Drax
pre 4 godine
Ako moze Kampaco moze i on da igra jedini problem je sto Kari Lilard i Irving i Jang i Kris Pol ima da prave majmuna od njega kad ih bude cuvao.Ako ima zeludac za to onda srecno..
Utorak, 01.06.2021.
09:15
Miško Ražnatović govorio je o najboljem igraču i šampionu Evrolige Vasiliju Miciću.
IMAGE SOURCE
pre 4 godine
Ako moze Kampaco moze i on da igra jedini problem je sto Kari Lilard i Irving i Jang i Kris Pol ima da prave majmuna od njega kad ih bude cuvao.Ako ima zeludac za to onda srecno..
pre 4 godine
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
(JPR24, 01. jun 2021 15:38)
27 miliona na tri godine, to si zaboravio da napomenes. Dakle prosecno 9 godisnje jer kod njih uglavnom ide uzlazno 8-9-10. To je na 3% 270.000 godisnje za menadzera. Na 3 miliona u Evropi i 10%, a bice vise, je 300.000 godisnje za menadzera. Ovo ostalo o cemu pricas je za igraca, a govorimo o parama za menadzera.
pre 4 godine
Okani se KK CZ. Ko te i sta pitao za KKCZ!
Vasa je igracina i kraj.
pre 4 godine
naravno da je gubio lopte u C.zvezdi kad navija za Partizan ...
pre 4 godine
Stanko
Moze i pravilo 2+1 stranac? Jednom strancu das pasos nakon sezone ili dve sto je mnogo "normalnije" nego davati pasos liku koji igra mesec dana.
pre 4 godine
Igrali su košarku da bi onda prešli na srednji pikinrol, gdje je Mićko nenadmašan u nošenju lopte. Mislim kad može Larkin onda je sve jasno. Svakako Mićku čestitke i na flopovima. Vidljiv je dug i predan rad do duboko u noć.
pre 4 godine
Beksi
Ali ti si taj koji poredi igrace u ovoj prici, ne ja. Samo ti skrecem paznju na to da poredis klinca Rubija sa Navarom u prajmu...
pre 4 godine
Nasi ce mvp hodati po nba lutati po dvoranama plasiti lebrona..
pre 4 godine
Vasa Micic da bude NBA zvezda? Presmijesno :-D Mada, kad je Korkmaz igrao u NBA, onda moze i Micic, ali ce ostaviti manje traga od istog tog Korkmaza. Kvalitetom su ionako tu negdje. Samo se nadam da ce biti rezerva u nacionalnom timu da nas ne unistava kad god udje u igru.
pre 4 godine
Beksi
Rubio je tada bio klinac, covece...
pre 4 godine
Pa nije bio klinac 2015te kada je vremesni Pau Gasol izdominirao. Ako je Rubio najbolji igrac Spanske reprezentacije to je u zadnjih par godina,a ni u ludilu ne bi bio ni blizu pomenutim igracima da su oni u svom prajmu.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Gde si se ti izgubio ? Kalina igrač Radničkog. Micića ste oterali kao psa ! Gudurić je dobro počeo, pa ste i njega ukanalili.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
pre 4 godine
@Aspera
Vidi se da baš pratiš?
Kalinić je pošao na prvenstvo kao zamena za Micova, svi znamo šta se desilo i Novicu koji je odbio da igra.
Nikakav reprezentativac nije bio u tom trenutku.
Još da sačekamo čuvenu procenu "Sale napravio igrača od njega" i komplet sa lepinjom.
Prosto se vidi da je "eksplodirao" u Radničkom i reprezentaciji a sezona u Zvezdi e pa to se ne računa jel tako?
pre 4 godine
Rubio je najbolji igrac reprezentacije ali one koja nije vise jaka kao sto je nekad bila,kada su braca Gasol bili u prajmu,Navaro,Garbahosa i ostali.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Kako je to zvezda iznedrila Kalinica i Micica? Kalinic je kao igrac Radnickog igrao SP i presao u zvezdu na jednu sezonu, 8 meseci. Dok je Micic motkom najuren posle jedne sezone u zvezdi. Kako ih je to zvezda iznedrila?
pre 4 godine
Vasa u NBA ? Da... Ali ne u OKC ! Ne da on ne može, već ekipa nema ambicija, tankuju, sledeća sezona će biti slična verovatno za OKC, i tu nastaje problem: minutaža za igrača koji nije više klinac, i koji ima ambicije !
pre 4 godine
Stari Zvezdas- Калинић и Јовић су дошли из Радничког,Мицића сте испљували максимално а уз то он је Мегино дијете,Недовић неби добио шансу да се нисте распадали само у тим ситуацијама и можете избацити играча( Вујанић). А и Гудурић је био планиран из ФМПа на позајмицу у МЗТ који је тад био у првој АБА а ФМП у КЛС и ко зна како би се то завршило да није било доста повријеђених у екипи па је Гудура добио шансу.У задњих 6-7 год ви сте упропастили све што сте могли.Зато Србија од Јокића и Гудуре који су 95 год.па све до Петрушева 2000 год и нема играча да вриједи.Звезда је у тим годиштима имала апсолутни примат.Чак је била и јуниорски првак и вицепрвак 96 ,97 год.и ниједног играча није избацила који вриједи.Нисам Партизановац,навијам само за Србију.
pre 4 godine
Nije toliki problem sto Vasa ima 27, to su najbolje godine za kosarkasa, pa Kampaco je sa 30 otisao i odmah ima ozbiljnu ulogu u nba, ali problem je sto prava na Micica ima Oklahoma koja tankuje na maksimumu. Na pleju im je SGA, fantastican igrac, 22 godine, tu je i Lu Dort, plus ako se dokopaju ovog beka Kaningema, koji ce verovatno biti prvi pik, tesko da ce tu biti nekih bitnijih minuta za Vasu. Jer on nije prospekt, vec prakticno 'gotov' igrac koji donosi rezultat, a njima to trenutno ne treba.
Mozda bi neki trejd u ekipu kojoj fali kvalitetnih minuta na pleju, a koja juri plej of, bio neki idealan scenario i prilika da se Micic izbori za svoje mesto u nba.
Puno tu faktora treba da se poklopi.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
pre 4 godine
Beksi
Navaro bio "duplo bolji" od Rubija? Izvini, ali on je kao dete u Barsi posle Navara bio najbolji - zamisli da je ostao jos koju sezonu. Covek najbolji igrac reprezentacije vec godinama...
pre 4 godine
Licno mislim da Micic ima strasan hendikep sto igra na poziciji pleja,a to je u NBA najnezgodnija pozicija za strane igrace.Neosporno je da je strasno napredovao,na moje veliko iznenadjenje,jer se dugo cinilo da ce mu karijera izgledati kao Dangubiceva.NBA je nepredvidiva,pitanje je i kako se ko uspije prilagoditi na tu veliku promjenu,ne samo u igri i treningu,vec i zivotu uopste,tako da je tesko sada znati,a ponajveci faktor je tim i stanje u istom.Mozda i jedan Jokic da je otisao u Lejkerse,nebi danas bio to sto jeste.Opet kad moze jedan Zubac(uz duzno postovanje)valjda bi trebao moci i Micic.
pre 4 godine
Beksi
Nije problem pitanje da li bi Bodiroga mogao da igra, problem je to nerealno ocekivanje nasih ljudi i preterivanje. Stalno se navodi kao primer Doncic i kako bi Bodiroga bio bolji. E, TO je predmet rasprave.
A ono sa Rubija i "Inglesa" (covek jako dobar role player/sesti igrac, a ti zapeo kao da je postao MVP iako ima istu ulogu kao u Barsi) dovoljno govori o tvom znanju, Riki je bio zmaj kao klinac koji je pravio dar-mar u oba pravca ali mu je sut jako brzo zakazao (plejmejkerske i defanzivne sposobnosti su mu oduvek bile na visokom nivou)...
pre 4 godine
Misko jeste menager i to mu je posao, ali covjek toliko poznaje a i voli kosarku-rekao bih vise od pola trenera u Srbiji...Gledao sam ga kod Edina "U obrucu" odmah se vidi ljubav prema kosarci-nesto kao Marc Cuban u Dallasu, prvo ljubitelj kosarke a tek onda businessman sto je danas prava rijetkost...i nije cudno da bas on ovako pronalazi talente jer covjek jako poznaje kosarku,svaka mu cast na svemu sto radi,totalni respect!!
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51),
sto volim ovakve pametnjakovice, cuj on bi gledao domace igrace, a 1.000.000% sam siguran da jednu utakmicu KLS-a nije pogledao! Onda bi znao koliko stranaca u KLS-u ima... Imas patrioto Borac iz Cacka, gde su vecina domaci i sasvim solidni igraci, neki cak i potencijalno vrlo dobri(Kocovic), neki proglaseni za velike talente dok su bili juniori (Miletic i Karapandzic), koji se jedva spasio da ne ispadne iz ABA lige! Nisi pomenuo da si ih gledao...
Nekoliko je problema kosarke u Srbiji, a neki od njih su:
- sve je manje dece koja treniraju (inace je sve manje dece u Srbiji generalno), samim tim nema toliko kvantiteta da bi se pronasao kvalitet
- kvalitetnih trenera mladjih kategorija je sve manje, a svakakvi danas drze skole kosarke
- ko zna koji procenat roditelja(ne manji od 70-80%) vidi u svojoj deci pre svega beg iz finansijske krize, pa tako veoma talentovana deca propadnu, posto roditelji "sve znaju"
- Misko i ostali "menadzeri" rade iskljucivo za sebe i tacka! Da ne ulazim u dublju analizu, posto nece biti prostora, poenta je da su isto sto sad Misko kao pojedinac radi, radili klubovi (FMP, Hemofarm,...), a kvalitetni igraci su uvek nalazili put do zvezda
- Zvezda i Partizan nisu razvojni klubovi, vec se u njih dolazi kao vec oformljen i odlican igrac ili kao vanserijski talenat, kao i u sve vrhunske klubove u Evropi i USA
pre 4 godine
"prijatelj nekih prijatelja" znaci Rubio je za Nba a Navaro koji je bio duplo bolji od njega nije bio!! Ne znam zasto odmah neuspeh nekog igraca svaljujete na ligu kad ima brdo drugih faktora,adaptacija na tim u kojem si,zivot u drugoj zemlji,okruzenje oko tebe. Pa Mirotic je dokazao da je za Nba pa se svojevoljno vratio u Barsu. Nekome ne odgovaraju onolika putovanja kao u Nba. Tako se i u fudbalu uvek govori o ligi kad neki igrac igra slabije,Werner i Haverc su bili na takvom udaru a Pulisic i Rudiger isto dosli iz Nemacke lige,pa De Bruyne,Firmino,Mane iz Austrije u Englesku,Van Dajk iz Skotske,Tores je bio top u Liverpulu a truba u Celziju. Ko kaze da Bodiroga nije smeo u Nba zbog igre,mozda je voleo zivot u Grckoj,Italiji,Spaniji,mozda nije hteo da bude drugi igrac tima u Nba nego prvi. On je trebao u Sacramento Kingse i ne vidim nacin kako se on ne bi uklopio u onakvu timsku igru Kingsa,a njegove finte i fejkovi su kao stvoreni protiv Atletskih igraca,kao Jokic sto radi..sto si veca atleta to odletis dalje na fintu ;))
pre 4 godine
Spanulis ne bi prošao nikad u NBA, ni pre ni danas jer nije za taj nivo košarke. Njemu su se Ameri smejali i sprdali kad su videli onaj šut kamena sa ramena, pa kratke ruke a nije nešto ni brz kao munja. Doslovno ništa spec. A došao batica sa egom najjačeg na svetu, ja Spanulis BogoČovek. Svako bi ga ismejao na njihovom mestu, prosto mora.
