132

Četvrtak, 10.03.2016.

08:44

Nadal: Nemam veze sa dopingom, ništa ne krijem

U smiraj ’slučaja Marija Šarapova’, Rafael Nadal rekao je da on nikada nije imao nikakve veze sa nedozvoljenom supstancama.

Autor: SO  |  Izvor: B92

Nadal: Nemam veze sa dopingom, ništa ne krijem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

Cistac

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gianni Agnelli, 10. mart 2016 09:02)

Ja sam procitao tekst pa onda pocinjem.......

Darko

pre 10 godina

@ medical

Na Wikipedia-i piše da je lokalni PRP ukinut sa zabranjene liste: https://en.wikipedia.org/wiki/Platelet-rich_plasma#Implications_for_doping

Milan

pre 10 godina

Kako Nadal sada igra sigurno ne koristi dopinge,ali u prošlosti nije mogao bez toga.Najviše od svi on je koristio nešto nevaljalo dok nije počeo da narušava svoje zdravlje.Sadse pravi poštenjačina.

Русвај

pre 10 godina

Поента је да је Надал врхунац каријере достигао у неприличном и нелогичном узрасту, практично на преласку из јуниорске у сениорску конкуренцију. А сада када би требало да је и физички и ментално најбољи и најспремнији, као што то Новак јесте (и Федерер био у своје време), Надала нема нигде. Мени то много говори иако мало тога заиста знам. Нећу да грешим душу, али...

savjet

pre 10 godina

@Profesore BG ,zainteresuj se malo što dr Četojevića,koji je za Novaku pripremio novi način "ishrane" ,nema nigdje u javnosti već 5 godina.Šta misliš zbog čega?

Kobasica

pre 10 godina

Najbolji su ovi zaludjenici koji laprdaju o Nike. Sarapova je duplo isplativija od Nadala i Novaka zajedno. Sta vise, najplacenija je planetarna sportistkinja skoro deceniju. I naravno lice Nike , i pala je na testu. Cisto reda radi , oduvek mislim da je Nadal u najboljim danima igrao pod "hemijom". A za Djokovica sam ubedjen da se tome prikljucio krajem 2010 . Muski tenis je bar na prvi pogled dosta prljaviji od zenskog I glupo bi bilo da Sarapova jedina ispasta.

polako

pre 10 godina

Da je NIKE tako mocan zar ne bi zastitio svoju najvecu zvezdu? Sarapova donosi najveci profit. Pa nije zasticena. Ostavite se teorija, da je uhvacen trceci bi to objavili, jer je on za wadu veliki skalp, kao sto je sad Sarapova. Svi su mete, i Nadal, i Novak i ostali.

Gajetano

pre 10 godina

Nadal se iz nekog razloga i nicim izazvan osetio prozvan da komentarise i da se pravda.

Ima nas narod onu izreku: "Ko o cemu, kurva o postenju, vojnik o skracenju..."

Pozdrav,

logika

pre 10 godina

Cekajte ljudi, sta bi vi pricali da je Nadal taj koji pobedjuje na gotovo svim turnirima kao sad Djokovic? Polako, ne moze da je Nadal sumnjiv a da Novak cepa slaninicu i pobedjuje. Spanac je vrhunski teniser. I meni licno ne moze biti sumnjiv Nadal, a da mi Nole nije sumnjiv. To je naivno zaista. Ne igra se tenis samo u Srbiji.

CATAPA

pre 10 godina

Dopingom bi trebalo da se smatra nešto što je na duži rok štetno po sportiste, a daje kratkoročne rezultate. Mene više brine zašto su neke supstance nedozvoljene za njih, a dozvoljene za ostatak populacije.
S jedne strane se od profesionalnih sportista očekuje da svoje telo dovode u stanje ekstremnog stresa, a sa druge im se onemogućuju adekvatne, "civilne" mere. To više nisu ni gladijatori, to su gladijatori koji ne smeju da leče rane.
Ko smatra da je pet sati igranja tenisa normalno, nije normalan.

Svete

pre 10 godina

Nadal je od pojave u vrhunskom tenisu pokazao da je sila! Vec od 2005 drugi na svetu, osvajac GS, narednih godina samo potvrdio klasu. Za njega se zna da je cist i nije imao neke iznenadne faze u kojima je odjednom napredovao. Za razliku od Djokovica koji je odjednom kao izlecio sve alergije, probleme sa disanjem i fizicke mane. Jasno je ko je tu sumnjiv.

Leo

pre 10 godina

@Gajetano Nadal nije sam izasao i rekao sve ovo, vec je receno nakon pitanja novinara upucenog direktno njemu! Ne uzdizite se mnogo i ne likujte. Ovo sto se desilo Sarapovoj moze bilo kome sutra da se desi, pa i Novaku!

Španski advokat

pre 10 godina

Evo, čovek priznao da se nikad nije dopingovao. samo Srbi znaju da jeste.
(Aki, 10. mart 2016 09:04)

Ne, nego će da kaže da se dopinguje. Recimo kad bi neki osuđenik za nešto rekao da je nevin, to bi značilo da je nevin 100% jer je rekao da je nevin... izem ti logiku...

Milosav

pre 10 godina

Zelim da mu verujem posto mi je veoma drag kao igrac a i kao covek. Medjutim u poslednje dve godine on vise nije onaj isti teniser, ni po igri ni po izgledu. Nesto tu nije kako treba.

Dobrosav

pre 10 godina

Sve sami strucnjaci za teorije zavera.
Da je NIKE tako mocan kao sto kazete, da zastiti Nadala od skandala (cak se i rimuje), taj isti NIKE bi bio isto tako u mogucnosti da na bilo kakav nacin prosiri vest da se Nole dopinguje a cak i da mu podmetnu uzorak, ili cak ubace nesto u hranu ili pice, nije nemoguce, a?
Ako je tako, zasto to nisu vec odavno uradili?
Posto su te vase teorije zavera samo teorije, na tome ce se i zavrsiti, samo vi (naravno) vec sve znate pa vam i ovaj komentar nece otvoriti oci.
Zato, uzivajte lepo u teorijama i srecno vam bilo!

vimal malik

pre 10 godina

@jovan, 10. mart 2016 13:03

Svima je jasno da sam objasnio šta je doping sa plazmom obogacenom eritrocitima koji se radi zbog mnogo bolje OKSIGENACIJE KRVI u cilju veće ishranjenosti srca i mišića i time VIŠE NEGO OČIGLEDNOG POBOLJŠANJA FIZIČKIH SPOSOBNOSTI ORGANIZMA U KRATKOM ROKU. To je ono što je Nadal radio, bez obzira kako se taj metod zvao. A to što ti i Nadal pokušavate da muljate maglu i skrećete temu, objašnjavajući šta je tretman kojim se ubrzava lečenje povreda kolena, e to je lupetanje. Nadalovi do skora nestvarni rezultati na, za fizičke napore, najtežoj podlozi, su apsolutno verujem posledica njegovog krvnog dopinga koji mu je tolerisan.

kvisko

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Cim cuje da su ti sve ovce na broju priznaje, bices prvi koji ce to znati. Ceka dok mu ne javis.

Dr Cheat

pre 10 godina

Ako se svi dopinguju onda je tu sve fer i posteno.
(33, 10. mart 2016 11:45)

E, bas tako. Kao i biciklisti. Zato treba Armstrongu lepo vratiti sve medalje i trofeje sa svih osvojenih Tour de France-a.
Svi se dopingovali a on je uvek pobedjivao, znaci... najbolji je od svih u istoj kategoriji.

F16

pre 10 godina

Ti takozvani teniseri trkaci jednostavno moraju da koriste doping a to su:
Nadal
Djokovic
Murray
Ferrer

Mislim i da Federa povremeno koristi doping za brzi oporavak.

Mislim da Izner, Raonic, onaj visoki hrvat to ne koriste jer nemaju potrebu za tim.

glas razuma

pre 10 godina

I Juda se prvo uhvatio za ribu kao znak cutanja, tvrdeci da nije izdao Isusa. ...
Nadal sto ti peres ruke pre cesme ako si cist. Neka to kazu nadlezni strucnjaci.
Kada te covek pogleda vise licis na bildera nego na tenisera po gradji. Mozda ti zelis tako da izgledas i to je tvoje pravo, ali da bi odrzao takvu misicnu masu to neide bez suplemenata i jos ponekih dodataka.
Svi drugi teniseri su kao manekeni izdezavaju vise pd tebe. Znojis se nenormalno, tvoj organizam reaguje samo neznam na sta??

re

pre 10 godina

Nadal se lepo distancirao od Marijinih lekova i izjavio da ce biti kaznjena. Bas onako kako se i ocekuje od vrhunskih sportista:

“Čuo sam to nekoliko puta i malo sam umoran od svega toga. Sebe vidim kao ambasadora tenisa i ne bih na taj način narušio imidž uzora za mlade igrače. Verujem u sport i u njegove vrednosti. Sport je primer društvu, primer deci, i kada bih radio nešto što nije u skladu sa time, lagao bih sebe, a ne svoje protivnike“,

To sto istovremeno izjavljuje da je uzimao PRP zbog povreda i da mu je to koristilo, naravno da je bilo fantasticno, ali kasnije i nije bas,(?) to su mu dali doktori koji znaju sta je potrebno za povrede. Dakle covek sve lepo kaze, nista ne krije, iako se zna sta je PRP i u cemu sve pomaze sportisti, ali njemu to doktori daju da se leci, dakle nije to on hteo, to je posao doktora. Rafa, valjda, prvi put javno kaze sta je sve dobijao za lecenje ili "lecenje" i niko mu nista ne moze.

KORN

pre 10 godina

Doping se najviše daje konjima da budu tako pijaneti da može što brže da stigne na tom konjickom trku.A najmanje mu daje onom jahacu,on malo vise te dopinge upotrbljavaju jahaci,da može bolje da skace po tri metara u vis od konja.Konj kad skace prepone da on bude malo vise blesaviji,ludji nego onaj jahac,jer ako bude jahac ludji a konj pametniji onda ne cini stvarno.

anica

pre 10 godina

Kada vec toliko napadate Rafu, zasto onda ne razmislite sta radi Federer sa oporavljenom nogom, dao sebi oduska do MC, a cuga tekilu i ide po gala vecerima, i skace na treningu? Krece se ko deckic od 20 godina, zbog stila tenisa jel? Moguce. Ne kazem da nije.
Nole je izbacio gluten, imao je problema sa disanjem i nosem, resio se toga i on nema cega da se stidi, samo je izgradio sebe...mukotrpnim radom. Ko sam ja da okrivim nekoga da se dopinguje, sve su to vrhunski sportisti, ali je ruzno subjektivno davadi epitete na osnovu licnog afiniteta i optuzivati. Ne sumnjam da je zbunobrst imao povredu, ali ovo mu je odlicno da odmori do MC, svi oni taktiziraju, ali ce na njihovu zalost neko sa rodnog podrucja da ih oduva.

jovan

pre 10 godina

@vimal malik

Nalupao si se za desetku . PRP tretman je procedura kojom se u osteceno tkivo (kolena kod Nadala) ubrizga posebno obradjena plazma obogacena TROMBOCITIMA sto rezultuje delimicnom ili potpunom regeneracijom ostecenih struktura u zglobu (PRP - Platela rich plasma). Za razliku od toga postoji doping sa plazmom obogacenom ERITROCITIMA - pozitivni eritropoetinski test . Prva opcija NIJE doping (bila je sumnjiva u pocetku) i od 2011 WADA NE SMATRA PRP zabranjenom procedurom . Danas je koriste SVI sportisti nakon povrede zglobova (povrede meniskusa , ramenog i lakatnog zgloba) sa manje ili vise uspeha . Dakle mesas BABE i ZABE .

Puškomitraljezac

pre 10 godina

@ A. Davis Kad ti je lepo tu gde jesi,i kad su Srbi takvi,kakvi kažeš da jesu,zašto si uopšte na našim portalima?! Zašto kad vec možeš da prekineš sve veze sa nama ovakvima,to i ne uradiš i uživaš u životu,kad vec možeš?! Mislim da je tvoj i tebi slicnim slucaj,Frojd odavno objasnio!

Grešiš, ovaj, silno grešiš

pre 10 godina

Zaista je suvise dokaza koji upucuju na to da ipak koristi doping, ali dok god se to zvanicno ne potvrdi verovacu da je cist!

