Tenis 88

Utorak, 23.06.2015.

13:20

Endi Mari – favorit broj jedan?

“Mislim da sada igra na istom nivou kao u vreme kada je osvajao Gren slem titule“.

Endi Mari – favorit broj jedan? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

robinjo

pre 8 godina

Dragi navijaci, ne ljutite se sto Fed i Nadal imaju vise osvojenih pehara od Noleta. Oni nikada nisu prodali nijedan svoj mec, a Nole je na nase oci poklonio Vimbldon Mareju.

Drugim recima: Vamos Vavri.

MILKAN SRBIJA BRE

pre 8 godina

LJUDI SHVATITE ENDIJU JE DAT POKLONJEN VINBLODON 2013 TO SVI ZNAJU VISA SILA I LOBI SETITE SE KO JE BIO NA TRIBINAMA I KRALJICA MASONI TAKO RADE ZNACI MORALI ENGLEZI DA UZMU POSLE 70GODINA

dr

pre 8 godina

Ameli ocekuje bebu(SRECNO!)a onaj sarlatan od Bjorgmana se samo "vozi" na krvavom radu koji je ona ulozila u Endija,a koji evo sada pokazuje rezultate.Realno,Endi nikada bolje nije igrao,a Bjorgman je za to zasluzan koliko i ja...
Endi Marej je vec sada pod takvim pritiskom,da on to ne moze da izdrzi!
On nije mentalno jak,prva velika kriza u mecu protiv dobrog protivnika ce ga "slomiti" jer on "u glavi" vec drzi pehar...Svi to ocekuju od njega,cela GB,stampa,teniski "strucnjaci",porodica,svi...Kao da je Wimbldon neki fjucers,a ne GS!
Sada se i Mekinro "prikljucio" pa i on "tovari" Endija dodatnim izjavama da Endi realno igra na takvom nivou da je osvajanje pehara puka formalnost!
Hajde da mu se i ja,"strucnjak" kao i vecina ovde,"popenjem na ledja" - Endi,ti si favorit N01,Nole je u krizi od RG,Roki mator,Nadal povredjen,dekoncentrisan,ostali ti nisu "ni do kolena"!Napred do finala i pehara!
P.S.Ako ne ove godine,neke naredne sigurno...Ovo mu nemojte reci...

lol

pre 8 godina

! jeste bre, kako nije
i Fed je sve svoje titule osvojio kad je Laver zašo u sedamdesete

i Djole pobedi 'povređenog Nadala' a da Toni i Rafa otem pojma nemaju
kad su nešto i načuli o povredi, tad se Rođa uvalio da pokupi kajmak
kad bi drugo?

a ovi 10 godinica, vispreniji se namlatiše para na visokim Novakovim kvotama,
'pametan' zapad ne ulaže na njega, po njima i tebi nije trebo ni jedan GS da osvoji, kamoli da gotove poskida sa neba

uh šta vam radi djoka .. milina gledati

izbezumljenje

!

pre 8 godina

@pratim tenis od 2011
Nista ne treba da ti se objasnjava, sve si ti lepo ukapirao.
Posto su kladionice stavile najmanju kvotu na Novaka, znaci da je on najveci favorit i da ce osvojiti titulu.
Isto kao sto je osvojio titulu na nedavno zavrsenom Rolan Garosu, gde je kvota na njega bila jos manja nego na WB.
Vavrinka sa kvotom 19 nema sansu da osvoji, isto kao sto nije osvojio ni RG, gde je kvota na njega bila jos veca.

!

pre 8 godina

@Stevo
Nije bilo GS sampiona jer dok su RF i Nadal bili na vrhuncu nisu Vavrinka, Cilic i slicni mogli da osvajaju GS.
Pobedio je Del Potra, koji je igrao svoju najbolju sezonu i Soderlinga koji je izbacio Nadala.
GS sampion Djokovic je oduvan od strane Kolsrajbera sa 3-0 u setovima.
Djokovic je pobedio povredjenog Nadala, ne najboljeg Nadala.
Sto se osvajanja GS tice, Novak je sve svoje GS osvojio tek kad je RF usao u tridesete a Nadal poceo ozbiljnije da se povredjuje, dakle u konkurenciji koja je toliko slaba da Vavrinka ima 2 GS a Cilic je sampion USO.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

Morača

pre 8 godina

@Ozmo pricah sa drugom na skajp dok je setao ispred terena roland garosa nakon pobjede nad marejem kad cujem da je sreo tebe i nisam mogao da vjerujem da prizeljkuje vavrinku za protivnika u finale. cuh nesto za sibir i za b92 te je opucao hehe da sam te ja sreo rekao bih da bih volio federera u finale rg-a. nego u vezi vimbldona ne bih volio mareja da sretne u finale djoksa jer odmah ovdje mogu da potpisem da ce izgubiti iako ga pegla zadnje dvije godine. ostale dobija sigurica! i jos nesto. kad igraju marej djokovic jel iko ima osjecaj da u tom mecu djokovic ima slabiji ritern tj da je marej mnogo bolji. na drugi djoksin servis drhtim kad vidim koliko marej ulazi u teren uhh.

Beobrad

pre 8 godina

Vreme je da Marej dobije Novaka vec jednom, 2018. godine!
A i Federer se opet izlozio da moze uzeti GS, i opet ce ga izbaciti neko neocekivan, tipa Sepi.
Djokovic ce igrati bez oziljaka sa RG, jer svaki udarac on amortizuje Stefanom i Jelenom!
Sva potpora i psiholoska sigurnost dolazi mu od porodice, deteta narocito i zato ce da protutnji Vimbldonom!

sokolovo oko

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (зашто је тако најбоље зна Новак, 23. jun 2015 17:33

Nije Novak napravio ni Wawrinku ni Endija.Endi je olimpijske igre osvojio pobedivsi dvojicu tada najjacih(Novak i Federer)
Wawrinka osvaja AO takodje pobedivsi Novaka i u finalu je rasturio Nadala iako je posle Nadal bio povredjen videlo se da je Wavrinka bio u transu i odlican.
US open 2012 Endi pobedjuje najboljeg Novaka.
Jedino je malo cudna pobeda Endija u finalu W 2013 bar meni jer je u svakom setu Novak imao brejk i posle je gubio,mozda je posteno izgubio ali se videlo da jednostavno bas "nece da pobedi".
RG 2015 Wawrinka pobedjuje Federera u polufinalu i Novaka u finalu opet dvojicu najboljih i to najboljom igrom.

Stevo

pre 8 godina

A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?
(/, 23. jun 2015 21:51)

Novak cetvrtfinale sa Nadalom(najbolji ikada), polufinale sa Marejem(gs sampion), finale protiv Vavrinke(gs sampion). Te 2009 samo je Nadal bio gs sampion ostali uz duzno postovanje boranija. Da li je isti osjecaj igrati protiv gs sampiona ili igraca koji nije osvojio nista?
Od 17 gs titula 11 je osvojio protiv igraca koji su ''prestarili'' za neki ozbiljan tenis. Od velike trojke tu su pobjede nad Marijem 3x, Nadalom 2x i Novakom davne 2007 us open-finala. Do 2009 osvojio 15 gs turnira, posle toga jos 2010 i 2012). Medjusobni skor sa Nadalom (10-23 u korist Nadala).

/

pre 8 godina

@Frfljavi
Covece sto te toliko to sve pogadja? To je sport, sluzi za zabavu a ne da ljudi padaju u depresiju zbog toga. Jaka stvar, izgubio finale, nije smak sveta.
Sto se usporedbe tice, RF je 2009 bio pod mnogo mnogo vecim pritiskom nego Novak ove godine. Jednostavno, za Federera su vec tada pricali da je najbolji svih vremena ( iako jos nije stigao Samprasa po GS titulama), a jedino sto mu je falilo da se ucvrsti na toj poziciji bio je RG. I onda Rafa ispada! Nepobedivi Rafa na GS! Odmah su svi poceli da pricaju o RF, kako MORA da osvoji, kako ce sramota biti ako ne osvoji. A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?

Frfljavi

pre 8 godina

Ne znam za vas ali mene i dalje, ali zaista i dalje boli Novakov poraz RG! Iako me boli sto cu ovo reci, da je Stan odigrao maestralno i jako lep tenis pokazao. I zasluzeno pobedio. Da bi posle samo nedelju, dve dana pukao vec u prvom ili drugom kolu nekog turnira. Tim su zal i frustracija veca. Jer kad pomislim od koga je Novak izgubio GS koji bi, da ga je u slucaju dobio, vinuo u najsjasnije zvezde kako u teniskom domenu, tako i u sportu, generalno. Sasu sam zamolio da napravi uporedbu Federera 2009, kada mu je Nadal bio sklonjen u 1/4 finalu. Da li su tada Federerovi protivnici bili jaci ili sada Novakovi. Da li je Federer bio pod vecim pritiskom ili Novak sada na RG u 2015-oj godini. Ali niko se time nije bavio. Svi su bili ubedjeni da ce Novak osvojiti glatko RG. Bio sam i ja. Prvi put posle duzeg vremena, imao sam jaaaaku veru i sigurnost da ce Novak osvojiti bez problema RG. Pretpostavljam da nisam jedini, ali evo kako sam ja to doziveo. Poslednjih dva minuta sam izasao napolju i nisam hteo da gledam vise. Bojkotovao sam stampu punih pet dana!!! Nikada to nisam radio ranije. I u firmi sam zamolio svoje kolege, i klijentele da ne pricamo o tenisu. O svemu mozemo ali o tenisu trenutno NE! Naravno, uctivo im se izvinio. Evo, koliko je vec proslo, i dalje me boli taj poraz. Novak u sovjoj karijeri jedva da ce osvojiti dva GS !!! A nasjvise sanse mu dajem Australiju i US Open. Masterse ce nanizati, pa barem jos pet komada. Ali GS vise ne. Iako mu zelim totalno suprotno :(

Jumko

pre 8 godina

Lako je sada proglasavati kada znate da je Elien zapretio Djokovicu da treba da ga pusti... Inace bi Djokovic 100% osvojio kao sto i osvaja svaki Gs!

