Tenis 112

Petak, 12.03.2021.

12:22

Novak otkrio tajnu i prioritet do kraja karijere

Prvi teniser sveta Novak Đoković konačno je glasno rekao šta mu je prioritet do kraja teniske karijere.

Novak otkrio tajnu i prioritet do kraja karijere IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Tamni vilajet

pre 3 godine

Oštri se da odere Nadala na RG... i tu je kraj priče. Ako Nadal uopšte dođe do duela...
(JPR24, 12. mart 2021 21:09)

Oštrio se i jesenas na RG, pa smo videli šta je bilo.
A Nadal je inače poznat po tome, što jako često ispada pre finala na svom omiljenom turniru.
Ispao je samo dva puta, jednom od Soderlinga u trenutku dok su mu se razvodili roditelji i drugi put povređen protiv Novaka.
Sve ostalo u polslednjih 15 godina, znate šta bude na kraju.
Čovek je bukvalno srastao za Filip Šatrije, mislim da se tu oseća bolje nego u rođenoj kući.
Računajte još tri sigurna RG za njega, posle verovatno Tim ili Djokica, ako im se posreći da Siner ne bude ono što se očekuje.

Revolt

pre 3 godine

Sempervivum, Nole ce pre osvojiti Vimbldon nego US Open, nazalost (ili na srecu), tako je kako je. Za onog koji je napisao da niko jos nije ostvario kalendarski GS, jeste Rod Lejver, jednom u Open eri, ali, jednom i pre nje. Naucio sam lekciju:-D Za coveka koji je napisao da mu je zao sto je Novak napravio onu pauzu, to je za njega bio preko potreban reset jer je osvojio Rolan Garos posle cega je bio emotivno pa i mentalno ispraznjen, a da nije uradio to sto je uradio i pronasao motivaciju za nove napore i izazove, on bi ostao na mozda 14 ili 15 GS u karijeri. Mislim da je ovako bolje ispalo za njega jer sad moze da racuna cak i na 24 ili 25 (iako ni to uopste nece biti lako), zar ne?

Topnik

pre 3 godine

Ovaj uvijek puno priča kad osvoji neki turnir. Ne, sigurno će ti prioritet biti challengeri. Na terenu se priča i u tome je dobar, ali očito mu nije dovoljno.

Stojan

pre 3 godine

Ako Federer bude igrao još OI ove godine i 2024 ima šanse da osvoji zlatnu medalju. To ce biti zanimljivo. Jer i drugi igraci se bore za medalje. Ako Federer bude igrao 2 olimpijade, Novak može igrati 3 olimpijade. Federer i Rafa žele još GS titula. Ali Novak jedini ima ove godine osvojen GS. To majstore. Idemo dalje. Samo tako naprijed.

anica velickovic

pre 3 godine

Noletova karijera je pravi primer kako se moze sve ako imas volju i zelju...ako zelis da radis. Neverovatna je cinjenica da se izdigao iznad Federera i Nadala u eri obojice, veliki je sportista Nole i ima jos vremena pred sobom..polako i sigurno postavlja stvari na svoje mesto.
Bravo! Veliko Bravo, ponosni smo na tebe, tvoje uspehe i jedva cekamo Roland Garos..ne sumnjam da imas sansu da ga osvojis. Sto se tice manjka postovanja od strane zapada, ima ko njega postuje i voli a pecat je pecat mogu da pricaju sta hoce.

Šou Biznis

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Ovi komentari su mi najjaci... Pa nije čovek lud da živi u ovoj državi gde vladaju kriminalci, da mu se nakaci na vrat Nevolja ili neko sličan...

b78

pre 3 godine

Objavite mi komentar....tako je saml si zaboravio detalj da Klicko nije te uspehe postigao dok je Tajson bio aktivan vec poprilicno nakon toga. Ovo sto ti pricas bi bilo poredjenje izmedju Samprasa i Federera npr iako su se i oni u jednom momentu kratkom preklopili. Ne poredimo mi razlicite epohe vec jednu istu u kojoj je Novak vec 10-11 godina broj jedan neprikosnoven a Rodja je vise nego aktivan

BLuka

pre 3 godine

Prosto izuzetan video,Novak prosto savršen;Federer ok ali svi budući teniseri koji budu vladni pobjeda i uspjeha će se graditi na Novakovoj igri i gladi za pobjedom.
https://youtu.be/Aq7YtPEfZik

Brnko

pre 3 godine

To bi trebalo da stigne, cak i prestigne do kraja karijere, gotovo je sigurno. Boze zdravlja samo i da nema povreda.
Potajno se on nada, to bi i mi voleli, kada bi uspeo u ovoj sezoni to da ucini sa jos jednim rekordom... Da postane jedini vladar svih gren slem titula u jednoj kalendarskoj godini. To bi zaista bilo sjajno ✨

skocko

pre 3 godine

@objavite mi komentar
Pa nije isto druze. Jer se Tajson i Klicko nikada nisu borili jedan ptoriv drugog, dok Novak jeste, i sa Nadalom i sa Federerom, i tu ima bolji skor. Znaci nije ti dobra komparacija, tj. pohvalio si Novaka a da nisi ni shvatio.
NO1E

Djida Mova

pre 3 godine

Kada je imao prvu nedelju provedenu na 1.mestu ATP liste, Rođa je već tad imao 285 nedelja. Uništio ih je Nole.
Pametnom dosta.
Veliki i sportski pozdrav za sve!!!!!
Nebo je granica Nole, idemo.

Марко

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Када би било којино да браће Кличко испружио руку, Тајсон би евентуално могао да добаци до његовог лакта.

Milić

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti! 
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43) 
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport
(DžejAr65, 12. mart 2021 22:34)

Kome pričaš, nekim ljudima nikad neće biti jasno da su individualni i ekipni sportovi prosto neuporedivi, jednostavno neuporedivi!!

Kole

pre 3 godine

Smiješno je da ko osvoji najviše GS da se smatra da je to GOAT. GOAT je mnogo više od ukupnog broja broja GS. Ok dobro, treba osvojiti i barem neki konkretan broj GS(recimo barem 11-12 GS), al samo da rekordan broj GS odluči ko je GOAT, to je nepravedno prema svim prošlim teniskim šampiona. Svaka čast Rodzeru, Novaku i Nadalu na svemu, al ako ćemo baš realno, njih trojica reket o klin po svemu sudeći neće okačiti prije 40e godine. Ta činjenica je prosto neuporediva sa npr Borgom, Samprasom i ostalim šampionima koji su karijere završavali sa 30, 31-om, pa čak i 26 godina. Nikad nećemo saznati šta bi bilo da su i oni gurali do 40e, pa Borg da je gurao do 35e, osvojio bi opušteno 20+ Slemova, to isto važi i za Samprasa. Zato se "Velika trojka" nikako ne može porediti sa npr njima dvojicom, jednostavno ne može. Naravno sve to ne umanjuje uspjeh "Velike trojke", al je mnogo glupo da ko osvoji najviše GS da se on automatski smatra GOAT-om(što ne mora da znači da rekorder u ukupnom broju GS nije GOAT).

Sempervivum

pre 3 godine

Нема тајни.
Сва четири грен слема још по једном, а АО и USO 2х. Укупно 24 ГС. Плус олимпијско злато и бар још један завршни мастерс куп (тек да у томе не буде и даље слабији од Федерера). Ако кљуцне још неки мастерс1000 ОК, а ако не... није ни битно.

Gandor

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez. 
(menađer, 12. mart 2021 18:25) 

Kome i za čega tugo? Hajde po istoj logici i ti meni plaćaj porez, zbog što da ne. Može? Ponestalo argumenata pa aj malo da se lupa kao otvoren prozor.

Brane

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Ti si momak nesto pobrkao. Tebi bi bilo najbolje da pratis tvoj raspali Partizan

коментар објављен

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Али ја тебе ништа не разумем, јбт самоодреди се ...

kvisko

pre 3 godine

Najgore od svega posebno za one koji ne obozavaju Djokovica je sto ce mu i uspeti da srusi sve postojece rekorde i da postavi nove koje verovatno posle niko dugo, dugo nece oboriti.
Ubedjen sam da ce srusiti i rekord Stefi Graf od 377 nedelja kao broj jedan i rekord Margaret Kurt od 24 GS-a. Uz dobro zdravlje i malo srece do vecnosti.

Novak

pre 3 godine

Nemoj Novace molim te! Iza botova su jako teski dani, a ti im jos stajes na muku! Samo gazi G. O. A. T. - e!
(Mohikanac_'91, 12. mart 2021 18:16)

Sad si me zbunio... Jel da gazim ili da ne gazim?

lal

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
posto je poznato da je bil rasel lupio dve banane dzordanu u poslednjem minutu meca, da bi ga uveo u produzetak i pobedio... i to u sedmoj odlucujucoj utakmici... TRI PUTA!!!
posleenji put pred 20000 domacih navijaca i to u sred cikaga...
pozdravi gajbi...

Objavite mi komentar

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!

DžejAr65

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport

Coa

pre 3 godine

Jel neko primetio kako vec duže vreme nema Jumka i Kaisera da ostave svoje stručno mišljenje?
Zna li ko, jesu li pretekli u ponedeljak? XD

Boza

pre 3 godine

@Ljubo: "Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti."
Ljubo, prijatelju, saglasan sam da je tesko porediti izmedju sportova, ali da ti ja objasnim kao neko ko je ispratio veliki deo Dzordanove karijere, a nikada nisam bio fan i Bulsa, uvek sam navijao za "underdog" timove, i stalno se prozivao sa mojim tada najboljim prijateljem koji je navijao za Dzordana i Bulse (mozes zamisliti kako je to bilo divno iskustvo dok Dzordan nije otisao da igra bejzbol i golf). Reci da Dzordanova statistika je 80% zavisila od njegovih saigraca, a samo 20% od njega je velika greska (to vazi jedino za broj titula jer tu bez tima ne moze). Njegova licna statistika, bi bila monstruozna u bilo kom timu. On je u plejofu 1986 uspeo da sipa 49 i 60+ poena Bostonu, timu koji je imao 7 all star igraca, 5 buducih HOF igraca, od kojh 3-4 medju najboljim defanzivcima u ligi. Taj Boston je osvojio sampionat, a sad ide glavni deo - Dzordan je uspeo to da uradi u svojoj drugoj sezoni u NBA koju je pola propustio zbog povrede! Jedan Lari Bird je rekao da nije Dzordan igrao to vece kad je sipao 60+ nego se Bog obukao kao Dzordan i sisao da igra. Realnost je da gde god da je MJ otisao imao bi takve brojeve kakve je imao.

CiStO_onAkO

pre 3 godine

Ne mogu nikako da zaboravim i prezalim dvije bačene godine kad je odlucio da postane vegan i kad mu je u tim ušao onaj nesretni baksuzni guru ne sjecam mu se vise ni imena...da se to nije desilo sigurno bi imao 3-4 GS vise,a samim tim Nadal i Federer makar po jedan manje...ali dobro i ovako ostaju velike sanse samo da mu Bog da zdravlja a oce.Slava ti Srpski ratniče.

bure

pre 3 godine

Procitah skoro, neke strane novine (mislim da je Lekip, ti ga obozavaju) pisu kako onaj drugi ima vise uzastopnih nedelja na prvom mestu. Ma 'ajte, molim vas.

Moja preporuka

pre 3 godine

NOVACE, ipak ne bi bilo lose da u kolekciju uvrstis i ZLATNU MEDALJU sa
OLIPMPIJKSIH IGARA, jer je to manje vise cilj svih velikih sportista, a time
bi zbilja kompletirao sve sto se najvise moze osvojiti u sportu. Znam, da ti
nece biti lako, ali time bi se upisao u istoriju najboljeg tenisera i najboljeg
sportivste na svetu, a jadnici na zapadu time bi bili prisiljeni pisati o tome,
da li te voleli ili ne!

Liverpool Man

pre 3 godine

Sve od sebe daj Nole od maja do jula. Juri se RG za istoriju jer niko nikad nije osvojio svaki GS po 2 dva puta, Vimbldon potom za 20.GS i na kraju Olimpijske igre. To kad bi uspeo preso bi igricu. Onda onako opusteno da dodje na US Open i da iz inata uzme taj 21.GS za rekord zbog proslogodisnje diskvalifikacije.

JPR24

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Tu si kao što je Davidoff smeće za Kubansku Cohibu... tako ti je i miljenik naspram Novaka !

Ljubo

pre 3 godine

Molim vas više nemojte praviti paralelu između kolektivnih sportova i individualnih.Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti.A kod tenisa statistika jednoga tenisera i broj titula isključivo zavisi od njega samoga dakle 100 posto.I u košarku i svim drugim kolektivnim sportovima statistika jednoga igrača nije uopšte bitna,može on da postiže i po 60 koševa po meču ako su saigrači loši a kod tenisa je veoma bitna jer ako je teniser u ovom slučaju Đoković bolji u svim parametrima od svojih protivnika onda je on najbolji.I taj Đordan ili taj Mesi što stalno spominjete njihovu statistiku ona ne bi ni izbliza bila takva da su oni igrali u lošim timovima a kod tenisa je teniser najzaslužniji ako osvaja titule jer on nema pomoći od saigrača.Zato vas molim nemojte da mešajte više babe i žabe jer to nikako nije uporedivo.

macedonian

pre 3 godine

Prva sportska zelja u zivotu mi je bila da Monika seles da postane najbolja svih vremena, i desila se najveca nepravda u istoriji sporta. Druga mi je bila da zadnja Yu reprezentacija pobedi Dream Team. Poceo je rat. Ali treca, sreca, bice moja i svih dobronamernih ljudi koji podrzavaju ovog Gromadu od coveka, Novaka, najboljeg sportistu svih vremena ne samo balkana, nego i u svetu, koji se bori protiv najvecih svetskih licemera. NOLE, UZMI IM SVE

466453

pre 3 godine

Znaci ne planira da osvoji zlato na OI? I to je neki GOAT, e svasta.
(Will Mosley, 12. mart 2021 20:42)
Hard Court outdoor, ne, nema planova na tome, samo će svratiti da ga pokupi.
Sad to je lakše.
O boze, kakvih sve karikatura ima ovde, piš! :D

np

pre 3 godine

djokovic je pre svega psihicki mnogo jak! nema sumnje da ce prestici federera i nadala po GS titulama. federer igra najlepsi tenis, ali djokica ubiva kao Sveti Ilija :)

466453

pre 3 godine

Kad ovaj dečko nešto naumi, drugi se ne pitaju. Navija pritisak na Rafu da sam sebe iskida tako da posle toga se malo ko šta pita.

Stojan

pre 3 godine

Novak ima dosta titula, da ništa više ne osvoji. Ako osvoji po 1 GS sledece 3 godine, to ce biti plus. To majstore Samo tako naprijed. Ja cu navijati za tebe kad budeš 10, 110, 1120 i kad si prvi (sada i uvijek). Idemo dalje.

Bosnjak

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

Pucaju od muke samo takvi ko ti bolan. Zato nas niko i voli. Novak GOAT.

Džoni

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Košarka je kolektivni sport i tu nije moguće statistički striktno odrediti ko je najbolji igrač, ali tenis je individualni sport u kome je jedino merilo upravo ta statistika koja pokazuje ko je najbolji (jedinka se poredi sa jedinkom i njihovi rezultati). Jednostavno za nekih 20-tak godina kada se bude pričalo o najboljem niko pa ni neki Švajcarac neće moći da kaže da je Federer bolji od Đokovića (u slučaju da ovaj do kraja karijere osvoji više GS titula i bude rekorder na mestu br 1 pa još i bolji u međusobnom skoru)! Kakav bi argument imao neko tada da je Federer bio bolji, šta, igrao je lepši tenis za oko??? Znaš kako, ja imam lep skok šut kad igram košarku, ali retko kad pogađam?

Bolje

pre 3 godine

On da osvoji još jedan RGaros bi definitivno bio najbolji. Hvali mu taj narandžasti još jedan, ipak je tamo imao više finala nego na US openu

glukozamin

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Dakle stvarno ste presmešni. Do skora nije se ni moglo diskutivati o bilo čemu osim o broju osvojenih GS i broju nedelja na prvom mestu ATP liste, a gle sada, kriterijumi padaju. Još malo pa će jedino biti bitno ko je osvojio koliko Bazela i Halea. Pošteno!

Sir Oliver

pre 3 godine

I uspece u tome, uz uslov da Nadal bar jednom u naredne 3 godine ne osvoji RG. Pozeljno je, ali ne i neophodno, da osvoji ove godine jos jedan gs. Wimbldon je ipak nepredvidiv, a Us open mu je malerozan. A ako bi Nadal kojim slucajem "ukrao" neki od ova 2 slema, bojim se da je trka gotova.

Dejan

pre 3 godine

Budimo realni, ako u naredne tri godine bude igrao na sadašnjem nivou možda će i dostići svoj cilj!?
Biće ovo neverovatno težak zadatak!
Ako uspe onda može da se kaže da je najbolji sportista uopšte koji se do sada pojavio, ako i ne uspe sasvim je dovoljno uradio i bez toga!
Za početak će najverovatnije morati da dostigne Nadala koji će već za koji mesec imati 21 titulu...

villanova

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

E moj zemljače,
Lako je tuđim "ljiljanima" gloginje mlatiti.

Mohikanac_'91

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Kme kme bote kme kmeeeee

Prota

pre 3 godine

Da prestigne Štefi sa 377 da prestigne M. Court sa 25 bilo bi lepo recimo ali meni bi bilo baš lepo a i to je i realno da Rodju i Nadala ostavi iza sebe po broju GS i mastersa. Medjutim pre svega bih voleo dve stvari koje bi bile baš slatke a to je da uzme još koji RG i po mogućstvu dobije Rafu (to bi pojačalo njegov all round surface status iako je on već sada neupitan) i ono što bih najviše voleo ali ne znam koliko je izvodljivo mada mislim da jeste ako bi posle samo igruckao ka Rodja a to je da ga stigne u W po broju titula! Sada je 5 naprema 8 ako bi ove godine uzeo 6 narednih nekoliko kada bude samo praktično igrao GS (ako tako bude jel) može da ga stigne. Uhhh mislim da bi to ipak bio najveći njegov i najsladji uspeh nešto poput rušenja Rima i puštanja svog varvaraskog semena pa neka crknu!

PS GGS je nešto što svi uvek priželjkujemo pa se kao i uvek nadam da će i to skinuti a mišljenja sam da je ove godine savršena ako ne i zadnja takva prilika za takav poduhvat da dodje sve na naplatu.

Cole

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!
(Counting, 12. mart 2021 18:49)

U pravu si. Slucajno sam pogresio
ali ne menja sustinu. Poz.

Čova

pre 3 godine

Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Pa?? Šta neke ljude ispunjava... ccc... Novak ima karijeru i život iz snova pa taman da sutra okači reket o klin.

Jole

pre 3 godine

Cole, 12. mart 2021 18:09)

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37) # Link komentara

Da Novak osvoji 30 GS-ova i 50 mastersa tvojoj feli bi i dalje Federer bio GOAT. Vi ste bolesni ljudi...

Leti Vreme

pre 3 godine

Biti GOAT a igrati u eri federera i Nadala je uspeh kakavog nismo svesni. Da je bilo ko od njih trojice igrao u eri Samprasa, Bekera,Bjorga, Agasija... sada bi imao 50GS i 500 sedmica na čelu ATP liste. Sampras, Agasi, Bjorg i Beker u zbiru nemaju toliko sedmica na vrhu koliko ima Novak i koliko će tek imati.

Ljubo

pre 3 godine

Kamo lepe sreće da si tako razmišljao i bio ambiciozan mogao si da imaš već sada minimalno 26 Gren slemova.Kada se samo setim kada je razbucao Nadala na Roland Garosu i onda izgubi od onoga Vavrinke,pa od Mareja na Vimbldonu i da ne nabrajam dalje.Ja prosto ne mogu da verujem da je on toliko bolji od ove dvojice a da još za njima zaostaje 2 Gren slema.Prosto neverovatno.

Matori Laki

pre 3 godine

E jest mi dosadilo ovo Goat preseravanje,ne gleda mi se tenis vise!
(sumadinac, 12. mart 2021 18:42)

Po tvom "prefinjenom" rečniku cenim da si šesta generacija u tvojoj porodici koja bez tenisa ne može da živi. Razumljivo da ti je sve dosadilo, česta je to pojava u visokom, elitnom društvu.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nisam Novakov fan iako mu skidam kapu, u sustini ne volim tenis jer sam gledao 3 Novakova finala i par Bobinih meceva pa nisam ni neki poznavalac.
Novak jeste bolji teniser od Federera i Nadala jer to poslednjih 10 godina od kad je sazreo a od kojih su bar 5-6 i Rafa i Nadal u najboljim godinq ubio ih u pojam u medjusobnom duelima.
Federer se nije naosvajao GS trofeja od kad su Novak i Nadal potpuno sazreli.

Smederevac

pre 3 godine

Svaka Ćast !!! All ovo Urlanje kao Zivotinja !!! Nema smisla!!!. Nisi Boggg!.
Pogotovo (ne tvoj Tata!!!.)!.
Smradovi dok Srbija gladuje (Vi se promovišete
Kao da ste nosioci maslinove granćice !!!.
Sramota nek bude Tvog tate !!! Djole!!!!. Šta je on tu izgubio ???!.
Šta on prića o Kosovu!!!. Narod da ga pita ????!.
Kako je Kosovo dobilo ime KOCOVO ??????????!.
Ako „On“ Zna ja poklanjam svi moju imovinu Drzavi Srbiji !. Bitanga !!! NEPISMENA!!!. (Zvalavo )!!! DJUBRE!!!!.
Svaka ćast Novaku!!!. Al Ni on Meniskus Maslinovu Geanćicu !!!

x

pre 3 godine

Ja mislim da će Novak da se povuče onog trenutka kada bude imao jedan GS vise od Rafe (pod uslovom da se Rafa već povukao).
A mislim da Rafa nema šanse da igra posle 2022. Tako da Novak može da reši sve ove i naredne sezone.
Iskreno, ja bih voleo da igra jos 5 godina i da osvoji 25+ GS.

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Pa da... ne samo sto mu je bitno i prioritet da uzme RG nego mu je bitnije da ne uzme Rafa da mu ne pobegne za 3 titule...a Wimbldon i US open Rafa teško da ce uzeti...Novak moze ali nije toliko sigurno..

Counting

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!

lol

pre 3 godine

Nek Nole osvoji RG i dosta za ovu godinu. Sve drugo je bonus koji nije neophodan.
Neka ga zdravlje služi!
Time bi bio jedini koji je po dva I više puta uzeo svaki GS. Niko drugi I zadugo neće moći.

Bravo

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)
Koja li je tvoja muka kad dolazis na portal strane zemlje da lecis komplekse. Igra li se kod vas u Bosni neki sport, pobedjujete li u necemu? Predpostavljam da si i ti neki retko uspesan covek i najbolji u svojoj profesiji na Svetu.

Igor

pre 3 godine

A zašto naši novinari ne podsete strane novinare, tako što će češće pisati o tome, da je Novak jedini u istoriji tenisa koji ima Golden Masters. Zapravo on ih ima DVA, a ni jedan teniser nikada nije napravio ni jedan. Realno, to je mnogo veći rekord nego što će Nadal da osvaja jedan te isti Roland Garos, za koji se izverzirao.

Legolas

pre 3 godine

Nole nisi trebao da kažeš javno,"da ćeš napasti GS trofeje",sad će te optužiti za agresivno ponašanje,i širenje straha kod protivnika.

Imaju razloga i dokaza mnoštvo orotiv tebe.311 nedelje i više,18 GS titula,silne Masterse...i još mnogo toga.
Postao si strah i trepet,pazi œta govoriš.

PS. Budi nežan,mnogo ih boli.

bozza

pre 3 godine

Zašto da ne, i sezonski Grend Slem. Ako uzme RG ove godine, sve se otvara.
(Pera, 12. mart 2021 18:43)

ako uzme RG, bice prvi igrac u istoriji koji je uzeo svaki GS dva puta... a onda se otvara jos jedna neverovatna prilika, da bude prvi igrac koji je u sezoni uzeo cetiri GSa i Olimp. zlato

Cole

pre 3 godine

Ljudi, pogledajte sledece cinjenice.

Na GOAT listi TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 933 poena;
br 2 - Novak 899 poen;
br 3 - Nadal 838 poena...

Kao sto vidimo, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 34, dok Djole Rafi bezi 41 poen.

Da bi se shvatila "tezina" GS titula
koje su Rafa, pogotovo Novak osvojili,
uzecemo u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

- Federer, AO 2004.
Safin je bio na 86 mestu - 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005.
Marijano Puerta je bio na 37 mestu - 4,9 mesto;

Novak, AO 2008.
Conga je bio na 38 mestu - 3,2 mesto.

Da bi se jos vise videla Federerova
slaba era, uzecemo na primeru sve trojice
koji je prosecan renking igraca protiv
kojih su igrali prilikom osvajanja prvih
10 GS titula.

- Federer - prosecan renking protivnika je 22,7 mesto;

- Nadal - prosecan renking protivnika je 6,9 mesto;

- Novak - prosecan renking protivnika je 6,5 mesto;

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

Damir M.

pre 3 godine

Kakvi "argumenti"...Safin je u tom trenutku bio 86-i zbog ozljeda koje su ga mučile kroz veliki dio karijere i okončale je prerano. Mogao je biti i 503-i, ali porediti njega (fantastičan teniser, bivši broj jedan, 2 GS-a i nevjerovatan potencijal i vanserijski talenat... doduše, ko prati malo duže ili je bar gledao snimke zna, a ko ne prati i ne želi, uzalud mu je objašnjavati) sa Puertom i Tsongom i to uzimati kao dokaz "loše ere" ... Nema dalje.

prevod

pre 3 godine

Ne bi trebao toliko da priča. Sada ako ne uspe u jednom od 3 sledeća GS svi će zlobno da pišu o velikom neuspehu, čak i ako bude u sva 3 finala. Biće "smena generacije", "Novakov neuspeh u pohodu na GOAT", itd. A u stvari on je već GOAT, ima statistike da to pokaže. A ovako se izlaže kritikama jer naravno, miljenici Feral tako nešto nikad nisu rekli i opet će da ispadne da je Nole bad guy. Šteta.

neki veliki dr

pre 3 godine

Sto se tice terena,sve je jasno.Mene je ovih dana zaintrigirala druga jedna stvar,ATP nagrada za fer-plej.Znamo svi da je Novak nikad dosad nije dobio,sto je neverovatno,a Nadal samo 4 puta,dok je Federer dobio cak 13.Kako je to moguce,pitaju se mnogi? Obrazlozenja su navodno da je Novak preemotivan,da vice,cepa majice,lomi rekete i slicno,pa iako FP nema sustinske veze sa tim,jer svi znamo da je FP u sportu nesto drugo,nije me mrzelo da malo potrazim istoriju Federera i Nadala,jer 13:4 FP nagrade upucuju na to da su oni drugaciji jelte. I tako se sokiram. Ne samo da je Federer kao junior bio izuzetno poznat kao besan igrac koji lomi rekete,svadja se i vice,vec je apsolutno to i kao senior,iako mnogi na prvu ne bi rekli ali brojni snimci na YT to jasno pokazuju.Tako se recimo,u finalu US Opena,protiv Del Potra,svadjao sa glavnim sudijom oko celendza na sav glas a to nije prestao ni nakon poraza,jer jelte taj jedan celendz je odlucio,nikako ga Delpo nije pocistio i bez toga.Na zavrsnom Mastersu,protiv Gaskea,pola meca se svadjao sa supervizorima a u jednom trenu i glasno proderao "Odje*i!".Na jednom drugom Mastersu je pak,posle izgubljenog poena,iz sve snage napucao lopticu u publiku,koja pukom srecom nije nikog direktno pogodila.Na OI u Sidneju,iznerviran,sutnuo je reket par metara od sebe kao da igra fudbal itd.,itd.YT je inace prepun njegovih snimaka,gde lomi reketa,raspravlja se sa publikom,ali i specificno sa sudijama i supervizorima.

neki veliki dr

pre 3 godine

Nista bolji od njega nije ni Nadal. Tako je Rafa protiv Berdiha na zavrsnom Mastersu divljao zbog jednog spornog auta,a onda je seo u stolicu i uporno odbijao da nastavi mec,sto je situacija koja se retko u tenisu vidja! Protiv Nisikora je pak na OI pravio cirkus zbog njegovog odlaska u toalet,sudiju je omalovazavao da ne zna svoj posao,a onda je tako besan napucao lopticu prema skupljacima iako je igra bila prekinuta jer je poen vec okoncan! Da Nadal nimalo nije FP prema kolegama,narocito dokazuje sokantan snimak meca sa Rosolom,gde ga je sa linije pripremajuci se za servis streljao pogledom i vikao "Da li si normalan?!" a sve zato sto mu je smetao zvuk Rosolovog reketa kada se ovaj spremao da primi servu! Imao je jos nekoliko vrlo neprijatnih svadja,kao npr. sa Fonjinijem,o cemu takodje YT snimak svedoci. Da je vrlo neprijatan i prema sunarodnicima,pokazuje rasprava sa Fererom,kojeg je omalovazavao tako sto je sudiji na pauzi rekao da su "njegova tri poslednja poena sou program za publiku a ne tenis"! Dakle primera je mnogo za obojicu! Pa kako su onda dobili silne FN nagrade?! Odgovor je jednostavan,a zove se SPONZOR NAJK! Federeru je poslednja godina Najkovog sponzorstva bila 2017.,a to je,gle cuda,i poslednja za sad godina u kojoj je dobio FP nagradu. Posto je Najk dakle od 2018.,ostao bez svog omiljenog ceda,na red je dosao drugi po redu Najkov maneken Nadal,koji sada od 2018.,redovno tu nagradu dobija. Eto,cisto da i tu neke stvari razjasnimo.

Cole

pre 3 godine

Ljudi, pogledajte sledece cinjenice.

Na GOAT listi TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 933 poena;
br 2 - Novak 899 poen;
br 3 - Nadal 838 poena...

Kao sto vidimo, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 34, dok Djole Rafi bezi 41 poen.

Da bi se shvatila "tezina" GS titula
koje su Rafa, pogotovo Novak osvojili,
uzecemo u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

- Federer, AO 2004.
Safin je bio na 86 mestu - 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005.
Marijano Puerta je bio na 37 mestu - 4,9 mesto;

Novak, AO 2008.
Conga je bio na 38 mestu - 3,2 mesto.

Da bi se jos vise videla Federerova
slaba era, uzecemo na primeru sve trojice
koji je prosecan renking igraca protiv
kojih su igrali prilikom osvajanja prvih
10 GS titula.

- Federer - prosecan renking protivnika je 22,7 mesto;

- Nadal - prosecan renking protivnika je 6,9 mesto;

- Novak - prosecan renking protivnika je 6,5 mesto;

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

Igor

pre 3 godine

A zašto naši novinari ne podsete strane novinare, tako što će češće pisati o tome, da je Novak jedini u istoriji tenisa koji ima Golden Masters. Zapravo on ih ima DVA, a ni jedan teniser nikada nije napravio ni jedan. Realno, to je mnogo veći rekord nego što će Nadal da osvaja jedan te isti Roland Garos, za koji se izverzirao.

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Pa da... ne samo sto mu je bitno i prioritet da uzme RG nego mu je bitnije da ne uzme Rafa da mu ne pobegne za 3 titule...a Wimbldon i US open Rafa teško da ce uzeti...Novak moze ali nije toliko sigurno..

Legolas

pre 3 godine

Nole nisi trebao da kažeš javno,"da ćeš napasti GS trofeje",sad će te optužiti za agresivno ponašanje,i širenje straha kod protivnika.

Imaju razloga i dokaza mnoštvo orotiv tebe.311 nedelje i više,18 GS titula,silne Masterse...i još mnogo toga.
Postao si strah i trepet,pazi œta govoriš.

PS. Budi nežan,mnogo ih boli.

Jole

pre 3 godine

Cole, 12. mart 2021 18:09)

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37) # Link komentara

Da Novak osvoji 30 GS-ova i 50 mastersa tvojoj feli bi i dalje Federer bio GOAT. Vi ste bolesni ljudi...

bozza

pre 3 godine

Zašto da ne, i sezonski Grend Slem. Ako uzme RG ove godine, sve se otvara.
(Pera, 12. mart 2021 18:43)

ako uzme RG, bice prvi igrac u istoriji koji je uzeo svaki GS dva puta... a onda se otvara jos jedna neverovatna prilika, da bude prvi igrac koji je u sezoni uzeo cetiri GSa i Olimp. zlato

neki veliki dr

pre 3 godine

Nista bolji od njega nije ni Nadal. Tako je Rafa protiv Berdiha na zavrsnom Mastersu divljao zbog jednog spornog auta,a onda je seo u stolicu i uporno odbijao da nastavi mec,sto je situacija koja se retko u tenisu vidja! Protiv Nisikora je pak na OI pravio cirkus zbog njegovog odlaska u toalet,sudiju je omalovazavao da ne zna svoj posao,a onda je tako besan napucao lopticu prema skupljacima iako je igra bila prekinuta jer je poen vec okoncan! Da Nadal nimalo nije FP prema kolegama,narocito dokazuje sokantan snimak meca sa Rosolom,gde ga je sa linije pripremajuci se za servis streljao pogledom i vikao "Da li si normalan?!" a sve zato sto mu je smetao zvuk Rosolovog reketa kada se ovaj spremao da primi servu! Imao je jos nekoliko vrlo neprijatnih svadja,kao npr. sa Fonjinijem,o cemu takodje YT snimak svedoci. Da je vrlo neprijatan i prema sunarodnicima,pokazuje rasprava sa Fererom,kojeg je omalovazavao tako sto je sudiji na pauzi rekao da su "njegova tri poslednja poena sou program za publiku a ne tenis"! Dakle primera je mnogo za obojicu! Pa kako su onda dobili silne FN nagrade?! Odgovor je jednostavan,a zove se SPONZOR NAJK! Federeru je poslednja godina Najkovog sponzorstva bila 2017.,a to je,gle cuda,i poslednja za sad godina u kojoj je dobio FP nagradu. Posto je Najk dakle od 2018.,ostao bez svog omiljenog ceda,na red je dosao drugi po redu Najkov maneken Nadal,koji sada od 2018.,redovno tu nagradu dobija. Eto,cisto da i tu neke stvari razjasnimo.

Ljubo

pre 3 godine

Kamo lepe sreće da si tako razmišljao i bio ambiciozan mogao si da imaš već sada minimalno 26 Gren slemova.Kada se samo setim kada je razbucao Nadala na Roland Garosu i onda izgubi od onoga Vavrinke,pa od Mareja na Vimbldonu i da ne nabrajam dalje.Ja prosto ne mogu da verujem da je on toliko bolji od ove dvojice a da još za njima zaostaje 2 Gren slema.Prosto neverovatno.

lol

pre 3 godine

Nek Nole osvoji RG i dosta za ovu godinu. Sve drugo je bonus koji nije neophodan.
Neka ga zdravlje služi!
Time bi bio jedini koji je po dva I više puta uzeo svaki GS. Niko drugi I zadugo neće moći.

macedonian

pre 3 godine

Prva sportska zelja u zivotu mi je bila da Monika seles da postane najbolja svih vremena, i desila se najveca nepravda u istoriji sporta. Druga mi je bila da zadnja Yu reprezentacija pobedi Dream Team. Poceo je rat. Ali treca, sreca, bice moja i svih dobronamernih ljudi koji podrzavaju ovog Gromadu od coveka, Novaka, najboljeg sportistu svih vremena ne samo balkana, nego i u svetu, koji se bori protiv najvecih svetskih licemera. NOLE, UZMI IM SVE

neki veliki dr

pre 3 godine

Sto se tice terena,sve je jasno.Mene je ovih dana zaintrigirala druga jedna stvar,ATP nagrada za fer-plej.Znamo svi da je Novak nikad dosad nije dobio,sto je neverovatno,a Nadal samo 4 puta,dok je Federer dobio cak 13.Kako je to moguce,pitaju se mnogi? Obrazlozenja su navodno da je Novak preemotivan,da vice,cepa majice,lomi rekete i slicno,pa iako FP nema sustinske veze sa tim,jer svi znamo da je FP u sportu nesto drugo,nije me mrzelo da malo potrazim istoriju Federera i Nadala,jer 13:4 FP nagrade upucuju na to da su oni drugaciji jelte. I tako se sokiram. Ne samo da je Federer kao junior bio izuzetno poznat kao besan igrac koji lomi rekete,svadja se i vice,vec je apsolutno to i kao senior,iako mnogi na prvu ne bi rekli ali brojni snimci na YT to jasno pokazuju.Tako se recimo,u finalu US Opena,protiv Del Potra,svadjao sa glavnim sudijom oko celendza na sav glas a to nije prestao ni nakon poraza,jer jelte taj jedan celendz je odlucio,nikako ga Delpo nije pocistio i bez toga.Na zavrsnom Mastersu,protiv Gaskea,pola meca se svadjao sa supervizorima a u jednom trenu i glasno proderao "Odje*i!".Na jednom drugom Mastersu je pak,posle izgubljenog poena,iz sve snage napucao lopticu u publiku,koja pukom srecom nije nikog direktno pogodila.Na OI u Sidneju,iznerviran,sutnuo je reket par metara od sebe kao da igra fudbal itd.,itd.YT je inace prepun njegovih snimaka,gde lomi reketa,raspravlja se sa publikom,ali i specificno sa sudijama i supervizorima.

villanova

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

E moj zemljače,
Lako je tuđim "ljiljanima" gloginje mlatiti.

glukozamin

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Dakle stvarno ste presmešni. Do skora nije se ni moglo diskutivati o bilo čemu osim o broju osvojenih GS i broju nedelja na prvom mestu ATP liste, a gle sada, kriterijumi padaju. Još malo pa će jedino biti bitno ko je osvojio koliko Bazela i Halea. Pošteno!

Leti Vreme

pre 3 godine

Biti GOAT a igrati u eri federera i Nadala je uspeh kakavog nismo svesni. Da je bilo ko od njih trojice igrao u eri Samprasa, Bekera,Bjorga, Agasija... sada bi imao 50GS i 500 sedmica na čelu ATP liste. Sampras, Agasi, Bjorg i Beker u zbiru nemaju toliko sedmica na vrhu koliko ima Novak i koliko će tek imati.

x

pre 3 godine

Ja mislim da će Novak da se povuče onog trenutka kada bude imao jedan GS vise od Rafe (pod uslovom da se Rafa već povukao).
A mislim da Rafa nema šanse da igra posle 2022. Tako da Novak može da reši sve ove i naredne sezone.
Iskreno, ja bih voleo da igra jos 5 godina i da osvoji 25+ GS.

Mohikanac_'91

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Kme kme bote kme kmeeeee

Matori Laki

pre 3 godine

E jest mi dosadilo ovo Goat preseravanje,ne gleda mi se tenis vise!
(sumadinac, 12. mart 2021 18:42)

Po tvom "prefinjenom" rečniku cenim da si šesta generacija u tvojoj porodici koja bez tenisa ne može da živi. Razumljivo da ti je sve dosadilo, česta je to pojava u visokom, elitnom društvu.

Liverpool Man

pre 3 godine

Sve od sebe daj Nole od maja do jula. Juri se RG za istoriju jer niko nikad nije osvojio svaki GS po 2 dva puta, Vimbldon potom za 20.GS i na kraju Olimpijske igre. To kad bi uspeo preso bi igricu. Onda onako opusteno da dodje na US Open i da iz inata uzme taj 21.GS za rekord zbog proslogodisnje diskvalifikacije.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nisam Novakov fan iako mu skidam kapu, u sustini ne volim tenis jer sam gledao 3 Novakova finala i par Bobinih meceva pa nisam ni neki poznavalac.
Novak jeste bolji teniser od Federera i Nadala jer to poslednjih 10 godina od kad je sazreo a od kojih su bar 5-6 i Rafa i Nadal u najboljim godinq ubio ih u pojam u medjusobnom duelima.
Federer se nije naosvajao GS trofeja od kad su Novak i Nadal potpuno sazreli.

kvisko

pre 3 godine

Najgore od svega posebno za one koji ne obozavaju Djokovica je sto ce mu i uspeti da srusi sve postojece rekorde i da postavi nove koje verovatno posle niko dugo, dugo nece oboriti.
Ubedjen sam da ce srusiti i rekord Stefi Graf od 377 nedelja kao broj jedan i rekord Margaret Kurt od 24 GS-a. Uz dobro zdravlje i malo srece do vecnosti.

Ljubo

pre 3 godine

Molim vas više nemojte praviti paralelu između kolektivnih sportova i individualnih.Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti.A kod tenisa statistika jednoga tenisera i broj titula isključivo zavisi od njega samoga dakle 100 posto.I u košarku i svim drugim kolektivnim sportovima statistika jednoga igrača nije uopšte bitna,može on da postiže i po 60 koševa po meču ako su saigrači loši a kod tenisa je veoma bitna jer ako je teniser u ovom slučaju Đoković bolji u svim parametrima od svojih protivnika onda je on najbolji.I taj Đordan ili taj Mesi što stalno spominjete njihovu statistiku ona ne bi ni izbliza bila takva da su oni igrali u lošim timovima a kod tenisa je teniser najzaslužniji ako osvaja titule jer on nema pomoći od saigrača.Zato vas molim nemojte da mešajte više babe i žabe jer to nikako nije uporedivo.

Bosnjak

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

Pucaju od muke samo takvi ko ti bolan. Zato nas niko i voli. Novak GOAT.

Prota

pre 3 godine

Da prestigne Štefi sa 377 da prestigne M. Court sa 25 bilo bi lepo recimo ali meni bi bilo baš lepo a i to je i realno da Rodju i Nadala ostavi iza sebe po broju GS i mastersa. Medjutim pre svega bih voleo dve stvari koje bi bile baš slatke a to je da uzme još koji RG i po mogućstvu dobije Rafu (to bi pojačalo njegov all round surface status iako je on već sada neupitan) i ono što bih najviše voleo ali ne znam koliko je izvodljivo mada mislim da jeste ako bi posle samo igruckao ka Rodja a to je da ga stigne u W po broju titula! Sada je 5 naprema 8 ako bi ove godine uzeo 6 narednih nekoliko kada bude samo praktično igrao GS (ako tako bude jel) može da ga stigne. Uhhh mislim da bi to ipak bio najveći njegov i najsladji uspeh nešto poput rušenja Rima i puštanja svog varvaraskog semena pa neka crknu!

PS GGS je nešto što svi uvek priželjkujemo pa se kao i uvek nadam da će i to skinuti a mišljenja sam da je ove godine savršena ako ne i zadnja takva prilika za takav poduhvat da dodje sve na naplatu.

466453

pre 3 godine

Znaci ne planira da osvoji zlato na OI? I to je neki GOAT, e svasta.
(Will Mosley, 12. mart 2021 20:42)
Hard Court outdoor, ne, nema planova na tome, samo će svratiti da ga pokupi.
Sad to je lakše.
O boze, kakvih sve karikatura ima ovde, piš! :D

Bravo

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)
Koja li je tvoja muka kad dolazis na portal strane zemlje da lecis komplekse. Igra li se kod vas u Bosni neki sport, pobedjujete li u necemu? Predpostavljam da si i ti neki retko uspesan covek i najbolji u svojoj profesiji na Svetu.

466453

pre 3 godine

Kad ovaj dečko nešto naumi, drugi se ne pitaju. Navija pritisak na Rafu da sam sebe iskida tako da posle toga se malo ko šta pita.

Coa

pre 3 godine

Jel neko primetio kako vec duže vreme nema Jumka i Kaisera da ostave svoje stručno mišljenje?
Zna li ko, jesu li pretekli u ponedeljak? XD

Džoni

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Košarka je kolektivni sport i tu nije moguće statistički striktno odrediti ko je najbolji igrač, ali tenis je individualni sport u kome je jedino merilo upravo ta statistika koja pokazuje ko je najbolji (jedinka se poredi sa jedinkom i njihovi rezultati). Jednostavno za nekih 20-tak godina kada se bude pričalo o najboljem niko pa ni neki Švajcarac neće moći da kaže da je Federer bolji od Đokovića (u slučaju da ovaj do kraja karijere osvoji više GS titula i bude rekorder na mestu br 1 pa još i bolji u međusobnom skoru)! Kakav bi argument imao neko tada da je Federer bio bolji, šta, igrao je lepši tenis za oko??? Znaš kako, ja imam lep skok šut kad igram košarku, ali retko kad pogađam?

CiStO_onAkO

pre 3 godine

Ne mogu nikako da zaboravim i prezalim dvije bačene godine kad je odlucio da postane vegan i kad mu je u tim ušao onaj nesretni baksuzni guru ne sjecam mu se vise ni imena...da se to nije desilo sigurno bi imao 3-4 GS vise,a samim tim Nadal i Federer makar po jedan manje...ali dobro i ovako ostaju velike sanse samo da mu Bog da zdravlja a oce.Slava ti Srpski ratniče.

Moja preporuka

pre 3 godine

NOVACE, ipak ne bi bilo lose da u kolekciju uvrstis i ZLATNU MEDALJU sa
OLIPMPIJKSIH IGARA, jer je to manje vise cilj svih velikih sportista, a time
bi zbilja kompletirao sve sto se najvise moze osvojiti u sportu. Znam, da ti
nece biti lako, ali time bi se upisao u istoriju najboljeg tenisera i najboljeg
sportivste na svetu, a jadnici na zapadu time bi bili prisiljeni pisati o tome,
da li te voleli ili ne!

DžejAr65

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport

Bolje

pre 3 godine

On da osvoji još jedan RGaros bi definitivno bio najbolji. Hvali mu taj narandžasti još jedan, ipak je tamo imao više finala nego na US openu

np

pre 3 godine

djokovic je pre svega psihicki mnogo jak! nema sumnje da ce prestici federera i nadala po GS titulama. federer igra najlepsi tenis, ali djokica ubiva kao Sveti Ilija :)

Stojan

pre 3 godine

Novak ima dosta titula, da ništa više ne osvoji. Ako osvoji po 1 GS sledece 3 godine, to ce biti plus. To majstore Samo tako naprijed. Ja cu navijati za tebe kad budeš 10, 110, 1120 i kad si prvi (sada i uvijek). Idemo dalje.

prevod

pre 3 godine

Ne bi trebao toliko da priča. Sada ako ne uspe u jednom od 3 sledeća GS svi će zlobno da pišu o velikom neuspehu, čak i ako bude u sva 3 finala. Biće "smena generacije", "Novakov neuspeh u pohodu na GOAT", itd. A u stvari on je već GOAT, ima statistike da to pokaže. A ovako se izlaže kritikama jer naravno, miljenici Feral tako nešto nikad nisu rekli i opet će da ispadne da je Nole bad guy. Šteta.

Čova

pre 3 godine

Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Pa?? Šta neke ljude ispunjava... ccc... Novak ima karijeru i život iz snova pa taman da sutra okači reket o klin.

Cole

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!
(Counting, 12. mart 2021 18:49)

U pravu si. Slucajno sam pogresio
ali ne menja sustinu. Poz.

JPR24

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Tu si kao što je Davidoff smeće za Kubansku Cohibu... tako ti je i miljenik naspram Novaka !

bure

pre 3 godine

Procitah skoro, neke strane novine (mislim da je Lekip, ti ga obozavaju) pisu kako onaj drugi ima vise uzastopnih nedelja na prvom mestu. Ma 'ajte, molim vas.

Sir Oliver

pre 3 godine

I uspece u tome, uz uslov da Nadal bar jednom u naredne 3 godine ne osvoji RG. Pozeljno je, ali ne i neophodno, da osvoji ove godine jos jedan gs. Wimbldon je ipak nepredvidiv, a Us open mu je malerozan. A ako bi Nadal kojim slucajem "ukrao" neki od ova 2 slema, bojim se da je trka gotova.

lal

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
posto je poznato da je bil rasel lupio dve banane dzordanu u poslednjem minutu meca, da bi ga uveo u produzetak i pobedio... i to u sedmoj odlucujucoj utakmici... TRI PUTA!!!
posleenji put pred 20000 domacih navijaca i to u sred cikaga...
pozdravi gajbi...

Novak

pre 3 godine

Nemoj Novace molim te! Iza botova su jako teski dani, a ti im jos stajes na muku! Samo gazi G. O. A. T. - e!
(Mohikanac_'91, 12. mart 2021 18:16)

Sad si me zbunio... Jel da gazim ili da ne gazim?

Boza

pre 3 godine

@Ljubo: "Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti."
Ljubo, prijatelju, saglasan sam da je tesko porediti izmedju sportova, ali da ti ja objasnim kao neko ko je ispratio veliki deo Dzordanove karijere, a nikada nisam bio fan i Bulsa, uvek sam navijao za "underdog" timove, i stalno se prozivao sa mojim tada najboljim prijateljem koji je navijao za Dzordana i Bulse (mozes zamisliti kako je to bilo divno iskustvo dok Dzordan nije otisao da igra bejzbol i golf). Reci da Dzordanova statistika je 80% zavisila od njegovih saigraca, a samo 20% od njega je velika greska (to vazi jedino za broj titula jer tu bez tima ne moze). Njegova licna statistika, bi bila monstruozna u bilo kom timu. On je u plejofu 1986 uspeo da sipa 49 i 60+ poena Bostonu, timu koji je imao 7 all star igraca, 5 buducih HOF igraca, od kojh 3-4 medju najboljim defanzivcima u ligi. Taj Boston je osvojio sampionat, a sad ide glavni deo - Dzordan je uspeo to da uradi u svojoj drugoj sezoni u NBA koju je pola propustio zbog povrede! Jedan Lari Bird je rekao da nije Dzordan igrao to vece kad je sipao 60+ nego se Bog obukao kao Dzordan i sisao da igra. Realnost je da gde god da je MJ otisao imao bi takve brojeve kakve je imao.

Counting

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!

Dejan

pre 3 godine

Budimo realni, ako u naredne tri godine bude igrao na sadašnjem nivou možda će i dostići svoj cilj!?
Biće ovo neverovatno težak zadatak!
Ako uspe onda može da se kaže da je najbolji sportista uopšte koji se do sada pojavio, ako i ne uspe sasvim je dovoljno uradio i bez toga!
Za početak će najverovatnije morati da dostigne Nadala koji će već za koji mesec imati 21 titulu...

Šou Biznis

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Ovi komentari su mi najjaci... Pa nije čovek lud da živi u ovoj državi gde vladaju kriminalci, da mu se nakaci na vrat Nevolja ili neko sličan...

Djida Mova

pre 3 godine

Kada je imao prvu nedelju provedenu na 1.mestu ATP liste, Rođa je već tad imao 285 nedelja. Uništio ih je Nole.
Pametnom dosta.
Veliki i sportski pozdrav za sve!!!!!
Nebo je granica Nole, idemo.

Milić

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti! 
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43) 
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport
(DžejAr65, 12. mart 2021 22:34)

Kome pričaš, nekim ljudima nikad neće biti jasno da su individualni i ekipni sportovi prosto neuporedivi, jednostavno neuporedivi!!

b78

pre 3 godine

Objavite mi komentar....tako je saml si zaboravio detalj da Klicko nije te uspehe postigao dok je Tajson bio aktivan vec poprilicno nakon toga. Ovo sto ti pricas bi bilo poredjenje izmedju Samprasa i Federera npr iako su se i oni u jednom momentu kratkom preklopili. Ne poredimo mi razlicite epohe vec jednu istu u kojoj je Novak vec 10-11 godina broj jedan neprikosnoven a Rodja je vise nego aktivan

anica velickovic

pre 3 godine

Noletova karijera je pravi primer kako se moze sve ako imas volju i zelju...ako zelis da radis. Neverovatna je cinjenica da se izdigao iznad Federera i Nadala u eri obojice, veliki je sportista Nole i ima jos vremena pred sobom..polako i sigurno postavlja stvari na svoje mesto.
Bravo! Veliko Bravo, ponosni smo na tebe, tvoje uspehe i jedva cekamo Roland Garos..ne sumnjam da imas sansu da ga osvojis. Sto se tice manjka postovanja od strane zapada, ima ko njega postuje i voli a pecat je pecat mogu da pricaju sta hoce.

Stojan

pre 3 godine

Ako Federer bude igrao još OI ove godine i 2024 ima šanse da osvoji zlatnu medalju. To ce biti zanimljivo. Jer i drugi igraci se bore za medalje. Ako Federer bude igrao 2 olimpijade, Novak može igrati 3 olimpijade. Federer i Rafa žele još GS titula. Ali Novak jedini ima ove godine osvojen GS. To majstore. Idemo dalje. Samo tako naprijed.

skocko

pre 3 godine

@objavite mi komentar
Pa nije isto druze. Jer se Tajson i Klicko nikada nisu borili jedan ptoriv drugog, dok Novak jeste, i sa Nadalom i sa Federerom, i tu ima bolji skor. Znaci nije ti dobra komparacija, tj. pohvalio si Novaka a da nisi ni shvatio.
NO1E

BLuka

pre 3 godine

Prosto izuzetan video,Novak prosto savršen;Federer ok ali svi budući teniseri koji budu vladni pobjeda i uspjeha će se graditi na Novakovoj igri i gladi za pobjedom.
https://youtu.be/Aq7YtPEfZik

Smederevac

pre 3 godine

Svaka Ćast !!! All ovo Urlanje kao Zivotinja !!! Nema smisla!!!. Nisi Boggg!.
Pogotovo (ne tvoj Tata!!!.)!.
Smradovi dok Srbija gladuje (Vi se promovišete
Kao da ste nosioci maslinove granćice !!!.
Sramota nek bude Tvog tate !!! Djole!!!!. Šta je on tu izgubio ???!.
Šta on prića o Kosovu!!!. Narod da ga pita ????!.
Kako je Kosovo dobilo ime KOCOVO ??????????!.
Ako „On“ Zna ja poklanjam svi moju imovinu Drzavi Srbiji !. Bitanga !!! NEPISMENA!!!. (Zvalavo )!!! DJUBRE!!!!.
Svaka ćast Novaku!!!. Al Ni on Meniskus Maslinovu Geanćicu !!!

Brnko

pre 3 godine

To bi trebalo da stigne, cak i prestigne do kraja karijere, gotovo je sigurno. Boze zdravlja samo i da nema povreda.
Potajno se on nada, to bi i mi voleli, kada bi uspeo u ovoj sezoni to da ucini sa jos jednim rekordom... Da postane jedini vladar svih gren slem titula u jednoj kalendarskoj godini. To bi zaista bilo sjajno ✨

Марко

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Када би било којино да браће Кличко испружио руку, Тајсон би евентуално могао да добаци до његовог лакта.

Objavite mi komentar

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!

Sempervivum

pre 3 godine

Нема тајни.
Сва четири грен слема још по једном, а АО и USO 2х. Укупно 24 ГС. Плус олимпијско злато и бар још један завршни мастерс куп (тек да у томе не буде и даље слабији од Федерера). Ако кљуцне још неки мастерс1000 ОК, а ако не... није ни битно.

Gandor

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez. 
(menađer, 12. mart 2021 18:25) 

Kome i za čega tugo? Hajde po istoj logici i ti meni plaćaj porez, zbog što da ne. Može? Ponestalo argumenata pa aj malo da se lupa kao otvoren prozor.

коментар објављен

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Али ја тебе ништа не разумем, јбт самоодреди се ...

Revolt

pre 3 godine

Sempervivum, Nole ce pre osvojiti Vimbldon nego US Open, nazalost (ili na srecu), tako je kako je. Za onog koji je napisao da niko jos nije ostvario kalendarski GS, jeste Rod Lejver, jednom u Open eri, ali, jednom i pre nje. Naucio sam lekciju:-D Za coveka koji je napisao da mu je zao sto je Novak napravio onu pauzu, to je za njega bio preko potreban reset jer je osvojio Rolan Garos posle cega je bio emotivno pa i mentalno ispraznjen, a da nije uradio to sto je uradio i pronasao motivaciju za nove napore i izazove, on bi ostao na mozda 14 ili 15 GS u karijeri. Mislim da je ovako bolje ispalo za njega jer sad moze da racuna cak i na 24 ili 25 (iako ni to uopste nece biti lako), zar ne?

Damir M.

pre 3 godine

Kakvi "argumenti"...Safin je u tom trenutku bio 86-i zbog ozljeda koje su ga mučile kroz veliki dio karijere i okončale je prerano. Mogao je biti i 503-i, ali porediti njega (fantastičan teniser, bivši broj jedan, 2 GS-a i nevjerovatan potencijal i vanserijski talenat... doduše, ko prati malo duže ili je bar gledao snimke zna, a ko ne prati i ne želi, uzalud mu je objašnjavati) sa Puertom i Tsongom i to uzimati kao dokaz "loše ere" ... Nema dalje.

Brane

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Ti si momak nesto pobrkao. Tebi bi bilo najbolje da pratis tvoj raspali Partizan

Kole

pre 3 godine

Smiješno je da ko osvoji najviše GS da se smatra da je to GOAT. GOAT je mnogo više od ukupnog broja broja GS. Ok dobro, treba osvojiti i barem neki konkretan broj GS(recimo barem 11-12 GS), al samo da rekordan broj GS odluči ko je GOAT, to je nepravedno prema svim prošlim teniskim šampiona. Svaka čast Rodzeru, Novaku i Nadalu na svemu, al ako ćemo baš realno, njih trojica reket o klin po svemu sudeći neće okačiti prije 40e godine. Ta činjenica je prosto neuporediva sa npr Borgom, Samprasom i ostalim šampionima koji su karijere završavali sa 30, 31-om, pa čak i 26 godina. Nikad nećemo saznati šta bi bilo da su i oni gurali do 40e, pa Borg da je gurao do 35e, osvojio bi opušteno 20+ Slemova, to isto važi i za Samprasa. Zato se "Velika trojka" nikako ne može porediti sa npr njima dvojicom, jednostavno ne može. Naravno sve to ne umanjuje uspjeh "Velike trojke", al je mnogo glupo da ko osvoji najviše GS da se on automatski smatra GOAT-om(što ne mora da znači da rekorder u ukupnom broju GS nije GOAT).

Topnik

pre 3 godine

Ovaj uvijek puno priča kad osvoji neki turnir. Ne, sigurno će ti prioritet biti challengeri. Na terenu se priča i u tome je dobar, ali očito mu nije dovoljno.

Tamni vilajet

pre 3 godine

Oštri se da odere Nadala na RG... i tu je kraj priče. Ako Nadal uopšte dođe do duela...
(JPR24, 12. mart 2021 21:09)

Oštrio se i jesenas na RG, pa smo videli šta je bilo.
A Nadal je inače poznat po tome, što jako često ispada pre finala na svom omiljenom turniru.
Ispao je samo dva puta, jednom od Soderlinga u trenutku dok su mu se razvodili roditelji i drugi put povređen protiv Novaka.
Sve ostalo u polslednjih 15 godina, znate šta bude na kraju.
Čovek je bukvalno srastao za Filip Šatrije, mislim da se tu oseća bolje nego u rođenoj kući.
Računajte još tri sigurna RG za njega, posle verovatno Tim ili Djokica, ako im se posreći da Siner ne bude ono što se očekuje.

Smederevac

pre 3 godine

Svaka Ćast !!! All ovo Urlanje kao Zivotinja !!! Nema smisla!!!. Nisi Boggg!.
Pogotovo (ne tvoj Tata!!!.)!.
Smradovi dok Srbija gladuje (Vi se promovišete
Kao da ste nosioci maslinove granćice !!!.
Sramota nek bude Tvog tate !!! Djole!!!!. Šta je on tu izgubio ???!.
Šta on prića o Kosovu!!!. Narod da ga pita ????!.
Kako je Kosovo dobilo ime KOCOVO ??????????!.
Ako „On“ Zna ja poklanjam svi moju imovinu Drzavi Srbiji !. Bitanga !!! NEPISMENA!!!. (Zvalavo )!!! DJUBRE!!!!.
Svaka ćast Novaku!!!. Al Ni on Meniskus Maslinovu Geanćicu !!!

Objavite mi komentar

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!

Cole

pre 3 godine

Ljudi, pogledajte sledece cinjenice.

Na GOAT listi TRENUTNO stanje je sledece:
br 1 - Federer 933 poena;
br 2 - Novak 899 poen;
br 3 - Nadal 838 poena...

Kao sto vidimo, razlika
izmedju Novaka i Federera je
samo 34, dok Djole Rafi bezi 41 poen.

Da bi se shvatila "tezina" GS titula
koje su Rafa, pogotovo Novak osvojili,
uzecemo u obzir prosecan renking
protivnika u finalima GS turnira.

- Federer 15,5 mesto;
- Nadal 6,55 mesto;
- Novak 5,1 mesto.

Idemo dalje, ako bi svakome od njih
oduzeli protivnika sa najlosijim
plasmanom tog trenutka u finalima GS-ova,
stvari postaju jos gore po Rodzera.

- Federer, AO 2004.
Safin je bio na 86 mestu - 11,8 mesto;

Nadal, RG 2005.
Marijano Puerta je bio na 37 mestu - 4,9 mesto;

Novak, AO 2008.
Conga je bio na 38 mestu - 3,2 mesto.

Da bi se jos vise videla Federerova
slaba era, uzecemo na primeru sve trojice
koji je prosecan renking igraca protiv
kojih su igrali prilikom osvajanja prvih
10 GS titula.

- Federer - prosecan renking protivnika je 22,7 mesto;

- Nadal - prosecan renking protivnika je 6,9 mesto;

- Novak - prosecan renking protivnika je 6,5 mesto;

E upravo kroz ove brojeve mozemo videti
protiv kojih tenisera je Federer osvojio
najvise GS-mova (danasnji WTA), koji
se na jednom GOAT sajtu zove "weak era",
dok se za Rafu i Novaka to nikako ne moze reci.

Sledeci je RG, 2/19 GS. Poz.

Damir M.

pre 3 godine

Kakvi "argumenti"...Safin je u tom trenutku bio 86-i zbog ozljeda koje su ga mučile kroz veliki dio karijere i okončale je prerano. Mogao je biti i 503-i, ali porediti njega (fantastičan teniser, bivši broj jedan, 2 GS-a i nevjerovatan potencijal i vanserijski talenat... doduše, ko prati malo duže ili je bar gledao snimke zna, a ko ne prati i ne želi, uzalud mu je objašnjavati) sa Puertom i Tsongom i to uzimati kao dokaz "loše ere" ... Nema dalje.

Dejan

pre 3 godine

Budimo realni, ako u naredne tri godine bude igrao na sadašnjem nivou možda će i dostići svoj cilj!?
Biće ovo neverovatno težak zadatak!
Ako uspe onda može da se kaže da je najbolji sportista uopšte koji se do sada pojavio, ako i ne uspe sasvim je dovoljno uradio i bez toga!
Za početak će najverovatnije morati da dostigne Nadala koji će već za koji mesec imati 21 titulu...

Igor

pre 3 godine

A zašto naši novinari ne podsete strane novinare, tako što će češće pisati o tome, da je Novak jedini u istoriji tenisa koji ima Golden Masters. Zapravo on ih ima DVA, a ni jedan teniser nikada nije napravio ni jedan. Realno, to je mnogo veći rekord nego što će Nadal da osvaja jedan te isti Roland Garos, za koji se izverzirao.

prevod

pre 3 godine

Ne bi trebao toliko da priča. Sada ako ne uspe u jednom od 3 sledeća GS svi će zlobno da pišu o velikom neuspehu, čak i ako bude u sva 3 finala. Biće "smena generacije", "Novakov neuspeh u pohodu na GOAT", itd. A u stvari on je već GOAT, ima statistike da to pokaže. A ovako se izlaže kritikama jer naravno, miljenici Feral tako nešto nikad nisu rekli i opet će da ispadne da je Nole bad guy. Šteta.

lol

pre 3 godine

Nek Nole osvoji RG i dosta za ovu godinu. Sve drugo je bonus koji nije neophodan.
Neka ga zdravlje služi!
Time bi bio jedini koji je po dva I više puta uzeo svaki GS. Niko drugi I zadugo neće moći.

Ljubo

pre 3 godine

Kamo lepe sreće da si tako razmišljao i bio ambiciozan mogao si da imaš već sada minimalno 26 Gren slemova.Kada se samo setim kada je razbucao Nadala na Roland Garosu i onda izgubi od onoga Vavrinke,pa od Mareja na Vimbldonu i da ne nabrajam dalje.Ja prosto ne mogu da verujem da je on toliko bolji od ove dvojice a da još za njima zaostaje 2 Gren slema.Prosto neverovatno.

Sir Oliver

pre 3 godine

I uspece u tome, uz uslov da Nadal bar jednom u naredne 3 godine ne osvoji RG. Pozeljno je, ali ne i neophodno, da osvoji ove godine jos jedan gs. Wimbldon je ipak nepredvidiv, a Us open mu je malerozan. A ako bi Nadal kojim slucajem "ukrao" neki od ova 2 slema, bojim se da je trka gotova.

Ljubo

pre 3 godine

Molim vas više nemojte praviti paralelu između kolektivnih sportova i individualnih.Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti.A kod tenisa statistika jednoga tenisera i broj titula isključivo zavisi od njega samoga dakle 100 posto.I u košarku i svim drugim kolektivnim sportovima statistika jednoga igrača nije uopšte bitna,može on da postiže i po 60 koševa po meču ako su saigrači loši a kod tenisa je veoma bitna jer ako je teniser u ovom slučaju Đoković bolji u svim parametrima od svojih protivnika onda je on najbolji.I taj Đordan ili taj Mesi što stalno spominjete njihovu statistiku ona ne bi ni izbliza bila takva da su oni igrali u lošim timovima a kod tenisa je teniser najzaslužniji ako osvaja titule jer on nema pomoći od saigrača.Zato vas molim nemojte da mešajte više babe i žabe jer to nikako nije uporedivo.

Legolas

pre 3 godine

Nole nisi trebao da kažeš javno,"da ćeš napasti GS trofeje",sad će te optužiti za agresivno ponašanje,i širenje straha kod protivnika.

Imaju razloga i dokaza mnoštvo orotiv tebe.311 nedelje i više,18 GS titula,silne Masterse...i još mnogo toga.
Postao si strah i trepet,pazi œta govoriš.

PS. Budi nežan,mnogo ih boli.

Kole

pre 3 godine

Smiješno je da ko osvoji najviše GS da se smatra da je to GOAT. GOAT je mnogo više od ukupnog broja broja GS. Ok dobro, treba osvojiti i barem neki konkretan broj GS(recimo barem 11-12 GS), al samo da rekordan broj GS odluči ko je GOAT, to je nepravedno prema svim prošlim teniskim šampiona. Svaka čast Rodzeru, Novaku i Nadalu na svemu, al ako ćemo baš realno, njih trojica reket o klin po svemu sudeći neće okačiti prije 40e godine. Ta činjenica je prosto neuporediva sa npr Borgom, Samprasom i ostalim šampionima koji su karijere završavali sa 30, 31-om, pa čak i 26 godina. Nikad nećemo saznati šta bi bilo da su i oni gurali do 40e, pa Borg da je gurao do 35e, osvojio bi opušteno 20+ Slemova, to isto važi i za Samprasa. Zato se "Velika trojka" nikako ne može porediti sa npr njima dvojicom, jednostavno ne može. Naravno sve to ne umanjuje uspjeh "Velike trojke", al je mnogo glupo da ko osvoji najviše GS da se on automatski smatra GOAT-om(što ne mora da znači da rekorder u ukupnom broju GS nije GOAT).

neki veliki dr

pre 3 godine

Sto se tice terena,sve je jasno.Mene je ovih dana zaintrigirala druga jedna stvar,ATP nagrada za fer-plej.Znamo svi da je Novak nikad dosad nije dobio,sto je neverovatno,a Nadal samo 4 puta,dok je Federer dobio cak 13.Kako je to moguce,pitaju se mnogi? Obrazlozenja su navodno da je Novak preemotivan,da vice,cepa majice,lomi rekete i slicno,pa iako FP nema sustinske veze sa tim,jer svi znamo da je FP u sportu nesto drugo,nije me mrzelo da malo potrazim istoriju Federera i Nadala,jer 13:4 FP nagrade upucuju na to da su oni drugaciji jelte. I tako se sokiram. Ne samo da je Federer kao junior bio izuzetno poznat kao besan igrac koji lomi rekete,svadja se i vice,vec je apsolutno to i kao senior,iako mnogi na prvu ne bi rekli ali brojni snimci na YT to jasno pokazuju.Tako se recimo,u finalu US Opena,protiv Del Potra,svadjao sa glavnim sudijom oko celendza na sav glas a to nije prestao ni nakon poraza,jer jelte taj jedan celendz je odlucio,nikako ga Delpo nije pocistio i bez toga.Na zavrsnom Mastersu,protiv Gaskea,pola meca se svadjao sa supervizorima a u jednom trenu i glasno proderao "Odje*i!".Na jednom drugom Mastersu je pak,posle izgubljenog poena,iz sve snage napucao lopticu u publiku,koja pukom srecom nije nikog direktno pogodila.Na OI u Sidneju,iznerviran,sutnuo je reket par metara od sebe kao da igra fudbal itd.,itd.YT je inace prepun njegovih snimaka,gde lomi reketa,raspravlja se sa publikom,ali i specificno sa sudijama i supervizorima.

macedonian

pre 3 godine

Prva sportska zelja u zivotu mi je bila da Monika seles da postane najbolja svih vremena, i desila se najveca nepravda u istoriji sporta. Druga mi je bila da zadnja Yu reprezentacija pobedi Dream Team. Poceo je rat. Ali treca, sreca, bice moja i svih dobronamernih ljudi koji podrzavaju ovog Gromadu od coveka, Novaka, najboljeg sportistu svih vremena ne samo balkana, nego i u svetu, koji se bori protiv najvecih svetskih licemera. NOLE, UZMI IM SVE

neki veliki dr

pre 3 godine

Nista bolji od njega nije ni Nadal. Tako je Rafa protiv Berdiha na zavrsnom Mastersu divljao zbog jednog spornog auta,a onda je seo u stolicu i uporno odbijao da nastavi mec,sto je situacija koja se retko u tenisu vidja! Protiv Nisikora je pak na OI pravio cirkus zbog njegovog odlaska u toalet,sudiju je omalovazavao da ne zna svoj posao,a onda je tako besan napucao lopticu prema skupljacima iako je igra bila prekinuta jer je poen vec okoncan! Da Nadal nimalo nije FP prema kolegama,narocito dokazuje sokantan snimak meca sa Rosolom,gde ga je sa linije pripremajuci se za servis streljao pogledom i vikao "Da li si normalan?!" a sve zato sto mu je smetao zvuk Rosolovog reketa kada se ovaj spremao da primi servu! Imao je jos nekoliko vrlo neprijatnih svadja,kao npr. sa Fonjinijem,o cemu takodje YT snimak svedoci. Da je vrlo neprijatan i prema sunarodnicima,pokazuje rasprava sa Fererom,kojeg je omalovazavao tako sto je sudiji na pauzi rekao da su "njegova tri poslednja poena sou program za publiku a ne tenis"! Dakle primera je mnogo za obojicu! Pa kako su onda dobili silne FN nagrade?! Odgovor je jednostavan,a zove se SPONZOR NAJK! Federeru je poslednja godina Najkovog sponzorstva bila 2017.,a to je,gle cuda,i poslednja za sad godina u kojoj je dobio FP nagradu. Posto je Najk dakle od 2018.,ostao bez svog omiljenog ceda,na red je dosao drugi po redu Najkov maneken Nadal,koji sada od 2018.,redovno tu nagradu dobija. Eto,cisto da i tu neke stvari razjasnimo.

Matori Laki

pre 3 godine

E jest mi dosadilo ovo Goat preseravanje,ne gleda mi se tenis vise!
(sumadinac, 12. mart 2021 18:42)

Po tvom "prefinjenom" rečniku cenim da si šesta generacija u tvojoj porodici koja bez tenisa ne može da živi. Razumljivo da ti je sve dosadilo, česta je to pojava u visokom, elitnom društvu.

Leti Vreme

pre 3 godine

Biti GOAT a igrati u eri federera i Nadala je uspeh kakavog nismo svesni. Da je bilo ko od njih trojice igrao u eri Samprasa, Bekera,Bjorga, Agasija... sada bi imao 50GS i 500 sedmica na čelu ATP liste. Sampras, Agasi, Bjorg i Beker u zbiru nemaju toliko sedmica na vrhu koliko ima Novak i koliko će tek imati.

CiStO_onAkO

pre 3 godine

Ne mogu nikako da zaboravim i prezalim dvije bačene godine kad je odlucio da postane vegan i kad mu je u tim ušao onaj nesretni baksuzni guru ne sjecam mu se vise ni imena...da se to nije desilo sigurno bi imao 3-4 GS vise,a samim tim Nadal i Federer makar po jedan manje...ali dobro i ovako ostaju velike sanse samo da mu Bog da zdravlja a oce.Slava ti Srpski ratniče.

Coa

pre 3 godine

Jel neko primetio kako vec duže vreme nema Jumka i Kaisera da ostave svoje stručno mišljenje?
Zna li ko, jesu li pretekli u ponedeljak? XD

Topnik

pre 3 godine

Ovaj uvijek puno priča kad osvoji neki turnir. Ne, sigurno će ti prioritet biti challengeri. Na terenu se priča i u tome je dobar, ali očito mu nije dovoljno.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nisam Novakov fan iako mu skidam kapu, u sustini ne volim tenis jer sam gledao 3 Novakova finala i par Bobinih meceva pa nisam ni neki poznavalac.
Novak jeste bolji teniser od Federera i Nadala jer to poslednjih 10 godina od kad je sazreo a od kojih su bar 5-6 i Rafa i Nadal u najboljim godinq ubio ih u pojam u medjusobnom duelima.
Federer se nije naosvajao GS trofeja od kad su Novak i Nadal potpuno sazreli.

Bolje

pre 3 godine

On da osvoji još jedan RGaros bi definitivno bio najbolji. Hvali mu taj narandžasti još jedan, ipak je tamo imao više finala nego na US openu

DžejAr65

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport

SUNĐER BOB

pre 3 godine

Pa da... ne samo sto mu je bitno i prioritet da uzme RG nego mu je bitnije da ne uzme Rafa da mu ne pobegne za 3 titule...a Wimbldon i US open Rafa teško da ce uzeti...Novak moze ali nije toliko sigurno..

x

pre 3 godine

Ja mislim da će Novak da se povuče onog trenutka kada bude imao jedan GS vise od Rafe (pod uslovom da se Rafa već povukao).
A mislim da Rafa nema šanse da igra posle 2022. Tako da Novak može da reši sve ove i naredne sezone.
Iskreno, ja bih voleo da igra jos 5 godina i da osvoji 25+ GS.

Jole

pre 3 godine

Cole, 12. mart 2021 18:09)

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37) # Link komentara

Da Novak osvoji 30 GS-ova i 50 mastersa tvojoj feli bi i dalje Federer bio GOAT. Vi ste bolesni ljudi...

Mohikanac_'91

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Kme kme bote kme kmeeeee

Moja preporuka

pre 3 godine

NOVACE, ipak ne bi bilo lose da u kolekciju uvrstis i ZLATNU MEDALJU sa
OLIPMPIJKSIH IGARA, jer je to manje vise cilj svih velikih sportista, a time
bi zbilja kompletirao sve sto se najvise moze osvojiti u sportu. Znam, da ti
nece biti lako, ali time bi se upisao u istoriju najboljeg tenisera i najboljeg
sportivste na svetu, a jadnici na zapadu time bi bili prisiljeni pisati o tome,
da li te voleli ili ne!

kvisko

pre 3 godine

Najgore od svega posebno za one koji ne obozavaju Djokovica je sto ce mu i uspeti da srusi sve postojece rekorde i da postavi nove koje verovatno posle niko dugo, dugo nece oboriti.
Ubedjen sam da ce srusiti i rekord Stefi Graf od 377 nedelja kao broj jedan i rekord Margaret Kurt od 24 GS-a. Uz dobro zdravlje i malo srece do vecnosti.

bozza

pre 3 godine

Zašto da ne, i sezonski Grend Slem. Ako uzme RG ove godine, sve se otvara.
(Pera, 12. mart 2021 18:43)

ako uzme RG, bice prvi igrac u istoriji koji je uzeo svaki GS dva puta... a onda se otvara jos jedna neverovatna prilika, da bude prvi igrac koji je u sezoni uzeo cetiri GSa i Olimp. zlato

Liverpool Man

pre 3 godine

Sve od sebe daj Nole od maja do jula. Juri se RG za istoriju jer niko nikad nije osvojio svaki GS po 2 dva puta, Vimbldon potom za 20.GS i na kraju Olimpijske igre. To kad bi uspeo preso bi igricu. Onda onako opusteno da dodje na US Open i da iz inata uzme taj 21.GS za rekord zbog proslogodisnje diskvalifikacije.

np

pre 3 godine

djokovic je pre svega psihicki mnogo jak! nema sumnje da ce prestici federera i nadala po GS titulama. federer igra najlepsi tenis, ali djokica ubiva kao Sveti Ilija :)

Boza

pre 3 godine

@Ljubo: "Kakve veze ima košarka sa tenisom,ajde mi to objasnite molim vas.Ako već ne znate sada ću vam ja objasniti i to naučite već jednom.Košarka je kolektivna sport i statistika jednoga Džordana zavisi 20 posto od toga koliko je on dobar a 80 posto koliko su dobri njegovi saigrači,isto tako i zavisi koliko će titula osvojiti."
Ljubo, prijatelju, saglasan sam da je tesko porediti izmedju sportova, ali da ti ja objasnim kao neko ko je ispratio veliki deo Dzordanove karijere, a nikada nisam bio fan i Bulsa, uvek sam navijao za "underdog" timove, i stalno se prozivao sa mojim tada najboljim prijateljem koji je navijao za Dzordana i Bulse (mozes zamisliti kako je to bilo divno iskustvo dok Dzordan nije otisao da igra bejzbol i golf). Reci da Dzordanova statistika je 80% zavisila od njegovih saigraca, a samo 20% od njega je velika greska (to vazi jedino za broj titula jer tu bez tima ne moze). Njegova licna statistika, bi bila monstruozna u bilo kom timu. On je u plejofu 1986 uspeo da sipa 49 i 60+ poena Bostonu, timu koji je imao 7 all star igraca, 5 buducih HOF igraca, od kojh 3-4 medju najboljim defanzivcima u ligi. Taj Boston je osvojio sampionat, a sad ide glavni deo - Dzordan je uspeo to da uradi u svojoj drugoj sezoni u NBA koju je pola propustio zbog povrede! Jedan Lari Bird je rekao da nije Dzordan igrao to vece kad je sipao 60+ nego se Bog obukao kao Dzordan i sisao da igra. Realnost je da gde god da je MJ otisao imao bi takve brojeve kakve je imao.

Bravo

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)
Koja li je tvoja muka kad dolazis na portal strane zemlje da lecis komplekse. Igra li se kod vas u Bosni neki sport, pobedjujete li u necemu? Predpostavljam da si i ti neki retko uspesan covek i najbolji u svojoj profesiji na Svetu.

466453

pre 3 godine

Kad ovaj dečko nešto naumi, drugi se ne pitaju. Navija pritisak na Rafu da sam sebe iskida tako da posle toga se malo ko šta pita.

466453

pre 3 godine

Znaci ne planira da osvoji zlato na OI? I to je neki GOAT, e svasta.
(Will Mosley, 12. mart 2021 20:42)
Hard Court outdoor, ne, nema planova na tome, samo će svratiti da ga pokupi.
Sad to je lakše.
O boze, kakvih sve karikatura ima ovde, piš! :D

bure

pre 3 godine

Procitah skoro, neke strane novine (mislim da je Lekip, ti ga obozavaju) pisu kako onaj drugi ima vise uzastopnih nedelja na prvom mestu. Ma 'ajte, molim vas.

Prota

pre 3 godine

Da prestigne Štefi sa 377 da prestigne M. Court sa 25 bilo bi lepo recimo ali meni bi bilo baš lepo a i to je i realno da Rodju i Nadala ostavi iza sebe po broju GS i mastersa. Medjutim pre svega bih voleo dve stvari koje bi bile baš slatke a to je da uzme još koji RG i po mogućstvu dobije Rafu (to bi pojačalo njegov all round surface status iako je on već sada neupitan) i ono što bih najviše voleo ali ne znam koliko je izvodljivo mada mislim da jeste ako bi posle samo igruckao ka Rodja a to je da ga stigne u W po broju titula! Sada je 5 naprema 8 ako bi ove godine uzeo 6 narednih nekoliko kada bude samo praktično igrao GS (ako tako bude jel) može da ga stigne. Uhhh mislim da bi to ipak bio najveći njegov i najsladji uspeh nešto poput rušenja Rima i puštanja svog varvaraskog semena pa neka crknu!

PS GGS je nešto što svi uvek priželjkujemo pa se kao i uvek nadam da će i to skinuti a mišljenja sam da je ove godine savršena ako ne i zadnja takva prilika za takav poduhvat da dodje sve na naplatu.

JPR24

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Tu si kao što je Davidoff smeće za Kubansku Cohibu... tako ti je i miljenik naspram Novaka !

lal

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)
posto je poznato da je bil rasel lupio dve banane dzordanu u poslednjem minutu meca, da bi ga uveo u produzetak i pobedio... i to u sedmoj odlucujucoj utakmici... TRI PUTA!!!
posleenji put pred 20000 domacih navijaca i to u sred cikaga...
pozdravi gajbi...

Novak

pre 3 godine

Nemoj Novace molim te! Iza botova su jako teski dani, a ti im jos stajes na muku! Samo gazi G. O. A. T. - e!
(Mohikanac_'91, 12. mart 2021 18:16)

Sad si me zbunio... Jel da gazim ili da ne gazim?

Counting

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!

Bosnjak

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

Pucaju od muke samo takvi ko ti bolan. Zato nas niko i voli. Novak GOAT.

Džoni

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Košarka je kolektivni sport i tu nije moguće statistički striktno odrediti ko je najbolji igrač, ali tenis je individualni sport u kome je jedino merilo upravo ta statistika koja pokazuje ko je najbolji (jedinka se poredi sa jedinkom i njihovi rezultati). Jednostavno za nekih 20-tak godina kada se bude pričalo o najboljem niko pa ni neki Švajcarac neće moći da kaže da je Federer bolji od Đokovića (u slučaju da ovaj do kraja karijere osvoji više GS titula i bude rekorder na mestu br 1 pa još i bolji u međusobnom skoru)! Kakav bi argument imao neko tada da je Federer bio bolji, šta, igrao je lepši tenis za oko??? Znaš kako, ja imam lep skok šut kad igram košarku, ali retko kad pogađam?

villanova

pre 3 godine

Ipak je Federer GOAT... Možete samo da puknete od muke...
(Bosanac, 12. mart 2021 18:37)

E moj zemljače,
Lako je tuđim "ljiljanima" gloginje mlatiti.

Марко

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Када би било којино да браће Кличко испружио руку, Тајсон би евентуално могао да добаци до његовог лакта.

Cole

pre 3 godine

(Cole, 12. mart 2021 18:09)

899 - 838 = 41?!
Davno sam bio đače i tad nije bile, a ne verujem da se u međuvremenu nešto senzacionalno promenilo u računu!
(Counting, 12. mart 2021 18:49)

U pravu si. Slucajno sam pogresio
ali ne menja sustinu. Poz.

b78

pre 3 godine

Objavite mi komentar....tako je saml si zaboravio detalj da Klicko nije te uspehe postigao dok je Tajson bio aktivan vec poprilicno nakon toga. Ovo sto ti pricas bi bilo poredjenje izmedju Samprasa i Federera npr iako su se i oni u jednom momentu kratkom preklopili. Ne poredimo mi razlicite epohe vec jednu istu u kojoj je Novak vec 10-11 godina broj jedan neprikosnoven a Rodja je vise nego aktivan

Šou Biznis

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez.
(menađer, 12. mart 2021 18:25)

Ovi komentari su mi najjaci... Pa nije čovek lud da živi u ovoj državi gde vladaju kriminalci, da mu se nakaci na vrat Nevolja ili neko sličan...

Čova

pre 3 godine

Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Pa?? Šta neke ljude ispunjava... ccc... Novak ima karijeru i život iz snova pa taman da sutra okači reket o klin.

glukozamin

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti!
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43)

Dakle stvarno ste presmešni. Do skora nije se ni moglo diskutivati o bilo čemu osim o broju osvojenih GS i broju nedelja na prvom mestu ATP liste, a gle sada, kriterijumi padaju. Još malo pa će jedino biti bitno ko je osvojio koliko Bazela i Halea. Pošteno!

Stojan

pre 3 godine

Ako Federer bude igrao još OI ove godine i 2024 ima šanse da osvoji zlatnu medalju. To ce biti zanimljivo. Jer i drugi igraci se bore za medalje. Ako Federer bude igrao 2 olimpijade, Novak može igrati 3 olimpijade. Federer i Rafa žele još GS titula. Ali Novak jedini ima ove godine osvojen GS. To majstore. Idemo dalje. Samo tako naprijed.

anica velickovic

pre 3 godine

Noletova karijera je pravi primer kako se moze sve ako imas volju i zelju...ako zelis da radis. Neverovatna je cinjenica da se izdigao iznad Federera i Nadala u eri obojice, veliki je sportista Nole i ima jos vremena pred sobom..polako i sigurno postavlja stvari na svoje mesto.
Bravo! Veliko Bravo, ponosni smo na tebe, tvoje uspehe i jedva cekamo Roland Garos..ne sumnjam da imas sansu da ga osvojis. Sto se tice manjka postovanja od strane zapada, ima ko njega postuje i voli a pecat je pecat mogu da pricaju sta hoce.

Stojan

pre 3 godine

Novak ima dosta titula, da ništa više ne osvoji. Ako osvoji po 1 GS sledece 3 godine, to ce biti plus. To majstore Samo tako naprijed. Ja cu navijati za tebe kad budeš 10, 110, 1120 i kad si prvi (sada i uvijek). Idemo dalje.

Gandor

pre 3 godine

Ne moram ni da čitam, znam odmah da je prioritet, kao i od prvog dana, da nastavi da ne plaća porez. 
(menađer, 12. mart 2021 18:25) 

Kome i za čega tugo? Hajde po istoj logici i ti meni plaćaj porez, zbog što da ne. Može? Ponestalo argumenata pa aj malo da se lupa kao otvoren prozor.

Brane

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Ti si momak nesto pobrkao. Tebi bi bilo najbolje da pratis tvoj raspali Partizan

Sempervivum

pre 3 godine

Нема тајни.
Сва четири грен слема још по једном, а АО и USO 2х. Укупно 24 ГС. Плус олимпијско злато и бар још један завршни мастерс куп (тек да у томе не буде и даље слабији од Федерера). Ако кљуцне још неки мастерс1000 ОК, а ако не... није ни битно.

Djida Mova

pre 3 godine

Kada je imao prvu nedelju provedenu na 1.mestu ATP liste, Rođa je već tad imao 285 nedelja. Uništio ih je Nole.
Pametnom dosta.
Veliki i sportski pozdrav za sve!!!!!
Nebo je granica Nole, idemo.

skocko

pre 3 godine

@objavite mi komentar
Pa nije isto druze. Jer se Tajson i Klicko nikada nisu borili jedan ptoriv drugog, dok Novak jeste, i sa Nadalom i sa Federerom, i tu ima bolji skor. Znaci nije ti dobra komparacija, tj. pohvalio si Novaka a da nisi ni shvatio.
NO1E

Brnko

pre 3 godine

To bi trebalo da stigne, cak i prestigne do kraja karijere, gotovo je sigurno. Boze zdravlja samo i da nema povreda.
Potajno se on nada, to bi i mi voleli, kada bi uspeo u ovoj sezoni to da ucini sa jos jednim rekordom... Da postane jedini vladar svih gren slem titula u jednoj kalendarskoj godini. To bi zaista bilo sjajno ✨

BLuka

pre 3 godine

Prosto izuzetan video,Novak prosto savršen;Federer ok ali svi budući teniseri koji budu vladni pobjeda i uspjeha će se graditi na Novakovoj igri i gladi za pobjedom.
https://youtu.be/Aq7YtPEfZik

Revolt

pre 3 godine

Sempervivum, Nole ce pre osvojiti Vimbldon nego US Open, nazalost (ili na srecu), tako je kako je. Za onog koji je napisao da niko jos nije ostvario kalendarski GS, jeste Rod Lejver, jednom u Open eri, ali, jednom i pre nje. Naucio sam lekciju:-D Za coveka koji je napisao da mu je zao sto je Novak napravio onu pauzu, to je za njega bio preko potreban reset jer je osvojio Rolan Garos posle cega je bio emotivno pa i mentalno ispraznjen, a da nije uradio to sto je uradio i pronasao motivaciju za nove napore i izazove, on bi ostao na mozda 14 ili 15 GS u karijeri. Mislim da je ovako bolje ispalo za njega jer sad moze da racuna cak i na 24 ili 25 (iako ni to uopste nece biti lako), zar ne?

коментар објављен

pre 3 godine

Ajde da pricamo o individulanim sportovima. Vladimir Klicko ima bolji odnos pobeda i poraza i vise puta je branio pojas od Tajsona, ali i pored tog 99 posto ljudi ce reci da bi ga Tajson 'pokidao'. I sada kad neki novi klinci krecu da treniraju boks oni to rade jer su na netu videli Tajsona, a ne Kkicka! E tako je i u tenisu! I za 50 godina ce neki klinci da se zaljube u tenis zbog Federera, a ne zbog Novaka. Zato je Federer GOAT!
(Objavite mi komentar, 12. mart 2021 22:44)

Али ја тебе ништа не разумем, јбт самоодреди се ...

Milić

pre 3 godine

Da je statistika kljucan parametar, u kosarci bi GOAT bio Bil Rasel, a ne Dzordan! Novak nije GOAT, niti ce to biti! 
(Zino Davidoff, 12. mart 2021 19:43) 
Upoređivati neuporedivo, kolektivni i individualni sport
(DžejAr65, 12. mart 2021 22:34)

Kome pričaš, nekim ljudima nikad neće biti jasno da su individualni i ekipni sportovi prosto neuporedivi, jednostavno neuporedivi!!

Tamni vilajet

pre 3 godine

Oštri se da odere Nadala na RG... i tu je kraj priče. Ako Nadal uopšte dođe do duela...
(JPR24, 12. mart 2021 21:09)

Oštrio se i jesenas na RG, pa smo videli šta je bilo.
A Nadal je inače poznat po tome, što jako često ispada pre finala na svom omiljenom turniru.
Ispao je samo dva puta, jednom od Soderlinga u trenutku dok su mu se razvodili roditelji i drugi put povređen protiv Novaka.
Sve ostalo u polslednjih 15 godina, znate šta bude na kraju.
Čovek je bukvalno srastao za Filip Šatrije, mislim da se tu oseća bolje nego u rođenoj kući.
Računajte još tri sigurna RG za njega, posle verovatno Tim ili Djokica, ako im se posreći da Siner ne bude ono što se očekuje.