Košarka 51

Petak, 21.10.2022.

12:11

Nenad Krstić podneo ostavku u KSS

Nenad Krstić je podneo ostavku na mesto potpredsenika Košarkaškog saveza Srbije.

Nenad Krstiæ podneo ostavku u KSS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

johhny

pre 1 godinu

Cuj njega usled privatnih obaveza, kao da je kao funkcioner osvojio dva Svetska ili Olimpijadu, more mars sa sve predsednikom, ukanalili ste nas da 50 godina ne mozemo da se oporavimo. Obraz - djon.

mitomanija sever

pre 1 godinu

@Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera
(žika kockar, 21. oktobar 2022 16:05)

Bukvalno ni jedno zlato nismo osvojili kad je legenda bila u KSSu. Kao sto si rekao, lako proverljivo. Dzabe botovanje iz zeleznika.

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.

Stevan NS

pre 1 godinu

@Boris

Druže, jako loše i to g auopšte nije interesovalo, na funkciju je došo tako što se privoleo carstvu. Raspitaj se koliko je sredstava uzeo za svoj biznis od države i sve će ti biti jasno...

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.

Boris

pre 1 godinu

@(Stevan NS, 21. oktobar 2022 14:21)

Interesantan mi je ovaj komentar, voleo bih da znam nesto vise o tome. Da me ne shvatis pogresno,nisam cinican nego me stvarno interesuje koliko je dobro/lose obavljao posao posto sam nisam upucen. Uvek naivno pomislim kad se bivsi sportisti late neke funkcije da ce obavljati bolji posao nego neki surovi biznismen.

žika kockar

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...
(el_kiddo, 21. oktobar 2022 14:49)

Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera

zdravko

pre 1 godinu

Svaka cast krsticu nece da ucestvuje rumenog rezija. Obraz imo obraz krsticu ostaje. Oduvek sam cenijo kao kosarkasa i akoje igro u partizanu

Kiza

pre 1 godinu

Ovde ljudi paušalno i iz totalne neupućenosti daju komentare Kao prvo,nije tsčno da su ml selwkcije bile neuspešne pod Krstićevim mandatom.On je nasledio B diviziju ,a ovo leto su se vratili u A diviziju Svojim autoritetom je uvedio Vlada Jovanovića da uzme tu selekciju Dalje,juniori su ovo leto (iako sa trećim timom osd planiranog uzeli bronzu).
U 16 je imala povređenog Radošića i još jednog igrača na početku samog EP.Plus za njih nije nastupio ni Bošnjaković koji je igrao za u17 koja je bila na 5.mestu na Svetskom prvenstvu i ispala je od amera u 1/4 koji su najbolji.Prošle god je u19 bila na 4.mestu što je ok rezultat.Znači,dok je Krstić bio sve je to bilo dosta ok.Niko ne postavlja pitanje što menadžeri i klubovi tj roditelji zabranjuju deci da nastupaju za odabrane selekcije.To je najveći problem.Sistem je problem,a tome nije bio kriv Krstić.I da,samo da ne bude zabune...Određena lična sredstva koja su mu pripadala je davao u korist trenera,a to nećete sresti nigde,ali hoćete pljuvati ,a pojma nemate šta je tačno u pitanju...

smeh

pre 1 godinu

Zar je moguće da niko iz KSS nije podneo ostavku zbog katastrofalnih rezultata mlađih kategorija kao i seniorskih reprezentacija? Šta čekaju Danilović i kompanija? Izgleda kada se zasedne u fotelju nema ustajanja.

Svakoga dana u svakom pogledu...

pre 1 godinu

Analizirajte generalno bivse asove i velike igrace gde i kako su zavrsili.Niko nije hteo nista dalje da na sebi radi i gradi jer ako si bio veliki igrac ne znaci da znas da organizujes i vodis,nego tras odmah fotelja,iz ciste ljubavi potpuno volonterski a na kraju se ispostavi u vecini slicajeva da je po sredi minimum nekompetentnost a posle toga i lose namere i masni brci.Tako da bio si nekad bio si i placen zahvalnica i cao.
Kosarkaski savez ima lose rezultate i red je valjda i neka odgovornost iz svega toga da proistekne.Neka i predsednik saveza sledi svetao primer.A zakucavanje preko Sabonisa ostavljamo u muzej secanja.

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 1 godinu

A Danilović šta čeka ?! Verovatno da ugasi košarku na svim nivoima za vek vekova, drugo objašnjenje ne postoji ...

el_kiddo

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...

Stevan NS

pre 1 godinu

Smešno mi je što je neko napisao da je čovek sa kičmom. Imao je malo cimanja od strane duha koji lebdi pa se priklonio carstvu u posredstvu svog velikog prijatelja Kešelja. Došo je u savez da kao nešto radi, par puta ga zvali ljudi za neku talentovanu decu da dodje da ih gleda, on naravno nije imao poima ko su uopšte ta deca jer ga to nije preterano zanimalo. Njemu je najbitnije bilo da pored miliona koje ima zabode neku platicu, nije g a previše zanimalo to što ima da se radi jer on voli da je u centru pažnje i na funkciju je došo jer mu je dosadno da sedi kući... Svako ko ga poznaje zna da mu socijalna inteligencija nije jača strana, a o katastrofalnim rezultatima mladjih selekcija za koje je bio zadužen ne treba trošiti reči...

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam šta je i kako je radio u KSS, ali znam kakav je igrač bio. A bio je odličan, školovan igrač. Ali košarkaški štreber, koji je strogo poštovao sistem igre i zato ga skoro niko ne pamti. Nije ostavio potpis na terenu, što bi se reklo. Jednostavno, nije imao talenta. Ali rada i zalaganja i previše.

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata reprezentacije u poslednja dva ciklusa OI neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Dokle?

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata prvo mladjih selekcija pa seniorska reprezentacija u poslednja dva ciklusa Olimpijske igre neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Postaviti nekoga ko hoce da radi.

Kiza

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno

Andrea Djani

pre 1 godinu

Postoji jedan veliki broj bivsih igraca , a sada funkcionera u raznim savezima , na celu sa Danilovicem , koji nebi mogli , ne da budu direktori , nego da rade bilo koji posao u bilo kojoj firmi . Ali zato milina je biti na drzavnim jaslama bez ikakve skole i obrazovanja , sa privatnim zivotom , koji je najblaze receno neuredan i tako decenijama . Ja sam bog i batina , a onda kada se vide rezultati toga rada i ponasanja nikom nista . Nikom se ne odgovara , cuva se pozicija i priviligije , ali i pare , kojih je sa privatnih racuna sve manje , ako ih uopste i ima , jer su to ljudi koji vrlo brzo potrose sto su stekli kao sportisti , jer za to ipak treba malo pameti , a kod njih je vrlo malo , ali je i to malo sasvim dovoljno da budu nedodirljivi . Svakako to dolazi na naplatu kad tad i tako smo u kosarci dotakli dno , ali nema veze idemo dalje , koga to vise briga .

Buda Lauda

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.
(Kursula, 21. oktobar 2022 12:56)

Ne rade oni ni te administrativne poslove, za to postoji profesionalna služba. Oni samo putuju, jedu, je&&u, jednom rečju troše pare ovog naroda.

Pitan

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno
(Kiza, 21. oktobar 2022 13:11)

Kakvav je rezultat mladjih selekcija? jedna ispala iz A divizije pa se vratila. Ostale ispadaju u 1/4

Kursula

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.

Milos

pre 1 godinu

Moralni cin..bravo!a ne ko Danilovic..fotelja, fotelja i samo fotelja..
(SUNĐER BOB, 21. oktobar 2022 12:24)
******************************************************
Ocigledno nisi procitao dalje od naslova! Covek nije pomenuo istorijsku tragediju SVIH mladjih selekcija, vec je obrazlozio ostavku privatnim obavezama koje mu oduzimaju sve vise vremena...Toliko o moralnom cinu...

