Košarka 93

Nedelja, 18.02.2024.

11:40

Predsednik Srbije: Ništa ne bi bilo od Partizana i Zvezde bez države

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić govorio je na TV Prva i o Crvenoj zvezdi i Partizanu.

Predsednik Srbije: Ništa ne bi bilo od Partizana i Zvezde bez države IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Prihodi su privatni, dugovi su javni

pre 3 meseca

Država nema nista, to je sve novac gradjana sakupljen na razne nacine.Trositi novac na CZ i PAR je cist skandal, jer od toga ima koristi samo mala povlascena grupa.

hm

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi.
(Sajko, 19. februar 2024 10:02)
Ne zaradi nista drzava, neki zarade

Sajko

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi. Svaku reklamu morate platiti zar ne? Hocete li zaraditi od te reklame? Ne. Zato sto vi ne prodajete reklamu, vi prodajete proizvod, a reklama sluzi da promovise taj proizvod. Dakle, da drzava nema svoj interes u tome... sigurno ne bi ulagala novac. I kao najvaznije, to je novac nas gradjana nije njegov, a klubovi nisu privatni kao ni drzava.

Ruza

pre 3 meseca

Klubovi su ti koji treba da predstavljaju nadu zemlju u najlepsem svetlu kako to rade pojedini sportisti kao Djokovic,Spanovicka...i za takve rezultate bivaju nagradjeni,a sta je ovo?!

Mars

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.
(Isidor, 18. februar 2024 12:35)

ti se salis ???

Cinik

pre 3 meseca

Prvo najuriš Duska Vujisevica i Danilovica. Zatim im das bydzet od 1,2 miliona evra a Zvezdi 5 do 6 miliona, zatim ugasus Vk Partizan, oduzmeš bazen, upropastis vaterpolo. Na silu postavis upravu u FK Partizan i jos na perfidan način krenes da odredjujes ko će biti prvak. I onda dodje do revolta navijaca Partiza a i vredjanja. Pa onda dodju ljudi iz stranke pa kazu da nije u redu. I tek onda 2020 kao nesto se da Partizanu i kao Partizan je jednak sa Zvezdom. Zvezdi se prikriju dugovi u kosarci i fudbalu kroz UPPR i ko zna sta jos a Partizanovi dugovi su uvek isti.
I sada smo jos uvredjeni sta kazu navijači i Željko Obradović.
Pa nije bas tako mali, ti mozda jesi visok ali si mali u ocima nas navijaca Partizana jer mi nismo glupi da nas vozaš tvojim oricama.

Milan

pre 3 meseca

napred Zvezdo Crvena Zvezdo znaj da uvek....
(Samo kažem, 18. februar 2024 14:51)

Samo kažem da se pravilno piše Crvena zvezda. Zemlja nepismenih zvezdaša

Marko

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Te vase price o milionima evra od karata, pazi salova, dresova...to je tako presmesna prica namenjena vama grobarima, da upravo pisete kako niste drzavni prijekat, i da se dobro istripujete da ste `nezavisni`, Partizana i Zvezde ne bi bilo bez drzave,ili ne bar ovakvih, sto je na zalost tuzna istina.

Nikola

pre 3 meseca

Samo neka ih drzava pusti na miru da se sami snalaze. Ali nema nista od toga. Ima visestruki interes "drzava" od toga, i itekako naplati sve sto ulozi.

Realno

pre 3 meseca

A u rukovodstvima Zvezde i Partizana nema političara? Svi se guraju tamo jer klubovo loše posluju?Država da, ali državnici podele međusobno. Da im ne odgovara, oba kluba bi prodali odavno.

Urke

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.
(vladimir prokic, 18. februar 2024 14:2

Volite bre da lazete,cudo jedno.
Sami ste vise puta odbili uppr, rekli ste, bolje beton liga.
Nema kukanja sada.
Porez mora da se plati.

Crno Sunce

pre 3 meseca

Sve priče padaju u vodu, onog časa kada se zna da FIBA učesnicima svojih takmičenja plaća skoro sve troškove. Plaćaju sudije, putovanja, čak i za samo učešće daju solidan novac, a takođe i premije su gotovo iste, čak i veće nego u Evroligi. Zašto je nekome u interesu da baca pare? Tu je glavni krivac vlasnik, a to je država. S tim što nijedan vlasnik na svetu ne govori koliko je uložio, osim kada napušta klub. Sve dok je država vlasnik klubova (a tako se i ponaša) mora biti odgovorna za sve ono što finansira. U stvari to sve narod finansira, jer država je apstrakcija, a porez plaćaju građani. Da li će neko vas pitati što niste platili struju, infostan, grejanje itd? Naravno, ukinuće vam sve to ako ne plaćate, možete ostati bez imovine. Stvari su proste, "tumaranje po magli" treba samo birokratskim strukturama i onima koji odlučuju.

Dj

pre 3 meseca

Zvezdi drzava daje mnogo vise, plus oprosteni dugovi, to svi znaju, sramno je sto presednik toliko faforizuje miljenicu... plus sudije mnogo navlace za Zvezdu

Džoni

pre 3 meseca

Ovo je opšte poznata stvar i ja kao Zvezdaš kažem da ništa ne bi bilo ni od Zvezde ni od Partizana da država ne daje na sve načine. Ja iskreno ne mogu da poverujem da neko toga nije svestan i da živi u nekim iluzijama kako sve to može bez države a živi u državi gde je "država" u svim segmentima društva? Obradović je ovim učinio medveđu uslugu Partizanu i očigledno razljutio glavnog finansijera tj čoveka koji odlučuje a svi znamo ko je taj. Ovi moji iz Zvezde mudro ćute, ponekad zahvale, ali svakako ne guraju prst u oko? Na žalost to kod nas tako funkcioniše i to je to.

hahahhaa

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Kad vam tako ide otkud samo za porez 6 miliona eura duga?

Marko

pre 3 meseca

Istina je uvek negde između, tako je i ovde.
Slažem se da država mnogo ulaže u blizance, ali ako vam to smeta onda ih privatizujte i rasteretite budžet.
To se naravno neće desiti, jer država ima dosta benefita, nije baš da su samo velikodušni pa daju čisto da bi dali.
S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.

Marko

pre 3 meseca

Hajde sve, ali da navijaci Partizana stvarno veruju da njihov KK posluje potpuno nezavisno od drzave, ili sto neki od njih i priznaju, da je to uz veoma malu pomoc iste, gotovo neznatnu, se granici sa paranormalnim.

Džoni

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Slažem se, ali postavi stvari ovako: da nisu dovedeni (ostali) Obradović, Panter, Ledej, Naneli, Dožer... itd i da se ne igra EL za koju realno garancije daje država budžetom da li bi bilo tog prihoda od karata i šalova? Da ti igraju Vrabac, Šalić i ekipa umesto ovih?

vladimir prokic

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.

xxx

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?
(Mir, 18. februar 2024 13:58)

Nikoliko, jer i oni navijaju za Zvezdu i Partizan.

sale

pre 3 meseca

Ok sve u redu..Ali ko finansira FMP ili Radnicki kako god..ZAJEDNO dobili 50 miliona unazad nekoluko(citaj 3) godine.Koliko su ZAJEDNO dobili unazad 12 godina??Pa moze i unazad 20(za vreme demokrata) godina??Zasto vise ZAJEDNO?? Valjda se zna koliko su dobili jedni koliko drugi.

Milos

pre 3 meseca

Zbog ovoga sto je Vucic rekao (da drzava direktno i indirektno finansira CZ i Partizan), ovi klubovi mogu sutra da lete iz evropskih takmicenja.
Amaterizam i neznanje na sve strane...

akotako

pre 3 meseca

Tako treba a ovi sto cekaju pola godine magnetnu,dve godine kataraktu,četri godine kuk,pet koleno da operišu.... vise da ne kukaju imaju oba kluba,za jedan da se odluče i neka budu zadovoljni.

123

pre 3 meseca

Posle ove izjave AV nadam se da niko nece ikada pisati komentare da je Partizan drzavni projekat . Ako jeste, onda je to i CZ. AV kaze, da nije drzave nebi postojali ni CZ ni Partizan. I u cemu je problem? Sta tu nije jasno?

Marko

pre 3 meseca

Kada bi država pare koje daje blizancima različitih boja uložila u edukaciju trenera i uslove treniranja po lokalnim samoupravama mi bi bili krem dela krem.
U svakom kraju Srbije mogu da se oforme centri za različite sportove. Nekoliko za košarku, nekoliko za fudbal, odbojku, rukomet, vaterpolo... Pa se lepo centri povežu sa lokalnim gimnazijama i tako sklopi obrazovanje i sport. I tako dalje i tako šire. Pare ostaju u našoj zemlji, imali bi kvalitetne domaće igrače koji bi kasnije popunjavali naše profesionalne klubove. Pa bi dalje imali kvalitetniju domaću ligu... Nastavite niz sami

zvezdaš

pre 3 meseca

Ja kao stari i okoreli zvezdaš mogu samo da kažem jedno. Voleo bih kada bi država ukinula davanje novca u oba kluba. Ne samo u košarci nego i u fudbalu. Lepo da ih svede na ono što bi u suštini trebali i biti (kada su već državni klubivi), a to je da budu AMATERSKI klubovi. Neka država daje i jednima i drugima podjednako taman toliko da mogu da funkcionišu tako da mogu da isprate stvaranje igrača od pionira pa do seniora, pa neka bude bolji onaj koji bolje radi. Veoma prosto.

Dachazvezda

pre 3 meseca

Aj se slozim jednom sa njim 100%!!!

Daje pare na obe strane brda, a svi opozicija, i svi nesto "kukaju" ... Saopstenja, muke, tragedije, a i jedni i drugi "ajmo po igrače iz NBA ( Exum, Campaco)...
A na kraju - ONI su doveli igrače, a ne drzava!?!?! :))))))

Kad im zavrne slavinu, na obe strane brda, nece imati budzet ni za FIBA kup, koliko su svi sposobni!!!!

radoš

pre 3 meseca

Najbolje od svega prodati oba kluba i drzava nece imati troskova.
(menevidji, 18. februar 2024 12:40)

jos bolje je da se poklone oba, nego ja znam da ce bagra sebi da pokloni pa me to muci vise. ipak bolje ovako da im placamo reket deo po deo nego sve da uzmu od jednom

Perce

pre 3 meseca

Мргуде, вероватно зато што су и Ц. звезда и Партизан у свим елитним такмичењима оставили дубок траг у европском фудбалу. Ц. звезда је била победник купова, купа сајамских градова, првак Европе и првак света, Партизан можда нема све ове титуле али је уз звезду једини тим који сваке године игра у европским такмичењима и има солидне резултате. На жалост остали клубови су испод њиховог ранга али уз мало времена и мало више искуства за европска такмичења и остали могу нешто да ураде, а кад ураде биће и они финансирани мало више. Колико знам сви клубови имају помоћ државе али јесте логично да се више даје јачим клубовима. Та помоћ би на неки начин била враћена држави кроз порез и поштено плаћање услуга које добијају од државе: струја вода, грејање јер сигурно нису мали потрошачи. Е, ако то не раде, треба им од помоћи коју би добили одузети за порез и све остало па нека се после сами сналазе без државе.

Mir

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?

macconi

pre 3 meseca

Sto se tice ove teme,zaista je tako bez obzira na politicku opredeljenost...U Zvezdu i Partizan drzava ulaze ogroman novac,obezbedjuje im sponzore...sve moguce povlastice,oprasta i tolerise dugove...naravno i jednima i drugima da bi bio mir u kuci...i politicki poeni naravno...koliki su dugovi drzava komotno moze oba kluba da posalje u stechaj...ti budzeti i ogromne pare koje se daju za plate igraca nisu realno stanje stabilnosti i finansijske moci ni Zvezde ni Partizana...od samo prodatih ulaznica nijedan klub na svetu ne moze da prezivi.

Vukvucko

pre 3 meseca

Sve je to zbog toga što ne smete da privatizujete klubove. Jer se peru velike pare, menadžeri imaju svoj deo, navijači svoj deo, direktori svoj deo, drzava svoj deo...a mi plaćamo sve to. Zato smo tu gde jesmo...Jos samo da objavite komentar...

Stanko

pre 3 meseca

Dve stvari, ovo dali smo i jednima i drugima ne znaci nista, koliko si dao sportskom drustvu Zvezda, koliko sportskom drustvu Partizan otkad si na vlasti. Plus koliko su dale drzavne firme u kompletnom ili manjinskom delu vlasnistva. Da li je bolje da Partizan placa Arenu ili da zvrji prazna celu godinu i pravi gubitke.

ma dajte

pre 3 meseca

S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.
(Marko, 18. februar 2024 11:58

pa koliko se forsira kk Igokea2 u medijima sve ti je jasno ...

Erik TH

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.

my way

pre 3 meseca

Свака част, господине председниче! Ја користим прилику да апелујем да се сав државни новац и спонзорства са КК близанаца преусмере на рукометне, одбојкашке, националне кошаркашке лиге у мушкој и женској конкуренцији, развој пливања, атлетике, гимнастике... Доста су те 2 легије странаца које су уништиле национално кошаркашко првенство, самим тим и базу играча, усисавале енормне суме новца, на све то пљувале државу и Вас лично и оптуживале за, што је врхунац апсурда, стварање неких других државних спортских пројеката. Удовољите њиховим сопственим захтевима, то ће бити и на добробит српског спорта!

Liberty

pre 3 meseca

Bravo Vučiću, tolike uvrede na njegov račun od strane nezahvalne samoprozvane avngarde a bez Vučića bi bili na nivou kluba Igokea, verovatno bi se fuzionisali ponovo sa sa takvima... Svi su sr smejali na izjavu Obradovića sinoć, jer svima je bilo jasno da je čovek na terenu izgubio kup a na konferenciji dostojanstvo i zdrav razum.
Zato poruka Vučiću, ukidaj im sve milione koje im država daje kad ne znaju da poštuju pa nek se sami finansiraju kad već tvrde da su tako nezavisni i moćni, ako ništa drugo makar će njihovo vređanje imati nekog smisla onda.

Straight Outta München

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde
(realno, 18. februar 2024 12:16)

To znaci da cemo imati najskupljeg i najboljeg trenera u Evropi, dovoditi igrace sa 500 utakmica u NBA, dovoditi igrace sa F4, biti u igri za najskupljeg igraca ikada u Evropi…

Isidor

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.

Sića

pre 3 meseca

Željko Obradović se ukopao izjavom za vek i vekova.
Ipak nije uticalo na njega što je godinama radio u velikim, bogatim, privatnim evropskim klubovima...
I u njega je ušao besramni duh koji JSD Partizan, sa svojim poznatim spinerima, usadjuje u sve svoje članove i navijače, koji ih potpuno promeni.

ahhahaha

pre 3 meseca

"dodajte privatnike kojima država kaže da podrže klub za koji čak i ne navijaju."

ključno..... a zeljku veruje u Price da privrednici mnogo vole partizan

DelijaNP

pre 3 meseca

Čekaj,pa kako to sad,jedan čovek je sinoc rekao da Partizan nije državni projekat
(radeczbg34, 18. februar 2024 12:08)

Čekamo ...
To znači da jedan (ne)čovek laže kao ...
A, pod jedan, jel posao trenera da daje onakve izjave ili uprave kluba?!?
Alibi trener kome treba 30 mil. budžet da napravi rezultat, sram da ga bude!!!

daki

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace

veliki

pre 3 meseca

Надам се да након ове изјаве држава више неће дати ни динара Партизану! Жоц је рекао да они обезбеђују паре на друге начине, Савић је рекао да могу да функционишу без државе - е па изволите! А оних 6 милиона дуга прво да платите, па онда терајте сами. Али немојте да кукате после 6 месеци! Ма којих 6, после 3 месеца!

realno

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde

Mrgud

pre 3 meseca

Dokle ce vise Drzava Srbija da pomaze beogradske blizance? Zasto tako ne pomazu Vojvodinu, Radnicki Nis, Radnicki Kragujevac, Spartak i ostale srpske klubove. Vodje navijaca blizaanaca i njihove armije su najvece zlo Srbije, ne vidim zasto su oni bolji od drugih klubova. Ova zemlja se nikad nece osloboditi titoizma dokle god su blizanci u prvom planu.

neutron

pre 3 meseca

Takozvano "rivalstvo" samo produbljivanje podela i povod za nove sukobe između nas samih. Odavno vise nema nikakve veze sa sportom pitanje da li nam je tako nešto potrebno.

veliki

pre 3 meseca

Za fudbal i Partizan se slažem, bez vas ne bi opstali ovi lopovi koje nažalost baš tih 8 godina ne možemo da oteramo!
(Marko Niš, 18. februar 2024 12:18). Ауууу па ви сте јаки! Кога бисте ви то поставили??? Ко би обезбедио 30 милиона евра СВАКЕ СЕЗОНЕ??? Ви мислите дође неки Видић или Саша Илић и паре само капљу. Јестееее.

nesa

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace
(daki, 18. februar 2024 12:15)
evo ga pošteni navijač
e o tome se radi
o vasem postenju

daki

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace

ahhahaha

pre 3 meseca

"dodajte privatnike kojima država kaže da podrže klub za koji čak i ne navijaju."

ključno..... a zeljku veruje u Price da privrednici mnogo vole partizan

Sića

pre 3 meseca

Željko Obradović se ukopao izjavom za vek i vekova.
Ipak nije uticalo na njega što je godinama radio u velikim, bogatim, privatnim evropskim klubovima...
I u njega je ušao besramni duh koji JSD Partizan, sa svojim poznatim spinerima, usadjuje u sve svoje članove i navijače, koji ih potpuno promeni.

zvezdaš

pre 3 meseca

Ja kao stari i okoreli zvezdaš mogu samo da kažem jedno. Voleo bih kada bi država ukinula davanje novca u oba kluba. Ne samo u košarci nego i u fudbalu. Lepo da ih svede na ono što bi u suštini trebali i biti (kada su već državni klubivi), a to je da budu AMATERSKI klubovi. Neka država daje i jednima i drugima podjednako taman toliko da mogu da funkcionišu tako da mogu da isprate stvaranje igrača od pionira pa do seniora, pa neka bude bolji onaj koji bolje radi. Veoma prosto.

DelijaNP

pre 3 meseca

Čekaj,pa kako to sad,jedan čovek je sinoc rekao da Partizan nije državni projekat
(radeczbg34, 18. februar 2024 12:08)

Čekamo ...
To znači da jedan (ne)čovek laže kao ...
A, pod jedan, jel posao trenera da daje onakve izjave ili uprave kluba?!?
Alibi trener kome treba 30 mil. budžet da napravi rezultat, sram da ga bude!!!

veliki

pre 3 meseca

Надам се да након ове изјаве држава више неће дати ни динара Партизану! Жоц је рекао да они обезбеђују паре на друге начине, Савић је рекао да могу да функционишу без државе - е па изволите! А оних 6 милиона дуга прво да платите, па онда терајте сами. Али немојте да кукате после 6 месеци! Ма којих 6, после 3 месеца!

Liberty

pre 3 meseca

Bravo Vučiću, tolike uvrede na njegov račun od strane nezahvalne samoprozvane avngarde a bez Vučića bi bili na nivou kluba Igokea, verovatno bi se fuzionisali ponovo sa sa takvima... Svi su sr smejali na izjavu Obradovića sinoć, jer svima je bilo jasno da je čovek na terenu izgubio kup a na konferenciji dostojanstvo i zdrav razum.
Zato poruka Vučiću, ukidaj im sve milione koje im država daje kad ne znaju da poštuju pa nek se sami finansiraju kad već tvrde da su tako nezavisni i moćni, ako ništa drugo makar će njihovo vređanje imati nekog smisla onda.

Isidor

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.

Marko

pre 3 meseca

Hajde sve, ali da navijaci Partizana stvarno veruju da njihov KK posluje potpuno nezavisno od drzave, ili sto neki od njih i priznaju, da je to uz veoma malu pomoc iste, gotovo neznatnu, se granici sa paranormalnim.

Dachazvezda

pre 3 meseca

Aj se slozim jednom sa njim 100%!!!

Daje pare na obe strane brda, a svi opozicija, i svi nesto "kukaju" ... Saopstenja, muke, tragedije, a i jedni i drugi "ajmo po igrače iz NBA ( Exum, Campaco)...
A na kraju - ONI su doveli igrače, a ne drzava!?!?! :))))))

Kad im zavrne slavinu, na obe strane brda, nece imati budzet ni za FIBA kup, koliko su svi sposobni!!!!

Nikola

pre 3 meseca

Samo neka ih drzava pusti na miru da se sami snalaze. Ali nema nista od toga. Ima visestruki interes "drzava" od toga, i itekako naplati sve sto ulozi.

neutron

pre 3 meseca

Takozvano "rivalstvo" samo produbljivanje podela i povod za nove sukobe između nas samih. Odavno vise nema nikakve veze sa sportom pitanje da li nam je tako nešto potrebno.

veliki

pre 3 meseca

Za fudbal i Partizan se slažem, bez vas ne bi opstali ovi lopovi koje nažalost baš tih 8 godina ne možemo da oteramo!
(Marko Niš, 18. februar 2024 12:18). Ауууу па ви сте јаки! Кога бисте ви то поставили??? Ко би обезбедио 30 милиона евра СВАКЕ СЕЗОНЕ??? Ви мислите дође неки Видић или Саша Илић и паре само капљу. Јестееее.

Urke

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.
(vladimir prokic, 18. februar 2024 14:2

Volite bre da lazete,cudo jedno.
Sami ste vise puta odbili uppr, rekli ste, bolje beton liga.
Nema kukanja sada.
Porez mora da se plati.

Marko

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Te vase price o milionima evra od karata, pazi salova, dresova...to je tako presmesna prica namenjena vama grobarima, da upravo pisete kako niste drzavni prijekat, i da se dobro istripujete da ste `nezavisni`, Partizana i Zvezde ne bi bilo bez drzave,ili ne bar ovakvih, sto je na zalost tuzna istina.

hahahhaa

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Kad vam tako ide otkud samo za porez 6 miliona eura duga?

Mrgud

pre 3 meseca

Dokle ce vise Drzava Srbija da pomaze beogradske blizance? Zasto tako ne pomazu Vojvodinu, Radnicki Nis, Radnicki Kragujevac, Spartak i ostale srpske klubove. Vodje navijaca blizaanaca i njihove armije su najvece zlo Srbije, ne vidim zasto su oni bolji od drugih klubova. Ova zemlja se nikad nece osloboditi titoizma dokle god su blizanci u prvom planu.

sale

pre 3 meseca

Ok sve u redu..Ali ko finansira FMP ili Radnicki kako god..ZAJEDNO dobili 50 miliona unazad nekoluko(citaj 3) godine.Koliko su ZAJEDNO dobili unazad 12 godina??Pa moze i unazad 20(za vreme demokrata) godina??Zasto vise ZAJEDNO?? Valjda se zna koliko su dobili jedni koliko drugi.

macconi

pre 3 meseca

Sto se tice ove teme,zaista je tako bez obzira na politicku opredeljenost...U Zvezdu i Partizan drzava ulaze ogroman novac,obezbedjuje im sponzore...sve moguce povlastice,oprasta i tolerise dugove...naravno i jednima i drugima da bi bio mir u kuci...i politicki poeni naravno...koliki su dugovi drzava komotno moze oba kluba da posalje u stechaj...ti budzeti i ogromne pare koje se daju za plate igraca nisu realno stanje stabilnosti i finansijske moci ni Zvezde ni Partizana...od samo prodatih ulaznica nijedan klub na svetu ne moze da prezivi.

Perce

pre 3 meseca

Мргуде, вероватно зато што су и Ц. звезда и Партизан у свим елитним такмичењима оставили дубок траг у европском фудбалу. Ц. звезда је била победник купова, купа сајамских градова, првак Европе и првак света, Партизан можда нема све ове титуле али је уз звезду једини тим који сваке године игра у европским такмичењима и има солидне резултате. На жалост остали клубови су испод њиховог ранга али уз мало времена и мало више искуства за европска такмичења и остали могу нешто да ураде, а кад ураде биће и они финансирани мало више. Колико знам сви клубови имају помоћ државе али јесте логично да се више даје јачим клубовима. Та помоћ би на неки начин била враћена држави кроз порез и поштено плаћање услуга које добијају од државе: струја вода, грејање јер сигурно нису мали потрошачи. Е, ако то не раде, треба им од помоћи коју би добили одузети за порез и све остало па нека се после сами сналазе без државе.

realno

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde

Erik TH

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.

Vukvucko

pre 3 meseca

Sve je to zbog toga što ne smete da privatizujete klubove. Jer se peru velike pare, menadžeri imaju svoj deo, navijači svoj deo, direktori svoj deo, drzava svoj deo...a mi plaćamo sve to. Zato smo tu gde jesmo...Jos samo da objavite komentar...

Straight Outta München

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde
(realno, 18. februar 2024 12:16)

To znaci da cemo imati najskupljeg i najboljeg trenera u Evropi, dovoditi igrace sa 500 utakmica u NBA, dovoditi igrace sa F4, biti u igri za najskupljeg igraca ikada u Evropi…

Milos

pre 3 meseca

Zbog ovoga sto je Vucic rekao (da drzava direktno i indirektno finansira CZ i Partizan), ovi klubovi mogu sutra da lete iz evropskih takmicenja.
Amaterizam i neznanje na sve strane...

Dj

pre 3 meseca

Zvezdi drzava daje mnogo vise, plus oprosteni dugovi, to svi znaju, sramno je sto presednik toliko faforizuje miljenicu... plus sudije mnogo navlace za Zvezdu

my way

pre 3 meseca

Свака част, господине председниче! Ја користим прилику да апелујем да се сав државни новац и спонзорства са КК близанаца преусмере на рукометне, одбојкашке, националне кошаркашке лиге у мушкој и женској конкуренцији, развој пливања, атлетике, гимнастике... Доста су те 2 легије странаца које су уништиле национално кошаркашко првенство, самим тим и базу играча, усисавале енормне суме новца, на све то пљувале државу и Вас лично и оптуживале за, што је врхунац апсурда, стварање неких других државних спортских пројеката. Удовољите њиховим сопственим захтевима, то ће бити и на добробит српског спорта!

Cinik

pre 3 meseca

Prvo najuriš Duska Vujisevica i Danilovica. Zatim im das bydzet od 1,2 miliona evra a Zvezdi 5 do 6 miliona, zatim ugasus Vk Partizan, oduzmeš bazen, upropastis vaterpolo. Na silu postavis upravu u FK Partizan i jos na perfidan način krenes da odredjujes ko će biti prvak. I onda dodje do revolta navijaca Partiza a i vredjanja. Pa onda dodju ljudi iz stranke pa kazu da nije u redu. I tek onda 2020 kao nesto se da Partizanu i kao Partizan je jednak sa Zvezdom. Zvezdi se prikriju dugovi u kosarci i fudbalu kroz UPPR i ko zna sta jos a Partizanovi dugovi su uvek isti.
I sada smo jos uvredjeni sta kazu navijači i Željko Obradović.
Pa nije bas tako mali, ti mozda jesi visok ali si mali u ocima nas navijaca Partizana jer mi nismo glupi da nas vozaš tvojim oricama.

ma dajte

pre 3 meseca

S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.
(Marko, 18. februar 2024 11:58

pa koliko se forsira kk Igokea2 u medijima sve ti je jasno ...

Stanko

pre 3 meseca

Dve stvari, ovo dali smo i jednima i drugima ne znaci nista, koliko si dao sportskom drustvu Zvezda, koliko sportskom drustvu Partizan otkad si na vlasti. Plus koliko su dale drzavne firme u kompletnom ili manjinskom delu vlasnistva. Da li je bolje da Partizan placa Arenu ili da zvrji prazna celu godinu i pravi gubitke.

Džoni

pre 3 meseca

Ovo je opšte poznata stvar i ja kao Zvezdaš kažem da ništa ne bi bilo ni od Zvezde ni od Partizana da država ne daje na sve načine. Ja iskreno ne mogu da poverujem da neko toga nije svestan i da živi u nekim iluzijama kako sve to može bez države a živi u državi gde je "država" u svim segmentima društva? Obradović je ovim učinio medveđu uslugu Partizanu i očigledno razljutio glavnog finansijera tj čoveka koji odlučuje a svi znamo ko je taj. Ovi moji iz Zvezde mudro ćute, ponekad zahvale, ali svakako ne guraju prst u oko? Na žalost to kod nas tako funkcioniše i to je to.

nesa

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace
(daki, 18. februar 2024 12:15)
evo ga pošteni navijač
e o tome se radi
o vasem postenju

Mir

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?

Džoni

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Slažem se, ali postavi stvari ovako: da nisu dovedeni (ostali) Obradović, Panter, Ledej, Naneli, Dožer... itd i da se ne igra EL za koju realno garancije daje država budžetom da li bi bilo tog prihoda od karata i šalova? Da ti igraju Vrabac, Šalić i ekipa umesto ovih?

Realno

pre 3 meseca

A u rukovodstvima Zvezde i Partizana nema političara? Svi se guraju tamo jer klubovo loše posluju?Država da, ali državnici podele međusobno. Da im ne odgovara, oba kluba bi prodali odavno.

Ruza

pre 3 meseca

Klubovi su ti koji treba da predstavljaju nadu zemlju u najlepsem svetlu kako to rade pojedini sportisti kao Djokovic,Spanovicka...i za takve rezultate bivaju nagradjeni,a sta je ovo?!

vladimir prokic

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.

Crno Sunce

pre 3 meseca

Sve priče padaju u vodu, onog časa kada se zna da FIBA učesnicima svojih takmičenja plaća skoro sve troškove. Plaćaju sudije, putovanja, čak i za samo učešće daju solidan novac, a takođe i premije su gotovo iste, čak i veće nego u Evroligi. Zašto je nekome u interesu da baca pare? Tu je glavni krivac vlasnik, a to je država. S tim što nijedan vlasnik na svetu ne govori koliko je uložio, osim kada napušta klub. Sve dok je država vlasnik klubova (a tako se i ponaša) mora biti odgovorna za sve ono što finansira. U stvari to sve narod finansira, jer država je apstrakcija, a porez plaćaju građani. Da li će neko vas pitati što niste platili struju, infostan, grejanje itd? Naravno, ukinuće vam sve to ako ne plaćate, možete ostati bez imovine. Stvari su proste, "tumaranje po magli" treba samo birokratskim strukturama i onima koji odlučuju.

123

pre 3 meseca

Posle ove izjave AV nadam se da niko nece ikada pisati komentare da je Partizan drzavni projekat . Ako jeste, onda je to i CZ. AV kaze, da nije drzave nebi postojali ni CZ ni Partizan. I u cemu je problem? Sta tu nije jasno?

radoš

pre 3 meseca

Najbolje od svega prodati oba kluba i drzava nece imati troskova.
(menevidji, 18. februar 2024 12:40)

jos bolje je da se poklone oba, nego ja znam da ce bagra sebi da pokloni pa me to muci vise. ipak bolje ovako da im placamo reket deo po deo nego sve da uzmu od jednom

akotako

pre 3 meseca

Tako treba a ovi sto cekaju pola godine magnetnu,dve godine kataraktu,četri godine kuk,pet koleno da operišu.... vise da ne kukaju imaju oba kluba,za jedan da se odluče i neka budu zadovoljni.

Marko

pre 3 meseca

Kada bi država pare koje daje blizancima različitih boja uložila u edukaciju trenera i uslove treniranja po lokalnim samoupravama mi bi bili krem dela krem.
U svakom kraju Srbije mogu da se oforme centri za različite sportove. Nekoliko za košarku, nekoliko za fudbal, odbojku, rukomet, vaterpolo... Pa se lepo centri povežu sa lokalnim gimnazijama i tako sklopi obrazovanje i sport. I tako dalje i tako šire. Pare ostaju u našoj zemlji, imali bi kvalitetne domaće igrače koji bi kasnije popunjavali naše profesionalne klubove. Pa bi dalje imali kvalitetniju domaću ligu... Nastavite niz sami

xxx

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?
(Mir, 18. februar 2024 13:58)

Nikoliko, jer i oni navijaju za Zvezdu i Partizan.

Marko

pre 3 meseca

Istina je uvek negde između, tako je i ovde.
Slažem se da država mnogo ulaže u blizance, ali ako vam to smeta onda ih privatizujte i rasteretite budžet.
To se naravno neće desiti, jer država ima dosta benefita, nije baš da su samo velikodušni pa daju čisto da bi dali.
S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.

Mars

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.
(Isidor, 18. februar 2024 12:35)

ti se salis ???

Milan

pre 3 meseca

napred Zvezdo Crvena Zvezdo znaj da uvek....
(Samo kažem, 18. februar 2024 14:51)

Samo kažem da se pravilno piše Crvena zvezda. Zemlja nepismenih zvezdaša

hm

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi.
(Sajko, 19. februar 2024 10:02)
Ne zaradi nista drzava, neki zarade

Prihodi su privatni, dugovi su javni

pre 3 meseca

Država nema nista, to je sve novac gradjana sakupljen na razne nacine.Trositi novac na CZ i PAR je cist skandal, jer od toga ima koristi samo mala povlascena grupa.

Sajko

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi. Svaku reklamu morate platiti zar ne? Hocete li zaraditi od te reklame? Ne. Zato sto vi ne prodajete reklamu, vi prodajete proizvod, a reklama sluzi da promovise taj proizvod. Dakle, da drzava nema svoj interes u tome... sigurno ne bi ulagala novac. I kao najvaznije, to je novac nas gradjana nije njegov, a klubovi nisu privatni kao ni drzava.

Erik TH

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.

Straight Outta München

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde
(realno, 18. februar 2024 12:16)

To znaci da cemo imati najskupljeg i najboljeg trenera u Evropi, dovoditi igrace sa 500 utakmica u NBA, dovoditi igrace sa F4, biti u igri za najskupljeg igraca ikada u Evropi…

Mrgud

pre 3 meseca

Dokle ce vise Drzava Srbija da pomaze beogradske blizance? Zasto tako ne pomazu Vojvodinu, Radnicki Nis, Radnicki Kragujevac, Spartak i ostale srpske klubove. Vodje navijaca blizaanaca i njihove armije su najvece zlo Srbije, ne vidim zasto su oni bolji od drugih klubova. Ova zemlja se nikad nece osloboditi titoizma dokle god su blizanci u prvom planu.

realno

pre 3 meseca

Navijačima zvezde želim da Bog da vam svima u životu država pomagala kao što pomaže Partizanu za ovih 12 godina.
Verujem da se slažete, pogotovo navijači zvezde

Dj

pre 3 meseca

Zvezdi drzava daje mnogo vise, plus oprosteni dugovi, to svi znaju, sramno je sto presednik toliko faforizuje miljenicu... plus sudije mnogo navlace za Zvezdu

Cinik

pre 3 meseca

Prvo najuriš Duska Vujisevica i Danilovica. Zatim im das bydzet od 1,2 miliona evra a Zvezdi 5 do 6 miliona, zatim ugasus Vk Partizan, oduzmeš bazen, upropastis vaterpolo. Na silu postavis upravu u FK Partizan i jos na perfidan način krenes da odredjujes ko će biti prvak. I onda dodje do revolta navijaca Partiza a i vredjanja. Pa onda dodju ljudi iz stranke pa kazu da nije u redu. I tek onda 2020 kao nesto se da Partizanu i kao Partizan je jednak sa Zvezdom. Zvezdi se prikriju dugovi u kosarci i fudbalu kroz UPPR i ko zna sta jos a Partizanovi dugovi su uvek isti.
I sada smo jos uvredjeni sta kazu navijači i Željko Obradović.
Pa nije bas tako mali, ti mozda jesi visok ali si mali u ocima nas navijaca Partizana jer mi nismo glupi da nas vozaš tvojim oricama.

ma dajte

pre 3 meseca

S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.
(Marko, 18. februar 2024 11:58

pa koliko se forsira kk Igokea2 u medijima sve ti je jasno ...

Vukvucko

pre 3 meseca

Sve je to zbog toga što ne smete da privatizujete klubove. Jer se peru velike pare, menadžeri imaju svoj deo, navijači svoj deo, direktori svoj deo, drzava svoj deo...a mi plaćamo sve to. Zato smo tu gde jesmo...Jos samo da objavite komentar...

nesa

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace
(daki, 18. februar 2024 12:15)
evo ga pošteni navijač
e o tome se radi
o vasem postenju

my way

pre 3 meseca

Свака част, господине председниче! Ја користим прилику да апелујем да се сав државни новац и спонзорства са КК близанаца преусмере на рукометне, одбојкашке, националне кошаркашке лиге у мушкој и женској конкуренцији, развој пливања, атлетике, гимнастике... Доста су те 2 легије странаца које су уништиле национално кошаркашко првенство, самим тим и базу играча, усисавале енормне суме новца, на све то пљувале државу и Вас лично и оптуживале за, што је врхунац апсурда, стварање неких других државних спортских пројеката. Удовољите њиховим сопственим захтевима, то ће бити и на добробит српског спорта!

Stanko

pre 3 meseca

Dve stvari, ovo dali smo i jednima i drugima ne znaci nista, koliko si dao sportskom drustvu Zvezda, koliko sportskom drustvu Partizan otkad si na vlasti. Plus koliko su dale drzavne firme u kompletnom ili manjinskom delu vlasnistva. Da li je bolje da Partizan placa Arenu ili da zvrji prazna celu godinu i pravi gubitke.

123

pre 3 meseca

Posle ove izjave AV nadam se da niko nece ikada pisati komentare da je Partizan drzavni projekat . Ako jeste, onda je to i CZ. AV kaze, da nije drzave nebi postojali ni CZ ni Partizan. I u cemu je problem? Sta tu nije jasno?

Milos

pre 3 meseca

Zbog ovoga sto je Vucic rekao (da drzava direktno i indirektno finansira CZ i Partizan), ovi klubovi mogu sutra da lete iz evropskih takmicenja.
Amaterizam i neznanje na sve strane...

vladimir prokic

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.

Džoni

pre 3 meseca

Ovo je opšte poznata stvar i ja kao Zvezdaš kažem da ništa ne bi bilo ni od Zvezde ni od Partizana da država ne daje na sve načine. Ja iskreno ne mogu da poverujem da neko toga nije svestan i da živi u nekim iluzijama kako sve to može bez države a živi u državi gde je "država" u svim segmentima društva? Obradović je ovim učinio medveđu uslugu Partizanu i očigledno razljutio glavnog finansijera tj čoveka koji odlučuje a svi znamo ko je taj. Ovi moji iz Zvezde mudro ćute, ponekad zahvale, ali svakako ne guraju prst u oko? Na žalost to kod nas tako funkcioniše i to je to.

Crno Sunce

pre 3 meseca

Sve priče padaju u vodu, onog časa kada se zna da FIBA učesnicima svojih takmičenja plaća skoro sve troškove. Plaćaju sudije, putovanja, čak i za samo učešće daju solidan novac, a takođe i premije su gotovo iste, čak i veće nego u Evroligi. Zašto je nekome u interesu da baca pare? Tu je glavni krivac vlasnik, a to je država. S tim što nijedan vlasnik na svetu ne govori koliko je uložio, osim kada napušta klub. Sve dok je država vlasnik klubova (a tako se i ponaša) mora biti odgovorna za sve ono što finansira. U stvari to sve narod finansira, jer država je apstrakcija, a porez plaćaju građani. Da li će neko vas pitati što niste platili struju, infostan, grejanje itd? Naravno, ukinuće vam sve to ako ne plaćate, možete ostati bez imovine. Stvari su proste, "tumaranje po magli" treba samo birokratskim strukturama i onima koji odlučuju.

Realno

pre 3 meseca

A u rukovodstvima Zvezde i Partizana nema političara? Svi se guraju tamo jer klubovo loše posluju?Država da, ali državnici podele međusobno. Da im ne odgovara, oba kluba bi prodali odavno.

Mir

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?

Džoni

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Slažem se, ali postavi stvari ovako: da nisu dovedeni (ostali) Obradović, Panter, Ledej, Naneli, Dožer... itd i da se ne igra EL za koju realno garancije daje država budžetom da li bi bilo tog prihoda od karata i šalova? Da ti igraju Vrabac, Šalić i ekipa umesto ovih?

Marko

pre 3 meseca

Istina je uvek negde između, tako je i ovde.
Slažem se da država mnogo ulaže u blizance, ali ako vam to smeta onda ih privatizujte i rasteretite budžet.
To se naravno neće desiti, jer država ima dosta benefita, nije baš da su samo velikodušni pa daju čisto da bi dali.
S druge strane, mora se reći da se ne deli na ravne časti i da u svemu, pa i u sportu postoji mezimče. Ovde ne mislim toliko o novcu, koliko o drugim stvarima kao što su protekcija, medijska pažnja i spinovanja.
To je istina.

Milan

pre 3 meseca

napred Zvezdo Crvena Zvezdo znaj da uvek....
(Samo kažem, 18. februar 2024 14:51)

Samo kažem da se pravilno piše Crvena zvezda. Zemlja nepismenih zvezdaša

Marko

pre 3 meseca

Kada bi država pare koje daje blizancima različitih boja uložila u edukaciju trenera i uslove treniranja po lokalnim samoupravama mi bi bili krem dela krem.
U svakom kraju Srbije mogu da se oforme centri za različite sportove. Nekoliko za košarku, nekoliko za fudbal, odbojku, rukomet, vaterpolo... Pa se lepo centri povežu sa lokalnim gimnazijama i tako sklopi obrazovanje i sport. I tako dalje i tako šire. Pare ostaju u našoj zemlji, imali bi kvalitetne domaće igrače koji bi kasnije popunjavali naše profesionalne klubove. Pa bi dalje imali kvalitetniju domaću ligu... Nastavite niz sami

akotako

pre 3 meseca

Tako treba a ovi sto cekaju pola godine magnetnu,dve godine kataraktu,četri godine kuk,pet koleno da operišu.... vise da ne kukaju imaju oba kluba,za jedan da se odluče i neka budu zadovoljni.

xxx

pre 3 meseca

Ne mogu da verujem da drzava daje pare samo komunistickim klubovima. Ako vec daje onda treba svim prvoligasima da daje isto u svakom sportu. Koliko Ivanjica i Cacak dobijaju od rzave?
(Mir, 18. februar 2024 13:58)

Nikoliko, jer i oni navijaju za Zvezdu i Partizan.

radoš

pre 3 meseca

Najbolje od svega prodati oba kluba i drzava nece imati troskova.
(menevidji, 18. februar 2024 12:40)

jos bolje je da se poklone oba, nego ja znam da ce bagra sebi da pokloni pa me to muci vise. ipak bolje ovako da im placamo reket deo po deo nego sve da uzmu od jednom

Mars

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.
(Isidor, 18. februar 2024 12:35)

ti se salis ???

Sića

pre 3 meseca

Željko Obradović se ukopao izjavom za vek i vekova.
Ipak nije uticalo na njega što je godinama radio u velikim, bogatim, privatnim evropskim klubovima...
I u njega je ušao besramni duh koji JSD Partizan, sa svojim poznatim spinerima, usadjuje u sve svoje članove i navijače, koji ih potpuno promeni.

daki

pre 3 meseca

Jednom i ja da se slozim sa predsednikom, tacno, da drzava ne pomaze zvezdu i partizan bili bi na nivou cibone. I koliko god se i jedni i drugi navijaci busaju, a narocito navijaci partizana, prihvatite cinjanicu da su vam pare date za sve ove skupe igrace

Liberty

pre 3 meseca

Bravo Vučiću, tolike uvrede na njegov račun od strane nezahvalne samoprozvane avngarde a bez Vučića bi bili na nivou kluba Igokea, verovatno bi se fuzionisali ponovo sa sa takvima... Svi su sr smejali na izjavu Obradovića sinoć, jer svima je bilo jasno da je čovek na terenu izgubio kup a na konferenciji dostojanstvo i zdrav razum.
Zato poruka Vučiću, ukidaj im sve milione koje im država daje kad ne znaju da poštuju pa nek se sami finansiraju kad već tvrde da su tako nezavisni i moćni, ako ništa drugo makar će njihovo vređanje imati nekog smisla onda.

Isidor

pre 3 meseca

Odgovorna država ulaže i pomeže mnogobrojne sektore i oblasti, tako da ni sport i klubovi ne zaostaju u vidu davanja novčanih sredstava.

ahhahaha

pre 3 meseca

"dodajte privatnike kojima država kaže da podrže klub za koji čak i ne navijaju."

ključno..... a zeljku veruje u Price da privrednici mnogo vole partizan

veliki

pre 3 meseca

Надам се да након ове изјаве држава више неће дати ни динара Партизану! Жоц је рекао да они обезбеђују паре на друге начине, Савић је рекао да могу да функционишу без државе - е па изволите! А оних 6 милиона дуга прво да платите, па онда терајте сами. Али немојте да кукате после 6 месеци! Ма којих 6, после 3 месеца!

DelijaNP

pre 3 meseca

Čekaj,pa kako to sad,jedan čovek je sinoc rekao da Partizan nije državni projekat
(radeczbg34, 18. februar 2024 12:08)

Čekamo ...
To znači da jedan (ne)čovek laže kao ...
A, pod jedan, jel posao trenera da daje onakve izjave ili uprave kluba?!?
Alibi trener kome treba 30 mil. budžet da napravi rezultat, sram da ga bude!!!

veliki

pre 3 meseca

Za fudbal i Partizan se slažem, bez vas ne bi opstali ovi lopovi koje nažalost baš tih 8 godina ne možemo da oteramo!
(Marko Niš, 18. februar 2024 12:18). Ауууу па ви сте јаки! Кога бисте ви то поставили??? Ко би обезбедио 30 милиона евра СВАКЕ СЕЗОНЕ??? Ви мислите дође неки Видић или Саша Илић и паре само капљу. Јестееее.

Urke

pre 3 meseca

Delimicna istina.
Zvezdi se smanji dug od 16 mil evra preko uppr i zvezda placa redovne troskove plus tekuce za porez.
Za Partizan ne vazi ta ciribu ciriba ekonomija. I onda, pokazi prstom na Partizan da ne placa porez.
U fudbalu,Gasprom da Zvezdi za deceniju,ne manje od 30 miliona evra,Agrobanka oprosti dug od 17 miliona evra.
U fudbalu,Partizan u JANUARU 2023 dobije od zidjina 1,5 miliona za godinu uz MOGUCNOST produzetka saradnje naredne tri godine.
Evo kako drzava daje novac i oprasta dugove Zvezdi, i daje Partizanu.
Tacno je da drzava daje, ali u kojoj proporciji?
DELIMICNA ISTINA.
(vladimir prokic, 18. februar 2024 14:2

Volite bre da lazete,cudo jedno.
Sami ste vise puta odbili uppr, rekli ste, bolje beton liga.
Nema kukanja sada.
Porez mora da se plati.

Marko

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Te vase price o milionima evra od karata, pazi salova, dresova...to je tako presmesna prica namenjena vama grobarima, da upravo pisete kako niste drzavni prijekat, i da se dobro istripujete da ste `nezavisni`, Partizana i Zvezde ne bi bilo bez drzave,ili ne bar ovakvih, sto je na zalost tuzna istina.

Marko

pre 3 meseca

Hajde sve, ali da navijaci Partizana stvarno veruju da njihov KK posluje potpuno nezavisno od drzave, ili sto neki od njih i priznaju, da je to uz veoma malu pomoc iste, gotovo neznatnu, se granici sa paranormalnim.

Perce

pre 3 meseca

Мргуде, вероватно зато што су и Ц. звезда и Партизан у свим елитним такмичењима оставили дубок траг у европском фудбалу. Ц. звезда је била победник купова, купа сајамских градова, првак Европе и првак света, Партизан можда нема све ове титуле али је уз звезду једини тим који сваке године игра у европским такмичењима и има солидне резултате. На жалост остали клубови су испод њиховог ранга али уз мало времена и мало више искуства за европска такмичења и остали могу нешто да ураде, а кад ураде биће и они финансирани мало више. Колико знам сви клубови имају помоћ државе али јесте логично да се више даје јачим клубовима. Та помоћ би на неки начин била враћена држави кроз порез и поштено плаћање услуга које добијају од државе: струја вода, грејање јер сигурно нису мали потрошачи. Е, ако то не раде, треба им од помоћи коју би добили одузети за порез и све остало па нека се после сами сналазе без државе.

hahahhaa

pre 3 meseca

Ove godine KK Partizan je prihodio 6 miliona evra od sezonskih karata.
Do kraja sezone će od dnevnih karata prihod biti oko 5 miliona.
Plus hiljade dresova, šalova i ostalog u šopovima Partizana.
Tako da ne znam baš da li bi Partizana bilo bez države ili bez njegovih vernih navijača.
Ko me veruje neka proba da kupi kartu za bilo koju utakmicu Partizana. Videće lako cene, ali i to da su sve karte već rasprodane.
(Erik TH, 18. februar 2024 12:42)

Kad vam tako ide otkud samo za porez 6 miliona eura duga?

sale

pre 3 meseca

Ok sve u redu..Ali ko finansira FMP ili Radnicki kako god..ZAJEDNO dobili 50 miliona unazad nekoluko(citaj 3) godine.Koliko su ZAJEDNO dobili unazad 12 godina??Pa moze i unazad 20(za vreme demokrata) godina??Zasto vise ZAJEDNO?? Valjda se zna koliko su dobili jedni koliko drugi.

Dachazvezda

pre 3 meseca

Aj se slozim jednom sa njim 100%!!!

Daje pare na obe strane brda, a svi opozicija, i svi nesto "kukaju" ... Saopstenja, muke, tragedije, a i jedni i drugi "ajmo po igrače iz NBA ( Exum, Campaco)...
A na kraju - ONI su doveli igrače, a ne drzava!?!?! :))))))

Kad im zavrne slavinu, na obe strane brda, nece imati budzet ni za FIBA kup, koliko su svi sposobni!!!!

zvezdaš

pre 3 meseca

Ja kao stari i okoreli zvezdaš mogu samo da kažem jedno. Voleo bih kada bi država ukinula davanje novca u oba kluba. Ne samo u košarci nego i u fudbalu. Lepo da ih svede na ono što bi u suštini trebali i biti (kada su već državni klubivi), a to je da budu AMATERSKI klubovi. Neka država daje i jednima i drugima podjednako taman toliko da mogu da funkcionišu tako da mogu da isprate stvaranje igrača od pionira pa do seniora, pa neka bude bolji onaj koji bolje radi. Veoma prosto.

macconi

pre 3 meseca

Sto se tice ove teme,zaista je tako bez obzira na politicku opredeljenost...U Zvezdu i Partizan drzava ulaze ogroman novac,obezbedjuje im sponzore...sve moguce povlastice,oprasta i tolerise dugove...naravno i jednima i drugima da bi bio mir u kuci...i politicki poeni naravno...koliki su dugovi drzava komotno moze oba kluba da posalje u stechaj...ti budzeti i ogromne pare koje se daju za plate igraca nisu realno stanje stabilnosti i finansijske moci ni Zvezde ni Partizana...od samo prodatih ulaznica nijedan klub na svetu ne moze da prezivi.

Nikola

pre 3 meseca

Samo neka ih drzava pusti na miru da se sami snalaze. Ali nema nista od toga. Ima visestruki interes "drzava" od toga, i itekako naplati sve sto ulozi.

neutron

pre 3 meseca

Takozvano "rivalstvo" samo produbljivanje podela i povod za nove sukobe između nas samih. Odavno vise nema nikakve veze sa sportom pitanje da li nam je tako nešto potrebno.

Sajko

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi. Svaku reklamu morate platiti zar ne? Hocete li zaraditi od te reklame? Ne. Zato sto vi ne prodajete reklamu, vi prodajete proizvod, a reklama sluzi da promovise taj proizvod. Dakle, da drzava nema svoj interes u tome... sigurno ne bi ulagala novac. I kao najvaznije, to je novac nas gradjana nije njegov, a klubovi nisu privatni kao ni drzava.

Ruza

pre 3 meseca

Klubovi su ti koji treba da predstavljaju nadu zemlju u najlepsem svetlu kako to rade pojedini sportisti kao Djokovic,Spanovicka...i za takve rezultate bivaju nagradjeni,a sta je ovo?!

hm

pre 3 meseca

Moje shvatanje je sledece. Svaki investitor hoce da zaradi od svoje investicije. Drzava ima monogo benefita od ova nasa dva kluba i na svaki svoj ulozeni dinar zaradi.
(Sajko, 19. februar 2024 10:02)
Ne zaradi nista drzava, neki zarade

Prihodi su privatni, dugovi su javni

pre 3 meseca

Država nema nista, to je sve novac gradjana sakupljen na razne nacine.Trositi novac na CZ i PAR je cist skandal, jer od toga ima koristi samo mala povlascena grupa.