Košarka 51

Četvrtak, 06.10.2016.

09:00

Todorić: O Rakićeviću od ponedeljka

Sportski direktor Partizana Dragan Todorić rekao je za 'Novosti' da će se crno-beli od ponedeljka baviti „slučajem Rakićević“.

Todoriæ: O Rakiæeviæu od ponedeljka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Brica

pre 7 godina

Pazi ga subjektivni koji pise o gospodstvu a ugasili Radnicki i pokupili igrace.Da moze se pregovarati sa igracem i potpisati predugovor uz dozvolu kluba ili ukoliko igrac nije primio platu sest meseci slobodan je u izboru nove sredine,pitaj Djordja Gagulu.

Petronije

pre 7 godina

@karaburac. Zebec, igrao u Partizanu sedam godina a onda dve u Zvezdi. Vasović pet godina u Partizanu, godinu u Zvezdi, pa opet dve u Partizanu. Savićević i Pančev? Smešno! Mi smo tada za vas bili Barselona, bilo bi smešno da su prešli u Partizan. Dilema je bila igrati Ligu Šampiona ili gubiti od Fljamurtarija. Još nešto, ovde se priča o košarci. 20 godina je kod vas dolazilo sve što valja zato što ste bili bolji. Sve je isto, samo se kolo okrenulo. Momci i dalje dolaze da igraju Evroligu... samo u drugi klub

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09)

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..

ak47

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 6. oktobar 2016 09:10) # Link komentara



Druze, ako bolje procitas svoj komentar shvatices sustinu tvog posta... Bilo je galame dok zvezda ne postane sampion....

P.S. Post se odnosi na kao komentar, a ne na post od 12, 13 godina...

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi.. 
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18) 

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09) 

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..
(lohmi, 06. oktobar 2016 13:27)

Не бих рекао да су толико имагинарне поред силног захваљивања управе твог клуба са Пековићем на челу том истом СНС-у. Беше и Вујошевић лично захваљиваше Вучићу на спонзорима? Ако сам негде погрешио, исправи ме, и ако треба још нешто да ти појасним слободно пиши :)

rosonero

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala
(duca, 06. oktobar 2016 11:11)

niste doveli ni jednog na kvarno, potpisali ste ih legalno , kao što smo mi sad rakicevica , neznam čemu frka ovolika.

Wllaxy

pre 7 godina

ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.
(dobro je ali bogu hvala nece dugo, 06. oktobar 2016 10:34)

Da, da, divni ljudi dolaze - poput Pavlovića ili Murića koji udaraju ispod pojasa ili sa leđa nakon završetka utakmice...

Karaburac

pre 7 godina

Može malo o Vujaniću,Bogdanoviću,Stanojeviću,Tomaseviću i ostalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (toza, 6. oktobar 2016 09:44) # Link komentara

Moze evo, Beara, Zebec, Vasovic,Pancev, Savicevic...hoces jos panteru.

Tadic - Dacic titule

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.
(Luke Babbitt gravedigger, 06. oktobar 2016 10:11)

Na osnovu cega da ga suspendije, ajde objasni nam ? Pre ce partizan dobiti suspenziju zbog potpisivanja predugovora dok ovaj ima jos godinu dana ugovora .

duca

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala

Petronije

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 6. oktobar 2016 09:35) # Link komentara

Tako ste govorili i prošle i pretprošle godine... a, ako vas teše reči velikog maga, jednom će se i ova decenija, bivšom zvati. Uputio bih ti sportski pozdrav, ali nećeš razumeti.

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...

tarabic

pre 7 godina

Rakicevic je potpisao ugovor olovkom sa logoom SNS. ok.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mladen, 6. oktobar 2016 09:50)

Kad DS-ove i SPS-ove ne pisu kao nekad.

dzoni

pre 7 godina

Duco ja ti kazem argumentovano fa ste Djuru Ostojica uzeli sa priprema i doveli ga kao drugog centra, Jovo Stanojevic je bio prvi. U Zvezdi je bio projektovan za prvog centra, pred tu sezonu ste i Vujanica volsebno doveli, Luku Bogdanovica ste oteli iako mu se nista nije dugovalo, po direktivi, kakvih 300 000 obestecenja, vi ni pekaru 'leba u to vreme niste placali, ARGUMENTOVANO!!!Objavite komentar.

Claudio KoCannigia

pre 7 godina

Alo, napraviste od drugog pleja Metalca prvog pleja Golden Stejta?! Decko pre svega nema kvalitet za Partizan jer na toj poziciji su od njega mnogo bolji igraci i Ratkovica i Hatcher. Dakle, vodio se logikom. Zvezda ima samo prvog pleja Jovica i nema drugog, Rebica niko nikad nece smatrati za ozbiljnog igraca... U Partizanu cak ne bi imao mesta ni na dvojci koju pokrivaju Vanja i Robinson... Dakle, srecno mu bilo u Zvezdi iako je gotovo izvesno da mu se sprema sudbina Nastica iz prosle sezone tj ako dodju jos 2-3 stranca on nece biti ni medju 12 igraca u ABA i EL...

