NBA 116

Ponedeljak, 22.03.2021.

14:10

Bogdanović na izlaznim vratima Atlante

Srpski košarkaš Bogdan Bogdanović mogao bi da napusti Atlanta Hokse.

Izvor: B92

Bogdanoviæ na izlaznim vratima Atlante IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

nbc

pre 4 godine

Komentari tipa, Atalanta da ga se riješi. A ovi koji bi ga uzeli (a izgleda da ima dosta zainteresovanih) su glupi? Ili objasnite nama koji ne razumijemo kako toliko glupana u tim klubovima? Od Sakramenta, At., Milvokija koji ga je htio dovesti ljetos.... Ili ste vi malo više zadojeni mržnjom prema jednom klubu a Bogi je kolateralna šteta? Ali vi od Zorana Moke Slavnića, koji je otišao iz vašeg malog kluba 1977. godine (pune 44 godine) niste imali igrača ni blizu Bogdana. Zato ga i mrzite. A na sreću normalnih Srba, on igra srcem za reprezentaciju i donio nam je 3 srebra sa velikih prvenstava. Ali vama ne valja ni jedan Obradović, Đorđević, Danilović. Zaista ste jadni.

meda

pre 4 godine

Denver može da napravi trejd Gary Harris - Bogdanović, ali tu već Denver mora da doda nekog pika.
Milvoki može da trejduje za Bogdana jedino ako su rešili da im Brook Lopez nije više potreban, što bi značilo prebacivanje Bobby Portisa u startnih 5 (što je OK, ali to znači i veliki ugovor za njega na kraju sezone), trejdovanje Connaughtoun-a i dovođenje još jednog visokog stretch igrača za minimalni ugovor, kakvih i nema baš na tržištu, dakle mrka kapa.
Boston nema šansi da trejduje Smarta, to zaboravite. Mogu da dovedu Bogdana jedino ako uspeju nekome da uvale Kembu, ali to je trenutno najtoksičniji ugovor u ligi (inače bi plaćali jako velik luxury tax, sam trejd mogu da urade, imaju onaj veliki exception). Njihov fokus će pre da bude dovođenje Vučevića.

Milan

pre 4 godine

Ima NO TRADE klauzulu za prvu godinu ugovora, tako da bi jos nekih 10 miliona morali da mu povecaju ugovor, a ovo se nece desiti...

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?
(?, 22. mart 2021 18:29)

Nekim ljudima jednostavno ne vredi objasnjavati...

Mobilix

pre 4 godine

Imam 53 god. Za Zvezdu navijam od kad znam za sebe,al reci da je Bogdan los igrac moze samo neko zavidan ili ko nema veze s kosarkom.Igra srcem a u NBA to ne treba,samo sirova snaga treba i ona sredstva na koja ih ne kontrolisu...

?

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?

Denver

pre 4 godine

Pravo vreme da Denver napravi trejd Barton-Bogdan. Obojici bi vise prijala promena, a Denver bi dobio igraca koji ume da kreira igru i asistira, ali takodje da isprati Jokiceve namere.

letece visocanstvo

pre 4 godine

Ako moze, neka izabere opet nesto glupo kao Atlantu! Tim prepun mladih, talentovanih spolnnih igraca. Znao sam da ce se ovo desiti! I ne bi smo voleli da ga vidimo u Dalasu, ne znam odakle vam to. Covek je za igrac za Evropu ili 15-20 min u osrednjem NBA timu.

Zuti

pre 4 godine

Na stranu Bogijev ugovor, nikad nije bilo lako ostaviti trag u NBA za strane igrače. O vremena Dražena, Sabonisa i Schrempfa kada su NBA treneri bili puni predrasuda o igračima iz Europe do danas kada imate stil igre gde igrač može biti 10 min na terenu bez da uopće dotakne loptu.
Gledam neki dan Utah - Washington, Biel i Mitchell igraju nekih 6-7 napada za redom simultanku, znači Biel vodi i zabije, Mitchell uzima loptu, vodi i zabije. Ostalih 8 igrača samo jurca gore dole punih 5 minuta. Dakle, bukvalno 5 minuta ni R od rotacije lopte, akcije. Onda uđe Westbrook i ona simultano 4 napada za redom.
Ista priča Bogija u Atlanti, Jung uzme loptu pa malo carini na 5 minuta. Još i puno daje.

Mustra

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)

Stani, je li to bese ona serija kad je rekao da nece da igra za Srbiju ako mu ne dosude 50 bacanja? U pravu si, tu je svima dokazao ko je i sta je.

Romanista

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 14:33

Druze,posle cele strane komentara koji si dao na cirilici,nick ti je na latinici ?!? Nema smisla,nema...

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))

Mili boj

pre 4 godine

Kako sad ovo? Zar neće Jang i on biti problem za protivničke odbrane?
(,,,, 22. mart 2021 14:17)

Pa i jesu. Samo što je Bogdan dobar i u odbrani.

Milivoje

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..
(pant-La, 22. mart 2021 15:44)

Od Bartona je bolji, pa makar zbog defanzive.

Gro8ar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Dobar dan Petarde, kako ide u životu?

Dragan Borca

pre 4 godine

Cole@

U NBA ima oko 500 igraca

Prodefiluje cak i 600 sa igracima iz razvojne lige

Bogdan je u Sakrsmentu imap partije od 25 koseva, 10 asistencija, 30 koseva 7-8 asistencija itd, koliko igraca u NBA je sposobno za tako nesto? On je u Sakramentu sezone imao 15 partija sa Ol Star brojkama

Kako moze neko biti suvi prosek ako je bolji od 85% igraca koji prodju kroz ligu u godinu dana?
Prosek u NBA su ti igraci poput Doziera, Koldvel Popa, Karuza, Fejvorsa, Doriana Smita itd

Igraci od kojih ima boljih 200 igraca

Ako Bogdan nije medju 50 najboljih, to ne znaci da je kako kazes ispodrosecan
Ne mozes da ravnas Bogdana samo sa 50 najboljih igraca,ravnas ga sa celom ligom 600 igraca

Darco

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo? Nece Snajpera, a? 6 poena po utakmici im ne znaci nista? Nije ni cudo sto ta Atlanta propada kada se odrice ovakvih dijamanata kao sto je Bogi..

PimPong

pre 4 godine

@Djordje

Sto se tice evropskih bekova koji su stvarno nesto napravili u NBA, ima ih ipak malo vise. To je definitivno bio Drazen, koji je cini mi se bio u trecoj najboljoj petorci lige u njegovoj najboljoj sezozni, a i Dragic, kao sto si spomenuo. Ali jedan od najboljih bekova 2000-ih, ako ne i najbolji, bio je Parker, koji je iz Evrope. On je bio MVP NBA finala kao najbolji igrac ekipe koja je osvojila titule. I Schroder nije los, samo ipak nije na tom nivou. Doncic to definitivno jeste, ali on igra vise kao neki point-forward, kako to Ameri kazu.

anfakbls

pre 4 godine

Ako Gober vrijedi 200 vrijedi i Bogdan 70. Dečko je do skoro bio povrijeđen,mada nema sreće ni sa ovim divljim ekipama.
Valjda zato što nema taj kvalitet i nije se nametnuo kao vođa. Nekako imam osjećaj da mu ovaj stil igre ne leži. Njegova igra je ravna linija, igra prebrzo ne mijenja ritam, nema pik igre... Sve ono po čemu je bio prepoznatljiv u Evropi.
Ako pogledate Dončića, on se nametnuo kao lider, mijenja tempo, ekipa radi za njega. Možda nije dobro poređenje ali sve mi se čini da Bogdan može mnogo više.

statističar

pre 4 godine

Zar Bogdan nema no trade klauzulu u prvoj godini ugovora? Ne mogu ga trejdovati sada.
(Kibo, 22. mart 2021 14:16)

Apsolutno tačno! Ali možda je Bogdanu u interesu da se radi revizija ugovora gde će im poništiti tu klauzulu ali ostaje +15% dodatak na platu na sve preostale godine ugovora, pa bi po novom ugovoru Bogdan za 4 godine umesto 72 zaradio oko 81,5 miliona dolara!!! Tako je to kad ima vrhunskog američkog menadžera, ha,ha!

Đorđe

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.
(Cole, 22. mart 2021 14:22)

Ja košarku pratim od 80-ih i kaži mi koji je to evropski bek bio iznad proseka u NBA. Pa čak i Dražen Petrović, koji je meni nešto nedostižno na ovim prostorima, nije nije bio rangu sa najboljim američkim bekovima. Lakše je visokim igračima.
Npr Jaskavičius, Navaro, Đorđević, Danilović, nisu ostavili trag u NBA, a to svakako nisu prosečni igrači. Svaka čast Goranu Dragiću, koji je izuzetak. Dobro, Dončića ne komentarišem, jer je on jedna druga dimenzija.
I ovo što je Bogdan uradio je solidno dostignuće. Od kako je u NBA ima oko 13-14 poena u proseku, izborio se za veliki ugovor, ima dobru minutažu i nema prostora nikakvom podcenjivanju. Mnogo je teže bekovima iz Evrope i to zna svako ko razume košarku.
Bogdan nije igrač koji će u NBA davati 20+ poena svaku utakmicu, to je meni bilo jasno odmah i nisam ni očekivao više od ovoga. Njemu svaka čast, jer je veliki radnik, sjajan je momak, uvek je tu za reprezentaciju i sramota je što ga ljudi ovde pljuju i prozivaju, ali to više govori o nama.

111

pre 4 godine

Nije Bogdan nista izgubio niti ce da izgubi. Samo sto se povredio u dresu Atlante, imao operaciju, nije igrao 2 meseca i mora da se vrati u formu. Mora da se seljaka i navikava na novu sredinu i saigrace. Ide u Seltikse..kakvi Kingsi.

Goran

pre 4 godine

joj zivote, dakle u sledece 4 godine ugovora tj sad već 3,5 čeka ga sudbina Arize (čitaj bar 11 trejdova). E Bogi, Bogi drž se...

Goran

pre 4 godine

bek suter a za tri 33 posto, obicno sam kao duh na svakom sutu, jokic centar svaku trojku preko ruke centra pa 43 posto. al dobro danilovic i salo dj znaju bolje.

Khal Drogo

pre 4 godine

Увијек сам се питао шта тјера људе који не само што не прате ен-би-еј, него су и оперисани од кошарке, да шаљу коментаре на текстовима посвећеним ен-би-еј кошарци.
И овдје имамо много постова од таквих у распону од глупих до нереално глупих, кроз које оспоравају Богданов уговор, уз понеки малициозни додатак, те прозивају због процента шута са периметра, те како треба захвалити Дивцу и сличне будалаштине.

