107

Sreda, 15.03.2017.

16:47

Luka Dončić prvi pik na NBA draftu 2018. godine

Luka Dončić, jedan od najtalentovanijih igrača sveta, mogao bi sledeće godine da bude prvi pik na draftu NBA lige.

Autor:  |  Izvor: B92

Luka Donèiæ prvi pik na NBA draftu 2018. godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

NBA propada za 10 godina?

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!
(luther, 15. mart 2017 20:27)

Jedan dolazi iz Barselone, drugi iz Real Madrida. Iste visine, bez nekih impresivnih partija u Evropi. Barem jedna utakmica sa 30p...
Sve isto, jedan biran sa 20 godina drugi ce biti biran sa 19! Sve isto, sve isti pisano i za Hezonju. Ali sad se ljudi odricu Hezonje?

mike

pre 8 godina

PorterJr ce biti prvi pik. Luka ce biti visoko kotiran, ali fali mu ta eksplozivnost koju imaju najbolji plejevi na svetu. To se ne moze uvezbati.

adidass

pre 8 godina

sta nece biti Guduric?
(Gelender, 15. mart 2017 18:06)

Gudura 2022. sa 27 godina, kad bude mogao da se nazove makar dobrim igracem, izaci ce na draft da okusa srecu ali ga niko nece odabrati jer je mator.

Zvonko

pre 8 godina

Dončići su uglavnom poreklom iz sela Biča kod Kline Metohijski deo. Srbi. Možda je on rodjen u Sloveniji ali su mu otac, baba i deda iz Biče. Pozdrav

analiticar_amater

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)

Niko nije ni rekao da je mali rodjen u Srbiji. Otac mu je Srbin, te po ocu ima srpsko poreklo. Niko ne spori da je decko Slovenac i da igra za njih. U cemu je tvoj problem?

ej bre

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)
Ok nije. Jel ti sada lakse?

ej bre

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?
(Darko, 15. mart 2017 20:28)
Vidi druze. Nekako smo naculi da jedna mala nebitna drzava svojata najveceg naucnika na svetu.
Posle tog saznanja odluka je pala. Svi Srbi pa cak i oni u zabludi imaju pravo da se osecaju i kao marsovci ali bice uvek Srbi. To sto se u malim zemljama ne prepoznaju vrednosti multikulturalnosti pa postoji strasna diskriminacija koja ljude tera na promenu nacije to nije nas problem vec tih drzava.
Lukin otac je Srbin, on je Srbin a kako se oseca i razlog za to je nebitan.
Svakako je dobar igrac i svi mu zele dobru karijeru.

NebaCar

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.
(Musavi brljavko, 15. mart 2017 17:49)

... a u finalu Srbija maestralnon partijom tria JBT al kidaju, Jokic Bogdanovic Teodosic, u poslednjoj cetvrtini serijom 14:2 slamaju uvek neugodnu Francusku kojoj ni fenomenalna partija Batuma od 32 poena 9 skokova i 7 asistencija nije pomogla da izbegnu poraz 92:81, gde se u pobednickoj ekipi najvise istakao future hall of fame Nikola Jokic sa 22 poena 12 skokova i 6 asistencija, a odlicno ga je pratio Milos Teodosic sa 18 poena i 10 asistencija, doduse uz 6 izgubljenih lopti i sut za 3p 10/3.

qwerty

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende

slovenac

pre 8 godina

steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

Otac Sale (Donka) rodjen je ovde u Sloveniji. Majka Mirjam Poterbin je Slovenka. Saletovi roditelji zive u Smederevu.

leptirica

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla" 
Neukusno. 
Tako bi ga i Turci mogli svojatati. 

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati
(partizan, 15. mart 2017 19:33)

Kad je to Hrvatska bila pod Turcima? Mislio si valjda na Srbiju.

Dejan

pre 8 godina

Vrlo je verovatno da ce biti prvi pick na draftu, jer ima ono sto gotovo svi gm-ovi klubova obozavaju, a to je zrelost u igri. Tendencija je da su u poslednjih desetak godina top draft pickovi vrlo mladi, dolaze posle samo jedne sezone u NCAA ili direktno iz srednje skole (ranije su prednost imali oni sa cetiri ili bar tri godine koledz kosarke), i sada se pomno prati koliko neko pokazuje zrelost i kako ce se razvijati, pre nego same brojke. Luka ima sezonu iz snova, igra u EL, gde se igra cvrsto i sa mnogo taktike, protiv mnogo starijih i iskusnih igraca, igra pravu takmicarsku kosarku. Naravno, top pick nije garancija uspeha (Bargnani je biran ispred Aldridgea, Oden ispred Duranta...), ali, garantuje veliku priliku, dobar tretman, paznju medija... A momak je skroman, tih, radan, nece poleteti, i ima sansu da napravi neverovatnu karijeru! Sve najbolje, Luka!

Terenac

pre 8 godina

I sta Srbija ima od toga? Momak je izabrao Sloveniju i dovidjenja, za koju godinu ce ta Slovenija da nas zatrpava sa Rebecom i njim kao bekovima a mi cemo i dalje govoriti kako je on poreklom Srbin.

Darko

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?

Todor

pre 8 godina

Biće u prvih pet skoro sigurno, ako se nešto nepredviđeno ne desi. Ayton i Porter su dosta dobri, takođe, ne bih smeo da kažem da će baš biti prvi, ali ga većina mockova stavlja u prvih par. Odličan momak i odličan igrač i želim mu svu sreću.

Valjevska podvala

pre 8 godina

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?
(Nba propada 10 godina?, 15. mart 2017 17:47)

Kakve god Hezonja da je imao brojke, nije ih imao sa 17 godina.

Neko već napisa ovde, nije sve u statistici, dečka morate da gledate da biste videli koliki je talenat.
Igra glavnu ulogu u bitnim momentima utakmice, ima poverenje i saigrača i trenera, visina mu omogućava sjajan pregled igre, nije sebičan i u igri razmišlja jako zrelo za svoje godine. Odbrana je malo slabija, ali to se da popraviti.
Sjajno će biti gledati Sloveniju sa njim i braćom Dragić.

luther

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!

samo napred

pre 8 godina

Decku sve najbolje u buducnosti.. da ostane zdrav i imace super karijeru. Samo fora u tome je da ti kao prvi, drugi pa sve do 10og pika nemas garanciju da ces biti zvezda tamo preko bare. Da je više nego supertalenat je vec dokazao.. Kao sto kaze nas "Muta": ,Sve je to igra'

analiticar_amater

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milke, 15. mart 2017 18:37)

Da, mora to srpskog porekla. Nikome ne smeta cinjenica da je odabrao Sloveniju, ocekivana i razumljiva odluka. Ali to ne menja cinjenicu da je mali pripadnik srpske manjine u Sloveniji. Sta je tvoj problem sa tim i sta tu tebi smeta? Poreklo mu jeste srpsko i zaista ne mogu da shvatim sta je problem ljudi sa tim?

