Fudbal 126

Sreda, 25.05.2016.

12:14

Džajić: Došao bi Šuker, Zvezda bi vladala

Najbolji srpski fudbaler u 20. veku Dragan Džajić izjavio je da je rat u nekadašnjoj SFRJ sprečio Crvenu zvezdu da dugo vlada evropskim klupskim fudbalom.

Džajiæ: Došao bi Šuker, Zvezda bi vladala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

srbija

pre 7 godina

Vlade

gresis za sezonu 91/92..Prvo Zvezda i Partizan su u prvenstvu dva puta igrali i bilo je nereseno u oba meca (jeste Zvezda dobila penal seriju, te i jos jedne godine pucali su se penali pri neresenom, ovi mladji to ne znaju).
Dakle ukupno te sezone igrali su 4 meca, Partizan dobio 1 mec, a tri puta nereseno, znaci u najmanju ruku tu su bili po kvalitetu..
Pomenuto pravilo o penalima donelo je tada Zvezdi titulu (mozes to proveriti).
Da se za nereseno dobijalo po bod svako, Zvezda ne bi bila prvak, vec Partizan.
Ali nije to sad toliko bitno, ono sto je cinjenica jeste da je te sezone Zvezda jos uvek bila bas, bas jaka (Pancev, Jugovic, Mihajlovic jos su igrali)i nije imala srece, a mogla je za malo opet u finale u London.
A zaista je i Partizan tad bio stvarno jak (Osim trener) i uzeo je takvoj Zvezdi Kup (manje bitno), ali na neki nacin i prvenstvo (ne i formalno, naravno, ali samo zbog pravila o penalima posle neresenog).
A koliko je smesno to pravilo, zamislite mec gde bude rezultat 3-3 ili 2-2, puno golova, gledaoci zadovoljni i onda se pucaju penali i neko ostane sa 0 bodova.

Vaki

pre 7 godina

@igor Voleo bih da znam koje si godište (ja sam 1963.)... Uglavnom, sve što si naveo je netačno. Potcenjivati Zvezdine uspehe u tom periodu je zaista opskurno, jer Zvezda je tada stvarno vladala jugoslovenskim i evropskim fudbalom i to su tada priznali mnogi realni Grobari koji danas imaju 50+ godina. Znam da je to teško prihvatiti, jer naredne generacije bilo kog kluba sa ovih prostora neće doživeti takvu dominaciju. Ne shvatam, ali po tvojoj logici ni Milan ne bi dominirao u nekim ranim devedesetim, da nije bilo magle na Marakani... Svašta čovek ovde da pročita, nemojte da obmanjujete ove klince koji pamte samo period od 2006. Fudbal se ovde igrao mnogo pre toga i bio je dosta kvalitetniji. Živeli.

Znam što govorim

pre 7 godina

Dosta zanimljivih komentara ali često navijački usmjerenih. Kako neko može osporavati jednog Džajića. Čovjek je u svoje vrime bio cijenjen i priznat ali i rezultatski uspješan, prvenstveno s reprezentacijom, u evropskim ali i svjetskim okvirima i to je svakom dobropoznato. U bivšoj državi većina navijača gledala je igrače po njihovoj igri a ne nacionalnoj pripadnosti. Primjerice jedno od najomiljenijih imena Hajduka iz 80-ih je Crnogorac Zoran Simović, inače iz Srbije. Također što je klub postizao bolje rezultate na preipadnost igrača manje se gledalo. Primjer košarkaša Jugoplastike, Ivanović, Sretenović, Savić ali nadasve trener Boža Maljković, ili vaterpolisti zg Mladosti i Partizana, a navest ću samo partizanovo dete Igora Milanovića. I još samo za Zvezdu iz tih godina, bili su odličan tim, u svjetskim okvirima, al su se dobro bili ekipirali i ostali članovi velike četvorke, sjetimo se samo Hajdukova kupa iz BG A također dobro znam da je Belodedić Hrvat iz Rumunije, iako ga svi ovde vode kao Srbina, mada samu nacionalnost bilo kog igrača smatram u igračkom i ljudskom smislu nevažnom.

Zoki

pre 7 godina

Crni Stevice o čemu ti to.Pa nećemo s vama da se jurimo valjda.Primili smo gol u Minhenu i više nisu sutnuli u okvir gola.Pa prodamo najboljeg igrača svih vremena Piksija i ladno osvojimo.Nesporno da su Dinamo i Partizan bili jaki ko crna zemlja a Hajduk za nijansu slabiji ali mi smo bili svet za sebe i realno je bilo da osvojimo tripletu kao Bajern74-76.

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo mi FK Crvena zvezda Šampioni Evrope u fudbalu za 1991 godinu !!! sve ostalo je je nebitno,pa ji te 1992 godine bili smo na korak od drugog uzastopnog finala i Vemblija... otišla je Samdorija koja je na kraju bila prva u nađlšoj grupi "A" ...svi znamo kako se to finale završilo ... Ušati Pehar je u Ljutice Bogdana i šepuri se u Muzeju FK C.Zvezda ....

igor

pre 7 godina

Dzaja je bio veliki igrac, ali istina je da nikada nije odigrao veliku utakmicu onako kako moze i ume. Mladji nek pitaju starije. Zvezda ne bi bila sampion evrope da nisu Partizanu otete dve titule 88 i 89 godine kada je Partizan poceo da pravi sampionski tim. Nakon te otimacine i kradje Dzaja je napravio sampionsku Zvezdu. Da li bi Zvezda dominirala Evropom narednih godina sto kaze Dzaja sigurno ne bi ni sa Sukerom i bez njega. U to vreme i Milan je vec imao fenomenalnu ekipu, Barsa je isto bila fenomenalna, Smpdorija je vec pregazila Zvezdu u Sofiji naredne godine.
Ovo je prica samo za one koji nisu pratili fudbal u to vreme. Tada je bilo teze osvojiti kup UEF-a nego li Kup sampiona.

vlade

pre 7 godina

za Stevicu: Zvezda je u sezoni 91/92 mogla komotno da otrese pola lige, ali je i sa pola gasa bila Šampion iako je igrala evropu sve do maja i to bez utakmica u Srbiji.. to što je izgubila kup, je nebitno skroz.. pa i Timok je pre par godina izbacio Partizan u Kupu, pa nije bolji tim tada bio od Partizana, svakako! a kolko se sećam, te godine vam je Miha iz korne zavalio gol, mislim Panduroviću! čisto da vam pokažemo, da kad smo hteli, mogli smo da se igramo sa vama i ako ste imali talentovan tim, svakako.. ali i Hihon je mislio drugačije!

bilobiceopet

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mikele, 25. maj 2016 20:58)

Pa prijatelju od Zvezde je zivelo 15% Beograda na neki nacin,od hotela,restorana,caffea plus masa usluznih sluzbi,taxisti,prevoznici,semankari,naplatne rampe itd,itd. Secam se radio sam obezbedjenje u firmi Sigurnost Vracar i bili smo i na tim tekmama Zvezde jos od 86te.Jedinasigurna kinta bila je od Zvezde. Direktor je govorio da kad treba za plate,ode do Zvezde,Cveleta,Dzaje da daju pozajmicu,cak tih 90tih godina ni poznate banke nisu placale na vreme a davile se u parama. A sama Zvezda bi sigurno harala 3-4 godina minimum. Po meni je cak veci uspeh i od Barija bilo sledece godine sezona 91/92 zbog sankcija kad smo igrali van Srbije. I da nije bilo Sofije,tj.Sampdorije i poraza,a vodili smo,plus bilo je mnogo povredjenih igraca, opet bi bili u finalu protiv Barselone. Zvezda je jedina mogla da uzme svakog igraca samo d aje htela. Nije se gomilalo nego 14-16 je igralo maximum. Pa Zvezdu Mijatovic nije interesovao jer nije im trebao pored Deje,Robija,Jugovica,Stosica,Mihajlovica.Najaci srednji red u istoriji Zvezde.

Rade

pre 7 godina

Šta bi bilo,kad bi bilo???Večno pitanje,naprimer,da SU u Partizanu ostali Divac,Paspalj,Đorđević,Danilović,Pecarski,Savović,Grbović,Obradović i naravno Veliki Vujošević,Šta bi bilo?

Pedja

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !
(stevica, 25. maj 2016 18:20)
Te godine ste ispali od Spanskog drugoligasa Hihona.

Bracun

pre 7 godina

@djedmedjed

Prilicno tacan opis stanja u nasem fudbalu tada. Istini za volju, pored Zvezde i Dinama, Hajduk i Partizan su takodje nabavili dobra pojacanja i uz Velez i ostale, liga je bila nikad bolja. Sve u svemu, to je bilo vreme vrhunskih talenata, a fudbalski klubovi su podigli nivo profesionalizma, jer je ekonomska situacija u zemlji to konacno dozvolila. Ostalo je istorija.

PS. Drago mi je da se jos neko seca Andreja Panadica - decko je bio veliki talenat, steta sto nije postao vrhunski igrac.

my way

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???
(Alek, 25. maj 2016 15:00)

To sto neoustasi Sukeru mozda nesto nije bilo po volji samo je kompliment, ali treba imati malo morala i inteligencije da bi se to prihvatilo i shvatilo. Ajde sada i ti lepo malo setaj ulicama i trgovima Mile Budaka, skupi Pavelicevih kuna, pa pravac poglavnikov grob kao Davor. Ko o cemu, Hrvat o istorijskoj istini i krivici...

kalcokera

pre 7 godina

fadilj vokri,kurtim salja,bajro zupic,damir cakar,fahrudin omerovic,jusufi,dzevad prekazi,isa sadriu,miralem sulejmani itd...

ps. a tek ciu i liu

Slobodan

pre 7 godina

moli se komentator Slobodan da kao veliki navijac Zvezde, a samim tim i najveci Srbin prokomentarise ovu vest. Hvala.
(pa ja sam, 25. maj 2016 23:37)

Nije Slobodan komentator ...
Vidi decko ... U Zvezdi i dan danas igraju stranci, skoro u svakoj ekipi na Svetu igraju stranci ... Ovi momci koji "su trebali" a nisu igrali tada nisu bili stranci jer je bila zajednicka drzava ...
Primetices da nikada nisam spomenuo Ivana Curkovica koji je i dan danas u Partizanu i bilo bi ruzno da to uradim, a i zasto bi ...
Moras da razlikujes Hrvata od Ustase ...
Bobek, Brozovic, Cajkovski ili trener Glazer su to bili, i ne samo oni i to je nesta vise od sporta ...
Cinjenica je da se Partizan i Dinamo nastali od Gradjanskog koga je 44' kupio Maks Luburic a ovi igraci koji su bili njegovi, ti igraci su osnivaci Partizana i legende kluba ... To su igraci koji su igrali za Ustasku NDH i ekipu Gradjanskog koja je bila Ustaska a to su temelji danasnjeg Partizana ...
Nisam ja kriv sto Partizan ne zeli ili ne moze da bude Srpska ekipa, podseticu te da je Partizan JSD koje je nastalo u Zagrebu od ekipe Gradjanskog ...
Partizan danas moze staviti i dr. Vojislava Seselja da bude centarfor pa opet ce biti ono sto jeste ... JSD nastalo od Gradjanskog ...
Mali Vrabac je promenio drzavljanstvo ali nije postao Orao ... Vrabac je Vrabac ...

xxx

pre 7 godina

Dosta vise lagarija u stilu najbolji srpski fudbaler 20 veka. Pa u samoj Zvezdi ima vise fudbalera koji su bolji od njega da ne spominjem Partizan, Vojvodinu, BSK Jugoslaviju... Covek je bio samo dobro levo krilo i nista vise.

KRIGER

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

@(Слава, 25. maj 2016 17:03)


Matori i Izetbegovic je ranije dok je bilo Jugoslavije isticao za sebe da je Srbin, verovatno kao i ta vasa "legenda" Duljaj, inace su kalfe za te takve grobare, kao sto si ti, VKV radnici kojima ni segrti ne biste mogli da budete.

Zoki

pre 7 godina

Hvala čitaocu iz Hrvatske na sjajnom elaboratu i čak ni ja koji pratim Zvezdu pasionirano nemam šta da dodam.Ne mogu da verujem kako se Grobari pale na Dzajin intervju jer on samo hoće da kaže da je mogao da dovede koga poželi. Od svih igrača iz tadašnje zemlje u Zvezdi je imao mesta samo Robert Jarni.

klk

pre 7 godina

Dzajica volimo i uspehe. Ali u tom ratu zrtve su u stvari oni koji su doziveli rat kao obican narod. Crvena Zvezda je po osnivanju dobila na tacnu formirane igrace pa se tad niko u Zvezdi nije protivio, pa tako ne treba ni oko ovoga.

Stari znalac

pre 7 godina

Kad god bih potegao temu ko je bio bolji, Seki, Piksi, Dejo, Pizon, Vukas, ovaj onaj, moj stari bi kazao da su svi bili jako dobri, ali niko kao Dzaja!!! Bio je jedan i neponovljiv. Prosto najbolji.

Kome smeta Dzaja?

pre 7 godina

Vidim da se javljaju neki koji o fudbalu pre rata znaju malo ili nimalo, pa tako nipodastavaju Dzajica! Ljudi, ne budite smesni! Dzajic je u jednom dugom preiodu bio strah i trepet za protivnicke bekove i golmane sirom sveta! On je bio istinski carobnjak sa loptom, takav je naprimer bio i Oleg Blohin, koji je jednom proglasen i najboljim evropskim igracem. Samo jos jedan igrac iz tadasnje Jugoslavije moze se meriti sa Dzajicem: Safet Susic. Protivnicki igraci jednostavno nisu imali resenje ni za jednog ni za drugog - Susic je mladji desetak godina, i u neku ruku je nasledio Dzajica na mestu najboljeg, najatraktivnijeg, najpopularnijeg. Jesu vece karijere napravili neki igraci 90-ih godina, kao i posle 2000.godine - ali, tad su se okolnosti apsolutno promenile, ti su igraci veliku karijeru pravili vani, odlazeci kad im je bilo tek 20, dok je u vreme Jugoslavije bilo dozvoljeno ici vani tek sa 27 godina. Da, i nakon odsluzenog vojnog roka. I, da, oni koji su igrali vani nisu mogli biti u reprezentaciji! U onih poslednjih cetvrt veka tadasnje Jugoslavije (od 1966-67 do 1992) svaki je tim imao odlicnu omladinsku skolu i istinske majstore. Jedan od takvih je bio npr. Brane Oblak, cudo od igraca, mogao je da trci od jutra do sutra i bez treninga, vezni igrac koji je bio svetska glasa. Pa jedan Bogicevic, nestasan van terena, pa cak i na terenu, umetnik sa loptom. I jos mnogo njih - a ipak su neprikosnoveno prvi bili prvo Dzajic, potom Susic. Pre njih Sekularac, genije, ali lenj.

dejo majstore

pre 7 godina

@djedmedjed
Petrovići su Srbi još od Njegoša a i ranije. A sve ostalo što si rekao znaju svi stariji navijači partizana ali teško je priznati da je komšija bolji. Za 45-6 godina igranja u velikoj državi partizan 11 a Zvezda 20 titula, plus igre u Evropi. Ogromna razlika u korist Zvezde. Dinamo je imao dobar tim, Hajduk standardno dobar, ne bi se partizan proslavio da je ostala juga možda još par titula maksimum uz svu pomoć vojske.

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.
(Koja, 25. maj 2016 23:19)

A koji je to ''Bošnjak'' igrao za Zvezdu 1991., kad ta nacija postoji od 1993. ?

Mister NO

pre 7 godina

Kakvih sve gluposti ima čovek da pročita u ovim komentarima. Od onih čiji je koji klub, do onih ko je za koji igrao. O nastanku svakog kluba imate na internetu, napredovala tehnologija. O kojim sastavima pričate kada govorite o klubovima? Koliko je Engleza u Arsenalu? A o Draganu Dzajiću ne vredi trošiti re#i. Najbolji jugoslovenski (srpski) fudbaler svih vremena, najbolji jugoslovenski (srpski) fudbalski funkcioner svih vremena - osvojio Kup evropskih šampiona, zar ne? O proneverenom novcu je rekao sud. Doviđenja ...

Koja

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.

vlade

pre 7 godina

imao sam 6 godina, kada mi je Robi bio idol.. ko da je meni tada, bilo bitno dal je Hrvat ili šta već? bio je zver tada, današnji klinci nažalost neće imati još dugo, dugo sa takvim asom u domaćim klubovima da navijaju.. taj dribling u mestu, lucidnost, kratki pasovi koji imaju oči i perfidna završnica.. dal je stvarno nekoga normalnog tih godina bolelo uvo, ko je ko i odakle, kada tvoj tim trese Bayern usred Minhena? glupo je sada posle 25 godina bistriti politiku, kada nam je tada upriličena čast da budemo svedoci nečega što će se teško ponoviti ovde, ikada! bez obzira na boje i nacionalnost..

djedmedjed

pre 7 godina

Sto bi bilo, kad bi bilo ; ne zna se ! Kao Dinamovac znam samo jedno ; Zvezda je tih godina bila jedini tim u Europi protiv koje niti AC Milan nije unaprijed mogao potpisati prolaz. I to ne samo sezonu-dvije, nego u jednom duzem razdoblju. Zvezda je vec 1986 / 87 uz malo srece mogla osvojiti Kup Prvaka ( legendarna pobjeda protiv Reala 4:2 i poraz 0:2 u Madridu ). Pa onda ona magla i ponistena utakmica protiv Milana pri vodstvu od 1:0. Koliko je Zvezda tad bila jaka, govori i cinjenica da su prije sampionske sezone u kupu prvaka prodali najboljeg igraca Stojkovica, i unatoc tome su osvojili. Sto se Sukera tice, moze biti da su pregovarali; Dzajic je htio i Bobana ( za njega je nudio Mrkelu :-) ). No mislim da Suker ipak ne bi dosao, jer je i Dinamo gradio atomsku momcad ; tad su igrali Boban, Suker, Mladenovic, Ladic, Panadic, Person...a pred dolaskom su po nekim naznakama bili Jarni i Boksic iz Hajduka. Taj Dinamo je u sezoni 1989 / 90 bio jesenski prvak. Te sezone i sezonu poslije je iza Zvezde bio uvjerljivo drugi na tablici. Kad vec citam komentare o nacionalnosti bivsih igraca dolje, nek mi neko rece sto je Pizon Petrovic po nacionalnosti. Otac Vjekoslav i majka Ankica...bas nije tipicno srpski.

dejo majstore

pre 7 godina

Dosta bre vise grobari. Zvezda je bio srpski klub jer ga je napravila srpska milicija i za nju su navijali samo Srbi iz svih krajeva Jugoslavije. Vi ste bili jsd i svi narodi i narodnosti su navijali za vas. Pogotovo narodnosti. Ako vam to smeta promenite klub. Ali prvo da naucite himnu

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.
(djole, 25. maj 2016 19:41)

Prosinečki je polu-Srbin, Šabanadžović nije BH Musliman nego Musliman iz Crne Gore, Belodedić je Srbin iz Rumunije, dalje, što se tiče Savićevića, Crnogorci su Srbi. I konačno kad već gledate nacionalnost treba reći da je trener Ljupko Petrović takođe Srbin i da je kompletna uprava kluba 1991. bila srpska.

Vu

pre 7 godina

Za sve koji kazu da ne znaju kako je zvezda smanjila dug, samo cu reci da je ovo sezone prihod bio oko 25 miliona
9 od gazproma (uzeto unapred i za ovu sezonu)
7 za grujica
3 za rajka
3 za jovanovica
1m za luku jovica
plus cifra od ostalih sponzira koja je milion9+7+3+3+1+1 to je 24 m evra
malo li je

Zoki

pre 7 godina

Šta je ovo sa grobarima, kakvi Jokanovici, Zahovici. .Samo je Pedja imao mesta u Zvezdi,normalno na klupi za rezerve.U veznom redu Juga,Miha, Robi i Dejo nije mogao da udje niko.

kole zvezdas

pre 7 godina

Evropska titula je rak rana grobara.Srecom pa ne pibedise u Briselu.Ko bi danas bio ziv.

Zvezda bi vladala.Sledece godine u prvoj ligi sampiona Zvezda svoju grupnu fazu igrala u Segedinu.Odlucujucu utakmicu za finale igrala protiv Sampdorije u Sofiji.Da nije bilo sankcija igralo bi se u Beogradu.

Neki ovde pisu o igracima da li su srbi ili neke druge nacionalnosti.Vazna je Crvena Zvezda.Danas evropski timovi puni stranaca ali se titule pisu Realu, Barsi, Atletiku....

Dzaja je imao viziju

mikele

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.

...sta je sa obrazom

pre 7 godina

Kakve su ovce navijaci zvezde , 90% njih u komentarima forsira pricu kako su oni bili Srpski klub a predsednik im u naslovu kaze da je trebao jos i Suker da dodje...da ne pricam onda o omalovazavanju igraca drugih nacionalnosti koji su maltene i doneli titulu kojom se duvaju vec 30 godina - Belodedic , Najdoski , Sabanadzovic , Pancev , Savicevic , Prosinecki , Juric

frane

pre 7 godina

nije se gledala nacionalnost ?
nabrojte mi sve Albance koji su igrali za Zvezdu od 45.
znate li koliko ? = 0
nula....
" nikad se nije gledala nacionalnost ???
Deda mi doselio u BG 48, Srbija je moja zemlja, volim je više od sveg na svetu...
al nemojte da lažete

djole

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.

delija iz fotelje

pre 7 godina

Realno smo mogli da uzmemo još 2-3 titule. Da je odbranimo sigurno. Ali propade juga. Prodadoše je generali da se grobaaaari ne bi sekirali mnogo

TS Lokalpatriota

pre 7 godina

Od igrača koji su počeli utakmicu u Bariju samo su trojica rođeni u Srbiji: Stojanović, Jugović i Binić. Od toga, Binić (selo Golubovac) i Jugović (selo Milutovac) su iz opštine Trstenik.

Bocko

pre 7 godina

Ako se vec prica o nacionalnosti zvezdinih igraca mora se reci da je Zvezda do finala kupa UEFA stigla samo sa Srbima i igracima iz Srbije.Krmpotic i Jurisic su bili Hrvati,ali Krmpota iz Backe Topole,Jure iz Subotice.Dzaja ima pravo,i sve Partizanove bebe se vajkaju eh da su imali tadasnju Zvezdinu upravu.Dzaju kao igraca cene najveci iz tog perioda-Pele,Krojf,Bekenbauer i Euzebio.

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo postali Sampioni Evrope i podigli usati pehar,gde su pare mikioni maraka od cele te fantasticne generacije,nikada verovatnonnecemo saznati...

stevica

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !

Zvezda Cigani, stop Turskim konjanicima!

pre 7 godina

Mislim da se Dzaja spocitao. Samo godinu ili dve pre toga, Partizan je debelo zagrizao, ali i tad se govorilo da je Suker "tezak" Hrvat i da od toga nema nista. Presao je u Dinamo, koji je takodje pravio sampionsku ekipu i nekako nema logike da ga proda (cetvorogodisnji ugovor) najzescem kandidatu.

Слава

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

zoki falcon

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.
(opa poyy, 25. maj 2016 12:42)
Šta bulazniš ???
Pa ko je osvojio Kup kupova te godine ??? Pa Manchester United ( pobedio jednu Barselonu u finalu )! Zvezda je igrala za super kup sa njima , ali je igrana samo jedna utakmica i to u Engleskoj zbog rata.
Zvezda je razmontirala United 8 sa sve Ferguson-om na klupi ), Savićević je pružio možda i najbolju partiju u zvezdinom dresu. Ali zbog povrede je morao da napusti utakmicu u drugom poluvremenu i Zvezda je nažalost izgubila 1-0!
I pored toga ima i dalje fanatika koji ne žele da vide i čuju i da znaju za činjenice, već nikad ne mogu da prebole Zvezdine uspehe !

Penzioner

pre 7 godina

Oba kluba su komunisticka,onaj vojni a najveci policijski.Nikada poslovali ekonomski,leglo kriminala od osnivanja.Vise su tu potrosene pare nego bilo gde u evropi.Svedok vremena!

Zoki

pre 7 godina

Prvi dan po potpisu ugovora i Dejo i Pancev su otišli u vojsku.Da ga je Lončar pustio 20 minuta da igra prošli bi Milan ali je morao da bude pozadini baš to veče. Tih 20 minuta su odlučili da ne osvojimo titule 89 i 90 godine.92 nismo osvojili jer nismo igrali u BG nijednu utakmicu a falilo je i zrnce sreće. I Najdoski i Tanjga su imali kartone i Boskov je kao stari lisac stavio Kataneca u špic a Nedeljković i Vasilijevic nisu imali šansi da ga sačuvaju.

Alek

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???

Zoki

pre 7 godina

Gde nadje čoveče da su pokojni Mance i Santrač bolji od Dzaje. Glupost veka.Svakako da nije najbolji jer su Piksi,Dejo i Bajdo Vukas za klasu bolji.Kao menadžer apsolutno najbolji u Evropi tih godina jer je bilo realno da osvojimo triplu krunu u periodu 88-92 a što nismo krivi su generali koji su Deja i Pančeva odmah poslali u JNA po potpisu ugovora,magla protiv Milana i sankcije.

Zvezda ponos Srbije

pre 7 godina

Koliko su grobari iskompleksirani i isfrustrirani od Zvezde to je strašno. Mada kako i ne bi kad su bili 4.-5. klub Jugoslavije a Zvezda zvanično treći klub Evrope svih vremena u periodu do rata. Sa transferima koji bi se desili Zvezda bi imala još nekoliko titula prvaka Evrope i toga su svesni i grobari zato i kmeče. Zvezdi je država u vreme rata uzela SVE pare od transfera šampionske generacije što je tada bilo oko 40 miliona maraka! To je nešto za šta država neće moći nikad da se oduži Zvezdi. A sa druge strane partizanu premijer Marjanović poklonio zemljište za Zemunelo. Jednostavno nismo isti. Grobari pljuju legendu Džajića a juče su mogli da vide sve svoje legende u punom svetlu na onoj skupštini. Hvala ti bože što sam zvezdaš.

