Tenis 34

Sreda, 04.09.2013.

08:55

Skoro savršen meč Novaka Đokovića

Novak Đoković odigrao je u utorak meč kakav se retko viđa, pogotovo na Gren slem turnirima.

Skoro savršen meè Novaka Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Ganikus

pre 12 godina

Dobro
E hvala Vam na komplimentu dragi prijatelju iz Holandije! Zanimqivo je to što kažete da su tamo Nadal i Federer popularniji od Noleta i Mareja, a tako je izgleda u večem delu sveta. Mislim da je bar meni jasno zašto je to tako. Veliki pozdrava i svako dobro!

las corridas de toros

pre 12 godina

Страшно како се ви фанови Ђоковића примате после једне победе над просечним шпанским тенисером као што је Грањоерс који осим сервиса нема никакво друго оружије у својој игри са којим би могао равноправно да се носи са Новаком,отуд лака победа за њега..Али добро то смо ми Срби!Волимо да се мало превише ложимо.Прави тест за Новака биће против Мареја а и Рафе наравно ако дође до финала уопште.

kosmajacsale

pre 12 godina

koja histerija, posle jednog dobrog meca. koliko neistinitih podatak zamislite neko rece osvojio skoro 20 mastersa hahaha,ma nema nas nigde na svvetu po neistini. tih skoro je 14 masteersa. neko rece novak je najbolji u istoriji uz federera, nadala zanemarimo brojeve, gs, masterse ovo je visi nivo rece covek. ljudi sta je sa vama. hahaha ma u pravu ste ko jos broji gs, masterse novak je najbolji ikada hahahaha. lepo rece jedan stranac vi kako razmisljate, i koji je mentalitet zivite odlicno

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!
(Patolog, 4. septembar 2013 15:38)

Dečko, živim u Zagrebu, nemam namjeru nikoga vrijeđati niti to činim, navijam za svoje ali poštujem tuđe. Ako te smeta neki plus koji dobijem oprosti, zaista ne živim od toga. Ana Ivanović je zgodna i dobra tenisačica (koju do sada nisam komentirao), no draža mi je Donna Vekić.

Pozdrav.

Dobro

pre 12 godina

(Ganikus, 4. septembar 2013 11:20)

Svaka cast na komentaru! Svaki realni i neostrasceni navijac Novaka mora priznati da je upravo tako. Nadal je trenutno najbolji teniser sveta, a za koju godinu bice i najbolji svih vremena. U to ne treba sumnjati.
Ovde gde ja zivim, u Holandiji, Rafa ima najvise navijaca, onda dolazi Federer, dok Novak i Marej nisu bas omiljeni. I to dovoljno govori zasto je NOvak iza Rafe, u svakom pogledu.
Pozdrav i svako dobro!

Aca

pre 12 godina

Ma i da izgubi sledeci mec,nema veze,ljudi,Djokovic,Nadal i Federer su najveci u istoriji ovog sporta,zaboravimo brojeve,grend slemove,u pitanu su nijanse,posebno liste na kojima su-svaka im cast-Beker,Vilander,Lendl,Agasi,Sampras i ostali ovo je nesto na mnogo visem nivou,zivi bili pa videli kako ce Novak da igra 2014.,u stvari on moze sve kad hoce,jbg

Patolog

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu

Alex UK

pre 12 godina

SAVRSENO!!!!!! Bravo kralju Srpski! Samo odrzi tu taktiku mislim da ce takodje funkcionisati i protiv velike dvojke ( nije vise trojka).

AJMO NOLE!!!!!

Fibek

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.
(max, 4. septembar 2013 12:31) Jeste,Kolšrajber je puno bolji igrač od Granoloresa veruj mi,pogotovo na bržim podlogama.

Bojme...88

pre 12 godina

ma mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan tarot, 4. septembar 2013 10:37)
Moram te ispraviti, Novak igra Dubaji svake godine a to je koliko ja znam turnir iz serije 500! Novak nema potrebe da ubacuje i te manje turnire, jer i ovako ima prenatrpan raspored sa mastersima i citav njegov fokus su grend slemovi (a ako novak uspe da osvoji US open to ce mu biti drugi slem ove godine, a pored toga jedno polufinale Rolan Garosa i finale Wimbldona!!!) malo li je to... A uprskos svemu Novak ne igra na svom maksimumu, malo je nestala ta glad za pobedama ove sezone. Koju ce ubedjen sam vratiti ponovo i pokazati zasto je najbolji...
Srdacan pozdrav

hawkeye

pre 12 godina

I Federer je sa boranijom delio gemove,sad slede pravi ispiti,Južni možda i ne ali najverovatnije Mari(iako bi voleo da ga Sten odere) pa Rafa,ako finale bude Nole Rafa bit će to mitski meč ubeđen sam.

max

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.

fan

pre 12 godina

Obozavam Noleta i njegovu igru, nadajmo se da ce odigrati najbolje meceve ove godine upravo ove, na US Openu. Istina je da ga je proleteo kroz ovog Granolersa, ali treba cekati neki malo tezi ispit da vidimo njegove realne domete. Juzni je bolestan igrac, moze da namuci, hocu da vidim 6:2 6:3 6:2 protiv njega, i onda sam siguranda je No1e spreman za titulu!

torbica

pre 12 godina

Jos mi je fascinantnije kad znam da je mogao i da uzme 2/3 gema sto je uzeo Granoljers. Ovaj treci nisam video i ne mogu da pricam, ali ova 2 su lagano mogla biti Noletova.Ali nema veze. Svejedno ga je odrao u svakom smislu te reci

runi

pre 12 godina

procitah ovde komenter jednog genijalca..kaze taj teniski ekspert da nole ima psihicki problem i da zato ne osvaja turnire.....?osvojio je 6 grenslemova i skoro 20 mastersa a da ne govorimo drugim turnirima,covek jednostavno ima malu krizu rezultata koja je potpuno normalna.pa zamisli kako je nadalu bilo kad ga je tukao u 7 finala za redom,marej do proslogodisnjeg us opena osvojio samo turnir preko lastisa u kraju.ne znam samo odakle vam ideja da solite pamet nekome ko je na svaki moguci nacin potvrdio sebe i ostavio neizbrisiv trag u svetskom tenisu

Ganikus

pre 12 godina

Tenis mi je omiljeni sport i tu prelepu igru pratim 30 godina. Sve i da sam retardiran morao sam nešto da naučim otoj prelepoj igri, pa držim da sam solidan poznavalac, jer, inače, kako bih gledao tens! No, da ne tupim preeviše. Idem in medias res. Gledah velikane: Borga, Konorsa, Mekinroa, Lendla (uglavnnom na ju tjubu, po srpski jer tada bejah dete) Bekera, Edberga, Samprasa, Samprasa, Agasoja. Naiđe vreme Federerovo i Nadalovo, a tu se umešao prvo Nole pa i Marej. Ali, nikada nisam video igrača da, poput Nadala, tako transformiše igru: na betonu je igrao sjajno, ali sad igrao fascinanto (tu "doping" ne pomaže!)- nije samo kralj šljake nego čovek posta i kralj betona: izlasci na mrežu, bekhend voleji, miksovawe igre... to može samo vanserijski talenat. Ma pravo čudo. U kombinaciji sa igrom sa agresivnom igrom, jakim udarcima sa osnovne igre, forhendom koi ima mnogo spina (novi udarac, moglo bise reći) čak i na tvrdoj podlozi. Možda dečko želi da drugi deo karijere obeleži gren slemovima na betonu, na šljaci ima čak 8 rg, na vimbldonu dva mada mislim da mu fali bar još jedan vimbldon. Nadal je čudo, on je rodonačelnik nove teniske ere, ma on je jednostavno najbolji!

Vaše ime

pre 12 godina

Pa znamo svi ko danas može da pobedi Novaka, Nadal ili Marej su najveći protivnici, i možda iz top 10 neko može da iznenadi, da bude raspoložen i odigra meč života, Berdih, ili Wawrinka možda Delpo.
I eto nije imao realno težak zadatak do sad: Berankis, Becker, Sousa, i ovaj Granollers.
Sad 1/4 finale Južni, takođe ne bi trebao da bude problem, iako je do sada nateži protivnik Novaku na USO upravo Rus.
Ali nisu ni Nadal ni Marej imali neke iz top 10 ili neke bog zna kako jake protivnike, a gubili su set za razliku od Novaka.
Onda treba gledati i minutažu. Novak je odmorniji po tom pitanju.
Treba gledati i pre ovog GS, Nadal je igrao skoro sve turnire i sve mečeve do finala, i osvajao sve, ali verujte ti uspesi će se osetiti u polu Finalu ili Finalu na ovom USO ako dođe dotle, mentalni i fizički umor.
Marej me tu više plaši jer se dugo sprema za ovaj GS, i ma kako bangavo delovao na terenu u njemu ima snage za 5 setova uvek.
Međutim Wimbldon ove godine je ipak trava, a ovaj GS je beton, gde je Novak bolji. Marej je i malo izgubio kompas jer se zaleteo, uzeo 2012 svoj 1 GS odmah ove godine već 2 GS a spao je sa 2 na 3 poziciju. Nije više 2 reket sveta. Utuču i te stvari na volju tenisera, i psihu, bar malo. Mislim da će ipak finale biti Nadal - Novak. Ipak Marej Novaka ne može 2 puta za redom da pobedi, plus tvrda podloga, plus Wawrenka koji će da izmučiti makar, ako ne i pobediti.

Ludi Milojko

pre 12 godina

@ Deja vu, 4. septembar 2013 09:35
Ali zašto se bojiš?
Pa ovo je samo sport. Gledaćemo, navijati slaviti ili tugovati na još jednom GS-u u polufinalu i/ili finalu.
Zar nije u tome draž sporta i praćenja istog.
Čemu tako sudbonosni i zabrinuti komentari.

Stoka

pre 12 godina

meni je vise nevjerojatno da je granjolers u cijelom 3 setu uzeo samo 1p na svoj servis iako je imao 85% prvog servisa, a nije trebao uzeti ni taj jedan

milan tarot

pre 12 godina

ima mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto

znanje-imanje

pre 12 godina

Granoljares je stigao iscrpljen nakon 3 pobede u 5 setova! Novak nije igrao specijalno već OK a protivnik se raspao. Uopšte, nikad nam neki GS nije žrebom-i-razvojem ovako išao na ruku!
Minuti četvrtfinalista provedeni na terenu:
1. Ferer 695
2. Gaske 684
3. Wavrinka 657
4. Južni 654
5. Robredo 618
6. Mari 565
7. Nadal 538
8. Novak 372
Ovde se najbolje vidi koliku je šansu Janko propustio! Da je savladao Davida sa 3:0 pa i 3:1 bio bi i favorit da stigne do polufinla!
Statistika nam sugeriše da je Novak ukupni favorit. Južni tek sad ne bi trebao da ima mnogo šanse a to bi moglo i da se pretoči u još veću vremensku prednost Novaka nad konkurentima.
Minuti sugerišu i da su favoriti Mari i Nadal sada još veći favoriti. Ali, nejasno je a od ogromnog značaja da li će biti verovatnih 3:1 ili 3:0 ili 3:2. Možemo se samo nadati da će iskusni i u formi Tomi i Stan ponovo igrati fabulozno.
Još veća dilema je oko dva najizmrcvarenija igrača, Gaskea i Ferera. Ovo najverovatnije sugeriše novo smaranje u 5 setova i posledično lak gubitak pobednika u polufinalu od Nadala. A to nije dobro, tim pre što Nadalu ionako sledi dan odmora više nego Novaku, što anulira postojeću minutnu prednost. Za "nas" je bolje da jedan od njih pukne i pruži duži otpor Nadalu u polufinalu.

Deja vu

pre 12 godina

Ako mi ne verujete udjite u arhivu B92:
Na poslednja 4 ili 5 turnira Nole je imao 1 ili 2 "SAVRSENA" meca sa slabijim igracima pre nego sto je izgubio u polufinalu od Nadala ili Marija!
Bojim se da nas isto ocekuje i sada, bila je ista euforija u komentarima i tada. Eh da i tada ste mi nalupali minuse i pisali "ma osvaja Nole sigurno", a onda vam je bio neshvatljiv Noletov pad u igri u polufinalu/finalu.

brake

pre 12 godina

OK, NOvak je postavio visoke standarde pa nam o vo deluje normalno i očekivano. Zaista, on ovo može i treba ovako da radi. Ne bih se previše uznosio jer je sad na njemu da pokaže kontinuitet ovakvih igara. I na Vimbldonu je imao briljantan meč statistički, samo da to održava. Takođe, primećujem da je jedinu brejk loptu na meču dozvolio u gemu kada servira za meč. OK, ove godine je takve gemove gubio, ovo je napredak. Sledeći stepen je da ni tu brejk loptu ne dozvoli.

brake

pre 12 godina

OK, NOvak je postavio visoke standarde pa nam o vo deluje normalno i očekivano. Zaista, on ovo može i treba ovako da radi. Ne bih se previše uznosio jer je sad na njemu da pokaže kontinuitet ovakvih igara. I na Vimbldonu je imao briljantan meč statistički, samo da to održava. Takođe, primećujem da je jedinu brejk loptu na meču dozvolio u gemu kada servira za meč. OK, ove godine je takve gemove gubio, ovo je napredak. Sledeći stepen je da ni tu brejk loptu ne dozvoli.

Ludi Milojko

pre 12 godina

@ Deja vu, 4. septembar 2013 09:35
Ali zašto se bojiš?
Pa ovo je samo sport. Gledaćemo, navijati slaviti ili tugovati na još jednom GS-u u polufinalu i/ili finalu.
Zar nije u tome draž sporta i praćenja istog.
Čemu tako sudbonosni i zabrinuti komentari.

znanje-imanje

pre 12 godina

Granoljares je stigao iscrpljen nakon 3 pobede u 5 setova! Novak nije igrao specijalno već OK a protivnik se raspao. Uopšte, nikad nam neki GS nije žrebom-i-razvojem ovako išao na ruku!
Minuti četvrtfinalista provedeni na terenu:
1. Ferer 695
2. Gaske 684
3. Wavrinka 657
4. Južni 654
5. Robredo 618
6. Mari 565
7. Nadal 538
8. Novak 372
Ovde se najbolje vidi koliku je šansu Janko propustio! Da je savladao Davida sa 3:0 pa i 3:1 bio bi i favorit da stigne do polufinla!
Statistika nam sugeriše da je Novak ukupni favorit. Južni tek sad ne bi trebao da ima mnogo šanse a to bi moglo i da se pretoči u još veću vremensku prednost Novaka nad konkurentima.
Minuti sugerišu i da su favoriti Mari i Nadal sada još veći favoriti. Ali, nejasno je a od ogromnog značaja da li će biti verovatnih 3:1 ili 3:0 ili 3:2. Možemo se samo nadati da će iskusni i u formi Tomi i Stan ponovo igrati fabulozno.
Još veća dilema je oko dva najizmrcvarenija igrača, Gaskea i Ferera. Ovo najverovatnije sugeriše novo smaranje u 5 setova i posledično lak gubitak pobednika u polufinalu od Nadala. A to nije dobro, tim pre što Nadalu ionako sledi dan odmora više nego Novaku, što anulira postojeću minutnu prednost. Za "nas" je bolje da jedan od njih pukne i pruži duži otpor Nadalu u polufinalu.

runi

pre 12 godina

procitah ovde komenter jednog genijalca..kaze taj teniski ekspert da nole ima psihicki problem i da zato ne osvaja turnire.....?osvojio je 6 grenslemova i skoro 20 mastersa a da ne govorimo drugim turnirima,covek jednostavno ima malu krizu rezultata koja je potpuno normalna.pa zamisli kako je nadalu bilo kad ga je tukao u 7 finala za redom,marej do proslogodisnjeg us opena osvojio samo turnir preko lastisa u kraju.ne znam samo odakle vam ideja da solite pamet nekome ko je na svaki moguci nacin potvrdio sebe i ostavio neizbrisiv trag u svetskom tenisu

Stoka

pre 12 godina

meni je vise nevjerojatno da je granjolers u cijelom 3 setu uzeo samo 1p na svoj servis iako je imao 85% prvog servisa, a nije trebao uzeti ni taj jedan

Vaše ime

pre 12 godina

Pa znamo svi ko danas može da pobedi Novaka, Nadal ili Marej su najveći protivnici, i možda iz top 10 neko može da iznenadi, da bude raspoložen i odigra meč života, Berdih, ili Wawrinka možda Delpo.
I eto nije imao realno težak zadatak do sad: Berankis, Becker, Sousa, i ovaj Granollers.
Sad 1/4 finale Južni, takođe ne bi trebao da bude problem, iako je do sada nateži protivnik Novaku na USO upravo Rus.
Ali nisu ni Nadal ni Marej imali neke iz top 10 ili neke bog zna kako jake protivnike, a gubili su set za razliku od Novaka.
Onda treba gledati i minutažu. Novak je odmorniji po tom pitanju.
Treba gledati i pre ovog GS, Nadal je igrao skoro sve turnire i sve mečeve do finala, i osvajao sve, ali verujte ti uspesi će se osetiti u polu Finalu ili Finalu na ovom USO ako dođe dotle, mentalni i fizički umor.
Marej me tu više plaši jer se dugo sprema za ovaj GS, i ma kako bangavo delovao na terenu u njemu ima snage za 5 setova uvek.
Međutim Wimbldon ove godine je ipak trava, a ovaj GS je beton, gde je Novak bolji. Marej je i malo izgubio kompas jer se zaleteo, uzeo 2012 svoj 1 GS odmah ove godine već 2 GS a spao je sa 2 na 3 poziciju. Nije više 2 reket sveta. Utuču i te stvari na volju tenisera, i psihu, bar malo. Mislim da će ipak finale biti Nadal - Novak. Ipak Marej Novaka ne može 2 puta za redom da pobedi, plus tvrda podloga, plus Wawrenka koji će da izmučiti makar, ako ne i pobediti.

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu

Deja vu

pre 12 godina

Ako mi ne verujete udjite u arhivu B92:
Na poslednja 4 ili 5 turnira Nole je imao 1 ili 2 "SAVRSENA" meca sa slabijim igracima pre nego sto je izgubio u polufinalu od Nadala ili Marija!
Bojim se da nas isto ocekuje i sada, bila je ista euforija u komentarima i tada. Eh da i tada ste mi nalupali minuse i pisali "ma osvaja Nole sigurno", a onda vam je bio neshvatljiv Noletov pad u igri u polufinalu/finalu.

milan tarot

pre 12 godina

ima mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto

hawkeye

pre 12 godina

I Federer je sa boranijom delio gemove,sad slede pravi ispiti,Južni možda i ne ali najverovatnije Mari(iako bi voleo da ga Sten odere) pa Rafa,ako finale bude Nole Rafa bit će to mitski meč ubeđen sam.

Ganikus

pre 12 godina

Tenis mi je omiljeni sport i tu prelepu igru pratim 30 godina. Sve i da sam retardiran morao sam nešto da naučim otoj prelepoj igri, pa držim da sam solidan poznavalac, jer, inače, kako bih gledao tens! No, da ne tupim preeviše. Idem in medias res. Gledah velikane: Borga, Konorsa, Mekinroa, Lendla (uglavnnom na ju tjubu, po srpski jer tada bejah dete) Bekera, Edberga, Samprasa, Samprasa, Agasoja. Naiđe vreme Federerovo i Nadalovo, a tu se umešao prvo Nole pa i Marej. Ali, nikada nisam video igrača da, poput Nadala, tako transformiše igru: na betonu je igrao sjajno, ali sad igrao fascinanto (tu "doping" ne pomaže!)- nije samo kralj šljake nego čovek posta i kralj betona: izlasci na mrežu, bekhend voleji, miksovawe igre... to može samo vanserijski talenat. Ma pravo čudo. U kombinaciji sa igrom sa agresivnom igrom, jakim udarcima sa osnovne igre, forhendom koi ima mnogo spina (novi udarac, moglo bise reći) čak i na tvrdoj podlozi. Možda dečko želi da drugi deo karijere obeleži gren slemovima na betonu, na šljaci ima čak 8 rg, na vimbldonu dva mada mislim da mu fali bar još jedan vimbldon. Nadal je čudo, on je rodonačelnik nove teniske ere, ma on je jednostavno najbolji!

torbica

pre 12 godina

Jos mi je fascinantnije kad znam da je mogao i da uzme 2/3 gema sto je uzeo Granoljers. Ovaj treci nisam video i ne mogu da pricam, ali ova 2 su lagano mogla biti Noletova.Ali nema veze. Svejedno ga je odrao u svakom smislu te reci

max

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.

fan

pre 12 godina

Obozavam Noleta i njegovu igru, nadajmo se da ce odigrati najbolje meceve ove godine upravo ove, na US Openu. Istina je da ga je proleteo kroz ovog Granolersa, ali treba cekati neki malo tezi ispit da vidimo njegove realne domete. Juzni je bolestan igrac, moze da namuci, hocu da vidim 6:2 6:3 6:2 protiv njega, i onda sam siguranda je No1e spreman za titulu!

Aca

pre 12 godina

Ma i da izgubi sledeci mec,nema veze,ljudi,Djokovic,Nadal i Federer su najveci u istoriji ovog sporta,zaboravimo brojeve,grend slemove,u pitanu su nijanse,posebno liste na kojima su-svaka im cast-Beker,Vilander,Lendl,Agasi,Sampras i ostali ovo je nesto na mnogo visem nivou,zivi bili pa videli kako ce Novak da igra 2014.,u stvari on moze sve kad hoce,jbg

Bojme...88

pre 12 godina

ma mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan tarot, 4. septembar 2013 10:37)
Moram te ispraviti, Novak igra Dubaji svake godine a to je koliko ja znam turnir iz serije 500! Novak nema potrebe da ubacuje i te manje turnire, jer i ovako ima prenatrpan raspored sa mastersima i citav njegov fokus su grend slemovi (a ako novak uspe da osvoji US open to ce mu biti drugi slem ove godine, a pored toga jedno polufinale Rolan Garosa i finale Wimbldona!!!) malo li je to... A uprskos svemu Novak ne igra na svom maksimumu, malo je nestala ta glad za pobedama ove sezone. Koju ce ubedjen sam vratiti ponovo i pokazati zasto je najbolji...
Srdacan pozdrav

Alex UK

pre 12 godina

SAVRSENO!!!!!! Bravo kralju Srpski! Samo odrzi tu taktiku mislim da ce takodje funkcionisati i protiv velike dvojke ( nije vise trojka).

AJMO NOLE!!!!!

Patolog

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!

Fibek

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.
(max, 4. septembar 2013 12:31) Jeste,Kolšrajber je puno bolji igrač od Granoloresa veruj mi,pogotovo na bržim podlogama.

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!
(Patolog, 4. septembar 2013 15:38)

Dečko, živim u Zagrebu, nemam namjeru nikoga vrijeđati niti to činim, navijam za svoje ali poštujem tuđe. Ako te smeta neki plus koji dobijem oprosti, zaista ne živim od toga. Ana Ivanović je zgodna i dobra tenisačica (koju do sada nisam komentirao), no draža mi je Donna Vekić.

Pozdrav.

kosmajacsale

pre 12 godina

koja histerija, posle jednog dobrog meca. koliko neistinitih podatak zamislite neko rece osvojio skoro 20 mastersa hahaha,ma nema nas nigde na svvetu po neistini. tih skoro je 14 masteersa. neko rece novak je najbolji u istoriji uz federera, nadala zanemarimo brojeve, gs, masterse ovo je visi nivo rece covek. ljudi sta je sa vama. hahaha ma u pravu ste ko jos broji gs, masterse novak je najbolji ikada hahahaha. lepo rece jedan stranac vi kako razmisljate, i koji je mentalitet zivite odlicno

las corridas de toros

pre 12 godina

Страшно како се ви фанови Ђоковића примате после једне победе над просечним шпанским тенисером као што је Грањоерс који осим сервиса нема никакво друго оружије у својој игри са којим би могао равноправно да се носи са Новаком,отуд лака победа за њега..Али добро то смо ми Срби!Волимо да се мало превише ложимо.Прави тест за Новака биће против Мареја а и Рафе наравно ако дође до финала уопште.

Ganikus

pre 12 godina

Dobro
E hvala Vam na komplimentu dragi prijatelju iz Holandije! Zanimqivo je to što kažete da su tamo Nadal i Federer popularniji od Noleta i Mareja, a tako je izgleda u večem delu sveta. Mislim da je bar meni jasno zašto je to tako. Veliki pozdrava i svako dobro!

Dobro

pre 12 godina

(Ganikus, 4. septembar 2013 11:20)

Svaka cast na komentaru! Svaki realni i neostrasceni navijac Novaka mora priznati da je upravo tako. Nadal je trenutno najbolji teniser sveta, a za koju godinu bice i najbolji svih vremena. U to ne treba sumnjati.
Ovde gde ja zivim, u Holandiji, Rafa ima najvise navijaca, onda dolazi Federer, dok Novak i Marej nisu bas omiljeni. I to dovoljno govori zasto je NOvak iza Rafe, u svakom pogledu.
Pozdrav i svako dobro!

Ganikus

pre 12 godina

Tenis mi je omiljeni sport i tu prelepu igru pratim 30 godina. Sve i da sam retardiran morao sam nešto da naučim otoj prelepoj igri, pa držim da sam solidan poznavalac, jer, inače, kako bih gledao tens! No, da ne tupim preeviše. Idem in medias res. Gledah velikane: Borga, Konorsa, Mekinroa, Lendla (uglavnnom na ju tjubu, po srpski jer tada bejah dete) Bekera, Edberga, Samprasa, Samprasa, Agasoja. Naiđe vreme Federerovo i Nadalovo, a tu se umešao prvo Nole pa i Marej. Ali, nikada nisam video igrača da, poput Nadala, tako transformiše igru: na betonu je igrao sjajno, ali sad igrao fascinanto (tu "doping" ne pomaže!)- nije samo kralj šljake nego čovek posta i kralj betona: izlasci na mrežu, bekhend voleji, miksovawe igre... to može samo vanserijski talenat. Ma pravo čudo. U kombinaciji sa igrom sa agresivnom igrom, jakim udarcima sa osnovne igre, forhendom koi ima mnogo spina (novi udarac, moglo bise reći) čak i na tvrdoj podlozi. Možda dečko želi da drugi deo karijere obeleži gren slemovima na betonu, na šljaci ima čak 8 rg, na vimbldonu dva mada mislim da mu fali bar još jedan vimbldon. Nadal je čudo, on je rodonačelnik nove teniske ere, ma on je jednostavno najbolji!

Deja vu

pre 12 godina

Ako mi ne verujete udjite u arhivu B92:
Na poslednja 4 ili 5 turnira Nole je imao 1 ili 2 "SAVRSENA" meca sa slabijim igracima pre nego sto je izgubio u polufinalu od Nadala ili Marija!
Bojim se da nas isto ocekuje i sada, bila je ista euforija u komentarima i tada. Eh da i tada ste mi nalupali minuse i pisali "ma osvaja Nole sigurno", a onda vam je bio neshvatljiv Noletov pad u igri u polufinalu/finalu.

Dobro

pre 12 godina

(Ganikus, 4. septembar 2013 11:20)

Svaka cast na komentaru! Svaki realni i neostrasceni navijac Novaka mora priznati da je upravo tako. Nadal je trenutno najbolji teniser sveta, a za koju godinu bice i najbolji svih vremena. U to ne treba sumnjati.
Ovde gde ja zivim, u Holandiji, Rafa ima najvise navijaca, onda dolazi Federer, dok Novak i Marej nisu bas omiljeni. I to dovoljno govori zasto je NOvak iza Rafe, u svakom pogledu.
Pozdrav i svako dobro!

las corridas de toros

pre 12 godina

Страшно како се ви фанови Ђоковића примате после једне победе над просечним шпанским тенисером као што је Грањоерс који осим сервиса нема никакво друго оружије у својој игри са којим би могао равноправно да се носи са Новаком,отуд лака победа за њега..Али добро то смо ми Срби!Волимо да се мало превише ложимо.Прави тест за Новака биће против Мареја а и Рафе наравно ако дође до финала уопште.

kosmajacsale

pre 12 godina

koja histerija, posle jednog dobrog meca. koliko neistinitih podatak zamislite neko rece osvojio skoro 20 mastersa hahaha,ma nema nas nigde na svvetu po neistini. tih skoro je 14 masteersa. neko rece novak je najbolji u istoriji uz federera, nadala zanemarimo brojeve, gs, masterse ovo je visi nivo rece covek. ljudi sta je sa vama. hahaha ma u pravu ste ko jos broji gs, masterse novak je najbolji ikada hahahaha. lepo rece jedan stranac vi kako razmisljate, i koji je mentalitet zivite odlicno

milan tarot

pre 12 godina

ima mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto

Ganikus

pre 12 godina

Dobro
E hvala Vam na komplimentu dragi prijatelju iz Holandije! Zanimqivo je to što kažete da su tamo Nadal i Federer popularniji od Noleta i Mareja, a tako je izgleda u večem delu sveta. Mislim da je bar meni jasno zašto je to tako. Veliki pozdrava i svako dobro!

Patolog

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!

Fibek

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.
(max, 4. septembar 2013 12:31) Jeste,Kolšrajber je puno bolji igrač od Granoloresa veruj mi,pogotovo na bržim podlogama.

max

pre 12 godina

Jeste da je Granollers slabiji oponent,pa zar je Kolsrajber nesto bolji i ipak je dobio jedan set protiv Nadala ! Nebitno,vidi se silina noletovih udaraca,ovakve ne bi niko vratio,u tome je caka.

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu

znanje-imanje

pre 12 godina

Granoljares je stigao iscrpljen nakon 3 pobede u 5 setova! Novak nije igrao specijalno već OK a protivnik se raspao. Uopšte, nikad nam neki GS nije žrebom-i-razvojem ovako išao na ruku!
Minuti četvrtfinalista provedeni na terenu:
1. Ferer 695
2. Gaske 684
3. Wavrinka 657
4. Južni 654
5. Robredo 618
6. Mari 565
7. Nadal 538
8. Novak 372
Ovde se najbolje vidi koliku je šansu Janko propustio! Da je savladao Davida sa 3:0 pa i 3:1 bio bi i favorit da stigne do polufinla!
Statistika nam sugeriše da je Novak ukupni favorit. Južni tek sad ne bi trebao da ima mnogo šanse a to bi moglo i da se pretoči u još veću vremensku prednost Novaka nad konkurentima.
Minuti sugerišu i da su favoriti Mari i Nadal sada još veći favoriti. Ali, nejasno je a od ogromnog značaja da li će biti verovatnih 3:1 ili 3:0 ili 3:2. Možemo se samo nadati da će iskusni i u formi Tomi i Stan ponovo igrati fabulozno.
Još veća dilema je oko dva najizmrcvarenija igrača, Gaskea i Ferera. Ovo najverovatnije sugeriše novo smaranje u 5 setova i posledično lak gubitak pobednika u polufinalu od Nadala. A to nije dobro, tim pre što Nadalu ionako sledi dan odmora više nego Novaku, što anulira postojeću minutnu prednost. Za "nas" je bolje da jedan od njih pukne i pruži duži otpor Nadalu u polufinalu.

Vaše ime

pre 12 godina

Pa znamo svi ko danas može da pobedi Novaka, Nadal ili Marej su najveći protivnici, i možda iz top 10 neko može da iznenadi, da bude raspoložen i odigra meč života, Berdih, ili Wawrinka možda Delpo.
I eto nije imao realno težak zadatak do sad: Berankis, Becker, Sousa, i ovaj Granollers.
Sad 1/4 finale Južni, takođe ne bi trebao da bude problem, iako je do sada nateži protivnik Novaku na USO upravo Rus.
Ali nisu ni Nadal ni Marej imali neke iz top 10 ili neke bog zna kako jake protivnike, a gubili su set za razliku od Novaka.
Onda treba gledati i minutažu. Novak je odmorniji po tom pitanju.
Treba gledati i pre ovog GS, Nadal je igrao skoro sve turnire i sve mečeve do finala, i osvajao sve, ali verujte ti uspesi će se osetiti u polu Finalu ili Finalu na ovom USO ako dođe dotle, mentalni i fizički umor.
Marej me tu više plaši jer se dugo sprema za ovaj GS, i ma kako bangavo delovao na terenu u njemu ima snage za 5 setova uvek.
Međutim Wimbldon ove godine je ipak trava, a ovaj GS je beton, gde je Novak bolji. Marej je i malo izgubio kompas jer se zaleteo, uzeo 2012 svoj 1 GS odmah ove godine već 2 GS a spao je sa 2 na 3 poziciju. Nije više 2 reket sveta. Utuču i te stvari na volju tenisera, i psihu, bar malo. Mislim da će ipak finale biti Nadal - Novak. Ipak Marej Novaka ne može 2 puta za redom da pobedi, plus tvrda podloga, plus Wawrenka koji će da izmučiti makar, ako ne i pobediti.

Aca

pre 12 godina

Ma i da izgubi sledeci mec,nema veze,ljudi,Djokovic,Nadal i Federer su najveci u istoriji ovog sporta,zaboravimo brojeve,grend slemove,u pitanu su nijanse,posebno liste na kojima su-svaka im cast-Beker,Vilander,Lendl,Agasi,Sampras i ostali ovo je nesto na mnogo visem nivou,zivi bili pa videli kako ce Novak da igra 2014.,u stvari on moze sve kad hoce,jbg

trenerzg29

pre 12 godina

Nije loš taj vaš Nole:)
A i dobar je dečko, ne znam zašto ga toliko ljudi mrzi, ovdje u Hrvatskoj svi pozitivno pričaju o njemu
(trenerzg29, 4. septembar 2013 14:08)

Naivcine jedne,lupate mu pluseve, opet padate na isti 1000ti stos naseg Croasana, realnog ja bliske, koji je Hrvat ali zivi u Srbiji( sam je to napisao u jednom komentaru) i koji po ceo dan, vec godinama, sedi za tastaturom i pise sve najgore o Srbima. Jedino je Ana Ivanovic izuzetak, nju obozava!
(Patolog, 4. septembar 2013 15:38)

Dečko, živim u Zagrebu, nemam namjeru nikoga vrijeđati niti to činim, navijam za svoje ali poštujem tuđe. Ako te smeta neki plus koji dobijem oprosti, zaista ne živim od toga. Ana Ivanović je zgodna i dobra tenisačica (koju do sada nisam komentirao), no draža mi je Donna Vekić.

Pozdrav.

torbica

pre 12 godina

Jos mi je fascinantnije kad znam da je mogao i da uzme 2/3 gema sto je uzeo Granoljers. Ovaj treci nisam video i ne mogu da pricam, ali ova 2 su lagano mogla biti Noletova.Ali nema veze. Svejedno ga je odrao u svakom smislu te reci

brake

pre 12 godina

OK, NOvak je postavio visoke standarde pa nam o vo deluje normalno i očekivano. Zaista, on ovo može i treba ovako da radi. Ne bih se previše uznosio jer je sad na njemu da pokaže kontinuitet ovakvih igara. I na Vimbldonu je imao briljantan meč statistički, samo da to održava. Takođe, primećujem da je jedinu brejk loptu na meču dozvolio u gemu kada servira za meč. OK, ove godine je takve gemove gubio, ovo je napredak. Sledeći stepen je da ni tu brejk loptu ne dozvoli.

runi

pre 12 godina

procitah ovde komenter jednog genijalca..kaze taj teniski ekspert da nole ima psihicki problem i da zato ne osvaja turnire.....?osvojio je 6 grenslemova i skoro 20 mastersa a da ne govorimo drugim turnirima,covek jednostavno ima malu krizu rezultata koja je potpuno normalna.pa zamisli kako je nadalu bilo kad ga je tukao u 7 finala za redom,marej do proslogodisnjeg us opena osvojio samo turnir preko lastisa u kraju.ne znam samo odakle vam ideja da solite pamet nekome ko je na svaki moguci nacin potvrdio sebe i ostavio neizbrisiv trag u svetskom tenisu

Bojme...88

pre 12 godina

ma mnogo istine u tome da Nole odlicno odigra do 1/2 ili finala i onda katastrofa,u sustini neodigra on toliko lose cak po pravilu uvek i vodi ali nikako da probije strah od pobede ,ima brejk prednosti i servira za set i izgubi bez osvojenog poena,a Marej i Nadal jednostavno cekaju i znaju kad mu pada koncentracija i to iskoriste,jbg svi nasi teniseri i teniserke imaju slican ili isti problem( strah od pobede) kao da nikad nisu pobedili i kao da su 150 na turu.Nole neigra turnire serije 500 i mislim da gresi jer nije toliki pritisak kao na mastersima i GS.2011 je igrao i stekao ogromno samopouzdanje za velike turnire,idemo Nole od tebe treba da se boje a ne obrnuto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan tarot, 4. septembar 2013 10:37)
Moram te ispraviti, Novak igra Dubaji svake godine a to je koliko ja znam turnir iz serije 500! Novak nema potrebe da ubacuje i te manje turnire, jer i ovako ima prenatrpan raspored sa mastersima i citav njegov fokus su grend slemovi (a ako novak uspe da osvoji US open to ce mu biti drugi slem ove godine, a pored toga jedno polufinale Rolan Garosa i finale Wimbldona!!!) malo li je to... A uprskos svemu Novak ne igra na svom maksimumu, malo je nestala ta glad za pobedama ove sezone. Koju ce ubedjen sam vratiti ponovo i pokazati zasto je najbolji...
Srdacan pozdrav

fan

pre 12 godina

Obozavam Noleta i njegovu igru, nadajmo se da ce odigrati najbolje meceve ove godine upravo ove, na US Openu. Istina je da ga je proleteo kroz ovog Granolersa, ali treba cekati neki malo tezi ispit da vidimo njegove realne domete. Juzni je bolestan igrac, moze da namuci, hocu da vidim 6:2 6:3 6:2 protiv njega, i onda sam siguranda je No1e spreman za titulu!

Stoka

pre 12 godina

meni je vise nevjerojatno da je granjolers u cijelom 3 setu uzeo samo 1p na svoj servis iako je imao 85% prvog servisa, a nije trebao uzeti ni taj jedan

hawkeye

pre 12 godina

I Federer je sa boranijom delio gemove,sad slede pravi ispiti,Južni možda i ne ali najverovatnije Mari(iako bi voleo da ga Sten odere) pa Rafa,ako finale bude Nole Rafa bit će to mitski meč ubeđen sam.

Ludi Milojko

pre 12 godina

@ Deja vu, 4. septembar 2013 09:35
Ali zašto se bojiš?
Pa ovo je samo sport. Gledaćemo, navijati slaviti ili tugovati na još jednom GS-u u polufinalu i/ili finalu.
Zar nije u tome draž sporta i praćenja istog.
Čemu tako sudbonosni i zabrinuti komentari.

Alex UK

pre 12 godina

SAVRSENO!!!!!! Bravo kralju Srpski! Samo odrzi tu taktiku mislim da ce takodje funkcionisati i protiv velike dvojke ( nije vise trojka).

AJMO NOLE!!!!!