Isto je prošao i Navaro recimo. Dođeš u stavu, ja legenda 100 trofeja a prodaješ im "la Bombu" kao da si sad ti tvorac košarke. Neki košarkaši su legende evro košarke i to treba da budu. Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
pre 4 godine
Не, не...
Мишку треба дати неколико тимова по регионима Србије, а оставити јаке тимове онаквим какви јесу. Значај његовог рада види се тек у дуелима са тим тимовима!
------
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
pre 4 godine
Nasu kosarku je preporio Bogdan Bogdanovic. Od kad je on poceo da igra mi smo poceli da ponovo da osvajamo medelje i budemo u vrhu na svakom takmicenju. Vidi se u Atlanti sad kakav on ima uticaj na ekipu, mogu da idu do samog kraja..rodjeni pobednik.
Nesumnjiv je doprinos Teodosica, on je majstor kakvog cemo tesko imati, ali nije on taj faktor..On je pre Bogdana imao samo 2010g uspeha, mnogo susnih godina.
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
(Dragan Borca, 01. jun 2021 11:05)
pre 4 godine
Pa nece Vasa da greje klupu kao Spanulis...
Vasa ce da dobije bar jednu cetvrtinu od starta..i to poslednju.
Ovi mladi ce da igraju i da se razvijaju jer Okla nastavlja da tankuje, a kad se mladi umore i tekma je resena, ulazi Vasa u garbage time da caruje.
Mozda ga posle proslede u Minesotu ili Orlando..
pre 4 godine
@Stari Zvezdaš,
Prvo Jović a donekle i Kalinić nisu imali nešto bolje izdanje nego u CZ tj to što su igrali u Zvezdi na sličnom nivou igraju i sada.
Da se razumemo odmah to su odlična izdanja.
A što se para tiče...mora da se šališ?
Ko ne bi prodao Kalinića i Gudurića za 1 mil? Daj bilo koji tim?
Evo danas gledam Jokubaitis 2001. godište i strašan potencijal...obeštećenje 350k...a Jović je prodat za 330k...
Realno ne vidim ništa sporno u prodaji igrača. Druga stvar je da li ima ko da nadomesti to.
Takođe objasni Nedoviću da eto ti bi voleo da on igra u Zvezdi i zaboravi na 800k-1mil po sezoni ili Kaliniću koji ima platu 1,5mil...
Pišete gluposti iz fotelje i još dobijaš pluseve...gađate se nekim iznosima koji ne da nisu realni nego KKCZ a i KKP nisu ni blizu toga...ali eto imate mišljenje.
pre 4 godine
Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
(prijatelj nekih prijatelja, 01. jun 2021 12:16)
bodiroga bi otisao instant da mu je garantovano 30 minuta po utakmici... on je samo delovao nezgrapno, kao da vozi traktor, ali ga to nije sprecavalo da tim traktorom pregazi karmela...
pre 4 godine
U Americi toliko kockica mora da se poklopi da bi jedan stranac pokazao iole ... Nadam se da će se Vasi ukazati prilika i da će je iskoristiti, jer puno prilika za strance nema!
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
Nazalost Zvezda i Partizan i nemaju koga da razvijaju i da pruze sansu kad bukvalno vecina, ako ne i svi mladi i vrlo perspektivni igraci idu kod njega, ne mora on specijalno ni da ih vrbuje, tamo ce dobiti sansu, minute, dosta jakih utalmica dok u Partizanu i Zvezdi sve pod znakom pitanja tako da i realno nemaju koga da promovisu, mislim imaju tipa Davidovca pre par sezona, Dobrica i slicno, jesu oni dobri ali daleko neki vanserijski talenti. Tako da nam stranci ne ginu jos neko vreme nazalost.
pre 4 godine
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
(Onokao.., 01. jun 2021 10:43)
Realan si bar malo? Eto moje pitanje za tebe.. Pa tako i treba da bude,on u njemu vidi igraca na kome jos vise moze da zaradi u buducnosti i to je ne ok,nego extra.. ti bi radio za 50000,a imas opciju uskoro da radis za 90000 recimo,a ta opcija od 50000 to je uvek na stolu..dajte ljudi budimo realni,treba ih odrati i boriti se za svaki dinar,jer kad im nisi potreban,promeni se recimo menadzment kluba oni doslovno obrisu parket sa tobom i nestanes..
pre 4 godine
Xin Zhao - ti zasigurno opisuješ situaciju sa Kampacom?
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
U potpunosti se slazem sa tobom.
pre 4 godine
Mica ode u NBA. Miško prešo igricu.
Sledeći je Simanić. Očekujem da od njega Miško napravi novog Stojakovića i prvo krilo repke.
pre 4 godine
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
pre 4 godine
Teodosić je kao Federer - pršti od gracioznosti, prelepo za gledanje.
Ali nije nemoguće da je Vasa stvarno i bolji, kao što kaže Miško.
pre 4 godine
Свака част Мишко.У свему баш у свему се слажем са Мишком и никад нисам посумњао у Васу.Кад је највише пљуван тврдио сам исто као и Мишко да ће Васо бити најбољи и бити бољи од Теа,Славнића и Ђорђевића.То ће Васо и да докаже он сад улази у најбоље године.Рад са Јокићем,довођење Петрушева слиједи форсирање Јовића и Ђуришића ма живио ти нама Мишко 100 година јер без тебе ћемо пропасти.Слажем се са једним од коментара да Мишку треба предати КСС тада би временом и Амере престигли.Ово што Звезда и Партизан раде је трагедија.Волим Србију клубови ме незанимају а вјечити уништавају репрензенацију.А колико се пара слива у та 2 државна мезимца.
pre 4 godine
Solidan je bio Micic, ali ga je toliko vukao cele sezone Krunoslav Simon. Covek 5 puta vise zasluzuje da ide u NBA. ne treba ulgatai ni minut vise u njega u reprezentaciji.
Postava odma da bude:
Teodosic
Lazic
Guduric
Simanic
Marjanovic
Micic na klupu, kao 6ti igrac da malo igra i cao.
Pokorili bi odma Amere.
pre 4 godine
On u nba nema šta da traži jer njemu treba lopta, mora da bude glavni igrač a to se neće desiti jer nijedna ekipa mu to neće dati sa 28 godina. Nikada nisam razumeo igrače koji toliko na silu žele da idu u nba čak i u starijim godinama kao Kampaco a evo i sad Micić pre i Teodosić, to jako retko ispadne dobro. U tim godinama jedino možeš da prođeš kao neki šuter ili igrač uloge jer toga uvek treba.
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
pre 4 godine
"Vasa je postao peti igrač u istoriji koji je bio MVP regularnog dela sezone i Fajnal-fora"
Bilo bi lepo da ste napisali ko su bili prethodna četvorica.
Sećam se jedino za Dončića...
pre 4 godine
sta fali Spanulisu?
pre 4 godine
Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51)
Значи редован си на утакмицама Беовука, Борца Земун, Пролетера? Сјајно!
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu) Potpuno se slažem, samo bih reč “crnac” zamenio sa “stranac”. Ako je neko patriota ne znači i da je rasista. Ja lično bih ograničio broj stranaca u našim timovima na 1-2, uz striktnu kontrolu kome se daje srpski pasoš. Baš me briga što u drugim zemljama kupuju igrače, Srbija mora da ih pravi i hvala Bogu u stanju je.
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 01. jun 2021 09:23)
A što nije moguće? Na 25 p je po utakmici, slično kao najbolji Teo. Racionalniji u napadu, mada i on ima žute minute i uhvati ga ludilo, ali manje nego pre. Manje atraktivnih asistencija od Tea, ali nije da ih nema. E sad, ključna stvar, Vasa je mnogooo bolji u odbrani. Sa 26 god i Teo je imao mnogo packi u klupskoj karijeri i neosvojenih titula često kao direktan krivac. Sa 22 nam je doduše 2009. doneo srebro na EP, a sledeće izbacio Špance u 1/4 svetskog prvenstva. Sve u svemu, Vasa napreduje iz godine u godinu, a MVPx2 i EL će mu podići samopuzdanje, mislim da je samo to slabije kod njega. Sada je bolji od Tea, da li je bolji od najboljeg Tea, verovatno još nije, ali ako sve bude kako treba, biće. Ako pogledamo Furnijea iz evropskih dana, realno ništa posebno tada, koji sada ima sasvim pristojnu NBA karijeru, Vasa će biti i bolji.
pre 4 godine
Divim se i ponosim tvojim uspesima Micke, tvoj drug sa Yubaca!
pre 4 godine
talenat mu je nesporan ali se nije snalazio pod pritiskom, mislim da je za 99% ljudi on bio igrac koji je mogao postati nesto ali da od njega kao I od mnogih nada pre njega nece biti nista.
definitivno je prekretnica bila sezona u zalgirisu kod jasikevicijusa.
pre 4 godine
Mičić je postao igračina I njegov stil igre je rodjen za NBA. Dečko toliko oskače od ostatka Evrope. KAd ga gledas on toliko lagano igra da je to nevjerovatno. Inače ima vrhunske fizikalije. Visinu sve.
pre 4 godine
danas igrace cine statisticke kolone, klupske boje i navijaci im ne znace nista, danas ovde sutra tamo, pogotovu u nba, nekada je ovde bilo klub, reprezentacija pa ja, danas ja pa ja pa da vidimo za ostalo...
ako misli da moze da izgura taj tempo tamo treba da ode pokupi lovu i obezbedi unucice, sto da ne
pre 4 godine
Što se mene tiče, ako mu ne daju 30 min,ne treba da ide nikada. Igra na vrhuncu, samo može da bude bolji. Igra se i ovde košarka,po mom skromnom mišljenju, mnogo lepša nego tamo.
pre 4 godine
@ljemenkacz,strucnjak???
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
(bubamara, 1. jun 2021 09:30)
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 1. jun 2021 09:23)
Nije puno slabiji u napadu (samo zbog asistencija, ulaz ima bolji, sut su izjednaceni), ali zato odbranu igra mnogo bolje, fizicki jaci i brzi.
Teo jeste nasa legenda kosarke, ali Vasa je sad bolji nego Teo kad je bio najbolji.
Mozda bi Teo imao bolju karijeru da nije imao hronicnu povredu noge, ali to je sad manje bitno.
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
(Gogo, 1. jun 2021 09:22)
Pa Misko vodi pregovore, ne bi ni ti nista drugacije uradio dok nije sve potpisano i dogovoreno.
Iskreno mislim da su sanse 90% da ode u OKC, ali nije nista garantovano sa Amerima nikada dok ne padne potpis. Videlo se sa Bogdanovim nesudjenim prelaskom u Bakse kako moze za cas da se zakomplikuje.
pre 4 godine
A ovaj što se potpisuje sa "patriotizam nema cenu" neka pogleda sastave vodećih evropskih klubova u svim sportovima. Po dva domaća i to je to.
pre 4 godine
Poštujem coveka i sve ali mislim da ce ga NBA "progutati" i vratiti nazad u Evropu i onda dolazi kraj...
pre 4 godine
Vasa legenda, kališ, da volim crno bele...car!
