Fudbal 280

Sreda, 28.09.2016.

20:11

ANKETA – Da li vam se sviđaju novi dresovi Srbije?

Fudbalska reprezentacija Srbije dobila je nove dresove u kojima će nastupati u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine.

ANKETA – Da li vam se sviðaju novi dresovi Srbije? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

280 Komentari

Sortiraj po:

Дежурни филозоф

pre 7 godina

Не, ружни су ми. А и проблем је произвођач. Истекао је двогодишњи уговор са Амбром, a наши генијалаци ФСС-а га продужују уместо да покушају да потпишу уговор са Адидасом. Последњи пут смо се пласирали у други круг неког такмичења у Адидас опреми. Враћајте Адидас, ниједна добра репрезентација не носи Амбро опрему!

Teo

pre 7 godina

Kad vidim dres, ne mogu uopće pogodit koja je država.
Sva sreća pa smo mi Hrv. vizualno, idejno i dizajnerski prepoznati u cijelom svijetu na temelju kvadratića, slavnih "kockica"
I to je ono što je bit, da budeš vizualno prepoznatljiv, da te svatko zna !

Milosav

pre 7 godina

Ne svidja mi se to sto su oba dela iste boje pa izgleda nekako previse crveno ili previse belo. Ali nema veze neka oni pobedjuju a za boju nije vazno.

Boki

pre 7 godina

Pi kakav narod.sramota jedna.stidite se!!!samo nesto lose,nista ne valja.zapitajte se malo kakvi su vam zivoti i resite svi svoje probleme,pa cete biti pozitivniji.
Sta fali dresovima?
Dresovi ko dresovi,nema tu lep i ruzan.svaki dres koji nosi amblem drzave je meni lep,jer volim srbiju,eto zato.
Ovde se ne radi o igri ili uspesima,o tome mozete komentarisati posle neke utakmice,a ovde je rec samo o dresu koji je mnogim komentatorima CRN,a ne crven,jer su im zivoti izgleda crni i jadni!!!
Pozdrav dobrim ljudima i pozitivcima,a negativci nek lupaju minuse do mile volje.

Srpkinja

pre 7 godina

Plava boja me je uvek asocirala na Srbiju, na nešto čisto i uzvišeno. Crvena boja lepo stoji ženama, naročito crnkama, a muškarci u njoj deluju kao homoseksualci i mislim da će se njima samima još više smanjiti samopouzdanje u dresovima crvene boje, naročito ako još budu nosili crvene čarapice. Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali muškarci heteroseksualci se ne oblače rado u crveno, a ni ženama se ne sviđa da ih u crvenom vide.

Srpkinja

pre 7 godina

Još nešto-nije u redu da pozitivne odgovore u anketi podelite na dva dela, a negativne na tri, jer se tako namerno daje veća prednost pozitivnom odgovoru, iako je više ljudi glasalo protiv.

Ratko

pre 7 godina

Evo sada da pitam po stoti put mi nije jasno iz kog razloga ne stave prekoovog crvenog dresa napred četiri slova S ispisano belom bojom a na bele garniture četiri slova S ispisano sa crvenom bojom? To su sve znamenja po kojima bi bili prepoznatljivi, nešto tipa kockica kod Hrvatskih dresova. I to nikada ne menjati već samo dizajn.

zorz

pre 7 godina

Za ovog dole što nas obaveštava da je tito umro itd.... Jel nemci, englezi, italijani nose dresove u boji svojih zastava.... Jednostavno postoje neke stvari koje su lepe i koje su ružne. Meni je lično crvena boja bljak.

Major Marquis Warren

pre 7 godina

Za sve ove što traže plavi dres, newsflash: Drug Tito je umro, ustaški i četnički teroristi su pušteni iz rupa u kojima su smrdili pola veka, a kao rezultat smo dobili rasturenu otadžbinu i domovinu Jugoslaviju.
Dakle reprezentacija Jugoslavije više ne igra, a Srbija ima simbole različite od jugoslovenskih, prema tome reprezentacija Srbije nikada nije nosila Jugoslovenski plavi dres.

Srbija ne može da nosi plavi dres, dres Srbije je crveni, pomirite se sa činjenicama.
Umbro dresovi naše reprezentacije su daleko bolji u odnosu na prethodnog proizvođača, a to je posledica, kao što je neko već napomenuo, čuvene krilatice Umbra: http://freevector.co/wp-content/uploads/2012/09/umbro-2.png

- U M B R O – O N L Y - F O O T B A L L –

Kalimero

pre 7 godina

Naš dres je crveno-plavo-beli i tu nema pogovora i nikakvog ekserimenta proizvođača. FSS je tu da upozori proizvođača da se drži određenog standarda.Drugi (gostujući) komlete može biti beo u celini ili eventualno sa plavim šorcom. Dakle majica crvena, šorc plavi i bele štucne i tačka.

Zuki

pre 7 godina

Cista komedija
Nakon raspada Jugoslavije, sve drzave su jedva cekale da se odreknu plavih dresova, ne bi li ih podsecao na staru drzavu... I sad dvaest I kusur godina kasnije polovina njih igra u istim bojama. Makedonci, Crnogorci, Srbi u crvenim a Hrvati u crveno belim dresovima.
Ko Ruske komunjare neke

Bob Sent Kler

pre 7 godina

@ fudbalski ekspert

Ne znam da li si ironican, ali ako si npr. gledao film Boj na Kosovu, tamo Murat u trenutku pocetka boja kaze ovako: "Pomesale su se plave i zlatne srpske zastave sa crvenim i belim turskim barjacima".
Zaista me klot crvena asocira na duboko komunisticke zemlje poput SSSR-a, Kine, Poljske, zatim dominantno crvene nose 80% svetskih reprezentacija poput Turske, CG, Albanije, Makedonije, Danske, Norveske, Ceske, Hrvatske, Belgije, Luksemburga, Madjarske, Portugala, Spanije, Velsa, Jermenije, Belorusije itd., kao rezervne dresove nose ih Austrija, Rusija, Engleska, Bugarska, Gruzija, Moldavija i ko zna koliko van Evrope.
Iako je tacno da ne igraju dresovi, zaista mislim da bi vracanje plave boje bilo pun pogodak. Realno i svi Partizanovci tesko prihvataju ovu boju. Zamislite kako bi Zvezdasima bilo da sad reprezentacija postane crno bela. Treba misliti o tome jer reprezentacija smo svi mi!

Krs

pre 7 godina

Jugonostalgicari, Juge vam vise nema, pa time ni nametnute plave boje. Srbija je crvena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Hahaha...
Da, crvena ko Albanija, Makedonija, Crna Gora a donekle i Hrvatska

ceta plava

pre 7 godina

Plava boja deluje smirujuce, uspavljujuce na protivnika, dok crvena stimulise. Svi se secamo dobrih meceva dok smo bili Plavi a i pogledajte Hrvate sta su radili sa plavom bojom na proslom euru..

MiLaN

pre 7 godina

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)
(ten yard penalty, 29. septembar 2016 06:54)
Komentarises o Srpskom dresu,a pises "naSHem","znaCHi","joSH","viSHnja". Hajde ti lepo na dopunske casove iz naseg pravopisa,pa onda komentarisi o Srpskom dresu.

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

(Nik, 29. septembar 2016 00:44)
Moj komentar je bio sala ako nisi primetio.Nije kulturno pricati ljudima koje ne poznajes da lupetaju.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Можда би требало покушати са белом бојом као бојом прве гарнитуре, јер бела је једна од три боје на застави и бели нам је орао на грбу... а друга гарнитура црвено, плаво, бела... ја немам ништа ни против ових дресова, али морамо мало да променимо дизајн... дресови из 98-е најлепши икада...

Scholes

pre 7 godina

A kakvi su bili prosli? Od kako isterali Antica ne interesuje me uopste da ih gledam. Kao da ce nesto i da postignu. Nas novi moto je vazno je ucestvovati, jer gde god se kvalifikujemo pregaze nas kao nista.. Isto vazi i za klubove.. Bitno je uci u Evropsko takmicenje, ne da bi nesto postigao, nego da bi pijavice uzele kintu predvidjenu za grupnu fazu.

Petar

pre 7 godina

Kada su ~revolucionari~ dosli na vlast otisli su toliko daleko da su promenili tradicionalnu boju dresova. Sada fali na ovim crvenim i logo nekog splava. Ali i fudbal nam je u tom smislu: samo poziranje, a nikakav ucinak. O estetici da i ne pricam, tako dokle god nam je ovakav fudbal, odlicni su im ovi dresovi

ehhh

pre 7 godina

Još "Gazprom" na grudi i to je to. 
Jedna drzava, jedan vodja jedan klub.
(Ilić, 28. septembar 2016 20:24)

Sta su ti frustracije zbog zvezde...

Mirko

pre 7 godina

Ja i dalje želim da vidim one plave koje smo nosili decenijama... Istina ovaj beo je veoma lep, možda i najlepši naš dres i oprema koju sam video u reprezentaciji. Crvena mi se ne sviđa, nema veze što navijam za Zvezdu, ova crvena mi se ne sviđa, nemam osećaj da se radi o reprezentativnom dresu, možda o dresu nekog kluba ili nekog železničarskog društva :P
Vratite nam plave a ova bela može.

ima da se ojede, do krvi

pre 7 godina

Odvratan kroj, uz telo, nema nikakve veze sa sportskim zahtevima i potrebama.

Možda bi to i moglo da prođe da je u pitanju pamuk,
međutim, znamo svi kakav su krš od materijala sportski dresovi.

Predlažem kreatoru dresova da sam sebi napravi slip gaće od tog materijala
i da ih nosi na rekreaciji.

Max Cherry

pre 7 godina

I ja se slažem da Umbro kompletno crvena oprema najsrećnija za našu reprezentaciju. Sve najveće uspehe smo ostvarili u kompletno crvenoj opremi Umbro, a to nije slučajno. Dobro je poznato da crvena boja deluje zastrašujuće za protivnika (the effect of red colored shirts can be assigned to the event that red frightens or seems aggressive to opponents).
U šarenoj opremi delujemo kao klovnovi, a takvi su nam i rezultati sa šarenom opremom.

Reprezentacija Srbije mora da igra u kompletno crvenoj opremi Umbro (to su domaći, a gostujuća oprema je kompletno bela)!
http://media.gettyimages.com/photos/serbia-celebrate-with-the-fifa-u20-trophy-following-the-fifa-u20-cup-picture-id477838858
http://www.todayonline.com/sites/default/files/styles/photo_gallery_image_lightbox/public/22726904.JPG?itok=lJvMfhqL
http://media.gettyimages.com/photos/the-players-of-serbia-celebrate-beating-brazil-to-win-the-fifa-u20-picture-id477846132
http://cache1.asset-cache.net/gc/477838582-milos-veljkovic-of-serbia-celebrates-his-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=X7WJLa88Cweo9HktRLaNXqxeJpeu0DlUOQKm6wNXmc7rUlVT0PlPtPykePCml6vetGVbdYIetrhmf81K5540QQ%3D%3D

Nemanja

pre 7 godina

@ (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Zasto je plava boja boja Juge? Ppgledajte zastavu i, gle cuda videcete trobojku... Kako su to Francuzi plavi? Plava i bela po meni, esktetski je dosta lepse od ove ruzne crvene na ovim dresovima... A to sta je bilo u Jugi, pa necemo valjda ko Hrvati, da menjamo jezik da bi rekli - nije to onaj stari jezik, da menjamo boje i ostalo. Komplekse prepustimo njima...

portos

pre 7 godina

Ja mislim da je u pitanju sledeca stvar- koliko para, toliko muzike. Ovi nasi dogovore jeftiniju varijantu, jer im tako vise ostane za zezanje.

Pozdravi kući

pre 7 godina

Nije lose, mada deluje onako dandy, kao dresovi za kriket, pa jos sa kragnicom, bermudicama i strukirani. Dobro bi stajalo Novaku. Mozda bi trebalo ubaciti i neke RayBan-ke, sta znam...

Ne svidja mi se

pre 7 godina

Previse su uski I mnogo bi isticali tela sportista, a i crvena boja (ovo na slici ima samo malkice bele) je nekako vise za devojcice (ako hocete bas iskreno)...

Dejan CZ

pre 7 godina

Kad se prica vec o bojama...voleo bih gledati derbi nekad izmedju Zvezde i Partizana sa opremom Zvezda crveni dres crveni sorc brojevi beli...Partizan beli dresovi crni sorc brojevi crni...a ne stalno u straftastim varijantama...to bi me bar podsetilo na stariji period kada je fudbal bio svetkovina i kada je vladalo jedno pravo rivalsko sportsko cisto neukaljano vreme.

ten yard penalty

pre 7 godina

"jel ti to dres?.."....."ma djubrad,naguzili neke maloletnice...puuu!!"..."aaalooo,zzandar,neccu da delim cceliju sa ovim manijacima!"...

Milosh

pre 7 godina

Sta ce nam dresovi, kad se necemo kvalifikovati. Odnosno opet se spremamo za jos jedno takmicenje na koje necemo ici. Neka sami sebe finansiraju i mogu igrati i u opancima i dronjcima ako hoce i zele da igraju.

zapanjen

pre 7 godina

ne bije boj svetlo oruzje nego srce u junaka..izvinjavam se ako sam omasio citat..al hocu da kazem bas me briga u kom dresu igraju ako pobedjuju..a ovi nasi kako igraju nebi im pomoglo ni da imau S na grudima,gace preko helanki i crveni plast

Musava gugutka

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.
(navijac, 28. septembar 2016 23:32)

Ja mislim da treba da raspišemo referendum po tom pitanju.

hehe

pre 7 godina

Izgledaju kao dresovi bivseg reprezentacije SSSR ! Kome se to sviđa neka ih nosi. Dresovi moraju biti takvi da asociraju na srpsku državnu zastavu.

Gile

pre 7 godina

Ne znam sto smo se vezali za crvenu boju, koliko znam plava nam je centrlarna boja na zastavi. Italijani su odabrali plavu a zastava im je zeleno belo crvena. Mislim da nam je bilo lepse da smo plavu odabrali, jer Jugoslaviji koju su Srbi stvorili ta boja je bila znamenje.

MiIos

pre 7 godina

Ne.
Ovo su sveštenički dresovi. Crkva forsira i crvenu boju, i krst, i miroslavljeve fontove.
Zato bih ja sve suprotno. Plava boja, neki normalan font i nikakvi krstovi, ne igramo protiv vampira.

ten yard penalty

pre 7 godina

Raskinuti ugovor sa Umbrom uzeti Legea i Joma ipak je to naš nivo...
(Nešo Pudla, 28. septembar 2016 21:18)

Nivo nashe reprezentacije je "NAAI"!!!...

ten yard penalty

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju
(golubar, 28. septembar 2016 21:36)

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Umbro je jedini proizvodjac fudbalske opreme koji se specijalizovao iskljucivo za fudbal i to se vidi.
Jednostavno su daleko najbolji u poslu kojim se bave, a njihov neprevazidjeni stil proistekao iz bogate tradicije je nesto jedinstveno u fudbalu.
Novi dres Srbije je savrsenstvo u jednostavnosti, vidi se klasa kojom Umbro zraci.
Odluka da se ide na kompletno crvenu domacu opremu i kompletno belu gostujucu, je pogodak pravo u centar.
Crveno, plavo, bela genericka kombinacija prethodnih proizvodjaca je pravila od naseg tima grupu klovnova na terenu, bilo je ponizavajuce navijati za tim sa sarenom, infantilnom opremom.

Umbro je zasukao rukave i prosli put kada je izabrao savrsenu nijansu crvene u skladu sa nasom srednjovekovnom tradicijom (iz Boja na Kosovu), a font koji je kreiran je nesto najbolje vidjeno u istoriji nase reprezentacije, kreiran po ugledu na tradicionalna stara cirilicna slova.

ronin

pre 7 godina

hajde da ukinemo fudbal u Srbiji - nikad nismo imali dobre rezultate, a ulaganja su velika. preusmeriti novac u sportove u kojima smo tradicionalno dobri.

s.

pre 7 godina

Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .
(stručnjak, 28. septembar 2016 21:38)
blago nama kad imamo ovakve strucnjake.

ten yard penalty

pre 7 godina

Sad su super!....taman ko Severna Koreja!...lepp se "uklapaju u sveopshtu politichku prichu"....a ovi rezervni "bili"-ko splitski Hajduk....dresovi ko dresovi,ovakvi ili onakvi-to nema neke bitne veze..Ono SHTO IMA VEZE je da cce u tim dresovima igrati "POLUPOKRETNE BABE SA GERONTOLOGIJE",i brukati i taj dres i grb na njemu!...aj' zdravo...

Boris

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
@ Ti prijatelju nemaš zemlju više, prošlo je više od 25 godina komunjarskoga blagostanja, besplatnih mora, zimovanja, kolenica, butkica i četvorosobnog malog stana u kojem sad živite. Pi, zato smo i mali u svakom smislu jer i dalje postoje ljudi kao Vi, stidi se. Dresovi nisu ništa specijalno ali daleko su lepši od plavih.

neko iz gomile

pre 7 godina

@ (Zoran Ilic, 28. septembar 2016 22:23)

Nema reklama na fudbalskim reprezentativnim dresovima,toliko mora da se zna ako se prati fudbal.

pedja

pre 7 godina

ne moze dres da pomogne,mozes od zlata kosulje da im sijemo,diletanti inesposobni ostace kao do sada,NISTA oni mogu da postignu,to je grupa uobrazenih i nespososobnih ljudi ne zainteresovanih za ono sto naciji treba!

nemanja

pre 7 godina

Neki su samo istakli,mene zabrinjava odsustvo zapazanja kod komentatora, pa ljudi moji ovo su obicni dres i sorc na koje je nalepljen grb Srbije. Kakav dizajn bre, koji crni novi dresovi... Ne izgleda toliko lose, ali u ovo nije ulozen nikakav trud bukvalno jer su ovo obicne majice.

ticroo

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Protestant, 28. septembar 2016 23:57)

Pa ti, genije, onda lepo idi u crkvu da igraš fudbal.

Maxim

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?!
(Plavi, 28. septembar 2016 20:27)

A koja je tradicionalna? Da nije mozda plava - koje na tradicionalnom srpskom grbu (Obrenovica, preuzetom od Nemanjica) i nema?!?! Jos samo kad bi naveo argumente - koji ne postoje. Plava je tradicionalna samo ako pod srpskom istorijom ne vidis nista pre Jugoslavije. A ostatak tvog komentara govori tome u prilog. Voleo to neko ili ne, crvena je srpska autenticna boja, i tome svi podaci govore u prilog. Nisam ni ja neki fan te boje, ali tradicija je tradicija.

АР

pre 7 godina

Главна боја Србије је црвена, тако каже традиција. Осим ње, нек буду на дресу заступљене и плава и бела, зашто да не. Неки би хтели југословенску плаву као главну, да будемо као тзв. Косово, БиХ, а и Хрвати је све чешће користе. Никад нам угодити. Упропасти нас незнање.

Bio bi to najlepsi dres na svetu ikada

pre 7 godina

Dres Srbije treba da bude slican Sampdorijinom, plave boje, s trakastom srpskom trobojkom preko grudi i crvenim grbom saveza sa ocilima na plavoj podlozi.

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Neko je dao sjajan predlog za redakciju - anketa za dresove! Onda, onaj ko kaze da smo "jugonostalgicari", sta su onda italijani? Nigde plavi dresovi, a plavi od glave do pete. Sve nase selekcije su oduvek igrale u plavom (i dalje igraju odbojkasi i vaterpolisti, a kosarkasi od 2011. uzese ovo grdilo, te licimo na Tursku), no FSS pozuri, brze bolje 2006 da promeni dresove. Sve su probleme resili bili, samo je taj ostao.

Dakle, hocemo anketu za dresove!!! NAPRED PLAVI, NAPRED SRBIJA!!!

slobinator

pre 7 godina

da ne bi zvezdaši bez veze lupali minuse reći ću da sam I ja zvezdaš I da naravno volim crvenu boju,ali je dres reprenzetacije morao biti u bojama zastave.znači crvena majica,plavi šorc I bele čarape.moglo se to skockati da izgleda moćno.recimo I majca je mogla biti sa plavim prugama.ovo su dresovi idealni da u njima nastupa zvezda,čak I za gostovanja.opšte je poznato da je u belim dresovima zvezda postigla neke od svojih najvećih pobeda na gostovanjima protiv liverpula,arsenala I bajerna

P

pre 7 godina

"Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! "

Srpska tradicionalna boja jeste crvena - to zna svako ko imalo poznaje tradicionalne srpske grbove i zastave; plava boja praktično ne postoji do polovine 19. veka. Nemanjićki dvoglavi orao u Bogorodici Ljeviškoj je crven, a zastava cara Dušana je crveni dvoglavi orao na zlatnoj podlozi. Druga verzija grba Nemanjića je dvoglavi beli orao na crvenoj podlozi. Svi grbovi vlastele su dominantno crveni. I u modernoj istoriji dominira crvena boja. To što je neko opsednut jugoslovenstvom i plavom bojom ili vidi Crvenu zvezdu u tradicionalnoj srpskoj crvenoj boji ima lični problem koji ne menja činjenicu da je srpska boja crvena.

"U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne."

Je l' ima neki dokaz za ovu tvrdnju?

pedja

pre 7 godina

Crvena kombinacija zaista smekerska.Bijella tako tako moze proci,ali mi nije jasno zasto nisu stavilinna bijelu kobinaciju crvenu retro karagnu kad su vec kod crvene stavili bijelu bilo bi mnogo bolje od ovog v izreza.

шеки

pre 7 godina

На први поглед као да смо Данци...
Плав шортс треба и беле штуцне. Мајица је ок.

Petar

pre 7 godina

Ja i dalje mislim da je crvena boja totalni promašaj.
Dresovi bi trrbali da budu plavi.
Budili bi lepa secanja a od istorije ne treba da bezimo.
I plava kao i crvena nalazi se na zastavi Srbije.
Dakle plavi dresovi, beli šorcevi i štucne, na grudima grb Srbjje

Baba Stanojka

pre 7 godina

Na ovaj crveni samo dodati plavu talasastu liniju preko grudi da simbolizuje reku sto opet simbolizuje splavove, a posred dresa vertikalnu liniju belu ili srebrnu da simbolizuje šipku što opet simbolizuje starlete i kojekakve igracice oko iste. Dobicemo upravo identitet koji nam je nedostajao i pravi kult reprezentacije i dresa.

Sto se štucni tice neke mrezaste bi... Dobro dobro, necu dalje...

Nik

pre 7 godina

@Gordon Frimen
Lupetas. Umbro je bila Engleska kompanija sa sedistem u Mancesteru koju je kupila Nike korporacija a kasnije prodala Americkoj Iconix Brand Group koja je vlasnik mnogih velikih brendova.

b78

pre 7 godina

po hiljaditi put cu reci da bi dres morao biti upecatljiv i upadljiv da bi marketingski bio interesantan. Pogledajte Hrvate i kockice...pa prepoznao bi njihov dres sa kilometar u bilo kojoj varijatni zbog tog detalja...ovo je katastrofa.....cak i kolbinacija sa plavim sorcem i belim stucnama je bolja.....po meni mi bi trebali da uvedemo kao obavezni detalj krst na grudima slican B dresu Intera ako se ne varam a onda da se igramo sa bojama zastave. Ovo nemq nijedna reprezentacija....stilski je dobro resenje i jako je upadljivo.....za ovakav dres je smesno i da objasnjavam zasto veze sa vezom nema.

Milenko

pre 7 godina

Jeftino i bezidejno. Dres valjda treba da bude atraktivan kako bi ga neki klinci nosili, ovo je neko genericko resenje. Majica obicna.

navijac

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

Umbro je u vlasnistvu kineza i ovo su ustvari njihovi dresovi sto im pretekli od proslih kvalifikacija.A bele smo jedva iskukali da nam daju neke klot nedovrsene.Samo ovi nasu u pazovu nasili grb i to je to.

Protestant

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.

Nenad

pre 7 godina

Ne da mi se ne svidjaju nego su katastrofa...sve isto potpuno..daj promenite nesto..platite nekog dobrog dizajnera da ga lepo nacrta..ubacite dvoglavog orla preko ledja da se utapa sa brojem nekako..promenite malo...

Zoran Ilic

pre 7 godina

Ako je ovo finalna verzija dresa,ako na dresu nece biti dodavane reklame,onda je ovo OK. Ali,ako ce na srpskom dresu biti reklama,kao na dresovima nase kosarkaske reprezentacije na zadnjem evropskom prvenstvu.Gde je sa jedne strane bila reklama slovenackog osiguranja "TRIGLAV".A sa druge strane reklama hrvatske firme Agrokor,"RODA",onda je to katastrofa...

ntpfc

pre 7 godina

Nikada necu preboljeti skidanje plave boje. Izgovor je bio - naša trobojka (po ovome ispade da je naša zastava kompletno crvena). Zar Italijani imaju plavu boju u bojama zastave. Sam dizajn (osim boja) je dobar, najviše zbog jednostavnosti.

Александар

pre 7 godina

Одвратна нијанса црвене. Зашто се не игра у комбинацији црвени дрес, плави шорц, беле штуцне? По којој симболици је клот црвено наша репрезентативна боја? Да не помињем ову другу безличну белу. Још само беле заставе недостају.

Šejn

pre 7 godina

U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne. Prema tome vratite plave boje reprezentaciji jer, em su istorijske, em pomirljive za zvezdaše i partizanovce. Ko je za plave +, ko nije -

schh..

pre 7 godina

Moje misljenje je da treba da se vratimo na plave dresove poslednji put kad smo igrali fudbal u vreme santraca bili su plavi ali to je samo moje misljenje

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Kada su ih ovako uradili onda su trebali i pertlu da stave kao na onim dresovima iz filma Montevideo, mozda bi im se posrecilo da krenu sa boljim rezultatima, a posle toga moze i Jumko da im sije dresove.

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Kakva originalnost! Kao kada se psu da ime Dzeki, Bobi, Mimi, Fifi,...
Vratite plave dresove i u fudbalu i u kosarci!

Mimo "Nike" dresova iz 2010. svi ostali su za sprdnju,...doduse, kao i reprezentacija

Mitar

pre 7 godina

Vise bih voleo da dominira plava boja, kao nekada, cini mi se sa njom smo bili i uspesniji...al ajde, samo nek oni pocnu da igraju nije bitan dezen dresa.

maksimilijan

pre 7 godina

Хоће ли они коначно да почну да игрсју фудбал или ће да се шетају као ус... голубови по терену!

Labud

pre 7 godina

Odlican! Na sortsu se odrazava velicina, a to je bitno kada se gleda kvalitet dresa.

Mada, ova boja je baksuznija i od Tome.

Plavi, Plavi!

Славиша

pre 7 godina

Српска логика.

Већина жели ПЛАВЕ дресове, неће да их праве. Исто као и што навијачи Партизана годинама траже бордо-плаве као гостујуће и нема. Небитно је навијачко ривалство, већ та логика. Мени, нпр., овај дрес лепо изгледа, и радо бих га купио да има било коју нијансу плаве боје, а узео бих га ујутру да је цео плав, као и већина, али ко слуша купце?

Plazma

pre 7 godina

Dres je odlican a to cete videti i na terenu. Jednostavno i sa kragnom, bolje ne moze. Ne znam sta ste vi ocekivali.. da ga nasaraju ili da mi rade strafte kao proteklih godina.. Sto jednostavnije to lepse za oko.

k

pre 7 godina

Ovo je savremena umetnost! Sklonili su Krst sa dresa, sto meni jako smeta! Takodje, koga zanimaju jos gore stvari moze da poseti Muzej savremene umetnosti i susretne se sa lobanjom deteta od 12 godina, jos po neke lobanje, krst okrenut naopacke i izrugivanje Hriscanstvu, pod nazivom "Nova religija" Damnien Hirst, kako ga nazivaju: "jedan od najvecih umetnika na svetu". Proguglajte, pa cete videti. Tuga sta, mi, ljudi sebi dozvoljavamo...

my way

pre 7 godina

Зихерашки "дизајнирани", без трунке храбрости. Наравно да никаквом кичу и шаренилу није место на фудбалском терену, али баш ништа, нимало плаве, ниједан елемент... По мени монотони сигурица дресови који не смрде, али ни не миришу. Да будем потпуно искрен, није то много битна ствар, али чисто изнех свој утисак.

slanina

pre 7 godina

Koliko smo nebitni i mali, funkcionišu tako sto ti daju spremna rešenja i kažu odaberi od ovoga. Tako su i Vojvodini dresove napravili. Daju ti i biraš od postojećeg. Za one za koje je isplativo, čak će se i potruditi. Svejedno izgleda ok. Nista vise od toga.

Aleksandar

pre 7 godina

šorcevi treba da su plavi a štucne bele, makar za domaće utakmice. Tako bi bili prepoznatljivi, kao kockasti susedi. Za gostovanja mogu da koriste ili crvene ili bele garniture, svejedno mi je.

CTO

pre 7 godina

Ne! Lepsi dizajn bi osmislila deca predskolskog uzrasta... Obicna polo majica sa grbom. Mogli su ubaciti sa prednje strane da se presijava dvoglavi orao kao sto Česi imaju u vecini sportova ili sad Albanci... Ali sta drugo ocekivati. Uzas dresovi kao i svi prethodni. Poslednji interesantan dres bio je onaj plavo beli loto iz nemacke 2006.

Bane

pre 7 godina

Posle one prošle garniture svi su premija! Prošla garnitura je imala boju kao da je 50 puta oprana u veš mašini na 90 stepeni! Zlatne detalje i krst ne bih ni da komentarišem. U principu ko nam pravi dresove dobro smo i prošli. Taj Umbro je i u Engleskoj proizvođač za čempionšip, u premijer ligi prave opremu za možda tri kluba, niko bitan (da se ne uvrede navijači West Hema i Hulla), u čempionšipu su već dominantni, a verujem i u nižim ligama. Zadnji ozbiljni fudbaler koji je obuvao njihove kopačke je Alen Širer, a danas ćete pre da vidite New Balance i Mizuno nego Umbro kopačke.

golubar

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju

stručnjak

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .

igor

pre 7 godina

Vratite nam plave dresove. Po meni su najlepsi bili dresovi SRJ koji su korisceni 1998. godine. I tada smo bili orlovi plavi, zasto sada ne bismo bili?

Zvezdaš iz Hamburga

pre 7 godina

To je najvaznije, da imamo
lepe dresove! To sto nase manekenke, stajleri i pozeri vec tradicionalno nisu u stanju ni za australo-okeansko prvenstvo da se kvalifikuju nema veze.

aleksandar

pre 7 godina

Uvek isto nista se ne menja domaci crveni,a gostujuci beli..Dajte malo novine i kreativnosti neke druge boje..Meni se dopao gostujuci od Slovenaca..

Mihajlović

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji.
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.

Srba

pre 7 godina

Toliko jednostavan da je neupadljiv, nije moderan.
Gde nam je plava?
CRVENO - PLAVO - BELO SRPSKO JE CELO!

Kako igramo, takvi i dresovi, ispod proseka. Valjda ce Muslin da promrda tim.

idemo SRBIJO

Mane Palipovic

pre 7 godina

Hocemo plave dresove sa belim sortsevima i crvenim stucnama...I u kosarci bi bilo mnogo lepo da igramo u plavim dresovima kao nekad.Jedino sto odbojkasi jos igraju u plavim dresovima,i milina ih je gledati u njima

Bijeli

pre 7 godina

Isti kroj kao dres splitskog Hajduka otprije 3-4 godine ! Provjerite na netu !!! A boje...pa to je dihadisticki kombinezon ! Gostujuca inacica je potpuno bijela, kao Engleska...ukratko,katastrofa. Ali najvaznije je kako ce igrati...sansi imate. Molim objavu.

ZIVOT

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji. 
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.
(Mihajlović, 28. septembar 2016 20:27)
Sve je ovo ok,ali Mitrovica ne bi zvao ni medju 50igraca! Zvezdas sam,ali jedini lek za nas je Kleo i kraj....

Ivan OL 91

pre 7 godina

Ovakve dresove sam mogao i ja dizajnirati. Posebno ovaj bijeli, isto kao one majice za fizicko, samo grb nakacen. Vec nekoliko godina tvrdim da reprezentacije Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine imaju najdosadnije dresove. Srbiji je ubjedljivo najbolji bio onaj sto su u njemu igrali na SP 2010, i naredni ciklus kvalifikacija

nik sloter

pre 7 godina

Umbro me uvek podseti na dres Engleske cija je kombinacija boja za mene najbolja.Trebali smo iskopirati Engleze sa recimo belim dresom,plavim sortsom!

Zigzag

pre 7 godina

rugaju se kockicama,a po istim nas poznaju diljem svijeta....a vi mjenjajte boje ko carape malo bijeli malo plavi malo crveni.....ni ne znate sta ste...

JT26

pre 7 godina

Previse bleda crvena, trebalo bi da bude malo jača. I zasto se odustalo od kombinacije crveni dres, plavi šorts i bele štucne. To je bila najbolja kombinacija.

Boban,nis

pre 7 godina

Beli su super i oni bi trebali da budu prvi (beli orlovi),pošto retko koja reprezentacija ima klot bele mi bi 80% svojih utakmica igrali i njima i nadam se uz dobru igru da bi bili zapazeni i mi i dresovi,rezervni treba da budu po rasporedu boja državne zastave.

ojsaa

pre 7 godina

odličan je, samo umesto 4s treba staviti grb zvezdane ipak oni njom upravljaju.
(Leonardo i Everton brazilska samba, 28. septembar 2016 20:15)

zato se reprezentacija sklanja svima...

Dzomba

pre 7 godina

Daj sve u jednoj boji, da ne zbunimo sarlatane sa plavim sorcem. Ma salim se. Dobar je dres u kome se pobedjuje. Ali moglo je to i malo raznovrsnije, neka strafta tu i tamo. Vidite kako "vatrene" gura njihov kockasti dres.

NBGD

pre 7 godina

crvena majica sa grbom!?! Treba da vidite nase dresove koje smo sami napravili da bi igrali fudbalicu u toplani na NBGD-u. Pa mislim da bi nam pozavideli i Italijani :-)

Koki

pre 7 godina

Dres je odlican, posle duze vremena bas skladno i jednostavno odradjen. Zamerka - nijansa crvene bi mogla biti malo tamnija, kao ona koju nam je Nike pravio npr, i crveni sorc je katastrofa, plav ili teget bi bio mnogo bolja opcija. No sve je to nebitno kad ce na terenu opet da usledi mrljavljenje...

Powerslave

pre 7 godina

Potpuno crveni i beli dresovi. Kome bi to palo na pamet?

Na kraju krajeva, ja bih da vidim novu, bolju igru reprezentacije, dresovi mi nisu bitni

Ristic

pre 7 godina

Vala da nam pozavide Malta,Austrija,Poljska,Danska,Vels,Engleska i svi ostali kojima bi ovakav dres po tradiciji bio dobar. Ne znam što se ignoriše plava boja,makar u detaljima,sa kojom bio dres Srbije bio mnogo više autentičniji,mnogo više naš ako hoćete...

Plavi

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! Od kada je srpska tradicionalna boja identična albanskoj, hrvatskoj, novocrnogorskoj?! Zašto se odričemo istorije. Svi mi malo stariji smo navijali za reprezentacije čija su boje bile plave, slavili i nervirali se uz njih i zbog čega se toga odričemo. Uostalom, na srpskoj trobojci, centralno mesto zauzima plava boja. Što pre vratiti plave dresove svim reprezentacijama u svim sportovima.

Plavi

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! Od kada je srpska tradicionalna boja identična albanskoj, hrvatskoj, novocrnogorskoj?! Zašto se odričemo istorije. Svi mi malo stariji smo navijali za reprezentacije čija su boje bile plave, slavili i nervirali se uz njih i zbog čega se toga odričemo. Uostalom, na srpskoj trobojci, centralno mesto zauzima plava boja. Što pre vratiti plave dresove svim reprezentacijama u svim sportovima.

Ristic

pre 7 godina

Vala da nam pozavide Malta,Austrija,Poljska,Danska,Vels,Engleska i svi ostali kojima bi ovakav dres po tradiciji bio dobar. Ne znam što se ignoriše plava boja,makar u detaljima,sa kojom bio dres Srbije bio mnogo više autentičniji,mnogo više naš ako hoćete...

JT26

pre 7 godina

Previse bleda crvena, trebalo bi da bude malo jača. I zasto se odustalo od kombinacije crveni dres, plavi šorts i bele štucne. To je bila najbolja kombinacija.

Šejn

pre 7 godina

U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne. Prema tome vratite plave boje reprezentaciji jer, em su istorijske, em pomirljive za zvezdaše i partizanovce. Ko je za plave +, ko nije -

Mane Palipovic

pre 7 godina

Hocemo plave dresove sa belim sortsevima i crvenim stucnama...I u kosarci bi bilo mnogo lepo da igramo u plavim dresovima kao nekad.Jedino sto odbojkasi jos igraju u plavim dresovima,i milina ih je gledati u njima

Boban,nis

pre 7 godina

Beli su super i oni bi trebali da budu prvi (beli orlovi),pošto retko koja reprezentacija ima klot bele mi bi 80% svojih utakmica igrali i njima i nadam se uz dobru igru da bi bili zapazeni i mi i dresovi,rezervni treba da budu po rasporedu boja državne zastave.

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

Umbro je u vlasnistvu kineza i ovo su ustvari njihovi dresovi sto im pretekli od proslih kvalifikacija.A bele smo jedva iskukali da nam daju neke klot nedovrsene.Samo ovi nasu u pazovu nasili grb i to je to.

my way

pre 7 godina

Зихерашки "дизајнирани", без трунке храбрости. Наравно да никаквом кичу и шаренилу није место на фудбалском терену, али баш ништа, нимало плаве, ниједан елемент... По мени монотони сигурица дресови који не смрде, али ни не миришу. Да будем потпуно искрен, није то много битна ствар, али чисто изнех свој утисак.

maksimilijan

pre 7 godina

Хоће ли они коначно да почну да игрсју фудбал или ће да се шетају као ус... голубови по терену!

Mitar

pre 7 godina

Vise bih voleo da dominira plava boja, kao nekada, cini mi se sa njom smo bili i uspesniji...al ajde, samo nek oni pocnu da igraju nije bitan dezen dresa.

slanina

pre 7 godina

Koliko smo nebitni i mali, funkcionišu tako sto ti daju spremna rešenja i kažu odaberi od ovoga. Tako su i Vojvodini dresove napravili. Daju ti i biraš od postojećeg. Za one za koje je isplativo, čak će se i potruditi. Svejedno izgleda ok. Nista vise od toga.

ntpfc

pre 7 godina

Nikada necu preboljeti skidanje plave boje. Izgovor je bio - naša trobojka (po ovome ispade da je naša zastava kompletno crvena). Zar Italijani imaju plavu boju u bojama zastave. Sam dizajn (osim boja) je dobar, najviše zbog jednostavnosti.

Александар

pre 7 godina

Одвратна нијанса црвене. Зашто се не игра у комбинацији црвени дрес, плави шорц, беле штуцне? По којој симболици је клот црвено наша репрезентативна боја? Да не помињем ову другу безличну белу. Још само беле заставе недостају.

navijac

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.

Srba

pre 7 godina

Toliko jednostavan da je neupadljiv, nije moderan.
Gde nam je plava?
CRVENO - PLAVO - BELO SRPSKO JE CELO!

Kako igramo, takvi i dresovi, ispod proseka. Valjda ce Muslin da promrda tim.

idemo SRBIJO

NBGD

pre 7 godina

crvena majica sa grbom!?! Treba da vidite nase dresove koje smo sami napravili da bi igrali fudbalicu u toplani na NBGD-u. Pa mislim da bi nam pozavideli i Italijani :-)

Славиша

pre 7 godina

Српска логика.

Већина жели ПЛАВЕ дресове, неће да их праве. Исто као и што навијачи Партизана годинама траже бордо-плаве као гостујуће и нема. Небитно је навијачко ривалство, већ та логика. Мени, нпр., овај дрес лепо изгледа, и радо бих га купио да има било коју нијансу плаве боје, а узео бих га ујутру да је цео плав, као и већина, али ко слуша купце?

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Kakva originalnost! Kao kada se psu da ime Dzeki, Bobi, Mimi, Fifi,...
Vratite plave dresove i u fudbalu i u kosarci!

Mimo "Nike" dresova iz 2010. svi ostali su za sprdnju,...doduse, kao i reprezentacija

ojsaa

pre 7 godina

odličan je, samo umesto 4s treba staviti grb zvezdane ipak oni njom upravljaju.
(Leonardo i Everton brazilska samba, 28. septembar 2016 20:15)

zato se reprezentacija sklanja svima...

Nenad

pre 7 godina

Ne da mi se ne svidjaju nego su katastrofa...sve isto potpuno..daj promenite nesto..platite nekog dobrog dizajnera da ga lepo nacrta..ubacite dvoglavog orla preko ledja da se utapa sa brojem nekako..promenite malo...

Bijeli

pre 7 godina

Isti kroj kao dres splitskog Hajduka otprije 3-4 godine ! Provjerite na netu !!! A boje...pa to je dihadisticki kombinezon ! Gostujuca inacica je potpuno bijela, kao Engleska...ukratko,katastrofa. Ali najvaznije je kako ce igrati...sansi imate. Molim objavu.

aleksandar

pre 7 godina

Uvek isto nista se ne menja domaci crveni,a gostujuci beli..Dajte malo novine i kreativnosti neke druge boje..Meni se dopao gostujuci od Slovenaca..

schh..

pre 7 godina

Moje misljenje je da treba da se vratimo na plave dresove poslednji put kad smo igrali fudbal u vreme santraca bili su plavi ali to je samo moje misljenje

Powerslave

pre 7 godina

Potpuno crveni i beli dresovi. Kome bi to palo na pamet?

Na kraju krajeva, ja bih da vidim novu, bolju igru reprezentacije, dresovi mi nisu bitni

Zigzag

pre 7 godina

rugaju se kockicama,a po istim nas poznaju diljem svijeta....a vi mjenjajte boje ko carape malo bijeli malo plavi malo crveni.....ni ne znate sta ste...

nik sloter

pre 7 godina

Umbro me uvek podseti na dres Engleske cija je kombinacija boja za mene najbolja.Trebali smo iskopirati Engleze sa recimo belim dresom,plavim sortsom!

Ivan OL 91

pre 7 godina

Ovakve dresove sam mogao i ja dizajnirati. Posebno ovaj bijeli, isto kao one majice za fizicko, samo grb nakacen. Vec nekoliko godina tvrdim da reprezentacije Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine imaju najdosadnije dresove. Srbiji je ubjedljivo najbolji bio onaj sto su u njemu igrali na SP 2010, i naredni ciklus kvalifikacija

Aleksandar

pre 7 godina

šorcevi treba da su plavi a štucne bele, makar za domaće utakmice. Tako bi bili prepoznatljivi, kao kockasti susedi. Za gostovanja mogu da koriste ili crvene ili bele garniture, svejedno mi je.

ehhh

pre 7 godina

Još "Gazprom" na grudi i to je to. 
Jedna drzava, jedan vodja jedan klub.
(Ilić, 28. septembar 2016 20:24)

Sta su ti frustracije zbog zvezde...

Dzomba

pre 7 godina

Daj sve u jednoj boji, da ne zbunimo sarlatane sa plavim sorcem. Ma salim se. Dobar je dres u kome se pobedjuje. Ali moglo je to i malo raznovrsnije, neka strafta tu i tamo. Vidite kako "vatrene" gura njihov kockasti dres.

Zoran Ilic

pre 7 godina

Ako je ovo finalna verzija dresa,ako na dresu nece biti dodavane reklame,onda je ovo OK. Ali,ako ce na srpskom dresu biti reklama,kao na dresovima nase kosarkaske reprezentacije na zadnjem evropskom prvenstvu.Gde je sa jedne strane bila reklama slovenackog osiguranja "TRIGLAV".A sa druge strane reklama hrvatske firme Agrokor,"RODA",onda je to katastrofa...

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Kada su ih ovako uradili onda su trebali i pertlu da stave kao na onim dresovima iz filma Montevideo, mozda bi im se posrecilo da krenu sa boljim rezultatima, a posle toga moze i Jumko da im sije dresove.

Protestant

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.

Bane

pre 7 godina

Posle one prošle garniture svi su premija! Prošla garnitura je imala boju kao da je 50 puta oprana u veš mašini na 90 stepeni! Zlatne detalje i krst ne bih ni da komentarišem. U principu ko nam pravi dresove dobro smo i prošli. Taj Umbro je i u Engleskoj proizvođač za čempionšip, u premijer ligi prave opremu za možda tri kluba, niko bitan (da se ne uvrede navijači West Hema i Hulla), u čempionšipu su već dominantni, a verujem i u nižim ligama. Zadnji ozbiljni fudbaler koji je obuvao njihove kopačke je Alen Širer, a danas ćete pre da vidite New Balance i Mizuno nego Umbro kopačke.

igor

pre 7 godina

Vratite nam plave dresove. Po meni su najlepsi bili dresovi SRJ koji su korisceni 1998. godine. I tada smo bili orlovi plavi, zasto sada ne bismo bili?

Mirko

pre 7 godina

Ja i dalje želim da vidim one plave koje smo nosili decenijama... Istina ovaj beo je veoma lep, možda i najlepši naš dres i oprema koju sam video u reprezentaciji. Crvena mi se ne sviđa, nema veze što navijam za Zvezdu, ova crvena mi se ne sviđa, nemam osećaj da se radi o reprezentativnom dresu, možda o dresu nekog kluba ili nekog železničarskog društva :P
Vratite nam plave a ova bela može.

CTO

pre 7 godina

Ne! Lepsi dizajn bi osmislila deca predskolskog uzrasta... Obicna polo majica sa grbom. Mogli su ubaciti sa prednje strane da se presijava dvoglavi orao kao sto Česi imaju u vecini sportova ili sad Albanci... Ali sta drugo ocekivati. Uzas dresovi kao i svi prethodni. Poslednji interesantan dres bio je onaj plavo beli loto iz nemacke 2006.

Nemanja

pre 7 godina

@ (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Zasto je plava boja boja Juge? Ppgledajte zastavu i, gle cuda videcete trobojku... Kako su to Francuzi plavi? Plava i bela po meni, esktetski je dosta lepse od ove ruzne crvene na ovim dresovima... A to sta je bilo u Jugi, pa necemo valjda ko Hrvati, da menjamo jezik da bi rekli - nije to onaj stari jezik, da menjamo boje i ostalo. Komplekse prepustimo njima...

Koki

pre 7 godina

Dres je odlican, posle duze vremena bas skladno i jednostavno odradjen. Zamerka - nijansa crvene bi mogla biti malo tamnija, kao ona koju nam je Nike pravio npr, i crveni sorc je katastrofa, plav ili teget bi bio mnogo bolja opcija. No sve je to nebitno kad ce na terenu opet da usledi mrljavljenje...

stručnjak

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .

Pozdravi kući

pre 7 godina

Nije lose, mada deluje onako dandy, kao dresovi za kriket, pa jos sa kragnicom, bermudicama i strukirani. Dobro bi stajalo Novaku. Mozda bi trebalo ubaciti i neke RayBan-ke, sta znam...

Labud

pre 7 godina

Odlican! Na sortsu se odrazava velicina, a to je bitno kada se gleda kvalitet dresa.

Mada, ova boja je baksuznija i od Tome.

Plavi, Plavi!

hehe

pre 7 godina

Izgledaju kao dresovi bivseg reprezentacije SSSR ! Kome se to sviđa neka ih nosi. Dresovi moraju biti takvi da asociraju na srpsku državnu zastavu.

Musava gugutka

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.
(navijac, 28. septembar 2016 23:32)

Ja mislim da treba da raspišemo referendum po tom pitanju.

Gile

pre 7 godina

Ne znam sto smo se vezali za crvenu boju, koliko znam plava nam je centrlarna boja na zastavi. Italijani su odabrali plavu a zastava im je zeleno belo crvena. Mislim da nam je bilo lepse da smo plavu odabrali, jer Jugoslaviji koju su Srbi stvorili ta boja je bila znamenje.

Krs

pre 7 godina

Jugonostalgicari, Juge vam vise nema, pa time ni nametnute plave boje. Srbija je crvena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Hahaha...
Da, crvena ko Albanija, Makedonija, Crna Gora a donekle i Hrvatska

Bob Sent Kler

pre 7 godina

@ fudbalski ekspert

Ne znam da li si ironican, ali ako si npr. gledao film Boj na Kosovu, tamo Murat u trenutku pocetka boja kaze ovako: "Pomesale su se plave i zlatne srpske zastave sa crvenim i belim turskim barjacima".
Zaista me klot crvena asocira na duboko komunisticke zemlje poput SSSR-a, Kine, Poljske, zatim dominantno crvene nose 80% svetskih reprezentacija poput Turske, CG, Albanije, Makedonije, Danske, Norveske, Ceske, Hrvatske, Belgije, Luksemburga, Madjarske, Portugala, Spanije, Velsa, Jermenije, Belorusije itd., kao rezervne dresove nose ih Austrija, Rusija, Engleska, Bugarska, Gruzija, Moldavija i ko zna koliko van Evrope.
Iako je tacno da ne igraju dresovi, zaista mislim da bi vracanje plave boje bilo pun pogodak. Realno i svi Partizanovci tesko prihvataju ovu boju. Zamislite kako bi Zvezdasima bilo da sad reprezentacija postane crno bela. Treba misliti o tome jer reprezentacija smo svi mi!

ZIVOT

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji. 
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.
(Mihajlović, 28. septembar 2016 20:27)
Sve je ovo ok,ali Mitrovica ne bi zvao ni medju 50igraca! Zvezdas sam,ali jedini lek za nas je Kleo i kraj....

golubar

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju

MiIos

pre 7 godina

Ne.
Ovo su sveštenički dresovi. Crkva forsira i crvenu boju, i krst, i miroslavljeve fontove.
Zato bih ja sve suprotno. Plava boja, neki normalan font i nikakvi krstovi, ne igramo protiv vampira.

Boris

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
@ Ti prijatelju nemaš zemlju više, prošlo je više od 25 godina komunjarskoga blagostanja, besplatnih mora, zimovanja, kolenica, butkica i četvorosobnog malog stana u kojem sad živite. Pi, zato smo i mali u svakom smislu jer i dalje postoje ljudi kao Vi, stidi se. Dresovi nisu ništa specijalno ali daleko su lepši od plavih.

Dejan CZ

pre 7 godina

Kad se prica vec o bojama...voleo bih gledati derbi nekad izmedju Zvezde i Partizana sa opremom Zvezda crveni dres crveni sorc brojevi beli...Partizan beli dresovi crni sorc brojevi crni...a ne stalno u straftastim varijantama...to bi me bar podsetilo na stariji period kada je fudbal bio svetkovina i kada je vladalo jedno pravo rivalsko sportsko cisto neukaljano vreme.

Boki

pre 7 godina

Pi kakav narod.sramota jedna.stidite se!!!samo nesto lose,nista ne valja.zapitajte se malo kakvi su vam zivoti i resite svi svoje probleme,pa cete biti pozitivniji.
Sta fali dresovima?
Dresovi ko dresovi,nema tu lep i ruzan.svaki dres koji nosi amblem drzave je meni lep,jer volim srbiju,eto zato.
Ovde se ne radi o igri ili uspesima,o tome mozete komentarisati posle neke utakmice,a ovde je rec samo o dresu koji je mnogim komentatorima CRN,a ne crven,jer su im zivoti izgleda crni i jadni!!!
Pozdrav dobrim ljudima i pozitivcima,a negativci nek lupaju minuse do mile volje.

Zvezdaš iz Hamburga

pre 7 godina

To je najvaznije, da imamo
lepe dresove! To sto nase manekenke, stajleri i pozeri vec tradicionalno nisu u stanju ni za australo-okeansko prvenstvo da se kvalifikuju nema veze.

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Neko je dao sjajan predlog za redakciju - anketa za dresove! Onda, onaj ko kaze da smo "jugonostalgicari", sta su onda italijani? Nigde plavi dresovi, a plavi od glave do pete. Sve nase selekcije su oduvek igrale u plavom (i dalje igraju odbojkasi i vaterpolisti, a kosarkasi od 2011. uzese ovo grdilo, te licimo na Tursku), no FSS pozuri, brze bolje 2006 da promeni dresove. Sve su probleme resili bili, samo je taj ostao.

Dakle, hocemo anketu za dresove!!! NAPRED PLAVI, NAPRED SRBIJA!!!

MiLaN

pre 7 godina

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)
(ten yard penalty, 29. septembar 2016 06:54)
Komentarises o Srpskom dresu,a pises "naSHem","znaCHi","joSH","viSHnja". Hajde ti lepo na dopunske casove iz naseg pravopisa,pa onda komentarisi o Srpskom dresu.

Kalimero

pre 7 godina

Naš dres je crveno-plavo-beli i tu nema pogovora i nikakvog ekserimenta proizvođača. FSS je tu da upozori proizvođača da se drži određenog standarda.Drugi (gostujući) komlete može biti beo u celini ili eventualno sa plavim šorcom. Dakle majica crvena, šorc plavi i bele štucne i tačka.

Srpkinja

pre 7 godina

Plava boja me je uvek asocirala na Srbiju, na nešto čisto i uzvišeno. Crvena boja lepo stoji ženama, naročito crnkama, a muškarci u njoj deluju kao homoseksualci i mislim da će se njima samima još više smanjiti samopouzdanje u dresovima crvene boje, naročito ako još budu nosili crvene čarapice. Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali muškarci heteroseksualci se ne oblače rado u crveno, a ni ženama se ne sviđa da ih u crvenom vide.

Teo

pre 7 godina

Kad vidim dres, ne mogu uopće pogodit koja je država.
Sva sreća pa smo mi Hrv. vizualno, idejno i dizajnerski prepoznati u cijelom svijetu na temelju kvadratića, slavnih "kockica"
I to je ono što je bit, da budeš vizualno prepoznatljiv, da te svatko zna !

ten yard penalty

pre 7 godina

Raskinuti ugovor sa Umbrom uzeti Legea i Joma ipak je to naš nivo...
(Nešo Pudla, 28. septembar 2016 21:18)

Nivo nashe reprezentacije je "NAAI"!!!...

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Umbro je jedini proizvodjac fudbalske opreme koji se specijalizovao iskljucivo za fudbal i to se vidi.
Jednostavno su daleko najbolji u poslu kojim se bave, a njihov neprevazidjeni stil proistekao iz bogate tradicije je nesto jedinstveno u fudbalu.
Novi dres Srbije je savrsenstvo u jednostavnosti, vidi se klasa kojom Umbro zraci.
Odluka da se ide na kompletno crvenu domacu opremu i kompletno belu gostujucu, je pogodak pravo u centar.
Crveno, plavo, bela genericka kombinacija prethodnih proizvodjaca je pravila od naseg tima grupu klovnova na terenu, bilo je ponizavajuce navijati za tim sa sarenom, infantilnom opremom.

Umbro je zasukao rukave i prosli put kada je izabrao savrsenu nijansu crvene u skladu sa nasom srednjovekovnom tradicijom (iz Boja na Kosovu), a font koji je kreiran je nesto najbolje vidjeno u istoriji nase reprezentacije, kreiran po ugledu na tradicionalna stara cirilicna slova.

ima da se ojede, do krvi

pre 7 godina

Odvratan kroj, uz telo, nema nikakve veze sa sportskim zahtevima i potrebama.

Možda bi to i moglo da prođe da je u pitanju pamuk,
međutim, znamo svi kakav su krš od materijala sportski dresovi.

Predlažem kreatoru dresova da sam sebi napravi slip gaće od tog materijala
i da ih nosi na rekreaciji.

zorz

pre 7 godina

Za ovog dole što nas obaveštava da je tito umro itd.... Jel nemci, englezi, italijani nose dresove u boji svojih zastava.... Jednostavno postoje neke stvari koje su lepe i koje su ružne. Meni je lično crvena boja bljak.

Plazma

pre 7 godina

Dres je odlican a to cete videti i na terenu. Jednostavno i sa kragnom, bolje ne moze. Ne znam sta ste vi ocekivali.. da ga nasaraju ili da mi rade strafte kao proteklih godina.. Sto jednostavnije to lepse za oko.

s.

pre 7 godina

Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .
(stručnjak, 28. septembar 2016 21:38)
blago nama kad imamo ovakve strucnjake.

ten yard penalty

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju
(golubar, 28. septembar 2016 21:36)

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)

nemanja

pre 7 godina

Neki su samo istakli,mene zabrinjava odsustvo zapazanja kod komentatora, pa ljudi moji ovo su obicni dres i sorc na koje je nalepljen grb Srbije. Kakav dizajn bre, koji crni novi dresovi... Ne izgleda toliko lose, ali u ovo nije ulozen nikakav trud bukvalno jer su ovo obicne majice.

ten yard penalty

pre 7 godina

"jel ti to dres?.."....."ma djubrad,naguzili neke maloletnice...puuu!!"..."aaalooo,zzandar,neccu da delim cceliju sa ovim manijacima!"...

Ne svidja mi se

pre 7 godina

Previse su uski I mnogo bi isticali tela sportista, a i crvena boja (ovo na slici ima samo malkice bele) je nekako vise za devojcice (ako hocete bas iskreno)...

k

pre 7 godina

Ovo je savremena umetnost! Sklonili su Krst sa dresa, sto meni jako smeta! Takodje, koga zanimaju jos gore stvari moze da poseti Muzej savremene umetnosti i susretne se sa lobanjom deteta od 12 godina, jos po neke lobanje, krst okrenut naopacke i izrugivanje Hriscanstvu, pod nazivom "Nova religija" Damnien Hirst, kako ga nazivaju: "jedan od najvecih umetnika na svetu". Proguglajte, pa cete videti. Tuga sta, mi, ljudi sebi dozvoljavamo...

zapanjen

pre 7 godina

ne bije boj svetlo oruzje nego srce u junaka..izvinjavam se ako sam omasio citat..al hocu da kazem bas me briga u kom dresu igraju ako pobedjuju..a ovi nasi kako igraju nebi im pomoglo ni da imau S na grudima,gace preko helanki i crveni plast

portos

pre 7 godina

Ja mislim da je u pitanju sledeca stvar- koliko para, toliko muzike. Ovi nasi dogovore jeftiniju varijantu, jer im tako vise ostane za zezanje.

Max Cherry

pre 7 godina

I ja se slažem da Umbro kompletno crvena oprema najsrećnija za našu reprezentaciju. Sve najveće uspehe smo ostvarili u kompletno crvenoj opremi Umbro, a to nije slučajno. Dobro je poznato da crvena boja deluje zastrašujuće za protivnika (the effect of red colored shirts can be assigned to the event that red frightens or seems aggressive to opponents).
U šarenoj opremi delujemo kao klovnovi, a takvi su nam i rezultati sa šarenom opremom.

Reprezentacija Srbije mora da igra u kompletno crvenoj opremi Umbro (to su domaći, a gostujuća oprema je kompletno bela)!
http://media.gettyimages.com/photos/serbia-celebrate-with-the-fifa-u20-trophy-following-the-fifa-u20-cup-picture-id477838858
http://www.todayonline.com/sites/default/files/styles/photo_gallery_image_lightbox/public/22726904.JPG?itok=lJvMfhqL
http://media.gettyimages.com/photos/the-players-of-serbia-celebrate-beating-brazil-to-win-the-fifa-u20-picture-id477846132
http://cache1.asset-cache.net/gc/477838582-milos-veljkovic-of-serbia-celebrates-his-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=X7WJLa88Cweo9HktRLaNXqxeJpeu0DlUOQKm6wNXmc7rUlVT0PlPtPykePCml6vetGVbdYIetrhmf81K5540QQ%3D%3D

slobinator

pre 7 godina

da ne bi zvezdaši bez veze lupali minuse reći ću da sam I ja zvezdaš I da naravno volim crvenu boju,ali je dres reprenzetacije morao biti u bojama zastave.znači crvena majica,plavi šorc I bele čarape.moglo se to skockati da izgleda moćno.recimo I majca je mogla biti sa plavim prugama.ovo su dresovi idealni da u njima nastupa zvezda,čak I za gostovanja.opšte je poznato da je u belim dresovima zvezda postigla neke od svojih najvećih pobeda na gostovanjima protiv liverpula,arsenala I bajerna

Milosh

pre 7 godina

Sta ce nam dresovi, kad se necemo kvalifikovati. Odnosno opet se spremamo za jos jedno takmicenje na koje necemo ici. Neka sami sebe finansiraju i mogu igrati i u opancima i dronjcima ako hoce i zele da igraju.

Zuki

pre 7 godina

Cista komedija
Nakon raspada Jugoslavije, sve drzave su jedva cekale da se odreknu plavih dresova, ne bi li ih podsecao na staru drzavu... I sad dvaest I kusur godina kasnije polovina njih igra u istim bojama. Makedonci, Crnogorci, Srbi u crvenim a Hrvati u crveno belim dresovima.
Ko Ruske komunjare neke

Major Marquis Warren

pre 7 godina

Za sve ove što traže plavi dres, newsflash: Drug Tito je umro, ustaški i četnički teroristi su pušteni iz rupa u kojima su smrdili pola veka, a kao rezultat smo dobili rasturenu otadžbinu i domovinu Jugoslaviju.
Dakle reprezentacija Jugoslavije više ne igra, a Srbija ima simbole različite od jugoslovenskih, prema tome reprezentacija Srbije nikada nije nosila Jugoslovenski plavi dres.

Srbija ne može da nosi plavi dres, dres Srbije je crveni, pomirite se sa činjenicama.
Umbro dresovi naše reprezentacije su daleko bolji u odnosu na prethodnog proizvođača, a to je posledica, kao što je neko već napomenuo, čuvene krilatice Umbra: http://freevector.co/wp-content/uploads/2012/09/umbro-2.png

- U M B R O – O N L Y - F O O T B A L L –

Baba Stanojka

pre 7 godina

Na ovaj crveni samo dodati plavu talasastu liniju preko grudi da simbolizuje reku sto opet simbolizuje splavove, a posred dresa vertikalnu liniju belu ili srebrnu da simbolizuje šipku što opet simbolizuje starlete i kojekakve igracice oko iste. Dobicemo upravo identitet koji nam je nedostajao i pravi kult reprezentacije i dresa.

Sto se štucni tice neke mrezaste bi... Dobro dobro, necu dalje...

ten yard penalty

pre 7 godina

Sad su super!....taman ko Severna Koreja!...lepp se "uklapaju u sveopshtu politichku prichu"....a ovi rezervni "bili"-ko splitski Hajduk....dresovi ko dresovi,ovakvi ili onakvi-to nema neke bitne veze..Ono SHTO IMA VEZE je da cce u tim dresovima igrati "POLUPOKRETNE BABE SA GERONTOLOGIJE",i brukati i taj dres i grb na njemu!...aj' zdravo...

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Можда би требало покушати са белом бојом као бојом прве гарнитуре, јер бела је једна од три боје на застави и бели нам је орао на грбу... а друга гарнитура црвено, плаво, бела... ја немам ништа ни против ових дресова, али морамо мало да променимо дизајн... дресови из 98-е најлепши икада...

Milosav

pre 7 godina

Ne svidja mi se to sto su oba dela iste boje pa izgleda nekako previse crveno ili previse belo. Ali nema veze neka oni pobedjuju a za boju nije vazno.

b78

pre 7 godina

po hiljaditi put cu reci da bi dres morao biti upecatljiv i upadljiv da bi marketingski bio interesantan. Pogledajte Hrvate i kockice...pa prepoznao bi njihov dres sa kilometar u bilo kojoj varijatni zbog tog detalja...ovo je katastrofa.....cak i kolbinacija sa plavim sorcem i belim stucnama je bolja.....po meni mi bi trebali da uvedemo kao obavezni detalj krst na grudima slican B dresu Intera ako se ne varam a onda da se igramo sa bojama zastave. Ovo nemq nijedna reprezentacija....stilski je dobro resenje i jako je upadljivo.....za ovakav dres je smesno i da objasnjavam zasto veze sa vezom nema.

ceta plava

pre 7 godina

Plava boja deluje smirujuce, uspavljujuce na protivnika, dok crvena stimulise. Svi se secamo dobrih meceva dok smo bili Plavi a i pogledajte Hrvate sta su radili sa plavom bojom na proslom euru..

Ratko

pre 7 godina

Evo sada da pitam po stoti put mi nije jasno iz kog razloga ne stave prekoovog crvenog dresa napred četiri slova S ispisano belom bojom a na bele garniture četiri slova S ispisano sa crvenom bojom? To su sve znamenja po kojima bi bili prepoznatljivi, nešto tipa kockica kod Hrvatskih dresova. I to nikada ne menjati već samo dizajn.

Srpkinja

pre 7 godina

Još nešto-nije u redu da pozitivne odgovore u anketi podelite na dva dela, a negativne na tri, jer se tako namerno daje veća prednost pozitivnom odgovoru, iako je više ljudi glasalo protiv.

P

pre 7 godina

"Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! "

Srpska tradicionalna boja jeste crvena - to zna svako ko imalo poznaje tradicionalne srpske grbove i zastave; plava boja praktično ne postoji do polovine 19. veka. Nemanjićki dvoglavi orao u Bogorodici Ljeviškoj je crven, a zastava cara Dušana je crveni dvoglavi orao na zlatnoj podlozi. Druga verzija grba Nemanjića je dvoglavi beli orao na crvenoj podlozi. Svi grbovi vlastele su dominantno crveni. I u modernoj istoriji dominira crvena boja. To što je neko opsednut jugoslovenstvom i plavom bojom ili vidi Crvenu zvezdu u tradicionalnoj srpskoj crvenoj boji ima lični problem koji ne menja činjenicu da je srpska boja crvena.

"U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne."

Je l' ima neki dokaz za ovu tvrdnju?

Bio bi to najlepsi dres na svetu ikada

pre 7 godina

Dres Srbije treba da bude slican Sampdorijinom, plave boje, s trakastom srpskom trobojkom preko grudi i crvenim grbom saveza sa ocilima na plavoj podlozi.

ronin

pre 7 godina

hajde da ukinemo fudbal u Srbiji - nikad nismo imali dobre rezultate, a ulaganja su velika. preusmeriti novac u sportove u kojima smo tradicionalno dobri.

Petar

pre 7 godina

Ja i dalje mislim da je crvena boja totalni promašaj.
Dresovi bi trrbali da budu plavi.
Budili bi lepa secanja a od istorije ne treba da bezimo.
I plava kao i crvena nalazi se na zastavi Srbije.
Dakle plavi dresovi, beli šorcevi i štucne, na grudima grb Srbjje

Milenko

pre 7 godina

Jeftino i bezidejno. Dres valjda treba da bude atraktivan kako bi ga neki klinci nosili, ovo je neko genericko resenje. Majica obicna.

шеки

pre 7 godina

На први поглед као да смо Данци...
Плав шортс треба и беле штуцне. Мајица је ок.

ticroo

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Protestant, 28. septembar 2016 23:57)

Pa ti, genije, onda lepo idi u crkvu da igraš fudbal.

Nik

pre 7 godina

@Gordon Frimen
Lupetas. Umbro je bila Engleska kompanija sa sedistem u Mancesteru koju je kupila Nike korporacija a kasnije prodala Americkoj Iconix Brand Group koja je vlasnik mnogih velikih brendova.

АР

pre 7 godina

Главна боја Србије је црвена, тако каже традиција. Осим ње, нек буду на дресу заступљене и плава и бела, зашто да не. Неки би хтели југословенску плаву као главну, да будемо као тзв. Косово, БиХ, а и Хрвати је све чешће користе. Никад нам угодити. Упропасти нас незнање.

pedja

pre 7 godina

ne moze dres da pomogne,mozes od zlata kosulje da im sijemo,diletanti inesposobni ostace kao do sada,NISTA oni mogu da postignu,to je grupa uobrazenih i nespososobnih ljudi ne zainteresovanih za ono sto naciji treba!

neko iz gomile

pre 7 godina

@ (Zoran Ilic, 28. septembar 2016 22:23)

Nema reklama na fudbalskim reprezentativnim dresovima,toliko mora da se zna ako se prati fudbal.

Scholes

pre 7 godina

A kakvi su bili prosli? Od kako isterali Antica ne interesuje me uopste da ih gledam. Kao da ce nesto i da postignu. Nas novi moto je vazno je ucestvovati, jer gde god se kvalifikujemo pregaze nas kao nista.. Isto vazi i za klubove.. Bitno je uci u Evropsko takmicenje, ne da bi nesto postigao, nego da bi pijavice uzele kintu predvidjenu za grupnu fazu.

Maxim

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?!
(Plavi, 28. septembar 2016 20:27)

A koja je tradicionalna? Da nije mozda plava - koje na tradicionalnom srpskom grbu (Obrenovica, preuzetom od Nemanjica) i nema?!?! Jos samo kad bi naveo argumente - koji ne postoje. Plava je tradicionalna samo ako pod srpskom istorijom ne vidis nista pre Jugoslavije. A ostatak tvog komentara govori tome u prilog. Voleo to neko ili ne, crvena je srpska autenticna boja, i tome svi podaci govore u prilog. Nisam ni ja neki fan te boje, ali tradicija je tradicija.

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

(Nik, 29. septembar 2016 00:44)
Moj komentar je bio sala ako nisi primetio.Nije kulturno pricati ljudima koje ne poznajes da lupetaju.

Mihajlović

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji.
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.

Petar

pre 7 godina

Kada su ~revolucionari~ dosli na vlast otisli su toliko daleko da su promenili tradicionalnu boju dresova. Sada fali na ovim crvenim i logo nekog splava. Ali i fudbal nam je u tom smislu: samo poziranje, a nikakav ucinak. O estetici da i ne pricam, tako dokle god nam je ovakav fudbal, odlicni su im ovi dresovi

Дежурни филозоф

pre 7 godina

Не, ружни су ми. А и проблем је произвођач. Истекао је двогодишњи уговор са Амбром, a наши генијалаци ФСС-а га продужују уместо да покушају да потпишу уговор са Адидасом. Последњи пут смо се пласирали у други круг неког такмичења у Адидас опреми. Враћајте Адидас, ниједна добра репрезентација не носи Амбро опрему!

pedja

pre 7 godina

Crvena kombinacija zaista smekerska.Bijella tako tako moze proci,ali mi nije jasno zasto nisu stavilinna bijelu kobinaciju crvenu retro karagnu kad su vec kod crvene stavili bijelu bilo bi mnogo bolje od ovog v izreza.

Protestant

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.

Plavi

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! Od kada je srpska tradicionalna boja identična albanskoj, hrvatskoj, novocrnogorskoj?! Zašto se odričemo istorije. Svi mi malo stariji smo navijali za reprezentacije čija su boje bile plave, slavili i nervirali se uz njih i zbog čega se toga odričemo. Uostalom, na srpskoj trobojci, centralno mesto zauzima plava boja. Što pre vratiti plave dresove svim reprezentacijama u svim sportovima.

Šejn

pre 7 godina

U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne. Prema tome vratite plave boje reprezentaciji jer, em su istorijske, em pomirljive za zvezdaše i partizanovce. Ko je za plave +, ko nije -

Mihajlović

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji.
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.

Nenad

pre 7 godina

Ne da mi se ne svidjaju nego su katastrofa...sve isto potpuno..daj promenite nesto..platite nekog dobrog dizajnera da ga lepo nacrta..ubacite dvoglavog orla preko ledja da se utapa sa brojem nekako..promenite malo...

Zigzag

pre 7 godina

rugaju se kockicama,a po istim nas poznaju diljem svijeta....a vi mjenjajte boje ko carape malo bijeli malo plavi malo crveni.....ni ne znate sta ste...

ZIVOT

pre 7 godina

Super su dresovi! Nadam se da cemo u njima nastupati u Rusiji. 
Rajkovic da bude prvi golman, Ivanovic, Nastasic, Maksimovic trio stopera, kada se vrati Matic on i Fejsa u sredini, Rukavina i Kolarov po bokovima, Kostic i Mitrovic napred.
(Mihajlović, 28. septembar 2016 20:27)
Sve je ovo ok,ali Mitrovica ne bi zvao ni medju 50igraca! Zvezdas sam,ali jedini lek za nas je Kleo i kraj....

Mane Palipovic

pre 7 godina

Hocemo plave dresove sa belim sortsevima i crvenim stucnama...I u kosarci bi bilo mnogo lepo da igramo u plavim dresovima kao nekad.Jedino sto odbojkasi jos igraju u plavim dresovima,i milina ih je gledati u njima

ehhh

pre 7 godina

Još "Gazprom" na grudi i to je to. 
Jedna drzava, jedan vodja jedan klub.
(Ilić, 28. septembar 2016 20:24)

Sta su ti frustracije zbog zvezde...

k

pre 7 godina

Ovo je savremena umetnost! Sklonili su Krst sa dresa, sto meni jako smeta! Takodje, koga zanimaju jos gore stvari moze da poseti Muzej savremene umetnosti i susretne se sa lobanjom deteta od 12 godina, jos po neke lobanje, krst okrenut naopacke i izrugivanje Hriscanstvu, pod nazivom "Nova religija" Damnien Hirst, kako ga nazivaju: "jedan od najvecih umetnika na svetu". Proguglajte, pa cete videti. Tuga sta, mi, ljudi sebi dozvoljavamo...

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

Umbro je u vlasnistvu kineza i ovo su ustvari njihovi dresovi sto im pretekli od proslih kvalifikacija.A bele smo jedva iskukali da nam daju neke klot nedovrsene.Samo ovi nasu u pazovu nasili grb i to je to.

stručnjak

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .

Mitar

pre 7 godina

Vise bih voleo da dominira plava boja, kao nekada, cini mi se sa njom smo bili i uspesniji...al ajde, samo nek oni pocnu da igraju nije bitan dezen dresa.

JT26

pre 7 godina

Previse bleda crvena, trebalo bi da bude malo jača. I zasto se odustalo od kombinacije crveni dres, plavi šorts i bele štucne. To je bila najbolja kombinacija.

Major Marquis Warren

pre 7 godina

Za sve ove što traže plavi dres, newsflash: Drug Tito je umro, ustaški i četnički teroristi su pušteni iz rupa u kojima su smrdili pola veka, a kao rezultat smo dobili rasturenu otadžbinu i domovinu Jugoslaviju.
Dakle reprezentacija Jugoslavije više ne igra, a Srbija ima simbole različite od jugoslovenskih, prema tome reprezentacija Srbije nikada nije nosila Jugoslovenski plavi dres.

Srbija ne može da nosi plavi dres, dres Srbije je crveni, pomirite se sa činjenicama.
Umbro dresovi naše reprezentacije su daleko bolji u odnosu na prethodnog proizvođača, a to je posledica, kao što je neko već napomenuo, čuvene krilatice Umbra: http://freevector.co/wp-content/uploads/2012/09/umbro-2.png

- U M B R O – O N L Y - F O O T B A L L –

Koki

pre 7 godina

Dres je odlican, posle duze vremena bas skladno i jednostavno odradjen. Zamerka - nijansa crvene bi mogla biti malo tamnija, kao ona koju nam je Nike pravio npr, i crveni sorc je katastrofa, plav ili teget bi bio mnogo bolja opcija. No sve je to nebitno kad ce na terenu opet da usledi mrljavljenje...

schh..

pre 7 godina

Moje misljenje je da treba da se vratimo na plave dresove poslednji put kad smo igrali fudbal u vreme santraca bili su plavi ali to je samo moje misljenje

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Umbro je jedini proizvodjac fudbalske opreme koji se specijalizovao iskljucivo za fudbal i to se vidi.
Jednostavno su daleko najbolji u poslu kojim se bave, a njihov neprevazidjeni stil proistekao iz bogate tradicije je nesto jedinstveno u fudbalu.
Novi dres Srbije je savrsenstvo u jednostavnosti, vidi se klasa kojom Umbro zraci.
Odluka da se ide na kompletno crvenu domacu opremu i kompletno belu gostujucu, je pogodak pravo u centar.
Crveno, plavo, bela genericka kombinacija prethodnih proizvodjaca je pravila od naseg tima grupu klovnova na terenu, bilo je ponizavajuce navijati za tim sa sarenom, infantilnom opremom.

Umbro je zasukao rukave i prosli put kada je izabrao savrsenu nijansu crvene u skladu sa nasom srednjovekovnom tradicijom (iz Boja na Kosovu), a font koji je kreiran je nesto najbolje vidjeno u istoriji nase reprezentacije, kreiran po ugledu na tradicionalna stara cirilicna slova.

Max Cherry

pre 7 godina

I ja se slažem da Umbro kompletno crvena oprema najsrećnija za našu reprezentaciju. Sve najveće uspehe smo ostvarili u kompletno crvenoj opremi Umbro, a to nije slučajno. Dobro je poznato da crvena boja deluje zastrašujuće za protivnika (the effect of red colored shirts can be assigned to the event that red frightens or seems aggressive to opponents).
U šarenoj opremi delujemo kao klovnovi, a takvi su nam i rezultati sa šarenom opremom.

Reprezentacija Srbije mora da igra u kompletno crvenoj opremi Umbro (to su domaći, a gostujuća oprema je kompletno bela)!
http://media.gettyimages.com/photos/serbia-celebrate-with-the-fifa-u20-trophy-following-the-fifa-u20-cup-picture-id477838858
http://www.todayonline.com/sites/default/files/styles/photo_gallery_image_lightbox/public/22726904.JPG?itok=lJvMfhqL
http://media.gettyimages.com/photos/the-players-of-serbia-celebrate-beating-brazil-to-win-the-fifa-u20-picture-id477846132
http://cache1.asset-cache.net/gc/477838582-milos-veljkovic-of-serbia-celebrates-his-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=X7WJLa88Cweo9HktRLaNXqxeJpeu0DlUOQKm6wNXmc7rUlVT0PlPtPykePCml6vetGVbdYIetrhmf81K5540QQ%3D%3D

Boris

pre 7 godina

Plavi dres je dres moje zemlje. Stid me je ovog dresa i bedne himne.
(Dali bocek, 28. septembar 2016 21:11)
@ Ti prijatelju nemaš zemlju više, prošlo je više od 25 godina komunjarskoga blagostanja, besplatnih mora, zimovanja, kolenica, butkica i četvorosobnog malog stana u kojem sad živite. Pi, zato smo i mali u svakom smislu jer i dalje postoje ljudi kao Vi, stidi se. Dresovi nisu ništa specijalno ali daleko su lepši od plavih.

Srpkinja

pre 7 godina

Plava boja me je uvek asocirala na Srbiju, na nešto čisto i uzvišeno. Crvena boja lepo stoji ženama, naročito crnkama, a muškarci u njoj deluju kao homoseksualci i mislim da će se njima samima još više smanjiti samopouzdanje u dresovima crvene boje, naročito ako još budu nosili crvene čarapice. Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali muškarci heteroseksualci se ne oblače rado u crveno, a ni ženama se ne sviđa da ih u crvenom vide.

Plazma

pre 7 godina

Dres je odlican a to cete videti i na terenu. Jednostavno i sa kragnom, bolje ne moze. Ne znam sta ste vi ocekivali.. da ga nasaraju ili da mi rade strafte kao proteklih godina.. Sto jednostavnije to lepse za oko.

Ristic

pre 7 godina

Vala da nam pozavide Malta,Austrija,Poljska,Danska,Vels,Engleska i svi ostali kojima bi ovakav dres po tradiciji bio dobar. Ne znam što se ignoriše plava boja,makar u detaljima,sa kojom bio dres Srbije bio mnogo više autentičniji,mnogo više naš ako hoćete...

Ratko

pre 7 godina

Evo sada da pitam po stoti put mi nije jasno iz kog razloga ne stave prekoovog crvenog dresa napred četiri slova S ispisano belom bojom a na bele garniture četiri slova S ispisano sa crvenom bojom? To su sve znamenja po kojima bi bili prepoznatljivi, nešto tipa kockica kod Hrvatskih dresova. I to nikada ne menjati već samo dizajn.

ntpfc

pre 7 godina

Nikada necu preboljeti skidanje plave boje. Izgovor je bio - naša trobojka (po ovome ispade da je naša zastava kompletno crvena). Zar Italijani imaju plavu boju u bojama zastave. Sam dizajn (osim boja) je dobar, najviše zbog jednostavnosti.

ojsaa

pre 7 godina

odličan je, samo umesto 4s treba staviti grb zvezdane ipak oni njom upravljaju.
(Leonardo i Everton brazilska samba, 28. septembar 2016 20:15)

zato se reprezentacija sklanja svima...

navijac

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.

Zoran Ilic

pre 7 godina

Ako je ovo finalna verzija dresa,ako na dresu nece biti dodavane reklame,onda je ovo OK. Ali,ako ce na srpskom dresu biti reklama,kao na dresovima nase kosarkaske reprezentacije na zadnjem evropskom prvenstvu.Gde je sa jedne strane bila reklama slovenackog osiguranja "TRIGLAV".A sa druge strane reklama hrvatske firme Agrokor,"RODA",onda je to katastrofa...

Bob Sent Kler

pre 7 godina

@ fudbalski ekspert

Ne znam da li si ironican, ali ako si npr. gledao film Boj na Kosovu, tamo Murat u trenutku pocetka boja kaze ovako: "Pomesale su se plave i zlatne srpske zastave sa crvenim i belim turskim barjacima".
Zaista me klot crvena asocira na duboko komunisticke zemlje poput SSSR-a, Kine, Poljske, zatim dominantno crvene nose 80% svetskih reprezentacija poput Turske, CG, Albanije, Makedonije, Danske, Norveske, Ceske, Hrvatske, Belgije, Luksemburga, Madjarske, Portugala, Spanije, Velsa, Jermenije, Belorusije itd., kao rezervne dresove nose ih Austrija, Rusija, Engleska, Bugarska, Gruzija, Moldavija i ko zna koliko van Evrope.
Iako je tacno da ne igraju dresovi, zaista mislim da bi vracanje plave boje bilo pun pogodak. Realno i svi Partizanovci tesko prihvataju ovu boju. Zamislite kako bi Zvezdasima bilo da sad reprezentacija postane crno bela. Treba misliti o tome jer reprezentacija smo svi mi!

Boki

pre 7 godina

Pi kakav narod.sramota jedna.stidite se!!!samo nesto lose,nista ne valja.zapitajte se malo kakvi su vam zivoti i resite svi svoje probleme,pa cete biti pozitivniji.
Sta fali dresovima?
Dresovi ko dresovi,nema tu lep i ruzan.svaki dres koji nosi amblem drzave je meni lep,jer volim srbiju,eto zato.
Ovde se ne radi o igri ili uspesima,o tome mozete komentarisati posle neke utakmice,a ovde je rec samo o dresu koji je mnogim komentatorima CRN,a ne crven,jer su im zivoti izgleda crni i jadni!!!
Pozdrav dobrim ljudima i pozitivcima,a negativci nek lupaju minuse do mile volje.

Славиша

pre 7 godina

Српска логика.

Већина жели ПЛАВЕ дресове, неће да их праве. Исто као и што навијачи Партизана годинама траже бордо-плаве као гостујуће и нема. Небитно је навијачко ривалство, већ та логика. Мени, нпр., овај дрес лепо изгледа, и радо бих га купио да има било коју нијансу плаве боје, а узео бих га ујутру да је цео плав, као и већина, али ко слуша купце?

CTO

pre 7 godina

Ne! Lepsi dizajn bi osmislila deca predskolskog uzrasta... Obicna polo majica sa grbom. Mogli su ubaciti sa prednje strane da se presijava dvoglavi orao kao sto Česi imaju u vecini sportova ili sad Albanci... Ali sta drugo ocekivati. Uzas dresovi kao i svi prethodni. Poslednji interesantan dres bio je onaj plavo beli loto iz nemacke 2006.

Maxim

pre 7 godina

Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?!
(Plavi, 28. septembar 2016 20:27)

A koja je tradicionalna? Da nije mozda plava - koje na tradicionalnom srpskom grbu (Obrenovica, preuzetom od Nemanjica) i nema?!?! Jos samo kad bi naveo argumente - koji ne postoje. Plava je tradicionalna samo ako pod srpskom istorijom ne vidis nista pre Jugoslavije. A ostatak tvog komentara govori tome u prilog. Voleo to neko ili ne, crvena je srpska autenticna boja, i tome svi podaci govore u prilog. Nisam ni ja neki fan te boje, ali tradicija je tradicija.

АР

pre 7 godina

Главна боја Србије је црвена, тако каже традиција. Осим ње, нек буду на дресу заступљене и плава и бела, зашто да не. Неки би хтели југословенску плаву као главну, да будемо као тзв. Косово, БиХ, а и Хрвати је све чешће користе. Никад нам угодити. Упропасти нас незнање.

Boban,nis

pre 7 godina

Beli su super i oni bi trebali da budu prvi (beli orlovi),pošto retko koja reprezentacija ima klot bele mi bi 80% svojih utakmica igrali i njima i nadam se uz dobru igru da bi bili zapazeni i mi i dresovi,rezervni treba da budu po rasporedu boja državne zastave.

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Kakva originalnost! Kao kada se psu da ime Dzeki, Bobi, Mimi, Fifi,...
Vratite plave dresove i u fudbalu i u kosarci!

Mimo "Nike" dresova iz 2010. svi ostali su za sprdnju,...doduse, kao i reprezentacija

Mirko

pre 7 godina

Ja i dalje želim da vidim one plave koje smo nosili decenijama... Istina ovaj beo je veoma lep, možda i najlepši naš dres i oprema koju sam video u reprezentaciji. Crvena mi se ne sviđa, nema veze što navijam za Zvezdu, ova crvena mi se ne sviđa, nemam osećaj da se radi o reprezentativnom dresu, možda o dresu nekog kluba ili nekog železničarskog društva :P
Vratite nam plave a ova bela može.

Krs

pre 7 godina

Jugonostalgicari, Juge vam vise nema, pa time ni nametnute plave boje. Srbija je crvena!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Hahaha...
Da, crvena ko Albanija, Makedonija, Crna Gora a donekle i Hrvatska

Bijeli

pre 7 godina

Isti kroj kao dres splitskog Hajduka otprije 3-4 godine ! Provjerite na netu !!! A boje...pa to je dihadisticki kombinezon ! Gostujuca inacica je potpuno bijela, kao Engleska...ukratko,katastrofa. Ali najvaznije je kako ce igrati...sansi imate. Molim objavu.

igor

pre 7 godina

Vratite nam plave dresove. Po meni su najlepsi bili dresovi SRJ koji su korisceni 1998. godine. I tada smo bili orlovi plavi, zasto sada ne bismo bili?

CRNI BOMBARDER

pre 7 godina

Neko je dao sjajan predlog za redakciju - anketa za dresove! Onda, onaj ko kaze da smo "jugonostalgicari", sta su onda italijani? Nigde plavi dresovi, a plavi od glave do pete. Sve nase selekcije su oduvek igrale u plavom (i dalje igraju odbojkasi i vaterpolisti, a kosarkasi od 2011. uzese ovo grdilo, te licimo na Tursku), no FSS pozuri, brze bolje 2006 da promeni dresove. Sve su probleme resili bili, samo je taj ostao.

Dakle, hocemo anketu za dresove!!! NAPRED PLAVI, NAPRED SRBIJA!!!

MiIos

pre 7 godina

Ne.
Ovo su sveštenički dresovi. Crkva forsira i crvenu boju, i krst, i miroslavljeve fontove.
Zato bih ja sve suprotno. Plava boja, neki normalan font i nikakvi krstovi, ne igramo protiv vampira.

Nemanja

pre 7 godina

@ (Ljubisa Livac, 28. septembar 2016 23:00)

Zasto je plava boja boja Juge? Ppgledajte zastavu i, gle cuda videcete trobojku... Kako su to Francuzi plavi? Plava i bela po meni, esktetski je dosta lepse od ove ruzne crvene na ovim dresovima... A to sta je bilo u Jugi, pa necemo valjda ko Hrvati, da menjamo jezik da bi rekli - nije to onaj stari jezik, da menjamo boje i ostalo. Komplekse prepustimo njima...

ceta plava

pre 7 godina

Plava boja deluje smirujuce, uspavljujuce na protivnika, dok crvena stimulise. Svi se secamo dobrih meceva dok smo bili Plavi a i pogledajte Hrvate sta su radili sa plavom bojom na proslom euru..

Teo

pre 7 godina

Kad vidim dres, ne mogu uopće pogodit koja je država.
Sva sreća pa smo mi Hrv. vizualno, idejno i dizajnerski prepoznati u cijelom svijetu na temelju kvadratića, slavnih "kockica"
I to je ono što je bit, da budeš vizualno prepoznatljiv, da te svatko zna !

Александар

pre 7 godina

Одвратна нијанса црвене. Зашто се не игра у комбинацији црвени дрес, плави шорц, беле штуцне? По којој симболици је клот црвено наша репрезентативна боја? Да не помињем ову другу безличну белу. Још само беле заставе недостају.

P

pre 7 godina

"Mene samo zanima ko je i gde odlučio da je srpska tradicionalna boja crvena?! "

Srpska tradicionalna boja jeste crvena - to zna svako ko imalo poznaje tradicionalne srpske grbove i zastave; plava boja praktično ne postoji do polovine 19. veka. Nemanjićki dvoglavi orao u Bogorodici Ljeviškoj je crven, a zastava cara Dušana je crveni dvoglavi orao na zlatnoj podlozi. Druga verzija grba Nemanjića je dvoglavi beli orao na crvenoj podlozi. Svi grbovi vlastele su dominantno crveni. I u modernoj istoriji dominira crvena boja. To što je neko opsednut jugoslovenstvom i plavom bojom ili vidi Crvenu zvezdu u tradicionalnoj srpskoj crvenoj boji ima lični problem koji ne menja činjenicu da je srpska boja crvena.

"U vreme boja na Kosovu srpske boje su bile plavo-zlatne."

Je l' ima neki dokaz za ovu tvrdnju?

Ne svidja mi se

pre 7 godina

Previse su uski I mnogo bi isticali tela sportista, a i crvena boja (ovo na slici ima samo malkice bele) je nekako vise za devojcice (ako hocete bas iskreno)...

ima da se ojede, do krvi

pre 7 godina

Odvratan kroj, uz telo, nema nikakve veze sa sportskim zahtevima i potrebama.

Možda bi to i moglo da prođe da je u pitanju pamuk,
međutim, znamo svi kakav su krš od materijala sportski dresovi.

Predlažem kreatoru dresova da sam sebi napravi slip gaće od tog materijala
i da ih nosi na rekreaciji.

zorz

pre 7 godina

Za ovog dole što nas obaveštava da je tito umro itd.... Jel nemci, englezi, italijani nose dresove u boji svojih zastava.... Jednostavno postoje neke stvari koje su lepe i koje su ružne. Meni je lično crvena boja bljak.

aleksandar

pre 7 godina

Uvek isto nista se ne menja domaci crveni,a gostujuci beli..Dajte malo novine i kreativnosti neke druge boje..Meni se dopao gostujuci od Slovenaca..

Ivan OL 91

pre 7 godina

Ovakve dresove sam mogao i ja dizajnirati. Posebno ovaj bijeli, isto kao one majice za fizicko, samo grb nakacen. Vec nekoliko godina tvrdim da reprezentacije Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine imaju najdosadnije dresove. Srbiji je ubjedljivo najbolji bio onaj sto su u njemu igrali na SP 2010, i naredni ciklus kvalifikacija

ticroo

pre 7 godina

Majica tamno crvena sorc beo carape srebrne/siva. Crvena kao dominatna boja na zastavi i na grbu bela boja dvoglavog orla srebrna ili siva imaju duboku tradiciju u nasoj crkvi. Plava boja idealna za trenerke i opremu van terena.

Toliko.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Protestant, 28. septembar 2016 23:57)

Pa ti, genije, onda lepo idi u crkvu da igraš fudbal.

Gile

pre 7 godina

Ne znam sto smo se vezali za crvenu boju, koliko znam plava nam je centrlarna boja na zastavi. Italijani su odabrali plavu a zastava im je zeleno belo crvena. Mislim da nam je bilo lepse da smo plavu odabrali, jer Jugoslaviji koju su Srbi stvorili ta boja je bila znamenje.

Dzomba

pre 7 godina

Daj sve u jednoj boji, da ne zbunimo sarlatane sa plavim sorcem. Ma salim se. Dobar je dres u kome se pobedjuje. Ali moglo je to i malo raznovrsnije, neka strafta tu i tamo. Vidite kako "vatrene" gura njihov kockasti dres.

my way

pre 7 godina

Зихерашки "дизајнирани", без трунке храбрости. Наравно да никаквом кичу и шаренилу није место на фудбалском терену, али баш ништа, нимало плаве, ниједан елемент... По мени монотони сигурица дресови који не смрде, али ни не миришу. Да будем потпуно искрен, није то много битна ствар, али чисто изнех свој утисак.

pedja

pre 7 godina

Crvena kombinacija zaista smekerska.Bijella tako tako moze proci,ali mi nije jasno zasto nisu stavilinna bijelu kobinaciju crvenu retro karagnu kad su vec kod crvene stavili bijelu bilo bi mnogo bolje od ovog v izreza.

slobinator

pre 7 godina

da ne bi zvezdaši bez veze lupali minuse reći ću da sam I ja zvezdaš I da naravno volim crvenu boju,ali je dres reprenzetacije morao biti u bojama zastave.znači crvena majica,plavi šorc I bele čarape.moglo se to skockati da izgleda moćno.recimo I majca je mogla biti sa plavim prugama.ovo su dresovi idealni da u njima nastupa zvezda,čak I za gostovanja.opšte je poznato da je u belim dresovima zvezda postigla neke od svojih najvećih pobeda na gostovanjima protiv liverpula,arsenala I bajerna

hehe

pre 7 godina

Izgledaju kao dresovi bivseg reprezentacije SSSR ! Kome se to sviđa neka ih nosi. Dresovi moraju biti takvi da asociraju na srpsku državnu zastavu.

Zuki

pre 7 godina

Cista komedija
Nakon raspada Jugoslavije, sve drzave su jedva cekale da se odreknu plavih dresova, ne bi li ih podsecao na staru drzavu... I sad dvaest I kusur godina kasnije polovina njih igra u istim bojama. Makedonci, Crnogorci, Srbi u crvenim a Hrvati u crveno belim dresovima.
Ko Ruske komunjare neke

nik sloter

pre 7 godina

Umbro me uvek podseti na dres Engleske cija je kombinacija boja za mene najbolja.Trebali smo iskopirati Engleze sa recimo belim dresom,plavim sortsom!

Bane

pre 7 godina

Posle one prošle garniture svi su premija! Prošla garnitura je imala boju kao da je 50 puta oprana u veš mašini na 90 stepeni! Zlatne detalje i krst ne bih ni da komentarišem. U principu ko nam pravi dresove dobro smo i prošli. Taj Umbro je i u Engleskoj proizvođač za čempionšip, u premijer ligi prave opremu za možda tri kluba, niko bitan (da se ne uvrede navijači West Hema i Hulla), u čempionšipu su već dominantni, a verujem i u nižim ligama. Zadnji ozbiljni fudbaler koji je obuvao njihove kopačke je Alen Širer, a danas ćete pre da vidite New Balance i Mizuno nego Umbro kopačke.

Petar

pre 7 godina

Ja i dalje mislim da je crvena boja totalni promašaj.
Dresovi bi trrbali da budu plavi.
Budili bi lepa secanja a od istorije ne treba da bezimo.
I plava kao i crvena nalazi se na zastavi Srbije.
Dakle plavi dresovi, beli šorcevi i štucne, na grudima grb Srbjje

MiLaN

pre 7 godina

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)
(ten yard penalty, 29. septembar 2016 06:54)
Komentarises o Srpskom dresu,a pises "naSHem","znaCHi","joSH","viSHnja". Hajde ti lepo na dopunske casove iz naseg pravopisa,pa onda komentarisi o Srpskom dresu.

Srpkinja

pre 7 godina

Još nešto-nije u redu da pozitivne odgovore u anketi podelite na dva dela, a negativne na tri, jer se tako namerno daje veća prednost pozitivnom odgovoru, iako je više ljudi glasalo protiv.

Дежурни филозоф

pre 7 godina

Не, ружни су ми. А и проблем је произвођач. Истекао је двогодишњи уговор са Амбром, a наши генијалаци ФСС-а га продужују уместо да покушају да потпишу уговор са Адидасом. Последњи пут смо се пласирали у други круг неког такмичења у Адидас опреми. Враћајте Адидас, ниједна добра репрезентација не носи Амбро опрему!

Srba

pre 7 godina

Toliko jednostavan da je neupadljiv, nije moderan.
Gde nam je plava?
CRVENO - PLAVO - BELO SRPSKO JE CELO!

Kako igramo, takvi i dresovi, ispod proseka. Valjda ce Muslin da promrda tim.

idemo SRBIJO

Labud

pre 7 godina

Odlican! Na sortsu se odrazava velicina, a to je bitno kada se gleda kvalitet dresa.

Mada, ova boja je baksuznija i od Tome.

Plavi, Plavi!

Aleksandar

pre 7 godina

šorcevi treba da su plavi a štucne bele, makar za domaće utakmice. Tako bi bili prepoznatljivi, kao kockasti susedi. Za gostovanja mogu da koriste ili crvene ili bele garniture, svejedno mi je.

maksimilijan

pre 7 godina

Хоће ли они коначно да почну да игрсју фудбал или ће да се шетају као ус... голубови по терену!

b78

pre 7 godina

po hiljaditi put cu reci da bi dres morao biti upecatljiv i upadljiv da bi marketingski bio interesantan. Pogledajte Hrvate i kockice...pa prepoznao bi njihov dres sa kilometar u bilo kojoj varijatni zbog tog detalja...ovo je katastrofa.....cak i kolbinacija sa plavim sorcem i belim stucnama je bolja.....po meni mi bi trebali da uvedemo kao obavezni detalj krst na grudima slican B dresu Intera ako se ne varam a onda da se igramo sa bojama zastave. Ovo nemq nijedna reprezentacija....stilski je dobro resenje i jako je upadljivo.....za ovakav dres je smesno i da objasnjavam zasto veze sa vezom nema.

s.

pre 7 godina

Ovo je Srbija a ne Jugoslavija . Srbija postoji od srednjeg veka , a prva Jugoslavija , Kraljevina Jugoslavija nastala je 1929. godine i trajala do 1991 . I objavite mi nekad komentar .
(stručnjak, 28. septembar 2016 21:38)
blago nama kad imamo ovakve strucnjake.

Musava gugutka

pre 7 godina

Predlog redakciji: bilo bi dobro napraviti anketu o boji dresova. I to ne samo fudbala, nego i ostalih ekipnih sportova. Mislim da bi rezultat bio i vise nego zanimljiv.
(navijac, 28. septembar 2016 23:32)

Ja mislim da treba da raspišemo referendum po tom pitanju.

Kalimero

pre 7 godina

Naš dres je crveno-plavo-beli i tu nema pogovora i nikakvog ekserimenta proizvođača. FSS je tu da upozori proizvođača da se drži određenog standarda.Drugi (gostujući) komlete može biti beo u celini ili eventualno sa plavim šorcom. Dakle majica crvena, šorc plavi i bele štucne i tačka.

golubar

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Kada su ih ovako uradili onda su trebali i pertlu da stave kao na onim dresovima iz filma Montevideo, mozda bi im se posrecilo da krenu sa boljim rezultatima, a posle toga moze i Jumko da im sije dresove.

Bio bi to najlepsi dres na svetu ikada

pre 7 godina

Dres Srbije treba da bude slican Sampdorijinom, plave boje, s trakastom srpskom trobojkom preko grudi i crvenim grbom saveza sa ocilima na plavoj podlozi.

СрбинсонКрусо

pre 7 godina

Можда би требало покушати са белом бојом као бојом прве гарнитуре, јер бела је једна од три боје на застави и бели нам је орао на грбу... а друга гарнитура црвено, плаво, бела... ја немам ништа ни против ових дресова, али морамо мало да променимо дизајн... дресови из 98-е најлепши икада...

Milosav

pre 7 godina

Ne svidja mi se to sto su oba dela iste boje pa izgleda nekako previse crveno ili previse belo. Ali nema veze neka oni pobedjuju a za boju nije vazno.

NBGD

pre 7 godina

crvena majica sa grbom!?! Treba da vidite nase dresove koje smo sami napravili da bi igrali fudbalicu u toplani na NBGD-u. Pa mislim da bi nam pozavideli i Italijani :-)

slanina

pre 7 godina

Koliko smo nebitni i mali, funkcionišu tako sto ti daju spremna rešenja i kažu odaberi od ovoga. Tako su i Vojvodini dresove napravili. Daju ti i biraš od postojećeg. Za one za koje je isplativo, čak će se i potruditi. Svejedno izgleda ok. Nista vise od toga.

Zvezdaš iz Hamburga

pre 7 godina

To je najvaznije, da imamo
lepe dresove! To sto nase manekenke, stajleri i pozeri vec tradicionalno nisu u stanju ni za australo-okeansko prvenstvo da se kvalifikuju nema veze.

шеки

pre 7 godina

На први поглед као да смо Данци...
Плав шортс треба и беле штуцне. Мајица је ок.

ten yard penalty

pre 7 godina

Sad su super!....taman ko Severna Koreja!...lepp se "uklapaju u sveopshtu politichku prichu"....a ovi rezervni "bili"-ko splitski Hajduk....dresovi ko dresovi,ovakvi ili onakvi-to nema neke bitne veze..Ono SHTO IMA VEZE je da cce u tim dresovima igrati "POLUPOKRETNE BABE SA GERONTOLOGIJE",i brukati i taj dres i grb na njemu!...aj' zdravo...

Pozdravi kući

pre 7 godina

Nije lose, mada deluje onako dandy, kao dresovi za kriket, pa jos sa kragnicom, bermudicama i strukirani. Dobro bi stajalo Novaku. Mozda bi trebalo ubaciti i neke RayBan-ke, sta znam...

Petar

pre 7 godina

Kada su ~revolucionari~ dosli na vlast otisli su toliko daleko da su promenili tradicionalnu boju dresova. Sada fali na ovim crvenim i logo nekog splava. Ali i fudbal nam je u tom smislu: samo poziranje, a nikakav ucinak. O estetici da i ne pricam, tako dokle god nam je ovakav fudbal, odlicni su im ovi dresovi

Nik

pre 7 godina

@Gordon Frimen
Lupetas. Umbro je bila Engleska kompanija sa sedistem u Mancesteru koju je kupila Nike korporacija a kasnije prodala Americkoj Iconix Brand Group koja je vlasnik mnogih velikih brendova.

ronin

pre 7 godina

hajde da ukinemo fudbal u Srbiji - nikad nismo imali dobre rezultate, a ulaganja su velika. preusmeriti novac u sportove u kojima smo tradicionalno dobri.

pedja

pre 7 godina

ne moze dres da pomogne,mozes od zlata kosulje da im sijemo,diletanti inesposobni ostace kao do sada,NISTA oni mogu da postignu,to je grupa uobrazenih i nespososobnih ljudi ne zainteresovanih za ono sto naciji treba!

ten yard penalty

pre 7 godina

ako smo se odlučili za crvenu, onda to treba da bude trula višnja. prethodni su bili dobri, ali ova drečava odgovara splavarima, sad su u tonu što bi rekli stilisti.. ruzno izgledaju i ruzno igraju
(golubar, 28. septembar 2016 21:36)

Pa TRULO imash u nashem "fudbalu" vecc poodavno...znachi,josh samo VISHNJA!...;-)

ten yard penalty

pre 7 godina

Raskinuti ugovor sa Umbrom uzeti Legea i Joma ipak je to naš nivo...
(Nešo Pudla, 28. septembar 2016 21:18)

Nivo nashe reprezentacije je "NAAI"!!!...

ten yard penalty

pre 7 godina

"jel ti to dres?.."....."ma djubrad,naguzili neke maloletnice...puuu!!"..."aaalooo,zzandar,neccu da delim cceliju sa ovim manijacima!"...

Gordon Frimen je iz Pozarevac

pre 7 godina

(Nik, 29. septembar 2016 00:44)
Moj komentar je bio sala ako nisi primetio.Nije kulturno pricati ljudima koje ne poznajes da lupetaju.

Powerslave

pre 7 godina

Potpuno crveni i beli dresovi. Kome bi to palo na pamet?

Na kraju krajeva, ja bih da vidim novu, bolju igru reprezentacije, dresovi mi nisu bitni

Baba Stanojka

pre 7 godina

Na ovaj crveni samo dodati plavu talasastu liniju preko grudi da simbolizuje reku sto opet simbolizuje splavove, a posred dresa vertikalnu liniju belu ili srebrnu da simbolizuje šipku što opet simbolizuje starlete i kojekakve igracice oko iste. Dobicemo upravo identitet koji nam je nedostajao i pravi kult reprezentacije i dresa.

Sto se štucni tice neke mrezaste bi... Dobro dobro, necu dalje...

Milenko

pre 7 godina

Jeftino i bezidejno. Dres valjda treba da bude atraktivan kako bi ga neki klinci nosili, ovo je neko genericko resenje. Majica obicna.

Milosh

pre 7 godina

Sta ce nam dresovi, kad se necemo kvalifikovati. Odnosno opet se spremamo za jos jedno takmicenje na koje necemo ici. Neka sami sebe finansiraju i mogu igrati i u opancima i dronjcima ako hoce i zele da igraju.

zapanjen

pre 7 godina

ne bije boj svetlo oruzje nego srce u junaka..izvinjavam se ako sam omasio citat..al hocu da kazem bas me briga u kom dresu igraju ako pobedjuju..a ovi nasi kako igraju nebi im pomoglo ni da imau S na grudima,gace preko helanki i crveni plast

portos

pre 7 godina

Ja mislim da je u pitanju sledeca stvar- koliko para, toliko muzike. Ovi nasi dogovore jeftiniju varijantu, jer im tako vise ostane za zezanje.

nemanja

pre 7 godina

Neki su samo istakli,mene zabrinjava odsustvo zapazanja kod komentatora, pa ljudi moji ovo su obicni dres i sorc na koje je nalepljen grb Srbije. Kakav dizajn bre, koji crni novi dresovi... Ne izgleda toliko lose, ali u ovo nije ulozen nikakav trud bukvalno jer su ovo obicne majice.

neko iz gomile

pre 7 godina

@ (Zoran Ilic, 28. septembar 2016 22:23)

Nema reklama na fudbalskim reprezentativnim dresovima,toliko mora da se zna ako se prati fudbal.

Dejan CZ

pre 7 godina

Kad se prica vec o bojama...voleo bih gledati derbi nekad izmedju Zvezde i Partizana sa opremom Zvezda crveni dres crveni sorc brojevi beli...Partizan beli dresovi crni sorc brojevi crni...a ne stalno u straftastim varijantama...to bi me bar podsetilo na stariji period kada je fudbal bio svetkovina i kada je vladalo jedno pravo rivalsko sportsko cisto neukaljano vreme.

Scholes

pre 7 godina

A kakvi su bili prosli? Od kako isterali Antica ne interesuje me uopste da ih gledam. Kao da ce nesto i da postignu. Nas novi moto je vazno je ucestvovati, jer gde god se kvalifikujemo pregaze nas kao nista.. Isto vazi i za klubove.. Bitno je uci u Evropsko takmicenje, ne da bi nesto postigao, nego da bi pijavice uzele kintu predvidjenu za grupnu fazu.