Aleksandra

pre 8 godina

Volim sto grobari komentarisu nase mlade igace posto su njihovi talentovani mladi igraci Velickovic,Bircevic,Lukovic i Ratkovica + 28 god kao i Vrabac i Karahodzic :)

bleki

pre 8 godina

(zasluzeno) neces da ih nabrajas jer bi nabrojao partizanovu petorku, dvojac jugoplastike - radja i kukoc i maestra drazena. mogao bi, da utjesis dusu crvenu, pomenuti zorana jovanovica, pa da crknemo od smijeha svi koji pamtimo ta vremena

korekCIA

pre 8 godina

Od njega svi ocekuju da bude TOP5 pik na 2018 draftu, ali nigde nisam video da ga igde stavljaju ispred Deandre Aytona, dok je u velikoj vecini procena i Michael Porter Jr uvek ispred njega. Takodje, informacija kako bi bio tek treci neamerikanac prvi pik u ovom veku je potpuno netacna i zastarela, jer su u medjuvremenu sva cetri prva pika sa zadnja cetri drafta bili neamerikanci (dva Kanadjanina, Dominikanac i prosle godine Australijanac).

Ivan

pre 8 godina

За оне који не знају: Лука Дончић је родом из села Бича код Клине, са Косова и Метохије, и сигурно би играо за Србију само да су одговорни из кошаркашког Савеза имали мало слуха и добар скаутинг.

republika srpska

pre 8 godina

Pratim ga ove godine u realu i mogu reci da je jedan od najvecih ako ne i najveci talenat evropske kosarke u istoriji,nevjerovatno je to sta momak radi sa 17 god u ekipi koja je prva na tabeli evrolige mvp kola odlucujuci kosevi ako ga zdravlje posluzi vjerujem da moze da ispise istoriju kao jedan od najboljih evropskih igraca steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

Profesor BG

pre 8 godina

Da su Dejan Bodiroga i jos nekoliko nadleznih iz KSS, kada je to bilo vreme, na pravi nacin odreagovali i ozbiljno se potrudili da urade svoj posao zbog kojeg su i dovedeni na bitne pozicije u Savez i da izlobiraju da 2 trenutno najperspektivnija mlada kosarkasa u Evropi i igraca Real Madrida ostovremeno i 2 najbolja druga, igraju za Srbiju, danas bi Luka Doncic i Dino Radoncic verovatno bili clanovi reprezentacije Srbije. Mozda bi se za Luku moralo vise pomuciti, ali sto se tice Dina, pouzdano znam da su i on, kao i njegovi roditelji, bili spremni da se odazove pozivu za juniorski dres Srbije, ali je, pre svega Bodiroga, ostao pasivan, inace rođeni Zrenjaninac bas kao sto je i Dino Radoncic, pa se Dino na kraju odazvao upornim pozivima Crne Gore, odakle mu je rodom otac Damir inace bivsi reprezentativac Jugoslavije u rukometu.

analiticar_amater

pre 8 godina

Najvaznije od svega je da je srpskog porekla. Dokle vise o naglasavanju "naseg" porekla svakoga o kome se pise u novinama.
(Milos, 15. mart 2017 17:35)

Ste je konkretno tvoj problem? Nasoj javnosti je interesantno sto decko ima nase poreklo, i u cemu je problem?

partizan

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla"
Neukusno.
Tako bi ga i Turci mogli svojatati.

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati

qwerty

pre 8 godina

Naravno Ameri izuzimaju iz priča Hakima (Nigerija) , Karl Entoni Taunsa,koji je iz Dominikanske Republike,ali je rodjen u USA...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Denmla, 15. mart 2017 17:14)

Tauns iz dominikanske republike ali je rodjen u USA. Auh bre choveche, pa kako je onda iz dominikane?! Srbenda koji na svaki moguci nachin zheli da omalovazhi americhku kosharku i amere uopshte. Shvati da imaju najbolju shkolu i igrache i tako ce i biti, ostatak sveta sem par pojedinaca im do kolena nije.

UTFx8

pre 8 godina

Nema sanse da bude prvi, i da jeste bice sledeci Dragan Bender. Evroliga i NBA su skroz razlicite stvari, to sto igra dobro u EL ne mora nista da znaci.

Oxi

pre 8 godina

Ako nekada otkriju gen za kosarku, treba da ga nazovu srpskim imenom. Jer, kako drugacije objasniti da se u sredinama gde zivi 1-2% Srba i rodi manje od 1% srpske dece, pojave jedan Drazen Petrovic, Rasa Nesterovic, Pero Antic, Dario Saric, Goran Dragic i Luka Doncic kojima su ocevi svi odreda Srbi...

Milke

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.

Jack Dempsey

pre 8 godina

U 2018. prednost dajem Aytonu i Bambi, mozda jos i Porteru. Doncic je veliki talenat i smatram da ce biti Top 5 pick ali sumnjam da ce biti bas prvi.

EX

pre 8 godina

Je li igra za reprezentaciju Srbije? Ako igra interesuje me, ako ne igra zeleim mu svu srecu, ali me ne zanima i zamolio bih redakciju da prestane da potenzira ovo "srpskog porekla". Ako se decko izjanjsava kao Slovenac, onda je Slovenac, makar mu i majka i otac i dede i babe i svi pretci bili Srbi. Da su tra pozeli da bude Haicanin, onda je Haicanin i to postujem i ne bih zeleo da ga svojatam.

MVPofNBA

pre 8 godina

Pre nego sto odvalite nesto, raspitajte se. Ben Simons sa ovogodisnjeg drafta, Endrju Bogut, su samo.jos.neki.koji su mi odmah pali.na pamet, a bili prvi pikovi van SAD veoma je.moguce da ih ima jos

Bob

pre 8 godina

treci van SAD? 
ne bih rekao
(nebojsa iz beograda, 15. mart 2017 17:05)

Pa oni Taunsa smatraju amerikancem, a covek igrao za Dominikansku republiku. Da ne pricam napamet, ali mislim da ima jos takvih slucajeva.

Logen

pre 8 godina

Ko god se razumije u sistem drafta, zna koliko je ovo pretenciozno. ne zato sto nije Luka najbolji, nego zato sto je to za godinu ipo, i tolilo toga moze da se desi. Jos se ne zna ko ce biti prvi pik ovog drafta, a o ovom draftu se vec godinama prica, ner ce vjerovatno biti najbolji u zadnjih nekoliko godina.

Divos

pre 8 godina

Доста је неамериканаца, што неко примети, било првих пикова на драфту, рецимо Нигеријци Олајџувон (1984) и Оловоканди (1998), Аустралци Богут (2005) и Симонс (2016), Канађани Бенет (2013) и Вигинс (2014).
Но овде се мисли, трећи играч који не долази са америчког колеџа или средње школе.

Musavi brljavko

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.

ja

pre 8 godina

Sav sam se najezio kada mu je ceo Pionir(9000) aplaudirao u znak podrske kada se povredio na zadnjem mecu CZ-RM...to se ne zaboravlja...a mali je babaroga...

