NBA 76

Četvrtak, 11.02.2021.

05:15

Nikad lakši dabl-dabl Jokića VIDEO

Nikola Jokić zabeležio je 23. dabl-dabl u 24. meču ove sezone, najlakši do sada.

Izvor: B92

Nikad lakši dabl-dabl Jokiæa VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

bmiles

pre 4 godine

Moja malenkost ali vise bolji komentatori od mene i strucniji u pracenju NBA "Perazdera,znanjeimanje" ukazuju vec unazad mesec dana da je vreme da Meloun da malo vise vremena Hemptonu i NNaji Zekeu,a ako pogledate primanja Denvera videcete da jedino oni pored Nikole,Marija i Morisa su planirani za godisnju platu u sezoni 22/23,a sezoni kad Nikoli istice ugovor,jasno vam je da je naredba stigla "odozgo",verovatno GM Koneli.Meloun je morao nesto da promeni,izostala je velika rotacija po cetvrtinama,Moris je "odmarao" Marija,Grin Milsapa.Interesantno je da se u sinocnoj utakmici Jokicu ponovo dodelila uloga polejmejkera i asistencije su se ponovo popele na fanticnu cufru! Zasto,jednostavno sto su ovoga puta svi bili raspolozeni Milsap,Barton i MPJ su najzad oslobidili ruku.Ulaskom Haptona i Zekea niz je nastavljen i videli smo potencijal ovih mladih akvizicija!Najzad a govorim to od pocetka prvenstva da je Meloun gresio sa suludim rotacijama u vidu prve i druge postave,sto ih je kostale nekoliko izgubljenih utakmica pogotovo na svom parketu! Zaboravite Bola njemu su dani odbrojani a vidi se da je izgubio samopuzdanje,pa ce posluziti verovatno za trejd uz Bartona ili cak i MPJ ako se radi o dovodjenju akvizicije da napadnu titulu u narednoj sezoni,jer sa Milsapom i Bartonom uz losu formu Marija,a sputani slabim startom i skorom u trecini odigranih utakmicama ocigledno nema nista. Ambicijeove ove sezone,ako cemo realno, su svedene za borbu od 5-8 mesta.

јд123

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.
(Konj Veselko, 11. februar 2021 08:41)

Ко зна, можда је управо то разлог био да Мишко убеди Петрушева да се ове године повуче са драфта ;-). Пошто ће следеће године драфт бити много јачи него ове, сасвим је могуће да Петрушев буде касније изабран, него што би то био случај ове године.

Ех, то би била права ствар. Петрушев као замена Јокићу. Сигруно би од прве сезоне играо боље него Хартенштајн или Памли. Не треба заборавити да је играо и колеџ кошарку, тако да не би требао имати превише проблема да се прилагоди на НБА кошарку.

pataki

pre 4 godine

111, 11. februar 2021 11:37)

Igrao je najviše u Denveru 29:50....imao je 7 šuteva iz igre ali ni drugi nisu forsirali samo su Porter i Barton imali po 10 šuteva iz igre...Bart 7/10....ostali su malo šutirali..Marej ..samo 6 šuteva iz igre.....

dr

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."
(Kikujiro, 11. februar 2021 07:15)

Sve si lepo vide, osim minutaže...nije 22 već 29:50.

bole

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

30 minuta je bio na terenu..najviše u Denveru. Odbrana je odradila svoje .Sekston, Dramond i Garland ukupno 15 poena. Svaki od njih ima u proseku oko 20 poena...Sekston oko 23.

Mare

pre 4 godine

Protiv lakers je imao 9 skoka zato 23/24
(maki Stuttgart, 11. februar 2021 10:51)

Pazi stvarno su mu upisali da je imao 9 skokova. Ja sam brojao 11 na utakmici a i prema ESPN-u, u odeljku play-by-play može da se izbroji 11. Ne kapiram zašto su zvanicno stavili 9. Ovo mi deluje kao namerno.

Beks

pre 4 godine

"Dragan Borca" Sta reci vise :)) Mislim da i bi Nikolas Batum trebao otici negde da ne gleda Lenardove izolacije :)) Jer eto Toni nije par puta ubacio 30 na velikim utakmicama igrajuci u sistemu ;)

111

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.
(Simerijanac Anarhista, 11. februar 2021 10:49)


Nije igrao celu poslednju cetvrtinu, nije forsirao sut i insistirao da ima vise poena, to je jasno. Igrao je da razigra saigrace jer 12 asistencija nije malo a one govore o tome o cemu pricam. Denver je vodio sa velikom razlikom i nije bilo potrebe da igra ja pa ja, da poentira kada drugi pogadjaju? Na poslednjim utakmicama je vise sutirao i poentirao jer mu je bilo jasno a to smo svi videli da drugi promasuju. Da ne pricam o ucinku saigraca u tim utakmicama, od Portera sut za 3 i ostalih. Milsap se nije video..Razlika izmedju Jokica i ostalih je da bi oni sa ovako slabim protivnikom utrpali 30+ poena ali nebi imali 12 asistencija. Njih saigraci ne interesuju.A u nekoliko poslednjih utakmica Jokic ima 5,6 asistencija i sa 10 i nesto je pao na 8,5. Samo zbog saigraca koji ne koriste njegove asistencije. I sada kada razigrava saigrace, ima 12 asistencija ti kazes da je Jokic odigrao slabo? A nije igrao poslednju cetvrtinu?

Dragan Borca

pre 4 godine

Klivlend bez iti jednog dobrog krila, zato ih rasturili ovoliko 💪😄 Konacno Zeke i Hampton pokazali kakvi su talenti i da Tim Koneli zna sta bira. Steta sto ih ranije Maloun nije vise uveo u rotaciju. Zeke atleticna cetvorka sa solidnim sutem, takticki potkovan i solidan nazad, bas ono sto im treba. Hempton energija, zuji ko pcela, brz i atletican bek sa dobrom defanzivom, taman da polako zamenjuju Milsapa i Bartona. Da je Maloun " malog" Zekea od pocetka uveo u rotaciju umesto sto je sa 4 beka igrao sada bi bili lagano sa par pobeda vise i sigurni pri vrhu. Klinci pucaju od atletike to im najvise fali. Narednih 7-8 imaju dosta slabih ekipa osim Bostona i Lejkersa pa bi mogli lepo gore da se odvoje na cetvrto- peto mesto da bi mogli malo vise glavni igraci odmarati, a da vise klinci steknu iskustvo pred Plej Of. Danasnja NBA je toliko raznovrsna i toliko pruza sansu svima da se pokazu a ne ona klaustrofobicna devedesetih gde je jedan genijalac Toni Kukoc pola utakmice gledao Dzordana kako siluje izolacije 1 na 1. Danas Kukoc ne bi to gledao vec bi otisao negde i bio velika zvezda kao Jokic a ne pomocna snaga Dzordanovim izolacijama. Trener se dere usred suta na Milicica sto nije dodao zvezdi Hauardu, toliko je bila NBA rigidna prema ne- americkim igracima da se tek 10- ak Evropljana ozbiljno nametnulo. NBA savez je upravo zato vremenom promenio neka pravila, bas zato da bi olaksao genijalcima poput Jokica i Doncica a ne da fizika dominira, ali kako to objasniti nekima🙄

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.

boranija

pre 4 godine

#goran loznica
I ako si jedan od vecih trolova ovde, samo da pojasnim. "Mloha" preko racuna prima prosecno oko 26 000 000 USD godisnje, sa tendencijom da od sledece godine to bude oko 40-45 000 000. Posto si ti verovatno jako zategnut, verovatno primas oko 25...

MPP

pre 4 godine

NIJEDAN

igrač ovakvog kalibara (ozbiljno u trci za MVP) ne svodi sebe na "tričavih"12 poena. NIJEDAN ! Svako drugi bi dao bar 30 koševa i popravio svoj MVP rejting.
Čovek je prosto UNIKAT .
POSLE kritike MPJ-a upravo je pokazao da kritika nije bila lične prirode jer je odigrao utakmicu za ČITAV TIM . Pokazao je da je POSTAO VODJA TIMA . OVO nije više onaj skromni i pomalo zbunjeni Nikola iz prošlih godina . Ovo je jedan OPASAN , LUKAV , "NAMAZANI" Nikola koji bukvalno igra TAČNO ONOLIKO KOLIKO TREBA. Danas ću vam dati 10 a sutra ako treba i 50 .......

nerealno

pre 4 godine

NBA cirkus, igra bez odbrane. Pogledajte cifre Jokica i ostalih NBA zvezda kada igraju na svetskim prvenstvima sa evropskim ekipama koje igraju odbranu. Prosecno beleze oko12poena ti isti igraci koji u NBA daju po 50poena.

Fox

pre 4 godine

Ovo je postalo strasno i tuzno! Svaka vest o NBA pocinje sa Ostvario je tripl dabl, dabl dabl, postigao je toliko poena itd. O kosarci, kolektivnoj igri smisao se izgubio skroz. Umesto da vest pocne sa Denver je pobedio itd, svaka vest pocinje sa individualnim ucincima jer je to danas najvaznije izgleda. I onda kazu da danasnji igraci nisu statisticari! A redakcija i uopste svi mediji svojim tekstovima i Jokica guraju u tu
kategoriju. Zalosno na sta je spala kosarka.

Mikan

pre 4 godine

Ove utakmice upravo sluze da bljesne neko sa klupe i stekne neko samopouzdanje za nastavak sezone. Malo je vremena za trening,igra se na svaka dva dana i onda mora da se trenira na ovakim (malo laksim) protivnicima...

буино голова

pre 4 godine

Луцц, управо тако, статистичари су израчунали да треба шутирати тројке немилице и сад се тројке заиста шутирају немилице! Без љубави за игру, већ само да се повећају шансе за победу. Јасно је да је циљ победа и да тактика мора да еволуира у правцу повећавања шансе за победу, поготово у најјачој лиги на свету, али ето еволуирало је дотле да је кошарка постала негледљива и ту сад нема спаса...