Е моји дјечаци, не иде то тако у ен-би-еју, сваки играч се темељито прати у пету децималу, имате 100+ статистичких рубрика, офензива, дефанзива, колико често узима тешке или отворене шутеве, рубрика +/-, офензивни/дефанзивни боксови +/-, учинак на 100 посједа, све то врхунски стручњаци темељито саберу прије него што франшиза "нанишани" играча. Сад што неки виде само један сегмент од тих 100+, а воле да паламуде је други пар опанака.

А тек примједбе око Дивца, Дивац нити је могао утицати на статус играча нити се смио мијешати, ту се јасно знају улоге. Узгред, какве везе има Дивац са Атлантом која га је потписала?

На крају ти који оспоравају уговор, ваља знати да је Богдан потписао 3+1 уговор, задња година је "играч опција", да је постојала мрва сумње у његпв квалитет, неки од сегмената игре, не би потписао ту опцију него ту задњу годину "тим опција", и сама та чињеница говори да је Богдан доказана вриједност, провјерени квалитет.
Сад што га је повреда пореметила, надамо се на кратко, и није ниво какав је био, шта да се ради, и повреде су саставни дио спорта

pant-La

pre 4 godine

Najbolje u denver, imao bi mesta 25 minuta da ćoškari i šutira otvorene trojke, sigurno je bolji šuter od mnogih iz denverove rotacije.. U odbrani solidan.. Uklopio bi se..

Аки

pre 4 godine

Па докле више браћо Срби? Јуче величате Укића а разапињете Петрушева данас пљујете Богдана.Шта вам смета човјек? Ако су ово заиста коментари наших људи а не комшија из региона онда смо најгори народ.Зар је важно у ком клубу је играо Богдан раније.Он је играч наше репрензентације и игра свим срцем на сваком првенству некад успјешно некад не али то је спорт.Пробајте пљувачи да некад баците лопту на кош па онда причајте.Смета вам његов новац,јели га украо? Колико најбољих европских бекова ништа посебно нису урадили у НБА а Богдан је опстао тамо и игра и није још рекао последњу ријеч.Тренутно излази из повреде шта хоћете 50 поена на сваком мечу.Нисам навијач вјечитих али како да неволим Богдана који је уз Јокића(кога такође многи пљују) наш најбољи играч.Многима неваљају ни Мицић ни Гудурић па ко онда ваља? Опаметите се Срби и непљујте своје.Од ових у региону смо много бољи а нећете чути да они блате своје играче.Петрушев нас одведе на ЕП без њега неби се пласирали а вама дражи Укић.Од кога очекујете да нас одведе на ОИ можда Хезоња или Нуркић?

pant-La

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..

Nenad

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 15:10)

EH moj druže, kad bi neko to mogao objasniti nama srbima, kako funkcioniše ozbiljan biznis i analiza u NBA, izbacivali bi 10 Bogdana godišnje, a tek nemcima gde sam se zadesio, samo da prepišu sa fudbala... Ali ne vredi.

Dex

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..
(Miki, 22. mart 2021 14:22)

Uz sve navedeno, kad bi pratio na pocetku spomenutu logiku, mogao bi da ode i u neku nasu lokalnu ligu (3.-4. rang, ma kakvo se zvale), ili mozda negde u Papua Novu Gvineju. Profesionalni sportista uvek stremi najvisem nivou, a spusta se nize samo kad mora. Ako u startu zeli dole da bi "tukao slabije od sebe", onda moze i u penziju. Ali kao sto si rekao, zna se gde je novac, u Evropi postoji samo polu-profesionalna kosarka.

Lex

pre 4 godine

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.
(NoName, 22. mart 2021 14:53)

Какве високе пикове, па висок пик може бити само после драфт лутрије! Тек тад сазнаш да ли имаш високог пика или не стручњаче!!

dule

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.
(JeRemija, 22. mart 2021 14:24)



Ne razumem. Molim te da nam tacno objasnis kako je Divac uspeo da prevari Atlantu da da Bogdanu ugovor od 70 miliona za 4 godine.

NoName

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)


Jeste, naročito posle prve, kad se zarozao kao čarapa. Tad je svakom objektivnom bilo jasno ko je.

BAM BAM

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.

Marko

pre 4 godine

@Bojan
Dva najbolja igraca NBA lige u ovoj sezoni su centri, Jokic i Embid dakle centarska pozicija se vraca...a tek ovo najbolji Evropski bek...hahaha po on nije ni najbolji bek sa balkana Luka,Dragic i Bojan su bolji..
Ne znam zasto zivite u iluziji da je Bogdan besto vise od prosecnog/ispodprosecnog igraca sa 9 poena i 35% iz igre u ovom trenutku...morace da daju pikove da bi ga trejdovali jel biko nece prosecnog "igraca zadatka" za 70 miliona.

sierra_papa

pre 4 godine

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima
(rs, 22. mart 2021 14:26)
Sa kakvim procentima? Ova statistika je beznačajna jer je uzorak 17 utakmica. Dečko je odigrao 200+ utakmica pre ove sezone gde su procenti značajno bolji. To nema veze sa Bogdanom neko sa zakonom velikih brojeva. On je šuter 37% za 3, i 43% iz igre i to se nije mnogo menjalo niti će se menjati.

Mustra

pre 4 godine

Pametna je Atlanta(Nate McMillan), uvideli su da im je uvaljeno kukavicje jaje, pa je bolje da ga trejduju sad dok jos mogu nesto da dobiju, jer za 6 meseci bi bilo vec kasno, svi bi vec uvideli o kakvoj se prevari od igraca radi.

WillyWonka

pre 4 godine

Ne znam baš kako će ga trejdovati, čovjek ima 18 miliona godišnje, ne znam da je neko lud da preuzme takav ugovor.
Može se samo desiti da se neko isto hoće riješiti igrača sa velikim ugovorom kao Atlanta, pa da i jedni drugi rizikuju.
Ostaje on ovdje gdje jest, vjerovatno.

Khal Drogo

pre 4 godine

За Богдана је добро што је потписао уговор на 3+1 (задња година као и код свих играча доказаних вриједности је "играч опција"). Наравно да Богдан вриједи и више од тих (гарантованих) 72 мил.$ за 4 године, али у ен-би-еју на висину уговора подоста одлучује простор у селери-кешу који фрамшиза има. Ту је и та увијек присутна опасност од повреде, што је Богдан осјетио ове сезоне и гдје се након повреде тражи вријеме да се играч врати на исти ниво, а екипе немају увијек стрпљења то чекати, посебно ако им баш и не иде, и ту већ крену наговјештаји о размјени.


Од екипа које се помињу, Детроит или Сакрамента имају довољно простора у селери-кепу да испрате Богданов уговор, Бостон већ на плате играче за сезону 2021/22, њих десеторицу мора издвојити 132 мил.$, и мораће свакако загазити у зону пореза на луксуз. Да лије Богдан тај квалитет да тако дебело плате (практично се множи са 4, нац свали долар у зони пореза на луксуз плаћате још троструко), видјећемо хоће ли бити ишта од најава.


Но добро, у ен-би-еју је тако, играчи су добро плаћени, али и не питају се код промјене средине, како се франшизе договоре, тако му је. Наравно, Богдану пуно среће у наставку сезоне, куда год да га пут одведе или ако остане у Атланти, да се опорави и врати на онај ниво каквог га знамо.

Требаће нам онај прави Богдан у репрезентацији Србије и ове и наредних година.

smeh

pre 4 godine

@Miki

Po cenu lošije karijere? O čemu ti pričaš? NBA je vrh košarke i zato svi žele da idu tamo. Baš me zanima šta on to može da uradi sa tih 70 miliona a da ne može da uradi sa npr. 30 ili 40 miliona? Umiraće od gladi? Koliko ste vi ljudi primitivni i samo vam je novac u glavi. Ljudi žele da se takmiče sa najboljima a nema ničeg većeg u klupskoj košarci od osvajanja NBA prstena. Čak je i biti All Star igrač mnogo cenjenija stvar u košarci nego MVP Evrolige npr.

NoName

pre 4 godine

Auuuu, šta bi ovo? Pa što sad Milvoki ne realizuje svoju želju?
(Imay, 22. mart 2021 14:22)

Ili Lebron? Ah, da, sestra mu upisala koledž u Atlanti. Ili beše u Sakramentu???

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah
(long live and David Coverdale, 22. mart 2021 14:29)

Evo ja sam zaista neutralan (navijam za Borac) i zaista mislim da je Bogdanović precenjen igrač i da uopšte nije materijal za NBA.

Rocky Balboa

pre 4 godine

Bogdan je vrsan košarkaš, Teodosić isto, i više od toga, nije uspio Teo u NBA jer je specifičan način igranja u današnje vrijeme, meni osobno negledljiv, suluda jurnjava i košarka kao tehnički najzahtjevniji kolektivni sport sveden na izolaciju, šutiranje za tri i alley oop.... jurnjava privatne statistike iznad timske igre i beskontaktna igra sa vrlo mlakim obranama. Da li Bogdan vrijedi ugovor koji ima? Ne. Ali ni više od pola igrača lige.Realno ne može biti zvijezda ali i dalje tvrdim da mu je tamo mjesto i što momak nebi uzeo taj silni novac. Bobi je petorka na poziciji 5 u bilo kojoj Euroligaškoj momčadi, u NBA vrti ručnikom i pleše kolo već 5 godina bez učinka za 7 milijuna dolara godišnje. Dobri div(što i je) a Bogdan kao državni neprijatelj, niste fer ljudi....

cole

pre 4 godine

E kad se sjetim kad se pisalo filadelfija lejkersi milvoki, na kraju zavrsi u prosjecnoj atlanti sa ocajnom statistikom, i pominje se povratak u kingse i raspale pistonse koji su na dnu istoka

Lex

pre 4 godine

Штета за повреду ал руку на срце морао је много боље.Атланта је пренатрпана екипа, на свакој позицији по 3 ротациона играча, можда је и боље да га трејдују у Селтиксе где би уз Смарта био главна опција на 2

Dragan

pre 4 godine

Dakle, za 4 godine upoznavanja nekoliko američkih saveznih država i gradova, neto će inkasirati oko 3738 mill dollara. To je sigurno. U zavisnosti gde budu treid-ovi možda i 40 mill. Ako igde bude dobar za tim, biće još više dollara. To u staroj dobroj Evropi ne bi uspeo ni slučajno.
Nije za baciti ni ono što je već zaradio do ovog ugovora, jelte...

