Formula 1 61

Nedelja, 12.06.2022.

12:30

Samouništenje Ferarija i Red Bulova dominacija

Vozač Red Bula Maks Ferstapen šampion je trke za Veliku nagradu Azerbejdžana za 2022. godinu.

Samouništenje Ferarija i Red Bulova dominacija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

EUFORIJA

pre 2 godine

Znaci opet promena pravilnika u korist mercedesa kako bi se papilotninica vratila na vrh… uzas.
(fensi_lik_vracar, 12. jun 2022 15:38)

Daj promenu pravila kako bi ferari izdrzao do pola trke.

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?
(Roki

Nije. Ja i ne kažem da jeste. Ja sam samo rekao da nije tačno to što neko uopšte i tvrdi da je status vozača Red Bula podjednak. Šta nisi razumeo u mojem komentaru pa da mi odgovoriš ovako glupim postavljanjem pitanja?!?!!

Roki

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?

BRE!

pre 2 godine

Ne ocekuje se od Hamitlona da bude bolji u ovom trenutku od Ferstapena ili Pereza. Ali covece, 7 puta si svetski sampion, 100+ pobeda, 100+ pol pozicija, a u istom bolidu trese te Rasel. Steta samo sto Rasel nije uleteo odmah umesto Botasa, tu bi videli svo njegovo umece, momak je pretalentovan vozac.

komentator

pre 2 godine

@Slađan, 12. jun 2022 14:24
Da probamo ovako da objasnimo, mora se na sve moguće načine dokazati da Maks nije slučajno postao šampion prošle godine(iako je samo i jedino njemu dozvoljeno da obiđe u poslednjoj trci...)
Jer, spolja deluje čudno da jedan tim dominira na kvalifikacijama, a da ga u trci nema nigde. Osim, ako se posmatra i ovako iza kulisa, onda bude jasnije.
Veliki su tu interesi u igri. Ferari svoj najveći profit ostvaruje u americi, a vlasnik je iz amerike.
Uostalom, Italijane zanima samo njihov džep ;)

Denko

pre 2 godine

Pa sekund je bio brži Max od njega kada ga je obisao, na kraju je imao 20s prednosti...
(Robert Lewandowski, 12. jun 2022 15:46)

Pa kako bi ga inace Max presao ako Sergio nije usporio i poceo da vozi prijateljski!

Salle

pre 2 godine

-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.

Hm, kad beše Š vozio Hondin motor? 94te Beneton Ford, 95te Beneton Reno ako se dobro sećam.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Ferari bez blama pokazuje kakav je to tim…
(kudadalje, 12. jun 2022 14:59)

Carlos Sainz: Red Bull is fast.

Kratko ali ubitačno.

smeh

pre 2 godine

Zašto ne čudi da Ferari nije bio ni blizu pobede ili pobedničkog postolja iako su opet imali pol poziciju. Nisam gledao trku, pratio sam Le Man, ali kuću mogu staviti da su opet ili pogrešili u taktici, možda opet prilikom odlaska u boks ili da su vozači podbacili pre kraha pogonskih jedinica. Gomila gubitnika se okupila na jednom mestu. Možda da se ubaci bodovanje i za kvalifikacije jer im to baš ide od ruke za razliku od onoga što je važnije?

4k4.Dex

pre 2 godine

Pa naravno danće da ga pusti kad se ovaj bori za titulu. Nije potpisao da bude p vi vozač, nego drugi. Ne znam šta vam nije jasno. Soguran sam da u tom ugovoru stoji da mora da uradi kako mu kažu iz baze.

Dokholiday

pre 2 godine

Neverovatno koliko ljudi kritikuje sport a F1 prosle godine nikad nije bila tako uzbudljiva. Do poslednje trke , pa cak do poslednjeg kruga nije se znalo ko ce osvojiti titulu. Globalno od prosle godine je ekstremno skocila popularnost F1, ali izgleda kod nas ako tim za koga navijas nije dobar , onda treba ukinuti sport.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Mene je iskreno odusevila "genijalna" taktika Meklarena na kraju. Mora da su zaposlili neke bivse takticare Ferarija.

Inace, Fetel je za mene vozac dana. Dovezati onu zelenu ciglu do sestog mesta je delo vredno postovanja.

Bajker

pre 2 godine

Perez je veći "Botas" od samog Botasa.Valteri je pobeđivao kad god je imao priliku za to,dok za Pereza tako nešto ne važi.On to više ne sme da čini,mora da se skloni svom timskom kolegi.Mercedes jeste gušio Botasa,ali ovo što Red Bul čini Perezu je nenadmašno.Ferari je najpošteniji (kada su u pitanju vodeći timovi) jer dozvoljava obojici vozača da se nadmeću,ali imaju probleme druge prirode.Zahvaljujući odustajanjima Ferarija ova sezona postaje sve dosadnija.Mercedes nekako uspeva,pre svega zahvaljujući Raselu,da ima kontinuitet osvajanja bodova,mada bez ikakve prilike za najviši plasman.Ove godine,ako se nešto drastično ne promeni,pobede će imati samo Red Bul i Ferari.Ostali neće imati ni delić promila za to.

Lesa

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarila, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.
(Hamno1, 12. jun 2022 14:19)

Potpisujem! Svaku rec! Samo bi dodao za Maksa, da i ako cesto jeste kamikaza i potencionalni ubica na stazi (makar je tako vozio protiv Luisa), da je isto vrhunski talenat i vozac. I ja navijam za Mclaren, a od vozaca za Luisa, ali kad su se borili on i Lando za pobedu, navijao sam za Landa, a uvek protiv Ferrarija.

zoran

pre 2 godine

-Nemam omiljeni tim, ni vozača ali volim formulu od 90 godina.
U zavisnosti od pravila i vrste motora zavisi čiji je bolid najbrzi.
-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.
Sećam se dominacije Vilijamsa sa Reno motorom.
Vladavine Ferarija i Šumahera.
Vladavina Hakinena i Meklarena sa mercedesovim motorom.
Alonso i reno.
-Redbul sa renoom.
-Era Mercedesa i Luisa.
-Imamo sada vladavinu Redbula i Honde.
-kako se pravila menjaju dolazi novi tim na vrh i kako se menja pogonska jedinica
-šampion se najviše postaje ako imaš dominantan auto. Sve su to vrhunski vozači i zavise od auta.
-sto se Ferarija tiče nesto tu nije ok i nemaju pouzdanost.
Mercedes opet ima pouzdanost ali ne i dominantnu brzinu.
-Mislim da Redbul i Verstapen polako stiču prednost.
Sto se Čika tiče on je potpisao ugovor takav da zna da je 2 vozač i posao mu je da propusti 1 vozača tima,dal je fer nije ali on za to dobija ogroman novac koji mi samo možemo sanjati i on je zadovoljan.

Milogorac

pre 2 godine

Hamilton jeste prosecan vozac sto dokazuje kad god je vozio bolid koji nije najjaci. Niko Rozberg mu je uzeo 1 titulu pa je posle dosao Valteri koji nije smeo jer greska nije smela 2 puta da se dogodi..

Milan

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..
(SRBIN, 12. jun 2022 14:30)

449

hmmm..cudno da ni jedan od vas dvojice nema ferrari!
ili mozda nije?

tov

pre 2 godine

A rekose iz Red Bulla pre nekoliko sedmica da su oba vozaca ravnopravna. Vidim ne pominje se senzacionalno Verstapenovo obilazenje Peresa...

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.
Kakav Perez, kakva jednakost!!! Zna se vrlo dobro da je Perez samo vodonoša. Jedino što mu se može priznati je to da je zaista dobar vodonoša!!!!!!!

SRBIN

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..

crnogorac

pre 2 godine

Nevjerovatno koliko je tesko voziti mercedes. Od tolikog poskakivanja vozace bole ledja. Podnose silu od 6G. Drago mi je sto je FIA reagovala i sto ce u narednih nekoliko trka donijeti novi pravilnik kako bi smanjila poskakivanje radi sigurnosti i odrediti tacne visine bolida, nadam se samim tim i smanjiti dominaciju ova dva tima. Ferari nesrecan, nepouzdan. Sta reci za seka persu Peresa, da nije propustio Maxa u par trka vodio bi u sampionatu. Oglusi se o naredbe iz boxa i budi musko. Zanemarite ovo bota dolje u komentarima koje koristi moj nick!

Negativni

pre 2 godine

Ne moze Goat da pobedi. Nema najjaci bolid. Nije navikao slab bolid da vozi. Toto ga prodao, nije mu napravio najjaci F1 bolid.
(WRT, 12. jun 2022 12:57) Raduj se ali bice kratkog daha, od sledece sezone nastavljas da cvilis kao i prethodnih godina.

Vračarac

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.
(Ubijen sport, 12. jun 2022 13:53)

Gledam F1 od početka 90ih. Uvek su jedan, dva tima dominirali, ali daleko više promena pri vrhu vidimo poslednjih 10-15 godina nego ranije u doba McLarena i Ferrarija.
Pritom ove godine nekoliko vezača prvi vrhu deli 10
bodova i imamo dosta tesnih bitaka u šampionatu.
Ali mogu da se složim da su borbe za sredinu tabele postale daleko interesantnije nego ranije sa Minardi, Jordan, Williams, itd

realno

pre 2 godine

Ne znam sta he tu sporno sto je Perez propustio Maxa...Fora je sto je Perez potrosio gume,sledeca 2 kruga je Max napravio 5 sek razlike,a da je ostao iza pereza lekler bi ih obojicu sustigao...Ovako je Max koliko toliko spasio trku...

Hamno1

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Slađan

pre 2 godine

Nešto se dešava Ferarriju, ovo više nije slučajnost da imaju ovoliko pehova sa bolidom.
Nisam dovoljno stručan oko auto-mehanike,ali deluje mi da ljudi koji su radili na ovom bolidu su možda prevideli neke stavke ,koje su bitne za izdržljivost motora i zato se dešava ovo što se dešava?
To je eto prosto neka moja pretpostavka.
Prosto mi deluje zapanjujuće da Lekler briljira i nadmoćniji je od redbula, kada se treba izboriti za pol poziciju.
A na samoj trci kada ista krene, i kada shodno rezultatima sa treninga i kvalifikacija očekuješ dominaciju ,onda ispadne nešto sasvim suprotno, Ferarriju stalno nešto fali i konstantno imaju problema sa motorom.
Kažem da nisam stručan,pa bih zamolio nekog od komentatora,koji se razume u sve vezano oko bolida (aero-dinamika,mehanika itd...itd) kako šta funkcioniše,da nam ako je ikako moguće,rasvetli malo ovu situciju,.
Jer stvarno koliko dugo pratim formulu 1 (skoro pa trideset godina),ovako nešto ne pamtim da sam video .

NR

pre 2 godine

@Goran

A nisam ja ljubitelj Ferarija. Samo volim da se svi trkaju i da nema podela unutar tima. Ako je Serhio bolji mora da se pusti da pobedi. Mercedes se svima smucio sa favorizovanjem laznog Goata.

Lesa

pre 2 godine

@znalac

Cekaj, pominjes propustanje kao nesto lose, i onda u istoj recenici pominjes kako radi toga zdusno navijas za Ferrari!? Po tome ispada da je to njima strano? Pa Ferrari je i uveo to propustanje kao standard, i doveo uloge prvog i drugog vezaca na novi nivo. Ako radi toga sto to ne radi, treba da volis neki tim, onda je to Mclaren, borili su se Prost i Sena, nesto manje Hakinen i Kultard, posto ovaj drugi cesto nije mogao da parira, pa onda Alonso i Hamilton, sto su mnogi zamerali Mclarenu, danas se Noris i Rikardo ne bore, ali samo zato sto Daniel cesto ne moze da bude ni blizu Landa.

Magic

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Goran

pre 2 godine

Ja ne verujem sta radi mrtvi Red Bul. Odvratniji su od Mercedesa. Prokleta Formula 1..
(NR, 12. jun 2022 13:34)

A vidiš meni je pak neizmerno drago,ne volim ferarri još od doba Šumahera ,i voleo bih ako je ikako moguće da se nikada ne vrate u vrh formule 1.
Ove sezone ih je nešto ukakilo,ali opet zbog svega onoga što su u prošlosti radili, ipak "bad karma" im ne da da osvoje titulu.
Nadam se samo da će Mečka uspeti da se konsoliduje za sledeću sezonu, pa da gledamo opet duele mercedes-redbul !

Ubijen sport

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.

jojufff

pre 2 godine

13 – Evo zanimljivosti
Imamo nekoliko bitaka koje su vredne pažnje. Fetel je uspeo da obiđe Sebastijana Fetela u prvoj DRS zoni, pa je Okon uspeo da odbrani poziciju i greška Fetela izbacuje sa staze

Ne gledam pa nista ne kontam ?

znalac

pre 2 godine

Mislim da definitivno Ceko na kraju sezone izde iz red bula ,ovo je sramota da svaki put mora da propusti Maxa da mu nije pokloni pobedu pre 3 ,4 nedelje i sad imao bi više poena ali kad je neko vozač 1 onda to ide tako ,jbg ,svim silama navijam za ferari samo zbog ovih stvari ,sramota sta druga

znalac

pre 2 godine

Mislim da definitivno Ceko na kraju sezone izde iz red bula ,ovo je sramota da svaki put mora da propusti Maxa da mu nije pokloni pobedu pre 3 ,4 nedelje i sad imao bi više poena ali kad je neko vozač 1 onda to ide tako ,jbg ,svim silama navijam za ferari samo zbog ovih stvari ,sramota sta druga

realno

pre 2 godine

Ne znam sta he tu sporno sto je Perez propustio Maxa...Fora je sto je Perez potrosio gume,sledeca 2 kruga je Max napravio 5 sek razlike,a da je ostao iza pereza lekler bi ih obojicu sustigao...Ovako je Max koliko toliko spasio trku...

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Mene je iskreno odusevila "genijalna" taktika Meklarena na kraju. Mora da su zaposlili neke bivse takticare Ferarija.

Inace, Fetel je za mene vozac dana. Dovezati onu zelenu ciglu do sestog mesta je delo vredno postovanja.

SRBIN

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..

NR

pre 2 godine

@Goran

A nisam ja ljubitelj Ferarija. Samo volim da se svi trkaju i da nema podela unutar tima. Ako je Serhio bolji mora da se pusti da pobedi. Mercedes se svima smucio sa favorizovanjem laznog Goata.

zoran

pre 2 godine

-Nemam omiljeni tim, ni vozača ali volim formulu od 90 godina.
U zavisnosti od pravila i vrste motora zavisi čiji je bolid najbrzi.
-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.
Sećam se dominacije Vilijamsa sa Reno motorom.
Vladavine Ferarija i Šumahera.
Vladavina Hakinena i Meklarena sa mercedesovim motorom.
Alonso i reno.
-Redbul sa renoom.
-Era Mercedesa i Luisa.
-Imamo sada vladavinu Redbula i Honde.
-kako se pravila menjaju dolazi novi tim na vrh i kako se menja pogonska jedinica
-šampion se najviše postaje ako imaš dominantan auto. Sve su to vrhunski vozači i zavise od auta.
-sto se Ferarija tiče nesto tu nije ok i nemaju pouzdanost.
Mercedes opet ima pouzdanost ali ne i dominantnu brzinu.
-Mislim da Redbul i Verstapen polako stiču prednost.
Sto se Čika tiče on je potpisao ugovor takav da zna da je 2 vozač i posao mu je da propusti 1 vozača tima,dal je fer nije ali on za to dobija ogroman novac koji mi samo možemo sanjati i on je zadovoljan.

Dokholiday

pre 2 godine

Neverovatno koliko ljudi kritikuje sport a F1 prosle godine nikad nije bila tako uzbudljiva. Do poslednje trke , pa cak do poslednjeg kruga nije se znalo ko ce osvojiti titulu. Globalno od prosle godine je ekstremno skocila popularnost F1, ali izgleda kod nas ako tim za koga navijas nije dobar , onda treba ukinuti sport.

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.
Kakav Perez, kakva jednakost!!! Zna se vrlo dobro da je Perez samo vodonoša. Jedino što mu se može priznati je to da je zaista dobar vodonoša!!!!!!!

Slađan

pre 2 godine

Nešto se dešava Ferarriju, ovo više nije slučajnost da imaju ovoliko pehova sa bolidom.
Nisam dovoljno stručan oko auto-mehanike,ali deluje mi da ljudi koji su radili na ovom bolidu su možda prevideli neke stavke ,koje su bitne za izdržljivost motora i zato se dešava ovo što se dešava?
To je eto prosto neka moja pretpostavka.
Prosto mi deluje zapanjujuće da Lekler briljira i nadmoćniji je od redbula, kada se treba izboriti za pol poziciju.
A na samoj trci kada ista krene, i kada shodno rezultatima sa treninga i kvalifikacija očekuješ dominaciju ,onda ispadne nešto sasvim suprotno, Ferarriju stalno nešto fali i konstantno imaju problema sa motorom.
Kažem da nisam stručan,pa bih zamolio nekog od komentatora,koji se razume u sve vezano oko bolida (aero-dinamika,mehanika itd...itd) kako šta funkcioniše,da nam ako je ikako moguće,rasvetli malo ovu situciju,.
Jer stvarno koliko dugo pratim formulu 1 (skoro pa trideset godina),ovako nešto ne pamtim da sam video .

tov

pre 2 godine

A rekose iz Red Bulla pre nekoliko sedmica da su oba vozaca ravnopravna. Vidim ne pominje se senzacionalno Verstapenovo obilazenje Peresa...

Milan

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..
(SRBIN, 12. jun 2022 14:30)

449

hmmm..cudno da ni jedan od vas dvojice nema ferrari!
ili mozda nije?

Vračarac

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.
(Ubijen sport, 12. jun 2022 13:53)

Gledam F1 od početka 90ih. Uvek su jedan, dva tima dominirali, ali daleko više promena pri vrhu vidimo poslednjih 10-15 godina nego ranije u doba McLarena i Ferrarija.
Pritom ove godine nekoliko vezača prvi vrhu deli 10
bodova i imamo dosta tesnih bitaka u šampionatu.
Ali mogu da se složim da su borbe za sredinu tabele postale daleko interesantnije nego ranije sa Minardi, Jordan, Williams, itd

Hamno1

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Milogorac

pre 2 godine

Hamilton jeste prosecan vozac sto dokazuje kad god je vozio bolid koji nije najjaci. Niko Rozberg mu je uzeo 1 titulu pa je posle dosao Valteri koji nije smeo jer greska nije smela 2 puta da se dogodi..

Salle

pre 2 godine

-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.

Hm, kad beše Š vozio Hondin motor? 94te Beneton Ford, 95te Beneton Reno ako se dobro sećam.

Bajker

pre 2 godine

Perez je veći "Botas" od samog Botasa.Valteri je pobeđivao kad god je imao priliku za to,dok za Pereza tako nešto ne važi.On to više ne sme da čini,mora da se skloni svom timskom kolegi.Mercedes jeste gušio Botasa,ali ovo što Red Bul čini Perezu je nenadmašno.Ferari je najpošteniji (kada su u pitanju vodeći timovi) jer dozvoljava obojici vozača da se nadmeću,ali imaju probleme druge prirode.Zahvaljujući odustajanjima Ferarija ova sezona postaje sve dosadnija.Mercedes nekako uspeva,pre svega zahvaljujući Raselu,da ima kontinuitet osvajanja bodova,mada bez ikakve prilike za najviši plasman.Ove godine,ako se nešto drastično ne promeni,pobede će imati samo Red Bul i Ferari.Ostali neće imati ni delić promila za to.

Ubijen sport

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.

crnogorac

pre 2 godine

Nevjerovatno koliko je tesko voziti mercedes. Od tolikog poskakivanja vozace bole ledja. Podnose silu od 6G. Drago mi je sto je FIA reagovala i sto ce u narednih nekoliko trka donijeti novi pravilnik kako bi smanjila poskakivanje radi sigurnosti i odrediti tacne visine bolida, nadam se samim tim i smanjiti dominaciju ova dva tima. Ferari nesrecan, nepouzdan. Sta reci za seka persu Peresa, da nije propustio Maxa u par trka vodio bi u sampionatu. Oglusi se o naredbe iz boxa i budi musko. Zanemarite ovo bota dolje u komentarima koje koristi moj nick!

Lesa

pre 2 godine

@znalac

Cekaj, pominjes propustanje kao nesto lose, i onda u istoj recenici pominjes kako radi toga zdusno navijas za Ferrari!? Po tome ispada da je to njima strano? Pa Ferrari je i uveo to propustanje kao standard, i doveo uloge prvog i drugog vezaca na novi nivo. Ako radi toga sto to ne radi, treba da volis neki tim, onda je to Mclaren, borili su se Prost i Sena, nesto manje Hakinen i Kultard, posto ovaj drugi cesto nije mogao da parira, pa onda Alonso i Hamilton, sto su mnogi zamerali Mclarenu, danas se Noris i Rikardo ne bore, ali samo zato sto Daniel cesto ne moze da bude ni blizu Landa.

jojufff

pre 2 godine

13 – Evo zanimljivosti
Imamo nekoliko bitaka koje su vredne pažnje. Fetel je uspeo da obiđe Sebastijana Fetela u prvoj DRS zoni, pa je Okon uspeo da odbrani poziciju i greška Fetela izbacuje sa staze

Ne gledam pa nista ne kontam ?

4k4.Dex

pre 2 godine

Pa naravno danće da ga pusti kad se ovaj bori za titulu. Nije potpisao da bude p vi vozač, nego drugi. Ne znam šta vam nije jasno. Soguran sam da u tom ugovoru stoji da mora da uradi kako mu kažu iz baze.

BRE!

pre 2 godine

Ne ocekuje se od Hamitlona da bude bolji u ovom trenutku od Ferstapena ili Pereza. Ali covece, 7 puta si svetski sampion, 100+ pobeda, 100+ pol pozicija, a u istom bolidu trese te Rasel. Steta samo sto Rasel nije uleteo odmah umesto Botasa, tu bi videli svo njegovo umece, momak je pretalentovan vozac.

Goran

pre 2 godine

Ja ne verujem sta radi mrtvi Red Bul. Odvratniji su od Mercedesa. Prokleta Formula 1..
(NR, 12. jun 2022 13:34)

A vidiš meni je pak neizmerno drago,ne volim ferarri još od doba Šumahera ,i voleo bih ako je ikako moguće da se nikada ne vrate u vrh formule 1.
Ove sezone ih je nešto ukakilo,ali opet zbog svega onoga što su u prošlosti radili, ipak "bad karma" im ne da da osvoje titulu.
Nadam se samo da će Mečka uspeti da se konsoliduje za sledeću sezonu, pa da gledamo opet duele mercedes-redbul !

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Ferari bez blama pokazuje kakav je to tim…
(kudadalje, 12. jun 2022 14:59)

Carlos Sainz: Red Bull is fast.

Kratko ali ubitačno.

Magic

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Negativni

pre 2 godine

Ne moze Goat da pobedi. Nema najjaci bolid. Nije navikao slab bolid da vozi. Toto ga prodao, nije mu napravio najjaci F1 bolid.
(WRT, 12. jun 2022 12:57) Raduj se ali bice kratkog daha, od sledece sezone nastavljas da cvilis kao i prethodnih godina.

Denko

pre 2 godine

Pa sekund je bio brži Max od njega kada ga je obisao, na kraju je imao 20s prednosti...
(Robert Lewandowski, 12. jun 2022 15:46)

Pa kako bi ga inace Max presao ako Sergio nije usporio i poceo da vozi prijateljski!

Lesa

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarila, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.
(Hamno1, 12. jun 2022 14:19)

Potpisujem! Svaku rec! Samo bi dodao za Maksa, da i ako cesto jeste kamikaza i potencionalni ubica na stazi (makar je tako vozio protiv Luisa), da je isto vrhunski talenat i vozac. I ja navijam za Mclaren, a od vozaca za Luisa, ali kad su se borili on i Lando za pobedu, navijao sam za Landa, a uvek protiv Ferrarija.

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?
(Roki

Nije. Ja i ne kažem da jeste. Ja sam samo rekao da nije tačno to što neko uopšte i tvrdi da je status vozača Red Bula podjednak. Šta nisi razumeo u mojem komentaru pa da mi odgovoriš ovako glupim postavljanjem pitanja?!?!!

EUFORIJA

pre 2 godine

Znaci opet promena pravilnika u korist mercedesa kako bi se papilotninica vratila na vrh… uzas.
(fensi_lik_vracar, 12. jun 2022 15:38)

Daj promenu pravila kako bi ferari izdrzao do pola trke.

smeh

pre 2 godine

Zašto ne čudi da Ferari nije bio ni blizu pobede ili pobedničkog postolja iako su opet imali pol poziciju. Nisam gledao trku, pratio sam Le Man, ali kuću mogu staviti da su opet ili pogrešili u taktici, možda opet prilikom odlaska u boks ili da su vozači podbacili pre kraha pogonskih jedinica. Gomila gubitnika se okupila na jednom mestu. Možda da se ubaci bodovanje i za kvalifikacije jer im to baš ide od ruke za razliku od onoga što je važnije?

Roki

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?

komentator

pre 2 godine

@Slađan, 12. jun 2022 14:24
Da probamo ovako da objasnimo, mora se na sve moguće načine dokazati da Maks nije slučajno postao šampion prošle godine(iako je samo i jedino njemu dozvoljeno da obiđe u poslednjoj trci...)
Jer, spolja deluje čudno da jedan tim dominira na kvalifikacijama, a da ga u trci nema nigde. Osim, ako se posmatra i ovako iza kulisa, onda bude jasnije.
Veliki su tu interesi u igri. Ferari svoj najveći profit ostvaruje u americi, a vlasnik je iz amerike.
Uostalom, Italijane zanima samo njihov džep ;)

znalac

pre 2 godine

Mislim da definitivno Ceko na kraju sezone izde iz red bula ,ovo je sramota da svaki put mora da propusti Maxa da mu nije pokloni pobedu pre 3 ,4 nedelje i sad imao bi više poena ali kad je neko vozač 1 onda to ide tako ,jbg ,svim silama navijam za ferari samo zbog ovih stvari ,sramota sta druga

Goran

pre 2 godine

Ja ne verujem sta radi mrtvi Red Bul. Odvratniji su od Mercedesa. Prokleta Formula 1..
(NR, 12. jun 2022 13:34)

A vidiš meni je pak neizmerno drago,ne volim ferarri još od doba Šumahera ,i voleo bih ako je ikako moguće da se nikada ne vrate u vrh formule 1.
Ove sezone ih je nešto ukakilo,ali opet zbog svega onoga što su u prošlosti radili, ipak "bad karma" im ne da da osvoje titulu.
Nadam se samo da će Mečka uspeti da se konsoliduje za sledeću sezonu, pa da gledamo opet duele mercedes-redbul !

Hamno1

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Negativni

pre 2 godine

Ne moze Goat da pobedi. Nema najjaci bolid. Nije navikao slab bolid da vozi. Toto ga prodao, nije mu napravio najjaci F1 bolid.
(WRT, 12. jun 2022 12:57) Raduj se ali bice kratkog daha, od sledece sezone nastavljas da cvilis kao i prethodnih godina.

Magic

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarima, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada mi nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.

Milogorac

pre 2 godine

Hamilton jeste prosecan vozac sto dokazuje kad god je vozio bolid koji nije najjaci. Niko Rozberg mu je uzeo 1 titulu pa je posle dosao Valteri koji nije smeo jer greska nije smela 2 puta da se dogodi..

NR

pre 2 godine

@Goran

A nisam ja ljubitelj Ferarija. Samo volim da se svi trkaju i da nema podela unutar tima. Ako je Serhio bolji mora da se pusti da pobedi. Mercedes se svima smucio sa favorizovanjem laznog Goata.

realno

pre 2 godine

Ne znam sta he tu sporno sto je Perez propustio Maxa...Fora je sto je Perez potrosio gume,sledeca 2 kruga je Max napravio 5 sek razlike,a da je ostao iza pereza lekler bi ih obojicu sustigao...Ovako je Max koliko toliko spasio trku...

crnogorac

pre 2 godine

Nevjerovatno koliko je tesko voziti mercedes. Od tolikog poskakivanja vozace bole ledja. Podnose silu od 6G. Drago mi je sto je FIA reagovala i sto ce u narednih nekoliko trka donijeti novi pravilnik kako bi smanjila poskakivanje radi sigurnosti i odrediti tacne visine bolida, nadam se samim tim i smanjiti dominaciju ova dva tima. Ferari nesrecan, nepouzdan. Sta reci za seka persu Peresa, da nije propustio Maxa u par trka vodio bi u sampionatu. Oglusi se o naredbe iz boxa i budi musko. Zanemarite ovo bota dolje u komentarima koje koristi moj nick!

komentator

pre 2 godine

@Slađan, 12. jun 2022 14:24
Da probamo ovako da objasnimo, mora se na sve moguće načine dokazati da Maks nije slučajno postao šampion prošle godine(iako je samo i jedino njemu dozvoljeno da obiđe u poslednjoj trci...)
Jer, spolja deluje čudno da jedan tim dominira na kvalifikacijama, a da ga u trci nema nigde. Osim, ako se posmatra i ovako iza kulisa, onda bude jasnije.
Veliki su tu interesi u igri. Ferari svoj najveći profit ostvaruje u americi, a vlasnik je iz amerike.
Uostalom, Italijane zanima samo njihov džep ;)

Lesa

pre 2 godine

Kako se neke stvari u zivotu vracaju kao bumerang. Ovde su se mnogi radovali promeni pravila, u nadi da Mercedes vise nece biti najjaci ili u prva dva. Zelja im se ostvarila, i ako je ovo poskakivanje bolida vise nego odvratno, i za gledanje i za slusanje. Mogu samo da pokusam da zamislim kako je samim vozacima. Kako oni to izdrzavaju iz treninga u trening, iz kvalifikacija u kvalifikacije i iz trke u trku, svaka im cast. E sad, posto vecina od tih koji su se radovali promeni pravila i zdusno prizeljkivali pad Mercedesa i Hamiltona, ali prvenstveno Luisa, navija za Ferrari, desava im se ovo. Kolo srece se okrece. To obicno i bude tako kad zelis nekom lose, samo zato sto je u nekom momentu najbolji i najuspesniji. Isli su cak dotle da su vecinski navijali za kamikazu Maksa, kog su godinama pre kritikovali zbog ubilackog nacina voznje. Cak i Luisa nazivaju prosecnim vozacem, sto je van svake pameti. Recimo ja nikada nisam podnosio Ferrari, uvek navijam protiv njih, a za moj Mclaren, ali mi nikada, ma koliko bio prljav vozac, bas nikada nije palo na pamet da za Sumahera kazem da ne zna da vozi ili da je prosecan. To je razlika.
(Hamno1, 12. jun 2022 14:19)

Potpisujem! Svaku rec! Samo bi dodao za Maksa, da i ako cesto jeste kamikaza i potencionalni ubica na stazi (makar je tako vozio protiv Luisa), da je isto vrhunski talenat i vozac. I ja navijam za Mclaren, a od vozaca za Luisa, ali kad su se borili on i Lando za pobedu, navijao sam za Landa, a uvek protiv Ferrarija.

Bajker

pre 2 godine

Perez je veći "Botas" od samog Botasa.Valteri je pobeđivao kad god je imao priliku za to,dok za Pereza tako nešto ne važi.On to više ne sme da čini,mora da se skloni svom timskom kolegi.Mercedes jeste gušio Botasa,ali ovo što Red Bul čini Perezu je nenadmašno.Ferari je najpošteniji (kada su u pitanju vodeći timovi) jer dozvoljava obojici vozača da se nadmeću,ali imaju probleme druge prirode.Zahvaljujući odustajanjima Ferarija ova sezona postaje sve dosadnija.Mercedes nekako uspeva,pre svega zahvaljujući Raselu,da ima kontinuitet osvajanja bodova,mada bez ikakve prilike za najviši plasman.Ove godine,ako se nešto drastično ne promeni,pobede će imati samo Red Bul i Ferari.Ostali neće imati ni delić promila za to.

tov

pre 2 godine

A rekose iz Red Bulla pre nekoliko sedmica da su oba vozaca ravnopravna. Vidim ne pominje se senzacionalno Verstapenovo obilazenje Peresa...

Ubijen sport

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.

Denko

pre 2 godine

Pa sekund je bio brži Max od njega kada ga je obisao, na kraju je imao 20s prednosti...
(Robert Lewandowski, 12. jun 2022 15:46)

Pa kako bi ga inace Max presao ako Sergio nije usporio i poceo da vozi prijateljski!

Roki

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?

SRBIN

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.
Kakav Perez, kakva jednakost!!! Zna se vrlo dobro da je Perez samo vodonoša. Jedino što mu se može priznati je to da je zaista dobar vodonoša!!!!!!!

BRE!

pre 2 godine

Ne ocekuje se od Hamitlona da bude bolji u ovom trenutku od Ferstapena ili Pereza. Ali covece, 7 puta si svetski sampion, 100+ pobeda, 100+ pol pozicija, a u istom bolidu trese te Rasel. Steta samo sto Rasel nije uleteo odmah umesto Botasa, tu bi videli svo njegovo umece, momak je pretalentovan vozac.

smeh

pre 2 godine

Zašto ne čudi da Ferari nije bio ni blizu pobede ili pobedničkog postolja iako su opet imali pol poziciju. Nisam gledao trku, pratio sam Le Man, ali kuću mogu staviti da su opet ili pogrešili u taktici, možda opet prilikom odlaska u boks ili da su vozači podbacili pre kraha pogonskih jedinica. Gomila gubitnika se okupila na jednom mestu. Možda da se ubaci bodovanje i za kvalifikacije jer im to baš ide od ruke za razliku od onoga što je važnije?

jojufff

pre 2 godine

13 – Evo zanimljivosti
Imamo nekoliko bitaka koje su vredne pažnje. Fetel je uspeo da obiđe Sebastijana Fetela u prvoj DRS zoni, pa je Okon uspeo da odbrani poziciju i greška Fetela izbacuje sa staze

Ne gledam pa nista ne kontam ?

zoran

pre 2 godine

-Nemam omiljeni tim, ni vozača ali volim formulu od 90 godina.
U zavisnosti od pravila i vrste motora zavisi čiji je bolid najbrzi.
-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.
Sećam se dominacije Vilijamsa sa Reno motorom.
Vladavine Ferarija i Šumahera.
Vladavina Hakinena i Meklarena sa mercedesovim motorom.
Alonso i reno.
-Redbul sa renoom.
-Era Mercedesa i Luisa.
-Imamo sada vladavinu Redbula i Honde.
-kako se pravila menjaju dolazi novi tim na vrh i kako se menja pogonska jedinica
-šampion se najviše postaje ako imaš dominantan auto. Sve su to vrhunski vozači i zavise od auta.
-sto se Ferarija tiče nesto tu nije ok i nemaju pouzdanost.
Mercedes opet ima pouzdanost ali ne i dominantnu brzinu.
-Mislim da Redbul i Verstapen polako stiču prednost.
Sto se Čika tiče on je potpisao ugovor takav da zna da je 2 vozač i posao mu je da propusti 1 vozača tima,dal je fer nije ali on za to dobija ogroman novac koji mi samo možemo sanjati i on je zadovoljan.

Dokholiday

pre 2 godine

Neverovatno koliko ljudi kritikuje sport a F1 prosle godine nikad nije bila tako uzbudljiva. Do poslednje trke , pa cak do poslednjeg kruga nije se znalo ko ce osvojiti titulu. Globalno od prosle godine je ekstremno skocila popularnost F1, ali izgleda kod nas ako tim za koga navijas nije dobar , onda treba ukinuti sport.

EUFORIJA

pre 2 godine

Znaci opet promena pravilnika u korist mercedesa kako bi se papilotninica vratila na vrh… uzas.
(fensi_lik_vracar, 12. jun 2022 15:38)

Daj promenu pravila kako bi ferari izdrzao do pola trke.

4k4.Dex

pre 2 godine

Pa naravno danće da ga pusti kad se ovaj bori za titulu. Nije potpisao da bude p vi vozač, nego drugi. Ne znam šta vam nije jasno. Soguran sam da u tom ugovoru stoji da mora da uradi kako mu kažu iz baze.

Milan

pre 2 godine

imam Hondu 10godina. nikad nista. motor ko nov..
(bane, 12. jun 2022 14:16)

I ja imam HONDU sa oreko 400 000 km i nikad nikakvih problema...Samo odrzavanje i dobro ulje i ima da vozi jos 20 godina. HONDA je zakon..
(SRBIN, 12. jun 2022 14:30)

449

hmmm..cudno da ni jedan od vas dvojice nema ferrari!
ili mozda nije?

Vračarac

pre 2 godine

F1 se na zalost svake godine svodi na dominaciju jednog tima uz naglašeno taktičko igranje gde se sve podređuje glavnom vozaču. Umesto borbe za vrh pratimo borbe za 10 mesto.
(Ubijen sport, 12. jun 2022 13:53)

Gledam F1 od početka 90ih. Uvek su jedan, dva tima dominirali, ali daleko više promena pri vrhu vidimo poslednjih 10-15 godina nego ranije u doba McLarena i Ferrarija.
Pritom ove godine nekoliko vezača prvi vrhu deli 10
bodova i imamo dosta tesnih bitaka u šampionatu.
Ali mogu da se složim da su borbe za sredinu tabele postale daleko interesantnije nego ranije sa Minardi, Jordan, Williams, itd

Slađan

pre 2 godine

Nešto se dešava Ferarriju, ovo više nije slučajnost da imaju ovoliko pehova sa bolidom.
Nisam dovoljno stručan oko auto-mehanike,ali deluje mi da ljudi koji su radili na ovom bolidu su možda prevideli neke stavke ,koje su bitne za izdržljivost motora i zato se dešava ovo što se dešava?
To je eto prosto neka moja pretpostavka.
Prosto mi deluje zapanjujuće da Lekler briljira i nadmoćniji je od redbula, kada se treba izboriti za pol poziciju.
A na samoj trci kada ista krene, i kada shodno rezultatima sa treninga i kvalifikacija očekuješ dominaciju ,onda ispadne nešto sasvim suprotno, Ferarriju stalno nešto fali i konstantno imaju problema sa motorom.
Kažem da nisam stručan,pa bih zamolio nekog od komentatora,koji se razume u sve vezano oko bolida (aero-dinamika,mehanika itd...itd) kako šta funkcioniše,da nam ako je ikako moguće,rasvetli malo ovu situciju,.
Jer stvarno koliko dugo pratim formulu 1 (skoro pa trideset godina),ovako nešto ne pamtim da sam video .

Lesa

pre 2 godine

@znalac

Cekaj, pominjes propustanje kao nesto lose, i onda u istoj recenici pominjes kako radi toga zdusno navijas za Ferrari!? Po tome ispada da je to njima strano? Pa Ferrari je i uveo to propustanje kao standard, i doveo uloge prvog i drugog vezaca na novi nivo. Ako radi toga sto to ne radi, treba da volis neki tim, onda je to Mclaren, borili su se Prost i Sena, nesto manje Hakinen i Kultard, posto ovaj drugi cesto nije mogao da parira, pa onda Alonso i Hamilton, sto su mnogi zamerali Mclarenu, danas se Noris i Rikardo ne bore, ali samo zato sto Daniel cesto ne moze da bude ni blizu Landa.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Ferari bez blama pokazuje kakav je to tim…
(kudadalje, 12. jun 2022 14:59)

Carlos Sainz: Red Bull is fast.

Kratko ali ubitačno.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 2 godine

Mene je iskreno odusevila "genijalna" taktika Meklarena na kraju. Mora da su zaposlili neke bivse takticare Ferarija.

Inace, Fetel je za mene vozac dana. Dovezati onu zelenu ciglu do sestog mesta je delo vredno postovanja.

Nejdžel Mensel

pre 2 godine

Neko reče skoro da je u Red Bulu status Peresa i Verštapena jednak!!!? Da, kako da ne. Videlo se kako pokvareno i na oči celog sveta ili na oči ljubitelja formule1 Peres pusta Verštapena da ga ovaj pretekne.

Sta mislis, da li je jednak status vozaca Ferarija?
(Roki

Nije. Ja i ne kažem da jeste. Ja sam samo rekao da nije tačno to što neko uopšte i tvrdi da je status vozača Red Bula podjednak. Šta nisi razumeo u mojem komentaru pa da mi odgovoriš ovako glupim postavljanjem pitanja?!?!!

Salle

pre 2 godine

-Sećam se Šumaherove spektakularne titule sa Hondom.

Hm, kad beše Š vozio Hondin motor? 94te Beneton Ford, 95te Beneton Reno ako se dobro sećam.