Fudbal 84

Ponedeljak, 10.08.2015.

08:45

Popović: Borimo se za Živkovića

Predsednik Partizana Zoran Popović rekao je za "Večernje novosti" da će Andrija Živković sigurno ostati u klubu do juna.

Popoviæ: Borimo se za Živkoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

kikiriki

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.
(KARBAMAZEPIN, 10. avgust 2015 09:55)

Mislis na Mesija???

Nemanja

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 10. avgust 2015 10:37)

Čuj vaterpolo hahahahahahahah, ma daj bre nemoj da se blamiras

velja

pre 8 godina

danas je ovaj naslov, sutra ide drugi i prekosutra naslov prodat Zivkovic. tako se spinuje i kreira javno mnjenje. na zalost u Srbiji stvari tako funkcionisu. niko nema svoje misljenje vec na osnovu naslova se kreira misljenje svih. zivkovic je verovatno vec prodat, sada se samo pravi legalizacija toga

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Sve najbolje od srca, delijo! Igrama za reprezentaciju kupio si me za ceo zivot.
Iskuliraj samo malo u derbiju, treba snage za Evropu. ;-)

ssss

pre 8 godina

a vucela trlja ruke. slobin poltron vam sedi u upravi, jel kapirate?
(mikser, 10. avgust 2015 12:27)
Neka sedi i tvoja baba i Keba Kojic kad je stanje u klubu ovako kakvo jeste.

boza pub

pre 8 godina

mislim da se tu partizan malo pita i zile ide u januaru. bilo bi idealno da mogu da ga zadrze, daju mu jak ugovor, Ali nema nista od toga.

Šizoid

pre 8 godina

Ala ste mi vi stručnjaci kad ste potpisali ugovor snjim samo do juna ovaj biser je trebao da ostane u Partizanu jos dve tri sezone a ne da zapali na leto i stopi se sa klupom .Treba ga ubediti da se oduzi Partizanu

Granota

pre 8 godina

"Andrija Živković je biser Partizana. Upravni odbor ga je prepoznao, stao uz njega i počeo da se bori i za njega i za klub. Bio je na meti menadžera koji nisu imali dobru nameru prema Partizanu", rekao je Popović.

Kao prvo, zar njegov ugovor ne pripada Partizanu samo u iznosu od 25%? Ko je, ako nije Partizan, potpisao takav ugovor? Kako se to Upravni Odbor bori za njega?

Kao drugo, zbog čega bi dečko koji može da bira klub i, na račun činjenice da nema obeštećenje, dobije veliku platu i garantovanu minutažu potpisao ponovo ugovor sa Partizanom? To da će grejati klupu, to su gluposti, eno ga Radoja prvotimac u Selti, a biće to i Milinković-Savić u Laciju, Stojiljković u Bragi. Ko je rekao da će da potpiše ugovor sa Real Madridom ili Čelzijem pa da greje klupu?

Kao treće, redovno silom otimate decu po Srbiji kao janičari (taj Andrija je iz niškog naselja Bubanj, isto kao i Stojiljković) tako da vas uopšte ne žalim, želim vam da ne uzmete ni evro od njega.

ban

pre 8 godina

Neverovatno, rok za prijavu igraca za plej-of istice u ponoc, i do sada su trebali da zavrse posao. Nece valjda sa ovim timom na Bate. Ako nikoga ne dovedu onda je ovo velika zajebancija sa klubom. Jer jedva smo Spartak dobili. Boze dragi, pa ogroman novac je u pitanju i dalja budućnost kluba.

munja

pre 8 godina

Dace bog da Zile produzi ugovor i da ostane minimum jos ovu sezonu,em ce doneti kvalitet timu,em ce partizan mnogo vise zaraditi,posto uefa od 2016 ukida vlasnistvo trece strane,tako da fondovi vise nece moci da kupe deo ugovora od igraca,zato ovi jaci menadzeri tipa mendes ulaze u klubove,bukvalno se pitaju za sve sto se tice transfera,mendez u benfici,valensiji,zahavi muti sa muskronom i apolonom,sto se tice zahavija,od sledece godine nece imati nikakve veze sa Zivkovicevim ugovorom,valjda ga nece klub prodati na zimu,po nekim mojim inf vrv ce produziti ugovor i da ce klub imati preko 50%,a dace ostatak imati njegov otac,treba se sto pre resiti ovih menadzera i cilj kluba je da svi igraci iz kluba budu u vlasnistvu iste agencije,99 i 00 generacije su najtalentovanije u poslednjih x godina

Soko

pre 8 godina

Sto se tice sugestija za pomoc potpuno podrzavam ako ce navijaci se organizovat pa prikupit isto toliko novca kako bi klub prezivio.Navijacima pripada klub ali i obaveze za finansiranje.Svi navijaci bi jako dobar klub ali da ne placaju moram da kazem da to dugorocno nigde ne postoji.

David

pre 8 godina

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.
(пре штрумфета него штрумф, 10. avgust 2015 11:42)

Pa ne funkcionise covece! Duzni 40-50 miliona. Eto kako funkcionise, upadaju u sve vece i vece dugove.

mille grobar

pre 8 godina

Zile ako potpise novi ugovor,treba mu dici spomenik za zivota,jer ce time finansijski spasiti i unaprediti Partizan! Pod uslovom da se pare ne pokradu...

Grobarinjo

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.
(obavezno, 10. avgust 2015 11:04)

FKP nema nikakvu obavezu da nadoknađuje endemsku nesposobnost i nerad Danilovića. Duletu svaka čast, on je ostavljen da se bori sam dok ostali sede i ne rade ništa. Tako da govori u svoje ime i tu glupavu ucenu ostavi za sebe. Pravi navijač nikad neće uslovljavati podršku Partizanu bilo čim. Eventualna pomoć fudbalskog kluba samo je stvar njegove dobre volje i ne sme da dolazi kao posledica bilo kakvog pritiska ili obaveze. Klub ima svoje potrebe, zaostala dugovanja i nameru na investira u internat, to su prioriteti.

Korto

pre 8 godina

Ako Žile potpiše novi ugovor onda menadžerska agencija ispada iz igre. Sad za njega stižu ponude od 8 miliona, lako se može desiti da on u ovo vreme sledeće godine vredi 15 miliona. Pametan potez.

Ja

pre 8 godina

Živkoviću, beži odavde koliko te noge nose. (Ja, 10. avgust 2015 08:50)

Frka zbog derbija, a!?
(Tazzz91, 10. avgust 2015 09:17)

Ne, ne lozim se na te grobari-delije gluposti, vec mu dajem savet da igra u normalnim zemljama i nema posla sa mafijom i njenim "menadzerima". Gde ce normalno ostvariti porodicu jednog dana a da ne brine dal ce mu neki tamo krezubi bambalić pričati sta da radi....

пре штрумфета него штрумф

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.

Dortmund162km

pre 8 godina

Danas istece rok za prijavu novih igraca za sledece plejof utakmice po propisima UEFA. Koliko se zaista bore za Partizan mogli bi da pokazu na delu vec do ponoci.

s.s

pre 8 godina

Pomognite KK PARTIZAN time ćete Čovića uzdrmati.Čović planira isto što i sa kosarkom da napravi svoj Zemunelo.FMP ima najbolje uslove za mlade kosaskase,kao Teleoptik za fudbalere.

Petar

pre 8 godina

Pa o cemu pricate kad ste vec rekli pre mesec dana da je prodan i da drzite oko 25%? Znaci da ga prodate za 10milki dobicete 2,5, bruka i sramota. Zakonom zabraniti vlastnistvo trecih lica u fudbalu!!

obavezno

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.