Mirko

pre 4 godine

Nakon monstruozne partije protiv Lakersa? Ma nemoguće. Ali on je dao 123 Zvezdi a Al Bundy je imao 4 Touchdown-a u srednjoj školi! On je vođa generacije, Jokara mu pravi blokove, fin dečko, samo on bi mogao igrati sa Danilovićem i Đorđevićem. Baš sam zatečen, a on je najbolji košarkaš srbije po izboru KSS....

petarczv

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom

rs

pre 4 godine

Treba biti realan, da nije bilo divca nikad ne bi dobio onakvu slobodu u igri i nikad ne bi potpisao ovakav ugovor sa atlantom

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.

Srbija

pre 4 godine

Znaci, momak igra svako leto za reprezentaciju, nijednom nije preskocio. Na proslom SP-u je ubacivao 25p u proseku, uz nenormalno visoke procente suta. Najbolji je bio protiv najjacih ekipa. I sada mu nebeski srpski narod, umesto podrskom kada mu slabije ide, vraca tako sto gleda svaku priliku da ga omalovazi i diskredituje kao sportistu i coveka? Svaka vam cast braco Srbi, da vas nema, trebalo bi vas izmisliti, cisto da postoji primer, kako ne treba.

Bojan

pre 4 godine

Bogdan je odlican igrac. Mozda i najbolji bek Evropljanin trenutno. Nije isto kada te cuva Kodi Zeler i kada igras protiv Demijena Lilarda i Dzejsona Tejtuma. Bogdanov ucinak treba uporediti sa ucinkom Alekseja Sveda,Rudija Fernandeza, Nanda De Kola, Caca Rodrigeza, Vasilisa Spanulisa i Milosa Teodosica kada su igrali u NBA. To su sve do jednog ponajbolji evropski (ne africkog porekla) igraci koji su se okusali u NBA a da nisu centri i visoka krila i ni jedan od njih nije bolje odigrao u NBA od Bogdana.

long live and David Coverdale

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah

Kažem !

pre 4 godine

Realno me vredi ovih 70 mil. za ovakav učinak al svaka šuša danas uzima milione i za gore procente. Bogi aj sad malo pametnije uzeo si pare gledaj gde te najviše žele i gde ćeš imati veću minutažu i slobodu i igri .

Miki

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..

krajišnik

pre 4 godine

Toliko nestabilnosti u formi je nevjerovatno.
Ako imaš kvalitet, brojevi moraju biti uvijek manje ili više isti.
Bogdan kad ubaci vise od 15 ,to je slavlje.
On igra u NBA ispod prosjeka kakvog smo svi ocekivali .
Sem Partizana, onoliko poena nikad više nije ubacio u klubovima.

ej bre

pre 4 godine

Treba da ode. Gledam Atlantu vidim na dresu pise Jang a citam Fox. Kakav je ono igrac, pa to je neverovatno ne bi mu skodilo par vaspitnih po utakmici. Ruku na srce i Bogdan bi morao bolje...

"Dijagnosticar", Nis

pre 4 godine

Iskreno, potajno sam se nadao da ce biti trejdovan mada mislim da ima klauzulu da ne moze biti trejdovan prve godine ugovora. Nema on sta da trazi u Atlanti pored takvog tipa igraca kao sto su Galinari jang i Herter. Prvom bi sigurno umro neko u familiji kad bi dodao loptu nekom drugo, Herter takodje, a o jangu je suvisno trositi reci. Svaku utakmicu uzima po 3 do 4 suta sa deser metara, gubi po 4 lopte najmanje, asistira xamo u krajnjoj nuzdi ili baci po neki alej up. Tezak privatnik. Tezi i od foksa. Bogdan po 15 do 20 napada ne pipne loptu, samo trci napred nazad. Definitivno je promasio ekipu. Ran end gan kosarka nije za njega, mada vise od 5 ekipa igra takvu kosarku. Tamo samo KOlins i Rondo igraju kolektivnu kosarku. E sad videćemo sta ce da mu zapadne, zavisi koliko srece ce da ima. Pohvale i za Kapelu. Denveru bi legao ko budali samar. Ako ode u rebilding ekipu samo neka gruva svoju statistiku i igra za jos jedan ugovor.

Aleks

pre 4 godine

Pa dobro igra baš loše ove sezone i ako hoće mogu da ga trejduju jer imaju igrače na pozicijama koje on pokriva...ali zar nema no trade klauzulu za prvu sezonu? Jedino ako je to bila laž.

Needukovan

pre 4 godine

Gde je onaj lik koji je pisao kako Bogdan i kad promaši, promaši kvalitetno, tako da lopta dolazi u ruke njegovom saigraču i treneru se to jako svidja? Hahahahahahahaha

NoName

pre 4 godine

Bogdan se vodi kao "los kontakt" morace da daju pikove da bi ga trejdovali..velik greska Atlante je bilo potpisivanje Bogdana.
(Nemanja, 22. mart 2021 14:20)

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.

Dvojnik

pre 4 godine

Jel moguce da je poceo da promasuje i na treninzima?
Ali logicno razmisljanje Atlante, fali im jedan dobar bek suter da budu bas kompletna ekipa, neko ko zna da odigra, da cita igru, da pogodi otvorene suteve, takoreci pismen igrac...neko sa pobednickim mentalitetom. Mislim da mogu da nadju takvog u zamenu za Bogdanovica

JeRemija

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.

sgdp

pre 4 godine

Logičan potez, Atlanta je dobro popunjena na pozicijama 2-3, Bogdanović im nije neophodan, pogotovo što nešto slabije igra ove sezone, a ima dosta jak višegodišnji ugovor. Moguće da taj novac hoće da preusmere na Kolinsa, s obzirom da njemu ističe ugovor na kraju ove sezone, a prvu ponudu je odbio kao premalu. U svakom slučaju, ako Bogdanović već bude išao, nadam se da neće završiti u nekoj ekipi koja igra divljačku košarku.

Sale

pre 4 godine

Najbolja opcija sa sportske strane je povratak u Evropu i borba za trofeje. Ali ovi silni milioni nisu realni u Evropi pa će to biti presudno. Tako bi svako uradio.

Miki

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.

Srbija

pre 4 godine

Znaci, momak igra svako leto za reprezentaciju, nijednom nije preskocio. Na proslom SP-u je ubacivao 25p u proseku, uz nenormalno visoke procente suta. Najbolji je bio protiv najjacih ekipa. I sada mu nebeski srpski narod, umesto podrskom kada mu slabije ide, vraca tako sto gleda svaku priliku da ga omalovazi i diskredituje kao sportistu i coveka? Svaka vam cast braco Srbi, da vas nema, trebalo bi vas izmisliti, cisto da postoji primer, kako ne treba.

JeRemija

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.

rs

pre 4 godine

Treba biti realan, da nije bilo divca nikad ne bi dobio onakvu slobodu u igri i nikad ne bi potpisao ovakav ugovor sa atlantom

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima

petarczv

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom

Needukovan

pre 4 godine

Gde je onaj lik koji je pisao kako Bogdan i kad promaši, promaši kvalitetno, tako da lopta dolazi u ruke njegovom saigraču i treneru se to jako svidja? Hahahahahahahaha

Bojan

pre 4 godine

Bogdan je odlican igrac. Mozda i najbolji bek Evropljanin trenutno. Nije isto kada te cuva Kodi Zeler i kada igras protiv Demijena Lilarda i Dzejsona Tejtuma. Bogdanov ucinak treba uporediti sa ucinkom Alekseja Sveda,Rudija Fernandeza, Nanda De Kola, Caca Rodrigeza, Vasilisa Spanulisa i Milosa Teodosica kada su igrali u NBA. To su sve do jednog ponajbolji evropski (ne africkog porekla) igraci koji su se okusali u NBA a da nisu centri i visoka krila i ni jedan od njih nije bolje odigrao u NBA od Bogdana.

Rocky Balboa

pre 4 godine

Bogdan je vrsan košarkaš, Teodosić isto, i više od toga, nije uspio Teo u NBA jer je specifičan način igranja u današnje vrijeme, meni osobno negledljiv, suluda jurnjava i košarka kao tehnički najzahtjevniji kolektivni sport sveden na izolaciju, šutiranje za tri i alley oop.... jurnjava privatne statistike iznad timske igre i beskontaktna igra sa vrlo mlakim obranama. Da li Bogdan vrijedi ugovor koji ima? Ne. Ali ni više od pola igrača lige.Realno ne može biti zvijezda ali i dalje tvrdim da mu je tamo mjesto i što momak nebi uzeo taj silni novac. Bobi je petorka na poziciji 5 u bilo kojoj Euroligaškoj momčadi, u NBA vrti ručnikom i pleše kolo već 5 godina bez učinka za 7 milijuna dolara godišnje. Dobri div(što i je) a Bogdan kao državni neprijatelj, niste fer ljudi....

long live and David Coverdale

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah

dule

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.
(JeRemija, 22. mart 2021 14:24)



Ne razumem. Molim te da nam tacno objasnis kako je Divac uspeo da prevari Atlantu da da Bogdanu ugovor od 70 miliona za 4 godine.

Đorđe

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.
(Cole, 22. mart 2021 14:22)

Ja košarku pratim od 80-ih i kaži mi koji je to evropski bek bio iznad proseka u NBA. Pa čak i Dražen Petrović, koji je meni nešto nedostižno na ovim prostorima, nije nije bio rangu sa najboljim američkim bekovima. Lakše je visokim igračima.
Npr Jaskavičius, Navaro, Đorđević, Danilović, nisu ostavili trag u NBA, a to svakako nisu prosečni igrači. Svaka čast Goranu Dragiću, koji je izuzetak. Dobro, Dončića ne komentarišem, jer je on jedna druga dimenzija.
I ovo što je Bogdan uradio je solidno dostignuće. Od kako je u NBA ima oko 13-14 poena u proseku, izborio se za veliki ugovor, ima dobru minutažu i nema prostora nikakvom podcenjivanju. Mnogo je teže bekovima iz Evrope i to zna svako ko razume košarku.
Bogdan nije igrač koji će u NBA davati 20+ poena svaku utakmicu, to je meni bilo jasno odmah i nisam ni očekivao više od ovoga. Njemu svaka čast, jer je veliki radnik, sjajan je momak, uvek je tu za reprezentaciju i sramota je što ga ljudi ovde pljuju i prozivaju, ali to više govori o nama.

ej bre

pre 4 godine

Treba da ode. Gledam Atlantu vidim na dresu pise Jang a citam Fox. Kakav je ono igrac, pa to je neverovatno ne bi mu skodilo par vaspitnih po utakmici. Ruku na srce i Bogdan bi morao bolje...

