NBA 49

Petak, 23.06.2023.

08:01

Počela je era Vembanjame – Sparsi izabrali francusko čudo

Na noćašnjem draftu u najjačoj ligi na svetu nije bilo iznenađenja, San Antonio je iskoristio priliku i ugrabio još jednu evropsku senzaciju.

Poèela je era Vembanjame – Sparsi izabrali francusko èudo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Živi bili…

pre 11 meseci

Dečko je dobar,nema šta. Problem sa “Erom Viktora Venbajame” je što mali u ligu dolazi u eri Nikole Jokića,koja je još uvek u usponu. Neće u startu mnogo moći sa tih svojih 56 i po kila,NBA je to,zgromiće ga Janis,Nikola,Embid,Ej-Di,Tauns,da ne pominjem matore mrcine poput Lebrona,Hauarda,Grina. E sad,kad uspe da nagura mišićnu masu,a moraće,pitanje je koliko će to uticati na procente u igri. Daleko da ga neće pamtiti NBA,ali jedno je koledž liga gde su svi u par godina razlike,a drugo NBA gde je masa igrača starija 5-6 godina i sa isto toliko iskustva u najjačoj ligi sveta.

El Doctore

pre 11 meseci

@@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!
(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)

Evo pukoh od besa hahah
Ne bavim se nerviranjem i ne mrzim nikoga, kao ti sto mrzis neke kao sto kazes u komentaru..
Ja se cak slazem sa tobom da je Dirkova titula, sto se kaze, “najteze osvojena” - meni je to najludja necija titula… Ali ne slazem se da je Dirk bolji od Nikole.

Istrigerovao si se toliko na tu informaciju i posvetio joj ceo komentar, a potpuno si ignorisao glavni deo mog komentara o slucaju Wembanjame, koji nema veze sa Dirkom, kao sto si ti poredio…

Vise fokusa i logike, manje mrznje :-*

Marko 666

pre 11 meseci

@Geralt
Ako je moj komentar zajedljiv i amaterski onda je tvoj glup!Dirkovi saigraci tada su DAVNO BIVSI all star igraci naspram kojih je ovogodisnji Murray MJ licno.Pametnom dovoljno,glupom neshvatljivo!!!

Geralt

pre 11 meseci

@(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)
Hahahaha kakav ameterski i zajedljiv komentar. Dirk moze Jokicu samo burek da donosi. Dirk kad je osvajao titulu imao je 5 All Star i masu vrhunskih ``roll play`` igraca. All Starovi su bili Jason Kid, Son Merion, Tajson Chendler, Novicki i Stojakovic. Pride jos fantasticni Jason Teri jedan od boljih NBA plej mejkera u to vreme, DeSuan Stivenson itd. Jokic nema ni jednog jedinog all stara u timu. Niko nikada nije ni blizu bio. Jokic se trenutno kotira na 18 mestu najboljih igraca svih vremena, po analizama NBA analiticara. Zao mi je ali Dirk je daleko daleko iz Jokica. Jos koja titula i nas Bucko ulazi u red sa Kobijem, LeBronom, Medzikom. Uostalom Shek ga je vec uvrstio u najbolje centre svih vremena.

Marko 666

pre 11 meseci

@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!

El Doctore

pre 11 meseci

@A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.
(Marko 666, 23. jun 2023 12:44)

A mozda da se setis nekog bangavog debelog klinca iz nebitnog srpskog kluba koji je bio podcenjen duplo vise od tog malog nemca, drafotvan tek iz druge runde, a vec na pola svoje karijere prestigao uspeh tog klinca iz Nemacke koji je do juce bio najbolji evropski igrac ikada…?
Na stranu cela ova prica, kakve to uopste ima veze sa slucajem Vembanjama? Nigde slicnosti za poredjenje. Njega niko ne podcenjuje, vec ga svi dizu u nebesa kao da je vec oborio sve rekorde i osvojio sve titule. Niko se ne smeje sto su ga trejdovali, ima samo komentatora koji kazu polako sa prognozama i velicanjem, nek mali nesto napravi u karijeri pa cemo ga hvaliti. Sto je u principu stav i njegovog novog trenera Grega Popovica. Dize se preveliki hajp, koji moze vise da mu steti nego koristi.

Slava Ukrajini!

pre 11 meseci

Gotovo je. San Antonio već može da slavi titulu jer su upravo dobili najboljeg igrača na svetu! Ovaj klinac će promeniti košarku koju znamo, biće najbolji igrač ikada na kraju karijere, bolji od Džordana i Lebrona, samo da ga zaobiđu povrede. Takav talenat nije viđen u istoriji košarke. Ne mogu da verujem da su svi tako mirni, ljudi, upravo prisustvujemo resetovanju košarke kao sporta!!

Phoenix

pre 11 meseci

Sto se Vembijeve igre tice, odgledao sam samo highlightse. Deluje da ume sa loptom, ima pristojan sut i osecaj za prostor, brzinu i do sada nevidjene fizicke predispozicije.
No, to moze a ne mora da znaci mnogo. Slusao sam ga na podcastu kod JJ-a i vidi se da momak ima vise od dva zrna soli u glavi. Zna gde je i gde zeli da stigne. Rekao bih da shvata i da nista nije zagarantovano. Bice sjajan svakako. Da li ce biti u rangu najvecij, videcemo.

tata

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..
(Nikola, 23. jun 2023 11:15)

Al' kad igra a ne igra, isto ko i ovaj dživdžan od 225cm i 80 kila. Pa ovaj kad skoči sa pančevačkog mosta, pada pola sata.
Živi bili pa videli.

Marko 666

pre 11 meseci

A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.

aca

pre 11 meseci

sto se tice Viktor Vembanjama ne treba decku bacati pritisak kao da jeteski fenomen i da se od njega sve ocekuje istog momenta.