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi su na tim funkcijama samo da bi primali velike plate dok ne pokrenu nesto svoje.Nije za bacanje par hiljada evra mesečno a nista ne radis,cak se ni ne pojavljujes na poslu.Sad je u biznisu sa rakijom pa nece moci da prisustvuje ni na tih nekoliko sastanaka godisnje.

Solarnaut

pre 1 godinu

Daniloviću šta čekaš?
(nc nc, 21. oktobar 2022 12:37)

Ceka da se taj iz tvog nicka ponudi da ga zameni pa da se u Srbiji zivi bolje...

Qwe

pre 1 godinu

Kako je Krle radio, zaista ne znam. Kao igrač svaka čast, kapa dole.

Međutim ima tu neko mnogo odgovorniji i značajniji koji bi morao da podnese ostavku. To je onaj što sa svojim najbližim prijateljima razgovora uz nož i pištolj. Ima još jedan u sportskom sektoru koji se nije udostojio da dođe sa ekipom nakon takmičenja i održi konferenciju već je ostao u Nemačkoj, da bi nakon mesec dana iz druge države preko medija i emisija "objašnjavao" neukoj srpskoj javnosti,navijačima,igračima trenerima kako ne znaju.Sve to naravno za 600.000 evra godišnje.

P.S. Komentar verovatno neće biti dopušten, ali činite time samo medveđe usluge srpskoj košarci jer se stvari guraju pod tepih.

Džemo

pre 1 godinu

od kako je ovaj dosao u KSS sve se raspalo
(Janko, 21. oktobar 2022 12:29)

Grešiš, od kada je Danilović došao sve se raspalo. A nažalost Danilović nema nikakvih privatnih obaveza pa će na toj funkciji u KSS-u ostati večno, a rezultati nisu bitni, važno mu je samo da se izađe i popije!

Qwe

pre 1 godinu

Kako je Krle radio, zaista ne znam. Kao igrač svaka čast, kapa dole.

Međutim ima tu neko mnogo odgovorniji i značajniji koji bi morao da podnese ostavku. To je onaj što sa svojim najbližim prijateljima razgovora uz nož i pištolj. Ima još jedan u sportskom sektoru koji se nije udostojio da dođe sa ekipom nakon takmičenja i održi konferenciju već je ostao u Nemačkoj, da bi nakon mesec dana iz druge države preko medija i emisija "objašnjavao" neukoj srpskoj javnosti,navijačima,igračima trenerima kako ne znaju.Sve to naravno za 600.000 evra godišnje.

P.S. Komentar verovatno neće biti dopušten, ali činite time samo medveđe usluge srpskoj košarci jer se stvari guraju pod tepih.

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi su na tim funkcijama samo da bi primali velike plate dok ne pokrenu nesto svoje.Nije za bacanje par hiljada evra mesečno a nista ne radis,cak se ni ne pojavljujes na poslu.Sad je u biznisu sa rakijom pa nece moci da prisustvuje ni na tih nekoliko sastanaka godisnje.

Džemo

pre 1 godinu

od kako je ovaj dosao u KSS sve se raspalo
(Janko, 21. oktobar 2022 12:29)

Grešiš, od kada je Danilović došao sve se raspalo. A nažalost Danilović nema nikakvih privatnih obaveza pa će na toj funkciji u KSS-u ostati večno, a rezultati nisu bitni, važno mu je samo da se izađe i popije!

Milos

pre 1 godinu

Moralni cin..bravo!a ne ko Danilovic..fotelja, fotelja i samo fotelja..
(SUNĐER BOB, 21. oktobar 2022 12:24)
******************************************************
Ocigledno nisi procitao dalje od naslova! Covek nije pomenuo istorijsku tragediju SVIH mladjih selekcija, vec je obrazlozio ostavku privatnim obavezama koje mu oduzimaju sve vise vremena...Toliko o moralnom cinu...

Buda Lauda

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.
(Kursula, 21. oktobar 2022 12:56)

Ne rade oni ni te administrativne poslove, za to postoji profesionalna služba. Oni samo putuju, jedu, je&&u, jednom rečju troše pare ovog naroda.

Kursula

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Postoji jedan veliki broj bivsih igraca , a sada funkcionera u raznim savezima , na celu sa Danilovicem , koji nebi mogli , ne da budu direktori , nego da rade bilo koji posao u bilo kojoj firmi . Ali zato milina je biti na drzavnim jaslama bez ikakve skole i obrazovanja , sa privatnim zivotom , koji je najblaze receno neuredan i tako decenijama . Ja sam bog i batina , a onda kada se vide rezultati toga rada i ponasanja nikom nista . Nikom se ne odgovara , cuva se pozicija i priviligije , ali i pare , kojih je sa privatnih racuna sve manje , ako ih uopste i ima , jer su to ljudi koji vrlo brzo potrose sto su stekli kao sportisti , jer za to ipak treba malo pameti , a kod njih je vrlo malo , ali je i to malo sasvim dovoljno da budu nedodirljivi . Svakako to dolazi na naplatu kad tad i tako smo u kosarci dotakli dno , ali nema veze idemo dalje , koga to vise briga .

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata prvo mladjih selekcija pa seniorska reprezentacija u poslednja dva ciklusa Olimpijske igre neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Postaviti nekoga ko hoce da radi.

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 1 godinu

A Danilović šta čeka ?! Verovatno da ugasi košarku na svim nivoima za vek vekova, drugo objašnjenje ne postoji ...

Stevan NS

pre 1 godinu

Smešno mi je što je neko napisao da je čovek sa kičmom. Imao je malo cimanja od strane duha koji lebdi pa se priklonio carstvu u posredstvu svog velikog prijatelja Kešelja. Došo je u savez da kao nešto radi, par puta ga zvali ljudi za neku talentovanu decu da dodje da ih gleda, on naravno nije imao poima ko su uopšte ta deca jer ga to nije preterano zanimalo. Njemu je najbitnije bilo da pored miliona koje ima zabode neku platicu, nije g a previše zanimalo to što ima da se radi jer on voli da je u centru pažnje i na funkciju je došo jer mu je dosadno da sedi kući... Svako ko ga poznaje zna da mu socijalna inteligencija nije jača strana, a o katastrofalnim rezultatima mladjih selekcija za koje je bio zadužen ne treba trošiti reči...

Pitan

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno
(Kiza, 21. oktobar 2022 13:11)

Kakvav je rezultat mladjih selekcija? jedna ispala iz A divizije pa se vratila. Ostale ispadaju u 1/4

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata reprezentacije u poslednja dva ciklusa OI neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Dokle?

Solarnaut

pre 1 godinu

Daniloviću šta čekaš?
(nc nc, 21. oktobar 2022 12:37)

Ceka da se taj iz tvog nicka ponudi da ga zameni pa da se u Srbiji zivi bolje...

smeh

pre 1 godinu

Zar je moguće da niko iz KSS nije podneo ostavku zbog katastrofalnih rezultata mlađih kategorija kao i seniorskih reprezentacija? Šta čekaju Danilović i kompanija? Izgleda kada se zasedne u fotelju nema ustajanja.

Kiza

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.

el_kiddo

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...

Svakoga dana u svakom pogledu...

pre 1 godinu

Analizirajte generalno bivse asove i velike igrace gde i kako su zavrsili.Niko nije hteo nista dalje da na sebi radi i gradi jer ako si bio veliki igrac ne znaci da znas da organizujes i vodis,nego tras odmah fotelja,iz ciste ljubavi potpuno volonterski a na kraju se ispostavi u vecini slicajeva da je po sredi minimum nekompetentnost a posle toga i lose namere i masni brci.Tako da bio si nekad bio si i placen zahvalnica i cao.
Kosarkaski savez ima lose rezultate i red je valjda i neka odgovornost iz svega toga da proistekne.Neka i predsednik saveza sledi svetao primer.A zakucavanje preko Sabonisa ostavljamo u muzej secanja.