Silver Surfer

pre 7 godina

I Divac je potpisao predugovor sa Zvezdom pa je zavrsio u Partizanu. Nesto slicno desavalo se i u fudbalu. Savicevic je bio na pragu Partizana ali je na kraju zavrsio u Zvezdi. Mozda je najinteresantniji prelazak Refika Sabanadzovica u Zvezdu. On bio vidjen u redovima Partizana, skoro je sve bilo ozvaniceno, navijaci Partizana okupljeni ispred sluzbenih prostorija i stadiona (u to vreme postojao je obicaj da se proslavljaju potpisani ugovori sa novim igracima) tada su pevali pesmu "Refike, Refike, ole, ole" da bi se na kraju zvanicno objavilo da je Sabanadzovic potpisao za Zvezdu. Nije ovo nista novo i ovakve stvari su se desavale i desavace se. A uvek pece i nervira one koji su u toj igri izgubili.

Luke Babbitt gravedigger

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.

Vlada

pre 7 godina

Tozo, Jovo Stanojevic nije presao direktno, vec je imao klub izmedju. Tomasevic je otisao posle Partizana u Buducnost tako da su i njega vodili sportski ili novcani motivi. Za Vujanica i Bogdanovica ne znam, pa ne bi komentarisao. Ali isto po tvojoj logici mogu da kazem da ste oteli Kinzija, Balabana, Vitkovca pa ga mi opet oteli vama...itd.

mikson82

pre 7 godina

Što od ponedeljka, pa neće tzv. "derbi" (mada poslednjih par godina i nije derbi) sledeće nedelje. Todoriću, ne zamlaćuj narod, a pre svega sopstvene navijače koje poštujem iako nisam pripadnik istih. Rakićevićem se bavi tek pred derbi jer je sve ostalo suvišno. Predugovor potpisati sa nekim ko ima važeći ugovor sa Metalcem u slučaju da nisi uplatio obeštećenje klubu čiji je on trenutno bio član, stupa na snagu tek onda kada ugovor mladog Rakićevića sa Metalcem bude raskinut ili istekne. Do toga nije došlo, već su Metalac, Zvezda i Rakićević odradili to onako kako se zakonski radi (zvezda obeštećenje metalcu, pa ugovor sa Rakićevićem ) i to je to. Ne ulazim u to ko je prvi zainteresovan, ko je koga preoteo, kako je ko gde završio i sl. Toga je uvek i bilo i biće, ni Divac nije baš čisto otišao u Partizan, ali to nije ni važno - niti ga zbog toga manje poštujem i cenim niti me to zanima. Prosto igrao čoek u Partizanu, navijam za Zvezdu, poštujem ga i volim kao košarkaša, voleo sam ga do neba u reprezentaciji i idemo dalje... Pozdrav za sve normalne ljubitelje sporta i košarke (ali ne za Tegeltije, Koromane i sl. nevažno sa koje su strane brda ;) ) I još nešto, ljudi igraju za pare, za slavu, za buduće ugovore... kao što i mi radimo za platu, pa bih i ja prešao u konkurentsku firmu da mi ponude bolje uslove, mogućnost napredovanja i sl. i to nikada nisam ni od koga u firmi ni krio ! Konkretno da sam košarkaš, da Partizan igra EL, igrao bih za vas, što da ne ???

Mile

pre 7 godina

Ne moze se potpisati predugovor sa igracem koji ima vazeci ugovor sa drugim klubom, tj. moze, ali takav ugovor nije punovazan, nema pravno dejstvo i ne obavezuje nijednu stranu. Rakicevic je do prosle sedmice imao vazeci ugovor sa Metalcem i bio njihov igrac, tako da, ukoliko je potpisao predugovor sa Partizanom, taj predugovor nije punovazan. Ako su mu isplatili nekakav novac, onda to mogu potrazivati po osnovu pravno neosnovanog obogacenja.

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..

dobro je ali bogu hvala nece dugo

pre 7 godina

nek je otišao i nek je živ i zdrav niko pa ni on na silu ne dolazi u partizan već isključivo iz ljubavi. ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.

