NBA 44

Utorak, 29.03.2022.

16:30

Prvo pravo MVP glasanje: Jokić "razbio" Embida FOTO

ESPN je napravio prvo pravo glasanje za MVP nagradu i po rezultatima, Nikola Jokić je veliki favorit.

Prvo pravo MVP glasanje: Jokiæ "razbio" Embida FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.
(Rale, 30. mart 2022 00:10
ispali bi u Razvojnu ligu pa onda na koledZ

milan

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.
(Radijator, 29. mart 2022 20:44)
ili mozda zeli ne znamo ili mozda ti znas?

milan

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.
(Srbonja, 29. mart 2022 21:54)
nemaju pojma Amerikanci ,zato i imaju najgoru ligu i reprezentaciju na svetu ...jednostavno ne znaju kosarku...

čovjek koji zna

pre 2 godine

Šteta što se forsira ta priča kako se vodi borba za MVP između Jokića i Embida, kad je Jokićev realni konkurent ipak Janis, jer obojica su i efikasniji od Embida i bolji plejmejkeri (posebno Jokić).

Po meni jedina prednost koju Embid ima u odnosu na Jokića je odbrana (a i to je ove sezone upitno), mada bi morao da bude kombinacija Hakima i Pipena da bi nadomjestio Jokićeve majstorije u organizaciji igre. Evo da nekako prihvatim što toliko toliko potenciraju tu "razliku" da bi ispalo da je nekako ukupno bolji kad ih uporedimo, iako nema šanse da je ona tolika da nadomjesti ni 30% ostalih Jokićevih kvaliteta, ali ajde da neko objasni u čemu je to Embid bolji od Janisa?

Bukvalno svaki aspekt igre koji postoji da stavimo na papir, Embid je od njega jedino bolji u trojkama gdje ga tuče 35% > 30% (identičan broj pokušaja u prosjeku), što je opet manja razlika nego razlika u efikasnosti šuta za dva gdje Janis šutira 61% a Embid 52%? Inače TS% za Jokića, Janisa i Embida je redom .658, .631 i .608.

Znači Janis je bolji atleta, bolji plejmejker, bolji defanzivac (mislim da je ukupno gledano najbolji u ligi jer je vrlo zahvalan sa svojom visinom, brzinom i rasponom ruku), da ne ulazimo sad u to što nema probleme sa povredama i što sad čak ima i šampionski pedigre.

Ništa protiv Embida, mislim da je paklen igrač, ali mi se čini da ga guraju ovoliko jer je medijski isplativije da pričaju o novom MVP-ju, nego opet da daju nagradu Janisu ili Jokiću.

bradina

pre 2 godine

Nisam ni sumnjao! B2B MVP zasluzeno.Kosarka kao svaki ekipni sport je timska igra,a Jokic to radi skoro pa sam,u tome je razlika u odnosu na odlicne igrace Janis i Embid! Janis podseca na Kevin Garneta,Embid na "postara" Melouna, ali Nikola je unikat i to mu je to!

Rale

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.

Dr Flok

pre 2 godine

Poslije 20 god igranja i 30 god gledanja pa ljudi. Od Tice I Medžika i Hakima i čitavog Detroit a i i GOATa Jordan-a preko OGROMNOG Iversona pa Penija Šekija Kobija Trejsija Itd itd mogu do sjutra ali samo o ovima koje sam gledao. Doktor profesor akademik. Jedan i jedini i nikad neće biti istoga NIKAD. Naklon do poda od osobe koja voli basket

Locutus

pre 2 godine

Ako Jokić održi nivo u ovih poslednjih nekoliko utakmica, biće to po mnogim paramaterima (PER, BPM) najbolja sezona jednog košarkaša u istoriji NBA. Ne verujem da bi većina glasača imala hrabrosti da takav rezultat baci u senku time što bi MVP nagradu dali drugom igraču. Ako se ne povredi i odigra preostalih nekoliko utakmica u skladu sa ovogodišnjim prosekom, Jokić će po drugi put uzastopno biti MVP.

P.S.
Janis ima bolje brojke od Embida, ali je nekako u drugom planu.

Basket Decak

pre 2 godine

Ono 3x Peto mesto bio sigurno onaj coban Nick wright.....

bojim se samo da kad dodju pravi izbori da daju embiidu samo radi Marketingskih razloga daj boze da gresim,

jer ako se gleda vaznost I vrednost za ekipu I igracke parametre nikola je bez premca I ove godine, sve osim Back to Back mvp bi bila velika kradja

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Zamisli biti toliki kompleksas, pa glasati da je Jokic peti.. Jokara je MVP, nekim cudom moze biti drugi i to je to. Kompleksi ih pucaju.

Srbonja

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.

aca

pre 2 godine

pored dve Africke zveri nas Nikola MVP, prosto neverovatno kakvo dostignuce. Janis i Embid su prebrutalni ali ipak bolji od njih nas Somborac.

Radijator

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.

CJC

pre 2 godine

Veliki adut Jokića je upravo taj što je bio MVP a sada igra bolje nego tad.
Pa neće stručnjak zažmuriti na njegove brojke, uticaj na igru, PER da bi glasao za bacača slobodnjaka... Sutra će ga neko pitati što nisi glasao za Jokića, šta da kaže?

El Doctore

pre 2 godine

@Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.
(Steva Signal, 29. mart 2022 16:40)

Bukvalno! Mislim da je Jokic ubedljivo prvi na toj listi cak i duze od dva meseca, minimum od nove godine pratim i cesto udjem da proverim stanje, i nikad nije bio drugi ili treci, stalno prvi. A na nba sajtu svake nedelje miksovali, cas embid, cas curry, cas janis, cas durent… A ovde Joka prvi sve vreme, a Janis drugi.. Embid sve vreme na trecem mestu, a po medijama kao favorit. A realno je i Janis bolji od njega ove sezone.
Prosle godine je isto bila polemika, a na Award trackeru Jokic sve vreme prvi sa 50-60% posto sanse da osvoji, svi ostali 10% i manje. Ove godine jeste ujednacenija trka, ali ipak postoji fina razlika izmedju Jokica i ostalih..

Neki drugi komentator rece da nikad mvp nije bio neko van top10 timova celog nba. Pa denver je trenutno 10ti, milvoki i fila 5ti i 6ti, a imaju samo pobedu vise.. Mislim da je bitnije gledati skor utakmica a ne poziciju na tabeli. Deli ih jedna pobeda, a Jokic igra maltene sam u denveru dok ova dva tima su puna vrhunskih igraca. Pa to je samo plus Jokicu, sto sam vuce ekipu. Na istoku jedna pobeda ce odluciti ko ce biti prvi a ko cetvrti. A na zapadu imamo finiks i memfis koji ce svakako imati bolji skor od svih sa istoka, niko ne moze da ih stigne..

Takodje, ako Jokic do kraja reg dela bude ubacivao 31 poen i 11 skokova po mecu, bice prvi igrac ikada sa 2000 poena 1000 skokova 500 asistencija 100 ukradenih i 50 blokova u sezoni

Perikle

pre 2 godine

Glasao bih za Jokica zato sto je nas a Grka bih volio imati u svom timu. Dobar je Jokic ali nije atraktivan, ne skace, igra mu je dosadna a cesto
i gubi loptu bas kad ne treba. Ko je zaljubljen u njega on to ne vidi pa
ce mi lupiti minus a ja cu se nasekirati.

Dejan

pre 2 godine

Sve samo pozitivni komentari kada stanje odgovara.. Da je kojim slucajem odabir ankete bio drugaciji bilo bi paljbe kako je sve namjesteno, kako ne smije bijelac dvije godine u nizu i ostalo... Nagradu nikada nisu noslili igraci ekipa koje nisu ni u prvih 10 u ligi, ama bas nikada, osim Westbrooka,.. Na osnovu ovog podatka i tradicije ovakvih izbora smatram da je ponovni odabir Jokica obicna farsa te da mu namjestaju nagradu opet jer je bijelac. Medu prvih 5-6 ekipa u ligi ima sasvim dostojnih igraca da budu MVP, ovako ispada da je Jokic 10 puta bolji od svih kad sa 6og mjesta zapada nosi nagradu. Lakrdija.

MPP

pre 2 godine

ZAŠTO


Nikola a ne Embid ?

Raznovrsnost je u pitanju!
Igra na SVIM pozicijama koja današnja košarka poznaje. I to sa takvim brojkama i procentima da to prosto nije vidjeno NIKADA.
I još nešto , sve to radi sa takvom opuštenošću da vam nije jasno da li je to deo koncetracije ili zaje...cije.
Dok je Embid VRHUNSKI CENTAR , strašan igrač , ali je samo centar.... Na kraju Nikola je i trener, kad Meloun nije na klupi(ono kad izima tefter i crta sledeću akciju - tek ovo nokad nisam video zaista nikada) . Prosto JEDNA NENORMALNA I VAN SVIH ŠABLONA POJAVA. Čovek je promenio moje vidjenje košarke na način na koji ni u snu nisam mogao imati....i siguran sam da nisam jedini .Ajzeja T. je izjavio da najviše voli da gleda Jokića i Morenta , APSOLUTNO SE SE SLAŽEM DA NJIM, svaki na svoj nenormalni način su VANZEMALJCI !
Naravno da se mi iz Srbije posebno osećamo ponosnim što je tako nešto došlo odavde i potvrdjuje da mo predodredjeni za ovu igru prosto je tako ....imamo nešto što niko drugi nema....

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

Pera

pre 2 godine

I prosle godine se svasta pricalo, a onda je Jokic glatko pobedio. Ove godine je trka izjednacenija, ali Nikola jeste opet favorit. Ako do kraja pobede sve utakmice sto je moguce bice sigurno MVP, sto blizi tome (izgubice verovatno 1-2), bolje su mu sanse. Na tabeli treci GS sa 28 poraza, pa Dalas sa 29, Juta sa 30, Denver sa 31 sesti. Juta i pogotvu GS igraju lose, ako stigne Denver do 4-5 mesta bice to podvig da je ovakav tim doveo do tako dobre pozicije.
Sto se tice PO, puno je nepoznanica, da li ce GS da izadje u punom sastavu i zablista, slicno za Jutu, Kliperse. Feniks deluje prejak, a Memfis cuti i radi. Morant u trci za MVP, odlican, a oni bez njega valjda 17-2!!! Bice odlicni, mladi su, nepredovace iz runde u rundu.
Nadam se da cemo videti bar dve runde Nagetsa u PO, bice to uzivanje!