San Antonio Spurs

pre 8 godina

Vigins (Kanada), Benet (Kanada), Tauns (Dominikanska republika), Bogut (Australija), Simons (Australija), Irving (Australija (igra za SAD)). Treći van USA kažete?

taske

pre 8 godina

Previse ga forsiraju i dizu u oblake,jos je on mlad,bojim se da ga to ne poremeti,igra sjajno stvarno ali treba ga malo pustiti,svakako sve najbolje majstore

banana

pre 8 godina

Pre par nedelja sam gledao draft mock 2018 na draft express i nbadraft.com, tad se kotirao negde oko 5. pozicije i kod jednih i kod drugih. Ja se nadam da će biti 1. pik, ali mislim da nije tačno da ga svi vodeći stručnjaci u SAD trenutno vide na toj poziciji. Verovatno oni koji više prate evropsku košarku, ali ti su u manjini.

Zasluzeno

pre 8 godina

Odavno sam rekao da ce biti 1. pik. Nije se toliki talenat pojavio u evropskoj kosarci 20 godina. Da li shvatate da on sa 17 godina dobija lopte u poslednjim minutima da resi pobednika u jednom Real Madridu! Ja ne pamtim da je iko ikada igrao na tom nivou sa 17 godina. Moze slobodno da se poredi sa legendarnom generacijom iz SFRJ, da ih ne nabrajam sve. A tek kad vidim koliko voli Zvezdu i koliko se raduje svakoj pohvali ili poklonu iz tog kluba prepuno mi srce. Uspece ovaj decko jer je cvrsto na zemlji i ima talenat kakav ja u svom zivotu nisam video.

Jim Beam

pre 8 godina

Poslednja četiri prva pika nisu bili iz SAD, tako da teško da će biti tek treći neamerikanac koji je biran sa tog mesta. Inače, momak je zver, radujem se njegovim uspesima i doživljavam ga kao "našeg". Ne zbog korena, već stava na terenu, a smirenošću sa 18 godina me podseća na Bodirogu iz nekog razloga :)

timi

pre 8 godina

lepo je sve to,al to mesto jedino znaci da ce imati malo vise prostora i da ce dobiti koju sansu vise ako se odmah ne snadje. evo ih barnjani i benet vode bitke u el,tako da,toliko o tome. ja bih voleo da uspe,za evropu je super,dok i dalje mislim da su pozicije 3 a narocito 1 rezervisane za babaroge

a

pre 8 godina

Sjajan igrac za evropske uslove, nazalost nema stil igre koji bi mu pomogao da se izdigne u NBA zvezdu. Bekovi i trojke iz evrope moraju imati nesto sto ih izdvaja u moru atletskih zveri, jer su tu u startu inferiorni. Primeri ovoga su Nedovic i Jokic. Nemanja ima nenormalne atletske predispozicije za evropske uslove, ali nije mogao nista, jer se takmicio s afroamerikancima tamo gde su nedodirljivi. S druge strane atletski inferiorni Jokic ih je razbio na intelekt i osecaj, nesto gde su slabiji - pogotovo centri. Stojakovic je imao i visinu i vanserijski sut, kao i Dirk. Ne znaci da ce Luka imati losu karijeru, ali veliku kao Pedja? Tesko, veoma tesko.

reporter

pre 8 godina

zar mu nije cale Srbin? ne mogu da shvatim da nece da igra za Srbiju, sa nama ima sanse za medalje, a sa slovenijom tesko. Kako bi nam dobro legao kao zamjena za teodosica. on i jokic, imali bi tandem za sledecih 15 godina. Ne znam sta ga cale savjetuje?: s-rem se na takve 'Srbe'. Kao u fudbalu onaj krkic u svoje vreme izabrao spaniju i nije odigrao ni jednu utalmicu vise za njih.

Nba propada 10 godina?

pre 8 godina

"Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla blista ove sezone u Evroligi, beleživši prosečno 8,7 poena, 4,5 skokova i 4,3 asistencije"

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?

crni_redstar

pre 8 godina

a savez nista da ucini da mali igra za Srbiju i osvaja medalje. sta ce u sloveniji? sa doncicem bi dobili ogroman kvalitet, a ta pozicija je najlosije popunjena kod nas.

Oxi

pre 8 godina

Ako nekada otkriju gen za kosarku, treba da ga nazovu srpskim imenom. Jer, kako drugacije objasniti da se u sredinama gde zivi 1-2% Srba i rodi manje od 1% srpske dece, pojave jedan Drazen Petrovic, Rasa Nesterovic, Pero Antic, Dario Saric, Goran Dragic i Luka Doncic kojima su ocevi svi odreda Srbi...

reporter

pre 8 godina

zar mu nije cale Srbin? ne mogu da shvatim da nece da igra za Srbiju, sa nama ima sanse za medalje, a sa slovenijom tesko. Kako bi nam dobro legao kao zamjena za teodosica. on i jokic, imali bi tandem za sledecih 15 godina. Ne znam sta ga cale savjetuje?: s-rem se na takve 'Srbe'. Kao u fudbalu onaj krkic u svoje vreme izabrao spaniju i nije odigrao ni jednu utalmicu vise za njih.

ja

pre 8 godina

Sav sam se najezio kada mu je ceo Pionir(9000) aplaudirao u znak podrske kada se povredio na zadnjem mecu CZ-RM...to se ne zaboravlja...a mali je babaroga...

analiticar_amater

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milke, 15. mart 2017 18:37)

Da, mora to srpskog porekla. Nikome ne smeta cinjenica da je odabrao Sloveniju, ocekivana i razumljiva odluka. Ali to ne menja cinjenicu da je mali pripadnik srpske manjine u Sloveniji. Sta je tvoj problem sa tim i sta tu tebi smeta? Poreklo mu jeste srpsko i zaista ne mogu da shvatim sta je problem ljudi sa tim?

Profesor BG

pre 8 godina

Da su Dejan Bodiroga i jos nekoliko nadleznih iz KSS, kada je to bilo vreme, na pravi nacin odreagovali i ozbiljno se potrudili da urade svoj posao zbog kojeg su i dovedeni na bitne pozicije u Savez i da izlobiraju da 2 trenutno najperspektivnija mlada kosarkasa u Evropi i igraca Real Madrida ostovremeno i 2 najbolja druga, igraju za Srbiju, danas bi Luka Doncic i Dino Radoncic verovatno bili clanovi reprezentacije Srbije. Mozda bi se za Luku moralo vise pomuciti, ali sto se tice Dina, pouzdano znam da su i on, kao i njegovi roditelji, bili spremni da se odazove pozivu za juniorski dres Srbije, ali je, pre svega Bodiroga, ostao pasivan, inace rođeni Zrenjaninac bas kao sto je i Dino Radoncic, pa se Dino na kraju odazvao upornim pozivima Crne Gore, odakle mu je rodom otac Damir inace bivsi reprezentativac Jugoslavije u rukometu.

San Antonio Spurs

pre 8 godina

Vigins (Kanada), Benet (Kanada), Tauns (Dominikanska republika), Bogut (Australija), Simons (Australija), Irving (Australija (igra za SAD)). Treći van USA kažete?

Valjevska podvala

pre 8 godina

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?
(Nba propada 10 godina?, 15. mart 2017 17:47)

Kakve god Hezonja da je imao brojke, nije ih imao sa 17 godina.

Neko već napisa ovde, nije sve u statistici, dečka morate da gledate da biste videli koliki je talenat.
Igra glavnu ulogu u bitnim momentima utakmice, ima poverenje i saigrača i trenera, visina mu omogućava sjajan pregled igre, nije sebičan i u igri razmišlja jako zrelo za svoje godine. Odbrana je malo slabija, ali to se da popraviti.
Sjajno će biti gledati Sloveniju sa njim i braćom Dragić.

EX

pre 8 godina

Je li igra za reprezentaciju Srbije? Ako igra interesuje me, ako ne igra zeleim mu svu srecu, ali me ne zanima i zamolio bih redakciju da prestane da potenzira ovo "srpskog porekla". Ako se decko izjanjsava kao Slovenac, onda je Slovenac, makar mu i majka i otac i dede i babe i svi pretci bili Srbi. Da su tra pozeli da bude Haicanin, onda je Haicanin i to postujem i ne bih zeleo da ga svojatam.

analiticar_amater

pre 8 godina

Najvaznije od svega je da je srpskog porekla. Dokle vise o naglasavanju "naseg" porekla svakoga o kome se pise u novinama.
(Milos, 15. mart 2017 17:35)

Ste je konkretno tvoj problem? Nasoj javnosti je interesantno sto decko ima nase poreklo, i u cemu je problem?

a

pre 8 godina

Sjajan igrac za evropske uslove, nazalost nema stil igre koji bi mu pomogao da se izdigne u NBA zvezdu. Bekovi i trojke iz evrope moraju imati nesto sto ih izdvaja u moru atletskih zveri, jer su tu u startu inferiorni. Primeri ovoga su Nedovic i Jokic. Nemanja ima nenormalne atletske predispozicije za evropske uslove, ali nije mogao nista, jer se takmicio s afroamerikancima tamo gde su nedodirljivi. S druge strane atletski inferiorni Jokic ih je razbio na intelekt i osecaj, nesto gde su slabiji - pogotovo centri. Stojakovic je imao i visinu i vanserijski sut, kao i Dirk. Ne znaci da ce Luka imati losu karijeru, ali veliku kao Pedja? Tesko, veoma tesko.

Zasluzeno

pre 8 godina

Odavno sam rekao da ce biti 1. pik. Nije se toliki talenat pojavio u evropskoj kosarci 20 godina. Da li shvatate da on sa 17 godina dobija lopte u poslednjim minutima da resi pobednika u jednom Real Madridu! Ja ne pamtim da je iko ikada igrao na tom nivou sa 17 godina. Moze slobodno da se poredi sa legendarnom generacijom iz SFRJ, da ih ne nabrajam sve. A tek kad vidim koliko voli Zvezdu i koliko se raduje svakoj pohvali ili poklonu iz tog kluba prepuno mi srce. Uspece ovaj decko jer je cvrsto na zemlji i ima talenat kakav ja u svom zivotu nisam video.

Ivan

pre 8 godina

За оне који не знају: Лука Дончић је родом из села Бича код Клине, са Косова и Метохије, и сигурно би играо за Србију само да су одговорни из кошаркашког Савеза имали мало слуха и добар скаутинг.

Musavi brljavko

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.

Divos

pre 8 godina

Доста је неамериканаца, што неко примети, било првих пикова на драфту, рецимо Нигеријци Олајџувон (1984) и Оловоканди (1998), Аустралци Богут (2005) и Симонс (2016), Канађани Бенет (2013) и Вигинс (2014).
Но овде се мисли, трећи играч који не долази са америчког колеџа или средње школе.

Milke

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.

Todor

pre 8 godina

Biće u prvih pet skoro sigurno, ako se nešto nepredviđeno ne desi. Ayton i Porter su dosta dobri, takođe, ne bih smeo da kažem da će baš biti prvi, ali ga većina mockova stavlja u prvih par. Odličan momak i odličan igrač i želim mu svu sreću.

analiticar_amater

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)

Niko nije ni rekao da je mali rodjen u Srbiji. Otac mu je Srbin, te po ocu ima srpsko poreklo. Niko ne spori da je decko Slovenac i da igra za njih. U cemu je tvoj problem?

NebaCar

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.
(Musavi brljavko, 15. mart 2017 17:49)

... a u finalu Srbija maestralnon partijom tria JBT al kidaju, Jokic Bogdanovic Teodosic, u poslednjoj cetvrtini serijom 14:2 slamaju uvek neugodnu Francusku kojoj ni fenomenalna partija Batuma od 32 poena 9 skokova i 7 asistencija nije pomogla da izbegnu poraz 92:81, gde se u pobednickoj ekipi najvise istakao future hall of fame Nikola Jokic sa 22 poena 12 skokova i 6 asistencija, a odlicno ga je pratio Milos Teodosic sa 18 poena i 10 asistencija, doduse uz 6 izgubljenih lopti i sut za 3p 10/3.

ej bre

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?
(Darko, 15. mart 2017 20:28)
Vidi druze. Nekako smo naculi da jedna mala nebitna drzava svojata najveceg naucnika na svetu.
Posle tog saznanja odluka je pala. Svi Srbi pa cak i oni u zabludi imaju pravo da se osecaju i kao marsovci ali bice uvek Srbi. To sto se u malim zemljama ne prepoznaju vrednosti multikulturalnosti pa postoji strasna diskriminacija koja ljude tera na promenu nacije to nije nas problem vec tih drzava.
Lukin otac je Srbin, on je Srbin a kako se oseca i razlog za to je nebitan.
Svakako je dobar igrac i svi mu zele dobru karijeru.

bleki

pre 8 godina

(zasluzeno) neces da ih nabrajas jer bi nabrojao partizanovu petorku, dvojac jugoplastike - radja i kukoc i maestra drazena. mogao bi, da utjesis dusu crvenu, pomenuti zorana jovanovica, pa da crknemo od smijeha svi koji pamtimo ta vremena

partizan

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla"
Neukusno.
Tako bi ga i Turci mogli svojatati.

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati

Logen

pre 8 godina

Ko god se razumije u sistem drafta, zna koliko je ovo pretenciozno. ne zato sto nije Luka najbolji, nego zato sto je to za godinu ipo, i tolilo toga moze da se desi. Jos se ne zna ko ce biti prvi pik ovog drafta, a o ovom draftu se vec godinama prica, ner ce vjerovatno biti najbolji u zadnjih nekoliko godina.

timi

pre 8 godina

lepo je sve to,al to mesto jedino znaci da ce imati malo vise prostora i da ce dobiti koju sansu vise ako se odmah ne snadje. evo ih barnjani i benet vode bitke u el,tako da,toliko o tome. ja bih voleo da uspe,za evropu je super,dok i dalje mislim da su pozicije 3 a narocito 1 rezervisane za babaroge

Jack Dempsey

pre 8 godina

U 2018. prednost dajem Aytonu i Bambi, mozda jos i Porteru. Doncic je veliki talenat i smatram da ce biti Top 5 pick ali sumnjam da ce biti bas prvi.

