David
pre 9 godina
Napred Nole
Nedelja, 13.07.2014.
14:22
Novak Đoković vratio se osvajanjem Vimbldona na prvo mesto ATP liste i trenutno ima 13.130 bodova, 460 više od Rafaela Nadala.
pre 9 godina
Napred Nole
pre 9 godina
Napred Nole
pre 9 godina
A bre on je profesionalac i svi oko njega i sami ce odlucivati kad ce i gde igrati.Ovo sto je uradio do sad je za respekt.Nek ga samo sluzi zdravlje
pre 9 godina
Volela bih da Nole uzme Sinsi i US open - ostalo uopste nije vazno! Ajmo Nole!!!
pre 9 godina
Чим се неко ожени завршио је са спортом осетили су то многи тенисери. Тенис више није занимљив зато пензионери су у врху. Некад је било незамисливо да тенисер има преко 25г. Кад би правила као у тенису се применила у фудбалу још би Бразил био првак света.
pre 9 godina
Čovek koji je rođen da uspe, Novak Đoković.
pre 9 godina
hoce!
pre 9 godina
Mesta na listi se menjaju, a titule ostaju.
pre 9 godina
Nadal je ispušena lula i fizički i psihički. Dal se roka nečim ne znam, ali izgleda da se roka. Ovi ostali nisu prva liga. Znači bata-Nole gruvaj, ako ti se gruva.
pre 9 godina
Novak ima "momentum". Nadal lose igra skoro cele godine i da nije osvojio Golan Garos to bi bila njegova najlosija sezona posle mnogo godina. Novak moze osvojiti US Open gde je gubio 2 poslednja finala i gde mu podloga savrseno odgovara. Mislim da ce i u Montrealu i Sinsinatiju proci bolje nego prosle godine dok Nadala vec hvata panika od poena koje brani sa Americke turneje. Novak ima sansu da savrsenim nastavkom sezone postane istinska legenda. Ako osvoji 8. grand slem titulu i ako po 3. put bude najbolji na kraju sezone iskupice se za sve nesrecne poraze zadnje 2 godine.
pre 9 godina
za ovog statisticara!
pa kada vec gledas statistiku i ko je sta prije uradio i ko ima vise sansi za YE#1 onda bar gledaj kako valja. sezona sljake je prosla tako da tu statistiku ne racunaj. nole trenutno ima prednost od ca 450p i treba da je zadrzi ili uveca do kraja. a do kraja preostaju ovi turniri:
kanada atp1000 - i nole i rafa po 3 titule i bez drugih finala (rafa brani titulu)
sinsi atp1000 - rafa 1 titula a nole 4 finala (rafa brani titulu)
USO (2000p) - rafa 2 titule a nole 1 titula i 4 finala (rafa brani titulu)
sangaj atp1000 - 1 titula i 1 finale a nole 2 titule (nole pobjednik posljednje 2 godine)
pariz atp1000- rafa 1 finale a nole 2 titule (nole brani titulu)
WTF (max 150p) - rafa 2 finala a nole 3 titule (nole pobjednik 2 posljednja puta)
osim toga imamo jos peking/tokio i bazel/valencija turnire gdje nole takodjer ima vise uspjeha.
uz to treba dodati i da nadal nikada nije odbranio ni jednu titulu na betonu!
h2h (kojeg takodjer pominjes) na betonu (jedina preostala podloga je) je 14-7 za noleta!
titule na betonu:
GS: 5-3 za noleta
WTF: 3-0 za noleta
atp1000: 14-8 za noleta
atp500: 10-5 za noleta
uz to nadal nikada nije vezao 2 sampionske sezone!
pa eto malo relevantne statistioke za period koji slijedi.
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da će mu od sada Wawrinka biti u Žrebu.
Idemo dalje.
pre 9 godina
Ja mu zelim da u ovoj godini pored zdrave bebe, osvoji Sinsi i US open. A ako mu se igra i WTF. Cisto da ga ne osvoji Nadal. Sledece godine ako Nole osvoji RG, moze da pusti Nacka da uzme zavrsni ;) Prvo mesto ako dodje na kraju, ako ne, Nole bi i daljr bio car u sa ovim titulama. Dva slema i prvi covek koji je kompletirao masterse. Sta ces bolje?
pre 9 godina
I na kraju 2015.
pre 9 godina
Nema veze da li ce biti prvi, ali sam siguran da osvaja US Open.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!
pre 9 godina
normalno
pre 9 godina
Ma nego sta nego ce biti No.1
pre 9 godina
Nije bitno samo GS, bitno je i koje Prvi na kraju godine. Jel znate pricu o Zivojinovica, Lendla i Mekinroa.
pre 9 godina
Ma ostaće on dosta dugo na prvom mestu :P :D
pre 9 godina
raspravljati o kraju godine, a spominjati odbrane raznih bodova, misim, autore texta, jel nisi imao nista pametnije da smislis sta ces da objavis? pa kakve veze ima odbrana bodova iz prosle godine sa kraje ove godine. ono sto je bitno e race lista, al za nju je jos rano, treba jos dva meseca da prodje i USO pa tek onda da mlatimo o kraju godine. pogotovo sto u race-u, novak ima prednost od samo 600 bodova, od cega ce 150 da mu se oduzme na kraju godine nakon finala davis cupa jer se djokovicu prosli davis cup racuna u ovoj race listi. dakle, prakticno 450 bodova prednosti, pa to sa jednim turnirom moze da nestane, a do kraja jos 4 mastersa, 1 GS i finale u londonu. nakon dva meseca cemo ponovo mlatiti praznu slamu o porodjaju, zeni, deci i naravno, ko ce biti br.1 na kraju. samo sto ce onda prica o br.1 na kraju godine imati nekog smisla, sad je skroz besmislena. aj bar da djokovic ima jedno 2000-2500 bodova prednosti, nego 450
pre 9 godina
@Aca znalac zato sto si pismen do Nadala
pre 9 godina
uopste nesumnjam da ce biti prvi na listi, i za sledecu godinu isto, siguran sam da ce za 1-2 godine doci u top 5 tenisera svih vremena, samo da ga zdravlje posluzi...
pre 9 godina
@ Aca Znala: Pise se "Ne znam"
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
(ziki, 13. jul 2014 14:40)
Za samopouzdanje mu je jako bitan i Sinsinati. Njega nikad nije osvojio. To je jedini veci turnir uz RG koji mu fali.
pre 9 godina
@Ogi Jesi li siguran da Monte Negro ima čistiji vazduh nego Monte Carlo?
pre 9 godina
Ma, neka osvoji US open. To je neuporedivo važnije nego prvo mesto na listi. Tenisere pamtimo po osvojenim gran slemovima.
pre 9 godina
Naravno da ce zavrsiti godinu kao prvi. Sad je pun samopouzdanja.hfz
pre 9 godina
Nikad mi nece biti jasno zasto ne pocne da igra pripremne turnire npr.Hale ili Kvins pred Vimbldon,Brizbejn pred AO skupio bi dosta poena kao i jos jedan iz 500 serije.Tako je Federer osvojio oko 20 turnira od svojih 79.Ocekujem do kraja godine US,SINSINATI,PEKING I ZAVRSNI TURNIR.Ova i jos 2-3 sezone su apsolutno njegove imace oko 15 GS.POZDRAV!
pre 9 godina
Mislim da Nadal nece osvojiti nijedan bitan turnir do sezone na sljaci sledece godine tako da Nole ima dosta prostora.
pre 9 godina
Cim si se ti brate Novace nadisao onoga nasega cistoga vazduha u nasu i tvoju Crnu Goru,ima da letis po terenu.Nemoze ti niko nista.Sva Crna Gora je uz tebe.
pre 9 godina
Nisam navijao za Nadala. Neznam zašto, ali sada ću navijati.
pre 9 godina
@ (NS, 13. jul 2014 18:43)
O cemu ti pricas? O statistici? A na koji period se odnosi statistika?! Uvek na proslost! Ko ce na kraju godine biti prvi zavisi od toga ko sada igra bolje i ko ce igrati bolje u narednom periodu. Seti se na kraju godine svog komentara, pogledaj ATP listu i videces kome je nedostajalo realnosti...
pre 9 godina
Imaće problema u braku definitivno, što osvoji do kraja 2015 osvojiće a onda polako kraj.
pre 9 godina
Prvo zdravlja,pa sve ostale kalkulacije.
Najprostiji nacin (ko ce biti prvi na kraju godine)racunanja je:onaj koji na kraju godine osvoji najvise bodovanih poena na godisnjoj listi, jer ce ista na kraju godine da se poklopi sa Reiting listom,bice prvi.To ce reci da 12 500-13 000 poena bice dovoljno za prvo mesto.
Svakako da GS prave najvecu razliku,pa ZT i tek onda Mastersi.
Novak bi sa osvajanjem USO,jos jednim mastersom i u proseku ostalim polufinalima skoro sigurno bio prvi na kraju godine.Postoje jos mnogo varijanata za navedeni opseg.U ostalom mislim da je jos rano kalkulisati.Sacekajmo nek prodje USO,koji ce odluciti mnogo toga,.
Pozdrav!
pre 9 godina
Da bi završio godinu na prvom mestu, do kraja godine treba da osvoji samo više poena od Nadala. To je zato što je on već sad prvi u trci (ATP race), koja je pravi pokazatelj trenutnog stanja (tj. ko je osvojio najviše poena od početka godine).
pre 9 godina
Sanse su pola pola realno........... Medjutim mislim da je Rafa veci sportista od nOVAKA, I ZATO JE BLIZI DA ZAVRSI KAO PRVI........... Pogledajte statistiku jednog i drugog igraca u dosadasnjoj karijeri i videcete ko je bolji nema potrebe da se svadjate i pisete. Sve moze da se vidi u statistici. A u svim podacima Rafa je ispred Novaka Br. GS, Medjusobni dueli, Broj nedelja na prvom mestu, Procentualno broj pobeda i poraza u karijeri,i slicno. Zamislite primer da igrac A ima sve podatke bolje od igraca B, Dali biste rekli da je igrac B bolji i uspesniji. Naravno da ne........... e to nama Srbima fali realnost.
pre 9 godina
Nek osvoji US open ,ostalo nije bitno ...neko je spomenuo da Novak "nabaci " elegantniji backhand ?! Ako neko ima elegantan DVORUCNI backhand onda je to Novak ( uživo to izgleda još elegantnije )...jedino ako nije mislio da sa dvorucnog predje na jednorucni ...e,to je druga priča ...
pre 9 godina
ja se iskreno nadam da ce uspeti.
pre 9 godina
Da uzme tah Cincinati i poslednji GS sezone, sve ostalo je manje bitno.
pre 9 godina
Dovoljno je mlad da osvoji sve što bi ga zadovoljilo,da kompletuje masterse,RG i bilo bi lepo zlato sa OI.Sve ostalo će da dođe samo po sebi ali čovek je zaslužuje da uživa sa porodicom,da sad prestane on je svoje ime u teniskoj istoriji ispisao,srećno Nole !
pre 9 godina
Moj odgovor je DA :D
pre 9 godina
Sve zavisi od US opena.
pre 9 godina
Dolazi dete u oktobru! A Novak je, što je mnogo puta isticao, veliki emotivac.. Mislim da će ga neko vreme nositi euforija posle osvajanja Vimbldona, verovatno će pod tim utiskom pokoriti USO! Ali već posle USO ne treba biti optimista... Termin porođaja nikad nije fiksan, nego "oko" devet meseci.. Posle USO krenuće pozitivna nervoza, Jelenin "stomak do zuba" će ga stalno podsećati (sad je beba još uvek nekakva ideja a ne nekakva realnost) da će uskoro postati tata.. Pa onda gungula pred porođaj (i nacionalna dabome!) i sam porođaj... Ukratko, mislim da je jesen "izgubljena" što se tiče bodova.. Novak će morati da se navikne na ideju da je otac, pa će biti velikih potresa u prioritetima koji su dosad određivali njegov život.. Dok dođe sebi, biće već Nova godina! Već posle NG naviknuće se na ideju da je otac a mi ćemo u kampanji za AO već znati da li će mu dete biti nova inspiracija za bavljenje tenisom ili razlog da konačno u svom životu da šansu nekim novim profesionalnim izazovima...