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
(PiŽon, 1. jun 2021 09:45)
Ovaj tim ne bi osvojio ni Eurocup
pre 4 godine
Jel znate vi uopste ko sve igra u Nba i da li ste svesni da i sami cesto u komentarima za pola igraca pisete da su nivo Aba lige,pogotovo za saigrace odredjenih igraca koje zelite da uzdignete i prikazete kako taj odredjeni igrac pobedjuje "sam". Jedan Dzo Ingles godinama igra zapazenu ulogu u Nba ligi,bio je rezerva u Barsi,Riki Rubio koji nikad nije imao sut a ni neki skil godinama je prvi pley u svojim timovima. I za Kampaca,Pokusevskog ste pricali da nisu za Nba pa su se snasli. A ovaj sto se potpisao kao i Bodibond je za Nba...za Bodirogu je dovoljno pomenuti onu izjavu Lebrona nakon sto ih je lomio "who is this guy". Tad kad je Bodiroga trebao da ide u Nba u svakom timu iz Nba od 12 igraca bio je bolji bar od 7. Ejj bre pa za Lejkerse je igrao Mark Madsen verovatno najgori igrac kojeg sam ikada gledao,covek obruc nije mogao da pogodi,pa Luke Walton cepanka,Chris Mim..a Bodiroga je bio za klasu bolju igrac od Turkoglua na primer i bio je kompletniji igrac i bolji lider od Pedje.
pre 4 godine
ne znam da li postoji teza pozicija u nba od pg-a. koliko tamo sada ima nerealno dobrih igraca na toj poziciji, to je neverovatno. sve macke.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
Kad su se već trošile narodne pare, a bilo ih je u tim sezonama mnogo, bar 30 miliona € ukupno, osnovica je trebala biti od domaćih igrača a ne da kroz klub u tom periodu prodefiluje 30 stranaca.
Partizan je po 2-3 sezone čekao Krstića, Pekovića, Milosavljevića, Lučića, Bogdanovića... i imali su više uspeha. Prodavali su i oni ali su do nekog uspeha i stigli. Vujošević i KKP su radili pametnije.
Sa onih gore prvih pet navedenih KK CZ je morala ovih godina napadati titulu EL a ne osvajati jadno 17-o mesto.
Koštali bi isto, ako ne i manje, F4 i F8 bi bili normalna pojava ovako smo ostali razvojna sekcija.
Nisam zadovoljan, ne radi se dobro, onima koji vode čista jedinica, margina smo i ostaćemo, čekam sada samo prvih 300-400.000 $ za Dobrića i Davidovca pa da nastavimo sa statiranjem.
pre 4 godine
Pa jeste nas nervirao dok je prodavao lopte u evroligi, opet sa druge strane Vasa je znao da se pogubi pod pritiskom i u reprezentaciji tako da je najbolje što je karijeru revitalizovao u toj godini u turskoj bez velikog pritiska. Ispalo je dobro a verujem da je svakom ljubitelju košarke to najvažnije.
Igranje za CZ i partizan je specifično, neke motiviše a neki teško podnose
pre 4 godine
Vasa ima 27 godina, to je vec previse za NBA da bi dobio sansu. Tako da je za njega najbolje da ostane i dominira u Evropi. Takodje sutira 38% evropsku trojku sto znaci da verovatno znaci 32-33% NBA trojku. U NBA bek trenutno bez ozbiljnog suta za 3 poena ne moze da igra.
pre 4 godine
Mic po mic Mvp
pre 4 godine
Neće proći kao Spanulis, zato što je NBA drugačija. Tih godina ni Vasa ni Jokic pa ni Spanulis ne bi uspeli. Spanulis je otišao 2006te, čini mi se, igrala se fizički mnogo jača košarka, dopuštalo se puno kontakta. Finala NBA su bila ispod 100p, te godine je jedina utakmica finala Majami Dalas, u kojoj je neko dao preko 100p bila 101:100, posle produžetka. Spanulis je tada bio vrhunski igrač, na SP2006 je Amerima (Vejd, LBJ, Bos, Karmelo, CP3 itd) dao 20p u polufinalu.
pre 4 godine
Sa imamo strpljenja. Los je bio i Zvezdi, dobio je sansu i povratio samopouzdanje, imao je dobru sezonu.
Nakon 4g je dosao tek do sadasnjeh nivoa.
pre 4 godine
Miško izgleda kao mutan lik na prvu, ali svaka čast za sve.
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
pre 4 godine
Miško usvojo me. Pa ti si Džeri Megvajer.
pre 4 godine
Nije da nije istina ovo. Jedan od rijetih koji je vjerovao u njega,svaka čast.
pre 4 godine
"Ako Amerika ne bude bila dovoljno dobra i korektna moraće da čeka na Vasu još koju godinu"
A amerika samo ceka vasu ne znaju sta ce bez njega
Nema micic 20 godina pa da moze cekati, ima 27 godina ako ne ode ove godine posle ne mora ni ici jer mu vec prolaze najbolje godine
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
pre 4 godine
Vasa je mnogo popravio igru .
Kad sesetim samo koliko me je nervirao , bukvalno sa njim na terenu bilo je kao da igraš 4 na 6...
pre 4 godine
Hhahahha jedva cekam to da vidim. Micic i Nba? Euro kosarka na nikad nizim granama kada je Vasa mvp.
pre 4 godine
Videlo se na trenutke da je Micic klasa.
Imao je decko i tezak period zivota u naletu karijete.
Ali idmeooo brate nas... U nove pobede.
Nikada te nisam previse psovao, Bircevic je ipak bio tu da se iskalim...
pre 4 godine
Prije nekoliko godina, dok je Micic igrao u Zvezdi i bukvalno svaki drugi napad gubio loptu, citam na portalu mozzartsport intervju sa Miskom u kome o govori kako ce Micic za 3-4 godine biti medju 2-3 najbolja pleja u Evropi. Citam i ne verujem...ali mi je to bilo zais
ta cudno i uvek mi je bila na pameti ta Miskova izjava. Sada mi je jasno da on ima strasan osecaj za prepoznati na vreme top igraca.
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
pre 4 godine
Vaso ne treba ti Misko. Izbaci te ajkule iz zivota. Mozes sam da potpises ugovor. Ne treba niko da ti objasnjava da je $20m plata veca od $10m.
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
pre 4 godine
Nije da nije istina ovo. Jedan od rijetih koji je vjerovao u njega,svaka čast.
pre 4 godine
Miško izgleda kao mutan lik na prvu, ali svaka čast za sve.
pre 4 godine
Prije nekoliko godina, dok je Micic igrao u Zvezdi i bukvalno svaki drugi napad gubio loptu, citam na portalu mozzartsport intervju sa Miskom u kome o govori kako ce Micic za 3-4 godine biti medju 2-3 najbolja pleja u Evropi. Citam i ne verujem...ali mi je to bilo zais
ta cudno i uvek mi je bila na pameti ta Miskova izjava. Sada mi je jasno da on ima strasan osecaj za prepoznati na vreme top igraca.
pre 4 godine
Mic po mic Mvp
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
pre 4 godine
Vasa je mnogo popravio igru .
Kad sesetim samo koliko me je nervirao , bukvalno sa njim na terenu bilo je kao da igraš 4 na 6...
pre 4 godine
Jel znate vi uopste ko sve igra u Nba i da li ste svesni da i sami cesto u komentarima za pola igraca pisete da su nivo Aba lige,pogotovo za saigrace odredjenih igraca koje zelite da uzdignete i prikazete kako taj odredjeni igrac pobedjuje "sam". Jedan Dzo Ingles godinama igra zapazenu ulogu u Nba ligi,bio je rezerva u Barsi,Riki Rubio koji nikad nije imao sut a ni neki skil godinama je prvi pley u svojim timovima. I za Kampaca,Pokusevskog ste pricali da nisu za Nba pa su se snasli. A ovaj sto se potpisao kao i Bodibond je za Nba...za Bodirogu je dovoljno pomenuti onu izjavu Lebrona nakon sto ih je lomio "who is this guy". Tad kad je Bodiroga trebao da ide u Nba u svakom timu iz Nba od 12 igraca bio je bolji bar od 7. Ejj bre pa za Lejkerse je igrao Mark Madsen verovatno najgori igrac kojeg sam ikada gledao,covek obruc nije mogao da pogodi,pa Luke Walton cepanka,Chris Mim..a Bodiroga je bio za klasu bolju igrac od Turkoglua na primer i bio je kompletniji igrac i bolji lider od Pedje.
pre 4 godine
Neće proći kao Spanulis, zato što je NBA drugačija. Tih godina ni Vasa ni Jokic pa ni Spanulis ne bi uspeli. Spanulis je otišao 2006te, čini mi se, igrala se fizički mnogo jača košarka, dopuštalo se puno kontakta. Finala NBA su bila ispod 100p, te godine je jedina utakmica finala Majami Dalas, u kojoj je neko dao preko 100p bila 101:100, posle produžetka. Spanulis je tada bio vrhunski igrač, na SP2006 je Amerima (Vejd, LBJ, Bos, Karmelo, CP3 itd) dao 20p u polufinalu.
pre 4 godine
Videlo se na trenutke da je Micic klasa.
Imao je decko i tezak period zivota u naletu karijete.
Ali idmeooo brate nas... U nove pobede.
Nikada te nisam previse psovao, Bircevic je ipak bio tu da se iskalim...
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 01. jun 2021 09:23)
A što nije moguće? Na 25 p je po utakmici, slično kao najbolji Teo. Racionalniji u napadu, mada i on ima žute minute i uhvati ga ludilo, ali manje nego pre. Manje atraktivnih asistencija od Tea, ali nije da ih nema. E sad, ključna stvar, Vasa je mnogooo bolji u odbrani. Sa 26 god i Teo je imao mnogo packi u klupskoj karijeri i neosvojenih titula često kao direktan krivac. Sa 22 nam je doduše 2009. doneo srebro na EP, a sledeće izbacio Špance u 1/4 svetskog prvenstva. Sve u svemu, Vasa napreduje iz godine u godinu, a MVPx2 i EL će mu podići samopuzdanje, mislim da je samo to slabije kod njega. Sada je bolji od Tea, da li je bolji od najboljeg Tea, verovatno još nije, ali ako sve bude kako treba, biće. Ako pogledamo Furnijea iz evropskih dana, realno ništa posebno tada, koji sada ima sasvim pristojnu NBA karijeru, Vasa će biti i bolji.
pre 4 godine
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
pre 4 godine
Sa imamo strpljenja. Los je bio i Zvezdi, dobio je sansu i povratio samopouzdanje, imao je dobru sezonu.
Nakon 4g je dosao tek do sadasnjeh nivoa.
pre 4 godine
Mičić je postao igračina I njegov stil igre je rodjen za NBA. Dečko toliko oskače od ostatka Evrope. KAd ga gledas on toliko lagano igra da je to nevjerovatno. Inače ima vrhunske fizikalije. Visinu sve.
pre 4 godine
Pa jeste nas nervirao dok je prodavao lopte u evroligi, opet sa druge strane Vasa je znao da se pogubi pod pritiskom i u reprezentaciji tako da je najbolje što je karijeru revitalizovao u toj godini u turskoj bez velikog pritiska. Ispalo je dobro a verujem da je svakom ljubitelju košarke to najvažnije.
Igranje za CZ i partizan je specifično, neke motiviše a neki teško podnose
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
pre 4 godine
"Ako Amerika ne bude bila dovoljno dobra i korektna moraće da čeka na Vasu još koju godinu"
A amerika samo ceka vasu ne znaju sta ce bez njega
Nema micic 20 godina pa da moze cekati, ima 27 godina ako ne ode ove godine posle ne mora ni ici jer mu vec prolaze najbolje godine
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
(Gogo, 1. jun 2021 09:22)
Pa Misko vodi pregovore, ne bi ni ti nista drugacije uradio dok nije sve potpisano i dogovoreno.
Iskreno mislim da su sanse 90% da ode u OKC, ali nije nista garantovano sa Amerima nikada dok ne padne potpis. Videlo se sa Bogdanovim nesudjenim prelaskom u Bakse kako moze za cas da se zakomplikuje.
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu) Potpuno se slažem, samo bih reč “crnac” zamenio sa “stranac”. Ako je neko patriota ne znači i da je rasista. Ja lično bih ograničio broj stranaca u našim timovima na 1-2, uz striktnu kontrolu kome se daje srpski pasoš. Baš me briga što u drugim zemljama kupuju igrače, Srbija mora da ih pravi i hvala Bogu u stanju je.
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
(bubamara, 1. jun 2021 09:30)
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
pre 4 godine
Miško usvojo me. Pa ti si Džeri Megvajer.
pre 4 godine
Nije toliki problem sto Vasa ima 27, to su najbolje godine za kosarkasa, pa Kampaco je sa 30 otisao i odmah ima ozbiljnu ulogu u nba, ali problem je sto prava na Micica ima Oklahoma koja tankuje na maksimumu. Na pleju im je SGA, fantastican igrac, 22 godine, tu je i Lu Dort, plus ako se dokopaju ovog beka Kaningema, koji ce verovatno biti prvi pik, tesko da ce tu biti nekih bitnijih minuta za Vasu. Jer on nije prospekt, vec prakticno 'gotov' igrac koji donosi rezultat, a njima to trenutno ne treba.
Mozda bi neki trejd u ekipu kojoj fali kvalitetnih minuta na pleju, a koja juri plej of, bio neki idealan scenario i prilika da se Micic izbori za svoje mesto u nba.
Puno tu faktora treba da se poklopi.
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
Kad su se već trošile narodne pare, a bilo ih je u tim sezonama mnogo, bar 30 miliona € ukupno, osnovica je trebala biti od domaćih igrača a ne da kroz klub u tom periodu prodefiluje 30 stranaca.
Partizan je po 2-3 sezone čekao Krstića, Pekovića, Milosavljevića, Lučića, Bogdanovića... i imali su više uspeha. Prodavali su i oni ali su do nekog uspeha i stigli. Vujošević i KKP su radili pametnije.
Sa onih gore prvih pet navedenih KK CZ je morala ovih godina napadati titulu EL a ne osvajati jadno 17-o mesto.
Koštali bi isto, ako ne i manje, F4 i F8 bi bili normalna pojava ovako smo ostali razvojna sekcija.
Nisam zadovoljan, ne radi se dobro, onima koji vode čista jedinica, margina smo i ostaćemo, čekam sada samo prvih 300-400.000 $ za Dobrića i Davidovca pa da nastavimo sa statiranjem.
pre 4 godine
"Vasa je postao peti igrač u istoriji koji je bio MVP regularnog dela sezone i Fajnal-fora"
Bilo bi lepo da ste napisali ko su bili prethodna četvorica.
Sećam se jedino za Dončića...
pre 4 godine
Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51)
Значи редован си на утакмицама Беовука, Борца Земун, Пролетера? Сјајно!
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 1. jun 2021 09:23)
Nije puno slabiji u napadu (samo zbog asistencija, ulaz ima bolji, sut su izjednaceni), ali zato odbranu igra mnogo bolje, fizicki jaci i brzi.
Teo jeste nasa legenda kosarke, ali Vasa je sad bolji nego Teo kad je bio najbolji.
Mozda bi Teo imao bolju karijeru da nije imao hronicnu povredu noge, ali to je sad manje bitno.
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
U potpunosti se slazem sa tobom.
pre 4 godine
Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
(prijatelj nekih prijatelja, 01. jun 2021 12:16)
bodiroga bi otisao instant da mu je garantovano 30 minuta po utakmici... on je samo delovao nezgrapno, kao da vozi traktor, ali ga to nije sprecavalo da tim traktorom pregazi karmela...
pre 4 godine
Mica ode u NBA. Miško prešo igricu.
Sledeći je Simanić. Očekujem da od njega Miško napravi novog Stojakovića i prvo krilo repke.
pre 4 godine
Vasa ima 27 godina, to je vec previse za NBA da bi dobio sansu. Tako da je za njega najbolje da ostane i dominira u Evropi. Takodje sutira 38% evropsku trojku sto znaci da verovatno znaci 32-33% NBA trojku. U NBA bek trenutno bez ozbiljnog suta za 3 poena ne moze da igra.
pre 4 godine
U Americi toliko kockica mora da se poklopi da bi jedan stranac pokazao iole ... Nadam se da će se Vasi ukazati prilika i da će je iskoristiti, jer puno prilika za strance nema!
pre 4 godine
ne znam da li postoji teza pozicija u nba od pg-a. koliko tamo sada ima nerealno dobrih igraca na toj poziciji, to je neverovatno. sve macke.
pre 4 godine
talenat mu je nesporan ali se nije snalazio pod pritiskom, mislim da je za 99% ljudi on bio igrac koji je mogao postati nesto ali da od njega kao I od mnogih nada pre njega nece biti nista.
definitivno je prekretnica bila sezona u zalgirisu kod jasikevicijusa.
pre 4 godine
Spanulis ne bi prošao nikad u NBA, ni pre ni danas jer nije za taj nivo košarke. Njemu su se Ameri smejali i sprdali kad su videli onaj šut kamena sa ramena, pa kratke ruke a nije nešto ni brz kao munja. Doslovno ništa spec. A došao batica sa egom najjačeg na svetu, ja Spanulis BogoČovek. Svako bi ga ismejao na njihovom mestu, prosto mora.
Isto je prošao i Navaro recimo. Dođeš u stavu, ja legenda 100 trofeja a prodaješ im "la Bombu" kao da si sad ti tvorac košarke. Neki košarkaši su legende evro košarke i to treba da budu. Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
pre 4 godine
Misko jeste menager i to mu je posao, ali covjek toliko poznaje a i voli kosarku-rekao bih vise od pola trenera u Srbiji...Gledao sam ga kod Edina "U obrucu" odmah se vidi ljubav prema kosarci-nesto kao Marc Cuban u Dallasu, prvo ljubitelj kosarke a tek onda businessman sto je danas prava rijetkost...i nije cudno da bas on ovako pronalazi talente jer covjek jako poznaje kosarku,svaka mu cast na svemu sto radi,totalni respect!!
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Kako je to zvezda iznedrila Kalinica i Micica? Kalinic je kao igrac Radnickog igrao SP i presao u zvezdu na jednu sezonu, 8 meseci. Dok je Micic motkom najuren posle jedne sezone u zvezdi. Kako ih je to zvezda iznedrila?
pre 4 godine
Nasu kosarku je preporio Bogdan Bogdanovic. Od kad je on poceo da igra mi smo poceli da ponovo da osvajamo medelje i budemo u vrhu na svakom takmicenju. Vidi se u Atlanti sad kakav on ima uticaj na ekipu, mogu da idu do samog kraja..rodjeni pobednik.
Nesumnjiv je doprinos Teodosica, on je majstor kakvog cemo tesko imati, ali nije on taj faktor..On je pre Bogdana imao samo 2010g uspeha, mnogo susnih godina.
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
(Dragan Borca, 01. jun 2021 11:05)
pre 4 godine
Što se mene tiče, ako mu ne daju 30 min,ne treba da ide nikada. Igra na vrhuncu, samo može da bude bolji. Igra se i ovde košarka,po mom skromnom mišljenju, mnogo lepša nego tamo.
pre 4 godine
Teodosić je kao Federer - pršti od gracioznosti, prelepo za gledanje.
Ali nije nemoguće da je Vasa stvarno i bolji, kao što kaže Miško.
pre 4 godine
Свака част Мишко.У свему баш у свему се слажем са Мишком и никад нисам посумњао у Васу.Кад је највише пљуван тврдио сам исто као и Мишко да ће Васо бити најбољи и бити бољи од Теа,Славнића и Ђорђевића.То ће Васо и да докаже он сад улази у најбоље године.Рад са Јокићем,довођење Петрушева слиједи форсирање Јовића и Ђуришића ма живио ти нама Мишко 100 година јер без тебе ћемо пропасти.Слажем се са једним од коментара да Мишку треба предати КСС тада би временом и Амере престигли.Ово што Звезда и Партизан раде је трагедија.Волим Србију клубови ме незанимају а вјечити уништавају репрензенацију.А колико се пара слива у та 2 државна мезимца.
pre 4 godine
Hhahahha jedva cekam to da vidim. Micic i Nba? Euro kosarka na nikad nizim granama kada je Vasa mvp.
pre 4 godine
"prijatelj nekih prijatelja" znaci Rubio je za Nba a Navaro koji je bio duplo bolji od njega nije bio!! Ne znam zasto odmah neuspeh nekog igraca svaljujete na ligu kad ima brdo drugih faktora,adaptacija na tim u kojem si,zivot u drugoj zemlji,okruzenje oko tebe. Pa Mirotic je dokazao da je za Nba pa se svojevoljno vratio u Barsu. Nekome ne odgovaraju onolika putovanja kao u Nba. Tako se i u fudbalu uvek govori o ligi kad neki igrac igra slabije,Werner i Haverc su bili na takvom udaru a Pulisic i Rudiger isto dosli iz Nemacke lige,pa De Bruyne,Firmino,Mane iz Austrije u Englesku,Van Dajk iz Skotske,Tores je bio top u Liverpulu a truba u Celziju. Ko kaze da Bodiroga nije smeo u Nba zbog igre,mozda je voleo zivot u Grckoj,Italiji,Spaniji,mozda nije hteo da bude drugi igrac tima u Nba nego prvi. On je trebao u Sacramento Kingse i ne vidim nacin kako se on ne bi uklopio u onakvu timsku igru Kingsa,a njegove finte i fejkovi su kao stvoreni protiv Atletskih igraca,kao Jokic sto radi..sto si veca atleta to odletis dalje na fintu ;))
pre 4 godine
A ovaj što se potpisuje sa "patriotizam nema cenu" neka pogleda sastave vodećih evropskih klubova u svim sportovima. Po dva domaća i to je to.