(Kol, 10. mart 2016 10:51)

Dokaza nema. Bar ne onih dostupnih javnosti. Uveren sam da se niko od vrhunskih tenisera ne dopinguje. Mislim, prema važećoj listi nedozvoljenih sredstava. Nadal je koristio obogaćenu plazmu dok nije zabranjena. Verujem da je od tada ne koristi, a i ne smatram je nekim dopingom, možda zbog neznanja. Svako od njih koristi neke stimulanse, u ovom trenutku dozvoljene, ali će možda neki od njih ubuduće biti zabranjeni. Što se Nadala tiče, nemilosrdno je trošio svoje telo, ovo je posledica. Još 2009. sam tvrdio da ne može dugo. Svaki poen protiv svakog protivnika je igrao kao da mu život zavisi od njega. Zato jedan vrhunski teniser nije veliki šampion. Nije umeo ništa da promeni. I pored toga što većinu udaraca tehnički dobro izvodi, previše sd oslanjao na snagu.

adem

pre 10 godina

meni se vise svidja nadalovo misljenje o sarapavoj nego novakovo. zasto? zato sto kada procitas nadalovo ti vidis da je to veoma lose i ne pada ti na pamet da uradis nesto slicno, a to puno znaci mladim sportistima, da se ne prevare. namerno ili nenamerno, znaci pogresio si, treba da se kaznis. zamisli da se dokaze da je bilo koji sportista koji je pobedio novaka bio tada dopingovan, kako bi se novak osecao, ako se ne dopinguje? a sarapova koristi taj lek 10 godina, znaci svaka teniserka koja je izgubila od sarapove se oseca kao da ju je ona pokrala, iako tada nije lek bio zabaranjen. i samo da dodam, svi oni koriste nesto da bi se brze oporavili, i to je sasvim ok ako se to izricito ne zabrani, sa zabranom nekog leka ili metoda oporavka, treba prestati sa tim bez diskuisje ili trazenja opravdanja.

vimal malik

pre 10 godina

Alooo, pa jeste li pročitali tekst. Nadal je sve rekao. A znate li šta je PRP tretman krvnom plazmom, odnosno izmena krvi ubacivanjem u krvotok krvlju obogaćenom kiseonikom. To vam je isto kao da ste bili na 15-dnevnom odmoru na planini. Odlično pomaže pred finale GS. I tek su se pre nekoliko godina setili da je to doping, kad je Nadal već uzeo 14 trofeja.

nada

pre 10 godina

Pricao sam sa jednim fudbalerom...ljudi, nema sanse da oni budu u takvoj formi i da ko strojevi igraju celi turnir ili godinu. Nema sanse! Svi oni uzimaju nesto, sto trenutno nije na listi dopinga, ali u biti jest doping...ili uzimaju nedozvoljeno ali se to ne moze lako oktriti.
Jel vi stvarno verujete da se u engleskom fudbalu moze onoliko da se trci svih 90 minuta, 50 utakmica godisnje?
Zapamtite - svi su na dopingu...SVI

dc

pre 10 godina

Svi profesionalni sportisti(naravno u placenim sportovima)uglavnom koriste nesto kako bi mogli,,pratiti"rivalekoji to koriste.Mozda postoje izuzetci,ali nisam siguran...

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
I jos nesto, pametnice: Da li sam ja rekao da je to Novakov poen? Nisam. Mojne mi stavljas u stau neizgovoreno i da podmeces.

Evo X bull SR28

pre 10 godina

Danilo, Vuk je stvarno u pravu. Profesionalni sport na ovom nivou je nemoguc bez "hemije". Naravno da su pozrtvovanost, odricanje i rad najbitniji, ali mi je neverovatno da smo toliko naivni. Pa ranije je bilo nezamislivo da mec traje 6 sati i da sutra opusteno mogu da odigraju jos jedan takav mec. U svim sportovima su granice pomerene i to ekstremno. Hoces mi reci da je covek toliko fizicki napredovao ili je napredovala farmacija?

anica

pre 10 godina

Misljenja sam da nije nikada nista koristio, posle Novaka moj omiljeni teniser, i mnogo bi me razocaralo, ne bih mogla da verujem posle ovakvih izjava da je spreman toliko da laze zarad imena, a da radi suprotno.
Smatram ga za velikog sportistu, realnog bez ijedne mrlje u karijeri i zelim da tako ostane, dobar je, zasto je ovako pao u igri i da li je samo preforsiranost u pitanju, i da ne moze vise, zelim da verujem da je tako.
VAMOS RAFA, nedostajes tenisu!

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
Kada citas neciji komentar, fokusiraj se na napisano. Ja sam pomenuo sudiju. Misli malo o tome!!!
U vezi polucije, rado bih ti odgovorio ko ti sanja vlazne snove, ali ne bi mi objavili komentar - zato burazeru upotrebi seksualnu imaginaciju.
Pozdrav za tebe

KoJePrdnuo

pre 10 godina

Ovo kao da je Rafa u društvu negde, jeo pasulj... Neko "ispustio gasove", a pre nego što je krenulo da zaudara Rafa reče "nisam ja ! "

Kobi na slobodi

pre 10 godina

Smešan je. Dopinguje se 100% sigurno. Nije realno da neko pokida RG pa onda ispadne u prva dva kola od nekih XY igrača. Pre svega zato što igrač zadržava pobedničku formu sa prethodnog turnira. Ja ne igram tenis, ali kada bih igrao sigurno ne bih ispao odmah posle neke osvojene titule. Bar ne tako rano kao Nadal. Očekujem njegovu autobiografiju kada završi karijeru. Tu će detaljno objasniti šta je sve koristio. Do tada možemo samo da nagađamo o kojim supstancama se radi. Vi ćete ga braniti kao roda najrođenijeg, a ja ga napadati. Tako možemo sve dok ne objavi kraj karijere koji je, po svemu sudeći, veoma veoma veoma blizu. Živi bili, pa videli!

Šta bre

pre 10 godina

Postanite već jednom da govorite da se Viktor dopingovao. Nikada mu nije nađen nikakav trag bilo koje nedozvoljene supstance. On je kažnjen zbog nedavanja uzorka tog dana nego sutradan. U tom drugom uzorku nije nikad nađeno ništa a za tako kratko vreme ni jedan od ključnih faktora dopinga se ne mogu eliminisati iz organizma (novim metodama se nedeljama nakon uzimanja može detektovati trag većine najčešće korišćenih preparata).

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

Beobrad

pre 10 godina

Imam proverenu informaciju od dalekog rodjaka sa Majorke da je Nadal trenutno na takozvanoj specijalnoj terapiji i bice sve do pred pocetak RG! Sprema veliki povratak, krv mu menjaju jednom nedeljno!!!

Balkanac

pre 10 godina

Aman ljudi oni svi piju nesto (da ne kazem "dopinguju se"), prosto moraju da unose svasta u sebe, samo sto postoje zabranjene i ove druge koje spadaju u doping. Covek posle 3-4 sata na terenu mora popiti silne vitamine, "tecnosti" da bi se oporavio. Meni samo nije jasno kako VADA do sada nije ustanovila da Meldonium utice toliko stimulativno na organizam, i stavila ga na listu zabranjenih sredstava.

frka nadal, a ?

pre 10 godina

Počeo je da se pere i objašnjava, i diskretno provlači kako su isključivo drugi bili zaduženi za brigu o njegovom zdravlju i da ništa nelegalno nije on smislio.

Sterling Archer

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Ako se ne varam, već jeste. Ili barem donekle. Koliko se sećam, jednom prilikom je rekao da tokom priprema - naročito za važnije turnire - koristi i hiperbaričnu komoru. Što je savršeno legalno i legitimno. Ili bi bilo da je Đoković alpinista koji se polako priprema za uspon, ronilac koji će roniti na većim dubinama ili ozbiljno povređen sportista (povrede kostiju i/ili mišića). Ovako...

Danilo

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti
(Vuk, 10. mart 2016 10:41)

Da li stvarno ima budala koje ne veruju u silan rad, posvećenost i veliki talenat?!
Da li zaista postoji toliko budala koje stalno imaju neku zaveru u malom džepu?
E zato nam je tako kako nam je-nikako zbog vere u rad.

P.S.Zaista je duboko odvratno optuživati ljude bez i jednog jedinog dokaza.

Boki

pre 10 godina

Po komentarima ovde se vidi da velika većina vas nije imala kontakta sa profesionalnim sportom. Koristi se sve što je dozvoljeno. Ostalo je na sportisti.

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

Perspektiva

pre 10 godina

(cka, 10. mart 2016 09:37)

A sta je trebao,mozda da cuti pri tako vaznom poenu i dozvoli protivniku da mu ukrade poen? Da je situacija bila obrnuta da li bi ti cutao? Pravila su takva i to je cist poen bio za nadala,druga je stvar sto vi sanjate vlazne snove sa novakom. Pa sve sto ne ide u njegovu korist odma nazivate nekim teorijama zavere. Pa 90% novakovih navijaca iz srbije nije znalo sta je tenis do pre 5/6god al sad su najveci znalci.

Toto-ko-tunjo-nastavnik-matematike

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)
Cim se upisete na usatog. Do tada teorije zavere, paranoja, suze, zelena ljubav, pisma...

Demokratski rob

pre 10 godina

Sada je sigurno čist...tako i igra, u vrhunskom sportu, pa i tenisu bez hemije nema ekstremnog uspeha. A kako je igrao do pre dve godine!

Sima

pre 10 godina

Kad je Nadal nezaustavljiv onda je to zato sto se dopinguje. A kad je Novak nezaustavljiv onda je to zato sto ne jede bakin kolac i gomboce...

Mes que en Club

pre 10 godina

Рафа је поштен, одувек је био борац, не могу да верујем да неко каже да се допинговао и то исто за Новака да каже. Обојица су велики шампиони

simke

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.
(Z, 10. mart 2016 09:52)

Nijedan nas mediji nije pisao o Nadalovom dopingu, to samo mi izmedju sebe polemisemo, sto ne znaci da ni spanci za noleta ne pricaju slicno

Muzzy Izzet

pre 10 godina

Vidim da mnogi 100% znaju da je dopingovan, isto tako mnogi garantuju da je potpuno čist.Nema potrebe da ga bilo ko brani, a isto tako ni napada.Činjenica jeste da neke stvari u vezi njega izgledaju sumnjivo, ali dok se, eventualno, ne dokaže nešto, ne preostaje ništa drugo nego da mu vjerujemo.A naravno da će on reći ovo što je rekao, pa ne očekuje neko valjda da kaže, da dopingujem se.

tefter dr. Fuentesa

pre 10 godina

Kad je zagustilo oko Fuentesa on se branio tvrdnjom da nema veze sa dopingom, da je bio samo ljekar sportistima.
Kad su ga bas pritisli one je okrenuo plocu pa je rekao da je spreman da otkrije sva imena kojima je pomagao, ne samo bicikliste vec i ostale spanske vrhunske sportiste.
Na to je sud reagovao tako sto je donio odluku o unistavanju dokaznog materijala a Fuentesa poslao samo jednu godinu u zatvor i samo cetiri godine zabrane ljekarske aktivnosti!
Dovoljno je bilo sto je Fuentes rekao- Ako progovrim moracete vratiti tituliu svjetskog prvaka u fudbalu- i to je bilo to. Kasnije je to negirao, nakon sto je dobio malu kaznu. U sustini Sarapova bi zbog ovih pilula mogla dobiti isti karantin kao ovaj cuveni spanski kralj dopinga.

petarczv

pre 10 godina

Da zato se raspadas u 30-toj godini...tvoja jedina sreca je ta sto si imao najbolje spanske doktore za doping koji su uvek bili za korak ispred svetske doping kontrole uvek sa novim supstancama kojih nije bilo na listi...

medical

pre 10 godina

"Prvi put je bilo fantastično" reče Nadal za terapiju obogaćenom krvnom plazmom PRP, "drugi put je bilo loše, nisam igrao tenis sedam meseci" - ovo poslednje je MASNA LAŽ. Svaki put mu je bilo "fantastično" dok ta procedura nije definisana kao doping i kada je i Nadal morao da prestane sa njom (što je radio verovatno i pred svako finale RG i dobijao nadljudsku snagu, uglavnom pauzirao sa tim u periodu Vimbldona osim kada je dolazio do finala i osvajao ga, pa opet radio od USopena). Uvođenjem 2014. tzv. biološkog pasoša tenisera, zabranjen je PRP, što se poklapa sa početkom pada forme Nadala. Pogodite zašto. Francuzi su ovo odavno provalili i napali ne samo Nadala nego i španske reprezentativne košarkaše i fudbalere jer su svi počeli sa nenormalnim uspesima. Uporedite uspešnost u samo Nadalove sezone 2013. i 2015., razlika je toliko drastična kao da nije u pitanju isti čovek a prošlo je samo 2 godine. Naravno, kad tad će se naći neko da sabere 2 i 2, i složi sve kockice i na kraju da to javno kaže.

