NBA 26

Utorak, 09.05.2023.

12:05

Gasol smatra da je Jokić oštećen: MVP je uvek dolazio iz prvoplasiranih timova

Španac kaže da je ovogodišnja borba za najprestižniju individualnu nagradu u NBA bila najzanimljivija poslednjih godina

Izvor: B92

Gasol smatra da je Jokiæ ošteæen: MVP je uvek dolazio iz prvoplasiranih timova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

posmatrač

pre 2 godine

A za sve koji ovde komentarišu kako je Embid trebao da bude MVP, ako ne sada, onda makar neke od prethodnih godina izgleda da su zaboravili kako je to izgledalo u njegovom slučaju tih prethodnih godina. Igrao je baš malo utakmica, i tu uopšte nije bilo dovoljno materijala za MVP nagradu. A MVP nagrada nije stvar nekog dogovora tipa, ja sam bio tad, pa ćeš sada malo ti, ili će on. Svaka sezona je priča za sebe, i kao prvi uslov moraš biti prisutan, kako bi uopšte i bio uzet u obzir, pa tek onda statistika o učinku za svoju ekipu. I da, pošto to nije nagrada za najboljeg, već najkorisnijeg igrača, međusobni dueli nisu toliko bitni, pošto je sezona duga, neko gostuje, neko je domaćin, neko možda igra back to back utakmice, a neko se možda vraća iz neke povrede.

Kengur

pre 2 godine

Pa i treba mvp da bude iz naiboljeg tima,pre svega ti si najbolji igrac tima sa vrhunskim saigracima,bolji si od svojih vrhunskih saigraca. Jolo je bio sesti prosle godine,kazu sa jako losim saigracima,sada je prvi a ne sesti ali Jolomani i dalje tvrde da su mu saigraci katastrofa. Jolo je sesti a igra sam,Jolo je prvi a opet igra sam. Jolo ne igra,Rodjak Kazins dobije mec 30 razlike prosle godine. Rodja u prajmu bi pored sistema Melouna bio crni Jolo.

mali od palube

pre 2 godine

Ako je MVP onda treba da odlučuje isključivo statistika.
Ako žele da novinari glasaju onda nek se zove nagrada za "umjetnički dojam".

djuka_pg

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...
(Mili, 09. maj 2023 15:20)

Čovjek je pričao o ovoj godini i nije ni jednom rekao da je ispravno to što je Jokić dobio nagradu prošle godine. Ipak nekima je najvažnije da Jokić nije dobio nagradu i ostalo ih ne zanima. Još jedan dokaz da se uspjeh na ovim prostorima ne prašta. Napred Jokara, za dobrim konjima se uvjek diže oblak prašine!

Ariel Ortega

pre 2 godine

Tako je bilo kada sam ja pratio NBA. Ako nisi bar na prva dva mesta u konferencijama nema šanse da osvojiš MVP nagradu. Ali tada sam to smatrao kao veoma glupo pravilo.

Mili

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...

posmatrač

pre 2 godine

Naravno da je oštećen, ali je dosta i sam kriv, pošto je sticajem okolnosti Denver ipak malo prerano preuzeo to prvo mesto na zapadu, pa je onda i Nikola, baš kao i cela ekipa, podigao nogu sa gasa i u nekom kruzing modu stigao do kraja regularnog dela, dok se Embid sa druge strane lomio, padao, i kukao iz sve snage ne bi li nabio statistiku do maksimuma, usput i taktizirajući u smislu odabira mečeva koje će igrati, tako da mu se samo omakao onaj jedan meč protiv Janisa u gostima. Ali medijska pozornica je već bila postavljena, tako da ga taj poraz ipak nije koštao.
Koliko je sve to bilo isforsirano nategnuto, vidi se i po tome što sada mnogi pričaju drugu priču u odnosu na priču pre samog glasanja.
Embid godinama u PO praktično ne postoji (i uvek samo traži i nalazi neki alibi kada prerano ispadnu), dok sa druge strane Jokić već godinama baš u PO rastura, i tu samo od jačine ostatka Denvera zavisi i njihov krajnji domet.
A ovo u vezi stranaca u reprezentacijama je klasična kupovina/prodaja reprezentacija tih zemalja koje su zbog boljih rezultata pristale na sve to, što potpuno obesmišljava čitavu priču. I njegova izjava tipa, nisam za to, ali jesam pošto donosi rezultate samo govori o njemu i sličnima. Drago mi je što smo mi, sa još samo nekoliko reprezentacija ostali na pravoj strani, pa taman ne uzeli više ni jednu medalju. Zna se dobro šta je reprezentacija, i tako mora da ostane. Klubovi su sa druge strane neka potpuno druga priča, i tu neka svako radi kako god hoće.

manuginobili

pre 2 godine

Denver je prosle godine bio sesti na zapadu a Jokiceva MVP titula tada je jedna od najvise zasluzenih u istoriji NBA!...Denver usao direktno u PO ali sa kakvim igracima???!!...Ko je tu druga opcija??...Ko moze dati kos kada treba a da to nije Jokic???...Morris, Barton, Rivers, Campazzo, Hyland,Causins, Bol, dva Greena???...I sad evo gledam ova imena i ne vjerujem sta je covjek uspio sa njima!...Tu ne da nema Allstar igraca vec nema ni jednog kvalitetnog startera osim Gordona, plus Barton koji je bukvalno igrac vise za protivnika...Covjek-tim je prosle godine bio Jokic i zasluzeno dobio nagradu a ove godine nema smisla komentarisati jer se MVP trka pretvorila u rasno pitanje i Jokic nije imao nikakvih sansi iako je realno odigrao istorijsku sezonu i ispunio sve kriterije da bude MVP.

falkoon

pre 2 godine

Nije realno da bude 3:0 u korist Jokare, realnije je 2:1. Ako je trebalo ove da uzme onda je prethodne ili one tamo trebao Embid. Za sve pokazano zasluzio je jedno priznanje.
Prosle godine Denver bio 6. na Zapadu odma ispali iz play-offa ali eto Jokara imao brojke i statistiku na svojoj strani. Saigraci kljucni povredjeni, on imao vise slobode i sipao nije stao. Ove godine malo spustio gas sto se tice poena ali je timski uspeh nemerljivo bolji u odnosu na proslu sezonu. A ako se uzme u obzir da i Phila ima jednu pobedu vise od Denvera bez obzira sto su 3. na Istoku realnije je da uzme Embid.
Inace mislim da ce od sledece sezone mladji da budu konkurentniji trojci Jokic, Embiid, Giannis koja dominira kosarkom poslednjih 3-4 godine. Tu su Doncic, Morant, Tatum, Shai, Brown pa se mozda neko i umesa u trku za MVP.

djoks

pre 2 godine

Još kad se tekst čitao, a ne samo naslov. Da je prošle godine Embid dobio MVP nagradu, ove godine bi je Jokić dobio jednoglasno. Bilo kako bilo, nije iznenađenje što Jokić nije MVP, nego tolika razlika u glasovima, to samo govori kakav je narativ, a da ne govorim o nekim novinarima koji su Jokića stavljali na treće mjesto.

JPR

pre 2 godine

Jokic je dva puta bio MVP, a Denver nije bio prvoplasirani tim. Dakle, Jokic je favorizovan jer je belac.
(., 09. maj 2023 12:56)

Naravno… da je tamniji, dobio i četvrtu zar ne?!

Makaveli

pre 2 godine

Ma dobro, to zna svako normalan da je Jokic izmislio kosarku za Embida, koji i protiv nekih tamo Horforda izgleda tragi-komicno.
Nije to bitno. Uzmi titulu, Nikola. Sa tim ces im u najboljem stilu zacepiti usta.

Donny Brasco

pre 2 godine

Ranije je doista bilo tako,tvoj tim je morao biti prvi (minimalno drugi) u konferenciji da bi dobio MVP. Meni se taj sistem jako sviđao , evo i zašto, u ligi ima jako puno odličnih igrača , ima ih podosta koji dobijaju glasove u MVP trci , sad je pitanje ko koga preferira , da li se gleda statistika , utjecaj na momčad , da li je važno da si dobar i u obrani i u napadu, da li se gleda omjer koji ekipa ima itd.. statistika neće nikada reći pravu istinu , pitanje obrane , napada , utjecaja na tim su ipak pomalo subjektivni itd.. zar ne bi bilo puno lakše, jednostavnije i na kraju poštenije da MVP dolazi iz najjačih ekipa , prvoplasiranih ili eventualno drugoplasiranih , izbor je puno lakši , ove godine Embid ne bi bio u konkurenciji , dogodine netko drugi , stvari bi bile jasnije , kao što je bio slučaj ranije .. od kad su Westbrooku dali na silu više nema kriterija , možeš biti 5ti,6ti svejedno , samo lobiranje radi i to kroz cijelu godinu. Ove godine bi dobili Jokic ili Gianis i nitko se ne bi bunio , Embid bi se dogodine morao više potruditi da budu prvi na Istoku. Na taj način bi razni igrači dobili nagrade , to su svejedno sve vrhunski igrači , ali to bi bila godina kada je njihova vrhunska igra dovela momčad na sami vrh konferencije. Dogodine ako si bio 4ti u konferenciji nećeš dobiti nagradu , imaš šansu dogodine..manje bi bilo i lobiranja i sumnji a i samim glasačima bi bilo jednostavnije. Postojao bi barem taj kriterij i imao bi ili očiti izbor ili eventualno dvojicu.

milan11

pre 2 godine

Tom logikom je ostecen za ovu godinu ali su mu poklonjene prethodne dve.
(qwertz, 9. maj 2023 12:58)

Iz konteksta je jasno da se priča o situaciji kad su igrači dosta izjednačeni po drugim parametrima, kao što je bio slučaj ove godine.

milan11

pre 2 godine

Tom logikom je ostecen za ovu godinu ali su mu poklonjene prethodne dve.
(qwertz, 9. maj 2023 12:58)

Iz konteksta je jasno da se priča o situaciji kad su igrači dosta izjednačeni po drugim parametrima, kao što je bio slučaj ove godine.

djoks

pre 2 godine

Još kad se tekst čitao, a ne samo naslov. Da je prošle godine Embid dobio MVP nagradu, ove godine bi je Jokić dobio jednoglasno. Bilo kako bilo, nije iznenađenje što Jokić nije MVP, nego tolika razlika u glasovima, to samo govori kakav je narativ, a da ne govorim o nekim novinarima koji su Jokića stavljali na treće mjesto.

Makaveli

pre 2 godine

Ma dobro, to zna svako normalan da je Jokic izmislio kosarku za Embida, koji i protiv nekih tamo Horforda izgleda tragi-komicno.
Nije to bitno. Uzmi titulu, Nikola. Sa tim ces im u najboljem stilu zacepiti usta.

manuginobili

pre 2 godine

Denver je prosle godine bio sesti na zapadu a Jokiceva MVP titula tada je jedna od najvise zasluzenih u istoriji NBA!...Denver usao direktno u PO ali sa kakvim igracima???!!...Ko je tu druga opcija??...Ko moze dati kos kada treba a da to nije Jokic???...Morris, Barton, Rivers, Campazzo, Hyland,Causins, Bol, dva Greena???...I sad evo gledam ova imena i ne vjerujem sta je covjek uspio sa njima!...Tu ne da nema Allstar igraca vec nema ni jednog kvalitetnog startera osim Gordona, plus Barton koji je bukvalno igrac vise za protivnika...Covjek-tim je prosle godine bio Jokic i zasluzeno dobio nagradu a ove godine nema smisla komentarisati jer se MVP trka pretvorila u rasno pitanje i Jokic nije imao nikakvih sansi iako je realno odigrao istorijsku sezonu i ispunio sve kriterije da bude MVP.

posmatrač

pre 2 godine

Naravno da je oštećen, ali je dosta i sam kriv, pošto je sticajem okolnosti Denver ipak malo prerano preuzeo to prvo mesto na zapadu, pa je onda i Nikola, baš kao i cela ekipa, podigao nogu sa gasa i u nekom kruzing modu stigao do kraja regularnog dela, dok se Embid sa druge strane lomio, padao, i kukao iz sve snage ne bi li nabio statistiku do maksimuma, usput i taktizirajući u smislu odabira mečeva koje će igrati, tako da mu se samo omakao onaj jedan meč protiv Janisa u gostima. Ali medijska pozornica je već bila postavljena, tako da ga taj poraz ipak nije koštao.
Koliko je sve to bilo isforsirano nategnuto, vidi se i po tome što sada mnogi pričaju drugu priču u odnosu na priču pre samog glasanja.
Embid godinama u PO praktično ne postoji (i uvek samo traži i nalazi neki alibi kada prerano ispadnu), dok sa druge strane Jokić već godinama baš u PO rastura, i tu samo od jačine ostatka Denvera zavisi i njihov krajnji domet.
A ovo u vezi stranaca u reprezentacijama je klasična kupovina/prodaja reprezentacija tih zemalja koje su zbog boljih rezultata pristale na sve to, što potpuno obesmišljava čitavu priču. I njegova izjava tipa, nisam za to, ali jesam pošto donosi rezultate samo govori o njemu i sličnima. Drago mi je što smo mi, sa još samo nekoliko reprezentacija ostali na pravoj strani, pa taman ne uzeli više ni jednu medalju. Zna se dobro šta je reprezentacija, i tako mora da ostane. Klubovi su sa druge strane neka potpuno druga priča, i tu neka svako radi kako god hoće.

JPR

pre 2 godine

Jokic je dva puta bio MVP, a Denver nije bio prvoplasirani tim. Dakle, Jokic je favorizovan jer je belac.
(., 09. maj 2023 12:56)

Naravno… da je tamniji, dobio i četvrtu zar ne?!

Donny Brasco

pre 2 godine

Ranije je doista bilo tako,tvoj tim je morao biti prvi (minimalno drugi) u konferenciji da bi dobio MVP. Meni se taj sistem jako sviđao , evo i zašto, u ligi ima jako puno odličnih igrača , ima ih podosta koji dobijaju glasove u MVP trci , sad je pitanje ko koga preferira , da li se gleda statistika , utjecaj na momčad , da li je važno da si dobar i u obrani i u napadu, da li se gleda omjer koji ekipa ima itd.. statistika neće nikada reći pravu istinu , pitanje obrane , napada , utjecaja na tim su ipak pomalo subjektivni itd.. zar ne bi bilo puno lakše, jednostavnije i na kraju poštenije da MVP dolazi iz najjačih ekipa , prvoplasiranih ili eventualno drugoplasiranih , izbor je puno lakši , ove godine Embid ne bi bio u konkurenciji , dogodine netko drugi , stvari bi bile jasnije , kao što je bio slučaj ranije .. od kad su Westbrooku dali na silu više nema kriterija , možeš biti 5ti,6ti svejedno , samo lobiranje radi i to kroz cijelu godinu. Ove godine bi dobili Jokic ili Gianis i nitko se ne bi bunio , Embid bi se dogodine morao više potruditi da budu prvi na Istoku. Na taj način bi razni igrači dobili nagrade , to su svejedno sve vrhunski igrači , ali to bi bila godina kada je njihova vrhunska igra dovela momčad na sami vrh konferencije. Dogodine ako si bio 4ti u konferenciji nećeš dobiti nagradu , imaš šansu dogodine..manje bi bilo i lobiranja i sumnji a i samim glasačima bi bilo jednostavnije. Postojao bi barem taj kriterij i imao bi ili očiti izbor ili eventualno dvojicu.

posmatrač

pre 2 godine

A za sve koji ovde komentarišu kako je Embid trebao da bude MVP, ako ne sada, onda makar neke od prethodnih godina izgleda da su zaboravili kako je to izgledalo u njegovom slučaju tih prethodnih godina. Igrao je baš malo utakmica, i tu uopšte nije bilo dovoljno materijala za MVP nagradu. A MVP nagrada nije stvar nekog dogovora tipa, ja sam bio tad, pa ćeš sada malo ti, ili će on. Svaka sezona je priča za sebe, i kao prvi uslov moraš biti prisutan, kako bi uopšte i bio uzet u obzir, pa tek onda statistika o učinku za svoju ekipu. I da, pošto to nije nagrada za najboljeg, već najkorisnijeg igrača, međusobni dueli nisu toliko bitni, pošto je sezona duga, neko gostuje, neko je domaćin, neko možda igra back to back utakmice, a neko se možda vraća iz neke povrede.

mali od palube

pre 2 godine

Ako je MVP onda treba da odlučuje isključivo statistika.
Ako žele da novinari glasaju onda nek se zove nagrada za "umjetnički dojam".

djuka_pg

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...
(Mili, 09. maj 2023 15:20)

Čovjek je pričao o ovoj godini i nije ni jednom rekao da je ispravno to što je Jokić dobio nagradu prošle godine. Ipak nekima je najvažnije da Jokić nije dobio nagradu i ostalo ih ne zanima. Još jedan dokaz da se uspjeh na ovim prostorima ne prašta. Napred Jokara, za dobrim konjima se uvjek diže oblak prašine!

Mili

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...

Ariel Ortega

pre 2 godine

Tako je bilo kada sam ja pratio NBA. Ako nisi bar na prva dva mesta u konferencijama nema šanse da osvojiš MVP nagradu. Ali tada sam to smatrao kao veoma glupo pravilo.

falkoon

pre 2 godine

Nije realno da bude 3:0 u korist Jokare, realnije je 2:1. Ako je trebalo ove da uzme onda je prethodne ili one tamo trebao Embid. Za sve pokazano zasluzio je jedno priznanje.
Prosle godine Denver bio 6. na Zapadu odma ispali iz play-offa ali eto Jokara imao brojke i statistiku na svojoj strani. Saigraci kljucni povredjeni, on imao vise slobode i sipao nije stao. Ove godine malo spustio gas sto se tice poena ali je timski uspeh nemerljivo bolji u odnosu na proslu sezonu. A ako se uzme u obzir da i Phila ima jednu pobedu vise od Denvera bez obzira sto su 3. na Istoku realnije je da uzme Embid.
Inace mislim da ce od sledece sezone mladji da budu konkurentniji trojci Jokic, Embiid, Giannis koja dominira kosarkom poslednjih 3-4 godine. Tu su Doncic, Morant, Tatum, Shai, Brown pa se mozda neko i umesa u trku za MVP.

Kengur

pre 2 godine

Pa i treba mvp da bude iz naiboljeg tima,pre svega ti si najbolji igrac tima sa vrhunskim saigracima,bolji si od svojih vrhunskih saigraca. Jolo je bio sesti prosle godine,kazu sa jako losim saigracima,sada je prvi a ne sesti ali Jolomani i dalje tvrde da su mu saigraci katastrofa. Jolo je sesti a igra sam,Jolo je prvi a opet igra sam. Jolo ne igra,Rodjak Kazins dobije mec 30 razlike prosle godine. Rodja u prajmu bi pored sistema Melouna bio crni Jolo.

Kengur

pre 2 godine

Pa i treba mvp da bude iz naiboljeg tima,pre svega ti si najbolji igrac tima sa vrhunskim saigracima,bolji si od svojih vrhunskih saigraca. Jolo je bio sesti prosle godine,kazu sa jako losim saigracima,sada je prvi a ne sesti ali Jolomani i dalje tvrde da su mu saigraci katastrofa. Jolo je sesti a igra sam,Jolo je prvi a opet igra sam. Jolo ne igra,Rodjak Kazins dobije mec 30 razlike prosle godine. Rodja u prajmu bi pored sistema Melouna bio crni Jolo.

milan11

pre 2 godine

Tom logikom je ostecen za ovu godinu ali su mu poklonjene prethodne dve.
(qwertz, 9. maj 2023 12:58)

Iz konteksta je jasno da se priča o situaciji kad su igrači dosta izjednačeni po drugim parametrima, kao što je bio slučaj ove godine.

JPR

pre 2 godine

Jokic je dva puta bio MVP, a Denver nije bio prvoplasirani tim. Dakle, Jokic je favorizovan jer je belac.
(., 09. maj 2023 12:56)

Naravno… da je tamniji, dobio i četvrtu zar ne?!

Mili

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...

Makaveli

pre 2 godine

Ma dobro, to zna svako normalan da je Jokic izmislio kosarku za Embida, koji i protiv nekih tamo Horforda izgleda tragi-komicno.
Nije to bitno. Uzmi titulu, Nikola. Sa tim ces im u najboljem stilu zacepiti usta.

falkoon

pre 2 godine

Nije realno da bude 3:0 u korist Jokare, realnije je 2:1. Ako je trebalo ove da uzme onda je prethodne ili one tamo trebao Embid. Za sve pokazano zasluzio je jedno priznanje.
Prosle godine Denver bio 6. na Zapadu odma ispali iz play-offa ali eto Jokara imao brojke i statistiku na svojoj strani. Saigraci kljucni povredjeni, on imao vise slobode i sipao nije stao. Ove godine malo spustio gas sto se tice poena ali je timski uspeh nemerljivo bolji u odnosu na proslu sezonu. A ako se uzme u obzir da i Phila ima jednu pobedu vise od Denvera bez obzira sto su 3. na Istoku realnije je da uzme Embid.
Inace mislim da ce od sledece sezone mladji da budu konkurentniji trojci Jokic, Embiid, Giannis koja dominira kosarkom poslednjih 3-4 godine. Tu su Doncic, Morant, Tatum, Shai, Brown pa se mozda neko i umesa u trku za MVP.

Donny Brasco

pre 2 godine

Ranije je doista bilo tako,tvoj tim je morao biti prvi (minimalno drugi) u konferenciji da bi dobio MVP. Meni se taj sistem jako sviđao , evo i zašto, u ligi ima jako puno odličnih igrača , ima ih podosta koji dobijaju glasove u MVP trci , sad je pitanje ko koga preferira , da li se gleda statistika , utjecaj na momčad , da li je važno da si dobar i u obrani i u napadu, da li se gleda omjer koji ekipa ima itd.. statistika neće nikada reći pravu istinu , pitanje obrane , napada , utjecaja na tim su ipak pomalo subjektivni itd.. zar ne bi bilo puno lakše, jednostavnije i na kraju poštenije da MVP dolazi iz najjačih ekipa , prvoplasiranih ili eventualno drugoplasiranih , izbor je puno lakši , ove godine Embid ne bi bio u konkurenciji , dogodine netko drugi , stvari bi bile jasnije , kao što je bio slučaj ranije .. od kad su Westbrooku dali na silu više nema kriterija , možeš biti 5ti,6ti svejedno , samo lobiranje radi i to kroz cijelu godinu. Ove godine bi dobili Jokic ili Gianis i nitko se ne bi bunio , Embid bi se dogodine morao više potruditi da budu prvi na Istoku. Na taj način bi razni igrači dobili nagrade , to su svejedno sve vrhunski igrači , ali to bi bila godina kada je njihova vrhunska igra dovela momčad na sami vrh konferencije. Dogodine ako si bio 4ti u konferenciji nećeš dobiti nagradu , imaš šansu dogodine..manje bi bilo i lobiranja i sumnji a i samim glasačima bi bilo jednostavnije. Postojao bi barem taj kriterij i imao bi ili očiti izbor ili eventualno dvojicu.

manuginobili

pre 2 godine

Denver je prosle godine bio sesti na zapadu a Jokiceva MVP titula tada je jedna od najvise zasluzenih u istoriji NBA!...Denver usao direktno u PO ali sa kakvim igracima???!!...Ko je tu druga opcija??...Ko moze dati kos kada treba a da to nije Jokic???...Morris, Barton, Rivers, Campazzo, Hyland,Causins, Bol, dva Greena???...I sad evo gledam ova imena i ne vjerujem sta je covjek uspio sa njima!...Tu ne da nema Allstar igraca vec nema ni jednog kvalitetnog startera osim Gordona, plus Barton koji je bukvalno igrac vise za protivnika...Covjek-tim je prosle godine bio Jokic i zasluzeno dobio nagradu a ove godine nema smisla komentarisati jer se MVP trka pretvorila u rasno pitanje i Jokic nije imao nikakvih sansi iako je realno odigrao istorijsku sezonu i ispunio sve kriterije da bude MVP.

posmatrač

pre 2 godine

Naravno da je oštećen, ali je dosta i sam kriv, pošto je sticajem okolnosti Denver ipak malo prerano preuzeo to prvo mesto na zapadu, pa je onda i Nikola, baš kao i cela ekipa, podigao nogu sa gasa i u nekom kruzing modu stigao do kraja regularnog dela, dok se Embid sa druge strane lomio, padao, i kukao iz sve snage ne bi li nabio statistiku do maksimuma, usput i taktizirajući u smislu odabira mečeva koje će igrati, tako da mu se samo omakao onaj jedan meč protiv Janisa u gostima. Ali medijska pozornica je već bila postavljena, tako da ga taj poraz ipak nije koštao.
Koliko je sve to bilo isforsirano nategnuto, vidi se i po tome što sada mnogi pričaju drugu priču u odnosu na priču pre samog glasanja.
Embid godinama u PO praktično ne postoji (i uvek samo traži i nalazi neki alibi kada prerano ispadnu), dok sa druge strane Jokić već godinama baš u PO rastura, i tu samo od jačine ostatka Denvera zavisi i njihov krajnji domet.
A ovo u vezi stranaca u reprezentacijama je klasična kupovina/prodaja reprezentacija tih zemalja koje su zbog boljih rezultata pristale na sve to, što potpuno obesmišljava čitavu priču. I njegova izjava tipa, nisam za to, ali jesam pošto donosi rezultate samo govori o njemu i sličnima. Drago mi je što smo mi, sa još samo nekoliko reprezentacija ostali na pravoj strani, pa taman ne uzeli više ni jednu medalju. Zna se dobro šta je reprezentacija, i tako mora da ostane. Klubovi su sa druge strane neka potpuno druga priča, i tu neka svako radi kako god hoće.

djoks

pre 2 godine

Još kad se tekst čitao, a ne samo naslov. Da je prošle godine Embid dobio MVP nagradu, ove godine bi je Jokić dobio jednoglasno. Bilo kako bilo, nije iznenađenje što Jokić nije MVP, nego tolika razlika u glasovima, to samo govori kakav je narativ, a da ne govorim o nekim novinarima koji su Jokića stavljali na treće mjesto.

mali od palube

pre 2 godine

Ako je MVP onda treba da odlučuje isključivo statistika.
Ako žele da novinari glasaju onda nek se zove nagrada za "umjetnički dojam".

djuka_pg

pre 2 godine

"Obično MVP dolazi iz redova ekipa koje su prve. " da, da, prošle dve godine kad je Jokić bio MVP Denver je sigurno bio prvi. Oh, wait...
(Mili, 09. maj 2023 15:20)

Čovjek je pričao o ovoj godini i nije ni jednom rekao da je ispravno to što je Jokić dobio nagradu prošle godine. Ipak nekima je najvažnije da Jokić nije dobio nagradu i ostalo ih ne zanima. Još jedan dokaz da se uspjeh na ovim prostorima ne prašta. Napred Jokara, za dobrim konjima se uvjek diže oblak prašine!

Ariel Ortega

pre 2 godine

Tako je bilo kada sam ja pratio NBA. Ako nisi bar na prva dva mesta u konferencijama nema šanse da osvojiš MVP nagradu. Ali tada sam to smatrao kao veoma glupo pravilo.

posmatrač

pre 2 godine

A za sve koji ovde komentarišu kako je Embid trebao da bude MVP, ako ne sada, onda makar neke od prethodnih godina izgleda da su zaboravili kako je to izgledalo u njegovom slučaju tih prethodnih godina. Igrao je baš malo utakmica, i tu uopšte nije bilo dovoljno materijala za MVP nagradu. A MVP nagrada nije stvar nekog dogovora tipa, ja sam bio tad, pa ćeš sada malo ti, ili će on. Svaka sezona je priča za sebe, i kao prvi uslov moraš biti prisutan, kako bi uopšte i bio uzet u obzir, pa tek onda statistika o učinku za svoju ekipu. I da, pošto to nije nagrada za najboljeg, već najkorisnijeg igrača, međusobni dueli nisu toliko bitni, pošto je sezona duga, neko gostuje, neko je domaćin, neko možda igra back to back utakmice, a neko se možda vraća iz neke povrede.