Tenis 76

Ponedeljak, 30.05.2022.

13:53

Poznato kada igraju Đoković i Nadal

Objavljen je raspored četvrtfinala Rolan Garosa.

Autor: SN

Poznato kada igraju Ðokoviæ i Nadal IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Razmisli

pre 3 godine

Ne bih se složio sa onima koji misle da ovaj termin više odgovara Đokoviću.
Zaboravljaju mnogi da je pretprošle gidine u sličnim uslovima(hladno,vlažan teren,reflektori) bio maltene počišćen od strane Nadala.

Pajo

pre 3 godine

Sve se namesta da ako Nole i prodje Nadala bude mnogo umorniji u polufinalu od drugog polufinaliste. Ili to ili su pare u pitanju.
Ne omoguciti takvim velicinama kao sto su Nadal i Djokovic da biraju kada ce da igraju (a nikako ne bi odabrali vecernji termin) je velika sramota RG.
Ako su pare u pitanju ne najeli se nikad vala. Samo za finale organizator očekuje prihod od 45 miliona evra samo od karata.

Peki

pre 3 godine

Tacno mi bude zao ’sledece generacije’ (Cicipas, Zverev, Rubljov…). Oni su vec pod zestokim pritiskom Runea, Alkazara, Oze-Alijasima. Vec je sada jasno da se dobri teniseri pojavljuju geometrijski (’pretjeralo’ se sa popularisanjem tenisa) i da vise bikada niko ne e doci ni do 10 GS, a ne do 20. Zato Novak, sada u Parizu, pa Vimbldon i … boga mi… mozda je to kraj…?

draganTenis

pre 3 godine

To bre. Nolu vise odgovara vece. Samo kad nije sunce.
(dinosaurus, 30. maj 2022 14:01)

Netačno. Prošle godine je na suncu dobio Nadala. Bolje da je igrao prvi da na miru prati prestale mečeve i ima duže vremena za odmor.

Sinke

pre 3 godine

Za tenis je kasno da mec pocinje u 20:45.....Koliko god da je ovo veliki mec,ljudi na tribina se smore kada je 11-12 uvece,a da ne pricam to sto ovaj mec moze da se oduzi i preko 12.

Slon

pre 3 godine

Po trenutnoj formi jeste Nole favorit ali to neće da znači ama baš ništa, sam H2H od 30:28 govori za sebe koliko su to šampioni u egalu, a svi pišu kao da će ovo biti šetnja za Noleta.
Rafa je 13. osvajao turnir, čovek je praktički nepobediv na Šatrijeru i skupo će prodati kožu.
Setimo se samo AO ove godine kad je jedva stajao na nogama sa Šapovalovim i izvukao nemoguće u finalu sa Medom, evo i mali Alkaraz je već bio suočen sa meč loptom pa rastura naredne mečeve.

Sa druge strane Nole igra možda i najbolje na turniru - ne znači da je uspavan u svojoj sigurnosti ali ako mu Rafa uzme prvi set meč može da ode u poptuno drugom smeru za njega.

Sve u svemu, uživajmo, možda gledamo i zadnji Rafloe ikad.

viva72

pre 3 godine

Čudna odluka organizatora, da ne kažem glupa.Počeće oko 21h a svi znamo da njihovi mečevi na GS uglavnom idu u pet setova pa još predugi poeni na šljaci.Znači jedno pet sati tenisa, zanima me da li se tamo se može igrati tenis u dva ujutru?A onda problemi sa nastavkom sutradan.Zar nije jednostavno da počne negde oko pet popodne pa se završi oko 22h.

Ko razume, razume

pre 3 godine

Ma najvaznije da ceo stadion bude protiv Noleta, a ne kao prosle godine u Njujorku.
E to je najvaznije, a termin manje vise.
Btw, nisam siguran da vece bas toliko odgovara Novaku, a smeta Rafi.
Pa odrao ga Rafa 2020 kad je bio krov.
Tako da, samo zvizduci publike Novaku su bitni, sa ostalim ce lako.

vrg

pre 3 godine

kao sto sam i rekao, juce su ucinili nadalu da igra preko dana, po sto ce "KAO" sutra da ucine novaku da igra uvece. s tim sto nije bilo teorije da rafa i novak igraju preko dana, zbog publike i prenosa.
kakogod, bice ovo preteska zavrsnica. sve i da novak dobije nadala, posle ga ceka makljanje sa alkarasom. mali spanac je drugo kolo prosao tako sto je za 1cm izbegao mec loptu protivnika i sada vise nema sta da izgubi.
jedino dobro je sto ako novak sutra ne pobedi, nadam se da alkaras moze da spreci nadala da onde na +2. i to bi bilo dovoljno za ovogodisnji rg, pa idemo dalje. valjda ce pravda negde da se desi, posle onog USO, pa AO i sad skidanja bodova na W. neverovatno sta rade sve...

auh!!

pre 3 godine

(bb, 30. maj 2022 14:46)

Zato vi ne menjate "metu mržnje". Uvek je to Novak.
Niste ni Federerovi navijači, ni Nadalovi navijači, navijate za svakoga ko igra protiv Novaka. Za vas je i onaj RasimNP pojam, jer on uvek navija za Nadala.

macconi

pre 3 godine

Nadalu odgovaraju vise dnevni termini,ali na ostalim slemovima...u ovom slucaju na sljaci,gde ce podloga biti sporija zbog vlage u odnosu na dnevni termin,vise odgovaraju uslovi Nadalu i sporija podloga protiv Djokovica...ali nista se oni ne pitaju kada ce se igrati...igra se u vecernjem terminu da bi svi mogli da gledaju...jedino u Srbiji i od toga prave dramu i rijaliti.

питам за друга

pre 3 godine

Kao i obično, sve se namešta Djokiviću. Da mi je znati čime ih drži u šaci.
(Kiril, 30. maj 2022 14:31)

Има голишаве слике челника АТП-а и чланова Савета играча.

Topnik

pre 3 godine

Ovo paše Nadalu jer ima punih 48 sati da se odmori od napornog meča u osmini finala. Nisu bitni uvjeti igre kad ova dvojica igraju, pobjedit će onaj tko je u ovom trenutku bolji.

Tn

pre 3 godine

Noline, zar se ne ubiste dokazujuci da nocni uslovi ne odgovaraju Rafi i da mu zato namestaju dnevne termine. Sta bi ovo sad? I sto sad okrecete pricu, kao ovo je namesteno ovako jer Rafi vise odgovara. Sta se promenilo za 2 dana? U svemu vidite zaveru, ukoliko niste troleri, posetite neku mentalnu ustanovu.

Filip

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
(Uros Dj., 30. maj 2022 14:26)
Zasto u sredu? Mogy da igraju do 3 ujutru, ima krov i svetlo.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 3 godine

Jasno je svakom da se nece igrati u vecernjem terminu zato sto je kmecavac spanski izjavio neki dan da ne voli i da mu ne odgovara da igra po mraku.

Pero

pre 3 godine

Sve osim 3:0 za Novaka bice veliko iznenadjenje. Nadal em u losoj formi em u uslovima koji mu neodgovaraju nikako. Tako da jedina nada Rafinim navijacima ostaje Alkaras kao jedini koji moze da zaustavi Novaka.

Uros Dj.

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
Kome sta odgovara to pada u vodu (noc ili dan) , ovo je istorijski mec, gde ce obojica igrati sa 150%, poslednji atom snage ce ostaviti na terenu.
Srecno obojica, ova dva momka ne zasluzuju nikad kritiku, ni najmanju, prisustvujemo istoriji ljudi, 59 mec dva tenisera, nestvarno! Zbog ove dvojice pratimo tenis 15god unazad, ova dvojica su tenis digla na totalnu drugu dimenziju, budite zahvalni...
Uzivajte.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

kvota 1.4 na djokovica
(Cope slic, 30. maj 2022 13:57)

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.

sale

pre 3 godine

Ljudi mnogo letite. 2020 Novak je bio u isto boljoj formi, 13 stepeni, noc, krov zatvoren. Ocekivalo se 3.0 za Noleta a znamo sta je bilo. Prosle godine ocekivala se laka pobeda Nadala a znamo sta se desilo. Ne znama meni mirise da ce ovo da dobije Nadal. Glumatanje povrede, kao jedva dobilo Ozea, ima da izadje nagruvan i napaljen. Prognoza 3.1 za Nadala glavom, srcem 3.0 za Novaka

Goran

pre 3 godine

Cim je Novak dobio dnevni termin za osminu finala a Nadal nocni termin, bilo je jasno da ce se igrati nocu. Cilj je bio da se Novaku ne dozvoli da se propremi na uslove jer je igrao na drugom terenu u drugo vreme a Nadal ce igrati oba meca u istom terminu na istom terenu. Jasno je da je to namesteno jer svakako da svetski broj 1 i aktuelni sampion mora da dobije "prime time" makar na drugom terenu. Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.

$$$

pre 3 godine

Igra se u dnevnom terminu!
-Zavera, to vise odgovora Nadalu! Zbog lukavog Latina bi stavili mec i kad je najvece sunce!
Igra se u vecernjem terminu!
-Zavera, to vise odgovara Nadalu! Imace vise vremena za odmor, a mozda se mec nastavi i sledeci dan!

31:28

pre 3 godine

Da li ovo podrazumeva i da je krov zatvoren (bez obzira na kisu)??? Mislim, pa nece se valjda igrati na 12-13 stepeni koliko bude preko noci u Parizu? Ocigledno su organizatori dali Nadalu vise vremena za oporavak, iako bi ga No1e zgazio i da su igrali upodne ili posle podne. A istovremeno se Novaku smanjuje vreme za oporavak pred mec polufinala kada ce biti stavljen u dnevni termin. Mislili su na sve organizatori i kao i uvek, stalno je Novak stavljen u nepovoljnii polozaj. Ali dzaba im sve!!! Hahahahaaa~

Boris

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.

nebojsa

pre 3 godine

Vilander je pohvalio Novaka kako je "pametno" odabrao vecernje termine,a ovo je PRVI vecernji termin zbog ugadjanja Nadalu!
Toliko o tretmanu "odlazecih"

s

pre 3 godine

Ma ajte molim vas, dan vece. Nadal je u cetvrtom i petom setu, uvece, izvukao svoj najstrasniji beast mode protiv Ozea. Svaka lopta je isla na liniju, svaki udarac dva puta jaci nego u ostatku meca, Oze se bukvalno plasio da servira od zveri sa druge strane mreze.

Naravno da je Nadal prihvatio vecernji termin jer mu je dusa ispala juce.

Coabree

pre 3 godine

Nadal jeste osvajao ovaj turnir trinaest puta, ali sutra su njegove sanse jako male, on je samo godinu dana mladji od Novaka, ali Novak je za njega deckic, u stanju je da igra 5 sati, ako je potrebno, a nadal posle 3 sata igre vec se muci.

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

DoleIspod

pre 3 godine

Super. I sigurno nije „po zahtevu Španca“ ;-)
(Toma, 30. maj 2022 14:03)


"Sigurno" je po zahtevu Španca. Nadal ne moze da izdrzi pet setova protiv Novaka.
Ima vecu sansu za pobedu ako mec prekinu nakon treceg odigranog seta i nastave u sredu.
Zato Nole pamet u glavu 6:0, 6:0, 6:0 i laku noc. Trebas da se dobro pripremis za "Alkatraza".

pop

pre 3 godine

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.
(Neko iz dijaspore, 30. maj 2022 14:22)
ta bomba je za 1 cm kod prvog servisa i meč lopte izbegla da ispadne od nekog španca veterana. počistiće ga Nole 3:0 ako Alkaraz uopšte i prođe.

sasa the king

pre 3 godine

Dobro je za Novaka sto je nocni termin, ali sa psiholoske strane, sad nema opravdanja ako izgubi, a Rafa ima na sta da se vadi….zajebato…
Sve u svemu, lova odlucuje o tome kada ce ko i gde igrati mec. Tu se samo sponzori pitaju, tacka. Sada se dobro zalomilo Noletu, u Nedelju nije.

Filip

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.
(Boris, 30. maj 2022 14:05)
Kad je to Rafa predlozio?

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

Krle

pre 3 godine

Sramota ! Umesto da ga Rafa odere u dnevnom terminu to će morati uveče da učini.Nadam se da je Nolo poneo sa sobom onu stolicu za plakanje koju mu je poklonio Medo.

Nebojša

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Briga njih šta Novak i Nadal misle i šta im odgovara pare pare i samo pare su odlučile da se ovo igra u ovom terminu Amazon prime je valjda u pitanju kako god nadam se da Novak dobija.

tenisman

pre 3 godine

Odluka je zapravo da li će organizatori služiti samo prohtevima Nadala ili će strogo po zakonima tržišta i novčanoj liniji. Pošto je večernji spektakl uvek 5 puta isplativiji. Novak - Nadal je najveći meč turnira, veći i od potencijalnog finala, ceo svet to prati. Logično je da će igrati uveče, tu nema spora.

ccc??

pre 3 godine

Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.
(Goran, 30. maj 2022 14:12)

Posle meca sa Svarcmanom Eurosport prebacuje poslednji gem Gof i prenose njenu izjavu sa terena a dok ide prenos tog zavrsnog gema Novak daje izjavu na terenu?? Nema prenosa?? Uz to, nakon izjave Gof na terenu u studiju komentarisu taj mec pa onda mec svetskog br.1???Vidis da mogu..

питам за друга

pre 3 godine

Kao i obično, sve se namešta Djokiviću. Da mi je znati čime ih drži u šaci.
(Kiril, 30. maj 2022 14:31)

Има голишаве слике челника АТП-а и чланова Савета играча.

tenisman

pre 3 godine

Odluka je zapravo da li će organizatori služiti samo prohtevima Nadala ili će strogo po zakonima tržišta i novčanoj liniji. Pošto je večernji spektakl uvek 5 puta isplativiji. Novak - Nadal je najveći meč turnira, veći i od potencijalnog finala, ceo svet to prati. Logično je da će igrati uveče, tu nema spora.

Uros Dj.

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
Kome sta odgovara to pada u vodu (noc ili dan) , ovo je istorijski mec, gde ce obojica igrati sa 150%, poslednji atom snage ce ostaviti na terenu.
Srecno obojica, ova dva momka ne zasluzuju nikad kritiku, ni najmanju, prisustvujemo istoriji ljudi, 59 mec dva tenisera, nestvarno! Zbog ove dvojice pratimo tenis 15god unazad, ova dvojica su tenis digla na totalnu drugu dimenziju, budite zahvalni...
Uzivajte.

nebojsa

pre 3 godine

Vilander je pohvalio Novaka kako je "pametno" odabrao vecernje termine,a ovo je PRVI vecernji termin zbog ugadjanja Nadalu!
Toliko o tretmanu "odlazecih"

Nebojša

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Briga njih šta Novak i Nadal misle i šta im odgovara pare pare i samo pare su odlučile da se ovo igra u ovom terminu Amazon prime je valjda u pitanju kako god nadam se da Novak dobija.

vrg

pre 3 godine

kao sto sam i rekao, juce su ucinili nadalu da igra preko dana, po sto ce "KAO" sutra da ucine novaku da igra uvece. s tim sto nije bilo teorije da rafa i novak igraju preko dana, zbog publike i prenosa.
kakogod, bice ovo preteska zavrsnica. sve i da novak dobije nadala, posle ga ceka makljanje sa alkarasom. mali spanac je drugo kolo prosao tako sto je za 1cm izbegao mec loptu protivnika i sada vise nema sta da izgubi.
jedino dobro je sto ako novak sutra ne pobedi, nadam se da alkaras moze da spreci nadala da onde na +2. i to bi bilo dovoljno za ovogodisnji rg, pa idemo dalje. valjda ce pravda negde da se desi, posle onog USO, pa AO i sad skidanja bodova na W. neverovatno sta rade sve...

Pero

pre 3 godine

Sve osim 3:0 za Novaka bice veliko iznenadjenje. Nadal em u losoj formi em u uslovima koji mu neodgovaraju nikako. Tako da jedina nada Rafinim navijacima ostaje Alkaras kao jedini koji moze da zaustavi Novaka.

ccc??

pre 3 godine

Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.
(Goran, 30. maj 2022 14:12)

Posle meca sa Svarcmanom Eurosport prebacuje poslednji gem Gof i prenose njenu izjavu sa terena a dok ide prenos tog zavrsnog gema Novak daje izjavu na terenu?? Nema prenosa?? Uz to, nakon izjave Gof na terenu u studiju komentarisu taj mec pa onda mec svetskog br.1???Vidis da mogu..

auh!!

pre 3 godine

(bb, 30. maj 2022 14:46)

Zato vi ne menjate "metu mržnje". Uvek je to Novak.
Niste ni Federerovi navijači, ni Nadalovi navijači, navijate za svakoga ko igra protiv Novaka. Za vas je i onaj RasimNP pojam, jer on uvek navija za Nadala.

Filip

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
(Uros Dj., 30. maj 2022 14:26)
Zasto u sredu? Mogy da igraju do 3 ujutru, ima krov i svetlo.

viva72

pre 3 godine

Čudna odluka organizatora, da ne kažem glupa.Počeće oko 21h a svi znamo da njihovi mečevi na GS uglavnom idu u pet setova pa još predugi poeni na šljaci.Znači jedno pet sati tenisa, zanima me da li se tamo se može igrati tenis u dva ujutru?A onda problemi sa nastavkom sutradan.Zar nije jednostavno da počne negde oko pet popodne pa se završi oko 22h.

Topnik

pre 3 godine

Ovo paše Nadalu jer ima punih 48 sati da se odmori od napornog meča u osmini finala. Nisu bitni uvjeti igre kad ova dvojica igraju, pobjedit će onaj tko je u ovom trenutku bolji.

DoleIspod

pre 3 godine

Super. I sigurno nije „po zahtevu Španca“ ;-)
(Toma, 30. maj 2022 14:03)


"Sigurno" je po zahtevu Španca. Nadal ne moze da izdrzi pet setova protiv Novaka.
Ima vecu sansu za pobedu ako mec prekinu nakon treceg odigranog seta i nastave u sredu.
Zato Nole pamet u glavu 6:0, 6:0, 6:0 i laku noc. Trebas da se dobro pripremis za "Alkatraza".

Slon

pre 3 godine

Po trenutnoj formi jeste Nole favorit ali to neće da znači ama baš ništa, sam H2H od 30:28 govori za sebe koliko su to šampioni u egalu, a svi pišu kao da će ovo biti šetnja za Noleta.
Rafa je 13. osvajao turnir, čovek je praktički nepobediv na Šatrijeru i skupo će prodati kožu.
Setimo se samo AO ove godine kad je jedva stajao na nogama sa Šapovalovim i izvukao nemoguće u finalu sa Medom, evo i mali Alkaraz je već bio suočen sa meč loptom pa rastura naredne mečeve.

Sa druge strane Nole igra možda i najbolje na turniru - ne znači da je uspavan u svojoj sigurnosti ali ako mu Rafa uzme prvi set meč može da ode u poptuno drugom smeru za njega.

Sve u svemu, uživajmo, možda gledamo i zadnji Rafloe ikad.

$$$

pre 3 godine

Igra se u dnevnom terminu!
-Zavera, to vise odgovora Nadalu! Zbog lukavog Latina bi stavili mec i kad je najvece sunce!
Igra se u vecernjem terminu!
-Zavera, to vise odgovara Nadalu! Imace vise vremena za odmor, a mozda se mec nastavi i sledeci dan!

macconi

pre 3 godine

Nadalu odgovaraju vise dnevni termini,ali na ostalim slemovima...u ovom slucaju na sljaci,gde ce podloga biti sporija zbog vlage u odnosu na dnevni termin,vise odgovaraju uslovi Nadalu i sporija podloga protiv Djokovica...ali nista se oni ne pitaju kada ce se igrati...igra se u vecernjem terminu da bi svi mogli da gledaju...jedino u Srbiji i od toga prave dramu i rijaliti.

s

pre 3 godine

Ma ajte molim vas, dan vece. Nadal je u cetvrtom i petom setu, uvece, izvukao svoj najstrasniji beast mode protiv Ozea. Svaka lopta je isla na liniju, svaki udarac dva puta jaci nego u ostatku meca, Oze se bukvalno plasio da servira od zveri sa druge strane mreze.

Naravno da je Nadal prihvatio vecernji termin jer mu je dusa ispala juce.

pop

pre 3 godine

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.
(Neko iz dijaspore, 30. maj 2022 14:22)
ta bomba je za 1 cm kod prvog servisa i meč lopte izbegla da ispadne od nekog španca veterana. počistiće ga Nole 3:0 ako Alkaraz uopšte i prođe.

Tn

pre 3 godine

Noline, zar se ne ubiste dokazujuci da nocni uslovi ne odgovaraju Rafi i da mu zato namestaju dnevne termine. Sta bi ovo sad? I sto sad okrecete pricu, kao ovo je namesteno ovako jer Rafi vise odgovara. Sta se promenilo za 2 dana? U svemu vidite zaveru, ukoliko niste troleri, posetite neku mentalnu ustanovu.

Sinke

pre 3 godine

Za tenis je kasno da mec pocinje u 20:45.....Koliko god da je ovo veliki mec,ljudi na tribina se smore kada je 11-12 uvece,a da ne pricam to sto ovaj mec moze da se oduzi i preko 12.

Ko razume, razume

pre 3 godine

Ma najvaznije da ceo stadion bude protiv Noleta, a ne kao prosle godine u Njujorku.
E to je najvaznije, a termin manje vise.
Btw, nisam siguran da vece bas toliko odgovara Novaku, a smeta Rafi.
Pa odrao ga Rafa 2020 kad je bio krov.
Tako da, samo zvizduci publike Novaku su bitni, sa ostalim ce lako.

sale

pre 3 godine

Ljudi mnogo letite. 2020 Novak je bio u isto boljoj formi, 13 stepeni, noc, krov zatvoren. Ocekivalo se 3.0 za Noleta a znamo sta je bilo. Prosle godine ocekivala se laka pobeda Nadala a znamo sta se desilo. Ne znama meni mirise da ce ovo da dobije Nadal. Glumatanje povrede, kao jedva dobilo Ozea, ima da izadje nagruvan i napaljen. Prognoza 3.1 za Nadala glavom, srcem 3.0 za Novaka

Boris

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.

Filip

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.
(Boris, 30. maj 2022 14:05)
Kad je to Rafa predlozio?

Krle

pre 3 godine

Sramota ! Umesto da ga Rafa odere u dnevnom terminu to će morati uveče da učini.Nadam se da je Nolo poneo sa sobom onu stolicu za plakanje koju mu je poklonio Medo.

Goran

pre 3 godine

Cim je Novak dobio dnevni termin za osminu finala a Nadal nocni termin, bilo je jasno da ce se igrati nocu. Cilj je bio da se Novaku ne dozvoli da se propremi na uslove jer je igrao na drugom terenu u drugo vreme a Nadal ce igrati oba meca u istom terminu na istom terenu. Jasno je da je to namesteno jer svakako da svetski broj 1 i aktuelni sampion mora da dobije "prime time" makar na drugom terenu. Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

draganTenis

pre 3 godine

To bre. Nolu vise odgovara vece. Samo kad nije sunce.
(dinosaurus, 30. maj 2022 14:01)

Netačno. Prošle godine je na suncu dobio Nadala. Bolje da je igrao prvi da na miru prati prestale mečeve i ima duže vremena za odmor.

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

31:28

pre 3 godine

Da li ovo podrazumeva i da je krov zatvoren (bez obzira na kisu)??? Mislim, pa nece se valjda igrati na 12-13 stepeni koliko bude preko noci u Parizu? Ocigledno su organizatori dali Nadalu vise vremena za oporavak, iako bi ga No1e zgazio i da su igrali upodne ili posle podne. A istovremeno se Novaku smanjuje vreme za oporavak pred mec polufinala kada ce biti stavljen u dnevni termin. Mislili su na sve organizatori i kao i uvek, stalno je Novak stavljen u nepovoljnii polozaj. Ali dzaba im sve!!! Hahahahaaa~

sasa the king

pre 3 godine

Dobro je za Novaka sto je nocni termin, ali sa psiholoske strane, sad nema opravdanja ako izgubi, a Rafa ima na sta da se vadi….zajebato…
Sve u svemu, lova odlucuje o tome kada ce ko i gde igrati mec. Tu se samo sponzori pitaju, tacka. Sada se dobro zalomilo Noletu, u Nedelju nije.

Razmisli

pre 3 godine

Ne bih se složio sa onima koji misle da ovaj termin više odgovara Đokoviću.
Zaboravljaju mnogi da je pretprošle gidine u sličnim uslovima(hladno,vlažan teren,reflektori) bio maltene počišćen od strane Nadala.

Top komentari sa sličnih vesti

pre 3 godine

Jasno je svakom da se nece igrati u vecernjem terminu zato sto je kmecavac spanski izjavio neki dan da ne voli i da mu ne odgovara da igra po mraku.

Coabree

pre 3 godine

Nadal jeste osvajao ovaj turnir trinaest puta, ali sutra su njegove sanse jako male, on je samo godinu dana mladji od Novaka, ali Novak je za njega deckic, u stanju je da igra 5 sati, ako je potrebno, a nadal posle 3 sata igre vec se muci.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

kvota 1.4 na djokovica
(Cope slic, 30. maj 2022 13:57)

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.

Pajo

pre 3 godine

Sve se namesta da ako Nole i prodje Nadala bude mnogo umorniji u polufinalu od drugog polufinaliste. Ili to ili su pare u pitanju.
Ne omoguciti takvim velicinama kao sto su Nadal i Djokovic da biraju kada ce da igraju (a nikako ne bi odabrali vecernji termin) je velika sramota RG.
Ako su pare u pitanju ne najeli se nikad vala. Samo za finale organizator očekuje prihod od 45 miliona evra samo od karata.

Peki

pre 3 godine

Tacno mi bude zao ’sledece generacije’ (Cicipas, Zverev, Rubljov…). Oni su vec pod zestokim pritiskom Runea, Alkazara, Oze-Alijasima. Vec je sada jasno da se dobri teniseri pojavljuju geometrijski (’pretjeralo’ se sa popularisanjem tenisa) i da vise bikada niko ne e doci ni do 10 GS, a ne do 20. Zato Novak, sada u Parizu, pa Vimbldon i … boga mi… mozda je to kraj…?

Krle

pre 3 godine

Sramota ! Umesto da ga Rafa odere u dnevnom terminu to će morati uveče da učini.Nadam se da je Nolo poneo sa sobom onu stolicu za plakanje koju mu je poklonio Medo.

Goran

pre 3 godine

Cim je Novak dobio dnevni termin za osminu finala a Nadal nocni termin, bilo je jasno da ce se igrati nocu. Cilj je bio da se Novaku ne dozvoli da se propremi na uslove jer je igrao na drugom terenu u drugo vreme a Nadal ce igrati oba meca u istom terminu na istom terenu. Jasno je da je to namesteno jer svakako da svetski broj 1 i aktuelni sampion mora da dobije "prime time" makar na drugom terenu. Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.

Neko iz dijaspore

pre 3 godine

kvota 1.4 na djokovica
(Cope slic, 30. maj 2022 13:57)

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.

Coabree

pre 3 godine

Nadal jeste osvajao ovaj turnir trinaest puta, ali sutra su njegove sanse jako male, on je samo godinu dana mladji od Novaka, ali Novak je za njega deckic, u stanju je da igra 5 sati, ako je potrebno, a nadal posle 3 sata igre vec se muci.

Tn

pre 3 godine

Noline, zar se ne ubiste dokazujuci da nocni uslovi ne odgovaraju Rafi i da mu zato namestaju dnevne termine. Sta bi ovo sad? I sto sad okrecete pricu, kao ovo je namesteno ovako jer Rafi vise odgovara. Sta se promenilo za 2 dana? U svemu vidite zaveru, ukoliko niste troleri, posetite neku mentalnu ustanovu.

nebojsa

pre 3 godine

Vilander je pohvalio Novaka kako je "pametno" odabrao vecernje termine,a ovo je PRVI vecernji termin zbog ugadjanja Nadalu!
Toliko o tretmanu "odlazecih"

Pero

pre 3 godine

Sve osim 3:0 za Novaka bice veliko iznenadjenje. Nadal em u losoj formi em u uslovima koji mu neodgovaraju nikako. Tako da jedina nada Rafinim navijacima ostaje Alkaras kao jedini koji moze da zaustavi Novaka.

31:28

pre 3 godine

Da li ovo podrazumeva i da je krov zatvoren (bez obzira na kisu)??? Mislim, pa nece se valjda igrati na 12-13 stepeni koliko bude preko noci u Parizu? Ocigledno su organizatori dali Nadalu vise vremena za oporavak, iako bi ga No1e zgazio i da su igrali upodne ili posle podne. A istovremeno se Novaku smanjuje vreme za oporavak pred mec polufinala kada ce biti stavljen u dnevni termin. Mislili su na sve organizatori i kao i uvek, stalno je Novak stavljen u nepovoljnii polozaj. Ali dzaba im sve!!! Hahahahaaa~

Top komentari sa sličnih vesti

pre 3 godine

Jasno je svakom da se nece igrati u vecernjem terminu zato sto je kmecavac spanski izjavio neki dan da ne voli i da mu ne odgovara da igra po mraku.

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

DoleIspod

pre 3 godine

Super. I sigurno nije „po zahtevu Španca“ ;-)
(Toma, 30. maj 2022 14:03)


"Sigurno" je po zahtevu Španca. Nadal ne moze da izdrzi pet setova protiv Novaka.
Ima vecu sansu za pobedu ako mec prekinu nakon treceg odigranog seta i nastave u sredu.
Zato Nole pamet u glavu 6:0, 6:0, 6:0 i laku noc. Trebas da se dobro pripremis za "Alkatraza".

sale

pre 3 godine

Ljudi mnogo letite. 2020 Novak je bio u isto boljoj formi, 13 stepeni, noc, krov zatvoren. Ocekivalo se 3.0 za Noleta a znamo sta je bilo. Prosle godine ocekivala se laka pobeda Nadala a znamo sta se desilo. Ne znama meni mirise da ce ovo da dobije Nadal. Glumatanje povrede, kao jedva dobilo Ozea, ima da izadje nagruvan i napaljen. Prognoza 3.1 za Nadala glavom, srcem 3.0 za Novaka

Boris

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.

bb

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Novinari bacaju bombe posto se ovi nasi teoricari zavere pale kao hepo kocke na sve. Daj vecernji termin Nadalu odgovara sunce i preko dana, sad odjednom Nadalu ispunili zelju za vecernji termin... Do sad je bila najveca mrznja prema Federeru, dzemperko itd, a za Rdu godpodin, uvek odmeren u izjavama, gromada itd. Sad kad nije Federer vise pretnja Ndal postade najveci ljugavac itd. Sad polako i Akaraz postaje meta mrznje posto je potencijalna opasnost.

vrg

pre 3 godine

kao sto sam i rekao, juce su ucinili nadalu da igra preko dana, po sto ce "KAO" sutra da ucine novaku da igra uvece. s tim sto nije bilo teorije da rafa i novak igraju preko dana, zbog publike i prenosa.
kakogod, bice ovo preteska zavrsnica. sve i da novak dobije nadala, posle ga ceka makljanje sa alkarasom. mali spanac je drugo kolo prosao tako sto je za 1cm izbegao mec loptu protivnika i sada vise nema sta da izgubi.
jedino dobro je sto ako novak sutra ne pobedi, nadam se da alkaras moze da spreci nadala da onde na +2. i to bi bilo dovoljno za ovogodisnji rg, pa idemo dalje. valjda ce pravda negde da se desi, posle onog USO, pa AO i sad skidanja bodova na W. neverovatno sta rade sve...

$$$

pre 3 godine

Igra se u dnevnom terminu!
-Zavera, to vise odgovora Nadalu! Zbog lukavog Latina bi stavili mec i kad je najvece sunce!
Igra se u vecernjem terminu!
-Zavera, to vise odgovara Nadalu! Imace vise vremena za odmor, a mozda se mec nastavi i sledeci dan!

Ko razume, razume

pre 3 godine

Ma najvaznije da ceo stadion bude protiv Noleta, a ne kao prosle godine u Njujorku.
E to je najvaznije, a termin manje vise.
Btw, nisam siguran da vece bas toliko odgovara Novaku, a smeta Rafi.
Pa odrao ga Rafa 2020 kad je bio krov.
Tako da, samo zvizduci publike Novaku su bitni, sa ostalim ce lako.

Pajo

pre 3 godine

Sve se namesta da ako Nole i prodje Nadala bude mnogo umorniji u polufinalu od drugog polufinaliste. Ili to ili su pare u pitanju.
Ne omoguciti takvim velicinama kao sto su Nadal i Djokovic da biraju kada ce da igraju (a nikako ne bi odabrali vecernji termin) je velika sramota RG.
Ako su pare u pitanju ne najeli se nikad vala. Samo za finale organizator očekuje prihod od 45 miliona evra samo od karata.

Topnik

pre 3 godine

Ovo paše Nadalu jer ima punih 48 sati da se odmori od napornog meča u osmini finala. Nisu bitni uvjeti igre kad ova dvojica igraju, pobjedit će onaj tko je u ovom trenutku bolji.

macconi

pre 3 godine

Nadalu odgovaraju vise dnevni termini,ali na ostalim slemovima...u ovom slucaju na sljaci,gde ce podloga biti sporija zbog vlage u odnosu na dnevni termin,vise odgovaraju uslovi Nadalu i sporija podloga protiv Djokovica...ali nista se oni ne pitaju kada ce se igrati...igra se u vecernjem terminu da bi svi mogli da gledaju...jedino u Srbiji i od toga prave dramu i rijaliti.

pop

pre 3 godine

Da, tacno, za sutra uvece jeste. I realno je da Nole dobije. Nije sigurno, ali je realno. Stavio bih sigureno pare na Noleta.
A za cetvrtak, kad bude igrao sa Alkarazom? Bice 1.4 za mladjanog Spanca. Ne bih stavio ni dinara za Noleta... ako uopste dobije i Rafu.
Treb naravno uvek biti optimista, ali treba i znati nesto o tenisu.
Mali je bomba. Videcete u cetvrtak.
(Neko iz dijaspore, 30. maj 2022 14:22)
ta bomba je za 1 cm kod prvog servisa i meč lopte izbegla da ispadne od nekog španca veterana. počistiće ga Nole 3:0 ako Alkaraz uopšte i prođe.

Peki

pre 3 godine

Tacno mi bude zao ’sledece generacije’ (Cicipas, Zverev, Rubljov…). Oni su vec pod zestokim pritiskom Runea, Alkazara, Oze-Alijasima. Vec je sada jasno da se dobri teniseri pojavljuju geometrijski (’pretjeralo’ se sa popularisanjem tenisa) i da vise bikada niko ne e doci ni do 10 GS, a ne do 20. Zato Novak, sada u Parizu, pa Vimbldon i … boga mi… mozda je to kraj…?

Uros Dj.

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
Kome sta odgovara to pada u vodu (noc ili dan) , ovo je istorijski mec, gde ce obojica igrati sa 150%, poslednji atom snage ce ostaviti na terenu.
Srecno obojica, ova dva momka ne zasluzuju nikad kritiku, ni najmanju, prisustvujemo istoriji ljudi, 59 mec dva tenisera, nestvarno! Zbog ove dvojice pratimo tenis 15god unazad, ova dvojica su tenis digla na totalnu drugu dimenziju, budite zahvalni...
Uzivajte.

питам за друга

pre 3 godine

Kao i obično, sve se namešta Djokiviću. Da mi je znati čime ih drži u šaci.
(Kiril, 30. maj 2022 14:31)

Има голишаве слике челника АТП-а и чланова Савета играча.

auh!!

pre 3 godine

(bb, 30. maj 2022 14:46)

Zato vi ne menjate "metu mržnje". Uvek je to Novak.
Niste ni Federerovi navijači, ni Nadalovi navijači, navijate za svakoga ko igra protiv Novaka. Za vas je i onaj RasimNP pojam, jer on uvek navija za Nadala.

draganTenis

pre 3 godine

To bre. Nolu vise odgovara vece. Samo kad nije sunce.
(dinosaurus, 30. maj 2022 14:01)

Netačno. Prošle godine je na suncu dobio Nadala. Bolje da je igrao prvi da na miru prati prestale mečeve i ima duže vremena za odmor.

Razmisli

pre 3 godine

Ne bih se složio sa onima koji misle da ovaj termin više odgovara Đokoviću.
Zaboravljaju mnogi da je pretprošle gidine u sličnim uslovima(hladno,vlažan teren,reflektori) bio maltene počišćen od strane Nadala.

tenisman

pre 3 godine

Odluka je zapravo da li će organizatori služiti samo prohtevima Nadala ili će strogo po zakonima tržišta i novčanoj liniji. Pošto je večernji spektakl uvek 5 puta isplativiji. Novak - Nadal je najveći meč turnira, veći i od potencijalnog finala, ceo svet to prati. Logično je da će igrati uveče, tu nema spora.

sasa the king

pre 3 godine

Dobro je za Novaka sto je nocni termin, ali sa psiholoske strane, sad nema opravdanja ako izgubi, a Rafa ima na sta da se vadi….zajebato…
Sve u svemu, lova odlucuje o tome kada ce ko i gde igrati mec. Tu se samo sponzori pitaju, tacka. Sada se dobro zalomilo Noletu, u Nedelju nije.

viva72

pre 3 godine

Čudna odluka organizatora, da ne kažem glupa.Počeće oko 21h a svi znamo da njihovi mečevi na GS uglavnom idu u pet setova pa još predugi poeni na šljaci.Znači jedno pet sati tenisa, zanima me da li se tamo se može igrati tenis u dva ujutru?A onda problemi sa nastavkom sutradan.Zar nije jednostavno da počne negde oko pet popodne pa se završi oko 22h.

Sinke

pre 3 godine

Za tenis je kasno da mec pocinje u 20:45.....Koliko god da je ovo veliki mec,ljudi na tribina se smore kada je 11-12 uvece,a da ne pricam to sto ovaj mec moze da se oduzi i preko 12.

Nebojša

pre 3 godine

Sad se stvarno novinari morate odlučiti prema čijem zahtjevu. Nole je rekao da njemu više odgovara večernji termin.
(miro(s)lav, 30. maj 2022 13:58)

Briga njih šta Novak i Nadal misle i šta im odgovara pare pare i samo pare su odlučile da se ovo igra u ovom terminu Amazon prime je valjda u pitanju kako god nadam se da Novak dobija.

s

pre 3 godine

Ma ajte molim vas, dan vece. Nadal je u cetvrtom i petom setu, uvece, izvukao svoj najstrasniji beast mode protiv Ozea. Svaka lopta je isla na liniju, svaki udarac dva puta jaci nego u ostatku meca, Oze se bukvalno plasio da servira od zveri sa druge strane mreze.

Naravno da je Nadal prihvatio vecernji termin jer mu je dusa ispala juce.

ccc??

pre 3 godine

Ne mogu Zverev i nekakav Zapata da dobiju prednost u odnosu na Novaka i Svarcmana.
(Goran, 30. maj 2022 14:12)

Posle meca sa Svarcmanom Eurosport prebacuje poslednji gem Gof i prenose njenu izjavu sa terena a dok ide prenos tog zavrsnog gema Novak daje izjavu na terenu?? Nema prenosa?? Uz to, nakon izjave Gof na terenu u studiju komentarisu taj mec pa onda mec svetskog br.1???Vidis da mogu..

Filip

pre 3 godine

Ako Alkaraz i Zverev (pocinju oko 16;30) malo vise oduze svoj mec, sto se i ocekuje donekle, dug mec...
Rafa i Nole moguce da ce izaci i tek oko 22h na teren, i vrlo je moguce da ih gledamo i u sredu... odluka organizatora je dosta diskutabilna, ali dobro.
(Uros Dj., 30. maj 2022 14:26)
Zasto u sredu? Mogy da igraju do 3 ujutru, ima krov i svetlo.

Filip

pre 3 godine

Izgleda da je Rafa predlozio da se igra uvece, i to je odlicno za sve iako mu manje odgovara, ipak vecina ljudi ne moze gledati u toku dana.
(Boris, 30. maj 2022 14:05)
Kad je to Rafa predlozio?

Slon

pre 3 godine

Po trenutnoj formi jeste Nole favorit ali to neće da znači ama baš ništa, sam H2H od 30:28 govori za sebe koliko su to šampioni u egalu, a svi pišu kao da će ovo biti šetnja za Noleta.
Rafa je 13. osvajao turnir, čovek je praktički nepobediv na Šatrijeru i skupo će prodati kožu.
Setimo se samo AO ove godine kad je jedva stajao na nogama sa Šapovalovim i izvukao nemoguće u finalu sa Medom, evo i mali Alkaraz je već bio suočen sa meč loptom pa rastura naredne mečeve.

Sa druge strane Nole igra možda i najbolje na turniru - ne znači da je uspavan u svojoj sigurnosti ali ako mu Rafa uzme prvi set meč može da ode u poptuno drugom smeru za njega.

Sve u svemu, uživajmo, možda gledamo i zadnji Rafloe ikad.