Jim Beam

pre 8 godina

Poslednja četiri prva pika nisu bili iz SAD, tako da teško da će biti tek treći neamerikanac koji je biran sa tog mesta. Inače, momak je zver, radujem se njegovim uspesima i doživljavam ga kao "našeg". Ne zbog korena, već stava na terenu, a smirenošću sa 18 godina me podseća na Bodirogu iz nekog razloga :)

luther

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!

slovenac

pre 8 godina

steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

Otac Sale (Donka) rodjen je ovde u Sloveniji. Majka Mirjam Poterbin je Slovenka. Saletovi roditelji zive u Smederevu.

korekCIA

pre 8 godina

Od njega svi ocekuju da bude TOP5 pik na 2018 draftu, ali nigde nisam video da ga igde stavljaju ispred Deandre Aytona, dok je u velikoj vecini procena i Michael Porter Jr uvek ispred njega. Takodje, informacija kako bi bio tek treci neamerikanac prvi pik u ovom veku je potpuno netacna i zastarela, jer su u medjuvremenu sva cetri prva pika sa zadnja cetri drafta bili neamerikanci (dva Kanadjanina, Dominikanac i prosle godine Australijanac).

republika srpska

pre 8 godina

Pratim ga ove godine u realu i mogu reci da je jedan od najvecih ako ne i najveci talenat evropske kosarke u istoriji,nevjerovatno je to sta momak radi sa 17 god u ekipi koja je prva na tabeli evrolige mvp kola odlucujuci kosevi ako ga zdravlje posluzi vjerujem da moze da ispise istoriju kao jedan od najboljih evropskih igraca steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

ej bre

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)
Ok nije. Jel ti sada lakse?

taske

pre 8 godina

Previse ga forsiraju i dizu u oblake,jos je on mlad,bojim se da ga to ne poremeti,igra sjajno stvarno ali treba ga malo pustiti,svakako sve najbolje majstore

Bob

pre 8 godina

treci van SAD? 
ne bih rekao
(nebojsa iz beograda, 15. mart 2017 17:05)

Pa oni Taunsa smatraju amerikancem, a covek igrao za Dominikansku republiku. Da ne pricam napamet, ali mislim da ima jos takvih slucajeva.

Aleksandra

pre 8 godina

Volim sto grobari komentarisu nase mlade igace posto su njihovi talentovani mladi igraci Velickovic,Bircevic,Lukovic i Ratkovica + 28 god kao i Vrabac i Karahodzic :)

banana

pre 8 godina

Pre par nedelja sam gledao draft mock 2018 na draft express i nbadraft.com, tad se kotirao negde oko 5. pozicije i kod jednih i kod drugih. Ja se nadam da će biti 1. pik, ali mislim da nije tačno da ga svi vodeći stručnjaci u SAD trenutno vide na toj poziciji. Verovatno oni koji više prate evropsku košarku, ali ti su u manjini.

Dejan

pre 8 godina

Vrlo je verovatno da ce biti prvi pick na draftu, jer ima ono sto gotovo svi gm-ovi klubova obozavaju, a to je zrelost u igri. Tendencija je da su u poslednjih desetak godina top draft pickovi vrlo mladi, dolaze posle samo jedne sezone u NCAA ili direktno iz srednje skole (ranije su prednost imali oni sa cetiri ili bar tri godine koledz kosarke), i sada se pomno prati koliko neko pokazuje zrelost i kako ce se razvijati, pre nego same brojke. Luka ima sezonu iz snova, igra u EL, gde se igra cvrsto i sa mnogo taktike, protiv mnogo starijih i iskusnih igraca, igra pravu takmicarsku kosarku. Naravno, top pick nije garancija uspeha (Bargnani je biran ispred Aldridgea, Oden ispred Duranta...), ali, garantuje veliku priliku, dobar tretman, paznju medija... A momak je skroman, tih, radan, nece poleteti, i ima sansu da napravi neverovatnu karijeru! Sve najbolje, Luka!

Darko

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?

crni_redstar

pre 8 godina

a savez nista da ucini da mali igra za Srbiju i osvaja medalje. sta ce u sloveniji? sa doncicem bi dobili ogroman kvalitet, a ta pozicija je najlosije popunjena kod nas.

MVPofNBA

pre 8 godina

Pre nego sto odvalite nesto, raspitajte se. Ben Simons sa ovogodisnjeg drafta, Endrju Bogut, su samo.jos.neki.koji su mi odmah pali.na pamet, a bili prvi pikovi van SAD veoma je.moguce da ih ima jos

samo napred

pre 8 godina

Decku sve najbolje u buducnosti.. da ostane zdrav i imace super karijeru. Samo fora u tome je da ti kao prvi, drugi pa sve do 10og pika nemas garanciju da ces biti zvezda tamo preko bare. Da je više nego supertalenat je vec dokazao.. Kao sto kaze nas "Muta": ,Sve je to igra'

qwerty

pre 8 godina

Naravno Ameri izuzimaju iz priča Hakima (Nigerija) , Karl Entoni Taunsa,koji je iz Dominikanske Republike,ali je rodjen u USA...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Denmla, 15. mart 2017 17:14)

Tauns iz dominikanske republike ali je rodjen u USA. Auh bre choveche, pa kako je onda iz dominikane?! Srbenda koji na svaki moguci nachin zheli da omalovazhi americhku kosharku i amere uopshte. Shvati da imaju najbolju shkolu i igrache i tako ce i biti, ostatak sveta sem par pojedinaca im do kolena nije.

leptirica

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla" 
Neukusno. 
Tako bi ga i Turci mogli svojatati. 

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati
(partizan, 15. mart 2017 19:33)

Kad je to Hrvatska bila pod Turcima? Mislio si valjda na Srbiju.

UTFx8

pre 8 godina

Nema sanse da bude prvi, i da jeste bice sledeci Dragan Bender. Evroliga i NBA su skroz razlicite stvari, to sto igra dobro u EL ne mora nista da znaci.

Zvonko

pre 8 godina

Dončići su uglavnom poreklom iz sela Biča kod Kline Metohijski deo. Srbi. Možda je on rodjen u Sloveniji ali su mu otac, baba i deda iz Biče. Pozdrav

Terenac

pre 8 godina

I sta Srbija ima od toga? Momak je izabrao Sloveniju i dovidjenja, za koju godinu ce ta Slovenija da nas zatrpava sa Rebecom i njim kao bekovima a mi cemo i dalje govoriti kako je on poreklom Srbin.

qwerty

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende

Nba propada 10 godina?

pre 8 godina

"Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla blista ove sezone u Evroligi, beleživši prosečno 8,7 poena, 4,5 skokova i 4,3 asistencije"

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?