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah
(long live and David Coverdale, 22. mart 2021 14:29)

Evo ja sam zaista neutralan (navijam za Borac) i zaista mislim da je Bogdanović precenjen igrač i da uopšte nije materijal za NBA.

cole

pre 4 godine

E kad se sjetim kad se pisalo filadelfija lejkersi milvoki, na kraju zavrsi u prosjecnoj atlanti sa ocajnom statistikom, i pominje se povratak u kingse i raspale pistonse koji su na dnu istoka

smeh

pre 4 godine

@Miki

Po cenu lošije karijere? O čemu ti pričaš? NBA je vrh košarke i zato svi žele da idu tamo. Baš me zanima šta on to može da uradi sa tih 70 miliona a da ne može da uradi sa npr. 30 ili 40 miliona? Umiraće od gladi? Koliko ste vi ljudi primitivni i samo vam je novac u glavi. Ljudi žele da se takmiče sa najboljima a nema ničeg većeg u klupskoj košarci od osvajanja NBA prstena. Čak je i biti All Star igrač mnogo cenjenija stvar u košarci nego MVP Evrolige npr.

Mirko

pre 4 godine

Nakon monstruozne partije protiv Lakersa? Ma nemoguće. Ali on je dao 123 Zvezdi a Al Bundy je imao 4 Touchdown-a u srednjoj školi! On je vođa generacije, Jokara mu pravi blokove, fin dečko, samo on bi mogao igrati sa Danilovićem i Đorđevićem. Baš sam zatečen, a on je najbolji košarkaš srbije po izboru KSS....

Khal Drogo

pre 4 godine

За Богдана је добро што је потписао уговор на 3+1 (задња година као и код свих играча доказаних вриједности је "играч опција"). Наравно да Богдан вриједи и више од тих (гарантованих) 72 мил.$ за 4 године, али у ен-би-еју на висину уговора подоста одлучује простор у селери-кешу који фрамшиза има. Ту је и та увијек присутна опасност од повреде, што је Богдан осјетио ове сезоне и гдје се након повреде тражи вријеме да се играч врати на исти ниво, а екипе немају увијек стрпљења то чекати, посебно ако им баш и не иде, и ту већ крену наговјештаји о размјени.


Од екипа које се помињу, Детроит или Сакрамента имају довољно простора у селери-кепу да испрате Богданов уговор, Бостон већ на плате играче за сезону 2021/22, њих десеторицу мора издвојити 132 мил.$, и мораће свакако загазити у зону пореза на луксуз. Да лије Богдан тај квалитет да тако дебело плате (практично се множи са 4, нац свали долар у зони пореза на луксуз плаћате још троструко), видјећемо хоће ли бити ишта од најава.


Но добро, у ен-би-еју је тако, играчи су добро плаћени, али и не питају се код промјене средине, како се франшизе договоре, тако му је. Наравно, Богдану пуно среће у наставку сезоне, куда год да га пут одведе или ако остане у Атланти, да се опорави и врати на онај ниво каквог га знамо.

Требаће нам онај прави Богдан у репрезентацији Србије и ове и наредних година.

Sale

pre 4 godine

Najbolja opcija sa sportske strane je povratak u Evropu i borba za trofeje. Ali ovi silni milioni nisu realni u Evropi pa će to biti presudno. Tako bi svako uradio.

Dvojnik

pre 4 godine

Jel moguce da je poceo da promasuje i na treninzima?
Ali logicno razmisljanje Atlante, fali im jedan dobar bek suter da budu bas kompletna ekipa, neko ko zna da odigra, da cita igru, da pogodi otvorene suteve, takoreci pismen igrac...neko sa pobednickim mentalitetom. Mislim da mogu da nadju takvog u zamenu za Bogdanovica

Khal Drogo

pre 4 godine

Увијек сам се питао шта тјера људе који не само што не прате ен-би-еј, него су и оперисани од кошарке, да шаљу коментаре на текстовима посвећеним ен-би-еј кошарци.
И овдје имамо много постова од таквих у распону од глупих до нереално глупих, кроз које оспоравају Богданов уговор, уз понеки малициозни додатак, те прозивају због процента шута са периметра, те како треба захвалити Дивцу и сличне будалаштине.

Е моји дјечаци, не иде то тако у ен-би-еју, сваки играч се темељито прати у пету децималу, имате 100+ статистичких рубрика, офензива, дефанзива, колико често узима тешке или отворене шутеве, рубрика +/-, офензивни/дефанзивни боксови +/-, учинак на 100 посједа, све то врхунски стручњаци темељито саберу прије него што франшиза "нанишани" играча. Сад што неки виде само један сегмент од тих 100+, а воле да паламуде је други пар опанака.

А тек примједбе око Дивца, Дивац нити је могао утицати на статус играча нити се смио мијешати, ту се јасно знају улоге. Узгред, какве везе има Дивац са Атлантом која га је потписала?

На крају ти који оспоравају уговор, ваља знати да је Богдан потписао 3+1 уговор, задња година је "играч опција", да је постојала мрва сумње у његпв квалитет, неки од сегмената игре, не би потписао ту опцију него ту задњу годину "тим опција", и сама та чињеница говори да је Богдан доказана вриједност, провјерени квалитет.
Сад што га је повреда пореметила, надамо се на кратко, и није ниво какав је био, шта да се ради, и повреде су саставни дио спорта

Dragan

pre 4 godine

Dakle, za 4 godine upoznavanja nekoliko američkih saveznih država i gradova, neto će inkasirati oko 3738 mill dollara. To je sigurno. U zavisnosti gde budu treid-ovi možda i 40 mill. Ako igde bude dobar za tim, biće još više dollara. To u staroj dobroj Evropi ne bi uspeo ni slučajno.
Nije za baciti ni ono što je već zaradio do ovog ugovora, jelte...

WillyWonka

pre 4 godine

Ne znam baš kako će ga trejdovati, čovjek ima 18 miliona godišnje, ne znam da je neko lud da preuzme takav ugovor.
Može se samo desiti da se neko isto hoće riješiti igrača sa velikim ugovorom kao Atlanta, pa da i jedni drugi rizikuju.
Ostaje on ovdje gdje jest, vjerovatno.

Goran

pre 4 godine

bek suter a za tri 33 posto, obicno sam kao duh na svakom sutu, jokic centar svaku trojku preko ruke centra pa 43 posto. al dobro danilovic i salo dj znaju bolje.

Аки

pre 4 godine

Па докле више браћо Срби? Јуче величате Укића а разапињете Петрушева данас пљујете Богдана.Шта вам смета човјек? Ако су ово заиста коментари наших људи а не комшија из региона онда смо најгори народ.Зар је важно у ком клубу је играо Богдан раније.Он је играч наше репрензентације и игра свим срцем на сваком првенству некад успјешно некад не али то је спорт.Пробајте пљувачи да некад баците лопту на кош па онда причајте.Смета вам његов новац,јели га украо? Колико најбољих европских бекова ништа посебно нису урадили у НБА а Богдан је опстао тамо и игра и није још рекао последњу ријеч.Тренутно излази из повреде шта хоћете 50 поена на сваком мечу.Нисам навијач вјечитих али како да неволим Богдана који је уз Јокића(кога такође многи пљују) наш најбољи играч.Многима неваљају ни Мицић ни Гудурић па ко онда ваља? Опаметите се Срби и непљујте своје.Од ових у региону смо много бољи а нећете чути да они блате своје играче.Петрушев нас одведе на ЕП без њега неби се пласирали а вама дражи Укић.Од кога очекујете да нас одведе на ОИ можда Хезоња или Нуркић?

Zuti

pre 4 godine

Na stranu Bogijev ugovor, nikad nije bilo lako ostaviti trag u NBA za strane igrače. O vremena Dražena, Sabonisa i Schrempfa kada su NBA treneri bili puni predrasuda o igračima iz Europe do danas kada imate stil igre gde igrač može biti 10 min na terenu bez da uopće dotakne loptu.
Gledam neki dan Utah - Washington, Biel i Mitchell igraju nekih 6-7 napada za redom simultanku, znači Biel vodi i zabije, Mitchell uzima loptu, vodi i zabije. Ostalih 8 igrača samo jurca gore dole punih 5 minuta. Dakle, bukvalno 5 minuta ni R od rotacije lopte, akcije. Onda uđe Westbrook i ona simultano 4 napada za redom.
Ista priča Bogija u Atlanti, Jung uzme loptu pa malo carini na 5 minuta. Još i puno daje.

Darco

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo? Nece Snajpera, a? 6 poena po utakmici im ne znaci nista? Nije ni cudo sto ta Atlanta propada kada se odrice ovakvih dijamanata kao sto je Bogi..

Mobilix

pre 4 godine

Imam 53 god. Za Zvezdu navijam od kad znam za sebe,al reci da je Bogdan los igrac moze samo neko zavidan ili ko nema veze s kosarkom.Igra srcem a u NBA to ne treba,samo sirova snaga treba i ona sredstva na koja ih ne kontrolisu...

Dragan Borca

pre 4 godine

Cole@

U NBA ima oko 500 igraca

Prodefiluje cak i 600 sa igracima iz razvojne lige

Bogdan je u Sakrsmentu imap partije od 25 koseva, 10 asistencija, 30 koseva 7-8 asistencija itd, koliko igraca u NBA je sposobno za tako nesto? On je u Sakramentu sezone imao 15 partija sa Ol Star brojkama

Kako moze neko biti suvi prosek ako je bolji od 85% igraca koji prodju kroz ligu u godinu dana?
Prosek u NBA su ti igraci poput Doziera, Koldvel Popa, Karuza, Fejvorsa, Doriana Smita itd

Igraci od kojih ima boljih 200 igraca

Ako Bogdan nije medju 50 najboljih, to ne znaci da je kako kazes ispodrosecan
Ne mozes da ravnas Bogdana samo sa 50 najboljih igraca,ravnas ga sa celom ligom 600 igraca

Milivoje

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..
(pant-La, 22. mart 2021 15:44)

Od Bartona je bolji, pa makar zbog defanzive.

krajišnik

pre 4 godine

Toliko nestabilnosti u formi je nevjerovatno.
Ako imaš kvalitet, brojevi moraju biti uvijek manje ili više isti.
Bogdan kad ubaci vise od 15 ,to je slavlje.
On igra u NBA ispod prosjeka kakvog smo svi ocekivali .
Sem Partizana, onoliko poena nikad više nije ubacio u klubovima.

statističar

pre 4 godine

Zar Bogdan nema no trade klauzulu u prvoj godini ugovora? Ne mogu ga trejdovati sada.
(Kibo, 22. mart 2021 14:16)

Apsolutno tačno! Ali možda je Bogdanu u interesu da se radi revizija ugovora gde će im poništiti tu klauzulu ali ostaje +15% dodatak na platu na sve preostale godine ugovora, pa bi po novom ugovoru Bogdan za 4 godine umesto 72 zaradio oko 81,5 miliona dolara!!! Tako je to kad ima vrhunskog američkog menadžera, ha,ha!

NoName

pre 4 godine

Bogdan se vodi kao "los kontakt" morace da daju pikove da bi ga trejdovali..velik greska Atlante je bilo potpisivanje Bogdana.
(Nemanja, 22. mart 2021 14:20)

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.

sgdp

pre 4 godine

Logičan potez, Atlanta je dobro popunjena na pozicijama 2-3, Bogdanović im nije neophodan, pogotovo što nešto slabije igra ove sezone, a ima dosta jak višegodišnji ugovor. Moguće da taj novac hoće da preusmere na Kolinsa, s obzirom da njemu ističe ugovor na kraju ove sezone, a prvu ponudu je odbio kao premalu. U svakom slučaju, ako Bogdanović već bude išao, nadam se da neće završiti u nekoj ekipi koja igra divljačku košarku.

Mustra

pre 4 godine

Pametna je Atlanta(Nate McMillan), uvideli su da im je uvaljeno kukavicje jaje, pa je bolje da ga trejduju sad dok jos mogu nesto da dobiju, jer za 6 meseci bi bilo vec kasno, svi bi vec uvideli o kakvoj se prevari od igraca radi.

BAM BAM

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.

111

pre 4 godine

Nije Bogdan nista izgubio niti ce da izgubi. Samo sto se povredio u dresu Atlante, imao operaciju, nije igrao 2 meseca i mora da se vrati u formu. Mora da se seljaka i navikava na novu sredinu i saigrace. Ide u Seltikse..kakvi Kingsi.

Kažem !

pre 4 godine

Realno me vredi ovih 70 mil. za ovakav učinak al svaka šuša danas uzima milione i za gore procente. Bogi aj sad malo pametnije uzeo si pare gledaj gde te najviše žele i gde ćeš imati veću minutažu i slobodu i igri .

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))

"Dijagnosticar", Nis

pre 4 godine

Iskreno, potajno sam se nadao da ce biti trejdovan mada mislim da ima klauzulu da ne moze biti trejdovan prve godine ugovora. Nema on sta da trazi u Atlanti pored takvog tipa igraca kao sto su Galinari jang i Herter. Prvom bi sigurno umro neko u familiji kad bi dodao loptu nekom drugo, Herter takodje, a o jangu je suvisno trositi reci. Svaku utakmicu uzima po 3 do 4 suta sa deser metara, gubi po 4 lopte najmanje, asistira xamo u krajnjoj nuzdi ili baci po neki alej up. Tezak privatnik. Tezi i od foksa. Bogdan po 15 do 20 napada ne pipne loptu, samo trci napred nazad. Definitivno je promasio ekipu. Ran end gan kosarka nije za njega, mada vise od 5 ekipa igra takvu kosarku. Tamo samo KOlins i Rondo igraju kolektivnu kosarku. E sad videćemo sta ce da mu zapadne, zavisi koliko srece ce da ima. Pohvale i za Kapelu. Denveru bi legao ko budali samar. Ako ode u rebilding ekipu samo neka gruva svoju statistiku i igra za jos jedan ugovor.

Lex

pre 4 godine

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.
(NoName, 22. mart 2021 14:53)

Какве високе пикове, па висок пик може бити само после драфт лутрије! Тек тад сазнаш да ли имаш високог пика или не стручњаче!!

pant-La

pre 4 godine

Najbolje u denver, imao bi mesta 25 minuta da ćoškari i šutira otvorene trojke, sigurno je bolji šuter od mnogih iz denverove rotacije.. U odbrani solidan.. Uklopio bi se..

letece visocanstvo

pre 4 godine

Ako moze, neka izabere opet nesto glupo kao Atlantu! Tim prepun mladih, talentovanih spolnnih igraca. Znao sam da ce se ovo desiti! I ne bi smo voleli da ga vidimo u Dalasu, ne znam odakle vam to. Covek je za igrac za Evropu ili 15-20 min u osrednjem NBA timu.

Gro8ar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Dobar dan Petarde, kako ide u životu?

?

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?

Aleks

pre 4 godine

Pa dobro igra baš loše ove sezone i ako hoće mogu da ga trejduju jer imaju igrače na pozicijama koje on pokriva...ali zar nema no trade klauzulu za prvu sezonu? Jedino ako je to bila laž.

PimPong

pre 4 godine

@Djordje

Sto se tice evropskih bekova koji su stvarno nesto napravili u NBA, ima ih ipak malo vise. To je definitivno bio Drazen, koji je cini mi se bio u trecoj najboljoj petorci lige u njegovoj najboljoj sezozni, a i Dragic, kao sto si spomenuo. Ali jedan od najboljih bekova 2000-ih, ako ne i najbolji, bio je Parker, koji je iz Evrope. On je bio MVP NBA finala kao najbolji igrac ekipe koja je osvojila titule. I Schroder nije los, samo ipak nije na tom nivou. Doncic to definitivno jeste, ali on igra vise kao neki point-forward, kako to Ameri kazu.

Mustra

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)

Stani, je li to bese ona serija kad je rekao da nece da igra za Srbiju ako mu ne dosude 50 bacanja? U pravu si, tu je svima dokazao ko je i sta je.

NoName

pre 4 godine

Auuuu, šta bi ovo? Pa što sad Milvoki ne realizuje svoju želju?
(Imay, 22. mart 2021 14:22)

Ili Lebron? Ah, da, sestra mu upisala koledž u Atlanti. Ili beše u Sakramentu???

NoName

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)


Jeste, naročito posle prve, kad se zarozao kao čarapa. Tad je svakom objektivnom bilo jasno ko je.

anfakbls

pre 4 godine

Ako Gober vrijedi 200 vrijedi i Bogdan 70. Dečko je do skoro bio povrijeđen,mada nema sreće ni sa ovim divljim ekipama.
Valjda zato što nema taj kvalitet i nije se nametnuo kao vođa. Nekako imam osjećaj da mu ovaj stil igre ne leži. Njegova igra je ravna linija, igra prebrzo ne mijenja ritam, nema pik igre... Sve ono po čemu je bio prepoznatljiv u Evropi.
Ako pogledate Dončića, on se nametnuo kao lider, mijenja tempo, ekipa radi za njega. Možda nije dobro poređenje ali sve mi se čini da Bogdan može mnogo više.

Lex

pre 4 godine

Штета за повреду ал руку на срце морао је много боље.Атланта је пренатрпана екипа, на свакој позицији по 3 ротациона играча, можда је и боље да га трејдују у Селтиксе где би уз Смарта био главна опција на 2

Marko

pre 4 godine

@Bojan
Dva najbolja igraca NBA lige u ovoj sezoni su centri, Jokic i Embid dakle centarska pozicija se vraca...a tek ovo najbolji Evropski bek...hahaha po on nije ni najbolji bek sa balkana Luka,Dragic i Bojan su bolji..
Ne znam zasto zivite u iluziji da je Bogdan besto vise od prosecnog/ispodprosecnog igraca sa 9 poena i 35% iz igre u ovom trenutku...morace da daju pikove da bi ga trejdovali jel biko nece prosecnog "igraca zadatka" za 70 miliona.

Mili boj

pre 4 godine

Kako sad ovo? Zar neće Jang i on biti problem za protivničke odbrane?
(,,,, 22. mart 2021 14:17)

Pa i jesu. Samo što je Bogdan dobar i u odbrani.

Goran

pre 4 godine

joj zivote, dakle u sledece 4 godine ugovora tj sad već 3,5 čeka ga sudbina Arize (čitaj bar 11 trejdova). E Bogi, Bogi drž se...

pant-La

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..

Dex

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..
(Miki, 22. mart 2021 14:22)

Uz sve navedeno, kad bi pratio na pocetku spomenutu logiku, mogao bi da ode i u neku nasu lokalnu ligu (3.-4. rang, ma kakvo se zvale), ili mozda negde u Papua Novu Gvineju. Profesionalni sportista uvek stremi najvisem nivou, a spusta se nize samo kad mora. Ako u startu zeli dole da bi "tukao slabije od sebe", onda moze i u penziju. Ali kao sto si rekao, zna se gde je novac, u Evropi postoji samo polu-profesionalna kosarka.

sierra_papa

pre 4 godine

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima
(rs, 22. mart 2021 14:26)
Sa kakvim procentima? Ova statistika je beznačajna jer je uzorak 17 utakmica. Dečko je odigrao 200+ utakmica pre ove sezone gde su procenti značajno bolji. To nema veze sa Bogdanom neko sa zakonom velikih brojeva. On je šuter 37% za 3, i 43% iz igre i to se nije mnogo menjalo niti će se menjati.

Romanista

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 14:33

Druze,posle cele strane komentara koji si dao na cirilici,nick ti je na latinici ?!? Nema smisla,nema...

Denver

pre 4 godine

Pravo vreme da Denver napravi trejd Barton-Bogdan. Obojici bi vise prijala promena, a Denver bi dobio igraca koji ume da kreira igru i asistira, ali takodje da isprati Jokiceve namere.

Nenad

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 15:10)

EH moj druže, kad bi neko to mogao objasniti nama srbima, kako funkcioniše ozbiljan biznis i analiza u NBA, izbacivali bi 10 Bogdana godišnje, a tek nemcima gde sam se zadesio, samo da prepišu sa fudbala... Ali ne vredi.

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?
(?, 22. mart 2021 18:29)

Nekim ljudima jednostavno ne vredi objasnjavati...

Milan

pre 4 godine

Ima NO TRADE klauzulu za prvu godinu ugovora, tako da bi jos nekih 10 miliona morali da mu povecaju ugovor, a ovo se nece desiti...

nbc

pre 4 godine

Komentari tipa, Atalanta da ga se riješi. A ovi koji bi ga uzeli (a izgleda da ima dosta zainteresovanih) su glupi? Ili objasnite nama koji ne razumijemo kako toliko glupana u tim klubovima? Od Sakramenta, At., Milvokija koji ga je htio dovesti ljetos.... Ili ste vi malo više zadojeni mržnjom prema jednom klubu a Bogi je kolateralna šteta? Ali vi od Zorana Moke Slavnića, koji je otišao iz vašeg malog kluba 1977. godine (pune 44 godine) niste imali igrača ni blizu Bogdana. Zato ga i mrzite. A na sreću normalnih Srba, on igra srcem za reprezentaciju i donio nam je 3 srebra sa velikih prvenstava. Ali vama ne valja ni jedan Obradović, Đorđević, Danilović. Zaista ste jadni.

meda

pre 4 godine

Denver može da napravi trejd Gary Harris - Bogdanović, ali tu već Denver mora da doda nekog pika.
Milvoki može da trejduje za Bogdana jedino ako su rešili da im Brook Lopez nije više potreban, što bi značilo prebacivanje Bobby Portisa u startnih 5 (što je OK, ali to znači i veliki ugovor za njega na kraju sezone), trejdovanje Connaughtoun-a i dovođenje još jednog visokog stretch igrača za minimalni ugovor, kakvih i nema baš na tržištu, dakle mrka kapa.
Boston nema šansi da trejduje Smarta, to zaboravite. Mogu da dovedu Bogdana jedino ako uspeju nekome da uvale Kembu, ali to je trenutno najtoksičniji ugovor u ligi (inače bi plaćali jako velik luxury tax, sam trejd mogu da urade, imaju onaj veliki exception). Njihov fokus će pre da bude dovođenje Vučevića.

petarczv

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom

long live and David Coverdale

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah

JeRemija

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom


Hahahahhaha,bolii ono zatrpavanje, boli.Cuj bliže upućen.Ahahahahah
(long live and David Coverdale, 22. mart 2021 14:29)

Evo ja sam zaista neutralan (navijam za Borac) i zaista mislim da je Bogdanović precenjen igrač i da uopšte nije materijal za NBA.

Srbija

pre 4 godine

Znaci, momak igra svako leto za reprezentaciju, nijednom nije preskocio. Na proslom SP-u je ubacivao 25p u proseku, uz nenormalno visoke procente suta. Najbolji je bio protiv najjacih ekipa. I sada mu nebeski srpski narod, umesto podrskom kada mu slabije ide, vraca tako sto gleda svaku priliku da ga omalovazi i diskredituje kao sportistu i coveka? Svaka vam cast braco Srbi, da vas nema, trebalo bi vas izmisliti, cisto da postoji primer, kako ne treba.

Bojan

pre 4 godine

Bogdan je odlican igrac. Mozda i najbolji bek Evropljanin trenutno. Nije isto kada te cuva Kodi Zeler i kada igras protiv Demijena Lilarda i Dzejsona Tejtuma. Bogdanov ucinak treba uporediti sa ucinkom Alekseja Sveda,Rudija Fernandeza, Nanda De Kola, Caca Rodrigeza, Vasilisa Spanulisa i Milosa Teodosica kada su igrali u NBA. To su sve do jednog ponajbolji evropski (ne africkog porekla) igraci koji su se okusali u NBA a da nisu centri i visoka krila i ni jedan od njih nije bolje odigrao u NBA od Bogdana.

Mustra

pre 4 godine

Pametna je Atlanta(Nate McMillan), uvideli su da im je uvaljeno kukavicje jaje, pa je bolje da ga trejduju sad dok jos mogu nesto da dobiju, jer za 6 meseci bi bilo vec kasno, svi bi vec uvideli o kakvoj se prevari od igraca radi.

rs

pre 4 godine

Treba biti realan, da nije bilo divca nikad ne bi dobio onakvu slobodu u igri i nikad ne bi potpisao ovakav ugovor sa atlantom

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima

Mirko

pre 4 godine

Nakon monstruozne partije protiv Lakersa? Ma nemoguće. Ali on je dao 123 Zvezdi a Al Bundy je imao 4 Touchdown-a u srednjoj školi! On je vođa generacije, Jokara mu pravi blokove, fin dečko, samo on bi mogao igrati sa Danilovićem i Đorđevićem. Baš sam zatečen, a on je najbolji košarkaš srbije po izboru KSS....

Cole

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.

Dvojnik

pre 4 godine

Jel moguce da je poceo da promasuje i na treninzima?
Ali logicno razmisljanje Atlante, fali im jedan dobar bek suter da budu bas kompletna ekipa, neko ko zna da odigra, da cita igru, da pogodi otvorene suteve, takoreci pismen igrac...neko sa pobednickim mentalitetom. Mislim da mogu da nadju takvog u zamenu za Bogdanovica

BAM BAM

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.

dule

pre 4 godine

Čovek je prešao igricu što se tiče uzimanja para ni za šta i probio je sve poznate tržišne zakone jer je za ništa dobio nešto, odnosno za ništa je dobio nerealno ogroman novac tako da mu treba odati duboko priznanje, zaista to najiskrenije mislim.

U NBA ne da se nije pokazao, nego nije ostavio nikakav trag, može se reći da je to jedna skromna ispodprosečna NBA karijera ali kao što napisah, dečko je za to uz pomoć neke magije (čitaj Divac) dobio 70.000.000 dolara.

Evroliga je njegova mera, tu zaista može da napravi razliku. U NBA može da ulazi sa klupe da opali par trojki i to je to.
(JeRemija, 22. mart 2021 14:24)



Ne razumem. Molim te da nam tacno objasnis kako je Divac uspeo da prevari Atlantu da da Bogdanu ugovor od 70 miliona za 4 godine.

Denver

pre 4 godine

Pravo vreme da Denver napravi trejd Barton-Bogdan. Obojici bi vise prijala promena, a Denver bi dobio igraca koji ume da kreira igru i asistira, ali takodje da isprati Jokiceve namere.

Needukovan

pre 4 godine

Gde je onaj lik koji je pisao kako Bogdan i kad promaši, promaši kvalitetno, tako da lopta dolazi u ruke njegovom saigraču i treneru se to jako svidja? Hahahahahahahaha

Miki

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..

Mobilix

pre 4 godine

Imam 53 god. Za Zvezdu navijam od kad znam za sebe,al reci da je Bogdan los igrac moze samo neko zavidan ili ko nema veze s kosarkom.Igra srcem a u NBA to ne treba,samo sirova snaga treba i ona sredstva na koja ih ne kontrolisu...

Gro8ar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Dobar dan Petarde, kako ide u životu?

Khal Drogo

pre 4 godine

Увијек сам се питао шта тјера људе који не само што не прате ен-би-еј, него су и оперисани од кошарке, да шаљу коментаре на текстовима посвећеним ен-би-еј кошарци.
И овдје имамо много постова од таквих у распону од глупих до нереално глупих, кроз које оспоравају Богданов уговор, уз понеки малициозни додатак, те прозивају због процента шута са периметра, те како треба захвалити Дивцу и сличне будалаштине.

Е моји дјечаци, не иде то тако у ен-би-еју, сваки играч се темељито прати у пету децималу, имате 100+ статистичких рубрика, офензива, дефанзива, колико често узима тешке или отворене шутеве, рубрика +/-, офензивни/дефанзивни боксови +/-, учинак на 100 посједа, све то врхунски стручњаци темељито саберу прије него што франшиза "нанишани" играча. Сад што неки виде само један сегмент од тих 100+, а воле да паламуде је други пар опанака.

А тек примједбе око Дивца, Дивац нити је могао утицати на статус играча нити се смио мијешати, ту се јасно знају улоге. Узгред, какве везе има Дивац са Атлантом која га је потписала?

На крају ти који оспоравају уговор, ваља знати да је Богдан потписао 3+1 уговор, задња година је "играч опција", да је постојала мрва сумње у његпв квалитет, неки од сегмената игре, не би потписао ту опцију него ту задњу годину "тим опција", и сама та чињеница говори да је Богдан доказана вриједност, провјерени квалитет.
Сад што га је повреда пореметила, надамо се на кратко, и није ниво какав је био, шта да се ради, и повреде су саставни дио спорта

Darco

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo? Nece Snajpera, a? 6 poena po utakmici im ne znaci nista? Nije ni cudo sto ta Atlanta propada kada se odrice ovakvih dijamanata kao sto je Bogi..

NoName

pre 4 godine

Bogdan se vodi kao "los kontakt" morace da daju pikove da bi ga trejdovali..velik greska Atlante je bilo potpisivanje Bogdana.
(Nemanja, 22. mart 2021 14:20)

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.

Dragan Borca

pre 4 godine

Cole@

U NBA ima oko 500 igraca

Prodefiluje cak i 600 sa igracima iz razvojne lige

Bogdan je u Sakrsmentu imap partije od 25 koseva, 10 asistencija, 30 koseva 7-8 asistencija itd, koliko igraca u NBA je sposobno za tako nesto? On je u Sakramentu sezone imao 15 partija sa Ol Star brojkama

Kako moze neko biti suvi prosek ako je bolji od 85% igraca koji prodju kroz ligu u godinu dana?
Prosek u NBA su ti igraci poput Doziera, Koldvel Popa, Karuza, Fejvorsa, Doriana Smita itd

Igraci od kojih ima boljih 200 igraca

Ako Bogdan nije medju 50 najboljih, to ne znaci da je kako kazes ispodrosecan
Ne mozes da ravnas Bogdana samo sa 50 najboljih igraca,ravnas ga sa celom ligom 600 igraca

Lex

pre 4 godine

Ogromna greška. I moraće da daju VISOKE pikove ako misle da ga se reše. A moraju.
(NoName, 22. mart 2021 14:53)

Какве високе пикове, па висок пик може бити само после драфт лутрије! Тек тад сазнаш да ли имаш високог пика или не стручњаче!!

Аки

pre 4 godine

Па докле више браћо Срби? Јуче величате Укића а разапињете Петрушева данас пљујете Богдана.Шта вам смета човјек? Ако су ово заиста коментари наших људи а не комшија из региона онда смо најгори народ.Зар је важно у ком клубу је играо Богдан раније.Он је играч наше репрензентације и игра свим срцем на сваком првенству некад успјешно некад не али то је спорт.Пробајте пљувачи да некад баците лопту на кош па онда причајте.Смета вам његов новац,јели га украо? Колико најбољих европских бекова ништа посебно нису урадили у НБА а Богдан је опстао тамо и игра и није још рекао последњу ријеч.Тренутно излази из повреде шта хоћете 50 поена на сваком мечу.Нисам навијач вјечитих али како да неволим Богдана који је уз Јокића(кога такође многи пљују) наш најбољи играч.Многима неваљају ни Мицић ни Гудурић па ко онда ваља? Опаметите се Срби и непљујте своје.Од ових у региону смо много бољи а нећете чути да они блате своје играче.Петрушев нас одведе на ЕП без њега неби се пласирали а вама дражи Укић.Од кога очекујете да нас одведе на ОИ можда Хезоња или Нуркић?

cole

pre 4 godine

E kad se sjetim kad se pisalo filadelfija lejkersi milvoki, na kraju zavrsi u prosjecnoj atlanti sa ocajnom statistikom, i pominje se povratak u kingse i raspale pistonse koji su na dnu istoka

Goran

pre 4 godine

bek suter a za tri 33 posto, obicno sam kao duh na svakom sutu, jokic centar svaku trojku preko ruke centra pa 43 posto. al dobro danilovic i salo dj znaju bolje.

Mili boj

pre 4 godine

Kako sad ovo? Zar neće Jang i on biti problem za protivničke odbrane?
(,,,, 22. mart 2021 14:17)

Pa i jesu. Samo što je Bogdan dobar i u odbrani.

Marko

pre 4 godine

@Bojan
Dva najbolja igraca NBA lige u ovoj sezoni su centri, Jokic i Embid dakle centarska pozicija se vraca...a tek ovo najbolji Evropski bek...hahaha po on nije ni najbolji bek sa balkana Luka,Dragic i Bojan su bolji..
Ne znam zasto zivite u iluziji da je Bogdan besto vise od prosecnog/ispodprosecnog igraca sa 9 poena i 35% iz igre u ovom trenutku...morace da daju pikove da bi ga trejdovali jel biko nece prosecnog "igraca zadatka" za 70 miliona.

Đorđe

pre 4 godine

Da ne budem pogresno shvacen,
Bogija gotivim, kao i sve ostale
igrace i on svakako da jeste za
NBA ali je tamo suvi prosek i nista
vise, cak bih rekao i nesto ispod
proseka. Kakav crni snajper i slicno.
Iskreno, jedini zbog kojeg vredi ostati
do kasno/jutra je Jokic i niko vise. Poz.
(Cole, 22. mart 2021 14:22)

Ja košarku pratim od 80-ih i kaži mi koji je to evropski bek bio iznad proseka u NBA. Pa čak i Dražen Petrović, koji je meni nešto nedostižno na ovim prostorima, nije nije bio rangu sa najboljim američkim bekovima. Lakše je visokim igračima.
Npr Jaskavičius, Navaro, Đorđević, Danilović, nisu ostavili trag u NBA, a to svakako nisu prosečni igrači. Svaka čast Goranu Dragiću, koji je izuzetak. Dobro, Dončića ne komentarišem, jer je on jedna druga dimenzija.
I ovo što je Bogdan uradio je solidno dostignuće. Od kako je u NBA ima oko 13-14 poena u proseku, izborio se za veliki ugovor, ima dobru minutažu i nema prostora nikakvom podcenjivanju. Mnogo je teže bekovima iz Evrope i to zna svako ko razume košarku.
Bogdan nije igrač koji će u NBA davati 20+ poena svaku utakmicu, to je meni bilo jasno odmah i nisam ni očekivao više od ovoga. Njemu svaka čast, jer je veliki radnik, sjajan je momak, uvek je tu za reprezentaciju i sramota je što ga ljudi ovde pljuju i prozivaju, ali to više govori o nama.

Milivoje

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..
(pant-La, 22. mart 2021 15:44)

Od Bartona je bolji, pa makar zbog defanzive.

Mustra

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)

Stani, je li to bese ona serija kad je rekao da nece da igra za Srbiju ako mu ne dosude 50 bacanja? U pravu si, tu je svima dokazao ko je i sta je.

"Dijagnosticar", Nis

pre 4 godine

Iskreno, potajno sam se nadao da ce biti trejdovan mada mislim da ima klauzulu da ne moze biti trejdovan prve godine ugovora. Nema on sta da trazi u Atlanti pored takvog tipa igraca kao sto su Galinari jang i Herter. Prvom bi sigurno umro neko u familiji kad bi dodao loptu nekom drugo, Herter takodje, a o jangu je suvisno trositi reci. Svaku utakmicu uzima po 3 do 4 suta sa deser metara, gubi po 4 lopte najmanje, asistira xamo u krajnjoj nuzdi ili baci po neki alej up. Tezak privatnik. Tezi i od foksa. Bogdan po 15 do 20 napada ne pipne loptu, samo trci napred nazad. Definitivno je promasio ekipu. Ran end gan kosarka nije za njega, mada vise od 5 ekipa igra takvu kosarku. Tamo samo KOlins i Rondo igraju kolektivnu kosarku. E sad videćemo sta ce da mu zapadne, zavisi koliko srece ce da ima. Pohvale i za Kapelu. Denveru bi legao ko budali samar. Ako ode u rebilding ekipu samo neka gruva svoju statistiku i igra za jos jedan ugovor.

krajišnik

pre 4 godine

Toliko nestabilnosti u formi je nevjerovatno.
Ako imaš kvalitet, brojevi moraju biti uvijek manje ili više isti.
Bogdan kad ubaci vise od 15 ,to je slavlje.
On igra u NBA ispod prosjeka kakvog smo svi ocekivali .
Sem Partizana, onoliko poena nikad više nije ubacio u klubovima.

Sale

pre 4 godine

Najbolja opcija sa sportske strane je povratak u Evropu i borba za trofeje. Ali ovi silni milioni nisu realni u Evropi pa će to biti presudno. Tako bi svako uradio.

Khal Drogo

pre 4 godine

За Богдана је добро што је потписао уговор на 3+1 (задња година као и код свих играча доказаних вриједности је "играч опција"). Наравно да Богдан вриједи и више од тих (гарантованих) 72 мил.$ за 4 године, али у ен-би-еју на висину уговора подоста одлучује простор у селери-кешу који фрамшиза има. Ту је и та увијек присутна опасност од повреде, што је Богдан осјетио ове сезоне и гдје се након повреде тражи вријеме да се играч врати на исти ниво, а екипе немају увијек стрпљења то чекати, посебно ако им баш и не иде, и ту већ крену наговјештаји о размјени.


Од екипа које се помињу, Детроит или Сакрамента имају довољно простора у селери-кепу да испрате Богданов уговор, Бостон већ на плате играче за сезону 2021/22, њих десеторицу мора издвојити 132 мил.$, и мораће свакако загазити у зону пореза на луксуз. Да лије Богдан тај квалитет да тако дебело плате (практично се множи са 4, нац свали долар у зони пореза на луксуз плаћате још троструко), видјећемо хоће ли бити ишта од најава.


Но добро, у ен-би-еју је тако, играчи су добро плаћени, али и не питају се код промјене средине, како се франшизе договоре, тако му је. Наравно, Богдану пуно среће у наставку сезоне, куда год да га пут одведе или ако остане у Атланти, да се опорави и врати на онај ниво каквог га знамо.

Требаће нам онај прави Богдан у репрезентацији Србије и ове и наредних година.

NoName

pre 4 godine

Auuuu, šta bi ovo? Pa što sad Milvoki ne realizuje svoju želju?
(Imay, 22. mart 2021 14:22)

Ili Lebron? Ah, da, sestra mu upisala koledž u Atlanti. Ili beše u Sakramentu???

Rocky Balboa

pre 4 godine

Bogdan je vrsan košarkaš, Teodosić isto, i više od toga, nije uspio Teo u NBA jer je specifičan način igranja u današnje vrijeme, meni osobno negledljiv, suluda jurnjava i košarka kao tehnički najzahtjevniji kolektivni sport sveden na izolaciju, šutiranje za tri i alley oop.... jurnjava privatne statistike iznad timske igre i beskontaktna igra sa vrlo mlakim obranama. Da li Bogdan vrijedi ugovor koji ima? Ne. Ali ni više od pola igrača lige.Realno ne može biti zvijezda ali i dalje tvrdim da mu je tamo mjesto i što momak nebi uzeo taj silni novac. Bobi je petorka na poziciji 5 u bilo kojoj Euroligaškoj momčadi, u NBA vrti ručnikom i pleše kolo već 5 godina bez učinka za 7 milijuna dolara godišnje. Dobri div(što i je) a Bogdan kao državni neprijatelj, niste fer ljudi....

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))

letece visocanstvo

pre 4 godine

Ako moze, neka izabere opet nesto glupo kao Atlantu! Tim prepun mladih, talentovanih spolnnih igraca. Znao sam da ce se ovo desiti! I ne bi smo voleli da ga vidimo u Dalasu, ne znam odakle vam to. Covek je za igrac za Evropu ili 15-20 min u osrednjem NBA timu.

ej bre

pre 4 godine

Treba da ode. Gledam Atlantu vidim na dresu pise Jang a citam Fox. Kakav je ono igrac, pa to je neverovatno ne bi mu skodilo par vaspitnih po utakmici. Ruku na srce i Bogdan bi morao bolje...

NoName

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18

123, TU JE ON SVE DOKAZAO.
(BAM BAM, 22. mart 2021 15:14)


Jeste, naročito posle prve, kad se zarozao kao čarapa. Tad je svakom objektivnom bilo jasno ko je.

pant-La

pre 4 godine

Realno malo koji igrac zeli u denver, jedino da ga pretplate ili je na zalasku karijere, a bogi bi ja mislim oberucke prihvatio da igra sa Jokicem i bori se za titulu, sto da ne..

anfakbls

pre 4 godine

Ako Gober vrijedi 200 vrijedi i Bogdan 70. Dečko je do skoro bio povrijeđen,mada nema sreće ni sa ovim divljim ekipama.
Valjda zato što nema taj kvalitet i nije se nametnuo kao vođa. Nekako imam osjećaj da mu ovaj stil igre ne leži. Njegova igra je ravna linija, igra prebrzo ne mijenja ritam, nema pik igre... Sve ono po čemu je bio prepoznatljiv u Evropi.
Ako pogledate Dončića, on se nametnuo kao lider, mijenja tempo, ekipa radi za njega. Možda nije dobro poređenje ali sve mi se čini da Bogdan može mnogo više.

pant-La

pre 4 godine

Najbolje u denver, imao bi mesta 25 minuta da ćoškari i šutira otvorene trojke, sigurno je bolji šuter od mnogih iz denverove rotacije.. U odbrani solidan.. Uklopio bi se..