Decko me malo podseca na porzingisa, to je ta gradja i visina, do duse ruke kao orangutan :D
Sad generalan problem s njim sto moze doci do hronicnih povreda jer na tu visinu nema misicne mase a intezitet u NBA ce biti visok za njega ako on bude igrao na poziciji centra.
Mislim zamislite duel njega i jokica i jokic krene ono njegovo ledjno pod kos, sta on tu moze, moze da se povredni..

Tako da samo oprezno s njim i ne forsirati ga odma da mora sve zato sto je prvi pik, ne mora!

Neka mu bude nauk zak vilijams koji da je spustao kilazu i smanjivao zakucavanja mozda ne bi upropastio kolena tako rano. Mediji su forsirali takva zakucavanja kod njega jer ima tu masu, ali na veliku zalost to ga sad kosta, bas steta za njega.

Eric Cartman

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv, 23. jun 2023 08:42)

Magistirali smo mržnju prema svemu što nije naše.

Vladimir

pre 11 meseci

Previse se pise o njemu, nije odigrao nijedan mec u Evroligi igrao u Francuskoj ligi koja nije newto jaka, i on prvi pik i toliko se piseno njemu, kao da je najbolji kosarkas sveta, mislim da ce proci kao Milicic

Nikola

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..

dule

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка...

(Иван, 23. jun 2023 09:58)


Ne, evroliga u UVEK bila drugoligaska kosarka.

Harry Shaved

pre 11 meseci

Uneće ga Jokić u koš svaki put kad bude igrao leđima, kao i još gomila drugih centara. Tanan je on previše, kao Durent, ali nije C/PF. Ovaj je više weakF :D Pompezno sve trenutno, a splasnuće za dva meseca kad počne sezona. Još ako onako nikakav krene da se povrđuje, ništa od njega. Ali videćemo...možda bude i kao Zion priča...

Mxt

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv

Grešiš, ne mrzi većina nikoga nego nas zamara taj hajp. Zašto dečko prvo nešto konkretno ne postigne, pa onda da se hajpuje? Ovako je sve ovo "predviđanje" glupo i nervira sve. I što je još gore, ako dečko ne uspe, izazvaće sveoštu sprdnju sa njim. Ja razumem da mu se nabija cena ovako, ali to je dvosekli mač.

Drugo, ono što još više nervira mene lično je da se ovi kolonijalni podanici sada predstavljaju kao da dolaze iz zemlje gospodara koja ih je vekovima tlačila. Gde je tim ljudima nestao ponos? U materijalnim benefitima? Pa u francuskoj reprezentaciji više i nema nikoga ko ne potiče iz neke od bivših kolonija. Ako Francuska ima na raspolaganju za svoje reprezentacije pola genetskog materijala Afrike, kako je onda to pravedno takmičenje sa onim reprezentacijama koji nemaju tu "privilegiju"?

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od spostvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

Kg

pre 11 meseci

Ovaj decko ce ubrzo u neki Asvel...
(sasa, 23. jun 2023 08:33) # Link komentara

Bio i Asvelu pre dve godine. Ali nisi to mogao ni da znas, ne pratis kosarku. Dosao si samo da pljujes.

peradetlić

pre 11 meseci

Први ћу подићи руку и рећи "Био сам јако глуп.", знам да не значи никоме ал ајде. Једноставно дечко нема снагу да игра позицију 5, а вероватно ни 4, такође нема ни брзину као тројке у НБА. Јесте генетска аномалија и надам се да ће бити прелепо гледати га од самог старта, само има ствари које указују на неке проблеме. Долази из лиге која је целе године подређена искључиво њему. Све се вртело око њега и дозвољено му је све, што има смисла. Само се плашим да ће то бити као кад основца, вуковца, убацимо на машински факултет. Сваки његов пад после рампе или закуцавања се запитам хоће ли устати. Желим да нас све дечко демантује, једноставно искуство са играчима те конституције је мало другачије до сада.

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

4k4.Dex

pre 11 meseci

Mali je superioran košarkaš to je definitivno i za par godina dominiraće ozbiljno. Jedino da vidimo koliko je podložan povrrdama i koliko može da se nosi sa snagom igrača u NBA

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od sopstvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

samo primećujem

pre 11 meseci

@Detektiv

Slab si mi ti detektiv. 99% komentara ovde izražava samo prilično opravdanu sumnju u siguran uspeh koji se toliko očekuje od ovog malog. Delimično je to i opravdano, poslednjim slučajevima Zajona, i nešto ranije Porzingisa, pa u krajnjem slučaju i Pokuševskog, kao i onog slično tankog rukija (zaboravih mu ime) iz OKC od prošle godine koji je super krenuo pa se povredio, ukoliko već samo gledamo tu neku ekstremnu specifičnost građe.
Niko ovde ne želi ništa loše ovom dečku, baš kao ni svim prethodnim gore navedenim, već samo izražava određenu sumnju u svo ovo hajpovanje oko malog, a što je samo rezultat očajničke potrebe NBA poslednjih godina da pronađe neku novu dominantnu zvezdu, koja će to biti od početka do kraja (LBJ je poslednji takav). Poslednji takav pokušaj je bila čitava ona gungula oko dolaska Zajona, iako je masa ljudi takođe i tada imala opravdanih zamerki vezano za njegovu preteranu težinu. Nisu svi oni bili nekakvi mrzitelji, a evo i vidimo da je Zajon već trejdovan, što bi valjda trebalo da znači da su od njega digli ruke oni koji su ga i najbolje znali ovih nekoliko godina koje je proveo u NBA. Veliki je biznis u pitanju, i potpuno je legitimna i jasna želja NBA za nekim novim MJ, LBJ i sličnima produktima koji su pored jasnog kvaliteta imali i opasnu propagandnu podršku koja je od njih usput pravila i nekakva "leteća visočanstva", ili samoproklamovane "kraljeve".