Grobar sa Kosova

pre 7 godina

Nula od igraca i talenta,drvo najobicnije,nista ne zna bukvalno.Zvezda ga je uzela samo jer se Partizan navodno interesovao a ustvari ih je navukao kao za Brauna i Dangubica.Jedan Aranitovic je za ovog bog kosarke,za Radanova da i ne pricam.

lovernj

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 06. oktobar 2016 09:51)
A vi kao niste zvezdi skidali igrače kad ste mogli... Koliki licemer trebaš da budeš da se žališ što tebi neko radi isto ono što si ti njemu juče... Što je najjače nigde ne možeš da pročitaš nešto tipa "mi ovo nikad nismo radili"_jer su i sami svesni koliko bi to smešno zvučalo

gile

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to

Nešo Pudla

pre 7 godina

Ako misliš da će ti bilo koj navijač Partizana poverovati da će biti išta od toga grdno se varaš!!! Dobio si naređenje sa vrha da ne talasaš mnogo i to je...podvićeš rep isto ko i za EK

Čovek iz senke

pre 7 godina

Ponedeljak? Kakav bre ponedeljak, ima ko će da sprema ekipu, ako se ne oglasite povodom ovoga u vidu tužbe na adresu Rakićevića marš napolje svi iz kluba...osim Džikića naravno.

assa

pre 7 godina

A sta je sa aranitovicem i on je u zvezdi,ovaj nece videti parketa,imaju previse igrac na toj poziciji,poslace ga u fmp,uzeli su ga samo da ne bi dosao u partizan,srecno vam bilo.Mi podhitno umesto vrabca da dovedemo nekog i osvajamo aba.

M

pre 7 godina

@ Čovek iz senke
Tuzbu moze da dobije samo Partizan i to od Metalca! Dali su pare igracu koji je pod ugovorom sa drugim klubom!!! Zasto su mu dali pare: Da trazi raskid ugovora i da dodje kao slobodan igrac bez obestecenja u Partizan? Da ne potpisuje nov ugovor sa Metalcem? Platili su mu da osteti klub koji ga placa i za koji igra! Sramota! I jos ispada da je Partizan ostecen nesto......smesno

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...

Savatiye

pre 7 godina

Rakićević je već pojeo više od dva kilograma dobijenog kikirikija. Treba pomenuti i to da je već boravio kod Bogdanove mame i pojeo više od deset sarmica. Disk sa kompilacijama najboljih hitova Gansa, Metalike i grupe ZZ Top je takodje preslušao. Tako da će KK Partizan ove činjenice iskoristiti protiv ovog igrača i KK Crvena Zvezda.
Ovi što pričaju da je Rakićević još prošle godine dobio novac od KK Partizan treba da je sramota, jer svi znamo da je KK Partizan raspolagao sa samo 270.000 evra za celu sezonu.
Tako da puna podrška za Partizan od jednog Zvezdaša. Red je da se napokon uvede red ovde. Dosta je bilo otimanja igrača iz KK Partizan od strane KK Crvena Zvezda, KK Hemofarm, KK FMP, KK Vojvodina i ostalih.

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...

gile

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to

Nešo Pudla

pre 7 godina

Ako misliš da će ti bilo koj navijač Partizana poverovati da će biti išta od toga grdno se varaš!!! Dobio si naređenje sa vrha da ne talasaš mnogo i to je...podvićeš rep isto ko i za EK

Savatiye

pre 7 godina

Rakićević je već pojeo više od dva kilograma dobijenog kikirikija. Treba pomenuti i to da je već boravio kod Bogdanove mame i pojeo više od deset sarmica. Disk sa kompilacijama najboljih hitova Gansa, Metalike i grupe ZZ Top je takodje preslušao. Tako da će KK Partizan ove činjenice iskoristiti protiv ovog igrača i KK Crvena Zvezda.
Ovi što pričaju da je Rakićević još prošle godine dobio novac od KK Partizan treba da je sramota, jer svi znamo da je KK Partizan raspolagao sa samo 270.000 evra za celu sezonu.
Tako da puna podrška za Partizan od jednog Zvezdaša. Red je da se napokon uvede red ovde. Dosta je bilo otimanja igrača iz KK Partizan od strane KK Crvena Zvezda, KK Hemofarm, KK FMP, KK Vojvodina i ostalih.

Čovek iz senke

pre 7 godina

Ponedeljak? Kakav bre ponedeljak, ima ko će da sprema ekipu, ako se ne oglasite povodom ovoga u vidu tužbe na adresu Rakićevića marš napolje svi iz kluba...osim Džikića naravno.