Zuti

pre 4 godine

Na stranu Bogijev ugovor, nikad nije bilo lako ostaviti trag u NBA za strane igrače. O vremena Dražena, Sabonisa i Schrempfa kada su NBA treneri bili puni predrasuda o igračima iz Europe do danas kada imate stil igre gde igrač može biti 10 min na terenu bez da uopće dotakne loptu.
Gledam neki dan Utah - Washington, Biel i Mitchell igraju nekih 6-7 napada za redom simultanku, znači Biel vodi i zabije, Mitchell uzima loptu, vodi i zabije. Ostalih 8 igrača samo jurca gore dole punih 5 minuta. Dakle, bukvalno 5 minuta ni R od rotacije lopte, akcije. Onda uđe Westbrook i ona simultano 4 napada za redom.
Ista priča Bogija u Atlanti, Jung uzme loptu pa malo carini na 5 minuta. Još i puno daje.

sgdp

pre 4 godine

Logičan potez, Atlanta je dobro popunjena na pozicijama 2-3, Bogdanović im nije neophodan, pogotovo što nešto slabije igra ove sezone, a ima dosta jak višegodišnji ugovor. Moguće da taj novac hoće da preusmere na Kolinsa, s obzirom da njemu ističe ugovor na kraju ove sezone, a prvu ponudu je odbio kao premalu. U svakom slučaju, ako Bogdanović već bude išao, nadam se da neće završiti u nekoj ekipi koja igra divljačku košarku.

smeh

pre 4 godine

@Miki

Po cenu lošije karijere? O čemu ti pričaš? NBA je vrh košarke i zato svi žele da idu tamo. Baš me zanima šta on to može da uradi sa tih 70 miliona a da ne može da uradi sa npr. 30 ili 40 miliona? Umiraće od gladi? Koliko ste vi ljudi primitivni i samo vam je novac u glavi. Ljudi žele da se takmiče sa najboljima a nema ničeg većeg u klupskoj košarci od osvajanja NBA prstena. Čak je i biti All Star igrač mnogo cenjenija stvar u košarci nego MVP Evrolige npr.

Kažem !

pre 4 godine

Realno me vredi ovih 70 mil. za ovakav učinak al svaka šuša danas uzima milione i za gore procente. Bogi aj sad malo pametnije uzeo si pare gledaj gde te najviše žele i gde ćeš imati veću minutažu i slobodu i igri .

Stampar

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?
(?, 22. mart 2021 18:29)

Nekim ljudima jednostavno ne vredi objasnjavati...

WillyWonka

pre 4 godine

Ne znam baš kako će ga trejdovati, čovjek ima 18 miliona godišnje, ne znam da je neko lud da preuzme takav ugovor.
Može se samo desiti da se neko isto hoće riješiti igrača sa velikim ugovorom kao Atlanta, pa da i jedni drugi rizikuju.
Ostaje on ovdje gdje jest, vjerovatno.

Dex

pre 4 godine

Kad vidim da mu ne ide pomislim sta ce tamo,u evropi bi bio glavni igrac. Al onda se setim da je dobio 70 miliona za 20 minuta posla svaki drugi dan,gde se trener ne dernja na tebe,gde si zauzet od oktobra do aprila i imas odmor 5 meseci,da su utakmice na granici revijalnog karaktera,gde te publika ne pljuje po glavi na vrucem terenu..i onda shvatis sto svi zele tamo po cenu losije karijere..
(Miki, 22. mart 2021 14:22)

Uz sve navedeno, kad bi pratio na pocetku spomenutu logiku, mogao bi da ode i u neku nasu lokalnu ligu (3.-4. rang, ma kakvo se zvale), ili mozda negde u Papua Novu Gvineju. Profesionalni sportista uvek stremi najvisem nivou, a spusta se nize samo kad mora. Ako u startu zeli dole da bi "tukao slabije od sebe", onda moze i u penziju. Ali kao sto si rekao, zna se gde je novac, u Evropi postoji samo polu-profesionalna kosarka.

nbc

pre 4 godine

Komentari tipa, Atalanta da ga se riješi. A ovi koji bi ga uzeli (a izgleda da ima dosta zainteresovanih) su glupi? Ili objasnite nama koji ne razumijemo kako toliko glupana u tim klubovima? Od Sakramenta, At., Milvokija koji ga je htio dovesti ljetos.... Ili ste vi malo više zadojeni mržnjom prema jednom klubu a Bogi je kolateralna šteta? Ali vi od Zorana Moke Slavnića, koji je otišao iz vašeg malog kluba 1977. godine (pune 44 godine) niste imali igrača ni blizu Bogdana. Zato ga i mrzite. A na sreću normalnih Srba, on igra srcem za reprezentaciju i donio nam je 3 srebra sa velikih prvenstava. Ali vama ne valja ni jedan Obradović, Đorđević, Danilović. Zaista ste jadni.

sierra_papa

pre 4 godine

Da mu prvi klub u nba nisu bili kingsi sad bi se vratio u evropu jer sa ovakvim procentima jedan evropljanin ne bi dobio sansu ni u raspalim pistonsima
(rs, 22. mart 2021 14:26)
Sa kakvim procentima? Ova statistika je beznačajna jer je uzorak 17 utakmica. Dečko je odigrao 200+ utakmica pre ove sezone gde su procenti značajno bolji. To nema veze sa Bogdanom neko sa zakonom velikih brojeva. On je šuter 37% za 3, i 43% iz igre i to se nije mnogo menjalo niti će se menjati.

PimPong

pre 4 godine

@Djordje

Sto se tice evropskih bekova koji su stvarno nesto napravili u NBA, ima ih ipak malo vise. To je definitivno bio Drazen, koji je cini mi se bio u trecoj najboljoj petorci lige u njegovoj najboljoj sezozni, a i Dragic, kao sto si spomenuo. Ali jedan od najboljih bekova 2000-ih, ako ne i najbolji, bio je Parker, koji je iz Evrope. On je bio MVP NBA finala kao najbolji igrac ekipe koja je osvojila titule. I Schroder nije los, samo ipak nije na tom nivou. Doncic to definitivno jeste, ali on igra vise kao neki point-forward, kako to Ameri kazu.

Lex

pre 4 godine

Штета за повреду ал руку на срце морао је много боље.Атланта је пренатрпана екипа, на свакој позицији по 3 ротациона играча, можда је и боље да га трејдују у Селтиксе где би уз Смарта био главна опција на 2

111

pre 4 godine

Nije Bogdan nista izgubio niti ce da izgubi. Samo sto se povredio u dresu Atlante, imao operaciju, nije igrao 2 meseca i mora da se vrati u formu. Mora da se seljaka i navikava na novu sredinu i saigrace. Ide u Seltikse..kakvi Kingsi.

Romanista

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 14:33

Druze,posle cele strane komentara koji si dao na cirilici,nick ti je na latinici ?!? Nema smisla,nema...

Dragan

pre 4 godine

Dakle, za 4 godine upoznavanja nekoliko američkih saveznih država i gradova, neto će inkasirati oko 3738 mill dollara. To je sigurno. U zavisnosti gde budu treid-ovi možda i 40 mill. Ako igde bude dobar za tim, biće još više dollara. To u staroj dobroj Evropi ne bi uspeo ni slučajno.
Nije za baciti ni ono što je već zaradio do ovog ugovora, jelte...

statističar

pre 4 godine

Zar Bogdan nema no trade klauzulu u prvoj godini ugovora? Ne mogu ga trejdovati sada.
(Kibo, 22. mart 2021 14:16)

Apsolutno tačno! Ali možda je Bogdanu u interesu da se radi revizija ugovora gde će im poništiti tu klauzulu ali ostaje +15% dodatak na platu na sve preostale godine ugovora, pa bi po novom ugovoru Bogdan za 4 godine umesto 72 zaradio oko 81,5 miliona dolara!!! Tako je to kad ima vrhunskog američkog menadžera, ha,ha!

Goran

pre 4 godine

joj zivote, dakle u sledece 4 godine ugovora tj sad već 3,5 čeka ga sudbina Arize (čitaj bar 11 trejdova). E Bogi, Bogi drž se...

Nenad

pre 4 godine

Khal Drogo, 22. mart 2021 15:10)

EH moj druže, kad bi neko to mogao objasniti nama srbima, kako funkcioniše ozbiljan biznis i analiza u NBA, izbacivali bi 10 Bogdana godišnje, a tek nemcima gde sam se zadesio, samo da prepišu sa fudbala... Ali ne vredi.

?

pre 4 godine

Ali poklopio se povratak bogdana i serije atlante hahahahahahahha. Kojih ovde sve likova i neznalica ima...

Kazem vam nema veze sa navijackim stvarima decko je teska prevara divac i djordjevic su uspeli da prevare amere a mi koji smo blize upuceni znamo da decko nema veze sa mozgom
(petarczv, 22. mart 2021 14:18)

Ti si blize upucen, nego onaj koji mu je dao 70 miliona dolara, kako su samo glupi ti Ameri mogli su tebe imati kao skauta i finansijskog savetnika da im ustedis milione :)))
(Stampar, 22. mart 2021 17:29)

Pa jel na izlaznim vratima ili nije?

Aleks

pre 4 godine

Pa dobro igra baš loše ove sezone i ako hoće mogu da ga trejduju jer imaju igrače na pozicijama koje on pokriva...ali zar nema no trade klauzulu za prvu sezonu? Jedino ako je to bila laž.

Milan

pre 4 godine

Ima NO TRADE klauzulu za prvu godinu ugovora, tako da bi jos nekih 10 miliona morali da mu povecaju ugovor, a ovo se nece desiti...

meda

pre 4 godine

Denver može da napravi trejd Gary Harris - Bogdanović, ali tu već Denver mora da doda nekog pika.
Milvoki može da trejduje za Bogdana jedino ako su rešili da im Brook Lopez nije više potreban, što bi značilo prebacivanje Bobby Portisa u startnih 5 (što je OK, ali to znači i veliki ugovor za njega na kraju sezone), trejdovanje Connaughtoun-a i dovođenje još jednog visokog stretch igrača za minimalni ugovor, kakvih i nema baš na tržištu, dakle mrka kapa.
Boston nema šansi da trejduje Smarta, to zaboravite. Mogu da dovedu Bogdana jedino ako uspeju nekome da uvale Kembu, ali to je trenutno najtoksičniji ugovor u ligi (inače bi plaćali jako velik luxury tax, sam trejd mogu da urade, imaju onaj veliki exception). Njihov fokus će pre da bude dovođenje Vučevića.