Slobo. B.

pre 4 godine

Nikola Jokić zabeležio je 23. dabl-dabl u 24. meču ove sezone, najlakši do sada.

24 od 24!!!
(Maraš, 11. februar 2021 08:52)

Na zalost u pravu su,zvanicna statistika u NBA kaze da ima 23 DD, na SofaScore je jos uvijek 24/24 pa to malo iritira,kako sam ja malo nacuo mislim da su mu oduzeli jedan skok protiv LA L.
neznam zasto su to uradil..

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Prva rečenica i već greška. Ponekad stvarno imam utisak da neko namerno greši, iz nekog inata, jer toliko grešaka stvarno prelazi sve moguće granice.

lucc

pre 4 godine

@bu?no golova Ne igra se kosarka sa puno trojki samo tako iz hira. Statisticari su utvrdili da moze da se sutira za tri sa visokim procentom, a i ako promasis lopta se odbija dalje tako da tim koji napada ima vecu sansu za skok u napadu. Mnogi misle da su igraci odjednom poceli da se ispucavaju ali to samo kosarka evoluira!

kaokakao

pre 4 godine

A o Doncicu ni reč - opet TD. Klasa!
Doncic > Jokić.
(nn, 11. februar 2021 09:13)

Zbog njegovih TD nece gledati play off-a. A ti prati slovenacke medije, ipak je on slovenac.

Beks

pre 4 godine

@lucc Analiticari i statisticari koji kosarku nikad nisu igrali su nba timovima dali preporuku,to je bas sav problem,samo im nisu rekli da nemaju svi Karija i Kleya u ekipi. Trey Youngu niko ne kaze da on nema Kleya u ekipi,niti greena da radi prljav posao,Lilardu u vecini playoff serija sut staje i nerezonski sutevi sa 9 metera,ocajna igra protiv Pelikansa,Wariorsa,denvera u playoffu izmedju ostalih. Embid je promenio svoju igru i vise koristi prednosti koje ima nad protivnicima. Zadnje dve titule su osvojile defanzivno dobre ekipe sa visokim postavama. U periodu 16-19 10 ekipa su u proseku sutirala vise trojki od Wariorsa,a Hjuston ubedljivo najvise,sto nema nikakvog smisla sa obzirom ko je igrao za Golden Stejt,naravno te ekipe nisu uradile nista.

CZ99

pre 4 godine

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.
(zmajognjeni, 11. februar 2021 08:49)

Aj sad opet na Google, pa nadji stats protiv LA. Kad vec tako, lepo, baratas "znanjem" idi saznaj i ovo.

matematika

pre 4 godine

Jel zna neko zašto su Jokiću oduzeli skok protiv Lejkersa?
(Pile tele Shop, 11. februar 2021 07:39)

Kada su radili reviziju meča, jedan skok su preinacili u kradju lopte (posto je tako i bilo). E sad, zašto su radili reviziju (posto na svakoj utakmici ima promašenih statističkih stavki), to je druga priča...

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Uzdizanje Jokare i kad odigra ispod nivoa.... 12 poena i par skokova ...velicanstveno, nikad laksi dab dab, legenda, majstor,
(Divlji kesten, 11. februar 2021 06:43)

Alal vera ako je tebi malo 12 asistencija i poena. Ukočio čovek malo da odmori, treba odigrati 80 utakmica u sezoni, a sve su svalili na njega. Da je hteo, ne sumnjam da bi postigao i sinoć 40 poena, ali nije bilo potrebe jer je ekipa dobro igrala, taman je i on mogao da odmori.
A nisu mi jasni panjevi kao ti koji jedva čekaju da ga ispljuju bez ikakve potrebe, lečeći neke svoje komplekse...

Terza

pre 4 godine

Juče napisah da ako Jokić bude samo solidan (a spoljna linija ne u..re opet) da Denver sigurno dobija, jer je Cleveland najjači po košem. I odmah me neki "rookie" podseća na Sextona... I dan posle, Denver lagano dobio, njihovi centri i krilni centri sem Allena nisu bili sjajni ali su kombinovano ubacili 50 poena (Allen, Drumond, Prince, McGee i Wade), što je više od pola onoga što je Cleveland ubacio... Pritom Love i Nance nisu ni igrali. A master Sexton? Pa, 4 poena za 24 minuta.
Ljubi vas čiča mlade i neiskusne :)

Jock

pre 4 godine

Ko zna šta bi bilo da Jokara, na vreme nije rekao Majkl Porter Džunioru: "Dečko stisni malo, bre. I ja i ti želimo pobedu, brate".
To je urodilo plodom i dečko ubaci 19 poena.

Pera Ždera

pre 4 godine

Lagano. Cetvrtina i po garbage time. Par zapazanja.

Ozbiljnija povreda ili ne Marej je u poslednje vreme najgori igrac Denvera (posmatrajuci kroz njegovu ulogu, platu, bitnost).

I ako sinoc solidan, odmah za njim Porter. Totalno odsustvo kosarkaske orijentacije u prostoru.

Cak i Barton pored svog divljastva, gusenja protoka, iritantnosti, ispadanja u odbrani, u poslednje vreme prilicno napuni protivnicki kos. Lagano presao iz "trejdujte ga za kesicu cipsa" do "za paket piva" :) Napreduje lagano.

Jos sva trojica u isto vreme na terenu, Barton neverovatno gusi Mareja a Marej Portera. Odbrana (inace, ovaj mec nije merilo)?

Milsap rodjendanski. Odlican na obe strane.

Nikola dzentlmenski. Razigravao uspavane i igrace van ritma. Pravi lider koji u ovako "nebitnoj" blowout utakmici trazi resenja na duze, popravlja pokvareno, dok bi se mnogi "izivljavali". 12 asistencija...

Hempton i Nadji FENOMENALNI. Prvi je toliko brz i skocan, pametan, ne smeta, nesebican. Zeke... Zatrpao kos trojkama. I dalje nejasna njegova mnooogo veca upotreba, posebno sto su tanki na 4ci u pogledu atleticizma i visine. Milsap mator, Grin odlican ali fali tu jaka, suterska 4ka. Meloun, Meloun?? Uvek mora neko da mu se povredi ne bi li probao mladje, dok miljenici (Barton i Milsap) i dalje igraju startere.

Upada u oci sto jedan Klivlend ima Drumonda i Alena (cetvorka u startnoj ali svakako igra odlicno i centra) u prvoj postavi + Mkgija sa klupe dok Denver, finalista zapada, ne da nema ni blizu solidnu zamenu Jokicu sa klupe nego je nema uopste (80% uakmica Harrenstajn i ne ulazi u igru). Hmm...

Danilo

pre 4 godine

Klivlend okipa koja je trenutno u ocajnoj seriji , ne znaju gde se nalaze a lepo su krenuli , dvaput dobise i Bruklin .Malo Fenvura da zapadnu i ovskve utakmicr da bi Jokic odmorio inacr ce pregori kako je krenuo .

бу?но голова

pre 4 godine

Немојте погрешно да ме схватите, Јокића сматрам врхунским кошаркашем, једним од великана српске и светске кошарке, иако му као и сваки нормалан Србин замерам отказ репрезентацији оног лета, али схватио сам и ја после да је то његов живот и његов образ... Хоћу само да приметим једну ствар - не толико давно, док се у НБА играла кошарка и док није било такмичење у пуцању тројки током 100 утакмица, нико никада није спомињао "дабл дабл", тај термин буквално није постојао! Знало се шта је трипл дабл и то је то. Слажем се да није лако постићи ни тај дабалдабал у НБА, али су се исто тако у међувремену и променила правила, шта се све пише као асистенција, рецимо. Тако да се данас НБА претворило у дивљачко пуцање тројки и хаотично набијање и бомбардовање бесмисленим и беспотребним статистичким подацима и износима уговора, а лепоте игре више нема нигде!

zmajognjeni

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.

DukiNS

pre 4 godine

Jokić je izrazito timski igrač i to će ga koštati MVP titule. Jedino vuče kada vidi da saigrače ne ide. Super je za tim ali loš po sebe. Da, treba i da odmori nekad ali nijedan superstar se ne stavlja na klupu kada igra dobro, a još je ispod 15ak poena. Retko ćete videti Lebrona, Durenta, Karija ili Embida da greju klupu a nisu ispunili svoju 'kvotu'. Taj nedostatak agresivnosti kod Jokića će ga koštati nekih individualnih priznanja. A upitno je koji su dometi ovakvog Denvera, bez ijednog klasičnog šutera u ekipi i sa ovakvim menadžmentom.

shamanNS

pre 4 godine

@(gvozda, 11. februar 2021 07:51)

Nažalost nije, posle utakmice protiv Lejkersa su mu skotovi "skinuli" 1 skok i po zvaničnoj statistici NIJE imao double double i taj niz mu je prekinut.
Pogledaj statistiku tog meča na NBA sajtu...

Smeh

pre 4 godine

Došla i ta utakmica da ovi paceri iz Denvera pogadjaju i ubacuju frižidere u protivnički koš. Ni ne čudi Jokićev broj asistencija. Na sledećoj će se vratiti starom dobrom 30% procentu šuta. A Džamal izgleda da ne bi postigao 20 poena ni da igra sam na terenu ove sezone. Ako je dečko zaista povredjen treba ga pustiti da zaceli povredu koliko god vremena trebalo. Ovako je samo amaterski i neodgovorno od njegove strane, kluba kao i trenera. Trenutno je njegov ugovor najštetniji u celoj NBA ligi po tome šta igrač pruža a kolika mu je plata.

el

pre 4 godine

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...
(x, 11. februar 2021 07:23)

Nije bas tako bilo. Jokic je postao starter jer je Denver bio daleko bolji tim kada bi on bio u igri iako je u tom trenutku ulazio sa klupe i to je bilo svima jasno osim... Pa pogodi kome. Zbog ogromnog pritiska je Jokic usao kao starter u jednoj utakmici i zauvek to i ostao. Meloun sada uziva zasluge ali da se samo on pitao ne bi to tako ispalo. Njegovi rukiji ne dobijaju priliku po 2-3 sezone, ne racunajuci garbage time. Mičel je odmah u prvoj sezoni usao u idealni ruki tim i svima je jasno o kakvom se igracu radi ali pitam se kako bi danas izgledala njegova karijera da Denver nije trejdovao taj cuveni 13-ti pik za Lajlsa...