Vitez Lukic Od Lamburginija

pre 8 godina

Prodati ga Teleoptiku za evro pa neka razdele novac od transfera, nakon toga prodati ga nazad Partizanu za 2e i ceo naredni transfer ide samo Partizanu i npr 30 posto Zivkovicu.

maj

pre 8 godina

Ako ima iko u upravi posten i pametan produzice zivkovicu ugovor,ponuditi mu milion za dvogodisnji ugovor,dovesti levog beka i jednog dobrog golmana i mislim da je to ok

Nisam zgodan al sam nezgodan

pre 8 godina

Lupajte minuse koliko hočete ali ja bih iskreno volio vidjeti njega zajedno sa Ožegovićem iz Vojvodine u Dinamu!!Pozdrav!Inače extra igrači!

bojan

pre 8 godina

Sam Andrija ako se proda, al pre toga da se reše ovi lešinari(Zahavi, Falji), moze doneti za god. Ili dve, sigurno 20m ako nastavi ovako, još keš iz le,lš, opa eto Partizanu šanse da postane jedan od stabilnijih klubova ne samo na Balkanu vec i celoj istočnoj Evropi. Veoma mi je žao sto CZ propada, pa kada bi imali tri kluba u grupama, za koju godinu, verovatno bi i imali dva kluba u lš

Miki

pre 8 godina

Pojedini sada pokušavaju da dokažu kako je Steaua raspali klub a pre žreba su se u život kladili da će izbaciti Partizan! Jadan li je vaš život!!! Još ovom klincu koji je budućnost naše reprezentacije i pre svega dobar čovek žele da mu neko slomi noge u Evropi! Tipični primeri navijača čija je najveća zvezda SD Nebojša čović, čovek koji je opljačkao Srbe na Kosovu, a njima puna usta tog Kosova i tih Srba!

bora

pre 8 godina

@veliki štrumfe
Matematika je egzaktna nauka.Ako ti je bužet 11.mil. eura,a zaradiš 20.mil. eura,imaš suficit od 9 mil.eura!!
O dupliranoj ceni igrača da i ne govorimo.
Košarka je (osim NBA) neprofitabilan sport,a KK Partizan od 2001,nikada nije imao zatvoren projektovani budžet!!Nema ga danas ni Crvena zvezda,verovao ti ili ne.Tu jednostavno para nema!
Naša je velika nada, i Duletova stara ideja je da FK.Partizan (Zeka:-)toliko ojača,da KK postane njegova sekcija.Baš kao Real,CSK-a,Barselona...!! Vi nemate ni tu nadu.
Dokle braća na vlasti,dotle i vi klub!!

Vlado

pre 8 godina

Kad je Žile u pitanju sve se svodi na to, šta je prethodna uprava, na čelu sa Đurićem potpisala. Da li istekom ugovora Žile postaje slobodan igrač bez obaveza i prema "Partizan"-u i prema Zahaviju. Ukoliko je tako onda je i njima frka jer mogu ostati bez ičega. Ako uprava želi da se ravnopravno takmiči u Evropi onda Žileta treba zadržati do kraja ugovora pa makar i ništa ne uzeli od njega jer je igrač koji pravi razliku. Ukoliko on ima obavezu prema Zahaviju i nakon isteka ugovora onda je to druga priča i siguran sam da oni neće hteti nikakav dogovor. Jedino što Zahaviju može biti problem je odluka FIFA da se do kraja godine moraju rešiti odnosi klub - fond u delu vlasničkih prava, odnosno da oni moraju izaći iz ugovora do kraja godine. Na osnovu onoga što je do sada rečeno sa Žiletove strane i od strane njegovog oca je ono što stvara problem Zahaviju jer da se on pitao Žile bi odavno bio u nekom evropskom klubu. Stav igrača i njegove porodice je ono što daje kuraž Upravi da daju ovakve izjave. A šta će iz svega izaći videćemo. Moje lično mišljenje a koje se vidim poklapa sa mišljenjem većine je da je Žile neverovatan talenat koji ako ovako nastavi, verovatno će se pričati za destak godina da je jedan od najboljih igrača koja je ova zemlja imala. U odnosu na ostale fudbalere s ovih prostora čini mi se da odvaja porodično vaspitanje i inteligencija koja im nažalost obično nije svojstvena.

Luke Babbitt gravedigger

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu

Zulu

pre 8 godina

@Labud

Nikad ali nikad nisam procitao komentar sa kojim se manje slazem, da ne kazem nesto drugo jer mi nece objaviti komentar.
Sta znaci to "pravi navijac Partizana je protiv svake uprave, to nam je u krvi".
Pa pola navijaca ne dolazi na tribine jer im se smucilo visegodisnje navijanje "uprava napolje", em dosadno i izlizano zvuci, em ja dolazim na stadion da bih navijao za Partizan, a ne protiv uprave.
Jel shvatas ti razliku?!
Drugo, ne razumem tvoju izjavu, jel Partizan ili bilo koji klub na svetu moze da opstane bez neke uprave?! Jel klub treba da vode nepismeni krezavi od droge navijaci?
Ja razumem da se jednom u par godina izrazi nezadovoljstvo radom neke uprave, ali ako neka radi ok, zasto bi kao papagaji ponavljali najdosadnije navijanje koje postoji? Uostalom, povedite sad to protiv ove uprave, kladim se da nece biti prihvaceno na stadionu.
Nikad necu zaboraviti najvecu sramotu Grobara kada su placeni od Miskovica nosili krst za Zecevica jednog od najzasluznijih za opstanak Partizana..ma i da je stavio par miliona u dzep, Partizanu je doneo stotinu puta miliona vise, i ostavio buducnost u vidu Zemunela, ali kad je hteo da izgradi stadion, Miskovic je morao da ga ukloni uz pomoc placenih navijaca jer je hteo lokaciju na Autokomandi za svoj projekat.
Tako da razmisli jos jednom o onome sto si napisao, a ja se iskreno nadam da imas 14 god.

Grobar-España

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Rece covek ciji je KK uzurpator starog imena i grba sa adresom u Zelezniku a FK godinama ne igra Evropu ni u Avgustu, ne prodaje igrace,stvara jedino milionske gubitke a kupuje po desetak fudbalera svake sezone i uz sve to znacajno smanjuje dugove... I posle se mi palimo... A on ponosno veruje u deda mraza i ozbiljno se ljuti ako mu neko kaze da ne postoji.

daddy_cool

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Pa da, raspala Steaua nije ni blizu nivoa kazahstanske Barse. I naravno, mi smo imali toliko srece, dok vas nikako ne ide, a razbijate igrom na terenu. A o karakteru vasem sasvim dovoljno govori cinjenica da vam je Covic predmet obozavanja i Tole je bio sasvim ok u sezoni kad ste uzeli titulu. Ja se evo sav tresem od derbija, gde cete nam kao i svih ovih godina, pokazati ko je najbolji.

DejanNO

pre 8 godina

Koliko god da su neki ljudi bili protiv ove uprave ipak moraju da priznaju da je ova uprava odradila dobar posao i trudi se da napravi još više.
Titula je osvojena, ova sezona je počela odlično, jako smo blizu LŠ ako ništa bar smo obezbedili LE! Mogu čak da kažem da se i bore da zadrže glavne igrače u timu tu najviše mislim na Živkovića plus za sada pojačanja su se pokazala kao odlična investicija!
Treba pružiti podršku ovoj upravi + ako podržavate upravu - ako ne!

dzordz

pre 8 godina

kakve mi igrace imamo..a igraju nam Kolarovi,Tosici i slicni...
Rajkovic
Ivanovic,Maksimovic,Nastasic,Obradovic
Matic,Gudelj,Tadic
Zivkovic,Mitrovic,Markovic

ili fifti fifti

pre 8 godina

Ako Zivkovicu istekne ugovor u Partizanu, onda niko ne dobija nista od sledece prodaje, igrac je slobodan. Onda mu treba ponuditi novi ugovor, solidno placen, i da od sledeceg transfera Partizan ima, recimo, 60% a njegov otac 40%. Sada Partizan ima 25%, Andrijin otac 25%, i ta agencija 50%. Mislim da je to dobro i za Zivkovica, jer bice veca otkupna cena transfera, nego sto bi dobio po ugovoru za godinu dana od buduceg kluba.

danilo

pre 8 godina

Kod pravih uvek govore njihova dela, dok kod prevaranata postoje samo obecanja!

Grupna faza u LS je ozbiljno delo za bilo a stalni san skoro svih.
Ako uspe i akcija sa Andrijom, a nadamo se svi mi, ovo postaje najozbiljnija uprava koja je vidjena na ovi prostorima!
Drugi, za stolom, neka daju garancije za titule, nama je dovoljno da ih osvajamo na terenu...

kimiko

pre 8 godina

Ovaj momak je vanserijski talenat.On je svoje rekao na terenu i pokazao koliko moze i sta moze.
Ako su pare u pitanju tu jos moze da se kalkulise i traze resenja.Ali ovom igracu treba zdrava sredina,profesionalci,jaka liga i jaki klubovi.E sa tim nema kalkulacija i nema zezanja.
Mislim da je za FSS,ovakav kakav jeste,ovo pretezak zadatak.Ne mogu oni da stvari dovedu na taj nivo.Necu da ulazim u razloge,trebalo bi previse teksta,ali je vreme i praksa to potvrdilo.
Kada se u nekoj firmi pojavi extra majstor,ili mu obezbedjujes sve uslove,ili si losa firma.Nema tu kompromisa.Sve ostalo je prazna prica i gubljenje vremena.
Fudbalski saveze Srbije,dolazi vreme pravih testova.Jos Zivkovica je pokucalo na vrata.Nema vise vrdanja i tracenja vremena.

NN

pre 8 godina

ma mnogo si mi ti pametan batice ....Prodate ljudima odredjene procente za nekih milion evra a,sad hocete da ljudima vratite taj milion, igrac vas 100% i super jel tako ? eeeee kad bi oni bili frajeri ... Ljudi ovo rade iz interesa da zarade i sad im dosao kapitalac i sta treba da vam ga vrate za nista ?!?
Hocete da vratite milion a, da uzmete 5 eeeeeeee pazi molim te frajera ...

