Tenis 89

Nedelja, 08.01.2023.

16:00

Poznato šta treba Đokoviću za povratak na vrh

Australijan open je iza ugla, a nakon prvog Grend slema u sezoni možemo da dobijemo i novog najboljeg tenisera sveta.

Poznato šta treba Ðokoviæu za povratak na vrh IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

On

pre 1 godinu

A zašto bi jurio nr.1? Svakako ima u istoriji najviše provedenih nedelja kao broj 1. Svu snagu na osvajanje bar 2 GS,i još po koja “manja” titula. Nikada neće biti omiljen u svetu tenisa,ali su titule te koje se broje. U pretrazivacu kada se bude kucalo TENIS,neće nikada najpre izaći ko je omiljeni i najlepši teniser,već onaj sa najvećim brojem titula…

Milosav

pre 1 godinu

Novku uopste nije potrebno da dokazuje niko nista, ako dospe do prvog mesta ok, ako ne opet nije nista lose. Neka on ostane zdrav i uzme jos koji GS, da uzivamo jos malo. To zelim i Rafi (Rodja je nezvanicno vec u penziji).
Znaci umesto da se prepucavamo o tome ko je goat (ne podnosim tu rec!) treba da smo zahvalni sto smo ziveli u doba nevidjenog rivalstva ove trojice mastera i GOAT-ova, svaki na svoj nacin.

genijalac

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

da je protivnika nadigrao mentalno, đole je inace mentalno daleko od svih ostalih

Vinarija Đoković

pre 1 godinu

@466453
Najveći nikada ne bi javno ponizio rođenog brata i još dvoje ljudi, koje je "brutalno" (vaša omiljena fraza) izbacio iz boksa i prvim parobrodom deportovao iz Australije. Jeste "bizarno" (još jedna vaša glupa fraza), ali desilo se. Vi niste svesni koliko je taj Novakov gest "nasilja" nad svojim "robljem" bio robovlasnički i mizeran.

Tata brada

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.
(Јасно као дан, 08. januar 2023 17:02)

Nisi me ubedio da ti je baš jasno. Rud, kako smo ga prekrstili, prošle godine nije igrao u Melburnu. Prema tome, njegov rezultat je važan za razliku od rezultata Nadala i Cicipasa, Alkarasov rezultat je već poznat. Da nije Oklanda, ni on se ne bi pitao. Teoretski je moguće da Nadal osvoji Australiju, a da padne na peto mesto! Znam da će mnogi pomisliti da ni teoretski nije moguće da Nadal osvoji, ali je ipak moguće.

pajs sad

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

E ovako, hoce reci da je mentalni gigant, gromada, klasa, velicina, autoritet, maestro, grmalj, grdosija, golijat, dzin, div, kolos, titan, gorostas, MONSTRUM! Jel sad jasno?

Max Von Sidow

pre 1 godinu

(Max Von Sidow, 8. januar 2023 19:56)

Opusti se čoveče i uživaj u tenisu.
(gulp, 8. januar 2023 20:15)

Pa i uzivam u toj lepoj igri i to za sve pare. Ako si moj komentar shvatio kao neku ostrascenost, nismo se razumeli, zao mi je. Svejedno, hvala na savetu.
Ne mogu da docekam AO i gledam prvu nedelju po celu noc kad god sam u prilici. Pratim sve, ne samo Novaka.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

To znači MENTALNA SNAGA i da pobeda dolazi iz glave! Po takvom slavlju je najpoznatiji bio Wawrinka, uvek kad je preokrenuo neki meč ili kad je dobio izgubljeno tako je proslavljao.

466453

pre 1 godinu

Dzabe, nikad goat Nolo.
Laku noć!
(Nolo, 08. januar 2023 21:10)

GOAT je taj kome najviše ližeš dupe a to Novak nije jer nema takve navijače. Ti si već odabrao i dao jezik u promet, mi navijamo za Noleta na timsko nacionalnoj bazi i za tebe nema tu mesta!
Nema veličanja i prepumpavanja u stilu Greatest, to je ostavljeno pogubljenim koji su naseli na Rolex reklamu, (koju je doduše i sam Rolex deaktivirao jer su shvatili da od priče nema više ništa i ne žele biti patetični, trajalo dok je trajalo).

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Nepravedno je i smenjen sa vrha tako da je odavno zasluzio da ponovo bude prvi! Nije igrao AO i USA Open i sve Masterse u USA i Kanadi i nisu mu bodovali osvojeni Wimbledon i pored svega toga je i dalje u vrhu i u borbi za broj 1. To moze samo Nole.

5. STAR

pre 1 godinu

Trebaju mu GS! Prvo mesto manje više, nije to kao u drugim sportovima pa da donosi medalje i titule. I sam je rekao da time nije opterećen. Svejedno je i tu rekorder.
Samo niži GS, ostalo je posledica toga.

Naletet', s apostrofom

pre 1 godinu

Zaboga, šta bi njemu donelo to da bude na prvom mestu po peti put, jer je on tako i skupljao nedelje, uporno trenirao, jurio bodove, a sad sa 36 godina mučio se protiv onih Vrancuza, irao taj-brekove, pa i danas dva komada, jedva je pobedio Kordu koji ima 22 godine i valjda jedan mali turnir, u Ameriku ne može, da li je favorit na AO - čisto sumnjam, biće jake vrućine, imaće on da se pomuči da kao četvrti nosilac dođe do polufinala, a tu će naletet' na neke mlade i opasne udarače. Na svakom meču on ide po dva puta sa onim svojim flašicama u toalet, radi oporavka i nove energije, inače ne bi meč dočekao na nogama.

Petar

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.
(Hahahahahaha, 08. januar 2023 18:47)

Bas sam iznenadjen.Ovo je ponovi sportska rubrika? Djokovic je ponovo sportista a ne antivakser?

JPR24

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 08. januar 2023 16:12)

Da bilo bi dovoljno… Samo sto ovim “mladima” i to dovoljno je prevelik zalogaj ! Eto Alkaraz, u njegovim godinama već propusta turnire i GS zbog povreda… Kakve su to glave i pripreme !?? I posle se čude sto ih ova dva Matorca i dalje ispraše !

Never Mind

pre 1 godinu

šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?
(Debeli, 8. januar 2023 18:37)

Malo razmisljanja i imaginacije ne bi skodilo. Niti mogu da citam misli niti sam neki medij, ali razmisljam da je to nesto apsolutno logicno. On sa timom sprema taktiku za mec i ima svoje ideje, ali i slusa tim, valjda ga za to i placa, sta znam. U jednom momentu ne prolazi ono sta mu je tim savetovao, pokazuje im to i taj prst znaci da mora sam razmisljati svojom glavom i menjati nesto u igri.
Ne znaci ni da sam ja u pravu, nisam u kontaktu sa Novakom, ali tako to vidim i to mi je normalno. Pokazuje emocije i to je normalno.

Meni nije jasno sta si ti hteo reci s ovim komentarom.

Max Von Sidow

pre 1 godinu

Ovo je najveci rekord u tenisu, broj nedelja na mestu No.1. Nije to zbog toga sto ga drzi nas Novak vec objektivno. Samprasa su trojica pretekla u stampedu po broju GS, neki ce imati mozda i duplo vise ili blizu.
Tenis nece biti ista igra u skorijoj buducnosti. Na egzibicijama se vec ispituju mogucnosti za promene. Uvesce se jos jedan GS, verovatno i jos dva mastersa, skratice meceve, drugacije ce bodovati i jos ko zna sta. Sve to moze dovesti do toga da svi ovi rekordi budu lakse dostizni i prestignuti.
Samo kod jednog, po broju nedelja na prvom mestu se ne moze eksperimentisati. Hteli bi oni i to, ali nemoguce je dodati jos 10 nedelja npr. u jednu kalendarsku godinu. To se ne moze nikada promeniti. Znaci, ako bi Novak dohvatio 400 nedelja na prvom mestu probio bi okruglu stotku, mnogo premasio Feda (i Graf) i postavio letvicu visoko, mozda i vise od Lejvera koji je poslednji osvojio kalendarski GS. Prvi nisam za to da se porede vremena u tenisu i da omalovazavam bivse sampione, ali ovo je drugo vreme tenisa, mnogo je veca konkurencija i time je teze sve. Novak bi to ostvario u eri Nadala i RF, mislim da sam dovoljno rekao.

Moje je misljenje da Novakovih 400 nedelja ne bi niko za njegovog zivota prestigao, a moze on to.

izvin'te na direktnosti!

pre 1 godinu

No1e, razbij te kolonizatore u paramparcad i onda uzmi taj njihov trofej, po*eri se u njega, pa ga lepo nabij na glavu onom rasisti koji je tada bio ministar za imigraciju!

pirke

pre 1 godinu

Da se vrati na prvo mesto, provede tamo pet nedelja, i onda prestane pominjanje Štefi Graf. Mada sada već svi znamo da postoje dva kriterijuma za Goata: 1) Lepota izvodjenja voleja u Bazelu 2) Broj češanja nosa i ušiju na Rolan Garosu.
sve ostalo je nebitno.

Sarkastije

pre 1 godinu

To bi bio jos jedan eksercic u kovcegu likova sto ga patoloski i hijenski mrze, i jedva cekaju njegov poraz (a nacekaju se vazda dobrano) ili neki polu-ispad koji koji oni naduvaju do neslucenih visina (kao danasnje izbacivanje agenta jer je pricao cijeli mec o ugovoru sa Markom i nije obracao paznju na mec, a sve se desava tik do Novaka) i slicne gluposti... Ispuzaju iz rupa i prospu otrov, pa nazad u rupu do sledece neke prilike. A u medjuvremenu pate i raspadaju se od zlobe

brm

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...
(Mister B, 8. januar 2023 16:17)

Za razliku od tebe, on nije toliki primitivac.

BH Srbin

pre 1 godinu

Jako je puno tenisera koji na betonu mogu parirati Novaku, tako da ga čeka težak posao. Amerikanaca, nakon odlaska Agasija i Samprasa nije bilo nigdje, ali koliko vidim ide ga vrhu jako puno njihovih igrača i svi su dobri na betonu. Plus Cicipas, Medvedev, Rubljov, Rune, Rud, Zverev, par Španaca, Beretini... Jako puno izjednačenih igrača. Možda ga čeka do sad najteži posao na AUS openu. Šta reći, nego srećno Novače!

Hahahahahaha

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.

Nal Bandi

pre 1 godinu

Ovo su zanimljive kalkulacije za navijace, o kojima Djokovic zaista ne razmislja, niti o prvom mestu 29.01.
Zanima ga titula do koje ce biti pakleno doci, pa mu zelim puno srece u tome.
Prvo mesto ce doci kao posledica velikih rezultata, a zavisice i od toga gde ce moci da igra i osvaja poene.
U principu broj 1 mu nije motivacija ni peti deo u odnosu na osvajanje GS, a to moze da igra, i to su 100% ispravno postavljeni prioriteti dok god nije broj jedan po slemovima, pa i kasnije...

Nikola

pre 1 godinu

"Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 8. januar 2023 16:12)"

Da, ali se Rud prijavio za Okland serije 250 i ima mogucnost da titulom i finalom na AO bude 100 bodova ispred Noleta. U slucaju da izgubi finale Oklanda i finale AO od Noleta, onda ce biti izjednaceni po broju bodova.
50:50 je sansa da updadne u Noletovu polovinu zreba na AO, a onda su mu male sanse da udje u finale, jer ce Nole da osvoji turnir ;)

Јасно као дан

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.

Gambeeet

pre 1 godinu

Samo pametno, meč po meč, i nema sumnje da će nas Nole još jednom obradovati. On je apsolutni favorit na ovom AO, ali opet, dosta kvalitetnih igrača tražiće svoju šansu za iskorak u karijeri i nijednog od njih ne treba ni malo potceniti. Vrlo lako se može desiti da recimo polufinale i finale (daj Bože) budu za Novaka lakši mečevi, pa i protivnici negoli 4. runda i četvrtfinale. Nije zgoreg izbeći recimo ludog Nika u 3. rundi i sačuvati prekopotrebnu snagu za naredne faze. Posle mogu doći Siner, Beretini, Rune, Hurkač. U četvrtfinalu bi bio idealan Rubljov, koji malo verovatno da će dotle doći, jer je jako slab u best-of-5 formatu. Četvrtfinale: Ože je malo pao u formi nakon onih mesec dana neprekidnog igranja na ATP turu i 3 vezane titule, ali setimo se možda i najboljeg meča na GS turnirima prošle godine - spektakla s Medom u Melburnu, koji je lako mogao da ode u njegovu korist da je bilo samo malo više sreće i iskustva u tom trenutku. Tu je naravno i Danil kao najteži mogući rival, kome bi trebalo da u potpunosti odgovara nešto sporiji beton i znatno veće dimenzije terena u odnosu na Adelejd. Mogući protivnik u toj fazi je i sve bolji i za mene potencijalno iznenađenje turnira - odlični Tejlor Fric, dečko napreduje svakim novim turnirom i treba obratiti pažnju na njega, mogao bi da ima još jednu izvrsnu sezonu i uskoro se probije i u TOP 5. Nema sumnje da će biti kvalitetnog tenisa, a mi da se radujemo kroz 20-ak dana i slavimo povratak na tron jednog i jedinog kralja tenisa - Novaka Đokovića.

NoleGoat

pre 1 godinu

Kakva bi to poetska pravda bila, jos lepse od onog uso i kalendarskog slema, nakon uzasa od prosle godine koji su mu priredili. Sada ce znati kako da ishendluje pritisak. Povratak na prvo mesto, deseti ao, i izjednacenje sa onim prepariranim prevarantom. A posle lagano.. Tacka kraj.

sima slina

pre 1 godinu

Kakva bi to prica bila, nakon one zabrane prosle godine, da osvoji prvo australijan open (namerno malim slovima), uzme desetu titulu i njome se vrati na prvo mesto, bas tamo, u toj drzavi-koloniji. Da im zapusi usta i zakuca 3 metra ispod zemlje. Leti sokole nas, hrabro, najhrabrije do sad. GOAT!!!

Mister B

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...

Жеља

pre 1 godinu

Дај Боже да Новек опет буде први на АТП листи. Атмосфера би опет била искричава за 1° листу :-)

arch

pre 1 godinu

Koga normalnog zabole za potpuno besmislenu ATP listu? Videli smo odlicno prošle godine koliko je pokazatelj "pravog" stanja na terenu, a koliko je pokazatelj političke situacije u svetu. Djokovicu treba ta titula na AO kako bi i zvanično potvrdio da je najbolji teniser svih vremena, a kada on završi karijeru, Australiji i Americi iskreno od srca želim da izgube GS turnire i da se tenis kao sport potpuno raspadne u njihovim državama. Iskreno, nisu zaslužili da budu domaćini jednog gospodskog sporta kao što je tenis.

Riki

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.

matori

pre 1 godinu

kosmička pravda bi bila da Novak još jednu godinu završi na prvom mestu!
takođe, pravda bi bila i da dobije statuu ispred Rod Lejver Arene - u prevodu da osvoji AO deseti put.
idemooooo!

sima slina

pre 1 godinu

Kakva bi to prica bila, nakon one zabrane prosle godine, da osvoji prvo australijan open (namerno malim slovima), uzme desetu titulu i njome se vrati na prvo mesto, bas tamo, u toj drzavi-koloniji. Da im zapusi usta i zakuca 3 metra ispod zemlje. Leti sokole nas, hrabro, najhrabrije do sad. GOAT!!!

Riki

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.

matori

pre 1 godinu

kosmička pravda bi bila da Novak još jednu godinu završi na prvom mestu!
takođe, pravda bi bila i da dobije statuu ispred Rod Lejver Arene - u prevodu da osvoji AO deseti put.
idemooooo!

Mister B

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...

arch

pre 1 godinu

Koga normalnog zabole za potpuno besmislenu ATP listu? Videli smo odlicno prošle godine koliko je pokazatelj "pravog" stanja na terenu, a koliko je pokazatelj političke situacije u svetu. Djokovicu treba ta titula na AO kako bi i zvanično potvrdio da je najbolji teniser svih vremena, a kada on završi karijeru, Australiji i Americi iskreno od srca želim da izgube GS turnire i da se tenis kao sport potpuno raspadne u njihovim državama. Iskreno, nisu zaslužili da budu domaćini jednog gospodskog sporta kao što je tenis.

Жеља

pre 1 godinu

Дај Боже да Новек опет буде први на АТП листи. Атмосфера би опет била искричава за 1° листу :-)

NoleGoat

pre 1 godinu

Kakva bi to poetska pravda bila, jos lepse od onog uso i kalendarskog slema, nakon uzasa od prosle godine koji su mu priredili. Sada ce znati kako da ishendluje pritisak. Povratak na prvo mesto, deseti ao, i izjednacenje sa onim prepariranim prevarantom. A posle lagano.. Tacka kraj.

Gambeeet

pre 1 godinu

Samo pametno, meč po meč, i nema sumnje da će nas Nole još jednom obradovati. On je apsolutni favorit na ovom AO, ali opet, dosta kvalitetnih igrača tražiće svoju šansu za iskorak u karijeri i nijednog od njih ne treba ni malo potceniti. Vrlo lako se može desiti da recimo polufinale i finale (daj Bože) budu za Novaka lakši mečevi, pa i protivnici negoli 4. runda i četvrtfinale. Nije zgoreg izbeći recimo ludog Nika u 3. rundi i sačuvati prekopotrebnu snagu za naredne faze. Posle mogu doći Siner, Beretini, Rune, Hurkač. U četvrtfinalu bi bio idealan Rubljov, koji malo verovatno da će dotle doći, jer je jako slab u best-of-5 formatu. Četvrtfinale: Ože je malo pao u formi nakon onih mesec dana neprekidnog igranja na ATP turu i 3 vezane titule, ali setimo se možda i najboljeg meča na GS turnirima prošle godine - spektakla s Medom u Melburnu, koji je lako mogao da ode u njegovu korist da je bilo samo malo više sreće i iskustva u tom trenutku. Tu je naravno i Danil kao najteži mogući rival, kome bi trebalo da u potpunosti odgovara nešto sporiji beton i znatno veće dimenzije terena u odnosu na Adelejd. Mogući protivnik u toj fazi je i sve bolji i za mene potencijalno iznenađenje turnira - odlični Tejlor Fric, dečko napreduje svakim novim turnirom i treba obratiti pažnju na njega, mogao bi da ima još jednu izvrsnu sezonu i uskoro se probije i u TOP 5. Nema sumnje da će biti kvalitetnog tenisa, a mi da se radujemo kroz 20-ak dana i slavimo povratak na tron jednog i jedinog kralja tenisa - Novaka Đokovića.

pirke

pre 1 godinu

Da se vrati na prvo mesto, provede tamo pet nedelja, i onda prestane pominjanje Štefi Graf. Mada sada već svi znamo da postoje dva kriterijuma za Goata: 1) Lepota izvodjenja voleja u Bazelu 2) Broj češanja nosa i ušiju na Rolan Garosu.
sve ostalo je nebitno.

Јасно као дан

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.

Nikola

pre 1 godinu

"Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 8. januar 2023 16:12)"

Da, ali se Rud prijavio za Okland serije 250 i ima mogucnost da titulom i finalom na AO bude 100 bodova ispred Noleta. U slucaju da izgubi finale Oklanda i finale AO od Noleta, onda ce biti izjednaceni po broju bodova.
50:50 je sansa da updadne u Noletovu polovinu zreba na AO, a onda su mu male sanse da udje u finale, jer ce Nole da osvoji turnir ;)

Hahahahahaha

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.

BH Srbin

pre 1 godinu

Jako je puno tenisera koji na betonu mogu parirati Novaku, tako da ga čeka težak posao. Amerikanaca, nakon odlaska Agasija i Samprasa nije bilo nigdje, ali koliko vidim ide ga vrhu jako puno njihovih igrača i svi su dobri na betonu. Plus Cicipas, Medvedev, Rubljov, Rune, Rud, Zverev, par Španaca, Beretini... Jako puno izjednačenih igrača. Možda ga čeka do sad najteži posao na AUS openu. Šta reći, nego srećno Novače!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Nepravedno je i smenjen sa vrha tako da je odavno zasluzio da ponovo bude prvi! Nije igrao AO i USA Open i sve Masterse u USA i Kanadi i nisu mu bodovali osvojeni Wimbledon i pored svega toga je i dalje u vrhu i u borbi za broj 1. To moze samo Nole.

Sarkastije

pre 1 godinu

To bi bio jos jedan eksercic u kovcegu likova sto ga patoloski i hijenski mrze, i jedva cekaju njegov poraz (a nacekaju se vazda dobrano) ili neki polu-ispad koji koji oni naduvaju do neslucenih visina (kao danasnje izbacivanje agenta jer je pricao cijeli mec o ugovoru sa Markom i nije obracao paznju na mec, a sve se desava tik do Novaka) i slicne gluposti... Ispuzaju iz rupa i prospu otrov, pa nazad u rupu do sledece neke prilike. A u medjuvremenu pate i raspadaju se od zlobe

Max Von Sidow

pre 1 godinu

Ovo je najveci rekord u tenisu, broj nedelja na mestu No.1. Nije to zbog toga sto ga drzi nas Novak vec objektivno. Samprasa su trojica pretekla u stampedu po broju GS, neki ce imati mozda i duplo vise ili blizu.
Tenis nece biti ista igra u skorijoj buducnosti. Na egzibicijama se vec ispituju mogucnosti za promene. Uvesce se jos jedan GS, verovatno i jos dva mastersa, skratice meceve, drugacije ce bodovati i jos ko zna sta. Sve to moze dovesti do toga da svi ovi rekordi budu lakse dostizni i prestignuti.
Samo kod jednog, po broju nedelja na prvom mestu se ne moze eksperimentisati. Hteli bi oni i to, ali nemoguce je dodati jos 10 nedelja npr. u jednu kalendarsku godinu. To se ne moze nikada promeniti. Znaci, ako bi Novak dohvatio 400 nedelja na prvom mestu probio bi okruglu stotku, mnogo premasio Feda (i Graf) i postavio letvicu visoko, mozda i vise od Lejvera koji je poslednji osvojio kalendarski GS. Prvi nisam za to da se porede vremena u tenisu i da omalovazavam bivse sampione, ali ovo je drugo vreme tenisa, mnogo je veca konkurencija i time je teze sve. Novak bi to ostvario u eri Nadala i RF, mislim da sam dovoljno rekao.

Moje je misljenje da Novakovih 400 nedelja ne bi niko za njegovog zivota prestigao, a moze on to.

pajs sad

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

E ovako, hoce reci da je mentalni gigant, gromada, klasa, velicina, autoritet, maestro, grmalj, grdosija, golijat, dzin, div, kolos, titan, gorostas, MONSTRUM! Jel sad jasno?

JPR24

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 08. januar 2023 16:12)

Da bilo bi dovoljno… Samo sto ovim “mladima” i to dovoljno je prevelik zalogaj ! Eto Alkaraz, u njegovim godinama već propusta turnire i GS zbog povreda… Kakve su to glave i pripreme !?? I posle se čude sto ih ova dva Matorca i dalje ispraše !

brm

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...
(Mister B, 8. januar 2023 16:17)

Za razliku od tebe, on nije toliki primitivac.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

To znači MENTALNA SNAGA i da pobeda dolazi iz glave! Po takvom slavlju je najpoznatiji bio Wawrinka, uvek kad je preokrenuo neki meč ili kad je dobio izgubljeno tako je proslavljao.

466453

pre 1 godinu

Dzabe, nikad goat Nolo.
Laku noć!
(Nolo, 08. januar 2023 21:10)

GOAT je taj kome najviše ližeš dupe a to Novak nije jer nema takve navijače. Ti si već odabrao i dao jezik u promet, mi navijamo za Noleta na timsko nacionalnoj bazi i za tebe nema tu mesta!
Nema veličanja i prepumpavanja u stilu Greatest, to je ostavljeno pogubljenim koji su naseli na Rolex reklamu, (koju je doduše i sam Rolex deaktivirao jer su shvatili da od priče nema više ništa i ne žele biti patetični, trajalo dok je trajalo).

Nal Bandi

pre 1 godinu

Ovo su zanimljive kalkulacije za navijace, o kojima Djokovic zaista ne razmislja, niti o prvom mestu 29.01.
Zanima ga titula do koje ce biti pakleno doci, pa mu zelim puno srece u tome.
Prvo mesto ce doci kao posledica velikih rezultata, a zavisice i od toga gde ce moci da igra i osvaja poene.
U principu broj 1 mu nije motivacija ni peti deo u odnosu na osvajanje GS, a to moze da igra, i to su 100% ispravno postavljeni prioriteti dok god nije broj jedan po slemovima, pa i kasnije...

izvin'te na direktnosti!

pre 1 godinu

No1e, razbij te kolonizatore u paramparcad i onda uzmi taj njihov trofej, po*eri se u njega, pa ga lepo nabij na glavu onom rasisti koji je tada bio ministar za imigraciju!

5. STAR

pre 1 godinu

Trebaju mu GS! Prvo mesto manje više, nije to kao u drugim sportovima pa da donosi medalje i titule. I sam je rekao da time nije opterećen. Svejedno je i tu rekorder.
Samo niži GS, ostalo je posledica toga.

Never Mind

pre 1 godinu

šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?
(Debeli, 8. januar 2023 18:37)

Malo razmisljanja i imaginacije ne bi skodilo. Niti mogu da citam misli niti sam neki medij, ali razmisljam da je to nesto apsolutno logicno. On sa timom sprema taktiku za mec i ima svoje ideje, ali i slusa tim, valjda ga za to i placa, sta znam. U jednom momentu ne prolazi ono sta mu je tim savetovao, pokazuje im to i taj prst znaci da mora sam razmisljati svojom glavom i menjati nesto u igri.
Ne znaci ni da sam ja u pravu, nisam u kontaktu sa Novakom, ali tako to vidim i to mi je normalno. Pokazuje emocije i to je normalno.

Meni nije jasno sta si ti hteo reci s ovim komentarom.

Vinarija Đoković

pre 1 godinu

@466453
Najveći nikada ne bi javno ponizio rođenog brata i još dvoje ljudi, koje je "brutalno" (vaša omiljena fraza) izbacio iz boksa i prvim parobrodom deportovao iz Australije. Jeste "bizarno" (još jedna vaša glupa fraza), ali desilo se. Vi niste svesni koliko je taj Novakov gest "nasilja" nad svojim "robljem" bio robovlasnički i mizeran.

Tata brada

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.
(Јасно као дан, 08. januar 2023 17:02)

Nisi me ubedio da ti je baš jasno. Rud, kako smo ga prekrstili, prošle godine nije igrao u Melburnu. Prema tome, njegov rezultat je važan za razliku od rezultata Nadala i Cicipasa, Alkarasov rezultat je već poznat. Da nije Oklanda, ni on se ne bi pitao. Teoretski je moguće da Nadal osvoji Australiju, a da padne na peto mesto! Znam da će mnogi pomisliti da ni teoretski nije moguće da Nadal osvoji, ali je ipak moguće.

Max Von Sidow

pre 1 godinu

(Max Von Sidow, 8. januar 2023 19:56)

Opusti se čoveče i uživaj u tenisu.
(gulp, 8. januar 2023 20:15)

Pa i uzivam u toj lepoj igri i to za sve pare. Ako si moj komentar shvatio kao neku ostrascenost, nismo se razumeli, zao mi je. Svejedno, hvala na savetu.
Ne mogu da docekam AO i gledam prvu nedelju po celu noc kad god sam u prilici. Pratim sve, ne samo Novaka.

On

pre 1 godinu

A zašto bi jurio nr.1? Svakako ima u istoriji najviše provedenih nedelja kao broj 1. Svu snagu na osvajanje bar 2 GS,i još po koja “manja” titula. Nikada neće biti omiljen u svetu tenisa,ali su titule te koje se broje. U pretrazivacu kada se bude kucalo TENIS,neće nikada najpre izaći ko je omiljeni i najlepši teniser,već onaj sa najvećim brojem titula…

genijalac

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

da je protivnika nadigrao mentalno, đole je inace mentalno daleko od svih ostalih

Milosav

pre 1 godinu

Novku uopste nije potrebno da dokazuje niko nista, ako dospe do prvog mesta ok, ako ne opet nije nista lose. Neka on ostane zdrav i uzme jos koji GS, da uzivamo jos malo. To zelim i Rafi (Rodja je nezvanicno vec u penziji).
Znaci umesto da se prepucavamo o tome ko je goat (ne podnosim tu rec!) treba da smo zahvalni sto smo ziveli u doba nevidjenog rivalstva ove trojice mastera i GOAT-ova, svaki na svoj nacin.

Petar

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.
(Hahahahahaha, 08. januar 2023 18:47)

Bas sam iznenadjen.Ovo je ponovi sportska rubrika? Djokovic je ponovo sportista a ne antivakser?

Naletet', s apostrofom

pre 1 godinu

Zaboga, šta bi njemu donelo to da bude na prvom mestu po peti put, jer je on tako i skupljao nedelje, uporno trenirao, jurio bodove, a sad sa 36 godina mučio se protiv onih Vrancuza, irao taj-brekove, pa i danas dva komada, jedva je pobedio Kordu koji ima 22 godine i valjda jedan mali turnir, u Ameriku ne može, da li je favorit na AO - čisto sumnjam, biće jake vrućine, imaće on da se pomuči da kao četvrti nosilac dođe do polufinala, a tu će naletet' na neke mlade i opasne udarače. Na svakom meču on ide po dva puta sa onim svojim flašicama u toalet, radi oporavka i nove energije, inače ne bi meč dočekao na nogama.

Naletet', s apostrofom

pre 1 godinu

Zaboga, šta bi njemu donelo to da bude na prvom mestu po peti put, jer je on tako i skupljao nedelje, uporno trenirao, jurio bodove, a sad sa 36 godina mučio se protiv onih Vrancuza, irao taj-brekove, pa i danas dva komada, jedva je pobedio Kordu koji ima 22 godine i valjda jedan mali turnir, u Ameriku ne može, da li je favorit na AO - čisto sumnjam, biće jake vrućine, imaće on da se pomuči da kao četvrti nosilac dođe do polufinala, a tu će naletet' na neke mlade i opasne udarače. Na svakom meču on ide po dva puta sa onim svojim flašicama u toalet, radi oporavka i nove energije, inače ne bi meč dočekao na nogama.

Mister B

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...

Vinarija Đoković

pre 1 godinu

@466453
Najveći nikada ne bi javno ponizio rođenog brata i još dvoje ljudi, koje je "brutalno" (vaša omiljena fraza) izbacio iz boksa i prvim parobrodom deportovao iz Australije. Jeste "bizarno" (još jedna vaša glupa fraza), ali desilo se. Vi niste svesni koliko je taj Novakov gest "nasilja" nad svojim "robljem" bio robovlasnički i mizeran.

Petar

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.
(Hahahahahaha, 08. januar 2023 18:47)

Bas sam iznenadjen.Ovo je ponovi sportska rubrika? Djokovic je ponovo sportista a ne antivakser?

brm

pre 1 godinu

Izgubiće max 2 seta na celom turniru (ali ne na istom meču). I na kraju kad podigne pehar, onda izvadi vakcinu i urinira po njoj, da pošalje poruku ZSO mafiji...
(Mister B, 8. januar 2023 16:17)

Za razliku od tebe, on nije toliki primitivac.

sima slina

pre 1 godinu

Kakva bi to prica bila, nakon one zabrane prosle godine, da osvoji prvo australijan open (namerno malim slovima), uzme desetu titulu i njome se vrati na prvo mesto, bas tamo, u toj drzavi-koloniji. Da im zapusi usta i zakuca 3 metra ispod zemlje. Leti sokole nas, hrabro, najhrabrije do sad. GOAT!!!

arch

pre 1 godinu

Koga normalnog zabole za potpuno besmislenu ATP listu? Videli smo odlicno prošle godine koliko je pokazatelj "pravog" stanja na terenu, a koliko je pokazatelj političke situacije u svetu. Djokovicu treba ta titula na AO kako bi i zvanično potvrdio da je najbolji teniser svih vremena, a kada on završi karijeru, Australiji i Americi iskreno od srca želim da izgube GS turnire i da se tenis kao sport potpuno raspadne u njihovim državama. Iskreno, nisu zaslužili da budu domaćini jednog gospodskog sporta kao što je tenis.

pajs sad

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

E ovako, hoce reci da je mentalni gigant, gromada, klasa, velicina, autoritet, maestro, grmalj, grdosija, golijat, dzin, div, kolos, titan, gorostas, MONSTRUM! Jel sad jasno?

matori

pre 1 godinu

kosmička pravda bi bila da Novak još jednu godinu završi na prvom mestu!
takođe, pravda bi bila i da dobije statuu ispred Rod Lejver Arene - u prevodu da osvoji AO deseti put.
idemooooo!

Never Mind

pre 1 godinu

šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?
(Debeli, 8. januar 2023 18:37)

Malo razmisljanja i imaginacije ne bi skodilo. Niti mogu da citam misli niti sam neki medij, ali razmisljam da je to nesto apsolutno logicno. On sa timom sprema taktiku za mec i ima svoje ideje, ali i slusa tim, valjda ga za to i placa, sta znam. U jednom momentu ne prolazi ono sta mu je tim savetovao, pokazuje im to i taj prst znaci da mora sam razmisljati svojom glavom i menjati nesto u igri.
Ne znaci ni da sam ja u pravu, nisam u kontaktu sa Novakom, ali tako to vidim i to mi je normalno. Pokazuje emocije i to je normalno.

Meni nije jasno sta si ti hteo reci s ovim komentarom.

Жеља

pre 1 godinu

Дај Боже да Новек опет буде први на АТП листи. Атмосфера би опет била искричава за 1° листу :-)

Hahahahahaha

pre 1 godinu

A vakcina? Nesto o tome?
(Petar, 8. januar 2023 17:03)

Ovo je spirtska rubrika. Vidi da li ima neka za budale. Tamo pripadas pa citaj.

Riki

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.

Nikola

pre 1 godinu

"Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 8. januar 2023 16:12)"

Da, ali se Rud prijavio za Okland serije 250 i ima mogucnost da titulom i finalom na AO bude 100 bodova ispred Noleta. U slucaju da izgubi finale Oklanda i finale AO od Noleta, onda ce biti izjednaceni po broju bodova.
50:50 je sansa da updadne u Noletovu polovinu zreba na AO, a onda su mu male sanse da udje u finale, jer ce Nole da osvoji turnir ;)

Sarkastije

pre 1 godinu

To bi bio jos jedan eksercic u kovcegu likova sto ga patoloski i hijenski mrze, i jedva cekaju njegov poraz (a nacekaju se vazda dobrano) ili neki polu-ispad koji koji oni naduvaju do neslucenih visina (kao danasnje izbacivanje agenta jer je pricao cijeli mec o ugovoru sa Markom i nije obracao paznju na mec, a sve se desava tik do Novaka) i slicne gluposti... Ispuzaju iz rupa i prospu otrov, pa nazad u rupu do sledece neke prilike. A u medjuvremenu pate i raspadaju se od zlobe

pirke

pre 1 godinu

Da se vrati na prvo mesto, provede tamo pet nedelja, i onda prestane pominjanje Štefi Graf. Mada sada već svi znamo da postoje dva kriterijuma za Goata: 1) Lepota izvodjenja voleja u Bazelu 2) Broj češanja nosa i ušiju na Rolan Garosu.
sve ostalo je nebitno.

466453

pre 1 godinu

Dzabe, nikad goat Nolo.
Laku noć!
(Nolo, 08. januar 2023 21:10)

GOAT je taj kome najviše ližeš dupe a to Novak nije jer nema takve navijače. Ti si već odabrao i dao jezik u promet, mi navijamo za Noleta na timsko nacionalnoj bazi i za tebe nema tu mesta!
Nema veličanja i prepumpavanja u stilu Greatest, to je ostavljeno pogubljenim koji su naseli na Rolex reklamu, (koju je doduše i sam Rolex deaktivirao jer su shvatili da od priče nema više ništa i ne žele biti patetični, trajalo dok je trajalo).

Јасно као дан

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.

izvin'te na direktnosti!

pre 1 godinu

No1e, razbij te kolonizatore u paramparcad i onda uzmi taj njihov trofej, po*eri se u njega, pa ga lepo nabij na glavu onom rasisti koji je tada bio ministar za imigraciju!

Max Von Sidow

pre 1 godinu

(Max Von Sidow, 8. januar 2023 19:56)

Opusti se čoveče i uživaj u tenisu.
(gulp, 8. januar 2023 20:15)

Pa i uzivam u toj lepoj igri i to za sve pare. Ako si moj komentar shvatio kao neku ostrascenost, nismo se razumeli, zao mi je. Svejedno, hvala na savetu.
Ne mogu da docekam AO i gledam prvu nedelju po celu noc kad god sam u prilici. Pratim sve, ne samo Novaka.

Gambeeet

pre 1 godinu

Samo pametno, meč po meč, i nema sumnje da će nas Nole još jednom obradovati. On je apsolutni favorit na ovom AO, ali opet, dosta kvalitetnih igrača tražiće svoju šansu za iskorak u karijeri i nijednog od njih ne treba ni malo potceniti. Vrlo lako se može desiti da recimo polufinale i finale (daj Bože) budu za Novaka lakši mečevi, pa i protivnici negoli 4. runda i četvrtfinale. Nije zgoreg izbeći recimo ludog Nika u 3. rundi i sačuvati prekopotrebnu snagu za naredne faze. Posle mogu doći Siner, Beretini, Rune, Hurkač. U četvrtfinalu bi bio idealan Rubljov, koji malo verovatno da će dotle doći, jer je jako slab u best-of-5 formatu. Četvrtfinale: Ože je malo pao u formi nakon onih mesec dana neprekidnog igranja na ATP turu i 3 vezane titule, ali setimo se možda i najboljeg meča na GS turnirima prošle godine - spektakla s Medom u Melburnu, koji je lako mogao da ode u njegovu korist da je bilo samo malo više sreće i iskustva u tom trenutku. Tu je naravno i Danil kao najteži mogući rival, kome bi trebalo da u potpunosti odgovara nešto sporiji beton i znatno veće dimenzije terena u odnosu na Adelejd. Mogući protivnik u toj fazi je i sve bolji i za mene potencijalno iznenađenje turnira - odlični Tejlor Fric, dečko napreduje svakim novim turnirom i treba obratiti pažnju na njega, mogao bi da ima još jednu izvrsnu sezonu i uskoro se probije i u TOP 5. Nema sumnje da će biti kvalitetnog tenisa, a mi da se radujemo kroz 20-ak dana i slavimo povratak na tron jednog i jedinog kralja tenisa - Novaka Đokovića.

BH Srbin

pre 1 godinu

Jako je puno tenisera koji na betonu mogu parirati Novaku, tako da ga čeka težak posao. Amerikanaca, nakon odlaska Agasija i Samprasa nije bilo nigdje, ali koliko vidim ide ga vrhu jako puno njihovih igrača i svi su dobri na betonu. Plus Cicipas, Medvedev, Rubljov, Rune, Rud, Zverev, par Španaca, Beretini... Jako puno izjednačenih igrača. Možda ga čeka do sad najteži posao na AUS openu. Šta reći, nego srećno Novače!

Nal Bandi

pre 1 godinu

Ovo su zanimljive kalkulacije za navijace, o kojima Djokovic zaista ne razmislja, niti o prvom mestu 29.01.
Zanima ga titula do koje ce biti pakleno doci, pa mu zelim puno srece u tome.
Prvo mesto ce doci kao posledica velikih rezultata, a zavisice i od toga gde ce moci da igra i osvaja poene.
U principu broj 1 mu nije motivacija ni peti deo u odnosu na osvajanje GS, a to moze da igra, i to su 100% ispravno postavljeni prioriteti dok god nije broj jedan po slemovima, pa i kasnije...

NoleGoat

pre 1 godinu

Kakva bi to poetska pravda bila, jos lepse od onog uso i kalendarskog slema, nakon uzasa od prosle godine koji su mu priredili. Sada ce znati kako da ishendluje pritisak. Povratak na prvo mesto, deseti ao, i izjednacenje sa onim prepariranim prevarantom. A posle lagano.. Tacka kraj.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

To znači MENTALNA SNAGA i da pobeda dolazi iz glave! Po takvom slavlju je najpoznatiji bio Wawrinka, uvek kad je preokrenuo neki meč ili kad je dobio izgubljeno tako je proslavljao.

5. STAR

pre 1 godinu

Trebaju mu GS! Prvo mesto manje više, nije to kao u drugim sportovima pa da donosi medalje i titule. I sam je rekao da time nije opterećen. Svejedno je i tu rekorder.
Samo niži GS, ostalo je posledica toga.

Max Von Sidow

pre 1 godinu

Ovo je najveci rekord u tenisu, broj nedelja na mestu No.1. Nije to zbog toga sto ga drzi nas Novak vec objektivno. Samprasa su trojica pretekla u stampedu po broju GS, neki ce imati mozda i duplo vise ili blizu.
Tenis nece biti ista igra u skorijoj buducnosti. Na egzibicijama se vec ispituju mogucnosti za promene. Uvesce se jos jedan GS, verovatno i jos dva mastersa, skratice meceve, drugacije ce bodovati i jos ko zna sta. Sve to moze dovesti do toga da svi ovi rekordi budu lakse dostizni i prestignuti.
Samo kod jednog, po broju nedelja na prvom mestu se ne moze eksperimentisati. Hteli bi oni i to, ali nemoguce je dodati jos 10 nedelja npr. u jednu kalendarsku godinu. To se ne moze nikada promeniti. Znaci, ako bi Novak dohvatio 400 nedelja na prvom mestu probio bi okruglu stotku, mnogo premasio Feda (i Graf) i postavio letvicu visoko, mozda i vise od Lejvera koji je poslednji osvojio kalendarski GS. Prvi nisam za to da se porede vremena u tenisu i da omalovazavam bivse sampione, ali ovo je drugo vreme tenisa, mnogo je veca konkurencija i time je teze sve. Novak bi to ostvario u eri Nadala i RF, mislim da sam dovoljno rekao.

Moje je misljenje da Novakovih 400 nedelja ne bi niko za njegovog zivota prestigao, a moze on to.

Tata brada

pre 1 godinu

Јасно је као дан да Новак мора освојити АО титулу да би дошао до 7070 бодова и тако надмашио Карлосових 6820. Резултати Надала, Руда и Циципаса су небитни.
(Јасно као дан, 08. januar 2023 17:02)

Nisi me ubedio da ti je baš jasno. Rud, kako smo ga prekrstili, prošle godine nije igrao u Melburnu. Prema tome, njegov rezultat je važan za razliku od rezultata Nadala i Cicipasa, Alkarasov rezultat je već poznat. Da nije Oklanda, ni on se ne bi pitao. Teoretski je moguće da Nadal osvoji Australiju, a da padne na peto mesto! Znam da će mnogi pomisliti da ni teoretski nije moguće da Nadal osvoji, ali je ipak moguće.

Milosav

pre 1 godinu

Novku uopste nije potrebno da dokazuje niko nista, ako dospe do prvog mesta ok, ako ne opet nije nista lose. Neka on ostane zdrav i uzme jos koji GS, da uzivamo jos malo. To zelim i Rafi (Rodja je nezvanicno vec u penziji).
Znaci umesto da se prepucavamo o tome ko je goat (ne podnosim tu rec!) treba da smo zahvalni sto smo ziveli u doba nevidjenog rivalstva ove trojice mastera i GOAT-ova, svaki na svoj nacin.

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Nepravedno je i smenjen sa vrha tako da je odavno zasluzio da ponovo bude prvi! Nije igrao AO i USA Open i sve Masterse u USA i Kanadi i nisu mu bodovali osvojeni Wimbledon i pored svega toga je i dalje u vrhu i u borbi za broj 1. To moze samo Nole.

genijalac

pre 1 godinu

"šta mu znači ono kad sebi upire prst u slepoočnicu i gleda svoj tim, al stvarno? šta hoće reći?"

da je protivnika nadigrao mentalno, đole je inace mentalno daleko od svih ostalih

JPR24

pre 1 godinu

Da Djokovic nije osvojio Adelaid, Casperu Rudu bi bilo dovoljno i finale u Melburnu bez obzira sta Novak tamo uradi. Eto, mali turnir ali vrijedan.
(Riki, 08. januar 2023 16:12)

Da bilo bi dovoljno… Samo sto ovim “mladima” i to dovoljno je prevelik zalogaj ! Eto Alkaraz, u njegovim godinama već propusta turnire i GS zbog povreda… Kakve su to glave i pripreme !?? I posle se čude sto ih ova dva Matorca i dalje ispraše !

On

pre 1 godinu

A zašto bi jurio nr.1? Svakako ima u istoriji najviše provedenih nedelja kao broj 1. Svu snagu na osvajanje bar 2 GS,i još po koja “manja” titula. Nikada neće biti omiljen u svetu tenisa,ali su titule te koje se broje. U pretrazivacu kada se bude kucalo TENIS,neće nikada najpre izaći ko je omiljeni i najlepši teniser,već onaj sa najvećim brojem titula…