pre 9 godina
realno, mislim da novak ima sanse da ostane prvi i to lagano do polovine sledece godine jer na primer australiju ne brani nista a glavni je favorit, takodje i dubaji, zatim u madridu nije ni ucestvovao, ako je realno ocekivati i osvrnuti se na dosadsnju karijeru i skor sa nadalom na betonu, realno je da novak ostane prvi barem narednih godinu dana jer novak je vec sad prvi u poenima osvojenim u prvoj polovini ove sezone koji generalno uvek pripadne nadalu zbog sljake i realno je da novak da kraja sezone osvoji vise bodova, ne mislim da ce novak osvojiti sve, nego da ce biti za kolo ispred nadala na vecini turnira koji predstoje na betonu! realno njih dvojica nemaju konkurenciju.. oni su velika dvojka sami za sebe!! nadal kad nije ucestvovao one sezone novak je imao skoro duplo vise poena od drugoplasiranog u jednom momentu, i doslo je do velikog opustanja, jednostavno ae njih dvojica guraju do limita!!
pre 9 godina
Volim dobre analize, ali ne bas i prognoze. Ono sto je sigurno posle UO jedan masters gine, e sad da li ce to biti Sangaj i eventualno Peking ili Pariz pitanje je srece. Sumnjam da ce da izostane sa WTF iz vise razloga. Ali da ne bi puno razmisljao o ostatku sezone najbolje je da se sto vise potrudi da osvoji sto vise bodovq pre toga. Realno je da uzme jedan masters i uz malo srece(a pre svega da bude zdrav) i motivacije da trofej posveti detetu(kojeg je pola zna li se!?) doci ce i USO. To je vec pozamasna razlika, ali takodje mozemo racunati i na jedan Rafin kiks, sto je minus 900 za njega, tako da pred USO mozemo ocekivati razliku od 2000-3000. Posle samo mozemo da se nadamo da ce se Sten probuditi ili doci Delpo(sto bih vise voleo) i da pokosi Nadala u ranim fazama turnira dok Nole nije tu. Na kraj godine razlika od oko 2000 gotovo sigurna. A tek posle kad dodje AO, bice AU za Nadala, tqmo brani finqle a Nole cetvrtfinale, ako Nole osvoji bice prvi gotovo sigurno do VB
pre 9 godina
Pohlepnog naroda, sebi ne mogu doci. Treba ovo osvojiti, treba ovako. Dovoljno je napravio u svojoj teniskoj karijeri, uci ce u Hall of Fame medju najbolje ikada, a ni tada Srbi nece biti zadovoljni jer nije osvojio Intergalakticki turnir na Marsu.
To samo govori o ljudima koliko su jadni i bez licnog uspjeha u bilo cemu sem u gluvarenju.
pre 9 godina
Hoće Nole,Bog ga blagoslovio!!!
pre 9 godina
Novak nije moj rodjak, drug, prijatelj... On igra tenis, a ja sam njegov navijač. Dakle, ako ne bude dugačkih "odmaranja", naravno da će kraj godine dočekati na prvom mestu ATP-a! Novak će u sledeće tri godine biti na igračkom vrhuncu, i očekujem (kao navijač) od njega šest GS-a, petnaestak mastersa i nekoliko od 500, i da pride doda još preko stotinjak nedelja na prvom mestu. Ako puno zahtevam, kao navijač, onda neka prestane igrati tenis!
pre 9 godina
Tacno je da ljudi ne prestaju da se bave profesionalnim pozivom samo zato sto postanu roditelji, ali jedno je svakodnevni posao, a drugo profesija koja iziskuje odsustvo od kuce po devet mjeseci godisnje, a da ne govorimo o presiji putovanja, treninga, sponzorskih obaveza. Dakle, porediti profesionalni karijeru teniskog sampiona sa obicnim svakodnevnim poslom je deplasse.
Novak, bar po meni, nije tip koji ce putovati sa kraja na kraj svijeta, dok mu zena podize djecu sama, niti je tip, poput mnogih tenisera, koji glume plejboje i prave djecu, mijenjaju zene, djevojke kao nista. On, jednostavno, nije takav tip. Moralan je, tradicionalan i ima ogromnu ljubav prema djeci i porodicnom zivotu. Ukoliko uspije to uklopiti sa tenisom, to je samo njegova odluka i ne tice se nikoga do njega i njegove porodice. Dakle, ako nastavi sa uspjesnom karijerom uz ove promjene na privatnom planu, to je odlicno, a ukoliko ne, to nije nikakva porazavajuca okolnost. Jednostavno, smatram nerealnim predvisjanja da ce on biti na prvom mjestu narednih 7 godina i da ce osvojiti jos 10 Grand Slamova. Jednostavno, kao sto rekoh, ovakva predvidjanja su vise stvar megalomanskih nerealnih ocekivanja, a manje stvar realnosti.
pre 9 godina
Prvo mesto nebitno. Stancovanje GS titula, mnogo bitno. Dvocifreni broj GS titula, makar jedan RG + masters koji nedostaje (Cincinnati) = top 3 svih vremena. Moze i neko to-zla u Riu. :)
pre 9 godina
(VOJKAN, 13. jul 2014 15:18)
Kako to uspeva Rodzeru a ima 4 deteta?? Radjanje deteta, Novaka moze samo da stabilizuje, da postane odgovorniji i da gradi svoju karijeru ali da istovremeno razmislja sta ce mu sin sutra reci. Da li ce ga pitati, kako si dopustio sebi da padnes u tenisu jer sam se ja rodio?? Na kraju i u drugim poslovima su roditelji po terenima i nisu sa porodicama. Jednostavno mora da se radi. U ovom slucaju Novak mora da nastavi da radi svoj posao najbolje sto moze kao i do sada. To je zivot...Radjanje deteta ne sme da bude izgovor vec podstrek, na kraju to je tako. Imace on vremena za porodicu. Taman kada dete odraste i postane svesno sebe i sta se desava Novak ce zavrsiti sa svojom karijerom. Za 4, 5 godina.
pre 9 godina
Gs i masters turniri se pamte najvise,a ovo prvo mesto i utesne nagrade za najboljeg dodju kad spordno!Ne kazem da su ne bitne ali po cemu se ulazi istoriju najboljih su upravo po broju osvojenih turnira.Stoga Rafa tu bezi Novaku mnogo."
pre 9 godina
Novak ce narednih 5-7 godina biti no.1(90% bez prekida)!!!
Razlozi:
Njegova konstantnost i fizicka spremnost(poslednje 4 godine fizicki najspremniji igrac na svetu, ubedljivo, pokazatelj poslednji WB).
Rafa je igrac trenutne inspiracije,nekonstantan, psihicki labilan van sljake(AO14 i WB14 su ovogodisnji pokazatelji), realno lik je us**(najbolji primeri su AO13, RG-ovi u mecevima sa Dzokejom), max 2 RG-a do kraja karijere.
Rodja poslednjih 4-5 godina skuplja penziju na njegove milione(mislim da je to mozda i jedini razlog zbog kojeg igra, uboo je koji GS iskljucivo zbog Novakove ravnodusnosti i nezainteresovanosti), no dobro lik je legenda jer je uspeo da skupi 17 GS protiv jednodimenzionalnih tenisera(vise od pola je osvojio protiv Filipusisa, Rodika itd)
Mari i kompanija - su cirkus, isuvise je pricati o njima, pogotovo Mariju
Ovo je trenutna realnost, nadam se da ce Nole pretec Rodju po broju GS-a, posto sam ubedjen da ce narednih godina dominirati, tanije zadrzati prvo mesto i prestici ostale tenisere(izuzimajuci Rodju) po broju GS-a.
Ajmo Nole u nove pobede!!!
Sportski pozdrav!
pre 9 godina
Nole sigurno ostaje broj 1....Nadal brano isuvise puno poena, a stize i omiljena podloga NOleta...
Daleko od tog da ne postujem Nadala,neverovatan je igrac, i svaki duel njega i Noleta naprosto ti zao da neko mora izgubiti, stvarno su podigli tenis na etra nivo, ali Nadal je daleko od one forme koje treba imati,osim 2 turnira na sljaci, nista nije osvojio, i mislim da ce se on fokusirati na USO... Montreal i Sinsinati ce iskoristi da podigne formu, i stavice sve karte na USO...
pre 9 godina
Slazem se sa autorom texta da je za Noleta najbolja prilika da uveca prednost nad Rafom period sezone koji dolazi,zakljucno sa US Openom.Ujedno,taj period sezone ce se igrati na Novakovoj najomiljenijoj podlozi,betonu.Razlike su samo u vrsti betona,odnosno brzini podloge na svakom turniru od predstojecih.Ujedno,sto je prilika da se napravi dobra zaliha nad drugoplasiranim Nadalom,dobra je prilika i da se dobro,dobro zaradi.Sada pocinje cuvena "US Open series" sezona turnira,gde ce najbolji igrac na njoj dobiti i dodatni bonus od milion dolara,ako se ne varam.Ne znam da li je mozda i vise od toga.To znaci da ce,recimo pobednik dva predstojeca Mastersa ili jednog od predstojecih(Toronto i Cinccinati)i US Opena zaraditi preko 3 miliona dolara.Pa vi vidite.Poseban stimulans za Novaka ce biti osvajanje jedinog Mastersa koji mu nedostaje da ih sve kompletira,a to je Cinncinati.Pored toga,ja bi akcenat stavio na osvajanje US Opena,jer titule sa najvecih turnira donose veliku kolicinu bodova i novca.Deo sezone nakon poslednjeg Grand Slama bice posebno vazan za Novaka da odbrani sve one titule iz Azije+WTF London.Mislim da ce se tu Murray vratiti jaci i opasniji,nakon poraza na Wimbledonu.Bice pretnja svima.Generalno,mislim da Novak u delu sezone koji sledi zakljucno sa krajem US Opena moze da stvori zalihu koja ce mu dati dobru osnovu za dalju Azijsku turneju i kraj sezone na WTF u Londonu.
pre 9 godina
Nije uopste vazno hoce li biti prvi. To je nesto sto ide uz osvajanje turnira. Vazan je US Open, a dobro bi bilo konacno napasti Sinsinati.
pre 9 godina
Naravno da hoce
pre 9 godina
Slemovi su za istoriju a prvo mesto je stvar prestiža, ali nije za istoriju, pogotovo što obojica imaju preko 100 nedelja na vrhu, što je samo 9 tenisera uspelo. Slemovi su im važniji. Ako Nadal do kraja karijere odvoji još tri, RG i dva na betonu, biće tik uz Federera, a to nije nerealno. Mislim da je od W digo ruke zbog kolena, šteta! Ako Nole do kraja karijere osvoji "bar"još 4 slema, i to nije nerealno, jer je godinu dana mlađi od Nadala biće u društvu nekolio najvećih. Reko bih da Nadal ima lakši posao, jer nema imperativ-opsesiju zvanu RG. Njihov cilj je sada da osvajaju slemove, to im je važno i mislim da im nije toliko važno da li će biti još 50-ak, nedelja na vrhu. Verovatno će se u naredne dve-tri godine njih dvojica smenjivati.
pre 9 godina
Kako ste svi pametni i sve znate sta ce on napraviti,vise nego i on sam?
pre 9 godina
Koji god da bude, Novakov život je krenuo u drugom pravcu, postao je potpuniji. On voli tenis, pa ako je i u drugom planu, svejedno. Mi verujemo u njega kao čoveka i tenisera i želimo mu samo sreću i uspeh.
pre 9 godina
novak je za mene uvek No.1 !
pre 9 godina
A šta ćemo ako Novak u ovoj godini ne osvoji više nijednu titulu?
pre 9 godina
Ne volim kalkulacije i predviđanja, jer se time bave babe vračare. Postoji samo ono što je sad i realno. Svi se bave kalkulacijama u vezi žene i deteta. Imaju i drugi ljudi ženu i decu i bave se svojim poslom. Novak svoj posao ne može odgoditi za deset godina, jer tada će hodati po veteranskim turnirima poput Džona Mekinroa. On sa svojom verenicom živi u zajednici već godinama i ništa se bitno neće promeniti, osim što će u vreme kada dože prinova nastojati da bude uz nju. Ta ista osoba ga neće sprečavati, nego poticati do toga trenutka
Zato, ono što možemo pretpostaviti je da će Novak nastojati da iskoristi trenutak i na američkoj turneji napravi razliku, koja će mu omogućiti da napravi predah kada to bude potrebno, da sad ne ulazim u termin Jeleninog porođaja, jer mene zanima NĐ kao teniser, a ne njegov privatni život.
pre 9 godina
Ubedjen sam da ce Novak sada da bude jos ozbiljniji kada postane otac,jer Novak ima to u sebi.
pre 9 godina
BRIGA ME.
pre 9 godina
Mislim da ce sa dolaskom djeteta i uz brak biti malo manje fokusa na tenis. Izgleda da i sama Jelena to ocekuje, a i Nole to govori (evo, vec drugi put prije nekoliko dana). Ukoliko Novaku i malo opadne fokus, to ce se odraziti na igru i na rezultate, a ako to njemu samom postane manje bitno, ko smo mi da mu to zamjerimo.
