Fudbal 41

Subota, 16.04.2016.

18:02

Petica Reala, Barsa pod pritiskom

Fudbaleri Real Madrida deklasirali su Hetafe u gostima sa 5:1 (2:0) u prvoj subotnjoj utakmici 33. kola Primere.

Petica Reala, Barsa pod pritiskom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Ono su bili "stari" i malo neprecizni brojevi.
Po sajtu Squawka, u Primeri ove sezone do 17.4.2016 u 13:51:
Igrac: ukupni sutevi (mesto u ligi = mul)- po mecu (mul)- po 90' (mul)- preciznost suteva (mul, sa najmanje 30+ suteva):
Kristiano: 210 (1)- 6.36 (1)- 6.36 (1)- 52% (33)
Mesi: 129 (2)- 4.78 (2)- 5.3 (2)- 63% (6)
Suarez: 109 (3)- 3.76 (4)- 3.76 (10)- 54% (28)
Nejmar: 106 (4)- 3.79 (3)- 3.79 (9)- 55% (24)
Benzema: 84 (9)- 3.65 (5)- 4.45 (3)- 64% (5)
Bejl: 69 (18)- 3.45 (6)- 4.2 (5)- 53% (29).
Igrac: 1 gol na svakih ? suteva- realizacija (izmedju ovih 6)- ukupno suteva u okvir gola- van okvira gola- blokirani:
Kristiano: 6.77 suteva- 17.6% (6)- 91- 85- 34
Suarez: 4.19 suteva- 26.5% (3)- 53- 45- 11
Mesi: 5.86 suteva- 22.9% (4)- 60- 36- 33
Benzema: 3.82 suteva- 31.4% (1)- 45- 25- 14
Nejmar: 5.05 suteva- 22.3% (5)- 52- 42- 12
Bejl: 4.31 suteva- 26.7% (2)- 32- 28- 9.

nemam pojma tip

pre 8 godina

ljudi Mesi nije dao gol niti asistirao na 4 utakmice....a Ronaldo poslednjih 6-7 utakmica po minimum 1 gol ili 1 asistencije

neutralni felsh

pre 8 godina

 Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.
(Ra, 16. april 2016 22:53)


gde si ra, dugo te nema.

Vidji

pre 8 godina

(Statistika ili bikini?, 16. april 2016 23:53) Benzema ima najbolji prosek golova odnosno najbolju realizaciju,kako po broju minuta tako i po broju suteva. Bejl,Nejmar i Suarez su iza njega,sledi Mesi i na kraju Ronaldo koji sutira skoro duplo vise od svih nabrojanih...

ni stadion nemate

pre 8 godina

Zašto Galijani komentariše vrhunski fudbal kad Milan zaostaje 27(?!!!) bodova za jedinim klubom u Italiji koji nešto vredi? Čak mu je ugroženo i 6. mesto na tabeli.

raspali Milan i ćelavko

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Kako Milan? A?
Još uvek veliki klub ili stvar prošlosti?
Slabo te ima na tim vestima nešto. Enigma je zašto?

Figo

pre 8 godina

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.
(Djole, 16. april 2016 18:37)
Benzema je dao gol Atletiku na dodavanje Karvahala u prvom delu sezone. Odigrali 2 meca ove godine, 1-1 i 0-1 na Bernabeu. Barsa je tom istom Atletiku dala 6 golova u 4 meca ali je primila cak 5 golova. I sto je jos bitnije, u najvaznijoj utakmici sezone taj Barsin trio nije dao ni gol. A drugih igraca u ekipi koji bi dali gol, jednostavno ih nema. Nisu imali nekog levog beka kao Real protiv PSZ-a sto je imao Naca i koji je doneo pobedu. Ne mora uvek trio BBC da da gol da bi Real pobedio a to izgleda da je neophodno Barsi, da njihov trio pogodi da bi pobedili... I taj trio Barse je punio Levante, Espanjol i hetafe... Pricas kao da Real tada da 15 golova a Barsa te meceve protiv tih ekipa dobije sa po 1-0, sto je smesno razmisljanje... Ja ti pricam cinjenice, ne svoje misljenje a ti shvati kako hoces...

agos

pre 8 godina

Real je poslednji put pobedio Atletiko u igri 11 na 11 još kad je Murinjo bio trener, više od 3 godine Real nije pobedio Atletiko osim dva put u situaciji kada je bilo 10 na 11 i kada su u cetfrtfinalu i pogotovo finalu prestrogo isključeni igrači Atletika, oba puta u LS. To je moj odgovor Anonimusu i Gallianiu....

