Fudbal 179

Ponedeljak, 20.07.2015.

09:48

Vučelić: Meč OFK - Zvezda čist kriminal

Potpredsednik fudbalskog kluba Partizan Milorad Vučelić rekao je da je utakmica OFK Beograda i Crvene zvezde "čist kriminal".

Vuèeliæ: Meè OFK - Zvezda èist kriminal IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

179 Komentari

Sortiraj po:

Boki

pre 8 godina

TV stanice da se dogovore da ne prenose utakmice domaceg sampionata sve dok se ova garnitura "sportskih radnika" nalazi na funkcijama u FSS i klubovima. Tek nakon izvrsene privatizacije i temeljne reorganizacije u fudbalu poceti sa prenosima. Na ovaj nacin mesetari u fudbalu imaju svoju reklamu i rade od fudbala ono sto nas je dovelo na ove grane.

teks

pre 8 godina

treba ukinuti i partizan i zvezdu,ta dva kluba su grobari srpskog sporta,a ako vec ne zele da se klubovi privatizuju onda vratiti fudbal na amaterski nivo

Crudelta

pre 8 godina

CZ je u predhodnih 15 godina odigrala 4 puta prelaz protiv BSK,OFK,partizana i Rada i partizan preko 10 takvih meceva da ne navodim koje,naravno to su sve ciste utakmice.Ma vazi...

Nesa

pre 8 godina

U potpunosti se slazem da se jucerasnja utakmica ispita.
Nejasno je samo odakle pravo ovom coveku da komentarise
Svi znamo ko je on bio i sta je radio tako da sto se njega
tice svaki komentar je suvisan osim da se pokrije jer je pametniji kad cuti

ja

pre 8 godina

e ako jedan Julovac ovo kaze onda mora da je u pravu.Ako je ono na Vracaru kriminal sta li je onda utakmica u petak partizan - metalac gde su bile enormne uplate na 1-1 i 4+ ili mozda na izjavu Mateusa ili Dmitrovica koji je rekao da je igrao namestenu utakmicu sa partizanom i zbog te izjave Tole ga je kaznio 6 meseci ili mozda partizan novi pazar 4:3 gde je sudija namestio utakmicu ili utakmica bezanija - partizan (3:0) 3:4 gde na poluvremenu trener izvodi 3 najbolja igraca i strelca za domacine i onda se desava "neverovatan preokret" ili vozdovac partizan 2:3 gde je do 90 minuta bilo 2:1 na Vracaru igrano prosle godine

Mile

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Struki, 20. jul 2015 10:02)

Sto bi rekao moj drugar, u zivotu nije sutnuo macku sa kucnog praga, a kamoli loptu.

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste.

Zvezda bruka Srbije

pre 8 godina

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...
(One night in May, 20. jul 2015 10:53) Mnogo gledaš History chanel,prijatelju. Ne valja ti to na ovu vrućinu...

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste. Kad bih napisao nešto drugo ne bi mi pustili komentar.

Djolle666

pre 8 godina

Potpredsednik fudbalskog kluba Partizan Milorad Vučelić,generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić,šta reći ko nema šta da radi ode lepo kod brace blizanaca i fotelja je zagarantovana.

Brooklyn boy

pre 8 godina

Звездаш сам, и оно од јуче је брука, међутим, мислим да овај човек и његов клуб немају никакво право на реплику. Ни ми, прави навијачи оба клуба немамо право на то. Једино право које имамо је да се побунимо против разних Вучелића, Терзића, Караџића, јер док су они и њима слични присутни у нашем фудбалу, и Звезда и Партизан ће играти овакве утакмице и у Европи пролазити као боси по трњу. Треба наћи поштене људе, померити почетак сезоне за март и тек онда се надати нечему.

dobro je

pre 8 godina

Vucelicu dokazi da je kriminal i namesteno, i svi vi koji ste znali koji ste zgrozeni i sto navijate za svoj preposteni klub dokazite!

pera trta

pre 8 godina

Reče Milorad Vučelić, potpredsednik kluba koji 5 godina ne može da sabere dugovanja kluba. A da, knjigovodja je na bolovanju.

dejan

pre 8 godina

vidim razne komentare ovde i mislim da ne bi trebalo da se vraćamo u prošlost jer šta je bilo bilo je! ja sam da tako kažem okoreli zvezdaš ali ono juče je sve sem regularne utakmice! bar po mom mišljenju, voleo bi da grešim ali mislim da juče nije bilo baš sve sportski!! A pogotovo smatram da su gospoda iz fc partizan poslednje osobe u srbiji koje trebaju da komentarišu bilo šta u vezi regularnosti!!!

petar

pre 8 godina

dragi zvezdasi,naravno da ne mislim da Vucelic treba bilo kome da drzi moralne pridike,ali ako vama ne smeta ono sto se juce dogodilo i ako bi vi bili zadovoljni da na takav nacin osvojite i prvenstvo,onda se zapitajte da li imate pravo(moralno)da kritikujete Vucelica.Uvek je bilo i verovatno ce i biti ,namestanja utakmica,ali ono juce je uvreda zbog bahatosti,bezobzirnosti...Sigurno da je i Partizan igrao namestene utakmice,naravno da ne volim,ali prihvatam da je to neminovnost u sportu u kome se obecu ogromne pare,ali sigurno da utakmice koje pominjete(sa Pazarom,Borcem ...)ne spadaju u tu grupu,uostalom,budite iskreni i pogledajte vase utakmice proslog prvenstva,90 odsto su namestene.

dex

pre 8 godina

@grobar

Ja se stidim ovoga, ali nasa odbrana nije samo vasa utakmica sa Pazarom, vec kup sa nama i Vojvodinom, Zeta, Hajduk, Metalac, Bezanija...

darko

pre 8 godina

a zaboravio si preokret Partizana protiv Bezanije od 0-3 na 4-3 pre nekoliko godinaisto u prvom kolu, mislim da je Jesic bio trener i svojevremeno sklanjanje igraca Zete u utakmicama protiv Partizana....Svi ste mi vi posteni

Zebra

pre 8 godina

Grobari, šta kaže vaš Vučela. Kriminal, a? Opasno je to. Da se istraži odmah. Da je Mirko Marjanović još uvek predsednik Partizana, Zvezdi ne bi ni palo na pamet da namešta. Dobro, šta da se radi. Mirka više nema, ali tu je Vučela da se bori za crno-belu pravdu.

mikele

pre 8 godina

Vidim ovde gomilu komentara za N.Pazar prošle godine!!? Brkate namešteno od sudijske nepravde. Jeste tu utakmicu osakatio sudija i to niko ne spori, ali ljudi vi nameštate rezultat (vama ne treba sudija!!!?). Prošle sezone ste isto tužno namestili sa ofkom (na Rajku 2:1, jedva posle neviđenog sklanjanja)

CR7

pre 8 godina

Spartak partizan, pre par godina. parizan u gostima pobedjuje 1-2 a za oba gola zasluzan je golman spartaka koji "slucajnim" greskama dovodi partizan do pobede

Struki

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...

ivan

pre 8 godina

Kaze mi to nikada nismo radili, hahahaha :-) Direktori i finansijeri manjih klubova sede u UO Partizana! Putuju na gostovanja, postoje i snimici koji to potvrdjuju. Ako to nije kriminal, onda stvarno ne znam sta je? Setite se prijateljskih utakmica protiv Borče, Smedereva, Borca, Kule... Probajte da zamislite slicnu situaciju bilo gde u Evropi, da recimo glavni finansijer Sevilje sedi u UO Barselone :-) Nikola Dzomba je godinama to radio i nikom nista... Gospodine Vucelicu najpametniji ste kada cutite. Ja kao veliki zvezdas ne zelim namestene utakmice! Necu takvu titulu. Ako je ovde bilo nekih neregularnosti, treba momentalno pohapsiti odgovorne. Iz mog ugla gledano, dali smo tri gola sa igracem vise, cetvrti gol je cista sreca, povredio nam se najbolji i najskuplji igrac, Ofk-ov drugi gol je cist ofsajd... Uostalom neka istraga pokaze sta se desilo.

Iha

pre 8 godina

Ma vi to nikad niste radili jelda. Postenjacine jedne! Pa vasi bivsi igraci i trener su javno priznali da ste namestali ali to nije Skandal to je kod vas normala! Kao i vasa pobeda protiv Metalca.

Voip

pre 8 godina

Evo ja Vucela znam 100% da ste, pre nekolike sezone kad ste bili u drasticnom padu i pretilo da padnete na drugo mesto, namestili mec u Ivanjici. I tako ste sacuvali prvo mesto na tabeli. Ajde istrazite tu utakmicu. Igraci direktni akteri, ne sudije. Da ne pricamo o mecevima upravo sa Metalcem (Vukadinovic), Hajdukom iz Kule (Dzomba), Mladost iz Lucana, svojevremeno Smederevom, Radom i Borcem iz Cacka. Ono sto ne moze direktno steluje se preko sudija Cuka, Vosa, Spartak, Novi Pazar. Ovo znam 100% jer poznajem dosta prvoligaskih igraca. Toliko o vasem postenju.

One night in May

pre 8 godina

Sad ce da idete vi jos jace, ali u drugu ligu sine!
(navijac, 20. jul 2015 10:22)

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...

Alex

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Imas internet pa mozes da proveris ko je u upravnom odboru.
Vukadinovic je bio mislim pre 3-4 godine u upravnom odboru i vise nije.
Inace sadasnji predsednik Borca iz Cacka je bio u upravnom odboru Zvezde.
A to menjanje teza ne moze da vas opere za onu bruku na stadionu Obilica. Uvek je bilo namestanja i utakmica na koje smo sumnjali ali ono juce je bas velika sramota.

Politika

pre 8 godina

Hahahahaha... Pa čoveče bio si član uprave kada je Partizan odigrao onu sramotu sa Novim Pazarom gde je sudija direktno oduzeo njima tri boda i doneo vama! Lotar Mateus, onaj Grk golman, Dmitrovic su vas optuzivali za namestanje... Da se javio neko drugi, a ne ti iz Partizana pa da reci imaju neku tezinu! Ovako "pošten" prica o "poštenima"...

AleksandarL

pre 8 godina

Haha ha, čuj ovu postenjacinu, pa vi bre namestite i ne zacrvenite se. Jedini smisao postojanja Hajduka iz Kule je bio da pravite gol razliku, Džomba je i sam priznavao da protiv vas izvodi 3 sastav, "odmara igrace", verovatno za Ligu Šampiona. Novi Pazar, Vojvodina finale kupa, Vojvodina liga, Bezanija, Petah Tikva... i to su samo ovako golim okom vidljive namestaljke, koliko ih samo ima da se ne primeti. Ipak ste vi profesionalci u namestanju, ovi iz Zvezde su još amateri pa se izgleda ovako providno.

Max

pre 8 godina

Bilo je puno namestanja i pogurivanja od strane sudija pre ove i kao sto neki pominju mec partizana sa pazarom je jedan od tih. Ali se pazar borio do poslednjeg minuta, ponisten gol za izjednacenje. Nakon toga ostre reakcije pazaraca. A sta smo imali na karaburmi ? Nikada vidjenih sest golova za poluvreme na tom terenu, sklanjanje ofkovih igraca. A posle utakmice beg svih aktera sa stadiona, bez tusiranja i bez izjava igraca i oba trenera. E to se stvarno nikada nije desilo do sada. Ovo je najociglednija namestaljka u nasoj ligi ikada.

Vojo

pre 8 godina

Najlakše je optužiti protivnika! Ali pođimo redom:
-C.Zvezda je pre meča bila favorit,
-u prvom poluvremenu posed lopte neverovatnih preko 70 % u korist C.Z.
-prvi napad OFK Beograda i zaista neodbranjiv gol,a drugi ozbiljan napad u zadnjim sekundama i kada su zvezdini igrači čekali poluvreme opet lep gol ,mada izgleda iz ofsajda (zbog toga je i trener isključen),
-2:0 za slabiju ekipu je sjajan rezultat ali pravi poznavaoci fudbala znaju koliko je to ranjiv rezultat ako protivnik smanji na 2:1,
-na početku drugog dela, lepa akcija i još lepši gol MBođa i konfuzija u OFK-u, i odmah bilijarski precizna akcija i 2:2 (možda je bio ofsajd),
-regularan penal i crveni karton i 2:3. Posle je bilo samo pitanje koliko golova će psihološki rasterećeni igrači Zvezde dati,
-sa Kairatom Zvezda je bila slabija ali i totalno bez sreće, u drugom minutu Pavićević dobija nezasluženo crveni karton(a pritom mu je i nos razbijen) a u poslednjem minutu gosti daju gol iz čistog ofsajda. U drugoj utakmici prvo Jović promašuje veliku šansu pa Stojanović pogađa prečku i na kraju ispadaju. Protiv OFK slično,već smo videli prvo poluvreme. Pa zar Vučelić očekuje da Zvezda uvek igra kao sa Kairatom i prvo poluvreme sa OFK-om?
Utakmica jeste imala neverovatan tok ali i to se događa.Zar bi neko i da hoće da lažira radio sve ovo?
-I na kraju i pored svega navedenog, neka istražni organi rade svoj posao a dotle zamolio bih Vučelića, Šapića i slične da budu strpljivi i malo dostojanstveniji.

Deki

pre 8 godina

Ja stvarno nikada nisam čuo za ovakav epilog? Da klub prvo poluvreme gubi 2-0 a onda u drugom povede 6-2? Bilo je da se stigne 2-0 i 3-0, pa čak i pobedi, ali da ekipa posle 2-0 potpuno stane?

Jaa

pre 8 godina

Javile se postenjacine... Bar 10 od 26 titula ste ukrali, od ljubljane preko sajbera do toleta i ovaj slobin pulen drzi slovo.
(zvezdas, 20. jul 2015 09:55)

Dete kad porasteš saznaćeš da je Sajber nama otimao titule i vama poklanjao...

Beranac

pre 8 godina

"Borac - Partizan 0:1, pre četiri godine! Tada me je direktor kluba Sloba Ilić vozio na zadnjem sedištu automobila i pretnjom me prisilio da se sutradan 'ne zalažem' protiv crno-belih. Čak su mi nalagali da narpavim penal ako do 70. minuta bude nerešeno", istakao je Pejović a prenosi "Sport".

Nekadašnji levi bek Čačana nikada nije dobio novac da namesti meč.

"Saigrači iz tog vremena su sve znali jer su i oni učestvovali. Ma, direktor Sloba Ilić me je pred 20 saigrača davio rukama! Svestan sam ja da se to nikada neće dokazati iako govorim istinu i spreman sam da sve ovo posvedočim na poligrafu. Voleo bih i da druga strana sedne i na isti način da iskaz", naveo je Pejović i poručio da se plašio da o svemu tome ranije progovori.Ovo je kriminal bagro jedna.Sta cemo sa ovimdje igrac javno priznaje sta se desavalo.Vi ste mi neke teske postenjacine.Ma u ovoj ligi je sve trulo bre.Ne branimni Zvezdu, ali ugledajte se malo na vasa djela,i cuvene meceve sa Hajdukom iz Kule.I Smederevo kao i BSK dje ste redovno punili njihove mreže na sraman način.

danilo

pre 8 godina

Posten svet iz komsiluka crveneo nakon utalmice, a videlo se i u komentarima kako ljudi posteno priznaju sramotu.
E tako i ja osecam sramotu , kao veliki partizanovac, kada ovaj lik govori o kriminalu ili o moralu.
Sposoban je, to nema sumnje.
Ali da predaje etiku, nema ni minimum kvalifikacija.

P.S. Svuda po istoku Evrope ,unazad godinama, svako malo neki gazda iz FK zaglavi u zatvoru.
Red je i na ove kod nas, a to nema veza sa klupskim bojama...

Srle

pre 8 godina

Secam se meca sa novim Pazarom koji je namestio sudija sa Partizanom tada nije bio kriminal i nije se moralo ispitati. Nego gde su ti dokazi licemeru?

misko

pre 8 godina

Vučeliću da vas podsetim na 1976.god i gol bjekovića u 104 minutu i otimanje titule Hajduku iz Splita.sudija u Ljubljani je bio Maksimović a da ne pričamo o Šajberovom prvenstvu.Ne kažem da je ovo čisto ali nemojte vi sa Partizanom da morališete ni u ime Partizana a ni u svoje ime.Vaše "volšebno"udruženje sa Toletom na čelu imalo je za kratkoročni plan da prestignete najtrofejniji klub u zemlji C.Zvezdu pa bi dobro bilo da se pogledaju sve vaše utakmice od 2000 godine do danas.

Стефан

pre 8 godina

Звездо поднеси тужбу против овог типа. одкле му правдо да нас блати преко медија?

Strela

pre 8 godina

"Dokaz" da utakmica nije nameštena je promašaj Dražića na samom početku drugog poluvremena.
Deklarisani navijač partizana (namerno malo p) je imao šansu za gol,bilo bi 3:0 i pitanje je kako bi se utakmica završila.
Ovako,ostaje vam samo da kukumavčete,sumnjate i kmečite.
Tako ćete raditi celu sezonu zato što smo,po mom mišljenju,napravili dobar izbor sa pojačanjima.
A još kad se vrate povređeni-ne smem ni da vam kažem šta čeka ostale ekipe pa i vas.

Milos

pre 8 godina

Kad ovo kaze neko iz partizana to dobija potpuno drugaciji smisao!
Partizan Novi Pazar 4:3(1:2) ako se dobro secam je isto prvo kolo i isto prelaz i isto 7+ samo malo suptilnije radjeno, tada je sudija uticao na ishod meca i to je to! Ne znam sto se dize toliko buka oko ovoga kad se vec desavalo i opet ce

sick

pre 8 godina

Drage komsije. Naravno da je i Partizann namestao, pa i Real i Barsa namestaju ponekad. Ali na ovakav nacin nijedan srpski klub nije namestio utakmicu. Ovo je cisto ruganje fudbalskoj javnosti i ljubiteljima sporta i fudbala.

Милан

pre 8 godina

Нити навијачи Партизана треба да се радују томе што је меч вероватно намештен, нити звездаши да се радују што су победили. Само скрећемо пажњу Фифе на себе. Ако се Звезда и ОФК буду под истрагом, то ће вероватно значити губљење лиценци и премештај у ниже рангове такмичења и слично.

Ако је меч намештен, мислим да онима који су наместили, зарада на кладионицама није била у првом плану, већ управо да се Звезда још више обезвреди. И Звезда и Партизан имају стадионе на изузетно атрактивним локацијама где су тајкуни већ испланирали шта да раде са тим земљиштем, али с том разликом што је Звезда власник стадиона, а Партизан није. Самим тим у будућој приватизацији, Звезда је много интересантнија од Партизана. То значи да власт и тајкуни имају задатака да Звездине проблеме и дугове доведу до тога да се представи да ће неко учинити услугу тиме што ће Звезду купити за 1 динар, као својевремено Костић шећеране. Након такве буразерске приватизације, неће Звезда више играти на Митићу, а ту ће нићи ексклузивно насеље, шопинг мол, хотел и остало. То исто ће бити и у Хумској, само што ће министар одбране направити неки буразерски уговор.

Након тога, парама нас пореских обвезника ће се изградити национални стадион за репрезентацију, а држава ће бити великодушна да тај стадион да на коришћење и Звезди и Партизану.

Ko-ometator

pre 8 godina

Tole poceo kampanju za cuvanje fotelje... Gle cuda, preko partizana. Da ne ispadne da branim nekog, sport u srbiji, a pogotovo fudbal (jer tu ima najvise para) nece se oporaviti sve dok drzava ne odluci da preduzme korake ali posto se sve stranke otimaju za mesta u fudbalskim klubovima tesko da ce sami sebi dzepove da prazne...

Fred Perry

pre 8 godina

I Sneza krenula u Gruziju, verovatno da napravi neki dobar marketinski potez ili mozda da sopinguje....pre ce biti da je ovo drugo

Mojito

pre 8 godina

Svi se prave naivni sada, kao niko nikada nije namestao. Bez obzira na koju stranu topciderskog brda gledate sa simpatijama, treba samo reci da ovo nije nista novo, niti nista cudno. Uostalom, pred svako evropsko gostovanje poslednjih godina "partizan se raspuca", nekako plesu po terenu, o (ne)postenju tog kluba su pricali i bivsi igraci i treneri istog, a jedna moralna gromada Vucelic, sigurno je dosao pre 3 dana iz Svedske pa je "sokiran" ovim sto je video, daj molim te...Niti je ovo novo, niti je svojstveno OFK ili CZ. A ko je bolji? Hah, smesno covece, kao da je to ikada bilo najbitnije, evo Cuka je bolja od oba kluba ali nikada nece biti prva, ne bi ni kup osvojila da prethodno protivnik nije uzeo titulu. "Sezdeset godina" si u fudbalu, znas o cemu ti pricam.

kanidja

pre 8 godina

Gospodin Pizon je uveliko znao šta će se desiti na toj utakmici, i zbog toga nije ni hteo da učestvuje. Ja sam još tada znao da tu smrdi nešto. Bruka i sramota.

budite odlucni

pre 8 godina

ljudi moji ko ovo vodi partizan?? ko je ovima dao pravo glasa da u usta stave rec crvena zvezda, jel mu ovo devojka na slici?? vidim, iphone, luj viton, sigurno nije sekretarica!! verovatno i ona ide o trosku partizana put gruzije, sta ovi ljudi uopste rade, cime se bave kad imaju vremena da radnim danom putuju i gledaju partizan na racun fudbalskog kluba??

Svako ima svoju tuznu pricu

pre 8 godina

Stani, stani da razmislim malo... Pre 5,6 godina, 80 minut, Partizan gubi 2:0 od Rada do 90. uz dva penala 3:2 za Partizan. Idemo dalje... Pre nekoliko sezona Vojvodina napusta finale kupa, zbog nevidjenje kradje. Gle cuda igrali su protiv Partizana... Prosle godine, Novi Pazar dosao sa 10 igraca, ojade ih sudije i jedva izgube i to naravno opet protiv vas... I sta, to su sve kao zlatni momenti srpskog fudbala? Ne kazem da ovo nije sramota, ali brate vi da pricate nesto o tome, stvarno ne ide...

Sale

pre 8 godina

"Partizan ovo nikada nije uradio (...)".

Bez ikakve zelje da opravdam onaj skandal juce (kao i,nadam se, vecina realnih zvezdasa), samo bih pitao prepostenog Vucelu da li se seca utakmice od pre desetak godina Bezanija-Partizan 3:4 (3:1). Takodje je bilo prvo kolo, takodje iz 1 u 2, takodje 7+. Nista manji skandal nego onaj juce.
Svi ste isti, svi u najboljem slucaju treba da zavrsite u zoni, a clanovi uprava iza resetaka.

ja

pre 8 godina

Real Granada 9:0, 7+ namesteno, Real-Barsa (1:0) 1:3 namesteno, tako bi trebalo svaki mec da se objasnjava, za 70. godina niste dali 5 golova u jednom poluvremenu a kamoli 6, ako ne racunamo utakmice sa nizeligasima

*

pre 8 godina

€vo i ovih sto su poslednjih 20 god ukrali 18 titula, u ovoj nasoj namestaljci barem nisu ucestvovale sudije kao u vecini vasih (Pazar, Vosa.........)

Nema veze sto je rukom....

pre 8 godina

1976. Poslednje kolo prvenstva Jugoslavije je zavrseno. Sve utakmice pocele su i zavrsile se u isto vreme. Ne! Igra se u Ljubljani... 96 minit i Bjekovic, 1:0!!!! Partizan je sampion!

alfa romeo

pre 8 godina

Pa da..ko u filmu ,, Uhvati me ako mozes"... Zaposlili u policiji na kraju falsifikatora da prepoznaje falsifikate,jer ko ce bolje,ako ne on

Zvezda

pre 8 godina

Jel to Vujosevicevs taktika? Vi grobari stvarno ne umete da gledate svoj posao. A da hapsite malo? Pa to vam bar nikada nije bio problem.

srpski nikad nisi bio...

pre 8 godina

http://redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6327-srpski-kalcopoli-ko-je-sve-priznao-da-partizan-namesta-utakmice-hronologija-izjava.html

Kriminal, Vučela poštenjačino, kriminal!

moma

pre 8 godina

Godinama sam vas smatrao za ljudinu i lafa, ali od kada ste postali potpredsednik Partizana i počeli da dajete izjave, potpuno ste izgubili svaku pozitivnost u mojim očima

Dzamburu 'n Koma

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
(ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Bajata ti je ta informacija, cirka jedno 4 godine kad je doticni otisao iz Partizana!?
Po tvom vidjenju stvari, Zvezdini klubovi su jos i: Radnik iz Surdulice, Spartak, Vozdovac, Jagodina, Vojvodina(sportski direktor je bivsi igrac Zvezde Pantelic), Napredak, Borac Cacak...
A kriv ti je Partizan zbog jednog Metalca!?

Robert Lee

pre 8 godina

Ljudi ovde strahovito brkaju neke stvari,Partizan je verovatno pokrao Vojvodinu,Novi Pazar,gde su se ostecene strane strahovito bunile,pretile istupanjem iz lige...ali ovo je nesto sasvim drugo,ovo je dogovor dva kluba,namestaljka....ovo UEFA kaznjava hitnim izbacivanje iz lige.....ovo je bruka!

Fudbal je zakon

pre 8 godina

Ima utakmica gde sudije navlace za pojedine klubove ali ono juce je bila bljuvotina.
Kada ste culi da je neki tim dao sest golova za poluvreme?

Robi vam saopštio istinu

pre 8 godina

Ko o čemu Panteri o Partizanu. Ne znam o čemu pričaju i zašto spominju poštenje kada im je Prosinečki lepo objasnio da je Partizan u to vreme bio bolji i da nije bilo nikakvog nameštanja.

ex-Yu rock

pre 8 godina

Meč je čist kriminal, kao i velika većina iz naše lige. A za braću grobare jedan mali pozdrav na linku http://www.mozzartsport.com/vesti/iz-dvojke-u-keca-partizan-slomio-pazarce-posle-nepostojeceg-penala-i-crvenog-kartona-video/58612/komentari :)

Mile

pre 8 godina

Kratkog si pamcenja Vucelicu. 10.8.2013, Partizan - Novi Pazar 4:3 (1:2). Iz dva u jedan, 7+. Gosti doputovali sa 11 igraca, jedan im iskljucen u 51. minutu. Ko je sve iz uprave Novog Pazara tada sedeo u upravi Partizana? Ajde, reci Vucelicu, znamo da znas.

Josarian

pre 8 godina

Poslednja osoba koja bi trebala o ovome da priča je Vučelić. Ono što smo juče videli je samo odraz stanja, a ne iznenađenje, ipak, ponavljam poslednja osoba koja bi o tome trebalo da priča je ovaj produkt politike devedestih, koja se evo ponavlja u svom izvornom obliku i truje sve pore društva, pa što ne bi od ranije bolesni fudbal?

delija

pre 8 godina

Ovaj bi se javio i da je Zvezda pobedila i sa 3:2.Racunao covek na poraz Zvezde.Od pocetaka prvenstva poceo pritisak.Njemu smeta sto je Zvezda dala 6 golova.Mozda mu smeta sto je iskljucen igrac OFK-a i jos penal za Zvezdu

delija

pre 8 godina

naso ko da prica o postenju, pola utakmice cu vam zatvorenog tipa. Partizan Novi Pazar 4-3 kratko mu traje pamcenje pa vojvodini kako ste samo oteli kup

Jabilondo

pre 8 godina

Navijac sam Partizana, mada poslednje 3-4 sezone pratim i navijam samo za FK Cukaricki. U fudbalu, naravno, jer se radi o verovatno jedino klubu u ovoj drzavi, koji pokusava da ostvari rezultate na osnovu dobre organizacije u timu. Sportski.

Sve je ovo super, ali ja zaista ne vidim nikakvu razliku izmedju Terzica i Vucelica.

Meni ne ide u glavu da u ovoj drzavi ne postoje ljudi koji su posteni sportski radnici, koji se razumeju u sportski menadzment. Da li je to stvarno nemoguce naci poslednjih 25 godina, pa da smo osudjeni na ovakve ljude?

Poenta je, ono na Vracaru juce je bilo mnogo jadno, no isto me ne bi cudilo od Vucelica jednog dana, ukoliko se vec ne dogadja.

iggy

pre 8 godina

Kao zvezdas slazem se da je ono juce bila i tuga i komedija, ali dajte molim vas - partizan to nikad nije uradio??? Pa godinama se namestaju titule i partizanu i zvezdi, onaj ko to porice je samo ostrasceni i nerealni navijac jednog od ova dva tima. Kad su vec trulez i raspad, sve ih prebaciti u bg zonu a ostaviti fudbal postenim i borbenim ekipama poput vojvodine, cuke, jagodine...

Beranac

pre 8 godina

"Borac - Partizan 0:1, pre četiri godine! Tada me je direktor kluba Sloba Ilić vozio na zadnjem sedištu automobila i pretnjom me prisilio da se sutradan 'ne zalažem' protiv crno-belih. Čak su mi nalagali da narpavim penal ako do 70. minuta bude nerešeno", istakao je Pejović a prenosi "Sport".

Nekadašnji levi bek Čačana nikada nije dobio novac da namesti meč.

"Saigrači iz tog vremena su sve znali jer su i oni učestvovali. Ma, direktor Sloba Ilić me je pred 20 saigrača davio rukama! Svestan sam ja da se to nikada neće dokazati iako govorim istinu i spreman sam da sve ovo posvedočim na poligrafu. Voleo bih i da druga strana sedne i na isti način da iskaz", naveo je Pejović i poručio da se plašio da o svemu tome ranije progovori.Ovo je kriminal bagro jedna.Sta cemo sa ovimdje igrac javno priznaje sta se desavalo.Vi ste mi neke teske postenjacine.Ma u ovoj ligi je sve trulo bre.Ne branimni Zvezdu, ali ugledajte se malo na vasa djela,i cuvene meceve sa Hajdukom iz Kule.I Smederevo kao i BSK dje ste redovno punili njihove mreže na sraman način.

Svako ima svoju tuznu pricu

pre 8 godina

Stani, stani da razmislim malo... Pre 5,6 godina, 80 minut, Partizan gubi 2:0 od Rada do 90. uz dva penala 3:2 za Partizan. Idemo dalje... Pre nekoliko sezona Vojvodina napusta finale kupa, zbog nevidjenje kradje. Gle cuda igrali su protiv Partizana... Prosle godine, Novi Pazar dosao sa 10 igraca, ojade ih sudije i jedva izgube i to naravno opet protiv vas... I sta, to su sve kao zlatni momenti srpskog fudbala? Ne kazem da ovo nije sramota, ali brate vi da pricate nesto o tome, stvarno ne ide...

Struki

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...

srpski nikad nisi bio...

pre 8 godina

http://redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6327-srpski-kalcopoli-ko-je-sve-priznao-da-partizan-namesta-utakmice-hronologija-izjava.html

Kriminal, Vučela poštenjačino, kriminal!

iggy

pre 8 godina

Kao zvezdas slazem se da je ono juce bila i tuga i komedija, ali dajte molim vas - partizan to nikad nije uradio??? Pa godinama se namestaju titule i partizanu i zvezdi, onaj ko to porice je samo ostrasceni i nerealni navijac jednog od ova dva tima. Kad su vec trulez i raspad, sve ih prebaciti u bg zonu a ostaviti fudbal postenim i borbenim ekipama poput vojvodine, cuke, jagodine...

Mile

pre 8 godina

Kratkog si pamcenja Vucelicu. 10.8.2013, Partizan - Novi Pazar 4:3 (1:2). Iz dva u jedan, 7+. Gosti doputovali sa 11 igraca, jedan im iskljucen u 51. minutu. Ko je sve iz uprave Novog Pazara tada sedeo u upravi Partizana? Ajde, reci Vucelicu, znamo da znas.

delija

pre 8 godina

naso ko da prica o postenju, pola utakmice cu vam zatvorenog tipa. Partizan Novi Pazar 4-3 kratko mu traje pamcenje pa vojvodini kako ste samo oteli kup

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste.

Милан

pre 8 godina

Нити навијачи Партизана треба да се радују томе што је меч вероватно намештен, нити звездаши да се радују што су победили. Само скрећемо пажњу Фифе на себе. Ако се Звезда и ОФК буду под истрагом, то ће вероватно значити губљење лиценци и премештај у ниже рангове такмичења и слично.

Ако је меч намештен, мислим да онима који су наместили, зарада на кладионицама није била у првом плану, већ управо да се Звезда још више обезвреди. И Звезда и Партизан имају стадионе на изузетно атрактивним локацијама где су тајкуни већ испланирали шта да раде са тим земљиштем, али с том разликом што је Звезда власник стадиона, а Партизан није. Самим тим у будућој приватизацији, Звезда је много интересантнија од Партизана. То значи да власт и тајкуни имају задатака да Звездине проблеме и дугове доведу до тога да се представи да ће неко учинити услугу тиме што ће Звезду купити за 1 динар, као својевремено Костић шећеране. Након такве буразерске приватизације, неће Звезда више играти на Митићу, а ту ће нићи ексклузивно насеље, шопинг мол, хотел и остало. То исто ће бити и у Хумској, само што ће министар одбране направити неки буразерски уговор.

Након тога, парама нас пореских обвезника ће се изградити национални стадион за репрезентацију, а држава ће бити великодушна да тај стадион да на коришћење и Звезди и Партизану.

Jabilondo

pre 8 godina

Navijac sam Partizana, mada poslednje 3-4 sezone pratim i navijam samo za FK Cukaricki. U fudbalu, naravno, jer se radi o verovatno jedino klubu u ovoj drzavi, koji pokusava da ostvari rezultate na osnovu dobre organizacije u timu. Sportski.

Sve je ovo super, ali ja zaista ne vidim nikakvu razliku izmedju Terzica i Vucelica.

Meni ne ide u glavu da u ovoj drzavi ne postoje ljudi koji su posteni sportski radnici, koji se razumeju u sportski menadzment. Da li je to stvarno nemoguce naci poslednjih 25 godina, pa da smo osudjeni na ovakve ljude?

Poenta je, ono na Vracaru juce je bilo mnogo jadno, no isto me ne bi cudilo od Vucelica jednog dana, ukoliko se vec ne dogadja.

ex-Yu rock

pre 8 godina

Meč je čist kriminal, kao i velika većina iz naše lige. A za braću grobare jedan mali pozdrav na linku http://www.mozzartsport.com/vesti/iz-dvojke-u-keca-partizan-slomio-pazarce-posle-nepostojeceg-penala-i-crvenog-kartona-video/58612/komentari :)

Josarian

pre 8 godina

Poslednja osoba koja bi trebala o ovome da priča je Vučelić. Ono što smo juče videli je samo odraz stanja, a ne iznenađenje, ipak, ponavljam poslednja osoba koja bi o tome trebalo da priča je ovaj produkt politike devedestih, koja se evo ponavlja u svom izvornom obliku i truje sve pore društva, pa što ne bi od ranije bolesni fudbal?

darko

pre 8 godina

a zaboravio si preokret Partizana protiv Bezanije od 0-3 na 4-3 pre nekoliko godinaisto u prvom kolu, mislim da je Jesic bio trener i svojevremeno sklanjanje igraca Zete u utakmicama protiv Partizana....Svi ste mi vi posteni

One night in May

pre 8 godina

Sad ce da idete vi jos jace, ali u drugu ligu sine!
(navijac, 20. jul 2015 10:22)

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste. Kad bih napisao nešto drugo ne bi mi pustili komentar.

Milos

pre 8 godina

Kad ovo kaze neko iz partizana to dobija potpuno drugaciji smisao!
Partizan Novi Pazar 4:3(1:2) ako se dobro secam je isto prvo kolo i isto prelaz i isto 7+ samo malo suptilnije radjeno, tada je sudija uticao na ishod meca i to je to! Ne znam sto se dize toliko buka oko ovoga kad se vec desavalo i opet ce

AleksandarL

pre 8 godina

Haha ha, čuj ovu postenjacinu, pa vi bre namestite i ne zacrvenite se. Jedini smisao postojanja Hajduka iz Kule je bio da pravite gol razliku, Džomba je i sam priznavao da protiv vas izvodi 3 sastav, "odmara igrace", verovatno za Ligu Šampiona. Novi Pazar, Vojvodina finale kupa, Vojvodina liga, Bezanija, Petah Tikva... i to su samo ovako golim okom vidljive namestaljke, koliko ih samo ima da se ne primeti. Ipak ste vi profesionalci u namestanju, ovi iz Zvezde su još amateri pa se izgleda ovako providno.

Zebra

pre 8 godina

Grobari, šta kaže vaš Vučela. Kriminal, a? Opasno je to. Da se istraži odmah. Da je Mirko Marjanović još uvek predsednik Partizana, Zvezdi ne bi ni palo na pamet da namešta. Dobro, šta da se radi. Mirka više nema, ali tu je Vučela da se bori za crno-belu pravdu.

delija

pre 8 godina

Ovaj bi se javio i da je Zvezda pobedila i sa 3:2.Racunao covek na poraz Zvezde.Od pocetaka prvenstva poceo pritisak.Njemu smeta sto je Zvezda dala 6 golova.Mozda mu smeta sto je iskljucen igrac OFK-a i jos penal za Zvezdu

Nesa

pre 8 godina

U potpunosti se slazem da se jucerasnja utakmica ispita.
Nejasno je samo odakle pravo ovom coveku da komentarise
Svi znamo ko je on bio i sta je radio tako da sto se njega
tice svaki komentar je suvisan osim da se pokrije jer je pametniji kad cuti

sick

pre 8 godina

Drage komsije. Naravno da je i Partizann namestao, pa i Real i Barsa namestaju ponekad. Ali na ovakav nacin nijedan srpski klub nije namestio utakmicu. Ovo je cisto ruganje fudbalskoj javnosti i ljubiteljima sporta i fudbala.

CR7

pre 8 godina

Spartak partizan, pre par godina. parizan u gostima pobedjuje 1-2 a za oba gola zasluzan je golman spartaka koji "slucajnim" greskama dovodi partizan do pobede

Strela

pre 8 godina

"Dokaz" da utakmica nije nameštena je promašaj Dražića na samom početku drugog poluvremena.
Deklarisani navijač partizana (namerno malo p) je imao šansu za gol,bilo bi 3:0 i pitanje je kako bi se utakmica završila.
Ovako,ostaje vam samo da kukumavčete,sumnjate i kmečite.
Tako ćete raditi celu sezonu zato što smo,po mom mišljenju,napravili dobar izbor sa pojačanjima.
A još kad se vrate povređeni-ne smem ni da vam kažem šta čeka ostale ekipe pa i vas.

Стефан

pre 8 godina

Звездо поднеси тужбу против овог типа. одкле му правдо да нас блати преко медија?

Robert Lee

pre 8 godina

Ljudi ovde strahovito brkaju neke stvari,Partizan je verovatno pokrao Vojvodinu,Novi Pazar,gde su se ostecene strane strahovito bunile,pretile istupanjem iz lige...ali ovo je nesto sasvim drugo,ovo je dogovor dva kluba,namestaljka....ovo UEFA kaznjava hitnim izbacivanje iz lige.....ovo je bruka!

Brooklyn boy

pre 8 godina

Звездаш сам, и оно од јуче је брука, међутим, мислим да овај човек и његов клуб немају никакво право на реплику. Ни ми, прави навијачи оба клуба немамо право на то. Једино право које имамо је да се побунимо против разних Вучелића, Терзића, Караџића, јер док су они и њима слични присутни у нашем фудбалу, и Звезда и Партизан ће играти овакве утакмице и у Европи пролазити као боси по трњу. Треба наћи поштене људе, померити почетак сезоне за март и тек онда се надати нечему.

danilo

pre 8 godina

Posten svet iz komsiluka crveneo nakon utalmice, a videlo se i u komentarima kako ljudi posteno priznaju sramotu.
E tako i ja osecam sramotu , kao veliki partizanovac, kada ovaj lik govori o kriminalu ili o moralu.
Sposoban je, to nema sumnje.
Ali da predaje etiku, nema ni minimum kvalifikacija.

P.S. Svuda po istoku Evrope ,unazad godinama, svako malo neki gazda iz FK zaglavi u zatvoru.
Red je i na ove kod nas, a to nema veza sa klupskim bojama...

ivan

pre 8 godina

Kaze mi to nikada nismo radili, hahahaha :-) Direktori i finansijeri manjih klubova sede u UO Partizana! Putuju na gostovanja, postoje i snimici koji to potvrdjuju. Ako to nije kriminal, onda stvarno ne znam sta je? Setite se prijateljskih utakmica protiv Borče, Smedereva, Borca, Kule... Probajte da zamislite slicnu situaciju bilo gde u Evropi, da recimo glavni finansijer Sevilje sedi u UO Barselone :-) Nikola Dzomba je godinama to radio i nikom nista... Gospodine Vucelicu najpametniji ste kada cutite. Ja kao veliki zvezdas ne zelim namestene utakmice! Necu takvu titulu. Ako je ovde bilo nekih neregularnosti, treba momentalno pohapsiti odgovorne. Iz mog ugla gledano, dali smo tri gola sa igracem vise, cetvrti gol je cista sreca, povredio nam se najbolji i najskuplji igrac, Ofk-ov drugi gol je cist ofsajd... Uostalom neka istraga pokaze sta se desilo.

Ko-ometator

pre 8 godina

Tole poceo kampanju za cuvanje fotelje... Gle cuda, preko partizana. Da ne ispadne da branim nekog, sport u srbiji, a pogotovo fudbal (jer tu ima najvise para) nece se oporaviti sve dok drzava ne odluci da preduzme korake ali posto se sve stranke otimaju za mesta u fudbalskim klubovima tesko da ce sami sebi dzepove da prazne...

Fred Perry

pre 8 godina

I Sneza krenula u Gruziju, verovatno da napravi neki dobar marketinski potez ili mozda da sopinguje....pre ce biti da je ovo drugo

Dzamburu 'n Koma

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
(ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Bajata ti je ta informacija, cirka jedno 4 godine kad je doticni otisao iz Partizana!?
Po tvom vidjenju stvari, Zvezdini klubovi su jos i: Radnik iz Surdulice, Spartak, Vozdovac, Jagodina, Vojvodina(sportski direktor je bivsi igrac Zvezde Pantelic), Napredak, Borac Cacak...
A kriv ti je Partizan zbog jednog Metalca!?

Voip

pre 8 godina

Evo ja Vucela znam 100% da ste, pre nekolike sezone kad ste bili u drasticnom padu i pretilo da padnete na drugo mesto, namestili mec u Ivanjici. I tako ste sacuvali prvo mesto na tabeli. Ajde istrazite tu utakmicu. Igraci direktni akteri, ne sudije. Da ne pricamo o mecevima upravo sa Metalcem (Vukadinovic), Hajdukom iz Kule (Dzomba), Mladost iz Lucana, svojevremeno Smederevom, Radom i Borcem iz Cacka. Ono sto ne moze direktno steluje se preko sudija Cuka, Vosa, Spartak, Novi Pazar. Ovo znam 100% jer poznajem dosta prvoligaskih igraca. Toliko o vasem postenju.

Iha

pre 8 godina

Ma vi to nikad niste radili jelda. Postenjacine jedne! Pa vasi bivsi igraci i trener su javno priznali da ste namestali ali to nije Skandal to je kod vas normala! Kao i vasa pobeda protiv Metalca.

Deki

pre 8 godina

Ja stvarno nikada nisam čuo za ovakav epilog? Da klub prvo poluvreme gubi 2-0 a onda u drugom povede 6-2? Bilo je da se stigne 2-0 i 3-0, pa čak i pobedi, ali da ekipa posle 2-0 potpuno stane?

petar

pre 8 godina

dragi zvezdasi,naravno da ne mislim da Vucelic treba bilo kome da drzi moralne pridike,ali ako vama ne smeta ono sto se juce dogodilo i ako bi vi bili zadovoljni da na takav nacin osvojite i prvenstvo,onda se zapitajte da li imate pravo(moralno)da kritikujete Vucelica.Uvek je bilo i verovatno ce i biti ,namestanja utakmica,ali ono juce je uvreda zbog bahatosti,bezobzirnosti...Sigurno da je i Partizan igrao namestene utakmice,naravno da ne volim,ali prihvatam da je to neminovnost u sportu u kome se obecu ogromne pare,ali sigurno da utakmice koje pominjete(sa Pazarom,Borcem ...)ne spadaju u tu grupu,uostalom,budite iskreni i pogledajte vase utakmice proslog prvenstva,90 odsto su namestene.

dex

pre 8 godina

@grobar

Ja se stidim ovoga, ali nasa odbrana nije samo vasa utakmica sa Pazarom, vec kup sa nama i Vojvodinom, Zeta, Hajduk, Metalac, Bezanija...

Nema veze sto je rukom....

pre 8 godina

1976. Poslednje kolo prvenstva Jugoslavije je zavrseno. Sve utakmice pocele su i zavrsile se u isto vreme. Ne! Igra se u Ljubljani... 96 minit i Bjekovic, 1:0!!!! Partizan je sampion!

Alex

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Imas internet pa mozes da proveris ko je u upravnom odboru.
Vukadinovic je bio mislim pre 3-4 godine u upravnom odboru i vise nije.
Inace sadasnji predsednik Borca iz Cacka je bio u upravnom odboru Zvezde.
A to menjanje teza ne moze da vas opere za onu bruku na stadionu Obilica. Uvek je bilo namestanja i utakmica na koje smo sumnjali ali ono juce je bas velika sramota.

misko

pre 8 godina

Vučeliću da vas podsetim na 1976.god i gol bjekovića u 104 minutu i otimanje titule Hajduku iz Splita.sudija u Ljubljani je bio Maksimović a da ne pričamo o Šajberovom prvenstvu.Ne kažem da je ovo čisto ali nemojte vi sa Partizanom da morališete ni u ime Partizana a ni u svoje ime.Vaše "volšebno"udruženje sa Toletom na čelu imalo je za kratkoročni plan da prestignete najtrofejniji klub u zemlji C.Zvezdu pa bi dobro bilo da se pogledaju sve vaše utakmice od 2000 godine do danas.

dejan

pre 8 godina

vidim razne komentare ovde i mislim da ne bi trebalo da se vraćamo u prošlost jer šta je bilo bilo je! ja sam da tako kažem okoreli zvezdaš ali ono juče je sve sem regularne utakmice! bar po mom mišljenju, voleo bi da grešim ali mislim da juče nije bilo baš sve sportski!! A pogotovo smatram da su gospoda iz fc partizan poslednje osobe u srbiji koje trebaju da komentarišu bilo šta u vezi regularnosti!!!

Vojo

pre 8 godina

Najlakše je optužiti protivnika! Ali pođimo redom:
-C.Zvezda je pre meča bila favorit,
-u prvom poluvremenu posed lopte neverovatnih preko 70 % u korist C.Z.
-prvi napad OFK Beograda i zaista neodbranjiv gol,a drugi ozbiljan napad u zadnjim sekundama i kada su zvezdini igrači čekali poluvreme opet lep gol ,mada izgleda iz ofsajda (zbog toga je i trener isključen),
-2:0 za slabiju ekipu je sjajan rezultat ali pravi poznavaoci fudbala znaju koliko je to ranjiv rezultat ako protivnik smanji na 2:1,
-na početku drugog dela, lepa akcija i još lepši gol MBođa i konfuzija u OFK-u, i odmah bilijarski precizna akcija i 2:2 (možda je bio ofsajd),
-regularan penal i crveni karton i 2:3. Posle je bilo samo pitanje koliko golova će psihološki rasterećeni igrači Zvezde dati,
-sa Kairatom Zvezda je bila slabija ali i totalno bez sreće, u drugom minutu Pavićević dobija nezasluženo crveni karton(a pritom mu je i nos razbijen) a u poslednjem minutu gosti daju gol iz čistog ofsajda. U drugoj utakmici prvo Jović promašuje veliku šansu pa Stojanović pogađa prečku i na kraju ispadaju. Protiv OFK slično,već smo videli prvo poluvreme. Pa zar Vučelić očekuje da Zvezda uvek igra kao sa Kairatom i prvo poluvreme sa OFK-om?
Utakmica jeste imala neverovatan tok ali i to se događa.Zar bi neko i da hoće da lažira radio sve ovo?
-I na kraju i pored svega navedenog, neka istražni organi rade svoj posao a dotle zamolio bih Vučelića, Šapića i slične da budu strpljivi i malo dostojanstveniji.

ja

pre 8 godina

Real Granada 9:0, 7+ namesteno, Real-Barsa (1:0) 1:3 namesteno, tako bi trebalo svaki mec da se objasnjava, za 70. godina niste dali 5 golova u jednom poluvremenu a kamoli 6, ako ne racunamo utakmice sa nizeligasima

Robi vam saopštio istinu

pre 8 godina

Ko o čemu Panteri o Partizanu. Ne znam o čemu pričaju i zašto spominju poštenje kada im je Prosinečki lepo objasnio da je Partizan u to vreme bio bolji i da nije bilo nikakvog nameštanja.

budite odlucni

pre 8 godina

ljudi moji ko ovo vodi partizan?? ko je ovima dao pravo glasa da u usta stave rec crvena zvezda, jel mu ovo devojka na slici?? vidim, iphone, luj viton, sigurno nije sekretarica!! verovatno i ona ide o trosku partizana put gruzije, sta ovi ljudi uopste rade, cime se bave kad imaju vremena da radnim danom putuju i gledaju partizan na racun fudbalskog kluba??

Zvezda

pre 8 godina

Jel to Vujosevicevs taktika? Vi grobari stvarno ne umete da gledate svoj posao. A da hapsite malo? Pa to vam bar nikada nije bio problem.

Srle

pre 8 godina

Secam se meca sa novim Pazarom koji je namestio sudija sa Partizanom tada nije bio kriminal i nije se moralo ispitati. Nego gde su ti dokazi licemeru?

moma

pre 8 godina

Godinama sam vas smatrao za ljudinu i lafa, ali od kada ste postali potpredsednik Partizana i počeli da dajete izjave, potpuno ste izgubili svaku pozitivnost u mojim očima

Sale

pre 8 godina

"Partizan ovo nikada nije uradio (...)".

Bez ikakve zelje da opravdam onaj skandal juce (kao i,nadam se, vecina realnih zvezdasa), samo bih pitao prepostenog Vucelu da li se seca utakmice od pre desetak godina Bezanija-Partizan 3:4 (3:1). Takodje je bilo prvo kolo, takodje iz 1 u 2, takodje 7+. Nista manji skandal nego onaj juce.
Svi ste isti, svi u najboljem slucaju treba da zavrsite u zoni, a clanovi uprava iza resetaka.

Crudelta

pre 8 godina

CZ je u predhodnih 15 godina odigrala 4 puta prelaz protiv BSK,OFK,partizana i Rada i partizan preko 10 takvih meceva da ne navodim koje,naravno to su sve ciste utakmice.Ma vazi...

Politika

pre 8 godina

Hahahahaha... Pa čoveče bio si član uprave kada je Partizan odigrao onu sramotu sa Novim Pazarom gde je sudija direktno oduzeo njima tri boda i doneo vama! Lotar Mateus, onaj Grk golman, Dmitrovic su vas optuzivali za namestanje... Da se javio neko drugi, a ne ti iz Partizana pa da reci imaju neku tezinu! Ovako "pošten" prica o "poštenima"...

*

pre 8 godina

€vo i ovih sto su poslednjih 20 god ukrali 18 titula, u ovoj nasoj namestaljci barem nisu ucestvovale sudije kao u vecini vasih (Pazar, Vosa.........)

alfa romeo

pre 8 godina

Pa da..ko u filmu ,, Uhvati me ako mozes"... Zaposlili u policiji na kraju falsifikatora da prepoznaje falsifikate,jer ko ce bolje,ako ne on

mikele

pre 8 godina

Vidim ovde gomilu komentara za N.Pazar prošle godine!!? Brkate namešteno od sudijske nepravde. Jeste tu utakmicu osakatio sudija i to niko ne spori, ali ljudi vi nameštate rezultat (vama ne treba sudija!!!?). Prošle sezone ste isto tužno namestili sa ofkom (na Rajku 2:1, jedva posle neviđenog sklanjanja)

Jaa

pre 8 godina

Javile se postenjacine... Bar 10 od 26 titula ste ukrali, od ljubljane preko sajbera do toleta i ovaj slobin pulen drzi slovo.
(zvezdas, 20. jul 2015 09:55)

Dete kad porasteš saznaćeš da je Sajber nama otimao titule i vama poklanjao...

Mojito

pre 8 godina

Svi se prave naivni sada, kao niko nikada nije namestao. Bez obzira na koju stranu topciderskog brda gledate sa simpatijama, treba samo reci da ovo nije nista novo, niti nista cudno. Uostalom, pred svako evropsko gostovanje poslednjih godina "partizan se raspuca", nekako plesu po terenu, o (ne)postenju tog kluba su pricali i bivsi igraci i treneri istog, a jedna moralna gromada Vucelic, sigurno je dosao pre 3 dana iz Svedske pa je "sokiran" ovim sto je video, daj molim te...Niti je ovo novo, niti je svojstveno OFK ili CZ. A ko je bolji? Hah, smesno covece, kao da je to ikada bilo najbitnije, evo Cuka je bolja od oba kluba ali nikada nece biti prva, ne bi ni kup osvojila da prethodno protivnik nije uzeo titulu. "Sezdeset godina" si u fudbalu, znas o cemu ti pricam.

pera trta

pre 8 godina

Reče Milorad Vučelić, potpredsednik kluba koji 5 godina ne može da sabere dugovanja kluba. A da, knjigovodja je na bolovanju.

ja

pre 8 godina

e ako jedan Julovac ovo kaze onda mora da je u pravu.Ako je ono na Vracaru kriminal sta li je onda utakmica u petak partizan - metalac gde su bile enormne uplate na 1-1 i 4+ ili mozda na izjavu Mateusa ili Dmitrovica koji je rekao da je igrao namestenu utakmicu sa partizanom i zbog te izjave Tole ga je kaznio 6 meseci ili mozda partizan novi pazar 4:3 gde je sudija namestio utakmicu ili utakmica bezanija - partizan (3:0) 3:4 gde na poluvremenu trener izvodi 3 najbolja igraca i strelca za domacine i onda se desava "neverovatan preokret" ili vozdovac partizan 2:3 gde je do 90 minuta bilo 2:1 na Vracaru igrano prosle godine

Mile

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Struki, 20. jul 2015 10:02)

Sto bi rekao moj drugar, u zivotu nije sutnuo macku sa kucnog praga, a kamoli loptu.

kanidja

pre 8 godina

Gospodin Pizon je uveliko znao šta će se desiti na toj utakmici, i zbog toga nije ni hteo da učestvuje. Ja sam još tada znao da tu smrdi nešto. Bruka i sramota.

Max

pre 8 godina

Bilo je puno namestanja i pogurivanja od strane sudija pre ove i kao sto neki pominju mec partizana sa pazarom je jedan od tih. Ali se pazar borio do poslednjeg minuta, ponisten gol za izjednacenje. Nakon toga ostre reakcije pazaraca. A sta smo imali na karaburmi ? Nikada vidjenih sest golova za poluvreme na tom terenu, sklanjanje ofkovih igraca. A posle utakmice beg svih aktera sa stadiona, bez tusiranja i bez izjava igraca i oba trenera. E to se stvarno nikada nije desilo do sada. Ovo je najociglednija namestaljka u nasoj ligi ikada.

dobro je

pre 8 godina

Vucelicu dokazi da je kriminal i namesteno, i svi vi koji ste znali koji ste zgrozeni i sto navijate za svoj preposteni klub dokazite!

Fudbal je zakon

pre 8 godina

Ima utakmica gde sudije navlace za pojedine klubove ali ono juce je bila bljuvotina.
Kada ste culi da je neki tim dao sest golova za poluvreme?

Djolle666

pre 8 godina

Potpredsednik fudbalskog kluba Partizan Milorad Vučelić,generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić,šta reći ko nema šta da radi ode lepo kod brace blizanaca i fotelja je zagarantovana.

Zvezda bruka Srbije

pre 8 godina

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...
(One night in May, 20. jul 2015 10:53) Mnogo gledaš History chanel,prijatelju. Ne valja ti to na ovu vrućinu...

teks

pre 8 godina

treba ukinuti i partizan i zvezdu,ta dva kluba su grobari srpskog sporta,a ako vec ne zele da se klubovi privatizuju onda vratiti fudbal na amaterski nivo

Boki

pre 8 godina

TV stanice da se dogovore da ne prenose utakmice domaceg sampionata sve dok se ova garnitura "sportskih radnika" nalazi na funkcijama u FSS i klubovima. Tek nakon izvrsene privatizacije i temeljne reorganizacije u fudbalu poceti sa prenosima. Na ovaj nacin mesetari u fudbalu imaju svoju reklamu i rade od fudbala ono sto nas je dovelo na ove grane.

Svako ima svoju tuznu pricu

pre 8 godina

Stani, stani da razmislim malo... Pre 5,6 godina, 80 minut, Partizan gubi 2:0 od Rada do 90. uz dva penala 3:2 za Partizan. Idemo dalje... Pre nekoliko sezona Vojvodina napusta finale kupa, zbog nevidjenje kradje. Gle cuda igrali su protiv Partizana... Prosle godine, Novi Pazar dosao sa 10 igraca, ojade ih sudije i jedva izgube i to naravno opet protiv vas... I sta, to su sve kao zlatni momenti srpskog fudbala? Ne kazem da ovo nije sramota, ali brate vi da pricate nesto o tome, stvarno ne ide...

Robert Lee

pre 8 godina

Ljudi ovde strahovito brkaju neke stvari,Partizan je verovatno pokrao Vojvodinu,Novi Pazar,gde su se ostecene strane strahovito bunile,pretile istupanjem iz lige...ali ovo je nesto sasvim drugo,ovo je dogovor dva kluba,namestaljka....ovo UEFA kaznjava hitnim izbacivanje iz lige.....ovo je bruka!

Beranac

pre 8 godina

"Borac - Partizan 0:1, pre četiri godine! Tada me je direktor kluba Sloba Ilić vozio na zadnjem sedištu automobila i pretnjom me prisilio da se sutradan 'ne zalažem' protiv crno-belih. Čak su mi nalagali da narpavim penal ako do 70. minuta bude nerešeno", istakao je Pejović a prenosi "Sport".

Nekadašnji levi bek Čačana nikada nije dobio novac da namesti meč.

"Saigrači iz tog vremena su sve znali jer su i oni učestvovali. Ma, direktor Sloba Ilić me je pred 20 saigrača davio rukama! Svestan sam ja da se to nikada neće dokazati iako govorim istinu i spreman sam da sve ovo posvedočim na poligrafu. Voleo bih i da druga strana sedne i na isti način da iskaz", naveo je Pejović i poručio da se plašio da o svemu tome ranije progovori.Ovo je kriminal bagro jedna.Sta cemo sa ovimdje igrac javno priznaje sta se desavalo.Vi ste mi neke teske postenjacine.Ma u ovoj ligi je sve trulo bre.Ne branimni Zvezdu, ali ugledajte se malo na vasa djela,i cuvene meceve sa Hajdukom iz Kule.I Smederevo kao i BSK dje ste redovno punili njihove mreže na sraman način.

Strela

pre 8 godina

"Dokaz" da utakmica nije nameštena je promašaj Dražića na samom početku drugog poluvremena.
Deklarisani navijač partizana (namerno malo p) je imao šansu za gol,bilo bi 3:0 i pitanje je kako bi se utakmica završila.
Ovako,ostaje vam samo da kukumavčete,sumnjate i kmečite.
Tako ćete raditi celu sezonu zato što smo,po mom mišljenju,napravili dobar izbor sa pojačanjima.
A još kad se vrate povređeni-ne smem ni da vam kažem šta čeka ostale ekipe pa i vas.

petar

pre 8 godina

dragi zvezdasi,naravno da ne mislim da Vucelic treba bilo kome da drzi moralne pridike,ali ako vama ne smeta ono sto se juce dogodilo i ako bi vi bili zadovoljni da na takav nacin osvojite i prvenstvo,onda se zapitajte da li imate pravo(moralno)da kritikujete Vucelica.Uvek je bilo i verovatno ce i biti ,namestanja utakmica,ali ono juce je uvreda zbog bahatosti,bezobzirnosti...Sigurno da je i Partizan igrao namestene utakmice,naravno da ne volim,ali prihvatam da je to neminovnost u sportu u kome se obecu ogromne pare,ali sigurno da utakmice koje pominjete(sa Pazarom,Borcem ...)ne spadaju u tu grupu,uostalom,budite iskreni i pogledajte vase utakmice proslog prvenstva,90 odsto su namestene.

Dzamburu 'n Koma

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
(ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Bajata ti je ta informacija, cirka jedno 4 godine kad je doticni otisao iz Partizana!?
Po tvom vidjenju stvari, Zvezdini klubovi su jos i: Radnik iz Surdulice, Spartak, Vozdovac, Jagodina, Vojvodina(sportski direktor je bivsi igrac Zvezde Pantelic), Napredak, Borac Cacak...
A kriv ti je Partizan zbog jednog Metalca!?

sick

pre 8 godina

Drage komsije. Naravno da je i Partizann namestao, pa i Real i Barsa namestaju ponekad. Ali na ovakav nacin nijedan srpski klub nije namestio utakmicu. Ovo je cisto ruganje fudbalskoj javnosti i ljubiteljima sporta i fudbala.

delija

pre 8 godina

Ovaj bi se javio i da je Zvezda pobedila i sa 3:2.Racunao covek na poraz Zvezde.Od pocetaka prvenstva poceo pritisak.Njemu smeta sto je Zvezda dala 6 golova.Mozda mu smeta sto je iskljucen igrac OFK-a i jos penal za Zvezdu

srpski nikad nisi bio...

pre 8 godina

http://redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6327-srpski-kalcopoli-ko-je-sve-priznao-da-partizan-namesta-utakmice-hronologija-izjava.html

Kriminal, Vučela poštenjačino, kriminal!

Robi vam saopštio istinu

pre 8 godina

Ko o čemu Panteri o Partizanu. Ne znam o čemu pričaju i zašto spominju poštenje kada im je Prosinečki lepo objasnio da je Partizan u to vreme bio bolji i da nije bilo nikakvog nameštanja.

One night in May

pre 8 godina

Sad ce da idete vi jos jace, ali u drugu ligu sine!
(navijac, 20. jul 2015 10:22)

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...

Mile

pre 8 godina

Kratkog si pamcenja Vucelicu. 10.8.2013, Partizan - Novi Pazar 4:3 (1:2). Iz dva u jedan, 7+. Gosti doputovali sa 11 igraca, jedan im iskljucen u 51. minutu. Ko je sve iz uprave Novog Pazara tada sedeo u upravi Partizana? Ajde, reci Vucelicu, znamo da znas.

Struki

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...

delija

pre 8 godina

naso ko da prica o postenju, pola utakmice cu vam zatvorenog tipa. Partizan Novi Pazar 4-3 kratko mu traje pamcenje pa vojvodini kako ste samo oteli kup

Alex

pre 8 godina

A predsednik Metalca clan upravnog odbora Partizana!!! E, Vucelicu, Vucelicu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ferdinand, 20. jul 2015 10:20)

Imas internet pa mozes da proveris ko je u upravnom odboru.
Vukadinovic je bio mislim pre 3-4 godine u upravnom odboru i vise nije.
Inace sadasnji predsednik Borca iz Cacka je bio u upravnom odboru Zvezde.
A to menjanje teza ne moze da vas opere za onu bruku na stadionu Obilica. Uvek je bilo namestanja i utakmica na koje smo sumnjali ali ono juce je bas velika sramota.

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste.

Milos

pre 8 godina

Kad ovo kaze neko iz partizana to dobija potpuno drugaciji smisao!
Partizan Novi Pazar 4:3(1:2) ako se dobro secam je isto prvo kolo i isto prelaz i isto 7+ samo malo suptilnije radjeno, tada je sudija uticao na ishod meca i to je to! Ne znam sto se dize toliko buka oko ovoga kad se vec desavalo i opet ce

Стефан

pre 8 godina

Звездо поднеси тужбу против овог типа. одкле му правдо да нас блати преко медија?

mikele

pre 8 godina

Vidim ovde gomilu komentara za N.Pazar prošle godine!!? Brkate namešteno od sudijske nepravde. Jeste tu utakmicu osakatio sudija i to niko ne spori, ali ljudi vi nameštate rezultat (vama ne treba sudija!!!?). Prošle sezone ste isto tužno namestili sa ofkom (na Rajku 2:1, jedva posle neviđenog sklanjanja)

killy81

pre 8 godina

Prepošteni Vučela,

Evo da te podsetim na par utakmica koje bi se mogle svesti pod sumnjive, u najmanju ruku.

Sezona 2014/2015:
1) Donji Srem – Partizan 1:2 (kad je cela Srbija pričala da je dvojka ko vrata; u prva 2 kola prolecnog prvenstva niste imali pobedu, Zvezda prišla na 4 boda; pre Srema, u prva dva kola bod na JNA su vam uzeli Voždovac i Radnički Niš, niste mogli da se sastavite....).
2) Borac Čačak - Partizan 3:3 (veoma "efikasni" Borac koji se bori za opstanak daje Partizanu 3 gola)

Sezona 2013/2014:
1) Prvo kolo na JNA neću ni komentarisati, jer je već toliko puta pomenut od strane komentatora na ovom sajtu
2) Partizan - Donji Srem 3:2 (iz 2 u 1, Srem vodio 2:0, Partizan dao 3 gola u poslednjih pola sata)

Sezona 2012/2013:

1) Partizan - BSK 7:0 (7+)
2) OFK - Partizan 1:3 (iz 1 u 2, OFK vodio 1:0 na poluvremenu)

Sezona 2010/2011:

Partizan - Smederevo 5:3
Partizan - Sloboda 5:2
Metalac - Partizan 1:1 (pretposlednje kolo, Partizan obezbedio titulu a Metalac opstanak ovim bodom)

itd. itd.

Da ne pričamo o sudijskim krađama (pre dve godine 2 ili tri nedosuđena penala za Voždovac, pobedili ste tu utakmicu 1:0, pa nedosuđen penal penal za Čukarički, i tu utakmicu ste pobedili 1:0; pa čuveno finale Kupa sa Vojvodinom....)
Da rezimiram - Zvezda, za koju navijam, nije cvećka, daleko od toga, ali da grobari prozivaju i upiru prstom u nas pa to je najblaže rečeno bezobrazluk prve vrste. Kad bih napisao nešto drugo ne bi mi pustili komentar.

ja

pre 8 godina

Real Granada 9:0, 7+ namesteno, Real-Barsa (1:0) 1:3 namesteno, tako bi trebalo svaki mec da se objasnjava, za 70. godina niste dali 5 golova u jednom poluvremenu a kamoli 6, ako ne racunamo utakmice sa nizeligasima

Deki

pre 8 godina

Ja stvarno nikada nisam čuo za ovakav epilog? Da klub prvo poluvreme gubi 2-0 a onda u drugom povede 6-2? Bilo je da se stigne 2-0 i 3-0, pa čak i pobedi, ali da ekipa posle 2-0 potpuno stane?

ex-Yu rock

pre 8 godina

Meč je čist kriminal, kao i velika većina iz naše lige. A za braću grobare jedan mali pozdrav na linku http://www.mozzartsport.com/vesti/iz-dvojke-u-keca-partizan-slomio-pazarce-posle-nepostojeceg-penala-i-crvenog-kartona-video/58612/komentari :)

AleksandarL

pre 8 godina

Haha ha, čuj ovu postenjacinu, pa vi bre namestite i ne zacrvenite se. Jedini smisao postojanja Hajduka iz Kule je bio da pravite gol razliku, Džomba je i sam priznavao da protiv vas izvodi 3 sastav, "odmara igrace", verovatno za Ligu Šampiona. Novi Pazar, Vojvodina finale kupa, Vojvodina liga, Bezanija, Petah Tikva... i to su samo ovako golim okom vidljive namestaljke, koliko ih samo ima da se ne primeti. Ipak ste vi profesionalci u namestanju, ovi iz Zvezde su još amateri pa se izgleda ovako providno.

darko

pre 8 godina

a zaboravio si preokret Partizana protiv Bezanije od 0-3 na 4-3 pre nekoliko godinaisto u prvom kolu, mislim da je Jesic bio trener i svojevremeno sklanjanje igraca Zete u utakmicama protiv Partizana....Svi ste mi vi posteni

iggy

pre 8 godina

Kao zvezdas slazem se da je ono juce bila i tuga i komedija, ali dajte molim vas - partizan to nikad nije uradio??? Pa godinama se namestaju titule i partizanu i zvezdi, onaj ko to porice je samo ostrasceni i nerealni navijac jednog od ova dva tima. Kad su vec trulez i raspad, sve ih prebaciti u bg zonu a ostaviti fudbal postenim i borbenim ekipama poput vojvodine, cuke, jagodine...

kanidja

pre 8 godina

Gospodin Pizon je uveliko znao šta će se desiti na toj utakmici, i zbog toga nije ni hteo da učestvuje. Ja sam još tada znao da tu smrdi nešto. Bruka i sramota.

Zebra

pre 8 godina

Grobari, šta kaže vaš Vučela. Kriminal, a? Opasno je to. Da se istraži odmah. Da je Mirko Marjanović još uvek predsednik Partizana, Zvezdi ne bi ni palo na pamet da namešta. Dobro, šta da se radi. Mirka više nema, ali tu je Vučela da se bori za crno-belu pravdu.

Jaa

pre 8 godina

Javile se postenjacine... Bar 10 od 26 titula ste ukrali, od ljubljane preko sajbera do toleta i ovaj slobin pulen drzi slovo.
(zvezdas, 20. jul 2015 09:55)

Dete kad porasteš saznaćeš da je Sajber nama otimao titule i vama poklanjao...

Vojo

pre 8 godina

Najlakše je optužiti protivnika! Ali pođimo redom:
-C.Zvezda je pre meča bila favorit,
-u prvom poluvremenu posed lopte neverovatnih preko 70 % u korist C.Z.
-prvi napad OFK Beograda i zaista neodbranjiv gol,a drugi ozbiljan napad u zadnjim sekundama i kada su zvezdini igrači čekali poluvreme opet lep gol ,mada izgleda iz ofsajda (zbog toga je i trener isključen),
-2:0 za slabiju ekipu je sjajan rezultat ali pravi poznavaoci fudbala znaju koliko je to ranjiv rezultat ako protivnik smanji na 2:1,
-na početku drugog dela, lepa akcija i još lepši gol MBođa i konfuzija u OFK-u, i odmah bilijarski precizna akcija i 2:2 (možda je bio ofsajd),
-regularan penal i crveni karton i 2:3. Posle je bilo samo pitanje koliko golova će psihološki rasterećeni igrači Zvezde dati,
-sa Kairatom Zvezda je bila slabija ali i totalno bez sreće, u drugom minutu Pavićević dobija nezasluženo crveni karton(a pritom mu je i nos razbijen) a u poslednjem minutu gosti daju gol iz čistog ofsajda. U drugoj utakmici prvo Jović promašuje veliku šansu pa Stojanović pogađa prečku i na kraju ispadaju. Protiv OFK slično,već smo videli prvo poluvreme. Pa zar Vučelić očekuje da Zvezda uvek igra kao sa Kairatom i prvo poluvreme sa OFK-om?
Utakmica jeste imala neverovatan tok ali i to se događa.Zar bi neko i da hoće da lažira radio sve ovo?
-I na kraju i pored svega navedenog, neka istražni organi rade svoj posao a dotle zamolio bih Vučelića, Šapića i slične da budu strpljivi i malo dostojanstveniji.

Ko-ometator

pre 8 godina

Tole poceo kampanju za cuvanje fotelje... Gle cuda, preko partizana. Da ne ispadne da branim nekog, sport u srbiji, a pogotovo fudbal (jer tu ima najvise para) nece se oporaviti sve dok drzava ne odluci da preduzme korake ali posto se sve stranke otimaju za mesta u fudbalskim klubovima tesko da ce sami sebi dzepove da prazne...

CR7

pre 8 godina

Spartak partizan, pre par godina. parizan u gostima pobedjuje 1-2 a za oba gola zasluzan je golman spartaka koji "slucajnim" greskama dovodi partizan do pobede

Fudbal je zakon

pre 8 godina

Ima utakmica gde sudije navlace za pojedine klubove ali ono juce je bila bljuvotina.
Kada ste culi da je neki tim dao sest golova za poluvreme?

moma

pre 8 godina

Godinama sam vas smatrao za ljudinu i lafa, ali od kada ste postali potpredsednik Partizana i počeli da dajete izjave, potpuno ste izgubili svaku pozitivnost u mojim očima

Iha

pre 8 godina

Ma vi to nikad niste radili jelda. Postenjacine jedne! Pa vasi bivsi igraci i trener su javno priznali da ste namestali ali to nije Skandal to je kod vas normala! Kao i vasa pobeda protiv Metalca.

Max

pre 8 godina

Bilo je puno namestanja i pogurivanja od strane sudija pre ove i kao sto neki pominju mec partizana sa pazarom je jedan od tih. Ali se pazar borio do poslednjeg minuta, ponisten gol za izjednacenje. Nakon toga ostre reakcije pazaraca. A sta smo imali na karaburmi ? Nikada vidjenih sest golova za poluvreme na tom terenu, sklanjanje ofkovih igraca. A posle utakmice beg svih aktera sa stadiona, bez tusiranja i bez izjava igraca i oba trenera. E to se stvarno nikada nije desilo do sada. Ovo je najociglednija namestaljka u nasoj ligi ikada.

Josarian

pre 8 godina

Poslednja osoba koja bi trebala o ovome da priča je Vučelić. Ono što smo juče videli je samo odraz stanja, a ne iznenađenje, ipak, ponavljam poslednja osoba koja bi o tome trebalo da priča je ovaj produkt politike devedestih, koja se evo ponavlja u svom izvornom obliku i truje sve pore društva, pa što ne bi od ranije bolesni fudbal?

Srle

pre 8 godina

Secam se meca sa novim Pazarom koji je namestio sudija sa Partizanom tada nije bio kriminal i nije se moralo ispitati. Nego gde su ti dokazi licemeru?

Zvezda bruka Srbije

pre 8 godina

I u beton ligu da odemo - opet cemo imati vise trofeja i vise navijaca od vas, Toletovih podanika!
I u tramvaj ligu da nas izbace - "usati" ce zauvek biti kod nas i nikad kod vas. To ne moze da vam namesti Tole...
(One night in May, 20. jul 2015 10:53) Mnogo gledaš History chanel,prijatelju. Ne valja ti to na ovu vrućinu...

Jabilondo

pre 8 godina

Navijac sam Partizana, mada poslednje 3-4 sezone pratim i navijam samo za FK Cukaricki. U fudbalu, naravno, jer se radi o verovatno jedino klubu u ovoj drzavi, koji pokusava da ostvari rezultate na osnovu dobre organizacije u timu. Sportski.

Sve je ovo super, ali ja zaista ne vidim nikakvu razliku izmedju Terzica i Vucelica.

Meni ne ide u glavu da u ovoj drzavi ne postoje ljudi koji su posteni sportski radnici, koji se razumeju u sportski menadzment. Da li je to stvarno nemoguce naci poslednjih 25 godina, pa da smo osudjeni na ovakve ljude?

Poenta je, ono na Vracaru juce je bilo mnogo jadno, no isto me ne bi cudilo od Vucelica jednog dana, ukoliko se vec ne dogadja.

dex

pre 8 godina

@grobar

Ja se stidim ovoga, ali nasa odbrana nije samo vasa utakmica sa Pazarom, vec kup sa nama i Vojvodinom, Zeta, Hajduk, Metalac, Bezanija...

Zvezda

pre 8 godina

Jel to Vujosevicevs taktika? Vi grobari stvarno ne umete da gledate svoj posao. A da hapsite malo? Pa to vam bar nikada nije bio problem.

Милан

pre 8 godina

Нити навијачи Партизана треба да се радују томе што је меч вероватно намештен, нити звездаши да се радују што су победили. Само скрећемо пажњу Фифе на себе. Ако се Звезда и ОФК буду под истрагом, то ће вероватно значити губљење лиценци и премештај у ниже рангове такмичења и слично.

Ако је меч намештен, мислим да онима који су наместили, зарада на кладионицама није била у првом плану, већ управо да се Звезда још више обезвреди. И Звезда и Партизан имају стадионе на изузетно атрактивним локацијама где су тајкуни већ испланирали шта да раде са тим земљиштем, али с том разликом што је Звезда власник стадиона, а Партизан није. Самим тим у будућој приватизацији, Звезда је много интересантнија од Партизана. То значи да власт и тајкуни имају задатака да Звездине проблеме и дугове доведу до тога да се представи да ће неко учинити услугу тиме што ће Звезду купити за 1 динар, као својевремено Костић шећеране. Након такве буразерске приватизације, неће Звезда више играти на Митићу, а ту ће нићи ексклузивно насеље, шопинг мол, хотел и остало. То исто ће бити и у Хумској, само што ће министар одбране направити неки буразерски уговор.

Након тога, парама нас пореских обвезника ће се изградити национални стадион за репрезентацију, а држава ће бити великодушна да тај стадион да на коришћење и Звезди и Партизану.

ivan

pre 8 godina

Kaze mi to nikada nismo radili, hahahaha :-) Direktori i finansijeri manjih klubova sede u UO Partizana! Putuju na gostovanja, postoje i snimici koji to potvrdjuju. Ako to nije kriminal, onda stvarno ne znam sta je? Setite se prijateljskih utakmica protiv Borče, Smedereva, Borca, Kule... Probajte da zamislite slicnu situaciju bilo gde u Evropi, da recimo glavni finansijer Sevilje sedi u UO Barselone :-) Nikola Dzomba je godinama to radio i nikom nista... Gospodine Vucelicu najpametniji ste kada cutite. Ja kao veliki zvezdas ne zelim namestene utakmice! Necu takvu titulu. Ako je ovde bilo nekih neregularnosti, treba momentalno pohapsiti odgovorne. Iz mog ugla gledano, dali smo tri gola sa igracem vise, cetvrti gol je cista sreca, povredio nam se najbolji i najskuplji igrac, Ofk-ov drugi gol je cist ofsajd... Uostalom neka istraga pokaze sta se desilo.

misko

pre 8 godina

Vučeliću da vas podsetim na 1976.god i gol bjekovića u 104 minutu i otimanje titule Hajduku iz Splita.sudija u Ljubljani je bio Maksimović a da ne pričamo o Šajberovom prvenstvu.Ne kažem da je ovo čisto ali nemojte vi sa Partizanom da morališete ni u ime Partizana a ni u svoje ime.Vaše "volšebno"udruženje sa Toletom na čelu imalo je za kratkoročni plan da prestignete najtrofejniji klub u zemlji C.Zvezdu pa bi dobro bilo da se pogledaju sve vaše utakmice od 2000 godine do danas.

budite odlucni

pre 8 godina

ljudi moji ko ovo vodi partizan?? ko je ovima dao pravo glasa da u usta stave rec crvena zvezda, jel mu ovo devojka na slici?? vidim, iphone, luj viton, sigurno nije sekretarica!! verovatno i ona ide o trosku partizana put gruzije, sta ovi ljudi uopste rade, cime se bave kad imaju vremena da radnim danom putuju i gledaju partizan na racun fudbalskog kluba??

Brooklyn boy

pre 8 godina

Звездаш сам, и оно од јуче је брука, међутим, мислим да овај човек и његов клуб немају никакво право на реплику. Ни ми, прави навијачи оба клуба немамо право на то. Једино право које имамо је да се побунимо против разних Вучелића, Терзића, Караџића, јер док су они и њима слични присутни у нашем фудбалу, и Звезда и Партизан ће играти овакве утакмице и у Европи пролазити као боси по трњу. Треба наћи поштене људе, померити почетак сезоне за март и тек онда се надати нечему.

Voip

pre 8 godina

Evo ja Vucela znam 100% da ste, pre nekolike sezone kad ste bili u drasticnom padu i pretilo da padnete na drugo mesto, namestili mec u Ivanjici. I tako ste sacuvali prvo mesto na tabeli. Ajde istrazite tu utakmicu. Igraci direktni akteri, ne sudije. Da ne pricamo o mecevima upravo sa Metalcem (Vukadinovic), Hajdukom iz Kule (Dzomba), Mladost iz Lucana, svojevremeno Smederevom, Radom i Borcem iz Cacka. Ono sto ne moze direktno steluje se preko sudija Cuka, Vosa, Spartak, Novi Pazar. Ovo znam 100% jer poznajem dosta prvoligaskih igraca. Toliko o vasem postenju.

Nema veze sto je rukom....

pre 8 godina

1976. Poslednje kolo prvenstva Jugoslavije je zavrseno. Sve utakmice pocele su i zavrsile se u isto vreme. Ne! Igra se u Ljubljani... 96 minit i Bjekovic, 1:0!!!! Partizan je sampion!

danilo

pre 8 godina

Posten svet iz komsiluka crveneo nakon utalmice, a videlo se i u komentarima kako ljudi posteno priznaju sramotu.
E tako i ja osecam sramotu , kao veliki partizanovac, kada ovaj lik govori o kriminalu ili o moralu.
Sposoban je, to nema sumnje.
Ali da predaje etiku, nema ni minimum kvalifikacija.

P.S. Svuda po istoku Evrope ,unazad godinama, svako malo neki gazda iz FK zaglavi u zatvoru.
Red je i na ove kod nas, a to nema veza sa klupskim bojama...

dejan

pre 8 godina

vidim razne komentare ovde i mislim da ne bi trebalo da se vraćamo u prošlost jer šta je bilo bilo je! ja sam da tako kažem okoreli zvezdaš ali ono juče je sve sem regularne utakmice! bar po mom mišljenju, voleo bi da grešim ali mislim da juče nije bilo baš sve sportski!! A pogotovo smatram da su gospoda iz fc partizan poslednje osobe u srbiji koje trebaju da komentarišu bilo šta u vezi regularnosti!!!

Nesa

pre 8 godina

U potpunosti se slazem da se jucerasnja utakmica ispita.
Nejasno je samo odakle pravo ovom coveku da komentarise
Svi znamo ko je on bio i sta je radio tako da sto se njega
tice svaki komentar je suvisan osim da se pokrije jer je pametniji kad cuti

*

pre 8 godina

€vo i ovih sto su poslednjih 20 god ukrali 18 titula, u ovoj nasoj namestaljci barem nisu ucestvovale sudije kao u vecini vasih (Pazar, Vosa.........)

Politika

pre 8 godina

Hahahahaha... Pa čoveče bio si član uprave kada je Partizan odigrao onu sramotu sa Novim Pazarom gde je sudija direktno oduzeo njima tri boda i doneo vama! Lotar Mateus, onaj Grk golman, Dmitrovic su vas optuzivali za namestanje... Da se javio neko drugi, a ne ti iz Partizana pa da reci imaju neku tezinu! Ovako "pošten" prica o "poštenima"...

Mojito

pre 8 godina

Svi se prave naivni sada, kao niko nikada nije namestao. Bez obzira na koju stranu topciderskog brda gledate sa simpatijama, treba samo reci da ovo nije nista novo, niti nista cudno. Uostalom, pred svako evropsko gostovanje poslednjih godina "partizan se raspuca", nekako plesu po terenu, o (ne)postenju tog kluba su pricali i bivsi igraci i treneri istog, a jedna moralna gromada Vucelic, sigurno je dosao pre 3 dana iz Svedske pa je "sokiran" ovim sto je video, daj molim te...Niti je ovo novo, niti je svojstveno OFK ili CZ. A ko je bolji? Hah, smesno covece, kao da je to ikada bilo najbitnije, evo Cuka je bolja od oba kluba ali nikada nece biti prva, ne bi ni kup osvojila da prethodno protivnik nije uzeo titulu. "Sezdeset godina" si u fudbalu, znas o cemu ti pricam.

Fred Perry

pre 8 godina

I Sneza krenula u Gruziju, verovatno da napravi neki dobar marketinski potez ili mozda da sopinguje....pre ce biti da je ovo drugo

Crudelta

pre 8 godina

CZ je u predhodnih 15 godina odigrala 4 puta prelaz protiv BSK,OFK,partizana i Rada i partizan preko 10 takvih meceva da ne navodim koje,naravno to su sve ciste utakmice.Ma vazi...

Sale

pre 8 godina

"Partizan ovo nikada nije uradio (...)".

Bez ikakve zelje da opravdam onaj skandal juce (kao i,nadam se, vecina realnih zvezdasa), samo bih pitao prepostenog Vucelu da li se seca utakmice od pre desetak godina Bezanija-Partizan 3:4 (3:1). Takodje je bilo prvo kolo, takodje iz 1 u 2, takodje 7+. Nista manji skandal nego onaj juce.
Svi ste isti, svi u najboljem slucaju treba da zavrsite u zoni, a clanovi uprava iza resetaka.

Djolle666

pre 8 godina

Potpredsednik fudbalskog kluba Partizan Milorad Vučelić,generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić,šta reći ko nema šta da radi ode lepo kod brace blizanaca i fotelja je zagarantovana.

pera trta

pre 8 godina

Reče Milorad Vučelić, potpredsednik kluba koji 5 godina ne može da sabere dugovanja kluba. A da, knjigovodja je na bolovanju.

Mile

pre 8 godina

Boze,pa zar ovaj "istaknuti sportski radnik"(uzgred ne znam da li je ikad sutnuo loptu u zivotu),moze nekom da "drzi"pridike o postenju? A o politickom delovanju necu,mi gradjani ove napacene zemlje znamo dobro ko je "don"Vucelic bio 90 godina...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Struki, 20. jul 2015 10:02)

Sto bi rekao moj drugar, u zivotu nije sutnuo macku sa kucnog praga, a kamoli loptu.

alfa romeo

pre 8 godina

Pa da..ko u filmu ,, Uhvati me ako mozes"... Zaposlili u policiji na kraju falsifikatora da prepoznaje falsifikate,jer ko ce bolje,ako ne on

dobro je

pre 8 godina

Vucelicu dokazi da je kriminal i namesteno, i svi vi koji ste znali koji ste zgrozeni i sto navijate za svoj preposteni klub dokazite!

ja

pre 8 godina

e ako jedan Julovac ovo kaze onda mora da je u pravu.Ako je ono na Vracaru kriminal sta li je onda utakmica u petak partizan - metalac gde su bile enormne uplate na 1-1 i 4+ ili mozda na izjavu Mateusa ili Dmitrovica koji je rekao da je igrao namestenu utakmicu sa partizanom i zbog te izjave Tole ga je kaznio 6 meseci ili mozda partizan novi pazar 4:3 gde je sudija namestio utakmicu ili utakmica bezanija - partizan (3:0) 3:4 gde na poluvremenu trener izvodi 3 najbolja igraca i strelca za domacine i onda se desava "neverovatan preokret" ili vozdovac partizan 2:3 gde je do 90 minuta bilo 2:1 na Vracaru igrano prosle godine

teks

pre 8 godina

treba ukinuti i partizan i zvezdu,ta dva kluba su grobari srpskog sporta,a ako vec ne zele da se klubovi privatizuju onda vratiti fudbal na amaterski nivo

Boki

pre 8 godina

TV stanice da se dogovore da ne prenose utakmice domaceg sampionata sve dok se ova garnitura "sportskih radnika" nalazi na funkcijama u FSS i klubovima. Tek nakon izvrsene privatizacije i temeljne reorganizacije u fudbalu poceti sa prenosima. Na ovaj nacin mesetari u fudbalu imaju svoju reklamu i rade od fudbala ono sto nas je dovelo na ove grane.