Mislim da nece biti problema sa krajem ove sezone, jer je nakupio dovoljno bodova, ali beba mu se radja u oktobru, tako da ce tada doci do analize prioriteta, a imam osjecaj da se i Nole nakon svih ovih godina pomalo umorio i da je vrijeme i za druge stvari. Naravno, to armiji iskompleksiranih megalomana ispred TV prijemnika u Srbiji, koji sebe nazivaju Noletovim fanovima, nece biti drago, ali nisu oni razlog zbog kojih taj covjek postoji i igra tenis.
pre 9 godina
Da,da.
pre 9 godina
Ko ce biti prvi na kraju godine zavisi od toga koliko je osvojio poena tokom te godine, a ne koliko je odbranio poena od prosle godine. Znaci, na kraju godine, bice prvi onaj koji bude ostvario najbolje rezultate u 2014. godini i tom kontekstu je suvisna prica o poenima koje treba ili ne treba odbraniti.
pre 9 godina
Nikako vas ne shvatam...
Ljudi, bitno je koliko osvojis GS, ne koliko si prvi na listi.
Pravi ljubitelji tenisa to znaju, ovi novopeceni mogu i da sabiraju br. minuta provedenih na terenu, ali to niko nikad (sem njih) nece spominjati.
Zato je bitnije da se Novak posveti apsolutno i samo osvajanju GS.
pre 9 godina
po mom skromnom misljenju, od biti prvi su znacajniji GS trofeji i mastersi... ne vidim da i jedan drugi teniser toliko žudi za mjestom br. 1, vec se iskljucivo fokusira na trofeje, pa ako usputno i ta pozicija dodje, zašto da ne.
pre 9 godina
Sad stvari mnogo vise zavise od gdje Djokovic, da li ce uspeti i kako da se brine o detetu/deci. Ukoliko ona to bude uspela sama, ne angazujuci previse Novaka(kao sto to Radi Mirka) mozemo ocekivati da ce Novak i dalje osvajati GSove. Jelena ne deuje da je taj kapacitet kao Mirka. Ali ko zna, videcemo.
pre 9 godina
Pa šta ako ne bude ili bude prvi na listi? On ima 27 godina i dva meseca, za tri godine trebalo bi da osvoji još pet GS titula i stane, rame uz rame, s najvećima u istroriji tenisa.
pre 9 godina
Navijac sam Novaka i moji komentari nisu zluradi vec realni.
Sam Novak je rekao da mu je sada tenis u drugom planu a zena i dete u prvom.
Kako ce se to odraziti na njegovu igru,hoce li malu bebu voditi svuda po svetu od turnira do turnira,ili zaliti sto nije sa porodicom to cemo tek videti.
S druge strane,Nadal nema taj 'teret' na svojim ledjima,apsolutno je posvecen tenisu i izjava Dzimi Konorsa je sasvim u redu ako se iskljuce navijacke strasti.
pre 9 godina
Novak osvaja "grend slemove", što bi njega zanimala lista? Mediji i deca buškaju tu listu. Kad je Federer bio u najboljim godinama (danas ima 33!), rekao jednom da ne zna tačno koliko ima bodova. Bodovi i liste... to je za one koji neće biti veliki šampioni.
pre 9 godina
Ako će mu žena roditi u oktobru onda verojatno neće ići na azijsku turneju, to je 1500 bodova u igri. Teško da će ona ići na toliki put a i on da će je ostaviti pred porod. A upitan je i Pariz i London početak novembra. Morati će odigrati super američku turneju, osvojiti US open i bar jedan masters.
pre 9 godina
Moz bit da bidne a moz bit i da ne bidne
pre 9 godina
Ne samo 2014 vec i 2015 i 2016 e za dalje vec nije sigurno ali u naredne tri ce sigurno biti prvi uz nadam se dosta grend slem titula.
pre 9 godina
Malo je rano za te prognoze.
Ima jos dosta da se igra.
Novak trenutno na godisnjoj listi ima oko 600 bodova vise od Nadala.
Trebao bi biti prvi na kraju godine, jer je svake godine u sezoni na betonu osvajao vise poena od Nadala.
Prosle godine je Nadal osvojio 3 mastersa na betonu i US Open i odigrao verovatno najbolju svoju sezonu na betonu, koju ne verujem da moze ponoviti. U takvoj jednoj sezoni on je ukupno na turnirima na betonu uzeo oko 7000 bodova, a u toj istoj sezoni Novak je na betonu osvojio 8700 bodova.
Jedini nacin da se Nadal vrati na prvo mesto ove godine, je da Djokovic pocne da pravi seriju velikih kikseva u nastavku sezone, da ispada u cetvrtfinalima turnira i slicno.
Nadal se svojim dobrim rezultatima sigurno nece vratiti na prvo mesto jer nema sansi da odbrani titule ni u Kanadi, ni u Sinsinatiju ni u Njujorku.
Ali ponavljam moze se vratiti ako Novk krene sa kiksevima, a Nadal na tim turnirima bude stizao dalje od njega. Uz to na kraju sezone Novak brani 2 masters titule pa moze tada izgubiti deo bodova.
Konkretniju slku bi trebali imati posle US Opena, posle kojeg bi Novak ako sve bude u redu trebao da ima bar 2-3 hiljade bodova prednosti u odnosu na Nadala.
Sto se tice ostalih, Federer i Vavrinka nemaju sansi da se umesaju u borbu za prvo mesto, jedan zbog godina, a drugi zbog svog kvaliteta.
Mislim da bi jedino Marej mogao da krene sa serijom dobrih rezultata, ali to bi opet islo u korist Novaku.
pre 9 godina
Ja mislim da ce Novak naredne dvije godine biti prvi reket svijeta.
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
pre 9 godina
Ako se ne varam najavio je neku pauzu usled ulaska u brak i porodjaja supruge, tako da je pitanje koliko ce trajati ista. U svakom slucaju uvek igra bolje drugu polovinu sezone tako da je prvo mesto gotovo sigurno.
pre 9 godina
Nadal nikad nije odbranio titulu van sljake, a ove godine brani dva mastersa i slem, tako da nisam nesto ubedjen da ce Nadal biti opasan ove sezone. Ali zato 2015 bi trebalo da bude opaka borba za 1.mesto! Nadal obicno ima sjajnu sezonu pa opadne malo forma, pa se povredi, i tako u krug (2008-2009, 2010-2012, 2013 je bila sjajna, tako da sad sledi onaj mali pad forme i povreda). I znam znam, 2014 bi i te kako bila fenomenalna da je osvojio A.Open ali kako stvari stoje, ako ne osvoji nista bitno do kraja sezone bice to jedna dobra sezona za Rafu, ali nista fenomenalno kao 2008, 2010 i 2013.
pre 9 godina
nema nista od toga, on je rekao da sad stavlja tenis u drugi plan zbog zene i deteta, ali ja bih voleo da bude prvi.
pre 9 godina
Trebalo bi da ostane prvi, mada to neće ići previše lako. U svakom slučaju, ako bude radio vredno, biće prvi. Ako se bude opustio...
pre 9 godina
Naravno da ce ostati prvi. Nadull je gotov sto zbog moralnog pada sto zbog kolena. Samo da DJole odrzi nivo... Ostali su beznacajni :)
pre 9 godina
Ako bi Nole osvojio Flešing M. i Sinsinati kao jedini Masters koji nema, to bi svakako vredelo mnogo, mnogo više od mesta br.1 na kraju godine.
P.S.Još kada bi nabacio malo elegancije prilikom bekenda, zavoleli bi ga i Fedexovi navijači, a gde ćeš više u životu?
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
pre 9 godina
Ja mislim da ce Novak naredne dvije godine biti prvi reket svijeta.
pre 9 godina
Ako bi Nole osvojio Flešing M. i Sinsinati kao jedini Masters koji nema, to bi svakako vredelo mnogo, mnogo više od mesta br.1 na kraju godine.
P.S.Još kada bi nabacio malo elegancije prilikom bekenda, zavoleli bi ga i Fedexovi navijači, a gde ćeš više u životu?
pre 9 godina
Ne samo 2014 vec i 2015 i 2016 e za dalje vec nije sigurno ali u naredne tri ce sigurno biti prvi uz nadam se dosta grend slem titula.
pre 9 godina
Pa šta ako ne bude ili bude prvi na listi? On ima 27 godina i dva meseca, za tri godine trebalo bi da osvoji još pet GS titula i stane, rame uz rame, s najvećima u istroriji tenisa.
pre 9 godina
Trebalo bi da ostane prvi, mada to neće ići previše lako. U svakom slučaju, ako bude radio vredno, biće prvi. Ako se bude opustio...
pre 9 godina
Naravno da ce ostati prvi. Nadull je gotov sto zbog moralnog pada sto zbog kolena. Samo da DJole odrzi nivo... Ostali su beznacajni :)
pre 9 godina
Prvo mesto nebitno. Stancovanje GS titula, mnogo bitno. Dvocifreni broj GS titula, makar jedan RG + masters koji nedostaje (Cincinnati) = top 3 svih vremena. Moze i neko to-zla u Riu. :)
pre 9 godina
Ako se ne varam najavio je neku pauzu usled ulaska u brak i porodjaja supruge, tako da je pitanje koliko ce trajati ista. U svakom slucaju uvek igra bolje drugu polovinu sezone tako da je prvo mesto gotovo sigurno.
pre 9 godina
Novak osvaja "grend slemove", što bi njega zanimala lista? Mediji i deca buškaju tu listu. Kad je Federer bio u najboljim godinama (danas ima 33!), rekao jednom da ne zna tačno koliko ima bodova. Bodovi i liste... to je za one koji neće biti veliki šampioni.
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
(ziki, 13. jul 2014 14:40)
Za samopouzdanje mu je jako bitan i Sinsinati. Njega nikad nije osvojio. To je jedini veci turnir uz RG koji mu fali.
pre 9 godina
po mom skromnom misljenju, od biti prvi su znacajniji GS trofeji i mastersi... ne vidim da i jedan drugi teniser toliko žudi za mjestom br. 1, vec se iskljucivo fokusira na trofeje, pa ako usputno i ta pozicija dodje, zašto da ne.
pre 9 godina
Ne volim kalkulacije i predviđanja, jer se time bave babe vračare. Postoji samo ono što je sad i realno. Svi se bave kalkulacijama u vezi žene i deteta. Imaju i drugi ljudi ženu i decu i bave se svojim poslom. Novak svoj posao ne može odgoditi za deset godina, jer tada će hodati po veteranskim turnirima poput Džona Mekinroa. On sa svojom verenicom živi u zajednici već godinama i ništa se bitno neće promeniti, osim što će u vreme kada dože prinova nastojati da bude uz nju. Ta ista osoba ga neće sprečavati, nego poticati do toga trenutka
Zato, ono što možemo pretpostaviti je da će Novak nastojati da iskoristi trenutak i na američkoj turneji napravi razliku, koja će mu omogućiti da napravi predah kada to bude potrebno, da sad ne ulazim u termin Jeleninog porođaja, jer mene zanima NĐ kao teniser, a ne njegov privatni život.
pre 9 godina
Da uzme tah Cincinati i poslednji GS sezone, sve ostalo je manje bitno.
pre 9 godina
Ako će mu žena roditi u oktobru onda verojatno neće ići na azijsku turneju, to je 1500 bodova u igri. Teško da će ona ići na toliki put a i on da će je ostaviti pred porod. A upitan je i Pariz i London početak novembra. Morati će odigrati super američku turneju, osvojiti US open i bar jedan masters.
pre 9 godina
Ja mu zelim da u ovoj godini pored zdrave bebe, osvoji Sinsi i US open. A ako mu se igra i WTF. Cisto da ga ne osvoji Nadal. Sledece godine ako Nole osvoji RG, moze da pusti Nacka da uzme zavrsni ;) Prvo mesto ako dodje na kraju, ako ne, Nole bi i daljr bio car u sa ovim titulama. Dva slema i prvi covek koji je kompletirao masterse. Sta ces bolje?
pre 9 godina
Nema veze da li ce biti prvi, ali sam siguran da osvaja US Open.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!
pre 9 godina
Nadal nikad nije odbranio titulu van sljake, a ove godine brani dva mastersa i slem, tako da nisam nesto ubedjen da ce Nadal biti opasan ove sezone. Ali zato 2015 bi trebalo da bude opaka borba za 1.mesto! Nadal obicno ima sjajnu sezonu pa opadne malo forma, pa se povredi, i tako u krug (2008-2009, 2010-2012, 2013 je bila sjajna, tako da sad sledi onaj mali pad forme i povreda). I znam znam, 2014 bi i te kako bila fenomenalna da je osvojio A.Open ali kako stvari stoje, ako ne osvoji nista bitno do kraja sezone bice to jedna dobra sezona za Rafu, ali nista fenomenalno kao 2008, 2010 i 2013.
pre 9 godina
Ma, neka osvoji US open. To je neuporedivo važnije nego prvo mesto na listi. Tenisere pamtimo po osvojenim gran slemovima.
pre 9 godina
I na kraju 2015.
pre 9 godina
Nek osvoji US open ,ostalo nije bitno ...neko je spomenuo da Novak "nabaci " elegantniji backhand ?! Ako neko ima elegantan DVORUCNI backhand onda je to Novak ( uživo to izgleda još elegantnije )...jedino ako nije mislio da sa dvorucnog predje na jednorucni ...e,to je druga priča ...
pre 9 godina
Mislim da ce sa dolaskom djeteta i uz brak biti malo manje fokusa na tenis. Izgleda da i sama Jelena to ocekuje, a i Nole to govori (evo, vec drugi put prije nekoliko dana). Ukoliko Novaku i malo opadne fokus, to ce se odraziti na igru i na rezultate, a ako to njemu samom postane manje bitno, ko smo mi da mu to zamjerimo.
Mislim da nece biti problema sa krajem ove sezone, jer je nakupio dovoljno bodova, ali beba mu se radja u oktobru, tako da ce tada doci do analize prioriteta, a imam osjecaj da se i Nole nakon svih ovih godina pomalo umorio i da je vrijeme i za druge stvari. Naravno, to armiji iskompleksiranih megalomana ispred TV prijemnika u Srbiji, koji sebe nazivaju Noletovim fanovima, nece biti drago, ali nisu oni razlog zbog kojih taj covjek postoji i igra tenis.
pre 9 godina
Ma ostaće on dosta dugo na prvom mestu :P :D
pre 9 godina
Ubedjen sam da ce Novak sada da bude jos ozbiljniji kada postane otac,jer Novak ima to u sebi.
pre 9 godina
Novak nije moj rodjak, drug, prijatelj... On igra tenis, a ja sam njegov navijač. Dakle, ako ne bude dugačkih "odmaranja", naravno da će kraj godine dočekati na prvom mestu ATP-a! Novak će u sledeće tri godine biti na igračkom vrhuncu, i očekujem (kao navijač) od njega šest GS-a, petnaestak mastersa i nekoliko od 500, i da pride doda još preko stotinjak nedelja na prvom mestu. Ako puno zahtevam, kao navijač, onda neka prestane igrati tenis!
pre 9 godina
Dovoljno je mlad da osvoji sve što bi ga zadovoljilo,da kompletuje masterse,RG i bilo bi lepo zlato sa OI.Sve ostalo će da dođe samo po sebi ali čovek je zaslužuje da uživa sa porodicom,da sad prestane on je svoje ime u teniskoj istoriji ispisao,srećno Nole !
pre 9 godina
Ma nego sta nego ce biti No.1
pre 9 godina
Pohlepnog naroda, sebi ne mogu doci. Treba ovo osvojiti, treba ovako. Dovoljno je napravio u svojoj teniskoj karijeri, uci ce u Hall of Fame medju najbolje ikada, a ni tada Srbi nece biti zadovoljni jer nije osvojio Intergalakticki turnir na Marsu.
To samo govori o ljudima koliko su jadni i bez licnog uspjeha u bilo cemu sem u gluvarenju.
pre 9 godina
Mislim da Nadal nece osvojiti nijedan bitan turnir do sezone na sljaci sledece godine tako da Nole ima dosta prostora.
pre 9 godina
Malo je rano za te prognoze.
Ima jos dosta da se igra.
Novak trenutno na godisnjoj listi ima oko 600 bodova vise od Nadala.
Trebao bi biti prvi na kraju godine, jer je svake godine u sezoni na betonu osvajao vise poena od Nadala.
Prosle godine je Nadal osvojio 3 mastersa na betonu i US Open i odigrao verovatno najbolju svoju sezonu na betonu, koju ne verujem da moze ponoviti. U takvoj jednoj sezoni on je ukupno na turnirima na betonu uzeo oko 7000 bodova, a u toj istoj sezoni Novak je na betonu osvojio 8700 bodova.
Jedini nacin da se Nadal vrati na prvo mesto ove godine, je da Djokovic pocne da pravi seriju velikih kikseva u nastavku sezone, da ispada u cetvrtfinalima turnira i slicno.
Nadal se svojim dobrim rezultatima sigurno nece vratiti na prvo mesto jer nema sansi da odbrani titule ni u Kanadi, ni u Sinsinatiju ni u Njujorku.
Ali ponavljam moze se vratiti ako Novk krene sa kiksevima, a Nadal na tim turnirima bude stizao dalje od njega. Uz to na kraju sezone Novak brani 2 masters titule pa moze tada izgubiti deo bodova.
Konkretniju slku bi trebali imati posle US Opena, posle kojeg bi Novak ako sve bude u redu trebao da ima bar 2-3 hiljade bodova prednosti u odnosu na Nadala.
Sto se tice ostalih, Federer i Vavrinka nemaju sansi da se umesaju u borbu za prvo mesto, jedan zbog godina, a drugi zbog svog kvaliteta.
Mislim da bi jedino Marej mogao da krene sa serijom dobrih rezultata, ali to bi opet islo u korist Novaku.
pre 9 godina
Cim si se ti brate Novace nadisao onoga nasega cistoga vazduha u nasu i tvoju Crnu Goru,ima da letis po terenu.Nemoze ti niko nista.Sva Crna Gora je uz tebe.
pre 9 godina
uopste nesumnjam da ce biti prvi na listi, i za sledecu godinu isto, siguran sam da ce za 1-2 godine doci u top 5 tenisera svih vremena, samo da ga zdravlje posluzi...
pre 9 godina
Prvo zdravlja,pa sve ostale kalkulacije.
Najprostiji nacin (ko ce biti prvi na kraju godine)racunanja je:onaj koji na kraju godine osvoji najvise bodovanih poena na godisnjoj listi, jer ce ista na kraju godine da se poklopi sa Reiting listom,bice prvi.To ce reci da 12 500-13 000 poena bice dovoljno za prvo mesto.
Svakako da GS prave najvecu razliku,pa ZT i tek onda Mastersi.
Novak bi sa osvajanjem USO,jos jednim mastersom i u proseku ostalim polufinalima skoro sigurno bio prvi na kraju godine.Postoje jos mnogo varijanata za navedeni opseg.U ostalom mislim da je jos rano kalkulisati.Sacekajmo nek prodje USO,koji ce odluciti mnogo toga,.
Pozdrav!
pre 9 godina
normalno
pre 9 godina
Naravno da ce zavrsiti godinu kao prvi. Sad je pun samopouzdanja.hfz
pre 9 godina
ja se iskreno nadam da ce uspeti.
pre 9 godina
Novak ce narednih 5-7 godina biti no.1(90% bez prekida)!!!
Razlozi:
Njegova konstantnost i fizicka spremnost(poslednje 4 godine fizicki najspremniji igrac na svetu, ubedljivo, pokazatelj poslednji WB).
Rafa je igrac trenutne inspiracije,nekonstantan, psihicki labilan van sljake(AO14 i WB14 su ovogodisnji pokazatelji), realno lik je us**(najbolji primeri su AO13, RG-ovi u mecevima sa Dzokejom), max 2 RG-a do kraja karijere.
Rodja poslednjih 4-5 godina skuplja penziju na njegove milione(mislim da je to mozda i jedini razlog zbog kojeg igra, uboo je koji GS iskljucivo zbog Novakove ravnodusnosti i nezainteresovanosti), no dobro lik je legenda jer je uspeo da skupi 17 GS protiv jednodimenzionalnih tenisera(vise od pola je osvojio protiv Filipusisa, Rodika itd)
Mari i kompanija - su cirkus, isuvise je pricati o njima, pogotovo Mariju
Ovo je trenutna realnost, nadam se da ce Nole pretec Rodju po broju GS-a, posto sam ubedjen da ce narednih godina dominirati, tanije zadrzati prvo mesto i prestici ostale tenisere(izuzimajuci Rodju) po broju GS-a.
Ajmo Nole u nove pobede!!!
Sportski pozdrav!
pre 9 godina
Koji god da bude, Novakov život je krenuo u drugom pravcu, postao je potpuniji. On voli tenis, pa ako je i u drugom planu, svejedno. Mi verujemo u njega kao čoveka i tenisera i želimo mu samo sreću i uspeh.
pre 9 godina
Moj odgovor je DA :D
pre 9 godina
Nikad mi nece biti jasno zasto ne pocne da igra pripremne turnire npr.Hale ili Kvins pred Vimbldon,Brizbejn pred AO skupio bi dosta poena kao i jos jedan iz 500 serije.Tako je Federer osvojio oko 20 turnira od svojih 79.Ocekujem do kraja godine US,SINSINATI,PEKING I ZAVRSNI TURNIR.Ova i jos 2-3 sezone su apsolutno njegove imace oko 15 GS.POZDRAV!
pre 9 godina
raspravljati o kraju godine, a spominjati odbrane raznih bodova, misim, autore texta, jel nisi imao nista pametnije da smislis sta ces da objavis? pa kakve veze ima odbrana bodova iz prosle godine sa kraje ove godine. ono sto je bitno e race lista, al za nju je jos rano, treba jos dva meseca da prodje i USO pa tek onda da mlatimo o kraju godine. pogotovo sto u race-u, novak ima prednost od samo 600 bodova, od cega ce 150 da mu se oduzme na kraju godine nakon finala davis cupa jer se djokovicu prosli davis cup racuna u ovoj race listi. dakle, prakticno 450 bodova prednosti, pa to sa jednim turnirom moze da nestane, a do kraja jos 4 mastersa, 1 GS i finale u londonu. nakon dva meseca cemo ponovo mlatiti praznu slamu o porodjaju, zeni, deci i naravno, ko ce biti br.1 na kraju. samo sto ce onda prica o br.1 na kraju godine imati nekog smisla, sad je skroz besmislena. aj bar da djokovic ima jedno 2000-2500 bodova prednosti, nego 450
pre 9 godina
nema nista od toga, on je rekao da sad stavlja tenis u drugi plan zbog zene i deteta, ali ja bih voleo da bude prvi.
pre 9 godina
Da bi završio godinu na prvom mestu, do kraja godine treba da osvoji samo više poena od Nadala. To je zato što je on već sad prvi u trci (ATP race), koja je pravi pokazatelj trenutnog stanja (tj. ko je osvojio najviše poena od početka godine).
pre 9 godina
(VOJKAN, 13. jul 2014 15:18)
Kako to uspeva Rodzeru a ima 4 deteta?? Radjanje deteta, Novaka moze samo da stabilizuje, da postane odgovorniji i da gradi svoju karijeru ali da istovremeno razmislja sta ce mu sin sutra reci. Da li ce ga pitati, kako si dopustio sebi da padnes u tenisu jer sam se ja rodio?? Na kraju i u drugim poslovima su roditelji po terenima i nisu sa porodicama. Jednostavno mora da se radi. U ovom slucaju Novak mora da nastavi da radi svoj posao najbolje sto moze kao i do sada. To je zivot...Radjanje deteta ne sme da bude izgovor vec podstrek, na kraju to je tako. Imace on vremena za porodicu. Taman kada dete odraste i postane svesno sebe i sta se desava Novak ce zavrsiti sa svojom karijerom. Za 4, 5 godina.
pre 9 godina
realno, mislim da novak ima sanse da ostane prvi i to lagano do polovine sledece godine jer na primer australiju ne brani nista a glavni je favorit, takodje i dubaji, zatim u madridu nije ni ucestvovao, ako je realno ocekivati i osvrnuti se na dosadsnju karijeru i skor sa nadalom na betonu, realno je da novak ostane prvi barem narednih godinu dana jer novak je vec sad prvi u poenima osvojenim u prvoj polovini ove sezone koji generalno uvek pripadne nadalu zbog sljake i realno je da novak da kraja sezone osvoji vise bodova, ne mislim da ce novak osvojiti sve, nego da ce biti za kolo ispred nadala na vecini turnira koji predstoje na betonu! realno njih dvojica nemaju konkurenciju.. oni su velika dvojka sami za sebe!! nadal kad nije ucestvovao one sezone novak je imao skoro duplo vise poena od drugoplasiranog u jednom momentu, i doslo je do velikog opustanja, jednostavno ae njih dvojica guraju do limita!!
pre 9 godina
Nije uopste vazno hoce li biti prvi. To je nesto sto ide uz osvajanje turnira. Vazan je US Open, a dobro bi bilo konacno napasti Sinsinati.
pre 9 godina
novak je za mene uvek No.1 !
pre 9 godina
Hoće Nole,Bog ga blagoslovio!!!
pre 9 godina
Sve zavisi od US opena.
pre 9 godina
Navijac sam Novaka i moji komentari nisu zluradi vec realni.
Sam Novak je rekao da mu je sada tenis u drugom planu a zena i dete u prvom.
Kako ce se to odraziti na njegovu igru,hoce li malu bebu voditi svuda po svetu od turnira do turnira,ili zaliti sto nije sa porodicom to cemo tek videti.
S druge strane,Nadal nema taj 'teret' na svojim ledjima,apsolutno je posvecen tenisu i izjava Dzimi Konorsa je sasvim u redu ako se iskljuce navijacke strasti.
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da će mu od sada Wawrinka biti u Žrebu.
Idemo dalje.
pre 9 godina
Nole sigurno ostaje broj 1....Nadal brano isuvise puno poena, a stize i omiljena podloga NOleta...
Daleko od tog da ne postujem Nadala,neverovatan je igrac, i svaki duel njega i Noleta naprosto ti zao da neko mora izgubiti, stvarno su podigli tenis na etra nivo, ali Nadal je daleko od one forme koje treba imati,osim 2 turnira na sljaci, nista nije osvojio, i mislim da ce se on fokusirati na USO... Montreal i Sinsinati ce iskoristi da podigne formu, i stavice sve karte na USO...
pre 9 godina
Tacno je da ljudi ne prestaju da se bave profesionalnim pozivom samo zato sto postanu roditelji, ali jedno je svakodnevni posao, a drugo profesija koja iziskuje odsustvo od kuce po devet mjeseci godisnje, a da ne govorimo o presiji putovanja, treninga, sponzorskih obaveza. Dakle, porediti profesionalni karijeru teniskog sampiona sa obicnim svakodnevnim poslom je deplasse.
Novak, bar po meni, nije tip koji ce putovati sa kraja na kraj svijeta, dok mu zena podize djecu sama, niti je tip, poput mnogih tenisera, koji glume plejboje i prave djecu, mijenjaju zene, djevojke kao nista. On, jednostavno, nije takav tip. Moralan je, tradicionalan i ima ogromnu ljubav prema djeci i porodicnom zivotu. Ukoliko uspije to uklopiti sa tenisom, to je samo njegova odluka i ne tice se nikoga do njega i njegove porodice. Dakle, ako nastavi sa uspjesnom karijerom uz ove promjene na privatnom planu, to je odlicno, a ukoliko ne, to nije nikakva porazavajuca okolnost. Jednostavno, smatram nerealnim predvisjanja da ce on biti na prvom mjestu narednih 7 godina i da ce osvojiti jos 10 Grand Slamova. Jednostavno, kao sto rekoh, ovakva predvidjanja su vise stvar megalomanskih nerealnih ocekivanja, a manje stvar realnosti.
pre 9 godina
Sanse su pola pola realno........... Medjutim mislim da je Rafa veci sportista od nOVAKA, I ZATO JE BLIZI DA ZAVRSI KAO PRVI........... Pogledajte statistiku jednog i drugog igraca u dosadasnjoj karijeri i videcete ko je bolji nema potrebe da se svadjate i pisete. Sve moze da se vidi u statistici. A u svim podacima Rafa je ispred Novaka Br. GS, Medjusobni dueli, Broj nedelja na prvom mestu, Procentualno broj pobeda i poraza u karijeri,i slicno. Zamislite primer da igrac A ima sve podatke bolje od igraca B, Dali biste rekli da je igrac B bolji i uspesniji. Naravno da ne........... e to nama Srbima fali realnost.
pre 9 godina
Nikako vas ne shvatam...
Ljudi, bitno je koliko osvojis GS, ne koliko si prvi na listi.
Pravi ljubitelji tenisa to znaju, ovi novopeceni mogu i da sabiraju br. minuta provedenih na terenu, ali to niko nikad (sem njih) nece spominjati.
Zato je bitnije da se Novak posveti apsolutno i samo osvajanju GS.
pre 9 godina
Slazem se sa autorom texta da je za Noleta najbolja prilika da uveca prednost nad Rafom period sezone koji dolazi,zakljucno sa US Openom.Ujedno,taj period sezone ce se igrati na Novakovoj najomiljenijoj podlozi,betonu.Razlike su samo u vrsti betona,odnosno brzini podloge na svakom turniru od predstojecih.Ujedno,sto je prilika da se napravi dobra zaliha nad drugoplasiranim Nadalom,dobra je prilika i da se dobro,dobro zaradi.Sada pocinje cuvena "US Open series" sezona turnira,gde ce najbolji igrac na njoj dobiti i dodatni bonus od milion dolara,ako se ne varam.Ne znam da li je mozda i vise od toga.To znaci da ce,recimo pobednik dva predstojeca Mastersa ili jednog od predstojecih(Toronto i Cinccinati)i US Opena zaraditi preko 3 miliona dolara.Pa vi vidite.Poseban stimulans za Novaka ce biti osvajanje jedinog Mastersa koji mu nedostaje da ih sve kompletira,a to je Cinncinati.Pored toga,ja bi akcenat stavio na osvajanje US Opena,jer titule sa najvecih turnira donose veliku kolicinu bodova i novca.Deo sezone nakon poslednjeg Grand Slama bice posebno vazan za Novaka da odbrani sve one titule iz Azije+WTF London.Mislim da ce se tu Murray vratiti jaci i opasniji,nakon poraza na Wimbledonu.Bice pretnja svima.Generalno,mislim da Novak u delu sezone koji sledi zakljucno sa krajem US Opena moze da stvori zalihu koja ce mu dati dobru osnovu za dalju Azijsku turneju i kraj sezone na WTF u Londonu.
pre 9 godina
Dolazi dete u oktobru! A Novak je, što je mnogo puta isticao, veliki emotivac.. Mislim da će ga neko vreme nositi euforija posle osvajanja Vimbldona, verovatno će pod tim utiskom pokoriti USO! Ali već posle USO ne treba biti optimista... Termin porođaja nikad nije fiksan, nego "oko" devet meseci.. Posle USO krenuće pozitivna nervoza, Jelenin "stomak do zuba" će ga stalno podsećati (sad je beba još uvek nekakva ideja a ne nekakva realnost) da će uskoro postati tata.. Pa onda gungula pred porođaj (i nacionalna dabome!) i sam porođaj... Ukratko, mislim da je jesen "izgubljena" što se tiče bodova.. Novak će morati da se navikne na ideju da je otac, pa će biti velikih potresa u prioritetima koji su dosad određivali njegov život.. Dok dođe sebi, biće već Nova godina! Već posle NG naviknuće se na ideju da je otac a mi ćemo u kampanji za AO već znati da li će mu dete biti nova inspiracija za bavljenje tenisom ili razlog da konačno u svom životu da šansu nekim novim profesionalnim izazovima...
pre 9 godina
Slemovi su za istoriju a prvo mesto je stvar prestiža, ali nije za istoriju, pogotovo što obojica imaju preko 100 nedelja na vrhu, što je samo 9 tenisera uspelo. Slemovi su im važniji. Ako Nadal do kraja karijere odvoji još tri, RG i dva na betonu, biće tik uz Federera, a to nije nerealno. Mislim da je od W digo ruke zbog kolena, šteta! Ako Nole do kraja karijere osvoji "bar"još 4 slema, i to nije nerealno, jer je godinu dana mlađi od Nadala biće u društvu nekolio najvećih. Reko bih da Nadal ima lakši posao, jer nema imperativ-opsesiju zvanu RG. Njihov cilj je sada da osvajaju slemove, to im je važno i mislim da im nije toliko važno da li će biti još 50-ak, nedelja na vrhu. Verovatno će se u naredne dve-tri godine njih dvojica smenjivati.
pre 9 godina
@Ogi Jesi li siguran da Monte Negro ima čistiji vazduh nego Monte Carlo?
pre 9 godina
Volim dobre analize, ali ne bas i prognoze. Ono sto je sigurno posle UO jedan masters gine, e sad da li ce to biti Sangaj i eventualno Peking ili Pariz pitanje je srece. Sumnjam da ce da izostane sa WTF iz vise razloga. Ali da ne bi puno razmisljao o ostatku sezone najbolje je da se sto vise potrudi da osvoji sto vise bodovq pre toga. Realno je da uzme jedan masters i uz malo srece(a pre svega da bude zdrav) i motivacije da trofej posveti detetu(kojeg je pola zna li se!?) doci ce i USO. To je vec pozamasna razlika, ali takodje mozemo racunati i na jedan Rafin kiks, sto je minus 900 za njega, tako da pred USO mozemo ocekivati razliku od 2000-3000. Posle samo mozemo da se nadamo da ce se Sten probuditi ili doci Delpo(sto bih vise voleo) i da pokosi Nadala u ranim fazama turnira dok Nole nije tu. Na kraj godine razlika od oko 2000 gotovo sigurna. A tek posle kad dodje AO, bice AU za Nadala, tqmo brani finqle a Nole cetvrtfinale, ako Nole osvoji bice prvi gotovo sigurno do VB
pre 9 godina
Naravno da hoce
pre 9 godina
Ko ce biti prvi na kraju godine zavisi od toga koliko je osvojio poena tokom te godine, a ne koliko je odbranio poena od prosle godine. Znaci, na kraju godine, bice prvi onaj koji bude ostvario najbolje rezultate u 2014. godini i tom kontekstu je suvisna prica o poenima koje treba ili ne treba odbraniti.
pre 9 godina
@ Aca Znala: Pise se "Ne znam"
pre 9 godina
Kako ste svi pametni i sve znate sta ce on napraviti,vise nego i on sam?
pre 9 godina
za ovog statisticara!
pa kada vec gledas statistiku i ko je sta prije uradio i ko ima vise sansi za YE#1 onda bar gledaj kako valja. sezona sljake je prosla tako da tu statistiku ne racunaj. nole trenutno ima prednost od ca 450p i treba da je zadrzi ili uveca do kraja. a do kraja preostaju ovi turniri:
kanada atp1000 - i nole i rafa po 3 titule i bez drugih finala (rafa brani titulu)
sinsi atp1000 - rafa 1 titula a nole 4 finala (rafa brani titulu)
USO (2000p) - rafa 2 titule a nole 1 titula i 4 finala (rafa brani titulu)
sangaj atp1000 - 1 titula i 1 finale a nole 2 titule (nole pobjednik posljednje 2 godine)
pariz atp1000- rafa 1 finale a nole 2 titule (nole brani titulu)
WTF (max 150p) - rafa 2 finala a nole 3 titule (nole pobjednik 2 posljednja puta)
osim toga imamo jos peking/tokio i bazel/valencija turnire gdje nole takodjer ima vise uspjeha.
uz to treba dodati i da nadal nikada nije odbranio ni jednu titulu na betonu!
h2h (kojeg takodjer pominjes) na betonu (jedina preostala podloga je) je 14-7 za noleta!
titule na betonu:
GS: 5-3 za noleta
WTF: 3-0 za noleta
atp1000: 14-8 za noleta
atp500: 10-5 za noleta
uz to nadal nikada nije vezao 2 sampionske sezone!
pa eto malo relevantne statistioke za period koji slijedi.
pre 9 godina
Čovek koji je rođen da uspe, Novak Đoković.
pre 9 godina
Sad stvari mnogo vise zavise od gdje Djokovic, da li ce uspeti i kako da se brine o detetu/deci. Ukoliko ona to bude uspela sama, ne angazujuci previse Novaka(kao sto to Radi Mirka) mozemo ocekivati da ce Novak i dalje osvajati GSove. Jelena ne deuje da je taj kapacitet kao Mirka. Ali ko zna, videcemo.
pre 9 godina
Moz bit da bidne a moz bit i da ne bidne
pre 9 godina
Nadal je ispušena lula i fizički i psihički. Dal se roka nečim ne znam, ali izgleda da se roka. Ovi ostali nisu prva liga. Znači bata-Nole gruvaj, ako ti se gruva.
pre 9 godina
A šta ćemo ako Novak u ovoj godini ne osvoji više nijednu titulu?
pre 9 godina
@Aca znalac zato sto si pismen do Nadala
pre 9 godina
Volela bih da Nole uzme Sinsi i US open - ostalo uopste nije vazno! Ajmo Nole!!!
pre 9 godina
Novak ima "momentum". Nadal lose igra skoro cele godine i da nije osvojio Golan Garos to bi bila njegova najlosija sezona posle mnogo godina. Novak moze osvojiti US Open gde je gubio 2 poslednja finala i gde mu podloga savrseno odgovara. Mislim da ce i u Montrealu i Sinsinatiju proci bolje nego prosle godine dok Nadala vec hvata panika od poena koje brani sa Americke turneje. Novak ima sansu da savrsenim nastavkom sezone postane istinska legenda. Ako osvoji 8. grand slem titulu i ako po 3. put bude najbolji na kraju sezone iskupice se za sve nesrecne poraze zadnje 2 godine.
pre 9 godina
Nisam navijao za Nadala. Neznam zašto, ali sada ću navijati.
pre 9 godina
@ (NS, 13. jul 2014 18:43)
O cemu ti pricas? O statistici? A na koji period se odnosi statistika?! Uvek na proslost! Ko ce na kraju godine biti prvi zavisi od toga ko sada igra bolje i ko ce igrati bolje u narednom periodu. Seti se na kraju godine svog komentara, pogledaj ATP listu i videces kome je nedostajalo realnosti...
pre 9 godina
Mesta na listi se menjaju, a titule ostaju.
pre 9 godina
Gs i masters turniri se pamte najvise,a ovo prvo mesto i utesne nagrade za najboljeg dodju kad spordno!Ne kazem da su ne bitne ali po cemu se ulazi istoriju najboljih su upravo po broju osvojenih turnira.Stoga Rafa tu bezi Novaku mnogo."
pre 9 godina
Imaće problema u braku definitivno, što osvoji do kraja 2015 osvojiće a onda polako kraj.
pre 9 godina
hoce!
pre 9 godina
Da,da.
pre 9 godina
A bre on je profesionalac i svi oko njega i sami ce odlucivati kad ce i gde igrati.Ovo sto je uradio do sad je za respekt.Nek ga samo sluzi zdravlje
pre 9 godina
BRIGA ME.
pre 9 godina
Nije bitno samo GS, bitno je i koje Prvi na kraju godine. Jel znate pricu o Zivojinovica, Lendla i Mekinroa.
pre 9 godina
Чим се неко ожени завршио је са спортом осетили су то многи тенисери. Тенис више није занимљив зато пензионери су у врху. Некад је било незамисливо да тенисер има преко 25г. Кад би правила као у тенису се применила у фудбалу још би Бразил био првак света.
pre 9 godina
Napred Nole
pre 9 godina
Napred Nole
pre 9 godina
Sanse su pola pola realno........... Medjutim mislim da je Rafa veci sportista od nOVAKA, I ZATO JE BLIZI DA ZAVRSI KAO PRVI........... Pogledajte statistiku jednog i drugog igraca u dosadasnjoj karijeri i videcete ko je bolji nema potrebe da se svadjate i pisete. Sve moze da se vidi u statistici. A u svim podacima Rafa je ispred Novaka Br. GS, Medjusobni dueli, Broj nedelja na prvom mestu, Procentualno broj pobeda i poraza u karijeri,i slicno. Zamislite primer da igrac A ima sve podatke bolje od igraca B, Dali biste rekli da je igrac B bolji i uspesniji. Naravno da ne........... e to nama Srbima fali realnost.
pre 9 godina
Nisam navijao za Nadala. Neznam zašto, ali sada ću navijati.
pre 9 godina
Imaće problema u braku definitivno, što osvoji do kraja 2015 osvojiće a onda polako kraj.
pre 9 godina
Navijac sam Novaka i moji komentari nisu zluradi vec realni.
Sam Novak je rekao da mu je sada tenis u drugom planu a zena i dete u prvom.
Kako ce se to odraziti na njegovu igru,hoce li malu bebu voditi svuda po svetu od turnira do turnira,ili zaliti sto nije sa porodicom to cemo tek videti.
S druge strane,Nadal nema taj 'teret' na svojim ledjima,apsolutno je posvecen tenisu i izjava Dzimi Konorsa je sasvim u redu ako se iskljuce navijacke strasti.
pre 9 godina
A šta ćemo ako Novak u ovoj godini ne osvoji više nijednu titulu?
pre 9 godina
nema nista od toga, on je rekao da sad stavlja tenis u drugi plan zbog zene i deteta, ali ja bih voleo da bude prvi.
pre 9 godina
Cim si se ti brate Novace nadisao onoga nasega cistoga vazduha u nasu i tvoju Crnu Goru,ima da letis po terenu.Nemoze ti niko nista.Sva Crna Gora je uz tebe.
pre 9 godina
Novak ce narednih 5-7 godina biti no.1(90% bez prekida)!!!
Razlozi:
Njegova konstantnost i fizicka spremnost(poslednje 4 godine fizicki najspremniji igrac na svetu, ubedljivo, pokazatelj poslednji WB).
Rafa je igrac trenutne inspiracije,nekonstantan, psihicki labilan van sljake(AO14 i WB14 su ovogodisnji pokazatelji), realno lik je us**(najbolji primeri su AO13, RG-ovi u mecevima sa Dzokejom), max 2 RG-a do kraja karijere.
Rodja poslednjih 4-5 godina skuplja penziju na njegove milione(mislim da je to mozda i jedini razlog zbog kojeg igra, uboo je koji GS iskljucivo zbog Novakove ravnodusnosti i nezainteresovanosti), no dobro lik je legenda jer je uspeo da skupi 17 GS protiv jednodimenzionalnih tenisera(vise od pola je osvojio protiv Filipusisa, Rodika itd)
Mari i kompanija - su cirkus, isuvise je pricati o njima, pogotovo Mariju
Ovo je trenutna realnost, nadam se da ce Nole pretec Rodju po broju GS-a, posto sam ubedjen da ce narednih godina dominirati, tanije zadrzati prvo mesto i prestici ostale tenisere(izuzimajuci Rodju) po broju GS-a.
Ajmo Nole u nove pobede!!!
Sportski pozdrav!
pre 9 godina
Nije bitno samo GS, bitno je i koje Prvi na kraju godine. Jel znate pricu o Zivojinovica, Lendla i Mekinroa.
pre 9 godina
BRIGA ME.
pre 9 godina
raspravljati o kraju godine, a spominjati odbrane raznih bodova, misim, autore texta, jel nisi imao nista pametnije da smislis sta ces da objavis? pa kakve veze ima odbrana bodova iz prosle godine sa kraje ove godine. ono sto je bitno e race lista, al za nju je jos rano, treba jos dva meseca da prodje i USO pa tek onda da mlatimo o kraju godine. pogotovo sto u race-u, novak ima prednost od samo 600 bodova, od cega ce 150 da mu se oduzme na kraju godine nakon finala davis cupa jer se djokovicu prosli davis cup racuna u ovoj race listi. dakle, prakticno 450 bodova prednosti, pa to sa jednim turnirom moze da nestane, a do kraja jos 4 mastersa, 1 GS i finale u londonu. nakon dva meseca cemo ponovo mlatiti praznu slamu o porodjaju, zeni, deci i naravno, ko ce biti br.1 na kraju. samo sto ce onda prica o br.1 na kraju godine imati nekog smisla, sad je skroz besmislena. aj bar da djokovic ima jedno 2000-2500 bodova prednosti, nego 450
pre 9 godina
Naravno da ce ostati prvi. Nadull je gotov sto zbog moralnog pada sto zbog kolena. Samo da DJole odrzi nivo... Ostali su beznacajni :)
pre 9 godina
Чим се неко ожени завршио је са спортом осетили су то многи тенисери. Тенис више није занимљив зато пензионери су у врху. Некад је било незамисливо да тенисер има преко 25г. Кад би правила као у тенису се применила у фудбалу још би Бразил био првак света.
pre 9 godina
Ako bi Nole osvojio Flešing M. i Sinsinati kao jedini Masters koji nema, to bi svakako vredelo mnogo, mnogo više od mesta br.1 na kraju godine.
P.S.Još kada bi nabacio malo elegancije prilikom bekenda, zavoleli bi ga i Fedexovi navijači, a gde ćeš više u životu?
pre 9 godina
Gs i masters turniri se pamte najvise,a ovo prvo mesto i utesne nagrade za najboljeg dodju kad spordno!Ne kazem da su ne bitne ali po cemu se ulazi istoriju najboljih su upravo po broju osvojenih turnira.Stoga Rafa tu bezi Novaku mnogo."
pre 9 godina
Ja mislim da ce Novak naredne dvije godine biti prvi reket svijeta.
pre 9 godina
Ne samo 2014 vec i 2015 i 2016 e za dalje vec nije sigurno ali u naredne tri ce sigurno biti prvi uz nadam se dosta grend slem titula.
pre 9 godina
Mislim da ce sa dolaskom djeteta i uz brak biti malo manje fokusa na tenis. Izgleda da i sama Jelena to ocekuje, a i Nole to govori (evo, vec drugi put prije nekoliko dana). Ukoliko Novaku i malo opadne fokus, to ce se odraziti na igru i na rezultate, a ako to njemu samom postane manje bitno, ko smo mi da mu to zamjerimo.
Mislim da nece biti problema sa krajem ove sezone, jer je nakupio dovoljno bodova, ali beba mu se radja u oktobru, tako da ce tada doci do analize prioriteta, a imam osjecaj da se i Nole nakon svih ovih godina pomalo umorio i da je vrijeme i za druge stvari. Naravno, to armiji iskompleksiranih megalomana ispred TV prijemnika u Srbiji, koji sebe nazivaju Noletovim fanovima, nece biti drago, ali nisu oni razlog zbog kojih taj covjek postoji i igra tenis.
pre 9 godina
Mislim da Nadal nece osvojiti nijedan bitan turnir do sezone na sljaci sledece godine tako da Nole ima dosta prostora.
pre 9 godina
@ (NS, 13. jul 2014 18:43)
O cemu ti pricas? O statistici? A na koji period se odnosi statistika?! Uvek na proslost! Ko ce na kraju godine biti prvi zavisi od toga ko sada igra bolje i ko ce igrati bolje u narednom periodu. Seti se na kraju godine svog komentara, pogledaj ATP listu i videces kome je nedostajalo realnosti...
pre 9 godina
Pohlepnog naroda, sebi ne mogu doci. Treba ovo osvojiti, treba ovako. Dovoljno je napravio u svojoj teniskoj karijeri, uci ce u Hall of Fame medju najbolje ikada, a ni tada Srbi nece biti zadovoljni jer nije osvojio Intergalakticki turnir na Marsu.
To samo govori o ljudima koliko su jadni i bez licnog uspjeha u bilo cemu sem u gluvarenju.
pre 9 godina
Dolazi dete u oktobru! A Novak je, što je mnogo puta isticao, veliki emotivac.. Mislim da će ga neko vreme nositi euforija posle osvajanja Vimbldona, verovatno će pod tim utiskom pokoriti USO! Ali već posle USO ne treba biti optimista... Termin porođaja nikad nije fiksan, nego "oko" devet meseci.. Posle USO krenuće pozitivna nervoza, Jelenin "stomak do zuba" će ga stalno podsećati (sad je beba još uvek nekakva ideja a ne nekakva realnost) da će uskoro postati tata.. Pa onda gungula pred porođaj (i nacionalna dabome!) i sam porođaj... Ukratko, mislim da je jesen "izgubljena" što se tiče bodova.. Novak će morati da se navikne na ideju da je otac, pa će biti velikih potresa u prioritetima koji su dosad određivali njegov život.. Dok dođe sebi, biće već Nova godina! Već posle NG naviknuće se na ideju da je otac a mi ćemo u kampanji za AO već znati da li će mu dete biti nova inspiracija za bavljenje tenisom ili razlog da konačno u svom životu da šansu nekim novim profesionalnim izazovima...
pre 9 godina
Pa šta ako ne bude ili bude prvi na listi? On ima 27 godina i dva meseca, za tri godine trebalo bi da osvoji još pet GS titula i stane, rame uz rame, s najvećima u istroriji tenisa.
pre 9 godina
Novak nije moj rodjak, drug, prijatelj... On igra tenis, a ja sam njegov navijač. Dakle, ako ne bude dugačkih "odmaranja", naravno da će kraj godine dočekati na prvom mestu ATP-a! Novak će u sledeće tri godine biti na igračkom vrhuncu, i očekujem (kao navijač) od njega šest GS-a, petnaestak mastersa i nekoliko od 500, i da pride doda još preko stotinjak nedelja na prvom mestu. Ako puno zahtevam, kao navijač, onda neka prestane igrati tenis!
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
pre 9 godina
Malo je rano za te prognoze.
Ima jos dosta da se igra.
Novak trenutno na godisnjoj listi ima oko 600 bodova vise od Nadala.
Trebao bi biti prvi na kraju godine, jer je svake godine u sezoni na betonu osvajao vise poena od Nadala.
Prosle godine je Nadal osvojio 3 mastersa na betonu i US Open i odigrao verovatno najbolju svoju sezonu na betonu, koju ne verujem da moze ponoviti. U takvoj jednoj sezoni on je ukupno na turnirima na betonu uzeo oko 7000 bodova, a u toj istoj sezoni Novak je na betonu osvojio 8700 bodova.
Jedini nacin da se Nadal vrati na prvo mesto ove godine, je da Djokovic pocne da pravi seriju velikih kikseva u nastavku sezone, da ispada u cetvrtfinalima turnira i slicno.
Nadal se svojim dobrim rezultatima sigurno nece vratiti na prvo mesto jer nema sansi da odbrani titule ni u Kanadi, ni u Sinsinatiju ni u Njujorku.
Ali ponavljam moze se vratiti ako Novk krene sa kiksevima, a Nadal na tim turnirima bude stizao dalje od njega. Uz to na kraju sezone Novak brani 2 masters titule pa moze tada izgubiti deo bodova.
Konkretniju slku bi trebali imati posle US Opena, posle kojeg bi Novak ako sve bude u redu trebao da ima bar 2-3 hiljade bodova prednosti u odnosu na Nadala.
Sto se tice ostalih, Federer i Vavrinka nemaju sansi da se umesaju u borbu za prvo mesto, jedan zbog godina, a drugi zbog svog kvaliteta.
Mislim da bi jedino Marej mogao da krene sa serijom dobrih rezultata, ali to bi opet islo u korist Novaku.
pre 9 godina
Nikad mi nece biti jasno zasto ne pocne da igra pripremne turnire npr.Hale ili Kvins pred Vimbldon,Brizbejn pred AO skupio bi dosta poena kao i jos jedan iz 500 serije.Tako je Federer osvojio oko 20 turnira od svojih 79.Ocekujem do kraja godine US,SINSINATI,PEKING I ZAVRSNI TURNIR.Ova i jos 2-3 sezone su apsolutno njegove imace oko 15 GS.POZDRAV!
pre 9 godina
Novak osvaja "grend slemove", što bi njega zanimala lista? Mediji i deca buškaju tu listu. Kad je Federer bio u najboljim godinama (danas ima 33!), rekao jednom da ne zna tačno koliko ima bodova. Bodovi i liste... to je za one koji neće biti veliki šampioni.
pre 9 godina
Nadal je ispušena lula i fizički i psihički. Dal se roka nečim ne znam, ali izgleda da se roka. Ovi ostali nisu prva liga. Znači bata-Nole gruvaj, ako ti se gruva.
pre 9 godina
Volim dobre analize, ali ne bas i prognoze. Ono sto je sigurno posle UO jedan masters gine, e sad da li ce to biti Sangaj i eventualno Peking ili Pariz pitanje je srece. Sumnjam da ce da izostane sa WTF iz vise razloga. Ali da ne bi puno razmisljao o ostatku sezone najbolje je da se sto vise potrudi da osvoji sto vise bodovq pre toga. Realno je da uzme jedan masters i uz malo srece(a pre svega da bude zdrav) i motivacije da trofej posveti detetu(kojeg je pola zna li se!?) doci ce i USO. To je vec pozamasna razlika, ali takodje mozemo racunati i na jedan Rafin kiks, sto je minus 900 za njega, tako da pred USO mozemo ocekivati razliku od 2000-3000. Posle samo mozemo da se nadamo da ce se Sten probuditi ili doci Delpo(sto bih vise voleo) i da pokosi Nadala u ranim fazama turnira dok Nole nije tu. Na kraj godine razlika od oko 2000 gotovo sigurna. A tek posle kad dodje AO, bice AU za Nadala, tqmo brani finqle a Nole cetvrtfinale, ako Nole osvoji bice prvi gotovo sigurno do VB
pre 9 godina
Trebalo bi da ostane prvi, mada to neće ići previše lako. U svakom slučaju, ako bude radio vredno, biće prvi. Ako se bude opustio...
pre 9 godina
Ko ce biti prvi na kraju godine zavisi od toga koliko je osvojio poena tokom te godine, a ne koliko je odbranio poena od prosle godine. Znaci, na kraju godine, bice prvi onaj koji bude ostvario najbolje rezultate u 2014. godini i tom kontekstu je suvisna prica o poenima koje treba ili ne treba odbraniti.
pre 9 godina
novak je za mene uvek No.1 !
pre 9 godina
Prvo mesto nebitno. Stancovanje GS titula, mnogo bitno. Dvocifreni broj GS titula, makar jedan RG + masters koji nedostaje (Cincinnati) = top 3 svih vremena. Moze i neko to-zla u Riu. :)
pre 9 godina
normalno
pre 9 godina
Uopšte ne sumnjam da će mu od sada Wawrinka biti u Žrebu.
Idemo dalje.
pre 9 godina
Ako se ne varam najavio je neku pauzu usled ulaska u brak i porodjaja supruge, tako da je pitanje koliko ce trajati ista. U svakom slucaju uvek igra bolje drugu polovinu sezone tako da je prvo mesto gotovo sigurno.
pre 9 godina
Slemovi su za istoriju a prvo mesto je stvar prestiža, ali nije za istoriju, pogotovo što obojica imaju preko 100 nedelja na vrhu, što je samo 9 tenisera uspelo. Slemovi su im važniji. Ako Nadal do kraja karijere odvoji još tri, RG i dva na betonu, biće tik uz Federera, a to nije nerealno. Mislim da je od W digo ruke zbog kolena, šteta! Ako Nole do kraja karijere osvoji "bar"još 4 slema, i to nije nerealno, jer je godinu dana mlađi od Nadala biće u društvu nekolio najvećih. Reko bih da Nadal ima lakši posao, jer nema imperativ-opsesiju zvanu RG. Njihov cilj je sada da osvajaju slemove, to im je važno i mislim da im nije toliko važno da li će biti još 50-ak, nedelja na vrhu. Verovatno će se u naredne dve-tri godine njih dvojica smenjivati.
pre 9 godina
Ma, neka osvoji US open. To je neuporedivo važnije nego prvo mesto na listi. Tenisere pamtimo po osvojenim gran slemovima.
pre 9 godina
Naravno da ce zavrsiti godinu kao prvi. Sad je pun samopouzdanja.hfz
pre 9 godina
I na kraju 2015.
pre 9 godina
Ja mu zelim da u ovoj godini pored zdrave bebe, osvoji Sinsi i US open. A ako mu se igra i WTF. Cisto da ga ne osvoji Nadal. Sledece godine ako Nole osvoji RG, moze da pusti Nacka da uzme zavrsni ;) Prvo mesto ako dodje na kraju, ako ne, Nole bi i daljr bio car u sa ovim titulama. Dva slema i prvi covek koji je kompletirao masterse. Sta ces bolje?
pre 9 godina
Nadal nikad nije odbranio titulu van sljake, a ove godine brani dva mastersa i slem, tako da nisam nesto ubedjen da ce Nadal biti opasan ove sezone. Ali zato 2015 bi trebalo da bude opaka borba za 1.mesto! Nadal obicno ima sjajnu sezonu pa opadne malo forma, pa se povredi, i tako u krug (2008-2009, 2010-2012, 2013 je bila sjajna, tako da sad sledi onaj mali pad forme i povreda). I znam znam, 2014 bi i te kako bila fenomenalna da je osvojio A.Open ali kako stvari stoje, ako ne osvoji nista bitno do kraja sezone bice to jedna dobra sezona za Rafu, ali nista fenomenalno kao 2008, 2010 i 2013.
pre 9 godina
Ako će mu žena roditi u oktobru onda verojatno neće ići na azijsku turneju, to je 1500 bodova u igri. Teško da će ona ići na toliki put a i on da će je ostaviti pred porod. A upitan je i Pariz i London početak novembra. Morati će odigrati super američku turneju, osvojiti US open i bar jedan masters.
pre 9 godina
Nole sigurno ostaje broj 1....Nadal brano isuvise puno poena, a stize i omiljena podloga NOleta...
Daleko od tog da ne postujem Nadala,neverovatan je igrac, i svaki duel njega i Noleta naprosto ti zao da neko mora izgubiti, stvarno su podigli tenis na etra nivo, ali Nadal je daleko od one forme koje treba imati,osim 2 turnira na sljaci, nista nije osvojio, i mislim da ce se on fokusirati na USO... Montreal i Sinsinati ce iskoristi da podigne formu, i stavice sve karte na USO...
pre 9 godina
Nek osvoji US open ,ostalo nije bitno ...neko je spomenuo da Novak "nabaci " elegantniji backhand ?! Ako neko ima elegantan DVORUCNI backhand onda je to Novak ( uživo to izgleda još elegantnije )...jedino ako nije mislio da sa dvorucnog predje na jednorucni ...e,to je druga priča ...
pre 9 godina
Ma ostaće on dosta dugo na prvom mestu :P :D
pre 9 godina
Volela bih da Nole uzme Sinsi i US open - ostalo uopste nije vazno! Ajmo Nole!!!
pre 9 godina
po mom skromnom misljenju, od biti prvi su znacajniji GS trofeji i mastersi... ne vidim da i jedan drugi teniser toliko žudi za mjestom br. 1, vec se iskljucivo fokusira na trofeje, pa ako usputno i ta pozicija dodje, zašto da ne.
pre 9 godina
Sad stvari mnogo vise zavise od gdje Djokovic, da li ce uspeti i kako da se brine o detetu/deci. Ukoliko ona to bude uspela sama, ne angazujuci previse Novaka(kao sto to Radi Mirka) mozemo ocekivati da ce Novak i dalje osvajati GSove. Jelena ne deuje da je taj kapacitet kao Mirka. Ali ko zna, videcemo.
pre 9 godina
Nikako vas ne shvatam...
Ljudi, bitno je koliko osvojis GS, ne koliko si prvi na listi.
Pravi ljubitelji tenisa to znaju, ovi novopeceni mogu i da sabiraju br. minuta provedenih na terenu, ali to niko nikad (sem njih) nece spominjati.
Zato je bitnije da se Novak posveti apsolutno i samo osvajanju GS.
pre 9 godina
(VOJKAN, 13. jul 2014 15:18)
Kako to uspeva Rodzeru a ima 4 deteta?? Radjanje deteta, Novaka moze samo da stabilizuje, da postane odgovorniji i da gradi svoju karijeru ali da istovremeno razmislja sta ce mu sin sutra reci. Da li ce ga pitati, kako si dopustio sebi da padnes u tenisu jer sam se ja rodio?? Na kraju i u drugim poslovima su roditelji po terenima i nisu sa porodicama. Jednostavno mora da se radi. U ovom slucaju Novak mora da nastavi da radi svoj posao najbolje sto moze kao i do sada. To je zivot...Radjanje deteta ne sme da bude izgovor vec podstrek, na kraju to je tako. Imace on vremena za porodicu. Taman kada dete odraste i postane svesno sebe i sta se desava Novak ce zavrsiti sa svojom karijerom. Za 4, 5 godina.
pre 9 godina
Ubedjen sam da ce Novak sada da bude jos ozbiljniji kada postane otac,jer Novak ima to u sebi.
pre 9 godina
Kako ste svi pametni i sve znate sta ce on napraviti,vise nego i on sam?
pre 9 godina
Tacno je da ljudi ne prestaju da se bave profesionalnim pozivom samo zato sto postanu roditelji, ali jedno je svakodnevni posao, a drugo profesija koja iziskuje odsustvo od kuce po devet mjeseci godisnje, a da ne govorimo o presiji putovanja, treninga, sponzorskih obaveza. Dakle, porediti profesionalni karijeru teniskog sampiona sa obicnim svakodnevnim poslom je deplasse.
Novak, bar po meni, nije tip koji ce putovati sa kraja na kraj svijeta, dok mu zena podize djecu sama, niti je tip, poput mnogih tenisera, koji glume plejboje i prave djecu, mijenjaju zene, djevojke kao nista. On, jednostavno, nije takav tip. Moralan je, tradicionalan i ima ogromnu ljubav prema djeci i porodicnom zivotu. Ukoliko uspije to uklopiti sa tenisom, to je samo njegova odluka i ne tice se nikoga do njega i njegove porodice. Dakle, ako nastavi sa uspjesnom karijerom uz ove promjene na privatnom planu, to je odlicno, a ukoliko ne, to nije nikakva porazavajuca okolnost. Jednostavno, smatram nerealnim predvisjanja da ce on biti na prvom mjestu narednih 7 godina i da ce osvojiti jos 10 Grand Slamova. Jednostavno, kao sto rekoh, ovakva predvidjanja su vise stvar megalomanskih nerealnih ocekivanja, a manje stvar realnosti.
pre 9 godina
Sve zavisi od US opena.
pre 9 godina
@Ogi Jesi li siguran da Monte Negro ima čistiji vazduh nego Monte Carlo?
pre 9 godina
Samo je US Open bitan; prvo mesto manje-vise.
(ziki, 13. jul 2014 14:40)
Za samopouzdanje mu je jako bitan i Sinsinati. Njega nikad nije osvojio. To je jedini veci turnir uz RG koji mu fali.
pre 9 godina
Čovek koji je rođen da uspe, Novak Đoković.
pre 9 godina
Da uzme tah Cincinati i poslednji GS sezone, sve ostalo je manje bitno.
pre 9 godina
uopste nesumnjam da ce biti prvi na listi, i za sledecu godinu isto, siguran sam da ce za 1-2 godine doci u top 5 tenisera svih vremena, samo da ga zdravlje posluzi...
pre 9 godina
@ Aca Znala: Pise se "Ne znam"
pre 9 godina
Nema veze da li ce biti prvi, ali sam siguran da osvaja US Open.
Ajmo Nole, vukovi sa Ontarija su uz tebe!
pre 9 godina
Mesta na listi se menjaju, a titule ostaju.
pre 9 godina
Ne volim kalkulacije i predviđanja, jer se time bave babe vračare. Postoji samo ono što je sad i realno. Svi se bave kalkulacijama u vezi žene i deteta. Imaju i drugi ljudi ženu i decu i bave se svojim poslom. Novak svoj posao ne može odgoditi za deset godina, jer tada će hodati po veteranskim turnirima poput Džona Mekinroa. On sa svojom verenicom živi u zajednici već godinama i ništa se bitno neće promeniti, osim što će u vreme kada dože prinova nastojati da bude uz nju. Ta ista osoba ga neće sprečavati, nego poticati do toga trenutka
Zato, ono što možemo pretpostaviti je da će Novak nastojati da iskoristi trenutak i na američkoj turneji napravi razliku, koja će mu omogućiti da napravi predah kada to bude potrebno, da sad ne ulazim u termin Jeleninog porođaja, jer mene zanima NĐ kao teniser, a ne njegov privatni život.
pre 9 godina
Slazem se sa autorom texta da je za Noleta najbolja prilika da uveca prednost nad Rafom period sezone koji dolazi,zakljucno sa US Openom.Ujedno,taj period sezone ce se igrati na Novakovoj najomiljenijoj podlozi,betonu.Razlike su samo u vrsti betona,odnosno brzini podloge na svakom turniru od predstojecih.Ujedno,sto je prilika da se napravi dobra zaliha nad drugoplasiranim Nadalom,dobra je prilika i da se dobro,dobro zaradi.Sada pocinje cuvena "US Open series" sezona turnira,gde ce najbolji igrac na njoj dobiti i dodatni bonus od milion dolara,ako se ne varam.Ne znam da li je mozda i vise od toga.To znaci da ce,recimo pobednik dva predstojeca Mastersa ili jednog od predstojecih(Toronto i Cinccinati)i US Opena zaraditi preko 3 miliona dolara.Pa vi vidite.Poseban stimulans za Novaka ce biti osvajanje jedinog Mastersa koji mu nedostaje da ih sve kompletira,a to je Cinncinati.Pored toga,ja bi akcenat stavio na osvajanje US Opena,jer titule sa najvecih turnira donose veliku kolicinu bodova i novca.Deo sezone nakon poslednjeg Grand Slama bice posebno vazan za Novaka da odbrani sve one titule iz Azije+WTF London.Mislim da ce se tu Murray vratiti jaci i opasniji,nakon poraza na Wimbledonu.Bice pretnja svima.Generalno,mislim da Novak u delu sezone koji sledi zakljucno sa krajem US Opena moze da stvori zalihu koja ce mu dati dobru osnovu za dalju Azijsku turneju i kraj sezone na WTF u Londonu.
pre 9 godina
Naravno da hoce
pre 9 godina
realno, mislim da novak ima sanse da ostane prvi i to lagano do polovine sledece godine jer na primer australiju ne brani nista a glavni je favorit, takodje i dubaji, zatim u madridu nije ni ucestvovao, ako je realno ocekivati i osvrnuti se na dosadsnju karijeru i skor sa nadalom na betonu, realno je da novak ostane prvi barem narednih godinu dana jer novak je vec sad prvi u poenima osvojenim u prvoj polovini ove sezone koji generalno uvek pripadne nadalu zbog sljake i realno je da novak da kraja sezone osvoji vise bodova, ne mislim da ce novak osvojiti sve, nego da ce biti za kolo ispred nadala na vecini turnira koji predstoje na betonu! realno njih dvojica nemaju konkurenciju.. oni su velika dvojka sami za sebe!! nadal kad nije ucestvovao one sezone novak je imao skoro duplo vise poena od drugoplasiranog u jednom momentu, i doslo je do velikog opustanja, jednostavno ae njih dvojica guraju do limita!!
pre 9 godina
Prvo zdravlja,pa sve ostale kalkulacije.
Najprostiji nacin (ko ce biti prvi na kraju godine)racunanja je:onaj koji na kraju godine osvoji najvise bodovanih poena na godisnjoj listi, jer ce ista na kraju godine da se poklopi sa Reiting listom,bice prvi.To ce reci da 12 500-13 000 poena bice dovoljno za prvo mesto.
Svakako da GS prave najvecu razliku,pa ZT i tek onda Mastersi.
Novak bi sa osvajanjem USO,jos jednim mastersom i u proseku ostalim polufinalima skoro sigurno bio prvi na kraju godine.Postoje jos mnogo varijanata za navedeni opseg.U ostalom mislim da je jos rano kalkulisati.Sacekajmo nek prodje USO,koji ce odluciti mnogo toga,.
Pozdrav!
pre 9 godina
Dovoljno je mlad da osvoji sve što bi ga zadovoljilo,da kompletuje masterse,RG i bilo bi lepo zlato sa OI.Sve ostalo će da dođe samo po sebi ali čovek je zaslužuje da uživa sa porodicom,da sad prestane on je svoje ime u teniskoj istoriji ispisao,srećno Nole !
pre 9 godina
Ma nego sta nego ce biti No.1
pre 9 godina
Novak ima "momentum". Nadal lose igra skoro cele godine i da nije osvojio Golan Garos to bi bila njegova najlosija sezona posle mnogo godina. Novak moze osvojiti US Open gde je gubio 2 poslednja finala i gde mu podloga savrseno odgovara. Mislim da ce i u Montrealu i Sinsinatiju proci bolje nego prosle godine dok Nadala vec hvata panika od poena koje brani sa Americke turneje. Novak ima sansu da savrsenim nastavkom sezone postane istinska legenda. Ako osvoji 8. grand slem titulu i ako po 3. put bude najbolji na kraju sezone iskupice se za sve nesrecne poraze zadnje 2 godine.
pre 9 godina
Koji god da bude, Novakov život je krenuo u drugom pravcu, postao je potpuniji. On voli tenis, pa ako je i u drugom planu, svejedno. Mi verujemo u njega kao čoveka i tenisera i želimo mu samo sreću i uspeh.
pre 9 godina
Hoće Nole,Bog ga blagoslovio!!!
pre 9 godina
Moj odgovor je DA :D
pre 9 godina
ja se iskreno nadam da ce uspeti.
pre 9 godina
@Aca znalac zato sto si pismen do Nadala
pre 9 godina
A bre on je profesionalac i svi oko njega i sami ce odlucivati kad ce i gde igrati.Ovo sto je uradio do sad je za respekt.Nek ga samo sluzi zdravlje
pre 9 godina
Moz bit da bidne a moz bit i da ne bidne
pre 9 godina
Nije uopste vazno hoce li biti prvi. To je nesto sto ide uz osvajanje turnira. Vazan je US Open, a dobro bi bilo konacno napasti Sinsinati.
pre 9 godina
Da bi završio godinu na prvom mestu, do kraja godine treba da osvoji samo više poena od Nadala. To je zato što je on već sad prvi u trci (ATP race), koja je pravi pokazatelj trenutnog stanja (tj. ko je osvojio najviše poena od početka godine).
pre 9 godina
za ovog statisticara!
pa kada vec gledas statistiku i ko je sta prije uradio i ko ima vise sansi za YE#1 onda bar gledaj kako valja. sezona sljake je prosla tako da tu statistiku ne racunaj. nole trenutno ima prednost od ca 450p i treba da je zadrzi ili uveca do kraja. a do kraja preostaju ovi turniri:
kanada atp1000 - i nole i rafa po 3 titule i bez drugih finala (rafa brani titulu)
sinsi atp1000 - rafa 1 titula a nole 4 finala (rafa brani titulu)
USO (2000p) - rafa 2 titule a nole 1 titula i 4 finala (rafa brani titulu)
sangaj atp1000 - 1 titula i 1 finale a nole 2 titule (nole pobjednik posljednje 2 godine)
pariz atp1000- rafa 1 finale a nole 2 titule (nole brani titulu)
WTF (max 150p) - rafa 2 finala a nole 3 titule (nole pobjednik 2 posljednja puta)
osim toga imamo jos peking/tokio i bazel/valencija turnire gdje nole takodjer ima vise uspjeha.
uz to treba dodati i da nadal nikada nije odbranio ni jednu titulu na betonu!
h2h (kojeg takodjer pominjes) na betonu (jedina preostala podloga je) je 14-7 za noleta!
titule na betonu:
GS: 5-3 za noleta
WTF: 3-0 za noleta
atp1000: 14-8 za noleta
atp500: 10-5 za noleta
uz to nadal nikada nije vezao 2 sampionske sezone!
pa eto malo relevantne statistioke za period koji slijedi.
pre 9 godina
hoce!
pre 9 godina
Da,da.
pre 9 godina
Napred Nole
pre 9 godina
Napred Nole
86 Komentari
Sortiraj po: