Košarka 157

Subota, 17.02.2024.

23:52

Obradović o "državnom projektu": Veća laž nije izgovorena

Trener Partizana Željko Obradović osvrnuo se na priče da je taj tim pod njegovim vođstvo državni projekat.

Obradoviæ o "državnom projektu": Veæa laž nije izgovorena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

157 Komentari

Sortiraj po:

Dex

pre 3 meseca

Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.
(Razbijač mitova, 18. februar 2024 08:54)

Ne ljuti se. Niko vam ovdje i ne brani da budete drzavni projekat. Imate pravo na to

nista o nicemu

pre 3 meseca

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Kako zaboravi Duska Vujosevica kao selektora to nikome nije jasno.

Ili nam je svima bas skroz jasno :)

Hohstapleraj

pre 3 meseca

PA koliko sezona igraju evroligu I kolko narodnih para baceno a ne znaju ni kako se zovu a sve to za top 16 I onda Partizan drzavni projekat a na sve nacine pokusavaju da GA niste......

2006 i 2007

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju

Nikola

pre 3 meseca

Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Radi istine EP 2005 se igrao u Srbiji, vrhunski igrači na vrhuncu karijera. Poredis to sa Slavnicem??

Nikola urban

pre 3 meseca

Njihov gazda je izjavio da imaju najveci budžet u istoriji partizana, 20 miliona evra. Doticni je rekao da panter nije placen iz budzeta vec od donacija.Pa čekajte, ko koga ovde j...

maksa

pre 3 meseca

Poslednjem kome su treneri dopustili da divlja ko Panter je Bogdanovic. Epilog je poznat. Zato drzavo teraj sve ove filozofe i placenike. Struka neka iskopa novog Bogdana i dajte mu slobodu i loptu u ruke. Tako zelim i kod Zvezde i kod Partizana. I onda nikom nece biti zao sto se nase pare trose na blizance. Hocu bre da gledam nasu decu. Hocu da taj Kostic Andrej igra protiv Drezgica. Muka mi je vise od raznih Pantera, Jaga, Salgada, Kange itd.

Tobi

pre 3 meseca

Ostoja je izjavio da Partizan ima najveći budzet u istoriji KK.20M!Malo mu je bila konfuzna konferencija.Čestitke,on je kriv,igrači pa na kraju sudije.Realno on pravi najveći pritisak na sudije.

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?
(Kevin Durant, 18. februar 2024 08:22)


Pa vi ste to prvi uradili sa Betonom. Ili kada ste potpisali Markusa Vilijamsa na dve godine. Partizan pre toga nije imao para da zadrži igrača, i ne samo to. Dule je najčešće dovodio stranca pošto sezona počne kako bi bili što jeftiniji.

exe

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03)

e moj veliki strumfe zvezdasu ako ti ne vidis razliku u kvalitetu igraca koji se dovodi u zvezdu u poredjenju sa njima onda nema sta da pricamo, ako je zvezda sa ovim rezervistima i penzionerima drzavni projekat onda je bolje da ne igramo uopste kosarku

paztesad

pre 3 meseca

Pravi se Prica da partizan ima para
(komedijaaaa, 18. februar 2024

A jadni nemate kako kaze ostoja ove sezone budzet 20 miliona,znaci nisam reko ja,covic il neko treci nego predsednik tvog kluba

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?
(Alo legendo, 18. februar 2024 00:02)


Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

Kevin Durant

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?

Dejan

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......
Mnogo los covek i trenutno najlosiji trener u evroligi jer ima srece samo zato sto ih pokrece tribina kuci pa dobiju ponekog inace nista njegovom zaslugom......

paztesad

pre 3 meseca

Ja sam ovog coveka prestao da cenim i postujes jos 2005 posle one najvece sramote u istoriji nase kosarke kad je isto posle izasao i pola sata pljuvo igrace koje je on sam birao

Ranko

pre 3 meseca

Najzad se usudio da izgovori.
Sam je pristao na kaljugu ali sada ima problem da objasni igracima sta su koraci ,kako sekiricica po ruci nije faul,kako cista kontra nije namerna,kako Trifa ne moze da igra odbranu kao Lazic.....
Kostace ga ovo kao sto ih je vec kostao zbog navijaca MTS.
Videcemo koliko je tvrdoglav i mazohista da ostane i dalje.

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

Dexim

pre 3 meseca

Zvali su ponovo, Zoran Savić je zvao i pitao 'momče, koliko novca želiš'? Agent je rekao šta tražimo od CSKA, oni su nam dali cifru koju smo hteli... Agent me pozvao i rekao, 'slušaj, poslali su nam ugovor koji želimo, već je gotovo sve'. Poslao mi je, pogledao sam i znao sam da su ozbiljni. Zvao me je Željko Obradović, pričali smo, imali smo istu viziju. Pokušavamo da vratimo ovaj klub, ja pokušavam da unapredim svoju karijeru. Pomislio sam, ovo sve zvuči ludo... Igrao sam fajnal for, a sada da ne igram Evroligu. Lud, ali novac ima smisla

izjava Kevina pantera

Topss

pre 3 meseca

Pa da vam država ne pomaže i da vas ne podržava odavno bi bili u stečaju zbog poreskog duga.
(Ivan, 18. februar 2024 00:04)

A koga to drzava ne pomaze u nasem sportu?...I dal je moguce da vi nesto pricate o pomaganje drzave? I u fudbalu i u kosarci ne da vam drzava pomaze nego i odmaze vasim protivnicima kad vam to zatreba. Vi ste ustvari najveca sramota ovog drustva

Prti

pre 3 meseca

Aj da nije licno dogovorio sa vodjom budzet od 100m za tri godine od toga 90 klubu 10 njemu pa da mu verujemo ovako zahvaljuje drzavi kada dobije pljuje po istoj kada gubi...

Aleksandar

pre 3 meseca

Obradović je izvukao maksimum iz ove ekipe Partizana.
Vreme je za rastanak.
Čudo je da je i prihvatio da se vrati u srpsku košarku.
Odužio se Partizanu i više nego što je trebalo.

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Igor

pre 3 meseca

Panter svaki mec igra gotovo 40 minuta. Ne moze tako danas kada je kosarka mnogo brza nego ranije.
Jednu utamkicu nedavno je Partizan dobio kada je Panter izasao zbog tri licne, Jaramaz je uneo energiju i pokrenula se ekipa. Mora da se igra sa 12 igraca.

dragan

pre 3 meseca

E moj Zeljko!
Do juce ste skupljali pare za porez,sada dovodite igrace koji vrede milione evra!
I vi i Zvezda trosite 10x vise nego sto zaradjujete!
Zato mi u zdravstvu imamo najmanje plate na Balkanu!

zi

pre 3 meseca

Najveći problem je što ćemo izgubiti Željka. Igrači dodju i odu, ostave trag ili ne. Loša selekcija, čekanje Mirotića itd. To je obeležilo ovu sezonu. Kontinuitet je nešto što ćemo teško povratiti ako sada odustanemo. Mislim da je mnogo veći gubitak bio odlazak Lesora i Madara, igrači koji su davali tu dodatnu energiju.

zoran

pre 3 meseca

nesto nisam video da su sudije bas toliko loše svirale koliko govori Željko .
imalo je greski to svakako .
najveći krivac za poraz Partizana su Željko i Panter . Panter koji se ispucavao i Željko jer mu je to dozvolio . Nekako Željko je i rotirao manje igrače .

VUK

pre 3 meseca

Zašto trošiti reči na tu temu u nedogled? Vrate državi sve pare koje su dobili od drzave od kako je on imenovan za trenera Partizana i nema potrebe više za priču na tu temu !

zalosno

pre 3 meseca

Четвртак, 22.06.2023. у 23:38

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи

Ovo je posle osvajanja Aba lige, sta se desilo sa rumenilom pa je odjednom sad tuzan i Prica sve suprotno?

95tica

pre 3 meseca

Meni žao Vukčevića, Smajlagića, Avramovića, ...koji su nazadovali u svojim karijerama s ovim trenerom, a najveći trener se svojom sujetom samouništio, i bilo bi dobro da sa sobom ne povuče i klub. Partizanu je potreban reset, jer bez dobrog i zdravog Partizana nema ni dobre ni zdrave Zvezde.

One night in May

pre 3 meseca

Znamo, znamo... Vratio si se jer volis Srbiju i Partizan. Casovi ljubavi, karte za pozoriste i stipendija za Pantera - znamo tu pricu napamet.

Mobtel daje cist kes za sponzorstvo, a Zvezdi Parking servis sa 30% kamate...(je l' neko nekad video reklamu Parking servisa u Pioniru i sto bi se isti uopste reklamirao).

Zvezda placala Arenu najskuplje od izgradnje iste, Ostoja ne placa ni paru...

Ali dobro, niste drzavni projekat.

Moma Momcilo

pre 3 meseca

Cekaj? Predsednik kluba ti izjavio lagano da vam je budzet 20 miliona, a onda si i ti izjavio (nesto sto bi inace trebalo da bude pod istrago EL zbog grubog narusavanja finansijskog fer pleja) da vam clan UO placa Pantera 2,5 miliona mimo regularnog budzeta? Sta je neistina?

xxx

pre 3 meseca

Prvo, nije na treneru da o tome prica, a nije ni da moras da se pravdas, apsolutno ne moras. Da imas i na 100 miliona ugovor.
Drugo, kad vec kazes da nije istina pokazi odakle dolaze pare u budzet. Morao bi to da znas ako vec tvrdis na niste drzavni projekat.

Branislav

pre 3 meseca

Malo ti je 28 milki,pojačaće država sledeće godine,ali ti nisi više za taj posao(pregazilo te vreme),igra ti ne liči ninašta,sam si birao te preskupe igrače i trebao si se povući odavno kao najveći svih vremena,a ne ovako da se brukaš sa tolikim budzetom i najboljim navijačima i za tri godine samo jedan trofej. A ,utakmice dobijene kao si gubio za ove tri godine(Bursa,Baskonija,Virtus,Real,Zvezda više puta,Bajern posebno,itd.).proučavaće se to veruj,tvoja tvrdoglavost ne pravljenja faula.

Šomi

pre 3 meseca

Veliki strumfe,drzava NE daje dinar jedan Partizanu i to malo sto je davala od 1 januara vise nema,ne znas o cemu se radi,ne mogu sad da ti objasnjavam,samo cu ti reci toliko,ako budes insistirao objasnicu ti sutra,nemoj da pises o necemu nesto sto ne znas..

pakako

pre 3 meseca

Obradovića još niko ništa nije ni pitao, već započinje konferenciju za novinare monologom o državnom projektu i sudijama. Sudije su bile dobre, nisu oštetile ni jedan od timova, pa mi nije jasno šta je želeo da kaže kada ih je pomenuo. Što se tiče državnog projekta, neka uprava Partizana objavi javno sve podatke o poslovanju, pa da bude jasno da se radi o državnom projektu.

bvb

pre 3 meseca

Ne znam, meni je ovo tuzno. Na ovo da se sroza najbolji trener Evrope, da ovako skrece teme i dozvoli sebi ovako sramne izjave je da se covek zapita sta ce njemu sve ovo. Mada, u trenutku kad je zavrsio sa Fenerbahceom kapiram da mu je vrhunac bila neka osrednja EL ekipa ili tako neki Bajern ili Valensija. Tu je uletela drzava i prica o resetovanju njegovog voljenog kluba, pare i garancije od drzave. A to kako nisu drzavni projekat bih voleo da vidim kada bi mu zavrnuli slavine da li bi imao Pantera koji lagano odjavljuje jednu Barsu. Takodje, zasto su Zeljko Andjusic i ostali domaci igraci redom prijavljeni na KK Ofy ako ne mute sa drzavom.

Мића из паркића

pre 3 meseca

Argumenti su sledeci. Cetvrt finale evrokupa (ispali) i cetvrt finale evrolige (ispali). Od domacih takmicenja aba liga (2) aba kup(1) i kup Srbije (3). Ukupno 8 takmicenja. Saldo 1 aba liga (ono kad je Zvezda cekala finale mjesec i po dana da se oporavite od evrolige). Na domacu ligu se niste pojavili dvije godine za redom, necu da kazem da ste pobjegli. Na ovim prostorima nikad veci budzet neko nije imao. 20+ miliona.. zadrzavate strance 3 godine za redom, ali je uvijek neko drugi kriv (sudije, Covic, Vucic). Poslednji stranci koji su produzili ugovor sa Zvezdom bili su Bili Beron i Stratos Perperoglu. Zakljucak dobar trener, ali los covjek. 3x u mjesec dana ih dobijes u tri takmicenja sa 3 razlicite lopte i svaki put je neko drugi kriv. Pozdrav!

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03). Заборавио сам: од 2017. до 2023. нису платили динар за порез! Динар! Дуг нарастао на 8 милиона евра! Па да није државе, такав клуб би давно био угашен! Који још то субјект може да 6 година не плати динар пореза и да најнормалније функционише! Сад кад држава обезбедила све, истолерисала за порез а толерише и даље јер јој се дугују милиони - сада нисмо државни пројекат! Ма стварно??? Па ово нема нигде!

ford

pre 3 meseca

Ok,nije Državni Projekat.
Isto kao što nismo i mi,realno!
Ovo je patetika Level Pro 2.0,da Nam nema državnih para i prinuđenih sponzora bili bi i jedni i drugi poput Cibone,koji je što se bar Evrope tiče za Nas Gigant.
Kao i Split,isto.
Odakle Nam keš,karte,dresovi,tv prava i druge 'sitnice' koje čine zdravu osnovu sportskog kluba,pogotovo u evropskoj košarci koja nije profitabilna i nema te osnove sem par klubova!!
Bili bi smo ili ugašeni ili Beton Liga.
Ko se zavarava,zavarava samo sebe i isključivo sebe.
A Željko uz sve poštovanje koje ima od mene nebitnog je počeo isto.
Mi smo taoci jednog čoveka odavno kog ne znamo kako da oteramo jer čovek pojma nema sa košarkom što dokazuje već godinama vi ste postali njegovi u zadnje tri godine.
Minuli rad se više ne računa,a i kad imaš kredit,pa i on mora da dođe na naplatu kad-tad.
Beton,bukvalno.

Insajder

pre 3 meseca

Licemer i sramota od čoveka! Džaba mu evropske titule kada je nečovek i ne može da podnese sportski poraz! Ovamo preuzima odgovornost a onda mu krive sudije i to ne samo večeras već i prethodne dve godine! Mora da ode u penziju na kraju sezone inače će napraviti još veći jaz između timova. Ima već tri godine najskuplji tim u Jugoistočnoj Evropi a svega jednu titulu. Ako ima obraza sam će otići.

Skorpion

pre 3 meseca

Klub koji je bio na ivici gasenja i odjednom dovede najtrofejnijeg trenera i 20 stranaca za 2-3 godine i to 80% od drzavnih para moze se nazvati samo jednim imenom "drzavni projekat".

istina

pre 3 meseca

Izaći će kad tad istina na videlo čemu je klub izložen i naš najbolji trener ikada. Pa se čudite kako nam svet zavrće šiju a vi isto to radite. Ničija do zore nije gorela.

Vp

pre 3 meseca

Od kada sam došao, priča se da je Partizan državni projekat. Veća laž nije izgovorena. Apelujem na ljude iz kluba da izađu sa podacima, da vidimo kako smo mi državni projekat.


Pa izasli su, rekli 20m budzet. A Panteru blanko ugovor. Sta jos??

mundir

pre 3 meseca

cekaj bre Zeljko,ti si trener....da kazemo da je budzet 50/50,sta tvoja ekipa igra? nemas ni jednu krstenu akciju u napadu,sve se svodi na soliranje Pantera i Dozira i tu i tamo Nanelija...,ta duga dvojka se placa..i kad stane?.ne igras nista,Zvezda je teska ljabu i kao takva te dobije 3×,Branko Lazic ti je objasnio neke stvari!

Alo legendo

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?

demogra

pre 3 meseca

https://www.instagram.com/reel/C1pi919oVfL/?igsh=MTJ2cDZubWxldDRkcw==

evo pa ko hoce nek pogleda kad se interviju daje za americke medije, doveo covek dva evroligaska igraca da igra evrokup i prica nema para, pa sam ostoja je rekao koliki je budzet, ok mozda i nisu drzavne pare, samo sto da mozzart i maxbet to jesu drzavne mozda ne bas zvanicno ili meridian zvezdi isti djavo, sad svi su krivi sem njega itd, jednom smo to vec gledali, kaze najvrednije trofej, pa ono sudjenje sto partizan ima u aba pogotovo na domacem terenu, tu bi i goldenstejt tesko dosao do pobede, da nije bilo sudija prosle godine ispao bi od studenata vec, al dobro tad mu je odgovaralo.

Gti

pre 3 meseca

Obradovic je procitan trener.
Njegovo vreme je proslo.
Verujem da ce biti trener Dubaia ,da ce ljubiti grb,pricati Kako mu je oduvek bila zelja da trenira velikana kakav je Dubai.Imace Tavareza,par NBA igraca,Pantera I osvojice sa njima 10 titulu.I bas tada ce ponistiti sve sto je radio .Za mene je uvek bio antipatican lik,posle EP u Beogradu ne mogu da ga vidim .Posto navijam za Partizan muka mi je zadnje 3 godine

Wllaxy

pre 3 meseca

Najtrofejniji evropski trener, verovatno i najbolji zbog svega osvojenog ali kao čovek - daleko je on od gospodina! Počevši od ponašanja prema sudijama koje je ponovo počastio raznim uvredama a nije dobio tehničku ni na ovom meču pa preko konferencije za štampu gde su mu ponovo sudije krive, priča priču o budžetu i lažima koje niko nije pomenuo a ni reči o nastupu kapitena u drugom poluvremenu i naročito završnici meča, lošim njegovim odlukama i slično! Ponovo "preuzima odgovornost" iako i najzagriženiji branioci njegovog lika i dela znaju da je to prazna priča! Vidi se i po ponašanju na konferenciji da frustracije samo kuljaju iz "najvećeg"...

Marko

pre 3 meseca

Pusti to Zoc, ne bi se ti pravdao. Ajde da vidimo platu tvoju i Zokijevu. Doduse, za Zokija se zna da mlati 700 hiljada godisnje, tvoje koferce je i dalje misterija... hocemo li nekada saznati koliko kosta ljubav?

Azerot

pre 3 meseca

Prve povratnicke sezone u EL ste bili sedmi u ABI. Tada se kukalo kako nemamo para, BAT nam uzima sve bla bla. I onda odjednom - EL?! To je sigurno, imajuci u vidu sta su im ciljevi sto su pokazali sa Dubaijem, na istoriju dato? A ako kukate kako nemate para onda odjednom EL - pa odakle ako ne od drzave?! E moj Zelimire.

Milan

pre 3 meseca

Sram te bilo, sudjenje perfektno, niko nije kriv sto ti 5 miliona eura ostalo na tribinama (Ponitka, Kaboklo...). Najveci drzavni projekat, izadjite ti i Savic i recite vase zarade posto se ne vode kroz papire. Zoki ima 70 hiljada eura mesecno, da li je problem cika Zoc da kazete vi koji je iznos? Zvezda dobila posteno, sudije odlicne u odnosu na okolnosti i bacakanje igraca Partizana na svaku odliku sudija, sta vise nekoliko losih odluka na Zvezdinu stetu. Jos jednom, stamotna izjava.

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!

Cekamo 35.tituli

pre 3 meseca

Kup organizuje KSS,na celu sa Danilovicem,sad si dotakao dno Zeljko.Prvo Radonja,pa zamenik DI i sad Sferopulos,a ti kukas na sudije!

Стара школа

pre 3 meseca

Обрадовић је три године заредом у купу губио од три Звездина тренера: Радоњића, Ивановића и Сферопулоса. Побегао из обе домаће лиге, изгубио прву Аба лигу, сада ће и трећу. Изгубио је и суперкуп од Студентског центра.
Од 12 могућих трофеја, освојиће ЈЕДАН.

И онда му судије криве, иако су имале по једну грешку: фаул над Доужером и Аврамовићев аут за Звезду.

Jedina Solucija Revolucija

pre 3 meseca

I KK Partizan i KK Zvezda su drzavni projketi.

Drzava tu je navija ni zakoga vec zeli da im obezbedi A licence u Evroligi, pretpostavljam da bi kasnije srpski savez preuzeo ABA ili formirao neku drugu ligu.
Za A licencu najvaznije je stabilno finansiranje i gledanost, drzava vec nekoliko godina obezbedjuje stabilno finansiranje a navijaci gledanost, na zalost ovi poslednji incidenti navijaca mogu da pokvare planove.
Kad se dobije A licenca sve ce biti lakse, lakse ce da se nalaze sponzori, lakse ce se nalaziti igraci.

Šomi

pre 3 meseca

Znamo Željko svi ko je državni projekat,znamo svi da je to ovaj privatni klub iz Zeleznika,znaju to i panteri.. Ali to Željko tebe neopravdava sto nemas pravog pleja u ekipi evo vec trecu sezonu i da zbog toga gubis vecinu utakmica..

Ssaassaa

pre 3 meseca

Kako čemo? Pa bez tebe, jedibo tako imamo šanse neke.
Džaba ti kukanje. Ove sezone imaš bolje igrače od Zvezde. To što od njih nisi napravio bolji tim je sano tvoja odgivornost. Izgubio si kompas, to se vidi po tome šta je sve Panteru dozvoljeno.

Cika Kure

pre 3 meseca

Kakav demagog!!
Aman covece unistio si sve Srpske igrace za ove 3 sezone...Aleksa posle sp trebao biti br 1, on se unazadi skroz.. Gde su ti Tristan i Andjusic, jel te nije sramota da ti bude stranac kapiten?
Ja ne mogu da verujem da ovaj covek sa devet osvojenih evro titula nije unapredio nijednog domaceg igraca... Grobari jel vas nije sramota, jel ste zvali Lesora i Eksuma??
Ja jesam zvezdas, ali mnogo mi je zao domacih igraca u Partizanu... Tristane I Aeksa dodjite u Zvezdu i pokazite kakvi ste igraci...

Mitar

pre 3 meseca

U kakvim uslovima si osvojio ABA, uslovima prednosti domaćeg terena, je l' to sad i domaći teren otežavajuća okolnost? Suđenje bilo okej u globalu, iz par greškica na obe strane
Pročitan si i debelo precenjen

Ivan

pre 3 meseca

Mislim da je ove sudije namerno apostrofirao kao lose, da slucajno nekome ne padne napamet u buducim derbijima, da postave objektivne sudije, kakve su bile veceras. Lako je vama sa sudijama iz EL i ABA koje drzite u saci.

Pedja J7

pre 3 meseca

Iskreno, suđenje nije odlučilo ništa!
Apsolutno korektno prema obe ekipe...

Sramota je da čovek ne ume da prihvati nekad na sebe poraz... On samo kaže, uzimam odgovornost, ali onda prenese krivicu na igrače ili evo sudije...

Čekaj, ta zvezda te dobija 3 puta zaredom, u sva tri takmičenja, u zadnjih mesec dana... maltene...
Znači sudije iz EL, ABA, i KLS- a svi za zvezdu navijaju...
Mani se čoveče...

mat

pre 3 meseca

Da li ljudi iz kluba da vade papire za porez, platu Pantera van budžeta, njive Vojvodine ili za najveću prosečnu platu koju imaju zaposleni u KK Partizan jer imaju samo 18 zaposlenih dok im je ostatak ljudstva na platnom spisku drugog kluba?

Bumerang

pre 3 meseca

Grobar sam više od 50 godina. Da nije izrečena veća laž i da se odavno zna ko je već godinama državni projekat to je tačno. Ali takođe je tačno i to da je Zvezda potpuno zasluženo dobila ovu utakmicu.

ŽD

pre 3 meseca

Onda skini NIS sa dresa i MTS-u vrati pare. A u budžet uplati sve zaostale poreze i doprinose, plati Arenu po ekonomskim cenama, ustvari plati Arenu uopšte. Onda nećeš biti državni projekat. Ovako duguješ svojem Grboviću za Arenu, Mačvanu pored oproštenog dela duga idalje duguješ...

kosmonaut

pre 3 meseca

Ostoja Mijailovic je inace clan Dobrovoljnog Pevackog Drustva. Neka izadje Ostoja i neka kaze kolike su zasluge SNS u finansiranju KK ili neka demantuje to, ako zasluga nema.

Daj bre Zeljko, oba kluba, kao i sve u ovoj zemlji primaju novac iz iste kase. Kako te nije sramota da pricas o neravnopravnom polozaju, hteli da dovedete najskupljeg evropskog igraca.

Mene bi bilo sramota da sam najbolji evropski trener i da svake nedelje izlazim sa izjavama da me je sramota sto smo izgubili zbog ove publike, da sam ja odgovoran za poraz, ali onda da vicem posle svake utakmice kako me igraci ne slusaju.

Aster Blistok

pre 3 meseca

Koliko frustracija izbija iz ovog čoveka jasno pokazuje baš ovo što je konferenciju počeo pričom o nekakvoj laži i nekakvoj atmosferi u kojoj se vratio kao trener!!!
Užas od čoveka!!!

neutrino

pre 3 meseca

Pa čoveče kaži šta imaš! Šta okolišaš kao kiša oko Kragujevca?!
Pa i iz Zvezde su koliko puta pozivali da izađu iz Partizana sa podacima, ali oni ćute. Partizan možda nije zaista državni projekat, ali da je uz Zvezdu spiskao enormne narodne pare, to stoji! E sad tebi što ne odgovara...

Sumadinac

pre 3 meseca

Dobro čoveče polako imas najveći budzet u istoriji košarke u Srbiji. Sta ti nije jasno? Imas dva centra u ekipi koji su 10-12 cm veci od najvećeg Zvezdinog veceras citaj Bolomboj i Mitrovic. Ni jedna akcija preko njih zasta služe u reketu. Dajes toliku slobodu Panteru koji svaku važnu utakmicu ukanali. Pa ko je tu kriv. Izlapeo si Zoc vreme je za penziju progutala te vreme. A suđenje nikad bolje. Sramota je da pricas za sudije onako. Jer Zvezda je svaku četvrtinu prva izlazila iz bonusa. Panter Naneli i Douzer su tragedija a ti se deres i kritikujes samo Balsu i Trifunovica.

Saša

pre 3 meseca

Realno, oba kluba su državni projekti!
Najveća laž je tvrdnja da nisu!
Evo npr. Partizan ni iz čega dobija Arenu kao "svoju" halu, a nije bio prvak niti pre toga igrao Evroligu - to nije na državni mig?
O novcu i sponzorima da ne pričamo, zna se da ovde niko ne sme da uloži ni u šta ako se pre toga ne dobije "odobrenje".
Za Zvezdu se zna da je državni projekat, ali u njoj bar igraju i imaju bitnu ulogu i domaći igrači.

Danas je najveća stvar što je finalna utakmica bila fer i korektna i na terenu i na tribinama gde su, za promenu, obe navijačke grupe bile prisutne. Uz to su jednu takvu utakmicu sudile DOBRO domaće "nepoznate" sudije. To je za ponos svim pravim navijačima oba kluba, i to kažem kao Zvezdaš.
Čestitke Zvezdu na trofeju! U ovom sastavu u odnosu na Partizan, to je podvig i iznenađenje - svaka čast!
Partizanovci, nema ljutnje, pre nekoliko godina Panter vam je doneo kup, ove nije ;).

Gaspar LeMarc

pre 3 meseca

Po ko zna koji put priča da je njegova odgovornost kad izgube. Svi znaju šta je sledeći potez odgovornih ljudi, ali to u njegovom slučaju ne važi. Na KZŠ se obraća kao da sedi u svom rodnom gradu u kafiću i priča sa ortacima.
Predlog za novinare je da ga ubuduće pitaju o kriptovalutama, astronomiji, veštačkoj inteligenciji, robotima ... pošto ga pitanja o utakmici iritiraju.

Freak on a Leash

pre 3 meseca

Jedna od cistijih utakmica,bukvalno su sudije bile neprimetne tako da mi nije jasno o cemu ovaj prica.

Da je neko od domacih mladih igraca onako divljao kao Panter verovatno bi ga momentalno poslao u svlacionicu a ovom Panteru ne sme da pisne.

Max von Laberg

pre 3 meseca

Pa jasno je iz koje kuhinje je ova laz,isa ona koja napada predsednika drzave i vladu.KK.Partizan je u vrlo kriticnom stanju,moje misljenje.Jer sve je nekako napravljeno na klimavim nogama.1.Kadar malo je domacih igraca pola od njih nisu ni za Aba ligu.2.strucni stab? ne vidim ni jednog koji bi mogao naslediti Zoca.Ovi Ameri uzeli velike pare igraju tek tako pr.Panter nema ga u vaznim momentima je samo negativan tu.Ako Zoc pukne ode sledi kljuc,sta ces da radis sa 3-4 igraca?.Bojim se da ce i veliki dugovi ostati.Novi pocetak je isto toliko rizican kao nastaviti dalje dalje ovako ne ider.??

davor_vs

pre 3 meseca

Tvoji lomiti su potrošeni odavno. Odvratniju igru bilo koje generacije Partizana ja do sada nisam gledao. Da imaš osećaj za sramotu, verovatno bi te bilo sramota. Ovako nikom ništa. Sudije su ti krive? E moj ti...

rjje

pre 3 meseca

Zvezda jeste drzavni projekat i to je očigledno i slepima ali dokle god budu postojali navijači partizana(a mnogo ih ima) koji tvrde kako je partizan u eri Vujoševića i Stanojevića nije bio državni projekat i kako je tada sve bilo regularno i legalno, ja lično cu uživati u trenutnim rezulatima

Pančevo

pre 3 meseca

Sramna izjava, uvek neko drugi kriv. Alo rođače 3 godine divljanja bez jedne krštene akcije. Stani jednom kao čovek i reci ko je pravi krivac za večerašnji poraz.

RTXc

pre 3 meseca

Sujeta te ubi.
Kao teski grobar, to ti kazem.
Postoji li ekipa od koje nismo primili izmedju 45-50p na poluvremenu?
Znamo li neku drugu vrstu odbrane odigrati?
Postoji li ekipa od koje smo imali vise asistencija?
Dokle cemo solirati?

Murinjo

pre 3 meseca

Murinjo stil , skrenuo pažnju sa igrača na sebe , da skine pritisak posebno sa Pantera . Treba biti i uz igrače kada loše ide , nije mu prvi put u karijeri . Klub je dao podršku treneru , ne treba mijenjati trenera svako pola godine ili godinu ako se hoće rezultat . Prošla sezona fantastična, ABA liga uzeta i pobjeda na korak od F4 . Ima još igrati .

Novo naselje

pre 3 meseca

Partizanovac sam, ali ne znam cemu poricanje vrlo jasne cinjenice. Oba kluba su drzavni projekti cije poslovanje finansira drzava. Drugo, i da se slozimo da sudije nemaju puno iskustva, zasto se odgovornost prebacuje na njih ako nisu uticali na finalni epilog? Ovo postaje lakrdija.

Don Vito

pre 3 meseca

Sudije ti krive?!
Nisu Panter,Avramovic i PJ sa svojim glupostima nego sudije???
E bravo,sujetni covece!!!
Idi vise da ne gledam ono arlaukanje na klupi,sa ovim budzetom koji imas i onaj Saso Filipovski bi ponekad odigrao u napadu nesto drugo osim silovanja 1na1 i sutiranja preko ruke a u odbrani nesto drugo osim preuzimanja!
Za 3 godine nisi smislio nista drugo osim ovog,jednu smislenu akciju,pleja nemas krstenog,unazadio si sve mlade igrace,vodis utakmice kao poluamater...
Srami se bre!!!

Petar P

pre 3 meseca

Boli to što je za 3 godine osvojio samo jednu ABA ligu. Državni je projekat jer je sa 7 miliona € duga za porez napravio ekipu sa jako skupim igračima, što je za taj posao uzeo veliki novac a i vajld kartu za Evroligu, prethodne sezone, mu je finansirala država. U taj državni projekat se nije uklapalo da se osvoji samo jedna titula. Nije opravdao svoju ulogu pa je zato sada mnogo nervozan, a tek je počelo.

kickers

pre 3 meseca

Ovakve frustracije se dešavaju kad se navikneš na pristrasno suđenje u tvoju korist, a onda naiđe neka utakmica sa fer suđenjem pa se pitaš gde mi se dedoše desetak slobodnih bacanja.

bratt

pre 3 meseca

Iz tajm auta Doužer tapka, tapka, šuta i maši. Poslednjih minut ipo Panter šutne tri puta, maši. Nema tu akcije, nema košarke. Naneli probija, vraća. Panter dva loša dodavanja u poslednjih 90 sekundi.
Realno, ako ne vikneš na njega kao i na Balšu, gubiš kredibilitet jer u 3 sezone možda osvojiš drugi trofej. Tačka. Grobar

grobari železnik

pre 3 meseca

Apelujemo i mi pet godina, da vidimo kako je to preživeo klub sa 7 miliona evra neplaćenih poreza gde je samo zakonska zatezna kamata oko 20% godišnje ili 1,4 milion evra godišnje. Dakle glavnica plus kamate je 14 miliona evra. Igrači prijavljeni da igraju u KK Ofi na minimalcu da se ne plaća porez državi, svi to znaju i ovaj što radi na crno, bez ugovora i poreza sada kuka???

Dajte excell tabelu.

Raso

pre 3 meseca

Željkov mandat u Partizanu:

Partizan - 1 trofej
Zvezda - 6 trofeja

To je ono što će se jedino pamtiti. Kako je "najveći" prošao sa najskljupljim Partizanom ikada.

Doc. dr

pre 3 meseca

Nekorektna izjava Obradovica. Najtrofejniji evropski trener, ali teško prihvata poraze, narocito od CZ. Ovakve izjave samo dodatno pojacavaju animozitet između ova dva kluba. Stalno govori o potrebi za smirivanjem strasti i korektnim ponasanjem, a svojim izjavama pokazuje sasvim suprotno. Sudije nikako nisu uticale na krajnji rezultat, a to sto Partizan nema dovoljno novca da dovede Hezonju, Musu i Mirotica, nije mu kriva ni drzava Srbija, niti Zvezda, vec uprava na celu sa "biznismenon" Ostojom.

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!

Raso

pre 3 meseca

Željkov mandat u Partizanu:

Partizan - 1 trofej
Zvezda - 6 trofeja

To je ono što će se jedino pamtiti. Kako je "najveći" prošao sa najskljupljim Partizanom ikada.

Alo legendo

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?

RTXc

pre 3 meseca

Sujeta te ubi.
Kao teski grobar, to ti kazem.
Postoji li ekipa od koje nismo primili izmedju 45-50p na poluvremenu?
Znamo li neku drugu vrstu odbrane odigrati?
Postoji li ekipa od koje smo imali vise asistencija?
Dokle cemo solirati?

neutrino

pre 3 meseca

Pa čoveče kaži šta imaš! Šta okolišaš kao kiša oko Kragujevca?!
Pa i iz Zvezde su koliko puta pozivali da izađu iz Partizana sa podacima, ali oni ćute. Partizan možda nije zaista državni projekat, ali da je uz Zvezdu spiskao enormne narodne pare, to stoji! E sad tebi što ne odgovara...

Freak on a Leash

pre 3 meseca

Jedna od cistijih utakmica,bukvalno su sudije bile neprimetne tako da mi nije jasno o cemu ovaj prica.

Da je neko od domacih mladih igraca onako divljao kao Panter verovatno bi ga momentalno poslao u svlacionicu a ovom Panteru ne sme da pisne.

Pančevo

pre 3 meseca

Sramna izjava, uvek neko drugi kriv. Alo rođače 3 godine divljanja bez jedne krštene akcije. Stani jednom kao čovek i reci ko je pravi krivac za večerašnji poraz.

Aster Blistok

pre 3 meseca

Koliko frustracija izbija iz ovog čoveka jasno pokazuje baš ovo što je konferenciju počeo pričom o nekakvoj laži i nekakvoj atmosferi u kojoj se vratio kao trener!!!
Užas od čoveka!!!

Cika Kure

pre 3 meseca

Kakav demagog!!
Aman covece unistio si sve Srpske igrace za ove 3 sezone...Aleksa posle sp trebao biti br 1, on se unazadi skroz.. Gde su ti Tristan i Andjusic, jel te nije sramota da ti bude stranac kapiten?
Ja ne mogu da verujem da ovaj covek sa devet osvojenih evro titula nije unapredio nijednog domaceg igraca... Grobari jel vas nije sramota, jel ste zvali Lesora i Eksuma??
Ja jesam zvezdas, ali mnogo mi je zao domacih igraca u Partizanu... Tristane I Aeksa dodjite u Zvezdu i pokazite kakvi ste igraci...

grobari železnik

pre 3 meseca

Apelujemo i mi pet godina, da vidimo kako je to preživeo klub sa 7 miliona evra neplaćenih poreza gde je samo zakonska zatezna kamata oko 20% godišnje ili 1,4 milion evra godišnje. Dakle glavnica plus kamate je 14 miliona evra. Igrači prijavljeni da igraju u KK Ofi na minimalcu da se ne plaća porez državi, svi to znaju i ovaj što radi na crno, bez ugovora i poreza sada kuka???

Dajte excell tabelu.

paztesad

pre 3 meseca

Ja sam ovog coveka prestao da cenim i postujes jos 2005 posle one najvece sramote u istoriji nase kosarke kad je isto posle izasao i pola sata pljuvo igrace koje je on sam birao

Dexim

pre 3 meseca

Zvali su ponovo, Zoran Savić je zvao i pitao 'momče, koliko novca želiš'? Agent je rekao šta tražimo od CSKA, oni su nam dali cifru koju smo hteli... Agent me pozvao i rekao, 'slušaj, poslali su nam ugovor koji želimo, već je gotovo sve'. Poslao mi je, pogledao sam i znao sam da su ozbiljni. Zvao me je Željko Obradović, pričali smo, imali smo istu viziju. Pokušavamo da vratimo ovaj klub, ja pokušavam da unapredim svoju karijeru. Pomislio sam, ovo sve zvuči ludo... Igrao sam fajnal for, a sada da ne igram Evroligu. Lud, ali novac ima smisla

izjava Kevina pantera

Kevin Durant

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?

Dejan

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......
Mnogo los covek i trenutno najlosiji trener u evroligi jer ima srece samo zato sto ih pokrece tribina kuci pa dobiju ponekog inace nista njegovom zaslugom......

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

paztesad

pre 3 meseca

Pravi se Prica da partizan ima para
(komedijaaaa, 18. februar 2024

A jadni nemate kako kaze ostoja ove sezone budzet 20 miliona,znaci nisam reko ja,covic il neko treci nego predsednik tvog kluba

Nikola urban

pre 3 meseca

Njihov gazda je izjavio da imaju najveci budžet u istoriji partizana, 20 miliona evra. Doticni je rekao da panter nije placen iz budzeta vec od donacija.Pa čekajte, ko koga ovde j...

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

Prti

pre 3 meseca

Aj da nije licno dogovorio sa vodjom budzet od 100m za tri godine od toga 90 klubu 10 njemu pa da mu verujemo ovako zahvaljuje drzavi kada dobije pljuje po istoj kada gubi...

Nikola

pre 3 meseca

Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Radi istine EP 2005 se igrao u Srbiji, vrhunski igrači na vrhuncu karijera. Poredis to sa Slavnicem??

dragan

pre 3 meseca

E moj Zeljko!
Do juce ste skupljali pare za porez,sada dovodite igrace koji vrede milione evra!
I vi i Zvezda trosite 10x vise nego sto zaradjujete!
Zato mi u zdravstvu imamo najmanje plate na Balkanu!

One night in May

pre 3 meseca

Znamo, znamo... Vratio si se jer volis Srbiju i Partizan. Casovi ljubavi, karte za pozoriste i stipendija za Pantera - znamo tu pricu napamet.

Mobtel daje cist kes za sponzorstvo, a Zvezdi Parking servis sa 30% kamate...(je l' neko nekad video reklamu Parking servisa u Pioniru i sto bi se isti uopste reklamirao).

Zvezda placala Arenu najskuplje od izgradnje iste, Ostoja ne placa ni paru...

Ali dobro, niste drzavni projekat.

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

zoran

pre 3 meseca

nesto nisam video da su sudije bas toliko loše svirale koliko govori Željko .
imalo je greski to svakako .
najveći krivac za poraz Partizana su Željko i Panter . Panter koji se ispucavao i Željko jer mu je to dozvolio . Nekako Željko je i rotirao manje igrače .

Moma Momcilo

pre 3 meseca

Cekaj? Predsednik kluba ti izjavio lagano da vam je budzet 20 miliona, a onda si i ti izjavio (nesto sto bi inace trebalo da bude pod istrago EL zbog grubog narusavanja finansijskog fer pleja) da vam clan UO placa Pantera 2,5 miliona mimo regularnog budzeta? Sta je neistina?

Sumadinac

pre 3 meseca

Dobro čoveče polako imas najveći budzet u istoriji košarke u Srbiji. Sta ti nije jasno? Imas dva centra u ekipi koji su 10-12 cm veci od najvećeg Zvezdinog veceras citaj Bolomboj i Mitrovic. Ni jedna akcija preko njih zasta služe u reketu. Dajes toliku slobodu Panteru koji svaku važnu utakmicu ukanali. Pa ko je tu kriv. Izlapeo si Zoc vreme je za penziju progutala te vreme. A suđenje nikad bolje. Sramota je da pricas za sudije onako. Jer Zvezda je svaku četvrtinu prva izlazila iz bonusa. Panter Naneli i Douzer su tragedija a ti se deres i kritikujes samo Balsu i Trifunovica.

zalosno

pre 3 meseca

Четвртак, 22.06.2023. у 23:38

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи

Ovo je posle osvajanja Aba lige, sta se desilo sa rumenilom pa je odjednom sad tuzan i Prica sve suprotno?

Tobi

pre 3 meseca

Ostoja je izjavio da Partizan ima najveći budzet u istoriji KK.20M!Malo mu je bila konfuzna konferencija.Čestitke,on je kriv,igrači pa na kraju sudije.Realno on pravi najveći pritisak na sudije.

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Pedja J7

pre 3 meseca

Iskreno, suđenje nije odlučilo ništa!
Apsolutno korektno prema obe ekipe...

Sramota je da čovek ne ume da prihvati nekad na sebe poraz... On samo kaže, uzimam odgovornost, ali onda prenese krivicu na igrače ili evo sudije...

Čekaj, ta zvezda te dobija 3 puta zaredom, u sva tri takmičenja, u zadnjih mesec dana... maltene...
Znači sudije iz EL, ABA, i KLS- a svi za zvezdu navijaju...
Mani se čoveče...

exe

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03)

e moj veliki strumfe zvezdasu ako ti ne vidis razliku u kvalitetu igraca koji se dovodi u zvezdu u poredjenju sa njima onda nema sta da pricamo, ako je zvezda sa ovim rezervistima i penzionerima drzavni projekat onda je bolje da ne igramo uopste kosarku

Мића из паркића

pre 3 meseca

Argumenti su sledeci. Cetvrt finale evrokupa (ispali) i cetvrt finale evrolige (ispali). Od domacih takmicenja aba liga (2) aba kup(1) i kup Srbije (3). Ukupno 8 takmicenja. Saldo 1 aba liga (ono kad je Zvezda cekala finale mjesec i po dana da se oporavite od evrolige). Na domacu ligu se niste pojavili dvije godine za redom, necu da kazem da ste pobjegli. Na ovim prostorima nikad veci budzet neko nije imao. 20+ miliona.. zadrzavate strance 3 godine za redom, ali je uvijek neko drugi kriv (sudije, Covic, Vucic). Poslednji stranci koji su produzili ugovor sa Zvezdom bili su Bili Beron i Stratos Perperoglu. Zakljucak dobar trener, ali los covjek. 3x u mjesec dana ih dobijes u tri takmicenja sa 3 razlicite lopte i svaki put je neko drugi kriv. Pozdrav!

maksa

pre 3 meseca

Poslednjem kome su treneri dopustili da divlja ko Panter je Bogdanovic. Epilog je poznat. Zato drzavo teraj sve ove filozofe i placenike. Struka neka iskopa novog Bogdana i dajte mu slobodu i loptu u ruke. Tako zelim i kod Zvezde i kod Partizana. I onda nikom nece biti zao sto se nase pare trose na blizance. Hocu bre da gledam nasu decu. Hocu da taj Kostic Andrej igra protiv Drezgica. Muka mi je vise od raznih Pantera, Jaga, Salgada, Kange itd.

bvb

pre 3 meseca

Ne znam, meni je ovo tuzno. Na ovo da se sroza najbolji trener Evrope, da ovako skrece teme i dozvoli sebi ovako sramne izjave je da se covek zapita sta ce njemu sve ovo. Mada, u trenutku kad je zavrsio sa Fenerbahceom kapiram da mu je vrhunac bila neka osrednja EL ekipa ili tako neki Bajern ili Valensija. Tu je uletela drzava i prica o resetovanju njegovog voljenog kluba, pare i garancije od drzave. A to kako nisu drzavni projekat bih voleo da vidim kada bi mu zavrnuli slavine da li bi imao Pantera koji lagano odjavljuje jednu Barsu. Takodje, zasto su Zeljko Andjusic i ostali domaci igraci redom prijavljeni na KK Ofy ako ne mute sa drzavom.

Cekamo 35.tituli

pre 3 meseca

Kup organizuje KSS,na celu sa Danilovicem,sad si dotakao dno Zeljko.Prvo Radonja,pa zamenik DI i sad Sferopulos,a ti kukas na sudije!

Marko

pre 3 meseca

Pusti to Zoc, ne bi se ti pravdao. Ajde da vidimo platu tvoju i Zokijevu. Doduse, za Zokija se zna da mlati 700 hiljada godisnje, tvoje koferce je i dalje misterija... hocemo li nekada saznati koliko kosta ljubav?

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03). Заборавио сам: од 2017. до 2023. нису платили динар за порез! Динар! Дуг нарастао на 8 милиона евра! Па да није државе, такав клуб би давно био угашен! Који још то субјект може да 6 година не плати динар пореза и да најнормалније функционише! Сад кад држава обезбедила све, истолерисала за порез а толерише и даље јер јој се дугују милиони - сада нисмо државни пројекат! Ма стварно??? Па ово нема нигде!

pakako

pre 3 meseca

Obradovića još niko ništa nije ni pitao, već započinje konferenciju za novinare monologom o državnom projektu i sudijama. Sudije su bile dobre, nisu oštetile ni jedan od timova, pa mi nije jasno šta je želeo da kaže kada ih je pomenuo. Što se tiče državnog projekta, neka uprava Partizana objavi javno sve podatke o poslovanju, pa da bude jasno da se radi o državnom projektu.

Wllaxy

pre 3 meseca

Najtrofejniji evropski trener, verovatno i najbolji zbog svega osvojenog ali kao čovek - daleko je on od gospodina! Počevši od ponašanja prema sudijama koje je ponovo počastio raznim uvredama a nije dobio tehničku ni na ovom meču pa preko konferencije za štampu gde su mu ponovo sudije krive, priča priču o budžetu i lažima koje niko nije pomenuo a ni reči o nastupu kapitena u drugom poluvremenu i naročito završnici meča, lošim njegovim odlukama i slično! Ponovo "preuzima odgovornost" iako i najzagriženiji branioci njegovog lika i dela znaju da je to prazna priča! Vidi se i po ponašanju na konferenciji da frustracije samo kuljaju iz "najvećeg"...

Vp

pre 3 meseca

Od kada sam došao, priča se da je Partizan državni projekat. Veća laž nije izgovorena. Apelujem na ljude iz kluba da izađu sa podacima, da vidimo kako smo mi državni projekat.


Pa izasli su, rekli 20m budzet. A Panteru blanko ugovor. Sta jos??

Don Vito

pre 3 meseca

Sudije ti krive?!
Nisu Panter,Avramovic i PJ sa svojim glupostima nego sudije???
E bravo,sujetni covece!!!
Idi vise da ne gledam ono arlaukanje na klupi,sa ovim budzetom koji imas i onaj Saso Filipovski bi ponekad odigrao u napadu nesto drugo osim silovanja 1na1 i sutiranja preko ruke a u odbrani nesto drugo osim preuzimanja!
Za 3 godine nisi smislio nista drugo osim ovog,jednu smislenu akciju,pleja nemas krstenog,unazadio si sve mlade igrace,vodis utakmice kao poluamater...
Srami se bre!!!

Doc. dr

pre 3 meseca

Nekorektna izjava Obradovica. Najtrofejniji evropski trener, ali teško prihvata poraze, narocito od CZ. Ovakve izjave samo dodatno pojacavaju animozitet između ova dva kluba. Stalno govori o potrebi za smirivanjem strasti i korektnim ponasanjem, a svojim izjavama pokazuje sasvim suprotno. Sudije nikako nisu uticale na krajnji rezultat, a to sto Partizan nema dovoljno novca da dovede Hezonju, Musu i Mirotica, nije mu kriva ni drzava Srbija, niti Zvezda, vec uprava na celu sa "biznismenon" Ostojom.

Igor

pre 3 meseca

Panter svaki mec igra gotovo 40 minuta. Ne moze tako danas kada je kosarka mnogo brza nego ranije.
Jednu utamkicu nedavno je Partizan dobio kada je Panter izasao zbog tri licne, Jaramaz je uneo energiju i pokrenula se ekipa. Mora da se igra sa 12 igraca.

nista o nicemu

pre 3 meseca

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Kako zaboravi Duska Vujosevica kao selektora to nikome nije jasno.

Ili nam je svima bas skroz jasno :)

mat

pre 3 meseca

Da li ljudi iz kluba da vade papire za porez, platu Pantera van budžeta, njive Vojvodine ili za najveću prosečnu platu koju imaju zaposleni u KK Partizan jer imaju samo 18 zaposlenih dok im je ostatak ljudstva na platnom spisku drugog kluba?

kosmonaut

pre 3 meseca

Ostoja Mijailovic je inace clan Dobrovoljnog Pevackog Drustva. Neka izadje Ostoja i neka kaze kolike su zasluge SNS u finansiranju KK ili neka demantuje to, ako zasluga nema.

Daj bre Zeljko, oba kluba, kao i sve u ovoj zemlji primaju novac iz iste kase. Kako te nije sramota da pricas o neravnopravnom polozaju, hteli da dovedete najskupljeg evropskog igraca.

Mene bi bilo sramota da sam najbolji evropski trener i da svake nedelje izlazim sa izjavama da me je sramota sto smo izgubili zbog ove publike, da sam ja odgovoran za poraz, ali onda da vicem posle svake utakmice kako me igraci ne slusaju.

Insajder

pre 3 meseca

Licemer i sramota od čoveka! Džaba mu evropske titule kada je nečovek i ne može da podnese sportski poraz! Ovamo preuzima odgovornost a onda mu krive sudije i to ne samo večeras već i prethodne dve godine! Mora da ode u penziju na kraju sezone inače će napraviti još veći jaz između timova. Ima već tri godine najskuplji tim u Jugoistočnoj Evropi a svega jednu titulu. Ako ima obraza sam će otići.

Mitar

pre 3 meseca

U kakvim uslovima si osvojio ABA, uslovima prednosti domaćeg terena, je l' to sad i domaći teren otežavajuća okolnost? Suđenje bilo okej u globalu, iz par greškica na obe strane
Pročitan si i debelo precenjen

Ssaassaa

pre 3 meseca

Kako čemo? Pa bez tebe, jedibo tako imamo šanse neke.
Džaba ti kukanje. Ove sezone imaš bolje igrače od Zvezde. To što od njih nisi napravio bolji tim je sano tvoja odgivornost. Izgubio si kompas, to se vidi po tome šta je sve Panteru dozvoljeno.

Azerot

pre 3 meseca

Prve povratnicke sezone u EL ste bili sedmi u ABI. Tada se kukalo kako nemamo para, BAT nam uzima sve bla bla. I onda odjednom - EL?! To je sigurno, imajuci u vidu sta su im ciljevi sto su pokazali sa Dubaijem, na istoriju dato? A ako kukate kako nemate para onda odjednom EL - pa odakle ako ne od drzave?! E moj Zelimire.

Milan

pre 3 meseca

Sram te bilo, sudjenje perfektno, niko nije kriv sto ti 5 miliona eura ostalo na tribinama (Ponitka, Kaboklo...). Najveci drzavni projekat, izadjite ti i Savic i recite vase zarade posto se ne vode kroz papire. Zoki ima 70 hiljada eura mesecno, da li je problem cika Zoc da kazete vi koji je iznos? Zvezda dobila posteno, sudije odlicne u odnosu na okolnosti i bacakanje igraca Partizana na svaku odliku sudija, sta vise nekoliko losih odluka na Zvezdinu stetu. Jos jednom, stamotna izjava.

Skorpion

pre 3 meseca

Klub koji je bio na ivici gasenja i odjednom dovede najtrofejnijeg trenera i 20 stranaca za 2-3 godine i to 80% od drzavnih para moze se nazvati samo jednim imenom "drzavni projekat".

Petar P

pre 3 meseca

Boli to što je za 3 godine osvojio samo jednu ABA ligu. Državni je projekat jer je sa 7 miliona € duga za porez napravio ekipu sa jako skupim igračima, što je za taj posao uzeo veliki novac a i vajld kartu za Evroligu, prethodne sezone, mu je finansirala država. U taj državni projekat se nije uklapalo da se osvoji samo jedna titula. Nije opravdao svoju ulogu pa je zato sada mnogo nervozan, a tek je počelo.

95tica

pre 3 meseca

Meni žao Vukčevića, Smajlagića, Avramovića, ...koji su nazadovali u svojim karijerama s ovim trenerom, a najveći trener se svojom sujetom samouništio, i bilo bi dobro da sa sobom ne povuče i klub. Partizanu je potreban reset, jer bez dobrog i zdravog Partizana nema ni dobre ni zdrave Zvezde.

VUK

pre 3 meseca

Zašto trošiti reči na tu temu u nedogled? Vrate državi sve pare koje su dobili od drzave od kako je on imenovan za trenera Partizana i nema potrebe više za priču na tu temu !

Novo naselje

pre 3 meseca

Partizanovac sam, ali ne znam cemu poricanje vrlo jasne cinjenice. Oba kluba su drzavni projekti cije poslovanje finansira drzava. Drugo, i da se slozimo da sudije nemaju puno iskustva, zasto se odgovornost prebacuje na njih ako nisu uticali na finalni epilog? Ovo postaje lakrdija.

Saša

pre 3 meseca

Realno, oba kluba su državni projekti!
Najveća laž je tvrdnja da nisu!
Evo npr. Partizan ni iz čega dobija Arenu kao "svoju" halu, a nije bio prvak niti pre toga igrao Evroligu - to nije na državni mig?
O novcu i sponzorima da ne pričamo, zna se da ovde niko ne sme da uloži ni u šta ako se pre toga ne dobije "odobrenje".
Za Zvezdu se zna da je državni projekat, ali u njoj bar igraju i imaju bitnu ulogu i domaći igrači.

Danas je najveća stvar što je finalna utakmica bila fer i korektna i na terenu i na tribinama gde su, za promenu, obe navijačke grupe bile prisutne. Uz to su jednu takvu utakmicu sudile DOBRO domaće "nepoznate" sudije. To je za ponos svim pravim navijačima oba kluba, i to kažem kao Zvezdaš.
Čestitke Zvezdu na trofeju! U ovom sastavu u odnosu na Partizan, to je podvig i iznenađenje - svaka čast!
Partizanovci, nema ljutnje, pre nekoliko godina Panter vam je doneo kup, ove nije ;).

Gaspar LeMarc

pre 3 meseca

Po ko zna koji put priča da je njegova odgovornost kad izgube. Svi znaju šta je sledeći potez odgovornih ljudi, ali to u njegovom slučaju ne važi. Na KZŠ se obraća kao da sedi u svom rodnom gradu u kafiću i priča sa ortacima.
Predlog za novinare je da ga ubuduće pitaju o kriptovalutama, astronomiji, veštačkoj inteligenciji, robotima ... pošto ga pitanja o utakmici iritiraju.

Стара школа

pre 3 meseca

Обрадовић је три године заредом у купу губио од три Звездина тренера: Радоњића, Ивановића и Сферопулоса. Побегао из обе домаће лиге, изгубио прву Аба лигу, сада ће и трећу. Изгубио је и суперкуп од Студентског центра.
Од 12 могућих трофеја, освојиће ЈЕДАН.

И онда му судије криве, иако су имале по једну грешку: фаул над Доужером и Аврамовићев аут за Звезду.

ŽD

pre 3 meseca

Onda skini NIS sa dresa i MTS-u vrati pare. A u budžet uplati sve zaostale poreze i doprinose, plati Arenu po ekonomskim cenama, ustvari plati Arenu uopšte. Onda nećeš biti državni projekat. Ovako duguješ svojem Grboviću za Arenu, Mačvanu pored oproštenog dela duga idalje duguješ...

xxx

pre 3 meseca

Prvo, nije na treneru da o tome prica, a nije ni da moras da se pravdas, apsolutno ne moras. Da imas i na 100 miliona ugovor.
Drugo, kad vec kazes da nije istina pokazi odakle dolaze pare u budzet. Morao bi to da znas ako vec tvrdis na niste drzavni projekat.

bratt

pre 3 meseca

Iz tajm auta Doužer tapka, tapka, šuta i maši. Poslednjih minut ipo Panter šutne tri puta, maši. Nema tu akcije, nema košarke. Naneli probija, vraća. Panter dva loša dodavanja u poslednjih 90 sekundi.
Realno, ako ne vikneš na njega kao i na Balšu, gubiš kredibilitet jer u 3 sezone možda osvojiš drugi trofej. Tačka. Grobar

davor_vs

pre 3 meseca

Tvoji lomiti su potrošeni odavno. Odvratniju igru bilo koje generacije Partizana ja do sada nisam gledao. Da imaš osećaj za sramotu, verovatno bi te bilo sramota. Ovako nikom ništa. Sudije su ti krive? E moj ti...

Ivan

pre 3 meseca

Mislim da je ove sudije namerno apostrofirao kao lose, da slucajno nekome ne padne napamet u buducim derbijima, da postave objektivne sudije, kakve su bile veceras. Lako je vama sa sudijama iz EL i ABA koje drzite u saci.

Gti

pre 3 meseca

Obradovic je procitan trener.
Njegovo vreme je proslo.
Verujem da ce biti trener Dubaia ,da ce ljubiti grb,pricati Kako mu je oduvek bila zelja da trenira velikana kakav je Dubai.Imace Tavareza,par NBA igraca,Pantera I osvojice sa njima 10 titulu.I bas tada ce ponistiti sve sto je radio .Za mene je uvek bio antipatican lik,posle EP u Beogradu ne mogu da ga vidim .Posto navijam za Partizan muka mi je zadnje 3 godine

ford

pre 3 meseca

Ok,nije Državni Projekat.
Isto kao što nismo i mi,realno!
Ovo je patetika Level Pro 2.0,da Nam nema državnih para i prinuđenih sponzora bili bi i jedni i drugi poput Cibone,koji je što se bar Evrope tiče za Nas Gigant.
Kao i Split,isto.
Odakle Nam keš,karte,dresovi,tv prava i druge 'sitnice' koje čine zdravu osnovu sportskog kluba,pogotovo u evropskoj košarci koja nije profitabilna i nema te osnove sem par klubova!!
Bili bi smo ili ugašeni ili Beton Liga.
Ko se zavarava,zavarava samo sebe i isključivo sebe.
A Željko uz sve poštovanje koje ima od mene nebitnog je počeo isto.
Mi smo taoci jednog čoveka odavno kog ne znamo kako da oteramo jer čovek pojma nema sa košarkom što dokazuje već godinama vi ste postali njegovi u zadnje tri godine.
Minuli rad se više ne računa,a i kad imaš kredit,pa i on mora da dođe na naplatu kad-tad.
Beton,bukvalno.

zi

pre 3 meseca

Najveći problem je što ćemo izgubiti Željka. Igrači dodju i odu, ostave trag ili ne. Loša selekcija, čekanje Mirotića itd. To je obeležilo ovu sezonu. Kontinuitet je nešto što ćemo teško povratiti ako sada odustanemo. Mislim da je mnogo veći gubitak bio odlazak Lesora i Madara, igrači koji su davali tu dodatnu energiju.

demogra

pre 3 meseca

https://www.instagram.com/reel/C1pi919oVfL/?igsh=MTJ2cDZubWxldDRkcw==

evo pa ko hoce nek pogleda kad se interviju daje za americke medije, doveo covek dva evroligaska igraca da igra evrokup i prica nema para, pa sam ostoja je rekao koliki je budzet, ok mozda i nisu drzavne pare, samo sto da mozzart i maxbet to jesu drzavne mozda ne bas zvanicno ili meridian zvezdi isti djavo, sad svi su krivi sem njega itd, jednom smo to vec gledali, kaze najvrednije trofej, pa ono sudjenje sto partizan ima u aba pogotovo na domacem terenu, tu bi i goldenstejt tesko dosao do pobede, da nije bilo sudija prosle godine ispao bi od studenata vec, al dobro tad mu je odgovaralo.

kickers

pre 3 meseca

Ovakve frustracije se dešavaju kad se navikneš na pristrasno suđenje u tvoju korist, a onda naiđe neka utakmica sa fer suđenjem pa se pitaš gde mi se dedoše desetak slobodnih bacanja.

mundir

pre 3 meseca

cekaj bre Zeljko,ti si trener....da kazemo da je budzet 50/50,sta tvoja ekipa igra? nemas ni jednu krstenu akciju u napadu,sve se svodi na soliranje Pantera i Dozira i tu i tamo Nanelija...,ta duga dvojka se placa..i kad stane?.ne igras nista,Zvezda je teska ljabu i kao takva te dobije 3×,Branko Lazic ti je objasnio neke stvari!

Aleksandar

pre 3 meseca

Obradović je izvukao maksimum iz ove ekipe Partizana.
Vreme je za rastanak.
Čudo je da je i prihvatio da se vrati u srpsku košarku.
Odužio se Partizanu i više nego što je trebalo.

Bumerang

pre 3 meseca

Grobar sam više od 50 godina. Da nije izrečena veća laž i da se odavno zna ko je već godinama državni projekat to je tačno. Ali takođe je tačno i to da je Zvezda potpuno zasluženo dobila ovu utakmicu.

Branislav

pre 3 meseca

Malo ti je 28 milki,pojačaće država sledeće godine,ali ti nisi više za taj posao(pregazilo te vreme),igra ti ne liči ninašta,sam si birao te preskupe igrače i trebao si se povući odavno kao najveći svih vremena,a ne ovako da se brukaš sa tolikim budzetom i najboljim navijačima i za tri godine samo jedan trofej. A ,utakmice dobijene kao si gubio za ove tri godine(Bursa,Baskonija,Virtus,Real,Zvezda više puta,Bajern posebno,itd.).proučavaće se to veruj,tvoja tvrdoglavost ne pravljenja faula.

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?
(Alo legendo, 18. februar 2024 00:02)


Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.

Ranko

pre 3 meseca

Najzad se usudio da izgovori.
Sam je pristao na kaljugu ali sada ima problem da objasni igracima sta su koraci ,kako sekiricica po ruci nije faul,kako cista kontra nije namerna,kako Trifa ne moze da igra odbranu kao Lazic.....
Kostace ga ovo kao sto ih je vec kostao zbog navijaca MTS.
Videcemo koliko je tvrdoglav i mazohista da ostane i dalje.

rjje

pre 3 meseca

Zvezda jeste drzavni projekat i to je očigledno i slepima ali dokle god budu postojali navijači partizana(a mnogo ih ima) koji tvrde kako je partizan u eri Vujoševića i Stanojevića nije bio državni projekat i kako je tada sve bilo regularno i legalno, ja lično cu uživati u trenutnim rezulatima

Jedina Solucija Revolucija

pre 3 meseca

I KK Partizan i KK Zvezda su drzavni projketi.

Drzava tu je navija ni zakoga vec zeli da im obezbedi A licence u Evroligi, pretpostavljam da bi kasnije srpski savez preuzeo ABA ili formirao neku drugu ligu.
Za A licencu najvaznije je stabilno finansiranje i gledanost, drzava vec nekoliko godina obezbedjuje stabilno finansiranje a navijaci gledanost, na zalost ovi poslednji incidenti navijaca mogu da pokvare planove.
Kad se dobije A licenca sve ce biti lakse, lakse ce da se nalaze sponzori, lakse ce se nalaziti igraci.

Max von Laberg

pre 3 meseca

Pa jasno je iz koje kuhinje je ova laz,isa ona koja napada predsednika drzave i vladu.KK.Partizan je u vrlo kriticnom stanju,moje misljenje.Jer sve je nekako napravljeno na klimavim nogama.1.Kadar malo je domacih igraca pola od njih nisu ni za Aba ligu.2.strucni stab? ne vidim ni jednog koji bi mogao naslediti Zoca.Ovi Ameri uzeli velike pare igraju tek tako pr.Panter nema ga u vaznim momentima je samo negativan tu.Ako Zoc pukne ode sledi kljuc,sta ces da radis sa 3-4 igraca?.Bojim se da ce i veliki dugovi ostati.Novi pocetak je isto toliko rizican kao nastaviti dalje dalje ovako ne ider.??

Topss

pre 3 meseca

Pa da vam država ne pomaže i da vas ne podržava odavno bi bili u stečaju zbog poreskog duga.
(Ivan, 18. februar 2024 00:04)

A koga to drzava ne pomaze u nasem sportu?...I dal je moguce da vi nesto pricate o pomaganje drzave? I u fudbalu i u kosarci ne da vam drzava pomaze nego i odmaze vasim protivnicima kad vam to zatreba. Vi ste ustvari najveca sramota ovog drustva

Hohstapleraj

pre 3 meseca

PA koliko sezona igraju evroligu I kolko narodnih para baceno a ne znaju ni kako se zovu a sve to za top 16 I onda Partizan drzavni projekat a na sve nacine pokusavaju da GA niste......

Dex

pre 3 meseca

Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.
(Razbijač mitova, 18. februar 2024 08:54)

Ne ljuti se. Niko vam ovdje i ne brani da budete drzavni projekat. Imate pravo na to

2006 i 2007

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?
(Kevin Durant, 18. februar 2024 08:22)


Pa vi ste to prvi uradili sa Betonom. Ili kada ste potpisali Markusa Vilijamsa na dve godine. Partizan pre toga nije imao para da zadrži igrača, i ne samo to. Dule je najčešće dovodio stranca pošto sezona počne kako bi bili što jeftiniji.

Šomi

pre 3 meseca

Znamo Željko svi ko je državni projekat,znamo svi da je to ovaj privatni klub iz Zeleznika,znaju to i panteri.. Ali to Željko tebe neopravdava sto nemas pravog pleja u ekipi evo vec trecu sezonu i da zbog toga gubis vecinu utakmica..

Šomi

pre 3 meseca

Veliki strumfe,drzava NE daje dinar jedan Partizanu i to malo sto je davala od 1 januara vise nema,ne znas o cemu se radi,ne mogu sad da ti objasnjavam,samo cu ti reci toliko,ako budes insistirao objasnicu ti sutra,nemoj da pises o necemu nesto sto ne znas..

Murinjo

pre 3 meseca

Murinjo stil , skrenuo pažnju sa igrača na sebe , da skine pritisak posebno sa Pantera . Treba biti i uz igrače kada loše ide , nije mu prvi put u karijeri . Klub je dao podršku treneru , ne treba mijenjati trenera svako pola godine ili godinu ako se hoće rezultat . Prošla sezona fantastična, ABA liga uzeta i pobjeda na korak od F4 . Ima još igrati .

istina

pre 3 meseca

Izaći će kad tad istina na videlo čemu je klub izložen i naš najbolji trener ikada. Pa se čudite kako nam svet zavrće šiju a vi isto to radite. Ničija do zore nije gorela.

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?
(Alo legendo, 18. februar 2024 00:02)


Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.

Raso

pre 3 meseca

Željkov mandat u Partizanu:

Partizan - 1 trofej
Zvezda - 6 trofeja

To je ono što će se jedino pamtiti. Kako je "najveći" prošao sa najskljupljim Partizanom ikada.

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!

Ranko

pre 3 meseca

Najzad se usudio da izgovori.
Sam je pristao na kaljugu ali sada ima problem da objasni igracima sta su koraci ,kako sekiricica po ruci nije faul,kako cista kontra nije namerna,kako Trifa ne moze da igra odbranu kao Lazic.....
Kostace ga ovo kao sto ih je vec kostao zbog navijaca MTS.
Videcemo koliko je tvrdoglav i mazohista da ostane i dalje.

2006 i 2007

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju

Razbijač mitova

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?
(Kevin Durant, 18. februar 2024 08:22)


Pa vi ste to prvi uradili sa Betonom. Ili kada ste potpisali Markusa Vilijamsa na dve godine. Partizan pre toga nije imao para da zadrži igrača, i ne samo to. Dule je najčešće dovodio stranca pošto sezona počne kako bi bili što jeftiniji.

Topss

pre 3 meseca

Pa da vam država ne pomaže i da vas ne podržava odavno bi bili u stečaju zbog poreskog duga.
(Ivan, 18. februar 2024 00:04)

A koga to drzava ne pomaze u nasem sportu?...I dal je moguce da vi nesto pricate o pomaganje drzave? I u fudbalu i u kosarci ne da vam drzava pomaze nego i odmaze vasim protivnicima kad vam to zatreba. Vi ste ustvari najveca sramota ovog drustva

Šomi

pre 3 meseca

Veliki strumfe,drzava NE daje dinar jedan Partizanu i to malo sto je davala od 1 januara vise nema,ne znas o cemu se radi,ne mogu sad da ti objasnjavam,samo cu ti reci toliko,ako budes insistirao objasnicu ti sutra,nemoj da pises o necemu nesto sto ne znas..

Šomi

pre 3 meseca

Znamo Željko svi ko je državni projekat,znamo svi da je to ovaj privatni klub iz Zeleznika,znaju to i panteri.. Ali to Željko tebe neopravdava sto nemas pravog pleja u ekipi evo vec trecu sezonu i da zbog toga gubis vecinu utakmica..

Alo legendo

pre 3 meseca

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи



Ovo je izjava Zeljka kada je osvojio Aba ligu.... potpuno drugo raspoloženje , sta se promenilo?

Hohstapleraj

pre 3 meseca

PA koliko sezona igraju evroligu I kolko narodnih para baceno a ne znaju ni kako se zovu a sve to za top 16 I onda Partizan drzavni projekat a na sve nacine pokusavaju da GA niste......

Cika Kure

pre 3 meseca

Kakav demagog!!
Aman covece unistio si sve Srpske igrace za ove 3 sezone...Aleksa posle sp trebao biti br 1, on se unazadi skroz.. Gde su ti Tristan i Andjusic, jel te nije sramota da ti bude stranac kapiten?
Ja ne mogu da verujem da ovaj covek sa devet osvojenih evro titula nije unapredio nijednog domaceg igraca... Grobari jel vas nije sramota, jel ste zvali Lesora i Eksuma??
Ja jesam zvezdas, ali mnogo mi je zao domacih igraca u Partizanu... Tristane I Aeksa dodjite u Zvezdu i pokazite kakvi ste igraci...

neutrino

pre 3 meseca

Pa čoveče kaži šta imaš! Šta okolišaš kao kiša oko Kragujevca?!
Pa i iz Zvezde su koliko puta pozivali da izađu iz Partizana sa podacima, ali oni ćute. Partizan možda nije zaista državni projekat, ali da je uz Zvezdu spiskao enormne narodne pare, to stoji! E sad tebi što ne odgovara...

Aster Blistok

pre 3 meseca

Koliko frustracija izbija iz ovog čoveka jasno pokazuje baš ovo što je konferenciju počeo pričom o nekakvoj laži i nekakvoj atmosferi u kojoj se vratio kao trener!!!
Užas od čoveka!!!

Pančevo

pre 3 meseca

Sramna izjava, uvek neko drugi kriv. Alo rođače 3 godine divljanja bez jedne krštene akcije. Stani jednom kao čovek i reci ko je pravi krivac za večerašnji poraz.

Murinjo

pre 3 meseca

Murinjo stil , skrenuo pažnju sa igrača na sebe , da skine pritisak posebno sa Pantera . Treba biti i uz igrače kada loše ide , nije mu prvi put u karijeri . Klub je dao podršku treneru , ne treba mijenjati trenera svako pola godine ili godinu ako se hoće rezultat . Prošla sezona fantastična, ABA liga uzeta i pobjeda na korak od F4 . Ima još igrati .

RTXc

pre 3 meseca

Sujeta te ubi.
Kao teski grobar, to ti kazem.
Postoji li ekipa od koje nismo primili izmedju 45-50p na poluvremenu?
Znamo li neku drugu vrstu odbrane odigrati?
Postoji li ekipa od koje smo imali vise asistencija?
Dokle cemo solirati?

grobari železnik

pre 3 meseca

Apelujemo i mi pet godina, da vidimo kako je to preživeo klub sa 7 miliona evra neplaćenih poreza gde je samo zakonska zatezna kamata oko 20% godišnje ili 1,4 milion evra godišnje. Dakle glavnica plus kamate je 14 miliona evra. Igrači prijavljeni da igraju u KK Ofi na minimalcu da se ne plaća porez državi, svi to znaju i ovaj što radi na crno, bez ugovora i poreza sada kuka???

Dajte excell tabelu.

istina

pre 3 meseca

Izaći će kad tad istina na videlo čemu je klub izložen i naš najbolji trener ikada. Pa se čudite kako nam svet zavrće šiju a vi isto to radite. Ničija do zore nije gorela.

Dejan

pre 3 meseca

Jadno.......
Najveca bruka u istoriji nase reprezentacije je zabelezena pod njegovom palicom......
Mnogo los covek i trenutno najlosiji trener u evroligi jer ima srece samo zato sto ih pokrece tribina kuci pa dobiju ponekog inace nista njegovom zaslugom......

Aleksandar

pre 3 meseca

Obradović je izvukao maksimum iz ove ekipe Partizana.
Vreme je za rastanak.
Čudo je da je i prihvatio da se vrati u srpsku košarku.
Odužio se Partizanu i više nego što je trebalo.

paztesad

pre 3 meseca

Ja sam ovog coveka prestao da cenim i postujes jos 2005 posle one najvece sramote u istoriji nase kosarke kad je isto posle izasao i pola sata pljuvo igrace koje je on sam birao

Freak on a Leash

pre 3 meseca

Jedna od cistijih utakmica,bukvalno su sudije bile neprimetne tako da mi nije jasno o cemu ovaj prica.

Da je neko od domacih mladih igraca onako divljao kao Panter verovatno bi ga momentalno poslao u svlacionicu a ovom Panteru ne sme da pisne.

exe

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03)

e moj veliki strumfe zvezdasu ako ti ne vidis razliku u kvalitetu igraca koji se dovodi u zvezdu u poredjenju sa njima onda nema sta da pricamo, ako je zvezda sa ovim rezervistima i penzionerima drzavni projekat onda je bolje da ne igramo uopste kosarku

rjje

pre 3 meseca

Zvezda jeste drzavni projekat i to je očigledno i slepima ali dokle god budu postojali navijači partizana(a mnogo ih ima) koji tvrde kako je partizan u eri Vujoševića i Stanojevića nije bio državni projekat i kako je tada sve bilo regularno i legalno, ja lično cu uživati u trenutnim rezulatima

Prti

pre 3 meseca

Aj da nije licno dogovorio sa vodjom budzet od 100m za tri godine od toga 90 klubu 10 njemu pa da mu verujemo ovako zahvaljuje drzavi kada dobije pljuje po istoj kada gubi...

Kevin Durant

pre 3 meseca

Kada je Zvezda mogla da zadrži dva najbolja stranca pune tri godine?
Kada je Zvezda dovela evroligaškog igrača u punoj snazi koji je vodeći igrač ekipe sa F4?

Dexim

pre 3 meseca

Zvali su ponovo, Zoran Savić je zvao i pitao 'momče, koliko novca želiš'? Agent je rekao šta tražimo od CSKA, oni su nam dali cifru koju smo hteli... Agent me pozvao i rekao, 'slušaj, poslali su nam ugovor koji želimo, već je gotovo sve'. Poslao mi je, pogledao sam i znao sam da su ozbiljni. Zvao me je Željko Obradović, pričali smo, imali smo istu viziju. Pokušavamo da vratimo ovaj klub, ja pokušavam da unapredim svoju karijeru. Pomislio sam, ovo sve zvuči ludo... Igrao sam fajnal for, a sada da ne igram Evroligu. Lud, ali novac ima smisla

izjava Kevina pantera

95tica

pre 3 meseca

Meni žao Vukčevića, Smajlagića, Avramovića, ...koji su nazadovali u svojim karijerama s ovim trenerom, a najveći trener se svojom sujetom samouništio, i bilo bi dobro da sa sobom ne povuče i klub. Partizanu je potreban reset, jer bez dobrog i zdravog Partizana nema ni dobre ni zdrave Zvezde.

One night in May

pre 3 meseca

Znamo, znamo... Vratio si se jer volis Srbiju i Partizan. Casovi ljubavi, karte za pozoriste i stipendija za Pantera - znamo tu pricu napamet.

Mobtel daje cist kes za sponzorstvo, a Zvezdi Parking servis sa 30% kamate...(je l' neko nekad video reklamu Parking servisa u Pioniru i sto bi se isti uopste reklamirao).

Zvezda placala Arenu najskuplje od izgradnje iste, Ostoja ne placa ni paru...

Ali dobro, niste drzavni projekat.

paztesad

pre 3 meseca

Pravi se Prica da partizan ima para
(komedijaaaa, 18. februar 2024

A jadni nemate kako kaze ostoja ove sezone budzet 20 miliona,znaci nisam reko ja,covic il neko treci nego predsednik tvog kluba

maksa

pre 3 meseca

Poslednjem kome su treneri dopustili da divlja ko Panter je Bogdanovic. Epilog je poznat. Zato drzavo teraj sve ove filozofe i placenike. Struka neka iskopa novog Bogdana i dajte mu slobodu i loptu u ruke. Tako zelim i kod Zvezde i kod Partizana. I onda nikom nece biti zao sto se nase pare trose na blizance. Hocu bre da gledam nasu decu. Hocu da taj Kostic Andrej igra protiv Drezgica. Muka mi je vise od raznih Pantera, Jaga, Salgada, Kange itd.

Tobi

pre 3 meseca

Ostoja je izjavio da Partizan ima najveći budzet u istoriji KK.20M!Malo mu je bila konfuzna konferencija.Čestitke,on je kriv,igrači pa na kraju sudije.Realno on pravi najveći pritisak na sudije.

Nikola urban

pre 3 meseca

Njihov gazda je izjavio da imaju najveci budžet u istoriji partizana, 20 miliona evra. Doticni je rekao da panter nije placen iz budzeta vec od donacija.Pa čekajte, ko koga ovde j...

Bumerang

pre 3 meseca

Grobar sam više od 50 godina. Da nije izrečena veća laž i da se odavno zna ko je već godinama državni projekat to je tačno. Ali takođe je tačno i to da je Zvezda potpuno zasluženo dobila ovu utakmicu.

pakako

pre 3 meseca

Obradovića još niko ništa nije ni pitao, već započinje konferenciju za novinare monologom o državnom projektu i sudijama. Sudije su bile dobre, nisu oštetile ni jedan od timova, pa mi nije jasno šta je želeo da kaže kada ih je pomenuo. Što se tiče državnog projekta, neka uprava Partizana objavi javno sve podatke o poslovanju, pa da bude jasno da se radi o državnom projektu.

zi

pre 3 meseca

Najveći problem je što ćemo izgubiti Željka. Igrači dodju i odu, ostave trag ili ne. Loša selekcija, čekanje Mirotića itd. To je obeležilo ovu sezonu. Kontinuitet je nešto što ćemo teško povratiti ako sada odustanemo. Mislim da je mnogo veći gubitak bio odlazak Lesora i Madara, igrači koji su davali tu dodatnu energiju.

dragan

pre 3 meseca

E moj Zeljko!
Do juce ste skupljali pare za porez,sada dovodite igrace koji vrede milione evra!
I vi i Zvezda trosite 10x vise nego sto zaradjujete!
Zato mi u zdravstvu imamo najmanje plate na Balkanu!

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

Nikola

pre 3 meseca

Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Radi istine EP 2005 se igrao u Srbiji, vrhunski igrači na vrhuncu karijera. Poredis to sa Slavnicem??

Milan

pre 3 meseca

Sram te bilo, sudjenje perfektno, niko nije kriv sto ti 5 miliona eura ostalo na tribinama (Ponitka, Kaboklo...). Najveci drzavni projekat, izadjite ti i Savic i recite vase zarade posto se ne vode kroz papire. Zoki ima 70 hiljada eura mesecno, da li je problem cika Zoc da kazete vi koji je iznos? Zvezda dobila posteno, sudije odlicne u odnosu na okolnosti i bacakanje igraca Partizana na svaku odliku sudija, sta vise nekoliko losih odluka na Zvezdinu stetu. Jos jednom, stamotna izjava.

Skorpion

pre 3 meseca

Klub koji je bio na ivici gasenja i odjednom dovede najtrofejnijeg trenera i 20 stranaca za 2-3 godine i to 80% od drzavnih para moze se nazvati samo jednim imenom "drzavni projekat".

Doc. dr

pre 3 meseca

Nekorektna izjava Obradovica. Najtrofejniji evropski trener, ali teško prihvata poraze, narocito od CZ. Ovakve izjave samo dodatno pojacavaju animozitet između ova dva kluba. Stalno govori o potrebi za smirivanjem strasti i korektnim ponasanjem, a svojim izjavama pokazuje sasvim suprotno. Sudije nikako nisu uticale na krajnji rezultat, a to sto Partizan nema dovoljno novca da dovede Hezonju, Musu i Mirotica, nije mu kriva ni drzava Srbija, niti Zvezda, vec uprava na celu sa "biznismenon" Ostojom.

Vp

pre 3 meseca

Od kada sam došao, priča se da je Partizan državni projekat. Veća laž nije izgovorena. Apelujem na ljude iz kluba da izađu sa podacima, da vidimo kako smo mi državni projekat.


Pa izasli su, rekli 20m budzet. A Panteru blanko ugovor. Sta jos??

kickers

pre 3 meseca

Ovakve frustracije se dešavaju kad se navikneš na pristrasno suđenje u tvoju korist, a onda naiđe neka utakmica sa fer suđenjem pa se pitaš gde mi se dedoše desetak slobodnih bacanja.

Gti

pre 3 meseca

Obradovic je procitan trener.
Njegovo vreme je proslo.
Verujem da ce biti trener Dubaia ,da ce ljubiti grb,pricati Kako mu je oduvek bila zelja da trenira velikana kakav je Dubai.Imace Tavareza,par NBA igraca,Pantera I osvojice sa njima 10 titulu.I bas tada ce ponistiti sve sto je radio .Za mene je uvek bio antipatican lik,posle EP u Beogradu ne mogu da ga vidim .Posto navijam za Partizan muka mi je zadnje 3 godine

Мића из паркића

pre 3 meseca

Argumenti su sledeci. Cetvrt finale evrokupa (ispali) i cetvrt finale evrolige (ispali). Od domacih takmicenja aba liga (2) aba kup(1) i kup Srbije (3). Ukupno 8 takmicenja. Saldo 1 aba liga (ono kad je Zvezda cekala finale mjesec i po dana da se oporavite od evrolige). Na domacu ligu se niste pojavili dvije godine za redom, necu da kazem da ste pobjegli. Na ovim prostorima nikad veci budzet neko nije imao. 20+ miliona.. zadrzavate strance 3 godine za redom, ali je uvijek neko drugi kriv (sudije, Covic, Vucic). Poslednji stranci koji su produzili ugovor sa Zvezdom bili su Bili Beron i Stratos Perperoglu. Zakljucak dobar trener, ali los covjek. 3x u mjesec dana ih dobijes u tri takmicenja sa 3 razlicite lopte i svaki put je neko drugi kriv. Pozdrav!

Insajder

pre 3 meseca

Licemer i sramota od čoveka! Džaba mu evropske titule kada je nečovek i ne može da podnese sportski poraz! Ovamo preuzima odgovornost a onda mu krive sudije i to ne samo večeras već i prethodne dve godine! Mora da ode u penziju na kraju sezone inače će napraviti još veći jaz između timova. Ima već tri godine najskuplji tim u Jugoistočnoj Evropi a svega jednu titulu. Ako ima obraza sam će otići.

Moma Momcilo

pre 3 meseca

Cekaj? Predsednik kluba ti izjavio lagano da vam je budzet 20 miliona, a onda si i ti izjavio (nesto sto bi inace trebalo da bude pod istrago EL zbog grubog narusavanja finansijskog fer pleja) da vam clan UO placa Pantera 2,5 miliona mimo regularnog budzeta? Sta je neistina?

zalosno

pre 3 meseca

Четвртак, 22.06.2023. у 23:38

Обрадовић: Навијачи Партизана су шампиони, хвала држави на великој помоћи

Ovo je posle osvajanja Aba lige, sta se desilo sa rumenilom pa je odjednom sad tuzan i Prica sve suprotno?

zoran

pre 3 meseca

nesto nisam video da su sudije bas toliko loše svirale koliko govori Željko .
imalo je greski to svakako .
najveći krivac za poraz Partizana su Željko i Panter . Panter koji se ispucavao i Željko jer mu je to dozvolio . Nekako Željko je i rotirao manje igrače .

eww

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Cija je ovo izjava?

Mitar

pre 3 meseca

U kakvim uslovima si osvojio ABA, uslovima prednosti domaćeg terena, je l' to sad i domaći teren otežavajuća okolnost? Suđenje bilo okej u globalu, iz par greškica na obe strane
Pročitan si i debelo precenjen

Azerot

pre 3 meseca

Prve povratnicke sezone u EL ste bili sedmi u ABI. Tada se kukalo kako nemamo para, BAT nam uzima sve bla bla. I onda odjednom - EL?! To je sigurno, imajuci u vidu sta su im ciljevi sto su pokazali sa Dubaijem, na istoriju dato? A ako kukate kako nemate para onda odjednom EL - pa odakle ako ne od drzave?! E moj Zelimire.

Стара школа

pre 3 meseca

Обрадовић је три године заредом у купу губио од три Звездина тренера: Радоњића, Ивановића и Сферопулоса. Побегао из обе домаће лиге, изгубио прву Аба лигу, сада ће и трећу. Изгубио је и суперкуп од Студентског центра.
Од 12 могућих трофеја, освојиће ЈЕДАН.

И онда му судије криве, иако су имале по једну грешку: фаул над Доужером и Аврамовићев аут за Звезду.

Don Vito

pre 3 meseca

Sudije ti krive?!
Nisu Panter,Avramovic i PJ sa svojim glupostima nego sudije???
E bravo,sujetni covece!!!
Idi vise da ne gledam ono arlaukanje na klupi,sa ovim budzetom koji imas i onaj Saso Filipovski bi ponekad odigrao u napadu nesto drugo osim silovanja 1na1 i sutiranja preko ruke a u odbrani nesto drugo osim preuzimanja!
Za 3 godine nisi smislio nista drugo osim ovog,jednu smislenu akciju,pleja nemas krstenog,unazadio si sve mlade igrace,vodis utakmice kao poluamater...
Srami se bre!!!

demogra

pre 3 meseca

https://www.instagram.com/reel/C1pi919oVfL/?igsh=MTJ2cDZubWxldDRkcw==

evo pa ko hoce nek pogleda kad se interviju daje za americke medije, doveo covek dva evroligaska igraca da igra evrokup i prica nema para, pa sam ostoja je rekao koliki je budzet, ok mozda i nisu drzavne pare, samo sto da mozzart i maxbet to jesu drzavne mozda ne bas zvanicno ili meridian zvezdi isti djavo, sad svi su krivi sem njega itd, jednom smo to vec gledali, kaze najvrednije trofej, pa ono sudjenje sto partizan ima u aba pogotovo na domacem terenu, tu bi i goldenstejt tesko dosao do pobede, da nije bilo sudija prosle godine ispao bi od studenata vec, al dobro tad mu je odgovaralo.

davor_vs

pre 3 meseca

Tvoji lomiti su potrošeni odavno. Odvratniju igru bilo koje generacije Partizana ja do sada nisam gledao. Da imaš osećaj za sramotu, verovatno bi te bilo sramota. Ovako nikom ništa. Sudije su ti krive? E moj ti...

Marko

pre 3 meseca

Pusti to Zoc, ne bi se ti pravdao. Ajde da vidimo platu tvoju i Zokijevu. Doduse, za Zokija se zna da mlati 700 hiljada godisnje, tvoje koferce je i dalje misterija... hocemo li nekada saznati koliko kosta ljubav?

mundir

pre 3 meseca

cekaj bre Zeljko,ti si trener....da kazemo da je budzet 50/50,sta tvoja ekipa igra? nemas ni jednu krstenu akciju u napadu,sve se svodi na soliranje Pantera i Dozira i tu i tamo Nanelija...,ta duga dvojka se placa..i kad stane?.ne igras nista,Zvezda je teska ljabu i kao takva te dobije 3×,Branko Lazic ti je objasnio neke stvari!

Max von Laberg

pre 3 meseca

Pa jasno je iz koje kuhinje je ova laz,isa ona koja napada predsednika drzave i vladu.KK.Partizan je u vrlo kriticnom stanju,moje misljenje.Jer sve je nekako napravljeno na klimavim nogama.1.Kadar malo je domacih igraca pola od njih nisu ni za Aba ligu.2.strucni stab? ne vidim ni jednog koji bi mogao naslediti Zoca.Ovi Ameri uzeli velike pare igraju tek tako pr.Panter nema ga u vaznim momentima je samo negativan tu.Ako Zoc pukne ode sledi kljuc,sta ces da radis sa 3-4 igraca?.Bojim se da ce i veliki dugovi ostati.Novi pocetak je isto toliko rizican kao nastaviti dalje dalje ovako ne ider.??

Branislav

pre 3 meseca

Malo ti je 28 milki,pojačaće država sledeće godine,ali ti nisi više za taj posao(pregazilo te vreme),igra ti ne liči ninašta,sam si birao te preskupe igrače i trebao si se povući odavno kao najveći svih vremena,a ne ovako da se brukaš sa tolikim budzetom i najboljim navijačima i za tri godine samo jedan trofej. A ,utakmice dobijene kao si gubio za ove tri godine(Bursa,Baskonija,Virtus,Real,Zvezda više puta,Bajern posebno,itd.).proučavaće se to veruj,tvoja tvrdoglavost ne pravljenja faula.

veliki strumf

pre 3 meseca

Каква срамна конференција! Прво, извређао је судије које су у оваквој атмосфери судили јако добро и свакако нису утицали на исход меча! Друго, нису државни пројекат??? И Звезда и Партизан су државни пројекти јер без државе не би ни постојали, а камоли играли Евролигу! Заборавио је шта је држава учинила за Партизан, од обезбеђивања пара да се доведу он и велики играчи који су доведени заједно са њим, преко давања Арене буд зашто да играју и тренирају целе године (због чега је Арена у минусу и то држава опет покрива), па куповина лиценце, па давање милиона, милиона и милиона! И онда каже клуб обезбедио буџет! Ставрно? Не дати им више ни динара, па да видимо колико ће да опстану, да ли ће да изгурају једну сезону!
(veliki strumf, 18. februar 2024 00:03). Заборавио сам: од 2017. до 2023. нису платили динар за порез! Динар! Дуг нарастао на 8 милиона евра! Па да није државе, такав клуб би давно био угашен! Који још то субјект може да 6 година не плати динар пореза и да најнормалније функционише! Сад кад држава обезбедила све, истолерисала за порез а толерише и даље јер јој се дугују милиони - сада нисмо државни пројекат! Ма стварно??? Па ово нема нигде!

VUK

pre 3 meseca

Zašto trošiti reči na tu temu u nedogled? Vrate državi sve pare koje su dobili od drzave od kako je on imenovan za trenera Partizana i nema potrebe više za priču na tu temu !

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Igor

pre 3 meseca

Panter svaki mec igra gotovo 40 minuta. Ne moze tako danas kada je kosarka mnogo brza nego ranije.
Jednu utamkicu nedavno je Partizan dobio kada je Panter izasao zbog tri licne, Jaramaz je uneo energiju i pokrenula se ekipa. Mora da se igra sa 12 igraca.

nista o nicemu

pre 3 meseca

(Dejan, 18. februar 2024 08:33
Radi istine, najvece bruke reprezentacije Sakota SP2006, Moka Slavnic EP2007, predsednik saveza kum ovog drugog a mozes da pogadjas koji je zvezdas u pitanju
(2006 i 2007, 18. februar 2024 09:08) # Link komentara

Kako zaboravi Duska Vujosevica kao selektora to nikome nije jasno.

Ili nam je svima bas skroz jasno :)

Wllaxy

pre 3 meseca

Najtrofejniji evropski trener, verovatno i najbolji zbog svega osvojenog ali kao čovek - daleko je on od gospodina! Počevši od ponašanja prema sudijama koje je ponovo počastio raznim uvredama a nije dobio tehničku ni na ovom meču pa preko konferencije za štampu gde su mu ponovo sudije krive, priča priču o budžetu i lažima koje niko nije pomenuo a ni reči o nastupu kapitena u drugom poluvremenu i naročito završnici meča, lošim njegovim odlukama i slično! Ponovo "preuzima odgovornost" iako i najzagriženiji branioci njegovog lika i dela znaju da je to prazna priča! Vidi se i po ponašanju na konferenciji da frustracije samo kuljaju iz "najvećeg"...

Cekamo 35.tituli

pre 3 meseca

Kup organizuje KSS,na celu sa Danilovicem,sad si dotakao dno Zeljko.Prvo Radonja,pa zamenik DI i sad Sferopulos,a ti kukas na sudije!

mat

pre 3 meseca

Da li ljudi iz kluba da vade papire za porez, platu Pantera van budžeta, njive Vojvodine ili za najveću prosečnu platu koju imaju zaposleni u KK Partizan jer imaju samo 18 zaposlenih dok im je ostatak ljudstva na platnom spisku drugog kluba?

bratt

pre 3 meseca

Iz tajm auta Doužer tapka, tapka, šuta i maši. Poslednjih minut ipo Panter šutne tri puta, maši. Nema tu akcije, nema košarke. Naneli probija, vraća. Panter dva loša dodavanja u poslednjih 90 sekundi.
Realno, ako ne vikneš na njega kao i na Balšu, gubiš kredibilitet jer u 3 sezone možda osvojiš drugi trofej. Tačka. Grobar

Ivan

pre 3 meseca

Mislim da je ove sudije namerno apostrofirao kao lose, da slucajno nekome ne padne napamet u buducim derbijima, da postave objektivne sudije, kakve su bile veceras. Lako je vama sa sudijama iz EL i ABA koje drzite u saci.

Saša

pre 3 meseca

Realno, oba kluba su državni projekti!
Najveća laž je tvrdnja da nisu!
Evo npr. Partizan ni iz čega dobija Arenu kao "svoju" halu, a nije bio prvak niti pre toga igrao Evroligu - to nije na državni mig?
O novcu i sponzorima da ne pričamo, zna se da ovde niko ne sme da uloži ni u šta ako se pre toga ne dobije "odobrenje".
Za Zvezdu se zna da je državni projekat, ali u njoj bar igraju i imaju bitnu ulogu i domaći igrači.

Danas je najveća stvar što je finalna utakmica bila fer i korektna i na terenu i na tribinama gde su, za promenu, obe navijačke grupe bile prisutne. Uz to su jednu takvu utakmicu sudile DOBRO domaće "nepoznate" sudije. To je za ponos svim pravim navijačima oba kluba, i to kažem kao Zvezdaš.
Čestitke Zvezdu na trofeju! U ovom sastavu u odnosu na Partizan, to je podvig i iznenađenje - svaka čast!
Partizanovci, nema ljutnje, pre nekoliko godina Panter vam je doneo kup, ove nije ;).

ŽD

pre 3 meseca

Onda skini NIS sa dresa i MTS-u vrati pare. A u budžet uplati sve zaostale poreze i doprinose, plati Arenu po ekonomskim cenama, ustvari plati Arenu uopšte. Onda nećeš biti državni projekat. Ovako duguješ svojem Grboviću za Arenu, Mačvanu pored oproštenog dela duga idalje duguješ...

Gaspar LeMarc

pre 3 meseca

Po ko zna koji put priča da je njegova odgovornost kad izgube. Svi znaju šta je sledeći potez odgovornih ljudi, ali to u njegovom slučaju ne važi. Na KZŠ se obraća kao da sedi u svom rodnom gradu u kafiću i priča sa ortacima.
Predlog za novinare je da ga ubuduće pitaju o kriptovalutama, astronomiji, veštačkoj inteligenciji, robotima ... pošto ga pitanja o utakmici iritiraju.

kosmonaut

pre 3 meseca

Ostoja Mijailovic je inace clan Dobrovoljnog Pevackog Drustva. Neka izadje Ostoja i neka kaze kolike su zasluge SNS u finansiranju KK ili neka demantuje to, ako zasluga nema.

Daj bre Zeljko, oba kluba, kao i sve u ovoj zemlji primaju novac iz iste kase. Kako te nije sramota da pricas o neravnopravnom polozaju, hteli da dovedete najskupljeg evropskog igraca.

Mene bi bilo sramota da sam najbolji evropski trener i da svake nedelje izlazim sa izjavama da me je sramota sto smo izgubili zbog ove publike, da sam ja odgovoran za poraz, ali onda da vicem posle svake utakmice kako me igraci ne slusaju.

ford

pre 3 meseca

Ok,nije Državni Projekat.
Isto kao što nismo i mi,realno!
Ovo je patetika Level Pro 2.0,da Nam nema državnih para i prinuđenih sponzora bili bi i jedni i drugi poput Cibone,koji je što se bar Evrope tiče za Nas Gigant.
Kao i Split,isto.
Odakle Nam keš,karte,dresovi,tv prava i druge 'sitnice' koje čine zdravu osnovu sportskog kluba,pogotovo u evropskoj košarci koja nije profitabilna i nema te osnove sem par klubova!!
Bili bi smo ili ugašeni ili Beton Liga.
Ko se zavarava,zavarava samo sebe i isključivo sebe.
A Željko uz sve poštovanje koje ima od mene nebitnog je počeo isto.
Mi smo taoci jednog čoveka odavno kog ne znamo kako da oteramo jer čovek pojma nema sa košarkom što dokazuje već godinama vi ste postali njegovi u zadnje tri godine.
Minuli rad se više ne računa,a i kad imaš kredit,pa i on mora da dođe na naplatu kad-tad.
Beton,bukvalno.

xxx

pre 3 meseca

Prvo, nije na treneru da o tome prica, a nije ni da moras da se pravdas, apsolutno ne moras. Da imas i na 100 miliona ugovor.
Drugo, kad vec kazes da nije istina pokazi odakle dolaze pare u budzet. Morao bi to da znas ako vec tvrdis na niste drzavni projekat.

bvb

pre 3 meseca

Ne znam, meni je ovo tuzno. Na ovo da se sroza najbolji trener Evrope, da ovako skrece teme i dozvoli sebi ovako sramne izjave je da se covek zapita sta ce njemu sve ovo. Mada, u trenutku kad je zavrsio sa Fenerbahceom kapiram da mu je vrhunac bila neka osrednja EL ekipa ili tako neki Bajern ili Valensija. Tu je uletela drzava i prica o resetovanju njegovog voljenog kluba, pare i garancije od drzave. A to kako nisu drzavni projekat bih voleo da vidim kada bi mu zavrnuli slavine da li bi imao Pantera koji lagano odjavljuje jednu Barsu. Takodje, zasto su Zeljko Andjusic i ostali domaci igraci redom prijavljeni na KK Ofy ako ne mute sa drzavom.

kukuuu

pre 3 meseca

Желим да се захвалим држави Србији која је много помогла Партизану да има овакву сезону, да направи озбиљан тим и одличан буџет.

Dex

pre 3 meseca

Zabavno je što botovi CZ imaju knjižicu sa izjavama i uvek se vraćaju u istoriju. Ko li im to organizuje? Budite ubeđeni da običan navijač neće da se seti šta je jutros jeo, a ne šta je neko izjavio pre godinu dana. Upravo o tome je Željko pričao.
(Razbijač mitova, 18. februar 2024 08:54)

Ne ljuti se. Niko vam ovdje i ne brani da budete drzavni projekat. Imate pravo na to

Pedja J7

pre 3 meseca

Iskreno, suđenje nije odlučilo ništa!
Apsolutno korektno prema obe ekipe...

Sramota je da čovek ne ume da prihvati nekad na sebe poraz... On samo kaže, uzimam odgovornost, ali onda prenese krivicu na igrače ili evo sudije...

Čekaj, ta zvezda te dobija 3 puta zaredom, u sva tri takmičenja, u zadnjih mesec dana... maltene...
Znači sudije iz EL, ABA, i KLS- a svi za zvezdu navijaju...
Mani se čoveče...

Ssaassaa

pre 3 meseca

Kako čemo? Pa bez tebe, jedibo tako imamo šanse neke.
Džaba ti kukanje. Ove sezone imaš bolje igrače od Zvezde. To što od njih nisi napravio bolji tim je sano tvoja odgivornost. Izgubio si kompas, to se vidi po tome šta je sve Panteru dozvoljeno.

Sumadinac

pre 3 meseca

Dobro čoveče polako imas najveći budzet u istoriji košarke u Srbiji. Sta ti nije jasno? Imas dva centra u ekipi koji su 10-12 cm veci od najvećeg Zvezdinog veceras citaj Bolomboj i Mitrovic. Ni jedna akcija preko njih zasta služe u reketu. Dajes toliku slobodu Panteru koji svaku važnu utakmicu ukanali. Pa ko je tu kriv. Izlapeo si Zoc vreme je za penziju progutala te vreme. A suđenje nikad bolje. Sramota je da pricas za sudije onako. Jer Zvezda je svaku četvrtinu prva izlazila iz bonusa. Panter Naneli i Douzer su tragedija a ti se deres i kritikujes samo Balsu i Trifunovica.

Novo naselje

pre 3 meseca

Partizanovac sam, ali ne znam cemu poricanje vrlo jasne cinjenice. Oba kluba su drzavni projekti cije poslovanje finansira drzava. Drugo, i da se slozimo da sudije nemaju puno iskustva, zasto se odgovornost prebacuje na njih ako nisu uticali na finalni epilog? Ovo postaje lakrdija.

Petar P

pre 3 meseca

Boli to što je za 3 godine osvojio samo jednu ABA ligu. Državni je projekat jer je sa 7 miliona € duga za porez napravio ekipu sa jako skupim igračima, što je za taj posao uzeo veliki novac a i vajld kartu za Evroligu, prethodne sezone, mu je finansirala država. U taj državni projekat se nije uklapalo da se osvoji samo jedna titula. Nije opravdao svoju ulogu pa je zato sada mnogo nervozan, a tek je počelo.

Jedina Solucija Revolucija

pre 3 meseca

I KK Partizan i KK Zvezda su drzavni projketi.

Drzava tu je navija ni zakoga vec zeli da im obezbedi A licence u Evroligi, pretpostavljam da bi kasnije srpski savez preuzeo ABA ili formirao neku drugu ligu.
Za A licencu najvaznije je stabilno finansiranje i gledanost, drzava vec nekoliko godina obezbedjuje stabilno finansiranje a navijaci gledanost, na zalost ovi poslednji incidenti navijaca mogu da pokvare planove.
Kad se dobije A licenca sve ce biti lakse, lakse ce da se nalaze sponzori, lakse ce se nalaziti igraci.