Tenis 142

Ponedeljak, 07.06.2021.

16:30

Nadalov "disk" za četvrtfinale, Siner žali za prvim setom

Španski teniser Rafael Nadal savladao je Janika Sinera rezultatom 3:0 (7:5, 6:3, 6:0) i na taj način se plasirao u četvrtfinale Rolan Garosa.

Autor:

Nadalov "disk" za èetvrtfinale, Siner žali za prvim setom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

majtimajk

pre 4 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

андрес иниеставио

pre 4 godine

@ muamer, 8. jun 2021 08:56
За то ти је вежбанка и служила. Него како је у 7-3? Има ли јединица?
Јел ти Зухра још симпатија?

Sofronije

pre 4 godine

Rafael Nadal clinched a hugely impressive straight-sets win over rising Italian star Jannik Sinner in their French Open fourth-round clash in Paris.
The 19-year-old Sinner threw everything at the Spaniard in the opening set and even broke his serve on two occasions, but ultimately could not sustain that level.

E ovako pisu svetski mediji o kralju šljake. Pogledajte samo naslove naših, škrtare, ali su saterani u zid maestralnom pobedom Rafaela Nadala!!

Doksi

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.
(Mislim, 07. jun 2021 19:54)

Poenta je ta da se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama nego na sljaci, i da je Nadal redovno dolazio do vecine zavrsnica turnira na brzim podlogama kao sto je Novak dolazio do zavrsnica turnira na sljaci, sad bi ga Djokovic vodio barem 10 razlike u pobjedama.

cile

pre 4 godine

Ovaj Nadal je prevara najveca. Lik zahvaljujuci sljaci ima 8 pobjeda vise od Federera i gotovo izjednacen skor sa Novakom. Federer i Djokovic su gotovo uvjek ispostovali Nadala na sljaci, al zato on redovno nije stizao do njih na brzim podlogama, zato i ima takve skorove sa njima kakve ima. Da je on njih ispostovao na "njihovim" podlogama kao sto su oni njega na sljaci, sad bi bio u debelom minusu protiv Novaka, i vjerovatno bi bio izjednacen sa Federerom. Zadnjih 4-5 godina Nadal je dokazao da im je nedorastao protivnik na brzim podlogama. Taj medjusobni skor je najveca varka od svih varki, kao nesto pokazuje, a ustvari nista ne pokazuje.

Branichevo

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.
(Branko Nemačka, 7. jun 2021 19:19)

Imenjace, zemljace...godine danas u 21 veku vise ne prrdstavljaju problem u sportu, cak naprotiv, iskustvo i mentalna snaga uvijek odnose prevagu nad talentom i fizickom snagom. Primjera danas imas koliko hoces...ne treba da se frapiramo cinjenicama da vrhunski sportisti u kasnim 30 tim pa i 40 tim godinama dominiraju i da im mladji ne mogu nista, imajuci u vidu danasnju medicinu, ishranu , oporavak , psiho fizicku pripremu, suplemente, itd itd

Nekad je bilo da je sa 30 godina sportista vec mator i za penziju

No name

pre 4 godine

Rafael Nadal davne 2002 u Marbelju na šljaci nadznačio pa u Hamburgu gde je kao 16 godišnjak pobedio Moju a pre toga Koreću dva odlična šljakaša. Da će postat ono što jeste a to je "kraj šljake" danas

2004 godine da se nije povukao zbog povrede on bi imao Rolan Garos no' bez obzira na sve uspostavio neverovatnu dominaciju. Koja trajeee i dan danas..

Za to kapa dole! Jednostavno teško ga pobediti a da to nije jedan loš dan Rafe i vanserijska partija drugog igrača poput Soderlinga 2009 ili kad ga Novak 2015 dobio a mučio sa formom i operacija slepo creva da ne pominjem kad se povukao u trećem kolu 2016 zbog povrede a kamoli ako đođeš do finala u tri seta. Svi su bili blizu al Rafa jednostavno demamtuje odnosno kaže nema šanse.

Za meč Janik može da žali za prvim setom a druga dva rutinska pa više prošle godine je pokazao Italijan protiv Nadala.

Milivoje

pre 4 godine

Nadal ima novca i verovatno će ugraditi neke elemente u kolena kako bi mogao da igra do 45-50 godina tenis. Njega ovde ne može niko da pobedi verovatno još 10 godina aposolutne dominacije imaće najmanje 20 Rolan Garosa u svojoj kolekciji.

glukozamin

pre 4 godine

(Godzila, 07. jun 2021 19:37)

Ja znam. Pre dosta gidina su i dva komentatora biciklističkih trka na Eurosportu to jasno i glasno rekli, ali...

@axl

pre 4 godine

Sta znaci ovo 'Nadalov ''disk'''?
(axl, 7. jun 2021 20:35)
To znaci da je zemlja ravna ploca iliti "disk" i da je Rafin sada ceo svet. Ne znam sta bi drugo moglo biti.

Tn

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Nije tacno. Nadal igra veceras protiv Svarcmana, a Djokovic sutra protiv Beretinija, pa posle su odlucili da mu ubace hologramskog Vavrinku iz 2015. godine, a potom Rafu iz 2008. godine. Proriv njih ce igrati dan za danom. Ako ih pobedi, onda igra protiv pravog Rafe (ako Rafa prodje).

Nemanja

pre 4 godine

bice bogami zestoko u mecu nadal-djokovic

tu su negde

djokovic dosta slabo danas i realno da klinac nije ostao bez energije bilo bi jako cupavo

nadal s druge strane takodje ni jedan ozbiljan protivnik i takodje ne igra idealno
prvi set izgubljen ali klinac se ukakio u gacice kad je trebalo da uzme set

xxx7

pre 4 godine

Na 3:2 za Sinera u prvom setu je bilo: Nadal blizu da izgubi set.
Zaključak, 3:2 najopasniji rezultat.
(iks, 07. jun 2021 19:53)

hahahah koliko si me nasmejao.
Da,pobedili su sa tim naslovom, ali ponadali se izgleda svi.

Mozli

pre 4 godine

@mislim
Poenta mu je bila da ne batonu ima duplo vise turnira nego na sljaci a imaju isti broj meceva i na sljaci i na betonu sto znaci da djokovic skoro uvek stigne do nadala na sljaci a nadal ne stigne uvek do djokovica. S obzirom da ima ima duplo vise turnira na betonu, trebali bi imati jos toliko susreta na betonu da je nadal sposoban da stigne do zavrsnice kao sto nije. Da l sad razumes sta je hteo da kaze???

Sinke

pre 4 godine

Navijam za Novaka evo vec preko 10 godina....Da li ce uopste imati neku sansu protiv Nadala na Satrijeu,nadam se da oce,ali morace odigrati najbolji mec na sljaci,jednostavno nikakve padove nece sebi moci dopustiti.

Slobodan

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.

Rale

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Uvek tako pise dok nije odredjeno.Igraju u sredu i nadal i nole.

1Djoković

pre 4 godine

Ma ovaj se više i ne znoji.E takva je budućnost kapitalizma.Šprajcenzi dupla doza, pa kao konj ne osam sati nego 15 sati rada dnevno.On je samo prototip koji se obogatio.Svi ostali za korku belog leba.Ovde ni Noletov talenat teško prolazi pored robokapa.

Montenegrinos

pre 4 godine

previse lako gubi gejmove rafa 7 duplih, mnogo ce mu teze bit protiv svarcmana, ovaj nema glavu jos uvjek inace me bas podsjeca na novaka sa igrom blijeda kopija novaka, ali glavu ako popravi bice odlican igrac i pogotovo opasan na masterse

Đorđe

pre 4 godine

Nadalu svaka cast na šampionskoj auri koja se ovde i dalje vidi ali Sinner je danas izgledao kao next-gen Berdih. Nemoguće greske u gemu za set.

Montenegrinos

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 7. jun 2021 18:57)

igra naravno, i na svakom sledecem turniru
siner nuporedivo bolji igrac, a tek na tvrdu podlogu gdje ima vec finale mastersa, iskreno vidim da si neznalica, ali makar ukucaj na net decko je 19 a tvoj museti 76, siner u monaku izgubio od novaka u rimu od rafe znaci od najboljih, a ko je museti za mn obican sparing igrac tipa gaske

Legolas

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Nadaj se hahahahah

Pacifik

pre 4 godine

Nadal sjajno igra. Kad se naljuti, ne može ga niko zaustaviti. Uvek mi ulepša proleće. Najbolji je bio dok je nosio bermude i imao dugu kosu. Tad je bio potpuno skoncentrisan na šljaku. Slabije je servirao nego danas i slabije udarao, ali je trčao kao lud.

Mohikanac_'91.

pre 4 godine

33 neiznudjene greske i samo 8 vinera... da je igrao protiv Lajovica, izgubio bi oba seta, a kamoli protiv Nadala na sljaci. E moj Sinere, Museti... pobedjuju vas teniski veterani. Ostadose samo Cicipas\Medvedev i Zverev da brane cast mladje generacije tenisera.

Zuja

pre 4 godine

Rafa Nadala je nemoguće pobediti na RG. On je ovde nepobediv verovatno će igrati do 45 godina tenis, uskoro samo na ovoj šljaci i osvajati non stop. Ovi po 10-15 godina mlađi ne mogu set da mu uzmu. Neverovatna dominacija. Imaće na kraju 20+ GS samo na Rolan Garosu.

Branko Nemačka

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.

Mikan

pre 4 godine

Inace ovaj mali se pominje kao buduci broj 1, igracki mozda ali koliko ovaj momak nema glavu to je jezivo uzeo si Nadalu tri brejka na sljaci i on ti je svaki vratio sa nulom i jos je servirao za set, sada sledi metla i nadajmo se spektaklu u petak i Novakovoj pobedi...

Matori Laki

pre 4 godine

Nolomani,
Nolovci,
Noline,
Nolovcani
Nolomanija....
Hahhahahahha....
(zoki, 07. jun 2021 18:46)

Jel ti matori znaju da si danas pobegao iz vrtića!?

realno

pre 4 godine

Ovaj naš bolje da izgubi od Italijana, jeste da će Noline i tada tražiti izgovore da su to sve pripreme za Vimbldon, ali u polufinalu će biti masakr ako prođe.

Teniser11

pre 4 godine

Siner sa tom visinom prosto mora da ima ubitacn servis ako zeli da postane Gs pobednik jednog dana.43 % osvojenih poena na ubacen prvi servis je sramotno, ta brojka mora da mu bude oko 75-80% ako je hteo da se nada necemu protiv Nadala.

Nebojša

pre 4 godine

Kao što sam rekao Siner je jako precenjen glavni utisak meča mi je kada je servirao za set izgubi je taj gem sa nulom ajde dešava se ali potom servira za taibrejk opet izgubi gem sa nulom u tri odigrana seta napravio je samo 11 vinera i čak 40 grešaka jeste on još mlad ali nema nikakve rezultate prvi jači protivnik na turniru i on ide kući ne razumem šta to ljudi vide u njemu Novak i Nadal u njegovim godinama su imali daleko bolje rezultate pogotovo Nadal.

matori

pre 4 godine

Rafa čak i kada se potrudi da napravi meč interesantnim, i pretrpi par brejkova, Siner se potrudi da neizvesnosti ne bude, i brže bolje izgubi svoj servis opet, da bi Rafa imao prednost.... svašta...
dobiće ovo Rafa, ali ne igra ništa specijalno. ne specijalno, nego greši poprilično, ali mali se trudi da ima više grešaka, i uspeva mu...

Tn

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...
(Godzila, 07. jun 2021 19:37)
Koliko su ga puta i Federer i Djokovic dobili na RG-u? Rafa je pobediv na sljaci, dobijao ga je i Fed, Djokovic, teniseri tipa Rubljev, Zverev i ta ekipica. Ali, kad je Rafa 100% spreman, na RG-u je nepobediv.

PimPong

pre 4 godine

Znaci ako Novak hoce da stigne Rafu po broju osvojenih glavnih turnira, morace svake godine da dobije dva glavna turnira sve dok Rafa igra ovako i sve dok on ima najvece sanse za osvajanje Pariz, s tim da Rafa ne osvoji neki drugi turnir. A to nije nimalo lako, mada mislim da Novak to moze!

Cevu

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!
(kadinjaca ipak pala, 07. jun 2021 18:21)

а зашто теби смета што навија против Надала? верујем и да шпански коментари навијају против Новака и мени је то у реду.

Godzila

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...

JPR24

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.
(Jadnici, 07. jun 2021 19:02)

Jadan nisi… Već Glup !

Mislim

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.

Jadnici

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.

Robert

pre 4 godine

Ovo je za sve one koji su danas Rafi zeleli tezak mec, da se sto vise potrosi (a pobeda nad njim bi se nesmanjeno slavila, ne bi se pominjao umor). Karma se uvek postara za takve, pa nije Rafa danas bio taj koji se mucio. Navijajte za svoje, to je nesporno, ali ne prizeljkujte lose njihovim rivalima.

miodrag

pre 4 godine

Siner ima udarce, ali ono što mu nedostaje jeste ubačenih prvi servisi i to je trebalo da bude na visokom nivou. Nadal igra neverovatno i pored što ima veliki broj neiznuđenih grešaka u meču. Tako da Siner je mlad, ali treba još učiti da bi postao vrhunski teniser.

Tn

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:57)
Covek je napisao da je Museti generalno bolji teniser od Sinera. Mozda ne gledamo isti sport, ne znam.

Radovan lll

pre 4 godine

@stan Rafin servis je prilično slaba tačka u ovom trenutku, to što nema više problema je do Sinera i sličnih. Nole može baš ozbiljno da ga stavi pod pritisak. Ukoliko ne bude mogao to da namesti do duela sa Novakom mislim da je Nole čak i u maloj prednosti (štobse reklo malo me stra' da to kažem jer je ovo RG). S druge strane forhend je odličan i kreće se odlično...

Blagojevic

pre 4 godine

Gadite mi se vise od ovih reklama. Gasim vas pošto ni jednu vest više nisam u mogućnosti da otvorim od reklama. A nekada ste bili OK dok niste poklekli. Znate i vi i ja. Cao od onog ko vas je pratio godinama.

Tn

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Da nije i Berankis bolji od Sinera?

veliki strumf

pre 4 godine

U 11 gemova - 39 neiznudjenih! Siner 3 vinera i 23 neiznudjenih! Jadno i bedno. Udara bez ikakve taktike, bukvalno mlati lopticu kao sivonja. Bez mozga igra, a za tenis treba prvo mozak. I pored takve igre zamalo da uzme set (možda bi ga i uzeo da nije kad je servirao za set 3 čista forhenda ispucao u mrežu i napravio duplu), gubi 6-5 trenutno. Rafa gori nego Novak danas u prva 2 seta, ne igra ama bas ništa. 3 asa i još 5 vinera, a nakupio i on 16 neiznudjenih. Siner mu je bukvalno ispoklanjao gemove, a evo upravo i set.

Mikii

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.
(Kikujiro, 07. jun 2021 18:23)

Da li zaista neko veruje u ovo? Ne, zaista pitam ozbiljno?

Herr

pre 4 godine

Decki bez ikakve ljutnje imam pitanje.. Da li vi stvarno ocekujete da Nadal bas svakog protivnika samelje, da ne izgubi nijedan servis, da svaki set otvori sa 4:0.. Zbilja mislite da netko moze svaki mec biti 100% na svojoj najvisoj razini igre i sve osim toga ne vrijedi.. Ovaj momak je lani igrao 1/4 finale, dosta tezak mec sa Nadalom, hocu reci nije to bas anonimus kojeg mozes zgaziti kako hoces.. Sa druge strane Rafi je 35 godina.. Ocito su ocekivanja da ce on dozivotno mlatiti u Parizu sve koji mu se nadju na putu.. Covjek se dokazao ovde dovoljno puta i nije fer prozivati ga cim protivnik krene sa 3:1..To pokazuje da vecina tu ne prati tenis vec samo dodje da pljuje i vredja cim se ukaze prilika za to.. Ista stvar je i kada igra Novak.. Mislim da su ti igraci kroz prethodnih 15 godina ipak zasluzili malo vise postovanja. Toliko.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Goksi

pre 4 godine

Vidje vidje komentare. Museti sad postaje bolji teniser od Sinera. Ok,Nolo je pobedio azdaju, favorit je protiv Rafe. Moze tako nolomani?

Liverpool Man

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.
(Srbabre, 7. jun 2021 17:29)
Da je Museti onako igrao protiv bilo koga drugog navijao bi za momka, bas je dobar bio. Samo mu nije trebala ona predaja, mogao je jos 2 ili 3 gema da odigra.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Glass

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...

Boris Banović

pre 4 godine

Biju deca, al' i "starci" ! Na vidiku je smena generacija, ali trka Rafe i Novaka oko GOAT titule odložiće je za 2-3 godine !

don

pre 4 godine

Ocajni, ocajni Nadal.
(Mikii, 7. jun 2021 17:54

I još očajniji Siner. Dečko servira za prvi set i već nervi rade. Jedan set a treba tri dobiti i njemu gaće pune? Mali prvi ne veruje da može pobediti Nadala. Nadal neće seta izgubiti do polufinala/finala.

zex

pre 4 godine

aman ljudi, jel gledamo isto? Ako ovo Nadal lose igra , pa sta je onda dobro?! Stize svaku loptu i vraca svaki put drugacije. Gledam 20ak minuta i videh poene iz svih mogucih pozicija , a sta je sve vratio, neverovatno, sto kazu, jos da se preskoci preko mreze i da ga istuce reketom po guzici.. ne verujem da ce ovaj mali ni 10 gema da ima na kraju...

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

kadinjaca ipak pala

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!

Pera Kvržica

pre 4 godine

Gledajte GOATa kako igra
(Rafa, 07. jun 2021 17:40)

Nije Siner još uvek GOAT, možda postane za jedno 15ak godina, nikad se ne zna nije isključeno, mada teško.. A do tada Nole GOAT najlaganije!

jcw

pre 4 godine

@Kikujiro Meni je vas žao, svake godine se ponadate hhahahahhaha, ali dobro, ja ne znam, možda ćete kad ga i ove godine razvali u polufinalu sa 3:0 zaboraviti na mogućnost da ponovo osvoji Roland Garros...

Ridah

pre 4 godine

Samo Cicipas i Medvedev pa ajde i Zverev kad hoće, ovi ostali zalutali u tenis. Siner igrao do 5:5 i dosta mi je. Uzimam pare i idem kući. Onaj protiv Novaka je tek tuga. Osvojiš 14 poena u dva seta. Daj bre kako i dođu do ovde? Pa generacija Novaka i Rafe se krvnički borila sa njima. Jesu gubili ali su igrali do kraja. Del Potro, Tsonga. Pa oni bi drali ove klince. Siner veze nema sa tenisom. Samo udara lopticu kao manijak iz sve snage bez ikakve taktike.

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

JPR24

pre 4 godine

Veoma cudan pocetak meca za nadala, kao da je povredjen, tako mi deluje. Nevezano od rezultata
(Rafa, 07. jun 2021 18:10)

Upravo ! Nekako je musavo krenuo u meč, već 15 gresaka, 3 duple… Daleko od Rafe mašine, ali dobro, nije ni Siner za bacanje. I prethodni meč u Rimu nije bio šetnja za Rafu, ai ovo je ipak GS, malo vremena dok nasteluje stvari i podigne ritam.

majs

pre 4 godine

Postoji li nacin da se nekako dopre do vrha eurosporta da se promene ovi komentatori? Ovo vec postaje nepodnosljivo.
Sreca pa sbb ima opciju da se stavi strani komentator koji je, hvala Bogu, normalan.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Konfučije

pre 4 godine

Klinci bezobrazniji od ove tzv. next gen. Museti pa Siner, bez pardona. Nema još dovoljno iskustva i Nadal će ovo dobiti, ali ta godinu, dve ove gorepomenute će dečaci odučiti od tenisa. Logično, ne može se šampipn pojaviti niotkud sa 26 godina. Sa 18-19 se dolazi u vrh i otima od starih lavova. Bravo deco!

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Liverpool Man

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.

veliki strumf

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...
(Glass, 07. jun 2021 18:09). Šta je lepo, druže? 3 vinera, 25 neiznudjenih!!! Pa ja to u životu video nisam, takav odnos vinera i gresaka u samo 1 setu! To sto mlati iz sve snage, pa loptica nekad završi 2 metra u aut, a nekad u dno mreže - to li je lepo?

stan

pre 4 godine

da se ne lazemo ljudi, protiv ovakvog nadala, nema niko sta da trazi! Sve bih dao da Nole pobedi ovde i uzme trofej, ne vidim kako moze da pobedi rafu

pavle

pre 4 godine

Cuj ovoga covjek koji je 13 puta osvoji,i kaze nema sto da trazi protiv djokovica,a druze batali se da kom sport u koji se ne razumijes,i da Djokovic je izgubio prva dva seta pa slavio.

Srbabre

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.

Boris Banović

pre 4 godine

Nadal neće dati ovom junoši 4 gema, a Novaku je trebalo da odigra 5 setova pre Nadala, jer je premalo proveo na terenu. Imao je odličan sparing u prva dva seta, naravno posle je uradio ono što je mogao odmah !

Montenegrinos

pre 4 godine

ne znam vama, ali je nadal po mn dosta sporiji i reket kao da mu je 10kg tezak mnogo kratkih lopti vec 3 duple, ne znam jel to taktika ali ako jes mnogo je losa

Srbabre

pre 4 godine

Dobija ovo Siner. Imam osjecaj.
Gotovo je s matorcima vise. Smorise vise gledam iste evo 15 godina. Hocu nova rivalstva, nove stilove igre. Ja volim tenis. Nisam krezubi idolopoklonik nekog igraca.
Samo je teniski Majkl Dzordan vrijedan gledanja 20 godina.

Branko Nemačka

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.

Pera Kvržica

pre 4 godine

Gledajte GOATa kako igra
(Rafa, 07. jun 2021 17:40)

Nije Siner još uvek GOAT, možda postane za jedno 15ak godina, nikad se ne zna nije isključeno, mada teško.. A do tada Nole GOAT najlaganije!

Nebojša

pre 4 godine

Kao što sam rekao Siner je jako precenjen glavni utisak meča mi je kada je servirao za set izgubi je taj gem sa nulom ajde dešava se ali potom servira za taibrejk opet izgubi gem sa nulom u tri odigrana seta napravio je samo 11 vinera i čak 40 grešaka jeste on još mlad ali nema nikakve rezultate prvi jači protivnik na turniru i on ide kući ne razumem šta to ljudi vide u njemu Novak i Nadal u njegovim godinama su imali daleko bolje rezultate pogotovo Nadal.

Tn

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...
(Godzila, 07. jun 2021 19:37)
Koliko su ga puta i Federer i Djokovic dobili na RG-u? Rafa je pobediv na sljaci, dobijao ga je i Fed, Djokovic, teniseri tipa Rubljev, Zverev i ta ekipica. Ali, kad je Rafa 100% spreman, na RG-u je nepobediv.

zex

pre 4 godine

aman ljudi, jel gledamo isto? Ako ovo Nadal lose igra , pa sta je onda dobro?! Stize svaku loptu i vraca svaki put drugacije. Gledam 20ak minuta i videh poene iz svih mogucih pozicija , a sta je sve vratio, neverovatno, sto kazu, jos da se preskoci preko mreze i da ga istuce reketom po guzici.. ne verujem da ce ovaj mali ni 10 gema da ima na kraju...

Herr

pre 4 godine

Decki bez ikakve ljutnje imam pitanje.. Da li vi stvarno ocekujete da Nadal bas svakog protivnika samelje, da ne izgubi nijedan servis, da svaki set otvori sa 4:0.. Zbilja mislite da netko moze svaki mec biti 100% na svojoj najvisoj razini igre i sve osim toga ne vrijedi.. Ovaj momak je lani igrao 1/4 finale, dosta tezak mec sa Nadalom, hocu reci nije to bas anonimus kojeg mozes zgaziti kako hoces.. Sa druge strane Rafi je 35 godina.. Ocito su ocekivanja da ce on dozivotno mlatiti u Parizu sve koji mu se nadju na putu.. Covjek se dokazao ovde dovoljno puta i nije fer prozivati ga cim protivnik krene sa 3:1..To pokazuje da vecina tu ne prati tenis vec samo dodje da pljuje i vredja cim se ukaze prilika za to.. Ista stvar je i kada igra Novak.. Mislim da su ti igraci kroz prethodnih 15 godina ipak zasluzili malo vise postovanja. Toliko.

Sinke

pre 4 godine

Navijam za Novaka evo vec preko 10 godina....Da li ce uopste imati neku sansu protiv Nadala na Satrijeu,nadam se da oce,ali morace odigrati najbolji mec na sljaci,jednostavno nikakve padove nece sebi moci dopustiti.

stan

pre 4 godine

da se ne lazemo ljudi, protiv ovakvog nadala, nema niko sta da trazi! Sve bih dao da Nole pobedi ovde i uzme trofej, ne vidim kako moze da pobedi rafu

Mislim

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.

Tn

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Nije tacno. Nadal igra veceras protiv Svarcmana, a Djokovic sutra protiv Beretinija, pa posle su odlucili da mu ubace hologramskog Vavrinku iz 2015. godine, a potom Rafu iz 2008. godine. Proriv njih ce igrati dan za danom. Ako ih pobedi, onda igra protiv pravog Rafe (ako Rafa prodje).

xxx7

pre 4 godine

Na 3:2 za Sinera u prvom setu je bilo: Nadal blizu da izgubi set.
Zaključak, 3:2 najopasniji rezultat.
(iks, 07. jun 2021 19:53)

hahahah koliko si me nasmejao.
Da,pobedili su sa tim naslovom, ali ponadali se izgleda svi.

Konfučije

pre 4 godine

Klinci bezobrazniji od ove tzv. next gen. Museti pa Siner, bez pardona. Nema još dovoljno iskustva i Nadal će ovo dobiti, ali ta godinu, dve ove gorepomenute će dečaci odučiti od tenisa. Logično, ne može se šampipn pojaviti niotkud sa 26 godina. Sa 18-19 se dolazi u vrh i otima od starih lavova. Bravo deco!

Mohikanac_'91.

pre 4 godine

33 neiznudjene greske i samo 8 vinera... da je igrao protiv Lajovica, izgubio bi oba seta, a kamoli protiv Nadala na sljaci. E moj Sinere, Museti... pobedjuju vas teniski veterani. Ostadose samo Cicipas\Medvedev i Zverev da brane cast mladje generacije tenisera.

Robert

pre 4 godine

Ovo je za sve one koji su danas Rafi zeleli tezak mec, da se sto vise potrosi (a pobeda nad njim bi se nesmanjeno slavila, ne bi se pominjao umor). Karma se uvek postara za takve, pa nije Rafa danas bio taj koji se mucio. Navijajte za svoje, to je nesporno, ali ne prizeljkujte lose njihovim rivalima.

Zuja

pre 4 godine

Rafa Nadala je nemoguće pobediti na RG. On je ovde nepobediv verovatno će igrati do 45 godina tenis, uskoro samo na ovoj šljaci i osvajati non stop. Ovi po 10-15 godina mlađi ne mogu set da mu uzmu. Neverovatna dominacija. Imaće na kraju 20+ GS samo na Rolan Garosu.

Đorđe

pre 4 godine

Nadalu svaka cast na šampionskoj auri koja se ovde i dalje vidi ali Sinner je danas izgledao kao next-gen Berdih. Nemoguće greske u gemu za set.

Mikan

pre 4 godine

Inace ovaj mali se pominje kao buduci broj 1, igracki mozda ali koliko ovaj momak nema glavu to je jezivo uzeo si Nadalu tri brejka na sljaci i on ti je svaki vratio sa nulom i jos je servirao za set, sada sledi metla i nadajmo se spektaklu u petak i Novakovoj pobedi...

Pacifik

pre 4 godine

Nadal sjajno igra. Kad se naljuti, ne može ga niko zaustaviti. Uvek mi ulepša proleće. Najbolji je bio dok je nosio bermude i imao dugu kosu. Tad je bio potpuno skoncentrisan na šljaku. Slabije je servirao nego danas i slabije udarao, ali je trčao kao lud.

majs

pre 4 godine

Postoji li nacin da se nekako dopre do vrha eurosporta da se promene ovi komentatori? Ovo vec postaje nepodnosljivo.
Sreca pa sbb ima opciju da se stavi strani komentator koji je, hvala Bogu, normalan.

Rale

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Uvek tako pise dok nije odredjeno.Igraju u sredu i nadal i nole.

Srbabre

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.

Mozli

pre 4 godine

@mislim
Poenta mu je bila da ne batonu ima duplo vise turnira nego na sljaci a imaju isti broj meceva i na sljaci i na betonu sto znaci da djokovic skoro uvek stigne do nadala na sljaci a nadal ne stigne uvek do djokovica. S obzirom da ima ima duplo vise turnira na betonu, trebali bi imati jos toliko susreta na betonu da je nadal sposoban da stigne do zavrsnice kao sto nije. Da l sad razumes sta je hteo da kaze???

Teniser11

pre 4 godine

Siner sa tom visinom prosto mora da ima ubitacn servis ako zeli da postane Gs pobednik jednog dana.43 % osvojenih poena na ubacen prvi servis je sramotno, ta brojka mora da mu bude oko 75-80% ako je hteo da se nada necemu protiv Nadala.

Liverpool Man

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.

Nemanja

pre 4 godine

bice bogami zestoko u mecu nadal-djokovic

tu su negde

djokovic dosta slabo danas i realno da klinac nije ostao bez energije bilo bi jako cupavo

nadal s druge strane takodje ni jedan ozbiljan protivnik i takodje ne igra idealno
prvi set izgubljen ali klinac se ukakio u gacice kad je trebalo da uzme set

Goksi

pre 4 godine

Vidje vidje komentare. Museti sad postaje bolji teniser od Sinera. Ok,Nolo je pobedio azdaju, favorit je protiv Rafe. Moze tako nolomani?

kadinjaca ipak pala

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!

@axl

pre 4 godine

Sta znaci ovo 'Nadalov ''disk'''?
(axl, 7. jun 2021 20:35)
To znaci da je zemlja ravna ploca iliti "disk" i da je Rafin sada ceo svet. Ne znam sta bi drugo moglo biti.

Godzila

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...

Jadnici

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.

Mikii

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.
(Kikujiro, 07. jun 2021 18:23)

Da li zaista neko veruje u ovo? Ne, zaista pitam ozbiljno?

jcw

pre 4 godine

@Kikujiro Meni je vas žao, svake godine se ponadate hhahahahhaha, ali dobro, ja ne znam, možda ćete kad ga i ove godine razvali u polufinalu sa 3:0 zaboraviti na mogućnost da ponovo osvoji Roland Garros...

Ridah

pre 4 godine

Samo Cicipas i Medvedev pa ajde i Zverev kad hoće, ovi ostali zalutali u tenis. Siner igrao do 5:5 i dosta mi je. Uzimam pare i idem kući. Onaj protiv Novaka je tek tuga. Osvojiš 14 poena u dva seta. Daj bre kako i dođu do ovde? Pa generacija Novaka i Rafe se krvnički borila sa njima. Jesu gubili ali su igrali do kraja. Del Potro, Tsonga. Pa oni bi drali ove klince. Siner veze nema sa tenisom. Samo udara lopticu kao manijak iz sve snage bez ikakve taktike.

realno

pre 4 godine

Ovaj naš bolje da izgubi od Italijana, jeste da će Noline i tada tražiti izgovore da su to sve pripreme za Vimbldon, ali u polufinalu će biti masakr ako prođe.

pavle

pre 4 godine

Cuj ovoga covjek koji je 13 puta osvoji,i kaze nema sto da trazi protiv djokovica,a druze batali se da kom sport u koji se ne razumijes,i da Djokovic je izgubio prva dva seta pa slavio.

Glass

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...

don

pre 4 godine

Ocajni, ocajni Nadal.
(Mikii, 7. jun 2021 17:54

I još očajniji Siner. Dečko servira za prvi set i već nervi rade. Jedan set a treba tri dobiti i njemu gaće pune? Mali prvi ne veruje da može pobediti Nadala. Nadal neće seta izgubiti do polufinala/finala.

Matori Laki

pre 4 godine

Nolomani,
Nolovci,
Noline,
Nolovcani
Nolomanija....
Hahhahahahha....
(zoki, 07. jun 2021 18:46)

Jel ti matori znaju da si danas pobegao iz vrtića!?

Blagojevic

pre 4 godine

Gadite mi se vise od ovih reklama. Gasim vas pošto ni jednu vest više nisam u mogućnosti da otvorim od reklama. A nekada ste bili OK dok niste poklekli. Znate i vi i ja. Cao od onog ko vas je pratio godinama.

Legolas

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Nadaj se hahahahah

miodrag

pre 4 godine

Siner ima udarce, ali ono što mu nedostaje jeste ubačenih prvi servisi i to je trebalo da bude na visokom nivou. Nadal igra neverovatno i pored što ima veliki broj neiznuđenih grešaka u meču. Tako da Siner je mlad, ali treba još učiti da bi postao vrhunski teniser.

Tn

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Da nije i Berankis bolji od Sinera?

PimPong

pre 4 godine

Znaci ako Novak hoce da stigne Rafu po broju osvojenih glavnih turnira, morace svake godine da dobije dva glavna turnira sve dok Rafa igra ovako i sve dok on ima najvece sanse za osvajanje Pariz, s tim da Rafa ne osvoji neki drugi turnir. A to nije nimalo lako, mada mislim da Novak to moze!

Liverpool Man

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.
(Srbabre, 7. jun 2021 17:29)
Da je Museti onako igrao protiv bilo koga drugog navijao bi za momka, bas je dobar bio. Samo mu nije trebala ona predaja, mogao je jos 2 ili 3 gema da odigra.

Montenegrinos

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 7. jun 2021 18:57)

igra naravno, i na svakom sledecem turniru
siner nuporedivo bolji igrac, a tek na tvrdu podlogu gdje ima vec finale mastersa, iskreno vidim da si neznalica, ali makar ukucaj na net decko je 19 a tvoj museti 76, siner u monaku izgubio od novaka u rimu od rafe znaci od najboljih, a ko je museti za mn obican sparing igrac tipa gaske

Tn

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:57)
Covek je napisao da je Museti generalno bolji teniser od Sinera. Mozda ne gledamo isti sport, ne znam.

veliki strumf

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...
(Glass, 07. jun 2021 18:09). Šta je lepo, druže? 3 vinera, 25 neiznudjenih!!! Pa ja to u životu video nisam, takav odnos vinera i gresaka u samo 1 setu! To sto mlati iz sve snage, pa loptica nekad završi 2 metra u aut, a nekad u dno mreže - to li je lepo?

Cevu

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!
(kadinjaca ipak pala, 07. jun 2021 18:21)

а зашто теби смета што навија против Надала? верујем и да шпански коментари навијају против Новака и мени је то у реду.

Milivoje

pre 4 godine

Nadal ima novca i verovatno će ugraditi neke elemente u kolena kako bi mogao da igra do 45-50 godina tenis. Njega ovde ne može niko da pobedi verovatno još 10 godina aposolutne dominacije imaće najmanje 20 Rolan Garosa u svojoj kolekciji.

Sofronije

pre 4 godine

Rafael Nadal clinched a hugely impressive straight-sets win over rising Italian star Jannik Sinner in their French Open fourth-round clash in Paris.
The 19-year-old Sinner threw everything at the Spaniard in the opening set and even broke his serve on two occasions, but ultimately could not sustain that level.

E ovako pisu svetski mediji o kralju šljake. Pogledajte samo naslove naših, škrtare, ali su saterani u zid maestralnom pobedom Rafaela Nadala!!

matori

pre 4 godine

Rafa čak i kada se potrudi da napravi meč interesantnim, i pretrpi par brejkova, Siner se potrudi da neizvesnosti ne bude, i brže bolje izgubi svoj servis opet, da bi Rafa imao prednost.... svašta...
dobiće ovo Rafa, ali ne igra ništa specijalno. ne specijalno, nego greši poprilično, ali mali se trudi da ima više grešaka, i uspeva mu...

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

Montenegrinos

pre 4 godine

ne znam vama, ali je nadal po mn dosta sporiji i reket kao da mu je 10kg tezak mnogo kratkih lopti vec 3 duple, ne znam jel to taktika ali ako jes mnogo je losa

veliki strumf

pre 4 godine

U 11 gemova - 39 neiznudjenih! Siner 3 vinera i 23 neiznudjenih! Jadno i bedno. Udara bez ikakve taktike, bukvalno mlati lopticu kao sivonja. Bez mozga igra, a za tenis treba prvo mozak. I pored takve igre zamalo da uzme set (možda bi ga i uzeo da nije kad je servirao za set 3 čista forhenda ispucao u mrežu i napravio duplu), gubi 6-5 trenutno. Rafa gori nego Novak danas u prva 2 seta, ne igra ama bas ništa. 3 asa i još 5 vinera, a nakupio i on 16 neiznudjenih. Siner mu je bukvalno ispoklanjao gemove, a evo upravo i set.

Srbabre

pre 4 godine

Dobija ovo Siner. Imam osjecaj.
Gotovo je s matorcima vise. Smorise vise gledam iste evo 15 godina. Hocu nova rivalstva, nove stilove igre. Ja volim tenis. Nisam krezubi idolopoklonik nekog igraca.
Samo je teniski Majkl Dzordan vrijedan gledanja 20 godina.

Radovan lll

pre 4 godine

@stan Rafin servis je prilično slaba tačka u ovom trenutku, to što nema više problema je do Sinera i sličnih. Nole može baš ozbiljno da ga stavi pod pritisak. Ukoliko ne bude mogao to da namesti do duela sa Novakom mislim da je Nole čak i u maloj prednosti (štobse reklo malo me stra' da to kažem jer je ovo RG). S druge strane forhend je odličan i kreće se odlično...

1Djoković

pre 4 godine

Ma ovaj se više i ne znoji.E takva je budućnost kapitalizma.Šprajcenzi dupla doza, pa kao konj ne osam sati nego 15 sati rada dnevno.On je samo prototip koji se obogatio.Svi ostali za korku belog leba.Ovde ni Noletov talenat teško prolazi pored robokapa.

Boris Banović

pre 4 godine

Biju deca, al' i "starci" ! Na vidiku je smena generacija, ali trka Rafe i Novaka oko GOAT titule odložiće je za 2-3 godine !

JPR24

pre 4 godine

Veoma cudan pocetak meca za nadala, kao da je povredjen, tako mi deluje. Nevezano od rezultata
(Rafa, 07. jun 2021 18:10)

Upravo ! Nekako je musavo krenuo u meč, već 15 gresaka, 3 duple… Daleko od Rafe mašine, ali dobro, nije ni Siner za bacanje. I prethodni meč u Rimu nije bio šetnja za Rafu, ai ovo je ipak GS, malo vremena dok nasteluje stvari i podigne ritam.

JPR24

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.
(Jadnici, 07. jun 2021 19:02)

Jadan nisi… Već Glup !

Branichevo

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.
(Branko Nemačka, 7. jun 2021 19:19)

Imenjace, zemljace...godine danas u 21 veku vise ne prrdstavljaju problem u sportu, cak naprotiv, iskustvo i mentalna snaga uvijek odnose prevagu nad talentom i fizickom snagom. Primjera danas imas koliko hoces...ne treba da se frapiramo cinjenicama da vrhunski sportisti u kasnim 30 tim pa i 40 tim godinama dominiraju i da im mladji ne mogu nista, imajuci u vidu danasnju medicinu, ishranu , oporavak , psiho fizicku pripremu, suplemente, itd itd

Nekad je bilo da je sa 30 godina sportista vec mator i za penziju

No name

pre 4 godine

Rafael Nadal davne 2002 u Marbelju na šljaci nadznačio pa u Hamburgu gde je kao 16 godišnjak pobedio Moju a pre toga Koreću dva odlična šljakaša. Da će postat ono što jeste a to je "kraj šljake" danas

2004 godine da se nije povukao zbog povrede on bi imao Rolan Garos no' bez obzira na sve uspostavio neverovatnu dominaciju. Koja trajeee i dan danas..

Za to kapa dole! Jednostavno teško ga pobediti a da to nije jedan loš dan Rafe i vanserijska partija drugog igrača poput Soderlinga 2009 ili kad ga Novak 2015 dobio a mučio sa formom i operacija slepo creva da ne pominjem kad se povukao u trećem kolu 2016 zbog povrede a kamoli ako đođeš do finala u tri seta. Svi su bili blizu al Rafa jednostavno demamtuje odnosno kaže nema šanse.

Za meč Janik može da žali za prvim setom a druga dva rutinska pa više prošle godine je pokazao Italijan protiv Nadala.

Doksi

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.
(Mislim, 07. jun 2021 19:54)

Poenta je ta da se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama nego na sljaci, i da je Nadal redovno dolazio do vecine zavrsnica turnira na brzim podlogama kao sto je Novak dolazio do zavrsnica turnira na sljaci, sad bi ga Djokovic vodio barem 10 razlike u pobjedama.

Boris Banović

pre 4 godine

Nadal neće dati ovom junoši 4 gema, a Novaku je trebalo da odigra 5 setova pre Nadala, jer je premalo proveo na terenu. Imao je odličan sparing u prva dva seta, naravno posle je uradio ono što je mogao odmah !

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

Montenegrinos

pre 4 godine

previse lako gubi gejmove rafa 7 duplih, mnogo ce mu teze bit protiv svarcmana, ovaj nema glavu jos uvjek inace me bas podsjeca na novaka sa igrom blijeda kopija novaka, ali glavu ako popravi bice odlican igrac i pogotovo opasan na masterse

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

cile

pre 4 godine

Ovaj Nadal je prevara najveca. Lik zahvaljujuci sljaci ima 8 pobjeda vise od Federera i gotovo izjednacen skor sa Novakom. Federer i Djokovic su gotovo uvjek ispostovali Nadala na sljaci, al zato on redovno nije stizao do njih na brzim podlogama, zato i ima takve skorove sa njima kakve ima. Da je on njih ispostovao na "njihovim" podlogama kao sto su oni njega na sljaci, sad bi bio u debelom minusu protiv Novaka, i vjerovatno bi bio izjednacen sa Federerom. Zadnjih 4-5 godina Nadal je dokazao da im je nedorastao protivnik na brzim podlogama. Taj medjusobni skor je najveca varka od svih varki, kao nesto pokazuje, a ustvari nista ne pokazuje.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

андрес иниеставио

pre 4 godine

@ muamer, 8. jun 2021 08:56
За то ти је вежбанка и служила. Него како је у 7-3? Има ли јединица?
Јел ти Зухра још симпатија?

Slobodan

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.

glukozamin

pre 4 godine

(Godzila, 07. jun 2021 19:37)

Ja znam. Pre dosta gidina su i dva komentatora biciklističkih trka na Eurosportu to jasno i glasno rekli, ali...

majtimajk

pre 4 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

Srbabre

pre 4 godine

Dobija ovo Siner. Imam osjecaj.
Gotovo je s matorcima vise. Smorise vise gledam iste evo 15 godina. Hocu nova rivalstva, nove stilove igre. Ja volim tenis. Nisam krezubi idolopoklonik nekog igraca.
Samo je teniski Majkl Dzordan vrijedan gledanja 20 godina.

1Djoković

pre 4 godine

Ma ovaj se više i ne znoji.E takva je budućnost kapitalizma.Šprajcenzi dupla doza, pa kao konj ne osam sati nego 15 sati rada dnevno.On je samo prototip koji se obogatio.Svi ostali za korku belog leba.Ovde ni Noletov talenat teško prolazi pored robokapa.

Srbabre

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.

Pera Kvržica

pre 4 godine

Gledajte GOATa kako igra
(Rafa, 07. jun 2021 17:40)

Nije Siner još uvek GOAT, možda postane za jedno 15ak godina, nikad se ne zna nije isključeno, mada teško.. A do tada Nole GOAT najlaganije!

Godzila

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...

Milivoje

pre 4 godine

Nadal ima novca i verovatno će ugraditi neke elemente u kolena kako bi mogao da igra do 45-50 godina tenis. Njega ovde ne može niko da pobedi verovatno još 10 godina aposolutne dominacije imaće najmanje 20 Rolan Garosa u svojoj kolekciji.

Slobodan

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.

Mozli

pre 4 godine

@mislim
Poenta mu je bila da ne batonu ima duplo vise turnira nego na sljaci a imaju isti broj meceva i na sljaci i na betonu sto znaci da djokovic skoro uvek stigne do nadala na sljaci a nadal ne stigne uvek do djokovica. S obzirom da ima ima duplo vise turnira na betonu, trebali bi imati jos toliko susreta na betonu da je nadal sposoban da stigne do zavrsnice kao sto nije. Da l sad razumes sta je hteo da kaze???

Cevu

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!
(kadinjaca ipak pala, 07. jun 2021 18:21)

а зашто теби смета што навија против Надала? верујем и да шпански коментари навијају против Новака и мени је то у реду.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

cile

pre 4 godine

Ovaj Nadal je prevara najveca. Lik zahvaljujuci sljaci ima 8 pobjeda vise od Federera i gotovo izjednacen skor sa Novakom. Federer i Djokovic su gotovo uvjek ispostovali Nadala na sljaci, al zato on redovno nije stizao do njih na brzim podlogama, zato i ima takve skorove sa njima kakve ima. Da je on njih ispostovao na "njihovim" podlogama kao sto su oni njega na sljaci, sad bi bio u debelom minusu protiv Novaka, i vjerovatno bi bio izjednacen sa Federerom. Zadnjih 4-5 godina Nadal je dokazao da im je nedorastao protivnik na brzim podlogama. Taj medjusobni skor je najveca varka od svih varki, kao nesto pokazuje, a ustvari nista ne pokazuje.

realno

pre 4 godine

Ovaj naš bolje da izgubi od Italijana, jeste da će Noline i tada tražiti izgovore da su to sve pripreme za Vimbldon, ali u polufinalu će biti masakr ako prođe.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Robert

pre 4 godine

Ovo je za sve one koji su danas Rafi zeleli tezak mec, da se sto vise potrosi (a pobeda nad njim bi se nesmanjeno slavila, ne bi se pominjao umor). Karma se uvek postara za takve, pa nije Rafa danas bio taj koji se mucio. Navijajte za svoje, to je nesporno, ali ne prizeljkujte lose njihovim rivalima.

kadinjaca ipak pala

pre 4 godine

Komentator na Eurosportu iritantno navija protiv Nadala! U redu je i normalno je da navija za srpskog tenisera, ali ovoliko navijati za Sinera je strašno! Ali ima opravdanja, u strahu su velike oči!

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Goksi

pre 4 godine

Vidje vidje komentare. Museti sad postaje bolji teniser od Sinera. Ok,Nolo je pobedio azdaju, favorit je protiv Rafe. Moze tako nolomani?

Kikujiro

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.

Mikan

pre 4 godine

Inace ovaj mali se pominje kao buduci broj 1, igracki mozda ali koliko ovaj momak nema glavu to je jezivo uzeo si Nadalu tri brejka na sljaci i on ti je svaki vratio sa nulom i jos je servirao za set, sada sledi metla i nadajmo se spektaklu u petak i Novakovoj pobedi...

JPR24

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.
(Jadnici, 07. jun 2021 19:02)

Jadan nisi… Već Glup !

Liverpool Man

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.

Zuja

pre 4 godine

Rafa Nadala je nemoguće pobediti na RG. On je ovde nepobediv verovatno će igrati do 45 godina tenis, uskoro samo na ovoj šljaci i osvajati non stop. Ovi po 10-15 godina mlađi ne mogu set da mu uzmu. Neverovatna dominacija. Imaće na kraju 20+ GS samo na Rolan Garosu.

Nemanja

pre 4 godine

bice bogami zestoko u mecu nadal-djokovic

tu su negde

djokovic dosta slabo danas i realno da klinac nije ostao bez energije bilo bi jako cupavo

nadal s druge strane takodje ni jedan ozbiljan protivnik i takodje ne igra idealno
prvi set izgubljen ali klinac se ukakio u gacice kad je trebalo da uzme set

Matori Laki

pre 4 godine

Nolomani,
Nolovci,
Noline,
Nolovcani
Nolomanija....
Hahhahahahha....
(zoki, 07. jun 2021 18:46)

Jel ti matori znaju da si danas pobegao iz vrtića!?

Boris Banović

pre 4 godine

Nadal neće dati ovom junoši 4 gema, a Novaku je trebalo da odigra 5 setova pre Nadala, jer je premalo proveo na terenu. Imao je odličan sparing u prva dva seta, naravno posle je uradio ono što je mogao odmah !

Legolas

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Nadaj se hahahahah

PimPong

pre 4 godine

Znaci ako Novak hoce da stigne Rafu po broju osvojenih glavnih turnira, morace svake godine da dobije dva glavna turnira sve dok Rafa igra ovako i sve dok on ima najvece sanse za osvajanje Pariz, s tim da Rafa ne osvoji neki drugi turnir. A to nije nimalo lako, mada mislim da Novak to moze!

Pacifik

pre 4 godine

Nadal sjajno igra. Kad se naljuti, ne može ga niko zaustaviti. Uvek mi ulepša proleće. Najbolji je bio dok je nosio bermude i imao dugu kosu. Tad je bio potpuno skoncentrisan na šljaku. Slabije je servirao nego danas i slabije udarao, ali je trčao kao lud.

Tn

pre 4 godine

Vrhunski "poznavaoci" tenisa očigledno zaboravljaju dva puta po 7 vezanih pobeda Novaka nad Rafom 2011. i 2015/16 godine. Oba puta je Novak igrao u beast modu. Ako se ne varam posle jednog od tih mečeva sam Rafa je izjavio da nikada nije igrao protiv igrača koji igra na višem nivou i da je takvog Novaka nemoguće pobediti. Inače, Rafa je 19 od 28 pobeda protiv Novaka ostvario na šljaci. Novak ima 7 pobeda protiv njega na šljaci. Sličnu statistiku Rafa je postizao i protiv Rodžera. Preskoči turnire na betonu ili na njima ispadne ranije a na šljaci skoro nikad nije povređen. Tu volšebno podivlja. Da li to ima veze sa dr. Fuentesom ne znam. Od kad se Rodžer opametio i preskače šljaku, značajno je popravio skor protiv Rafe. Razmislite...
(Godzila, 07. jun 2021 19:37)
Koliko su ga puta i Federer i Djokovic dobili na RG-u? Rafa je pobediv na sljaci, dobijao ga je i Fed, Djokovic, teniseri tipa Rubljev, Zverev i ta ekipica. Ali, kad je Rafa 100% spreman, na RG-u je nepobediv.

Nebojša

pre 4 godine

Kao što sam rekao Siner je jako precenjen glavni utisak meča mi je kada je servirao za set izgubi je taj gem sa nulom ajde dešava se ali potom servira za taibrejk opet izgubi gem sa nulom u tri odigrana seta napravio je samo 11 vinera i čak 40 grešaka jeste on još mlad ali nema nikakve rezultate prvi jači protivnik na turniru i on ide kući ne razumem šta to ljudi vide u njemu Novak i Nadal u njegovim godinama su imali daleko bolje rezultate pogotovo Nadal.

matori

pre 4 godine

Rafa čak i kada se potrudi da napravi meč interesantnim, i pretrpi par brejkova, Siner se potrudi da neizvesnosti ne bude, i brže bolje izgubi svoj servis opet, da bi Rafa imao prednost.... svašta...
dobiće ovo Rafa, ali ne igra ništa specijalno. ne specijalno, nego greši poprilično, ali mali se trudi da ima više grešaka, i uspeva mu...

jcw

pre 4 godine

@Kikujiro Meni je vas žao, svake godine se ponadate hhahahahhaha, ali dobro, ja ne znam, možda ćete kad ga i ove godine razvali u polufinalu sa 3:0 zaboraviti na mogućnost da ponovo osvoji Roland Garros...

Mislim

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.

veliki strumf

pre 4 godine

U 11 gemova - 39 neiznudjenih! Siner 3 vinera i 23 neiznudjenih! Jadno i bedno. Udara bez ikakve taktike, bukvalno mlati lopticu kao sivonja. Bez mozga igra, a za tenis treba prvo mozak. I pored takve igre zamalo da uzme set (možda bi ga i uzeo da nije kad je servirao za set 3 čista forhenda ispucao u mrežu i napravio duplu), gubi 6-5 trenutno. Rafa gori nego Novak danas u prva 2 seta, ne igra ama bas ništa. 3 asa i još 5 vinera, a nakupio i on 16 neiznudjenih. Siner mu je bukvalno ispoklanjao gemove, a evo upravo i set.

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

stan

pre 4 godine

da se ne lazemo ljudi, protiv ovakvog nadala, nema niko sta da trazi! Sve bih dao da Nole pobedi ovde i uzme trofej, ne vidim kako moze da pobedi rafu

@axl

pre 4 godine

Sta znaci ovo 'Nadalov ''disk'''?
(axl, 7. jun 2021 20:35)
To znaci da je zemlja ravna ploca iliti "disk" i da je Rafin sada ceo svet. Ne znam sta bi drugo moglo biti.

glukozamin

pre 4 godine

(Godzila, 07. jun 2021 19:37)

Ja znam. Pre dosta gidina su i dva komentatora biciklističkih trka na Eurosportu to jasno i glasno rekli, ali...

Doksi

pre 4 godine

(Godzila, 7. jun 2021 19:37)

I Djokovic ima 20 od 29 pobeda protiv Nadala na betonu. I Nadal ga je dobio isto 7 puta na betonu. Ne znam koja ti je poenta bila.
(Mislim, 07. jun 2021 19:54)

Poenta je ta da se godisnje 3-4 puta vise turnira odigra na brzim podlogama nego na sljaci, i da je Nadal redovno dolazio do vecine zavrsnica turnira na brzim podlogama kao sto je Novak dolazio do zavrsnica turnira na sljaci, sad bi ga Djokovic vodio barem 10 razlike u pobjedama.

Radovan lll

pre 4 godine

@stan Rafin servis je prilično slaba tačka u ovom trenutku, to što nema više problema je do Sinera i sličnih. Nole može baš ozbiljno da ga stavi pod pritisak. Ukoliko ne bude mogao to da namesti do duela sa Novakom mislim da je Nole čak i u maloj prednosti (štobse reklo malo me stra' da to kažem jer je ovo RG). S druge strane forhend je odličan i kreće se odlično...

Montenegrinos

pre 4 godine

previse lako gubi gejmove rafa 7 duplih, mnogo ce mu teze bit protiv svarcmana, ovaj nema glavu jos uvjek inace me bas podsjeca na novaka sa igrom blijeda kopija novaka, ali glavu ako popravi bice odlican igrac i pogotovo opasan na masterse

Tn

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Nije tacno. Nadal igra veceras protiv Svarcmana, a Djokovic sutra protiv Beretinija, pa posle su odlucili da mu ubace hologramskog Vavrinku iz 2015. godine, a potom Rafu iz 2008. godine. Proriv njih ce igrati dan za danom. Ako ih pobedi, onda igra protiv pravog Rafe (ako Rafa prodje).

Boris Banović

pre 4 godine

Biju deca, al' i "starci" ! Na vidiku je smena generacija, ali trka Rafe i Novaka oko GOAT titule odložiće je za 2-3 godine !

Jadnici

pre 4 godine

Jeste li se ponadali Nadalovci? Jeste li se ponadali Nolovci? Sitne duše, neostvarene u životu i sa jedne i sa druge strane. Ja sam Novakov navijač,i uvek se nadam meču protiv Nadala.Isto tako iskreni Nadalov navijač(to nisu ovi što navijaju za svakog Novakovog protivnika)nada se meču protiv Novaka,jer to su retki biseri sporta kao pojave.Čemu ćete se nadati,kad njih dvojica završe karijeru,da gledate ove tenisere klonove, ljubitelje društvenih mreža a u stvari sportiste,bez volje i karaktera.Novak i Rafa dva gladijatora matora,osetim ponos kad upute "onaj" pogled protivnicima,a oni nesrećnici postanu svesni svoje nemoći.

Montenegrinos

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 7. jun 2021 18:57)

igra naravno, i na svakom sledecem turniru
siner nuporedivo bolji igrac, a tek na tvrdu podlogu gdje ima vec finale mastersa, iskreno vidim da si neznalica, ali makar ukucaj na net decko je 19 a tvoj museti 76, siner u monaku izgubio od novaka u rimu od rafe znaci od najboljih, a ko je museti za mn obican sparing igrac tipa gaske

Đorđe

pre 4 godine

Nadalu svaka cast na šampionskoj auri koja se ovde i dalje vidi ali Sinner je danas izgledao kao next-gen Berdih. Nemoguće greske u gemu za set.

андрес иниеставио

pre 4 godine

@ muamer, 8. jun 2021 08:56
За то ти је вежбанка и служила. Него како је у 7-3? Има ли јединица?
Јел ти Зухра још симпатија?

Liverpool Man

pre 4 godine

Nesto razmisljam... Ja ovdje navijam za Sinera. Ono bas zelim da tresne Rafu.
Jesam li ja mrzitelj? Navijao sam danas za Muzetija, mladog decka kom svaki poen znaci mnogo, prelijep tenis, slajsovi. Rekose mrzitelj.
Izgleda da si los covjek kada navijas da omladina ostvari nesto u zivotu. Faca si kada navinas za milijardere koji potrose na hranu koliko ovi klinci zarade za godinu dana.
(Srbabre, 7. jun 2021 17:29)
Da je Museti onako igrao protiv bilo koga drugog navijao bi za momka, bas je dobar bio. Samo mu nije trebala ona predaja, mogao je jos 2 ili 3 gema da odigra.

Šta je bilo s onom Ruskinjom, da li su je pustili iz ćuze?

pre 4 godine

Skiner prokockao jedan set, a Novak spektakularno preokrenuo posle 0:2 u setovima. Imam samo jedno pitanje - kako je posle 7:1 u taj-breku Talijan izgubio 16 gemova a dobio samo jedan.

Teniser11

pre 4 godine

Siner sa tom visinom prosto mora da ima ubitacn servis ako zeli da postane Gs pobednik jednog dana.43 % osvojenih poena na ubacen prvi servis je sramotno, ta brojka mora da mu bude oko 75-80% ako je hteo da se nada necemu protiv Nadala.

Tn

pre 4 godine

Jel ti stvarno mislis da Siner igra bolje od Musetija na ovom turniru? Ajde ne brukaj se.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:57)
Covek je napisao da je Museti generalno bolji teniser od Sinera. Mozda ne gledamo isti sport, ne znam.

Sinke

pre 4 godine

Navijam za Novaka evo vec preko 10 godina....Da li ce uopste imati neku sansu protiv Nadala na Satrijeu,nadam se da oce,ali morace odigrati najbolji mec na sljaci,jednostavno nikakve padove nece sebi moci dopustiti.

Konfučije

pre 4 godine

Klinci bezobrazniji od ove tzv. next gen. Museti pa Siner, bez pardona. Nema još dovoljno iskustva i Nadal će ovo dobiti, ali ta godinu, dve ove gorepomenute će dečaci odučiti od tenisa. Logično, ne može se šampipn pojaviti niotkud sa 26 godina. Sa 18-19 se dolazi u vrh i otima od starih lavova. Bravo deco!

Mikii

pre 4 godine

Siner ima udarce ali nema glavu, Nadal slab, pobediće naravno ali igra očajno, sa ovakvom igrom nema šta da traži protiv Novaka.
(Kikujiro, 07. jun 2021 18:23)

Da li zaista neko veruje u ovo? Ne, zaista pitam ozbiljno?

Tn

pre 4 godine

Siner je mentalno preslab i previse gresi. Bice 3-0 za Nadala cim se ovaj malo uozbilji. Museti je bolji igrac generalno i deluje talentovaniji od Sinera. Nadam se da ce Svarcman bar da namuci propisno Nadala.
(Liverpool Man, 07. jun 2021 18:20)
Da nije i Berankis bolji od Sinera?

Mohikanac_'91.

pre 4 godine

33 neiznudjene greske i samo 8 vinera... da je igrao protiv Lajovica, izgubio bi oba seta, a kamoli protiv Nadala na sljaci. E moj Sinere, Museti... pobedjuju vas teniski veterani. Ostadose samo Cicipas\Medvedev i Zverev da brane cast mladje generacije tenisera.

Ridah

pre 4 godine

Samo Cicipas i Medvedev pa ajde i Zverev kad hoće, ovi ostali zalutali u tenis. Siner igrao do 5:5 i dosta mi je. Uzimam pare i idem kući. Onaj protiv Novaka je tek tuga. Osvojiš 14 poena u dva seta. Daj bre kako i dođu do ovde? Pa generacija Novaka i Rafe se krvnički borila sa njima. Jesu gubili ali su igrali do kraja. Del Potro, Tsonga. Pa oni bi drali ove klince. Siner veze nema sa tenisom. Samo udara lopticu kao manijak iz sve snage bez ikakve taktike.

xxx7

pre 4 godine

Na 3:2 za Sinera u prvom setu je bilo: Nadal blizu da izgubi set.
Zaključak, 3:2 najopasniji rezultat.
(iks, 07. jun 2021 19:53)

hahahah koliko si me nasmejao.
Da,pobedili su sa tim naslovom, ali ponadali se izgleda svi.

Sofronije

pre 4 godine

Rafael Nadal clinched a hugely impressive straight-sets win over rising Italian star Jannik Sinner in their French Open fourth-round clash in Paris.
The 19-year-old Sinner threw everything at the Spaniard in the opening set and even broke his serve on two occasions, but ultimately could not sustain that level.

E ovako pisu svetski mediji o kralju šljake. Pogledajte samo naslove naših, škrtare, ali su saterani u zid maestralnom pobedom Rafaela Nadala!!

Glass

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...

veliki strumf

pre 4 godine

Nevezano za želje, igra lepo ovaj Siner. Konačno neko ko bi mogao da nasledi ovu trojicu. Ne znam kakav je na ostalim podlogama, ali ovo , za sad, jako lepo ...
(Glass, 07. jun 2021 18:09). Šta je lepo, druže? 3 vinera, 25 neiznudjenih!!! Pa ja to u životu video nisam, takav odnos vinera i gresaka u samo 1 setu! To sto mlati iz sve snage, pa loptica nekad završi 2 metra u aut, a nekad u dno mreže - to li je lepo?

don

pre 4 godine

Ocajni, ocajni Nadal.
(Mikii, 7. jun 2021 17:54

I još očajniji Siner. Dečko servira za prvi set i već nervi rade. Jedan set a treba tri dobiti i njemu gaće pune? Mali prvi ne veruje da može pobediti Nadala. Nadal neće seta izgubiti do polufinala/finala.

zex

pre 4 godine

aman ljudi, jel gledamo isto? Ako ovo Nadal lose igra , pa sta je onda dobro?! Stize svaku loptu i vraca svaki put drugacije. Gledam 20ak minuta i videh poene iz svih mogucih pozicija , a sta je sve vratio, neverovatno, sto kazu, jos da se preskoci preko mreze i da ga istuce reketom po guzici.. ne verujem da ce ovaj mali ni 10 gema da ima na kraju...

Montenegrinos

pre 4 godine

ne znam vama, ali je nadal po mn dosta sporiji i reket kao da mu je 10kg tezak mnogo kratkih lopti vec 3 duple, ne znam jel to taktika ali ako jes mnogo je losa

JPR24

pre 4 godine

Veoma cudan pocetak meca za nadala, kao da je povredjen, tako mi deluje. Nevezano od rezultata
(Rafa, 07. jun 2021 18:10)

Upravo ! Nekako je musavo krenuo u meč, već 15 gresaka, 3 duple… Daleko od Rafe mašine, ali dobro, nije ni Siner za bacanje. I prethodni meč u Rimu nije bio šetnja za Rafu, ai ovo je ipak GS, malo vremena dok nasteluje stvari i podigne ritam.

majs

pre 4 godine

Postoji li nacin da se nekako dopre do vrha eurosporta da se promene ovi komentatori? Ovo vec postaje nepodnosljivo.
Sreca pa sbb ima opciju da se stavi strani komentator koji je, hvala Bogu, normalan.

Herr

pre 4 godine

Decki bez ikakve ljutnje imam pitanje.. Da li vi stvarno ocekujete da Nadal bas svakog protivnika samelje, da ne izgubi nijedan servis, da svaki set otvori sa 4:0.. Zbilja mislite da netko moze svaki mec biti 100% na svojoj najvisoj razini igre i sve osim toga ne vrijedi.. Ovaj momak je lani igrao 1/4 finale, dosta tezak mec sa Nadalom, hocu reci nije to bas anonimus kojeg mozes zgaziti kako hoces.. Sa druge strane Rafi je 35 godina.. Ocito su ocekivanja da ce on dozivotno mlatiti u Parizu sve koji mu se nadju na putu.. Covjek se dokazao ovde dovoljno puta i nije fer prozivati ga cim protivnik krene sa 3:1..To pokazuje da vecina tu ne prati tenis vec samo dodje da pljuje i vredja cim se ukaze prilika za to.. Ista stvar je i kada igra Novak.. Mislim da su ti igraci kroz prethodnih 15 godina ipak zasluzili malo vise postovanja. Toliko.

Branko Nemačka

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.

pavle

pre 4 godine

Cuj ovoga covjek koji je 13 puta osvoji,i kaze nema sto da trazi protiv djokovica,a druze batali se da kom sport u koji se ne razumijes,i da Djokovic je izgubio prva dva seta pa slavio.

Rale

pre 4 godine

Citam raspored cetvrtfinala. Je li moguce da Nadal igra dan ranije od Djokovica, odnosno sutra? Do sad su igrali isti dan cetvrfinala koja se ukrstaju u polufinalu.
(Slobodan, 07. jun 2021 20:12)
Uvek tako pise dok nije odredjeno.Igraju u sredu i nadal i nole.

Blagojevic

pre 4 godine

Gadite mi se vise od ovih reklama. Gasim vas pošto ni jednu vest više nisam u mogućnosti da otvorim od reklama. A nekada ste bili OK dok niste poklekli. Znate i vi i ja. Cao od onog ko vas je pratio godinama.

Branichevo

pre 4 godine

Čoveku od 35 godina jedan set ne mogu ovi klinci da uzmu na zemlji. Pa Nadal od 19 godina bi počistio ove "talente" sa tri krompira. Bruka za tenis.
(Branko Nemačka, 7. jun 2021 19:19)

Imenjace, zemljace...godine danas u 21 veku vise ne prrdstavljaju problem u sportu, cak naprotiv, iskustvo i mentalna snaga uvijek odnose prevagu nad talentom i fizickom snagom. Primjera danas imas koliko hoces...ne treba da se frapiramo cinjenicama da vrhunski sportisti u kasnim 30 tim pa i 40 tim godinama dominiraju i da im mladji ne mogu nista, imajuci u vidu danasnju medicinu, ishranu , oporavak , psiho fizicku pripremu, suplemente, itd itd

Nekad je bilo da je sa 30 godina sportista vec mator i za penziju

No name

pre 4 godine

Rafael Nadal davne 2002 u Marbelju na šljaci nadznačio pa u Hamburgu gde je kao 16 godišnjak pobedio Moju a pre toga Koreću dva odlična šljakaša. Da će postat ono što jeste a to je "kraj šljake" danas

2004 godine da se nije povukao zbog povrede on bi imao Rolan Garos no' bez obzira na sve uspostavio neverovatnu dominaciju. Koja trajeee i dan danas..

Za to kapa dole! Jednostavno teško ga pobediti a da to nije jedan loš dan Rafe i vanserijska partija drugog igrača poput Soderlinga 2009 ili kad ga Novak 2015 dobio a mučio sa formom i operacija slepo creva da ne pominjem kad se povukao u trećem kolu 2016 zbog povrede a kamoli ako đođeš do finala u tri seta. Svi su bili blizu al Rafa jednostavno demamtuje odnosno kaže nema šanse.

Za meč Janik može da žali za prvim setom a druga dva rutinska pa više prošle godine je pokazao Italijan protiv Nadala.

majtimajk

pre 4 godine

'el moze neko da mi objasni one flastere na Nadalovim prstima? Ali uvek! Ima puno tenisera, niko ne nosi flastere, OK, mozda nekad kad ima neki zulj. Al' ovaj uvek!

miodrag

pre 4 godine

Siner ima udarce, ali ono što mu nedostaje jeste ubačenih prvi servisi i to je trebalo da bude na visokom nivou. Nadal igra neverovatno i pored što ima veliki broj neiznuđenih grešaka u meču. Tako da Siner je mlad, ali treba još učiti da bi postao vrhunski teniser.