mikson82

pre 7 godina

Što od ponedeljka, pa neće tzv. "derbi" (mada poslednjih par godina i nije derbi) sledeće nedelje. Todoriću, ne zamlaćuj narod, a pre svega sopstvene navijače koje poštujem iako nisam pripadnik istih. Rakićevićem se bavi tek pred derbi jer je sve ostalo suvišno. Predugovor potpisati sa nekim ko ima važeći ugovor sa Metalcem u slučaju da nisi uplatio obeštećenje klubu čiji je on trenutno bio član, stupa na snagu tek onda kada ugovor mladog Rakićevića sa Metalcem bude raskinut ili istekne. Do toga nije došlo, već su Metalac, Zvezda i Rakićević odradili to onako kako se zakonski radi (zvezda obeštećenje metalcu, pa ugovor sa Rakićevićem ) i to je to. Ne ulazim u to ko je prvi zainteresovan, ko je koga preoteo, kako je ko gde završio i sl. Toga je uvek i bilo i biće, ni Divac nije baš čisto otišao u Partizan, ali to nije ni važno - niti ga zbog toga manje poštujem i cenim niti me to zanima. Prosto igrao čoek u Partizanu, navijam za Zvezdu, poštujem ga i volim kao košarkaša, voleo sam ga do neba u reprezentaciji i idemo dalje... Pozdrav za sve normalne ljubitelje sporta i košarke (ali ne za Tegeltije, Koromane i sl. nevažno sa koje su strane brda ;) ) I još nešto, ljudi igraju za pare, za slavu, za buduće ugovore... kao što i mi radimo za platu, pa bih i ja prešao u konkurentsku firmu da mi ponude bolje uslove, mogućnost napredovanja i sl. i to nikada nisam ni od koga u firmi ni krio ! Konkretno da sam košarkaš, da Partizan igra EL, igrao bih za vas, što da ne ???

tarabic

pre 7 godina

Rakicevic je potpisao ugovor olovkom sa logoom SNS. ok.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mladen, 6. oktobar 2016 09:50)

Kad DS-ove i SPS-ove ne pisu kao nekad.

M

pre 7 godina

@ Čovek iz senke
Tuzbu moze da dobije samo Partizan i to od Metalca! Dali su pare igracu koji je pod ugovorom sa drugim klubom!!! Zasto su mu dali pare: Da trazi raskid ugovora i da dodje kao slobodan igrac bez obestecenja u Partizan? Da ne potpisuje nov ugovor sa Metalcem? Platili su mu da osteti klub koji ga placa i za koji igra! Sramota! I jos ispada da je Partizan ostecen nesto......smesno

assa

pre 7 godina

A sta je sa aranitovicem i on je u zvezdi,ovaj nece videti parketa,imaju previse igrac na toj poziciji,poslace ga u fmp,uzeli su ga samo da ne bi dosao u partizan,srecno vam bilo.Mi podhitno umesto vrabca da dovedemo nekog i osvajamo aba.

lovernj

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 06. oktobar 2016 09:51)
A vi kao niste zvezdi skidali igrače kad ste mogli... Koliki licemer trebaš da budeš da se žališ što tebi neko radi isto ono što si ti njemu juče... Što je najjače nigde ne možeš da pročitaš nešto tipa "mi ovo nikad nismo radili"_jer su i sami svesni koliko bi to smešno zvučalo

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...

dzoni

pre 7 godina

Duco ja ti kazem argumentovano fa ste Djuru Ostojica uzeli sa priprema i doveli ga kao drugog centra, Jovo Stanojevic je bio prvi. U Zvezdi je bio projektovan za prvog centra, pred tu sezonu ste i Vujanica volsebno doveli, Luku Bogdanovica ste oteli iako mu se nista nije dugovalo, po direktivi, kakvih 300 000 obestecenja, vi ni pekaru 'leba u to vreme niste placali, ARGUMENTOVANO!!!Objavite komentar.

Wllaxy

pre 7 godina

ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.
(dobro je ali bogu hvala nece dugo, 06. oktobar 2016 10:34)

Da, da, divni ljudi dolaze - poput Pavlovića ili Murića koji udaraju ispod pojasa ili sa leđa nakon završetka utakmice...

Mile

pre 7 godina

Ne moze se potpisati predugovor sa igracem koji ima vazeci ugovor sa drugim klubom, tj. moze, ali takav ugovor nije punovazan, nema pravno dejstvo i ne obavezuje nijednu stranu. Rakicevic je do prosle sedmice imao vazeci ugovor sa Metalcem i bio njihov igrac, tako da, ukoliko je potpisao predugovor sa Partizanom, taj predugovor nije punovazan. Ako su mu isplatili nekakav novac, onda to mogu potrazivati po osnovu pravno neosnovanog obogacenja.

Petronije

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 6. oktobar 2016 09:35) # Link komentara

Tako ste govorili i prošle i pretprošle godine... a, ako vas teše reči velikog maga, jednom će se i ova decenija, bivšom zvati. Uputio bih ti sportski pozdrav, ali nećeš razumeti.

dobro je ali bogu hvala nece dugo

pre 7 godina

nek je otišao i nek je živ i zdrav niko pa ni on na silu ne dolazi u partizan već isključivo iz ljubavi. ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.