Konj Veselko

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.

Pera

pre 4 godine

Konacno, i u pravi cas, utakmica kakva im je bas trebala, po Nikolinom ukusu.
On igra samo 30 min, razigrava tim, tim ucestvuje, svi se trude, rezultat rano resen mec, prilika za rezerve u cetvrtoj cetvrtini. I za razliku od prethodnih utakmiaca kad su dobijali priliku da se pokazu a uspevali samo da se obrukaju, danas su igrali dobro, svi bili u plusu, a R.J. Hampton i Zeke Nnaji deluju kao igraci na koje ce moci da se racuna. Raduje da je sledeca utakmica protiv slabasne Oklahome, nadam se da ce i tu dobiti slicnu priliku. Trener koji voli proverene snage i los start usporili su njihov razvoj. Na zalost, Bol Bol je bi medju poslednjima koji su usli u igru, od njega se puno vise ocekivalo ove sezone, ocigledno da jos nij espreman (naravno, vise igranja bi i njemu pomoglo).

Dragan Feliks

pre 4 godine

Daleko ozbiljniji pristup utakmici svih igrača Denvera. Disciplina u igri u oba pravca ( MPJ prvi šut uputio tek na polovini 1/4 i to je ujedno bio i prvi promašaj iz igre Denvera u 1/4 - do tada 9 od 9 ), a pogotovo kvalitetna selekcija šuta. Ni Marej noćas nije mnogo ,,ludovao,, baš kao ni Barton (imao je dve ludorije)I to je ono što može da raduje. Nikola zaista nije igrač koji siluje statistiku pa zato i neubičajeno mali broj šuteva ali zato velikih 12 asistencija na tako malo minuta. Baš se videlo da je nakon odličnog otvaranja utakmice Denvera baš otaljavao posao i nije bilo smisla da zapinje zbog lične statistike. Odlična utakmica za malo predaha, jer ih sad čekaju Oklahoma ( noćas ispustili Lejkerse ) pa Lejkersi. Bitna pobeda za povratak izgubljenog samopouzdanja ekipe, ali nikako i reper da je kriza prevaziđena jer je protivnik malo je reći bio užasan ( samo u 1/4 imali su čini mi se 8 izgubljenih lopti uz katastrofalan šut za 3 poena, a udarne igle Sekston i Dramond totalno van ritma sa nizom netipičnih grešaka. U rotaciju se vratio i Kampaco, nadam se da će uskoro i Dozir, a i ovaj mali Nanji ( ili tako nešto ) pokazuje da ima određenog potencijala. I Bol je najzad dobio neki minut , a mišljenja sam da bi Meloun morao da malo više rizikuje sa mlađim igračima, ako ni zbog čega drugog ( a imaju određenu dozu talenta i potencijala )onda da bi ostalima pokazao da niko nije nezamenljiv.

Kikujiro

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."

x

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.
(Milan, 11. februar 2021 06:47)

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...

Djone

pre 4 godine

Za momka koji kaze da je bitno da se nastavi niz dabl-dabl ucinaka. Niz je prekinut protiv Lejkersa, imao je 13 poena, 9 skokova i 6 asistencija. Proveri slobodno na NBA sajtu

Milan

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić je imao 10 skokova, posle utakmice stajalo je na nba.com da ima 10 skokova, i stajalo je, i stajalo je, a onda je nestalo, a onda... je prošlo ne znam koliko sati pa su mu oduzeli skok, može im se, nije Jokić Lebron, kada Jokić počne da daje novac sudijama za njihove humanitarne organizacije kao što to radi Lebron e onda druga priča.

Šta nas briga za njihovo licemerje, mi vodimo da je i dalje na neprekidnom dabl-dabl učinku. Idemo Nikola do 35.

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić legenda, Jokić odmarao, uzeo samo 7 šuteva, i sve za dva, fenomenalan u odbrani, uništio Dramonda koji je na 19 poena u proseku ove sezone a sada samo 4, nije mi jasan trener Denvera, zašto je uopšte Jokić igrao u drugom poluvremenu, vodili su 20 razlike na pauzi, i bilo je jasno da Jokić više nije potreban. Jokić MVP.

Što se tiče vikanja postoji jedan problem, on je 70% svojih poena dao u drugom poluvremenu kada je bilo 25 razlike, ako odigra dobro protiv Oklahome i Lejkersa e onda je upalilo.

goran

pre 4 godine

sut iz igre 5/6, ne znam zasto su mu umesto jedne izg lopte to pripisali kao da je popio rampu, ali ajde, frizider da su veceras bacili i on bi usao. 12 ass, milsap za 36. rodjendan veceras postigao rekord sezone uz 7/8 iz igre. videlo se da su igrali i za portera, u 1/4 nije silovao 1/3, u 2/4 nije ni sutnuo, ali zato u 3/4 5/7. marej (3/6) kao i jokic pustio ostale da sutiraju. zek nadji iskoristio sansu strpao 4 trojke (14poena) u 4/4.

Hagiano

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...

Milos

pre 4 godine

To je ono sto Nikola radi, protiv losih ekipa ne sutira ostavi saigrace da igraju...recite mi jednu drugu zvezdu NBA lige koja radi to i da je toliko nesebican..
A Jokic moze lagano da ima 35 poena prosek da hoce...zato me nervira kad ljudi ne razumeju koliko on utice na igru i da je jos bolji nego sto njegova statistika pokazuje..

Milos

pre 4 godine

To je ono sto Nikola radi, protiv losih ekipa ne sutira ostavi saigrace da igraju...recite mi jednu drugu zvezdu NBA lige koja radi to i da je toliko nesebican..
A Jokic moze lagano da ima 35 poena prosek da hoce...zato me nervira kad ljudi ne razumeju koliko on utice na igru i da je jos bolji nego sto njegova statistika pokazuje..

Hagiano

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić je imao 10 skokova, posle utakmice stajalo je na nba.com da ima 10 skokova, i stajalo je, i stajalo je, a onda je nestalo, a onda... je prošlo ne znam koliko sati pa su mu oduzeli skok, može im se, nije Jokić Lebron, kada Jokić počne da daje novac sudijama za njihove humanitarne organizacije kao što to radi Lebron e onda druga priča.

Šta nas briga za njihovo licemerje, mi vodimo da je i dalje na neprekidnom dabl-dabl učinku. Idemo Nikola do 35.

Milan

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.

goran

pre 4 godine

sut iz igre 5/6, ne znam zasto su mu umesto jedne izg lopte to pripisali kao da je popio rampu, ali ajde, frizider da su veceras bacili i on bi usao. 12 ass, milsap za 36. rodjendan veceras postigao rekord sezone uz 7/8 iz igre. videlo se da su igrali i za portera, u 1/4 nije silovao 1/3, u 2/4 nije ni sutnuo, ali zato u 3/4 5/7. marej (3/6) kao i jokic pustio ostale da sutiraju. zek nadji iskoristio sansu strpao 4 trojke (14poena) u 4/4.

x

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.
(Milan, 11. februar 2021 06:47)

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...

Kikujiro

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić legenda, Jokić odmarao, uzeo samo 7 šuteva, i sve za dva, fenomenalan u odbrani, uništio Dramonda koji je na 19 poena u proseku ove sezone a sada samo 4, nije mi jasan trener Denvera, zašto je uopšte Jokić igrao u drugom poluvremenu, vodili su 20 razlike na pauzi, i bilo je jasno da Jokić više nije potreban. Jokić MVP.

Što se tiče vikanja postoji jedan problem, on je 70% svojih poena dao u drugom poluvremenu kada je bilo 25 razlike, ako odigra dobro protiv Oklahome i Lejkersa e onda je upalilo.

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Pera Ždera

pre 4 godine

Lagano. Cetvrtina i po garbage time. Par zapazanja.

Ozbiljnija povreda ili ne Marej je u poslednje vreme najgori igrac Denvera (posmatrajuci kroz njegovu ulogu, platu, bitnost).

I ako sinoc solidan, odmah za njim Porter. Totalno odsustvo kosarkaske orijentacije u prostoru.

Cak i Barton pored svog divljastva, gusenja protoka, iritantnosti, ispadanja u odbrani, u poslednje vreme prilicno napuni protivnicki kos. Lagano presao iz "trejdujte ga za kesicu cipsa" do "za paket piva" :) Napreduje lagano.

Jos sva trojica u isto vreme na terenu, Barton neverovatno gusi Mareja a Marej Portera. Odbrana (inace, ovaj mec nije merilo)?

Milsap rodjendanski. Odlican na obe strane.

Nikola dzentlmenski. Razigravao uspavane i igrace van ritma. Pravi lider koji u ovako "nebitnoj" blowout utakmici trazi resenja na duze, popravlja pokvareno, dok bi se mnogi "izivljavali". 12 asistencija...

Hempton i Nadji FENOMENALNI. Prvi je toliko brz i skocan, pametan, ne smeta, nesebican. Zeke... Zatrpao kos trojkama. I dalje nejasna njegova mnooogo veca upotreba, posebno sto su tanki na 4ci u pogledu atleticizma i visine. Milsap mator, Grin odlican ali fali tu jaka, suterska 4ka. Meloun, Meloun?? Uvek mora neko da mu se povredi ne bi li probao mladje, dok miljenici (Barton i Milsap) i dalje igraju startere.

