Tenis 101

Subota, 27.01.2018.

20:45

Pilić: Đoković ne sme da igra, nisam siguran da će operacija pomoći

Bivši trener Novaka Đokovića, hrvatski stručnjak Nikola Pilić smatra da operacija možda nije rešenje za njegove probleme sa laktom.

Piliæ: Ðokoviæ ne sme da igra, nisam siguran da æe operacija pomoæi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Mira

pre 6 godina

Nas Nole, nas ponos! Bio i ostao. Uspeh, srecu, zdravlje i ljubavi mu zelimo! Ako zeli takmicice se. Takodje,ako bude zeleo prekinuce karijeru. Dotakao je nebo,kao covek i kao teniser, nema dalje!

anica

pre 6 godina

Nije agresija, vec nemoc...ne volim nista povrsno I sa tobom se ne vredi raspravljati na ovu temu definitivno, imas svoju pricu, pises kao da je prolece 2016., ja imam svoju pricu, I to je to. Sve najbolje Vule, navrati kad mozes.

siki

pre 6 godina

@(Ivan ZG, 28. januar 2018 09:21)

Jel to važi i za onih 20000 tenisera ispod njega koji jedu meso? Nadal jede pa se povredio, Marej isto.. Troicki i Tipsarevic jedu meso pa su ispod njega. U čemu je problem? Jedu nedovoljno? Povredio se te se povredio. Sta vam tu nije jasno? Nema prava da se povredi? Dalje o ostalim sportovima, npr. nasim (SRB) fudbalerima? U cemu je sa njima problem? Ne jedu po krme dnevno? A, o vasem samom poznavanju nutricionizma i funkcionisanju organizma ne vredi reci trositi. Potpuno lupetanje.

VUK

pre 6 godina

@anica...čemu taka agresija prema meni ? Novaka i Jelenu sam video svojim očima 2007 godine. Tako da ne možeš da osporiš da je bila pored njega od 1 GS . Kao i da mu je režim ishrane uslovljen zdravstvenim stanjem a ne pomodarstvom. To su činjenice koje ne mogu da se pobiju. I niko se ne hvali. Cela Raška ( grad) ima lokale na Kopaoniku ..pa i moji. Ja radim sasvim drugi posao u NS. I kao navijač Novaka , moram da se sa tobom ne složim..Novak nije prsko kao lajsna..on je samo povređen sportista kome treba lečenje i podrška, a ne manijakalno proganjanje njegovih najbližih i vređanje od navijača. ( kontaš valjda da reći nekom da je prsko ko lajsna , uvreda) .

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ maki - Pa što onda čitaš i komentarišeš vijest o Djokoviću ako te ne zanima šta će biti sa njim u budućnosti? 👎👎👎

sasa jokic

pre 6 godina

Vuk@ a kako je doslo do povrede? Pa zbog gubitka misicne mase, sto je preopteretilo tetive! A kako je doslo do gubitka misicne mase? Kada analiziras problem, ides od pocetka, a ne od sredine.

anica

pre 6 godina

Javi se kad mozes da dodjes, pa cemo popricati, zaista je malo glupo da iznosis takve stvari ovde, uvek imas potrebu da se hvalis, eto I Nole ima milione pa puce kao lajsna, inace tvoje ugostiteljstvo nikog ne zanima, da l si medju kengurima ili u Kaliforniji u snegu, zivot je prosta jednacina moj Vule, sve to sto ti iznosis je prica za malu decu.

VUK

pre 6 godina

@anica...veruj mi da je ista ishrana i da je to posledica zdravstvene terapije i da je partner isti od 2006. Ćale mi drži lokal 25 godina na Kopaoniku ...i glupo je da o tome pišem, vrlo dobro znam šta je jedina istina.

anica

pre 6 godina

@VUK
Ako je Nadalovih 85kg mnogo za tenis m onda ok...mislim da se mrsavljenjem gubi na snazi. Federer ima preko 80kg sigurno. Novak je smrsao u zadnje dve godine dosta, al dobro...njegov izbor. Nije tacno da mu je ishrana ista I da mu je partner isti...promenilo se sve I zato je I dosao u ovu poziciju. Nisam ocekivala.

VUK

pre 6 godina

@anica....ne vredi više polemisati. Od AO 2008 do AO 2018 godine Novak ima ISTU ishranu i ISTOG partnera . Ništa mu nije to smetalo da osvoji sve te silne turnire . I sam je digao ruke od objašnjavanja.10 godina mu je kilaža u +1 i -1 kg. Isto se hrani i nema veze to sa masom.Da li si gledala žensko finale? Evo i sada muško. Svi izgledaju premršavo. Danas jedino Nadal još ima tu masu ..a i povrede kao rezultat bespotrebnog opterećenja tela tolikom težinom..kolena to ne mogu da podnesu. Dakle ..povreda je povreda..ovde je došla možda u nezgodno vreme...kada se menjao generalni soonzor i nije se ušlo u operaciju iz finansijskih razloga ili je med.tim napravio grešku. Bilo kako bilo , SAMO je Novak kriv. On bira kako trenere tako i ljude koji ga leče i koji ga okružuju. Njegov izbor , njegova karijera i život.Sada je baš teška situacija u njegovoj karijeri.

no name

pre 6 godina

Neko je debelo zakazao od njegove struke ,pa brate mili ako je imalo osjecao bolove sto je igrao ,mozda je zbog sponzora,sta je to trebalo da znaci kad je izjavio da lakat nije sto posto spreman,pa nije ovo seoski turnir da moze igratis povredjenim laktom ,nista mi vise nije jasno .Nek mu je Bog na pomoci sl iskreno mi je zao sta se sve dogadja .

anica

pre 6 godina

(VUK, 28. januar 2018 08:38)
Mozda mu neko ne dozvoljava da se operise, mislim da su Noletu tetive unistene a takodje I ligamenti, moras da jedes da bi imalo sta da ti drzi misice I kosti.

BgHQ

pre 6 godina

Auu koliko besmislenih komentara.Pored samozvanih teniskih strucnjaka i nuticionista,sad se isti razumeju i u fizikalnu medicinu i ortopediju.
Od svih sportista na svetu ispada da jedino Nole nema prava da bude povredjen ili da izgubi mec.

Cane

pre 6 godina

Novace ne zuri nikuda , oporavi se i slusaj lekare . Volimo te i zelimo ti brz oporak da nam se sto pre vratis . Uzivaj sa tvojom divnom porodicom . Srecno.

Ivan ZG

pre 6 godina

Iz mog iskustva sa povredama ja bi rekao da Đokovićev organizam nije u stanju zaliječiti povredu. Da li je u pitanju nedostatak hranjivih sastojaka koji su potrebni prvo za saniranje upale, a potom za saniranje povrede? Organizam mora biti u tzv. homeostazi da bi bio u mogućnosti zaliječiti sam sebe.
Razne masaže, magneti, uvtrazvuk i sl. pmažu samo kao vid poboljšanja cirkulacije i brže izmjene tvari. Međutim ako vi nemate u krvi sve sastojke neophodne za zarastanje ozljede neće vam to ništa pomoći.
Bojim se da je Novak svojom prehranom izveo toliko svoj organizam iz ravnoteže da se povreda nikako ne može sanirati. Unatoč uloženim silnim novcima i tretmanima i vrhunskim liječnicima. Liječnici danas liječe dio tijela, a o općem stanju organizma ne vode računa.
Za kvalitetno bavljenje tenisom na vrhunskom nivou treba dnevno 3,5-4.000 kvalitetnih kalorija unijeti u organizam. Igrači njegove visine imaju od 5 do 10 kila mišićne mase više.
Ne možete sa Fićom u trku sa Jaguarom bez obzira na to kako dobar vozač bili.

sasa jokic

pre 6 godina

Ovo je samo posledica, jer kada profesionalnog tenisera koji je dominirao u zlatnoj eri tenisa skoro pet godina, neko “navuce” da predje na vegan ishranu, a on iz tog razloga smrsa 8 kg (ciste misicne mase, jer gram sala nije imao) ne moze se ocekivati da telo to, pod ekstremnim opterecenjima izdrzi.
Bili smo svedoci nevidjene dominacije, kada je na turnirima jedina nepoznanica bila ko ce igrati u finalu protiv njega, ali u isto vreme, haosa u njegovom najblizem okruzenju. Eksplozija uspeha u svakom mogucem smislu, bila je preveliki zalogaj za sve, najmanje za njega, ali ga je “borba” u njegovom najblizem okruzenju, za njegovu “naklonost” kostala svega ovoga sto mu se danas desava. Meni se licno cini da su ljudi koji su mu najvise pomogli i koji su mu iskreno zeleli najbolje, uvek izvlacili “deblji kraj”.
Mozda gresim, ali tako je bar meni koji ga pratim deset godina sve to izgledalo.
Uporedite sastav ljudi u Nadalovom i Rodzerovom boksu, u odnosu na Noletov, tu mislim samo na trenere i familiju. Kod prve dvojice malte ne copy paste, kod Noleta “haos”, svaki turnir druga ekipa, a poslednje dve godine atmosfera kao da je pao na 50-o mesto i da su bankrotirali. Tako da mislim da je povreda lakta samo vrh ledenog brega, na zalost.

Stef

pre 6 godina

Sta nas briga kad mi imamo naseg Federera...
(Jo, 28. januar 2018 02:27)

Mene bi bio blam da sam napisao ovako nešto. Al ok, nismo svi isti. Pametni možda i shvate zbog čega ovo napisah.

VUK

pre 6 godina

Nažalost , (igrom slučaja medicinski tim u Melburnu je dao tačnu dijagnozu) .Oštećenje tetive je veliko i posledica je da je 2-3 godine igrao pod upalom , ignorišući bol u laktu. Njegov med.tim doneo je pre 7 meseci katastrofalnu odluku da se izbegne operacija. U Australiji su , po ovome što je dostupno u njihovim medijima, utvrdili da je došlo do do pogoršanja povrede i odvajanja dela tetive. U ovom trenutku je nemoguće doneti pravu odluku. Operacija ima šanse da mu prekine karijeru a terapije bez operacije ne garantuju izlečenje i nestanak bola. Jedino je bilo izvesno da se operisao na početku , da bi oporavak bio izvestan , ali i sigurno 12 do 14 meseci oporavka do 100% forme. Ovako katastrofalan rad Đokovićevog medicinskog tima može da izazove kraj karijere takvog igrača u 31 godini života. Tužno , ali igrači u top 5 na svetu , moraju da imaju sve savršene kockice u svom timu. Medicinski deo Đokovićevog tima se poneo šarlatanski. Sve teorije o načinu ishrane ...nemaju veze sa životom.Ovde je došlo do povrede igrača koji se nije na vreme i adekvatno lečio do te mere da je ugrozio sebi nastavak karijere.

zex

pre 6 godina

Morrissey
Evo na primer Federeru se nije nasao ni jedan mlad igrac na putu.Prosetao se do finla Cung je bio povredjen i to se jasno videlo.Nerazum zasto uporno saljete u penziju Novaka? On kada bi pauzirao i dve godine mogao da se vrti sa 33 i da igra jos 3sezone najmanje.On ima novac, nadam se da ce uspeti da ozdravi a kada se to desi tada ce sigurno dominirati.

Nenad

pre 6 godina

Postoji lek za novaka samo treba da dodje u ulcinj.crna gora i da se malo okupa na zenskoj plazi u sumpornoj vodi i lakat ce biti kao nov .

Гледам Капу Ћеда Свога

pre 6 godina

Zar ova tema nije vise absolvirana, imali smo velikog sampiona koji je zavrsio karijeru. Hvala mu, nema potrebe o tome, ionako smo se tim sportom privremeno bavili. Neka Federera Evropljanima, mi imamo Jokica, Tea, Tijanu Boskovic i Jadranku Barjaktarevic, ima ko ce me obradovati kad udjem na youtube, Srbi su veci od svega, ...ih tenis

IT

pre 6 godina

Ja sam sjedila za kompjuterom 11 godina(to mi je bio posao),pa mi se lakat toliko ostetio da su mi dali promjenu radnog mjesta. Pisem ovo jer mi nije jasno kako ljudima nije jasno sta znaci zamor materijala. Nije Novak prvi,a,na zalost, niti zadnji sportista ciju je karijeru prekinula povreda nastala usljed stalnog ponavljanja odredjenih pokreta. Novaku sve najbolje!

Dragan

pre 6 godina

Ocigledno da ce jos koju godinu potrositi dok se lakat potpuno ne oporavi (ako uopste, jer te povrede zamora materijala, pogotovu ligamenata, umeju da potraju, pogotovu u godinama u kojima je sportista kao Djokovic jer se svi ti delovi tela ozbiljno razvijaju do 18 godine, a posle pristup krvi se znacajno smanjuje). Za vreme dok ceka da se oporavi, mogao bi da nauci da igra levom rukom (u njegovom slucaju da servira levom i usavrsi forhend, jednorucni bekend inoako retko igra i to je uglavnom slajs da se dobije na vremenu a ne poentira). Time bi napravio nesto sto niko do sada nije uspeo: da se vrati na teren i bude na svom prethodnom nivou - ili blizu, a da da vremena svojoj desnoj ruci da se kompletno oporavi. To bi bilo aktivno cekanje na oporavak.

To je to.

pre 6 godina

Nije važno dal je čovek samo školovan već dal pored sebe ima ljude koji su kompetetni da mu pomognu. Neko kaže Imaš odnosno nije problem samo on već da niko više se ne bakće sa njim nakon kompletnog otpustanja svog nekada stručnog štaba da je prosto sam u duši svojoj kao da nije tu..Šta novi tim Agassi odnosno Štepanek tu znaju osim da mu prenesu znanje tenisko..Pukao je Novak fizički i psihički a on neće javno da prizna to.

drax

pre 6 godina

Tretman stem celijama je jedino resenje po meni.Prvo snimanje da se vidi ima li kakvih delica od koske ili tako nesto pa zatim tretman.

limun

pre 6 godina

a zasto se uopste uzrujavati oko lakta Novaka Djokovica? Neka se covek povuce, neka prestane da bude kako to on kaze "zivotinja iz kaveza."

Neko iz mase

pre 6 godina

Daj ako nećeš ti na operaciju pokušao bih ja. Ubi me ovaj golferski lakat. Evo već dve godine, ali opet redovno radim i otiman mom preduzetniku 230 evra mesečno.....

Dragan

pre 6 godina

ja sam imao naprsnuce lakta pre 15 godina..nosio gips, radio vezbe, sve zvezde sam video, ali za 3 meseca se sve vratilo u normalu...kakva je to povreda koja ni za 6 meseci ne prolazi?

dado

pre 6 godina

@haha

slazem se da u zavrsnice dolazi najbolji, problem je sto se ti najbolji mjenjaju iz turnira u turnir ili imaju seriju od mjesec dana i onda gube u prvim ili drugim kolima....
to se prije nije desavalo...chungu svaka cast, ali da li je sposoban konstante kroz cijelu sezonu? ili edmund? ili onaj sangren, moze li napredovati jos koji turnir?
imamo zvereva, thiema, koji vec par godina dolaze, tu su, ali zverev redovno na gs izgubi od nekog neocekivanog...
istina je, da od velike 3 (pa moze i 4) danas nemamo vise pravih zvijezda....
tata federer ih jos i danas sve vodi na instrukcije tenisa....
tenis se vraca u ono doba, gdje je danas recimo zenski tenis, skoro svaki drugi tjedan smjena na vrhu....

PR

pre 6 godina

Đoković je božanstvo, treba mu se klanjati. Lepo su napisali na kraju teksta : tek mu je 30! Vratiće se on i biće opet najbolji! Napred N01e!!! Yes, he can! Yes, we believe!

Tina

pre 6 godina

Novak je zaradio toliko novca da je obezbedio i unuke, tako da šta god uradi ili ne uradi više nije ni vazno,nek je ziv i zdrav ima i za koga.Za Srbiju je svakako uradio mnogo.

sauron

pre 6 godina

imam ponekad osećaj da ni on sam ne zna sta mu je ..i sa glavom i laktom ..ni gde treba da krene sa svojom karijerom...konfuzne i kontradiktorne izjave....nazalost ..

MIki

pre 6 godina

Ma Nadal ga je ureko...Secam se bas pre 2,2ipo godine kad je izjavio "lako je Novaku da sve osvaja kad se nikad ne povredjuje "...i stvarno pre ovoga nikad nije imao ozbiljniju povredu..steta...da je imao jos 3 sezone na vrhuncu {a to je sasvim realno bilo jer bi bilo do do 32 godine} postao bi nejveci u istoriji,a umisljeni Svajcarac koji osvaja samo kad su svi drugi povredjeni ne bi mrdnuo sa 17

jfddgd

pre 6 godina

Sve mogu razumeti, al kako ga barem malo nije sramota da se onako kiselo smeje, i to traje vec vise od godinu ipo dana.
Pa jel on svestan da sirom sveta ima milione i milone navijaca i da sa tim smejanjem bukvalno staje na zulj svojim najvernim navijacima..??
Plus kad se jos zna da je bio na dobrom putu da postane najveci svih vremena.
Zato su ipak Nadal i Federer jedinstveni, od njih nikad niste videli da se onako kiselo smeju, jer ipak su svesni da imaju milione i milione navijaca sirom planete. Zato ovaj nikad i nece biti Federer i Nadal. Mislim jest nas, al ni-pocemu ne moze da se meri sa Federerom i Nadalom, ni po rezultatima, a pogotovo po ponasanju.

srba

pre 6 godina

Djole, sve si uradio i pkazao da si Najbolji, a jos i Srbin, nisu to mogli da prezive.Ostavi Tenis i budi Novi Presednik Srbije, samo nikog pored Sebe ko je bio na vlasti.Ziveo

Realni Srbin

pre 6 godina

Pa ko ovog Djokovica vise zaozbiljno i shvata..?

Normalnom coveku je valjda potpuno jasno da je on proslost, proslo vreme.
Cinjenica da su Federer, Cilic, Nadal, Dimitrov, Kirjos sadasnjost.

Djokovic..?? Pa on Mastersa nije vidio vec vise od godinu ipo dana, o Slemovima necu ni da pricam. Pa o cemu mi onda ovde uopste i govorimo..??

Nego samo vi u vasim glavama imate sliku kao da je Djokovic neka bitna karika u tenisu, a stvarnost je da njega na teniskoj mapi nema vec vise od godinu ipo dana, aloo godinu ipo dana.
Taj je da vrhunskim tenisom zavrsio za sva vremena, samo sto on to naravno nece javno da prizna zbog sponzora, jer kad bi priznao, onda bi morao da placa visemilionske odstete.

Zato i ocekujem da se ovaj cirkus nastavi jos najdalje do kraja ove godine, a onda verujem da ce i konacno reci zbogom tenisu.

tvmazohista

pre 6 godina

Takve povrede se tretiraju kortikosteroidima, injekcijom, a on to ne sme jer ce biti doping pozitivan, plazma shit sporo deluje tako da ko zna

maki

pre 6 godina

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.
(marko, 27. januar 2018 22:36)

Realno je ocekivati da pisu o dogadjajima koji se ticu AO, posto je i naziv rubrike AO. Evo recimo mene vise interesuje finale AO, nego to sta ce dalje biti sa Djokovicem - tenis nije Djokovic, a to sto ti pratis ovaj sport od 2011.je tvoj problem, ima nas koji smo istinski ljubitelji ovog sporta... Dakle mnogo je interesantnije sta ce biti u finalu, nego da citamo non stop o laktu Novaka Djokovica, kao i da li je danas rucao meso ili pirinac - koga zanimaju te gluposti?!

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 27. januar 2018 22:26)
I da vise nikad nista ne osvoji ostace medju tri najveca igraca u istoriji, a ti ostajes da kmecis.
Najbitnije je da Nole ozdravi.

Evans

pre 6 godina

(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Ovo je pre svega srpski sajt i 90% posetilaca su Novakovi navijaci, a ima i vest o tome sto zelis da vidis, ali ti si bolesno opsednut i nabijen kompleksima Novakom Djokovicem sto je veoma tuzno...

marko

pre 6 godina

Odeljak nosi naziv AO 2018
A ne DJOKOVIC 2018
Pišite o finalistima a ne o nekome ko je ispao VEĆ u četvrtom krugu.
(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.

prizrenac

pre 6 godina

Povreda je takve prirode da Djokovic ne moze da nastavi sa ovim sportom,kada sam pisao pre mesec dana na B92 javio se neki Bot92 koji nije se slozio samnom,povreda lakta je neizleciva za ovaj sport,i kad se izleci prva igra,i opet se vraca gde je bio.

Morrissey

pre 6 godina

Biti Djokovicev navijac nije ni malo lako.
Posebno iritantna je cinjenica da ne daje neke jasne izjave sto se tice povrede. Pre turnira kaze kako moze odigra 7 meceva, posle prva tri meca izjavljuje kako je lakat sve bolje. Sada kaze kako je sve vreme i dalje osecao veliki bol. Ako je znao da nece izdrzati trebalo je da preskoci ovaj AO.
Rekao je da ga lakat boli vec odavno (cini mi se jos od 2015) i da je sve vreme igrao pod lekovima. Zar nije mogao posle konacno osvojenog RG 2016 da saopsti na nekoj konferenciji kakva je situacija i da za sve nas razjasni o cemu se radi. Po meni je trebao 2016 ili 2017 da se pridruzi Federeru sto se tice turnira. Djokovicu nije potrebno da igra bas svaki masters ili neke turnire u Dohi itd. Na sljaci nebi trebao uopste vise da igra posto je teren takav da svako ko nabije kondiciju moze da bude tezak protivnik. Najvazniji su Grend Slemovi i trebalo je da se fokusira na AO, Vimbldon i US Open. Tu ima najvece sanse. Ako hoce da osvoji jos neki Slem i mozda da stigne do prvog mesta mislim da ce morati da promeni igru i da skracuje poene kao Federer. Pitanje je da li je za to u stanju?
Ipak i on ima 30 godina i na svakom turniru ce se naci neki Cung, Zverev, Kirjos itd. koji ce moci da trci i vraca barem koliko i Djokovic.
Mislim da je njegovo vreme proslo (iako si to nikako ne zelim).
Nadam se da ce sada napraviti pauzu dok mu se lakat ne bude potpuno oporavio, makar propustio celu sezonu. Ovakve stvari nemaju nikakvog smisla.

sad sto bi ti hteo da je drugcije je tvoj problem

pre 6 godina

@pokondirena tikvica, pa da je tvoja teorija i istinita (sto nije) ,vec bi mu ta tiha suspenzija prosla, ovo s laktom je prilicno ozbiljna stvar nazalost, i mislim , ne siguran sam da Djokovic uopste ne lazira

Titograd

pre 6 godina

Novak nas je puno puta obradovao i ucinio ponosnim, i tek sada shvatamo koliko je on veliko ime i jedna ljudina od covjeka. Kao i becina ljudi ne znam prirodu njegove povrede ali ako ne bude mogao da servira desnom rukom onda neka pokusa da to radi lijevom. Znam da je to tesko i gotovo neizvodjivo ali kada je on u potanju ne bi me mnogo iznenadilo da mu i to podje za rukom! A ako i ne uspe, nema veze, mlad je i ima porodicu i dovoljno novca da radi sta pozeli u zivotu!

Huan Fran

pre 6 godina

Hahahahaha al najjaci su mi ovi sa pricama: "vratice se Nole, tek mu je 31 godina, bla bla.."

To sto Federer leti po terenu sa 37 godina, ne mora da znaci da ce i ostali.
Shvatite ljudi, sta vam je bre, Federer je prica za sebe, lik je fenomen. Pa jel vi vidite kakav stil gaji Svajcarac a kakav Srbin, il se pravite ludi..?

Djokovic kad pocisti rivala sa 3:0 mec obicno traje najmanje 1 sat i 50 minuta, Federer to zavrsava za 1 sat i 25 minuta.
I to je tako kroz celu karijeru i Federera i Djokovica.

Al ako nist, barem vam je sad potpuno jasno da vise ne moze da ugrozi Rogerov GS rekord, il ipak jos gajite suluda ocekivanja da moze da napadne Rogerov GS rekord..??

haha

pre 6 godina

Pilic, Obradovic, Pepe ljudi koji zajedno nemaju vise od srednje skole, daju prognoze i terapije, a nigde neki doktor specijalista da se oglasi. Zato i nije izlecio povredu, zato sto je i letos pricao kako “ne veruje” u operacije, a lekar ce tesko nesto da izleci kada mu je gazda neki teniser koji od skole ima 8 razreda osnovne i slepo veruje u sve sto mu kaze njemu slicni polupismeni guru.

zanimljivo

pre 6 godina

sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?

haha

pre 6 godina

@dado
Nisi objektivan dado, u zavrsnice dolaze najbolji, Cung je pokazao da je bolji od Novaka tako da nema tu sta da se zalis. Djokovic je prevazidjen.

antiDebil

pre 6 godina

Imate dve opcije. Jedna : povredjen je, ima skoro 31 godinu i ako uspe da zaleci povredu svejedno ce imati posledice i nikada nista nece osvojiti. Druga : nije povredjen, folira se jer je shvatio da nema kvalitet da dolazi do zavrsnica turnira, pa ovako mator zeli sto manje da se blamira.
U svakom slucaju njegovo vreme je proslo.

Mrki

pre 6 godina

Nije mi jasno,ako operacija nije sigurna,kako onda odmor od pola godine nije nimalo pomogao,pa Nole je ustvari već na prvom turniru a još i u toku priprema osećao isti bol kao i pre pauze.To mi baš nije jasno,ako je stvarn samo odmor taj koji će pomoći onda neka ne igra cele ove godine,neka se vrati na terene sledeće godine ali samo ako bude lakat 100% uredu.Ako ne bude,onda neka objavi kraj karijere.Postigao je mnogo,iako i sam zna da je propustio šansu da bude neprikosnoven,najbolji svih vremena.Ti epiteti sada su isključivo usmereni prema Federeru koji je i suviše pobegao Novaku po broju osvojenih gren slem turnira.

Evans

pre 6 godina

Ovo nije srpski sajt, nego je ovo nemacki sajt, posto su mu vlasnici Nemci.
(haha, 27. januar 2018 22:46)

Ne pravi se lud bote zna se na sta sam mislio.

Labud

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pokondirena tikvica, 27. januar 2018 21:57)

To se inače naziva još i "tiha suspenzija", pa se čak povezuje i sa padom Šarapove. Dovoljno je samo da se vratiš na Đokovićeve izjave pre svakog turnira u kojima on eksplicitno izjavljuje da je 100% spreman i da je željan pobeda a onda se posle poraza odjednom pojavi ta povreda "lakta".

trla baba lan

pre 6 godina

Ako ne bude jeo meso nece mu zaceliti nikad, jer je u mesu cink, mineral najodgovorniji za zarastanje rana, za tetive i ligamente, za upale. I to morao bi da pije konjske doze od 60mg ...

doktor sa plaze

pre 6 godina

@sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?
(zanimljivo, 27. januar 2018 22:14)
@ (hm)

Boze sacuvaj, kakvih dileja ima okolo, koji sebi daju za pravo da izbacuju ljekarske komentare, a ocigledno su potpuno neupuceni u zdravstvo.
Sta tebi frajeru dobro zvuci rijec laser, pa kontas, imaju tamo neki tipovi, izvade neki LASERiz ladice ko Dzedaj svoj svijetleci mac i hopla, sve bude u redu!
i ti i ovaj "hm" bi trebalo da znate da lijecenje ne znaci pilule, pa ako ne radi injekcija a ako i to ne radi onda operacija! To je vasa provincijska ideja "kako to ti doktori rade svoj posao".
Ne moze se operisati upala pluca, ni bubrega, ni reuma...kontate?
Ne kontate , znam, al sta da se radi, ajte vi sad fino po kafu pa sanjarite kako bi vam bilo sjajno da imate bar neki mali laser, onako lasercic..za zlu netrebalo..

dado

pre 6 godina

iskreno mi se srce slama, kada vidim tko dolazi do zavrsnica turnira, a noleta nema...ali isto tako, ako je lakat u pitanju, te pola godine pauze nije pomoglo, onda nece nista...
nole ima 31 i nije imao karijeru kao federer, da ocekujemo da ce i sa 35,36 biti na vrhuncu ( i federer je imao lijep period praznog hoda, njemu se poklopilo odsustvo noleta i andija).....
ako bude morao pauzirati jos pola godine, sto znaci do kraja ljeta, pisi kuci propalo....
jer ako je tako, onda nikad vise nece biti isti, koliko god in zelio natrag na teren

Cole

pre 6 godina

Ova Novakova povreda je kao Dosije X,
svi daju neke izjave, a niko ne zna
tacno o cemu se radi. Te tetive,
te modricna kost..., evo pre neki dan
Obradovic izjavi da mu se odvojio deo
kosti na laktu i da mu to pravi upalne
procese (ako njegova izjava uopste ima
tezinu) i kaze da nije preporucljivo
da se ta kost izvadi, odnosno, postoji
i mogucnost da se taj deo kosti zalepi.
Sacuvaj Boze sta se tu desava.

P.S.
A i ako je ovo kraj, bio je to spektakularan rolerkoster.

NOXIIIE

pre 6 godina

Svi pricaju kako je jos mlad i da je jos vrhunskog tenisa pred njime.
Kad je neko u formi u 31-oj to je (u principu) tako, ali...
Njegova forma njie sampionska vec vec vise od 18 meseci. U tridesetim se ne vraca lako u formu posle povrede i njegov stil igre je nemilosrdan po telo igraca.
Jako puno kontraverze ga je pratilo u prethodnih godinu ipo, mozda najveca je otkaz Bekeru (prvo), pa i osyatku tima (kasnije).
Mislim da su sanse da se vrati u prepoznatljivu formu toliko male da su na nivou atatisticke greske.
Vreme ce pokazati.

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.

Oberin Martel

pre 6 godina

Nolo ako želi da nešto uradi ove godine pod hitno da:

1. Utrostruči zajedničku molitvu Bogu. Najbolje tri molitve: pre, u toku i posle treninga. Poželjno je da se ceo tim zagrli i tako vrti u krug dok se mrmlja tajna molitva.
2. Gledanje u sunce povećati na minimum 30 minuta dnevno. Najbolje vreme za to je podne. U julu kad pripekne gledati tri puta po 60 minuta dnevno.
3. Intezivirati grljenje drveća. Uz čemprese uključiti i tuje, kruške, glog i posebno kaktuse iz Gvadalahare.

Toliko o tome

pre 6 godina

I ako se oporavi, Novak će kad-tad opet obnoviti tu povredu, tako da ne verujem da će se ikada vratiti u staru formu, nažalost.

kladzom do bola

pre 6 godina

ja isto ne bih bio za noz , ali ovo dosadasnje lecenje ocigledno nije dalo rezultate . zato sam sad za pod noz i ili kraj karijere ili nov pocetak .ovo sada je i mucenje i tela i psihe :(

fenomen

pre 6 godina

Da se lepo povuče i posveti porodici. Da nadje hobi, npr pecanje. A ceger sa pijace moze da nosi u levoj ruci.
Sta ucini losa okolina od celikog šampiona.

Stefan

pre 6 godina

Znaci gotov je !!
Ne al ozbiljno, stanite malo, decko se bukvalno dve pune godine vucara po terenu.

Verovatno ni Slema vise videti nece, pa nije on Federer, Svajcarac je ipak suvi talenat, al Djokovic ako nije barem na 80% svojih fizickih mogucnost, on onda postaje lak plen.

To su u praksi dokazali Istomin, Kveri, Kirjos, Tim, Berdih, Cilic, Batistuta Agut, Zverev, Cung, Goffan..

Nazalost Srbin je zavrsio sa vrhunskim tenisom, samo sto on jos nije priznao zbog sponzora, jer onda bi morao placati visemilionsku odstetu.

broz

pre 6 godina

Ovako nešto sam najavio novembra meseca...rekao sam da će odustati od AO,odigrati meč ili dva u americi,pa završiti sezonu...za nijansu sam promašio,ali da je ova karijera gotova,gotova je. Pa danas skoro pa nema bolesti koja se ne leči,nadalu su onakva kolena sredili,a ne mogu jedan lakat?!?!?! Nema tu leba...

djoni

pre 6 godina

anegdota iz mog poluprofesionalnog bavljenja sportom...

Kad smo bili na pripremama par puta sam slagao da me boli zglob na nozi da bih se izvukao sa treninga. Nakon nekog vremena je poceo zaista da boli i tu povredu evo vucem vec 15god na ovamo, nekad je tu nekad nije. Nikad mi nece biti jasno kako se to desilo, ali imam mogu izvuci paralelu sa ovom slucajem.

Mastermind

pre 6 godina

Stvarno više, ako nije operacija solucija, onda je? Pepe, Jeca i kompanija... Nevjerovatno... Kakva komedija. Neka pauzira komplet i ovu sezonu, samo bih volio da se vrati i odigra makar jos jednu onu kao 2015. god, Visko legenda komentatarise, to su mi najjaci trenuci vjerovatno u sportu... Ja vjerujem!

Swedenonline

pre 6 godina

Previše kuvara, loša supa!!!

Pre nego li iko komentariše, lepo Google prevodioca i prevedi te u šta već razumete ovu stranicu:


http://www.medfak.umu.se/forskning/smartande_senor/#


Samo da dam smernice, ekscentrični trening je metoda, Zlatan je vraćan na teren za koju nedelju umesto godine odsustva. Mi bi to nekako preveli, klin se klinom izbija.
Djoković bi trebao da se otkači lekara specijalista, amaterizma i da kontaktira Zlatana za daljnje veze sa Umeo univerzitetskim timom naučnika koji stoje iza metode. Lakše za razumeti, problem je u veznom tkivu mišićne tetive naspram koštanog tkiva i metoda je 100% uspešna.

Cole

pre 6 godina

Ova Novakova povreda je kao Dosije X,
svi daju neke izjave, a niko ne zna
tacno o cemu se radi. Te tetive,
te modricna kost..., evo pre neki dan
Obradovic izjavi da mu se odvojio deo
kosti na laktu i da mu to pravi upalne
procese (ako njegova izjava uopste ima
tezinu) i kaze da nije preporucljivo
da se ta kost izvadi, odnosno, postoji
i mogucnost da se taj deo kosti zalepi.
Sacuvaj Boze sta se tu desava.

P.S.
A i ako je ovo kraj, bio je to spektakularan rolerkoster.

fenomen

pre 6 godina

Da se lepo povuče i posveti porodici. Da nadje hobi, npr pecanje. A ceger sa pijace moze da nosi u levoj ruci.
Sta ucini losa okolina od celikog šampiona.

NOXIIIE

pre 6 godina

Svi pricaju kako je jos mlad i da je jos vrhunskog tenisa pred njime.
Kad je neko u formi u 31-oj to je (u principu) tako, ali...
Njegova forma njie sampionska vec vec vise od 18 meseci. U tridesetim se ne vraca lako u formu posle povrede i njegov stil igre je nemilosrdan po telo igraca.
Jako puno kontraverze ga je pratilo u prethodnih godinu ipo, mozda najveca je otkaz Bekeru (prvo), pa i osyatku tima (kasnije).
Mislim da su sanse da se vrati u prepoznatljivu formu toliko male da su na nivou atatisticke greske.
Vreme ce pokazati.

kladzom do bola

pre 6 godina

ja isto ne bih bio za noz , ali ovo dosadasnje lecenje ocigledno nije dalo rezultate . zato sam sad za pod noz i ili kraj karijere ili nov pocetak .ovo sada je i mucenje i tela i psihe :(

Oberin Martel

pre 6 godina

Nolo ako želi da nešto uradi ove godine pod hitno da:

1. Utrostruči zajedničku molitvu Bogu. Najbolje tri molitve: pre, u toku i posle treninga. Poželjno je da se ceo tim zagrli i tako vrti u krug dok se mrmlja tajna molitva.
2. Gledanje u sunce povećati na minimum 30 minuta dnevno. Najbolje vreme za to je podne. U julu kad pripekne gledati tri puta po 60 minuta dnevno.
3. Intezivirati grljenje drveća. Uz čemprese uključiti i tuje, kruške, glog i posebno kaktuse iz Gvadalahare.

doktor sa plaze

pre 6 godina

@sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?
(zanimljivo, 27. januar 2018 22:14)
@ (hm)

Boze sacuvaj, kakvih dileja ima okolo, koji sebi daju za pravo da izbacuju ljekarske komentare, a ocigledno su potpuno neupuceni u zdravstvo.
Sta tebi frajeru dobro zvuci rijec laser, pa kontas, imaju tamo neki tipovi, izvade neki LASERiz ladice ko Dzedaj svoj svijetleci mac i hopla, sve bude u redu!
i ti i ovaj "hm" bi trebalo da znate da lijecenje ne znaci pilule, pa ako ne radi injekcija a ako i to ne radi onda operacija! To je vasa provincijska ideja "kako to ti doktori rade svoj posao".
Ne moze se operisati upala pluca, ni bubrega, ni reuma...kontate?
Ne kontate , znam, al sta da se radi, ajte vi sad fino po kafu pa sanjarite kako bi vam bilo sjajno da imate bar neki mali laser, onako lasercic..za zlu netrebalo..

Mastermind

pre 6 godina

Stvarno više, ako nije operacija solucija, onda je? Pepe, Jeca i kompanija... Nevjerovatno... Kakva komedija. Neka pauzira komplet i ovu sezonu, samo bih volio da se vrati i odigra makar jos jednu onu kao 2015. god, Visko legenda komentatarise, to su mi najjaci trenuci vjerovatno u sportu... Ja vjerujem!

haha

pre 6 godina

Pilic, Obradovic, Pepe ljudi koji zajedno nemaju vise od srednje skole, daju prognoze i terapije, a nigde neki doktor specijalista da se oglasi. Zato i nije izlecio povredu, zato sto je i letos pricao kako “ne veruje” u operacije, a lekar ce tesko nesto da izleci kada mu je gazda neki teniser koji od skole ima 8 razreda osnovne i slepo veruje u sve sto mu kaze njemu slicni polupismeni guru.

broz

pre 6 godina

Ovako nešto sam najavio novembra meseca...rekao sam da će odustati od AO,odigrati meč ili dva u americi,pa završiti sezonu...za nijansu sam promašio,ali da je ova karijera gotova,gotova je. Pa danas skoro pa nema bolesti koja se ne leči,nadalu su onakva kolena sredili,a ne mogu jedan lakat?!?!?! Nema tu leba...

jfddgd

pre 6 godina

Sve mogu razumeti, al kako ga barem malo nije sramota da se onako kiselo smeje, i to traje vec vise od godinu ipo dana.
Pa jel on svestan da sirom sveta ima milione i milone navijaca i da sa tim smejanjem bukvalno staje na zulj svojim najvernim navijacima..??
Plus kad se jos zna da je bio na dobrom putu da postane najveci svih vremena.
Zato su ipak Nadal i Federer jedinstveni, od njih nikad niste videli da se onako kiselo smeju, jer ipak su svesni da imaju milione i milione navijaca sirom planete. Zato ovaj nikad i nece biti Federer i Nadal. Mislim jest nas, al ni-pocemu ne moze da se meri sa Federerom i Nadalom, ni po rezultatima, a pogotovo po ponasanju.

maki

pre 6 godina

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.
(marko, 27. januar 2018 22:36)

Realno je ocekivati da pisu o dogadjajima koji se ticu AO, posto je i naziv rubrike AO. Evo recimo mene vise interesuje finale AO, nego to sta ce dalje biti sa Djokovicem - tenis nije Djokovic, a to sto ti pratis ovaj sport od 2011.je tvoj problem, ima nas koji smo istinski ljubitelji ovog sporta... Dakle mnogo je interesantnije sta ce biti u finalu, nego da citamo non stop o laktu Novaka Djokovica, kao i da li je danas rucao meso ili pirinac - koga zanimaju te gluposti?!

Morrissey

pre 6 godina

Biti Djokovicev navijac nije ni malo lako.
Posebno iritantna je cinjenica da ne daje neke jasne izjave sto se tice povrede. Pre turnira kaze kako moze odigra 7 meceva, posle prva tri meca izjavljuje kako je lakat sve bolje. Sada kaze kako je sve vreme i dalje osecao veliki bol. Ako je znao da nece izdrzati trebalo je da preskoci ovaj AO.
Rekao je da ga lakat boli vec odavno (cini mi se jos od 2015) i da je sve vreme igrao pod lekovima. Zar nije mogao posle konacno osvojenog RG 2016 da saopsti na nekoj konferenciji kakva je situacija i da za sve nas razjasni o cemu se radi. Po meni je trebao 2016 ili 2017 da se pridruzi Federeru sto se tice turnira. Djokovicu nije potrebno da igra bas svaki masters ili neke turnire u Dohi itd. Na sljaci nebi trebao uopste vise da igra posto je teren takav da svako ko nabije kondiciju moze da bude tezak protivnik. Najvazniji su Grend Slemovi i trebalo je da se fokusira na AO, Vimbldon i US Open. Tu ima najvece sanse. Ako hoce da osvoji jos neki Slem i mozda da stigne do prvog mesta mislim da ce morati da promeni igru i da skracuje poene kao Federer. Pitanje je da li je za to u stanju?
Ipak i on ima 30 godina i na svakom turniru ce se naci neki Cung, Zverev, Kirjos itd. koji ce moci da trci i vraca barem koliko i Djokovic.
Mislim da je njegovo vreme proslo (iako si to nikako ne zelim).
Nadam se da ce sada napraviti pauzu dok mu se lakat ne bude potpuno oporavio, makar propustio celu sezonu. Ovakve stvari nemaju nikakvog smisla.

Huan Fran

pre 6 godina

Hahahahaha al najjaci su mi ovi sa pricama: "vratice se Nole, tek mu je 31 godina, bla bla.."

To sto Federer leti po terenu sa 37 godina, ne mora da znaci da ce i ostali.
Shvatite ljudi, sta vam je bre, Federer je prica za sebe, lik je fenomen. Pa jel vi vidite kakav stil gaji Svajcarac a kakav Srbin, il se pravite ludi..?

Djokovic kad pocisti rivala sa 3:0 mec obicno traje najmanje 1 sat i 50 minuta, Federer to zavrsava za 1 sat i 25 minuta.
I to je tako kroz celu karijeru i Federera i Djokovica.

Al ako nist, barem vam je sad potpuno jasno da vise ne moze da ugrozi Rogerov GS rekord, il ipak jos gajite suluda ocekivanja da moze da napadne Rogerov GS rekord..??

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 27. januar 2018 22:26)
I da vise nikad nista ne osvoji ostace medju tri najveca igraca u istoriji, a ti ostajes da kmecis.
Najbitnije je da Nole ozdravi.

Mrki

pre 6 godina

Nije mi jasno,ako operacija nije sigurna,kako onda odmor od pola godine nije nimalo pomogao,pa Nole je ustvari već na prvom turniru a još i u toku priprema osećao isti bol kao i pre pauze.To mi baš nije jasno,ako je stvarn samo odmor taj koji će pomoći onda neka ne igra cele ove godine,neka se vrati na terene sledeće godine ali samo ako bude lakat 100% uredu.Ako ne bude,onda neka objavi kraj karijere.Postigao je mnogo,iako i sam zna da je propustio šansu da bude neprikosnoven,najbolji svih vremena.Ti epiteti sada su isključivo usmereni prema Federeru koji je i suviše pobegao Novaku po broju osvojenih gren slem turnira.

trla baba lan

pre 6 godina

Ako ne bude jeo meso nece mu zaceliti nikad, jer je u mesu cink, mineral najodgovorniji za zarastanje rana, za tetive i ligamente, za upale. I to morao bi da pije konjske doze od 60mg ...

Toliko o tome

pre 6 godina

I ako se oporavi, Novak će kad-tad opet obnoviti tu povredu, tako da ne verujem da će se ikada vratiti u staru formu, nažalost.

Stefan

pre 6 godina

Znaci gotov je !!
Ne al ozbiljno, stanite malo, decko se bukvalno dve pune godine vucara po terenu.

Verovatno ni Slema vise videti nece, pa nije on Federer, Svajcarac je ipak suvi talenat, al Djokovic ako nije barem na 80% svojih fizickih mogucnost, on onda postaje lak plen.

To su u praksi dokazali Istomin, Kveri, Kirjos, Tim, Berdih, Cilic, Batistuta Agut, Zverev, Cung, Goffan..

Nazalost Srbin je zavrsio sa vrhunskim tenisom, samo sto on jos nije priznao zbog sponzora, jer onda bi morao placati visemilionsku odstetu.

djoni

pre 6 godina

anegdota iz mog poluprofesionalnog bavljenja sportom...

Kad smo bili na pripremama par puta sam slagao da me boli zglob na nozi da bih se izvukao sa treninga. Nakon nekog vremena je poceo zaista da boli i tu povredu evo vucem vec 15god na ovamo, nekad je tu nekad nije. Nikad mi nece biti jasno kako se to desilo, ali imam mogu izvuci paralelu sa ovom slucajem.

Labud

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pokondirena tikvica, 27. januar 2018 21:57)

To se inače naziva još i "tiha suspenzija", pa se čak povezuje i sa padom Šarapove. Dovoljno je samo da se vratiš na Đokovićeve izjave pre svakog turnira u kojima on eksplicitno izjavljuje da je 100% spreman i da je željan pobeda a onda se posle poraza odjednom pojavi ta povreda "lakta".

antiDebil

pre 6 godina

Imate dve opcije. Jedna : povredjen je, ima skoro 31 godinu i ako uspe da zaleci povredu svejedno ce imati posledice i nikada nista nece osvojiti. Druga : nije povredjen, folira se jer je shvatio da nema kvalitet da dolazi do zavrsnica turnira, pa ovako mator zeli sto manje da se blamira.
U svakom slucaju njegovo vreme je proslo.

marko

pre 6 godina

Odeljak nosi naziv AO 2018
A ne DJOKOVIC 2018
Pišite o finalistima a ne o nekome ko je ispao VEĆ u četvrtom krugu.
(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.

zanimljivo

pre 6 godina

sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?

Realni Srbin

pre 6 godina

Pa ko ovog Djokovica vise zaozbiljno i shvata..?

Normalnom coveku je valjda potpuno jasno da je on proslost, proslo vreme.
Cinjenica da su Federer, Cilic, Nadal, Dimitrov, Kirjos sadasnjost.

Djokovic..?? Pa on Mastersa nije vidio vec vise od godinu ipo dana, o Slemovima necu ni da pricam. Pa o cemu mi onda ovde uopste i govorimo..??

Nego samo vi u vasim glavama imate sliku kao da je Djokovic neka bitna karika u tenisu, a stvarnost je da njega na teniskoj mapi nema vec vise od godinu ipo dana, aloo godinu ipo dana.
Taj je da vrhunskim tenisom zavrsio za sva vremena, samo sto on to naravno nece javno da prizna zbog sponzora, jer kad bi priznao, onda bi morao da placa visemilionske odstete.

Zato i ocekujem da se ovaj cirkus nastavi jos najdalje do kraja ove godine, a onda verujem da ce i konacno reci zbogom tenisu.

dado

pre 6 godina

iskreno mi se srce slama, kada vidim tko dolazi do zavrsnica turnira, a noleta nema...ali isto tako, ako je lakat u pitanju, te pola godine pauze nije pomoglo, onda nece nista...
nole ima 31 i nije imao karijeru kao federer, da ocekujemo da ce i sa 35,36 biti na vrhuncu ( i federer je imao lijep period praznog hoda, njemu se poklopilo odsustvo noleta i andija).....
ako bude morao pauzirati jos pola godine, sto znaci do kraja ljeta, pisi kuci propalo....
jer ako je tako, onda nikad vise nece biti isti, koliko god in zelio natrag na teren

Evans

pre 6 godina

(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Ovo je pre svega srpski sajt i 90% posetilaca su Novakovi navijaci, a ima i vest o tome sto zelis da vidis, ali ti si bolesno opsednut i nabijen kompleksima Novakom Djokovicem sto je veoma tuzno...

Evans

pre 6 godina

Ovo nije srpski sajt, nego je ovo nemacki sajt, posto su mu vlasnici Nemci.
(haha, 27. januar 2018 22:46)

Ne pravi se lud bote zna se na sta sam mislio.

sad sto bi ti hteo da je drugcije je tvoj problem

pre 6 godina

@pokondirena tikvica, pa da je tvoja teorija i istinita (sto nije) ,vec bi mu ta tiha suspenzija prosla, ovo s laktom je prilicno ozbiljna stvar nazalost, i mislim , ne siguran sam da Djokovic uopste ne lazira

Swedenonline

pre 6 godina

Previše kuvara, loša supa!!!

Pre nego li iko komentariše, lepo Google prevodioca i prevedi te u šta već razumete ovu stranicu:


http://www.medfak.umu.se/forskning/smartande_senor/#


Samo da dam smernice, ekscentrični trening je metoda, Zlatan je vraćan na teren za koju nedelju umesto godine odsustva. Mi bi to nekako preveli, klin se klinom izbija.
Djoković bi trebao da se otkači lekara specijalista, amaterizma i da kontaktira Zlatana za daljnje veze sa Umeo univerzitetskim timom naučnika koji stoje iza metode. Lakše za razumeti, problem je u veznom tkivu mišićne tetive naspram koštanog tkiva i metoda je 100% uspešna.

IT

pre 6 godina

Ja sam sjedila za kompjuterom 11 godina(to mi je bio posao),pa mi se lakat toliko ostetio da su mi dali promjenu radnog mjesta. Pisem ovo jer mi nije jasno kako ljudima nije jasno sta znaci zamor materijala. Nije Novak prvi,a,na zalost, niti zadnji sportista ciju je karijeru prekinula povreda nastala usljed stalnog ponavljanja odredjenih pokreta. Novaku sve najbolje!

sasa jokic

pre 6 godina

Ovo je samo posledica, jer kada profesionalnog tenisera koji je dominirao u zlatnoj eri tenisa skoro pet godina, neko “navuce” da predje na vegan ishranu, a on iz tog razloga smrsa 8 kg (ciste misicne mase, jer gram sala nije imao) ne moze se ocekivati da telo to, pod ekstremnim opterecenjima izdrzi.
Bili smo svedoci nevidjene dominacije, kada je na turnirima jedina nepoznanica bila ko ce igrati u finalu protiv njega, ali u isto vreme, haosa u njegovom najblizem okruzenju. Eksplozija uspeha u svakom mogucem smislu, bila je preveliki zalogaj za sve, najmanje za njega, ali ga je “borba” u njegovom najblizem okruzenju, za njegovu “naklonost” kostala svega ovoga sto mu se danas desava. Meni se licno cini da su ljudi koji su mu najvise pomogli i koji su mu iskreno zeleli najbolje, uvek izvlacili “deblji kraj”.
Mozda gresim, ali tako je bar meni koji ga pratim deset godina sve to izgledalo.
Uporedite sastav ljudi u Nadalovom i Rodzerovom boksu, u odnosu na Noletov, tu mislim samo na trenere i familiju. Kod prve dvojice malte ne copy paste, kod Noleta “haos”, svaki turnir druga ekipa, a poslednje dve godine atmosfera kao da je pao na 50-o mesto i da su bankrotirali. Tako da mislim da je povreda lakta samo vrh ledenog brega, na zalost.

haha

pre 6 godina

@dado
Nisi objektivan dado, u zavrsnice dolaze najbolji, Cung je pokazao da je bolji od Novaka tako da nema tu sta da se zalis. Djokovic je prevazidjen.

VUK

pre 6 godina

Nažalost , (igrom slučaja medicinski tim u Melburnu je dao tačnu dijagnozu) .Oštećenje tetive je veliko i posledica je da je 2-3 godine igrao pod upalom , ignorišući bol u laktu. Njegov med.tim doneo je pre 7 meseci katastrofalnu odluku da se izbegne operacija. U Australiji su , po ovome što je dostupno u njihovim medijima, utvrdili da je došlo do do pogoršanja povrede i odvajanja dela tetive. U ovom trenutku je nemoguće doneti pravu odluku. Operacija ima šanse da mu prekine karijeru a terapije bez operacije ne garantuju izlečenje i nestanak bola. Jedino je bilo izvesno da se operisao na početku , da bi oporavak bio izvestan , ali i sigurno 12 do 14 meseci oporavka do 100% forme. Ovako katastrofalan rad Đokovićevog medicinskog tima može da izazove kraj karijere takvog igrača u 31 godini života. Tužno , ali igrači u top 5 na svetu , moraju da imaju sve savršene kockice u svom timu. Medicinski deo Đokovićevog tima se poneo šarlatanski. Sve teorije o načinu ishrane ...nemaju veze sa životom.Ovde je došlo do povrede igrača koji se nije na vreme i adekvatno lečio do te mere da je ugrozio sebi nastavak karijere.

tvmazohista

pre 6 godina

Takve povrede se tretiraju kortikosteroidima, injekcijom, a on to ne sme jer ce biti doping pozitivan, plazma shit sporo deluje tako da ko zna

Ivan ZG

pre 6 godina

Iz mog iskustva sa povredama ja bi rekao da Đokovićev organizam nije u stanju zaliječiti povredu. Da li je u pitanju nedostatak hranjivih sastojaka koji su potrebni prvo za saniranje upale, a potom za saniranje povrede? Organizam mora biti u tzv. homeostazi da bi bio u mogućnosti zaliječiti sam sebe.
Razne masaže, magneti, uvtrazvuk i sl. pmažu samo kao vid poboljšanja cirkulacije i brže izmjene tvari. Međutim ako vi nemate u krvi sve sastojke neophodne za zarastanje ozljede neće vam to ništa pomoći.
Bojim se da je Novak svojom prehranom izveo toliko svoj organizam iz ravnoteže da se povreda nikako ne može sanirati. Unatoč uloženim silnim novcima i tretmanima i vrhunskim liječnicima. Liječnici danas liječe dio tijela, a o općem stanju organizma ne vode računa.
Za kvalitetno bavljenje tenisom na vrhunskom nivou treba dnevno 3,5-4.000 kvalitetnih kalorija unijeti u organizam. Igrači njegove visine imaju od 5 do 10 kila mišićne mase više.
Ne možete sa Fićom u trku sa Jaguarom bez obzira na to kako dobar vozač bili.

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.

srba

pre 6 godina

Djole, sve si uradio i pkazao da si Najbolji, a jos i Srbin, nisu to mogli da prezive.Ostavi Tenis i budi Novi Presednik Srbije, samo nikog pored Sebe ko je bio na vlasti.Ziveo

Stef

pre 6 godina

Sta nas briga kad mi imamo naseg Federera...
(Jo, 28. januar 2018 02:27)

Mene bi bio blam da sam napisao ovako nešto. Al ok, nismo svi isti. Pametni možda i shvate zbog čega ovo napisah.

sauron

pre 6 godina

imam ponekad osećaj da ni on sam ne zna sta mu je ..i sa glavom i laktom ..ni gde treba da krene sa svojom karijerom...konfuzne i kontradiktorne izjave....nazalost ..

prizrenac

pre 6 godina

Povreda je takve prirode da Djokovic ne moze da nastavi sa ovim sportom,kada sam pisao pre mesec dana na B92 javio se neki Bot92 koji nije se slozio samnom,povreda lakta je neizleciva za ovaj sport,i kad se izleci prva igra,i opet se vraca gde je bio.

Titograd

pre 6 godina

Novak nas je puno puta obradovao i ucinio ponosnim, i tek sada shvatamo koliko je on veliko ime i jedna ljudina od covjeka. Kao i becina ljudi ne znam prirodu njegove povrede ali ako ne bude mogao da servira desnom rukom onda neka pokusa da to radi lijevom. Znam da je to tesko i gotovo neizvodjivo ali kada je on u potanju ne bi me mnogo iznenadilo da mu i to podje za rukom! A ako i ne uspe, nema veze, mlad je i ima porodicu i dovoljno novca da radi sta pozeli u zivotu!

BgHQ

pre 6 godina

Auu koliko besmislenih komentara.Pored samozvanih teniskih strucnjaka i nuticionista,sad se isti razumeju i u fizikalnu medicinu i ortopediju.
Od svih sportista na svetu ispada da jedino Nole nema prava da bude povredjen ili da izgubi mec.

Nenad

pre 6 godina

Postoji lek za novaka samo treba da dodje u ulcinj.crna gora i da se malo okupa na zenskoj plazi u sumpornoj vodi i lakat ce biti kao nov .

zex

pre 6 godina

Morrissey
Evo na primer Federeru se nije nasao ni jedan mlad igrac na putu.Prosetao se do finla Cung je bio povredjen i to se jasno videlo.Nerazum zasto uporno saljete u penziju Novaka? On kada bi pauzirao i dve godine mogao da se vrti sa 33 i da igra jos 3sezone najmanje.On ima novac, nadam se da ce uspeti da ozdravi a kada se to desi tada ce sigurno dominirati.

Neko iz mase

pre 6 godina

Daj ako nećeš ti na operaciju pokušao bih ja. Ubi me ovaj golferski lakat. Evo već dve godine, ali opet redovno radim i otiman mom preduzetniku 230 evra mesečno.....

To je to.

pre 6 godina

Nije važno dal je čovek samo školovan već dal pored sebe ima ljude koji su kompetetni da mu pomognu. Neko kaže Imaš odnosno nije problem samo on već da niko više se ne bakće sa njim nakon kompletnog otpustanja svog nekada stručnog štaba da je prosto sam u duši svojoj kao da nije tu..Šta novi tim Agassi odnosno Štepanek tu znaju osim da mu prenesu znanje tenisko..Pukao je Novak fizički i psihički a on neće javno da prizna to.

Cane

pre 6 godina

Novace ne zuri nikuda , oporavi se i slusaj lekare . Volimo te i zelimo ti brz oporak da nam se sto pre vratis . Uzivaj sa tvojom divnom porodicom . Srecno.

no name

pre 6 godina

Neko je debelo zakazao od njegove struke ,pa brate mili ako je imalo osjecao bolove sto je igrao ,mozda je zbog sponzora,sta je to trebalo da znaci kad je izjavio da lakat nije sto posto spreman,pa nije ovo seoski turnir da moze igratis povredjenim laktom ,nista mi vise nije jasno .Nek mu je Bog na pomoci sl iskreno mi je zao sta se sve dogadja .

MIki

pre 6 godina

Ma Nadal ga je ureko...Secam se bas pre 2,2ipo godine kad je izjavio "lako je Novaku da sve osvaja kad se nikad ne povredjuje "...i stvarno pre ovoga nikad nije imao ozbiljniju povredu..steta...da je imao jos 3 sezone na vrhuncu {a to je sasvim realno bilo jer bi bilo do do 32 godine} postao bi nejveci u istoriji,a umisljeni Svajcarac koji osvaja samo kad su svi drugi povredjeni ne bi mrdnuo sa 17

VUK

pre 6 godina

@anica...čemu taka agresija prema meni ? Novaka i Jelenu sam video svojim očima 2007 godine. Tako da ne možeš da osporiš da je bila pored njega od 1 GS . Kao i da mu je režim ishrane uslovljen zdravstvenim stanjem a ne pomodarstvom. To su činjenice koje ne mogu da se pobiju. I niko se ne hvali. Cela Raška ( grad) ima lokale na Kopaoniku ..pa i moji. Ja radim sasvim drugi posao u NS. I kao navijač Novaka , moram da se sa tobom ne složim..Novak nije prsko kao lajsna..on je samo povređen sportista kome treba lečenje i podrška, a ne manijakalno proganjanje njegovih najbližih i vređanje od navijača. ( kontaš valjda da reći nekom da je prsko ko lajsna , uvreda) .

limun

pre 6 godina

a zasto se uopste uzrujavati oko lakta Novaka Djokovica? Neka se covek povuce, neka prestane da bude kako to on kaze "zivotinja iz kaveza."

dado

pre 6 godina

@haha

slazem se da u zavrsnice dolazi najbolji, problem je sto se ti najbolji mjenjaju iz turnira u turnir ili imaju seriju od mjesec dana i onda gube u prvim ili drugim kolima....
to se prije nije desavalo...chungu svaka cast, ali da li je sposoban konstante kroz cijelu sezonu? ili edmund? ili onaj sangren, moze li napredovati jos koji turnir?
imamo zvereva, thiema, koji vec par godina dolaze, tu su, ali zverev redovno na gs izgubi od nekog neocekivanog...
istina je, da od velike 3 (pa moze i 4) danas nemamo vise pravih zvijezda....
tata federer ih jos i danas sve vodi na instrukcije tenisa....
tenis se vraca u ono doba, gdje je danas recimo zenski tenis, skoro svaki drugi tjedan smjena na vrhu....

Dragan

pre 6 godina

ja sam imao naprsnuce lakta pre 15 godina..nosio gips, radio vezbe, sve zvezde sam video, ali za 3 meseca se sve vratilo u normalu...kakva je to povreda koja ni za 6 meseci ne prolazi?

anica

pre 6 godina

(VUK, 28. januar 2018 08:38)
Mozda mu neko ne dozvoljava da se operise, mislim da su Noletu tetive unistene a takodje I ligamenti, moras da jedes da bi imalo sta da ti drzi misice I kosti.

Mira

pre 6 godina

Nas Nole, nas ponos! Bio i ostao. Uspeh, srecu, zdravlje i ljubavi mu zelimo! Ako zeli takmicice se. Takodje,ako bude zeleo prekinuce karijeru. Dotakao je nebo,kao covek i kao teniser, nema dalje!

Гледам Капу Ћеда Свога

pre 6 godina

Zar ova tema nije vise absolvirana, imali smo velikog sampiona koji je zavrsio karijeru. Hvala mu, nema potrebe o tome, ionako smo se tim sportom privremeno bavili. Neka Federera Evropljanima, mi imamo Jokica, Tea, Tijanu Boskovic i Jadranku Barjaktarevic, ima ko ce me obradovati kad udjem na youtube, Srbi su veci od svega, ...ih tenis

VUK

pre 6 godina

@anica....ne vredi više polemisati. Od AO 2008 do AO 2018 godine Novak ima ISTU ishranu i ISTOG partnera . Ništa mu nije to smetalo da osvoji sve te silne turnire . I sam je digao ruke od objašnjavanja.10 godina mu je kilaža u +1 i -1 kg. Isto se hrani i nema veze to sa masom.Da li si gledala žensko finale? Evo i sada muško. Svi izgledaju premršavo. Danas jedino Nadal još ima tu masu ..a i povrede kao rezultat bespotrebnog opterećenja tela tolikom težinom..kolena to ne mogu da podnesu. Dakle ..povreda je povreda..ovde je došla možda u nezgodno vreme...kada se menjao generalni soonzor i nije se ušlo u operaciju iz finansijskih razloga ili je med.tim napravio grešku. Bilo kako bilo , SAMO je Novak kriv. On bira kako trenere tako i ljude koji ga leče i koji ga okružuju. Njegov izbor , njegova karijera i život.Sada je baš teška situacija u njegovoj karijeri.

anica

pre 6 godina

@VUK
Ako je Nadalovih 85kg mnogo za tenis m onda ok...mislim da se mrsavljenjem gubi na snazi. Federer ima preko 80kg sigurno. Novak je smrsao u zadnje dve godine dosta, al dobro...njegov izbor. Nije tacno da mu je ishrana ista I da mu je partner isti...promenilo se sve I zato je I dosao u ovu poziciju. Nisam ocekivala.

Dragan

pre 6 godina

Ocigledno da ce jos koju godinu potrositi dok se lakat potpuno ne oporavi (ako uopste, jer te povrede zamora materijala, pogotovu ligamenata, umeju da potraju, pogotovu u godinama u kojima je sportista kao Djokovic jer se svi ti delovi tela ozbiljno razvijaju do 18 godine, a posle pristup krvi se znacajno smanjuje). Za vreme dok ceka da se oporavi, mogao bi da nauci da igra levom rukom (u njegovom slucaju da servira levom i usavrsi forhend, jednorucni bekend inoako retko igra i to je uglavnom slajs da se dobije na vremenu a ne poentira). Time bi napravio nesto sto niko do sada nije uspeo: da se vrati na teren i bude na svom prethodnom nivou - ili blizu, a da da vremena svojoj desnoj ruci da se kompletno oporavi. To bi bilo aktivno cekanje na oporavak.

drax

pre 6 godina

Tretman stem celijama je jedino resenje po meni.Prvo snimanje da se vidi ima li kakvih delica od koske ili tako nesto pa zatim tretman.

siki

pre 6 godina

@(Ivan ZG, 28. januar 2018 09:21)

Jel to važi i za onih 20000 tenisera ispod njega koji jedu meso? Nadal jede pa se povredio, Marej isto.. Troicki i Tipsarevic jedu meso pa su ispod njega. U čemu je problem? Jedu nedovoljno? Povredio se te se povredio. Sta vam tu nije jasno? Nema prava da se povredi? Dalje o ostalim sportovima, npr. nasim (SRB) fudbalerima? U cemu je sa njima problem? Ne jedu po krme dnevno? A, o vasem samom poznavanju nutricionizma i funkcionisanju organizma ne vredi reci trositi. Potpuno lupetanje.

Tina

pre 6 godina

Novak je zaradio toliko novca da je obezbedio i unuke, tako da šta god uradi ili ne uradi više nije ni vazno,nek je ziv i zdrav ima i za koga.Za Srbiju je svakako uradio mnogo.

sasa jokic

pre 6 godina

Vuk@ a kako je doslo do povrede? Pa zbog gubitka misicne mase, sto je preopteretilo tetive! A kako je doslo do gubitka misicne mase? Kada analiziras problem, ides od pocetka, a ne od sredine.

anica

pre 6 godina

Javi se kad mozes da dodjes, pa cemo popricati, zaista je malo glupo da iznosis takve stvari ovde, uvek imas potrebu da se hvalis, eto I Nole ima milione pa puce kao lajsna, inace tvoje ugostiteljstvo nikog ne zanima, da l si medju kengurima ili u Kaliforniji u snegu, zivot je prosta jednacina moj Vule, sve to sto ti iznosis je prica za malu decu.

PR

pre 6 godina

Đoković je božanstvo, treba mu se klanjati. Lepo su napisali na kraju teksta : tek mu je 30! Vratiće se on i biće opet najbolji! Napred N01e!!! Yes, he can! Yes, we believe!

anica

pre 6 godina

Nije agresija, vec nemoc...ne volim nista povrsno I sa tobom se ne vredi raspravljati na ovu temu definitivno, imas svoju pricu, pises kao da je prolece 2016., ja imam svoju pricu, I to je to. Sve najbolje Vule, navrati kad mozes.

VUK

pre 6 godina

@anica...veruj mi da je ista ishrana i da je to posledica zdravstvene terapije i da je partner isti od 2006. Ćale mi drži lokal 25 godina na Kopaoniku ...i glupo je da o tome pišem, vrlo dobro znam šta je jedina istina.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ maki - Pa što onda čitaš i komentarišeš vijest o Djokoviću ako te ne zanima šta će biti sa njim u budućnosti? 👎👎👎

jfddgd

pre 6 godina

Sve mogu razumeti, al kako ga barem malo nije sramota da se onako kiselo smeje, i to traje vec vise od godinu ipo dana.
Pa jel on svestan da sirom sveta ima milione i milone navijaca i da sa tim smejanjem bukvalno staje na zulj svojim najvernim navijacima..??
Plus kad se jos zna da je bio na dobrom putu da postane najveci svih vremena.
Zato su ipak Nadal i Federer jedinstveni, od njih nikad niste videli da se onako kiselo smeju, jer ipak su svesni da imaju milione i milione navijaca sirom planete. Zato ovaj nikad i nece biti Federer i Nadal. Mislim jest nas, al ni-pocemu ne moze da se meri sa Federerom i Nadalom, ni po rezultatima, a pogotovo po ponasanju.

Oberin Martel

pre 6 godina

Nolo ako želi da nešto uradi ove godine pod hitno da:

1. Utrostruči zajedničku molitvu Bogu. Najbolje tri molitve: pre, u toku i posle treninga. Poželjno je da se ceo tim zagrli i tako vrti u krug dok se mrmlja tajna molitva.
2. Gledanje u sunce povećati na minimum 30 minuta dnevno. Najbolje vreme za to je podne. U julu kad pripekne gledati tri puta po 60 minuta dnevno.
3. Intezivirati grljenje drveća. Uz čemprese uključiti i tuje, kruške, glog i posebno kaktuse iz Gvadalahare.

Realni Srbin

pre 6 godina

Pa ko ovog Djokovica vise zaozbiljno i shvata..?

Normalnom coveku je valjda potpuno jasno da je on proslost, proslo vreme.
Cinjenica da su Federer, Cilic, Nadal, Dimitrov, Kirjos sadasnjost.

Djokovic..?? Pa on Mastersa nije vidio vec vise od godinu ipo dana, o Slemovima necu ni da pricam. Pa o cemu mi onda ovde uopste i govorimo..??

Nego samo vi u vasim glavama imate sliku kao da je Djokovic neka bitna karika u tenisu, a stvarnost je da njega na teniskoj mapi nema vec vise od godinu ipo dana, aloo godinu ipo dana.
Taj je da vrhunskim tenisom zavrsio za sva vremena, samo sto on to naravno nece javno da prizna zbog sponzora, jer kad bi priznao, onda bi morao da placa visemilionske odstete.

Zato i ocekujem da se ovaj cirkus nastavi jos najdalje do kraja ove godine, a onda verujem da ce i konacno reci zbogom tenisu.

srba

pre 6 godina

Djole, sve si uradio i pkazao da si Najbolji, a jos i Srbin, nisu to mogli da prezive.Ostavi Tenis i budi Novi Presednik Srbije, samo nikog pored Sebe ko je bio na vlasti.Ziveo

fenomen

pre 6 godina

Da se lepo povuče i posveti porodici. Da nadje hobi, npr pecanje. A ceger sa pijace moze da nosi u levoj ruci.
Sta ucini losa okolina od celikog šampiona.

antiDebil

pre 6 godina

Imate dve opcije. Jedna : povredjen je, ima skoro 31 godinu i ako uspe da zaleci povredu svejedno ce imati posledice i nikada nista nece osvojiti. Druga : nije povredjen, folira se jer je shvatio da nema kvalitet da dolazi do zavrsnica turnira, pa ovako mator zeli sto manje da se blamira.
U svakom slucaju njegovo vreme je proslo.

djoni

pre 6 godina

anegdota iz mog poluprofesionalnog bavljenja sportom...

Kad smo bili na pripremama par puta sam slagao da me boli zglob na nozi da bih se izvukao sa treninga. Nakon nekog vremena je poceo zaista da boli i tu povredu evo vucem vec 15god na ovamo, nekad je tu nekad nije. Nikad mi nece biti jasno kako se to desilo, ali imam mogu izvuci paralelu sa ovom slucajem.

maki

pre 6 godina

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.
(marko, 27. januar 2018 22:36)

Realno je ocekivati da pisu o dogadjajima koji se ticu AO, posto je i naziv rubrike AO. Evo recimo mene vise interesuje finale AO, nego to sta ce dalje biti sa Djokovicem - tenis nije Djokovic, a to sto ti pratis ovaj sport od 2011.je tvoj problem, ima nas koji smo istinski ljubitelji ovog sporta... Dakle mnogo je interesantnije sta ce biti u finalu, nego da citamo non stop o laktu Novaka Djokovica, kao i da li je danas rucao meso ili pirinac - koga zanimaju te gluposti?!

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.

broz

pre 6 godina

Ovako nešto sam najavio novembra meseca...rekao sam da će odustati od AO,odigrati meč ili dva u americi,pa završiti sezonu...za nijansu sam promašio,ali da je ova karijera gotova,gotova je. Pa danas skoro pa nema bolesti koja se ne leči,nadalu su onakva kolena sredili,a ne mogu jedan lakat?!?!?! Nema tu leba...

haha

pre 6 godina

@dado
Nisi objektivan dado, u zavrsnice dolaze najbolji, Cung je pokazao da je bolji od Novaka tako da nema tu sta da se zalis. Djokovic je prevazidjen.

Stefan

pre 6 godina

Znaci gotov je !!
Ne al ozbiljno, stanite malo, decko se bukvalno dve pune godine vucara po terenu.

Verovatno ni Slema vise videti nece, pa nije on Federer, Svajcarac je ipak suvi talenat, al Djokovic ako nije barem na 80% svojih fizickih mogucnost, on onda postaje lak plen.

To su u praksi dokazali Istomin, Kveri, Kirjos, Tim, Berdih, Cilic, Batistuta Agut, Zverev, Cung, Goffan..

Nazalost Srbin je zavrsio sa vrhunskim tenisom, samo sto on jos nije priznao zbog sponzora, jer onda bi morao placati visemilionsku odstetu.

Huan Fran

pre 6 godina

Hahahahaha al najjaci su mi ovi sa pricama: "vratice se Nole, tek mu je 31 godina, bla bla.."

To sto Federer leti po terenu sa 37 godina, ne mora da znaci da ce i ostali.
Shvatite ljudi, sta vam je bre, Federer je prica za sebe, lik je fenomen. Pa jel vi vidite kakav stil gaji Svajcarac a kakav Srbin, il se pravite ludi..?

Djokovic kad pocisti rivala sa 3:0 mec obicno traje najmanje 1 sat i 50 minuta, Federer to zavrsava za 1 sat i 25 minuta.
I to je tako kroz celu karijeru i Federera i Djokovica.

Al ako nist, barem vam je sad potpuno jasno da vise ne moze da ugrozi Rogerov GS rekord, il ipak jos gajite suluda ocekivanja da moze da napadne Rogerov GS rekord..??

Labud

pre 6 godina

pljustace minusi znam,coveku je ATP umesto javne zabrane igranja na neko odredjeno vreme sugerisao da bude "povredjen" na neko vreme.Pre ili kasnije kazna ce isteci i Novak ce se vratiti.Ne treba nam strucnjak Obradovic da prica o odvajanju kostiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pokondirena tikvica, 27. januar 2018 21:57)

To se inače naziva još i "tiha suspenzija", pa se čak povezuje i sa padom Šarapove. Dovoljno je samo da se vratiš na Đokovićeve izjave pre svakog turnira u kojima on eksplicitno izjavljuje da je 100% spreman i da je željan pobeda a onda se posle poraza odjednom pojavi ta povreda "lakta".

Mastermind

pre 6 godina

Stvarno više, ako nije operacija solucija, onda je? Pepe, Jeca i kompanija... Nevjerovatno... Kakva komedija. Neka pauzira komplet i ovu sezonu, samo bih volio da se vrati i odigra makar jos jednu onu kao 2015. god, Visko legenda komentatarise, to su mi najjaci trenuci vjerovatno u sportu... Ja vjerujem!

Titograd

pre 6 godina

Novak nas je puno puta obradovao i ucinio ponosnim, i tek sada shvatamo koliko je on veliko ime i jedna ljudina od covjeka. Kao i becina ljudi ne znam prirodu njegove povrede ali ako ne bude mogao da servira desnom rukom onda neka pokusa da to radi lijevom. Znam da je to tesko i gotovo neizvodjivo ali kada je on u potanju ne bi me mnogo iznenadilo da mu i to podje za rukom! A ako i ne uspe, nema veze, mlad je i ima porodicu i dovoljno novca da radi sta pozeli u zivotu!

haha

pre 6 godina

Pilic, Obradovic, Pepe ljudi koji zajedno nemaju vise od srednje skole, daju prognoze i terapije, a nigde neki doktor specijalista da se oglasi. Zato i nije izlecio povredu, zato sto je i letos pricao kako “ne veruje” u operacije, a lekar ce tesko nesto da izleci kada mu je gazda neki teniser koji od skole ima 8 razreda osnovne i slepo veruje u sve sto mu kaze njemu slicni polupismeni guru.

tvmazohista

pre 6 godina

Takve povrede se tretiraju kortikosteroidima, injekcijom, a on to ne sme jer ce biti doping pozitivan, plazma shit sporo deluje tako da ko zna

NOXIIIE

pre 6 godina

Svi pricaju kako je jos mlad i da je jos vrhunskog tenisa pred njime.
Kad je neko u formi u 31-oj to je (u principu) tako, ali...
Njegova forma njie sampionska vec vec vise od 18 meseci. U tridesetim se ne vraca lako u formu posle povrede i njegov stil igre je nemilosrdan po telo igraca.
Jako puno kontraverze ga je pratilo u prethodnih godinu ipo, mozda najveca je otkaz Bekeru (prvo), pa i osyatku tima (kasnije).
Mislim da su sanse da se vrati u prepoznatljivu formu toliko male da su na nivou atatisticke greske.
Vreme ce pokazati.

marko

pre 6 godina

Odeljak nosi naziv AO 2018
A ne DJOKOVIC 2018
Pišite o finalistima a ne o nekome ko je ispao VEĆ u četvrtom krugu.
(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Прво, сајт има власника и уредника и ти одлучују шта ће да пишу. Друго, реално је очекивати да пишу о темама за које мисле да ће имати највише читалаца. И треће, јер ти стварно мислиш да овде више људи занима некакво финале од тога шта ће даље бити са Ђоковићем. Четврто, увек ће бити неко финале, неки меч, неки играч, када је са друге стране у питању Новак Ђоковић.

zanimljivo

pre 6 godina

sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?

doktor sa plaze

pre 6 godina

@sva ta zapadna medicina i tehnika , milioni u novakovim dzepu i ne moze se naci lekar i laser da to resi . dajte ko koga ovde laze ?
(zanimljivo, 27. januar 2018 22:14)
@ (hm)

Boze sacuvaj, kakvih dileja ima okolo, koji sebi daju za pravo da izbacuju ljekarske komentare, a ocigledno su potpuno neupuceni u zdravstvo.
Sta tebi frajeru dobro zvuci rijec laser, pa kontas, imaju tamo neki tipovi, izvade neki LASERiz ladice ko Dzedaj svoj svijetleci mac i hopla, sve bude u redu!
i ti i ovaj "hm" bi trebalo da znate da lijecenje ne znaci pilule, pa ako ne radi injekcija a ako i to ne radi onda operacija! To je vasa provincijska ideja "kako to ti doktori rade svoj posao".
Ne moze se operisati upala pluca, ni bubrega, ni reuma...kontate?
Ne kontate , znam, al sta da se radi, ajte vi sad fino po kafu pa sanjarite kako bi vam bilo sjajno da imate bar neki mali laser, onako lasercic..za zlu netrebalo..

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 27. januar 2018 22:26)
I da vise nikad nista ne osvoji ostace medju tri najveca igraca u istoriji, a ti ostajes da kmecis.
Najbitnije je da Nole ozdravi.

Evans

pre 6 godina

(Vlada91, 27. januar 2018 21:08)

Ovo je pre svega srpski sajt i 90% posetilaca su Novakovi navijaci, a ima i vest o tome sto zelis da vidis, ali ti si bolesno opsednut i nabijen kompleksima Novakom Djokovicem sto je veoma tuzno...

prizrenac

pre 6 godina

Povreda je takve prirode da Djokovic ne moze da nastavi sa ovim sportom,kada sam pisao pre mesec dana na B92 javio se neki Bot92 koji nije se slozio samnom,povreda lakta je neizleciva za ovaj sport,i kad se izleci prva igra,i opet se vraca gde je bio.

Swedenonline

pre 6 godina

Previše kuvara, loša supa!!!

Pre nego li iko komentariše, lepo Google prevodioca i prevedi te u šta već razumete ovu stranicu:


http://www.medfak.umu.se/forskning/smartande_senor/#


Samo da dam smernice, ekscentrični trening je metoda, Zlatan je vraćan na teren za koju nedelju umesto godine odsustva. Mi bi to nekako preveli, klin se klinom izbija.
Djoković bi trebao da se otkači lekara specijalista, amaterizma i da kontaktira Zlatana za daljnje veze sa Umeo univerzitetskim timom naučnika koji stoje iza metode. Lakše za razumeti, problem je u veznom tkivu mišićne tetive naspram koštanog tkiva i metoda je 100% uspešna.

Evans

pre 6 godina

Ovo nije srpski sajt, nego je ovo nemacki sajt, posto su mu vlasnici Nemci.
(haha, 27. januar 2018 22:46)

Ne pravi se lud bote zna se na sta sam mislio.

PR

pre 6 godina

Đoković je božanstvo, treba mu se klanjati. Lepo su napisali na kraju teksta : tek mu je 30! Vratiće se on i biće opet najbolji! Napred N01e!!! Yes, he can! Yes, we believe!

Cole

pre 6 godina

Ova Novakova povreda je kao Dosije X,
svi daju neke izjave, a niko ne zna
tacno o cemu se radi. Te tetive,
te modricna kost..., evo pre neki dan
Obradovic izjavi da mu se odvojio deo
kosti na laktu i da mu to pravi upalne
procese (ako njegova izjava uopste ima
tezinu) i kaze da nije preporucljivo
da se ta kost izvadi, odnosno, postoji
i mogucnost da se taj deo kosti zalepi.
Sacuvaj Boze sta se tu desava.

P.S.
A i ako je ovo kraj, bio je to spektakularan rolerkoster.

trla baba lan

pre 6 godina

Ako ne bude jeo meso nece mu zaceliti nikad, jer je u mesu cink, mineral najodgovorniji za zarastanje rana, za tetive i ligamente, za upale. I to morao bi da pije konjske doze od 60mg ...

Toliko o tome

pre 6 godina

I ako se oporavi, Novak će kad-tad opet obnoviti tu povredu, tako da ne verujem da će se ikada vratiti u staru formu, nažalost.

Dragan

pre 6 godina

ja sam imao naprsnuce lakta pre 15 godina..nosio gips, radio vezbe, sve zvezde sam video, ali za 3 meseca se sve vratilo u normalu...kakva je to povreda koja ni za 6 meseci ne prolazi?

VUK

pre 6 godina

@anica....ne vredi više polemisati. Od AO 2008 do AO 2018 godine Novak ima ISTU ishranu i ISTOG partnera . Ništa mu nije to smetalo da osvoji sve te silne turnire . I sam je digao ruke od objašnjavanja.10 godina mu je kilaža u +1 i -1 kg. Isto se hrani i nema veze to sa masom.Da li si gledala žensko finale? Evo i sada muško. Svi izgledaju premršavo. Danas jedino Nadal još ima tu masu ..a i povrede kao rezultat bespotrebnog opterećenja tela tolikom težinom..kolena to ne mogu da podnesu. Dakle ..povreda je povreda..ovde je došla možda u nezgodno vreme...kada se menjao generalni soonzor i nije se ušlo u operaciju iz finansijskih razloga ili je med.tim napravio grešku. Bilo kako bilo , SAMO je Novak kriv. On bira kako trenere tako i ljude koji ga leče i koji ga okružuju. Njegov izbor , njegova karijera i život.Sada je baš teška situacija u njegovoj karijeri.

dado

pre 6 godina

iskreno mi se srce slama, kada vidim tko dolazi do zavrsnica turnira, a noleta nema...ali isto tako, ako je lakat u pitanju, te pola godine pauze nije pomoglo, onda nece nista...
nole ima 31 i nije imao karijeru kao federer, da ocekujemo da ce i sa 35,36 biti na vrhuncu ( i federer je imao lijep period praznog hoda, njemu se poklopilo odsustvo noleta i andija).....
ako bude morao pauzirati jos pola godine, sto znaci do kraja ljeta, pisi kuci propalo....
jer ako je tako, onda nikad vise nece biti isti, koliko god in zelio natrag na teren

kladzom do bola

pre 6 godina

ja isto ne bih bio za noz , ali ovo dosadasnje lecenje ocigledno nije dalo rezultate . zato sam sad za pod noz i ili kraj karijere ili nov pocetak .ovo sada je i mucenje i tela i psihe :(

sad sto bi ti hteo da je drugcije je tvoj problem

pre 6 godina

@pokondirena tikvica, pa da je tvoja teorija i istinita (sto nije) ,vec bi mu ta tiha suspenzija prosla, ovo s laktom je prilicno ozbiljna stvar nazalost, i mislim , ne siguran sam da Djokovic uopste ne lazira

siki

pre 6 godina

@(Ivan ZG, 28. januar 2018 09:21)

Jel to važi i za onih 20000 tenisera ispod njega koji jedu meso? Nadal jede pa se povredio, Marej isto.. Troicki i Tipsarevic jedu meso pa su ispod njega. U čemu je problem? Jedu nedovoljno? Povredio se te se povredio. Sta vam tu nije jasno? Nema prava da se povredi? Dalje o ostalim sportovima, npr. nasim (SRB) fudbalerima? U cemu je sa njima problem? Ne jedu po krme dnevno? A, o vasem samom poznavanju nutricionizma i funkcionisanju organizma ne vredi reci trositi. Potpuno lupetanje.

VUK

pre 6 godina

@anica...čemu taka agresija prema meni ? Novaka i Jelenu sam video svojim očima 2007 godine. Tako da ne možeš da osporiš da je bila pored njega od 1 GS . Kao i da mu je režim ishrane uslovljen zdravstvenim stanjem a ne pomodarstvom. To su činjenice koje ne mogu da se pobiju. I niko se ne hvali. Cela Raška ( grad) ima lokale na Kopaoniku ..pa i moji. Ja radim sasvim drugi posao u NS. I kao navijač Novaka , moram da se sa tobom ne složim..Novak nije prsko kao lajsna..on je samo povređen sportista kome treba lečenje i podrška, a ne manijakalno proganjanje njegovih najbližih i vređanje od navijača. ( kontaš valjda da reći nekom da je prsko ko lajsna , uvreda) .

Tina

pre 6 godina

Novak je zaradio toliko novca da je obezbedio i unuke, tako da šta god uradi ili ne uradi više nije ni vazno,nek je ziv i zdrav ima i za koga.Za Srbiju je svakako uradio mnogo.

limun

pre 6 godina

a zasto se uopste uzrujavati oko lakta Novaka Djokovica? Neka se covek povuce, neka prestane da bude kako to on kaze "zivotinja iz kaveza."

Stef

pre 6 godina

Sta nas briga kad mi imamo naseg Federera...
(Jo, 28. januar 2018 02:27)

Mene bi bio blam da sam napisao ovako nešto. Al ok, nismo svi isti. Pametni možda i shvate zbog čega ovo napisah.

MIki

pre 6 godina

Ma Nadal ga je ureko...Secam se bas pre 2,2ipo godine kad je izjavio "lako je Novaku da sve osvaja kad se nikad ne povredjuje "...i stvarno pre ovoga nikad nije imao ozbiljniju povredu..steta...da je imao jos 3 sezone na vrhuncu {a to je sasvim realno bilo jer bi bilo do do 32 godine} postao bi nejveci u istoriji,a umisljeni Svajcarac koji osvaja samo kad su svi drugi povredjeni ne bi mrdnuo sa 17

zex

pre 6 godina

Morrissey
Evo na primer Federeru se nije nasao ni jedan mlad igrac na putu.Prosetao se do finla Cung je bio povredjen i to se jasno videlo.Nerazum zasto uporno saljete u penziju Novaka? On kada bi pauzirao i dve godine mogao da se vrti sa 33 i da igra jos 3sezone najmanje.On ima novac, nadam se da ce uspeti da ozdravi a kada se to desi tada ce sigurno dominirati.

anica

pre 6 godina

(VUK, 28. januar 2018 08:38)
Mozda mu neko ne dozvoljava da se operise, mislim da su Noletu tetive unistene a takodje I ligamenti, moras da jedes da bi imalo sta da ti drzi misice I kosti.

Гледам Капу Ћеда Свога

pre 6 godina

Zar ova tema nije vise absolvirana, imali smo velikog sampiona koji je zavrsio karijeru. Hvala mu, nema potrebe o tome, ionako smo se tim sportom privremeno bavili. Neka Federera Evropljanima, mi imamo Jokica, Tea, Tijanu Boskovic i Jadranku Barjaktarevic, ima ko ce me obradovati kad udjem na youtube, Srbi su veci od svega, ...ih tenis

anica

pre 6 godina

@VUK
Ako je Nadalovih 85kg mnogo za tenis m onda ok...mislim da se mrsavljenjem gubi na snazi. Federer ima preko 80kg sigurno. Novak je smrsao u zadnje dve godine dosta, al dobro...njegov izbor. Nije tacno da mu je ishrana ista I da mu je partner isti...promenilo se sve I zato je I dosao u ovu poziciju. Nisam ocekivala.

Morrissey

pre 6 godina

Biti Djokovicev navijac nije ni malo lako.
Posebno iritantna je cinjenica da ne daje neke jasne izjave sto se tice povrede. Pre turnira kaze kako moze odigra 7 meceva, posle prva tri meca izjavljuje kako je lakat sve bolje. Sada kaze kako je sve vreme i dalje osecao veliki bol. Ako je znao da nece izdrzati trebalo je da preskoci ovaj AO.
Rekao je da ga lakat boli vec odavno (cini mi se jos od 2015) i da je sve vreme igrao pod lekovima. Zar nije mogao posle konacno osvojenog RG 2016 da saopsti na nekoj konferenciji kakva je situacija i da za sve nas razjasni o cemu se radi. Po meni je trebao 2016 ili 2017 da se pridruzi Federeru sto se tice turnira. Djokovicu nije potrebno da igra bas svaki masters ili neke turnire u Dohi itd. Na sljaci nebi trebao uopste vise da igra posto je teren takav da svako ko nabije kondiciju moze da bude tezak protivnik. Najvazniji su Grend Slemovi i trebalo je da se fokusira na AO, Vimbldon i US Open. Tu ima najvece sanse. Ako hoce da osvoji jos neki Slem i mozda da stigne do prvog mesta mislim da ce morati da promeni igru i da skracuje poene kao Federer. Pitanje je da li je za to u stanju?
Ipak i on ima 30 godina i na svakom turniru ce se naci neki Cung, Zverev, Kirjos itd. koji ce moci da trci i vraca barem koliko i Djokovic.
Mislim da je njegovo vreme proslo (iako si to nikako ne zelim).
Nadam se da ce sada napraviti pauzu dok mu se lakat ne bude potpuno oporavio, makar propustio celu sezonu. Ovakve stvari nemaju nikakvog smisla.

Dragan

pre 6 godina

Ocigledno da ce jos koju godinu potrositi dok se lakat potpuno ne oporavi (ako uopste, jer te povrede zamora materijala, pogotovu ligamenata, umeju da potraju, pogotovu u godinama u kojima je sportista kao Djokovic jer se svi ti delovi tela ozbiljno razvijaju do 18 godine, a posle pristup krvi se znacajno smanjuje). Za vreme dok ceka da se oporavi, mogao bi da nauci da igra levom rukom (u njegovom slucaju da servira levom i usavrsi forhend, jednorucni bekend inoako retko igra i to je uglavnom slajs da se dobije na vremenu a ne poentira). Time bi napravio nesto sto niko do sada nije uspeo: da se vrati na teren i bude na svom prethodnom nivou - ili blizu, a da da vremena svojoj desnoj ruci da se kompletno oporavi. To bi bilo aktivno cekanje na oporavak.

Nenad

pre 6 godina

Postoji lek za novaka samo treba da dodje u ulcinj.crna gora i da se malo okupa na zenskoj plazi u sumpornoj vodi i lakat ce biti kao nov .

sasa jokic

pre 6 godina

Ovo je samo posledica, jer kada profesionalnog tenisera koji je dominirao u zlatnoj eri tenisa skoro pet godina, neko “navuce” da predje na vegan ishranu, a on iz tog razloga smrsa 8 kg (ciste misicne mase, jer gram sala nije imao) ne moze se ocekivati da telo to, pod ekstremnim opterecenjima izdrzi.
Bili smo svedoci nevidjene dominacije, kada je na turnirima jedina nepoznanica bila ko ce igrati u finalu protiv njega, ali u isto vreme, haosa u njegovom najblizem okruzenju. Eksplozija uspeha u svakom mogucem smislu, bila je preveliki zalogaj za sve, najmanje za njega, ali ga je “borba” u njegovom najblizem okruzenju, za njegovu “naklonost” kostala svega ovoga sto mu se danas desava. Meni se licno cini da su ljudi koji su mu najvise pomogli i koji su mu iskreno zeleli najbolje, uvek izvlacili “deblji kraj”.
Mozda gresim, ali tako je bar meni koji ga pratim deset godina sve to izgledalo.
Uporedite sastav ljudi u Nadalovom i Rodzerovom boksu, u odnosu na Noletov, tu mislim samo na trenere i familiju. Kod prve dvojice malte ne copy paste, kod Noleta “haos”, svaki turnir druga ekipa, a poslednje dve godine atmosfera kao da je pao na 50-o mesto i da su bankrotirali. Tako da mislim da je povreda lakta samo vrh ledenog brega, na zalost.

Neko iz mase

pre 6 godina

Daj ako nećeš ti na operaciju pokušao bih ja. Ubi me ovaj golferski lakat. Evo već dve godine, ali opet redovno radim i otiman mom preduzetniku 230 evra mesečno.....

To je to.

pre 6 godina

Nije važno dal je čovek samo školovan već dal pored sebe ima ljude koji su kompetetni da mu pomognu. Neko kaže Imaš odnosno nije problem samo on već da niko više se ne bakće sa njim nakon kompletnog otpustanja svog nekada stručnog štaba da je prosto sam u duši svojoj kao da nije tu..Šta novi tim Agassi odnosno Štepanek tu znaju osim da mu prenesu znanje tenisko..Pukao je Novak fizički i psihički a on neće javno da prizna to.

sasa jokic

pre 6 godina

Vuk@ a kako je doslo do povrede? Pa zbog gubitka misicne mase, sto je preopteretilo tetive! A kako je doslo do gubitka misicne mase? Kada analiziras problem, ides od pocetka, a ne od sredine.

anica

pre 6 godina

Nije agresija, vec nemoc...ne volim nista povrsno I sa tobom se ne vredi raspravljati na ovu temu definitivno, imas svoju pricu, pises kao da je prolece 2016., ja imam svoju pricu, I to je to. Sve najbolje Vule, navrati kad mozes.

IT

pre 6 godina

Ja sam sjedila za kompjuterom 11 godina(to mi je bio posao),pa mi se lakat toliko ostetio da su mi dali promjenu radnog mjesta. Pisem ovo jer mi nije jasno kako ljudima nije jasno sta znaci zamor materijala. Nije Novak prvi,a,na zalost, niti zadnji sportista ciju je karijeru prekinula povreda nastala usljed stalnog ponavljanja odredjenih pokreta. Novaku sve najbolje!

drax

pre 6 godina

Tretman stem celijama je jedino resenje po meni.Prvo snimanje da se vidi ima li kakvih delica od koske ili tako nesto pa zatim tretman.

VUK

pre 6 godina

@anica...veruj mi da je ista ishrana i da je to posledica zdravstvene terapije i da je partner isti od 2006. Ćale mi drži lokal 25 godina na Kopaoniku ...i glupo je da o tome pišem, vrlo dobro znam šta je jedina istina.

Mrki

pre 6 godina

Nije mi jasno,ako operacija nije sigurna,kako onda odmor od pola godine nije nimalo pomogao,pa Nole je ustvari već na prvom turniru a još i u toku priprema osećao isti bol kao i pre pauze.To mi baš nije jasno,ako je stvarn samo odmor taj koji će pomoći onda neka ne igra cele ove godine,neka se vrati na terene sledeće godine ali samo ako bude lakat 100% uredu.Ako ne bude,onda neka objavi kraj karijere.Postigao je mnogo,iako i sam zna da je propustio šansu da bude neprikosnoven,najbolji svih vremena.Ti epiteti sada su isključivo usmereni prema Federeru koji je i suviše pobegao Novaku po broju osvojenih gren slem turnira.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ maki - Pa što onda čitaš i komentarišeš vijest o Djokoviću ako te ne zanima šta će biti sa njim u budućnosti? 👎👎👎

Mira

pre 6 godina

Nas Nole, nas ponos! Bio i ostao. Uspeh, srecu, zdravlje i ljubavi mu zelimo! Ako zeli takmicice se. Takodje,ako bude zeleo prekinuce karijeru. Dotakao je nebo,kao covek i kao teniser, nema dalje!

sauron

pre 6 godina

imam ponekad osećaj da ni on sam ne zna sta mu je ..i sa glavom i laktom ..ni gde treba da krene sa svojom karijerom...konfuzne i kontradiktorne izjave....nazalost ..

VUK

pre 6 godina

Nažalost , (igrom slučaja medicinski tim u Melburnu je dao tačnu dijagnozu) .Oštećenje tetive je veliko i posledica je da je 2-3 godine igrao pod upalom , ignorišući bol u laktu. Njegov med.tim doneo je pre 7 meseci katastrofalnu odluku da se izbegne operacija. U Australiji su , po ovome što je dostupno u njihovim medijima, utvrdili da je došlo do do pogoršanja povrede i odvajanja dela tetive. U ovom trenutku je nemoguće doneti pravu odluku. Operacija ima šanse da mu prekine karijeru a terapije bez operacije ne garantuju izlečenje i nestanak bola. Jedino je bilo izvesno da se operisao na početku , da bi oporavak bio izvestan , ali i sigurno 12 do 14 meseci oporavka do 100% forme. Ovako katastrofalan rad Đokovićevog medicinskog tima može da izazove kraj karijere takvog igrača u 31 godini života. Tužno , ali igrači u top 5 na svetu , moraju da imaju sve savršene kockice u svom timu. Medicinski deo Đokovićevog tima se poneo šarlatanski. Sve teorije o načinu ishrane ...nemaju veze sa životom.Ovde je došlo do povrede igrača koji se nije na vreme i adekvatno lečio do te mere da je ugrozio sebi nastavak karijere.

Ivan ZG

pre 6 godina

Iz mog iskustva sa povredama ja bi rekao da Đokovićev organizam nije u stanju zaliječiti povredu. Da li je u pitanju nedostatak hranjivih sastojaka koji su potrebni prvo za saniranje upale, a potom za saniranje povrede? Organizam mora biti u tzv. homeostazi da bi bio u mogućnosti zaliječiti sam sebe.
Razne masaže, magneti, uvtrazvuk i sl. pmažu samo kao vid poboljšanja cirkulacije i brže izmjene tvari. Međutim ako vi nemate u krvi sve sastojke neophodne za zarastanje ozljede neće vam to ništa pomoći.
Bojim se da je Novak svojom prehranom izveo toliko svoj organizam iz ravnoteže da se povreda nikako ne može sanirati. Unatoč uloženim silnim novcima i tretmanima i vrhunskim liječnicima. Liječnici danas liječe dio tijela, a o općem stanju organizma ne vode računa.
Za kvalitetno bavljenje tenisom na vrhunskom nivou treba dnevno 3,5-4.000 kvalitetnih kalorija unijeti u organizam. Igrači njegove visine imaju od 5 do 10 kila mišićne mase više.
Ne možete sa Fićom u trku sa Jaguarom bez obzira na to kako dobar vozač bili.

no name

pre 6 godina

Neko je debelo zakazao od njegove struke ,pa brate mili ako je imalo osjecao bolove sto je igrao ,mozda je zbog sponzora,sta je to trebalo da znaci kad je izjavio da lakat nije sto posto spreman,pa nije ovo seoski turnir da moze igratis povredjenim laktom ,nista mi vise nije jasno .Nek mu je Bog na pomoci sl iskreno mi je zao sta se sve dogadja .

BgHQ

pre 6 godina

Auu koliko besmislenih komentara.Pored samozvanih teniskih strucnjaka i nuticionista,sad se isti razumeju i u fizikalnu medicinu i ortopediju.
Od svih sportista na svetu ispada da jedino Nole nema prava da bude povredjen ili da izgubi mec.

anica

pre 6 godina

Javi se kad mozes da dodjes, pa cemo popricati, zaista je malo glupo da iznosis takve stvari ovde, uvek imas potrebu da se hvalis, eto I Nole ima milione pa puce kao lajsna, inace tvoje ugostiteljstvo nikog ne zanima, da l si medju kengurima ili u Kaliforniji u snegu, zivot je prosta jednacina moj Vule, sve to sto ti iznosis je prica za malu decu.

dado

pre 6 godina

@haha

slazem se da u zavrsnice dolazi najbolji, problem je sto se ti najbolji mjenjaju iz turnira u turnir ili imaju seriju od mjesec dana i onda gube u prvim ili drugim kolima....
to se prije nije desavalo...chungu svaka cast, ali da li je sposoban konstante kroz cijelu sezonu? ili edmund? ili onaj sangren, moze li napredovati jos koji turnir?
imamo zvereva, thiema, koji vec par godina dolaze, tu su, ali zverev redovno na gs izgubi od nekog neocekivanog...
istina je, da od velike 3 (pa moze i 4) danas nemamo vise pravih zvijezda....
tata federer ih jos i danas sve vodi na instrukcije tenisa....
tenis se vraca u ono doba, gdje je danas recimo zenski tenis, skoro svaki drugi tjedan smjena na vrhu....

Cane

pre 6 godina

Novace ne zuri nikuda , oporavi se i slusaj lekare . Volimo te i zelimo ti brz oporak da nam se sto pre vratis . Uzivaj sa tvojom divnom porodicom . Srecno.