Košarka 132

Utorak, 13.06.2017.

16:02

Aleksandar Džikić nije više trener Partizana!

Košarkaški klub Partizan i trener Aleksandar Džikić sporazumno su raskinuli saradnju, saopšteno je na zvaničnom sajtu crno-belih.

Aleksandar Džikiæ nije više trener Partizana! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

xxx

pre 6 godina

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 14. jun 2017 00:15) Pa idi gledaj FMP. I leči se...

vlade

pre 6 godina

problem partizana nije trener, već loša organizacija kluba.. ne zna se gde je predsednik, ko ga menja u odsustvu, omladinska škola ne postoji, dovode se igrači neplanski.. za ovu celu stihiju, nisu krivi ni zvezda, ni fmp, ni vlast, krivo je bivše rukovodstvo partizana koje je klub postavilo i ostavilo na ovim nogama.. i proćiće još 5-6 godina minimum dok se stvari ne vrate na pravi kolosek kada dođu pravi ljudi.. ili grobari da mole Boga. da dođe neki tajkun sa 20 miliona spremnih za sezonski budžet, pa da se nadaju, instant rezultatima..

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)   
Ti, da slazem se?   
To je tvoj odgovor?   
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise  
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP... 
(xxx, 13. jun 2017 23:52) 

Mislis umesto Partizana?
(Bacca, 13. jun 2017 23:58). Mislim umesto Zvezde jos od 2011.

Dzoni

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.

Dzoni

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.  
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete. 
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.
(xxx, 13. jun 2017 21:53)
Ti, da slazem se?
To je tvoj odgovor?
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise

Bacca

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Mislis umesto Partizana?

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53) 
Ti, da slazem se? 
To je tvoj odgovor? 
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...

DebloStablo

pre 6 godina

Vladan Tegeltija za trenera. Covek poseduje izuzetno znanje a i zna sve mlade igrace u Srbiji. Napred u stvaranje novog i perspektivnog Partizana!

xxx

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol. 
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.

beli65

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase

Dzoni

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...? 
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?
(xxx, 13. jun 2017 19:54)

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.

xxx

pre 6 godina

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti. 
Zorz, ne zivi se od proslosti
(Dzoni, 13. jun 2017 21:24). A u tvom slucaju ni od gluposti...

Petar

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase
(beli65, 13. jun 2017 21:31)

Priznade li ti to indirektno da ste drzavni mezimci ili mi se ucini?

Dzoni

pre 6 godina

Davor@@ 
Koliko puta ste bili na F-4,hahaha 
Partizan 4-puta.Nemate argumente da raspravljamo o kosarci.Dobicete brutalan odgovor.
(Zorz@@, 13. jun 2017 21:13)

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti.
Zorz, ne zivi se od proslosti

Дератизатор

pre 6 godina

Џикићу, велики господине и Гробаре, једног дана, (ускоро) врати се и освој са Партизаном исто толико трофеја колико си и ове године освојио!

Petar

pre 6 godina

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.
(Realno, 13. jun 2017 19:19)

Prosto neverovatno koliko ste sa jedne strane puni sebe sto dokazuje ovakav komentar dok sa druge strane pricate kako je Partizan drzavni projekat. Ako je Partizan drzavni projekat onda osnova za ovakav komentar nema zar ne jer ce ubrzo da se vrati sa drzavnim parama, a ako kao sto potpisani iznad kaze da ce nasi unuci mozda to docekati onda sami sebi skacete u stomak i priznajete da ce bankomat u Nemanjinoj da radi jos dugo dugo godina za vas.

bvb

pre 6 godina

Ne znam sta da kazem za njega. Gomila ljudi ga hvali i naziva smekerom i te fore, a ja uopste nisam takav utisak stekao, idi gledaj FMP i glumatanje neko vecito. Sta je on tacno uradio sa KKP? Kada pogledate ekipu ini po rosteru i jesu za prve 4 ekipe u ABA, a u KLS su dozvolili sebi da ispadnu od FMPa. O dovodjenju igraca tek nemam reci. Sta je njemu trebalo da dovodi Gordona Robinsona i ostale matore polu igrace? U dve godine nijednog mladog igraca nisu doveli, Marinkovic stagnira 3 sezone vec. Plus, na sve to ce ove godine otici nosioci Hecer i Velickivic koji su pola tima. Na sve to, KKP skoro nije igrao ruznije, na sta su samo licile bitnije utakmice u sezoni...

xxx

pre 6 godina

Prigradski si bio, prigradski si ostao... 
(xxx, 13. jun 2017 18:27) 
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.
(MilanB, 13. jun 2017 18:49). Sta ces, tebi je zivot maceha...

xxx

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...?
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?

Curry

pre 6 godina

Covek nije postigao nikakav uspeh a imao je sve u rukama.Double double masina Vrabac izvanredan suter mozda najbolji posle Tripkovica ostade bez titule zbog Dzileta.

Realno

pre 6 godina

Idu kola nizbrdo..Vraticemo se mi na vrh kad tad!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ko oka dva, 13. jun 2017 16:16

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.

Batko

pre 6 godina

Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac
(milos.k, 13. jun 2017 18:27)

Nismo mi te srece da vam se Dulo vrati, jok...

Mali kamiondzija

pre 6 godina

Los trener koji nije uspeo da iskoristi sve fantasicne igrace koje je imao na raspolaganju.Dzile nije uspeo da uskladi lucidnost Lukovica,Standardnost Marinkovica,driblinge Pota,majstorije Majstorovica,genijalnost Vrabca,polivalentnost Koprivice i ne zasluzuje da nam bude trener.Realno gledajuci on nije dozvoljavao nepredvidivu igru kakvu smo pokazali tek u Zelezniku u drugoj utakmici play-ofa.

xxx

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... 
Samo sto to vise nije isti Partizan... 
Kako ono bese, pib, adresa... 
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... 
Dok ne prodje 5 godinica
(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...

Batko

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!
(Gtr, 13. jun 2017 18:36)

E, posle ovakvih komentara ostaje mi samo da vam pozelim srecu da se sto brze ugasite...Mada, ipak ce biti lepse posmatrati tu agoniju ako malo duze traje.. Cisto da vidite kako izgleda...

pixi10

pre 6 godina

Sad treba vratiti jednog trenera koji je tu bio godinama....Trenera svih trenera!
(Mrgud, 13. jun 2017 17:58) Njega je Radonjic vec ocer'o, daj nekog novog!

MilanB

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... Samo sto to vise nije isti Partizan... Kako ono bese, pib, adresa... Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... Dok ne prodje 5 godinica(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...
(xxx, 13. jun 2017 18:27)
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.

milos.k

pre 6 godina

citam ove komentare i vidim neku zahvalnost? zasta zahvalnost? za katastrofalnu selekciju, za nazadovanje a ne napredovanje mladih igraca? Vanja sa 17 bolji nego sa 19godina. kad nemas pare stvaras mlade igrace, ubacujes ih u vatru, pa dobijes kvalitet. od lukovica,majstorovica,ratkovice i sl. nikad ne mozes bolje igrace da dobijes. samo je takticki iskusniji od Bozica, dobijao neizvesne zavrsnice koje je Bozic gubio. Ali Pera je bar podmladio tim, a ovaj sve te mlade oterao, sem Vanje. Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac

Toni

pre 6 godina

(Edin i kole, 13. jun 2017 16:30)

Da, baš će da vas pitaju šta će da rade. Molite vi Boga da vas ne nazovu Dinamik Partizan pa će sve biti dobro.

Gtr

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!

ej bre

pre 6 godina

Veliko razocarenje. Prosek trener. Za poslednju godinu nisam video ni jednu akciju. Nula. Ima dva fantasticna sutera ali akcije za njih ne postoje. Kada promase obavezno sledi klupa.
Heceru je dao slobodu kao da je Teodosic a decko 3 asistencije nije imao a igra pleja.
To sto je imao prilicno limitiranu ekipu i sto klub prolazi kroz torturu vlasti nije opravdanje. I sa ovim sto je imao morao je bolje.

milos.k

pre 6 godina

I cesto se ovde pominje kako Dzile nije imao budzet. A koji je budzet imao Dule pre cetri godine? Doveo klinca Milutinova, Muslija koji je bio izgubljen, Gagica sa celom polusezonom, Lea povredjenog, Lovrenja otpisanog, Bogdana koji nije igrao dve godine, imao samo Gagija i Lucica od iskusnijih, i uzeo Dule sve titule, ekipa svaki dan napredovala, klinci postajali igraci, vredeli kao i ovaj tim. Al Dule ima viziju, zna da radi!

kocka

pre 6 godina

sve najbolje ...izvukao je maksimum iz ekipe...s tim da ne znam da li je to bila njegova odluka ili uprave...ali svakako za ovu sezonu je trebalo praviti strukturu sa mladim igracima..pa da se brusi neki potencijal..ovako od naredne krecemo ponovo od nule..

NoName

pre 6 godina

Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Da samo znaš gde su Laktaši, manje bi mlatio....

BgHQ

pre 6 godina

Kao navijac CZ(ako je to bitno) smatram da je ovo na stetu Partizana.Dzile je odlican trener i izvukao je maksimum iz jednog poprilicno limitiranog sastava.U svakom slucaju posle D Vujosevica bio je pravo osvezenje u svakom pozitivnom smislu.Puno srece u nastavku karijere a Partizan ce verujem dovesti losijeg trenera od Dzileta jer su objektivne okolnosti jednostavno takve.

analiza

pre 6 godina

Dzile,hvala na svemu i srecno ti bilo.Biloo je par lepih trenutaka i par ruznih.Ocekivalo se mnogo vise od tebe-dobro,svakako ne titule,jer sa ono malo novca od koga je skrpljena ekipa,nije bilo moguce mnogo napraviti.Ali,ne vidim da je bilo koji igrac pored tebe napredovao-Vanja je bljesnuo pa nestao,Lukovic isto,Vrabac izgara ali nekako ne ume-ili ga ne koristis kako treba,Pota uopste nisi do kraja upotrebio-a on je mlad i moze nesto i da nauci,Koprivicu nisi naucuo da ne pravi glupe faule.Stranci koje si birao,nisu se bas pokazali-oterao si onog koji se bar borio u korost onog koji zna ali je drzak i lenj(Robinson i Gordon).Tajm -auti na engleskom?Ne postojanje uigrane akcije?Odsustvo bilo kakve odbrane -pravljenje glupih faulova!Nedostatak bilo kakve energije u najvaznijim utakmicama-u redu je,ne znas,ali se bar bori.Tako da,srecno ti bilo,verujem da volis Par ali veza nije bila dobra.Verujem da se svasta desavalo oko tebe,ali si morao necemu da naucis bar klince a da ovi matori ne zaborave kosarku(Novica i Birca i Hec).

sale

pre 6 godina

kakav klub takav i trener...osim solidnog engleskog nema tu one posebne energije koja je potrebna za ozbiljnog trenera...prosek upakovan u engleski jezik i to je to...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Mi smo PARTIZAN mi ne molimo nikoga ni Vučića, ni Čovića. ....
(ja, 13. jun 2017 16:19)

Vi ne molite vi se samo zahvaljujete ...

Misa Tumbas

pre 6 godina

DZILE GROBARCINA dize sidro preko noci. Nema veze sobzirom na status INSTITUCIJE treba ocekivati na klupi ITUDISA,MESINU ili MISU LAKICA...

Kap

pre 6 godina

Nasao je u najtezem trenutku za klub.Pravi navijaci ga nisu krivili za poraz.Ne znam da li je ovo moralan cin,ali mislim da je glupo napustiti klub u ovakvoj situaciji.Kako bilo,sve najbolje.

vule

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Da nećeš i Karija na pleju?

Dzoni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Postajete Dinamik sa Dorcola?
Dobro, polako sebi priznajete...

Edin i kole

pre 6 godina

Sprema nam se zvezdina prica, spojicemo se sa dinamikom, sa tim sto necemo ugasiti stari klub kao oni, nego cemo dobiti novac i logistiku njihovu

grobari 034

pre 6 godina

najbolja odluka partizana posto nijed igrac nije napredovao i sto mu je ekipa nije imala nikakvu disciplinu u igri nego se cele godine igralo šutiraju samo za tri kad sut stane a mora da stane tad nema akcija nego samo bacaj hečaru.Samo nedaj boze sa dobije OVAJ grbovic neku ulugu u klubu ali kako ide kod nas ima sve predispozicija da postane.

joj

pre 6 godina

zvezdas sam ali sam u velikoj meri cenio ovog coveka.Jeste imao neke izjave ali u okvirima ovdasnje kosarke zanemarljive.Sve u svemu zao mi je zbog stanja u partizanu jer mi je najdraze kad oba najveca srpska kluba dominiraju.

cole

pre 6 godina

kao trener mi je uvek bio gotivan jer pokusava da mu ekipe uvek igraju na kos vise. vecina bi da spremi tim koji ce primiti kos manje, a dzikic je to radio drugacije. lepo neko ovde napisa da za pitu treba materijal i da se ona ne moze od bilo cega napraviti. imao je te prilicno limitirane igrace ( u svemu limitirani), i cini se da je iz njih izvukao vise od maksimuma. verujem da bi mu koncepcija igraca armani milana ili brose bamberga savrseno legla i da bi tu pokazao kakav je zaista trener. dzikicu zelim puno srece u nastavku trenerske karijere, a partizanu da, za dobrobit srpske kosarke, sto pre nestane sa scene.

Millennium

pre 6 godina

Navijam za Zvezdu, ali sam simpatisao ovog čoveka. Odmeren, gospodin, šmekerica, a ne zadojen mržnjom kao neki ranije. I dalje mislim da je odličan trener ali od g....a se pita ne pravi. Grobari bi trebalo po lepom da ga pamte. Uradio je šta je mogao.

Malj

pre 6 godina

Da li se i vama smucio ovaj nas sport na sta se sveo?
Dva kluba prezivljavaju uz pomoc napacene drzave,dok gradjani Srbije se svadjaju oko toga ko je drzavni projekat,institicija i te gluposti.
PRIVATIZOVATI ILI UGASITI

dj92

pre 6 godina

Nije Džikić nikakav Duletov naslednik. Malo manje gluposti pišite. Jasno je da Vujošević nikada nebi selektirao tim ovako. To je ona priča da Partizan može da ima šampionski tim, ili tim koji će biti šampionski kroz par godina. Džikić se odlučio za polovnjake, limitirane igrače.

Subjektivni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

U prevodu da budete DINAMIK 2 :) da mi je grobarski mozak da odmorim...

cinik

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.

Dzoni

pre 6 godina

@Dzoni Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Slazem se, mnogo lep kraj...
Samo sto to vise nije isti Partizan...
Kako ono bese, pib, adresa...
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega...
Dok ne prodje 5 godinica

Реалан

pre 6 godina

Рече Џикић једанпут "Иди гледај ФМП"...

Е сада замислите Радоњића како се навијачу дере "Иди гледај Игокеу"... Не могу ни ја.

Malj

pre 6 godina

Da li se i vama smucio ovaj nas sport na sta se sveo?
Dva kluba prezivljavaju uz pomoc napacene drzave,dok gradjani Srbije se svadjaju oko toga ko je drzavni projekat,institicija i te gluposti.
PRIVATIZOVATI ILI UGASITI

Реалан

pre 6 godina

Рече Џикић једанпут "Иди гледај ФМП"...

Е сада замислите Радоњића како се навијачу дере "Иди гледај Игокеу"... Не могу ни ја.

Millennium

pre 6 godina

Navijam za Zvezdu, ali sam simpatisao ovog čoveka. Odmeren, gospodin, šmekerica, a ne zadojen mržnjom kao neki ranije. I dalje mislim da je odličan trener ali od g....a se pita ne pravi. Grobari bi trebalo po lepom da ga pamte. Uradio je šta je mogao.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Mi smo PARTIZAN mi ne molimo nikoga ni Vučića, ni Čovića. ....
(ja, 13. jun 2017 16:19)

Vi ne molite vi se samo zahvaljujete ...

vule

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Da nećeš i Karija na pleju?

Dzoni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Postajete Dinamik sa Dorcola?
Dobro, polako sebi priznajete...

Subjektivni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

U prevodu da budete DINAMIK 2 :) da mi je grobarski mozak da odmorim...

Kap

pre 6 godina

Nasao je u najtezem trenutku za klub.Pravi navijaci ga nisu krivili za poraz.Ne znam da li je ovo moralan cin,ali mislim da je glupo napustiti klub u ovakvoj situaciji.Kako bilo,sve najbolje.

dj92

pre 6 godina

Nije Džikić nikakav Duletov naslednik. Malo manje gluposti pišite. Jasno je da Vujošević nikada nebi selektirao tim ovako. To je ona priča da Partizan može da ima šampionski tim, ili tim koji će biti šampionski kroz par godina. Džikić se odlučio za polovnjake, limitirane igrače.

Misa Tumbas

pre 6 godina

DZILE GROBARCINA dize sidro preko noci. Nema veze sobzirom na status INSTITUCIJE treba ocekivati na klupi ITUDISA,MESINU ili MISU LAKICA...

cole

pre 6 godina

kao trener mi je uvek bio gotivan jer pokusava da mu ekipe uvek igraju na kos vise. vecina bi da spremi tim koji ce primiti kos manje, a dzikic je to radio drugacije. lepo neko ovde napisa da za pitu treba materijal i da se ona ne moze od bilo cega napraviti. imao je te prilicno limitirane igrace ( u svemu limitirani), i cini se da je iz njih izvukao vise od maksimuma. verujem da bi mu koncepcija igraca armani milana ili brose bamberga savrseno legla i da bi tu pokazao kakav je zaista trener. dzikicu zelim puno srece u nastavku trenerske karijere, a partizanu da, za dobrobit srpske kosarke, sto pre nestane sa scene.

pixi10

pre 6 godina

Sad treba vratiti jednog trenera koji je tu bio godinama....Trenera svih trenera!
(Mrgud, 13. jun 2017 17:58) Njega je Radonjic vec ocer'o, daj nekog novog!

NoName

pre 6 godina

Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Da samo znaš gde su Laktaši, manje bi mlatio....

joj

pre 6 godina

zvezdas sam ali sam u velikoj meri cenio ovog coveka.Jeste imao neke izjave ali u okvirima ovdasnje kosarke zanemarljive.Sve u svemu zao mi je zbog stanja u partizanu jer mi je najdraze kad oba najveca srpska kluba dominiraju.

grobari 034

pre 6 godina

najbolja odluka partizana posto nijed igrac nije napredovao i sto mu je ekipa nije imala nikakvu disciplinu u igri nego se cele godine igralo šutiraju samo za tri kad sut stane a mora da stane tad nema akcija nego samo bacaj hečaru.Samo nedaj boze sa dobije OVAJ grbovic neku ulugu u klubu ali kako ide kod nas ima sve predispozicija da postane.

Batko

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!
(Gtr, 13. jun 2017 18:36)

E, posle ovakvih komentara ostaje mi samo da vam pozelim srecu da se sto brze ugasite...Mada, ipak ce biti lepse posmatrati tu agoniju ako malo duze traje.. Cisto da vidite kako izgleda...

Batko

pre 6 godina

Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac
(milos.k, 13. jun 2017 18:27)

Nismo mi te srece da vam se Dulo vrati, jok...

bvb

pre 6 godina

Ne znam sta da kazem za njega. Gomila ljudi ga hvali i naziva smekerom i te fore, a ja uopste nisam takav utisak stekao, idi gledaj FMP i glumatanje neko vecito. Sta je on tacno uradio sa KKP? Kada pogledate ekipu ini po rosteru i jesu za prve 4 ekipe u ABA, a u KLS su dozvolili sebi da ispadnu od FMPa. O dovodjenju igraca tek nemam reci. Sta je njemu trebalo da dovodi Gordona Robinsona i ostale matore polu igrace? U dve godine nijednog mladog igraca nisu doveli, Marinkovic stagnira 3 sezone vec. Plus, na sve to ce ove godine otici nosioci Hecer i Velickivic koji su pola tima. Na sve to, KKP skoro nije igrao ruznije, na sta su samo licile bitnije utakmice u sezoni...

Дератизатор

pre 6 godina

Џикићу, велики господине и Гробаре, једног дана, (ускоро) врати се и освој са Партизаном исто толико трофеја колико си и ове године освојио!

Dzoni

pre 6 godina

Davor@@ 
Koliko puta ste bili na F-4,hahaha 
Partizan 4-puta.Nemate argumente da raspravljamo o kosarci.Dobicete brutalan odgovor.
(Zorz@@, 13. jun 2017 21:13)

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti.
Zorz, ne zivi se od proslosti

Dzoni

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...? 
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?
(xxx, 13. jun 2017 19:54)

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.

DebloStablo

pre 6 godina

Vladan Tegeltija za trenera. Covek poseduje izuzetno znanje a i zna sve mlade igrace u Srbiji. Napred u stvaranje novog i perspektivnog Partizana!

cinik

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.

Realno

pre 6 godina

Idu kola nizbrdo..Vraticemo se mi na vrh kad tad!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ko oka dva, 13. jun 2017 16:16

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.

ej bre

pre 6 godina

Veliko razocarenje. Prosek trener. Za poslednju godinu nisam video ni jednu akciju. Nula. Ima dva fantasticna sutera ali akcije za njih ne postoje. Kada promase obavezno sledi klupa.
Heceru je dao slobodu kao da je Teodosic a decko 3 asistencije nije imao a igra pleja.
To sto je imao prilicno limitiranu ekipu i sto klub prolazi kroz torturu vlasti nije opravdanje. I sa ovim sto je imao morao je bolje.

Curry

pre 6 godina

Covek nije postigao nikakav uspeh a imao je sve u rukama.Double double masina Vrabac izvanredan suter mozda najbolji posle Tripkovica ostade bez titule zbog Dzileta.

BgHQ

pre 6 godina

Kao navijac CZ(ako je to bitno) smatram da je ovo na stetu Partizana.Dzile je odlican trener i izvukao je maksimum iz jednog poprilicno limitiranog sastava.U svakom slucaju posle D Vujosevica bio je pravo osvezenje u svakom pozitivnom smislu.Puno srece u nastavku karijere a Partizan ce verujem dovesti losijeg trenera od Dzileta jer su objektivne okolnosti jednostavno takve.

sale

pre 6 godina

kakav klub takav i trener...osim solidnog engleskog nema tu one posebne energije koja je potrebna za ozbiljnog trenera...prosek upakovan u engleski jezik i to je to...

Toni

pre 6 godina

(Edin i kole, 13. jun 2017 16:30)

Da, baš će da vas pitaju šta će da rade. Molite vi Boga da vas ne nazovu Dinamik Partizan pa će sve biti dobro.

Bacca

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Mislis umesto Partizana?

Dzoni

pre 6 godina

@Dzoni Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Slazem se, mnogo lep kraj...
Samo sto to vise nije isti Partizan...
Kako ono bese, pib, adresa...
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega...
Dok ne prodje 5 godinica

beli65

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase

MilanB

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... Samo sto to vise nije isti Partizan... Kako ono bese, pib, adresa... Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... Dok ne prodje 5 godinica(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...
(xxx, 13. jun 2017 18:27)
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.

milos.k

pre 6 godina

citam ove komentare i vidim neku zahvalnost? zasta zahvalnost? za katastrofalnu selekciju, za nazadovanje a ne napredovanje mladih igraca? Vanja sa 17 bolji nego sa 19godina. kad nemas pare stvaras mlade igrace, ubacujes ih u vatru, pa dobijes kvalitet. od lukovica,majstorovica,ratkovice i sl. nikad ne mozes bolje igrace da dobijes. samo je takticki iskusniji od Bozica, dobijao neizvesne zavrsnice koje je Bozic gubio. Ali Pera je bar podmladio tim, a ovaj sve te mlade oterao, sem Vanje. Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac

Mali kamiondzija

pre 6 godina

Los trener koji nije uspeo da iskoristi sve fantasicne igrace koje je imao na raspolaganju.Dzile nije uspeo da uskladi lucidnost Lukovica,Standardnost Marinkovica,driblinge Pota,majstorije Majstorovica,genijalnost Vrabca,polivalentnost Koprivice i ne zasluzuje da nam bude trener.Realno gledajuci on nije dozvoljavao nepredvidivu igru kakvu smo pokazali tek u Zelezniku u drugoj utakmici play-ofa.

milos.k

pre 6 godina

I cesto se ovde pominje kako Dzile nije imao budzet. A koji je budzet imao Dule pre cetri godine? Doveo klinca Milutinova, Muslija koji je bio izgubljen, Gagica sa celom polusezonom, Lea povredjenog, Lovrenja otpisanog, Bogdana koji nije igrao dve godine, imao samo Gagija i Lucica od iskusnijih, i uzeo Dule sve titule, ekipa svaki dan napredovala, klinci postajali igraci, vredeli kao i ovaj tim. Al Dule ima viziju, zna da radi!

Gtr

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!

Edin i kole

pre 6 godina

Sprema nam se zvezdina prica, spojicemo se sa dinamikom, sa tim sto necemo ugasiti stari klub kao oni, nego cemo dobiti novac i logistiku njihovu

kocka

pre 6 godina

sve najbolje ...izvukao je maksimum iz ekipe...s tim da ne znam da li je to bila njegova odluka ili uprave...ali svakako za ovu sezonu je trebalo praviti strukturu sa mladim igracima..pa da se brusi neki potencijal..ovako od naredne krecemo ponovo od nule..

Dzoni

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.  
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete. 
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.
(xxx, 13. jun 2017 21:53)
Ti, da slazem se?
To je tvoj odgovor?
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise

analiza

pre 6 godina

Dzile,hvala na svemu i srecno ti bilo.Biloo je par lepih trenutaka i par ruznih.Ocekivalo se mnogo vise od tebe-dobro,svakako ne titule,jer sa ono malo novca od koga je skrpljena ekipa,nije bilo moguce mnogo napraviti.Ali,ne vidim da je bilo koji igrac pored tebe napredovao-Vanja je bljesnuo pa nestao,Lukovic isto,Vrabac izgara ali nekako ne ume-ili ga ne koristis kako treba,Pota uopste nisi do kraja upotrebio-a on je mlad i moze nesto i da nauci,Koprivicu nisi naucuo da ne pravi glupe faule.Stranci koje si birao,nisu se bas pokazali-oterao si onog koji se bar borio u korost onog koji zna ali je drzak i lenj(Robinson i Gordon).Tajm -auti na engleskom?Ne postojanje uigrane akcije?Odsustvo bilo kakve odbrane -pravljenje glupih faulova!Nedostatak bilo kakve energije u najvaznijim utakmicama-u redu je,ne znas,ali se bar bori.Tako da,srecno ti bilo,verujem da volis Par ali veza nije bila dobra.Verujem da se svasta desavalo oko tebe,ali si morao necemu da naucis bar klince a da ovi matori ne zaborave kosarku(Novica i Birca i Hec).

vlade

pre 6 godina

problem partizana nije trener, već loša organizacija kluba.. ne zna se gde je predsednik, ko ga menja u odsustvu, omladinska škola ne postoji, dovode se igrači neplanski.. za ovu celu stihiju, nisu krivi ni zvezda, ni fmp, ni vlast, krivo je bivše rukovodstvo partizana koje je klub postavilo i ostavilo na ovim nogama.. i proćiće još 5-6 godina minimum dok se stvari ne vrate na pravi kolosek kada dođu pravi ljudi.. ili grobari da mole Boga. da dođe neki tajkun sa 20 miliona spremnih za sezonski budžet, pa da se nadaju, instant rezultatima..

Dzoni

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.

xxx

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... 
Samo sto to vise nije isti Partizan... 
Kako ono bese, pib, adresa... 
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... 
Dok ne prodje 5 godinica
(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...

Petar

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase
(beli65, 13. jun 2017 21:31)

Priznade li ti to indirektno da ste drzavni mezimci ili mi se ucini?

xxx

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...?
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?

xxx

pre 6 godina

Prigradski si bio, prigradski si ostao... 
(xxx, 13. jun 2017 18:27) 
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.
(MilanB, 13. jun 2017 18:49). Sta ces, tebi je zivot maceha...

Petar

pre 6 godina

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.
(Realno, 13. jun 2017 19:19)

Prosto neverovatno koliko ste sa jedne strane puni sebe sto dokazuje ovakav komentar dok sa druge strane pricate kako je Partizan drzavni projekat. Ako je Partizan drzavni projekat onda osnova za ovakav komentar nema zar ne jer ce ubrzo da se vrati sa drzavnim parama, a ako kao sto potpisani iznad kaze da ce nasi unuci mozda to docekati onda sami sebi skacete u stomak i priznajete da ce bankomat u Nemanjinoj da radi jos dugo dugo godina za vas.

xxx

pre 6 godina

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti. 
Zorz, ne zivi se od proslosti
(Dzoni, 13. jun 2017 21:24). A u tvom slucaju ni od gluposti...

xxx

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol. 
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53) 
Ti, da slazem se? 
To je tvoj odgovor? 
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)   
Ti, da slazem se?   
To je tvoj odgovor?   
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise  
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP... 
(xxx, 13. jun 2017 23:52) 

Mislis umesto Partizana?
(Bacca, 13. jun 2017 23:58). Mislim umesto Zvezde jos od 2011.

xxx

pre 6 godina

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 14. jun 2017 00:15) Pa idi gledaj FMP. I leči se...

Реалан

pre 6 godina

Рече Џикић једанпут "Иди гледај ФМП"...

Е сада замислите Радоњића како се навијачу дере "Иди гледај Игокеу"... Не могу ни ја.

cinik

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.

Edin i kole

pre 6 godina

Sprema nam se zvezdina prica, spojicemo se sa dinamikom, sa tim sto necemo ugasiti stari klub kao oni, nego cemo dobiti novac i logistiku njihovu

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Mi smo PARTIZAN mi ne molimo nikoga ni Vučića, ni Čovića. ....
(ja, 13. jun 2017 16:19)

Vi ne molite vi se samo zahvaljujete ...

Gtr

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!

Millennium

pre 6 godina

Navijam za Zvezdu, ali sam simpatisao ovog čoveka. Odmeren, gospodin, šmekerica, a ne zadojen mržnjom kao neki ranije. I dalje mislim da je odličan trener ali od g....a se pita ne pravi. Grobari bi trebalo po lepom da ga pamte. Uradio je šta je mogao.

cole

pre 6 godina

kao trener mi je uvek bio gotivan jer pokusava da mu ekipe uvek igraju na kos vise. vecina bi da spremi tim koji ce primiti kos manje, a dzikic je to radio drugacije. lepo neko ovde napisa da za pitu treba materijal i da se ona ne moze od bilo cega napraviti. imao je te prilicno limitirane igrace ( u svemu limitirani), i cini se da je iz njih izvukao vise od maksimuma. verujem da bi mu koncepcija igraca armani milana ili brose bamberga savrseno legla i da bi tu pokazao kakav je zaista trener. dzikicu zelim puno srece u nastavku trenerske karijere, a partizanu da, za dobrobit srpske kosarke, sto pre nestane sa scene.

Malj

pre 6 godina

Da li se i vama smucio ovaj nas sport na sta se sveo?
Dva kluba prezivljavaju uz pomoc napacene drzave,dok gradjani Srbije se svadjaju oko toga ko je drzavni projekat,institicija i te gluposti.
PRIVATIZOVATI ILI UGASITI

grobari 034

pre 6 godina

najbolja odluka partizana posto nijed igrac nije napredovao i sto mu je ekipa nije imala nikakvu disciplinu u igri nego se cele godine igralo šutiraju samo za tri kad sut stane a mora da stane tad nema akcija nego samo bacaj hečaru.Samo nedaj boze sa dobije OVAJ grbovic neku ulugu u klubu ali kako ide kod nas ima sve predispozicija da postane.

xxx

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...?
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?

xxx

pre 6 godina

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti. 
Zorz, ne zivi se od proslosti
(Dzoni, 13. jun 2017 21:24). A u tvom slucaju ni od gluposti...

milos.k

pre 6 godina

I cesto se ovde pominje kako Dzile nije imao budzet. A koji je budzet imao Dule pre cetri godine? Doveo klinca Milutinova, Muslija koji je bio izgubljen, Gagica sa celom polusezonom, Lea povredjenog, Lovrenja otpisanog, Bogdana koji nije igrao dve godine, imao samo Gagija i Lucica od iskusnijih, i uzeo Dule sve titule, ekipa svaki dan napredovala, klinci postajali igraci, vredeli kao i ovaj tim. Al Dule ima viziju, zna da radi!

Dzoni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Postajete Dinamik sa Dorcola?
Dobro, polako sebi priznajete...

xxx

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... 
Samo sto to vise nije isti Partizan... 
Kako ono bese, pib, adresa... 
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... 
Dok ne prodje 5 godinica
(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...

Subjektivni

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

U prevodu da budete DINAMIK 2 :) da mi je grobarski mozak da odmorim...

Petar

pre 6 godina

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.
(Realno, 13. jun 2017 19:19)

Prosto neverovatno koliko ste sa jedne strane puni sebe sto dokazuje ovakav komentar dok sa druge strane pricate kako je Partizan drzavni projekat. Ako je Partizan drzavni projekat onda osnova za ovakav komentar nema zar ne jer ce ubrzo da se vrati sa drzavnim parama, a ako kao sto potpisani iznad kaze da ce nasi unuci mozda to docekati onda sami sebi skacete u stomak i priznajete da ce bankomat u Nemanjinoj da radi jos dugo dugo godina za vas.

dj92

pre 6 godina

Nije Džikić nikakav Duletov naslednik. Malo manje gluposti pišite. Jasno je da Vujošević nikada nebi selektirao tim ovako. To je ona priča da Partizan može da ima šampionski tim, ili tim koji će biti šampionski kroz par godina. Džikić se odlučio za polovnjake, limitirane igrače.

xxx

pre 6 godina

Prigradski si bio, prigradski si ostao... 
(xxx, 13. jun 2017 18:27) 
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.
(MilanB, 13. jun 2017 18:49). Sta ces, tebi je zivot maceha...

Petar

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase
(beli65, 13. jun 2017 21:31)

Priznade li ti to indirektno da ste drzavni mezimci ili mi se ucini?

vule

pre 6 godina

Čanka za trenera jer ima nešto u njemu, mirnoća, staloženost.Zečevića za predsednika, Grbovića za direktora, Nenada Krstića za trenera za rad sa centrima, Mutu Nikolića za rad sa mladim igračima u Dinamiku a da taj klub bude isto ono što je i FMP 2 za FMP1.Džikiću sve najlepše u daljem radu jer sada nije imao sreće iz već poznatih razloga koje neću ponavljati jer mi komentar neće biti objavljen.
(cinik, 13. jun 2017 16:21)

Da nećeš i Karija na pleju?

Misa Tumbas

pre 6 godina

DZILE GROBARCINA dize sidro preko noci. Nema veze sobzirom na status INSTITUCIJE treba ocekivati na klupi ITUDISA,MESINU ili MISU LAKICA...

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53) 
Ti, da slazem se? 
To je tvoj odgovor? 
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...

xxx

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol. 
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.

joj

pre 6 godina

zvezdas sam ali sam u velikoj meri cenio ovog coveka.Jeste imao neke izjave ali u okvirima ovdasnje kosarke zanemarljive.Sve u svemu zao mi je zbog stanja u partizanu jer mi je najdraze kad oba najveca srpska kluba dominiraju.

pixi10

pre 6 godina

Sad treba vratiti jednog trenera koji je tu bio godinama....Trenera svih trenera!
(Mrgud, 13. jun 2017 17:58) Njega je Radonjic vec ocer'o, daj nekog novog!

ej bre

pre 6 godina

Veliko razocarenje. Prosek trener. Za poslednju godinu nisam video ni jednu akciju. Nula. Ima dva fantasticna sutera ali akcije za njih ne postoje. Kada promase obavezno sledi klupa.
Heceru je dao slobodu kao da je Teodosic a decko 3 asistencije nije imao a igra pleja.
To sto je imao prilicno limitiranu ekipu i sto klub prolazi kroz torturu vlasti nije opravdanje. I sa ovim sto je imao morao je bolje.

NoName

pre 6 godina

Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Da samo znaš gde su Laktaši, manje bi mlatio....

Dzoni

pre 6 godina

@Dzoni Дорћол је центар Бг, Железник...
(мкг, 13. jun 2017 16:41)

Slazem se, mnogo lep kraj...
Samo sto to vise nije isti Partizan...
Kako ono bese, pib, adresa...
Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega...
Dok ne prodje 5 godinica

milos.k

pre 6 godina

citam ove komentare i vidim neku zahvalnost? zasta zahvalnost? za katastrofalnu selekciju, za nazadovanje a ne napredovanje mladih igraca? Vanja sa 17 bolji nego sa 19godina. kad nemas pare stvaras mlade igrace, ubacujes ih u vatru, pa dobijes kvalitet. od lukovica,majstorovica,ratkovice i sl. nikad ne mozes bolje igrace da dobijes. samo je takticki iskusniji od Bozica, dobijao neizvesne zavrsnice koje je Bozic gubio. Ali Pera je bar podmladio tim, a ovaj sve te mlade oterao, sem Vanje. Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac

Batko

pre 6 godina

Samo se vi radujte tome sto je Partizan u teskoj situaciji ( ni priblizno u kakvoj ste bili vi). Pre ce se kkczv ugasiti nego Partizan. Zivi bili pa videli!
(Gtr, 13. jun 2017 18:36)

E, posle ovakvih komentara ostaje mi samo da vam pozelim srecu da se sto brze ugasite...Mada, ipak ce biti lepse posmatrati tu agoniju ako malo duze traje.. Cisto da vidite kako izgleda...

sale

pre 6 godina

kakav klub takav i trener...osim solidnog engleskog nema tu one posebne energije koja je potrebna za ozbiljnog trenera...prosek upakovan u engleski jezik i to je to...

Batko

pre 6 godina

Dule na prvom mestu, a ako ne on onda samo Miloje moze da ga nasledi. Treba nam stvaralac
(milos.k, 13. jun 2017 18:27)

Nismo mi te srece da vam se Dulo vrati, jok...

Dzoni

pre 6 godina

I s kim se na kraju spaja KKP Igokea, sa Dinamikom ili Igokeom opet...? 
(ANA MILENKOVIC, 13. jun 2017 19:06). A sa kojim krajem se ti spajas?
(xxx, 13. jun 2017 19:54)

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete.

xxx

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)   
Ti, da slazem se?   
To je tvoj odgovor?   
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise  
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP... 
(xxx, 13. jun 2017 23:52) 

Mislis umesto Partizana?
(Bacca, 13. jun 2017 23:58). Mislim umesto Zvezde jos od 2011.

Kap

pre 6 godina

Nasao je u najtezem trenutku za klub.Pravi navijaci ga nisu krivili za poraz.Ne znam da li je ovo moralan cin,ali mislim da je glupo napustiti klub u ovakvoj situaciji.Kako bilo,sve najbolje.

Realno

pre 6 godina

Idu kola nizbrdo..Vraticemo se mi na vrh kad tad!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ko oka dva, 13. jun 2017 16:16

Ocete nekad ali ti to neces docekati sigurno...mozda tvoji unuci.

DebloStablo

pre 6 godina

Vladan Tegeltija za trenera. Covek poseduje izuzetno znanje a i zna sve mlade igrace u Srbiji. Napred u stvaranje novog i perspektivnog Partizana!

Дератизатор

pre 6 godina

Џикићу, велики господине и Гробаре, једног дана, (ускоро) врати се и освој са Партизаном исто толико трофеја колико си и ове године освојио!

Mali kamiondzija

pre 6 godina

Los trener koji nije uspeo da iskoristi sve fantasicne igrace koje je imao na raspolaganju.Dzile nije uspeo da uskladi lucidnost Lukovica,Standardnost Marinkovica,driblinge Pota,majstorije Majstorovica,genijalnost Vrabca,polivalentnost Koprivice i ne zasluzuje da nam bude trener.Realno gledajuci on nije dozvoljavao nepredvidivu igru kakvu smo pokazali tek u Zelezniku u drugoj utakmici play-ofa.

BgHQ

pre 6 godina

Kao navijac CZ(ako je to bitno) smatram da je ovo na stetu Partizana.Dzile je odlican trener i izvukao je maksimum iz jednog poprilicno limitiranog sastava.U svakom slucaju posle D Vujosevica bio je pravo osvezenje u svakom pozitivnom smislu.Puno srece u nastavku karijere a Partizan ce verujem dovesti losijeg trenera od Dzileta jer su objektivne okolnosti jednostavno takve.

xxx

pre 6 godina

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzoni, 14. jun 2017 00:15) Pa idi gledaj FMP. I leči se...

Curry

pre 6 godina

Covek nije postigao nikakav uspeh a imao je sve u rukama.Double double masina Vrabac izvanredan suter mozda najbolji posle Tripkovica ostade bez titule zbog Dzileta.

Dzoni

pre 6 godina

Davor@@ 
Koliko puta ste bili na F-4,hahaha 
Partizan 4-puta.Nemate argumente da raspravljamo o kosarci.Dobicete brutalan odgovor.
(Zorz@@, 13. jun 2017 21:13)

Kad mi pomenemo titulu prvaka Evrope u fudbalu, vi kazete ne zivi se od proslosti.
Zorz, ne zivi se od proslosti

MilanB

pre 6 godina

Slazem se, mnogo lep kraj... Samo sto to vise nije isti Partizan... Kako ono bese, pib, adresa... Mi nase odradili, sad smo opet na Kalemegdanu, gledamo Dorcol sa njega... Dok ne prodje 5 godinica(Dzoni, 13. jun 2017 16:56). Prigradski si bio, prigradski si ostao...
(xxx, 13. jun 2017 18:27)
Za tebe smo svi prigradski, ti zivis u Americi.

beli65

pre 6 godina

@petar
ja ne znam sta vama grobarima nije jasno,dok ste bili drzavni mezimci bile su i titule i to je trajalo predugo jer je bilo i bahato ponasanje i zato ste tu gde jeste,sada smo mi tu gde jesmo i tu su i titule samo je pitanje do kad ce trajati,ja sam nadam duze nego vase

Toni

pre 6 godina

(Edin i kole, 13. jun 2017 16:30)

Da, baš će da vas pitaju šta će da rade. Molite vi Boga da vas ne nazovu Dinamik Partizan pa će sve biti dobro.

analiza

pre 6 godina

Dzile,hvala na svemu i srecno ti bilo.Biloo je par lepih trenutaka i par ruznih.Ocekivalo se mnogo vise od tebe-dobro,svakako ne titule,jer sa ono malo novca od koga je skrpljena ekipa,nije bilo moguce mnogo napraviti.Ali,ne vidim da je bilo koji igrac pored tebe napredovao-Vanja je bljesnuo pa nestao,Lukovic isto,Vrabac izgara ali nekako ne ume-ili ga ne koristis kako treba,Pota uopste nisi do kraja upotrebio-a on je mlad i moze nesto i da nauci,Koprivicu nisi naucuo da ne pravi glupe faule.Stranci koje si birao,nisu se bas pokazali-oterao si onog koji se bar borio u korost onog koji zna ali je drzak i lenj(Robinson i Gordon).Tajm -auti na engleskom?Ne postojanje uigrane akcije?Odsustvo bilo kakve odbrane -pravljenje glupih faulova!Nedostatak bilo kakve energije u najvaznijim utakmicama-u redu je,ne znas,ali se bar bori.Tako da,srecno ti bilo,verujem da volis Par ali veza nije bila dobra.Verujem da se svasta desavalo oko tebe,ali si morao necemu da naucis bar klince a da ovi matori ne zaborave kosarku(Novica i Birca i Hec).

Dzoni

pre 6 godina

To sto ti volis decake, ne daje ti za pravo da vredjas lepsi pol.  
Nadji decka i zajedno gledajte FMP, kad vec Partizan ne mozete. 
(Dzoni, 13. jun 2017 21:26). Ti, da slazem se. Nadji decka i zajedno gledajte FPM.
(xxx, 13. jun 2017 21:53)
Ti, da slazem se?
To je tvoj odgovor?
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise

bvb

pre 6 godina

Ne znam sta da kazem za njega. Gomila ljudi ga hvali i naziva smekerom i te fore, a ja uopste nisam takav utisak stekao, idi gledaj FMP i glumatanje neko vecito. Sta je on tacno uradio sa KKP? Kada pogledate ekipu ini po rosteru i jesu za prve 4 ekipe u ABA, a u KLS su dozvolili sebi da ispadnu od FMPa. O dovodjenju igraca tek nemam reci. Sta je njemu trebalo da dovodi Gordona Robinsona i ostale matore polu igrace? U dve godine nijednog mladog igraca nisu doveli, Marinkovic stagnira 3 sezone vec. Plus, na sve to ce ove godine otici nosioci Hecer i Velickivic koji su pola tima. Na sve to, KKP skoro nije igrao ruznije, na sta su samo licile bitnije utakmice u sezoni...

Dzoni

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Nesto si permutovao, jer ja umesto Partizana gledam FMP.
I siguran sam da ces jednog dana kad porastes usreciti nekog momka.

kocka

pre 6 godina

sve najbolje ...izvukao je maksimum iz ekipe...s tim da ne znam da li je to bila njegova odluka ili uprave...ali svakako za ovu sezonu je trebalo praviti strukturu sa mladim igracima..pa da se brusi neki potencijal..ovako od naredne krecemo ponovo od nule..

Bacca

pre 6 godina

(xxx, 13. jun 2017 21:53)  
Ti, da slazem se?  
To je tvoj odgovor?  
Hahahaha, kakva nemoc... Hajde dete ne blamiraj se vise 
(Dzoni, 13. jun 2017 23:28). Nisam ti ja kriv sto umesto Zvezde gledas FMP...
(xxx, 13. jun 2017 23:52)

Mislis umesto Partizana?

vlade

pre 6 godina

problem partizana nije trener, već loša organizacija kluba.. ne zna se gde je predsednik, ko ga menja u odsustvu, omladinska škola ne postoji, dovode se igrači neplanski.. za ovu celu stihiju, nisu krivi ni zvezda, ni fmp, ni vlast, krivo je bivše rukovodstvo partizana koje je klub postavilo i ostavilo na ovim nogama.. i proćiće još 5-6 godina minimum dok se stvari ne vrate na pravi kolosek kada dođu pravi ljudi.. ili grobari da mole Boga. da dođe neki tajkun sa 20 miliona spremnih za sezonski budžet, pa da se nadaju, instant rezultatima..