Košarka 44

Petak, 29.04.2016.

10:39

EL: Sledeće sezone i po dva meča nedeljno?

Predstavnici svih 11 klubova sa A licencom Evrolige sastaće se u petak u Londonu, prenosi Gazeta delo Sport.

EL: Sledeæe sezone i po dva meèa nedeljno? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

bora

pre 8 godina

@stara škola
Da malo pratiš košarku,znao bi.Evroliga već duže vreme želi da udje na britansko ostrvo,i samo se čeka investitor da stvori moćan klub.Taj klub će uzeti mesto,prvaka ABA lige u Evroligi,a on će ići u Evrokup!!

misko

pre 8 godina

Šta znači "i Partizan".Žao mi je ali on ne pripada ovom društvu. Nikakvo rukovodstvo,organizaciono neorganizovan,uz pomoć svih klubova i sudija izborio opstanak i to je to.

JPR23

pre 8 godina

e moje legende srpske kosarke, kako se ne izboriste da imamo jednog makar sa A licencom, mada bih voleo da imamo dva tima.
(sstefan, 29. april 2016 15:51)

Nisu u pitanju toliko legende koliko pare... A za pare pitaj bivse uprave i Crveno Belih, i Crno Belih kao i politicku gamad koja kruzi okolo ko lesinari...

Da su stvari bile normalnije, odavno bi imali 2 kluba sa solidnim finansijama, kukali bi da primimo licencu a ne da mi molimo.. Budzeti ne bi bili astronomski poput CSKA, Reala itd, ali bi bili bolji nego sadasnji Zvezdin.. Ne bi morali da sklapamo svake sezone nove rostere sa 50% i vise novajlija, a uz takvu stabilnost i mladi bi imali svoja mesta uz iskusnije...

Milan B.luka

pre 8 godina

cuj ovo sastanak u londonu,smjesno je ovo sta evropska kosarka sebi dopusta u engleskoj maltene i neznaju sta je kosarka . ovo je samo otimanje za vlast,i zasto se uopste daju licence ,zasto neki da budu povlasteni izbori takmicenje kroz svoju ligu i onda je ok , sta ako neka ekipa solidna sa malim budzetom osvoji prvenstvo onda nemoze u el. sramota je ovo i nepravedno da jedna spanija ima po 5 prestavnika ,a svi kad dodju u bg protiv zvezde ili partizana izadju pognute glave. jeli to najjaca kosarka hahaha
pozdrav iz krajine.

Jole

pre 8 godina

crven i beo
Kako bi napredovali kad bi ostatak lige (svi klubovi sem npr. Partizan, Zvezda, Mega)sveo na amaterski nivo?! Oslonili bi se samo na sopstvenu skolu kad su ostale ekipe iz Srbije amaterske. Bilo bi na kraju daj sto vise amera? Licili bi na turske ekipe gde turci dodaju peskire a ameri kolo vode a to nama kao kosarkaskom narodu ne prilici.

privilegovani

pre 8 godina

Ovi i kad igraju jednu utakmicu nedeljno prave pauzu u prvenstvu po dva meseca. Moraće neki specjalni kalendar da naprave za njih da se odmore lepo, ostali će da čekaju.

Jole

pre 8 godina

Ma najbolje ugasiti sve nacionalne lige i ugasiti sve klubove koji nisu dobili A licencu, da se pika samo evroliga sa tim odabranim klubovima i kraj. I reprezentacije ugasiti, nisu zanimljive kad se ne vrte velike pare. Jel tako Bartomeu?

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
(FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Kako bi vratio te ulozene pare kad Dule kaze da je kosarka neprofitabilna ? Ili ti mozda ne verujes Duletu, a ?!

Slobodan

pre 8 godina

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Ma kakve tri godine, za 6 meseci ...
U stvari mislim da bi mu Dulo objasnio da kosarka nije profitabilan sport, da se igra iz ljubavi i za stipendije ... i naravno na kraju uzeo svojih 450 000 evradi po sezoni ...
Nikola ako si pametan ulozi i zovni Duloa -))

Nije strasno ako kasnimo, bitno je da ne stojimo u mestu

pre 8 godina

Eeeee, ja vec 20god pricam i objasnjavam da Evropska kosarka, njeni elitni klubovi, moraju da organiziju takmicenje po ugledu na NBA.
Drago mi je da vidim da sve vise ljudi uvidja tu realnost.

Nama i fudbalska liga ex-yu treba da se ugleda na NBA, obezbedjen budzet i infrastruktura, pa ko voli nek izvoli.
Ali o tome cu citati verovatno tek za 15god.

Bojko

pre 8 godina

Pocetak kraja Evropske kosarke i jurenje neke Evropske konferencije NBA lige u kojoj ce biti 5-8 klubova maksimalno . Samo zaboraljaju Bertomeu i njegova bratija da NBA ima bazu kosarkasa na koledzima a da on tu bazu nece imati jer ce ovakvim odlukama i zatvorenim ligama da ubija domaca prvenstva i teznju timova da prave mlade talente jer ce veoma brzo svi otici u amaterizam . Uzas sta rade i sta ne vide od slike dolara koja im igra pred oceima. Ovo nema veze sa sportom vise, ok je da je novac sve bitniji ali se treba ugledati na UEFA i na Lester na primer. Ne samo novac nego i sportski motiv.

Владимир

pre 8 godina

За брицу.
Друже јел могуће да ти упоређујеш кошарку у Филипинима са, слободно могу да кажем, озбиљном кошарком? Е шта све човек овде неће прочитати.

crven i beo

pre 8 godina

Buducnost kosarke u Evropi je nesto nalik NBA. Trebalo bi prosiriti EL na dvadeset klubova. Nema licenci, nego bi trebalo ceo kontinent podeliti na cetri-pet konferencija i to bi bio sadasnji evro kup, u jednoj konferenciji da igra minimum dvadeset klubova. Standarde podici na visi nivo (hale, budzeti,pravila,marketing) i da klub koji bi bio prvi u jednoj konferenciji mogao vec da ispunjava el uslove i sledece sezone igrao EL. Moramo napraviti mix, ne sve prepisati od NBA, jer njihov mentalitet trpi nevazne utakmice, nas ne. Evropa trazi takmicenje, zato poslednjih cetiri ispadaju iz EL a ulaze prvaci konferencija. Nacionalne sampionate igrati po principu sadasnjeg kupa u celoj Evropi, prestiza radi, i samo sacuvati tradiciju. Ostalo sve ukinuti i svesti na amaterski nivo. Playoff Evrope u svim konferencijama i kao kruna EL bi bila ludnica i kosarka bi napredovala. To je odnos naseg potencijala i izvlacenja maximalnog kvaliteta, podizanja na visi nivo. Sve drugo je utopija.

Mika mis

pre 8 godina

dusa me zaboli kad vidim da litvanija ima zagarantovano mesto a mi ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dulo4ever, 29. april 2016 11:18) #

Ta Litvanija nas je razbila na poslednjem Evropskom...

FrediHaus

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.

takmičar

pre 8 godina

@Brica
Ne znam da li se ikada bavio nekakvim sportom, a ako jesi, "nije ti se primilo"..Zašto postoji potreba da se sustigne američka košarka? Pa zašto onda postoji potreba da se bilo šta igra? Čemu sve to "takmičenje"? Ajmo lepo svi pre bilo kakve utakmice da se predamo onom jačem na papiru i gotova stvar! Uštedećemo i vreme i novac. Da ne bude zabune, mene Filipini oduševljavaju kada je reč o strasti prema ovom sportu, ali ako je iko gledao njihov nastup na SP pre dve godine, video je da su žestoko pokazali zube većim imenima i da im je itekako bitno i nešto drugo osim sopstvene lige. Srećom pa su i naši sportisti u posedu tog pobedničkog mentaliteta, inače nam nikada ne bi donosili tolike radosti. Znam ja da cilj ECA, a ni FIBA nije promocija košarke i lepota sporta, nego novac, ali ukoliko se neka evropska reprezentacija "usudi" da pobedi SAD, biće mi to znak da rade dobar posao.

xxx

pre 8 godina

Ala si ti frustriran...
(Dzony, 29. april 2016 12:32) Zna se ciji navijaci u kosarci nikako ne mogu da budu frustrirani. Oni koji prate basket i pre 2011.

Batko

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu! 
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz! 
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
(Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

U pravu si ! Evo recimo, pošto vi nećete videti EL sledeću deceniju, pređite na hokej i tamo igrajte pandan košarkaškoj EL !

ps. Menjaj nik u "Kalimero - pa to je nepravda"

113,8dB

pre 8 godina

A Limož ?
(Dulo, 29. april 2016 11:47)
Ma pusti sad Francuze. Vidiš li da na tom evroligaškom sastanku učestvuje i tvoja jedina istinska noćna mora Partizan.

Dzony

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

Ala si ti frustriran...

Oštrica

pre 8 godina

Navijam za FIBA jer EL ne dopušta siromašnim klubovima da igraju. Ako bi npr. Mega bila prvak ABA lige ne bi mogla da igra EL zbog budžeta manjeg od 5 000 000 evra. To je nepravedno. Treba da igraju najuspešniji, a ne najbogatiji.

Brica

pre 8 godina

A zasto postoji potreba da se sustigne americka kosarka?Novac?Evropska kosarka treba da gradi sopstveni identitet.Na Filipinima je kosarka sport broj jedan,pravila mix evropske i americke kosarke u pojedine osobenosti,ogranicen broj stranaca(ne smeju imati preko dva metra),hale pune,.Postoji veliki broj igraca koji su kosarkaske legende a bez dana NBA staza.Kosarka kosarkasima i ljubiteljima kosarke!

Uliks

pre 8 godina

Najbolje bi bilo oformiti zajednicku evropsku ligu od 20 timova. Zatvorenog tipa gde timovi koji ucestvuju ne bi igrali nacionalna prvenstva. Nakon regularnog dela prvih 8 da idu u play-off na 3 dobijene u cetvrtfinalu i polufinalu a finale na 4 dobijene utakmice. Tako bi se izbeglo igranje F4 i cesto slucajna pobeda neke ekipe koja ima vise srece u datom trenutku.

zvezdas-rajvoSa

pre 8 godina

Dogodine bice jos teze uci u osam najboljih. CSKA, Panatinaikos, Olimpijakos, Real, Barsa, Makabi, Fenerbahce i Efes su glavni kandidati za Top 8. Imaju najvece budzete, ali to ne znaci da Laboral, Zvezda, Armani ili Zalgiris ne mogu da iznenade i da ne udju u osam najboljih. Bice poslastica, svako kolo derbi.

dragan

pre 8 godina

Nesto treba da se menja. Narocito je glupo cetvrtfinale na 3 pobede a polufinala i finale na 1 pobedu. Nesto je tu naopacke. Kao tenis mec na jedna set. Trebalo bi ako ne na 3 (kao GS), barem na 2 da bude finale. Polufinale obavezno na dve. I samo finale da se igra u nekom trecem gradu.

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!

MJ11

pre 8 godina

Evroliga može da se poboljša jedino ako se u njoj stvori esencija kvaliteta a to je jedino moguće ako se smanji liga i poveća broj jakih utakmica.Jedino mi se ne sviđa što je liga 2/3 zatvorena ali to je izgleda nužnost.

dalo duka boris

pre 8 godina

Neko ce reci au uništice nacionale lige. Ali jedina sansa da se stigne Američka košarka je isti model. Oni su isto od krvi i mesa i igraju dan za danom a treninzi su im pakleni zato su i bolji igraci

dragan

pre 8 godina

Nesto treba da se menja. Narocito je glupo cetvrtfinale na 3 pobede a polufinala i finale na 1 pobedu. Nesto je tu naopacke. Kao tenis mec na jedna set. Trebalo bi ako ne na 3 (kao GS), barem na 2 da bude finale. Polufinale obavezno na dve. I samo finale da se igra u nekom trecem gradu.

dalo duka boris

pre 8 godina

Neko ce reci au uništice nacionale lige. Ali jedina sansa da se stigne Američka košarka je isti model. Oni su isto od krvi i mesa i igraju dan za danom a treninzi su im pakleni zato su i bolji igraci

Brica

pre 8 godina

A zasto postoji potreba da se sustigne americka kosarka?Novac?Evropska kosarka treba da gradi sopstveni identitet.Na Filipinima je kosarka sport broj jedan,pravila mix evropske i americke kosarke u pojedine osobenosti,ogranicen broj stranaca(ne smeju imati preko dva metra),hale pune,.Postoji veliki broj igraca koji su kosarkaske legende a bez dana NBA staza.Kosarka kosarkasima i ljubiteljima kosarke!

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!

crven i beo

pre 8 godina

Buducnost kosarke u Evropi je nesto nalik NBA. Trebalo bi prosiriti EL na dvadeset klubova. Nema licenci, nego bi trebalo ceo kontinent podeliti na cetri-pet konferencija i to bi bio sadasnji evro kup, u jednoj konferenciji da igra minimum dvadeset klubova. Standarde podici na visi nivo (hale, budzeti,pravila,marketing) i da klub koji bi bio prvi u jednoj konferenciji mogao vec da ispunjava el uslove i sledece sezone igrao EL. Moramo napraviti mix, ne sve prepisati od NBA, jer njihov mentalitet trpi nevazne utakmice, nas ne. Evropa trazi takmicenje, zato poslednjih cetiri ispadaju iz EL a ulaze prvaci konferencija. Nacionalne sampionate igrati po principu sadasnjeg kupa u celoj Evropi, prestiza radi, i samo sacuvati tradiciju. Ostalo sve ukinuti i svesti na amaterski nivo. Playoff Evrope u svim konferencijama i kao kruna EL bi bila ludnica i kosarka bi napredovala. To je odnos naseg potencijala i izvlacenja maximalnog kvaliteta, podizanja na visi nivo. Sve drugo je utopija.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
(FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Kako bi vratio te ulozene pare kad Dule kaze da je kosarka neprofitabilna ? Ili ti mozda ne verujes Duletu, a ?!

Slobodan

pre 8 godina

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Ma kakve tri godine, za 6 meseci ...
U stvari mislim da bi mu Dulo objasnio da kosarka nije profitabilan sport, da se igra iz ljubavi i za stipendije ... i naravno na kraju uzeo svojih 450 000 evradi po sezoni ...
Nikola ako si pametan ulozi i zovni Duloa -))

Oštrica

pre 8 godina

Navijam za FIBA jer EL ne dopušta siromašnim klubovima da igraju. Ako bi npr. Mega bila prvak ABA lige ne bi mogla da igra EL zbog budžeta manjeg od 5 000 000 evra. To je nepravedno. Treba da igraju najuspešniji, a ne najbogatiji.

Dzony

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

Ala si ti frustriran...

zvezdas-rajvoSa

pre 8 godina

Dogodine bice jos teze uci u osam najboljih. CSKA, Panatinaikos, Olimpijakos, Real, Barsa, Makabi, Fenerbahce i Efes su glavni kandidati za Top 8. Imaju najvece budzete, ali to ne znaci da Laboral, Zvezda, Armani ili Zalgiris ne mogu da iznenade i da ne udju u osam najboljih. Bice poslastica, svako kolo derbi.

Mika mis

pre 8 godina

dusa me zaboli kad vidim da litvanija ima zagarantovano mesto a mi ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dulo4ever, 29. april 2016 11:18) #

Ta Litvanija nas je razbila na poslednjem Evropskom...

Uliks

pre 8 godina

Najbolje bi bilo oformiti zajednicku evropsku ligu od 20 timova. Zatvorenog tipa gde timovi koji ucestvuju ne bi igrali nacionalna prvenstva. Nakon regularnog dela prvih 8 da idu u play-off na 3 dobijene u cetvrtfinalu i polufinalu a finale na 4 dobijene utakmice. Tako bi se izbeglo igranje F4 i cesto slucajna pobeda neke ekipe koja ima vise srece u datom trenutku.

Batko

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu! 
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz! 
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
(Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

U pravu si ! Evo recimo, pošto vi nećete videti EL sledeću deceniju, pređite na hokej i tamo igrajte pandan košarkaškoj EL !

ps. Menjaj nik u "Kalimero - pa to je nepravda"

Jole

pre 8 godina

Ma najbolje ugasiti sve nacionalne lige i ugasiti sve klubove koji nisu dobili A licencu, da se pika samo evroliga sa tim odabranim klubovima i kraj. I reprezentacije ugasiti, nisu zanimljive kad se ne vrte velike pare. Jel tako Bartomeu?

Bojko

pre 8 godina

Pocetak kraja Evropske kosarke i jurenje neke Evropske konferencije NBA lige u kojoj ce biti 5-8 klubova maksimalno . Samo zaboraljaju Bertomeu i njegova bratija da NBA ima bazu kosarkasa na koledzima a da on tu bazu nece imati jer ce ovakvim odlukama i zatvorenim ligama da ubija domaca prvenstva i teznju timova da prave mlade talente jer ce veoma brzo svi otici u amaterizam . Uzas sta rade i sta ne vide od slike dolara koja im igra pred oceima. Ovo nema veze sa sportom vise, ok je da je novac sve bitniji ali se treba ugledati na UEFA i na Lester na primer. Ne samo novac nego i sportski motiv.

113,8dB

pre 8 godina

A Limož ?
(Dulo, 29. april 2016 11:47)
Ma pusti sad Francuze. Vidiš li da na tom evroligaškom sastanku učestvuje i tvoja jedina istinska noćna mora Partizan.

MJ11

pre 8 godina

Evroliga može da se poboljša jedino ako se u njoj stvori esencija kvaliteta a to je jedino moguće ako se smanji liga i poveća broj jakih utakmica.Jedino mi se ne sviđa što je liga 2/3 zatvorena ali to je izgleda nužnost.

misko

pre 8 godina

Šta znači "i Partizan".Žao mi je ali on ne pripada ovom društvu. Nikakvo rukovodstvo,organizaciono neorganizovan,uz pomoć svih klubova i sudija izborio opstanak i to je to.

Nije strasno ako kasnimo, bitno je da ne stojimo u mestu

pre 8 godina

Eeeee, ja vec 20god pricam i objasnjavam da Evropska kosarka, njeni elitni klubovi, moraju da organiziju takmicenje po ugledu na NBA.
Drago mi je da vidim da sve vise ljudi uvidja tu realnost.

Nama i fudbalska liga ex-yu treba da se ugleda na NBA, obezbedjen budzet i infrastruktura, pa ko voli nek izvoli.
Ali o tome cu citati verovatno tek za 15god.

JPR23

pre 8 godina

e moje legende srpske kosarke, kako se ne izboriste da imamo jednog makar sa A licencom, mada bih voleo da imamo dva tima.
(sstefan, 29. april 2016 15:51)

Nisu u pitanju toliko legende koliko pare... A za pare pitaj bivse uprave i Crveno Belih, i Crno Belih kao i politicku gamad koja kruzi okolo ko lesinari...

Da su stvari bile normalnije, odavno bi imali 2 kluba sa solidnim finansijama, kukali bi da primimo licencu a ne da mi molimo.. Budzeti ne bi bili astronomski poput CSKA, Reala itd, ali bi bili bolji nego sadasnji Zvezdin.. Ne bi morali da sklapamo svake sezone nove rostere sa 50% i vise novajlija, a uz takvu stabilnost i mladi bi imali svoja mesta uz iskusnije...

Владимир

pre 8 godina

За брицу.
Друже јел могуће да ти упоређујеш кошарку у Филипинима са, слободно могу да кажем, озбиљном кошарком? Е шта све човек овде неће прочитати.

takmičar

pre 8 godina

@Brica
Ne znam da li se ikada bavio nekakvim sportom, a ako jesi, "nije ti se primilo"..Zašto postoji potreba da se sustigne američka košarka? Pa zašto onda postoji potreba da se bilo šta igra? Čemu sve to "takmičenje"? Ajmo lepo svi pre bilo kakve utakmice da se predamo onom jačem na papiru i gotova stvar! Uštedećemo i vreme i novac. Da ne bude zabune, mene Filipini oduševljavaju kada je reč o strasti prema ovom sportu, ali ako je iko gledao njihov nastup na SP pre dve godine, video je da su žestoko pokazali zube većim imenima i da im je itekako bitno i nešto drugo osim sopstvene lige. Srećom pa su i naši sportisti u posedu tog pobedničkog mentaliteta, inače nam nikada ne bi donosili tolike radosti. Znam ja da cilj ECA, a ni FIBA nije promocija košarke i lepota sporta, nego novac, ali ukoliko se neka evropska reprezentacija "usudi" da pobedi SAD, biće mi to znak da rade dobar posao.

xxx

pre 8 godina

Ala si ti frustriran...
(Dzony, 29. april 2016 12:32) Zna se ciji navijaci u kosarci nikako ne mogu da budu frustrirani. Oni koji prate basket i pre 2011.

privilegovani

pre 8 godina

Ovi i kad igraju jednu utakmicu nedeljno prave pauzu u prvenstvu po dva meseca. Moraće neki specjalni kalendar da naprave za njih da se odmore lepo, ostali će da čekaju.

Milan B.luka

pre 8 godina

cuj ovo sastanak u londonu,smjesno je ovo sta evropska kosarka sebi dopusta u engleskoj maltene i neznaju sta je kosarka . ovo je samo otimanje za vlast,i zasto se uopste daju licence ,zasto neki da budu povlasteni izbori takmicenje kroz svoju ligu i onda je ok , sta ako neka ekipa solidna sa malim budzetom osvoji prvenstvo onda nemoze u el. sramota je ovo i nepravedno da jedna spanija ima po 5 prestavnika ,a svi kad dodju u bg protiv zvezde ili partizana izadju pognute glave. jeli to najjaca kosarka hahaha
pozdrav iz krajine.

Jole

pre 8 godina

crven i beo
Kako bi napredovali kad bi ostatak lige (svi klubovi sem npr. Partizan, Zvezda, Mega)sveo na amaterski nivo?! Oslonili bi se samo na sopstvenu skolu kad su ostale ekipe iz Srbije amaterske. Bilo bi na kraju daj sto vise amera? Licili bi na turske ekipe gde turci dodaju peskire a ameri kolo vode a to nama kao kosarkaskom narodu ne prilici.

FrediHaus

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.

bora

pre 8 godina

@stara škola
Da malo pratiš košarku,znao bi.Evroliga već duže vreme želi da udje na britansko ostrvo,i samo se čeka investitor da stvori moćan klub.Taj klub će uzeti mesto,prvaka ABA lige u Evroligi,a on će ići u Evrokup!!

FrediHaus

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.

dalo duka boris

pre 8 godina

Neko ce reci au uništice nacionale lige. Ali jedina sansa da se stigne Američka košarka je isti model. Oni su isto od krvi i mesa i igraju dan za danom a treninzi su im pakleni zato su i bolji igraci

Dzony

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

Ala si ti frustriran...

xxx

pre 8 godina

Ala si ti frustriran...
(Dzony, 29. april 2016 12:32) Zna se ciji navijaci u kosarci nikako ne mogu da budu frustrirani. Oni koji prate basket i pre 2011.

113,8dB

pre 8 godina

A Limož ?
(Dulo, 29. april 2016 11:47)
Ma pusti sad Francuze. Vidiš li da na tom evroligaškom sastanku učestvuje i tvoja jedina istinska noćna mora Partizan.

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu!
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz!
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!

misko

pre 8 godina

Šta znači "i Partizan".Žao mi je ali on ne pripada ovom društvu. Nikakvo rukovodstvo,organizaciono neorganizovan,uz pomoć svih klubova i sudija izborio opstanak i to je to.

Oštrica

pre 8 godina

Navijam za FIBA jer EL ne dopušta siromašnim klubovima da igraju. Ako bi npr. Mega bila prvak ABA lige ne bi mogla da igra EL zbog budžeta manjeg od 5 000 000 evra. To je nepravedno. Treba da igraju najuspešniji, a ne najbogatiji.

Batko

pre 8 godina

Ne mozes da imas nikakvu licencu! 
Prolaz u najjace takmicenje se osvaja na parketu!! Treba da zasluzis prolaz! 
Ovo je sramota sta rade i to nije sport!
(Covicu ,stize kletva sa Kosova, 29. april 2016 11:23)

U pravu si ! Evo recimo, pošto vi nećete videti EL sledeću deceniju, pređite na hokej i tamo igrajte pandan košarkaškoj EL !

ps. Menjaj nik u "Kalimero - pa to je nepravda"

Brica

pre 8 godina

A zasto postoji potreba da se sustigne americka kosarka?Novac?Evropska kosarka treba da gradi sopstveni identitet.Na Filipinima je kosarka sport broj jedan,pravila mix evropske i americke kosarke u pojedine osobenosti,ogranicen broj stranaca(ne smeju imati preko dva metra),hale pune,.Postoji veliki broj igraca koji su kosarkaske legende a bez dana NBA staza.Kosarka kosarkasima i ljubiteljima kosarke!

dragan

pre 8 godina

Nesto treba da se menja. Narocito je glupo cetvrtfinale na 3 pobede a polufinala i finale na 1 pobedu. Nesto je tu naopacke. Kao tenis mec na jedna set. Trebalo bi ako ne na 3 (kao GS), barem na 2 da bude finale. Polufinale obavezno na dve. I samo finale da se igra u nekom trecem gradu.

Uliks

pre 8 godina

Najbolje bi bilo oformiti zajednicku evropsku ligu od 20 timova. Zatvorenog tipa gde timovi koji ucestvuju ne bi igrali nacionalna prvenstva. Nakon regularnog dela prvih 8 da idu u play-off na 3 dobijene u cetvrtfinalu i polufinalu a finale na 4 dobijene utakmice. Tako bi se izbeglo igranje F4 i cesto slucajna pobeda neke ekipe koja ima vise srece u datom trenutku.

zvezdas-rajvoSa

pre 8 godina

Dogodine bice jos teze uci u osam najboljih. CSKA, Panatinaikos, Olimpijakos, Real, Barsa, Makabi, Fenerbahce i Efes su glavni kandidati za Top 8. Imaju najvece budzete, ali to ne znaci da Laboral, Zvezda, Armani ili Zalgiris ne mogu da iznenade i da ne udju u osam najboljih. Bice poslastica, svako kolo derbi.

Mika mis

pre 8 godina

dusa me zaboli kad vidim da litvanija ima zagarantovano mesto a mi ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dulo4ever, 29. april 2016 11:18) #

Ta Litvanija nas je razbila na poslednjem Evropskom...

MJ11

pre 8 godina

Evroliga može da se poboljša jedino ako se u njoj stvori esencija kvaliteta a to je jedino moguće ako se smanji liga i poveća broj jakih utakmica.Jedino mi se ne sviđa što je liga 2/3 zatvorena ali to je izgleda nužnost.

crven i beo

pre 8 godina

Buducnost kosarke u Evropi je nesto nalik NBA. Trebalo bi prosiriti EL na dvadeset klubova. Nema licenci, nego bi trebalo ceo kontinent podeliti na cetri-pet konferencija i to bi bio sadasnji evro kup, u jednoj konferenciji da igra minimum dvadeset klubova. Standarde podici na visi nivo (hale, budzeti,pravila,marketing) i da klub koji bi bio prvi u jednoj konferenciji mogao vec da ispunjava el uslove i sledece sezone igrao EL. Moramo napraviti mix, ne sve prepisati od NBA, jer njihov mentalitet trpi nevazne utakmice, nas ne. Evropa trazi takmicenje, zato poslednjih cetiri ispadaju iz EL a ulaze prvaci konferencija. Nacionalne sampionate igrati po principu sadasnjeg kupa u celoj Evropi, prestiza radi, i samo sacuvati tradiciju. Ostalo sve ukinuti i svesti na amaterski nivo. Playoff Evrope u svim konferencijama i kao kruna EL bi bila ludnica i kosarka bi napredovala. To je odnos naseg potencijala i izvlacenja maximalnog kvaliteta, podizanja na visi nivo. Sve drugo je utopija.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 8 godina

Tacno se vidi da fali Partizan.

Armani, Zalgiris, Fener, Efes, Drsfaka, smesne ekipe, Partizan ih je pobedjivao anythime anywere.
Fener sad dao pare pa bi islo teze, sa Dziletom, a da je Dule tu....heh, pa samo cu reci Gomeljski.

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
(FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Kako bi vratio te ulozene pare kad Dule kaze da je kosarka neprofitabilna ? Ili ti mozda ne verujes Duletu, a ?!

Jole

pre 8 godina

Ma najbolje ugasiti sve nacionalne lige i ugasiti sve klubove koji nisu dobili A licencu, da se pika samo evroliga sa tim odabranim klubovima i kraj. I reprezentacije ugasiti, nisu zanimljive kad se ne vrte velike pare. Jel tako Bartomeu?

privilegovani

pre 8 godina

Ovi i kad igraju jednu utakmicu nedeljno prave pauzu u prvenstvu po dva meseca. Moraće neki specjalni kalendar da naprave za njih da se odmore lepo, ostali će da čekaju.

Slobodan

pre 8 godina

Pekovic da je pametan da ulozi jedno 5-10 milona u Partizan i uvede ga u ovo drustvo, dovede Duleta za trenera, te pare bi vratio za najvise 3 godine + zarada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (FrediHaus, 29. april 2016 13:12)

Ma kakve tri godine, za 6 meseci ...
U stvari mislim da bi mu Dulo objasnio da kosarka nije profitabilan sport, da se igra iz ljubavi i za stipendije ... i naravno na kraju uzeo svojih 450 000 evradi po sezoni ...
Nikola ako si pametan ulozi i zovni Duloa -))

Nije strasno ako kasnimo, bitno je da ne stojimo u mestu

pre 8 godina

Eeeee, ja vec 20god pricam i objasnjavam da Evropska kosarka, njeni elitni klubovi, moraju da organiziju takmicenje po ugledu na NBA.
Drago mi je da vidim da sve vise ljudi uvidja tu realnost.

Nama i fudbalska liga ex-yu treba da se ugleda na NBA, obezbedjen budzet i infrastruktura, pa ko voli nek izvoli.
Ali o tome cu citati verovatno tek za 15god.

bora

pre 8 godina

@stara škola
Da malo pratiš košarku,znao bi.Evroliga već duže vreme želi da udje na britansko ostrvo,i samo se čeka investitor da stvori moćan klub.Taj klub će uzeti mesto,prvaka ABA lige u Evroligi,a on će ići u Evrokup!!

Владимир

pre 8 godina

За брицу.
Друже јел могуће да ти упоређујеш кошарку у Филипинима са, слободно могу да кажем, озбиљном кошарком? Е шта све човек овде неће прочитати.

Bojko

pre 8 godina

Pocetak kraja Evropske kosarke i jurenje neke Evropske konferencije NBA lige u kojoj ce biti 5-8 klubova maksimalno . Samo zaboraljaju Bertomeu i njegova bratija da NBA ima bazu kosarkasa na koledzima a da on tu bazu nece imati jer ce ovakvim odlukama i zatvorenim ligama da ubija domaca prvenstva i teznju timova da prave mlade talente jer ce veoma brzo svi otici u amaterizam . Uzas sta rade i sta ne vide od slike dolara koja im igra pred oceima. Ovo nema veze sa sportom vise, ok je da je novac sve bitniji ali se treba ugledati na UEFA i na Lester na primer. Ne samo novac nego i sportski motiv.

Milan B.luka

pre 8 godina

cuj ovo sastanak u londonu,smjesno je ovo sta evropska kosarka sebi dopusta u engleskoj maltene i neznaju sta je kosarka . ovo je samo otimanje za vlast,i zasto se uopste daju licence ,zasto neki da budu povlasteni izbori takmicenje kroz svoju ligu i onda je ok , sta ako neka ekipa solidna sa malim budzetom osvoji prvenstvo onda nemoze u el. sramota je ovo i nepravedno da jedna spanija ima po 5 prestavnika ,a svi kad dodju u bg protiv zvezde ili partizana izadju pognute glave. jeli to najjaca kosarka hahaha
pozdrav iz krajine.

takmičar

pre 8 godina

@Brica
Ne znam da li se ikada bavio nekakvim sportom, a ako jesi, "nije ti se primilo"..Zašto postoji potreba da se sustigne američka košarka? Pa zašto onda postoji potreba da se bilo šta igra? Čemu sve to "takmičenje"? Ajmo lepo svi pre bilo kakve utakmice da se predamo onom jačem na papiru i gotova stvar! Uštedećemo i vreme i novac. Da ne bude zabune, mene Filipini oduševljavaju kada je reč o strasti prema ovom sportu, ali ako je iko gledao njihov nastup na SP pre dve godine, video je da su žestoko pokazali zube većim imenima i da im je itekako bitno i nešto drugo osim sopstvene lige. Srećom pa su i naši sportisti u posedu tog pobedničkog mentaliteta, inače nam nikada ne bi donosili tolike radosti. Znam ja da cilj ECA, a ni FIBA nije promocija košarke i lepota sporta, nego novac, ali ukoliko se neka evropska reprezentacija "usudi" da pobedi SAD, biće mi to znak da rade dobar posao.

JPR23

pre 8 godina

e moje legende srpske kosarke, kako se ne izboriste da imamo jednog makar sa A licencom, mada bih voleo da imamo dva tima.
(sstefan, 29. april 2016 15:51)

Nisu u pitanju toliko legende koliko pare... A za pare pitaj bivse uprave i Crveno Belih, i Crno Belih kao i politicku gamad koja kruzi okolo ko lesinari...

Da su stvari bile normalnije, odavno bi imali 2 kluba sa solidnim finansijama, kukali bi da primimo licencu a ne da mi molimo.. Budzeti ne bi bili astronomski poput CSKA, Reala itd, ali bi bili bolji nego sadasnji Zvezdin.. Ne bi morali da sklapamo svake sezone nove rostere sa 50% i vise novajlija, a uz takvu stabilnost i mladi bi imali svoja mesta uz iskusnije...

Jole

pre 8 godina

crven i beo
Kako bi napredovali kad bi ostatak lige (svi klubovi sem npr. Partizan, Zvezda, Mega)sveo na amaterski nivo?! Oslonili bi se samo na sopstvenu skolu kad su ostale ekipe iz Srbije amaterske. Bilo bi na kraju daj sto vise amera? Licili bi na turske ekipe gde turci dodaju peskire a ameri kolo vode a to nama kao kosarkaskom narodu ne prilici.