Mihajlović

pre 7 godina

@boom tras
Mozda zato što je više puta igrao za tim evrope i tim sveta, i zato što je svojim golom uveo Jugoslaviju u finale EP, i zato što je jedan Pele govorio da je Dzajic najbolje levo krilo na svetu...

misko

pre 7 godina

Boem,evo ti priča starijeg.Pored mnogih dobrih fudbalera Đajic je stvarno bio najbolji.Gledao sam Šekija i Miloša, sve ostale koje si nabrojao osim Štefa i Bajda pa verujem da bi i oni priznali.Sve partizanovce,grobara tada nije bilo,smatrali su da je on stvarno najbolji.Đajic je u derbijima briljirao,svi uspesi reprezentacije su vezani za njega.Najbolje levo krilo Evrope i Sveta skoro deset godina.Njegova igra je slična igri Anrijevim uz više ukrasa,rolovanje,filtriranje i slično.Pitajte Rašoviča tada jednog od najboljih odbrambeni igrača u Evropi,Kamača,Fogsa,Vilsona,italijaniskog beka koga selektor izvodi iz igre tako što je utrčao na teren i izgurao ga ljutito na očigled 90000 navijača. Njegovi golovi su antologijiski. Imao bi da ti pripovedam tri dana ali i ovo je dosta.

Sasa

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

U pravu si, još nam je faljio samo Fadilj, ali on je bio zauzet.

oz

pre 7 godina

@Bolje bi bilo evo ja cu da ti objasnim,vrlo je jednostavno...tako sto na vlasti vise nisu neki Tadici,Marjanovici,Ruzici i Vucelici......jel ti sada malo jasnije?

KaleDobr

pre 7 godina

Da li je novinar spomenuo i činjenicu da je drug Džajić izvesno vreme proveo u zatvoru, i da je aboliran od strane stranke čiji je danas član?

fudbalski ekspert

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991

- golman Stojanović
- libero Belodedić
- štoper Najdoski
- desni bek Šabanadžović
- levi bek Marović
- half Jugović
- desna polutka Savićević
- leva polutka Prosinečki
- desno krilo Binić
- levo krilo Mihajlović
- centarfor Pančev

šef Petrović
tehniko Džajić
gensek Cvetković

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991.
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1)

1 Stojanović (kpn)
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović
9 Pančev

HanSolo

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991 

- golman Stojanović 
- libero Belodedić 
- štoper Najdoski 
- desni bek Šabanadžović 
- levi bek Marović 
- half Jugović 
- desna polutka Savićević 
- leva polutka Prosinečki 
- desno krilo Binić 
- levo krilo Mihajlović 
- centarfor Pančev 

šef Petrović 
tehniko Džajić 
gensek Cvetković 

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991. 
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1) 

1 Stojanović (kpn) 
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović 
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović 
9 Pančev
(fudbalski ekspert, 25. maj 2016 13:14)

Sav sam se naježijo i počeo da plačem čitajući svih ovih legendarni imena!

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Kakva frustracija izbija iz crno belih devojcica, otimaca transparenata od hrabrog nadvoznjaka, pa vi treba da se ponosite jer ste komsija,doduse mali,ali ipak komsija velike Crvene Zvezde!!!

Vojvoda

pre 7 godina

Može da se sažme otprilike ovako: jugoslovenska Zvezda je ona koja je imala najbolje jugoslovenske igrače i osvajala trofeje, domaće i strane. Srpska Zvezda je ona sa krš igračima, što namešta utakmice i titule i slavi Arkana i Uroša Mišića. Naravoučenije: čega god se (mi, Srbi) dohvatimo - upropastimo.

lerma

pre 7 godina

koja papricica za siroke narodne mase. prodali bi ste ih sve i udarali se nogama u dupe.kao sto i jeste. a kao sto ste rasprodali i genraciju koju je muslin vodio. zadnja cestita generacija koja je igrala na marakani. zbog toga je i otisao muslin.

ime nebitno

pre 7 godina

Naravno da Zvezda nije bila obojena srpskom bojom.., to su nam dokazali i njeni predsenici Draza Markovic ( Ustav 1974), i visoki funkcioneri Kapicic, Bugarcic ( Goli otok), Krcun ( Draza). Imamo i elitu 90' (Sloba, Vuk, Seselj, Djindjic, Kostunjavi...) .Toliko su dobrog uradili nama Srbima da prosto covek pomisli, gde bi nam bio kraj da takvi nisu nikada postojali.

CZ i Partizan ( nista manje) - najveca dva zla koje je stvorio Broz.

KRIGER

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
@(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

Onda je i Sukeru keva iz Cacka, ipak je to stub srbstva.
@(Vlado, 25. maj 2016 12:23)


Pozdravili vas: Cakar, Njuhi, Duljaj i Vokri oce da se ponovo vide s vama na starom mestu kod neke dzamije u Zagrebu buuuahahahahahahahaha...

Zvezdaš onaj stari

pre 7 godina

Velika istina vratiće nam se to jednog dana, kada zaslužimo naravno, ovo zadnjih 20 godina kako se radi još ne zaslužujemo.

Bolje bi bilo

pre 7 godina

Au smoriste sa ovim sta bi bilo kad bi bilo...bolje napravite intervju sa finansijskm magovima iz Kk i Fk Cz i da nam objasne kako to bez titule,evrope,sa besplatnim ulazom vratis dug od 12 mil evra za godinu dana a u medjuvremenu zivis ,funkcionises,dovodis gomilu igraca a prodas samo jednog...a o carobnjacima iz Kk bolje da ne pricam

kizai

pre 7 godina

Uz svo uvažavanje za godine dotičnog priča gluposti ili su to snovi koje je imao...nego mene interesuje nešto drugo sfrj kako reče zvezdina legenda jel to država koji najSrbi ne priznaju i mrze je kako beše srbija nikad jugoslavija ali uredno titule osvojene u toj državi priznaju I BROJE pa posle recite da niste sektaši!!!!!!

boki

pre 7 godina

sta ti je kad novinar ima morala i postenja i ne zavisi od vodjinog sendvica...
pravda za urosa arkan...ko zna
paradoksalna crvena zvezda stub srpstva nikad jugoslavija :)

BoomTras

pre 7 godina

Dzajic ne moze nikada ni u prvih 15 u istoriji, a ne da ga nazivate najboljim. Po cemu? Ali ni po jednom parametru ne moze na vrh. Pored Bobeka, Vukasa, Velje Vasovica, Zebeca, Sekularca, Mitica, Pixija, Panceva, Mancea, Santraca I ostalih gromada, ovaj bi jedino mogao da pravi selfi sa njima I trci po vodu. Ljudi molim vas. Pustite marketinske gluposti I pitajte starije. Dzajic ne moze ni medju 5 u Zvezdi realno. Mnogo su vece face nosile taj dres.

Nikki

pre 7 godina

Kakva nebuloza, pa zvezda nije imala strance i u tom nekom periodu su krenuli veliki timovi da ulazu veliki novac, zvezda sa time svakako nije mogla da se nosi.

navijac

pre 7 godina

Uvek vas je vlast gurala, tih godina ste pokupovali sve sto valja u bivsoj jugi, ne sumnjam uopste da ste hteli i Sukera. Cak i kada je Partizan osvajao titule u nizu, nije imao generalnog sponzora, a vama su Tadic i Skundric doveli Gasprom. Ovo sad je vrhunac, ne vredi ni komentarisati.

Mance

pre 7 godina

Sve je to lepo u priči ali ipak treba biti realan... I pored svog kvaliteta koji jedan tim poseduje, za osvajanje kupa/lige šampiona potrebno je i dosta sreće. Kao što je u Zvezdinom slučaju bio autogol protiv Bajerna ili penal rulet protiv Olimpika... Time ne kažem da trofej nije zasluže, već samo da je teško tvrditi šta bi bilo i da je tim ostao na okupu. Dovoljno je videti da još ni jedna ekipa od osnivanja lige šampiona nije odbranila titulu i pored stotina miliona koji se ulažu.

opa poyy

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.

KaleDobr

pre 7 godina

Da li je novinar spomenuo i činjenicu da je drug Džajić izvesno vreme proveo u zatvoru, i da je aboliran od strane stranke čiji je danas član?

Bolje bi bilo

pre 7 godina

Au smoriste sa ovim sta bi bilo kad bi bilo...bolje napravite intervju sa finansijskm magovima iz Kk i Fk Cz i da nam objasne kako to bez titule,evrope,sa besplatnim ulazom vratis dug od 12 mil evra za godinu dana a u medjuvremenu zivis ,funkcionises,dovodis gomilu igraca a prodas samo jednog...a o carobnjacima iz Kk bolje da ne pricam

zoki falcon

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.
(opa poyy, 25. maj 2016 12:42)
Šta bulazniš ???
Pa ko je osvojio Kup kupova te godine ??? Pa Manchester United ( pobedio jednu Barselonu u finalu )! Zvezda je igrala za super kup sa njima , ali je igrana samo jedna utakmica i to u Engleskoj zbog rata.
Zvezda je razmontirala United 8 sa sve Ferguson-om na klupi ), Savićević je pružio možda i najbolju partiju u zvezdinom dresu. Ali zbog povrede je morao da napusti utakmicu u drugom poluvremenu i Zvezda je nažalost izgubila 1-0!
I pored toga ima i dalje fanatika koji ne žele da vide i čuju i da znaju za činjenice, već nikad ne mogu da prebole Zvezdine uspehe !

Sasa

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

U pravu si, još nam je faljio samo Fadilj, ali on je bio zauzet.

Zvezda ponos Srbije

pre 7 godina

Koliko su grobari iskompleksirani i isfrustrirani od Zvezde to je strašno. Mada kako i ne bi kad su bili 4.-5. klub Jugoslavije a Zvezda zvanično treći klub Evrope svih vremena u periodu do rata. Sa transferima koji bi se desili Zvezda bi imala još nekoliko titula prvaka Evrope i toga su svesni i grobari zato i kmeče. Zvezdi je država u vreme rata uzela SVE pare od transfera šampionske generacije što je tada bilo oko 40 miliona maraka! To je nešto za šta država neće moći nikad da se oduži Zvezdi. A sa druge strane partizanu premijer Marjanović poklonio zemljište za Zemunelo. Jednostavno nismo isti. Grobari pljuju legendu Džajića a juče su mogli da vide sve svoje legende u punom svetlu na onoj skupštini. Hvala ti bože što sam zvezdaš.

KRIGER

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
@(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

Onda je i Sukeru keva iz Cacka, ipak je to stub srbstva.
@(Vlado, 25. maj 2016 12:23)


Pozdravili vas: Cakar, Njuhi, Duljaj i Vokri oce da se ponovo vide s vama na starom mestu kod neke dzamije u Zagrebu buuuahahahahahahahaha...

Penzioner

pre 7 godina

Oba kluba su komunisticka,onaj vojni a najveci policijski.Nikada poslovali ekonomski,leglo kriminala od osnivanja.Vise su tu potrosene pare nego bilo gde u evropi.Svedok vremena!

Vojvoda

pre 7 godina

Može da se sažme otprilike ovako: jugoslovenska Zvezda je ona koja je imala najbolje jugoslovenske igrače i osvajala trofeje, domaće i strane. Srpska Zvezda je ona sa krš igračima, što namešta utakmice i titule i slavi Arkana i Uroša Mišića. Naravoučenije: čega god se (mi, Srbi) dohvatimo - upropastimo.

navijac

pre 7 godina

Uvek vas je vlast gurala, tih godina ste pokupovali sve sto valja u bivsoj jugi, ne sumnjam uopste da ste hteli i Sukera. Cak i kada je Partizan osvajao titule u nizu, nije imao generalnog sponzora, a vama su Tadic i Skundric doveli Gasprom. Ovo sad je vrhunac, ne vredi ni komentarisati.

misko

pre 7 godina

Boem,evo ti priča starijeg.Pored mnogih dobrih fudbalera Đajic je stvarno bio najbolji.Gledao sam Šekija i Miloša, sve ostale koje si nabrojao osim Štefa i Bajda pa verujem da bi i oni priznali.Sve partizanovce,grobara tada nije bilo,smatrali su da je on stvarno najbolji.Đajic je u derbijima briljirao,svi uspesi reprezentacije su vezani za njega.Najbolje levo krilo Evrope i Sveta skoro deset godina.Njegova igra je slična igri Anrijevim uz više ukrasa,rolovanje,filtriranje i slično.Pitajte Rašoviča tada jednog od najboljih odbrambeni igrača u Evropi,Kamača,Fogsa,Vilsona,italijaniskog beka koga selektor izvodi iz igre tako što je utrčao na teren i izgurao ga ljutito na očigled 90000 navijača. Njegovi golovi su antologijiski. Imao bi da ti pripovedam tri dana ali i ovo je dosta.

opa poyy

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Kakva frustracija izbija iz crno belih devojcica, otimaca transparenata od hrabrog nadvoznjaka, pa vi treba da se ponosite jer ste komsija,doduse mali,ali ipak komsija velike Crvene Zvezde!!!