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
(PiŽon, 1. jun 2021 09:45)
Ovaj tim ne bi osvojio ni Eurocup
pre 4 godine
Divim se i ponosim tvojim uspesima Micke, tvoj drug sa Yubaca!
pre 4 godine
Licno mislim da Micic ima strasan hendikep sto igra na poziciji pleja,a to je u NBA najnezgodnija pozicija za strane igrace.Neosporno je da je strasno napredovao,na moje veliko iznenadjenje,jer se dugo cinilo da ce mu karijera izgledati kao Dangubiceva.NBA je nepredvidiva,pitanje je i kako se ko uspije prilagoditi na tu veliku promjenu,ne samo u igri i treningu,vec i zivotu uopste,tako da je tesko sada znati,a ponajveci faktor je tim i stanje u istom.Mozda i jedan Jokic da je otisao u Lejkerse,nebi danas bio to sto jeste.Opet kad moze jedan Zubac(uz duzno postovanje)valjda bi trebao moci i Micic.
pre 4 godine
danas igrace cine statisticke kolone, klupske boje i navijaci im ne znace nista, danas ovde sutra tamo, pogotovu u nba, nekada je ovde bilo klub, reprezentacija pa ja, danas ja pa ja pa da vidimo za ostalo...
ako misli da moze da izgura taj tempo tamo treba da ode pokupi lovu i obezbedi unucice, sto da ne
pre 4 godine
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
(Onokao.., 01. jun 2021 10:43)
Realan si bar malo? Eto moje pitanje za tebe.. Pa tako i treba da bude,on u njemu vidi igraca na kome jos vise moze da zaradi u buducnosti i to je ne ok,nego extra.. ti bi radio za 50000,a imas opciju uskoro da radis za 90000 recimo,a ta opcija od 50000 to je uvek na stolu..dajte ljudi budimo realni,treba ih odrati i boriti se za svaki dinar,jer kad im nisi potreban,promeni se recimo menadzment kluba oni doslovno obrisu parket sa tobom i nestanes..
pre 4 godine
Vaso ne treba ti Misko. Izbaci te ajkule iz zivota. Mozes sam da potpises ugovor. Ne treba niko da ti objasnjava da je $20m plata veca od $10m.
pre 4 godine
@Stari Zvezdaš,
Prvo Jović a donekle i Kalinić nisu imali nešto bolje izdanje nego u CZ tj to što su igrali u Zvezdi na sličnom nivou igraju i sada.
Da se razumemo odmah to su odlična izdanja.
A što se para tiče...mora da se šališ?
Ko ne bi prodao Kalinića i Gudurića za 1 mil? Daj bilo koji tim?
Evo danas gledam Jokubaitis 2001. godište i strašan potencijal...obeštećenje 350k...a Jović je prodat za 330k...
Realno ne vidim ništa sporno u prodaji igrača. Druga stvar je da li ima ko da nadomesti to.
Takođe objasni Nedoviću da eto ti bi voleo da on igra u Zvezdi i zaboravi na 800k-1mil po sezoni ili Kaliniću koji ima platu 1,5mil...
Pišete gluposti iz fotelje i još dobijaš pluseve...gađate se nekim iznosima koji ne da nisu realni nego KKCZ a i KKP nisu ni blizu toga...ali eto imate mišljenje.
pre 4 godine
Nasi ce mvp hodati po nba lutati po dvoranama plasiti lebrona..
pre 4 godine
Beksi
Navaro bio "duplo bolji" od Rubija? Izvini, ali on je kao dete u Barsi posle Navara bio najbolji - zamisli da je ostao jos koju sezonu. Covek najbolji igrac reprezentacije vec godinama...
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51),
sto volim ovakve pametnjakovice, cuj on bi gledao domace igrace, a 1.000.000% sam siguran da jednu utakmicu KLS-a nije pogledao! Onda bi znao koliko stranaca u KLS-u ima... Imas patrioto Borac iz Cacka, gde su vecina domaci i sasvim solidni igraci, neki cak i potencijalno vrlo dobri(Kocovic), neki proglaseni za velike talente dok su bili juniori (Miletic i Karapandzic), koji se jedva spasio da ne ispadne iz ABA lige! Nisi pomenuo da si ih gledao...
Nekoliko je problema kosarke u Srbiji, a neki od njih su:
- sve je manje dece koja treniraju (inace je sve manje dece u Srbiji generalno), samim tim nema toliko kvantiteta da bi se pronasao kvalitet
- kvalitetnih trenera mladjih kategorija je sve manje, a svakakvi danas drze skole kosarke
- ko zna koji procenat roditelja(ne manji od 70-80%) vidi u svojoj deci pre svega beg iz finansijske krize, pa tako veoma talentovana deca propadnu, posto roditelji "sve znaju"
- Misko i ostali "menadzeri" rade iskljucivo za sebe i tacka! Da ne ulazim u dublju analizu, posto nece biti prostora, poenta je da su isto sto sad Misko kao pojedinac radi, radili klubovi (FMP, Hemofarm,...), a kvalitetni igraci su uvek nalazili put do zvezda
- Zvezda i Partizan nisu razvojni klubovi, vec se u njih dolazi kao vec oformljen i odlican igrac ili kao vanserijski talenat, kao i u sve vrhunske klubove u Evropi i USA
pre 4 godine
Beksi
Nije problem pitanje da li bi Bodiroga mogao da igra, problem je to nerealno ocekivanje nasih ljudi i preterivanje. Stalno se navodi kao primer Doncic i kako bi Bodiroga bio bolji. E, TO je predmet rasprave.
A ono sa Rubija i "Inglesa" (covek jako dobar role player/sesti igrac, a ti zapeo kao da je postao MVP iako ima istu ulogu kao u Barsi) dovoljno govori o tvom znanju, Riki je bio zmaj kao klinac koji je pravio dar-mar u oba pravca ali mu je sut jako brzo zakazao (plejmejkerske i defanzivne sposobnosti su mu oduvek bile na visokom nivou)...
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
pre 4 godine
Vasa legenda, kališ, da volim crno bele...car!
pre 4 godine
naravno da je gubio lopte u C.zvezdi kad navija za Partizan ...
pre 4 godine
Не, не...
Мишку треба дати неколико тимова по регионима Србије, а оставити јаке тимове онаквим какви јесу. Значај његовог рада види се тек у дуелима са тим тимовима!
------
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
Nazalost Zvezda i Partizan i nemaju koga da razvijaju i da pruze sansu kad bukvalno vecina, ako ne i svi mladi i vrlo perspektivni igraci idu kod njega, ne mora on specijalno ni da ih vrbuje, tamo ce dobiti sansu, minute, dosta jakih utalmica dok u Partizanu i Zvezdi sve pod znakom pitanja tako da i realno nemaju koga da promovisu, mislim imaju tipa Davidovca pre par sezona, Dobrica i slicno, jesu oni dobri ali daleko neki vanserijski talenti. Tako da nam stranci ne ginu jos neko vreme nazalost.
pre 4 godine
Stari Zvezdas- Калинић и Јовић су дошли из Радничког,Мицића сте испљували максимално а уз то он је Мегино дијете,Недовић неби добио шансу да се нисте распадали само у тим ситуацијама и можете избацити играча( Вујанић). А и Гудурић је био планиран из ФМПа на позајмицу у МЗТ који је тад био у првој АБА а ФМП у КЛС и ко зна како би се то завршило да није било доста повријеђених у екипи па је Гудура добио шансу.У задњих 6-7 год ви сте упропастили све што сте могли.Зато Србија од Јокића и Гудуре који су 95 год.па све до Петрушева 2000 год и нема играча да вриједи.Звезда је у тим годиштима имала апсолутни примат.Чак је била и јуниорски првак и вицепрвак 96 ,97 год.и ниједног играча није избацила који вриједи.Нисам Партизановац,навијам само за Србију.
pre 4 godine
Poštujem coveka i sve ali mislim da ce ga NBA "progutati" i vratiti nazad u Evropu i onda dolazi kraj...
pre 4 godine
Xin Zhao - ti zasigurno opisuješ situaciju sa Kampacom?
pre 4 godine
On u nba nema šta da traži jer njemu treba lopta, mora da bude glavni igrač a to se neće desiti jer nijedna ekipa mu to neće dati sa 28 godina. Nikada nisam razumeo igrače koji toliko na silu žele da idu u nba čak i u starijim godinama kao Kampaco a evo i sad Micić pre i Teodosić, to jako retko ispadne dobro. U tim godinama jedino možeš da prođeš kao neki šuter ili igrač uloge jer toga uvek treba.
pre 4 godine
Vasa u NBA ? Da... Ali ne u OKC ! Ne da on ne može, već ekipa nema ambicija, tankuju, sledeća sezona će biti slična verovatno za OKC, i tu nastaje problem: minutaža za igrača koji nije više klinac, i koji ima ambicije !
pre 4 godine
@Aspera
Vidi se da baš pratiš?
Kalinić je pošao na prvenstvo kao zamena za Micova, svi znamo šta se desilo i Novicu koji je odbio da igra.
Nikakav reprezentativac nije bio u tom trenutku.
Još da sačekamo čuvenu procenu "Sale napravio igrača od njega" i komplet sa lepinjom.
Prosto se vidi da je "eksplodirao" u Radničkom i reprezentaciji a sezona u Zvezdi e pa to se ne računa jel tako?
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
pre 4 godine
sta fali Spanulisu?
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
pre 4 godine
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
(JPR24, 01. jun 2021 15:38)
27 miliona na tri godine, to si zaboravio da napomenes. Dakle prosecno 9 godisnje jer kod njih uglavnom ide uzlazno 8-9-10. To je na 3% 270.000 godisnje za menadzera. Na 3 miliona u Evropi i 10%, a bice vise, je 300.000 godisnje za menadzera. Ovo ostalo o cemu pricas je za igraca, a govorimo o parama za menadzera.
pre 4 godine
Solidan je bio Micic, ali ga je toliko vukao cele sezone Krunoslav Simon. Covek 5 puta vise zasluzuje da ide u NBA. ne treba ulgatai ni minut vise u njega u reprezentaciji.
Postava odma da bude:
Teodosic
Lazic
Guduric
Simanic
Marjanovic
Micic na klupu, kao 6ti igrac da malo igra i cao.
Pokorili bi odma Amere.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Gde si se ti izgubio ? Kalina igrač Radničkog. Micića ste oterali kao psa ! Gudurić je dobro počeo, pa ste i njega ukanalili.
pre 4 godine
Pa nece Vasa da greje klupu kao Spanulis...
Vasa ce da dobije bar jednu cetvrtinu od starta..i to poslednju.
Ovi mladi ce da igraju i da se razvijaju jer Okla nastavlja da tankuje, a kad se mladi umore i tekma je resena, ulazi Vasa u garbage time da caruje.
Mozda ga posle proslede u Minesotu ili Orlando..
pre 4 godine
Beksi
Rubio je tada bio klinac, covece...
pre 4 godine
@ljemenkacz,strucnjak???
pre 4 godine
Rubio je najbolji igrac reprezentacije ali one koja nije vise jaka kao sto je nekad bila,kada su braca Gasol bili u prajmu,Navaro,Garbahosa i ostali.
pre 4 godine
Pa nije bio klinac 2015te kada je vremesni Pau Gasol izdominirao. Ako je Rubio najbolji igrac Spanske reprezentacije to je u zadnjih par godina,a ni u ludilu ne bi bio ni blizu pomenutim igracima da su oni u svom prajmu.
pre 4 godine
Beksi
Ali ti si taj koji poredi igrace u ovoj prici, ne ja. Samo ti skrecem paznju na to da poredis klinca Rubija sa Navarom u prajmu...
pre 4 godine
Vasa Micic da bude NBA zvezda? Presmijesno :-D Mada, kad je Korkmaz igrao u NBA, onda moze i Micic, ali ce ostaviti manje traga od istog tog Korkmaza. Kvalitetom su ionako tu negdje. Samo se nadam da ce biti rezerva u nacionalnom timu da nas ne unistava kad god udje u igru.
pre 4 godine
Igrali su košarku da bi onda prešli na srednji pikinrol, gdje je Mićko nenadmašan u nošenju lopte. Mislim kad može Larkin onda je sve jasno. Svakako Mićku čestitke i na flopovima. Vidljiv je dug i predan rad do duboko u noć.
pre 4 godine
Stanko
Moze i pravilo 2+1 stranac? Jednom strancu das pasos nakon sezone ili dve sto je mnogo "normalnije" nego davati pasos liku koji igra mesec dana.
pre 4 godine
Okani se KK CZ. Ko te i sta pitao za KKCZ!
Vasa je igracina i kraj.
pre 4 godine
Ako moze Kampaco moze i on da igra jedini problem je sto Kari Lilard i Irving i Jang i Kris Pol ima da prave majmuna od njega kad ih bude cuvao.Ako ima zeludac za to onda srecno..
pre 4 godine
Hhahahha jedva cekam to da vidim. Micic i Nba? Euro kosarka na nikad nizim granama kada je Vasa mvp.
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
(PiŽon, 1. jun 2021 09:45)
Ovaj tim ne bi osvojio ni Eurocup
pre 4 godine
Vaso ne treba ti Misko. Izbaci te ajkule iz zivota. Mozes sam da potpises ugovor. Ne treba niko da ti objasnjava da je $20m plata veca od $10m.
pre 4 godine
Treba napraviti srpski klub u NBA, odnosno otkupiti neku fransizu i sve ih pomlatiti tamo.
Pokriveni smo na svim pozicijama. Micic, Bogdanovic, Dragic, Doncic, Avdija, Alen, Bjelica, Pokusevski, Jokic, Boban, Vucevic
Sve nasi!!!
pre 4 godine
"Ako Amerika ne bude bila dovoljno dobra i korektna moraće da čeka na Vasu još koju godinu"
A amerika samo ceka vasu ne znaju sta ce bez njega
Nema micic 20 godina pa da moze cekati, ima 27 godina ako ne ode ove godine posle ne mora ni ici jer mu vec prolaze najbolje godine
pre 4 godine
Vasa ima 27 godina, to je vec previse za NBA da bi dobio sansu. Tako da je za njega najbolje da ostane i dominira u Evropi. Takodje sutira 38% evropsku trojku sto znaci da verovatno znaci 32-33% NBA trojku. U NBA bek trenutno bez ozbiljnog suta za 3 poena ne moze da igra.
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
pre 4 godine
Solidan je bio Micic, ali ga je toliko vukao cele sezone Krunoslav Simon. Covek 5 puta vise zasluzuje da ide u NBA. ne treba ulgatai ni minut vise u njega u reprezentaciji.
Postava odma da bude:
Teodosic
Lazic
Guduric
Simanic
Marjanovic
Micic na klupu, kao 6ti igrac da malo igra i cao.
Pokorili bi odma Amere.
pre 4 godine
Poštujem coveka i sve ali mislim da ce ga NBA "progutati" i vratiti nazad u Evropu i onda dolazi kraj...
pre 4 godine
Vasa Micic da bude NBA zvezda? Presmijesno :-D Mada, kad je Korkmaz igrao u NBA, onda moze i Micic, ali ce ostaviti manje traga od istog tog Korkmaza. Kvalitetom su ionako tu negdje. Samo se nadam da ce biti rezerva u nacionalnom timu da nas ne unistava kad god udje u igru.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
pre 4 godine
Sa imamo strpljenja. Los je bio i Zvezdi, dobio je sansu i povratio samopouzdanje, imao je dobru sezonu.
Nakon 4g je dosao tek do sadasnjeh nivoa.
pre 4 godine
Miško izgleda kao mutan lik na prvu, ali svaka čast za sve.
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
pre 4 godine
A ovaj što se potpisuje sa "patriotizam nema cenu" neka pogleda sastave vodećih evropskih klubova u svim sportovima. Po dva domaća i to je to.
pre 4 godine
Vasa je mnogo popravio igru .
Kad sesetim samo koliko me je nervirao , bukvalno sa njim na terenu bilo je kao da igraš 4 na 6...
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
Kad su se već trošile narodne pare, a bilo ih je u tim sezonama mnogo, bar 30 miliona € ukupno, osnovica je trebala biti od domaćih igrača a ne da kroz klub u tom periodu prodefiluje 30 stranaca.
Partizan je po 2-3 sezone čekao Krstića, Pekovića, Milosavljevića, Lučića, Bogdanovića... i imali su više uspeha. Prodavali su i oni ali su do nekog uspeha i stigli. Vujošević i KKP su radili pametnije.
Sa onih gore prvih pet navedenih KK CZ je morala ovih godina napadati titulu EL a ne osvajati jadno 17-o mesto.
Koštali bi isto, ako ne i manje, F4 i F8 bi bili normalna pojava ovako smo ostali razvojna sekcija.
Nisam zadovoljan, ne radi se dobro, onima koji vode čista jedinica, margina smo i ostaćemo, čekam sada samo prvih 300-400.000 $ za Dobrića i Davidovca pa da nastavimo sa statiranjem.
pre 4 godine
Neće proći kao Spanulis, zato što je NBA drugačija. Tih godina ni Vasa ni Jokic pa ni Spanulis ne bi uspeli. Spanulis je otišao 2006te, čini mi se, igrala se fizički mnogo jača košarka, dopuštalo se puno kontakta. Finala NBA su bila ispod 100p, te godine je jedina utakmica finala Majami Dalas, u kojoj je neko dao preko 100p bila 101:100, posle produžetka. Spanulis je tada bio vrhunski igrač, na SP2006 je Amerima (Vejd, LBJ, Bos, Karmelo, CP3 itd) dao 20p u polufinalu.
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 1. jun 2021 09:23)
Nije puno slabiji u napadu (samo zbog asistencija, ulaz ima bolji, sut su izjednaceni), ali zato odbranu igra mnogo bolje, fizicki jaci i brzi.
Teo jeste nasa legenda kosarke, ali Vasa je sad bolji nego Teo kad je bio najbolji.
Mozda bi Teo imao bolju karijeru da nije imao hronicnu povredu noge, ali to je sad manje bitno.
pre 4 godine
Nasu kosarku je preporio Bogdan Bogdanovic. Od kad je on poceo da igra mi smo poceli da ponovo da osvajamo medelje i budemo u vrhu na svakom takmicenju. Vidi se u Atlanti sad kakav on ima uticaj na ekipu, mogu da idu do samog kraja..rodjeni pobednik.
Nesumnjiv je doprinos Teodosica, on je majstor kakvog cemo tesko imati, ali nije on taj faktor..On je pre Bogdana imao samo 2010g uspeha, mnogo susnih godina.
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
(Dragan Borca, 01. jun 2021 11:05)
pre 4 godine
Mičić je postao igračina I njegov stil igre je rodjen za NBA. Dečko toliko oskače od ostatka Evrope. KAd ga gledas on toliko lagano igra da je to nevjerovatno. Inače ima vrhunske fizikalije. Visinu sve.
pre 4 godine
sta fali Spanulisu?
pre 4 godine
On u nba nema šta da traži jer njemu treba lopta, mora da bude glavni igrač a to se neće desiti jer nijedna ekipa mu to neće dati sa 28 godina. Nikada nisam razumeo igrače koji toliko na silu žele da idu u nba čak i u starijim godinama kao Kampaco a evo i sad Micić pre i Teodosić, to jako retko ispadne dobro. U tim godinama jedino možeš da prođeš kao neki šuter ili igrač uloge jer toga uvek treba.
pre 4 godine
naravno da je gubio lopte u C.zvezdi kad navija za Partizan ...
pre 4 godine
Nije da nije istina ovo. Jedan od rijetih koji je vjerovao u njega,svaka čast.
pre 4 godine
Prije nekoliko godina, dok je Micic igrao u Zvezdi i bukvalno svaki drugi napad gubio loptu, citam na portalu mozzartsport intervju sa Miskom u kome o govori kako ce Micic za 3-4 godine biti medju 2-3 najbolja pleja u Evropi. Citam i ne verujem...ali mi je to bilo zais
ta cudno i uvek mi je bila na pameti ta Miskova izjava. Sada mi je jasno da on ima strasan osecaj za prepoznati na vreme top igraca.
pre 4 godine
Miško usvojo me. Pa ti si Džeri Megvajer.
pre 4 godine
Jel znate vi uopste ko sve igra u Nba i da li ste svesni da i sami cesto u komentarima za pola igraca pisete da su nivo Aba lige,pogotovo za saigrace odredjenih igraca koje zelite da uzdignete i prikazete kako taj odredjeni igrac pobedjuje "sam". Jedan Dzo Ingles godinama igra zapazenu ulogu u Nba ligi,bio je rezerva u Barsi,Riki Rubio koji nikad nije imao sut a ni neki skil godinama je prvi pley u svojim timovima. I za Kampaca,Pokusevskog ste pricali da nisu za Nba pa su se snasli. A ovaj sto se potpisao kao i Bodibond je za Nba...za Bodirogu je dovoljno pomenuti onu izjavu Lebrona nakon sto ih je lomio "who is this guy". Tad kad je Bodiroga trebao da ide u Nba u svakom timu iz Nba od 12 igraca bio je bolji bar od 7. Ejj bre pa za Lejkerse je igrao Mark Madsen verovatno najgori igrac kojeg sam ikada gledao,covek obruc nije mogao da pogodi,pa Luke Walton cepanka,Chris Mim..a Bodiroga je bio za klasu bolju igrac od Turkoglua na primer i bio je kompletniji igrac i bolji lider od Pedje.
pre 4 godine
Igrali su košarku da bi onda prešli na srednji pikinrol, gdje je Mićko nenadmašan u nošenju lopte. Mislim kad može Larkin onda je sve jasno. Svakako Mićku čestitke i na flopovima. Vidljiv je dug i predan rad do duboko u noć.
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
pre 4 godine
Voli i Misko da nakirikira nekad
Vetovatno ce Vasa bolje proci u NBA od Teodosica jer je jaci, brzi, mladji ali sad bas da je bolji to tesko. Teodosic na vrhuncu u najboljim godinama je bio cudo, pogotovo u reprezentaciji. Dosta se zadnjih godina i potcenjuje od mnogih zbog te relativno neslavne epizode u NBA
Teodosic je maltene na svojim plecima vaskrsnuo srpsku kosarku
Da nas sudije nisu pokrale 2010.godine on bi ladno imao 3 finala protiv 3 jaka Drim tima a to nijedan igrac u istoriji kosarke nije imao
Ovako ima svetsko i Olimpijsko finale protiv 2 paklena Drim Tima i to sa premladim Jokicem( samo 2016) i mladim Bogdanom
Zgazio je NBA Australiju na Olimpijadi koja je imala tada 5-6 ozbiljnih NBA igraca
Neka Micic bude i 80% Teodosica i mi srecni
pre 4 godine
Свака част Мишко.У свему баш у свему се слажем са Мишком и никад нисам посумњао у Васу.Кад је највише пљуван тврдио сам исто као и Мишко да ће Васо бити најбољи и бити бољи од Теа,Славнића и Ђорђевића.То ће Васо и да докаже он сад улази у најбоље године.Рад са Јокићем,довођење Петрушева слиједи форсирање Јовића и Ђуришића ма живио ти нама Мишко 100 година јер без тебе ћемо пропасти.Слажем се са једним од коментара да Мишку треба предати КСС тада би временом и Амере престигли.Ово што Звезда и Партизан раде је трагедија.Волим Србију клубови ме незанимају а вјечити уништавају репрензенацију.А колико се пара слива у та 2 државна мезимца.
pre 4 godine
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
U potpunosti se slazem sa tobom.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Kako je to zvezda iznedrila Kalinica i Micica? Kalinic je kao igrac Radnickog igrao SP i presao u zvezdu na jednu sezonu, 8 meseci. Dok je Micic motkom najuren posle jedne sezone u zvezdi. Kako ih je to zvezda iznedrila?
pre 4 godine
Što se mene tiče, ako mu ne daju 30 min,ne treba da ide nikada. Igra na vrhuncu, samo može da bude bolji. Igra se i ovde košarka,po mom skromnom mišljenju, mnogo lepša nego tamo.
pre 4 godine
Mica ode u NBA. Miško prešo igricu.
Sledeći je Simanić. Očekujem da od njega Miško napravi novog Stojakovića i prvo krilo repke.
pre 4 godine
Spanulis ne bi prošao nikad u NBA, ni pre ni danas jer nije za taj nivo košarke. Njemu su se Ameri smejali i sprdali kad su videli onaj šut kamena sa ramena, pa kratke ruke a nije nešto ni brz kao munja. Doslovno ništa spec. A došao batica sa egom najjačeg na svetu, ja Spanulis BogoČovek. Svako bi ga ismejao na njihovom mestu, prosto mora.
Isto je prošao i Navaro recimo. Dođeš u stavu, ja legenda 100 trofeja a prodaješ im "la Bombu" kao da si sad ti tvorac košarke. Neki košarkaši su legende evro košarke i to treba da budu. Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
pre 4 godine
Zadnjih 6-7 godina
KK CZ je iznedrila niz domaćih igrača koji su dostigli najviši evroligaški nivo ali ne u dresu Zvezde.
Nedović, Kalinić, Jović, Gudurić, Mićić... na vrhu ali ne u našem dresu.
(Stari Zvezdaš, 01. jun 2021 10:57)
Gde si se ti izgubio ? Kalina igrač Radničkog. Micića ste oterali kao psa ! Gudurić je dobro počeo, pa ste i njega ukanalili.
pre 4 godine
@ljemenkacz,strucnjak???
pre 4 godine
Mic po mic Mvp
pre 4 godine
Videlo se na trenutke da je Micic klasa.
Imao je decko i tezak period zivota u naletu karijete.
Ali idmeooo brate nas... U nove pobede.
Nikada te nisam previse psovao, Bircevic je ipak bio tu da se iskalim...
pre 4 godine
Bolji od Teodosica ma daaaaaaaj
(Serpico, 01. jun 2021 09:23)
A što nije moguće? Na 25 p je po utakmici, slično kao najbolji Teo. Racionalniji u napadu, mada i on ima žute minute i uhvati ga ludilo, ali manje nego pre. Manje atraktivnih asistencija od Tea, ali nije da ih nema. E sad, ključna stvar, Vasa je mnogooo bolji u odbrani. Sa 26 god i Teo je imao mnogo packi u klupskoj karijeri i neosvojenih titula često kao direktan krivac. Sa 22 nam je doduše 2009. doneo srebro na EP, a sledeće izbacio Špance u 1/4 svetskog prvenstva. Sve u svemu, Vasa napreduje iz godine u godinu, a MVPx2 i EL će mu podići samopuzdanje, mislim da je samo to slabije kod njega. Sada je bolji od Tea, da li je bolji od najboljeg Tea, verovatno još nije, ali ako sve bude kako treba, biće. Ako pogledamo Furnijea iz evropskih dana, realno ništa posebno tada, koji sada ima sasvim pristojnu NBA karijeru, Vasa će biti i bolji.
pre 4 godine
Vasa legenda, kališ, da volim crno bele...car!
pre 4 godine
Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51)
Значи редован си на утакмицама Беовука, Борца Земун, Пролетера? Сјајно!
pre 4 godine
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
(Onokao.., 01. jun 2021 10:43)
Realan si bar malo? Eto moje pitanje za tebe.. Pa tako i treba da bude,on u njemu vidi igraca na kome jos vise moze da zaradi u buducnosti i to je ne ok,nego extra.. ti bi radio za 50000,a imas opciju uskoro da radis za 90000 recimo,a ta opcija od 50000 to je uvek na stolu..dajte ljudi budimo realni,treba ih odrati i boriti se za svaki dinar,jer kad im nisi potreban,promeni se recimo menadzment kluba oni doslovno obrisu parket sa tobom i nestanes..
pre 4 godine
Bodiroga je tu bio najmudriji, kad su ga ložili da ode znao je da nije za to i da bi samo ostala mrlja. Vasa će biti dobar jer fizički pripada tamo. Brzo razmišlja, brzo deluje i nema razloga da ne uspe. To je tako.
(prijatelj nekih prijatelja, 01. jun 2021 12:16)
bodiroga bi otisao instant da mu je garantovano 30 minuta po utakmici... on je samo delovao nezgrapno, kao da vozi traktor, ali ga to nije sprecavalo da tim traktorom pregazi karmela...
pre 4 godine
Misko jeste menager i to mu je posao, ali covjek toliko poznaje a i voli kosarku-rekao bih vise od pola trenera u Srbiji...Gledao sam ga kod Edina "U obrucu" odmah se vidi ljubav prema kosarci-nesto kao Marc Cuban u Dallasu, prvo ljubitelj kosarke a tek onda businessman sto je danas prava rijetkost...i nije cudno da bas on ovako pronalazi talente jer covjek jako poznaje kosarku,svaka mu cast na svemu sto radi,totalni respect!!
pre 4 godine
Ako moze Kampaco moze i on da igra jedini problem je sto Kari Lilard i Irving i Jang i Kris Pol ima da prave majmuna od njega kad ih bude cuvao.Ako ima zeludac za to onda srecno..
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu) Potpuno se slažem, samo bih reč “crnac” zamenio sa “stranac”. Ako je neko patriota ne znači i da je rasista. Ja lično bih ograničio broj stranaca u našim timovima na 1-2, uz striktnu kontrolu kome se daje srpski pasoš. Baš me briga što u drugim zemljama kupuju igrače, Srbija mora da ih pravi i hvala Bogu u stanju je.
pre 4 godine
Teodosić je kao Federer - pršti od gracioznosti, prelepo za gledanje.
Ali nije nemoguće da je Vasa stvarno i bolji, kao što kaže Miško.
pre 4 godine
Pa nece Vasa da greje klupu kao Spanulis...
Vasa ce da dobije bar jednu cetvrtinu od starta..i to poslednju.
Ovi mladi ce da igraju i da se razvijaju jer Okla nastavlja da tankuje, a kad se mladi umore i tekma je resena, ulazi Vasa u garbage time da caruje.
Mozda ga posle proslede u Minesotu ili Orlando..
pre 4 godine
Micic ce naredne sezone igrati za Oklahomu a Misko kaze da se jos nista ne zna.
(Gogo, 1. jun 2021 09:22)
Pa Misko vodi pregovore, ne bi ni ti nista drugacije uradio dok nije sve potpisano i dogovoreno.
Iskreno mislim da su sanse 90% da ode u OKC, ali nije nista garantovano sa Amerima nikada dok ne padne potpis. Videlo se sa Bogdanovim nesudjenim prelaskom u Bakse kako moze za cas da se zakomplikuje.
pre 4 godine
Pa jeste nas nervirao dok je prodavao lopte u evroligi, opet sa druge strane Vasa je znao da se pogubi pod pritiskom i u reprezentaciji tako da je najbolje što je karijeru revitalizovao u toj godini u turskoj bez velikog pritiska. Ispalo je dobro a verujem da je svakom ljubitelju košarke to najvažnije.
Igranje za CZ i partizan je specifično, neke motiviše a neki teško podnose
pre 4 godine
Stari Zvezdas- Калинић и Јовић су дошли из Радничког,Мицића сте испљували максимално а уз то он је Мегино дијете,Недовић неби добио шансу да се нисте распадали само у тим ситуацијама и можете избацити играча( Вујанић). А и Гудурић је био планиран из ФМПа на позајмицу у МЗТ који је тад био у првој АБА а ФМП у КЛС и ко зна како би се то завршило да није било доста повријеђених у екипи па је Гудура добио шансу.У задњих 6-7 год ви сте упропастили све што сте могли.Зато Србија од Јокића и Гудуре који су 95 год.па све до Петрушева 2000 год и нема играча да вриједи.Звезда је у тим годиштима имала апсолутни примат.Чак је била и јуниорски првак и вицепрвак 96 ,97 год.и ниједног играча није избацила који вриједи.Нисам Партизановац,навијам само за Србију.
pre 4 godine
@Aspera
Vidi se da baš pratiš?
Kalinić je pošao na prvenstvo kao zamena za Micova, svi znamo šta se desilo i Novicu koji je odbio da igra.
Nikakav reprezentativac nije bio u tom trenutku.
Još da sačekamo čuvenu procenu "Sale napravio igrača od njega" i komplet sa lepinjom.
Prosto se vidi da je "eksplodirao" u Radničkom i reprezentaciji a sezona u Zvezdi e pa to se ne računa jel tako?
pre 4 godine
Beksi
Nije problem pitanje da li bi Bodiroga mogao da igra, problem je to nerealno ocekivanje nasih ljudi i preterivanje. Stalno se navodi kao primer Doncic i kako bi Bodiroga bio bolji. E, TO je predmet rasprave.
A ono sa Rubija i "Inglesa" (covek jako dobar role player/sesti igrac, a ti zapeo kao da je postao MVP iako ima istu ulogu kao u Barsi) dovoljno govori o tvom znanju, Riki je bio zmaj kao klinac koji je pravio dar-mar u oba pravca ali mu je sut jako brzo zakazao (plejmejkerske i defanzivne sposobnosti su mu oduvek bile na visokom nivou)...
pre 4 godine
"prijatelj nekih prijatelja" znaci Rubio je za Nba a Navaro koji je bio duplo bolji od njega nije bio!! Ne znam zasto odmah neuspeh nekog igraca svaljujete na ligu kad ima brdo drugih faktora,adaptacija na tim u kojem si,zivot u drugoj zemlji,okruzenje oko tebe. Pa Mirotic je dokazao da je za Nba pa se svojevoljno vratio u Barsu. Nekome ne odgovaraju onolika putovanja kao u Nba. Tako se i u fudbalu uvek govori o ligi kad neki igrac igra slabije,Werner i Haverc su bili na takvom udaru a Pulisic i Rudiger isto dosli iz Nemacke lige,pa De Bruyne,Firmino,Mane iz Austrije u Englesku,Van Dajk iz Skotske,Tores je bio top u Liverpulu a truba u Celziju. Ko kaze da Bodiroga nije smeo u Nba zbog igre,mozda je voleo zivot u Grckoj,Italiji,Spaniji,mozda nije hteo da bude drugi igrac tima u Nba nego prvi. On je trebao u Sacramento Kingse i ne vidim nacin kako se on ne bi uklopio u onakvu timsku igru Kingsa,a njegove finte i fejkovi su kao stvoreni protiv Atletskih igraca,kao Jokic sto radi..sto si veca atleta to odletis dalje na fintu ;))
pre 4 godine
Beksi
Navaro bio "duplo bolji" od Rubija? Izvini, ali on je kao dete u Barsi posle Navara bio najbolji - zamisli da je ostao jos koju sezonu. Covek najbolji igrac reprezentacije vec godinama...
pre 4 godine
Divim se i ponosim tvojim uspesima Micke, tvoj drug sa Yubaca!
pre 4 godine
Svaka čast ovom čoveku što razvija mlade talente iz Srbije a čelnici Zvezde i Partizana neka se stide i neka i dalje bacaju novac na crnce Š kategorije. Meni nije lepo da gledam crnce u Partizanu i Zvezdi, nema tu nikakve draži jer mi je isto kao da gledam bilo koji strani klub. Domaće igrače bih gledao i u najnižem mogućem rangu jer su to sve potencijalni reprezentativci i Srbija je iznad svega. Evroliga me apsolutno ne zanima ako će da je osvajaju neki stranci (a neće je osvojiti).