Antifa

pre 8 godina

Aktuelna uprava je dosla proletos, i pokusava da ispegla gluposti prethodne. Zna li neko sta se desava sa njegovim statusom ako bi potpisao novi ugovor, vazi li jos ono 50% agencija, 50% Partizan i cale?

bora

pre 8 godina

Imaćete nevidjenu podršku da udjete u Ligu Šampiona.Naravno da je prihod tada najmanje 20.000.000 e!!
Ima samo jedna želja,uslov,molba....shvatite kako hoćete.Dajte KK Partizan 1.500.000e (toliko donosi samo jedna pobeda u LŠ!!?),i ostaćete zauvek poštovani od nas!!

munadjer

pre 8 godina

Nije ni priblizno toliko dobar igrac da neko pre isteka ugovora da neke velike pare za njega da bi ga doveo u svoj klub, tako da ce se najverovatnije sacekati do leta da mu ugovor istekne, a onda ce potpisati za neki inostrani klub i za odgovarajucu novcanu nadoknadu od koje ce koristi da ima samo neki menadzeer.

veliki strumf

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Pera

pre 8 godina

Koja je razlika izmedju fk, kk i vk Partizan? Isto sd, a na izvozu najboljih sportista sveta zaradjuju vodje iz komšiluka. Nema F4, završnice LŠ, i svake godine krova evrope u vaterpolu

veerghoen

pre 8 godina

Додатно појачати одбрану, нарочито леви бек (Ломић). Потребан је још један квалитетан задњи везни који ће бити од испомоћ дефанзиви. У Европу не смеш да будеш канта за напуцавање већ да примиш што мање голова.

Johnieee

pre 8 godina

Ostanak Zivkovica je najvece moguce pojacanje koje je klub mogao obezbediti u ovom prelaznom roku. On jeste jos uvek jako mlad igrac, ali je prepun samopouzdanja nakon zlata sa reprezentacijom, pun zelje i motiva da sa Partizanom uradi nesto veliko (sto je za primer svim buduci klincima), a vrlo je zrelo i odgovorno shvatio svoju ulogu u timu i tezinu toga da je igrac oko koga ce sve da se vrti. Izuzetno mudra odluka da ostane makar jos 6 meseci jer je vec nakon ovog dvomeca cena porasla, a i kredibilitet koji stvara oko svoga imena samo raste, pa umesto da je u julu otisao kao velika nada u neki veliki klub i bio poslat na pozajmicu ili na klupu, ovako ce negde otici kao veliki igrac koji ce biti pojacanje za prvih 11. Za Anriju u njegovog oca sve pohvale, ali i za upravu koja je izrazila zelju da ga zadrzi i da se bori za njega. Naravno svesni su oni da to rade zbog cene koja vrtoglavo raste, ali i njihovi prethodnici su bili svesni takvih stvari pa su radili kontra.
Imamo realnu sansu za plasman u grupnu fazu i zaradu od 14 miliona + 4-5 miliona dodatnih bonusa i prihoda. Pojacanja su neophodna da bis e te sanse dodatno uvecale, a gori na levom beku gde je neophodan iskusniji igrac sa jakom defanzivom. Takodje, stoperi su skloni kiksu pa bi valjalo dovesti sigurnu alternativu.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Остани Живковићу, не желиш ваљда да тамо грејеш клупу и добијаш по петнаест минута..годину две ако Партизан буде играо у европским такмичењима биће ти супер, после иди као формиран играч и доћи ће те паре.

KARBAMAZEPIN

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.

Danubewalker

pre 8 godina

Meni samo nije jasno kako se bore.Novca za njegov ugovor nemaju,buducu platu za njega nemaju,ostace do juna 2016. i klub nece dobiti nista za njega.To je ok ako je klub bogat i nije mu potreban taj novac.Mislim da Partizan nije bogat a nece biti cak i da udje u LS.

adriano_galliani

pre 8 godina

Заблуда је да ови клинци из Партизана оду у иностранство и добију милионске уговоре. То су ниже цифре, 500.000-800.000 годишње. У случају Андрије Живковића треба изаћи у сусрет, изједначити понуде. Да је хтео да оде већ би отишао. Пронаћи компромис, мање због нешто већег новца од трансфера, више из разлога што ће самим боравком у Партизану Андрија донети велики новац, само једним уласком у Лигу Шампиона исплатио би и трансфер који се неће догодити због криминалног пословања претходне управе. Још увек је млад, ништа му неће фалити да са 21. годином пређе у неки клуб како би напредовао, то му је таман. Феноменалан играч, верујем да смо сви одушевљени. Лазар Марковић се мени никада није допадао, брз је али ништа не ради конкретно. А Жиле испред себе види само гол, има тај некарактеристичан офанзивни карактер за наше просторе, до сада смо правили само штопере и задње везне. Какав Тошић, Љајић и сви остали.. Само би Јоветић могао да се пореди са њим, али и то је питање. Све ради, дрибла, трчи, асистира и даје голове. Сачекати исход Лиге Шампиона, чак треба попустити ако се Партизан пласира тамо. Ако одведе клуб тамо, донесе те милиона, па треба разумети човека. Тражиће га сви, вероватно се већ увелико распитују. Ја бих га у Милан довео одмах.

bora

pre 8 godina

Imaćete nevidjenu podršku da udjete u Ligu Šampiona.Naravno da je prihod tada najmanje 20.000.000 e!!
Ima samo jedna želja,uslov,molba....shvatite kako hoćete.Dajte KK Partizan 1.500.000e (toliko donosi samo jedna pobeda u LŠ!!?),i ostaćete zauvek poštovani od nas!!

DejanNO

pre 8 godina

Koliko god da su neki ljudi bili protiv ove uprave ipak moraju da priznaju da je ova uprava odradila dobar posao i trudi se da napravi još više.
Titula je osvojena, ova sezona je počela odlično, jako smo blizu LŠ ako ništa bar smo obezbedili LE! Mogu čak da kažem da se i bore da zadrže glavne igrače u timu tu najviše mislim na Živkovića plus za sada pojačanja su se pokazala kao odlična investicija!
Treba pružiti podršku ovoj upravi + ako podržavate upravu - ako ne!

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Остани Живковићу, не желиш ваљда да тамо грејеш клупу и добијаш по петнаест минута..годину две ако Партизан буде играо у европским такмичењима биће ти супер, после иди као формиран играч и доћи ће те паре.

adriano_galliani

pre 8 godina

Заблуда је да ови клинци из Партизана оду у иностранство и добију милионске уговоре. То су ниже цифре, 500.000-800.000 годишње. У случају Андрије Живковића треба изаћи у сусрет, изједначити понуде. Да је хтео да оде већ би отишао. Пронаћи компромис, мање због нешто већег новца од трансфера, више из разлога што ће самим боравком у Партизану Андрија донети велики новац, само једним уласком у Лигу Шампиона исплатио би и трансфер који се неће догодити због криминалног пословања претходне управе. Још увек је млад, ништа му неће фалити да са 21. годином пређе у неки клуб како би напредовао, то му је таман. Феноменалан играч, верујем да смо сви одушевљени. Лазар Марковић се мени никада није допадао, брз је али ништа не ради конкретно. А Жиле испред себе види само гол, има тај некарактеристичан офанзивни карактер за наше просторе, до сада смо правили само штопере и задње везне. Какав Тошић, Љајић и сви остали.. Само би Јоветић могао да се пореди са њим, али и то је питање. Све ради, дрибла, трчи, асистира и даје голове. Сачекати исход Лиге Шампиона, чак треба попустити ако се Партизан пласира тамо. Ако одведе клуб тамо, донесе те милиона, па треба разумети човека. Тражиће га сви, вероватно се већ увелико распитују. Ја бих га у Милан довео одмах.

ili fifti fifti

pre 8 godina

Ako Zivkovicu istekne ugovor u Partizanu, onda niko ne dobija nista od sledece prodaje, igrac je slobodan. Onda mu treba ponuditi novi ugovor, solidno placen, i da od sledeceg transfera Partizan ima, recimo, 60% a njegov otac 40%. Sada Partizan ima 25%, Andrijin otac 25%, i ta agencija 50%. Mislim da je to dobro i za Zivkovica, jer bice veca otkupna cena transfera, nego sto bi dobio po ugovoru za godinu dana od buduceg kluba.

bora

pre 8 godina

@veliki štrumfe
Matematika je egzaktna nauka.Ako ti je bužet 11.mil. eura,a zaradiš 20.mil. eura,imaš suficit od 9 mil.eura!!
O dupliranoj ceni igrača da i ne govorimo.
Košarka je (osim NBA) neprofitabilan sport,a KK Partizan od 2001,nikada nije imao zatvoren projektovani budžet!!Nema ga danas ni Crvena zvezda,verovao ti ili ne.Tu jednostavno para nema!
Naša je velika nada, i Duletova stara ideja je da FK.Partizan (Zeka:-)toliko ojača,da KK postane njegova sekcija.Baš kao Real,CSK-a,Barselona...!! Vi nemate ni tu nadu.
Dokle braća na vlasti,dotle i vi klub!!

danilo

pre 8 godina

Kod pravih uvek govore njihova dela, dok kod prevaranata postoje samo obecanja!