Upada u oci sto jedan Klivlend ima Drumonda i Alena (cetvorka u startnoj ali svakako igra odlicno i centra) u prvoj postavi + Mkgija sa klupe dok Denver, finalista zapada, ne da nema ni blizu solidnu zamenu Jokicu sa klupe nego je nema uopste (80% uakmica Harrenstajn i ne ulazi u igru). Hmm...

el

pre 4 godine

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...
(x, 11. februar 2021 07:23)

Nije bas tako bilo. Jokic je postao starter jer je Denver bio daleko bolji tim kada bi on bio u igri iako je u tom trenutku ulazio sa klupe i to je bilo svima jasno osim... Pa pogodi kome. Zbog ogromnog pritiska je Jokic usao kao starter u jednoj utakmici i zauvek to i ostao. Meloun sada uziva zasluge ali da se samo on pitao ne bi to tako ispalo. Njegovi rukiji ne dobijaju priliku po 2-3 sezone, ne racunajuci garbage time. Mičel je odmah u prvoj sezoni usao u idealni ruki tim i svima je jasno o kakvom se igracu radi ali pitam se kako bi danas izgledala njegova karijera da Denver nije trejdovao taj cuveni 13-ti pik za Lajlsa...

matematika

pre 4 godine

Jel zna neko zašto su Jokiću oduzeli skok protiv Lejkersa?
(Pile tele Shop, 11. februar 2021 07:39)

Kada su radili reviziju meča, jedan skok su preinacili u kradju lopte (posto je tako i bilo). E sad, zašto su radili reviziju (posto na svakoj utakmici ima promašenih statističkih stavki), to je druga priča...

MPP

pre 4 godine

NIJEDAN

igrač ovakvog kalibara (ozbiljno u trci za MVP) ne svodi sebe na "tričavih"12 poena. NIJEDAN ! Svako drugi bi dao bar 30 koševa i popravio svoj MVP rejting.
Čovek je prosto UNIKAT .
POSLE kritike MPJ-a upravo je pokazao da kritika nije bila lične prirode jer je odigrao utakmicu za ČITAV TIM . Pokazao je da je POSTAO VODJA TIMA . OVO nije više onaj skromni i pomalo zbunjeni Nikola iz prošlih godina . Ovo je jedan OPASAN , LUKAV , "NAMAZANI" Nikola koji bukvalno igra TAČNO ONOLIKO KOLIKO TREBA. Danas ću vam dati 10 a sutra ako treba i 50 .......

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Uzdizanje Jokare i kad odigra ispod nivoa.... 12 poena i par skokova ...velicanstveno, nikad laksi dab dab, legenda, majstor,
(Divlji kesten, 11. februar 2021 06:43)

Alal vera ako je tebi malo 12 asistencija i poena. Ukočio čovek malo da odmori, treba odigrati 80 utakmica u sezoni, a sve su svalili na njega. Da je hteo, ne sumnjam da bi postigao i sinoć 40 poena, ali nije bilo potrebe jer je ekipa dobro igrala, taman je i on mogao da odmori.
A nisu mi jasni panjevi kao ti koji jedva čekaju da ga ispljuju bez ikakve potrebe, lečeći neke svoje komplekse...

Djone

pre 4 godine

Za momka koji kaze da je bitno da se nastavi niz dabl-dabl ucinaka. Niz je prekinut protiv Lejkersa, imao je 13 poena, 9 skokova i 6 asistencija. Proveri slobodno na NBA sajtu

kaokakao

pre 4 godine

A o Doncicu ni reč - opet TD. Klasa!
Doncic > Jokić.
(nn, 11. februar 2021 09:13)

Zbog njegovih TD nece gledati play off-a. A ti prati slovenacke medije, ipak je on slovenac.

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Smeh

pre 4 godine

Došla i ta utakmica da ovi paceri iz Denvera pogadjaju i ubacuju frižidere u protivnički koš. Ni ne čudi Jokićev broj asistencija. Na sledećoj će se vratiti starom dobrom 30% procentu šuta. A Džamal izgleda da ne bi postigao 20 poena ni da igra sam na terenu ove sezone. Ako je dečko zaista povredjen treba ga pustiti da zaceli povredu koliko god vremena trebalo. Ovako je samo amaterski i neodgovorno od njegove strane, kluba kao i trenera. Trenutno je njegov ugovor najštetniji u celoj NBA ligi po tome šta igrač pruža a kolika mu je plata.

Pera

pre 4 godine

Konacno, i u pravi cas, utakmica kakva im je bas trebala, po Nikolinom ukusu.
On igra samo 30 min, razigrava tim, tim ucestvuje, svi se trude, rezultat rano resen mec, prilika za rezerve u cetvrtoj cetvrtini. I za razliku od prethodnih utakmiaca kad su dobijali priliku da se pokazu a uspevali samo da se obrukaju, danas su igrali dobro, svi bili u plusu, a R.J. Hampton i Zeke Nnaji deluju kao igraci na koje ce moci da se racuna. Raduje da je sledeca utakmica protiv slabasne Oklahome, nadam se da ce i tu dobiti slicnu priliku. Trener koji voli proverene snage i los start usporili su njihov razvoj. Na zalost, Bol Bol je bi medju poslednjima koji su usli u igru, od njega se puno vise ocekivalo ove sezone, ocigledno da jos nij espreman (naravno, vise igranja bi i njemu pomoglo).

Dragan Feliks

pre 4 godine

Daleko ozbiljniji pristup utakmici svih igrača Denvera. Disciplina u igri u oba pravca ( MPJ prvi šut uputio tek na polovini 1/4 i to je ujedno bio i prvi promašaj iz igre Denvera u 1/4 - do tada 9 od 9 ), a pogotovo kvalitetna selekcija šuta. Ni Marej noćas nije mnogo ,,ludovao,, baš kao ni Barton (imao je dve ludorije)I to je ono što može da raduje. Nikola zaista nije igrač koji siluje statistiku pa zato i neubičajeno mali broj šuteva ali zato velikih 12 asistencija na tako malo minuta. Baš se videlo da je nakon odličnog otvaranja utakmice Denvera baš otaljavao posao i nije bilo smisla da zapinje zbog lične statistike. Odlična utakmica za malo predaha, jer ih sad čekaju Oklahoma ( noćas ispustili Lejkerse ) pa Lejkersi. Bitna pobeda za povratak izgubljenog samopouzdanja ekipe, ali nikako i reper da je kriza prevaziđena jer je protivnik malo je reći bio užasan ( samo u 1/4 imali su čini mi se 8 izgubljenih lopti uz katastrofalan šut za 3 poena, a udarne igle Sekston i Dramond totalno van ritma sa nizom netipičnih grešaka. U rotaciju se vratio i Kampaco, nadam se da će uskoro i Dozir, a i ovaj mali Nanji ( ili tako nešto ) pokazuje da ima određenog potencijala. I Bol je najzad dobio neki minut , a mišljenja sam da bi Meloun morao da malo više rizikuje sa mlađim igračima, ako ni zbog čega drugog ( a imaju određenu dozu talenta i potencijala )onda da bi ostalima pokazao da niko nije nezamenljiv.

Slobo. B.

pre 4 godine

Nikola Jokić zabeležio je 23. dabl-dabl u 24. meču ove sezone, najlakši do sada.

24 od 24!!!
(Maraš, 11. februar 2021 08:52)

Na zalost u pravu su,zvanicna statistika u NBA kaze da ima 23 DD, na SofaScore je jos uvijek 24/24 pa to malo iritira,kako sam ja malo nacuo mislim da su mu oduzeli jedan skok protiv LA L.
neznam zasto su to uradil..

Mare

pre 4 godine

Protiv lakers je imao 9 skoka zato 23/24
(maki Stuttgart, 11. februar 2021 10:51)

Pazi stvarno su mu upisali da je imao 9 skokova. Ja sam brojao 11 na utakmici a i prema ESPN-u, u odeljku play-by-play može da se izbroji 11. Ne kapiram zašto su zvanicno stavili 9. Ovo mi deluje kao namerno.

111

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.
(Simerijanac Anarhista, 11. februar 2021 10:49)


Nije igrao celu poslednju cetvrtinu, nije forsirao sut i insistirao da ima vise poena, to je jasno. Igrao je da razigra saigrace jer 12 asistencija nije malo a one govore o tome o cemu pricam. Denver je vodio sa velikom razlikom i nije bilo potrebe da igra ja pa ja, da poentira kada drugi pogadjaju? Na poslednjim utakmicama je vise sutirao i poentirao jer mu je bilo jasno a to smo svi videli da drugi promasuju. Da ne pricam o ucinku saigraca u tim utakmicama, od Portera sut za 3 i ostalih. Milsap se nije video..Razlika izmedju Jokica i ostalih je da bi oni sa ovako slabim protivnikom utrpali 30+ poena ali nebi imali 12 asistencija. Njih saigraci ne interesuju.A u nekoliko poslednjih utakmica Jokic ima 5,6 asistencija i sa 10 i nesto je pao na 8,5. Samo zbog saigraca koji ne koriste njegove asistencije. I sada kada razigrava saigrace, ima 12 asistencija ti kazes da je Jokic odigrao slabo? A nije igrao poslednju cetvrtinu?

бу?но голова

pre 4 godine

Немојте погрешно да ме схватите, Јокића сматрам врхунским кошаркашем, једним од великана српске и светске кошарке, иако му као и сваки нормалан Србин замерам отказ репрезентацији оног лета, али схватио сам и ја после да је то његов живот и његов образ... Хоћу само да приметим једну ствар - не толико давно, док се у НБА играла кошарка и док није било такмичење у пуцању тројки током 100 утакмица, нико никада није спомињао "дабл дабл", тај термин буквално није постојао! Знало се шта је трипл дабл и то је то. Слажем се да није лако постићи ни тај дабалдабал у НБА, али су се исто тако у међувремену и променила правила, шта се све пише као асистенција, рецимо. Тако да се данас НБА претворило у дивљачко пуцање тројки и хаотично набијање и бомбардовање бесмисленим и беспотребним статистичким подацима и износима уговора, а лепоте игре више нема нигде!