Иван

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка. Дирк, Јанис, Јокић, сада и Венбањама, па и играчи попут Порцингиса или Домантаса Сабониса, нису оставили никакав траг у Евролиги, а ено их жаре и пале у НБА. Чудно је да ти проспекти заобилазе најелитније такмичење у Европи. У чему је проблем? Ја мислим да је у томе што европски тренери који раде у Европи не умеју да играју другачију кошарку од оне класичне, без суперталената. Оно што Ђорђевић рече: плејмејкер, па три празна места... Центар је за такве тренере неко ко игра само у рекету. Вујошевић није умео као селектор да игра против Кириленка на петици, Пешић се није показао најбоље против старијег Гасола и Дирка. Обрадовић је све освојио с тим несуперталентованим играчима против несуперталентованих играча. Ребрача, Бодирога, Даниловић су били класа у Европи, али не и преко. Неки су то схватили, па прескачу Евролигу када им налете Новицки, Никола, Вемби... Само је Лука играо и запажену улогу овде и постао суперзвезда тамо у последњих 20 година (ако сматрамо Ђинобилија суперзвездом, а ако не, онда икад). Јуче гледам АБА финале, пет шест најбољих играча шампиона су странци, који су пета лига у најбољем случају. Вемби је већ сада бољи од њих бар за две класе. Кошарка у Европи је изгубила сваки такмичарски значај.

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

Jovan

pre 11 meseci

NBA je u krizi, Jokic ih ugrobario, sad traže izlaz, povećanje gledanosti a naravno i prihoda ali plašim se da ovaj 2D dečko ne bude polomljen kao grisini već u prvoj sezoni...

Istina leči..

pre 11 meseci

Dečko je svakako nešto posebno. No, bojim se da njegovo telo nije dovoljno dobro da isprati njegov talenat. Slično kao kod Zajona Vilijamsona. Sada je još uvek mlad, lagan, ne igra utakmice svako drugo veče, oadeluje da je sve u redu. Međutim kad nabavi masu, bojim se da će to biti veliki teret za njegove duge i tanaške nogice. Nadam se da grešim...

ANALiticar

pre 11 meseci

za NBA mu fali masa, za njegovu eru, ako se desi, treba mu par godina u NBA, želim mu sve najbolje, nadam se da ce uvek biti drugi najbolji igrač u NBA, zna se ko je najbolji

mare

pre 11 meseci

Dečko još nije odigrao jednu utakmicu a ovi pišu o nekoj eri. Kad tako izhajpuju nekog igrača i onda bum ništa. Gledajući ga imam utisak da svakog trenutka može da se povredi. Daj Bože da ga zaobidju povrede. .

Miroslav_zna

pre 11 meseci

Imaće prostora da igra. Ide u franšizu koja mnogo poštuje evropske igrače, trenere, stil košarke. Sve mu je otvoreno, a ostalo je samo na njemu da li će da iskoristi. San Antonio nije franšiza na udaru medija kao neke druge tako da će imati i malo više mira i priliku da radi i napreduje.

Detektiv

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?

Detektiv

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?

Miroslav_zna

pre 11 meseci

Imaće prostora da igra. Ide u franšizu koja mnogo poštuje evropske igrače, trenere, stil košarke. Sve mu je otvoreno, a ostalo je samo na njemu da li će da iskoristi. San Antonio nije franšiza na udaru medija kao neke druge tako da će imati i malo više mira i priliku da radi i napreduje.

peradetlić

pre 11 meseci

Први ћу подићи руку и рећи "Био сам јако глуп.", знам да не значи никоме ал ајде. Једноставно дечко нема снагу да игра позицију 5, а вероватно ни 4, такође нема ни брзину као тројке у НБА. Јесте генетска аномалија и надам се да ће бити прелепо гледати га од самог старта, само има ствари које указују на неке проблеме. Долази из лиге која је целе године подређена искључиво њему. Све се вртело око њега и дозвољено му је све, што има смисла. Само се плашим да ће то бити као кад основца, вуковца, убацимо на машински факултет. Сваки његов пад после рампе или закуцавања се запитам хоће ли устати. Желим да нас све дечко демантује, једноставно искуство са играчима те конституције је мало другачије до сада.

mare

pre 11 meseci

Dečko još nije odigrao jednu utakmicu a ovi pišu o nekoj eri. Kad tako izhajpuju nekog igrača i onda bum ništa. Gledajući ga imam utisak da svakog trenutka može da se povredi. Daj Bože da ga zaobidju povrede. .

Istina leči..

pre 11 meseci

Dečko je svakako nešto posebno. No, bojim se da njegovo telo nije dovoljno dobro da isprati njegov talenat. Slično kao kod Zajona Vilijamsona. Sada je još uvek mlad, lagan, ne igra utakmice svako drugo veče, oadeluje da je sve u redu. Međutim kad nabavi masu, bojim se da će to biti veliki teret za njegove duge i tanaške nogice. Nadam se da grešim...

4k4.Dex

pre 11 meseci

Mali je superioran košarkaš to je definitivno i za par godina dominiraće ozbiljno. Jedino da vidimo koliko je podložan povrrdama i koliko može da se nosi sa snagom igrača u NBA

Kg

pre 11 meseci

Ovaj decko ce ubrzo u neki Asvel...
(sasa, 23. jun 2023 08:33) # Link komentara

Bio i Asvelu pre dve godine. Ali nisi to mogao ni da znas, ne pratis kosarku. Dosao si samo da pljujes.

ANALiticar

pre 11 meseci

za NBA mu fali masa, za njegovu eru, ako se desi, treba mu par godina u NBA, želim mu sve najbolje, nadam se da ce uvek biti drugi najbolji igrač u NBA, zna se ko je najbolji

Jovan

pre 11 meseci

NBA je u krizi, Jokic ih ugrobario, sad traže izlaz, povećanje gledanosti a naravno i prihoda ali plašim se da ovaj 2D dečko ne bude polomljen kao grisini već u prvoj sezoni...

samo primećujem

pre 11 meseci

@Detektiv

Slab si mi ti detektiv. 99% komentara ovde izražava samo prilično opravdanu sumnju u siguran uspeh koji se toliko očekuje od ovog malog. Delimično je to i opravdano, poslednjim slučajevima Zajona, i nešto ranije Porzingisa, pa u krajnjem slučaju i Pokuševskog, kao i onog slično tankog rukija (zaboravih mu ime) iz OKC od prošle godine koji je super krenuo pa se povredio, ukoliko već samo gledamo tu neku ekstremnu specifičnost građe.
Niko ovde ne želi ništa loše ovom dečku, baš kao ni svim prethodnim gore navedenim, već samo izražava određenu sumnju u svo ovo hajpovanje oko malog, a što je samo rezultat očajničke potrebe NBA poslednjih godina da pronađe neku novu dominantnu zvezdu, koja će to biti od početka do kraja (LBJ je poslednji takav). Poslednji takav pokušaj je bila čitava ona gungula oko dolaska Zajona, iako je masa ljudi takođe i tada imala opravdanih zamerki vezano za njegovu preteranu težinu. Nisu svi oni bili nekakvi mrzitelji, a evo i vidimo da je Zajon već trejdovan, što bi valjda trebalo da znači da su od njega digli ruke oni koji su ga i najbolje znali ovih nekoliko godina koje je proveo u NBA. Veliki je biznis u pitanju, i potpuno je legitimna i jasna želja NBA za nekim novim MJ, LBJ i sličnima produktima koji su pored jasnog kvaliteta imali i opasnu propagandnu podršku koja je od njih usput pravila i nekakva "leteća visočanstva", ili samoproklamovane "kraljeve".

Mxt

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv

Grešiš, ne mrzi većina nikoga nego nas zamara taj hajp. Zašto dečko prvo nešto konkretno ne postigne, pa onda da se hajpuje? Ovako je sve ovo "predviđanje" glupo i nervira sve. I što je još gore, ako dečko ne uspe, izazvaće sveoštu sprdnju sa njim. Ja razumem da mu se nabija cena ovako, ali to je dvosekli mač.

Drugo, ono što još više nervira mene lično je da se ovi kolonijalni podanici sada predstavljaju kao da dolaze iz zemlje gospodara koja ih je vekovima tlačila. Gde je tim ljudima nestao ponos? U materijalnim benefitima? Pa u francuskoj reprezentaciji više i nema nikoga ko ne potiče iz neke od bivših kolonija. Ako Francuska ima na raspolaganju za svoje reprezentacije pola genetskog materijala Afrike, kako je onda to pravedno takmičenje sa onim reprezentacijama koji nemaju tu "privilegiju"?

dule

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка...

(Иван, 23. jun 2023 09:58)


Ne, evroliga u UVEK bila drugoligaska kosarka.

Иван

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка. Дирк, Јанис, Јокић, сада и Венбањама, па и играчи попут Порцингиса или Домантаса Сабониса, нису оставили никакав траг у Евролиги, а ено их жаре и пале у НБА. Чудно је да ти проспекти заобилазе најелитније такмичење у Европи. У чему је проблем? Ја мислим да је у томе што европски тренери који раде у Европи не умеју да играју другачију кошарку од оне класичне, без суперталената. Оно што Ђорђевић рече: плејмејкер, па три празна места... Центар је за такве тренере неко ко игра само у рекету. Вујошевић није умео као селектор да игра против Кириленка на петици, Пешић се није показао најбоље против старијег Гасола и Дирка. Обрадовић је све освојио с тим несуперталентованим играчима против несуперталентованих играча. Ребрача, Бодирога, Даниловић су били класа у Европи, али не и преко. Неки су то схватили, па прескачу Евролигу када им налете Новицки, Никола, Вемби... Само је Лука играо и запажену улогу овде и постао суперзвезда тамо у последњих 20 година (ако сматрамо Ђинобилија суперзвездом, а ако не, онда икад). Јуче гледам АБА финале, пет шест најбољих играча шампиона су странци, који су пета лига у најбољем случају. Вемби је већ сада бољи од њих бар за две класе. Кошарка у Европи је изгубила сваки такмичарски значај.

Vladimir

pre 11 meseci

Previse se pise o njemu, nije odigrao nijedan mec u Evroligi igrao u Francuskoj ligi koja nije newto jaka, i on prvi pik i toliko se piseno njemu, kao da je najbolji kosarkas sveta, mislim da ce proci kao Milicic

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

Harry Shaved

pre 11 meseci

Uneće ga Jokić u koš svaki put kad bude igrao leđima, kao i još gomila drugih centara. Tanan je on previše, kao Durent, ali nije C/PF. Ovaj je više weakF :D Pompezno sve trenutno, a splasnuće za dva meseca kad počne sezona. Još ako onako nikakav krene da se povrđuje, ništa od njega. Ali videćemo...možda bude i kao Zion priča...

Phoenix

pre 11 meseci

Sto se Vembijeve igre tice, odgledao sam samo highlightse. Deluje da ume sa loptom, ima pristojan sut i osecaj za prostor, brzinu i do sada nevidjene fizicke predispozicije.
No, to moze a ne mora da znaci mnogo. Slusao sam ga na podcastu kod JJ-a i vidi se da momak ima vise od dva zrna soli u glavi. Zna gde je i gde zeli da stigne. Rekao bih da shvata i da nista nije zagarantovano. Bice sjajan svakako. Da li ce biti u rangu najvecij, videcemo.

tata

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..
(Nikola, 23. jun 2023 11:15)

Al' kad igra a ne igra, isto ko i ovaj dživdžan od 225cm i 80 kila. Pa ovaj kad skoči sa pančevačkog mosta, pada pola sata.
Živi bili pa videli.

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od spostvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

Geralt

pre 11 meseci

@(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)
Hahahaha kakav ameterski i zajedljiv komentar. Dirk moze Jokicu samo burek da donosi. Dirk kad je osvajao titulu imao je 5 All Star i masu vrhunskih ``roll play`` igraca. All Starovi su bili Jason Kid, Son Merion, Tajson Chendler, Novicki i Stojakovic. Pride jos fantasticni Jason Teri jedan od boljih NBA plej mejkera u to vreme, DeSuan Stivenson itd. Jokic nema ni jednog jedinog all stara u timu. Niko nikada nije ni blizu bio. Jokic se trenutno kotira na 18 mestu najboljih igraca svih vremena, po analizama NBA analiticara. Zao mi je ali Dirk je daleko daleko iz Jokica. Jos koja titula i nas Bucko ulazi u red sa Kobijem, LeBronom, Medzikom. Uostalom Shek ga je vec uvrstio u najbolje centre svih vremena.

aca

pre 11 meseci

sto se tice Viktor Vembanjama ne treba decku bacati pritisak kao da jeteski fenomen i da se od njega sve ocekuje istog momenta.

Decko me malo podseca na porzingisa, to je ta gradja i visina, do duse ruke kao orangutan :D
Sad generalan problem s njim sto moze doci do hronicnih povreda jer na tu visinu nema misicne mase a intezitet u NBA ce biti visok za njega ako on bude igrao na poziciji centra.
Mislim zamislite duel njega i jokica i jokic krene ono njegovo ledjno pod kos, sta on tu moze, moze da se povredni..

Tako da samo oprezno s njim i ne forsirati ga odma da mora sve zato sto je prvi pik, ne mora!

Neka mu bude nauk zak vilijams koji da je spustao kilazu i smanjivao zakucavanja mozda ne bi upropastio kolena tako rano. Mediji su forsirali takva zakucavanja kod njega jer ima tu masu, ali na veliku zalost to ga sad kosta, bas steta za njega.

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od sopstvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

Eric Cartman

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv, 23. jun 2023 08:42)

Magistirali smo mržnju prema svemu što nije naše.

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

El Doctore

pre 11 meseci

@A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.
(Marko 666, 23. jun 2023 12:44)

A mozda da se setis nekog bangavog debelog klinca iz nebitnog srpskog kluba koji je bio podcenjen duplo vise od tog malog nemca, drafotvan tek iz druge runde, a vec na pola svoje karijere prestigao uspeh tog klinca iz Nemacke koji je do juce bio najbolji evropski igrac ikada…?
Na stranu cela ova prica, kakve to uopste ima veze sa slucajem Vembanjama? Nigde slicnosti za poredjenje. Njega niko ne podcenjuje, vec ga svi dizu u nebesa kao da je vec oborio sve rekorde i osvojio sve titule. Niko se ne smeje sto su ga trejdovali, ima samo komentatora koji kazu polako sa prognozama i velicanjem, nek mali nesto napravi u karijeri pa cemo ga hvaliti. Sto je u principu stav i njegovog novog trenera Grega Popovica. Dize se preveliki hajp, koji moze vise da mu steti nego koristi.

Marko 666

pre 11 meseci

A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.

Slava Ukrajini!

pre 11 meseci

Gotovo je. San Antonio već može da slavi titulu jer su upravo dobili najboljeg igrača na svetu! Ovaj klinac će promeniti košarku koju znamo, biće najbolji igrač ikada na kraju karijere, bolji od Džordana i Lebrona, samo da ga zaobiđu povrede. Takav talenat nije viđen u istoriji košarke. Ne mogu da verujem da su svi tako mirni, ljudi, upravo prisustvujemo resetovanju košarke kao sporta!!

Nikola

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..

El Doctore

pre 11 meseci

@@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!
(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)

Evo pukoh od besa hahah
Ne bavim se nerviranjem i ne mrzim nikoga, kao ti sto mrzis neke kao sto kazes u komentaru..
Ja se cak slazem sa tobom da je Dirkova titula, sto se kaze, “najteze osvojena” - meni je to najludja necija titula… Ali ne slazem se da je Dirk bolji od Nikole.

Istrigerovao si se toliko na tu informaciju i posvetio joj ceo komentar, a potpuno si ignorisao glavni deo mog komentara o slucaju Wembanjame, koji nema veze sa Dirkom, kao sto si ti poredio…

Vise fokusa i logike, manje mrznje :-*

Živi bili…

pre 11 meseci

Dečko je dobar,nema šta. Problem sa “Erom Viktora Venbajame” je što mali u ligu dolazi u eri Nikole Jokića,koja je još uvek u usponu. Neće u startu mnogo moći sa tih svojih 56 i po kila,NBA je to,zgromiće ga Janis,Nikola,Embid,Ej-Di,Tauns,da ne pominjem matore mrcine poput Lebrona,Hauarda,Grina. E sad,kad uspe da nagura mišićnu masu,a moraće,pitanje je koliko će to uticati na procente u igri. Daleko da ga neće pamtiti NBA,ali jedno je koledž liga gde su svi u par godina razlike,a drugo NBA gde je masa igrača starija 5-6 godina i sa isto toliko iskustva u najjačoj ligi sveta.

Marko 666

pre 11 meseci

@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!

Marko 666

pre 11 meseci

@Geralt
Ako je moj komentar zajedljiv i amaterski onda je tvoj glup!Dirkovi saigraci tada su DAVNO BIVSI all star igraci naspram kojih je ovogodisnji Murray MJ licno.Pametnom dovoljno,glupom neshvatljivo!!!

Jovan

pre 11 meseci

NBA je u krizi, Jokic ih ugrobario, sad traže izlaz, povećanje gledanosti a naravno i prihoda ali plašim se da ovaj 2D dečko ne bude polomljen kao grisini već u prvoj sezoni...

mare

pre 11 meseci

Dečko još nije odigrao jednu utakmicu a ovi pišu o nekoj eri. Kad tako izhajpuju nekog igrača i onda bum ništa. Gledajući ga imam utisak da svakog trenutka može da se povredi. Daj Bože da ga zaobidju povrede. .

Slava Ukrajini!

pre 11 meseci

Gotovo je. San Antonio već može da slavi titulu jer su upravo dobili najboljeg igrača na svetu! Ovaj klinac će promeniti košarku koju znamo, biće najbolji igrač ikada na kraju karijere, bolji od Džordana i Lebrona, samo da ga zaobiđu povrede. Takav talenat nije viđen u istoriji košarke. Ne mogu da verujem da su svi tako mirni, ljudi, upravo prisustvujemo resetovanju košarke kao sporta!!

Detektiv

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?

Marko 666

pre 11 meseci

@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!

Иван

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка. Дирк, Јанис, Јокић, сада и Венбањама, па и играчи попут Порцингиса или Домантаса Сабониса, нису оставили никакав траг у Евролиги, а ено их жаре и пале у НБА. Чудно је да ти проспекти заобилазе најелитније такмичење у Европи. У чему је проблем? Ја мислим да је у томе што европски тренери који раде у Европи не умеју да играју другачију кошарку од оне класичне, без суперталената. Оно што Ђорђевић рече: плејмејкер, па три празна места... Центар је за такве тренере неко ко игра само у рекету. Вујошевић није умео као селектор да игра против Кириленка на петици, Пешић се није показао најбоље против старијег Гасола и Дирка. Обрадовић је све освојио с тим несуперталентованим играчима против несуперталентованих играча. Ребрача, Бодирога, Даниловић су били класа у Европи, али не и преко. Неки су то схватили, па прескачу Евролигу када им налете Новицки, Никола, Вемби... Само је Лука играо и запажену улогу овде и постао суперзвезда тамо у последњих 20 година (ако сматрамо Ђинобилија суперзвездом, а ако не, онда икад). Јуче гледам АБА финале, пет шест најбољих играча шампиона су странци, који су пета лига у најбољем случају. Вемби је већ сада бољи од њих бар за две класе. Кошарка у Европи је изгубила сваки такмичарски значај.

Marko 666

pre 11 meseci

A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.

ANALiticar

pre 11 meseci

za NBA mu fali masa, za njegovu eru, ako se desi, treba mu par godina u NBA, želim mu sve najbolje, nadam se da ce uvek biti drugi najbolji igrač u NBA, zna se ko je najbolji

Mxt

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv

Grešiš, ne mrzi većina nikoga nego nas zamara taj hajp. Zašto dečko prvo nešto konkretno ne postigne, pa onda da se hajpuje? Ovako je sve ovo "predviđanje" glupo i nervira sve. I što je još gore, ako dečko ne uspe, izazvaće sveoštu sprdnju sa njim. Ja razumem da mu se nabija cena ovako, ali to je dvosekli mač.

Drugo, ono što još više nervira mene lično je da se ovi kolonijalni podanici sada predstavljaju kao da dolaze iz zemlje gospodara koja ih je vekovima tlačila. Gde je tim ljudima nestao ponos? U materijalnim benefitima? Pa u francuskoj reprezentaciji više i nema nikoga ko ne potiče iz neke od bivših kolonija. Ako Francuska ima na raspolaganju za svoje reprezentacije pola genetskog materijala Afrike, kako je onda to pravedno takmičenje sa onim reprezentacijama koji nemaju tu "privilegiju"?

Istina leči..

pre 11 meseci

Dečko je svakako nešto posebno. No, bojim se da njegovo telo nije dovoljno dobro da isprati njegov talenat. Slično kao kod Zajona Vilijamsona. Sada je još uvek mlad, lagan, ne igra utakmice svako drugo veče, oadeluje da je sve u redu. Međutim kad nabavi masu, bojim se da će to biti veliki teret za njegove duge i tanaške nogice. Nadam se da grešim...

Harry Shaved

pre 11 meseci

Uneće ga Jokić u koš svaki put kad bude igrao leđima, kao i još gomila drugih centara. Tanan je on previše, kao Durent, ali nije C/PF. Ovaj je više weakF :D Pompezno sve trenutno, a splasnuće za dva meseca kad počne sezona. Još ako onako nikakav krene da se povrđuje, ništa od njega. Ali videćemo...možda bude i kao Zion priča...

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od sopstvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

Eric Cartman

pre 11 meseci

99 posto komentara je cista mrznja prema ovom malom. Mali je to sto jeste, pokušava da uspije, a ovi nasi stručnjaci mu zele sve najgore. Meni licno jeste atrakcija. Za povrede niko ne moze garantovati sta ce biti. Mrsav je, ali ne igera centra, tako da mu i ne treba masa. Uzivacu u njegovim dobrim potezima i nadam se da ce uspjeti. Zasto uvijek zelimo da komsiji crkne krava? Sta je sa nasom psihom?
(Detektiv, 23. jun 2023 08:42)

Magistirali smo mržnju prema svemu što nije naše.

Vladimir

pre 11 meseci

Previse se pise o njemu, nije odigrao nijedan mec u Evroligi igrao u Francuskoj ligi koja nije newto jaka, i on prvi pik i toliko se piseno njemu, kao da je najbolji kosarkas sveta, mislim da ce proci kao Milicic

Marko 666

pre 11 meseci

@Geralt
Ako je moj komentar zajedljiv i amaterski onda je tvoj glup!Dirkovi saigraci tada su DAVNO BIVSI all star igraci naspram kojih je ovogodisnji Murray MJ licno.Pametnom dovoljno,glupom neshvatljivo!!!

Kg

pre 11 meseci

Ovaj decko ce ubrzo u neki Asvel...
(sasa, 23. jun 2023 08:33) # Link komentara

Bio i Asvelu pre dve godine. Ali nisi to mogao ni da znas, ne pratis kosarku. Dosao si samo da pljujes.

znanje-imanje

pre 11 meseci

Detektiv - da bi bio uspešan detektiv ipak treba minimalno znanje matematike. Pre tebe je bilo 9 komentara, tako da je teorijski moguće maksimalno 90%, ne 99%. Pri čemu je skeptično bilo 5-6, ne svih 9. Pri čemu još se tu malo ko brecao prema dečku.
Naprotiv, znalci iskazuju nenaivnost prema NBA mehanizmu ložnjave. Kao primer pogledaj moj komentar od pre 2 i po godine: https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1795125#k35104166 U njemu vidiš i rečenicu, evo da citiram sebe:
"Zion će cenim za par godina postati ono što je Grifin sada." (misli se na Blejk Grifina, fantastičnog atletu dobre NBA karijere i moćnih zakucavanja ali nastradalog od spostvene težine tj. mišićne mase)
Dati ovakvu prognozu, spram dečka sa "novi Lebron" najavom karijere, uopšte nije bilo teško. Za ovog velikog talenta isto, bez mnogo rizika, možemo prevideti predstojeće godine trijumfa. Verovatno nešto tipa "novi Porzingis". Nemam ništa protiv nepoznatog dečka, kao što nisam imao nikakvu mržnju ni prema nepoznatom Zionu. A prema tuđim kravama još manje. Nek je on srećan i nek bude najbolji što može da bude. Ali biće isto tako - ogromantna najava, ne baš realizacija i gle čuda povrede br. 1, 2, 3, 17, 84...
Biće tako... 99%.

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

4k4.Dex

pre 11 meseci

Mali je superioran košarkaš to je definitivno i za par godina dominiraće ozbiljno. Jedino da vidimo koliko je podložan povrrdama i koliko može da se nosi sa snagom igrača u NBA

samo primećujem

pre 11 meseci

@Detektiv

Slab si mi ti detektiv. 99% komentara ovde izražava samo prilično opravdanu sumnju u siguran uspeh koji se toliko očekuje od ovog malog. Delimično je to i opravdano, poslednjim slučajevima Zajona, i nešto ranije Porzingisa, pa u krajnjem slučaju i Pokuševskog, kao i onog slično tankog rukija (zaboravih mu ime) iz OKC od prošle godine koji je super krenuo pa se povredio, ukoliko već samo gledamo tu neku ekstremnu specifičnost građe.
Niko ovde ne želi ništa loše ovom dečku, baš kao ni svim prethodnim gore navedenim, već samo izražava određenu sumnju u svo ovo hajpovanje oko malog, a što je samo rezultat očajničke potrebe NBA poslednjih godina da pronađe neku novu dominantnu zvezdu, koja će to biti od početka do kraja (LBJ je poslednji takav). Poslednji takav pokušaj je bila čitava ona gungula oko dolaska Zajona, iako je masa ljudi takođe i tada imala opravdanih zamerki vezano za njegovu preteranu težinu. Nisu svi oni bili nekakvi mrzitelji, a evo i vidimo da je Zajon već trejdovan, što bi valjda trebalo da znači da su od njega digli ruke oni koji su ga i najbolje znali ovih nekoliko godina koje je proveo u NBA. Veliki je biznis u pitanju, i potpuno je legitimna i jasna želja NBA za nekim novim MJ, LBJ i sličnima produktima koji su pored jasnog kvaliteta imali i opasnu propagandnu podršku koja je od njih usput pravila i nekakva "leteća visočanstva", ili samoproklamovane "kraljeve".

Nikola

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..

Miroslav_zna

pre 11 meseci

Imaće prostora da igra. Ide u franšizu koja mnogo poštuje evropske igrače, trenere, stil košarke. Sve mu je otvoreno, a ostalo je samo na njemu da li će da iskoristi. San Antonio nije franšiza na udaru medija kao neke druge tako da će imati i malo više mira i priliku da radi i napreduje.

peradetlić

pre 11 meseci

Први ћу подићи руку и рећи "Био сам јако глуп.", знам да не значи никоме ал ајде. Једноставно дечко нема снагу да игра позицију 5, а вероватно ни 4, такође нема ни брзину као тројке у НБА. Јесте генетска аномалија и надам се да ће бити прелепо гледати га од самог старта, само има ствари које указују на неке проблеме. Долази из лиге која је целе године подређена искључиво њему. Све се вртело око њега и дозвољено му је све, што има смисла. Само се плашим да ће то бити као кад основца, вуковца, убацимо на машински факултет. Сваки његов пад после рампе или закуцавања се запитам хоће ли устати. Желим да нас све дечко демантује, једноставно искуство са играчима те конституције је мало другачије до сада.

Marko 666

pre 11 meseci

Ne znam odakle ovoliki animozitet prema ovom liku,jeste mrsav i nema fizikalije ali setite se Duranta kad je draftovan,bio je kost i koza a evo 15ak godina kasnije nije nabacio ni 10ak kg pa je obelezio jednu eru,pa sta ako ne bude igrao centra,ako Porzingis moze da igra 4,Francuz ce biti minimum visetruki all star a sa povredama se nikada ne zna,setite se Odena kako je izgledao kad je usao u ligu pa nije 100 utakmica odigrao ukupno...i jos nesto-Pop zna sta radi,budite sigurni u to.

dule

pre 11 meseci

Евролига је постала друголигашка кошарка...

(Иван, 23. jun 2023 09:58)


Ne, evroliga u UVEK bila drugoligaska kosarka.

El Doctore

pre 11 meseci

@A ovi komentari kako je igrao u slaboj ligi,nije igrao Evropska takmicenja,nije najbolji ni u svom klubu...smesni ste,to nista ne mora da znaci,setite se nekog klinca koji je draftivan iz druge Nemacke lige i covek postao i ostao najbolji Evropski igrac ikada,99% strucnjaka se tad smejalo upravi Dallasa a posle svi priznali greske u proceni.
(Marko 666, 23. jun 2023 12:44)

A mozda da se setis nekog bangavog debelog klinca iz nebitnog srpskog kluba koji je bio podcenjen duplo vise od tog malog nemca, drafotvan tek iz druge runde, a vec na pola svoje karijere prestigao uspeh tog klinca iz Nemacke koji je do juce bio najbolji evropski igrac ikada…?
Na stranu cela ova prica, kakve to uopste ima veze sa slucajem Vembanjama? Nigde slicnosti za poredjenje. Njega niko ne podcenjuje, vec ga svi dizu u nebesa kao da je vec oborio sve rekorde i osvojio sve titule. Niko se ne smeje sto su ga trejdovali, ima samo komentatora koji kazu polako sa prognozama i velicanjem, nek mali nesto napravi u karijeri pa cemo ga hvaliti. Sto je u principu stav i njegovog novog trenera Grega Popovica. Dize se preveliki hajp, koji moze vise da mu steti nego koristi.

Geralt

pre 11 meseci

@(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)
Hahahaha kakav ameterski i zajedljiv komentar. Dirk moze Jokicu samo burek da donosi. Dirk kad je osvajao titulu imao je 5 All Star i masu vrhunskih ``roll play`` igraca. All Starovi su bili Jason Kid, Son Merion, Tajson Chendler, Novicki i Stojakovic. Pride jos fantasticni Jason Teri jedan od boljih NBA plej mejkera u to vreme, DeSuan Stivenson itd. Jokic nema ni jednog jedinog all stara u timu. Niko nikada nije ni blizu bio. Jokic se trenutno kotira na 18 mestu najboljih igraca svih vremena, po analizama NBA analiticara. Zao mi je ali Dirk je daleko daleko iz Jokica. Jos koja titula i nas Bucko ulazi u red sa Kobijem, LeBronom, Medzikom. Uostalom Shek ga je vec uvrstio u najbolje centre svih vremena.

tata

pre 11 meseci

Ko se seća,....tako je i Zajon dočekan u NBA.
sad će neko da pita,...ko?
(vranjevčan, 23. jun 2023 09:29)

Pa daje 26 po utakmici..
(Nikola, 23. jun 2023 11:15)

Al' kad igra a ne igra, isto ko i ovaj dživdžan od 225cm i 80 kila. Pa ovaj kad skoči sa pančevačkog mosta, pada pola sata.
Živi bili pa videli.

Phoenix

pre 11 meseci

Sto se Vembijeve igre tice, odgledao sam samo highlightse. Deluje da ume sa loptom, ima pristojan sut i osecaj za prostor, brzinu i do sada nevidjene fizicke predispozicije.
No, to moze a ne mora da znaci mnogo. Slusao sam ga na podcastu kod JJ-a i vidi se da momak ima vise od dva zrna soli u glavi. Zna gde je i gde zeli da stigne. Rekao bih da shvata i da nista nije zagarantovano. Bice sjajan svakako. Da li ce biti u rangu najvecij, videcemo.

El Doctore

pre 11 meseci

@@El Doctore
Bas te je razbesneo moj komentar :)!Ima Jokic jos da uci i da rinta da bi dostigao Dirka.Obojica imaju po titulu ali Dirkova je najteze osvojena ikada.Padali su redom Aldridge,Roy,Bryant,Gasol,Odom,Durant,Westbrook,Lebron(MVP),Wade i Bosh!!!A saigraci mu grupa penzionera bili,ova titula Jokiceva se sa tom porediti ne moze,iskreno ne pamtim da sam gledao gori i losiji play off od ovog nedavno zavrsenog ikada,a posto mrzim Italiju zbog tog tvog Talijanskog nika-DANKE DEUTCHLAND UBBERALLES!!!
(Marko 666, 23. jun 2023 19:06)

Evo pukoh od besa hahah
Ne bavim se nerviranjem i ne mrzim nikoga, kao ti sto mrzis neke kao sto kazes u komentaru..
Ja se cak slazem sa tobom da je Dirkova titula, sto se kaze, “najteze osvojena” - meni je to najludja necija titula… Ali ne slazem se da je Dirk bolji od Nikole.

Istrigerovao si se toliko na tu informaciju i posvetio joj ceo komentar, a potpuno si ignorisao glavni deo mog komentara o slucaju Wembanjame, koji nema veze sa Dirkom, kao sto si ti poredio…

Vise fokusa i logike, manje mrznje :-*

Živi bili…

pre 11 meseci

Dečko je dobar,nema šta. Problem sa “Erom Viktora Venbajame” je što mali u ligu dolazi u eri Nikole Jokića,koja je još uvek u usponu. Neće u startu mnogo moći sa tih svojih 56 i po kila,NBA je to,zgromiće ga Janis,Nikola,Embid,Ej-Di,Tauns,da ne pominjem matore mrcine poput Lebrona,Hauarda,Grina. E sad,kad uspe da nagura mišićnu masu,a moraće,pitanje je koliko će to uticati na procente u igri. Daleko da ga neće pamtiti NBA,ali jedno je koledž liga gde su svi u par godina razlike,a drugo NBA gde je masa igrača starija 5-6 godina i sa isto toliko iskustva u najjačoj ligi sveta.

aca

pre 11 meseci

sto se tice Viktor Vembanjama ne treba decku bacati pritisak kao da jeteski fenomen i da se od njega sve ocekuje istog momenta.

Decko me malo podseca na porzingisa, to je ta gradja i visina, do duse ruke kao orangutan :D
Sad generalan problem s njim sto moze doci do hronicnih povreda jer na tu visinu nema misicne mase a intezitet u NBA ce biti visok za njega ako on bude igrao na poziciji centra.
Mislim zamislite duel njega i jokica i jokic krene ono njegovo ledjno pod kos, sta on tu moze, moze da se povredni..

Tako da samo oprezno s njim i ne forsirati ga odma da mora sve zato sto je prvi pik, ne mora!

Neka mu bude nauk zak vilijams koji da je spustao kilazu i smanjivao zakucavanja mozda ne bi upropastio kolena tako rano. Mediji su forsirali takva zakucavanja kod njega jer ima tu masu, ali na veliku zalost to ga sad kosta, bas steta za njega.