Mance

pre 7 godina

Sve je to lepo u priči ali ipak treba biti realan... I pored svog kvaliteta koji jedan tim poseduje, za osvajanje kupa/lige šampiona potrebno je i dosta sreće. Kao što je u Zvezdinom slučaju bio autogol protiv Bajerna ili penal rulet protiv Olimpika... Time ne kažem da trofej nije zasluže, već samo da je teško tvrditi šta bi bilo i da je tim ostao na okupu. Dovoljno je videti da još ni jedna ekipa od osnivanja lige šampiona nije odbranila titulu i pored stotina miliona koji se ulažu.

Koja

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.

HanSolo

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991 

- golman Stojanović 
- libero Belodedić 
- štoper Najdoski 
- desni bek Šabanadžović 
- levi bek Marović 
- half Jugović 
- desna polutka Savićević 
- leva polutka Prosinečki 
- desno krilo Binić 
- levo krilo Mihajlović 
- centarfor Pančev 

šef Petrović 
tehniko Džajić 
gensek Cvetković 

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991. 
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1) 

1 Stojanović (kpn) 
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović 
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović 
9 Pančev
(fudbalski ekspert, 25. maj 2016 13:14)

Sav sam se naježijo i počeo da plačem čitajući svih ovih legendarni imena!

djedmedjed

pre 7 godina

Sto bi bilo, kad bi bilo ; ne zna se ! Kao Dinamovac znam samo jedno ; Zvezda je tih godina bila jedini tim u Europi protiv koje niti AC Milan nije unaprijed mogao potpisati prolaz. I to ne samo sezonu-dvije, nego u jednom duzem razdoblju. Zvezda je vec 1986 / 87 uz malo srece mogla osvojiti Kup Prvaka ( legendarna pobjeda protiv Reala 4:2 i poraz 0:2 u Madridu ). Pa onda ona magla i ponistena utakmica protiv Milana pri vodstvu od 1:0. Koliko je Zvezda tad bila jaka, govori i cinjenica da su prije sampionske sezone u kupu prvaka prodali najboljeg igraca Stojkovica, i unatoc tome su osvojili. Sto se Sukera tice, moze biti da su pregovarali; Dzajic je htio i Bobana ( za njega je nudio Mrkelu :-) ). No mislim da Suker ipak ne bi dosao, jer je i Dinamo gradio atomsku momcad ; tad su igrali Boban, Suker, Mladenovic, Ladic, Panadic, Person...a pred dolaskom su po nekim naznakama bili Jarni i Boksic iz Hajduka. Taj Dinamo je u sezoni 1989 / 90 bio jesenski prvak. Te sezone i sezonu poslije je iza Zvezde bio uvjerljivo drugi na tablici. Kad vec citam komentare o nacionalnosti bivsih igraca dolje, nek mi neko rece sto je Pizon Petrovic po nacionalnosti. Otac Vjekoslav i majka Ankica...bas nije tipicno srpski.

Zoki

pre 7 godina

Prvi dan po potpisu ugovora i Dejo i Pancev su otišli u vojsku.Da ga je Lončar pustio 20 minuta da igra prošli bi Milan ali je morao da bude pozadini baš to veče. Tih 20 minuta su odlučili da ne osvojimo titule 89 i 90 godine.92 nismo osvojili jer nismo igrali u BG nijednu utakmicu a falilo je i zrnce sreće. I Najdoski i Tanjga su imali kartone i Boskov je kao stari lisac stavio Kataneca u špic a Nedeljković i Vasilijevic nisu imali šansi da ga sačuvaju.

Mihajlović

pre 7 godina

@boom tras
Mozda zato što je više puta igrao za tim evrope i tim sveta, i zato što je svojim golom uveo Jugoslaviju u finale EP, i zato što je jedan Pele govorio da je Dzajic najbolje levo krilo na svetu...

Zoki

pre 7 godina

Gde nadje čoveče da su pokojni Mance i Santrač bolji od Dzaje. Glupost veka.Svakako da nije najbolji jer su Piksi,Dejo i Bajdo Vukas za klasu bolji.Kao menadžer apsolutno najbolji u Evropi tih godina jer je bilo realno da osvojimo triplu krunu u periodu 88-92 a što nismo krivi su generali koji su Deja i Pančeva odmah poslali u JNA po potpisu ugovora,magla protiv Milana i sankcije.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991

- golman Stojanović
- libero Belodedić
- štoper Najdoski
- desni bek Šabanadžović
- levi bek Marović
- half Jugović
- desna polutka Savićević
- leva polutka Prosinečki
- desno krilo Binić
- levo krilo Mihajlović
- centarfor Pančev

šef Petrović
tehniko Džajić
gensek Cvetković

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991.
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1)

1 Stojanović (kpn)
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović
9 Pančev

lerma

pre 7 godina

koja papricica za siroke narodne mase. prodali bi ste ih sve i udarali se nogama u dupe.kao sto i jeste. a kao sto ste rasprodali i genraciju koju je muslin vodio. zadnja cestita generacija koja je igrala na marakani. zbog toga je i otisao muslin.

Alek

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???

kole zvezdas

pre 7 godina

Evropska titula je rak rana grobara.Srecom pa ne pibedise u Briselu.Ko bi danas bio ziv.

Zvezda bi vladala.Sledece godine u prvoj ligi sampiona Zvezda svoju grupnu fazu igrala u Segedinu.Odlucujucu utakmicu za finale igrala protiv Sampdorije u Sofiji.Da nije bilo sankcija igralo bi se u Beogradu.

Neki ovde pisu o igracima da li su srbi ili neke druge nacionalnosti.Vazna je Crvena Zvezda.Danas evropski timovi puni stranaca ali se titule pisu Realu, Barsi, Atletiku....

Dzaja je imao viziju

Zoki

pre 7 godina

Šta je ovo sa grobarima, kakvi Jokanovici, Zahovici. .Samo je Pedja imao mesta u Zvezdi,normalno na klupi za rezerve.U veznom redu Juga,Miha, Robi i Dejo nije mogao da udje niko.

kizai

pre 7 godina

Uz svo uvažavanje za godine dotičnog priča gluposti ili su to snovi koje je imao...nego mene interesuje nešto drugo sfrj kako reče zvezdina legenda jel to država koji najSrbi ne priznaju i mrze je kako beše srbija nikad jugoslavija ali uredno titule osvojene u toj državi priznaju I BROJE pa posle recite da niste sektaši!!!!!!

Слава

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

ime nebitno

pre 7 godina

Naravno da Zvezda nije bila obojena srpskom bojom.., to su nam dokazali i njeni predsenici Draza Markovic ( Ustav 1974), i visoki funkcioneri Kapicic, Bugarcic ( Goli otok), Krcun ( Draza). Imamo i elitu 90' (Sloba, Vuk, Seselj, Djindjic, Kostunjavi...) .Toliko su dobrog uradili nama Srbima da prosto covek pomisli, gde bi nam bio kraj da takvi nisu nikada postojali.

CZ i Partizan ( nista manje) - najveca dva zla koje je stvorio Broz.

dejo majstore

pre 7 godina

Dosta bre vise grobari. Zvezda je bio srpski klub jer ga je napravila srpska milicija i za nju su navijali samo Srbi iz svih krajeva Jugoslavije. Vi ste bili jsd i svi narodi i narodnosti su navijali za vas. Pogotovo narodnosti. Ako vam to smeta promenite klub. Ali prvo da naucite himnu

BoomTras

pre 7 godina

Dzajic ne moze nikada ni u prvih 15 u istoriji, a ne da ga nazivate najboljim. Po cemu? Ali ni po jednom parametru ne moze na vrh. Pored Bobeka, Vukasa, Velje Vasovica, Zebeca, Sekularca, Mitica, Pixija, Panceva, Mancea, Santraca I ostalih gromada, ovaj bi jedino mogao da pravi selfi sa njima I trci po vodu. Ljudi molim vas. Pustite marketinske gluposti I pitajte starije. Dzajic ne moze ni medju 5 u Zvezdi realno. Mnogo su vece face nosile taj dres.

Zvezdaš onaj stari

pre 7 godina

Velika istina vratiće nam se to jednog dana, kada zaslužimo naravno, ovo zadnjih 20 godina kako se radi još ne zaslužujemo.

frane

pre 7 godina

nije se gledala nacionalnost ?
nabrojte mi sve Albance koji su igrali za Zvezdu od 45.
znate li koliko ? = 0
nula....
" nikad se nije gledala nacionalnost ???
Deda mi doselio u BG 48, Srbija je moja zemlja, volim je više od sveg na svetu...
al nemojte da lažete

djole

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.

...sta je sa obrazom

pre 7 godina

Kakve su ovce navijaci zvezde , 90% njih u komentarima forsira pricu kako su oni bili Srpski klub a predsednik im u naslovu kaze da je trebao jos i Suker da dodje...da ne pricam onda o omalovazavanju igraca drugih nacionalnosti koji su maltene i doneli titulu kojom se duvaju vec 30 godina - Belodedic , Najdoski , Sabanadzovic , Pancev , Savicevic , Prosinecki , Juric

boki

pre 7 godina

sta ti je kad novinar ima morala i postenja i ne zavisi od vodjinog sendvica...
pravda za urosa arkan...ko zna
paradoksalna crvena zvezda stub srpstva nikad jugoslavija :)

stevica

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !

oz

pre 7 godina

@Bolje bi bilo evo ja cu da ti objasnim,vrlo je jednostavno...tako sto na vlasti vise nisu neki Tadici,Marjanovici,Ruzici i Vucelici......jel ti sada malo jasnije?

delija iz fotelje

pre 7 godina

Realno smo mogli da uzmemo još 2-3 titule. Da je odbranimo sigurno. Ali propade juga. Prodadoše je generali da se grobaaaari ne bi sekirali mnogo

Pedja

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !
(stevica, 25. maj 2016 18:20)
Te godine ste ispali od Spanskog drugoligasa Hihona.

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.
(djole, 25. maj 2016 19:41)

Prosinečki je polu-Srbin, Šabanadžović nije BH Musliman nego Musliman iz Crne Gore, Belodedić je Srbin iz Rumunije, dalje, što se tiče Savićevića, Crnogorci su Srbi. I konačno kad već gledate nacionalnost treba reći da je trener Ljupko Petrović takođe Srbin i da je kompletna uprava kluba 1991. bila srpska.

TS Lokalpatriota

pre 7 godina

Od igrača koji su počeli utakmicu u Bariju samo su trojica rođeni u Srbiji: Stojanović, Jugović i Binić. Od toga, Binić (selo Golubovac) i Jugović (selo Milutovac) su iz opštine Trstenik.

mikele

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.

Slobodan

pre 7 godina

moli se komentator Slobodan da kao veliki navijac Zvezde, a samim tim i najveci Srbin prokomentarise ovu vest. Hvala.
(pa ja sam, 25. maj 2016 23:37)

Nije Slobodan komentator ...
Vidi decko ... U Zvezdi i dan danas igraju stranci, skoro u svakoj ekipi na Svetu igraju stranci ... Ovi momci koji "su trebali" a nisu igrali tada nisu bili stranci jer je bila zajednicka drzava ...
Primetices da nikada nisam spomenuo Ivana Curkovica koji je i dan danas u Partizanu i bilo bi ruzno da to uradim, a i zasto bi ...
Moras da razlikujes Hrvata od Ustase ...
Bobek, Brozovic, Cajkovski ili trener Glazer su to bili, i ne samo oni i to je nesta vise od sporta ...
Cinjenica je da se Partizan i Dinamo nastali od Gradjanskog koga je 44' kupio Maks Luburic a ovi igraci koji su bili njegovi, ti igraci su osnivaci Partizana i legende kluba ... To su igraci koji su igrali za Ustasku NDH i ekipu Gradjanskog koja je bila Ustaska a to su temelji danasnjeg Partizana ...
Nisam ja kriv sto Partizan ne zeli ili ne moze da bude Srpska ekipa, podseticu te da je Partizan JSD koje je nastalo u Zagrebu od ekipe Gradjanskog ...
Partizan danas moze staviti i dr. Vojislava Seselja da bude centarfor pa opet ce biti ono sto jeste ... JSD nastalo od Gradjanskog ...
Mali Vrabac je promenio drzavljanstvo ali nije postao Orao ... Vrabac je Vrabac ...

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo postali Sampioni Evrope i podigli usati pehar,gde su pare mikioni maraka od cele te fantasticne generacije,nikada verovatnonnecemo saznati...

Bocko

pre 7 godina

Ako se vec prica o nacionalnosti zvezdinih igraca mora se reci da je Zvezda do finala kupa UEFA stigla samo sa Srbima i igracima iz Srbije.Krmpotic i Jurisic su bili Hrvati,ali Krmpota iz Backe Topole,Jure iz Subotice.Dzaja ima pravo,i sve Partizanove bebe se vajkaju eh da su imali tadasnju Zvezdinu upravu.Dzaju kao igraca cene najveci iz tog perioda-Pele,Krojf,Bekenbauer i Euzebio.

Bracun

pre 7 godina

@djedmedjed

Prilicno tacan opis stanja u nasem fudbalu tada. Istini za volju, pored Zvezde i Dinama, Hajduk i Partizan su takodje nabavili dobra pojacanja i uz Velez i ostale, liga je bila nikad bolja. Sve u svemu, to je bilo vreme vrhunskih talenata, a fudbalski klubovi su podigli nivo profesionalizma, jer je ekonomska situacija u zemlji to konacno dozvolila. Ostalo je istorija.