Grupna faza u LS je ozbiljno delo za bilo a stalni san skoro svih.
Ako uspe i akcija sa Andrijom, a nadamo se svi mi, ovo postaje najozbiljnija uprava koja je vidjena na ovi prostorima!
Drugi, za stolom, neka daju garancije za titule, nama je dovoljno da ih osvajamo na terenu...

Miki

pre 8 godina

Pojedini sada pokušavaju da dokažu kako je Steaua raspali klub a pre žreba su se u život kladili da će izbaciti Partizan! Jadan li je vaš život!!! Još ovom klincu koji je budućnost naše reprezentacije i pre svega dobar čovek žele da mu neko slomi noge u Evropi! Tipični primeri navijača čija je najveća zvezda SD Nebojša čović, čovek koji je opljačkao Srbe na Kosovu, a njima puna usta tog Kosova i tih Srba!

Zulu

pre 8 godina

@Labud

Nikad ali nikad nisam procitao komentar sa kojim se manje slazem, da ne kazem nesto drugo jer mi nece objaviti komentar.
Sta znaci to "pravi navijac Partizana je protiv svake uprave, to nam je u krvi".
Pa pola navijaca ne dolazi na tribine jer im se smucilo visegodisnje navijanje "uprava napolje", em dosadno i izlizano zvuci, em ja dolazim na stadion da bih navijao za Partizan, a ne protiv uprave.
Jel shvatas ti razliku?!
Drugo, ne razumem tvoju izjavu, jel Partizan ili bilo koji klub na svetu moze da opstane bez neke uprave?! Jel klub treba da vode nepismeni krezavi od droge navijaci?
Ja razumem da se jednom u par godina izrazi nezadovoljstvo radom neke uprave, ali ako neka radi ok, zasto bi kao papagaji ponavljali najdosadnije navijanje koje postoji? Uostalom, povedite sad to protiv ove uprave, kladim se da nece biti prihvaceno na stadionu.
Nikad necu zaboraviti najvecu sramotu Grobara kada su placeni od Miskovica nosili krst za Zecevica jednog od najzasluznijih za opstanak Partizana..ma i da je stavio par miliona u dzep, Partizanu je doneo stotinu puta miliona vise, i ostavio buducnost u vidu Zemunela, ali kad je hteo da izgradi stadion, Miskovic je morao da ga ukloni uz pomoc placenih navijaca jer je hteo lokaciju na Autokomandi za svoj projekat.
Tako da razmisli jos jednom o onome sto si napisao, a ja se iskreno nadam da imas 14 god.

Vlado

pre 8 godina

Kad je Žile u pitanju sve se svodi na to, šta je prethodna uprava, na čelu sa Đurićem potpisala. Da li istekom ugovora Žile postaje slobodan igrač bez obaveza i prema "Partizan"-u i prema Zahaviju. Ukoliko je tako onda je i njima frka jer mogu ostati bez ičega. Ako uprava želi da se ravnopravno takmiči u Evropi onda Žileta treba zadržati do kraja ugovora pa makar i ništa ne uzeli od njega jer je igrač koji pravi razliku. Ukoliko on ima obavezu prema Zahaviju i nakon isteka ugovora onda je to druga priča i siguran sam da oni neće hteti nikakav dogovor. Jedino što Zahaviju može biti problem je odluka FIFA da se do kraja godine moraju rešiti odnosi klub - fond u delu vlasničkih prava, odnosno da oni moraju izaći iz ugovora do kraja godine. Na osnovu onoga što je do sada rečeno sa Žiletove strane i od strane njegovog oca je ono što stvara problem Zahaviju jer da se on pitao Žile bi odavno bio u nekom evropskom klubu. Stav igrača i njegove porodice je ono što daje kuraž Upravi da daju ovakve izjave. A šta će iz svega izaći videćemo. Moje lično mišljenje a koje se vidim poklapa sa mišljenjem većine je da je Žile neverovatan talenat koji ako ovako nastavi, verovatno će se pričati za destak godina da je jedan od najboljih igrača koja je ova zemlja imala. U odnosu na ostale fudbalere s ovih prostora čini mi se da odvaja porodično vaspitanje i inteligencija koja im nažalost obično nije svojstvena.

David

pre 8 godina

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.
(пре штрумфета него штрумф, 10. avgust 2015 11:42)

Pa ne funkcionise covece! Duzni 40-50 miliona. Eto kako funkcionise, upadaju u sve vece i vece dugove.

Vitez Lukic Od Lamburginija

pre 8 godina

Prodati ga Teleoptiku za evro pa neka razdele novac od transfera, nakon toga prodati ga nazad Partizanu za 2e i ceo naredni transfer ide samo Partizanu i npr 30 posto Zivkovicu.

Grobar-España

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Rece covek ciji je KK uzurpator starog imena i grba sa adresom u Zelezniku a FK godinama ne igra Evropu ni u Avgustu, ne prodaje igrace,stvara jedino milionske gubitke a kupuje po desetak fudbalera svake sezone i uz sve to znacajno smanjuje dugove... I posle se mi palimo... A on ponosno veruje u deda mraza i ozbiljno se ljuti ako mu neko kaze da ne postoji.

mille grobar

pre 8 godina

Zile ako potpise novi ugovor,treba mu dici spomenik za zivota,jer ce time finansijski spasiti i unaprediti Partizan! Pod uslovom da se pare ne pokradu...

veerghoen

pre 8 godina

Додатно појачати одбрану, нарочито леви бек (Ломић). Потребан је још један квалитетан задњи везни који ће бити од испомоћ дефанзиви. У Европу не смеш да будеш канта за напуцавање већ да примиш што мање голова.

daddy_cool

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Pa da, raspala Steaua nije ni blizu nivoa kazahstanske Barse. I naravno, mi smo imali toliko srece, dok vas nikako ne ide, a razbijate igrom na terenu. A o karakteru vasem sasvim dovoljno govori cinjenica da vam je Covic predmet obozavanja i Tole je bio sasvim ok u sezoni kad ste uzeli titulu. Ja se evo sav tresem od derbija, gde cete nam kao i svih ovih godina, pokazati ko je najbolji.

ssss

pre 8 godina

a vucela trlja ruke. slobin poltron vam sedi u upravi, jel kapirate?
(mikser, 10. avgust 2015 12:27)
Neka sedi i tvoja baba i Keba Kojic kad je stanje u klubu ovako kakvo jeste.

kimiko

pre 8 godina

Ovaj momak je vanserijski talenat.On je svoje rekao na terenu i pokazao koliko moze i sta moze.
Ako su pare u pitanju tu jos moze da se kalkulise i traze resenja.Ali ovom igracu treba zdrava sredina,profesionalci,jaka liga i jaki klubovi.E sa tim nema kalkulacija i nema zezanja.
Mislim da je za FSS,ovakav kakav jeste,ovo pretezak zadatak.Ne mogu oni da stvari dovedu na taj nivo.Necu da ulazim u razloge,trebalo bi previse teksta,ali je vreme i praksa to potvrdilo.
Kada se u nekoj firmi pojavi extra majstor,ili mu obezbedjujes sve uslove,ili si losa firma.Nema tu kompromisa.Sve ostalo je prazna prica i gubljenje vremena.
Fudbalski saveze Srbije,dolazi vreme pravih testova.Jos Zivkovica je pokucalo na vrata.Nema vise vrdanja i tracenja vremena.

Johnieee

pre 8 godina

Ostanak Zivkovica je najvece moguce pojacanje koje je klub mogao obezbediti u ovom prelaznom roku. On jeste jos uvek jako mlad igrac, ali je prepun samopouzdanja nakon zlata sa reprezentacijom, pun zelje i motiva da sa Partizanom uradi nesto veliko (sto je za primer svim buduci klincima), a vrlo je zrelo i odgovorno shvatio svoju ulogu u timu i tezinu toga da je igrac oko koga ce sve da se vrti. Izuzetno mudra odluka da ostane makar jos 6 meseci jer je vec nakon ovog dvomeca cena porasla, a i kredibilitet koji stvara oko svoga imena samo raste, pa umesto da je u julu otisao kao velika nada u neki veliki klub i bio poslat na pozajmicu ili na klupu, ovako ce negde otici kao veliki igrac koji ce biti pojacanje za prvih 11. Za Anriju u njegovog oca sve pohvale, ali i za upravu koja je izrazila zelju da ga zadrzi i da se bori za njega. Naravno svesni su oni da to rade zbog cene koja vrtoglavo raste, ali i njihovi prethodnici su bili svesni takvih stvari pa su radili kontra.
Imamo realnu sansu za plasman u grupnu fazu i zaradu od 14 miliona + 4-5 miliona dodatnih bonusa i prihoda. Pojacanja su neophodna da bis e te sanse dodatno uvecale, a gori na levom beku gde je neophodan iskusniji igrac sa jakom defanzivom. Takodje, stoperi su skloni kiksu pa bi valjalo dovesti sigurnu alternativu.

