Košarka 96

Sreda, 19.04.2023.

17:30

Završen sastanak Evrolige – ostaju Partizan i Zvezda?

Nakon jednog i po dana sastančenja deoničara Evrolige, velikih promena neće biti, javlja Eurohoops.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Završen sastanak Evrolige – ostaju Partizan i Zvezda? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

WalterNBGD

pre 2 godine

Neka,dobro je to,sledece godine prosirenje i opet mesta za oba kluba.Realno,tesko ce se desiti sezona EL-e bez Zvezde i Partizana.Nama nalozenim na basket - milinica.Ne znam samo sta ce sa ABA,jos ako rvati izadju,ne vidim bas neki smisao.Opet igrati neki KLS sa slabim timovima,nije ni to resenje.Mirise mi na igranje samo EL.

Pera Magic Mitic

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.
(Arhiva, 19. april 2023 17:45)
A, nemaju ni njive po Vojvodini.

Antimit

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Igrali ste vi neosnovano dvaput evrokup, ali to se zaboravlja jer tegi cuti o tome.

Marko

pre 2 godine

Drage Delije, molim vas da ne pišete gluposti.
Inače, mnogo mi je drago što će i u sledećoj sezoni Evrolige igrati Partizan i Crvena Zvezda.
A vi, Drage Delije, stidite se vaših glupih komentara koji nemaju veze sa vezom. Sram vas bilo!!! Sportski pozdrav svim obožavateljima košarke.

Milos

pre 2 godine

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:37)

Ne,nije kraj.
Kraj je kad limar iznese tabelu

sasha

pre 2 godine

Čemu ostrašćenost? Jel ste toliko nenormalni? Šta će Zvezda u Evroligi? Ste ozbiljni? Pa drugari, kada Vučić zavrne slavinu, opet će biti, bežte noge, posraću vas

@beogradski

pre 2 godine

zvezda NIKADA nije bila najbolja niti u prva tri po posecenosti, zvezda je NAPUSTILA arenu jer nije mogla da popuni ni donji prste. Budiveljnik utakmica je iz evrokupa, a ako nastavite ovako da radite uskoro cete i imati sansu da srusite taj rekord evrokupa

Red

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:32)

Mnogo vam telgetija maze oci,jos cete oslepeti.

Red

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…
(Bgd crno-beli, 19. april 2023 19:44) # Link komentara

Vi to uzimate odavno,samo se nisi odmah setio.

Lučić 007

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.
(istinit komentar, 19. april 2023 20:38)

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.

petar markovic

pre 2 godine

.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!
(BG, 19. april 2023 20:02)

mi nemamo potrebu za tim tumacenjima, posto tu titulu vec imamo. to nek tumace oni sto se godinama pasionirani bave formatima i vlasnickom strukturom takmicenja u pateticnim pokusajima da ospore uspehe onih koji nemaju potrebu da zive u paralelnom univerzumu

Lučić 007

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.

Iks

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

Da odgovorim: po osnovu toga što je od 17 drugih učesnika Evrolige bolje plasirana na tabeli od osam.
A tih ,,10 prethodnih godina sa godinom izuzetka" me tako jako podseća na nekog ko je u prethodnih 10 godina igrao Evrokup, sa godinom izuzetka, igranje FIBA Lige šampiona.

istinit komentar

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.

Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate
(@Dzeronimo, 19. april 2023 19:36)

Ne znam razlog pisanja ovakvog teksta meni, liku sam odgovorio misleci iskljucivo na ABA ligu. Gde si to naslutio da pisem o EL?
Inace, stvarno smo previse poleteli.
Realno je da je Real veliki favorit.
Naravno da nismo bez sansi ali stvarati sliku kao da sigurno prolazimo sigurno nije dobro.

herbert

pre 2 godine

Jedni da pomeraju granice posecenosti, drugi da izvizde himnu takmičenja. Zar mislite da će ovi drugi stvarno opet ikada više igrati u eliti?

beogradski

pre 2 godine

спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.

BG

pre 2 godine

dakle, ovde po komentarima se odmah vidi da je franjina sekta toliko frustrirana sto im se NK raspada pa u nemoci i ocaju skrabaju gluposti do besvesti! Alo bre, pa vi jos nista niste osvojili a vec se prsite kao da ste osvojili NBA prsten. Ovo je nezabelezeno u sportu, vi ste se u vasim sanjarenjima toliko visoko poneli da ce te tresnuti brze nego sto mislite.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!

iskreno

pre 2 godine

Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je
(Samo kažem, 19. april 2023 19:53)

Aha, znači Armani, Efes, Panatinaikos, Virtus, zvezda, pa čak i Bajern imaju jeftine timove čim se nisu plasirali u top 8. Veoma pametno izlaganje, da ne kažem inteligentno...

daleke jecaju zvezde

pre 2 godine

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)

Tipičan primer kako zvezdasi kapiraju sport - problem je u onome ko ih je prijavio, a ne u njima koji su varali, dok su ostalih 17 ekipa poštovali pravila.

akter

pre 2 godine

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno
(logicno, 19. april 2023 19:10)

Nedeljno.

logicno

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno

Nebojsa

pre 2 godine

And practically, nothing changes for the clubs which will compete in the 2023-24 season in the EuroLeague on an 18-teams format. Monaco has already secured one of the two EuroCup spots and three wildcards will be given, with the ABA League champions having priority and Virtus Bologna, Partizan, and Crvena Zvezda being the favorites to get them, while Valencia will probably play next season in the EuroCup. The rest of the 13 spots are allocated to A-License teams.

I ne lupajte više sa A licencom,dele se TRI vajld karte za koje su favoriti Virtus,Partizan i Zvezda.I ABA ima prioritet.Toliko.

Shone

pre 2 godine

Ово је као добра вест за српску кошарку али кад се мало загребе испод површине види се да је у питању смејурија. Значи, џабе што имамо клуб који је у стању да током сезоне доведе играче какви су Вилдоза и Кампацо, значи лагано јачи од Реала кад је конкретно тај трансфер у питању. Џаба што имамо клуб који током прелазног рока доведе играче какви су Нанели и Егзум. А о 20 победа Партизана, пласману у четвртфинале, спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Све је то џаба јер да није ове ситуације око Русије, Србија (или Аба лига) би имали једног а можда чак и ниједног представника у ЕЛ. Битни су Французи и Немци, а у неком тренутку ће бити и Британци. Уместо да се гурају клубови са јаком навијачком базом какви су наши, или да ЕЛ појури Галатасарај, АЕК, Хапоел, и остале клубове тог типа, увек ће се пре гурати Асвел, Алба и слични који немају такмичарску снагу, немају навијаче, посећеност осредња, али зато тв права имају и ту се сва прича завршава. А ми, ако изузмемо то што Партизан спорадично нападне Ф4, суштински само статирамо и никад и не знамо шта ће бити за годину дана. Јбг, тако је како је

Nebojsa

pre 2 godine

Generalno evropska košarka ide u lošem pravcu,zamislite kad uđu Arapi i recimo se nekom šeiku sviđa Partizan ili Zvezda kao brend,kupi Partizan ili Zvezdu i preseli da igra kao domaćin u Dubaiju?Nije nemoguće,ko prati NBA zna za franšize i o cemu pričam.Šta tada,samo smisleni odgovori?

