Tenis 243

Ponedeljak, 28.06.2021.

14:00

Novak izgubio set, pa razbio Britanca

Novak Đoković je uspešno započeo pohod na 20. grend slem trofej.

Autor: Z.K.

Novak izgubio set, pa razbio Britanca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

243 Komentari

Sortiraj po:

Bl

pre 4 godine

@Djido
U komentarima je jedno ne slagati se s nečijim stavovima, a nešto sasvim drugo i nedopustivo je vrijeđanje na ličnoj osnovi, a pogotovo ako je to žena.
Tvoj komentar na Anđekin tekst je savršeno neprimjeren i nema nikakve veze s onim čime se bavi ovaj sajt-tenisom.

Nikol Dž. Femija

pre 4 godine

(Jare u mleku, 28. jun 2021 18:00)

Poznajući Beograđane navijali bi za Tipsarevićevog PROTIVNIKA, SIGURNO DA PROTIVNIK NE BI BIO ZANEMAREN A VRLO MOGUĆE DA BI BILO U JEDNAČENO jer Srbi iz Begorada ako ih uopšte ima uglavnom navijaju za srpske protivnike i pljuju , gaze domaće.

Ne bi Tipsarević imao veliku pomoć od domaće srpske ili beogradske publike, kao što i nisu imali ni na bilo kom meču Dejvis ili Fed kup takmičenja, osim u finalu, što svi gledaju i kao predstava se pravi pa zato.
Srbi uglavnom ćute, kao Japanci- a pišem iz iskustva nekog ko je redovan na mečevima Dejvis kupa ili Fed kupa. Izuzev samo onog finala.

Andjela

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09

Pa ATP ga "mrzi", pa kad je čuo da Novak ne želi da igra sa Kirgiosom, odhah na poštenom žrebanju Kirgios u drugom delu žreba. A Federer dobu u prvom kolu Manarija (41), Cicipas dobi Frafoa (57) i ispade, samo kad te ATP mrzi i kad si No1 dobiješ u prvom kolu 257.

Jare u mleku

pre 4 godine

billy
Ne znam da li si skontao da je protivnik bio Englez? Publika bila skroz ok ako se uzme u obzir da je igrao protiv domaćina. Da Tipsarević igra u Beogradu protiv nekog, za kogs bi publika navijala?

Grcka Agencija Zizi-Pas propala

pre 4 godine

Tci-Tci-Ban je rezervisao RyanAir dana ujutru Atina-London a povratak uvece istim letom. Bravo Tzi-Tzi, u Parizu je uzrok bio smrt baka Filipa IIgog, ovde nije valjda otac Alexandra Velikoga

Misa BMW

pre 4 godine

Koliko ljudi oseća potrebu da komentariše ono što prati kao srpski navijač ali bez znanja o ovom sportu. Njima svaki aut smeta, svaki izgubljeni poen. Ne shvataju da Novak testira novu podlogu, proba udarce, igra 4 seta zbog mogućih kasnijih težih mečeva, a sve vreme kontroliše šta je na terenu. Igra onako koliko je dovoljno za pobedu. Ume on i da kiksne, ali koliko vidimo, to je baš retko.Zato uživajmo dok traje.

ccc?

pre 4 godine

U finalu AO Novak je pobedio Tima i decko ne moze da se sabere. Gubi na svakom turniru? U finalu RG Novak je pobedeio Cicipasa i evo u prvom kolu Wimbledona , Grk je izgubio i to sa 3-0? I trebace mu vreme da se sabere od onog poraza gde je vodio 2-0 u setovima. Neverovatno je kako Novak utice na svoje protivnike? Sa druge strane Novak je nekada gubio i od Rafe i od Rodzera ali se podizao i nastavio da igra i evo gde je dosao? Samo jedan GS zaostatka za njima i dugo je br.1? To pravi razliku izmedju Tima, Cicipasa i Novaka. Oni moraju da se podignu iako su pali i imali teske poraze. Nisu uspeli da osvoje GS..Ali su ti porazi ostavili posledice. Mislim da ce posebno Grku biti tesko i sam ne moze jos uvek da shvati, kako je to vodio 2 seta , igrao odlicno i nije osvojio RG? Izgubio je..To je sporti tu se vidi mentalna snaga i jacina karaktera..Grk je skoro rekao, da Novak zeli rekorde a na njima je da mu to otezaju?? Tijafo ga obrisao malopre..Nece ni da dodje do Novaka..

HERCEGOVAC

pre 4 godine

Najdraže mi je kad tuče Britance, ih kako ne volim taj narod.
(Ti si ?, 28. jun 2021 17:43)

Nakon prvih nekoliko godina u UK odo kući prvi put sedmicu dana. I šta reći!?
Provod, uzivancija, muzika, naši ljudi i krajevi, uh ....
Kad se vratiš vamo nazad napisah zabilješku:: "ova zemlja odje je uvijek bila smeće i biti će" !!!

lol

pre 4 godine

A Ciciban priječi dva dana zaprijeti Novaku da je tu I da će ga zaustaviti!???
Kad ono, u prvom kolu Tiafo ga posla kući!!!
Očiigledno, žuljaju porazi od Novaka u Rimu i Parizu, Nole mu prepreka, a Cici prijeti praznom sačmarom!

JPR24

pre 4 godine

A to što Cicipas trenutno gubi 4:6, 4:6, 3:4 nikoga ne zanima? A?
(Lajavi Krelac, 28. jun 2021 17:59)

Hoćeš reći da je ispao u prvom kolu ? Ma ajde… lepše buzdovanima da pljuju domaćeg, koji je uspešan !

Xander

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09)

Kad ovaj ostavi Tviter i lati se reketa malo. Prost i jednostavan odgovor. A, ovakve tvoje fore su postale i više nego dosadne (ali barem ne mucaš uz pomoć tri tačke kao nekada).

nikad ne ljutite Srbe

pre 4 godine

Lepo su košarkašice relke" nikad ne ljutite Srbe"... bravo majstore,samo tako.
(Boki, 28. jun 2021 17:30)

Naravno da navijam za +381, ali od ove floskule imam transfer blama.

Sorbija

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ako ti je za neku utehu, Cicipas je danas dobio svog Tijafoa. Mada, znajući kako se vi ophodite prema Novaku i kakvu podršku dajete Grku zbog toga... ne bih da sam vam u koži. Veliki pozdrav za mog dobrog prijatelja @Optimistu pripravnika u komentarima.

Matori Laki

pre 4 godine

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.
(..., 28. jun 2021 16:37)

Zakoni klasične fizike koju poznajemo ne važe u singularnosti Velikog praska gde su energija i masa beskonačne, nešto slično kao Novak.
Poradi malo na kvantnojgravitaciji.

milutin

pre 4 godine

Publika se ponadala poslije prvog seta. A onda Nole upalio motore. I ućutkao.
Nego, činjenica je (ili se meni učinilo) da na ovom meču publika nije iskazivala onu agresivnost i nepristojnost prema Novaku kao ranijih godina, kad Nolu nijesu dali da "diše", iako se radilo o njihovom teniseru.
Mnogo manje ometanja od publike nego ranije, kako mi se čini. Na to sam obratio pažnju, ali zaključak neću donositi.
Sa srećom Nole, pristojna igra na prvom meču WB!

Matrix

pre 4 godine

Svaka cast Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

a

pre 4 godine

Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude 
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio 
ličnost i uspehe Đokovića.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:58)

Kirijos nije u Novakovoj polovini žreba

no1e

pre 4 godine

U poslednjih 40 godina samo dva tenisera su osvojila grend slem bez izgubljenog seta. A samo jedan je osvojio svaki grend slem po dva puta. Prioriteti se razlikuju.

football fan

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Hahaha, moram da komstatujem da si pogrešio. Ipak je uzeo 5 gemova :-P

Idemooo Noleeeeeeeeee!!!!!!!!

Jovan

pre 4 godine

@Koliko vece aplauze dobija ovaj anonimus, jao Novace koliko si im unistio zivote...
(Neca, 28. jun 2021 15:13)

Taj anonimus je domaći igrac i logično je da publika vise navija za njega, glupane.

Radovan

pre 4 godine

Bas bih voleo da znam koliko vas bi volelo da Novak osvoji poslednji poen na ovom Vimbldonu?! :)
(Intermeco, 28. jun 2021 16:56)

Hahahaha, samo neka on njega osvoji, a ekipa se može prebrojavati posle do sudnjeg dana i lamantarati kako umetnički dojam nije na nivou GOATa. Znaš koliko će me to potresti...
Inače, čovek se ladno sprda sa svima tamo. Uh što mi je drago kad ih ugazi ko vaške, a onda im šalje srca. Da li sad shvatate poentu slanja srdašaca?

Matrix

pre 4 godine

Svaka casta Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Lepo se vidi da Novak nije uhvatio ritam tokom 1.seta onda je došlo sve na svoje novak je počeo udarati tačnije manje je grešio riterni su bili pravi od tog momenta bio je jednosmerna utakmica bez ikakvih šansi za Britanca to je razlog što novak neželi odmah u 1 kolo igrati sa nezgodnim i dobrim igračem jer je 1.kolo najteže tad se hvata ritam igre onda Novak podiže formu iz utakmice u utakmicu i očekujem sve boljeg i boljeg Novaka trava je specifična i ovde se može svako izgubiti od visoklih i sjajnih servera koji retko maše servise i moraš igrazi taibreike a na travi se teško vrača servis ako vratiš prelagano i previsoko šanse za branjenje sledečeg udarca su gotovo nikakve sem ako igrač nenapravi grešku.

Matori Laki

pre 4 godine

@Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.
(Andjela, 28. jun 2021 16:42)

Apsolutno si u pravu, čašćava ga ATP zato što je osnovao PTPA. Baš su u velikoj ljubavi.
P.S.
Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

Bum

pre 4 godine

Standardno,Novakovo kretanje po terenu nije kao kod drugih igrača,ali Novak sve radi drugačije od drugih.Sve posle prvog seta deluje zastrašujuće po buduće protivnike.Dočekasmo da uživamo u Novakovom servisu.Inače,Anderson je izgubio prvi set.

billy

pre 4 godine

Kakva je to dijagnoza da i dalje tako strastveno navijaju protiv Novaka, takav sampion, u samom vrhu svjetskog tenisa vec 15 godina, toliko puta igrao na Wimbldonu, toliko puta stizao do same zavrsnice Wimbldona, i oni ti ponovo ne iskazuju postovanje, pa to je cista BOLEST rodjaci moji.

Pa da Srbija ima Gren Slem, i da Rodzer stalno dolazi na taj Slem, vjerujem da bi mu srpski navijaci stalno iskazivali zasluzeno postovanje(ipak je to sampion). A ovo sto Novak svake godine dozjvljava u Londonu, to je cista bolest, to je navijanje protiv Novaka, a ne navijanje za Novakove protivnike(jedino navijaju za Federera). Mogu razumiti da navijaju za Federera protiv Novaka, al da navijaju za svakog igraca koji igra protiv Novaka, to ne mogu da razumijem nikako.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

zex

pre 4 godine

Sto ne stavih 1000 na Tifoa gledam juce kvota 5.Znam da je amer cudan igrac i da moze pobediti cicipasa ako ga krene.Trava je nezgodna podloga za prvo kolo.Novak ce imati dobar posao ako Anderson prodje, nimalo lak rival.

maSi

pre 4 godine

Drejper je odlicno otvorio mec, samo da ne popusti kao onaj Mureti.
(Will Mosley, 28. jun 2021 14:56)

Ти си, изгледа, давно попустио.

ja

pre 4 godine

Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....
(Matori Laki, 28. jun 2021 17:00)

Odbojkaškim rečnikom primači

Рајко црногорски Четник, клуб БГ дођоша

pre 4 godine

Ене, јел сам рекао да ће ве мој Ноло све победи!

bruder

pre 4 godine

Tako je Nole! Urlik licemernim Englezima pravo u facu! Kunu se u manire i postovanje sampiona ali samo ako su to njihovi zapadni sampioni, inache navijaju za protivnika kao na Dejvis kupu bez ikakvog postovanja i manira prema tebi aktuelnom sampionu i visestrukom osvajachu. Kako sada tako i kad si klinac bio. E zato zbog tog njihovog bednog licemerja i zavisti deriii!!!

Andjela

pre 4 godine

Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.

o_o

pre 4 godine

moze neko da mu kaze da ne price vise o sanjanju osvajanja vimbldona kad je bio klinac!!!!!!????

povraca mi se stvarno. dobijem zestok transfer blama.

Mile

pre 4 godine

prvi mec cekiran, idemo dalje, jos sest meca.
(Ivan, 28. jun 2021 16:3

Šta ti je to- sest meca? Na kom jeziku je i ima li neko posebno značenje?

Nebojša

pre 4 godine

Slabiji start ali u nastavku šampion šampionski pogotovo servis i 24 asa miriše ovo na Australian open i 100 neodbranjenih servisa koje je imao u sedam mečeva neka tako bude i sada.

Matori Laki

pre 4 godine

Fer od Novaka, prvi set kao ohrabrenje, da malom ne zgadi tenis, a i hejtere malo da održi u životu.
A onda će da sašije od njega i hejtera zavesu, sve sa draper-ijama.

Ujka Gorčilo

pre 4 godine

Da sam organizator turnira ostavio bi centralni teren samo za mečeve polufinala i finala. Prelepa je trava u prvom kolu, do finala bude u očajnom stanju.

pc, Niš

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.

...

pre 4 godine

@Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.
(Hma, 28. jun 2021 16:24)

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.

Hma

pre 4 godine

@Ivan
Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.

Sasa

pre 4 godine

Noletov odgovor na pitanje novinara - kakav je teren na Wimbledonu.

Mislim da je mojih patika, isto tako grlo mi je bilo previše suvo, pa sam morao piti extra vode a samim tim sam i pljuvao puno pa je teren bio previše mokar.

Jad i bijeda kako su pripremili i to glavni teren, kakvi li su ostali. Jedina nada da Nole kiksne je da recimo, nedao bog padne i povrijedi se.

Optimista pripravnik

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Bogami, izgleda da si u pravu prijatelju!!
Mislio sam da je to bila dosta optimisticna prognose, ali Nole ga je stvarno vratio na fabricka podesavanja.
Drejper je, uzgred receno, dosao do finala juniora na Vimbldonu pre dve-tri godine, izubio je tada od decka iz Koreje, ako se dobro secam.

Miki Hajnekenjaj

pre 4 godine

Tacno dva sata na terenu,nista strasno.Trebalo je malo da se nisanske sprave podese i naravno kretanje na novu podlogu.Nole je usao jako oprezno,prvi set je delovao kao uzimanje mere a sledeca tri ciscenje.Bravo,idemo dalje.

Matori Laki

pre 4 godine

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Od 19 GS-a naveo si samo 8 po tebi dramatičnih. Kada voliš statistiku daj nam i imena finalista koje dobio na tim dramatičnim finalima. Koliko puta RF i koliko puta RN je odrao.

jcw

pre 4 godine

Lik vrišti kad klinac od 19 godina promaši lopticu u svom debiju na Grend Slemu... Ja mislim da Nadal i Federer od bruke što su izgubili set ne bi smeli jedan poen da proslave. Od svakog meča pravi bitku da bi ispao heroj kasnije

Kanidja PG

pre 4 godine

Vrhunski servis raduje najvise. Kad to ovako radi na travi nepobjediv je.
Posle prvog seta salva negativnih komentara.
Stvarno smo narod najkraceg moguce pamcenja.
Bravo Novace!

vrg

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?
(Ivan, 28. jun 2021 16:13)

ekstremno prost odgovor. kada se loptica odbije od sljake ostavlja mnogo vise vremena teniseru koji vraca servis da je dohvati. trava je "brza" cak i od tvrdih podloga, loptica maltene prokliza, tako da leti jos brze i nize, vreme za reakciju je najkrace.

Milorad

pre 4 godine

Sto se tice servisa, za one koji ne znaju, servis na sljaci i travi, razlika ko nebo i zemlja, znaci dzabe udaracima, kad sljaka amortizuje servis.

Ivan

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.
(Scania R500, 28. jun 2021 15:22)

da se razumes u tenis razumeo bi i zasto to novak radi. ne vredi da ti se objasnjava.

pc, Niš

pre 4 godine

@m.
Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio
ličnost i uspehe Đokovića.

m

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:08)

sama cinjenica da si Kirjosa nazvao ozbiljnim teniserom te diskvalifikujw za dalju diskusiju ali ajde. to nema veze sa kompleksima vec respektom i inteligencijim koje doticni nema ni malo. Ali docice i taj klovn na red da bude oducen od tenisa.

RG Fan

pre 4 godine

Svi zadovoljni. Publika imala priliku da se ponada, Draper može reći da je osvojio set, a Nole zna da ga je realno ugazio.
Idemo dalje, sada da vidimo ko sve od top 10 igrača ispada već u I kolu.

Jumko

pre 4 godine

@buc kasidi Procitaj jos jednom komentare, pa pogledaj da li "pljuvaci" pisu te komentare ili vi, "verni" navijaci koji ga prezirete kada gubi...

Gde ja živim

pre 4 godine

Dobro, ok, nije loše. Prvi set sam malo odremao, udarila ova vrućina narode. Drejper sasvim fino i koncentrisano, dobar servis u ključnim trenucima. Novak bez radne temperature. Posle je ubacio u veću brzinu i rutinirao. Servis može da raduje, zaista je podesio nišanske sprave. Ostalo je sve kako treba i kako se očekuje. Prvo kolo, malo zagrevanja, da se opipaju stvari. Svi bi mi voleli da izgazi bez izgubljenog seta, ali ponekad mora i drugačije. Samo polako, meč po meč i biće sve u redu. Idemo dalje.

Čiki

pre 4 godine

Igraće Novak početne setove kilavo jer ono što je igrao u dublu na Majorci nije ništa. U dublu se ne trči mnogo. Prva dva kola a onda ulazi u štos. Meč u četri seta tek i da se malo kondicija podigne

Ivan

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?

nikola

pre 4 godine

Djokovic je macka koja se igra sa misem,uhvati ga,pa ga pusti.Kad mis misli da je pobegao,on ga stigne .Tuzni misevi u publici taman se ponadaju,on ga scepa i gotovo .Igra se ,ispipava mogucnosti.Ostali macori to gledaju,kuraze se izmedju sebe,al nikom se ne izlazi pred njega

auh!!

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Još uvek imaš šansu da si u pravu. Svaka čast. Za sada je uzeo 4.

obavestajac

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Jel to sad nova fora? :) Nisi GOAT ako nisi osvojio GS bez izgubljenog seta vise puta? :) Evo zaista razumem merenje uspeha, ali ovo sto si napisao je unikatan primer pisanja gluposti za koje ti trebalo da postoji takmicenje, za pobedu mislim da bi ti bio jedan od favorita iz senke ;)

ko-ometator

pre 4 godine

Najbolji teniser svih vremena dame i gospodo ljubitelji tenisa, imate tu privilegiju da uzivate u igri tog coveka, vanzemaljskog talenta i mentalne snage koja se retko vidja. Nole odavno si za nas car i mi svi znamo da uopste nije bitno protiv koga igras, bitan si ti i gledamo samo na koji nacin i sa koliko uzbudjenja se dolazi do cilja. Zlatni Slem ako postoji iko ikad ko ga je zasluzio to si ti, svi verujemo da mozes a niko ne ocekuje jer sport je nadmetanje gde pobedjuje bolji protivnik koji izadje na teren tog dana i u tome se krije lepota sporta a i oslikava velicina i znacaj svih tvojih pobeda i dostignuca. Ziv nam bio!

Kanidja PG

pre 4 godine

Lagani trening, sve ocekivano.
Ovo je trava i bice dosta iznenadjenja kao i uvjek.
Upravo sada Cicipas gubi 1-0 u setovima. A Tijafoe nije naivan igrac naprotiv.
Vrlo moguce kraj za nadobudnog Grka.

smeh

pre 4 godine

Djoković se u prvom setu ili navikavao na podlogu ili je veoma potcenio dečka tj. koliko je potrebno njegovog zalaganja da dobije rutinski. Posle toga je pokazao dečku kako to izgleda igra mačke i miša. Izgleda da ne sme biti opuštanja ni u prvim mečevima

al, sta ja znam

pre 4 godine

194

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...
(mix, 28. jun 2021 14:36)

A Novak bio u cvetu mladosti sa 32
buxaxaxaxaxaxxa
pali...

Nije ista, ona je iz USTA

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.
(Dott, 28. jun 2021 15:52)

Pa, da li si ti normalan, čoveče???
Pa ona je USTA linijski sudija, iz Amerike, kakve ona ima veze sa linijskim sudijama engleskog teniskog saveza? Samo glavne sudije putuju sa turnira na turnir, ne linijske!!!
Sedi, jedan k’o vrata!!!

Gambeeet

pre 4 godine

Ovo je već pravi Nole, očekivano. Malo još ritern da namesti. Nešto gledam žreb, ljudi uglavnom vide Beretinija u samoj završnici, neki i u finalu, a trebalo bi da u 3. kolu ide na Iznera, koji je znao ovde više puta 50 i kusur aseva da odservira, jednom znamo i doslovno preko 100. Svašta tu može biti ako ga servis bude služio u eventualnim taj-brejkovima, a Mateo malo poklekne. Jedan od derbija 3. runde u najavi. Izvinjavam se na digresiji, deri Nole!

Liverpool Man

pre 4 godine

Kad se ovako "dernja" i raduje u prvom kolu zna se po sta je dosao :D Zanima ga samo titula i ako bude sav svoj niko se tu nista ne pita. Dodatno ce ga naloziti i ova engleska publika u Londonu. Servis ubitacan, samo da nasteluje ritern. Tu mu treba malo vise vremena jer je do skoro igrao na sljaci. Razlika je ogromna izmedju te dve podloge. Da oseti travu jos mec do dva plus treninzi i vec od osmine ce biti potpuno spreman. Naredno kolo moze da bude potencijalna koska ako Anderson prodje i ako servira kako moze.

Snorke

pre 4 godine

Navijam za Noleta, naravno, ali ovo je sramota. Neko ko je godinama prvi, ko juri 20. slem, ne sme sebi da dopusti da izgubi set od 253. (ili gde već beše) igrača. To samo znači da se nije dobro pripremio za turnir ili da je podcenio protivnika (što je još gore). To što se meč dobija u 3 seta, gde Nole ima prednost, nije nikakvo opravdanje, naprotiv. Ako nije spreman bolje da otkaže učešće (kao što je to uradila nekolicina vrhunskih igrača). Odnos prema igri podrazumeva pošten odnos prema treningu, protivniku ali i publici, u suprotnom je to sramotno.

Topnik

pre 4 godine

Nole upalio terminator mod i preokreće ovo bez problema. Možda mu da još jedan set fore ali Nole je nepobjediv. Federer, Nadal, Next gen...nitko nije Đokoviću ni do koljena.

Optimista pripravnik

pre 4 godine

Halo bre, polako ljudi!
Kao da nikad niste gledali Noleta, pa ste poceli odmah sa ljutim i pomalo bezveznim komentarima.
Ima još ovde da sve igra, i kad se malo privikne na kretanje na travi dobija ga Nole bez problema, 3-1 u setovima. Dosta je klizava trava trenutno zbog kondenzacije (zatvorenog krova) ali ... biće to sve OK.
Idemo tigre!!!

billy

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011

Robert

pre 4 godine

U duhu vatrenih navijača: E moj Rodžere, blamiraš se i gubiš set od 200 i nekog na svetu. :)

Iako se oni ne šale, ja se jesam šalio ovde. Vimbldon je je GS na kojem se najlakše prave iznenađenja i gde favoriti najčešće upadaju u probleme. I Federer i Rafa su ovde više puta ispadali vrlo rano. Nikakav blam.

Goran Loznica

pre 4 godine

Naoštren je Drejper.. Ako uđe u svoj ritam, moglo bi ovo da ode čak i u 5 setova..
(Loznica, Gučevo, Cer…, 28. jun 2021 14:11)

Svaka čast na prognozi! Evo prvi set za Drejpera. Biće gusto.

Mr. J

pre 4 godine

Zašto Novak u poslednje vreme loše počinje. Već na startu gubi servis. A onda izgubi i set dva i počinje da juri rezultat. To ne može uvek protiv svakog

Topnik

pre 4 godine

Nema razloga za sekiranje, Nole je nepobjediv, ovo malo pušta Draperu i daje šansu publici za uživanje. Nole je nadčovjek kojeg ništa ne može zaustaviti, čak ni zli zapad sa svom svojom mašinerijom.

Asteriks

pre 4 godine

Protiv visokih igraca i dobrih servera,ne smije biti mnogo propustenih brejk lopti...To je Vimbldon,vrlo tesko se vraca brejk,za 10 minuta moze da ode set...Novak mora da gura do kraja na ovom Vimbldonu,jer ako bi ispao,Federee bi dobio krila,iako ima skoro 40 godina,i osvojio bi titulu....Federer ceka Novakov kiks.

Will Mosley

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.
(iks, 28. jun 2021 15:10)

I sta je bilo kad si se probudio? Nece Novak stalno preokretati, opet ce naici neki Karatsev, Evans, Sonego ili Kirjos na primer.

ycivvivb

pre 4 godine

Koliko ljudi se oseca prozvanim da komentarise sta novak radi dobro, a sta lose. Vecina njih razlikuje forhend i bekhend i tu se tenisko znanje zavrsava...

Ivan

pre 4 godine

Krajnje nepotrebno gubiti set u prvom kolu od anonimusa 250 na tabeli. Svaki set vise na terenu, moze da se oseti kada dodje zavrsnica turnira. Nejasno ponasanje ponovo na brejk loptama... Ocigledno da tako mora sa Novakom, ko hoce da gleda, mora da prihvati i da se nervira.

m

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

samo sto ce Djokovic da Drejpera da oduci od tenisa u naredna 3 seta za razliku od pomenutih "gromada" od kojih je jedna otkazala jer se plasi da igra na travi a druga otkazala posle 2 meca na sljaci da bi se "spremio" za travu. Kolena klecaju, godine i zloupotreba supstanci stizu njih a Djokovic gazi i dalje.

Kralj mača

pre 4 godine

Значи - други, трећи, шести, осми и десети гем првог сета су истанковани од стране Новака. Зашто, то само он зна, али се тачно видело да је те гемове танковао. Али замислите само, морао је да истанкује тачно половину гемова, да би га овај лик једва добио 6:4 у првом сету!

Marko

pre 4 godine

Treba mu jači trening na travi i upravo to i radi.
Na travi je igrao samo par dubl mečeva i svaki dodatni minut na ovakvom terenu u singlu mu mnogo znači.

iks

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.

Gambeeet

pre 4 godine

Ne znam šta mu ovo treba ali dobro. Umesto da sabije protivnika odmah na startu (po Nadalovom receptu) i ne dozvoli mu da se razigra, naročito na travi protiv ovakvih napaljenih tinejdžera koje može svakog trenutka da krene servis, on ulazi nonšalantno, sapliće se baš na brejk loptama, izbacuje lagane riterne i pravi bespotrebnu dramu od meča. Kao da uživa da igra protiv najboljih verzija svojih protivnika i gleda na svaki način da se pobrine za tako nešto, traži nekakav izazov od svakog i u svemu i džabe prosipa energiju. Dozovi se Nole, ipak je ovo trava (jes' svake godine sve sporija mi se čini ovde na W), ali časkom može da izmakne meč. Ispraši ga u nastavku.

Slavisa V.

pre 4 godine

Momak mu dva smeca baca na reket i Novak dobija poen samo zbog neznanja protivnika, a Krivokapic kaze "Ulovio je Novak prvi napad..."! Stvarno ne znam cemu to.

Monden

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.

Sinke

pre 4 godine

Trava je jako dosadna podloga,sve se prebrzo odvija,a serveri i visoki igraci imaju ogromnu prednost....Na vimbldonu se i najvise desavaju iznenadjenja,upravo zybog trave i brze igre.

Lajavi Krelac

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

# Link komentara

Bogme, ima ti da pogodiš. Mož se desi da ovo traje i manje od 2 sata kako ga trenutno Đoković odvaljuje.

Dott

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.

[Goran]

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ko visoko leti, nisko pada.

Scania R500

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.

Sinke

pre 4 godine

Bio 150-ti igrac na Atp Listi,na travi se tesko vraca brejk,a dobri serveri i visoki igraci uzivaju u tome...Tako da Novak mora biti oprezan,i sto vise mora cuvati svoj servis.

PeraNS

pre 4 godine

Ovo navijanje na svaki Noletov izgubljeni poen je neverovatno iako očekivano. Ljudi imaju ispred sebe najboljeg igrača tenisa ikada i tako se ponašaju, ovo je odvratno čak i za engleze!

SS

pre 4 godine

Dobro igra ovaj momak, zaslužuje mnogo bolji plasman na ATP listi
(Petar, 28. jun 2021 15:03)

Najlakse je da se igra na travi, ako imas jak servis! Dustin Broun, Izner, Anderson,,... itd.

Kralj mača

pre 4 godine

Како ме нервира ово његово ноншалантно понашање на старту меча. Он као да воли да губи у старту, па да се враћа, драматизује ствари. Тешко га је гледати. Три заредом грешке на свој сервис у трећем гему. То га је и коштало брејка.

Djoda

pre 4 godine

Nije pocelo dobro, nadam se da nece u prvom kolu morati mnogo da se muci psihicki i fizicki, jer ce se iscrpeti za drugu nedelju, a vec je i umoran od RGa.

Will Mosley

pre 4 godine

Napred Drejper.Samo u ritam da udje.
(Kaiser Roger, 28. jun 2021 14:45)

Usao je on u ritam ( uzeo brejk), nego se plasim da ne ostane bez energije kao Mureti ili Cicipas na primer.

mirjana simionska

pre 4 godine

Velika sansa za Novaka!!! Da otvori i zatvori ovaj Vimbldon.Da osvoji prvi i posledniji poen.Istorija se pise danas.Sa SRECOM Nole.

predrag

pre 4 godine

Nadam se da grešim, ali kad god je imao otvoren put ka GS tituli, on je kiksnuo. Vavrinka 2 puta, US open sa Nišikorijem, US open sa sudijom...
Valjda sad neće.

Djole

pre 4 godine

Voleji koje hvata pre nego što loptica padne na zemlju deluju nelogično.
Doduše, mislim da to namerno radi da bi provežbao svaki segment igre i da malo ispipava teren.
Takođe, teren je vlažan mnogo i ne bi valjalo da se povredi na samom startu, nadamo se da neće.

Šou Biznis

pre 4 godine

Kakav namesten zreb. Drejper u prvom kolu.
(Goksi, 28. jun 2021 14:15)

Da, i ja isto mislim! Domacin u prvom kolu! Zasto Federeru ne daju domacina!!

mix

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...

Sinisa

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!

obavestajac

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Jel to sad nova fora? :) Nisi GOAT ako nisi osvojio GS bez izgubljenog seta vise puta? :) Evo zaista razumem merenje uspeha, ali ovo sto si napisao je unikatan primer pisanja gluposti za koje ti trebalo da postoji takmicenje, za pobedu mislim da bi ti bio jedan od favorita iz senke ;)

Ivan

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.
(Scania R500, 28. jun 2021 15:22)

da se razumes u tenis razumeo bi i zasto to novak radi. ne vredi da ti se objasnjava.

PeraNS

pre 4 godine

Ovo navijanje na svaki Noletov izgubljeni poen je neverovatno iako očekivano. Ljudi imaju ispred sebe najboljeg igrača tenisa ikada i tako se ponašaju, ovo je odvratno čak i za engleze!

predrag

pre 4 godine

Nadam se da grešim, ali kad god je imao otvoren put ka GS tituli, on je kiksnuo. Vavrinka 2 puta, US open sa Nišikorijem, US open sa sudijom...
Valjda sad neće.

Marko

pre 4 godine

Treba mu jači trening na travi i upravo to i radi.
Na travi je igrao samo par dubl mečeva i svaki dodatni minut na ovakvom terenu u singlu mu mnogo znači.

Sinisa

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!

al, sta ja znam

pre 4 godine

194

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...
(mix, 28. jun 2021 14:36)

A Novak bio u cvetu mladosti sa 32
buxaxaxaxaxaxxa
pali...

Šou Biznis

pre 4 godine

Kakav namesten zreb. Drejper u prvom kolu.
(Goksi, 28. jun 2021 14:15)

Da, i ja isto mislim! Domacin u prvom kolu! Zasto Federeru ne daju domacina!!

[Goran]

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ko visoko leti, nisko pada.

Kanidja PG

pre 4 godine

Vrhunski servis raduje najvise. Kad to ovako radi na travi nepobjediv je.
Posle prvog seta salva negativnih komentara.
Stvarno smo narod najkraceg moguce pamcenja.
Bravo Novace!

m

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:08)

sama cinjenica da si Kirjosa nazvao ozbiljnim teniserom te diskvalifikujw za dalju diskusiju ali ajde. to nema veze sa kompleksima vec respektom i inteligencijim koje doticni nema ni malo. Ali docice i taj klovn na red da bude oducen od tenisa.

vrg

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?
(Ivan, 28. jun 2021 16:13)

ekstremno prost odgovor. kada se loptica odbije od sljake ostavlja mnogo vise vremena teniseru koji vraca servis da je dohvati. trava je "brza" cak i od tvrdih podloga, loptica maltene prokliza, tako da leti jos brze i nize, vreme za reakciju je najkrace.

maSi

pre 4 godine

Drejper je odlicno otvorio mec, samo da ne popusti kao onaj Mureti.
(Will Mosley, 28. jun 2021 14:56)

Ти си, изгледа, давно попустио.

Topnik

pre 4 godine

Nema razloga za sekiranje, Nole je nepobjediv, ovo malo pušta Draperu i daje šansu publici za uživanje. Nole je nadčovjek kojeg ništa ne može zaustaviti, čak ni zli zapad sa svom svojom mašinerijom.

Nije ista, ona je iz USTA

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.
(Dott, 28. jun 2021 15:52)

Pa, da li si ti normalan, čoveče???
Pa ona je USTA linijski sudija, iz Amerike, kakve ona ima veze sa linijskim sudijama engleskog teniskog saveza? Samo glavne sudije putuju sa turnira na turnir, ne linijske!!!
Sedi, jedan k’o vrata!!!

Matori Laki

pre 4 godine

@Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.
(Andjela, 28. jun 2021 16:42)

Apsolutno si u pravu, čašćava ga ATP zato što je osnovao PTPA. Baš su u velikoj ljubavi.
P.S.
Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....

Gde ja živim

pre 4 godine

Dobro, ok, nije loše. Prvi set sam malo odremao, udarila ova vrućina narode. Drejper sasvim fino i koncentrisano, dobar servis u ključnim trenucima. Novak bez radne temperature. Posle je ubacio u veću brzinu i rutinirao. Servis može da raduje, zaista je podesio nišanske sprave. Ostalo je sve kako treba i kako se očekuje. Prvo kolo, malo zagrevanja, da se opipaju stvari. Svi bi mi voleli da izgazi bez izgubljenog seta, ali ponekad mora i drugačije. Samo polako, meč po meč i biće sve u redu. Idemo dalje.

Misa BMW

pre 4 godine

Koliko ljudi oseća potrebu da komentariše ono što prati kao srpski navijač ali bez znanja o ovom sportu. Njima svaki aut smeta, svaki izgubljeni poen. Ne shvataju da Novak testira novu podlogu, proba udarce, igra 4 seta zbog mogućih kasnijih težih mečeva, a sve vreme kontroliše šta je na terenu. Igra onako koliko je dovoljno za pobedu. Ume on i da kiksne, ali koliko vidimo, to je baš retko.Zato uživajmo dok traje.

Optimista pripravnik

pre 4 godine

Halo bre, polako ljudi!
Kao da nikad niste gledali Noleta, pa ste poceli odmah sa ljutim i pomalo bezveznim komentarima.
Ima još ovde da sve igra, i kad se malo privikne na kretanje na travi dobija ga Nole bez problema, 3-1 u setovima. Dosta je klizava trava trenutno zbog kondenzacije (zatvorenog krova) ali ... biće to sve OK.
Idemo tigre!!!

RG Fan

pre 4 godine

Svi zadovoljni. Publika imala priliku da se ponada, Draper može reći da je osvojio set, a Nole zna da ga je realno ugazio.
Idemo dalje, sada da vidimo ko sve od top 10 igrača ispada već u I kolu.

auh!!

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Još uvek imaš šansu da si u pravu. Svaka čast. Za sada je uzeo 4.

ccc?

pre 4 godine

U finalu AO Novak je pobedio Tima i decko ne moze da se sabere. Gubi na svakom turniru? U finalu RG Novak je pobedeio Cicipasa i evo u prvom kolu Wimbledona , Grk je izgubio i to sa 3-0? I trebace mu vreme da se sabere od onog poraza gde je vodio 2-0 u setovima. Neverovatno je kako Novak utice na svoje protivnike? Sa druge strane Novak je nekada gubio i od Rafe i od Rodzera ali se podizao i nastavio da igra i evo gde je dosao? Samo jedan GS zaostatka za njima i dugo je br.1? To pravi razliku izmedju Tima, Cicipasa i Novaka. Oni moraju da se podignu iako su pali i imali teske poraze. Nisu uspeli da osvoje GS..Ali su ti porazi ostavili posledice. Mislim da ce posebno Grku biti tesko i sam ne moze jos uvek da shvati, kako je to vodio 2 seta , igrao odlicno i nije osvojio RG? Izgubio je..To je sporti tu se vidi mentalna snaga i jacina karaktera..Grk je skoro rekao, da Novak zeli rekorde a na njima je da mu to otezaju?? Tijafo ga obrisao malopre..Nece ni da dodje do Novaka..

Kanidja PG

pre 4 godine

Lagani trening, sve ocekivano.
Ovo je trava i bice dosta iznenadjenja kao i uvjek.
Upravo sada Cicipas gubi 1-0 u setovima. A Tijafoe nije naivan igrac naprotiv.
Vrlo moguce kraj za nadobudnog Grka.

Xander

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09)

Kad ovaj ostavi Tviter i lati se reketa malo. Prost i jednostavan odgovor. A, ovakve tvoje fore su postale i više nego dosadne (ali barem ne mucaš uz pomoć tri tačke kao nekada).

Djole

pre 4 godine

Voleji koje hvata pre nego što loptica padne na zemlju deluju nelogično.
Doduše, mislim da to namerno radi da bi provežbao svaki segment igre i da malo ispipava teren.
Takođe, teren je vlažan mnogo i ne bi valjalo da se povredi na samom startu, nadamo se da neće.

m

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

samo sto ce Djokovic da Drejpera da oduci od tenisa u naredna 3 seta za razliku od pomenutih "gromada" od kojih je jedna otkazala jer se plasi da igra na travi a druga otkazala posle 2 meca na sljaci da bi se "spremio" za travu. Kolena klecaju, godine i zloupotreba supstanci stizu njih a Djokovic gazi i dalje.

Liverpool Man

pre 4 godine

Kad se ovako "dernja" i raduje u prvom kolu zna se po sta je dosao :D Zanima ga samo titula i ako bude sav svoj niko se tu nista ne pita. Dodatno ce ga naloziti i ova engleska publika u Londonu. Servis ubitacan, samo da nasteluje ritern. Tu mu treba malo vise vremena jer je do skoro igrao na sljaci. Razlika je ogromna izmedju te dve podloge. Da oseti travu jos mec do dva plus treninzi i vec od osmine ce biti potpuno spreman. Naredno kolo moze da bude potencijalna koska ako Anderson prodje i ako servira kako moze.

Matori Laki

pre 4 godine

Fer od Novaka, prvi set kao ohrabrenje, da malom ne zgadi tenis, a i hejtere malo da održi u životu.
A onda će da sašije od njega i hejtera zavesu, sve sa draper-ijama.

Topnik

pre 4 godine

Nole upalio terminator mod i preokreće ovo bez problema. Možda mu da još jedan set fore ali Nole je nepobjediv. Federer, Nadal, Next gen...nitko nije Đokoviću ni do koljena.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

Miki Hajnekenjaj

pre 4 godine

Tacno dva sata na terenu,nista strasno.Trebalo je malo da se nisanske sprave podese i naravno kretanje na novu podlogu.Nole je usao jako oprezno,prvi set je delovao kao uzimanje mere a sledeca tri ciscenje.Bravo,idemo dalje.

a

pre 4 godine

Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude 
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio 
ličnost i uspehe Đokovića.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:58)

Kirijos nije u Novakovoj polovini žreba

Kralj mača

pre 4 godine

Како ме нервира ово његово ноншалантно понашање на старту меча. Он као да воли да губи у старту, па да се враћа, драматизује ствари. Тешко га је гледати. Три заредом грешке на свој сервис у трећем гему. То га је и коштало брејка.

smeh

pre 4 godine

Djoković se u prvom setu ili navikavao na podlogu ili je veoma potcenio dečka tj. koliko je potrebno njegovog zalaganja da dobije rutinski. Posle toga je pokazao dečku kako to izgleda igra mačke i miša. Izgleda da ne sme biti opuštanja ni u prvim mečevima

nikola

pre 4 godine

Djokovic je macka koja se igra sa misem,uhvati ga,pa ga pusti.Kad mis misli da je pobegao,on ga stigne .Tuzni misevi u publici taman se ponadaju,on ga scepa i gotovo .Igra se ,ispipava mogucnosti.Ostali macori to gledaju,kuraze se izmedju sebe,al nikom se ne izlazi pred njega

ko-ometator

pre 4 godine

Najbolji teniser svih vremena dame i gospodo ljubitelji tenisa, imate tu privilegiju da uzivate u igri tog coveka, vanzemaljskog talenta i mentalne snage koja se retko vidja. Nole odavno si za nas car i mi svi znamo da uopste nije bitno protiv koga igras, bitan si ti i gledamo samo na koji nacin i sa koliko uzbudjenja se dolazi do cilja. Zlatni Slem ako postoji iko ikad ko ga je zasluzio to si ti, svi verujemo da mozes a niko ne ocekuje jer sport je nadmetanje gde pobedjuje bolji protivnik koji izadje na teren tog dana i u tome se krije lepota sporta a i oslikava velicina i znacaj svih tvojih pobeda i dostignuca. Ziv nam bio!

Bum

pre 4 godine

Standardno,Novakovo kretanje po terenu nije kao kod drugih igrača,ali Novak sve radi drugačije od drugih.Sve posle prvog seta deluje zastrašujuće po buduće protivnike.Dočekasmo da uživamo u Novakovom servisu.Inače,Anderson je izgubio prvi set.

iks

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.

Matori Laki

pre 4 godine

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Od 19 GS-a naveo si samo 8 po tebi dramatičnih. Kada voliš statistiku daj nam i imena finalista koje dobio na tim dramatičnim finalima. Koliko puta RF i koliko puta RN je odrao.

Čiki

pre 4 godine

Igraće Novak početne setove kilavo jer ono što je igrao u dublu na Majorci nije ništa. U dublu se ne trči mnogo. Prva dva kola a onda ulazi u štos. Meč u četri seta tek i da se malo kondicija podigne

ja

pre 4 godine

Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....
(Matori Laki, 28. jun 2021 17:00)

Odbojkaškim rečnikom primači

bruder

pre 4 godine

Tako je Nole! Urlik licemernim Englezima pravo u facu! Kunu se u manire i postovanje sampiona ali samo ako su to njihovi zapadni sampioni, inache navijaju za protivnika kao na Dejvis kupu bez ikakvog postovanja i manira prema tebi aktuelnom sampionu i visestrukom osvajachu. Kako sada tako i kad si klinac bio. E zato zbog tog njihovog bednog licemerja i zavisti deriii!!!

Gambeeet

pre 4 godine

Ovo je već pravi Nole, očekivano. Malo još ritern da namesti. Nešto gledam žreb, ljudi uglavnom vide Beretinija u samoj završnici, neki i u finalu, a trebalo bi da u 3. kolu ide na Iznera, koji je znao ovde više puta 50 i kusur aseva da odservira, jednom znamo i doslovno preko 100. Svašta tu može biti ako ga servis bude služio u eventualnim taj-brejkovima, a Mateo malo poklekne. Jedan od derbija 3. runde u najavi. Izvinjavam se na digresiji, deri Nole!

Will Mosley

pre 4 godine

Napred Drejper.Samo u ritam da udje.
(Kaiser Roger, 28. jun 2021 14:45)

Usao je on u ritam ( uzeo brejk), nego se plasim da ne ostane bez energije kao Mureti ili Cicipas na primer.

mirjana simionska

pre 4 godine

Velika sansa za Novaka!!! Da otvori i zatvori ovaj Vimbldon.Da osvoji prvi i posledniji poen.Istorija se pise danas.Sa SRECOM Nole.

Lajavi Krelac

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

# Link komentara

Bogme, ima ti da pogodiš. Mož se desi da ovo traje i manje od 2 sata kako ga trenutno Đoković odvaljuje.

Milorad

pre 4 godine

Sto se tice servisa, za one koji ne znaju, servis na sljaci i travi, razlika ko nebo i zemlja, znaci dzabe udaracima, kad sljaka amortizuje servis.

Radovan

pre 4 godine

Bas bih voleo da znam koliko vas bi volelo da Novak osvoji poslednji poen na ovom Vimbldonu?! :)
(Intermeco, 28. jun 2021 16:56)

Hahahaha, samo neka on njega osvoji, a ekipa se može prebrojavati posle do sudnjeg dana i lamantarati kako umetnički dojam nije na nivou GOATa. Znaš koliko će me to potresti...
Inače, čovek se ladno sprda sa svima tamo. Uh što mi je drago kad ih ugazi ko vaške, a onda im šalje srca. Da li sad shvatate poentu slanja srdašaca?

Djoda

pre 4 godine

Nije pocelo dobro, nadam se da nece u prvom kolu morati mnogo da se muci psihicki i fizicki, jer ce se iscrpeti za drugu nedelju, a vec je i umoran od RGa.

Ujka Gorčilo

pre 4 godine

Da sam organizator turnira ostavio bi centralni teren samo za mečeve polufinala i finala. Prelepa je trava u prvom kolu, do finala bude u očajnom stanju.

no1e

pre 4 godine

U poslednjih 40 godina samo dva tenisera su osvojila grend slem bez izgubljenog seta. A samo jedan je osvojio svaki grend slem po dva puta. Prioriteti se razlikuju.

Jovan

pre 4 godine

@Koliko vece aplauze dobija ovaj anonimus, jao Novace koliko si im unistio zivote...
(Neca, 28. jun 2021 15:13)

Taj anonimus je domaći igrac i logično je da publika vise navija za njega, glupane.

Optimista pripravnik

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Bogami, izgleda da si u pravu prijatelju!!
Mislio sam da je to bila dosta optimisticna prognose, ali Nole ga je stvarno vratio na fabricka podesavanja.
Drejper je, uzgred receno, dosao do finala juniora na Vimbldonu pre dve-tri godine, izubio je tada od decka iz Koreje, ako se dobro secam.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

milutin

pre 4 godine

Publika se ponadala poslije prvog seta. A onda Nole upalio motore. I ućutkao.
Nego, činjenica je (ili se meni učinilo) da na ovom meču publika nije iskazivala onu agresivnost i nepristojnost prema Novaku kao ranijih godina, kad Nolu nijesu dali da "diše", iako se radilo o njihovom teniseru.
Mnogo manje ometanja od publike nego ranije, kako mi se čini. Na to sam obratio pažnju, ali zaključak neću donositi.
Sa srećom Nole, pristojna igra na prvom meču WB!

billy

pre 4 godine

Kakva je to dijagnoza da i dalje tako strastveno navijaju protiv Novaka, takav sampion, u samom vrhu svjetskog tenisa vec 15 godina, toliko puta igrao na Wimbldonu, toliko puta stizao do same zavrsnice Wimbldona, i oni ti ponovo ne iskazuju postovanje, pa to je cista BOLEST rodjaci moji.

Pa da Srbija ima Gren Slem, i da Rodzer stalno dolazi na taj Slem, vjerujem da bi mu srpski navijaci stalno iskazivali zasluzeno postovanje(ipak je to sampion). A ovo sto Novak svake godine dozjvljava u Londonu, to je cista bolest, to je navijanje protiv Novaka, a ne navijanje za Novakove protivnike(jedino navijaju za Federera). Mogu razumiti da navijaju za Federera protiv Novaka, al da navijaju za svakog igraca koji igra protiv Novaka, to ne mogu da razumijem nikako.

ycivvivb

pre 4 godine

Koliko ljudi se oseca prozvanim da komentarise sta novak radi dobro, a sta lose. Vecina njih razlikuje forhend i bekhend i tu se tenisko znanje zavrsava...

Dott

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.

Nebojša

pre 4 godine

Slabiji start ali u nastavku šampion šampionski pogotovo servis i 24 asa miriše ovo na Australian open i 100 neodbranjenih servisa koje je imao u sedam mečeva neka tako bude i sada.

...

pre 4 godine

@Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.
(Hma, 28. jun 2021 16:24)

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.

Ivan

pre 4 godine

Krajnje nepotrebno gubiti set u prvom kolu od anonimusa 250 na tabeli. Svaki set vise na terenu, moze da se oseti kada dodje zavrsnica turnira. Nejasno ponasanje ponovo na brejk loptama... Ocigledno da tako mora sa Novakom, ko hoce da gleda, mora da prihvati i da se nervira.

football fan

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Hahaha, moram da komstatujem da si pogrešio. Ipak je uzeo 5 gemova :-P

Idemooo Noleeeeeeeeee!!!!!!!!

SS

pre 4 godine

Dobro igra ovaj momak, zaslužuje mnogo bolji plasman na ATP listi
(Petar, 28. jun 2021 15:03)

Najlakse je da se igra na travi, ako imas jak servis! Dustin Broun, Izner, Anderson,,... itd.

Sinke

pre 4 godine

Trava je jako dosadna podloga,sve se prebrzo odvija,a serveri i visoki igraci imaju ogromnu prednost....Na vimbldonu se i najvise desavaju iznenadjenja,upravo zybog trave i brze igre.

Gambeeet

pre 4 godine

Ne znam šta mu ovo treba ali dobro. Umesto da sabije protivnika odmah na startu (po Nadalovom receptu) i ne dozvoli mu da se razigra, naročito na travi protiv ovakvih napaljenih tinejdžera koje može svakog trenutka da krene servis, on ulazi nonšalantno, sapliće se baš na brejk loptama, izbacuje lagane riterne i pravi bespotrebnu dramu od meča. Kao da uživa da igra protiv najboljih verzija svojih protivnika i gleda na svaki način da se pobrine za tako nešto, traži nekakav izazov od svakog i u svemu i džabe prosipa energiju. Dozovi se Nole, ipak je ovo trava (jes' svake godine sve sporija mi se čini ovde na W), ali časkom može da izmakne meč. Ispraši ga u nastavku.

Matrix

pre 4 godine

Svaka cast Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

lol

pre 4 godine

A Ciciban priječi dva dana zaprijeti Novaku da je tu I da će ga zaustaviti!???
Kad ono, u prvom kolu Tiafo ga posla kući!!!
Očiigledno, žuljaju porazi od Novaka u Rimu i Parizu, Nole mu prepreka, a Cici prijeti praznom sačmarom!

Sinke

pre 4 godine

Bio 150-ti igrac na Atp Listi,na travi se tesko vraca brejk,a dobri serveri i visoki igraci uzivaju u tome...Tako da Novak mora biti oprezan,i sto vise mora cuvati svoj servis.

Robert

pre 4 godine

U duhu vatrenih navijača: E moj Rodžere, blamiraš se i gubiš set od 200 i nekog na svetu. :)

Iako se oni ne šale, ja se jesam šalio ovde. Vimbldon je je GS na kojem se najlakše prave iznenađenja i gde favoriti najčešće upadaju u probleme. I Federer i Rafa su ovde više puta ispadali vrlo rano. Nikakav blam.

Sorbija

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ako ti je za neku utehu, Cicipas je danas dobio svog Tijafoa. Mada, znajući kako se vi ophodite prema Novaku i kakvu podršku dajete Grku zbog toga... ne bih da sam vam u koži. Veliki pozdrav za mog dobrog prijatelja @Optimistu pripravnika u komentarima.

Kralj mača

pre 4 godine

Значи - други, трећи, шести, осми и десети гем првог сета су истанковани од стране Новака. Зашто, то само он зна, али се тачно видело да је те гемове танковао. Али замислите само, морао је да истанкује тачно половину гемова, да би га овај лик једва добио 6:4 у првом сету!

pc, Niš

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.

HERCEGOVAC

pre 4 godine

Najdraže mi je kad tuče Britance, ih kako ne volim taj narod.
(Ti si ?, 28. jun 2021 17:43)

Nakon prvih nekoliko godina u UK odo kući prvi put sedmicu dana. I šta reći!?
Provod, uzivancija, muzika, naši ljudi i krajevi, uh ....
Kad se vratiš vamo nazad napisah zabilješku:: "ova zemlja odje je uvijek bila smeće i biti će" !!!

Hma

pre 4 godine

@Ivan
Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.

Mile

pre 4 godine

prvi mec cekiran, idemo dalje, jos sest meca.
(Ivan, 28. jun 2021 16:3

Šta ti je to- sest meca? Na kom jeziku je i ima li neko posebno značenje?

zex

pre 4 godine

Sto ne stavih 1000 na Tifoa gledam juce kvota 5.Znam da je amer cudan igrac i da moze pobediti cicipasa ako ga krene.Trava je nezgodna podloga za prvo kolo.Novak ce imati dobar posao ako Anderson prodje, nimalo lak rival.

Matrix

pre 4 godine

Svaka casta Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

Matori Laki

pre 4 godine

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.
(..., 28. jun 2021 16:37)

Zakoni klasične fizike koju poznajemo ne važe u singularnosti Velikog praska gde su energija i masa beskonačne, nešto slično kao Novak.
Poradi malo na kvantnojgravitaciji.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Lepo se vidi da Novak nije uhvatio ritam tokom 1.seta onda je došlo sve na svoje novak je počeo udarati tačnije manje je grešio riterni su bili pravi od tog momenta bio je jednosmerna utakmica bez ikakvih šansi za Britanca to je razlog što novak neželi odmah u 1 kolo igrati sa nezgodnim i dobrim igračem jer je 1.kolo najteže tad se hvata ritam igre onda Novak podiže formu iz utakmice u utakmicu i očekujem sve boljeg i boljeg Novaka trava je specifična i ovde se može svako izgubiti od visoklih i sjajnih servera koji retko maše servise i moraš igrazi taibreike a na travi se teško vrača servis ako vratiš prelagano i previsoko šanse za branjenje sledečeg udarca su gotovo nikakve sem ako igrač nenapravi grešku.

pc, Niš

pre 4 godine

@m.
Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio
ličnost i uspehe Đokovića.

Jare u mleku

pre 4 godine

billy
Ne znam da li si skontao da je protivnik bio Englez? Publika bila skroz ok ako se uzme u obzir da je igrao protiv domaćina. Da Tipsarević igra u Beogradu protiv nekog, za kogs bi publika navijala?

JPR24

pre 4 godine

A to što Cicipas trenutno gubi 4:6, 4:6, 3:4 nikoga ne zanima? A?
(Lajavi Krelac, 28. jun 2021 17:59)

Hoćeš reći da je ispao u prvom kolu ? Ma ajde… lepše buzdovanima da pljuju domaćeg, koji je uspešan !

Sasa

pre 4 godine

Noletov odgovor na pitanje novinara - kakav je teren na Wimbledonu.

Mislim da je mojih patika, isto tako grlo mi je bilo previše suvo, pa sam morao piti extra vode a samim tim sam i pljuvao puno pa je teren bio previše mokar.

Jad i bijeda kako su pripremili i to glavni teren, kakvi li su ostali. Jedina nada da Nole kiksne je da recimo, nedao bog padne i povrijedi se.

nikad ne ljutite Srbe

pre 4 godine

Lepo su košarkašice relke" nikad ne ljutite Srbe"... bravo majstore,samo tako.
(Boki, 28. jun 2021 17:30)

Naravno da navijam za +381, ali od ove floskule imam transfer blama.

Scania R500

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.

Mr. J

pre 4 godine

Zašto Novak u poslednje vreme loše počinje. Već na startu gubi servis. A onda izgubi i set dva i počinje da juri rezultat. To ne može uvek protiv svakog

Grcka Agencija Zizi-Pas propala

pre 4 godine

Tci-Tci-Ban je rezervisao RyanAir dana ujutru Atina-London a povratak uvece istim letom. Bravo Tzi-Tzi, u Parizu je uzrok bio smrt baka Filipa IIgog, ovde nije valjda otac Alexandra Velikoga

Ivan

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?

Asteriks

pre 4 godine

Protiv visokih igraca i dobrih servera,ne smije biti mnogo propustenih brejk lopti...To je Vimbldon,vrlo tesko se vraca brejk,za 10 minuta moze da ode set...Novak mora da gura do kraja na ovom Vimbldonu,jer ako bi ispao,Federee bi dobio krila,iako ima skoro 40 godina,i osvojio bi titulu....Federer ceka Novakov kiks.

Monden

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.

Snorke

pre 4 godine

Navijam za Noleta, naravno, ali ovo je sramota. Neko ko je godinama prvi, ko juri 20. slem, ne sme sebi da dopusti da izgubi set od 253. (ili gde već beše) igrača. To samo znači da se nije dobro pripremio za turnir ili da je podcenio protivnika (što je još gore). To što se meč dobija u 3 seta, gde Nole ima prednost, nije nikakvo opravdanje, naprotiv. Ako nije spreman bolje da otkaže učešće (kao što je to uradila nekolicina vrhunskih igrača). Odnos prema igri podrazumeva pošten odnos prema treningu, protivniku ali i publici, u suprotnom je to sramotno.

mix

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...

jcw

pre 4 godine

Lik vrišti kad klinac od 19 godina promaši lopticu u svom debiju na Grend Slemu... Ja mislim da Nadal i Federer od bruke što su izgubili set ne bi smeli jedan poen da proslave. Od svakog meča pravi bitku da bi ispao heroj kasnije

Рајко црногорски Четник, клуб БГ дођоша

pre 4 godine

Ене, јел сам рекао да ће ве мој Ноло све победи!

billy

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011

Goran Loznica

pre 4 godine

Naoštren je Drejper.. Ako uđe u svoj ritam, moglo bi ovo da ode čak i u 5 setova..
(Loznica, Gučevo, Cer…, 28. jun 2021 14:11)

Svaka čast na prognozi! Evo prvi set za Drejpera. Biće gusto.

Will Mosley

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.
(iks, 28. jun 2021 15:10)

I sta je bilo kad si se probudio? Nece Novak stalno preokretati, opet ce naici neki Karatsev, Evans, Sonego ili Kirjos na primer.

Slavisa V.

pre 4 godine

Momak mu dva smeca baca na reket i Novak dobija poen samo zbog neznanja protivnika, a Krivokapic kaze "Ulovio je Novak prvi napad..."! Stvarno ne znam cemu to.

Jumko

pre 4 godine

@buc kasidi Procitaj jos jednom komentare, pa pogledaj da li "pljuvaci" pisu te komentare ili vi, "verni" navijaci koji ga prezirete kada gubi...

Andjela

pre 4 godine

Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.

o_o

pre 4 godine

moze neko da mu kaze da ne price vise o sanjanju osvajanja vimbldona kad je bio klinac!!!!!!????

povraca mi se stvarno. dobijem zestok transfer blama.

Nikol Dž. Femija

pre 4 godine

(Jare u mleku, 28. jun 2021 18:00)

Poznajući Beograđane navijali bi za Tipsarevićevog PROTIVNIKA, SIGURNO DA PROTIVNIK NE BI BIO ZANEMAREN A VRLO MOGUĆE DA BI BILO U JEDNAČENO jer Srbi iz Begorada ako ih uopšte ima uglavnom navijaju za srpske protivnike i pljuju , gaze domaće.

Ne bi Tipsarević imao veliku pomoć od domaće srpske ili beogradske publike, kao što i nisu imali ni na bilo kom meču Dejvis ili Fed kup takmičenja, osim u finalu, što svi gledaju i kao predstava se pravi pa zato.
Srbi uglavnom ćute, kao Japanci- a pišem iz iskustva nekog ko je redovan na mečevima Dejvis kupa ili Fed kupa. Izuzev samo onog finala.

Andjela

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09

Pa ATP ga "mrzi", pa kad je čuo da Novak ne želi da igra sa Kirgiosom, odhah na poštenom žrebanju Kirgios u drugom delu žreba. A Federer dobu u prvom kolu Manarija (41), Cicipas dobi Frafoa (57) i ispade, samo kad te ATP mrzi i kad si No1 dobiješ u prvom kolu 257.

Bl

pre 4 godine

@Djido
U komentarima je jedno ne slagati se s nečijim stavovima, a nešto sasvim drugo i nedopustivo je vrijeđanje na ličnoj osnovi, a pogotovo ako je to žena.
Tvoj komentar na Anđekin tekst je savršeno neprimjeren i nema nikakve veze s onim čime se bavi ovaj sajt-tenisom.

Snorke

pre 4 godine

Navijam za Noleta, naravno, ali ovo je sramota. Neko ko je godinama prvi, ko juri 20. slem, ne sme sebi da dopusti da izgubi set od 253. (ili gde već beše) igrača. To samo znači da se nije dobro pripremio za turnir ili da je podcenio protivnika (što je još gore). To što se meč dobija u 3 seta, gde Nole ima prednost, nije nikakvo opravdanje, naprotiv. Ako nije spreman bolje da otkaže učešće (kao što je to uradila nekolicina vrhunskih igrača). Odnos prema igri podrazumeva pošten odnos prema treningu, protivniku ali i publici, u suprotnom je to sramotno.

Monden

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.

jcw

pre 4 godine

Lik vrišti kad klinac od 19 godina promaši lopticu u svom debiju na Grend Slemu... Ja mislim da Nadal i Federer od bruke što su izgubili set ne bi smeli jedan poen da proslave. Od svakog meča pravi bitku da bi ispao heroj kasnije

billy

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011

Andjela

pre 4 godine

Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.

o_o

pre 4 godine

moze neko da mu kaze da ne price vise o sanjanju osvajanja vimbldona kad je bio klinac!!!!!!????

povraca mi se stvarno. dobijem zestok transfer blama.

Will Mosley

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.
(iks, 28. jun 2021 15:10)

I sta je bilo kad si se probudio? Nece Novak stalno preokretati, opet ce naici neki Karatsev, Evans, Sonego ili Kirjos na primer.

mix

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...

Slavisa V.

pre 4 godine

Momak mu dva smeca baca na reket i Novak dobija poen samo zbog neznanja protivnika, a Krivokapic kaze "Ulovio je Novak prvi napad..."! Stvarno ne znam cemu to.

Scania R500

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.

Goran Loznica

pre 4 godine

Naoštren je Drejper.. Ako uđe u svoj ritam, moglo bi ovo da ode čak i u 5 setova..
(Loznica, Gučevo, Cer…, 28. jun 2021 14:11)

Svaka čast na prognozi! Evo prvi set za Drejpera. Biće gusto.

Andjela

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09

Pa ATP ga "mrzi", pa kad je čuo da Novak ne želi da igra sa Kirgiosom, odhah na poštenom žrebanju Kirgios u drugom delu žreba. A Federer dobu u prvom kolu Manarija (41), Cicipas dobi Frafoa (57) i ispade, samo kad te ATP mrzi i kad si No1 dobiješ u prvom kolu 257.

Jumko

pre 4 godine

@buc kasidi Procitaj jos jednom komentare, pa pogledaj da li "pljuvaci" pisu te komentare ili vi, "verni" navijaci koji ga prezirete kada gubi...

Ivan

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?

Will Mosley

pre 4 godine

Napred Drejper.Samo u ritam da udje.
(Kaiser Roger, 28. jun 2021 14:45)

Usao je on u ritam ( uzeo brejk), nego se plasim da ne ostane bez energije kao Mureti ili Cicipas na primer.

Kralj mača

pre 4 godine

Како ме нервира ово његово ноншалантно понашање на старту меча. Он као да воли да губи у старту, па да се враћа, драматизује ствари. Тешко га је гледати. Три заредом грешке на свој сервис у трећем гему. То га је и коштало брејка.

Topnik

pre 4 godine

Nema razloga za sekiranje, Nole je nepobjediv, ovo malo pušta Draperu i daje šansu publici za uživanje. Nole je nadčovjek kojeg ništa ne može zaustaviti, čak ni zli zapad sa svom svojom mašinerijom.

Рајко црногорски Четник, клуб БГ дођоша

pre 4 godine

Ене, јел сам рекао да ће ве мој Ноло све победи!

pc, Niš

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.

Gambeeet

pre 4 godine

Ne znam šta mu ovo treba ali dobro. Umesto da sabije protivnika odmah na startu (po Nadalovom receptu) i ne dozvoli mu da se razigra, naročito na travi protiv ovakvih napaljenih tinejdžera koje može svakog trenutka da krene servis, on ulazi nonšalantno, sapliće se baš na brejk loptama, izbacuje lagane riterne i pravi bespotrebnu dramu od meča. Kao da uživa da igra protiv najboljih verzija svojih protivnika i gleda na svaki način da se pobrine za tako nešto, traži nekakav izazov od svakog i u svemu i džabe prosipa energiju. Dozovi se Nole, ipak je ovo trava (jes' svake godine sve sporija mi se čini ovde na W), ali časkom može da izmakne meč. Ispraši ga u nastavku.

Ivan

pre 4 godine

Krajnje nepotrebno gubiti set u prvom kolu od anonimusa 250 na tabeli. Svaki set vise na terenu, moze da se oseti kada dodje zavrsnica turnira. Nejasno ponasanje ponovo na brejk loptama... Ocigledno da tako mora sa Novakom, ko hoce da gleda, mora da prihvati i da se nervira.

Jovan

pre 4 godine

@Koliko vece aplauze dobija ovaj anonimus, jao Novace koliko si im unistio zivote...
(Neca, 28. jun 2021 15:13)

Taj anonimus je domaći igrac i logično je da publika vise navija za njega, glupane.

predrag

pre 4 godine

Nadam se da grešim, ali kad god je imao otvoren put ka GS tituli, on je kiksnuo. Vavrinka 2 puta, US open sa Nišikorijem, US open sa sudijom...
Valjda sad neće.

Mile

pre 4 godine

prvi mec cekiran, idemo dalje, jos sest meca.
(Ivan, 28. jun 2021 16:3

Šta ti je to- sest meca? Na kom jeziku je i ima li neko posebno značenje?

Šou Biznis

pre 4 godine

Kakav namesten zreb. Drejper u prvom kolu.
(Goksi, 28. jun 2021 14:15)

Da, i ja isto mislim! Domacin u prvom kolu! Zasto Federeru ne daju domacina!!

Ivan

pre 4 godine

Ovo samo Djokovic moze....da izgubi set od nekog nebitnog klinca i to na WM. Ponekad ga stvarno ne razumem sta radi...i zasto to radi.
(Scania R500, 28. jun 2021 15:22)

da se razumes u tenis razumeo bi i zasto to novak radi. ne vredi da ti se objasnjava.

Djoda

pre 4 godine

Nije pocelo dobro, nadam se da nece u prvom kolu morati mnogo da se muci psihicki i fizicki, jer ce se iscrpeti za drugu nedelju, a vec je i umoran od RGa.

Dott

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.

HERCEGOVAC

pre 4 godine

Najdraže mi je kad tuče Britance, ih kako ne volim taj narod.
(Ti si ?, 28. jun 2021 17:43)

Nakon prvih nekoliko godina u UK odo kući prvi put sedmicu dana. I šta reći!?
Provod, uzivancija, muzika, naši ljudi i krajevi, uh ....
Kad se vratiš vamo nazad napisah zabilješku:: "ova zemlja odje je uvijek bila smeće i biti će" !!!

Kralj mača

pre 4 godine

Значи - други, трећи, шести, осми и десети гем првог сета су истанковани од стране Новака. Зашто, то само он зна, али се тачно видело да је те гемове танковао. Али замислите само, морао је да истанкује тачно половину гемова, да би га овај лик једва добио 6:4 у првом сету!

Asteriks

pre 4 godine

Protiv visokih igraca i dobrih servera,ne smije biti mnogo propustenih brejk lopti...To je Vimbldon,vrlo tesko se vraca brejk,za 10 minuta moze da ode set...Novak mora da gura do kraja na ovom Vimbldonu,jer ako bi ispao,Federee bi dobio krila,iako ima skoro 40 godina,i osvojio bi titulu....Federer ceka Novakov kiks.

pc, Niš

pre 4 godine

@m.
Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio
ličnost i uspehe Đokovića.

nikad ne ljutite Srbe

pre 4 godine

Lepo su košarkašice relke" nikad ne ljutite Srbe"... bravo majstore,samo tako.
(Boki, 28. jun 2021 17:30)

Naravno da navijam za +381, ali od ove floskule imam transfer blama.

Matori Laki

pre 4 godine

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Od 19 GS-a naveo si samo 8 po tebi dramatičnih. Kada voliš statistiku daj nam i imena finalista koje dobio na tim dramatičnim finalima. Koliko puta RF i koliko puta RN je odrao.

Matori Laki

pre 4 godine

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.
(..., 28. jun 2021 16:37)

Zakoni klasične fizike koju poznajemo ne važe u singularnosti Velikog praska gde su energija i masa beskonačne, nešto slično kao Novak.
Poradi malo na kvantnojgravitaciji.

Djole

pre 4 godine

Voleji koje hvata pre nego što loptica padne na zemlju deluju nelogično.
Doduše, mislim da to namerno radi da bi provežbao svaki segment igre i da malo ispipava teren.
Takođe, teren je vlažan mnogo i ne bi valjalo da se povredi na samom startu, nadamo se da neće.

obavestajac

pre 4 godine

Prvi set je slika citave Novakove karijere. Imate Nadala i Federera koji kad osvoje GS oni to rade dominantno, manje vise to je stvar rutine. S druge strane imamo Novaka koji je vecinu svojih GS osvojio posle prave drame, jednostavno lik ne zna drugacije. Novak za razliku od Nadala i Federera nikad Slem nije osvojio bez izgubljenog seta, Nadal i Federer su to cinili vise puta.

Novakovi GS osvojeni posle velike drame:
AO 2012, 13, 20
RG 2021
Wimbldon 2014, 18, 19
US Open 2011
(billy, 28. jun 2021 15:58)

Jel to sad nova fora? :) Nisi GOAT ako nisi osvojio GS bez izgubljenog seta vise puta? :) Evo zaista razumem merenje uspeha, ali ovo sto si napisao je unikatan primer pisanja gluposti za koje ti trebalo da postoji takmicenje, za pobedu mislim da bi ti bio jedan od favorita iz senke ;)

...

pre 4 godine

@Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.
(Hma, 28. jun 2021 16:24)

Slabo se razumeš u fiziku. Nemoguće je da ubrza. Ali možemo da kažemo da manje uspori nego na šljaci.

billy

pre 4 godine

Kakva je to dijagnoza da i dalje tako strastveno navijaju protiv Novaka, takav sampion, u samom vrhu svjetskog tenisa vec 15 godina, toliko puta igrao na Wimbldonu, toliko puta stizao do same zavrsnice Wimbldona, i oni ti ponovo ne iskazuju postovanje, pa to je cista BOLEST rodjaci moji.

Pa da Srbija ima Gren Slem, i da Rodzer stalno dolazi na taj Slem, vjerujem da bi mu srpski navijaci stalno iskazivali zasluzeno postovanje(ipak je to sampion). A ovo sto Novak svake godine dozjvljava u Londonu, to je cista bolest, to je navijanje protiv Novaka, a ne navijanje za Novakove protivnike(jedino navijaju za Federera). Mogu razumiti da navijaju za Federera protiv Novaka, al da navijaju za svakog igraca koji igra protiv Novaka, to ne mogu da razumijem nikako.

Grcka Agencija Zizi-Pas propala

pre 4 godine

Tci-Tci-Ban je rezervisao RyanAir dana ujutru Atina-London a povratak uvece istim letom. Bravo Tzi-Tzi, u Parizu je uzrok bio smrt baka Filipa IIgog, ovde nije valjda otac Alexandra Velikoga

iks

pre 4 godine

Ništa zabrinjavajuće. Ovako igra u poslednje vreme. Početak loš a onda podizanje nivoa igre i uništavanje protivnika. Ne znam koliko će se igrati setova ali poslednji dobija Nole 6:0 ili 6:1.

PeraNS

pre 4 godine

Ovo navijanje na svaki Noletov izgubljeni poen je neverovatno iako očekivano. Ljudi imaju ispred sebe najboljeg igrača tenisa ikada i tako se ponašaju, ovo je odvratno čak i za engleze!

[Goran]

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ko visoko leti, nisko pada.

Sasa

pre 4 godine

Noletov odgovor na pitanje novinara - kakav je teren na Wimbledonu.

Mislim da je mojih patika, isto tako grlo mi je bilo previše suvo, pa sam morao piti extra vode a samim tim sam i pljuvao puno pa je teren bio previše mokar.

Jad i bijeda kako su pripremili i to glavni teren, kakvi li su ostali. Jedina nada da Nole kiksne je da recimo, nedao bog padne i povrijedi se.

Nije ista, ona je iz USTA

pre 4 godine

Ponovo je linijski sudija zena zbog koje je Novak izbacen. Kad je servirao video sam je iza njegovih ledja, na istom mestu kao na US openu.
(Dott, 28. jun 2021 15:52)

Pa, da li si ti normalan, čoveče???
Pa ona je USTA linijski sudija, iz Amerike, kakve ona ima veze sa linijskim sudijama engleskog teniskog saveza? Samo glavne sudije putuju sa turnira na turnir, ne linijske!!!
Sedi, jedan k’o vrata!!!

Mr. J

pre 4 godine

Zašto Novak u poslednje vreme loše počinje. Već na startu gubi servis. A onda izgubi i set dva i počinje da juri rezultat. To ne može uvek protiv svakog

Ujka Gorčilo

pre 4 godine

Da sam organizator turnira ostavio bi centralni teren samo za mečeve polufinala i finala. Prelepa je trava u prvom kolu, do finala bude u očajnom stanju.

mirjana simionska

pre 4 godine

Velika sansa za Novaka!!! Da otvori i zatvori ovaj Vimbldon.Da osvoji prvi i posledniji poen.Istorija se pise danas.Sa SRECOM Nole.

m

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

samo sto ce Djokovic da Drejpera da oduci od tenisa u naredna 3 seta za razliku od pomenutih "gromada" od kojih je jedna otkazala jer se plasi da igra na travi a druga otkazala posle 2 meca na sljaci da bi se "spremio" za travu. Kolena klecaju, godine i zloupotreba supstanci stizu njih a Djokovic gazi i dalje.

Hma

pre 4 godine

@Ivan
Tako što na travi loptica nakon servisa pri kontaktu sa podlogom prokliza i ubrza, a na šljaci uspori usled većeg trenja, zbog čega protivnici na travi ne stignu da odreaguju dovoljno brzo i zakače lopticu reketom. Konkretno na ovom meču uticaj na servis verovatno ima i krov, otklanjajući uticaj vetra i sunca.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Lepo se vidi da Novak nije uhvatio ritam tokom 1.seta onda je došlo sve na svoje novak je počeo udarati tačnije manje je grešio riterni su bili pravi od tog momenta bio je jednosmerna utakmica bez ikakvih šansi za Britanca to je razlog što novak neželi odmah u 1 kolo igrati sa nezgodnim i dobrim igračem jer je 1.kolo najteže tad se hvata ritam igre onda Novak podiže formu iz utakmice u utakmicu i očekujem sve boljeg i boljeg Novaka trava je specifična i ovde se može svako izgubiti od visoklih i sjajnih servera koji retko maše servise i moraš igrazi taibreike a na travi se teško vrača servis ako vratiš prelagano i previsoko šanse za branjenje sledečeg udarca su gotovo nikakve sem ako igrač nenapravi grešku.

lol

pre 4 godine

A Ciciban priječi dva dana zaprijeti Novaku da je tu I da će ga zaustaviti!???
Kad ono, u prvom kolu Tiafo ga posla kući!!!
Očiigledno, žuljaju porazi od Novaka u Rimu i Parizu, Nole mu prepreka, a Cici prijeti praznom sačmarom!

Misa BMW

pre 4 godine

Koliko ljudi oseća potrebu da komentariše ono što prati kao srpski navijač ali bez znanja o ovom sportu. Njima svaki aut smeta, svaki izgubljeni poen. Ne shvataju da Novak testira novu podlogu, proba udarce, igra 4 seta zbog mogućih kasnijih težih mečeva, a sve vreme kontroliše šta je na terenu. Igra onako koliko je dovoljno za pobedu. Ume on i da kiksne, ali koliko vidimo, to je baš retko.Zato uživajmo dok traje.

SS

pre 4 godine

Dobro igra ovaj momak, zaslužuje mnogo bolji plasman na ATP listi
(Petar, 28. jun 2021 15:03)

Najlakse je da se igra na travi, ako imas jak servis! Dustin Broun, Izner, Anderson,,... itd.

Matori Laki

pre 4 godine

Fer od Novaka, prvi set kao ohrabrenje, da malom ne zgadi tenis, a i hejtere malo da održi u životu.
A onda će da sašije od njega i hejtera zavesu, sve sa draper-ijama.

Liverpool Man

pre 4 godine

Kad se ovako "dernja" i raduje u prvom kolu zna se po sta je dosao :D Zanima ga samo titula i ako bude sav svoj niko se tu nista ne pita. Dodatno ce ga naloziti i ova engleska publika u Londonu. Servis ubitacan, samo da nasteluje ritern. Tu mu treba malo vise vremena jer je do skoro igrao na sljaci. Razlika je ogromna izmedju te dve podloge. Da oseti travu jos mec do dva plus treninzi i vec od osmine ce biti potpuno spreman. Naredno kolo moze da bude potencijalna koska ako Anderson prodje i ako servira kako moze.

al, sta ja znam

pre 4 godine

194

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!
(Sinisa, 28. jun 2021 14:11)

Da, nemoguce je delovalo pobediti 38-godisnjeg veterana...
(mix, 28. jun 2021 14:36)

A Novak bio u cvetu mladosti sa 32
buxaxaxaxaxaxxa
pali...

Sinisa

pre 4 godine

U Londonu kisa. Na TV pustaju snimak iz 2019 kako Novak pobedjuje Federera. Cinilo se kao nemoguc poduhvat, ali je uspeo. Napred Nole, mozes ti to opet!

Marko

pre 4 godine

Treba mu jači trening na travi i upravo to i radi.
Na travi je igrao samo par dubl mečeva i svaki dodatni minut na ovakvom terenu u singlu mu mnogo znači.

bruder

pre 4 godine

Tako je Nole! Urlik licemernim Englezima pravo u facu! Kunu se u manire i postovanje sampiona ali samo ako su to njihovi zapadni sampioni, inache navijaju za protivnika kao na Dejvis kupu bez ikakvog postovanja i manira prema tebi aktuelnom sampionu i visestrukom osvajachu. Kako sada tako i kad si klinac bio. E zato zbog tog njihovog bednog licemerja i zavisti deriii!!!

m

pre 4 godine

Od ozbiljnijih tenisera, samo Kirjos nema kompleks Noleta. Svima ostalim se odseku noge pred Noletom. No, ovi "nevaspani" klinci mogu da naprave nevolju kada imaju svoj dan ali teško u pet setova.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:08)

sama cinjenica da si Kirjosa nazvao ozbiljnim teniserom te diskvalifikujw za dalju diskusiju ali ajde. to nema veze sa kompleksima vec respektom i inteligencijim koje doticni nema ni malo. Ali docice i taj klovn na red da bude oducen od tenisa.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

Nikol Dž. Femija

pre 4 godine

(Jare u mleku, 28. jun 2021 18:00)

Poznajući Beograđane navijali bi za Tipsarevićevog PROTIVNIKA, SIGURNO DA PROTIVNIK NE BI BIO ZANEMAREN A VRLO MOGUĆE DA BI BILO U JEDNAČENO jer Srbi iz Begorada ako ih uopšte ima uglavnom navijaju za srpske protivnike i pljuju , gaze domaće.

Ne bi Tipsarević imao veliku pomoć od domaće srpske ili beogradske publike, kao što i nisu imali ni na bilo kom meču Dejvis ili Fed kup takmičenja, osim u finalu, što svi gledaju i kao predstava se pravi pa zato.
Srbi uglavnom ćute, kao Japanci- a pišem iz iskustva nekog ko je redovan na mečevima Dejvis kupa ili Fed kupa. Izuzev samo onog finala.

ycivvivb

pre 4 godine

Koliko ljudi se oseca prozvanim da komentarise sta novak radi dobro, a sta lose. Vecina njih razlikuje forhend i bekhend i tu se tenisko znanje zavrsava...

Sinke

pre 4 godine

Bio 150-ti igrac na Atp Listi,na travi se tesko vraca brejk,a dobri serveri i visoki igraci uzivaju u tome...Tako da Novak mora biti oprezan,i sto vise mora cuvati svoj servis.

Lajavi Krelac

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

# Link komentara

Bogme, ima ti da pogodiš. Mož se desi da ovo traje i manje od 2 sata kako ga trenutno Đoković odvaljuje.

auh!!

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Još uvek imaš šansu da si u pravu. Svaka čast. Za sada je uzeo 4.

Kanidja PG

pre 4 godine

Vrhunski servis raduje najvise. Kad to ovako radi na travi nepobjediv je.
Posle prvog seta salva negativnih komentara.
Stvarno smo narod najkraceg moguce pamcenja.
Bravo Novace!

RG Fan

pre 4 godine

Svi zadovoljni. Publika imala priliku da se ponada, Draper može reći da je osvojio set, a Nole zna da ga je realno ugazio.
Idemo dalje, sada da vidimo ko sve od top 10 igrača ispada već u I kolu.

nikola

pre 4 godine

Djokovic je macka koja se igra sa misem,uhvati ga,pa ga pusti.Kad mis misli da je pobegao,on ga stigne .Tuzni misevi u publici taman se ponadaju,on ga scepa i gotovo .Igra se ,ispipava mogucnosti.Ostali macori to gledaju,kuraze se izmedju sebe,al nikom se ne izlazi pred njega

Miki Hajnekenjaj

pre 4 godine

Tacno dva sata na terenu,nista strasno.Trebalo je malo da se nisanske sprave podese i naravno kretanje na novu podlogu.Nole je usao jako oprezno,prvi set je delovao kao uzimanje mere a sledeca tri ciscenje.Bravo,idemo dalje.

Gde ja živim

pre 4 godine

Dobro, ok, nije loše. Prvi set sam malo odremao, udarila ova vrućina narode. Drejper sasvim fino i koncentrisano, dobar servis u ključnim trenucima. Novak bez radne temperature. Posle je ubacio u veću brzinu i rutinirao. Servis može da raduje, zaista je podesio nišanske sprave. Ostalo je sve kako treba i kako se očekuje. Prvo kolo, malo zagrevanja, da se opipaju stvari. Svi bi mi voleli da izgazi bez izgubljenog seta, ali ponekad mora i drugačije. Samo polako, meč po meč i biće sve u redu. Idemo dalje.

Robert

pre 4 godine

U duhu vatrenih navijača: E moj Rodžere, blamiraš se i gubiš set od 200 i nekog na svetu. :)

Iako se oni ne šale, ja se jesam šalio ovde. Vimbldon je je GS na kojem se najlakše prave iznenađenja i gde favoriti najčešće upadaju u probleme. I Federer i Rafa su ovde više puta ispadali vrlo rano. Nikakav blam.

Sinke

pre 4 godine

Trava je jako dosadna podloga,sve se prebrzo odvija,a serveri i visoki igraci imaju ogromnu prednost....Na vimbldonu se i najvise desavaju iznenadjenja,upravo zybog trave i brze igre.

Topnik

pre 4 godine

Nole upalio terminator mod i preokreće ovo bez problema. Možda mu da još jedan set fore ali Nole je nepobjediv. Federer, Nadal, Next gen...nitko nije Đokoviću ni do koljena.

ko-ometator

pre 4 godine

Najbolji teniser svih vremena dame i gospodo ljubitelji tenisa, imate tu privilegiju da uzivate u igri tog coveka, vanzemaljskog talenta i mentalne snage koja se retko vidja. Nole odavno si za nas car i mi svi znamo da uopste nije bitno protiv koga igras, bitan si ti i gledamo samo na koji nacin i sa koliko uzbudjenja se dolazi do cilja. Zlatni Slem ako postoji iko ikad ko ga je zasluzio to si ti, svi verujemo da mozes a niko ne ocekuje jer sport je nadmetanje gde pobedjuje bolji protivnik koji izadje na teren tog dana i u tome se krije lepota sporta a i oslikava velicina i znacaj svih tvojih pobeda i dostignuca. Ziv nam bio!

Čiki

pre 4 godine

Igraće Novak početne setove kilavo jer ono što je igrao u dublu na Majorci nije ništa. U dublu se ne trči mnogo. Prva dva kola a onda ulazi u štos. Meč u četri seta tek i da se malo kondicija podigne

Kanidja PG

pre 4 godine

Lagani trening, sve ocekivano.
Ovo je trava i bice dosta iznenadjenja kao i uvjek.
Upravo sada Cicipas gubi 1-0 u setovima. A Tijafoe nije naivan igrac naprotiv.
Vrlo moguce kraj za nadobudnog Grka.

Matori Laki

pre 4 godine

@Evo kako ATP "radi protiv Novaka" on u 1 kolu igra sa ovim anonimusom 253; a 3 nosilac Cicipas odmah sa odličnim momkom iz SAD (57). A kao šatro u Novakovoj strani nema ni Kirgiosa ni Federera.... Novak kazao pre žreba ne bi želo da igra sa Kirgiosom i ATP "namestio" da ne igra.
(Andjela, 28. jun 2021 16:42)

Apsolutno si u pravu, čašćava ga ATP zato što je osnovao PTPA. Baš su u velikoj ljubavi.
P.S.
Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Прва победа на Видовдан а седма дан пред Петровдан.
Двадесети трофеј се чека!

Gambeeet

pre 4 godine

Ovo je već pravi Nole, očekivano. Malo još ritern da namesti. Nešto gledam žreb, ljudi uglavnom vide Beretinija u samoj završnici, neki i u finalu, a trebalo bi da u 3. kolu ide na Iznera, koji je znao ovde više puta 50 i kusur aseva da odservira, jednom znamo i doslovno preko 100. Svašta tu može biti ako ga servis bude služio u eventualnim taj-brejkovima, a Mateo malo poklekne. Jedan od derbija 3. runde u najavi. Izvinjavam se na digresiji, deri Nole!

Optimista pripravnik

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Bogami, izgleda da si u pravu prijatelju!!
Mislio sam da je to bila dosta optimisticna prognose, ali Nole ga je stvarno vratio na fabricka podesavanja.
Drejper je, uzgred receno, dosao do finala juniora na Vimbldonu pre dve-tri godine, izubio je tada od decka iz Koreje, ako se dobro secam.

a

pre 4 godine

Nisam tvdio da je Kirjos bolji od Noleta već izneo ono što je činjenica:Kirjos je osoba na granici (ne)vaspitanja, u životu sklon nekonvencionalnim postupcima sportske ličnosti, ima neke uspehe prema Noletu... Ako ima svoj dan a Nole ne bude tog dana na maksimumu, rezultat može da bude 
upitan.Za Vas:nisam fan Kirjosa, navijam za Nola i nikada nisam ponizio 
ličnost i uspehe Đokovića.
(pc, Niš, 28. jun 2021 16:58)

Kirijos nije u Novakovoj polovini žreba

maSi

pre 4 godine

Drejper je odlicno otvorio mec, samo da ne popusti kao onaj Mureti.
(Will Mosley, 28. jun 2021 14:56)

Ти си, изгледа, давно попустио.

zex

pre 4 godine

Sto ne stavih 1000 na Tifoa gledam juce kvota 5.Znam da je amer cudan igrac i da moze pobediti cicipasa ako ga krene.Trava je nezgodna podloga za prvo kolo.Novak ce imati dobar posao ako Anderson prodje, nimalo lak rival.

ccc?

pre 4 godine

U finalu AO Novak je pobedio Tima i decko ne moze da se sabere. Gubi na svakom turniru? U finalu RG Novak je pobedeio Cicipasa i evo u prvom kolu Wimbledona , Grk je izgubio i to sa 3-0? I trebace mu vreme da se sabere od onog poraza gde je vodio 2-0 u setovima. Neverovatno je kako Novak utice na svoje protivnike? Sa druge strane Novak je nekada gubio i od Rafe i od Rodzera ali se podizao i nastavio da igra i evo gde je dosao? Samo jedan GS zaostatka za njima i dugo je br.1? To pravi razliku izmedju Tima, Cicipasa i Novaka. Oni moraju da se podignu iako su pali i imali teske poraze. Nisu uspeli da osvoje GS..Ali su ti porazi ostavili posledice. Mislim da ce posebno Grku biti tesko i sam ne moze jos uvek da shvati, kako je to vodio 2 seta , igrao odlicno i nije osvojio RG? Izgubio je..To je sporti tu se vidi mentalna snaga i jacina karaktera..Grk je skoro rekao, da Novak zeli rekorde a na njima je da mu to otezaju?? Tijafo ga obrisao malopre..Nece ni da dodje do Novaka..

Bl

pre 4 godine

@Djido
U komentarima je jedno ne slagati se s nečijim stavovima, a nešto sasvim drugo i nedopustivo je vrijeđanje na ličnoj osnovi, a pogotovo ako je to žena.
Tvoj komentar na Anđekin tekst je savršeno neprimjeren i nema nikakve veze s onim čime se bavi ovaj sajt-tenisom.

Optimista pripravnik

pre 4 godine

Halo bre, polako ljudi!
Kao da nikad niste gledali Noleta, pa ste poceli odmah sa ljutim i pomalo bezveznim komentarima.
Ima još ovde da sve igra, i kad se malo privikne na kretanje na travi dobija ga Nole bez problema, 3-1 u setovima. Dosta je klizava trava trenutno zbog kondenzacije (zatvorenog krova) ali ... biće to sve OK.
Idemo tigre!!!

vrg

pre 4 godine

Može li neko da objasni kako neko na RG nema tako dobar servis a na Wimblodnu ima, evo Novak sad ima pristojan servis a na RG nije da je bio loš ali nije kao ovde?
(Ivan, 28. jun 2021 16:13)

ekstremno prost odgovor. kada se loptica odbije od sljake ostavlja mnogo vise vremena teniseru koji vraca servis da je dohvati. trava je "brza" cak i od tvrdih podloga, loptica maltene prokliza, tako da leti jos brze i nize, vreme za reakciju je najkrace.

Nebojša

pre 4 godine

Slabiji start ali u nastavku šampion šampionski pogotovo servis i 24 asa miriše ovo na Australian open i 100 neodbranjenih servisa koje je imao u sedam mečeva neka tako bude i sada.

Milorad

pre 4 godine

Sto se tice servisa, za one koji ne znaju, servis na sljaci i travi, razlika ko nebo i zemlja, znaci dzabe udaracima, kad sljaka amortizuje servis.

football fan

pre 4 godine

U naredna 3 seta nece uzeti 5 gemova Novaku
(Sasha, 28. jun 2021 15:30)

Hahaha, moram da komstatujem da si pogrešio. Ipak je uzeo 5 gemova :-P

Idemooo Noleeeeeeeeee!!!!!!!!

Sorbija

pre 4 godine

Federer je imao Stahovskog, Nadal je imao Darsisa, vreme je da Đoković dobije svog Drejpera. To bi Federeru dalo krila, pa bi se, uz eventualnu titulu u Londonu, čitava priča oko GOAT-a resetovala i vratila tamo gde i treba da bude.
(Monden, 28. jun 2021 15:26)

Ako ti je za neku utehu, Cicipas je danas dobio svog Tijafoa. Mada, znajući kako se vi ophodite prema Novaku i kakvu podršku dajete Grku zbog toga... ne bih da sam vam u koži. Veliki pozdrav za mog dobrog prijatelja @Optimistu pripravnika u komentarima.

Xander

pre 4 godine

A kad ce da razbije kiriosa
(Milos, 28. jun 2021 18:09)

Kad ovaj ostavi Tviter i lati se reketa malo. Prost i jednostavan odgovor. A, ovakve tvoje fore su postale i više nego dosadne (ali barem ne mucaš uz pomoć tri tačke kao nekada).

smeh

pre 4 godine

Djoković se u prvom setu ili navikavao na podlogu ili je veoma potcenio dečka tj. koliko je potrebno njegovog zalaganja da dobije rutinski. Posle toga je pokazao dečku kako to izgleda igra mačke i miša. Izgleda da ne sme biti opuštanja ni u prvim mečevima

no1e

pre 4 godine

U poslednjih 40 godina samo dva tenisera su osvojila grend slem bez izgubljenog seta. A samo jedan je osvojio svaki grend slem po dva puta. Prioriteti se razlikuju.

ja

pre 4 godine

Anđela, ako si dama, moj duboki naklon.
Izvini zbog ovoga "ako si dama", ali mnogi Novakovi nazovi muški hejteri u poslednje vreme sve češće nose suknjice, menjaju nikove....
(Matori Laki, 28. jun 2021 17:00)

Odbojkaškim rečnikom primači

Matrix

pre 4 godine

Svaka casta Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

Matrix

pre 4 godine

Svaka cast Australian Openu sto je uradio ono sa automatskim hok aj sistemom, da nisu prisutne linijske sudije, mnogo se vremena ustedi na taj nacin.

Bum

pre 4 godine

Standardno,Novakovo kretanje po terenu nije kao kod drugih igrača,ali Novak sve radi drugačije od drugih.Sve posle prvog seta deluje zastrašujuće po buduće protivnike.Dočekasmo da uživamo u Novakovom servisu.Inače,Anderson je izgubio prvi set.

Jare u mleku

pre 4 godine

billy
Ne znam da li si skontao da je protivnik bio Englez? Publika bila skroz ok ako se uzme u obzir da je igrao protiv domaćina. Da Tipsarević igra u Beogradu protiv nekog, za kogs bi publika navijala?

milutin

pre 4 godine

Publika se ponadala poslije prvog seta. A onda Nole upalio motore. I ućutkao.
Nego, činjenica je (ili se meni učinilo) da na ovom meču publika nije iskazivala onu agresivnost i nepristojnost prema Novaku kao ranijih godina, kad Nolu nijesu dali da "diše", iako se radilo o njihovom teniseru.
Mnogo manje ometanja od publike nego ranije, kako mi se čini. Na to sam obratio pažnju, ali zaključak neću donositi.
Sa srećom Nole, pristojna igra na prvom meču WB!

Radovan

pre 4 godine

Bas bih voleo da znam koliko vas bi volelo da Novak osvoji poslednji poen na ovom Vimbldonu?! :)
(Intermeco, 28. jun 2021 16:56)

Hahahaha, samo neka on njega osvoji, a ekipa se može prebrojavati posle do sudnjeg dana i lamantarati kako umetnički dojam nije na nivou GOATa. Znaš koliko će me to potresti...
Inače, čovek se ladno sprda sa svima tamo. Uh što mi je drago kad ih ugazi ko vaške, a onda im šalje srca. Da li sad shvatate poentu slanja srdašaca?

JPR24

pre 4 godine

A to što Cicipas trenutno gubi 4:6, 4:6, 3:4 nikoga ne zanima? A?
(Lajavi Krelac, 28. jun 2021 17:59)

Hoćeš reći da je ispao u prvom kolu ? Ma ajde… lepše buzdovanima da pljuju domaćeg, koji je uspešan !