Košarka 117

Subota, 15.08.2009.

22:17

Poraz košarkaša Srbije od Nemaca

Košarkaška reprezentacija Srbije izgubila je od Nemačke u Braunšvajgu 74:53 (8:15, 28:12, 18:18, 20:8) u prvoj pripremnoj utakmici pred Evropsko prvenstvo.

Izvor: B92

Poraz košarkaša Srbije od Nemaca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

marko

pre 16 godina

ponovicu jos jednom, mi boljih igraca nemamo, i shvatimo da je to to. Svako ko priziva nekog jarica, stojakovica, rakocevica i radmanovica pokazuje svoje sljepilo za kosarku. Pripreme su i sve to, ali da izgubimo od njemacke, to je strasno. Ako smo poceli pripreme valjda smo spremniji, dovoljno da pobijedimo grupu gradjana iz njemacke.
Ja ostajem uz ekipu i mislim da ne trebamo ici na prvenstvo ako se ne mislimo boriti za plasman na sp. Nism mi tako neiskusni.

srbiju volim najvise

pre 16 godina

svaka cast momci,spremati se dva meseca i onda izgubiti od nemaca 20 razlike i to bez novickog. Ja sam uvek govorio da mi treba da povedemo nase najbolje kosarkase na EP i SP pa maklar oni dosli i nedelju dana pre takmicenja. jer , ljudi moji oni su bolji do ovih i da igraju i sa jednom rukom. Da su tu rakocevic, pavlovic, stojakovic, radmanovic druga bi prica bila

Soweto

pre 16 godina

Ovo je nova reprezentacija, tim je u stvaranju i ako neko to zna da radi Duda zna. Razumem ja i dežurne pljuvače, ali i njihovo postojanje i oglašavanje je sasvim normalna pojava. Moja poenta je da će ova reprezentacija uz neke minimalne izmene za dve-tri godine da pravi rusvaj po Evropi a bogami i po svetu. Zivi bili pa videli.

Igysa

pre 16 godina

Pa naravno kad igramo sa B postavom.. cenim Ivkovica.. ali ovo nisu igraci za pobedu... mislimda je moglo bar 5 jakih imena da ide !

all stars

pre 16 godina

Duda Ivkovic je izgubio od Nemaca(bez Novickog) u prvoj pripremnoj utakmici a ne igrachi koji bespogovorno slushaju velikog MAGA i sprovode njegove zamisli u delo.

markus

pre 16 godina

E bre ljudi sve ove negativne komentare i pljuvanja po nasim igracima treba iskopirati i sacuvati pa u septembru paste. Zivi bili pa videli....Sram vas bilo ko da niste Srbi....

pokrijte se ushima

pre 16 godina

ma razumem ja sve da je prva pripremna i da je zato shut losh i da to ne mora nishta da znachi
ali
kako su od nemaca bez novickog uspeli da izgube 20 razlike?
ajde da je grcka ili spanija cak i sada raspadnuta italija ili nova po timu rusija chak i francuska bez parkera
ali nemci!
pa to su sve polu rekreativci
da smo poslali juniore ubedjen sam da ako ne bi pobedili bar ih ne bi nakantali s ovom razlikom
bruka

pippen

pre 16 godina

Pazite ljudi, mi moramo vratiti igrace tipa Stojakovic, Jaric, Rakocevic, Radmanovic Milicic i uz trenera kao Ivkovic vratiti se na tron na kojem smo zadnji put stali 2002. godine. Slazem se i nije sporno da ovi nabrojani igraci bili ranijih godina dosta problematicni, kao i ti splavovi, bancenje do 5 ujutro, cure, modne piste i sl, ali to nam je jedini nacin da odemo kao ozbiljna reprezentacija koja ce biti ozbiljno shvacena i koja ce uz 5-6 igraca sa ovog spiska, jer pricajmo realno, ovi ostali su cisti prosek,pruziti nadu ovom narodu i naciji da imamo pokrice tim kada kazemo da smo u stanju vratiti se na vrh.Znaci pustite to nba zvezdice splavovi i sl, u kojem ima niko ne spori istine ali nismo mi sta ja znam USA pa da imamo takve zamene za nekog igraca.

gugle

pre 16 godina

Nek se vade da im je prva utakmica i teske noge. Ali 20 razlike je mnogo, Jugoslavija ni u snu ne bi izgubila, pa na pripremama za EP 2001. smo sve pripremne utakmice dobili.

Wabbit

pre 16 godina

Da budem iskren, nisam ocekivao ovakav rezulatat, ali ako budu dobijali kad bude trebalo, sto se mene tice mogu da izgube sve pripremne utakmice.

dragojle

pre 16 godina

Za ozbiljne reprezentacije nema prijateljskih utakmica! Sto Spanci nikome daju da ih gazi sa 20 razlike ako su rezultati nebitni!
Kad se igra za svoju zemlju onda se igra ozbiljno. Nema te trening utakmice u kojoj se dozvoljava poraz sa 20 razlike. I nije tacno da su tek sisli sa planine pa treba da se uigraju. Halo, ova ekipa je prosle godine trenirala skupa dva meseca i odigrala desetak meceva. Mnogi su i klupske kolege..A Nemci,ovakvi kakvi su, tek su ekipa iz dna druge evropske lige. Za takvo ponasanje igraca morale bi da uslede kazne. A neki ovde pricaju u stilu: pa sta ako su izgubili, pobedice u polufinalu itd. U polufinalu cega?! Ako tim dozvoli da postane gubitnik, nema tu leba.

alex

pre 16 godina

svako ko je isao na visinske pripreme pa posle igrao utakmicu zna da je ovaj rezultat nerealan i nebitan u smislu kvaliteta igraca. bice bolje vec veceras. napred plavi

Mika NS

pre 16 godina

I???
Ovo je pripremni mec i nije neko merilo.
Pravo je tek u Poljskoj.
Ko se seca, na pripremama pred proslo EP smo deklasirali tada sampione Evrope Grke sa 21 razlike,pa se zna kako smo na tom EP prosli...

TeoFan

pre 16 godina

Setite se poslednjeg pripremog turnira u Beogradu pred SP u Indijanapolisu...Tri vezana poraza pred domacom publikom, i to od Turske, Australije i Kanade! Pa na kraju osvojismo svet...

Ivan

pre 16 godina

Pa sta ako su izgubili...Bolje sad da gube...Najvazija stvar je da se forma natempira na pravo vreme. Treba da tucemo mi nekoga u polu finalu ili finalu sa 20 razlike, a ne sad. A mnogo je puta u istoriji bilo da pobedimo sve pripremne utakmice i sa jacim protivnicima, pa nas onda ti isti dobiju na prvenstvu. XD
Samo napred.

znalac

pre 16 godina

Ko je ocekivao nesto drugo posle dva meseca suvog trcanja i teretane.Mirise mi da ce kum Duda da ponovi kuma Zeljka pricu iz Novog Sada.Napred momci,jedan je KARI PESIC.

luki

pre 16 godina

Sve je to posledica rada dok su bili kadeti i juniori.Radili su sa nestrucnim i nezainteresovanim trenerima,nsu ih obucili tehnicki i nisu im dozvolili da se individualno razvijaju na vreme.

Nikola Vucinic

pre 16 godina

Teo 10 poena,drugi strelac u ekipi,to je recimo na prvi pogled statistike za mene dobar znak jer svet ceka legitimnog naslednika Jasikevicijusa.A ja mislim da Teodosicu trebaju samo jedne vrhunske bazicne pripreme pod rukovodjenjem Dusana Ivkovica da to i postane.Tripkovic je lose odigrao,sto nije dobro ali je i normalno posle skoro mesec dana fizickih priprema i minimalnog rada sa loptom.A Tripko je nas kljucni i glavni igrac u realizaciji napada sutom iz daljine.Rezultat je nebitan,Rusija i Argentina su gubile vrlo cesto na pripremama od pateticnih protivnika velikim razlikama pa su kasnije osvajali EP,SP i OI.A slatko su me nasmejali ovi veciti zlosutnici sto pljuju po Ivkovicu koji po njima preti da svojim radom prekine biserni niz uspeha iz prethodnih godina i time ospori talenat igraca i rad prethodnih selektora.

ivkovic

pre 16 godina

ivkoviceva ekipa je katastrofaaa...nema makar 5 izuzetno kvalitetnih igraca...da su dosli ti likovi srbija bi definitivno bila prvak...al sta je tu je...nadajmo se da ce uspjeti da doguraju malo dalje.....srecno...

Branko

pre 16 godina

Da li svi vi koji pjujete po kosarkaskoj reprezentaciji znate sta znaci rec sramota?
Sumnjam, jer da znate, toliko bi vas bilo sramota da bi u zemlju propali, jer to sto pisete je katastrofa!!!
Izgubili smo u prvoj trening utakmici, pa sta? Pljujete po momcima koji su do pre par dana radili samo kondiciju a da i ne pominjem i to sto vecina njih nikad nije igralka zajedno.
Zar je moguce da toliko mozga neko moze da nema, pa da pljuje po Dudi i onome sta on radi???
Stidite se svi koji ste bilo sta ruzno rekli ovom prilikom...vi ste bruka nevidjena!!!

shalana

pre 16 godina

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju....

pa oni su pokazali da znaju da igraju samo po splavovima... ha...ha... sačuvaj me bože njihove igre za reprezentaciju....

Projekat

pre 16 godina

Ranijih godina kada samo osvajali medalje, selektor dodje , objavi spisak i gotovo. Nit se pominju godine igraca , ni kako vlada izmenju njih neopisivo dobra atmosfera.
Sad, dve stvari su najvaznije: da odma kazu kao je atmosfera na najvisem nivou, i da igraci budu sto mladji, i sad se pominju projekti London 2012, posle ce da bude Mesec 2300.I nemamo u sastavu bas neke ubice od igraca, ako pogledate date poene igraca, vecina moze bolje za jos koji poen,nista specijalno.

Savo

pre 16 godina

Jeste da ne treba dizati frku i paniku ipak je pripremna ali sto je previse,previse je.Iskreno me strah da je ovo pravo stanje stvari,ili priblizno.A evo jedno malo poredjenje mada ovakva ne moraju nista da znace: ista ova Nemacka je nedavno u dva meca ubedljivo izgubila od Holandije koju je CG veceras u kvalifikacijama za A diviziju u Moraci pobedila 30 razlike.Daj boze da gresim ali cini mi se da nam se ne pise nista dobro.

panta

pre 16 godina

Normalno je da ekipa koja odradi ekstra jake pripreme ima ocajan sut jer su ruke teske i treba se naviknuti.Ljudi bice sve to ok,nema razloga za brigu.Bolje je sad da gube nego na EP,a i ovako se sve vidi sta su greske.

Dusan

pre 16 godina

Izgubiti od ovakve Nemacke nije dobro, ali sa ovolkom razlikom je bas katastrofalno. Ali kada se setim da smo pred SP sa Sakotom i Ep sa Slavnicem igrali "odlicno" pripremne utakmice, mislim da treba sacekati prvenstvo pa onda suditi o igri nasih.

Bojan Su

pre 16 godina

Ljudi mi nemamo sutere nemamo realizatore sta mi trazimo na kosarkaskoj karti Evrope?? kakav London 2012 to je farbanje zesce budimo realni nemamo vise autoritet nemamo igrace a ono sto najvise vredi smo odbacili kao majka dete a to su Pedja, Rakocevic, Radman, Pavlovic,Jaric bez njih i njihove kakve takve NBA karijere smo 0, i to velikaa 0... zar ocekujeete da Tripkovic pogadja odlucujuce trojke i da nam Tepic vodi zadnji odlucujuci napad??? budimo realni mi smo topovsko meso za Slovence i Spance...

objektivno

pre 16 godina

svakako da pripemne utakmice nisu apsolutno nikakve merilo buduceg rezultata.pred indianapolis smo na turniru u pioniru izgugili sve 3 tekme i zvizducima ispratili kasnije svetske prvake.2004.smo osvojili diamond ball u begoradu pa tamo doziveli debakl.
ali njie nikakvo pljuvanje kada se kaze da ova ekipa nema kvalitet za visoke domete,ni sad ni u narednih par godina.na ep cemo verovatno dobiti oslabljene britance,a glatko izgubiti od slovenije i spanije osim ako se bas nesto ne popalimo ali to tesko posto je osim teodosica i velickovica malo srcanih igraca u ovoj ekipi.nije nikakvo pljuvanje reci da je iskustvo na ovakvim takmicenjima presudno uz kvalitet naravno a da mi realno nemamo nijedno ni drugo(bar ne za visok plasman).vi sto ponavljate kao papagaji zna duda sta radi,duda nece igrati za nas vec neki drugi neiskusni talentovani momci koji ce naspram sebe imati najbolje igrace evrope i sveta ali i isto tako dobre trenere...
i na kraju nije nikakvo pljuvanje reci da ce ivkovic najvise ispastati zbog te sujete da zaobidje nase najbolje igrace ili im ne dozvoli duzi odmor posto je to za sve druge reprezentacije normalno.bolje ljudi da gledate realno stvari ako se vec lozite na tu kosarku,nego samo ponavljate duda ovo duda ono,bice medalja,bicemo prvaci dza-bu,a posle pljuvaj koga stignes kada realnost izadje na oci,a u slucaju da iznenadimo sto je uvek moguce onda lepo to proslaviti...zar nije taj pristup logicniji...

Panto

pre 16 godina

Ivkovic je pozvao sve prosecne igrace u reprezentaciju,i nemojte se vise cuditi zasto nista neznamo,mogu oni ici na pripreme i narednih sto godina ,ali kad neko nezna i nemoze onda je to tako na nasu veliku zalost.Zao mi je samo nase dece koja nemogu uzivati u igrama i pobedama reprezentacije kao mi stariji nekada.

dzordzina dzavolcicu

pre 16 godina

Pored Djekica (potpisuje za neki dan) i Kecmana (dogovorili se), trece pojacanje za mnogo manju platu nego u Unikahi, ali uz velikuzelju da radi sa Duletom i u klubu, najverovatnije ce biti Omar Kuk...

pera kojot

pre 16 godina

secate se moga komentara kad sam rekao da nemamo sanse sa ovim timom do medalje eto,nije da se radujem tuzan sam ali za koju godinu bicemo jaki i zreli za prva tri mesta

Milan

pre 16 godina

@Severina
Kada smo bili prvaci evrope 2001. nismo izgubili ni jednu pripremnu utakmicu, a generacija Đorđević-Divac gubila je jednu u sezoni. Nema nama rezultata dok ne bude u ekipi igrača koje smo pre toga gledali kako rešavaju utakmice na fajnal-for evropske lige ili u plej-ofu NBA.

Stefan Herceg-Novi

pre 16 godina

Nakon duzeg vremena moram reci da uopste ne pratim nasu reprezentaciju(kosarkasku) sa nekim velikim entuzijazmom.Pa ljudi moji ovo je Partizan u malom,kako da ocekujemo neki veci uspjeh?Samo im jos Dule hvali.Imam utisak da je savez premalo uradio kada su u pitanju Stojakovic,Radmanovic,RAKOCEVIC,i mnogi ostali...

Darko

pre 16 godina

A sta pljuvaci ovo ono?!Svako ima pravo na svoje misljenje i svoj komentar,ako ti se ne svidja ti klikni ne preporucujem.Problem je u vama sto ocekujete od ove reprezentacije da osvoji zlato,samo zato sto mislite da je Duda bog a Srbija i dalje kosarkaska velesila.Kako neko vec napisa niti je ovo toliko mlada niti toliko talentovana reprezentacija.Plasman na SP je veliki uspeh i tako bi trebali to i da posmatramo,a medalja senzacija ravna Nadji Higl.

BL

pre 16 godina

I sta bi trebalo znaciti "nas cilj je London 2012", toliko puta izreceno od strane D.Ivkovica? Pa zar ce Tripkovic, Tepic, Velickovic, Kecman, Perovic,...,imati zagarantovan angazman u reprezentaciji u naredne 3 godine? Bez obzira na formu i (ne)"kvalitet"? Ja drugu logiku ne vidim u tom komentaru...Ovo je REPREZENTACIJA, gde je SVAKI mec bitan, gde igraju NAJBOLJI i NAJSPREMNIJI, bez obzira na godine, gde nema mesta sujeti, a D.Ivkovic je SELEKTOR, a ne trener nekog kluba, pa kao pravi "tim za buducnost".On treba da SELEKTIRA tim za prvi naredni mec i turnir, a ne da prica o nekim "dugim stazama" i da uci Tepica, Tripkovic, Velickovica,...,kako da postignu kos i nekako ubace doju do dvocifrenog broja poena u jednoj cetvrtini.

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju.Gledam na Tv-u, neka kratka reportaza, Milicic besposlicari u svom selu, takmici se u povlacenju konopca i ostalim narodnim igrama, a reprezentacija spala na Perovica pod kosem...

Herr Miloffan & Herr Shika

pre 16 godina

Tezko cemo igrat bez Nowitzki, ali to dovoljno za male mannschaft. Deutschland über alles. Danke für mein kommentar.Serbien, vi mnogo slabi, was??? Ma bre pregazice vas i Spanien i Slovenien!

Arsen_Lo

pre 16 godina

E sad posle ovog poraza nemojte ljudi odma da ospete paljbu po igracima i selektoru, imajte prvo na umu da je ovo prva utakmica posle teskih bazicnih priprema, i ruke su veoma teske kao i noge, tek ce to da dodje prirodnim putem na svoje posle par utakmica u okviru priprema, sa druge strane Duda nije sigurno isticao sve svoje najbolje adute u smislu taktike i akcija koje cemo raditi na Evropskom prvenstvu, kao i to da se igraci ne forsiraju previse da ne bi nedaj boze doslo do neke nezgodne povrede na ovim prijateljskim utakmicama, a tek nam je prva ...bice to sve kako treba kada bude bilo najvaznije, siguran sam u to... Zato podrzite ove momke i Dudu i nemojte da odma drvlje i kamenje po njima posle ovog poraza

pajdo

pre 16 godina

zasto ne kazes Ivkovicu, jednostavno smo limitirani i to je realnost, nek ti je Kosta brz a Marjanovic nije, trebao si pustit Kostu sutra je u Berlinu 100 metara, mozda on pobijedi Bolta, nikad se ne zna

1234!

pre 16 godina

"Nemačka bez Novickog na EP"

Znaci Nemacka kao da ne igra...
(Zeljko, 14. avgust 2009 14:19)

Preporučujem (+46)
Ne preporučujem (-1)

:sa dirkom su uvek kandidati za medalju,a bez njega su mozda najgora ekipe evrope.
(kompleksas vise vrednosti, 14. avgust 2009 14:41)
Preporučujem (+59)
Ne preporučujem (-2)


ILI SMO IPAK MI ?!?

Lepo kaze Tegi..treba biti presrecan ako udjemo u 1/4finale iako je jos rano za prognoze ! ! !

Kol

pre 16 godina

Ovo je prva pripremna utakmica i siguran sam da selektoru rezultat nije u prvom planu ali treba se zapitati sta bi nam nemci tek uradili da im igra novicki! Iako nemam pravo da komentarisem nas sastav zaista mi nije jasno sta raduljica radi u seniorskoj reprezentaciji jer decko je klasicno drvo u mladjim kategorijama je bio dobar jer je obicno bio najvisi i najveci na terenu ali za senirsku konkurenciji treba vise!

loki

pre 16 godina

i to ce biti tako i na evropskom prvenstvu!kako se mec blizi kraju mi padamo u igri! jel moguce da je ova nasa najjaca ekipa?!uvek smo imali mlade igrace u repki ali uz proverene asove,koji su nosili igru kad se utakmica lomi!

stefan

pre 16 godina

taman kad pomislim da me nista ne moze iznervirati danas upalim komp i vidim ovaj rezultat....nadam se da su im teske noge od priprema i da ovaj rezultat nije realan

Severina

pre 16 godina

Tako je Duda i sa onom nasom legendarnom SFRJ selekcijom gubio skoro sve pripremne utakmice, a onda dodje prvenstvo i na parket na startu tekme igra bez Drazena. Bitno je da se tempira forma kada treba, a Duda to sigurno zna kako se radi.

Napred nasi kosarkasi!

abc

pre 16 godina

E sad jedva čekam da se veliki znalci ove igre (i svega ostalog što postoji u svemiru) late tastature i počnu da pljuju po našoj reprezentaciji..

Bojan Jankovic

pre 16 godina

Od Velickovica se ocekuje mnogo vise i nemam sumnju da ce on vec u sledecem mecu opravdati to poverenje.

Tepic je sa 6 skokova pokazao da moze da igra krilo, sto je izuzteno vazno imajuci u vidu nedostatak igraca na toj poziciji.

Popovic najverovatnije nece ici u Poljsku.

Ivkovic je izjavama ponovo pokazao da je profesionalac i gospodin.

Najvise me trenutno brine igra Urosa Tripkovica.

Samo napred momci, imate bezuslovnu podrsku!

mimi

pre 16 godina

"Ova utakmica je pomogla da shvatimo gde se u ovom trenutku nalazimo."Kada sam procitao rezultat nisam uspeo da shvatim gde se nalazimo u ovom trenutku,dali bi ste bili konkretniji?

Milan

pre 16 godina

Kad mi uporno nabijamo kondiciju umesto da vežbamo šut koji nam je tradicionalno najlošija karika. Šta reći kad su nas pobedili momci bez angažmana.

BL

pre 16 godina

Cuj grobara u fazonu "nije vazno"... :-))) I to samo zato sto nam je reprezentacija spala na jad i ocaj od igraca poput Tepica, Tripkovica, Kecmana, Velickovica,...I sad ih brane jer su igrali u Partizanu.

Kako nije vazno?Pa ovo je bruka.Za Nemacku ne igra Nowitzki, a takodje Svabe su ostale i bez Femerlinga, Rollera, Demirela, Pesica,...i jos mnogo drugih igraca koji su im doneli prilicno dobre rezultate poslednjih godina.

Ovo sto Nemacka sada ima je trecerazredna reprezentacija i gubiti sa 20 razlike je previse.

A i ovi iz Partizana su doneli navike da se za cetvrtinu ne pozstize dvocifren broj poena.

kosarkas

pre 16 godina

Skupo nas kosta nekriticko velicanje naseg tima a bogami i nerealna ocekivanja od Ivkovica kao da je on bog.Nije ovo ni preterano mlad ni preterano talentovan tim.Zasto su neki igraci u timu to niko ne zna pa ni sam Ivkovic.Kad bi moglo trebalo bi zabraniti da se govori kako je ovo tim koji ce tek u Londonu pokazati svu svoju snagu.To je trazenje alibija i nista vise.

brlestija

pre 16 godina

Konocno ce i veliki demagog Duda odvesti nase momke do katastrofe. Nadam se da ce posle bruke na EP Duda konacno shvatiti da je vreme da prepusti srpsku kosarku mladim, savremenim i sposobnim ljudima.

zoran

pre 16 godina

nisam gledao tekmu al sam se bas neprijatno iznenadio kad sam procitao rezultat,ako je neko gledao nek malo pojasni sta se to tamo desavalo

te_ovo_te_ono

pre 16 godina

Kako mi na živce idu ovi "poznavaoci košarke", te Njemačka bez Novicko, te najslabija reprezentacija, te nemamO šta tražiti na Evropskom! Smešni ste! Vi veze nemate o životu a ne o sportu, pogotovo košarci! A već sutra će te se pokriti ušima i hvaliti košarkaše, pošto sutra sigurno dobijamo. I vi će te prvi da se javite samo sa drugom pločom! SRAMOTA!!

dragan genije

pre 16 godina

auuu boli ovo, ali idemo dalje

mozda je i bolje ovako, kad je moka bio grke smo isprasili +30, kad je sakota bio skoro sve pripremne utakmice smo omlatili...kad je duda bio...uzeli smo zlato:)

traktorka

pre 16 godina

3,2,1,0 go!!!!!!!!!
Aj sad svi pljuvanje deranje i ostalo ajmo kosarkaski znalci e 20 razlike od nemacke bez dirka alo bre kako zasto zbog cega nemogu lake suteve da daju hmmm mozda zato sto je do prve utakmice na ep 20+ dana i zato sto se forma tempira za onda ili mozda zato sto su do pre nedelju dana radili bazicne pripreme ma jok sigurno nije zbog toga. Inace nadam se da cemo puknemo i sutra i posle od grcke i letonije i onda da osvojimo ona acroplis kup da se u polufina lu jedva izvucemo i onda u finalu sa rusima jedva na produzetke dobijemo. sad mislite i ja sam neki pljuvac ali ne ljudi fazon je u tome ako stanje bude takvo eto nas na pobednickom postolju 20 septembra a to je ono sto ja zelim. Zivela srbija i Kraljica igara.

mcvc

pre 16 godina

Uopste nije iznenadjenje da reprezentacija koju predvodi Duda Ivkovic dozivi poraze kao ovaj danasnji.

Na primer pred EP 1995, Nemacka je pobedila nasu reprezentaciju koja je igrala u kompletnom sastavu (samo bez Divca) a prethodno smo ih na jedvite jade dobili u Pioniru. U kvalifikacijama za EP 1989 Bugari su nas oduvali sa 20+ razlike (igrao i Drazen Petrovic), a isti ti Bugari su nam skoro skinuli skalp na kvalifikacijama za EP 1995 (igrali smo produzetke). Pa i Portoriko nas je 2 puta dobio na Olimpijadi 1988 i SP 1990 kada se tome niko nije nadao.

Ovaj poraz (kao i da smo pobedili) nece imati nikakav znacaj, jer na kraju ce biti samo zapamceno ono sto se desi na EP. Dotle ima sasvim dovoljno vremena da se reprezentacija uigra, a isto i da javnost prilagodi svoja ocekivanja realnim mogucnostima naseg tima koji je sigurno sposoban da svakoga dobije ali i od svakoga da izgubi. U tom slucaju ce i razocaranje da bude manje u slucaju neuspeha (a i veca radost ako se nesto vise i postigne).

Nikola

pre 16 godina

za ove nase treba izmisliti novu definiciju loseg hahahah :D

ali ja sam i dalje uz njih ;) znate kako kazu misevi uvek prvi beze sa broda koji tone!

roman empire

pre 16 godina

Pogledajte statistiku mnogi nasi kosarkasi su zabelezili vise skokova nego poena,nazalost poeni donose pobedu.Treba pod hitno popraviti procenat suta i popraviti igru u odbrani.

Bez_Cenzure

pre 16 godina

Pljujete ih kada izgube. Da su dobili utakmicu već bi se našao neko ko bi ih pljuvao a izgovor bi bio da je to prijateljska utakmica. Vama nikada udovoljiti.

Ovo su ipak pripremne tekme gdje se još uvijek kombinuje. Zna Duda šta radi!

UnusualSuspect

pre 16 godina

Ma ovo nije nikakvo merilo, tek je prva pripremna utakmica, kondicija, fizikalije, tek oni treba da se uigraju, bicemo mnogo jaki!!!

Nesa

pre 16 godina

Nista strasno , ali neocekivano ... sa obzirom da igraju bez Dirka...... Ne bih da napadam nikoga valjda Duda zna sta radi , ali tesko da cemo nesto da ucinimo....Ovo je dobro za otreznjenje..... Mislim da je sistem priprema zastareo ....Gotovo sve repezentacije izbegavaju duge pripreme nego se pripremaju u tih 10 dana da imaju najbolju formu , videcemo , tesko.....

istina

pre 16 godina

Istinita prica.
Bili neki momci na ovdasnjem kosu pre 6-7 godina, mladi, uigrani, brzi, svi ih hvale, treniraju... Ali kad igraju sa pravim basketanerima koji se skupe onako, cisto da igraju, ali su suvi kvalitet, uvek pobede basketaneri, jer znaju finte, imaju smeka... I tako vec 7 godina....


Cekamo svi u kraju 2012 da ovi mladi konacno pobede ove basketanere koji znaju znanje...

Chaos Is Me

pre 16 godina

Auuu, jeste da je pripremna ali ovo nije daleko od toga da se okarakterishe kao sramota... Jasno mi je, chim je Krstic bio najefikasniji, da smo igrali poznat sistem iz kvalifikacija tzv. "bunarenje". Nadam se da je ovo bio losh dan i da cemo popraviti utisak sutra.

Nemanja,BG

pre 16 godina

Iako je prijateljski mec u pitanju,zabrinut sam.Ipak je u pitanju Nemacka[bez Novickog]i poraz od 21 razlike je samarcina.Ne smem ni da zamislim kako cemo sa ovakvom igrom proci u duelu sa bracom Gasol,Navarom,Fernandezom,Rubiom i ostalima.

PaKs

pre 16 godina

Ok ovo su pripreme ali nazalost to je ono sto nas ceka na EP. Nemci bez Novickog nas razvale 20 razlike. Ajde da smo izgubili sa pet ili 10 koseva ali dvadeset je puno a EP je za dvadeset dana. Neka nam je bog u pomoci. Ajmo Srbijo samo hrabro!

KOSTUNICA

pre 16 godina

MAJKO MILA,PA STA JE OVO? Kakva Nemacka,pa ovo je smesno. Govorio sam da je sastav jadan,ali ce sada i rezultati to pokazati. ZOVI NBA ZVEZDE DOK NIJE KASNO!

Slovenija - Srbija 90-60

pre 16 godina

Gledam Slovenija-Hrvatska i slovenci su zaista sjajni, sada je kraj trece cetvrtine i imaju +10. Realno, nemamo mi sta traziti protiv njih.

Mikica

pre 16 godina

Greska u naslovu.Ne treba pisati poraz kosarkasa Srbije od Nemaca vec katastrofa Srpske reprezentacije od prosecne selekcije Nemacke!!! Putuj Evropo i nemoj vise cekati na nas...

zoran

pre 16 godina

Sta to bi,sta se to desilo,auuuuuuu.
Ajmo momci ovo je samo prijateljska ali je ipak potrebno skupiti malo samopouzdanja pobedama a ne ovakvim porazima.

keny

pre 16 godina

Poraz od nemaca bez novickog od 20 razlike makar bio i u prijateljskoj je sramota i da sam ja na dudinom mestu bilo bi velikih kazni. Ovaj poraz je ravan porazima od azerbeidzana u fudbalu

pedja

pre 16 godina

Nikakvo iznenadjenje. Bas kao sto sam i napisao pre nekoliko dana, za mene ce prolaz grupe biti znak da je Dusan Ivkovic carobnjak. Iako je stvarno nezrelo suditi o kvalitetu i uigranosti neke ekipe posle samo jedne, i to prve pripremne utakmice, mora se imati u vidu da je i za Nemce ovakva utakmica pripremna, pa da su nas opet dobili sa sramno velikom prednoscu. VIdecemo sutra. I jos nesto, velika je tuga sto u ovoj zemlji jos uvek ne postoji kanal koji bi pratio samo sportska desavanja i nase timove svuda u svetu. Potpisujem da bi to bio najgledaniji kanal u zemlji jer se narodu politika smucila. Pozdrav.

ns

pre 16 godina

Stvarno sramota! Traziti izgovore u nekom uigravanju je jos sramotnije.... Ocekivao sam vise. Pa Nemacka je ubedljivo najslabija reprezentacija koja ce doci u Poljsku , posle nas ocigledno.....A gde je Novicki, Kaman... O Srbijo ...
Moka je bar gubio u produzetku od . . .
KOSTUNICA JE u pravu sta god da napise.

keny

pre 16 godina

Poraz od nemaca bez novickog od 20 razlike makar bio i u prijateljskoj je sramota i da sam ja na dudinom mestu bilo bi velikih kazni. Ovaj poraz je ravan porazima od azerbeidzana u fudbalu

pedja

pre 16 godina

Nikakvo iznenadjenje. Bas kao sto sam i napisao pre nekoliko dana, za mene ce prolaz grupe biti znak da je Dusan Ivkovic carobnjak. Iako je stvarno nezrelo suditi o kvalitetu i uigranosti neke ekipe posle samo jedne, i to prve pripremne utakmice, mora se imati u vidu da je i za Nemce ovakva utakmica pripremna, pa da su nas opet dobili sa sramno velikom prednoscu. VIdecemo sutra. I jos nesto, velika je tuga sto u ovoj zemlji jos uvek ne postoji kanal koji bi pratio samo sportska desavanja i nase timove svuda u svetu. Potpisujem da bi to bio najgledaniji kanal u zemlji jer se narodu politika smucila. Pozdrav.

Severina

pre 16 godina

Tako je Duda i sa onom nasom legendarnom SFRJ selekcijom gubio skoro sve pripremne utakmice, a onda dodje prvenstvo i na parket na startu tekme igra bez Drazena. Bitno je da se tempira forma kada treba, a Duda to sigurno zna kako se radi.

Napred nasi kosarkasi!

dragan genije

pre 16 godina

auuu boli ovo, ali idemo dalje

mozda je i bolje ovako, kad je moka bio grke smo isprasili +30, kad je sakota bio skoro sve pripremne utakmice smo omlatili...kad je duda bio...uzeli smo zlato:)

abc

pre 16 godina

E sad jedva čekam da se veliki znalci ove igre (i svega ostalog što postoji u svemiru) late tastature i počnu da pljuju po našoj reprezentaciji..

BL

pre 16 godina

I sta bi trebalo znaciti "nas cilj je London 2012", toliko puta izreceno od strane D.Ivkovica? Pa zar ce Tripkovic, Tepic, Velickovic, Kecman, Perovic,...,imati zagarantovan angazman u reprezentaciji u naredne 3 godine? Bez obzira na formu i (ne)"kvalitet"? Ja drugu logiku ne vidim u tom komentaru...Ovo je REPREZENTACIJA, gde je SVAKI mec bitan, gde igraju NAJBOLJI i NAJSPREMNIJI, bez obzira na godine, gde nema mesta sujeti, a D.Ivkovic je SELEKTOR, a ne trener nekog kluba, pa kao pravi "tim za buducnost".On treba da SELEKTIRA tim za prvi naredni mec i turnir, a ne da prica o nekim "dugim stazama" i da uci Tepica, Tripkovic, Velickovica,...,kako da postignu kos i nekako ubace doju do dvocifrenog broja poena u jednoj cetvrtini.

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju.Gledam na Tv-u, neka kratka reportaza, Milicic besposlicari u svom selu, takmici se u povlacenju konopca i ostalim narodnim igrama, a reprezentacija spala na Perovica pod kosem...

Mikica

pre 16 godina

Greska u naslovu.Ne treba pisati poraz kosarkasa Srbije od Nemaca vec katastrofa Srpske reprezentacije od prosecne selekcije Nemacke!!! Putuj Evropo i nemoj vise cekati na nas...

Arsen_Lo

pre 16 godina

E sad posle ovog poraza nemojte ljudi odma da ospete paljbu po igracima i selektoru, imajte prvo na umu da je ovo prva utakmica posle teskih bazicnih priprema, i ruke su veoma teske kao i noge, tek ce to da dodje prirodnim putem na svoje posle par utakmica u okviru priprema, sa druge strane Duda nije sigurno isticao sve svoje najbolje adute u smislu taktike i akcija koje cemo raditi na Evropskom prvenstvu, kao i to da se igraci ne forsiraju previse da ne bi nedaj boze doslo do neke nezgodne povrede na ovim prijateljskim utakmicama, a tek nam je prva ...bice to sve kako treba kada bude bilo najvaznije, siguran sam u to... Zato podrzite ove momke i Dudu i nemojte da odma drvlje i kamenje po njima posle ovog poraza

mcvc

pre 16 godina

Uopste nije iznenadjenje da reprezentacija koju predvodi Duda Ivkovic dozivi poraze kao ovaj danasnji.

Na primer pred EP 1995, Nemacka je pobedila nasu reprezentaciju koja je igrala u kompletnom sastavu (samo bez Divca) a prethodno smo ih na jedvite jade dobili u Pioniru. U kvalifikacijama za EP 1989 Bugari su nas oduvali sa 20+ razlike (igrao i Drazen Petrovic), a isti ti Bugari su nam skoro skinuli skalp na kvalifikacijama za EP 1995 (igrali smo produzetke). Pa i Portoriko nas je 2 puta dobio na Olimpijadi 1988 i SP 1990 kada se tome niko nije nadao.

Ovaj poraz (kao i da smo pobedili) nece imati nikakav znacaj, jer na kraju ce biti samo zapamceno ono sto se desi na EP. Dotle ima sasvim dovoljno vremena da se reprezentacija uigra, a isto i da javnost prilagodi svoja ocekivanja realnim mogucnostima naseg tima koji je sigurno sposoban da svakoga dobije ali i od svakoga da izgubi. U tom slucaju ce i razocaranje da bude manje u slucaju neuspeha (a i veca radost ako se nesto vise i postigne).

Bojan Jankovic

pre 16 godina

Od Velickovica se ocekuje mnogo vise i nemam sumnju da ce on vec u sledecem mecu opravdati to poverenje.

Tepic je sa 6 skokova pokazao da moze da igra krilo, sto je izuzteno vazno imajuci u vidu nedostatak igraca na toj poziciji.

Popovic najverovatnije nece ici u Poljsku.

Ivkovic je izjavama ponovo pokazao da je profesionalac i gospodin.

Najvise me trenutno brine igra Urosa Tripkovica.

Samo napred momci, imate bezuslovnu podrsku!

Nesa

pre 16 godina

Nista strasno , ali neocekivano ... sa obzirom da igraju bez Dirka...... Ne bih da napadam nikoga valjda Duda zna sta radi , ali tesko da cemo nesto da ucinimo....Ovo je dobro za otreznjenje..... Mislim da je sistem priprema zastareo ....Gotovo sve repezentacije izbegavaju duge pripreme nego se pripremaju u tih 10 dana da imaju najbolju formu , videcemo , tesko.....

KOSTUNICA

pre 16 godina

MAJKO MILA,PA STA JE OVO? Kakva Nemacka,pa ovo je smesno. Govorio sam da je sastav jadan,ali ce sada i rezultati to pokazati. ZOVI NBA ZVEZDE DOK NIJE KASNO!

ns

pre 16 godina

Stvarno sramota! Traziti izgovore u nekom uigravanju je jos sramotnije.... Ocekivao sam vise. Pa Nemacka je ubedljivo najslabija reprezentacija koja ce doci u Poljsku , posle nas ocigledno.....A gde je Novicki, Kaman... O Srbijo ...
Moka je bar gubio u produzetku od . . .
KOSTUNICA JE u pravu sta god da napise.

Slovenija - Srbija 90-60

pre 16 godina

Gledam Slovenija-Hrvatska i slovenci su zaista sjajni, sada je kraj trece cetvrtine i imaju +10. Realno, nemamo mi sta traziti protiv njih.

Milan

pre 16 godina

@Severina
Kada smo bili prvaci evrope 2001. nismo izgubili ni jednu pripremnu utakmicu, a generacija Đorđević-Divac gubila je jednu u sezoni. Nema nama rezultata dok ne bude u ekipi igrača koje smo pre toga gledali kako rešavaju utakmice na fajnal-for evropske lige ili u plej-ofu NBA.

UnusualSuspect

pre 16 godina

Ma ovo nije nikakvo merilo, tek je prva pripremna utakmica, kondicija, fizikalije, tek oni treba da se uigraju, bicemo mnogo jaki!!!

pajdo

pre 16 godina

zasto ne kazes Ivkovicu, jednostavno smo limitirani i to je realnost, nek ti je Kosta brz a Marjanovic nije, trebao si pustit Kostu sutra je u Berlinu 100 metara, mozda on pobijedi Bolta, nikad se ne zna

kosarkas

pre 16 godina

Skupo nas kosta nekriticko velicanje naseg tima a bogami i nerealna ocekivanja od Ivkovica kao da je on bog.Nije ovo ni preterano mlad ni preterano talentovan tim.Zasto su neki igraci u timu to niko ne zna pa ni sam Ivkovic.Kad bi moglo trebalo bi zabraniti da se govori kako je ovo tim koji ce tek u Londonu pokazati svu svoju snagu.To je trazenje alibija i nista vise.

Nemanja,BG

pre 16 godina

Iako je prijateljski mec u pitanju,zabrinut sam.Ipak je u pitanju Nemacka[bez Novickog]i poraz od 21 razlike je samarcina.Ne smem ni da zamislim kako cemo sa ovakvom igrom proci u duelu sa bracom Gasol,Navarom,Fernandezom,Rubiom i ostalima.

1234!

pre 16 godina

"Nemačka bez Novickog na EP"

Znaci Nemacka kao da ne igra...
(Zeljko, 14. avgust 2009 14:19)

Preporučujem (+46)
Ne preporučujem (-1)

:sa dirkom su uvek kandidati za medalju,a bez njega su mozda najgora ekipe evrope.
(kompleksas vise vrednosti, 14. avgust 2009 14:41)
Preporučujem (+59)
Ne preporučujem (-2)


ILI SMO IPAK MI ?!?

Lepo kaze Tegi..treba biti presrecan ako udjemo u 1/4finale iako je jos rano za prognoze ! ! !

traktorka

pre 16 godina

3,2,1,0 go!!!!!!!!!
Aj sad svi pljuvanje deranje i ostalo ajmo kosarkaski znalci e 20 razlike od nemacke bez dirka alo bre kako zasto zbog cega nemogu lake suteve da daju hmmm mozda zato sto je do prve utakmice na ep 20+ dana i zato sto se forma tempira za onda ili mozda zato sto su do pre nedelju dana radili bazicne pripreme ma jok sigurno nije zbog toga. Inace nadam se da cemo puknemo i sutra i posle od grcke i letonije i onda da osvojimo ona acroplis kup da se u polufina lu jedva izvucemo i onda u finalu sa rusima jedva na produzetke dobijemo. sad mislite i ja sam neki pljuvac ali ne ljudi fazon je u tome ako stanje bude takvo eto nas na pobednickom postolju 20 septembra a to je ono sto ja zelim. Zivela srbija i Kraljica igara.

BL

pre 16 godina

Cuj grobara u fazonu "nije vazno"... :-))) I to samo zato sto nam je reprezentacija spala na jad i ocaj od igraca poput Tepica, Tripkovica, Kecmana, Velickovica,...I sad ih brane jer su igrali u Partizanu.

Kako nije vazno?Pa ovo je bruka.Za Nemacku ne igra Nowitzki, a takodje Svabe su ostale i bez Femerlinga, Rollera, Demirela, Pesica,...i jos mnogo drugih igraca koji su im doneli prilicno dobre rezultate poslednjih godina.

Ovo sto Nemacka sada ima je trecerazredna reprezentacija i gubiti sa 20 razlike je previse.

A i ovi iz Partizana su doneli navike da se za cetvrtinu ne pozstize dvocifren broj poena.

te_ovo_te_ono

pre 16 godina

Kako mi na živce idu ovi "poznavaoci košarke", te Njemačka bez Novicko, te najslabija reprezentacija, te nemamO šta tražiti na Evropskom! Smešni ste! Vi veze nemate o životu a ne o sportu, pogotovo košarci! A već sutra će te se pokriti ušima i hvaliti košarkaše, pošto sutra sigurno dobijamo. I vi će te prvi da se javite samo sa drugom pločom! SRAMOTA!!

Chaos Is Me

pre 16 godina

Auuu, jeste da je pripremna ali ovo nije daleko od toga da se okarakterishe kao sramota... Jasno mi je, chim je Krstic bio najefikasniji, da smo igrali poznat sistem iz kvalifikacija tzv. "bunarenje". Nadam se da je ovo bio losh dan i da cemo popraviti utisak sutra.

PaKs

pre 16 godina

Ok ovo su pripreme ali nazalost to je ono sto nas ceka na EP. Nemci bez Novickog nas razvale 20 razlike. Ajde da smo izgubili sa pet ili 10 koseva ali dvadeset je puno a EP je za dvadeset dana. Neka nam je bog u pomoci. Ajmo Srbijo samo hrabro!

Milan

pre 16 godina

Kad mi uporno nabijamo kondiciju umesto da vežbamo šut koji nam je tradicionalno najlošija karika. Šta reći kad su nas pobedili momci bez angažmana.

Bez_Cenzure

pre 16 godina

Pljujete ih kada izgube. Da su dobili utakmicu već bi se našao neko ko bi ih pljuvao a izgovor bi bio da je to prijateljska utakmica. Vama nikada udovoljiti.

Ovo su ipak pripremne tekme gdje se još uvijek kombinuje. Zna Duda šta radi!

istina

pre 16 godina

Istinita prica.
Bili neki momci na ovdasnjem kosu pre 6-7 godina, mladi, uigrani, brzi, svi ih hvale, treniraju... Ali kad igraju sa pravim basketanerima koji se skupe onako, cisto da igraju, ali su suvi kvalitet, uvek pobede basketaneri, jer znaju finte, imaju smeka... I tako vec 7 godina....


Cekamo svi u kraju 2012 da ovi mladi konacno pobede ove basketanere koji znaju znanje...

Branko

pre 16 godina

Da li svi vi koji pjujete po kosarkaskoj reprezentaciji znate sta znaci rec sramota?
Sumnjam, jer da znate, toliko bi vas bilo sramota da bi u zemlju propali, jer to sto pisete je katastrofa!!!
Izgubili smo u prvoj trening utakmici, pa sta? Pljujete po momcima koji su do pre par dana radili samo kondiciju a da i ne pominjem i to sto vecina njih nikad nije igralka zajedno.
Zar je moguce da toliko mozga neko moze da nema, pa da pljuje po Dudi i onome sta on radi???
Stidite se svi koji ste bilo sta ruzno rekli ovom prilikom...vi ste bruka nevidjena!!!

shalana

pre 16 godina

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju....

pa oni su pokazali da znaju da igraju samo po splavovima... ha...ha... sačuvaj me bože njihove igre za reprezentaciju....

Nikola Vucinic

pre 16 godina

Teo 10 poena,drugi strelac u ekipi,to je recimo na prvi pogled statistike za mene dobar znak jer svet ceka legitimnog naslednika Jasikevicijusa.A ja mislim da Teodosicu trebaju samo jedne vrhunske bazicne pripreme pod rukovodjenjem Dusana Ivkovica da to i postane.Tripkovic je lose odigrao,sto nije dobro ali je i normalno posle skoro mesec dana fizickih priprema i minimalnog rada sa loptom.A Tripko je nas kljucni i glavni igrac u realizaciji napada sutom iz daljine.Rezultat je nebitan,Rusija i Argentina su gubile vrlo cesto na pripremama od pateticnih protivnika velikim razlikama pa su kasnije osvajali EP,SP i OI.A slatko su me nasmejali ovi veciti zlosutnici sto pljuju po Ivkovicu koji po njima preti da svojim radom prekine biserni niz uspeha iz prethodnih godina i time ospori talenat igraca i rad prethodnih selektora.

Projekat

pre 16 godina

Ranijih godina kada samo osvajali medalje, selektor dodje , objavi spisak i gotovo. Nit se pominju godine igraca , ni kako vlada izmenju njih neopisivo dobra atmosfera.
Sad, dve stvari su najvaznije: da odma kazu kao je atmosfera na najvisem nivou, i da igraci budu sto mladji, i sad se pominju projekti London 2012, posle ce da bude Mesec 2300.I nemamo u sastavu bas neke ubice od igraca, ako pogledate date poene igraca, vecina moze bolje za jos koji poen,nista specijalno.

Ivan

pre 16 godina

Pa sta ako su izgubili...Bolje sad da gube...Najvazija stvar je da se forma natempira na pravo vreme. Treba da tucemo mi nekoga u polu finalu ili finalu sa 20 razlike, a ne sad. A mnogo je puta u istoriji bilo da pobedimo sve pripremne utakmice i sa jacim protivnicima, pa nas onda ti isti dobiju na prvenstvu. XD
Samo napred.

stefan

pre 16 godina

taman kad pomislim da me nista ne moze iznervirati danas upalim komp i vidim ovaj rezultat....nadam se da su im teske noge od priprema i da ovaj rezultat nije realan

Nikola

pre 16 godina

za ove nase treba izmisliti novu definiciju loseg hahahah :D

ali ja sam i dalje uz njih ;) znate kako kazu misevi uvek prvi beze sa broda koji tone!

TeoFan

pre 16 godina

Setite se poslednjeg pripremog turnira u Beogradu pred SP u Indijanapolisu...Tri vezana poraza pred domacom publikom, i to od Turske, Australije i Kanade! Pa na kraju osvojismo svet...

Stefan Herceg-Novi

pre 16 godina

Nakon duzeg vremena moram reci da uopste ne pratim nasu reprezentaciju(kosarkasku) sa nekim velikim entuzijazmom.Pa ljudi moji ovo je Partizan u malom,kako da ocekujemo neki veci uspjeh?Samo im jos Dule hvali.Imam utisak da je savez premalo uradio kada su u pitanju Stojakovic,Radmanovic,RAKOCEVIC,i mnogi ostali...

objektivno

pre 16 godina

svakako da pripemne utakmice nisu apsolutno nikakve merilo buduceg rezultata.pred indianapolis smo na turniru u pioniru izgugili sve 3 tekme i zvizducima ispratili kasnije svetske prvake.2004.smo osvojili diamond ball u begoradu pa tamo doziveli debakl.
ali njie nikakvo pljuvanje kada se kaze da ova ekipa nema kvalitet za visoke domete,ni sad ni u narednih par godina.na ep cemo verovatno dobiti oslabljene britance,a glatko izgubiti od slovenije i spanije osim ako se bas nesto ne popalimo ali to tesko posto je osim teodosica i velickovica malo srcanih igraca u ovoj ekipi.nije nikakvo pljuvanje reci da je iskustvo na ovakvim takmicenjima presudno uz kvalitet naravno a da mi realno nemamo nijedno ni drugo(bar ne za visok plasman).vi sto ponavljate kao papagaji zna duda sta radi,duda nece igrati za nas vec neki drugi neiskusni talentovani momci koji ce naspram sebe imati najbolje igrace evrope i sveta ali i isto tako dobre trenere...
i na kraju nije nikakvo pljuvanje reci da ce ivkovic najvise ispastati zbog te sujete da zaobidje nase najbolje igrace ili im ne dozvoli duzi odmor posto je to za sve druge reprezentacije normalno.bolje ljudi da gledate realno stvari ako se vec lozite na tu kosarku,nego samo ponavljate duda ovo duda ono,bice medalja,bicemo prvaci dza-bu,a posle pljuvaj koga stignes kada realnost izadje na oci,a u slucaju da iznenadimo sto je uvek moguce onda lepo to proslaviti...zar nije taj pristup logicniji...

Dusan

pre 16 godina

Izgubiti od ovakve Nemacke nije dobro, ali sa ovolkom razlikom je bas katastrofalno. Ali kada se setim da smo pred SP sa Sakotom i Ep sa Slavnicem igrali "odlicno" pripremne utakmice, mislim da treba sacekati prvenstvo pa onda suditi o igri nasih.

Bojan Su

pre 16 godina

Ljudi mi nemamo sutere nemamo realizatore sta mi trazimo na kosarkaskoj karti Evrope?? kakav London 2012 to je farbanje zesce budimo realni nemamo vise autoritet nemamo igrace a ono sto najvise vredi smo odbacili kao majka dete a to su Pedja, Rakocevic, Radman, Pavlovic,Jaric bez njih i njihove kakve takve NBA karijere smo 0, i to velikaa 0... zar ocekujeete da Tripkovic pogadja odlucujuce trojke i da nam Tepic vodi zadnji odlucujuci napad??? budimo realni mi smo topovsko meso za Slovence i Spance...

zoran

pre 16 godina

Sta to bi,sta se to desilo,auuuuuuu.
Ajmo momci ovo je samo prijateljska ali je ipak potrebno skupiti malo samopouzdanja pobedama a ne ovakvim porazima.

roman empire

pre 16 godina

Pogledajte statistiku mnogi nasi kosarkasi su zabelezili vise skokova nego poena,nazalost poeni donose pobedu.Treba pod hitno popraviti procenat suta i popraviti igru u odbrani.

brlestija

pre 16 godina

Konocno ce i veliki demagog Duda odvesti nase momke do katastrofe. Nadam se da ce posle bruke na EP Duda konacno shvatiti da je vreme da prepusti srpsku kosarku mladim, savremenim i sposobnim ljudima.

Herr Miloffan & Herr Shika

pre 16 godina

Tezko cemo igrat bez Nowitzki, ali to dovoljno za male mannschaft. Deutschland über alles. Danke für mein kommentar.Serbien, vi mnogo slabi, was??? Ma bre pregazice vas i Spanien i Slovenien!

panta

pre 16 godina

Normalno je da ekipa koja odradi ekstra jake pripreme ima ocajan sut jer su ruke teske i treba se naviknuti.Ljudi bice sve to ok,nema razloga za brigu.Bolje je sad da gube nego na EP,a i ovako se sve vidi sta su greske.

markus

pre 16 godina

E bre ljudi sve ove negativne komentare i pljuvanja po nasim igracima treba iskopirati i sacuvati pa u septembru paste. Zivi bili pa videli....Sram vas bilo ko da niste Srbi....

Mika NS

pre 16 godina

I???
Ovo je pripremni mec i nije neko merilo.
Pravo je tek u Poljskoj.
Ko se seca, na pripremama pred proslo EP smo deklasirali tada sampione Evrope Grke sa 21 razlike,pa se zna kako smo na tom EP prosli...

dzordzina dzavolcicu

pre 16 godina

Pored Djekica (potpisuje za neki dan) i Kecmana (dogovorili se), trece pojacanje za mnogo manju platu nego u Unikahi, ali uz velikuzelju da radi sa Duletom i u klubu, najverovatnije ce biti Omar Kuk...

alex

pre 16 godina

svako ko je isao na visinske pripreme pa posle igrao utakmicu zna da je ovaj rezultat nerealan i nebitan u smislu kvaliteta igraca. bice bolje vec veceras. napred plavi

loki

pre 16 godina

i to ce biti tako i na evropskom prvenstvu!kako se mec blizi kraju mi padamo u igri! jel moguce da je ova nasa najjaca ekipa?!uvek smo imali mlade igrace u repki ali uz proverene asove,koji su nosili igru kad se utakmica lomi!

mimi

pre 16 godina

"Ova utakmica je pomogla da shvatimo gde se u ovom trenutku nalazimo."Kada sam procitao rezultat nisam uspeo da shvatim gde se nalazimo u ovom trenutku,dali bi ste bili konkretniji?

Darko

pre 16 godina

A sta pljuvaci ovo ono?!Svako ima pravo na svoje misljenje i svoj komentar,ako ti se ne svidja ti klikni ne preporucujem.Problem je u vama sto ocekujete od ove reprezentacije da osvoji zlato,samo zato sto mislite da je Duda bog a Srbija i dalje kosarkaska velesila.Kako neko vec napisa niti je ovo toliko mlada niti toliko talentovana reprezentacija.Plasman na SP je veliki uspeh i tako bi trebali to i da posmatramo,a medalja senzacija ravna Nadji Higl.

Panto

pre 16 godina

Ivkovic je pozvao sve prosecne igrace u reprezentaciju,i nemojte se vise cuditi zasto nista neznamo,mogu oni ici na pripreme i narednih sto godina ,ali kad neko nezna i nemoze onda je to tako na nasu veliku zalost.Zao mi je samo nase dece koja nemogu uzivati u igrama i pobedama reprezentacije kao mi stariji nekada.

Kol

pre 16 godina

Ovo je prva pripremna utakmica i siguran sam da selektoru rezultat nije u prvom planu ali treba se zapitati sta bi nam nemci tek uradili da im igra novicki! Iako nemam pravo da komentarisem nas sastav zaista mi nije jasno sta raduljica radi u seniorskoj reprezentaciji jer decko je klasicno drvo u mladjim kategorijama je bio dobar jer je obicno bio najvisi i najveci na terenu ali za senirsku konkurenciji treba vise!

znalac

pre 16 godina

Ko je ocekivao nesto drugo posle dva meseca suvog trcanja i teretane.Mirise mi da ce kum Duda da ponovi kuma Zeljka pricu iz Novog Sada.Napred momci,jedan je KARI PESIC.

Savo

pre 16 godina

Jeste da ne treba dizati frku i paniku ipak je pripremna ali sto je previse,previse je.Iskreno me strah da je ovo pravo stanje stvari,ili priblizno.A evo jedno malo poredjenje mada ovakva ne moraju nista da znace: ista ova Nemacka je nedavno u dva meca ubedljivo izgubila od Holandije koju je CG veceras u kvalifikacijama za A diviziju u Moraci pobedila 30 razlike.Daj boze da gresim ali cini mi se da nam se ne pise nista dobro.

Wabbit

pre 16 godina

Da budem iskren, nisam ocekivao ovakav rezulatat, ali ako budu dobijali kad bude trebalo, sto se mene tice mogu da izgube sve pripremne utakmice.

pippen

pre 16 godina

Pazite ljudi, mi moramo vratiti igrace tipa Stojakovic, Jaric, Rakocevic, Radmanovic Milicic i uz trenera kao Ivkovic vratiti se na tron na kojem smo zadnji put stali 2002. godine. Slazem se i nije sporno da ovi nabrojani igraci bili ranijih godina dosta problematicni, kao i ti splavovi, bancenje do 5 ujutro, cure, modne piste i sl, ali to nam je jedini nacin da odemo kao ozbiljna reprezentacija koja ce biti ozbiljno shvacena i koja ce uz 5-6 igraca sa ovog spiska, jer pricajmo realno, ovi ostali su cisti prosek,pruziti nadu ovom narodu i naciji da imamo pokrice tim kada kazemo da smo u stanju vratiti se na vrh.Znaci pustite to nba zvezdice splavovi i sl, u kojem ima niko ne spori istine ali nismo mi sta ja znam USA pa da imamo takve zamene za nekog igraca.

srbiju volim najvise

pre 16 godina

svaka cast momci,spremati se dva meseca i onda izgubiti od nemaca 20 razlike i to bez novickog. Ja sam uvek govorio da mi treba da povedemo nase najbolje kosarkase na EP i SP pa maklar oni dosli i nedelju dana pre takmicenja. jer , ljudi moji oni su bolji do ovih i da igraju i sa jednom rukom. Da su tu rakocevic, pavlovic, stojakovic, radmanovic druga bi prica bila

dragojle

pre 16 godina

Za ozbiljne reprezentacije nema prijateljskih utakmica! Sto Spanci nikome daju da ih gazi sa 20 razlike ako su rezultati nebitni!
Kad se igra za svoju zemlju onda se igra ozbiljno. Nema te trening utakmice u kojoj se dozvoljava poraz sa 20 razlike. I nije tacno da su tek sisli sa planine pa treba da se uigraju. Halo, ova ekipa je prosle godine trenirala skupa dva meseca i odigrala desetak meceva. Mnogi su i klupske kolege..A Nemci,ovakvi kakvi su, tek su ekipa iz dna druge evropske lige. Za takvo ponasanje igraca morale bi da uslede kazne. A neki ovde pricaju u stilu: pa sta ako su izgubili, pobedice u polufinalu itd. U polufinalu cega?! Ako tim dozvoli da postane gubitnik, nema tu leba.

marko

pre 16 godina

ponovicu jos jednom, mi boljih igraca nemamo, i shvatimo da je to to. Svako ko priziva nekog jarica, stojakovica, rakocevica i radmanovica pokazuje svoje sljepilo za kosarku. Pripreme su i sve to, ali da izgubimo od njemacke, to je strasno. Ako smo poceli pripreme valjda smo spremniji, dovoljno da pobijedimo grupu gradjana iz njemacke.
Ja ostajem uz ekipu i mislim da ne trebamo ici na prvenstvo ako se ne mislimo boriti za plasman na sp. Nism mi tako neiskusni.

luki

pre 16 godina

Sve je to posledica rada dok su bili kadeti i juniori.Radili su sa nestrucnim i nezainteresovanim trenerima,nsu ih obucili tehnicki i nisu im dozvolili da se individualno razvijaju na vreme.

zoran

pre 16 godina

nisam gledao tekmu al sam se bas neprijatno iznenadio kad sam procitao rezultat,ako je neko gledao nek malo pojasni sta se to tamo desavalo

Soweto

pre 16 godina

Ovo je nova reprezentacija, tim je u stvaranju i ako neko to zna da radi Duda zna. Razumem ja i dežurne pljuvače, ali i njihovo postojanje i oglašavanje je sasvim normalna pojava. Moja poenta je da će ova reprezentacija uz neke minimalne izmene za dve-tri godine da pravi rusvaj po Evropi a bogami i po svetu. Zivi bili pa videli.

ivkovic

pre 16 godina

ivkoviceva ekipa je katastrofaaa...nema makar 5 izuzetno kvalitetnih igraca...da su dosli ti likovi srbija bi definitivno bila prvak...al sta je tu je...nadajmo se da ce uspjeti da doguraju malo dalje.....srecno...

pokrijte se ushima

pre 16 godina

ma razumem ja sve da je prva pripremna i da je zato shut losh i da to ne mora nishta da znachi
ali
kako su od nemaca bez novickog uspeli da izgube 20 razlike?
ajde da je grcka ili spanija cak i sada raspadnuta italija ili nova po timu rusija chak i francuska bez parkera
ali nemci!
pa to su sve polu rekreativci
da smo poslali juniore ubedjen sam da ako ne bi pobedili bar ih ne bi nakantali s ovom razlikom
bruka

pera kojot

pre 16 godina

secate se moga komentara kad sam rekao da nemamo sanse sa ovim timom do medalje eto,nije da se radujem tuzan sam ali za koju godinu bicemo jaki i zreli za prva tri mesta

gugle

pre 16 godina

Nek se vade da im je prva utakmica i teske noge. Ali 20 razlike je mnogo, Jugoslavija ni u snu ne bi izgubila, pa na pripremama za EP 2001. smo sve pripremne utakmice dobili.

Igysa

pre 16 godina

Pa naravno kad igramo sa B postavom.. cenim Ivkovica.. ali ovo nisu igraci za pobedu... mislimda je moglo bar 5 jakih imena da ide !

all stars

pre 16 godina

Duda Ivkovic je izgubio od Nemaca(bez Novickog) u prvoj pripremnoj utakmici a ne igrachi koji bespogovorno slushaju velikog MAGA i sprovode njegove zamisli u delo.

keny

pre 16 godina

Poraz od nemaca bez novickog od 20 razlike makar bio i u prijateljskoj je sramota i da sam ja na dudinom mestu bilo bi velikih kazni. Ovaj poraz je ravan porazima od azerbeidzana u fudbalu

Mikica

pre 16 godina

Greska u naslovu.Ne treba pisati poraz kosarkasa Srbije od Nemaca vec katastrofa Srpske reprezentacije od prosecne selekcije Nemacke!!! Putuj Evropo i nemoj vise cekati na nas...

KOSTUNICA

pre 16 godina

MAJKO MILA,PA STA JE OVO? Kakva Nemacka,pa ovo je smesno. Govorio sam da je sastav jadan,ali ce sada i rezultati to pokazati. ZOVI NBA ZVEZDE DOK NIJE KASNO!

brlestija

pre 16 godina

Konocno ce i veliki demagog Duda odvesti nase momke do katastrofe. Nadam se da ce posle bruke na EP Duda konacno shvatiti da je vreme da prepusti srpsku kosarku mladim, savremenim i sposobnim ljudima.

BL

pre 16 godina

Cuj grobara u fazonu "nije vazno"... :-))) I to samo zato sto nam je reprezentacija spala na jad i ocaj od igraca poput Tepica, Tripkovica, Kecmana, Velickovica,...I sad ih brane jer su igrali u Partizanu.

Kako nije vazno?Pa ovo je bruka.Za Nemacku ne igra Nowitzki, a takodje Svabe su ostale i bez Femerlinga, Rollera, Demirela, Pesica,...i jos mnogo drugih igraca koji su im doneli prilicno dobre rezultate poslednjih godina.

Ovo sto Nemacka sada ima je trecerazredna reprezentacija i gubiti sa 20 razlike je previse.

A i ovi iz Partizana su doneli navike da se za cetvrtinu ne pozstize dvocifren broj poena.

BL

pre 16 godina

I sta bi trebalo znaciti "nas cilj je London 2012", toliko puta izreceno od strane D.Ivkovica? Pa zar ce Tripkovic, Tepic, Velickovic, Kecman, Perovic,...,imati zagarantovan angazman u reprezentaciji u naredne 3 godine? Bez obzira na formu i (ne)"kvalitet"? Ja drugu logiku ne vidim u tom komentaru...Ovo je REPREZENTACIJA, gde je SVAKI mec bitan, gde igraju NAJBOLJI i NAJSPREMNIJI, bez obzira na godine, gde nema mesta sujeti, a D.Ivkovic je SELEKTOR, a ne trener nekog kluba, pa kao pravi "tim za buducnost".On treba da SELEKTIRA tim za prvi naredni mec i turnir, a ne da prica o nekim "dugim stazama" i da uci Tepica, Tripkovic, Velickovica,...,kako da postignu kos i nekako ubace doju do dvocifrenog broja poena u jednoj cetvrtini.

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju.Gledam na Tv-u, neka kratka reportaza, Milicic besposlicari u svom selu, takmici se u povlacenju konopca i ostalim narodnim igrama, a reprezentacija spala na Perovica pod kosem...

Slovenija - Srbija 90-60

pre 16 godina

Gledam Slovenija-Hrvatska i slovenci su zaista sjajni, sada je kraj trece cetvrtine i imaju +10. Realno, nemamo mi sta traziti protiv njih.

ns

pre 16 godina

Stvarno sramota! Traziti izgovore u nekom uigravanju je jos sramotnije.... Ocekivao sam vise. Pa Nemacka je ubedljivo najslabija reprezentacija koja ce doci u Poljsku , posle nas ocigledno.....A gde je Novicki, Kaman... O Srbijo ...
Moka je bar gubio u produzetku od . . .
KOSTUNICA JE u pravu sta god da napise.

Nesa

pre 16 godina

Nista strasno , ali neocekivano ... sa obzirom da igraju bez Dirka...... Ne bih da napadam nikoga valjda Duda zna sta radi , ali tesko da cemo nesto da ucinimo....Ovo je dobro za otreznjenje..... Mislim da je sistem priprema zastareo ....Gotovo sve repezentacije izbegavaju duge pripreme nego se pripremaju u tih 10 dana da imaju najbolju formu , videcemo , tesko.....

kosarkas

pre 16 godina

Skupo nas kosta nekriticko velicanje naseg tima a bogami i nerealna ocekivanja od Ivkovica kao da je on bog.Nije ovo ni preterano mlad ni preterano talentovan tim.Zasto su neki igraci u timu to niko ne zna pa ni sam Ivkovic.Kad bi moglo trebalo bi zabraniti da se govori kako je ovo tim koji ce tek u Londonu pokazati svu svoju snagu.To je trazenje alibija i nista vise.

pajdo

pre 16 godina

zasto ne kazes Ivkovicu, jednostavno smo limitirani i to je realnost, nek ti je Kosta brz a Marjanovic nije, trebao si pustit Kostu sutra je u Berlinu 100 metara, mozda on pobijedi Bolta, nikad se ne zna

Milan

pre 16 godina

@Severina
Kada smo bili prvaci evrope 2001. nismo izgubili ni jednu pripremnu utakmicu, a generacija Đorđević-Divac gubila je jednu u sezoni. Nema nama rezultata dok ne bude u ekipi igrača koje smo pre toga gledali kako rešavaju utakmice na fajnal-for evropske lige ili u plej-ofu NBA.

shalana

pre 16 godina

Rakocevica je mogao sacekati, Radmanovic, Jaric i Milicic su javno rekli da zele igrati za reprezentaciju....

pa oni su pokazali da znaju da igraju samo po splavovima... ha...ha... sačuvaj me bože njihove igre za reprezentaciju....

loki

pre 16 godina

i to ce biti tako i na evropskom prvenstvu!kako se mec blizi kraju mi padamo u igri! jel moguce da je ova nasa najjaca ekipa?!uvek smo imali mlade igrace u repki ali uz proverene asove,koji su nosili igru kad se utakmica lomi!

1234!

pre 16 godina

"Nemačka bez Novickog na EP"

Znaci Nemacka kao da ne igra...
(Zeljko, 14. avgust 2009 14:19)

Preporučujem (+46)
Ne preporučujem (-1)

:sa dirkom su uvek kandidati za medalju,a bez njega su mozda najgora ekipe evrope.
(kompleksas vise vrednosti, 14. avgust 2009 14:41)
Preporučujem (+59)
Ne preporučujem (-2)


ILI SMO IPAK MI ?!?

Lepo kaze Tegi..treba biti presrecan ako udjemo u 1/4finale iako je jos rano za prognoze ! ! !

ivkovic

pre 16 godina

ivkoviceva ekipa je katastrofaaa...nema makar 5 izuzetno kvalitetnih igraca...da su dosli ti likovi srbija bi definitivno bila prvak...al sta je tu je...nadajmo se da ce uspjeti da doguraju malo dalje.....srecno...

pedja

pre 16 godina

Nikakvo iznenadjenje. Bas kao sto sam i napisao pre nekoliko dana, za mene ce prolaz grupe biti znak da je Dusan Ivkovic carobnjak. Iako je stvarno nezrelo suditi o kvalitetu i uigranosti neke ekipe posle samo jedne, i to prve pripremne utakmice, mora se imati u vidu da je i za Nemce ovakva utakmica pripremna, pa da su nas opet dobili sa sramno velikom prednoscu. VIdecemo sutra. I jos nesto, velika je tuga sto u ovoj zemlji jos uvek ne postoji kanal koji bi pratio samo sportska desavanja i nase timove svuda u svetu. Potpisujem da bi to bio najgledaniji kanal u zemlji jer se narodu politika smucila. Pozdrav.

Bojan Su

pre 16 godina

Ljudi mi nemamo sutere nemamo realizatore sta mi trazimo na kosarkaskoj karti Evrope?? kakav London 2012 to je farbanje zesce budimo realni nemamo vise autoritet nemamo igrace a ono sto najvise vredi smo odbacili kao majka dete a to su Pedja, Rakocevic, Radman, Pavlovic,Jaric bez njih i njihove kakve takve NBA karijere smo 0, i to velikaa 0... zar ocekujeete da Tripkovic pogadja odlucujuce trojke i da nam Tepic vodi zadnji odlucujuci napad??? budimo realni mi smo topovsko meso za Slovence i Spance...

abc

pre 16 godina

E sad jedva čekam da se veliki znalci ove igre (i svega ostalog što postoji u svemiru) late tastature i počnu da pljuju po našoj reprezentaciji..

Herr Miloffan & Herr Shika

pre 16 godina

Tezko cemo igrat bez Nowitzki, ali to dovoljno za male mannschaft. Deutschland über alles. Danke für mein kommentar.Serbien, vi mnogo slabi, was??? Ma bre pregazice vas i Spanien i Slovenien!

mimi

pre 16 godina

"Ova utakmica je pomogla da shvatimo gde se u ovom trenutku nalazimo."Kada sam procitao rezultat nisam uspeo da shvatim gde se nalazimo u ovom trenutku,dali bi ste bili konkretniji?

Stefan Herceg-Novi

pre 16 godina

Nakon duzeg vremena moram reci da uopste ne pratim nasu reprezentaciju(kosarkasku) sa nekim velikim entuzijazmom.Pa ljudi moji ovo je Partizan u malom,kako da ocekujemo neki veci uspjeh?Samo im jos Dule hvali.Imam utisak da je savez premalo uradio kada su u pitanju Stojakovic,Radmanovic,RAKOCEVIC,i mnogi ostali...

Kol

pre 16 godina

Ovo je prva pripremna utakmica i siguran sam da selektoru rezultat nije u prvom planu ali treba se zapitati sta bi nam nemci tek uradili da im igra novicki! Iako nemam pravo da komentarisem nas sastav zaista mi nije jasno sta raduljica radi u seniorskoj reprezentaciji jer decko je klasicno drvo u mladjim kategorijama je bio dobar jer je obicno bio najvisi i najveci na terenu ali za senirsku konkurenciji treba vise!

znalac

pre 16 godina

Ko je ocekivao nesto drugo posle dva meseca suvog trcanja i teretane.Mirise mi da ce kum Duda da ponovi kuma Zeljka pricu iz Novog Sada.Napred momci,jedan je KARI PESIC.

Panto

pre 16 godina

Ivkovic je pozvao sve prosecne igrace u reprezentaciju,i nemojte se vise cuditi zasto nista neznamo,mogu oni ici na pripreme i narednih sto godina ,ali kad neko nezna i nemoze onda je to tako na nasu veliku zalost.Zao mi je samo nase dece koja nemogu uzivati u igrama i pobedama reprezentacije kao mi stariji nekada.

pippen

pre 16 godina

Pazite ljudi, mi moramo vratiti igrace tipa Stojakovic, Jaric, Rakocevic, Radmanovic Milicic i uz trenera kao Ivkovic vratiti se na tron na kojem smo zadnji put stali 2002. godine. Slazem se i nije sporno da ovi nabrojani igraci bili ranijih godina dosta problematicni, kao i ti splavovi, bancenje do 5 ujutro, cure, modne piste i sl, ali to nam je jedini nacin da odemo kao ozbiljna reprezentacija koja ce biti ozbiljno shvacena i koja ce uz 5-6 igraca sa ovog spiska, jer pricajmo realno, ovi ostali su cisti prosek,pruziti nadu ovom narodu i naciji da imamo pokrice tim kada kazemo da smo u stanju vratiti se na vrh.Znaci pustite to nba zvezdice splavovi i sl, u kojem ima niko ne spori istine ali nismo mi sta ja znam USA pa da imamo takve zamene za nekog igraca.

Chaos Is Me

pre 16 godina

Auuu, jeste da je pripremna ali ovo nije daleko od toga da se okarakterishe kao sramota... Jasno mi je, chim je Krstic bio najefikasniji, da smo igrali poznat sistem iz kvalifikacija tzv. "bunarenje". Nadam se da je ovo bio losh dan i da cemo popraviti utisak sutra.

PaKs

pre 16 godina

Ok ovo su pripreme ali nazalost to je ono sto nas ceka na EP. Nemci bez Novickog nas razvale 20 razlike. Ajde da smo izgubili sa pet ili 10 koseva ali dvadeset je puno a EP je za dvadeset dana. Neka nam je bog u pomoci. Ajmo Srbijo samo hrabro!

Nikola Vucinic

pre 16 godina

Teo 10 poena,drugi strelac u ekipi,to je recimo na prvi pogled statistike za mene dobar znak jer svet ceka legitimnog naslednika Jasikevicijusa.A ja mislim da Teodosicu trebaju samo jedne vrhunske bazicne pripreme pod rukovodjenjem Dusana Ivkovica da to i postane.Tripkovic je lose odigrao,sto nije dobro ali je i normalno posle skoro mesec dana fizickih priprema i minimalnog rada sa loptom.A Tripko je nas kljucni i glavni igrac u realizaciji napada sutom iz daljine.Rezultat je nebitan,Rusija i Argentina su gubile vrlo cesto na pripremama od pateticnih protivnika velikim razlikama pa su kasnije osvajali EP,SP i OI.A slatko su me nasmejali ovi veciti zlosutnici sto pljuju po Ivkovicu koji po njima preti da svojim radom prekine biserni niz uspeha iz prethodnih godina i time ospori talenat igraca i rad prethodnih selektora.

dragojle

pre 16 godina

Za ozbiljne reprezentacije nema prijateljskih utakmica! Sto Spanci nikome daju da ih gazi sa 20 razlike ako su rezultati nebitni!
Kad se igra za svoju zemlju onda se igra ozbiljno. Nema te trening utakmice u kojoj se dozvoljava poraz sa 20 razlike. I nije tacno da su tek sisli sa planine pa treba da se uigraju. Halo, ova ekipa je prosle godine trenirala skupa dva meseca i odigrala desetak meceva. Mnogi su i klupske kolege..A Nemci,ovakvi kakvi su, tek su ekipa iz dna druge evropske lige. Za takvo ponasanje igraca morale bi da uslede kazne. A neki ovde pricaju u stilu: pa sta ako su izgubili, pobedice u polufinalu itd. U polufinalu cega?! Ako tim dozvoli da postane gubitnik, nema tu leba.

zoran

pre 16 godina

nisam gledao tekmu al sam se bas neprijatno iznenadio kad sam procitao rezultat,ako je neko gledao nek malo pojasni sta se to tamo desavalo

luki

pre 16 godina

Sve je to posledica rada dok su bili kadeti i juniori.Radili su sa nestrucnim i nezainteresovanim trenerima,nsu ih obucili tehnicki i nisu im dozvolili da se individualno razvijaju na vreme.

Milan

pre 16 godina

Kad mi uporno nabijamo kondiciju umesto da vežbamo šut koji nam je tradicionalno najlošija karika. Šta reći kad su nas pobedili momci bez angažmana.

dzordzina dzavolcicu

pre 16 godina

Pored Djekica (potpisuje za neki dan) i Kecmana (dogovorili se), trece pojacanje za mnogo manju platu nego u Unikahi, ali uz velikuzelju da radi sa Duletom i u klubu, najverovatnije ce biti Omar Kuk...

UnusualSuspect

pre 16 godina

Ma ovo nije nikakvo merilo, tek je prva pripremna utakmica, kondicija, fizikalije, tek oni treba da se uigraju, bicemo mnogo jaki!!!

pera kojot

pre 16 godina

secate se moga komentara kad sam rekao da nemamo sanse sa ovim timom do medalje eto,nije da se radujem tuzan sam ali za koju godinu bicemo jaki i zreli za prva tri mesta

pokrijte se ushima

pre 16 godina

ma razumem ja sve da je prva pripremna i da je zato shut losh i da to ne mora nishta da znachi
ali
kako su od nemaca bez novickog uspeli da izgube 20 razlike?
ajde da je grcka ili spanija cak i sada raspadnuta italija ili nova po timu rusija chak i francuska bez parkera
ali nemci!
pa to su sve polu rekreativci
da smo poslali juniore ubedjen sam da ako ne bi pobedili bar ih ne bi nakantali s ovom razlikom
bruka

srbiju volim najvise

pre 16 godina

svaka cast momci,spremati se dva meseca i onda izgubiti od nemaca 20 razlike i to bez novickog. Ja sam uvek govorio da mi treba da povedemo nase najbolje kosarkase na EP i SP pa maklar oni dosli i nedelju dana pre takmicenja. jer , ljudi moji oni su bolji do ovih i da igraju i sa jednom rukom. Da su tu rakocevic, pavlovic, stojakovic, radmanovic druga bi prica bila

Nikola

pre 16 godina

za ove nase treba izmisliti novu definiciju loseg hahahah :D

ali ja sam i dalje uz njih ;) znate kako kazu misevi uvek prvi beze sa broda koji tone!

Bojan Jankovic

pre 16 godina

Od Velickovica se ocekuje mnogo vise i nemam sumnju da ce on vec u sledecem mecu opravdati to poverenje.

Tepic je sa 6 skokova pokazao da moze da igra krilo, sto je izuzteno vazno imajuci u vidu nedostatak igraca na toj poziciji.

Popovic najverovatnije nece ici u Poljsku.

Ivkovic je izjavama ponovo pokazao da je profesionalac i gospodin.

Najvise me trenutno brine igra Urosa Tripkovica.

Samo napred momci, imate bezuslovnu podrsku!

traktorka

pre 16 godina

3,2,1,0 go!!!!!!!!!
Aj sad svi pljuvanje deranje i ostalo ajmo kosarkaski znalci e 20 razlike od nemacke bez dirka alo bre kako zasto zbog cega nemogu lake suteve da daju hmmm mozda zato sto je do prve utakmice na ep 20+ dana i zato sto se forma tempira za onda ili mozda zato sto su do pre nedelju dana radili bazicne pripreme ma jok sigurno nije zbog toga. Inace nadam se da cemo puknemo i sutra i posle od grcke i letonije i onda da osvojimo ona acroplis kup da se u polufina lu jedva izvucemo i onda u finalu sa rusima jedva na produzetke dobijemo. sad mislite i ja sam neki pljuvac ali ne ljudi fazon je u tome ako stanje bude takvo eto nas na pobednickom postolju 20 septembra a to je ono sto ja zelim. Zivela srbija i Kraljica igara.

Branko

pre 16 godina

Da li svi vi koji pjujete po kosarkaskoj reprezentaciji znate sta znaci rec sramota?
Sumnjam, jer da znate, toliko bi vas bilo sramota da bi u zemlju propali, jer to sto pisete je katastrofa!!!
Izgubili smo u prvoj trening utakmici, pa sta? Pljujete po momcima koji su do pre par dana radili samo kondiciju a da i ne pominjem i to sto vecina njih nikad nije igralka zajedno.
Zar je moguce da toliko mozga neko moze da nema, pa da pljuje po Dudi i onome sta on radi???
Stidite se svi koji ste bilo sta ruzno rekli ovom prilikom...vi ste bruka nevidjena!!!

istina

pre 16 godina

Istinita prica.
Bili neki momci na ovdasnjem kosu pre 6-7 godina, mladi, uigrani, brzi, svi ih hvale, treniraju... Ali kad igraju sa pravim basketanerima koji se skupe onako, cisto da igraju, ali su suvi kvalitet, uvek pobede basketaneri, jer znaju finte, imaju smeka... I tako vec 7 godina....


Cekamo svi u kraju 2012 da ovi mladi konacno pobede ove basketanere koji znaju znanje...

Nemanja,BG

pre 16 godina

Iako je prijateljski mec u pitanju,zabrinut sam.Ipak je u pitanju Nemacka[bez Novickog]i poraz od 21 razlike je samarcina.Ne smem ni da zamislim kako cemo sa ovakvom igrom proci u duelu sa bracom Gasol,Navarom,Fernandezom,Rubiom i ostalima.

Severina

pre 16 godina

Tako je Duda i sa onom nasom legendarnom SFRJ selekcijom gubio skoro sve pripremne utakmice, a onda dodje prvenstvo i na parket na startu tekme igra bez Drazena. Bitno je da se tempira forma kada treba, a Duda to sigurno zna kako se radi.

Napred nasi kosarkasi!

te_ovo_te_ono

pre 16 godina

Kako mi na živce idu ovi "poznavaoci košarke", te Njemačka bez Novicko, te najslabija reprezentacija, te nemamO šta tražiti na Evropskom! Smešni ste! Vi veze nemate o životu a ne o sportu, pogotovo košarci! A već sutra će te se pokriti ušima i hvaliti košarkaše, pošto sutra sigurno dobijamo. I vi će te prvi da se javite samo sa drugom pločom! SRAMOTA!!

dragan genije

pre 16 godina

auuu boli ovo, ali idemo dalje

mozda je i bolje ovako, kad je moka bio grke smo isprasili +30, kad je sakota bio skoro sve pripremne utakmice smo omlatili...kad je duda bio...uzeli smo zlato:)

Darko

pre 16 godina

A sta pljuvaci ovo ono?!Svako ima pravo na svoje misljenje i svoj komentar,ako ti se ne svidja ti klikni ne preporucujem.Problem je u vama sto ocekujete od ove reprezentacije da osvoji zlato,samo zato sto mislite da je Duda bog a Srbija i dalje kosarkaska velesila.Kako neko vec napisa niti je ovo toliko mlada niti toliko talentovana reprezentacija.Plasman na SP je veliki uspeh i tako bi trebali to i da posmatramo,a medalja senzacija ravna Nadji Higl.

Projekat

pre 16 godina

Ranijih godina kada samo osvajali medalje, selektor dodje , objavi spisak i gotovo. Nit se pominju godine igraca , ni kako vlada izmenju njih neopisivo dobra atmosfera.
Sad, dve stvari su najvaznije: da odma kazu kao je atmosfera na najvisem nivou, i da igraci budu sto mladji, i sad se pominju projekti London 2012, posle ce da bude Mesec 2300.I nemamo u sastavu bas neke ubice od igraca, ako pogledate date poene igraca, vecina moze bolje za jos koji poen,nista specijalno.

gugle

pre 16 godina

Nek se vade da im je prva utakmica i teske noge. Ali 20 razlike je mnogo, Jugoslavija ni u snu ne bi izgubila, pa na pripremama za EP 2001. smo sve pripremne utakmice dobili.

marko

pre 16 godina

ponovicu jos jednom, mi boljih igraca nemamo, i shvatimo da je to to. Svako ko priziva nekog jarica, stojakovica, rakocevica i radmanovica pokazuje svoje sljepilo za kosarku. Pripreme su i sve to, ali da izgubimo od njemacke, to je strasno. Ako smo poceli pripreme valjda smo spremniji, dovoljno da pobijedimo grupu gradjana iz njemacke.
Ja ostajem uz ekipu i mislim da ne trebamo ici na prvenstvo ako se ne mislimo boriti za plasman na sp. Nism mi tako neiskusni.

stefan

pre 16 godina

taman kad pomislim da me nista ne moze iznervirati danas upalim komp i vidim ovaj rezultat....nadam se da su im teske noge od priprema i da ovaj rezultat nije realan

Bez_Cenzure

pre 16 godina

Pljujete ih kada izgube. Da su dobili utakmicu već bi se našao neko ko bi ih pljuvao a izgovor bi bio da je to prijateljska utakmica. Vama nikada udovoljiti.

Ovo su ipak pripremne tekme gdje se još uvijek kombinuje. Zna Duda šta radi!

Savo

pre 16 godina

Jeste da ne treba dizati frku i paniku ipak je pripremna ali sto je previse,previse je.Iskreno me strah da je ovo pravo stanje stvari,ili priblizno.A evo jedno malo poredjenje mada ovakva ne moraju nista da znace: ista ova Nemacka je nedavno u dva meca ubedljivo izgubila od Holandije koju je CG veceras u kvalifikacijama za A diviziju u Moraci pobedila 30 razlike.Daj boze da gresim ali cini mi se da nam se ne pise nista dobro.

objektivno

pre 16 godina

svakako da pripemne utakmice nisu apsolutno nikakve merilo buduceg rezultata.pred indianapolis smo na turniru u pioniru izgugili sve 3 tekme i zvizducima ispratili kasnije svetske prvake.2004.smo osvojili diamond ball u begoradu pa tamo doziveli debakl.
ali njie nikakvo pljuvanje kada se kaze da ova ekipa nema kvalitet za visoke domete,ni sad ni u narednih par godina.na ep cemo verovatno dobiti oslabljene britance,a glatko izgubiti od slovenije i spanije osim ako se bas nesto ne popalimo ali to tesko posto je osim teodosica i velickovica malo srcanih igraca u ovoj ekipi.nije nikakvo pljuvanje reci da je iskustvo na ovakvim takmicenjima presudno uz kvalitet naravno a da mi realno nemamo nijedno ni drugo(bar ne za visok plasman).vi sto ponavljate kao papagaji zna duda sta radi,duda nece igrati za nas vec neki drugi neiskusni talentovani momci koji ce naspram sebe imati najbolje igrace evrope i sveta ali i isto tako dobre trenere...
i na kraju nije nikakvo pljuvanje reci da ce ivkovic najvise ispastati zbog te sujete da zaobidje nase najbolje igrace ili im ne dozvoli duzi odmor posto je to za sve druge reprezentacije normalno.bolje ljudi da gledate realno stvari ako se vec lozite na tu kosarku,nego samo ponavljate duda ovo duda ono,bice medalja,bicemo prvaci dza-bu,a posle pljuvaj koga stignes kada realnost izadje na oci,a u slucaju da iznenadimo sto je uvek moguce onda lepo to proslaviti...zar nije taj pristup logicniji...

TeoFan

pre 16 godina

Setite se poslednjeg pripremog turnira u Beogradu pred SP u Indijanapolisu...Tri vezana poraza pred domacom publikom, i to od Turske, Australije i Kanade! Pa na kraju osvojismo svet...

markus

pre 16 godina

E bre ljudi sve ove negativne komentare i pljuvanja po nasim igracima treba iskopirati i sacuvati pa u septembru paste. Zivi bili pa videli....Sram vas bilo ko da niste Srbi....

all stars

pre 16 godina

Duda Ivkovic je izgubio od Nemaca(bez Novickog) u prvoj pripremnoj utakmici a ne igrachi koji bespogovorno slushaju velikog MAGA i sprovode njegove zamisli u delo.

Arsen_Lo

pre 16 godina

E sad posle ovog poraza nemojte ljudi odma da ospete paljbu po igracima i selektoru, imajte prvo na umu da je ovo prva utakmica posle teskih bazicnih priprema, i ruke su veoma teske kao i noge, tek ce to da dodje prirodnim putem na svoje posle par utakmica u okviru priprema, sa druge strane Duda nije sigurno isticao sve svoje najbolje adute u smislu taktike i akcija koje cemo raditi na Evropskom prvenstvu, kao i to da se igraci ne forsiraju previse da ne bi nedaj boze doslo do neke nezgodne povrede na ovim prijateljskim utakmicama, a tek nam je prva ...bice to sve kako treba kada bude bilo najvaznije, siguran sam u to... Zato podrzite ove momke i Dudu i nemojte da odma drvlje i kamenje po njima posle ovog poraza

roman empire

pre 16 godina

Pogledajte statistiku mnogi nasi kosarkasi su zabelezili vise skokova nego poena,nazalost poeni donose pobedu.Treba pod hitno popraviti procenat suta i popraviti igru u odbrani.

panta

pre 16 godina

Normalno je da ekipa koja odradi ekstra jake pripreme ima ocajan sut jer su ruke teske i treba se naviknuti.Ljudi bice sve to ok,nema razloga za brigu.Bolje je sad da gube nego na EP,a i ovako se sve vidi sta su greske.

Dusan

pre 16 godina

Izgubiti od ovakve Nemacke nije dobro, ali sa ovolkom razlikom je bas katastrofalno. Ali kada se setim da smo pred SP sa Sakotom i Ep sa Slavnicem igrali "odlicno" pripremne utakmice, mislim da treba sacekati prvenstvo pa onda suditi o igri nasih.

Igysa

pre 16 godina

Pa naravno kad igramo sa B postavom.. cenim Ivkovica.. ali ovo nisu igraci za pobedu... mislimda je moglo bar 5 jakih imena da ide !

Ivan

pre 16 godina

Pa sta ako su izgubili...Bolje sad da gube...Najvazija stvar je da se forma natempira na pravo vreme. Treba da tucemo mi nekoga u polu finalu ili finalu sa 20 razlike, a ne sad. A mnogo je puta u istoriji bilo da pobedimo sve pripremne utakmice i sa jacim protivnicima, pa nas onda ti isti dobiju na prvenstvu. XD
Samo napred.

mcvc

pre 16 godina

Uopste nije iznenadjenje da reprezentacija koju predvodi Duda Ivkovic dozivi poraze kao ovaj danasnji.

Na primer pred EP 1995, Nemacka je pobedila nasu reprezentaciju koja je igrala u kompletnom sastavu (samo bez Divca) a prethodno smo ih na jedvite jade dobili u Pioniru. U kvalifikacijama za EP 1989 Bugari su nas oduvali sa 20+ razlike (igrao i Drazen Petrovic), a isti ti Bugari su nam skoro skinuli skalp na kvalifikacijama za EP 1995 (igrali smo produzetke). Pa i Portoriko nas je 2 puta dobio na Olimpijadi 1988 i SP 1990 kada se tome niko nije nadao.

Ovaj poraz (kao i da smo pobedili) nece imati nikakav znacaj, jer na kraju ce biti samo zapamceno ono sto se desi na EP. Dotle ima sasvim dovoljno vremena da se reprezentacija uigra, a isto i da javnost prilagodi svoja ocekivanja realnim mogucnostima naseg tima koji je sigurno sposoban da svakoga dobije ali i od svakoga da izgubi. U tom slucaju ce i razocaranje da bude manje u slucaju neuspeha (a i veca radost ako se nesto vise i postigne).

zoran

pre 16 godina

Sta to bi,sta se to desilo,auuuuuuu.
Ajmo momci ovo je samo prijateljska ali je ipak potrebno skupiti malo samopouzdanja pobedama a ne ovakvim porazima.

Mika NS

pre 16 godina

I???
Ovo je pripremni mec i nije neko merilo.
Pravo je tek u Poljskoj.
Ko se seca, na pripremama pred proslo EP smo deklasirali tada sampione Evrope Grke sa 21 razlike,pa se zna kako smo na tom EP prosli...

alex

pre 16 godina

svako ko je isao na visinske pripreme pa posle igrao utakmicu zna da je ovaj rezultat nerealan i nebitan u smislu kvaliteta igraca. bice bolje vec veceras. napred plavi

Wabbit

pre 16 godina

Da budem iskren, nisam ocekivao ovakav rezulatat, ali ako budu dobijali kad bude trebalo, sto se mene tice mogu da izgube sve pripremne utakmice.

Soweto

pre 16 godina

Ovo je nova reprezentacija, tim je u stvaranju i ako neko to zna da radi Duda zna. Razumem ja i dežurne pljuvače, ali i njihovo postojanje i oglašavanje je sasvim normalna pojava. Moja poenta je da će ova reprezentacija uz neke minimalne izmene za dve-tri godine da pravi rusvaj po Evropi a bogami i po svetu. Zivi bili pa videli.