žika kockar

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...
(el_kiddo, 21. oktobar 2022 14:49)

Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera

Stevan NS

pre 1 godinu

@Boris

Druže, jako loše i to g auopšte nije interesovalo, na funkciju je došo tako što se privoleo carstvu. Raspitaj se koliko je sredstava uzeo za svoj biznis od države i sve će ti biti jasno...

johhny

pre 1 godinu

Cuj njega usled privatnih obaveza, kao da je kao funkcioner osvojio dva Svetska ili Olimpijadu, more mars sa sve predsednikom, ukanalili ste nas da 50 godina ne mozemo da se oporavimo. Obraz - djon.

Kiza

pre 1 godinu

Ovde ljudi paušalno i iz totalne neupućenosti daju komentare Kao prvo,nije tsčno da su ml selwkcije bile neuspešne pod Krstićevim mandatom.On je nasledio B diviziju ,a ovo leto su se vratili u A diviziju Svojim autoritetom je uvedio Vlada Jovanovića da uzme tu selekciju Dalje,juniori su ovo leto (iako sa trećim timom osd planiranog uzeli bronzu).
U 16 je imala povređenog Radošića i još jednog igrača na početku samog EP.Plus za njih nije nastupio ni Bošnjaković koji je igrao za u17 koja je bila na 5.mestu na Svetskom prvenstvu i ispala je od amera u 1/4 koji su najbolji.Prošle god je u19 bila na 4.mestu što je ok rezultat.Znači,dok je Krstić bio sve je to bilo dosta ok.Niko ne postavlja pitanje što menadžeri i klubovi tj roditelji zabranjuju deci da nastupaju za odabrane selekcije.To je najveći problem.Sistem je problem,a tome nije bio kriv Krstić.I da,samo da ne bude zabune...Određena lična sredstva koja su mu pripadala je davao u korist trenera,a to nećete sresti nigde,ali hoćete pljuvati ,a pojma nemate šta je tačno u pitanju...

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam šta je i kako je radio u KSS, ali znam kakav je igrač bio. A bio je odličan, školovan igrač. Ali košarkaški štreber, koji je strogo poštovao sistem igre i zato ga skoro niko ne pamti. Nije ostavio potpis na terenu, što bi se reklo. Jednostavno, nije imao talenta. Ali rada i zalaganja i previše.

mitomanija sever

pre 1 godinu

@Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera
(žika kockar, 21. oktobar 2022 16:05)

Bukvalno ni jedno zlato nismo osvojili kad je legenda bila u KSSu. Kao sto si rekao, lako proverljivo. Dzabe botovanje iz zeleznika.

zdravko

pre 1 godinu

Svaka cast krsticu nece da ucestvuje rumenog rezija. Obraz imo obraz krsticu ostaje. Oduvek sam cenijo kao kosarkasa i akoje igro u partizanu

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.

Boris

pre 1 godinu

@(Stevan NS, 21. oktobar 2022 14:21)

Interesantan mi je ovaj komentar, voleo bih da znam nesto vise o tome. Da me ne shvatis pogresno,nisam cinican nego me stvarno interesuje koliko je dobro/lose obavljao posao posto sam nisam upucen. Uvek naivno pomislim kad se bivsi sportisti late neke funkcije da ce obavljati bolji posao nego neki surovi biznismen.

Solarnaut

pre 1 godinu

Daniloviću šta čekaš?
(nc nc, 21. oktobar 2022 12:37)

Ceka da se taj iz tvog nicka ponudi da ga zameni pa da se u Srbiji zivi bolje...

WillyWonka

pre 1 godinu

Ne znam šta je i kako je radio u KSS, ali znam kakav je igrač bio. A bio je odličan, školovan igrač. Ali košarkaški štreber, koji je strogo poštovao sistem igre i zato ga skoro niko ne pamti. Nije ostavio potpis na terenu, što bi se reklo. Jednostavno, nije imao talenta. Ali rada i zalaganja i previše.

el_kiddo

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...

Qwe

pre 1 godinu

Kako je Krle radio, zaista ne znam. Kao igrač svaka čast, kapa dole.

Međutim ima tu neko mnogo odgovorniji i značajniji koji bi morao da podnese ostavku. To je onaj što sa svojim najbližim prijateljima razgovora uz nož i pištolj. Ima još jedan u sportskom sektoru koji se nije udostojio da dođe sa ekipom nakon takmičenja i održi konferenciju već je ostao u Nemačkoj, da bi nakon mesec dana iz druge države preko medija i emisija "objašnjavao" neukoj srpskoj javnosti,navijačima,igračima trenerima kako ne znaju.Sve to naravno za 600.000 evra godišnje.

P.S. Komentar verovatno neće biti dopušten, ali činite time samo medveđe usluge srpskoj košarci jer se stvari guraju pod tepih.

mitomanija sever

pre 1 godinu

@Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera
(žika kockar, 21. oktobar 2022 16:05)

Bukvalno ni jedno zlato nismo osvojili kad je legenda bila u KSSu. Kao sto si rekao, lako proverljivo. Dzabe botovanje iz zeleznika.

Džemo

pre 1 godinu

od kako je ovaj dosao u KSS sve se raspalo
(Janko, 21. oktobar 2022 12:29)

Grešiš, od kada je Danilović došao sve se raspalo. A nažalost Danilović nema nikakvih privatnih obaveza pa će na toj funkciji u KSS-u ostati večno, a rezultati nisu bitni, važno mu je samo da se izađe i popije!

Kiza

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno

Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 1 godinu

A Danilović šta čeka ?! Verovatno da ugasi košarku na svim nivoima za vek vekova, drugo objašnjenje ne postoji ...

žika kockar

pre 1 godinu

Jedino logicno je da se povuku sve "kvazi legende" srpske i jugoslovenske kosarke poput Krstica,Danilovica, ranije Rakocevica, a da u KSS uplivaju prave legende poput Covica, Cele Ilica, zasto da ne i Keselja...
(el_kiddo, 21. oktobar 2022 14:49)

Ne budi licemer a ništa ne znaš. Kada je Čović bio predsednik saveza reprezentacija se kitila zlatom a takodje i mladje selekcije. Sve lako proverljivo. A takodje i ne znaš šta je zadatak tim menadžera

zdravko

pre 1 godinu

Svaka cast krsticu nece da ucestvuje rumenog rezija. Obraz imo obraz krsticu ostaje. Oduvek sam cenijo kao kosarkasa i akoje igro u partizanu

johhny

pre 1 godinu

Cuj njega usled privatnih obaveza, kao da je kao funkcioner osvojio dva Svetska ili Olimpijadu, more mars sa sve predsednikom, ukanalili ste nas da 50 godina ne mozemo da se oporavimo. Obraz - djon.

Milos

pre 1 godinu

Moralni cin..bravo!a ne ko Danilovic..fotelja, fotelja i samo fotelja..
(SUNĐER BOB, 21. oktobar 2022 12:24)
******************************************************
Ocigledno nisi procitao dalje od naslova! Covek nije pomenuo istorijsku tragediju SVIH mladjih selekcija, vec je obrazlozio ostavku privatnim obavezama koje mu oduzimaju sve vise vremena...Toliko o moralnom cinu...

Kiza

pre 1 godinu

Ovde ljudi paušalno i iz totalne neupućenosti daju komentare Kao prvo,nije tsčno da su ml selwkcije bile neuspešne pod Krstićevim mandatom.On je nasledio B diviziju ,a ovo leto su se vratili u A diviziju Svojim autoritetom je uvedio Vlada Jovanovića da uzme tu selekciju Dalje,juniori su ovo leto (iako sa trećim timom osd planiranog uzeli bronzu).
U 16 je imala povređenog Radošića i još jednog igrača na početku samog EP.Plus za njih nije nastupio ni Bošnjaković koji je igrao za u17 koja je bila na 5.mestu na Svetskom prvenstvu i ispala je od amera u 1/4 koji su najbolji.Prošle god je u19 bila na 4.mestu što je ok rezultat.Znači,dok je Krstić bio sve je to bilo dosta ok.Niko ne postavlja pitanje što menadžeri i klubovi tj roditelji zabranjuju deci da nastupaju za odabrane selekcije.To je najveći problem.Sistem je problem,a tome nije bio kriv Krstić.I da,samo da ne bude zabune...Određena lična sredstva koja su mu pripadala je davao u korist trenera,a to nećete sresti nigde,ali hoćete pljuvati ,a pojma nemate šta je tačno u pitanju...

Kursula

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata reprezentacije u poslednja dva ciklusa OI neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Dokle?

B93

pre 1 godinu

Danilovicu ne sakrivaj se iza Krstica i ostalih vreme je za ostavku posle sramotnih rezultata prvo mladjih selekcija pa seniorska reprezentacija u poslednja dva ciklusa Olimpijske igre neodlazak i 9 mesto na EP a verovatno ne idemo i na SP. Postaviti nekoga ko hoce da radi.

Aleksandar

pre 1 godinu

Svi su na tim funkcijama samo da bi primali velike plate dok ne pokrenu nesto svoje.Nije za bacanje par hiljada evra mesečno a nista ne radis,cak se ni ne pojavljujes na poslu.Sad je u biznisu sa rakijom pa nece moci da prisustvuje ni na tih nekoliko sastanaka godisnje.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Postoji jedan veliki broj bivsih igraca , a sada funkcionera u raznim savezima , na celu sa Danilovicem , koji nebi mogli , ne da budu direktori , nego da rade bilo koji posao u bilo kojoj firmi . Ali zato milina je biti na drzavnim jaslama bez ikakve skole i obrazovanja , sa privatnim zivotom , koji je najblaze receno neuredan i tako decenijama . Ja sam bog i batina , a onda kada se vide rezultati toga rada i ponasanja nikom nista . Nikom se ne odgovara , cuva se pozicija i priviligije , ali i pare , kojih je sa privatnih racuna sve manje , ako ih uopste i ima , jer su to ljudi koji vrlo brzo potrose sto su stekli kao sportisti , jer za to ipak treba malo pameti , a kod njih je vrlo malo , ali je i to malo sasvim dovoljno da budu nedodirljivi . Svakako to dolazi na naplatu kad tad i tako smo u kosarci dotakli dno , ali nema veze idemo dalje , koga to vise briga .

Buda Lauda

pre 1 godinu

Znaci ide zbog privatnih obaveza a ne katastrofalnih rezultata? Sta je uradjeno u prethodne 3 godine,.. imam utisak da ovi ljudi zajedno sa Danilovicem nista, ali apsolutno nista ne rade, sem administrativnih poslova kad reprezentacija ode na neko takmicenje.
(Kursula, 21. oktobar 2022 12:56)

Ne rade oni ni te administrativne poslove, za to postoji profesionalna služba. Oni samo putuju, jedu, je&&u, jednom rečju troše pare ovog naroda.

Pitan

pre 1 godinu

Krle nije ni bio deo A tima nego je obavljao sve oko ml selekcija i to odlično s obzirom na okolnosti koje je imao.
On i nije odgovoran za neuspeh A tima već je to odgovornost predsednika tj selektora i njegovog ,direktora' koji je jedva dočekao da dođe i na Krstičevo mesto.
Nema razloga da se komentar ne objavi jer je ovo sve apsolutno tačno
(Kiza, 21. oktobar 2022 13:11)

Kakvav je rezultat mladjih selekcija? jedna ispala iz A divizije pa se vratila. Ostale ispadaju u 1/4

Stevan NS

pre 1 godinu

Smešno mi je što je neko napisao da je čovek sa kičmom. Imao je malo cimanja od strane duha koji lebdi pa se priklonio carstvu u posredstvu svog velikog prijatelja Kešelja. Došo je u savez da kao nešto radi, par puta ga zvali ljudi za neku talentovanu decu da dodje da ih gleda, on naravno nije imao poima ko su uopšte ta deca jer ga to nije preterano zanimalo. Njemu je najbitnije bilo da pored miliona koje ima zabode neku platicu, nije g a previše zanimalo to što ima da se radi jer on voli da je u centru pažnje i na funkciju je došo jer mu je dosadno da sedi kući... Svako ko ga poznaje zna da mu socijalna inteligencija nije jača strana, a o katastrofalnim rezultatima mladjih selekcija za koje je bio zadužen ne treba trošiti reči...

smeh

pre 1 godinu

Zar je moguće da niko iz KSS nije podneo ostavku zbog katastrofalnih rezultata mlađih kategorija kao i seniorskih reprezentacija? Šta čekaju Danilović i kompanija? Izgleda kada se zasedne u fotelju nema ustajanja.

Boris

pre 1 godinu

@(Stevan NS, 21. oktobar 2022 14:21)

Interesantan mi je ovaj komentar, voleo bih da znam nesto vise o tome. Da me ne shvatis pogresno,nisam cinican nego me stvarno interesuje koliko je dobro/lose obavljao posao posto sam nisam upucen. Uvek naivno pomislim kad se bivsi sportisti late neke funkcije da ce obavljati bolji posao nego neki surovi biznismen.

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.

Svakoga dana u svakom pogledu...

pre 1 godinu

Analizirajte generalno bivse asove i velike igrace gde i kako su zavrsili.Niko nije hteo nista dalje da na sebi radi i gradi jer ako si bio veliki igrac ne znaci da znas da organizujes i vodis,nego tras odmah fotelja,iz ciste ljubavi potpuno volonterski a na kraju se ispostavi u vecini slicajeva da je po sredi minimum nekompetentnost a posle toga i lose namere i masni brci.Tako da bio si nekad bio si i placen zahvalnica i cao.
Kosarkaski savez ima lose rezultate i red je valjda i neka odgovornost iz svega toga da proistekne.Neka i predsednik saveza sledi svetao primer.A zakucavanje preko Sabonisa ostavljamo u muzej secanja.

Stevan NS

pre 1 godinu

@Boris

Druže, jako loše i to g auopšte nije interesovalo, na funkciju je došo tako što se privoleo carstvu. Raspitaj se koliko je sredstava uzeo za svoj biznis od države i sve će ti biti jasno...

SrbEUin

pre 1 godinu

Kvalitetno upravljanje velikim sistemima nema nikakve veze sa veštinom ubacivanja lopte u koš. Najodgovrnije mesto nije ubožnica za davno zaboravljene asove, već mesto koje direktno determiniše sudbinu naše košarke. Najbolje rezultate rep smo imali kada predsednici saveza NISU bili neki slavni bivši sportisti, već sposobni biznismeni koji su se dokazali u svojim firmama: Babič, Čović i Đilas.
Eto, sada Groboljubi hvale svog Ostoju. Koju je on loptu i gde probacio? Ali zato zna gde i od koga da prikupi lovu. Ne kažem da bi bio bolji od Pedže, ali sigurno ne bi bio ni gori. Od njega teško da neko može biti gori. On može biti gori i od samog sebe. I biće sigurno.
Najveća tragedija je u tome što nam je izbor predsednika sužen na članstvo jedne partije. A svako ko ima ugleda, morala i struke neće se učlaniti u tu udrugu. Onda preostaju samo luzeri i poslušnici gladni funkcija.