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Odnos suteva-golova u Primeri, ove sezone:
Kristiano 171-30 (postize 1 gol na svakih 5.7 suteva, uspesnost mu je 17.54%)
Suarez 98-26 (gol na svakih 3.77 suteva, uspesnost 26.53%)
Mesi 96-22 (gol na svakih 4.36 suteva, uspesnost 22.92%)
Nejmar 94-21 (gol na svakih 4.48 suteva, uspesnost 22.34%)
Aduric 76-17 (gol na svakih 4.47 suteva, uspesnost 22.37%)
Lukas Perez 75-16 (gol na svakih 5.07 suteva, uspesnost 21.33%).
Tabela igraca po uspesnosti i racionalnosti suteva, prema ovih 6 igraca bi bila:
Suarez (73 suteva i 4 gola manje od Kristiana)
Mesi (75 suteva i 8 golova manje od Kristiana)
Aduric (95 i 13)
Nejmar (77 i 9)
Lukas Perez (96 i 14)
Kristiano.
Naravno da ima dosta igraca Primere izmedju Kristiana i Lukasa Pereza koji su racionalnije koristili svoje sanse i suteve.

lucchese

pre 8 godina

a zasto niko ne pominje atletiko. i dalje ih potcenjujete. kao barsa da se pripazi real dobio. koliko znam atletiko ako pobedi prestize real veca im je on pretnja. a i izbacise ih u ls

Ra

pre 8 godina

Hahaha vide Galijanija. Ne razumem zasto komentarises timove koji igraju LS kad je tvoj Milan odavno van konkurencije cak i za Ligu Evrope. Da i dalje postoji Intertoto kup, ni to ne bi igrali. Drzi se onoga sto je razumljivo tebi i tvom shvatanju fudbala, znaci sredina tabele Kalca. Ne smem ni da zamislim koliko si plakao prosle sezone kad je MSN uzeo tripletu... Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.

WNWA

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Ronaldo se sa Mesijem moze takmiciti jedino u golovima i to samo iz razloga sto Ronaldo ima po 9-10 suteva na gol u gotov svakoj utakmici pa zato i postigne po nekoliko golova vise od Mesija po sezoni. U svemu ostalom je Mesi svake sezone bolji (driblinzi, asistencije, stvorene sanse i sl). Da Mesi bude malo sebicniji i u golovima bi bio svake sezone bolji od Ronalda. I ne, nisam fan Mesija!

ej

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 20:59)

Normalno je da će Ronaldo ima bolju statistiku kada je Messi bio van terena 2 mjeseca. Ove sezone u Primeri:
- Messi je proveo 2189 minuta, ako 2189 podijelimo sa 90 to je 24,3 utakmice i dao je 22 gola.
- Ronaldo je proveo 2970 minute (igrao sve utakmice), ako 2970 podijelimo sa 90 to je 33 utakmice i dao je 31 gol.

Znači, Mesi u 24 utakmica ima 22 gola dok Ronaldo u 33 utakmice ima 31 gol. Ove sezone su po golovima isti. Jedino je razlika što je Ronaldo odigrao više utakmica pa je samim time i dao više golova.

xexe

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 19:45)

Secas li se crvenog Ardi Turanu koji je dobio prosle sezone protiv Reala? Svake godine Real UEFAdrid ima penal ili igraca vise u barem jednoj utakmici LŠ. 2011 igrac vise protiv Totenhema, 2012 penal protiv Bajerna, 2013 crveni Nanija, 2014 penal protiv Dortmunda, 2015 godine crveni za Atletiko + penal protiv Juventusa. Stalno ih se gura!

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija.
(koketinjo, 16. april 2016 20:11)

Аха, сад се значи гледа цела каријера, не важи више правило једне сезоне/године па да делимо награде? Са вама увек нешто ново :)

Кристијано ове сезоне има бољу статистику. Нема трофеја јер остали играчи не могу да га прате. То је изговор и зашто Меси нема трофеја са Аргентином, тако да само преписујем.

koketinjo

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija ..aj necemo sad o driblinzima, tu mu CR ne moze ni prismrditi :) ,dakle ima vise i zlatnih lopti i mnogo vise trofeja a mladji je :) dakle po kojim je to parametrima bolji CR ? eto zivo me zanima :) Nego cestitke Realu na pobedi. Barca i dalje ima lepu sansu sezonu zavrsiti sa duplom krunom, 8 domacom titulom u 11 sezona , 5 od 6 velikih trofeja u zadnje dve sezone ! Fenomenalno !! Dok real jos uvek moze ostati bez icega :)

Anonimus

pre 8 godina

@agos hahahahahahhahaha Real ne može da pobedi dok ne dobiju njihovi protivnici crveni hahhahahah slatko si me nasmejao, pitam se kad bi se to dogodilo Barsi hahahahhah

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Лепота је субјективна категорија (осим у случају Мене Сувари). Ја волим да гледам како Атлетико игра бункер и како фрустрира екипе и коментаторе на Б92.

Ви навијачи Месија сте први прогурали причу о ефиканости и бројевима, према томе сада нема "број дриблинга на средини терена", само бројке и чињенице. Роналдо је бољи од Месија, Реал дао више голова. Обе екипе се иживљавају над овим малим екипама, само што када то уради Реал они су "зли" а УЕФАлона "најбољи трио свих времена".

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (agos, 16. april 2016 19:13)

Ти о Реалу или УЕФАлону, погубио сам се овде на крају?

Rade

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Slažem se, osim za Benzemu. Mislim da je on veći majstor "za oko" nego Suarez.

agos

pre 8 godina

Messi, Suarez i Neymar su rekorderi po broju golova u svim takmičenjima jedne sezone, oni su šampioni španije, evrope i sveta i oni igraju sjajno protiv svih ekipa uključujući i PSG, Juventus, City, Atletiko, Real, Arsenal...Trio BBC igra dobro ptotiv Malmea, Getafea i Espanjola, a bitne utakmice ne, nisu razbili Barsu dok Barsa njih jeste, nisu uopšte bili moćni protiv Wolzburga, PSGa, Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.

LA DECIMA

pre 8 godina

Mozete najvecem klubu na svetu da pljunete pod prozor i cika Rokiju takodje... Real osvaja ligu sampiona a Atletiko primeru ove sezone.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..
(Markic, 16. april 2016 18:03)

Неко их назива и "најбољим триом свих времена" а мени се плаче.

Blaugrana

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.

Markic

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..

Milos

pre 8 godina

Da Bejl nije bio povredjen Real bi se prosetao do titule.
(Hidetoši Nakata, 16. april 2016 18:25)

Prosetali bi se kada bi se svake nedelje igralo sa Hetafeom.

sinki

pre 8 godina

Real je dao 10 golova samo nesrecnom Valjekanu kada ih je sudija unistio i kada su igrali sa dva igraca manje...10 golova je veliko,zahvaljujuci tome i imaju najbolju gol razliku.

Filip

pre 8 godina

Kako pricas 2000 min manje kad sam messi nije igrao 2 mjeseca. Drugo top gol ronalda na praznu mrezu hahah ! Bas igra dobro nema price :p

RM#33

pre 8 godina

Reci cu vam ovu stvar, koju retko ko od vas zna, jer tad skoro niko nije pratio Primeru 2004:
Poslednjih 12 kola u Primeri.
Real Madrid je prvi ima 8 bodova vise u odnosu na Valensiju, sezonu zavrsava na 4. mestu sa 7 bodova manje od Benitezove Valensije.

U poslednjih 12 kola, Real 3 pobede, 2 neresene i 7 poraza (Barselona,Deportivo,Bilbao,Majorka,Sosijedad,Mursija,Osasuna), od toga porazi u Madridu od Majorke (Eto), Osasuna 0:3, Sosijedad 1:4(Dare Kovacevic), neresene sa Saragosom i Santanderom. Za 12 kola samo 8 bodova.

Slicna stvar moze da se dogodi Barseloni ove sezone.
Ako se secate, tabela je izgledala ovako:
Barselona 75
Atletiko 67
Real Madrid 63
Bilo je hladno u Madridu -12 (pisali su mnogi),doslo prolece i otoplilo.
Sad je
76(FCB)-75(RM)-73(AM)

Milan

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Klinac ne gubi se,Barsin trio melje i jake i slabe ekipe, dok je trio penalmadrida skoro 20 golova ove sezone dao samo Espanjolu

Djole

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.

sta bismo bez njega

pre 8 godina

Bilo je tesko protiv mocnog hetafea ali ipak je veliki ronaldo u nadoknadi vremena uspeo da srusi rivala, gol u odlucujucem trenutku je doneo ovu tesku pobedu od 1-5

srbija do tokija

pre 8 godina

ova utakmica je došla kao jedan lagan trening Realu,moglo je tu biti više golova,Ronaldo danas nije imao sreće,a teren je bio u katastrofalnom stanju

Markic

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Лепота је субјективна категорија (осим у случају Мене Сувари). Ја волим да гледам како Атлетико игра бункер и како фрустрира екипе и коментаторе на Б92.

Ви навијачи Месија сте први прогурали причу о ефиканости и бројевима, према томе сада нема "број дриблинга на средини терена", само бројке и чињенице. Роналдо је бољи од Месија, Реал дао више голова. Обе екипе се иживљавају над овим малим екипама, само што када то уради Реал они су "зли" а УЕФАлона "најбољи трио свих времена".

srbija do tokija

pre 8 godina

ova utakmica je došla kao jedan lagan trening Realu,moglo je tu biti više golova,Ronaldo danas nije imao sreće,a teren je bio u katastrofalnom stanju

RM#33

pre 8 godina

Reci cu vam ovu stvar, koju retko ko od vas zna, jer tad skoro niko nije pratio Primeru 2004:
Poslednjih 12 kola u Primeri.
Real Madrid je prvi ima 8 bodova vise u odnosu na Valensiju, sezonu zavrsava na 4. mestu sa 7 bodova manje od Benitezove Valensije.

U poslednjih 12 kola, Real 3 pobede, 2 neresene i 7 poraza (Barselona,Deportivo,Bilbao,Majorka,Sosijedad,Mursija,Osasuna), od toga porazi u Madridu od Majorke (Eto), Osasuna 0:3, Sosijedad 1:4(Dare Kovacevic), neresene sa Saragosom i Santanderom. Za 12 kola samo 8 bodova.

Slicna stvar moze da se dogodi Barseloni ove sezone.
Ako se secate, tabela je izgledala ovako:
Barselona 75
Atletiko 67
Real Madrid 63
Bilo je hladno u Madridu -12 (pisali su mnogi),doslo prolece i otoplilo.
Sad je
76(FCB)-75(RM)-73(AM)

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..
(Markic, 16. april 2016 18:03)

Неко их назива и "најбољим триом свих времена" а мени се плаче.

