Tenis 46

Utorak, 06.06.2017.

11:32

Beker: Rafa tri godine bez Grend slema, a Novaka kritikuju

Bivši trener Novaka Đokovića Boris Beker govorio je za švajcarski portal “Tages Anzeiger“ o Novaku Đokoviću i Rafaelu Nadalu.

Beker: Rafa tri godine bez Grend slema, a Novaka kritikuju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Sava

pre 6 godina

Vlado...
Ti si verovatno puno postigo u životu, kad možeš da kritikuješ druge..
Novače, hvala ti za sve što si postigo u životu...

Jovan

pre 6 godina

@ (antiDebil, 06. jun 2017 12:13)

Druze, ajde malo informisi se o igracima i sportu koji "pratis" pre nego sto krenes da lupetas tako. Nadal ima urodjeni sindrom Kohlerovog stopala zbog cega je od uvek imao problema sa stopalima ali i sa kolenima. Toni je rekao mnogo puta da se nisu ni nadali da ce Rafa igrati toliko dugo. Nekoliko puta je pauzirao po pola sezone i duze, a prosle godine je to ucinio zbog povrede rucnog zgloba kada je napustio RG u sred turnira? Kako to objasnjavas isto nedostatkom motovacije jel? Veoma si objektivan i ni malo pristrasan ocigledno.

Balaban

pre 6 godina

Beker mesa babe i zabe.Rafa tri godine nije osvojio Slem zbog povreda koje su ga usporile.To je cinjenica koju svi znaju.
Kod Novak je glavni problem neizainteresovanost.Ne razumem zasto Bekeru trebaju ovakve izjave.
Pa uoci 2011-te Rafa je imao 9 Slemova,a Novak je imao 2 Slema pre 2011-te.
Od 2011-te pa sve dosad Rafa je propustio celih 5 Slemova,dok je Novak odigrao sve,plus Rafa je jos nekih 5-6 Slemova u tom periodu odigrao polu-zdrav,a Novak je od 2011-te sve Slemove odigrao potpuno zdrav,i pored tih svih cinjenica Rafa Novaku i dalje bezi za dva Slema.
Zato je ipak Rafa Rafa,uz Federera najbolji igrac u istoriji !!

auh!

pre 6 godina

I ne pokusavajuci da opovrgnem besmislicu o nepostojanju Nadalovih zdravstvenih problema, da pitam samo jedno: kada je to, tacno, Novak imao (dve!) operacije vratnih prsljenova, koliko je trajao oporavak, i koje je tada turnire propustio, jer operacije kicme su sve, samo ne rutinske i bezazlene.

Markos

pre 6 godina

Neko napisao u komentaru da federer nije 5 godina uzeo grend slem i dobije 40 pluseva i jedan minus a covek pre samo par meseci osvojio australiju

L

pre 6 godina

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.
(marshal, 06. jun 2017 15:03)

Gde sam ja napisala da je to foliranje? Imao je i Novak svojih problema. Ja samo odgovaram na klasično pisanje po ovim komentarima kako Nadal nikad nije bio povređen, gluposti o tihim suspenzijama i slično. A činjenica jeste da se Novakov problem da rešiti korekcijom ishrane (što smo i videli) dok je za Nadala samo pitanje vremena kada će noge da mu propadnu toliko da ne može više da igra.

marshal

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (L, 6. jun 2017 14:29)

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.

coaW

pre 6 godina

ja se djokovicem ponosim do neba,kakav god bio ishod do kraja karijere covek nas je usrecio i predstavio u svetu kao niko drugi..i zato mu hvala,sve ostalo je nebitno..
imam samo jednu zelju sto se tice novaka a to je zlato na olimpijadi..ali ni to nije toliko bitno sa obzirom sta je covek postigao..Jedno veliko HVALA

L

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.

rafa

pre 6 godina

(antiDebil, 6. jun 2017 12:13
Koji lik..Jel imas ti neki drugi komentar osim komentara ovog tipa koga paste-ujes svaki dan?Novak imao ozbiljnijih problema od Nadala?Jesi li ti svestan sta govoris? Novak je imao problema sa uvrnucem trepavice i sa suncem koje mu smeta zbog sociva.Sta mislis koliko sportista nosi sociva, jel mislis da bi igrao bolje da nema sociva.kako zamisljas da igra bolje od ovoga, pitam se?Najveca "povreda" je bila ono navodno uganuce zgloba protiv Kverija u Davis kupu , kada je tako povredjen uspeo da pobedi Amerikanca i da posle toga osvaja gotovo sve turnire na kojima je igrao.Pogledaj koliko je grend slemova i potencijalnih titula, propustio Nadal.Zasto? Zato sto je cuo da jedan antidebil iz srbije sumnja u njegove povrede? Boze sacuvaj..Novak nikada u karijeri nije bio ozbiljno povredjen i hvala Bogu sto je tako a ti sto kazes da Nadal nazalost nikad nije bio povredjen govori o tebi kao coveku mnogo

Misko

pre 6 godina

Nemam reči da opišem koliko poštujem Bekera. Pa to je takav profesionalac, čovek, ušao tenisu u strukturu, I precizno i lepo analizira. Nemački naravno, ali ima on i topline u svemu što izjavi. Hvala Borise!

Cph

pre 6 godina

Vidim,svi znate sve o Nadalovim povredama. Jeste li mu citali medecinski zurnal? A,koliko od vas zna da je Novak tri puta operisan( dva puta vratni prsljenovi i jedan put nos,zbog otezanog disanja) Nemam nista protiv Nadala(naprotiv),ali mi je vise dosadio sa stalnim pricanjem o povredama.

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

Musin jarac

pre 6 godina

O kakvim Nadalovim "povredama" pricate?!?! Nije bio ozbiljnije povredjen. Cak i kad jeste pricao da je bio "povredjen", oporavak je bio brz i zanimljiv.…

SamoKazem

pre 6 godina

@Tacno tako, samo ima jedna velika razlika, Rafu su od pobeda odvojile porede, Federera godine, a Novaka samo njegova ,,glava,,
NS
A razlika je?

Dragan

pre 6 godina

Jedina greska Novaka je da on zeli da ga vole i cene isto kao Rodjera ili Rafu. To nece biti i netreba. Njega moraju da postuju zato sto je perfektan. On mora do kraja karijere da sve osvoji sta moze, da postane najtrofejniji ito je to. Kad ode u igracku pensiju dobit ce postovanje.

antiDebil

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.
(THE FINAL CUT, 6. jun 2017 11:44)

Ne, Nadal nikada nije bio teze povredjen, nazalost. Verovatno je imao neke sitnije povrede, kao uostalom i svi ostali sportisti, ali nesto tipa DelPotro, Tipsarevic...nikada !!
Toliko toga govori u prilog tome da Nadal nikada nije bio ozbiljnije povredjen da je prosto jeziva pomisao da je neko sposoban da napise to sto si ti napisao !
Mogao je i Djokovic da zasicenost i pad motivacije predstavi kao neku povredu, ali nije to uradio nego sve otvoreno objasnio. Poprilicno sam siguran da je kroz karijeru Djokovic imao vecih i ozbiljnijih zdravstvenih problema nego Nadal, a eto stvorena je potpuno suprotna i naopaka slika o tome !!

david

pre 6 godina

novak celu godinu bez trofeja a rafa ih samo nize. kritikuje se trenutna situacija a ne proslost. tako su pre 3 godine kritikovali rafu sad kritikuju novaka.

Jole

pre 6 godina

"Lepotane" koliko je Rafa bio po bolnicama u te tri godine ?
Nole može zahvalit br turnira to što zadnjih godina Roger i Rafa više nisu igrali nego što jesu..

Marko

pre 6 godina

Ovo je sustina. Rafa nije osvojio 3 godine Gren slem, Novak samo jednu. Federer je 5 godina cekao na titulu. Bilo je dugih perioda kad obojica nisu mogli da se sastave, tukao ih je ko je stigao. A opet, kod nas se predstavlja kao da svi stalno razbijaju, a eto, Novak je zaboga zreo za penziju.
Malo objektivnosti i u dobrim i u losim vremenima nije na odmet.

antiDebil

pre 6 godina

Nadal stalno place i izmislja povrede tako da je i to verovatno jedan od razloga zasto ga manje kritikuju, po principu osvojio bi on ali jbg povrede su jace od njega. On na ovom turniru dostize vrhunac i posle ce krenuti da tone kao kamen, naravno zbog povrede. Djokovic ce u nastavku sezone igrati bolje, i takve neke sitnice objasnjavaju mnoge stvari !!

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.

Marko

pre 6 godina

Ovo je sustina. Rafa nije osvojio 3 godine Gren slem, Novak samo jednu. Federer je 5 godina cekao na titulu. Bilo je dugih perioda kad obojica nisu mogli da se sastave, tukao ih je ko je stigao. A opet, kod nas se predstavlja kao da svi stalno razbijaju, a eto, Novak je zaboga zreo za penziju.
Malo objektivnosti i u dobrim i u losim vremenima nije na odmet.

antiDebil

pre 6 godina

Nadal stalno place i izmislja povrede tako da je i to verovatno jedan od razloga zasto ga manje kritikuju, po principu osvojio bi on ali jbg povrede su jace od njega. On na ovom turniru dostize vrhunac i posle ce krenuti da tone kao kamen, naravno zbog povrede. Djokovic ce u nastavku sezone igrati bolje, i takve neke sitnice objasnjavaju mnoge stvari !!

antiDebil

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.
(THE FINAL CUT, 6. jun 2017 11:44)

Ne, Nadal nikada nije bio teze povredjen, nazalost. Verovatno je imao neke sitnije povrede, kao uostalom i svi ostali sportisti, ali nesto tipa DelPotro, Tipsarevic...nikada !!
Toliko toga govori u prilog tome da Nadal nikada nije bio ozbiljnije povredjen da je prosto jeziva pomisao da je neko sposoban da napise to sto si ti napisao !
Mogao je i Djokovic da zasicenost i pad motivacije predstavi kao neku povredu, ali nije to uradio nego sve otvoreno objasnio. Poprilicno sam siguran da je kroz karijeru Djokovic imao vecih i ozbiljnijih zdravstvenih problema nego Nadal, a eto stvorena je potpuno suprotna i naopaka slika o tome !!

Misko

pre 6 godina

Nemam reči da opišem koliko poštujem Bekera. Pa to je takav profesionalac, čovek, ušao tenisu u strukturu, I precizno i lepo analizira. Nemački naravno, ali ima on i topline u svemu što izjavi. Hvala Borise!

Dragan

pre 6 godina

Jedina greska Novaka je da on zeli da ga vole i cene isto kao Rodjera ili Rafu. To nece biti i netreba. Njega moraju da postuju zato sto je perfektan. On mora do kraja karijere da sve osvoji sta moze, da postane najtrofejniji ito je to. Kad ode u igracku pensiju dobit ce postovanje.

coaW

pre 6 godina

ja se djokovicem ponosim do neba,kakav god bio ishod do kraja karijere covek nas je usrecio i predstavio u svetu kao niko drugi..i zato mu hvala,sve ostalo je nebitno..
imam samo jednu zelju sto se tice novaka a to je zlato na olimpijadi..ali ni to nije toliko bitno sa obzirom sta je covek postigao..Jedno veliko HVALA

Musin jarac

pre 6 godina

O kakvim Nadalovim "povredama" pricate?!?! Nije bio ozbiljnije povredjen. Cak i kad jeste pricao da je bio "povredjen", oporavak je bio brz i zanimljiv.…

Cph

pre 6 godina

Vidim,svi znate sve o Nadalovim povredama. Jeste li mu citali medecinski zurnal? A,koliko od vas zna da je Novak tri puta operisan( dva puta vratni prsljenovi i jedan put nos,zbog otezanog disanja) Nemam nista protiv Nadala(naprotiv),ali mi je vise dosadio sa stalnim pricanjem o povredama.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

Jole

pre 6 godina

"Lepotane" koliko je Rafa bio po bolnicama u te tri godine ?
Nole može zahvalit br turnira to što zadnjih godina Roger i Rafa više nisu igrali nego što jesu..

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

david

pre 6 godina

novak celu godinu bez trofeja a rafa ih samo nize. kritikuje se trenutna situacija a ne proslost. tako su pre 3 godine kritikovali rafu sad kritikuju novaka.

SamoKazem

pre 6 godina

@Tacno tako, samo ima jedna velika razlika, Rafu su od pobeda odvojile porede, Federera godine, a Novaka samo njegova ,,glava,,
NS
A razlika je?

rafa

pre 6 godina

(antiDebil, 6. jun 2017 12:13
Koji lik..Jel imas ti neki drugi komentar osim komentara ovog tipa koga paste-ujes svaki dan?Novak imao ozbiljnijih problema od Nadala?Jesi li ti svestan sta govoris? Novak je imao problema sa uvrnucem trepavice i sa suncem koje mu smeta zbog sociva.Sta mislis koliko sportista nosi sociva, jel mislis da bi igrao bolje da nema sociva.kako zamisljas da igra bolje od ovoga, pitam se?Najveca "povreda" je bila ono navodno uganuce zgloba protiv Kverija u Davis kupu , kada je tako povredjen uspeo da pobedi Amerikanca i da posle toga osvaja gotovo sve turnire na kojima je igrao.Pogledaj koliko je grend slemova i potencijalnih titula, propustio Nadal.Zasto? Zato sto je cuo da jedan antidebil iz srbije sumnja u njegove povrede? Boze sacuvaj..Novak nikada u karijeri nije bio ozbiljno povredjen i hvala Bogu sto je tako a ti sto kazes da Nadal nazalost nikad nije bio povredjen govori o tebi kao coveku mnogo

marshal

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (L, 6. jun 2017 14:29)

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.

Sava

pre 6 godina

Vlado...
Ti si verovatno puno postigo u životu, kad možeš da kritikuješ druge..
Novače, hvala ti za sve što si postigo u životu...

Jovan

pre 6 godina

@ (antiDebil, 06. jun 2017 12:13)

Druze, ajde malo informisi se o igracima i sportu koji "pratis" pre nego sto krenes da lupetas tako. Nadal ima urodjeni sindrom Kohlerovog stopala zbog cega je od uvek imao problema sa stopalima ali i sa kolenima. Toni je rekao mnogo puta da se nisu ni nadali da ce Rafa igrati toliko dugo. Nekoliko puta je pauzirao po pola sezone i duze, a prosle godine je to ucinio zbog povrede rucnog zgloba kada je napustio RG u sred turnira? Kako to objasnjavas isto nedostatkom motovacije jel? Veoma si objektivan i ni malo pristrasan ocigledno.

L

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.

Balaban

pre 6 godina

Beker mesa babe i zabe.Rafa tri godine nije osvojio Slem zbog povreda koje su ga usporile.To je cinjenica koju svi znaju.
Kod Novak je glavni problem neizainteresovanost.Ne razumem zasto Bekeru trebaju ovakve izjave.
Pa uoci 2011-te Rafa je imao 9 Slemova,a Novak je imao 2 Slema pre 2011-te.
Od 2011-te pa sve dosad Rafa je propustio celih 5 Slemova,dok je Novak odigrao sve,plus Rafa je jos nekih 5-6 Slemova u tom periodu odigrao polu-zdrav,a Novak je od 2011-te sve Slemove odigrao potpuno zdrav,i pored tih svih cinjenica Rafa Novaku i dalje bezi za dva Slema.
Zato je ipak Rafa Rafa,uz Federera najbolji igrac u istoriji !!

L

pre 6 godina

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.
(marshal, 06. jun 2017 15:03)

Gde sam ja napisala da je to foliranje? Imao je i Novak svojih problema. Ja samo odgovaram na klasično pisanje po ovim komentarima kako Nadal nikad nije bio povređen, gluposti o tihim suspenzijama i slično. A činjenica jeste da se Novakov problem da rešiti korekcijom ishrane (što smo i videli) dok je za Nadala samo pitanje vremena kada će noge da mu propadnu toliko da ne može više da igra.

Markos

pre 6 godina

Neko napisao u komentaru da federer nije 5 godina uzeo grend slem i dobije 40 pluseva i jedan minus a covek pre samo par meseci osvojio australiju

auh!

pre 6 godina

I ne pokusavajuci da opovrgnem besmislicu o nepostojanju Nadalovih zdravstvenih problema, da pitam samo jedno: kada je to, tacno, Novak imao (dve!) operacije vratnih prsljenova, koliko je trajao oporavak, i koje je tada turnire propustio, jer operacije kicme su sve, samo ne rutinske i bezazlene.

Jole

pre 6 godina

"Lepotane" koliko je Rafa bio po bolnicama u te tri godine ?
Nole može zahvalit br turnira to što zadnjih godina Roger i Rafa više nisu igrali nego što jesu..

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.

david

pre 6 godina

novak celu godinu bez trofeja a rafa ih samo nize. kritikuje se trenutna situacija a ne proslost. tako su pre 3 godine kritikovali rafu sad kritikuju novaka.

SamoKazem

pre 6 godina

@Tacno tako, samo ima jedna velika razlika, Rafu su od pobeda odvojile porede, Federera godine, a Novaka samo njegova ,,glava,,
NS
A razlika je?

antiDebil

pre 6 godina

Nadal stalno place i izmislja povrede tako da je i to verovatno jedan od razloga zasto ga manje kritikuju, po principu osvojio bi on ali jbg povrede su jace od njega. On na ovom turniru dostize vrhunac i posle ce krenuti da tone kao kamen, naravno zbog povrede. Djokovic ce u nastavku sezone igrati bolje, i takve neke sitnice objasnjavaju mnoge stvari !!

antiDebil

pre 6 godina

Tacno, mada je glavni razlog Nadalovog pada i posta od 3 godine bio veliki broj povreda, a ne zasićenost i pad motivacije. U tome je razlika.
(THE FINAL CUT, 6. jun 2017 11:44)

Ne, Nadal nikada nije bio teze povredjen, nazalost. Verovatno je imao neke sitnije povrede, kao uostalom i svi ostali sportisti, ali nesto tipa DelPotro, Tipsarevic...nikada !!
Toliko toga govori u prilog tome da Nadal nikada nije bio ozbiljnije povredjen da je prosto jeziva pomisao da je neko sposoban da napise to sto si ti napisao !
Mogao je i Djokovic da zasicenost i pad motivacije predstavi kao neku povredu, ali nije to uradio nego sve otvoreno objasnio. Poprilicno sam siguran da je kroz karijeru Djokovic imao vecih i ozbiljnijih zdravstvenih problema nego Nadal, a eto stvorena je potpuno suprotna i naopaka slika o tome !!

Balaban

pre 6 godina

Beker mesa babe i zabe.Rafa tri godine nije osvojio Slem zbog povreda koje su ga usporile.To je cinjenica koju svi znaju.
Kod Novak je glavni problem neizainteresovanost.Ne razumem zasto Bekeru trebaju ovakve izjave.
Pa uoci 2011-te Rafa je imao 9 Slemova,a Novak je imao 2 Slema pre 2011-te.
Od 2011-te pa sve dosad Rafa je propustio celih 5 Slemova,dok je Novak odigrao sve,plus Rafa je jos nekih 5-6 Slemova u tom periodu odigrao polu-zdrav,a Novak je od 2011-te sve Slemove odigrao potpuno zdrav,i pored tih svih cinjenica Rafa Novaku i dalje bezi za dva Slema.
Zato je ipak Rafa Rafa,uz Federera najbolji igrac u istoriji !!

rafa

pre 6 godina

(antiDebil, 6. jun 2017 12:13
Koji lik..Jel imas ti neki drugi komentar osim komentara ovog tipa koga paste-ujes svaki dan?Novak imao ozbiljnijih problema od Nadala?Jesi li ti svestan sta govoris? Novak je imao problema sa uvrnucem trepavice i sa suncem koje mu smeta zbog sociva.Sta mislis koliko sportista nosi sociva, jel mislis da bi igrao bolje da nema sociva.kako zamisljas da igra bolje od ovoga, pitam se?Najveca "povreda" je bila ono navodno uganuce zgloba protiv Kverija u Davis kupu , kada je tako povredjen uspeo da pobedi Amerikanca i da posle toga osvaja gotovo sve turnire na kojima je igrao.Pogledaj koliko je grend slemova i potencijalnih titula, propustio Nadal.Zasto? Zato sto je cuo da jedan antidebil iz srbije sumnja u njegove povrede? Boze sacuvaj..Novak nikada u karijeri nije bio ozbiljno povredjen i hvala Bogu sto je tako a ti sto kazes da Nadal nazalost nikad nije bio povredjen govori o tebi kao coveku mnogo

Musin jarac

pre 6 godina

O kakvim Nadalovim "povredama" pricate?!?! Nije bio ozbiljnije povredjen. Cak i kad jeste pricao da je bio "povredjen", oporavak je bio brz i zanimljiv.…

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

antiDebil

pre 6 godina

(rafa, 6. jun 2017 13:11)

Nazalost se odnosi na onog lika koji je pisao gluposti, ali dobro to je za tebe vec visa matematika pa je razumljivo sto to ne mozes da shvatis !
Da, Djokovic je imao vecih zdravstvenih problema u karijeri od Nadala, ti pominjes sociva i uganuce zgloba. Vidi se da veze nemas i to sto ne znas potvrdjuje cinjenicu da se o tome nije toliko govorilo nego se teralo napred dok to nije reseno, nije se trazio izgovor !
Ne, Nadal nikada nije imao ozbiljnijih problema sa kolenima, pa ni u poslednjih 5 godina. Sta je ono nedavno izjavio ,,nisam mogao da vozim auto 40km zbog bolova u kolenima'' , onda shvatis da je to lik koji nikada u karijeri nije propustio turnir na sljaci zbog povrede kolena ili bilo cega drugog i dolazis do zakljucka da je veci napor za kolena voziti auto 20 minuta nego igrati 4 sata na sljaci ??!!
Nista on nije propustio u karijeri. Tolike pauze su mu samo pomogle da produzi karijeru. Da nije pravio pauze vec bi 3 godine bio u penziji i imao bi nekih 3 GS titula manje...
Nije bitno sta ja sumnjam, brojevi govore sve.
Podatak da ima 850 pobeda sa 31 godinom govori vise od 1000 reci. Cinjenica da je 3 turnira osvajao po 9 puta, dakle osvajao ne ucestvovao takodje dosta toga govori, a onda shvatis da DelPotro u karijeri nijedan turnir nije odigrao 9 puta itd.itd.itd. Mnogo toga govori da sam ja u pravu, nazalost...tvoju !
Dobro je sto nikada nije bio povredjen, lose je sto laze i zamajava ljude...

Markos

pre 6 godina

Neko napisao u komentaru da federer nije 5 godina uzeo grend slem i dobije 40 pluseva i jedan minus a covek pre samo par meseci osvojio australiju

Marko

pre 6 godina

Ovo je sustina. Rafa nije osvojio 3 godine Gren slem, Novak samo jednu. Federer je 5 godina cekao na titulu. Bilo je dugih perioda kad obojica nisu mogli da se sastave, tukao ih je ko je stigao. A opet, kod nas se predstavlja kao da svi stalno razbijaju, a eto, Novak je zaboga zreo za penziju.
Malo objektivnosti i u dobrim i u losim vremenima nije na odmet.

L

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.

Dragan

pre 6 godina

Jedina greska Novaka je da on zeli da ga vole i cene isto kao Rodjera ili Rafu. To nece biti i netreba. Njega moraju da postuju zato sto je perfektan. On mora do kraja karijere da sve osvoji sta moze, da postane najtrofejniji ito je to. Kad ode u igracku pensiju dobit ce postovanje.

Cph

pre 6 godina

Vidim,svi znate sve o Nadalovim povredama. Jeste li mu citali medecinski zurnal? A,koliko od vas zna da je Novak tri puta operisan( dva puta vratni prsljenovi i jedan put nos,zbog otezanog disanja) Nemam nista protiv Nadala(naprotiv),ali mi je vise dosadio sa stalnim pricanjem o povredama.

auh!

pre 6 godina

I ne pokusavajuci da opovrgnem besmislicu o nepostojanju Nadalovih zdravstvenih problema, da pitam samo jedno: kada je to, tacno, Novak imao (dve!) operacije vratnih prsljenova, koliko je trajao oporavak, i koje je tada turnire propustio, jer operacije kicme su sve, samo ne rutinske i bezazlene.

marshal

pre 6 godina

@antidebil eno ti Google pa proveri tvoje dve briljantne tvrdnje da se Nadal nije ozbiljno povređivao i da nije propuštao turnire. Čovek bre ima urođeni defekt stopala, sa kolenima zbog toga muku muči još klinac kad je bio, morao je da nosi posebne patike da bi uopšte mogao da igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (L, 6. jun 2017 14:29)

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.

Jovan

pre 6 godina

@ (antiDebil, 06. jun 2017 12:13)

Druze, ajde malo informisi se o igracima i sportu koji "pratis" pre nego sto krenes da lupetas tako. Nadal ima urodjeni sindrom Kohlerovog stopala zbog cega je od uvek imao problema sa stopalima ali i sa kolenima. Toni je rekao mnogo puta da se nisu ni nadali da ce Rafa igrati toliko dugo. Nekoliko puta je pauzirao po pola sezone i duze, a prosle godine je to ucinio zbog povrede rucnog zgloba kada je napustio RG u sred turnira? Kako to objasnjavas isto nedostatkom motovacije jel? Veoma si objektivan i ni malo pristrasan ocigledno.

L

pre 6 godina

Aha, a to što Novak recimo ima urođenu intoleranciju na gluten zbog čega nije uspio da osvoji mnogo više titula prije 2011 to je onda foliranje, za razliku od Nadalove kostobolje. Znači Nadala koji kad gubi i ništa ne osvaja treba da podržimo jer on je veliki borac, a kad se kod Novaka pojave problemi onda glumi, sramota je za gledati i vreme je za penziju. Znam da bi to mnogima mrziteljima Noletovog imena ovdje prijalo, pa da Nadal i Federer nastave gdje su zaustavljeni te 2011. Beker 100% u pravu, dvostruki standardi i licemerje.
(marshal, 06. jun 2017 15:03)

Gde sam ja napisala da je to foliranje? Imao je i Novak svojih problema. Ja samo odgovaram na klasično pisanje po ovim komentarima kako Nadal nikad nije bio povređen, gluposti o tihim suspenzijama i slično. A činjenica jeste da se Novakov problem da rešiti korekcijom ishrane (što smo i videli) dok je za Nadala samo pitanje vremena kada će noge da mu propadnu toliko da ne može više da igra.

Misko

pre 6 godina

Nemam reči da opišem koliko poštujem Bekera. Pa to je takav profesionalac, čovek, ušao tenisu u strukturu, I precizno i lepo analizira. Nemački naravno, ali ima on i topline u svemu što izjavi. Hvala Borise!

Sava

pre 6 godina

Vlado...
Ti si verovatno puno postigo u životu, kad možeš da kritikuješ druge..
Novače, hvala ti za sve što si postigo u životu...

coaW

pre 6 godina

ja se djokovicem ponosim do neba,kakav god bio ishod do kraja karijere covek nas je usrecio i predstavio u svetu kao niko drugi..i zato mu hvala,sve ostalo je nebitno..
imam samo jednu zelju sto se tice novaka a to je zlato na olimpijadi..ali ni to nije toliko bitno sa obzirom sta je covek postigao..Jedno veliko HVALA