Vuk

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti

Z

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.

SUMO

pre 10 godina

Sto ga pljujete????? Covek je veliki sportista! Svi uzimaju nesto i koriste. I Sarapova je koristila supstancu koja je bila dozvoljena do ove godine. I to je doping, a sada u zvanicno. Mislite da Novak nije nikad nista radio, samo sto ga mi volimo?

Jumko

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!

Cane

pre 10 godina

Optuzuje Masu i ulizava se svojim sponzorima. Rafo nije fer. Sa Masom smo gledali lep tenis , a sada cemo gledati pola musko pola zensko.

stara fora

pre 10 godina

Nepromisljena izjava Rafaele.
Sad ce tek da te uzmu na zub i protivnici i ovi iz doping kontrola. Uzimao si samo su ti prastali pod uticajem mocnih sponzora i "nadmoci zapadnog coveka" nad ostalima koja treba zapadnoj civilizaciji da bi demonstrirala superiornost u odnosu na ostale.

boki

pre 10 godina

Jumko,da li je to onaj isti doktor kome se sudilo za doping afere i kome je beleznica sa svim imenima dopingovanih spanskih sportista spaljena?

Daa

pre 10 godina

Godinama unazad pratim strane portale Spanske, Americke, Italijanske i niko medju ljudima ni ne pominje doping. Znaci samo mi ahahaha... sta reci Srbijo medju sljivama ?

Ranzo Opservant

pre 10 godina

Mene je stvarno sramota da čitam prozivke ovde ... pa kao da je nama Srbima izvor informacija Aleks Džons ili "Treće oko". Ovaj momak je toliko skroman vrhunski sportista, kad pogledam izraze lica i prizemnost čoveka koji je živa legenda i jedan od najboljih u istoriji, znajući šta je sve uradio za sport, a i na humanitarnom planu, jednostavno ne vidim ni najmanje prostora za ličnost pritajenog varalice koji guta tablete da bi pobedio po svaku cenu. Jednostavno, dečko je igrao sa 110% mogućnosti godinama, a njegovih 110% je 200%, recimo, jednog Berdiha, i to se prevremeno odrazilo na njegovo fizičko zdravlje. Treba poštovati protivnika, na kraju. I nije korektno pljuvati po Nadalu, šta onda treba Španci i Švajcarci da kažu za Noleta koji je prestigao i njega i Federera u međusobnim duelima? Ja lično želim da se Nadal vrati i želim da osećam onu tenziju i strah pre Noletovih duela sa njim, da ponovo vilenim i jedem nokte tokom svih poena i da sa zadovoljstvom čuvam snimke njihovih duela.

Gaja

pre 10 godina

Aki.....Vidi se koliko pratis tenis...Ne prozivaju ga samo Srbi, Francuzi su ga urnisali po tom pitnju jos davnih dana.Cak su neki ugledni casopisi provlacili to kao opciju a o karikaturama o Rafinom dopingu ne treba trositi reci...Malo se potrudi i pogledaj na Netu mozda i otvoris oci.

Profesor BG

pre 10 godina

U skladu sa pretpostavkom nevinosti, neosnovano je unapred osuđivati Nadala da uzima ili da je uzimao doping. Međutim, cinjenica da njegov raniji izgled tela, nacin igre, ponasanje...u odnosu na sadasnje stanje, daje sumnju da je deo te price. Ako se uz sve to nabroje i sponzori koji stoje iza njega i da potice iz drzave koja pripada "zapadnom svetu", realno je ocekivati da ce u jednom trenutku, ali tek kada izgubi svoju marketinsku ulogu i ekonomski interes onih koji i dalje dobro zive od njega i on biti pusten "niz vodu".

stefan

pre 10 godina

Doktor Fuentes je bio nacionalni doktor Spanskih sportista...svi znamo da je otkriveno da je Kontador bio dopingovan upravo mu je taj dr.davao doping i suspendovan je dozivotno iz sporta..u isto vreme,Nadal se kao povredjuje i ne igra 7 meseci..pa nismo mi veverice..naravni da si i ti bio dopingovan ali si se skidao sa dopinga,da telo izbaci te supstance..zasto sad nemas snage posle dva seta,kosa je oocela da ti opada..

Jumko

pre 10 godina

Iskren, bez ulagivanja! Kaze da treba da bude kaznjena! A ne kao neki koji se non stop foliraju i daju populisticke izjave... Srecom, to su svi procitali pa ga i ne mirisu bas.

cka

pre 10 godina

@ Veliki sportista i jos veci covjek.

Sto obozavam ove idiotske komentare ljudina i ostale nebuloze!!! A ti si pajtos sa njim pa znas sve o njemu, jeste zajedno svingovali mozda???!!!
"Sudija, sudija, Novak je dotakao mrezu, to je poen za mene!!!" A Paskval ne zna sta mu je posao i gde da gleda, pa ovaj mora da sugerise, je l' to taj tvoj veliki sportista i covek, ljudina, gromada???!!!
Naravno, cekamo da bude stari i da ga ovaj nas ponovo dere.

Gianni Agnelli

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos

Jumko

pre 10 godina

"Rafa kaže da postoji nacionalni doktor koji vrši proveru za sve španske igrače. Već godinama je tako i nikada ne bih uzeo bilo šta bez njegovog znanja.“

Bas tako, dr Fuentes.

A.Davis

pre 10 godina

Bitno da Srbi znaju. Zbog toga ste tu gde jeste, naravno i ja sam Srbin ali na svu srecu sam otisao. Tek sad vidim sa kakvim ljudima sam ziveo, Nadal je veliki sportista i veliki Noletov prijatelj i nema razloga da ga mrzimo. Barem mi koji smo srecni i ne patimo od tudjeg uspesa, a ovim drugima pomoci nema.

DJ

pre 10 godina

Ne znam da li Rafa ne zna lepo da kaze na engleskom, ILI nije dobro prevedeno, ali poprilicno je ostro zvucala osuda za Sarapovu. Ne znam da li on, kao covek kakvog znamo je u stanju tako nesto da kaze. Da je Kriva Marija, kriva je. Ali opet, ocekivao sam od Rafe da to malo drugacije kaze.

vazi

pre 10 godina

Pa ako Rafa uzima doping onda je Novak na jos gorim stvarima od njega!! Kao navijac Djokovica smatram da Nadal ne uzima nista nedozvoljeno jer je klasican radnik koji je masina od kad se pojavio u tenisu, ali mu je telo oslabilo i istrosilo se tokom godina. Ljudi pa Novak se nije ni prehladio od 2011e a kamoli nesto ozbiljnije, a niko ga ne spominje u tom kontekstu, iako je do 2011e padao od vrucine i predavao meceve zbog raznih stvari i problema. Rafa je zver oduvek a Nole od 2011e i bezglutenske dijete!!? Volim Novaka ali postujem Nadala i nije fer optuzivati ga za doping, jer postoje agumenti i protiv Novaka.. Ne verujem da je ijedan uzimao ista, ali ko zna, mozda postoje sivi medikamenti tj. sredstva na samoj granici dozvoljenog i zabranjenog koja bi mogla biti na crnoj listi vec od narednih sezona, kao meldonijum..

Jumko

pre 10 godina

"Rafa kaže da postoji nacionalni doktor koji vrši proveru za sve španske igrače. Već godinama je tako i nikada ne bih uzeo bilo šta bez njegovog znanja.“

Bas tako, dr Fuentes.

stefan

pre 10 godina

Doktor Fuentes je bio nacionalni doktor Spanskih sportista...svi znamo da je otkriveno da je Kontador bio dopingovan upravo mu je taj dr.davao doping i suspendovan je dozivotno iz sporta..u isto vreme,Nadal se kao povredjuje i ne igra 7 meseci..pa nismo mi veverice..naravni da si i ti bio dopingovan ali si se skidao sa dopinga,da telo izbaci te supstance..zasto sad nemas snage posle dva seta,kosa je oocela da ti opada..

SUMO

pre 10 godina

Sto ga pljujete????? Covek je veliki sportista! Svi uzimaju nesto i koriste. I Sarapova je koristila supstancu koja je bila dozvoljena do ove godine. I to je doping, a sada u zvanicno. Mislite da Novak nije nikad nista radio, samo sto ga mi volimo?

Gianni Agnelli

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos

medical

pre 10 godina

"Prvi put je bilo fantastično" reče Nadal za terapiju obogaćenom krvnom plazmom PRP, "drugi put je bilo loše, nisam igrao tenis sedam meseci" - ovo poslednje je MASNA LAŽ. Svaki put mu je bilo "fantastično" dok ta procedura nije definisana kao doping i kada je i Nadal morao da prestane sa njom (što je radio verovatno i pred svako finale RG i dobijao nadljudsku snagu, uglavnom pauzirao sa tim u periodu Vimbldona osim kada je dolazio do finala i osvajao ga, pa opet radio od USopena). Uvođenjem 2014. tzv. biološkog pasoša tenisera, zabranjen je PRP, što se poklapa sa početkom pada forme Nadala. Pogodite zašto. Francuzi su ovo odavno provalili i napali ne samo Nadala nego i španske reprezentativne košarkaše i fudbalere jer su svi počeli sa nenormalnim uspesima. Uporedite uspešnost u samo Nadalove sezone 2013. i 2015., razlika je toliko drastična kao da nije u pitanju isti čovek a prošlo je samo 2 godine. Naravno, kad tad će se naći neko da sabere 2 i 2, i složi sve kockice i na kraju da to javno kaže.

Ranzo Opservant

pre 10 godina

Mene je stvarno sramota da čitam prozivke ovde ... pa kao da je nama Srbima izvor informacija Aleks Džons ili "Treće oko". Ovaj momak je toliko skroman vrhunski sportista, kad pogledam izraze lica i prizemnost čoveka koji je živa legenda i jedan od najboljih u istoriji, znajući šta je sve uradio za sport, a i na humanitarnom planu, jednostavno ne vidim ni najmanje prostora za ličnost pritajenog varalice koji guta tablete da bi pobedio po svaku cenu. Jednostavno, dečko je igrao sa 110% mogućnosti godinama, a njegovih 110% je 200%, recimo, jednog Berdiha, i to se prevremeno odrazilo na njegovo fizičko zdravlje. Treba poštovati protivnika, na kraju. I nije korektno pljuvati po Nadalu, šta onda treba Španci i Švajcarci da kažu za Noleta koji je prestigao i njega i Federera u međusobnim duelima? Ja lično želim da se Nadal vrati i želim da osećam onu tenziju i strah pre Noletovih duela sa njim, da ponovo vilenim i jedem nokte tokom svih poena i da sa zadovoljstvom čuvam snimke njihovih duela.

vazi

pre 10 godina

Pa ako Rafa uzima doping onda je Novak na jos gorim stvarima od njega!! Kao navijac Djokovica smatram da Nadal ne uzima nista nedozvoljeno jer je klasican radnik koji je masina od kad se pojavio u tenisu, ali mu je telo oslabilo i istrosilo se tokom godina. Ljudi pa Novak se nije ni prehladio od 2011e a kamoli nesto ozbiljnije, a niko ga ne spominje u tom kontekstu, iako je do 2011e padao od vrucine i predavao meceve zbog raznih stvari i problema. Rafa je zver oduvek a Nole od 2011e i bezglutenske dijete!!? Volim Novaka ali postujem Nadala i nije fer optuzivati ga za doping, jer postoje agumenti i protiv Novaka.. Ne verujem da je ijedan uzimao ista, ali ko zna, mozda postoje sivi medikamenti tj. sredstva na samoj granici dozvoljenog i zabranjenog koja bi mogla biti na crnoj listi vec od narednih sezona, kao meldonijum..