Milos

pre 8 godina

Da Bejl nije bio povredjen Real bi se prosetao do titule.
(Hidetoši Nakata, 16. april 2016 18:25)

Prosetali bi se kada bi se svake nedelje igralo sa Hetafeom.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija.
(koketinjo, 16. april 2016 20:11)

Аха, сад се значи гледа цела каријера, не важи више правило једне сезоне/године па да делимо награде? Са вама увек нешто ново :)

Кристијано ове сезоне има бољу статистику. Нема трофеја јер остали играчи не могу да га прате. То је изговор и зашто Меси нема трофеја са Аргентином, тако да само преписујем.

LA DECIMA

pre 8 godina

Mozete najvecem klubu na svetu da pljunete pod prozor i cika Rokiju takodje... Real osvaja ligu sampiona a Atletiko primeru ove sezone.

lucchese

pre 8 godina

a zasto niko ne pominje atletiko. i dalje ih potcenjujete. kao barsa da se pripazi real dobio. koliko znam atletiko ako pobedi prestize real veca im je on pretnja. a i izbacise ih u ls

sinki

pre 8 godina

Real je dao 10 golova samo nesrecnom Valjekanu kada ih je sudija unistio i kada su igrali sa dva igraca manje...10 golova je veliko,zahvaljujuci tome i imaju najbolju gol razliku.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (agos, 16. april 2016 19:13)

Ти о Реалу или УЕФАлону, погубио сам се овде на крају?

Djole

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.

Milan

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Klinac ne gubi se,Barsin trio melje i jake i slabe ekipe, dok je trio penalmadrida skoro 20 golova ove sezone dao samo Espanjolu

Anonimus

pre 8 godina

@agos hahahahahahhahaha Real ne može da pobedi dok ne dobiju njihovi protivnici crveni hahhahahah slatko si me nasmejao, pitam se kad bi se to dogodilo Barsi hahahahhah

WNWA

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Ronaldo se sa Mesijem moze takmiciti jedino u golovima i to samo iz razloga sto Ronaldo ima po 9-10 suteva na gol u gotov svakoj utakmici pa zato i postigne po nekoliko golova vise od Mesija po sezoni. U svemu ostalom je Mesi svake sezone bolji (driblinzi, asistencije, stvorene sanse i sl). Da Mesi bude malo sebicniji i u golovima bi bio svake sezone bolji od Ronalda. I ne, nisam fan Mesija!

Blaugrana

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.

agos

pre 8 godina

Messi, Suarez i Neymar su rekorderi po broju golova u svim takmičenjima jedne sezone, oni su šampioni španije, evrope i sveta i oni igraju sjajno protiv svih ekipa uključujući i PSG, Juventus, City, Atletiko, Real, Arsenal...Trio BBC igra dobro ptotiv Malmea, Getafea i Espanjola, a bitne utakmice ne, nisu razbili Barsu dok Barsa njih jeste, nisu uopšte bili moćni protiv Wolzburga, PSGa, Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.

sta bismo bez njega

pre 8 godina

Bilo je tesko protiv mocnog hetafea ali ipak je veliki ronaldo u nadoknadi vremena uspeo da srusi rivala, gol u odlucujucem trenutku je doneo ovu tesku pobedu od 1-5

Filip

pre 8 godina

Kako pricas 2000 min manje kad sam messi nije igrao 2 mjeseca. Drugo top gol ronalda na praznu mrezu hahah ! Bas igra dobro nema price :p

ej

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 20:59)

Normalno je da će Ronaldo ima bolju statistiku kada je Messi bio van terena 2 mjeseca. Ove sezone u Primeri:
- Messi je proveo 2189 minuta, ako 2189 podijelimo sa 90 to je 24,3 utakmice i dao je 22 gola.
- Ronaldo je proveo 2970 minute (igrao sve utakmice), ako 2970 podijelimo sa 90 to je 33 utakmice i dao je 31 gol.

Znači, Mesi u 24 utakmica ima 22 gola dok Ronaldo u 33 utakmice ima 31 gol. Ove sezone su po golovima isti. Jedino je razlika što je Ronaldo odigrao više utakmica pa je samim time i dao više golova.

Ra

pre 8 godina

Hahaha vide Galijanija. Ne razumem zasto komentarises timove koji igraju LS kad je tvoj Milan odavno van konkurencije cak i za Ligu Evrope. Da i dalje postoji Intertoto kup, ni to ne bi igrali. Drzi se onoga sto je razumljivo tebi i tvom shvatanju fudbala, znaci sredina tabele Kalca. Ne smem ni da zamislim koliko si plakao prosle sezone kad je MSN uzeo tripletu... Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.

Rade

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Slažem se, osim za Benzemu. Mislim da je on veći majstor "za oko" nego Suarez.

koketinjo

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija ..aj necemo sad o driblinzima, tu mu CR ne moze ni prismrditi :) ,dakle ima vise i zlatnih lopti i mnogo vise trofeja a mladji je :) dakle po kojim je to parametrima bolji CR ? eto zivo me zanima :) Nego cestitke Realu na pobedi. Barca i dalje ima lepu sansu sezonu zavrsiti sa duplom krunom, 8 domacom titulom u 11 sezona , 5 od 6 velikih trofeja u zadnje dve sezone ! Fenomenalno !! Dok real jos uvek moze ostati bez icega :)

xexe

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 19:45)

Secas li se crvenog Ardi Turanu koji je dobio prosle sezone protiv Reala? Svake godine Real UEFAdrid ima penal ili igraca vise u barem jednoj utakmici LŠ. 2011 igrac vise protiv Totenhema, 2012 penal protiv Bajerna, 2013 crveni Nanija, 2014 penal protiv Dortmunda, 2015 godine crveni za Atletiko + penal protiv Juventusa. Stalno ih se gura!

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Odnos suteva-golova u Primeri, ove sezone:
Kristiano 171-30 (postize 1 gol na svakih 5.7 suteva, uspesnost mu je 17.54%)
Suarez 98-26 (gol na svakih 3.77 suteva, uspesnost 26.53%)
Mesi 96-22 (gol na svakih 4.36 suteva, uspesnost 22.92%)
Nejmar 94-21 (gol na svakih 4.48 suteva, uspesnost 22.34%)
Aduric 76-17 (gol na svakih 4.47 suteva, uspesnost 22.37%)
Lukas Perez 75-16 (gol na svakih 5.07 suteva, uspesnost 21.33%).
Tabela igraca po uspesnosti i racionalnosti suteva, prema ovih 6 igraca bi bila:
Suarez (73 suteva i 4 gola manje od Kristiana)
Mesi (75 suteva i 8 golova manje od Kristiana)
Aduric (95 i 13)
Nejmar (77 i 9)
Lukas Perez (96 i 14)
Kristiano.
Naravno da ima dosta igraca Primere izmedju Kristiana i Lukasa Pereza koji su racionalnije koristili svoje sanse i suteve.

ni stadion nemate

pre 8 godina

Zašto Galijani komentariše vrhunski fudbal kad Milan zaostaje 27(?!!!) bodova za jedinim klubom u Italiji koji nešto vredi? Čak mu je ugroženo i 6. mesto na tabeli.

raspali Milan i ćelavko

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Kako Milan? A?
Još uvek veliki klub ili stvar prošlosti?
Slabo te ima na tim vestima nešto. Enigma je zašto?

agos

pre 8 godina

Real je poslednji put pobedio Atletiko u igri 11 na 11 još kad je Murinjo bio trener, više od 3 godine Real nije pobedio Atletiko osim dva put u situaciji kada je bilo 10 na 11 i kada su u cetfrtfinalu i pogotovo finalu prestrogo isključeni igrači Atletika, oba puta u LS. To je moj odgovor Anonimusu i Gallianiu....

Figo

pre 8 godina

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.
(Djole, 16. april 2016 18:37)
Benzema je dao gol Atletiku na dodavanje Karvahala u prvom delu sezone. Odigrali 2 meca ove godine, 1-1 i 0-1 na Bernabeu. Barsa je tom istom Atletiku dala 6 golova u 4 meca ali je primila cak 5 golova. I sto je jos bitnije, u najvaznijoj utakmici sezone taj Barsin trio nije dao ni gol. A drugih igraca u ekipi koji bi dali gol, jednostavno ih nema. Nisu imali nekog levog beka kao Real protiv PSZ-a sto je imao Naca i koji je doneo pobedu. Ne mora uvek trio BBC da da gol da bi Real pobedio a to izgleda da je neophodno Barsi, da njihov trio pogodi da bi pobedili... I taj trio Barse je punio Levante, Espanjol i hetafe... Pricas kao da Real tada da 15 golova a Barsa te meceve protiv tih ekipa dobije sa po 1-0, sto je smesno razmisljanje... Ja ti pricam cinjenice, ne svoje misljenje a ti shvati kako hoces...

Vidji

pre 8 godina

(Statistika ili bikini?, 16. april 2016 23:53) Benzema ima najbolji prosek golova odnosno najbolju realizaciju,kako po broju minuta tako i po broju suteva. Bejl,Nejmar i Suarez su iza njega,sledi Mesi i na kraju Ronaldo koji sutira skoro duplo vise od svih nabrojanih...

nemam pojma tip

pre 8 godina

ljudi Mesi nije dao gol niti asistirao na 4 utakmice....a Ronaldo poslednjih 6-7 utakmica po minimum 1 gol ili 1 asistencije

neutralni felsh

pre 8 godina

 Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.
(Ra, 16. april 2016 22:53)


gde si ra, dugo te nema.

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Ono su bili "stari" i malo neprecizni brojevi.
Po sajtu Squawka, u Primeri ove sezone do 17.4.2016 u 13:51:
Igrac: ukupni sutevi (mesto u ligi = mul)- po mecu (mul)- po 90' (mul)- preciznost suteva (mul, sa najmanje 30+ suteva):
Kristiano: 210 (1)- 6.36 (1)- 6.36 (1)- 52% (33)
Mesi: 129 (2)- 4.78 (2)- 5.3 (2)- 63% (6)
Suarez: 109 (3)- 3.76 (4)- 3.76 (10)- 54% (28)
Nejmar: 106 (4)- 3.79 (3)- 3.79 (9)- 55% (24)
Benzema: 84 (9)- 3.65 (5)- 4.45 (3)- 64% (5)
Bejl: 69 (18)- 3.45 (6)- 4.2 (5)- 53% (29).
Igrac: 1 gol na svakih ? suteva- realizacija (izmedju ovih 6)- ukupno suteva u okvir gola- van okvira gola- blokirani:
Kristiano: 6.77 suteva- 17.6% (6)- 91- 85- 34
Suarez: 4.19 suteva- 26.5% (3)- 53- 45- 11
Mesi: 5.86 suteva- 22.9% (4)- 60- 36- 33
Benzema: 3.82 suteva- 31.4% (1)- 45- 25- 14
Nejmar: 5.05 suteva- 22.3% (5)- 52- 42- 12
Bejl: 4.31 suteva- 26.7% (2)- 32- 28- 9.

Milos

pre 8 godina

Da Bejl nije bio povredjen Real bi se prosetao do titule.
(Hidetoši Nakata, 16. april 2016 18:25)

Prosetali bi se kada bi se svake nedelje igralo sa Hetafeom.

sinki

pre 8 godina

Real je dao 10 golova samo nesrecnom Valjekanu kada ih je sudija unistio i kada su igrali sa dva igraca manje...10 golova je veliko,zahvaljujuci tome i imaju najbolju gol razliku.

sta bismo bez njega

pre 8 godina

Bilo je tesko protiv mocnog hetafea ali ipak je veliki ronaldo u nadoknadi vremena uspeo da srusi rivala, gol u odlucujucem trenutku je doneo ovu tesku pobedu od 1-5

Milan

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Klinac ne gubi se,Barsin trio melje i jake i slabe ekipe, dok je trio penalmadrida skoro 20 golova ove sezone dao samo Espanjolu

Djole

pre 8 godina

(Markic, 16. april 2016 18:03)

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.

Blaugrana

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.

agos

pre 8 godina

Messi, Suarez i Neymar su rekorderi po broju golova u svim takmičenjima jedne sezone, oni su šampioni španije, evrope i sveta i oni igraju sjajno protiv svih ekipa uključujući i PSG, Juventus, City, Atletiko, Real, Arsenal...Trio BBC igra dobro ptotiv Malmea, Getafea i Espanjola, a bitne utakmice ne, nisu razbili Barsu dok Barsa njih jeste, nisu uopšte bili moćni protiv Wolzburga, PSGa, Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.

Markic

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..

WNWA

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Ronaldo se sa Mesijem moze takmiciti jedino u golovima i to samo iz razloga sto Ronaldo ima po 9-10 suteva na gol u gotov svakoj utakmici pa zato i postigne po nekoliko golova vise od Mesija po sezoni. U svemu ostalom je Mesi svake sezone bolji (driblinzi, asistencije, stvorene sanse i sl). Da Mesi bude malo sebicniji i u golovima bi bio svake sezone bolji od Ronalda. I ne, nisam fan Mesija!

koketinjo

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija ..aj necemo sad o driblinzima, tu mu CR ne moze ni prismrditi :) ,dakle ima vise i zlatnih lopti i mnogo vise trofeja a mladji je :) dakle po kojim je to parametrima bolji CR ? eto zivo me zanima :) Nego cestitke Realu na pobedi. Barca i dalje ima lepu sansu sezonu zavrsiti sa duplom krunom, 8 domacom titulom u 11 sezona , 5 od 6 velikih trofeja u zadnje dve sezone ! Fenomenalno !! Dok real jos uvek moze ostati bez icega :)

Filip

pre 8 godina

Kako pricas 2000 min manje kad sam messi nije igrao 2 mjeseca. Drugo top gol ronalda na praznu mrezu hahah ! Bas igra dobro nema price :p

ej

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 20:59)

Normalno je da će Ronaldo ima bolju statistiku kada je Messi bio van terena 2 mjeseca. Ove sezone u Primeri:
- Messi je proveo 2189 minuta, ako 2189 podijelimo sa 90 to je 24,3 utakmice i dao je 22 gola.
- Ronaldo je proveo 2970 minute (igrao sve utakmice), ako 2970 podijelimo sa 90 to je 33 utakmice i dao je 31 gol.

Znači, Mesi u 24 utakmica ima 22 gola dok Ronaldo u 33 utakmice ima 31 gol. Ove sezone su po golovima isti. Jedino je razlika što je Ronaldo odigrao više utakmica pa je samim time i dao više golova.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Лепота је субјективна категорија (осим у случају Мене Сувари). Ја волим да гледам како Атлетико игра бункер и како фрустрира екипе и коментаторе на Б92.

Ви навијачи Месија сте први прогурали причу о ефиканости и бројевима, према томе сада нема "број дриблинга на средини терена", само бројке и чињенице. Роналдо је бољи од Месија, Реал дао више голова. Обе екипе се иживљавају над овим малим екипама, само што када то уради Реал они су "зли" а УЕФАлона "најбољи трио свих времена".

xexe

pre 8 godina

(Adriano_Galliani, 16. april 2016 19:45)

Secas li se crvenog Ardi Turanu koji je dobio prosle sezone protiv Reala? Svake godine Real UEFAdrid ima penal ili igraca vise u barem jednoj utakmici LŠ. 2011 igrac vise protiv Totenhema, 2012 penal protiv Bajerna, 2013 crveni Nanija, 2014 penal protiv Dortmunda, 2015 godine crveni za Atletiko + penal protiv Juventusa. Stalno ih se gura!

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Odnos suteva-golova u Primeri, ove sezone:
Kristiano 171-30 (postize 1 gol na svakih 5.7 suteva, uspesnost mu je 17.54%)
Suarez 98-26 (gol na svakih 3.77 suteva, uspesnost 26.53%)
Mesi 96-22 (gol na svakih 4.36 suteva, uspesnost 22.92%)
Nejmar 94-21 (gol na svakih 4.48 suteva, uspesnost 22.34%)
Aduric 76-17 (gol na svakih 4.47 suteva, uspesnost 22.37%)
Lukas Perez 75-16 (gol na svakih 5.07 suteva, uspesnost 21.33%).
Tabela igraca po uspesnosti i racionalnosti suteva, prema ovih 6 igraca bi bila:
Suarez (73 suteva i 4 gola manje od Kristiana)
Mesi (75 suteva i 8 golova manje od Kristiana)
Aduric (95 i 13)
Nejmar (77 i 9)
Lukas Perez (96 i 14)
Kristiano.
Naravno da ima dosta igraca Primere izmedju Kristiana i Lukasa Pereza koji su racionalnije koristili svoje sanse i suteve.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Interesantan podatak, prica se o nekim vanserijskim utakmicama Barsinog napada ove sezone (citaj MSN), a malocas komentator kad je rekao i kad sam proverio, Real u ligi ima 11 golova vise od Barselone ?! 98:87! O Realovim napadacima se ne prica toliko, sta su onda oni? Drugo, oko 2000 minuta manje su proveli na terenu zajedno BBC od Barsinog trija. Kad se ovo sve pogleda, izgleda da je taj Barsin MSN malo precenjen..
(Markic, 16. april 2016 18:03)

Неко их назива и "најбољим триом свих времена" а мени се плаче.

Rade

pre 8 godina

Druze gleda se lepota fudbala, niko od tria iz Reala, uz duzno postovanje, ne zna da izvede ni 1/3 onoga sto moze bilo ko iz Barsinog napada. Ne kazem da su manje efikasni, jednostavno nisu toliko lepi za oko i nemaju timski duh.
(Blaugrana, 16. april 2016 18:35)

Slažem se, osim za Benzemu. Mislim da je on veći majstor "za oko" nego Suarez.

Ra

pre 8 godina

Hahaha vide Galijanija. Ne razumem zasto komentarises timove koji igraju LS kad je tvoj Milan odavno van konkurencije cak i za Ligu Evrope. Da i dalje postoji Intertoto kup, ni to ne bi igrali. Drzi se onoga sto je razumljivo tebi i tvom shvatanju fudbala, znaci sredina tabele Kalca. Ne smem ni da zamislim koliko si plakao prosle sezone kad je MSN uzeo tripletu... Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.

LA DECIMA

pre 8 godina

Mozete najvecem klubu na svetu da pljunete pod prozor i cika Rokiju takodje... Real osvaja ligu sampiona a Atletiko primeru ove sezone.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Galijani mene samo zanima u kojim je to ciframa bolji CR od Mesija ? :) Jer argentinac ima bolji prosek golova u karijeri,bolji prosek asistencija.
(koketinjo, 16. april 2016 20:11)

Аха, сад се значи гледа цела каријера, не важи више правило једне сезоне/године па да делимо награде? Са вама увек нешто ново :)

Кристијано ове сезоне има бољу статистику. Нема трофеја јер остали играчи не могу да га прате. То је изговор и зашто Меси нема трофеја са Аргентином, тако да само преписујем.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Atletika pogotovo kojeg ne umeju da dobiju dok sudija ne izvadi crveni karton, samo su pumpali statistiku protiv slabijih timova.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (agos, 16. april 2016 19:13)

Ти о Реалу или УЕФАлону, погубио сам се овде на крају?

srbija do tokija

pre 8 godina

ova utakmica je došla kao jedan lagan trening Realu,moglo je tu biti više golova,Ronaldo danas nije imao sreće,a teren je bio u katastrofalnom stanju

RM#33

pre 8 godina

Reci cu vam ovu stvar, koju retko ko od vas zna, jer tad skoro niko nije pratio Primeru 2004:
Poslednjih 12 kola u Primeri.
Real Madrid je prvi ima 8 bodova vise u odnosu na Valensiju, sezonu zavrsava na 4. mestu sa 7 bodova manje od Benitezove Valensije.

U poslednjih 12 kola, Real 3 pobede, 2 neresene i 7 poraza (Barselona,Deportivo,Bilbao,Majorka,Sosijedad,Mursija,Osasuna), od toga porazi u Madridu od Majorke (Eto), Osasuna 0:3, Sosijedad 1:4(Dare Kovacevic), neresene sa Saragosom i Santanderom. Za 12 kola samo 8 bodova.