Grobarinjo

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.
(obavezno, 10. avgust 2015 11:04)

FKP nema nikakvu obavezu da nadoknađuje endemsku nesposobnost i nerad Danilovića. Duletu svaka čast, on je ostavljen da se bori sam dok ostali sede i ne rade ništa. Tako da govori u svoje ime i tu glupavu ucenu ostavi za sebe. Pravi navijač nikad neće uslovljavati podršku Partizanu bilo čim. Eventualna pomoć fudbalskog kluba samo je stvar njegove dobre volje i ne sme da dolazi kao posledica bilo kakvog pritiska ili obaveze. Klub ima svoje potrebe, zaostala dugovanja i nameru na investira u internat, to su prioriteti.

obavezno

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.

пре штрумфета него штрумф

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.

Pera

pre 8 godina

Koja je razlika izmedju fk, kk i vk Partizan? Isto sd, a na izvozu najboljih sportista sveta zaradjuju vodje iz komšiluka. Nema F4, završnice LŠ, i svake godine krova evrope u vaterpolu

dzordz

pre 8 godina

kakve mi igrace imamo..a igraju nam Kolarovi,Tosici i slicni...
Rajkovic
Ivanovic,Maksimovic,Nastasic,Obradovic
Matic,Gudelj,Tadic
Zivkovic,Mitrovic,Markovic

s.s

pre 8 godina

Pomognite KK PARTIZAN time ćete Čovića uzdrmati.Čović planira isto što i sa kosarkom da napravi svoj Zemunelo.FMP ima najbolje uslove za mlade kosaskase,kao Teleoptik za fudbalere.

Ja

pre 8 godina

Živkoviću, beži odavde koliko te noge nose. (Ja, 10. avgust 2015 08:50)

Frka zbog derbija, a!?
(Tazzz91, 10. avgust 2015 09:17)

Ne, ne lozim se na te grobari-delije gluposti, vec mu dajem savet da igra u normalnim zemljama i nema posla sa mafijom i njenim "menadzerima". Gde ce normalno ostvariti porodicu jednog dana a da ne brine dal ce mu neki tamo krezubi bambalić pričati sta da radi....

Korto

pre 8 godina

Ako Žile potpiše novi ugovor onda menadžerska agencija ispada iz igre. Sad za njega stižu ponude od 8 miliona, lako se može desiti da on u ovo vreme sledeće godine vredi 15 miliona. Pametan potez.

Antifa

pre 8 godina

Aktuelna uprava je dosla proletos, i pokusava da ispegla gluposti prethodne. Zna li neko sta se desava sa njegovim statusom ako bi potpisao novi ugovor, vazi li jos ono 50% agencija, 50% Partizan i cale?

Petar

pre 8 godina

Pa o cemu pricate kad ste vec rekli pre mesec dana da je prodan i da drzite oko 25%? Znaci da ga prodate za 10milki dobicete 2,5, bruka i sramota. Zakonom zabraniti vlastnistvo trecih lica u fudbalu!!

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Sve najbolje od srca, delijo! Igrama za reprezentaciju kupio si me za ceo zivot.
Iskuliraj samo malo u derbiju, treba snage za Evropu. ;-)

maj

pre 8 godina

Ako ima iko u upravi posten i pametan produzice zivkovicu ugovor,ponuditi mu milion za dvogodisnji ugovor,dovesti levog beka i jednog dobrog golmana i mislim da je to ok

bojan

pre 8 godina

Sam Andrija ako se proda, al pre toga da se reše ovi lešinari(Zahavi, Falji), moze doneti za god. Ili dve, sigurno 20m ako nastavi ovako, još keš iz le,lš, opa eto Partizanu šanse da postane jedan od stabilnijih klubova ne samo na Balkanu vec i celoj istočnoj Evropi. Veoma mi je žao sto CZ propada, pa kada bi imali tri kluba u grupama, za koju godinu, verovatno bi i imali dva kluba u lš

Dortmund162km

pre 8 godina

Danas istece rok za prijavu novih igraca za sledece plejof utakmice po propisima UEFA. Koliko se zaista bore za Partizan mogli bi da pokazu na delu vec do ponoci.

boza pub

pre 8 godina

mislim da se tu partizan malo pita i zile ide u januaru. bilo bi idealno da mogu da ga zadrze, daju mu jak ugovor, Ali nema nista od toga.

munja

pre 8 godina

Dace bog da Zile produzi ugovor i da ostane minimum jos ovu sezonu,em ce doneti kvalitet timu,em ce partizan mnogo vise zaraditi,posto uefa od 2016 ukida vlasnistvo trece strane,tako da fondovi vise nece moci da kupe deo ugovora od igraca,zato ovi jaci menadzeri tipa mendes ulaze u klubove,bukvalno se pitaju za sve sto se tice transfera,mendez u benfici,valensiji,zahavi muti sa muskronom i apolonom,sto se tice zahavija,od sledece godine nece imati nikakve veze sa Zivkovicevim ugovorom,valjda ga nece klub prodati na zimu,po nekim mojim inf vrv ce produziti ugovor i da ce klub imati preko 50%,a dace ostatak imati njegov otac,treba se sto pre resiti ovih menadzera i cilj kluba je da svi igraci iz kluba budu u vlasnistvu iste agencije,99 i 00 generacije su najtalentovanije u poslednjih x godina

ban

pre 8 godina

Neverovatno, rok za prijavu igraca za plej-of istice u ponoc, i do sada su trebali da zavrse posao. Nece valjda sa ovim timom na Bate. Ako nikoga ne dovedu onda je ovo velika zajebancija sa klubom. Jer jedva smo Spartak dobili. Boze dragi, pa ogroman novac je u pitanju i dalja budućnost kluba.

NN

pre 8 godina

ma mnogo si mi ti pametan batice ....Prodate ljudima odredjene procente za nekih milion evra a,sad hocete da ljudima vratite taj milion, igrac vas 100% i super jel tako ? eeeee kad bi oni bili frajeri ... Ljudi ovo rade iz interesa da zarade i sad im dosao kapitalac i sta treba da vam ga vrate za nista ?!?
Hocete da vratite milion a, da uzmete 5 eeeeeeee pazi molim te frajera ...

Luke Babbitt gravedigger

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu

Granota

pre 8 godina

"Andrija Živković je biser Partizana. Upravni odbor ga je prepoznao, stao uz njega i počeo da se bori i za njega i za klub. Bio je na meti menadžera koji nisu imali dobru nameru prema Partizanu", rekao je Popović.

Kao prvo, zar njegov ugovor ne pripada Partizanu samo u iznosu od 25%? Ko je, ako nije Partizan, potpisao takav ugovor? Kako se to Upravni Odbor bori za njega?

Kao drugo, zbog čega bi dečko koji može da bira klub i, na račun činjenice da nema obeštećenje, dobije veliku platu i garantovanu minutažu potpisao ponovo ugovor sa Partizanom? To da će grejati klupu, to su gluposti, eno ga Radoja prvotimac u Selti, a biće to i Milinković-Savić u Laciju, Stojiljković u Bragi. Ko je rekao da će da potpiše ugovor sa Real Madridom ili Čelzijem pa da greje klupu?

Kao treće, redovno silom otimate decu po Srbiji kao janičari (taj Andrija je iz niškog naselja Bubanj, isto kao i Stojiljković) tako da vas uopšte ne žalim, želim vam da ne uzmete ni evro od njega.

veliki strumf

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Soko

pre 8 godina

Sto se tice sugestija za pomoc potpuno podrzavam ako ce navijaci se organizovat pa prikupit isto toliko novca kako bi klub prezivio.Navijacima pripada klub ali i obaveze za finansiranje.Svi navijaci bi jako dobar klub ali da ne placaju moram da kazem da to dugorocno nigde ne postoji.

velja

pre 8 godina

danas je ovaj naslov, sutra ide drugi i prekosutra naslov prodat Zivkovic. tako se spinuje i kreira javno mnjenje. na zalost u Srbiji stvari tako funkcionisu. niko nema svoje misljenje vec na osnovu naslova se kreira misljenje svih. zivkovic je verovatno vec prodat, sada se samo pravi legalizacija toga

kikiriki

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.
(KARBAMAZEPIN, 10. avgust 2015 09:55)

Mislis na Mesija???

Nisam zgodan al sam nezgodan

pre 8 godina

Lupajte minuse koliko hočete ali ja bih iskreno volio vidjeti njega zajedno sa Ožegovićem iz Vojvodine u Dinamu!!Pozdrav!Inače extra igrači!

Šizoid

pre 8 godina

Ala ste mi vi stručnjaci kad ste potpisali ugovor snjim samo do juna ovaj biser je trebao da ostane u Partizanu jos dve tri sezone a ne da zapali na leto i stopi se sa klupom .Treba ga ubediti da se oduzi Partizanu

Danubewalker

pre 8 godina

Meni samo nije jasno kako se bore.Novca za njegov ugovor nemaju,buducu platu za njega nemaju,ostace do juna 2016. i klub nece dobiti nista za njega.To je ok ako je klub bogat i nije mu potreban taj novac.Mislim da Partizan nije bogat a nece biti cak i da udje u LS.

KARBAMAZEPIN

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.

munadjer

pre 8 godina

Nije ni priblizno toliko dobar igrac da neko pre isteka ugovora da neke velike pare za njega da bi ga doveo u svoj klub, tako da ce se najverovatnije sacekati do leta da mu ugovor istekne, a onda ce potpisati za neki inostrani klub i za odgovarajucu novcanu nadoknadu od koje ce koristi da ima samo neki menadzeer.

Nemanja

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 10. avgust 2015 10:37)

Čuj vaterpolo hahahahahahahah, ma daj bre nemoj da se blamiras

KARBAMAZEPIN

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.

veliki strumf

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Danubewalker

pre 8 godina

Meni samo nije jasno kako se bore.Novca za njegov ugovor nemaju,buducu platu za njega nemaju,ostace do juna 2016. i klub nece dobiti nista za njega.To je ok ako je klub bogat i nije mu potreban taj novac.Mislim da Partizan nije bogat a nece biti cak i da udje u LS.

Granota

pre 8 godina

"Andrija Živković je biser Partizana. Upravni odbor ga je prepoznao, stao uz njega i počeo da se bori i za njega i za klub. Bio je na meti menadžera koji nisu imali dobru nameru prema Partizanu", rekao je Popović.

Kao prvo, zar njegov ugovor ne pripada Partizanu samo u iznosu od 25%? Ko je, ako nije Partizan, potpisao takav ugovor? Kako se to Upravni Odbor bori za njega?

Kao drugo, zbog čega bi dečko koji može da bira klub i, na račun činjenice da nema obeštećenje, dobije veliku platu i garantovanu minutažu potpisao ponovo ugovor sa Partizanom? To da će grejati klupu, to su gluposti, eno ga Radoja prvotimac u Selti, a biće to i Milinković-Savić u Laciju, Stojiljković u Bragi. Ko je rekao da će da potpiše ugovor sa Real Madridom ili Čelzijem pa da greje klupu?

Kao treće, redovno silom otimate decu po Srbiji kao janičari (taj Andrija je iz niškog naselja Bubanj, isto kao i Stojiljković) tako da vas uopšte ne žalim, želim vam da ne uzmete ni evro od njega.

munadjer

pre 8 godina

Nije ni priblizno toliko dobar igrac da neko pre isteka ugovora da neke velike pare za njega da bi ga doveo u svoj klub, tako da ce se najverovatnije sacekati do leta da mu ugovor istekne, a onda ce potpisati za neki inostrani klub i za odgovarajucu novcanu nadoknadu od koje ce koristi da ima samo neki menadzeer.

NN

pre 8 godina

ma mnogo si mi ti pametan batice ....Prodate ljudima odredjene procente za nekih milion evra a,sad hocete da ljudima vratite taj milion, igrac vas 100% i super jel tako ? eeeee kad bi oni bili frajeri ... Ljudi ovo rade iz interesa da zarade i sad im dosao kapitalac i sta treba da vam ga vrate za nista ?!?
Hocete da vratite milion a, da uzmete 5 eeeeeeee pazi molim te frajera ...

Nisam zgodan al sam nezgodan

pre 8 godina

Lupajte minuse koliko hočete ali ja bih iskreno volio vidjeti njega zajedno sa Ožegovićem iz Vojvodine u Dinamu!!Pozdrav!Inače extra igrači!

ban

pre 8 godina

Neverovatno, rok za prijavu igraca za plej-of istice u ponoc, i do sada su trebali da zavrse posao. Nece valjda sa ovim timom na Bate. Ako nikoga ne dovedu onda je ovo velika zajebancija sa klubom. Jer jedva smo Spartak dobili. Boze dragi, pa ogroman novac je u pitanju i dalja budućnost kluba.

Šizoid

pre 8 godina

Ala ste mi vi stručnjaci kad ste potpisali ugovor snjim samo do juna ovaj biser je trebao da ostane u Partizanu jos dve tri sezone a ne da zapali na leto i stopi se sa klupom .Treba ga ubediti da se oduzi Partizanu

DejanNO

pre 8 godina

Koliko god da su neki ljudi bili protiv ove uprave ipak moraju da priznaju da je ova uprava odradila dobar posao i trudi se da napravi još više.
Titula je osvojena, ova sezona je počela odlično, jako smo blizu LŠ ako ništa bar smo obezbedili LE! Mogu čak da kažem da se i bore da zadrže glavne igrače u timu tu najviše mislim na Živkovića plus za sada pojačanja su se pokazala kao odlična investicija!
Treba pružiti podršku ovoj upravi + ako podržavate upravu - ako ne!

bora

pre 8 godina

Imaćete nevidjenu podršku da udjete u Ligu Šampiona.Naravno da je prihod tada najmanje 20.000.000 e!!
Ima samo jedna želja,uslov,molba....shvatite kako hoćete.Dajte KK Partizan 1.500.000e (toliko donosi samo jedna pobeda u LŠ!!?),i ostaćete zauvek poštovani od nas!!

Luke Babbitt gravedigger

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu

Ja

pre 8 godina

Živkoviću, beži odavde koliko te noge nose. (Ja, 10. avgust 2015 08:50)

Frka zbog derbija, a!?
(Tazzz91, 10. avgust 2015 09:17)

Ne, ne lozim se na te grobari-delije gluposti, vec mu dajem savet da igra u normalnim zemljama i nema posla sa mafijom i njenim "menadzerima". Gde ce normalno ostvariti porodicu jednog dana a da ne brine dal ce mu neki tamo krezubi bambalić pričati sta da radi....

Grobarinjo

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.
(obavezno, 10. avgust 2015 11:04)

FKP nema nikakvu obavezu da nadoknađuje endemsku nesposobnost i nerad Danilovića. Duletu svaka čast, on je ostavljen da se bori sam dok ostali sede i ne rade ništa. Tako da govori u svoje ime i tu glupavu ucenu ostavi za sebe. Pravi navijač nikad neće uslovljavati podršku Partizanu bilo čim. Eventualna pomoć fudbalskog kluba samo je stvar njegove dobre volje i ne sme da dolazi kao posledica bilo kakvog pritiska ili obaveze. Klub ima svoje potrebe, zaostala dugovanja i nameru na investira u internat, to su prioriteti.

dzordz

pre 8 godina

kakve mi igrace imamo..a igraju nam Kolarovi,Tosici i slicni...
Rajkovic
Ivanovic,Maksimovic,Nastasic,Obradovic
Matic,Gudelj,Tadic
Zivkovic,Mitrovic,Markovic

obavezno

pre 8 godina

Ako se plasirate u Ligu sampiona OBAVEZNO u KK Partizan 1 million evra poslati. Ako ne daj Boze ne, onda 500.000 evra! Morate da im pomognete jer su kosarkasi ime Partizana 10-15 godina dostojanstveno predstavljali i bili ponos svakog Partizanovca. Sad kao sto i sami vidite hoce da ih uniste.Znam da ni tu u FK nije lako ali morate pomoci (hvala za ono do sada) jer u suprotnom nemate moju i mnogih drugih Partizanovaca podrsku. Molim Vas i oglasite se po ovom pitanju, obecajte pomoc i ja odmah kupujem 20 godisnjih karata za FK, a naravno kupicu i za KK, kao sto vec godinama radim.

bora

pre 8 godina

@veliki štrumfe
Matematika je egzaktna nauka.Ako ti je bužet 11.mil. eura,a zaradiš 20.mil. eura,imaš suficit od 9 mil.eura!!
O dupliranoj ceni igrača da i ne govorimo.
Košarka je (osim NBA) neprofitabilan sport,a KK Partizan od 2001,nikada nije imao zatvoren projektovani budžet!!Nema ga danas ni Crvena zvezda,verovao ti ili ne.Tu jednostavno para nema!
Naša je velika nada, i Duletova stara ideja je da FK.Partizan (Zeka:-)toliko ojača,da KK postane njegova sekcija.Baš kao Real,CSK-a,Barselona...!! Vi nemate ni tu nadu.
Dokle braća na vlasti,dotle i vi klub!!

Nemanja

pre 8 godina

Ako neko hoće za 20 miliona eura,može odmah da ga vodi.Za te pare dovesti tri igrača,pomoći KK Partizan sa 5 miliona eura i VK Partizan sa 500 000 i porazbijati svu konkurenciju u Srbiji u ta tri sporta i u Evropi ostaviti što bolji utisak u fudbalu i vaterpolu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 10. avgust 2015 10:37)

Čuj vaterpolo hahahahahahahah, ma daj bre nemoj da se blamiras

adriano_galliani

pre 8 godina

Заблуда је да ови клинци из Партизана оду у иностранство и добију милионске уговоре. То су ниже цифре, 500.000-800.000 годишње. У случају Андрије Живковића треба изаћи у сусрет, изједначити понуде. Да је хтео да оде већ би отишао. Пронаћи компромис, мање због нешто већег новца од трансфера, више из разлога што ће самим боравком у Партизану Андрија донети велики новац, само једним уласком у Лигу Шампиона исплатио би и трансфер који се неће догодити због криминалног пословања претходне управе. Још увек је млад, ништа му неће фалити да са 21. годином пређе у неки клуб како би напредовао, то му је таман. Феноменалан играч, верујем да смо сви одушевљени. Лазар Марковић се мени никада није допадао, брз је али ништа не ради конкретно. А Жиле испред себе види само гол, има тај некарактеристичан офанзивни карактер за наше просторе, до сада смо правили само штопере и задње везне. Какав Тошић, Љајић и сви остали.. Само би Јоветић могао да се пореди са њим, али и то је питање. Све ради, дрибла, трчи, асистира и даје голове. Сачекати исход Лиге Шампиона, чак треба попустити ако се Партизан пласира тамо. Ако одведе клуб тамо, донесе те милиона, па треба разумети човека. Тражиће га сви, вероватно се већ увелико распитују. Ја бих га у Милан довео одмах.

boza pub

pre 8 godina

mislim da se tu partizan malo pita i zile ide u januaru. bilo bi idealno da mogu da ga zadrze, daju mu jak ugovor, Ali nema nista od toga.

ili fifti fifti

pre 8 godina

Ako Zivkovicu istekne ugovor u Partizanu, onda niko ne dobija nista od sledece prodaje, igrac je slobodan. Onda mu treba ponuditi novi ugovor, solidno placen, i da od sledeceg transfera Partizan ima, recimo, 60% a njegov otac 40%. Sada Partizan ima 25%, Andrijin otac 25%, i ta agencija 50%. Mislim da je to dobro i za Zivkovica, jer bice veca otkupna cena transfera, nego sto bi dobio po ugovoru za godinu dana od buduceg kluba.

daddy_cool

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Pa da, raspala Steaua nije ni blizu nivoa kazahstanske Barse. I naravno, mi smo imali toliko srece, dok vas nikako ne ide, a razbijate igrom na terenu. A o karakteru vasem sasvim dovoljno govori cinjenica da vam je Covic predmet obozavanja i Tole je bio sasvim ok u sezoni kad ste uzeli titulu. Ja se evo sav tresem od derbija, gde cete nam kao i svih ovih godina, pokazati ko je najbolji.

velja

pre 8 godina

danas je ovaj naslov, sutra ide drugi i prekosutra naslov prodat Zivkovic. tako se spinuje i kreira javno mnjenje. na zalost u Srbiji stvari tako funkcionisu. niko nema svoje misljenje vec na osnovu naslova se kreira misljenje svih. zivkovic je verovatno vec prodat, sada se samo pravi legalizacija toga

Grobar-España

pre 8 godina

Mnogo se palite, grobari, mnogo ste poleteli, sto mi se svidja. Jedva dobili Spartak kuci, raspalu Steauu tek kad je ostala sa igracem manje, uz 2 vise nego srecna gola (prva dva), a pricate o Evropi na prolece! Realno, nema sta! Uz to, do juce ste na sva usta pljuvali Popovica, Vazuru i ostale. To govori o vasem karakteru. Mislite da su ovi milioni dovoljni za klub? Za jednu sezonu da, a onda opet sledi rasprodaja. To su nikakve pare u danasnjem fudbalu. Pogledajte Steauu koha je redovno igrala u Evropi 10 zadnjih godina, a opet su u ogromnim dugovima. Bate u zadnjih 9 igrao 7 godina u Evropi, a ima osrednji tim (Hleb sada sigurno nije skup, jije to vise onaj igrac). Ovako ste leteli i sa KK do prosle sezone, a gde ste sada? Razmislite da li treba da se lozite toliko!

Rece covek ciji je KK uzurpator starog imena i grba sa adresom u Zelezniku a FK godinama ne igra Evropu ni u Avgustu, ne prodaje igrace,stvara jedino milionske gubitke a kupuje po desetak fudbalera svake sezone i uz sve to znacajno smanjuje dugove... I posle se mi palimo... A on ponosno veruje u deda mraza i ozbiljno se ljuti ako mu neko kaze da ne postoji.

Miki

pre 8 godina

Pojedini sada pokušavaju da dokažu kako je Steaua raspali klub a pre žreba su se u život kladili da će izbaciti Partizan! Jadan li je vaš život!!! Još ovom klincu koji je budućnost naše reprezentacije i pre svega dobar čovek žele da mu neko slomi noge u Evropi! Tipični primeri navijača čija je najveća zvezda SD Nebojša čović, čovek koji je opljačkao Srbe na Kosovu, a njima puna usta tog Kosova i tih Srba!

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Sve najbolje od srca, delijo! Igrama za reprezentaciju kupio si me za ceo zivot.
Iskuliraj samo malo u derbiju, treba snage za Evropu. ;-)

s.s

pre 8 godina

Pomognite KK PARTIZAN time ćete Čovića uzdrmati.Čović planira isto što i sa kosarkom da napravi svoj Zemunelo.FMP ima najbolje uslove za mlade kosaskase,kao Teleoptik za fudbalere.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Остани Живковићу, не желиш ваљда да тамо грејеш клупу и добијаш по петнаест минута..годину две ако Партизан буде играо у европским такмичењима биће ти супер, после иди као формиран играч и доћи ће те паре.

kimiko

pre 8 godina

Ovaj momak je vanserijski talenat.On je svoje rekao na terenu i pokazao koliko moze i sta moze.
Ako su pare u pitanju tu jos moze da se kalkulise i traze resenja.Ali ovom igracu treba zdrava sredina,profesionalci,jaka liga i jaki klubovi.E sa tim nema kalkulacija i nema zezanja.
Mislim da je za FSS,ovakav kakav jeste,ovo pretezak zadatak.Ne mogu oni da stvari dovedu na taj nivo.Necu da ulazim u razloge,trebalo bi previse teksta,ali je vreme i praksa to potvrdilo.
Kada se u nekoj firmi pojavi extra majstor,ili mu obezbedjujes sve uslove,ili si losa firma.Nema tu kompromisa.Sve ostalo je prazna prica i gubljenje vremena.
Fudbalski saveze Srbije,dolazi vreme pravih testova.Jos Zivkovica je pokucalo na vrata.Nema vise vrdanja i tracenja vremena.

veerghoen

pre 8 godina

Додатно појачати одбрану, нарочито леви бек (Ломић). Потребан је још један квалитетан задњи везни који ће бити од испомоћ дефанзиви. У Европу не смеш да будеш канта за напуцавање већ да примиш што мање голова.

danilo

pre 8 godina

Kod pravih uvek govore njihova dela, dok kod prevaranata postoje samo obecanja!

Grupna faza u LS je ozbiljno delo za bilo a stalni san skoro svih.
Ako uspe i akcija sa Andrijom, a nadamo se svi mi, ovo postaje najozbiljnija uprava koja je vidjena na ovi prostorima!
Drugi, za stolom, neka daju garancije za titule, nama je dovoljno da ih osvajamo na terenu...

Zulu

pre 8 godina

@Labud

Nikad ali nikad nisam procitao komentar sa kojim se manje slazem, da ne kazem nesto drugo jer mi nece objaviti komentar.
Sta znaci to "pravi navijac Partizana je protiv svake uprave, to nam je u krvi".
Pa pola navijaca ne dolazi na tribine jer im se smucilo visegodisnje navijanje "uprava napolje", em dosadno i izlizano zvuci, em ja dolazim na stadion da bih navijao za Partizan, a ne protiv uprave.
Jel shvatas ti razliku?!
Drugo, ne razumem tvoju izjavu, jel Partizan ili bilo koji klub na svetu moze da opstane bez neke uprave?! Jel klub treba da vode nepismeni krezavi od droge navijaci?
Ja razumem da se jednom u par godina izrazi nezadovoljstvo radom neke uprave, ali ako neka radi ok, zasto bi kao papagaji ponavljali najdosadnije navijanje koje postoji? Uostalom, povedite sad to protiv ove uprave, kladim se da nece biti prihvaceno na stadionu.
Nikad necu zaboraviti najvecu sramotu Grobara kada su placeni od Miskovica nosili krst za Zecevica jednog od najzasluznijih za opstanak Partizana..ma i da je stavio par miliona u dzep, Partizanu je doneo stotinu puta miliona vise, i ostavio buducnost u vidu Zemunela, ali kad je hteo da izgradi stadion, Miskovic je morao da ga ukloni uz pomoc placenih navijaca jer je hteo lokaciju na Autokomandi za svoj projekat.
Tako da razmisli jos jednom o onome sto si napisao, a ja se iskreno nadam da imas 14 god.

David

pre 8 godina

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.
(пре штрумфета него штрумф, 10. avgust 2015 11:42)

Pa ne funkcionise covece! Duzni 40-50 miliona. Eto kako funkcionise, upadaju u sve vece i vece dugove.

ssss

pre 8 godina

a vucela trlja ruke. slobin poltron vam sedi u upravi, jel kapirate?
(mikser, 10. avgust 2015 12:27)
Neka sedi i tvoja baba i Keba Kojic kad je stanje u klubu ovako kakvo jeste.

пре штрумфета него штрумф

pre 8 godina

(veliki strumf, 10. avgust 2015 09:49)

Ако су то мале паре за функционисање клуба, објасни како функционише Звезда? Није продала крштеног играча 10 година, играње Европе је мисаoна именица итд.

Pera

pre 8 godina

Koja je razlika izmedju fk, kk i vk Partizan? Isto sd, a na izvozu najboljih sportista sveta zaradjuju vodje iz komšiluka. Nema F4, završnice LŠ, i svake godine krova evrope u vaterpolu

Vitez Lukic Od Lamburginija

pre 8 godina

Prodati ga Teleoptiku za evro pa neka razdele novac od transfera, nakon toga prodati ga nazad Partizanu za 2e i ceo naredni transfer ide samo Partizanu i npr 30 posto Zivkovicu.

mille grobar

pre 8 godina

Zile ako potpise novi ugovor,treba mu dici spomenik za zivota,jer ce time finansijski spasiti i unaprediti Partizan! Pod uslovom da se pare ne pokradu...

kikiriki

pre 8 godina

Polako, sta se zalecete, sacekajte jos malo nece decko vredeti ni prebijenu paru sad kad se u ligi Evrope vidi koliko ne zna u duelima sa malo snaznijim protivnicima plus sto moze da se desi da mu neki baja iz ozbiljnijeg tima polimiti kosku kad startuje na njegovi pigmejsku konstituciju tipa igraca zaostalog u razvoju.
(KARBAMAZEPIN, 10. avgust 2015 09:55)

Mislis na Mesija???

bojan

pre 8 godina

Sam Andrija ako se proda, al pre toga da se reše ovi lešinari(Zahavi, Falji), moze doneti za god. Ili dve, sigurno 20m ako nastavi ovako, još keš iz le,lš, opa eto Partizanu šanse da postane jedan od stabilnijih klubova ne samo na Balkanu vec i celoj istočnoj Evropi. Veoma mi je žao sto CZ propada, pa kada bi imali tri kluba u grupama, za koju godinu, verovatno bi i imali dva kluba u lš

Dortmund162km

pre 8 godina

Danas istece rok za prijavu novih igraca za sledece plejof utakmice po propisima UEFA. Koliko se zaista bore za Partizan mogli bi da pokazu na delu vec do ponoci.

Johnieee

pre 8 godina

Ostanak Zivkovica je najvece moguce pojacanje koje je klub mogao obezbediti u ovom prelaznom roku. On jeste jos uvek jako mlad igrac, ali je prepun samopouzdanja nakon zlata sa reprezentacijom, pun zelje i motiva da sa Partizanom uradi nesto veliko (sto je za primer svim buduci klincima), a vrlo je zrelo i odgovorno shvatio svoju ulogu u timu i tezinu toga da je igrac oko koga ce sve da se vrti. Izuzetno mudra odluka da ostane makar jos 6 meseci jer je vec nakon ovog dvomeca cena porasla, a i kredibilitet koji stvara oko svoga imena samo raste, pa umesto da je u julu otisao kao velika nada u neki veliki klub i bio poslat na pozajmicu ili na klupu, ovako ce negde otici kao veliki igrac koji ce biti pojacanje za prvih 11. Za Anriju u njegovog oca sve pohvale, ali i za upravu koja je izrazila zelju da ga zadrzi i da se bori za njega. Naravno svesni su oni da to rade zbog cene koja vrtoglavo raste, ali i njihovi prethodnici su bili svesni takvih stvari pa su radili kontra.
Imamo realnu sansu za plasman u grupnu fazu i zaradu od 14 miliona + 4-5 miliona dodatnih bonusa i prihoda. Pojacanja su neophodna da bis e te sanse dodatno uvecale, a gori na levom beku gde je neophodan iskusniji igrac sa jakom defanzivom. Takodje, stoperi su skloni kiksu pa bi valjalo dovesti sigurnu alternativu.

Petar

pre 8 godina

Pa o cemu pricate kad ste vec rekli pre mesec dana da je prodan i da drzite oko 25%? Znaci da ga prodate za 10milki dobicete 2,5, bruka i sramota. Zakonom zabraniti vlastnistvo trecih lica u fudbalu!!

maj

pre 8 godina

Ako ima iko u upravi posten i pametan produzice zivkovicu ugovor,ponuditi mu milion za dvogodisnji ugovor,dovesti levog beka i jednog dobrog golmana i mislim da je to ok

munja

pre 8 godina

Dace bog da Zile produzi ugovor i da ostane minimum jos ovu sezonu,em ce doneti kvalitet timu,em ce partizan mnogo vise zaraditi,posto uefa od 2016 ukida vlasnistvo trece strane,tako da fondovi vise nece moci da kupe deo ugovora od igraca,zato ovi jaci menadzeri tipa mendes ulaze u klubove,bukvalno se pitaju za sve sto se tice transfera,mendez u benfici,valensiji,zahavi muti sa muskronom i apolonom,sto se tice zahavija,od sledece godine nece imati nikakve veze sa Zivkovicevim ugovorom,valjda ga nece klub prodati na zimu,po nekim mojim inf vrv ce produziti ugovor i da ce klub imati preko 50%,a dace ostatak imati njegov otac,treba se sto pre resiti ovih menadzera i cilj kluba je da svi igraci iz kluba budu u vlasnistvu iste agencije,99 i 00 generacije su najtalentovanije u poslednjih x godina

Korto

pre 8 godina

Ako Žile potpiše novi ugovor onda menadžerska agencija ispada iz igre. Sad za njega stižu ponude od 8 miliona, lako se može desiti da on u ovo vreme sledeće godine vredi 15 miliona. Pametan potez.

Soko

pre 8 godina

Sto se tice sugestija za pomoc potpuno podrzavam ako ce navijaci se organizovat pa prikupit isto toliko novca kako bi klub prezivio.Navijacima pripada klub ali i obaveze za finansiranje.Svi navijaci bi jako dobar klub ali da ne placaju moram da kazem da to dugorocno nigde ne postoji.

Antifa

pre 8 godina

Aktuelna uprava je dosla proletos, i pokusava da ispegla gluposti prethodne. Zna li neko sta se desava sa njegovim statusom ako bi potpisao novi ugovor, vazi li jos ono 50% agencija, 50% Partizan i cale?

Vlado

pre 8 godina

Kad je Žile u pitanju sve se svodi na to, šta je prethodna uprava, na čelu sa Đurićem potpisala. Da li istekom ugovora Žile postaje slobodan igrač bez obaveza i prema "Partizan"-u i prema Zahaviju. Ukoliko je tako onda je i njima frka jer mogu ostati bez ičega. Ako uprava želi da se ravnopravno takmiči u Evropi onda Žileta treba zadržati do kraja ugovora pa makar i ništa ne uzeli od njega jer je igrač koji pravi razliku. Ukoliko on ima obavezu prema Zahaviju i nakon isteka ugovora onda je to druga priča i siguran sam da oni neće hteti nikakav dogovor. Jedino što Zahaviju može biti problem je odluka FIFA da se do kraja godine moraju rešiti odnosi klub - fond u delu vlasničkih prava, odnosno da oni moraju izaći iz ugovora do kraja godine. Na osnovu onoga što je do sada rečeno sa Žiletove strane i od strane njegovog oca je ono što stvara problem Zahaviju jer da se on pitao Žile bi odavno bio u nekom evropskom klubu. Stav igrača i njegove porodice je ono što daje kuraž Upravi da daju ovakve izjave. A šta će iz svega izaći videćemo. Moje lično mišljenje a koje se vidim poklapa sa mišljenjem većine je da je Žile neverovatan talenat koji ako ovako nastavi, verovatno će se pričati za destak godina da je jedan od najboljih igrača koja je ova zemlja imala. U odnosu na ostale fudbalere s ovih prostora čini mi se da odvaja porodično vaspitanje i inteligencija koja im nažalost obično nije svojstvena.