NBA propada za 10 godina?

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!
(luther, 15. mart 2017 20:27)

Jedan dolazi iz Barselone, drugi iz Real Madrida. Iste visine, bez nekih impresivnih partija u Evropi. Barem jedna utakmica sa 30p...
Sve isto, jedan biran sa 20 godina drugi ce biti biran sa 19! Sve isto, sve isti pisano i za Hezonju. Ali sad se ljudi odricu Hezonje?

mike

pre 8 godina

PorterJr ce biti prvi pik. Luka ce biti visoko kotiran, ali fali mu ta eksplozivnost koju imaju najbolji plejevi na svetu. To se ne moze uvezbati.

adidass

pre 8 godina

sta nece biti Guduric?
(Gelender, 15. mart 2017 18:06)

Gudura 2022. sa 27 godina, kad bude mogao da se nazove makar dobrim igracem, izaci ce na draft da okusa srecu ali ga niko nece odabrati jer je mator.

reporter

pre 8 godina

zar mu nije cale Srbin? ne mogu da shvatim da nece da igra za Srbiju, sa nama ima sanse za medalje, a sa slovenijom tesko. Kako bi nam dobro legao kao zamjena za teodosica. on i jokic, imali bi tandem za sledecih 15 godina. Ne znam sta ga cale savjetuje?: s-rem se na takve 'Srbe'. Kao u fudbalu onaj krkic u svoje vreme izabrao spaniju i nije odigrao ni jednu utalmicu vise za njih.

a

pre 8 godina

Sjajan igrac za evropske uslove, nazalost nema stil igre koji bi mu pomogao da se izdigne u NBA zvezdu. Bekovi i trojke iz evrope moraju imati nesto sto ih izdvaja u moru atletskih zveri, jer su tu u startu inferiorni. Primeri ovoga su Nedovic i Jokic. Nemanja ima nenormalne atletske predispozicije za evropske uslove, ali nije mogao nista, jer se takmicio s afroamerikancima tamo gde su nedodirljivi. S druge strane atletski inferiorni Jokic ih je razbio na intelekt i osecaj, nesto gde su slabiji - pogotovo centri. Stojakovic je imao i visinu i vanserijski sut, kao i Dirk. Ne znaci da ce Luka imati losu karijeru, ali veliku kao Pedja? Tesko, veoma tesko.

bleki

pre 8 godina

(zasluzeno) neces da ih nabrajas jer bi nabrojao partizanovu petorku, dvojac jugoplastike - radja i kukoc i maestra drazena. mogao bi, da utjesis dusu crvenu, pomenuti zorana jovanovica, pa da crknemo od smijeha svi koji pamtimo ta vremena

Aleksandra

pre 8 godina

Volim sto grobari komentarisu nase mlade igace posto su njihovi talentovani mladi igraci Velickovic,Bircevic,Lukovic i Ratkovica + 28 god kao i Vrabac i Karahodzic :)

analiticar_amater

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milke, 15. mart 2017 18:37)

Da, mora to srpskog porekla. Nikome ne smeta cinjenica da je odabrao Sloveniju, ocekivana i razumljiva odluka. Ali to ne menja cinjenicu da je mali pripadnik srpske manjine u Sloveniji. Sta je tvoj problem sa tim i sta tu tebi smeta? Poreklo mu jeste srpsko i zaista ne mogu da shvatim sta je problem ljudi sa tim?

Zasluzeno

pre 8 godina

Odavno sam rekao da ce biti 1. pik. Nije se toliki talenat pojavio u evropskoj kosarci 20 godina. Da li shvatate da on sa 17 godina dobija lopte u poslednjim minutima da resi pobednika u jednom Real Madridu! Ja ne pamtim da je iko ikada igrao na tom nivou sa 17 godina. Moze slobodno da se poredi sa legendarnom generacijom iz SFRJ, da ih ne nabrajam sve. A tek kad vidim koliko voli Zvezdu i koliko se raduje svakoj pohvali ili poklonu iz tog kluba prepuno mi srce. Uspece ovaj decko jer je cvrsto na zemlji i ima talenat kakav ja u svom zivotu nisam video.

qwerty

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende

Milke

pre 8 godina

Mora li ono ".. srpskog porekla..". De pomorite se sa činjenicom da je on izabrao Sloveniju i da se oseća kao slovenac. To je već gotova priča. I ja bih voleo da igra za nas, ali tako je sam odlučio i treba poštovati njegovu odluku. Inače, što se tiče samog plasmana na Draftu 2018.-e, ne vidim nikog drugog na čelu sem njega.
Sportski pozdrav.

Nba propada 10 godina?

pre 8 godina

"Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla blista ove sezone u Evroligi, beleživši prosečno 8,7 poena, 4,5 skokova i 4,3 asistencije"

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?

leptirica

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla" 
Neukusno. 
Tako bi ga i Turci mogli svojatati. 

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati
(partizan, 15. mart 2017 19:33)

Kad je to Hrvatska bila pod Turcima? Mislio si valjda na Srbiju.

UTFx8

pre 8 godina

Nema sanse da bude prvi, i da jeste bice sledeci Dragan Bender. Evroliga i NBA su skroz razlicite stvari, to sto igra dobro u EL ne mora nista da znaci.

Oxi

pre 8 godina

Ako nekada otkriju gen za kosarku, treba da ga nazovu srpskim imenom. Jer, kako drugacije objasniti da se u sredinama gde zivi 1-2% Srba i rodi manje od 1% srpske dece, pojave jedan Drazen Petrovic, Rasa Nesterovic, Pero Antic, Dario Saric, Goran Dragic i Luka Doncic kojima su ocevi svi odreda Srbi...

Darko

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?

qwerty

pre 8 godina

Naravno Ameri izuzimaju iz priča Hakima (Nigerija) , Karl Entoni Taunsa,koji je iz Dominikanske Republike,ali je rodjen u USA...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Denmla, 15. mart 2017 17:14)

Tauns iz dominikanske republike ali je rodjen u USA. Auh bre choveche, pa kako je onda iz dominikane?! Srbenda koji na svaki moguci nachin zheli da omalovazhi americhku kosharku i amere uopshte. Shvati da imaju najbolju shkolu i igrache i tako ce i biti, ostatak sveta sem par pojedinaca im do kolena nije.

partizan

pre 8 godina

Osamnaestogodišnji Slovenac srpskog porekla"
Neukusno.
Tako bi ga i Turci mogli svojatati.

Da,ali onda bi mi mogli celu Hrvatsku tako svojatati

analiticar_amater

pre 8 godina

Najvaznije od svega je da je srpskog porekla. Dokle vise o naglasavanju "naseg" porekla svakoga o kome se pise u novinama.
(Milos, 15. mart 2017 17:35)

Ste je konkretno tvoj problem? Nasoj javnosti je interesantno sto decko ima nase poreklo, i u cemu je problem?