Slicna stvar moze da se dogodi Barseloni ove sezone.
Ako se secate, tabela je izgledala ovako:
Barselona 75
Atletiko 67
Real Madrid 63
Bilo je hladno u Madridu -12 (pisali su mnogi),doslo prolece i otoplilo.
Sad je
76(FCB)-75(RM)-73(AM)

agos

pre 8 godina

Real je poslednji put pobedio Atletiko u igri 11 na 11 još kad je Murinjo bio trener, više od 3 godine Real nije pobedio Atletiko osim dva put u situaciji kada je bilo 10 na 11 i kada su u cetfrtfinalu i pogotovo finalu prestrogo isključeni igrači Atletika, oba puta u LS. To je moj odgovor Anonimusu i Gallianiu....

Anonimus

pre 8 godina

@agos hahahahahahhahaha Real ne može da pobedi dok ne dobiju njihovi protivnici crveni hahhahahah slatko si me nasmejao, pitam se kad bi se to dogodilo Barsi hahahahhah

Figo

pre 8 godina

Stvar je u tome sto Real da 15 golova na 3 utakmice i odigra cetvrtu 0-0, trio Reala je ove sezone dao 0 golova Atletiku, 0 Psg-u, ali su zato majstori da napune Levante, Espanjol i Hetafe, zato ih niko ne ceni, dok je Msn ove sezone dao 5 golova Atletiku.
(Djole, 16. april 2016 18:37)
Benzema je dao gol Atletiku na dodavanje Karvahala u prvom delu sezone. Odigrali 2 meca ove godine, 1-1 i 0-1 na Bernabeu. Barsa je tom istom Atletiku dala 6 golova u 4 meca ali je primila cak 5 golova. I sto je jos bitnije, u najvaznijoj utakmici sezone taj Barsin trio nije dao ni gol. A drugih igraca u ekipi koji bi dali gol, jednostavno ih nema. Nisu imali nekog levog beka kao Real protiv PSZ-a sto je imao Naca i koji je doneo pobedu. Ne mora uvek trio BBC da da gol da bi Real pobedio a to izgleda da je neophodno Barsi, da njihov trio pogodi da bi pobedili... I taj trio Barse je punio Levante, Espanjol i hetafe... Pricas kao da Real tada da 15 golova a Barsa te meceve protiv tih ekipa dobije sa po 1-0, sto je smesno razmisljanje... Ja ti pricam cinjenice, ne svoje misljenje a ti shvati kako hoces...

nemam pojma tip

pre 8 godina

ljudi Mesi nije dao gol niti asistirao na 4 utakmice....a Ronaldo poslednjih 6-7 utakmica po minimum 1 gol ili 1 asistencije

lucchese

pre 8 godina

a zasto niko ne pominje atletiko. i dalje ih potcenjujete. kao barsa da se pripazi real dobio. koliko znam atletiko ako pobedi prestize real veca im je on pretnja. a i izbacise ih u ls

raspali Milan i ćelavko

pre 8 godina

@Adriano_Galliani

Kako Milan? A?
Još uvek veliki klub ili stvar prošlosti?
Slabo te ima na tim vestima nešto. Enigma je zašto?

Vidji

pre 8 godina

(Statistika ili bikini?, 16. april 2016 23:53) Benzema ima najbolji prosek golova odnosno najbolju realizaciju,kako po broju minuta tako i po broju suteva. Bejl,Nejmar i Suarez su iza njega,sledi Mesi i na kraju Ronaldo koji sutira skoro duplo vise od svih nabrojanih...

ni stadion nemate

pre 8 godina

Zašto Galijani komentariše vrhunski fudbal kad Milan zaostaje 27(?!!!) bodova za jedinim klubom u Italiji koji nešto vredi? Čak mu je ugroženo i 6. mesto na tabeli.

Statistika ili bikini?

pre 8 godina

Ono su bili "stari" i malo neprecizni brojevi.
Po sajtu Squawka, u Primeri ove sezone do 17.4.2016 u 13:51:
Igrac: ukupni sutevi (mesto u ligi = mul)- po mecu (mul)- po 90' (mul)- preciznost suteva (mul, sa najmanje 30+ suteva):
Kristiano: 210 (1)- 6.36 (1)- 6.36 (1)- 52% (33)
Mesi: 129 (2)- 4.78 (2)- 5.3 (2)- 63% (6)
Suarez: 109 (3)- 3.76 (4)- 3.76 (10)- 54% (28)
Nejmar: 106 (4)- 3.79 (3)- 3.79 (9)- 55% (24)
Benzema: 84 (9)- 3.65 (5)- 4.45 (3)- 64% (5)
Bejl: 69 (18)- 3.45 (6)- 4.2 (5)- 53% (29).
Igrac: 1 gol na svakih ? suteva- realizacija (izmedju ovih 6)- ukupno suteva u okvir gola- van okvira gola- blokirani:
Kristiano: 6.77 suteva- 17.6% (6)- 91- 85- 34
Suarez: 4.19 suteva- 26.5% (3)- 53- 45- 11
Mesi: 5.86 suteva- 22.9% (4)- 60- 36- 33
Benzema: 3.82 suteva- 31.4% (1)- 45- 25- 14
Nejmar: 5.05 suteva- 22.3% (5)- 52- 42- 12
Bejl: 4.31 suteva- 26.7% (2)- 32- 28- 9.

neutralni felsh

pre 8 godina

 Molim da se objavi komentar uz pozdrav za starog trola Galijanija.
(Ra, 16. april 2016 22:53)


gde si ra, dugo te nema.