Silver Surfer

pre 7 godina

I Divac je potpisao predugovor sa Zvezdom pa je zavrsio u Partizanu. Nesto slicno desavalo se i u fudbalu. Savicevic je bio na pragu Partizana ali je na kraju zavrsio u Zvezdi. Mozda je najinteresantniji prelazak Refika Sabanadzovica u Zvezdu. On bio vidjen u redovima Partizana, skoro je sve bilo ozvaniceno, navijaci Partizana okupljeni ispred sluzbenih prostorija i stadiona (u to vreme postojao je obicaj da se proslavljaju potpisani ugovori sa novim igracima) tada su pevali pesmu "Refike, Refike, ole, ole" da bi se na kraju zvanicno objavilo da je Sabanadzovic potpisao za Zvezdu. Nije ovo nista novo i ovakve stvari su se desavale i desavace se. A uvek pece i nervira one koji su u toj igri izgubili.

Tadic - Dacic titule

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.
(Luke Babbitt gravedigger, 06. oktobar 2016 10:11)

Na osnovu cega da ga suspendije, ajde objasni nam ? Pre ce partizan dobiti suspenziju zbog potpisivanja predugovora dok ovaj ima jos godinu dana ugovora .

Grobar sa Kosova

pre 7 godina

Nula od igraca i talenta,drvo najobicnije,nista ne zna bukvalno.Zvezda ga je uzela samo jer se Partizan navodno interesovao a ustvari ih je navukao kao za Brauna i Dangubica.Jedan Aranitovic je za ovog bog kosarke,za Radanova da i ne pricam.

Vlada

pre 7 godina

Tozo, Jovo Stanojevic nije presao direktno, vec je imao klub izmedju. Tomasevic je otisao posle Partizana u Buducnost tako da su i njega vodili sportski ili novcani motivi. Za Vujanica i Bogdanovica ne znam, pa ne bi komentarisao. Ali isto po tvojoj logici mogu da kazem da ste oteli Kinzija, Balabana, Vitkovca pa ga mi opet oteli vama...itd.

Petronije

pre 7 godina

@karaburac. Zebec, igrao u Partizanu sedam godina a onda dve u Zvezdi. Vasović pet godina u Partizanu, godinu u Zvezdi, pa opet dve u Partizanu. Savićević i Pančev? Smešno! Mi smo tada za vas bili Barselona, bilo bi smešno da su prešli u Partizan. Dilema je bila igrati Ligu Šampiona ili gubiti od Fljamurtarija. Još nešto, ovde se priča o košarci. 20 godina je kod vas dolazilo sve što valja zato što ste bili bolji. Sve je isto, samo se kolo okrenulo. Momci i dalje dolaze da igraju Evroligu... samo u drugi klub

Claudio KoCannigia

pre 7 godina

Alo, napraviste od drugog pleja Metalca prvog pleja Golden Stejta?! Decko pre svega nema kvalitet za Partizan jer na toj poziciji su od njega mnogo bolji igraci i Ratkovica i Hatcher. Dakle, vodio se logikom. Zvezda ima samo prvog pleja Jovica i nema drugog, Rebica niko nikad nece smatrati za ozbiljnog igraca... U Partizanu cak ne bi imao mesta ni na dvojci koju pokrivaju Vanja i Robinson... Dakle, srecno mu bilo u Zvezdi iako je gotovo izvesno da mu se sprema sudbina Nastica iz prosle sezone tj ako dodju jos 2-3 stranca on nece biti ni medju 12 igraca u ABA i EL...

rosonero

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala
(duca, 06. oktobar 2016 11:11)

niste doveli ni jednog na kvarno, potpisali ste ih legalno , kao što smo mi sad rakicevica , neznam čemu frka ovolika.

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi.. 
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18) 

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09) 

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..
(lohmi, 06. oktobar 2016 13:27)

Не бих рекао да су толико имагинарне поред силног захваљивања управе твог клуба са Пековићем на челу том истом СНС-у. Беше и Вујошевић лично захваљиваше Вучићу на спонзорима? Ако сам негде погрешио, исправи ме, и ако треба још нешто да ти појасним слободно пиши :)

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..

Luke Babbitt gravedigger

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.

Karaburac

pre 7 godina

Može malo o Vujaniću,Bogdanoviću,Stanojeviću,Tomaseviću i ostalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (toza, 6. oktobar 2016 09:44) # Link komentara

Moze evo, Beara, Zebec, Vasovic,Pancev, Savicevic...hoces jos panteru.

duca

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala

Brica

pre 7 godina

Pazi ga subjektivni koji pise o gospodstvu a ugasili Radnicki i pokupili igrace.Da moze se pregovarati sa igracem i potpisati predugovor uz dozvolu kluba ili ukoliko igrac nije primio platu sest meseci slobodan je u izboru nove sredine,pitaj Djordja Gagulu.

ak47

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 6. oktobar 2016 09:10) # Link komentara



Druze, ako bolje procitas svoj komentar shvatices sustinu tvog posta... Bilo je galame dok zvezda ne postane sampion....

P.S. Post se odnosi na kao komentar, a ne na post od 12, 13 godina...

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09)

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...

Savatiye

pre 7 godina

Rakićević je već pojeo više od dva kilograma dobijenog kikirikija. Treba pomenuti i to da je već boravio kod Bogdanove mame i pojeo više od deset sarmica. Disk sa kompilacijama najboljih hitova Gansa, Metalike i grupe ZZ Top je takodje preslušao. Tako da će KK Partizan ove činjenice iskoristiti protiv ovog igrača i KK Crvena Zvezda.
Ovi što pričaju da je Rakićević još prošle godine dobio novac od KK Partizan treba da je sramota, jer svi znamo da je KK Partizan raspolagao sa samo 270.000 evra za celu sezonu.
Tako da puna podrška za Partizan od jednog Zvezdaša. Red je da se napokon uvede red ovde. Dosta je bilo otimanja igrača iz KK Partizan od strane KK Crvena Zvezda, KK Hemofarm, KK FMP, KK Vojvodina i ostalih.

gile

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to

assa

pre 7 godina

A sta je sa aranitovicem i on je u zvezdi,ovaj nece videti parketa,imaju previse igrac na toj poziciji,poslace ga u fmp,uzeli su ga samo da ne bi dosao u partizan,srecno vam bilo.Mi podhitno umesto vrabca da dovedemo nekog i osvajamo aba.

Nešo Pudla

pre 7 godina

Ako misliš da će ti bilo koj navijač Partizana poverovati da će biti išta od toga grdno se varaš!!! Dobio si naređenje sa vrha da ne talasaš mnogo i to je...podvićeš rep isto ko i za EK

Čovek iz senke

pre 7 godina

Ponedeljak? Kakav bre ponedeljak, ima ko će da sprema ekipu, ako se ne oglasite povodom ovoga u vidu tužbe na adresu Rakićevića marš napolje svi iz kluba...osim Džikića naravno.

dobro je ali bogu hvala nece dugo

pre 7 godina

nek je otišao i nek je živ i zdrav niko pa ni on na silu ne dolazi u partizan već isključivo iz ljubavi. ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.

Karaburac

pre 7 godina

Može malo o Vujaniću,Bogdanoviću,Stanojeviću,Tomaseviću i ostalima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (toza, 6. oktobar 2016 09:44) # Link komentara

Moze evo, Beara, Zebec, Vasovic,Pancev, Savicevic...hoces jos panteru.

Luke Babbitt gravedigger

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.

duca

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala

Grobar sa Kosova

pre 7 godina

Nula od igraca i talenta,drvo najobicnije,nista ne zna bukvalno.Zvezda ga je uzela samo jer se Partizan navodno interesovao a ustvari ih je navukao kao za Brauna i Dangubica.Jedan Aranitovic je za ovog bog kosarke,za Radanova da i ne pricam.

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..

Vlada

pre 7 godina

Tozo, Jovo Stanojevic nije presao direktno, vec je imao klub izmedju. Tomasevic je otisao posle Partizana u Buducnost tako da su i njega vodili sportski ili novcani motivi. Za Vujanica i Bogdanovica ne znam, pa ne bi komentarisao. Ali isto po tvojoj logici mogu da kazem da ste oteli Kinzija, Balabana, Vitkovca pa ga mi opet oteli vama...itd.

Claudio KoCannigia

pre 7 godina

Alo, napraviste od drugog pleja Metalca prvog pleja Golden Stejta?! Decko pre svega nema kvalitet za Partizan jer na toj poziciji su od njega mnogo bolji igraci i Ratkovica i Hatcher. Dakle, vodio se logikom. Zvezda ima samo prvog pleja Jovica i nema drugog, Rebica niko nikad nece smatrati za ozbiljnog igraca... U Partizanu cak ne bi imao mesta ni na dvojci koju pokrivaju Vanja i Robinson... Dakle, srecno mu bilo u Zvezdi iako je gotovo izvesno da mu se sprema sudbina Nastica iz prosle sezone tj ako dodju jos 2-3 stranca on nece biti ni medju 12 igraca u ABA i EL...

lovernj

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 06. oktobar 2016 09:51)
A vi kao niste zvezdi skidali igrače kad ste mogli... Koliki licemer trebaš da budeš da se žališ što tebi neko radi isto ono što si ti njemu juče... Što je najjače nigde ne možeš da pročitaš nešto tipa "mi ovo nikad nismo radili"_jer su i sami svesni koliko bi to smešno zvučalo

M

pre 7 godina

@ Čovek iz senke
Tuzbu moze da dobije samo Partizan i to od Metalca! Dali su pare igracu koji je pod ugovorom sa drugim klubom!!! Zasto su mu dali pare: Da trazi raskid ugovora i da dodje kao slobodan igrac bez obestecenja u Partizan? Da ne potpisuje nov ugovor sa Metalcem? Platili su mu da osteti klub koji ga placa i za koji igra! Sramota! I jos ispada da je Partizan ostecen nesto......smesno

Wllaxy

pre 7 godina

ne zaboravite da u partizan dolaze prvo dobri ljudi a ne dobri i vrhunski igrači.
(dobro je ali bogu hvala nece dugo, 06. oktobar 2016 10:34)

Da, da, divni ljudi dolaze - poput Pavlovića ili Murića koji udaraju ispod pojasa ili sa leđa nakon završetka utakmice...

ak47

pre 7 godina

a sto bi se bavili?momak potpisao za zvijezdu i pozdrav.vi kao da niste milion puta krali igrace.a i vidite koliko je mirnija aba liga od kad vise vi ne mozete da galamite...svako normalno prihvati poraze i pobjede i to je to
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gile, 6. oktobar 2016 09:10) # Link komentara



Druze, ako bolje procitas svoj komentar shvatices sustinu tvog posta... Bilo je galame dok zvezda ne postane sampion....

P.S. Post se odnosi na kao komentar, a ne na post od 12, 13 godina...

lohmi

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08)

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09)

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..

Tadic - Dacic titule

pre 7 godina

Samo ga blokirajte lagano na godinu dana i sve će biti okej.Neka prodaje semenke po " pioniru" to vreme i neka uživa.
(Luke Babbitt gravedigger, 06. oktobar 2016 10:11)

Na osnovu cega da ga suspendije, ajde objasni nam ? Pre ce partizan dobiti suspenziju zbog potpisivanja predugovora dok ovaj ima jos godinu dana ugovora .

tarabic

pre 7 godina

Rakicevic je potpisao ugovor olovkom sa logoom SNS. ok.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mladen, 6. oktobar 2016 09:50)

Kad DS-ove i SPS-ove ne pisu kao nekad.

mikson82

pre 7 godina

Što od ponedeljka, pa neće tzv. "derbi" (mada poslednjih par godina i nije derbi) sledeće nedelje. Todoriću, ne zamlaćuj narod, a pre svega sopstvene navijače koje poštujem iako nisam pripadnik istih. Rakićevićem se bavi tek pred derbi jer je sve ostalo suvišno. Predugovor potpisati sa nekim ko ima važeći ugovor sa Metalcem u slučaju da nisi uplatio obeštećenje klubu čiji je on trenutno bio član, stupa na snagu tek onda kada ugovor mladog Rakićevića sa Metalcem bude raskinut ili istekne. Do toga nije došlo, već su Metalac, Zvezda i Rakićević odradili to onako kako se zakonski radi (zvezda obeštećenje metalcu, pa ugovor sa Rakićevićem ) i to je to. Ne ulazim u to ko je prvi zainteresovan, ko je koga preoteo, kako je ko gde završio i sl. Toga je uvek i bilo i biće, ni Divac nije baš čisto otišao u Partizan, ali to nije ni važno - niti ga zbog toga manje poštujem i cenim niti me to zanima. Prosto igrao čoek u Partizanu, navijam za Zvezdu, poštujem ga i volim kao košarkaša, voleo sam ga do neba u reprezentaciji i idemo dalje... Pozdrav za sve normalne ljubitelje sporta i košarke (ali ne za Tegeltije, Koromane i sl. nevažno sa koje su strane brda ;) ) I još nešto, ljudi igraju za pare, za slavu, za buduće ugovore... kao što i mi radimo za platu, pa bih i ja prešao u konkurentsku firmu da mi ponude bolje uslove, mogućnost napredovanja i sl. i to nikada nisam ni od koga u firmi ni krio ! Konkretno da sam košarkaš, da Partizan igra EL, igrao bih za vas, što da ne ???

dzoni

pre 7 godina

Duco ja ti kazem argumentovano fa ste Djuru Ostojica uzeli sa priprema i doveli ga kao drugog centra, Jovo Stanojevic je bio prvi. U Zvezdi je bio projektovan za prvog centra, pred tu sezonu ste i Vujanica volsebno doveli, Luku Bogdanovica ste oteli iako mu se nista nije dugovalo, po direktivi, kakvih 300 000 obestecenja, vi ni pekaru 'leba u to vreme niste placali, ARGUMENTOVANO!!!Objavite komentar.

Petronije

pre 7 godina

Jednom će se i ovo lane zvati. Kraj citata.
(FENIX, 6. oktobar 2016 09:35) # Link komentara

Tako ste govorili i prošle i pretprošle godine... a, ako vas teše reči velikog maga, jednom će se i ova decenija, bivšom zvati. Uputio bih ti sportski pozdrav, ali nećeš razumeti.

Mile

pre 7 godina

Ne moze se potpisati predugovor sa igracem koji ima vazeci ugovor sa drugim klubom, tj. moze, ali takav ugovor nije punovazan, nema pravno dejstvo i ne obavezuje nijednu stranu. Rakicevic je do prosle sedmice imao vazeci ugovor sa Metalcem i bio njihov igrac, tako da, ukoliko je potpisao predugovor sa Partizanom, taj predugovor nije punovazan. Ako su mu isplatili nekakav novac, onda to mogu potrazivati po osnovu pravno neosnovanog obogacenja.

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi..
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18)

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће...

Brica

pre 7 godina

Pazi ga subjektivni koji pise o gospodstvu a ugasili Radnicki i pokupili igrace.Da moze se pregovarati sa igracem i potpisati predugovor uz dozvolu kluba ili ukoliko igrac nije primio platu sest meseci slobodan je u izboru nove sredine,pitaj Djordja Gagulu.

Petronije

pre 7 godina

@karaburac. Zebec, igrao u Partizanu sedam godina a onda dve u Zvezdi. Vasović pet godina u Partizanu, godinu u Zvezdi, pa opet dve u Partizanu. Savićević i Pančev? Smešno! Mi smo tada za vas bili Barselona, bilo bi smešno da su prešli u Partizan. Dilema je bila igrati Ligu Šampiona ili gubiti od Fljamurtarija. Još nešto, ovde se priča o košarci. 20 godina je kod vas dolazilo sve što valja zato što ste bili bolji. Sve je isto, samo se kolo okrenulo. Momci i dalje dolaze da igraju Evroligu... samo u drugi klub

Subjektivni

pre 7 godina

На коју фору можете да потпишете предуговор са играчем који има вишегодишњи уговор са својим клубом? Уместо да сте као господа платили обештећење Металцу и спасили их финансијских мука, ви потписујуте предуговоре у нади да ће играч раскинути постојећи уговор па да вам дође за џаба (институционално од вас, нема шта), а после кад неко улети са кинтом и прво плати обештећење па онда преговара са играчем (иначе то тако иде, али не знате ви то), онда кукате Човић, Вучић, ЦИА, БИА, Ватикан... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 09:08) 

Da tako to ide,hvala što si nam objasnio,olovka nije bitna,važno je da radi.. 
(lohmi, 06. oktobar 2016 10:18) 

Оловку му је при потписивању уговора поклонио Пековић који добије по пар комада сваки пут кад државни спонзор дође у Партизан. Нема више човек где да држи те хемијске па дели, шта ће... 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Subjektivni, 6. oktobar 2016 11:09) 

Da,hvala još jednom na objašnjenju,ali ima jedna bitna stvar,ti te olovke sanjaš i maštaš o njima a ova u njegovim rukama se vidi lepo i jasno..Tu je i ceo problem,sto neko i pored očiju ne vidi neke stvari ali ima zato bujnu maštu..
(lohmi, 06. oktobar 2016 13:27)

Не бих рекао да су толико имагинарне поред силног захваљивања управе твог клуба са Пековићем на челу том истом СНС-у. Беше и Вујошевић лично захваљиваше Вучићу на спонзорима? Ако сам негде погрешио, исправи ме, и ако треба још нешто да ти појасним слободно пиши :)

rosonero

pre 7 godina

Cinjenica je da niko ne moze Covicevom klubu da zabrani koga ce da dovede, i mi Grobari tu treba da cutimo. Ali recite mi samo koji su to igraci koje je Partizan godinama unazad dovodio na ovakav nacin, otimao igrace Zvezdi, slabio druge ekipe namerno i sl.? Navedite mi primer, a ne da slusam od vas SNS botova isto sto govori i vas predsednik, a svi znamo koliko covek čaze i koliki je manipulator. Samo mi dajte primere, argumentovane. Hvala
(duca, 06. oktobar 2016 11:11)

niste doveli ni jednog na kvarno, potpisali ste ih legalno , kao što smo mi sad rakicevica , neznam čemu frka ovolika.

Silver Surfer

pre 7 godina

I Divac je potpisao predugovor sa Zvezdom pa je zavrsio u Partizanu. Nesto slicno desavalo se i u fudbalu. Savicevic je bio na pragu Partizana ali je na kraju zavrsio u Zvezdi. Mozda je najinteresantniji prelazak Refika Sabanadzovica u Zvezdu. On bio vidjen u redovima Partizana, skoro je sve bilo ozvaniceno, navijaci Partizana okupljeni ispred sluzbenih prostorija i stadiona (u to vreme postojao je obicaj da se proslavljaju potpisani ugovori sa novim igracima) tada su pevali pesmu "Refike, Refike, ole, ole" da bi se na kraju zvanicno objavilo da je Sabanadzovic potpisao za Zvezdu. Nije ovo nista novo i ovakve stvari su se desavale i desavace se. A uvek pece i nervira one koji su u toj igri izgubili.