Danilo

pre 4 godine

Klivlend okipa koja je trenutno u ocajnoj seriji , ne znaju gde se nalaze a lepo su krenuli , dvaput dobise i Bruklin .Malo Fenvura da zapadnu i ovskve utakmicr da bi Jokic odmorio inacr ce pregori kako je krenuo .

DukiNS

pre 4 godine

Jokić je izrazito timski igrač i to će ga koštati MVP titule. Jedino vuče kada vidi da saigrače ne ide. Super je za tim ali loš po sebe. Da, treba i da odmori nekad ali nijedan superstar se ne stavlja na klupu kada igra dobro, a još je ispod 15ak poena. Retko ćete videti Lebrona, Durenta, Karija ili Embida da greju klupu a nisu ispunili svoju 'kvotu'. Taj nedostatak agresivnosti kod Jokića će ga koštati nekih individualnih priznanja. A upitno je koji su dometi ovakvog Denvera, bez ijednog klasičnog šutera u ekipi i sa ovakvim menadžmentom.

zmajognjeni

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.

Jock

pre 4 godine

Ko zna šta bi bilo da Jokara, na vreme nije rekao Majkl Porter Džunioru: "Dečko stisni malo, bre. I ja i ti želimo pobedu, brate".
To je urodilo plodom i dečko ubaci 19 poena.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Prva rečenica i već greška. Ponekad stvarno imam utisak da neko namerno greši, iz nekog inata, jer toliko grešaka stvarno prelazi sve moguće granice.

Konj Veselko

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.

shamanNS

pre 4 godine

@(gvozda, 11. februar 2021 07:51)

Nažalost nije, posle utakmice protiv Lejkersa su mu skotovi "skinuli" 1 skok i po zvaničnoj statistici NIJE imao double double i taj niz mu je prekinut.
Pogledaj statistiku tog meča na NBA sajtu...

Fox

pre 4 godine

Ovo je postalo strasno i tuzno! Svaka vest o NBA pocinje sa Ostvario je tripl dabl, dabl dabl, postigao je toliko poena itd. O kosarci, kolektivnoj igri smisao se izgubio skroz. Umesto da vest pocne sa Denver je pobedio itd, svaka vest pocinje sa individualnim ucincima jer je to danas najvaznije izgleda. I onda kazu da danasnji igraci nisu statisticari! A redakcija i uopste svi mediji svojim tekstovima i Jokica guraju u tu
kategoriju. Zalosno na sta je spala kosarka.

boranija

pre 4 godine

#goran loznica
I ako si jedan od vecih trolova ovde, samo da pojasnim. "Mloha" preko racuna prima prosecno oko 26 000 000 USD godisnje, sa tendencijom da od sledece godine to bude oko 40-45 000 000. Posto si ti verovatno jako zategnut, verovatno primas oko 25...

lucc

pre 4 godine

@bu?no golova Ne igra se kosarka sa puno trojki samo tako iz hira. Statisticari su utvrdili da moze da se sutira za tri sa visokim procentom, a i ako promasis lopta se odbija dalje tako da tim koji napada ima vecu sansu za skok u napadu. Mnogi misle da su igraci odjednom poceli da se ispucavaju ali to samo kosarka evoluira!

Dragan Borca

pre 4 godine

Klivlend bez iti jednog dobrog krila, zato ih rasturili ovoliko 💪😄 Konacno Zeke i Hampton pokazali kakvi su talenti i da Tim Koneli zna sta bira. Steta sto ih ranije Maloun nije vise uveo u rotaciju. Zeke atleticna cetvorka sa solidnim sutem, takticki potkovan i solidan nazad, bas ono sto im treba. Hempton energija, zuji ko pcela, brz i atletican bek sa dobrom defanzivom, taman da polako zamenjuju Milsapa i Bartona. Da je Maloun " malog" Zekea od pocetka uveo u rotaciju umesto sto je sa 4 beka igrao sada bi bili lagano sa par pobeda vise i sigurni pri vrhu. Klinci pucaju od atletike to im najvise fali. Narednih 7-8 imaju dosta slabih ekipa osim Bostona i Lejkersa pa bi mogli lepo gore da se odvoje na cetvrto- peto mesto da bi mogli malo vise glavni igraci odmarati, a da vise klinci steknu iskustvo pred Plej Of. Danasnja NBA je toliko raznovrsna i toliko pruza sansu svima da se pokazu a ne ona klaustrofobicna devedesetih gde je jedan genijalac Toni Kukoc pola utakmice gledao Dzordana kako siluje izolacije 1 na 1. Danas Kukoc ne bi to gledao vec bi otisao negde i bio velika zvezda kao Jokic a ne pomocna snaga Dzordanovim izolacijama. Trener se dere usred suta na Milicica sto nije dodao zvezdi Hauardu, toliko je bila NBA rigidna prema ne- americkim igracima da se tek 10- ak Evropljana ozbiljno nametnulo. NBA savez je upravo zato vremenom promenio neka pravila, bas zato da bi olaksao genijalcima poput Jokica i Doncica a ne da fizika dominira, ali kako to objasniti nekima🙄

буино голова

pre 4 godine

Луцц, управо тако, статистичари су израчунали да треба шутирати тројке немилице и сад се тројке заиста шутирају немилице! Без љубави за игру, већ само да се повећају шансе за победу. Јасно је да је циљ победа и да тактика мора да еволуира у правцу повећавања шансе за победу, поготово у најјачој лиги на свету, али ето еволуирало је дотле да је кошарка постала негледљива и ту сад нема спаса...

Beks

pre 4 godine

@lucc Analiticari i statisticari koji kosarku nikad nisu igrali su nba timovima dali preporuku,to je bas sav problem,samo im nisu rekli da nemaju svi Karija i Kleya u ekipi. Trey Youngu niko ne kaze da on nema Kleya u ekipi,niti greena da radi prljav posao,Lilardu u vecini playoff serija sut staje i nerezonski sutevi sa 9 metera,ocajna igra protiv Pelikansa,Wariorsa,denvera u playoffu izmedju ostalih. Embid je promenio svoju igru i vise koristi prednosti koje ima nad protivnicima. Zadnje dve titule su osvojile defanzivno dobre ekipe sa visokim postavama. U periodu 16-19 10 ekipa su u proseku sutirala vise trojki od Wariorsa,a Hjuston ubedljivo najvise,sto nema nikakvog smisla sa obzirom ko je igrao za Golden Stejt,naravno te ekipe nisu uradile nista.

Terza

pre 4 godine

Juče napisah da ako Jokić bude samo solidan (a spoljna linija ne u..re opet) da Denver sigurno dobija, jer je Cleveland najjači po košem. I odmah me neki "rookie" podseća na Sextona... I dan posle, Denver lagano dobio, njihovi centri i krilni centri sem Allena nisu bili sjajni ali su kombinovano ubacili 50 poena (Allen, Drumond, Prince, McGee i Wade), što je više od pola onoga što je Cleveland ubacio... Pritom Love i Nance nisu ni igrali. A master Sexton? Pa, 4 poena za 24 minuta.
Ljubi vas čiča mlade i neiskusne :)

Mikan

pre 4 godine

Ove utakmice upravo sluze da bljesne neko sa klupe i stekne neko samopouzdanje za nastavak sezone. Malo je vremena za trening,igra se na svaka dva dana i onda mora da se trenira na ovakim (malo laksim) protivnicima...

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.

nerealno

pre 4 godine

NBA cirkus, igra bez odbrane. Pogledajte cifre Jokica i ostalih NBA zvezda kada igraju na svetskim prvenstvima sa evropskim ekipama koje igraju odbranu. Prosecno beleze oko12poena ti isti igraci koji u NBA daju po 50poena.

bole

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

30 minuta je bio na terenu..najviše u Denveru. Odbrana je odradila svoje .Sekston, Dramond i Garland ukupno 15 poena. Svaki od njih ima u proseku oko 20 poena...Sekston oko 23.

dr

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."
(Kikujiro, 11. februar 2021 07:15)

Sve si lepo vide, osim minutaže...nije 22 već 29:50.

Beks

pre 4 godine

"Dragan Borca" Sta reci vise :)) Mislim da i bi Nikolas Batum trebao otici negde da ne gleda Lenardove izolacije :)) Jer eto Toni nije par puta ubacio 30 na velikim utakmicama igrajuci u sistemu ;)

CZ99

pre 4 godine

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.
(zmajognjeni, 11. februar 2021 08:49)

Aj sad opet na Google, pa nadji stats protiv LA. Kad vec tako, lepo, baratas "znanjem" idi saznaj i ovo.

bmiles

pre 4 godine

Moja malenkost ali vise bolji komentatori od mene i strucniji u pracenju NBA "Perazdera,znanjeimanje" ukazuju vec unazad mesec dana da je vreme da Meloun da malo vise vremena Hemptonu i NNaji Zekeu,a ako pogledate primanja Denvera videcete da jedino oni pored Nikole,Marija i Morisa su planirani za godisnju platu u sezoni 22/23,a sezoni kad Nikoli istice ugovor,jasno vam je da je naredba stigla "odozgo",verovatno GM Koneli.Meloun je morao nesto da promeni,izostala je velika rotacija po cetvrtinama,Moris je "odmarao" Marija,Grin Milsapa.Interesantno je da se u sinocnoj utakmici Jokicu ponovo dodelila uloga polejmejkera i asistencije su se ponovo popele na fanticnu cufru! Zasto,jednostavno sto su ovoga puta svi bili raspolozeni Milsap,Barton i MPJ su najzad oslobidili ruku.Ulaskom Haptona i Zekea niz je nastavljen i videli smo potencijal ovih mladih akvizicija!Najzad a govorim to od pocetka prvenstva da je Meloun gresio sa suludim rotacijama u vidu prve i druge postave,sto ih je kostale nekoliko izgubljenih utakmica pogotovo na svom parketu! Zaboravite Bola njemu su dani odbrojani a vidi se da je izgubio samopuzdanje,pa ce posluziti verovatno za trejd uz Bartona ili cak i MPJ ako se radi o dovodjenju akvizicije da napadnu titulu u narednoj sezoni,jer sa Milsapom i Bartonom uz losu formu Marija,a sputani slabim startom i skorom u trecini odigranih utakmicama ocigledno nema nista. Ambicijeove ove sezone,ako cemo realno, su svedene za borbu od 5-8 mesta.