Mihajlo

pre 2 godine

Forsiraju tog Embida,pumpaju mu poene fantomskim faulovima za bacanja i ne ide. Ne znam za brojeve ali bolju sezonu od Embida igraju i Kris Pol, Devin Buker,Durent,Dza Morent,Tejtum,Dzejms.

Жеља

pre 2 godine

Ако успе пење се изузетно високо на листи Неамериканаца у НБА. Можда чак у првих пет свих времена

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

manuginobili

pre 2 godine

Jokic je ove godine "vise" MVP vec prosle, bukvalno sam nosi Denver do PO, Giannis mu je jedini pravi konkurent, ali realno on ima mnogo bolju ekipu od Jokica i ima drugog All Stara pored sebe Middletona dok je Jokicu najbolji saigrac Gordon!...A treci najbolji saigrac mu je Barton, i tu treba staviti tacku na svaku raspravu...Da ne govorim o naprednoj statistici gdje je prvi u bukvalno svim vaznijim kategorijama, tako da...bez uzbudjenja i ne slusajte ESPN, Jokic je b2b MVP a koliko je to veliko bicemo svjesni tek za koju godinu, vidim ljudi o tome ovdje raspravljaju kao da je to normalna stvar i nesto uobicajeno...Covjek pise istoriju NBA a tek ulazi u prime godine.

Dok Holidej

pre 2 godine

Realno takav i treba da bude poredak. Bez Jokica, Denver ne bi imao ni 10 pobeda godisnje, dok bez Embida Phila moze glatko na 50% pobeda.

Sima

pre 2 godine

Manja razlika izmedju Janisa i Embida nego izmedju Jokića i Embida... Previše Embida forsiraju, bitno je da Denver tj jokic pobedju sto vise i ako mogu da budu četvrti do kraja sezone onda mislim da nema nikakve nedoumice ko ce biti MVP. I ona prica da je Embid prvi na race listi od strane nba ne pije vodu... Realna je basket reference gde jokic ima oko 41% sanse da uzme titulu a janis oko 25%, oni obično uvek pogode ko ce osvojiti na osnovu predikcionih modela iz predhodnih godina. U svakoj naprednoj statistici je najbolji a ima rekordnu sansu za 2000+poena 1000+skokova 500+asistencija 100+ukradenih lopti... SRĆNO JOKARA!!!

Steva Signal

pre 2 godine

Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.

Miki

pre 2 godine

Ide Jokara po još jedno MVP priznanje! I to bez mnogo buke, lagano ko pravi Lala. Osvojiće "na mozak" po drugi put MVP i tako će postati tek drugi Evropljanin kome je to pošlo za rukom u istoriji NBA lige. Kidaj care i ulepšavaj nam i dalje jutra

Dok Holidej

pre 2 godine

Realno takav i treba da bude poredak. Bez Jokica, Denver ne bi imao ni 10 pobeda godisnje, dok bez Embida Phila moze glatko na 50% pobeda.

Steva Signal

pre 2 godine

Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.

Miki

pre 2 godine

Ide Jokara po još jedno MVP priznanje! I to bez mnogo buke, lagano ko pravi Lala. Osvojiće "na mozak" po drugi put MVP i tako će postati tek drugi Evropljanin kome je to pošlo za rukom u istoriji NBA lige. Kidaj care i ulepšavaj nam i dalje jutra

Sima

pre 2 godine

Manja razlika izmedju Janisa i Embida nego izmedju Jokića i Embida... Previše Embida forsiraju, bitno je da Denver tj jokic pobedju sto vise i ako mogu da budu četvrti do kraja sezone onda mislim da nema nikakve nedoumice ko ce biti MVP. I ona prica da je Embid prvi na race listi od strane nba ne pije vodu... Realna je basket reference gde jokic ima oko 41% sanse da uzme titulu a janis oko 25%, oni obično uvek pogode ko ce osvojiti na osnovu predikcionih modela iz predhodnih godina. U svakoj naprednoj statistici je najbolji a ima rekordnu sansu za 2000+poena 1000+skokova 500+asistencija 100+ukradenih lopti... SRĆNO JOKARA!!!

Жеља

pre 2 godine

Ако успе пење се изузетно високо на листи Неамериканаца у НБА. Можда чак у првих пет свих времена

manuginobili

pre 2 godine

Jokic je ove godine "vise" MVP vec prosle, bukvalno sam nosi Denver do PO, Giannis mu je jedini pravi konkurent, ali realno on ima mnogo bolju ekipu od Jokica i ima drugog All Stara pored sebe Middletona dok je Jokicu najbolji saigrac Gordon!...A treci najbolji saigrac mu je Barton, i tu treba staviti tacku na svaku raspravu...Da ne govorim o naprednoj statistici gdje je prvi u bukvalno svim vaznijim kategorijama, tako da...bez uzbudjenja i ne slusajte ESPN, Jokic je b2b MVP a koliko je to veliko bicemo svjesni tek za koju godinu, vidim ljudi o tome ovdje raspravljaju kao da je to normalna stvar i nesto uobicajeno...Covjek pise istoriju NBA a tek ulazi u prime godine.

MPP

pre 2 godine

ZAŠTO


Nikola a ne Embid ?

Raznovrsnost je u pitanju!
Igra na SVIM pozicijama koja današnja košarka poznaje. I to sa takvim brojkama i procentima da to prosto nije vidjeno NIKADA.
I još nešto , sve to radi sa takvom opuštenošću da vam nije jasno da li je to deo koncetracije ili zaje...cije.
Dok je Embid VRHUNSKI CENTAR , strašan igrač , ali je samo centar.... Na kraju Nikola je i trener, kad Meloun nije na klupi(ono kad izima tefter i crta sledeću akciju - tek ovo nokad nisam video zaista nikada) . Prosto JEDNA NENORMALNA I VAN SVIH ŠABLONA POJAVA. Čovek je promenio moje vidjenje košarke na način na koji ni u snu nisam mogao imati....i siguran sam da nisam jedini .Ajzeja T. je izjavio da najviše voli da gleda Jokića i Morenta , APSOLUTNO SE SE SLAŽEM DA NJIM, svaki na svoj nenormalni način su VANZEMALJCI !
Naravno da se mi iz Srbije posebno osećamo ponosnim što je tako nešto došlo odavde i potvrdjuje da mo predodredjeni za ovu igru prosto je tako ....imamo nešto što niko drugi nema....

Pera

pre 2 godine

I prosle godine se svasta pricalo, a onda je Jokic glatko pobedio. Ove godine je trka izjednacenija, ali Nikola jeste opet favorit. Ako do kraja pobede sve utakmice sto je moguce bice sigurno MVP, sto blizi tome (izgubice verovatno 1-2), bolje su mu sanse. Na tabeli treci GS sa 28 poraza, pa Dalas sa 29, Juta sa 30, Denver sa 31 sesti. Juta i pogotvu GS igraju lose, ako stigne Denver do 4-5 mesta bice to podvig da je ovakav tim doveo do tako dobre pozicije.
Sto se tice PO, puno je nepoznanica, da li ce GS da izadje u punom sastavu i zablista, slicno za Jutu, Kliperse. Feniks deluje prejak, a Memfis cuti i radi. Morant u trci za MVP, odlican, a oni bez njega valjda 17-2!!! Bice odlicni, mladi su, nepredovace iz runde u rundu.
Nadam se da cemo videti bar dve runde Nagetsa u PO, bice to uzivanje!

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

El Doctore

pre 2 godine

@Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.
(Steva Signal, 29. mart 2022 16:40)

Bukvalno! Mislim da je Jokic ubedljivo prvi na toj listi cak i duze od dva meseca, minimum od nove godine pratim i cesto udjem da proverim stanje, i nikad nije bio drugi ili treci, stalno prvi. A na nba sajtu svake nedelje miksovali, cas embid, cas curry, cas janis, cas durent… A ovde Joka prvi sve vreme, a Janis drugi.. Embid sve vreme na trecem mestu, a po medijama kao favorit. A realno je i Janis bolji od njega ove sezone.
Prosle godine je isto bila polemika, a na Award trackeru Jokic sve vreme prvi sa 50-60% posto sanse da osvoji, svi ostali 10% i manje. Ove godine jeste ujednacenija trka, ali ipak postoji fina razlika izmedju Jokica i ostalih..

Neki drugi komentator rece da nikad mvp nije bio neko van top10 timova celog nba. Pa denver je trenutno 10ti, milvoki i fila 5ti i 6ti, a imaju samo pobedu vise.. Mislim da je bitnije gledati skor utakmica a ne poziciju na tabeli. Deli ih jedna pobeda, a Jokic igra maltene sam u denveru dok ova dva tima su puna vrhunskih igraca. Pa to je samo plus Jokicu, sto sam vuce ekipu. Na istoku jedna pobeda ce odluciti ko ce biti prvi a ko cetvrti. A na zapadu imamo finiks i memfis koji ce svakako imati bolji skor od svih sa istoka, niko ne moze da ih stigne..

Takodje, ako Jokic do kraja reg dela bude ubacivao 31 poen i 11 skokova po mecu, bice prvi igrac ikada sa 2000 poena 1000 skokova 500 asistencija 100 ukradenih i 50 blokova u sezoni

aca

pre 2 godine

pored dve Africke zveri nas Nikola MVP, prosto neverovatno kakvo dostignuce. Janis i Embid su prebrutalni ali ipak bolji od njih nas Somborac.

Mihajlo

pre 2 godine

Forsiraju tog Embida,pumpaju mu poene fantomskim faulovima za bacanja i ne ide. Ne znam za brojeve ali bolju sezonu od Embida igraju i Kris Pol, Devin Buker,Durent,Dza Morent,Tejtum,Dzejms.

Locutus

pre 2 godine

Ako Jokić održi nivo u ovih poslednjih nekoliko utakmica, biće to po mnogim paramaterima (PER, BPM) najbolja sezona jednog košarkaša u istoriji NBA. Ne verujem da bi većina glasača imala hrabrosti da takav rezultat baci u senku time što bi MVP nagradu dali drugom igraču. Ako se ne povredi i odigra preostalih nekoliko utakmica u skladu sa ovogodišnjim prosekom, Jokić će po drugi put uzastopno biti MVP.

P.S.
Janis ima bolje brojke od Embida, ali je nekako u drugom planu.

CJC

pre 2 godine

Veliki adut Jokića je upravo taj što je bio MVP a sada igra bolje nego tad.
Pa neće stručnjak zažmuriti na njegove brojke, uticaj na igru, PER da bi glasao za bacača slobodnjaka... Sutra će ga neko pitati što nisi glasao za Jokića, šta da kaže?

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Zamisli biti toliki kompleksas, pa glasati da je Jokic peti.. Jokara je MVP, nekim cudom moze biti drugi i to je to. Kompleksi ih pucaju.

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

Dr Flok

pre 2 godine

Poslije 20 god igranja i 30 god gledanja pa ljudi. Od Tice I Medžika i Hakima i čitavog Detroit a i i GOATa Jordan-a preko OGROMNOG Iversona pa Penija Šekija Kobija Trejsija Itd itd mogu do sjutra ali samo o ovima koje sam gledao. Doktor profesor akademik. Jedan i jedini i nikad neće biti istoga NIKAD. Naklon do poda od osobe koja voli basket

Basket Decak

pre 2 godine

Ono 3x Peto mesto bio sigurno onaj coban Nick wright.....

bojim se samo da kad dodju pravi izbori da daju embiidu samo radi Marketingskih razloga daj boze da gresim,

jer ako se gleda vaznost I vrednost za ekipu I igracke parametre nikola je bez premca I ove godine, sve osim Back to Back mvp bi bila velika kradja

Radijator

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.

čovjek koji zna

pre 2 godine

Šteta što se forsira ta priča kako se vodi borba za MVP između Jokića i Embida, kad je Jokićev realni konkurent ipak Janis, jer obojica su i efikasniji od Embida i bolji plejmejkeri (posebno Jokić).

Po meni jedina prednost koju Embid ima u odnosu na Jokića je odbrana (a i to je ove sezone upitno), mada bi morao da bude kombinacija Hakima i Pipena da bi nadomjestio Jokićeve majstorije u organizaciji igre. Evo da nekako prihvatim što toliko toliko potenciraju tu "razliku" da bi ispalo da je nekako ukupno bolji kad ih uporedimo, iako nema šanse da je ona tolika da nadomjesti ni 30% ostalih Jokićevih kvaliteta, ali ajde da neko objasni u čemu je to Embid bolji od Janisa?

Bukvalno svaki aspekt igre koji postoji da stavimo na papir, Embid je od njega jedino bolji u trojkama gdje ga tuče 35% > 30% (identičan broj pokušaja u prosjeku), što je opet manja razlika nego razlika u efikasnosti šuta za dva gdje Janis šutira 61% a Embid 52%? Inače TS% za Jokića, Janisa i Embida je redom .658, .631 i .608.

Znači Janis je bolji atleta, bolji plejmejker, bolji defanzivac (mislim da je ukupno gledano najbolji u ligi jer je vrlo zahvalan sa svojom visinom, brzinom i rasponom ruku), da ne ulazimo sad u to što nema probleme sa povredama i što sad čak ima i šampionski pedigre.

Ništa protiv Embida, mislim da je paklen igrač, ali mi se čini da ga guraju ovoliko jer je medijski isplativije da pričaju o novom MVP-ju, nego opet da daju nagradu Janisu ili Jokiću.

bradina

pre 2 godine

Nisam ni sumnjao! B2B MVP zasluzeno.Kosarka kao svaki ekipni sport je timska igra,a Jokic to radi skoro pa sam,u tome je razlika u odnosu na odlicne igrace Janis i Embid! Janis podseca na Kevin Garneta,Embid na "postara" Melouna, ali Nikola je unikat i to mu je to!

Rale

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.

Perikle

pre 2 godine

Glasao bih za Jokica zato sto je nas a Grka bih volio imati u svom timu. Dobar je Jokic ali nije atraktivan, ne skace, igra mu je dosadna a cesto
i gubi loptu bas kad ne treba. Ko je zaljubljen u njega on to ne vidi pa
ce mi lupiti minus a ja cu se nasekirati.

Dejan

pre 2 godine

Sve samo pozitivni komentari kada stanje odgovara.. Da je kojim slucajem odabir ankete bio drugaciji bilo bi paljbe kako je sve namjesteno, kako ne smije bijelac dvije godine u nizu i ostalo... Nagradu nikada nisu noslili igraci ekipa koje nisu ni u prvih 10 u ligi, ama bas nikada, osim Westbrooka,.. Na osnovu ovog podatka i tradicije ovakvih izbora smatram da je ponovni odabir Jokica obicna farsa te da mu namjestaju nagradu opet jer je bijelac. Medu prvih 5-6 ekipa u ligi ima sasvim dostojnih igraca da budu MVP, ovako ispada da je Jokic 10 puta bolji od svih kad sa 6og mjesta zapada nosi nagradu. Lakrdija.

milan

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.
(Srbonja, 29. mart 2022 21:54)
nemaju pojma Amerikanci ,zato i imaju najgoru ligu i reprezentaciju na svetu ...jednostavno ne znaju kosarku...

milan

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.
(Rale, 30. mart 2022 00:10
ispali bi u Razvojnu ligu pa onda na koledZ

milan

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.
(Radijator, 29. mart 2022 20:44)
ili mozda zeli ne znamo ili mozda ti znas?

Srbonja

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.

Perikle

pre 2 godine

Glasao bih za Jokica zato sto je nas a Grka bih volio imati u svom timu. Dobar je Jokic ali nije atraktivan, ne skace, igra mu je dosadna a cesto
i gubi loptu bas kad ne treba. Ko je zaljubljen u njega on to ne vidi pa
ce mi lupiti minus a ja cu se nasekirati.

Srbonja

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.

Dejan

pre 2 godine

Sve samo pozitivni komentari kada stanje odgovara.. Da je kojim slucajem odabir ankete bio drugaciji bilo bi paljbe kako je sve namjesteno, kako ne smije bijelac dvije godine u nizu i ostalo... Nagradu nikada nisu noslili igraci ekipa koje nisu ni u prvih 10 u ligi, ama bas nikada, osim Westbrooka,.. Na osnovu ovog podatka i tradicije ovakvih izbora smatram da je ponovni odabir Jokica obicna farsa te da mu namjestaju nagradu opet jer je bijelac. Medu prvih 5-6 ekipa u ligi ima sasvim dostojnih igraca da budu MVP, ovako ispada da je Jokic 10 puta bolji od svih kad sa 6og mjesta zapada nosi nagradu. Lakrdija.

Radijator

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.

Dok Holidej

pre 2 godine

Realno takav i treba da bude poredak. Bez Jokica, Denver ne bi imao ni 10 pobeda godisnje, dok bez Embida Phila moze glatko na 50% pobeda.

Mihajlo

pre 2 godine

Forsiraju tog Embida,pumpaju mu poene fantomskim faulovima za bacanja i ne ide. Ne znam za brojeve ali bolju sezonu od Embida igraju i Kris Pol, Devin Buker,Durent,Dza Morent,Tejtum,Dzejms.

Steva Signal

pre 2 godine

Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.

Miki

pre 2 godine

Ide Jokara po još jedno MVP priznanje! I to bez mnogo buke, lagano ko pravi Lala. Osvojiće "na mozak" po drugi put MVP i tako će postati tek drugi Evropljanin kome je to pošlo za rukom u istoriji NBA lige. Kidaj care i ulepšavaj nam i dalje jutra

Sima

pre 2 godine

Manja razlika izmedju Janisa i Embida nego izmedju Jokića i Embida... Previše Embida forsiraju, bitno je da Denver tj jokic pobedju sto vise i ako mogu da budu četvrti do kraja sezone onda mislim da nema nikakve nedoumice ko ce biti MVP. I ona prica da je Embid prvi na race listi od strane nba ne pije vodu... Realna je basket reference gde jokic ima oko 41% sanse da uzme titulu a janis oko 25%, oni obično uvek pogode ko ce osvojiti na osnovu predikcionih modela iz predhodnih godina. U svakoj naprednoj statistici je najbolji a ima rekordnu sansu za 2000+poena 1000+skokova 500+asistencija 100+ukradenih lopti... SRĆNO JOKARA!!!

MPP

pre 2 godine

ZAŠTO


Nikola a ne Embid ?

Raznovrsnost je u pitanju!
Igra na SVIM pozicijama koja današnja košarka poznaje. I to sa takvim brojkama i procentima da to prosto nije vidjeno NIKADA.
I još nešto , sve to radi sa takvom opuštenošću da vam nije jasno da li je to deo koncetracije ili zaje...cije.
Dok je Embid VRHUNSKI CENTAR , strašan igrač , ali je samo centar.... Na kraju Nikola je i trener, kad Meloun nije na klupi(ono kad izima tefter i crta sledeću akciju - tek ovo nokad nisam video zaista nikada) . Prosto JEDNA NENORMALNA I VAN SVIH ŠABLONA POJAVA. Čovek je promenio moje vidjenje košarke na način na koji ni u snu nisam mogao imati....i siguran sam da nisam jedini .Ajzeja T. je izjavio da najviše voli da gleda Jokića i Morenta , APSOLUTNO SE SE SLAŽEM DA NJIM, svaki na svoj nenormalni način su VANZEMALJCI !
Naravno da se mi iz Srbije posebno osećamo ponosnim što je tako nešto došlo odavde i potvrdjuje da mo predodredjeni za ovu igru prosto je tako ....imamo nešto što niko drugi nema....

manuginobili

pre 2 godine

Jokic je ove godine "vise" MVP vec prosle, bukvalno sam nosi Denver do PO, Giannis mu je jedini pravi konkurent, ali realno on ima mnogo bolju ekipu od Jokica i ima drugog All Stara pored sebe Middletona dok je Jokicu najbolji saigrac Gordon!...A treci najbolji saigrac mu je Barton, i tu treba staviti tacku na svaku raspravu...Da ne govorim o naprednoj statistici gdje je prvi u bukvalno svim vaznijim kategorijama, tako da...bez uzbudjenja i ne slusajte ESPN, Jokic je b2b MVP a koliko je to veliko bicemo svjesni tek za koju godinu, vidim ljudi o tome ovdje raspravljaju kao da je to normalna stvar i nesto uobicajeno...Covjek pise istoriju NBA a tek ulazi u prime godine.

Dr Flok

pre 2 godine

Poslije 20 god igranja i 30 god gledanja pa ljudi. Od Tice I Medžika i Hakima i čitavog Detroit a i i GOATa Jordan-a preko OGROMNOG Iversona pa Penija Šekija Kobija Trejsija Itd itd mogu do sjutra ali samo o ovima koje sam gledao. Doktor profesor akademik. Jedan i jedini i nikad neće biti istoga NIKAD. Naklon do poda od osobe koja voli basket

Жеља

pre 2 godine

Ако успе пење се изузетно високо на листи Неамериканаца у НБА. Можда чак у првих пет свих времена

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

aca

pre 2 godine

pored dve Africke zveri nas Nikola MVP, prosto neverovatno kakvo dostignuce. Janis i Embid su prebrutalni ali ipak bolji od njih nas Somborac.

CJC

pre 2 godine

Veliki adut Jokića je upravo taj što je bio MVP a sada igra bolje nego tad.
Pa neće stručnjak zažmuriti na njegove brojke, uticaj na igru, PER da bi glasao za bacača slobodnjaka... Sutra će ga neko pitati što nisi glasao za Jokića, šta da kaže?

Rale

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.

🇸🇮&🇲🇰

pre 2 godine

Zašto on mvp?Vuče osakačeni tim več celu sezonu i nije bitno ko fali vazno je da on igra,takav uticaj na igru ima.Samo je vazno pogledati statistiku.Najboli u svih pet "najbitnijih"kolona,pts,reb,ast,stl,blk,plus dd,tpd i per ima najbolji u ligi ne samo u timu.zastrasujuci podatak je da ima poena skokova i asista duplo vise od drugog najboljeg.Eto zato ponovo mvp.

Pera

pre 2 godine

I prosle godine se svasta pricalo, a onda je Jokic glatko pobedio. Ove godine je trka izjednacenija, ali Nikola jeste opet favorit. Ako do kraja pobede sve utakmice sto je moguce bice sigurno MVP, sto blizi tome (izgubice verovatno 1-2), bolje su mu sanse. Na tabeli treci GS sa 28 poraza, pa Dalas sa 29, Juta sa 30, Denver sa 31 sesti. Juta i pogotvu GS igraju lose, ako stigne Denver do 4-5 mesta bice to podvig da je ovakav tim doveo do tako dobre pozicije.
Sto se tice PO, puno je nepoznanica, da li ce GS da izadje u punom sastavu i zablista, slicno za Jutu, Kliperse. Feniks deluje prejak, a Memfis cuti i radi. Morant u trci za MVP, odlican, a oni bez njega valjda 17-2!!! Bice odlicni, mladi su, nepredovace iz runde u rundu.
Nadam se da cemo videti bar dve runde Nagetsa u PO, bice to uzivanje!

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Zamisli biti toliki kompleksas, pa glasati da je Jokic peti.. Jokara je MVP, nekim cudom moze biti drugi i to je to. Kompleksi ih pucaju.

El Doctore

pre 2 godine

@Pod 1.Već skoro dva meseca na MWP Award tracker Jokić je prvi sad sa skoro 42% šansi.Drugi je Janis 25,4,a treći Embid sa 10.8.Dobro,za ovu dvojicu verovatno treba obrnuto redosled,mada koliko se gura priča o Jokić-Embid situaciji i zaboravlja sa da Janis igra takođe dobru sezonu.

I pod 2.Jedan od ove trojice koji su Jokiću dali tri poena je garantovano onaj smešni Nick Wright,koji je za Jokića rekao da je to verovatno najgori MVP od 70 i neke.I osta živ lik.
(Steva Signal, 29. mart 2022 16:40)

Bukvalno! Mislim da je Jokic ubedljivo prvi na toj listi cak i duze od dva meseca, minimum od nove godine pratim i cesto udjem da proverim stanje, i nikad nije bio drugi ili treci, stalno prvi. A na nba sajtu svake nedelje miksovali, cas embid, cas curry, cas janis, cas durent… A ovde Joka prvi sve vreme, a Janis drugi.. Embid sve vreme na trecem mestu, a po medijama kao favorit. A realno je i Janis bolji od njega ove sezone.
Prosle godine je isto bila polemika, a na Award trackeru Jokic sve vreme prvi sa 50-60% posto sanse da osvoji, svi ostali 10% i manje. Ove godine jeste ujednacenija trka, ali ipak postoji fina razlika izmedju Jokica i ostalih..

Neki drugi komentator rece da nikad mvp nije bio neko van top10 timova celog nba. Pa denver je trenutno 10ti, milvoki i fila 5ti i 6ti, a imaju samo pobedu vise.. Mislim da je bitnije gledati skor utakmica a ne poziciju na tabeli. Deli ih jedna pobeda, a Jokic igra maltene sam u denveru dok ova dva tima su puna vrhunskih igraca. Pa to je samo plus Jokicu, sto sam vuce ekipu. Na istoku jedna pobeda ce odluciti ko ce biti prvi a ko cetvrti. A na zapadu imamo finiks i memfis koji ce svakako imati bolji skor od svih sa istoka, niko ne moze da ih stigne..

Takodje, ako Jokic do kraja reg dela bude ubacivao 31 poen i 11 skokova po mecu, bice prvi igrac ikada sa 2000 poena 1000 skokova 500 asistencija 100 ukradenih i 50 blokova u sezoni

Basket Decak

pre 2 godine

Ono 3x Peto mesto bio sigurno onaj coban Nick wright.....

bojim se samo da kad dodju pravi izbori da daju embiidu samo radi Marketingskih razloga daj boze da gresim,

jer ako se gleda vaznost I vrednost za ekipu I igracke parametre nikola je bez premca I ove godine, sve osim Back to Back mvp bi bila velika kradja

Locutus

pre 2 godine

Ako Jokić održi nivo u ovih poslednjih nekoliko utakmica, biće to po mnogim paramaterima (PER, BPM) najbolja sezona jednog košarkaša u istoriji NBA. Ne verujem da bi većina glasača imala hrabrosti da takav rezultat baci u senku time što bi MVP nagradu dali drugom igraču. Ako se ne povredi i odigra preostalih nekoliko utakmica u skladu sa ovogodišnjim prosekom, Jokić će po drugi put uzastopno biti MVP.

P.S.
Janis ima bolje brojke od Embida, ali je nekako u drugom planu.

bradina

pre 2 godine

Nisam ni sumnjao! B2B MVP zasluzeno.Kosarka kao svaki ekipni sport je timska igra,a Jokic to radi skoro pa sam,u tome je razlika u odnosu na odlicne igrace Janis i Embid! Janis podseca na Kevin Garneta,Embid na "postara" Melouna, ali Nikola je unikat i to mu je to!

čovjek koji zna

pre 2 godine

Šteta što se forsira ta priča kako se vodi borba za MVP između Jokića i Embida, kad je Jokićev realni konkurent ipak Janis, jer obojica su i efikasniji od Embida i bolji plejmejkeri (posebno Jokić).

Po meni jedina prednost koju Embid ima u odnosu na Jokića je odbrana (a i to je ove sezone upitno), mada bi morao da bude kombinacija Hakima i Pipena da bi nadomjestio Jokićeve majstorije u organizaciji igre. Evo da nekako prihvatim što toliko toliko potenciraju tu "razliku" da bi ispalo da je nekako ukupno bolji kad ih uporedimo, iako nema šanse da je ona tolika da nadomjesti ni 30% ostalih Jokićevih kvaliteta, ali ajde da neko objasni u čemu je to Embid bolji od Janisa?

Bukvalno svaki aspekt igre koji postoji da stavimo na papir, Embid je od njega jedino bolji u trojkama gdje ga tuče 35% > 30% (identičan broj pokušaja u prosjeku), što je opet manja razlika nego razlika u efikasnosti šuta za dva gdje Janis šutira 61% a Embid 52%? Inače TS% za Jokića, Janisa i Embida je redom .658, .631 i .608.

Znači Janis je bolji atleta, bolji plejmejker, bolji defanzivac (mislim da je ukupno gledano najbolji u ligi jer je vrlo zahvalan sa svojom visinom, brzinom i rasponom ruku), da ne ulazimo sad u to što nema probleme sa povredama i što sad čak ima i šampionski pedigre.

Ništa protiv Embida, mislim da je paklen igrač, ali mi se čini da ga guraju ovoliko jer je medijski isplativije da pričaju o novom MVP-ju, nego opet da daju nagradu Janisu ili Jokiću.

milan

pre 2 godine

Realno,bez Jokića ovakav Denver bi davno ispao iz lige.Janis i Embid mogu i da ne igraju,dok njihovi timovi pobeđuju. Uzgred,u svim mogućim parametrima,Jokić je u prvih 10 igrača NBA.Ova dvojica to nisu.Ako ga zdravlje posluži i nivo igre koju sada pruža,Denver zaigra u PO,sve osim druge titule MVP bi bilo nepravda.
(Rale, 30. mart 2022 00:10
ispali bi u Razvojnu ligu pa onda na koledZ

milan

pre 2 godine

Ovo ako se dogodi to bi bio nakgori MVP i to dva puta zaredom. Kad je neko MVP onda sledecu sezonu mora da ima znacajno bolju da bi opet bio MVP. Jokic statisticki ima istu, a tim ce mu biti 6. na tabeli. Ne zaboraviti da prosle godine je bio MVP jer jedno 5 konkurenata je bilo ili povrijedjeno ili odustalo, a ove ista situacija. I realno, bolju sezonu od njega ima Janis. Postoje stvari koje boxscore ne pokazuje, kao to sto je on toliko defanzivno nesposoban da ga trener redovno izvodi u poslednjim trenucima kad je gusto. Sinoc dva puta ga izvodi i uvodi Dzefa Grina da igra odbranu.
S druge strane Embiid i Janis drze pola odbrane svojih timova, sto je u Denveru uloga Arona Gordona.
i onda se pitam koje kosarkaske analfabete se usudjuju da vrednuju vise igraca od 26p po mecu od dvojice koja imaji po 30p, bolji plasman i drze odbranu svojih timova?!?!
p.s. Jeste Jokic imao dvije bitne blokade ove godine, ali jedna jedva da je blokada, druga jer je protivnik bio u losoj poziciji. Koliko je los u odbrani najbolje govore te situacije gdje timovi gotovo uvijek crtaju akciju da se napadne obruc u odlucujucem napadu. S druge strane, Embid i Janis tjeraju svoje protivnike da crtaju skok-suteve daleko od kosa.
Toliko.
(Srbonja, 29. mart 2022 21:54)
nemaju pojma Amerikanci ,zato i imaju najgoru ligu i reprezentaciju na svetu ...jednostavno ne znaju kosarku...

milan

pre 2 godine

imamo nešto što niko drugi nema....
(MPP, 29. mart 2022 18:08)

Da, MVP-a lige koji ne želi da igra za reprezentaciju. To stvarno niko nema.
(Radijator, 29. mart 2022 20:44)
ili mozda zeli ne znamo ili mozda ti znas?