Nazalost Zvezda i Partizan i nemaju koga da razvijaju i da pruze sansu kad bukvalno vecina, ako ne i svi mladi i vrlo perspektivni igraci idu kod njega, ne mora on specijalno ni da ih vrbuje, tamo ce dobiti sansu, minute, dosta jakih utalmica dok u Partizanu i Zvezdi sve pod znakom pitanja tako da i realno nemaju koga da promovisu, mislim imaju tipa Davidovca pre par sezona, Dobrica i slicno, jesu oni dobri ali daleko neki vanserijski talenti. Tako da nam stranci ne ginu jos neko vreme nazalost.
pre 4 godine
(Patriotizam nema cenu, 1. jun 2021 09:51),
sto volim ovakve pametnjakovice, cuj on bi gledao domace igrace, a 1.000.000% sam siguran da jednu utakmicu KLS-a nije pogledao! Onda bi znao koliko stranaca u KLS-u ima... Imas patrioto Borac iz Cacka, gde su vecina domaci i sasvim solidni igraci, neki cak i potencijalno vrlo dobri(Kocovic), neki proglaseni za velike talente dok su bili juniori (Miletic i Karapandzic), koji se jedva spasio da ne ispadne iz ABA lige! Nisi pomenuo da si ih gledao...
Nekoliko je problema kosarke u Srbiji, a neki od njih su:
- sve je manje dece koja treniraju (inace je sve manje dece u Srbiji generalno), samim tim nema toliko kvantiteta da bi se pronasao kvalitet
- kvalitetnih trenera mladjih kategorija je sve manje, a svakakvi danas drze skole kosarke
- ko zna koji procenat roditelja(ne manji od 70-80%) vidi u svojoj deci pre svega beg iz finansijske krize, pa tako veoma talentovana deca propadnu, posto roditelji "sve znaju"
- Misko i ostali "menadzeri" rade iskljucivo za sebe i tacka! Da ne ulazim u dublju analizu, posto nece biti prostora, poenta je da su isto sto sad Misko kao pojedinac radi, radili klubovi (FMP, Hemofarm,...), a kvalitetni igraci su uvek nalazili put do zvezda
- Zvezda i Partizan nisu razvojni klubovi, vec se u njih dolazi kao vec oformljen i odlican igrac ili kao vanserijski talenat, kao i u sve vrhunske klubove u Evropi i USA
pre 4 godine
Licno mislim da Micic ima strasan hendikep sto igra na poziciji pleja,a to je u NBA najnezgodnija pozicija za strane igrace.Neosporno je da je strasno napredovao,na moje veliko iznenadjenje,jer se dugo cinilo da ce mu karijera izgledati kao Dangubiceva.NBA je nepredvidiva,pitanje je i kako se ko uspije prilagoditi na tu veliku promjenu,ne samo u igri i treningu,vec i zivotu uopste,tako da je tesko sada znati,a ponajveci faktor je tim i stanje u istom.Mozda i jedan Jokic da je otisao u Lejkerse,nebi danas bio to sto jeste.Opet kad moze jedan Zubac(uz duzno postovanje)valjda bi trebao moci i Micic.
pre 4 godine
Vasa u NBA ? Da... Ali ne u OKC ! Ne da on ne može, već ekipa nema ambicija, tankuju, sledeća sezona će biti slična verovatno za OKC, i tu nastaje problem: minutaža za igrača koji nije više klinac, i koji ima ambicije !
pre 4 godine
Okani se KK CZ. Ko te i sta pitao za KKCZ!
Vasa je igracina i kraj.
pre 4 godine
Stanko
Moze i pravilo 2+1 stranac? Jednom strancu das pasos nakon sezone ili dve sto je mnogo "normalnije" nego davati pasos liku koji igra mesec dana.
pre 4 godine
talenat mu je nesporan ali se nije snalazio pod pritiskom, mislim da je za 99% ljudi on bio igrac koji je mogao postati nesto ali da od njega kao I od mnogih nada pre njega nece biti nista.
definitivno je prekretnica bila sezona u zalgirisu kod jasikevicijusa.
pre 4 godine
danas igrace cine statisticke kolone, klupske boje i navijaci im ne znace nista, danas ovde sutra tamo, pogotovu u nba, nekada je ovde bilo klub, reprezentacija pa ja, danas ja pa ja pa da vidimo za ostalo...
ako misli da moze da izgura taj tempo tamo treba da ode pokupi lovu i obezbedi unucice, sto da ne
pre 4 godine
U Americi toliko kockica mora da se poklopi da bi jedan stranac pokazao iole ... Nadam se da će se Vasi ukazati prilika i da će je iskoristiti, jer puno prilika za strance nema!
pre 4 godine
@Stari Zvezdaš,
Prvo Jović a donekle i Kalinić nisu imali nešto bolje izdanje nego u CZ tj to što su igrali u Zvezdi na sličnom nivou igraju i sada.
Da se razumemo odmah to su odlična izdanja.
A što se para tiče...mora da se šališ?
Ko ne bi prodao Kalinića i Gudurića za 1 mil? Daj bilo koji tim?
Evo danas gledam Jokubaitis 2001. godište i strašan potencijal...obeštećenje 350k...a Jović je prodat za 330k...
Realno ne vidim ništa sporno u prodaji igrača. Druga stvar je da li ima ko da nadomesti to.
Takođe objasni Nedoviću da eto ti bi voleo da on igra u Zvezdi i zaboravi na 800k-1mil po sezoni ili Kaliniću koji ima platu 1,5mil...
Pišete gluposti iz fotelje i još dobijaš pluseve...gađate se nekim iznosima koji ne da nisu realni nego KKCZ a i KKP nisu ni blizu toga...ali eto imate mišljenje.
pre 4 godine
Не, не...
Мишку треба дати неколико тимова по регионима Србије, а оставити јаке тимове онаквим какви јесу. Значај његовог рада види се тек у дуелима са тим тимовима!
------
Mišku treba predati u šake celu KLS i da 12 timova radi po njegovom programu pod uslovom da timovi budu po celoj Srbiji.Veći broj dece bi dobio priliku da trenira kvalitetno, treneri bi radili na sebi svake godine, postojao bi takmičarski momenat i zdrava konkurencija, većina talentovanih mladih igrača bi dobila dragocene minute na parketu, liga bi bila jeftinija i poštenija.
CZV i Parizan ako neće, ne moraju u tu ligu, ali onda da im se ukine finansiranje od strane poreskih obveznika, pa ako mogu sami, nek igraju evroligu.
(za dobru svinju nema loših pomija, 1. jun 2021 11:03)
pre 4 godine
Nije toliki problem sto Vasa ima 27, to su najbolje godine za kosarkasa, pa Kampaco je sa 30 otisao i odmah ima ozbiljnu ulogu u nba, ali problem je sto prava na Micica ima Oklahoma koja tankuje na maksimumu. Na pleju im je SGA, fantastican igrac, 22 godine, tu je i Lu Dort, plus ako se dokopaju ovog beka Kaningema, koji ce verovatno biti prvi pik, tesko da ce tu biti nekih bitnijih minuta za Vasu. Jer on nije prospekt, vec prakticno 'gotov' igrac koji donosi rezultat, a njima to trenutno ne treba.
Mozda bi neki trejd u ekipu kojoj fali kvalitetnih minuta na pleju, a koja juri plej of, bio neki idealan scenario i prilika da se Micic izbori za svoje mesto u nba.
Puno tu faktora treba da se poklopi.
pre 4 godine
Rubio je najbolji igrac reprezentacije ali one koja nije vise jaka kao sto je nekad bila,kada su braca Gasol bili u prajmu,Navaro,Garbahosa i ostali.
pre 4 godine
Pazi ti ovoga... svašta smo prošli zajedno. :) hahaha Ko si ti prijatelju? Mešetar običan!
TI ga i guraš tamo da bi uzeo masnu proviziju od ugovora.
On je isto zlo kao Mino Rajola, Ramadani itd. Samo u drugom sportu... nemojte to da zaboravite.
(Ivabg, 01. jun 2021 12:53)
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
pre 4 godine
Beksi
Rubio je tada bio klinac, covece...
pre 4 godine
Nasi ce mvp hodati po nba lutati po dvoranama plasiti lebrona..
pre 4 godine
"Vasa je postao peti igrač u istoriji koji je bio MVP regularnog dela sezone i Fajnal-fora"
Bilo bi lepo da ste napisali ko su bili prethodna četvorica.
Sećam se jedino za Dončića...
pre 4 godine
Xin Zhao - ti zasigurno opisuješ situaciju sa Kampacom?
pre 4 godine
Pa nije bio klinac 2015te kada je vremesni Pau Gasol izdominirao. Ako je Rubio najbolji igrac Spanske reprezentacije to je u zadnjih par godina,a ni u ludilu ne bi bio ni blizu pomenutim igracima da su oni u svom prajmu.
pre 4 godine
Pa da mu je do masne provizije zadrzao bi ga u EL sto duze jer se ovde menadzeru placa koliko se dogovorite, a najbolji igraci potpisuju visemilionske ugovore. U NBA menadzerska stopa je ogranicena na maksimalnih 3 ili 4% ugovora, a Micic za prvi ugovor nece dobiti mnogo vise nego u EL.
(Aspera, 01. jun 2021 13:59)
Bajo, menadžerska stopa iako je ogranicena u NBA, nije ni u evropi od 50%!!!, ali eto uzmimo Bogdana na primer, u NBA je ušao sa 27 miliona na tri godine, Beli koji je stariji pa je ušao u NBA sa 11 miliona na tri godine, pa 13 miliona na dve godine... Naravno na to sve skones razne američke poreze, ali gde u evropi imaš te pare u ekipama ? Mirotic u Barsi sa nekih 3,8 miliona, Larkin u Efesu sa 3,7 a posle sve ispod 3, u NBA je to sve maltene standard, samo plate, ne pričamo o sponzorima, te nosiš reklamu na dresu, te koje patike te ovo te ono, to su sve ukupno daleko veće pare !
(JPR24, 01. jun 2021 15:38)
27 miliona na tri godine, to si zaboravio da napomenes. Dakle prosecno 9 godisnje jer kod njih uglavnom ide uzlazno 8-9-10. To je na 3% 270.000 godisnje za menadzera. Na 3 miliona u Evropi i 10%, a bice vise, je 300.000 godisnje za menadzera. Ovo ostalo o cemu pricas je za igraca, a govorimo o parama za menadzera.
pre 4 godine
Beksi
Ali ti si taj koji poredi igrace u ovoj prici, ne ja. Samo ti skrecem paznju na to da poredis klinca Rubija sa Navarom u prajmu...
pre 4 godine
ne znam da li postoji teza pozicija u nba od pg-a. koliko tamo sada ima nerealno dobrih igraca na toj poziciji, to je neverovatno. sve macke.
pre 4 godine
Sad mi nije jasno. Poslednja recenica i ovo sto Raznatovic prica se ne poklapaju. Ide li Vasa u Oklahomu sledece godine ili ne?
(bubamara, 1. jun 2021 09:30)
Menadzerska prica. U fazonu, ako se ne poklopi sve, ostace u Evropi ili u prevodu - pokusavam da mu isposlujem sto bolji ugovor, da ne misle da ce doci po svaku cenu.
85 Komentari
Sortiraj po: