Tenis 88

Nedelja, 27.06.2021.

16:50

"Ako Novak uzme kalendarski slem, prestaje sva GOAT debata"

Ako je suditi po prognozama teniskih stručnjaka, Novak Đoković je najveći favorit da osvoji treću uzastopnu titulu na Vimbldonu.

Autor: Z.K.

"Ako Novak uzme kalendarski slem, prestaje sva GOAT debata" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Buha

pre 4 godine

Sto? Jel su Federer ili Nadal to ucinili?
(sasa, 27. jun 2021 17:26)

Ne, ali iza sebe imaju najjaci marketinski tim ikad - Nike.
Tim koji je doktorirao svoju moc sa Jordanom, napravivsi od njega bozanstvo nikad vidjeno u sportu.

Tako da Novak mora da slomi Fedal narativ u koji je ulozeno milijarde dolara.
Tenis je jednostavan, tu se lako vidi ko je bolji, ali matketinski hasling i prodaja magle se oslanja na emocije potrosaca.
Novak mora slomiti zaljubljenost ovaca u fedal pricu a to je mnogo vise od kalendarskog slema.
Mozda dva takva slema i titula sa slomljenom rukom bi bila dovoljna.

Biznis je ubio sport.

o_o

pre 4 godine

olimpijada ce biti mnogo teza od vimbldona i us opena za Novaka.

igra se 2 od 3 seta, a ne 3 od 5 kao na slemovima. uvek je veca sansa za iznenađenje kad su kraci mecevi. zamislite samo dokle bi Novak dogurao na RG da se igralo u 2 dobijena seta?

danilo

pre 4 godine

Možda kad dodaje do 30 GS, to bi bio jasan dokaz da jeste GOAT..
A to će se dogoditi za dve, tri godine!
A razlika izmedju njega Rafe i Federera biće 7,8 Slemova u korist Noleta!

Batman

pre 4 godine

Ja mislim da mora golden slam da uzme inace nije nikakav igrac No1e... 3 godine za redom minimum, podrazumeva se... spavas li mirno Fedal-eee

Tripl dabl MVP

pre 4 godine

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti
(Splavar, 27. jun 2021 19:41)

koliko da nas petoricu prebaciš sa jedne na drugu obalu Drine ? I usput da čujemo šta zapravo ti znaš o Đojoviću.

(Pa i to nije sigurno)

pre 4 godine

Nikada neće biti moguće da neko bude nešto "svih vremena".
Buduca vremena još ne postoje.
Samo dosadašnjih vremena.

slobodan

pre 4 godine

Mene plaši činjenica, da realno, može da odigra još petnaestak GS turnira, a da za svo to vreme ne padne sa prvog mesta. E, to je meni zastrašujuće.

glukozamin

pre 4 godine

... novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.
(vrg, 27. jun 2021 19:35)

Grešiš. Upravo rade na tome da u računicu uvedu i broj blizanaca... Uviđaš li zbog čega/koga?

glukozamin

pre 4 godine

Jeli, a neće morati i recimo da sleti na mesec ili boravi par dana na Veneri da bi sve to i potvrdio?
Novak je već (za)sada najveći svih vremena. Budite realni, dakle svesni njegovih rezultata i dominacije tokom svih ovih godina!

reflektor

pre 4 godine

Cinjenica 1: Rafa je rusio Federera, a Novak Rafu i Federera plus Mareja.
Cinjenica 2: Svi Novakovi protivnici nemaju pozitivan bilans u duelima sa njim.
Cinjenica 3: Svaki veliki turnir osvajao po 2 i vise puta.
Cinjenica 4: Poslednjih 10 godina ubedljivo najdominantniji igrac je Novak.
Cinjenica 5: Svi znaju za ove gore cinjenice i svi znaju ko je zaista najveci!

Miloš

pre 4 godine

Nesto se u poslednje vreme svi veliki strucnjaci u tenisu okrenuli na stranu Djokovica, narocito pred Vimbldon.
Dusmani, hoce da ga ureknu.

Ivan

pre 4 godine

Poenta mog komentara je da nikad ni u jednom sportu nije biran GOAT i nikad se to nece ni desiti. Sve je do navijaca i njihovog izbora. Novinari naravno mogu da prave tu dramu kao sto rade u NBA ligi kad smaraju sa poredjenjem Lebrona i Dzordana, a cak i oni znaju da je Dzordan ikona ali show must go on. O necemu mora da se pise. Sta vi mislite da ce sad Rusedski da kaze "Djokovic je GOAT" i kraj svake diskusije. Pa ne ide to tako rodjaci. Moraju i novinari da zive od necega, pa makar i to bile neistine i bombasticne vesti

billy

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...
(Ivan, 27. jun 2021 20:34)

Da, al ipak mora biti neka objektivnost ko je zaista najbolji. Npr Federer to nikako ne moze biti, jednostavno lik je 60% GS trofeja osvojio prije pojave Nadala i Djokovica, dalje, ova dvojica ce ga gotovo sigurno prestici po GS trofejima, deru ga ubjedljivo na GS, imaju daleko vise mastersa od njega. Znaci moras biti bas bas neobjektivan lik pa da kazes da je Federer GOAT, prosto mora biti neka sredina i objektivnost.

Al’ sam se zarumenila

pre 4 godine

Свима а посебно Р. Федеререру је част играти у ери Новака Ђоковића

Šou Biznis

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona... 
(Ivan, 27. jun 2021 20:34) 

GOAT nije omiljeni igrac ili stil koji neko preferira, to je onaj koji je najuspesniji!! To je isto kao da ja kazem ljudi, ne mozete nekog da naterate da je 2+2=4! Jednostavno postoje parametri koji pokazuju ko je sta uradio za vreme svoje karijere i kad se sve stavi na papir dobijes da je Djokovic+Tenis=GOAT! Kraj price!

Vidi labuda

pre 4 godine

Срећа те нема Вавринке.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 27. jun 2021 18:49)

Vavrinka je, inače, poznat kao izuzetan igrač na travi!

Nikola

pre 4 godine

Stanite malo, turnir ce tek da se igra. Da ga je Nole vec osvojio, ne bi se ni igrao. Rafa je najveci favorit RG, pa smo se svi nadali da ce neko (Nole) pronaci taktiku da pobedi. Mozda se i na Vimbldonu pojavi mocan izazivac, neko ciji je fokus da pobedi Noleta, pa sta god uradi posle toga. Nole je svestan pretnji, za razliku od novinara.

auh!!

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...
(@, 27. jun 2021 18:14)2011 osvojio je 3 GS kad je Federer imao 30 godina. Novak sad ima 34 i osvojio je već 2.
Nadal nije stariji od njega 100 godina nego 1.
2011 igrao je 7 finala sa Nadalom. Povređen Nadal 7 puta u finalu? Da ga nije Nole "zalomio"?

Tamni vilajet

pre 4 godine

(Mislim, 27. jun 2021 20:05)

Malo sutra se osam njih vrtelo u krug.
A profesionalne Majors-e si zaboravio, kakvih je tu igrača bilo, tokom više od 70 godina koliko su održavani.
Lejver je zbog toga imao zabranu igranja od 1963 do 68-e i ponovo je nastupio na GS turnirima tek u Open eri.
Šta misliš koliko bi titula još imao da je mogao da igra u tom periodu.
Svako je u svoje vreme imao najbolju konkurenciju koja je postojala, a Lejverova je bila sve, samo ne slaba.
Njegovo rivalstvo sa Kenom Rozvelom, je do danas ostalo kao jedno od najvećih u teniskoj istoriji.

o_o

pre 4 godine

ako sad nadal osvoji prestaje sva debata. decko nije ni u zrebu. zamisli osvojis, a nisi u žrebu. ko to moze?

kakvi ste vi svi bolidi brate mili.

chupavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.

Dlakavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.
(chupavi, 27. jun 2021 20:35)

Znamo. ;)
Takođe znamo i da se profi tenis igra od 1927-e godine.
Za sve sportiste u svetu nisam nadležan, pričamo ovde o tenisu, ako nisi primetio.

Tamni vilajet

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...

БанеКачарево

pre 4 godine

konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje
(Splavar, 27. jun 2021 18:49). Ja nikada nisam išao na sajtove novinskih i video medija drugih susednih država,ne mogu da shvatim šta ćeš ti a ostali ovde koji nisu odavde.

Ivan

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...

Piloti

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

E, moj prijatelju, našao si od koga da tražiš da misli...
Ono što je Lejver radio u svom vremenu, je nešto nepojmljivo.
Osvojio je ekvivalent današnjih 19 GS trofeja, a pri tom je pet godina bio kažnjen gle ironije, zato što je igrao kao profesionalac, u vremenu kada su GS turniri bili amaterska takmičenja i nisu mu dozvolili da nastupa na njima, što znači da je zakinut za učešće na čitavih 20 GS-a.
I pored toga, uzeo je dva puta kalendarski slem, jednom pre i jednom u open eri.
To se više ne rađa.

vrg

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...
(Tamni vilajet, 27. jun 2021 20:10)

ne znam ko tebi drma kavez i koliko ti je srpski jezik blizak, ali je poenta svega sto sam napisao da je novak vec goat. sad, ti dozivi to kako hoces i polemisi sa kim ima smisla. ja tenis pratim jos od monike seles i dalje ti ne odgovaram.

pera detlic

pre 4 godine

Godina 2024, pred Wimbledon. Naslov vesti: ukoliko Djokovic osvoji 15ti slem u nizu, definitivno prestaje GOAT debata. Alo, debili, 2 konkurenta imaju po 1 karijerski slem, on ima 2. I ima jedan nekalendarski. O kakvoj debati je vise rec?

chupavi

pre 4 godine

Ne znam zasto svi zaboravljaju da je Nole vec bio vlasnik sva 4 GS od jednom, i bas to je jednom Federer potencirao. Ako se izjednaci po broju GS titula sa Rogerom i Rafom, uz cinjenice da je svaki GS i masters osvojio bar dva puta, ima bolji medjusebni skor sa obojicom i najveci broj provedenih medelja na vrhu, onda ne znam sta vise treba da dokazuje. Naravno da bi bilo lepo da osvoji sva 4 slema ove godine uz OI zlato ali jedno su zelje, ali ipak cemo videti jer zaista postoji sansa...

Kada je Federer prestigao Samprasa i srusio sve njegove rekorde a uz to je osvojio i RG onda nisam imao dilemu da je on najbolji u istoriji. Posle toga je Rafa ponovio deo tog uspeha, i pobedjivao ga redovno na svim podlogama, pa je postalo interesantno videti kako ce se sve zavrsiti. Ipak njegov nalet je na nasu srecu sprecio Novak koji dominira tenisom vec deceniju i koji je zeljom za dokazivanjem i uz najjacu konkurenciju u istoriji dosao do neverovatnih uspeha.

Mislim

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

Ja o tome odavno razmislio. Drugi put pogledaj malo kako i ko je igrao GS pre open ere - Putujuće pozorište Šopalović. 8 njih se vteli u krug, pitaj Nikolu Pilića jer je i on jedan od njih. A AO nije htelo da igra 90% igrača, čak ni Borg kad je bio kralj travnatih terena, a u to vreme se AO igrao na travi.

donji dzep

pre 4 godine

Zamislite da Novak nije igrao u eri Federera? Pa da je osvojio 30 GS nikad ga ne bi priznali za najveceg, a on upravo preko njega osvajao, i to na njegovom terenu! Skoro i na terenu drugog, Rafaela Nadala… U svakom slucaju ova cela prica odgovara Noletu jer mu samo daju jos vecu motivaciju, sa jedne strane nije objektivno, a sa druge on lestvice samo skida. Poz

Djordje NS

pre 4 godine

Znam da je Rusedski veliki Novakov poštovalac ali reći da ako Novak osvoji kalendarski Slam i ako prestigne rekord Margaret Kort i Serene Vilijams onda je definitivno G.O.A.T. je totalno bezveze. Pa, naravno da jeste, samo ja postavljam pitanje, sve i da ništa više u svojoj karijeri Novak ne osvoji ko je onda G.O.A.T.? Novak je već sad to definitivno. Ima sve Masters titule, Roger i Rafa nemaju, imao je sve 4 GS titule u svom posedu istovremeno, ima bolji H2H skor sa obojicom konkurenata, završni Masters je osvajao 5 puta (teže ga je osvojiti nego GS titulu), svaki GS je osvojio bar 2 puta, šest puta je završavao godinu na prvom mestu ATP liste, i 327 nedelja na vrhu ATP liste što govori o titulama i konstantnosti.
Tako da je Nole i sad već G.O.A.T. i ne treba mu taj pritisak da nešto mora. Ako osvoji onda je legenda i neprevaziđen za sva vremena. I još nešto ste pobrkali, ne završava karijeru ove godine Novak nego Roger, tako da ne morate sve pisati šta sve Novak mora ove godine da osvoji. Novak ispred sebe a do kraja karijere ima u igri potencijalnih još 16 - 20 GS jer će igrati još bar 4-5 godina. I da samo po jedan GS osvaja svake godine to je još 4 ili 5 GS titula. Tačka.

Splavar

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.
(Zmajko, 27. jun 2021 19:16)

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti

MIlos

pre 4 godine

Potpuno me fascinira ideja da Novaka "treba nekako zaustaviti". Nisam nikad cuo do sada slicnu pricu recimo da Federera treba zaustaviti, ili nekog drugog. Pitam se da li su oni uopste svesni koliko ga otvoreno mrze.

Гост

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

GOAT je posebna kategorija, kombinacija lepote, elegancije, broja Halea i Bazela, dokazanog porekla iz kulturne zemlje.

Canuck

pre 4 godine

Novak je vec odavno GOAT. On vlada sami vrh lestvice skoro celu poslednju deceniju. Deceninju u kojoj ucestvujo takozvani drugi GOATovi... Moras biti stvarno glup da to ne razumes. Ta prica oko ukupnog broja GS titula moze samo da se poredi kad svi trojica zavrse karijeru. Za sad ima samo jedan GOAT!

garda

pre 4 godine

A ako ne uzme onda kao nije? Nesto se ne secam da su Nadal i Federer to postigli. Cak nikada nisu imali sva cetiri u svom vlasnistvu.

Delije Čikago

pre 4 godine

Koji spin, kao da već nije, mora da osvoji 24, 25, a da oni ostanu na istom? Ma i da ne osvoji ništa više mnogima nije bilo dobro punih 15 godina...idemoooo...

466453

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

Realno? Ti se šališ. GOAT je izmišljotina od strane Rolexa.
A sirotinja se navatala. Federer je najomiljeniji jer je najveći licimer i tu nema dileme. Neko voli burek a neko odronke švajcarske čokolade spiralno namotaje na nekoj livadi. Ukusi su različiti.

комша

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)
Док су сви рекорди били Рођини онда је GOAT био он. Сада више није? Да није можда GOAT тенисер који најлепршавије скакуће по терену? Смешни сте више...

vrg

pre 4 godine

na netu postoji poprilicno pazljivo formirana goat lista (prvi rezultat koji i izlazi kada trazite ista slicno) na kojoj je federer i dalje prvi, ali sa takvom razlikom da ga novak nece prestici jedino ako prestane da igra ili mu forma naglo padne na nivo 50. tenisera. u suprotnom, prestize ga do kraja godine, a nadal je daleko ispod obojice.
ono sto federeru trenutno daje jedinu prednost je hrpa malih turnira koje je osvojio a koje po meni cene previse. osam malih turnira (atp 250) je njima isto sto i jedan slem. meni svakako nije, a verovatno i nikom drugom zdrave pameti. u prevodu, novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.

Бранко

pre 4 godine

И ако не узме, али узеће га да олакша дилеме коментаторима и навијачима, иако је све мање места за недоумица..

Zmajko

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.

vlasta

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.

@

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...

Splavar

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?
(smeh, 27. jun 2021 18:19)

U pravu si, absolutno mi je svejedno ko je sampion u tenisu. Ono sto mi smeta su nebrojane uvrede prema drugim sampionima, dizanje u zvezde nekog polupismenog lika jugoslovenskog opredeljenja. Kao sto ti imas pravo da mu se divis, i ja mogu da ga ne volim. Normalno, ako uzme ta 2 gs, moracu priznati da je najbolji teniser svih vremena. Moj komentar nije kritika prema njemu, koliko prema bruci od navijaca koje ima, moze se ovde procitati gadosti koje izjavljuju jedan za drugim, jad i beda. Ti si bar konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje

vrg

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.
(ko-ometator, 27. jun 2021 17:45)

novak je goat sta god uradio na wimbledonu, a izjava nije zlonamerna, nego je naslov, kao svaki naslov, izvucen iz konteksta.

rusedski je samo rekao da bi debata bila gotova kada bi novak dosao do 21 slema, a to ne znaci da ON vec ne smatra novaka goat-om.
poenta je da bi 21 slem oduzeo i to poslednje uporiste zagrizenim fedo i nadaloljupcima.

e sad to sto je redakcija izracunala da bi novak do 21 mogao da dodje sa kalendarsim slemom i tako formirala naslov, to je drugo.

a ocekivati kalendarski slem je na ivici ludosti. sto neko rece, ako novak to uradi on je bog tenisa (mada je to maltene vec uradio, nebitno dal je slemove vezao u jednoj godini ili se razvuklo na dve, drzao ih je sva cetiri). a goat je svakako.

smeh

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?

valutica.online

pre 4 godine

Pošto više, očigledno, nije dovoljno osvojiti 20 GS ili izjednačiti se sa ovom dvojicom ili ih čak prestići, sad se ubacuje i broj ženskih GS??? Kakvo je to ludilo? Kao da je muški i ženski tenis isti pa se mogu porediti te titule...

Sir Oliver

pre 4 godine

Iskreno, goat debata je zavrsena. Pobediti Federera 3x u finalu wimbledona, pa makar i starijeg Federera i Nadala 2x na RG (ajde 2015 je Nadal bio van forme, ok), na tim stvarima se pravi goat. Nadal ne moze biti goat, previse je jednodimenzionalan. Naravno ima uspehe i na drugim podlogama ali ne dovoljno. Federer, iako tehnicki kvzlitetniji od Nadala, a u mnogim segmentima i Djokovica, jednostavno ne moze biti goat nakon 3 izgubljena finala od jednog coveka, kao i 3x izgubljenih meceva nakon mec lopti. Dodajmo i rekorde koje ce Novak prestici, samo je pitanje vremena. Dakle, mora on biti.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ako Novak uzme kalendarski slem, prestaje sva GOAT debata"


Pa ne završava Novak karijeru do Nove godine? Još 4-5 godina je pred njim vrhunskog tenisa, i nekih 20 GS turnira….

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Slazem se generalno sa onim sto je rekao gospodin Rusedski,BTW Nole im je pokvario zabavu u zadnjoj deceniji ubedljivo,samo kada vidimo brojke od 2011 god.sta je nas kralj osvojio, GS i masterse onda mozemo da dodjemo do zakljucka da nema velike trojke ili cetvorke(Marej)vec samo jedno ime a to je NOVAK DJOKOVIC!!!.

ko-ometator

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.

Realno

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!

Splavar

pre 4 godine

Ok, tacno. Pustite sad nek ih uzme. Jedan bi bio dovoljan za njegove navijace, sa 2 bi utisao sve koji ne navijamo za njega. E sad, nek pobedi Federera na njegovom terenu i Thiema na svom. Ok, bice sampion, al ne treba bas unapred dodeljivati pehare predstojecih turnira. Arogancija njegovih navijaca mu ne ide u prilog, sam se ne bi slozio s ovom armijom nolonja. Uradite nesto da se sobom ponosite se na svoja ostvarenja, zaista je tuzno poistovetiti se s rezultatima nekog tenisera. Zamislite koliko neki Svajcarac brine o Federerovim mecevima, ili nekakav Nordijac /ne znam tacno koji/ o Bjorgovim rekordima. Djokovic nije problem, dusevno stanje armije jugoslovenskih navijaca /nolonja/ jeste, pri tom i ubacuju srpstvo navijajuci bezrezervno za deklarisanog jugoslovena. Neprocenjivo

ljAXE

pre 4 godine

Odmorite malo sa pritiskom na Novaka. On je za mnoge vec GOAT. Ovakva vrsta pritiska i unapred osvojene titule nikada mu nisu pomogle. Pustite ga na miru da se priprema i uziva u tenisu. Vec je osvojio dva GS-a. Zna on sta i kako mu je ciniti.

Janko

pre 4 godine

A lada je i bila ta debata?! Novak je ubedljivo najbolji ikada, igrao u uvedljivo najtežoj eri tenisa gde je imalo tri mega tebisera i još 4-5 tenisera koji su predobri i koji su uzeli 1-2 gren slema tipa Wawrinke, Čiliča......... plus 2-3 mlada lava. Stvarno neverovatno!

Janko

pre 4 godine

A lada je i bila ta debata?! Novak je ubedljivo najbolji ikada, igrao u uvedljivo najtežoj eri tenisa gde je imalo tri mega tebisera i još 4-5 tenisera koji su predobri i koji su uzeli 1-2 gren slema tipa Wawrinke, Čiliča......... plus 2-3 mlada lava. Stvarno neverovatno!

ljAXE

pre 4 godine

Odmorite malo sa pritiskom na Novaka. On je za mnoge vec GOAT. Ovakva vrsta pritiska i unapred osvojene titule nikada mu nisu pomogle. Pustite ga na miru da se priprema i uziva u tenisu. Vec je osvojio dva GS-a. Zna on sta i kako mu je ciniti.

valutica.online

pre 4 godine

Pošto više, očigledno, nije dovoljno osvojiti 20 GS ili izjednačiti se sa ovom dvojicom ili ih čak prestići, sad se ubacuje i broj ženskih GS??? Kakvo je to ludilo? Kao da je muški i ženski tenis isti pa se mogu porediti te titule...

ko-ometator

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ako Novak uzme kalendarski slem, prestaje sva GOAT debata"


Pa ne završava Novak karijeru do Nove godine? Još 4-5 godina je pred njim vrhunskog tenisa, i nekih 20 GS turnira….

MIlos

pre 4 godine

Potpuno me fascinira ideja da Novaka "treba nekako zaustaviti". Nisam nikad cuo do sada slicnu pricu recimo da Federera treba zaustaviti, ili nekog drugog. Pitam se da li su oni uopste svesni koliko ga otvoreno mrze.

Sir Oliver

pre 4 godine

Iskreno, goat debata je zavrsena. Pobediti Federera 3x u finalu wimbledona, pa makar i starijeg Federera i Nadala 2x na RG (ajde 2015 je Nadal bio van forme, ok), na tim stvarima se pravi goat. Nadal ne moze biti goat, previse je jednodimenzionalan. Naravno ima uspehe i na drugim podlogama ali ne dovoljno. Federer, iako tehnicki kvzlitetniji od Nadala, a u mnogim segmentima i Djokovica, jednostavno ne moze biti goat nakon 3 izgubljena finala od jednog coveka, kao i 3x izgubljenih meceva nakon mec lopti. Dodajmo i rekorde koje ce Novak prestici, samo je pitanje vremena. Dakle, mora on biti.

auh!!

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...
(@, 27. jun 2021 18:14)2011 osvojio je 3 GS kad je Federer imao 30 godina. Novak sad ima 34 i osvojio je već 2.
Nadal nije stariji od njega 100 godina nego 1.
2011 igrao je 7 finala sa Nadalom. Povređen Nadal 7 puta u finalu? Da ga nije Nole "zalomio"?

комша

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)
Док су сви рекорди били Рођини онда је GOAT био он. Сада више није? Да није можда GOAT тенисер који најлепршавије скакуће по терену? Смешни сте више...

Al’ sam se zarumenila

pre 4 godine

Свима а посебно Р. Федеререру је част играти у ери Новака Ђоковића

Šou Biznis

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona... 
(Ivan, 27. jun 2021 20:34) 

GOAT nije omiljeni igrac ili stil koji neko preferira, to je onaj koji je najuspesniji!! To je isto kao da ja kazem ljudi, ne mozete nekog da naterate da je 2+2=4! Jednostavno postoje parametri koji pokazuju ko je sta uradio za vreme svoje karijere i kad se sve stavi na papir dobijes da je Djokovic+Tenis=GOAT! Kraj price!

Vidi labuda

pre 4 godine

Срећа те нема Вавринке.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 27. jun 2021 18:49)

Vavrinka je, inače, poznat kao izuzetan igrač na travi!

reflektor

pre 4 godine

Cinjenica 1: Rafa je rusio Federera, a Novak Rafu i Federera plus Mareja.
Cinjenica 2: Svi Novakovi protivnici nemaju pozitivan bilans u duelima sa njim.
Cinjenica 3: Svaki veliki turnir osvajao po 2 i vise puta.
Cinjenica 4: Poslednjih 10 godina ubedljivo najdominantniji igrac je Novak.
Cinjenica 5: Svi znaju za ove gore cinjenice i svi znaju ko je zaista najveci!

Djordje NS

pre 4 godine

Znam da je Rusedski veliki Novakov poštovalac ali reći da ako Novak osvoji kalendarski Slam i ako prestigne rekord Margaret Kort i Serene Vilijams onda je definitivno G.O.A.T. je totalno bezveze. Pa, naravno da jeste, samo ja postavljam pitanje, sve i da ništa više u svojoj karijeri Novak ne osvoji ko je onda G.O.A.T.? Novak je već sad to definitivno. Ima sve Masters titule, Roger i Rafa nemaju, imao je sve 4 GS titule u svom posedu istovremeno, ima bolji H2H skor sa obojicom konkurenata, završni Masters je osvajao 5 puta (teže ga je osvojiti nego GS titulu), svaki GS je osvojio bar 2 puta, šest puta je završavao godinu na prvom mestu ATP liste, i 327 nedelja na vrhu ATP liste što govori o titulama i konstantnosti.
Tako da je Nole i sad već G.O.A.T. i ne treba mu taj pritisak da nešto mora. Ako osvoji onda je legenda i neprevaziđen za sva vremena. I još nešto ste pobrkali, ne završava karijeru ove godine Novak nego Roger, tako da ne morate sve pisati šta sve Novak mora ove godine da osvoji. Novak ispred sebe a do kraja karijere ima u igri potencijalnih još 16 - 20 GS jer će igrati još bar 4-5 godina. I da samo po jedan GS osvaja svake godine to je još 4 ili 5 GS titula. Tačka.

vrg

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.
(ko-ometator, 27. jun 2021 17:45)

novak je goat sta god uradio na wimbledonu, a izjava nije zlonamerna, nego je naslov, kao svaki naslov, izvucen iz konteksta.

rusedski je samo rekao da bi debata bila gotova kada bi novak dosao do 21 slema, a to ne znaci da ON vec ne smatra novaka goat-om.
poenta je da bi 21 slem oduzeo i to poslednje uporiste zagrizenim fedo i nadaloljupcima.

e sad to sto je redakcija izracunala da bi novak do 21 mogao da dodje sa kalendarsim slemom i tako formirala naslov, to je drugo.

a ocekivati kalendarski slem je na ivici ludosti. sto neko rece, ako novak to uradi on je bog tenisa (mada je to maltene vec uradio, nebitno dal je slemove vezao u jednoj godini ili se razvuklo na dve, drzao ih je sva cetiri). a goat je svakako.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Slazem se generalno sa onim sto je rekao gospodin Rusedski,BTW Nole im je pokvario zabavu u zadnjoj deceniji ubedljivo,samo kada vidimo brojke od 2011 god.sta je nas kralj osvojio, GS i masterse onda mozemo da dodjemo do zakljucka da nema velike trojke ili cetvorke(Marej)vec samo jedno ime a to je NOVAK DJOKOVIC!!!.

Zmajko

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.

slobodan

pre 4 godine

Mene plaši činjenica, da realno, može da odigra još petnaestak GS turnira, a da za svo to vreme ne padne sa prvog mesta. E, to je meni zastrašujuće.

Гост

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

GOAT je posebna kategorija, kombinacija lepote, elegancije, broja Halea i Bazela, dokazanog porekla iz kulturne zemlje.

pera detlic

pre 4 godine

Godina 2024, pred Wimbledon. Naslov vesti: ukoliko Djokovic osvoji 15ti slem u nizu, definitivno prestaje GOAT debata. Alo, debili, 2 konkurenta imaju po 1 karijerski slem, on ima 2. I ima jedan nekalendarski. O kakvoj debati je vise rec?

billy

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...
(Ivan, 27. jun 2021 20:34)

Da, al ipak mora biti neka objektivnost ko je zaista najbolji. Npr Federer to nikako ne moze biti, jednostavno lik je 60% GS trofeja osvojio prije pojave Nadala i Djokovica, dalje, ova dvojica ce ga gotovo sigurno prestici po GS trofejima, deru ga ubjedljivo na GS, imaju daleko vise mastersa od njega. Znaci moras biti bas bas neobjektivan lik pa da kazes da je Federer GOAT, prosto mora biti neka sredina i objektivnost.

vrg

pre 4 godine

na netu postoji poprilicno pazljivo formirana goat lista (prvi rezultat koji i izlazi kada trazite ista slicno) na kojoj je federer i dalje prvi, ali sa takvom razlikom da ga novak nece prestici jedino ako prestane da igra ili mu forma naglo padne na nivo 50. tenisera. u suprotnom, prestize ga do kraja godine, a nadal je daleko ispod obojice.
ono sto federeru trenutno daje jedinu prednost je hrpa malih turnira koje je osvojio a koje po meni cene previse. osam malih turnira (atp 250) je njima isto sto i jedan slem. meni svakako nije, a verovatno i nikom drugom zdrave pameti. u prevodu, novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.

Miloš

pre 4 godine

Nesto se u poslednje vreme svi veliki strucnjaci u tenisu okrenuli na stranu Djokovica, narocito pred Vimbldon.
Dusmani, hoce da ga ureknu.

glukozamin

pre 4 godine

Jeli, a neće morati i recimo da sleti na mesec ili boravi par dana na Veneri da bi sve to i potvrdio?
Novak je već (za)sada najveći svih vremena. Budite realni, dakle svesni njegovih rezultata i dominacije tokom svih ovih godina!

chupavi

pre 4 godine

Ne znam zasto svi zaboravljaju da je Nole vec bio vlasnik sva 4 GS od jednom, i bas to je jednom Federer potencirao. Ako se izjednaci po broju GS titula sa Rogerom i Rafom, uz cinjenice da je svaki GS i masters osvojio bar dva puta, ima bolji medjusebni skor sa obojicom i najveci broj provedenih medelja na vrhu, onda ne znam sta vise treba da dokazuje. Naravno da bi bilo lepo da osvoji sva 4 slema ove godine uz OI zlato ali jedno su zelje, ali ipak cemo videti jer zaista postoji sansa...

Kada je Federer prestigao Samprasa i srusio sve njegove rekorde a uz to je osvojio i RG onda nisam imao dilemu da je on najbolji u istoriji. Posle toga je Rafa ponovio deo tog uspeha, i pobedjivao ga redovno na svim podlogama, pa je postalo interesantno videti kako ce se sve zavrsiti. Ipak njegov nalet je na nasu srecu sprecio Novak koji dominira tenisom vec deceniju i koji je zeljom za dokazivanjem i uz najjacu konkurenciju u istoriji dosao do neverovatnih uspeha.

Delije Čikago

pre 4 godine

Koji spin, kao da već nije, mora da osvoji 24, 25, a da oni ostanu na istom? Ma i da ne osvoji ništa više mnogima nije bilo dobro punih 15 godina...idemoooo...

donji dzep

pre 4 godine

Zamislite da Novak nije igrao u eri Federera? Pa da je osvojio 30 GS nikad ga ne bi priznali za najveceg, a on upravo preko njega osvajao, i to na njegovom terenu! Skoro i na terenu drugog, Rafaela Nadala… U svakom slucaju ova cela prica odgovara Noletu jer mu samo daju jos vecu motivaciju, sa jedne strane nije objektivno, a sa druge on lestvice samo skida. Poz

Mislim

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

Ja o tome odavno razmislio. Drugi put pogledaj malo kako i ko je igrao GS pre open ere - Putujuće pozorište Šopalović. 8 njih se vteli u krug, pitaj Nikolu Pilića jer je i on jedan od njih. A AO nije htelo da igra 90% igrača, čak ni Borg kad je bio kralj travnatih terena, a u to vreme se AO igrao na travi.

Nikola

pre 4 godine

Stanite malo, turnir ce tek da se igra. Da ga je Nole vec osvojio, ne bi se ni igrao. Rafa je najveci favorit RG, pa smo se svi nadali da ce neko (Nole) pronaci taktiku da pobedi. Mozda se i na Vimbldonu pojavi mocan izazivac, neko ciji je fokus da pobedi Noleta, pa sta god uradi posle toga. Nole je svestan pretnji, za razliku od novinara.

garda

pre 4 godine

A ako ne uzme onda kao nije? Nesto se ne secam da su Nadal i Federer to postigli. Cak nikada nisu imali sva cetiri u svom vlasnistvu.

Canuck

pre 4 godine

Novak je vec odavno GOAT. On vlada sami vrh lestvice skoro celu poslednju deceniju. Deceninju u kojoj ucestvujo takozvani drugi GOATovi... Moras biti stvarno glup da to ne razumes. Ta prica oko ukupnog broja GS titula moze samo da se poredi kad svi trojica zavrse karijeru. Za sad ima samo jedan GOAT!

466453

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

Realno? Ti se šališ. GOAT je izmišljotina od strane Rolexa.
A sirotinja se navatala. Federer je najomiljeniji jer je najveći licimer i tu nema dileme. Neko voli burek a neko odronke švajcarske čokolade spiralno namotaje na nekoj livadi. Ukusi su različiti.

Бранко

pre 4 godine

И ако не узме, али узеће га да олакша дилеме коментаторима и навијачима, иако је све мање места за недоумица..

Batman

pre 4 godine

Ja mislim da mora golden slam da uzme inace nije nikakav igrac No1e... 3 godine za redom minimum, podrazumeva se... spavas li mirno Fedal-eee

vrg

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...
(Tamni vilajet, 27. jun 2021 20:10)

ne znam ko tebi drma kavez i koliko ti je srpski jezik blizak, ali je poenta svega sto sam napisao da je novak vec goat. sad, ti dozivi to kako hoces i polemisi sa kim ima smisla. ja tenis pratim jos od monike seles i dalje ti ne odgovaram.

smeh

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?

o_o

pre 4 godine

ako sad nadal osvoji prestaje sva debata. decko nije ni u zrebu. zamisli osvojis, a nisi u žrebu. ko to moze?

kakvi ste vi svi bolidi brate mili.

glukozamin

pre 4 godine

... novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.
(vrg, 27. jun 2021 19:35)

Grešiš. Upravo rade na tome da u računicu uvedu i broj blizanaca... Uviđaš li zbog čega/koga?

Dlakavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.
(chupavi, 27. jun 2021 20:35)

Znamo. ;)
Takođe znamo i da se profi tenis igra od 1927-e godine.
Za sve sportiste u svetu nisam nadležan, pričamo ovde o tenisu, ako nisi primetio.

Buha

pre 4 godine

Sto? Jel su Federer ili Nadal to ucinili?
(sasa, 27. jun 2021 17:26)

Ne, ali iza sebe imaju najjaci marketinski tim ikad - Nike.
Tim koji je doktorirao svoju moc sa Jordanom, napravivsi od njega bozanstvo nikad vidjeno u sportu.

Tako da Novak mora da slomi Fedal narativ u koji je ulozeno milijarde dolara.
Tenis je jednostavan, tu se lako vidi ko je bolji, ali matketinski hasling i prodaja magle se oslanja na emocije potrosaca.
Novak mora slomiti zaljubljenost ovaca u fedal pricu a to je mnogo vise od kalendarskog slema.
Mozda dva takva slema i titula sa slomljenom rukom bi bila dovoljna.

Biznis je ubio sport.

(Pa i to nije sigurno)

pre 4 godine

Nikada neće biti moguće da neko bude nešto "svih vremena".
Buduca vremena još ne postoje.
Samo dosadašnjih vremena.

chupavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.

Ivan

pre 4 godine

Poenta mog komentara je da nikad ni u jednom sportu nije biran GOAT i nikad se to nece ni desiti. Sve je do navijaca i njihovog izbora. Novinari naravno mogu da prave tu dramu kao sto rade u NBA ligi kad smaraju sa poredjenjem Lebrona i Dzordana, a cak i oni znaju da je Dzordan ikona ali show must go on. O necemu mora da se pise. Sta vi mislite da ce sad Rusedski da kaze "Djokovic je GOAT" i kraj svake diskusije. Pa ne ide to tako rodjaci. Moraju i novinari da zive od necega, pa makar i to bile neistine i bombasticne vesti

БанеКачарево

pre 4 godine

konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje
(Splavar, 27. jun 2021 18:49). Ja nikada nisam išao na sajtove novinskih i video medija drugih susednih država,ne mogu da shvatim šta ćeš ti a ostali ovde koji nisu odavde.

Splavar

pre 4 godine

Ok, tacno. Pustite sad nek ih uzme. Jedan bi bio dovoljan za njegove navijace, sa 2 bi utisao sve koji ne navijamo za njega. E sad, nek pobedi Federera na njegovom terenu i Thiema na svom. Ok, bice sampion, al ne treba bas unapred dodeljivati pehare predstojecih turnira. Arogancija njegovih navijaca mu ne ide u prilog, sam se ne bi slozio s ovom armijom nolonja. Uradite nesto da se sobom ponosite se na svoja ostvarenja, zaista je tuzno poistovetiti se s rezultatima nekog tenisera. Zamislite koliko neki Svajcarac brine o Federerovim mecevima, ili nekakav Nordijac /ne znam tacno koji/ o Bjorgovim rekordima. Djokovic nije problem, dusevno stanje armije jugoslovenskih navijaca /nolonja/ jeste, pri tom i ubacuju srpstvo navijajuci bezrezervno za deklarisanog jugoslovena. Neprocenjivo

Ivan

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...

o_o

pre 4 godine

olimpijada ce biti mnogo teza od vimbldona i us opena za Novaka.

igra se 2 od 3 seta, a ne 3 od 5 kao na slemovima. uvek je veca sansa za iznenađenje kad su kraci mecevi. zamislite samo dokle bi Novak dogurao na RG da se igralo u 2 dobijena seta?

Tripl dabl MVP

pre 4 godine

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti
(Splavar, 27. jun 2021 19:41)

koliko da nas petoricu prebaciš sa jedne na drugu obalu Drine ? I usput da čujemo šta zapravo ti znaš o Đojoviću.

Tamni vilajet

pre 4 godine

(Mislim, 27. jun 2021 20:05)

Malo sutra se osam njih vrtelo u krug.
A profesionalne Majors-e si zaboravio, kakvih je tu igrača bilo, tokom više od 70 godina koliko su održavani.
Lejver je zbog toga imao zabranu igranja od 1963 do 68-e i ponovo je nastupio na GS turnirima tek u Open eri.
Šta misliš koliko bi titula još imao da je mogao da igra u tom periodu.
Svako je u svoje vreme imao najbolju konkurenciju koja je postojala, a Lejverova je bila sve, samo ne slaba.
Njegovo rivalstvo sa Kenom Rozvelom, je do danas ostalo kao jedno od najvećih u teniskoj istoriji.

danilo

pre 4 godine

Možda kad dodaje do 30 GS, to bi bio jasan dokaz da jeste GOAT..
A to će se dogoditi za dve, tri godine!
A razlika izmedju njega Rafe i Federera biće 7,8 Slemova u korist Noleta!

Realno

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!

@

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...

Tamni vilajet

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...

vlasta

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.

Piloti

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

E, moj prijatelju, našao si od koga da tražiš da misli...
Ono što je Lejver radio u svom vremenu, je nešto nepojmljivo.
Osvojio je ekvivalent današnjih 19 GS trofeja, a pri tom je pet godina bio kažnjen gle ironije, zato što je igrao kao profesionalac, u vremenu kada su GS turniri bili amaterska takmičenja i nisu mu dozvolili da nastupa na njima, što znači da je zakinut za učešće na čitavih 20 GS-a.
I pored toga, uzeo je dva puta kalendarski slem, jednom pre i jednom u open eri.
To se više ne rađa.

Splavar

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?
(smeh, 27. jun 2021 18:19)

U pravu si, absolutno mi je svejedno ko je sampion u tenisu. Ono sto mi smeta su nebrojane uvrede prema drugim sampionima, dizanje u zvezde nekog polupismenog lika jugoslovenskog opredeljenja. Kao sto ti imas pravo da mu se divis, i ja mogu da ga ne volim. Normalno, ako uzme ta 2 gs, moracu priznati da je najbolji teniser svih vremena. Moj komentar nije kritika prema njemu, koliko prema bruci od navijaca koje ima, moze se ovde procitati gadosti koje izjavljuju jedan za drugim, jad i beda. Ti si bar konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje

Splavar

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.
(Zmajko, 27. jun 2021 19:16)

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti

Realno

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!

@

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...

Splavar

pre 4 godine

Ok, tacno. Pustite sad nek ih uzme. Jedan bi bio dovoljan za njegove navijace, sa 2 bi utisao sve koji ne navijamo za njega. E sad, nek pobedi Federera na njegovom terenu i Thiema na svom. Ok, bice sampion, al ne treba bas unapred dodeljivati pehare predstojecih turnira. Arogancija njegovih navijaca mu ne ide u prilog, sam se ne bi slozio s ovom armijom nolonja. Uradite nesto da se sobom ponosite se na svoja ostvarenja, zaista je tuzno poistovetiti se s rezultatima nekog tenisera. Zamislite koliko neki Svajcarac brine o Federerovim mecevima, ili nekakav Nordijac /ne znam tacno koji/ o Bjorgovim rekordima. Djokovic nije problem, dusevno stanje armije jugoslovenskih navijaca /nolonja/ jeste, pri tom i ubacuju srpstvo navijajuci bezrezervno za deklarisanog jugoslovena. Neprocenjivo

Splavar

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.
(Zmajko, 27. jun 2021 19:16)

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti

Splavar

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?
(smeh, 27. jun 2021 18:19)

U pravu si, absolutno mi je svejedno ko je sampion u tenisu. Ono sto mi smeta su nebrojane uvrede prema drugim sampionima, dizanje u zvezde nekog polupismenog lika jugoslovenskog opredeljenja. Kao sto ti imas pravo da mu se divis, i ja mogu da ga ne volim. Normalno, ako uzme ta 2 gs, moracu priznati da je najbolji teniser svih vremena. Moj komentar nije kritika prema njemu, koliko prema bruci od navijaca koje ima, moze se ovde procitati gadosti koje izjavljuju jedan za drugim, jad i beda. Ti si bar konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje

vlasta

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.

Piloti

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

E, moj prijatelju, našao si od koga da tražiš da misli...
Ono što je Lejver radio u svom vremenu, je nešto nepojmljivo.
Osvojio je ekvivalent današnjih 19 GS trofeja, a pri tom je pet godina bio kažnjen gle ironije, zato što je igrao kao profesionalac, u vremenu kada su GS turniri bili amaterska takmičenja i nisu mu dozvolili da nastupa na njima, što znači da je zakinut za učešće na čitavih 20 GS-a.
I pored toga, uzeo je dva puta kalendarski slem, jednom pre i jednom u open eri.
To se više ne rađa.

Ivan

pre 4 godine

Poenta mog komentara je da nikad ni u jednom sportu nije biran GOAT i nikad se to nece ni desiti. Sve je do navijaca i njihovog izbora. Novinari naravno mogu da prave tu dramu kao sto rade u NBA ligi kad smaraju sa poredjenjem Lebrona i Dzordana, a cak i oni znaju da je Dzordan ikona ali show must go on. O necemu mora da se pise. Sta vi mislite da ce sad Rusedski da kaze "Djokovic je GOAT" i kraj svake diskusije. Pa ne ide to tako rodjaci. Moraju i novinari da zive od necega, pa makar i to bile neistine i bombasticne vesti

Ivan

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...

Janko

pre 4 godine

A lada je i bila ta debata?! Novak je ubedljivo najbolji ikada, igrao u uvedljivo najtežoj eri tenisa gde je imalo tri mega tebisera i još 4-5 tenisera koji su predobri i koji su uzeli 1-2 gren slema tipa Wawrinke, Čiliča......... plus 2-3 mlada lava. Stvarno neverovatno!

Tamni vilajet

pre 4 godine

(Mislim, 27. jun 2021 20:05)

Malo sutra se osam njih vrtelo u krug.
A profesionalne Majors-e si zaboravio, kakvih je tu igrača bilo, tokom više od 70 godina koliko su održavani.
Lejver je zbog toga imao zabranu igranja od 1963 do 68-e i ponovo je nastupio na GS turnirima tek u Open eri.
Šta misliš koliko bi titula još imao da je mogao da igra u tom periodu.
Svako je u svoje vreme imao najbolju konkurenciju koja je postojala, a Lejverova je bila sve, samo ne slaba.
Njegovo rivalstvo sa Kenom Rozvelom, je do danas ostalo kao jedno od najvećih u teniskoj istoriji.

ko-ometator

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.

valutica.online

pre 4 godine

Pošto više, očigledno, nije dovoljno osvojiti 20 GS ili izjednačiti se sa ovom dvojicom ili ih čak prestići, sad se ubacuje i broj ženskih GS??? Kakvo je to ludilo? Kao da je muški i ženski tenis isti pa se mogu porediti te titule...

Tamni vilajet

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...

ljAXE

pre 4 godine

Odmorite malo sa pritiskom na Novaka. On je za mnoge vec GOAT. Ovakva vrsta pritiska i unapred osvojene titule nikada mu nisu pomogle. Pustite ga na miru da se priprema i uziva u tenisu. Vec je osvojio dva GS-a. Zna on sta i kako mu je ciniti.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ako Novak uzme kalendarski slem, prestaje sva GOAT debata"


Pa ne završava Novak karijeru do Nove godine? Još 4-5 godina je pred njim vrhunskog tenisa, i nekih 20 GS turnira….

MIlos

pre 4 godine

Potpuno me fascinira ideja da Novaka "treba nekako zaustaviti". Nisam nikad cuo do sada slicnu pricu recimo da Federera treba zaustaviti, ili nekog drugog. Pitam se da li su oni uopste svesni koliko ga otvoreno mrze.

Al’ sam se zarumenila

pre 4 godine

Свима а посебно Р. Федеререру је част играти у ери Новака Ђоковића

комша

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)
Док су сви рекорди били Рођини онда је GOAT био он. Сада више није? Да није можда GOAT тенисер који најлепршавије скакуће по терену? Смешни сте више...

Šou Biznis

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona... 
(Ivan, 27. jun 2021 20:34) 

GOAT nije omiljeni igrac ili stil koji neko preferira, to je onaj koji je najuspesniji!! To je isto kao da ja kazem ljudi, ne mozete nekog da naterate da je 2+2=4! Jednostavno postoje parametri koji pokazuju ko je sta uradio za vreme svoje karijere i kad se sve stavi na papir dobijes da je Djokovic+Tenis=GOAT! Kraj price!

Sir Oliver

pre 4 godine

Iskreno, goat debata je zavrsena. Pobediti Federera 3x u finalu wimbledona, pa makar i starijeg Federera i Nadala 2x na RG (ajde 2015 je Nadal bio van forme, ok), na tim stvarima se pravi goat. Nadal ne moze biti goat, previse je jednodimenzionalan. Naravno ima uspehe i na drugim podlogama ali ne dovoljno. Federer, iako tehnicki kvzlitetniji od Nadala, a u mnogim segmentima i Djokovica, jednostavno ne moze biti goat nakon 3 izgubljena finala od jednog coveka, kao i 3x izgubljenih meceva nakon mec lopti. Dodajmo i rekorde koje ce Novak prestici, samo je pitanje vremena. Dakle, mora on biti.

Zmajko

pre 4 godine

@Splavar
Reci za Novaka da je polupismen, a covek govori toliko jezika, predstavlja tvoj racionalni rezon. Drzi se ti prijatelju splava, a razmisljanja prepusti drugima.

Dlakavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.
(chupavi, 27. jun 2021 20:35)

Znamo. ;)
Takođe znamo i da se profi tenis igra od 1927-e godine.
Za sve sportiste u svetu nisam nadležan, pričamo ovde o tenisu, ako nisi primetio.

smeh

pre 4 godine

@Splavar

Možda bi to što pričaš imalo smisla da pre neki dan neki Švajcarac nije pričao kako je Federer favorit i da će Djoković teško uzeti ovaj Vimbldon. A i šta tebe briga ko će biti najbolji ikada pošto očigledno nisi fan bilo kojeg tenisera koji je u trci za taj naziv? Čemu ta tvoja briga?

466453

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

Realno? Ti se šališ. GOAT je izmišljotina od strane Rolexa.
A sirotinja se navatala. Federer je najomiljeniji jer je najveći licimer i tu nema dileme. Neko voli burek a neko odronke švajcarske čokolade spiralno namotaje na nekoj livadi. Ukusi su različiti.

Гост

pre 4 godine

GOAT je najveci igrac svih vremena, a ne statisticki najbolji i to je ROGER. 30 GS titula Nadalu, Djokovicu moze doneti titulu statisticki najboljeg igraca, GOAT je posebna kategorija. Federer i Jordan su najveci sportisti ikad!
(Realno, 27. jun 2021 17:46)

GOAT je posebna kategorija, kombinacija lepote, elegancije, broja Halea i Bazela, dokazanog porekla iz kulturne zemlje.

chupavi

pre 4 godine

@ Piloti, 27. jun 2021 20:19

Jel znate da su se u to vreme 3 od 4 GS turnira igrala na travi?

Porediti ere je nepojmljivo jer je onda vecina svih sportista u svetu bili amateri i rekreativci nasuprot danasnjim gladijatorima.

pera detlic

pre 4 godine

Godina 2024, pred Wimbledon. Naslov vesti: ukoliko Djokovic osvoji 15ti slem u nizu, definitivno prestaje GOAT debata. Alo, debili, 2 konkurenta imaju po 1 karijerski slem, on ima 2. I ima jedan nekalendarski. O kakvoj debati je vise rec?

auh!!

pre 4 godine

Hahaha, "veliki" Rusedski...
Djokovic moze osvojiti i 50 GS, nista ne vredi kada igra u najslabijoj konkurenciji u istoriji tenisa.
Konkurenti mu povredjeni starac od 40 godina i gomila neznalica poput Beretinija, Cicipasa i Medvedeva...
Sto nije osvajao dok su Federer i Nadal bili mladi i zdravi, a ne sada kada Nadal povredjen propusta pola sezone svake godine, a Federer ne igra godinama?
A da, tada je imao "problema s disanjem"...
(@, 27. jun 2021 18:14)2011 osvojio je 3 GS kad je Federer imao 30 godina. Novak sad ima 34 i osvojio je već 2.
Nadal nije stariji od njega 100 godina nego 1.
2011 igrao je 7 finala sa Nadalom. Povređen Nadal 7 puta u finalu? Da ga nije Nole "zalomio"?

vrg

pre 4 godine

(vrg, 27. jun 2021 19:35)

A jel ima na toj "goat" listi još nekog osim prve trojice, čisto da vidimo po kom kriterijumu su poredili igrače različitih epoha sa potpuno drugačijim sistemom takmičenja, brojem i vrstom turnira, načinom bodovanja itd ?
Ima naravno, i baš zbog toga tu listu možeš da okačiš mački o rep, jer je jedan Konors, za njih veći od Pita Samprasa i Bjerna Borga, dopingaš Agasi bolje rangiran od Roda Lejvera, a Marej velikan u odnosu na Vilandera, Vilasa, Rozvela i Njukomba.
Ne treba Novaku ta tabloidna lista da bi bio najbolji, već samo još jedan slem.
Sa dva više neće biti ni polemike.
Do tada, malo strpljenja, gledaj fudbal na rts-u i Jokića na Olimpijadi, nije sve u tenisu za koji si čuo tek pre koju godinu u kladži...
(Tamni vilajet, 27. jun 2021 20:10)

ne znam ko tebi drma kavez i koliko ti je srpski jezik blizak, ali je poenta svega sto sam napisao da je novak vec goat. sad, ti dozivi to kako hoces i polemisi sa kim ima smisla. ja tenis pratim jos od monike seles i dalje ti ne odgovaram.

Vidi labuda

pre 4 godine

Срећа те нема Вавринке.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 27. jun 2021 18:49)

Vavrinka je, inače, poznat kao izuzetan igrač na travi!

reflektor

pre 4 godine

Cinjenica 1: Rafa je rusio Federera, a Novak Rafu i Federera plus Mareja.
Cinjenica 2: Svi Novakovi protivnici nemaju pozitivan bilans u duelima sa njim.
Cinjenica 3: Svaki veliki turnir osvajao po 2 i vise puta.
Cinjenica 4: Poslednjih 10 godina ubedljivo najdominantniji igrac je Novak.
Cinjenica 5: Svi znaju za ove gore cinjenice i svi znaju ko je zaista najveci!

Djordje NS

pre 4 godine

Znam da je Rusedski veliki Novakov poštovalac ali reći da ako Novak osvoji kalendarski Slam i ako prestigne rekord Margaret Kort i Serene Vilijams onda je definitivno G.O.A.T. je totalno bezveze. Pa, naravno da jeste, samo ja postavljam pitanje, sve i da ništa više u svojoj karijeri Novak ne osvoji ko je onda G.O.A.T.? Novak je već sad to definitivno. Ima sve Masters titule, Roger i Rafa nemaju, imao je sve 4 GS titule u svom posedu istovremeno, ima bolji H2H skor sa obojicom konkurenata, završni Masters je osvajao 5 puta (teže ga je osvojiti nego GS titulu), svaki GS je osvojio bar 2 puta, šest puta je završavao godinu na prvom mestu ATP liste, i 327 nedelja na vrhu ATP liste što govori o titulama i konstantnosti.
Tako da je Nole i sad već G.O.A.T. i ne treba mu taj pritisak da nešto mora. Ako osvoji onda je legenda i neprevaziđen za sva vremena. I još nešto ste pobrkali, ne završava karijeru ove godine Novak nego Roger, tako da ne morate sve pisati šta sve Novak mora ove godine da osvoji. Novak ispred sebe a do kraja karijere ima u igri potencijalnih još 16 - 20 GS jer će igrati još bar 4-5 godina. I da samo po jedan GS osvaja svake godine to je još 4 ili 5 GS titula. Tačka.

БанеКачарево

pre 4 godine

konstruktivan, za razliku od rulje, postovanje
(Splavar, 27. jun 2021 18:49). Ja nikada nisam išao na sajtove novinskih i video medija drugih susednih država,ne mogu da shvatim šta ćeš ti a ostali ovde koji nisu odavde.

Mislim

pre 4 godine

Rod Lejver je jedini u istoriji uzeo najveci trofej u tenisu, kalendarski grend slem. Jedan jedini u istoriji ovog sporta. Mozemo onda zamisliti koliko je to tesko. Da stvar bude jos zanimljivija ucinio je to dva puta.
Ovima sto misle da je tad bilo lakse jedno pitanje. Zasto niko drugi nikada nije to uspeo?
Za mene nema dileme ko je.najveci ikada..
Mislite o tome.
(vlasta, 27. jun 2021 19:48)

Ja o tome odavno razmislio. Drugi put pogledaj malo kako i ko je igrao GS pre open ere - Putujuće pozorište Šopalović. 8 njih se vteli u krug, pitaj Nikolu Pilića jer je i on jedan od njih. A AO nije htelo da igra 90% igrača, čak ni Borg kad je bio kralj travnatih terena, a u to vreme se AO igrao na travi.

o_o

pre 4 godine

ako sad nadal osvoji prestaje sva debata. decko nije ni u zrebu. zamisli osvojis, a nisi u žrebu. ko to moze?

kakvi ste vi svi bolidi brate mili.

billy

pre 4 godine

Ljudi vi morate da shvatite da ne mozete nikoga da naterate da za Djokovica tvrdi da je GOAT. Uvek ce za nekoga to biti Federer, za nekoga Novak, za nekoga Rafa, za nekoga Borg... Svako ima nekog svog omiljenog igraca i to se nece promeniti nikad. Isto je i u fudbalu. Neko preferira Mesija, neko Ronalda. Ovi malo stariji Ronaldinja. Neki jos malo stariji tvrde Pele, neki Maradona...
(Ivan, 27. jun 2021 20:34)

Da, al ipak mora biti neka objektivnost ko je zaista najbolji. Npr Federer to nikako ne moze biti, jednostavno lik je 60% GS trofeja osvojio prije pojave Nadala i Djokovica, dalje, ova dvojica ce ga gotovo sigurno prestici po GS trofejima, deru ga ubjedljivo na GS, imaju daleko vise mastersa od njega. Znaci moras biti bas bas neobjektivan lik pa da kazes da je Federer GOAT, prosto mora biti neka sredina i objektivnost.

glukozamin

pre 4 godine

... novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.
(vrg, 27. jun 2021 19:35)

Grešiš. Upravo rade na tome da u računicu uvedu i broj blizanaca... Uviđaš li zbog čega/koga?

(Pa i to nije sigurno)

pre 4 godine

Nikada neće biti moguće da neko bude nešto "svih vremena".
Buduca vremena još ne postoje.
Samo dosadašnjih vremena.

Tripl dabl MVP

pre 4 godine

Niti znas koliko on jezika zaista govori sem onih par recenica, niti znas sta ja znam. Upravo si primer onoga sto sam opisao. Ne kritikujem ja uopste tog sportistu, samo rulju koja ga dize u nesto uzviseno, a sad ti si nasao za neophodno da se nacrtas za primer, to ja nisam kriv. Narod kaze nije lako ni budala biti
(Splavar, 27. jun 2021 19:41)

koliko da nas petoricu prebaciš sa jedne na drugu obalu Drine ? I usput da čujemo šta zapravo ti znaš o Đojoviću.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Slazem se generalno sa onim sto je rekao gospodin Rusedski,BTW Nole im je pokvario zabavu u zadnjoj deceniji ubedljivo,samo kada vidimo brojke od 2011 god.sta je nas kralj osvojio, GS i masterse onda mozemo da dodjemo do zakljucka da nema velike trojke ili cetvorke(Marej)vec samo jedno ime a to je NOVAK DJOKOVIC!!!.

vrg

pre 4 godine

Novak ako uzme kalendarski onda je Bog licno a ne samo GOAT. Goat je vec sa Wimbldonom. Jer ce tu da dodje na cifru od 20 i u sledecoj godinu dve moze da osvoji jos 2/3 slema opusteno. Kalendarska bi bila fenomen tog sporta ali ne treba mu stavljati omcu oko vrata sa takvim stvarima a ova izjava je zlonamerna jer upravo je to cilj, dodatni pritisak i uslovljavanja nekog nebitnog lika cije misljenje u GOAT debati nema tezinu apsolutno nikakvu ako mu je takvo rasudjivanje.
(ko-ometator, 27. jun 2021 17:45)

novak je goat sta god uradio na wimbledonu, a izjava nije zlonamerna, nego je naslov, kao svaki naslov, izvucen iz konteksta.

rusedski je samo rekao da bi debata bila gotova kada bi novak dosao do 21 slema, a to ne znaci da ON vec ne smatra novaka goat-om.
poenta je da bi 21 slem oduzeo i to poslednje uporiste zagrizenim fedo i nadaloljupcima.

e sad to sto je redakcija izracunala da bi novak do 21 mogao da dodje sa kalendarsim slemom i tako formirala naslov, to je drugo.

a ocekivati kalendarski slem je na ivici ludosti. sto neko rece, ako novak to uradi on je bog tenisa (mada je to maltene vec uradio, nebitno dal je slemove vezao u jednoj godini ili se razvuklo na dve, drzao ih je sva cetiri). a goat je svakako.

Nikola

pre 4 godine

Stanite malo, turnir ce tek da se igra. Da ga je Nole vec osvojio, ne bi se ni igrao. Rafa je najveci favorit RG, pa smo se svi nadali da ce neko (Nole) pronaci taktiku da pobedi. Mozda se i na Vimbldonu pojavi mocan izazivac, neko ciji je fokus da pobedi Noleta, pa sta god uradi posle toga. Nole je svestan pretnji, za razliku od novinara.

Miloš

pre 4 godine

Nesto se u poslednje vreme svi veliki strucnjaci u tenisu okrenuli na stranu Djokovica, narocito pred Vimbldon.
Dusmani, hoce da ga ureknu.

garda

pre 4 godine

A ako ne uzme onda kao nije? Nesto se ne secam da su Nadal i Federer to postigli. Cak nikada nisu imali sva cetiri u svom vlasnistvu.

vrg

pre 4 godine

na netu postoji poprilicno pazljivo formirana goat lista (prvi rezultat koji i izlazi kada trazite ista slicno) na kojoj je federer i dalje prvi, ali sa takvom razlikom da ga novak nece prestici jedino ako prestane da igra ili mu forma naglo padne na nivo 50. tenisera. u suprotnom, prestize ga do kraja godine, a nadal je daleko ispod obojice.
ono sto federeru trenutno daje jedinu prednost je hrpa malih turnira koje je osvojio a koje po meni cene previse. osam malih turnira (atp 250) je njima isto sto i jedan slem. meni svakako nije, a verovatno i nikom drugom zdrave pameti. u prevodu, novak goat i to tako da apsolutno ni na koji nacin nece moci da naprave racunicu po kojoj bi nekom drugom mogla da pripadne ta titula.

Canuck

pre 4 godine

Novak je vec odavno GOAT. On vlada sami vrh lestvice skoro celu poslednju deceniju. Deceninju u kojoj ucestvujo takozvani drugi GOATovi... Moras biti stvarno glup da to ne razumes. Ta prica oko ukupnog broja GS titula moze samo da se poredi kad svi trojica zavrse karijeru. Za sad ima samo jedan GOAT!

donji dzep

pre 4 godine

Zamislite da Novak nije igrao u eri Federera? Pa da je osvojio 30 GS nikad ga ne bi priznali za najveceg, a on upravo preko njega osvajao, i to na njegovom terenu! Skoro i na terenu drugog, Rafaela Nadala… U svakom slucaju ova cela prica odgovara Noletu jer mu samo daju jos vecu motivaciju, sa jedne strane nije objektivno, a sa druge on lestvice samo skida. Poz

Бранко

pre 4 godine

И ако не узме, али узеће га да олакша дилеме коментаторима и навијачима, иако је све мање места за недоумица..

slobodan

pre 4 godine

Mene plaši činjenica, da realno, može da odigra još petnaestak GS turnira, a da za svo to vreme ne padne sa prvog mesta. E, to je meni zastrašujuće.

Delije Čikago

pre 4 godine

Koji spin, kao da već nije, mora da osvoji 24, 25, a da oni ostanu na istom? Ma i da ne osvoji ništa više mnogima nije bilo dobro punih 15 godina...idemoooo...

glukozamin

pre 4 godine

Jeli, a neće morati i recimo da sleti na mesec ili boravi par dana na Veneri da bi sve to i potvrdio?
Novak je već (za)sada najveći svih vremena. Budite realni, dakle svesni njegovih rezultata i dominacije tokom svih ovih godina!

danilo

pre 4 godine

Možda kad dodaje do 30 GS, to bi bio jasan dokaz da jeste GOAT..
A to će se dogoditi za dve, tri godine!
A razlika izmedju njega Rafe i Federera biće 7,8 Slemova u korist Noleta!

o_o

pre 4 godine

olimpijada ce biti mnogo teza od vimbldona i us opena za Novaka.

igra se 2 od 3 seta, a ne 3 od 5 kao na slemovima. uvek je veca sansa za iznenađenje kad su kraci mecevi. zamislite samo dokle bi Novak dogurao na RG da se igralo u 2 dobijena seta?

chupavi

pre 4 godine

Ne znam zasto svi zaboravljaju da je Nole vec bio vlasnik sva 4 GS od jednom, i bas to je jednom Federer potencirao. Ako se izjednaci po broju GS titula sa Rogerom i Rafom, uz cinjenice da je svaki GS i masters osvojio bar dva puta, ima bolji medjusebni skor sa obojicom i najveci broj provedenih medelja na vrhu, onda ne znam sta vise treba da dokazuje. Naravno da bi bilo lepo da osvoji sva 4 slema ove godine uz OI zlato ali jedno su zelje, ali ipak cemo videti jer zaista postoji sansa...

Kada je Federer prestigao Samprasa i srusio sve njegove rekorde a uz to je osvojio i RG onda nisam imao dilemu da je on najbolji u istoriji. Posle toga je Rafa ponovio deo tog uspeha, i pobedjivao ga redovno na svim podlogama, pa je postalo interesantno videti kako ce se sve zavrsiti. Ipak njegov nalet je na nasu srecu sprecio Novak koji dominira tenisom vec deceniju i koji je zeljom za dokazivanjem i uz najjacu konkurenciju u istoriji dosao do neverovatnih uspeha.

Batman

pre 4 godine

Ja mislim da mora golden slam da uzme inace nije nikakav igrac No1e... 3 godine za redom minimum, podrazumeva se... spavas li mirno Fedal-eee

Buha

pre 4 godine

Sto? Jel su Federer ili Nadal to ucinili?
(sasa, 27. jun 2021 17:26)

Ne, ali iza sebe imaju najjaci marketinski tim ikad - Nike.
Tim koji je doktorirao svoju moc sa Jordanom, napravivsi od njega bozanstvo nikad vidjeno u sportu.

Tako da Novak mora da slomi Fedal narativ u koji je ulozeno milijarde dolara.
Tenis je jednostavan, tu se lako vidi ko je bolji, ali matketinski hasling i prodaja magle se oslanja na emocije potrosaca.
Novak mora slomiti zaljubljenost ovaca u fedal pricu a to je mnogo vise od kalendarskog slema.
Mozda dva takva slema i titula sa slomljenom rukom bi bila dovoljna.

Biznis je ubio sport.