Vuk

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti

Profesor BG

pre 10 godina

U skladu sa pretpostavkom nevinosti, neosnovano je unapred osuđivati Nadala da uzima ili da je uzimao doping. Međutim, cinjenica da njegov raniji izgled tela, nacin igre, ponasanje...u odnosu na sadasnje stanje, daje sumnju da je deo te price. Ako se uz sve to nabroje i sponzori koji stoje iza njega i da potice iz drzave koja pripada "zapadnom svetu", realno je ocekivati da ce u jednom trenutku, ali tek kada izgubi svoju marketinsku ulogu i ekonomski interes onih koji i dalje dobro zive od njega i on biti pusten "niz vodu".

simke

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.
(Z, 10. mart 2016 09:52)

Nijedan nas mediji nije pisao o Nadalovom dopingu, to samo mi izmedju sebe polemisemo, sto ne znaci da ni spanci za noleta ne pricaju slicno

Sima

pre 10 godina

Kad je Nadal nezaustavljiv onda je to zato sto se dopinguje. A kad je Novak nezaustavljiv onda je to zato sto ne jede bakin kolac i gomboce...

Gaja

pre 10 godina

Aki.....Vidi se koliko pratis tenis...Ne prozivaju ga samo Srbi, Francuzi su ga urnisali po tom pitnju jos davnih dana.Cak su neki ugledni casopisi provlacili to kao opciju a o karikaturama o Rafinom dopingu ne treba trositi reci...Malo se potrudi i pogledaj na Netu mozda i otvoris oci.

Z

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.

Muzzy Izzet

pre 10 godina

Vidim da mnogi 100% znaju da je dopingovan, isto tako mnogi garantuju da je potpuno čist.Nema potrebe da ga bilo ko brani, a isto tako ni napada.Činjenica jeste da neke stvari u vezi njega izgledaju sumnjivo, ali dok se, eventualno, ne dokaže nešto, ne preostaje ništa drugo nego da mu vjerujemo.A naravno da će on reći ovo što je rekao, pa ne očekuje neko valjda da kaže, da dopingujem se.

Šta bre

pre 10 godina

Postanite već jednom da govorite da se Viktor dopingovao. Nikada mu nije nađen nikakav trag bilo koje nedozvoljene supstance. On je kažnjen zbog nedavanja uzorka tog dana nego sutradan. U tom drugom uzorku nije nikad nađeno ništa a za tako kratko vreme ni jedan od ključnih faktora dopinga se ne mogu eliminisati iz organizma (novim metodama se nedeljama nakon uzimanja može detektovati trag većine najčešće korišćenih preparata).

boki

pre 10 godina

Jumko,da li je to onaj isti doktor kome se sudilo za doping afere i kome je beleznica sa svim imenima dopingovanih spanskih sportista spaljena?

cka

pre 10 godina

@ Veliki sportista i jos veci covjek.

Sto obozavam ove idiotske komentare ljudina i ostale nebuloze!!! A ti si pajtos sa njim pa znas sve o njemu, jeste zajedno svingovali mozda???!!!
"Sudija, sudija, Novak je dotakao mrezu, to je poen za mene!!!" A Paskval ne zna sta mu je posao i gde da gleda, pa ovaj mora da sugerise, je l' to taj tvoj veliki sportista i covek, ljudina, gromada???!!!
Naravno, cekamo da bude stari i da ga ovaj nas ponovo dere.

DJ

pre 10 godina

Ne znam da li Rafa ne zna lepo da kaze na engleskom, ILI nije dobro prevedeno, ali poprilicno je ostro zvucala osuda za Sarapovu. Ne znam da li on, kao covek kakvog znamo je u stanju tako nesto da kaze. Da je Kriva Marija, kriva je. Ali opet, ocekivao sam od Rafe da to malo drugacije kaze.

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

Jumko

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!

Demokratski rob

pre 10 godina

Sada je sigurno čist...tako i igra, u vrhunskom sportu, pa i tenisu bez hemije nema ekstremnog uspeha. A kako je igrao do pre dve godine!

Boki

pre 10 godina

Po komentarima ovde se vidi da velika većina vas nije imala kontakta sa profesionalnim sportom. Koristi se sve što je dozvoljeno. Ostalo je na sportisti.

kvisko

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Cim cuje da su ti sve ovce na broju priznaje, bices prvi koji ce to znati. Ceka dok mu ne javis.

vimal malik

pre 10 godina

Alooo, pa jeste li pročitali tekst. Nadal je sve rekao. A znate li šta je PRP tretman krvnom plazmom, odnosno izmena krvi ubacivanjem u krvotok krvlju obogaćenom kiseonikom. To vam je isto kao da ste bili na 15-dnevnom odmoru na planini. Odlično pomaže pred finale GS. I tek su se pre nekoliko godina setili da je to doping, kad je Nadal već uzeo 14 trofeja.

petarczv

pre 10 godina

Da zato se raspadas u 30-toj godini...tvoja jedina sreca je ta sto si imao najbolje spanske doktore za doping koji su uvek bili za korak ispred svetske doping kontrole uvek sa novim supstancama kojih nije bilo na listi...

nada

pre 10 godina

Pricao sam sa jednim fudbalerom...ljudi, nema sanse da oni budu u takvoj formi i da ko strojevi igraju celi turnir ili godinu. Nema sanse! Svi oni uzimaju nesto, sto trenutno nije na listi dopinga, ali u biti jest doping...ili uzimaju nedozvoljeno ali se to ne moze lako oktriti.
Jel vi stvarno verujete da se u engleskom fudbalu moze onoliko da se trci svih 90 minuta, 50 utakmica godisnje?
Zapamtite - svi su na dopingu...SVI

Русвај

pre 10 godina

Поента је да је Надал врхунац каријере достигао у неприличном и нелогичном узрасту, практично на преласку из јуниорске у сениорску конкуренцију. А сада када би требало да је и физички и ментално најбољи и најспремнији, као што то Новак јесте (и Федерер био у своје време), Надала нема нигде. Мени то много говори иако мало тога заиста знам. Нећу да грешим душу, али...

Cane

pre 10 godina

Optuzuje Masu i ulizava se svojim sponzorima. Rafo nije fer. Sa Masom smo gledali lep tenis , a sada cemo gledati pola musko pola zensko.

Španski advokat

pre 10 godina

Evo, čovek priznao da se nikad nije dopingovao. samo Srbi znaju da jeste.
(Aki, 10. mart 2016 09:04)

Ne, nego će da kaže da se dopinguje. Recimo kad bi neki osuđenik za nešto rekao da je nevin, to bi značilo da je nevin 100% jer je rekao da je nevin... izem ti logiku...

Gajetano

pre 10 godina

Nadal se iz nekog razloga i nicim izazvan osetio prozvan da komentarise i da se pravda.

Ima nas narod onu izreku: "Ko o cemu, kurva o postenju, vojnik o skracenju..."

Pozdrav,

A.Davis

pre 10 godina

Bitno da Srbi znaju. Zbog toga ste tu gde jeste, naravno i ja sam Srbin ali na svu srecu sam otisao. Tek sad vidim sa kakvim ljudima sam ziveo, Nadal je veliki sportista i veliki Noletov prijatelj i nema razloga da ga mrzimo. Barem mi koji smo srecni i ne patimo od tudjeg uspesa, a ovim drugima pomoci nema.

tefter dr. Fuentesa

pre 10 godina

Kad je zagustilo oko Fuentesa on se branio tvrdnjom da nema veze sa dopingom, da je bio samo ljekar sportistima.
Kad su ga bas pritisli one je okrenuo plocu pa je rekao da je spreman da otkrije sva imena kojima je pomagao, ne samo bicikliste vec i ostale spanske vrhunske sportiste.
Na to je sud reagovao tako sto je donio odluku o unistavanju dokaznog materijala a Fuentesa poslao samo jednu godinu u zatvor i samo cetiri godine zabrane ljekarske aktivnosti!
Dovoljno je bilo sto je Fuentes rekao- Ako progovrim moracete vratiti tituliu svjetskog prvaka u fudbalu- i to je bilo to. Kasnije je to negirao, nakon sto je dobio malu kaznu. U sustini Sarapova bi zbog ovih pilula mogla dobiti isti karantin kao ovaj cuveni spanski kralj dopinga.

vimal malik

pre 10 godina

@jovan, 10. mart 2016 13:03

Svima je jasno da sam objasnio šta je doping sa plazmom obogacenom eritrocitima koji se radi zbog mnogo bolje OKSIGENACIJE KRVI u cilju veće ishranjenosti srca i mišića i time VIŠE NEGO OČIGLEDNOG POBOLJŠANJA FIZIČKIH SPOSOBNOSTI ORGANIZMA U KRATKOM ROKU. To je ono što je Nadal radio, bez obzira kako se taj metod zvao. A to što ti i Nadal pokušavate da muljate maglu i skrećete temu, objašnjavajući šta je tretman kojim se ubrzava lečenje povreda kolena, e to je lupetanje. Nadalovi do skora nestvarni rezultati na, za fizičke napore, najtežoj podlozi, su apsolutno verujem posledica njegovog krvnog dopinga koji mu je tolerisan.

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

logika

pre 10 godina

Cekajte ljudi, sta bi vi pricali da je Nadal taj koji pobedjuje na gotovo svim turnirima kao sad Djokovic? Polako, ne moze da je Nadal sumnjiv a da Novak cepa slaninicu i pobedjuje. Spanac je vrhunski teniser. I meni licno ne moze biti sumnjiv Nadal, a da mi Nole nije sumnjiv. To je naivno zaista. Ne igra se tenis samo u Srbiji.

anica

pre 10 godina

Kada vec toliko napadate Rafu, zasto onda ne razmislite sta radi Federer sa oporavljenom nogom, dao sebi oduska do MC, a cuga tekilu i ide po gala vecerima, i skace na treningu? Krece se ko deckic od 20 godina, zbog stila tenisa jel? Moguce. Ne kazem da nije.
Nole je izbacio gluten, imao je problema sa disanjem i nosem, resio se toga i on nema cega da se stidi, samo je izgradio sebe...mukotrpnim radom. Ko sam ja da okrivim nekoga da se dopinguje, sve su to vrhunski sportisti, ali je ruzno subjektivno davadi epitete na osnovu licnog afiniteta i optuzivati. Ne sumnjam da je zbunobrst imao povredu, ali ovo mu je odlicno da odmori do MC, svi oni taktiziraju, ali ce na njihovu zalost neko sa rodnog podrucja da ih oduva.

Dr Cheat

pre 10 godina

Ako se svi dopinguju onda je tu sve fer i posteno.
(33, 10. mart 2016 11:45)

E, bas tako. Kao i biciklisti. Zato treba Armstrongu lepo vratiti sve medalje i trofeje sa svih osvojenih Tour de France-a.
Svi se dopingovali a on je uvek pobedjivao, znaci... najbolji je od svih u istoj kategoriji.

Milosav

pre 10 godina

Zelim da mu verujem posto mi je veoma drag kao igrac a i kao covek. Medjutim u poslednje dve godine on vise nije onaj isti teniser, ni po igri ni po izgledu. Nesto tu nije kako treba.

Daa

pre 10 godina

Godinama unazad pratim strane portale Spanske, Americke, Italijanske i niko medju ljudima ni ne pominje doping. Znaci samo mi ahahaha... sta reci Srbijo medju sljivama ?

Danilo

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti
(Vuk, 10. mart 2016 10:41)

Da li stvarno ima budala koje ne veruju u silan rad, posvećenost i veliki talenat?!
Da li zaista postoji toliko budala koje stalno imaju neku zaveru u malom džepu?
E zato nam je tako kako nam je-nikako zbog vere u rad.

P.S.Zaista je duboko odvratno optuživati ljude bez i jednog jedinog dokaza.

Evo X bull SR28

pre 10 godina

Danilo, Vuk je stvarno u pravu. Profesionalni sport na ovom nivou je nemoguc bez "hemije". Naravno da su pozrtvovanost, odricanje i rad najbitniji, ali mi je neverovatno da smo toliko naivni. Pa ranije je bilo nezamislivo da mec traje 6 sati i da sutra opusteno mogu da odigraju jos jedan takav mec. U svim sportovima su granice pomerene i to ekstremno. Hoces mi reci da je covek toliko fizicki napredovao ili je napredovala farmacija?