EX

pre 8 godina

Je li igra za reprezentaciju Srbije? Ako igra interesuje me, ako ne igra zeleim mu svu srecu, ali me ne zanima i zamolio bih redakciju da prestane da potenzira ovo "srpskog porekla". Ako se decko izjanjsava kao Slovenac, onda je Slovenac, makar mu i majka i otac i dede i babe i svi pretci bili Srbi. Da su tra pozeli da bude Haicanin, onda je Haicanin i to postujem i ne bih zeleo da ga svojatam.

crni_redstar

pre 8 godina

a savez nista da ucini da mali igra za Srbiju i osvaja medalje. sta ce u sloveniji? sa doncicem bi dobili ogroman kvalitet, a ta pozicija je najlosije popunjena kod nas.

Ivan

pre 8 godina

За оне који не знају: Лука Дончић је родом из села Бича код Клине, са Косова и Метохије, и сигурно би играо за Србију само да су одговорни из кошаркашког Савеза имали мало слуха и добар скаутинг.

Profesor BG

pre 8 godina

Da su Dejan Bodiroga i jos nekoliko nadleznih iz KSS, kada je to bilo vreme, na pravi nacin odreagovali i ozbiljno se potrudili da urade svoj posao zbog kojeg su i dovedeni na bitne pozicije u Savez i da izlobiraju da 2 trenutno najperspektivnija mlada kosarkasa u Evropi i igraca Real Madrida ostovremeno i 2 najbolja druga, igraju za Srbiju, danas bi Luka Doncic i Dino Radoncic verovatno bili clanovi reprezentacije Srbije. Mozda bi se za Luku moralo vise pomuciti, ali sto se tice Dina, pouzdano znam da su i on, kao i njegovi roditelji, bili spremni da se odazove pozivu za juniorski dres Srbije, ali je, pre svega Bodiroga, ostao pasivan, inace rođeni Zrenjaninac bas kao sto je i Dino Radoncic, pa se Dino na kraju odazvao upornim pozivima Crne Gore, odakle mu je rodom otac Damir inace bivsi reprezentativac Jugoslavije u rukometu.

ja

pre 8 godina

Sav sam se najezio kada mu je ceo Pionir(9000) aplaudirao u znak podrske kada se povredio na zadnjem mecu CZ-RM...to se ne zaboravlja...a mali je babaroga...

republika srpska

pre 8 godina

Pratim ga ove godine u realu i mogu reci da je jedan od najvecih ako ne i najveci talenat evropske kosarke u istoriji,nevjerovatno je to sta momak radi sa 17 god u ekipi koja je prva na tabeli evrolige mvp kola odlucujuci kosevi ako ga zdravlje posluzi vjerujem da moze da ispise istoriju kao jedan od najboljih evropskih igraca steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

Terenac

pre 8 godina

I sta Srbija ima od toga? Momak je izabrao Sloveniju i dovidjenja, za koju godinu ce ta Slovenija da nas zatrpava sa Rebecom i njim kao bekovima a mi cemo i dalje govoriti kako je on poreklom Srbin.

ej bre

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)
Ok nije. Jel ti sada lakse?

ej bre

pre 8 godina

Koliko samo frustracije,zavisti i kompleksa medju nebeskim narodom.Prisvajaju i broje krvna zrnca svakog ko imalo vrijedi.Pa kako ne shvacate da svi ti sportasi koje nabrajate u komentarima nisu Srbi,ne osjecaju se Srbima i ne zele biti Srbi.Zasto ih uporno svojatate?Zasto toliko mrznje,zavisti i podcjenjivanja prema nekome ko je bolji od Vas?Kakva je to dijagnoza?
(Darko, 15. mart 2017 20:28)
Vidi druze. Nekako smo naculi da jedna mala nebitna drzava svojata najveceg naucnika na svetu.
Posle tog saznanja odluka je pala. Svi Srbi pa cak i oni u zabludi imaju pravo da se osecaju i kao marsovci ali bice uvek Srbi. To sto se u malim zemljama ne prepoznaju vrednosti multikulturalnosti pa postoji strasna diskriminacija koja ljude tera na promenu nacije to nije nas problem vec tih drzava.
Lukin otac je Srbin, on je Srbin a kako se oseca i razlog za to je nebitan.
Svakako je dobar igrac i svi mu zele dobru karijeru.

Musavi brljavko

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.

MVPofNBA

pre 8 godina

Pre nego sto odvalite nesto, raspitajte se. Ben Simons sa ovogodisnjeg drafta, Endrju Bogut, su samo.jos.neki.koji su mi odmah pali.na pamet, a bili prvi pikovi van SAD veoma je.moguce da ih ima jos

Valjevska podvala

pre 8 godina

Jer Mario Hezonja imao losije brojke?
(Nba propada 10 godina?, 15. mart 2017 17:47)

Kakve god Hezonja da je imao brojke, nije ih imao sa 17 godina.

Neko već napisa ovde, nije sve u statistici, dečka morate da gledate da biste videli koliki je talenat.
Igra glavnu ulogu u bitnim momentima utakmice, ima poverenje i saigrača i trenera, visina mu omogućava sjajan pregled igre, nije sebičan i u igri razmišlja jako zrelo za svoje godine. Odbrana je malo slabija, ali to se da popraviti.
Sjajno će biti gledati Sloveniju sa njim i braćom Dragić.

NebaCar

pre 8 godina

Momak je odličan. Vidi se sve što čini dobrog košarkaša. Sve je to jos u povoju, ali za mesec-dva biće to zver od igrača, a onda će Slovenija da igra polufinale evropskog prvenstva i da izgubi od Francuske 88:86 slobodnim bacanjima Ertela 2,7s pre kraja. U tom trenutku Dončić će već biti na klupi zbog 5 ličnih pa neće moći da šutne za pobedu i biće mu žao, ali će se utešiti u meču za bronzu u kojem će predvoditi svoju ekipu do medalje sa 29p protiv Hrvatske.
(Musavi brljavko, 15. mart 2017 17:49)

... a u finalu Srbija maestralnon partijom tria JBT al kidaju, Jokic Bogdanovic Teodosic, u poslednjoj cetvrtini serijom 14:2 slamaju uvek neugodnu Francusku kojoj ni fenomenalna partija Batuma od 32 poena 9 skokova i 7 asistencija nije pomogla da izbegnu poraz 92:81, gde se u pobednickoj ekipi najvise istakao future hall of fame Nikola Jokic sa 22 poena 12 skokova i 6 asistencija, a odlicno ga je pratio Milos Teodosic sa 18 poena i 10 asistencija, doduse uz 6 izgubljenih lopti i sut za 3p 10/3.

Jim Beam

pre 8 godina

Poslednja četiri prva pika nisu bili iz SAD, tako da teško da će biti tek treći neamerikanac koji je biran sa tog mesta. Inače, momak je zver, radujem se njegovim uspesima i doživljavam ga kao "našeg". Ne zbog korena, već stava na terenu, a smirenošću sa 18 godina me podseća na Bodirogu iz nekog razloga :)

taske

pre 8 godina

Previse ga forsiraju i dizu u oblake,jos je on mlad,bojim se da ga to ne poremeti,igra sjajno stvarno ali treba ga malo pustiti,svakako sve najbolje majstore

Logen

pre 8 godina

Ko god se razumije u sistem drafta, zna koliko je ovo pretenciozno. ne zato sto nije Luka najbolji, nego zato sto je to za godinu ipo, i tolilo toga moze da se desi. Jos se ne zna ko ce biti prvi pik ovog drafta, a o ovom draftu se vec godinama prica, ner ce vjerovatno biti najbolji u zadnjih nekoliko godina.

Divos

pre 8 godina

Доста је неамериканаца, што неко примети, било првих пикова на драфту, рецимо Нигеријци Олајџувон (1984) и Оловоканди (1998), Аустралци Богут (2005) и Симонс (2016), Канађани Бенет (2013) и Вигинс (2014).
Но овде се мисли, трећи играч који не долази са америчког колеџа или средње школе.

slovenac

pre 8 godina

steta sto nije zelio da igra za nas iako mu je otac srbin rodjen u crnoj gori

Otac Sale (Donka) rodjen je ovde u Sloveniji. Majka Mirjam Poterbin je Slovenka. Saletovi roditelji zive u Smederevu.

analiticar_amater

pre 8 godina

Личне информације
Датум рођења 28. фебруар 1999. (18 год.)
Место рођења Љубљана (Словенија)
Држављанство Словенија[1]
Висина 2,01 m

Znachi nije rodjen na kosovu i nije srbin.Paljba srbende
(qwerty, 15. mart 2017 21:26)

Niko nije ni rekao da je mali rodjen u Srbiji. Otac mu je Srbin, te po ocu ima srpsko poreklo. Niko ne spori da je decko Slovenac i da igra za njih. U cemu je tvoj problem?

banana

pre 8 godina

Pre par nedelja sam gledao draft mock 2018 na draft express i nbadraft.com, tad se kotirao negde oko 5. pozicije i kod jednih i kod drugih. Ja se nadam da će biti 1. pik, ali mislim da nije tačno da ga svi vodeći stručnjaci u SAD trenutno vide na toj poziciji. Verovatno oni koji više prate evropsku košarku, ali ti su u manjini.

Jack Dempsey

pre 8 godina

U 2018. prednost dajem Aytonu i Bambi, mozda jos i Porteru. Doncic je veliki talenat i smatram da ce biti Top 5 pick ali sumnjam da ce biti bas prvi.

San Antonio Spurs

pre 8 godina

Vigins (Kanada), Benet (Kanada), Tauns (Dominikanska republika), Bogut (Australija), Simons (Australija), Irving (Australija (igra za SAD)). Treći van USA kažete?

Todor

pre 8 godina

Biće u prvih pet skoro sigurno, ako se nešto nepredviđeno ne desi. Ayton i Porter su dosta dobri, takođe, ne bih smeo da kažem da će baš biti prvi, ali ga većina mockova stavlja u prvih par. Odličan momak i odličan igrač i želim mu svu sreću.

Dejan

pre 8 godina

Vrlo je verovatno da ce biti prvi pick na draftu, jer ima ono sto gotovo svi gm-ovi klubova obozavaju, a to je zrelost u igri. Tendencija je da su u poslednjih desetak godina top draft pickovi vrlo mladi, dolaze posle samo jedne sezone u NCAA ili direktno iz srednje skole (ranije su prednost imali oni sa cetiri ili bar tri godine koledz kosarke), i sada se pomno prati koliko neko pokazuje zrelost i kako ce se razvijati, pre nego same brojke. Luka ima sezonu iz snova, igra u EL, gde se igra cvrsto i sa mnogo taktike, protiv mnogo starijih i iskusnih igraca, igra pravu takmicarsku kosarku. Naravno, top pick nije garancija uspeha (Bargnani je biran ispred Aldridgea, Oden ispred Duranta...), ali, garantuje veliku priliku, dobar tretman, paznju medija... A momak je skroman, tih, radan, nece poleteti, i ima sansu da napravi neverovatnu karijeru! Sve najbolje, Luka!

adidass

pre 8 godina

sta nece biti Guduric?
(Gelender, 15. mart 2017 18:06)

Gudura 2022. sa 27 godina, kad bude mogao da se nazove makar dobrim igracem, izaci ce na draft da okusa srecu ali ga niko nece odabrati jer je mator.

NBA propada za 10 godina?

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!
(luther, 15. mart 2017 20:27)

Jedan dolazi iz Barselone, drugi iz Real Madrida. Iste visine, bez nekih impresivnih partija u Evropi. Barem jedna utakmica sa 30p...
Sve isto, jedan biran sa 20 godina drugi ce biti biran sa 19! Sve isto, sve isti pisano i za Hezonju. Ali sad se ljudi odricu Hezonje?

timi

pre 8 godina

lepo je sve to,al to mesto jedino znaci da ce imati malo vise prostora i da ce dobiti koju sansu vise ako se odmah ne snadje. evo ih barnjani i benet vode bitke u el,tako da,toliko o tome. ja bih voleo da uspe,za evropu je super,dok i dalje mislim da su pozicije 3 a narocito 1 rezervisane za babaroge

Bob

pre 8 godina

treci van SAD? 
ne bih rekao
(nebojsa iz beograda, 15. mart 2017 17:05)

Pa oni Taunsa smatraju amerikancem, a covek igrao za Dominikansku republiku. Da ne pricam napamet, ali mislim da ima jos takvih slucajeva.

korekCIA

pre 8 godina

Od njega svi ocekuju da bude TOP5 pik na 2018 draftu, ali nigde nisam video da ga igde stavljaju ispred Deandre Aytona, dok je u velikoj vecini procena i Michael Porter Jr uvek ispred njega. Takodje, informacija kako bi bio tek treci neamerikanac prvi pik u ovom veku je potpuno netacna i zastarela, jer su u medjuvremenu sva cetri prva pika sa zadnja cetri drafta bili neamerikanci (dva Kanadjanina, Dominikanac i prosle godine Australijanac).

samo napred

pre 8 godina

Decku sve najbolje u buducnosti.. da ostane zdrav i imace super karijeru. Samo fora u tome je da ti kao prvi, drugi pa sve do 10og pika nemas garanciju da ces biti zvezda tamo preko bare. Da je više nego supertalenat je vec dokazao.. Kao sto kaze nas "Muta": ,Sve je to igra'

mike

pre 8 godina

PorterJr ce biti prvi pik. Luka ce biti visoko kotiran, ali fali mu ta eksplozivnost koju imaju najbolji plejevi na svetu. To se ne moze uvezbati.

luther

pre 8 godina

Hezonja i Doncic su dva sveta..Hez ima neverovatne fizicke predispozicije savrsenu mehaniku suta i to je to...a mali Slovenac ima.sve!!

Zvonko

pre 8 godina

Dončići su uglavnom poreklom iz sela Biča kod Kline Metohijski deo. Srbi. Možda je on rodjen u Sloveniji ali su mu otac, baba i deda iz Biče. Pozdrav