wer

pre 2 godine

jbt, covek dodje da procita nesto duhovito,
kad opet navala mentalno rasrafljenih crvenkapa,
koje kmece tako da bi se i najtvrdji kamen rasplakao..

ne znam sta im je problem,
mozda ih je kao male neko mnogo dirao,
pa su resile da budu uplakane i ljute doveka..

a mozda i limeni gospodar iz stjepana supanca deli sendvice,
da bi se lelek i kuknjava daleko culi

psv

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Omogucio joj je osvojen trofej u Aba ligi.
Ko je vama omogucio da igrate El? Novac. Ciji? Pa novac gradjana Srbije, poreskih obveznika. Takav nacin ulaska u El je obesmislio svaku vrstu sportskog takmicenja. Dok jedni osvajaju da bi igrali, drugima treci placaju da bi igrali. Ali zaslepljenost je cudo. Osladio vam se nerad, pa bi sada jos i da uklonite glavnu prepreku i da uzivate. Cvrc!
Igracemo El i dalje. Koje mesto na tabeli tamo? Koje god. Nebitno. Ali cemo je igrati. U svakom slucaju, niko nam to nece finansirati, kao vama. Placi...

Dezurni smarac

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Zasto mislis da ove godine igramo neosnovano, i to TOTALNO neosnovano? WC je legitiman nacin igranja Evrolige, EL bira koga ce da pozove, to je njeno pravo.

mrki

pre 2 godine

Ok,izvinjavam se svim delijama,prvenstveno zato sto istina boli,ali sustina je da je Partizan sinonim za kosarku,hteli vi to da priznate ili ne,vidite da o fudbalu nista ne pisem,priznajem da smo tu propali nacisto,a vi ste sinonim za fudbal,samo sto je to u okvirima nase zemlje nazalost,a mi smo u kosarci u okviru cele evrope,a verovatno i sveta,koliko je se samo puta pojavilo ime Partizan Belgrade na NBA draftu...

Jugoslovenski klub

pre 2 godine

Dzeronimo.Nismo igrali kao zamena nego na osnovu imena.Moras da shvatiš da je Partizan balkanski brend,a Zvezda Svetski.Igrali smo godinama sa najmanjim budžetom jer smo ime i brend.Vama su morali da kupe i trenera i igrače i sezonske karte i licencu.Vi ste u Evropi poznati kao i Mitar Miric.Kapiras.

Bgd crno-beli

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…

ijaooo

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)


sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...

Dzeronimo

pre 2 godine

Opet partizan ove godine samo kup u odbojci
(Profesor okultis, 19. april 2023 18:43)

Ne brini, prvak u regularnom delu je UVEK i prvak i na kraju.
Razumem tvoje zelje i nadanja, stvarnost je ipak drugacija. Vrlo brzo ti stize i potvrda za to.

dap

pre 2 godine

Za ove lokal patriote i kosarkaske “sveznalice” - ABA liga se igra, zato sto takvim kakvim kvalitetom doprinosti odrzavanju forme i uigranosti Zvezde i Partizana. Domaca - srpska liga ne bi imala nikakav pozitivan efekat na oba nasa kluba, zato sto ne postoji dovoljno kvaliteta. Primer domaca liga u fudbalu. Primer da me skroz razumete je sledeci. Cele nedelje igras basket sa decom od 3-5 godina i posle jedan dan za vikend izadjes da igras sa profesionalcima. Ne ide

Samo kažem

pre 2 godine

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.
(Dzeronimo, 19. april 2023 18:55)
Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je

@Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate

Filip

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?

sasa

pre 2 godine

Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Kampaco je odigrao 9 EL utakmica za Zvezdu. Partizanu je omogućeno da sacuva koga zeli iz prošle sezone i pojaca se na vreme, Zvezdi je otislo pola tima i trener i u martu je sklopila ceo tim.

Dzeronimo

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)

I vi ste tri puta igrali "kao zamena", to si zaboravio?

aca

pre 2 godine

I jedni i drugi u Arenu pa da Bg kao grad postavi rekord po broju gledalaca koji nikad nijedan grad nece oboriti. Za jednu EL sezonu bi mogli da imamo posetu kakvu vecina fudbalskih timova nema za jednu sezonu u LŠ. Jos ako oba tima odu u top 8 i npr odigraju po jos 3 utakmice u Bg..

onako

pre 2 godine

@Filip

Ne nego zbog "večitog drugog mesta" deceniju... figurativno drugog inače sedmo, dva puta peto, tri puta polufinale znači treće četvrto...

Eto tu ste... ispod Zvezde i to kada smete da igrate , dešava se i da bežite.

Bilo je svačega od vas.

Laki

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Nesto si pobrkao. Nama odgovara da budete u EL, da vam pokazemo kako se igra najelitnije takmicenje.

prostojni matori zvezdaš

pre 2 godine

Vidim da, po komentarima, ima pristojnih Grobara. A ima i onih drugih, tj rakara. Uživajte u trenutku, svako dobro svima. Iskreno se nadam da će oba kluba biti u EL naredne sezone.

Nikola

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...

duledudule

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.
(Rade74, 19. april 2023 17:54)
Nema ljubi te brat niko iz regiona logistiku za el sem nas i vas. Partizanu zelim f4 a nama f4 sledece sezone. Sportski pozdrav.

mrki

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

NikolaRS

pre 2 godine

Evroliga ne bi čekala ni sekund da dodeli neku pozivnicu timu iz Londona, Amsterdama, Brisela, Ciriha ili slično. Samo ne kapiraju da niko neće da igra toliko neprofitabilna takmičenje. Ne postoji Euroligaš koji pozitivno posluje.

Losmi

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)
Svake godine ista prica. Cela istorija vam je takva, drugi krivi, mi ovo, mi ono. Dajte nesto smisleno.

sale

pre 2 godine

Kao Grobar stvano ali stvarno bi voleo da oba nasa kluba igraju,da oba udju u top 8,zamislite samo derbi u top u 8 ili daj boze na final 4.,a oba igraju u Areni i ima i jednih i drugih navijaca,pa to stvarno nema niko na svetu.Napred Partizan,obraz Prestonice i Srbije morao biti svetao

Realno....

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Ajde racunaj i Evokup ,koliko puta je tvoj klub igrao evrokup pa dobije wild card...kada vec prozivas zvezdu

Trotter

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Ma najbolje ostaviti samo Partizan, i ubaciti Igokeu iz Laktasa, da radost bude potpuna.. Isti princip primeniti i na ABA ligu....

nesa80

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)
grobari se loze na top 8 a vi i vas predsednik ne,lozicemo se i dalje,uostalom sta vi imate sa partizanom da ga stalno spominjete.imate vas klub rekreativo a partizan ostavite na miru,navijaci ce i porez isplatiti a onda ce klub i tim biti jos jaci,onda cemo da se lozimo na final 4 svake godine.sta li ce vam tek tada smetati da mi je znati

mrki

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...

Lalo Salamanca

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?
(Džoni, 19. april 2023 17:48)

Nemoj da se nerviras bato, samo sam pitao

Milos

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.

Dzeronimo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.

j

pre 2 godine

Malo mi je glupo sve ovo..Sve se opet vrti oko novca.Beograd je grad kosarke,a mislim da je samo pitanje vremena kada ce uvesti klubove iz Londona,pominjao se i Amsterdam i sve to ukupno znaci da ce i Partizan i Zvezda mozda ostati bez Evrolige.I mislim da kada svi kazu Partizan ili Zvezda prvo,a bukvalno i jedino im padaju na pamet fanaticni i ludi navijaci.Lepo je to,ali Partizan na primer i pored tih rezultata ima neku istoriju,tradiciju,dao je svetske igrace i najboljeg trenera Evrope.Zvezda je pre par godina igrala polufinale Evrokupa.Da ne pricam o uspesima reprezentacije Srbije kroz istoriju.A svi samo pricaju o atmosferi.Jeste,ali ima tu i ovo navedeno.To sve treba da se ceni.

dupli_kantar

pre 2 godine

i?

Ako je ovo konačno...može li se desiti NAUČNA FANTASTIKA da CZV i PAR odigraju ABA i KSS ligu u fer, sportskom tonu...identičnom onome koji je bio u dva EL duela? Pa nek pobedi bolji?

Ili će opet biti nereda, ataka na sudije, prigovaranje na nepoštenje i sl?

sasa

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.

NY

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.
(chupavi, 19. april 2023 17:55)

Svaka pobeda nosi 37 hiljada evra.Ti ni tekst o tome koliko Partizan dobija ne umeš da pročitaš. Svaka stavka mapisana

Mozginjo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 1/2 finala KRK i bezanja iz KLS. A da, i 0.00 trofeja u ABA ligi

Paja

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone

Arhiva

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.

Rade74

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.

Марко

pre 2 godine

Овим је ударен катанац на АБА лигу. Не видим разлог да икоме АБА лига буде битнија од КЛС-а. КЛС је бар првенство државе, а АБА лига је првенство ничега и небитна је за Евролигу. Нема више ниједног мотива за играње и гледање АБА лиге ако не доноси место у Евролиги.

Goran Loznica

pre 2 godine

Ja mislim da od toga nema apsolutno ništa iako bi iskreno voleo zbog napetosti, haosa, primitivizma, ekstremizma, idiotizma i svega sto krasi ovo društvo…

Džoni

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?

chupavi

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.

Sabre

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Moja pretpostavka je drzava ce platiti isto kao i za sedmi klub ABE.

Zvezdas

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Dobio je wild card,a ne licencu ako je Partizan dobio dobice I Zvezda...

Piro

pre 2 godine

Znaci, Srbiju ceka nova tura lozenja, a bogami i glozenja:-D Steta sto EL ne moze da ima samo 16 klubova: Real, Barselona, Baskonija, Huventud/Valensija, Asvel/Monako/(Limoz), Alba/Bajern, Olimpija, Virtus, Partizan, Panatinaikos, Olimpijakos, Efes, Fenerbahce, Makabi, Zalgiris, CSKA.

Džoni

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?

Zvezdas

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Dobio je wild card,a ne licencu ako je Partizan dobio dobice I Zvezda...

Sabre

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Moja pretpostavka je drzava ce platiti isto kao i za sedmi klub ABE.

Марко

pre 2 godine

Овим је ударен катанац на АБА лигу. Не видим разлог да икоме АБА лига буде битнија од КЛС-а. КЛС је бар првенство државе, а АБА лига је првенство ничега и небитна је за Евролигу. Нема више ниједног мотива за играње и гледање АБА лиге ако не доноси место у Евролиги.

sasa

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.

Arhiva

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.

Filip

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?

Dzeronimo

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)

I vi ste tri puta igrali "kao zamena", to si zaboravio?

Goran Loznica

pre 2 godine

Ja mislim da od toga nema apsolutno ništa iako bi iskreno voleo zbog napetosti, haosa, primitivizma, ekstremizma, idiotizma i svega sto krasi ovo društvo…

Losmi

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)
Svake godine ista prica. Cela istorija vam je takva, drugi krivi, mi ovo, mi ono. Dajte nesto smisleno.

prostojni matori zvezdaš

pre 2 godine

Vidim da, po komentarima, ima pristojnih Grobara. A ima i onih drugih, tj rakara. Uživajte u trenutku, svako dobro svima. Iskreno se nadam da će oba kluba biti u EL naredne sezone.

Paja

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone

daleke jecaju zvezde

pre 2 godine

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)

Tipičan primer kako zvezdasi kapiraju sport - problem je u onome ko ih je prijavio, a ne u njima koji su varali, dok su ostalih 17 ekipa poštovali pravila.

Rade74

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.

sale

pre 2 godine

Kao Grobar stvano ali stvarno bi voleo da oba nasa kluba igraju,da oba udju u top 8,zamislite samo derbi u top u 8 ili daj boze na final 4.,a oba igraju u Areni i ima i jednih i drugih navijaca,pa to stvarno nema niko na svetu.Napred Partizan,obraz Prestonice i Srbije morao biti svetao

duledudule

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.
(Rade74, 19. april 2023 17:54)
Nema ljubi te brat niko iz regiona logistiku za el sem nas i vas. Partizanu zelim f4 a nama f4 sledece sezone. Sportski pozdrav.

NikolaRS

pre 2 godine

Evroliga ne bi čekala ni sekund da dodeli neku pozivnicu timu iz Londona, Amsterdama, Brisela, Ciriha ili slično. Samo ne kapiraju da niko neće da igra toliko neprofitabilna takmičenje. Ne postoji Euroligaš koji pozitivno posluje.

dap

pre 2 godine

Za ove lokal patriote i kosarkaske “sveznalice” - ABA liga se igra, zato sto takvim kakvim kvalitetom doprinosti odrzavanju forme i uigranosti Zvezde i Partizana. Domaca - srpska liga ne bi imala nikakav pozitivan efekat na oba nasa kluba, zato sto ne postoji dovoljno kvaliteta. Primer domaca liga u fudbalu. Primer da me skroz razumete je sledeci. Cele nedelje igras basket sa decom od 3-5 godina i posle jedan dan za vikend izadjes da igras sa profesionalcima. Ne ide

Shone

pre 2 godine

Ово је као добра вест за српску кошарку али кад се мало загребе испод површине види се да је у питању смејурија. Значи, џабе што имамо клуб који је у стању да током сезоне доведе играче какви су Вилдоза и Кампацо, значи лагано јачи од Реала кад је конкретно тај трансфер у питању. Џаба што имамо клуб који током прелазног рока доведе играче какви су Нанели и Егзум. А о 20 победа Партизана, пласману у четвртфинале, спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Све је то џаба јер да није ове ситуације око Русије, Србија (или Аба лига) би имали једног а можда чак и ниједног представника у ЕЛ. Битни су Французи и Немци, а у неком тренутку ће бити и Британци. Уместо да се гурају клубови са јаком навијачком базом какви су наши, или да ЕЛ појури Галатасарај, АЕК, Хапоел, и остале клубове тог типа, увек ће се пре гурати Асвел, Алба и слични који немају такмичарску снагу, немају навијаче, посећеност осредња, али зато тв права имају и ту се сва прича завршава. А ми, ако изузмемо то што Партизан спорадично нападне Ф4, суштински само статирамо и никад и не знамо шта ће бити за годину дана. Јбг, тако је како је

Piro

pre 2 godine

Znaci, Srbiju ceka nova tura lozenja, a bogami i glozenja:-D Steta sto EL ne moze da ima samo 16 klubova: Real, Barselona, Baskonija, Huventud/Valensija, Asvel/Monako/(Limoz), Alba/Bajern, Olimpija, Virtus, Partizan, Panatinaikos, Olimpijakos, Efes, Fenerbahce, Makabi, Zalgiris, CSKA.

dupli_kantar

pre 2 godine

i?

Ako je ovo konačno...može li se desiti NAUČNA FANTASTIKA da CZV i PAR odigraju ABA i KSS ligu u fer, sportskom tonu...identičnom onome koji je bio u dva EL duela? Pa nek pobedi bolji?

Ili će opet biti nereda, ataka na sudije, prigovaranje na nepoštenje i sl?

Bgd crno-beli

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…

mrki

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...

Nikola

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...

Iks

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

Da odgovorim: po osnovu toga što je od 17 drugih učesnika Evrolige bolje plasirana na tabeli od osam.
A tih ,,10 prethodnih godina sa godinom izuzetka" me tako jako podseća na nekog ko je u prethodnih 10 godina igrao Evrokup, sa godinom izuzetka, igranje FIBA Lige šampiona.

sasa

pre 2 godine

Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Kampaco je odigrao 9 EL utakmica za Zvezdu. Partizanu je omogućeno da sacuva koga zeli iz prošle sezone i pojaca se na vreme, Zvezdi je otislo pola tima i trener i u martu je sklopila ceo tim.

iskreno

pre 2 godine

Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je
(Samo kažem, 19. april 2023 19:53)

Aha, znači Armani, Efes, Panatinaikos, Virtus, zvezda, pa čak i Bajern imaju jeftine timove čim se nisu plasirali u top 8. Veoma pametno izlaganje, da ne kažem inteligentno...

aca

pre 2 godine

I jedni i drugi u Arenu pa da Bg kao grad postavi rekord po broju gledalaca koji nikad nijedan grad nece oboriti. Za jednu EL sezonu bi mogli da imamo posetu kakvu vecina fudbalskih timova nema za jednu sezonu u LŠ. Jos ako oba tima odu u top 8 i npr odigraju po jos 3 utakmice u Bg..

BG

pre 2 godine

dakle, ovde po komentarima se odmah vidi da je franjina sekta toliko frustrirana sto im se NK raspada pa u nemoci i ocaju skrabaju gluposti do besvesti! Alo bre, pa vi jos nista niste osvojili a vec se prsite kao da ste osvojili NBA prsten. Ovo je nezabelezeno u sportu, vi ste se u vasim sanjarenjima toliko visoko poneli da ce te tresnuti brze nego sto mislite.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!

psv

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Omogucio joj je osvojen trofej u Aba ligi.
Ko je vama omogucio da igrate El? Novac. Ciji? Pa novac gradjana Srbije, poreskih obveznika. Takav nacin ulaska u El je obesmislio svaku vrstu sportskog takmicenja. Dok jedni osvajaju da bi igrali, drugima treci placaju da bi igrali. Ali zaslepljenost je cudo. Osladio vam se nerad, pa bi sada jos i da uklonite glavnu prepreku i da uzivate. Cvrc!
Igracemo El i dalje. Koje mesto na tabeli tamo? Koje god. Nebitno. Ali cemo je igrati. U svakom slucaju, niko nam to nece finansirati, kao vama. Placi...

Trotter

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Ma najbolje ostaviti samo Partizan, i ubaciti Igokeu iz Laktasa, da radost bude potpuna.. Isti princip primeniti i na ABA ligu....

mrki

pre 2 godine

Ok,izvinjavam se svim delijama,prvenstveno zato sto istina boli,ali sustina je da je Partizan sinonim za kosarku,hteli vi to da priznate ili ne,vidite da o fudbalu nista ne pisem,priznajem da smo tu propali nacisto,a vi ste sinonim za fudbal,samo sto je to u okvirima nase zemlje nazalost,a mi smo u kosarci u okviru cele evrope,a verovatno i sveta,koliko je se samo puta pojavilo ime Partizan Belgrade na NBA draftu...

akter

pre 2 godine

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno
(logicno, 19. april 2023 19:10)

Nedeljno.

petar markovic

pre 2 godine

.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!
(BG, 19. april 2023 20:02)

mi nemamo potrebu za tim tumacenjima, posto tu titulu vec imamo. to nek tumace oni sto se godinama pasionirani bave formatima i vlasnickom strukturom takmicenja u pateticnim pokusajima da ospore uspehe onih koji nemaju potrebu da zive u paralelnom univerzumu

Lalo Salamanca

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?
(Džoni, 19. april 2023 17:48)

Nemoj da se nerviras bato, samo sam pitao

nesa80

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)
grobari se loze na top 8 a vi i vas predsednik ne,lozicemo se i dalje,uostalom sta vi imate sa partizanom da ga stalno spominjete.imate vas klub rekreativo a partizan ostavite na miru,navijaci ce i porez isplatiti a onda ce klub i tim biti jos jaci,onda cemo da se lozimo na final 4 svake godine.sta li ce vam tek tada smetati da mi je znati

mrki

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

Nebojsa

pre 2 godine

And practically, nothing changes for the clubs which will compete in the 2023-24 season in the EuroLeague on an 18-teams format. Monaco has already secured one of the two EuroCup spots and three wildcards will be given, with the ABA League champions having priority and Virtus Bologna, Partizan, and Crvena Zvezda being the favorites to get them, while Valencia will probably play next season in the EuroCup. The rest of the 13 spots are allocated to A-License teams.

I ne lupajte više sa A licencom,dele se TRI vajld karte za koje su favoriti Virtus,Partizan i Zvezda.I ABA ima prioritet.Toliko.

Dzeronimo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.

ijaooo

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)


sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...

onako

pre 2 godine

@Filip

Ne nego zbog "večitog drugog mesta" deceniju... figurativno drugog inače sedmo, dva puta peto, tri puta polufinale znači treće četvrto...

Eto tu ste... ispod Zvezde i to kada smete da igrate , dešava se i da bežite.

Bilo je svačega od vas.

Realno....

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Ajde racunaj i Evokup ,koliko puta je tvoj klub igrao evrokup pa dobije wild card...kada vec prozivas zvezdu

Jugoslovenski klub

pre 2 godine

Dzeronimo.Nismo igrali kao zamena nego na osnovu imena.Moras da shvatiš da je Partizan balkanski brend,a Zvezda Svetski.Igrali smo godinama sa najmanjim budžetom jer smo ime i brend.Vama su morali da kupe i trenera i igrače i sezonske karte i licencu.Vi ste u Evropi poznati kao i Mitar Miric.Kapiras.

Laki

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Nesto si pobrkao. Nama odgovara da budete u EL, da vam pokazemo kako se igra najelitnije takmicenje.

NY

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.
(chupavi, 19. april 2023 17:55)

Svaka pobeda nosi 37 hiljada evra.Ti ni tekst o tome koliko Partizan dobija ne umeš da pročitaš. Svaka stavka mapisana

istinit komentar

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.

Dezurni smarac

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Zasto mislis da ove godine igramo neosnovano, i to TOTALNO neosnovano? WC je legitiman nacin igranja Evrolige, EL bira koga ce da pozove, to je njeno pravo.

Milos

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.

j

pre 2 godine

Malo mi je glupo sve ovo..Sve se opet vrti oko novca.Beograd je grad kosarke,a mislim da je samo pitanje vremena kada ce uvesti klubove iz Londona,pominjao se i Amsterdam i sve to ukupno znaci da ce i Partizan i Zvezda mozda ostati bez Evrolige.I mislim da kada svi kazu Partizan ili Zvezda prvo,a bukvalno i jedino im padaju na pamet fanaticni i ludi navijaci.Lepo je to,ali Partizan na primer i pored tih rezultata ima neku istoriju,tradiciju,dao je svetske igrace i najboljeg trenera Evrope.Zvezda je pre par godina igrala polufinale Evrokupa.Da ne pricam o uspesima reprezentacije Srbije kroz istoriju.A svi samo pricaju o atmosferi.Jeste,ali ima tu i ovo navedeno.To sve treba da se ceni.

logicno

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno

Lučić 007

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.
(istinit komentar, 19. april 2023 20:38)

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.

Dzeronimo

pre 2 godine

Opet partizan ove godine samo kup u odbojci
(Profesor okultis, 19. april 2023 18:43)

Ne brini, prvak u regularnom delu je UVEK i prvak i na kraju.
Razumem tvoje zelje i nadanja, stvarnost je ipak drugacija. Vrlo brzo ti stize i potvrda za to.

sasha

pre 2 godine

Čemu ostrašćenost? Jel ste toliko nenormalni? Šta će Zvezda u Evroligi? Ste ozbiljni? Pa drugari, kada Vučić zavrne slavinu, opet će biti, bežte noge, posraću vas

wer

pre 2 godine

jbt, covek dodje da procita nesto duhovito,
kad opet navala mentalno rasrafljenih crvenkapa,
koje kmece tako da bi se i najtvrdji kamen rasplakao..

ne znam sta im je problem,
mozda ih je kao male neko mnogo dirao,
pa su resile da budu uplakane i ljute doveka..

a mozda i limeni gospodar iz stjepana supanca deli sendvice,
da bi se lelek i kuknjava daleko culi

Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate
(@Dzeronimo, 19. april 2023 19:36)

Ne znam razlog pisanja ovakvog teksta meni, liku sam odgovorio misleci iskljucivo na ABA ligu. Gde si to naslutio da pisem o EL?
Inace, stvarno smo previse poleteli.
Realno je da je Real veliki favorit.
Naravno da nismo bez sansi ali stvarati sliku kao da sigurno prolazimo sigurno nije dobro.

Mozginjo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 1/2 finala KRK i bezanja iz KLS. A da, i 0.00 trofeja u ABA ligi

@Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate

@beogradski

pre 2 godine

zvezda NIKADA nije bila najbolja niti u prva tri po posecenosti, zvezda je NAPUSTILA arenu jer nije mogla da popuni ni donji prste. Budiveljnik utakmica je iz evrokupa, a ako nastavite ovako da radite uskoro cete i imati sansu da srusite taj rekord evrokupa

Red

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:32)

Mnogo vam telgetija maze oci,jos cete oslepeti.

Samo kažem

pre 2 godine

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.
(Dzeronimo, 19. april 2023 18:55)
Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je

Lučić 007

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.

beogradski

pre 2 godine

спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.

Marko

pre 2 godine

Drage Delije, molim vas da ne pišete gluposti.
Inače, mnogo mi je drago što će i u sledećoj sezoni Evrolige igrati Partizan i Crvena Zvezda.
A vi, Drage Delije, stidite se vaših glupih komentara koji nemaju veze sa vezom. Sram vas bilo!!! Sportski pozdrav svim obožavateljima košarke.

Milos

pre 2 godine

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:37)

Ne,nije kraj.
Kraj je kad limar iznese tabelu

Red

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…
(Bgd crno-beli, 19. april 2023 19:44) # Link komentara

Vi to uzimate odavno,samo se nisi odmah setio.

chupavi

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.

Nebojsa

pre 2 godine

Generalno evropska košarka ide u lošem pravcu,zamislite kad uđu Arapi i recimo se nekom šeiku sviđa Partizan ili Zvezda kao brend,kupi Partizan ili Zvezdu i preseli da igra kao domaćin u Dubaiju?Nije nemoguće,ko prati NBA zna za franšize i o cemu pričam.Šta tada,samo smisleni odgovori?

herbert

pre 2 godine

Jedni da pomeraju granice posecenosti, drugi da izvizde himnu takmičenja. Zar mislite da će ovi drugi stvarno opet ikada više igrati u eliti?

Pera Magic Mitic

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.
(Arhiva, 19. april 2023 17:45)
A, nemaju ni njive po Vojvodini.

Antimit

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Igrali ste vi neosnovano dvaput evrokup, ali to se zaboravlja jer tegi cuti o tome.

WalterNBGD

pre 2 godine

Neka,dobro je to,sledece godine prosirenje i opet mesta za oba kluba.Realno,tesko ce se desiti sezona EL-e bez Zvezde i Partizana.Nama nalozenim na basket - milinica.Ne znam samo sta ce sa ABA,jos ako rvati izadju,ne vidim bas neki smisao.Opet igrati neki KLS sa slabim timovima,nije ni to resenje.Mirise mi na igranje samo EL.

Arhiva

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.

Piro

pre 2 godine

Znaci, Srbiju ceka nova tura lozenja, a bogami i glozenja:-D Steta sto EL ne moze da ima samo 16 klubova: Real, Barselona, Baskonija, Huventud/Valensija, Asvel/Monako/(Limoz), Alba/Bajern, Olimpija, Virtus, Partizan, Panatinaikos, Olimpijakos, Efes, Fenerbahce, Makabi, Zalgiris, CSKA.

Paja

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone

Марко

pre 2 godine

Овим је ударен катанац на АБА лигу. Не видим разлог да икоме АБА лига буде битнија од КЛС-а. КЛС је бар првенство државе, а АБА лига је првенство ничега и небитна је за Евролигу. Нема више ниједног мотива за играње и гледање АБА лиге ако не доноси место у Евролиги.

mrki

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

Jugoslovenski klub

pre 2 godine

Dzeronimo.Nismo igrali kao zamena nego na osnovu imena.Moras da shvatiš da je Partizan balkanski brend,a Zvezda Svetski.Igrali smo godinama sa najmanjim budžetom jer smo ime i brend.Vama su morali da kupe i trenera i igrače i sezonske karte i licencu.Vi ste u Evropi poznati kao i Mitar Miric.Kapiras.

Losmi

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?
(Filip, 19. april 2023 18:06)

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)
Svake godine ista prica. Cela istorija vam je takva, drugi krivi, mi ovo, mi ono. Dajte nesto smisleno.

sasa

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.

Filip

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Zbog vecito 10og mesta?

Nikola

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...

Milos

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.

Sabre

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Moja pretpostavka je drzava ce platiti isto kao i za sedmi klub ABE.

mrki

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...

beogradski

pre 2 godine

спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.

Džoni

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?

Laki

pre 2 godine

Rakarima će teže pasti Zvezda opet u EL nego prolazak Reala. Još ako ostane Kampaco, radiće psihijatrijatrije u 3 smene.
(lečimo franjevce, 19. april 2023 17:50)
Nesto si pobrkao. Nama odgovara da budete u EL, da vam pokazemo kako se igra najelitnije takmicenje.

Dzeronimo

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)

I vi ste tri puta igrali "kao zamena", to si zaboravio?

BG

pre 2 godine

dakle, ovde po komentarima se odmah vidi da je franjina sekta toliko frustrirana sto im se NK raspada pa u nemoci i ocaju skrabaju gluposti do besvesti! Alo bre, pa vi jos nista niste osvojili a vec se prsite kao da ste osvojili NBA prsten. Ovo je nezabelezeno u sportu, vi ste se u vasim sanjarenjima toliko visoko poneli da ce te tresnuti brze nego sto mislite.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!

Samo kažem

pre 2 godine

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.
(Dzeronimo, 19. april 2023 18:55)
Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je

daleke jecaju zvezde

pre 2 godine

Da je Zvezda imala približno budžet kao Partizan bilo bi i uspeha.I sa budžetom od 12 miliona imala pola pola.Da gotovo celo prvenstvo nikada nisu imali ceo sastav, da se nisu umešali prsti Savića oko Kampaca. To se zna i o tome je govorio i Čović.Misliš li da zvezda nema informacije iz Barcelone
(Paja, 19. april 2023 18:25)

Tipičan primer kako zvezdasi kapiraju sport - problem je u onome ko ih je prijavio, a ne u njima koji su varali, dok su ostalih 17 ekipa poštovali pravila.

Zvezdas

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Dobio je wild card,a ne licencu ako je Partizan dobio dobice I Zvezda...

Goran Loznica

pre 2 godine

Ja mislim da od toga nema apsolutno ništa iako bi iskreno voleo zbog napetosti, haosa, primitivizma, ekstremizma, idiotizma i svega sto krasi ovo društvo…

Rade74

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.

chupavi

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.

Dzeronimo

pre 2 godine

Opet partizan ove godine samo kup u odbojci
(Profesor okultis, 19. april 2023 18:43)

Ne brini, prvak u regularnom delu je UVEK i prvak i na kraju.
Razumem tvoje zelje i nadanja, stvarnost je ipak drugacija. Vrlo brzo ti stize i potvrda za to.

onako

pre 2 godine

@Filip

Ne nego zbog "večitog drugog mesta" deceniju... figurativno drugog inače sedmo, dva puta peto, tri puta polufinale znači treće četvrto...

Eto tu ste... ispod Zvezde i to kada smete da igrate , dešava se i da bežite.

Bilo je svačega od vas.

Dzeronimo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 0 trofeja i bezanja iz Kls. A ne, to je Partizan.
Za top 8 se moze boriti i Crnokosa ako joj kupe igrace koji su Zeljku kupljeni.
(sasa, 19. april 2023 18:30)

Skaces sam sebi u stomak, zakljucak je da SVI mogu sa skupom ekipom da se bore za top 8 a jedino Zvezda ne moze?!
Pametno razmisljanje, nema se sta dodati.

iskreno

pre 2 godine

Naravno da je pametno razmišljanje koje ti ne čitaš, lepo si i sam napisao Partizan ima mnogo skup tim i u top8 je
(Samo kažem, 19. april 2023 19:53)

Aha, znači Armani, Efes, Panatinaikos, Virtus, zvezda, pa čak i Bajern imaju jeftine timove čim se nisu plasirali u top 8. Veoma pametno izlaganje, da ne kažem inteligentno...

psv

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Omogucio joj je osvojen trofej u Aba ligi.
Ko je vama omogucio da igrate El? Novac. Ciji? Pa novac gradjana Srbije, poreskih obveznika. Takav nacin ulaska u El je obesmislio svaku vrstu sportskog takmicenja. Dok jedni osvajaju da bi igrali, drugima treci placaju da bi igrali. Ali zaslepljenost je cudo. Osladio vam se nerad, pa bi sada jos i da uklonite glavnu prepreku i da uzivate. Cvrc!
Igracemo El i dalje. Koje mesto na tabeli tamo? Koje god. Nebitno. Ali cemo je igrati. U svakom slucaju, niko nam to nece finansirati, kao vama. Placi...

mrki

pre 2 godine

Ok,izvinjavam se svim delijama,prvenstveno zato sto istina boli,ali sustina je da je Partizan sinonim za kosarku,hteli vi to da priznate ili ne,vidite da o fudbalu nista ne pisem,priznajem da smo tu propali nacisto,a vi ste sinonim za fudbal,samo sto je to u okvirima nase zemlje nazalost,a mi smo u kosarci u okviru cele evrope,a verovatno i sveta,koliko je se samo puta pojavilo ime Partizan Belgrade na NBA draftu...

sasha

pre 2 godine

Čemu ostrašćenost? Jel ste toliko nenormalni? Šta će Zvezda u Evroligi? Ste ozbiljni? Pa drugari, kada Vučić zavrne slavinu, opet će biti, bežte noge, posraću vas

sasa

pre 2 godine

Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Kampaco je odigrao 9 EL utakmica za Zvezdu. Partizanu je omogućeno da sacuva koga zeli iz prošle sezone i pojaca se na vreme, Zvezdi je otislo pola tima i trener i u martu je sklopila ceo tim.

Lalo Salamanca

pre 2 godine

Partizan je dobio licencu, dok je zvezda izborila plasman kroz aba ligu. Sta ce biti ako zvezda ne osvoji abu ove sezone?
(Lalo Salamanca, 19. april 2023 17:39)

Partizan je KUPIO licencu, pa bi verovatno tako i Zvezda KUPILA licencu ako ne osvoji ABA, ako osvoji, KUPIĆE je Partizan. Ne znam šta nije jasno?
(Džoni, 19. april 2023 17:48)

Nemoj da se nerviras bato, samo sam pitao

logicno

pre 2 godine

(sasa, 19. april 2023 18:30
Odgovor tebi i svima koji pisete da partizan ima mnooogo veci budzet od zvezde,samo kampaco vredi kao pola tima partizana(3 milja jura),pogledajte i sami se uverite na zvanicnom sajtu evrolige i jurohupsa,i nemoj da se lazemo vise,dzaba lazni dokazi i mlatenje praznim papirima na jutarnjem programu prve,kad se dobro zna gde drzava ulaze vise para...
(mrki, 19. april 2023 18:44)

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno

herbert

pre 2 godine

Jedni da pomeraju granice posecenosti, drugi da izvizde himnu takmičenja. Zar mislite da će ovi drugi stvarno opet ikada više igrati u eliti?

wer

pre 2 godine

jbt, covek dodje da procita nesto duhovito,
kad opet navala mentalno rasrafljenih crvenkapa,
koje kmece tako da bi se i najtvrdji kamen rasplakao..

ne znam sta im je problem,
mozda ih je kao male neko mnogo dirao,
pa su resile da budu uplakane i ljute doveka..

a mozda i limeni gospodar iz stjepana supanca deli sendvice,
da bi se lelek i kuknjava daleko culi

Red

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:32)

Mnogo vam telgetija maze oci,jos cete oslepeti.

nesa80

pre 2 godine

Aba liga nema garantovan mesto nego dobija vajld kartu što znači da ne mora prvak da igra.
Drugo, nije mi jasno šta se ovi grobari lože. Partizan godinama nema rezultate i sad jedan put nešto naprave i šta?
Oustalom Partizan je sad igrao kao zamena a ne na osnovi neke "snage".
Što se tiče posećenost svaka čast, sve ostalo...
(Nikola, 19. april 2023 18:09)
grobari se loze na top 8 a vi i vas predsednik ne,lozicemo se i dalje,uostalom sta vi imate sa partizanom da ga stalno spominjete.imate vas klub rekreativo a partizan ostavite na miru,navijaci ce i porez isplatiti a onda ce klub i tim biti jos jaci,onda cemo da se lozimo na final 4 svake godine.sta li ce vam tek tada smetati da mi je znati

Bgd crno-beli

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…

Iks

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?

Da odgovorim: po osnovu toga što je od 17 drugih učesnika Evrolige bolje plasirana na tabeli od osam.
A tih ,,10 prethodnih godina sa godinom izuzetka" me tako jako podseća na nekog ko je u prethodnih 10 godina igrao Evrokup, sa godinom izuzetka, igranje FIBA Lige šampiona.

Realno....

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Ajde racunaj i Evokup ,koliko puta je tvoj klub igrao evrokup pa dobije wild card...kada vec prozivas zvezdu

Dezurni smarac

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Zasto mislis da ove godine igramo neosnovano, i to TOTALNO neosnovano? WC je legitiman nacin igranja Evrolige, EL bira koga ce da pozove, to je njeno pravo.

@beogradski

pre 2 godine

zvezda NIKADA nije bila najbolja niti u prva tri po posecenosti, zvezda je NAPUSTILA arenu jer nije mogla da popuni ni donji prste. Budiveljnik utakmica je iz evrokupa, a ako nastavite ovako da radite uskoro cete i imati sansu da srusite taj rekord evrokupa

petar markovic

pre 2 godine

.Do sada 8 mesto nije bila nikakva titula, mozda vam jedino Glikman i babaroga izmisle neku zahvalnicu koju vi ovako na nivou pacijenta iz Laze protumacite kao titulu prvaka EL ?!
(BG, 19. april 2023 20:02)

mi nemamo potrebu za tim tumacenjima, posto tu titulu vec imamo. to nek tumace oni sto se godinama pasionirani bave formatima i vlasnickom strukturom takmicenja u pateticnim pokusajima da ospore uspehe onih koji nemaju potrebu da zive u paralelnom univerzumu

Red

pre 2 godine

19.4.2023 | 17:30
Matori vi nikad nećete dobiti licencu.Licencu dobija Svetski brend Zvezda.Ne može se sve kupiti.Kapiras.
(Jugoslovenski klub, 19. april 2023 19:32)
Hvala vam na glasu.
Ne može se sve kupiti?Svetski brend komšinica?Daj to što imaš i meni…
(Bgd crno-beli, 19. april 2023 19:44) # Link komentara

Vi to uzimate odavno,samo se nisi odmah setio.

prostojni matori zvezdaš

pre 2 godine

Vidim da, po komentarima, ima pristojnih Grobara. A ima i onih drugih, tj rakara. Uživajte u trenutku, svako dobro svima. Iskreno se nadam da će oba kluba biti u EL naredne sezone.

Mozginjo

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Po osnovu 1/2 finala KRK i bezanja iz KLS. A da, i 0.00 trofeja u ABA ligi

Trotter

pre 2 godine

a zasto zvezda ostaje,po kom osnovu?Da bi se opet borila za top 12? kao i 10 predhodnih godina sa godinom izuzetka?I ko je to njoj omogucio?
(mrki, 19. april 2023 18:25)

Ma najbolje ostaviti samo Partizan, i ubaciti Igokeu iz Laktasa, da radost bude potpuna.. Isti princip primeniti i na ABA ligu....

istinit komentar

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.

ijaooo

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)


sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...

Antimit

pre 2 godine

Partizan treba jos 2 puta totalno neosnovano da igra Evroligu da bi stigao zvezdu po tom parametru
(pera, 19. april 2023 18:17)

Igrali ste vi neosnovano dvaput evrokup, ali to se zaboravlja jer tegi cuti o tome.

sale

pre 2 godine

Kao Grobar stvano ali stvarno bi voleo da oba nasa kluba igraju,da oba udju u top 8,zamislite samo derbi u top u 8 ili daj boze na final 4.,a oba igraju u Areni i ima i jednih i drugih navijaca,pa to stvarno nema niko na svetu.Napred Partizan,obraz Prestonice i Srbije morao biti svetao

Nebojsa

pre 2 godine

Generalno evropska košarka ide u lošem pravcu,zamislite kad uđu Arapi i recimo se nekom šeiku sviđa Partizan ili Zvezda kao brend,kupi Partizan ili Zvezdu i preseli da igra kao domaćin u Dubaiju?Nije nemoguće,ko prati NBA zna za franšize i o cemu pričam.Šta tada,samo smisleni odgovori?

Lučić 007

pre 2 godine

Sine, rekord Arene jos uvek drzi Zvezdam 24 000 protiv Budiveljnika. Inace, godinama je Zvezda bila prva ili top 3 po posecenosti u EL, samo vi tada niste pratili basket, jer ste uspeh-navijaci.
(beogradski, 19. april 2023 20:54)

Čiko, taj rekord koji ti spominješ nije u EL, kao prvo... ovde se priča o EL.
Kao drugo, bio bi oboren, kada bi EL dozvolila da se primi 30.000 i više navijača ali sigurnost ide pre svega.
I videćeš da ideja čelnika Partizana,da se igra na stadionu nije nemoguće.
A uspeh - navijači su bogami svi a najmanje KK Partizanovi ali opet pokušavate sa vašim " 100 puta izrečena laž postaje istina"... isti ste kao vaš dragi gazda.

@Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate

Marko

pre 2 godine

Drage Delije, molim vas da ne pišete gluposti.
Inače, mnogo mi je drago što će i u sledećoj sezoni Evrolige igrati Partizan i Crvena Zvezda.
A vi, Drage Delije, stidite se vaših glupih komentara koji nemaju veze sa vezom. Sram vas bilo!!! Sportski pozdrav svim obožavateljima košarke.

Lučić 007

pre 2 godine

Paja,
Imate jedan od najvecih budzeta u Evroligi i sigurno najveci budzet u istoriji srpske kosarke (25+miliona).Kampaco je za tri meseca dobio najbolji ugovor u istoriji evropske kosarke.I vi pricate o budzetu i tvrdite da ste sirotinja.Nikad nista necete napraviti u EL.Uvek cete biti izmedju top12 i top17.
(Milos, 19. april 2023 18:53)

sta ti decko pricas...ne znas ta pricas...
(ijaooo, 19. april 2023 19:09)

U pravu je covek, samo sto vas boli istina. Kampaco ima platu 2,4 mil. za 6 meseci, a budzet Zvezde je 26 miliona evra.
(istinit komentar, 19. april 2023 20:38)

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.

Milos

pre 2 godine

Non stop pričaju o nekoj providnosti i poštenju, na gostovanjima na svim televizijama i jutarnjim programima a nikako da im ni jedan novinar postavi pitanje koliko su platili igrača koji su oteli Realu... heheheee
Tu je kraj svih bajki.
(Lučić 007, 19. april 2023 21:37)

Ne,nije kraj.
Kraj je kad limar iznese tabelu

Pera Magic Mitic

pre 2 godine

Po kom li osnovu Zvezda igra EL samo da mi je znati. Jel ABA garancija? Nije. Jel imaju ikakav kosarkaski znacaj kao klub? Nemaju. Jel imaju ikakvo bitno navijanje i posetu? Nemaju (samo nesuvislo galame kao da su na fudbalskom stadionu). Jel imaju ciste papire? Videli smo oko Kampaca koliko su im cisti. Bubnu milioni pravo sa neba u sred sezone. Nit koga prodali nit sta.
(Arhiva, 19. april 2023 17:45)
A, nemaju ni njive po Vojvodini.

akter

pre 2 godine

Bukvalno na sajtu Evrolige I Eurohoops ne pise nista u vezi budzeta..Ponovo izmisljas I spinujes Kampaco po Zoranu Savicu kosta 100.000 evra mesecno
(logicno, 19. april 2023 19:10)

Nedeljno.

aca

pre 2 godine

I jedni i drugi u Arenu pa da Bg kao grad postavi rekord po broju gledalaca koji nikad nijedan grad nece oboriti. Za jednu EL sezonu bi mogli da imamo posetu kakvu vecina fudbalskih timova nema za jednu sezonu u LŠ. Jos ako oba tima odu u top 8 i npr odigraju po jos 3 utakmice u Bg..

duledudule

pre 2 godine

Ja mislim,da je Partizan zbog plasmana u top 8 već u EL za sledeću sezonu,a Zvezda će preko Aba lige,samo mora biti u finalu i ako ne osvoji ligu!Naravno pod uslovom,da je i Partizan u finalu.Samo da se slućajno ne pojavi Beograd 2012.E onda bi nastao haos.Realno oboji su zaslužili,da je graju sledeće godine.Sportski pozdrav od Grobara.
(Rade74, 19. april 2023 17:54)
Nema ljubi te brat niko iz regiona logistiku za el sem nas i vas. Partizanu zelim f4 a nama f4 sledece sezone. Sportski pozdrav.

NY

pre 2 godine

@ JeRemija, 19. april 2023 17:46

Ne i ne, nagrade se dobijaju na osnovu plasmana na tabeli na kraju regularnog dela takmicenja.

Ranije se placala svaka pobeda ali to vise nije slucaj.
(chupavi, 19. april 2023 17:55)

Svaka pobeda nosi 37 hiljada evra.Ti ni tekst o tome koliko Partizan dobija ne umeš da pročitaš. Svaka stavka mapisana

Dzeronimo

pre 2 godine

Zapravo, nisi u pravu. Prvoplasirani tim je samo pet puta za 31 godinu Evrolige bio sampion. Ono sto ti se nece svideti je da je kroz istoriju najveci broj sampiona bio sestoplasiran u grupnoj fazi/regularnom delu sezone moderne Evrolige. Uzivaj brate
(@Dzeronimo, 19. april 2023 19:36)

Ne znam razlog pisanja ovakvog teksta meni, liku sam odgovorio misleci iskljucivo na ABA ligu. Gde si to naslutio da pisem o EL?
Inace, stvarno smo previse poleteli.
Realno je da je Real veliki favorit.
Naravno da nismo bez sansi ali stvarati sliku kao da sigurno prolazimo sigurno nije dobro.

Shone

pre 2 godine

Ово је као добра вест за српску кошарку али кад се мало загребе испод површине види се да је у питању смејурија. Значи, џабе што имамо клуб који је у стању да током сезоне доведе играче какви су Вилдоза и Кампацо, значи лагано јачи од Реала кад је конкретно тај трансфер у питању. Џаба што имамо клуб који током прелазног рока доведе играче какви су Нанели и Егзум. А о 20 победа Партизана, пласману у четвртфинале, спектакуларној атмосфери у Арени, и укупном броју гледалаца који тешко да ће неко престићи у наредних 20 година тек не треба ни причати.

Све је то џаба јер да није ове ситуације око Русије, Србија (или Аба лига) би имали једног а можда чак и ниједног представника у ЕЛ. Битни су Французи и Немци, а у неком тренутку ће бити и Британци. Уместо да се гурају клубови са јаком навијачком базом какви су наши, или да ЕЛ појури Галатасарај, АЕК, Хапоел, и остале клубове тог типа, увек ће се пре гурати Асвел, Алба и слични који немају такмичарску снагу, немају навијаче, посећеност осредња, али зато тв права имају и ту се сва прича завршава. А ми, ако изузмемо то што Партизан спорадично нападне Ф4, суштински само статирамо и никад и не знамо шта ће бити за годину дана. Јбг, тако је како је

dap

pre 2 godine

Za ove lokal patriote i kosarkaske “sveznalice” - ABA liga se igra, zato sto takvim kakvim kvalitetom doprinosti odrzavanju forme i uigranosti Zvezde i Partizana. Domaca - srpska liga ne bi imala nikakav pozitivan efekat na oba nasa kluba, zato sto ne postoji dovoljno kvaliteta. Primer domaca liga u fudbalu. Primer da me skroz razumete je sledeci. Cele nedelje igras basket sa decom od 3-5 godina i posle jedan dan za vikend izadjes da igras sa profesionalcima. Ne ide

j

pre 2 godine

Malo mi je glupo sve ovo..Sve se opet vrti oko novca.Beograd je grad kosarke,a mislim da je samo pitanje vremena kada ce uvesti klubove iz Londona,pominjao se i Amsterdam i sve to ukupno znaci da ce i Partizan i Zvezda mozda ostati bez Evrolige.I mislim da kada svi kazu Partizan ili Zvezda prvo,a bukvalno i jedino im padaju na pamet fanaticni i ludi navijaci.Lepo je to,ali Partizan na primer i pored tih rezultata ima neku istoriju,tradiciju,dao je svetske igrace i najboljeg trenera Evrope.Zvezda je pre par godina igrala polufinale Evrokupa.Da ne pricam o uspesima reprezentacije Srbije kroz istoriju.A svi samo pricaju o atmosferi.Jeste,ali ima tu i ovo navedeno.To sve treba da se ceni.

WalterNBGD

pre 2 godine

Neka,dobro je to,sledece godine prosirenje i opet mesta za oba kluba.Realno,tesko ce se desiti sezona EL-e bez Zvezde i Partizana.Nama nalozenim na basket - milinica.Ne znam samo sta ce sa ABA,jos ako rvati izadju,ne vidim bas neki smisao.Opet igrati neki KLS sa slabim timovima,nije ni to resenje.Mirise mi na igranje samo EL.

dupli_kantar

pre 2 godine

i?

Ako je ovo konačno...može li se desiti NAUČNA FANTASTIKA da CZV i PAR odigraju ABA i KSS ligu u fer, sportskom tonu...identičnom onome koji je bio u dva EL duela? Pa nek pobedi bolji?

Ili će opet biti nereda, ataka na sudije, prigovaranje na nepoštenje i sl?

NikolaRS

pre 2 godine

Evroliga ne bi čekala ni sekund da dodeli neku pozivnicu timu iz Londona, Amsterdama, Brisela, Ciriha ili slično. Samo ne kapiraju da niko neće da igra toliko neprofitabilna takmičenje. Ne postoji Euroligaš koji pozitivno posluje.

Nebojsa

pre 2 godine

And practically, nothing changes for the clubs which will compete in the 2023-24 season in the EuroLeague on an 18-teams format. Monaco has already secured one of the two EuroCup spots and three wildcards will be given, with the ABA League champions having priority and Virtus Bologna, Partizan, and Crvena Zvezda being the favorites to get them, while Valencia will probably play next season in the EuroCup. The rest of the 13 spots are allocated to A-License teams.

I ne lupajte više sa A licencom,dele se TRI vajld karte za koje su favoriti Virtus,Partizan i Zvezda.I ABA ima prioritet.Toliko.