Balkanac

pre 10 godina

Aman ljudi oni svi piju nesto (da ne kazem "dopinguju se"), prosto moraju da unose svasta u sebe, samo sto postoje zabranjene i ove druge koje spadaju u doping. Covek posle 3-4 sata na terenu mora popiti silne vitamine, "tecnosti" da bi se oporavio. Meni samo nije jasno kako VADA do sada nije ustanovila da Meldonium utice toliko stimulativno na organizam, i stavila ga na listu zabranjenih sredstava.

stara fora

pre 10 godina

Nepromisljena izjava Rafaele.
Sad ce tek da te uzmu na zub i protivnici i ovi iz doping kontrola. Uzimao si samo su ti prastali pod uticajem mocnih sponzora i "nadmoci zapadnog coveka" nad ostalima koja treba zapadnoj civilizaciji da bi demonstrirala superiornost u odnosu na ostale.

Svete

pre 10 godina

Nadal je od pojave u vrhunskom tenisu pokazao da je sila! Vec od 2005 drugi na svetu, osvajac GS, narednih godina samo potvrdio klasu. Za njega se zna da je cist i nije imao neke iznenadne faze u kojima je odjednom napredovao. Za razliku od Djokovica koji je odjednom kao izlecio sve alergije, probleme sa disanjem i fizicke mane. Jasno je ko je tu sumnjiv.

CATAPA

pre 10 godina

Dopingom bi trebalo da se smatra nešto što je na duži rok štetno po sportiste, a daje kratkoročne rezultate. Mene više brine zašto su neke supstance nedozvoljene za njih, a dozvoljene za ostatak populacije.
S jedne strane se od profesionalnih sportista očekuje da svoje telo dovode u stanje ekstremnog stresa, a sa druge im se onemogućuju adekvatne, "civilne" mere. To više nisu ni gladijatori, to su gladijatori koji ne smeju da leče rane.
Ko smatra da je pet sati igranja tenisa normalno, nije normalan.

adem

pre 10 godina

meni se vise svidja nadalovo misljenje o sarapavoj nego novakovo. zasto? zato sto kada procitas nadalovo ti vidis da je to veoma lose i ne pada ti na pamet da uradis nesto slicno, a to puno znaci mladim sportistima, da se ne prevare. namerno ili nenamerno, znaci pogresio si, treba da se kaznis. zamisli da se dokaze da je bilo koji sportista koji je pobedio novaka bio tada dopingovan, kako bi se novak osecao, ako se ne dopinguje? a sarapova koristi taj lek 10 godina, znaci svaka teniserka koja je izgubila od sarapove se oseca kao da ju je ona pokrala, iako tada nije lek bio zabaranjen. i samo da dodam, svi oni koriste nesto da bi se brze oporavili, i to je sasvim ok ako se to izricito ne zabrani, sa zabranom nekog leka ili metoda oporavka, treba prestati sa tim bez diskuisje ili trazenja opravdanja.

Kobasica

pre 10 godina

Najbolji su ovi zaludjenici koji laprdaju o Nike. Sarapova je duplo isplativija od Nadala i Novaka zajedno. Sta vise, najplacenija je planetarna sportistkinja skoro deceniju. I naravno lice Nike , i pala je na testu. Cisto reda radi , oduvek mislim da je Nadal u najboljim danima igrao pod "hemijom". A za Djokovica sam ubedjen da se tome prikljucio krajem 2010 . Muski tenis je bar na prvi pogled dosta prljaviji od zenskog I glupo bi bilo da Sarapova jedina ispasta.

savjet

pre 10 godina

@Profesore BG ,zainteresuj se malo što dr Četojevića,koji je za Novaku pripremio novi način "ishrane" ,nema nigdje u javnosti već 5 godina.Šta misliš zbog čega?

KoJePrdnuo

pre 10 godina

Ovo kao da je Rafa u društvu negde, jeo pasulj... Neko "ispustio gasove", a pre nego što je krenulo da zaudara Rafa reče "nisam ja ! "

Jumko

pre 10 godina

Iskren, bez ulagivanja! Kaze da treba da bude kaznjena! A ne kao neki koji se non stop foliraju i daju populisticke izjave... Srecom, to su svi procitali pa ga i ne mirisu bas.

Puškomitraljezac

pre 10 godina

@ A. Davis Kad ti je lepo tu gde jesi,i kad su Srbi takvi,kakvi kažeš da jesu,zašto si uopšte na našim portalima?! Zašto kad vec možeš da prekineš sve veze sa nama ovakvima,to i ne uradiš i uživaš u životu,kad vec možeš?! Mislim da je tvoj i tebi slicnim slucaj,Frojd odavno objasnio!

Mes que en Club

pre 10 godina

Рафа је поштен, одувек је био борац, не могу да верујем да неко каже да се допинговао и то исто за Новака да каже. Обојица су велики шампиони

anica

pre 10 godina

Misljenja sam da nije nikada nista koristio, posle Novaka moj omiljeni teniser, i mnogo bi me razocaralo, ne bih mogla da verujem posle ovakvih izjava da je spreman toliko da laze zarad imena, a da radi suprotno.
Smatram ga za velikog sportistu, realnog bez ijedne mrlje u karijeri i zelim da tako ostane, dobar je, zasto je ovako pao u igri i da li je samo preforsiranost u pitanju, i da ne moze vise, zelim da verujem da je tako.
VAMOS RAFA, nedostajes tenisu!

Perspektiva

pre 10 godina

(cka, 10. mart 2016 09:37)

A sta je trebao,mozda da cuti pri tako vaznom poenu i dozvoli protivniku da mu ukrade poen? Da je situacija bila obrnuta da li bi ti cutao? Pravila su takva i to je cist poen bio za nadala,druga je stvar sto vi sanjate vlazne snove sa novakom. Pa sve sto ne ide u njegovu korist odma nazivate nekim teorijama zavere. Pa 90% novakovih navijaca iz srbije nije znalo sta je tenis do pre 5/6god al sad su najveci znalci.

glas razuma

pre 10 godina

I Juda se prvo uhvatio za ribu kao znak cutanja, tvrdeci da nije izdao Isusa. ...
Nadal sto ti peres ruke pre cesme ako si cist. Neka to kazu nadlezni strucnjaci.
Kada te covek pogleda vise licis na bildera nego na tenisera po gradji. Mozda ti zelis tako da izgledas i to je tvoje pravo, ali da bi odrzao takvu misicnu masu to neide bez suplemenata i jos ponekih dodataka.
Svi drugi teniseri su kao manekeni izdezavaju vise pd tebe. Znojis se nenormalno, tvoj organizam reaguje samo neznam na sta??

re

pre 10 godina

Nadal se lepo distancirao od Marijinih lekova i izjavio da ce biti kaznjena. Bas onako kako se i ocekuje od vrhunskih sportista:

“Čuo sam to nekoliko puta i malo sam umoran od svega toga. Sebe vidim kao ambasadora tenisa i ne bih na taj način narušio imidž uzora za mlade igrače. Verujem u sport i u njegove vrednosti. Sport je primer društvu, primer deci, i kada bih radio nešto što nije u skladu sa time, lagao bih sebe, a ne svoje protivnike“,

To sto istovremeno izjavljuje da je uzimao PRP zbog povreda i da mu je to koristilo, naravno da je bilo fantasticno, ali kasnije i nije bas,(?) to su mu dali doktori koji znaju sta je potrebno za povrede. Dakle covek sve lepo kaze, nista ne krije, iako se zna sta je PRP i u cemu sve pomaze sportisti, ali njemu to doktori daju da se leci, dakle nije to on hteo, to je posao doktora. Rafa, valjda, prvi put javno kaze sta je sve dobijao za lecenje ili "lecenje" i niko mu nista ne moze.

Leo

pre 10 godina

@Gajetano Nadal nije sam izasao i rekao sve ovo, vec je receno nakon pitanja novinara upucenog direktno njemu! Ne uzdizite se mnogo i ne likujte. Ovo sto se desilo Sarapovoj moze bilo kome sutra da se desi, pa i Novaku!

jovan

pre 10 godina

@vimal malik

Nalupao si se za desetku . PRP tretman je procedura kojom se u osteceno tkivo (kolena kod Nadala) ubrizga posebno obradjena plazma obogacena TROMBOCITIMA sto rezultuje delimicnom ili potpunom regeneracijom ostecenih struktura u zglobu (PRP - Platela rich plasma). Za razliku od toga postoji doping sa plazmom obogacenom ERITROCITIMA - pozitivni eritropoetinski test . Prva opcija NIJE doping (bila je sumnjiva u pocetku) i od 2011 WADA NE SMATRA PRP zabranjenom procedurom . Danas je koriste SVI sportisti nakon povrede zglobova (povrede meniskusa , ramenog i lakatnog zgloba) sa manje ili vise uspeha . Dakle mesas BABE i ZABE .

Dobrosav

pre 10 godina

Sve sami strucnjaci za teorije zavera.
Da je NIKE tako mocan kao sto kazete, da zastiti Nadala od skandala (cak se i rimuje), taj isti NIKE bi bio isto tako u mogucnosti da na bilo kakav nacin prosiri vest da se Nole dopinguje a cak i da mu podmetnu uzorak, ili cak ubace nesto u hranu ili pice, nije nemoguce, a?
Ako je tako, zasto to nisu vec odavno uradili?
Posto su te vase teorije zavera samo teorije, na tome ce se i zavrsiti, samo vi (naravno) vec sve znate pa vam i ovaj komentar nece otvoriti oci.
Zato, uzivajte lepo u teorijama i srecno vam bilo!

Toto-ko-tunjo-nastavnik-matematike

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)
Cim se upisete na usatog. Do tada teorije zavere, paranoja, suze, zelena ljubav, pisma...

polako

pre 10 godina

Da je NIKE tako mocan zar ne bi zastitio svoju najvecu zvezdu? Sarapova donosi najveci profit. Pa nije zasticena. Ostavite se teorija, da je uhvacen trceci bi to objavili, jer je on za wadu veliki skalp, kao sto je sad Sarapova. Svi su mete, i Nadal, i Novak i ostali.

frka nadal, a ?

pre 10 godina

Počeo je da se pere i objašnjava, i diskretno provlači kako su isključivo drugi bili zaduženi za brigu o njegovom zdravlju i da ništa nelegalno nije on smislio.

Kobi na slobodi

pre 10 godina

Smešan je. Dopinguje se 100% sigurno. Nije realno da neko pokida RG pa onda ispadne u prva dva kola od nekih XY igrača. Pre svega zato što igrač zadržava pobedničku formu sa prethodnog turnira. Ja ne igram tenis, ali kada bih igrao sigurno ne bih ispao odmah posle neke osvojene titule. Bar ne tako rano kao Nadal. Očekujem njegovu autobiografiju kada završi karijeru. Tu će detaljno objasniti šta je sve koristio. Do tada možemo samo da nagađamo o kojim supstancama se radi. Vi ćete ga braniti kao roda najrođenijeg, a ja ga napadati. Tako možemo sve dok ne objavi kraj karijere koji je, po svemu sudeći, veoma veoma veoma blizu. Živi bili, pa videli!

Sterling Archer

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Ako se ne varam, već jeste. Ili barem donekle. Koliko se sećam, jednom prilikom je rekao da tokom priprema - naročito za važnije turnire - koristi i hiperbaričnu komoru. Što je savršeno legalno i legitimno. Ili bi bilo da je Đoković alpinista koji se polako priprema za uspon, ronilac koji će roniti na većim dubinama ili ozbiljno povređen sportista (povrede kostiju i/ili mišića). Ovako...

Grešiš, ovaj, silno grešiš

pre 10 godina

Zaista je suvise dokaza koji upucuju na to da ipak koristi doping, ali dok god se to zvanicno ne potvrdi verovacu da je cist!

(Kol, 10. mart 2016 10:51)

Dokaza nema. Bar ne onih dostupnih javnosti. Uveren sam da se niko od vrhunskih tenisera ne dopinguje. Mislim, prema važećoj listi nedozvoljenih sredstava. Nadal je koristio obogaćenu plazmu dok nije zabranjena. Verujem da je od tada ne koristi, a i ne smatram je nekim dopingom, možda zbog neznanja. Svako od njih koristi neke stimulanse, u ovom trenutku dozvoljene, ali će možda neki od njih ubuduće biti zabranjeni. Što se Nadala tiče, nemilosrdno je trošio svoje telo, ovo je posledica. Još 2009. sam tvrdio da ne može dugo. Svaki poen protiv svakog protivnika je igrao kao da mu život zavisi od njega. Zato jedan vrhunski teniser nije veliki šampion. Nije umeo ništa da promeni. I pored toga što većinu udaraca tehnički dobro izvodi, previše sd oslanjao na snagu.

Cistac

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gianni Agnelli, 10. mart 2016 09:02)

Ja sam procitao tekst pa onda pocinjem.......

Beobrad

pre 10 godina

Imam proverenu informaciju od dalekog rodjaka sa Majorke da je Nadal trenutno na takozvanoj specijalnoj terapiji i bice sve do pred pocetak RG! Sprema veliki povratak, krv mu menjaju jednom nedeljno!!!

dc

pre 10 godina

Svi profesionalni sportisti(naravno u placenim sportovima)uglavnom koriste nesto kako bi mogli,,pratiti"rivalekoji to koriste.Mozda postoje izuzetci,ali nisam siguran...

KORN

pre 10 godina

Doping se najviše daje konjima da budu tako pijaneti da može što brže da stigne na tom konjickom trku.A najmanje mu daje onom jahacu,on malo vise te dopinge upotrbljavaju jahaci,da može bolje da skace po tri metara u vis od konja.Konj kad skace prepone da on bude malo vise blesaviji,ludji nego onaj jahac,jer ako bude jahac ludji a konj pametniji onda ne cini stvarno.

Milan

pre 10 godina

Kako Nadal sada igra sigurno ne koristi dopinge,ali u prošlosti nije mogao bez toga.Najviše od svi on je koristio nešto nevaljalo dok nije počeo da narušava svoje zdravlje.Sadse pravi poštenjačina.

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
I jos nesto, pametnice: Da li sam ja rekao da je to Novakov poen? Nisam. Mojne mi stavljas u stau neizgovoreno i da podmeces.

F16

pre 10 godina

Ti takozvani teniseri trkaci jednostavno moraju da koriste doping a to su:
Nadal
Djokovic
Murray
Ferrer

Mislim i da Federa povremeno koristi doping za brzi oporavak.

Mislim da Izner, Raonic, onaj visoki hrvat to ne koriste jer nemaju potrebu za tim.

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
Kada citas neciji komentar, fokusiraj se na napisano. Ja sam pomenuo sudiju. Misli malo o tome!!!
U vezi polucije, rado bih ti odgovorio ko ti sanja vlazne snove, ali ne bi mi objavili komentar - zato burazeru upotrebi seksualnu imaginaciju.
Pozdrav za tebe

Darko

pre 10 godina

@ medical

Na Wikipedia-i piše da je lokalni PRP ukinut sa zabranjene liste: https://en.wikipedia.org/wiki/Platelet-rich_plasma#Implications_for_doping

Gianni Agnelli

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos

Jumko

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!

stefan

pre 10 godina

Doktor Fuentes je bio nacionalni doktor Spanskih sportista...svi znamo da je otkriveno da je Kontador bio dopingovan upravo mu je taj dr.davao doping i suspendovan je dozivotno iz sporta..u isto vreme,Nadal se kao povredjuje i ne igra 7 meseci..pa nismo mi veverice..naravni da si i ti bio dopingovan ali si se skidao sa dopinga,da telo izbaci te supstance..zasto sad nemas snage posle dva seta,kosa je oocela da ti opada..

Sima

pre 10 godina

Kad je Nadal nezaustavljiv onda je to zato sto se dopinguje. A kad je Novak nezaustavljiv onda je to zato sto ne jede bakin kolac i gomboce...

Jumko

pre 10 godina

"Rafa kaže da postoji nacionalni doktor koji vrši proveru za sve španske igrače. Već godinama je tako i nikada ne bih uzeo bilo šta bez njegovog znanja.“

Bas tako, dr Fuentes.

Svete

pre 10 godina

Nadal je od pojave u vrhunskom tenisu pokazao da je sila! Vec od 2005 drugi na svetu, osvajac GS, narednih godina samo potvrdio klasu. Za njega se zna da je cist i nije imao neke iznenadne faze u kojima je odjednom napredovao. Za razliku od Djokovica koji je odjednom kao izlecio sve alergije, probleme sa disanjem i fizicke mane. Jasno je ko je tu sumnjiv.

SUMO

pre 10 godina

Sto ga pljujete????? Covek je veliki sportista! Svi uzimaju nesto i koriste. I Sarapova je koristila supstancu koja je bila dozvoljena do ove godine. I to je doping, a sada u zvanicno. Mislite da Novak nije nikad nista radio, samo sto ga mi volimo?

A.Davis

pre 10 godina

Bitno da Srbi znaju. Zbog toga ste tu gde jeste, naravno i ja sam Srbin ali na svu srecu sam otisao. Tek sad vidim sa kakvim ljudima sam ziveo, Nadal je veliki sportista i veliki Noletov prijatelj i nema razloga da ga mrzimo. Barem mi koji smo srecni i ne patimo od tudjeg uspesa, a ovim drugima pomoci nema.

F16

pre 10 godina

Ti takozvani teniseri trkaci jednostavno moraju da koriste doping a to su:
Nadal
Djokovic
Murray
Ferrer

Mislim i da Federa povremeno koristi doping za brzi oporavak.

Mislim da Izner, Raonic, onaj visoki hrvat to ne koriste jer nemaju potrebu za tim.

Daa

pre 10 godina

Godinama unazad pratim strane portale Spanske, Americke, Italijanske i niko medju ljudima ni ne pominje doping. Znaci samo mi ahahaha... sta reci Srbijo medju sljivama ?

Jumko

pre 10 godina

Iskren, bez ulagivanja! Kaze da treba da bude kaznjena! A ne kao neki koji se non stop foliraju i daju populisticke izjave... Srecom, to su svi procitali pa ga i ne mirisu bas.

Z

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.

Profesor BG

pre 10 godina

U skladu sa pretpostavkom nevinosti, neosnovano je unapred osuđivati Nadala da uzima ili da je uzimao doping. Međutim, cinjenica da njegov raniji izgled tela, nacin igre, ponasanje...u odnosu na sadasnje stanje, daje sumnju da je deo te price. Ako se uz sve to nabroje i sponzori koji stoje iza njega i da potice iz drzave koja pripada "zapadnom svetu", realno je ocekivati da ce u jednom trenutku, ali tek kada izgubi svoju marketinsku ulogu i ekonomski interes onih koji i dalje dobro zive od njega i on biti pusten "niz vodu".

vazi

pre 10 godina

Pa ako Rafa uzima doping onda je Novak na jos gorim stvarima od njega!! Kao navijac Djokovica smatram da Nadal ne uzima nista nedozvoljeno jer je klasican radnik koji je masina od kad se pojavio u tenisu, ali mu je telo oslabilo i istrosilo se tokom godina. Ljudi pa Novak se nije ni prehladio od 2011e a kamoli nesto ozbiljnije, a niko ga ne spominje u tom kontekstu, iako je do 2011e padao od vrucine i predavao meceve zbog raznih stvari i problema. Rafa je zver oduvek a Nole od 2011e i bezglutenske dijete!!? Volim Novaka ali postujem Nadala i nije fer optuzivati ga za doping, jer postoje agumenti i protiv Novaka.. Ne verujem da je ijedan uzimao ista, ali ko zna, mozda postoje sivi medikamenti tj. sredstva na samoj granici dozvoljenog i zabranjenog koja bi mogla biti na crnoj listi vec od narednih sezona, kao meldonijum..

Kobasica

pre 10 godina

Najbolji su ovi zaludjenici koji laprdaju o Nike. Sarapova je duplo isplativija od Nadala i Novaka zajedno. Sta vise, najplacenija je planetarna sportistkinja skoro deceniju. I naravno lice Nike , i pala je na testu. Cisto reda radi , oduvek mislim da je Nadal u najboljim danima igrao pod "hemijom". A za Djokovica sam ubedjen da se tome prikljucio krajem 2010 . Muski tenis je bar na prvi pogled dosta prljaviji od zenskog I glupo bi bilo da Sarapova jedina ispasta.

stara fora

pre 10 godina

Nepromisljena izjava Rafaele.
Sad ce tek da te uzmu na zub i protivnici i ovi iz doping kontrola. Uzimao si samo su ti prastali pod uticajem mocnih sponzora i "nadmoci zapadnog coveka" nad ostalima koja treba zapadnoj civilizaciji da bi demonstrirala superiornost u odnosu na ostale.

cka

pre 10 godina

@ Veliki sportista i jos veci covjek.

Sto obozavam ove idiotske komentare ljudina i ostale nebuloze!!! A ti si pajtos sa njim pa znas sve o njemu, jeste zajedno svingovali mozda???!!!
"Sudija, sudija, Novak je dotakao mrezu, to je poen za mene!!!" A Paskval ne zna sta mu je posao i gde da gleda, pa ovaj mora da sugerise, je l' to taj tvoj veliki sportista i covek, ljudina, gromada???!!!
Naravno, cekamo da bude stari i da ga ovaj nas ponovo dere.

savjet

pre 10 godina

@Profesore BG ,zainteresuj se malo što dr Četojevića,koji je za Novaku pripremio novi način "ishrane" ,nema nigdje u javnosti već 5 godina.Šta misliš zbog čega?

Ranzo Opservant

pre 10 godina

Mene je stvarno sramota da čitam prozivke ovde ... pa kao da je nama Srbima izvor informacija Aleks Džons ili "Treće oko". Ovaj momak je toliko skroman vrhunski sportista, kad pogledam izraze lica i prizemnost čoveka koji je živa legenda i jedan od najboljih u istoriji, znajući šta je sve uradio za sport, a i na humanitarnom planu, jednostavno ne vidim ni najmanje prostora za ličnost pritajenog varalice koji guta tablete da bi pobedio po svaku cenu. Jednostavno, dečko je igrao sa 110% mogućnosti godinama, a njegovih 110% je 200%, recimo, jednog Berdiha, i to se prevremeno odrazilo na njegovo fizičko zdravlje. Treba poštovati protivnika, na kraju. I nije korektno pljuvati po Nadalu, šta onda treba Španci i Švajcarci da kažu za Noleta koji je prestigao i njega i Federera u međusobnim duelima? Ja lično želim da se Nadal vrati i želim da osećam onu tenziju i strah pre Noletovih duela sa njim, da ponovo vilenim i jedem nokte tokom svih poena i da sa zadovoljstvom čuvam snimke njihovih duela.

Perspektiva

pre 10 godina

(cka, 10. mart 2016 09:37)

A sta je trebao,mozda da cuti pri tako vaznom poenu i dozvoli protivniku da mu ukrade poen? Da je situacija bila obrnuta da li bi ti cutao? Pravila su takva i to je cist poen bio za nadala,druga je stvar sto vi sanjate vlazne snove sa novakom. Pa sve sto ne ide u njegovu korist odma nazivate nekim teorijama zavere. Pa 90% novakovih navijaca iz srbije nije znalo sta je tenis do pre 5/6god al sad su najveci znalci.

Beobrad

pre 10 godina

Imam proverenu informaciju od dalekog rodjaka sa Majorke da je Nadal trenutno na takozvanoj specijalnoj terapiji i bice sve do pred pocetak RG! Sprema veliki povratak, krv mu menjaju jednom nedeljno!!!

Gajetano

pre 10 godina

Nadal se iz nekog razloga i nicim izazvan osetio prozvan da komentarise i da se pravda.

Ima nas narod onu izreku: "Ko o cemu, kurva o postenju, vojnik o skracenju..."

Pozdrav,

Vuk

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti

Gaja

pre 10 godina

Aki.....Vidi se koliko pratis tenis...Ne prozivaju ga samo Srbi, Francuzi su ga urnisali po tom pitnju jos davnih dana.Cak su neki ugledni casopisi provlacili to kao opciju a o karikaturama o Rafinom dopingu ne treba trositi reci...Malo se potrudi i pogledaj na Netu mozda i otvoris oci.

Mes que en Club

pre 10 godina

Рафа је поштен, одувек је био борац, не могу да верујем да неко каже да се допинговао и то исто за Новака да каже. Обојица су велики шампиони

medical

pre 10 godina

"Prvi put je bilo fantastično" reče Nadal za terapiju obogaćenom krvnom plazmom PRP, "drugi put je bilo loše, nisam igrao tenis sedam meseci" - ovo poslednje je MASNA LAŽ. Svaki put mu je bilo "fantastično" dok ta procedura nije definisana kao doping i kada je i Nadal morao da prestane sa njom (što je radio verovatno i pred svako finale RG i dobijao nadljudsku snagu, uglavnom pauzirao sa tim u periodu Vimbldona osim kada je dolazio do finala i osvajao ga, pa opet radio od USopena). Uvođenjem 2014. tzv. biološkog pasoša tenisera, zabranjen je PRP, što se poklapa sa početkom pada forme Nadala. Pogodite zašto. Francuzi su ovo odavno provalili i napali ne samo Nadala nego i španske reprezentativne košarkaše i fudbalere jer su svi počeli sa nenormalnim uspesima. Uporedite uspešnost u samo Nadalove sezone 2013. i 2015., razlika je toliko drastična kao da nije u pitanju isti čovek a prošlo je samo 2 godine. Naravno, kad tad će se naći neko da sabere 2 i 2, i složi sve kockice i na kraju da to javno kaže.

Danilo

pre 10 godina

Da li stvarno ima budala koji misle da bilo ko u vrhu bilo kog sporta nije na teskim hemikalijama?
Pa nije ni cudo sto su nam Vucic, Pajtic, Dacic, Velja i ostali na vlasti
(Vuk, 10. mart 2016 10:41)

Da li stvarno ima budala koje ne veruju u silan rad, posvećenost i veliki talenat?!
Da li zaista postoji toliko budala koje stalno imaju neku zaveru u malom džepu?
E zato nam je tako kako nam je-nikako zbog vere u rad.

P.S.Zaista je duboko odvratno optuživati ljude bez i jednog jedinog dokaza.

Cane

pre 10 godina

Optuzuje Masu i ulizava se svojim sponzorima. Rafo nije fer. Sa Masom smo gledali lep tenis , a sada cemo gledati pola musko pola zensko.

Sterling Archer

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Ako se ne varam, već jeste. Ili barem donekle. Koliko se sećam, jednom prilikom je rekao da tokom priprema - naročito za važnije turnire - koristi i hiperbaričnu komoru. Što je savršeno legalno i legitimno. Ili bi bilo da je Đoković alpinista koji se polako priprema za uspon, ronilac koji će roniti na većim dubinama ili ozbiljno povređen sportista (povrede kostiju i/ili mišića). Ovako...

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

Španski advokat

pre 10 godina

Evo, čovek priznao da se nikad nije dopingovao. samo Srbi znaju da jeste.
(Aki, 10. mart 2016 09:04)

Ne, nego će da kaže da se dopinguje. Recimo kad bi neki osuđenik za nešto rekao da je nevin, to bi značilo da je nevin 100% jer je rekao da je nevin... izem ti logiku...

logika

pre 10 godina

Cekajte ljudi, sta bi vi pricali da je Nadal taj koji pobedjuje na gotovo svim turnirima kao sad Djokovic? Polako, ne moze da je Nadal sumnjiv a da Novak cepa slaninicu i pobedjuje. Spanac je vrhunski teniser. I meni licno ne moze biti sumnjiv Nadal, a da mi Nole nije sumnjiv. To je naivno zaista. Ne igra se tenis samo u Srbiji.

petarczv

pre 10 godina

Da zato se raspadas u 30-toj godini...tvoja jedina sreca je ta sto si imao najbolje spanske doktore za doping koji su uvek bili za korak ispred svetske doping kontrole uvek sa novim supstancama kojih nije bilo na listi...

Kobi na slobodi

pre 10 godina

Smešan je. Dopinguje se 100% sigurno. Nije realno da neko pokida RG pa onda ispadne u prva dva kola od nekih XY igrača. Pre svega zato što igrač zadržava pobedničku formu sa prethodnog turnira. Ja ne igram tenis, ali kada bih igrao sigurno ne bih ispao odmah posle neke osvojene titule. Bar ne tako rano kao Nadal. Očekujem njegovu autobiografiju kada završi karijeru. Tu će detaljno objasniti šta je sve koristio. Do tada možemo samo da nagađamo o kojim supstancama se radi. Vi ćete ga braniti kao roda najrođenijeg, a ja ga napadati. Tako možemo sve dok ne objavi kraj karijere koji je, po svemu sudeći, veoma veoma veoma blizu. Živi bili, pa videli!

anica

pre 10 godina

Kada vec toliko napadate Rafu, zasto onda ne razmislite sta radi Federer sa oporavljenom nogom, dao sebi oduska do MC, a cuga tekilu i ide po gala vecerima, i skace na treningu? Krece se ko deckic od 20 godina, zbog stila tenisa jel? Moguce. Ne kazem da nije.
Nole je izbacio gluten, imao je problema sa disanjem i nosem, resio se toga i on nema cega da se stidi, samo je izgradio sebe...mukotrpnim radom. Ko sam ja da okrivim nekoga da se dopinguje, sve su to vrhunski sportisti, ali je ruzno subjektivno davadi epitete na osnovu licnog afiniteta i optuzivati. Ne sumnjam da je zbunobrst imao povredu, ali ovo mu je odlicno da odmori do MC, svi oni taktiziraju, ali ce na njihovu zalost neko sa rodnog podrucja da ih oduva.

Šta bre

pre 10 godina

Postanite već jednom da govorite da se Viktor dopingovao. Nikada mu nije nađen nikakav trag bilo koje nedozvoljene supstance. On je kažnjen zbog nedavanja uzorka tog dana nego sutradan. U tom drugom uzorku nije nikad nađeno ništa a za tako kratko vreme ni jedan od ključnih faktora dopinga se ne mogu eliminisati iz organizma (novim metodama se nedeljama nakon uzimanja može detektovati trag većine najčešće korišćenih preparata).

anica

pre 10 godina

Misljenja sam da nije nikada nista koristio, posle Novaka moj omiljeni teniser, i mnogo bi me razocaralo, ne bih mogla da verujem posle ovakvih izjava da je spreman toliko da laze zarad imena, a da radi suprotno.
Smatram ga za velikog sportistu, realnog bez ijedne mrlje u karijeri i zelim da tako ostane, dobar je, zasto je ovako pao u igri i da li je samo preforsiranost u pitanju, i da ne moze vise, zelim da verujem da je tako.
VAMOS RAFA, nedostajes tenisu!

kvisko

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
Danilo, 10. mart 2016 09:32)

Cim cuje da su ti sve ovce na broju priznaje, bices prvi koji ce to znati. Ceka dok mu ne javis.

KoJePrdnuo

pre 10 godina

Ovo kao da je Rafa u društvu negde, jeo pasulj... Neko "ispustio gasove", a pre nego što je krenulo da zaudara Rafa reče "nisam ja ! "

KORN

pre 10 godina

Doping se najviše daje konjima da budu tako pijaneti da može što brže da stigne na tom konjickom trku.A najmanje mu daje onom jahacu,on malo vise te dopinge upotrbljavaju jahaci,da može bolje da skace po tri metara u vis od konja.Konj kad skace prepone da on bude malo vise blesaviji,ludji nego onaj jahac,jer ako bude jahac ludji a konj pametniji onda ne cini stvarno.

Русвај

pre 10 godina

Поента је да је Надал врхунац каријере достигао у неприличном и нелогичном узрасту, практично на преласку из јуниорске у сениорску конкуренцију. А сада када би требало да је и физички и ментално најбољи и најспремнији, као што то Новак јесте (и Федерер био у своје време), Надала нема нигде. Мени то много говори иако мало тога заиста знам. Нећу да грешим душу, али...

Toto-ko-tunjo-nastavnik-matematike

pre 10 godina

Kad će Novak konačno da prizna?
(Danilo, 10. mart 2016 09:32)
Cim se upisete na usatog. Do tada teorije zavere, paranoja, suze, zelena ljubav, pisma...

frka nadal, a ?

pre 10 godina

Počeo je da se pere i objašnjava, i diskretno provlači kako su isključivo drugi bili zaduženi za brigu o njegovom zdravlju i da ništa nelegalno nije on smislio.

Leo

pre 10 godina

@Gajetano Nadal nije sam izasao i rekao sve ovo, vec je receno nakon pitanja novinara upucenog direktno njemu! Ne uzdizite se mnogo i ne likujte. Ovo sto se desilo Sarapovoj moze bilo kome sutra da se desi, pa i Novaku!

boki

pre 10 godina

Jumko,da li je to onaj isti doktor kome se sudilo za doping afere i kome je beleznica sa svim imenima dopingovanih spanskih sportista spaljena?

Svete

pre 10 godina

Hahaha, najveci dokaz da strucnjaci ovde pojma nemaju o dopingu, kao i o vecini stvari, je taj sto su im najsumnjiviji za doping sportisti sa velikim misicima! A nisu oni koji sa 22. godine nisu uspevali mec da zavrse po suncu, a sada igraju meceve od 5,6 sati uzastopno!
(Jumko, 10. mart 2016 09:32)

Mnogo je manje sumnjiv onaj koji godinama radi na sebi i u 24. dodje do vrhunskog psiho-fizickog nivoa gde moze igrati duge i naporne meceve od onog koji padne sa grane i sa 19 godina pocne igrati po 5 sati kao dobar dan, cak stavise to mu postane i zastitni znak iscrpljivanje i iznurivanje protivnika i tako iz dana u dan iz turnira u turnir, sa samo 19 godina, tesko mogu da zamislim Bornu Corica ili bilo kog njegovog vrsnjaka kako dobija najbolje igrace na svetu u petocasovnim maratonima !!!
Dakle Nadal je ubedljivo najsumnjiviji od svih a i Federer je sumnjiviji od Djokovica.
Od vrhunskih sportista za koje bih mogao da garantujem da su ispravni dolaze u obzir samo 2 imena, Novak DJokovic zbog zemlje iz koje dolazi i Usain Bolt zbog toga sto godinama ponizava Amerikance u sprintu,njihovom zastitnom znaku, da su ta dvojica makar malo sumnjivi preko noci bi nestali sa scene !

vimal malik

pre 10 godina

Alooo, pa jeste li pročitali tekst. Nadal je sve rekao. A znate li šta je PRP tretman krvnom plazmom, odnosno izmena krvi ubacivanjem u krvotok krvlju obogaćenom kiseonikom. To vam je isto kao da ste bili na 15-dnevnom odmoru na planini. Odlično pomaže pred finale GS. I tek su se pre nekoliko godina setili da je to doping, kad je Nadal već uzeo 14 trofeja.

nada

pre 10 godina

Pricao sam sa jednim fudbalerom...ljudi, nema sanse da oni budu u takvoj formi i da ko strojevi igraju celi turnir ili godinu. Nema sanse! Svi oni uzimaju nesto, sto trenutno nije na listi dopinga, ali u biti jest doping...ili uzimaju nedozvoljeno ali se to ne moze lako oktriti.
Jel vi stvarno verujete da se u engleskom fudbalu moze onoliko da se trci svih 90 minuta, 50 utakmica godisnje?
Zapamtite - svi su na dopingu...SVI

Dobrosav

pre 10 godina

Sve sami strucnjaci za teorije zavera.
Da je NIKE tako mocan kao sto kazete, da zastiti Nadala od skandala (cak se i rimuje), taj isti NIKE bi bio isto tako u mogucnosti da na bilo kakav nacin prosiri vest da se Nole dopinguje a cak i da mu podmetnu uzorak, ili cak ubace nesto u hranu ili pice, nije nemoguce, a?
Ako je tako, zasto to nisu vec odavno uradili?
Posto su te vase teorije zavera samo teorije, na tome ce se i zavrsiti, samo vi (naravno) vec sve znate pa vam i ovaj komentar nece otvoriti oci.
Zato, uzivajte lepo u teorijama i srecno vam bilo!

DJ

pre 10 godina

Ne znam da li Rafa ne zna lepo da kaze na engleskom, ILI nije dobro prevedeno, ali poprilicno je ostro zvucala osuda za Sarapovu. Ne znam da li on, kao covek kakvog znamo je u stanju tako nesto da kaze. Da je Kriva Marija, kriva je. Ali opet, ocekivao sam od Rafe da to malo drugacije kaze.

adem

pre 10 godina

meni se vise svidja nadalovo misljenje o sarapavoj nego novakovo. zasto? zato sto kada procitas nadalovo ti vidis da je to veoma lose i ne pada ti na pamet da uradis nesto slicno, a to puno znaci mladim sportistima, da se ne prevare. namerno ili nenamerno, znaci pogresio si, treba da se kaznis. zamisli da se dokaze da je bilo koji sportista koji je pobedio novaka bio tada dopingovan, kako bi se novak osecao, ako se ne dopinguje? a sarapova koristi taj lek 10 godina, znaci svaka teniserka koja je izgubila od sarapove se oseca kao da ju je ona pokrala, iako tada nije lek bio zabaranjen. i samo da dodam, svi oni koriste nesto da bi se brze oporavili, i to je sasvim ok ako se to izricito ne zabrani, sa zabranom nekog leka ili metoda oporavka, treba prestati sa tim bez diskuisje ili trazenja opravdanja.

re

pre 10 godina

Nadal se lepo distancirao od Marijinih lekova i izjavio da ce biti kaznjena. Bas onako kako se i ocekuje od vrhunskih sportista:

“Čuo sam to nekoliko puta i malo sam umoran od svega toga. Sebe vidim kao ambasadora tenisa i ne bih na taj način narušio imidž uzora za mlade igrače. Verujem u sport i u njegove vrednosti. Sport je primer društvu, primer deci, i kada bih radio nešto što nije u skladu sa time, lagao bih sebe, a ne svoje protivnike“,

To sto istovremeno izjavljuje da je uzimao PRP zbog povreda i da mu je to koristilo, naravno da je bilo fantasticno, ali kasnije i nije bas,(?) to su mu dali doktori koji znaju sta je potrebno za povrede. Dakle covek sve lepo kaze, nista ne krije, iako se zna sta je PRP i u cemu sve pomaze sportisti, ali njemu to doktori daju da se leci, dakle nije to on hteo, to je posao doktora. Rafa, valjda, prvi put javno kaze sta je sve dobijao za lecenje ili "lecenje" i niko mu nista ne moze.

vimal malik

pre 10 godina

@jovan, 10. mart 2016 13:03

Svima je jasno da sam objasnio šta je doping sa plazmom obogacenom eritrocitima koji se radi zbog mnogo bolje OKSIGENACIJE KRVI u cilju veće ishranjenosti srca i mišića i time VIŠE NEGO OČIGLEDNOG POBOLJŠANJA FIZIČKIH SPOSOBNOSTI ORGANIZMA U KRATKOM ROKU. To je ono što je Nadal radio, bez obzira kako se taj metod zvao. A to što ti i Nadal pokušavate da muljate maglu i skrećete temu, objašnjavajući šta je tretman kojim se ubrzava lečenje povreda kolena, e to je lupetanje. Nadalovi do skora nestvarni rezultati na, za fizičke napore, najtežoj podlozi, su apsolutno verujem posledica njegovog krvnog dopinga koji mu je tolerisan.

glas razuma

pre 10 godina

I Juda se prvo uhvatio za ribu kao znak cutanja, tvrdeci da nije izdao Isusa. ...
Nadal sto ti peres ruke pre cesme ako si cist. Neka to kazu nadlezni strucnjaci.
Kada te covek pogleda vise licis na bildera nego na tenisera po gradji. Mozda ti zelis tako da izgledas i to je tvoje pravo, ali da bi odrzao takvu misicnu masu to neide bez suplemenata i jos ponekih dodataka.
Svi drugi teniseri su kao manekeni izdezavaju vise pd tebe. Znojis se nenormalno, tvoj organizam reaguje samo neznam na sta??

Milosav

pre 10 godina

Zelim da mu verujem posto mi je veoma drag kao igrac a i kao covek. Medjutim u poslednje dve godine on vise nije onaj isti teniser, ni po igri ni po izgledu. Nesto tu nije kako treba.

CATAPA

pre 10 godina

Dopingom bi trebalo da se smatra nešto što je na duži rok štetno po sportiste, a daje kratkoročne rezultate. Mene više brine zašto su neke supstance nedozvoljene za njih, a dozvoljene za ostatak populacije.
S jedne strane se od profesionalnih sportista očekuje da svoje telo dovode u stanje ekstremnog stresa, a sa druge im se onemogućuju adekvatne, "civilne" mere. To više nisu ni gladijatori, to su gladijatori koji ne smeju da leče rane.
Ko smatra da je pet sati igranja tenisa normalno, nije normalan.

Demokratski rob

pre 10 godina

Sada je sigurno čist...tako i igra, u vrhunskom sportu, pa i tenisu bez hemije nema ekstremnog uspeha. A kako je igrao do pre dve godine!

Evo X bull SR28

pre 10 godina

Danilo, Vuk je stvarno u pravu. Profesionalni sport na ovom nivou je nemoguc bez "hemije". Naravno da su pozrtvovanost, odricanje i rad najbitniji, ali mi je neverovatno da smo toliko naivni. Pa ranije je bilo nezamislivo da mec traje 6 sati i da sutra opusteno mogu da odigraju jos jedan takav mec. U svim sportovima su granice pomerene i to ekstremno. Hoces mi reci da je covek toliko fizicki napredovao ili je napredovala farmacija?

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
I jos nesto, pametnice: Da li sam ja rekao da je to Novakov poen? Nisam. Mojne mi stavljas u stau neizgovoreno i da podmeces.

Muzzy Izzet

pre 10 godina

Vidim da mnogi 100% znaju da je dopingovan, isto tako mnogi garantuju da je potpuno čist.Nema potrebe da ga bilo ko brani, a isto tako ni napada.Činjenica jeste da neke stvari u vezi njega izgledaju sumnjivo, ali dok se, eventualno, ne dokaže nešto, ne preostaje ništa drugo nego da mu vjerujemo.A naravno da će on reći ovo što je rekao, pa ne očekuje neko valjda da kaže, da dopingujem se.

simke

pre 10 godina

Svi govorite da se nadal dopinguje, a zamislite da spanci krenu da pricaju kako se nole dopinguje vi bi krenula da im psujete sve po spisku. Ne razum zasto mislite da se nadal dopinguje, zato sto ima musice? Pa ovakvo telo bi svako mogao da ima prirodnim putem i da ide u teretanu e sad sto neki ovde nisu digli nesto teze od kasike to je druga stvar.
(Z, 10. mart 2016 09:52)

Nijedan nas mediji nije pisao o Nadalovom dopingu, to samo mi izmedju sebe polemisemo, sto ne znaci da ni spanci za noleta ne pricaju slicno

tefter dr. Fuentesa

pre 10 godina

Kad je zagustilo oko Fuentesa on se branio tvrdnjom da nema veze sa dopingom, da je bio samo ljekar sportistima.
Kad su ga bas pritisli one je okrenuo plocu pa je rekao da je spreman da otkrije sva imena kojima je pomagao, ne samo bicikliste vec i ostale spanske vrhunske sportiste.
Na to je sud reagovao tako sto je donio odluku o unistavanju dokaznog materijala a Fuentesa poslao samo jednu godinu u zatvor i samo cetiri godine zabrane ljekarske aktivnosti!
Dovoljno je bilo sto je Fuentes rekao- Ako progovrim moracete vratiti tituliu svjetskog prvaka u fudbalu- i to je bilo to. Kasnije je to negirao, nakon sto je dobio malu kaznu. U sustini Sarapova bi zbog ovih pilula mogla dobiti isti karantin kao ovaj cuveni spanski kralj dopinga.

jovan

pre 10 godina

@vimal malik

Nalupao si se za desetku . PRP tretman je procedura kojom se u osteceno tkivo (kolena kod Nadala) ubrizga posebno obradjena plazma obogacena TROMBOCITIMA sto rezultuje delimicnom ili potpunom regeneracijom ostecenih struktura u zglobu (PRP - Platela rich plasma). Za razliku od toga postoji doping sa plazmom obogacenom ERITROCITIMA - pozitivni eritropoetinski test . Prva opcija NIJE doping (bila je sumnjiva u pocetku) i od 2011 WADA NE SMATRA PRP zabranjenom procedurom . Danas je koriste SVI sportisti nakon povrede zglobova (povrede meniskusa , ramenog i lakatnog zgloba) sa manje ili vise uspeha . Dakle mesas BABE i ZABE .

polako

pre 10 godina

Da je NIKE tako mocan zar ne bi zastitio svoju najvecu zvezdu? Sarapova donosi najveci profit. Pa nije zasticena. Ostavite se teorija, da je uhvacen trceci bi to objavili, jer je on za wadu veliki skalp, kao sto je sad Sarapova. Svi su mete, i Nadal, i Novak i ostali.

Milan

pre 10 godina

Kako Nadal sada igra sigurno ne koristi dopinge,ali u prošlosti nije mogao bez toga.Najviše od svi on je koristio nešto nevaljalo dok nije počeo da narušava svoje zdravlje.Sadse pravi poštenjačina.

cka

pre 10 godina

@ perspektiva
Kada citas neciji komentar, fokusiraj se na napisano. Ja sam pomenuo sudiju. Misli malo o tome!!!
U vezi polucije, rado bih ti odgovorio ko ti sanja vlazne snove, ali ne bi mi objavili komentar - zato burazeru upotrebi seksualnu imaginaciju.
Pozdrav za tebe

Cistac

pre 10 godina

Prvo procitajte tekst pa onda pocnite da vrijedjate Rafu. Veliki sportista i jos veci covjek. Tenis nije isti otkad je on oslabio, vratice se jos jaci kao 2013! Vamos
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gianni Agnelli, 10. mart 2016 09:02)

Ja sam procitao tekst pa onda pocinjem.......

Balkanac

pre 10 godina

Aman ljudi oni svi piju nesto (da ne kazem "dopinguju se"), prosto moraju da unose svasta u sebe, samo sto postoje zabranjene i ove druge koje spadaju u doping. Covek posle 3-4 sata na terenu mora popiti silne vitamine, "tecnosti" da bi se oporavio. Meni samo nije jasno kako VADA do sada nije ustanovila da Meldonium utice toliko stimulativno na organizam, i stavila ga na listu zabranjenih sredstava.

Grešiš, ovaj, silno grešiš

pre 10 godina

Zaista je suvise dokaza koji upucuju na to da ipak koristi doping, ali dok god se to zvanicno ne potvrdi verovacu da je cist!

(Kol, 10. mart 2016 10:51)

Dokaza nema. Bar ne onih dostupnih javnosti. Uveren sam da se niko od vrhunskih tenisera ne dopinguje. Mislim, prema važećoj listi nedozvoljenih sredstava. Nadal je koristio obogaćenu plazmu dok nije zabranjena. Verujem da je od tada ne koristi, a i ne smatram je nekim dopingom, možda zbog neznanja. Svako od njih koristi neke stimulanse, u ovom trenutku dozvoljene, ali će možda neki od njih ubuduće biti zabranjeni. Što se Nadala tiče, nemilosrdno je trošio svoje telo, ovo je posledica. Još 2009. sam tvrdio da ne može dugo. Svaki poen protiv svakog protivnika je igrao kao da mu život zavisi od njega. Zato jedan vrhunski teniser nije veliki šampion. Nije umeo ništa da promeni. I pored toga što većinu udaraca tehnički dobro izvodi, previše sd oslanjao na snagu.

Boki

pre 10 godina

Po komentarima ovde se vidi da velika većina vas nije imala kontakta sa profesionalnim sportom. Koristi se sve što je dozvoljeno. Ostalo je na sportisti.

Puškomitraljezac

pre 10 godina

@ A. Davis Kad ti je lepo tu gde jesi,i kad su Srbi takvi,kakvi kažeš da jesu,zašto si uopšte na našim portalima?! Zašto kad vec možeš da prekineš sve veze sa nama ovakvima,to i ne uradiš i uživaš u životu,kad vec možeš?! Mislim da je tvoj i tebi slicnim slucaj,Frojd odavno objasnio!

Dr Cheat

pre 10 godina

Ako se svi dopinguju onda je tu sve fer i posteno.
(33, 10. mart 2016 11:45)

E, bas tako. Kao i biciklisti. Zato treba Armstrongu lepo vratiti sve medalje i trofeje sa svih osvojenih Tour de France-a.
Svi se dopingovali a on je uvek pobedjivao, znaci... najbolji je od svih u istoj kategoriji.

dc

pre 10 godina

Svi profesionalni sportisti(naravno u placenim sportovima)uglavnom koriste nesto kako bi mogli,,pratiti"rivalekoji to koriste.Mozda postoje izuzetci,ali nisam siguran...

Darko

pre 10 godina

@ medical

Na Wikipedia-i piše da je lokalni PRP ukinut sa zabranjene liste: https://en.wikipedia.org/wiki/Platelet-rich_plasma#Implications_for_doping