PS. Drago mi je da se jos neko seca Andreja Panadica - decko je bio veliki talenat, steta sto nije postao vrhunski igrac.

vlade

pre 7 godina

za Stevicu: Zvezda je u sezoni 91/92 mogla komotno da otrese pola lige, ali je i sa pola gasa bila Šampion iako je igrala evropu sve do maja i to bez utakmica u Srbiji.. to što je izgubila kup, je nebitno skroz.. pa i Timok je pre par godina izbacio Partizan u Kupu, pa nije bolji tim tada bio od Partizana, svakako! a kolko se sećam, te godine vam je Miha iz korne zavalio gol, mislim Panduroviću! čisto da vam pokažemo, da kad smo hteli, mogli smo da se igramo sa vama i ako ste imali talentovan tim, svakako.. ali i Hihon je mislio drugačije!

Zoki

pre 7 godina

Crni Stevice o čemu ti to.Pa nećemo s vama da se jurimo valjda.Primili smo gol u Minhenu i više nisu sutnuli u okvir gola.Pa prodamo najboljeg igrača svih vremena Piksija i ladno osvojimo.Nesporno da su Dinamo i Partizan bili jaki ko crna zemlja a Hajduk za nijansu slabiji ali mi smo bili svet za sebe i realno je bilo da osvojimo tripletu kao Bajern74-76.

my way

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???
(Alek, 25. maj 2016 15:00)

To sto neoustasi Sukeru mozda nesto nije bilo po volji samo je kompliment, ali treba imati malo morala i inteligencije da bi se to prihvatilo i shvatilo. Ajde sada i ti lepo malo setaj ulicama i trgovima Mile Budaka, skupi Pavelicevih kuna, pa pravac poglavnikov grob kao Davor. Ko o cemu, Hrvat o istorijskoj istini i krivici...

kalcokera

pre 7 godina

fadilj vokri,kurtim salja,bajro zupic,damir cakar,fahrudin omerovic,jusufi,dzevad prekazi,isa sadriu,miralem sulejmani itd...

ps. a tek ciu i liu

bilobiceopet

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mikele, 25. maj 2016 20:58)

Pa prijatelju od Zvezde je zivelo 15% Beograda na neki nacin,od hotela,restorana,caffea plus masa usluznih sluzbi,taxisti,prevoznici,semankari,naplatne rampe itd,itd. Secam se radio sam obezbedjenje u firmi Sigurnost Vracar i bili smo i na tim tekmama Zvezde jos od 86te.Jedinasigurna kinta bila je od Zvezde. Direktor je govorio da kad treba za plate,ode do Zvezde,Cveleta,Dzaje da daju pozajmicu,cak tih 90tih godina ni poznate banke nisu placale na vreme a davile se u parama. A sama Zvezda bi sigurno harala 3-4 godina minimum. Po meni je cak veci uspeh i od Barija bilo sledece godine sezona 91/92 zbog sankcija kad smo igrali van Srbije. I da nije bilo Sofije,tj.Sampdorije i poraza,a vodili smo,plus bilo je mnogo povredjenih igraca, opet bi bili u finalu protiv Barselone. Zvezda je jedina mogla da uzme svakog igraca samo d aje htela. Nije se gomilalo nego 14-16 je igralo maximum. Pa Zvezdu Mijatovic nije interesovao jer nije im trebao pored Deje,Robija,Jugovica,Stosica,Mihajlovica.Najaci srednji red u istoriji Zvezde.

Zvezda Cigani, stop Turskim konjanicima!

pre 7 godina

Mislim da se Dzaja spocitao. Samo godinu ili dve pre toga, Partizan je debelo zagrizao, ali i tad se govorilo da je Suker "tezak" Hrvat i da od toga nema nista. Presao je u Dinamo, koji je takodje pravio sampionsku ekipu i nekako nema logike da ga proda (cetvorogodisnji ugovor) najzescem kandidatu.

vlade

pre 7 godina

imao sam 6 godina, kada mi je Robi bio idol.. ko da je meni tada, bilo bitno dal je Hrvat ili šta već? bio je zver tada, današnji klinci nažalost neće imati još dugo, dugo sa takvim asom u domaćim klubovima da navijaju.. taj dribling u mestu, lucidnost, kratki pasovi koji imaju oči i perfidna završnica.. dal je stvarno nekoga normalnog tih godina bolelo uvo, ko je ko i odakle, kada tvoj tim trese Bayern usred Minhena? glupo je sada posle 25 godina bistriti politiku, kada nam je tada upriličena čast da budemo svedoci nečega što će se teško ponoviti ovde, ikada! bez obzira na boje i nacionalnost..

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo mi FK Crvena zvezda Šampioni Evrope u fudbalu za 1991 godinu !!! sve ostalo je je nebitno,pa ji te 1992 godine bili smo na korak od drugog uzastopnog finala i Vemblija... otišla je Samdorija koja je na kraju bila prva u nađlšoj grupi "A" ...svi znamo kako se to finale završilo ... Ušati Pehar je u Ljutice Bogdana i šepuri se u Muzeju FK C.Zvezda ....

Nikki

pre 7 godina

Kakva nebuloza, pa zvezda nije imala strance i u tom nekom periodu su krenuli veliki timovi da ulazu veliki novac, zvezda sa time svakako nije mogla da se nosi.

Vu

pre 7 godina

Za sve koji kazu da ne znaju kako je zvezda smanjila dug, samo cu reci da je ovo sezone prihod bio oko 25 miliona
9 od gazproma (uzeto unapred i za ovu sezonu)
7 za grujica
3 za rajka
3 za jovanovica
1m za luku jovica
plus cifra od ostalih sponzira koja je milion9+7+3+3+1+1 to je 24 m evra
malo li je

Zoki

pre 7 godina

Hvala čitaocu iz Hrvatske na sjajnom elaboratu i čak ni ja koji pratim Zvezdu pasionirano nemam šta da dodam.Ne mogu da verujem kako se Grobari pale na Dzajin intervju jer on samo hoće da kaže da je mogao da dovede koga poželi. Od svih igrača iz tadašnje zemlje u Zvezdi je imao mesta samo Robert Jarni.

Rade

pre 7 godina

Šta bi bilo,kad bi bilo???Večno pitanje,naprimer,da SU u Partizanu ostali Divac,Paspalj,Đorđević,Danilović,Pecarski,Savović,Grbović,Obradović i naravno Veliki Vujošević,Šta bi bilo?

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.
(Koja, 25. maj 2016 23:19)

A koji je to ''Bošnjak'' igrao za Zvezdu 1991., kad ta nacija postoji od 1993. ?

Stari znalac

pre 7 godina

Kad god bih potegao temu ko je bio bolji, Seki, Piksi, Dejo, Pizon, Vukas, ovaj onaj, moj stari bi kazao da su svi bili jako dobri, ali niko kao Dzaja!!! Bio je jedan i neponovljiv. Prosto najbolji.

xxx

pre 7 godina

Dosta vise lagarija u stilu najbolji srpski fudbaler 20 veka. Pa u samoj Zvezdi ima vise fudbalera koji su bolji od njega da ne spominjem Partizan, Vojvodinu, BSK Jugoslaviju... Covek je bio samo dobro levo krilo i nista vise.

Kome smeta Dzaja?

pre 7 godina

Vidim da se javljaju neki koji o fudbalu pre rata znaju malo ili nimalo, pa tako nipodastavaju Dzajica! Ljudi, ne budite smesni! Dzajic je u jednom dugom preiodu bio strah i trepet za protivnicke bekove i golmane sirom sveta! On je bio istinski carobnjak sa loptom, takav je naprimer bio i Oleg Blohin, koji je jednom proglasen i najboljim evropskim igracem. Samo jos jedan igrac iz tadasnje Jugoslavije moze se meriti sa Dzajicem: Safet Susic. Protivnicki igraci jednostavno nisu imali resenje ni za jednog ni za drugog - Susic je mladji desetak godina, i u neku ruku je nasledio Dzajica na mestu najboljeg, najatraktivnijeg, najpopularnijeg. Jesu vece karijere napravili neki igraci 90-ih godina, kao i posle 2000.godine - ali, tad su se okolnosti apsolutno promenile, ti su igraci veliku karijeru pravili vani, odlazeci kad im je bilo tek 20, dok je u vreme Jugoslavije bilo dozvoljeno ici vani tek sa 27 godina. Da, i nakon odsluzenog vojnog roka. I, da, oni koji su igrali vani nisu mogli biti u reprezentaciji! U onih poslednjih cetvrt veka tadasnje Jugoslavije (od 1966-67 do 1992) svaki je tim imao odlicnu omladinsku skolu i istinske majstore. Jedan od takvih je bio npr. Brane Oblak, cudo od igraca, mogao je da trci od jutra do sutra i bez treninga, vezni igrac koji je bio svetska glasa. Pa jedan Bogicevic, nestasan van terena, pa cak i na terenu, umetnik sa loptom. I jos mnogo njih - a ipak su neprikosnoveno prvi bili prvo Dzajic, potom Susic. Pre njih Sekularac, genije, ali lenj.

igor

pre 7 godina

Dzaja je bio veliki igrac, ali istina je da nikada nije odigrao veliku utakmicu onako kako moze i ume. Mladji nek pitaju starije. Zvezda ne bi bila sampion evrope da nisu Partizanu otete dve titule 88 i 89 godine kada je Partizan poceo da pravi sampionski tim. Nakon te otimacine i kradje Dzaja je napravio sampionsku Zvezdu. Da li bi Zvezda dominirala Evropom narednih godina sto kaze Dzaja sigurno ne bi ni sa Sukerom i bez njega. U to vreme i Milan je vec imao fenomenalnu ekipu, Barsa je isto bila fenomenalna, Smpdorija je vec pregazila Zvezdu u Sofiji naredne godine.
Ovo je prica samo za one koji nisu pratili fudbal u to vreme. Tada je bilo teze osvojiti kup UEF-a nego li Kup sampiona.

Mister NO

pre 7 godina

Kakvih sve gluposti ima čovek da pročita u ovim komentarima. Od onih čiji je koji klub, do onih ko je za koji igrao. O nastanku svakog kluba imate na internetu, napredovala tehnologija. O kojim sastavima pričate kada govorite o klubovima? Koliko je Engleza u Arsenalu? A o Draganu Dzajiću ne vredi trošiti re#i. Najbolji jugoslovenski (srpski) fudbaler svih vremena, najbolji jugoslovenski (srpski) fudbalski funkcioner svih vremena - osvojio Kup evropskih šampiona, zar ne? O proneverenom novcu je rekao sud. Doviđenja ...

dejo majstore

pre 7 godina

@djedmedjed
Petrovići su Srbi još od Njegoša a i ranije. A sve ostalo što si rekao znaju svi stariji navijači partizana ali teško je priznati da je komšija bolji. Za 45-6 godina igranja u velikoj državi partizan 11 a Zvezda 20 titula, plus igre u Evropi. Ogromna razlika u korist Zvezde. Dinamo je imao dobar tim, Hajduk standardno dobar, ne bi se partizan proslavio da je ostala juga možda još par titula maksimum uz svu pomoć vojske.

KRIGER

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

@(Слава, 25. maj 2016 17:03)


Matori i Izetbegovic je ranije dok je bilo Jugoslavije isticao za sebe da je Srbin, verovatno kao i ta vasa "legenda" Duljaj, inace su kalfe za te takve grobare, kao sto si ti, VKV radnici kojima ni segrti ne biste mogli da budete.

klk

pre 7 godina

Dzajica volimo i uspehe. Ali u tom ratu zrtve su u stvari oni koji su doziveli rat kao obican narod. Crvena Zvezda je po osnivanju dobila na tacnu formirane igrace pa se tad niko u Zvezdi nije protivio, pa tako ne treba ni oko ovoga.

Vaki

pre 7 godina

@igor Voleo bih da znam koje si godište (ja sam 1963.)... Uglavnom, sve što si naveo je netačno. Potcenjivati Zvezdine uspehe u tom periodu je zaista opskurno, jer Zvezda je tada stvarno vladala jugoslovenskim i evropskim fudbalom i to su tada priznali mnogi realni Grobari koji danas imaju 50+ godina. Znam da je to teško prihvatiti, jer naredne generacije bilo kog kluba sa ovih prostora neće doživeti takvu dominaciju. Ne shvatam, ali po tvojoj logici ni Milan ne bi dominirao u nekim ranim devedesetim, da nije bilo magle na Marakani... Svašta čovek ovde da pročita, nemojte da obmanjujete ove klince koji pamte samo period od 2006. Fudbal se ovde igrao mnogo pre toga i bio je dosta kvalitetniji. Živeli.

Znam što govorim

pre 7 godina

Dosta zanimljivih komentara ali često navijački usmjerenih. Kako neko može osporavati jednog Džajića. Čovjek je u svoje vrime bio cijenjen i priznat ali i rezultatski uspješan, prvenstveno s reprezentacijom, u evropskim ali i svjetskim okvirima i to je svakom dobropoznato. U bivšoj državi većina navijača gledala je igrače po njihovoj igri a ne nacionalnoj pripadnosti. Primjerice jedno od najomiljenijih imena Hajduka iz 80-ih je Crnogorac Zoran Simović, inače iz Srbije. Također što je klub postizao bolje rezultate na preipadnost igrača manje se gledalo. Primjer košarkaša Jugoplastike, Ivanović, Sretenović, Savić ali nadasve trener Boža Maljković, ili vaterpolisti zg Mladosti i Partizana, a navest ću samo partizanovo dete Igora Milanovića. I još samo za Zvezdu iz tih godina, bili su odličan tim, u svjetskim okvirima, al su se dobro bili ekipirali i ostali članovi velike četvorke, sjetimo se samo Hajdukova kupa iz BG A također dobro znam da je Belodedić Hrvat iz Rumunije, iako ga svi ovde vode kao Srbina, mada samu nacionalnost bilo kog igrača smatram u igračkom i ljudskom smislu nevažnom.

srbija

pre 7 godina

Vlade

gresis za sezonu 91/92..Prvo Zvezda i Partizan su u prvenstvu dva puta igrali i bilo je nereseno u oba meca (jeste Zvezda dobila penal seriju, te i jos jedne godine pucali su se penali pri neresenom, ovi mladji to ne znaju).
Dakle ukupno te sezone igrali su 4 meca, Partizan dobio 1 mec, a tri puta nereseno, znaci u najmanju ruku tu su bili po kvalitetu..
Pomenuto pravilo o penalima donelo je tada Zvezdi titulu (mozes to proveriti).
Da se za nereseno dobijalo po bod svako, Zvezda ne bi bila prvak, vec Partizan.
Ali nije to sad toliko bitno, ono sto je cinjenica jeste da je te sezone Zvezda jos uvek bila bas, bas jaka (Pancev, Jugovic, Mihajlovic jos su igrali)i nije imala srece, a mogla je za malo opet u finale u London.
A zaista je i Partizan tad bio stvarno jak (Osim trener) i uzeo je takvoj Zvezdi Kup (manje bitno), ali na neki nacin i prvenstvo (ne i formalno, naravno, ali samo zbog pravila o penalima posle neresenog).
A koliko je smesno to pravilo, zamislite mec gde bude rezultat 3-3 ili 2-2, puno golova, gledaoci zadovoljni i onda se pucaju penali i neko ostane sa 0 bodova.

opa poyy

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.

BoomTras

pre 7 godina

Dzajic ne moze nikada ni u prvih 15 u istoriji, a ne da ga nazivate najboljim. Po cemu? Ali ni po jednom parametru ne moze na vrh. Pored Bobeka, Vukasa, Velje Vasovica, Zebeca, Sekularca, Mitica, Pixija, Panceva, Mancea, Santraca I ostalih gromada, ovaj bi jedino mogao da pravi selfi sa njima I trci po vodu. Ljudi molim vas. Pustite marketinske gluposti I pitajte starije. Dzajic ne moze ni medju 5 u Zvezdi realno. Mnogo su vece face nosile taj dres.

KaleDobr

pre 7 godina

Da li je novinar spomenuo i činjenicu da je drug Džajić izvesno vreme proveo u zatvoru, i da je aboliran od strane stranke čiji je danas član?

navijac

pre 7 godina

Uvek vas je vlast gurala, tih godina ste pokupovali sve sto valja u bivsoj jugi, ne sumnjam uopste da ste hteli i Sukera. Cak i kada je Partizan osvajao titule u nizu, nije imao generalnog sponzora, a vama su Tadic i Skundric doveli Gasprom. Ovo sad je vrhunac, ne vredi ni komentarisati.

Zvezda ponos Srbije

pre 7 godina

Koliko su grobari iskompleksirani i isfrustrirani od Zvezde to je strašno. Mada kako i ne bi kad su bili 4.-5. klub Jugoslavije a Zvezda zvanično treći klub Evrope svih vremena u periodu do rata. Sa transferima koji bi se desili Zvezda bi imala još nekoliko titula prvaka Evrope i toga su svesni i grobari zato i kmeče. Zvezdi je država u vreme rata uzela SVE pare od transfera šampionske generacije što je tada bilo oko 40 miliona maraka! To je nešto za šta država neće moći nikad da se oduži Zvezdi. A sa druge strane partizanu premijer Marjanović poklonio zemljište za Zemunelo. Jednostavno nismo isti. Grobari pljuju legendu Džajića a juče su mogli da vide sve svoje legende u punom svetlu na onoj skupštini. Hvala ti bože što sam zvezdaš.

Bolje bi bilo

pre 7 godina

Au smoriste sa ovim sta bi bilo kad bi bilo...bolje napravite intervju sa finansijskm magovima iz Kk i Fk Cz i da nam objasne kako to bez titule,evrope,sa besplatnim ulazom vratis dug od 12 mil evra za godinu dana a u medjuvremenu zivis ,funkcionises,dovodis gomilu igraca a prodas samo jednog...a o carobnjacima iz Kk bolje da ne pricam

KRIGER

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
@(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

Onda je i Sukeru keva iz Cacka, ipak je to stub srbstva.
@(Vlado, 25. maj 2016 12:23)


Pozdravili vas: Cakar, Njuhi, Duljaj i Vokri oce da se ponovo vide s vama na starom mestu kod neke dzamije u Zagrebu buuuahahahahahahahaha...

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.
(djole, 25. maj 2016 19:41)

Prosinečki je polu-Srbin, Šabanadžović nije BH Musliman nego Musliman iz Crne Gore, Belodedić je Srbin iz Rumunije, dalje, što se tiče Savićevića, Crnogorci su Srbi. I konačno kad već gledate nacionalnost treba reći da je trener Ljupko Petrović takođe Srbin i da je kompletna uprava kluba 1991. bila srpska.

stevica

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !

kizai

pre 7 godina

Uz svo uvažavanje za godine dotičnog priča gluposti ili su to snovi koje je imao...nego mene interesuje nešto drugo sfrj kako reče zvezdina legenda jel to država koji najSrbi ne priznaju i mrze je kako beše srbija nikad jugoslavija ali uredno titule osvojene u toj državi priznaju I BROJE pa posle recite da niste sektaši!!!!!!

zoki falcon

pre 7 godina

Budi srecan sto ste i taj jedan osvojili. Finale igrali protiv Marseja, koji je izbacen zbog namestanja u francuskoj ligi, engleskim i holandskim predstavnicima je bilo zabranjeno ucesce (Ajaksu i Liverpulu, do tada su imali 5 trofeja tog takmicenja), a igrace ste doveli zato sto ste neosnovano pre toga igrali Kup Sampiona na ledjima namestene titule.
(opa poyy, 25. maj 2016 12:42)
Šta bulazniš ???
Pa ko je osvojio Kup kupova te godine ??? Pa Manchester United ( pobedio jednu Barselonu u finalu )! Zvezda je igrala za super kup sa njima , ali je igrana samo jedna utakmica i to u Engleskoj zbog rata.
Zvezda je razmontirala United 8 sa sve Ferguson-om na klupi ), Savićević je pružio možda i najbolju partiju u zvezdinom dresu. Ali zbog povrede je morao da napusti utakmicu u drugom poluvremenu i Zvezda je nažalost izgubila 1-0!
I pored toga ima i dalje fanatika koji ne žele da vide i čuju i da znaju za činjenice, već nikad ne mogu da prebole Zvezdine uspehe !

mikele

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.

dejo majstore

pre 7 godina

Dosta bre vise grobari. Zvezda je bio srpski klub jer ga je napravila srpska milicija i za nju su navijali samo Srbi iz svih krajeva Jugoslavije. Vi ste bili jsd i svi narodi i narodnosti su navijali za vas. Pogotovo narodnosti. Ako vam to smeta promenite klub. Ali prvo da naucite himnu

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre 7 godina

Kakva frustracija izbija iz crno belih devojcica, otimaca transparenata od hrabrog nadvoznjaka, pa vi treba da se ponosite jer ste komsija,doduse mali,ali ipak komsija velike Crvene Zvezde!!!

HanSolo

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991 

- golman Stojanović 
- libero Belodedić 
- štoper Najdoski 
- desni bek Šabanadžović 
- levi bek Marović 
- half Jugović 
- desna polutka Savićević 
- leva polutka Prosinečki 
- desno krilo Binić 
- levo krilo Mihajlović 
- centarfor Pančev 

šef Petrović 
tehniko Džajić 
gensek Cvetković 

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991. 
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1) 

1 Stojanović (kpn) 
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović 
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović 
9 Pančev
(fudbalski ekspert, 25. maj 2016 13:14)

Sav sam se naježijo i počeo da plačem čitajući svih ovih legendarni imena!

igor

pre 7 godina

Dzaja je bio veliki igrac, ali istina je da nikada nije odigrao veliku utakmicu onako kako moze i ume. Mladji nek pitaju starije. Zvezda ne bi bila sampion evrope da nisu Partizanu otete dve titule 88 i 89 godine kada je Partizan poceo da pravi sampionski tim. Nakon te otimacine i kradje Dzaja je napravio sampionsku Zvezdu. Da li bi Zvezda dominirala Evropom narednih godina sto kaze Dzaja sigurno ne bi ni sa Sukerom i bez njega. U to vreme i Milan je vec imao fenomenalnu ekipu, Barsa je isto bila fenomenalna, Smpdorija je vec pregazila Zvezdu u Sofiji naredne godine.
Ovo je prica samo za one koji nisu pratili fudbal u to vreme. Tada je bilo teze osvojiti kup UEF-a nego li Kup sampiona.

Nikki

pre 7 godina

Kakva nebuloza, pa zvezda nije imala strance i u tom nekom periodu su krenuli veliki timovi da ulazu veliki novac, zvezda sa time svakako nije mogla da se nosi.

Sasa

pre 7 godina

Pa kazem ja, Crvena Zvezda nije srpski vec jugoslovenski klub. Suker, Prosinecki (HRV), Pancev (MKD), Savicevic (CG).
(Bokile, 25. maj 2016 13:14)

U pravu si, još nam je faljio samo Fadilj, ali on je bio zauzet.

ime nebitno

pre 7 godina

Naravno da Zvezda nije bila obojena srpskom bojom.., to su nam dokazali i njeni predsenici Draza Markovic ( Ustav 1974), i visoki funkcioneri Kapicic, Bugarcic ( Goli otok), Krcun ( Draza). Imamo i elitu 90' (Sloba, Vuk, Seselj, Djindjic, Kostunjavi...) .Toliko su dobrog uradili nama Srbima da prosto covek pomisli, gde bi nam bio kraj da takvi nisu nikada postojali.

CZ i Partizan ( nista manje) - najveca dva zla koje je stvorio Broz.

...sta je sa obrazom

pre 7 godina

Kakve su ovce navijaci zvezde , 90% njih u komentarima forsira pricu kako su oni bili Srpski klub a predsednik im u naslovu kaze da je trebao jos i Suker da dodje...da ne pricam onda o omalovazavanju igraca drugih nacionalnosti koji su maltene i doneli titulu kojom se duvaju vec 30 godina - Belodedic , Najdoski , Sabanadzovic , Pancev , Savicevic , Prosinecki , Juric

Vojvoda

pre 7 godina

Može da se sažme otprilike ovako: jugoslovenska Zvezda je ona koja je imala najbolje jugoslovenske igrače i osvajala trofeje, domaće i strane. Srpska Zvezda je ona sa krš igračima, što namešta utakmice i titule i slavi Arkana i Uroša Mišića. Naravoučenije: čega god se (mi, Srbi) dohvatimo - upropastimo.

frane

pre 7 godina

nije se gledala nacionalnost ?
nabrojte mi sve Albance koji su igrali za Zvezdu od 45.
znate li koliko ? = 0
nula....
" nikad se nije gledala nacionalnost ???
Deda mi doselio u BG 48, Srbija je moja zemlja, volim je više od sveg na svetu...
al nemojte da lažete

Vu

pre 7 godina

Za sve koji kazu da ne znaju kako je zvezda smanjila dug, samo cu reci da je ovo sezone prihod bio oko 25 miliona
9 od gazproma (uzeto unapred i za ovu sezonu)
7 za grujica
3 za rajka
3 za jovanovica
1m za luku jovica
plus cifra od ostalih sponzira koja je milion9+7+3+3+1+1 to je 24 m evra
malo li je

misko

pre 7 godina

Boem,evo ti priča starijeg.Pored mnogih dobrih fudbalera Đajic je stvarno bio najbolji.Gledao sam Šekija i Miloša, sve ostale koje si nabrojao osim Štefa i Bajda pa verujem da bi i oni priznali.Sve partizanovce,grobara tada nije bilo,smatrali su da je on stvarno najbolji.Đajic je u derbijima briljirao,svi uspesi reprezentacije su vezani za njega.Najbolje levo krilo Evrope i Sveta skoro deset godina.Njegova igra je slična igri Anrijevim uz više ukrasa,rolovanje,filtriranje i slično.Pitajte Rašoviča tada jednog od najboljih odbrambeni igrača u Evropi,Kamača,Fogsa,Vilsona,italijaniskog beka koga selektor izvodi iz igre tako što je utrčao na teren i izgurao ga ljutito na očigled 90000 navijača. Njegovi golovi su antologijiski. Imao bi da ti pripovedam tri dana ali i ovo je dosta.

Zoki

pre 7 godina

Šta je ovo sa grobarima, kakvi Jokanovici, Zahovici. .Samo je Pedja imao mesta u Zvezdi,normalno na klupi za rezerve.U veznom redu Juga,Miha, Robi i Dejo nije mogao da udje niko.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

FK Crvena zvezda – pobednik Kupa evropskih klupskih šampiona 1990/1991

- golman Stojanović
- libero Belodedić
- štoper Najdoski
- desni bek Šabanadžović
- levi bek Marović
- half Jugović
- desna polutka Savićević
- leva polutka Prosinečki
- desno krilo Binić
- levo krilo Mihajlović
- centarfor Pančev

šef Petrović
tehniko Džajić
gensek Cvetković

Bari, stadion Sveti Nikola 29.5.1991.
FK Crvena zvezda (formacija 4-5-1)

1 Stojanović (kpn)
4 Šabanadžović – 5 Belodedić – 6 Najdoski – 3 Marović
11 Binić – 10 Savićević – 2 Jugović – 7 Prosinečki – 8 Mihajlović
9 Pančev

Zoki

pre 7 godina

Gde nadje čoveče da su pokojni Mance i Santrač bolji od Dzaje. Glupost veka.Svakako da nije najbolji jer su Piksi,Dejo i Bajdo Vukas za klasu bolji.Kao menadžer apsolutno najbolji u Evropi tih godina jer je bilo realno da osvojimo triplu krunu u periodu 88-92 a što nismo krivi su generali koji su Deja i Pančeva odmah poslali u JNA po potpisu ugovora,magla protiv Milana i sankcije.

oz

pre 7 godina

@Bolje bi bilo evo ja cu da ti objasnim,vrlo je jednostavno...tako sto na vlasti vise nisu neki Tadici,Marjanovici,Ruzici i Vucelici......jel ti sada malo jasnije?

xxx

pre 7 godina

Dosta vise lagarija u stilu najbolji srpski fudbaler 20 veka. Pa u samoj Zvezdi ima vise fudbalera koji su bolji od njega da ne spominjem Partizan, Vojvodinu, BSK Jugoslaviju... Covek je bio samo dobro levo krilo i nista vise.

boki

pre 7 godina

sta ti je kad novinar ima morala i postenja i ne zavisi od vodjinog sendvica...
pravda za urosa arkan...ko zna
paradoksalna crvena zvezda stub srpstva nikad jugoslavija :)

Alek

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???

Zoki

pre 7 godina

Prvi dan po potpisu ugovora i Dejo i Pancev su otišli u vojsku.Da ga je Lončar pustio 20 minuta da igra prošli bi Milan ali je morao da bude pozadini baš to veče. Tih 20 minuta su odlučili da ne osvojimo titule 89 i 90 godine.92 nismo osvojili jer nismo igrali u BG nijednu utakmicu a falilo je i zrnce sreće. I Najdoski i Tanjga su imali kartone i Boskov je kao stari lisac stavio Kataneca u špic a Nedeljković i Vasilijevic nisu imali šansi da ga sačuvaju.

Pedja

pre 7 godina

U sezoni 91/92, sezoni posle te titule, Zvezda je izgubila u finalu Kupa od Partizana, a prvenstvo je osvojila samo zahvaljujuci tadasnjem glupom pravilu da se pri neresenom rezultatu izvode penali, pa ko dobije u penalima uzima bod, ko izgubi nema bodova... u to vreme pobeda je donosila 2 boda... 1. Zvezda 23 pobede, 5(4) neresenih (u zagradi broj pobeda u penal seriji), 5 poraza 2. Partizan 21 pobeda, 10(4) neresenih, 2 poraza... da nije bilo tog glupog pravila, koje nije postojalo nigde u Evropi, Partizan bi imao 52 boda, Zvezda 51 bod... Tako da prakticno niste ni titulu mogli da odbranite , Kup ste izgubili, a o dominaciji u Evropi samo mozes da pricas price... Najveci gubitnik je Partizan, koji je tad imao Mijatovica , Jokanovica, Brnovica , Zahovica, a pre svega Ivicu Osima na klupi... i mi bi eto onda da nije bilo rata kupili Alena Boksica i Marija Stanica i bili bi dominantni u Evropi !
(stevica, 25. maj 2016 18:20)
Te godine ste ispali od Spanskog drugoligasa Hihona.

Penzioner

pre 7 godina

Oba kluba su komunisticka,onaj vojni a najveci policijski.Nikada poslovali ekonomski,leglo kriminala od osnivanja.Vise su tu potrosene pare nego bilo gde u evropi.Svedok vremena!

Слава

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

Rade

pre 7 godina

Šta bi bilo,kad bi bilo???Večno pitanje,naprimer,da SU u Partizanu ostali Divac,Paspalj,Đorđević,Danilović,Pecarski,Savović,Grbović,Obradović i naravno Veliki Vujošević,Šta bi bilo?

lerma

pre 7 godina

koja papricica za siroke narodne mase. prodali bi ste ih sve i udarali se nogama u dupe.kao sto i jeste. a kao sto ste rasprodali i genraciju koju je muslin vodio. zadnja cestita generacija koja je igrala na marakani. zbog toga je i otisao muslin.

Zvezdaš onaj stari

pre 7 godina

Velika istina vratiće nam se to jednog dana, kada zaslužimo naravno, ovo zadnjih 20 godina kako se radi još ne zaslužujemo.

Zvezda Cigani, stop Turskim konjanicima!

pre 7 godina

Mislim da se Dzaja spocitao. Samo godinu ili dve pre toga, Partizan je debelo zagrizao, ali i tad se govorilo da je Suker "tezak" Hrvat i da od toga nema nista. Presao je u Dinamo, koji je takodje pravio sampionsku ekipu i nekako nema logike da ga proda (cetvorogodisnji ugovor) najzescem kandidatu.

delija iz fotelje

pre 7 godina

Realno smo mogli da uzmemo još 2-3 titule. Da je odbranimo sigurno. Ali propade juga. Prodadoše je generali da se grobaaaari ne bi sekirali mnogo

Slobodan

pre 7 godina

moli se komentator Slobodan da kao veliki navijac Zvezde, a samim tim i najveci Srbin prokomentarise ovu vest. Hvala.
(pa ja sam, 25. maj 2016 23:37)

Nije Slobodan komentator ...
Vidi decko ... U Zvezdi i dan danas igraju stranci, skoro u svakoj ekipi na Svetu igraju stranci ... Ovi momci koji "su trebali" a nisu igrali tada nisu bili stranci jer je bila zajednicka drzava ...
Primetices da nikada nisam spomenuo Ivana Curkovica koji je i dan danas u Partizanu i bilo bi ruzno da to uradim, a i zasto bi ...
Moras da razlikujes Hrvata od Ustase ...
Bobek, Brozovic, Cajkovski ili trener Glazer su to bili, i ne samo oni i to je nesta vise od sporta ...
Cinjenica je da se Partizan i Dinamo nastali od Gradjanskog koga je 44' kupio Maks Luburic a ovi igraci koji su bili njegovi, ti igraci su osnivaci Partizana i legende kluba ... To su igraci koji su igrali za Ustasku NDH i ekipu Gradjanskog koja je bila Ustaska a to su temelji danasnjeg Partizana ...
Nisam ja kriv sto Partizan ne zeli ili ne moze da bude Srpska ekipa, podseticu te da je Partizan JSD koje je nastalo u Zagrebu od ekipe Gradjanskog ...
Partizan danas moze staviti i dr. Vojislava Seselja da bude centarfor pa opet ce biti ono sto jeste ... JSD nastalo od Gradjanskog ...
Mali Vrabac je promenio drzavljanstvo ali nije postao Orao ... Vrabac je Vrabac ...

Koja

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.

Zmaj Ognjeni Vuk

pre 7 godina

Dok su igrali Hrvati, Makedonci, Bosnjaci Zvezda je bila prvak Evrope. Kada su poceli sa "Zvezda Srbija nikad Jugoslavija" ne mogu ni da udju u evro kupove.
(Koja, 25. maj 2016 23:19)

A koji je to ''Bošnjak'' igrao za Zvezdu 1991., kad ta nacija postoji od 1993. ?

djole

pre 7 godina

Prema njegovim rečima, u Zvezdi se nikada nije gledala nacionalnost igraca, nego samo kvalitet, a AFP podseća da je šampionski trofej u Bariju doneo Makedonac Darko Pančev i da su igrali Hrvat Robert Prosinečki, Crnogorac Dejan Savićević, Refik Šabanadžović iz BiH, a Srbi kapiten Stevan Stojanović, Siniša MIhajlović, Vladimir Jugović, Dragiša Binić....

E objasni ti to delijama koji uporno vrte zvezda srbija, nikad jugoslavija...dovoljno da se vidi inteligencija delija.

kole zvezdas

pre 7 godina

Evropska titula je rak rana grobara.Srecom pa ne pibedise u Briselu.Ko bi danas bio ziv.

Zvezda bi vladala.Sledece godine u prvoj ligi sampiona Zvezda svoju grupnu fazu igrala u Segedinu.Odlucujucu utakmicu za finale igrala protiv Sampdorije u Sofiji.Da nije bilo sankcija igralo bi se u Beogradu.

Neki ovde pisu o igracima da li su srbi ili neke druge nacionalnosti.Vazna je Crvena Zvezda.Danas evropski timovi puni stranaca ali se titule pisu Realu, Barsi, Atletiku....

Dzaja je imao viziju

Mihajlović

pre 7 godina

@boom tras
Mozda zato što je više puta igrao za tim evrope i tim sveta, i zato što je svojim golom uveo Jugoslaviju u finale EP, i zato što je jedan Pele govorio da je Dzajic najbolje levo krilo na svetu...

Bocko

pre 7 godina

Ako se vec prica o nacionalnosti zvezdinih igraca mora se reci da je Zvezda do finala kupa UEFA stigla samo sa Srbima i igracima iz Srbije.Krmpotic i Jurisic su bili Hrvati,ali Krmpota iz Backe Topole,Jure iz Subotice.Dzaja ima pravo,i sve Partizanove bebe se vajkaju eh da su imali tadasnju Zvezdinu upravu.Dzaju kao igraca cene najveci iz tog perioda-Pele,Krojf,Bekenbauer i Euzebio.

my way

pre 7 godina

E da tada i par godina ranije, nije bilo neo četnika u Srbiji i na Severu možda bi i došao, ovako svi drugi su "krivi", samo Srbi nisu???
(Alek, 25. maj 2016 15:00)

To sto neoustasi Sukeru mozda nesto nije bilo po volji samo je kompliment, ali treba imati malo morala i inteligencije da bi se to prihvatilo i shvatilo. Ajde sada i ti lepo malo setaj ulicama i trgovima Mile Budaka, skupi Pavelicevih kuna, pa pravac poglavnikov grob kao Davor. Ko o cemu, Hrvat o istorijskoj istini i krivici...

KRIGER

pre 7 godina

@Kriger
Сине Дуљај је Србин и то из Тополе!!! А ти ћеш увек бити мали калфа из Бечкерека

@(Слава, 25. maj 2016 17:03)


Matori i Izetbegovic je ranije dok je bilo Jugoslavije isticao za sebe da je Srbin, verovatno kao i ta vasa "legenda" Duljaj, inace su kalfe za te takve grobare, kao sto si ti, VKV radnici kojima ni segrti ne biste mogli da budete.

kalcokera

pre 7 godina

fadilj vokri,kurtim salja,bajro zupic,damir cakar,fahrudin omerovic,jusufi,dzevad prekazi,isa sadriu,miralem sulejmani itd...

ps. a tek ciu i liu

Mance

pre 7 godina

Sve je to lepo u priči ali ipak treba biti realan... I pored svog kvaliteta koji jedan tim poseduje, za osvajanje kupa/lige šampiona potrebno je i dosta sreće. Kao što je u Zvezdinom slučaju bio autogol protiv Bajerna ili penal rulet protiv Olimpika... Time ne kažem da trofej nije zasluže, već samo da je teško tvrditi šta bi bilo i da je tim ostao na okupu. Dovoljno je videti da još ni jedna ekipa od osnivanja lige šampiona nije odbranila titulu i pored stotina miliona koji se ulažu.

djedmedjed

pre 7 godina

Sto bi bilo, kad bi bilo ; ne zna se ! Kao Dinamovac znam samo jedno ; Zvezda je tih godina bila jedini tim u Europi protiv koje niti AC Milan nije unaprijed mogao potpisati prolaz. I to ne samo sezonu-dvije, nego u jednom duzem razdoblju. Zvezda je vec 1986 / 87 uz malo srece mogla osvojiti Kup Prvaka ( legendarna pobjeda protiv Reala 4:2 i poraz 0:2 u Madridu ). Pa onda ona magla i ponistena utakmica protiv Milana pri vodstvu od 1:0. Koliko je Zvezda tad bila jaka, govori i cinjenica da su prije sampionske sezone u kupu prvaka prodali najboljeg igraca Stojkovica, i unatoc tome su osvojili. Sto se Sukera tice, moze biti da su pregovarali; Dzajic je htio i Bobana ( za njega je nudio Mrkelu :-) ). No mislim da Suker ipak ne bi dosao, jer je i Dinamo gradio atomsku momcad ; tad su igrali Boban, Suker, Mladenovic, Ladic, Panadic, Person...a pred dolaskom su po nekim naznakama bili Jarni i Boksic iz Hajduka. Taj Dinamo je u sezoni 1989 / 90 bio jesenski prvak. Te sezone i sezonu poslije je iza Zvezde bio uvjerljivo drugi na tablici. Kad vec citam komentare o nacionalnosti bivsih igraca dolje, nek mi neko rece sto je Pizon Petrovic po nacionalnosti. Otac Vjekoslav i majka Ankica...bas nije tipicno srpski.

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo postali Sampioni Evrope i podigli usati pehar,gde su pare mikioni maraka od cele te fantasticne generacije,nikada verovatnonnecemo saznati...

dejo majstore

pre 7 godina

@djedmedjed
Petrovići su Srbi još od Njegoša a i ranije. A sve ostalo što si rekao znaju svi stariji navijači partizana ali teško je priznati da je komšija bolji. Za 45-6 godina igranja u velikoj državi partizan 11 a Zvezda 20 titula, plus igre u Evropi. Ogromna razlika u korist Zvezde. Dinamo je imao dobar tim, Hajduk standardno dobar, ne bi se partizan proslavio da je ostala juga možda još par titula maksimum uz svu pomoć vojske.

Zoki

pre 7 godina

Crni Stevice o čemu ti to.Pa nećemo s vama da se jurimo valjda.Primili smo gol u Minhenu i više nisu sutnuli u okvir gola.Pa prodamo najboljeg igrača svih vremena Piksija i ladno osvojimo.Nesporno da su Dinamo i Partizan bili jaki ko crna zemlja a Hajduk za nijansu slabiji ali mi smo bili svet za sebe i realno je bilo da osvojimo tripletu kao Bajern74-76.

Stari znalac

pre 7 godina

Kad god bih potegao temu ko je bio bolji, Seki, Piksi, Dejo, Pizon, Vukas, ovaj onaj, moj stari bi kazao da su svi bili jako dobri, ali niko kao Dzaja!!! Bio je jedan i neponovljiv. Prosto najbolji.

klk

pre 7 godina

Dzajica volimo i uspehe. Ali u tom ratu zrtve su u stvari oni koji su doziveli rat kao obican narod. Crvena Zvezda je po osnivanju dobila na tacnu formirane igrace pa se tad niko u Zvezdi nije protivio, pa tako ne treba ni oko ovoga.

bilobiceopet

pre 7 godina

"Nijedna kompanija nije toliko izgubila zbog rata kao Zvezda"
E moj Dzajo...a nekad si bio cool tip.
Smanji malo intervjue,nije to vise za tebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mikele, 25. maj 2016 20:58)

Pa prijatelju od Zvezde je zivelo 15% Beograda na neki nacin,od hotela,restorana,caffea plus masa usluznih sluzbi,taxisti,prevoznici,semankari,naplatne rampe itd,itd. Secam se radio sam obezbedjenje u firmi Sigurnost Vracar i bili smo i na tim tekmama Zvezde jos od 86te.Jedinasigurna kinta bila je od Zvezde. Direktor je govorio da kad treba za plate,ode do Zvezde,Cveleta,Dzaje da daju pozajmicu,cak tih 90tih godina ni poznate banke nisu placale na vreme a davile se u parama. A sama Zvezda bi sigurno harala 3-4 godina minimum. Po meni je cak veci uspeh i od Barija bilo sledece godine sezona 91/92 zbog sankcija kad smo igrali van Srbije. I da nije bilo Sofije,tj.Sampdorije i poraza,a vodili smo,plus bilo je mnogo povredjenih igraca, opet bi bili u finalu protiv Barselone. Zvezda je jedina mogla da uzme svakog igraca samo d aje htela. Nije se gomilalo nego 14-16 je igralo maximum. Pa Zvezdu Mijatovic nije interesovao jer nije im trebao pored Deje,Robija,Jugovica,Stosica,Mihajlovica.Najaci srednji red u istoriji Zvezde.

Mister NO

pre 7 godina

Kakvih sve gluposti ima čovek da pročita u ovim komentarima. Od onih čiji je koji klub, do onih ko je za koji igrao. O nastanku svakog kluba imate na internetu, napredovala tehnologija. O kojim sastavima pričate kada govorite o klubovima? Koliko je Engleza u Arsenalu? A o Draganu Dzajiću ne vredi trošiti re#i. Najbolji jugoslovenski (srpski) fudbaler svih vremena, najbolji jugoslovenski (srpski) fudbalski funkcioner svih vremena - osvojio Kup evropskih šampiona, zar ne? O proneverenom novcu je rekao sud. Doviđenja ...

Zoki

pre 7 godina

Hvala čitaocu iz Hrvatske na sjajnom elaboratu i čak ni ja koji pratim Zvezdu pasionirano nemam šta da dodam.Ne mogu da verujem kako se Grobari pale na Dzajin intervju jer on samo hoće da kaže da je mogao da dovede koga poželi. Od svih igrača iz tadašnje zemlje u Zvezdi je imao mesta samo Robert Jarni.

27x (rekord) šampioni države

pre 7 godina

Bitno da smo mi FK Crvena zvezda Šampioni Evrope u fudbalu za 1991 godinu !!! sve ostalo je je nebitno,pa ji te 1992 godine bili smo na korak od drugog uzastopnog finala i Vemblija... otišla je Samdorija koja je na kraju bila prva u nađlšoj grupi "A" ...svi znamo kako se to finale završilo ... Ušati Pehar je u Ljutice Bogdana i šepuri se u Muzeju FK C.Zvezda ....

vlade

pre 7 godina

za Stevicu: Zvezda je u sezoni 91/92 mogla komotno da otrese pola lige, ali je i sa pola gasa bila Šampion iako je igrala evropu sve do maja i to bez utakmica u Srbiji.. to što je izgubila kup, je nebitno skroz.. pa i Timok je pre par godina izbacio Partizan u Kupu, pa nije bolji tim tada bio od Partizana, svakako! a kolko se sećam, te godine vam je Miha iz korne zavalio gol, mislim Panduroviću! čisto da vam pokažemo, da kad smo hteli, mogli smo da se igramo sa vama i ako ste imali talentovan tim, svakako.. ali i Hihon je mislio drugačije!

TS Lokalpatriota

pre 7 godina

Od igrača koji su počeli utakmicu u Bariju samo su trojica rođeni u Srbiji: Stojanović, Jugović i Binić. Od toga, Binić (selo Golubovac) i Jugović (selo Milutovac) su iz opštine Trstenik.

Kome smeta Dzaja?

pre 7 godina

Vidim da se javljaju neki koji o fudbalu pre rata znaju malo ili nimalo, pa tako nipodastavaju Dzajica! Ljudi, ne budite smesni! Dzajic je u jednom dugom preiodu bio strah i trepet za protivnicke bekove i golmane sirom sveta! On je bio istinski carobnjak sa loptom, takav je naprimer bio i Oleg Blohin, koji je jednom proglasen i najboljim evropskim igracem. Samo jos jedan igrac iz tadasnje Jugoslavije moze se meriti sa Dzajicem: Safet Susic. Protivnicki igraci jednostavno nisu imali resenje ni za jednog ni za drugog - Susic je mladji desetak godina, i u neku ruku je nasledio Dzajica na mestu najboljeg, najatraktivnijeg, najpopularnijeg. Jesu vece karijere napravili neki igraci 90-ih godina, kao i posle 2000.godine - ali, tad su se okolnosti apsolutno promenile, ti su igraci veliku karijeru pravili vani, odlazeci kad im je bilo tek 20, dok je u vreme Jugoslavije bilo dozvoljeno ici vani tek sa 27 godina. Da, i nakon odsluzenog vojnog roka. I, da, oni koji su igrali vani nisu mogli biti u reprezentaciji! U onih poslednjih cetvrt veka tadasnje Jugoslavije (od 1966-67 do 1992) svaki je tim imao odlicnu omladinsku skolu i istinske majstore. Jedan od takvih je bio npr. Brane Oblak, cudo od igraca, mogao je da trci od jutra do sutra i bez treninga, vezni igrac koji je bio svetska glasa. Pa jedan Bogicevic, nestasan van terena, pa cak i na terenu, umetnik sa loptom. I jos mnogo njih - a ipak su neprikosnoveno prvi bili prvo Dzajic, potom Susic. Pre njih Sekularac, genije, ali lenj.

vlade

pre 7 godina

imao sam 6 godina, kada mi je Robi bio idol.. ko da je meni tada, bilo bitno dal je Hrvat ili šta već? bio je zver tada, današnji klinci nažalost neće imati još dugo, dugo sa takvim asom u domaćim klubovima da navijaju.. taj dribling u mestu, lucidnost, kratki pasovi koji imaju oči i perfidna završnica.. dal je stvarno nekoga normalnog tih godina bolelo uvo, ko je ko i odakle, kada tvoj tim trese Bayern usred Minhena? glupo je sada posle 25 godina bistriti politiku, kada nam je tada upriličena čast da budemo svedoci nečega što će se teško ponoviti ovde, ikada! bez obzira na boje i nacionalnost..

Vaki

pre 7 godina

@igor Voleo bih da znam koje si godište (ja sam 1963.)... Uglavnom, sve što si naveo je netačno. Potcenjivati Zvezdine uspehe u tom periodu je zaista opskurno, jer Zvezda je tada stvarno vladala jugoslovenskim i evropskim fudbalom i to su tada priznali mnogi realni Grobari koji danas imaju 50+ godina. Znam da je to teško prihvatiti, jer naredne generacije bilo kog kluba sa ovih prostora neće doživeti takvu dominaciju. Ne shvatam, ali po tvojoj logici ni Milan ne bi dominirao u nekim ranim devedesetim, da nije bilo magle na Marakani... Svašta čovek ovde da pročita, nemojte da obmanjujete ove klince koji pamte samo period od 2006. Fudbal se ovde igrao mnogo pre toga i bio je dosta kvalitetniji. Živeli.

Znam što govorim

pre 7 godina

Dosta zanimljivih komentara ali često navijački usmjerenih. Kako neko može osporavati jednog Džajića. Čovjek je u svoje vrime bio cijenjen i priznat ali i rezultatski uspješan, prvenstveno s reprezentacijom, u evropskim ali i svjetskim okvirima i to je svakom dobropoznato. U bivšoj državi većina navijača gledala je igrače po njihovoj igri a ne nacionalnoj pripadnosti. Primjerice jedno od najomiljenijih imena Hajduka iz 80-ih je Crnogorac Zoran Simović, inače iz Srbije. Također što je klub postizao bolje rezultate na preipadnost igrača manje se gledalo. Primjer košarkaša Jugoplastike, Ivanović, Sretenović, Savić ali nadasve trener Boža Maljković, ili vaterpolisti zg Mladosti i Partizana, a navest ću samo partizanovo dete Igora Milanovića. I još samo za Zvezdu iz tih godina, bili su odličan tim, u svjetskim okvirima, al su se dobro bili ekipirali i ostali članovi velike četvorke, sjetimo se samo Hajdukova kupa iz BG A također dobro znam da je Belodedić Hrvat iz Rumunije, iako ga svi ovde vode kao Srbina, mada samu nacionalnost bilo kog igrača smatram u igračkom i ljudskom smislu nevažnom.

Bracun

pre 7 godina

@djedmedjed

Prilicno tacan opis stanja u nasem fudbalu tada. Istini za volju, pored Zvezde i Dinama, Hajduk i Partizan su takodje nabavili dobra pojacanja i uz Velez i ostale, liga je bila nikad bolja. Sve u svemu, to je bilo vreme vrhunskih talenata, a fudbalski klubovi su podigli nivo profesionalizma, jer je ekonomska situacija u zemlji to konacno dozvolila. Ostalo je istorija.

PS. Drago mi je da se jos neko seca Andreja Panadica - decko je bio veliki talenat, steta sto nije postao vrhunski igrac.

srbija

pre 7 godina

Vlade

gresis za sezonu 91/92..Prvo Zvezda i Partizan su u prvenstvu dva puta igrali i bilo je nereseno u oba meca (jeste Zvezda dobila penal seriju, te i jos jedne godine pucali su se penali pri neresenom, ovi mladji to ne znaju).
Dakle ukupno te sezone igrali su 4 meca, Partizan dobio 1 mec, a tri puta nereseno, znaci u najmanju ruku tu su bili po kvalitetu..
Pomenuto pravilo o penalima donelo je tada Zvezdi titulu (mozes to proveriti).
Da se za nereseno dobijalo po bod svako, Zvezda ne bi bila prvak, vec Partizan.
Ali nije to sad toliko bitno, ono sto je cinjenica jeste da je te sezone Zvezda jos uvek bila bas, bas jaka (Pancev, Jugovic, Mihajlovic jos su igrali)i nije imala srece, a mogla je za malo opet u finale u London.
A zaista je i Partizan tad bio stvarno jak (Osim trener) i uzeo je takvoj Zvezdi Kup (manje bitno), ali na neki nacin i prvenstvo (ne i formalno, naravno, ali samo zbog pravila o penalima posle neresenog).
A koliko je smesno to pravilo, zamislite mec gde bude rezultat 3-3 ili 2-2, puno golova, gledaoci zadovoljni i onda se pucaju penali i neko ostane sa 0 bodova.