NBA 49

Petak, 11.02.2022.

17:00

Jokić opet prvi kandidat za MVP-a

Srpski košarkaš Nikola Jokić opet je na prvoj poziciji trke za MVP nagradu u NBA ligi.

Jokiæ opet prvi kandidat za MVP-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

milan11

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...
(Kozuki Oden, 11. februar 2022 19:56)

Lava sam naveo samo kao primer igrača koji je imao odlične brojke (nekih 26 poena + 14 skokova) u lošem timu, naravno da ga nisam poredio sa Jokićem! (Uzgred, Lav je u tim sezonama na račun dobre statistike čak dobivao bodove u glasanju za MVP i jednom završio na 5. ili 6. mestu i bio izabran u drugu petorku lige.)

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Nmg nigde za ovu tekucu sezonu da nadjem koliko je koji igrac bio fauliran. Ako neko nadje neka napise, jer nad Jokicem nekad dosude i po 4 faula u cetvrtini dok nisu u bonusu, tako da mozda i nije velika razlika po dosudjenim faulima izmedju njih dvojice koliko je po izvedenim sb

Mvp

pre 2 godine

Bolje bi bilo da ne osvoji, samo ce ga to dodatno opteretiti, bilo bi bolje da tiho radi tokom sezone i osvoji titulu, tj veca je sansa ja mislim

Kingston

pre 2 godine

(Pera Ždera, 11. februar 2022 20:51)

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer

XXX

pre 2 godine

@(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27): on pored “proseka” ima najveći uticaj na uspešnost tima; nisu oni zadnji na tabeli (bez njega bi bili 1000%) pa da on ima takvu statistiku koju ima.

meda

pre 2 godine

Jokić daje 25.8 poena po meču (imaju istu minutažu) sa TS=66.2%, Embiid 29.4 poena po meču sa TS=60.9%. Dakle Embiid daje 3.6 poena više. Ako pretpostavimo da prvih 25.8 poena od tih 29.4 daje sa Jokićevom efiksanošću, preostalih 3.6 poena daje sa TS=22.9%. Prosečan TS u ligi ove godine je 56%.
Dakle Embiid daje 3.6 poena više po meču ali te dodatne poene daje na ekstremno neefikasan način, za tim je mnogo bolje ovo što radi Jokić.

Jokić ima 7.9 asistencija po meču, 3.6 izgubljenih lopti, 2.2 odnos. Embiid 4.3 asistencije, 2.9 izgubljenih, 1.5 odnos asistencije/izgubljene lopte.
Jokić ima 0.4 krađe više, Embiid 0.7 blokada više po meču (to je jedina statistička kategorija gde je bolji).

Jokić je daleko bolji i najbolji u ligi po svakoj naprednoj statističkoj kategoriji koja meri ukupan učinak (PER, WS/48, BPM, VORP, ...). Ako se ode na 538 site, nba player ranking, Jokić 3 koplja iznad svih drugih.

Pera Ždera

pre 2 godine

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer
(Kingston, 11. februar 2022 21:13)

Ajd da pokusam jos jednom, vrv uzalud al ajd...

Argument ti je da mi navedes fizicki najdominantijeg kosarkasa ikada za primer kontakta. Sta, ako neko ne igra kao Sek onda ne igra uz kontakt. Komedija :)

U svom komentaru nisam naveo da Jokic igra najvise, najsnaznije kroz kontakt u odnosu na ostale + sam naveo da Embiid igra vise od njega fizicki ALI nikako nije istina da Nikola ne igra fizicki uopste i da nema mnogo kontakta i nesviranih batina i samo je to bila svrha, demantovati takvu gkupost. Posebno u svrhu opravdanja nenormalne razlike slobodnih bacanja izmedju Nikole i Embiida...

Pzaljivo citati i argumentovati malo smislenije i ozbiljnije... Pazi, navede covek Seka jer nista drugo mimo njega i manje od toga se ne priznaje za igru uz kontakt :)

XXX

pre 2 godine

@(kognitivna disonanca, 11. februar 2022 17:27): može on da se trudi oko asistencija do sutra, kad ovi njegovi ne mogu ni vazduh da pogode.

Kingston

pre 2 godine

(JPR24, 11. februar 2022 20:18)

Uvek će pojedini igrači imati bolji tretman od drugih ali ovde se radi o stilu igranja koji sam po sebi vuče dosta faulova. Jokić ponekada odigra ledjima ka košu ali se uglavnom izvlači van reketa i normalno da će dobijati mnogo manje bacanja. Embiid igra uz kontakt i agresivno i u takvim slučajevima će uvek uspevati da iznudi faul. Jokiću se to često nabija na nos od strane Malone-a, da treba da igra više agresivno i ka košu.

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Embid 29.4p, ali uz 19.3 suta i 11sb po mecu, 25 dd, 1 td. Jokic 25.8p,uz 17.1 sut (dakle 2.2 suta po mecu manje, uz jokiceve procente to je ...) i 5.5sb (5.5 bacanja manje). Jokica gledam svaku, embida svaku trecu, kredit kod sudija Embid 10, Jokic 3, bukvalno se pogled svira na Embidu, nad Jokicem je bukvalno sve dopusteno, pre neko vece tadz gibson u jednom posedu pravi tri faula nad jokicem i to ocita jer ga ovaj ugurava pod kos i ovaj pokusava to da zaustavi faulom, udara ga po rukama, dvojica sudija to vide, niko nista ne sudi, posle treceg faula jokic sutira, hvata of skok, tad ga opet fauliraju istovemeno dvojica i tek tad sviraju faul, i takvih situacija je bar 5-6 po mecu. Dakle realno kad se saberu bacanja i sutevi embid sutira 5 suteva vise po mecu od jokica i iz tih pet suteva daje u proseku 3.6 poena vise, jokic da sutira jos pet puta po mecu to je jos minimum 7 poena vise. Asistencije Embid 4.3, Jokic 7.9, te 3.6 ass vise donose u proseku minimum 9 poena, svaka druga ass jokica je ili za tri ili za 2+1. Dakle jokic za jedno 12-13 poena efikasniji. Vise skokova jokica i ukupno i of i defanzivno, bolji procenti i za sb i za 2p i za 3 i za ukupan sut. Vise kradja, manje faulova Jokic pravi, dakle embid ima samo vise blokada i manje izg lopti. Per JOkic bolji, efishiensi Jokiceva rekordna u istoriji NBA, Jokic 37.6, embid 32.5. FG embid 49.8%, Jokic 57.8, za 3p: 35.8-37.5, ft 81.2-81.6. skokovi 10.9-13.6

Ludman

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.

Baticca

pre 2 godine

@billy
ni to nije precizno. U slabom timu vrlo lako mozes da uzimas puno šuteva i statisticki dominiras. Tim gubi,ti se ispucavas. Vazan je balans timskog i individualnog. Prednost dajem Jokicu ispred Embida jer ima mnogo veci uticaj na tim. Razigrava igrace,asistira,zna i da "zakoči" kad nekog drugog ide. Embid sili u svakoj opciji

milan

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.
(Ludman, 11. februar 2022 20:20)
a ako odigra na Evropskom ,osvojimo zlato i bude MVP ? jel ces da se javis ovde ?

JPR24

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Ja se pitam šta ti gledaš ? Nije problem sto Embiid dobije slobodna, već sto drugi kao Jokic ne dobijaju za neke slične stvari. To je bio cirkus i sa Hardenom, ne samo zbog njegove igre i promene pravila, već prosto promaja mu dune u bradu i dobijao je faulove, sad posto je bio poznat po unošenju i to su batalili, ne sude mu ni promaju pa kuka, ništa bolji nije ni Trej Jang. No vratimo ae na centre, pogledaj Aytona u Finiksu koliko dobija bacanja, koliko batina, a igra daleko više u reketu, trojke maltene ne pokušava… i eto. U tome je stvar, tretman igrača nije isti.

milan

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...
(Mare, 11. februar 2022 18:24)
kad se vrati Marej imace dve superzvezde i ubijace sve redom

Pera Ždera

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Budalastina dana... Jokic ne igra uz/kroz kontakt? Pa da li uopste gledas Denver... Coveka na postu nekad i utrajaju uz ozbiljne batine + ove sezone daleko manje sutira sa polidistance = mnogo vise napada niski post, sto kroz izolaciju sto kroz utrcavanje i P&R.

Ok, Embiid igra vise na niskom postu jer ne orkestrira napadom sa kapice ili iza linije za tri kao Nikola ALI ovolika razlika u sl bacanjima je apsolutno apsurdna.

O da, Nikola i te kako igra kroz kontakt, ledjima na postu, kroz udvajanja i utrajanja i stalne borbe za skok ispod obruca. Redovno dobija batine i redovno ne dobija bacanja... Imas negde i statistiku (kacio je neko ovde) da od svih vodecih igraca ima najmanje dosudjenih bacanja tj najvise nesviranih faulova/situacija koje su diskutabilne, blago receno (zaboravih tacno detalje i naziv te statistike).

mr

pre 2 godine

Једини Јокићев проблем је што се на свакој утакмици не ухвати два пута за обруч и што се не буса у груди и урличе. Причати о његовој кошарци је бесмислено, јер то већина људи воли да гледа. Некад је омиљени кошаркаш био Меџик, и Никола је најближи томе.

Mare

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Zato što je lik naučio da glumi. Posle svakog kontakta plače kao beba neka. Pa se baca po podu kad ga neko udari malo i tako to. Još mu je sad i Harden došao, to ima da bude smejurija. Sigurno 50 slobodnih bacanja po utakmici.

Kozuki Oden

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...

Kingston

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova

zmajognjeni

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.
(Deksi, 11. februar 2022 17:07)

Pa ideja je da je lakse da budes najbolji igrac u losem timu, nego najbolji igrac u dobrom timu. I zato se ceni ako ti tim pobedjuje a igrac ma dobru statistiku. To onda znaci da je izuzetan a ne jedina kvalitetna opcija.

milan11

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.
(kića, 11. februar 2022 18:04)

A da ima Denver krštenog pleja, Jokić bi možda imao "tek" 5 asistencija po meču jer bi postavka igre bila sasvim drugačija. Da ima više dobrih šutera možda bi on sam manje poentirao. Da igra u paru sa nekim izuzetnim skakačem na četvorci, imao bi nekoliko skokova manje... Ovakva nagađanja u jednom ili drugom smeru nemaju mnogo smisla, ali u principu je ipak lakše ostvariti dobru statistiku u lošem timu, postoji dosta primera tipa Kevina Love u MIN i slični...

kića

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Da, al Denver nije na dnu tabele. Denver je na odličnom 6 mjestu s obzirom da sem Jokića i donekle Gordona tu nema krštenog igrača.

Roki

pre 2 godine

Valjevska podvala

Naravno da ima smisla. Ako neko igra za krku i ima najbolju statistiku, znači da protiv mnogo jačih timova igra odlično. S druge strane, postoji toliko naprednih statističkih podataka koji omogućavaju da se ravnopravno porede igrači bez obzira za koji tim igraju.

Mare

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...

Nemanja

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.

Ivan Bg

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy,


U 99 posto slucajeva i jeste tako, drugo je to sto ovde vlada neki mit da mora ekipa biti visoko plasirana. Bilo je slucajeva kad je neko nezasluzeno bio mvp ali to iskljucivo jer je superstar i marketing cini svoje, dodaj trku za istoriju i sve je jasno. S druge strane, gleda se “per “i to je to. Taj dobija. Manite se poena i skokova i svega i svacega. Nba je i dalje najozbiljnija sportska “kompanija” u svetu i retko kad grese, naravno namerno.

Suns

pre 2 godine

Treba Denver da trejduje bartona za Durenta,glavu za glavu. Ima bi sigurno barem 40-50 asistencija po mecu. Jokic igra sa grupom gradjana,ne moze sve sam.

Valjevska podvala

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu

JeRemija

pre 2 godine

Ali Stef Kari na 5.mestu?!

Dečko igra najgoru svoju sezonu u poslednjih 10 godina, šutira iz igre nešto iznad 40% što je sramotno malo...

Ne znam u čemu je fora.

ps. Jokić sasvim zasluženo na 1.mestu!!!

Marko

pre 2 godine

Embiid sutira 49% iz igre i ima najveci usage rate...Jokic sutira 57% iz igre nije ni u top 10 po usage rate...
Ukupno je Jokic bolji skorer kad se uzme u obzir i efikasnost, ne znam zasto niko ovde ne spominje procente...

Seek & Destroy

pre 2 godine

Svaka cast Kariju bio je možda i prvi kandidat ali sada realno ne treba uopste ni da bude u konkurenciji.
Ne može on trenutno nikako da bude ispred Derozana i Luke.Cak i Moranta.

Hogar

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)
Ne bi bilo fer da Jokic igra u Golden stejtu jer bi imao 30+ poena 20+ asistencija i 15+ skokova

Zovi mo ga "tripl-dabl" dasa :)

pre 2 godine

@ "MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji."
(billy, 11. februar 2022 17:22)

Zivota ti, znas li, uopste, sta hoces da kazes?
Trka za MVP sezone se zavrsva pre plejofa. Znaci da se gleda kompletan ucinak igraca tokom prvenstva (Ako te nisu obavestili: u plejofu se bira MVP za PO) - licna statistika igraca, uticaj na igru ekipe...
Za Joku mnogo njih kaze da je najgori MVP do sada (budale!). Po tebi, @billy, on je iskljucen za svagda iz konkurencije, a i ekipa mu nije medju prve 2 - 3.

PS Voleo bih kad bi mu prosek koseva bio veci, ali... i ovo pali.

Deksi

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.

Srele

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Itekako ima. Lako je deliti asistencije igračima koji pogađaju. Timovi koji imaju trojcu sa 20+ poena sa odličnim procentom šuta. Probaj da budeš najbolji u ligi sa lošijim timom... Kome ćeš i u kom momentu ćeš nekome dodati loptu i još da on poentira... Jokić koji ponovo ima fantastičan učinak ove sezone ima i jaku konkurenciju sa Embidom i Janisom. Obojca imaju po +60% šut iz igre, strašno su jaki, brzi za svoju visinu i dobri dribleri. Svaki od njih ima svoj stil igre i odlični su ove sezone... Videćemo ko će izdržati u tom tempu ali ova smena je čista izmišena zabava... Naravno da navijamo za Jokaru!

pejafan

pre 2 godine

@kognitivna disonanca
Trudi se on,pronalazi saigrace,razigrava,ali dzaba kad igra sa cepankama koje jedva pogode cisto otvorene suteve...Apsolutni MVP tu nema price,covek igra ubedljivo najbolju kosarku u celoj ligi i to sa lakocom,cista inteligencija i kosarka u malom prstu

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.

adam

pre 2 godine

koliko embid daje koševa sa slobodnih bacanja a koliko jokić? mislim da embid time što izvodi duplo više slobodnih bacanja postiže bolji učinak po datim koševima. iz igre jokić je i tu bolji.

Deksi

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.

Marko

pre 2 godine

Embiid sutira 49% iz igre i ima najveci usage rate...Jokic sutira 57% iz igre nije ni u top 10 po usage rate...
Ukupno je Jokic bolji skorer kad se uzme u obzir i efikasnost, ne znam zasto niko ovde ne spominje procente...

JeRemija

pre 2 godine

Ali Stef Kari na 5.mestu?!

Dečko igra najgoru svoju sezonu u poslednjih 10 godina, šutira iz igre nešto iznad 40% što je sramotno malo...

Ne znam u čemu je fora.

ps. Jokić sasvim zasluženo na 1.mestu!!!

kića

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.

Nemanja

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.

pejafan

pre 2 godine

@kognitivna disonanca
Trudi se on,pronalazi saigrace,razigrava,ali dzaba kad igra sa cepankama koje jedva pogode cisto otvorene suteve...Apsolutni MVP tu nema price,covek igra ubedljivo najbolju kosarku u celoj ligi i to sa lakocom,cista inteligencija i kosarka u malom prstu

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Da, al Denver nije na dnu tabele. Denver je na odličnom 6 mjestu s obzirom da sem Jokića i donekle Gordona tu nema krštenog igrača.

Mare

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...

Ivan Bg

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy,


U 99 posto slucajeva i jeste tako, drugo je to sto ovde vlada neki mit da mora ekipa biti visoko plasirana. Bilo je slucajeva kad je neko nezasluzeno bio mvp ali to iskljucivo jer je superstar i marketing cini svoje, dodaj trku za istoriju i sve je jasno. S druge strane, gleda se “per “i to je to. Taj dobija. Manite se poena i skokova i svega i svacega. Nba je i dalje najozbiljnija sportska “kompanija” u svetu i retko kad grese, naravno namerno.

Srele

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Itekako ima. Lako je deliti asistencije igračima koji pogađaju. Timovi koji imaju trojcu sa 20+ poena sa odličnim procentom šuta. Probaj da budeš najbolji u ligi sa lošijim timom... Kome ćeš i u kom momentu ćeš nekome dodati loptu i još da on poentira... Jokić koji ponovo ima fantastičan učinak ove sezone ima i jaku konkurenciju sa Embidom i Janisom. Obojca imaju po +60% šut iz igre, strašno su jaki, brzi za svoju visinu i dobri dribleri. Svaki od njih ima svoj stil igre i odlični su ove sezone... Videćemo ko će izdržati u tom tempu ali ova smena je čista izmišena zabava... Naravno da navijamo za Jokaru!

Seek & Destroy

pre 2 godine

Svaka cast Kariju bio je možda i prvi kandidat ali sada realno ne treba uopste ni da bude u konkurenciji.
Ne može on trenutno nikako da bude ispred Derozana i Luke.Cak i Moranta.

Pera Ždera

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Budalastina dana... Jokic ne igra uz/kroz kontakt? Pa da li uopste gledas Denver... Coveka na postu nekad i utrajaju uz ozbiljne batine + ove sezone daleko manje sutira sa polidistance = mnogo vise napada niski post, sto kroz izolaciju sto kroz utrcavanje i P&R.

Ok, Embiid igra vise na niskom postu jer ne orkestrira napadom sa kapice ili iza linije za tri kao Nikola ALI ovolika razlika u sl bacanjima je apsolutno apsurdna.

O da, Nikola i te kako igra kroz kontakt, ledjima na postu, kroz udvajanja i utrajanja i stalne borbe za skok ispod obruca. Redovno dobija batine i redovno ne dobija bacanja... Imas negde i statistiku (kacio je neko ovde) da od svih vodecih igraca ima najmanje dosudjenih bacanja tj najvise nesviranih faulova/situacija koje su diskutabilne, blago receno (zaboravih tacno detalje i naziv te statistike).

mr

pre 2 godine

Једини Јокићев проблем је што се на свакој утакмици не ухвати два пута за обруч и што се не буса у груди и урличе. Причати о његовој кошарци је бесмислено, јер то већина људи воли да гледа. Некад је омиљени кошаркаш био Меџик, и Никола је најближи томе.

adam

pre 2 godine

koliko embid daje koševa sa slobodnih bacanja a koliko jokić? mislim da embid time što izvodi duplo više slobodnih bacanja postiže bolji učinak po datim koševima. iz igre jokić je i tu bolji.

Hogar

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)
Ne bi bilo fer da Jokic igra u Golden stejtu jer bi imao 30+ poena 20+ asistencija i 15+ skokova

Roki

pre 2 godine

Valjevska podvala

Naravno da ima smisla. Ako neko igra za krku i ima najbolju statistiku, znači da protiv mnogo jačih timova igra odlično. S druge strane, postoji toliko naprednih statističkih podataka koji omogućavaju da se ravnopravno porede igrači bez obzira za koji tim igraju.

meda

pre 2 godine

Jokić daje 25.8 poena po meču (imaju istu minutažu) sa TS=66.2%, Embiid 29.4 poena po meču sa TS=60.9%. Dakle Embiid daje 3.6 poena više. Ako pretpostavimo da prvih 25.8 poena od tih 29.4 daje sa Jokićevom efiksanošću, preostalih 3.6 poena daje sa TS=22.9%. Prosečan TS u ligi ove godine je 56%.
Dakle Embiid daje 3.6 poena više po meču ali te dodatne poene daje na ekstremno neefikasan način, za tim je mnogo bolje ovo što radi Jokić.

Jokić ima 7.9 asistencija po meču, 3.6 izgubljenih lopti, 2.2 odnos. Embiid 4.3 asistencije, 2.9 izgubljenih, 1.5 odnos asistencije/izgubljene lopte.
Jokić ima 0.4 krađe više, Embiid 0.7 blokada više po meču (to je jedina statistička kategorija gde je bolji).

Jokić je daleko bolji i najbolji u ligi po svakoj naprednoj statističkoj kategoriji koja meri ukupan učinak (PER, WS/48, BPM, VORP, ...). Ako se ode na 538 site, nba player ranking, Jokić 3 koplja iznad svih drugih.

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Embid 29.4p, ali uz 19.3 suta i 11sb po mecu, 25 dd, 1 td. Jokic 25.8p,uz 17.1 sut (dakle 2.2 suta po mecu manje, uz jokiceve procente to je ...) i 5.5sb (5.5 bacanja manje). Jokica gledam svaku, embida svaku trecu, kredit kod sudija Embid 10, Jokic 3, bukvalno se pogled svira na Embidu, nad Jokicem je bukvalno sve dopusteno, pre neko vece tadz gibson u jednom posedu pravi tri faula nad jokicem i to ocita jer ga ovaj ugurava pod kos i ovaj pokusava to da zaustavi faulom, udara ga po rukama, dvojica sudija to vide, niko nista ne sudi, posle treceg faula jokic sutira, hvata of skok, tad ga opet fauliraju istovemeno dvojica i tek tad sviraju faul, i takvih situacija je bar 5-6 po mecu. Dakle realno kad se saberu bacanja i sutevi embid sutira 5 suteva vise po mecu od jokica i iz tih pet suteva daje u proseku 3.6 poena vise, jokic da sutira jos pet puta po mecu to je jos minimum 7 poena vise. Asistencije Embid 4.3, Jokic 7.9, te 3.6 ass vise donose u proseku minimum 9 poena, svaka druga ass jokica je ili za tri ili za 2+1. Dakle jokic za jedno 12-13 poena efikasniji. Vise skokova jokica i ukupno i of i defanzivno, bolji procenti i za sb i za 2p i za 3 i za ukupan sut. Vise kradja, manje faulova Jokic pravi, dakle embid ima samo vise blokada i manje izg lopti. Per JOkic bolji, efishiensi Jokiceva rekordna u istoriji NBA, Jokic 37.6, embid 32.5. FG embid 49.8%, Jokic 57.8, za 3p: 35.8-37.5, ft 81.2-81.6. skokovi 10.9-13.6

JPR24

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Ja se pitam šta ti gledaš ? Nije problem sto Embiid dobije slobodna, već sto drugi kao Jokic ne dobijaju za neke slične stvari. To je bio cirkus i sa Hardenom, ne samo zbog njegove igre i promene pravila, već prosto promaja mu dune u bradu i dobijao je faulove, sad posto je bio poznat po unošenju i to su batalili, ne sude mu ni promaju pa kuka, ništa bolji nije ni Trej Jang. No vratimo ae na centre, pogledaj Aytona u Finiksu koliko dobija bacanja, koliko batina, a igra daleko više u reketu, trojke maltene ne pokušava… i eto. U tome je stvar, tretman igrača nije isti.

Mare

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Zato što je lik naučio da glumi. Posle svakog kontakta plače kao beba neka. Pa se baca po podu kad ga neko udari malo i tako to. Još mu je sad i Harden došao, to ima da bude smejurija. Sigurno 50 slobodnih bacanja po utakmici.

milan

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.
(Ludman, 11. februar 2022 20:20)
a ako odigra na Evropskom ,osvojimo zlato i bude MVP ? jel ces da se javis ovde ?

zmajognjeni

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.
(Deksi, 11. februar 2022 17:07)

Pa ideja je da je lakse da budes najbolji igrac u losem timu, nego najbolji igrac u dobrom timu. I zato se ceni ako ti tim pobedjuje a igrac ma dobru statistiku. To onda znaci da je izuzetan a ne jedina kvalitetna opcija.

Pera Ždera

pre 2 godine

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer
(Kingston, 11. februar 2022 21:13)

Ajd da pokusam jos jednom, vrv uzalud al ajd...

Argument ti je da mi navedes fizicki najdominantijeg kosarkasa ikada za primer kontakta. Sta, ako neko ne igra kao Sek onda ne igra uz kontakt. Komedija :)

U svom komentaru nisam naveo da Jokic igra najvise, najsnaznije kroz kontakt u odnosu na ostale + sam naveo da Embiid igra vise od njega fizicki ALI nikako nije istina da Nikola ne igra fizicki uopste i da nema mnogo kontakta i nesviranih batina i samo je to bila svrha, demantovati takvu gkupost. Posebno u svrhu opravdanja nenormalne razlike slobodnih bacanja izmedju Nikole i Embiida...

Pzaljivo citati i argumentovati malo smislenije i ozbiljnije... Pazi, navede covek Seka jer nista drugo mimo njega i manje od toga se ne priznaje za igru uz kontakt :)

Kozuki Oden

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...

Suns

pre 2 godine

Treba Denver da trejduje bartona za Durenta,glavu za glavu. Ima bi sigurno barem 40-50 asistencija po mecu. Jokic igra sa grupom gradjana,ne moze sve sam.

Baticca

pre 2 godine

@billy
ni to nije precizno. U slabom timu vrlo lako mozes da uzimas puno šuteva i statisticki dominiras. Tim gubi,ti se ispucavas. Vazan je balans timskog i individualnog. Prednost dajem Jokicu ispred Embida jer ima mnogo veci uticaj na tim. Razigrava igrace,asistira,zna i da "zakoči" kad nekog drugog ide. Embid sili u svakoj opciji

milan

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...
(Mare, 11. februar 2022 18:24)
kad se vrati Marej imace dve superzvezde i ubijace sve redom

XXX

pre 2 godine

@(kognitivna disonanca, 11. februar 2022 17:27): može on da se trudi oko asistencija do sutra, kad ovi njegovi ne mogu ni vazduh da pogode.

Valjevska podvala

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu

Kingston

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova

XXX

pre 2 godine

@(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27): on pored “proseka” ima najveći uticaj na uspešnost tima; nisu oni zadnji na tabeli (bez njega bi bili 1000%) pa da on ima takvu statistiku koju ima.

Zovi mo ga "tripl-dabl" dasa :)

pre 2 godine

@ "MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji."
(billy, 11. februar 2022 17:22)

Zivota ti, znas li, uopste, sta hoces da kazes?
Trka za MVP sezone se zavrsva pre plejofa. Znaci da se gleda kompletan ucinak igraca tokom prvenstva (Ako te nisu obavestili: u plejofu se bira MVP za PO) - licna statistika igraca, uticaj na igru ekipe...
Za Joku mnogo njih kaze da je najgori MVP do sada (budale!). Po tebi, @billy, on je iskljucen za svagda iz konkurencije, a i ekipa mu nije medju prve 2 - 3.

PS Voleo bih kad bi mu prosek koseva bio veci, ali... i ovo pali.

milan11

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.
(kića, 11. februar 2022 18:04)

A da ima Denver krštenog pleja, Jokić bi možda imao "tek" 5 asistencija po meču jer bi postavka igre bila sasvim drugačija. Da ima više dobrih šutera možda bi on sam manje poentirao. Da igra u paru sa nekim izuzetnim skakačem na četvorci, imao bi nekoliko skokova manje... Ovakva nagađanja u jednom ili drugom smeru nemaju mnogo smisla, ali u principu je ipak lakše ostvariti dobru statistiku u lošem timu, postoji dosta primera tipa Kevina Love u MIN i slični...

Ludman

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.

milan11

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...
(Kozuki Oden, 11. februar 2022 19:56)

Lava sam naveo samo kao primer igrača koji je imao odlične brojke (nekih 26 poena + 14 skokova) u lošem timu, naravno da ga nisam poredio sa Jokićem! (Uzgred, Lav je u tim sezonama na račun dobre statistike čak dobivao bodove u glasanju za MVP i jednom završio na 5. ili 6. mestu i bio izabran u drugu petorku lige.)

Kingston

pre 2 godine

(JPR24, 11. februar 2022 20:18)

Uvek će pojedini igrači imati bolji tretman od drugih ali ovde se radi o stilu igranja koji sam po sebi vuče dosta faulova. Jokić ponekada odigra ledjima ka košu ali se uglavnom izvlači van reketa i normalno da će dobijati mnogo manje bacanja. Embiid igra uz kontakt i agresivno i u takvim slučajevima će uvek uspevati da iznudi faul. Jokiću se to često nabija na nos od strane Malone-a, da treba da igra više agresivno i ka košu.

Kingston

pre 2 godine

(Pera Ždera, 11. februar 2022 20:51)

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer

Mvp

pre 2 godine

Bolje bi bilo da ne osvoji, samo ce ga to dodatno opteretiti, bilo bi bolje da tiho radi tokom sezone i osvoji titulu, tj veca je sansa ja mislim

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Nmg nigde za ovu tekucu sezonu da nadjem koliko je koji igrac bio fauliran. Ako neko nadje neka napise, jer nad Jokicem nekad dosude i po 4 faula u cetvrtini dok nisu u bonusu, tako da mozda i nije velika razlika po dosudjenim faulima izmedju njih dvojice koliko je po izvedenim sb

Ludman

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.

Valjevska podvala

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu

Kingston

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova

milan11

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.
(kića, 11. februar 2022 18:04)

A da ima Denver krštenog pleja, Jokić bi možda imao "tek" 5 asistencija po meču jer bi postavka igre bila sasvim drugačija. Da ima više dobrih šutera možda bi on sam manje poentirao. Da igra u paru sa nekim izuzetnim skakačem na četvorci, imao bi nekoliko skokova manje... Ovakva nagađanja u jednom ili drugom smeru nemaju mnogo smisla, ali u principu je ipak lakše ostvariti dobru statistiku u lošem timu, postoji dosta primera tipa Kevina Love u MIN i slični...

Suns

pre 2 godine

Treba Denver da trejduje bartona za Durenta,glavu za glavu. Ima bi sigurno barem 40-50 asistencija po mecu. Jokic igra sa grupom gradjana,ne moze sve sam.

Mare

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...

Kingston

pre 2 godine

(Pera Ždera, 11. februar 2022 20:51)

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer

Deksi

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.

Mvp

pre 2 godine

Bolje bi bilo da ne osvoji, samo ce ga to dodatno opteretiti, bilo bi bolje da tiho radi tokom sezone i osvoji titulu, tj veca je sansa ja mislim

Kingston

pre 2 godine

(JPR24, 11. februar 2022 20:18)

Uvek će pojedini igrači imati bolji tretman od drugih ali ovde se radi o stilu igranja koji sam po sebi vuče dosta faulova. Jokić ponekada odigra ledjima ka košu ali se uglavnom izvlači van reketa i normalno da će dobijati mnogo manje bacanja. Embiid igra uz kontakt i agresivno i u takvim slučajevima će uvek uspevati da iznudi faul. Jokiću se to često nabija na nos od strane Malone-a, da treba da igra više agresivno i ka košu.

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Nmg nigde za ovu tekucu sezonu da nadjem koliko je koji igrac bio fauliran. Ako neko nadje neka napise, jer nad Jokicem nekad dosude i po 4 faula u cetvrtini dok nisu u bonusu, tako da mozda i nije velika razlika po dosudjenim faulima izmedju njih dvojice koliko je po izvedenim sb

Srele

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Itekako ima. Lako je deliti asistencije igračima koji pogađaju. Timovi koji imaju trojcu sa 20+ poena sa odličnim procentom šuta. Probaj da budeš najbolji u ligi sa lošijim timom... Kome ćeš i u kom momentu ćeš nekome dodati loptu i još da on poentira... Jokić koji ponovo ima fantastičan učinak ove sezone ima i jaku konkurenciju sa Embidom i Janisom. Obojca imaju po +60% šut iz igre, strašno su jaki, brzi za svoju visinu i dobri dribleri. Svaki od njih ima svoj stil igre i odlični su ove sezone... Videćemo ko će izdržati u tom tempu ali ova smena je čista izmišena zabava... Naravno da navijamo za Jokaru!

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.

Zovi mo ga "tripl-dabl" dasa :)

pre 2 godine

@ "MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji."
(billy, 11. februar 2022 17:22)

Zivota ti, znas li, uopste, sta hoces da kazes?
Trka za MVP sezone se zavrsva pre plejofa. Znaci da se gleda kompletan ucinak igraca tokom prvenstva (Ako te nisu obavestili: u plejofu se bira MVP za PO) - licna statistika igraca, uticaj na igru ekipe...
Za Joku mnogo njih kaze da je najgori MVP do sada (budale!). Po tebi, @billy, on je iskljucen za svagda iz konkurencije, a i ekipa mu nije medju prve 2 - 3.

PS Voleo bih kad bi mu prosek koseva bio veci, ali... i ovo pali.

milan

pre 2 godine

Trenutno nema pomoc saigraca, ali kad se vrati Dzamal, pa kad krene da se zalece u trojicu i da davi loptu 20 sekundi i onda uvali Jokicu da uradi s njom nesto, e, to ce biti druga prica! Onda ce Jokicevi procenti suta da padnu, broj izgubljenih lopti da poraste, a Denver ce pasti sa 6. na 8. poziciju.
Svi su poceli da veruju u mitove o Mariju i zaboravili kakva je stetocina u 80% slucajeva bio. Zablista u jednoj utakmici, pa onda krsh 4 sledece...
(Mare, 11. februar 2022 18:24)
kad se vrati Marej imace dve superzvezde i ubijace sve redom

Mare

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.
(Nemanja, 11. februar 2022 18:20)

Zato što je lik naučio da glumi. Posle svakog kontakta plače kao beba neka. Pa se baca po podu kad ga neko udari malo i tako to. Još mu je sad i Harden došao, to ima da bude smejurija. Sigurno 50 slobodnih bacanja po utakmici.

JeRemija

pre 2 godine

Ali Stef Kari na 5.mestu?!

Dečko igra najgoru svoju sezonu u poslednjih 10 godina, šutira iz igre nešto iznad 40% što je sramotno malo...

Ne znam u čemu je fora.

ps. Jokić sasvim zasluženo na 1.mestu!!!

Marko

pre 2 godine

Embiid sutira 49% iz igre i ima najveci usage rate...Jokic sutira 57% iz igre nije ni u top 10 po usage rate...
Ukupno je Jokic bolji skorer kad se uzme u obzir i efikasnost, ne znam zasto niko ovde ne spominje procente...

Seek & Destroy

pre 2 godine

Svaka cast Kariju bio je možda i prvi kandidat ali sada realno ne treba uopste ni da bude u konkurenciji.
Ne može on trenutno nikako da bude ispred Derozana i Luke.Cak i Moranta.

kića

pre 2 godine

Ovih 8 Jokićevih asistencija u prosjeku su čista varka. Da ne igra s takvim cjepankama s kakvim igra, opušteno bi u prosjeku imao preko 10 asistencija po meču.

zmajognjeni

pre 2 godine

Činjenica da Embid prosječno bilježi nekih 3 ipo poena više od Jokića, al Embid je odigrao i sedam mečeva manje od Jokića. Jokić u prosjeku bilježi 3,5 asistencije više od Embida, kada se to prevede u poene, to je 7 poena više za Jokića. Znači poeni i asistencije zbirno, Jokić je tu bolji. Al ne kontam to u NBA da ti ekipa mora biti u prva 4 da bi bio MVP. Kako da budeš u prva 4 kada igraš sa gradjanima, to je prosto nemoguće. Realno Denver bi bez Jokića bio zadnji ili prezadnji na zapadu, Filadelfija bez Embida bi opušteno bila medju 6-7 na Istoku. Znači ako se gleda plasman ekipe, MVP onda ne mora biti najkorisni igrač lige. To je potpuno besmisleno.
(Deksi, 11. februar 2022 17:07)

Pa ideja je da je lakse da budes najbolji igrac u losem timu, nego najbolji igrac u dobrom timu. I zato se ceni ako ti tim pobedjuje a igrac ma dobru statistiku. To onda znaci da je izuzetan a ne jedina kvalitetna opcija.

meda

pre 2 godine

Jokić daje 25.8 poena po meču (imaju istu minutažu) sa TS=66.2%, Embiid 29.4 poena po meču sa TS=60.9%. Dakle Embiid daje 3.6 poena više. Ako pretpostavimo da prvih 25.8 poena od tih 29.4 daje sa Jokićevom efiksanošću, preostalih 3.6 poena daje sa TS=22.9%. Prosečan TS u ligi ove godine je 56%.
Dakle Embiid daje 3.6 poena više po meču ali te dodatne poene daje na ekstremno neefikasan način, za tim je mnogo bolje ovo što radi Jokić.

Jokić ima 7.9 asistencija po meču, 3.6 izgubljenih lopti, 2.2 odnos. Embiid 4.3 asistencije, 2.9 izgubljenih, 1.5 odnos asistencije/izgubljene lopte.
Jokić ima 0.4 krađe više, Embiid 0.7 blokada više po meču (to je jedina statistička kategorija gde je bolji).

Jokić je daleko bolji i najbolji u ligi po svakoj naprednoj statističkoj kategoriji koja meri ukupan učinak (PER, WS/48, BPM, VORP, ...). Ako se ode na 538 site, nba player ranking, Jokić 3 koplja iznad svih drugih.

Hogar

pre 2 godine

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)
Ne bi bilo fer da Jokic igra u Golden stejtu jer bi imao 30+ poena 20+ asistencija i 15+ skokova

Nemanja

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao isto slobodnih bacanja ko Embid, ne bi bilo uopste price. Covek dobija 5 bacanja u proseku po mecu a Embid 11. Zivo me zanima, kako vide te kontakte na Embidu a ne na Jokicu, kome su ruke posle meca prebijene.

Baticca

pre 2 godine

@billy
ni to nije precizno. U slabom timu vrlo lako mozes da uzimas puno šuteva i statisticki dominiras. Tim gubi,ti se ispucavas. Vazan je balans timskog i individualnog. Prednost dajem Jokicu ispred Embida jer ima mnogo veci uticaj na tim. Razigrava igrace,asistira,zna i da "zakoči" kad nekog drugog ide. Embid sili u svakoj opciji

pejafan

pre 2 godine

@kognitivna disonanca
Trudi se on,pronalazi saigrace,razigrava,ali dzaba kad igra sa cepankama koje jedva pogode cisto otvorene suteve...Apsolutni MVP tu nema price,covek igra ubedljivo najbolju kosarku u celoj ligi i to sa lakocom,cista inteligencija i kosarka u malom prstu

adam

pre 2 godine

koliko embid daje koševa sa slobodnih bacanja a koliko jokić? mislim da embid time što izvodi duplo više slobodnih bacanja postiže bolji učinak po datim koševima. iz igre jokić je i tu bolji.

billy

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy, 11. februar 2022 17:22)

To nema smisla, zamisli da neki lik igra u Krki i ima neki odličan prosek, svakako da ne može da bude MVP, jer nije isto igrati u lošijem timu ili u Zvezdi/Partizanu/timu koji se bori za titiulu
(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27)

Da, al Denver nije na dnu tabele. Denver je na odličnom 6 mjestu s obzirom da sem Jokića i donekle Gordona tu nema krštenog igrača.

milan

pre 2 godine

I zašto je nama ta njegova statistika bitna, kad čovek NE ŽELI da igra za Srbiju? Imao bi on itekako šta da nauči od pravih velikana srpske košarke Divca, Djordjevića, Danilovića, Kićanovića… Nacionalni dres je svetinja, posle sve ostalo.
(Ludman, 11. februar 2022 20:20)
a ako odigra na Evropskom ,osvojimo zlato i bude MVP ? jel ces da se javis ovde ?

Ivan Bg

pre 2 godine

MVP treba da bude onaj ko je stvarno bio najbolji, a ne neko kome je ekipa bolje plasirana, ili ako je neki igrač već bio MVP, pa onda kažu "Aj sad da damo nekom drugom.". Mislim glupost žešća. MVP dajte onom ko je stvarno bio najbolji.
(billy,


U 99 posto slucajeva i jeste tako, drugo je to sto ovde vlada neki mit da mora ekipa biti visoko plasirana. Bilo je slucajeva kad je neko nezasluzeno bio mvp ali to iskljucivo jer je superstar i marketing cini svoje, dodaj trku za istoriju i sve je jasno. S druge strane, gleda se “per “i to je to. Taj dobija. Manite se poena i skokova i svega i svacega. Nba je i dalje najozbiljnija sportska “kompanija” u svetu i retko kad grese, naravno namerno.

Roki

pre 2 godine

Valjevska podvala

Naravno da ima smisla. Ako neko igra za krku i ima najbolju statistiku, znači da protiv mnogo jačih timova igra odlično. S druge strane, postoji toliko naprednih statističkih podataka koji omogućavaju da se ravnopravno porede igrači bez obzira za koji tim igraju.

Pera Ždera

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Budalastina dana... Jokic ne igra uz/kroz kontakt? Pa da li uopste gledas Denver... Coveka na postu nekad i utrajaju uz ozbiljne batine + ove sezone daleko manje sutira sa polidistance = mnogo vise napada niski post, sto kroz izolaciju sto kroz utrcavanje i P&R.

Ok, Embiid igra vise na niskom postu jer ne orkestrira napadom sa kapice ili iza linije za tri kao Nikola ALI ovolika razlika u sl bacanjima je apsolutno apsurdna.

O da, Nikola i te kako igra kroz kontakt, ledjima na postu, kroz udvajanja i utrajanja i stalne borbe za skok ispod obruca. Redovno dobija batine i redovno ne dobija bacanja... Imas negde i statistiku (kacio je neko ovde) da od svih vodecih igraca ima najmanje dosudjenih bacanja tj najvise nesviranih faulova/situacija koje su diskutabilne, blago receno (zaboravih tacno detalje i naziv te statistike).

Goran NBA 1986 (ne, nije godina rodjenja, otad pratim nba)

pre 2 godine

Embid 29.4p, ali uz 19.3 suta i 11sb po mecu, 25 dd, 1 td. Jokic 25.8p,uz 17.1 sut (dakle 2.2 suta po mecu manje, uz jokiceve procente to je ...) i 5.5sb (5.5 bacanja manje). Jokica gledam svaku, embida svaku trecu, kredit kod sudija Embid 10, Jokic 3, bukvalno se pogled svira na Embidu, nad Jokicem je bukvalno sve dopusteno, pre neko vece tadz gibson u jednom posedu pravi tri faula nad jokicem i to ocita jer ga ovaj ugurava pod kos i ovaj pokusava to da zaustavi faulom, udara ga po rukama, dvojica sudija to vide, niko nista ne sudi, posle treceg faula jokic sutira, hvata of skok, tad ga opet fauliraju istovemeno dvojica i tek tad sviraju faul, i takvih situacija je bar 5-6 po mecu. Dakle realno kad se saberu bacanja i sutevi embid sutira 5 suteva vise po mecu od jokica i iz tih pet suteva daje u proseku 3.6 poena vise, jokic da sutira jos pet puta po mecu to je jos minimum 7 poena vise. Asistencije Embid 4.3, Jokic 7.9, te 3.6 ass vise donose u proseku minimum 9 poena, svaka druga ass jokica je ili za tri ili za 2+1. Dakle jokic za jedno 12-13 poena efikasniji. Vise skokova jokica i ukupno i of i defanzivno, bolji procenti i za sb i za 2p i za 3 i za ukupan sut. Vise kradja, manje faulova Jokic pravi, dakle embid ima samo vise blokada i manje izg lopti. Per JOkic bolji, efishiensi Jokiceva rekordna u istoriji NBA, Jokic 37.6, embid 32.5. FG embid 49.8%, Jokic 57.8, za 3p: 35.8-37.5, ft 81.2-81.6. skokovi 10.9-13.6

JPR24

pre 2 godine

Prosto i jednostavno jer Embiid igra uz kontakt a Jokić ne i logično je da će uz takav stil igre kupiti više faulova
(Kingston, 11. februar 2022 19:59)

Ja se pitam šta ti gledaš ? Nije problem sto Embiid dobije slobodna, već sto drugi kao Jokic ne dobijaju za neke slične stvari. To je bio cirkus i sa Hardenom, ne samo zbog njegove igre i promene pravila, već prosto promaja mu dune u bradu i dobijao je faulove, sad posto je bio poznat po unošenju i to su batalili, ne sude mu ni promaju pa kuka, ništa bolji nije ni Trej Jang. No vratimo ae na centre, pogledaj Aytona u Finiksu koliko dobija bacanja, koliko batina, a igra daleko više u reketu, trojke maltene ne pokušava… i eto. U tome je stvar, tretman igrača nije isti.

XXX

pre 2 godine

@(Valjevska podvala, 11. februar 2022 17:27): on pored “proseka” ima najveći uticaj na uspešnost tima; nisu oni zadnji na tabeli (bez njega bi bili 1000%) pa da on ima takvu statistiku koju ima.

Pera Ždera

pre 2 godine

Ti očigledno ne znaš šta znači igrati uz kontakt, pogledaj na YT recimo klipove od Shaq-a, to ti je školski primer
(Kingston, 11. februar 2022 21:13)

Ajd da pokusam jos jednom, vrv uzalud al ajd...

Argument ti je da mi navedes fizicki najdominantijeg kosarkasa ikada za primer kontakta. Sta, ako neko ne igra kao Sek onda ne igra uz kontakt. Komedija :)

U svom komentaru nisam naveo da Jokic igra najvise, najsnaznije kroz kontakt u odnosu na ostale + sam naveo da Embiid igra vise od njega fizicki ALI nikako nije istina da Nikola ne igra fizicki uopste i da nema mnogo kontakta i nesviranih batina i samo je to bila svrha, demantovati takvu gkupost. Posebno u svrhu opravdanja nenormalne razlike slobodnih bacanja izmedju Nikole i Embiida...

Pzaljivo citati i argumentovati malo smislenije i ozbiljnije... Pazi, navede covek Seka jer nista drugo mimo njega i manje od toga se ne priznaje za igru uz kontakt :)

milan11

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...
(Kozuki Oden, 11. februar 2022 19:56)

Lava sam naveo samo kao primer igrača koji je imao odlične brojke (nekih 26 poena + 14 skokova) u lošem timu, naravno da ga nisam poredio sa Jokićem! (Uzgred, Lav je u tim sezonama na račun dobre statistike čak dobivao bodove u glasanju za MVP i jednom završio na 5. ili 6. mestu i bio izabran u drugu petorku lige.)

Kozuki Oden

pre 2 godine

milan11
Jokic je plej u ekipi, njima NE TREBA organizator igre. A za poredjenje Jokica i Kevina Lava ne znam sta da ti kazem...

mr

pre 2 godine

Једини Јокићев проблем је што се на свакој утакмици не ухвати два пута за обруч и што се не буса у груди и урличе. Причати о његовој кошарци је бесмислено, јер то већина људи воли да гледа. Некад је омиљени кошаркаш био Меџик, и Никола је најближи томе.

XXX

pre 2 godine

@(kognitivna disonanca, 11. februar 2022 17:27): može on da se trudi oko asistencija do sutra, kad ovi njegovi ne mogu ni vazduh da pogode.