јд123

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.
(Konj Veselko, 11. februar 2021 08:41)

Ко зна, можда је управо то разлог био да Мишко убеди Петрушева да се ове године повуче са драфта ;-). Пошто ће следеће године драфт бити много јачи него ове, сасвим је могуће да Петрушев буде касније изабран, него што би то био случај ове године.

Ех, то би била права ствар. Петрушев као замена Јокићу. Сигруно би од прве сезоне играо боље него Хартенштајн или Памли. Не треба заборавити да је играо и колеџ кошарку, тако да не би требао имати превише проблема да се прилагоди на НБА кошарку.

pataki

pre 4 godine

111, 11. februar 2021 11:37)

Igrao je najviše u Denveru 29:50....imao je 7 šuteva iz igre ali ni drugi nisu forsirali samo su Porter i Barton imali po 10 šuteva iz igre...Bart 7/10....ostali su malo šutirali..Marej ..samo 6 šuteva iz igre.....

Milan

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.

x

pre 4 godine

Ne volim trenere kao što je Meloun, ima neke fine talente na klupi kao što su mali Hempton i Zeke, prvog je gurnuo silom prilika usled povreda, a drugog u garbage time-u. Vidi se da momci mogu i žele da se dokažu. Nije trener stvaralac kao recimo Popović ili Vujošević, samo šablon.
(Milan, 11. februar 2021 06:47)

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić je imao 10 skokova, posle utakmice stajalo je na nba.com da ima 10 skokova, i stajalo je, i stajalo je, a onda je nestalo, a onda... je prošlo ne znam koliko sati pa su mu oduzeli skok, može im se, nije Jokić Lebron, kada Jokić počne da daje novac sudijama za njihove humanitarne organizacije kao što to radi Lebron e onda druga priča.

Šta nas briga za njihovo licemerje, mi vodimo da je i dalje na neprekidnom dabl-dabl učinku. Idemo Nikola do 35.

бу?но голова

pre 4 godine

Немојте погрешно да ме схватите, Јокића сматрам врхунским кошаркашем, једним од великана српске и светске кошарке, иако му као и сваки нормалан Србин замерам отказ репрезентацији оног лета, али схватио сам и ја после да је то његов живот и његов образ... Хоћу само да приметим једну ствар - не толико давно, док се у НБА играла кошарка и док није било такмичење у пуцању тројки током 100 утакмица, нико никада није спомињао "дабл дабл", тај термин буквално није постојао! Знало се шта је трипл дабл и то је то. Слажем се да није лако постићи ни тај дабалдабал у НБА, али су се исто тако у међувремену и променила правила, шта се све пише као асистенција, рецимо. Тако да се данас НБА претворило у дивљачко пуцање тројки и хаотично набијање и бомбардовање бесмисленим и беспотребним статистичким подацима и износима уговора, а лепоте игре више нема нигде!

Simerijanac Anarhista

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.

Fox

pre 4 godine

Ovo je postalo strasno i tuzno! Svaka vest o NBA pocinje sa Ostvario je tripl dabl, dabl dabl, postigao je toliko poena itd. O kosarci, kolektivnoj igri smisao se izgubio skroz. Umesto da vest pocne sa Denver je pobedio itd, svaka vest pocinje sa individualnim ucincima jer je to danas najvaznije izgleda. I onda kazu da danasnji igraci nisu statisticari! A redakcija i uopste svi mediji svojim tekstovima i Jokica guraju u tu
kategoriju. Zalosno na sta je spala kosarka.

nerealno

pre 4 godine

NBA cirkus, igra bez odbrane. Pogledajte cifre Jokica i ostalih NBA zvezda kada igraju na svetskim prvenstvima sa evropskim ekipama koje igraju odbranu. Prosecno beleze oko12poena ti isti igraci koji u NBA daju po 50poena.

CZ99

pre 4 godine

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.
(zmajognjeni, 11. februar 2021 08:49)

Aj sad opet na Google, pa nadji stats protiv LA. Kad vec tako, lepo, baratas "znanjem" idi saznaj i ovo.

Milos

pre 4 godine

To je ono sto Nikola radi, protiv losih ekipa ne sutira ostavi saigrace da igraju...recite mi jednu drugu zvezdu NBA lige koja radi to i da je toliko nesebican..
A Jokic moze lagano da ima 35 poena prosek da hoce...zato me nervira kad ljudi ne razumeju koliko on utice na igru i da je jos bolji nego sto njegova statistika pokazuje..

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Kikujiro

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."

DukiNS

pre 4 godine

Jokić je izrazito timski igrač i to će ga koštati MVP titule. Jedino vuče kada vidi da saigrače ne ide. Super je za tim ali loš po sebe. Da, treba i da odmori nekad ali nijedan superstar se ne stavlja na klupu kada igra dobro, a još je ispod 15ak poena. Retko ćete videti Lebrona, Durenta, Karija ili Embida da greju klupu a nisu ispunili svoju 'kvotu'. Taj nedostatak agresivnosti kod Jokića će ga koštati nekih individualnih priznanja. A upitno je koji su dometi ovakvog Denvera, bez ijednog klasičnog šutera u ekipi i sa ovakvim menadžmentom.

Legend

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Niz je prekinut sa Lakersima,oduzet mu je jedan skok. Zvanično na NBA sajtu ima 9 reboundsa.

Hagiano

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...

shamanNS

pre 4 godine

@(gvozda, 11. februar 2021 07:51)

Nažalost nije, posle utakmice protiv Lejkersa su mu skotovi "skinuli" 1 skok i po zvaničnoj statistici NIJE imao double double i taj niz mu je prekinut.
Pogledaj statistiku tog meča na NBA sajtu...

Djone

pre 4 godine

Za momka koji kaze da je bitno da se nastavi niz dabl-dabl ucinaka. Niz je prekinut protiv Lejkersa, imao je 13 poena, 9 skokova i 6 asistencija. Proveri slobodno na NBA sajtu

буино голова

pre 4 godine

Луцц, управо тако, статистичари су израчунали да треба шутирати тројке немилице и сад се тројке заиста шутирају немилице! Без љубави за игру, већ само да се повећају шансе за победу. Јасно је да је циљ победа и да тактика мора да еволуира у правцу повећавања шансе за победу, поготово у најјачој лиги на свету, али ето еволуирало је дотле да је кошарка постала негледљива и ту сад нема спаса...

Dragan Borca

pre 4 godine

Klivlend bez iti jednog dobrog krila, zato ih rasturili ovoliko 💪😄 Konacno Zeke i Hampton pokazali kakvi su talenti i da Tim Koneli zna sta bira. Steta sto ih ranije Maloun nije vise uveo u rotaciju. Zeke atleticna cetvorka sa solidnim sutem, takticki potkovan i solidan nazad, bas ono sto im treba. Hempton energija, zuji ko pcela, brz i atletican bek sa dobrom defanzivom, taman da polako zamenjuju Milsapa i Bartona. Da je Maloun " malog" Zekea od pocetka uveo u rotaciju umesto sto je sa 4 beka igrao sada bi bili lagano sa par pobeda vise i sigurni pri vrhu. Klinci pucaju od atletike to im najvise fali. Narednih 7-8 imaju dosta slabih ekipa osim Bostona i Lejkersa pa bi mogli lepo gore da se odvoje na cetvrto- peto mesto da bi mogli malo vise glavni igraci odmarati, a da vise klinci steknu iskustvo pred Plej Of. Danasnja NBA je toliko raznovrsna i toliko pruza sansu svima da se pokazu a ne ona klaustrofobicna devedesetih gde je jedan genijalac Toni Kukoc pola utakmice gledao Dzordana kako siluje izolacije 1 na 1. Danas Kukoc ne bi to gledao vec bi otisao negde i bio velika zvezda kao Jokic a ne pomocna snaga Dzordanovim izolacijama. Trener se dere usred suta na Milicica sto nije dodao zvezdi Hauardu, toliko je bila NBA rigidna prema ne- americkim igracima da se tek 10- ak Evropljana ozbiljno nametnulo. NBA savez je upravo zato vremenom promenio neka pravila, bas zato da bi olaksao genijalcima poput Jokica i Doncica a ne da fizika dominira, ali kako to objasniti nekima🙄

kaokakao

pre 4 godine

A o Doncicu ni reč - opet TD. Klasa!
Doncic > Jokić.
(nn, 11. februar 2021 09:13)

Zbog njegovih TD nece gledati play off-a. A ti prati slovenacke medije, ipak je on slovenac.

goran

pre 4 godine

sut iz igre 5/6, ne znam zasto su mu umesto jedne izg lopte to pripisali kao da je popio rampu, ali ajde, frizider da su veceras bacili i on bi usao. 12 ass, milsap za 36. rodjendan veceras postigao rekord sezone uz 7/8 iz igre. videlo se da su igrali i za portera, u 1/4 nije silovao 1/3, u 2/4 nije ni sutnuo, ali zato u 3/4 5/7. marej (3/6) kao i jokic pustio ostale da sutiraju. zek nadji iskoristio sansu strpao 4 trojke (14poena) u 4/4.

MPP

pre 4 godine

NIJEDAN

igrač ovakvog kalibara (ozbiljno u trci za MVP) ne svodi sebe na "tričavih"12 poena. NIJEDAN ! Svako drugi bi dao bar 30 koševa i popravio svoj MVP rejting.
Čovek je prosto UNIKAT .
POSLE kritike MPJ-a upravo je pokazao da kritika nije bila lične prirode jer je odigrao utakmicu za ČITAV TIM . Pokazao je da je POSTAO VODJA TIMA . OVO nije više onaj skromni i pomalo zbunjeni Nikola iz prošlih godina . Ovo je jedan OPASAN , LUKAV , "NAMAZANI" Nikola koji bukvalno igra TAČNO ONOLIKO KOLIKO TREBA. Danas ću vam dati 10 a sutra ako treba i 50 .......

Kikujiro

pre 4 godine

Jokić legenda, Jokić odmarao, uzeo samo 7 šuteva, i sve za dva, fenomenalan u odbrani, uništio Dramonda koji je na 19 poena u proseku ove sezone a sada samo 4, nije mi jasan trener Denvera, zašto je uopšte Jokić igrao u drugom poluvremenu, vodili su 20 razlike na pauzi, i bilo je jasno da Jokić više nije potreban. Jokić MVP.

Što se tiče vikanja postoji jedan problem, on je 70% svojih poena dao u drugom poluvremenu kada je bilo 25 razlike, ako odigra dobro protiv Oklahome i Lejkersa e onda je upalilo.

Pera Ždera

pre 4 godine

Lagano. Cetvrtina i po garbage time. Par zapazanja.

Ozbiljnija povreda ili ne Marej je u poslednje vreme najgori igrac Denvera (posmatrajuci kroz njegovu ulogu, platu, bitnost).

I ako sinoc solidan, odmah za njim Porter. Totalno odsustvo kosarkaske orijentacije u prostoru.

Cak i Barton pored svog divljastva, gusenja protoka, iritantnosti, ispadanja u odbrani, u poslednje vreme prilicno napuni protivnicki kos. Lagano presao iz "trejdujte ga za kesicu cipsa" do "za paket piva" :) Napreduje lagano.

Jos sva trojica u isto vreme na terenu, Barton neverovatno gusi Mareja a Marej Portera. Odbrana (inace, ovaj mec nije merilo)?

Milsap rodjendanski. Odlican na obe strane.

Nikola dzentlmenski. Razigravao uspavane i igrace van ritma. Pravi lider koji u ovako "nebitnoj" blowout utakmici trazi resenja na duze, popravlja pokvareno, dok bi se mnogi "izivljavali". 12 asistencija...

Hempton i Nadji FENOMENALNI. Prvi je toliko brz i skocan, pametan, ne smeta, nesebican. Zeke... Zatrpao kos trojkama. I dalje nejasna njegova mnooogo veca upotreba, posebno sto su tanki na 4ci u pogledu atleticizma i visine. Milsap mator, Grin odlican ali fali tu jaka, suterska 4ka. Meloun, Meloun?? Uvek mora neko da mu se povredi ne bi li probao mladje, dok miljenici (Barton i Milsap) i dalje igraju startere.

Upada u oci sto jedan Klivlend ima Drumonda i Alena (cetvorka u startnoj ali svakako igra odlicno i centra) u prvoj postavi + Mkgija sa klupe dok Denver, finalista zapada, ne da nema ni blizu solidnu zamenu Jokicu sa klupe nego je nema uopste (80% uakmica Harrenstajn i ne ulazi u igru). Hmm...

Pera

pre 4 godine

Konacno, i u pravi cas, utakmica kakva im je bas trebala, po Nikolinom ukusu.
On igra samo 30 min, razigrava tim, tim ucestvuje, svi se trude, rezultat rano resen mec, prilika za rezerve u cetvrtoj cetvrtini. I za razliku od prethodnih utakmiaca kad su dobijali priliku da se pokazu a uspevali samo da se obrukaju, danas su igrali dobro, svi bili u plusu, a R.J. Hampton i Zeke Nnaji deluju kao igraci na koje ce moci da se racuna. Raduje da je sledeca utakmica protiv slabasne Oklahome, nadam se da ce i tu dobiti slicnu priliku. Trener koji voli proverene snage i los start usporili su njihov razvoj. Na zalost, Bol Bol je bi medju poslednjima koji su usli u igru, od njega se puno vise ocekivalo ove sezone, ocigledno da jos nij espreman (naravno, vise igranja bi i njemu pomoglo).

Danilo

pre 4 godine

Klivlend okipa koja je trenutno u ocajnoj seriji , ne znaju gde se nalaze a lepo su krenuli , dvaput dobise i Bruklin .Malo Fenvura da zapadnu i ovskve utakmicr da bi Jokic odmorio inacr ce pregori kako je krenuo .

Jock

pre 4 godine

Ko zna šta bi bilo da Jokara, na vreme nije rekao Majkl Porter Džunioru: "Dečko stisni malo, bre. I ja i ti želimo pobedu, brate".
To je urodilo plodom i dečko ubaci 19 poena.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Uzdizanje Jokare i kad odigra ispod nivoa.... 12 poena i par skokova ...velicanstveno, nikad laksi dab dab, legenda, majstor,
(Divlji kesten, 11. februar 2021 06:43)

Alal vera ako je tebi malo 12 asistencija i poena. Ukočio čovek malo da odmori, treba odigrati 80 utakmica u sezoni, a sve su svalili na njega. Da je hteo, ne sumnjam da bi postigao i sinoć 40 poena, ali nije bilo potrebe jer je ekipa dobro igrala, taman je i on mogao da odmori.
A nisu mi jasni panjevi kao ti koji jedva čekaju da ga ispljuju bez ikakve potrebe, lečeći neke svoje komplekse...

boranija

pre 4 godine

#goran loznica
I ako si jedan od vecih trolova ovde, samo da pojasnim. "Mloha" preko racuna prima prosecno oko 26 000 000 USD godisnje, sa tendencijom da od sledece godine to bude oko 40-45 000 000. Posto si ti verovatno jako zategnut, verovatno primas oko 25...

111

pre 4 godine

zar bas mora ovo? zar je jokic stvarno odigrao toliko dobro da mu se pisu hvalospevi kad da samo 12 poena? ljudi, budimo realno, jokovic je ekstra klasa, kandidat za mvp-a, u redu je da ga hvalimo kad ubaci 25+ ili ide preko 40, ili postigne tripl dabl, ali ovo kako je sad odigrao, 12 poena i 12 asistencija za 29 minuta je daleko ispod njegovog nivoa. za nekod drugog bi to mozda bio dobar mec, ali za jokica ne.
(Simerijanac Anarhista, 11. februar 2021 10:49)


Nije igrao celu poslednju cetvrtinu, nije forsirao sut i insistirao da ima vise poena, to je jasno. Igrao je da razigra saigrace jer 12 asistencija nije malo a one govore o tome o cemu pricam. Denver je vodio sa velikom razlikom i nije bilo potrebe da igra ja pa ja, da poentira kada drugi pogadjaju? Na poslednjim utakmicama je vise sutirao i poentirao jer mu je bilo jasno a to smo svi videli da drugi promasuju. Da ne pricam o ucinku saigraca u tim utakmicama, od Portera sut za 3 i ostalih. Milsap se nije video..Razlika izmedju Jokica i ostalih je da bi oni sa ovako slabim protivnikom utrpali 30+ poena ali nebi imali 12 asistencija. Njih saigraci ne interesuju.A u nekoliko poslednjih utakmica Jokic ima 5,6 asistencija i sa 10 i nesto je pao na 8,5. Samo zbog saigraca koji ne koriste njegove asistencije. I sada kada razigrava saigrace, ima 12 asistencija ti kazes da je Jokic odigrao slabo? A nije igrao poslednju cetvrtinu?

Konj Veselko

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.

zmajognjeni

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

Odlican je bio. Ali cemu izmisljanje? Igrao je 29m i 49s. Dakle nije “vise bio na klupi, nego na parketu” To je najvise vremena od svih igraca Denvera. Od njega je vise igrao samo Okoro iz Klivlenda, i to 8 sekundi vise. I sto se dd ticr, ne nastavlja niz, jer protiv Lejkersa, nazalost, nije imao dd.

Beks

pre 4 godine

"Dragan Borca" Sta reci vise :)) Mislim da i bi Nikolas Batum trebao otici negde da ne gleda Lenardove izolacije :)) Jer eto Toni nije par puta ubacio 30 na velikim utakmicama igrajuci u sistemu ;)

pataki

pre 4 godine

111, 11. februar 2021 11:37)

Igrao je najviše u Denveru 29:50....imao je 7 šuteva iz igre ali ni drugi nisu forsirali samo su Porter i Barton imali po 10 šuteva iz igre...Bart 7/10....ostali su malo šutirali..Marej ..samo 6 šuteva iz igre.....

Dragan Feliks

pre 4 godine

Daleko ozbiljniji pristup utakmici svih igrača Denvera. Disciplina u igri u oba pravca ( MPJ prvi šut uputio tek na polovini 1/4 i to je ujedno bio i prvi promašaj iz igre Denvera u 1/4 - do tada 9 od 9 ), a pogotovo kvalitetna selekcija šuta. Ni Marej noćas nije mnogo ,,ludovao,, baš kao ni Barton (imao je dve ludorije)I to je ono što može da raduje. Nikola zaista nije igrač koji siluje statistiku pa zato i neubičajeno mali broj šuteva ali zato velikih 12 asistencija na tako malo minuta. Baš se videlo da je nakon odličnog otvaranja utakmice Denvera baš otaljavao posao i nije bilo smisla da zapinje zbog lične statistike. Odlična utakmica za malo predaha, jer ih sad čekaju Oklahoma ( noćas ispustili Lejkerse ) pa Lejkersi. Bitna pobeda za povratak izgubljenog samopouzdanja ekipe, ali nikako i reper da je kriza prevaziđena jer je protivnik malo je reći bio užasan ( samo u 1/4 imali su čini mi se 8 izgubljenih lopti uz katastrofalan šut za 3 poena, a udarne igle Sekston i Dramond totalno van ritma sa nizom netipičnih grešaka. U rotaciju se vratio i Kampaco, nadam se da će uskoro i Dozir, a i ovaj mali Nanji ( ili tako nešto ) pokazuje da ima određenog potencijala. I Bol je najzad dobio neki minut , a mišljenja sam da bi Meloun morao da malo više rizikuje sa mlađim igračima, ako ni zbog čega drugog ( a imaju određenu dozu talenta i potencijala )onda da bi ostalima pokazao da niko nije nezamenljiv.

Smeh

pre 4 godine

Došla i ta utakmica da ovi paceri iz Denvera pogadjaju i ubacuju frižidere u protivnički koš. Ni ne čudi Jokićev broj asistencija. Na sledećoj će se vratiti starom dobrom 30% procentu šuta. A Džamal izgleda da ne bi postigao 20 poena ni da igra sam na terenu ove sezone. Ako je dečko zaista povredjen treba ga pustiti da zaceli povredu koliko god vremena trebalo. Ovako je samo amaterski i neodgovorno od njegove strane, kluba kao i trenera. Trenutno je njegov ugovor najštetniji u celoj NBA ligi po tome šta igrač pruža a kolika mu je plata.

matematika

pre 4 godine

Jel zna neko zašto su Jokiću oduzeli skok protiv Lejkersa?
(Pile tele Shop, 11. februar 2021 07:39)

Kada su radili reviziju meča, jedan skok su preinacili u kradju lopte (posto je tako i bilo). E sad, zašto su radili reviziju (posto na svakoj utakmici ima promašenih statističkih stavki), to je druga priča...

Mikan

pre 4 godine

Ove utakmice upravo sluze da bljesne neko sa klupe i stekne neko samopouzdanje za nastavak sezone. Malo je vremena za trening,igra se na svaka dva dana i onda mora da se trenira na ovakim (malo laksim) protivnicima...

lucc

pre 4 godine

@bu?no golova Ne igra se kosarka sa puno trojki samo tako iz hira. Statisticari su utvrdili da moze da se sutira za tri sa visokim procentom, a i ako promasis lopta se odbija dalje tako da tim koji napada ima vecu sansu za skok u napadu. Mnogi misle da su igraci odjednom poceli da se ispucavaju ali to samo kosarka evoluira!

Slobo. B.

pre 4 godine

Nikola Jokić zabeležio je 23. dabl-dabl u 24. meču ove sezone, najlakši do sada.

24 od 24!!!
(Maraš, 11. februar 2021 08:52)

Na zalost u pravu su,zvanicna statistika u NBA kaze da ima 23 DD, na SofaScore je jos uvijek 24/24 pa to malo iritira,kako sam ja malo nacuo mislim da su mu oduzeli jedan skok protiv LA L.
neznam zasto su to uradil..

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Prva rečenica i već greška. Ponekad stvarno imam utisak da neko namerno greši, iz nekog inata, jer toliko grešaka stvarno prelazi sve moguće granice.

Beks

pre 4 godine

@lucc Analiticari i statisticari koji kosarku nikad nisu igrali su nba timovima dali preporuku,to je bas sav problem,samo im nisu rekli da nemaju svi Karija i Kleya u ekipi. Trey Youngu niko ne kaze da on nema Kleya u ekipi,niti greena da radi prljav posao,Lilardu u vecini playoff serija sut staje i nerezonski sutevi sa 9 metera,ocajna igra protiv Pelikansa,Wariorsa,denvera u playoffu izmedju ostalih. Embid je promenio svoju igru i vise koristi prednosti koje ima nad protivnicima. Zadnje dve titule su osvojile defanzivno dobre ekipe sa visokim postavama. U periodu 16-19 10 ekipa su u proseku sutirala vise trojki od Wariorsa,a Hjuston ubedljivo najvise,sto nema nikakvog smisla sa obzirom ko je igrao za Golden Stejt,naravno te ekipe nisu uradile nista.

Mare

pre 4 godine

Protiv lakers je imao 9 skoka zato 23/24
(maki Stuttgart, 11. februar 2021 10:51)

Pazi stvarno su mu upisali da je imao 9 skokova. Ja sam brojao 11 na utakmici a i prema ESPN-u, u odeljku play-by-play može da se izbroji 11. Ne kapiram zašto su zvanicno stavili 9. Ovo mi deluje kao namerno.

јд123

pre 4 godine

Nadao sam se da ce Denver da uzme Petruseva sa 22 poz na draftu prosle god al ovaj mali Zek je isto odlican. Sad samo da se nadaju da niko nece pre 26og mesta da bira na ovom draftu Petruseva pa da budu sila pod kosem ako Jokic vec ostaje zbog supermax-a.
(Konj Veselko, 11. februar 2021 08:41)

Ко зна, можда је управо то разлог био да Мишко убеди Петрушева да се ове године повуче са драфта ;-). Пошто ће следеће године драфт бити много јачи него ове, сасвим је могуће да Петрушев буде касније изабран, него што би то био случај ове године.

Ех, то би била права ствар. Петрушев као замена Јокићу. Сигруно би од прве сезоне играо боље него Хартенштајн или Памли. Не треба заборавити да је играо и колеџ кошарку, тако да не би требао имати превише проблема да се прилагоди на НБА кошарку.

Terza

pre 4 godine

Juče napisah da ako Jokić bude samo solidan (a spoljna linija ne u..re opet) da Denver sigurno dobija, jer je Cleveland najjači po košem. I odmah me neki "rookie" podseća na Sextona... I dan posle, Denver lagano dobio, njihovi centri i krilni centri sem Allena nisu bili sjajni ali su kombinovano ubacili 50 poena (Allen, Drumond, Prince, McGee i Wade), što je više od pola onoga što je Cleveland ubacio... Pritom Love i Nance nisu ni igrali. A master Sexton? Pa, 4 poena za 24 minuta.
Ljubi vas čiča mlade i neiskusne :)

dr

pre 4 godine

Uh ala lažni ego grebe, grebucka, nije vam lako.

Ajmo još malo da zasluženo hvalimo Jokića, Jokić igrač utakmice a da se nije oznojio, 12 asistencija, i to samo za 22 minuta, odbrana vrhunska na Dramondu, imao je i 2 ukradene lopte, 75% šut iz igre, 100% za tri, 100% slobodna bacanja, u plusu 32, i da pohvalimo kako je skinuo za kratko vreme izgubljene lopte, do pre neki dan imao je 6.0, sada je na 3.5, svaka čast. Razbija naš MVP.

New York Times - Kevin Garnett: “The fadeaways, one-leg runners, the one-leg balance shots — that’s stuff that Dirk Nowitzki brought to our game. And now, when I watch Joker [Nikola Jokic] play, it feels like he has taken that Dirkness and mixed it with his own talent."
(Kikujiro, 11. februar 2021 07:15)

Sve si lepo vide, osim minutaže...nije 22 već 29:50.

bmiles

pre 4 godine

Moja malenkost ali vise bolji komentatori od mene i strucniji u pracenju NBA "Perazdera,znanjeimanje" ukazuju vec unazad mesec dana da je vreme da Meloun da malo vise vremena Hemptonu i NNaji Zekeu,a ako pogledate primanja Denvera videcete da jedino oni pored Nikole,Marija i Morisa su planirani za godisnju platu u sezoni 22/23,a sezoni kad Nikoli istice ugovor,jasno vam je da je naredba stigla "odozgo",verovatno GM Koneli.Meloun je morao nesto da promeni,izostala je velika rotacija po cetvrtinama,Moris je "odmarao" Marija,Grin Milsapa.Interesantno je da se u sinocnoj utakmici Jokicu ponovo dodelila uloga polejmejkera i asistencije su se ponovo popele na fanticnu cufru! Zasto,jednostavno sto su ovoga puta svi bili raspolozeni Milsap,Barton i MPJ su najzad oslobidili ruku.Ulaskom Haptona i Zekea niz je nastavljen i videli smo potencijal ovih mladih akvizicija!Najzad a govorim to od pocetka prvenstva da je Meloun gresio sa suludim rotacijama u vidu prve i druge postave,sto ih je kostale nekoliko izgubljenih utakmica pogotovo na svom parketu! Zaboravite Bola njemu su dani odbrojani a vidi se da je izgubio samopuzdanje,pa ce posluziti verovatno za trejd uz Bartona ili cak i MPJ ako se radi o dovodjenju akvizicije da napadnu titulu u narednoj sezoni,jer sa Milsapom i Bartonom uz losu formu Marija,a sputani slabim startom i skorom u trecini odigranih utakmicama ocigledno nema nista. Ambicijeove ove sezone,ako cemo realno, su svedene za borbu od 5-8 mesta.

el

pre 4 godine

Pričaš o čoveku koji je odmah dao sansu Jokiću.
Ko zna šta bi bilo sa Jokicem da je bio u nekom drugom timu...
(x, 11. februar 2021 07:23)

Nije bas tako bilo. Jokic je postao starter jer je Denver bio daleko bolji tim kada bi on bio u igri iako je u tom trenutku ulazio sa klupe i to je bilo svima jasno osim... Pa pogodi kome. Zbog ogromnog pritiska je Jokic usao kao starter u jednoj utakmici i zauvek to i ostao. Meloun sada uziva zasluge ali da se samo on pitao ne bi to tako ispalo. Njegovi rukiji ne dobijaju priliku po 2-3 sezone, ne racunajuci garbage time. Mičel je odmah u prvoj sezoni usao u idealni ruki tim i svima je jasno o kakvom se igracu radi ali pitam se kako bi danas izgledala njegova karijera da Denver nije trejdovao taj cuveni 13-ti pik za Lajlsa...

bole

pre 4 godine

Doktor, video da su saigraci napokon krenuli nesto da igraju, pa ih maksimalno razigravao... Strasan procenat suta cele ekipe.

S obzirom da je vise bio na klupi, nego na parketu, lep DD... Bitno je da se nastavi i niz... Teraj dalje...
(Hagiano, 11. februar 2021 05:31)

30 minuta je bio na terenu..najviše u Denveru. Odbrana je odradila svoje .Sekston, Dramond i Garland ukupno 15 poena. Svaki od njih ima u proseku oko 20 poena...Sekston oko 23.