невада
pre 7 godina
Ајде Рас није све готово, можеш ти то
Četvrtak, 20.04.2017.
08:13
Hjuston Roketsi, Vašington Vizardsi i Golden Stejt Voriorsi stekli su prethodne noći prednost od 2-0 u pobedama u prvoj rundi plej-ofa NBA lige.
pre 7 godina
Ајде Рас није све готово, можеш ти то
pre 7 godina
Ja ne znam koju ste vi utakmicu gledali? Jedini covek koji je promasivao je Westbrook i promasivao je mnogo, cetvrta cetvrtina je verovatno najgora cetvrtina ikad. 6 igraca sa najmanje 50% suta, pitanje je zasto im Westbrook nije dodavao i pitanje za ocajnog Donovana zasto je McDermott dobio samo 13 minuta? Kanter 7?
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
(Dr.Thrax, 20. april 2017 14:42)
Nije ovde problem Westrbook, nego NBA. On samo radi, tačnije eksploatise sta NBA dozvoljva. 30 klubova je mnogo, uskoro ce 15 timova početi da tankuje. Jednostavno kvalitet se razvodnio. 10 godina praktično nista ne menjaju osim sto reklamiraju NBA. Par poslednjih godina bas,bas. Nadali su se da ce ima Evropa doneti kvalitet zbog prosirenja, nije se desilo. Mada i oni stoje lose sa talentima, posto ce u nekom u narednom draftu Luka Dončic biti medju prva 3 pika.
Nazalost bila kakva drastična promena udara na novac, manje utakmica, manje timova. Moje misljene da oni nece nista menjati i čekati jedan spasonosni draft kao 2004. Kako se to verovatno nece dogoditi, tek predstoje teski dani za NBA.
p.s poslednij igrač koji je dao 50p u pobedio svog tima u palyoffu je Dirk Novicki daleke 2006 godine.
pre 7 godina
@Aleksa
samo ukazujem na to da stvari koje je on radio se danasnjim igracima uzimaju kao zlo. Ako trosi lopte poput Majkla onda je silovatelj, ako ne trosi, onda nema hrabrosti da preuzme odgovornost.
Majkl je brilijantan igrac, veliki pobednik i jedan od najvecih ikada, a zasigurno najveci igrac 90ih, pa cak i druge polovine 80ih. Rekao bih od 88 do 98 najbolji bez takmaca.
samo su mi smesne te tvrdnje o njegovoj nedodirljivosti.
covek bi pomislio da je igrao protiv nekih nevidjenih monstruma, kakvih nema danas i kako je opet izlazio sa njima lagano na kraj, da nika nije promasio, davao 30 kao od sale...
pre 7 godina
Bojan Bohdanovic 2/8 iz igre prvu utakmicu, 4 poena
Bogdanovic druga utakmica 1/7 iz igre, 6 poena
pre 7 godina
Ne pljujte po MVP-iju neznalice jedne.Kornjača pomera granice u NBA, vi ga ovde satanizujete, a čovek može potpuno sam da pobedi bilo kog Evroligaša u napadu.Kada krene u prodor na trojicu igrača to se uvek završi ili poenima ili asistencijom i gotovo sigurnim košem.Pa taj čovek ima mnogo bolje procente nego što je Kobe Brajant ikada imao.
pre 7 godina
Penny
A odakle tebi informacije da niko ne zeli da igra sa njim? :D
Durent je jedini krivac za onaj poraz od GSW, vodili su 3-1 i obojica su bili sjajni... Onda je KD poceo da promasuje "njegove" suteve i da davi loptu, cesto je drzao loptu ceo napad. Znas da ga je RW branio, decko je poceo rat sa medijima zbog svog "brata" koji ga je izdao. Da su otisli u finale, garantovano bi uzeli prsten...
Jadni ste vise sa tim izmisljenim pricama za decu, bolje bi vam bilo da odgledate neku utakmicu umesto sto pratite statistiku...
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
pre 7 godina
Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
(antiDebil, 20. april 2017 12:23)
Pa vidiš da očigledno nije dovoljno samo izabrati klince na draftu, treba to posle sve uklopiti (karakter, postaviti osnove i plan, i možda najbitnije finansijski uklopiti tim). Ponoviću primer Golden Stejta (nisam njihov fan, ali poštujem to što su napravili u prethodnim godinama počevši od drafta), takođe je tu San Antonio gde su Dankan i ekipa uzimali uvek nešto manje novca kako bi ostavili prostor da se potpišu novi igrači a da se ne pređe granica za seleri kep.
Znači može se napraviti tim, ali ne može preko noći. Harden je prvi digao sidro jer nije želeo da bude šesti igrač i plus je dobio bruku love od Hjustona pa je onda otišao Redži Džekson jer takođe nije hteo da bude drugi plej, pa zatim KD i Ibaka i ostao je čovek-tim.
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
Kikinda, 20. april 2017 08:26
Muka gledati. Ne znas cemu sluze ostali momci na terenu. Pre neki dan gledam GSW i Tompsona- cim lopta dodje kod njega ili sut ili dribling-dva da pronadje poziciju za sut. Preko ruku, uz kontakt...ma, nema veze samo sutiraj.UZAS.
E, sad Klej ima Karija i pre svega Duranta da rese utakmicu. Koje je milina gledati. Ovog mogu komotno da sutnu, samo uzima suteve ovoj dvojici. A pobedu im, naravno, doneo Grin odbranom. Ipak, je poceo plejof...sto Oklahomi ne odgovara, jer cele sezone svi igraju za statistiku Vestbruka...nisu uopste razigrani.
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
(axo, 20. april 2017 10:07)
Da, taj tip jeste elitni defanzivac, da nije ne bi uopste igrao posto je u napadu neupotrebljiv. Nije uprava unistila klub vec Durent koji je uplakan pobegao kao sisica u zelji da osvoji titulu. Da nije otisao Durent, ostao bi i Ibaka i mogli su da nagovore nekog da dodje kod njih da jure titulu, kao sto to radi Djems ali ne, ovaj je izabrao da ode u tim koji ga je izbacio i koji je imao rekordnu sezonu i sve je raz...bao ! Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
pre 7 godina
nemanja _drach
A sto se ti javljas na vesti o NBA da napises da ne gledas NBA? Ako je edas nemoj da se javljas i prosipas gluposti, koga uopste i zanima sta ti volis da gledas.
pre 7 godina
zbog ovakvih stvari i ne pratim NBA, pa neka prica ko sta oce... mnogo ljepsa za pracenje mi je Evropska kosarka, timska igra, lijepa igra, pravi sport... a ne da gledam u NBA kako lopta ide samo jednom igracu koji sutira beskonacno i na kraj kao `vaaaau postigao 50 poena`... siguran budi i ja bi da sutiram pola sata...
pre 7 godina
Tripl-dabl mu se računa samo za plej of,druga je to statistika od regularne sezone. Tako je za poene, asistencije i ostalo.
pre 7 godina
@luther
Taj isti je imao pored sebe 3 vrhunska igrača (Brada, KD, Ibaka) pa ih je rasejao po belom svetu. Niko od all-star igrača neće da igra sa ovim sebičnjakom i klovnom...
pre 7 godina
Izadjite napolje i sutnite 43 puta.
Pametnom dosta.
pre 7 godina
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kobac, 20. april 2017 10:37)
Ja napad nisam ni spomenuo tako da ne znam što ti to činiš. Solidan/dobar defanzivac da, ali mi je smešno bilo što sam pročitao elitni. Da napravim jednu paralelu, šta je onda recimo bio Brus Boven ili Džejson Kid (njih sam se prvo setio) ako je Roberson elitni defanzivac?
pre 7 godina
Durent ispade maltene nepotreban Voriorsima i to je sve ociglednije. Em sto su poprilicno efikasni, em sto igraju lepu, timsku kosarku bez njega. On i njegov bivsi 'decko' Vestbruk su klasicne crne rupe za lopte. Oklahoma je uspevala nesto da uradi samo na suv talenat njih dvojice u zbiru, a sad se muce kad im je ostao samo jedan. Obojca su tip igraca za koje ceo tim igra, a ne obrnuto.
KD ispade suvisan u moru talenata, a Rasel jedini u talenat u pustosi. Jedino Harden iz te nesudjene velike trojke Oklahome pravi bitnu razliku otkad je pored kosgeterskih sposobnosti poceo i da igra za tim.
pre 7 godina
@Jaran
OK, navedi bar jednog top igrača koji je izjavio da bi rado igrao sa RW?
Još jedno pitanje, da si ti kojim slučajem košarkaš kvaliteta jednog KD-a, da li bi igrao sa njim? Garantujem da ne bi...
Čovek je klasičan basketaš, silovatelj i umislio je da je modna ikona a zapravo je predmet ismejavanja...
pre 7 godina
Povlacim sve dobro sto sam ikada rekao o Oladipu i Adamsu. Oladipo ja tako LOS igrac da to vise nije moguce trpeti! Adams... decko je u rangu Boze Djumica!
pre 7 godina
Penny
Posto si "pametan" kao i ostatak komentatora... Nije on nikog oterao, ne znam zasto uporno to pisete! Harden je otisao je su mu ponudili malo novca, a Ibaka je otisao jer je GM ekipe . KD je otisao jer je kukavica, uplasio se da nikada nece osvojiti prsten zbog GSW. Otisao je tamo jer su mi oni poslednja sansa za titulu, a zaboravio je da je OKC imao 3-1 prosle sezone u PO protiv njih. Zbog Durenta su i ispali prosle sezone, sta je covek sve promasio...
pre 7 godina
Neverovatno šta ne sviraju, pogledajte na snimku 8:49!
Zašto onda postoji pravilnik ako Vestbruk može da radi šta god hoće????
pre 7 godina
uzeo je 43 suta pogodio 17 i posle se prica o nekim poenima
pre 7 godina
(Mythbuster)
pa vestbruk je jos uvek relativno mlad, i ovo mu je prva sezona gde je bez KDa mogao ovako da se izivljava. prilagodice on ovaj avoj talenat ekipi ubrzo.
sto se tice Majklovog silovanja, tacno je da je prilagodio sebe ekipi, ali opet njje previse odustajao od individualnog ucinka. Fil Dzekson je pisoa o tome da nije hteo da seodrekne titule najboljeg strelca, isto je imao fazu, bas kad je imao ovoliko godina kao RW da je vijao TDove u nizu bez obzira na rezultate.
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao.
...
(axo, 20. april 2017 10:07)
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
pre 7 godina
Mislim da je Oladipo najlosiji igrac u plej-ofu sa 25+ min,ikada!
pre 7 godina
uups, pogresih, RW ima 28 godina, nesto sam uvrteo sebi u glavi da ima 26.
MJ je u ovom periodu vec isao na drugu titulu. No OK, mislim da ce RW sa 30+ igrati nesto manje individualnu kosarku.
pre 7 godina
Harden preteruje sa ispucavanjima, ali Ras to podiže na neki novi nivo. Obesmišljavanje košarke kao timskog sporta.
Donovan ima čistog šutera na klupi i ne daje mu priliku da se pokaže. Naravno McDermott je u pitanju. Kažete McDermott ne igra odbranu. U redu, ali ne igra je ni Harden, pa provodi 37+ minuta na parketu. Na koledžu čovek ima procenat šuta veći od 52.5% u sve četiri sezone, čak u jednoj i 60.1% a procenat za 3 poena veći od 40.5%. U NBA oko 45%, ove sezone 45.2%.
Ako uzmemo da je on uz Rasa i Kantera jedini igrač koji može da ubode nešto kršteno ne vidim zaista razlog da igra samo 8.5 minuta po utakmici u ovoj seriji. Ionako izgleda za pobedu nemaju pretrano, pa zašto onda ne probati nešto novo?
Lik je samo u ovoj utakmici za skoro 14 minuta je imao 4/5 iz polja, od toga trojke 3/4. U prošloj za nepuna 3 minuta 1/2 iz polja i trojke 1/1.
Kao kad VanGandi pusti Bobija a ovaj mu isporuči 6 poena i par skokova za 4 minuta, a ovaj majstor ga zakuje za klupu na idućih par utakmica za kaznu. Zaista neshvatljivo.
pre 7 godina
Pa onaj +/- koji svi gledaju (sem kad RW igra) mu je bio 11. Izgleda da ovde niko nije gledao utakmicu, Rasel igra sa AMATERIMA u timu!
pre 7 godina
Nažalost očekivana gomila GLUPIH komentara kako je potrošio 43 lopte za 51 poen i sl....
Poenata je da je kada je Vestbuk bio u igri Oklahoma imala +11 poena,
dakle za ono malo vremena kako je morao da odmori Oklahoma je imala -15
Sinoć su npr. Lirald i MekKalum kombinovano imali 23 poena uz šut 9/34 i ukupno 2 asistencije uz 9 izgubljenih,
ali ne, Vestbuk je loš...
pre 7 godina
Da li je neko od vas koji komentarisete procente gledao utakmicu uopste??
Westbrook 3/4 nosi sam Oklahomu,ali bukvalno sam izuzev McDermota sa par trojki i GIbsona sa par poena ostali sve zivo promasuju. Roberson dobar u odbrani ali u napadu limitiran,o par igraca ne vredi ni pricati definitivno zalutali u nba. U te 3/4 Westbrook sjajan,i sto se tice poena i procenta i asistencija ( koje je mogao imati bar 3 puta vise, ali opet ponavljam igra sa grupom gradjana). DOk je bio u igri OKC je bila na 12 razlike konstantno kako on izadje razlika se spusti na 2 do 4 poena i mora odmah da se vraca nazad. Kada se sve to uzme u obzir i da covek nema vremena za predah, poslednja 2 min 3 cetvrtine dok je Ras na klupi Hjuston hvata zalet i to je to. U poslednjoj cetvrtini Westbrook vise nije imao ni snage videlo se to po njemu pa je realno isforsirao dosta suteva,ali i trebao je,(statisticki da je uzeo jos cini mi se 7 suteva OKC bi pobedila) jer ostali i kad je dodavao nisu davali poene cak su par zicera pormasili. Sve u svemu mislim da sa ovim timom OKlahome jedino bi Lebron i mozda Durant uspeli da udju u playoff, toliko.
Sportski pozdrav.
PS. Bostone probudi se!!!!!
pre 7 godina
Gledao sam mec. Vestbruk je bio sjajan ako ste videli njegove saigrace na ovom mecu...
pre 7 godina
Ja da sam Vestbruk bih sutnuo ne 40x nego 50...sram bilo sve koji rade u OKC...Abrines..Sabonis..Grant..Singler..Oladipo....sta bre?!
pre 7 godina
Ne mogu a da ne primetim komentare @Bojana koji godinama unazad čeka priliku da se pos*re po GOATu.
Sve i da ne znaš statistiku, a vrlo je dobro znaš, svestan si toga da bi Majklov drugi dolazak u sadašnjost u dvadesettrogodišnjoj formi značio drugi silazak sa nebesa crnog Isusa košarke.
Olakšaj sebi, prihvati da je Majkl najveći igrač nakon Viltove ere, možda ti praćenje košarke bude manje bolno.
pre 7 godina
Ovaj Fox napisao najrealniji komentar i popio lepo minusa...svako ko je gledao mec sinoc ce se sloziti sa tim.Al ne,fora je prespavati mec,uci u statistiku,pogledati Vestbrukov sut iz igre i opaliti komentar "siledzija" ili se cak pozivati na Dzordana??? Ajde ljudi lepo pre komentarisanja pogledajte mec.
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
(mali srbo, 20. april 2017 08:44)
Pa zato sto je silovao celu utakmicu je u poslednjoj cetvrtini imao 4/18. Umorio se i nije mogao da nastavi u takvom ritmu, niko ne moze...zato ga i pljuju jer igra nerezonski uzima svaku loptu.
Saigraci njegovi nemaju samopouzdanje jer celu sezonu igraju za njegovu statistiku i naravno cim prvo moraju da gledaju gde je on pa tek onda na kos ne pogode nista.
Sad je kasno da pocne da deli lopte, ovo je rezultat citave sezone koja se igra za Vestbruka njegov ego i zvanje MVP-a.
I zbog toga ce ih Hjuston pocistiti.
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
(Bojan, 20. april 2017 09:19)
Imaš dokumentarac sa MJ-em gde je on upravo pričao o tome kako godinama nisu uzimali titulu jer su ih pobeđivale ekipe koje igraju timski i kad je shvatio da od sebične igre nema ništa promenio je igru i počeli su da osvajaju titule za redom. Zato je MJ najveći, a ovaj MVP kandidat i tripldabl silovatelj ne izgleda kao osoba koja je u stanju da se intelektualno izdigne na taj nivo.
pre 7 godina
Nestvarno glupa igra Vestbruka ,neko kritikuje njegove saigrace koji llse igraju ,pa oni su cele sezone igrali da njemu dsju loptu .Nemajj samopouzdanja uopste pogotovu Oladipo ,ovo je slika svega onog sto se desavalo tokom sezone ,nema sta Oklahoma da trazi u ovoj seriji ,ako nastave ovako .
pre 7 godina
Izgleda kao da Vestbruk dodje lose Oklahomi jer je previse sebican i ispucava se nonstop ali stvar je u tome, da je on Oklahoma. Da nema njega oni ne bi bili ni blizu playoffa a kamoli usli, to bi se najbolje videlo ako bi napustio Oklahomu. Ostala bi jim timska igra ali tim je na nivoju ispod proseka
pre 7 godina
Makar neizvesniji meč od prethodnog. Oklahoma je mogla da dobije tj. da prelomi nekoliko puta 3-4 minuta pred kraj 3. četvrtine kada su imali +10 na svom kontu i kada igrači Hjustona ništa nisu mogli da pogode, ali bezvezno forsiranje trojki i nerezonskih šuteva (bez problema mogli da naprave "nedostižnu" razliku) je ih je umnogome koštalo konačnog rezultata, čim su Rokitsi izjednačili početkom četvrte deonice, znao sam da je gotovo. Vestbruk, baš mnogo šuteva, ali ajde, pokušao čovek, mada je mogao još koju asistenciju više sigurno, i morao je pribranije i sa više rezona u 4. četvrtini. Harden, inicijator preokreta krajem treće (uz odličnog Lua), mada ponovo ta bacanja bodu oči. I Rasu, a naročito "Bradi" se svira skoro sve (ne sećam se zadnjeg meča kad Hardenu nisu svirana bacanja na trojci, cenim da to datira još od prošle godine). U svakom slučaju, Hjuston bolji tim i, po mom mišljenju, dobija sa 4-1. Golden, rutinski, Lilard i Si Džej se ispucali u prošloj partiji, možda i oni izvuku jednu kući, mada teško, sve zavisi od Ratnika. Čarobnjaci su ozbiljan kandidat na istoku, Vol i Bil kakvi treba da budu, odlični. Dobar plejof za sada, nadam se još neizvesnijim mečevima. Pozdrav svima.
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
elem, sto se RWa tice, dok je on bio na terenu OKC je napravila 11 poena razlika, za onih 7 minuta van njega je izgubila 15. Nije slucajno sto toliko siluje, samo je mogao malo da smanji sa oni trojkama. Van toga solidan mec, cak vrlo dobar.
pre 7 godina
Neverovatno,jeste se on ispucavao ali nema ko drugi da sutne,kad kod je izlazio iz igre Hjuston je stizao prednost,kad udje on vrati,ali poslednju cet. ga bas nije htelo,kao da se umorio,ne znam sta da kazem. Nadam se da vracuju u sledece dve utakmice,Oladipo ocaj!
pre 7 godina
Roberson je elitni defanzivac ali dzaba kada nije Lenard, pa da mu se dozvoli da cuva Hardena.
I Ras je imao gomilu slobodnih, ali to je igrac sa velikim skok-sutom, cistim i brzim prodorima...
Ali kad neko ko je spor kao puz, ne odvaja se od zemlje, igra ramenom, dobije u PO 20 bacanja, bas sramota.
Dzaba je Roberson jedan nevjerovatan defanzivac kada sudije rade sto rade.
pre 7 godina
Kakvo iživljavanje Westbrooka uz šut iz igre 17/43? Sedmorica igrača OKC-a sa klupe ubacila zbirno 24 poena.Trojica rezervista Houstona 50...
pre 7 godina
Odlicna igra od samog pocetka Oklahome i vodjstvo do pocefka 4 cetvrtine. Westbruk je igrao pametno i vodio ekipu, delio sjajne asistencije i namestao lake poene i odlicno koristio trnziciju i sut ga je sluzio jer je dozirao svoje napade i nije silovao. Svi iz ekipe su bili ukljuceni a prednost na centarskim linijama su savrseno koristili. Gibson i Adams su bili sjajni u obrani kao i ceo tim Oklahome, svaki pik Hjistona su odbranili, na suprotnoj strani sa niskog posta su ih razbijalili a Robertson je sjajno cuvao Hardena koji je u prvom poluvremenu postizao poene sa linije slobodnih uz najvece svoje umece da iznudi faul i bacakanje na protivnickog igraca. Medjutim, klupa Hjustona je drzala tim u igri, Lu Vilijams i Gordon pa i Nene. Kada bi Wesbruk izasao iz igre usledilo bi rasulo u Oklahomi, niko ne zna sta ce sa loptom a Samanti Kristo je najgori plej u NBA. On niti ima sut niti ume da izgradi napad. Sa Wesrbrukom na klupi na kraju trece cetvrtine usledio je pozar u ekipi Oklahome koji se nije ugasio do kraja utakmice. Poremetilo je to ekipu koja je skroz izgubila komcepciju, pre svega Westbruk koji je izgubio kompas i poceo da igra sam, cini mi se da je u jednom trenutlu 7-8 napada za redom resavao i srljao bez potrebe a na drugoj strani je Hjuston pogadjao trojke i resio utakmicu.
Dakle, Westbruk i Oklahoma u prvom poluvremenu je recept za Hjuston, dok je onakvo silovanje i divljastvo u poslednjoj cetvrtini propast koja ce dovesti do metle od strane Hjustona. Uzgred, sudije unistavaju kosarku sudjenjem takvih gluposti Hardenu. Ispada da se njemu treba skloniti svaki put kada krene na kos, ne sme ga niko pogledati. Strasno kakva protekcija a da ga niko i ne udari. Videcemo kako ce se igrati u Oklahomi.....
pre 7 godina
Kao sto stalno pricam i pisem ovde,a mnogi lupaju minusu,kosarka je drustvena igra,a ne pojedinca koji juri rekorde.
pre 7 godina
sve ispod 45% ubacenog suta nema osnova da se stavi u tripdabl....pa vi samarajte i 60 suteva po utakmici....dzaba...
pre 7 godina
43 suta na kos :-X=-O
pre 7 godina
Vestbruk je imao učinak od 51 poena (15/32 za dva, 2/11 za tri), 13 asistencija, 10 skokova i četiri ukradene lopte
moja baba bi bolje sutirala. siledzija najobicniji.
pre 7 godina
Vestbruk je na tih 51 poen potrošio 43 lopte, šutirajući trojke 18%. Svi ostali zajedno su šutnuli 54 puta. Takve zvezde su u suštini smrt za ekipu.
pre 7 godina
Statistika nam govori sledece: Da je Ras uzeo jos 8 suteva, Oklahoma bi dobila. Ali nije to poenta. Ostatak ekipe je bio losiji od Rasa. Kako to zvuci...Ostatak ekipe losiji od jednog coveka. On ih je odveo u plejof, tako da ima puno pravo. Narocito kada se uzme u obzir napredna statistika njega i ostatka ekipe. Bez njega bi imali najlosiji skor u ligi, ovako igraju plejof. Da ima jos jednog superstara (Durenta), igrao bi finale redovno, kao sto se i dogadjalo...
pre 7 godina
Kad uzmes 43 suta nije ni cudo sto gube jer kosarka je ipak timska igra u kojoj igraju 5 igraca. I da je na basketu bilo bi previse, a ne u kosarci.
pre 7 godina
Vesbruk obezbijedi prednost svom timu, ode na klupu, oni omoguce Hjustonu povratak.
Vesbruk omoguci 12p prednosti svok timu, na par minuta dk kraja 3/4, ode na klupu, Hjuston za dva minuta na 3p spusta.
Ali detalj koliko taj momak doprinosi timu.
Skace i sjece pas za alej up Kapele, trci na tri igraca, mijesa ih sve u postize poene.
U tih 15s utrosio energije koliko Harden uradi za 3min na parketu.
E zato je momak MVP.
Jer je rodjeni borac.
pre 7 godina
41 min 43 upucena suta!
pre 7 godina
51 poen u plej-ofu zvuči nestvarno, ali kad se pogleda njegov šut iz igre 17-43, 4-18 u poslednjoj četvrtini, onda to i ne deluje baš ubedljivo.
pre 7 godina
Evo nas, pusti Srbi, daj da se omalovazi odmah neko. Svaki komentar uvredljiv za Vestbruka. Pa da ima jos neko ko zeli da sutira valjda bi sutnuo.
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
pre 7 godina
Slazem da se Vestbruk ispucavao ko manijak, ali sa druge strane nema ni kome da loptu. Oladipo je pogodio 4/20 u dve utakmice, a covek je druga napadacka opcija. Kanter i Mekdermot umeju da pogode kos, ali su zato nevidljivi u odbrani. Adams je dobar u odbrani, ali beskoristan van reketa u napadu. Klupa je tragicna i neki ne bi igrali u Olimpiji iz Ljubljane. Tako da je Vestbruk i nema nekog izbora.
pre 7 godina
Ovo sa Westbrookom se uglavnom posmatra iz ugla da je on sebičnjak koji nikome ne da loptu. Što uglavnom i jeste tačno. Ali njegovi saigrači su toliko loši da je to šokantno, počevši od Oladipa koji je trebao da bude drugi čovek ekipe i koji ne pokazuje ni 50% očekivanog.
Što se tiče centara, Adams je prilično jednodimenzionalan igrač, nije sposoban napadački, a Kanter je kontra od toga, ofanzivno potentan, ali u odbrani očajan, s tim što je njemu i ovako tragičnom u odbrani ne odgovara ni defanzivni sistem Oklahome tako da on u suštini i ne dobija šansu u PO. Sabonis tragičan, blago je rečeno da nema blage veze s mozgom ovo što on igra. Ekipa je bez ijednog kvalitetnog šutera, ispade tu Abrines najbolji šuter, al on je trenutno Evroliga nivo, neupotrebljiv u ovakvim utakmicama.
Granta, Semaja i Singlera bolje ni da ne komentarišem. Zaboravih McDermotta, on je tu još igrač koji može da pogodi, ali ništa specijalno. Gibson je ok, čvrst igrač,radi svoju ulogu, ali nije on neko ko menja tok serije.
Sa druge strane Gordon, Lou, Ariza, Beverley, Anderson, sve potentni šuteri, Harden naravno, + Nene i Capela ispod koša koji dobro brane koš, skaču i žive u napadu od Hardenovih lopti.
Istina je da Harden čine saigrače boljim, nesumnjivo, ali ova ekipa Houstona je odlično koncipirana. Ima svojih limita, ali ono što je zamislio D'Antoni to ova ekipa i radi.
Oklahoma izgleda kao da je sastavljena od strane nekog lošeg igrača menadžer igrice. Kad vidim šta sve rade u napadu i donekle razumem Wedtbrooka što privatizuje loptu. Kriv je W što je previše sebičan, pogotovo kad se lomi, ali krivi su i saigrači...što ne umeju. Nakon bežanja Duranta i ovakve sezone gde je Westbrook bio igrač-tim, pitanje je ko će uopšte hteti da igra u Oklahomi sa Russelom. Imali su preozbiljnu perspektivu, ali projekat je definitivno propao.
Ili nek okruže Westbrooka sa kvalitetnijim saigračima kako znaju i umeju ili neka kreću u rebuilding, ovo ne vodi ničemu.
pre 7 godina
Ovaj Vestbruk je podigao silovanje lopte na visi nivo. 51 poen iz 43 suta... Kobi kad je dao 81 sutnuo je samo tri lopte vise. Pored ovog klovna Hardenova igra koja je isto siledzijska deluje gospodska skroz.
pre 7 godina
Pa zato su i izgubili, jer je siledzija promasio 26 suteva!
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
pre 7 godina
kakav uzaludan igrac taj Vestbruk...
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
pre 7 godina
51 poen u plej-ofu zvuči nestvarno, ali kad se pogleda njegov šut iz igre 17-43, 4-18 u poslednjoj četvrtini, onda to i ne deluje baš ubedljivo.
pre 7 godina
Vestbruk je na tih 51 poen potrošio 43 lopte, šutirajući trojke 18%. Svi ostali zajedno su šutnuli 54 puta. Takve zvezde su u suštini smrt za ekipu.
pre 7 godina
41 min 43 upucena suta!
pre 7 godina
Ovaj Vestbruk je podigao silovanje lopte na visi nivo. 51 poen iz 43 suta... Kobi kad je dao 81 sutnuo je samo tri lopte vise. Pored ovog klovna Hardenova igra koja je isto siledzijska deluje gospodska skroz.
pre 7 godina
Kad uzmes 43 suta nije ni cudo sto gube jer kosarka je ipak timska igra u kojoj igraju 5 igraca. I da je na basketu bilo bi previse, a ne u kosarci.
pre 7 godina
kakav uzaludan igrac taj Vestbruk...
pre 7 godina
Vestbruk je imao učinak od 51 poena (15/32 za dva, 2/11 za tri), 13 asistencija, 10 skokova i četiri ukradene lopte
moja baba bi bolje sutirala. siledzija najobicniji.
pre 7 godina
43 suta na kos :-X=-O
pre 7 godina
Ovo sa Westbrookom se uglavnom posmatra iz ugla da je on sebičnjak koji nikome ne da loptu. Što uglavnom i jeste tačno. Ali njegovi saigrači su toliko loši da je to šokantno, počevši od Oladipa koji je trebao da bude drugi čovek ekipe i koji ne pokazuje ni 50% očekivanog.
Što se tiče centara, Adams je prilično jednodimenzionalan igrač, nije sposoban napadački, a Kanter je kontra od toga, ofanzivno potentan, ali u odbrani očajan, s tim što je njemu i ovako tragičnom u odbrani ne odgovara ni defanzivni sistem Oklahome tako da on u suštini i ne dobija šansu u PO. Sabonis tragičan, blago je rečeno da nema blage veze s mozgom ovo što on igra. Ekipa je bez ijednog kvalitetnog šutera, ispade tu Abrines najbolji šuter, al on je trenutno Evroliga nivo, neupotrebljiv u ovakvim utakmicama.
Granta, Semaja i Singlera bolje ni da ne komentarišem. Zaboravih McDermotta, on je tu još igrač koji može da pogodi, ali ništa specijalno. Gibson je ok, čvrst igrač,radi svoju ulogu, ali nije on neko ko menja tok serije.
Sa druge strane Gordon, Lou, Ariza, Beverley, Anderson, sve potentni šuteri, Harden naravno, + Nene i Capela ispod koša koji dobro brane koš, skaču i žive u napadu od Hardenovih lopti.
Istina je da Harden čine saigrače boljim, nesumnjivo, ali ova ekipa Houstona je odlično koncipirana. Ima svojih limita, ali ono što je zamislio D'Antoni to ova ekipa i radi.
Oklahoma izgleda kao da je sastavljena od strane nekog lošeg igrača menadžer igrice. Kad vidim šta sve rade u napadu i donekle razumem Wedtbrooka što privatizuje loptu. Kriv je W što je previše sebičan, pogotovo kad se lomi, ali krivi su i saigrači...što ne umeju. Nakon bežanja Duranta i ovakve sezone gde je Westbrook bio igrač-tim, pitanje je ko će uopšte hteti da igra u Oklahomi sa Russelom. Imali su preozbiljnu perspektivu, ali projekat je definitivno propao.
Ili nek okruže Westbrooka sa kvalitetnijim saigračima kako znaju i umeju ili neka kreću u rebuilding, ovo ne vodi ničemu.
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
(Bojan, 20. april 2017 09:19)
Imaš dokumentarac sa MJ-em gde je on upravo pričao o tome kako godinama nisu uzimali titulu jer su ih pobeđivale ekipe koje igraju timski i kad je shvatio da od sebične igre nema ništa promenio je igru i počeli su da osvajaju titule za redom. Zato je MJ najveći, a ovaj MVP kandidat i tripldabl silovatelj ne izgleda kao osoba koja je u stanju da se intelektualno izdigne na taj nivo.
pre 7 godina
Nestvarno glupa igra Vestbruka ,neko kritikuje njegove saigrace koji llse igraju ,pa oni su cele sezone igrali da njemu dsju loptu .Nemajj samopouzdanja uopste pogotovu Oladipo ,ovo je slika svega onog sto se desavalo tokom sezone ,nema sta Oklahoma da trazi u ovoj seriji ,ako nastave ovako .
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
(mali srbo, 20. april 2017 08:44)
Pa zato sto je silovao celu utakmicu je u poslednjoj cetvrtini imao 4/18. Umorio se i nije mogao da nastavi u takvom ritmu, niko ne moze...zato ga i pljuju jer igra nerezonski uzima svaku loptu.
Saigraci njegovi nemaju samopouzdanje jer celu sezonu igraju za njegovu statistiku i naravno cim prvo moraju da gledaju gde je on pa tek onda na kos ne pogode nista.
Sad je kasno da pocne da deli lopte, ovo je rezultat citave sezone koja se igra za Vestbruka njegov ego i zvanje MVP-a.
I zbog toga ce ih Hjuston pocistiti.
pre 7 godina
Makar neizvesniji meč od prethodnog. Oklahoma je mogla da dobije tj. da prelomi nekoliko puta 3-4 minuta pred kraj 3. četvrtine kada su imali +10 na svom kontu i kada igrači Hjustona ništa nisu mogli da pogode, ali bezvezno forsiranje trojki i nerezonskih šuteva (bez problema mogli da naprave "nedostižnu" razliku) je ih je umnogome koštalo konačnog rezultata, čim su Rokitsi izjednačili početkom četvrte deonice, znao sam da je gotovo. Vestbruk, baš mnogo šuteva, ali ajde, pokušao čovek, mada je mogao još koju asistenciju više sigurno, i morao je pribranije i sa više rezona u 4. četvrtini. Harden, inicijator preokreta krajem treće (uz odličnog Lua), mada ponovo ta bacanja bodu oči. I Rasu, a naročito "Bradi" se svira skoro sve (ne sećam se zadnjeg meča kad Hardenu nisu svirana bacanja na trojci, cenim da to datira još od prošle godine). U svakom slučaju, Hjuston bolji tim i, po mom mišljenju, dobija sa 4-1. Golden, rutinski, Lilard i Si Džej se ispucali u prošloj partiji, možda i oni izvuku jednu kući, mada teško, sve zavisi od Ratnika. Čarobnjaci su ozbiljan kandidat na istoku, Vol i Bil kakvi treba da budu, odlični. Dobar plejof za sada, nadam se još neizvesnijim mečevima. Pozdrav svima.
pre 7 godina
Kao sto stalno pricam i pisem ovde,a mnogi lupaju minusu,kosarka je drustvena igra,a ne pojedinca koji juri rekorde.
pre 7 godina
Slazem da se Vestbruk ispucavao ko manijak, ali sa druge strane nema ni kome da loptu. Oladipo je pogodio 4/20 u dve utakmice, a covek je druga napadacka opcija. Kanter i Mekdermot umeju da pogode kos, ali su zato nevidljivi u odbrani. Adams je dobar u odbrani, ali beskoristan van reketa u napadu. Klupa je tragicna i neki ne bi igrali u Olimpiji iz Ljubljane. Tako da je Vestbruk i nema nekog izbora.
pre 7 godina
Vesbruk obezbijedi prednost svom timu, ode na klupu, oni omoguce Hjustonu povratak.
Vesbruk omoguci 12p prednosti svok timu, na par minuta dk kraja 3/4, ode na klupu, Hjuston za dva minuta na 3p spusta.
Ali detalj koliko taj momak doprinosi timu.
Skace i sjece pas za alej up Kapele, trci na tri igraca, mijesa ih sve u postize poene.
U tih 15s utrosio energije koliko Harden uradi za 3min na parketu.
E zato je momak MVP.
Jer je rodjeni borac.
pre 7 godina
Kakvo iživljavanje Westbrooka uz šut iz igre 17/43? Sedmorica igrača OKC-a sa klupe ubacila zbirno 24 poena.Trojica rezervista Houstona 50...
pre 7 godina
sve ispod 45% ubacenog suta nema osnova da se stavi u tripdabl....pa vi samarajte i 60 suteva po utakmici....dzaba...
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
pre 7 godina
Odlicna igra od samog pocetka Oklahome i vodjstvo do pocefka 4 cetvrtine. Westbruk je igrao pametno i vodio ekipu, delio sjajne asistencije i namestao lake poene i odlicno koristio trnziciju i sut ga je sluzio jer je dozirao svoje napade i nije silovao. Svi iz ekipe su bili ukljuceni a prednost na centarskim linijama su savrseno koristili. Gibson i Adams su bili sjajni u obrani kao i ceo tim Oklahome, svaki pik Hjistona su odbranili, na suprotnoj strani sa niskog posta su ih razbijalili a Robertson je sjajno cuvao Hardena koji je u prvom poluvremenu postizao poene sa linije slobodnih uz najvece svoje umece da iznudi faul i bacakanje na protivnickog igraca. Medjutim, klupa Hjustona je drzala tim u igri, Lu Vilijams i Gordon pa i Nene. Kada bi Wesbruk izasao iz igre usledilo bi rasulo u Oklahomi, niko ne zna sta ce sa loptom a Samanti Kristo je najgori plej u NBA. On niti ima sut niti ume da izgradi napad. Sa Wesrbrukom na klupi na kraju trece cetvrtine usledio je pozar u ekipi Oklahome koji se nije ugasio do kraja utakmice. Poremetilo je to ekipu koja je skroz izgubila komcepciju, pre svega Westbruk koji je izgubio kompas i poceo da igra sam, cini mi se da je u jednom trenutlu 7-8 napada za redom resavao i srljao bez potrebe a na drugoj strani je Hjuston pogadjao trojke i resio utakmicu.
Dakle, Westbruk i Oklahoma u prvom poluvremenu je recept za Hjuston, dok je onakvo silovanje i divljastvo u poslednjoj cetvrtini propast koja ce dovesti do metle od strane Hjustona. Uzgred, sudije unistavaju kosarku sudjenjem takvih gluposti Hardenu. Ispada da se njemu treba skloniti svaki put kada krene na kos, ne sme ga niko pogledati. Strasno kakva protekcija a da ga niko i ne udari. Videcemo kako ce se igrati u Oklahomi.....
pre 7 godina
Pa zato su i izgubili, jer je siledzija promasio 26 suteva!
pre 7 godina
uzeo je 43 suta pogodio 17 i posle se prica o nekim poenima
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao.
...
(axo, 20. april 2017 10:07)
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
pre 7 godina
Harden preteruje sa ispucavanjima, ali Ras to podiže na neki novi nivo. Obesmišljavanje košarke kao timskog sporta.
Donovan ima čistog šutera na klupi i ne daje mu priliku da se pokaže. Naravno McDermott je u pitanju. Kažete McDermott ne igra odbranu. U redu, ali ne igra je ni Harden, pa provodi 37+ minuta na parketu. Na koledžu čovek ima procenat šuta veći od 52.5% u sve četiri sezone, čak u jednoj i 60.1% a procenat za 3 poena veći od 40.5%. U NBA oko 45%, ove sezone 45.2%.
Ako uzmemo da je on uz Rasa i Kantera jedini igrač koji može da ubode nešto kršteno ne vidim zaista razlog da igra samo 8.5 minuta po utakmici u ovoj seriji. Ionako izgleda za pobedu nemaju pretrano, pa zašto onda ne probati nešto novo?
Lik je samo u ovoj utakmici za skoro 14 minuta je imao 4/5 iz polja, od toga trojke 3/4. U prošloj za nepuna 3 minuta 1/2 iz polja i trojke 1/1.
Kao kad VanGandi pusti Bobija a ovaj mu isporuči 6 poena i par skokova za 4 minuta, a ovaj majstor ga zakuje za klupu na idućih par utakmica za kaznu. Zaista neshvatljivo.
pre 7 godina
@Jaran
OK, navedi bar jednog top igrača koji je izjavio da bi rado igrao sa RW?
Još jedno pitanje, da si ti kojim slučajem košarkaš kvaliteta jednog KD-a, da li bi igrao sa njim? Garantujem da ne bi...
Čovek je klasičan basketaš, silovatelj i umislio je da je modna ikona a zapravo je predmet ismejavanja...
pre 7 godina
Evo nas, pusti Srbi, daj da se omalovazi odmah neko. Svaki komentar uvredljiv za Vestbruka. Pa da ima jos neko ko zeli da sutira valjda bi sutnuo.
pre 7 godina
@luther
Taj isti je imao pored sebe 3 vrhunska igrača (Brada, KD, Ibaka) pa ih je rasejao po belom svetu. Niko od all-star igrača neće da igra sa ovim sebičnjakom i klovnom...
pre 7 godina
Statistika nam govori sledece: Da je Ras uzeo jos 8 suteva, Oklahoma bi dobila. Ali nije to poenta. Ostatak ekipe je bio losiji od Rasa. Kako to zvuci...Ostatak ekipe losiji od jednog coveka. On ih je odveo u plejof, tako da ima puno pravo. Narocito kada se uzme u obzir napredna statistika njega i ostatka ekipe. Bez njega bi imali najlosiji skor u ligi, ovako igraju plejof. Da ima jos jednog superstara (Durenta), igrao bi finale redovno, kao sto se i dogadjalo...
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
pre 7 godina
Durent ispade maltene nepotreban Voriorsima i to je sve ociglednije. Em sto su poprilicno efikasni, em sto igraju lepu, timsku kosarku bez njega. On i njegov bivsi 'decko' Vestbruk su klasicne crne rupe za lopte. Oklahoma je uspevala nesto da uradi samo na suv talenat njih dvojice u zbiru, a sad se muce kad im je ostao samo jedan. Obojca su tip igraca za koje ceo tim igra, a ne obrnuto.
KD ispade suvisan u moru talenata, a Rasel jedini u talenat u pustosi. Jedino Harden iz te nesudjene velike trojke Oklahome pravi bitnu razliku otkad je pored kosgeterskih sposobnosti poceo i da igra za tim.
pre 7 godina
Izadjite napolje i sutnite 43 puta.
Pametnom dosta.
pre 7 godina
Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
(antiDebil, 20. april 2017 12:23)
Pa vidiš da očigledno nije dovoljno samo izabrati klince na draftu, treba to posle sve uklopiti (karakter, postaviti osnove i plan, i možda najbitnije finansijski uklopiti tim). Ponoviću primer Golden Stejta (nisam njihov fan, ali poštujem to što su napravili u prethodnim godinama počevši od drafta), takođe je tu San Antonio gde su Dankan i ekipa uzimali uvek nešto manje novca kako bi ostavili prostor da se potpišu novi igrači a da se ne pređe granica za seleri kep.
Znači može se napraviti tim, ali ne može preko noći. Harden je prvi digao sidro jer nije želeo da bude šesti igrač i plus je dobio bruku love od Hjustona pa je onda otišao Redži Džekson jer takođe nije hteo da bude drugi plej, pa zatim KD i Ibaka i ostao je čovek-tim.
pre 7 godina
Ne mogu a da ne primetim komentare @Bojana koji godinama unazad čeka priliku da se pos*re po GOATu.
Sve i da ne znaš statistiku, a vrlo je dobro znaš, svestan si toga da bi Majklov drugi dolazak u sadašnjost u dvadesettrogodišnjoj formi značio drugi silazak sa nebesa crnog Isusa košarke.
Olakšaj sebi, prihvati da je Majkl najveći igrač nakon Viltove ere, možda ti praćenje košarke bude manje bolno.
pre 7 godina
Da li je neko od vas koji komentarisete procente gledao utakmicu uopste??
Westbrook 3/4 nosi sam Oklahomu,ali bukvalno sam izuzev McDermota sa par trojki i GIbsona sa par poena ostali sve zivo promasuju. Roberson dobar u odbrani ali u napadu limitiran,o par igraca ne vredi ni pricati definitivno zalutali u nba. U te 3/4 Westbrook sjajan,i sto se tice poena i procenta i asistencija ( koje je mogao imati bar 3 puta vise, ali opet ponavljam igra sa grupom gradjana). DOk je bio u igri OKC je bila na 12 razlike konstantno kako on izadje razlika se spusti na 2 do 4 poena i mora odmah da se vraca nazad. Kada se sve to uzme u obzir i da covek nema vremena za predah, poslednja 2 min 3 cetvrtine dok je Ras na klupi Hjuston hvata zalet i to je to. U poslednjoj cetvrtini Westbrook vise nije imao ni snage videlo se to po njemu pa je realno isforsirao dosta suteva,ali i trebao je,(statisticki da je uzeo jos cini mi se 7 suteva OKC bi pobedila) jer ostali i kad je dodavao nisu davali poene cak su par zicera pormasili. Sve u svemu mislim da sa ovim timom OKlahome jedino bi Lebron i mozda Durant uspeli da udju u playoff, toliko.
Sportski pozdrav.
PS. Bostone probudi se!!!!!
pre 7 godina
Nažalost očekivana gomila GLUPIH komentara kako je potrošio 43 lopte za 51 poen i sl....
Poenata je da je kada je Vestbuk bio u igri Oklahoma imala +11 poena,
dakle za ono malo vremena kako je morao da odmori Oklahoma je imala -15
Sinoć su npr. Lirald i MekKalum kombinovano imali 23 poena uz šut 9/34 i ukupno 2 asistencije uz 9 izgubljenih,
ali ne, Vestbuk je loš...
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
elem, sto se RWa tice, dok je on bio na terenu OKC je napravila 11 poena razlika, za onih 7 minuta van njega je izgubila 15. Nije slucajno sto toliko siluje, samo je mogao malo da smanji sa oni trojkama. Van toga solidan mec, cak vrlo dobar.
pre 7 godina
Roberson je elitni defanzivac ali dzaba kada nije Lenard, pa da mu se dozvoli da cuva Hardena.
I Ras je imao gomilu slobodnih, ali to je igrac sa velikim skok-sutom, cistim i brzim prodorima...
Ali kad neko ko je spor kao puz, ne odvaja se od zemlje, igra ramenom, dobije u PO 20 bacanja, bas sramota.
Dzaba je Roberson jedan nevjerovatan defanzivac kada sudije rade sto rade.
pre 7 godina
Povlacim sve dobro sto sam ikada rekao o Oladipu i Adamsu. Oladipo ja tako LOS igrac da to vise nije moguce trpeti! Adams... decko je u rangu Boze Djumica!
pre 7 godina
Ja da sam Vestbruk bih sutnuo ne 40x nego 50...sram bilo sve koji rade u OKC...Abrines..Sabonis..Grant..Singler..Oladipo....sta bre?!
pre 7 godina
Pa onaj +/- koji svi gledaju (sem kad RW igra) mu je bio 11. Izgleda da ovde niko nije gledao utakmicu, Rasel igra sa AMATERIMA u timu!
pre 7 godina
Bojan Bohdanovic 2/8 iz igre prvu utakmicu, 4 poena
Bogdanovic druga utakmica 1/7 iz igre, 6 poena
pre 7 godina
Mislim da je Oladipo najlosiji igrac u plej-ofu sa 25+ min,ikada!
pre 7 godina
Izgleda kao da Vestbruk dodje lose Oklahomi jer je previse sebican i ispucava se nonstop ali stvar je u tome, da je on Oklahoma. Da nema njega oni ne bi bili ni blizu playoffa a kamoli usli, to bi se najbolje videlo ako bi napustio Oklahomu. Ostala bi jim timska igra ali tim je na nivoju ispod proseka
pre 7 godina
Ovaj Fox napisao najrealniji komentar i popio lepo minusa...svako ko je gledao mec sinoc ce se sloziti sa tim.Al ne,fora je prespavati mec,uci u statistiku,pogledati Vestbrukov sut iz igre i opaliti komentar "siledzija" ili se cak pozivati na Dzordana??? Ajde ljudi lepo pre komentarisanja pogledajte mec.
pre 7 godina
Tripl-dabl mu se računa samo za plej of,druga je to statistika od regularne sezone. Tako je za poene, asistencije i ostalo.
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
(axo, 20. april 2017 10:07)
Da, taj tip jeste elitni defanzivac, da nije ne bi uopste igrao posto je u napadu neupotrebljiv. Nije uprava unistila klub vec Durent koji je uplakan pobegao kao sisica u zelji da osvoji titulu. Da nije otisao Durent, ostao bi i Ibaka i mogli su da nagovore nekog da dodje kod njih da jure titulu, kao sto to radi Djems ali ne, ovaj je izabrao da ode u tim koji ga je izbacio i koji je imao rekordnu sezonu i sve je raz...bao ! Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
pre 7 godina
Neverovatno,jeste se on ispucavao ali nema ko drugi da sutne,kad kod je izlazio iz igre Hjuston je stizao prednost,kad udje on vrati,ali poslednju cet. ga bas nije htelo,kao da se umorio,ne znam sta da kazem. Nadam se da vracuju u sledece dve utakmice,Oladipo ocaj!
pre 7 godina
Gledao sam mec. Vestbruk je bio sjajan ako ste videli njegove saigrace na ovom mecu...
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
pre 7 godina
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kobac, 20. april 2017 10:37)
Ja napad nisam ni spomenuo tako da ne znam što ti to činiš. Solidan/dobar defanzivac da, ali mi je smešno bilo što sam pročitao elitni. Da napravim jednu paralelu, šta je onda recimo bio Brus Boven ili Džejson Kid (njih sam se prvo setio) ako je Roberson elitni defanzivac?
pre 7 godina
@Aleksa
samo ukazujem na to da stvari koje je on radio se danasnjim igracima uzimaju kao zlo. Ako trosi lopte poput Majkla onda je silovatelj, ako ne trosi, onda nema hrabrosti da preuzme odgovornost.
Majkl je brilijantan igrac, veliki pobednik i jedan od najvecih ikada, a zasigurno najveci igrac 90ih, pa cak i druge polovine 80ih. Rekao bih od 88 do 98 najbolji bez takmaca.
samo su mi smesne te tvrdnje o njegovoj nedodirljivosti.
covek bi pomislio da je igrao protiv nekih nevidjenih monstruma, kakvih nema danas i kako je opet izlazio sa njima lagano na kraj, da nika nije promasio, davao 30 kao od sale...
pre 7 godina
Penny
A odakle tebi informacije da niko ne zeli da igra sa njim? :D
Durent je jedini krivac za onaj poraz od GSW, vodili su 3-1 i obojica su bili sjajni... Onda je KD poceo da promasuje "njegove" suteve i da davi loptu, cesto je drzao loptu ceo napad. Znas da ga je RW branio, decko je poceo rat sa medijima zbog svog "brata" koji ga je izdao. Da su otisli u finale, garantovano bi uzeli prsten...
Jadni ste vise sa tim izmisljenim pricama za decu, bolje bi vam bilo da odgledate neku utakmicu umesto sto pratite statistiku...
pre 7 godina
Penny
Posto si "pametan" kao i ostatak komentatora... Nije on nikog oterao, ne znam zasto uporno to pisete! Harden je otisao je su mu ponudili malo novca, a Ibaka je otisao jer je GM ekipe . KD je otisao jer je kukavica, uplasio se da nikada nece osvojiti prsten zbog GSW. Otisao je tamo jer su mi oni poslednja sansa za titulu, a zaboravio je da je OKC imao 3-1 prosle sezone u PO protiv njih. Zbog Durenta su i ispali prosle sezone, sta je covek sve promasio...
pre 7 godina
zbog ovakvih stvari i ne pratim NBA, pa neka prica ko sta oce... mnogo ljepsa za pracenje mi je Evropska kosarka, timska igra, lijepa igra, pravi sport... a ne da gledam u NBA kako lopta ide samo jednom igracu koji sutira beskonacno i na kraj kao `vaaaau postigao 50 poena`... siguran budi i ja bi da sutiram pola sata...
pre 7 godina
nemanja _drach
A sto se ti javljas na vesti o NBA da napises da ne gledas NBA? Ako je edas nemoj da se javljas i prosipas gluposti, koga uopste i zanima sta ti volis da gledas.
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
Kikinda, 20. april 2017 08:26
Muka gledati. Ne znas cemu sluze ostali momci na terenu. Pre neki dan gledam GSW i Tompsona- cim lopta dodje kod njega ili sut ili dribling-dva da pronadje poziciju za sut. Preko ruku, uz kontakt...ma, nema veze samo sutiraj.UZAS.
E, sad Klej ima Karija i pre svega Duranta da rese utakmicu. Koje je milina gledati. Ovog mogu komotno da sutnu, samo uzima suteve ovoj dvojici. A pobedu im, naravno, doneo Grin odbranom. Ipak, je poceo plejof...sto Oklahomi ne odgovara, jer cele sezone svi igraju za statistiku Vestbruka...nisu uopste razigrani.
pre 7 godina
Ne pljujte po MVP-iju neznalice jedne.Kornjača pomera granice u NBA, vi ga ovde satanizujete, a čovek može potpuno sam da pobedi bilo kog Evroligaša u napadu.Kada krene u prodor na trojicu igrača to se uvek završi ili poenima ili asistencijom i gotovo sigurnim košem.Pa taj čovek ima mnogo bolje procente nego što je Kobe Brajant ikada imao.
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
(Dr.Thrax, 20. april 2017 14:42)
Nije ovde problem Westrbook, nego NBA. On samo radi, tačnije eksploatise sta NBA dozvoljva. 30 klubova je mnogo, uskoro ce 15 timova početi da tankuje. Jednostavno kvalitet se razvodnio. 10 godina praktično nista ne menjaju osim sto reklamiraju NBA. Par poslednjih godina bas,bas. Nadali su se da ce ima Evropa doneti kvalitet zbog prosirenja, nije se desilo. Mada i oni stoje lose sa talentima, posto ce u nekom u narednom draftu Luka Dončic biti medju prva 3 pika.
Nazalost bila kakva drastična promena udara na novac, manje utakmica, manje timova. Moje misljene da oni nece nista menjati i čekati jedan spasonosni draft kao 2004. Kako se to verovatno nece dogoditi, tek predstoje teski dani za NBA.
p.s poslednij igrač koji je dao 50p u pobedio svog tima u palyoffu je Dirk Novicki daleke 2006 godine.
pre 7 godina
Neverovatno šta ne sviraju, pogledajte na snimku 8:49!
Zašto onda postoji pravilnik ako Vestbruk može da radi šta god hoće????
pre 7 godina
uups, pogresih, RW ima 28 godina, nesto sam uvrteo sebi u glavi da ima 26.
MJ je u ovom periodu vec isao na drugu titulu. No OK, mislim da ce RW sa 30+ igrati nesto manje individualnu kosarku.
pre 7 godina
(Mythbuster)
pa vestbruk je jos uvek relativno mlad, i ovo mu je prva sezona gde je bez KDa mogao ovako da se izivljava. prilagodice on ovaj avoj talenat ekipi ubrzo.
sto se tice Majklovog silovanja, tacno je da je prilagodio sebe ekipi, ali opet njje previse odustajao od individualnog ucinka. Fil Dzekson je pisoa o tome da nije hteo da seodrekne titule najboljeg strelca, isto je imao fazu, bas kad je imao ovoliko godina kao RW da je vijao TDove u nizu bez obzira na rezultate.
pre 7 godina
Ja ne znam koju ste vi utakmicu gledali? Jedini covek koji je promasivao je Westbrook i promasivao je mnogo, cetvrta cetvrtina je verovatno najgora cetvrtina ikad. 6 igraca sa najmanje 50% suta, pitanje je zasto im Westbrook nije dodavao i pitanje za ocajnog Donovana zasto je McDermott dobio samo 13 minuta? Kanter 7?
pre 7 godina
Ајде Рас није све готово, можеш ти то
pre 7 godina
Vesbruk obezbijedi prednost svom timu, ode na klupu, oni omoguce Hjustonu povratak.
Vesbruk omoguci 12p prednosti svok timu, na par minuta dk kraja 3/4, ode na klupu, Hjuston za dva minuta na 3p spusta.
Ali detalj koliko taj momak doprinosi timu.
Skace i sjece pas za alej up Kapele, trci na tri igraca, mijesa ih sve u postize poene.
U tih 15s utrosio energije koliko Harden uradi za 3min na parketu.
E zato je momak MVP.
Jer je rodjeni borac.
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
elem, sto se RWa tice, dok je on bio na terenu OKC je napravila 11 poena razlika, za onih 7 minuta van njega je izgubila 15. Nije slucajno sto toliko siluje, samo je mogao malo da smanji sa oni trojkama. Van toga solidan mec, cak vrlo dobar.
pre 7 godina
Evo nas, pusti Srbi, daj da se omalovazi odmah neko. Svaki komentar uvredljiv za Vestbruka. Pa da ima jos neko ko zeli da sutira valjda bi sutnuo.
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
pre 7 godina
Statistika nam govori sledece: Da je Ras uzeo jos 8 suteva, Oklahoma bi dobila. Ali nije to poenta. Ostatak ekipe je bio losiji od Rasa. Kako to zvuci...Ostatak ekipe losiji od jednog coveka. On ih je odveo u plejof, tako da ima puno pravo. Narocito kada se uzme u obzir napredna statistika njega i ostatka ekipe. Bez njega bi imali najlosiji skor u ligi, ovako igraju plejof. Da ima jos jednog superstara (Durenta), igrao bi finale redovno, kao sto se i dogadjalo...
pre 7 godina
Vestbruk je imao učinak od 51 poena (15/32 za dva, 2/11 za tri), 13 asistencija, 10 skokova i četiri ukradene lopte
moja baba bi bolje sutirala. siledzija najobicniji.
pre 7 godina
Slazem da se Vestbruk ispucavao ko manijak, ali sa druge strane nema ni kome da loptu. Oladipo je pogodio 4/20 u dve utakmice, a covek je druga napadacka opcija. Kanter i Mekdermot umeju da pogode kos, ali su zato nevidljivi u odbrani. Adams je dobar u odbrani, ali beskoristan van reketa u napadu. Klupa je tragicna i neki ne bi igrali u Olimpiji iz Ljubljane. Tako da je Vestbruk i nema nekog izbora.
pre 7 godina
Pa zato su i izgubili, jer je siledzija promasio 26 suteva!
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
(axo, 20. april 2017 10:07)
Da, taj tip jeste elitni defanzivac, da nije ne bi uopste igrao posto je u napadu neupotrebljiv. Nije uprava unistila klub vec Durent koji je uplakan pobegao kao sisica u zelji da osvoji titulu. Da nije otisao Durent, ostao bi i Ibaka i mogli su da nagovore nekog da dodje kod njih da jure titulu, kao sto to radi Djems ali ne, ovaj je izabrao da ode u tim koji ga je izbacio i koji je imao rekordnu sezonu i sve je raz...bao ! Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
pre 7 godina
zbog ovakvih stvari i ne pratim NBA, pa neka prica ko sta oce... mnogo ljepsa za pracenje mi je Evropska kosarka, timska igra, lijepa igra, pravi sport... a ne da gledam u NBA kako lopta ide samo jednom igracu koji sutira beskonacno i na kraj kao `vaaaau postigao 50 poena`... siguran budi i ja bi da sutiram pola sata...
pre 7 godina
Penny
A odakle tebi informacije da niko ne zeli da igra sa njim? :D
Durent je jedini krivac za onaj poraz od GSW, vodili su 3-1 i obojica su bili sjajni... Onda je KD poceo da promasuje "njegove" suteve i da davi loptu, cesto je drzao loptu ceo napad. Znas da ga je RW branio, decko je poceo rat sa medijima zbog svog "brata" koji ga je izdao. Da su otisli u finale, garantovano bi uzeli prsten...
Jadni ste vise sa tim izmisljenim pricama za decu, bolje bi vam bilo da odgledate neku utakmicu umesto sto pratite statistiku...
pre 7 godina
Roberson je elitni defanzivac ali dzaba kada nije Lenard, pa da mu se dozvoli da cuva Hardena.
I Ras je imao gomilu slobodnih, ali to je igrac sa velikim skok-sutom, cistim i brzim prodorima...
Ali kad neko ko je spor kao puz, ne odvaja se od zemlje, igra ramenom, dobije u PO 20 bacanja, bas sramota.
Dzaba je Roberson jedan nevjerovatan defanzivac kada sudije rade sto rade.
pre 7 godina
Penny
Posto si "pametan" kao i ostatak komentatora... Nije on nikog oterao, ne znam zasto uporno to pisete! Harden je otisao je su mu ponudili malo novca, a Ibaka je otisao jer je GM ekipe . KD je otisao jer je kukavica, uplasio se da nikada nece osvojiti prsten zbog GSW. Otisao je tamo jer su mi oni poslednja sansa za titulu, a zaboravio je da je OKC imao 3-1 prosle sezone u PO protiv njih. Zbog Durenta su i ispali prosle sezone, sta je covek sve promasio...
pre 7 godina
Vestbruk je na tih 51 poen potrošio 43 lopte, šutirajući trojke 18%. Svi ostali zajedno su šutnuli 54 puta. Takve zvezde su u suštini smrt za ekipu.
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
pre 7 godina
51 poen u plej-ofu zvuči nestvarno, ali kad se pogleda njegov šut iz igre 17-43, 4-18 u poslednjoj četvrtini, onda to i ne deluje baš ubedljivo.
pre 7 godina
Nažalost očekivana gomila GLUPIH komentara kako je potrošio 43 lopte za 51 poen i sl....
Poenata je da je kada je Vestbuk bio u igri Oklahoma imala +11 poena,
dakle za ono malo vremena kako je morao da odmori Oklahoma je imala -15
Sinoć su npr. Lirald i MekKalum kombinovano imali 23 poena uz šut 9/34 i ukupno 2 asistencije uz 9 izgubljenih,
ali ne, Vestbuk je loš...
pre 7 godina
Ja da sam Vestbruk bih sutnuo ne 40x nego 50...sram bilo sve koji rade u OKC...Abrines..Sabonis..Grant..Singler..Oladipo....sta bre?!
pre 7 godina
Ovaj Vestbruk je podigao silovanje lopte na visi nivo. 51 poen iz 43 suta... Kobi kad je dao 81 sutnuo je samo tri lopte vise. Pored ovog klovna Hardenova igra koja je isto siledzijska deluje gospodska skroz.
pre 7 godina
(Mythbuster)
pa vestbruk je jos uvek relativno mlad, i ovo mu je prva sezona gde je bez KDa mogao ovako da se izivljava. prilagodice on ovaj avoj talenat ekipi ubrzo.
sto se tice Majklovog silovanja, tacno je da je prilagodio sebe ekipi, ali opet njje previse odustajao od individualnog ucinka. Fil Dzekson je pisoa o tome da nije hteo da seodrekne titule najboljeg strelca, isto je imao fazu, bas kad je imao ovoliko godina kao RW da je vijao TDove u nizu bez obzira na rezultate.
pre 7 godina
Odlicna igra od samog pocetka Oklahome i vodjstvo do pocefka 4 cetvrtine. Westbruk je igrao pametno i vodio ekipu, delio sjajne asistencije i namestao lake poene i odlicno koristio trnziciju i sut ga je sluzio jer je dozirao svoje napade i nije silovao. Svi iz ekipe su bili ukljuceni a prednost na centarskim linijama su savrseno koristili. Gibson i Adams su bili sjajni u obrani kao i ceo tim Oklahome, svaki pik Hjistona su odbranili, na suprotnoj strani sa niskog posta su ih razbijalili a Robertson je sjajno cuvao Hardena koji je u prvom poluvremenu postizao poene sa linije slobodnih uz najvece svoje umece da iznudi faul i bacakanje na protivnickog igraca. Medjutim, klupa Hjustona je drzala tim u igri, Lu Vilijams i Gordon pa i Nene. Kada bi Wesbruk izasao iz igre usledilo bi rasulo u Oklahomi, niko ne zna sta ce sa loptom a Samanti Kristo je najgori plej u NBA. On niti ima sut niti ume da izgradi napad. Sa Wesrbrukom na klupi na kraju trece cetvrtine usledio je pozar u ekipi Oklahome koji se nije ugasio do kraja utakmice. Poremetilo je to ekipu koja je skroz izgubila komcepciju, pre svega Westbruk koji je izgubio kompas i poceo da igra sam, cini mi se da je u jednom trenutlu 7-8 napada za redom resavao i srljao bez potrebe a na drugoj strani je Hjuston pogadjao trojke i resio utakmicu.
Dakle, Westbruk i Oklahoma u prvom poluvremenu je recept za Hjuston, dok je onakvo silovanje i divljastvo u poslednjoj cetvrtini propast koja ce dovesti do metle od strane Hjustona. Uzgred, sudije unistavaju kosarku sudjenjem takvih gluposti Hardenu. Ispada da se njemu treba skloniti svaki put kada krene na kos, ne sme ga niko pogledati. Strasno kakva protekcija a da ga niko i ne udari. Videcemo kako ce se igrati u Oklahomi.....
pre 7 godina
Da li je neko od vas koji komentarisete procente gledao utakmicu uopste??
Westbrook 3/4 nosi sam Oklahomu,ali bukvalno sam izuzev McDermota sa par trojki i GIbsona sa par poena ostali sve zivo promasuju. Roberson dobar u odbrani ali u napadu limitiran,o par igraca ne vredi ni pricati definitivno zalutali u nba. U te 3/4 Westbrook sjajan,i sto se tice poena i procenta i asistencija ( koje je mogao imati bar 3 puta vise, ali opet ponavljam igra sa grupom gradjana). DOk je bio u igri OKC je bila na 12 razlike konstantno kako on izadje razlika se spusti na 2 do 4 poena i mora odmah da se vraca nazad. Kada se sve to uzme u obzir i da covek nema vremena za predah, poslednja 2 min 3 cetvrtine dok je Ras na klupi Hjuston hvata zalet i to je to. U poslednjoj cetvrtini Westbrook vise nije imao ni snage videlo se to po njemu pa je realno isforsirao dosta suteva,ali i trebao je,(statisticki da je uzeo jos cini mi se 7 suteva OKC bi pobedila) jer ostali i kad je dodavao nisu davali poene cak su par zicera pormasili. Sve u svemu mislim da sa ovim timom OKlahome jedino bi Lebron i mozda Durant uspeli da udju u playoff, toliko.
Sportski pozdrav.
PS. Bostone probudi se!!!!!
pre 7 godina
Pa onaj +/- koji svi gledaju (sem kad RW igra) mu je bio 11. Izgleda da ovde niko nije gledao utakmicu, Rasel igra sa AMATERIMA u timu!
pre 7 godina
kakav uzaludan igrac taj Vestbruk...
pre 7 godina
jooj kako bih voleo da se Majkl danas pojavi i da igra na isti nacin kao 80ih, kako bi ovde komentari pljustali da je covek poguban po ekipu i da je siledzija :)
(Bojan, 20. april 2017 09:19)
Imaš dokumentarac sa MJ-em gde je on upravo pričao o tome kako godinama nisu uzimali titulu jer su ih pobeđivale ekipe koje igraju timski i kad je shvatio da od sebične igre nema ništa promenio je igru i počeli su da osvajaju titule za redom. Zato je MJ najveći, a ovaj MVP kandidat i tripldabl silovatelj ne izgleda kao osoba koja je u stanju da se intelektualno izdigne na taj nivo.
pre 7 godina
uups, pogresih, RW ima 28 godina, nesto sam uvrteo sebi u glavi da ima 26.
MJ je u ovom periodu vec isao na drugu titulu. No OK, mislim da ce RW sa 30+ igrati nesto manje individualnu kosarku.
pre 7 godina
41 min 43 upucena suta!
pre 7 godina
Kad uzmes 43 suta nije ni cudo sto gube jer kosarka je ipak timska igra u kojoj igraju 5 igraca. I da je na basketu bilo bi previse, a ne u kosarci.
pre 7 godina
Izgleda kao da Vestbruk dodje lose Oklahomi jer je previse sebican i ispucava se nonstop ali stvar je u tome, da je on Oklahoma. Da nema njega oni ne bi bili ni blizu playoffa a kamoli usli, to bi se najbolje videlo ako bi napustio Oklahomu. Ostala bi jim timska igra ali tim je na nivoju ispod proseka
pre 7 godina
Ovaj Fox napisao najrealniji komentar i popio lepo minusa...svako ko je gledao mec sinoc ce se sloziti sa tim.Al ne,fora je prespavati mec,uci u statistiku,pogledati Vestbrukov sut iz igre i opaliti komentar "siledzija" ili se cak pozivati na Dzordana??? Ajde ljudi lepo pre komentarisanja pogledajte mec.
pre 7 godina
Ne mogu a da ne primetim komentare @Bojana koji godinama unazad čeka priliku da se pos*re po GOATu.
Sve i da ne znaš statistiku, a vrlo je dobro znaš, svestan si toga da bi Majklov drugi dolazak u sadašnjost u dvadesettrogodišnjoj formi značio drugi silazak sa nebesa crnog Isusa košarke.
Olakšaj sebi, prihvati da je Majkl najveći igrač nakon Viltove ere, možda ti praćenje košarke bude manje bolno.
pre 7 godina
Durent ispade maltene nepotreban Voriorsima i to je sve ociglednije. Em sto su poprilicno efikasni, em sto igraju lepu, timsku kosarku bez njega. On i njegov bivsi 'decko' Vestbruk su klasicne crne rupe za lopte. Oklahoma je uspevala nesto da uradi samo na suv talenat njih dvojice u zbiru, a sad se muce kad im je ostao samo jedan. Obojca su tip igraca za koje ceo tim igra, a ne obrnuto.
KD ispade suvisan u moru talenata, a Rasel jedini u talenat u pustosi. Jedino Harden iz te nesudjene velike trojke Oklahome pravi bitnu razliku otkad je pored kosgeterskih sposobnosti poceo i da igra za tim.
pre 7 godina
Opucao je na koš 43 puta. Plus još 18 bacanja, znaci jos 7-9 puta je probao. Nestvarnih 50+ lopti je potrosio. Trebao je još koji put probati. Klovn.
Kikinda, 20. april 2017 08:26
Muka gledati. Ne znas cemu sluze ostali momci na terenu. Pre neki dan gledam GSW i Tompsona- cim lopta dodje kod njega ili sut ili dribling-dva da pronadje poziciju za sut. Preko ruku, uz kontakt...ma, nema veze samo sutiraj.UZAS.
E, sad Klej ima Karija i pre svega Duranta da rese utakmicu. Koje je milina gledati. Ovog mogu komotno da sutnu, samo uzima suteve ovoj dvojici. A pobedu im, naravno, doneo Grin odbranom. Ipak, je poceo plejof...sto Oklahomi ne odgovara, jer cele sezone svi igraju za statistiku Vestbruka...nisu uopste razigrani.
pre 7 godina
Ovo sa Westbrookom se uglavnom posmatra iz ugla da je on sebičnjak koji nikome ne da loptu. Što uglavnom i jeste tačno. Ali njegovi saigrači su toliko loši da je to šokantno, počevši od Oladipa koji je trebao da bude drugi čovek ekipe i koji ne pokazuje ni 50% očekivanog.
Što se tiče centara, Adams je prilično jednodimenzionalan igrač, nije sposoban napadački, a Kanter je kontra od toga, ofanzivno potentan, ali u odbrani očajan, s tim što je njemu i ovako tragičnom u odbrani ne odgovara ni defanzivni sistem Oklahome tako da on u suštini i ne dobija šansu u PO. Sabonis tragičan, blago je rečeno da nema blage veze s mozgom ovo što on igra. Ekipa je bez ijednog kvalitetnog šutera, ispade tu Abrines najbolji šuter, al on je trenutno Evroliga nivo, neupotrebljiv u ovakvim utakmicama.
Granta, Semaja i Singlera bolje ni da ne komentarišem. Zaboravih McDermotta, on je tu još igrač koji može da pogodi, ali ništa specijalno. Gibson je ok, čvrst igrač,radi svoju ulogu, ali nije on neko ko menja tok serije.
Sa druge strane Gordon, Lou, Ariza, Beverley, Anderson, sve potentni šuteri, Harden naravno, + Nene i Capela ispod koša koji dobro brane koš, skaču i žive u napadu od Hardenovih lopti.
Istina je da Harden čine saigrače boljim, nesumnjivo, ali ova ekipa Houstona je odlično koncipirana. Ima svojih limita, ali ono što je zamislio D'Antoni to ova ekipa i radi.
Oklahoma izgleda kao da je sastavljena od strane nekog lošeg igrača menadžer igrice. Kad vidim šta sve rade u napadu i donekle razumem Wedtbrooka što privatizuje loptu. Kriv je W što je previše sebičan, pogotovo kad se lomi, ali krivi su i saigrači...što ne umeju. Nakon bežanja Duranta i ovakve sezone gde je Westbrook bio igrač-tim, pitanje je ko će uopšte hteti da igra u Oklahomi sa Russelom. Imali su preozbiljnu perspektivu, ali projekat je definitivno propao.
Ili nek okruže Westbrooka sa kvalitetnijim saigračima kako znaju i umeju ili neka kreću u rebuilding, ovo ne vodi ničemu.
pre 7 godina
Neverovatno,jeste se on ispucavao ali nema ko drugi da sutne,kad kod je izlazio iz igre Hjuston je stizao prednost,kad udje on vrati,ali poslednju cet. ga bas nije htelo,kao da se umorio,ne znam sta da kazem. Nadam se da vracuju u sledece dve utakmice,Oladipo ocaj!
pre 7 godina
Povlacim sve dobro sto sam ikada rekao o Oladipu i Adamsu. Oladipo ja tako LOS igrac da to vise nije moguce trpeti! Adams... decko je u rangu Boze Djumica!
pre 7 godina
Gledao sam mec. Vestbruk je bio sjajan ako ste videli njegove saigrace na ovom mecu...
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao. Smešna je ova Oklahoma, Vestbruk koliko pozitivno napravi tokom meča toliko i negativnog donese (čak i više), ostale igrače ne bih komentarisao... Mada nisu oni krivi već uprava koja je uspela da uništi potencijalno najdominantniju ekipu od Bulsa, to što je Golden Stejt danas, to je mogla da bude i Oklahoma, ali to je šta bi bilo kad bi bilo.
pre 7 godina
@Jaran
OK, navedi bar jednog top igrača koji je izjavio da bi rado igrao sa RW?
Još jedno pitanje, da si ti kojim slučajem košarkaš kvaliteta jednog KD-a, da li bi igrao sa njim? Garantujem da ne bi...
Čovek je klasičan basketaš, silovatelj i umislio je da je modna ikona a zapravo je predmet ismejavanja...
pre 7 godina
Ne pljujte po MVP-iju neznalice jedne.Kornjača pomera granice u NBA, vi ga ovde satanizujete, a čovek može potpuno sam da pobedi bilo kog Evroligaša u napadu.Kada krene u prodor na trojicu igrača to se uvek završi ili poenima ili asistencijom i gotovo sigurnim košem.Pa taj čovek ima mnogo bolje procente nego što je Kobe Brajant ikada imao.
pre 7 godina
43 suta na kos :-X=-O
pre 7 godina
Izadjite napolje i sutnite 43 puta.
Pametnom dosta.
pre 7 godina
E sad dolazi na videlo ono sto ja ovde pricam vec 2 godine a onda mi se javljaju na repliku pajaci napaljeni klinci koji vide samo vestacke tripl dablove ovog ogranicenog sill..... koji igra sam za sebe, asistira dok ne ispuni uslov za dabl, krade lopte od svojih centara, 17-43 potrosene lopte za 51 poen, . U plej ofu se vidi ko je ko stvarno. Vestbruk prevara veka.
(Dr.Thrax, 20. april 2017 14:42)
Nije ovde problem Westrbook, nego NBA. On samo radi, tačnije eksploatise sta NBA dozvoljva. 30 klubova je mnogo, uskoro ce 15 timova početi da tankuje. Jednostavno kvalitet se razvodnio. 10 godina praktično nista ne menjaju osim sto reklamiraju NBA. Par poslednjih godina bas,bas. Nadali su se da ce ima Evropa doneti kvalitet zbog prosirenja, nije se desilo. Mada i oni stoje lose sa talentima, posto ce u nekom u narednom draftu Luka Dončic biti medju prva 3 pika.
Nazalost bila kakva drastična promena udara na novac, manje utakmica, manje timova. Moje misljene da oni nece nista menjati i čekati jedan spasonosni draft kao 2004. Kako se to verovatno nece dogoditi, tek predstoje teski dani za NBA.
p.s poslednij igrač koji je dao 50p u pobedio svog tima u palyoffu je Dirk Novicki daleke 2006 godine.
pre 7 godina
Šta se pljuje po Vestrbruku? Prve 3/4 je bio predobar. Da u zadnjoj nije imao 4/18 FG (nego da je bio na 50% šuta) OKC bi pobedio. Sve neki pametni a to što ih je vukao prve 3/4 to nitko ne vidi!
(mali srbo, 20. april 2017 08:44)
Pa zato sto je silovao celu utakmicu je u poslednjoj cetvrtini imao 4/18. Umorio se i nije mogao da nastavi u takvom ritmu, niko ne moze...zato ga i pljuju jer igra nerezonski uzima svaku loptu.
Saigraci njegovi nemaju samopouzdanje jer celu sezonu igraju za njegovu statistiku i naravno cim prvo moraju da gledaju gde je on pa tek onda na kos ne pogode nista.
Sad je kasno da pocne da deli lopte, ovo je rezultat citave sezone koja se igra za Vestbruka njegov ego i zvanje MVP-a.
I zbog toga ce ih Hjuston pocistiti.
pre 7 godina
sve ispod 45% ubacenog suta nema osnova da se stavi u tripdabl....pa vi samarajte i 60 suteva po utakmici....dzaba...
pre 7 godina
uzeo je 43 suta pogodio 17 i posle se prica o nekim poenima
pre 7 godina
@luther
Taj isti je imao pored sebe 3 vrhunska igrača (Brada, KD, Ibaka) pa ih je rasejao po belom svetu. Niko od all-star igrača neće da igra sa ovim sebičnjakom i klovnom...
pre 7 godina
Nestvarno glupa igra Vestbruka ,neko kritikuje njegove saigrace koji llse igraju ,pa oni su cele sezone igrali da njemu dsju loptu .Nemajj samopouzdanja uopste pogotovu Oladipo ,ovo je slika svega onog sto se desavalo tokom sezone ,nema sta Oklahoma da trazi u ovoj seriji ,ako nastave ovako .
pre 7 godina
Kao sto stalno pricam i pisem ovde,a mnogi lupaju minusu,kosarka je drustvena igra,a ne pojedinca koji juri rekorde.
pre 7 godina
Mislim da je Oladipo najlosiji igrac u plej-ofu sa 25+ min,ikada!
pre 7 godina
Kakvo iživljavanje Westbrooka uz šut iz igre 17/43? Sedmorica igrača OKC-a sa klupe ubacila zbirno 24 poena.Trojica rezervista Houstona 50...
pre 7 godina
Bojan Bohdanovic 2/8 iz igre prvu utakmicu, 4 poena
Bogdanovic druga utakmica 1/7 iz igre, 6 poena
pre 7 godina
@Aleksa
samo ukazujem na to da stvari koje je on radio se danasnjim igracima uzimaju kao zlo. Ako trosi lopte poput Majkla onda je silovatelj, ako ne trosi, onda nema hrabrosti da preuzme odgovornost.
Majkl je brilijantan igrac, veliki pobednik i jedan od najvecih ikada, a zasigurno najveci igrac 90ih, pa cak i druge polovine 80ih. Rekao bih od 88 do 98 najbolji bez takmaca.
samo su mi smesne te tvrdnje o njegovoj nedodirljivosti.
covek bi pomislio da je igrao protiv nekih nevidjenih monstruma, kakvih nema danas i kako je opet izlazio sa njima lagano na kraj, da nika nije promasio, davao 30 kao od sale...
pre 7 godina
Makar neizvesniji meč od prethodnog. Oklahoma je mogla da dobije tj. da prelomi nekoliko puta 3-4 minuta pred kraj 3. četvrtine kada su imali +10 na svom kontu i kada igrači Hjustona ništa nisu mogli da pogode, ali bezvezno forsiranje trojki i nerezonskih šuteva (bez problema mogli da naprave "nedostižnu" razliku) je ih je umnogome koštalo konačnog rezultata, čim su Rokitsi izjednačili početkom četvrte deonice, znao sam da je gotovo. Vestbruk, baš mnogo šuteva, ali ajde, pokušao čovek, mada je mogao još koju asistenciju više sigurno, i morao je pribranije i sa više rezona u 4. četvrtini. Harden, inicijator preokreta krajem treće (uz odličnog Lua), mada ponovo ta bacanja bodu oči. I Rasu, a naročito "Bradi" se svira skoro sve (ne sećam se zadnjeg meča kad Hardenu nisu svirana bacanja na trojci, cenim da to datira još od prošle godine). U svakom slučaju, Hjuston bolji tim i, po mom mišljenju, dobija sa 4-1. Golden, rutinski, Lilard i Si Džej se ispucali u prošloj partiji, možda i oni izvuku jednu kući, mada teško, sve zavisi od Ratnika. Čarobnjaci su ozbiljan kandidat na istoku, Vol i Bil kakvi treba da budu, odlični. Dobar plejof za sada, nadam se još neizvesnijim mečevima. Pozdrav svima.
pre 7 godina
Robertson 'elitni defanzivac'...Lol, sad sam sve pročitao.
...
(axo, 20. april 2017 10:07)
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
pre 7 godina
Harden preteruje sa ispucavanjima, ali Ras to podiže na neki novi nivo. Obesmišljavanje košarke kao timskog sporta.
Donovan ima čistog šutera na klupi i ne daje mu priliku da se pokaže. Naravno McDermott je u pitanju. Kažete McDermott ne igra odbranu. U redu, ali ne igra je ni Harden, pa provodi 37+ minuta na parketu. Na koledžu čovek ima procenat šuta veći od 52.5% u sve četiri sezone, čak u jednoj i 60.1% a procenat za 3 poena veći od 40.5%. U NBA oko 45%, ove sezone 45.2%.
Ako uzmemo da je on uz Rasa i Kantera jedini igrač koji može da ubode nešto kršteno ne vidim zaista razlog da igra samo 8.5 minuta po utakmici u ovoj seriji. Ionako izgleda za pobedu nemaju pretrano, pa zašto onda ne probati nešto novo?
Lik je samo u ovoj utakmici za skoro 14 minuta je imao 4/5 iz polja, od toga trojke 3/4. U prošloj za nepuna 3 minuta 1/2 iz polja i trojke 1/1.
Kao kad VanGandi pusti Bobija a ovaj mu isporuči 6 poena i par skokova za 4 minuta, a ovaj majstor ga zakuje za klupu na idućih par utakmica za kaznu. Zaista neshvatljivo.
pre 7 godina
Taj RoberTson sigurno nije elitni defanzivac jer takav u Oklahomi ne postoji, ali Roberson jeste. Jedan od boljih defanzivaca u ligi, to što je impotentan u napadu je druga stvar. Tebi ako Roberson nije elitni defanzivac, onda bolje prestani da pratiš košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kobac, 20. april 2017 10:37)
Ja napad nisam ni spomenuo tako da ne znam što ti to činiš. Solidan/dobar defanzivac da, ali mi je smešno bilo što sam pročitao elitni. Da napravim jednu paralelu, šta je onda recimo bio Brus Boven ili Džejson Kid (njih sam se prvo setio) ako je Roberson elitni defanzivac?
pre 7 godina
nemanja _drach
A sto se ti javljas na vesti o NBA da napises da ne gledas NBA? Ako je edas nemoj da se javljas i prosipas gluposti, koga uopste i zanima sta ti volis da gledas.
pre 7 godina
Tripl-dabl mu se računa samo za plej of,druga je to statistika od regularne sezone. Tako je za poene, asistencije i ostalo.
pre 7 godina
Ja ne znam koju ste vi utakmicu gledali? Jedini covek koji je promasivao je Westbrook i promasivao je mnogo, cetvrta cetvrtina je verovatno najgora cetvrtina ikad. 6 igraca sa najmanje 50% suta, pitanje je zasto im Westbrook nije dodavao i pitanje za ocajnog Donovana zasto je McDermott dobio samo 13 minuta? Kanter 7?
pre 7 godina
Ајде Рас није све готово, можеш ти то
pre 7 godina
Neverovatno šta ne sviraju, pogledajte na snimku 8:49!
Zašto onda postoji pravilnik ako Vestbruk može da radi šta god hoće????
pre 7 godina
Neko je iz te uprqve izabrao njih na draftu i Hardena, tako da neko tamo radi zaista dobro !
(antiDebil, 20. april 2017 12:23)
Pa vidiš da očigledno nije dovoljno samo izabrati klince na draftu, treba to posle sve uklopiti (karakter, postaviti osnove i plan, i možda najbitnije finansijski uklopiti tim). Ponoviću primer Golden Stejta (nisam njihov fan, ali poštujem to što su napravili u prethodnim godinama počevši od drafta), takođe je tu San Antonio gde su Dankan i ekipa uzimali uvek nešto manje novca kako bi ostavili prostor da se potpišu novi igrači a da se ne pređe granica za seleri kep.
Znači može se napraviti tim, ali ne može preko noći. Harden je prvi digao sidro jer nije želeo da bude šesti igrač i plus je dobio bruku love od Hjustona pa je onda otišao Redži Džekson jer takođe nije hteo da bude drugi plej, pa zatim KD i Ibaka i ostao je čovek-tim.
64 Komentari
Sortiraj po: