plaćen !
Ko šta voli - nek' izvoli ! Probajte !