Predo

pre 8 godina

Nema u sportu toliko zavjera koliko mi mislimo da ih ima, ali postojali su vrlo jaki politički motivi da Marej osvoji Vimbldon. Videli ste koja je frka bila oko glasanja za Škotsku nezavisnost, koliko se novca uložilo u kampanju, pa zašto i ta sitnica u vidu pobede jednog Škota na najstarijem turniru ne bi igrala ulogu. Ustvari, nije čudno to što je Novak izgubio, nego kako je izgubio.
Ovde želim da naglasim samo jednu stvar. Novak sada ima veće šanse za pobedu, nego da je osvojio RG. Zamislite samo tu buku i pritisak. A poraza je bilo i biće i bolelo je par dana, a onda se ida dalje. Ko ne podnosi poraz, ne treba ni igrati. Bilo je puno gorih poraza. Ovaj je bio zaslužen i došao je nakon dva iscrpljujuća meča.
Zavisi i od žreba, vremena, raspoloženja, a i sitnih igara, ako ih bude.

v

pre 8 godina

Odlicno. Marej neka bude favorit. Novak ce za nijansu lakse da dise. Ali Novak ce zeleti ovaj trofej nenormalno. U to sam sigurna. Olaksavajuca okolnost-ovo nije RG. Dakle mentalno ce mu biti lakse. Novaku jeste fokus na GS turnirima, mada ja bih njega uvek opisala kao nekoga ko zeli sve. Dozira tu i tamo, ali cim se nadje u polufinalu manje bitnih turnira kao da sebi kaze ''ma daj da osvojim kad sam vec tu''. To mozda i ne valja toliko, jer Novak na svakom turniru ostaje do kraja. Onda mu zafali to malo snage, ali presudne. Jer na visokom nivou, nijanse odlucuju. Ko bi ga znao, nisam toliko pametna da sve znam. Iskreno, volela bih da izbegne Mareja u polufinalu, da bi za finale bio svez. Ali ako se mora, sta je tu je. Verujem u Novaka da moze da ponovi proslogodisnji uspeh. Idemo po deveti slem, tvoji navijaci su uvek uz tebe Nole.

Marej ce biti tough cookie, nema sumnje. Ali ako neko zna kako da ga slomi u zadnjem momentu, to je Novak. Slazem se da je Federer jedan od favorita, ali po mom skromnom misljenju iza Endija i Novaka. Videcemo kako ko igra kada sve krene.

зашто је тако најбоље зна Новак

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.

Luka

pre 8 godina

Navijam za Djokovica, gotivim da gledam Federera jer je umetnik, pogotvo na travi. Nadal je strasan borac. Sve je moguce, neka pobedi najbolji.

?

pre 8 godina

@milwood
Nadal vise nema nikakve sanse da na WB pobedi Novaka, Federera pa cak ni Mareja.
Nema igru za tako nesto odavno, nema snagu ni izdrzljivost.
To je cinjenica.
A za razliku od ranijih vremena, nema vise ni mentalnu prednost.
Nekada je kljucne poene dobijao jer su ga se rivali plasili, a sada? Sada svi njega prizeljkuju da bi poboljsali negativan skor.

Nenad

pre 8 godina

@tenisplayer...Brale kako mozes reci moj licni favorit je Marej pa djokovic..ok kontam da spadas u onu grupu koji tumace djokovica ee sto ne placa Srbiji porez ali onda bi Nole trebao da ti bude na poslednjem mestu..ovako Marej pa Nole..eto voleo bi da mi kazes koji si kriterijum koristio pa da ti najbolji nas sportista verovatno svih vremena bude tik iza nama dragog Mareja...inace sto se naslova tiče-Odlicno! samo neka drugi budu favoriti pustite Noleta na miru :-)

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Dobro uradjena analiza.Samo bih dodao jednu vrlo bitnu stvar koji mnogi podcenjuju.Mari ili Marej moze biti faforit samo protiv Nola.U zavrsnici turnira prednost bih dao Federeru i Nadalu(u odnosu na njega).Nadal,ako "prezivi" prvu nedelju ,po meni je favorit broj jedan.Novak ima igru za Wimbldon i najboljeg trenera.Dolazi odmoran i sa izlaskom na teren njegov mozak ukljucuje pobednicki mod( takvi su sampioni- igraju da bi pobedili/ osvojili turnir/),tako da ne verujem da ce poraz na Rolan Garosu ostaviti negativnog traga.Sto se tice Vavrinke,njegove sanse su male da "prezivi" i prvu nedelju turnira a kamoli nesto vise.On nema dobro kretanje na travi,nema dobar ritern za istu i najvaznije nema vremena da se namesta za onaj njegov ubitacan bekhend! Ostali igraci mogu delovati opasno samo dok ne nalete na pomenutu cetvorku(Djokovic,Nadal,Federer,Marej).

.

pre 8 godina

@milwood
Aha, u 4 kolu.... ako stigne do 4 kola...
A ako stigne, ne gine mu katastrofa.
Nije on onaj stari, a i da jeste, ipak je to trava.

mr

pre 8 godina

Šta reći za Wimbledon, osim da je najstariji i definitivno najprestižniji turnir u svetu tenisa. Jeste da je on izjednačen sa ostalim slemovima,ali svi teniseri sanjaju zlatni pehar Wimbledon-ski ,najvećeg turnira. Engleska štampa po običaju "pumpa" Marija i podiže mu samopouzdanje u želji da ga izguraju do pobedničkog postolja. Misle da je Novak emotivno skrhan posle poraza u finalu RG, ali nadam se da se varaju. Nole će sad iz inata ići maksimalno agresivno (u sportskom smislu) na novi trofej, upravo iz osećaja da mu je baš nepravedno izmakao trofej na RG.Mora da uči iz bolnih poraza. Finala GS turnira se dobijaju samo hrabrom i nemilosrdnom igrom,bez trunke saosećanja ka protivniku.Tako je to u svetu profi sporta.

Oskar

pre 8 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad, 23. jun 2015 16:00)

5:0 u setovima za Mareja protiv Djokovica., na travi.

Saša Popović

pre 8 godina

Marej ima igru za travu jedino mu Federer može uzeti neki set ,Novak i ako dodje u finale izgubit će ga jer igra pasivno po finalima zato on po meni nije favorit za titulu

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

anica

pre 8 godina

Endi je favorit posle Noleta i Federera, Rafu ne otpisujem nikad, na travi moze da iznenadi Vavrinka, Berdih, Conga...ima puno dobrih tenisera!

teniser

pre 8 godina

Posto Nadala niko ozbiljno ne shvata,Vi koji imate para na bacanje-u kladionice i svu lovu na njega!
Trece kolo mu je plafon..
A osecam da ce Endi,prvi put on pod pritiskom,Engleska,London gde zivi,Wimbldon tako da "pukne" od nekog "neplaniranog" da nece znati sta ga je snaslo..
Znaci,proslogodisnje finale,ako Roki dodje do njega..
Nole podize pehar,pa ko je tu pored njega sa posluzavnikom tu je,ko nije,sledece godine....
Zao mi Stena,nece moci sada u gacama za plazu da igra...A da ipak zamoli organizatore Wimbldona,neka napise da su mu "talicne"!

nije ja , ja je.

pre 8 godina

(Jaoooo majkoooo, 23. jun 2015 15:05)
Mislim da si ti prilično smešan i da stvari shvataš prilično olako.
Postoje mnoge stvari koje se dešavaju iza kulisa.
Svi vrhunski sportisti imaju moćne menadžere i promotivne kuće.
To nije nikakvo klasično nameštanje kao što misli većina.
Postoji mnogo "slučajnosti" u pojedinim mečevima i žrebovima.
Sport okreće ogromne pare, pa i tenis, da bi se stvari uvek prepuštale samo sportu.
Posroje i svedočenja sportskih radnika i aktera, treba ih se potsetiti.
Od te Marijeve pobede protiv Novaka na Vimbldonu, Mari je izgubio sve mečeve od Novaka.

Dobro

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "
(milwood, 23. jun 2015 14:02)

Postovani Milwood-e: Rafa nije ni na sljaci ono sto je bio ... a o travi da i ne govorimo. Na travi se krece k'o slon u staklarskoj radnji. Nema sanse da uzme ni ovo a ni nesto u blizoj buducnosti..

Iz zemlje lala, (i raznih trava), uvek Vas,

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

Jaoooo majkoooo

pre 8 godina

Ako se umesa MI6, onda nema problema
(XY, 23. jun 2015 14:34)

Tipican komentar za postovaoce "teorije zavere".
Znate, ne lozhim se, ovo ne moze da bude ironija ili ironican komentar, posto je to spijunska iliti intelligence organizacija, I oni ne mogu nista da 'srede' nego samo spijuniraju. Naravno, mogu i sve Marijeve protivnike da ubiju ili otruju , pa da on osvoji!
Mi Srbi verujemo u prodavanje Vimbldonskih a i Pariskih titula od strane naseg Novaka.... OMG..., pa da li smo normalni?
I sam Nole nam se smeje kad/ako cita ove komentare, a naravno da ima druga I pametnija posla.
MI 6 ce da namesti pobednika, oooo Boze !!!
Ljudi, bavite se pametnijim stvarima I uzivajte u rivalstvu danasnjeg tenisa. Pogotovo mi Srbi treba da uzivamo, jer imati ovakvog igraca da nas predstavlja je privilegija koja ne traje doveka.

Manite se corava posla, Vatikana, CIA-e, Masona, Bildebraga, Haarp-a, I ostalih. Smesni ste!

Dare

pre 8 godina

ahaahhahhahaha....pale vatru,a zec u šumi!Baš me zanima od istog tog igrača komentar kad bude izgubio,napominjem nemora izgubiti od Noleta.

optimus prime

pre 8 godina

Marej je favorit, domaći teren je prednost, nema sumnje da su velike šanse da osvoji Vimbldon. Ali ne pobeđuje uvek favorit. Uglavnom svi kritičari su proglasili Mareja i Federera za pobednike, samo ne bi trebalo zaboraviti Nadala iako ima loše rezultate prethodnih godina, a da ne govorimo o Novaku koji je najjači kad je najteže, zna to Federer od prošle godine.

GM

pre 8 godina

Marij ispada da prvoj tezoj prepreci, ili od nekog mladjeg i motivisanog ili od nekog dobrog servera. Tipa Dimitrov, Kirijos, mozda neki Janovic, Rosol, Izner...

Nije od tip igraca koji u kontinuitetu moze da igra dobro. Niti u jednoj sezoni, niti na jednoj podlozi.

Nebojša

pre 8 godina

Neka on bude favorit broj jedan a Novak neka uzme titulu
po komentarima ovde Marej je bio favorit i u Australiji i u Parizu sećam se dosta komentara na tu temu kako Marej igra ekstra superiorno kako Marej osvaja titulu i šta
se desi na kraju izgubi od Novaka
što se tiče wimbldona mislim da neće biti puno iznenađenja jedino nisam siguran za Nadala uzeo je titulu na travi posle nekoliko godina tako da bi mogao daleko.

Washington

pre 8 godina

Mislim da su Novak i Mari definitivno favoriti.

Iskreno ne znam sta se komentatori bune? A kad je Novak glavni favorit, budu komentari tipa "ajde sjasite vis s Novaka, oladite s pritiskom, itd." E pa sad je pritisak na Mariju i to vam smeta.

Znaci po meni broj jedan favoriti su Mari i Djokovic, posle njih su Federer i mislim da Vavrinka moze iznenadit. Nadal je tek posle.

Realno

pre 8 godina

Jedino što u ovom momentu svi znaju, to je da Novak (?ove godine) neće više osvajati GS titule. Po meni, W osvajaju ili Mari ili (!)Vavrinka.

tenisplayer

pre 8 godina

Svako ko se malo razume u tenis, zna sledece:

Polufinala:
Andy Murray : Roger Federer
Novak Djokovic : Rafael Nadal

E tu moze svako svakog da pobedi. Ne osudjujem se prognozirati.

Moj licni Favorit je Andy, pa Novak, pa Roger, pa Nadal.

Ipak se nadam da ce Djole treci put dignuti pehar u vis.

gradinar

pre 8 godina

Ono što mene baca u očaj je činjenica da Novak osvaja jedan GS godišnje u proseku, počev od prvog osvojenog 2008... Po tome, ovogodišnji GS je osvojio (AO), tako da se pitam da li je to sve za ovu godinu... To je nekakav usud i nešto čega se ja bojim. Posle RG, gde je po svim kriterijuma trebalo da ga osvoji (ali je naleteo na Vavrinku koji je imao igru života, baš tog dana), sad na Vimbldon dolazi Endi koji igra u životnoj formi...
Dakle, Endi Mari jeste favorit, ali svim srcem navijam za Novaka da ove godine konačno uđe u krug onih koji imaju dvocifren broj GS.

Ranzo Teniser

pre 8 godina

Odlična analiza. A i što se Novaka tiče Mari je favorit broj 1. Neka je Federer broj 2. Što manje pritiska, to bolje. Mada, mislim da Nole odavno ne gleda te stvari...

šemsudin

pre 8 godina

'...kad je osvajao GS titule...' kao da ih je osvojio 20 a ne dve.
postoji velika trojka trenuto, i to je to. džebe ovo vepštačko guranje, zapisao će ostati samo suva statistika.

Australija

pre 8 godina

@millwood.
Rafa kao 10-ti nosilac u četvrtom kolu ide na 5-8 nosioca. Prva četvorica idu na 13-16.

Neka me neko ispravi ako griješim?

Zoran

pre 8 godina

Pa zadnje vreme gubio je samo od Novaka- Ao IV Majami RG, ostale turnire uglavnom je osvojio. Deluje za ostale tenisere da je predobar, to je rezime za pola sezone.

Optimista... ali realan

pre 8 godina

Ma ko to zna?
Ko moze reci da je bas 'taj' igrac favorit za osvajanje?
U Parzu je nas dragi Sasha Ozmo jos na samom pocetku turnira intervjuisao neke Holandjane koji mu rekose da ove godine Vavrinka osvaja RG.
Smeh koji su izazvali i tamo i u Srbiji bio je nemerljiv.
I... sta se desilo?
Eto... bas to.

To je sve svar trenutne forme, inspiracije tog trenutka, momenta, srece, nesrece ili svega ovoga zajedno. Trenutni renking nema veze sa tim, to smo vec naucili sa Cilicem a i Vavrinkom, jel'tako?
Ima dovoljno igraca koji mogu da osvoje.
Po meni: 1. Nole 2. Rodja 3. Endi

Kayser Soze

pre 8 godina

Kad kazu Marej je favorit, nije u redu, kako moze on pored Novaka zivog..a kad kazu Novak je favorit, samo mu nabacuju pritisak..strasno

mister mister

pre 8 godina

1.Novak(zvanicni je sampion,prvi je na svetu,a ima oavojen GS i jedno finale ove godine)!
2.Federer(zvanicni finalista,7 puta je pobedio ovde i drugi je na svetu)!
3.Marej(osvojio je ovaj turnir,ima odlicnu godinu i u glavi je dobar)!
KRAJNJE OBJEKTIVNO!

Ђорђе

pre 8 godina

Небитно ко је фаворит. Фаворит у просјеку освоји сваки четврти слем. Немам ништа против да се та част сада препусти Мареју. Мареј ће имати највеће шансе ако преко пута буде имао уморног или неинспирисаног Ђоковића. За Федерера би најбоља опција била да Мареј и Ђоковић одраде полуфинале. Док Новака опет може извисити ако до трона буде морао ићи преко Надала, Мареја и Федерера са све инспирисаним Чилићем, Изнером или Карловићем на путу.

red

pre 8 godina

Kako se samo podigla fama I frka oko Murray -a...strasno. Polufinale i tu pada. ..plafon.
I dalje tvrdim da nema glavu za velike stvari. ..
Uzeo je sva GS i zlato ali kao što se videlo iz poslednjeg "velikog meča",protiv Novaka, tikva nije ti gde bi trebalo da bude. Inače, kako drugačije objasniti ono demoliranje u petom setu, a on je bio taj koji je imao psihičku prednost.

milwood

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "

Nole

pre 8 godina

Krajnje realan i vrlo dobar clanak, kao i uvek od Ozma ;)

Novaku ce kao i svima biti vazan zreb, ali mislim da bi za sve nas koji navijamo za Novaka bilo super kada u prvoj nedelji ne bi bilo super servera protiv Novaka.

Sto se tice Federera, licno mislim da ce njega neko izbaciti pre polufinala, tipa inspirisani Conga, Nishikori ili Berdih.

Na kraju, ali ne i najmanje vazno, Marej je po meni glavni favorit vec zbog svega izrecenog...( ko se kladi lepa kvota pa nek probam, cini mi se 3,5-4,0 )

ps.... Moj tip > finale: Nole - Marej ,(ukoliko zreb da )

Pozdrav.

Optimista... ali realan

pre 8 godina

Ma ko to zna?
Ko moze reci da je bas 'taj' igrac favorit za osvajanje?
U Parzu je nas dragi Sasha Ozmo jos na samom pocetku turnira intervjuisao neke Holandjane koji mu rekose da ove godine Vavrinka osvaja RG.
Smeh koji su izazvali i tamo i u Srbiji bio je nemerljiv.
I... sta se desilo?
Eto... bas to.

To je sve svar trenutne forme, inspiracije tog trenutka, momenta, srece, nesrece ili svega ovoga zajedno. Trenutni renking nema veze sa tim, to smo vec naucili sa Cilicem a i Vavrinkom, jel'tako?
Ima dovoljno igraca koji mogu da osvoje.
Po meni: 1. Nole 2. Rodja 3. Endi

mister mister

pre 8 godina

1.Novak(zvanicni je sampion,prvi je na svetu,a ima oavojen GS i jedno finale ove godine)!
2.Federer(zvanicni finalista,7 puta je pobedio ovde i drugi je na svetu)!
3.Marej(osvojio je ovaj turnir,ima odlicnu godinu i u glavi je dobar)!
KRAJNJE OBJEKTIVNO!

gradinar

pre 8 godina

Ono što mene baca u očaj je činjenica da Novak osvaja jedan GS godišnje u proseku, počev od prvog osvojenog 2008... Po tome, ovogodišnji GS je osvojio (AO), tako da se pitam da li je to sve za ovu godinu... To je nekakav usud i nešto čega se ja bojim. Posle RG, gde je po svim kriterijuma trebalo da ga osvoji (ali je naleteo na Vavrinku koji je imao igru života, baš tog dana), sad na Vimbldon dolazi Endi koji igra u životnoj formi...
Dakle, Endi Mari jeste favorit, ali svim srcem navijam za Novaka da ove godine konačno uđe u krug onih koji imaju dvocifren broj GS.

Dobro

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "
(milwood, 23. jun 2015 14:02)

Postovani Milwood-e: Rafa nije ni na sljaci ono sto je bio ... a o travi da i ne govorimo. Na travi se krece k'o slon u staklarskoj radnji. Nema sanse da uzme ni ovo a ni nesto u blizoj buducnosti..

Iz zemlje lala, (i raznih trava), uvek Vas,

mr

pre 8 godina

Šta reći za Wimbledon, osim da je najstariji i definitivno najprestižniji turnir u svetu tenisa. Jeste da je on izjednačen sa ostalim slemovima,ali svi teniseri sanjaju zlatni pehar Wimbledon-ski ,najvećeg turnira. Engleska štampa po običaju "pumpa" Marija i podiže mu samopouzdanje u želji da ga izguraju do pobedničkog postolja. Misle da je Novak emotivno skrhan posle poraza u finalu RG, ali nadam se da se varaju. Nole će sad iz inata ići maksimalno agresivno (u sportskom smislu) na novi trofej, upravo iz osećaja da mu je baš nepravedno izmakao trofej na RG.Mora da uči iz bolnih poraza. Finala GS turnira se dobijaju samo hrabrom i nemilosrdnom igrom,bez trunke saosećanja ka protivniku.Tako je to u svetu profi sporta.

Zoran

pre 8 godina

Pa zadnje vreme gubio je samo od Novaka- Ao IV Majami RG, ostale turnire uglavnom je osvojio. Deluje za ostale tenisere da je predobar, to je rezime za pola sezone.

Ђорђе

pre 8 godina

Небитно ко је фаворит. Фаворит у просјеку освоји сваки четврти слем. Немам ништа против да се та част сада препусти Мареју. Мареј ће имати највеће шансе ако преко пута буде имао уморног или неинспирисаног Ђоковића. За Федерера би најбоља опција била да Мареј и Ђоковић одраде полуфинале. Док Новака опет може извисити ако до трона буде морао ићи преко Надала, Мареја и Федерера са све инспирисаним Чилићем, Изнером или Карловићем на путу.

šemsudin

pre 8 godina

'...kad je osvajao GS titule...' kao da ih je osvojio 20 a ne dve.
postoji velika trojka trenuto, i to je to. džebe ovo vepštačko guranje, zapisao će ostati samo suva statistika.

tenisplayer

pre 8 godina

Svako ko se malo razume u tenis, zna sledece:

Polufinala:
Andy Murray : Roger Federer
Novak Djokovic : Rafael Nadal

E tu moze svako svakog da pobedi. Ne osudjujem se prognozirati.

Moj licni Favorit je Andy, pa Novak, pa Roger, pa Nadal.

Ipak se nadam da ce Djole treci put dignuti pehar u vis.

sokolovo oko

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (зашто је тако најбоље зна Новак, 23. jun 2015 17:33

Nije Novak napravio ni Wawrinku ni Endija.Endi je olimpijske igre osvojio pobedivsi dvojicu tada najjacih(Novak i Federer)
Wawrinka osvaja AO takodje pobedivsi Novaka i u finalu je rasturio Nadala iako je posle Nadal bio povredjen videlo se da je Wavrinka bio u transu i odlican.
US open 2012 Endi pobedjuje najboljeg Novaka.
Jedino je malo cudna pobeda Endija u finalu W 2013 bar meni jer je u svakom setu Novak imao brejk i posle je gubio,mozda je posteno izgubio ali se videlo da jednostavno bas "nece da pobedi".
RG 2015 Wawrinka pobedjuje Federera u polufinalu i Novaka u finalu opet dvojicu najboljih i to najboljom igrom.

anica

pre 8 godina

Endi je favorit posle Noleta i Federera, Rafu ne otpisujem nikad, na travi moze da iznenadi Vavrinka, Berdih, Conga...ima puno dobrih tenisera!

nije ja , ja je.

pre 8 godina

(Jaoooo majkoooo, 23. jun 2015 15:05)
Mislim da si ti prilično smešan i da stvari shvataš prilično olako.
Postoje mnoge stvari koje se dešavaju iza kulisa.
Svi vrhunski sportisti imaju moćne menadžere i promotivne kuće.
To nije nikakvo klasično nameštanje kao što misli većina.
Postoji mnogo "slučajnosti" u pojedinim mečevima i žrebovima.
Sport okreće ogromne pare, pa i tenis, da bi se stvari uvek prepuštale samo sportu.
Posroje i svedočenja sportskih radnika i aktera, treba ih se potsetiti.
Od te Marijeve pobede protiv Novaka na Vimbldonu, Mari je izgubio sve mečeve od Novaka.

Ranzo Teniser

pre 8 godina

Odlična analiza. A i što se Novaka tiče Mari je favorit broj 1. Neka je Federer broj 2. Što manje pritiska, to bolje. Mada, mislim da Nole odavno ne gleda te stvari...

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Dobro uradjena analiza.Samo bih dodao jednu vrlo bitnu stvar koji mnogi podcenjuju.Mari ili Marej moze biti faforit samo protiv Nola.U zavrsnici turnira prednost bih dao Federeru i Nadalu(u odnosu na njega).Nadal,ako "prezivi" prvu nedelju ,po meni je favorit broj jedan.Novak ima igru za Wimbldon i najboljeg trenera.Dolazi odmoran i sa izlaskom na teren njegov mozak ukljucuje pobednicki mod( takvi su sampioni- igraju da bi pobedili/ osvojili turnir/),tako da ne verujem da ce poraz na Rolan Garosu ostaviti negativnog traga.Sto se tice Vavrinke,njegove sanse su male da "prezivi" i prvu nedelju turnira a kamoli nesto vise.On nema dobro kretanje na travi,nema dobar ritern za istu i najvaznije nema vremena da se namesta za onaj njegov ubitacan bekhend! Ostali igraci mogu delovati opasno samo dok ne nalete na pomenutu cetvorku(Djokovic,Nadal,Federer,Marej).

Jaoooo majkoooo

pre 8 godina

Ako se umesa MI6, onda nema problema
(XY, 23. jun 2015 14:34)

Tipican komentar za postovaoce "teorije zavere".
Znate, ne lozhim se, ovo ne moze da bude ironija ili ironican komentar, posto je to spijunska iliti intelligence organizacija, I oni ne mogu nista da 'srede' nego samo spijuniraju. Naravno, mogu i sve Marijeve protivnike da ubiju ili otruju , pa da on osvoji!
Mi Srbi verujemo u prodavanje Vimbldonskih a i Pariskih titula od strane naseg Novaka.... OMG..., pa da li smo normalni?
I sam Nole nam se smeje kad/ako cita ove komentare, a naravno da ima druga I pametnija posla.
MI 6 ce da namesti pobednika, oooo Boze !!!
Ljudi, bavite se pametnijim stvarima I uzivajte u rivalstvu danasnjeg tenisa. Pogotovo mi Srbi treba da uzivamo, jer imati ovakvog igraca da nas predstavlja je privilegija koja ne traje doveka.

Manite se corava posla, Vatikana, CIA-e, Masona, Bildebraga, Haarp-a, I ostalih. Smesni ste!

Predo

pre 8 godina

Nema u sportu toliko zavjera koliko mi mislimo da ih ima, ali postojali su vrlo jaki politički motivi da Marej osvoji Vimbldon. Videli ste koja je frka bila oko glasanja za Škotsku nezavisnost, koliko se novca uložilo u kampanju, pa zašto i ta sitnica u vidu pobede jednog Škota na najstarijem turniru ne bi igrala ulogu. Ustvari, nije čudno to što je Novak izgubio, nego kako je izgubio.
Ovde želim da naglasim samo jednu stvar. Novak sada ima veće šanse za pobedu, nego da je osvojio RG. Zamislite samo tu buku i pritisak. A poraza je bilo i biće i bolelo je par dana, a onda se ida dalje. Ko ne podnosi poraz, ne treba ni igrati. Bilo je puno gorih poraza. Ovaj je bio zaslužen i došao je nakon dva iscrpljujuća meča.
Zavisi i od žreba, vremena, raspoloženja, a i sitnih igara, ako ih bude.

Kayser Soze

pre 8 godina

Kad kazu Marej je favorit, nije u redu, kako moze on pored Novaka zivog..a kad kazu Novak je favorit, samo mu nabacuju pritisak..strasno

Nenad

pre 8 godina

@tenisplayer...Brale kako mozes reci moj licni favorit je Marej pa djokovic..ok kontam da spadas u onu grupu koji tumace djokovica ee sto ne placa Srbiji porez ali onda bi Nole trebao da ti bude na poslednjem mestu..ovako Marej pa Nole..eto voleo bi da mi kazes koji si kriterijum koristio pa da ti najbolji nas sportista verovatno svih vremena bude tik iza nama dragog Mareja...inace sto se naslova tiče-Odlicno! samo neka drugi budu favoriti pustite Noleta na miru :-)

milwood

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "

Nole

pre 8 godina

Krajnje realan i vrlo dobar clanak, kao i uvek od Ozma ;)

Novaku ce kao i svima biti vazan zreb, ali mislim da bi za sve nas koji navijamo za Novaka bilo super kada u prvoj nedelji ne bi bilo super servera protiv Novaka.

Sto se tice Federera, licno mislim da ce njega neko izbaciti pre polufinala, tipa inspirisani Conga, Nishikori ili Berdih.

Na kraju, ali ne i najmanje vazno, Marej je po meni glavni favorit vec zbog svega izrecenog...( ko se kladi lepa kvota pa nek probam, cini mi se 3,5-4,0 )

ps.... Moj tip > finale: Nole - Marej ,(ukoliko zreb da )

Pozdrav.

Washington

pre 8 godina

Mislim da su Novak i Mari definitivno favoriti.

Iskreno ne znam sta se komentatori bune? A kad je Novak glavni favorit, budu komentari tipa "ajde sjasite vis s Novaka, oladite s pritiskom, itd." E pa sad je pritisak na Mariju i to vam smeta.

Znaci po meni broj jedan favoriti su Mari i Djokovic, posle njih su Federer i mislim da Vavrinka moze iznenadit. Nadal je tek posle.

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

optimus prime

pre 8 godina

Marej je favorit, domaći teren je prednost, nema sumnje da su velike šanse da osvoji Vimbldon. Ali ne pobeđuje uvek favorit. Uglavnom svi kritičari su proglasili Mareja i Federera za pobednike, samo ne bi trebalo zaboraviti Nadala iako ima loše rezultate prethodnih godina, a da ne govorimo o Novaku koji je najjači kad je najteže, zna to Federer od prošle godine.

v

pre 8 godina

Odlicno. Marej neka bude favorit. Novak ce za nijansu lakse da dise. Ali Novak ce zeleti ovaj trofej nenormalno. U to sam sigurna. Olaksavajuca okolnost-ovo nije RG. Dakle mentalno ce mu biti lakse. Novaku jeste fokus na GS turnirima, mada ja bih njega uvek opisala kao nekoga ko zeli sve. Dozira tu i tamo, ali cim se nadje u polufinalu manje bitnih turnira kao da sebi kaze ''ma daj da osvojim kad sam vec tu''. To mozda i ne valja toliko, jer Novak na svakom turniru ostaje do kraja. Onda mu zafali to malo snage, ali presudne. Jer na visokom nivou, nijanse odlucuju. Ko bi ga znao, nisam toliko pametna da sve znam. Iskreno, volela bih da izbegne Mareja u polufinalu, da bi za finale bio svez. Ali ako se mora, sta je tu je. Verujem u Novaka da moze da ponovi proslogodisnji uspeh. Idemo po deveti slem, tvoji navijaci su uvek uz tebe Nole.

Marej ce biti tough cookie, nema sumnje. Ali ako neko zna kako da ga slomi u zadnjem momentu, to je Novak. Slazem se da je Federer jedan od favorita, ali po mom skromnom misljenju iza Endija i Novaka. Videcemo kako ko igra kada sve krene.

red

pre 8 godina

Kako se samo podigla fama I frka oko Murray -a...strasno. Polufinale i tu pada. ..plafon.
I dalje tvrdim da nema glavu za velike stvari. ..
Uzeo je sva GS i zlato ali kao što se videlo iz poslednjeg "velikog meča",protiv Novaka, tikva nije ti gde bi trebalo da bude. Inače, kako drugačije objasniti ono demoliranje u petom setu, a on je bio taj koji je imao psihičku prednost.

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

Stevo

pre 8 godina

A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?
(/, 23. jun 2015 21:51)

Novak cetvrtfinale sa Nadalom(najbolji ikada), polufinale sa Marejem(gs sampion), finale protiv Vavrinke(gs sampion). Te 2009 samo je Nadal bio gs sampion ostali uz duzno postovanje boranija. Da li je isti osjecaj igrati protiv gs sampiona ili igraca koji nije osvojio nista?
Od 17 gs titula 11 je osvojio protiv igraca koji su ''prestarili'' za neki ozbiljan tenis. Od velike trojke tu su pobjede nad Marijem 3x, Nadalom 2x i Novakom davne 2007 us open-finala. Do 2009 osvojio 15 gs turnira, posle toga jos 2010 i 2012). Medjusobni skor sa Nadalom (10-23 u korist Nadala).

teniser

pre 8 godina

Posto Nadala niko ozbiljno ne shvata,Vi koji imate para na bacanje-u kladionice i svu lovu na njega!
Trece kolo mu je plafon..
A osecam da ce Endi,prvi put on pod pritiskom,Engleska,London gde zivi,Wimbldon tako da "pukne" od nekog "neplaniranog" da nece znati sta ga je snaslo..
Znaci,proslogodisnje finale,ako Roki dodje do njega..
Nole podize pehar,pa ko je tu pored njega sa posluzavnikom tu je,ko nije,sledece godine....
Zao mi Stena,nece moci sada u gacama za plazu da igra...A da ipak zamoli organizatore Wimbldona,neka napise da su mu "talicne"!

Beobrad

pre 8 godina

Vreme je da Marej dobije Novaka vec jednom, 2018. godine!
A i Federer se opet izlozio da moze uzeti GS, i opet ce ga izbaciti neko neocekivan, tipa Sepi.
Djokovic ce igrati bez oziljaka sa RG, jer svaki udarac on amortizuje Stefanom i Jelenom!
Sva potpora i psiholoska sigurnost dolazi mu od porodice, deteta narocito i zato ce da protutnji Vimbldonom!

зашто је тако најбоље зна Новак

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.

.

pre 8 godina

@milwood
Aha, u 4 kolu.... ako stigne do 4 kola...
A ako stigne, ne gine mu katastrofa.
Nije on onaj stari, a i da jeste, ipak je to trava.

Luka

pre 8 godina

Navijam za Djokovica, gotivim da gledam Federera jer je umetnik, pogotvo na travi. Nadal je strasan borac. Sve je moguce, neka pobedi najbolji.

?

pre 8 godina

@milwood
Nadal vise nema nikakve sanse da na WB pobedi Novaka, Federera pa cak ni Mareja.
Nema igru za tako nesto odavno, nema snagu ni izdrzljivost.
To je cinjenica.
A za razliku od ranijih vremena, nema vise ni mentalnu prednost.
Nekada je kljucne poene dobijao jer su ga se rivali plasili, a sada? Sada svi njega prizeljkuju da bi poboljsali negativan skor.

Nebojša

pre 8 godina

Neka on bude favorit broj jedan a Novak neka uzme titulu
po komentarima ovde Marej je bio favorit i u Australiji i u Parizu sećam se dosta komentara na tu temu kako Marej igra ekstra superiorno kako Marej osvaja titulu i šta
se desi na kraju izgubi od Novaka
što se tiče wimbldona mislim da neće biti puno iznenađenja jedino nisam siguran za Nadala uzeo je titulu na travi posle nekoliko godina tako da bi mogao daleko.

Frfljavi

pre 8 godina

Ne znam za vas ali mene i dalje, ali zaista i dalje boli Novakov poraz RG! Iako me boli sto cu ovo reci, da je Stan odigrao maestralno i jako lep tenis pokazao. I zasluzeno pobedio. Da bi posle samo nedelju, dve dana pukao vec u prvom ili drugom kolu nekog turnira. Tim su zal i frustracija veca. Jer kad pomislim od koga je Novak izgubio GS koji bi, da ga je u slucaju dobio, vinuo u najsjasnije zvezde kako u teniskom domenu, tako i u sportu, generalno. Sasu sam zamolio da napravi uporedbu Federera 2009, kada mu je Nadal bio sklonjen u 1/4 finalu. Da li su tada Federerovi protivnici bili jaci ili sada Novakovi. Da li je Federer bio pod vecim pritiskom ili Novak sada na RG u 2015-oj godini. Ali niko se time nije bavio. Svi su bili ubedjeni da ce Novak osvojiti glatko RG. Bio sam i ja. Prvi put posle duzeg vremena, imao sam jaaaaku veru i sigurnost da ce Novak osvojiti bez problema RG. Pretpostavljam da nisam jedini, ali evo kako sam ja to doziveo. Poslednjih dva minuta sam izasao napolju i nisam hteo da gledam vise. Bojkotovao sam stampu punih pet dana!!! Nikada to nisam radio ranije. I u firmi sam zamolio svoje kolege, i klijentele da ne pricamo o tenisu. O svemu mozemo ali o tenisu trenutno NE! Naravno, uctivo im se izvinio. Evo, koliko je vec proslo, i dalje me boli taj poraz. Novak u sovjoj karijeri jedva da ce osvojiti dva GS !!! A nasjvise sanse mu dajem Australiju i US Open. Masterse ce nanizati, pa barem jos pet komada. Ali GS vise ne. Iako mu zelim totalno suprotno :(

Realno

pre 8 godina

Jedino što u ovom momentu svi znaju, to je da Novak (?ove godine) neće više osvajati GS titule. Po meni, W osvajaju ili Mari ili (!)Vavrinka.

/

pre 8 godina

@Frfljavi
Covece sto te toliko to sve pogadja? To je sport, sluzi za zabavu a ne da ljudi padaju u depresiju zbog toga. Jaka stvar, izgubio finale, nije smak sveta.
Sto se usporedbe tice, RF je 2009 bio pod mnogo mnogo vecim pritiskom nego Novak ove godine. Jednostavno, za Federera su vec tada pricali da je najbolji svih vremena ( iako jos nije stigao Samprasa po GS titulama), a jedino sto mu je falilo da se ucvrsti na toj poziciji bio je RG. I onda Rafa ispada! Nepobedivi Rafa na GS! Odmah su svi poceli da pricaju o RF, kako MORA da osvoji, kako ce sramota biti ako ne osvoji. A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?

Saša Popović

pre 8 godina

Marej ima igru za travu jedino mu Federer može uzeti neki set ,Novak i ako dodje u finale izgubit će ga jer igra pasivno po finalima zato on po meni nije favorit za titulu

GM

pre 8 godina

Marij ispada da prvoj tezoj prepreci, ili od nekog mladjeg i motivisanog ili od nekog dobrog servera. Tipa Dimitrov, Kirijos, mozda neki Janovic, Rosol, Izner...

Nije od tip igraca koji u kontinuitetu moze da igra dobro. Niti u jednoj sezoni, niti na jednoj podlozi.

Jumko

pre 8 godina

Lako je sada proglasavati kada znate da je Elien zapretio Djokovicu da treba da ga pusti... Inace bi Djokovic 100% osvojio kao sto i osvaja svaki Gs!

Morača

pre 8 godina

@Ozmo pricah sa drugom na skajp dok je setao ispred terena roland garosa nakon pobjede nad marejem kad cujem da je sreo tebe i nisam mogao da vjerujem da prizeljkuje vavrinku za protivnika u finale. cuh nesto za sibir i za b92 te je opucao hehe da sam te ja sreo rekao bih da bih volio federera u finale rg-a. nego u vezi vimbldona ne bih volio mareja da sretne u finale djoksa jer odmah ovdje mogu da potpisem da ce izgubiti iako ga pegla zadnje dvije godine. ostale dobija sigurica! i jos nesto. kad igraju marej djokovic jel iko ima osjecaj da u tom mecu djokovic ima slabiji ritern tj da je marej mnogo bolji. na drugi djoksin servis drhtim kad vidim koliko marej ulazi u teren uhh.

Australija

pre 8 godina

@millwood.
Rafa kao 10-ti nosilac u četvrtom kolu ide na 5-8 nosioca. Prva četvorica idu na 13-16.

Neka me neko ispravi ako griješim?

Dare

pre 8 godina

ahaahhahhahaha....pale vatru,a zec u šumi!Baš me zanima od istog tog igrača komentar kad bude izgubio,napominjem nemora izgubiti od Noleta.

Oskar

pre 8 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad, 23. jun 2015 16:00)

5:0 u setovima za Mareja protiv Djokovica., na travi.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

!

pre 8 godina

@Stevo
Nije bilo GS sampiona jer dok su RF i Nadal bili na vrhuncu nisu Vavrinka, Cilic i slicni mogli da osvajaju GS.
Pobedio je Del Potra, koji je igrao svoju najbolju sezonu i Soderlinga koji je izbacio Nadala.
GS sampion Djokovic je oduvan od strane Kolsrajbera sa 3-0 u setovima.
Djokovic je pobedio povredjenog Nadala, ne najboljeg Nadala.
Sto se osvajanja GS tice, Novak je sve svoje GS osvojio tek kad je RF usao u tridesete a Nadal poceo ozbiljnije da se povredjuje, dakle u konkurenciji koja je toliko slaba da Vavrinka ima 2 GS a Cilic je sampion USO.

lol

pre 8 godina

! jeste bre, kako nije
i Fed je sve svoje titule osvojio kad je Laver zašo u sedamdesete

i Djole pobedi 'povređenog Nadala' a da Toni i Rafa otem pojma nemaju
kad su nešto i načuli o povredi, tad se Rođa uvalio da pokupi kajmak
kad bi drugo?

a ovi 10 godinica, vispreniji se namlatiše para na visokim Novakovim kvotama,
'pametan' zapad ne ulaže na njega, po njima i tebi nije trebo ni jedan GS da osvoji, kamoli da gotove poskida sa neba

uh šta vam radi djoka .. milina gledati

izbezumljenje

!

pre 8 godina

@pratim tenis od 2011
Nista ne treba da ti se objasnjava, sve si ti lepo ukapirao.
Posto su kladionice stavile najmanju kvotu na Novaka, znaci da je on najveci favorit i da ce osvojiti titulu.
Isto kao sto je osvojio titulu na nedavno zavrsenom Rolan Garosu, gde je kvota na njega bila jos manja nego na WB.
Vavrinka sa kvotom 19 nema sansu da osvoji, isto kao sto nije osvojio ni RG, gde je kvota na njega bila jos veca.

MILKAN SRBIJA BRE

pre 8 godina

LJUDI SHVATITE ENDIJU JE DAT POKLONJEN VINBLODON 2013 TO SVI ZNAJU VISA SILA I LOBI SETITE SE KO JE BIO NA TRIBINAMA I KRALJICA MASONI TAKO RADE ZNACI MORALI ENGLEZI DA UZMU POSLE 70GODINA

dr

pre 8 godina

Ameli ocekuje bebu(SRECNO!)a onaj sarlatan od Bjorgmana se samo "vozi" na krvavom radu koji je ona ulozila u Endija,a koji evo sada pokazuje rezultate.Realno,Endi nikada bolje nije igrao,a Bjorgman je za to zasluzan koliko i ja...
Endi Marej je vec sada pod takvim pritiskom,da on to ne moze da izdrzi!
On nije mentalno jak,prva velika kriza u mecu protiv dobrog protivnika ce ga "slomiti" jer on "u glavi" vec drzi pehar...Svi to ocekuju od njega,cela GB,stampa,teniski "strucnjaci",porodica,svi...Kao da je Wimbldon neki fjucers,a ne GS!
Sada se i Mekinro "prikljucio" pa i on "tovari" Endija dodatnim izjavama da Endi realno igra na takvom nivou da je osvajanje pehara puka formalnost!
Hajde da mu se i ja,"strucnjak" kao i vecina ovde,"popenjem na ledja" - Endi,ti si favorit N01,Nole je u krizi od RG,Roki mator,Nadal povredjen,dekoncentrisan,ostali ti nisu "ni do kolena"!Napred do finala i pehara!
P.S.Ako ne ove godine,neke naredne sigurno...Ovo mu nemojte reci...

robinjo

pre 8 godina

Dragi navijaci, ne ljutite se sto Fed i Nadal imaju vise osvojenih pehara od Noleta. Oni nikada nisu prodali nijedan svoj mec, a Nole je na nase oci poklonio Vimbldon Mareju.

Drugim recima: Vamos Vavri.

tenisplayer

pre 8 godina

Svako ko se malo razume u tenis, zna sledece:

Polufinala:
Andy Murray : Roger Federer
Novak Djokovic : Rafael Nadal

E tu moze svako svakog da pobedi. Ne osudjujem se prognozirati.

Moj licni Favorit je Andy, pa Novak, pa Roger, pa Nadal.

Ipak se nadam da ce Djole treci put dignuti pehar u vis.

milwood

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "

Realno

pre 8 godina

Jedino što u ovom momentu svi znaju, to je da Novak (?ove godine) neće više osvajati GS titule. Po meni, W osvajaju ili Mari ili (!)Vavrinka.

Oskar

pre 8 godina

@ [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad, 23. jun 2015 16:00)

5:0 u setovima za Mareja protiv Djokovica., na travi.

Saša Popović

pre 8 godina

Marej ima igru za travu jedino mu Federer može uzeti neki set ,Novak i ako dodje u finale izgubit će ga jer igra pasivno po finalima zato on po meni nije favorit za titulu

GM

pre 8 godina

Marij ispada da prvoj tezoj prepreci, ili od nekog mladjeg i motivisanog ili od nekog dobrog servera. Tipa Dimitrov, Kirijos, mozda neki Janovic, Rosol, Izner...

Nije od tip igraca koji u kontinuitetu moze da igra dobro. Niti u jednoj sezoni, niti na jednoj podlozi.

Jaoooo majkoooo

pre 8 godina

Ako se umesa MI6, onda nema problema
(XY, 23. jun 2015 14:34)

Tipican komentar za postovaoce "teorije zavere".
Znate, ne lozhim se, ovo ne moze da bude ironija ili ironican komentar, posto je to spijunska iliti intelligence organizacija, I oni ne mogu nista da 'srede' nego samo spijuniraju. Naravno, mogu i sve Marijeve protivnike da ubiju ili otruju , pa da on osvoji!
Mi Srbi verujemo u prodavanje Vimbldonskih a i Pariskih titula od strane naseg Novaka.... OMG..., pa da li smo normalni?
I sam Nole nam se smeje kad/ako cita ove komentare, a naravno da ima druga I pametnija posla.
MI 6 ce da namesti pobednika, oooo Boze !!!
Ljudi, bavite se pametnijim stvarima I uzivajte u rivalstvu danasnjeg tenisa. Pogotovo mi Srbi treba da uzivamo, jer imati ovakvog igraca da nas predstavlja je privilegija koja ne traje doveka.

Manite se corava posla, Vatikana, CIA-e, Masona, Bildebraga, Haarp-a, I ostalih. Smesni ste!

Frfljavi

pre 8 godina

Ne znam za vas ali mene i dalje, ali zaista i dalje boli Novakov poraz RG! Iako me boli sto cu ovo reci, da je Stan odigrao maestralno i jako lep tenis pokazao. I zasluzeno pobedio. Da bi posle samo nedelju, dve dana pukao vec u prvom ili drugom kolu nekog turnira. Tim su zal i frustracija veca. Jer kad pomislim od koga je Novak izgubio GS koji bi, da ga je u slucaju dobio, vinuo u najsjasnije zvezde kako u teniskom domenu, tako i u sportu, generalno. Sasu sam zamolio da napravi uporedbu Federera 2009, kada mu je Nadal bio sklonjen u 1/4 finalu. Da li su tada Federerovi protivnici bili jaci ili sada Novakovi. Da li je Federer bio pod vecim pritiskom ili Novak sada na RG u 2015-oj godini. Ali niko se time nije bavio. Svi su bili ubedjeni da ce Novak osvojiti glatko RG. Bio sam i ja. Prvi put posle duzeg vremena, imao sam jaaaaku veru i sigurnost da ce Novak osvojiti bez problema RG. Pretpostavljam da nisam jedini, ali evo kako sam ja to doziveo. Poslednjih dva minuta sam izasao napolju i nisam hteo da gledam vise. Bojkotovao sam stampu punih pet dana!!! Nikada to nisam radio ranije. I u firmi sam zamolio svoje kolege, i klijentele da ne pricamo o tenisu. O svemu mozemo ali o tenisu trenutno NE! Naravno, uctivo im se izvinio. Evo, koliko je vec proslo, i dalje me boli taj poraz. Novak u sovjoj karijeri jedva da ce osvojiti dva GS !!! A nasjvise sanse mu dajem Australiju i US Open. Masterse ce nanizati, pa barem jos pet komada. Ali GS vise ne. Iako mu zelim totalno suprotno :(

Jumko

pre 8 godina

Lako je sada proglasavati kada znate da je Elien zapretio Djokovicu da treba da ga pusti... Inace bi Djokovic 100% osvojio kao sto i osvaja svaki Gs!

зашто је тако најбоље зна Новак

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.

!

pre 8 godina

@Stevo
Nije bilo GS sampiona jer dok su RF i Nadal bili na vrhuncu nisu Vavrinka, Cilic i slicni mogli da osvajaju GS.
Pobedio je Del Potra, koji je igrao svoju najbolju sezonu i Soderlinga koji je izbacio Nadala.
GS sampion Djokovic je oduvan od strane Kolsrajbera sa 3-0 u setovima.
Djokovic je pobedio povredjenog Nadala, ne najboljeg Nadala.
Sto se osvajanja GS tice, Novak je sve svoje GS osvojio tek kad je RF usao u tridesete a Nadal poceo ozbiljnije da se povredjuje, dakle u konkurenciji koja je toliko slaba da Vavrinka ima 2 GS a Cilic je sampion USO.

Nole

pre 8 godina

Krajnje realan i vrlo dobar clanak, kao i uvek od Ozma ;)

Novaku ce kao i svima biti vazan zreb, ali mislim da bi za sve nas koji navijamo za Novaka bilo super kada u prvoj nedelji ne bi bilo super servera protiv Novaka.

Sto se tice Federera, licno mislim da ce njega neko izbaciti pre polufinala, tipa inspirisani Conga, Nishikori ili Berdih.

Na kraju, ali ne i najmanje vazno, Marej je po meni glavni favorit vec zbog svega izrecenog...( ko se kladi lepa kvota pa nek probam, cini mi se 3,5-4,0 )

ps.... Moj tip > finale: Nole - Marej ,(ukoliko zreb da )

Pozdrav.

/

pre 8 godina

@Frfljavi
Covece sto te toliko to sve pogadja? To je sport, sluzi za zabavu a ne da ljudi padaju u depresiju zbog toga. Jaka stvar, izgubio finale, nije smak sveta.
Sto se usporedbe tice, RF je 2009 bio pod mnogo mnogo vecim pritiskom nego Novak ove godine. Jednostavno, za Federera su vec tada pricali da je najbolji svih vremena ( iako jos nije stigao Samprasa po GS titulama), a jedino sto mu je falilo da se ucvrsti na toj poziciji bio je RG. I onda Rafa ispada! Nepobedivi Rafa na GS! Odmah su svi poceli da pricaju o RF, kako MORA da osvoji, kako ce sramota biti ako ne osvoji. A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?

Dobro

pre 8 godina

Volim kada se Rafa ne spominje . Posto je 10. nosilac , vec u 4. kolu igra protiv jednog od : Djokovic , Federer , Mari , Vavrinka . Nadam se da ce Rafa po ko zna koji put dokazati onu " kada me otpisuju ja sam sve jaci i vracam se sampionski "
(milwood, 23. jun 2015 14:02)

Postovani Milwood-e: Rafa nije ni na sljaci ono sto je bio ... a o travi da i ne govorimo. Na travi se krece k'o slon u staklarskoj radnji. Nema sanse da uzme ni ovo a ni nesto u blizoj buducnosti..

Iz zemlje lala, (i raznih trava), uvek Vas,

teniser

pre 8 godina

Posto Nadala niko ozbiljno ne shvata,Vi koji imate para na bacanje-u kladionice i svu lovu na njega!
Trece kolo mu je plafon..
A osecam da ce Endi,prvi put on pod pritiskom,Engleska,London gde zivi,Wimbldon tako da "pukne" od nekog "neplaniranog" da nece znati sta ga je snaslo..
Znaci,proslogodisnje finale,ako Roki dodje do njega..
Nole podize pehar,pa ko je tu pored njega sa posluzavnikom tu je,ko nije,sledece godine....
Zao mi Stena,nece moci sada u gacama za plazu da igra...A da ipak zamoli organizatore Wimbldona,neka napise da su mu "talicne"!

Beobrad

pre 8 godina

Vreme je da Marej dobije Novaka vec jednom, 2018. godine!
A i Federer se opet izlozio da moze uzeti GS, i opet ce ga izbaciti neko neocekivan, tipa Sepi.
Djokovic ce igrati bez oziljaka sa RG, jer svaki udarac on amortizuje Stefanom i Jelenom!
Sva potpora i psiholoska sigurnost dolazi mu od porodice, deteta narocito i zato ce da protutnji Vimbldonom!

Washington

pre 8 godina

Mislim da su Novak i Mari definitivno favoriti.

Iskreno ne znam sta se komentatori bune? A kad je Novak glavni favorit, budu komentari tipa "ajde sjasite vis s Novaka, oladite s pritiskom, itd." E pa sad je pritisak na Mariju i to vam smeta.

Znaci po meni broj jedan favoriti su Mari i Djokovic, posle njih su Federer i mislim da Vavrinka moze iznenadit. Nadal je tek posle.

šemsudin

pre 8 godina

'...kad je osvajao GS titule...' kao da ih je osvojio 20 a ne dve.
postoji velika trojka trenuto, i to je to. džebe ovo vepštačko guranje, zapisao će ostati samo suva statistika.

red

pre 8 godina

Kako se samo podigla fama I frka oko Murray -a...strasno. Polufinale i tu pada. ..plafon.
I dalje tvrdim da nema glavu za velike stvari. ..
Uzeo je sva GS i zlato ali kao što se videlo iz poslednjeg "velikog meča",protiv Novaka, tikva nije ti gde bi trebalo da bude. Inače, kako drugačije objasniti ono demoliranje u petom setu, a on je bio taj koji je imao psihičku prednost.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

(Jaoooo majkoooo, 23. jun 2015 15:05)
Mislim da si ti prilično smešan i da stvari shvataš prilično olako.
Postoje mnoge stvari koje se dešavaju iza kulisa.
Svi vrhunski sportisti imaju moćne menadžere i promotivne kuće.
To nije nikakvo klasično nameštanje kao što misli većina.
Postoji mnogo "slučajnosti" u pojedinim mečevima i žrebovima.
Sport okreće ogromne pare, pa i tenis, da bi se stvari uvek prepuštale samo sportu.
Posroje i svedočenja sportskih radnika i aktera, treba ih se potsetiti.
Od te Marijeve pobede protiv Novaka na Vimbldonu, Mari je izgubio sve mečeve od Novaka.

Nenad

pre 8 godina

@tenisplayer...Brale kako mozes reci moj licni favorit je Marej pa djokovic..ok kontam da spadas u onu grupu koji tumace djokovica ee sto ne placa Srbiji porez ali onda bi Nole trebao da ti bude na poslednjem mestu..ovako Marej pa Nole..eto voleo bi da mi kazes koji si kriterijum koristio pa da ti najbolji nas sportista verovatno svih vremena bude tik iza nama dragog Mareja...inace sto se naslova tiče-Odlicno! samo neka drugi budu favoriti pustite Noleta na miru :-)

Veljko Marinkovic

pre 8 godina

Dobro uradjena analiza.Samo bih dodao jednu vrlo bitnu stvar koji mnogi podcenjuju.Mari ili Marej moze biti faforit samo protiv Nola.U zavrsnici turnira prednost bih dao Federeru i Nadalu(u odnosu na njega).Nadal,ako "prezivi" prvu nedelju ,po meni je favorit broj jedan.Novak ima igru za Wimbldon i najboljeg trenera.Dolazi odmoran i sa izlaskom na teren njegov mozak ukljucuje pobednicki mod( takvi su sampioni- igraju da bi pobedili/ osvojili turnir/),tako da ne verujem da ce poraz na Rolan Garosu ostaviti negativnog traga.Sto se tice Vavrinke,njegove sanse su male da "prezivi" i prvu nedelju turnira a kamoli nesto vise.On nema dobro kretanje na travi,nema dobar ritern za istu i najvaznije nema vremena da se namesta za onaj njegov ubitacan bekhend! Ostali igraci mogu delovati opasno samo dok ne nalete na pomenutu cetvorku(Djokovic,Nadal,Federer,Marej).

!

pre 8 godina

@pratim tenis od 2011
Nista ne treba da ti se objasnjava, sve si ti lepo ukapirao.
Posto su kladionice stavile najmanju kvotu na Novaka, znaci da je on najveci favorit i da ce osvojiti titulu.
Isto kao sto je osvojio titulu na nedavno zavrsenom Rolan Garosu, gde je kvota na njega bila jos manja nego na WB.
Vavrinka sa kvotom 19 nema sansu da osvoji, isto kao sto nije osvojio ni RG, gde je kvota na njega bila jos veca.

Ranzo Teniser

pre 8 godina

Odlična analiza. A i što se Novaka tiče Mari je favorit broj 1. Neka je Federer broj 2. Što manje pritiska, to bolje. Mada, mislim da Nole odavno ne gleda te stvari...

Kayser Soze

pre 8 godina

Kad kazu Marej je favorit, nije u redu, kako moze on pored Novaka zivog..a kad kazu Novak je favorit, samo mu nabacuju pritisak..strasno

gradinar

pre 8 godina

Ono što mene baca u očaj je činjenica da Novak osvaja jedan GS godišnje u proseku, počev od prvog osvojenog 2008... Po tome, ovogodišnji GS je osvojio (AO), tako da se pitam da li je to sve za ovu godinu... To je nekakav usud i nešto čega se ja bojim. Posle RG, gde je po svim kriterijuma trebalo da ga osvoji (ali je naleteo na Vavrinku koji je imao igru života, baš tog dana), sad na Vimbldon dolazi Endi koji igra u životnoj formi...
Dakle, Endi Mari jeste favorit, ali svim srcem navijam za Novaka da ove godine konačno uđe u krug onih koji imaju dvocifren broj GS.

Nebojša

pre 8 godina

Neka on bude favorit broj jedan a Novak neka uzme titulu
po komentarima ovde Marej je bio favorit i u Australiji i u Parizu sećam se dosta komentara na tu temu kako Marej igra ekstra superiorno kako Marej osvaja titulu i šta
se desi na kraju izgubi od Novaka
što se tiče wimbldona mislim da neće biti puno iznenađenja jedino nisam siguran za Nadala uzeo je titulu na travi posle nekoliko godina tako da bi mogao daleko.

anica

pre 8 godina

Endi je favorit posle Noleta i Federera, Rafu ne otpisujem nikad, na travi moze da iznenadi Vavrinka, Berdih, Conga...ima puno dobrih tenisera!

mister mister

pre 8 godina

1.Novak(zvanicni je sampion,prvi je na svetu,a ima oavojen GS i jedno finale ove godine)!
2.Federer(zvanicni finalista,7 puta je pobedio ovde i drugi je na svetu)!
3.Marej(osvojio je ovaj turnir,ima odlicnu godinu i u glavi je dobar)!
KRAJNJE OBJEKTIVNO!

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

prognoza

pre 8 godina

Za britanske sportske novinare Marej neće sigurno biti prvi favorit na Wimbldonu ,jer im je njegova pobjeda nad Đokovićem 2013. godine bila poprilično čudna i to su otvoreno govorili.Možda će mnoge iznenaditi,ali smatram da je glavni favorit Federer ,pa Đoković,a takđe mislim da se olako otpisuje Nadal.

.

pre 8 godina

@milwood
Aha, u 4 kolu.... ako stigne do 4 kola...
A ako stigne, ne gine mu katastrofa.
Nije on onaj stari, a i da jeste, ipak je to trava.

Australija

pre 8 godina

@millwood.
Rafa kao 10-ti nosilac u četvrtom kolu ide na 5-8 nosioca. Prva četvorica idu na 13-16.

Neka me neko ispravi ako griješim?

Morača

pre 8 godina

@Ozmo pricah sa drugom na skajp dok je setao ispred terena roland garosa nakon pobjede nad marejem kad cujem da je sreo tebe i nisam mogao da vjerujem da prizeljkuje vavrinku za protivnika u finale. cuh nesto za sibir i za b92 te je opucao hehe da sam te ja sreo rekao bih da bih volio federera u finale rg-a. nego u vezi vimbldona ne bih volio mareja da sretne u finale djoksa jer odmah ovdje mogu da potpisem da ce izgubiti iako ga pegla zadnje dvije godine. ostale dobija sigurica! i jos nesto. kad igraju marej djokovic jel iko ima osjecaj da u tom mecu djokovic ima slabiji ritern tj da je marej mnogo bolji. na drugi djoksin servis drhtim kad vidim koliko marej ulazi u teren uhh.

optimus prime

pre 8 godina

Marej je favorit, domaći teren je prednost, nema sumnje da su velike šanse da osvoji Vimbldon. Ali ne pobeđuje uvek favorit. Uglavnom svi kritičari su proglasili Mareja i Federera za pobednike, samo ne bi trebalo zaboraviti Nadala iako ima loše rezultate prethodnih godina, a da ne govorimo o Novaku koji je najjači kad je najteže, zna to Federer od prošle godine.

Stevo

pre 8 godina

A protivnici su bili tezi. Del Potro koji je 2009 igrao svoj najbolji tenis, posle toga Soderling, covek koji je izbacio Nadala... pre toga Haas, covek koji je nedugo posle RG izbacio Novaka sa WB...
Mnogo tezak RG ali ga je RF osvojio jer je mentalno mnogo jak.
Novak nije i to je to, nema tu sta da se prica i da se neko nervira.
Na njemu je bio pritisak ali druge vrste. Ocekivalo se da osvoji ali niko nije preveliku dramu pravio oko toga. Da je osvojio niko ne bi reako da je sad najbolji u istoriji isto kao sto sada niko ne prica kako je razocarao. Jednostavno, izgubio mec, zivot ide dalje.
Nije smak sveta i da nikad ne osvoji RG, koga briga?
(/, 23. jun 2015 21:51)

Novak cetvrtfinale sa Nadalom(najbolji ikada), polufinale sa Marejem(gs sampion), finale protiv Vavrinke(gs sampion). Te 2009 samo je Nadal bio gs sampion ostali uz duzno postovanje boranija. Da li je isti osjecaj igrati protiv gs sampiona ili igraca koji nije osvojio nista?
Od 17 gs titula 11 je osvojio protiv igraca koji su ''prestarili'' za neki ozbiljan tenis. Od velike trojke tu su pobjede nad Marijem 3x, Nadalom 2x i Novakom davne 2007 us open-finala. Do 2009 osvojio 15 gs turnira, posle toga jos 2010 i 2012). Medjusobni skor sa Nadalom (10-23 u korist Nadala).

Optimista... ali realan

pre 8 godina

Ma ko to zna?
Ko moze reci da je bas 'taj' igrac favorit za osvajanje?
U Parzu je nas dragi Sasha Ozmo jos na samom pocetku turnira intervjuisao neke Holandjane koji mu rekose da ove godine Vavrinka osvaja RG.
Smeh koji su izazvali i tamo i u Srbiji bio je nemerljiv.
I... sta se desilo?
Eto... bas to.

To je sve svar trenutne forme, inspiracije tog trenutka, momenta, srece, nesrece ili svega ovoga zajedno. Trenutni renking nema veze sa tim, to smo vec naucili sa Cilicem a i Vavrinkom, jel'tako?
Ima dovoljno igraca koji mogu da osvoje.
Po meni: 1. Nole 2. Rodja 3. Endi

Ђорђе

pre 8 godina

Небитно ко је фаворит. Фаворит у просјеку освоји сваки четврти слем. Немам ништа против да се та част сада препусти Мареју. Мареј ће имати највеће шансе ако преко пута буде имао уморног или неинспирисаног Ђоковића. За Федерера би најбоља опција била да Мареј и Ђоковић одраде полуфинале. Док Новака опет може извисити ако до трона буде морао ићи преко Надала, Мареја и Федерера са све инспирисаним Чилићем, Изнером или Карловићем на путу.

Dare

pre 8 godina

ahaahhahhahaha....pale vatru,a zec u šumi!Baš me zanima od istog tog igrača komentar kad bude izgubio,napominjem nemora izgubiti od Noleta.

?

pre 8 godina

@milwood
Nadal vise nema nikakve sanse da na WB pobedi Novaka, Federera pa cak ni Mareja.
Nema igru za tako nesto odavno, nema snagu ni izdrzljivost.
To je cinjenica.
A za razliku od ranijih vremena, nema vise ni mentalnu prednost.
Nekada je kljucne poene dobijao jer su ga se rivali plasili, a sada? Sada svi njega prizeljkuju da bi poboljsali negativan skor.

sokolovo oko

pre 8 godina

Енди осваја Вимблдон уколико у финалу буде играо против Новака. Што се тиче Новака и ту је ствар јасна. Тврдим да неће освојити Вимблдон и УС Опен. Освојиће АО следеће године и Вимблдон и ту је крај. Ролан Гарос неће никад освојити. Да не буде забуне, навијам за њега и волео бих да ме демантује али... Новак је тенисер који је "направио" Марија и Вавринку. Да су играли финала против Федерера или Надала никад, али НИКАД, не би видели ГС титулу.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (зашто је тако најбоље зна Новак, 23. jun 2015 17:33

Nije Novak napravio ni Wawrinku ni Endija.Endi je olimpijske igre osvojio pobedivsi dvojicu tada najjacih(Novak i Federer)
Wawrinka osvaja AO takodje pobedivsi Novaka i u finalu je rasturio Nadala iako je posle Nadal bio povredjen videlo se da je Wavrinka bio u transu i odlican.
US open 2012 Endi pobedjuje najboljeg Novaka.
Jedino je malo cudna pobeda Endija u finalu W 2013 bar meni jer je u svakom setu Novak imao brejk i posle je gubio,mozda je posteno izgubio ali se videlo da jednostavno bas "nece da pobedi".
RG 2015 Wawrinka pobedjuje Federera u polufinalu i Novaka u finalu opet dvojicu najboljih i to najboljom igrom.

robinjo

pre 8 godina

Dragi navijaci, ne ljutite se sto Fed i Nadal imaju vise osvojenih pehara od Noleta. Oni nikada nisu prodali nijedan svoj mec, a Nole je na nase oci poklonio Vimbldon Mareju.

Drugim recima: Vamos Vavri.

Zoran

pre 8 godina

Pa zadnje vreme gubio je samo od Novaka- Ao IV Majami RG, ostale turnire uglavnom je osvojio. Deluje za ostale tenisere da je predobar, to je rezime za pola sezone.

Predo

pre 8 godina

Nema u sportu toliko zavjera koliko mi mislimo da ih ima, ali postojali su vrlo jaki politički motivi da Marej osvoji Vimbldon. Videli ste koja je frka bila oko glasanja za Škotsku nezavisnost, koliko se novca uložilo u kampanju, pa zašto i ta sitnica u vidu pobede jednog Škota na najstarijem turniru ne bi igrala ulogu. Ustvari, nije čudno to što je Novak izgubio, nego kako je izgubio.
Ovde želim da naglasim samo jednu stvar. Novak sada ima veće šanse za pobedu, nego da je osvojio RG. Zamislite samo tu buku i pritisak. A poraza je bilo i biće i bolelo je par dana, a onda se ida dalje. Ko ne podnosi poraz, ne treba ni igrati. Bilo je puno gorih poraza. Ovaj je bio zaslužen i došao je nakon dva iscrpljujuća meča.
Zavisi i od žreba, vremena, raspoloženja, a i sitnih igara, ako ih bude.

v

pre 8 godina

Odlicno. Marej neka bude favorit. Novak ce za nijansu lakse da dise. Ali Novak ce zeleti ovaj trofej nenormalno. U to sam sigurna. Olaksavajuca okolnost-ovo nije RG. Dakle mentalno ce mu biti lakse. Novaku jeste fokus na GS turnirima, mada ja bih njega uvek opisala kao nekoga ko zeli sve. Dozira tu i tamo, ali cim se nadje u polufinalu manje bitnih turnira kao da sebi kaze ''ma daj da osvojim kad sam vec tu''. To mozda i ne valja toliko, jer Novak na svakom turniru ostaje do kraja. Onda mu zafali to malo snage, ali presudne. Jer na visokom nivou, nijanse odlucuju. Ko bi ga znao, nisam toliko pametna da sve znam. Iskreno, volela bih da izbegne Mareja u polufinalu, da bi za finale bio svez. Ali ako se mora, sta je tu je. Verujem u Novaka da moze da ponovi proslogodisnji uspeh. Idemo po deveti slem, tvoji navijaci su uvek uz tebe Nole.

Marej ce biti tough cookie, nema sumnje. Ali ako neko zna kako da ga slomi u zadnjem momentu, to je Novak. Slazem se da je Federer jedan od favorita, ali po mom skromnom misljenju iza Endija i Novaka. Videcemo kako ko igra kada sve krene.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

mr

pre 8 godina

Šta reći za Wimbledon, osim da je najstariji i definitivno najprestižniji turnir u svetu tenisa. Jeste da je on izjednačen sa ostalim slemovima,ali svi teniseri sanjaju zlatni pehar Wimbledon-ski ,najvećeg turnira. Engleska štampa po običaju "pumpa" Marija i podiže mu samopouzdanje u želji da ga izguraju do pobedničkog postolja. Misle da je Novak emotivno skrhan posle poraza u finalu RG, ali nadam se da se varaju. Nole će sad iz inata ići maksimalno agresivno (u sportskom smislu) na novi trofej, upravo iz osećaja da mu je baš nepravedno izmakao trofej na RG.Mora da uči iz bolnih poraza. Finala GS turnira se dobijaju samo hrabrom i nemilosrdnom igrom,bez trunke saosećanja ka protivniku.Tako je to u svetu profi sporta.

pratim tenis od 2011

pre 8 godina

Ne razumem ovo teoretisanje ! Ako je Andy favorit onda kvote treba da su najmanje na njega tj. njegova osvajanje turnira placa najmanje. Situacija je sledeca: Djokovic 2.5, Muray 4, Federer 8 , Wawrinka 19. Molim Vas neko da mi objasni o cemu se tu radi jer tenis pratim tek od 2011.

MILKAN SRBIJA BRE

pre 8 godina

LJUDI SHVATITE ENDIJU JE DAT POKLONJEN VINBLODON 2013 TO SVI ZNAJU VISA SILA I LOBI SETITE SE KO JE BIO NA TRIBINAMA I KRALJICA MASONI TAKO RADE ZNACI MORALI ENGLEZI DA UZMU POSLE 70GODINA

dr

pre 8 godina

Ameli ocekuje bebu(SRECNO!)a onaj sarlatan od Bjorgmana se samo "vozi" na krvavom radu koji je ona ulozila u Endija,a koji evo sada pokazuje rezultate.Realno,Endi nikada bolje nije igrao,a Bjorgman je za to zasluzan koliko i ja...
Endi Marej je vec sada pod takvim pritiskom,da on to ne moze da izdrzi!
On nije mentalno jak,prva velika kriza u mecu protiv dobrog protivnika ce ga "slomiti" jer on "u glavi" vec drzi pehar...Svi to ocekuju od njega,cela GB,stampa,teniski "strucnjaci",porodica,svi...Kao da je Wimbldon neki fjucers,a ne GS!
Sada se i Mekinro "prikljucio" pa i on "tovari" Endija dodatnim izjavama da Endi realno igra na takvom nivou da je osvajanje pehara puka formalnost!
Hajde da mu se i ja,"strucnjak" kao i vecina ovde,"popenjem na ledja" - Endi,ti si favorit N01,Nole je u krizi od RG,Roki mator,Nadal povredjen,dekoncentrisan,ostali ti nisu "ni do kolena"!Napred do finala i pehara!
P.S.Ako ne ove godine,neke naredne sigurno...Ovo mu nemojte reci...

Luka

pre 8 godina

Navijam za Djokovica, gotivim da gledam Federera jer je umetnik, pogotvo na travi. Nadal je strasan borac. Sve je moguce, neka pobedi najbolji.

lol

pre 8 godina

! jeste bre, kako nije
i Fed je sve svoje titule osvojio kad je Laver zašo u sedamdesete

i Djole pobedi 'povređenog Nadala' a da Toni i Rafa otem pojma nemaju
kad su nešto i načuli o povredi, tad se Rođa uvalio da pokupi kajmak
kad bi drugo?

a ovi 10 godinica, vispreniji se namlatiše para na visokim Novakovim kvotama,
'pametan' zapad ne ulaže na njega, po njima i tebi nije trebo ni jedan GS da osvoji, kamoli da gotove poskida sa neba

uh šta vam radi djoka .. milina gledati

izbezumljenje